Četvrtak, 04.07.2019.

09:00

Opel "osvežio" Astru – isto lice, novo srce FOTO

Izvor: B92

Opel "osvežio" Astru – isto lice, novo srce FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

Gradjanin

pre 4 godine

@Gradjanin vozis corsu koja kao trosi 4,5lit a komentarises dsg menjace, audi itd...
(top gear, 04. jul 2019 13:16) Da, zato sto je ovo tekst o opel astri i ljudi komentarisu opel, pa da podelim svoje utiske. To sto korsa trosi 4.5l je mislim odlicno, ne znam kakva su tvoja realna iskustva sa potrosnjom goriva? Posto si Top Gear kapiram da je neki BAC Mono tvoj auto pa ne mozes da se poistovetis sa vozima jeftinih automoba. Spomenuo sam i BMW, ne znam jel se i tu ne slazemo? P.S. na kom modelu je tebi crkao DSG?

Bojan

pre 4 godine

Moji su kupili novu astru g 1.6 benzin 2004. godine (prije 15 godina). Nas troje je vozilo auto u razlicitim periodima, ja sam jedini koji je provjeravao stanje ulja kada sam imao priliku. Stanje auta je u skladu sa godinama i kilometrazom. Korozije nema, motor ne trosi ulje, metalik lak je u veoma dobrom stanju. Glavne zamerke su povremeno paljenje lampice za egr, materijali u unutrasnjosti su se brze iscufali nego u mojoj hondi koja je malo mladja ali 100k km vise presla.
Svi ljudi koje znam da su kupili opela nisu imali problema sa njima. Mislim da je i ova nova astra veoma dobar auto i super kupovina imajuci u vidu odnos cijene i dobijenoga.

Milan

pre 4 godine

Opel sam kupio sad i vise nikad. Insignia 2011 godiste, kupljena nova u Srbiji, presla 110 000 km pojavila se rdja na ivicama krova u usecima. Znaci otpada farba i rdja. Da covek ne poveruje.
(Mile, 4. jul 2019 15:25)

Mile..Mile..pa sta je ovo Mile?
Nisu jeli nosorozi i zirafe, nego prasici.

Mile, imam Insigniju 2011 2.0cdti/160ks automat, limarija besprekorna, motor tqkodje, presao 136 000 radi fantasticno. Ako sumnjas, ostavi mejl da ti posaljem slike.

Mile

pre 4 godine

@mile

Ti sledeci put nemoj da kupujes lose prefarbani polovnjak i neces imati tih problema.
(lol, 4. jul 2019 15:38)

Insignia je kupljena nova u Srbiji, ja sam prvi vlasnik, nikad nije udarana niti farbana. Farba se ljusti u usecima na ivicama krova, i to sa obe strane, i pocinje da rdja.

Mile

pre 4 godine

Opel sam kupio sad i vise nikad. Insignia 2011 godiste, kupljena nova u Srbiji, presla 110 000 km pojavila se rdja na ivicama krova u usecima. Znaci otpada farba i rdja. Da covek ne poveruje.

Vaske

pre 4 godine

Ja vozim Astru H 1.7 81kw,2010 god. karavan i prezadovoljan sam, ne bih je menjao ni za šta.
Često vozim Škodu Rapid benzinca 2018 god. ne može da se uporedi sa Astrom ni u kom segmentu.
Astra udobnija, manji potrošač, jeftinija za održavanje unutrašnjost bolja u Astri, Rapid plastika ko u Zastavi 90', uz to Rapid troši ulje.
Toliko o novom Rapidu koji je uzgred skuplji od predstavljene nove Astre K.

