Petak, 05.04.2019.

10:14

Izrečena presuda za ubistvo Ćuruvije: Svi optuženi krivi - 30, 30, 20,20

Specijalni sud proglasio krivim za ubistvo vlasnika i novinara "Dnevnog telegrafa" Slavka Ćuruvije 11. aprila 1999. četvoricu optuženih pripadnika DB-a.

Izvor: Tanjug

Izreèena presuda za ubistvo Æuruvije: Svi optuženi krivi - 30, 30, 20,20 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

asder

pre 5 godina

@12 Kad neko plane ili u zaru svadje dodje do lisenja zivota se zove ubistvo na mah i predvidjena je manja kazna zatvora nego za obicno ubistvo, ne pravi se bzvz pametan i ne siri dezinformacije.

gradjanin

pre 5 godina

jeste dugo je trajalo ali ne bi nista ni bilo da se neko ozbiljno nije prihvatio posla
a avma koji ste nezadovoljni i koji znate kako bi to sve trebalo da bude zasucite rukave i radite

slavija

pre 5 godina

Ali NN lice izvršilac?! Posle 20 godina mi dobijamo presudu gde je obrazloženo da je NN lice izvršilac?!
Znači, mi i dalje ne znamo KO ga je ubio!

mračno doba

pre 5 godina

Kao i u slučaju ubistva Djindjica i Ivanovića ne znaju se naručilac i zaštitnici. Srbija je još uvek svetlosnim godinama udaljena od demokratije.

heavy

pre 5 godina

cekaj,jesam dobro razumeo-osobe osudjene na 40 i 30 godina zatvora se drze na slobodi,sa nanogicom,a svaki dan tako proveden u njihovim kucama ce biti obracunat kao da su odlezali u zatvoru?Sanjam li ja ovo?Ili je malo sto je vec jedan u bjekstvu,i ko zna da li ce ikada naci...i niko se ne buni,nema protesta,sve ok,zaboravilo se...
(Baranin, 05. april 2019 12:31)

Uredno je svratio u sps-ov kafić pre odlaska u sud.I vreme provedeno u kafiću se valjda računa u kaznu a novinar trune u zemlji.
Pa vi glasajte za tu bandu pa se i dalje čudite.

Tom Tom

pre 5 godina

Pričali bi Marković i Legija, a vala i još neki za umanjenje kazne ali se boje za svoje porodice!
Garantujte im zaštitu porodice i klupko će se skroz odmotati!!!

publlika

pre 5 godina

Судија је прекорачила оптужницу јер је рекла да је Н.Н. лице убило Ћурувију, дакле увела је још једно лице у пресуду (није се држала оптужнице)

Воип

pre 5 godina

Људи да ли заиста мислите да игде постоји материјални доказ у ком се налогодавац потписао да ови изврше ликвидацију. Они неће да сведоче. Значи нема доказа и процес унапред осуђен на пропаст.

dux

pre 5 godina

Oni su počinioci krivičnog dela i osudjeni su. Ali ko je naručio ubistvo novinara? Sami to bez naloga ne bi uradili a taj neko ima istu krivičnu odgovornost kao i počinioci.
(Nikola, 05. april 2019 10:51)
Da, ali da bi saznali ko je nalogodavac ( mada svi to znamo nezvanično) potrebno je da Marković prizna, a on očigledno to neće.

Gde ja zivim

pre 5 godina

Kazne u SAD, tipa, 3 dozivotne robije, 300 godina robije i slicne, stvarno imaju smisla. Za ovakve slucajeve u kojima DB ili bilo koja bezbednosna drzavna struktura sluzi kao egzekutor, kazna bi trebala da se duplira.

raca milosavljevic

pre 5 godina

... jedino sto se zna da je bas mucki ubijen ... sve ostalo je obavijeno velom tajne ... a mnogo toga neznamo ... kako je moguce da se druzenje novinara sa tada najmocnijim parom tek tako pretvori u mrznju potom i onda kako svi sumnjaju nalogom za likvidaciju ... bilo bi dobro da nekad sve ispliva na povrsinu ...

