Utorak, 04.06.2019.

10:01

Odgovor za "hladan tuš" iz Brisela: Nećete otvoriti nijedno poglavlje, čitajte izveštaj EK

Pisanje medija o tome da je Srbija dobila hladan tuš iz Brisela jer bi ovog meseca mogla otvoriti samo jedno poglavlje u EU nisu hteli da komentarišu.

Izvor: Jutarnji list

Odgovor za "hladan tuš" iz Brisela: Neæete otvoriti nijedno poglavlje, èitajte izveštaj EK IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

laki78

pre 4 godine

I jel ce neko da snosi politicku odgovornost zbog ovoga?Alo ljudi nam rekli da smo ogrezli u korupciji,nemamo slobodne medije i imamo ocajno pravosudje.Zar to ne trazi bar neka objasnjenja od strane Vlade?

Nisam Englez

pre 4 godine

Та бајка о некаквој праведној и супер напредној Европи треба да се заврши. И за Југославију смо раних 80их веровали да је нешто посебно а показало се да је мућак.
(Бата Стојковић, 4. jun 2019 13:59) #

Paralela izmedju YU 80ih i EU 2019 je vise nego ocigledna. Ma "skoro" identicna!!

keja

pre 4 godine

Srbija je, primjerice, otvorila pregovore prije više od šest godina, a nije još uvijek otvorila niti polovicu pregovaračkih poglavlja. Do sada je otvorila svega 16 od ukupno 35 pregovaračkih poglavlja, a zatvorila samo dva, i to ona o kojima se zapravo ne pregovara...Znači nisu braća Hrvati krivi...

J.

pre 4 godine

"Ajde mi lepo da sredimo pravosudje i birokratiju, kao i da smanjimo nivo korupcije" Tasa
A ko te do sada sprečavao i ko te sprečava da to sve središ? A da smo u stanju da bilo šta sredinom, ne bismo imali ovakvu državu.

NY

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta !  
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37 ) 

Svi potrcase ka nama.Kina plasira jeftin novac, svoju radnu snagu i opremu.Mi u Kinu ni sibice ne mozemo da izvezemo.U Rusiju kajsije, tresnje i meso ako nam ne zabrane, U Indiju nista niti Indija bilo sta kod nas. Strasno drustvo

Daniel

pre 4 godine

počeo sam karijeru radeći na ovoj temi. posle dve godine rada sam skapirao o čemu se radi, od tada do dana današnjeg ZNAM da EU nije naša budućnost.

Nemanjici

pre 4 godine

Ova bezuslovna ucenjivanja nisu nista novo. Sto se mene tice ne treba da jurimo ka EU. Neka im njihova klonirana poljoprivreda, mesko joje najmanje podseca na meso, povrce koje je odvratno itd. Okrenimo se sami sebi i da vidimo sta nam je ciniti.

Aleksandar

pre 4 godine

Šta ima da se lažemo. Pravosudje i korupcija su na užasnom nivou, bez ikakvih izgleda da se poprave jer se na ovim poljima ne preduzima apsolutno ništa. Predsednik Vučić bi trebao da se pojavi pred kamerama i da nam kaže šta je njegova vlast uradila na tim poljima i kakve su za to vreme bile reakcije evrope na to što je učinjeno. Kratko i jasno.

Reforma pravosudja se odvija toliko sporo da se tako reći uopšte ne odvija. O korupciji da i ne govorimo, o tome svi znamo sve i ko drži i šta drži. Dokle više to laganje?

Ana Jovic

pre 4 godine

"Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.
(Samosvesna građanka,"

Gospodjo 'gradjanka", gradjani ce takodje shvatiti da nas ovakve kakvi smo sada, ne samo da ne zele u EU, vec nigde u ovom svetu. Kome treba jos jedna Kolumbija u Evropi? Put ka EU je put civilizacije, nam se u svakom poglavlju lepo kaze ovo se radi ovako, ono se radi onako itd, samo mi kao zemlja losih djaka na vlasti to ne slusamo.

ivan

pre 4 godine

Ma kao da bi EU nesto promenilo kod nas.
Zamajavanje.
Sta kao odjednom bi nestalo :korupcije,primitivizma,taksista,bahatih investitora,farme,parova...
Tesko.Deco draga recnike u ruke i pravac zapad.

Izdajnik sam al najlepši

pre 4 godine

E, baš nas briga! Mi iz Srbistana živimo u zlatnom dobu i ne želimo u nikakvu EU, nećemo da nam iko kvari teškom mukom postignuto blagostanje...

Ivan

pre 4 godine

Vec je vreme da shvatimo da nas evropa definitivno nece i da se napokon okrenemo sebi.
(Dan, 04. jun 2019 13:19)

Okreci se sebi koliko god zelis. Pre ce biti da mi necemo Evropu.

Zg anarhista

pre 4 godine

@Simerijanac Anarhista:
Sve je ovo lijepo što si napisao, tako nečemu sam se i ja nadao da će se desiti kad Hr uđe u EU. Međutim, stvari su se nakon ulaska počele drastično mijenjati - to je bila točka nakon koje su maske pale. Slobodno provjeri, ovaj sajt jako puno vijesti prenosi o tome, svakodnevno se u Hr događaju sramotne stvari, i gotovo ništa od ovog što si naveo se ne može ovdje primjeniti. Kršenja ljudskih prava, korupcija na svakom koraku, zatvaranje kulturnih institucija, razna maltretiranja, nametanje nazadnih vrijednosti cijelom društvu, to je postala naša svakodnevica od ulaska u EU (bilo je toga i prije, ali nikada na ovakvom nivou). Dok su trajali pristupni pregovori sve je izgledalo kao da ide u stvarno lijepom smjeru i mislio sam da ima nade za ovu zemlju. Ponekad poželim da ti pregovori još traju i da se divljaci i dalje pretvaraju da su pitomi. Ili da ostanu sakriveni u svojim rupama.

lek

pre 4 godine

Neko ovde rece da bi EU trebalo da presece sva sredstva koja na ovaj ili onaj nacin guraju u Srbiju. To i restrikcije na ono malo izvoza bi konacno ovim bezmozgovicima pokazalo zasto i koliko zavisimo od Evrope. Pa sa Rusijom, kojoj ne bismo mogli placati naftu, gas i rashodovanu ratnu opremu, i Kinom, kojoj bismo izvozili pilece nogice za potrebe omanjeg sela, u svetlu buducnost. Toliko.

misa

pre 4 godine

Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.
(Samosvesna građanka, 04. jun 2019 11:33)
ma odlicno treba da nam korupcija bude najgora u Evropi samo nekome u inat. Da je samo pitanje Kosova pa da razumem, ali nasa vlast ne sredjuje pitanja koja su od vitalnog znacaja za sve koji zive u ovoj drzavi korupcija, sudstvo,mediji...ako to ne sredjuju kad ih neko sa strane pritiska, sta mislis sta ce raditi kad ih niko ne bude terao

Бата Стојковић

pre 4 godine

Дошло време да им се окрену леђа. Та бајка о некаквој праведној и супер напредној Европи треба да се заврши. И за Југославију смо раних 80их веровали да је нешто посебно а показало се да је мућак.

Lorimer

pre 4 godine

Vec je vreme da shvatimo da nas evropa definitivno nece i da se napokon okrenemo sebi.
(Dan, 04. jun 2019 13:19)

Tek tada ima da propadnemo.

Marko

pre 4 godine

Može li ih iko navesti i potvrditi da se neće menjati i da se neće dodavati nova pravila.Svima u Srbiji je jasno da nije samo do pravila.
(Idi begaj, 04. jun 2019 11:36)

Ne. Naprotiv. Pravila se stalno menjaju, unapredjuju, donose nova. Eno link na Evropski parlament pa čitajte do mile volje. Sto duže mi čekamo, to više novih i drugačijih pravila. Eto, prosto.

Milan

pre 4 godine

Vladavina prava? Na primer medjunarodnog?

Jel to postovanje rezolucija UN?
Medjunarodnih sporazuma?

Evo na promer 1244.
Ili na primer Vensov plan za RSK.
Moze isto tako Helsinska Povelja o nerpmenjivosti granica u Evropi.

Licemerje EU nema granica. Ipak su Ameri za nijansu posteniji

Gde je izlaz?

pre 4 godine

Stavite se u njihov polozaj. Da li bi ste vi primili u demokratsko drustvo ovakvu Srbiju? Nego da mi nevezano za EU I Kosovo uvedemo pravnu drzavu zarad nas samih a me zbog njih.

Moras da se civilizujes da bi usao u EU

pre 4 godine

Posle pada Milosevica 2000-te godine jedan Evropski Nobelovac je izjaio da ce Srbija uci u EU posle promne jedno 10 to 15 vlada sto znaci izmedju 40 do 60 godina. Generacija koja sada zavrsava srednju skolu ce u najboljem slucaju ici u penziju ili polako umirati kada Srbija udje u EU. Dotle ce se tavoriti kao i sada i mic po mic zivot ce postajati bolji. Gde su Rumunija i Bugarska sada tu ce mo mi biti za 40-tak i vise godina.
Zato smo ja i moja porodica u USA (kao i mnoge ostale).

mr.wolf

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta ! 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37 )

Naravno, sto bi saradjvao sa nekin ko je 500-1000 km od tebe, kad je logicnije i prirodnije da saradjujes sa nekim ko je 5000-10000 km od tebe.

