Ponedeljak, 27.05.2019.

17:34

Lampard i Derbi pali – Aston Vili plasman u Premijer ligu i 190M€!

Fudbaleri Aston Vile plasirali su se u Premijer ligu, pošto su na Vembliju pobedili Derbi sa 2:1, u velikom finalu plej-ofa Čempionšipa.

Izvor: PT

Lampard i Derbi pali – Aston Vili plasman u Premijer ligu i 190M€! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

gluvaglava

pre 4 godine

Redovno čitam sportske vesti ujedno i komentare na istim, svakodnevno čitam sve i svašta o raznim klubovima... generalno pratim sport zadnjih 20 godina, ali slabo komentarišem.... Vila mi je omiljeni klub i oduvek sam je voleo, ovi ljudi što kažu da Vila nije veći klub od Mančester Sitija i Čelzija su u zabludi, tj ako prate fudbal barem 20 godina onda moraju da se pomire sa činjenicom da Vila to jeste...

gluvaglava

pre 4 godine

@ Dalibor
Pa od čega se živi ako ne od istorije i na osnovu čega će te neko ceniti ako ne na osnovu onoga što si ostvario tokom svog postojanja? Mnogi "veliki" klubovi, današnji "veliki" klubovi nemaju trofej prvaka evrope u svojim vitrinama, pa ih opet danas smatraju "moćnim", "jakim" i "velikim " nakon nekoliko titula domaćeg prvenstva...

Dusan

pre 4 godine

ne bih da se mesam u prilicno glupu raspravu (slicne onoj, koja je liga jaca, lepsa, bolja, i sl.), ali prijatelju, celsi je osvojio sva tri evropska kupa, od toga KPK dvaput, 1971 i 1998! to je u engleskoj jedino jos junajtedu poslo za rukom i to tek pretprosle godine kada su osvajanjem LE kompletirali evropski 'trebl', a u evropi jos samo juventusu i ajaksu.
(andreas kisser, 27. maj 2019 22:06)

Zaboravio si Bajern. Inace potpisujem sve sto si rekao.

Aleks

pre 4 godine

Sjajno je što su se vilenjaci vratili među najbolje.Jeste istina da od igranja Save Miloševića nisu imali neki uspeh ali ja ih volim i ¿elim im da u narednom periodu pariraju najboljima.

andreas kisser

pre 4 godine

(looool, 27. maj 2019 21:28)

ne bih da se mesam u prilicno glupu raspravu (slicne onoj, koja je liga jaca, lepsa, bolja, i sl.), ali prijatelju, celsi je osvojio sva tri evropska kupa, od toga KPK dvaput, 1971 i 1998! to je u engleskoj jedino jos junajtedu poslo za rukom i to tek pretprosle godine kada su osvajanjem LE kompletirali evropski 'trebl', a u evropi jos samo juventusu i ajaksu. pretpostavljam da tebi i ostalima koji mrsite o 'plasticnim' klubovima to nije bilo poznato! ali posto vidim volis da brojis, reci mi sta je vece - jedan evropski trofej ili cetiri (pritom i celsi i vila imaju po KES/LS)? takodje, ljudi poput tebe pisu nipodastavajuce komentare o sitiju, a taj siti je 1970. osvojio KPK, 12 godina pre nego sto je vila postala prvak evrope. po cemu je onda vila 'veci' klub od sitija, narocito jer ni jedni ni drugi tokom veceg dela 1980ih, 90ih i 00ih nisu bili nigde na radaru ni evropskog ni engleskog fudbala? ok, vila osvajala prvenstva pre sto godina, ali zato siti u poslednjih 10 godina. ni jedni ni drugi nemaju kontinuitet kakav imaju liverpul i junajted. zapravo, sem LFC i MUN, nijedan drugi klub ne zasluzuje epitet velikog u engleskoj; jer od engleskoh timova, samo su oni evropi u ravni barse, ajaxa, reala, milana, juvea, intera i bajerna. ovo pisem kao veliki navijac liverpula, ali me nerviraju omalovazavanja uspeha i sitija i celsija. i drugi klubovi imaju bogate vlasnike, pa se nisu snasli. get over it and enjoy fotball!

ola

pre 4 godine

Je l klubovi sto su se direktno plasirali dobijaju isto novca ko i vila
(Markoo, 27. maj 2019 18:05)

Da. Ne znaci to da oni taj novac dobijaju sutra, vec sveukupno do kraja sledece sezone. Sto od tv prava, od ucesca u ligi, sponzora i tako dalje. Poslednjeplasirani tim lige dobija samo od lige oko 70 miliona funti. Pa sto ti je bolji plasman dobijas vise novca. Zato je Englezima njihova liga najbitnija, jer se mnogo mnogo veci novac obrce nego u Ligi Sampiona.
(dj, 27. maj 2019 18:42)

Ne mozes da poredis koliko para ukupno donosi PL i koliko ukupno donosi LS. U PL odigras 38 utakmica, a u LS od 6 do 13.
To ti je kao da kazes vise zaradjuje onaj sto je zaradio 30 hiljada za 30 dana nego onaj sto je zaradio 20 hiljada za 10 dana. On jeste zaradio gledajuci ukupno, ali je zato radio tri puta vise.
Slicno je i sa poredjenjem PL i LS. Ukupno gledajuci PL ti donese vise, ali po odigranoj utakmici LS donosi vise para.

Awf 43

pre 4 godine

@dalibor

Ti prijatelju u jednoj rečenici kažeš "da odgovorim ovima koji smatraju da je Villa velikan" , a već u sledećoj "u 10 najvećih, može". Dogovori se prvo sam sa sobom šta ćeš napisati.
I da, Šahtjor(na primer) proteklih nekoliko sezona igra redovno LŠ, znači li to da su veći klub od Milana koji 2 godine ne igra LŠ?

Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”,

pre 4 godine

190 miliona, kod nas Mačva kada ušla u prvu ligu dobila 30 nike lopti i 3 mreže za golove...

looool

pre 4 godine

@Dalibor

U kom segmentu je Villa veći klub od Čelsija? Pa evo za početak, imaju više titula prvaka Engleske! Ali dobro, kao da je to važan segment. Sitnica.
Isti broj kupova, isti broj titula LŠ. Uzmimo u obzir da je većinu uspeha Čelsi postigao od 2004. na ovamo, pre ere PL imali su jednu jedinu titulu prvaka države!!

Dalibor

pre 4 godine

Da još jednom odgovorim ovima koji smatraju da je Vila velikan. Ako kažemo najvećih 10 klubova u Engleskoj,OK može. Uostalom, danas su informacije svima dostupne i sve može da se vidi. Ne znam u kojem to segmentu je Vila veći klub od Čelzija, pošto sam takav biser pročitao ovde. Klub koji posle 1910 ima jednu titulu prvaka(38 god. bez titule), 7 FA kupova(62 god. bez), 5 liga kupova, posle njih su taj kup osvajali Lester, Blekburn, Midlsbro, Birmingem, Svonsi. U premijer ligi jedanput vicešampion, bez učešća u Ligi šampiona, a tamo su igrali Lids, Lester, Blekburn, Njukasl... N.Forest ima više titula prvaka Evrope, Vest Hem kup kupova(Vila nema), Ipsvič uefa kup(Vila nema) E stvarno su velikani! Bez značajne titule 37 godina(računam i Fa cup) Ne živi se samo od prošlosti.

Ilija Dukić

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!
(Jon Bon Jovi, 27. maj 2019 18:02)

Jer je ispod prve engleske. Liga Evrope je bolja od Kopa Libertodoresa, iako je drugo eveopsko takmičenje.

Djido

pre 4 godine

Secam se kada sam bio klinac pre 40 g,igrali smo fudbal protiv ekipe iz kraja i blize okoline.Svaka ekipa je imala ime,Partizan ,zvezda, Ajax ...mi smo se zvali Aston- Vila ,tada jedna od najpoznatijh klubova u Evropi.

Хаџи

pre 4 godine

Астон Вила се вратила где припада. Свака част, заслужено. И место им је међу најбољима. Е сад паметно да утроше новце, а не као Фулам да доведе 15 играча...
Али немојте да причате како је Ченпионшип бољи од Примере или Бундес лиге то је фудбалско незнање.

Aston villa

pre 4 godine

Od deset 10 najposecenijih utakmica ove godine devet 9 su bile Aston Ville.Da li znaju da Engleski prestonaslednik je najverniji fan Aston Ville koji se danas radovao ko malo dete ili jedan veliki Tom Henks i dr.I sam Ser Ferguson je rekao da premier Liga nije isto sa i bez Aston Ville.

sgdp

pre 4 godine

Nisam znao kome da odgovorim, pošto svi smarate, ali kad si napisao "JEDAN OD NAJVEĆIH", odlučio sam tebi da odgovorim. Pored te evropske titule, taj tim je osvojio englesko prvenstvo godinu pre toga, a to im je jedina titula u predhodnih 120 godina. Možda si ti od onih koji ih prati od 1880tih? Ali ako su oni jedni od najvećih, šta su Everton, Njukasl, Sanderlend, Notingem? Da ne spominjem najjačih šest...
(Dalibor, 27. maj 2019 18:33)

Upravo to što su bili na vrhu u 19. veku, a što su uspeli do sad da se održe, pa makar i ne osvojili nijednu titulu, čini ih velikim klubom. Ukupno 5. po broju titula, 5. po broju FA kupova, 3. po broju Liga kupova (takmičenje osnovano 1960., kako to objašnjavaš?), uz titulu evropsko prvaka, definitivno ih svrstava među najveće timove. Po mom mišljenju, samo su Junajted, Liverpul, Arsenal i Everton veći, a tu su negde sa Čelsijem, Totenhemom i Sanderlendom (po mom mišljenju su ispred).

palop

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!
(Jon Bon Jovi, 27. maj 2019 18:02)

Pa i nasa se zove SUPERliga, a nije bas super...

pogled iz svemira

pre 4 godine

Prosle godine kada sam pre finala na Wembley rekao da je druga Engleska liga (Championship) peta po snazi mnogi su osporavali redosled al mislim da to i dalje stoji i po kvalitetu i po gledanosti su vrlo visoko kotirani.1.Engleska premier Liga 2. Spanska primera3.Nemacka bundes4.Italijanska seria A 5.Engleska Champonship,jaca od svih drugih Evropskih liga.Zelim lep povratak i jos bolju buducnost Aston Villi u Premier Ligi

Aleksa

pre 4 godine

@Dalibor

Mlad si verovatno, čim pominješ "najvećih šest". Od tih 6 klubova na koje misliš, Junajted, Liverpul, Arsenal su jedini koji mogu Villi na crtu. Siti, Čelsi, 'ajte molim vas. Totenhem je dva puta samo bio prvak države, nikada Evrope. No dobro, da se vratimo na Villu.
7 titula šampiona države(više od 3 kluba koje ti smatraš najvećima), 7 puta FA cup(više od Evertona i Njukasla koje si pomenuo), u Liga kupu ako se ne varam samo Liverpul ima više titula od njih. Više titula prvaka Evrope od Sitija, Arsenala i Totenhema zajedno(pa i od PSG-a, ako odemo malo dalje). Da ne počinjemo sada priču o legendarnim igračima, tradiciji, činjenici da su imali najveću domaću posetu u drugoj ligi.
Pozdrav!

Dewwy

pre 4 godine

Sad kada se Vila vratila tamo gde pripada jedan, nekadasnji prvak Evrope, imaju primer Fulama i kako ne treba srljati i dovoditi po 10 igraca... Abraham je najbolji strelac tima ( inace na pozajmici iz Celzja) , probati da ga otkupe ili jos godina pozajmice, Grilis je tu naravno kapiten i uz solidna 2 vezna fudbalera zajedno sa timskom hemijom, svakako se mogu nadati da ce biti tu i sledece sezone.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!

