Nedelja, 17.03.2019.

09:46

Toyota na sajam automobila stiže sa tri potpuno nova modela FOTO

Izvor: B92

Toyota na sajam automobila stiže sa tri potpuno nova modela FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Knjigoslav

pre 5 godina

Corolla sa multilinkom pozadi, nepoderivim 1,6 benzincem, apsolutno najbolji auto za ljude koje ne interesuju eterične stvari poput emocije u vožnji, nego isključivo da se prevezu od a do b za najmanje love, kao i da ih auto ne ostavi na drumu. Poredite to sa Mazdinim dizajnom, koja zato pozadi nema multilink. Ili VW koji dizajn ne menja, u vožnji daleko ispred, ali je samo šasija pravljena da traje, a motor kako se zalomi.

Sipaš ulje i ne misliš bar 300km. Dizajn su popravili. Kad bude i cena na mestu prodavaće se, prethodna, generacija je bila skoro pa dzabe.

za Ivan ZG

pre 5 godina

Mislim da je aktuelni Verso,koji ne koristi ni hybrid, ni CVT, već koristi samo fordov 1,5 i 2,0 dizel, i AISIN osmostepeni automatski menjač sa hidrodinamičkim konvertorom, najbolji dokaz koliko su zaista ekonomski isplativi hybridi i uopšte benzinci za ljude koji dosta voze.
Toyota ima i 2,0 hybrid sa 180 ks. Ali, u Verso nije stavila i njega. Već dizela, pa i 2,0 sa 180 ks.
Pametnome dosta.
Na Sprimomitor.de prosečna potrošnja za RAV Hybrid je 8,83.
A aktuelni Verso sa TDCI oko 2,5 litra manje

Ivan ZG

pre 5 godina

Šta sve ovdje neću pročitati? Prvo Toyota koristi dizel motore od PSA koncerna, a onda od Forda???
Nema ni jednih ni drugih. Toyota je znala da ne može proizvesti dizel motor koji bi ispunjavao norme o ispušnim plinovima i da im nije isplativo razvijati nove motore samo za europsko tržište. Zato su potpisali sa BMW-om ugovor o isporuci dizel motora. Rječ je o dizel motorima 1.6 i 2.0. Originalni toyotin motor je ostao samo 1.4 dizel. U suprotnom smjeru je dogovoreno da će Toyota dati BMW-u pristup tehnologiji hibrida.

Avensis je ukinut, a umjesto njega dolazi Camry. Camry je u ovoj generaciji specijalno dorađivan za zahtjevne europske kupce. Motor 2,5 hibrid je savršen. Nudi i snagu i štedljivost. U Srbiji neće biti jako popularan zbog zapremine motora, ali u ostalim zemljama će se odlično prodavati. Camry po ponudi prostora i opremi spada u red A6 i BMW 5, a imat će cijenu kao BMW 3 i A4. Uz to će biti udobniji od svih jer je to oduvijek jedan od najvažnijih aduta Camry-ja.

bora

pre 5 godina

@Milan

Na svaku vest o tojoti daješ iste komentare koji nemaju veze sa istinom. Jedino navodno zaostajanje tojote za evropskom konkurencijom svakim komentarom povećavaš, tako da si dogurao do 50 godina, tako da je, po tebi, korola sa hibridnom tehnologijom na nivou golfa iz 1969 godine, ili nešto slično. Naravno da si hejter.

Dikh tu kava

pre 5 godina

"Limuzina raspolaže prtljažnikom od 471 litra, a karavan od 598 litara." "Učtivo" je pretpostaviti da je zapremina prtljažnog prostora kod HB "slučajno" propuštena da se napomene? Mislim, nije da je nešto mala (361l), ako se u obzir uzme prethodni Focus, ali "šampionskih" 313 l kod 2.0 verzije teško da može da se pobedi.. Pri čemu saglasno testu jednog renomiranog magazina (WhC): "The only car in this class with less rear seat space is the Peugeot 308."
I sam sam uzeo novu Corlollu u razmatranje, planiram da kupim novo vozilo, (još uvek) ne razmatram ni karavan ni limuzinu, ni "Thule", ali stvarno, bre, koji je ovo fazon, napravili ste HB za koga? Samce i "mlade bračne parove"..? Kako može Honda (Civic), i Škoda (Scala) da napravi pristojan prtljažnik, a ne može Toyota? Pri čemu ta 308-ica jeste da ima nazad nula mesta, ali je bar prostor otišao u prtljažnik. A ovde gde je..? Sličan prtljažnik ima jedna Ibica iz klase ispod, o novom Clio-u i da ne govorim, 30 l više.. Stvarno cenim da je nekom ovo nebitno, ali kad počnu panegirici za Toyotu, osnovna mantra je "pouzdanost, pa pouzdanost". I ne bila pouzdana, posebnom sedan sa "state of the art" 1.6 atmosfercem starijim od nekih komentatora ovde.. Ipak najzamorniji je konstantan "sukob" dve koncepcije: USA (ogromne relacije se prelaze) i Evropa (mnogo manje relacije se prelaze), što se kaže, jedni u klin, drugi u ploču. Nemaju bre ljudi iste preferencije "tamo" i "ovde", nema adekvatnog poređenja, pozdrav svima..

