Vozac
pre 5 godina
Postaviti 56 kamera od Beograda do Nisa, na 230 km puta, po meni je patologija. Onaj ko je to smislio je za psihijatrijski nadzor !
Posebno kad uzmete da se na toj deonici meri i prosecna brzina.
Sreda, 27.03.2019.
16:00
Izvor: B92
pre 5 godina
Postaviti 56 kamera od Beograda do Nisa, na 230 km puta, po meni je patologija. Onaj ko je to smislio je za psihijatrijski nadzor !
Posebno kad uzmete da se na toj deonici meri i prosecna brzina.
pre 5 godina
Nece, bice samo skuplji.
pre 5 godina
Novopostavljene kamere po BGu sluze zamo za nadzor a ne za registrovanje prekrsaja. Cak su na pojedinim mestima skinuli stare kamere koje su belezile prekrsaje a umesto njih stavili nove samo za nadzor. Logika?
pre 5 godina
babić ce prvi da razmisli
pre 5 godina
odličan potez,neki će dva puta razmisliti kako će da voze
pre 5 godina
Zbog cega je celi maleni Gornji Milanovac prekriven kamerama? Pre neki dan sam bio tamo posle mnogo vremena i nisam mogao da verujem sta vidim. Ceo grad pokriven kamerama, kao i prigradska naselja. Nerazumem. Mestani kazu da kamere ne sluze za evidentiranje presrsaja. Zbog cega se onda nadgledaju gradjani. Posle san bio u Cacku i to nisam video u tolikoj meri, a veci grad
pre 5 godina
Doneti zakon, po kome je obaveza da svako vozilo ima ugradjenu kameru. Odgovornost je na nama!
pre 5 godina
Nece, jer ovima koji to projektuju i planiraju bezbednost vozaca nije primarni cilj niti su oni dovoljno strucni za takve projekte.
pre 5 godina
A gde su snimci kamere sa naplatne rampe!?
pre 5 godina
( @ ljilja) Nama po selima i manjim mestima nisu potrebna kamere jer mi skoro i da nemamo puteve. Ono što postoji je napravljeno pre 40godina i sada je vec u fazi raspadanja a novih nema jer ovde nema ni političara kojima trebaju!
pre 5 godina
Која је сврха камере ако неко у глави размишља да је јачи од закона,таквом ни 100 камера неће помоћи.
pre 5 godina
@Dex
Potpuno ispravan komentar,plasim se zloupotrebe na svim nivoima,od toga da kad se dva tinejdzera poljube(da ne zavrse na porno sajtu)do toga da se ne prate svi koji se bave I javnim poslovima I ozbiljni privatnici.
pre 5 godina
A gde su kamere iz policijskih vozila? Onolike pare su bile date za to i... ?
pre 5 godina
Za kantrimena nedelju dana ni izjava ni snimak! A gomila je takvih slučajeva. O kakvoj bezbednosti mi pričamo? Za koga? Vidiš kameru, isporiš a pored tebe projuri funkciioner sa rotaljkama da ne zakasni na prase sa švalerkom...
Jedno je sigurno, očekujte u procentima osetno povećanje kazni!
pre 5 godina
Ljudi, nemoj da mislite da sam na strani ovih da ih ne nazovem kako hocu, nece objaviti. Ali kada dodjem u BG i kada vidim kako dosta ljudi vozi u nekim naseljima u blizini skola pogotovo, likovi pogotovo uvece oko 8 voze 90-100, a 50 je ogranicenje. Okej nema skola, ali je naselje, ima pesackih prelaza itd. Ne treba kamere, vec fiksni radari. Kamere znamo ko sada to radi i kamere snimaju sve, dok radar samo slika prekoracenja. U Svajcarskoj nemate puno kamera, ali zato radara na izvol’te :) Fiksirani, vidljivi. Na autoputu u sredini, vidljivi svima. U gradovima blizu ivice trotoara, takodje vidljivi i visoki i najvise uz semafore ili u blizini semafora pa slikaju prolazak na crveno i prekoracenje. Da su sve tako kamere, vec bi bilo malo jezivo. Ovako radar, meni to ne smeta vec mi i odgovara jer da ih nema ko zna kako bi klinci vozili ove ‘sportake’ sto ih ovde ima na svakom koraku. U blizini skola cesto mozete videti policajca pogotovo posle zadnjeg časa da pistolj-radarom, on ustvari proverava skuterom parkinge, ali ima taj radar da u blizini skola obavesti sve da se ne igraju. Mada svakako ljudi u CH 98% voze po ogranicenju. Takodje imate nekoliko policajskih ekipa, uglavnom po dvojica koji obilaze skole na velikim odmorima i na kraju, tu su zbog bezbednosti i u slucaju otmica, a takodje najmladjima ukazuju na opasnosti, pokazuju da uvek prelaze na pesackom i ostale zanimljivosti. Znaci samo im je to posao. To se zove briga o deci i uoste o ljudima. Zato Bg-u trebaju radari, a ne kamere. Radar slika i cao. Nema ih ni u CH gde je opasnost od bilo cega mala, samo gde je opasnost veca, tu ga fiksiraju.
pre 5 godina
Ne, ali ce budzet biti puniji, sto je i cilj
pre 5 godina
Radi saobracajne i opste bezbednosti, trebalo bi da je ceo grad pod kamerama, kao u mnogim drugim gradovima Evrope. Investicija bi se kroz naplatu kazni ( koje ne bi trebslo da budu mnogo visoke) brzo isplatila, ali bi se uveo red u grad.
pre 5 godina
Ako je cilj smanjiti broj poginulih pozdravljam ali ako je to samo da bi se uzeo novac onda ne
pre 5 godina
Komitet za bezbednost saobraćaja je privatna firma , a Agencija za bezbednost saobraćaja je paradržavni organ.
Zašto se na Mostu na Adi ne dozvoli vožnja brzinom 70 km/h? Neka onda slobodno stave kamere. Kako će da nalaze vozače motokultivatora koji nesmetano voze po gradu?
pre 5 godina
nemoj francuze uzimati za primer. od podne do 2 popodne svi jedu i piju. u 14 h se vraćaju na posao, naravno 30 odsto njih je pijano. tad se obično i sudaraju, ali vlada nepisano pravilo da se ne prijavljuju. to je razlog što su polovnjaci iz fr isčukani ...
pre 5 godina
Безбедност саобраћаја?!
Па зар је систем за снимање, праћење и кажњавање једини начин да се обезбеди сигурност у саобраћају?
И, народ гута ову причу, и даље, из године у годину...
Кад већ постављају силне камере и портале, зашто се на те исте портале не постављају и различити системи за рано упозоравање на опасности (инфо табле са промењивим садржајем, бљескалице, мини метеоролошке станице...)? Зар је кажњавање и надгледање једини начин да се саобраћај учини безбеднијим?
