Četvrtak, 27.06.2019.

12:00

Direktor BMW o ogromnom "bubregu" na Seriji 7: Kinezima se sviđa

Izvor: B92

Direktor BMW o ogromnom "bubregu" na Seriji 7: Kinezima se sviða IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Mickey

pre 4 godine

Ni jednog istinskog poznavaoca i ljubitelja BMWa ne zanima serija 7. Ni jednog istinskog poznavaoca i ljubitelja BMWa ne zanima kako on izgleda spolja.

Osoba koju zanima dizajn automobila - Alfa
Osoba koja ima svog vozaca - Mercedes S
Osoba koja uziva u voznji - bilo koji BMW 2-6 (bez X)

E39

pre 4 godine

(TNT, 28. jun 2019 09:04)
E65 je i bio jedan od najruznijih do pojave facelift verzije (2005.), kad je i prodaja skocila.
Onda je to preuzeo E60 (kog uopste nije dizajnirao Bangle, mada je bio sef). Zato su E46, E39, E53, E90, E63 pa i E85 bili vise nego dobri.
Za razliku od ovog mutanta https://imgur.com/0xvoaBV koji izgleda kao kineska kopija mesavine Rolls Royce-a i 7ice

hans

pre 4 godine

bmw je bio i ostao i ostace broj 1 .
kome se ne svidja neka zaobidje .
Znaju ljudi sta rade . Velicina tkzv bubrega je nebitna kad sednes u auto i uzivas u voznji .

ciga

pre 4 godine

@papageno
Slabo to ovde ljudi shvataju, što možeš videti na skoro svakoj vesti. Tipa, precenjeno, oni neće da prodaju i slične nebuloze.

Papageno

pre 4 godine

Ih, ala ste narogušili!

Slažem se, ni meni se ovo čudo uopšte ne sviđa i mislim da je ružan do bola. (Preksinoć gledao na "Chasing Classic Cars" jednog prelepog BMW-a M6 iz 1987. godine i pao sam na teme koliko je BMW nekada pravio lepe automobile! A čak ni današnje M6-ice uopšte nisu loše.)

Ali pod 1, ja uopšte nisam kupac BMW-a, ni stvarni, ni potencijalni, tako da je moje mišljenje potpuno nebitno. Pod 2, BMW nije kulturno-umetničko društvo koje pravi lepe stvari, nego fima koja živi od profita i zato mora da pravi profit.

Zato, ako ova rugoba donosi profit jer Kinezima lepa, i Kinezi su najbrojniji kupci, onda će Kinezi dobiti tačno ono što Kinezi traže.

Ko plaća muzičare, taj naručuje koja će se pesma svirati. Oduvek bilo i uvek će biti. Tako funkcionišu trgovina i svet, sviđalo se to nekome ili ne!

Ex Style

pre 4 godine

Dok god zbirno u nabavci i eksploataciji budu jeftinija vozila sa SUS motorom, a EV vozila budu imala sadašnja ograničenja po pitanju vremena potrebnog za punjenje baterija, ja nemam dilemu da će i sledeće moje vozilo biti sa SUS motorom. Da li će i sledeće moje novo vozilo biti na dizel ili benzin, a ako bude benzin, da li će biti hibrid ili ne, to još ne znam. Opet dosta zavisi i od cene, jer ja živim u Srbiji. Dopada mi se čak i ideja plug-in hibrida, ali, kada kod priusa vidim razliku cene plug-in i obične verzije ( oko 10k), to mi za sada ne deluje interesantno ( kod Toyote), mada mnogi proizvodjači već izbacuju plug-in verzije daleko većeg dometa od Toyote i niže cene nego kod Toyote, pri čemu nisu ni CVT, pa ne odbacujem ni to kao moguće buduće vozilo. Ali, ni dizel. Dizel ima svoje neke lepote, pri čemu savremeni dizel po nekim pitanjima zagadjuje i manje od benzinaca. A od EV vozila „na ugalj“ da i ne govorim.

TNT

pre 4 godine

Jedan od najkontraverznijih dizajnera koje je BMW imao bio je Kris Bangl. Njegov prvenac - E65 - je proglašavan najružnijim automobilom. I gle čuda, prodaja je bila bolja od one koju je imao prethodni E38. Takođe, čuveno “dupe” je usvojeno u svim limuzinama, uključujući i E46, koga su posle proglašavali najlepšim BMW-om. Tako da polako sa ocenama, (skorašnja) istorija nas uči drugačije.

Milos

pre 4 godine

Nismo mi slučajno To sto jesmo, kao narod. Javi se čovek koji kaže nešto što 99.9% normalnih ljudi kaže širom sveta, "da je bacanje, i to ogromnog nivca, kupovina novog automobila", i za takvu izjavu dobije puno više minusa, od pluseva. Mi smo kao narod za kolektivno lečenje.

Nemanja

pre 4 godine

Odvratno izgleda i uzivo a jos gore na slikama. Ovo je jedan od BMW a koji je sa proporcijom u svadji. Odvratno izgleda kada nesto veatacki radite, u ovom slucaju kada uvecate masku do besvesti. Svidja se Kinezima... Samo profit je bitan danas, ostalo ni ne gleda niko vise.

Milos

pre 4 godine

Neproporcionalno i samim tim ružno. Kada ovo vide italijsnski dizajneri verujem da im neće biti dobro. Ali, kao što reče nemac, kinezi To vole, a mi im ispunjavamo želje, jer plaćaju, naravno.

i ran

pre 4 godine

(Frankfurt, 27. jun 2019 17:27)
Kina BMWu ne donosi najvise profita (ni priblizno). Oni bi voleli da im donosi, pa zato podilaze...

Ovi sto krititikuju BMW sto podilazi Kinezima su majstori, a ovi sto porucuju kako sad oni nece kupovati BMW iz inata su velemajstori u gluposti. Jedan osrednji kineski grad je vece trziste za BMW od svih (zapadno) balkanskih banana zajedno.
(ha ha, 27. jun 2019 16:59)
A sta si ti onda, Bog iste? Moje pare, ja odlucujem na sta cu da ih potrosim. Ne iz inata (to je za glupake i seljake) nego iz protesta (i gnusanja). Zabole me za njihove profite kao i njih za moje.
Ovo ne bih vozio sve da oni meni plate a ne ja njima, stoga ostaje MB ili Audi (Lexus u Evropi nema smisla uzimati a Genesis je tek krenuo da se probija).

NE

pre 4 godine

za: jedan od mnogih

Pa neko kaze da su do 2011te pucali lanci, neko kaze da je do 2014 sve reseno, zaista nisam mehanicar ali mi isto pune glavu sada te price o menjacu i vesanju. AUDI da smislim ne mogu a mecka mi se ne svidja za te pare, petica mi je idealna, da li su to predrasude da je 2.0 i 184 konja malo vise ne znam.
Samo znam ono sto su mi neki ortaci koji imaju servise rekli a to je da ume pakleno da bude odrzavanje, na E klasi mi je licno menjac otisao i skoro 2000evra sam dao preko veze :D
A u zivotu se uglavnom to poklopi tako neka ludost od 2000evra sa registracijom i u periodu kada menjas gume/radis servis pa ti ne bude dobro kada vidis koliko je otislo na auto.
Kazem da je 520d isao sasvim lepo, znam da ima 525xd sa 2.0 motorom i 218konja ali je ceo taj 4x4 pogon los na BMW-u, onda ako hocu 4x4 jedino Audi ajooooj ne volim ga nikako.
Za te SUV zajebancije nemam pare iskreno, sedmice, x5 i ostalo je bacanje para pa cak i trojka zavrsava posao idealno al ajde.

kele®

pre 4 godine

(ha ha, 27. jun 2019 18:40)
Napljuva čovjeka na pravdi Boga, a više je nego u pravu. Auta koja su u startu skuplja, procentualno više gube na vrijednosti od jeftinijih. Dakle, vrlo je realno da auto od 100k vrijedi samo 30k poslije tri godine. Prosjek gubitka vrijednosti je oko 50% u zavisnosti od pređene kilometraže, opreme, održavanja, ukupnog stanja i sl.

TNT

pre 4 godine

@jaretina - još kad pročitaš onu vest o tome koliko dugo planiraju da zadrže dizele u ponudi, eto tebi marke koju najviše ne voliš...

jedan od mnogih

pre 4 godine

@NE - problem sa motorom je resen jos 2012, tako da ne pricaj svasta sto si cuo okolo, a da vozis nahruzniji model serije 5 to se slazem

mene vise plasi sto u seriji 7 od 2014 na ovamo i X6 generalno stradaju menjaci i servis kosta jako mnogo

taj F10 koji si probao sa 184HP je odlican i zahvalan auto, sa prihvatljivom potrosnjom od nekih 7.5 l na 100km i jako udoban i poslusan, ili F11 u karavan verziji

F10 u 3.0 xd verziji ima realnih problema sa vesanjem, sa odrzavanjem (cena) i sa registracijom (opet cena)

mozda 525xd ako zelis da prodjes sa nesto vise konja i 4x4

ovaj novi video uzivo, nije preterano ovo ali je veliko (resetka) ali je zato novi X5 u full paketu opreme i auto pilotom za nekih 110.000 mozda najbolja kupovina za ljude koji mogu da ga priuste...i to je luksuzni SUV a ne terensko vozilo i nemojte ga porediti sa istim

ja za to nemam para ali sam imao hrabrosti da ga probam na test voznji :))

mr.wolf

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.
(Nikad, 27. jun 2019 17:44)

Zato ja mogu da ti kazem sledece. Uvek zavrsite skolu, uvek budite pismeni, makar morali ceo zivot da vozite automobile od 2.000e.

ha ha

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.
(Nikad, 27. jun 2019 17:44)

Da si zavrsio osnovnu skolu, onda bi znao da kad negde procitas da automobilu opadne vrednost za 30% to ne znaci da padne sa 100 na 30 vec da padne sa 100 na 70. Nadam se da si ipak samo klinac koji hoce da se pravi pametan, onda jos ima neke nade za tebe, uci u skoli i ne petljaj se u diskusije odraslih.

Quattroporte

pre 4 godine

Da se vratimo malo unazad, E38 i F01 su mi baš lepi, elegantni i sportisti u isto vreme. ovo...ne svidja mi se u najmanju ruku. Video sam ga uživo i nije tolika katastrofa ali jednog dana će se svi osvrnuti na ovaj dizajn i pitati se šta je to BMW-u trebalo. Znam, znam, Kina, profit, bla bla

kablomotaci

pre 4 godine

(Frankfurt, 27. jun 2019 17:27)
Kako da pogledamo prodaju 7ice i X7 kad je ista tek pocela?!
I BMW je bio premium br. 1 zbog 5ice a ne 7ice...