Milan

pre 5 godina

Čitajući hejterske komentare, zaključih da samo neznalice voze Tojote. Korola najprodavaniji automobil svih vremena, Kamri najprodavaniji u svojoj klasi, RAV4 lider SUV klase od kad se pojavio... Tojota najprodavaniji brend na svetu, decenijama. Puno je neznalica u svetu definitivno.
(DrN, 17. mart 2019 23:10)

Evo ja nisam nikakav hejter i vozio ssm sve, Hondu, Mazdu, Peugeot, Citroen i Volvo. Prestanite da maglite kroz tu vasu cuvenu Toyotomansku recenicu najprodavaniji na svetu. Koga breee...briga za neku aziju i gde racunaju u prodaju i laka komercijalna vozila za paprike i krompir. Realnost je da se Toyota krece oko 10-og mesta po prodaji u evropi. Dakle na najprobirljivijem i najzahtevnijem trzistu gde je konkurencije velika, e tu je Toyota velika nula.
Izbacuju model na 10 godina i onda jos sa samo jednim motorom, koji je to bezobrazluk ili neimanje pojma kako pratiti konkurenciju sa novim usavrsenim benzinskim i dizel motorima. Evropske marke su po dizajnu i motorizaciji 50 godina otisle napred, Toyote ni na vidiku.

NIKOLA

pre 5 godina

RAV
Ako nisi bot, tebi odmah na poklon da daju novi model RAV4 hibrid,uspeo si da spustiš prosečnu potrošnju pola litre ispod fabričke a skoro litru od najmanje i mogao bi da pomogneš drugima kako da ostvare barem fabričku a ne npr na autu putu gde nema kočenja da im auto troši 9-10 litara.

ciga

pre 5 godina

@Milan
Ironija je što od 100 komentatora možda 3 vozi Toyotu, ostali su samo net prepisivači. Ne računam našu braću u rasejanju koji nam ovde mrse damu kao da su svu pamet sveta odjednom popili.

adi

pre 5 godina

@Eldorado
Ako odemo u tu tvoju Evropu, onda opet nećemo voziti Toyotu jer ni tamo nije baš popularna.Ako pogledaš tu tvoju statistiku uverićeš se i sam.

R

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59. 
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73. 
Održavanje jeftino. 
Motor pouzdan. 
Garancija 10 godina. 
Toyota. 
(RAV, 17. mart 2019 20:23) 

Zašto se ne pohvališ koliko te košta registracija i osiguranje RAV 4 hybrid ? 
Odrali su te na početku, pa se onda vadiš cele godine na potrošnji i jeftinom održavanju; 
pa opet dranje - registracija i osiguranje, pa cele godine štednja ..... itd.
(RAV 5, 18. mart 2019 01:22)

Ali bukvalno.Celu tu razliku u potrosnji izgubi na registraciji.

Adi

pre 5 godina

@Željko
Nisi u pravu. Ne koristi Toyota u sadašnjem Versu PSA dizel, već Ford dizel. Taj 1,5 D-4D i 2,0 D-4D su ti TDCI motori. I jesu odlični. Najbolji. Zato ih Toyota i koristi.

RAV 5

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59.
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73.
Održavanje jeftino.
Motor pouzdan.
Garancija 10 godina.
Toyota.
(RAV, 17. mart 2019 20:23)

Zašto se ne pohvališ koliko te košta registracija i osiguranje RAV 4 hybrid ?
Odrali su te na početku, pa se onda vadiš cele godine na potrošnji i jeftinom održavanju;
pa opet dranje - registracija i osiguranje, pa cele godine štednja ..... itd.

stalno mi kradu nick

pre 5 godina

Camry izgleda super, ali mogli su malo da ga prilagode Evropskom trzitu i uvedu neku drugu opciju motora,posto 2.5 mislim da bas nece ici u Evropi.
Corola standardno dobra, ali smatram da je 17000 pocetna cena prevelima za ovu klasu automobila.
Realno bi bilo da krecu od recimo 14-15000 i islo bi ko blesavo.
Isti slucaj sa Mazdom koju obozavam, ali trojka koja krece od 18 i sestica koja krece od bog zna koliko je stvarno puno i zalaze u neku drugu klasu automobila
p.s. ovi trkaci sto im je uvek malo konja,obrtnog momenta itd. aj ne lozite se. Za normalnu voznju ovo je i vise nego dovoljno, a za vas sto divljate , nije ovo automobil za vas

DrN

pre 5 godina

Čitajući hejterske komentare, zaključih da samo neznalice voze Tojote. Korola najprodavaniji automobil svih vremena, Kamri najprodavaniji u svojoj klasi, RAV4 lider SUV klase od kad se pojavio... Tojota najprodavaniji brend na svetu, decenijama. Puno je neznalica u svetu definitivno.

hm

pre 5 godina

@Toxi_PR

"američko đubre u varijanti Camry"
Šta li si ti rekao i koliko si samo tresnuo, to nije zdravo!
Inače, Camry je auto čiji je enterijer urađen sa Lexus amterijalima. Šteta što će kod nas na putevima verovatno biti vrlo redak jer će potencijalni kupci da merkaju očekivanu uštedu u gorivu sa dodatnim troškovima registracije zbog motora 2.5. A verovatno ni cena mu neće biti mnogo privlačna. Naravno, državi ne pada na pamet da na bilo koji način subvencioniše prodaju hibrida.

