Četvrtak, 04.04.2019.

08:05

Jokić perfektan protiv Sparsa, "ludi Srbin" isključen posle 63 sekunde

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su pred domaćom publikom San Antonio Sparse sa 113:85.

Izvor: PT

Jokiæ perfektan protiv Sparsa, "ludi Srbin" iskljuèen posle 63 sekunde IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

bmiles

pre 5 godina

ajde ljudi ostavite se losih komentara,ovo sto Jokic demonstrira je FENOMENALNO!Uzivajte,bice jos ovakvih utakmica.Samo odguglajte Youtube otkucajte Nikola Jokic, a zatim uzivajte u kosevima,asistencijama,skokovima!Trebalo mi je sat vremena da pogledam sve sto je postavljeno od sezone 2016/17 do ove zadnje,zato sam uzeo onaj izraz fenomenalno!Ne interesuje me sto je "debeljuca",ja kao laik jer nisam igrao niti visinom sam to mogao,odavno nisam imao zadovoljstvo da gledam jednog naseg kosarkasa koji izmamljuje uzdahe,ovacije i divljenje!Gledjuci ove snimke,pitam se,ako klupa sa Plamlijem,Bizlijem,Kregom i Monti Morisom zaigra na svom nivou uz standardu petorku :Barton,Marej,Haris,Milsap i Jokic,Denver moze do finala,da bar posle duzeg vremena od Sakramenta imamo jednog naseg u finalu Zapada!

јд123

pre 5 godina

Jokic igrac za male utakmice
(Rade, 4. april 2019 08:34)

Ха, ха, ха, а до пре неки дан си писао да ће од СА добити метлу у плеј-офу, ако се састану.

A lakši su im bili SA nego OKL.
(Malkom, 4. april 2019 08:15)

По чему си то закључио? По томе што је Денвер ове сезоне добио све четири утакмице против Оклахоме???

Imaju 2 meca sa Portlandom. Denver uz to gostuje San Antonio I docekuje Minesotu
(Kanidja PG, 4. april 2019 14:06)

Денвер гостује Јути а не СА.

Најбоље би било када би остали други а да Хјустон падне на четврто место, али то је нереално. Јер ако изгубе обадве против Портланда, не мора бити довољно да Портланд престигну Хјустон а Денвер у том случају можда падне и сам на четврту позицију, што би био најгори расплет за њих.

Зато морају следећу против Портланда кући да добију, као и последњу против Минесоте. У том случају ако једну на страни, или против Портланда или против Јуте добију, остају други, ако обадве изгубе, вероватно падају на треће место. Да су добили Вашингтон могли су калкулисати против Портланда и у зависности од резулатата Хјустона изгубити једну или обадве против Портланда.

Овако, немају шта калкулисати. Морају покушати да добију три од последња четири меча, да остану други.

јд123

pre 5 godina

Само још да додам да не верујем да је Мелоун тактизирао против Хјустона и ГСВ, да би сакрио карте пред плеј-оф и слично. Денвер се прву четвртину добро држао против ГСВ а онда се распао.

Шта је Мелоун научио из задњих пораза? Ко је гледао меч, могао је видети да је пртив СА променио ротацију. До те утамице Јокић је играо до две, три минуте пред крај прве четвртине, онда је тек касније у другој четвртини улазио у игру. Јуче је такође изашао пред крај прве четвртине, као и до сад, али је за разлику почео другу четвртину.

И то показује колико је Јокић важан шраф ове екипе. Увео га Мелоун одмах на почетку друге четвртине да Денвер опет не направи вересију од готовог у другој четвртини.

123456

pre 5 godina

Ovaj Jon bon Jovi je takva neznalica,i toliko je vidljivo da ne gleda nijednu utakmicu, da je čovek za posmatranje.
Kakve floskule on izbacuje, neverovatno.

SchOne

pre 5 godina

Moris umesto Burtona i ako je Burton dosta priznatij košarkaš Moris je veći potencijal i trenutno u boljoj formi ..inače marey je napokon podigao nivo igre Milsap je u blagom padu , možda je razlog da se čuva za PO . Plamli može da menja Milsapa ali ne i Jokića jer nije baš iq na nivou Jokića sem što je skočniji. Sve će dosta zavisiti i od forme Herisa koji je odličan košarkaš ali ga je povreda malo izbacila iz ritma neg ga istrpe do kraja leguralnog dela ako ne počne da podiže formu Bizli je savršeno rešenje.

Petar

pre 5 godina

Prestanite da ga zovete Srbinom kada je on to i vise navrata negirao. Lepo je rekao da mu je otac Crnogorac and makja Hrvatica a da je on Amerikanac. Sta ce nam bre on, covek nije normalan.

Kanidja PG

pre 5 godina

Kostace ih poraz protiv Vasingtona 2 mjesta,cak ni 3 nije izvjesno na zapadu.
Imaju 2 meca sa Portlandom koji I'ma 2 poraza vise sada.
Od Hjustona moraju da imaju pobjedu vise jer su losiji medjusobno a rakete imaju lak raspored.Hjuston u zadnjem kolu gostuje Oklahomi I tu se dosta resava.
Denver uz to gostuje San Antonio I docekuje Minesotu ne suvise zainteresovanu.
Posle Milvokija Denver ima najaci domaci teren tj skor 32-7 I to je najaci adut da se prodje prva runda plej ofa I udje u top 4 zapada.
Po kvalitetu timova sigurno I'ma jacih ekipa na papiru Ali Jokic gura nagetse fenomenalnoj citavu sezonu.
Na Istoku strasna borba za 6,7,I 8 pred plej of.

MPP

pre 5 godina

I pored toga što Mamuze noćas nisu bile baš neki protivnik za respekt (pogotovo bez Grega na klupi), neverovatan procenat nNikolinog šuta i lakoća sa kojom igra je stvarno neverovatna . Pogotovu koševi u padu jednom rukom ..... Moraću da ponovim a još neko je to primetio da se ne sećam nekog visokog igrača sa tako mekanim izbačajem ! A sada Potland ....nažalost bez Nurkića (bilo bi to jako interesantan duel sobzirom na formu Nurkića koju je pokazao pre povrede )..... Svakav raspored moze da padnu P.Offu. Meloun je jednostavno "preskočio" da forsira protiv Hjustona i GSW -a! Interesantno je kako će da odigra u samoj završnjici sobzirom da je izgubio "sigurne" bodove sa wašinktonom. I sad je svaka utakmica ključna za poziciju pošto DENVER ima veće anbicije nego samo da sm "pojavi" u P.Offu!

RW#0

pre 5 godina

Ahahah sad citam hvalospeve a juce kritikuju Vestbruka za partiju koju Jokic moze samo da sanja. Nadam se bas Denveru u prvoj rundi da ih GOAT edukuje.

15N.Jokic

pre 5 godina

@Marko
Slazem se sa tobom, isto i ja mislim. Samo bi dodao da je dodatni razlog taj sto Denver zna da su ovi maksimalno motivisani protiv njih pa ih puste da divljaju i pomisle da su superiorniji nego li so zaista jesu. Ne kazem da Denver moze da izbaci GSW ali da mogu da ih dobiju 2 puta to sigurno mogu a ko zna kosarka je to mozda im uzmu i 3.

Lars

pre 5 godina

@Čovjek je Crnogorac! 
(Dejanović, 04. april 2019 08:18) 

To je samo geografska odrednica, nije nacija. Kao sto je neko vec napisao hercegovac, sumadinac, beogradjanin..

Student

pre 5 godina

Je l smo ovo ludi Srbin mi izmislili da bi na neki nacin prisvojili Popa ili ga ljudi stvarno tako zovu ?
Nesto mi mirise da je ovo prvo :-D

Jaran

pre 5 godina

Marko
Ma njima se u jednom trenutku raspala klupa (povratak Bizlija iz petorke na klupu), nekako se poklopilo da su tada rezerve pocele da igraju losije. Videcemo sta planiraju za kraj, mislim da bi trebali da zadrze 2. mesto bas zbog ukrstanja do finala konferencije. Samo je pitanje protiv koga ce igrati, mislim da je Juta tu najtezi protivnik.

Lajoš Vinetu

pre 5 godina

@. Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.
(nepismeni, 04. april 2019 09:19)

Jeste i u njoj su ziveli srbi. Bar se tada znao red..

Milan

pre 5 godina

Malo je verovatno da ce Denver zadrzati drugu poziciju. Hjuston ima samo poraz vise, ali mnogo laksi raspored do kraja. Dobili su Kliperse na strani, a ostali mecevi su im timovi bez plej ofa dok Denver ceka gostovanje Juti plus dvomec sa Portlandom.

JPR24

pre 5 godina

Malo je verovatno da ce Denver zadrzati drugu poziciju. Hjuston ima samo poraz vise, ali mnogo laksi raspored do kraja. Dobili su Kliperse na strani, a ostali mecevi su im timovi bez plej ofa dok Denver ceka gostovanje Juti plus dvomec sa Portlandom.
(Milan, 04. april 2019 10:03)
Hjuston ima dva poraza vise. I ima odigranu utakmicu vise. Denveru je ostalo 4 utakmice, Hjustonu 3. Raspored, Hjuston naravno ima laksi, pa ceno videti.