Harun el Rašid

pre 4 godine

EU Citizen

Hm da, a ona čudovišta sa klirensom od pet milimetara i sjajn7m alu felnama su izmislili u Kini ili USA? Doduše, to uglavnom nisu serijski modeli, ali ne menja mnogo na stvari.

brm

pre 4 godine

Ovo je auto u kojem te voze, a ne koji voziš. Napravljen tako da zapravo onaj koji je na zadnjoj klupi ima najveći komfor. Ako nemate vozača, ne vidim poentu da kupujete ovaj automobil.

dd

pre 4 godine

ako kinez kaze takav auto zelim i takav auto ces da pravis,ili bilo sta drugo...to je sveto pismo za sve kompanije na svetu,tu se i BMW nista ne pita nego radi ono sta mu se kaze,i mora da se prilagodi,kina je buduca najjaca ekonomska sila na svetu,tramp je to skontao ali je zakasnio,pokusava neke kineske kompanije da sabotira ali kinezi su vec sada previse jaki,a evropa se vec pokorila i igraju kako kinez svira!kinez moze bez problema i mercedesu da kaze kakav model da prave,i sta zele...i naravno zelja ce biti ispunjena,nije nemac blesav kina je veliko trziste,a mi mozemo da pricamo sta hocemo,bice kako kinez kaze

Nikad

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.

hrvatski zemun

pre 4 godine

Ne znam sta je odvratnije, ovi bubrezi ili onaj mercedesov televizor unutra. Kao ljubitelj zadnje vuce prelazim na Lexus koji je i kvalitetniji auto.

Smeh

pre 4 godine

Kako to ide, ne svidjaju mi se rešetke napred pa ne valja auto? Dokle ide ljudska glupost. A i ove iz BMW-a baš briga šta neko misli o izgledu njihovog auta ako se isti prodaje što su i potvrdili.

Radijator

pre 4 godine

O tome ja pričam, globalizacija i liberalizacija tržišta, odnosno, da upotrebim onu reč koju neradnici i pseudointeletualni i kvaziumetnički paraziti tako mrze, kapitalizam, :) su uradili puno za čovečanstvo, naročito za njegove najsiromaenijr felove, koji su zbog bolesnih komunističkih i socijalsitičkih ideja decenijama tavorili i šivotarili na ivici gladi, ali ke u isto vreme mnoge stvari i upropastila. Naime, otvaranje ogromnih tržišta nekadašnjeg trećeg sveta i navala miliona novih bogataša kojima, razume se, ukus nije jača strana, jer zs to uglavnom potrebno dve-tri generacije koje imaju para, na nemačke, japanske, italijanske i američke luksuzne marke automobila, iskvarili su dizajn mnogih nekada prelepih marki, a pre svega Mercedesa (on je meni lično najtužniji, jer sam nekada bio ljubitelj njihovog dizajna) i BMV-a,. koji mi nije favorit, ali mi je ipak muka da gledam nove modele, kad se setim lepotana iz prethodnih decenija :)) Ništa, luksuzne Japance još uvek nisu toliko iskvarili, preostaje nam da se držimo njih i čekamo rast sofistikacije u Kini, Indiji i arapskim zemljama :)))
(EU Citizen, 27. jun 2019 15:20)
Sa mnogim tvojim komentarima se bas i ne slazem, ali ovom prilikom si objasnio. Nemam sta da dodam.

Frankfurt

pre 4 godine

E pa pozdravi Kineze, ja (a i drugi koje znam) posle par decenija prelazim na MB ili Audi.

BMW je bio BMW dok je imao identitet, kad pocne da podilazi odr. kupcima/trzistu, to je kraj
(i ran, 27. jun 2019 15:02)

Evo i drugi bas ne zele BMW....pogledaj malo prodaju bar i videces ko pravi najveci rast a ko ide u minus.Lako je proveriti.
BMW u 2020 opet premium br.1 ako se nastavi ovakav rast prodaje kao sto je sad. Pa vi vidite da li im se isplati ili ne.

Svakome moze nesto da se dopadne,ili da mu bude odbojno,ali i vi da ste na mestu celnih ljudi brenda prilagodjavali bi dizajn trzistu koje donosi najvise profita.Tacka.Ne budite licimerni.

Radijator

pre 4 godine

Ne mogu a da ne primetim kakvih sve komentatora imamo u Srbiji. Kude ovaj prelepi automobil, tipa odvratan je, a isti lik vozi fiat stila, reno megan, audi jaje itd 2000 godiste. Stvarno smo bre najgori. Pozdrav
(moralni gmizavac, 27. jun 2019 14:38)
Po tebi dakle, tek sa novcem sticemo osecaj za estetiku?
Dakle...ko nema para, taj nema ni oci?
Zanimljiva filozofija..

Ajde da si rekao da komentarisu performanse ili neke tehnicke detalje, pa da te razumem...ali dizajn automobila ima pravo valjda da komentarise svako ko nije slep.

Ovo vozilo je ogavno, bas po meri nove kineske klase i tako i izgleda. Barem ne kriju.

ja

pre 4 godine

U komunistickoj zemlji se najvise na svetu prodaju luskuzni auto..kao nekad mercedes E klase iliti w123 se u evropi posle nemacke najvise prodavao u komunistickoj jugoslaviji.

ha ha

pre 4 godine

Ovi sto krititikuju BMW sto podilazi Kinezima su majstori, a ovi sto porucuju kako sad oni nece kupovati BMW iz inata su velemajstori u gluposti. Jedan osrednji kineski grad je vece trziste za BMW od svih (zapadno) balkanskih banana zajedno.

S

pre 4 godine

Sve jedan model BMW-a deset puta bolje izgleda kada ga vidiš uživo i iz blizine.Unutrašnjost je tek posebna priča,vidiš svu logičnost zašto je nešto tu gdje jeste.Pravljeno da oduševi vozača!!!

ursali su motku

pre 4 godine

(TNT, 27. jun 2019 15:28)
Vidi ovako, da mi neko ponudi F01, star 5-10 godina, sa 160kkm ili skroz nov ovaj (a da moram da ga zadrzim tj. ne smem da menjam, prodam, iznajmim i sl.), uzeo bih F01 u sekundi.
A G11 u milisekundi...

je-bote

pre 4 godine

Iz BMW-a ovim dizajnom porucuju: Mi ne samo da imamo rashladni uredjaj u nasoj seriji 7, nego imamo i kompletan sistem centralnog grejanja sa najkvalitetnijim radijatorima postavljenim ispred na vozilu. Ili kao neka taraba, al' bar nisu vrljike. Ima da ih tuze ovi iz Beogradskih elektrana. A ajde ti objasni ovima na tehnickim pregledima sta je to.

EU Citizen

pre 4 godine

O tome ja pričam, globalizacija i liberalizacija tržišta, odnosno, da upotrebim onu reč koju neradnici i pseudointeletualni i kvaziumetnički paraziti tako mrze, kapitalizam, :) su uradili puno za čovečanstvo, naročito za njegove najsiromaenijr felove, koji su zbog bolesnih komunističkih i socijalsitičkih ideja decenijama tavorili i šivotarili na ivici gladi, ali ke u isto vreme mnoge stvari i upropastila. Naime, otvaranje ogromnih tržišta nekadašnjeg trećeg sveta i navala miliona novih bogataša kojima, razume se, ukus nije jača strana, jer zs to uglavnom potrebno dve-tri generacije koje imaju para, na nemačke, japanske, italijanske i američke luksuzne marke automobila, iskvarili su dizajn mnogih nekada prelepih marki, a pre svega Mercedesa (on je meni lično najtužniji, jer sam nekada bio ljubitelj njihovog dizajna) i BMV-a,. koji mi nije favorit, ali mi je ipak muka da gledam nove modele, kad se setim lepotana iz prethodnih decenija :)) Ništa, luksuzne Japance još uvek nisu toliko iskvarili, preostaje nam da se držimo njih i čekamo rast sofistikacije u Kini, Indiji i arapskim zemljama :)))

^_^

pre 4 godine

Iskreno da mi ga neko da.... Ja bih ga prodao bez razmisljanja.... Zar je toliko tesko prihvatiti da se nekim ljudima ne svidja ovo? Vi ste bas bolesni onda...

jaretina

pre 4 godine

Da bi novi dizajn nekog modela koji BMW, ili bilo koji drugi proizvođač trenutno ima, postao nama ovde zanimljiv, lep i prihvatljiv, potrebno je da prođe barem 5 do 10 godina, da se isti pojavi sa 60-70% nižom cenom i 160.000 km na satu u oglasima kao NOV NOV NOV.
(TNT, 27. jun 2019 15:28)
prijatelju, da mi neko da/pokloni ovaj auto - (stvarno) NOV, plakao bih od sreće.
slavio bih 3 dana, sve sa celom ulicom...
nakon toga, kad se otreznim, lepo bih ga slikao, i odmah dao u oglase.
ja ovo NE želim da vozim.

TNT

pre 4 godine

Da bi novi dizajn nekog modela koji BMW, ili bilo koji drugi proizvođač trenutno ima, postao nama ovde zanimljiv, lep i prihvatljiv, potrebno je da prođe barem 5 do 10 godina, da se isti pojavi sa 60-70% nižom cenom i 160.000 km na satu u oglasima kao NOV NOV NOV. Takođe, što gore prošao kao nov i što brže mu pala cena, kod nas postaje popularniji, lepši i bolji.

i ran

pre 4 godine

E pa pozdravi Kineze, ja (a i drugi koje znam) posle par decenija prelazim na MB ili Audi.

BMW je bio BMW dok je imao identitet, kad pocne da podilazi odr. kupcima/trzistu, to je kraj

Samo lagano

pre 4 godine

Proizvodnja za kinesko, rusko i arapsko trziste je realnost zapadnog kapitalizma. Problem ce nastati kada ih se jednog dana pomenuta trzista zasite.

miki

pre 4 godine

Da kinezi znaju da dizajniraju ne bi kopirali sve zivo i nezivo na svetu, tako da sta se njima svidja nije merodavno. Maaalko su preterali

Filip

pre 4 godine

Da budem iskren, meni se svidja. Jedini model koji mi se uopste ne svidja je nova Serija 1. Upropastili su nekada dobar automobil.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

@Gross
Ali nije im to prvi autogol, sem toga, drugi, pogotovo Nemci daju obilje autogolova. Audi, Bmw, Mercedes i Folksvagen prave kola koja mi se uglavnom ne dopadaju. Onda ukrštaju: suv, kupe, dizel, karavan, sve odjednom ako može. Većina liči na one kamione koji skupljaju djubre. Smetlari.