Baranin

pre 5 godina

cekaj,jesam dobro razumeo-osobe osudjene na 40 i 30 godina zatvora se drze na slobodi,sa nanogicom,a svaki dan tako proveden u njihovim kucama ce biti obracunat kao da su odlezali u zatvoru?Sanjam li ja ovo?Ili je malo sto je vec jedan u bjekstvu,i ko zna da li ce ikada naci...i niko se ne buni,nema protesta,sve ok,zaboravilo se...

патриЈота62

pre 5 godina

@Branko

Схвати да доживотна затворска казна у Србији још увек не постоји. У Јануару су Вучић и Кубуровић најавили њено увођење, али она још увек није уведена.

dzoni

pre 5 godina

a ko je izdao naredjenje ?ko je bio na vrhu piramide?!svi znamo kako funkcionise "uniforma" , klasicna piramida i samo treba ici do vrha..ovi su puki pioni, prasinari koji su radili po pravilu sluzbe.Curuvija je ubijen 7 dana nakon objavljivanja jako opsirne price o americko srpskom - jugoslavenskom odnosu u zadnjih 100 godina u njegovom magazinu, pozadine ovog ubistva ide puno dublje, prava istina je da je ovog coveka ubila slicna "depesa" kao i zorana djindjica;)

Arsa

pre 5 godina

Kakva je razlika izmedju teskog ubistva i obicnog ubistva?
(Jelena Otasevic, 05. april 2019 11:11)
Ima jedanaest tačaka koje identifikuku teško od običnog ubistva.Pravnici znaju zato se i studira pravni fakultet.Recimo na svirep i podmukao način, vršenejem nasilja itd, itd.

Oliver

pre 5 godina

Kazne su male. Neshvatljivo je da niko nije dobio 40 godina,a neposredni ubica Kurak je dobio samo 20 godina,a prosuo je mozak coveku. DOS je propustio izuzetnu priliku da sklopi nagodbu sa Radetom Markovicem da postane zasticeni svedok i otkrije nalogodavce svih politickih ubistava u Srbiji mracnih devedesetih. Jedina dvojica koja su dobijala direktna naredjenja od Milosevica su Markovic i Legija. Trebalo je njima oprostiti kazne,ali pod uslovom da progovore o svemu-o svim ubistvima,Curuviji,Ibarskoj,Stambolicu,Dadi Vujasinovic,Kundaku,Badzi,Bulatovicu,Ziki Petrovicu,Trefu itd. Nama,kao drustvu,ne znaci mnogo sto Markovic i Legija,trunu 40 godina u zatvoru,a znacilo bi nam mnogo vise da oni javno,jednom za sva vremena,oznace psihopatski bracni par,kao ubice i zlocince. U Juznoj Africi su imali komisiju za pomirenje posle aparthejda,gde su svi sve rekli o ubistvima i amnestirani su. To je mnogo bolja varijanta za drustvo. Ja bih vise voleo da u udzbenicima istorije pise da je bracni par naredjivao ubistva,nego sto imamo puke izvodjace u zatvoru.

misa

pre 5 godina

Barem i nakon 20 godina da se presudi u ovom slučaju. Nadam se i da će i drugi slučajevi, npr afera indeks, da se reše u dogledno vreme. Pravda je spora, ali dostižna.
(ljubkam, 05. april 2019 10:39)
Na zalost postoji nešto sto se zove zastarevanje pa pravda nije uvek dostizna

патриЈота62

pre 5 godina

@Nenad

Где да тражи азил? Ћурувија је убијен 11.04.1999. за време бомбардовања. Западне амбасаде су тада биле затворене, а њихове дипломате су одавно напустиле Србију.

Hristo

pre 5 godina

Hej drzavo, ubica vam je u bekstvu. A Dada Vujasinovic i Milan Pantic? A DB malo da se reformiše? Nikad mi necemo odmaći dalje od ovog divljeg komunizma.