Sarma

pre 4 godine

Pravosudje. Rak rana naseg sistema.
Bez normalnog pravosudja, ne mozemo ni u Africku uniju, a kamo li u Evropu.
Vlast ne zeli da resi pravosudje, makar nikad be usli u EU. Za razloge pirajte njih...

Zoran

pre 4 godine

"smesni su mi ovi sto tvrde da nas evropa mrzi, i da nas nece i da nas nesto ucenjuje da mi na nesto lose pristanemo. pa ljudi moji, sve sto su naveli je tacno, i svi uslovi su zapravo za nase dobro. zar vi ne bi voleli da zivite u drzavi gde se zakon postuje i vazi za sve, gde mozete da tuzite nekoga ko vam je ucinio nesto lose i da sud presudi u vasu korist u razumnom roku."

Ne bi voleli. Oni rešavaju probleme preko kumova i ispod žita, njima ne treba uređena država jer ne mogu da mešetare, njima odgovara da autoput u Srbiji bude duplo skuplji nego u Makedoniji, a sve se kriju iza "nećemo se saginjati ".

MoX

pre 4 godine

U Srbiji nista novo - necemo u EU ali hocemo njene pare. Necemo u EU ali smo zatrpali Nemacku ambasadu zahtevima za radne vize. Necemo u EU ali glasamo za coveka koji nam kaze da bez nje ne mozemo. Srpska posla...

Boris Banović

pre 4 godine

Olako je komentarisati bez ikakve odgovornosti, ali nameće se nedvosmislen zaključak da je EU šarena laža, bar za Srbiju ! Podržavam nastojanja da se priključimo EU , ali cena je za nas previsoka : odreći se Kosova, odreći se Rusije i Kine, pristupiti NATO itd, itd........ ! Ako preovlada podrška naroda politici Čedomira Jovanovića, pomiriću se i biti opet lojalan državljanin Srbije !

Tako to biva...

pre 4 godine

Tito je mogao da sedi na dve stolice ali Tito je bio Tito, i to je bilo jedno drugo vreme kada je glas Rusije odnosno tadašnjeg SSSR-a ipak čuo. Danas su došla druga vremena. Cela Istočna Evropa je u EU i NATO. Starije generacije se sečaju šta smo 1980 bili za Poljsku, Čehoslovačku i Rumuniju, a pogledajte gde su danas oni a gde smo mi. Rusija nas podržava samo na rečima a konkretno ništa.

Darko

pre 4 godine

Ljudi iz Evrope nisu slepi da ne vide sta se ovde dogadja. Nisu nas oni zvali tamo, sami zelimo da se pridruzimo civilizovanom svetu ali to podrazumeva i neke obaveze a ne samo pogodnosti.

веверица

pre 4 godine

црна гора је отворила нпр. 32 од 33 поглавља.
наша држава све више личи на африку, а све мање на европу, па не чуди да смо системски и по уређењу далеко и све даље од преговора о пријему. да би неко преговарао око еу и ушао у еу, прво мора своју државу системски да среди и организује до одређеног нивоа, а на том путу ти еу помаже саветодавно и финансијски. то је цела поента тих поглавља.
наше владе очугледно не желе да овде буде европа, него да буде африка или централна азија, јер онда политичари могу да раде шта хоће и да остану изнад закона. то је та прича...

Smislov

pre 4 godine

Posle govora predsednice Vlade, koda je sa podsmehom komentarisala izveštaj EK, nije ni čudo. I još dugo nećemo otvarati, a ni zatvarati poglavlja. Ova Vlada se na delima sve više udaljava od EU. Još jedan razlog da Vučić da ostavku i omogući proevropskim političarima da dođu na vlast.

časlav

pre 4 godine

Hahah ali najjači su mi ovi iz kometara što zagovaraju prekid EU pregovora a polomiše se da odu da žive i rade u Nemačkoj i drugim EU zemljama ??

Pa da li ste vi svesni svoje nesvesti?

Još najbolje što mislite da se vi nešto pitate i da će vas danas sutra neko nešto pitati oko ulaska u NATO i EU ???

ivan.zagreb

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta !
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37

Vladavina prava u tim zemljama čista desetka.

Ja

pre 4 godine

E moja evropo, pa mi kada bi mogli da sredimo sudstvo, korupciju i slobodu medija, nama EU nebi ni trebala. Ove tri stavke se nikada nece menjati jer ne odgovaraju onima koji su na vlasti, ko god bio... U srbiji su se uvek i navek politikom bavili samo onaj sloj ljudi koji hoce licnu korist....da ne kazem sami krem društva. Neka me neko demantuje. EU sa pravom trazi tako nesto jer znaju da se to nikada nece desiti i ne trebaju im srbi, sa razlogom.

Alex

pre 4 godine

Vlasti u Srbiji kukaju kao loš đak da ga ne voli profesor a taman posla da stave prst na čelo i da se zapitaju šta rade sve ove godine! Međutim, to i ne iznenađuje ,obzirom da su, nekada loši đaci, preuzeli kormilo ove napaćene zemlje i voze pravo u ambis.

Idi begaj

pre 4 godine

Ako vec zelimo da udjemo u organizaciju koja ima sopstvena pravila, onda nemamo prava da se ljutimo ako njihove kriterijume o pristupu ne ispunjavamo.
(Dusan, 04. jun 2019 10:51)

Može li ih iko navesti i potvrditi da se neće menjati i da se neće dodavati nova pravila.Svima u Srbiji je jasno da nije samo do pravila.

Tasa

pre 4 godine

Ajde mi lepo da sredimo pravosudje i birokratiju, kao i da smanjimo nivo korupcije. Kada to uradimo da li ce EU da nas primi ili ne postaje mnogo manje bitno, jer to znaci da ponovo imamo drzavu a ne ovu banana republiku.
Nemojte da nasedate na ove zamene teza kako mi to treba da uradimo da bi nas EU primila, pa nas obi sad kao nesto teraju.

Bob

pre 4 godine

Svi znamo i svi vidimo da nam pravosudje nikako ne funksionise. Jednostavno malom coveku pravda je nedostizna. Koliko para toliko imas i pravde.

mrmlj

pre 4 godine

@(Kontra udar, 04. jun 2019 10:30) naravno da nas uslovljavaju. normalno je da ne pustaju svakoga u svoju kucu tek tako. to sto mi imamo kompleks vise vrednosti pa mislimo da je to jer nas ne vole jer smo lepsi, pametniji itd. je samo nas problem.

Besna glista®

pre 4 godine

Da se ja pitam radio bih na stvaranju Evropskih pravila i zakona u zemlji zbog nas samih a onda Evropa ako hoće da nas primi hoće, ako neće mi ne treba uopšte da se nudimo. Zna se da ko se nudi njemu se nameću ucene dok ne padne na kolena.

WWW

pre 4 godine

Некада је АВ тврдио да не треба да уђемо у ЕУ, сада тврди да морамо. Хајде да видимо писмено састављену листу аргумената, за и против, макар ћемо знати има ли смисла прича о уласку, шта год политичари радили "у име народа".

Okrenut

pre 4 godine

Čitam ovde u komentarima predlog "da se okrenemo sebi", šta to znači? Da se svojevoljno izolujemo i da držimo vođu doveka na vlasti?
Možemo mi da budemo samostalni, videli smo kako je to izgledalo 90-tih. Pitajte mame i tate ako se sami ne sećate.

Miloš

pre 4 godine

Daj boze da nas dozivotno blokiraju, samo mozemo da ojacamo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (armija, 4. jun 2019 10:18)

Ja isto to kažem dao Bog da nas skroz blokiraju i da počnemo da jedemo korenje jer ovako mi od njihovih fondova regionalnog razvoja živimo kao država i kao pojedinci a i dalje lupetamo kako od EU imamo samo štete i kako nas ona sprečava da se okrenemo sami sebi (zabluda broj jedan jer nama to niko ne brani) kao i neko okretanje Rusiji i Kini (zabluda broj dva jer osim uvoza iz tih zemalja mi njima ne možemo ništa da ponudimo) i to sve da bi zadovoljili emocionalni krah jer su nas porazili u ratovima 90ih kada smo mi hteli da načinimo štetu drugima. Taj jaz u sebi i dalje imamo a ono što nemamo su bikovske testise da se pogledamo u ogledalo i kažemo sami sebi e bio si budala. Zato i iskljucivo samo zbog toga nama EU treba da ukine SVE i da nas izoluje da bi shvatili da je jedina alternativa EU nisu nikakva Rusija i Kina već Albanija,Kosovo i BiH koji kao i mi nikada neće ući u EU i da sa njima pravimo savez ili konfederaciju. Ali pošto su oni nama "prirodni" neprijatelji onda će nam i oni najverovatnije biti krivi zbog stanja u našoj državi.

Onog momenta kada naš prosečan mozak uvidi da boljitak donose isključivo dobri odnosi i diplomatski i ekonomski sa svim komšijama a ne sa Amerikom i Rusijom onda je jako lako uvideti šta raditi i gde pristupiti.

Dobros-AV

pre 4 godine

Ma zasto bi i otvarali? Za dve, najvise tri godine cemo biti po svemu ispred njih ... ako EU uopste bude postojala za dve (najvise tri) godine!
A sudstvo i pravo treba da reorganizujemo i zbog nas samih, a ne zbog EU ili bilo kog drugog saveza u koji bi usli... ako nas neko zeli.

