Sreda, 12.06.2019.

11:00

Toyota i dalje najvredniji auto-brend na svetu

Izvor: B92

Toyota i dalje najvredniji auto-brend na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 4 godine

„Nekome sa malom decom moze posluziti c segment ali velikoj porodici sa 2 tinejdzera je to mucenje. Ja planiram da uzmem vw passat kada mi deca odrastu malo da mogu da se voze pozadi ali to do srednje skole tj sledecih 7 godina Toyota Auris hibrid ce obaviti savrseno.“
(Ivan, 13. jun 2019 23:24)
Slažem se. To jeste problem kod nekih, i a kod korole, megana, 308 i sl. Što je pozadi zaista mesta samo za osnovce pa i kao karavan. A sednete npr. u astru karavan ili focus karavan, a pozadi može da sedne i čovek od dva metra. I takva karavan vozila C klase vozila onda mogu da vam porodično posluže sve do uzrasta dece dok imate zakonsku obavezu njihovog izdržavanja – dok se redovno školuju, a najkasnije do navršene 26 godine.Kupiti za 25-30 hiljada korolu karavan (a čak i kao nehibrid u paketu opreme sa lumbalnom podrškom samo za vozača, je oko 28k bez opcionala, pa i bez boje i navigacije), a da ti u ta kola za 2-3 godine ne može sesti dete prvog razreda srednje škole, to je zaista promašaj.

Ivan

pre 4 godine

Koliko se vi svo ovde hvatate za stvari koje nisste u stanju objektivno da ocenite tj niko nije osim proizvodjaca a proizvodjaci kazu da u Toyota Corolla i Honda Civic imaju kamere za voznju u rikverc najvece rezolucije i najsireg spektra boja tako da niste vi videli sta je losa kamera npr u Qaskajiu ili nekom VW. Sto se tice kasnjenja u odzivu on je najbolji kod BMW-a zatim Leksusa i Mercedesa oko 0.8 sekundi ali to nije do kamere vec do operativnog sistema. Npr Kod BMW je najbrzi operativni sistem. Sto se tice prostora na zadnjoj klupi svi automobili istog segmenta imaju veoma slicno prostora u kabini i u pitanju su razlike do 3cm tj tacnije do 1" sto je realno smesno i moze se reci zanemarljivo. Svaki automobil C segmenta je pravljen sa akcentom na prednja sedista a sa prostorom napred najraskosniji su Bmw Mercedes Toyota Peugeot Alfa Romeo i Citroen a prostorom za putnike na zadnjim sedistima VW grupa je ubedljivo najbolja. Pitanje je kome je sta prioritet. Nekome sa malom decom moze posluziti c segment ali velikoj porodici sa 2 tinejdzera je to mucenje. Ja planiram da uzmem vw passat kada mi deca odrastu malo da mogu da se voze pozadi ali to do srednje skole tj sledecih 7 godina Toyota Auris hibrid ce obaviti savrseno. Nas je problem sto nemamo novca da pa se uklapamo sa 4 clanom porodicom sa 2 studenta u Auris tj Korolu hecbek a to ne ide majkovicu jer taj auto nije za to ni pravljen.

SuprA__

pre 4 godine

Mogu samo reći jednu stvar vezano za Toyotu. Naime, vlasnik sam Avensisa iz 2005. i nemam je u posjedu niti godinu dana. Prije 3 tjedna mi dolazi pismo od Toyote da su uočili na toj seriji grešku na suvozačevom zračnom jastuku i da se javim u službeni servis i da će mi oni to besplatno promijeniti... Pa si ja mislim u sebi, koja firma!!! kad vodi računa o polovnome autu starom 14 godina!!! Nemam riječi... Nekog drugog nije briga ni za novije auto, a kamo li za tako staro auto. Eto to vam je Toyota!
Živili mi!

Molder

pre 4 godine

Toyota malo bolja od Dacije,ali zato duplo skuplja,auto je neverovatno glupa i jeftina konfekcija...Najnoviji Yaris,zavrnes onu tanku tkaninu sedista,ispod imas sipke kao u GSP autobusu od pre 20 godina,lenjo,neudobno,tragicno...A placen 15 milki,uzas blagi...

Kacket

pre 4 godine

@pitanje, ko tebi drmao kavez prijatelju? Sto si toliko kivan na toyotu, jel su ti ljudi skrivili nesto. Stalno se pojavljujes sa istim komentarima, kao da tebe boli sto drugi kupuju toyotu i hvale je. Jedino ako ti od toga zavisi plata pa ti smetaju prodajne brojke i najvisa reputacija. Onaj ko hoce da kupi toyotu sigurno nece uvaziti tvoj komentar i zbog toga odustati. Ja koliko vidim toyota sve vise kod nas na ulicama, slicno je i u regionu. Stim sto crnogorci prednjace, boga mi i hrvati, mala sredina pa se dobar glas daleko cuje. Ti bolje nadje nesto pametnije da radis nego da cekas svaku vest i da vrtis istu plocu ili smisli nesto novo ako vec moras da gusis

pitanje

pre 4 godine

(pitanje, 13. jun 2019 11:06)

Auuu brate kakve sile tebe gone?
Napisa li čovek da je platio rezervni točak 260 ili 280€? Ne kapiram tu potrebu da lažeš! Uostalom na toyoti je da stavi cene kakve oni hoće, da stave doplatu kakvu oni hoće, da stave radni sat kakav oni žele, tebi ako se ne svidja ti ih zaobidji, kupi šta želiš niko ti ne brani. Uostalom vest je da je toyota najvredniji auto brend da svetu, nisam video da negde ima škode od koje toyota ima dosta da nauči hahahahahh!
(Grabs popcorn, 13. jun 2019 11:51)

Jes, platio je ćopavi 260 ili 280 za yarisa. I, kaže, još i 280 za dva parking senzora. Dačija je nekada dolazila sa 3 komada. Odavno sa 6 komada. Dva samo kod Toyote. Drugar mi ima takav. Taj njegov mučeni yaris nema u zadnjim vratima bilo kakvu ostavu. Nema gde čačkalica da se stavi. A zadnja vrata mu pri zatvaranju zvone koliko su šuplja. Takav je svaki aktuelni yaris. A, ako na ugašenim kolima menjač stoji u rikvercu, pa upališ motor i hoćeš da kreneš unazad, kameri treba bar 10 sekundi dok se pojavi slika.Pitah ga: "Brate šta je ovo?" Kaže - "Toyota".
Ćopavi za CHR je 500, a za korolu hečbek i karavan je 740. Zar ne, prodajni savetniče?

kalimero

pre 4 godine

(Митар, 13. jun 2019 09:37)

I ja sam uzeo aurisa black edition, to je taj bi tone što pominješ, 1.6 atmosferac sa 137ks, ne znam koji je taj tvoj od 110ks??? Linearno ubrzanje sasvim dovoljno da povuče kad ga sašaltaš. To za kameru je glupost, noću jeste malo lošija ali sve te kamerice nisu profi kamere pa da imaš hd rezoluciju već služe da baciš pogled iza, i svaka se prlja ne samo na autisu već na svakom autu jer oblak prašine/kiše kovitla iza auta i zbog toga se brzo prlja. A znaš kad "zakasni", kad ga upalim i odmah hoću da krenem u rikverc, treba mu par sekundi da se "osvesti". Iakreno nisam to za neku manu shvatio, vozio sam dosta auta sa kamericom i auris ima sasvim zadovoljavajuću.
Parking senzore nemam kao ni rezervnu gumu pa neću komentarisati.
Ono što je mene prijatno iznenadilo jeste: udobnost, čak i na 17icama, nema niœta da pucka, krcka, lomi, sve je zategnuto kao pračka. Onda servis, prvi servis tačno 116€, kao u tabeli koju možete naći na sajtu. Sve u svemu za 16 hiljada € mislim da je dobra kupovina.

pitanje

pre 4 godine

@ odgovor
"1.Za rezervni tocak stvarno nisam upucen,to su trivijalne stvari"
Ako su "trivijalne", što je 740 evra? Jer je-pljačka.
2.Ako kod Toyote već postoji mogućnost odgovarajućeg povezivanja mobilnog i multimedije,zašto Toyota najavljuje da će tek krajem ove godine postepeno u svoje modele početi da ugradjuje Android auto i Aple CarPlay? Zato jer je ovo sada NEODGOVARAJUĆE.
3."Znam da toyota ima najmanje potrebe da se vozi na servis". Pa, kupi novu korolu sa npr. opcionim parking senzorima.Oni ne dolaze iz fabrike,već ih diler ugradi. Sa radnim satom od 4.800. Zato te za korolu ti senzori dodju 672 evra, od čega su "ruke" 165. Kola treba i servisirati. Opravljati. Sa cenom radnog sata koja je najveća na tržištu.
4."Danas su sva kola teskobna pozadi zbog opadajuce linije krova, ako nisi znao." Nisi ti onda seo od novih vozila C segmenta u bilo šta pozadi osim nove korole.Sa komforom pozadi korola deluje kao da je B segment.
5."Da zivim u sahari gde nema vode a ni prodavnica bilo bi mi bitno sto ne staje flasa od 1.5l vode". Ne može pozadi ni od 0,75 (napred jedva). A ako u korolu staviš onu od 0,5, ne postoji mesto da čovek negde odloži mobilni telefon ili maramice ili bilo šta.
6."Toyota nudi u svakom pocetnom paketu opreme vise nego bilo koji nemac ili kvazi nemac" Veruj da bi Toyota imala dosta toga da nauči i od škode.
7."verovatno si mlada pa i dalje verujes u sve sto puste na “televizoru”" Baš zato jer nisam mlada, ništa ne verujem prodajnim savetnicima.

Grabs popcorn

pre 4 godine

(pitanje, 13. jun 2019 11:06)

Auuu brate kakve sile tebe gone?
Napisa li čovek da je platio rezervni točak 260 ili 280€? Ne kapiram tu potrebu da lažeš! Uostalom na toyoti je da stavi cene kakve oni hoće, da stave doplatu kakvu oni hoće, da stave radni sat kakav oni žele, tebi ako se ne svidja ti ih zaobidji, kupi šta želiš niko ti ne brani. Uostalom vest je da je toyota najvredniji auto brend da svetu, nisam video da negde ima škode od koje toyota ima dosta da nauči hahahahahh!

ciga

pre 4 godine

@Mitar
Mene lično Toyota ne zanima, ali ovo što si napisao može da bude vezano za bilo kog drugog proizvođača. Kupiti auto tj dati tolike novce samo na osnovu stani kreni vožnje u nekom dvorištu je po meni skroz neozbiljno da ne kažem glupo. Pa ni cipele se ne kupuju na blef, a ne automobil. Ili imaš para na bacanje, pa te baš briga?