Jovan.A.

pre 4 godine

Tako je!
Kinezi i druge Azijske zemlje, žele takve Automobile.
BMW prodaje za mesec dana Kinezina više Automobila nego u Nemačkoj za celu godinu.
Azija je budućnost.
Evropa je prošlost.
Što ranije mi to shvatimo, bolje za nas.
K

ljakse CH lokalni

pre 4 godine

Baš sam bio na jednoj BMW prezentaciji pre nedelju dana. Poredjali red novih sedmica naspram reda 8-ica. Ugašena svetla u hali, upaljena svetla na kolima, onda malo puste dim da poprave atmosferu. Spooky, da se naježiš!

DC

pre 4 godine

"Evropljani vole manje razmetljivo"

Ahahaha... Vic dana. :-D
(Duci, 27. jun 2019 12:50)

Nije mislio na Srbiju, Rusiju, Rumuniju...

Inace citao sam intervjue dizajnera jos pre 15 godina da ce buduca vozila sve vise biti okrenuta da dizajnom zadovolje ukuse Azijskih trzista. To je ujedno i direktni razlog prednje maske na savremenim Audijima, koji je cini mi se ipak nesto skladniji od najnovijih BMW-a, kod kojih, kao sto neko vec rece, bubrezi kao da su ih skinuli sa nekog mnogo veceg vozila.

Bromazepam

pre 4 godine

Najbolje je da pitaš nas, stručnjake iz Srbije, pa će ti reći kako da napraviš sledeći model.

Inače, meni su skroz okej, kako na 7-ci, tako i na novom modelu serie 1.

paranoid

pre 4 godine

Eto, mi srbi ga sad samo zbog toga nećemo kupovati! Koji smo mi crvi... Inače, taj detalj je zaštitni znak bmw od prvog dana, i iz generacije u generaciju doživljava ozbiljne promjene. Nekad je bio vrlo uzak a visok... Koga interesuje, ukucaj bmw grill history

starmo

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.



F30 je bio remek djelo a i novi G 20 je fenomenalan, X2 i X3 su prekrasni, nova petica je brutala a o osmici da i ne pricam, kako nema nista novo?

moralni gmizavac

pre 4 godine

Ne mogu a da ne primetim kakvih sve komentatora imamo u Srbiji. Kude ovaj prelepi automobil, tipa odvratan je, a isti lik vozi fiat stila, reno megan, audi jaje itd 2000 godiste. Stvarno smo bre najgori. Pozdrav

jaretina

pre 4 godine

U ovom autu sedi gospoda bre!
(Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 27. jun 2019 12:38)
mala ispravka.
kineska gospoda.
koja su do pre 10 god vrtela bajs.
bez šimano menjača :)

MP

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.
(pps, 27. jun 2019 12:42)

A ti kupujes auto da bi se drugima dopao ili tebi? Boljka danasnice je prevelika potreba da se privuce paznja.

NE

pre 4 godine

Najbolji mi je brend BMW ali ovo je stvarno za ljude bez ukusa! Sad ce nasi skorojevici, estrada i ljudi bez mozga da daju stan pod hipoteku i da uzmu ovo djubre poželjno 2.0d hahhahahahah.
Ja razmisljam sta da uzmem. Imao sam trojku 2004 e46 coupe. Vrh auto, posle njega vozim 5god BMW 530d 2007 u max opremi i danas se okrecu za njim na ulici iako je meni mozda i najruzniji BMW ikada ali mi je za dzabe od prvog vlasnika izleteo i platio sam ga 30-40% manje. Gledam f10 ali seriju kada su promenili motor koji ima problema sa lancem a to je 2014 2015 2016. I njega uzeti 2.0 je po mom ukusu degutantno jer je ipak taj brend u srcu sportski. Probao sam 2.0 od 184konja i ide ok ali je 3.0 mera. Elem....dati moj i ušteđevinu od 5000e plus kredit od 6000e. Znaci moj auto plus 11000e za 2015 BMW 530xd max oprema, malo.manje od 100 000 prešao. Imam ok platu, stan, ali ne želim da robujem autu, dovoljno maler da te potera u toj situaciji i vrlo brzo ćeš da se cupas da prezivis. Teskaaaa odluka dok me ljudi savetuju da uzmem sedmicu, M modele i ne znam sta ne. Ovde kao orah umesto mozga da ima narod, samo teraju krajnosti.

bimmer

pre 4 godine

Igrom slučaja u mom kraju je bio skoro baš model koji se spominje u tekstu.Svakodnevno sam prolazio pored tog auta i svaki put se okrenem...BMW M760Li u sivoj mat boji.
600 ks sa V12 motorom od 6,6 l.Uživo nije tako strašno,izgleda moćno sa tim grilom.Pogotovo kad još imate priliku da se provozate u takom autu,verujte mi da zaboravite na gril.

EU

pre 4 godine

Kratko i jasno. U 2018-oj od 56.000 prodatih 7-ica,oko 25.000 su kupili Kinezi. Takav je odnos i kad je S klasa u pitanju. Kinezi ubedljivo najvise kupuju ova lux kola.

prle

pre 4 godine

dzaba mi sad tu sta komentarisemo mi ga samo gledamo necemo ga nikad imati i da imam para za njega ne bih ga uzeo ne jer ga nevolim vec jer je to auto u kom te voze, a ja bih za sebe uzeo 530d da ga ja vozim, mada ni za njega nemam para :-)

milko

pre 4 godine

video sam ga na sajmu, stvarno izgleda ogromno i neskladno, kao da su sa nekog kamiona skinuli i ugradili.. ali zna se ko danas diktira modu, oni koji najviše kupuju i plaćaju.

srb

pre 4 godine

Pa normalno da trend diktiraju oni koji placaju, sigurmo im necu ja reci kako da to odrade. Kinezi izgleda vole sve sto je glomazno i veliko, produzeni modeli standardnih automobila se prave bukvalno samo za njihovo trziste, ne znam kakva he prodaja americkih gigantskih automobila ali verujem da i oni dobro prolaze u kini

EU

pre 4 godine

bas ruzno,a kad krenu da ga evropljani zaobilaze krenuce i kinezi...
(kole, 27. jun 2019 12:19
Potrudi se ako zelis i vidi u maju koliko se ove 7ice prodalo u Nemackoj a koliko S klase sa sve kupe i kabrio verzijama. Iznenadio bi se :-) , ne zaobilaze ga...

pps

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.

EU

pre 4 godine

Kratko i jasno. U 2018-oj od 56.000 prodatih 7-ica,oko 25.000 su kupili Kinezi. Takav je odnos i kad je S klasa u pitanju. Kinezi ubedljivo najvise kupuju ova lux kola.

jaretina

pre 4 godine

U ovom autu sedi gospoda bre!
(Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 27. jun 2019 12:38)
mala ispravka.
kineska gospoda.
koja su do pre 10 god vrtela bajs.
bez šimano menjača :)

milko

pre 4 godine

video sam ga na sajmu, stvarno izgleda ogromno i neskladno, kao da su sa nekog kamiona skinuli i ugradili.. ali zna se ko danas diktira modu, oni koji najviše kupuju i plaćaju.

prle

pre 4 godine

dzaba mi sad tu sta komentarisemo mi ga samo gledamo necemo ga nikad imati i da imam para za njega ne bih ga uzeo ne jer ga nevolim vec jer je to auto u kom te voze, a ja bih za sebe uzeo 530d da ga ja vozim, mada ni za njega nemam para :-)

srb

pre 4 godine

Pa normalno da trend diktiraju oni koji placaju, sigurmo im necu ja reci kako da to odrade. Kinezi izgleda vole sve sto je glomazno i veliko, produzeni modeli standardnih automobila se prave bukvalno samo za njihovo trziste, ne znam kakva he prodaja americkih gigantskih automobila ali verujem da i oni dobro prolaze u kini

TNT

pre 4 godine

Da bi novi dizajn nekog modela koji BMW, ili bilo koji drugi proizvođač trenutno ima, postao nama ovde zanimljiv, lep i prihvatljiv, potrebno je da prođe barem 5 do 10 godina, da se isti pojavi sa 60-70% nižom cenom i 160.000 km na satu u oglasima kao NOV NOV NOV. Takođe, što gore prošao kao nov i što brže mu pala cena, kod nas postaje popularniji, lepši i bolji.

MP

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.
(pps, 27. jun 2019 12:42)

A ti kupujes auto da bi se drugima dopao ili tebi? Boljka danasnice je prevelika potreba da se privuce paznja.

bimmer

pre 4 godine

Igrom slučaja u mom kraju je bio skoro baš model koji se spominje u tekstu.Svakodnevno sam prolazio pored tog auta i svaki put se okrenem...BMW M760Li u sivoj mat boji.
600 ks sa V12 motorom od 6,6 l.Uživo nije tako strašno,izgleda moćno sa tim grilom.Pogotovo kad još imate priliku da se provozate u takom autu,verujte mi da zaboravite na gril.

Jovan.A.

pre 4 godine

Tako je!
Kinezi i druge Azijske zemlje, žele takve Automobile.
BMW prodaje za mesec dana Kinezina više Automobila nego u Nemačkoj za celu godinu.
Azija je budućnost.
Evropa je prošlost.
Što ranije mi to shvatimo, bolje za nas.
K

moralni gmizavac

pre 4 godine

Ne mogu a da ne primetim kakvih sve komentatora imamo u Srbiji. Kude ovaj prelepi automobil, tipa odvratan je, a isti lik vozi fiat stila, reno megan, audi jaje itd 2000 godiste. Stvarno smo bre najgori. Pozdrav

pps

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.

mr.wolf

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.
(Nikad, 27. jun 2019 17:44)

Zato ja mogu da ti kazem sledece. Uvek zavrsite skolu, uvek budite pismeni, makar morali ceo zivot da vozite automobile od 2.000e.