Где је превентива? Где су упутства возачима? Како раде зимске службе?
На крају, зашто се не улаже у надгледање и праћење припадника државних служби, који су једним делом директно одговорни за кршење прописа и развој свести о безбедност на путевима?
Уместо да се повећава број кружних раскрсница, семафора, бициклистичких стаза, реконструисаних улица, подземних пролаза, натпутњака....
pre 5 godina
Ako su sve te kamere saobraćajne, kako oni kažu, jedini epilog ce biti kolaps saobraćaja u Beogradu.
No, možda se iz tog izrodi nešto dobro, recimo ono što je već na terenu notorna istina, da se dozvoli veća maksimalno dozvoljena brzina u bulevarima. Ali šta ja to pričam, ipak ovo je Srbija...
Elem, ko poznaje saobraćaj u Beogradu, to je u stvari kako kada padaju kiša u sumrak u vreme špica ili sneg. Tada svi uspore na otprilike na tu dozvoljenu brzinu. A znamo kakav tadašnji krkljanac nastane.
U suštini, brzina nije neprijatelj bezbednosti, kada je umerena i u skladu sa uslovima na putu. Neprijatelj bezbednosti je u stvari razlika u brzini izmedju vozila.
Primer, uključivanje na autoput. Bezbednije je ući na autoputu sa što većom brzinom, posao mogućnosti brzinom kojom se vec kreću vozila autoputem, u odnosu ne recimo brzina od 40-ak km/h kada postajete statican objekat nas putu i predstavljate opasnost. Ili recimo, traktor na magistralnom putu predstavlja bezbednosni rizik zbog svoje male brzine. Dakle, razlika u brzinama vozila je suštinski bezbednosni rizik kada se govori o brzini. Pri tome, ne misli se na neke ogromne brzine, da neko ne pomisli da podstičem brzu vožnju.
Po meni, trenutno najveći bezbednosni rizici su putevi i ulice, zatim znakovi i horizontalno neoznacavanje puteva, neodlucnost vozača, nekoriscenje migavaca i korišćenje mobilnih telefona, tim redom.
pre 5 godina
Sta se dešava ako osoba koja je upravljala mojim vozilom nije dostupna organima gonjenja. Recimo Vulinova tetka?
pre 5 godina
a ako Vucicevi prijatelji i ostali kriminalci nekog zgaze, onda ce kamere magijom da prestanu da rade na par minuta.
Posto za njih zakoni ne vaze
pre 5 godina
Ne kapiram stav Srba koji se žale na sve živo i rukovode se mantrom "treba bežati odavde". Pa idite u recimo Britaniju koja je pokrivena sa 14 MILIONA kamera i tamo se niko ne žali na iste. Samo se Srbi žale što neće moći kroz Kneza Miloša da razvuku 90km/h da uhvate "zeleni talas".
pre 5 godina
kamere se postavljaju da bi vise punili budzet....
pre 5 godina
Nikakve kamere ne mogu da spreče bahatost u vožnji i smrtne ishode. Dokaz je direktor koridora gde su sklonili i snimke sa kamera.
pre 5 godina
Jedan dan ne prodje da ne vidim neki range rover, x6 ,audi a8 i slične makine da ne prodju ispod neke kamere kroz crveno, onako iz srednje pa levo , mangupski celu kolonu. Gde su ti snimci? A još kad vidim krševe da se bahate onda znam da su to saobraćajci ili neki žandarmerci. Ovo je samo još jedan dokaz šta debilska bulumenta oštrih laktova na vlasti misli o debilskoj bulumenti koja je na tu vlast dovela. I ako hoćete da rešite saobraćaj ,priznajte i plaćajte gradjanske snimljene prijave, pa da vidimo. Mada i to bi išlo preko korupcijonaških sudova ,znači nema pomoći.
pre 5 godina
Volim tog Okanovica,on I taj njegov Tim strucnjaka,I ona plava princeza,takve novine I zakone o saobracaju smisljaju da je to impresivno...
pre 5 godina
Mislim da je svima jasno da te kamere sluze za "kontrulu situacije" u zemlji, pracenje lica "od interesa", tj. ojacavanje pozicije BIA (i paralelnih struktura slicnog opisa posla) i vlasti koja je kontrolise. Zato godinama nisu hteli da priznaju ko postavlja kamere po Beogradu, cemu sluze, ko to placa... Nije ovo Nemacka, pa da pricamo o nekakvom saobracaju.
pre 5 godina
Ako se utvrdi ko je za volanom da,ali ovako nema smisla. Pogotovo kaznjavanje vlasnika ako ne kaze ko je vozio.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Noriaki, 27. mart 2019 16:29)
U Holandiji snimci se prihvataju jedino ako je vidljiv i vozac. Policijski sluzbenik pregleda snimke i ako se vidi lik vozaca kazna u suprotnom se odbacuju.
pre 5 godina
Sustina kamera je da uzimate pare! [ ... ]
(doklebrevise, 27. mart 2019 19:11)
Da, suština je da uzimas pare od onih koji voze k'o stoka. Ako voziš po propisima neće niko da ti uzima pare.
pre 5 godina
Voajeri! Nakacio bih ja kameru ispred njihovog stana i jednu u stanu. Voajeri prokleti.
pre 5 godina
Sustina kamera je da uzimate pare! Broj saobracajnih nezgoda se smanjio zato sto vise niko tu ne prolazi ali se zato broj saobracajki na drugim mestima multiplikovao. Briga vas za bezbednost, vas samo zanima novac, i kako da pljackate ovaj siroti narod. Umesto sto ulazete pare u kamere i naplacujete prolazak kroz ZUTO 40000 dinara sto se niste setile da asfalitirate ulice a ne da vozimo po katakombama.Ulice su nikad gore! Zasto? Zato sto tu morate da ulozite pare i radite nesto, a ne samo sedite iza kamera i uzimate narodu pare.
pre 5 godina
Ništa gore nema od prokletih kamera, a bezbednost neće poboljšati, pošto će biti jednak broj pijane i obesne stoke, samo će budžet biti puniji.