Aleksa

pre 4 godine

Jedna je Villa! Biće zadovoljstvo gledati JEDAN OD NAJVEĆIH engleskih klubova ponovo protiv Junajteda, Liverpula i ostalih. Svaka čast i Lampardu, već u prvoj sezoni je pokazao da može da postane veliko trenersko ime. Ukoliko je zaista tačno da Sarri preuzima Juve mislim da je sasvim moguće da sedne na klupu Plavaca..

Dalibor

pre 4 godine

Jedna je Villa! Biće zadovoljstvo gledati JEDAN OD NAJVEĆIH engleskih klubova ponovo protiv Junajteda, Liverpula i ostalih. Svaka čast i Lampardu, već u prvoj sezoni je pokazao da može da postane veliko trenersko ime. Ukoliko je zaista tačno da Sarri preuzima Juve mislim da je sasvim moguće da sedne na klupu Plavaca..
(Aleksa, 27. maj 2019 18:01) # Link komentara

Nisam znao kome da odgovorim, pošto svi smarate, ali kad si napisao "JEDAN OD NAJVEĆIH", odlučio sam tebi da odgovorim. Pored te evropske titule, taj tim je osvojio englesko prvenstvo godinu pre toga, a to im je jedina titula u predhodnih 120 godina. Možda si ti od onih koji ih prati od 1880tih? Ali ako su oni jedni od najvećih, šta su Everton, Njukasl, Sanderlend, Notingem? Da ne spominjem najjačih šest...

andreas kisser

pre 4 godine

zao mi je derbija, pre svega zbog lamparda i malog vilsona (koji danas nista nije pokazao), iako nijedan od njih dvojice nece biti u derbiju sledece sezone. jeste vila generalno bolji tim, ali mi je ova danasnja njihova generacija uzasno antipaticna, pocev od grilisa koji je retko iritantan lik. ali dobro, vila je ipak velikan engleskog fudbala i za PL kao takmicenje je verovatno bolje sto su se vratili. a bilo bi i mnogo da dve godine zaredom gube finala. imajuci u vidu formu timova u poslednjih par sezona, nadam se da ce se od 2020. i lids, derbi i kardif vratiti u PL, a ispasti uzasni brajton; nadam se i da sefild junajted nece ostati u ligi duze od ove jedne sezone. ni taj tim mi nije nesto posebno interesantan za gledanje...

Mad4Red

pre 4 godine

Ovaj Grealish dečko može da bira klub u PL za koga će da igra prava klasična 10-tka top igrač pritom ima samo 23 godine, igrac za narednih 10 godina!!!

wolwerine

pre 4 godine

Ma bravo Vilo. Konacno da se vrate u elitu. Cekamo Bkekburn, Bolton i Lids.
(Bodibond, 27. maj 2019 18:14)
ova dva se mozda i vrate nekad,al za bolton ima da se prilicno nacekas.jedno desetak godina

Bodibond

pre 4 godine

Ovaj Grealish dečko može da bira klub u PL za koga će da igra prava klasična 10-tka top igrač pritom ima samo 23 godine, igrac za narednih 10 godina!!!
(Mad4Red, 27. maj 2019 18:09)

Daj u Barselonu umesto Kutinja.

Bodibond

pre 4 godine

2. deo

- Mo El Mohamadi je sa drugim klubom uspeo da se domogne Premijer lige, prvi put je bilo 2013. godine sa Hull Sitijem
- Glen Vilan je takodje drugi put usao u Premjer ligu, prvi put 2008. godine sa Stouk Sitijem i sada sa Aston Vilom.

dj

pre 4 godine

Je l klubovi sto su se direktno plasirali dobijaju isto novca ko i vila
(Markoo, 27. maj 2019 18:05)

Da. Ne znaci to da oni taj novac dobijaju sutra, vec sveukupno do kraja sledece sezone. Sto od tv prava, od ucesca u ligi, sponzora i tako dalje. Poslednjeplasirani tim lige dobija samo od lige oko 70 miliona funti. Pa sto ti je bolji plasman dobijas vise novca. Zato je Englezima njihova liga najbitnija, jer se mnogo mnogo veci novac obrce nego u Ligi Sampiona.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Mislio sam da od one Serija A od sinoć nema boljeg fudbala ali zapravo ima!Ovo je bilo čudesno i spektakularno!Fenomanalna utakmica,ja još uvek nisam došao sebi!Čestitke Vili i svim ljubiteljima ove najlepše sporedne stvari na svetu,fudbala!

Aleksa

pre 4 godine

Jedna je Villa! Biće zadovoljstvo gledati JEDAN OD NAJVEĆIH engleskih klubova ponovo protiv Junajteda, Liverpula i ostalih. Svaka čast i Lampardu, već u prvoj sezoni je pokazao da može da postane veliko trenersko ime. Ukoliko je zaista tačno da Sarri preuzima Juve mislim da je sasvim moguće da sedne na klupu Plavaca..

dj

pre 4 godine

Je l klubovi sto su se direktno plasirali dobijaju isto novca ko i vila
(Markoo, 27. maj 2019 18:05)

Da. Ne znaci to da oni taj novac dobijaju sutra, vec sveukupno do kraja sledece sezone. Sto od tv prava, od ucesca u ligi, sponzora i tako dalje. Poslednjeplasirani tim lige dobija samo od lige oko 70 miliona funti. Pa sto ti je bolji plasman dobijas vise novca. Zato je Englezima njihova liga najbitnija, jer se mnogo mnogo veci novac obrce nego u Ligi Sampiona.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!

Dewwy

pre 4 godine

Sad kada se Vila vratila tamo gde pripada jedan, nekadasnji prvak Evrope, imaju primer Fulama i kako ne treba srljati i dovoditi po 10 igraca... Abraham je najbolji strelac tima ( inace na pozajmici iz Celzja) , probati da ga otkupe ili jos godina pozajmice, Grilis je tu naravno kapiten i uz solidna 2 vezna fudbalera zajedno sa timskom hemijom, svakako se mogu nadati da ce biti tu i sledece sezone.

Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”,

pre 4 godine

190 miliona, kod nas Mačva kada ušla u prvu ligu dobila 30 nike lopti i 3 mreže za golove...