EU

pre 4 godine

bas ruzno,a kad krenu da ga evropljani zaobilaze krenuce i kinezi...
(kole, 27. jun 2019 12:19
Potrudi se ako zelis i vidi u maju koliko se ove 7ice prodalo u Nemackoj a koliko S klase sa sve kupe i kabrio verzijama. Iznenadio bi se :-) , ne zaobilaze ga...

DC

pre 4 godine

"Evropljani vole manje razmetljivo"

Ahahaha... Vic dana. :-D
(Duci, 27. jun 2019 12:50)

Nije mislio na Srbiju, Rusiju, Rumuniju...

Inace citao sam intervjue dizajnera jos pre 15 godina da ce buduca vozila sve vise biti okrenuta da dizajnom zadovolje ukuse Azijskih trzista. To je ujedno i direktni razlog prednje maske na savremenim Audijima, koji je cini mi se ipak nesto skladniji od najnovijih BMW-a, kod kojih, kao sto neko vec rece, bubrezi kao da su ih skinuli sa nekog mnogo veceg vozila.

starmo

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.



F30 je bio remek djelo a i novi G 20 je fenomenalan, X2 i X3 su prekrasni, nova petica je brutala a o osmici da i ne pricam, kako nema nista novo?

ha ha

pre 4 godine

Ovi sto krititikuju BMW sto podilazi Kinezima su majstori, a ovi sto porucuju kako sad oni nece kupovati BMW iz inata su velemajstori u gluposti. Jedan osrednji kineski grad je vece trziste za BMW od svih (zapadno) balkanskih banana zajedno.

NE

pre 4 godine

Najbolji mi je brend BMW ali ovo je stvarno za ljude bez ukusa! Sad ce nasi skorojevici, estrada i ljudi bez mozga da daju stan pod hipoteku i da uzmu ovo djubre poželjno 2.0d hahhahahahah.
Ja razmisljam sta da uzmem. Imao sam trojku 2004 e46 coupe. Vrh auto, posle njega vozim 5god BMW 530d 2007 u max opremi i danas se okrecu za njim na ulici iako je meni mozda i najruzniji BMW ikada ali mi je za dzabe od prvog vlasnika izleteo i platio sam ga 30-40% manje. Gledam f10 ali seriju kada su promenili motor koji ima problema sa lancem a to je 2014 2015 2016. I njega uzeti 2.0 je po mom ukusu degutantno jer je ipak taj brend u srcu sportski. Probao sam 2.0 od 184konja i ide ok ali je 3.0 mera. Elem....dati moj i ušteđevinu od 5000e plus kredit od 6000e. Znaci moj auto plus 11000e za 2015 BMW 530xd max oprema, malo.manje od 100 000 prešao. Imam ok platu, stan, ali ne želim da robujem autu, dovoljno maler da te potera u toj situaciji i vrlo brzo ćeš da se cupas da prezivis. Teskaaaa odluka dok me ljudi savetuju da uzmem sedmicu, M modele i ne znam sta ne. Ovde kao orah umesto mozga da ima narod, samo teraju krajnosti.

miki

pre 4 godine

Da kinezi znaju da dizajniraju ne bi kopirali sve zivo i nezivo na svetu, tako da sta se njima svidja nije merodavno. Maaalko su preterali

Papageno

pre 4 godine

Ih, ala ste narogušili!

Slažem se, ni meni se ovo čudo uopšte ne sviđa i mislim da je ružan do bola. (Preksinoć gledao na "Chasing Classic Cars" jednog prelepog BMW-a M6 iz 1987. godine i pao sam na teme koliko je BMW nekada pravio lepe automobile! A čak ni današnje M6-ice uopšte nisu loše.)

Ali pod 1, ja uopšte nisam kupac BMW-a, ni stvarni, ni potencijalni, tako da je moje mišljenje potpuno nebitno. Pod 2, BMW nije kulturno-umetničko društvo koje pravi lepe stvari, nego fima koja živi od profita i zato mora da pravi profit.

Zato, ako ova rugoba donosi profit jer Kinezima lepa, i Kinezi su najbrojniji kupci, onda će Kinezi dobiti tačno ono što Kinezi traže.

Ko plaća muzičare, taj naručuje koja će se pesma svirati. Oduvek bilo i uvek će biti. Tako funkcionišu trgovina i svet, sviđalo se to nekome ili ne!

paranoid

pre 4 godine

Eto, mi srbi ga sad samo zbog toga nećemo kupovati! Koji smo mi crvi... Inače, taj detalj je zaštitni znak bmw od prvog dana, i iz generacije u generaciju doživljava ozbiljne promjene. Nekad je bio vrlo uzak a visok... Koga interesuje, ukucaj bmw grill history

Bromazepam

pre 4 godine

Najbolje je da pitaš nas, stručnjake iz Srbije, pa će ti reći kako da napraviš sledeći model.

Inače, meni su skroz okej, kako na 7-ci, tako i na novom modelu serie 1.

Radijator

pre 4 godine

Ne mogu a da ne primetim kakvih sve komentatora imamo u Srbiji. Kude ovaj prelepi automobil, tipa odvratan je, a isti lik vozi fiat stila, reno megan, audi jaje itd 2000 godiste. Stvarno smo bre najgori. Pozdrav
(moralni gmizavac, 27. jun 2019 14:38)
Po tebi dakle, tek sa novcem sticemo osecaj za estetiku?
Dakle...ko nema para, taj nema ni oci?
Zanimljiva filozofija..

Ajde da si rekao da komentarisu performanse ili neke tehnicke detalje, pa da te razumem...ali dizajn automobila ima pravo valjda da komentarise svako ko nije slep.

Ovo vozilo je ogavno, bas po meri nove kineske klase i tako i izgleda. Barem ne kriju.

brm

pre 4 godine

Ovo je auto u kojem te voze, a ne koji voziš. Napravljen tako da zapravo onaj koji je na zadnjoj klupi ima najveći komfor. Ako nemate vozača, ne vidim poentu da kupujete ovaj automobil.

^_^

pre 4 godine

Iskreno da mi ga neko da.... Ja bih ga prodao bez razmisljanja.... Zar je toliko tesko prihvatiti da se nekim ljudima ne svidja ovo? Vi ste bas bolesni onda...

S

pre 4 godine

Sve jedan model BMW-a deset puta bolje izgleda kada ga vidiš uživo i iz blizine.Unutrašnjost je tek posebna priča,vidiš svu logičnost zašto je nešto tu gdje jeste.Pravljeno da oduševi vozača!!!

EU Citizen

pre 4 godine

O tome ja pričam, globalizacija i liberalizacija tržišta, odnosno, da upotrebim onu reč koju neradnici i pseudointeletualni i kvaziumetnički paraziti tako mrze, kapitalizam, :) su uradili puno za čovečanstvo, naročito za njegove najsiromaenijr felove, koji su zbog bolesnih komunističkih i socijalsitičkih ideja decenijama tavorili i šivotarili na ivici gladi, ali ke u isto vreme mnoge stvari i upropastila. Naime, otvaranje ogromnih tržišta nekadašnjeg trećeg sveta i navala miliona novih bogataša kojima, razume se, ukus nije jača strana, jer zs to uglavnom potrebno dve-tri generacije koje imaju para, na nemačke, japanske, italijanske i američke luksuzne marke automobila, iskvarili su dizajn mnogih nekada prelepih marki, a pre svega Mercedesa (on je meni lično najtužniji, jer sam nekada bio ljubitelj njihovog dizajna) i BMV-a,. koji mi nije favorit, ali mi je ipak muka da gledam nove modele, kad se setim lepotana iz prethodnih decenija :)) Ništa, luksuzne Japance još uvek nisu toliko iskvarili, preostaje nam da se držimo njih i čekamo rast sofistikacije u Kini, Indiji i arapskim zemljama :)))

Smeh

pre 4 godine

Kako to ide, ne svidjaju mi se rešetke napred pa ne valja auto? Dokle ide ljudska glupost. A i ove iz BMW-a baš briga šta neko misli o izgledu njihovog auta ako se isti prodaje što su i potvrdili.

ha ha

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.
(Nikad, 27. jun 2019 17:44)

Da si zavrsio osnovnu skolu, onda bi znao da kad negde procitas da automobilu opadne vrednost za 30% to ne znaci da padne sa 100 na 30 vec da padne sa 100 na 70. Nadam se da si ipak samo klinac koji hoce da se pravi pametan, onda jos ima neke nade za tebe, uci u skoli i ne petljaj se u diskusije odraslih.

i ran

pre 4 godine

E pa pozdravi Kineze, ja (a i drugi koje znam) posle par decenija prelazim na MB ili Audi.

BMW je bio BMW dok je imao identitet, kad pocne da podilazi odr. kupcima/trzistu, to je kraj

ja

pre 4 godine

U komunistickoj zemlji se najvise na svetu prodaju luskuzni auto..kao nekad mercedes E klase iliti w123 se u evropi posle nemacke najvise prodavao u komunistickoj jugoslaviji.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

@Gross
Ali nije im to prvi autogol, sem toga, drugi, pogotovo Nemci daju obilje autogolova. Audi, Bmw, Mercedes i Folksvagen prave kola koja mi se uglavnom ne dopadaju. Onda ukrštaju: suv, kupe, dizel, karavan, sve odjednom ako može. Većina liči na one kamione koji skupljaju djubre. Smetlari.

kele®

pre 4 godine

(ha ha, 27. jun 2019 18:40)
Napljuva čovjeka na pravdi Boga, a više je nego u pravu. Auta koja su u startu skuplja, procentualno više gube na vrijednosti od jeftinijih. Dakle, vrlo je realno da auto od 100k vrijedi samo 30k poslije tri godine. Prosjek gubitka vrijednosti je oko 50% u zavisnosti od pređene kilometraže, opreme, održavanja, ukupnog stanja i sl.