Pitam se ko sve uzima Panameru od tih para, pošto sigurno neće otići na saniranje puteva npr.
pre 5 godina
Nema to veze sa bezbednoscu vec sa time da se Andrej Vucic jos vise obogati posto njegova firma prodaje te kamere za jezivo visoke cifre.
pre 5 godina
Super.
pre 5 godina
A sta je sa selima i manjim mestima ? Sve u Beograd
pre 5 godina
Cela francuska 1000 kamera a mi samo u Beogradu.... Ipak je samo ovo na kraju tacno i jedini interes vlasti. Kamera belezi 400 a policajac samo 8 prekrsaja. Vise otimanja para od naroda za nebulozne prekrsaje koje stalno izmisljaju uz nultu toleranciju naredjenu od dr. Nebojse je jedini interes ove vlasti i predlagaca i podrzavalaca ovih gluposti...
pre 5 godina
Francuzi postavili 1000 kamera u zemlji koja je 10 puta veca od nas a masi postavljaju toliko samo u Beogradu. Dobar si primer dao. Logika nasih vlastodrzaca je vise prepisana od kineskih koji kamere i digitalnu tehnologiju koriste za drustveni inzenjering, klasifikovanje pojedinaca na pogodne i nepogodne, uzimanje para od gradjana za benigne prekrsaje, uskracivanje prava nepogodnima, spijuniranje ko se sa kome i gde sastaje i kasnije zloupotrebe i pretnje da ce pasti na listi "dobrih i lojalnih" gradjana ukoliko se poznaju i druze sa onima koji su lose kotirani od vlasti itd. Zivi bili pa videli... Veze ovo kod nas nema sa bezbednoscu gradjana i saobracaja.
pre 5 godina
Neće, biće puniji budžet što i jeste poenta lopovske vlasti.
pre 5 godina
Kamere ne cine nista da su ljudi bezbedniji,to je samo da vlast uzme vise novaca gladnom Narodu Srbije!
pre 5 godina
Biće samo šminku da popravim
pre 5 godina
Postavice na mostu na adi, jer je ogranicenje 50, a niko ne vozi 50, jer je debilno voziti 50 na mostu na adi...
pre 5 godina
Obavezno. Čim dođe veče, u Požeškoj na Banovom brdu, jurcaju 100 na sat, prolaze na crveno, pešaci ih ne interesuju u par navrata bilo kritično. Žutu traku isto redovno koriste vozači BMWa i Audija specijalno...
pre 5 godina
Recimo da ce budzet biti puniji.
pre 5 godina
Saobraćaj nikako neće biti bezbedniji, ali će budžet biti puniji ....
Sram te bilo Okanoviću! I tebe i agenciju za bezbednost, ateste, reateste i AMS....
pre 5 godina
a sta je sa onma koji iz trake za pravo skrecu desno? npr pre skretanja za klinicki centar, svi iz srednje trake skrecu desno iako ima vec desna traka?!
pre 5 godina
Vezano za francusku statistiku, 2000 je crash testing bio tek započeo, vozila su bila ne mnogo bezbednija od naših zastava.
U međuvremenu je i kod nas drastično bolje. Tako da je više do drugih faktora.
pre 5 godina
mrzim kamere, ali nema druge. bice, kao i svugde u svetu.
pre 5 godina
Deri sirotinju
pre 5 godina
Hoće ali samo nekih 10%.. Mnogo više utiču (direktno) kvalitet puteva i signalizacije, i (indirektno) standard u državi..
pre 5 godina
"Ja očekujem da će prilikom postavljanja kamera u Beogradu da se poštuje ovaj prvi princip, dakle da se postave tamo gde je to zaista neophodno zbog bezbednosti saobraćaja."
A mi smo svi sisali vesla?
pre 5 godina
Kamera treba da bude sto vise kao i kazni.
pre 5 godina
Molio bih za pojasnjenje u vezi ovoga da vlasnik mora da dostavi info policiji ko je vozio auto u momentu prekrsaja pa ako ne kaze dobije on kaznu. Kako moze neko da bude kaznjen ako se ne zna ko je upravljao vozilom?
Zar ne treba krivica da se dokaze?
Ako se utvrdi ko je za volanom da,ali ovako nema smisla. Pogotovo kaznjavanje vlasnika ako ne kaze ko je vozio.
pre 5 godina
Nece. Pojedinci ce i dalje biti zasticeni
pre 5 godina
Naravno da hoćemo. Ne odmah naravno, ali proces će krenuti. Kada vozači budu svesni da će dobiti kaznu na kućnu adresu za svaki prolazak na crveno, sretanje bez žmigavca, prekoračenje brzine, opametiće se. Vozim 20 godina i zaista mislim da drugačije ne može.
pre 5 godina
njima je bas do bezbednosti, zna se zasto se postavljaju kamere
pre 5 godina
Džaba kamere kada se kriju snimci prekršaja državnih službenika i njihove bratije, samo obična raja se kažnjava na osnovu snimaka...
pre 5 godina
Policijska i špijunska država, kakva crna bezbednost, prvo se pod lošim izgovorima i anyiautomobilističkim preporukama kvazieksperata izglasaju suludonrestriltivni zakoni, a omda se vozači maltretiraju i deru. Recept preuzet sa degenerisanog zapada Evrope.
pre 5 godina
samo 5000 kazna za zutu traku ? sad mi je jasno zasto voze sve cesce od soping centra Usce do Zelenog venca. Prave guzvu, na pola mosta hoce da se ubace u srednju traku i zaustave autobuse dok ih neko ne pusti da se prestroje. Ostali normalni vozaci nece da ih puste revoltirani sto su morali preko mosta 20 min.
pre 5 godina
Džaba kamere kada se kriju snimci prekršaja državnih službenika i njihove bratije, samo obična raja se kažnjava na osnovu snimaka...
pre 5 godina
Sustina kamera je da uzimate pare! Broj saobracajnih nezgoda se smanjio zato sto vise niko tu ne prolazi ali se zato broj saobracajki na drugim mestima multiplikovao. Briga vas za bezbednost, vas samo zanima novac, i kako da pljackate ovaj siroti narod. Umesto sto ulazete pare u kamere i naplacujete prolazak kroz ZUTO 40000 dinara sto se niste setile da asfalitirate ulice a ne da vozimo po katakombama.Ulice su nikad gore! Zasto? Zato sto tu morate da ulozite pare i radite nesto, a ne samo sedite iza kamera i uzimate narodu pare.
pre 5 godina
Mislim da je svima jasno da te kamere sluze za "kontrulu situacije" u zemlji, pracenje lica "od interesa", tj. ojacavanje pozicije BIA (i paralelnih struktura slicnog opisa posla) i vlasti koja je kontrolise. Zato godinama nisu hteli da priznaju ko postavlja kamere po Beogradu, cemu sluze, ko to placa... Nije ovo Nemacka, pa da pricamo o nekakvom saobracaju.
pre 5 godina
Postavice na mostu na adi, jer je ogranicenje 50, a niko ne vozi 50, jer je debilno voziti 50 na mostu na adi...
pre 5 godina
Cela francuska 1000 kamera a mi samo u Beogradu.... Ipak je samo ovo na kraju tacno i jedini interes vlasti. Kamera belezi 400 a policajac samo 8 prekrsaja. Vise otimanja para od naroda za nebulozne prekrsaje koje stalno izmisljaju uz nultu toleranciju naredjenu od dr. Nebojse je jedini interes ove vlasti i predlagaca i podrzavalaca ovih gluposti...
pre 5 godina
Volim tog Okanovica,on I taj njegov Tim strucnjaka,I ona plava princeza,takve novine I zakone o saobracaju smisljaju da je to impresivno...
