Sreda, 20.03.2019.

13:10

"Dončić ima dobru godinu, Ejton takođe, ali ja sam najbolji"

Trej Jang, košarkaš Atlante Hoks, ponovo je rekao da smatra da je najbolji igrač među novajlijama u NBA ligi.

Izvor: PT

"Donèiæ ima dobru godinu, Ejton takoðe, ali ja sam najbolji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

PimPong

pre 5 godina

Doncic ce uzeti, i bice zasluzeno, mada je Young odlicno zavrsio sezonu. Iako ce na kraju Dallas i Atlanta ispasti priblizno dobri ili losi po rezultatima, Dallas je mnogo utakmica izgubio sa veoma malom razlikom. Trenutno su pri kraju tabele na zapadu, a imaju neku kos razliku od -1.7 po utakmici, dok Atlanta ima -6.2. Bice zanimljivo pratiti razvoj svih ovih igraca u narednim godinama.

leteći

pre 5 godina

@vuki
zajon je klasičan slučaj klinca koji je zbog hormona (možda i steroida) postao suvše snažan suviše mlad. dobro to izgeda sada kad igra sa momcima svoje godište i mlađim, i verovatno će dobro izgledati u nba prvih sezonu ili dve jer će marketing mašina da odradi posao kao i kod lonzo bola i sličnih. posle nek mu je bog u pomoći ako ne smrša i ne unapredi ostale aspekte svoje igre.
tebi bi savetovao da pogledaš hajlajtse čarsla barklija iz ruki sezone. lik koji je imao 193cm i 120 kila igrao je po potrebi na svih 5 pozicija a ostao je upamćem po svojim bezbrojnim skokovima i monstruznim zakucavanjima iz svake pozicije, ali i vrhunskoj košarkaškoj inteligenciji. ne mogu da se otmem utisku da bi zajona izneli sa parketa posle samo jednog bodičeka sa ser čarlsom.

Mare

pre 5 godina

Ako je iko od vas gledao Janga , zna da je ovo igrac svetske klase u buducnosti , glupo je porediti rukije nakon samo godinu dana igranja u nba :)

TotalnoLud

pre 5 godina

Karim Abdul Dzabar, MJ je sezone 87 bio najbolji defanzivni igrac lige, najbolji igrac lige, i u prvoj petorci najboljih ofanzivnih i defanzivnih igraca. To mu je bila 3 ili 4 sezona u NBA, prosek preko 30 poena i smatra se jednom od najsavrsenijih ako ne i najbolja sezona nekog igraca u istoriji kosarke i NBA.

kinez

pre 5 godina

Statiskticki... Doncic br. 1
Pobeda tima... Doncic br. 1 iako nijedna ekipa ne dominira :)
Lider tima... Luka je od pocetka lider tima, dok Trae tek na polovini sezone...
Sto se tice ove godine, Luka uzima nagradu, ali ce po meni Trea Young biti nesto tipa Jamal Crawford, J.R. Smith, a Luka... maximum Ginobili, Galinari... Nowitzki, Gasol, Parker.... tesko

Kukatilo

pre 5 godina

Dzabe pominjete tog sinovca Beglija. Nalazi se suvise blizu najveceg luzera na planeti zemaljskoj, Vlada Divca. Cega god se uhvatio posle kosarkaske karijere, to je propalo. Prove me wrong.

Nikola

pre 5 godina

Samo mi je zao sto su Kingsi doveli Barnes-a, a imali su lepe sanse za play-off. Istina, u njemu ne bi imali sta da traze, ali opet posle toliko godina, znacilo bi im.

Badi Hild

pre 5 godina

Luka je igracina, ima kosarkaski gen sa nasih prostora, nosio igru Reala sa 18/19 godina, nisu ovi njegovi klasici njemu ni do kolena. Dalas ce ubuduce graditi tim i celokupnu fransizu oko Luke, i to na duge staze, kao svojevremeno oko Dirka.

