Subota, 20.04.2019.

17:10

Fonjini izbacio Nadala – Italijan i Srbin za trofej u kneževini!

Fabio Fonjini priredio je senzaciju u polufinalu Mastersa u Monte Karlu pobedivši Rafaela Nadala.

Izvor: AK

Fonjini izbacio Nadala – Italijan i Srbin za trofej u kneževini! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Šumeće tablete

pre 5 godina

Novak Đoković: Čovek koji lošijim nastupom na turniru uveća bodovnu razliku u odnosu na prvog pratioca i učvrsti poziciju br 1 :D
(Aleks, 20. april 2019 21:49)

Ih kad krene posle Wimbledona, sledi sunovrat, pa kad lupi nece ga ni Pepe povratiti.

neko normalan

pre 5 godina

Hejteri oladite malo.

Svakoj nepobedivosti i nizu đođu kraju pa tako sa Rafom koji je držao taj rekord od 8 uzastopnih finala ovog turnira. Ne računam od 2013 godine kad su počele oscilacije pa je gubio 2014,2015 godine pa je povratio 2016,2017 i 2018 godine. Naravno da ne prija jer Rafa odatle crpi snagu najviše tj omiljena mu je podlogaa. Al'sa vremenom će morat da se miri gubljenjem čestih mečeva na šljaci i da neće biti tako favorit siguran kao nekad..

Kontinuitet nediscipline

pre 5 godina

(Mikii, 20. april 2019 21:27)

Malo li je 4 Vimbldona i 1 Rolan Garos?

Hahahahaha........

E ovako izgleda kad neko puca sebi u noge ;)

don

pre 5 godina

agent

Tvoj komentar je poprilicno licemeran i ponizavajuci, stavljajuci u istu recenicu Vavrinku i Nadala - ne samo da mu oduzmes sljaku vec i osvojene turnire na travi, Nadal ima bolju karijeru od Vavrinke.

mikii

Taman da je osvojio samo ova cetiri Vimbldona ima odlicnu karijeru, bolju cak i od npr Mareja.

Soni

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Agent, 20. april 2019 19:39)

Jesi li ti svjestan kakvu si sad glupost napisao.?? Sta kazes, da nema sljake bio bi na nivou Wawrinke.?? Ovako: 4 GS na betonu(3 US Opena, 1 Australija), zatim 2 Wimbldona, Olimpisko zlato na betonu, 9 Mastersa na betonu. Sve zbirno 16 velikih titula van sljake !! Uz sve to jos i ima 6 masters finala na betonu, 5 GS finala na betonu, 3 izgubljena finala Wimbldona i 2 masters kup finala. Na GS van sljake Rogera i Novaka zbirno tukao cak 7 puta !! I ti takvog covjeka poredis sa Wawrinkom na brzim podlogama.?? Ili ne znas sta pricas ili se sprdas, trece nema.

Mikii

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...
(Agent, 20. april 2019 19:39)

Ne, ali zaista bi bilo zanimljivo da nam upravo ti, znaci iskljucivo ti, napises sta od trofeja ima Nolo van betona? Cisto da znamo da li je bolji od Mareja npr. Ko danas sve sme da komentarise, ovo je van svake pameti.

Srećno

pre 5 godina

Kako senzacija poraz Nadala a nisu porazi Novaka. U svakom slučaju uspon naše "rezerve" Dušana je za svaku pohvalu i B92 bi trebalo malo više prostora da dodeli njemu!

Robespjer

pre 5 godina

Ozbiljno sad, Rafa i Nole izgleda da guraju kao Federer... Fokus na GS. Nemaju sta da dokazuju vise ikome... Tempiranje forme za GS i to je to.
(JPR24, 20. april 2019 18:21)

Kakvo tempiranje forme? Ako je već imao Fonjinija i Lajovića na putu do titule, zašto je ne bi uzeo? I što ne bi Novak uzeo titulu, da je mogao, s obzirom da je do RG ostalo još mesec dana?! Pa ne igra se Pariz sutra. Nego mali navijači ne mogu da se pomire sa činjenicom da njihovi "ljubimci" polako koračaju kraju karijere, i onda se teše frazama: Novak i Nadal nisu hteli titulu, zbog RG. Pa dobro, ni u Parizu nema dve titule. Šta fali još jedna iz Karla Monte?

Aleks

pre 5 godina

Novak Đoković: Čovek koji lošijim nastupom na turniru uveća bodovnu razliku u odnosu na prvog pratioca i učvrsti poziciju br 1 :D

yyvhjvh

pre 5 godina

@cole, 20. april 2019 17:19

jos smo i dobri..u sledece dve godine se nece znati ko kosi ko vodu nosi...sto bi danasnji metuzalemi rekli..tenis pukko,d izvines

Karta

pre 5 godina

Novak vise nemoze da prodje trece kolo, Ajaks izbaci Reala i Juventus, Klipers u gostima tuce GSW, finale mastersa igraju Lajovic i Fonjini,...definitovno vise nepratim sport, prelazim na parove.
(DMB, 20. april 2019 19:58)

Hahahahahahaha al stvarno je tako.

reflektor

pre 5 godina

Gotivim Fonjinija i njegov tenis.Fokusiran,ludacki igra,kao Vavrinka s tim sto ovaj ima titule.Fonjini je lud,"blesav" i kako je zveknuo Nadala tako sutra moze da pukne.To je on.Ali generalno tenis koji igra volim da gledam.Ako igra kao danas i mlati ravnjace opusteno favorit je.I ima vise iskustva od Ducija.Lajovic samo hrabro,deluje stabilno i samo napred do titule.Zasluzili su obojica,ipak Duci je nas i napred majstore.

Boris Banović

pre 5 godina

Realno, Fonjini je favorit, a Duci može da ga pobedi , jer Fonjini se prlično emotivno ispraznio pobedivši Nadala i to na šljaci i za malo 6:0 u drugom setu ! Pitanje je kada će mu se ukazati ovakva prilika!?

Sava

pre 5 godina

Posle svakog poraza nekog od velike trojke ogromna vecina porucuje kako je gotovo sa njima i kako im se blizi kraj karijere. A oni i dalje osvajaju Gren Slemove i siguran sam da ce od narednih 10 ponovo oni uzeti bar 8. Ne odpisujte ih prebrzo svi iza njih nisu im ni do kolena a ATP trku koja boduje samo ovu godinu opet predvode njih trojica koje vi tako lako odpisujete. Naravno da ce i oni zavrsiti karijere i to je prirodno i najnormalnije ali ne posle nekih nebitnih poraza vec za 3-4 godine a Federer mozda za dve. Uzivajmo dok jos igraju, previse su zaduzili tenis i ovakva trojka ce se tesko ponoviti u buducnosti. Ja ih iskreno sve gotivim.

Sd

pre 5 godina

Posle svakog poraza nekog od velike trojke ogromna vecina porucuje kako je gotovo sa njima i kako im se blizi kraj karijere. A oni i dalje osvajaju Gren Slemove i siguran sam da ce od narednih 10 ponovo oni uzeti bar 8. Ne odpisujte ih prebrzo svi iza njih nisu im ni do kolena a ATP trku koja boduje samo ovu godinu opet predvode njih trojica koje vi tako lako odpisujete. Naravno da ce i oni zavrsiti karijere i to je prirodno i najnormalnije ali ne posle nekih nebitnih poraza vec za 3-4 godine a Federer mozda za dve. Uzivajmo dok jos igraju, previse su zaduzili tenis i ovakva trojka ce se tesko ponoviti u buducnosti. Ja ih iskreno sve gotivim.
(Sava, 20. april 2019 20:30)

Svaka cast na komentaru sefe. Sve si rekao kako stvarno i jeste. Odavno nisam vidio normalni komentar.

Poštovalac igre

pre 5 godina

Nisam se nadao ovakvom kolaču al'očito da Nadal nije fit a godine pritiskaju. Svaka čast Fonjiniju ! Nevezano što je lud po temperamentu nego igra čist tenis na terenu. Danas je bukvalno bio savršen. Treba mu odat priznanje na tome.

Mirko

pre 5 godina

Sa'će Dule ni kriv ni dužan da osvoji turnir! Hehehe... Šalim se naravno :)

Dule samo napred brate, cepaj za sve pare ovog Fonjinija, on se ispucao u ovom meču, što je pokazao pokazao je, a ti si laganica odigrao u dva seta i sad samo ko i dosad kontrolisano i bez zaletanja, sačekaj ga na njegove greške, ko i Novak što radi, i kao što si i dosad dobijao mečeve.
Trofej je tvoj!

lal

pre 5 godina

@kovalski: nije mi jasno kako moze lajovic da utice na to da ovaj ustane na levu nogu... ako sve zavisi od fonjinija, onda nije logicno reci da lajovic ne sme da propusti ovu sansu... :)

Гиле

pre 5 godina

Надал је пре неки дан рекао да није фит. Што би ризиковао. Новак не воли ветар и никад га није волео, то се лако може проверити по резултатима и понашању кад је био јак ветар. Новака у скорије време једно Рафа може да стигне а како ни он није фит то значи нама потребе за форсирањем. Мадрид му више лежи ако није "клизава шљака". После овог турнира испада да је први у трци. Прави још већу разлику. Тим и Зверев исто у паду. И Федерер је после 32 калкулисао. Интересантни ће бити Рим и Мадрид.

артиљерац

pre 5 godina

Сутра ће Лајовић да пита Фоњинија какво бријање жели.Насуво или с пеном?
Јел по вољи и лосион или само помада.

aleks

pre 5 godina

Jadni Nole i Nadal, izdace ih snaga na korak do cilja, 20 gs ce ostati nedosanjani san za obojicu. Bojim se da ce Nadal to bolje podneti a Nole ce da besni i izgubice i ono malo simpatija.

Fistik

pre 5 godina

Ovaj Fonjini 178 cm i 77kg razbija, a moj sin 16 godina 184 cm i 79 kg kao beba kada gledam Fonjinija na terenu.
(Ludi Milojko, 20. april 2019 18:13)

Dobro i?

Jova

pre 5 godina

Da je Novak juče igrao posle Nadala i mogao vidjeti njegov meč, posebno završnicu, sigurno bi igrao drugačije. Sama sam bila iznenađena Nadalovim izgledom pred kraj meča. Pelja ga je toliko izmorio da sam bila sigurna da, da je kojim slučajem meč otišao u treći set, ne bi izdržao do kraja. Ne bi ni Pelja, vjerovatno. Biće da vjetar i uslovi u kojima se igra ovaj MK oduzimaju previše energije, tako da za Novaka nije slabo da je izašao par stanica ranije.

Dobro je ovo. Dušan ima veliku šansu za prvu titulu, bodove i novac, koji će mu sigurno dobro doći.

PS: Dušanov osmjeh na kraju meča, upućen prema prepunom boksu - skroman i ponosan istovremeno - mu baš lijepo stoji ( napokon sam ”uhvatila” kćerku da mi objasni znakove, koje, nadam se, neću zaboraviti ).

Pozdrav svima

Agent

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...

miodrag

pre 5 godina

Fabio je igrac od koga zavisi rezultat meca , pa skoro sa svakim igracem iz tura. Kada njemu krene, kada se ne izmotava i kada je potpuno u mecu moze da dobije svakog. Ali zato kada pocne da igra neozbiljno ili kada mu ne krene kako je on to zamislio moze I da izgubi od svakog. Videli smo juce kako je bio na ivici poraza od Borne I taj mec je Borna sam izgubio, jer Fabiju ne treba dati sansu da se vrati. Kada je grogi treba ga "ubiti", ali ako se opustite I on pogodi nesto nemoguce….tada sve moze da se okrene za 180 stepeni. Tako da od Foninija sutra sve zavisi, ali Lajovic ima veliku sansu, kada ako ne sutra.!?