pre 5 godina
Nema to veze sa bezbednoscu vec sa time da se Andrej Vucic jos vise obogati posto njegova firma prodaje te kamere za jezivo visoke cifre.
pre 5 godina
Francuzi postavili 1000 kamera u zemlji koja je 10 puta veca od nas a masi postavljaju toliko samo u Beogradu. Dobar si primer dao. Logika nasih vlastodrzaca je vise prepisana od kineskih koji kamere i digitalnu tehnologiju koriste za drustveni inzenjering, klasifikovanje pojedinaca na pogodne i nepogodne, uzimanje para od gradjana za benigne prekrsaje, uskracivanje prava nepogodnima, spijuniranje ko se sa kome i gde sastaje i kasnije zloupotrebe i pretnje da ce pasti na listi "dobrih i lojalnih" gradjana ukoliko se poznaju i druze sa onima koji su lose kotirani od vlasti itd. Zivi bili pa videli... Veze ovo kod nas nema sa bezbednoscu gradjana i saobracaja.
pre 5 godina
Kamere ne cine nista da su ljudi bezbedniji,to je samo da vlast uzme vise novaca gladnom Narodu Srbije!
pre 5 godina
"Ja očekujem da će prilikom postavljanja kamera u Beogradu da se poštuje ovaj prvi princip, dakle da se postave tamo gde je to zaista neophodno zbog bezbednosti saobraćaja."
A mi smo svi sisali vesla?
pre 5 godina
Jedan dan ne prodje da ne vidim neki range rover, x6 ,audi a8 i slične makine da ne prodju ispod neke kamere kroz crveno, onako iz srednje pa levo , mangupski celu kolonu. Gde su ti snimci? A još kad vidim krševe da se bahate onda znam da su to saobraćajci ili neki žandarmerci. Ovo je samo još jedan dokaz šta debilska bulumenta oštrih laktova na vlasti misli o debilskoj bulumenti koja je na tu vlast dovela. I ako hoćete da rešite saobraćaj ,priznajte i plaćajte gradjanske snimljene prijave, pa da vidimo. Mada i to bi išlo preko korupcijonaških sudova ,znači nema pomoći.
pre 5 godina
A gde su snimci kamere sa naplatne rampe!?
pre 5 godina
Saobraćaj nikako neće biti bezbedniji, ali će budžet biti puniji ....
Sram te bilo Okanoviću! I tebe i agenciju za bezbednost, ateste, reateste i AMS....
pre 5 godina
samo 5000 kazna za zutu traku ? sad mi je jasno zasto voze sve cesce od soping centra Usce do Zelenog venca. Prave guzvu, na pola mosta hoce da se ubace u srednju traku i zaustave autobuse dok ih neko ne pusti da se prestroje. Ostali normalni vozaci nece da ih puste revoltirani sto su morali preko mosta 20 min.
pre 5 godina
Nece. Pojedinci ce i dalje biti zasticeni
pre 5 godina
Policijska i špijunska država, kakva crna bezbednost, prvo se pod lošim izgovorima i anyiautomobilističkim preporukama kvazieksperata izglasaju suludonrestriltivni zakoni, a omda se vozači maltretiraju i deru. Recept preuzet sa degenerisanog zapada Evrope.
pre 5 godina
Voajeri! Nakacio bih ja kameru ispred njihovog stana i jednu u stanu. Voajeri prokleti.
pre 5 godina
Ako se utvrdi ko je za volanom da,ali ovako nema smisla. Pogotovo kaznjavanje vlasnika ako ne kaze ko je vozio.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Noriaki, 27. mart 2019 16:29)
U Holandiji snimci se prihvataju jedino ako je vidljiv i vozac. Policijski sluzbenik pregleda snimke i ako se vidi lik vozaca kazna u suprotnom se odbacuju.
pre 5 godina
Za kantrimena nedelju dana ni izjava ni snimak! A gomila je takvih slučajeva. O kakvoj bezbednosti mi pričamo? Za koga? Vidiš kameru, isporiš a pored tebe projuri funkciioner sa rotaljkama da ne zakasni na prase sa švalerkom...
Jedno je sigurno, očekujte u procentima osetno povećanje kazni!
pre 5 godina
Molio bih za pojasnjenje u vezi ovoga da vlasnik mora da dostavi info policiji ko je vozio auto u momentu prekrsaja pa ako ne kaze dobije on kaznu. Kako moze neko da bude kaznjen ako se ne zna ko je upravljao vozilom?
Zar ne treba krivica da se dokaze?
Ako se utvrdi ko je za volanom da,ali ovako nema smisla. Pogotovo kaznjavanje vlasnika ako ne kaze ko je vozio.
pre 5 godina
Neće, biće puniji budžet što i jeste poenta lopovske vlasti.
pre 5 godina
Obavezno. Čim dođe veče, u Požeškoj na Banovom brdu, jurcaju 100 na sat, prolaze na crveno, pešaci ih ne interesuju u par navrata bilo kritično. Žutu traku isto redovno koriste vozači BMWa i Audija specijalno...
pre 5 godina
Ništa gore nema od prokletih kamera, a bezbednost neće poboljšati, pošto će biti jednak broj pijane i obesne stoke, samo će budžet biti puniji.
Pitam se ko sve uzima Panameru od tih para, pošto sigurno neće otići na saniranje puteva npr.
pre 5 godina
Sta se dešava ako osoba koja je upravljala mojim vozilom nije dostupna organima gonjenja. Recimo Vulinova tetka?
pre 5 godina
njima je bas do bezbednosti, zna se zasto se postavljaju kamere
pre 5 godina
Hoće ali samo nekih 10%.. Mnogo više utiču (direktno) kvalitet puteva i signalizacije, i (indirektno) standard u državi..
pre 5 godina
A gde su kamere iz policijskih vozila? Onolike pare su bile date za to i... ?
pre 5 godina
Deri sirotinju
pre 5 godina
( @ ljilja) Nama po selima i manjim mestima nisu potrebna kamere jer mi skoro i da nemamo puteve. Ono što postoji je napravljeno pre 40godina i sada je vec u fazi raspadanja a novih nema jer ovde nema ni političara kojima trebaju!
pre 5 godina
Recimo da ce budzet biti puniji.
pre 5 godina
Nikakve kamere ne mogu da spreče bahatost u vožnji i smrtne ishode. Dokaz je direktor koridora gde su sklonili i snimke sa kamera.
pre 5 godina
a ako Vucicevi prijatelji i ostali kriminalci nekog zgaze, onda ce kamere magijom da prestanu da rade na par minuta.
