Sreda, 26.06.2019.

18:00

Škoda Scala na metan ima autonomiju od 630 kilometara FOTO

Izvor: B92

Škoda Scala na metan ima autonomiju od 630 kilometara FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Mika

pre 4 godine

Lepo je rekao predsednik Rusije Putin: brinete za zagadjenje zivotne sredine? Pa vozite na gas. Ima ga u izobilju prakticno na celoj planeti ! Elektro vozila- cista glupost !

provincijalac

pre 4 godine

... ova skoda scala nije osmisljena i namenjena prosecnom balkancu tako da je ovaj tekst skroz promasen ...
sa dobrom organizacijom skoro sve je izvodljivo , pitanje je da li je vredno organizacije , truda i para ?

Tihi

pre 4 godine

Citam ove gluposti kako im automobili ne idu na metan, ako ti je auto los i ne ide na benzin pa nece ici ni na metan. Vozim vec 3god. Na metan auto radi kao sat i ide kao zmaj na oba goriva sto jako bitno. Kupovati auto sa fabrickim uredjajem i samo benzinca sa turbinom. Atmosverca nikako.

aca

pre 4 godine

Treba narediti taksistima, dostavnim vozilima da predju na metan zbog zagadjenja a usput ih osloboditi carina na uvoz. 
(Marko Mirić, 26. jun 2019 23:01)
nemoj molim te! Ne pesaci mi se leti na 50 stepeni od glavne autobuske do autokomande jer se gospodi nesto ne svidja pa blokiraju pola grada.

Garancija na lak – 5 godina /osim na tovarni prostor – 1 godina/ Garancija na koroziju karoserije – 12 godina Garancija na karoserijske delove, protiv korozije – 12 godina, tj. 6 godina, u zavisnosti od modela. EUROCARE: 5 godina

pre 4 godine

Samo hibrid. Vozis na struju, struju pravis sam sebi velikim delom, nema baterije, ne rizikujes da ces ostati kraj puta svakih 400-500 km, ne zagadjujes, tih, ima super ubrzanje. Vecina ih preko 50 km/h prelazi na benzin (ali ne mora ni to da znaci), ali ja pola zivota provedem vozeci ispod 50 km/h, s obzirom na nase puteve.
(4g, 27. jun 2019 06:35)

Slažem se. I ja bih neki plug-in hibrid. Uskoro će biti baš dobra ponuda jer sada to već svi proizvodjači rade ili ubrzo planiraju pa čovek više nije osudjen samo na tojotin cvt.

jaretina

pre 4 godine

Taksistima i firmama treba doataviti povoljnu, subvecionisanu cenu za ovakvo vozilo, pa da oni sami stanu u red, ne moze meni niko da naredi da kupim auto od 17 hiljada evra, koliko kosta ova Skala, to tako ne ide!
(rani, 27. jun 2019 08:42)
u Engleskoj postoje takva naređenja, a nisu severna koreja!
zato što vi taxisti i radite šta hoćete, ovako nam i ide.

Aca

pre 4 godine

Autonomija vozila od 630 km (gde su vec slagali potrosnju) se odnosi i na metan i na benzin. U praksi auto nece moci preci vise od 350km metan voznje. Sa benzinskim rezervoarom od 9 litara mogu samo sa se dovucem do sledece benzinske pumpe i nista vise. Ovaj automobil moze samo koristiti onima koji cirkulisu po gradu i blizoj okolini, dok za potovanje do mora ili van granica srbije ne treba ni razmisljati bez dodatnog kanistera goriva u gepeku.

rani

pre 4 godine

Treba narediti taksistima, dostavnim vozilima da predju na metan zbog zagadjenja a usput ih osloboditi carina na uvoz.
(Marko Mirić, 26. jun 2019 23:01)

To naredjivanje nema ni u Juznoj Koreji! Taksistima i firmama treba doataviti povoljnu, subvecionisanu cenu za ovakvo vozilo, pa da oni sami stanu u red, ne moze meni niko da naredi da kupim auto od 17 hiljada evra, koliko kosta ova Skala, to tako ne ide!