Aleksa

pre 4 godine

@Dalibor

Mlad si verovatno, čim pominješ "najvećih šest". Od tih 6 klubova na koje misliš, Junajted, Liverpul, Arsenal su jedini koji mogu Villi na crtu. Siti, Čelsi, 'ajte molim vas. Totenhem je dva puta samo bio prvak države, nikada Evrope. No dobro, da se vratimo na Villu.
7 titula šampiona države(više od 3 kluba koje ti smatraš najvećima), 7 puta FA cup(više od Evertona i Njukasla koje si pomenuo), u Liga kupu ako se ne varam samo Liverpul ima više titula od njih. Više titula prvaka Evrope od Sitija, Arsenala i Totenhema zajedno(pa i od PSG-a, ako odemo malo dalje). Da ne počinjemo sada priču o legendarnim igračima, tradiciji, činjenici da su imali najveću domaću posetu u drugoj ligi.
Pozdrav!

wolwerine

pre 4 godine

Ma bravo Vilo. Konacno da se vrate u elitu. Cekamo Bkekburn, Bolton i Lids.
(Bodibond, 27. maj 2019 18:14)
ova dva se mozda i vrate nekad,al za bolton ima da se prilicno nacekas.jedno desetak godina

Djido

pre 4 godine

Secam se kada sam bio klinac pre 40 g,igrali smo fudbal protiv ekipe iz kraja i blize okoline.Svaka ekipa je imala ime,Partizan ,zvezda, Ajax ...mi smo se zvali Aston- Vila ,tada jedna od najpoznatijh klubova u Evropi.

Aston villa

pre 4 godine

Od deset 10 najposecenijih utakmica ove godine devet 9 su bile Aston Ville.Da li znaju da Engleski prestonaslednik je najverniji fan Aston Ville koji se danas radovao ko malo dete ili jedan veliki Tom Henks i dr.I sam Ser Ferguson je rekao da premier Liga nije isto sa i bez Aston Ville.

Mad4Red

pre 4 godine

Ovaj Grealish dečko može da bira klub u PL za koga će da igra prava klasična 10-tka top igrač pritom ima samo 23 godine, igrac za narednih 10 godina!!!

Хаџи

pre 4 godine

Астон Вила се вратила где припада. Свака част, заслужено. И место им је међу најбољима. Е сад паметно да утроше новце, а не као Фулам да доведе 15 играча...
Али немојте да причате како је Ченпионшип бољи од Примере или Бундес лиге то је фудбалско незнање.

palop

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!
(Jon Bon Jovi, 27. maj 2019 18:02)

Pa i nasa se zove SUPERliga, a nije bas super...

sgdp

pre 4 godine

Nisam znao kome da odgovorim, pošto svi smarate, ali kad si napisao "JEDAN OD NAJVEĆIH", odlučio sam tebi da odgovorim. Pored te evropske titule, taj tim je osvojio englesko prvenstvo godinu pre toga, a to im je jedina titula u predhodnih 120 godina. Možda si ti od onih koji ih prati od 1880tih? Ali ako su oni jedni od najvećih, šta su Everton, Njukasl, Sanderlend, Notingem? Da ne spominjem najjačih šest...
(Dalibor, 27. maj 2019 18:33)

Upravo to što su bili na vrhu u 19. veku, a što su uspeli do sad da se održe, pa makar i ne osvojili nijednu titulu, čini ih velikim klubom. Ukupno 5. po broju titula, 5. po broju FA kupova, 3. po broju Liga kupova (takmičenje osnovano 1960., kako to objašnjavaš?), uz titulu evropsko prvaka, definitivno ih svrstava među najveće timove. Po mom mišljenju, samo su Junajted, Liverpul, Arsenal i Everton veći, a tu su negde sa Čelsijem, Totenhemom i Sanderlendom (po mom mišljenju su ispred).

pogled iz svemira

pre 4 godine

Prosle godine kada sam pre finala na Wembley rekao da je druga Engleska liga (Championship) peta po snazi mnogi su osporavali redosled al mislim da to i dalje stoji i po kvalitetu i po gledanosti su vrlo visoko kotirani.1.Engleska premier Liga 2. Spanska primera3.Nemacka bundes4.Italijanska seria A 5.Engleska Champonship,jaca od svih drugih Evropskih liga.Zelim lep povratak i jos bolju buducnost Aston Villi u Premier Ligi

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Mislio sam da od one Serija A od sinoć nema boljeg fudbala ali zapravo ima!Ovo je bilo čudesno i spektakularno!Fenomanalna utakmica,ja još uvek nisam došao sebi!Čestitke Vili i svim ljubiteljima ove najlepše sporedne stvari na svetu,fudbala!

Awf 43

pre 4 godine

@dalibor

Ti prijatelju u jednoj rečenici kažeš "da odgovorim ovima koji smatraju da je Villa velikan" , a već u sledećoj "u 10 najvećih, može". Dogovori se prvo sam sa sobom šta ćeš napisati.
I da, Šahtjor(na primer) proteklih nekoliko sezona igra redovno LŠ, znači li to da su veći klub od Milana koji 2 godine ne igra LŠ?

Dalibor

pre 4 godine

Jedna je Villa! Biće zadovoljstvo gledati JEDAN OD NAJVEĆIH engleskih klubova ponovo protiv Junajteda, Liverpula i ostalih. Svaka čast i Lampardu, već u prvoj sezoni je pokazao da može da postane veliko trenersko ime. Ukoliko je zaista tačno da Sarri preuzima Juve mislim da je sasvim moguće da sedne na klupu Plavaca..
(Aleksa, 27. maj 2019 18:01) # Link komentara

Nisam znao kome da odgovorim, pošto svi smarate, ali kad si napisao "JEDAN OD NAJVEĆIH", odlučio sam tebi da odgovorim. Pored te evropske titule, taj tim je osvojio englesko prvenstvo godinu pre toga, a to im je jedina titula u predhodnih 120 godina. Možda si ti od onih koji ih prati od 1880tih? Ali ako su oni jedni od najvećih, šta su Everton, Njukasl, Sanderlend, Notingem? Da ne spominjem najjačih šest...