Posto za njih zakoni ne vaze
pre 5 godina
Ljudi, nemoj da mislite da sam na strani ovih da ih ne nazovem kako hocu, nece objaviti. Ali kada dodjem u BG i kada vidim kako dosta ljudi vozi u nekim naseljima u blizini skola pogotovo, likovi pogotovo uvece oko 8 voze 90-100, a 50 je ogranicenje. Okej nema skola, ali je naselje, ima pesackih prelaza itd. Ne treba kamere, vec fiksni radari. Kamere znamo ko sada to radi i kamere snimaju sve, dok radar samo slika prekoracenja. U Svajcarskoj nemate puno kamera, ali zato radara na izvol’te :) Fiksirani, vidljivi. Na autoputu u sredini, vidljivi svima. U gradovima blizu ivice trotoara, takodje vidljivi i visoki i najvise uz semafore ili u blizini semafora pa slikaju prolazak na crveno i prekoracenje. Da su sve tako kamere, vec bi bilo malo jezivo. Ovako radar, meni to ne smeta vec mi i odgovara jer da ih nema ko zna kako bi klinci vozili ove ‘sportake’ sto ih ovde ima na svakom koraku. U blizini skola cesto mozete videti policajca pogotovo posle zadnjeg časa da pistolj-radarom, on ustvari proverava skuterom parkinge, ali ima taj radar da u blizini skola obavesti sve da se ne igraju. Mada svakako ljudi u CH 98% voze po ogranicenju. Takodje imate nekoliko policajskih ekipa, uglavnom po dvojica koji obilaze skole na velikim odmorima i na kraju, tu su zbog bezbednosti i u slucaju otmica, a takodje najmladjima ukazuju na opasnosti, pokazuju da uvek prelaze na pesackom i ostale zanimljivosti. Znaci samo im je to posao. To se zove briga o deci i uoste o ljudima. Zato Bg-u trebaju radari, a ne kamere. Radar slika i cao. Nema ih ni u CH gde je opasnost od bilo cega mala, samo gde je opasnost veca, tu ga fiksiraju.
pre 5 godina
Безбедност саобраћаја?!
Па зар је систем за снимање, праћење и кажњавање једини начин да се обезбеди сигурност у саобраћају?
И, народ гута ову причу, и даље, из године у годину...
Кад већ постављају силне камере и портале, зашто се на те исте портале не постављају и различити системи за рано упозоравање на опасности (инфо табле са промењивим садржајем, бљескалице, мини метеоролошке станице...)? Зар је кажњавање и надгледање једини начин да се саобраћај учини безбеднијим?
Где је превентива? Где су упутства возачима? Како раде зимске службе?
На крају, зашто се не улаже у надгледање и праћење припадника државних служби, који су једним делом директно одговорни за кршење прописа и развој свести о безбедност на путевима?
Уместо да се повећава број кружних раскрсница, семафора, бициклистичких стаза, реконструисаних улица, подземних пролаза, натпутњака....
pre 5 godina
@Dex
Potpuno ispravan komentar,plasim se zloupotrebe na svim nivoima,od toga da kad se dva tinejdzera poljube(da ne zavrse na porno sajtu)do toga da se ne prate svi koji se bave I javnim poslovima I ozbiljni privatnici.
pre 5 godina
Nece, jer ovima koji to projektuju i planiraju bezbednost vozaca nije primarni cilj niti su oni dovoljno strucni za takve projekte.
pre 5 godina
Komitet za bezbednost saobraćaja je privatna firma , a Agencija za bezbednost saobraćaja je paradržavni organ.
Zašto se na Mostu na Adi ne dozvoli vožnja brzinom 70 km/h? Neka onda slobodno stave kamere. Kako će da nalaze vozače motokultivatora koji nesmetano voze po gradu?
pre 5 godina
Која је сврха камере ако неко у глави размишља да је јачи од закона,таквом ни 100 камера неће помоћи.
pre 5 godina
A sta je sa selima i manjim mestima ? Sve u Beograd
pre 5 godina
a sta je sa onma koji iz trake za pravo skrecu desno? npr pre skretanja za klinicki centar, svi iz srednje trake skrecu desno iako ima vec desna traka?!
pre 5 godina
Sustina kamera je da uzimate pare! [ ... ]
(doklebrevise, 27. mart 2019 19:11)
Da, suština je da uzimas pare od onih koji voze k'o stoka. Ako voziš po propisima neće niko da ti uzima pare.
pre 5 godina
Ako su sve te kamere saobraćajne, kako oni kažu, jedini epilog ce biti kolaps saobraćaja u Beogradu.
No, možda se iz tog izrodi nešto dobro, recimo ono što je već na terenu notorna istina, da se dozvoli veća maksimalno dozvoljena brzina u bulevarima. Ali šta ja to pričam, ipak ovo je Srbija...
Elem, ko poznaje saobraćaj u Beogradu, to je u stvari kako kada padaju kiša u sumrak u vreme špica ili sneg. Tada svi uspore na otprilike na tu dozvoljenu brzinu. A znamo kakav tadašnji krkljanac nastane.
U suštini, brzina nije neprijatelj bezbednosti, kada je umerena i u skladu sa uslovima na putu. Neprijatelj bezbednosti je u stvari razlika u brzini izmedju vozila.
Primer, uključivanje na autoput. Bezbednije je ući na autoputu sa što većom brzinom, posao mogućnosti brzinom kojom se vec kreću vozila autoputem, u odnosu ne recimo brzina od 40-ak km/h kada postajete statican objekat nas putu i predstavljate opasnost. Ili recimo, traktor na magistralnom putu predstavlja bezbednosni rizik zbog svoje male brzine. Dakle, razlika u brzinama vozila je suštinski bezbednosni rizik kada se govori o brzini. Pri tome, ne misli se na neke ogromne brzine, da neko ne pomisli da podstičem brzu vožnju.
Po meni, trenutno najveći bezbednosni rizici su putevi i ulice, zatim znakovi i horizontalno neoznacavanje puteva, neodlucnost vozača, nekoriscenje migavaca i korišćenje mobilnih telefona, tim redom.
pre 5 godina
Biće samo šminku da popravim
pre 5 godina
kamere se postavljaju da bi vise punili budzet....
pre 5 godina
Ne, ali ce budzet biti puniji, sto je i cilj
pre 5 godina
Zbog cega je celi maleni Gornji Milanovac prekriven kamerama? Pre neki dan sam bio tamo posle mnogo vremena i nisam mogao da verujem sta vidim. Ceo grad pokriven kamerama, kao i prigradska naselja. Nerazumem. Mestani kazu da kamere ne sluze za evidentiranje presrsaja. Zbog cega se onda nadgledaju gradjani. Posle san bio u Cacku i to nisam video u tolikoj meri, a veci grad
pre 5 godina
Vezano za francusku statistiku, 2000 je crash testing bio tek započeo, vozila su bila ne mnogo bezbednija od naših zastava.