Kijavac

pre 5 godina

A Bogdanovic zvezda u usponu ?
(Perica jase ponovo, 20. mart 2019 15:08)

Da, košarkaška zvezda u usponu, i to dva puta u toku evropske karijere. Ti nisi zvezda u usponu ni u svom podrumu, i zato pssssst.

yopa

pre 5 godina

Karim Abdul Dzabar,
Sta li to pricas decko uopste jesi li pratio ligu 80ih pa znas
da nije bio najbolji i reci mi ko je bio bolji i samo "izgulaj"(posto si sigurno trol neki ili nemas pojma o cemu pricas) te timove
protiv kojih je igrao

Leti vreme

pre 5 godina

Luka zasluzeno uzima a Begli ce narednih godina iskociti kao najdominantniji iz te generacije drafta. Iskustvo sticano u Realu je ipak presudilo i Doncic je ruki kome nije strano da zatvara utakmice u poslednjoj sekundi, da igra mnogo zrelije od svih nabrojanih igraca dok Begli ima fiziku, kosarkasku inteligenciju i najveci prostor za napredak. Zao mi je sto se Sacramento preracunao da napadne razigravanje ove sezone umesto da su pustili klinca da stice iskustvo i uci na greskama. Za 4-5 go cemo mi biti ponosni i pricati kako je superstar u ruki sezoni uglavnom pocinjao sa klupe i zatim menjao profesora Bjelicu. Ni Jang ni Doncic ne bi dominirali da timovi nisu zrtvovali sezonu i pustili rukije da rade sta hoce.

Jaran

pre 5 godina

Zmaj
Druze, TI pogledaj statistiku.

Luka:
- 21.1 PTS
- 70% FT
- 34% 3PT
- 43% FG
- 7.5 REB
- 5.8 AST


Trej:
- 18.5 PTS
- 82% FT
- 34% 3PT
- 42% FG
- 3.6 REB
- 7.8 AST

Kako lupetate, ispade k'o da Luka ima 100x bolju statistiku (saberi poene i asistencije, neka svaka bude 2 poena)...

istinabre

pre 5 godina

''Ni Jang ni Doncic ne bi dominirali da timovi nisu zrtvovali sezonu i pustili rukije da rade sta hoce''

To treba zaslužiti i Luka je to zaslužio, ipak je tu prostor za napredak!

Bogdan ima zaledje, Peju i Vladu! Ali nije dovoljno dobar da mogu da ga forsiraju u nedogled jer ipak nemože da sastavi par solidnih utakica redom!

Kad napraviš sve pre nego si došao u NBA ti si ipak zaslužio da neko troši lopte na tebi!

Vuki

pre 5 godina

Ako je ovo odlična generacija, onda ne pratite ovogodišnji NCAA. Zion Williamson, prvi pik na narednom draftu već u ruki sezoni pokazaće šta znači talenat. Dečko ima 18 godina, visok je 201 ima 129kg, kuca od linije slobodnih bacanja kao od šale, lupa banane sa 2 ruke, po 3 puta zaredom hvata loptu u istom napadu i kuca preko višeg igrača dvema rukama iz mesta. Ovo NBA nije video do sada.

Back in Black

pre 5 godina

Mozda je ruki klasa odlicna ali je po meni malo samoziva,tj. malo vise.Rano su oni poceli da se bave statistikom i time ko je bolji,treba malo vise da se bave igrom tima i pobedama a ne svojom statistikom.

Ivke

pre 5 godina

ovaj decko je kompleksas teski!nesporno bice veliki igrac ali doncic ima bolju sezonu,i doncic je klasa i u buducnosti jedan od najboljih igraca u nba!
(cz, 20. mart 2019 14:15)

Dzaba mu i da bude veliki igrac, niko ga nece voleti sa takvim izjavama i ponasanjem.

WillyWonka

pre 5 godina

Nebitno je ko će biti proglašen za ROTY, bitno je da li je iko od njih sposoban da svoju ekipu dovede do prstena u budućnosti. Onaj ko osvoji prsten biće najbolji.

Karim Abdul Dzabar

pre 5 godina

Za ovog Majkl Dzordan je najbolji. Kao prvo Majkl Dzordan NIJE u njegovoj prvoj sezoni pricao da je najbolji. Nije ni mogao jer NIJE bio najbolji. U njegovoj prvoj sezoni (a ne samo u prvoj (vec i u naredne 5-6) je bio niko, nigde i nista. On je tek kada mu je glavni spinzor (mislim na NIKE) obezbedio ponajbolje igrace iz drugih timova, postao to sto jeste tj osvojio je tih 6 titula. E tako je on "dokazao" da je najbolji. Za sve svoje uspehe moze da zahvali iskljucivo sponzoru i marketingu.