Митар

pre 4 godine

Узео сам зимус yариса Би-Тоне са пар опционала:навигација,неке лајсне,паркинг сензори,резервни точак,гумене патоснице,итд.
Једна ствар ме највише шокирала када сам видео кола на испоруци.За додатних 280 евра добио сам кола са само 2 (ДВА) паркинг сензора позади.Нисам могао да верујем да то може да се деси у 2019. години,при чему уопште нису функционални као на осталим возилима која сам возио (доста препрека уопште не примете),док је камера лоше резолуције,ноћу слабо употребљива, а и иначе веома осетљива на кишне капи (ништа не видите) и јако касни са укључивањем и по пар секунди (са осталим возилима бих се већ померио док се она упали).
Бирач брзина је такође разочаравајући.Није што нема клик-клак,звук ми не треба,већ јасно дефинисан положај ручице,а са овим при кретању често не знам да ли сам уопште убацио у прву или нисам и десило ми се зато пар пута да ми је мењач остао негде између и закрчао.
Резервни точак јесам платио 260 ако се не варам (или 280,можда),али,без тога не бих купио.
Да ли сам за око 16 хиљада могао да купим боља кола,не знам.Мислим да ни овај yарис није тако лош.Штета што има мануелну климу и што позади нема дискове.А ни у вожњи никада човек не би рекао да има 110-115 коња.Ја сам имао тестну вожњу,али,једно је пробати кола један круг око салона увозника,а скроз друга прича када почнете та кола да возите сваки дан.Тражите тестна кола на викенд.Ја нисам.И ту јесам погрешио.

ciga

pre 4 godine

@Daleko sam ja
Lepo i nek te služe sa srećom, ali i dalje mi nije jasno kakve sve to veze ima sa Evropom zašto bi ikoga u Evropi zanimalo šta se vozi u Americi?

Petar

pre 4 godine

Ne znaju da naprave dizel motor? Pa u svetu se dizel motor koristi samo za tererni saobracaj, samo se kod nas misli da je to nesto napredno kao i manuelni menjac. To su prazne price.
(Bane, 12. jun 2019 12:59)

Aaaaa, pa reci, nisam znao da Francuzi i Nemci samo za tržište Srbije razvijaju dizele. Kako smo mi moćna država, ponosan sam!

Daleko sam ja

pre 4 godine

Ne znam kako da krenem a da se netko od komentara ne uvrijedi.Citajuci vase kritike na racun Toyote da je ruzna,jeftina,skupa za odrzavanje ili ne nudi dovoljno za ulozeni novac,ovo je 21 prvi vijek i svatko bira za svoj novac sta zeli.Ovdje u Americi 2 najpouzdanija auta su Camry i Honda accord.Ali najbolja Toyota je Avalon a od SUV je 4 runner ili Sequioa.Ta auta se ne prodaju u Evropi.Ovo vam pisem jer sam promijenio sedam vrsta toyota a jos imam 2 avalon i sequoia.Znam ja sta je Toyota.

dd

pre 4 godine

u evropi se kupuje nemac,francuz...a japance retko ko kupuje,a to nije bez razloga nekada su japanci bili kvalitetni,a sada su prosek...a toyotu izvlaci azijsko trziste,u evropi nemaju sta da traze ko i svaki japanac ili koreanac,u USA im dobro ide samo lexus i to je to,japanci su za izbegavanje,na evropskom trzist su ispo 10.mesta po prodaji...to kupi samo onaj ko se zezne ili se ne razume u automobile

Gagi

pre 4 godine

Koliko znam Tojota ne proizvodi traktore pa samim tim im nije bio prioritet da razvijaju male dizel motore. Za potrebe evropskog tržišta ubacivali kupljene dizele...

odgovor

pre 4 godine

@pitanje, 1. Za rezervni tocak stvarno nisam upucen, to su trivijalne stvari jer vecina nudi setove za reparaciju. 2. Povezivaje sa multimedijom postoji i zove se mirrorlink ako nisi imao prilike uzivo da vidis imas na internetu. 3. Radni sat po drugim servisima stvarno ne znam koliko kosta jer me to ne zanima ali znam da toyota ima najmanje potrebe da se vozi na servis. 4. Danas su sva kola teskobna pozadi zbog opadajuce linije krova, ako nisi znao. 5. Da zivim u sahari gde nema vode a ni prodavnica bilo bi mi bitno sto ne staje flasa od 1.5l vode nego ona od 0.75l inace vrlo jaka komparativna prednost. 6. Toyota nudi u svakom pocetnom paketu opreme vise nego bilo koji nemac ili kvazi nemac (skoda,seat)... preporucio bih ti da se manes recenzija na yt jer vecina njih sluzi kao reklama a ne da ti pokaze auto kakav je zaista, verovatno si mlada pa i dalje verujes u sve sto puste na “televizoru”.

Аца

pre 4 godine

Ха, ха највреднији а "не знају направити дизел", колико би тек били вредни да га знају направити!?
Тојота не само да је највреднији "бренд" међу аутомобилима него јој и акције вреде као укупно три највећа произвођача аутомобила заједно, прва је Тојота са око 200 милијарди долара, а друга по вредности акција Хонда ( ЈАПАН ) са око 60 милијарди зелемабаћа. По верности купаца опет Тојота бр.1
Било би добро да новинари пишу мало и на тему вредности акција.
"возиш дизел!
то ми звучи јефтино
а ја се не волим јефтино возити"
Топ Гир Џереми Кларксон једном госту на опаску да вози дизел.

Bojša boy

pre 4 godine

Za sve neupucene i ove sto kao ne znaju pa odgovaraju sami sebi, toyota pravi V6 i V8 dizele koji imaju najmanje kvarova! Proguglajte malo po internetu o kavrovima tih motora. Ovi do 2l radne zapremine su ili bmw ili pezo i nekada vw. Za razliku od vw toyota ne segmentira po trzistima kvalitet svojih vozila, vec nudi svuda isto. Cudo da se nije pojavio opet neki genije da kaze sta me briga sta se vozi u americi, kanadi, australiji ili na bliskom istoku, inace vrlo jak argument u odbrani stava da je “folcika” neprikosnovena. Takodje me cudi da se opet nije pojavio neki baja da kaze iz licnog iskustva neku baroniju. Mogu ovde ljudi da se se ljute do sutra ali istina je da ko jednom kupi toyotu uvek kupuje toyotu, jer tu nema skrivenih zackoljica koje krenu da crkavaju. Mozda nisu najatraktivnije na prvi pogled, mozda nemaju najlepsi enterijer ali da traju i da se ne kvare je cinjenica koja izgleda boli mnoge

Ostao ovde

pre 4 godine

Pa kako da ne budu kad su im automobili fantasticni? Prijatelj je skoro kupio novu Toyotu Corollu sa nekim sajamskim popustom placena u nekom bolesnom paketu opreme 16 000e od opreme jedina stvar koju nema to su aluminijumski tockovi jer covek nije fan toga. Kakve Oktavije kakvi Rapidi to da je kvalitetan auto VW bi ga gurnuo na americko trziste i ukrao procenat Hyundai-u i Toyoti ali jednostavno nije kao ni Dačija sto je najprodavanija u EU u Americi bi bila kanta za napucavanje i ismevanje. Kazem u Americi jer su Amerikanci ubedljivo najbogatija i ujedno u srednjoj klasi stanovnistva najprimitivnija nacija i tamo srednja klasa kupuje samo kvalitetne i dugovecne automobile. Ja znam da cu dobiti brdo minusa zbog komentara na Skodu i Daciju, ali zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe
(nBgd, 12. jun 2019 11:35)
Za 16000evra nije nikako mogao da kupi corolu sa bolesnom opremom,vec klotaru.Da je klotara dokazuju i celicne felne.Svako iole opremljenije vozilo ima alu felne. To sto ti mozda vozis auto iz 90ih pa su ti klima,tempomat i maglenke bolesna oprema je vec nesto drugo.

bora

pre 4 godine

@Sveta
Nije jasno šta ti je smešno. Da li to što je Tojota najvrednija iako ne zna da napravi dizel motor, ili je smešna tvrdnja da je najvrednija jer je, po tebi, vredniji neko drugi?

1,5 D-4D

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)

Nemas ti pojma.Toyota i sada ima svoje odlicne dizele u ponudi raznih zapremina od 1,5 pa na gore
(Vasa, 12. jun 2019 15:50)

Crni Vasilije, taj aktuelni Toyota 1,5 dizel je iz PSA kuhinje:) To je 1,5 HDI.

kele®

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)
Ne zna ni VW pa ga svi na Balkanu hvale. S tim što za razliku od VW, Toyota zna napraviti benzinac koji može preći 100.000 km bez kvara.

C i n i k

pre 4 godine

Vasa, 12. jun 2019 15:50)

1.5 diesel iz Toyote?
Toyota je poznata po tome sto je uvek kupovala dizele, uglavnom od Bmw/a,nzn da imaju striktno svoj diesel,a ti verovatno mislis na 1.4 D4D koji opet nije proizvod Toyote,jer ponavljam,Toyota nikad nije,bar u skorijim decenijama, pravila diesel motor.
Njihova je filosofija drugacija,mali benzinci,hibridi,vodonik i struja.

Andrija

pre 4 godine

Čuo sam iz više izvora da prodaja nove korole ide očajno,a hečbeka i karavana nikako i na ulicama sam do sada i video sam one sa natpisom na vratima Toyota i Mag Centar ili Toyota Centar.Nebrendirane još nisam video.Kada vidim cene sve mi i jasno zašto.
Gledao sam na YT dosta testova sa njom (npr. Marek,Thomas i dr.) i nisam primetio da je iko rekao reč hvale za komfor zadnje klupe.
Engleske testove da i ne pominjem,ali i preporučujem.
Vredi sve to pogledati pre nego možda odete u salon jer znate unapred na šta da obratite pažnju.Ali sa onim cenama uvoznika i carinom,a iz fabrika u Evropi,ne znam što da se ode.

stefan

pre 4 godine

Svi bogati ljudi u normalnim sredinama kupuju honde i tojote... 3 4 5 6l motore... Verovali ili ne u dohi torontu dubaiu vazi pravilo da se nemac cesce kvari i da je skuplje odrzavanje istog... Mi smo malaa nebitna zemlja i mali nebitan narod sa malom kupovnom moci tako da prava toyota nije ni krocila na nase trziste pa nismo ni merodavni po tom pitanju osim onih koji si putovali i raspitali se... Plus zakoni oko kubikaze 19 vek.... Samo u nasoj zemlji postoji papreno naplacivanje ekologije... Da bi vozio hibrida treba da zaradjujes 3k evra mesecno.. Tesko

ljAXE

pre 4 godine

Postoji i razlog zasto. Trziste je surovo, kupci prezahtevni. Svi prave dobre automobile. Vagen, Merc, Tesla, Nisan, Pezo, Subaru, BMW, Audi, Skoda...i u takvoj konkurenciji, Tojota najcenjenija. Bravo.

Ivan

pre 4 godine

Ja nisam hteo da doplatim za tocak i uzeo originalni od nekog coveka sa oglasa za 70evra onaj mali tocak. Navigacija se ne vidi na displeju ali ja koristim telefon za navigaciju i prica preko zvucnika gde da se skrece. Uglavnom u 95% voznji mi ne treba navigacija vec samo kada sam u inostranstvu a to je 3-4 puta godisnje. Zadnje sediste je odlicno ukoliko ste prosecno visoki. Iza mene sa 197cm stvarno za odraslog nema mesta a ukoliko se ukaze prilika malo se stisnem ali jako retko se desavalo za 3 godine. Za decu do 160cm je savrseno kako kod se okrene a meni je to primarno za sada. Sto se tice odrzavanja servisi su redovni od 11000-18000din kada se menja ulje za kocnice i antifriz a oko 35000 je najskuplji servis na 120000km. Inace auto je hibrid i potrosnja je super kako god okrenes ne ide preko 6 litara Benzina koji je jos uvek 10din jeftiniji.