Samosvesna građanka

pre 4 godine

Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.

leptirica

pre 4 godine

Puno je istine u svim ovim navodima, većina današnjih članica unije, posebno ovih koje su to od skoro , su fingirale da su ispunile uslove. I posebno je licemerje od tih članica (čitaj Hrvatska) da na bilo čemu insistiraju. Umesto da se pokriju po ušima i ćute oni još popuju. Ali tako je to kad neko nije kažnjen na vreme. Gledamo to već decenijama. Bahatost.
(Deda Jevrem, 04. jun 2019 10:37)

U Hrvatskoj su radi korupcije osuđeni bivši premijer, gradonačelnik glavnog grada, nekoliko ministara.... Novine i portali redovito pišu i kritiziraju svaki loš potez vlasti ili bilo koje druge stranke.... Na kraju kako to da svi mogu "fingirati" da su ispunili uvjete, samo Srbija nemože?

Sojic

pre 4 godine

Обећање за улазак? Да ако ће нам то бити мотив да напредујемо као друштво.
Улазак? Не, јер не верујем у добробит од уласка.

raca milosavljevic

pre 4 godine

... pravi se neka prica i mnogi grade karijere i primaju bas masne plate na tome i kod nas i kod evropejske birokratije a da je EU bas selektivna i da Srbiju bas tako tretira,maltretira to mirise na mnogo sto sta,neki prijemi su bili cisto politicko-strateski za NATO ... a hvala Bogu ima dobrih komentara ... treba zbog nas samih da mnoge stvari uredimo ... dakle u se i u svoje kljuse ....

Српски Црногорац, црногорски Србин

pre 4 godine

Или напуштамо ЕУ, што је у реду, или оставке неспособних који не умеју да воде земљу ка ЕУ, нема треће.

Dusan

pre 4 godine

Ne znam zasto bi EU otvorila nova poglavlja ako Srbija nije ispunila obaveze. To sto nasa vlast uporno pokusava da nas ubedi kako rade uzurbano da i pre vremena udjemo u EU je samo prica za narodne mase. Ako vec zelimo da udjemo u organizaciju koja ima sopstvena pravila, onda nemamo prava da se ljutimo ako njihove kriterijume o pristupu ne ispunjavamo.

Na zapadu nista novo

pre 4 godine

Zapravo su veoma realno opisali situaciju. To sto ce sada da krene melodrama vrha vlasti je nesto sasvim drugo. Ko im poveruje neka se iznenadi i sledecu put ako mu drago.

tocka

pre 4 godine

U izveštaju je glavna stvar ovo:
Problemi sa pravosudjem, korupcijom i slobodom medija.
Sve jasno.
Ovi naši u tu priču pokušavaju da uguraju nekakvo Kosovo, ali to nema nikakve veze. Činjenica je da smo sve dalje od demokratije, to ne žele da priznaju.

Mediocritical

pre 4 godine

U prevodu: "Što bi vas stizali, kada ste svi vi, krivi za naše sporo trčanje, i saplitanje? I taj MMF dolazi sve ređe kod nas: Ništa keš, samo priča, tapšanje podrške po ramenu, i ode"...
A poznato je, nama, i našem narodu: "Koliko para toliko muzike".
Ufitiljili ste nas.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Moć naše zemlje, danas čine sve one zemlje ,koje nisu prizna le Kosovo.To je naša snaga,koje mi nismo svesni.Naši najveći prijatelji su danas Rununi,uvek su to i bili.

ОПГ1

pre 4 godine

Сјајна вест за све нормалне људе.Сада треба радити на укидању осталих ЕУ глупости.

Никса

pre 4 godine

Да Бог да ни једно поглавље никад више не отворили. То би била највећа срећа за овај народ.

j1ggy

pre 4 godine

"Hrvatski portal navodi da je taj izveštaj prilično kritičan prema Srbiji, pogotovo oko reformi pravosuđa, vladavine prava i pritiska na medije."

Ko bi rekao?! Mora da je neka greska... To nismo mi, kod nas je sve fantazija...

Simerijanac Anarhista

pre 4 godine

smesni su mi ovi sto tvrde da nas evropa mrzi, i da nas nece i da nas nesto ucenjuje da mi na nesto lose pristanemo. pa ljudi moji, sve sto su naveli je tacno, i svi uslovi su zapravo za nase dobro. zar vi ne bi voleli da zivite u drzavi gde se zakon postuje i vazi za sve, gde mozete da tuzite nekoga ko vam je ucinio nesto lose i da sud presudi u vasu korist u razumnom roku. zar ne bi voleli da zivite u drzavi gde mozete da procitate u novinama i vidite na tv-u vise od jednog misljenja? da zapravo budete objektivno informisani u stvarima koje se desavaju, i da se ne plasiti da slobodno kazete svoje misljenje. naravno da bi voleli, zato i idete u te mrske zapadnoevropske eu zemlje da zivite i radite tamo, a ovde se bunite kad traze od nas da to isto uradimo pre nego sto nas prime.

SSSS

pre 4 godine

Ma ne, to je jedan ispolitizovan izveštaj tako da ga ne treba uzimati za ozbiljno - tvrdi naša premijerka. Kad ono, op trt gevezn zajn, oni su bili skroz ozbiljni.

jagodinac

pre 4 godine

Sve dok je na snazi mantra da EU nema alternativu, samo ce da tumaramo u mraku. Treba da se okrenemo sebi, da imamo sto bolje odnose sa ostatkom sveta i da zaboravimo na EU. Jednostavno, tamo nema mesta za nas. Naravno, da nema potrebe da budemo ni Ruska gubernija.

m

pre 4 godine

Vidite, mnogo volim nasu zemlju ali potpuno se slazem sa svakim ko nas tera da dovedemo u red nase pravosudje, sto treba da uradimo pre svega sebe radi. Mislim odavno da je to ubedljivo najgori sektor kod nas, rak rana naseg drustva.

Deda Jevrem

pre 4 godine

Puno je istine u svim ovim navodima, većina današnjih članica unije, posebno ovih koje su to od skoro , su fingirale da su ispunile uslove. I posebno je licemerje od tih članica (čitaj Hrvatska) da na bilo čemu insistiraju. Umesto da se pokriju po ušima i ćute oni još popuju. Ali tako je to kad neko nije kažnjen na vreme. Gledamo to već decenijama. Bahatost.

m

pre 4 godine

Vidite, mnogo volim nasu zemlju ali potpuno se slazem sa svakim ko nas tera da dovedemo u red nase pravosudje, sto treba da uradimo pre svega sebe radi. Mislim odavno da je to ubedljivo najgori sektor kod nas, rak rana naseg drustva.

Dusan

pre 4 godine

Ne znam zasto bi EU otvorila nova poglavlja ako Srbija nije ispunila obaveze. To sto nasa vlast uporno pokusava da nas ubedi kako rade uzurbano da i pre vremena udjemo u EU je samo prica za narodne mase. Ako vec zelimo da udjemo u organizaciju koja ima sopstvena pravila, onda nemamo prava da se ljutimo ako njihove kriterijume o pristupu ne ispunjavamo.

Simerijanac Anarhista

pre 4 godine

smesni su mi ovi sto tvrde da nas evropa mrzi, i da nas nece i da nas nesto ucenjuje da mi na nesto lose pristanemo. pa ljudi moji, sve sto su naveli je tacno, i svi uslovi su zapravo za nase dobro. zar vi ne bi voleli da zivite u drzavi gde se zakon postuje i vazi za sve, gde mozete da tuzite nekoga ko vam je ucinio nesto lose i da sud presudi u vasu korist u razumnom roku. zar ne bi voleli da zivite u drzavi gde mozete da procitate u novinama i vidite na tv-u vise od jednog misljenja? da zapravo budete objektivno informisani u stvarima koje se desavaju, i da se ne plasiti da slobodno kazete svoje misljenje. naravno da bi voleli, zato i idete u te mrske zapadnoevropske eu zemlje da zivite i radite tamo, a ovde se bunite kad traze od nas da to isto uradimo pre nego sto nas prime.

tocka

pre 4 godine

U izveštaju je glavna stvar ovo:
Problemi sa pravosudjem, korupcijom i slobodom medija.
Sve jasno.
Ovi naši u tu priču pokušavaju da uguraju nekakvo Kosovo, ali to nema nikakve veze. Činjenica je da smo sve dalje od demokratije, to ne žele da priznaju.

j1ggy

pre 4 godine

"Hrvatski portal navodi da je taj izveštaj prilično kritičan prema Srbiji, pogotovo oko reformi pravosuđa, vladavine prava i pritiska na medije."

Ko bi rekao?! Mora da je neka greska... To nismo mi, kod nas je sve fantazija...

Na zapadu nista novo

pre 4 godine

Zapravo su veoma realno opisali situaciju. To sto ce sada da krene melodrama vrha vlasti je nesto sasvim drugo. Ko im poveruje neka se iznenadi i sledecu put ako mu drago.