76er

pre 5 godina

Nije kao da Ejton moze da se poredi sa ovom dvojicom, pri cemu naravno mislim na poziciju koju igra. Ali koliko ljudi ne obracaju paznju na njega, a svakako on ima najvisi "ceiling", a to je najbitnije a ne ko ce biti ROTY. Pa i MCW je bio ruki godine, a gde je sada?

Majkl Džordan legenda

pre 5 godina

@Dabome
Šta ima veze što dečko sebi nabija ego i govori da je najbolji.

I veliki Majkl Džordan je to radio, svima govorio da je najbolji a to je i dokazao! Najbolji svih vremena! Legenda

cz

pre 5 godina

ovaj decko je kompleksas teski!nesporno bice veliki igrac ali doncic ima bolju sezonu,i doncic je klasa i u buducnosti jedan od najboljih igraca u nba!

Sloki

pre 5 godina

Auu kakva samouverenost, jesi ti ok to ti niko ne spori ali Doncic je za klasu bolji od tebe. Cim ti moras to vec drugi put da pricas vec ti Luka nabio komplekse. Od ROTY nagrade si trebao jos davno da se oprostis

Mikele

pre 5 godina

Moj utisak je da generacija ovosezonskih rukija zaista izgleda odlično mada su mnogi govorili da će 2018-e biti jedan od slabijih draftova.
Bar petorica novajlija zaista imaju perspektivu da postanu odlični igrači, a razlike među njima nisu velike.
Luka je trenutno u minimalnoj prednosti jer ima iskustvo igranja takmičarske košarke na visokom nivou, ali će nam vreme pokazati ko će se kako dalje razvijati.

Sloki

pre 5 godina

Auu kakva samouverenost, jesi ti ok to ti niko ne spori ali Doncic je za klasu bolji od tebe. Cim ti moras to vec drugi put da pricas vec ti Luka nabio komplekse. Od ROTY nagrade si trebao jos davno da se oprostis

Mikele

pre 5 godina

Moj utisak je da generacija ovosezonskih rukija zaista izgleda odlično mada su mnogi govorili da će 2018-e biti jedan od slabijih draftova.
Bar petorica novajlija zaista imaju perspektivu da postanu odlični igrači, a razlike među njima nisu velike.
Luka je trenutno u minimalnoj prednosti jer ima iskustvo igranja takmičarske košarke na visokom nivou, ali će nam vreme pokazati ko će se kako dalje razvijati.

Back in Black

pre 5 godina

Mozda je ruki klasa odlicna ali je po meni malo samoziva,tj. malo vise.Rano su oni poceli da se bave statistikom i time ko je bolji,treba malo vise da se bave igrom tima i pobedama a ne svojom statistikom.

Kijavac

pre 5 godina

A Bogdanovic zvezda u usponu ?
(Perica jase ponovo, 20. mart 2019 15:08)

Da, košarkaška zvezda u usponu, i to dva puta u toku evropske karijere. Ti nisi zvezda u usponu ni u svom podrumu, i zato pssssst.

Ivke

pre 5 godina

ovaj decko je kompleksas teski!nesporno bice veliki igrac ali doncic ima bolju sezonu,i doncic je klasa i u buducnosti jedan od najboljih igraca u nba!
(cz, 20. mart 2019 14:15)

Dzaba mu i da bude veliki igrac, niko ga nece voleti sa takvim izjavama i ponasanjem.

WillyWonka

pre 5 godina

Nebitno je ko će biti proglašen za ROTY, bitno je da li je iko od njih sposoban da svoju ekipu dovede do prstena u budućnosti. Onaj ko osvoji prsten biće najbolji.

cz

pre 5 godina

ovaj decko je kompleksas teski!nesporno bice veliki igrac ali doncic ima bolju sezonu,i doncic je klasa i u buducnosti jedan od najboljih igraca u nba!

Jaran

pre 5 godina

Zmaj
Druze, TI pogledaj statistiku.

Luka:
- 21.1 PTS
- 70% FT
- 34% 3PT
- 43% FG
- 7.5 REB
- 5.8 AST


Trej:
- 18.5 PTS
- 82% FT
- 34% 3PT
- 42% FG
- 3.6 REB
- 7.8 AST

Kako lupetate, ispade k'o da Luka ima 100x bolju statistiku (saberi poene i asistencije, neka svaka bude 2 poena)...