Eldorado

pre 5 godina

Mislim da je @Molder ili neko drugi ranije pisao kako su Toyote očajne i kako su Škoda i Mondeo ubili srednju klasu iste.
Sada baš gledam prodajnu statistiku, Camry već godinama na oko 400.000 prodatih godišnje. Sa druge strane, Ford gasi Fusion / Mondeo.

Onda se setim domaćih komentatora i njihove "pljuvačine" prema Toyoti a u najrazvijenijim državama sveta ljudi najviše kupuju iste (iako mogu da priušte gotovo šta hoće).
Puni smo predrasuda, ksenofoba i rasista a hoćemo u Evropu, pa ne ide to tako...

Predrag

pre 5 godina

Pozdrav svim fanovima automibila. Poslednjuh 25 godina vozio mazde kupovao nove fantasticni automobili.Trenutno presao na auris novi black edition,motor 1.6 132 ks fantastican auto. Za sve zainteresovane oko cene servisa mogu reci sledece , prosecna cena tojotinih servisa za 10 godina mislim da je 125 eura.Ako gresim imate podatke na njihovom sajtu pod stavkama servisi. U odnosu na mazdu jeftinije za jedno 30 do 40 eura po servisu. Ali to je iz razloga tojota je veca kompanija i samim tim je i ponuda servisa jeftinija. Kupujte auto kad ga probate na test voznji koji vam legne taj kupite. Nemojte citati svasta sami se uverite u ono sto zelite kupiti. Tek kada kupite iznesite svoje misljenje ali budite iskreni. Toliko od mene ja sam vam danas rekao moja zapazanja .

Željko

pre 5 godina

"Zeljko gde si sanjao da toyota koristi 1.5 hdi i taj drugi isto psa od 180 konja? Jel ti opet znas nesto sto niko ne zna? ...
Sta ce biti sledece, ja iskreno ne mogu ni da predpostavi posto si jako kreativan i uporan u svom neznanju!"
(Oskar S100D Toronto, 17. mart 2019 20:00)

Da li je moguće da Vi prodajni savetnici Toyote u Srbiji ne znate da aktuelni Verso koristi PSA BlueHDI dizel motore, u verzijama 1,5 od 120 ks, 2,0 od 150 i 2,0 od 177 ks (poslednji samo u kombinaciji sa EAT8 menjačem)?
Kako možete da kvalitetno radite Vaš posao, a da ne znate ništa o onome što prodajete?
To Vam je u ponudi i u Srbiji: http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/proace_verso.pdf?_ga=2.201799441.1232802510.1552684369-1951535137.1550864144&_gac=1.212150816.1551550867.EAIaIQobChMI8OTIn4nk4AIVD_N3Ch39SwLZEAEYASAAEgKwzvD_BwE
Mada, u Srbiji ne pišete i vrstu menjača uz HDI 177, ali, svuda okolo pišu:http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik_vozil/cenik_proace_verso.pdf?_ga=2.57054569.2136235111.1552855275-22169625.1551032093
To su Vam ti hvaljeni "Toyota" motori. Samo što na sajtu Toyota.rs nemate troškovnike održavanja za Euro 6d BlueHDI motore, već za Euro 6b (1,6 HDI nije Euro 6d,a njega imate)

Nele

pre 5 godina

@Željko, zamolio bih da nam svima date link ili izvor odakle ste saznali da toliko naplaćuju filter klime. Da se i mi uverimo, da ne ispadne verujte mi na rec ja tsi vozim a znam i cene za toyotu.

RAV

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59.
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73.
Održavanje jeftino.
Motor pouzdan.
Garancija 10 godina.
Toyota.

Oskar S100D Toronto

pre 5 godina

Zeljko gde si sanjao da toyota koristi 1.5 hdi i taj drugi isto psa od 180 konja? Jel ti opet znas nesto sto niko ne zna? Opet si vozio oktaviju 1.5 tsi 2014 kada se ona nije ni proizvodila. Ajde nemoj da se brukas i izmisljas vise, barem budi pametan pa prvo proveri na internetu koji se sve to motori nude, jer ti se ovakve stvari cesto desavaju. Toliko vremena provodis ovde a nemas elementarnog pojma o kolima. Filter klime za chr-a 103 evra???? a cena servisa kada se on menje 215 evra (gde se menja ulje motora, svi filteri, kociona tecnost, pomenuti filter...). Ajde sto izmisljas da filter klime kosta 103€ ali da toyota ne nudi cenu odrzavanja za automobile koji koriste 1.5hdi motor to je vec zabrinjavajuce. Sta ce biti sledece, ja iskreno ne mogu ni da predpostavi posto si jako kreativan i uporan u svom neznanju!

HanSolo

pre 5 godina

Dakle ubili Avensis i donese nam americko djubre u varianti Camry, a isto sa Auris koja sada je opet Corolla. Toyota ne zna sta radi, jednino u USA ima prodajrle jer su cene niske, Evropa mu nije zanimljivo vise pa importiraju od USA.
(Toxic_PR, 17. mart 2019 12:05)

Neznaš o čemu pričaš.. Camry je izuzetan auto.. Tako se dobro prodaje u Americi da jednostavno nemaju kapasitet i za većinu Evrope..

grabs popcorn

pre 5 godina

(Stefan, 17. mart 2019 19:11)

Lepota je u oku posmatrača. Šta je tebi ružno nekome je lepo. Meni se ne svidja peugeotov dizajn enterijera, to ne znači da se nikome me svidja.

