Ponedeljak, 02.09.2019.

22:00

Arheolozi otkrili moguće mesto pojave Isusa Hrista posle Vaskrsenja

Izvor: B92, Sputnik

Arheolozi otkrili moguæe mesto pojave Isusa Hrista posle Vaskrsenja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Srednji vek zauvek

pre 4 godine

Nemojte tako dame i gospodo/drugovi i drugarice - pa valjda ne želite da se osećam zapostavljeno i čak izopšteno iz rasprava o veri!? :) Nego, ajd' ono moje... jer možda neko zaista i odgovori - kako vas povređuje Hrišćanstvo? Je l' mnogo boli? :)
(Jr, 3. septembar 2019 20:13)

Da, boli isto onako kako boli kad slusas pevanje nekog bez sluha. A onda te taj jos i tera da ga slusas. I jos pun sebe sa osmehom pita te "Sta je? Ti ne volis muziku?"
Boli, brate. Nestacete i vi jednom sa istorijske scene, kao sto u razvijenim skandinavskim demokratijama niko normalan vise ne veruje u te morbidne gluposti, a crkve se pretvaraju u nesto korisno: Skole, muzeje...
Dotle - trpimo bol.

Jr

pre 4 godine

Nemojte tako dame i gospodo/drugovi i drugarice - pa valjda ne želite da se osećam zapostavljeno i čak izopšteno iz rasprava o veri!? :) Nego, ajd' ono moje... jer možda neko zaista i odgovori - kako vas povređuje Hrišćanstvo? Je l' mnogo boli? :)

acomurija

pre 4 godine

Ukratko: Sionski mudraci su osmislili kako da se oslobode Rimskog ropstva, pa su Rimljanima osmislili svog otpadnika za Boga...
Ali, to im vise od 200 - 300 godina nije islo lako, pa su osmislili i verziju za Arape - s Muhamedom.
U vreme "cudesa" Hrista, ako je i postojao, ziveli su civilizacijski vredni istoricari, u Rimu, Grckoj, pa i medju Arapima - ali u prvih 100-200 godina mema pomena o Hristu, vaskrsenju i Bozijim delima.
Uostalom, Bog kaze Mojsiju: odrekli ste se mene, Boga svoga, a prihvatili ste TUDJE Bogove... Jasno i bez greske: drugim narodima Bog nije Bog, imaju druge Bogove.
Izvoli, verujuci narode...

Lala na kvadrat

pre 4 godine

@Harmagedon

Velika je razlika izmedju verovati i sumnjati. Inteligentni i obrazovani ljudi veruju u teoriju evolucije, ali uvek ostavljaju mesta za sumnju da li je sve to bas tako islo.

Sa druge strane postoji veliki broj ljudi koji veruje u partenogenezu kod ljudi; ustajanje iz mrtvih, odlazak na Nebo i povratak na Zemlju kada ce svi dobri biti spaseni; stvaranje od strane osobe koju niko nikada nije ni video, ni cuo; u ljude sa krilima, itd...

Ruzicasti jednorog

pre 4 godine

Razlika između verskih fanatika i ateista praktično i ne postoji, sudeći po komentarima.
(absolutezero, 3. septembar 2019 00:26)

Postoji i to ogromna:
Jedni veruju u klasicnu reketasku pricu po kojoj je svemir nastao tako sto je gazda rekao "Neka bude svemir", a nakon toga zrtvovao svoga sina zbog tvojih grehova 2000 godina pre nego sto si se ti rodio. I sad si mu, naravno, duzan. Novac, postovanje i slepo sledbenistvo ces deponovati njegovim ovlastenim zastupnicima na Zemlji, jer njega licno neces videti nikad. Ali da znas, gazda te i dalje voli.

Drugi veruju u moc razuma i dokaza, u ljudskost i presumpciju nevinosti, a ne krivice.

Jedni duhovnu ispunjenost traze u basnama u kojima zmije govore, mrtvi ustaju iz groba, drugi setaju po vodi i pretvaraju je u vino.
Drugi duhovno ispunjenje traze u najvecim dometima ljudskog duha u umetnickim delima, naucnim i filozofskim otkricima.

Jedni bi da brane Pahomija i Kacavendu sve dok ne siluje i njegovo dete. Drugi bi da ih izvedu pred sud, ali ne mogu od ovih prvih.

Razlika je ogromna.

Harry

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.
(јазавац, 2. septembar 2019 22:44)

Ni tada... s tim sto je ateistima lakse. Oni nemaju nikakva ocekivanja.

петар

pre 4 godine

Развалите цркву ову и за три дана ћу је подигнути (Јов. 2, 19) 

То Господ говори за цркву тела Свога. Разорите Тело ово и ја ћу га за три дана васкрснути! То говори Онај који зна моћ своју, и који је по моћи Својој испунио речи Своје. Јер тело Његово би разваљено, изломљено. избодено, сахрањено и три дана тамом покривено. А трећега дана Он га подиже; подиже га не само из гроба на земљу него га уздиже до небеса. И тако Он рече реч, и реч се Његова обистини. 
Знак даде Господ Јеврејима, јер они тражаху знак од Њега. А кад им даде знак, какав никад нико пре Њега није могао дати, они му не повероваше, него збуњени и устрашени, потплаћиваху стражаре са Голготе да слажу, и да објаве лаж, како тај чудесни знак није се десио, него како су га ученици украли из гроба! 
Не помаже никакав знак онима који неће да верују. Јевреји су својим очима гледали многа чудеса Христова, па ипак нису хтели веровати него су говорили, за оправдање свога неверовања, да Он та чудеса чини помоћу књаза ђаволскога! Ко неће да верује у добро, томе не помажу сви знаци које небо може дати. Срце испуњено злобом тврђе је од гранита камена. Ум помрачен грехом не може осветлити сва светлост небеска, већа од хиљаде сунаца. 
А кад човек истера злобу из срца и спасе ум свој од таме греховне, тада он види безбројне знаке које Бог даје онима који хоће да верују — виде и верују. 
О браћо моја, не грешимо се о милост Божју, и не подајимо се злоби јеврејској. О браћо моја, сви су знаци већ дати, и сви бљеште као звезде по небеском своду свакоме ко има благо срце и правомисаон ум. 

В.Н.

pre 4 godine

Не бој се, ја сам Први и пошљедњи, и живи.
И бијах мртав и ево сам жив ва вијек вијека, амин (Откр. Ј. 18)

Тако рече Господ Исус Своме љубљеноме ученику Јовану у визији на острву Патмосу. Чега не бој се? Не бој се гоњења цркве од стране незнабожаца. Не бој се мучитеља, који муче Моје верне на све стране. Не бој се царева, који дижу гоњење на хришћане. Не бој се насилних велможа овога света, који заслепљују људе страстима те не виде истину коју Ја донесох у свет. Не бој се ничега!
Како да се не бојим, Господе! Кад је сав свет до зуба наоржан и окунљен против нас, малобројних и ненаоружаних, како да се не бојим?
Не бој се, јер Ја сам први и последњи, алфа и омега.
А све те војске наоружане против вас нису ништа до један пролазан вихор мртваца. Ја сам од пре времена и Ја сам после времена, пре почетка свега и после свршетка свега створенога, Ја сам. А они су сви закључани у један педо времена који сам Ја свакоме створеноме одмерио, и ван тога педла не могу се пружити.
Не бој се, јер Ја бејах мртав и ево сам жив. Ни смрти се не бој. Ја сам пре смрти и после смрти. Смрт је слуга Мој, и Ја пустих слугу Свога у свет да Ми послужи. И Ја се предадох Своме слуги за три дана, и наредих му да Ме пусти, и ево сам жив. Ја сам власник смрти као и живота. Ја сам власник времена као вечности. Не бој се! Ва вијек вијека Ја сам жив. И ти ћеш бити жив са Мном. И сви они који Ми остану верни и не убоје се, биће живи са Мном. Не бој се, Ја сам - алфа и омега.

simboliko

pre 4 godine

Ko nije osetio kontakt sa Bogom kroz ličnu veru, nema potrebe da se raspaljuje, i komentariše ovakve tekstove, naročito one koje dolaze sa Zapada. Gledajte svoja posla, ne komentarišite ništa, verujte ili ne verujte u šta god hoćete, slobodna vam volja.Najgore je osuđivanje, naročito ljudi koji su totalno zalutali. To je otprilike kao kad običan svet "bistri"svetsku poilitiku,selektuje timove, samo još sto puta gore.

Fidelio

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.
(јазавац, 2. septembar 2019 22:44)

100% se slažem. Ali pustite i vi nas ostale da NE verujemo i prihvatite da je i NEVEROVANJE nešto sasvim legitimno i normalno, može? Ako je vama vaša vera dovoljna, što vam je toliko bitno da li u isto što i vi veruje još milijarda ljudi ili samo još njih 100-inak?

A kad dođe vreme, i nam ai vama kaš'će se samo ko je bio u pravu. Neko će se možda kajati, a neko neće. Ali, molim vas, nemojte spasavati naše duše, prepustite to nama!

Krvnik

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 02. septembar 2019 22:42)
Ono kad nisi svestan da je ateizam bio pomodarstvo sa kraja 50-ih godina proslog veka.

Stanley

pre 4 godine

"U poslednjim danima nastace narocito teska vremena. Ljudi ce biti: sebicni, pohlepni za novcem, neposlusni roditeljima, neverni, bezosecajni prema drugima, neobuzdani, okrutni, vise vole uzitke nego Boga..." Ovo je Isus prorekao pre 2000 i nesto godina za nasu generaciju, ako ne vidite da su ljudi zadnjih 10-15 godina postali ovakvi i da zaista zivimo u poslednjim danima, onda ste slepi kod ociju i gluvi kod usiju. Pogotovo se spominju rugaci koji je smeju svakome koji veruje i bibliju i u Isusa Hrista. Ali Isus je obecao da ce doci i da nece okasniti i kada dodje dace svakome platu po zaslugama i delima. Pogotovo mu mi interesantni ljudi koji kazu da su to bajke, a nece da provere bibliju i da istrazuju i nazivaju vernike zatucanima. Ako ste upravu, mi sto verujemo ne gubimo nista, a sta ako gresite? Sta ce biti sa vama koji ne verujete? Jel ste spremni za 7 casa Bozjeg gneva?