Lucky

pre 4 godine

@pera @mile
Drugari, ne znam sta da vam kazem... Zakopajte malo dublje u temu i sve ce vam se samo kasti... Opelu bi bilo mnogo skuplje da celu platformu,na kojoj se nalazi astra, preradi kao bi ugostila PSA motore. Za te dve godine koliko kazes, prodace 400 hiljada jedinica. Jel si ti svestan koliki je to novac samo od agregata. To su motori koje GM pravi za globalno trziste... Ali opet kao sto rekoh u prvom komentaru, 1.2, trocilindras, mora da je PSA. Odakle opelu onda 1.4 trocilindras sa 145 konja? I pogledajte sliku menjaca... Sta pise na slici, hydramatic... Tako gm zove svoje menjace vec 60 godina, kao sto mercedes zove svoje gtronic... Eto tako

Vaske

pre 4 godine

Ja vozim Astru H 1.7 81kw,2010 god. karavan i prezadovoljan sam, ne bih je menjao ni za šta.
Često vozim Škodu Rapid benzinca 2018 god. ne može da se uporedi sa Astrom ni u kom segmentu.
Astra udobnija, manji potrošač, jeftinija za održavanje unutrašnjost bolja u Astri, Rapid plastika ko u Zastavi 90', uz to Rapid troši ulje.
Toliko o novom Rapidu koji je uzgred skuplji od predstavljene nove Astre K.

jutrenje

pre 4 godine

Promenio sam 2 astre. 1.4 turbo benzinac iz astre j i k je mozda najbolji motor u opelu. Ako ovaj motor izbace iz ponude razmislicu da li cu treci put uzimati astru i ako sam i sa j i sa k prezadovoljan. Odnos cene i kvaliteta ubedljivo najbolji trenutno na trzistu. Videcemo sta ce im ova fuzija sa PSA doneti.

Gospodin vozač

pre 4 godine

@ciga

Ne kažem da je potrošnja znatno niža na automobilima u ovoj klasi, nego je ovaj model izvikan novim motorom koji je šta?! Poredim sa sličnim modenima npr. Reno-a ili Ford-a. Za današnju tehnologiju, kvalitet i nov motor, to je malo previše. A da ne kažem da je motor "slab" ako se može reći za ovaj autić.

stefan

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka


Bas bzvz... Krivo mi je... Merive su uglavnom najpouzdaniji opelovi modeli... Ja imam merivu 2011 1.3 75 konja dizel... Na otvorenom 3.7 trosi... Kupio polovnu od farmaceutske kuce... Jedino sto sam menjao su grejaci i lampice na farovima i stop svetlima... Dve godine je vozim i rekli su mi u ovlascenom servisu da su jako pouzdane... Za grad i kraca outovanja top prica.. Msm. Da je to do lose serije samo jer ipak su u tranziciji opeli... Ko srbija

mile

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.
(Lucky, 04. jul 2019 11:59)
druze,pa sto se blamiras svojim neznanjem?

Već treći GM

pre 4 godine

Znači Pežoove kosilice sa tri klipa stigle u Opel, šteta... Dobro da kupismo dok je bilo sa 4. Žao mi je kolege vozača koji je sa Merivom loše prošao, pretpostavljam da mu se zalomio loš primerak. Meni se izvikan japanac pokvario za 500 evra, 6 meseci po izlasku iz garancije,sa samo 60.000 km. Ne smem da napišem koji dok ne stignu delovi i dok ga ne prodam.

pera

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.
(Lucky, 04. jul 2019 11:59)
naravno,pricas gluposti. Opel nema trocilindricni 1.2,vec samo 1.0. Takodje nema dizel 1.5 vec 1.6. Ili mislis da bi ulagali grdne pare u nove motore koji ce se ugradjivati 2 godine?

Pedja

pre 4 godine

Odlicna, ali sve Astre drze cenu, mislim da su preskupe bile polovne ili nove....
(Brada, 4. jul 2019 09:18)

Jel ovo neka sala ili sta? Astre uopste ne drze dobro cenu

pera

pre 4 godine

daleko si ti od iskusnog vozaca kad lupas takve brojke. Jedino ako se sprdas pa da shvatim da lozis ljude ovde da ti odgovaraju,al sumnjam.

Lucky

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.