12

pre 5 godina

~~~~
Kakva je razlika izmedju teskog ubistva i obicnog ubistva?
~~~~


Teško je planirano dok je "obično" ono koje se desi, neplanirano, neka svađa,neko plane i to je to

M. Radosavljevic

pre 5 godina

A sta cemo sa Mirom Markovic kao nalogodavcem? Jer sta bi jednom DB sluzbeniku potrcku smetao jedan novinar, ako mu tadasnji vrh vlasti nije izdao nalog za njegovo ubistvo? E tu sada treba da sledi nastavak, jer je ovo kazna samo za izvrsioce. Hocemo i za nalogodavca.

ljubkam

pre 5 godina

Barem i nakon 20 godina da se presudi u ovom slučaju. Nadam se i da će i drugi slučajevi, npr afera indeks, da se reše u dogledno vreme. Pravda je spora, ali dostižna.

Branko

pre 5 godina

Ja bi ih osudijo na dozivotnu.Kupovao sam njegov Telegraf u onom ludom nenormalnom vremenu kada je bijo zabranjem pristup opoziciji na TV-u.Sreca pa smo citali u ono vreme Telegraf i Glas novine.

POPovanje

pre 5 godina

Malo su dobili jer presuda njima trebala je poslužiti i kao poruka drugima da je u jednoj zemlji, koja pretenduje biti članica EU, prosto nedopustivo ubijati novinare.

Nenad

pre 5 godina

Trebao je da sebe sačuva. Da pobegne. Traži azil. Kad čovek pogleda kakvi se sve novinari iznedriše posle njega i političari posle Djindjića,trebali su kofer u ruke obojica,kamen izа da bace i da i dan danas žive negde gde se njihiva pamet ceni.

anonymous

pre 5 godina

Ni prethodna ni ova vlast, kao i svaka buduća vlast, prosto iz ovih razloga, nikada neće moći rehabilitovati politiku Slobodana Miloševića! Odavno je bilo vreme da shvatimo u kakvim smo vremenu živeli i kakvu smo vlast imali. Da se ne ponovi!

teofil2

pre 5 godina

Nemamo presudu u izvornom smislu,ali je ocigledno da ce ovo sto smo procitali dovesti do pada iste na visim instancama.
Po nalogu NN lica,iz najvisih sgtruktura vlasti!!!
Prosto neodrziva formulacija.

Nikola

pre 5 godina

Oni su počinioci krivičnog dela i osudjeni su. Ali ko je naručio ubistvo novinara? Sami to bez naloga ne bi uradili a taj neko ima istu krivičnu odgovornost kao i počinioci.

Vladimir

pre 5 godina

Jedina pravedna kazna za svu cetvoricu je ona maksimalna od 40 godina a eventualno umanjenje za 10 godina moze da ocekuje samo onaj koji prizna da li je naredjenje dobio od Milosevica ili od Mirjane Markovic, kako bi se stekli uslovi da se i ona nadje pred licem pravde zbog pravih zlocina a ne da joj se sudi zbog neke bezvezne dodele stana nekoj dadilji ili sluzavki.

Vladimir

pre 5 godina

Jedina pravedna kazna za svu cetvoricu je ona maksimalna od 40 godina a eventualno umanjenje za 10 godina moze da ocekuje samo onaj koji prizna da li je naredjenje dobio od Milosevica ili od Mirjane Markovic, kako bi se stekli uslovi da se i ona nadje pred licem pravde zbog pravih zlocina a ne da joj se sudi zbog neke bezvezne dodele stana nekoj dadilji ili sluzavki.

M. Radosavljevic

pre 5 godina

A sta cemo sa Mirom Markovic kao nalogodavcem? Jer sta bi jednom DB sluzbeniku potrcku smetao jedan novinar, ako mu tadasnji vrh vlasti nije izdao nalog za njegovo ubistvo? E tu sada treba da sledi nastavak, jer je ovo kazna samo za izvrsioce. Hocemo i za nalogodavca.