Discovery

pre 4 godine

Imam Toyotu celicu iz 94 benzinac 2.0 presla 380.000 km za 16 god menjao jednom komplet kvacila i diskove i plocice .....i zamene ulja na 10.000 km i to je sve......auto je jos prva boja malo mu izbledela farba ali i dalje ide odlicno a na leru se ne cuje......sledeci auto opet Toyota obavezno !

rosoo

pre 4 godine

najveci problem sa japanskim vozilima sto smo im mi pa i cela evropa marginalno trziste, duplo manje modela nam salju nego americi, slaba servisna mreza van Beograda, puno motora narocito dizel preko 2L. izdrzljivi i pouzdani svakako...na kraju se sve svede na isto koji auto ces kupiti...

Nikola

pre 4 godine

Vozio sam novog Aurisa 2014. sada ga vozi moja snajka. Za 5 godina izgleda kao nov. Auto je manji, ali udoban, lepo ide i nikad ni najmanji problem sa njim. Bratov i30 se za istih 5 godina poprilicno raspao. Mozda ga on malo nepazljivije vozi, ali vizuelno je izgledao puno starije i u garanciji su menjane "hromirane" rucice vrata, jer je spao "hrom", nesto oko tockova (stabilizator) i jos par sitnica. Kad mu je bilo 6 godina, menjano je puno toga. Motor je jos uvek dobar, ali zamene koje je imao, kostale su razliku u ceni za Aurisa. Danas i brat vozi Rav4 i sve je tiptop. Glasam za Toyotu.

Vasa

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)

Nemas ti pojma.Toyota i sada ima svoje odlicne dizele u ponudi raznih zapremina od 1,5 pa na gore

1 0 0 0

pre 4 godine

Nzn,po meni Toyota koja je kvalitetan auto, ima svoje veliko trziste tradicionalno u Aziji i verovatno Africi,nisu oni prisutni toliko u Evropi,ali za mene, Mercedes i BMW su ipak pojam u automobilizmu.
Odskacu od drugih.
Nsm navijac jer ne vozim ni Bmw ni MB pa ni Toyotu, ali realno je tako.
Ova 2 brenda, oni stvarno rade super automobile i stalno prave inovacije,treba biti realan, a to sto neko od nas igrom slucaja vozi neki drugi brend pa se stavljamo u poziciju navijaca tog brenda, je besmisleno po meni.
Ja znam da bih uvek vozio MB i Bmw,mislim na ove novije modele,a to sto mogu ili nmg da ih priustim,druga je stvar..

Kobaja Grande

pre 4 godine

KIA/Hyundai ipak nude daleko bolji odnos ulozeno/dobijeno/kvalitet.
Kao i Toyota, u pitanju su genericki, jeftini automobili sa smanjenim odrzavanjem, koje treba da voze tehnicki poluobrazovani ljudi, koji se u tehniku nesto i ne razumeju.
Za sve ostale - tu je Mercedes.

foka

pre 4 godine

@Sveta ma jok tebra, d4d je krs.. ja evo sa avensisom 2.0 d4d 93kw presao samo 550000, nikad srafa odvrnuo na njemu.. sta znaju japanci sta je kvalitet...

Sveta

pre 4 godine

Ovo su namestene price, svi znaju da je folcika najbolje auto i da mu nema ravnog. O audiju je glupo trositi reci. Ispred svih su jedno 10 godina. Nije mi jasno po kojoj logici je toyota ispred i skode a kamoli vw ili audija. Nemojte da verujete u ove lazi, svi znamo koja je zapravo istina. Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno

Mare026

pre 4 godine

Вагеновци у неверици.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (која, 12. jun 2019 11:23)

Prosto je neverovatno koliki broj citalaca ovog sajta zapravo mrzi Vagen,a stalno se potencira kako ga Srbi vecinom obozavaju. U bilo kojoj vesti o automobilima mora da se nadje nekoliko komentara u kojima se u negativnom kontektsu pominju Golf, Passat, Vagen generalno. Postoje mozda dva ili 3 lika na ovom sajtu koja Vagen dizu u nebesa - neopravdano, a postoji i gomila likova koja isti brend omalozava - takodje neopravdano i to u jos vecoj meri, pri cemu svi imaju argument u vidu tvrdnje pasenoga komsijinog kuma koji "ima" negativno iskustvo sa Vagenom.

Poz iz BG-a

pre 4 godine

@nBgd Ili mu se ne sviđa izgled Toyote? Corolla je duzajnirana da se dopadne azijatima, u čemu je naravno uspela, ali su meni Škode lepše od Toyota.

Iz zemlje krajnosti

pre 4 godine

Toyota je fantasticna, pouzdanost je daleko veca od Renoa, Mercedesa...
Problem kod tih japanaca je odrzavanje, nabavka delova, teze se nalaze i dosta su skuplji.

Bane

pre 4 godine

Ne znaju da naprave dizel motor? Pa u svetu se dizel motor koristi samo za tererni saobracaj, samo se kod nas misli da je to nesto napredno kao i manuelni menjac. To su prazne price.

pitanje

pre 4 godine

"... zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe..."
(nBgd, 12. jun 2019 11:35)

Možda taj neko bira škodu jer ne želi kola kod kojih treba za rezervni točak da doplati 740 evara, kao za korolu HB i karavan?
Ili, možda neće kola koja nemaju mogućnost povezivanja mobilnog telefona sa infotainmantom (jer nemaju funkciju android auto), pa ne može da navigaciju telefona prikaže na infotainmantu, a neće za navigaciju za korolu da doplati 1.100 evara?
Možda neće kola za koja radni čas u servisu košta 4.800 dinara?
Možda neće kola za koja svi oo testovi kažu da su pozadi veoma, veoma teskobna?
Ili, neće kola kod kojih u ostavu u vratima napred ne može da stane flaša od 0,75 (o 1,5 litar da i ne govorim), a pozadi u vratima imaš samu malu i plitku rupu za čašu?
Možda mu smeta što samo najviši paket opreme (od 27-28 hiljada) ima lumbalnu podršku za ledja vozača?
Šta misliš, smeta li nekome (normalnome) tako nešto ?

sioux

pre 4 godine

Gledam oglase...
Nije mi jasno zasto je Auris skuplji od Civica, cak i ako je neku godinu stariji? Bar 1000-2000e. To je taj segment, kvalitet?

nBgd

pre 4 godine

Pa kako da ne budu kad su im automobili fantasticni? Prijatelj je skoro kupio novu Toyotu Corollu sa nekim sajamskim popustom placena u nekom bolesnom paketu opreme 16 000e od opreme jedina stvar koju nema to su aluminijumski tockovi jer covek nije fan toga. Kakve Oktavije kakvi Rapidi to da je kvalitetan auto VW bi ga gurnuo na americko trziste i ukrao procenat Hyundai-u i Toyoti ali jednostavno nije kao ni Dačija sto je najprodavanija u EU u Americi bi bila kanta za napucavanje i ismevanje. Kazem u Americi jer su Amerikanci ubedljivo najbogatija i ujedno u srednjoj klasi stanovnistva najprimitivnija nacija i tamo srednja klasa kupuje samo kvalitetne i dugovecne automobile. Ja znam da cu dobiti brdo minusa zbog komentara na Skodu i Daciju, ali zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe

nBgd

pre 4 godine

Pa kako da ne budu kad su im automobili fantasticni? Prijatelj je skoro kupio novu Toyotu Corollu sa nekim sajamskim popustom placena u nekom bolesnom paketu opreme 16 000e od opreme jedina stvar koju nema to su aluminijumski tockovi jer covek nije fan toga. Kakve Oktavije kakvi Rapidi to da je kvalitetan auto VW bi ga gurnuo na americko trziste i ukrao procenat Hyundai-u i Toyoti ali jednostavno nije kao ni Dačija sto je najprodavanija u EU u Americi bi bila kanta za napucavanje i ismevanje. Kazem u Americi jer su Amerikanci ubedljivo najbogatija i ujedno u srednjoj klasi stanovnistva najprimitivnija nacija i tamo srednja klasa kupuje samo kvalitetne i dugovecne automobile. Ja znam da cu dobiti brdo minusa zbog komentara na Skodu i Daciju, ali zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe

foka

pre 4 godine

@Sveta ma jok tebra, d4d je krs.. ja evo sa avensisom 2.0 d4d 93kw presao samo 550000, nikad srafa odvrnuo na njemu.. sta znaju japanci sta je kvalitet...

pitanje

pre 4 godine

"... zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe..."
(nBgd, 12. jun 2019 11:35)

Možda taj neko bira škodu jer ne želi kola kod kojih treba za rezervni točak da doplati 740 evara, kao za korolu HB i karavan?
Ili, možda neće kola koja nemaju mogućnost povezivanja mobilnog telefona sa infotainmantom (jer nemaju funkciju android auto), pa ne može da navigaciju telefona prikaže na infotainmantu, a neće za navigaciju za korolu da doplati 1.100 evara?
Možda neće kola za koja radni čas u servisu košta 4.800 dinara?
Možda neće kola za koja svi oo testovi kažu da su pozadi veoma, veoma teskobna?
Ili, neće kola kod kojih u ostavu u vratima napred ne može da stane flaša od 0,75 (o 1,5 litar da i ne govorim), a pozadi u vratima imaš samu malu i plitku rupu za čašu?
Možda mu smeta što samo najviši paket opreme (od 27-28 hiljada) ima lumbalnu podršku za ledja vozača?
Šta misliš, smeta li nekome (normalnome) tako nešto ?

Mare026

pre 4 godine

Вагеновци у неверици.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (која, 12. jun 2019 11:23)

Prosto je neverovatno koliki broj citalaca ovog sajta zapravo mrzi Vagen,a stalno se potencira kako ga Srbi vecinom obozavaju. U bilo kojoj vesti o automobilima mora da se nadje nekoliko komentara u kojima se u negativnom kontektsu pominju Golf, Passat, Vagen generalno. Postoje mozda dva ili 3 lika na ovom sajtu koja Vagen dizu u nebesa - neopravdano, a postoji i gomila likova koja isti brend omalozava - takodje neopravdano i to u jos vecoj meri, pri cemu svi imaju argument u vidu tvrdnje pasenoga komsijinog kuma koji "ima" negativno iskustvo sa Vagenom.

Nikola

pre 4 godine

Vozio sam novog Aurisa 2014. sada ga vozi moja snajka. Za 5 godina izgleda kao nov. Auto je manji, ali udoban, lepo ide i nikad ni najmanji problem sa njim. Bratov i30 se za istih 5 godina poprilicno raspao. Mozda ga on malo nepazljivije vozi, ali vizuelno je izgledao puno starije i u garanciji su menjane "hromirane" rucice vrata, jer je spao "hrom", nesto oko tockova (stabilizator) i jos par sitnica. Kad mu je bilo 6 godina, menjano je puno toga. Motor je jos uvek dobar, ali zamene koje je imao, kostale su razliku u ceni za Aurisa. Danas i brat vozi Rav4 i sve je tiptop. Glasam za Toyotu.

sioux

pre 4 godine

Gledam oglase...
Nije mi jasno zasto je Auris skuplji od Civica, cak i ako je neku godinu stariji? Bar 1000-2000e. To je taj segment, kvalitet?