Badi Hild

pre 5 godina

Luka je igracina, ima kosarkaski gen sa nasih prostora, nosio igru Reala sa 18/19 godina, nisu ovi njegovi klasici njemu ni do kolena. Dalas ce ubuduce graditi tim i celokupnu fransizu oko Luke, i to na duge staze, kao svojevremeno oko Dirka.

Leti vreme

pre 5 godina

Luka zasluzeno uzima a Begli ce narednih godina iskociti kao najdominantniji iz te generacije drafta. Iskustvo sticano u Realu je ipak presudilo i Doncic je ruki kome nije strano da zatvara utakmice u poslednjoj sekundi, da igra mnogo zrelije od svih nabrojanih igraca dok Begli ima fiziku, kosarkasku inteligenciju i najveci prostor za napredak. Zao mi je sto se Sacramento preracunao da napadne razigravanje ove sezone umesto da su pustili klinca da stice iskustvo i uci na greskama. Za 4-5 go cemo mi biti ponosni i pricati kako je superstar u ruki sezoni uglavnom pocinjao sa klupe i zatim menjao profesora Bjelicu. Ni Jang ni Doncic ne bi dominirali da timovi nisu zrtvovali sezonu i pustili rukije da rade sta hoce.

leteći

pre 5 godina

@vuki
zajon je klasičan slučaj klinca koji je zbog hormona (možda i steroida) postao suvše snažan suviše mlad. dobro to izgeda sada kad igra sa momcima svoje godište i mlađim, i verovatno će dobro izgledati u nba prvih sezonu ili dve jer će marketing mašina da odradi posao kao i kod lonzo bola i sličnih. posle nek mu je bog u pomoći ako ne smrša i ne unapredi ostale aspekte svoje igre.
tebi bi savetovao da pogledaš hajlajtse čarsla barklija iz ruki sezone. lik koji je imao 193cm i 120 kila igrao je po potrebi na svih 5 pozicija a ostao je upamćem po svojim bezbrojnim skokovima i monstruznim zakucavanjima iz svake pozicije, ali i vrhunskoj košarkaškoj inteligenciji. ne mogu da se otmem utisku da bi zajona izneli sa parketa posle samo jednog bodičeka sa ser čarlsom.

istinabre

pre 5 godina

''Ni Jang ni Doncic ne bi dominirali da timovi nisu zrtvovali sezonu i pustili rukije da rade sta hoce''

To treba zaslužiti i Luka je to zaslužio, ipak je tu prostor za napredak!

Bogdan ima zaledje, Peju i Vladu! Ali nije dovoljno dobar da mogu da ga forsiraju u nedogled jer ipak nemože da sastavi par solidnih utakica redom!

Kad napraviš sve pre nego si došao u NBA ti si ipak zaslužio da neko troši lopte na tebi!

TotalnoLud

pre 5 godina

Karim Abdul Dzabar, MJ je sezone 87 bio najbolji defanzivni igrac lige, najbolji igrac lige, i u prvoj petorci najboljih ofanzivnih i defanzivnih igraca. To mu je bila 3 ili 4 sezona u NBA, prosek preko 30 poena i smatra se jednom od najsavrsenijih ako ne i najbolja sezona nekog igraca u istoriji kosarke i NBA.

Majkl Džordan legenda

pre 5 godina

@Dabome
Šta ima veze što dečko sebi nabija ego i govori da je najbolji.

I veliki Majkl Džordan je to radio, svima govorio da je najbolji a to je i dokazao! Najbolji svih vremena! Legenda

Vuki

pre 5 godina

Ako je ovo odlična generacija, onda ne pratite ovogodišnji NCAA. Zion Williamson, prvi pik na narednom draftu već u ruki sezoni pokazaće šta znači talenat. Dečko ima 18 godina, visok je 201 ima 129kg, kuca od linije slobodnih bacanja kao od šale, lupa banane sa 2 ruke, po 3 puta zaredom hvata loptu u istom napadu i kuca preko višeg igrača dvema rukama iz mesta. Ovo NBA nije video do sada.