Nikola

pre 5 godina

Oni su počinioci krivičnog dela i osudjeni su. Ali ko je naručio ubistvo novinara? Sami to bez naloga ne bi uradili a taj neko ima istu krivičnu odgovornost kao i počinioci.

anonymous

pre 5 godina

Ni prethodna ni ova vlast, kao i svaka buduća vlast, prosto iz ovih razloga, nikada neće moći rehabilitovati politiku Slobodana Miloševića! Odavno je bilo vreme da shvatimo u kakvim smo vremenu živeli i kakvu smo vlast imali. Da se ne ponovi!

Oliver

pre 5 godina

Kazne su male. Neshvatljivo je da niko nije dobio 40 godina,a neposredni ubica Kurak je dobio samo 20 godina,a prosuo je mozak coveku. DOS je propustio izuzetnu priliku da sklopi nagodbu sa Radetom Markovicem da postane zasticeni svedok i otkrije nalogodavce svih politickih ubistava u Srbiji mracnih devedesetih. Jedina dvojica koja su dobijala direktna naredjenja od Milosevica su Markovic i Legija. Trebalo je njima oprostiti kazne,ali pod uslovom da progovore o svemu-o svim ubistvima,Curuviji,Ibarskoj,Stambolicu,Dadi Vujasinovic,Kundaku,Badzi,Bulatovicu,Ziki Petrovicu,Trefu itd. Nama,kao drustvu,ne znaci mnogo sto Markovic i Legija,trunu 40 godina u zatvoru,a znacilo bi nam mnogo vise da oni javno,jednom za sva vremena,oznace psihopatski bracni par,kao ubice i zlocince. U Juznoj Africi su imali komisiju za pomirenje posle aparthejda,gde su svi sve rekli o ubistvima i amnestirani su. To je mnogo bolja varijanta za drustvo. Ja bih vise voleo da u udzbenicima istorije pise da je bracni par naredjivao ubistva,nego sto imamo puke izvodjace u zatvoru.

Nenad

pre 5 godina

Trebao je da sebe sačuva. Da pobegne. Traži azil. Kad čovek pogleda kakvi se sve novinari iznedriše posle njega i političari posle Djindjića,trebali su kofer u ruke obojica,kamen izа da bace i da i dan danas žive negde gde se njihiva pamet ceni.

dzoni

pre 5 godina

a ko je izdao naredjenje ?ko je bio na vrhu piramide?!svi znamo kako funkcionise "uniforma" , klasicna piramida i samo treba ici do vrha..ovi su puki pioni, prasinari koji su radili po pravilu sluzbe.Curuvija je ubijen 7 dana nakon objavljivanja jako opsirne price o americko srpskom - jugoslavenskom odnosu u zadnjih 100 godina u njegovom magazinu, pozadine ovog ubistva ide puno dublje, prava istina je da je ovog coveka ubila slicna "depesa" kao i zorana djindjica;)

Hristo

pre 5 godina

Hej drzavo, ubica vam je u bekstvu. A Dada Vujasinovic i Milan Pantic? A DB malo da se reformiše? Nikad mi necemo odmaći dalje od ovog divljeg komunizma.

teofil2

pre 5 godina

Nemamo presudu u izvornom smislu,ali je ocigledno da ce ovo sto smo procitali dovesti do pada iste na visim instancama.
Po nalogu NN lica,iz najvisih sgtruktura vlasti!!!
Prosto neodrziva formulacija.

Baranin

pre 5 godina

cekaj,jesam dobro razumeo-osobe osudjene na 40 i 30 godina zatvora se drze na slobodi,sa nanogicom,a svaki dan tako proveden u njihovim kucama ce biti obracunat kao da su odlezali u zatvoru?Sanjam li ja ovo?Ili je malo sto je vec jedan u bjekstvu,i ko zna da li ce ikada naci...i niko se ne buni,nema protesta,sve ok,zaboravilo se...

Branko

pre 5 godina

Ja bi ih osudijo na dozivotnu.Kupovao sam njegov Telegraf u onom ludom nenormalnom vremenu kada je bijo zabranjem pristup opoziciji na TV-u.Sreca pa smo citali u ono vreme Telegraf i Glas novine.