Dušan

pre 5 godina

Čovjek je Crnogorac!
(Dejanović, 4. april 2019 08:18)


On je sam sebe nazvao "ludim Srbinom" na nekoj konferenciji za stampu, mada mi nije jasno zasto B92 i Blic vec godina forsiraju tu njegovu izjavu.
Koliko se secam rekao je nesto u fazonu "mi Srbi svo izazvali i WW1, nemoj da se kacite sa mnom". Skoro je Kokoskov izjavio da mu je Greg rekao da je Crnogorac. Na kraju krajeva, kada bi ga iskreno pitali sta je po nacionalnosti, naravno odgovor bi bio Amerikanac, ali narod ovde voli da se przi na nebitne stvari i prebrojava krva zrnca.

NastyB

pre 5 godina

Odlično izdanje Denvera, svi su bili "tu negde" niko se nije izdvojio i ovo se zove timska pobeda.
Ali, ono što mene lično nervira jeste Hjuston. I to što ih gledam. Istina je da su treći, ali oni gotovo da ne igraju košarku. U napadu ne igraju ama baš nijednu akciju. 95% njihovih napada je "ko prvi dođe do linije za tri taj šutira", ili Harden, uglavnom, CP3, Gordon ili neko drugi ide 1 na 1 i kad krene na ulaz, a odbrana se skupi, sledi povratna nekome na tri, ili Kapela postavi nekome blok za pik, a taj uglavnom traži prostor za šut za tri ili poludistance. Ulazi pod koš su jako, jako retki, dupli blokovi, "backdoor" pasovi, ubacivanja iz drugog plana, prolazi po "koš liniji", mnoge druge uobičajene akcije kod njih, jednostavno, ne postoje. Ili se igraju EKSTREMNO retko. Sve se svodi na besomučno prangijanje iz svih pozicija i to je to. Kad ih ide (a često ih ide) onda mogu svakoga da pobede, ali kad im nije dan mogla bi i Zvezda da ih istambura. Zbog toga su mi njihove utakmice negledljive. A onda pogledam snimke Boston-Majami i uživam. Sve pršti od pikenrolova i pikenpopova, mnogobrojnih akcija i odbrana, čak je Majami jedno duže vreme igrao zonu 2-3, što je retkost u NBA. Pravi košarkaški užitak za razliku od utakmica Hjustona. Pa i Golden Stejt je "trojkaška" ekipa, ali oni šutiraju to iz izrađenih akcija, dok Hjuston to bije maksimalno nerezonski, preko ruku, sa 10 metara, Harden sa svojim "step-back"-om iz svake pozicije...jednostavno, ne košarka već sajam šuteva.

Dusan

pre 5 godina

Gde je Jokic protiv GS?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (a?, 4. april 2019 08:59) # Link komentara

Kako gde je? Vec pre 2 sezone ih razbio monstruoznim tripl dablom, pa jos nekoliko vrhunskih partija i pobeda. Jer ih pobedio i ove sezone sa 23 poena, 11 skokova i 7 asistencija? Plus dao kljucnu trojku na minut pre kraja? Ajde ne sramoti se i trk na ulicu protesti ti poceli :)

vojko

pre 5 godina

vojko...dalmatinac i sumadinac nisu nacionalnost,ne postoji ni zemlja koja se zove dalmacija ili sumadija.a incace, jel znas od koga su nastali srbi?niko ne zna,kao ni za ostale narode na balkanu ali tebi je jedina radost u zivotu da lazes da su svi nastali od Srba.Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.
(nepismeni, 04. april 2019 09:19)
Kako nisu nacionalnost? Potpuno istog kvaliteta i utemeljenosti kao CG. Licno poznajem odredjen broj Dalmatinaca koji za sebe tvrde da su upravo to po nacionalnosti, a ne Hrvati ili Italijani. Znatno manja cifra nego CG ali ima ih. Pogledaj poslednji hrvatski popis stanovnistva... Nacionalnost je pitanje osecaja, ''licnog utiska'', a ne porekla i genetike. Ako je tako zasto onda ljudima uskratiti pravo da za sebe kazu da su Dzedaji ako se tako osecaju. To je danasnji Miki Maus pojam nacionalnosti i stvarno ne vidim nikakvu razliku izmedju Dalmatinca i Crnogorca, osim da ovih drugih ima vise. Iako je pojam Dalmatio (rimska provincija) daleko stariji od CG. Dakle Dalmacija jeste stara, prastara zemlja koja se trenutno nalazi u sastavu Hrvatske i ti ljudi mogu da se izjasnjavaju kako zele. Crna Gora je danas samostalna zemlja koja se nekada nalazila u sastavu Srbije i Jugoslavije. I to je OK. Tada ste se izjasnjavali kao Srbi i Jugosloveni, danas kao Crnogorci. Vidis koliko ste klimavi sa svojim identitetom. Ako cemo istorijski gledati CG nacija je cisto politicki produkt na koji u tolikoj meri samo ludi Srbi mogu da nasednu. Greg je Srbin iz CG, na to sam aludirao. To je sâm vise puta i rekao. CG je imala drzavu pre Srbije ali tu drzavu nisu imali Crnogorci no Srbi. Crnogorsku naciju su izmislili komunisti. Sam popis stanovnistva pre i posle WWII ti govori u prilog tome. Nisu svi narodi postali od Srba, daleko od toga, ali Crnogorska nacija jeste. Opravdavas svoj nik u potpunosti.

Marko

pre 5 godina

Moj komentar od juce je dovoljan:

"Majstore, pokazi im sutra ko je Nikola i kako igra. "Oduci" ih...ili kako vec kazu ovi znalci...razumes me. Ne kapiraju sta je kad se igra dan za danom, a onda putujes 1000 km avionom i tako u krug. Od dve teske tekme, jedna jednostavno mora da se izgubi. 
P.S. Nikola Jokic i neverovatna lakoca postojanja.
(Marko, 03. april 2019 15:12)"

nepismeni

pre 5 godina

vojko...dalmatinac i sumadinac nisu nacionalnost,ne postoji ni zemlja koja se zove dalmacija ili sumadija.a incace, jel znas od koga su nastali srbi?niko ne zna,kao ni za ostale narode na balkanu ali tebi je jedina radost u zivotu da lazes da su svi nastali od Srba.Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.

www

pre 5 godina

Kada otvorim komentare na SVAKOJ vesti na b92, od politike do super žene, prvo tražim komentar od Jon Bon Jovi-ja da mu dam minus :))))
(deda, 04. april 2019 08:45)

Ti lupiš minus, a njemu se pojavi pet pluseva. Ne isplati se s rogatim bosti. Ne bi me cudilo da je on admin.

vlada

pre 5 godina

Ova utakmica pokazuje koliko su ustvari Nagetsi mlada, nedovoljno neiskusna ali talentovana ekipa, i dobar tim. Sad su igrali opusteno, leprsavo, timski sa 41 asistencijom, sve vreme kontrolosali mec. A to je nesto sto im nedostaje protiv Hjustona GSW pre svega, gde se nekako na samom pocetku predaju, izgube...prosto nemaju iskustva, nesto kao ranije Djokovic protiv Nadala i Federera, uhvati ga nervoza i na kraju sam sebe pobedi. Bice nesto bas ozbiljno od njih u buducnosti.

#10

pre 5 godina

Misljenja sam da je trebalo spomenuti fantasticnu timsku igru Denvera. Svi igraci koju su ulazili u igru su zabiljezili bar jednu asistenciju, a ukupno 41. od 47. koseva iz igre koje su dali. Zaista fantasticno!

Alexej

pre 5 godina

@Pogan

Više razumem trolove nego likove kao Jon Bon Jovi. Hajde što visi ovde i trči da ostavi komentar, ali lik nema šta da kaže. Ponavlja šta drugi kažu ne bi li dobio što više pluseva. Valjda ga to čini srećnim u životu. Neka ga..

rade

pre 5 godina

Nemoguce je da Portland bude treci a Denver drugi ,imaju dva medjusobna duela a Hjuston ce sigurno dobiti dve od tri ako ne i sve tri ...Bilo bi dobro kad bi Denver zadrzao drugu poziciju pa u eventualnom polu-finalu ima prednost domaćeg terena ,jedino tako ima neke sanse protiv Hjustona....

djuka

pre 5 godina

Gde je Jokic protiv GS?
(a?, 04. april 2019 08:59)

covek bio na terenu...a ti gde si bio dok je on igrao protiv durenta i ostalih mega zvezda???

hardaway

pre 5 godina

Ovako mekanu ruku za jednog centra u životu nisam video!
(Komarac, 4. april 2019 08:29)

To je zato sto si poceo da pratis kosarku od prosle godine, sto se da zakljuciti iz celog tvog komentara.

Prvo: Spursi su igrali sa 30% snage.
Drugo i osnovno: proradila je bekovska linija Denvera, inace njihovo glavno oruzje. Bizli i Moris po 19p, jer se Spursi nisu ni zalagali u odbrani.