Stefan

pre 5 godina

Kvalitet im je nesporan i ta te pare su odlična kupovina, ali stvarno su im mnogo ružni modeli. Pretpostavljam da mnogima to nije važno, ali ima i nas koji na to obraćamo pažnju. Stvarno mislim da bi ubuduće mogli da se malo više posvete tome

www

pre 5 godina

Željko@ Idi do Toyota salona i traži da ti daju plan troškova održavanja do 100.000 km za recimo Corollu i iznenadi ćeš se. Inače htedoh da kupim novu Toyotu Corollu sedan ali je u Srbiji nude u nehybrid varijanti samo sa starim 1.6l atmo benzincem i smatram da je ipak cena previsoka bez obzira na dobru opremu.

Željko

pre 5 godina

"... sta sve obuhvata i servis. intervale za sve modele iz ponude... ajde malo mucnite glavama nemojte da se svaki put upecate na iste fore ..."
(Rile, 17. mart 2019 17:38)

Pa ni na sajtu Toyote nemaš preporučene cenovnike održavanja za barem polovinu Toyota modela i motora. Možda i više nedostaje.Tu ne mislim samo na Toyota ili BMW dizel motore, već nemate ni za sve aktuelne PSA dizel motore koje Toyota trenutno koristi (imate, recimo, za 1,6 BlueHDI (koji sa uključenim Ad Blue aditivom na 120 kkm košta za održavanje dosta manje od CHR 1,2), a nemate ni za novi 1,5 Blue HDI, kao ni za BlueHDI 180, koje Toyota sada koristi i prodaje). A nemate ni za sve Toyota benzinske motore (pa ni za bilo koji motor nove Corolle). Što to sve krijete? Je li i njima filter klime 103 evra kao za CHR? A meni na škodi filtere vazduha i klime menjaju na svakih 15 kkm, pa mi za TSI opet košta dosta manje održavanje nego za Toyote kojima te filtere plan predvidja za zamenu na sveke 4 i 2 godine ili 60 i 30 hiljada.Toyota baš odvaljuje uši sa cenema.Kia i Hyundai su super povoljni sa cenama servisa u odnosu na Toyotu.

Batica

pre 5 godina

@Čika Ranko
Postoji Google analitics,šta mislite da je najviše pretraživano dok je trajala relativno skorašnja afera jedne domaće pevaljke?Ako se trudite da pišete neke činjenice onda to svakako nema veze sa brojem internet pretraga,prijatan dan.

Rile

pre 5 godina

Dokle vise bre ljudi da izmisljate i da lazete da je tojdza ovakva ili onakva, pa svi znaju da su najkvalitetniji i da su ubedljivo najisplativiji za posedovanje. Kao skup servis i te fore, pa sto niko sem tojote ne izbaci koliko kosta servis, sta sve obuhvata i servis. intervale za sve modele iz ponude. Ovde mnogi ljudi nikada i nisu bili u ovlascenom pa im bilo koje cene izgledaju astronomske. Mene zanima sto npr skoda, vw, seat, itd nisu izbacili cene servisa sta obuhvataju i na koliko se radi sta... ajde malo mucnite glavama nemojte da se svaki put upecate na iste fore

zoltan saki

pre 5 godina

Na zapadu nista novo, toyota dominira a botovi diskredituju na sve nacine bez novih ideja i sa velikom tugom jer srbi privatni kupci (ne firme) procentualno najvise kupuju bas toyotu, sa velikim trendom rasta. Dzabe trosite tastature i gubite vreme ljudi su shvatili i ne zele vise da ih sisaju nemacke varalice i derikoze koji prodaju maglu i lazu narod!

Pavle

pre 5 godina

Kada pogledate koje obrtne momente nude novi turbo motori 1,3 iz renoa ili fiata, kao i 1,2 iz PSA, toyotin 1,2 sa 185 Nm je baš inferioran pa i u odnosu na hondin 1,0 ili 1,0 TSI.

coki

pre 5 godina

Zvanicno, najprodavaniji automobil svih vremena, je Tojota Korola! To je cinjenica, a vi sad komentarisite da je ruzna, slaba, dosadna, ili sta vec! U Americi su taksisti masovno presli na Tojotu Cemri, a sigurno to nisu uradili zato sto je to los auto! Da imam toliko novaca, to bi bio moj izbor!

rog

pre 5 godina

Zasto ovaj proizvodjac ne nudi kupcima moderne benzinske i dizel motore to samo oni znaju ili mozda ne znaju da naprave. Poslednjih godina su uzeli od BMWa 2 dizela 1.6 i 2.0 u najslabijoj verziji od 143 konja kojih se BMW davno odrekao i usavrsio nove iste zapremine. Benzince takodje nemaju, pogotovo ne moderne sa turbinama kao svi drugi sto nude. Valjda kupac za svoje pare treba da bira i ima mogucnost izbora.
(Djomla, 17. mart 2019 14:11)

Ma sigurno ne znaju da naprave, mora da je to.