Nikad

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.

ljakse CH lokalni

pre 4 godine

Baš sam bio na jednoj BMW prezentaciji pre nedelju dana. Poredjali red novih sedmica naspram reda 8-ica. Ugašena svetla u hali, upaljena svetla na kolima, onda malo puste dim da poprave atmosferu. Spooky, da se naježiš!

dd

pre 4 godine

ako kinez kaze takav auto zelim i takav auto ces da pravis,ili bilo sta drugo...to je sveto pismo za sve kompanije na svetu,tu se i BMW nista ne pita nego radi ono sta mu se kaze,i mora da se prilagodi,kina je buduca najjaca ekonomska sila na svetu,tramp je to skontao ali je zakasnio,pokusava neke kineske kompanije da sabotira ali kinezi su vec sada previse jaki,a evropa se vec pokorila i igraju kako kinez svira!kinez moze bez problema i mercedesu da kaze kakav model da prave,i sta zele...i naravno zelja ce biti ispunjena,nije nemac blesav kina je veliko trziste,a mi mozemo da pricamo sta hocemo,bice kako kinez kaze

TNT

pre 4 godine

Jedan od najkontraverznijih dizajnera koje je BMW imao bio je Kris Bangl. Njegov prvenac - E65 - je proglašavan najružnijim automobilom. I gle čuda, prodaja je bila bolja od one koju je imao prethodni E38. Takođe, čuveno “dupe” je usvojeno u svim limuzinama, uključujući i E46, koga su posle proglašavali najlepšim BMW-om. Tako da polako sa ocenama, (skorašnja) istorija nas uči drugačije.

Frankfurt

pre 4 godine

E pa pozdravi Kineze, ja (a i drugi koje znam) posle par decenija prelazim na MB ili Audi.

BMW je bio BMW dok je imao identitet, kad pocne da podilazi odr. kupcima/trzistu, to je kraj
(i ran, 27. jun 2019 15:02)

Evo i drugi bas ne zele BMW....pogledaj malo prodaju bar i videces ko pravi najveci rast a ko ide u minus.Lako je proveriti.
BMW u 2020 opet premium br.1 ako se nastavi ovakav rast prodaje kao sto je sad. Pa vi vidite da li im se isplati ili ne.

Svakome moze nesto da se dopadne,ili da mu bude odbojno,ali i vi da ste na mestu celnih ljudi brenda prilagodjavali bi dizajn trzistu koje donosi najvise profita.Tacka.Ne budite licimerni.

hrvatski zemun

pre 4 godine

Ne znam sta je odvratnije, ovi bubrezi ili onaj mercedesov televizor unutra. Kao ljubitelj zadnje vuce prelazim na Lexus koji je i kvalitetniji auto.

jedan od mnogih

pre 4 godine

@NE - problem sa motorom je resen jos 2012, tako da ne pricaj svasta sto si cuo okolo, a da vozis nahruzniji model serije 5 to se slazem

mene vise plasi sto u seriji 7 od 2014 na ovamo i X6 generalno stradaju menjaci i servis kosta jako mnogo

taj F10 koji si probao sa 184HP je odlican i zahvalan auto, sa prihvatljivom potrosnjom od nekih 7.5 l na 100km i jako udoban i poslusan, ili F11 u karavan verziji

F10 u 3.0 xd verziji ima realnih problema sa vesanjem, sa odrzavanjem (cena) i sa registracijom (opet cena)

mozda 525xd ako zelis da prodjes sa nesto vise konja i 4x4

ovaj novi video uzivo, nije preterano ovo ali je veliko (resetka) ali je zato novi X5 u full paketu opreme i auto pilotom za nekih 110.000 mozda najbolja kupovina za ljude koji mogu da ga priuste...i to je luksuzni SUV a ne terensko vozilo i nemojte ga porediti sa istim

ja za to nemam para ali sam imao hrabrosti da ga probam na test voznji :))

jaretina

pre 4 godine

Da bi novi dizajn nekog modela koji BMW, ili bilo koji drugi proizvođač trenutno ima, postao nama ovde zanimljiv, lep i prihvatljiv, potrebno je da prođe barem 5 do 10 godina, da se isti pojavi sa 60-70% nižom cenom i 160.000 km na satu u oglasima kao NOV NOV NOV.
(TNT, 27. jun 2019 15:28)
prijatelju, da mi neko da/pokloni ovaj auto - (stvarno) NOV, plakao bih od sreće.
slavio bih 3 dana, sve sa celom ulicom...
nakon toga, kad se otreznim, lepo bih ga slikao, i odmah dao u oglase.
ja ovo NE želim da vozim.

hans

pre 4 godine

bmw je bio i ostao i ostace broj 1 .
kome se ne svidja neka zaobidje .
Znaju ljudi sta rade . Velicina tkzv bubrega je nebitna kad sednes u auto i uzivas u voznji .

ciga

pre 4 godine

@papageno
Slabo to ovde ljudi shvataju, što možeš videti na skoro svakoj vesti. Tipa, precenjeno, oni neće da prodaju i slične nebuloze.

TNT

pre 4 godine

@jaretina - još kad pročitaš onu vest o tome koliko dugo planiraju da zadrže dizele u ponudi, eto tebi marke koju najviše ne voliš...

Samo lagano

pre 4 godine

Proizvodnja za kinesko, rusko i arapsko trziste je realnost zapadnog kapitalizma. Problem ce nastati kada ih se jednog dana pomenuta trzista zasite.

je-bote

pre 4 godine

Iz BMW-a ovim dizajnom porucuju: Mi ne samo da imamo rashladni uredjaj u nasoj seriji 7, nego imamo i kompletan sistem centralnog grejanja sa najkvalitetnijim radijatorima postavljenim ispred na vozilu. Ili kao neka taraba, al' bar nisu vrljike. Ima da ih tuze ovi iz Beogradskih elektrana. A ajde ti objasni ovima na tehnickim pregledima sta je to.

Radijator

pre 4 godine

O tome ja pričam, globalizacija i liberalizacija tržišta, odnosno, da upotrebim onu reč koju neradnici i pseudointeletualni i kvaziumetnički paraziti tako mrze, kapitalizam, :) su uradili puno za čovečanstvo, naročito za njegove najsiromaenijr felove, koji su zbog bolesnih komunističkih i socijalsitičkih ideja decenijama tavorili i šivotarili na ivici gladi, ali ke u isto vreme mnoge stvari i upropastila. Naime, otvaranje ogromnih tržišta nekadašnjeg trećeg sveta i navala miliona novih bogataša kojima, razume se, ukus nije jača strana, jer zs to uglavnom potrebno dve-tri generacije koje imaju para, na nemačke, japanske, italijanske i američke luksuzne marke automobila, iskvarili su dizajn mnogih nekada prelepih marki, a pre svega Mercedesa (on je meni lično najtužniji, jer sam nekada bio ljubitelj njihovog dizajna) i BMV-a,. koji mi nije favorit, ali mi je ipak muka da gledam nove modele, kad se setim lepotana iz prethodnih decenija :)) Ništa, luksuzne Japance još uvek nisu toliko iskvarili, preostaje nam da se držimo njih i čekamo rast sofistikacije u Kini, Indiji i arapskim zemljama :)))
(EU Citizen, 27. jun 2019 15:20)
Sa mnogim tvojim komentarima se bas i ne slazem, ali ovom prilikom si objasnio. Nemam sta da dodam.

Milos

pre 4 godine

Neproporcionalno i samim tim ružno. Kada ovo vide italijsnski dizajneri verujem da im neće biti dobro. Ali, kao što reče nemac, kinezi To vole, a mi im ispunjavamo želje, jer plaćaju, naravno.

Milos

pre 4 godine

Nismo mi slučajno To sto jesmo, kao narod. Javi se čovek koji kaže nešto što 99.9% normalnih ljudi kaže širom sveta, "da je bacanje, i to ogromnog nivca, kupovina novog automobila", i za takvu izjavu dobije puno više minusa, od pluseva. Mi smo kao narod za kolektivno lečenje.

Nemanja

pre 4 godine

Odvratno izgleda i uzivo a jos gore na slikama. Ovo je jedan od BMW a koji je sa proporcijom u svadji. Odvratno izgleda kada nesto veatacki radite, u ovom slucaju kada uvecate masku do besvesti. Svidja se Kinezima... Samo profit je bitan danas, ostalo ni ne gleda niko vise.

i ran

pre 4 godine

(Frankfurt, 27. jun 2019 17:27)
Kina BMWu ne donosi najvise profita (ni priblizno). Oni bi voleli da im donosi, pa zato podilaze...

Ovi sto krititikuju BMW sto podilazi Kinezima su majstori, a ovi sto porucuju kako sad oni nece kupovati BMW iz inata su velemajstori u gluposti. Jedan osrednji kineski grad je vece trziste za BMW od svih (zapadno) balkanskih banana zajedno.
(ha ha, 27. jun 2019 16:59)
A sta si ti onda, Bog iste? Moje pare, ja odlucujem na sta cu da ih potrosim. Ne iz inata (to je za glupake i seljake) nego iz protesta (i gnusanja). Zabole me za njihove profite kao i njih za moje.
Ovo ne bih vozio sve da oni meni plate a ne ja njima, stoga ostaje MB ili Audi (Lexus u Evropi nema smisla uzimati a Genesis je tek krenuo da se probija).

NE

pre 4 godine

za: jedan od mnogih

Pa neko kaze da su do 2011te pucali lanci, neko kaze da je do 2014 sve reseno, zaista nisam mehanicar ali mi isto pune glavu sada te price o menjacu i vesanju. AUDI da smislim ne mogu a mecka mi se ne svidja za te pare, petica mi je idealna, da li su to predrasude da je 2.0 i 184 konja malo vise ne znam.
Samo znam ono sto su mi neki ortaci koji imaju servise rekli a to je da ume pakleno da bude odrzavanje, na E klasi mi je licno menjac otisao i skoro 2000evra sam dao preko veze :D
A u zivotu se uglavnom to poklopi tako neka ludost od 2000evra sa registracijom i u periodu kada menjas gume/radis servis pa ti ne bude dobro kada vidis koliko je otislo na auto.
Kazem da je 520d isao sasvim lepo, znam da ima 525xd sa 2.0 motorom i 218konja ali je ceo taj 4x4 pogon los na BMW-u, onda ako hocu 4x4 jedino Audi ajooooj ne volim ga nikako.
Za te SUV zajebancije nemam pare iskreno, sedmice, x5 i ostalo je bacanje para pa cak i trojka zavrsava posao idealno al ajde.

Filip

pre 4 godine

Da budem iskren, meni se svidja. Jedini model koji mi se uopste ne svidja je nova Serija 1. Upropastili su nekada dobar automobil.

ursali su motku

pre 4 godine

(TNT, 27. jun 2019 15:28)
Vidi ovako, da mi neko ponudi F01, star 5-10 godina, sa 160kkm ili skroz nov ovaj (a da moram da ga zadrzim tj. ne smem da menjam, prodam, iznajmim i sl.), uzeo bih F01 u sekundi.
A G11 u milisekundi...

E39

pre 4 godine

(TNT, 28. jun 2019 09:04)
E65 je i bio jedan od najruznijih do pojave facelift verzije (2005.), kad je i prodaja skocila.
Onda je to preuzeo E60 (kog uopste nije dizajnirao Bangle, mada je bio sef). Zato su E46, E39, E53, E90, E63 pa i E85 bili vise nego dobri.
Za razliku od ovog mutanta https://imgur.com/0xvoaBV koji izgleda kao kineska kopija mesavine Rolls Royce-a i 7ice

Ex Style

pre 4 godine

Dok god zbirno u nabavci i eksploataciji budu jeftinija vozila sa SUS motorom, a EV vozila budu imala sadašnja ograničenja po pitanju vremena potrebnog za punjenje baterija, ja nemam dilemu da će i sledeće moje vozilo biti sa SUS motorom. Da li će i sledeće moje novo vozilo biti na dizel ili benzin, a ako bude benzin, da li će biti hibrid ili ne, to još ne znam. Opet dosta zavisi i od cene, jer ja živim u Srbiji. Dopada mi se čak i ideja plug-in hibrida, ali, kada kod priusa vidim razliku cene plug-in i obične verzije ( oko 10k), to mi za sada ne deluje interesantno ( kod Toyote), mada mnogi proizvodjači već izbacuju plug-in verzije daleko većeg dometa od Toyote i niže cene nego kod Toyote, pri čemu nisu ni CVT, pa ne odbacujem ni to kao moguće buduće vozilo. Ali, ni dizel. Dizel ima svoje neke lepote, pri čemu savremeni dizel po nekim pitanjima zagadjuje i manje od benzinaca. A od EV vozila „na ugalj“ da i ne govorim.

kablomotaci

pre 4 godine

(Frankfurt, 27. jun 2019 17:27)
Kako da pogledamo prodaju 7ice i X7 kad je ista tek pocela?!
I BMW je bio premium br. 1 zbog 5ice a ne 7ice...

Mickey

pre 4 godine

Ni jednog istinskog poznavaoca i ljubitelja BMWa ne zanima serija 7. Ni jednog istinskog poznavaoca i ljubitelja BMWa ne zanima kako on izgleda spolja.

Osoba koju zanima dizajn automobila - Alfa
Osoba koja ima svog vozaca - Mercedes S
Osoba koja uziva u voznji - bilo koji BMW 2-6 (bez X)

Quattroporte

pre 4 godine

Da se vratimo malo unazad, E38 i F01 su mi baš lepi, elegantni i sportisti u isto vreme. ovo...ne svidja mi se u najmanju ruku. Video sam ga uživo i nije tolika katastrofa ali jednog dana će se svi osvrnuti na ovaj dizajn i pitati se šta je to BMW-u trebalo. Znam, znam, Kina, profit, bla bla

Harun el Rašid

pre 4 godine

EU Citizen

Hm da, a ona čudovišta sa klirensom od pet milimetara i sjajn7m alu felnama su izmislili u Kini ili USA? Doduše, to uglavnom nisu serijski modeli, ali ne menja mnogo na stvari.

pps

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.

NE

pre 4 godine

Najbolji mi je brend BMW ali ovo je stvarno za ljude bez ukusa! Sad ce nasi skorojevici, estrada i ljudi bez mozga da daju stan pod hipoteku i da uzmu ovo djubre poželjno 2.0d hahhahahahah.
Ja razmisljam sta da uzmem. Imao sam trojku 2004 e46 coupe. Vrh auto, posle njega vozim 5god BMW 530d 2007 u max opremi i danas se okrecu za njim na ulici iako je meni mozda i najruzniji BMW ikada ali mi je za dzabe od prvog vlasnika izleteo i platio sam ga 30-40% manje. Gledam f10 ali seriju kada su promenili motor koji ima problema sa lancem a to je 2014 2015 2016. I njega uzeti 2.0 je po mom ukusu degutantno jer je ipak taj brend u srcu sportski. Probao sam 2.0 od 184konja i ide ok ali je 3.0 mera. Elem....dati moj i ušteđevinu od 5000e plus kredit od 6000e. Znaci moj auto plus 11000e za 2015 BMW 530xd max oprema, malo.manje od 100 000 prešao. Imam ok platu, stan, ali ne želim da robujem autu, dovoljno maler da te potera u toj situaciji i vrlo brzo ćeš da se cupas da prezivis. Teskaaaa odluka dok me ljudi savetuju da uzmem sedmicu, M modele i ne znam sta ne. Ovde kao orah umesto mozga da ima narod, samo teraju krajnosti.

ha ha

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.
(Nikad, 27. jun 2019 17:44)

Da si zavrsio osnovnu skolu, onda bi znao da kad negde procitas da automobilu opadne vrednost za 30% to ne znaci da padne sa 100 na 30 vec da padne sa 100 na 70. Nadam se da si ipak samo klinac koji hoce da se pravi pametan, onda jos ima neke nade za tebe, uci u skoli i ne petljaj se u diskusije odraslih.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

@Gross
Ali nije im to prvi autogol, sem toga, drugi, pogotovo Nemci daju obilje autogolova. Audi, Bmw, Mercedes i Folksvagen prave kola koja mi se uglavnom ne dopadaju. Onda ukrštaju: suv, kupe, dizel, karavan, sve odjednom ako može. Većina liči na one kamione koji skupljaju djubre. Smetlari.

Nikad

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.

EU Citizen

pre 4 godine

O tome ja pričam, globalizacija i liberalizacija tržišta, odnosno, da upotrebim onu reč koju neradnici i pseudointeletualni i kvaziumetnički paraziti tako mrze, kapitalizam, :) su uradili puno za čovečanstvo, naročito za njegove najsiromaenijr felove, koji su zbog bolesnih komunističkih i socijalsitičkih ideja decenijama tavorili i šivotarili na ivici gladi, ali ke u isto vreme mnoge stvari i upropastila. Naime, otvaranje ogromnih tržišta nekadašnjeg trećeg sveta i navala miliona novih bogataša kojima, razume se, ukus nije jača strana, jer zs to uglavnom potrebno dve-tri generacije koje imaju para, na nemačke, japanske, italijanske i američke luksuzne marke automobila, iskvarili su dizajn mnogih nekada prelepih marki, a pre svega Mercedesa (on je meni lično najtužniji, jer sam nekada bio ljubitelj njihovog dizajna) i BMV-a,. koji mi nije favorit, ali mi je ipak muka da gledam nove modele, kad se setim lepotana iz prethodnih decenija :)) Ništa, luksuzne Japance još uvek nisu toliko iskvarili, preostaje nam da se držimo njih i čekamo rast sofistikacije u Kini, Indiji i arapskim zemljama :)))

jaretina

pre 4 godine

U ovom autu sedi gospoda bre!
(Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 27. jun 2019 12:38)
mala ispravka.
kineska gospoda.
koja su do pre 10 god vrtela bajs.
bez šimano menjača :)

hrvatski zemun

pre 4 godine

Ne znam sta je odvratnije, ovi bubrezi ili onaj mercedesov televizor unutra. Kao ljubitelj zadnje vuce prelazim na Lexus koji je i kvalitetniji auto.

milko

pre 4 godine

video sam ga na sajmu, stvarno izgleda ogromno i neskladno, kao da su sa nekog kamiona skinuli i ugradili.. ali zna se ko danas diktira modu, oni koji najviše kupuju i plaćaju.

Radijator

pre 4 godine

Ne mogu a da ne primetim kakvih sve komentatora imamo u Srbiji. Kude ovaj prelepi automobil, tipa odvratan je, a isti lik vozi fiat stila, reno megan, audi jaje itd 2000 godiste. Stvarno smo bre najgori. Pozdrav
(moralni gmizavac, 27. jun 2019 14:38)
Po tebi dakle, tek sa novcem sticemo osecaj za estetiku?
Dakle...ko nema para, taj nema ni oci?
Zanimljiva filozofija..

Ajde da si rekao da komentarisu performanse ili neke tehnicke detalje, pa da te razumem...ali dizajn automobila ima pravo valjda da komentarise svako ko nije slep.

Ovo vozilo je ogavno, bas po meri nove kineske klase i tako i izgleda. Barem ne kriju.

i ran

pre 4 godine

(Frankfurt, 27. jun 2019 17:27)
Kina BMWu ne donosi najvise profita (ni priblizno). Oni bi voleli da im donosi, pa zato podilaze...

Ovi sto krititikuju BMW sto podilazi Kinezima su majstori, a ovi sto porucuju kako sad oni nece kupovati BMW iz inata su velemajstori u gluposti. Jedan osrednji kineski grad je vece trziste za BMW od svih (zapadno) balkanskih banana zajedno.
(ha ha, 27. jun 2019 16:59)
A sta si ti onda, Bog iste? Moje pare, ja odlucujem na sta cu da ih potrosim. Ne iz inata (to je za glupake i seljake) nego iz protesta (i gnusanja). Zabole me za njihove profite kao i njih za moje.
Ovo ne bih vozio sve da oni meni plate a ne ja njima, stoga ostaje MB ili Audi (Lexus u Evropi nema smisla uzimati a Genesis je tek krenuo da se probija).

NE

pre 4 godine

za: jedan od mnogih

Pa neko kaze da su do 2011te pucali lanci, neko kaze da je do 2014 sve reseno, zaista nisam mehanicar ali mi isto pune glavu sada te price o menjacu i vesanju. AUDI da smislim ne mogu a mecka mi se ne svidja za te pare, petica mi je idealna, da li su to predrasude da je 2.0 i 184 konja malo vise ne znam.
Samo znam ono sto su mi neki ortaci koji imaju servise rekli a to je da ume pakleno da bude odrzavanje, na E klasi mi je licno menjac otisao i skoro 2000evra sam dao preko veze :D
A u zivotu se uglavnom to poklopi tako neka ludost od 2000evra sa registracijom i u periodu kada menjas gume/radis servis pa ti ne bude dobro kada vidis koliko je otislo na auto.
Kazem da je 520d isao sasvim lepo, znam da ima 525xd sa 2.0 motorom i 218konja ali je ceo taj 4x4 pogon los na BMW-u, onda ako hocu 4x4 jedino Audi ajooooj ne volim ga nikako.
Za te SUV zajebancije nemam pare iskreno, sedmice, x5 i ostalo je bacanje para pa cak i trojka zavrsava posao idealno al ajde.

bimmer

pre 4 godine

Igrom slučaja u mom kraju je bio skoro baš model koji se spominje u tekstu.Svakodnevno sam prolazio pored tog auta i svaki put se okrenem...BMW M760Li u sivoj mat boji.
600 ks sa V12 motorom od 6,6 l.Uživo nije tako strašno,izgleda moćno sa tim grilom.Pogotovo kad još imate priliku da se provozate u takom autu,verujte mi da zaboravite na gril.

moralni gmizavac

pre 4 godine

Ne mogu a da ne primetim kakvih sve komentatora imamo u Srbiji. Kude ovaj prelepi automobil, tipa odvratan je, a isti lik vozi fiat stila, reno megan, audi jaje itd 2000 godiste. Stvarno smo bre najgori. Pozdrav

starmo

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.