Golden State, Hjuston nisu toliko cuvali Jokica, vec su zaustavili-unistili bekovsku liniju Denvera, samim tim olako zaustavili celi Denver.
Ne umanjujem ja Jokicevu vrednost, ali 90% snage Denvera lezi u bekovima.
Kada pocne playoff svi ce obratiti paznju na Bizlija, Morisa, Harisa. Nece biti njihovog setanja do protivnickog kosa i lakih poena.
Videlo se dobro da kada su bekovi Denvera uguseni, da je Jokic nemocan u napadu.
A ovaj komentator sto je uporedio Jokicev procenat suta sa Shekom, Shek je sine osvojio 4 prstena, 3 puta MVP finala, jedan od najboljih centara u istoriji NBA. Bio covek nezaustavljiv u prajmu, ubacivao 20p kao od sale igrajuci protiv Hakima, Robinsona, B.Wallaca, Morninga.
On bi ovim Spursima ubacio 50p da se ne oznoji.
U razlici u odbrani da ne govorimo, iako se Shek nije nesto preterano trudio u odbrani. I sada neko na osnovu jedne regularne, po svemu vidjenom revijalne utakmice nipodnistava jednog Sheka.
Hajde sto smo brzo zaboravili kakav je igrac bio Divac, te na osnovu statistike Jokica bez jedne playoff utakmice, zakljucili kako je bolji od Divca.

Pogan

pre 5 godina

Jon Bon Jovi standardno, prvi komentar i napisano uvek da se dodvori masi - u maniru onih opstih sns botovskih komentara sa kojima se svako slaze, koji nemaju nikakvu sustinu.

Nije tebi lako :)

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Jokic igrac za male utakmice
(Rade,4.april 2019 08:34) Ono kada covek za 1/4 otvari double-double u najjačoj ligi sveta i dodje neki pametnjaković i napise da je igrač za male utakmice hahahah

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Za 1 poluvreme pokaza covek svu lepotu košarke.90% šut iz igre nije imao ni O Nil u životnoj formi.Na granici novog triple-double.Kada je najpotrebnije najbolji na terenu.Sa ovom utakmicom samo ih teorija deli od prednosti domaćeg terena u prvom krugu plej ofa.Najvise poena i najviše skokova na celom meču a igrao covek malo vise od jednog poluvremena.Svaka čast!

X

pre 5 godina

Nije baš pametna pobeda. Jer baš ovom pobedom pomogli su Oklahomi da dođe na sedmu poziciju sa koje će igrati protiv Denvera na početku PO. A lakši su im bili SA nego OKL.
(Malkom, 04. april 2019 08:15)

Pa slučajno li tu tešku Oklahomu biju 4:0 u pobedama ove sezone?
Imaju neke dobre igrače, kao i mnogi drugi, ali na papiru, međutim prava, živa igra je nešto drugo.
Uostalom možda Denver do kraja bude treći, pa igra sa Klipersima.

tocka

pre 5 godina

Nagsi bez problema taktiziraju.
Do kraja imaju dve sa Trejlblejzersima, koji nemaju Nurkića i koje dobijaju.
Jednu sa Jutom, koju mogu da dobiju.
I još jednu sa Minesotom, koju pobedjuju.
Najverovatnije će završiti kao drugi, a mozda i kao prvi ako GSW kiksnu negde.

markazvaka

pre 5 godina

Na ovoj tabeli nije uracunata pobeda Denvera, ali nije tacno Denver ima 78 utakmica a skor 52 - 26, pritom dobio je i Hjuston koji sada ima 79 utakmica.

Jos 4 tekme do kraja.

1. Kuci sa Portlandom
2. Gostuje Portland T.B.
Ako ove dve sa Portlandom dobije ostace drugi
3. Gostuje Juti
4. Domacin Minesoti

veliki strumf

pre 5 godina

Bilo bi sjajno kada bi Denver zadržao 2. poziciju, a Portland bio 3. U tom slučaju, u prvom kolu plej ofa Denver bi igrao protiv San Antonija ili Oklahome, za koje sam ubedjen da ih prolazi, a polufinale konferencije igrao bi sa Portlandom (bez povredjenog Nurkica), koga takodje mogu izbaciti. Hjuston kao trećeplasirani bio bi daleko tezi protivnik. Naredna 2 meca, koja prvo kući a odmah potom u gostima Denver igra bas protiv Portlanda mogu dosta da odluče u konacnom rasporedu. Realnije je ipak da Hjuston bude 3. na kraju, jer ima daleko najlakši raspored a u odličnoj je formi, čak mogu i da preteknu Denver na 2. mestu. Trenutno su na 2 poraza više od Denvera ali Nagetsi imaju 2 meca sa Portlandom i gostovanje neugodnoj Juti. Još 4 utakmice do kraja regularnog dela za Denver, s ios 3 za Hjuston.

Malkom

pre 5 godina

Nije baš pametna pobeda. Jer baš ovom pobedom pomogli su Oklahomi da dođe na sedmu poziciju sa koje će igrati protiv Denvera na početku PO. A lakši su im bili SA nego OKL.

vojko

pre 5 godina

Čovjek je Crnogorac!
(Dejanović, 04. april 2019 08:18)
I Radja je Dalmatinac ali je Hrvat! Zeljko Obradovic je Sumadinac. Mesas babe i zabe.

Komarac

pre 5 godina

Ovako mekanu ruku za jednog centra u životu nisam video! Neću da se ljutim na njega ako ne bude igrao na svetskom ali biće mi mnogo krivo! Samo neka shvati da cela zemlja vidi njega kao vođu naše reprezantacije i čeka ga balkon i zlato! Neka odigra svetsko osvojimo lepo i nikad ne mora više da igra što se mene tiče. Igrač koji je više od igre, suva košarkaška inteligencija, igraće sigurno za Srbiju!

Marko

pre 5 godina

Gledao utakmicu, kao i onu protiv GSW, kao i onu protiv Houstona..., i ovo je nebo i zemlja u prikazanoj igri..i nešto mi tu ne štima da ovako igraju, a nije im ni bilo 24h prošlo od meča sa GSW, gde nisu mogli da se sastave...Trčanje, otkrivanje u napadu, protok lopte, zalaganje u odbrani, pa sve je bilo 10 klasa iznad... Ok sad su dosta pogađali ali i kreirali su otvorene šuteve, a juče bili statični i šutirali preko ruku, kao ono čisto reda radi... Mislim da Meloun itekako zna šta radi, čovek je veliki lisac, ozbiljno mislim da su u dogovoru sa Nikolom i družinom odigrani onako bledi mečevi protiv GSW i Houstona, i da neće da otkrivaju karte jer razmišljaju o finalu zapada. Jeste juče bio ulog prednost domaćeg terena, ali ozbiljno mislim da taktiziraju. I jeste da si dobar samo onoliko koliko ti protivnik dozvoli da budeš, pogotovo kad su to GSW i Houston, ali Denver je u tim utakmicama bio statičan, prestatičan da bih mogao da poverujem da je iz nemoći nadigran.

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Za 1 poluvreme pokaza covek svu lepotu košarke.90% šut iz igre nije imao ni O Nil u životnoj formi.Na granici novog triple-double.Kada je najpotrebnije najbolji na terenu.Sa ovom utakmicom samo ih teorija deli od prednosti domaćeg terena u prvom krugu plej ofa.Najvise poena i najviše skokova na celom meču a igrao covek malo vise od jednog poluvremena.Svaka čast!

Komarac

pre 5 godina

Ovako mekanu ruku za jednog centra u životu nisam video! Neću da se ljutim na njega ako ne bude igrao na svetskom ali biće mi mnogo krivo! Samo neka shvati da cela zemlja vidi njega kao vođu naše reprezantacije i čeka ga balkon i zlato! Neka odigra svetsko osvojimo lepo i nikad ne mora više da igra što se mene tiče. Igrač koji je više od igre, suva košarkaška inteligencija, igraće sigurno za Srbiju!

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Jokic igrac za male utakmice
(Rade,4.april 2019 08:34) Ono kada covek za 1/4 otvari double-double u najjačoj ligi sveta i dodje neki pametnjaković i napise da je igrač za male utakmice hahahah

Marko

pre 5 godina

Gledao utakmicu, kao i onu protiv GSW, kao i onu protiv Houstona..., i ovo je nebo i zemlja u prikazanoj igri..i nešto mi tu ne štima da ovako igraju, a nije im ni bilo 24h prošlo od meča sa GSW, gde nisu mogli da se sastave...Trčanje, otkrivanje u napadu, protok lopte, zalaganje u odbrani, pa sve je bilo 10 klasa iznad... Ok sad su dosta pogađali ali i kreirali su otvorene šuteve, a juče bili statični i šutirali preko ruku, kao ono čisto reda radi... Mislim da Meloun itekako zna šta radi, čovek je veliki lisac, ozbiljno mislim da su u dogovoru sa Nikolom i družinom odigrani onako bledi mečevi protiv GSW i Houstona, i da neće da otkrivaju karte jer razmišljaju o finalu zapada. Jeste juče bio ulog prednost domaćeg terena, ali ozbiljno mislim da taktiziraju. I jeste da si dobar samo onoliko koliko ti protivnik dozvoli da budeš, pogotovo kad su to GSW i Houston, ali Denver je u tim utakmicama bio statičan, prestatičan da bih mogao da poverujem da je iz nemoći nadigran.

vojko

pre 5 godina

Čovjek je Crnogorac!
(Dejanović, 04. april 2019 08:18)
I Radja je Dalmatinac ali je Hrvat! Zeljko Obradovic je Sumadinac. Mesas babe i zabe.

markazvaka

pre 5 godina

Na ovoj tabeli nije uracunata pobeda Denvera, ali nije tacno Denver ima 78 utakmica a skor 52 - 26, pritom dobio je i Hjuston koji sada ima 79 utakmica.

Jos 4 tekme do kraja.