U međuvremenu je i kod nas drastično bolje. Tako da je više do drugih faktora.
pre 5 godina
Doneti zakon, po kome je obaveza da svako vozilo ima ugradjenu kameru. Odgovornost je na nama!
pre 5 godina
Ako je cilj smanjiti broj poginulih pozdravljam ali ako je to samo da bi se uzeo novac onda ne
pre 5 godina
mrzim kamere, ali nema druge. bice, kao i svugde u svetu.
pre 5 godina
nemoj francuze uzimati za primer. od podne do 2 popodne svi jedu i piju. u 14 h se vraćaju na posao, naravno 30 odsto njih je pijano. tad se obično i sudaraju, ali vlada nepisano pravilo da se ne prijavljuju. to je razlog što su polovnjaci iz fr isčukani ...
pre 5 godina
Naravno da hoćemo. Ne odmah naravno, ali proces će krenuti. Kada vozači budu svesni da će dobiti kaznu na kućnu adresu za svaki prolazak na crveno, sretanje bez žmigavca, prekoračenje brzine, opametiće se. Vozim 20 godina i zaista mislim da drugačije ne može.
pre 5 godina
Super.
pre 5 godina
babić ce prvi da razmisli
pre 5 godina
Novopostavljene kamere po BGu sluze zamo za nadzor a ne za registrovanje prekrsaja. Cak su na pojedinim mestima skinuli stare kamere koje su belezile prekrsaje a umesto njih stavili nove samo za nadzor. Logika?
pre 5 godina
Kamera treba da bude sto vise kao i kazni.
pre 5 godina
Nece, bice samo skuplji.
pre 5 godina
Ne kapiram stav Srba koji se žale na sve živo i rukovode se mantrom "treba bežati odavde". Pa idite u recimo Britaniju koja je pokrivena sa 14 MILIONA kamera i tamo se niko ne žali na iste. Samo se Srbi žale što neće moći kroz Kneza Miloša da razvuku 90km/h da uhvate "zeleni talas".
pre 5 godina
Radi saobracajne i opste bezbednosti, trebalo bi da je ceo grad pod kamerama, kao u mnogim drugim gradovima Evrope. Investicija bi se kroz naplatu kazni ( koje ne bi trebslo da budu mnogo visoke) brzo isplatila, ali bi se uveo red u grad.
pre 5 godina
odličan potez,neki će dva puta razmisliti kako će da voze
pre 5 godina
Postaviti 56 kamera od Beograda do Nisa, na 230 km puta, po meni je patologija. Onaj ko je to smislio je za psihijatrijski nadzor !
Posebno kad uzmete da se na toj deonici meri i prosecna brzina.
pre 5 godina
Sustina kamera je da uzimate pare! [ ... ]
(doklebrevise, 27. mart 2019 19:11)
Da, suština je da uzimas pare od onih koji voze k'o stoka. Ako voziš po propisima neće niko da ti uzima pare.
pre 5 godina
Kamera treba da bude sto vise kao i kazni.
pre 5 godina
Naravno da hoćemo. Ne odmah naravno, ali proces će krenuti. Kada vozači budu svesni da će dobiti kaznu na kućnu adresu za svaki prolazak na crveno, sretanje bez žmigavca, prekoračenje brzine, opametiće se. Vozim 20 godina i zaista mislim da drugačije ne može.
pre 5 godina
Ne kapiram stav Srba koji se žale na sve živo i rukovode se mantrom "treba bežati odavde". Pa idite u recimo Britaniju koja je pokrivena sa 14 MILIONA kamera i tamo se niko ne žali na iste. Samo se Srbi žale što neće moći kroz Kneza Miloša da razvuku 90km/h da uhvate "zeleni talas".
pre 5 godina
Radi saobracajne i opste bezbednosti, trebalo bi da je ceo grad pod kamerama, kao u mnogim drugim gradovima Evrope. Investicija bi se kroz naplatu kazni ( koje ne bi trebslo da budu mnogo visoke) brzo isplatila, ali bi se uveo red u grad.
pre 5 godina
mrzim kamere, ali nema druge. bice, kao i svugde u svetu.
pre 5 godina
Policijska i špijunska država, kakva crna bezbednost, prvo se pod lošim izgovorima i anyiautomobilističkim preporukama kvazieksperata izglasaju suludonrestriltivni zakoni, a omda se vozači maltretiraju i deru. Recept preuzet sa degenerisanog zapada Evrope.
pre 5 godina
Super.
pre 5 godina
odličan potez,neki će dva puta razmisliti kako će da voze
pre 5 godina
Sustina kamera je da uzimate pare! Broj saobracajnih nezgoda se smanjio zato sto vise niko tu ne prolazi ali se zato broj saobracajki na drugim mestima multiplikovao. Briga vas za bezbednost, vas samo zanima novac, i kako da pljackate ovaj siroti narod. Umesto sto ulazete pare u kamere i naplacujete prolazak kroz ZUTO 40000 dinara sto se niste setile da asfalitirate ulice a ne da vozimo po katakombama.Ulice su nikad gore! Zasto? Zato sto tu morate da ulozite pare i radite nesto, a ne samo sedite iza kamera i uzimate narodu pare.
pre 5 godina
Doneti zakon, po kome je obaveza da svako vozilo ima ugradjenu kameru. Odgovornost je na nama!
pre 5 godina
nemoj francuze uzimati za primer. od podne do 2 popodne svi jedu i piju. u 14 h se vraćaju na posao, naravno 30 odsto njih je pijano. tad se obično i sudaraju, ali vlada nepisano pravilo da se ne prijavljuju. to je razlog što su polovnjaci iz fr isčukani ...
pre 5 godina
Saobraćaj nikako neće biti bezbedniji, ali će budžet biti puniji ....
Sram te bilo Okanoviću! I tebe i agenciju za bezbednost, ateste, reateste i AMS....
pre 5 godina
Kamere ne cine nista da su ljudi bezbedniji,to je samo da vlast uzme vise novaca gladnom Narodu Srbije!
pre 5 godina
Voajeri! Nakacio bih ja kameru ispred njihovog stana i jednu u stanu. Voajeri prokleti.
pre 5 godina
Obavezno. Čim dođe veče, u Požeškoj na Banovom brdu, jurcaju 100 na sat, prolaze na crveno, pešaci ih ne interesuju u par navrata bilo kritično. Žutu traku isto redovno koriste vozači BMWa i Audija specijalno...
pre 5 godina
Francuzi postavili 1000 kamera u zemlji koja je 10 puta veca od nas a masi postavljaju toliko samo u Beogradu. Dobar si primer dao. Logika nasih vlastodrzaca je vise prepisana od kineskih koji kamere i digitalnu tehnologiju koriste za drustveni inzenjering, klasifikovanje pojedinaca na pogodne i nepogodne, uzimanje para od gradjana za benigne prekrsaje, uskracivanje prava nepogodnima, spijuniranje ko se sa kome i gde sastaje i kasnije zloupotrebe i pretnje da ce pasti na listi "dobrih i lojalnih" gradjana ukoliko se poznaju i druze sa onima koji su lose kotirani od vlasti itd. Zivi bili pa videli... Veze ovo kod nas nema sa bezbednoscu gradjana i saobracaja.