Gradjanin

pre 4 godine

@bvv ja vozim opele vec 12 godina, nikad ozbiljniji problem imao nisam (na vektri C restyle jednom otislo kvacilo i posuda za antifriz koja kosata 6.000 rsd). Sad imam Corsa E, 1.3 cdti, super autic za grad i kraca putovanja. Potrosnja smesna, oko 4.5 l/100 km, a nisam bas neki stedljiv vozac... Sa druge strane, znam 10 ljudi kojima je crkao DSG na audiju ili WV dok su bili u garanciji... Toliko o opelu i ostalima. BMW je auto, al kosta...

ciga

pre 4 godine

@Gospodin vozač
Budite ljubazni pa nam navedite neke koji troše manje(realne potrošnje iz ličnog iskustva) , možda nekome pomognete u izboru.

antonije

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka

Kupis klot Turcina pa se zalis?

Rokada

pre 4 godine

Jel jos nekog zadnji deo podseca na BMW (2010-2016)? Deluje OK. Prednjem delu mozda fali izrazeniji daylight LED ali verovatno znaju zbog cega to rade.

bvb

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka...

Gospodin vozač

pre 4 godine

Ja očekivao da pročitam da troši između 2-3 litra na 100km kad ono… Za automobil ovih dimenzija, težine pa i snage sve preko 5l na 100km je puno.

moron

pre 4 godine

Koliko su meni poznate specifikacije PSA motora I menjača koje PSA koristi, nijedan od ovih motora nije PSA ( ovaj “astrin” 1,2 nema moment kao 1,2 e-THP, a ni ovaj “astrin” 1,5 dizel nema ni snagu, ni moment kao bilo koji 1,5 BlueHDI ). 1,4 turbo benzinca da I ne pominjem.
Takodje, noviji PSA motori ( pa i 1,2 e-THP i 1,5 BlueHDI) nikada nisu bili “sparivani” sa 7AT I 9AT ( već samo sa 6AT i 8AT ).
Uostalom, modernizacija I restilizacija aktuelne astre je ugovorna obaveza prodavca ( GM-a) u odnosu na PSA.
A, ako je istina ono što se može pročitati o (lančanim) problemima za 1,6 CDTI, dobro je što su ga zamenili.
Generalno, astra je kao karavan jedno od unutra najvećih vozila C segmenta. Živi dokaz da je i uz relativno mali Wb moguće napraviti (pozitivno) prostorno čudo, jer su neki u toj klasi uz izuzetno veliki Wb u stanju obezbediti komfor maltene na nivou B segmenta.

bvb

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka...

Gradjanin

pre 4 godine

@bvv ja vozim opele vec 12 godina, nikad ozbiljniji problem imao nisam (na vektri C restyle jednom otislo kvacilo i posuda za antifriz koja kosata 6.000 rsd). Sad imam Corsa E, 1.3 cdti, super autic za grad i kraca putovanja. Potrosnja smesna, oko 4.5 l/100 km, a nisam bas neki stedljiv vozac... Sa druge strane, znam 10 ljudi kojima je crkao DSG na audiju ili WV dok su bili u garanciji... Toliko o opelu i ostalima. BMW je auto, al kosta...

moron

pre 4 godine

Koliko su meni poznate specifikacije PSA motora I menjača koje PSA koristi, nijedan od ovih motora nije PSA ( ovaj “astrin” 1,2 nema moment kao 1,2 e-THP, a ni ovaj “astrin” 1,5 dizel nema ni snagu, ni moment kao bilo koji 1,5 BlueHDI ). 1,4 turbo benzinca da I ne pominjem.
Takodje, noviji PSA motori ( pa i 1,2 e-THP i 1,5 BlueHDI) nikada nisu bili “sparivani” sa 7AT I 9AT ( već samo sa 6AT i 8AT ).
Uostalom, modernizacija I restilizacija aktuelne astre je ugovorna obaveza prodavca ( GM-a) u odnosu na PSA.
A, ako je istina ono što se može pročitati o (lančanim) problemima za 1,6 CDTI, dobro je što su ga zamenili.
Generalno, astra je kao karavan jedno od unutra najvećih vozila C segmenta. Živi dokaz da je i uz relativno mali Wb moguće napraviti (pozitivno) prostorno čudo, jer su neki u toj klasi uz izuzetno veliki Wb u stanju obezbediti komfor maltene na nivou B segmenta.