1. Kuci sa Portlandom
2. Gostuje Portland T.B.
Ako ove dve sa Portlandom dobije ostace drugi
3. Gostuje Juti
4. Domacin Minesoti

Dušan

pre 5 godina

Čovjek je Crnogorac!
(Dejanović, 4. april 2019 08:18)


On je sam sebe nazvao "ludim Srbinom" na nekoj konferenciji za stampu, mada mi nije jasno zasto B92 i Blic vec godina forsiraju tu njegovu izjavu.
Koliko se secam rekao je nesto u fazonu "mi Srbi svo izazvali i WW1, nemoj da se kacite sa mnom". Skoro je Kokoskov izjavio da mu je Greg rekao da je Crnogorac. Na kraju krajeva, kada bi ga iskreno pitali sta je po nacionalnosti, naravno odgovor bi bio Amerikanac, ali narod ovde voli da se przi na nebitne stvari i prebrojava krva zrnca.

veliki strumf

pre 5 godina

Bilo bi sjajno kada bi Denver zadržao 2. poziciju, a Portland bio 3. U tom slučaju, u prvom kolu plej ofa Denver bi igrao protiv San Antonija ili Oklahome, za koje sam ubedjen da ih prolazi, a polufinale konferencije igrao bi sa Portlandom (bez povredjenog Nurkica), koga takodje mogu izbaciti. Hjuston kao trećeplasirani bio bi daleko tezi protivnik. Naredna 2 meca, koja prvo kući a odmah potom u gostima Denver igra bas protiv Portlanda mogu dosta da odluče u konacnom rasporedu. Realnije je ipak da Hjuston bude 3. na kraju, jer ima daleko najlakši raspored a u odličnoj je formi, čak mogu i da preteknu Denver na 2. mestu. Trenutno su na 2 poraza više od Denvera ali Nagetsi imaju 2 meca sa Portlandom i gostovanje neugodnoj Juti. Još 4 utakmice do kraja regularnog dela za Denver, s ios 3 za Hjuston.

X

pre 5 godina

Nije baš pametna pobeda. Jer baš ovom pobedom pomogli su Oklahomi da dođe na sedmu poziciju sa koje će igrati protiv Denvera na početku PO. A lakši su im bili SA nego OKL.
(Malkom, 04. april 2019 08:15)

Pa slučajno li tu tešku Oklahomu biju 4:0 u pobedama ove sezone?
Imaju neke dobre igrače, kao i mnogi drugi, ali na papiru, međutim prava, živa igra je nešto drugo.
Uostalom možda Denver do kraja bude treći, pa igra sa Klipersima.

vlada

pre 5 godina

Ova utakmica pokazuje koliko su ustvari Nagetsi mlada, nedovoljno neiskusna ali talentovana ekipa, i dobar tim. Sad su igrali opusteno, leprsavo, timski sa 41 asistencijom, sve vreme kontrolosali mec. A to je nesto sto im nedostaje protiv Hjustona GSW pre svega, gde se nekako na samom pocetku predaju, izgube...prosto nemaju iskustva, nesto kao ranije Djokovic protiv Nadala i Federera, uhvati ga nervoza i na kraju sam sebe pobedi. Bice nesto bas ozbiljno od njih u buducnosti.

Lajoš Vinetu

pre 5 godina

@. Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.
(nepismeni, 04. april 2019 09:19)

Jeste i u njoj su ziveli srbi. Bar se tada znao red..

Dusan

pre 5 godina

Gde je Jokic protiv GS?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (a?, 4. april 2019 08:59) # Link komentara

Kako gde je? Vec pre 2 sezone ih razbio monstruoznim tripl dablom, pa jos nekoliko vrhunskih partija i pobeda. Jer ih pobedio i ove sezone sa 23 poena, 11 skokova i 7 asistencija? Plus dao kljucnu trojku na minut pre kraja? Ajde ne sramoti se i trk na ulicu protesti ti poceli :)

#10

pre 5 godina

Misljenja sam da je trebalo spomenuti fantasticnu timsku igru Denvera. Svi igraci koju su ulazili u igru su zabiljezili bar jednu asistenciju, a ukupno 41. od 47. koseva iz igre koje su dali. Zaista fantasticno!

rade

pre 5 godina

Nemoguce je da Portland bude treci a Denver drugi ,imaju dva medjusobna duela a Hjuston ce sigurno dobiti dve od tri ako ne i sve tri ...Bilo bi dobro kad bi Denver zadrzao drugu poziciju pa u eventualnom polu-finalu ima prednost domaćeg terena ,jedino tako ima neke sanse protiv Hjustona....

tocka

pre 5 godina

Nagsi bez problema taktiziraju.
Do kraja imaju dve sa Trejlblejzersima, koji nemaju Nurkića i koje dobijaju.
Jednu sa Jutom, koju mogu da dobiju.
I još jednu sa Minesotom, koju pobedjuju.
Najverovatnije će završiti kao drugi, a mozda i kao prvi ako GSW kiksnu negde.

Pogan

pre 5 godina

Jon Bon Jovi standardno, prvi komentar i napisano uvek da se dodvori masi - u maniru onih opstih sns botovskih komentara sa kojima se svako slaze, koji nemaju nikakvu sustinu.

Nije tebi lako :)

Lars

pre 5 godina

@Čovjek je Crnogorac! 
(Dejanović, 04. april 2019 08:18) 

To je samo geografska odrednica, nije nacija. Kao sto je neko vec napisao hercegovac, sumadinac, beogradjanin..

NastyB

pre 5 godina

Odlično izdanje Denvera, svi su bili "tu negde" niko se nije izdvojio i ovo se zove timska pobeda.
Ali, ono što mene lično nervira jeste Hjuston. I to što ih gledam. Istina je da su treći, ali oni gotovo da ne igraju košarku. U napadu ne igraju ama baš nijednu akciju. 95% njihovih napada je "ko prvi dođe do linije za tri taj šutira", ili Harden, uglavnom, CP3, Gordon ili neko drugi ide 1 na 1 i kad krene na ulaz, a odbrana se skupi, sledi povratna nekome na tri, ili Kapela postavi nekome blok za pik, a taj uglavnom traži prostor za šut za tri ili poludistance. Ulazi pod koš su jako, jako retki, dupli blokovi, "backdoor" pasovi, ubacivanja iz drugog plana, prolazi po "koš liniji", mnoge druge uobičajene akcije kod njih, jednostavno, ne postoje. Ili se igraju EKSTREMNO retko. Sve se svodi na besomučno prangijanje iz svih pozicija i to je to. Kad ih ide (a često ih ide) onda mogu svakoga da pobede, ali kad im nije dan mogla bi i Zvezda da ih istambura. Zbog toga su mi njihove utakmice negledljive. A onda pogledam snimke Boston-Majami i uživam. Sve pršti od pikenrolova i pikenpopova, mnogobrojnih akcija i odbrana, čak je Majami jedno duže vreme igrao zonu 2-3, što je retkost u NBA. Pravi košarkaški užitak za razliku od utakmica Hjustona. Pa i Golden Stejt je "trojkaška" ekipa, ali oni šutiraju to iz izrađenih akcija, dok Hjuston to bije maksimalno nerezonski, preko ruku, sa 10 metara, Harden sa svojim "step-back"-om iz svake pozicije...jednostavno, ne košarka već sajam šuteva.

vojko

pre 5 godina

vojko...dalmatinac i sumadinac nisu nacionalnost,ne postoji ni zemlja koja se zove dalmacija ili sumadija.a incace, jel znas od koga su nastali srbi?niko ne zna,kao ni za ostale narode na balkanu ali tebi je jedina radost u zivotu da lazes da su svi nastali od Srba.Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.
(nepismeni, 04. april 2019 09:19)
Kako nisu nacionalnost? Potpuno istog kvaliteta i utemeljenosti kao CG. Licno poznajem odredjen broj Dalmatinaca koji za sebe tvrde da su upravo to po nacionalnosti, a ne Hrvati ili Italijani. Znatno manja cifra nego CG ali ima ih. Pogledaj poslednji hrvatski popis stanovnistva... Nacionalnost je pitanje osecaja, ''licnog utiska'', a ne porekla i genetike. Ako je tako zasto onda ljudima uskratiti pravo da za sebe kazu da su Dzedaji ako se tako osecaju. To je danasnji Miki Maus pojam nacionalnosti i stvarno ne vidim nikakvu razliku izmedju Dalmatinca i Crnogorca, osim da ovih drugih ima vise. Iako je pojam Dalmatio (rimska provincija) daleko stariji od CG. Dakle Dalmacija jeste stara, prastara zemlja koja se trenutno nalazi u sastavu Hrvatske i ti ljudi mogu da se izjasnjavaju kako zele. Crna Gora je danas samostalna zemlja koja se nekada nalazila u sastavu Srbije i Jugoslavije. I to je OK. Tada ste se izjasnjavali kao Srbi i Jugosloveni, danas kao Crnogorci. Vidis koliko ste klimavi sa svojim identitetom. Ako cemo istorijski gledati CG nacija je cisto politicki produkt na koji u tolikoj meri samo ludi Srbi mogu da nasednu. Greg je Srbin iz CG, na to sam aludirao. To je sâm vise puta i rekao. CG je imala drzavu pre Srbije ali tu drzavu nisu imali Crnogorci no Srbi. Crnogorsku naciju su izmislili komunisti. Sam popis stanovnistva pre i posle WWII ti govori u prilog tome. Nisu svi narodi postali od Srba, daleko od toga, ali Crnogorska nacija jeste. Opravdavas svoj nik u potpunosti.

www

pre 5 godina

Kada otvorim komentare na SVAKOJ vesti na b92, od politike do super žene, prvo tražim komentar od Jon Bon Jovi-ja da mu dam minus :))))
(deda, 04. april 2019 08:45)

Ti lupiš minus, a njemu se pojavi pet pluseva. Ne isplati se s rogatim bosti. Ne bi me cudilo da je on admin.