Čika Ranko

pre 5 godina

@Batica
Dragi Batice - naravno, svako ima pravo na svoje vidjenje stvari, a i o ukusima se ne raspravlja.
Svako ima svoj razlog za izbor automobila.
Medjutim, činjenica je da se u daleko težim uslovima eksploatacije, pokazuje koji proizvodjač može tempo i da izdrži.
I koliko to košta vozača, počev od kupovine pa do održavanja i pouzdanosti.
A i članak nedavno postavljen na B92 dosta toga govori:
https://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2018&mm=11&nav_id=1464909
Recimo, najviše interesovanja za BMW pokazali su korisnici Interneta u Srbiji kao i u susednim zemljama: BiH, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji, Ukrajini, ali i u nekim zemljama Afrike (Libija, Egipat, Bocvana) i Azije (Liban,Turkmestan, Tadžikistan, Irak, itd.).
VW se naviše guglovao u Španiji, Italiji, Rumuniji, Belorusiji.
U više zemalja se recimo, guglovao Hyndai...
Prema mapi, Toyota se najviše pretraživala u SAD, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Islandu, Finskoj, Južnoj Africi, Filipinima... Svuda tamo gde su uslovi eksploatacije surovi i gde se taj brend dobro pokazao.
Kao i uvek, slika govori više od reči.

Milan

pre 5 godina

Ove korole mi nisu bas definisane to jest motori 1.8 120konja relativno slab, a 2.0 bas dosta konja 180. Nema nista izmedju da bude prava mera tipa 150 konja.
(Prosjecni_seljacina, 17. mart 2019 11:40)

Tih kako ti kazes bas dosta 180 atmosferskih konja je u stvarnosti kao konkurencija sto nudi mali turbo 1.2 motori od 130 konja, tako je upredivo, cak su i ti mali turbo motori od 130 konja zivlji i bolje se voze od tih 180 bas dosta konja samo na papiru.
Tako da i tih 180 konja to ti je pandan konkurentskim najslabijim motorima tj ulsznim. Tako da Toyota nema na zalost nista ozbiljno da ponudi kao konkurencija.

Batica

pre 5 godina

@Čika Ranko
Meni automobil nije samo nešto što me prevozi od tačke A do tačke B i dokle god budem vozio to će biti tako,to što Vi imate takvo mišljenje je skroz u redu ali nemojte smatrati da ste u pravu,ima nas mnogo koji ne misle tako.

Djomla

pre 5 godina

Posle 20 godina setila se Toyota da koooonacno ponudi evropskom kupcu jednu veliku porodicnu limuzinu. Samo to ne bi bila Toyota kad ne bi zabrljali u necemu, pazite sad, imate mogucnost izbora SAMO jednog motora i to nekakvog hibrida, pa ti potencijalni kupcu odluci. Sta uzeti ovog hibrida skromnih performansi ili neki model od konkurencije u izboru velikog broja motora koji se krecu u velikom broju benzina i dizela sa snagom od 130 do 300+ konja.
Zasto ovaj proizvodjac ne nudi kupcima moderne benzinske i dizel motore to samo oni znaju ili mozda ne znaju da naprave. Poslednjih godina su uzeli od BMWa 2 dizela 1.6 i 2.0 u najslabijoj verziji od 143 konja kojih se BMW davno odrekao i usavrsio nove iste zapremine. Benzince takodje nemaju, pogotovo ne moderne sa turbinama kao svi drugi sto nude. Valjda kupac za svoje pare treba da bira i ima mogucnost izbora.

Cika Gile

pre 5 godina

@Toxic koji si ti to strucnjak da Toyotu nazivas Americko djubre?
Malo se informisi prije nego pocnes da lupas gluposti.Sta mislis zasto ogromna vecina taxista u Americi i Kanadi voze Camry?Da li mislis zbog potrosnje,ili je u pitanju nesto drugo?I sam vozim Camry presao 280.000 osim redovnog odrzavanja nisam jos ni sijalicu promijenio a da nekazem nesta drugo!A moja supruga vozi Audi4,kcerka Golfa,njih dvije nemaju dolara u dzepu sve ostavise kod automehanicara.Japanac jednom,Japanec za uvijek!

Čika Ranko

pre 5 godina

Na američkom tržištu Tojota je u samom vrhu poslednjih bar 30-tak godina.
Neko ovde reče da su Toyote jeftine u Sev. Americi ali nije baš tako jednostavno- jesu pristupačne zbog naših boljih primanja ali se ne može reći da su jednostavno - jeftine.
Ovde (Kanada) se kola arče mnogo intenzivnije nego u Evropi, gde ima manje soli zimi po ulicama, svakodnevne distance su neuporedivo manje (automobili se ovde intenzivnije eksploatišu), gužve u gradovima u vreme špica su neuporedivo veće...
Takodje, Toyote i recimo Honde drže cenu i kad su polovne, jer su dokazani po pouzdanosti i kvalitetu, za razumnu cenu. A to je ono što prosečnog Kanadjanina / Amerikanca interesuje. Auto je ovde potrošna stvar za većinu, ne nešto čime se pokazuješ po mahali.
U Kanadi je čini mi se, novi RAV4 možda i jeftiniji nego u Srbiji, što je posledica toga da je Srbija usvojila EU smernice za carine na ne-evropske proizvodjače.
Tužno.
A kada je reč o troškovima održavanja, samo bacite pogled na tabelu na ovom linku:
https://www.yourmechanic.com/article/the-most-and-least-expensive-cars-to-maintain-by-maddy-martin
Recimo Toyotin luksuzni brend Lexus, koji je dokazano u praksi, prešišao sve luksuzne Evropljane po kvalitetu izrade i pouzdanosti, je na samom dnu liste po troškovima održavanja... Znam da će sad neki fanatici, zaljubljenici u nemačke brendove da skoče ali shvatite ljudi - kola su samo potrošna roba, prevoz od A do B. Nisu zamena za veći polni organ

#77

pre 5 godina

Bas se prolepsala ova Toyota, najzad!
Samo iskreno, ja jos uvek nisam pobornik ove hibridizacije i elektrifikacije, tako da mislim da su mogli nesto ipak i da urade sa konzervativnim motorom...Svakako veliki plus za Toyotu.