ola

pre 4 godine

Je l klubovi sto su se direktno plasirali dobijaju isto novca ko i vila
(Markoo, 27. maj 2019 18:05)

Da. Ne znaci to da oni taj novac dobijaju sutra, vec sveukupno do kraja sledece sezone. Sto od tv prava, od ucesca u ligi, sponzora i tako dalje. Poslednjeplasirani tim lige dobija samo od lige oko 70 miliona funti. Pa sto ti je bolji plasman dobijas vise novca. Zato je Englezima njihova liga najbitnija, jer se mnogo mnogo veci novac obrce nego u Ligi Sampiona.
(dj, 27. maj 2019 18:42)

Ne mozes da poredis koliko para ukupno donosi PL i koliko ukupno donosi LS. U PL odigras 38 utakmica, a u LS od 6 do 13.
To ti je kao da kazes vise zaradjuje onaj sto je zaradio 30 hiljada za 30 dana nego onaj sto je zaradio 20 hiljada za 10 dana. On jeste zaradio gledajuci ukupno, ali je zato radio tri puta vise.
Slicno je i sa poredjenjem PL i LS. Ukupno gledajuci PL ti donese vise, ali po odigranoj utakmici LS donosi vise para.

Dalibor

pre 4 godine

Da još jednom odgovorim ovima koji smatraju da je Vila velikan. Ako kažemo najvećih 10 klubova u Engleskoj,OK može. Uostalom, danas su informacije svima dostupne i sve može da se vidi. Ne znam u kojem to segmentu je Vila veći klub od Čelzija, pošto sam takav biser pročitao ovde. Klub koji posle 1910 ima jednu titulu prvaka(38 god. bez titule), 7 FA kupova(62 god. bez), 5 liga kupova, posle njih su taj kup osvajali Lester, Blekburn, Midlsbro, Birmingem, Svonsi. U premijer ligi jedanput vicešampion, bez učešća u Ligi šampiona, a tamo su igrali Lids, Lester, Blekburn, Njukasl... N.Forest ima više titula prvaka Evrope, Vest Hem kup kupova(Vila nema), Ipsvič uefa kup(Vila nema) E stvarno su velikani! Bez značajne titule 37 godina(računam i Fa cup) Ne živi se samo od prošlosti.

andreas kisser

pre 4 godine

(looool, 27. maj 2019 21:28)

ne bih da se mesam u prilicno glupu raspravu (slicne onoj, koja je liga jaca, lepsa, bolja, i sl.), ali prijatelju, celsi je osvojio sva tri evropska kupa, od toga KPK dvaput, 1971 i 1998! to je u engleskoj jedino jos junajtedu poslo za rukom i to tek pretprosle godine kada su osvajanjem LE kompletirali evropski 'trebl', a u evropi jos samo juventusu i ajaksu. pretpostavljam da tebi i ostalima koji mrsite o 'plasticnim' klubovima to nije bilo poznato! ali posto vidim volis da brojis, reci mi sta je vece - jedan evropski trofej ili cetiri (pritom i celsi i vila imaju po KES/LS)? takodje, ljudi poput tebe pisu nipodastavajuce komentare o sitiju, a taj siti je 1970. osvojio KPK, 12 godina pre nego sto je vila postala prvak evrope. po cemu je onda vila 'veci' klub od sitija, narocito jer ni jedni ni drugi tokom veceg dela 1980ih, 90ih i 00ih nisu bili nigde na radaru ni evropskog ni engleskog fudbala? ok, vila osvajala prvenstva pre sto godina, ali zato siti u poslednjih 10 godina. ni jedni ni drugi nemaju kontinuitet kakav imaju liverpul i junajted. zapravo, sem LFC i MUN, nijedan drugi klub ne zasluzuje epitet velikog u engleskoj; jer od engleskoh timova, samo su oni evropi u ravni barse, ajaxa, reala, milana, juvea, intera i bajerna. ovo pisem kao veliki navijac liverpula, ali me nerviraju omalovazavanja uspeha i sitija i celsija. i drugi klubovi imaju bogate vlasnike, pa se nisu snasli. get over it and enjoy fotball!

Aleks

pre 4 godine

Sjajno je što su se vilenjaci vratili među najbolje.Jeste istina da od igranja Save Miloševića nisu imali neki uspeh ali ja ih volim i ¿elim im da u narednom periodu pariraju najboljima.

looool

pre 4 godine

@Dalibor

U kom segmentu je Villa veći klub od Čelsija? Pa evo za početak, imaju više titula prvaka Engleske! Ali dobro, kao da je to važan segment. Sitnica.
Isti broj kupova, isti broj titula LŠ. Uzmimo u obzir da je većinu uspeha Čelsi postigao od 2004. na ovamo, pre ere PL imali su jednu jedinu titulu prvaka države!!

Dusan

pre 4 godine

ne bih da se mesam u prilicno glupu raspravu (slicne onoj, koja je liga jaca, lepsa, bolja, i sl.), ali prijatelju, celsi je osvojio sva tri evropska kupa, od toga KPK dvaput, 1971 i 1998! to je u engleskoj jedino jos junajtedu poslo za rukom i to tek pretprosle godine kada su osvajanjem LE kompletirali evropski 'trebl', a u evropi jos samo juventusu i ajaksu.
(andreas kisser, 27. maj 2019 22:06)

Zaboravio si Bajern. Inace potpisujem sve sto si rekao.

andreas kisser

pre 4 godine

zao mi je derbija, pre svega zbog lamparda i malog vilsona (koji danas nista nije pokazao), iako nijedan od njih dvojice nece biti u derbiju sledece sezone. jeste vila generalno bolji tim, ali mi je ova danasnja njihova generacija uzasno antipaticna, pocev od grilisa koji je retko iritantan lik. ali dobro, vila je ipak velikan engleskog fudbala i za PL kao takmicenje je verovatno bolje sto su se vratili. a bilo bi i mnogo da dve godine zaredom gube finala. imajuci u vidu formu timova u poslednjih par sezona, nadam se da ce se od 2020. i lids, derbi i kardif vratiti u PL, a ispasti uzasni brajton; nadam se i da sefild junajted nece ostati u ligi duze od ove jedne sezone. ni taj tim mi nije nesto posebno interesantan za gledanje...

Ilija Dukić

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!
(Jon Bon Jovi, 27. maj 2019 18:02)

Jer je ispod prve engleske. Liga Evrope je bolja od Kopa Libertodoresa, iako je drugo eveopsko takmičenje.

Bodibond

pre 4 godine

2. deo

- Mo El Mohamadi je sa drugim klubom uspeo da se domogne Premijer lige, prvi put je bilo 2013. godine sa Hull Sitijem
- Glen Vilan je takodje drugi put usao u Premjer ligu, prvi put 2008. godine sa Stouk Sitijem i sada sa Aston Vilom.

Bodibond

pre 4 godine

Ovaj Grealish dečko može da bira klub u PL za koga će da igra prava klasična 10-tka top igrač pritom ima samo 23 godine, igrac za narednih 10 godina!!!
(Mad4Red, 27. maj 2019 18:09)

Daj u Barselonu umesto Kutinja.

gluvaglava

pre 4 godine

Redovno čitam sportske vesti ujedno i komentare na istim, svakodnevno čitam sve i svašta o raznim klubovima... generalno pratim sport zadnjih 20 godina, ali slabo komentarišem.... Vila mi je omiljeni klub i oduvek sam je voleo, ovi ljudi što kažu da Vila nije veći klub od Mančester Sitija i Čelzija su u zabludi, tj ako prate fudbal barem 20 godina onda moraju da se pomire sa činjenicom da Vila to jeste...

gluvaglava

pre 4 godine

@ Dalibor
Pa od čega se živi ako ne od istorije i na osnovu čega će te neko ceniti ako ne na osnovu onoga što si ostvario tokom svog postojanja? Mnogi "veliki" klubovi, današnji "veliki" klubovi nemaju trofej prvaka evrope u svojim vitrinama, pa ih opet danas smatraju "moćnim", "jakim" i "velikim " nakon nekoliko titula domaćeg prvenstva...

Dalibor

pre 4 godine

Jedna je Villa! Biće zadovoljstvo gledati JEDAN OD NAJVEĆIH engleskih klubova ponovo protiv Junajteda, Liverpula i ostalih. Svaka čast i Lampardu, već u prvoj sezoni je pokazao da može da postane veliko trenersko ime. Ukoliko je zaista tačno da Sarri preuzima Juve mislim da je sasvim moguće da sedne na klupu Plavaca..
(Aleksa, 27. maj 2019 18:01) # Link komentara

Nisam znao kome da odgovorim, pošto svi smarate, ali kad si napisao "JEDAN OD NAJVEĆIH", odlučio sam tebi da odgovorim. Pored te evropske titule, taj tim je osvojio englesko prvenstvo godinu pre toga, a to im je jedina titula u predhodnih 120 godina. Možda si ti od onih koji ih prati od 1880tih? Ali ako su oni jedni od najvećih, šta su Everton, Njukasl, Sanderlend, Notingem? Da ne spominjem najjačih šest...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Mislio sam da od one Serija A od sinoć nema boljeg fudbala ali zapravo ima!Ovo je bilo čudesno i spektakularno!Fenomanalna utakmica,ja još uvek nisam došao sebi!Čestitke Vili i svim ljubiteljima ove najlepše sporedne stvari na svetu,fudbala!

Dalibor

pre 4 godine

Da još jednom odgovorim ovima koji smatraju da je Vila velikan. Ako kažemo najvećih 10 klubova u Engleskoj,OK može. Uostalom, danas su informacije svima dostupne i sve može da se vidi. Ne znam u kojem to segmentu je Vila veći klub od Čelzija, pošto sam takav biser pročitao ovde. Klub koji posle 1910 ima jednu titulu prvaka(38 god. bez titule), 7 FA kupova(62 god. bez), 5 liga kupova, posle njih su taj kup osvajali Lester, Blekburn, Midlsbro, Birmingem, Svonsi. U premijer ligi jedanput vicešampion, bez učešća u Ligi šampiona, a tamo su igrali Lids, Lester, Blekburn, Njukasl... N.Forest ima više titula prvaka Evrope, Vest Hem kup kupova(Vila nema), Ipsvič uefa kup(Vila nema) E stvarno su velikani! Bez značajne titule 37 godina(računam i Fa cup) Ne živi se samo od prošlosti.

pogled iz svemira

pre 4 godine

Prosle godine kada sam pre finala na Wembley rekao da je druga Engleska liga (Championship) peta po snazi mnogi su osporavali redosled al mislim da to i dalje stoji i po kvalitetu i po gledanosti su vrlo visoko kotirani.1.Engleska premier Liga 2. Spanska primera3.Nemacka bundes4.Italijanska seria A 5.Engleska Champonship,jaca od svih drugih Evropskih liga.Zelim lep povratak i jos bolju buducnost Aston Villi u Premier Ligi

looool

pre 4 godine

@Dalibor

U kom segmentu je Villa veći klub od Čelsija? Pa evo za početak, imaju više titula prvaka Engleske! Ali dobro, kao da je to važan segment. Sitnica.
Isti broj kupova, isti broj titula LŠ. Uzmimo u obzir da je većinu uspeha Čelsi postigao od 2004. na ovamo, pre ere PL imali su jednu jedinu titulu prvaka države!!

Awf 43

pre 4 godine

@dalibor

Ti prijatelju u jednoj rečenici kažeš "da odgovorim ovima koji smatraju da je Villa velikan" , a već u sledećoj "u 10 najvećih, može". Dogovori se prvo sam sa sobom šta ćeš napisati.
I da, Šahtjor(na primer) proteklih nekoliko sezona igra redovno LŠ, znači li to da su veći klub od Milana koji 2 godine ne igra LŠ?