F30 je bio remek djelo a i novi G 20 je fenomenalan, X2 i X3 su prekrasni, nova petica je brutala a o osmici da i ne pricam, kako nema nista novo?

Nemanja

pre 4 godine

Odvratno izgleda i uzivo a jos gore na slikama. Ovo je jedan od BMW a koji je sa proporcijom u svadji. Odvratno izgleda kada nesto veatacki radite, u ovom slucaju kada uvecate masku do besvesti. Svidja se Kinezima... Samo profit je bitan danas, ostalo ni ne gleda niko vise.

Radijator

pre 4 godine

O tome ja pričam, globalizacija i liberalizacija tržišta, odnosno, da upotrebim onu reč koju neradnici i pseudointeletualni i kvaziumetnički paraziti tako mrze, kapitalizam, :) su uradili puno za čovečanstvo, naročito za njegove najsiromaenijr felove, koji su zbog bolesnih komunističkih i socijalsitičkih ideja decenijama tavorili i šivotarili na ivici gladi, ali ke u isto vreme mnoge stvari i upropastila. Naime, otvaranje ogromnih tržišta nekadašnjeg trećeg sveta i navala miliona novih bogataša kojima, razume se, ukus nije jača strana, jer zs to uglavnom potrebno dve-tri generacije koje imaju para, na nemačke, japanske, italijanske i američke luksuzne marke automobila, iskvarili su dizajn mnogih nekada prelepih marki, a pre svega Mercedesa (on je meni lično najtužniji, jer sam nekada bio ljubitelj njihovog dizajna) i BMV-a,. koji mi nije favorit, ali mi je ipak muka da gledam nove modele, kad se setim lepotana iz prethodnih decenija :)) Ništa, luksuzne Japance još uvek nisu toliko iskvarili, preostaje nam da se držimo njih i čekamo rast sofistikacije u Kini, Indiji i arapskim zemljama :)))
(EU Citizen, 27. jun 2019 15:20)
Sa mnogim tvojim komentarima se bas i ne slazem, ali ovom prilikom si objasnio. Nemam sta da dodam.

i ran

pre 4 godine

E pa pozdravi Kineze, ja (a i drugi koje znam) posle par decenija prelazim na MB ili Audi.

BMW je bio BMW dok je imao identitet, kad pocne da podilazi odr. kupcima/trzistu, to je kraj

jaretina

pre 4 godine

Da bi novi dizajn nekog modela koji BMW, ili bilo koji drugi proizvođač trenutno ima, postao nama ovde zanimljiv, lep i prihvatljiv, potrebno je da prođe barem 5 do 10 godina, da se isti pojavi sa 60-70% nižom cenom i 160.000 km na satu u oglasima kao NOV NOV NOV.
(TNT, 27. jun 2019 15:28)
prijatelju, da mi neko da/pokloni ovaj auto - (stvarno) NOV, plakao bih od sreće.
slavio bih 3 dana, sve sa celom ulicom...
nakon toga, kad se otreznim, lepo bih ga slikao, i odmah dao u oglase.
ja ovo NE želim da vozim.

hans

pre 4 godine

bmw je bio i ostao i ostace broj 1 .
kome se ne svidja neka zaobidje .
Znaju ljudi sta rade . Velicina tkzv bubrega je nebitna kad sednes u auto i uzivas u voznji .

Jovan.A.

pre 4 godine

Tako je!
Kinezi i druge Azijske zemlje, žele takve Automobile.
BMW prodaje za mesec dana Kinezina više Automobila nego u Nemačkoj za celu godinu.
Azija je budućnost.
Evropa je prošlost.
Što ranije mi to shvatimo, bolje za nas.
K

paranoid

pre 4 godine

Eto, mi srbi ga sad samo zbog toga nećemo kupovati! Koji smo mi crvi... Inače, taj detalj je zaštitni znak bmw od prvog dana, i iz generacije u generaciju doživljava ozbiljne promjene. Nekad je bio vrlo uzak a visok... Koga interesuje, ukucaj bmw grill history

^_^

pre 4 godine

Iskreno da mi ga neko da.... Ja bih ga prodao bez razmisljanja.... Zar je toliko tesko prihvatiti da se nekim ljudima ne svidja ovo? Vi ste bas bolesni onda...

je-bote

pre 4 godine

Iz BMW-a ovim dizajnom porucuju: Mi ne samo da imamo rashladni uredjaj u nasoj seriji 7, nego imamo i kompletan sistem centralnog grejanja sa najkvalitetnijim radijatorima postavljenim ispred na vozilu. Ili kao neka taraba, al' bar nisu vrljike. Ima da ih tuze ovi iz Beogradskih elektrana. A ajde ti objasni ovima na tehnickim pregledima sta je to.

EU

pre 4 godine

bas ruzno,a kad krenu da ga evropljani zaobilaze krenuce i kinezi...
(kole, 27. jun 2019 12:19
Potrudi se ako zelis i vidi u maju koliko se ove 7ice prodalo u Nemackoj a koliko S klase sa sve kupe i kabrio verzijama. Iznenadio bi se :-) , ne zaobilaze ga...

TNT

pre 4 godine

Da bi novi dizajn nekog modela koji BMW, ili bilo koji drugi proizvođač trenutno ima, postao nama ovde zanimljiv, lep i prihvatljiv, potrebno je da prođe barem 5 do 10 godina, da se isti pojavi sa 60-70% nižom cenom i 160.000 km na satu u oglasima kao NOV NOV NOV. Takođe, što gore prošao kao nov i što brže mu pala cena, kod nas postaje popularniji, lepši i bolji.

ursali su motku

pre 4 godine

(TNT, 27. jun 2019 15:28)
Vidi ovako, da mi neko ponudi F01, star 5-10 godina, sa 160kkm ili skroz nov ovaj (a da moram da ga zadrzim tj. ne smem da menjam, prodam, iznajmim i sl.), uzeo bih F01 u sekundi.
A G11 u milisekundi...

mr.wolf

pre 4 godine

Nikad nemojte kupiti novo auto. Ovo vam govorim iz iskustva. Jednom sam kupio i vise ne. Danas ste kupili nov BMW 7 series, platili ste oko 100 hiljada dolara. Isti taj BMW za tri godine ce kostati recimo 30 hiljada dolara. Auto je i dalje kao nov a vi ste ustedili veliki nivac. Pamet u hlavu.
(Nikad, 27. jun 2019 17:44)

Zato ja mogu da ti kazem sledece. Uvek zavrsite skolu, uvek budite pismeni, makar morali ceo zivot da vozite automobile od 2.000e.

prle

pre 4 godine

dzaba mi sad tu sta komentarisemo mi ga samo gledamo necemo ga nikad imati i da imam para za njega ne bih ga uzeo ne jer ga nevolim vec jer je to auto u kom te voze, a ja bih za sebe uzeo 530d da ga ja vozim, mada ni za njega nemam para :-)

MP

pre 4 godine

posle f10 sam prestao da kupujem bmw još od 1994. ,postao je kao prenašminkana ženska sa 38godina koja se bori da ostane u telu studentkinje. Nikakve razlike od 2011 do danas. Uzeonsam stelvio, vozim nov auto, mami osmeh svojom.elegancijom i šarmom u voznjinse ponaša kao sportista savršenstvo.Kada bmw izbaci novo novo, vratiću mu se.
(pps, 27. jun 2019 12:42)

A ti kupujes auto da bi se drugima dopao ili tebi? Boljka danasnice je prevelika potreba da se privuce paznja.

Milos

pre 4 godine

Nismo mi slučajno To sto jesmo, kao narod. Javi se čovek koji kaže nešto što 99.9% normalnih ljudi kaže širom sveta, "da je bacanje, i to ogromnog nivca, kupovina novog automobila", i za takvu izjavu dobije puno više minusa, od pluseva. Mi smo kao narod za kolektivno lečenje.

ljakse CH lokalni

pre 4 godine

Baš sam bio na jednoj BMW prezentaciji pre nedelju dana. Poredjali red novih sedmica naspram reda 8-ica. Ugašena svetla u hali, upaljena svetla na kolima, onda malo puste dim da poprave atmosferu. Spooky, da se naježiš!

E39

pre 4 godine

(TNT, 28. jun 2019 09:04)
E65 je i bio jedan od najruznijih do pojave facelift verzije (2005.), kad je i prodaja skocila.
Onda je to preuzeo E60 (kog uopste nije dizajnirao Bangle, mada je bio sef). Zato su E46, E39, E53, E90, E63 pa i E85 bili vise nego dobri.
Za razliku od ovog mutanta https://imgur.com/0xvoaBV koji izgleda kao kineska kopija mesavine Rolls Royce-a i 7ice

Bromazepam

pre 4 godine

Najbolje je da pitaš nas, stručnjake iz Srbije, pa će ti reći kako da napraviš sledeći model.

Inače, meni su skroz okej, kako na 7-ci, tako i na novom modelu serie 1.

Milos

pre 4 godine

Neproporcionalno i samim tim ružno. Kada ovo vide italijsnski dizajneri verujem da im neće biti dobro. Ali, kao što reče nemac, kinezi To vole, a mi im ispunjavamo želje, jer plaćaju, naravno.

miki

pre 4 godine

Da kinezi znaju da dizajniraju ne bi kopirali sve zivo i nezivo na svetu, tako da sta se njima svidja nije merodavno. Maaalko su preterali

dd

pre 4 godine

ako kinez kaze takav auto zelim i takav auto ces da pravis,ili bilo sta drugo...to je sveto pismo za sve kompanije na svetu,tu se i BMW nista ne pita nego radi ono sta mu se kaze,i mora da se prilagodi,kina je buduca najjaca ekonomska sila na svetu,tramp je to skontao ali je zakasnio,pokusava neke kineske kompanije da sabotira ali kinezi su vec sada previse jaki,a evropa se vec pokorila i igraju kako kinez svira!kinez moze bez problema i mercedesu da kaze kakav model da prave,i sta zele...i naravno zelja ce biti ispunjena,nije nemac blesav kina je veliko trziste,a mi mozemo da pricamo sta hocemo,bice kako kinez kaze

kablomotaci

pre 4 godine

(Frankfurt, 27. jun 2019 17:27)
Kako da pogledamo prodaju 7ice i X7 kad je ista tek pocela?!
I BMW je bio premium br. 1 zbog 5ice a ne 7ice...