Discovery

pre 4 godine

Imam Toyotu celicu iz 94 benzinac 2.0 presla 380.000 km za 16 god menjao jednom komplet kvacila i diskove i plocice .....i zamene ulja na 10.000 km i to je sve......auto je jos prva boja malo mu izbledela farba ali i dalje ide odlicno a na leru se ne cuje......sledeci auto opet Toyota obavezno !

Bane

pre 4 godine

Ne znaju da naprave dizel motor? Pa u svetu se dizel motor koristi samo za tererni saobracaj, samo se kod nas misli da je to nesto napredno kao i manuelni menjac. To su prazne price.

Iz zemlje krajnosti

pre 4 godine

Toyota je fantasticna, pouzdanost je daleko veca od Renoa, Mercedesa...
Problem kod tih japanaca je odrzavanje, nabavka delova, teze se nalaze i dosta su skuplji.

stefan

pre 4 godine

Svi bogati ljudi u normalnim sredinama kupuju honde i tojote... 3 4 5 6l motore... Verovali ili ne u dohi torontu dubaiu vazi pravilo da se nemac cesce kvari i da je skuplje odrzavanje istog... Mi smo malaa nebitna zemlja i mali nebitan narod sa malom kupovnom moci tako da prava toyota nije ni krocila na nase trziste pa nismo ni merodavni po tom pitanju osim onih koji si putovali i raspitali se... Plus zakoni oko kubikaze 19 vek.... Samo u nasoj zemlji postoji papreno naplacivanje ekologije... Da bi vozio hibrida treba da zaradjujes 3k evra mesecno.. Tesko

kele®

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)
Ne zna ni VW pa ga svi na Balkanu hvale. S tim što za razliku od VW, Toyota zna napraviti benzinac koji može preći 100.000 km bez kvara.

Ivan

pre 4 godine

Ja nisam hteo da doplatim za tocak i uzeo originalni od nekog coveka sa oglasa za 70evra onaj mali tocak. Navigacija se ne vidi na displeju ali ja koristim telefon za navigaciju i prica preko zvucnika gde da se skrece. Uglavnom u 95% voznji mi ne treba navigacija vec samo kada sam u inostranstvu a to je 3-4 puta godisnje. Zadnje sediste je odlicno ukoliko ste prosecno visoki. Iza mene sa 197cm stvarno za odraslog nema mesta a ukoliko se ukaze prilika malo se stisnem ali jako retko se desavalo za 3 godine. Za decu do 160cm je savrseno kako kod se okrene a meni je to primarno za sada. Sto se tice odrzavanja servisi su redovni od 11000-18000din kada se menja ulje za kocnice i antifriz a oko 35000 je najskuplji servis na 120000km. Inace auto je hibrid i potrosnja je super kako god okrenes ne ide preko 6 litara Benzina koji je jos uvek 10din jeftiniji.

odgovor

pre 4 godine

@pitanje, 1. Za rezervni tocak stvarno nisam upucen, to su trivijalne stvari jer vecina nudi setove za reparaciju. 2. Povezivaje sa multimedijom postoji i zove se mirrorlink ako nisi imao prilike uzivo da vidis imas na internetu. 3. Radni sat po drugim servisima stvarno ne znam koliko kosta jer me to ne zanima ali znam da toyota ima najmanje potrebe da se vozi na servis. 4. Danas su sva kola teskobna pozadi zbog opadajuce linije krova, ako nisi znao. 5. Da zivim u sahari gde nema vode a ni prodavnica bilo bi mi bitno sto ne staje flasa od 1.5l vode nego ona od 0.75l inace vrlo jaka komparativna prednost. 6. Toyota nudi u svakom pocetnom paketu opreme vise nego bilo koji nemac ili kvazi nemac (skoda,seat)... preporucio bih ti da se manes recenzija na yt jer vecina njih sluzi kao reklama a ne da ti pokaze auto kakav je zaista, verovatno si mlada pa i dalje verujes u sve sto puste na “televizoru”.

Аца

pre 4 godine

Ха, ха највреднији а "не знају направити дизел", колико би тек били вредни да га знају направити!?
Тојота не само да је највреднији "бренд" међу аутомобилима него јој и акције вреде као укупно три највећа произвођача аутомобила заједно, прва је Тојота са око 200 милијарди долара, а друга по вредности акција Хонда ( ЈАПАН ) са око 60 милијарди зелемабаћа. По верности купаца опет Тојота бр.1
Било би добро да новинари пишу мало и на тему вредности акција.
"возиш дизел!
то ми звучи јефтино
а ја се не волим јефтино возити"
Топ Гир Џереми Кларксон једном госту на опаску да вози дизел.

Bojša boy

pre 4 godine

Za sve neupucene i ove sto kao ne znaju pa odgovaraju sami sebi, toyota pravi V6 i V8 dizele koji imaju najmanje kvarova! Proguglajte malo po internetu o kavrovima tih motora. Ovi do 2l radne zapremine su ili bmw ili pezo i nekada vw. Za razliku od vw toyota ne segmentira po trzistima kvalitet svojih vozila, vec nudi svuda isto. Cudo da se nije pojavio opet neki genije da kaze sta me briga sta se vozi u americi, kanadi, australiji ili na bliskom istoku, inace vrlo jak argument u odbrani stava da je “folcika” neprikosnovena. Takodje me cudi da se opet nije pojavio neki baja da kaze iz licnog iskustva neku baroniju. Mogu ovde ljudi da se se ljute do sutra ali istina je da ko jednom kupi toyotu uvek kupuje toyotu, jer tu nema skrivenih zackoljica koje krenu da crkavaju. Mozda nisu najatraktivnije na prvi pogled, mozda nemaju najlepsi enterijer ali da traju i da se ne kvare je cinjenica koja izgleda boli mnoge

rosoo

pre 4 godine

najveci problem sa japanskim vozilima sto smo im mi pa i cela evropa marginalno trziste, duplo manje modela nam salju nego americi, slaba servisna mreza van Beograda, puno motora narocito dizel preko 2L. izdrzljivi i pouzdani svakako...na kraju se sve svede na isto koji auto ces kupiti...

Vasa

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)

Nemas ti pojma.Toyota i sada ima svoje odlicne dizele u ponudi raznih zapremina od 1,5 pa na gore

ljAXE

pre 4 godine

Postoji i razlog zasto. Trziste je surovo, kupci prezahtevni. Svi prave dobre automobile. Vagen, Merc, Tesla, Nisan, Pezo, Subaru, BMW, Audi, Skoda...i u takvoj konkurenciji, Tojota najcenjenija. Bravo.

Poz iz BG-a

pre 4 godine

@nBgd Ili mu se ne sviđa izgled Toyote? Corolla je duzajnirana da se dopadne azijatima, u čemu je naravno uspela, ali su meni Škode lepše od Toyota.

Gagi

pre 4 godine

Koliko znam Tojota ne proizvodi traktore pa samim tim im nije bio prioritet da razvijaju male dizel motore. Za potrebe evropskog tržišta ubacivali kupljene dizele...

Kacket

pre 4 godine

@pitanje, ko tebi drmao kavez prijatelju? Sto si toliko kivan na toyotu, jel su ti ljudi skrivili nesto. Stalno se pojavljujes sa istim komentarima, kao da tebe boli sto drugi kupuju toyotu i hvale je. Jedino ako ti od toga zavisi plata pa ti smetaju prodajne brojke i najvisa reputacija. Onaj ko hoce da kupi toyotu sigurno nece uvaziti tvoj komentar i zbog toga odustati. Ja koliko vidim toyota sve vise kod nas na ulicama, slicno je i u regionu. Stim sto crnogorci prednjace, boga mi i hrvati, mala sredina pa se dobar glas daleko cuje. Ti bolje nadje nesto pametnije da radis nego da cekas svaku vest i da vrtis istu plocu ili smisli nesto novo ako vec moras da gusis

Sveta

pre 4 godine

Ovo su namestene price, svi znaju da je folcika najbolje auto i da mu nema ravnog. O audiju je glupo trositi reci. Ispred svih su jedno 10 godina. Nije mi jasno po kojoj logici je toyota ispred i skode a kamoli vw ili audija. Nemojte da verujete u ove lazi, svi znamo koja je zapravo istina. Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno

bora

pre 4 godine

@Sveta
Nije jasno šta ti je smešno. Da li to što je Tojota najvrednija iako ne zna da napravi dizel motor, ili je smešna tvrdnja da je najvrednija jer je, po tebi, vredniji neko drugi?

Daleko sam ja

pre 4 godine

Ne znam kako da krenem a da se netko od komentara ne uvrijedi.Citajuci vase kritike na racun Toyote da je ruzna,jeftina,skupa za odrzavanje ili ne nudi dovoljno za ulozeni novac,ovo je 21 prvi vijek i svatko bira za svoj novac sta zeli.Ovdje u Americi 2 najpouzdanija auta su Camry i Honda accord.Ali najbolja Toyota je Avalon a od SUV je 4 runner ili Sequioa.Ta auta se ne prodaju u Evropi.Ovo vam pisem jer sam promijenio sedam vrsta toyota a jos imam 2 avalon i sequoia.Znam ja sta je Toyota.

1 0 0 0

pre 4 godine

Nzn,po meni Toyota koja je kvalitetan auto, ima svoje veliko trziste tradicionalno u Aziji i verovatno Africi,nisu oni prisutni toliko u Evropi,ali za mene, Mercedes i BMW su ipak pojam u automobilizmu.
Odskacu od drugih.
Nsm navijac jer ne vozim ni Bmw ni MB pa ni Toyotu, ali realno je tako.
Ova 2 brenda, oni stvarno rade super automobile i stalno prave inovacije,treba biti realan, a to sto neko od nas igrom slucaja vozi neki drugi brend pa se stavljamo u poziciju navijaca tog brenda, je besmisleno po meni.
Ja znam da bih uvek vozio MB i Bmw,mislim na ove novije modele,a to sto mogu ili nmg da ih priustim,druga je stvar..

kalimero

pre 4 godine

(Митар, 13. jun 2019 09:37)

I ja sam uzeo aurisa black edition, to je taj bi tone što pominješ, 1.6 atmosferac sa 137ks, ne znam koji je taj tvoj od 110ks??? Linearno ubrzanje sasvim dovoljno da povuče kad ga sašaltaš. To za kameru je glupost, noću jeste malo lošija ali sve te kamerice nisu profi kamere pa da imaš hd rezoluciju već služe da baciš pogled iza, i svaka se prlja ne samo na autisu već na svakom autu jer oblak prašine/kiše kovitla iza auta i zbog toga se brzo prlja. A znaš kad "zakasni", kad ga upalim i odmah hoću da krenem u rikverc, treba mu par sekundi da se "osvesti". Iakreno nisam to za neku manu shvatio, vozio sam dosta auta sa kamericom i auris ima sasvim zadovoljavajuću.
Parking senzore nemam kao ni rezervnu gumu pa neću komentarisati.
Ono što je mene prijatno iznenadilo jeste: udobnost, čak i na 17icama, nema niœta da pucka, krcka, lomi, sve je zategnuto kao pračka. Onda servis, prvi servis tačno 116€, kao u tabeli koju možete naći na sajtu. Sve u svemu za 16 hiljada € mislim da je dobra kupovina.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)

Nemas ti pojma.Toyota i sada ima svoje odlicne dizele u ponudi raznih zapremina od 1,5 pa na gore
(Vasa, 12. jun 2019 15:50)

Crni Vasilije, taj aktuelni Toyota 1,5 dizel je iz PSA kuhinje:) To je 1,5 HDI.