Bane

pre 4 godine

Treba da pročitate 101 Kontradiktornosti Biblije sve dato crno na belom.
65. Koje su reči ispisane na krstu? Tačno???
a) "Ovo je Isus, kralj Jevreji" (Matej 27:37)
b) "Kralj Jevreja" (Marko 15:26)
c) "Ovo je Jevrejski kralj" (Luka 23,38)
d) “Isus iz Nazareta, Kralj Jevreja” (Jovan 19: 19)

петар

pre 4 godine

(Locutus, 3. septembar 2019 00:26)

Чуда се дешавају и данас. Отиди у било коју светињу и сазнаћеш или потражи међу сведоцима у цркви Христовој. Али Бог чуда неће да објављује роду неверном јер све и да виде како мртви устају они опет неће веровати. Тако и ти, не би поверовао и да се чудо деси пред твојим очима. Мало би се замислио у том тренутку, можда би чак и све то придодао Богу али после пар дана црв сумње би се пробудио и све би одбацио или као неку случајност или неку превару или било шта друго само не то да је Бог пројавио чудо. Тако су и Јевреји тражили знак са неба али им је Господ рекао неће вам се дати знак осим знака Јоне пророка. А то је другим речима васкрсење Његово. А Господ је чинио чуда и поред њих али они својом огреховљености и окамењености срца гледаше а не видеше, слушали а не чуше.
Ако неко не верује нама православнима, нека оде под Острог и узме књигу сведочанстава и нека погледа колико је муслимана, јевреја, католика и осталих који су друге вероисповести, посведочила о чудима које Бог учини кроз светог Василија.
На крају крајева, зар није највеће чудо то како се грешан човек преобрати у врлинског човека сусрешћи се са Христом, гневни и охоли посташе кротки и чисти, вукови посташе јагањци, блудници целомудрени, горди смирени, лажљивци искрени, убице милосрдни, циције милостиви и тако даљеи томе слично. Јер када се срце у човеку промени и преобрати за мене је највеће чудо.

OMG

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 02. septembar 2019 22:42)

Današnji "naučnik" sam se smeje svojoj "duhovitosti"...
Prijatelju, ako nisi do kraja pročitao... ovde je reč o arheolozima, dakle tvojim kolegama naučnicima. E sad, ako takvi spadaju u priglupe slojeve društva... OK.

В.Н.

pre 4 godine

Има злурадих људи који мисле као да је време донело Христу величину, и као да се у првим вековима Хришћанства није тако високо мислило о Господу као што се о Њему мислило у познија времена. Ништа лакше него разбити ту неистину. Ево како св. Кирил Јерусалимски пише о Господу Христу: "Ово је Онај који јесте и који је био, Оцу Соприсносуштни, Јединородни, Јединопрестолни, Равномоћни, Свесилни, Беспочетни, Несоздани, Неизменљиви, Неописани, Невидљиви, Неизречени, Непостижими, Необухвативи, Недомисливи, Неограничени. Овај је сијање славе очеве (Јев. 1, 3). Овај је начертање суштатства свих твари. Овај - Светлост светлости, сијајућа из недара Очевих. Овај - Бог богова (Пс. 49, 1) и од Бога Бог што се да узнати. Овај - извор живота (35, 10) од извора живота Очевог проистичући. Овај река Божја (45, 5; 64, 10) што исходи из бездне Божје но не одваја се. Овај - ризница доброте Очеве и бесконачног блаженства. Овај - вода живота (Јов. 4, 14) што живот свету дарује. Овај је луч несоздани, што се рађа но не одсеца од првосветлећег Сунца. Овај је Бог Слово (Јов. 1, 1) што је једним словом све твари из небића у биће саставио... Ово је Онај који је нас створио по образу Божију, а сада се Сам учинио човеком по образу нашем. Човек, но уједно и Бог." И дан-данас, после 16 столећа откад је ово вероисповедање написано, Црква Православна држи ову исту веру, од речи до речи, од слова до слова.

дд

pre 4 godine

Они који мисле да је то затуцано веровање у постојањ Бога, верују у човека, да је он владар света, и власт, моћ, новац, науку.... Нека је шанса да постоји Бог и само 1 према хиљаду, боље је веровати у њега него у побројано. Јер Он нас може спасти а побројано није спасло ни једног човека од настанка света.

Marko Kraljević - Musina noćna mora

pre 4 godine

Hrist je Jevrejski bog, Sloveni imaju svoje bogove, Svarog, Svetovid, Dažbog, Crnobog, Hors, Jarilo, Ljalja, Ljelj, Mokoš, Morana, Perun, Rod, Živa, Triglav, Stribog, Veles.
Ateizam rules!

dragan

pre 4 godine

Zanimljivo da je Isus živeo u kraju gde na orste jedne ruke možete izbrijati pismebe,a obrazovanih nije bilo.Što se nije pojavio u srcu Rima, Atine, Aleksandrije.Sem hrišćana nijedna religija ne priznahe Isusa.Nema dikaza o postojanju,vaskrsenju.Aki ga je Big razaoeo zašti se pojavio.Mađioničari u tom vremenu su trljali ruke.

Monostatos

pre 4 godine

“Time što se otvoreno javlja onima koji Ga svim srcem traže i skriva od onih koji svim srcem beže od Njega, Bog reguliše ljudsko znanje o sebi. On daje znake vidljive za one koji Ga traže i nevidljive za one koji su ravnodušni prema Njemu. Onima koji hoće da vide On daje dovoljno svetlosti, a onima koji neće da vide daje dovoljno tame.” Paskal

В.Н.

pre 4 godine

Ко је овај да га слушају и вјетрови и море? (Мат. 8, 27)

Тако су се питали апостоли не познавајући још Господа Исуса а видећи Га како утишава бурно море и ветрове. Ко је овај да га слушају вјетрови и море? То је Онај који је и створио ветрове и море. Какво је чудо, дакле, да га Његове сопствене твари слушају? Није ли секира послушно оруђе у оним рукама које су је начиниле? Господ је све створио речју, зато се све и покорава речи Његовој.
Ко је Овај, браћо? То је Онај исти који је и пре тога подизао ветрове и умиривао их, и који је узбуркивао море и обуздавао га. То је Онај исти који то и данас чини. Као човек Он стаде пред људе и запрети разиграном ветру и разузданом мору, да би уништио заблуду код људи, као да се ветрови и мора крећу и умирују, или слепим случајем или неком злобном силом, и да би заувек открио истину, да умна и добра сила Створитеља управља и заповеда свима стихијама по Своме промислу.
Ко је Овај? — питаху апостоли. То је безгрешни Син Божји, о апостоли свети, чије ћете име ви пронети по целоме свету, и за чије ћете име ви бити мучени и заклани као јагањци од вукова. Ко су вукови? Они који мисле, да се ветар сам од себе креће, и море само од себе узбуркава и утишава, или само од себе, или од ђавола. О свети апостоли, који упитасте и одговор истинит добисте, и истину целом свету објависте, молите се за нас, да се и ми сви просветимо том истином.

Bogomoljac

pre 4 godine

A sektaši, koji se upinju da pokažu kako vaskrsenja nije bilo, uče kako je Hrišćanstvo isto što i filozofski sistem, pogled na svet. Sasvim pogrešno. Zašto? Zato što takvih UČENJA, pogleda na svet, lepih i tačnih, je i pre Hrista bilo, i za Njegovo vreme, i potom, sve vreme. Ali, ni 1 taj učitelj, niti utemeljivač bilo koje religije - nije vaskrsao. To je poenta. Zato je ovakvo arheološko istraživanje korisno.

Milan

pre 4 godine

Kakav bre "Sekuidid Bakuides" za ime boga?!? U pitanju je general Bakides, koji je predvidio vojsku helenske dinastije Seleukida.

Bogomoljac

pre 4 godine

Vaskrsenje je krucijalni fakt Hrišćanstva. Da njega nije bilo, ne bi bilo Hrišćanstva. Zašto? Zato što se Hrišćanstvo temelji na čudu vaskrsenja i na čudima koja je Hristos činio, kao i apostoli što su činili, kao i svetitelji svih 20 vekova, kao i danas što čine.

steva

pre 4 godine

Kao klinac sam verovao da postoji, a onda sam skapirao da se preko bajke za tog lika zarađuju ogromne pare već više od 2000 godina.

Svaki deo planete ima svog boga, zato što čak ni to nisu mogli da se dogovore da nas lažu sve odjednom nego odvojeno.
(dnevna doza prosecnog Srbende,

A srpski bog je Novak Đoković. jeli tako, ili kako ga novinari često nazivaju "vladar svemira" ? E, pa ti veruj u te tvoje bogove ali ja ći i na dalje da verujem u pravog živog Boga i sina njegovog Hrista koji nam dade život i spasenje

George Gurdjieff

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 2. septembar 2019 22:42)

Galileo Galilej, rimokatolik, skolovao se u manastiru pored Firence. u sukobu i sa crkvom i sa naucnicima. Nikola Kopernik veliki naucnik iz redova Isusovaca. Bio neshvacen i od strane crkve i od strane nauke. I crkva i nauka ne vole da se ide previse ispred vremena, ne vole konkurenciju, imaju svoje dogme i vrlo su osetljive na neciji pokusaj da kaze nesto novo. Danas svaki mediokritet, anonimus u zelji da ispadne mnogo pametan istice da je ateista. Bavljenje naukom nema nikakve veze sa ateizmom.

Dobro jutro

pre 4 godine

Komunisti, o komunisti, sto se lozite ko hepokockice? Gledam ovog Dawkinsa (tako se potpisuje nesreca, jer svoj jezik nema). Pise - zatucani. Taj izraz im je omiljen, Frojd bi znao zasto. Drugovi i drugarice, zamenili ste jednog boga drugim bogom, cak - drogom. Vajni ste i kao ljudi i kao naucnici kada se bavite necim u sta ne verujete. Malo sam pravih ateista upoznao jer ste u vecini vi nemacki boljsevicki komunisti, dakle ljudi samo sa jednim zadatkom - rugati se i ponizavati. I to se vidi i u komentarima i u razgovorima. Nadjite bilo kog ateistu i diskutujte sa njim - cim pocne da se ruga i ismeva bilo koju religiju eto vam odgovora na putanje da li je komunista. Jeste. Cim se kliberi kao majmun i preti logorima - komunista. A 99% su takvi. Cak i ovi sto se prodaju sa pricom da su naucnici, doktori - isti talog. Gledam stvarno Dokinsa, i ne vredi... sto diploma da ima, covek u godina u jednom trenutku pocne da se blesavi, da se sprda, ismeva, ruga. Budala ostaje budala, makar i 10 fakulteta da zavrsi. A da ne pricamo o tome da ti isti nikada ne koriste sopstvena merila sebe da premere niti sopstveno ponasanje prema pripadnicima svojih teorija i stavova. Mislite o tome.

personal jesus

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.
(sempervivum, 3. septembar 2019 01:02)

ti imas dokaze da nije?

Milan

pre 4 godine

Možda je opet došao na zemlju i pod imenom Muhamed Salah igra fudbal za Liverpul? Ko kaže da nije, čudni su putevi gospodnji, nije naše da sudimo nego da popu damo pare i ćutimo.

zzz

pre 4 godine

Da je postojao, postojao je al moj deda ateista kaze da je i u to vreme postojalo raznih magionicara koji su izvodili trikove u javnost :D

varvara

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.
(sempervivum, 03. septembar 2019 01:02)

Ako tražiš dokaz - ne veruješ.
Ako tražiš svetlo u sebi - počneš da veruješ.
Ako veruješ - dokaz ti nije potreban.

sempervivum

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.

ExSoldier

pre 4 godine

Evo ovih...."U 21. veku verovati u Boga,glupo,bla,bla,bla...glupi ljudi samo,bla bla bla...krstasi i inkvizicija bla bla..."
Zapitaj se moderni covece,ako za 5 godina zamenis sve atome koje posedujes sa novim,sta si ti? Jer to je cinjenica.Ti si samo oblik koji cestice prave u prolazu.Ako mislis da je svest nusprodukt reakcije tvog tela sa svetom,zar mislis da si ti onda kao robot? Onda nema onog,mislim dakle postojim? Jer to sto mislis,po tebi onda nije nista do evolutivne prednosti u reakciji sa okolinom,tako da zapravo onda i ne mislis?
Srodingerova macka? Ako mi merenjem (gledanjem) uticemo na rezultat,ima li neko ko gleda nas? Vecina velikih naucnika koji uradise dosta toga za ljudski rod je verovalo da Boga ima,jer je primetilo da nije sve to tek tako prosto.A sto se tice ostalog,ne napadaj muceno pracoslavlje koje svi kinje evo vec preko 2000 godina samo zato sto nije htelo ni rec jednu da izmeni od starih vremena,ono nit je islo u krstase nit je pravilo inkvizicije.
Edukujte se malo,ne teram vas da verujete,nego da preispitate sebe i da shvatite da je sve to mnogo mnogo komplikovanije i da ima cuda i u 20. i u 21 veku medju vernima i da je belezeno i pisano i svedoceno.Mislisbdakle postojis,sta si ti? Sta smo mi? Zapitaj se.

penzioner

pre 4 godine

diskutabilno je da li je isus postjao, zato i kopaju, traze dokaze, mozfa ima nesto vise od Isus, pitanje da li je on Bog oli samo veza sa Bogom...ali Bog postoji, a onaj koji ne veruje i misli da smo jedina cjvilizacija i da dmo od majmuna, ne ume da midli svojom glavom iniikada se nije zapitao nista. Sta je svemir, ko je iza kako je nastao svet, zivot. Zasto sunce....nesec itd...dve ima razlog a taj razlog neko je dao. Mozete zvati Bog, Priroda, Energija. Kodmicki Apsolut, Matematcka Fotma svejedno. Ljudi koji misle da je Bog čiča sa bradom na nrbu i da nam salje munje i gromove, a pri tom ne veruju u kosmicku stvarnost, to je primitivno, a ne oni sto istrazuju i traze odgovore

Vladimirr

pre 4 godine

Koliko vidim ti neki arheolozi su nasli mesto koje odgovara nekom mestu iz Novog zaveta, dakle to nista ne govori o tome da li je Isus postojao, a jos manje o tome da li je vaskrsao...

maSi

pre 4 godine

Kada čuješ nekog prokletog sektaša da kaže da ne veruje u Crkvu, odvedite ga u Jerusalim da vidi čudo Blagodatnog Ognja koji silazi na Vaskrs. Jer Oganj ne silazi sektašima, niti njihovoj prokletoj sinagogi, ne silazi niti katolicima, niti Jermenima, samo pravoslavnima silazi. Amin.

(Starac Kleopa)

Locutus

pre 4 godine

Nemojte dovoditi u pitanje sto je neupitno-Isus je postojao!Pregrst je dokaza za to!Uskrsnuce je potvrdilo preko 500 zivih ljudi koji su to posvjedocili!Kazna razapinjanjem je bila uobicajena u to vrijeme!Osim toga, kako to da svi evangelisti tvrde manje vise isto?Zasto su prazan grob nasle zene, koje su tada vrijedile poput kamile?Valjda bi netko, stavio da su ga nasli muskarci, cije rijec je vrijedila!
(igor sulic, 2. septembar 2019 23:27)

Zašto su se sva čuda dogodila u dalekoj prošlosti? Zašto se ni jedno ne dogodi pred našim očima?

Odgovor: zato što ako su se "desila" davno, nije ih moguće proveriti.

rebro

pre 4 godine

@igor sulic, i šta kažeš "500 ljudi svedočilo da su videli vaskrsnuće". Što ga nisu upitali kada će nazad? E, ali ako piše u Bibliji onda mora da je tačno. Mada tamo piše svašta nešto tipa "rodio se kada je ozelenela trava, a u decembru teško da raste zelena trava".
Sa druge strane bar 10 miliona ljudi je videlo i snimilo NLO i vanzemaljce, ali vi vernici poričete njihovo postojanje. Što je najgore vi vernici samo slepo verujete u neki mit, a nikako ne pokušavaš da saznaš postoji li tvoj bog ili ne. Tvoj bog ti rekao "veruj i bićeš spasen". Da je tvoj bog realan on ne bi dozvolio ratove i d aljudi umiru i jednostavno bi se ukazao svima i svi bi znali za njegai svi bi mu verovali.
Kako ti to ne pade na pamet a?

Sibirski tigar

pre 4 godine

Meni je, potraga za mestom gde se Deda Mraz uspinje na nebo sa svojim sankama i irvasima, uverljivija i potrebnija, nego ova dosadna, neuverljiva bliskoistočno-semitska bajka...

Sale

pre 4 godine

(Ateista i naucnik, 2. septembar 2019 22:42)
"Danas u XXI veku verovati u boga...ponarocito onih priglupih slojeva drustva..." Znaci naucnici koji su verovali u Boga:: Isaac Newton, Louis Pasteur, Gregor Mendel, Francis Bacon, Johann Kepler, Athanasius Kircher, John Wilkins, Walter Charleton, Blaise Pascal, Sir William Petty, Robert Boile, John Ray, Isaac Barrow, Nicolas Steno, Thomas Burnet, Increase Mather, Nehemiah Grew...su po tebi priglupi iz priglupih slojeva drustva? Jel znas mozda ko su ovi naucnici sto sam nabrojao?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Kao klinac sam verovao da postoji, a onda sam skapirao da se preko bajke za tog lika zarađuju ogromne pare već više od 2000 godina.

Svaki deo planete ima svog boga, zato što čak ni to nisu mogli da se dogovore da nas lažu sve odjednom nego odvojeno.

Harmagedon

pre 4 godine

Kad netko želi ostaviti dojam inteligentnog i naprednog i nadasve modernog čovjeka,koji vjeruje da nema Boga,da mu je predak bio majmun,te da su mu preci sišli s grane...a prije toga je bio riba....🤣🤣

igor sulic

pre 4 godine

Nemojte dovoditi u pitanje sto je neupitno-Isus je postojao!Pregrst je dokaza za to!Uskrsnuce je potvrdilo preko 500 zivih ljudi koji su to posvjedocili!Kazna razapinjanjem je bila uobicajena u to vrijeme!Osim toga, kako to da svi evangelisti tvrde manje vise isto?Zasto su prazan grob nasle zene, koje su tada vrijedile poput kamile?Valjda bi netko, stavio da su ga nasli muskarci, cije rijec je vrijedila!

јазавац

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.

basketas

pre 4 godine

@Sad kad navale oni što tvrde da Isus nije ni postojao, iako to nijedan istoričar nikada nije rekao, ali oni su pročitali na interentu na nekom "mim"-u, ili su pogledali Zajtgajst. Ajmo, Isus nije postojao, Isus je kopija paganskih božanstava i sl: 3, 2, 1...
(Autopunktur, 02. septembar 2019 22:13)

ko kaze da on nije postojao? postoji verovatnoca da je istorijska lickost ali da je vaskrsavao i razne druge kerefeke izvodio, e to niko normalan ne veruje.

Autopunktur

pre 4 godine

Sad kad navale oni što tvrde da Isus nije ni postojao, iako to nijedan istoričar nikada nije rekao, ali oni su pročitali na interentu na nekom "mim"-u, ili su pogledali Zajtgajst. Ajmo, Isus nije postojao, Isus je kopija paganskih božanstava i sl: 3, 2, 1...

Ateista i naucnik

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha

јазавац

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.

basketas

pre 4 godine

@Sad kad navale oni što tvrde da Isus nije ni postojao, iako to nijedan istoričar nikada nije rekao, ali oni su pročitali na interentu na nekom "mim"-u, ili su pogledali Zajtgajst. Ajmo, Isus nije postojao, Isus je kopija paganskih božanstava i sl: 3, 2, 1...
(Autopunktur, 02. septembar 2019 22:13)

ko kaze da on nije postojao? postoji verovatnoca da je istorijska lickost ali da je vaskrsavao i razne druge kerefeke izvodio, e to niko normalan ne veruje.

Ateista i naucnik

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Kao klinac sam verovao da postoji, a onda sam skapirao da se preko bajke za tog lika zarađuju ogromne pare već više od 2000 godina.

Svaki deo planete ima svog boga, zato što čak ni to nisu mogli da se dogovore da nas lažu sve odjednom nego odvojeno.

Locutus

pre 4 godine

Nemojte dovoditi u pitanje sto je neupitno-Isus je postojao!Pregrst je dokaza za to!Uskrsnuce je potvrdilo preko 500 zivih ljudi koji su to posvjedocili!Kazna razapinjanjem je bila uobicajena u to vrijeme!Osim toga, kako to da svi evangelisti tvrde manje vise isto?Zasto su prazan grob nasle zene, koje su tada vrijedile poput kamile?Valjda bi netko, stavio da su ga nasli muskarci, cije rijec je vrijedila!
(igor sulic, 2. septembar 2019 23:27)

Zašto su se sva čuda dogodila u dalekoj prošlosti? Zašto se ni jedno ne dogodi pred našim očima?

Odgovor: zato što ako su se "desila" davno, nije ih moguće proveriti.

sempervivum

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.

Harmagedon

pre 4 godine

Kad netko želi ostaviti dojam inteligentnog i naprednog i nadasve modernog čovjeka,koji vjeruje da nema Boga,da mu je predak bio majmun,te da su mu preci sišli s grane...a prije toga je bio riba....🤣🤣

Autopunktur

pre 4 godine

Sad kad navale oni što tvrde da Isus nije ni postojao, iako to nijedan istoričar nikada nije rekao, ali oni su pročitali na interentu na nekom "mim"-u, ili su pogledali Zajtgajst. Ajmo, Isus nije postojao, Isus je kopija paganskih božanstava i sl: 3, 2, 1...

Sibirski tigar

pre 4 godine

Meni je, potraga za mestom gde se Deda Mraz uspinje na nebo sa svojim sankama i irvasima, uverljivija i potrebnija, nego ova dosadna, neuverljiva bliskoistočno-semitska bajka...

igor sulic

pre 4 godine

Nemojte dovoditi u pitanje sto je neupitno-Isus je postojao!Pregrst je dokaza za to!Uskrsnuce je potvrdilo preko 500 zivih ljudi koji su to posvjedocili!Kazna razapinjanjem je bila uobicajena u to vrijeme!Osim toga, kako to da svi evangelisti tvrde manje vise isto?Zasto su prazan grob nasle zene, koje su tada vrijedile poput kamile?Valjda bi netko, stavio da su ga nasli muskarci, cije rijec je vrijedila!

Ruzicasti jednorog

pre 4 godine

Razlika između verskih fanatika i ateista praktično i ne postoji, sudeći po komentarima.
(absolutezero, 3. septembar 2019 00:26)

Postoji i to ogromna:
Jedni veruju u klasicnu reketasku pricu po kojoj je svemir nastao tako sto je gazda rekao "Neka bude svemir", a nakon toga zrtvovao svoga sina zbog tvojih grehova 2000 godina pre nego sto si se ti rodio. I sad si mu, naravno, duzan. Novac, postovanje i slepo sledbenistvo ces deponovati njegovim ovlastenim zastupnicima na Zemlji, jer njega licno neces videti nikad. Ali da znas, gazda te i dalje voli.

Drugi veruju u moc razuma i dokaza, u ljudskost i presumpciju nevinosti, a ne krivice.

Jedni duhovnu ispunjenost traze u basnama u kojima zmije govore, mrtvi ustaju iz groba, drugi setaju po vodi i pretvaraju je u vino.
Drugi duhovno ispunjenje traze u najvecim dometima ljudskog duha u umetnickim delima, naucnim i filozofskim otkricima.

Jedni bi da brane Pahomija i Kacavendu sve dok ne siluje i njegovo dete. Drugi bi da ih izvedu pred sud, ali ne mogu od ovih prvih.

Razlika je ogromna.

Fidelio

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.
(јазавац, 2. septembar 2019 22:44)

100% se slažem. Ali pustite i vi nas ostale da NE verujemo i prihvatite da je i NEVEROVANJE nešto sasvim legitimno i normalno, može? Ako je vama vaša vera dovoljna, što vam je toliko bitno da li u isto što i vi veruje još milijarda ljudi ili samo još njih 100-inak?

A kad dođe vreme, i nam ai vama kaš'će se samo ko je bio u pravu. Neko će se možda kajati, a neko neće. Ali, molim vas, nemojte spasavati naše duše, prepustite to nama!

петар

pre 4 godine

Развалите цркву ову и за три дана ћу је подигнути (Јов. 2, 19) 

То Господ говори за цркву тела Свога. Разорите Тело ово и ја ћу га за три дана васкрснути! То говори Онај који зна моћ своју, и који је по моћи Својој испунио речи Своје. Јер тело Његово би разваљено, изломљено. избодено, сахрањено и три дана тамом покривено. А трећега дана Он га подиже; подиже га не само из гроба на земљу него га уздиже до небеса. И тако Он рече реч, и реч се Његова обистини. 
Знак даде Господ Јеврејима, јер они тражаху знак од Њега. А кад им даде знак, какав никад нико пре Њега није могао дати, они му не повероваше, него збуњени и устрашени, потплаћиваху стражаре са Голготе да слажу, и да објаве лаж, како тај чудесни знак није се десио, него како су га ученици украли из гроба! 
Не помаже никакав знак онима који неће да верују. Јевреји су својим очима гледали многа чудеса Христова, па ипак нису хтели веровати него су говорили, за оправдање свога неверовања, да Он та чудеса чини помоћу књаза ђаволскога! Ко неће да верује у добро, томе не помажу сви знаци које небо може дати. Срце испуњено злобом тврђе је од гранита камена. Ум помрачен грехом не може осветлити сва светлост небеска, већа од хиљаде сунаца. 
А кад човек истера злобу из срца и спасе ум свој од таме греховне, тада он види безбројне знаке које Бог даје онима који хоће да верују — виде и верују. 
О браћо моја, не грешимо се о милост Божју, и не подајимо се злоби јеврејској. О браћо моја, сви су знаци већ дати, и сви бљеште као звезде по небеском своду свакоме ко има благо срце и правомисаон ум. 

Harry

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.
(јазавац, 2. septembar 2019 22:44)

Ni tada... s tim sto je ateistima lakse. Oni nemaju nikakva ocekivanja.

В.Н.

pre 4 godine

Не бој се, ја сам Први и пошљедњи, и живи.
И бијах мртав и ево сам жив ва вијек вијека, амин (Откр. Ј. 18)

Тако рече Господ Исус Своме љубљеноме ученику Јовану у визији на острву Патмосу. Чега не бој се? Не бој се гоњења цркве од стране незнабожаца. Не бој се мучитеља, који муче Моје верне на све стране. Не бој се царева, који дижу гоњење на хришћане. Не бој се насилних велможа овога света, који заслепљују људе страстима те не виде истину коју Ја донесох у свет. Не бој се ничега!
Како да се не бојим, Господе! Кад је сав свет до зуба наоржан и окунљен против нас, малобројних и ненаоружаних, како да се не бојим?
Не бој се, јер Ја сам први и последњи, алфа и омега.
А све те војске наоружане против вас нису ништа до један пролазан вихор мртваца. Ја сам од пре времена и Ја сам после времена, пре почетка свега и после свршетка свега створенога, Ја сам. А они су сви закључани у један педо времена који сам Ја свакоме створеноме одмерио, и ван тога педла не могу се пружити.
Не бој се, јер Ја бејах мртав и ево сам жив. Ни смрти се не бој. Ја сам пре смрти и после смрти. Смрт је слуга Мој, и Ја пустих слугу Свога у свет да Ми послужи. И Ја се предадох Своме слуги за три дана, и наредих му да Ме пусти, и ево сам жив. Ја сам власник смрти као и живота. Ја сам власник времена као вечности. Не бој се! Ва вијек вијека Ја сам жив. И ти ћеш бити жив са Мном. И сви они који Ми остану верни и не убоје се, биће живи са Мном. Не бој се, Ја сам - алфа и омега.

acomurija

pre 4 godine

Ukratko: Sionski mudraci su osmislili kako da se oslobode Rimskog ropstva, pa su Rimljanima osmislili svog otpadnika za Boga...
Ali, to im vise od 200 - 300 godina nije islo lako, pa su osmislili i verziju za Arape - s Muhamedom.
U vreme "cudesa" Hrista, ako je i postojao, ziveli su civilizacijski vredni istoricari, u Rimu, Grckoj, pa i medju Arapima - ali u prvih 100-200 godina mema pomena o Hristu, vaskrsenju i Bozijim delima.
Uostalom, Bog kaze Mojsiju: odrekli ste se mene, Boga svoga, a prihvatili ste TUDJE Bogove... Jasno i bez greske: drugim narodima Bog nije Bog, imaju druge Bogove.
Izvoli, verujuci narode...

simboliko

pre 4 godine

Ko nije osetio kontakt sa Bogom kroz ličnu veru, nema potrebe da se raspaljuje, i komentariše ovakve tekstove, naročito one koje dolaze sa Zapada. Gledajte svoja posla, ne komentarišite ništa, verujte ili ne verujte u šta god hoćete, slobodna vam volja.Najgore je osuđivanje, naročito ljudi koji su totalno zalutali. To je otprilike kao kad običan svet "bistri"svetsku poilitiku,selektuje timove, samo još sto puta gore.

Bogomoljac

pre 4 godine

Vaskrsenje je krucijalni fakt Hrišćanstva. Da njega nije bilo, ne bi bilo Hrišćanstva. Zašto? Zato što se Hrišćanstvo temelji na čudu vaskrsenja i na čudima koja je Hristos činio, kao i apostoli što su činili, kao i svetitelji svih 20 vekova, kao i danas što čine.

steva

pre 4 godine

Kao klinac sam verovao da postoji, a onda sam skapirao da se preko bajke za tog lika zarađuju ogromne pare već više od 2000 godina.

Svaki deo planete ima svog boga, zato što čak ni to nisu mogli da se dogovore da nas lažu sve odjednom nego odvojeno.
(dnevna doza prosecnog Srbende,

A srpski bog je Novak Đoković. jeli tako, ili kako ga novinari često nazivaju "vladar svemira" ? E, pa ti veruj u te tvoje bogove ali ja ći i na dalje da verujem u pravog živog Boga i sina njegovog Hrista koji nam dade život i spasenje

George Gurdjieff

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 2. septembar 2019 22:42)

Galileo Galilej, rimokatolik, skolovao se u manastiru pored Firence. u sukobu i sa crkvom i sa naucnicima. Nikola Kopernik veliki naucnik iz redova Isusovaca. Bio neshvacen i od strane crkve i od strane nauke. I crkva i nauka ne vole da se ide previse ispred vremena, ne vole konkurenciju, imaju svoje dogme i vrlo su osetljive na neciji pokusaj da kaze nesto novo. Danas svaki mediokritet, anonimus u zelji da ispadne mnogo pametan istice da je ateista. Bavljenje naukom nema nikakve veze sa ateizmom.

Bogomoljac

pre 4 godine

A sektaši, koji se upinju da pokažu kako vaskrsenja nije bilo, uče kako je Hrišćanstvo isto što i filozofski sistem, pogled na svet. Sasvim pogrešno. Zašto? Zato što takvih UČENJA, pogleda na svet, lepih i tačnih, je i pre Hrista bilo, i za Njegovo vreme, i potom, sve vreme. Ali, ni 1 taj učitelj, niti utemeljivač bilo koje religije - nije vaskrsao. To je poenta. Zato je ovakvo arheološko istraživanje korisno.

петар

pre 4 godine

(Locutus, 3. septembar 2019 00:26)

Чуда се дешавају и данас. Отиди у било коју светињу и сазнаћеш или потражи међу сведоцима у цркви Христовој. Али Бог чуда неће да објављује роду неверном јер све и да виде како мртви устају они опет неће веровати. Тако и ти, не би поверовао и да се чудо деси пред твојим очима. Мало би се замислио у том тренутку, можда би чак и све то придодао Богу али после пар дана црв сумње би се пробудио и све би одбацио или као неку случајност или неку превару или било шта друго само не то да је Бог пројавио чудо. Тако су и Јевреји тражили знак са неба али им је Господ рекао неће вам се дати знак осим знака Јоне пророка. А то је другим речима васкрсење Његово. А Господ је чинио чуда и поред њих али они својом огреховљености и окамењености срца гледаше а не видеше, слушали а не чуше.
Ако неко не верује нама православнима, нека оде под Острог и узме књигу сведочанстава и нека погледа колико је муслимана, јевреја, католика и осталих који су друге вероисповести, посведочила о чудима које Бог учини кроз светог Василија.
На крају крајева, зар није највеће чудо то како се грешан човек преобрати у врлинског човека сусрешћи се са Христом, гневни и охоли посташе кротки и чисти, вукови посташе јагањци, блудници целомудрени, горди смирени, лажљивци искрени, убице милосрдни, циције милостиви и тако даљеи томе слично. Јер када се срце у човеку промени и преобрати за мене је највеће чудо.

В.Н.

pre 4 godine

Има злурадих људи који мисле као да је време донело Христу величину, и као да се у првим вековима Хришћанства није тако високо мислило о Господу као што се о Њему мислило у познија времена. Ништа лакше него разбити ту неистину. Ево како св. Кирил Јерусалимски пише о Господу Христу: "Ово је Онај који јесте и који је био, Оцу Соприсносуштни, Јединородни, Јединопрестолни, Равномоћни, Свесилни, Беспочетни, Несоздани, Неизменљиви, Неописани, Невидљиви, Неизречени, Непостижими, Необухвативи, Недомисливи, Неограничени. Овај је сијање славе очеве (Јев. 1, 3). Овај је начертање суштатства свих твари. Овај - Светлост светлости, сијајућа из недара Очевих. Овај - Бог богова (Пс. 49, 1) и од Бога Бог што се да узнати. Овај - извор живота (35, 10) од извора живота Очевог проистичући. Овај река Божја (45, 5; 64, 10) што исходи из бездне Божје но не одваја се. Овај - ризница доброте Очеве и бесконачног блаженства. Овај - вода живота (Јов. 4, 14) што живот свету дарује. Овај је луч несоздани, што се рађа но не одсеца од првосветлећег Сунца. Овај је Бог Слово (Јов. 1, 1) што је једним словом све твари из небића у биће саставио... Ово је Онај који је нас створио по образу Божију, а сада се Сам учинио човеком по образу нашем. Човек, но уједно и Бог." И дан-данас, после 16 столећа откад је ово вероисповедање написано, Црква Православна држи ову исту веру, од речи до речи, од слова до слова.

Lala na kvadrat

pre 4 godine

@Harmagedon

Velika je razlika izmedju verovati i sumnjati. Inteligentni i obrazovani ljudi veruju u teoriju evolucije, ali uvek ostavljaju mesta za sumnju da li je sve to bas tako islo.

Sa druge strane postoji veliki broj ljudi koji veruje u partenogenezu kod ljudi; ustajanje iz mrtvih, odlazak na Nebo i povratak na Zemlju kada ce svi dobri biti spaseni; stvaranje od strane osobe koju niko nikada nije ni video, ni cuo; u ljude sa krilima, itd...

Sale

pre 4 godine

(Ateista i naucnik, 2. septembar 2019 22:42)
"Danas u XXI veku verovati u boga...ponarocito onih priglupih slojeva drustva..." Znaci naucnici koji su verovali u Boga:: Isaac Newton, Louis Pasteur, Gregor Mendel, Francis Bacon, Johann Kepler, Athanasius Kircher, John Wilkins, Walter Charleton, Blaise Pascal, Sir William Petty, Robert Boile, John Ray, Isaac Barrow, Nicolas Steno, Thomas Burnet, Increase Mather, Nehemiah Grew...su po tebi priglupi iz priglupih slojeva drustva? Jel znas mozda ko su ovi naucnici sto sam nabrojao?

Marko Kraljević - Musina noćna mora

pre 4 godine

Hrist je Jevrejski bog, Sloveni imaju svoje bogove, Svarog, Svetovid, Dažbog, Crnobog, Hors, Jarilo, Ljalja, Ljelj, Mokoš, Morana, Perun, Rod, Živa, Triglav, Stribog, Veles.
Ateizam rules!

rebro

pre 4 godine

@igor sulic, i šta kažeš "500 ljudi svedočilo da su videli vaskrsnuće". Što ga nisu upitali kada će nazad? E, ali ako piše u Bibliji onda mora da je tačno. Mada tamo piše svašta nešto tipa "rodio se kada je ozelenela trava, a u decembru teško da raste zelena trava".
Sa druge strane bar 10 miliona ljudi je videlo i snimilo NLO i vanzemaljce, ali vi vernici poričete njihovo postojanje. Što je najgore vi vernici samo slepo verujete u neki mit, a nikako ne pokušavaš da saznaš postoji li tvoj bog ili ne. Tvoj bog ti rekao "veruj i bićeš spasen". Da je tvoj bog realan on ne bi dozvolio ratove i d aljudi umiru i jednostavno bi se ukazao svima i svi bi znali za njegai svi bi mu verovali.
Kako ti to ne pade na pamet a?

Dobro jutro

pre 4 godine

Komunisti, o komunisti, sto se lozite ko hepokockice? Gledam ovog Dawkinsa (tako se potpisuje nesreca, jer svoj jezik nema). Pise - zatucani. Taj izraz im je omiljen, Frojd bi znao zasto. Drugovi i drugarice, zamenili ste jednog boga drugim bogom, cak - drogom. Vajni ste i kao ljudi i kao naucnici kada se bavite necim u sta ne verujete. Malo sam pravih ateista upoznao jer ste u vecini vi nemacki boljsevicki komunisti, dakle ljudi samo sa jednim zadatkom - rugati se i ponizavati. I to se vidi i u komentarima i u razgovorima. Nadjite bilo kog ateistu i diskutujte sa njim - cim pocne da se ruga i ismeva bilo koju religiju eto vam odgovora na putanje da li je komunista. Jeste. Cim se kliberi kao majmun i preti logorima - komunista. A 99% su takvi. Cak i ovi sto se prodaju sa pricom da su naucnici, doktori - isti talog. Gledam stvarno Dokinsa, i ne vredi... sto diploma da ima, covek u godina u jednom trenutku pocne da se blesavi, da se sprda, ismeva, ruga. Budala ostaje budala, makar i 10 fakulteta da zavrsi. A da ne pricamo o tome da ti isti nikada ne koriste sopstvena merila sebe da premere niti sopstveno ponasanje prema pripadnicima svojih teorija i stavova. Mislite o tome.

Monostatos

pre 4 godine

“Time što se otvoreno javlja onima koji Ga svim srcem traže i skriva od onih koji svim srcem beže od Njega, Bog reguliše ljudsko znanje o sebi. On daje znake vidljive za one koji Ga traže i nevidljive za one koji su ravnodušni prema Njemu. Onima koji hoće da vide On daje dovoljno svetlosti, a onima koji neće da vide daje dovoljno tame.” Paskal

ExSoldier

pre 4 godine

Evo ovih...."U 21. veku verovati u Boga,glupo,bla,bla,bla...glupi ljudi samo,bla bla bla...krstasi i inkvizicija bla bla..."
Zapitaj se moderni covece,ako za 5 godina zamenis sve atome koje posedujes sa novim,sta si ti? Jer to je cinjenica.Ti si samo oblik koji cestice prave u prolazu.Ako mislis da je svest nusprodukt reakcije tvog tela sa svetom,zar mislis da si ti onda kao robot? Onda nema onog,mislim dakle postojim? Jer to sto mislis,po tebi onda nije nista do evolutivne prednosti u reakciji sa okolinom,tako da zapravo onda i ne mislis?
Srodingerova macka? Ako mi merenjem (gledanjem) uticemo na rezultat,ima li neko ko gleda nas? Vecina velikih naucnika koji uradise dosta toga za ljudski rod je verovalo da Boga ima,jer je primetilo da nije sve to tek tako prosto.A sto se tice ostalog,ne napadaj muceno pracoslavlje koje svi kinje evo vec preko 2000 godina samo zato sto nije htelo ni rec jednu da izmeni od starih vremena,ono nit je islo u krstase nit je pravilo inkvizicije.
Edukujte se malo,ne teram vas da verujete,nego da preispitate sebe i da shvatite da je sve to mnogo mnogo komplikovanije i da ima cuda i u 20. i u 21 veku medju vernima i da je belezeno i pisano i svedoceno.Mislisbdakle postojis,sta si ti? Sta smo mi? Zapitaj se.

dragan

pre 4 godine

Zanimljivo da je Isus živeo u kraju gde na orste jedne ruke možete izbrijati pismebe,a obrazovanih nije bilo.Što se nije pojavio u srcu Rima, Atine, Aleksandrije.Sem hrišćana nijedna religija ne priznahe Isusa.Nema dikaza o postojanju,vaskrsenju.Aki ga je Big razaoeo zašti se pojavio.Mađioničari u tom vremenu su trljali ruke.

В.Н.

pre 4 godine

Ко је овај да га слушају и вјетрови и море? (Мат. 8, 27)

Тако су се питали апостоли не познавајући још Господа Исуса а видећи Га како утишава бурно море и ветрове. Ко је овај да га слушају вјетрови и море? То је Онај који је и створио ветрове и море. Какво је чудо, дакле, да га Његове сопствене твари слушају? Није ли секира послушно оруђе у оним рукама које су је начиниле? Господ је све створио речју, зато се све и покорава речи Његовој.
Ко је Овај, браћо? То је Онај исти који је и пре тога подизао ветрове и умиривао их, и који је узбуркивао море и обуздавао га. То је Онај исти који то и данас чини. Као човек Он стаде пред људе и запрети разиграном ветру и разузданом мору, да би уништио заблуду код људи, као да се ветрови и мора крећу и умирују, или слепим случајем или неком злобном силом, и да би заувек открио истину, да умна и добра сила Створитеља управља и заповеда свима стихијама по Своме промислу.
Ко је Овај? — питаху апостоли. То је безгрешни Син Божји, о апостоли свети, чије ћете име ви пронети по целоме свету, и за чије ћете име ви бити мучени и заклани као јагањци од вукова. Ко су вукови? Они који мисле, да се ветар сам од себе креће, и море само од себе узбуркава и утишава, или само од себе, или од ђавола. О свети апостоли, који упитасте и одговор истинит добисте, и истину целом свету објависте, молите се за нас, да се и ми сви просветимо том истином.

Krvnik

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 02. septembar 2019 22:42)
Ono kad nisi svestan da je ateizam bio pomodarstvo sa kraja 50-ih godina proslog veka.

Jr

pre 4 godine

Nemojte tako dame i gospodo/drugovi i drugarice - pa valjda ne želite da se osećam zapostavljeno i čak izopšteno iz rasprava o veri!? :) Nego, ajd' ono moje... jer možda neko zaista i odgovori - kako vas povređuje Hrišćanstvo? Je l' mnogo boli? :)

Milan

pre 4 godine

Možda je opet došao na zemlju i pod imenom Muhamed Salah igra fudbal za Liverpul? Ko kaže da nije, čudni su putevi gospodnji, nije naše da sudimo nego da popu damo pare i ćutimo.

OMG

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 02. septembar 2019 22:42)

Današnji "naučnik" sam se smeje svojoj "duhovitosti"...
Prijatelju, ako nisi do kraja pročitao... ovde je reč o arheolozima, dakle tvojim kolegama naučnicima. E sad, ako takvi spadaju u priglupe slojeve društva... OK.

zzz

pre 4 godine

Da je postojao, postojao je al moj deda ateista kaze da je i u to vreme postojalo raznih magionicara koji su izvodili trikove u javnost :D

personal jesus

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.
(sempervivum, 3. septembar 2019 01:02)

ti imas dokaze da nije?

maSi

pre 4 godine

Kada čuješ nekog prokletog sektaša da kaže da ne veruje u Crkvu, odvedite ga u Jerusalim da vidi čudo Blagodatnog Ognja koji silazi na Vaskrs. Jer Oganj ne silazi sektašima, niti njihovoj prokletoj sinagogi, ne silazi niti katolicima, niti Jermenima, samo pravoslavnima silazi. Amin.

(Starac Kleopa)

Vladimirr

pre 4 godine

Koliko vidim ti neki arheolozi su nasli mesto koje odgovara nekom mestu iz Novog zaveta, dakle to nista ne govori o tome da li je Isus postojao, a jos manje o tome da li je vaskrsao...

Milan

pre 4 godine

Kakav bre "Sekuidid Bakuides" za ime boga?!? U pitanju je general Bakides, koji je predvidio vojsku helenske dinastije Seleukida.

Bane

pre 4 godine

Treba da pročitate 101 Kontradiktornosti Biblije sve dato crno na belom.
65. Koje su reči ispisane na krstu? Tačno???
a) "Ovo je Isus, kralj Jevreji" (Matej 27:37)
b) "Kralj Jevreja" (Marko 15:26)
c) "Ovo je Jevrejski kralj" (Luka 23,38)
d) “Isus iz Nazareta, Kralj Jevreja” (Jovan 19: 19)

дд

pre 4 godine

Они који мисле да је то затуцано веровање у постојањ Бога, верују у човека, да је он владар света, и власт, моћ, новац, науку.... Нека је шанса да постоји Бог и само 1 према хиљаду, боље је веровати у њега него у побројано. Јер Он нас може спасти а побројано није спасло ни једног човека од настанка света.

Srednji vek zauvek

pre 4 godine

Nemojte tako dame i gospodo/drugovi i drugarice - pa valjda ne želite da se osećam zapostavljeno i čak izopšteno iz rasprava o veri!? :) Nego, ajd' ono moje... jer možda neko zaista i odgovori - kako vas povređuje Hrišćanstvo? Je l' mnogo boli? :)
(Jr, 3. septembar 2019 20:13)

Da, boli isto onako kako boli kad slusas pevanje nekog bez sluha. A onda te taj jos i tera da ga slusas. I jos pun sebe sa osmehom pita te "Sta je? Ti ne volis muziku?"
Boli, brate. Nestacete i vi jednom sa istorijske scene, kao sto u razvijenim skandinavskim demokratijama niko normalan vise ne veruje u te morbidne gluposti, a crkve se pretvaraju u nesto korisno: Skole, muzeje...
Dotle - trpimo bol.

penzioner

pre 4 godine

diskutabilno je da li je isus postjao, zato i kopaju, traze dokaze, mozfa ima nesto vise od Isus, pitanje da li je on Bog oli samo veza sa Bogom...ali Bog postoji, a onaj koji ne veruje i misli da smo jedina cjvilizacija i da dmo od majmuna, ne ume da midli svojom glavom iniikada se nije zapitao nista. Sta je svemir, ko je iza kako je nastao svet, zivot. Zasto sunce....nesec itd...dve ima razlog a taj razlog neko je dao. Mozete zvati Bog, Priroda, Energija. Kodmicki Apsolut, Matematcka Fotma svejedno. Ljudi koji misle da je Bog čiča sa bradom na nrbu i da nam salje munje i gromove, a pri tom ne veruju u kosmicku stvarnost, to je primitivno, a ne oni sto istrazuju i traze odgovore

Stanley

pre 4 godine

"U poslednjim danima nastace narocito teska vremena. Ljudi ce biti: sebicni, pohlepni za novcem, neposlusni roditeljima, neverni, bezosecajni prema drugima, neobuzdani, okrutni, vise vole uzitke nego Boga..." Ovo je Isus prorekao pre 2000 i nesto godina za nasu generaciju, ako ne vidite da su ljudi zadnjih 10-15 godina postali ovakvi i da zaista zivimo u poslednjim danima, onda ste slepi kod ociju i gluvi kod usiju. Pogotovo se spominju rugaci koji je smeju svakome koji veruje i bibliju i u Isusa Hrista. Ali Isus je obecao da ce doci i da nece okasniti i kada dodje dace svakome platu po zaslugama i delima. Pogotovo mu mi interesantni ljudi koji kazu da su to bajke, a nece da provere bibliju i da istrazuju i nazivaju vernike zatucanima. Ako ste upravu, mi sto verujemo ne gubimo nista, a sta ako gresite? Sta ce biti sa vama koji ne verujete? Jel ste spremni za 7 casa Bozjeg gneva?

varvara

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.
(sempervivum, 03. septembar 2019 01:02)

Ako tražiš dokaz - ne veruješ.
Ako tražiš svetlo u sebi - počneš da veruješ.
Ako veruješ - dokaz ti nije potreban.

Ateista i naucnik

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha

basketas

pre 4 godine

@Sad kad navale oni što tvrde da Isus nije ni postojao, iako to nijedan istoričar nikada nije rekao, ali oni su pročitali na interentu na nekom "mim"-u, ili su pogledali Zajtgajst. Ajmo, Isus nije postojao, Isus je kopija paganskih božanstava i sl: 3, 2, 1...
(Autopunktur, 02. septembar 2019 22:13)

ko kaze da on nije postojao? postoji verovatnoca da je istorijska lickost ali da je vaskrsavao i razne druge kerefeke izvodio, e to niko normalan ne veruje.

Autopunktur

pre 4 godine

Sad kad navale oni što tvrde da Isus nije ni postojao, iako to nijedan istoričar nikada nije rekao, ali oni su pročitali na interentu na nekom "mim"-u, ili su pogledali Zajtgajst. Ajmo, Isus nije postojao, Isus je kopija paganskih božanstava i sl: 3, 2, 1...

Harmagedon

pre 4 godine

Kad netko želi ostaviti dojam inteligentnog i naprednog i nadasve modernog čovjeka,koji vjeruje da nema Boga,da mu je predak bio majmun,te da su mu preci sišli s grane...a prije toga je bio riba....🤣🤣

igor sulic

pre 4 godine

Nemojte dovoditi u pitanje sto je neupitno-Isus je postojao!Pregrst je dokaza za to!Uskrsnuce je potvrdilo preko 500 zivih ljudi koji su to posvjedocili!Kazna razapinjanjem je bila uobicajena u to vrijeme!Osim toga, kako to da svi evangelisti tvrde manje vise isto?Zasto su prazan grob nasle zene, koje su tada vrijedile poput kamile?Valjda bi netko, stavio da su ga nasli muskarci, cije rijec je vrijedila!

Sibirski tigar

pre 4 godine

Meni je, potraga za mestom gde se Deda Mraz uspinje na nebo sa svojim sankama i irvasima, uverljivija i potrebnija, nego ova dosadna, neuverljiva bliskoistočno-semitska bajka...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Kao klinac sam verovao da postoji, a onda sam skapirao da se preko bajke za tog lika zarađuju ogromne pare već više od 2000 godina.

Svaki deo planete ima svog boga, zato što čak ni to nisu mogli da se dogovore da nas lažu sve odjednom nego odvojeno.

sempervivum

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.

Locutus

pre 4 godine

Nemojte dovoditi u pitanje sto je neupitno-Isus je postojao!Pregrst je dokaza za to!Uskrsnuce je potvrdilo preko 500 zivih ljudi koji su to posvjedocili!Kazna razapinjanjem je bila uobicajena u to vrijeme!Osim toga, kako to da svi evangelisti tvrde manje vise isto?Zasto su prazan grob nasle zene, koje su tada vrijedile poput kamile?Valjda bi netko, stavio da su ga nasli muskarci, cije rijec je vrijedila!
(igor sulic, 2. septembar 2019 23:27)

Zašto su se sva čuda dogodila u dalekoj prošlosti? Zašto se ni jedno ne dogodi pred našim očima?

Odgovor: zato što ako su se "desila" davno, nije ih moguće proveriti.

јазавац

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.

maSi

pre 4 godine

Kada čuješ nekog prokletog sektaša da kaže da ne veruje u Crkvu, odvedite ga u Jerusalim da vidi čudo Blagodatnog Ognja koji silazi na Vaskrs. Jer Oganj ne silazi sektašima, niti njihovoj prokletoj sinagogi, ne silazi niti katolicima, niti Jermenima, samo pravoslavnima silazi. Amin.

(Starac Kleopa)

Ruzicasti jednorog

pre 4 godine

Razlika između verskih fanatika i ateista praktično i ne postoji, sudeći po komentarima.
(absolutezero, 3. septembar 2019 00:26)

Postoji i to ogromna:
Jedni veruju u klasicnu reketasku pricu po kojoj je svemir nastao tako sto je gazda rekao "Neka bude svemir", a nakon toga zrtvovao svoga sina zbog tvojih grehova 2000 godina pre nego sto si se ti rodio. I sad si mu, naravno, duzan. Novac, postovanje i slepo sledbenistvo ces deponovati njegovim ovlastenim zastupnicima na Zemlji, jer njega licno neces videti nikad. Ali da znas, gazda te i dalje voli.

Drugi veruju u moc razuma i dokaza, u ljudskost i presumpciju nevinosti, a ne krivice.

Jedni duhovnu ispunjenost traze u basnama u kojima zmije govore, mrtvi ustaju iz groba, drugi setaju po vodi i pretvaraju je u vino.
Drugi duhovno ispunjenje traze u najvecim dometima ljudskog duha u umetnickim delima, naucnim i filozofskim otkricima.

Jedni bi da brane Pahomija i Kacavendu sve dok ne siluje i njegovo dete. Drugi bi da ih izvedu pred sud, ali ne mogu od ovih prvih.

Razlika je ogromna.

Stanley

pre 4 godine

"U poslednjim danima nastace narocito teska vremena. Ljudi ce biti: sebicni, pohlepni za novcem, neposlusni roditeljima, neverni, bezosecajni prema drugima, neobuzdani, okrutni, vise vole uzitke nego Boga..." Ovo je Isus prorekao pre 2000 i nesto godina za nasu generaciju, ako ne vidite da su ljudi zadnjih 10-15 godina postali ovakvi i da zaista zivimo u poslednjim danima, onda ste slepi kod ociju i gluvi kod usiju. Pogotovo se spominju rugaci koji je smeju svakome koji veruje i bibliju i u Isusa Hrista. Ali Isus je obecao da ce doci i da nece okasniti i kada dodje dace svakome platu po zaslugama i delima. Pogotovo mu mi interesantni ljudi koji kazu da su to bajke, a nece da provere bibliju i da istrazuju i nazivaju vernike zatucanima. Ako ste upravu, mi sto verujemo ne gubimo nista, a sta ako gresite? Sta ce biti sa vama koji ne verujete? Jel ste spremni za 7 casa Bozjeg gneva?

Dobro jutro

pre 4 godine

Komunisti, o komunisti, sto se lozite ko hepokockice? Gledam ovog Dawkinsa (tako se potpisuje nesreca, jer svoj jezik nema). Pise - zatucani. Taj izraz im je omiljen, Frojd bi znao zasto. Drugovi i drugarice, zamenili ste jednog boga drugim bogom, cak - drogom. Vajni ste i kao ljudi i kao naucnici kada se bavite necim u sta ne verujete. Malo sam pravih ateista upoznao jer ste u vecini vi nemacki boljsevicki komunisti, dakle ljudi samo sa jednim zadatkom - rugati se i ponizavati. I to se vidi i u komentarima i u razgovorima. Nadjite bilo kog ateistu i diskutujte sa njim - cim pocne da se ruga i ismeva bilo koju religiju eto vam odgovora na putanje da li je komunista. Jeste. Cim se kliberi kao majmun i preti logorima - komunista. A 99% su takvi. Cak i ovi sto se prodaju sa pricom da su naucnici, doktori - isti talog. Gledam stvarno Dokinsa, i ne vredi... sto diploma da ima, covek u godina u jednom trenutku pocne da se blesavi, da se sprda, ismeva, ruga. Budala ostaje budala, makar i 10 fakulteta da zavrsi. A da ne pricamo o tome da ti isti nikada ne koriste sopstvena merila sebe da premere niti sopstveno ponasanje prema pripadnicima svojih teorija i stavova. Mislite o tome.

петар

pre 4 godine

Развалите цркву ову и за три дана ћу је подигнути (Јов. 2, 19) 

То Господ говори за цркву тела Свога. Разорите Тело ово и ја ћу га за три дана васкрснути! То говори Онај који зна моћ своју, и који је по моћи Својој испунио речи Своје. Јер тело Његово би разваљено, изломљено. избодено, сахрањено и три дана тамом покривено. А трећега дана Он га подиже; подиже га не само из гроба на земљу него га уздиже до небеса. И тако Он рече реч, и реч се Његова обистини. 
Знак даде Господ Јеврејима, јер они тражаху знак од Њега. А кад им даде знак, какав никад нико пре Њега није могао дати, они му не повероваше, него збуњени и устрашени, потплаћиваху стражаре са Голготе да слажу, и да објаве лаж, како тај чудесни знак није се десио, него како су га ученици украли из гроба! 
Не помаже никакав знак онима који неће да верују. Јевреји су својим очима гледали многа чудеса Христова, па ипак нису хтели веровати него су говорили, за оправдање свога неверовања, да Он та чудеса чини помоћу књаза ђаволскога! Ко неће да верује у добро, томе не помажу сви знаци које небо може дати. Срце испуњено злобом тврђе је од гранита камена. Ум помрачен грехом не може осветлити сва светлост небеска, већа од хиљаде сунаца. 
А кад човек истера злобу из срца и спасе ум свој од таме греховне, тада он види безбројне знаке које Бог даје онима који хоће да верују — виде и верују. 
О браћо моја, не грешимо се о милост Божју, и не подајимо се злоби јеврејској. О браћо моја, сви су знаци већ дати, и сви бљеште као звезде по небеском своду свакоме ко има благо срце и правомисаон ум. 

петар

pre 4 godine

(Locutus, 3. septembar 2019 00:26)

Чуда се дешавају и данас. Отиди у било коју светињу и сазнаћеш или потражи међу сведоцима у цркви Христовој. Али Бог чуда неће да објављује роду неверном јер све и да виде како мртви устају они опет неће веровати. Тако и ти, не би поверовао и да се чудо деси пред твојим очима. Мало би се замислио у том тренутку, можда би чак и све то придодао Богу али после пар дана црв сумње би се пробудио и све би одбацио или као неку случајност или неку превару или било шта друго само не то да је Бог пројавио чудо. Тако су и Јевреји тражили знак са неба али им је Господ рекао неће вам се дати знак осим знака Јоне пророка. А то је другим речима васкрсење Његово. А Господ је чинио чуда и поред њих али они својом огреховљености и окамењености срца гледаше а не видеше, слушали а не чуше.
Ако неко не верује нама православнима, нека оде под Острог и узме књигу сведочанстава и нека погледа колико је муслимана, јевреја, католика и осталих који су друге вероисповести, посведочила о чудима које Бог учини кроз светог Василија.
На крају крајева, зар није највеће чудо то како се грешан човек преобрати у врлинског човека сусрешћи се са Христом, гневни и охоли посташе кротки и чисти, вукови посташе јагањци, блудници целомудрени, горди смирени, лажљивци искрени, убице милосрдни, циције милостиви и тако даљеи томе слично. Јер када се срце у човеку промени и преобрати за мене је највеће чудо.

ExSoldier

pre 4 godine

Evo ovih...."U 21. veku verovati u Boga,glupo,bla,bla,bla...glupi ljudi samo,bla bla bla...krstasi i inkvizicija bla bla..."
Zapitaj se moderni covece,ako za 5 godina zamenis sve atome koje posedujes sa novim,sta si ti? Jer to je cinjenica.Ti si samo oblik koji cestice prave u prolazu.Ako mislis da je svest nusprodukt reakcije tvog tela sa svetom,zar mislis da si ti onda kao robot? Onda nema onog,mislim dakle postojim? Jer to sto mislis,po tebi onda nije nista do evolutivne prednosti u reakciji sa okolinom,tako da zapravo onda i ne mislis?
Srodingerova macka? Ako mi merenjem (gledanjem) uticemo na rezultat,ima li neko ko gleda nas? Vecina velikih naucnika koji uradise dosta toga za ljudski rod je verovalo da Boga ima,jer je primetilo da nije sve to tek tako prosto.A sto se tice ostalog,ne napadaj muceno pracoslavlje koje svi kinje evo vec preko 2000 godina samo zato sto nije htelo ni rec jednu da izmeni od starih vremena,ono nit je islo u krstase nit je pravilo inkvizicije.
Edukujte se malo,ne teram vas da verujete,nego da preispitate sebe i da shvatite da je sve to mnogo mnogo komplikovanije i da ima cuda i u 20. i u 21 veku medju vernima i da je belezeno i pisano i svedoceno.Mislisbdakle postojis,sta si ti? Sta smo mi? Zapitaj se.

steva

pre 4 godine

Kao klinac sam verovao da postoji, a onda sam skapirao da se preko bajke za tog lika zarađuju ogromne pare već više od 2000 godina.

Svaki deo planete ima svog boga, zato što čak ni to nisu mogli da se dogovore da nas lažu sve odjednom nego odvojeno.
(dnevna doza prosecnog Srbende,

A srpski bog je Novak Đoković. jeli tako, ili kako ga novinari često nazivaju "vladar svemira" ? E, pa ti veruj u te tvoje bogove ali ja ći i na dalje da verujem u pravog živog Boga i sina njegovog Hrista koji nam dade život i spasenje

Jr

pre 4 godine

Nemojte tako dame i gospodo/drugovi i drugarice - pa valjda ne želite da se osećam zapostavljeno i čak izopšteno iz rasprava o veri!? :) Nego, ajd' ono moje... jer možda neko zaista i odgovori - kako vas povređuje Hrišćanstvo? Je l' mnogo boli? :)

В.Н.

pre 4 godine

Има злурадих људи који мисле као да је време донело Христу величину, и као да се у првим вековима Хришћанства није тако високо мислило о Господу као што се о Њему мислило у познија времена. Ништа лакше него разбити ту неистину. Ево како св. Кирил Јерусалимски пише о Господу Христу: "Ово је Онај који јесте и који је био, Оцу Соприсносуштни, Јединородни, Јединопрестолни, Равномоћни, Свесилни, Беспочетни, Несоздани, Неизменљиви, Неописани, Невидљиви, Неизречени, Непостижими, Необухвативи, Недомисливи, Неограничени. Овај је сијање славе очеве (Јев. 1, 3). Овај је начертање суштатства свих твари. Овај - Светлост светлости, сијајућа из недара Очевих. Овај - Бог богова (Пс. 49, 1) и од Бога Бог што се да узнати. Овај - извор живота (35, 10) од извора живота Очевог проистичући. Овај река Божја (45, 5; 64, 10) што исходи из бездне Божје но не одваја се. Овај - ризница доброте Очеве и бесконачног блаженства. Овај - вода живота (Јов. 4, 14) што живот свету дарује. Овај је луч несоздани, што се рађа но не одсеца од првосветлећег Сунца. Овај је Бог Слово (Јов. 1, 1) што је једним словом све твари из небића у биће саставио... Ово је Онај који је нас створио по образу Божију, а сада се Сам учинио човеком по образу нашем. Човек, но уједно и Бог." И дан-данас, после 16 столећа откад је ово вероисповедање написано, Црква Православна држи ову исту веру, од речи до речи, од слова до слова.

Krvnik

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 02. septembar 2019 22:42)
Ono kad nisi svestan da je ateizam bio pomodarstvo sa kraja 50-ih godina proslog veka.

simboliko

pre 4 godine

Ko nije osetio kontakt sa Bogom kroz ličnu veru, nema potrebe da se raspaljuje, i komentariše ovakve tekstove, naročito one koje dolaze sa Zapada. Gledajte svoja posla, ne komentarišite ništa, verujte ili ne verujte u šta god hoćete, slobodna vam volja.Najgore je osuđivanje, naročito ljudi koji su totalno zalutali. To je otprilike kao kad običan svet "bistri"svetsku poilitiku,selektuje timove, samo još sto puta gore.

В.Н.

pre 4 godine

Не бој се, ја сам Први и пошљедњи, и живи.
И бијах мртав и ево сам жив ва вијек вијека, амин (Откр. Ј. 18)

Тако рече Господ Исус Своме љубљеноме ученику Јовану у визији на острву Патмосу. Чега не бој се? Не бој се гоњења цркве од стране незнабожаца. Не бој се мучитеља, који муче Моје верне на све стране. Не бој се царева, који дижу гоњење на хришћане. Не бој се насилних велможа овога света, који заслепљују људе страстима те не виде истину коју Ја донесох у свет. Не бој се ничега!
Како да се не бојим, Господе! Кад је сав свет до зуба наоржан и окунљен против нас, малобројних и ненаоружаних, како да се не бојим?
Не бој се, јер Ја сам први и последњи, алфа и омега.
А све те војске наоружане против вас нису ништа до један пролазан вихор мртваца. Ја сам од пре времена и Ја сам после времена, пре почетка свега и после свршетка свега створенога, Ја сам. А они су сви закључани у један педо времена који сам Ја свакоме створеноме одмерио, и ван тога педла не могу се пружити.
Не бој се, јер Ја бејах мртав и ево сам жив. Ни смрти се не бој. Ја сам пре смрти и после смрти. Смрт је слуга Мој, и Ја пустих слугу Свога у свет да Ми послужи. И Ја се предадох Своме слуги за три дана, и наредих му да Ме пусти, и ево сам жив. Ја сам власник смрти као и живота. Ја сам власник времена као вечности. Не бој се! Ва вијек вијека Ја сам жив. И ти ћеш бити жив са Мном. И сви они који Ми остану верни и не убоје се, биће живи са Мном. Не бој се, Ја сам - алфа и омега.

acomurija

pre 4 godine

Ukratko: Sionski mudraci su osmislili kako da se oslobode Rimskog ropstva, pa su Rimljanima osmislili svog otpadnika za Boga...
Ali, to im vise od 200 - 300 godina nije islo lako, pa su osmislili i verziju za Arape - s Muhamedom.
U vreme "cudesa" Hrista, ako je i postojao, ziveli su civilizacijski vredni istoricari, u Rimu, Grckoj, pa i medju Arapima - ali u prvih 100-200 godina mema pomena o Hristu, vaskrsenju i Bozijim delima.
Uostalom, Bog kaze Mojsiju: odrekli ste se mene, Boga svoga, a prihvatili ste TUDJE Bogove... Jasno i bez greske: drugim narodima Bog nije Bog, imaju druge Bogove.
Izvoli, verujuci narode...

Bogomoljac

pre 4 godine

Vaskrsenje je krucijalni fakt Hrišćanstva. Da njega nije bilo, ne bi bilo Hrišćanstva. Zašto? Zato što se Hrišćanstvo temelji na čudu vaskrsenja i na čudima koja je Hristos činio, kao i apostoli što su činili, kao i svetitelji svih 20 vekova, kao i danas što čine.

дд

pre 4 godine

Они који мисле да је то затуцано веровање у постојањ Бога, верују у човека, да је он владар света, и власт, моћ, новац, науку.... Нека је шанса да постоји Бог и само 1 према хиљаду, боље је веровати у њега него у побројано. Јер Он нас може спасти а побројано није спасло ни једног човека од настанка света.

varvara

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.
(sempervivum, 03. septembar 2019 01:02)

Ako tražiš dokaz - ne veruješ.
Ako tražiš svetlo u sebi - počneš da veruješ.
Ako veruješ - dokaz ti nije potreban.

personal jesus

pre 4 godine

Нашли неке зидине и 'ајд сад да прогласимо да је то Емаус...
Докази сигурни ко врбов клин, баш као и докази да је Исус васкрснуо.
(sempervivum, 3. septembar 2019 01:02)

ti imas dokaze da nije?