Zlatna era tenisa ili ste vi marsovci?

pre 5 godina

O kakvoj kalkulaciji pričate? Da je mogao dobio bi meč, jer ga je ionako igrao. Znao je da u finalu ide na Lajovića i da mu, da nema 33 godine, ne bi smetalo da igra tri finala do RG. Nadal je u Melburnu pokazao da je došao do kraja, jer je njegov stil igre odneo svu snagu koju je imao. Talijan lak kao perce. Ovaj RG neće uzeti ni Nadal, ni Novak, ni Federer, jer su zašli u godine kad se završava karijera. Samo je Federer, koliko znam, ostao u vrhu posle 32. godine, i niko više. Izuzetak koji potvrđuje pravilo. Ni Bolt više ne trči. I nema veze Pepe s tim.

remax

pre 5 godina

Odlazi velika trojka. Polako, ali sigurno... 
(Greatness, 20. april 2019 17:20) 

Bio bi OK komentar da su u finalu Zverev, Sapovalov, Kacanov ili npr. Cicipas. 
Ali u finalu su Fonjini (32 godine za mesec dana) i Lajovic (29 godina za 2 meseca).
(x, 20. april 2019 18:27)

Iako se sa njegovim komentarom ne slažem u potpunosti, nije napisao da počinju klinci da vladaju tenisom nego da velika trojka odlazi.

DMB

pre 5 godina

Novak vise nemoze da prodje trece kolo, Ajaks izbaci Reala i Juventus, Klipers u gostima tuce GSW, finale mastersa igraju Lajovic i Fonjini,...definitovno vise nepratim sport, prelazim na parove.

Ščeljkunščik

pre 5 godina

Pa kako Nadal nije pobedio? On je ipak 11 puta osvajao ovaj turnir, a pored toga je i br. 2. Još imao otvoren put. Plus, "kralj šljake". Verovatno je i on "samo" čovek od krvi i mesa. A možda sa njim nešto nije uredu? Ne bre! Nego, sasvim je normalno da i on nekad izgubi. Šta, jel treba da ga spale na lomači?

x

pre 5 godina

Odlazi velika trojka. Polako, ali sigurno...
(Greatness, 20. april 2019 17:20)

Bio bi OK komentar da su u finalu Zverev, Sapovalov, Kacanov ili npr. Cicipas.
Ali u finalu su Fonjini (32 godine za mesec dana) i Lajovic (29 godina za 2 meseca).

Zak

pre 5 godina

..sve ovo što vidimo od Novaka i Nadala, je samo uvertira za Roland Garos..Specijalni zadatak Nadala ( a i ostatka teniskog karavana je sprečiti Novaka da osvoji, jer ako ga osvoji, Novak ove godine ide na 18 osvojenih GS), elem, Novak to veoma dobro zna tako da, biće veoma uzbudljivo!

antiDebil

pre 5 godina

Nikad Nadal nije dobro igrao sa Fonjinijem. Fonjini ga je dobijao cak i u ono njegovo najjace vrijeme na sljaku.
(delboj, 20. april 2019 17:26)

Nadal je izgubio dva meca od Fonjinija na sljaci 2015. u godini u kojoj je pomenuti gubio od Corica, Dolgopolova, Troickog. Ako je to bilo Nadalovo "najjace vreme na sljaku", onda eto, u pravu si.
(Mikii, 20. april 2019 17:43)

Uzbudio si se bote kao da ti rastu zubici, opusti se malo. Bas te 2015. si ti Nadala nazivao teletom i porucivao mu da ode u penziju i da se ne bruka vise !
Inace Nadal je svoj maksimum i zenit dostigao 2005.godine, to je makar jasno svima. Cicipas, Zverev i svi ovi mladji likovi su vec za sobom ostavili svoj najbolji tenis, ehehe eheheheh ehehhehe....

SRBIJAA

pre 5 godina

Kalkulisu ljudi. Nadal od 5 velikih turnira na sljaci CAK 4 brani, a ovaj vec nije odbranio. Nije lud da svake godine bukvalno sve osvaja, pa da sve to mora da brani. Naravno, niko se ne sprda sa gren slemovima jer ipak su to bogati turniri. Nadal verujem da nije mnogo izgubio ovim porazom. Djokovic nakon sezone sljake dolazi u Nadalovu poziciju da bukvalno sve mora da brani, tako da ocekujem da nece sve uspeti da odbrani, dok ce sledece godine pojacati na ovim turnirima gde nema sta da brani (Indijan Vels, Majami, Monte Karlo). Sportski pozdrav

VUK

pre 5 godina

Beker pred finale Melburna : uživajte danas.Neće biti puno prilika da ih gledate. Već ove godine gubiće i njih dvojica a i Federer sve češće. To je jednostavno tako. Prolazi njihovo vreme.

Mladen

pre 5 godina

Djokovic ce ove godine napuniti 32, Nadal 33 a Federer 38. Oni ne mogu da izdrze celu sezonu u istom vrhunskom ritmu u tim godinama, pukli bi. Zato sva trojica kalkulisu i tempiraju vrh samo za GS a ostalo sta urade. Oni u sustini igraju neku sasvim drugu igru takmicenja izmedju sebe. Tek sada se vidi i koliko su oni dobri jer i dalje kad je najvaznije ispred svih 10-15g mladjih su i to daleko. Ovo takodje pokazuje koliko su i ovi next gen precenjeni jer da su naleteli na 10g mladju veliku trojku prosli bi gore od ocrnjenih generacija rodjenih izmedju 85.-95. (tzv. beskorisni).

cole

pre 5 godina

kaze covjek mozda lajovic postane novi novak,pa nema lajovic 20 godina pa da je karijera pred njim hahahahaha
u svakom sportu je normalna smjena generacija al je problem kolko je ta nova generacija kvalitetna,posle dzordana je bio kobi pa lebron pa kari,u fudbalu pele maradona ronaldo mesi,a ko ce u tenisu naslijediti novaka rafu i rodzera kad svi ovi teniseri iz nove generacije ne mogu proci dva kola na grend slemu

antiDebil

pre 5 godina

Ma šta vam je bre ljudi, Rafa tempira formu za RG, živi bili pa videli!!! A da, sad se peva druga pesma, nije Nolo u pitanju, pa se pljuje po Rafi. Neka i Djokovic osvoji 11 Monte Cala, 11 Barselona i 11 RG. A da Nolo ima jedan.
(Labud, 20. april 2019 17:43)

Naravno da Djokovic tempira formu za RG, hoce covek da osvoji 4 u nizu, po drugi put !!
I Nadal je takodje osvojio 4 u nizu...ali kad bi smo se zajebavali !

Postoje 14 velihih turnira u tenisu, Djokovic je uspesniji od Nadala na 10 od tih 14 !

lal

pre 5 godina

@kovalski: sve zavisi od fonjinija, ali dule ne bi smeo da propusti veliku sansu??? izvini, ali malo mi sizofreno deluje ova izjava... :)

Gde ja živim

pre 5 godina

Da li se Rafa čuva za RG ne znam, ali danas nije ličio ni na šta. Fonjini prilično impresivan u pojedinim trenucima. Mada to je on. U talasima može da odigra fenomenalno, da ispogađa nešto neverovatno i onda da kiksne. Mislim da Dule ima jako lepu šansu za prvi veliki trofej jer je Fonjini najblaže rečeno čovek na svoju ruku. Kakve on lomove u glavi ima, mislim da mu nijedan teniser nije ravan, ali je jako interesantan i atraktivan za gledanje. Videćemo. Srećno Duci, šta bude biće. Samo mirna glava i koncentracija.

????

pre 5 godina

Uzbudio si se bote kao da ti rastu zubici, opusti se malo. Bas te 2015. si ti Nadala nazivao teletom i porucivao mu da ode u penziju i da se ne bruka vise ! 
Inace Nadal je svoj maksimum i zenit dostigao 2005.godine, to je makar jasno svima. Cicipas, Zverev i svi ovi mladji likovi su vec za sobom ostavili svoj najbolji tenis, ehehe eheheheh ehehhehe....
(antiDebil, 20. april 2019 18:00)
Kako dostigao svoj vrhunac tad? Svi znamo da je to najgora era, kako sad ispade da je Federer bio u eri najjaceg Rafe?

JPR24

pre 5 godina

Ozbiljno sad, Rafa i Nole izgleda da guraju kao Federer... Fokus na GS. Nemaju sta da dokazuju vise ikome... Tempiranje forme za GS i to je to.

Mikii

pre 5 godina

Niko nije nepobediv-pa ni Nadal na šljaci! Odlično za Noleta.... Čekamo RG...
(Sava964, 20. april 2019 17:22)

Sad kad ima 33 godine, svakako da nije :)

Pera

pre 5 godina

Ko bi pogodio da ce ovo bit finale? Jos da je receno da ce jedan finalista bit Srbin?
Odlicna godina za nas muski tenis, puno dobrih rezultata. Nazalost, cesto iza bljeska dolazi pad. Nek im Lajovic bude uzor: upornim radom, korak po korak daleko se stize!

RF

pre 5 godina

ovo sve ide u prilog najboljem tj. rodzeru ako ova dvojica nastave ovako a RF uzme neke poene na sljaci i osvoji Vimbldon posle ide luda zavrsnica i borba RF za prvo mesto.

IL

pre 5 godina

Ponovio je, ponovio je, ponovio je!!!:-))))) Igru od juce, Fabio. Maestralno odigrano. Steta sto su pri prvim mec loptama proradili nervi ali i ovako je upecatljivo. Pozdrav Rafinim navijacima, ovo nije likovanje, jednostavno odusevljenje fantasticnom igrom koju je Fonjini prikazao. Morate priznati da je odigrao majstorski. Napred, Duci sutra!:-)

Fei Li

pre 5 godina

Nadal i Đoković uveliko pokazuju znake starenja i istrošenosti.
Neće se oni više naosvajati titula, pogotovo Nadal koji puca fizički.

Kod Đokovića je ipak psiha u pitanju, može da osvoji još koji veliki turnir ako se sabere.

Federer je GOAT, nema šta.
Zamislite samo da reši se dobro pripremi i osvoji RG ove godine.

Mikii

pre 5 godina

Nikad Nadal nije dobro igrao sa Fonjinijem. Fonjini ga je dobijao cak i u ono njegovo najjace vrijeme na sljaku.
(delboj, 20. april 2019 17:26)

Nadal je izgubio dva meca od Fonjinija na sljaci 2015. u godini u kojoj je pomenuti gubio od Corica, Dolgopolova, Troickog. Ako je to bilo Nadalovo "najjace vreme na sljaku", onda eto, u pravu si.

rs

pre 5 godina

pa kad mogu izner i sok da imaju titule mastersa moze i lajovic,tenis postaje smjesan sport,jos da cilic opet osvoji grend slem i tenis moze da se ugasi

IL

pre 5 godina

Nemojte, molim vas, podcenjivati Fonjinija. Covek je 13. na ATP listi i ovo mu je 4. pobeda nad Rafom a da je malo vise posvecen tenisu mogao je imati daleko vece rezultate na turu jer igra, kad hoce, neverovatan tenis. Ne smara ljude balonima nego udara najcistije vinere na sljaci. Zato, bez podcenjivanja nego uzivajte u pravom tenisu.

Nebojša

pre 5 godina

Izbegao je sramotu ali ne i poraz raduje se Lajović ovakvom raspletu biće mu puno lakše sa Fonjinijem nego Nadalom sigurno nadamo se tituli.

O RUCK

pre 5 godina

Da li ste vi gledali mec? kazete Nadal dobro poceo 1. set a on IZGUBIO SVOJ SERVIS U PRVOM GEMU!!! Doduse Fonjini odmah u sledecem izgubio svoj servis....... Ali naravno sve to nije bitno, bitno je da je nas Dusan u finalu i da ima VELIKU SANSU DA OSVOJI SVOJ PRVI MASTERS. Siguran sam(ako u tenisu uopste ima nesta sigurno-sto potvrdjuju oba polufinala) da ce Dusan i sutra zavrsiti kao pobednik, i to bez izgubljenog seta. Bravo Dusane, samo opusteno do najveceg uspeha.

Cole

pre 5 godina

Nadajmo se na se tradicija nastavlja,
teniser koji izbaci nekog iz velike trojke,
sledeci mec po (ne)pisanom pravilu gubi
sedeci mec. Dakle, Duci osvaja turnir. Poz.