JPR24

pre 5 godina

Malo je verovatno da ce Denver zadrzati drugu poziciju. Hjuston ima samo poraz vise, ali mnogo laksi raspored do kraja. Dobili su Kliperse na strani, a ostali mecevi su im timovi bez plej ofa dok Denver ceka gostovanje Juti plus dvomec sa Portlandom.
(Milan, 04. april 2019 10:03)
Hjuston ima dva poraza vise. I ima odigranu utakmicu vise. Denveru je ostalo 4 utakmice, Hjustonu 3. Raspored, Hjuston naravno ima laksi, pa ceno videti.

djuka

pre 5 godina

Gde je Jokic protiv GS?
(a?, 04. april 2019 08:59)

covek bio na terenu...a ti gde si bio dok je on igrao protiv durenta i ostalih mega zvezda???

Marko

pre 5 godina

Moj komentar od juce je dovoljan:

"Majstore, pokazi im sutra ko je Nikola i kako igra. "Oduci" ih...ili kako vec kazu ovi znalci...razumes me. Ne kapiraju sta je kad se igra dan za danom, a onda putujes 1000 km avionom i tako u krug. Od dve teske tekme, jedna jednostavno mora da se izgubi. 
P.S. Nikola Jokic i neverovatna lakoca postojanja.
(Marko, 03. april 2019 15:12)"

Alexej

pre 5 godina

@Pogan

Više razumem trolove nego likove kao Jon Bon Jovi. Hajde što visi ovde i trči da ostavi komentar, ali lik nema šta da kaže. Ponavlja šta drugi kažu ne bi li dobio što više pluseva. Valjda ga to čini srećnim u životu. Neka ga..

Jaran

pre 5 godina

Marko
Ma njima se u jednom trenutku raspala klupa (povratak Bizlija iz petorke na klupu), nekako se poklopilo da su tada rezerve pocele da igraju losije. Videcemo sta planiraju za kraj, mislim da bi trebali da zadrze 2. mesto bas zbog ukrstanja do finala konferencije. Samo je pitanje protiv koga ce igrati, mislim da je Juta tu najtezi protivnik.

hardaway

pre 5 godina

Ovako mekanu ruku za jednog centra u životu nisam video!
(Komarac, 4. april 2019 08:29)

To je zato sto si poceo da pratis kosarku od prosle godine, sto se da zakljuciti iz celog tvog komentara.

Prvo: Spursi su igrali sa 30% snage.
Drugo i osnovno: proradila je bekovska linija Denvera, inace njihovo glavno oruzje. Bizli i Moris po 19p, jer se Spursi nisu ni zalagali u odbrani.

Golden State, Hjuston nisu toliko cuvali Jokica, vec su zaustavili-unistili bekovsku liniju Denvera, samim tim olako zaustavili celi Denver.
Ne umanjujem ja Jokicevu vrednost, ali 90% snage Denvera lezi u bekovima.
Kada pocne playoff svi ce obratiti paznju na Bizlija, Morisa, Harisa. Nece biti njihovog setanja do protivnickog kosa i lakih poena.
Videlo se dobro da kada su bekovi Denvera uguseni, da je Jokic nemocan u napadu.
A ovaj komentator sto je uporedio Jokicev procenat suta sa Shekom, Shek je sine osvojio 4 prstena, 3 puta MVP finala, jedan od najboljih centara u istoriji NBA. Bio covek nezaustavljiv u prajmu, ubacivao 20p kao od sale igrajuci protiv Hakima, Robinsona, B.Wallaca, Morninga.
On bi ovim Spursima ubacio 50p da se ne oznoji.
U razlici u odbrani da ne govorimo, iako se Shek nije nesto preterano trudio u odbrani. I sada neko na osnovu jedne regularne, po svemu vidjenom revijalne utakmice nipodnistava jednog Sheka.
Hajde sto smo brzo zaboravili kakav je igrac bio Divac, te na osnovu statistike Jokica bez jedne playoff utakmice, zakljucili kako je bolji od Divca.

Milan

pre 5 godina

Malo je verovatno da ce Denver zadrzati drugu poziciju. Hjuston ima samo poraz vise, ali mnogo laksi raspored do kraja. Dobili su Kliperse na strani, a ostali mecevi su im timovi bez plej ofa dok Denver ceka gostovanje Juti plus dvomec sa Portlandom.

MPP

pre 5 godina

I pored toga što Mamuze noćas nisu bile baš neki protivnik za respekt (pogotovo bez Grega na klupi), neverovatan procenat nNikolinog šuta i lakoća sa kojom igra je stvarno neverovatna . Pogotovu koševi u padu jednom rukom ..... Moraću da ponovim a još neko je to primetio da se ne sećam nekog visokog igrača sa tako mekanim izbačajem ! A sada Potland ....nažalost bez Nurkića (bilo bi to jako interesantan duel sobzirom na formu Nurkića koju je pokazao pre povrede )..... Svakav raspored moze da padnu P.Offu. Meloun je jednostavno "preskočio" da forsira protiv Hjustona i GSW -a! Interesantno je kako će da odigra u samoj završnjici sobzirom da je izgubio "sigurne" bodove sa wašinktonom. I sad je svaka utakmica ključna za poziciju pošto DENVER ima veće anbicije nego samo da sm "pojavi" u P.Offu!

Student

pre 5 godina

Je l smo ovo ludi Srbin mi izmislili da bi na neki nacin prisvojili Popa ili ga ljudi stvarno tako zovu ?
Nesto mi mirise da je ovo prvo :-D

nepismeni

pre 5 godina

vojko...dalmatinac i sumadinac nisu nacionalnost,ne postoji ni zemlja koja se zove dalmacija ili sumadija.a incace, jel znas od koga su nastali srbi?niko ne zna,kao ni za ostale narode na balkanu ali tebi je jedina radost u zivotu da lazes da su svi nastali od Srba.Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.

15N.Jokic

pre 5 godina

@Marko
Slazem se sa tobom, isto i ja mislim. Samo bi dodao da je dodatni razlog taj sto Denver zna da su ovi maksimalno motivisani protiv njih pa ih puste da divljaju i pomisle da su superiorniji nego li so zaista jesu. Ne kazem da Denver moze da izbaci GSW ali da mogu da ih dobiju 2 puta to sigurno mogu a ko zna kosarka je to mozda im uzmu i 3.

јд123

pre 5 godina

Само још да додам да не верујем да је Мелоун тактизирао против Хјустона и ГСВ, да би сакрио карте пред плеј-оф и слично. Денвер се прву четвртину добро држао против ГСВ а онда се распао.

Шта је Мелоун научио из задњих пораза? Ко је гледао меч, могао је видети да је пртив СА променио ротацију. До те утамице Јокић је играо до две, три минуте пред крај прве четвртине, онда је тек касније у другој четвртини улазио у игру. Јуче је такође изашао пред крај прве четвртине, као и до сад, али је за разлику почео другу четвртину.

И то показује колико је Јокић важан шраф ове екипе. Увео га Мелоун одмах на почетку друге четвртине да Денвер опет не направи вересију од готовог у другој четвртини.

123456

pre 5 godina

Ovaj Jon bon Jovi je takva neznalica,i toliko je vidljivo da ne gleda nijednu utakmicu, da je čovek za posmatranje.
Kakve floskule on izbacuje, neverovatno.

Kanidja PG

pre 5 godina

Kostace ih poraz protiv Vasingtona 2 mjesta,cak ni 3 nije izvjesno na zapadu.
Imaju 2 meca sa Portlandom koji I'ma 2 poraza vise sada.
Od Hjustona moraju da imaju pobjedu vise jer su losiji medjusobno a rakete imaju lak raspored.Hjuston u zadnjem kolu gostuje Oklahomi I tu se dosta resava.
Denver uz to gostuje San Antonio I docekuje Minesotu ne suvise zainteresovanu.
Posle Milvokija Denver ima najaci domaci teren tj skor 32-7 I to je najaci adut da se prodje prva runda plej ofa I udje u top 4 zapada.
Po kvalitetu timova sigurno I'ma jacih ekipa na papiru Ali Jokic gura nagetse fenomenalnoj citavu sezonu.
Na Istoku strasna borba za 6,7,I 8 pred plej of.

bmiles

pre 5 godina

ajde ljudi ostavite se losih komentara,ovo sto Jokic demonstrira je FENOMENALNO!Uzivajte,bice jos ovakvih utakmica.Samo odguglajte Youtube otkucajte Nikola Jokic, a zatim uzivajte u kosevima,asistencijama,skokovima!Trebalo mi je sat vremena da pogledam sve sto je postavljeno od sezone 2016/17 do ove zadnje,zato sam uzeo onaj izraz fenomenalno!Ne interesuje me sto je "debeljuca",ja kao laik jer nisam igrao niti visinom sam to mogao,odavno nisam imao zadovoljstvo da gledam jednog naseg kosarkasa koji izmamljuje uzdahe,ovacije i divljenje!Gledjuci ove snimke,pitam se,ako klupa sa Plamlijem,Bizlijem,Kregom i Monti Morisom zaigra na svom nivou uz standardu petorku :Barton,Marej,Haris,Milsap i Jokic,Denver moze do finala,da bar posle duzeg vremena od Sakramenta imamo jednog naseg u finalu Zapada!