pre 5 godina
Ljudi, nemoj da mislite da sam na strani ovih da ih ne nazovem kako hocu, nece objaviti. Ali kada dodjem u BG i kada vidim kako dosta ljudi vozi u nekim naseljima u blizini skola pogotovo, likovi pogotovo uvece oko 8 voze 90-100, a 50 je ogranicenje. Okej nema skola, ali je naselje, ima pesackih prelaza itd. Ne treba kamere, vec fiksni radari. Kamere znamo ko sada to radi i kamere snimaju sve, dok radar samo slika prekoracenja. U Svajcarskoj nemate puno kamera, ali zato radara na izvol’te :) Fiksirani, vidljivi. Na autoputu u sredini, vidljivi svima. U gradovima blizu ivice trotoara, takodje vidljivi i visoki i najvise uz semafore ili u blizini semafora pa slikaju prolazak na crveno i prekoracenje. Da su sve tako kamere, vec bi bilo malo jezivo. Ovako radar, meni to ne smeta vec mi i odgovara jer da ih nema ko zna kako bi klinci vozili ove ‘sportake’ sto ih ovde ima na svakom koraku. U blizini skola cesto mozete videti policajca pogotovo posle zadnjeg časa da pistolj-radarom, on ustvari proverava skuterom parkinge, ali ima taj radar da u blizini skola obavesti sve da se ne igraju. Mada svakako ljudi u CH 98% voze po ogranicenju. Takodje imate nekoliko policajskih ekipa, uglavnom po dvojica koji obilaze skole na velikim odmorima i na kraju, tu su zbog bezbednosti i u slucaju otmica, a takodje najmladjima ukazuju na opasnosti, pokazuju da uvek prelaze na pesackom i ostale zanimljivosti. Znaci samo im je to posao. To se zove briga o deci i uoste o ljudima. Zato Bg-u trebaju radari, a ne kamere. Radar slika i cao. Nema ih ni u CH gde je opasnost od bilo cega mala, samo gde je opasnost veca, tu ga fiksiraju.
pre 5 godina
Molio bih za pojasnjenje u vezi ovoga da vlasnik mora da dostavi info policiji ko je vozio auto u momentu prekrsaja pa ako ne kaze dobije on kaznu. Kako moze neko da bude kaznjen ako se ne zna ko je upravljao vozilom?
Zar ne treba krivica da se dokaze?
Ako se utvrdi ko je za volanom da,ali ovako nema smisla. Pogotovo kaznjavanje vlasnika ako ne kaze ko je vozio.
pre 5 godina
njima je bas do bezbednosti, zna se zasto se postavljaju kamere
pre 5 godina
Cela francuska 1000 kamera a mi samo u Beogradu.... Ipak je samo ovo na kraju tacno i jedini interes vlasti. Kamera belezi 400 a policajac samo 8 prekrsaja. Vise otimanja para od naroda za nebulozne prekrsaje koje stalno izmisljaju uz nultu toleranciju naredjenu od dr. Nebojse je jedini interes ove vlasti i predlagaca i podrzavalaca ovih gluposti...
pre 5 godina
Nema to veze sa bezbednoscu vec sa time da se Andrej Vucic jos vise obogati posto njegova firma prodaje te kamere za jezivo visoke cifre.
pre 5 godina
Volim tog Okanovica,on I taj njegov Tim strucnjaka,I ona plava princeza,takve novine I zakone o saobracaju smisljaju da je to impresivno...
pre 5 godina
Recimo da ce budzet biti puniji.
pre 5 godina
Postavice na mostu na adi, jer je ogranicenje 50, a niko ne vozi 50, jer je debilno voziti 50 na mostu na adi...
pre 5 godina
Ništa gore nema od prokletih kamera, a bezbednost neće poboljšati, pošto će biti jednak broj pijane i obesne stoke, samo će budžet biti puniji.
Pitam se ko sve uzima Panameru od tih para, pošto sigurno neće otići na saniranje puteva npr.
pre 5 godina
Mislim da je svima jasno da te kamere sluze za "kontrulu situacije" u zemlji, pracenje lica "od interesa", tj. ojacavanje pozicije BIA (i paralelnih struktura slicnog opisa posla) i vlasti koja je kontrolise. Zato godinama nisu hteli da priznaju ko postavlja kamere po Beogradu, cemu sluze, ko to placa... Nije ovo Nemacka, pa da pricamo o nekakvom saobracaju.
pre 5 godina
Nece, jer ovima koji to projektuju i planiraju bezbednost vozaca nije primarni cilj niti su oni dovoljno strucni za takve projekte.
pre 5 godina
Deri sirotinju
pre 5 godina
samo 5000 kazna za zutu traku ? sad mi je jasno zasto voze sve cesce od soping centra Usce do Zelenog venca. Prave guzvu, na pola mosta hoce da se ubace u srednju traku i zaustave autobuse dok ih neko ne pusti da se prestroje. Ostali normalni vozaci nece da ih puste revoltirani sto su morali preko mosta 20 min.
pre 5 godina
A sta je sa selima i manjim mestima ? Sve u Beograd
pre 5 godina
Neće, biće puniji budžet što i jeste poenta lopovske vlasti.
pre 5 godina
Jedan dan ne prodje da ne vidim neki range rover, x6 ,audi a8 i slične makine da ne prodju ispod neke kamere kroz crveno, onako iz srednje pa levo , mangupski celu kolonu. Gde su ti snimci? A još kad vidim krševe da se bahate onda znam da su to saobraćajci ili neki žandarmerci. Ovo je samo još jedan dokaz šta debilska bulumenta oštrih laktova na vlasti misli o debilskoj bulumenti koja je na tu vlast dovela. I ako hoćete da rešite saobraćaj ,priznajte i plaćajte gradjanske snimljene prijave, pa da vidimo. Mada i to bi išlo preko korupcijonaških sudova ,znači nema pomoći.
pre 5 godina
Која је сврха камере ако неко у глави размишља да је јачи од закона,таквом ни 100 камера неће помоћи.
pre 5 godina
Zbog cega je celi maleni Gornji Milanovac prekriven kamerama? Pre neki dan sam bio tamo posle mnogo vremena i nisam mogao da verujem sta vidim. Ceo grad pokriven kamerama, kao i prigradska naselja. Nerazumem. Mestani kazu da kamere ne sluze za evidentiranje presrsaja. Zbog cega se onda nadgledaju gradjani. Posle san bio u Cacku i to nisam video u tolikoj meri, a veci grad
pre 5 godina
Nece. Pojedinci ce i dalje biti zasticeni
pre 5 godina
"Ja očekujem da će prilikom postavljanja kamera u Beogradu da se poštuje ovaj prvi princip, dakle da se postave tamo gde je to zaista neophodno zbog bezbednosti saobraćaja."