Milan

pre 4 godine

Opel sam kupio sad i vise nikad. Insignia 2011 godiste, kupljena nova u Srbiji, presla 110 000 km pojavila se rdja na ivicama krova u usecima. Znaci otpada farba i rdja. Da covek ne poveruje.
(Mile, 4. jul 2019 15:25)

Mile..Mile..pa sta je ovo Mile?
Nisu jeli nosorozi i zirafe, nego prasici.

Mile, imam Insigniju 2011 2.0cdti/160ks automat, limarija besprekorna, motor tqkodje, presao 136 000 radi fantasticno. Ako sumnjas, ostavi mejl da ti posaljem slike.

ciga

pre 4 godine

@Gospodin vozač
Budite ljubazni pa nam navedite neke koji troše manje(realne potrošnje iz ličnog iskustva) , možda nekome pomognete u izboru.

Već treći GM

pre 4 godine

Znači Pežoove kosilice sa tri klipa stigle u Opel, šteta... Dobro da kupismo dok je bilo sa 4. Žao mi je kolege vozača koji je sa Merivom loše prošao, pretpostavljam da mu se zalomio loš primerak. Meni se izvikan japanac pokvario za 500 evra, 6 meseci po izlasku iz garancije,sa samo 60.000 km. Ne smem da napišem koji dok ne stignu delovi i dok ga ne prodam.

Vaske

pre 4 godine

Ja vozim Astru H 1.7 81kw,2010 god. karavan i prezadovoljan sam, ne bih je menjao ni za šta.
Često vozim Škodu Rapid benzinca 2018 god. ne može da se uporedi sa Astrom ni u kom segmentu.
Astra udobnija, manji potrošač, jeftinija za održavanje unutrašnjost bolja u Astri, Rapid plastika ko u Zastavi 90', uz to Rapid troši ulje.
Toliko o novom Rapidu koji je uzgred skuplji od predstavljene nove Astre K.

Lucky

pre 4 godine

@pera @mile
Drugari, ne znam sta da vam kazem... Zakopajte malo dublje u temu i sve ce vam se samo kasti... Opelu bi bilo mnogo skuplje da celu platformu,na kojoj se nalazi astra, preradi kao bi ugostila PSA motore. Za te dve godine koliko kazes, prodace 400 hiljada jedinica. Jel si ti svestan koliki je to novac samo od agregata. To su motori koje GM pravi za globalno trziste... Ali opet kao sto rekoh u prvom komentaru, 1.2, trocilindras, mora da je PSA. Odakle opelu onda 1.4 trocilindras sa 145 konja? I pogledajte sliku menjaca... Sta pise na slici, hydramatic... Tako gm zove svoje menjace vec 60 godina, kao sto mercedes zove svoje gtronic... Eto tako

jutrenje

pre 4 godine

Promenio sam 2 astre. 1.4 turbo benzinac iz astre j i k je mozda najbolji motor u opelu. Ako ovaj motor izbace iz ponude razmislicu da li cu treci put uzimati astru i ako sam i sa j i sa k prezadovoljan. Odnos cene i kvaliteta ubedljivo najbolji trenutno na trzistu. Videcemo sta ce im ova fuzija sa PSA doneti.

Bojan

pre 4 godine

Moji su kupili novu astru g 1.6 benzin 2004. godine (prije 15 godina). Nas troje je vozilo auto u razlicitim periodima, ja sam jedini koji je provjeravao stanje ulja kada sam imao priliku. Stanje auta je u skladu sa godinama i kilometrazom. Korozije nema, motor ne trosi ulje, metalik lak je u veoma dobrom stanju. Glavne zamerke su povremeno paljenje lampice za egr, materijali u unutrasnjosti su se brze iscufali nego u mojoj hondi koja je malo mladja ali 100k km vise presla.
Svi ljudi koje znam da su kupili opela nisu imali problema sa njima. Mislim da je i ova nova astra veoma dobar auto i super kupovina imajuci u vidu odnos cijene i dobijenoga.

antonije

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka

Kupis klot Turcina pa se zalis?

Gospodin vozač

pre 4 godine

Ja očekivao da pročitam da troši između 2-3 litra na 100km kad ono… Za automobil ovih dimenzija, težine pa i snage sve preko 5l na 100km je puno.

stefan

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka


Bas bzvz... Krivo mi je... Merive su uglavnom najpouzdaniji opelovi modeli... Ja imam merivu 2011 1.3 75 konja dizel... Na otvorenom 3.7 trosi... Kupio polovnu od farmaceutske kuce... Jedino sto sam menjao su grejaci i lampice na farovima i stop svetlima... Dve godine je vozim i rekli su mi u ovlascenom servisu da su jako pouzdane... Za grad i kraca outovanja top prica.. Msm. Da je to do lose serije samo jer ipak su u tranziciji opeli... Ko srbija

pera

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.
(Lucky, 04. jul 2019 11:59)
naravno,pricas gluposti. Opel nema trocilindricni 1.2,vec samo 1.0. Takodje nema dizel 1.5 vec 1.6. Ili mislis da bi ulagali grdne pare u nove motore koji ce se ugradjivati 2 godine?

Vaske

pre 4 godine

Ja vozim Astru H 1.7 81kw,2010 god. karavan i prezadovoljan sam, ne bih je menjao ni za šta.
Često vozim Škodu Rapid benzinca 2018 god. ne može da se uporedi sa Astrom ni u kom segmentu.
Astra udobnija, manji potrošač, jeftinija za održavanje unutrašnjost bolja u Astri, Rapid plastika ko u Zastavi 90', uz to Rapid troši ulje.
Toliko o novom Rapidu koji je uzgred skuplji od predstavljene nove Astre K.

mile

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.
(Lucky, 04. jul 2019 11:59)
druze,pa sto se blamiras svojim neznanjem?

Mile

pre 4 godine

@mile

Ti sledeci put nemoj da kupujes lose prefarbani polovnjak i neces imati tih problema.
(lol, 4. jul 2019 15:38)

Insignia je kupljena nova u Srbiji, ja sam prvi vlasnik, nikad nije udarana niti farbana. Farba se ljusti u usecima na ivicama krova, i to sa obe strane, i pocinje da rdja.

Rokada

pre 4 godine

Jel jos nekog zadnji deo podseca na BMW (2010-2016)? Deluje OK. Prednjem delu mozda fali izrazeniji daylight LED ali verovatno znaju zbog cega to rade.

Mile

pre 4 godine

Opel sam kupio sad i vise nikad. Insignia 2011 godiste, kupljena nova u Srbiji, presla 110 000 km pojavila se rdja na ivicama krova u usecima. Znaci otpada farba i rdja. Da covek ne poveruje.

pera

pre 4 godine

daleko si ti od iskusnog vozaca kad lupas takve brojke. Jedino ako se sprdas pa da shvatim da lozis ljude ovde da ti odgovaraju,al sumnjam.

Lucky

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.

Pedja

pre 4 godine

Odlicna, ali sve Astre drze cenu, mislim da su preskupe bile polovne ili nove....
(Brada, 4. jul 2019 09:18)

Jel ovo neka sala ili sta? Astre uopste ne drze dobro cenu

Gospodin vozač

pre 4 godine

@ciga

Ne kažem da je potrošnja znatno niža na automobilima u ovoj klasi, nego je ovaj model izvikan novim motorom koji je šta?! Poredim sa sličnim modenima npr. Reno-a ili Ford-a. Za današnju tehnologiju, kvalitet i nov motor, to je malo previše. A da ne kažem da je motor "slab" ako se može reći za ovaj autić.