Malkom

pre 5 godina

Nije baš pametna pobeda. Jer baš ovom pobedom pomogli su Oklahomi da dođe na sedmu poziciju sa koje će igrati protiv Denvera na početku PO. A lakši su im bili SA nego OKL.

јд123

pre 5 godina

Jokic igrac za male utakmice
(Rade, 4. april 2019 08:34)

Ха, ха, ха, а до пре неки дан си писао да ће од СА добити метлу у плеј-офу, ако се састану.

A lakši su im bili SA nego OKL.
(Malkom, 4. april 2019 08:15)

По чему си то закључио? По томе што је Денвер ове сезоне добио све четири утакмице против Оклахоме???

Imaju 2 meca sa Portlandom. Denver uz to gostuje San Antonio I docekuje Minesotu
(Kanidja PG, 4. april 2019 14:06)

Денвер гостује Јути а не СА.

Најбоље би било када би остали други а да Хјустон падне на четврто место, али то је нереално. Јер ако изгубе обадве против Портланда, не мора бити довољно да Портланд престигну Хјустон а Денвер у том случају можда падне и сам на четврту позицију, што би био најгори расплет за њих.

Зато морају следећу против Портланда кући да добију, као и последњу против Минесоте. У том случају ако једну на страни, или против Портланда или против Јуте добију, остају други, ако обадве изгубе, вероватно падају на треће место. Да су добили Вашингтон могли су калкулисати против Портланда и у зависности од резулатата Хјустона изгубити једну или обадве против Портланда.

Овако, немају шта калкулисати. Морају покушати да добију три од последња четири меча, да остану други.

SchOne

pre 5 godina

Moris umesto Burtona i ako je Burton dosta priznatij košarkaš Moris je veći potencijal i trenutno u boljoj formi ..inače marey je napokon podigao nivo igre Milsap je u blagom padu , možda je razlog da se čuva za PO . Plamli može da menja Milsapa ali ne i Jokića jer nije baš iq na nivou Jokića sem što je skočniji. Sve će dosta zavisiti i od forme Herisa koji je odličan košarkaš ali ga je povreda malo izbacila iz ritma neg ga istrpe do kraja leguralnog dela ako ne počne da podiže formu Bizli je savršeno rešenje.

Petar

pre 5 godina

Prestanite da ga zovete Srbinom kada je on to i vise navrata negirao. Lepo je rekao da mu je otac Crnogorac and makja Hrvatica a da je on Amerikanac. Sta ce nam bre on, covek nije normalan.

RW#0

pre 5 godina

Ahahah sad citam hvalospeve a juce kritikuju Vestbruka za partiju koju Jokic moze samo da sanja. Nadam se bas Denveru u prvoj rundi da ih GOAT edukuje.

Malkom

pre 5 godina

Nije baš pametna pobeda. Jer baš ovom pobedom pomogli su Oklahomi da dođe na sedmu poziciju sa koje će igrati protiv Denvera na početku PO. A lakši su im bili SA nego OKL.

nepismeni

pre 5 godina

vojko...dalmatinac i sumadinac nisu nacionalnost,ne postoji ni zemlja koja se zove dalmacija ili sumadija.a incace, jel znas od koga su nastali srbi?niko ne zna,kao ni za ostale narode na balkanu ali tebi je jedina radost u zivotu da lazes da su svi nastali od Srba.Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.

hardaway

pre 5 godina

Ovako mekanu ruku za jednog centra u životu nisam video!
(Komarac, 4. april 2019 08:29)

To je zato sto si poceo da pratis kosarku od prosle godine, sto se da zakljuciti iz celog tvog komentara.

Prvo: Spursi su igrali sa 30% snage.
Drugo i osnovno: proradila je bekovska linija Denvera, inace njihovo glavno oruzje. Bizli i Moris po 19p, jer se Spursi nisu ni zalagali u odbrani.

Golden State, Hjuston nisu toliko cuvali Jokica, vec su zaustavili-unistili bekovsku liniju Denvera, samim tim olako zaustavili celi Denver.
Ne umanjujem ja Jokicevu vrednost, ali 90% snage Denvera lezi u bekovima.
Kada pocne playoff svi ce obratiti paznju na Bizlija, Morisa, Harisa. Nece biti njihovog setanja do protivnickog kosa i lakih poena.
Videlo se dobro da kada su bekovi Denvera uguseni, da je Jokic nemocan u napadu.
A ovaj komentator sto je uporedio Jokicev procenat suta sa Shekom, Shek je sine osvojio 4 prstena, 3 puta MVP finala, jedan od najboljih centara u istoriji NBA. Bio covek nezaustavljiv u prajmu, ubacivao 20p kao od sale igrajuci protiv Hakima, Robinsona, B.Wallaca, Morninga.
On bi ovim Spursima ubacio 50p da se ne oznoji.
U razlici u odbrani da ne govorimo, iako se Shek nije nesto preterano trudio u odbrani. I sada neko na osnovu jedne regularne, po svemu vidjenom revijalne utakmice nipodnistava jednog Sheka.
Hajde sto smo brzo zaboravili kakav je igrac bio Divac, te na osnovu statistike Jokica bez jedne playoff utakmice, zakljucili kako je bolji od Divca.

tocka

pre 5 godina

Nagsi bez problema taktiziraju.
Do kraja imaju dve sa Trejlblejzersima, koji nemaju Nurkića i koje dobijaju.
Jednu sa Jutom, koju mogu da dobiju.
I još jednu sa Minesotom, koju pobedjuju.
Najverovatnije će završiti kao drugi, a mozda i kao prvi ako GSW kiksnu negde.

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Za 1 poluvreme pokaza covek svu lepotu košarke.90% šut iz igre nije imao ni O Nil u životnoj formi.Na granici novog triple-double.Kada je najpotrebnije najbolji na terenu.Sa ovom utakmicom samo ih teorija deli od prednosti domaćeg terena u prvom krugu plej ofa.Najvise poena i najviše skokova na celom meču a igrao covek malo vise od jednog poluvremena.Svaka čast!

Milan

pre 5 godina

Malo je verovatno da ce Denver zadrzati drugu poziciju. Hjuston ima samo poraz vise, ali mnogo laksi raspored do kraja. Dobili su Kliperse na strani, a ostali mecevi su im timovi bez plej ofa dok Denver ceka gostovanje Juti plus dvomec sa Portlandom.

Marko

pre 5 godina

Gledao utakmicu, kao i onu protiv GSW, kao i onu protiv Houstona..., i ovo je nebo i zemlja u prikazanoj igri..i nešto mi tu ne štima da ovako igraju, a nije im ni bilo 24h prošlo od meča sa GSW, gde nisu mogli da se sastave...Trčanje, otkrivanje u napadu, protok lopte, zalaganje u odbrani, pa sve je bilo 10 klasa iznad... Ok sad su dosta pogađali ali i kreirali su otvorene šuteve, a juče bili statični i šutirali preko ruku, kao ono čisto reda radi... Mislim da Meloun itekako zna šta radi, čovek je veliki lisac, ozbiljno mislim da su u dogovoru sa Nikolom i družinom odigrani onako bledi mečevi protiv GSW i Houstona, i da neće da otkrivaju karte jer razmišljaju o finalu zapada. Jeste juče bio ulog prednost domaćeg terena, ali ozbiljno mislim da taktiziraju. I jeste da si dobar samo onoliko koliko ti protivnik dozvoli da budeš, pogotovo kad su to GSW i Houston, ali Denver je u tim utakmicama bio statičan, prestatičan da bih mogao da poverujem da je iz nemoći nadigran.

Pogan

pre 5 godina

Jon Bon Jovi standardno, prvi komentar i napisano uvek da se dodvori masi - u maniru onih opstih sns botovskih komentara sa kojima se svako slaze, koji nemaju nikakvu sustinu.

Nije tebi lako :)

Student

pre 5 godina

Je l smo ovo ludi Srbin mi izmislili da bi na neki nacin prisvojili Popa ili ga ljudi stvarno tako zovu ?
Nesto mi mirise da je ovo prvo :-D

Komarac

pre 5 godina

Ovako mekanu ruku za jednog centra u životu nisam video! Neću da se ljutim na njega ako ne bude igrao na svetskom ali biće mi mnogo krivo! Samo neka shvati da cela zemlja vidi njega kao vođu naše reprezantacije i čeka ga balkon i zlato! Neka odigra svetsko osvojimo lepo i nikad ne mora više da igra što se mene tiče. Igrač koji je više od igre, suva košarkaška inteligencija, igraće sigurno za Srbiju!

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Jokic igrac za male utakmice
(Rade,4.april 2019 08:34) Ono kada covek za 1/4 otvari double-double u najjačoj ligi sveta i dodje neki pametnjaković i napise da je igrač za male utakmice hahahah

Alexej

pre 5 godina

@Pogan

Više razumem trolove nego likove kao Jon Bon Jovi. Hajde što visi ovde i trči da ostavi komentar, ali lik nema šta da kaže. Ponavlja šta drugi kažu ne bi li dobio što više pluseva. Valjda ga to čini srećnim u životu. Neka ga..