Ja

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
(cole, 20. april 2019 17:19)

A zašto bi bio u problemu?! smena generacija je normalna stvar i možda baš Lajović postane novi Novak.

Gajetano

pre 5 godina

Vau, kako je covek odigrao! Podsetio me ovaj mec na finale AO 2019 i Novakovo ciscenje Nadala. Samo sto je ovo na Rafinoj omiljenoj podlozi pa samim tim ima jos vecu tezinu. Fabio je jedan od najgotivnijih likova na turu, a kad ga jos uparis sa Penetom, jednom od najlepsih i najgracioznijih zena koje je tenis ikada video. Bozanstveno!

Ovaj poraz Nadala prakticno znaci da Novak moze da izgubi u 1. kolu i Rolan Garosa i Vimbldona, i da dalje ostane na prvom mestu. To se naravno nece desiti, ali koje olaksanje i za Noleta.

Duciju puno srece sutra. Fabio jeste sjajan i u naletu, samo sto je onaj tip igraca koji danas sine a sutra se samounisti. Samo hrabro i strpljivo, mada je nakon ove velicanstvene pobede Fonjini zaista zasluzio ovaj turnir.

Pozdrav,

Labud

pre 5 godina

Ma šta vam je bre ljudi, Rafa tempira formu za RG, živi bili pa videli!!! A da, sad se peva druga pesma, nije Nolo u pitanju, pa se pljuje po Rafi. Neka i Djokovic osvoji 11 Monte Cala, 11 Barselona i 11 RG. A da Nolo ima jedan.

Жеља

pre 5 godina

Цоле Брате јел си гледао некада неки спорт. То се у свим спортовима дешава с'времена на време. Није ти дан а онај тамо јео бунике . :-)

veder

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cole, 20. april 2019 17:19)

Prvo nauči pravopis, mala i velika slova, zarez...i nije tenis niukakvom kanalu, jer kod najveće trojke ikad u tenisu postoje prioriteti kada dođe vreme, kad godine pritiskaju. Kako je Novak izgubio tako i Nadal. Oba pobednika su odlični teniseri, uz sve vaše nerazumevanje sporta, generalno.
Sport se sastoji od pobeda i poraza, sve to čini i tenis zanimljivijim, osim za takve poput tebe koji ne kapira da su sportisti živa bića i da ponekad izgube kao favoriti.
Ne bih se iznenadio da su oba velikana, Nadal i Novak, pobede ispustili bez mnogo naprezanja i želje za osvajanjem turnira. RG je prioritet. Tamo ćemo videti u kakvoj formi su Nadal i Novak.

don

pre 5 godina

Fabio Fonjini je jedini igrac uz Novaka koji moze ravnopravno da se nosi sa Rafom na sljaci, strasan talenat, ali luda glava. Sutra svim srcem uz Dusana, ali i ako izgubi necu previse zaliti jer je i Fonjini mnogo gotivan lik. Ako sutra budu imali nivo igre koji prikazuju cele nedelje, onda cemo gledati strasan mec.

hihihi

pre 5 godina

Pisem juce da je Nadal prosek proseka, neznalice prozivaju. Sve pogadjam, apsolutno sve.
(Mikii, 20. april 2019 17:17)

U pravu si, a prvi je ispod proseka.

Kanidja PG

pre 5 godina

Au kako ga je pregazio Fonjini.Kad ima dan i kad je sav svoj na sljaci je brutalan.
Nije prvi put da gubi Nadal na sljaci od Fabija.
Sa svega 50 posto ubacenog prvog servisa ovako je dobio mec.
Rafa na prvi servis 18-41 sto je katastrofalno.Gubi 640 bodova tako da Novak ide na plus 3000 bodova predosti.
Ima Duci fine sanse Fonjini je nekonstatan ako ponovi ovakvu igru jako tesko.Bice dobar mec neminovno.

stef77

pre 5 godina

Bravo Fognaa!!
Jednostavano, kada mu je dan, kada mu se igra, kada udje u udarac, moze da dobije apsolutno svakog igraca na planeti. Iz nekog razloga volim gledati svaki mec Fabia, nikad ne znas kako ce igrati, sta ce tokom meca uraditi i naterati svu publiku na sebe ili ih imati uz sebe. Skroz nepredvidiv.. Na kraju mi je milo sto je dobio Nadala, ne zato sto je tako Lajovicu lakse ili teze, vec zato sto su upravo Lajovic i Fognini najvise pokazali na ovom turniru.

Marco

pre 5 godina

Federer je GOAT, nema šta. 
Zamislite samo da reši se dobro pripremi i osvoji RG ove godine.
(Fei Li, 20. april 2019 17:21)

Djokovic ima 3GS u nizu, sacekaj RG pa tad pevaj

срле

pre 5 godina

Има Дуци шансе за први мастерс. Италијан је нестабилан и никад се не зна да ли ће устати на леву ногу. Идемо Дуци!

Robert

pre 5 godina

Kako vidim, samo nas teniser kad priredi iznenadjenje, onda je to zasluzeno (razbio ga). No, kad neko drugi, tako prosecan, dobije Novaka, onda je to nezasluzeno, da se ne lozi, Nole nije ni blizu maksimuma i sl.

miodrag

pre 5 godina

Sad će da pljuju Nadala ko što su Novaka, kao da oni ne smeju da izgube, gluposti, pa i oni su samo ljudi, ne mogu uvek da pobedjuju.
(Ninamandarina, 20. april 2019 17:28)

Potpuno promasena tema....niko ne "pljuje" Novaka sto gubi, vec zbog nacina na koji mu se to sve cesce dogadja!

cole

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka

I.B.

pre 5 godina

Иако ми сада и није криво, због Душана, невероватно погрешна процена Новаковог тима! Да, да драги моји Новак је "изгубио" договорно! Само каква омашка! Да нису проценили истински ниво Надалове игре! Да нису видели..е то не ваља а не Пепе!!! Могао је овде да га глочне...бар. Разумем и другачији начин размишљања...Новак се годинама сламао на овим мастерсима шљаке,,и када дође исцеђен на РГ..паф. Но мислим да је овде могло више...

Како год ..Душан Силни сутра са откаченим Фоњинијем...-))) Успут "краљ шљаке је данас могао и кромпирић да попије/ Да буде добар меч..и да Дуци слави..-)

Уздравље,

Ninamandarina

pre 5 godina

Sad će da pljuju Nadala ko što su Novaka, kao da oni ne smeju da izgube, gluposti, pa i oni su samo ljudi, ne mogu uvek da pobedjuju.

hihihi

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
(cole, 20. april 2019 17:19)

Ne, nego će 3% Srba i dalje pratiti tenis. Mada njih 97% ne krivim jer je tenis sport za treću dob.

Ars longa, vita brevis

pre 5 godina

Ja igrao na Fonjinija 6.90, na Lajovica 2.85, jos Zvezda i 5500 na 200 dinara. :) Imao sam neki osecaj da Italijan to dobija.

Umalo krompiric

pre 5 godina

Umalo krompiric.
Šteta što Fonjinji nije bio malo više kocentrisaniji na 40:0 .
Mislim da se Nadal NIKADA nebi oporavio a i ovako će se teško oporaviti.
Uživajmo sutra uz našeg CARA DUŠANA!

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Novaku,Nadalu I Federeru su GS-I prioriteti.Zato ce u narednom periodu biti iznenadjenja na mastersima ali zato ne ocekujem prevelika iznenadjenja na slemovima

milutin

pre 5 godina

Pa dobro reče Rafa: -i Novak je od krvi i mesa...
I Nadal, nepobjedivih nema, iako Rafa danas nije ličio na sebe.
Rafa je današnjim porazom izgubio veliki broj poena, olakšao Novakovo br.1.
Lajović sjutra ima šansu,protiv Rafe ne bi imao.
Imao bi veliki respekt.
Ovako, naprijed Dule!

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Fonja ludačina. Kad krene da puca i sipa ravnjače onako lagano iz stojećeg stava, utisak kao da ima bar 6-7 slemova. Ali noćas će prepiti i zaigrati sa Flavijom, tako da Duci mirne duše čisti u 2 seta.

Cole

pre 5 godina

Nadajmo se na se tradicija nastavlja,
teniser koji izbaci nekog iz velike trojke,
sledeci mec po (ne)pisanom pravilu gubi
sedeci mec. Dakle, Duci osvaja turnir. Poz.

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Fonja ludačina. Kad krene da puca i sipa ravnjače onako lagano iz stojećeg stava, utisak kao da ima bar 6-7 slemova. Ali noćas će prepiti i zaigrati sa Flavijom, tako da Duci mirne duše čisti u 2 seta.

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Novaku,Nadalu I Federeru su GS-I prioriteti.Zato ce u narednom periodu biti iznenadjenja na mastersima ali zato ne ocekujem prevelika iznenadjenja na slemovima

Mladen

pre 5 godina

Djokovic ce ove godine napuniti 32, Nadal 33 a Federer 38. Oni ne mogu da izdrze celu sezonu u istom vrhunskom ritmu u tim godinama, pukli bi. Zato sva trojica kalkulisu i tempiraju vrh samo za GS a ostalo sta urade. Oni u sustini igraju neku sasvim drugu igru takmicenja izmedju sebe. Tek sada se vidi i koliko su oni dobri jer i dalje kad je najvaznije ispred svih 10-15g mladjih su i to daleko. Ovo takodje pokazuje koliko su i ovi next gen precenjeni jer da su naleteli na 10g mladju veliku trojku prosli bi gore od ocrnjenih generacija rodjenih izmedju 85.-95. (tzv. beskorisni).

Gde ja živim

pre 5 godina

Da li se Rafa čuva za RG ne znam, ali danas nije ličio ni na šta. Fonjini prilično impresivan u pojedinim trenucima. Mada to je on. U talasima može da odigra fenomenalno, da ispogađa nešto neverovatno i onda da kiksne. Mislim da Dule ima jako lepu šansu za prvi veliki trofej jer je Fonjini najblaže rečeno čovek na svoju ruku. Kakve on lomove u glavi ima, mislim da mu nijedan teniser nije ravan, ali je jako interesantan i atraktivan za gledanje. Videćemo. Srećno Duci, šta bude biće. Samo mirna glava i koncentracija.

x

pre 5 godina

Odlazi velika trojka. Polako, ali sigurno...
(Greatness, 20. april 2019 17:20)

Bio bi OK komentar da su u finalu Zverev, Sapovalov, Kacanov ili npr. Cicipas.
Ali u finalu su Fonjini (32 godine za mesec dana) i Lajovic (29 godina za 2 meseca).

Gajetano

pre 5 godina

Vau, kako je covek odigrao! Podsetio me ovaj mec na finale AO 2019 i Novakovo ciscenje Nadala. Samo sto je ovo na Rafinoj omiljenoj podlozi pa samim tim ima jos vecu tezinu. Fabio je jedan od najgotivnijih likova na turu, a kad ga jos uparis sa Penetom, jednom od najlepsih i najgracioznijih zena koje je tenis ikada video. Bozanstveno!

Ovaj poraz Nadala prakticno znaci da Novak moze da izgubi u 1. kolu i Rolan Garosa i Vimbldona, i da dalje ostane na prvom mestu. To se naravno nece desiti, ali koje olaksanje i za Noleta.

Duciju puno srece sutra. Fabio jeste sjajan i u naletu, samo sto je onaj tip igraca koji danas sine a sutra se samounisti. Samo hrabro i strpljivo, mada je nakon ove velicanstvene pobede Fonjini zaista zasluzio ovaj turnir.

Pozdrav,

cole

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka

Zak

pre 5 godina

..sve ovo što vidimo od Novaka i Nadala, je samo uvertira za Roland Garos..Specijalni zadatak Nadala ( a i ostatka teniskog karavana je sprečiti Novaka da osvoji, jer ako ga osvoji, Novak ove godine ide na 18 osvojenih GS), elem, Novak to veoma dobro zna tako da, biće veoma uzbudljivo!