4g

pre 4 godine

Samo hibrid. Vozis na struju, struju pravis sam sebi velikim delom, nema baterije, ne rizikujes da ces ostati kraj puta svakih 400-500 km, ne zagadjujes, tih, ima super ubrzanje. Vecina ih preko 50 km/h prelazi na benzin (ali ne mora ni to da znaci), ali ja pola zivota provedem vozeci ispod 50 km/h, s obzirom na nase puteve.

Istina

pre 4 godine

2,5 puta je jeftinije na metan nego na benzin - provereno! To ima smisla ko prelazi preko 10h godišnje.
Problem kod nas je uvozna procedura pa će iz Škode stizati samo jedan model ako i njega uspeju da uvezu. Kamo sreće da država prepozna ova i stimuliše bar za taxi i dostava vozila...

renol

pre 4 godine

Od nekih drugara koji su inzenjeri sam cuo da je motor koji koristi metan kao pogon najcistiji . (Ako se uzme u obzir zagadjenje ev vezano za baterije u smislu celokupnog ciklusa proizvodnje ) Da li je to tacno?
(masinista, 26. jun 2019 20:32)

Vise verujes nepoznatim ljudima na internetu nego drugarima?

zoki

pre 4 godine

neka hvala vozim na plin vec 10god...a6 karavan 2007god 1100din grad po beogradu otvoreno 650din na 100km,drugi auto bravo 1.2 po gradu naj veca guzva 700din otvoreno 400din molim lepo...da zaboravih stilo 1.9 karavan po gradu 1450din otvoreno 900din..

Ненад

pre 4 godine

Возим пасат 1.8 на метан више од 15 година. Трошкови за гориво минимални. Пумпа у резервоару отказала па последње три године возим искључиво на метан. Метан је у гасовитом стању па не мрзне и палим по мразу. Возило је тромо, споро убрзава па се добро прерачунам кад улазим у претицање да ли и за колико могу да претекнем возило испред себе. Савладати успон је мучење за ауто. Имам две боце са по 8 кг запремине што је довољно за 390 км. Пртљажник дупло смањен. Сваки одлазак јужније од Чачка је проблем као и одлазак на море јер нема точионица. Али имам други аутомобил за иностранство. Иделно гориво за градску вожњу под условом да град има точионоцу за метан. Точионице су ретке и скупе јер се гориво утаче под притиском од 200 бари па копресор мора бити снажан.

rani

pre 4 godine

Fora je za koje pare se vozis, a ne koja je autonomija! Ja imam Fiat 500L na metan, kupljen nov, i cela prica je u tome da 100 km po gradu, i to po ovoj nenormalnoj guzvi, predjem za nekih 550 din! Otvoren put je oko 300-350 din i to je jedini razlog zasto sam ga kupio, kakva autonomija! Meni je ovo vec drugi auto na metan i bukvalno gorivo vise nemam kao neku vaznu stavku. Auto radi fantasticno, motor je turbo, tako da i ide odlicno. Tamo gde nema CNG, prebacim na benzin, a Fiat ima normalan rezervoar od 50 litara, pa eto i te cuvene autonomije! Odlicna stvar, voznja prijatna i normalna, a za smesne pare!

DC

pre 4 godine

Vozio of rent-a-car-a Focus od 1000 kubika. Ide sasvim pristojno, za nekog ne preterano zahtevnog vozača i nije potrebno više. Ukoliko ovaj auto vuče jednako dobro Škoda je na dobitku.

DC

pre 4 godine

I ja imam auto koji prelazi 1000-1200km sa jednim tankom ali ne vidim koja je svrha. Jel možeš preći toliko bez pauze? Ne, tako da je i oko 500 km realno sasvim dovoljno.

toma bgd

pre 4 godine

@ masinista
dokazano je da je ne samo to tačno nego je ček čistiji i benzinac i dizel ....
prednost elektro je samo sto ne zagadjuje tamo gde se koristi ( najcesce u gradovima gde je najveca zagadjenost )ali kad se sagleda proizvodnja baterija i njihova reciklaza i.proizvodnja struje na koju se auto puni
nije uopste cista tehnologija ...
a metan se inace dobija kao nus produkt na busotinama nafte gde se ne moze prikupiti i staviti u gasovode ( gde nema uslova ) on sagoreva u atmosferu ( to je onaj plamen sto gori na vrhu tornja na busotini ) tako da je voziti na metan verovatno najcistije po okolinu