A mi smo svi sisali vesla?
pre 5 godina
Džaba kamere kada se kriju snimci prekršaja državnih službenika i njihove bratije, samo obična raja se kažnjava na osnovu snimaka...
pre 5 godina
a sta je sa onma koji iz trake za pravo skrecu desno? npr pre skretanja za klinicki centar, svi iz srednje trake skrecu desno iako ima vec desna traka?!
pre 5 godina
Vezano za francusku statistiku, 2000 je crash testing bio tek započeo, vozila su bila ne mnogo bezbednija od naših zastava.
U međuvremenu je i kod nas drastično bolje. Tako da je više do drugih faktora.
pre 5 godina
Ako se utvrdi ko je za volanom da,ali ovako nema smisla. Pogotovo kaznjavanje vlasnika ako ne kaze ko je vozio.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Noriaki, 27. mart 2019 16:29)
U Holandiji snimci se prihvataju jedino ako je vidljiv i vozac. Policijski sluzbenik pregleda snimke i ako se vidi lik vozaca kazna u suprotnom se odbacuju.
pre 5 godina
Ako su sve te kamere saobraćajne, kako oni kažu, jedini epilog ce biti kolaps saobraćaja u Beogradu.
No, možda se iz tog izrodi nešto dobro, recimo ono što je već na terenu notorna istina, da se dozvoli veća maksimalno dozvoljena brzina u bulevarima. Ali šta ja to pričam, ipak ovo je Srbija...
Elem, ko poznaje saobraćaj u Beogradu, to je u stvari kako kada padaju kiša u sumrak u vreme špica ili sneg. Tada svi uspore na otprilike na tu dozvoljenu brzinu. A znamo kakav tadašnji krkljanac nastane.
U suštini, brzina nije neprijatelj bezbednosti, kada je umerena i u skladu sa uslovima na putu. Neprijatelj bezbednosti je u stvari razlika u brzini izmedju vozila.
Primer, uključivanje na autoput. Bezbednije je ući na autoputu sa što većom brzinom, posao mogućnosti brzinom kojom se vec kreću vozila autoputem, u odnosu ne recimo brzina od 40-ak km/h kada postajete statican objekat nas putu i predstavljate opasnost. Ili recimo, traktor na magistralnom putu predstavlja bezbednosni rizik zbog svoje male brzine. Dakle, razlika u brzinama vozila je suštinski bezbednosni rizik kada se govori o brzini. Pri tome, ne misli se na neke ogromne brzine, da neko ne pomisli da podstičem brzu vožnju.
Po meni, trenutno najveći bezbednosni rizici su putevi i ulice, zatim znakovi i horizontalno neoznacavanje puteva, neodlucnost vozača, nekoriscenje migavaca i korišćenje mobilnih telefona, tim redom.
pre 5 godina
Za kantrimena nedelju dana ni izjava ni snimak! A gomila je takvih slučajeva. O kakvoj bezbednosti mi pričamo? Za koga? Vidiš kameru, isporiš a pored tebe projuri funkciioner sa rotaljkama da ne zakasni na prase sa švalerkom...
Jedno je sigurno, očekujte u procentima osetno povećanje kazni!
pre 5 godina
( @ ljilja) Nama po selima i manjim mestima nisu potrebna kamere jer mi skoro i da nemamo puteve. Ono što postoji je napravljeno pre 40godina i sada je vec u fazi raspadanja a novih nema jer ovde nema ni političara kojima trebaju!
pre 5 godina
Novopostavljene kamere po BGu sluze zamo za nadzor a ne za registrovanje prekrsaja. Cak su na pojedinim mestima skinuli stare kamere koje su belezile prekrsaje a umesto njih stavili nove samo za nadzor. Logika?
pre 5 godina
Hoće ali samo nekih 10%.. Mnogo više utiču (direktno) kvalitet puteva i signalizacije, i (indirektno) standard u državi..
pre 5 godina
Biće samo šminku da popravim
pre 5 godina
a ako Vucicevi prijatelji i ostali kriminalci nekog zgaze, onda ce kamere magijom da prestanu da rade na par minuta.
Posto za njih zakoni ne vaze
pre 5 godina
Sta se dešava ako osoba koja je upravljala mojim vozilom nije dostupna organima gonjenja. Recimo Vulinova tetka?
pre 5 godina
Ne, ali ce budzet biti puniji, sto je i cilj
pre 5 godina
Ako je cilj smanjiti broj poginulih pozdravljam ali ako je to samo da bi se uzeo novac onda ne
pre 5 godina
A gde su snimci kamere sa naplatne rampe!?
pre 5 godina
Nece, bice samo skuplji.
pre 5 godina
Postaviti 56 kamera od Beograda do Nisa, na 230 km puta, po meni je patologija. Onaj ko je to smislio je za psihijatrijski nadzor !
Posebno kad uzmete da se na toj deonici meri i prosecna brzina.
pre 5 godina
Nikakve kamere ne mogu da spreče bahatost u vožnji i smrtne ishode. Dokaz je direktor koridora gde su sklonili i snimke sa kamera.
pre 5 godina
kamere se postavljaju da bi vise punili budzet....
pre 5 godina
Komitet za bezbednost saobraćaja je privatna firma , a Agencija za bezbednost saobraćaja je paradržavni organ.
Zašto se na Mostu na Adi ne dozvoli vožnja brzinom 70 km/h? Neka onda slobodno stave kamere. Kako će da nalaze vozače motokultivatora koji nesmetano voze po gradu?
pre 5 godina
Безбедност саобраћаја?!
Па зар је систем за снимање, праћење и кажњавање једини начин да се обезбеди сигурност у саобраћају?
И, народ гута ову причу, и даље, из године у годину...
Кад већ постављају силне камере и портале, зашто се на те исте портале не постављају и различити системи за рано упозоравање на опасности (инфо табле са промењивим садржајем, бљескалице, мини метеоролошке станице...)? Зар је кажњавање и надгледање једини начин да се саобраћај учини безбеднијим?
Где је превентива? Где су упутства возачима? Како раде зимске службе?
На крају, зашто се не улаже у надгледање и праћење припадника државних служби, који су једним делом директно одговорни за кршење прописа и развој свести о безбедност на путевима?
Уместо да се повећава број кружних раскрсница, семафора, бициклистичких стаза, реконструисаних улица, подземних пролаза, натпутњака....
pre 5 godina
A gde su kamere iz policijskih vozila? Onolike pare su bile date za to i... ?
pre 5 godina
@Dex
Potpuno ispravan komentar,plasim se zloupotrebe na svim nivoima,od toga da kad se dva tinejdzera poljube(da ne zavrse na porno sajtu)do toga da se ne prate svi koji se bave I javnim poslovima I ozbiljni privatnici.
pre 5 godina
babić ce prvi da razmisli
61 Komentari
Sortiraj po: