Sreda, 24.07.2019.

09:22

Kina upozorava: Ako se samo drznete, idemo u rat

Kinesko Ministarstvo odbrane saopštilo da je Kina spremna da ide u rat ukoliko "ima ljudi koji bi se drznuli da pokušaju da odvoje Tajvan od zemlje".

Izvor: Tanjug

Kina upozorava: Ako se samo drznete, idemo u rat IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

12 Komentari

Sortiraj po:

ex njujorcanin

pre 4 godine

Da li mislite da im rusi ne bi prodali oruzje za borbu protiv kine?
(Dekra, 24. jul 2019 10:02)

I ugrozili ozbiljne unosne ugovore vezane za kontinuirano snabdevanje Kine energentima?
Zasto uopste nagadjati da li bi ili ne bi. Nisu! I to je sada za njih vazno.

ex njujorcanin

pre 4 godine

(Bosanceros, 24. jul 2019 10:18)

Da li vi stavrno verujete da bi Amerika usla u rat protiv Kine, u slucaju napada na Tajvan? Vidi se da nikada niste ni bili, a pogoto ne ziveli u SAD.
Kako vam uopste pada na pamet da bi Kina napala svoj narod na Tajvanu, na njihovom ostrvu gde su se gubitnici revolucije povukli i formirali svoju vlast.

Veliki brat

pre 4 godine

@(Pantagruel, 24. jul 2019 12:38)

Nije ti baš primer za poređenje, ali Tajvan se našao odvojen od Kine tako što su u Kini komunisti došli na vlast na sličan način kao u Severnoj Koreji. SSSR je zauzeo Mandžuriju odmah posle objave rata Japanu (koji se ubrzo posle toga predao), i Staljin je odbio da Mandžuriju ustupi Kuomintang vojsci, već su pustili da je zauzmu komunisti, dobivši tako i sve fabrike koje su pre toga držali japanci.
Kuomintang je više puta obnavljao i prekidao saradnju sa komunistima u borbi protiv japanaca, ali komunisti su vodili gerilski rat, i kad bi japanci napravili ofanzivu, oni bi se povukli i ostavljali vojsku Kuomintanga da se bori sama i sprečava japance da prodru dublje u unutrašnjost Kine.

Na kraju je "pukla tikva" i Kuomintang je organizovao proterivanje svih komunista, a komunisti su se povlačili nekih 9000km tokom više od godinu dana (čuveni "Dugi marš"), na kraju je preživelo tek 10% boraca.


Zahvaljujući mešanju SSSR Kina pala pod komunizam, slično kao Severna Koreja.
Mada, i Tajvan i Južna Koreja nisu videli demokratiju sve do 1980-ih, ali ipak, sa današnje tačke gledišta su Južna Koreja i Tajvan prošli mnogo malo bolje, što znači da je kapitalistička diktatura dugoročno ipak bolja od komunističke, jer u privredi na rukovodeća mesta dolaze najsposobniji, za razliku od komunizma gde dolaze najposlušniji.

dragan

pre 4 godine

Da li mislite da im rusi ne bi prodali oruzje za borbu protiv kine?
(Dekra, 24. jul 2019 10:02)
Naravno, prodace svakome ko hoce da kupi. I Amerima. Ameri ce isto tako prodati svakome.

Pantagruel

pre 4 godine

Тај рат Тајван не би могао да добије, али би сигурно захтевао велике жртве. И време ради за Кину. Из године у годину, њена морнарица је све јача. Реч је о истом народу. Замислите да је постојало неко велико осртво на Јадрану, па да су на крају Другог светског рата Британци на њега евакуисали Дражу са целом војском, плус још са државном архивом, администрацијом и ризницом коју је држао Недић, па флотом спречили партизане да стигну до њљих и униште их. Отприлике (и поједностављено) се баш то догодило у Кини, само су бројке људи много веће него што би биле код нас.

Bokan

pre 4 godine

Dva artiljerijska salva preko tajvanskog moreuza i Kina bi dobila taj rat
(praktično, 24. jul 2019 09:38)

Nije baš dva, ali hajde. Dobila bi rat, ali bi izgubila Tajvan zauvek. Nikome nije potrebno spaljeno parče zemlje.

Bosanceros

pre 4 godine

Kina pogresno shvaca Tajvan, ne zele oni nezavisnost.
Oni tvrde da su legitimni vladari Kine i zele demokratiju u istoj.
E sad realnost je da to ne mogu ali to ne znaci da ne pokusavaju a jedan od nacina je da ne daju Komunistickoj partiji vladavinu nad Tajvanom i cekaju pogodan trenutak da se vrate Kini, do tada naoruzani su do zuba i imaju vojne prednosti nad Kinom.
Prva je sto su otok okruzen divljim vodama i snaznim vjetrovima koji uveliko otezavaju plovidbu pogotovo manjih brodova, plus sto je tajvan okruzen klisurama.
Kina takodjer nema razvijenu mornaricu namjenjenu morskom desantu.
I sto najvaznije Amerika se obavezala da stiti Tajvan od Kineske agresije.
Glavni razlog Tajvan je strateski iznimno bitan.

Perica

pre 4 godine

Dva artiljerijska salva preko tajvanskog moreuza i Kina bi dobila taj rat
(praktično, 24. jul 2019 09:38)

Kakva to artiljerija gađa na 150-250 km udaljenosti?

Bokan

pre 4 godine

Dva artiljerijska salva preko tajvanskog moreuza i Kina bi dobila taj rat
(praktično, 24. jul 2019 09:38)

Nije baš dva, ali hajde. Dobila bi rat, ali bi izgubila Tajvan zauvek. Nikome nije potrebno spaljeno parče zemlje.

Pantagruel

pre 4 godine

Тај рат Тајван не би могао да добије, али би сигурно захтевао велике жртве. И време ради за Кину. Из године у годину, њена морнарица је све јача. Реч је о истом народу. Замислите да је постојало неко велико осртво на Јадрану, па да су на крају Другог светског рата Британци на њега евакуисали Дражу са целом војском, плус још са државном архивом, администрацијом и ризницом коју је држао Недић, па флотом спречили партизане да стигну до њљих и униште их. Отприлике (и поједностављено) се баш то догодило у Кини, само су бројке људи много веће него што би биле код нас.

Perica

pre 4 godine

Dva artiljerijska salva preko tajvanskog moreuza i Kina bi dobila taj rat
(praktično, 24. jul 2019 09:38)

Kakva to artiljerija gađa na 150-250 km udaljenosti?

Bosanceros

pre 4 godine

Kina pogresno shvaca Tajvan, ne zele oni nezavisnost.
Oni tvrde da su legitimni vladari Kine i zele demokratiju u istoj.
E sad realnost je da to ne mogu ali to ne znaci da ne pokusavaju a jedan od nacina je da ne daju Komunistickoj partiji vladavinu nad Tajvanom i cekaju pogodan trenutak da se vrate Kini, do tada naoruzani su do zuba i imaju vojne prednosti nad Kinom.
Prva je sto su otok okruzen divljim vodama i snaznim vjetrovima koji uveliko otezavaju plovidbu pogotovo manjih brodova, plus sto je tajvan okruzen klisurama.
Kina takodjer nema razvijenu mornaricu namjenjenu morskom desantu.
I sto najvaznije Amerika se obavezala da stiti Tajvan od Kineske agresije.
Glavni razlog Tajvan je strateski iznimno bitan.

dragan

pre 4 godine

Da li mislite da im rusi ne bi prodali oruzje za borbu protiv kine?
(Dekra, 24. jul 2019 10:02)
Naravno, prodace svakome ko hoce da kupi. I Amerima. Ameri ce isto tako prodati svakome.

Veliki brat

pre 4 godine

@(Pantagruel, 24. jul 2019 12:38)

Nije ti baš primer za poređenje, ali Tajvan se našao odvojen od Kine tako što su u Kini komunisti došli na vlast na sličan način kao u Severnoj Koreji. SSSR je zauzeo Mandžuriju odmah posle objave rata Japanu (koji se ubrzo posle toga predao), i Staljin je odbio da Mandžuriju ustupi Kuomintang vojsci, već su pustili da je zauzmu komunisti, dobivši tako i sve fabrike koje su pre toga držali japanci.
Kuomintang je više puta obnavljao i prekidao saradnju sa komunistima u borbi protiv japanaca, ali komunisti su vodili gerilski rat, i kad bi japanci napravili ofanzivu, oni bi se povukli i ostavljali vojsku Kuomintanga da se bori sama i sprečava japance da prodru dublje u unutrašnjost Kine.

Na kraju je "pukla tikva" i Kuomintang je organizovao proterivanje svih komunista, a komunisti su se povlačili nekih 9000km tokom više od godinu dana (čuveni "Dugi marš"), na kraju je preživelo tek 10% boraca.


Zahvaljujući mešanju SSSR Kina pala pod komunizam, slično kao Severna Koreja.
Mada, i Tajvan i Južna Koreja nisu videli demokratiju sve do 1980-ih, ali ipak, sa današnje tačke gledišta su Južna Koreja i Tajvan prošli mnogo malo bolje, što znači da je kapitalistička diktatura dugoročno ipak bolja od komunističke, jer u privredi na rukovodeća mesta dolaze najsposobniji, za razliku od komunizma gde dolaze najposlušniji.

ex njujorcanin

pre 4 godine

(Bosanceros, 24. jul 2019 10:18)

Da li vi stavrno verujete da bi Amerika usla u rat protiv Kine, u slucaju napada na Tajvan? Vidi se da nikada niste ni bili, a pogoto ne ziveli u SAD.
Kako vam uopste pada na pamet da bi Kina napala svoj narod na Tajvanu, na njihovom ostrvu gde su se gubitnici revolucije povukli i formirali svoju vlast.

ex njujorcanin

pre 4 godine

Da li mislite da im rusi ne bi prodali oruzje za borbu protiv kine?
(Dekra, 24. jul 2019 10:02)

I ugrozili ozbiljne unosne ugovore vezane za kontinuirano snabdevanje Kine energentima?
Zasto uopste nagadjati da li bi ili ne bi. Nisu! I to je sada za njih vazno.

Bosanceros

pre 4 godine

Kina pogresno shvaca Tajvan, ne zele oni nezavisnost.
Oni tvrde da su legitimni vladari Kine i zele demokratiju u istoj.
E sad realnost je da to ne mogu ali to ne znaci da ne pokusavaju a jedan od nacina je da ne daju Komunistickoj partiji vladavinu nad Tajvanom i cekaju pogodan trenutak da se vrate Kini, do tada naoruzani su do zuba i imaju vojne prednosti nad Kinom.
Prva je sto su otok okruzen divljim vodama i snaznim vjetrovima koji uveliko otezavaju plovidbu pogotovo manjih brodova, plus sto je tajvan okruzen klisurama.
Kina takodjer nema razvijenu mornaricu namjenjenu morskom desantu.
I sto najvaznije Amerika se obavezala da stiti Tajvan od Kineske agresije.
Glavni razlog Tajvan je strateski iznimno bitan.

Perica

pre 4 godine

Dva artiljerijska salva preko tajvanskog moreuza i Kina bi dobila taj rat
(praktično, 24. jul 2019 09:38)

Kakva to artiljerija gađa na 150-250 km udaljenosti?

Pantagruel

pre 4 godine

Тај рат Тајван не би могао да добије, али би сигурно захтевао велике жртве. И време ради за Кину. Из године у годину, њена морнарица је све јача. Реч је о истом народу. Замислите да је постојало неко велико осртво на Јадрану, па да су на крају Другог светског рата Британци на њега евакуисали Дражу са целом војском, плус још са државном архивом, администрацијом и ризницом коју је држао Недић, па флотом спречили партизане да стигну до њљих и униште их. Отприлике (и поједностављено) се баш то догодило у Кини, само су бројке људи много веће него што би биле код нас.

Bokan

pre 4 godine

Dva artiljerijska salva preko tajvanskog moreuza i Kina bi dobila taj rat
(praktično, 24. jul 2019 09:38)

Nije baš dva, ali hajde. Dobila bi rat, ali bi izgubila Tajvan zauvek. Nikome nije potrebno spaljeno parče zemlje.

dragan

pre 4 godine

Da li mislite da im rusi ne bi prodali oruzje za borbu protiv kine?
(Dekra, 24. jul 2019 10:02)
Naravno, prodace svakome ko hoce da kupi. I Amerima. Ameri ce isto tako prodati svakome.

Veliki brat

pre 4 godine

@(Pantagruel, 24. jul 2019 12:38)

Nije ti baš primer za poređenje, ali Tajvan se našao odvojen od Kine tako što su u Kini komunisti došli na vlast na sličan način kao u Severnoj Koreji. SSSR je zauzeo Mandžuriju odmah posle objave rata Japanu (koji se ubrzo posle toga predao), i Staljin je odbio da Mandžuriju ustupi Kuomintang vojsci, već su pustili da je zauzmu komunisti, dobivši tako i sve fabrike koje su pre toga držali japanci.
Kuomintang je više puta obnavljao i prekidao saradnju sa komunistima u borbi protiv japanaca, ali komunisti su vodili gerilski rat, i kad bi japanci napravili ofanzivu, oni bi se povukli i ostavljali vojsku Kuomintanga da se bori sama i sprečava japance da prodru dublje u unutrašnjost Kine.

Na kraju je "pukla tikva" i Kuomintang je organizovao proterivanje svih komunista, a komunisti su se povlačili nekih 9000km tokom više od godinu dana (čuveni "Dugi marš"), na kraju je preživelo tek 10% boraca.


Zahvaljujući mešanju SSSR Kina pala pod komunizam, slično kao Severna Koreja.
Mada, i Tajvan i Južna Koreja nisu videli demokratiju sve do 1980-ih, ali ipak, sa današnje tačke gledišta su Južna Koreja i Tajvan prošli mnogo malo bolje, što znači da je kapitalistička diktatura dugoročno ipak bolja od komunističke, jer u privredi na rukovodeća mesta dolaze najsposobniji, za razliku od komunizma gde dolaze najposlušniji.

ex njujorcanin

pre 4 godine

(Bosanceros, 24. jul 2019 10:18)

Da li vi stavrno verujete da bi Amerika usla u rat protiv Kine, u slucaju napada na Tajvan? Vidi se da nikada niste ni bili, a pogoto ne ziveli u SAD.
Kako vam uopste pada na pamet da bi Kina napala svoj narod na Tajvanu, na njihovom ostrvu gde su se gubitnici revolucije povukli i formirali svoju vlast.

ex njujorcanin

pre 4 godine

Da li mislite da im rusi ne bi prodali oruzje za borbu protiv kine?
(Dekra, 24. jul 2019 10:02)

I ugrozili ozbiljne unosne ugovore vezane za kontinuirano snabdevanje Kine energentima?
Zasto uopste nagadjati da li bi ili ne bi. Nisu! I to je sada za njih vazno.