Marko Kraljević - Musina noćna mora

pre 4 godine

Hrist je Jevrejski bog, Sloveni imaju svoje bogove, Svarog, Svetovid, Dažbog, Crnobog, Hors, Jarilo, Ljalja, Ljelj, Mokoš, Morana, Perun, Rod, Živa, Triglav, Stribog, Veles.
Ateizam rules!

Bogomoljac

pre 4 godine

A sektaši, koji se upinju da pokažu kako vaskrsenja nije bilo, uče kako je Hrišćanstvo isto što i filozofski sistem, pogled na svet. Sasvim pogrešno. Zašto? Zato što takvih UČENJA, pogleda na svet, lepih i tačnih, je i pre Hrista bilo, i za Njegovo vreme, i potom, sve vreme. Ali, ni 1 taj učitelj, niti utemeljivač bilo koje religije - nije vaskrsao. To je poenta. Zato je ovakvo arheološko istraživanje korisno.

В.Н.

pre 4 godine

Ко је овај да га слушају и вјетрови и море? (Мат. 8, 27)

Тако су се питали апостоли не познавајући још Господа Исуса а видећи Га како утишава бурно море и ветрове. Ко је овај да га слушају вјетрови и море? То је Онај који је и створио ветрове и море. Какво је чудо, дакле, да га Његове сопствене твари слушају? Није ли секира послушно оруђе у оним рукама које су је начиниле? Господ је све створио речју, зато се све и покорава речи Његовој.
Ко је Овај, браћо? То је Онај исти који је и пре тога подизао ветрове и умиривао их, и који је узбуркивао море и обуздавао га. То је Онај исти који то и данас чини. Као човек Он стаде пред људе и запрети разиграном ветру и разузданом мору, да би уништио заблуду код људи, као да се ветрови и мора крећу и умирују, или слепим случајем или неком злобном силом, и да би заувек открио истину, да умна и добра сила Створитеља управља и заповеда свима стихијама по Своме промислу.
Ко је Овај? — питаху апостоли. То је безгрешни Син Божји, о апостоли свети, чије ћете име ви пронети по целоме свету, и за чије ћете име ви бити мучени и заклани као јагањци од вукова. Ко су вукови? Они који мисле, да се ветар сам од себе креће, и море само од себе узбуркава и утишава, или само од себе, или од ђавола. О свети апостоли, који упитасте и одговор истинит добисте, и истину целом свету објависте, молите се за нас, да се и ми сви просветимо том истином.

penzioner

pre 4 godine

diskutabilno je da li je isus postjao, zato i kopaju, traze dokaze, mozfa ima nesto vise od Isus, pitanje da li je on Bog oli samo veza sa Bogom...ali Bog postoji, a onaj koji ne veruje i misli da smo jedina cjvilizacija i da dmo od majmuna, ne ume da midli svojom glavom iniikada se nije zapitao nista. Sta je svemir, ko je iza kako je nastao svet, zivot. Zasto sunce....nesec itd...dve ima razlog a taj razlog neko je dao. Mozete zvati Bog, Priroda, Energija. Kodmicki Apsolut, Matematcka Fotma svejedno. Ljudi koji misle da je Bog čiča sa bradom na nrbu i da nam salje munje i gromove, a pri tom ne veruju u kosmicku stvarnost, to je primitivno, a ne oni sto istrazuju i traze odgovore

Srednji vek zauvek

pre 4 godine

Nemojte tako dame i gospodo/drugovi i drugarice - pa valjda ne želite da se osećam zapostavljeno i čak izopšteno iz rasprava o veri!? :) Nego, ajd' ono moje... jer možda neko zaista i odgovori - kako vas povređuje Hrišćanstvo? Je l' mnogo boli? :)
(Jr, 3. septembar 2019 20:13)

Da, boli isto onako kako boli kad slusas pevanje nekog bez sluha. A onda te taj jos i tera da ga slusas. I jos pun sebe sa osmehom pita te "Sta je? Ti ne volis muziku?"
Boli, brate. Nestacete i vi jednom sa istorijske scene, kao sto u razvijenim skandinavskim demokratijama niko normalan vise ne veruje u te morbidne gluposti, a crkve se pretvaraju u nesto korisno: Skole, muzeje...
Dotle - trpimo bol.

rebro

pre 4 godine

@igor sulic, i šta kažeš "500 ljudi svedočilo da su videli vaskrsnuće". Što ga nisu upitali kada će nazad? E, ali ako piše u Bibliji onda mora da je tačno. Mada tamo piše svašta nešto tipa "rodio se kada je ozelenela trava, a u decembru teško da raste zelena trava".
Sa druge strane bar 10 miliona ljudi je videlo i snimilo NLO i vanzemaljce, ali vi vernici poričete njihovo postojanje. Što je najgore vi vernici samo slepo verujete u neki mit, a nikako ne pokušavaš da saznaš postoji li tvoj bog ili ne. Tvoj bog ti rekao "veruj i bićeš spasen". Da je tvoj bog realan on ne bi dozvolio ratove i d aljudi umiru i jednostavno bi se ukazao svima i svi bi znali za njegai svi bi mu verovali.
Kako ti to ne pade na pamet a?

George Gurdjieff

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 2. septembar 2019 22:42)

Galileo Galilej, rimokatolik, skolovao se u manastiru pored Firence. u sukobu i sa crkvom i sa naucnicima. Nikola Kopernik veliki naucnik iz redova Isusovaca. Bio neshvacen i od strane crkve i od strane nauke. I crkva i nauka ne vole da se ide previse ispred vremena, ne vole konkurenciju, imaju svoje dogme i vrlo su osetljive na neciji pokusaj da kaze nesto novo. Danas svaki mediokritet, anonimus u zelji da ispadne mnogo pametan istice da je ateista. Bavljenje naukom nema nikakve veze sa ateizmom.

dragan

pre 4 godine

Zanimljivo da je Isus živeo u kraju gde na orste jedne ruke možete izbrijati pismebe,a obrazovanih nije bilo.Što se nije pojavio u srcu Rima, Atine, Aleksandrije.Sem hrišćana nijedna religija ne priznahe Isusa.Nema dikaza o postojanju,vaskrsenju.Aki ga je Big razaoeo zašti se pojavio.Mađioničari u tom vremenu su trljali ruke.

Monostatos

pre 4 godine

“Time što se otvoreno javlja onima koji Ga svim srcem traže i skriva od onih koji svim srcem beže od Njega, Bog reguliše ljudsko znanje o sebi. On daje znake vidljive za one koji Ga traže i nevidljive za one koji su ravnodušni prema Njemu. Onima koji hoće da vide On daje dovoljno svetlosti, a onima koji neće da vide daje dovoljno tame.” Paskal

OMG

pre 4 godine

Danas u XXI veku verovati u boga, u proroke, u Deda mraza, u Isusa Hrista,.... je cista glupost i gubljenje vremena i to ponarocito onih priglupih slojeva drustva koji ne ukljucuju mozak i ne vide da su mnoge misterije poodavno razotkrivene a da ideologije o bogovima gube smisao i da novih svetaca nema recimo 500 godina sem ako nisu na hlebu i ovdi, hahahahahaha
(Ateista i naucnik, 02. septembar 2019 22:42)

Današnji "naučnik" sam se smeje svojoj "duhovitosti"...
Prijatelju, ako nisi do kraja pročitao... ovde je reč o arheolozima, dakle tvojim kolegama naučnicima. E sad, ako takvi spadaju u priglupe slojeve društva... OK.

Fidelio

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.
(јазавац, 2. septembar 2019 22:44)

100% se slažem. Ali pustite i vi nas ostale da NE verujemo i prihvatite da je i NEVEROVANJE nešto sasvim legitimno i normalno, može? Ako je vama vaša vera dovoljna, što vam je toliko bitno da li u isto što i vi veruje još milijarda ljudi ili samo još njih 100-inak?

A kad dođe vreme, i nam ai vama kaš'će se samo ko je bio u pravu. Neko će se možda kajati, a neko neće. Ali, molim vas, nemojte spasavati naše duše, prepustite to nama!

Sale

pre 4 godine

(Ateista i naucnik, 2. septembar 2019 22:42)
"Danas u XXI veku verovati u boga...ponarocito onih priglupih slojeva drustva..." Znaci naucnici koji su verovali u Boga:: Isaac Newton, Louis Pasteur, Gregor Mendel, Francis Bacon, Johann Kepler, Athanasius Kircher, John Wilkins, Walter Charleton, Blaise Pascal, Sir William Petty, Robert Boile, John Ray, Isaac Barrow, Nicolas Steno, Thomas Burnet, Increase Mather, Nehemiah Grew...su po tebi priglupi iz priglupih slojeva drustva? Jel znas mozda ko su ovi naucnici sto sam nabrojao?

Lala na kvadrat

pre 4 godine

@Harmagedon

Velika je razlika izmedju verovati i sumnjati. Inteligentni i obrazovani ljudi veruju u teoriju evolucije, ali uvek ostavljaju mesta za sumnju da li je sve to bas tako islo.

Sa druge strane postoji veliki broj ljudi koji veruje u partenogenezu kod ljudi; ustajanje iz mrtvih, odlazak na Nebo i povratak na Zemlju kada ce svi dobri biti spaseni; stvaranje od strane osobe koju niko nikada nije ni video, ni cuo; u ljude sa krilima, itd...

Vladimirr

pre 4 godine

Koliko vidim ti neki arheolozi su nasli mesto koje odgovara nekom mestu iz Novog zaveta, dakle to nista ne govori o tome da li je Isus postojao, a jos manje o tome da li je vaskrsao...

Milan

pre 4 godine

Možda je opet došao na zemlju i pod imenom Muhamed Salah igra fudbal za Liverpul? Ko kaže da nije, čudni su putevi gospodnji, nije naše da sudimo nego da popu damo pare i ćutimo.

Harry

pre 4 godine

Пустите нас да верујемо у шта хоћемо. Ко је у праву, свако ће лично сазнати на крају.
(јазавац, 2. septembar 2019 22:44)

Ni tada... s tim sto je ateistima lakse. Oni nemaju nikakva ocekivanja.

zzz

pre 4 godine

Da je postojao, postojao je al moj deda ateista kaze da je i u to vreme postojalo raznih magionicara koji su izvodili trikove u javnost :D

Bane

pre 4 godine

Treba da pročitate 101 Kontradiktornosti Biblije sve dato crno na belom.
65. Koje su reči ispisane na krstu? Tačno???
a) "Ovo je Isus, kralj Jevreji" (Matej 27:37)
b) "Kralj Jevreja" (Marko 15:26)
c) "Ovo je Jevrejski kralj" (Luka 23,38)
d) “Isus iz Nazareta, Kralj Jevreja” (Jovan 19: 19)

Milan

pre 4 godine

Kakav bre "Sekuidid Bakuides" za ime boga?!? U pitanju je general Bakides, koji je predvidio vojsku helenske dinastije Seleukida.