Gde ja zivim

pre 5 godina

Kazne u SAD, tipa, 3 dozivotne robije, 300 godina robije i slicne, stvarno imaju smisla. Za ovakve slucajeve u kojima DB ili bilo koja bezbednosna drzavna struktura sluzi kao egzekutor, kazna bi trebala da se duplira.

POPovanje

pre 5 godina

Malo su dobili jer presuda njima trebala je poslužiti i kao poruka drugima da je u jednoj zemlji, koja pretenduje biti članica EU, prosto nedopustivo ubijati novinare.

mračno doba

pre 5 godina

Kao i u slučaju ubistva Djindjica i Ivanovića ne znaju se naručilac i zaštitnici. Srbija je još uvek svetlosnim godinama udaljena od demokratije.

Arsa

pre 5 godina

Kakva je razlika izmedju teskog ubistva i obicnog ubistva?
(Jelena Otasevic, 05. april 2019 11:11)
Ima jedanaest tačaka koje identifikuku teško od običnog ubistva.Pravnici znaju zato se i studira pravni fakultet.Recimo na svirep i podmukao način, vršenejem nasilja itd, itd.

dux

pre 5 godina

Oni su počinioci krivičnog dela i osudjeni su. Ali ko je naručio ubistvo novinara? Sami to bez naloga ne bi uradili a taj neko ima istu krivičnu odgovornost kao i počinioci.
(Nikola, 05. april 2019 10:51)
Da, ali da bi saznali ko je nalogodavac ( mada svi to znamo nezvanično) potrebno je da Marković prizna, a on očigledno to neće.

патриЈота62

pre 5 godina

@Nenad

Где да тражи азил? Ћурувија је убијен 11.04.1999. за време бомбардовања. Западне амбасаде су тада биле затворене, а њихове дипломате су одавно напустиле Србију.

gradjanin

pre 5 godina

jeste dugo je trajalo ali ne bi nista ni bilo da se neko ozbiljno nije prihvatio posla
a avma koji ste nezadovoljni i koji znate kako bi to sve trebalo da bude zasucite rukave i radite

ljubkam

pre 5 godina

Barem i nakon 20 godina da se presudi u ovom slučaju. Nadam se i da će i drugi slučajevi, npr afera indeks, da se reše u dogledno vreme. Pravda je spora, ali dostižna.

misa

pre 5 godina

Barem i nakon 20 godina da se presudi u ovom slučaju. Nadam se i da će i drugi slučajevi, npr afera indeks, da se reše u dogledno vreme. Pravda je spora, ali dostižna.
(ljubkam, 05. april 2019 10:39)
Na zalost postoji nešto sto se zove zastarevanje pa pravda nije uvek dostizna

12

pre 5 godina

~~~~
Kakva je razlika izmedju teskog ubistva i obicnog ubistva?
~~~~


Teško je planirano dok je "obično" ono koje se desi, neplanirano, neka svađa,neko plane i to je to

raca milosavljevic

pre 5 godina

... jedino sto se zna da je bas mucki ubijen ... sve ostalo je obavijeno velom tajne ... a mnogo toga neznamo ... kako je moguce da se druzenje novinara sa tada najmocnijim parom tek tako pretvori u mrznju potom i onda kako svi sumnjaju nalogom za likvidaciju ... bilo bi dobro da nekad sve ispliva na povrsinu ...

Воип

pre 5 godina

Људи да ли заиста мислите да игде постоји материјални доказ у ком се налогодавац потписао да ови изврше ликвидацију. Они неће да сведоче. Значи нема доказа и процес унапред осуђен на пропаст.

Tom Tom

pre 5 godina

Pričali bi Marković i Legija, a vala i još neki za umanjenje kazne ali se boje za svoje porodice!
Garantujte im zaštitu porodice i klupko će se skroz odmotati!!!