SuprA__

pre 4 godine

Mogu samo reći jednu stvar vezano za Toyotu. Naime, vlasnik sam Avensisa iz 2005. i nemam je u posjedu niti godinu dana. Prije 3 tjedna mi dolazi pismo od Toyote da su uočili na toj seriji grešku na suvozačevom zračnom jastuku i da se javim u službeni servis i da će mi oni to besplatno promijeniti... Pa si ja mislim u sebi, koja firma!!! kad vodi računa o polovnome autu starom 14 godina!!! Nemam riječi... Nekog drugog nije briga ni za novije auto, a kamo li za tako staro auto. Eto to vam je Toyota!
Živili mi!

C i n i k

pre 4 godine

Vasa, 12. jun 2019 15:50)

1.5 diesel iz Toyote?
Toyota je poznata po tome sto je uvek kupovala dizele, uglavnom od Bmw/a,nzn da imaju striktno svoj diesel,a ti verovatno mislis na 1.4 D4D koji opet nije proizvod Toyote,jer ponavljam,Toyota nikad nije,bar u skorijim decenijama, pravila diesel motor.
Njihova je filosofija drugacija,mali benzinci,hibridi,vodonik i struja.

Ostao ovde

pre 4 godine

Pa kako da ne budu kad su im automobili fantasticni? Prijatelj je skoro kupio novu Toyotu Corollu sa nekim sajamskim popustom placena u nekom bolesnom paketu opreme 16 000e od opreme jedina stvar koju nema to su aluminijumski tockovi jer covek nije fan toga. Kakve Oktavije kakvi Rapidi to da je kvalitetan auto VW bi ga gurnuo na americko trziste i ukrao procenat Hyundai-u i Toyoti ali jednostavno nije kao ni Dačija sto je najprodavanija u EU u Americi bi bila kanta za napucavanje i ismevanje. Kazem u Americi jer su Amerikanci ubedljivo najbogatija i ujedno u srednjoj klasi stanovnistva najprimitivnija nacija i tamo srednja klasa kupuje samo kvalitetne i dugovecne automobile. Ja znam da cu dobiti brdo minusa zbog komentara na Skodu i Daciju, ali zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe
(nBgd, 12. jun 2019 11:35)
Za 16000evra nije nikako mogao da kupi corolu sa bolesnom opremom,vec klotaru.Da je klotara dokazuju i celicne felne.Svako iole opremljenije vozilo ima alu felne. To sto ti mozda vozis auto iz 90ih pa su ti klima,tempomat i maglenke bolesna oprema je vec nesto drugo.

Grabs popcorn

pre 4 godine

(pitanje, 13. jun 2019 11:06)

Auuu brate kakve sile tebe gone?
Napisa li čovek da je platio rezervni točak 260 ili 280€? Ne kapiram tu potrebu da lažeš! Uostalom na toyoti je da stavi cene kakve oni hoće, da stave doplatu kakvu oni hoće, da stave radni sat kakav oni žele, tebi ako se ne svidja ti ih zaobidji, kupi šta želiš niko ti ne brani. Uostalom vest je da je toyota najvredniji auto brend da svetu, nisam video da negde ima škode od koje toyota ima dosta da nauči hahahahahh!

Kobaja Grande

pre 4 godine

KIA/Hyundai ipak nude daleko bolji odnos ulozeno/dobijeno/kvalitet.
Kao i Toyota, u pitanju su genericki, jeftini automobili sa smanjenim odrzavanjem, koje treba da voze tehnicki poluobrazovani ljudi, koji se u tehniku nesto i ne razumeju.
Za sve ostale - tu je Mercedes.

Митар

pre 4 godine

Узео сам зимус yариса Би-Тоне са пар опционала:навигација,неке лајсне,паркинг сензори,резервни точак,гумене патоснице,итд.
Једна ствар ме највише шокирала када сам видео кола на испоруци.За додатних 280 евра добио сам кола са само 2 (ДВА) паркинг сензора позади.Нисам могао да верујем да то може да се деси у 2019. години,при чему уопште нису функционални као на осталим возилима која сам возио (доста препрека уопште не примете),док је камера лоше резолуције,ноћу слабо употребљива, а и иначе веома осетљива на кишне капи (ништа не видите) и јако касни са укључивањем и по пар секунди (са осталим возилима бих се већ померио док се она упали).
Бирач брзина је такође разочаравајући.Није што нема клик-клак,звук ми не треба,већ јасно дефинисан положај ручице,а са овим при кретању често не знам да ли сам уопште убацио у прву или нисам и десило ми се зато пар пута да ми је мењач остао негде између и закрчао.
Резервни точак јесам платио 260 ако се не варам (или 280,можда),али,без тога не бих купио.
Да ли сам за око 16 хиљада могао да купим боља кола,не знам.Мислим да ни овај yарис није тако лош.Штета што има мануелну климу и што позади нема дискове.А ни у вожњи никада човек не би рекао да има 110-115 коња.Ја сам имао тестну вожњу,али,једно је пробати кола један круг око салона увозника,а скроз друга прича када почнете та кола да возите сваки дан.Тражите тестна кола на викенд.Ја нисам.И ту јесам погрешио.

pitanje

pre 4 godine

@ odgovor
"1.Za rezervni tocak stvarno nisam upucen,to su trivijalne stvari"
Ako su "trivijalne", što je 740 evra? Jer je-pljačka.
2.Ako kod Toyote već postoji mogućnost odgovarajućeg povezivanja mobilnog i multimedije,zašto Toyota najavljuje da će tek krajem ove godine postepeno u svoje modele početi da ugradjuje Android auto i Aple CarPlay? Zato jer je ovo sada NEODGOVARAJUĆE.
3."Znam da toyota ima najmanje potrebe da se vozi na servis". Pa, kupi novu korolu sa npr. opcionim parking senzorima.Oni ne dolaze iz fabrike,već ih diler ugradi. Sa radnim satom od 4.800. Zato te za korolu ti senzori dodju 672 evra, od čega su "ruke" 165. Kola treba i servisirati. Opravljati. Sa cenom radnog sata koja je najveća na tržištu.
4."Danas su sva kola teskobna pozadi zbog opadajuce linije krova, ako nisi znao." Nisi ti onda seo od novih vozila C segmenta u bilo šta pozadi osim nove korole.Sa komforom pozadi korola deluje kao da je B segment.
5."Da zivim u sahari gde nema vode a ni prodavnica bilo bi mi bitno sto ne staje flasa od 1.5l vode". Ne može pozadi ni od 0,75 (napred jedva). A ako u korolu staviš onu od 0,5, ne postoji mesto da čovek negde odloži mobilni telefon ili maramice ili bilo šta.
6."Toyota nudi u svakom pocetnom paketu opreme vise nego bilo koji nemac ili kvazi nemac" Veruj da bi Toyota imala dosta toga da nauči i od škode.
7."verovatno si mlada pa i dalje verujes u sve sto puste na “televizoru”" Baš zato jer nisam mlada, ništa ne verujem prodajnim savetnicima.

pitanje

pre 4 godine

(pitanje, 13. jun 2019 11:06)

Auuu brate kakve sile tebe gone?
Napisa li čovek da je platio rezervni točak 260 ili 280€? Ne kapiram tu potrebu da lažeš! Uostalom na toyoti je da stavi cene kakve oni hoće, da stave doplatu kakvu oni hoće, da stave radni sat kakav oni žele, tebi ako se ne svidja ti ih zaobidji, kupi šta želiš niko ti ne brani. Uostalom vest je da je toyota najvredniji auto brend da svetu, nisam video da negde ima škode od koje toyota ima dosta da nauči hahahahahh!
(Grabs popcorn, 13. jun 2019 11:51)

Jes, platio je ćopavi 260 ili 280 za yarisa. I, kaže, još i 280 za dva parking senzora. Dačija je nekada dolazila sa 3 komada. Odavno sa 6 komada. Dva samo kod Toyote. Drugar mi ima takav. Taj njegov mučeni yaris nema u zadnjim vratima bilo kakvu ostavu. Nema gde čačkalica da se stavi. A zadnja vrata mu pri zatvaranju zvone koliko su šuplja. Takav je svaki aktuelni yaris. A, ako na ugašenim kolima menjač stoji u rikvercu, pa upališ motor i hoćeš da kreneš unazad, kameri treba bar 10 sekundi dok se pojavi slika.Pitah ga: "Brate šta je ovo?" Kaže - "Toyota".
Ćopavi za CHR je 500, a za korolu hečbek i karavan je 740. Zar ne, prodajni savetniče?

ciga

pre 4 godine

@Mitar
Mene lično Toyota ne zanima, ali ovo što si napisao može da bude vezano za bilo kog drugog proizvođača. Kupiti auto tj dati tolike novce samo na osnovu stani kreni vožnje u nekom dvorištu je po meni skroz neozbiljno da ne kažem glupo. Pa ni cipele se ne kupuju na blef, a ne automobil. Ili imaš para na bacanje, pa te baš briga?

Andrija

pre 4 godine

Čuo sam iz više izvora da prodaja nove korole ide očajno,a hečbeka i karavana nikako i na ulicama sam do sada i video sam one sa natpisom na vratima Toyota i Mag Centar ili Toyota Centar.Nebrendirane još nisam video.Kada vidim cene sve mi i jasno zašto.
Gledao sam na YT dosta testova sa njom (npr. Marek,Thomas i dr.) i nisam primetio da je iko rekao reč hvale za komfor zadnje klupe.
Engleske testove da i ne pominjem,ali i preporučujem.
Vredi sve to pogledati pre nego možda odete u salon jer znate unapred na šta da obratite pažnju.Ali sa onim cenama uvoznika i carinom,a iz fabrika u Evropi,ne znam što da se ode.

Petar

pre 4 godine

Ne znaju da naprave dizel motor? Pa u svetu se dizel motor koristi samo za tererni saobracaj, samo se kod nas misli da je to nesto napredno kao i manuelni menjac. To su prazne price.
(Bane, 12. jun 2019 12:59)

Aaaaa, pa reci, nisam znao da Francuzi i Nemci samo za tržište Srbije razvijaju dizele. Kako smo mi moćna država, ponosan sam!