76er

pre 5 godina

Nije kao da Ejton moze da se poredi sa ovom dvojicom, pri cemu naravno mislim na poziciju koju igra. Ali koliko ljudi ne obracaju paznju na njega, a svakako on ima najvisi "ceiling", a to je najbitnije a ne ko ce biti ROTY. Pa i MCW je bio ruki godine, a gde je sada?

Mare

pre 5 godina

Ako je iko od vas gledao Janga , zna da je ovo igrac svetske klase u buducnosti , glupo je porediti rukije nakon samo godinu dana igranja u nba :)

PimPong

pre 5 godina

Doncic ce uzeti, i bice zasluzeno, mada je Young odlicno zavrsio sezonu. Iako ce na kraju Dallas i Atlanta ispasti priblizno dobri ili losi po rezultatima, Dallas je mnogo utakmica izgubio sa veoma malom razlikom. Trenutno su pri kraju tabele na zapadu, a imaju neku kos razliku od -1.7 po utakmici, dok Atlanta ima -6.2. Bice zanimljivo pratiti razvoj svih ovih igraca u narednim godinama.

Kukatilo

pre 5 godina

Dzabe pominjete tog sinovca Beglija. Nalazi se suvise blizu najveceg luzera na planeti zemaljskoj, Vlada Divca. Cega god se uhvatio posle kosarkaske karijere, to je propalo. Prove me wrong.

yopa

pre 5 godina

Karim Abdul Dzabar,
Sta li to pricas decko uopste jesi li pratio ligu 80ih pa znas
da nije bio najbolji i reci mi ko je bio bolji i samo "izgulaj"(posto si sigurno trol neki ili nemas pojma o cemu pricas) te timove
protiv kojih je igrao

kinez

pre 5 godina

Statiskticki... Doncic br. 1
Pobeda tima... Doncic br. 1 iako nijedna ekipa ne dominira :)
Lider tima... Luka je od pocetka lider tima, dok Trae tek na polovini sezone...
Sto se tice ove godine, Luka uzima nagradu, ali ce po meni Trea Young biti nesto tipa Jamal Crawford, J.R. Smith, a Luka... maximum Ginobili, Galinari... Nowitzki, Gasol, Parker.... tesko

Karim Abdul Dzabar

pre 5 godina

Za ovog Majkl Dzordan je najbolji. Kao prvo Majkl Dzordan NIJE u njegovoj prvoj sezoni pricao da je najbolji. Nije ni mogao jer NIJE bio najbolji. U njegovoj prvoj sezoni (a ne samo u prvoj (vec i u naredne 5-6) je bio niko, nigde i nista. On je tek kada mu je glavni spinzor (mislim na NIKE) obezbedio ponajbolje igrace iz drugih timova, postao to sto jeste tj osvojio je tih 6 titula. E tako je on "dokazao" da je najbolji. Za sve svoje uspehe moze da zahvali iskljucivo sponzoru i marketingu.

Nikola

pre 5 godina

Samo mi je zao sto su Kingsi doveli Barnes-a, a imali su lepe sanse za play-off. Istina, u njemu ne bi imali sta da traze, ali opet posle toliko godina, znacilo bi im.

Karim Abdul Dzabar

pre 5 godina

Za ovog Majkl Dzordan je najbolji. Kao prvo Majkl Dzordan NIJE u njegovoj prvoj sezoni pricao da je najbolji. Nije ni mogao jer NIJE bio najbolji. U njegovoj prvoj sezoni (a ne samo u prvoj (vec i u naredne 5-6) je bio niko, nigde i nista. On je tek kada mu je glavni spinzor (mislim na NIKE) obezbedio ponajbolje igrace iz drugih timova, postao to sto jeste tj osvojio je tih 6 titula. E tako je on "dokazao" da je najbolji. Za sve svoje uspehe moze da zahvali iskljucivo sponzoru i marketingu.

Vuki

pre 5 godina

Ako je ovo odlična generacija, onda ne pratite ovogodišnji NCAA. Zion Williamson, prvi pik na narednom draftu već u ruki sezoni pokazaće šta znači talenat. Dečko ima 18 godina, visok je 201 ima 129kg, kuca od linije slobodnih bacanja kao od šale, lupa banane sa 2 ruke, po 3 puta zaredom hvata loptu u istom napadu i kuca preko višeg igrača dvema rukama iz mesta. Ovo NBA nije video do sada.