The Spatula

pre 4 godine

Sve je to lepo za po gradu, ali poci dalje sa metanom, ne znam sta reci. Ustedeti da, ali ne mozes obici ni biciklistu na putu. Drugar ima c5 na metan. Ne da je lenj, vec ne znam sta reci. Vozio Punta 1.2 na metan, ne moze da ide. Kazem, za lokal ok. Za dalje, bolje ici autobusom.

no name34

pre 4 godine

Vidim da u komentarima neko rece da je dobro sto su uparili 6 stepwni manuelni menjac sa motorom koji ima 95ks... Po mom misljenju to je pravo mucenje.

i.e

pre 4 godine

Moj Citroen C8 HDi ima autonomiju preko 1400 km!
(Acika, 26. jun 2019 18:11)
Pusti Acika to na otvorenom. Taj autobus u gradu ne trosi ispod 8-9l.

Лука Лабан

pre 4 godine

И онда се поквари неки вентил(Кеди на метан) и у овлашћеном сервису те одеру 150000 динара. Све је то лепо у вези са екологијом али....

live

pre 4 godine

@kobaja grande

Fabrike motora ce nestati? A sta koriste elektricna vozila - pedale?
Pa trenutno vecina proizvodjaca EV pravi i svoje elektromotore, ne kupuju od drugih.

masinista

pre 4 godine

Od nekih drugara koji su inzenjeri sam cuo da je motor koji koristi metan kao pogon najcistiji . (Ako se uzme u obzir zagadjenje ev vezano za baterije u smislu celokupnog ciklusa proizvodnje ) Da li je to tacno?

GuA

pre 4 godine

Zamislite samo koliko ce fabrika motora prestati da postoji uvodjenjem elektromobila.
(Kobaja Grande, 26. jun 2019 19:15)

Zamisli samo koliko ljudi u velikim gradovima prerano umre !

Kobaja Grande

pre 4 godine

Prijatelj ima Golf 7 1.4tgi na metan. Prezadovoljan. Totalna alternativa benzinu, dizelu i struji, a spasava automobilsku industriju. Zamislite samo koliko ce fabrika motora prestati da postoji uvodjenjem elektromobila.

moron

pre 4 godine

"90 KS i 160 Nm, dok se snaga prenosi šestostepenim menjačem."

Ovo je fenomen za VW i škodu, da se stavlja 6MT uz TSI te snage. Naklon do poda. Bez imalo šale.
Istovremeno, to je samo dokaz više koliko je inače potpuno "promašen" 5MT uz (običan) TSI 95. A šteta. Solidan motor. Sa vibracijama, doduše. Ali, nema idealno.

rani

pre 4 godine

Fora je za koje pare se vozis, a ne koja je autonomija! Ja imam Fiat 500L na metan, kupljen nov, i cela prica je u tome da 100 km po gradu, i to po ovoj nenormalnoj guzvi, predjem za nekih 550 din! Otvoren put je oko 300-350 din i to je jedini razlog zasto sam ga kupio, kakva autonomija! Meni je ovo vec drugi auto na metan i bukvalno gorivo vise nemam kao neku vaznu stavku. Auto radi fantasticno, motor je turbo, tako da i ide odlicno. Tamo gde nema CNG, prebacim na benzin, a Fiat ima normalan rezervoar od 50 litara, pa eto i te cuvene autonomije! Odlicna stvar, voznja prijatna i normalna, a za smesne pare!

i.e

pre 4 godine

Moj Citroen C8 HDi ima autonomiju preko 1400 km!
(Acika, 26. jun 2019 18:11)
Pusti Acika to na otvorenom. Taj autobus u gradu ne trosi ispod 8-9l.

Ненад

pre 4 godine

Возим пасат 1.8 на метан више од 15 година. Трошкови за гориво минимални. Пумпа у резервоару отказала па последње три године возим искључиво на метан. Метан је у гасовитом стању па не мрзне и палим по мразу. Возило је тромо, споро убрзава па се добро прерачунам кад улазим у претицање да ли и за колико могу да претекнем возило испред себе. Савладати успон је мучење за ауто. Имам две боце са по 8 кг запремине што је довољно за 390 км. Пртљажник дупло смањен. Сваки одлазак јужније од Чачка је проблем као и одлазак на море јер нема точионица. Али имам други аутомобил за иностранство. Иделно гориво за градску вожњу под условом да град има точионоцу за метан. Точионице су ретке и скупе јер се гориво утаче под притиском од 200 бари па копресор мора бити снажан.

masinista

pre 4 godine

Od nekih drugara koji su inzenjeri sam cuo da je motor koji koristi metan kao pogon najcistiji . (Ako se uzme u obzir zagadjenje ev vezano za baterije u smislu celokupnog ciklusa proizvodnje ) Da li je to tacno?

DC

pre 4 godine

I ja imam auto koji prelazi 1000-1200km sa jednim tankom ali ne vidim koja je svrha. Jel možeš preći toliko bez pauze? Ne, tako da je i oko 500 km realno sasvim dovoljno.

moron

pre 4 godine

"90 KS i 160 Nm, dok se snaga prenosi šestostepenim menjačem."

Ovo je fenomen za VW i škodu, da se stavlja 6MT uz TSI te snage. Naklon do poda. Bez imalo šale.
Istovremeno, to je samo dokaz više koliko je inače potpuno "promašen" 5MT uz (običan) TSI 95. A šteta. Solidan motor. Sa vibracijama, doduše. Ali, nema idealno.

Kobaja Grande

pre 4 godine

Prijatelj ima Golf 7 1.4tgi na metan. Prezadovoljan. Totalna alternativa benzinu, dizelu i struji, a spasava automobilsku industriju. Zamislite samo koliko ce fabrika motora prestati da postoji uvodjenjem elektromobila.

Лука Лабан

pre 4 godine

И онда се поквари неки вентил(Кеди на метан) и у овлашћеном сервису те одеру 150000 динара. Све је то лепо у вези са екологијом али....

GuA

pre 4 godine

Zamislite samo koliko ce fabrika motora prestati da postoji uvodjenjem elektromobila.
(Kobaja Grande, 26. jun 2019 19:15)

Zamisli samo koliko ljudi u velikim gradovima prerano umre !

toma bgd

pre 4 godine

@ masinista
dokazano je da je ne samo to tačno nego je ček čistiji i benzinac i dizel ....
prednost elektro je samo sto ne zagadjuje tamo gde se koristi ( najcesce u gradovima gde je najveca zagadjenost )ali kad se sagleda proizvodnja baterija i njihova reciklaza i.proizvodnja struje na koju se auto puni
nije uopste cista tehnologija ...
a metan se inace dobija kao nus produkt na busotinama nafte gde se ne moze prikupiti i staviti u gasovode ( gde nema uslova ) on sagoreva u atmosferu ( to je onaj plamen sto gori na vrhu tornja na busotini ) tako da je voziti na metan verovatno najcistije po okolinu

live

pre 4 godine

@kobaja grande

Fabrike motora ce nestati? A sta koriste elektricna vozila - pedale?
Pa trenutno vecina proizvodjaca EV pravi i svoje elektromotore, ne kupuju od drugih.

DC

pre 4 godine

Vozio of rent-a-car-a Focus od 1000 kubika. Ide sasvim pristojno, za nekog ne preterano zahtevnog vozača i nije potrebno više. Ukoliko ovaj auto vuče jednako dobro Škoda je na dobitku.

jaretina

pre 4 godine

Taksistima i firmama treba doataviti povoljnu, subvecionisanu cenu za ovakvo vozilo, pa da oni sami stanu u red, ne moze meni niko da naredi da kupim auto od 17 hiljada evra, koliko kosta ova Skala, to tako ne ide!
(rani, 27. jun 2019 08:42)
u Engleskoj postoje takva naređenja, a nisu severna koreja!
zato što vi taxisti i radite šta hoćete, ovako nam i ide.