Ivan

pre 4 godine

Koliko se vi svo ovde hvatate za stvari koje nisste u stanju objektivno da ocenite tj niko nije osim proizvodjaca a proizvodjaci kazu da u Toyota Corolla i Honda Civic imaju kamere za voznju u rikverc najvece rezolucije i najsireg spektra boja tako da niste vi videli sta je losa kamera npr u Qaskajiu ili nekom VW. Sto se tice kasnjenja u odzivu on je najbolji kod BMW-a zatim Leksusa i Mercedesa oko 0.8 sekundi ali to nije do kamere vec do operativnog sistema. Npr Kod BMW je najbrzi operativni sistem. Sto se tice prostora na zadnjoj klupi svi automobili istog segmenta imaju veoma slicno prostora u kabini i u pitanju su razlike do 3cm tj tacnije do 1" sto je realno smesno i moze se reci zanemarljivo. Svaki automobil C segmenta je pravljen sa akcentom na prednja sedista a sa prostorom napred najraskosniji su Bmw Mercedes Toyota Peugeot Alfa Romeo i Citroen a prostorom za putnike na zadnjim sedistima VW grupa je ubedljivo najbolja. Pitanje je kome je sta prioritet. Nekome sa malom decom moze posluziti c segment ali velikoj porodici sa 2 tinejdzera je to mucenje. Ja planiram da uzmem vw passat kada mi deca odrastu malo da mogu da se voze pozadi ali to do srednje skole tj sledecih 7 godina Toyota Auris hibrid ce obaviti savrseno. Nas je problem sto nemamo novca da pa se uklapamo sa 4 clanom porodicom sa 2 studenta u Auris tj Korolu hecbek a to ne ide majkovicu jer taj auto nije za to ni pravljen.

ciga

pre 4 godine

@Daleko sam ja
Lepo i nek te služe sa srećom, ali i dalje mi nije jasno kakve sve to veze ima sa Evropom zašto bi ikoga u Evropi zanimalo šta se vozi u Americi?

Marko

pre 4 godine

„Nekome sa malom decom moze posluziti c segment ali velikoj porodici sa 2 tinejdzera je to mucenje. Ja planiram da uzmem vw passat kada mi deca odrastu malo da mogu da se voze pozadi ali to do srednje skole tj sledecih 7 godina Toyota Auris hibrid ce obaviti savrseno.“
(Ivan, 13. jun 2019 23:24)
Slažem se. To jeste problem kod nekih, i a kod korole, megana, 308 i sl. Što je pozadi zaista mesta samo za osnovce pa i kao karavan. A sednete npr. u astru karavan ili focus karavan, a pozadi može da sedne i čovek od dva metra. I takva karavan vozila C klase vozila onda mogu da vam porodično posluže sve do uzrasta dece dok imate zakonsku obavezu njihovog izdržavanja – dok se redovno školuju, a najkasnije do navršene 26 godine.Kupiti za 25-30 hiljada korolu karavan (a čak i kao nehibrid u paketu opreme sa lumbalnom podrškom samo za vozača, je oko 28k bez opcionala, pa i bez boje i navigacije), a da ti u ta kola za 2-3 godine ne može sesti dete prvog razreda srednje škole, to je zaista promašaj.

Molder

pre 4 godine

Toyota malo bolja od Dacije,ali zato duplo skuplja,auto je neverovatno glupa i jeftina konfekcija...Najnoviji Yaris,zavrnes onu tanku tkaninu sedista,ispod imas sipke kao u GSP autobusu od pre 20 godina,lenjo,neudobno,tragicno...A placen 15 milki,uzas blagi...

dd

pre 4 godine

u evropi se kupuje nemac,francuz...a japance retko ko kupuje,a to nije bez razloga nekada su japanci bili kvalitetni,a sada su prosek...a toyotu izvlaci azijsko trziste,u evropi nemaju sta da traze ko i svaki japanac ili koreanac,u USA im dobro ide samo lexus i to je to,japanci su za izbegavanje,na evropskom trzist su ispo 10.mesta po prodaji...to kupi samo onaj ko se zezne ili se ne razume u automobile

Sveta

pre 4 godine

Ovo su namestene price, svi znaju da je folcika najbolje auto i da mu nema ravnog. O audiju je glupo trositi reci. Ispred svih su jedno 10 godina. Nije mi jasno po kojoj logici je toyota ispred i skode a kamoli vw ili audija. Nemojte da verujete u ove lazi, svi znamo koja je zapravo istina. Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno

pitanje

pre 4 godine

"... zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe..."
(nBgd, 12. jun 2019 11:35)

Možda taj neko bira škodu jer ne želi kola kod kojih treba za rezervni točak da doplati 740 evara, kao za korolu HB i karavan?
Ili, možda neće kola koja nemaju mogućnost povezivanja mobilnog telefona sa infotainmantom (jer nemaju funkciju android auto), pa ne može da navigaciju telefona prikaže na infotainmantu, a neće za navigaciju za korolu da doplati 1.100 evara?
Možda neće kola za koja radni čas u servisu košta 4.800 dinara?
Možda neće kola za koja svi oo testovi kažu da su pozadi veoma, veoma teskobna?
Ili, neće kola kod kojih u ostavu u vratima napred ne može da stane flaša od 0,75 (o 1,5 litar da i ne govorim), a pozadi u vratima imaš samu malu i plitku rupu za čašu?
Možda mu smeta što samo najviši paket opreme (od 27-28 hiljada) ima lumbalnu podršku za ledja vozača?
Šta misliš, smeta li nekome (normalnome) tako nešto ?

dd

pre 4 godine

u evropi se kupuje nemac,francuz...a japance retko ko kupuje,a to nije bez razloga nekada su japanci bili kvalitetni,a sada su prosek...a toyotu izvlaci azijsko trziste,u evropi nemaju sta da traze ko i svaki japanac ili koreanac,u USA im dobro ide samo lexus i to je to,japanci su za izbegavanje,na evropskom trzist su ispo 10.mesta po prodaji...to kupi samo onaj ko se zezne ili se ne razume u automobile

Poz iz BG-a

pre 4 godine

@nBgd Ili mu se ne sviđa izgled Toyote? Corolla je duzajnirana da se dopadne azijatima, u čemu je naravno uspela, ali su meni Škode lepše od Toyota.

Iz zemlje krajnosti

pre 4 godine

Toyota je fantasticna, pouzdanost je daleko veca od Renoa, Mercedesa...
Problem kod tih japanaca je odrzavanje, nabavka delova, teze se nalaze i dosta su skuplji.

Kobaja Grande

pre 4 godine

KIA/Hyundai ipak nude daleko bolji odnos ulozeno/dobijeno/kvalitet.
Kao i Toyota, u pitanju su genericki, jeftini automobili sa smanjenim odrzavanjem, koje treba da voze tehnicki poluobrazovani ljudi, koji se u tehniku nesto i ne razumeju.
Za sve ostale - tu je Mercedes.

Molder

pre 4 godine

Toyota malo bolja od Dacije,ali zato duplo skuplja,auto je neverovatno glupa i jeftina konfekcija...Najnoviji Yaris,zavrnes onu tanku tkaninu sedista,ispod imas sipke kao u GSP autobusu od pre 20 godina,lenjo,neudobno,tragicno...A placen 15 milki,uzas blagi...

nBgd

pre 4 godine

Pa kako da ne budu kad su im automobili fantasticni? Prijatelj je skoro kupio novu Toyotu Corollu sa nekim sajamskim popustom placena u nekom bolesnom paketu opreme 16 000e od opreme jedina stvar koju nema to su aluminijumski tockovi jer covek nije fan toga. Kakve Oktavije kakvi Rapidi to da je kvalitetan auto VW bi ga gurnuo na americko trziste i ukrao procenat Hyundai-u i Toyoti ali jednostavno nije kao ni Dačija sto je najprodavanija u EU u Americi bi bila kanta za napucavanje i ismevanje. Kazem u Americi jer su Amerikanci ubedljivo najbogatija i ujedno u srednjoj klasi stanovnistva najprimitivnija nacija i tamo srednja klasa kupuje samo kvalitetne i dugovecne automobile. Ja znam da cu dobiti brdo minusa zbog komentara na Skodu i Daciju, ali zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe

Andrija

pre 4 godine

Čuo sam iz više izvora da prodaja nove korole ide očajno,a hečbeka i karavana nikako i na ulicama sam do sada i video sam one sa natpisom na vratima Toyota i Mag Centar ili Toyota Centar.Nebrendirane još nisam video.Kada vidim cene sve mi i jasno zašto.
Gledao sam na YT dosta testova sa njom (npr. Marek,Thomas i dr.) i nisam primetio da je iko rekao reč hvale za komfor zadnje klupe.
Engleske testove da i ne pominjem,ali i preporučujem.
Vredi sve to pogledati pre nego možda odete u salon jer znate unapred na šta da obratite pažnju.Ali sa onim cenama uvoznika i carinom,a iz fabrika u Evropi,ne znam što da se ode.

Ostao ovde

pre 4 godine

Pa kako da ne budu kad su im automobili fantasticni? Prijatelj je skoro kupio novu Toyotu Corollu sa nekim sajamskim popustom placena u nekom bolesnom paketu opreme 16 000e od opreme jedina stvar koju nema to su aluminijumski tockovi jer covek nije fan toga. Kakve Oktavije kakvi Rapidi to da je kvalitetan auto VW bi ga gurnuo na americko trziste i ukrao procenat Hyundai-u i Toyoti ali jednostavno nije kao ni Dačija sto je najprodavanija u EU u Americi bi bila kanta za napucavanje i ismevanje. Kazem u Americi jer su Amerikanci ubedljivo najbogatija i ujedno u srednjoj klasi stanovnistva najprimitivnija nacija i tamo srednja klasa kupuje samo kvalitetne i dugovecne automobile. Ja znam da cu dobiti brdo minusa zbog komentara na Skodu i Daciju, ali zaista ko se pre odluci za Skodu Rapid ili Oktaviju pre nove Corolle taj stvarno ne voli sebe ili ne zeli da voli sebe
(nBgd, 12. jun 2019 11:35)
Za 16000evra nije nikako mogao da kupi corolu sa bolesnom opremom,vec klotaru.Da je klotara dokazuju i celicne felne.Svako iole opremljenije vozilo ima alu felne. To sto ti mozda vozis auto iz 90ih pa su ti klima,tempomat i maglenke bolesna oprema je vec nesto drugo.

1 0 0 0

pre 4 godine

Nzn,po meni Toyota koja je kvalitetan auto, ima svoje veliko trziste tradicionalno u Aziji i verovatno Africi,nisu oni prisutni toliko u Evropi,ali za mene, Mercedes i BMW su ipak pojam u automobilizmu.
Odskacu od drugih.
Nsm navijac jer ne vozim ni Bmw ni MB pa ni Toyotu, ali realno je tako.
Ova 2 brenda, oni stvarno rade super automobile i stalno prave inovacije,treba biti realan, a to sto neko od nas igrom slucaja vozi neki drugi brend pa se stavljamo u poziciju navijaca tog brenda, je besmisleno po meni.
Ja znam da bih uvek vozio MB i Bmw,mislim na ove novije modele,a to sto mogu ili nmg da ih priustim,druga je stvar..