Gradjanin

pre 4 godine

@Gradjanin vozis corsu koja kao trosi 4,5lit a komentarises dsg menjace, audi itd...
(top gear, 04. jul 2019 13:16) Da, zato sto je ovo tekst o opel astri i ljudi komentarisu opel, pa da podelim svoje utiske. To sto korsa trosi 4.5l je mislim odlicno, ne znam kakva su tvoja realna iskustva sa potrosnjom goriva? Posto si Top Gear kapiram da je neki BAC Mono tvoj auto pa ne mozes da se poistovetis sa vozima jeftinih automoba. Spomenuo sam i BMW, ne znam jel se i tu ne slazemo? P.S. na kom modelu je tebi crkao DSG?

Gospodin vozač

pre 4 godine

Ja očekivao da pročitam da troši između 2-3 litra na 100km kad ono… Za automobil ovih dimenzija, težine pa i snage sve preko 5l na 100km je puno.

bvb

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka...

Mile

pre 4 godine

Opel sam kupio sad i vise nikad. Insignia 2011 godiste, kupljena nova u Srbiji, presla 110 000 km pojavila se rdja na ivicama krova u usecima. Znaci otpada farba i rdja. Da covek ne poveruje.

antonije

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka

Kupis klot Turcina pa se zalis?

Lucky

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.

Već treći GM

pre 4 godine

Znači Pežoove kosilice sa tri klipa stigle u Opel, šteta... Dobro da kupismo dok je bilo sa 4. Žao mi je kolege vozača koji je sa Merivom loše prošao, pretpostavljam da mu se zalomio loš primerak. Meni se izvikan japanac pokvario za 500 evra, 6 meseci po izlasku iz garancije,sa samo 60.000 km. Ne smem da napišem koji dok ne stignu delovi i dok ga ne prodam.

Rokada

pre 4 godine

Jel jos nekog zadnji deo podseca na BMW (2010-2016)? Deluje OK. Prednjem delu mozda fali izrazeniji daylight LED ali verovatno znaju zbog cega to rade.

Gradjanin

pre 4 godine

@bvv ja vozim opele vec 12 godina, nikad ozbiljniji problem imao nisam (na vektri C restyle jednom otislo kvacilo i posuda za antifriz koja kosata 6.000 rsd). Sad imam Corsa E, 1.3 cdti, super autic za grad i kraca putovanja. Potrosnja smesna, oko 4.5 l/100 km, a nisam bas neki stedljiv vozac... Sa druge strane, znam 10 ljudi kojima je crkao DSG na audiju ili WV dok su bili u garanciji... Toliko o opelu i ostalima. BMW je auto, al kosta...

Mile

pre 4 godine

@mile

Ti sledeci put nemoj da kupujes lose prefarbani polovnjak i neces imati tih problema.
(lol, 4. jul 2019 15:38)

Insignia je kupljena nova u Srbiji, ja sam prvi vlasnik, nikad nije udarana niti farbana. Farba se ljusti u usecima na ivicama krova, i to sa obe strane, i pocinje da rdja.

moron

pre 4 godine

Koliko su meni poznate specifikacije PSA motora I menjača koje PSA koristi, nijedan od ovih motora nije PSA ( ovaj “astrin” 1,2 nema moment kao 1,2 e-THP, a ni ovaj “astrin” 1,5 dizel nema ni snagu, ni moment kao bilo koji 1,5 BlueHDI ). 1,4 turbo benzinca da I ne pominjem.
Takodje, noviji PSA motori ( pa i 1,2 e-THP i 1,5 BlueHDI) nikada nisu bili “sparivani” sa 7AT I 9AT ( već samo sa 6AT i 8AT ).
Uostalom, modernizacija I restilizacija aktuelne astre je ugovorna obaveza prodavca ( GM-a) u odnosu na PSA.
A, ako je istina ono što se može pročitati o (lančanim) problemima za 1,6 CDTI, dobro je što su ga zamenili.
Generalno, astra je kao karavan jedno od unutra najvećih vozila C segmenta. Živi dokaz da je i uz relativno mali Wb moguće napraviti (pozitivno) prostorno čudo, jer su neki u toj klasi uz izuzetno veliki Wb u stanju obezbediti komfor maltene na nivou B segmenta.