Sloki

pre 5 godina

Auu kakva samouverenost, jesi ti ok to ti niko ne spori ali Doncic je za klasu bolji od tebe. Cim ti moras to vec drugi put da pricas vec ti Luka nabio komplekse. Od ROTY nagrade si trebao jos davno da se oprostis

kinez

pre 5 godina

Statiskticki... Doncic br. 1
Pobeda tima... Doncic br. 1 iako nijedna ekipa ne dominira :)
Lider tima... Luka je od pocetka lider tima, dok Trae tek na polovini sezone...
Sto se tice ove godine, Luka uzima nagradu, ali ce po meni Trea Young biti nesto tipa Jamal Crawford, J.R. Smith, a Luka... maximum Ginobili, Galinari... Nowitzki, Gasol, Parker.... tesko

Jaran

pre 5 godina

Zmaj
Druze, TI pogledaj statistiku.

Luka:
- 21.1 PTS
- 70% FT
- 34% 3PT
- 43% FG
- 7.5 REB
- 5.8 AST


Trej:
- 18.5 PTS
- 82% FT
- 34% 3PT
- 42% FG
- 3.6 REB
- 7.8 AST

Kako lupetate, ispade k'o da Luka ima 100x bolju statistiku (saberi poene i asistencije, neka svaka bude 2 poena)...

Kukatilo

pre 5 godina

Dzabe pominjete tog sinovca Beglija. Nalazi se suvise blizu najveceg luzera na planeti zemaljskoj, Vlada Divca. Cega god se uhvatio posle kosarkaske karijere, to je propalo. Prove me wrong.

Majkl Džordan legenda

pre 5 godina

@Dabome
Šta ima veze što dečko sebi nabija ego i govori da je najbolji.

I veliki Majkl Džordan je to radio, svima govorio da je najbolji a to je i dokazao! Najbolji svih vremena! Legenda

cz

pre 5 godina

ovaj decko je kompleksas teski!nesporno bice veliki igrac ali doncic ima bolju sezonu,i doncic je klasa i u buducnosti jedan od najboljih igraca u nba!

Kijavac

pre 5 godina

A Bogdanovic zvezda u usponu ?
(Perica jase ponovo, 20. mart 2019 15:08)

Da, košarkaška zvezda u usponu, i to dva puta u toku evropske karijere. Ti nisi zvezda u usponu ni u svom podrumu, i zato pssssst.

Badi Hild

pre 5 godina

Luka je igracina, ima kosarkaski gen sa nasih prostora, nosio igru Reala sa 18/19 godina, nisu ovi njegovi klasici njemu ni do kolena. Dalas ce ubuduce graditi tim i celokupnu fransizu oko Luke, i to na duge staze, kao svojevremeno oko Dirka.

Mare

pre 5 godina

Ako je iko od vas gledao Janga , zna da je ovo igrac svetske klase u buducnosti , glupo je porediti rukije nakon samo godinu dana igranja u nba :)

Mikele

pre 5 godina

Moj utisak je da generacija ovosezonskih rukija zaista izgleda odlično mada su mnogi govorili da će 2018-e biti jedan od slabijih draftova.
Bar petorica novajlija zaista imaju perspektivu da postanu odlični igrači, a razlike među njima nisu velike.
Luka je trenutno u minimalnoj prednosti jer ima iskustvo igranja takmičarske košarke na visokom nivou, ali će nam vreme pokazati ko će se kako dalje razvijati.

Ivke

pre 5 godina

ovaj decko je kompleksas teski!nesporno bice veliki igrac ali doncic ima bolju sezonu,i doncic je klasa i u buducnosti jedan od najboljih igraca u nba!
(cz, 20. mart 2019 14:15)

Dzaba mu i da bude veliki igrac, niko ga nece voleti sa takvim izjavama i ponasanjem.

istinabre

pre 5 godina

''Ni Jang ni Doncic ne bi dominirali da timovi nisu zrtvovali sezonu i pustili rukije da rade sta hoce''

To treba zaslužiti i Luka je to zaslužio, ipak je tu prostor za napredak!

Bogdan ima zaledje, Peju i Vladu! Ali nije dovoljno dobar da mogu da ga forsiraju u nedogled jer ipak nemože da sastavi par solidnih utakica redom!