Zoran

pre 4 godine

"smesni su mi ovi sto tvrde da nas evropa mrzi, i da nas nece i da nas nesto ucenjuje da mi na nesto lose pristanemo. pa ljudi moji, sve sto su naveli je tacno, i svi uslovi su zapravo za nase dobro. zar vi ne bi voleli da zivite u drzavi gde se zakon postuje i vazi za sve, gde mozete da tuzite nekoga ko vam je ucinio nesto lose i da sud presudi u vasu korist u razumnom roku."

Ne bi voleli. Oni rešavaju probleme preko kumova i ispod žita, njima ne treba uređena država jer ne mogu da mešetare, njima odgovara da autoput u Srbiji bude duplo skuplji nego u Makedoniji, a sve se kriju iza "nećemo se saginjati ".

MoX

pre 4 godine

U Srbiji nista novo - necemo u EU ali hocemo njene pare. Necemo u EU ali smo zatrpali Nemacku ambasadu zahtevima za radne vize. Necemo u EU ali glasamo za coveka koji nam kaze da bez nje ne mozemo. Srpska posla...

SSSS

pre 4 godine

Ma ne, to je jedan ispolitizovan izveštaj tako da ga ne treba uzimati za ozbiljno - tvrdi naša premijerka. Kad ono, op trt gevezn zajn, oni su bili skroz ozbiljni.

Ana Jovic

pre 4 godine

"Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.
(Samosvesna građanka,"

Gospodjo 'gradjanka", gradjani ce takodje shvatiti da nas ovakve kakvi smo sada, ne samo da ne zele u EU, vec nigde u ovom svetu. Kome treba jos jedna Kolumbija u Evropi? Put ka EU je put civilizacije, nam se u svakom poglavlju lepo kaze ovo se radi ovako, ono se radi onako itd, samo mi kao zemlja losih djaka na vlasti to ne slusamo.

Српски Црногорац, црногорски Србин

pre 4 godine

Или напуштамо ЕУ, што је у реду, или оставке неспособних који не умеју да воде земљу ка ЕУ, нема треће.

Gde je izlaz?

pre 4 godine

Stavite se u njihov polozaj. Da li bi ste vi primili u demokratsko drustvo ovakvu Srbiju? Nego da mi nevezano za EU I Kosovo uvedemo pravnu drzavu zarad nas samih a me zbog njih.

Darko

pre 4 godine

Ljudi iz Evrope nisu slepi da ne vide sta se ovde dogadja. Nisu nas oni zvali tamo, sami zelimo da se pridruzimo civilizovanom svetu ali to podrazumeva i neke obaveze a ne samo pogodnosti.

NY

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta !  
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37 ) 

Svi potrcase ka nama.Kina plasira jeftin novac, svoju radnu snagu i opremu.Mi u Kinu ni sibice ne mozemo da izvezemo.U Rusiju kajsije, tresnje i meso ako nam ne zabrane, U Indiju nista niti Indija bilo sta kod nas. Strasno drustvo

Sarma

pre 4 godine

Pravosudje. Rak rana naseg sistema.
Bez normalnog pravosudja, ne mozemo ni u Africku uniju, a kamo li u Evropu.
Vlast ne zeli da resi pravosudje, makar nikad be usli u EU. Za razloge pirajte njih...

Okrenut

pre 4 godine

Čitam ovde u komentarima predlog "da se okrenemo sebi", šta to znači? Da se svojevoljno izolujemo i da držimo vođu doveka na vlasti?
Možemo mi da budemo samostalni, videli smo kako je to izgledalo 90-tih. Pitajte mame i tate ako se sami ne sećate.

Izdajnik sam al najlepši

pre 4 godine

E, baš nas briga! Mi iz Srbistana živimo u zlatnom dobu i ne želimo u nikakvu EU, nećemo da nam iko kvari teškom mukom postignuto blagostanje...

keja

pre 4 godine

Srbija je, primjerice, otvorila pregovore prije više od šest godina, a nije još uvijek otvorila niti polovicu pregovaračkih poglavlja. Do sada je otvorila svega 16 od ukupno 35 pregovaračkih poglavlja, a zatvorila samo dva, i to ona o kojima se zapravo ne pregovara...Znači nisu braća Hrvati krivi...

leptirica

pre 4 godine

Puno je istine u svim ovim navodima, većina današnjih članica unije, posebno ovih koje su to od skoro , su fingirale da su ispunile uslove. I posebno je licemerje od tih članica (čitaj Hrvatska) da na bilo čemu insistiraju. Umesto da se pokriju po ušima i ćute oni još popuju. Ali tako je to kad neko nije kažnjen na vreme. Gledamo to već decenijama. Bahatost.
(Deda Jevrem, 04. jun 2019 10:37)

U Hrvatskoj su radi korupcije osuđeni bivši premijer, gradonačelnik glavnog grada, nekoliko ministara.... Novine i portali redovito pišu i kritiziraju svaki loš potez vlasti ili bilo koje druge stranke.... Na kraju kako to da svi mogu "fingirati" da su ispunili uvjete, samo Srbija nemože?

Zg anarhista

pre 4 godine

@Simerijanac Anarhista:
Sve je ovo lijepo što si napisao, tako nečemu sam se i ja nadao da će se desiti kad Hr uđe u EU. Međutim, stvari su se nakon ulaska počele drastično mijenjati - to je bila točka nakon koje su maske pale. Slobodno provjeri, ovaj sajt jako puno vijesti prenosi o tome, svakodnevno se u Hr događaju sramotne stvari, i gotovo ništa od ovog što si naveo se ne može ovdje primjeniti. Kršenja ljudskih prava, korupcija na svakom koraku, zatvaranje kulturnih institucija, razna maltretiranja, nametanje nazadnih vrijednosti cijelom društvu, to je postala naša svakodnevica od ulaska u EU (bilo je toga i prije, ali nikada na ovakvom nivou). Dok su trajali pristupni pregovori sve je izgledalo kao da ide u stvarno lijepom smjeru i mislio sam da ima nade za ovu zemlju. Ponekad poželim da ti pregovori još traju i da se divljaci i dalje pretvaraju da su pitomi. Ili da ostanu sakriveni u svojim rupama.

Aleksandar

pre 4 godine

Šta ima da se lažemo. Pravosudje i korupcija su na užasnom nivou, bez ikakvih izgleda da se poprave jer se na ovim poljima ne preduzima apsolutno ništa. Predsednik Vučić bi trebao da se pojavi pred kamerama i da nam kaže šta je njegova vlast uradila na tim poljima i kakve su za to vreme bile reakcije evrope na to što je učinjeno. Kratko i jasno.

Reforma pravosudja se odvija toliko sporo da se tako reći uopšte ne odvija. O korupciji da i ne govorimo, o tome svi znamo sve i ko drži i šta drži. Dokle više to laganje?

J.

pre 4 godine

"Ajde mi lepo da sredimo pravosudje i birokratiju, kao i da smanjimo nivo korupcije" Tasa
A ko te do sada sprečavao i ko te sprečava da to sve središ? A da smo u stanju da bilo šta sredinom, ne bismo imali ovakvu državu.

Moras da se civilizujes da bi usao u EU

pre 4 godine

Posle pada Milosevica 2000-te godine jedan Evropski Nobelovac je izjaio da ce Srbija uci u EU posle promne jedno 10 to 15 vlada sto znaci izmedju 40 do 60 godina. Generacija koja sada zavrsava srednju skolu ce u najboljem slucaju ici u penziju ili polako umirati kada Srbija udje u EU. Dotle ce se tavoriti kao i sada i mic po mic zivot ce postajati bolji. Gde su Rumunija i Bugarska sada tu ce mo mi biti za 40-tak i vise godina.
Zato smo ja i moja porodica u USA (kao i mnoge ostale).

Smislov

pre 4 godine

Posle govora predsednice Vlade, koda je sa podsmehom komentarisala izveštaj EK, nije ni čudo. I još dugo nećemo otvarati, a ni zatvarati poglavlja. Ova Vlada se na delima sve više udaljava od EU. Još jedan razlog da Vučić da ostavku i omogući proevropskim političarima da dođu na vlast.

Ivan

pre 4 godine

Vec je vreme da shvatimo da nas evropa definitivno nece i da se napokon okrenemo sebi.
(Dan, 04. jun 2019 13:19)

Okreci se sebi koliko god zelis. Pre ce biti da mi necemo Evropu.

Tako to biva...

pre 4 godine

Tito je mogao da sedi na dve stolice ali Tito je bio Tito, i to je bilo jedno drugo vreme kada je glas Rusije odnosno tadašnjeg SSSR-a ipak čuo. Danas su došla druga vremena. Cela Istočna Evropa je u EU i NATO. Starije generacije se sečaju šta smo 1980 bili za Poljsku, Čehoslovačku i Rumuniju, a pogledajte gde su danas oni a gde smo mi. Rusija nas podržava samo na rečima a konkretno ništa.

mr.wolf

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta ! 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37 )

Naravno, sto bi saradjvao sa nekin ko je 500-1000 km od tebe, kad je logicnije i prirodnije da saradjujes sa nekim ko je 5000-10000 km od tebe.

misa

pre 4 godine

Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.
(Samosvesna građanka, 04. jun 2019 11:33)
ma odlicno treba da nam korupcija bude najgora u Evropi samo nekome u inat. Da je samo pitanje Kosova pa da razumem, ali nasa vlast ne sredjuje pitanja koja su od vitalnog znacaja za sve koji zive u ovoj drzavi korupcija, sudstvo,mediji...ako to ne sredjuju kad ih neko sa strane pritiska, sta mislis sta ce raditi kad ih niko ne bude terao

Miloš

pre 4 godine

Daj boze da nas dozivotno blokiraju, samo mozemo da ojacamo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (armija, 4. jun 2019 10:18)

Ja isto to kažem dao Bog da nas skroz blokiraju i da počnemo da jedemo korenje jer ovako mi od njihovih fondova regionalnog razvoja živimo kao država i kao pojedinci a i dalje lupetamo kako od EU imamo samo štete i kako nas ona sprečava da se okrenemo sami sebi (zabluda broj jedan jer nama to niko ne brani) kao i neko okretanje Rusiji i Kini (zabluda broj dva jer osim uvoza iz tih zemalja mi njima ne možemo ništa da ponudimo) i to sve da bi zadovoljili emocionalni krah jer su nas porazili u ratovima 90ih kada smo mi hteli da načinimo štetu drugima. Taj jaz u sebi i dalje imamo a ono što nemamo su bikovske testise da se pogledamo u ogledalo i kažemo sami sebi e bio si budala. Zato i iskljucivo samo zbog toga nama EU treba da ukine SVE i da nas izoluje da bi shvatili da je jedina alternativa EU nisu nikakva Rusija i Kina već Albanija,Kosovo i BiH koji kao i mi nikada neće ući u EU i da sa njima pravimo savez ili konfederaciju. Ali pošto su oni nama "prirodni" neprijatelji onda će nam i oni najverovatnije biti krivi zbog stanja u našoj državi.

Onog momenta kada naš prosečan mozak uvidi da boljitak donose isključivo dobri odnosi i diplomatski i ekonomski sa svim komšijama a ne sa Amerikom i Rusijom onda je jako lako uvideti šta raditi i gde pristupiti.

lek

pre 4 godine

Neko ovde rece da bi EU trebalo da presece sva sredstva koja na ovaj ili onaj nacin guraju u Srbiju. To i restrikcije na ono malo izvoza bi konacno ovim bezmozgovicima pokazalo zasto i koliko zavisimo od Evrope. Pa sa Rusijom, kojoj ne bismo mogli placati naftu, gas i rashodovanu ratnu opremu, i Kinom, kojoj bismo izvozili pilece nogice za potrebe omanjeg sela, u svetlu buducnost. Toliko.

Alex

pre 4 godine

Vlasti u Srbiji kukaju kao loš đak da ga ne voli profesor a taman posla da stave prst na čelo i da se zapitaju šta rade sve ove godine! Međutim, to i ne iznenađuje ,obzirom da su, nekada loši đaci, preuzeli kormilo ove napaćene zemlje i voze pravo u ambis.

Lorimer

pre 4 godine

Vec je vreme da shvatimo da nas evropa definitivno nece i da se napokon okrenemo sebi.
(Dan, 04. jun 2019 13:19)

Tek tada ima da propadnemo.

ivan.zagreb

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta !
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37

Vladavina prava u tim zemljama čista desetka.

веверица

pre 4 godine

црна гора је отворила нпр. 32 од 33 поглавља.
наша држава све више личи на африку, а све мање на европу, па не чуди да смо системски и по уређењу далеко и све даље од преговора о пријему. да би неко преговарао око еу и ушао у еу, прво мора своју државу системски да среди и организује до одређеног нивоа, а на том путу ти еу помаже саветодавно и финансијски. то је цела поента тих поглавља.
наше владе очугледно не желе да овде буде европа, него да буде африка или централна азија, јер онда политичари могу да раде шта хоће и да остану изнад закона. то је та прича...

Ja

pre 4 godine

E moja evropo, pa mi kada bi mogli da sredimo sudstvo, korupciju i slobodu medija, nama EU nebi ni trebala. Ove tri stavke se nikada nece menjati jer ne odgovaraju onima koji su na vlasti, ko god bio... U srbiji su se uvek i navek politikom bavili samo onaj sloj ljudi koji hoce licnu korist....da ne kazem sami krem društva. Neka me neko demantuje. EU sa pravom trazi tako nesto jer znaju da se to nikada nece desiti i ne trebaju im srbi, sa razlogom.

jagodinac

pre 4 godine

Sve dok je na snazi mantra da EU nema alternativu, samo ce da tumaramo u mraku. Treba da se okrenemo sebi, da imamo sto bolje odnose sa ostatkom sveta i da zaboravimo na EU. Jednostavno, tamo nema mesta za nas. Naravno, da nema potrebe da budemo ni Ruska gubernija.

Mediocritical

pre 4 godine

U prevodu: "Što bi vas stizali, kada ste svi vi, krivi za naše sporo trčanje, i saplitanje? I taj MMF dolazi sve ređe kod nas: Ništa keš, samo priča, tapšanje podrške po ramenu, i ode"...
A poznato je, nama, i našem narodu: "Koliko para toliko muzike".
Ufitiljili ste nas.

časlav

pre 4 godine

Hahah ali najjači su mi ovi iz kometara što zagovaraju prekid EU pregovora a polomiše se da odu da žive i rade u Nemačkoj i drugim EU zemljama ??

Pa da li ste vi svesni svoje nesvesti?

Još najbolje što mislite da se vi nešto pitate i da će vas danas sutra neko nešto pitati oko ulaska u NATO i EU ???

Никса

pre 4 godine

Да Бог да ни једно поглавље никад више не отворили. То би била највећа срећа за овај народ.

Besna glista®

pre 4 godine

Da se ja pitam radio bih na stvaranju Evropskih pravila i zakona u zemlji zbog nas samih a onda Evropa ako hoće da nas primi hoće, ako neće mi ne treba uopšte da se nudimo. Zna se da ko se nudi njemu se nameću ucene dok ne padne na kolena.

Tasa

pre 4 godine

Ajde mi lepo da sredimo pravosudje i birokratiju, kao i da smanjimo nivo korupcije. Kada to uradimo da li ce EU da nas primi ili ne postaje mnogo manje bitno, jer to znaci da ponovo imamo drzavu a ne ovu banana republiku.
Nemojte da nasedate na ove zamene teza kako mi to treba da uradimo da bi nas EU primila, pa nas obi sad kao nesto teraju.

ОПГ1

pre 4 godine

Сјајна вест за све нормалне људе.Сада треба радити на укидању осталих ЕУ глупости.

ivan

pre 4 godine

Ma kao da bi EU nesto promenilo kod nas.
Zamajavanje.
Sta kao odjednom bi nestalo :korupcije,primitivizma,taksista,bahatih investitora,farme,parova...
Tesko.Deco draga recnike u ruke i pravac zapad.

Marko

pre 4 godine

Može li ih iko navesti i potvrditi da se neće menjati i da se neće dodavati nova pravila.Svima u Srbiji je jasno da nije samo do pravila.
(Idi begaj, 04. jun 2019 11:36)

Ne. Naprotiv. Pravila se stalno menjaju, unapredjuju, donose nova. Eno link na Evropski parlament pa čitajte do mile volje. Sto duže mi čekamo, to više novih i drugačijih pravila. Eto, prosto.

mrmlj

pre 4 godine

@(Kontra udar, 04. jun 2019 10:30) naravno da nas uslovljavaju. normalno je da ne pustaju svakoga u svoju kucu tek tako. to sto mi imamo kompleks vise vrednosti pa mislimo da je to jer nas ne vole jer smo lepsi, pametniji itd. je samo nas problem.

Deda Jevrem

pre 4 godine

Puno je istine u svim ovim navodima, većina današnjih članica unije, posebno ovih koje su to od skoro , su fingirale da su ispunile uslove. I posebno je licemerje od tih članica (čitaj Hrvatska) da na bilo čemu insistiraju. Umesto da se pokriju po ušima i ćute oni još popuju. Ali tako je to kad neko nije kažnjen na vreme. Gledamo to već decenijama. Bahatost.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Moć naše zemlje, danas čine sve one zemlje ,koje nisu prizna le Kosovo.To je naša snaga,koje mi nismo svesni.Naši najveći prijatelji su danas Rununi,uvek su to i bili.

Bob

pre 4 godine

Svi znamo i svi vidimo da nam pravosudje nikako ne funksionise. Jednostavno malom coveku pravda je nedostizna. Koliko para toliko imas i pravde.

Nisam Englez

pre 4 godine

Та бајка о некаквој праведној и супер напредној Европи треба да се заврши. И за Југославију смо раних 80их веровали да је нешто посебно а показало се да је мућак.
(Бата Стојковић, 4. jun 2019 13:59) #

Paralela izmedju YU 80ih i EU 2019 je vise nego ocigledna. Ma "skoro" identicna!!

WWW

pre 4 godine

Некада је АВ тврдио да не треба да уђемо у ЕУ, сада тврди да морамо. Хајде да видимо писмено састављену листу аргумената, за и против, макар ћемо знати има ли смисла прича о уласку, шта год политичари радили "у име народа".

Daniel

pre 4 godine

počeo sam karijeru radeći na ovoj temi. posle dve godine rada sam skapirao o čemu se radi, od tada do dana današnjeg ZNAM da EU nije naša budućnost.

laki78

pre 4 godine

I jel ce neko da snosi politicku odgovornost zbog ovoga?Alo ljudi nam rekli da smo ogrezli u korupciji,nemamo slobodne medije i imamo ocajno pravosudje.Zar to ne trazi bar neka objasnjenja od strane Vlade?

Бата Стојковић

pre 4 godine

Дошло време да им се окрену леђа. Та бајка о некаквој праведној и супер напредној Европи треба да се заврши. И за Југославију смо раних 80их веровали да је нешто посебно а показало се да је мућак.

Nemanjici

pre 4 godine

Ova bezuslovna ucenjivanja nisu nista novo. Sto se mene tice ne treba da jurimo ka EU. Neka im njihova klonirana poljoprivreda, mesko joje najmanje podseca na meso, povrce koje je odvratno itd. Okrenimo se sami sebi i da vidimo sta nam je ciniti.

Milan

pre 4 godine

Vladavina prava? Na primer medjunarodnog?

Jel to postovanje rezolucija UN?
Medjunarodnih sporazuma?

Evo na promer 1244.
Ili na primer Vensov plan za RSK.
Moze isto tako Helsinska Povelja o nerpmenjivosti granica u Evropi.

Licemerje EU nema granica. Ipak su Ameri za nijansu posteniji

Dobros-AV

pre 4 godine

Ma zasto bi i otvarali? Za dve, najvise tri godine cemo biti po svemu ispred njih ... ako EU uopste bude postojala za dve (najvise tri) godine!
A sudstvo i pravo treba da reorganizujemo i zbog nas samih, a ne zbog EU ili bilo kog drugog saveza u koji bi usli... ako nas neko zeli.

Sojic

pre 4 godine

Обећање за улазак? Да ако ће нам то бити мотив да напредујемо као друштво.
Улазак? Не, јер не верујем у добробит од уласка.

raca milosavljevic

pre 4 godine

... pravi se neka prica i mnogi grade karijere i primaju bas masne plate na tome i kod nas i kod evropejske birokratije a da je EU bas selektivna i da Srbiju bas tako tretira,maltretira to mirise na mnogo sto sta,neki prijemi su bili cisto politicko-strateski za NATO ... a hvala Bogu ima dobrih komentara ... treba zbog nas samih da mnoge stvari uredimo ... dakle u se i u svoje kljuse ....

Samosvesna građanka

pre 4 godine

Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.

Idi begaj

pre 4 godine

Ako vec zelimo da udjemo u organizaciju koja ima sopstvena pravila, onda nemamo prava da se ljutimo ako njihove kriterijume o pristupu ne ispunjavamo.
(Dusan, 04. jun 2019 10:51)

Može li ih iko navesti i potvrditi da se neće menjati i da se neće dodavati nova pravila.Svima u Srbiji je jasno da nije samo do pravila.

Boris Banović

pre 4 godine

Olako je komentarisati bez ikakve odgovornosti, ali nameće se nedvosmislen zaključak da je EU šarena laža, bar za Srbiju ! Podržavam nastojanja da se priključimo EU , ali cena je za nas previsoka : odreći se Kosova, odreći se Rusije i Kine, pristupiti NATO itd, itd........ ! Ako preovlada podrška naroda politici Čedomira Jovanovića, pomiriću se i biti opet lojalan državljanin Srbije !

Никса

pre 4 godine

Да Бог да ни једно поглавље никад више не отворили. То би била највећа срећа за овај народ.

ОПГ1

pre 4 godine

Сјајна вест за све нормалне људе.Сада треба радити на укидању осталих ЕУ глупости.

Deda Jevrem

pre 4 godine

Puno je istine u svim ovim navodima, većina današnjih članica unije, posebno ovih koje su to od skoro , su fingirale da su ispunile uslove. I posebno je licemerje od tih članica (čitaj Hrvatska) da na bilo čemu insistiraju. Umesto da se pokriju po ušima i ćute oni još popuju. Ali tako je to kad neko nije kažnjen na vreme. Gledamo to već decenijama. Bahatost.

Jarić T Živadin

pre 4 godine

Moć naše zemlje, danas čine sve one zemlje ,koje nisu prizna le Kosovo.To je naša snaga,koje mi nismo svesni.Naši najveći prijatelji su danas Rununi,uvek su to i bili.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Дошло време да им се окрену леђа. Та бајка о некаквој праведној и супер напредној Европи треба да се заврши. И за Југославију смо раних 80их веровали да је нешто посебно а показало се да је мућак.

Nemanjici

pre 4 godine

Ova bezuslovna ucenjivanja nisu nista novo. Sto se mene tice ne treba da jurimo ka EU. Neka im njihova klonirana poljoprivreda, mesko joje najmanje podseca na meso, povrce koje je odvratno itd. Okrenimo se sami sebi i da vidimo sta nam je ciniti.

jagodinac

pre 4 godine

Sve dok je na snazi mantra da EU nema alternativu, samo ce da tumaramo u mraku. Treba da se okrenemo sebi, da imamo sto bolje odnose sa ostatkom sveta i da zaboravimo na EU. Jednostavno, tamo nema mesta za nas. Naravno, da nema potrebe da budemo ni Ruska gubernija.

Samosvesna građanka

pre 4 godine

Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.

Idi begaj

pre 4 godine

Ako vec zelimo da udjemo u organizaciju koja ima sopstvena pravila, onda nemamo prava da se ljutimo ako njihove kriterijume o pristupu ne ispunjavamo.
(Dusan, 04. jun 2019 10:51)

Može li ih iko navesti i potvrditi da se neće menjati i da se neće dodavati nova pravila.Svima u Srbiji je jasno da nije samo do pravila.

Sojic

pre 4 godine

Обећање за улазак? Да ако ће нам то бити мотив да напредујемо као друштво.
Улазак? Не, јер не верујем у добробит од уласка.

Daniel

pre 4 godine

počeo sam karijeru radeći na ovoj temi. posle dve godine rada sam skapirao o čemu se radi, od tada do dana današnjeg ZNAM da EU nije naša budućnost.

Milan

pre 4 godine

Vladavina prava? Na primer medjunarodnog?

Jel to postovanje rezolucija UN?
Medjunarodnih sporazuma?

Evo na promer 1244.
Ili na primer Vensov plan za RSK.
Moze isto tako Helsinska Povelja o nerpmenjivosti granica u Evropi.

Licemerje EU nema granica. Ipak su Ameri za nijansu posteniji

Boris Banović

pre 4 godine

Olako je komentarisati bez ikakve odgovornosti, ali nameće se nedvosmislen zaključak da je EU šarena laža, bar za Srbiju ! Podržavam nastojanja da se priključimo EU , ali cena je za nas previsoka : odreći se Kosova, odreći se Rusije i Kine, pristupiti NATO itd, itd........ ! Ako preovlada podrška naroda politici Čedomira Jovanovića, pomiriću se i biti opet lojalan državljanin Srbije !

Ana Jovic

pre 4 godine

"Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.
(Samosvesna građanka,"

Gospodjo 'gradjanka", gradjani ce takodje shvatiti da nas ovakve kakvi smo sada, ne samo da ne zele u EU, vec nigde u ovom svetu. Kome treba jos jedna Kolumbija u Evropi? Put ka EU je put civilizacije, nam se u svakom poglavlju lepo kaze ovo se radi ovako, ono se radi onako itd, samo mi kao zemlja losih djaka na vlasti to ne slusamo.

Dobros-AV

pre 4 godine

Ma zasto bi i otvarali? Za dve, najvise tri godine cemo biti po svemu ispred njih ... ako EU uopste bude postojala za dve (najvise tri) godine!
A sudstvo i pravo treba da reorganizujemo i zbog nas samih, a ne zbog EU ili bilo kog drugog saveza u koji bi usli... ako nas neko zeli.

Dusan

pre 4 godine

Ne znam zasto bi EU otvorila nova poglavlja ako Srbija nije ispunila obaveze. To sto nasa vlast uporno pokusava da nas ubedi kako rade uzurbano da i pre vremena udjemo u EU je samo prica za narodne mase. Ako vec zelimo da udjemo u organizaciju koja ima sopstvena pravila, onda nemamo prava da se ljutimo ako njihove kriterijume o pristupu ne ispunjavamo.

Zg anarhista

pre 4 godine

@Simerijanac Anarhista:
Sve je ovo lijepo što si napisao, tako nečemu sam se i ja nadao da će se desiti kad Hr uđe u EU. Međutim, stvari su se nakon ulaska počele drastično mijenjati - to je bila točka nakon koje su maske pale. Slobodno provjeri, ovaj sajt jako puno vijesti prenosi o tome, svakodnevno se u Hr događaju sramotne stvari, i gotovo ništa od ovog što si naveo se ne može ovdje primjeniti. Kršenja ljudskih prava, korupcija na svakom koraku, zatvaranje kulturnih institucija, razna maltretiranja, nametanje nazadnih vrijednosti cijelom društvu, to je postala naša svakodnevica od ulaska u EU (bilo je toga i prije, ali nikada na ovakvom nivou). Dok su trajali pristupni pregovori sve je izgledalo kao da ide u stvarno lijepom smjeru i mislio sam da ima nade za ovu zemlju. Ponekad poželim da ti pregovori još traju i da se divljaci i dalje pretvaraju da su pitomi. Ili da ostanu sakriveni u svojim rupama.