IL

pre 5 godina

Nemojte, molim vas, podcenjivati Fonjinija. Covek je 13. na ATP listi i ovo mu je 4. pobeda nad Rafom a da je malo vise posvecen tenisu mogao je imati daleko vece rezultate na turu jer igra, kad hoce, neverovatan tenis. Ne smara ljude balonima nego udara najcistije vinere na sljaci. Zato, bez podcenjivanja nego uzivajte u pravom tenisu.

stef77

pre 5 godina

Bravo Fognaa!!
Jednostavano, kada mu je dan, kada mu se igra, kada udje u udarac, moze da dobije apsolutno svakog igraca na planeti. Iz nekog razloga volim gledati svaki mec Fabia, nikad ne znas kako ce igrati, sta ce tokom meca uraditi i naterati svu publiku na sebe ili ih imati uz sebe. Skroz nepredvidiv.. Na kraju mi je milo sto je dobio Nadala, ne zato sto je tako Lajovicu lakse ili teze, vec zato sto su upravo Lajovic i Fognini najvise pokazali na ovom turniru.

Marco

pre 5 godina

Federer je GOAT, nema šta. 
Zamislite samo da reši se dobro pripremi i osvoji RG ove godine.
(Fei Li, 20. april 2019 17:21)

Djokovic ima 3GS u nizu, sacekaj RG pa tad pevaj

antiDebil

pre 5 godina

Ma šta vam je bre ljudi, Rafa tempira formu za RG, živi bili pa videli!!! A da, sad se peva druga pesma, nije Nolo u pitanju, pa se pljuje po Rafi. Neka i Djokovic osvoji 11 Monte Cala, 11 Barselona i 11 RG. A da Nolo ima jedan.
(Labud, 20. april 2019 17:43)

Naravno da Djokovic tempira formu za RG, hoce covek da osvoji 4 u nizu, po drugi put !!
I Nadal je takodje osvojio 4 u nizu...ali kad bi smo se zajebavali !

Postoje 14 velihih turnira u tenisu, Djokovic je uspesniji od Nadala na 10 od tih 14 !

Ščeljkunščik

pre 5 godina

Pa kako Nadal nije pobedio? On je ipak 11 puta osvajao ovaj turnir, a pored toga je i br. 2. Još imao otvoren put. Plus, "kralj šljake". Verovatno je i on "samo" čovek od krvi i mesa. A možda sa njim nešto nije uredu? Ne bre! Nego, sasvim je normalno da i on nekad izgubi. Šta, jel treba da ga spale na lomači?

VUK

pre 5 godina

Beker pred finale Melburna : uživajte danas.Neće biti puno prilika da ih gledate. Već ove godine gubiće i njih dvojica a i Federer sve češće. To je jednostavno tako. Prolazi njihovo vreme.

Ninamandarina

pre 5 godina

Sad će da pljuju Nadala ko što su Novaka, kao da oni ne smeju da izgube, gluposti, pa i oni su samo ljudi, ne mogu uvek da pobedjuju.

O RUCK

pre 5 godina

Da li ste vi gledali mec? kazete Nadal dobro poceo 1. set a on IZGUBIO SVOJ SERVIS U PRVOM GEMU!!! Doduse Fonjini odmah u sledecem izgubio svoj servis....... Ali naravno sve to nije bitno, bitno je da je nas Dusan u finalu i da ima VELIKU SANSU DA OSVOJI SVOJ PRVI MASTERS. Siguran sam(ako u tenisu uopste ima nesta sigurno-sto potvrdjuju oba polufinala) da ce Dusan i sutra zavrsiti kao pobednik, i to bez izgubljenog seta. Bravo Dusane, samo opusteno do najveceg uspeha.

milutin

pre 5 godina

Pa dobro reče Rafa: -i Novak je od krvi i mesa...
I Nadal, nepobjedivih nema, iako Rafa danas nije ličio na sebe.
Rafa je današnjim porazom izgubio veliki broj poena, olakšao Novakovo br.1.
Lajović sjutra ima šansu,protiv Rafe ne bi imao.
Imao bi veliki respekt.
Ovako, naprijed Dule!

remax

pre 5 godina

Odlazi velika trojka. Polako, ali sigurno... 
(Greatness, 20. april 2019 17:20) 

Bio bi OK komentar da su u finalu Zverev, Sapovalov, Kacanov ili npr. Cicipas. 
Ali u finalu su Fonjini (32 godine za mesec dana) i Lajovic (29 godina za 2 meseca).
(x, 20. april 2019 18:27)

Iako se sa njegovim komentarom ne slažem u potpunosti, nije napisao da počinju klinci da vladaju tenisom nego da velika trojka odlazi.

don

pre 5 godina

Fabio Fonjini je jedini igrac uz Novaka koji moze ravnopravno da se nosi sa Rafom na sljaci, strasan talenat, ali luda glava. Sutra svim srcem uz Dusana, ali i ako izgubi necu previse zaliti jer je i Fonjini mnogo gotivan lik. Ako sutra budu imali nivo igre koji prikazuju cele nedelje, onda cemo gledati strasan mec.

артиљерац

pre 5 godina

Сутра ће Лајовић да пита Фоњинија какво бријање жели.Насуво или с пеном?
Јел по вољи и лосион или само помада.

Sava

pre 5 godina

Posle svakog poraza nekog od velike trojke ogromna vecina porucuje kako je gotovo sa njima i kako im se blizi kraj karijere. A oni i dalje osvajaju Gren Slemove i siguran sam da ce od narednih 10 ponovo oni uzeti bar 8. Ne odpisujte ih prebrzo svi iza njih nisu im ni do kolena a ATP trku koja boduje samo ovu godinu opet predvode njih trojica koje vi tako lako odpisujete. Naravno da ce i oni zavrsiti karijere i to je prirodno i najnormalnije ali ne posle nekih nebitnih poraza vec za 3-4 godine a Federer mozda za dve. Uzivajmo dok jos igraju, previse su zaduzili tenis i ovakva trojka ce se tesko ponoviti u buducnosti. Ja ih iskreno sve gotivim.

Sd

pre 5 godina

Posle svakog poraza nekog od velike trojke ogromna vecina porucuje kako je gotovo sa njima i kako im se blizi kraj karijere. A oni i dalje osvajaju Gren Slemove i siguran sam da ce od narednih 10 ponovo oni uzeti bar 8. Ne odpisujte ih prebrzo svi iza njih nisu im ni do kolena a ATP trku koja boduje samo ovu godinu opet predvode njih trojica koje vi tako lako odpisujete. Naravno da ce i oni zavrsiti karijere i to je prirodno i najnormalnije ali ne posle nekih nebitnih poraza vec za 3-4 godine a Federer mozda za dve. Uzivajmo dok jos igraju, previse su zaduzili tenis i ovakva trojka ce se tesko ponoviti u buducnosti. Ja ih iskreno sve gotivim.
(Sava, 20. april 2019 20:30)

Svaka cast na komentaru sefe. Sve si rekao kako stvarno i jeste. Odavno nisam vidio normalni komentar.

JPR24

pre 5 godina

Ozbiljno sad, Rafa i Nole izgleda da guraju kao Federer... Fokus na GS. Nemaju sta da dokazuju vise ikome... Tempiranje forme za GS i to je to.

срле

pre 5 godina

Има Дуци шансе за први мастерс. Италијан је нестабилан и никад се не зна да ли ће устати на леву ногу. Идемо Дуци!

Umalo krompiric

pre 5 godina

Umalo krompiric.
Šteta što Fonjinji nije bio malo više kocentrisaniji na 40:0 .
Mislim da se Nadal NIKADA nebi oporavio a i ovako će se teško oporaviti.
Uživajmo sutra uz našeg CARA DUŠANA!

IL

pre 5 godina

Ponovio je, ponovio je, ponovio je!!!:-))))) Igru od juce, Fabio. Maestralno odigrano. Steta sto su pri prvim mec loptama proradili nervi ali i ovako je upecatljivo. Pozdrav Rafinim navijacima, ovo nije likovanje, jednostavno odusevljenje fantasticnom igrom koju je Fonjini prikazao. Morate priznati da je odigrao majstorski. Napred, Duci sutra!:-)

cole

pre 5 godina

kaze covjek mozda lajovic postane novi novak,pa nema lajovic 20 godina pa da je karijera pred njim hahahahaha
u svakom sportu je normalna smjena generacija al je problem kolko je ta nova generacija kvalitetna,posle dzordana je bio kobi pa lebron pa kari,u fudbalu pele maradona ronaldo mesi,a ko ce u tenisu naslijediti novaka rafu i rodzera kad svi ovi teniseri iz nove generacije ne mogu proci dva kola na grend slemu

Mikii

pre 5 godina

Nikad Nadal nije dobro igrao sa Fonjinijem. Fonjini ga je dobijao cak i u ono njegovo najjace vrijeme na sljaku.
(delboj, 20. april 2019 17:26)

Nadal je izgubio dva meca od Fonjinija na sljaci 2015. u godini u kojoj je pomenuti gubio od Corica, Dolgopolova, Troickog. Ako je to bilo Nadalovo "najjace vreme na sljaku", onda eto, u pravu si.

Jova

pre 5 godina

Da je Novak juče igrao posle Nadala i mogao vidjeti njegov meč, posebno završnicu, sigurno bi igrao drugačije. Sama sam bila iznenađena Nadalovim izgledom pred kraj meča. Pelja ga je toliko izmorio da sam bila sigurna da, da je kojim slučajem meč otišao u treći set, ne bi izdržao do kraja. Ne bi ni Pelja, vjerovatno. Biće da vjetar i uslovi u kojima se igra ovaj MK oduzimaju previše energije, tako da za Novaka nije slabo da je izašao par stanica ranije.

Dobro je ovo. Dušan ima veliku šansu za prvu titulu, bodove i novac, koji će mu sigurno dobro doći.

PS: Dušanov osmjeh na kraju meča, upućen prema prepunom boksu - skroman i ponosan istovremeno - mu baš lijepo stoji ( napokon sam ”uhvatila” kćerku da mi objasni znakove, koje, nadam se, neću zaboraviti ).

Pozdrav svima

Гиле

pre 5 godina

Надал је пре неки дан рекао да није фит. Што би ризиковао. Новак не воли ветар и никад га није волео, то се лако може проверити по резултатима и понашању кад је био јак ветар. Новака у скорије време једно Рафа може да стигне а како ни он није фит то значи нама потребе за форсирањем. Мадрид му више лежи ако није "клизава шљака". После овог турнира испада да је први у трци. Прави још већу разлику. Тим и Зверев исто у паду. И Федерер је после 32 калкулисао. Интересантни ће бити Рим и Мадрид.

Pera

pre 5 godina

Ko bi pogodio da ce ovo bit finale? Jos da je receno da ce jedan finalista bit Srbin?
Odlicna godina za nas muski tenis, puno dobrih rezultata. Nazalost, cesto iza bljeska dolazi pad. Nek im Lajovic bude uzor: upornim radom, korak po korak daleko se stize!

Fistik

pre 5 godina

Ovaj Fonjini 178 cm i 77kg razbija, a moj sin 16 godina 184 cm i 79 kg kao beba kada gledam Fonjinija na terenu.
(Ludi Milojko, 20. april 2019 18:13)

Dobro i?

reflektor

pre 5 godina

Gotivim Fonjinija i njegov tenis.Fokusiran,ludacki igra,kao Vavrinka s tim sto ovaj ima titule.Fonjini je lud,"blesav" i kako je zveknuo Nadala tako sutra moze da pukne.To je on.Ali generalno tenis koji igra volim da gledam.Ako igra kao danas i mlati ravnjace opusteno favorit je.I ima vise iskustva od Ducija.Lajovic samo hrabro,deluje stabilno i samo napred do titule.Zasluzili su obojica,ipak Duci je nas i napred majstore.

Ja

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
(cole, 20. april 2019 17:19)

A zašto bi bio u problemu?! smena generacija je normalna stvar i možda baš Lajović postane novi Novak.