The Spatula

pre 4 godine

Sve je to lepo za po gradu, ali poci dalje sa metanom, ne znam sta reci. Ustedeti da, ali ne mozes obici ni biciklistu na putu. Drugar ima c5 na metan. Ne da je lenj, vec ne znam sta reci. Vozio Punta 1.2 na metan, ne moze da ide. Kazem, za lokal ok. Za dalje, bolje ici autobusom.

renol

pre 4 godine

Od nekih drugara koji su inzenjeri sam cuo da je motor koji koristi metan kao pogon najcistiji . (Ako se uzme u obzir zagadjenje ev vezano za baterije u smislu celokupnog ciklusa proizvodnje ) Da li je to tacno?
(masinista, 26. jun 2019 20:32)

Vise verujes nepoznatim ljudima na internetu nego drugarima?

Istina

pre 4 godine

2,5 puta je jeftinije na metan nego na benzin - provereno! To ima smisla ko prelazi preko 10h godišnje.
Problem kod nas je uvozna procedura pa će iz Škode stizati samo jedan model ako i njega uspeju da uvezu. Kamo sreće da država prepozna ova i stimuliše bar za taxi i dostava vozila...

no name34

pre 4 godine

Vidim da u komentarima neko rece da je dobro sto su uparili 6 stepwni manuelni menjac sa motorom koji ima 95ks... Po mom misljenju to je pravo mucenje.

aca

pre 4 godine

Treba narediti taksistima, dostavnim vozilima da predju na metan zbog zagadjenja a usput ih osloboditi carina na uvoz. 
(Marko Mirić, 26. jun 2019 23:01)
nemoj molim te! Ne pesaci mi se leti na 50 stepeni od glavne autobuske do autokomande jer se gospodi nesto ne svidja pa blokiraju pola grada.

rani

pre 4 godine

Treba narediti taksistima, dostavnim vozilima da predju na metan zbog zagadjenja a usput ih osloboditi carina na uvoz.
(Marko Mirić, 26. jun 2019 23:01)

To naredjivanje nema ni u Juznoj Koreji! Taksistima i firmama treba doataviti povoljnu, subvecionisanu cenu za ovakvo vozilo, pa da oni sami stanu u red, ne moze meni niko da naredi da kupim auto od 17 hiljada evra, koliko kosta ova Skala, to tako ne ide!

Aca

pre 4 godine

Autonomija vozila od 630 km (gde su vec slagali potrosnju) se odnosi i na metan i na benzin. U praksi auto nece moci preci vise od 350km metan voznje. Sa benzinskim rezervoarom od 9 litara mogu samo sa se dovucem do sledece benzinske pumpe i nista vise. Ovaj automobil moze samo koristiti onima koji cirkulisu po gradu i blizoj okolini, dok za potovanje do mora ili van granica srbije ne treba ni razmisljati bez dodatnog kanistera goriva u gepeku.

Garancija na lak – 5 godina /osim na tovarni prostor – 1 godina/ Garancija na koroziju karoserije – 12 godina Garancija na karoserijske delove, protiv korozije – 12 godina, tj. 6 godina, u zavisnosti od modela. EUROCARE: 5 godina

pre 4 godine

Samo hibrid. Vozis na struju, struju pravis sam sebi velikim delom, nema baterije, ne rizikujes da ces ostati kraj puta svakih 400-500 km, ne zagadjujes, tih, ima super ubrzanje. Vecina ih preko 50 km/h prelazi na benzin (ali ne mora ni to da znaci), ali ja pola zivota provedem vozeci ispod 50 km/h, s obzirom na nase puteve.
(4g, 27. jun 2019 06:35)

Slažem se. I ja bih neki plug-in hibrid. Uskoro će biti baš dobra ponuda jer sada to već svi proizvodjači rade ili ubrzo planiraju pa čovek više nije osudjen samo na tojotin cvt.