патриЈота62

pre 5 godina

@Branko

Схвати да доживотна затворска казна у Србији још увек не постоји. У Јануару су Вучић и Кубуровић најавили њено увођење, али она још увек није уведена.

heavy

pre 5 godina

cekaj,jesam dobro razumeo-osobe osudjene na 40 i 30 godina zatvora se drze na slobodi,sa nanogicom,a svaki dan tako proveden u njihovim kucama ce biti obracunat kao da su odlezali u zatvoru?Sanjam li ja ovo?Ili je malo sto je vec jedan u bjekstvu,i ko zna da li ce ikada naci...i niko se ne buni,nema protesta,sve ok,zaboravilo se...
(Baranin, 05. april 2019 12:31)

Uredno je svratio u sps-ov kafić pre odlaska u sud.I vreme provedeno u kafiću se valjda računa u kaznu a novinar trune u zemlji.
Pa vi glasajte za tu bandu pa se i dalje čudite.

publlika

pre 5 godina

Судија је прекорачила оптужницу јер је рекла да је Н.Н. лице убило Ћурувију, дакле увела је још једно лице у пресуду (није се држала оптужнице)

slavija

pre 5 godina

Ali NN lice izvršilac?! Posle 20 godina mi dobijamo presudu gde je obrazloženo da je NN lice izvršilac?!
Znači, mi i dalje ne znamo KO ga je ubio!

asder

pre 5 godina

@12 Kad neko plane ili u zaru svadje dodje do lisenja zivota se zove ubistvo na mah i predvidjena je manja kazna zatvora nego za obicno ubistvo, ne pravi se bzvz pametan i ne siri dezinformacije.

M. Radosavljevic

pre 5 godina

A sta cemo sa Mirom Markovic kao nalogodavcem? Jer sta bi jednom DB sluzbeniku potrcku smetao jedan novinar, ako mu tadasnji vrh vlasti nije izdao nalog za njegovo ubistvo? E tu sada treba da sledi nastavak, jer je ovo kazna samo za izvrsioce. Hocemo i za nalogodavca.

Oliver

pre 5 godina

Kazne su male. Neshvatljivo je da niko nije dobio 40 godina,a neposredni ubica Kurak je dobio samo 20 godina,a prosuo je mozak coveku. DOS je propustio izuzetnu priliku da sklopi nagodbu sa Radetom Markovicem da postane zasticeni svedok i otkrije nalogodavce svih politickih ubistava u Srbiji mracnih devedesetih. Jedina dvojica koja su dobijala direktna naredjenja od Milosevica su Markovic i Legija. Trebalo je njima oprostiti kazne,ali pod uslovom da progovore o svemu-o svim ubistvima,Curuviji,Ibarskoj,Stambolicu,Dadi Vujasinovic,Kundaku,Badzi,Bulatovicu,Ziki Petrovicu,Trefu itd. Nama,kao drustvu,ne znaci mnogo sto Markovic i Legija,trunu 40 godina u zatvoru,a znacilo bi nam mnogo vise da oni javno,jednom za sva vremena,oznace psihopatski bracni par,kao ubice i zlocince. U Juznoj Africi su imali komisiju za pomirenje posle aparthejda,gde su svi sve rekli o ubistvima i amnestirani su. To je mnogo bolja varijanta za drustvo. Ja bih vise voleo da u udzbenicima istorije pise da je bracni par naredjivao ubistva,nego sto imamo puke izvodjace u zatvoru.

dzoni

pre 5 godina

a ko je izdao naredjenje ?ko je bio na vrhu piramide?!svi znamo kako funkcionise "uniforma" , klasicna piramida i samo treba ici do vrha..ovi su puki pioni, prasinari koji su radili po pravilu sluzbe.Curuvija je ubijen 7 dana nakon objavljivanja jako opsirne price o americko srpskom - jugoslavenskom odnosu u zadnjih 100 godina u njegovom magazinu, pozadine ovog ubistva ide puno dublje, prava istina je da je ovog coveka ubila slicna "depesa" kao i zorana djindjica;)

anonymous

pre 5 godina

Ni prethodna ni ova vlast, kao i svaka buduća vlast, prosto iz ovih razloga, nikada neće moći rehabilitovati politiku Slobodana Miloševića! Odavno je bilo vreme da shvatimo u kakvim smo vremenu živeli i kakvu smo vlast imali. Da se ne ponovi!

Nenad

pre 5 godina

Trebao je da sebe sačuva. Da pobegne. Traži azil. Kad čovek pogleda kakvi se sve novinari iznedriše posle njega i političari posle Djindjića,trebali su kofer u ruke obojica,kamen izа da bace i da i dan danas žive negde gde se njihiva pamet ceni.

Hristo

pre 5 godina

Hej drzavo, ubica vam je u bekstvu. A Dada Vujasinovic i Milan Pantic? A DB malo da se reformiše? Nikad mi necemo odmaći dalje od ovog divljeg komunizma.

teofil2

pre 5 godina

Nemamo presudu u izvornom smislu,ali je ocigledno da ce ovo sto smo procitali dovesti do pada iste na visim instancama.
Po nalogu NN lica,iz najvisih sgtruktura vlasti!!!
Prosto neodrziva formulacija.

Gde ja zivim

pre 5 godina

Kazne u SAD, tipa, 3 dozivotne robije, 300 godina robije i slicne, stvarno imaju smisla. Za ovakve slucajeve u kojima DB ili bilo koja bezbednosna drzavna struktura sluzi kao egzekutor, kazna bi trebala da se duplira.

asder

pre 5 godina

@12 Kad neko plane ili u zaru svadje dodje do lisenja zivota se zove ubistvo na mah i predvidjena je manja kazna zatvora nego za obicno ubistvo, ne pravi se bzvz pametan i ne siri dezinformacije.

Baranin

pre 5 godina

cekaj,jesam dobro razumeo-osobe osudjene na 40 i 30 godina zatvora se drze na slobodi,sa nanogicom,a svaki dan tako proveden u njihovim kucama ce biti obracunat kao da su odlezali u zatvoru?Sanjam li ja ovo?Ili je malo sto je vec jedan u bjekstvu,i ko zna da li ce ikada naci...i niko se ne buni,nema protesta,sve ok,zaboravilo se...

heavy

pre 5 godina

cekaj,jesam dobro razumeo-osobe osudjene na 40 i 30 godina zatvora se drze na slobodi,sa nanogicom,a svaki dan tako proveden u njihovim kucama ce biti obracunat kao da su odlezali u zatvoru?Sanjam li ja ovo?Ili je malo sto je vec jedan u bjekstvu,i ko zna da li ce ikada naci...i niko se ne buni,nema protesta,sve ok,zaboravilo se...
(Baranin, 05. april 2019 12:31)

Uredno je svratio u sps-ov kafić pre odlaska u sud.I vreme provedeno u kafiću se valjda računa u kaznu a novinar trune u zemlji.
Pa vi glasajte za tu bandu pa se i dalje čudite.

POPovanje

pre 5 godina

Malo su dobili jer presuda njima trebala je poslužiti i kao poruka drugima da je u jednoj zemlji, koja pretenduje biti članica EU, prosto nedopustivo ubijati novinare.

slavija

pre 5 godina

Ali NN lice izvršilac?! Posle 20 godina mi dobijamo presudu gde je obrazloženo da je NN lice izvršilac?!
Znači, mi i dalje ne znamo KO ga je ubio!

mračno doba

pre 5 godina

Kao i u slučaju ubistva Djindjica i Ivanovića ne znaju se naručilac i zaštitnici. Srbija je još uvek svetlosnim godinama udaljena od demokratije.

dux

pre 5 godina

Oni su počinioci krivičnog dela i osudjeni su. Ali ko je naručio ubistvo novinara? Sami to bez naloga ne bi uradili a taj neko ima istu krivičnu odgovornost kao i počinioci.
(Nikola, 05. april 2019 10:51)
Da, ali da bi saznali ko je nalogodavac ( mada svi to znamo nezvanično) potrebno je da Marković prizna, a on očigledno to neće.

misa

pre 5 godina

Barem i nakon 20 godina da se presudi u ovom slučaju. Nadam se i da će i drugi slučajevi, npr afera indeks, da se reše u dogledno vreme. Pravda je spora, ali dostižna.
(ljubkam, 05. april 2019 10:39)
Na zalost postoji nešto sto se zove zastarevanje pa pravda nije uvek dostizna

Nikola

pre 5 godina

Oni su počinioci krivičnog dela i osudjeni su. Ali ko je naručio ubistvo novinara? Sami to bez naloga ne bi uradili a taj neko ima istu krivičnu odgovornost kao i počinioci.

raca milosavljevic

pre 5 godina

... jedino sto se zna da je bas mucki ubijen ... sve ostalo je obavijeno velom tajne ... a mnogo toga neznamo ... kako je moguce da se druzenje novinara sa tada najmocnijim parom tek tako pretvori u mrznju potom i onda kako svi sumnjaju nalogom za likvidaciju ... bilo bi dobro da nekad sve ispliva na povrsinu ...

Воип

pre 5 godina

Људи да ли заиста мислите да игде постоји материјални доказ у ком се налогодавац потписао да ови изврше ликвидацију. Они неће да сведоче. Значи нема доказа и процес унапред осуђен на пропаст.

Branko

pre 5 godina

Ja bi ih osudijo na dozivotnu.Kupovao sam njegov Telegraf u onom ludom nenormalnom vremenu kada je bijo zabranjem pristup opoziciji na TV-u.Sreca pa smo citali u ono vreme Telegraf i Glas novine.

патриЈота62

pre 5 godina

@Nenad

Где да тражи азил? Ћурувија је убијен 11.04.1999. за време бомбардовања. Западне амбасаде су тада биле затворене, а њихове дипломате су одавно напустиле Србију.

Tom Tom

pre 5 godina

Pričali bi Marković i Legija, a vala i još neki za umanjenje kazne ali se boje za svoje porodice!
Garantujte im zaštitu porodice i klupko će se skroz odmotati!!!

publlika

pre 5 godina

Судија је прекорачила оптужницу јер је рекла да је Н.Н. лице убило Ћурувију, дакле увела је још једно лице у пресуду (није се држала оптужнице)

Vladimir

pre 5 godina

Jedina pravedna kazna za svu cetvoricu je ona maksimalna od 40 godina a eventualno umanjenje za 10 godina moze da ocekuje samo onaj koji prizna da li je naredjenje dobio od Milosevica ili od Mirjane Markovic, kako bi se stekli uslovi da se i ona nadje pred licem pravde zbog pravih zlocina a ne da joj se sudi zbog neke bezvezne dodele stana nekoj dadilji ili sluzavki.

12

pre 5 godina

~~~~
Kakva je razlika izmedju teskog ubistva i obicnog ubistva?
~~~~


Teško je planirano dok je "obično" ono koje se desi, neplanirano, neka svađa,neko plane i to je to

ljubkam

pre 5 godina

Barem i nakon 20 godina da se presudi u ovom slučaju. Nadam se i da će i drugi slučajevi, npr afera indeks, da se reše u dogledno vreme. Pravda je spora, ali dostižna.

Arsa

pre 5 godina

Kakva je razlika izmedju teskog ubistva i obicnog ubistva?
(Jelena Otasevic, 05. april 2019 11:11)
Ima jedanaest tačaka koje identifikuku teško od običnog ubistva.Pravnici znaju zato se i studira pravni fakultet.Recimo na svirep i podmukao način, vršenejem nasilja itd, itd.

gradjanin

pre 5 godina

jeste dugo je trajalo ali ne bi nista ni bilo da se neko ozbiljno nije prihvatio posla
a avma koji ste nezadovoljni i koji znate kako bi to sve trebalo da bude zasucite rukave i radite

патриЈота62

pre 5 godina

@Branko

Схвати да доживотна затворска казна у Србији још увек не постоји. У Јануару су Вучић и Кубуровић најавили њено увођење, али она још увек није уведена.