Moras da se civilizujes da bi usao u EU

pre 4 godine

Posle pada Milosevica 2000-te godine jedan Evropski Nobelovac je izjaio da ce Srbija uci u EU posle promne jedno 10 to 15 vlada sto znaci izmedju 40 do 60 godina. Generacija koja sada zavrsava srednju skolu ce u najboljem slucaju ici u penziju ili polako umirati kada Srbija udje u EU. Dotle ce se tavoriti kao i sada i mic po mic zivot ce postajati bolji. Gde su Rumunija i Bugarska sada tu ce mo mi biti za 40-tak i vise godina.
Zato smo ja i moja porodica u USA (kao i mnoge ostale).

Simerijanac Anarhista

pre 4 godine

smesni su mi ovi sto tvrde da nas evropa mrzi, i da nas nece i da nas nesto ucenjuje da mi na nesto lose pristanemo. pa ljudi moji, sve sto su naveli je tacno, i svi uslovi su zapravo za nase dobro. zar vi ne bi voleli da zivite u drzavi gde se zakon postuje i vazi za sve, gde mozete da tuzite nekoga ko vam je ucinio nesto lose i da sud presudi u vasu korist u razumnom roku. zar ne bi voleli da zivite u drzavi gde mozete da procitate u novinama i vidite na tv-u vise od jednog misljenja? da zapravo budete objektivno informisani u stvarima koje se desavaju, i da se ne plasiti da slobodno kazete svoje misljenje. naravno da bi voleli, zato i idete u te mrske zapadnoevropske eu zemlje da zivite i radite tamo, a ovde se bunite kad traze od nas da to isto uradimo pre nego sto nas prime.

Zoran

pre 4 godine

"smesni su mi ovi sto tvrde da nas evropa mrzi, i da nas nece i da nas nesto ucenjuje da mi na nesto lose pristanemo. pa ljudi moji, sve sto su naveli je tacno, i svi uslovi su zapravo za nase dobro. zar vi ne bi voleli da zivite u drzavi gde se zakon postuje i vazi za sve, gde mozete da tuzite nekoga ko vam je ucinio nesto lose i da sud presudi u vasu korist u razumnom roku."

Ne bi voleli. Oni rešavaju probleme preko kumova i ispod žita, njima ne treba uređena država jer ne mogu da mešetare, njima odgovara da autoput u Srbiji bude duplo skuplji nego u Makedoniji, a sve se kriju iza "nećemo se saginjati ".

MoX

pre 4 godine

U Srbiji nista novo - necemo u EU ali hocemo njene pare. Necemo u EU ali smo zatrpali Nemacku ambasadu zahtevima za radne vize. Necemo u EU ali glasamo za coveka koji nam kaze da bez nje ne mozemo. Srpska posla...

Mediocritical

pre 4 godine

U prevodu: "Što bi vas stizali, kada ste svi vi, krivi za naše sporo trčanje, i saplitanje? I taj MMF dolazi sve ređe kod nas: Ništa keš, samo priča, tapšanje podrške po ramenu, i ode"...
A poznato je, nama, i našem narodu: "Koliko para toliko muzike".
Ufitiljili ste nas.

lek

pre 4 godine

Neko ovde rece da bi EU trebalo da presece sva sredstva koja na ovaj ili onaj nacin guraju u Srbiju. To i restrikcije na ono malo izvoza bi konacno ovim bezmozgovicima pokazalo zasto i koliko zavisimo od Evrope. Pa sa Rusijom, kojoj ne bismo mogli placati naftu, gas i rashodovanu ratnu opremu, i Kinom, kojoj bismo izvozili pilece nogice za potrebe omanjeg sela, u svetlu buducnost. Toliko.

Izdajnik sam al najlepši

pre 4 godine

E, baš nas briga! Mi iz Srbistana živimo u zlatnom dobu i ne želimo u nikakvu EU, nećemo da nam iko kvari teškom mukom postignuto blagostanje...

j1ggy

pre 4 godine

"Hrvatski portal navodi da je taj izveštaj prilično kritičan prema Srbiji, pogotovo oko reformi pravosuđa, vladavine prava i pritiska na medije."

Ko bi rekao?! Mora da je neka greska... To nismo mi, kod nas je sve fantazija...

Okrenut

pre 4 godine

Čitam ovde u komentarima predlog "da se okrenemo sebi", šta to znači? Da se svojevoljno izolujemo i da držimo vođu doveka na vlasti?
Možemo mi da budemo samostalni, videli smo kako je to izgledalo 90-tih. Pitajte mame i tate ako se sami ne sećate.

Darko

pre 4 godine

Ljudi iz Evrope nisu slepi da ne vide sta se ovde dogadja. Nisu nas oni zvali tamo, sami zelimo da se pridruzimo civilizovanom svetu ali to podrazumeva i neke obaveze a ne samo pogodnosti.

mr.wolf

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta ! 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37 )

Naravno, sto bi saradjvao sa nekin ko je 500-1000 km od tebe, kad je logicnije i prirodnije da saradjujes sa nekim ko je 5000-10000 km od tebe.

Besna glista®

pre 4 godine

Da se ja pitam radio bih na stvaranju Evropskih pravila i zakona u zemlji zbog nas samih a onda Evropa ako hoće da nas primi hoće, ako neće mi ne treba uopšte da se nudimo. Zna se da ko se nudi njemu se nameću ucene dok ne padne na kolena.

tocka

pre 4 godine

U izveštaju je glavna stvar ovo:
Problemi sa pravosudjem, korupcijom i slobodom medija.
Sve jasno.
Ovi naši u tu priču pokušavaju da uguraju nekakvo Kosovo, ali to nema nikakve veze. Činjenica je da smo sve dalje od demokratije, to ne žele da priznaju.

ivan.zagreb

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta !
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37

Vladavina prava u tim zemljama čista desetka.

ivan

pre 4 godine

Ma kao da bi EU nesto promenilo kod nas.
Zamajavanje.
Sta kao odjednom bi nestalo :korupcije,primitivizma,taksista,bahatih investitora,farme,parova...
Tesko.Deco draga recnike u ruke i pravac zapad.

Miloš

pre 4 godine

Daj boze da nas dozivotno blokiraju, samo mozemo da ojacamo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (armija, 4. jun 2019 10:18)

Ja isto to kažem dao Bog da nas skroz blokiraju i da počnemo da jedemo korenje jer ovako mi od njihovih fondova regionalnog razvoja živimo kao država i kao pojedinci a i dalje lupetamo kako od EU imamo samo štete i kako nas ona sprečava da se okrenemo sami sebi (zabluda broj jedan jer nama to niko ne brani) kao i neko okretanje Rusiji i Kini (zabluda broj dva jer osim uvoza iz tih zemalja mi njima ne možemo ništa da ponudimo) i to sve da bi zadovoljili emocionalni krah jer su nas porazili u ratovima 90ih kada smo mi hteli da načinimo štetu drugima. Taj jaz u sebi i dalje imamo a ono što nemamo su bikovske testise da se pogledamo u ogledalo i kažemo sami sebi e bio si budala. Zato i iskljucivo samo zbog toga nama EU treba da ukine SVE i da nas izoluje da bi shvatili da je jedina alternativa EU nisu nikakva Rusija i Kina već Albanija,Kosovo i BiH koji kao i mi nikada neće ući u EU i da sa njima pravimo savez ili konfederaciju. Ali pošto su oni nama "prirodni" neprijatelji onda će nam i oni najverovatnije biti krivi zbog stanja u našoj državi.

Onog momenta kada naš prosečan mozak uvidi da boljitak donose isključivo dobri odnosi i diplomatski i ekonomski sa svim komšijama a ne sa Amerikom i Rusijom onda je jako lako uvideti šta raditi i gde pristupiti.

Nisam Englez

pre 4 godine

Та бајка о некаквој праведној и супер напредној Европи треба да се заврши. И за Југославију смо раних 80их веровали да је нешто посебно а показало се да је мућак.
(Бата Стојковић, 4. jun 2019 13:59) #

Paralela izmedju YU 80ih i EU 2019 je vise nego ocigledna. Ma "skoro" identicna!!

Lorimer

pre 4 godine

Vec je vreme da shvatimo da nas evropa definitivno nece i da se napokon okrenemo sebi.
(Dan, 04. jun 2019 13:19)

Tek tada ima da propadnemo.

m

pre 4 godine

Vidite, mnogo volim nasu zemlju ali potpuno se slazem sa svakim ko nas tera da dovedemo u red nase pravosudje, sto treba da uradimo pre svega sebe radi. Mislim odavno da je to ubedljivo najgori sektor kod nas, rak rana naseg drustva.

časlav

pre 4 godine

Hahah ali najjači su mi ovi iz kometara što zagovaraju prekid EU pregovora a polomiše se da odu da žive i rade u Nemačkoj i drugim EU zemljama ??

Pa da li ste vi svesni svoje nesvesti?

Još najbolje što mislite da se vi nešto pitate i da će vas danas sutra neko nešto pitati oko ulaska u NATO i EU ???