Mare026

pre 4 godine

Вагеновци у неверици.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (која, 12. jun 2019 11:23)

Prosto je neverovatno koliki broj citalaca ovog sajta zapravo mrzi Vagen,a stalno se potencira kako ga Srbi vecinom obozavaju. U bilo kojoj vesti o automobilima mora da se nadje nekoliko komentara u kojima se u negativnom kontektsu pominju Golf, Passat, Vagen generalno. Postoje mozda dva ili 3 lika na ovom sajtu koja Vagen dizu u nebesa - neopravdano, a postoji i gomila likova koja isti brend omalozava - takodje neopravdano i to u jos vecoj meri, pri cemu svi imaju argument u vidu tvrdnje pasenoga komsijinog kuma koji "ima" negativno iskustvo sa Vagenom.

Vasa

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)

Nemas ti pojma.Toyota i sada ima svoje odlicne dizele u ponudi raznih zapremina od 1,5 pa na gore

pitanje

pre 4 godine

(pitanje, 13. jun 2019 11:06)

Auuu brate kakve sile tebe gone?
Napisa li čovek da je platio rezervni točak 260 ili 280€? Ne kapiram tu potrebu da lažeš! Uostalom na toyoti je da stavi cene kakve oni hoće, da stave doplatu kakvu oni hoće, da stave radni sat kakav oni žele, tebi ako se ne svidja ti ih zaobidji, kupi šta želiš niko ti ne brani. Uostalom vest je da je toyota najvredniji auto brend da svetu, nisam video da negde ima škode od koje toyota ima dosta da nauči hahahahahh!
(Grabs popcorn, 13. jun 2019 11:51)

Jes, platio je ćopavi 260 ili 280 za yarisa. I, kaže, još i 280 za dva parking senzora. Dačija je nekada dolazila sa 3 komada. Odavno sa 6 komada. Dva samo kod Toyote. Drugar mi ima takav. Taj njegov mučeni yaris nema u zadnjim vratima bilo kakvu ostavu. Nema gde čačkalica da se stavi. A zadnja vrata mu pri zatvaranju zvone koliko su šuplja. Takav je svaki aktuelni yaris. A, ako na ugašenim kolima menjač stoji u rikvercu, pa upališ motor i hoćeš da kreneš unazad, kameri treba bar 10 sekundi dok se pojavi slika.Pitah ga: "Brate šta je ovo?" Kaže - "Toyota".
Ćopavi za CHR je 500, a za korolu hečbek i karavan je 740. Zar ne, prodajni savetniče?

Bane

pre 4 godine

Ne znaju da naprave dizel motor? Pa u svetu se dizel motor koristi samo za tererni saobracaj, samo se kod nas misli da je to nesto napredno kao i manuelni menjac. To su prazne price.

kele®

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)
Ne zna ni VW pa ga svi na Balkanu hvale. S tim što za razliku od VW, Toyota zna napraviti benzinac koji može preći 100.000 km bez kvara.

Discovery

pre 4 godine

Imam Toyotu celicu iz 94 benzinac 2.0 presla 380.000 km za 16 god menjao jednom komplet kvacila i diskove i plocice .....i zamene ulja na 10.000 km i to je sve......auto je jos prva boja malo mu izbledela farba ali i dalje ide odlicno a na leru se ne cuje......sledeci auto opet Toyota obavezno !

sioux

pre 4 godine

Gledam oglase...
Nije mi jasno zasto je Auris skuplji od Civica, cak i ako je neku godinu stariji? Bar 1000-2000e. To je taj segment, kvalitet?

foka

pre 4 godine

@Sveta ma jok tebra, d4d je krs.. ja evo sa avensisom 2.0 d4d 93kw presao samo 550000, nikad srafa odvrnuo na njemu.. sta znaju japanci sta je kvalitet...

Ivan

pre 4 godine

Ja nisam hteo da doplatim za tocak i uzeo originalni od nekog coveka sa oglasa za 70evra onaj mali tocak. Navigacija se ne vidi na displeju ali ja koristim telefon za navigaciju i prica preko zvucnika gde da se skrece. Uglavnom u 95% voznji mi ne treba navigacija vec samo kada sam u inostranstvu a to je 3-4 puta godisnje. Zadnje sediste je odlicno ukoliko ste prosecno visoki. Iza mene sa 197cm stvarno za odraslog nema mesta a ukoliko se ukaze prilika malo se stisnem ali jako retko se desavalo za 3 godine. Za decu do 160cm je savrseno kako kod se okrene a meni je to primarno za sada. Sto se tice odrzavanja servisi su redovni od 11000-18000din kada se menja ulje za kocnice i antifriz a oko 35000 je najskuplji servis na 120000km. Inace auto je hibrid i potrosnja je super kako god okrenes ne ide preko 6 litara Benzina koji je jos uvek 10din jeftiniji.

C i n i k

pre 4 godine

Vasa, 12. jun 2019 15:50)

1.5 diesel iz Toyote?
Toyota je poznata po tome sto je uvek kupovala dizele, uglavnom od Bmw/a,nzn da imaju striktno svoj diesel,a ti verovatno mislis na 1.4 D4D koji opet nije proizvod Toyote,jer ponavljam,Toyota nikad nije,bar u skorijim decenijama, pravila diesel motor.
Njihova je filosofija drugacija,mali benzinci,hibridi,vodonik i struja.

Grabs popcorn

pre 4 godine

(pitanje, 13. jun 2019 11:06)

Auuu brate kakve sile tebe gone?
Napisa li čovek da je platio rezervni točak 260 ili 280€? Ne kapiram tu potrebu da lažeš! Uostalom na toyoti je da stavi cene kakve oni hoće, da stave doplatu kakvu oni hoće, da stave radni sat kakav oni žele, tebi ako se ne svidja ti ih zaobidji, kupi šta želiš niko ti ne brani. Uostalom vest je da je toyota najvredniji auto brend da svetu, nisam video da negde ima škode od koje toyota ima dosta da nauči hahahahahh!

Marko

pre 4 godine

„Nekome sa malom decom moze posluziti c segment ali velikoj porodici sa 2 tinejdzera je to mucenje. Ja planiram da uzmem vw passat kada mi deca odrastu malo da mogu da se voze pozadi ali to do srednje skole tj sledecih 7 godina Toyota Auris hibrid ce obaviti savrseno.“
(Ivan, 13. jun 2019 23:24)
Slažem se. To jeste problem kod nekih, i a kod korole, megana, 308 i sl. Što je pozadi zaista mesta samo za osnovce pa i kao karavan. A sednete npr. u astru karavan ili focus karavan, a pozadi može da sedne i čovek od dva metra. I takva karavan vozila C klase vozila onda mogu da vam porodično posluže sve do uzrasta dece dok imate zakonsku obavezu njihovog izdržavanja – dok se redovno školuju, a najkasnije do navršene 26 godine.Kupiti za 25-30 hiljada korolu karavan (a čak i kao nehibrid u paketu opreme sa lumbalnom podrškom samo za vozača, je oko 28k bez opcionala, pa i bez boje i navigacije), a da ti u ta kola za 2-3 godine ne može sesti dete prvog razreda srednje škole, to je zaista promašaj.

Nikola

pre 4 godine

Vozio sam novog Aurisa 2014. sada ga vozi moja snajka. Za 5 godina izgleda kao nov. Auto je manji, ali udoban, lepo ide i nikad ni najmanji problem sa njim. Bratov i30 se za istih 5 godina poprilicno raspao. Mozda ga on malo nepazljivije vozi, ali vizuelno je izgledao puno starije i u garanciji su menjane "hromirane" rucice vrata, jer je spao "hrom", nesto oko tockova (stabilizator) i jos par sitnica. Kad mu je bilo 6 godina, menjano je puno toga. Motor je jos uvek dobar, ali zamene koje je imao, kostale su razliku u ceni za Aurisa. Danas i brat vozi Rav4 i sve je tiptop. Glasam za Toyotu.

rosoo

pre 4 godine

najveci problem sa japanskim vozilima sto smo im mi pa i cela evropa marginalno trziste, duplo manje modela nam salju nego americi, slaba servisna mreza van Beograda, puno motora narocito dizel preko 2L. izdrzljivi i pouzdani svakako...na kraju se sve svede na isto koji auto ces kupiti...

stefan

pre 4 godine

Svi bogati ljudi u normalnim sredinama kupuju honde i tojote... 3 4 5 6l motore... Verovali ili ne u dohi torontu dubaiu vazi pravilo da se nemac cesce kvari i da je skuplje odrzavanje istog... Mi smo malaa nebitna zemlja i mali nebitan narod sa malom kupovnom moci tako da prava toyota nije ni krocila na nase trziste pa nismo ni merodavni po tom pitanju osim onih koji si putovali i raspitali se... Plus zakoni oko kubikaze 19 vek.... Samo u nasoj zemlji postoji papreno naplacivanje ekologije... Da bi vozio hibrida treba da zaradjujes 3k evra mesecno.. Tesko

kalimero

pre 4 godine

(Митар, 13. jun 2019 09:37)

I ja sam uzeo aurisa black edition, to je taj bi tone što pominješ, 1.6 atmosferac sa 137ks, ne znam koji je taj tvoj od 110ks??? Linearno ubrzanje sasvim dovoljno da povuče kad ga sašaltaš. To za kameru je glupost, noću jeste malo lošija ali sve te kamerice nisu profi kamere pa da imaš hd rezoluciju već služe da baciš pogled iza, i svaka se prlja ne samo na autisu već na svakom autu jer oblak prašine/kiše kovitla iza auta i zbog toga se brzo prlja. A znaš kad "zakasni", kad ga upalim i odmah hoću da krenem u rikverc, treba mu par sekundi da se "osvesti". Iakreno nisam to za neku manu shvatio, vozio sam dosta auta sa kamericom i auris ima sasvim zadovoljavajuću.
Parking senzore nemam kao ni rezervnu gumu pa neću komentarisati.
Ono što je mene prijatno iznenadilo jeste: udobnost, čak i na 17icama, nema niœta da pucka, krcka, lomi, sve je zategnuto kao pračka. Onda servis, prvi servis tačno 116€, kao u tabeli koju možete naći na sajtu. Sve u svemu za 16 hiljada € mislim da je dobra kupovina.

bora

pre 4 godine

@Sveta
Nije jasno šta ti je smešno. Da li to što je Tojota najvrednija iako ne zna da napravi dizel motor, ili je smešna tvrdnja da je najvrednija jer je, po tebi, vredniji neko drugi?

ciga

pre 4 godine

@Daleko sam ja
Lepo i nek te služe sa srećom, ali i dalje mi nije jasno kakve sve to veze ima sa Evropom zašto bi ikoga u Evropi zanimalo šta se vozi u Americi?