Toxic_PR

pre 5 godina

Dakle ubili Avensis i donese nam americko djubre u varianti Camry, a isto sa Auris koja sada je opet Corolla. Toyota ne zna sta radi, jednino u USA ima prodajrle jer su cene niske, Evropa mu nije zanimljivo vise pa importiraju od USA.

Ostao ovde

pre 5 godina

Benzinac i to atmosferski 2.0 sa 177ks i obrtnim momentom od 208 nm u vozilu koje ima skoro 2t da trosi 5.6lit.???!!!
Da li neko veruje u ovo.Da je hibrid pa i nekako.Pa da je turbo benzinac ne bi mogao tako malo da trosi.Treba dodati bar jos 3 do 4 litre.

Ivan

pre 5 godina

Toyota pravi super automobile, kvalitetne i pouzdane koji jako dugo traju i slabo se kvare. Zato su najveci pojedinacni proizvodjac vec skoro dve decenije i suvereni nosilac najpouzdanijeg brenda. Pored svega toga jako je smesno videti komentare koji pojedini citaoci konstantno ostavljaju ovde i dezavujisu normalan svet.

kovac

pre 5 godina

Volim automobile i dosta pratim sta se tu desava. Kada sam se skoro posle 5 godina nedolazenja u srbiju i beograd konacno ponovo vratio, jako me je iznenadila slika na ulicama. Gde sam video dosta toyota natocito yarisa i chr-a, promenili su ljudi ovde malo rezon izgleda i poceli vise da cene kod brenda prave vrednosti, odnosno da nisu rob svog automobila vec da im je auto verni sluga koji ne izdaje nikada. Neko ko nije imao toyotu me nece razumeti, a oni koji je imaju znaju sta pricam. Pozdrav

Mazda 6 Driver

pre 5 godina

Za mene je ovaj Camry vise nego interesantan, ali ne u formi limuzine, vise volim karavane. Nadam se da ce kasnije biti i karavan u ponudi. Iako sam ljubitelj dizel motora svidjaju mi se ovi hibridi jer su ekonomicni a jako snazni. Jos kad bi Toyota ponudila 4x4 WD Camry verziju tesko bi mu odoleo.

NemanjaBB

pre 5 godina

Uboli sa dizajnom!
O kvalitetu ne bih, po tome je poznata.
Voleo bih samo videti i novi 2.0 benzin sa 175ks u Kamriju. U Koroli ce biti 2.0 hibrid, ne znam da l8 ce i bez elektro..
Novi Rav4, vec sam video jednog na BiH tablicama...odlican! ?

Prosjecni_seljacina

pre 5 godina

Ove korole mi nisu bas definisane to jest motori 1.8 120konja relativno slab, a 2.0 bas dosta konja 180. Nema nista izmedju da bude prava mera tipa 150 konja.

pčelica Pavo

pre 5 godina

Začudih se kada na sajtu Toyota.rs videh cenovnike održavanja i da manje košta redovno održavanje za Toyotu sa PSA BlueHDI motorom (Proace Verso 1,6 D-4D) nego li za benzinca 1,2 u C-HR-u.
A taj benzinac dolazi i u ovoj Corolli.
A dileri Toyote nam stalno kao prednost Toyota motora navode nisku cenu održavanja. Ono ... I jeste. Ali ...
Doduše, sve su to samo od strane uvoznika "preporučene cene" održavanja.

Poz iz BG-a

pre 5 godina

Toyote postaju sve lepše i lepše, ali mi se eneterijer ne sviđa. Više volim Volkswagenov dizajn, ali reći da je VW bolji od Toyote ili Toyota od VW je besmislica. Kvalitet je na podjednakom nivou, tehnologija malo bolja u VW ali je Toyota dugotrajnija i manje kvarna, o dizajnu ne treba trošiti reči tu svako ima svoj ukus, ali mislim da su ova 2 brenda uz Mazdu daleko iznad ostalih ne-premijum brendova.