NY

pre 4 godine

Kina, Rusija, Indija, od Evrope samo šteta !  
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grada, 4. jun 2019 10:37 ) 

Svi potrcase ka nama.Kina plasira jeftin novac, svoju radnu snagu i opremu.Mi u Kinu ni sibice ne mozemo da izvezemo.U Rusiju kajsije, tresnje i meso ako nam ne zabrane, U Indiju nista niti Indija bilo sta kod nas. Strasno drustvo

leptirica

pre 4 godine

Puno je istine u svim ovim navodima, većina današnjih članica unije, posebno ovih koje su to od skoro , su fingirale da su ispunile uslove. I posebno je licemerje od tih članica (čitaj Hrvatska) da na bilo čemu insistiraju. Umesto da se pokriju po ušima i ćute oni još popuju. Ali tako je to kad neko nije kažnjen na vreme. Gledamo to već decenijama. Bahatost.
(Deda Jevrem, 04. jun 2019 10:37)

U Hrvatskoj su radi korupcije osuđeni bivši premijer, gradonačelnik glavnog grada, nekoliko ministara.... Novine i portali redovito pišu i kritiziraju svaki loš potez vlasti ili bilo koje druge stranke.... Na kraju kako to da svi mogu "fingirati" da su ispunili uvjete, samo Srbija nemože?

Српски Црногорац, црногорски Србин

pre 4 godine

Или напуштамо ЕУ, што је у реду, или оставке неспособних који не умеју да воде земљу ка ЕУ, нема треће.

Tako to biva...

pre 4 godine

Tito je mogao da sedi na dve stolice ali Tito je bio Tito, i to je bilo jedno drugo vreme kada je glas Rusije odnosno tadašnjeg SSSR-a ipak čuo. Danas su došla druga vremena. Cela Istočna Evropa je u EU i NATO. Starije generacije se sečaju šta smo 1980 bili za Poljsku, Čehoslovačku i Rumuniju, a pogledajte gde su danas oni a gde smo mi. Rusija nas podržava samo na rečima a konkretno ništa.

Gde je izlaz?

pre 4 godine

Stavite se u njihov polozaj. Da li bi ste vi primili u demokratsko drustvo ovakvu Srbiju? Nego da mi nevezano za EU I Kosovo uvedemo pravnu drzavu zarad nas samih a me zbog njih.

keja

pre 4 godine

Srbija je, primjerice, otvorila pregovore prije više od šest godina, a nije još uvijek otvorila niti polovicu pregovaračkih poglavlja. Do sada je otvorila svega 16 od ukupno 35 pregovaračkih poglavlja, a zatvorila samo dva, i to ona o kojima se zapravo ne pregovara...Znači nisu braća Hrvati krivi...

Na zapadu nista novo

pre 4 godine

Zapravo su veoma realno opisali situaciju. To sto ce sada da krene melodrama vrha vlasti je nesto sasvim drugo. Ko im poveruje neka se iznenadi i sledecu put ako mu drago.

raca milosavljevic

pre 4 godine

... pravi se neka prica i mnogi grade karijere i primaju bas masne plate na tome i kod nas i kod evropejske birokratije a da je EU bas selektivna i da Srbiju bas tako tretira,maltretira to mirise na mnogo sto sta,neki prijemi su bili cisto politicko-strateski za NATO ... a hvala Bogu ima dobrih komentara ... treba zbog nas samih da mnoge stvari uredimo ... dakle u se i u svoje kljuse ....

SSSS

pre 4 godine

Ma ne, to je jedan ispolitizovan izveštaj tako da ga ne treba uzimati za ozbiljno - tvrdi naša premijerka. Kad ono, op trt gevezn zajn, oni su bili skroz ozbiljni.

Smislov

pre 4 godine

Posle govora predsednice Vlade, koda je sa podsmehom komentarisala izveštaj EK, nije ni čudo. I još dugo nećemo otvarati, a ni zatvarati poglavlja. Ova Vlada se na delima sve više udaljava od EU. Još jedan razlog da Vučić da ostavku i omogući proevropskim političarima da dođu na vlast.

misa

pre 4 godine

Odlično! Što manje Poglavlja bude otvarano, sve više građana će postati evroskeptici i shvatiće da nas tamo ne žele, pa će(mo) na referendumu glasati protiv članstva Srbije u EU.
(Samosvesna građanka, 04. jun 2019 11:33)
ma odlicno treba da nam korupcija bude najgora u Evropi samo nekome u inat. Da je samo pitanje Kosova pa da razumem, ali nasa vlast ne sredjuje pitanja koja su od vitalnog znacaja za sve koji zive u ovoj drzavi korupcija, sudstvo,mediji...ako to ne sredjuju kad ih neko sa strane pritiska, sta mislis sta ce raditi kad ih niko ne bude terao

WWW

pre 4 godine

Некада је АВ тврдио да не треба да уђемо у ЕУ, сада тврди да морамо. Хајде да видимо писмено састављену листу аргумената, за и против, макар ћемо знати има ли смисла прича о уласку, шта год политичари радили "у име народа".

веверица

pre 4 godine

црна гора је отворила нпр. 32 од 33 поглавља.
наша држава све више личи на африку, а све мање на европу, па не чуди да смо системски и по уређењу далеко и све даље од преговора о пријему. да би неко преговарао око еу и ушао у еу, прво мора своју државу системски да среди и организује до одређеног нивоа, а на том путу ти еу помаже саветодавно и финансијски. то је цела поента тих поглавља.
наше владе очугледно не желе да овде буде европа, него да буде африка или централна азија, јер онда политичари могу да раде шта хоће и да остану изнад закона. то је та прича...

Ivan

pre 4 godine

Vec je vreme da shvatimo da nas evropa definitivno nece i da se napokon okrenemo sebi.
(Dan, 04. jun 2019 13:19)

Okreci se sebi koliko god zelis. Pre ce biti da mi necemo Evropu.

mrmlj

pre 4 godine

@(Kontra udar, 04. jun 2019 10:30) naravno da nas uslovljavaju. normalno je da ne pustaju svakoga u svoju kucu tek tako. to sto mi imamo kompleks vise vrednosti pa mislimo da je to jer nas ne vole jer smo lepsi, pametniji itd. je samo nas problem.

Tasa

pre 4 godine

Ajde mi lepo da sredimo pravosudje i birokratiju, kao i da smanjimo nivo korupcije. Kada to uradimo da li ce EU da nas primi ili ne postaje mnogo manje bitno, jer to znaci da ponovo imamo drzavu a ne ovu banana republiku.
Nemojte da nasedate na ove zamene teza kako mi to treba da uradimo da bi nas EU primila, pa nas obi sad kao nesto teraju.

Sarma

pre 4 godine

Pravosudje. Rak rana naseg sistema.
Bez normalnog pravosudja, ne mozemo ni u Africku uniju, a kamo li u Evropu.
Vlast ne zeli da resi pravosudje, makar nikad be usli u EU. Za razloge pirajte njih...

Marko

pre 4 godine

Može li ih iko navesti i potvrditi da se neće menjati i da se neće dodavati nova pravila.Svima u Srbiji je jasno da nije samo do pravila.
(Idi begaj, 04. jun 2019 11:36)

Ne. Naprotiv. Pravila se stalno menjaju, unapredjuju, donose nova. Eno link na Evropski parlament pa čitajte do mile volje. Sto duže mi čekamo, to više novih i drugačijih pravila. Eto, prosto.

J.

pre 4 godine

"Ajde mi lepo da sredimo pravosudje i birokratiju, kao i da smanjimo nivo korupcije" Tasa
A ko te do sada sprečavao i ko te sprečava da to sve središ? A da smo u stanju da bilo šta sredinom, ne bismo imali ovakvu državu.

Alex

pre 4 godine

Vlasti u Srbiji kukaju kao loš đak da ga ne voli profesor a taman posla da stave prst na čelo i da se zapitaju šta rade sve ove godine! Međutim, to i ne iznenađuje ,obzirom da su, nekada loši đaci, preuzeli kormilo ove napaćene zemlje i voze pravo u ambis.

Ja

pre 4 godine

E moja evropo, pa mi kada bi mogli da sredimo sudstvo, korupciju i slobodu medija, nama EU nebi ni trebala. Ove tri stavke se nikada nece menjati jer ne odgovaraju onima koji su na vlasti, ko god bio... U srbiji su se uvek i navek politikom bavili samo onaj sloj ljudi koji hoce licnu korist....da ne kazem sami krem društva. Neka me neko demantuje. EU sa pravom trazi tako nesto jer znaju da se to nikada nece desiti i ne trebaju im srbi, sa razlogom.

laki78

pre 4 godine

I jel ce neko da snosi politicku odgovornost zbog ovoga?Alo ljudi nam rekli da smo ogrezli u korupciji,nemamo slobodne medije i imamo ocajno pravosudje.Zar to ne trazi bar neka objasnjenja od strane Vlade?

Bob

pre 4 godine

Svi znamo i svi vidimo da nam pravosudje nikako ne funksionise. Jednostavno malom coveku pravda je nedostizna. Koliko para toliko imas i pravde.

Aleksandar

pre 4 godine

Šta ima da se lažemo. Pravosudje i korupcija su na užasnom nivou, bez ikakvih izgleda da se poprave jer se na ovim poljima ne preduzima apsolutno ništa. Predsednik Vučić bi trebao da se pojavi pred kamerama i da nam kaže šta je njegova vlast uradila na tim poljima i kakve su za to vreme bile reakcije evrope na to što je učinjeno. Kratko i jasno.

Reforma pravosudja se odvija toliko sporo da se tako reći uopšte ne odvija. O korupciji da i ne govorimo, o tome svi znamo sve i ko drži i šta drži. Dokle više to laganje?