I.B.

pre 5 godina

Иако ми сада и није криво, због Душана, невероватно погрешна процена Новаковог тима! Да, да драги моји Новак је "изгубио" договорно! Само каква омашка! Да нису проценили истински ниво Надалове игре! Да нису видели..е то не ваља а не Пепе!!! Могао је овде да га глочне...бар. Разумем и другачији начин размишљања...Новак се годинама сламао на овим мастерсима шљаке,,и када дође исцеђен на РГ..паф. Но мислим да је овде могло више...

Како год ..Душан Силни сутра са откаченим Фоњинијем...-))) Успут "краљ шљаке је данас могао и кромпирић да попије/ Да буде добар меч..и да Дуци слави..-)

Уздравље,

miodrag

pre 5 godina

Fabio je igrac od koga zavisi rezultat meca , pa skoro sa svakim igracem iz tura. Kada njemu krene, kada se ne izmotava i kada je potpuno u mecu moze da dobije svakog. Ali zato kada pocne da igra neozbiljno ili kada mu ne krene kako je on to zamislio moze I da izgubi od svakog. Videli smo juce kako je bio na ivici poraza od Borne I taj mec je Borna sam izgubio, jer Fabiju ne treba dati sansu da se vrati. Kada je grogi treba ga "ubiti", ali ako se opustite I on pogodi nesto nemoguce….tada sve moze da se okrene za 180 stepeni. Tako da od Foninija sutra sve zavisi, ali Lajovic ima veliku sansu, kada ako ne sutra.!?

Poštovalac igre

pre 5 godina

Nisam se nadao ovakvom kolaču al'očito da Nadal nije fit a godine pritiskaju. Svaka čast Fonjiniju ! Nevezano što je lud po temperamentu nego igra čist tenis na terenu. Danas je bukvalno bio savršen. Treba mu odat priznanje na tome.

Robespjer

pre 5 godina

Ozbiljno sad, Rafa i Nole izgleda da guraju kao Federer... Fokus na GS. Nemaju sta da dokazuju vise ikome... Tempiranje forme za GS i to je to.
(JPR24, 20. april 2019 18:21)

Kakvo tempiranje forme? Ako je već imao Fonjinija i Lajovića na putu do titule, zašto je ne bi uzeo? I što ne bi Novak uzeo titulu, da je mogao, s obzirom da je do RG ostalo još mesec dana?! Pa ne igra se Pariz sutra. Nego mali navijači ne mogu da se pomire sa činjenicom da njihovi "ljubimci" polako koračaju kraju karijere, i onda se teše frazama: Novak i Nadal nisu hteli titulu, zbog RG. Pa dobro, ni u Parizu nema dve titule. Šta fali još jedna iz Karla Monte?

Kanidja PG

pre 5 godina

Au kako ga je pregazio Fonjini.Kad ima dan i kad je sav svoj na sljaci je brutalan.
Nije prvi put da gubi Nadal na sljaci od Fabija.
Sa svega 50 posto ubacenog prvog servisa ovako je dobio mec.
Rafa na prvi servis 18-41 sto je katastrofalno.Gubi 640 bodova tako da Novak ide na plus 3000 bodova predosti.
Ima Duci fine sanse Fonjini je nekonstatan ako ponovi ovakvu igru jako tesko.Bice dobar mec neminovno.

Soni

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Agent, 20. april 2019 19:39)

Jesi li ti svjestan kakvu si sad glupost napisao.?? Sta kazes, da nema sljake bio bi na nivou Wawrinke.?? Ovako: 4 GS na betonu(3 US Opena, 1 Australija), zatim 2 Wimbldona, Olimpisko zlato na betonu, 9 Mastersa na betonu. Sve zbirno 16 velikih titula van sljake !! Uz sve to jos i ima 6 masters finala na betonu, 5 GS finala na betonu, 3 izgubljena finala Wimbldona i 2 masters kup finala. Na GS van sljake Rogera i Novaka zbirno tukao cak 7 puta !! I ti takvog covjeka poredis sa Wawrinkom na brzim podlogama.?? Ili ne znas sta pricas ili se sprdas, trece nema.

Agent

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...

Aleks

pre 5 godina

Novak Đoković: Čovek koji lošijim nastupom na turniru uveća bodovnu razliku u odnosu na prvog pratioca i učvrsti poziciju br 1 :D

Karta

pre 5 godina

Novak vise nemoze da prodje trece kolo, Ajaks izbaci Reala i Juventus, Klipers u gostima tuce GSW, finale mastersa igraju Lajovic i Fonjini,...definitovno vise nepratim sport, prelazim na parove.
(DMB, 20. april 2019 19:58)

Hahahahahahaha al stvarno je tako.

Boris Banović

pre 5 godina

Realno, Fonjini je favorit, a Duci može da ga pobedi , jer Fonjini se prlično emotivno ispraznio pobedivši Nadala i to na šljaci i za malo 6:0 u drugom setu ! Pitanje je kada će mu se ukazati ovakva prilika!?

Жеља

pre 5 godina

Цоле Брате јел си гледао некада неки спорт. То се у свим спортовима дешава с'времена на време. Није ти дан а онај тамо јео бунике . :-)

Nebojša

pre 5 godina

Izbegao je sramotu ali ne i poraz raduje se Lajović ovakvom raspletu biće mu puno lakše sa Fonjinijem nego Nadalom sigurno nadamo se tituli.

Mirko

pre 5 godina

Sa'će Dule ni kriv ni dužan da osvoji turnir! Hehehe... Šalim se naravno :)

Dule samo napred brate, cepaj za sve pare ovog Fonjinija, on se ispucao u ovom meču, što je pokazao pokazao je, a ti si laganica odigrao u dva seta i sad samo ko i dosad kontrolisano i bez zaletanja, sačekaj ga na njegove greške, ko i Novak što radi, i kao što si i dosad dobijao mečeve.
Trofej je tvoj!

Zlatna era tenisa ili ste vi marsovci?

pre 5 godina

O kakvoj kalkulaciji pričate? Da je mogao dobio bi meč, jer ga je ionako igrao. Znao je da u finalu ide na Lajovića i da mu, da nema 33 godine, ne bi smetalo da igra tri finala do RG. Nadal je u Melburnu pokazao da je došao do kraja, jer je njegov stil igre odneo svu snagu koju je imao. Talijan lak kao perce. Ovaj RG neće uzeti ni Nadal, ni Novak, ni Federer, jer su zašli u godine kad se završava karijera. Samo je Federer, koliko znam, ostao u vrhu posle 32. godine, i niko više. Izuzetak koji potvrđuje pravilo. Ni Bolt više ne trči. I nema veze Pepe s tim.

Mikii

pre 5 godina

Niko nije nepobediv-pa ni Nadal na šljaci! Odlično za Noleta.... Čekamo RG...
(Sava964, 20. april 2019 17:22)

Sad kad ima 33 godine, svakako da nije :)

Fei Li

pre 5 godina

Nadal i Đoković uveliko pokazuju znake starenja i istrošenosti.
Neće se oni više naosvajati titula, pogotovo Nadal koji puca fizički.

Kod Đokovića je ipak psiha u pitanju, može da osvoji još koji veliki turnir ako se sabere.

Federer je GOAT, nema šta.
Zamislite samo da reši se dobro pripremi i osvoji RG ove godine.

veder

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cole, 20. april 2019 17:19)

Prvo nauči pravopis, mala i velika slova, zarez...i nije tenis niukakvom kanalu, jer kod najveće trojke ikad u tenisu postoje prioriteti kada dođe vreme, kad godine pritiskaju. Kako je Novak izgubio tako i Nadal. Oba pobednika su odlični teniseri, uz sve vaše nerazumevanje sporta, generalno.
Sport se sastoji od pobeda i poraza, sve to čini i tenis zanimljivijim, osim za takve poput tebe koji ne kapira da su sportisti živa bića i da ponekad izgube kao favoriti.
Ne bih se iznenadio da su oba velikana, Nadal i Novak, pobede ispustili bez mnogo naprezanja i želje za osvajanjem turnira. RG je prioritet. Tamo ćemo videti u kakvoj formi su Nadal i Novak.

rs

pre 5 godina

pa kad mogu izner i sok da imaju titule mastersa moze i lajovic,tenis postaje smjesan sport,jos da cilic opet osvoji grend slem i tenis moze da se ugasi

Ars longa, vita brevis

pre 5 godina

Ja igrao na Fonjinija 6.90, na Lajovica 2.85, jos Zvezda i 5500 na 200 dinara. :) Imao sam neki osecaj da Italijan to dobija.

miodrag

pre 5 godina

Sad će da pljuju Nadala ko što su Novaka, kao da oni ne smeju da izgube, gluposti, pa i oni su samo ljudi, ne mogu uvek da pobedjuju.
(Ninamandarina, 20. april 2019 17:28)

Potpuno promasena tema....niko ne "pljuje" Novaka sto gubi, vec zbog nacina na koji mu se to sve cesce dogadja!

Srećno

pre 5 godina

Kako senzacija poraz Nadala a nisu porazi Novaka. U svakom slučaju uspon naše "rezerve" Dušana je za svaku pohvalu i B92 bi trebalo malo više prostora da dodeli njemu!

lal

pre 5 godina

@kovalski: sve zavisi od fonjinija, ali dule ne bi smeo da propusti veliku sansu??? izvini, ali malo mi sizofreno deluje ova izjava... :)

DMB

pre 5 godina

Novak vise nemoze da prodje trece kolo, Ajaks izbaci Reala i Juventus, Klipers u gostima tuce GSW, finale mastersa igraju Lajovic i Fonjini,...definitovno vise nepratim sport, prelazim na parove.

hihihi

pre 5 godina

Pisem juce da je Nadal prosek proseka, neznalice prozivaju. Sve pogadjam, apsolutno sve.
(Mikii, 20. april 2019 17:17)

U pravu si, a prvi je ispod proseka.

Robert

pre 5 godina

Kako vidim, samo nas teniser kad priredi iznenadjenje, onda je to zasluzeno (razbio ga). No, kad neko drugi, tako prosecan, dobije Novaka, onda je to nezasluzeno, da se ne lozi, Nole nije ni blizu maksimuma i sl.

SRBIJAA

pre 5 godina

Kalkulisu ljudi. Nadal od 5 velikih turnira na sljaci CAK 4 brani, a ovaj vec nije odbranio. Nije lud da svake godine bukvalno sve osvaja, pa da sve to mora da brani. Naravno, niko se ne sprda sa gren slemovima jer ipak su to bogati turniri. Nadal verujem da nije mnogo izgubio ovim porazom. Djokovic nakon sezone sljake dolazi u Nadalovu poziciju da bukvalno sve mora da brani, tako da ocekujem da nece sve uspeti da odbrani, dok ce sledece godine pojacati na ovim turnirima gde nema sta da brani (Indijan Vels, Majami, Monte Karlo). Sportski pozdrav

Labud

pre 5 godina

Ma šta vam je bre ljudi, Rafa tempira formu za RG, živi bili pa videli!!! A da, sad se peva druga pesma, nije Nolo u pitanju, pa se pljuje po Rafi. Neka i Djokovic osvoji 11 Monte Cala, 11 Barselona i 11 RG. A da Nolo ima jedan.

antiDebil

pre 5 godina

Nikad Nadal nije dobro igrao sa Fonjinijem. Fonjini ga je dobijao cak i u ono njegovo najjace vrijeme na sljaku.
(delboj, 20. april 2019 17:26)

Nadal je izgubio dva meca od Fonjinija na sljaci 2015. u godini u kojoj je pomenuti gubio od Corica, Dolgopolova, Troickog. Ako je to bilo Nadalovo "najjace vreme na sljaku", onda eto, u pravu si.
(Mikii, 20. april 2019 17:43)

Uzbudio si se bote kao da ti rastu zubici, opusti se malo. Bas te 2015. si ti Nadala nazivao teletom i porucivao mu da ode u penziju i da se ne bruka vise !
Inace Nadal je svoj maksimum i zenit dostigao 2005.godine, to je makar jasno svima. Cicipas, Zverev i svi ovi mladji likovi su vec za sobom ostavili svoj najbolji tenis, ehehe eheheheh ehehhehe....

????

pre 5 godina

Uzbudio si se bote kao da ti rastu zubici, opusti se malo. Bas te 2015. si ti Nadala nazivao teletom i porucivao mu da ode u penziju i da se ne bruka vise ! 
Inace Nadal je svoj maksimum i zenit dostigao 2005.godine, to je makar jasno svima. Cicipas, Zverev i svi ovi mladji likovi su vec za sobom ostavili svoj najbolji tenis, ehehe eheheheh ehehhehe....
(antiDebil, 20. april 2019 18:00)
Kako dostigao svoj vrhunac tad? Svi znamo da je to najgora era, kako sad ispade da je Federer bio u eri najjaceg Rafe?

lal

pre 5 godina

@kovalski: nije mi jasno kako moze lajovic da utice na to da ovaj ustane na levu nogu... ako sve zavisi od fonjinija, onda nije logicno reci da lajovic ne sme da propusti ovu sansu... :)

neko normalan

pre 5 godina

Hejteri oladite malo.

Svakoj nepobedivosti i nizu đođu kraju pa tako sa Rafom koji je držao taj rekord od 8 uzastopnih finala ovog turnira. Ne računam od 2013 godine kad su počele oscilacije pa je gubio 2014,2015 godine pa je povratio 2016,2017 i 2018 godine. Naravno da ne prija jer Rafa odatle crpi snagu najviše tj omiljena mu je podlogaa. Al'sa vremenom će morat da se miri gubljenjem čestih mečeva na šljaci i da neće biti tako favorit siguran kao nekad..

aleks

pre 5 godina

Jadni Nole i Nadal, izdace ih snaga na korak do cilja, 20 gs ce ostati nedosanjani san za obojicu. Bojim se da ce Nadal to bolje podneti a Nole ce da besni i izgubice i ono malo simpatija.

RF

pre 5 godina

ovo sve ide u prilog najboljem tj. rodzeru ako ova dvojica nastave ovako a RF uzme neke poene na sljaci i osvoji Vimbldon posle ide luda zavrsnica i borba RF za prvo mesto.

Kontinuitet nediscipline

pre 5 godina

(Mikii, 20. april 2019 21:27)

Malo li je 4 Vimbldona i 1 Rolan Garos?

Hahahahaha........

E ovako izgleda kad neko puca sebi u noge ;)

hihihi

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
(cole, 20. april 2019 17:19)

Ne, nego će 3% Srba i dalje pratiti tenis. Mada njih 97% ne krivim jer je tenis sport za treću dob.

don

pre 5 godina

agent

Tvoj komentar je poprilicno licemeran i ponizavajuci, stavljajuci u istu recenicu Vavrinku i Nadala - ne samo da mu oduzmes sljaku vec i osvojene turnire na travi, Nadal ima bolju karijeru od Vavrinke.

mikii

Taman da je osvojio samo ova cetiri Vimbldona ima odlicnu karijeru, bolju cak i od npr Mareja.

yyvhjvh

pre 5 godina

@cole, 20. april 2019 17:19

jos smo i dobri..u sledece dve godine se nece znati ko kosi ko vodu nosi...sto bi danasnji metuzalemi rekli..tenis pukko,d izvines

Mikii

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...
(Agent, 20. april 2019 19:39)

Ne, ali zaista bi bilo zanimljivo da nam upravo ti, znaci iskljucivo ti, napises sta od trofeja ima Nolo van betona? Cisto da znamo da li je bolji od Mareja npr. Ko danas sve sme da komentarise, ovo je van svake pameti.

Šumeće tablete

pre 5 godina

Novak Đoković: Čovek koji lošijim nastupom na turniru uveća bodovnu razliku u odnosu na prvog pratioca i učvrsti poziciju br 1 :D
(Aleks, 20. april 2019 21:49)

Ih kad krene posle Wimbledona, sledi sunovrat, pa kad lupi nece ga ni Pepe povratiti.

cole

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka

Fei Li

pre 5 godina

Nadal i Đoković uveliko pokazuju znake starenja i istrošenosti.
Neće se oni više naosvajati titula, pogotovo Nadal koji puca fizički.

Kod Đokovića je ipak psiha u pitanju, može da osvoji još koji veliki turnir ako se sabere.

Federer je GOAT, nema šta.
Zamislite samo da reši se dobro pripremi i osvoji RG ove godine.

Labud

pre 5 godina

Ma šta vam je bre ljudi, Rafa tempira formu za RG, živi bili pa videli!!! A da, sad se peva druga pesma, nije Nolo u pitanju, pa se pljuje po Rafi. Neka i Djokovic osvoji 11 Monte Cala, 11 Barselona i 11 RG. A da Nolo ima jedan.

aleks

pre 5 godina

Jadni Nole i Nadal, izdace ih snaga na korak do cilja, 20 gs ce ostati nedosanjani san za obojicu. Bojim se da ce Nadal to bolje podneti a Nole ce da besni i izgubice i ono malo simpatija.

hihihi

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
(cole, 20. april 2019 17:19)

Ne, nego će 3% Srba i dalje pratiti tenis. Mada njih 97% ne krivim jer je tenis sport za treću dob.

RF

pre 5 godina

ovo sve ide u prilog najboljem tj. rodzeru ako ova dvojica nastave ovako a RF uzme neke poene na sljaci i osvoji Vimbldon posle ide luda zavrsnica i borba RF za prvo mesto.

Mikii

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...
(Agent, 20. april 2019 19:39)

Ne, ali zaista bi bilo zanimljivo da nam upravo ti, znaci iskljucivo ti, napises sta od trofeja ima Nolo van betona? Cisto da znamo da li je bolji od Mareja npr. Ko danas sve sme da komentarise, ovo je van svake pameti.

DMB

pre 5 godina

Novak vise nemoze da prodje trece kolo, Ajaks izbaci Reala i Juventus, Klipers u gostima tuce GSW, finale mastersa igraju Lajovic i Fonjini,...definitovno vise nepratim sport, prelazim na parove.

SRBIJAA

pre 5 godina

Kalkulisu ljudi. Nadal od 5 velikih turnira na sljaci CAK 4 brani, a ovaj vec nije odbranio. Nije lud da svake godine bukvalno sve osvaja, pa da sve to mora da brani. Naravno, niko se ne sprda sa gren slemovima jer ipak su to bogati turniri. Nadal verujem da nije mnogo izgubio ovim porazom. Djokovic nakon sezone sljake dolazi u Nadalovu poziciju da bukvalno sve mora da brani, tako da ocekujem da nece sve uspeti da odbrani, dok ce sledece godine pojacati na ovim turnirima gde nema sta da brani (Indijan Vels, Majami, Monte Karlo). Sportski pozdrav

rs

pre 5 godina

pa kad mogu izner i sok da imaju titule mastersa moze i lajovic,tenis postaje smjesan sport,jos da cilic opet osvoji grend slem i tenis moze da se ugasi

Zlatna era tenisa ili ste vi marsovci?

pre 5 godina

O kakvoj kalkulaciji pričate? Da je mogao dobio bi meč, jer ga je ionako igrao. Znao je da u finalu ide na Lajovića i da mu, da nema 33 godine, ne bi smetalo da igra tri finala do RG. Nadal je u Melburnu pokazao da je došao do kraja, jer je njegov stil igre odneo svu snagu koju je imao. Talijan lak kao perce. Ovaj RG neće uzeti ni Nadal, ni Novak, ni Federer, jer su zašli u godine kad se završava karijera. Samo je Federer, koliko znam, ostao u vrhu posle 32. godine, i niko više. Izuzetak koji potvrđuje pravilo. Ni Bolt više ne trči. I nema veze Pepe s tim.

Ja

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
(cole, 20. april 2019 17:19)

A zašto bi bio u problemu?! smena generacija je normalna stvar i možda baš Lajović postane novi Novak.

Robert

pre 5 godina

Kako vidim, samo nas teniser kad priredi iznenadjenje, onda je to zasluzeno (razbio ga). No, kad neko drugi, tako prosecan, dobije Novaka, onda je to nezasluzeno, da se ne lozi, Nole nije ni blizu maksimuma i sl.

Zak

pre 5 godina

..sve ovo što vidimo od Novaka i Nadala, je samo uvertira za Roland Garos..Specijalni zadatak Nadala ( a i ostatka teniskog karavana je sprečiti Novaka da osvoji, jer ako ga osvoji, Novak ove godine ide na 18 osvojenih GS), elem, Novak to veoma dobro zna tako da, biće veoma uzbudljivo!

Agent

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...

antiDebil

pre 5 godina

Ma šta vam je bre ljudi, Rafa tempira formu za RG, živi bili pa videli!!! A da, sad se peva druga pesma, nije Nolo u pitanju, pa se pljuje po Rafi. Neka i Djokovic osvoji 11 Monte Cala, 11 Barselona i 11 RG. A da Nolo ima jedan.
(Labud, 20. april 2019 17:43)

Naravno da Djokovic tempira formu za RG, hoce covek da osvoji 4 u nizu, po drugi put !!
I Nadal je takodje osvojio 4 u nizu...ali kad bi smo se zajebavali !

Postoje 14 velihih turnira u tenisu, Djokovic je uspesniji od Nadala na 10 od tih 14 !

I.B.

pre 5 godina

Иако ми сада и није криво, због Душана, невероватно погрешна процена Новаковог тима! Да, да драги моји Новак је "изгубио" договорно! Само каква омашка! Да нису проценили истински ниво Надалове игре! Да нису видели..е то не ваља а не Пепе!!! Могао је овде да га глочне...бар. Разумем и другачији начин размишљања...Новак се годинама сламао на овим мастерсима шљаке,,и када дође исцеђен на РГ..паф. Но мислим да је овде могло више...

Како год ..Душан Силни сутра са откаченим Фоњинијем...-))) Успут "краљ шљаке је данас могао и кромпирић да попије/ Да буде добар меч..и да Дуци слави..-)

Уздравље,

Mikii

pre 5 godina

Nikad Nadal nije dobro igrao sa Fonjinijem. Fonjini ga je dobijao cak i u ono njegovo najjace vrijeme na sljaku.
(delboj, 20. april 2019 17:26)

Nadal je izgubio dva meca od Fonjinija na sljaci 2015. u godini u kojoj je pomenuti gubio od Corica, Dolgopolova, Troickog. Ako je to bilo Nadalovo "najjace vreme na sljaku", onda eto, u pravu si.

Gandra Šajkaš

pre 5 godina

Novaku,Nadalu I Federeru su GS-I prioriteti.Zato ce u narednom periodu biti iznenadjenja na mastersima ali zato ne ocekujem prevelika iznenadjenja na slemovima

hihihi

pre 5 godina

Pisem juce da je Nadal prosek proseka, neznalice prozivaju. Sve pogadjam, apsolutno sve.
(Mikii, 20. april 2019 17:17)

U pravu si, a prvi je ispod proseka.

????

pre 5 godina

Uzbudio si se bote kao da ti rastu zubici, opusti se malo. Bas te 2015. si ti Nadala nazivao teletom i porucivao mu da ode u penziju i da se ne bruka vise ! 
Inace Nadal je svoj maksimum i zenit dostigao 2005.godine, to je makar jasno svima. Cicipas, Zverev i svi ovi mladji likovi su vec za sobom ostavili svoj najbolji tenis, ehehe eheheheh ehehhehe....
(antiDebil, 20. april 2019 18:00)
Kako dostigao svoj vrhunac tad? Svi znamo da je to najgora era, kako sad ispade da je Federer bio u eri najjaceg Rafe?

Robespjer

pre 5 godina

Ozbiljno sad, Rafa i Nole izgleda da guraju kao Federer... Fokus na GS. Nemaju sta da dokazuju vise ikome... Tempiranje forme za GS i to je to.
(JPR24, 20. april 2019 18:21)

Kakvo tempiranje forme? Ako je već imao Fonjinija i Lajovića na putu do titule, zašto je ne bi uzeo? I što ne bi Novak uzeo titulu, da je mogao, s obzirom da je do RG ostalo još mesec dana?! Pa ne igra se Pariz sutra. Nego mali navijači ne mogu da se pomire sa činjenicom da njihovi "ljubimci" polako koračaju kraju karijere, i onda se teše frazama: Novak i Nadal nisu hteli titulu, zbog RG. Pa dobro, ni u Parizu nema dve titule. Šta fali još jedna iz Karla Monte?

antiDebil

pre 5 godina

Nikad Nadal nije dobro igrao sa Fonjinijem. Fonjini ga je dobijao cak i u ono njegovo najjace vrijeme na sljaku.
(delboj, 20. april 2019 17:26)

Nadal je izgubio dva meca od Fonjinija na sljaci 2015. u godini u kojoj je pomenuti gubio od Corica, Dolgopolova, Troickog. Ako je to bilo Nadalovo "najjace vreme na sljaku", onda eto, u pravu si.
(Mikii, 20. april 2019 17:43)

Uzbudio si se bote kao da ti rastu zubici, opusti se malo. Bas te 2015. si ti Nadala nazivao teletom i porucivao mu da ode u penziju i da se ne bruka vise !
Inace Nadal je svoj maksimum i zenit dostigao 2005.godine, to je makar jasno svima. Cicipas, Zverev i svi ovi mladji likovi su vec za sobom ostavili svoj najbolji tenis, ehehe eheheheh ehehhehe....

Mladen

pre 5 godina

Djokovic ce ove godine napuniti 32, Nadal 33 a Federer 38. Oni ne mogu da izdrze celu sezonu u istom vrhunskom ritmu u tim godinama, pukli bi. Zato sva trojica kalkulisu i tempiraju vrh samo za GS a ostalo sta urade. Oni u sustini igraju neku sasvim drugu igru takmicenja izmedju sebe. Tek sada se vidi i koliko su oni dobri jer i dalje kad je najvaznije ispred svih 10-15g mladjih su i to daleko. Ovo takodje pokazuje koliko su i ovi next gen precenjeni jer da su naleteli na 10g mladju veliku trojku prosli bi gore od ocrnjenih generacija rodjenih izmedju 85.-95. (tzv. beskorisni).

yyvhjvh

pre 5 godina

@cole, 20. april 2019 17:19

jos smo i dobri..u sledece dve godine se nece znati ko kosi ko vodu nosi...sto bi danasnji metuzalemi rekli..tenis pukko,d izvines

Mikii

pre 5 godina

Niko nije nepobediv-pa ni Nadal na šljaci! Odlično za Noleta.... Čekamo RG...
(Sava964, 20. april 2019 17:22)

Sad kad ima 33 godine, svakako da nije :)

Ars longa, vita brevis

pre 5 godina

Ja igrao na Fonjinija 6.90, na Lajovica 2.85, jos Zvezda i 5500 na 200 dinara. :) Imao sam neki osecaj da Italijan to dobija.

miodrag

pre 5 godina

Sad će da pljuju Nadala ko što su Novaka, kao da oni ne smeju da izgube, gluposti, pa i oni su samo ljudi, ne mogu uvek da pobedjuju.
(Ninamandarina, 20. april 2019 17:28)

Potpuno promasena tema....niko ne "pljuje" Novaka sto gubi, vec zbog nacina na koji mu se to sve cesce dogadja!

veder

pre 5 godina

u kakvom je tenis kanalu kad ce fonjini i lajovic igrati za titulu mastersa,nemam nista protiv njih i drago mi je zbog ducija al tenis kao sport ce biti u problemu kad se povuce velika trojka
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cole, 20. april 2019 17:19)

Prvo nauči pravopis, mala i velika slova, zarez...i nije tenis niukakvom kanalu, jer kod najveće trojke ikad u tenisu postoje prioriteti kada dođe vreme, kad godine pritiskaju. Kako je Novak izgubio tako i Nadal. Oba pobednika su odlični teniseri, uz sve vaše nerazumevanje sporta, generalno.
Sport se sastoji od pobeda i poraza, sve to čini i tenis zanimljivijim, osim za takve poput tebe koji ne kapira da su sportisti živa bića i da ponekad izgube kao favoriti.
Ne bih se iznenadio da su oba velikana, Nadal i Novak, pobede ispustili bez mnogo naprezanja i želje za osvajanjem turnira. RG je prioritet. Tamo ćemo videti u kakvoj formi su Nadal i Novak.

Marco

pre 5 godina

Federer je GOAT, nema šta. 
Zamislite samo da reši se dobro pripremi i osvoji RG ove godine.
(Fei Li, 20. april 2019 17:21)

Djokovic ima 3GS u nizu, sacekaj RG pa tad pevaj

Umalo krompiric

pre 5 godina

Umalo krompiric.
Šteta što Fonjinji nije bio malo više kocentrisaniji na 40:0 .
Mislim da se Nadal NIKADA nebi oporavio a i ovako će se teško oporaviti.
Uživajmo sutra uz našeg CARA DUŠANA!

Gajetano

pre 5 godina

Vau, kako je covek odigrao! Podsetio me ovaj mec na finale AO 2019 i Novakovo ciscenje Nadala. Samo sto je ovo na Rafinoj omiljenoj podlozi pa samim tim ima jos vecu tezinu. Fabio je jedan od najgotivnijih likova na turu, a kad ga jos uparis sa Penetom, jednom od najlepsih i najgracioznijih zena koje je tenis ikada video. Bozanstveno!

Ovaj poraz Nadala prakticno znaci da Novak moze da izgubi u 1. kolu i Rolan Garosa i Vimbldona, i da dalje ostane na prvom mestu. To se naravno nece desiti, ali koje olaksanje i za Noleta.

Duciju puno srece sutra. Fabio jeste sjajan i u naletu, samo sto je onaj tip igraca koji danas sine a sutra se samounisti. Samo hrabro i strpljivo, mada je nakon ove velicanstvene pobede Fonjini zaista zasluzio ovaj turnir.

Pozdrav,

Cole

pre 5 godina

Nadajmo se na se tradicija nastavlja,
teniser koji izbaci nekog iz velike trojke,
sledeci mec po (ne)pisanom pravilu gubi
sedeci mec. Dakle, Duci osvaja turnir. Poz.

артиљерац

pre 5 godina

Сутра ће Лајовић да пита Фоњинија какво бријање жели.Насуво или с пеном?
Јел по вољи и лосион или само помада.

JPR24

pre 5 godina

Ozbiljno sad, Rafa i Nole izgleda da guraju kao Federer... Fokus na GS. Nemaju sta da dokazuju vise ikome... Tempiranje forme za GS i to je to.

remax

pre 5 godina

Odlazi velika trojka. Polako, ali sigurno... 
(Greatness, 20. april 2019 17:20) 

Bio bi OK komentar da su u finalu Zverev, Sapovalov, Kacanov ili npr. Cicipas. 
Ali u finalu su Fonjini (32 godine za mesec dana) i Lajovic (29 godina za 2 meseca).
(x, 20. april 2019 18:27)

Iako se sa njegovim komentarom ne slažem u potpunosti, nije napisao da počinju klinci da vladaju tenisom nego da velika trojka odlazi.

Karta

pre 5 godina

Novak vise nemoze da prodje trece kolo, Ajaks izbaci Reala i Juventus, Klipers u gostima tuce GSW, finale mastersa igraju Lajovic i Fonjini,...definitovno vise nepratim sport, prelazim na parove.
(DMB, 20. april 2019 19:58)

Hahahahahahaha al stvarno je tako.

VUK

pre 5 godina

Beker pred finale Melburna : uživajte danas.Neće biti puno prilika da ih gledate. Već ove godine gubiće i njih dvojica a i Federer sve češće. To je jednostavno tako. Prolazi njihovo vreme.

Ninamandarina

pre 5 godina

Sad će da pljuju Nadala ko što su Novaka, kao da oni ne smeju da izgube, gluposti, pa i oni su samo ljudi, ne mogu uvek da pobedjuju.

Aleks

pre 5 godina

Novak Đoković: Čovek koji lošijim nastupom na turniru uveća bodovnu razliku u odnosu na prvog pratioca i učvrsti poziciju br 1 :D

Šumeće tablete

pre 5 godina

Novak Đoković: Čovek koji lošijim nastupom na turniru uveća bodovnu razliku u odnosu na prvog pratioca i učvrsti poziciju br 1 :D
(Aleks, 20. april 2019 21:49)

Ih kad krene posle Wimbledona, sledi sunovrat, pa kad lupi nece ga ni Pepe povratiti.

Kanidja PG

pre 5 godina

Au kako ga je pregazio Fonjini.Kad ima dan i kad je sav svoj na sljaci je brutalan.
Nije prvi put da gubi Nadal na sljaci od Fabija.
Sa svega 50 posto ubacenog prvog servisa ovako je dobio mec.
Rafa na prvi servis 18-41 sto je katastrofalno.Gubi 640 bodova tako da Novak ide na plus 3000 bodova predosti.
Ima Duci fine sanse Fonjini je nekonstatan ako ponovi ovakvu igru jako tesko.Bice dobar mec neminovno.

detektiv kokni kol

pre 5 godina

Fonja ludačina. Kad krene da puca i sipa ravnjače onako lagano iz stojećeg stava, utisak kao da ima bar 6-7 slemova. Ali noćas će prepiti i zaigrati sa Flavijom, tako da Duci mirne duše čisti u 2 seta.

lal

pre 5 godina

@kovalski: nije mi jasno kako moze lajovic da utice na to da ovaj ustane na levu nogu... ako sve zavisi od fonjinija, onda nije logicno reci da lajovic ne sme da propusti ovu sansu... :)

milutin

pre 5 godina

Pa dobro reče Rafa: -i Novak je od krvi i mesa...
I Nadal, nepobjedivih nema, iako Rafa danas nije ličio na sebe.
Rafa je današnjim porazom izgubio veliki broj poena, olakšao Novakovo br.1.
Lajović sjutra ima šansu,protiv Rafe ne bi imao.
Imao bi veliki respekt.
Ovako, naprijed Dule!

don

pre 5 godina

Fabio Fonjini je jedini igrac uz Novaka koji moze ravnopravno da se nosi sa Rafom na sljaci, strasan talenat, ali luda glava. Sutra svim srcem uz Dusana, ali i ako izgubi necu previse zaliti jer je i Fonjini mnogo gotivan lik. Ako sutra budu imali nivo igre koji prikazuju cele nedelje, onda cemo gledati strasan mec.

IL

pre 5 godina

Nemojte, molim vas, podcenjivati Fonjinija. Covek je 13. na ATP listi i ovo mu je 4. pobeda nad Rafom a da je malo vise posvecen tenisu mogao je imati daleko vece rezultate na turu jer igra, kad hoce, neverovatan tenis. Ne smara ljude balonima nego udara najcistije vinere na sljaci. Zato, bez podcenjivanja nego uzivajte u pravom tenisu.

x

pre 5 godina

Odlazi velika trojka. Polako, ali sigurno...
(Greatness, 20. april 2019 17:20)

Bio bi OK komentar da su u finalu Zverev, Sapovalov, Kacanov ili npr. Cicipas.
Ali u finalu su Fonjini (32 godine za mesec dana) i Lajovic (29 godina za 2 meseca).

Jova

pre 5 godina

Da je Novak juče igrao posle Nadala i mogao vidjeti njegov meč, posebno završnicu, sigurno bi igrao drugačije. Sama sam bila iznenađena Nadalovim izgledom pred kraj meča. Pelja ga je toliko izmorio da sam bila sigurna da, da je kojim slučajem meč otišao u treći set, ne bi izdržao do kraja. Ne bi ni Pelja, vjerovatno. Biće da vjetar i uslovi u kojima se igra ovaj MK oduzimaju previše energije, tako da za Novaka nije slabo da je izašao par stanica ranije.

Dobro je ovo. Dušan ima veliku šansu za prvu titulu, bodove i novac, koji će mu sigurno dobro doći.

PS: Dušanov osmjeh na kraju meča, upućen prema prepunom boksu - skroman i ponosan istovremeno - mu baš lijepo stoji ( napokon sam ”uhvatila” kćerku da mi objasni znakove, koje, nadam se, neću zaboraviti ).