Kad napraviš sve pre nego si došao u NBA ti si ipak zaslužio da neko troši lopte na tebi!

leteći

pre 5 godina

@vuki
zajon je klasičan slučaj klinca koji je zbog hormona (možda i steroida) postao suvše snažan suviše mlad. dobro to izgeda sada kad igra sa momcima svoje godište i mlađim, i verovatno će dobro izgledati u nba prvih sezonu ili dve jer će marketing mašina da odradi posao kao i kod lonzo bola i sličnih. posle nek mu je bog u pomoći ako ne smrša i ne unapredi ostale aspekte svoje igre.
tebi bi savetovao da pogledaš hajlajtse čarsla barklija iz ruki sezone. lik koji je imao 193cm i 120 kila igrao je po potrebi na svih 5 pozicija a ostao je upamćem po svojim bezbrojnim skokovima i monstruznim zakucavanjima iz svake pozicije, ali i vrhunskoj košarkaškoj inteligenciji. ne mogu da se otmem utisku da bi zajona izneli sa parketa posle samo jednog bodičeka sa ser čarlsom.

yopa

pre 5 godina

Karim Abdul Dzabar,
Sta li to pricas decko uopste jesi li pratio ligu 80ih pa znas
da nije bio najbolji i reci mi ko je bio bolji i samo "izgulaj"(posto si sigurno trol neki ili nemas pojma o cemu pricas) te timove
protiv kojih je igrao

Leti vreme

pre 5 godina

Luka zasluzeno uzima a Begli ce narednih godina iskociti kao najdominantniji iz te generacije drafta. Iskustvo sticano u Realu je ipak presudilo i Doncic je ruki kome nije strano da zatvara utakmice u poslednjoj sekundi, da igra mnogo zrelije od svih nabrojanih igraca dok Begli ima fiziku, kosarkasku inteligenciju i najveci prostor za napredak. Zao mi je sto se Sacramento preracunao da napadne razigravanje ove sezone umesto da su pustili klinca da stice iskustvo i uci na greskama. Za 4-5 go cemo mi biti ponosni i pricati kako je superstar u ruki sezoni uglavnom pocinjao sa klupe i zatim menjao profesora Bjelicu. Ni Jang ni Doncic ne bi dominirali da timovi nisu zrtvovali sezonu i pustili rukije da rade sta hoce.

Nikola

pre 5 godina

Samo mi je zao sto su Kingsi doveli Barnes-a, a imali su lepe sanse za play-off. Istina, u njemu ne bi imali sta da traze, ali opet posle toliko godina, znacilo bi im.

76er

pre 5 godina

Nije kao da Ejton moze da se poredi sa ovom dvojicom, pri cemu naravno mislim na poziciju koju igra. Ali koliko ljudi ne obracaju paznju na njega, a svakako on ima najvisi "ceiling", a to je najbitnije a ne ko ce biti ROTY. Pa i MCW je bio ruki godine, a gde je sada?

TotalnoLud

pre 5 godina

Karim Abdul Dzabar, MJ je sezone 87 bio najbolji defanzivni igrac lige, najbolji igrac lige, i u prvoj petorci najboljih ofanzivnih i defanzivnih igraca. To mu je bila 3 ili 4 sezona u NBA, prosek preko 30 poena i smatra se jednom od najsavrsenijih ako ne i najbolja sezona nekog igraca u istoriji kosarke i NBA.

Back in Black

pre 5 godina

Mozda je ruki klasa odlicna ali je po meni malo samoziva,tj. malo vise.Rano su oni poceli da se bave statistikom i time ko je bolji,treba malo vise da se bave igrom tima i pobedama a ne svojom statistikom.

WillyWonka

pre 5 godina

Nebitno je ko će biti proglašen za ROTY, bitno je da li je iko od njih sposoban da svoju ekipu dovede do prstena u budućnosti. Onaj ko osvoji prsten biće najbolji.

PimPong

pre 5 godina

Doncic ce uzeti, i bice zasluzeno, mada je Young odlicno zavrsio sezonu. Iako ce na kraju Dallas i Atlanta ispasti priblizno dobri ili losi po rezultatima, Dallas je mnogo utakmica izgubio sa veoma malom razlikom. Trenutno su pri kraju tabele na zapadu, a imaju neku kos razliku od -1.7 po utakmici, dok Atlanta ima -6.2. Bice zanimljivo pratiti razvoj svih ovih igraca u narednim godinama.