хаџија

pre 5 godina

А ја чеко сајамску акцију. А цене ки током године.
Сајамске акције, још једна србска Превара

kovac

pre 5 godina

Volim automobile i dosta pratim sta se tu desava. Kada sam se skoro posle 5 godina nedolazenja u srbiju i beograd konacno ponovo vratio, jako me je iznenadila slika na ulicama. Gde sam video dosta toyota natocito yarisa i chr-a, promenili su ljudi ovde malo rezon izgleda i poceli vise da cene kod brenda prave vrednosti, odnosno da nisu rob svog automobila vec da im je auto verni sluga koji ne izdaje nikada. Neko ko nije imao toyotu me nece razumeti, a oni koji je imaju znaju sta pricam. Pozdrav

Čika Ranko

pre 5 godina

Na američkom tržištu Tojota je u samom vrhu poslednjih bar 30-tak godina.
Neko ovde reče da su Toyote jeftine u Sev. Americi ali nije baš tako jednostavno- jesu pristupačne zbog naših boljih primanja ali se ne može reći da su jednostavno - jeftine.
Ovde (Kanada) se kola arče mnogo intenzivnije nego u Evropi, gde ima manje soli zimi po ulicama, svakodnevne distance su neuporedivo manje (automobili se ovde intenzivnije eksploatišu), gužve u gradovima u vreme špica su neuporedivo veće...
Takodje, Toyote i recimo Honde drže cenu i kad su polovne, jer su dokazani po pouzdanosti i kvalitetu, za razumnu cenu. A to je ono što prosečnog Kanadjanina / Amerikanca interesuje. Auto je ovde potrošna stvar za većinu, ne nešto čime se pokazuješ po mahali.
U Kanadi je čini mi se, novi RAV4 možda i jeftiniji nego u Srbiji, što je posledica toga da je Srbija usvojila EU smernice za carine na ne-evropske proizvodjače.
Tužno.
A kada je reč o troškovima održavanja, samo bacite pogled na tabelu na ovom linku:
https://www.yourmechanic.com/article/the-most-and-least-expensive-cars-to-maintain-by-maddy-martin
Recimo Toyotin luksuzni brend Lexus, koji je dokazano u praksi, prešišao sve luksuzne Evropljane po kvalitetu izrade i pouzdanosti, je na samom dnu liste po troškovima održavanja... Znam da će sad neki fanatici, zaljubljenici u nemačke brendove da skoče ali shvatite ljudi - kola su samo potrošna roba, prevoz od A do B. Nisu zamena za veći polni organ

хаџија

pre 5 godina

А ја чеко сајамску акцију. А цене ки током године.
Сајамске акције, још једна србска Превара

Cika Gile

pre 5 godina

@Toxic koji si ti to strucnjak da Toyotu nazivas Americko djubre?
Malo se informisi prije nego pocnes da lupas gluposti.Sta mislis zasto ogromna vecina taxista u Americi i Kanadi voze Camry?Da li mislis zbog potrosnje,ili je u pitanju nesto drugo?I sam vozim Camry presao 280.000 osim redovnog odrzavanja nisam jos ni sijalicu promijenio a da nekazem nesta drugo!A moja supruga vozi Audi4,kcerka Golfa,njih dvije nemaju dolara u dzepu sve ostavise kod automehanicara.Japanac jednom,Japanec za uvijek!

Ivan

pre 5 godina

Toyota pravi super automobile, kvalitetne i pouzdane koji jako dugo traju i slabo se kvare. Zato su najveci pojedinacni proizvodjac vec skoro dve decenije i suvereni nosilac najpouzdanijeg brenda. Pored svega toga jako je smesno videti komentare koji pojedini citaoci konstantno ostavljaju ovde i dezavujisu normalan svet.

RAV

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59.
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73.
Održavanje jeftino.
Motor pouzdan.
Garancija 10 godina.
Toyota.

Poz iz BG-a

pre 5 godina

Toyote postaju sve lepše i lepše, ali mi se eneterijer ne sviđa. Više volim Volkswagenov dizajn, ali reći da je VW bolji od Toyote ili Toyota od VW je besmislica. Kvalitet je na podjednakom nivou, tehnologija malo bolja u VW ali je Toyota dugotrajnija i manje kvarna, o dizajnu ne treba trošiti reči tu svako ima svoj ukus, ali mislim da su ova 2 brenda uz Mazdu daleko iznad ostalih ne-premijum brendova.

coki

pre 5 godina

Zvanicno, najprodavaniji automobil svih vremena, je Tojota Korola! To je cinjenica, a vi sad komentarisite da je ruzna, slaba, dosadna, ili sta vec! U Americi su taksisti masovno presli na Tojotu Cemri, a sigurno to nisu uradili zato sto je to los auto! Da imam toliko novaca, to bi bio moj izbor!

Mazda 6 Driver

pre 5 godina

Za mene je ovaj Camry vise nego interesantan, ali ne u formi limuzine, vise volim karavane. Nadam se da ce kasnije biti i karavan u ponudi. Iako sam ljubitelj dizel motora svidjaju mi se ovi hibridi jer su ekonomicni a jako snazni. Jos kad bi Toyota ponudila 4x4 WD Camry verziju tesko bi mu odoleo.

Rile

pre 5 godina

Dokle vise bre ljudi da izmisljate i da lazete da je tojdza ovakva ili onakva, pa svi znaju da su najkvalitetniji i da su ubedljivo najisplativiji za posedovanje. Kao skup servis i te fore, pa sto niko sem tojote ne izbaci koliko kosta servis, sta sve obuhvata i servis. intervale za sve modele iz ponude. Ovde mnogi ljudi nikada i nisu bili u ovlascenom pa im bilo koje cene izgledaju astronomske. Mene zanima sto npr skoda, vw, seat, itd nisu izbacili cene servisa sta obuhvataju i na koliko se radi sta... ajde malo mucnite glavama nemojte da se svaki put upecate na iste fore

zoltan saki

pre 5 godina

Na zapadu nista novo, toyota dominira a botovi diskredituju na sve nacine bez novih ideja i sa velikom tugom jer srbi privatni kupci (ne firme) procentualno najvise kupuju bas toyotu, sa velikim trendom rasta. Dzabe trosite tastature i gubite vreme ljudi su shvatili i ne zele vise da ih sisaju nemacke varalice i derikoze koji prodaju maglu i lazu narod!