pitanje

pre 4 godine

@ odgovor
"1.Za rezervni tocak stvarno nisam upucen,to su trivijalne stvari"
Ako su "trivijalne", što je 740 evra? Jer je-pljačka.
2.Ako kod Toyote već postoji mogućnost odgovarajućeg povezivanja mobilnog i multimedije,zašto Toyota najavljuje da će tek krajem ove godine postepeno u svoje modele početi da ugradjuje Android auto i Aple CarPlay? Zato jer je ovo sada NEODGOVARAJUĆE.
3."Znam da toyota ima najmanje potrebe da se vozi na servis". Pa, kupi novu korolu sa npr. opcionim parking senzorima.Oni ne dolaze iz fabrike,već ih diler ugradi. Sa radnim satom od 4.800. Zato te za korolu ti senzori dodju 672 evra, od čega su "ruke" 165. Kola treba i servisirati. Opravljati. Sa cenom radnog sata koja je najveća na tržištu.
4."Danas su sva kola teskobna pozadi zbog opadajuce linije krova, ako nisi znao." Nisi ti onda seo od novih vozila C segmenta u bilo šta pozadi osim nove korole.Sa komforom pozadi korola deluje kao da je B segment.
5."Da zivim u sahari gde nema vode a ni prodavnica bilo bi mi bitno sto ne staje flasa od 1.5l vode". Ne može pozadi ni od 0,75 (napred jedva). A ako u korolu staviš onu od 0,5, ne postoji mesto da čovek negde odloži mobilni telefon ili maramice ili bilo šta.
6."Toyota nudi u svakom pocetnom paketu opreme vise nego bilo koji nemac ili kvazi nemac" Veruj da bi Toyota imala dosta toga da nauči i od škode.
7."verovatno si mlada pa i dalje verujes u sve sto puste na “televizoru”" Baš zato jer nisam mlada, ništa ne verujem prodajnim savetnicima.

ljAXE

pre 4 godine

Postoji i razlog zasto. Trziste je surovo, kupci prezahtevni. Svi prave dobre automobile. Vagen, Merc, Tesla, Nisan, Pezo, Subaru, BMW, Audi, Skoda...i u takvoj konkurenciji, Tojota najcenjenija. Bravo.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Toyota najvrednija a ne umeju da naprave dizel auto... smesno
(Sveta, 12. jun 2019 12:02)

Nemas ti pojma.Toyota i sada ima svoje odlicne dizele u ponudi raznih zapremina od 1,5 pa na gore
(Vasa, 12. jun 2019 15:50)

Crni Vasilije, taj aktuelni Toyota 1,5 dizel je iz PSA kuhinje:) To je 1,5 HDI.

Gagi

pre 4 godine

Koliko znam Tojota ne proizvodi traktore pa samim tim im nije bio prioritet da razvijaju male dizel motore. Za potrebe evropskog tržišta ubacivali kupljene dizele...

Митар

pre 4 godine

Узео сам зимус yариса Би-Тоне са пар опционала:навигација,неке лајсне,паркинг сензори,резервни точак,гумене патоснице,итд.
Једна ствар ме највише шокирала када сам видео кола на испоруци.За додатних 280 евра добио сам кола са само 2 (ДВА) паркинг сензора позади.Нисам могао да верујем да то може да се деси у 2019. години,при чему уопште нису функционални као на осталим возилима која сам возио (доста препрека уопште не примете),док је камера лоше резолуције,ноћу слабо употребљива, а и иначе веома осетљива на кишне капи (ништа не видите) и јако касни са укључивањем и по пар секунди (са осталим возилима бих се већ померио док се она упали).
Бирач брзина је такође разочаравајући.Није што нема клик-клак,звук ми не треба,већ јасно дефинисан положај ручице,а са овим при кретању често не знам да ли сам уопште убацио у прву или нисам и десило ми се зато пар пута да ми је мењач остао негде између и закрчао.
Резервни точак јесам платио 260 ако се не варам (или 280,можда),али,без тога не бих купио.
Да ли сам за око 16 хиљада могао да купим боља кола,не знам.Мислим да ни овај yарис није тако лош.Штета што има мануелну климу и што позади нема дискове.А ни у вожњи никада човек не би рекао да има 110-115 коња.Ја сам имао тестну вожњу,али,једно је пробати кола један круг око салона увозника,а скроз друга прича када почнете та кола да возите сваки дан.Тражите тестна кола на викенд.Ја нисам.И ту јесам погрешио.

odgovor

pre 4 godine

@pitanje, 1. Za rezervni tocak stvarno nisam upucen, to su trivijalne stvari jer vecina nudi setove za reparaciju. 2. Povezivaje sa multimedijom postoji i zove se mirrorlink ako nisi imao prilike uzivo da vidis imas na internetu. 3. Radni sat po drugim servisima stvarno ne znam koliko kosta jer me to ne zanima ali znam da toyota ima najmanje potrebe da se vozi na servis. 4. Danas su sva kola teskobna pozadi zbog opadajuce linije krova, ako nisi znao. 5. Da zivim u sahari gde nema vode a ni prodavnica bilo bi mi bitno sto ne staje flasa od 1.5l vode nego ona od 0.75l inace vrlo jaka komparativna prednost. 6. Toyota nudi u svakom pocetnom paketu opreme vise nego bilo koji nemac ili kvazi nemac (skoda,seat)... preporucio bih ti da se manes recenzija na yt jer vecina njih sluzi kao reklama a ne da ti pokaze auto kakav je zaista, verovatno si mlada pa i dalje verujes u sve sto puste na “televizoru”.

Аца

pre 4 godine

Ха, ха највреднији а "не знају направити дизел", колико би тек били вредни да га знају направити!?
Тојота не само да је највреднији "бренд" међу аутомобилима него јој и акције вреде као укупно три највећа произвођача аутомобила заједно, прва је Тојота са око 200 милијарди долара, а друга по вредности акција Хонда ( ЈАПАН ) са око 60 милијарди зелемабаћа. По верности купаца опет Тојота бр.1
Било би добро да новинари пишу мало и на тему вредности акција.
"возиш дизел!
то ми звучи јефтино
а ја се не волим јефтино возити"
Топ Гир Џереми Кларксон једном госту на опаску да вози дизел.

Daleko sam ja

pre 4 godine

Ne znam kako da krenem a da se netko od komentara ne uvrijedi.Citajuci vase kritike na racun Toyote da je ruzna,jeftina,skupa za odrzavanje ili ne nudi dovoljno za ulozeni novac,ovo je 21 prvi vijek i svatko bira za svoj novac sta zeli.Ovdje u Americi 2 najpouzdanija auta su Camry i Honda accord.Ali najbolja Toyota je Avalon a od SUV je 4 runner ili Sequioa.Ta auta se ne prodaju u Evropi.Ovo vam pisem jer sam promijenio sedam vrsta toyota a jos imam 2 avalon i sequoia.Znam ja sta je Toyota.

Petar

pre 4 godine

Ne znaju da naprave dizel motor? Pa u svetu se dizel motor koristi samo za tererni saobracaj, samo se kod nas misli da je to nesto napredno kao i manuelni menjac. To su prazne price.
(Bane, 12. jun 2019 12:59)

Aaaaa, pa reci, nisam znao da Francuzi i Nemci samo za tržište Srbije razvijaju dizele. Kako smo mi moćna država, ponosan sam!

Kacket

pre 4 godine

@pitanje, ko tebi drmao kavez prijatelju? Sto si toliko kivan na toyotu, jel su ti ljudi skrivili nesto. Stalno se pojavljujes sa istim komentarima, kao da tebe boli sto drugi kupuju toyotu i hvale je. Jedino ako ti od toga zavisi plata pa ti smetaju prodajne brojke i najvisa reputacija. Onaj ko hoce da kupi toyotu sigurno nece uvaziti tvoj komentar i zbog toga odustati. Ja koliko vidim toyota sve vise kod nas na ulicama, slicno je i u regionu. Stim sto crnogorci prednjace, boga mi i hrvati, mala sredina pa se dobar glas daleko cuje. Ti bolje nadje nesto pametnije da radis nego da cekas svaku vest i da vrtis istu plocu ili smisli nesto novo ako vec moras da gusis

SuprA__

pre 4 godine

Mogu samo reći jednu stvar vezano za Toyotu. Naime, vlasnik sam Avensisa iz 2005. i nemam je u posjedu niti godinu dana. Prije 3 tjedna mi dolazi pismo od Toyote da su uočili na toj seriji grešku na suvozačevom zračnom jastuku i da se javim u službeni servis i da će mi oni to besplatno promijeniti... Pa si ja mislim u sebi, koja firma!!! kad vodi računa o polovnome autu starom 14 godina!!! Nemam riječi... Nekog drugog nije briga ni za novije auto, a kamo li za tako staro auto. Eto to vam je Toyota!
Živili mi!

Ivan

pre 4 godine

Koliko se vi svo ovde hvatate za stvari koje nisste u stanju objektivno da ocenite tj niko nije osim proizvodjaca a proizvodjaci kazu da u Toyota Corolla i Honda Civic imaju kamere za voznju u rikverc najvece rezolucije i najsireg spektra boja tako da niste vi videli sta je losa kamera npr u Qaskajiu ili nekom VW. Sto se tice kasnjenja u odzivu on je najbolji kod BMW-a zatim Leksusa i Mercedesa oko 0.8 sekundi ali to nije do kamere vec do operativnog sistema. Npr Kod BMW je najbrzi operativni sistem. Sto se tice prostora na zadnjoj klupi svi automobili istog segmenta imaju veoma slicno prostora u kabini i u pitanju su razlike do 3cm tj tacnije do 1" sto je realno smesno i moze se reci zanemarljivo. Svaki automobil C segmenta je pravljen sa akcentom na prednja sedista a sa prostorom napred najraskosniji su Bmw Mercedes Toyota Peugeot Alfa Romeo i Citroen a prostorom za putnike na zadnjim sedistima VW grupa je ubedljivo najbolja. Pitanje je kome je sta prioritet. Nekome sa malom decom moze posluziti c segment ali velikoj porodici sa 2 tinejdzera je to mucenje. Ja planiram da uzmem vw passat kada mi deca odrastu malo da mogu da se voze pozadi ali to do srednje skole tj sledecih 7 godina Toyota Auris hibrid ce obaviti savrseno. Nas je problem sto nemamo novca da pa se uklapamo sa 4 clanom porodicom sa 2 studenta u Auris tj Korolu hecbek a to ne ide majkovicu jer taj auto nije za to ni pravljen.

Bojša boy

pre 4 godine

Za sve neupucene i ove sto kao ne znaju pa odgovaraju sami sebi, toyota pravi V6 i V8 dizele koji imaju najmanje kvarova! Proguglajte malo po internetu o kavrovima tih motora. Ovi do 2l radne zapremine su ili bmw ili pezo i nekada vw. Za razliku od vw toyota ne segmentira po trzistima kvalitet svojih vozila, vec nudi svuda isto. Cudo da se nije pojavio opet neki genije da kaze sta me briga sta se vozi u americi, kanadi, australiji ili na bliskom istoku, inace vrlo jak argument u odbrani stava da je “folcika” neprikosnovena. Takodje me cudi da se opet nije pojavio neki baja da kaze iz licnog iskustva neku baroniju. Mogu ovde ljudi da se se ljute do sutra ali istina je da ko jednom kupi toyotu uvek kupuje toyotu, jer tu nema skrivenih zackoljica koje krenu da crkavaju. Mozda nisu najatraktivnije na prvi pogled, mozda nemaju najlepsi enterijer ali da traju i da se ne kvare je cinjenica koja izgleda boli mnoge

ciga

pre 4 godine

@Mitar
Mene lično Toyota ne zanima, ali ovo što si napisao može da bude vezano za bilo kog drugog proizvođača. Kupiti auto tj dati tolike novce samo na osnovu stani kreni vožnje u nekom dvorištu je po meni skroz neozbiljno da ne kažem glupo. Pa ni cipele se ne kupuju na blef, a ne automobil. Ili imaš para na bacanje, pa te baš briga?