TNT

pre 4 godine

Jedan od najkontraverznijih dizajnera koje je BMW imao bio je Kris Bangl. Njegov prvenac - E65 - je proglašavan najružnijim automobilom. I gle čuda, prodaja je bila bolja od one koju je imao prethodni E38. Takođe, čuveno “dupe” je usvojeno u svim limuzinama, uključujući i E46, koga su posle proglašavali najlepšim BMW-om. Tako da polako sa ocenama, (skorašnja) istorija nas uči drugačije.

DC

pre 4 godine

"Evropljani vole manje razmetljivo"

Ahahaha... Vic dana. :-D
(Duci, 27. jun 2019 12:50)

Nije mislio na Srbiju, Rusiju, Rumuniju...

Inace citao sam intervjue dizajnera jos pre 15 godina da ce buduca vozila sve vise biti okrenuta da dizajnom zadovolje ukuse Azijskih trzista. To je ujedno i direktni razlog prednje maske na savremenim Audijima, koji je cini mi se ipak nesto skladniji od najnovijih BMW-a, kod kojih, kao sto neko vec rece, bubrezi kao da su ih skinuli sa nekog mnogo veceg vozila.

Filip

pre 4 godine

Da budem iskren, meni se svidja. Jedini model koji mi se uopste ne svidja je nova Serija 1. Upropastili su nekada dobar automobil.

Frankfurt

pre 4 godine

E pa pozdravi Kineze, ja (a i drugi koje znam) posle par decenija prelazim na MB ili Audi.

BMW je bio BMW dok je imao identitet, kad pocne da podilazi odr. kupcima/trzistu, to je kraj
(i ran, 27. jun 2019 15:02)

Evo i drugi bas ne zele BMW....pogledaj malo prodaju bar i videces ko pravi najveci rast a ko ide u minus.Lako je proveriti.
BMW u 2020 opet premium br.1 ako se nastavi ovakav rast prodaje kao sto je sad. Pa vi vidite da li im se isplati ili ne.

Svakome moze nesto da se dopadne,ili da mu bude odbojno,ali i vi da ste na mestu celnih ljudi brenda prilagodjavali bi dizajn trzistu koje donosi najvise profita.Tacka.Ne budite licimerni.

brm

pre 4 godine

Ovo je auto u kojem te voze, a ne koji voziš. Napravljen tako da zapravo onaj koji je na zadnjoj klupi ima najveći komfor. Ako nemate vozača, ne vidim poentu da kupujete ovaj automobil.

kele®

pre 4 godine

(ha ha, 27. jun 2019 18:40)
Napljuva čovjeka na pravdi Boga, a više je nego u pravu. Auta koja su u startu skuplja, procentualno više gube na vrijednosti od jeftinijih. Dakle, vrlo je realno da auto od 100k vrijedi samo 30k poslije tri godine. Prosjek gubitka vrijednosti je oko 50% u zavisnosti od pređene kilometraže, opreme, održavanja, ukupnog stanja i sl.

ciga

pre 4 godine

@papageno
Slabo to ovde ljudi shvataju, što možeš videti na skoro svakoj vesti. Tipa, precenjeno, oni neće da prodaju i slične nebuloze.

Samo lagano

pre 4 godine

Proizvodnja za kinesko, rusko i arapsko trziste je realnost zapadnog kapitalizma. Problem ce nastati kada ih se jednog dana pomenuta trzista zasite.

Papageno

pre 4 godine

Ih, ala ste narogušili!

Slažem se, ni meni se ovo čudo uopšte ne sviđa i mislim da je ružan do bola. (Preksinoć gledao na "Chasing Classic Cars" jednog prelepog BMW-a M6 iz 1987. godine i pao sam na teme koliko je BMW nekada pravio lepe automobile! A čak ni današnje M6-ice uopšte nisu loše.)

Ali pod 1, ja uopšte nisam kupac BMW-a, ni stvarni, ni potencijalni, tako da je moje mišljenje potpuno nebitno. Pod 2, BMW nije kulturno-umetničko društvo koje pravi lepe stvari, nego fima koja živi od profita i zato mora da pravi profit.

Zato, ako ova rugoba donosi profit jer Kinezima lepa, i Kinezi su najbrojniji kupci, onda će Kinezi dobiti tačno ono što Kinezi traže.

Ko plaća muzičare, taj naručuje koja će se pesma svirati. Oduvek bilo i uvek će biti. Tako funkcionišu trgovina i svet, sviđalo se to nekome ili ne!

EU

pre 4 godine

Kratko i jasno. U 2018-oj od 56.000 prodatih 7-ica,oko 25.000 su kupili Kinezi. Takav je odnos i kad je S klasa u pitanju. Kinezi ubedljivo najvise kupuju ova lux kola.

S

pre 4 godine

Sve jedan model BMW-a deset puta bolje izgleda kada ga vidiš uživo i iz blizine.Unutrašnjost je tek posebna priča,vidiš svu logičnost zašto je nešto tu gdje jeste.Pravljeno da oduševi vozača!!!

Quattroporte

pre 4 godine

Da se vratimo malo unazad, E38 i F01 su mi baš lepi, elegantni i sportisti u isto vreme. ovo...ne svidja mi se u najmanju ruku. Video sam ga uživo i nije tolika katastrofa ali jednog dana će se svi osvrnuti na ovaj dizajn i pitati se šta je to BMW-u trebalo. Znam, znam, Kina, profit, bla bla

ha ha

pre 4 godine

Ovi sto krititikuju BMW sto podilazi Kinezima su majstori, a ovi sto porucuju kako sad oni nece kupovati BMW iz inata su velemajstori u gluposti. Jedan osrednji kineski grad je vece trziste za BMW od svih (zapadno) balkanskih banana zajedno.

Smeh

pre 4 godine

Kako to ide, ne svidjaju mi se rešetke napred pa ne valja auto? Dokle ide ljudska glupost. A i ove iz BMW-a baš briga šta neko misli o izgledu njihovog auta ako se isti prodaje što su i potvrdili.

Harun el Rašid

pre 4 godine

EU Citizen

Hm da, a ona čudovišta sa klirensom od pet milimetara i sjajn7m alu felnama su izmislili u Kini ili USA? Doduše, to uglavnom nisu serijski modeli, ali ne menja mnogo na stvari.

TNT

pre 4 godine

@jaretina - još kad pročitaš onu vest o tome koliko dugo planiraju da zadrže dizele u ponudi, eto tebi marke koju najviše ne voliš...

Ex Style

pre 4 godine

Dok god zbirno u nabavci i eksploataciji budu jeftinija vozila sa SUS motorom, a EV vozila budu imala sadašnja ograničenja po pitanju vremena potrebnog za punjenje baterija, ja nemam dilemu da će i sledeće moje vozilo biti sa SUS motorom. Da li će i sledeće moje novo vozilo biti na dizel ili benzin, a ako bude benzin, da li će biti hibrid ili ne, to još ne znam. Opet dosta zavisi i od cene, jer ja živim u Srbiji. Dopada mi se čak i ideja plug-in hibrida, ali, kada kod priusa vidim razliku cene plug-in i obične verzije ( oko 10k), to mi za sada ne deluje interesantno ( kod Toyote), mada mnogi proizvodjači već izbacuju plug-in verzije daleko većeg dometa od Toyote i niže cene nego kod Toyote, pri čemu nisu ni CVT, pa ne odbacujem ni to kao moguće buduće vozilo. Ali, ni dizel. Dizel ima svoje neke lepote, pri čemu savremeni dizel po nekim pitanjima zagadjuje i manje od benzinaca. A od EV vozila „na ugalj“ da i ne govorim.

srb

pre 4 godine

Pa normalno da trend diktiraju oni koji placaju, sigurmo im necu ja reci kako da to odrade. Kinezi izgleda vole sve sto je glomazno i veliko, produzeni modeli standardnih automobila se prave bukvalno samo za njihovo trziste, ne znam kakva he prodaja americkih gigantskih automobila ali verujem da i oni dobro prolaze u kini

ja

pre 4 godine

U komunistickoj zemlji se najvise na svetu prodaju luskuzni auto..kao nekad mercedes E klase iliti w123 se u evropi posle nemacke najvise prodavao u komunistickoj jugoslaviji.

jedan od mnogih

pre 4 godine

@NE - problem sa motorom je resen jos 2012, tako da ne pricaj svasta sto si cuo okolo, a da vozis nahruzniji model serije 5 to se slazem

mene vise plasi sto u seriji 7 od 2014 na ovamo i X6 generalno stradaju menjaci i servis kosta jako mnogo

taj F10 koji si probao sa 184HP je odlican i zahvalan auto, sa prihvatljivom potrosnjom od nekih 7.5 l na 100km i jako udoban i poslusan, ili F11 u karavan verziji

F10 u 3.0 xd verziji ima realnih problema sa vesanjem, sa odrzavanjem (cena) i sa registracijom (opet cena)

mozda 525xd ako zelis da prodjes sa nesto vise konja i 4x4

ovaj novi video uzivo, nije preterano ovo ali je veliko (resetka) ali je zato novi X5 u full paketu opreme i auto pilotom za nekih 110.000 mozda najbolja kupovina za ljude koji mogu da ga priuste...i to je luksuzni SUV a ne terensko vozilo i nemojte ga porediti sa istim

ja za to nemam para ali sam imao hrabrosti da ga probam na test voznji :))

Mickey

pre 4 godine

Ni jednog istinskog poznavaoca i ljubitelja BMWa ne zanima serija 7. Ni jednog istinskog poznavaoca i ljubitelja BMWa ne zanima kako on izgleda spolja.

Osoba koju zanima dizajn automobila - Alfa
Osoba koja ima svog vozaca - Mercedes S
Osoba koja uziva u voznji - bilo koji BMW 2-6 (bez X)