Tihi

pre 4 godine

Citam ove gluposti kako im automobili ne idu na metan, ako ti je auto los i ne ide na benzin pa nece ici ni na metan. Vozim vec 3god. Na metan auto radi kao sat i ide kao zmaj na oba goriva sto jako bitno. Kupovati auto sa fabrickim uredjajem i samo benzinca sa turbinom. Atmosverca nikako.

zoki

pre 4 godine

neka hvala vozim na plin vec 10god...a6 karavan 2007god 1100din grad po beogradu otvoreno 650din na 100km,drugi auto bravo 1.2 po gradu naj veca guzva 700din otvoreno 400din molim lepo...da zaboravih stilo 1.9 karavan po gradu 1450din otvoreno 900din..

4g

pre 4 godine

Samo hibrid. Vozis na struju, struju pravis sam sebi velikim delom, nema baterije, ne rizikujes da ces ostati kraj puta svakih 400-500 km, ne zagadjujes, tih, ima super ubrzanje. Vecina ih preko 50 km/h prelazi na benzin (ali ne mora ni to da znaci), ali ja pola zivota provedem vozeci ispod 50 km/h, s obzirom na nase puteve.

provincijalac

pre 4 godine

... ova skoda scala nije osmisljena i namenjena prosecnom balkancu tako da je ovaj tekst skroz promasen ...
sa dobrom organizacijom skoro sve je izvodljivo , pitanje je da li je vredno organizacije , truda i para ?

Mika

pre 4 godine

Lepo je rekao predsednik Rusije Putin: brinete za zagadjenje zivotne sredine? Pa vozite na gas. Ima ga u izobilju prakticno na celoj planeti ! Elektro vozila- cista glupost !

no name34

pre 4 godine

Vidim da u komentarima neko rece da je dobro sto su uparili 6 stepwni manuelni menjac sa motorom koji ima 95ks... Po mom misljenju to je pravo mucenje.

The Spatula

pre 4 godine

Sve je to lepo za po gradu, ali poci dalje sa metanom, ne znam sta reci. Ustedeti da, ali ne mozes obici ni biciklistu na putu. Drugar ima c5 na metan. Ne da je lenj, vec ne znam sta reci. Vozio Punta 1.2 na metan, ne moze da ide. Kazem, za lokal ok. Za dalje, bolje ici autobusom.

rani

pre 4 godine

Treba narediti taksistima, dostavnim vozilima da predju na metan zbog zagadjenja a usput ih osloboditi carina na uvoz.
(Marko Mirić, 26. jun 2019 23:01)

To naredjivanje nema ni u Juznoj Koreji! Taksistima i firmama treba doataviti povoljnu, subvecionisanu cenu za ovakvo vozilo, pa da oni sami stanu u red, ne moze meni niko da naredi da kupim auto od 17 hiljada evra, koliko kosta ova Skala, to tako ne ide!

Лука Лабан

pre 4 godine

И онда се поквари неки вентил(Кеди на метан) и у овлашћеном сервису те одеру 150000 динара. Све је то лепо у вези са екологијом али....

Kobaja Grande

pre 4 godine

Prijatelj ima Golf 7 1.4tgi na metan. Prezadovoljan. Totalna alternativa benzinu, dizelu i struji, a spasava automobilsku industriju. Zamislite samo koliko ce fabrika motora prestati da postoji uvodjenjem elektromobila.

GuA

pre 4 godine

Zamislite samo koliko ce fabrika motora prestati da postoji uvodjenjem elektromobila.
(Kobaja Grande, 26. jun 2019 19:15)

Zamisli samo koliko ljudi u velikim gradovima prerano umre !

4g

pre 4 godine

Samo hibrid. Vozis na struju, struju pravis sam sebi velikim delom, nema baterije, ne rizikujes da ces ostati kraj puta svakih 400-500 km, ne zagadjujes, tih, ima super ubrzanje. Vecina ih preko 50 km/h prelazi na benzin (ali ne mora ni to da znaci), ali ja pola zivota provedem vozeci ispod 50 km/h, s obzirom na nase puteve.