Mad4Red

pre 4 godine

Ovaj Grealish dečko može da bira klub u PL za koga će da igra prava klasična 10-tka top igrač pritom ima samo 23 godine, igrac za narednih 10 godina!!!

andreas kisser

pre 4 godine

zao mi je derbija, pre svega zbog lamparda i malog vilsona (koji danas nista nije pokazao), iako nijedan od njih dvojice nece biti u derbiju sledece sezone. jeste vila generalno bolji tim, ali mi je ova danasnja njihova generacija uzasno antipaticna, pocev od grilisa koji je retko iritantan lik. ali dobro, vila je ipak velikan engleskog fudbala i za PL kao takmicenje je verovatno bolje sto su se vratili. a bilo bi i mnogo da dve godine zaredom gube finala. imajuci u vidu formu timova u poslednjih par sezona, nadam se da ce se od 2020. i lids, derbi i kardif vratiti u PL, a ispasti uzasni brajton; nadam se i da sefild junajted nece ostati u ligi duze od ove jedne sezone. ni taj tim mi nije nesto posebno interesantan za gledanje...

Ilija Dukić

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!
(Jon Bon Jovi, 27. maj 2019 18:02)

Jer je ispod prve engleske. Liga Evrope je bolja od Kopa Libertodoresa, iako je drugo eveopsko takmičenje.

Aleksa

pre 4 godine

Jedna je Villa! Biće zadovoljstvo gledati JEDAN OD NAJVEĆIH engleskih klubova ponovo protiv Junajteda, Liverpula i ostalih. Svaka čast i Lampardu, već u prvoj sezoni je pokazao da može da postane veliko trenersko ime. Ukoliko je zaista tačno da Sarri preuzima Juve mislim da je sasvim moguće da sedne na klupu Plavaca..

Aleksa

pre 4 godine

@Dalibor

Mlad si verovatno, čim pominješ "najvećih šest". Od tih 6 klubova na koje misliš, Junajted, Liverpul, Arsenal su jedini koji mogu Villi na crtu. Siti, Čelsi, 'ajte molim vas. Totenhem je dva puta samo bio prvak države, nikada Evrope. No dobro, da se vratimo na Villu.
7 titula šampiona države(više od 3 kluba koje ti smatraš najvećima), 7 puta FA cup(više od Evertona i Njukasla koje si pomenuo), u Liga kupu ako se ne varam samo Liverpul ima više titula od njih. Više titula prvaka Evrope od Sitija, Arsenala i Totenhema zajedno(pa i od PSG-a, ako odemo malo dalje). Da ne počinjemo sada priču o legendarnim igračima, tradiciji, činjenici da su imali najveću domaću posetu u drugoj ligi.
Pozdrav!

Bodibond

pre 4 godine

Ovaj Grealish dečko može da bira klub u PL za koga će da igra prava klasična 10-tka top igrač pritom ima samo 23 godine, igrac za narednih 10 godina!!!
(Mad4Red, 27. maj 2019 18:09)

Daj u Barselonu umesto Kutinja.

sgdp

pre 4 godine

Nisam znao kome da odgovorim, pošto svi smarate, ali kad si napisao "JEDAN OD NAJVEĆIH", odlučio sam tebi da odgovorim. Pored te evropske titule, taj tim je osvojio englesko prvenstvo godinu pre toga, a to im je jedina titula u predhodnih 120 godina. Možda si ti od onih koji ih prati od 1880tih? Ali ako su oni jedni od najvećih, šta su Everton, Njukasl, Sanderlend, Notingem? Da ne spominjem najjačih šest...
(Dalibor, 27. maj 2019 18:33)

Upravo to što su bili na vrhu u 19. veku, a što su uspeli do sad da se održe, pa makar i ne osvojili nijednu titulu, čini ih velikim klubom. Ukupno 5. po broju titula, 5. po broju FA kupova, 3. po broju Liga kupova (takmičenje osnovano 1960., kako to objašnjavaš?), uz titulu evropsko prvaka, definitivno ih svrstava među najveće timove. Po mom mišljenju, samo su Junajted, Liverpul, Arsenal i Everton veći, a tu su negde sa Čelsijem, Totenhemom i Sanderlendom (po mom mišljenju su ispred).

Aston villa

pre 4 godine

Od deset 10 najposecenijih utakmica ove godine devet 9 su bile Aston Ville.Da li znaju da Engleski prestonaslednik je najverniji fan Aston Ville koji se danas radovao ko malo dete ili jedan veliki Tom Henks i dr.I sam Ser Ferguson je rekao da premier Liga nije isto sa i bez Aston Ville.

Djido

pre 4 godine

Secam se kada sam bio klinac pre 40 g,igrali smo fudbal protiv ekipe iz kraja i blize okoline.Svaka ekipa je imala ime,Partizan ,zvezda, Ajax ...mi smo se zvali Aston- Vila ,tada jedna od najpoznatijh klubova u Evropi.

andreas kisser

pre 4 godine

(looool, 27. maj 2019 21:28)

ne bih da se mesam u prilicno glupu raspravu (slicne onoj, koja je liga jaca, lepsa, bolja, i sl.), ali prijatelju, celsi je osvojio sva tri evropska kupa, od toga KPK dvaput, 1971 i 1998! to je u engleskoj jedino jos junajtedu poslo za rukom i to tek pretprosle godine kada su osvajanjem LE kompletirali evropski 'trebl', a u evropi jos samo juventusu i ajaksu. pretpostavljam da tebi i ostalima koji mrsite o 'plasticnim' klubovima to nije bilo poznato! ali posto vidim volis da brojis, reci mi sta je vece - jedan evropski trofej ili cetiri (pritom i celsi i vila imaju po KES/LS)? takodje, ljudi poput tebe pisu nipodastavajuce komentare o sitiju, a taj siti je 1970. osvojio KPK, 12 godina pre nego sto je vila postala prvak evrope. po cemu je onda vila 'veci' klub od sitija, narocito jer ni jedni ni drugi tokom veceg dela 1980ih, 90ih i 00ih nisu bili nigde na radaru ni evropskog ni engleskog fudbala? ok, vila osvajala prvenstva pre sto godina, ali zato siti u poslednjih 10 godina. ni jedni ni drugi nemaju kontinuitet kakav imaju liverpul i junajted. zapravo, sem LFC i MUN, nijedan drugi klub ne zasluzuje epitet velikog u engleskoj; jer od engleskoh timova, samo su oni evropi u ravni barse, ajaxa, reala, milana, juvea, intera i bajerna. ovo pisem kao veliki navijac liverpula, ali me nerviraju omalovazavanja uspeha i sitija i celsija. i drugi klubovi imaju bogate vlasnike, pa se nisu snasli. get over it and enjoy fotball!