Pedja

pre 4 godine

Odlicna, ali sve Astre drze cenu, mislim da su preskupe bile polovne ili nove....
(Brada, 4. jul 2019 09:18)

Jel ovo neka sala ili sta? Astre uopste ne drze dobro cenu

mile

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.
(Lucky, 04. jul 2019 11:59)
druze,pa sto se blamiras svojim neznanjem?

Gospodin vozač

pre 4 godine

@ciga

Ne kažem da je potrošnja znatno niža na automobilima u ovoj klasi, nego je ovaj model izvikan novim motorom koji je šta?! Poredim sa sličnim modenima npr. Reno-a ili Ford-a. Za današnju tehnologiju, kvalitet i nov motor, to je malo previše. A da ne kažem da je motor "slab" ako se može reći za ovaj autić.

Vaske

pre 4 godine

Ja vozim Astru H 1.7 81kw,2010 god. karavan i prezadovoljan sam, ne bih je menjao ni za šta.
Često vozim Škodu Rapid benzinca 2018 god. ne može da se uporedi sa Astrom ni u kom segmentu.
Astra udobnija, manji potrošač, jeftinija za održavanje unutrašnjost bolja u Astri, Rapid plastika ko u Zastavi 90', uz to Rapid troši ulje.
Toliko o novom Rapidu koji je uzgred skuplji od predstavljene nove Astre K.

pera

pre 4 godine

Motori nisu PSA vec GM-ovi... To sto imaju istu litrazu ne znaci da su to ti motori. Drugo, ni menjaci nisu PSA, vec opet GM-ovi zato sto se astra zasniva na staroj GM-ovoj platformi. Morali su sa GM-om da odrade restyling dok astra ne predje na PSA platformu. Otuda i motori... Ali ok... Vidis 1.2 trocilindarski turbo, mora da je PSA. Neozbiljnost... A i 1.5 dizel je GM-ov... Mislim da je i on trocilindras.
(Lucky, 04. jul 2019 11:59)
naravno,pricas gluposti. Opel nema trocilindricni 1.2,vec samo 1.0. Takodje nema dizel 1.5 vec 1.6. Ili mislis da bi ulagali grdne pare u nove motore koji ce se ugradjivati 2 godine?

ciga

pre 4 godine

@Gospodin vozač
Budite ljubazni pa nam navedite neke koji troše manje(realne potrošnje iz ličnog iskustva) , možda nekome pomognete u izboru.

Vaske

pre 4 godine

Ja vozim Astru H 1.7 81kw,2010 god. karavan i prezadovoljan sam, ne bih je menjao ni za šta.
Često vozim Škodu Rapid benzinca 2018 god. ne može da se uporedi sa Astrom ni u kom segmentu.
Astra udobnija, manji potrošač, jeftinija za održavanje unutrašnjost bolja u Astri, Rapid plastika ko u Zastavi 90', uz to Rapid troši ulje.
Toliko o novom Rapidu koji je uzgred skuplji od predstavljene nove Astre K.

Milan

pre 4 godine

Opel sam kupio sad i vise nikad. Insignia 2011 godiste, kupljena nova u Srbiji, presla 110 000 km pojavila se rdja na ivicama krova u usecima. Znaci otpada farba i rdja. Da covek ne poveruje.
(Mile, 4. jul 2019 15:25)

Mile..Mile..pa sta je ovo Mile?
Nisu jeli nosorozi i zirafe, nego prasici.