Pozdrav svima

Fistik

pre 5 godina

Ovaj Fonjini 178 cm i 77kg razbija, a moj sin 16 godina 184 cm i 79 kg kao beba kada gledam Fonjinija na terenu.
(Ludi Milojko, 20. april 2019 18:13)

Dobro i?

Soni

pre 5 godina

Od 25 pobeda Nadala nad Djokovicem, 15 su na sljaci. Nadal je veliki teniser u top 3 ikada, ali da mu nije sljake, bio bi u rangu Vavrinke, ovo nije hejt na Nadala samo cinjenica, i nemoj da mi neko replicira da nije betona itd...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Agent, 20. april 2019 19:39)

Jesi li ti svjestan kakvu si sad glupost napisao.?? Sta kazes, da nema sljake bio bi na nivou Wawrinke.?? Ovako: 4 GS na betonu(3 US Opena, 1 Australija), zatim 2 Wimbldona, Olimpisko zlato na betonu, 9 Mastersa na betonu. Sve zbirno 16 velikih titula van sljake !! Uz sve to jos i ima 6 masters finala na betonu, 5 GS finala na betonu, 3 izgubljena finala Wimbldona i 2 masters kup finala. Na GS van sljake Rogera i Novaka zbirno tukao cak 7 puta !! I ti takvog covjeka poredis sa Wawrinkom na brzim podlogama.?? Ili ne znas sta pricas ili se sprdas, trece nema.

Srećno

pre 5 godina

Kako senzacija poraz Nadala a nisu porazi Novaka. U svakom slučaju uspon naše "rezerve" Dušana je za svaku pohvalu i B92 bi trebalo malo više prostora da dodeli njemu!

stef77

pre 5 godina

Bravo Fognaa!!
Jednostavano, kada mu je dan, kada mu se igra, kada udje u udarac, moze da dobije apsolutno svakog igraca na planeti. Iz nekog razloga volim gledati svaki mec Fabia, nikad ne znas kako ce igrati, sta ce tokom meca uraditi i naterati svu publiku na sebe ili ih imati uz sebe. Skroz nepredvidiv.. Na kraju mi je milo sto je dobio Nadala, ne zato sto je tako Lajovicu lakse ili teze, vec zato sto su upravo Lajovic i Fognini najvise pokazali na ovom turniru.

Жеља

pre 5 godina

Цоле Брате јел си гледао некада неки спорт. То се у свим спортовима дешава с'времена на време. Није ти дан а онај тамо јео бунике . :-)

IL

pre 5 godina

Ponovio je, ponovio je, ponovio je!!!:-))))) Igru od juce, Fabio. Maestralno odigrano. Steta sto su pri prvim mec loptama proradili nervi ali i ovako je upecatljivo. Pozdrav Rafinim navijacima, ovo nije likovanje, jednostavno odusevljenje fantasticnom igrom koju je Fonjini prikazao. Morate priznati da je odigrao majstorski. Napred, Duci sutra!:-)

O RUCK

pre 5 godina

Da li ste vi gledali mec? kazete Nadal dobro poceo 1. set a on IZGUBIO SVOJ SERVIS U PRVOM GEMU!!! Doduse Fonjini odmah u sledecem izgubio svoj servis....... Ali naravno sve to nije bitno, bitno je da je nas Dusan u finalu i da ima VELIKU SANSU DA OSVOJI SVOJ PRVI MASTERS. Siguran sam(ako u tenisu uopste ima nesta sigurno-sto potvrdjuju oba polufinala) da ce Dusan i sutra zavrsiti kao pobednik, i to bez izgubljenog seta. Bravo Dusane, samo opusteno do najveceg uspeha.

cole

pre 5 godina

kaze covjek mozda lajovic postane novi novak,pa nema lajovic 20 godina pa da je karijera pred njim hahahahaha
u svakom sportu je normalna smjena generacija al je problem kolko je ta nova generacija kvalitetna,posle dzordana je bio kobi pa lebron pa kari,u fudbalu pele maradona ronaldo mesi,a ko ce u tenisu naslijediti novaka rafu i rodzera kad svi ovi teniseri iz nove generacije ne mogu proci dva kola na grend slemu

Nebojša

pre 5 godina

Izbegao je sramotu ali ne i poraz raduje se Lajović ovakvom raspletu biće mu puno lakše sa Fonjinijem nego Nadalom sigurno nadamo se tituli.

срле

pre 5 godina

Има Дуци шансе за први мастерс. Италијан је нестабилан и никад се не зна да ли ће устати на леву ногу. Идемо Дуци!

lal

pre 5 godina

@kovalski: sve zavisi od fonjinija, ali dule ne bi smeo da propusti veliku sansu??? izvini, ali malo mi sizofreno deluje ova izjava... :)

Гиле

pre 5 godina

Надал је пре неки дан рекао да није фит. Што би ризиковао. Новак не воли ветар и никад га није волео, то се лако може проверити по резултатима и понашању кад је био јак ветар. Новака у скорије време једно Рафа може да стигне а како ни он није фит то значи нама потребе за форсирањем. Мадрид му више лежи ако није "клизава шљака". После овог турнира испада да је први у трци. Прави још већу разлику. Тим и Зверев исто у паду. И Федерер је после 32 калкулисао. Интересантни ће бити Рим и Мадрид.

Ščeljkunščik

pre 5 godina

Pa kako Nadal nije pobedio? On je ipak 11 puta osvajao ovaj turnir, a pored toga je i br. 2. Još imao otvoren put. Plus, "kralj šljake". Verovatno je i on "samo" čovek od krvi i mesa. A možda sa njim nešto nije uredu? Ne bre! Nego, sasvim je normalno da i on nekad izgubi. Šta, jel treba da ga spale na lomači?

Sava

pre 5 godina

Posle svakog poraza nekog od velike trojke ogromna vecina porucuje kako je gotovo sa njima i kako im se blizi kraj karijere. A oni i dalje osvajaju Gren Slemove i siguran sam da ce od narednih 10 ponovo oni uzeti bar 8. Ne odpisujte ih prebrzo svi iza njih nisu im ni do kolena a ATP trku koja boduje samo ovu godinu opet predvode njih trojica koje vi tako lako odpisujete. Naravno da ce i oni zavrsiti karijere i to je prirodno i najnormalnije ali ne posle nekih nebitnih poraza vec za 3-4 godine a Federer mozda za dve. Uzivajmo dok jos igraju, previse su zaduzili tenis i ovakva trojka ce se tesko ponoviti u buducnosti. Ja ih iskreno sve gotivim.

don

pre 5 godina

agent

Tvoj komentar je poprilicno licemeran i ponizavajuci, stavljajuci u istu recenicu Vavrinku i Nadala - ne samo da mu oduzmes sljaku vec i osvojene turnire na travi, Nadal ima bolju karijeru od Vavrinke.

mikii

Taman da je osvojio samo ova cetiri Vimbldona ima odlicnu karijeru, bolju cak i od npr Mareja.

Pera

pre 5 godina

Ko bi pogodio da ce ovo bit finale? Jos da je receno da ce jedan finalista bit Srbin?
Odlicna godina za nas muski tenis, puno dobrih rezultata. Nazalost, cesto iza bljeska dolazi pad. Nek im Lajovic bude uzor: upornim radom, korak po korak daleko se stize!

Gde ja živim

pre 5 godina

Da li se Rafa čuva za RG ne znam, ali danas nije ličio ni na šta. Fonjini prilično impresivan u pojedinim trenucima. Mada to je on. U talasima može da odigra fenomenalno, da ispogađa nešto neverovatno i onda da kiksne. Mislim da Dule ima jako lepu šansu za prvi veliki trofej jer je Fonjini najblaže rečeno čovek na svoju ruku. Kakve on lomove u glavi ima, mislim da mu nijedan teniser nije ravan, ali je jako interesantan i atraktivan za gledanje. Videćemo. Srećno Duci, šta bude biće. Samo mirna glava i koncentracija.

Sd

pre 5 godina

Posle svakog poraza nekog od velike trojke ogromna vecina porucuje kako je gotovo sa njima i kako im se blizi kraj karijere. A oni i dalje osvajaju Gren Slemove i siguran sam da ce od narednih 10 ponovo oni uzeti bar 8. Ne odpisujte ih prebrzo svi iza njih nisu im ni do kolena a ATP trku koja boduje samo ovu godinu opet predvode njih trojica koje vi tako lako odpisujete. Naravno da ce i oni zavrsiti karijere i to je prirodno i najnormalnije ali ne posle nekih nebitnih poraza vec za 3-4 godine a Federer mozda za dve. Uzivajmo dok jos igraju, previse su zaduzili tenis i ovakva trojka ce se tesko ponoviti u buducnosti. Ja ih iskreno sve gotivim.
(Sava, 20. april 2019 20:30)

Svaka cast na komentaru sefe. Sve si rekao kako stvarno i jeste. Odavno nisam vidio normalni komentar.

Boris Banović

pre 5 godina

Realno, Fonjini je favorit, a Duci može da ga pobedi , jer Fonjini se prlično emotivno ispraznio pobedivši Nadala i to na šljaci i za malo 6:0 u drugom setu ! Pitanje je kada će mu se ukazati ovakva prilika!?

Kontinuitet nediscipline

pre 5 godina

(Mikii, 20. april 2019 21:27)

Malo li je 4 Vimbldona i 1 Rolan Garos?

Hahahahaha........

E ovako izgleda kad neko puca sebi u noge ;)

miodrag

pre 5 godina

Fabio je igrac od koga zavisi rezultat meca , pa skoro sa svakim igracem iz tura. Kada njemu krene, kada se ne izmotava i kada je potpuno u mecu moze da dobije svakog. Ali zato kada pocne da igra neozbiljno ili kada mu ne krene kako je on to zamislio moze I da izgubi od svakog. Videli smo juce kako je bio na ivici poraza od Borne I taj mec je Borna sam izgubio, jer Fabiju ne treba dati sansu da se vrati. Kada je grogi treba ga "ubiti", ali ako se opustite I on pogodi nesto nemoguce….tada sve moze da se okrene za 180 stepeni. Tako da od Foninija sutra sve zavisi, ali Lajovic ima veliku sansu, kada ako ne sutra.!?

reflektor

pre 5 godina

Gotivim Fonjinija i njegov tenis.Fokusiran,ludacki igra,kao Vavrinka s tim sto ovaj ima titule.Fonjini je lud,"blesav" i kako je zveknuo Nadala tako sutra moze da pukne.To je on.Ali generalno tenis koji igra volim da gledam.Ako igra kao danas i mlati ravnjace opusteno favorit je.I ima vise iskustva od Ducija.Lajovic samo hrabro,deluje stabilno i samo napred do titule.Zasluzili su obojica,ipak Duci je nas i napred majstore.

Mirko

pre 5 godina

Sa'će Dule ni kriv ni dužan da osvoji turnir! Hehehe... Šalim se naravno :)

Dule samo napred brate, cepaj za sve pare ovog Fonjinija, on se ispucao u ovom meču, što je pokazao pokazao je, a ti si laganica odigrao u dva seta i sad samo ko i dosad kontrolisano i bez zaletanja, sačekaj ga na njegove greške, ko i Novak što radi, i kao što si i dosad dobijao mečeve.
Trofej je tvoj!

neko normalan

pre 5 godina

Hejteri oladite malo.

Svakoj nepobedivosti i nizu đođu kraju pa tako sa Rafom koji je držao taj rekord od 8 uzastopnih finala ovog turnira. Ne računam od 2013 godine kad su počele oscilacije pa je gubio 2014,2015 godine pa je povratio 2016,2017 i 2018 godine. Naravno da ne prija jer Rafa odatle crpi snagu najviše tj omiljena mu je podlogaa. Al'sa vremenom će morat da se miri gubljenjem čestih mečeva na šljaci i da neće biti tako favorit siguran kao nekad..

Poštovalac igre

pre 5 godina

Nisam se nadao ovakvom kolaču al'očito da Nadal nije fit a godine pritiskaju. Svaka čast Fonjiniju ! Nevezano što je lud po temperamentu nego igra čist tenis na terenu. Danas je bukvalno bio savršen. Treba mu odat priznanje na tome.