DC

pre 4 godine

I ja imam auto koji prelazi 1000-1200km sa jednim tankom ali ne vidim koja je svrha. Jel možeš preći toliko bez pauze? Ne, tako da je i oko 500 km realno sasvim dovoljno.

zoki

pre 4 godine

neka hvala vozim na plin vec 10god...a6 karavan 2007god 1100din grad po beogradu otvoreno 650din na 100km,drugi auto bravo 1.2 po gradu naj veca guzva 700din otvoreno 400din molim lepo...da zaboravih stilo 1.9 karavan po gradu 1450din otvoreno 900din..

toma bgd

pre 4 godine

@ masinista
dokazano je da je ne samo to tačno nego je ček čistiji i benzinac i dizel ....
prednost elektro je samo sto ne zagadjuje tamo gde se koristi ( najcesce u gradovima gde je najveca zagadjenost )ali kad se sagleda proizvodnja baterija i njihova reciklaza i.proizvodnja struje na koju se auto puni
nije uopste cista tehnologija ...
a metan se inace dobija kao nus produkt na busotinama nafte gde se ne moze prikupiti i staviti u gasovode ( gde nema uslova ) on sagoreva u atmosferu ( to je onaj plamen sto gori na vrhu tornja na busotini ) tako da je voziti na metan verovatno najcistije po okolinu

rani

pre 4 godine

Fora je za koje pare se vozis, a ne koja je autonomija! Ja imam Fiat 500L na metan, kupljen nov, i cela prica je u tome da 100 km po gradu, i to po ovoj nenormalnoj guzvi, predjem za nekih 550 din! Otvoren put je oko 300-350 din i to je jedini razlog zasto sam ga kupio, kakva autonomija! Meni je ovo vec drugi auto na metan i bukvalno gorivo vise nemam kao neku vaznu stavku. Auto radi fantasticno, motor je turbo, tako da i ide odlicno. Tamo gde nema CNG, prebacim na benzin, a Fiat ima normalan rezervoar od 50 litara, pa eto i te cuvene autonomije! Odlicna stvar, voznja prijatna i normalna, a za smesne pare!

moron

pre 4 godine

"90 KS i 160 Nm, dok se snaga prenosi šestostepenim menjačem."

Ovo je fenomen za VW i škodu, da se stavlja 6MT uz TSI te snage. Naklon do poda. Bez imalo šale.
Istovremeno, to je samo dokaz više koliko je inače potpuno "promašen" 5MT uz (običan) TSI 95. A šteta. Solidan motor. Sa vibracijama, doduše. Ali, nema idealno.

DC

pre 4 godine

Vozio of rent-a-car-a Focus od 1000 kubika. Ide sasvim pristojno, za nekog ne preterano zahtevnog vozača i nije potrebno više. Ukoliko ovaj auto vuče jednako dobro Škoda je na dobitku.

Ненад

pre 4 godine

Возим пасат 1.8 на метан више од 15 година. Трошкови за гориво минимални. Пумпа у резервоару отказала па последње три године возим искључиво на метан. Метан је у гасовитом стању па не мрзне и палим по мразу. Возило је тромо, споро убрзава па се добро прерачунам кад улазим у претицање да ли и за колико могу да претекнем возило испред себе. Савладати успон је мучење за ауто. Имам две боце са по 8 кг запремине што је довољно за 390 км. Пртљажник дупло смањен. Сваки одлазак јужније од Чачка је проблем као и одлазак на море јер нема точионица. Али имам други аутомобил за иностранство. Иделно гориво за градску вожњу под условом да град има точионоцу за метан. Точионице су ретке и скупе јер се гориво утаче под притиском од 200 бари па копресор мора бити снажан.

i.e

pre 4 godine

Moj Citroen C8 HDi ima autonomiju preko 1400 km!
(Acika, 26. jun 2019 18:11)
Pusti Acika to na otvorenom. Taj autobus u gradu ne trosi ispod 8-9l.

live

pre 4 godine

@kobaja grande

Fabrike motora ce nestati? A sta koriste elektricna vozila - pedale?
Pa trenutno vecina proizvodjaca EV pravi i svoje elektromotore, ne kupuju od drugih.

jaretina

pre 4 godine

Taksistima i firmama treba doataviti povoljnu, subvecionisanu cenu za ovakvo vozilo, pa da oni sami stanu u red, ne moze meni niko da naredi da kupim auto od 17 hiljada evra, koliko kosta ova Skala, to tako ne ide!
(rani, 27. jun 2019 08:42)
u Engleskoj postoje takva naređenja, a nisu severna koreja!
zato što vi taxisti i radite šta hoćete, ovako nam i ide.