Dewwy

pre 4 godine

Sad kada se Vila vratila tamo gde pripada jedan, nekadasnji prvak Evrope, imaju primer Fulama i kako ne treba srljati i dovoditi po 10 igraca... Abraham je najbolji strelac tima ( inace na pozajmici iz Celzja) , probati da ga otkupe ili jos godina pozajmice, Grilis je tu naravno kapiten i uz solidna 2 vezna fudbalera zajedno sa timskom hemijom, svakako se mogu nadati da ce biti tu i sledece sezone.

Bodibond

pre 4 godine

2. deo

- Mo El Mohamadi je sa drugim klubom uspeo da se domogne Premijer lige, prvi put je bilo 2013. godine sa Hull Sitijem
- Glen Vilan je takodje drugi put usao u Premjer ligu, prvi put 2008. godine sa Stouk Sitijem i sada sa Aston Vilom.

dj

pre 4 godine

Je l klubovi sto su se direktno plasirali dobijaju isto novca ko i vila
(Markoo, 27. maj 2019 18:05)

Da. Ne znaci to da oni taj novac dobijaju sutra, vec sveukupno do kraja sledece sezone. Sto od tv prava, od ucesca u ligi, sponzora i tako dalje. Poslednjeplasirani tim lige dobija samo od lige oko 70 miliona funti. Pa sto ti je bolji plasman dobijas vise novca. Zato je Englezima njihova liga najbitnija, jer se mnogo mnogo veci novac obrce nego u Ligi Sampiona.

palop

pre 4 godine

HARIS@Brate pretera ga puno.Volim ja Engleze ali reci da je druga liga engleske bolja od prve Spanske je van svake pameti.Sto se onda zove druga?!
(Jon Bon Jovi, 27. maj 2019 18:02)

Pa i nasa se zove SUPERliga, a nije bas super...

ola

pre 4 godine

Je l klubovi sto su se direktno plasirali dobijaju isto novca ko i vila
(Markoo, 27. maj 2019 18:05)

Da. Ne znaci to da oni taj novac dobijaju sutra, vec sveukupno do kraja sledece sezone. Sto od tv prava, od ucesca u ligi, sponzora i tako dalje. Poslednjeplasirani tim lige dobija samo od lige oko 70 miliona funti. Pa sto ti je bolji plasman dobijas vise novca. Zato je Englezima njihova liga najbitnija, jer se mnogo mnogo veci novac obrce nego u Ligi Sampiona.
(dj, 27. maj 2019 18:42)

Ne mozes da poredis koliko para ukupno donosi PL i koliko ukupno donosi LS. U PL odigras 38 utakmica, a u LS od 6 do 13.
To ti je kao da kazes vise zaradjuje onaj sto je zaradio 30 hiljada za 30 dana nego onaj sto je zaradio 20 hiljada za 10 dana. On jeste zaradio gledajuci ukupno, ali je zato radio tri puta vise.
Slicno je i sa poredjenjem PL i LS. Ukupno gledajuci PL ti donese vise, ali po odigranoj utakmici LS donosi vise para.

gluvaglava

pre 4 godine

Redovno čitam sportske vesti ujedno i komentare na istim, svakodnevno čitam sve i svašta o raznim klubovima... generalno pratim sport zadnjih 20 godina, ali slabo komentarišem.... Vila mi je omiljeni klub i oduvek sam je voleo, ovi ljudi što kažu da Vila nije veći klub od Mančester Sitija i Čelzija su u zabludi, tj ako prate fudbal barem 20 godina onda moraju da se pomire sa činjenicom da Vila to jeste...

Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”,

pre 4 godine

190 miliona, kod nas Mačva kada ušla u prvu ligu dobila 30 nike lopti i 3 mreže za golove...

gluvaglava

pre 4 godine

@ Dalibor
Pa od čega se živi ako ne od istorije i na osnovu čega će te neko ceniti ako ne na osnovu onoga što si ostvario tokom svog postojanja? Mnogi "veliki" klubovi, današnji "veliki" klubovi nemaju trofej prvaka evrope u svojim vitrinama, pa ih opet danas smatraju "moćnim", "jakim" i "velikim " nakon nekoliko titula domaćeg prvenstva...

Хаџи

pre 4 godine

Астон Вила се вратила где припада. Свака част, заслужено. И место им је међу најбољима. Е сад паметно да утроше новце, а не као Фулам да доведе 15 играча...
Али немојте да причате како је Ченпионшип бољи од Примере или Бундес лиге то је фудбалско незнање.

Dusan

pre 4 godine

ne bih da se mesam u prilicno glupu raspravu (slicne onoj, koja je liga jaca, lepsa, bolja, i sl.), ali prijatelju, celsi je osvojio sva tri evropska kupa, od toga KPK dvaput, 1971 i 1998! to je u engleskoj jedino jos junajtedu poslo za rukom i to tek pretprosle godine kada su osvajanjem LE kompletirali evropski 'trebl', a u evropi jos samo juventusu i ajaksu.
(andreas kisser, 27. maj 2019 22:06)

Zaboravio si Bajern. Inace potpisujem sve sto si rekao.

wolwerine

pre 4 godine

Ma bravo Vilo. Konacno da se vrate u elitu. Cekamo Bkekburn, Bolton i Lids.
(Bodibond, 27. maj 2019 18:14)
ova dva se mozda i vrate nekad,al za bolton ima da se prilicno nacekas.jedno desetak godina

Aleks

pre 4 godine

Sjajno je što su se vilenjaci vratili među najbolje.Jeste istina da od igranja Save Miloševića nisu imali neki uspeh ali ja ih volim i ¿elim im da u narednom periodu pariraju najboljima.