RW#0

pre 5 godina

Ahahah sad citam hvalospeve a juce kritikuju Vestbruka za partiju koju Jokic moze samo da sanja. Nadam se bas Denveru u prvoj rundi da ih GOAT edukuje.

Petar

pre 5 godina

Prestanite da ga zovete Srbinom kada je on to i vise navrata negirao. Lepo je rekao da mu je otac Crnogorac and makja Hrvatica a da je on Amerikanac. Sta ce nam bre on, covek nije normalan.

vojko

pre 5 godina

Čovjek je Crnogorac!
(Dejanović, 04. april 2019 08:18)
I Radja je Dalmatinac ali je Hrvat! Zeljko Obradovic je Sumadinac. Mesas babe i zabe.

veliki strumf

pre 5 godina

Bilo bi sjajno kada bi Denver zadržao 2. poziciju, a Portland bio 3. U tom slučaju, u prvom kolu plej ofa Denver bi igrao protiv San Antonija ili Oklahome, za koje sam ubedjen da ih prolazi, a polufinale konferencije igrao bi sa Portlandom (bez povredjenog Nurkica), koga takodje mogu izbaciti. Hjuston kao trećeplasirani bio bi daleko tezi protivnik. Naredna 2 meca, koja prvo kući a odmah potom u gostima Denver igra bas protiv Portlanda mogu dosta da odluče u konacnom rasporedu. Realnije je ipak da Hjuston bude 3. na kraju, jer ima daleko najlakši raspored a u odličnoj je formi, čak mogu i da preteknu Denver na 2. mestu. Trenutno su na 2 poraza više od Denvera ali Nagetsi imaju 2 meca sa Portlandom i gostovanje neugodnoj Juti. Još 4 utakmice do kraja regularnog dela za Denver, s ios 3 za Hjuston.

vojko

pre 5 godina

vojko...dalmatinac i sumadinac nisu nacionalnost,ne postoji ni zemlja koja se zove dalmacija ili sumadija.a incace, jel znas od koga su nastali srbi?niko ne zna,kao ni za ostale narode na balkanu ali tebi je jedina radost u zivotu da lazes da su svi nastali od Srba.Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.
(nepismeni, 04. april 2019 09:19)
Kako nisu nacionalnost? Potpuno istog kvaliteta i utemeljenosti kao CG. Licno poznajem odredjen broj Dalmatinaca koji za sebe tvrde da su upravo to po nacionalnosti, a ne Hrvati ili Italijani. Znatno manja cifra nego CG ali ima ih. Pogledaj poslednji hrvatski popis stanovnistva... Nacionalnost je pitanje osecaja, ''licnog utiska'', a ne porekla i genetike. Ako je tako zasto onda ljudima uskratiti pravo da za sebe kazu da su Dzedaji ako se tako osecaju. To je danasnji Miki Maus pojam nacionalnosti i stvarno ne vidim nikakvu razliku izmedju Dalmatinca i Crnogorca, osim da ovih drugih ima vise. Iako je pojam Dalmatio (rimska provincija) daleko stariji od CG. Dakle Dalmacija jeste stara, prastara zemlja koja se trenutno nalazi u sastavu Hrvatske i ti ljudi mogu da se izjasnjavaju kako zele. Crna Gora je danas samostalna zemlja koja se nekada nalazila u sastavu Srbije i Jugoslavije. I to je OK. Tada ste se izjasnjavali kao Srbi i Jugosloveni, danas kao Crnogorci. Vidis koliko ste klimavi sa svojim identitetom. Ako cemo istorijski gledati CG nacija je cisto politicki produkt na koji u tolikoj meri samo ludi Srbi mogu da nasednu. Greg je Srbin iz CG, na to sam aludirao. To je sâm vise puta i rekao. CG je imala drzavu pre Srbije ali tu drzavu nisu imali Crnogorci no Srbi. Crnogorsku naciju su izmislili komunisti. Sam popis stanovnistva pre i posle WWII ti govori u prilog tome. Nisu svi narodi postali od Srba, daleko od toga, ali Crnogorska nacija jeste. Opravdavas svoj nik u potpunosti.

Dusan

pre 5 godina

Gde je Jokic protiv GS?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (a?, 4. april 2019 08:59) # Link komentara

Kako gde je? Vec pre 2 sezone ih razbio monstruoznim tripl dablom, pa jos nekoliko vrhunskih partija i pobeda. Jer ih pobedio i ove sezone sa 23 poena, 11 skokova i 7 asistencija? Plus dao kljucnu trojku na minut pre kraja? Ajde ne sramoti se i trk na ulicu protesti ti poceli :)

www

pre 5 godina

Kada otvorim komentare na SVAKOJ vesti na b92, od politike do super žene, prvo tražim komentar od Jon Bon Jovi-ja da mu dam minus :))))
(deda, 04. april 2019 08:45)

Ti lupiš minus, a njemu se pojavi pet pluseva. Ne isplati se s rogatim bosti. Ne bi me cudilo da je on admin.

markazvaka

pre 5 godina

Na ovoj tabeli nije uracunata pobeda Denvera, ali nije tacno Denver ima 78 utakmica a skor 52 - 26, pritom dobio je i Hjuston koji sada ima 79 utakmica.

Jos 4 tekme do kraja.

1. Kuci sa Portlandom
2. Gostuje Portland T.B.
Ako ove dve sa Portlandom dobije ostace drugi
3. Gostuje Juti
4. Domacin Minesoti

Lars

pre 5 godina

@Čovjek je Crnogorac! 
(Dejanović, 04. april 2019 08:18) 

To je samo geografska odrednica, nije nacija. Kao sto je neko vec napisao hercegovac, sumadinac, beogradjanin..

NastyB

pre 5 godina

Odlično izdanje Denvera, svi su bili "tu negde" niko se nije izdvojio i ovo se zove timska pobeda.
Ali, ono što mene lično nervira jeste Hjuston. I to što ih gledam. Istina je da su treći, ali oni gotovo da ne igraju košarku. U napadu ne igraju ama baš nijednu akciju. 95% njihovih napada je "ko prvi dođe do linije za tri taj šutira", ili Harden, uglavnom, CP3, Gordon ili neko drugi ide 1 na 1 i kad krene na ulaz, a odbrana se skupi, sledi povratna nekome na tri, ili Kapela postavi nekome blok za pik, a taj uglavnom traži prostor za šut za tri ili poludistance. Ulazi pod koš su jako, jako retki, dupli blokovi, "backdoor" pasovi, ubacivanja iz drugog plana, prolazi po "koš liniji", mnoge druge uobičajene akcije kod njih, jednostavno, ne postoje. Ili se igraju EKSTREMNO retko. Sve se svodi na besomučno prangijanje iz svih pozicija i to je to. Kad ih ide (a često ih ide) onda mogu svakoga da pobede, ali kad im nije dan mogla bi i Zvezda da ih istambura. Zbog toga su mi njihove utakmice negledljive. A onda pogledam snimke Boston-Majami i uživam. Sve pršti od pikenrolova i pikenpopova, mnogobrojnih akcija i odbrana, čak je Majami jedno duže vreme igrao zonu 2-3, što je retkost u NBA. Pravi košarkaški užitak za razliku od utakmica Hjustona. Pa i Golden Stejt je "trojkaška" ekipa, ali oni šutiraju to iz izrađenih akcija, dok Hjuston to bije maksimalno nerezonski, preko ruku, sa 10 metara, Harden sa svojim "step-back"-om iz svake pozicije...jednostavno, ne košarka već sajam šuteva.

Dušan

pre 5 godina

Čovjek je Crnogorac!
(Dejanović, 4. april 2019 08:18)


On je sam sebe nazvao "ludim Srbinom" na nekoj konferenciji za stampu, mada mi nije jasno zasto B92 i Blic vec godina forsiraju tu njegovu izjavu.
Koliko se secam rekao je nesto u fazonu "mi Srbi svo izazvali i WW1, nemoj da se kacite sa mnom". Skoro je Kokoskov izjavio da mu je Greg rekao da je Crnogorac. Na kraju krajeva, kada bi ga iskreno pitali sta je po nacionalnosti, naravno odgovor bi bio Amerikanac, ali narod ovde voli da se przi na nebitne stvari i prebrojava krva zrnca.

vlada

pre 5 godina

Ova utakmica pokazuje koliko su ustvari Nagetsi mlada, nedovoljno neiskusna ali talentovana ekipa, i dobar tim. Sad su igrali opusteno, leprsavo, timski sa 41 asistencijom, sve vreme kontrolosali mec. A to je nesto sto im nedostaje protiv Hjustona GSW pre svega, gde se nekako na samom pocetku predaju, izgube...prosto nemaju iskustva, nesto kao ranije Djokovic protiv Nadala i Federera, uhvati ga nervoza i na kraju sam sebe pobedi. Bice nesto bas ozbiljno od njih u buducnosti.

djuka

pre 5 godina

Gde je Jokic protiv GS?
(a?, 04. april 2019 08:59)

covek bio na terenu...a ti gde si bio dok je on igrao protiv durenta i ostalih mega zvezda???

Lajoš Vinetu

pre 5 godina

@. Cg je imala svoju samostalnu drzavu pre Srbije.
(nepismeni, 04. april 2019 09:19)

Jeste i u njoj su ziveli srbi. Bar se tada znao red..

Marko

pre 5 godina

Moj komentar od juce je dovoljan:

"Majstore, pokazi im sutra ko je Nikola i kako igra. "Oduci" ih...ili kako vec kazu ovi znalci...razumes me. Ne kapiraju sta je kad se igra dan za danom, a onda putujes 1000 km avionom i tako u krug. Od dve teske tekme, jedna jednostavno mora da se izgubi. 
P.S. Nikola Jokic i neverovatna lakoca postojanja.
(Marko, 03. april 2019 15:12)"

X

pre 5 godina

Nije baš pametna pobeda. Jer baš ovom pobedom pomogli su Oklahomi da dođe na sedmu poziciju sa koje će igrati protiv Denvera na početku PO. A lakši su im bili SA nego OKL.
(Malkom, 04. april 2019 08:15)

Pa slučajno li tu tešku Oklahomu biju 4:0 u pobedama ove sezone?
Imaju neke dobre igrače, kao i mnogi drugi, ali na papiru, međutim prava, živa igra je nešto drugo.
Uostalom možda Denver do kraja bude treći, pa igra sa Klipersima.

#10

pre 5 godina

Misljenja sam da je trebalo spomenuti fantasticnu timsku igru Denvera. Svi igraci koju su ulazili u igru su zabiljezili bar jednu asistenciju, a ukupno 41. od 47. koseva iz igre koje su dali. Zaista fantasticno!

rade

pre 5 godina

Nemoguce je da Portland bude treci a Denver drugi ,imaju dva medjusobna duela a Hjuston ce sigurno dobiti dve od tri ako ne i sve tri ...Bilo bi dobro kad bi Denver zadrzao drugu poziciju pa u eventualnom polu-finalu ima prednost domaćeg terena ,jedino tako ima neke sanse protiv Hjustona....

JPR24

pre 5 godina

Malo je verovatno da ce Denver zadrzati drugu poziciju. Hjuston ima samo poraz vise, ali mnogo laksi raspored do kraja. Dobili su Kliperse na strani, a ostali mecevi su im timovi bez plej ofa dok Denver ceka gostovanje Juti plus dvomec sa Portlandom.
(Milan, 04. april 2019 10:03)
Hjuston ima dva poraza vise. I ima odigranu utakmicu vise. Denveru je ostalo 4 utakmice, Hjustonu 3. Raspored, Hjuston naravno ima laksi, pa ceno videti.

Kanidja PG

pre 5 godina

Kostace ih poraz protiv Vasingtona 2 mjesta,cak ni 3 nije izvjesno na zapadu.
Imaju 2 meca sa Portlandom koji I'ma 2 poraza vise sada.
Od Hjustona moraju da imaju pobjedu vise jer su losiji medjusobno a rakete imaju lak raspored.Hjuston u zadnjem kolu gostuje Oklahomi I tu se dosta resava.
Denver uz to gostuje San Antonio I docekuje Minesotu ne suvise zainteresovanu.
Posle Milvokija Denver ima najaci domaci teren tj skor 32-7 I to je najaci adut da se prodje prva runda plej ofa I udje u top 4 zapada.
Po kvalitetu timova sigurno I'ma jacih ekipa na papiru Ali Jokic gura nagetse fenomenalnoj citavu sezonu.
Na Istoku strasna borba za 6,7,I 8 pred plej of.

MPP

pre 5 godina

I pored toga što Mamuze noćas nisu bile baš neki protivnik za respekt (pogotovo bez Grega na klupi), neverovatan procenat nNikolinog šuta i lakoća sa kojom igra je stvarno neverovatna . Pogotovu koševi u padu jednom rukom ..... Moraću da ponovim a još neko je to primetio da se ne sećam nekog visokog igrača sa tako mekanim izbačajem ! A sada Potland ....nažalost bez Nurkića (bilo bi to jako interesantan duel sobzirom na formu Nurkića koju je pokazao pre povrede )..... Svakav raspored moze da padnu P.Offu. Meloun je jednostavno "preskočio" da forsira protiv Hjustona i GSW -a! Interesantno je kako će da odigra u samoj završnjici sobzirom da je izgubio "sigurne" bodove sa wašinktonom. I sad je svaka utakmica ključna za poziciju pošto DENVER ima veće anbicije nego samo da sm "pojavi" u P.Offu!

123456

pre 5 godina

Ovaj Jon bon Jovi je takva neznalica,i toliko je vidljivo da ne gleda nijednu utakmicu, da je čovek za posmatranje.
Kakve floskule on izbacuje, neverovatno.

Jaran

pre 5 godina

Marko
Ma njima se u jednom trenutku raspala klupa (povratak Bizlija iz petorke na klupu), nekako se poklopilo da su tada rezerve pocele da igraju losije. Videcemo sta planiraju za kraj, mislim da bi trebali da zadrze 2. mesto bas zbog ukrstanja do finala konferencije. Samo je pitanje protiv koga ce igrati, mislim da je Juta tu najtezi protivnik.

15N.Jokic

pre 5 godina

@Marko
Slazem se sa tobom, isto i ja mislim. Samo bi dodao da je dodatni razlog taj sto Denver zna da su ovi maksimalno motivisani protiv njih pa ih puste da divljaju i pomisle da su superiorniji nego li so zaista jesu. Ne kazem da Denver moze da izbaci GSW ali da mogu da ih dobiju 2 puta to sigurno mogu a ko zna kosarka je to mozda im uzmu i 3.

јд123

pre 5 godina

Jokic igrac za male utakmice
(Rade, 4. april 2019 08:34)

Ха, ха, ха, а до пре неки дан си писао да ће од СА добити метлу у плеј-офу, ако се састану.

A lakši su im bili SA nego OKL.
(Malkom, 4. april 2019 08:15)

По чему си то закључио? По томе што је Денвер ове сезоне добио све четири утакмице против Оклахоме???

Imaju 2 meca sa Portlandom. Denver uz to gostuje San Antonio I docekuje Minesotu
(Kanidja PG, 4. april 2019 14:06)

Денвер гостује Јути а не СА.

Најбоље би било када би остали други а да Хјустон падне на четврто место, али то је нереално. Јер ако изгубе обадве против Портланда, не мора бити довољно да Портланд престигну Хјустон а Денвер у том случају можда падне и сам на четврту позицију, што би био најгори расплет за њих.

Зато морају следећу против Портланда кући да добију, као и последњу против Минесоте. У том случају ако једну на страни, или против Портланда или против Јуте добију, остају други, ако обадве изгубе, вероватно падају на треће место. Да су добили Вашингтон могли су калкулисати против Портланда и у зависности од резулатата Хјустона изгубити једну или обадве против Портланда.

Овако, немају шта калкулисати. Морају покушати да добију три од последња четири меча, да остану други.

SchOne

pre 5 godina

Moris umesto Burtona i ako je Burton dosta priznatij košarkaš Moris je veći potencijal i trenutno u boljoj formi ..inače marey je napokon podigao nivo igre Milsap je u blagom padu , možda je razlog da se čuva za PO . Plamli može da menja Milsapa ali ne i Jokića jer nije baš iq na nivou Jokića sem što je skočniji. Sve će dosta zavisiti i od forme Herisa koji je odličan košarkaš ali ga je povreda malo izbacila iz ritma neg ga istrpe do kraja leguralnog dela ako ne počne da podiže formu Bizli je savršeno rešenje.

јд123

pre 5 godina

Само још да додам да не верујем да је Мелоун тактизирао против Хјустона и ГСВ, да би сакрио карте пред плеј-оф и слично. Денвер се прву четвртину добро држао против ГСВ а онда се распао.

Шта је Мелоун научио из задњих пораза? Ко је гледао меч, могао је видети да је пртив СА променио ротацију. До те утамице Јокић је играо до две, три минуте пред крај прве четвртине, онда је тек касније у другој четвртини улазио у игру. Јуче је такође изашао пред крај прве четвртине, као и до сад, али је за разлику почео другу четвртину.

И то показује колико је Јокић важан шраф ове екипе. Увео га Мелоун одмах на почетку друге четвртине да Денвер опет не направи вересију од готовог у другој четвртини.

bmiles

pre 5 godina

ajde ljudi ostavite se losih komentara,ovo sto Jokic demonstrira je FENOMENALNO!Uzivajte,bice jos ovakvih utakmica.Samo odguglajte Youtube otkucajte Nikola Jokic, a zatim uzivajte u kosevima,asistencijama,skokovima!Trebalo mi je sat vremena da pogledam sve sto je postavljeno od sezone 2016/17 do ove zadnje,zato sam uzeo onaj izraz fenomenalno!Ne interesuje me sto je "debeljuca",ja kao laik jer nisam igrao niti visinom sam to mogao,odavno nisam imao zadovoljstvo da gledam jednog naseg kosarkasa koji izmamljuje uzdahe,ovacije i divljenje!Gledjuci ove snimke,pitam se,ako klupa sa Plamlijem,Bizlijem,Kregom i Monti Morisom zaigra na svom nivou uz standardu petorku :Barton,Marej,Haris,Milsap i Jokic,Denver moze do finala,da bar posle duzeg vremena od Sakramenta imamo jednog naseg u finalu Zapada!