Garancija na lak – 5 godina /osim na tovarni prostor – 1 godina/ Garancija na koroziju karoserije – 12 godina Garancija na karoserijske delove, protiv korozije – 12 godina, tj. 6 godina, u zavisnosti od modela. EUROCARE: 5 godina

pre 4 godine

Samo hibrid. Vozis na struju, struju pravis sam sebi velikim delom, nema baterije, ne rizikujes da ces ostati kraj puta svakih 400-500 km, ne zagadjujes, tih, ima super ubrzanje. Vecina ih preko 50 km/h prelazi na benzin (ali ne mora ni to da znaci), ali ja pola zivota provedem vozeci ispod 50 km/h, s obzirom na nase puteve.
(4g, 27. jun 2019 06:35)

Slažem se. I ja bih neki plug-in hibrid. Uskoro će biti baš dobra ponuda jer sada to već svi proizvodjači rade ili ubrzo planiraju pa čovek više nije osudjen samo na tojotin cvt.

masinista

pre 4 godine

Od nekih drugara koji su inzenjeri sam cuo da je motor koji koristi metan kao pogon najcistiji . (Ako se uzme u obzir zagadjenje ev vezano za baterije u smislu celokupnog ciklusa proizvodnje ) Da li je to tacno?

aca

pre 4 godine

Treba narediti taksistima, dostavnim vozilima da predju na metan zbog zagadjenja a usput ih osloboditi carina na uvoz. 
(Marko Mirić, 26. jun 2019 23:01)
nemoj molim te! Ne pesaci mi se leti na 50 stepeni od glavne autobuske do autokomande jer se gospodi nesto ne svidja pa blokiraju pola grada.

renol

pre 4 godine

Od nekih drugara koji su inzenjeri sam cuo da je motor koji koristi metan kao pogon najcistiji . (Ako se uzme u obzir zagadjenje ev vezano za baterije u smislu celokupnog ciklusa proizvodnje ) Da li je to tacno?
(masinista, 26. jun 2019 20:32)

Vise verujes nepoznatim ljudima na internetu nego drugarima?

Aca

pre 4 godine

Autonomija vozila od 630 km (gde su vec slagali potrosnju) se odnosi i na metan i na benzin. U praksi auto nece moci preci vise od 350km metan voznje. Sa benzinskim rezervoarom od 9 litara mogu samo sa se dovucem do sledece benzinske pumpe i nista vise. Ovaj automobil moze samo koristiti onima koji cirkulisu po gradu i blizoj okolini, dok za potovanje do mora ili van granica srbije ne treba ni razmisljati bez dodatnog kanistera goriva u gepeku.

Tihi

pre 4 godine

Citam ove gluposti kako im automobili ne idu na metan, ako ti je auto los i ne ide na benzin pa nece ici ni na metan. Vozim vec 3god. Na metan auto radi kao sat i ide kao zmaj na oba goriva sto jako bitno. Kupovati auto sa fabrickim uredjajem i samo benzinca sa turbinom. Atmosverca nikako.

Istina

pre 4 godine

2,5 puta je jeftinije na metan nego na benzin - provereno! To ima smisla ko prelazi preko 10h godišnje.
Problem kod nas je uvozna procedura pa će iz Škode stizati samo jedan model ako i njega uspeju da uvezu. Kamo sreće da država prepozna ova i stimuliše bar za taxi i dostava vozila...

provincijalac

pre 4 godine

... ova skoda scala nije osmisljena i namenjena prosecnom balkancu tako da je ovaj tekst skroz promasen ...
sa dobrom organizacijom skoro sve je izvodljivo , pitanje je da li je vredno organizacije , truda i para ?

Mika

pre 4 godine

Lepo je rekao predsednik Rusije Putin: brinete za zagadjenje zivotne sredine? Pa vozite na gas. Ima ga u izobilju prakticno na celoj planeti ! Elektro vozila- cista glupost !