Mile, imam Insigniju 2011 2.0cdti/160ks automat, limarija besprekorna, motor tqkodje, presao 136 000 radi fantasticno. Ako sumnjas, ostavi mejl da ti posaljem slike.

stefan

pre 4 godine

Nikad vise Opel! NIKAD! Kupio sam novu Merivu 2016, malo malo pa nesto ode, rrenutno mi je na servisu auto 24 dana vec jer nasi servisi nemaju delove pa cekamo da stigne iz Nemacke, amoram kod njih zbog garancije. Pritom, cekamo bedni ventilator od hladnjaka


Bas bzvz... Krivo mi je... Merive su uglavnom najpouzdaniji opelovi modeli... Ja imam merivu 2011 1.3 75 konja dizel... Na otvorenom 3.7 trosi... Kupio polovnu od farmaceutske kuce... Jedino sto sam menjao su grejaci i lampice na farovima i stop svetlima... Dve godine je vozim i rekli su mi u ovlascenom servisu da su jako pouzdane... Za grad i kraca outovanja top prica.. Msm. Da je to do lose serije samo jer ipak su u tranziciji opeli... Ko srbija

pera

pre 4 godine

daleko si ti od iskusnog vozaca kad lupas takve brojke. Jedino ako se sprdas pa da shvatim da lozis ljude ovde da ti odgovaraju,al sumnjam.

jutrenje

pre 4 godine

Promenio sam 2 astre. 1.4 turbo benzinac iz astre j i k je mozda najbolji motor u opelu. Ako ovaj motor izbace iz ponude razmislicu da li cu treci put uzimati astru i ako sam i sa j i sa k prezadovoljan. Odnos cene i kvaliteta ubedljivo najbolji trenutno na trzistu. Videcemo sta ce im ova fuzija sa PSA doneti.

Lucky

pre 4 godine

@pera @mile
Drugari, ne znam sta da vam kazem... Zakopajte malo dublje u temu i sve ce vam se samo kasti... Opelu bi bilo mnogo skuplje da celu platformu,na kojoj se nalazi astra, preradi kao bi ugostila PSA motore. Za te dve godine koliko kazes, prodace 400 hiljada jedinica. Jel si ti svestan koliki je to novac samo od agregata. To su motori koje GM pravi za globalno trziste... Ali opet kao sto rekoh u prvom komentaru, 1.2, trocilindras, mora da je PSA. Odakle opelu onda 1.4 trocilindras sa 145 konja? I pogledajte sliku menjaca... Sta pise na slici, hydramatic... Tako gm zove svoje menjace vec 60 godina, kao sto mercedes zove svoje gtronic... Eto tako

Bojan

pre 4 godine

Moji su kupili novu astru g 1.6 benzin 2004. godine (prije 15 godina). Nas troje je vozilo auto u razlicitim periodima, ja sam jedini koji je provjeravao stanje ulja kada sam imao priliku. Stanje auta je u skladu sa godinama i kilometrazom. Korozije nema, motor ne trosi ulje, metalik lak je u veoma dobrom stanju. Glavne zamerke su povremeno paljenje lampice za egr, materijali u unutrasnjosti su se brze iscufali nego u mojoj hondi koja je malo mladja ali 100k km vise presla.
Svi ljudi koje znam da su kupili opela nisu imali problema sa njima. Mislim da je i ova nova astra veoma dobar auto i super kupovina imajuci u vidu odnos cijene i dobijenoga.

Gradjanin

pre 4 godine

@Gradjanin vozis corsu koja kao trosi 4,5lit a komentarises dsg menjace, audi itd...
(top gear, 04. jul 2019 13:16) Da, zato sto je ovo tekst o opel astri i ljudi komentarisu opel, pa da podelim svoje utiske. To sto korsa trosi 4.5l je mislim odlicno, ne znam kakva su tvoja realna iskustva sa potrosnjom goriva? Posto si Top Gear kapiram da je neki BAC Mono tvoj auto pa ne mozes da se poistovetis sa vozima jeftinih automoba. Spomenuo sam i BMW, ne znam jel se i tu ne slazemo? P.S. na kom modelu je tebi crkao DSG?