Ostao ovde

pre 5 godina

Benzinac i to atmosferski 2.0 sa 177ks i obrtnim momentom od 208 nm u vozilu koje ima skoro 2t da trosi 5.6lit.???!!!
Da li neko veruje u ovo.Da je hibrid pa i nekako.Pa da je turbo benzinac ne bi mogao tako malo da trosi.Treba dodati bar jos 3 do 4 litre.

HanSolo

pre 5 godina

Dakle ubili Avensis i donese nam americko djubre u varianti Camry, a isto sa Auris koja sada je opet Corolla. Toyota ne zna sta radi, jednino u USA ima prodajrle jer su cene niske, Evropa mu nije zanimljivo vise pa importiraju od USA.
(Toxic_PR, 17. mart 2019 12:05)

Neznaš o čemu pričaš.. Camry je izuzetan auto.. Tako se dobro prodaje u Americi da jednostavno nemaju kapasitet i za većinu Evrope..

NemanjaBB

pre 5 godina

Uboli sa dizajnom!
O kvalitetu ne bih, po tome je poznata.
Voleo bih samo videti i novi 2.0 benzin sa 175ks u Kamriju. U Koroli ce biti 2.0 hibrid, ne znam da l8 ce i bez elektro..
Novi Rav4, vec sam video jednog na BiH tablicama...odlican! ?

pčelica Pavo

pre 5 godina

Začudih se kada na sajtu Toyota.rs videh cenovnike održavanja i da manje košta redovno održavanje za Toyotu sa PSA BlueHDI motorom (Proace Verso 1,6 D-4D) nego li za benzinca 1,2 u C-HR-u.
A taj benzinac dolazi i u ovoj Corolli.
A dileri Toyote nam stalno kao prednost Toyota motora navode nisku cenu održavanja. Ono ... I jeste. Ali ...
Doduše, sve su to samo od strane uvoznika "preporučene cene" održavanja.

rog

pre 5 godina

Zasto ovaj proizvodjac ne nudi kupcima moderne benzinske i dizel motore to samo oni znaju ili mozda ne znaju da naprave. Poslednjih godina su uzeli od BMWa 2 dizela 1.6 i 2.0 u najslabijoj verziji od 143 konja kojih se BMW davno odrekao i usavrsio nove iste zapremine. Benzince takodje nemaju, pogotovo ne moderne sa turbinama kao svi drugi sto nude. Valjda kupac za svoje pare treba da bira i ima mogucnost izbora.
(Djomla, 17. mart 2019 14:11)

Ma sigurno ne znaju da naprave, mora da je to.

Čika Ranko

pre 5 godina

@Batica
Dragi Batice - naravno, svako ima pravo na svoje vidjenje stvari, a i o ukusima se ne raspravlja.
Svako ima svoj razlog za izbor automobila.
Medjutim, činjenica je da se u daleko težim uslovima eksploatacije, pokazuje koji proizvodjač može tempo i da izdrži.
I koliko to košta vozača, počev od kupovine pa do održavanja i pouzdanosti.
A i članak nedavno postavljen na B92 dosta toga govori:
https://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2018&mm=11&nav_id=1464909
Recimo, najviše interesovanja za BMW pokazali su korisnici Interneta u Srbiji kao i u susednim zemljama: BiH, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji, Ukrajini, ali i u nekim zemljama Afrike (Libija, Egipat, Bocvana) i Azije (Liban,Turkmestan, Tadžikistan, Irak, itd.).
VW se naviše guglovao u Španiji, Italiji, Rumuniji, Belorusiji.
U više zemalja se recimo, guglovao Hyndai...
Prema mapi, Toyota se najviše pretraživala u SAD, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Islandu, Finskoj, Južnoj Africi, Filipinima... Svuda tamo gde su uslovi eksploatacije surovi i gde se taj brend dobro pokazao.
Kao i uvek, slika govori više od reči.

grabs popcorn

pre 5 godina

(Stefan, 17. mart 2019 19:11)

Lepota je u oku posmatrača. Šta je tebi ružno nekome je lepo. Meni se ne svidja peugeotov dizajn enterijera, to ne znači da se nikome me svidja.

Predrag

pre 5 godina

Pozdrav svim fanovima automibila. Poslednjuh 25 godina vozio mazde kupovao nove fantasticni automobili.Trenutno presao na auris novi black edition,motor 1.6 132 ks fantastican auto. Za sve zainteresovane oko cene servisa mogu reci sledece , prosecna cena tojotinih servisa za 10 godina mislim da je 125 eura.Ako gresim imate podatke na njihovom sajtu pod stavkama servisi. U odnosu na mazdu jeftinije za jedno 30 do 40 eura po servisu. Ali to je iz razloga tojota je veca kompanija i samim tim je i ponuda servisa jeftinija. Kupujte auto kad ga probate na test voznji koji vam legne taj kupite. Nemojte citati svasta sami se uverite u ono sto zelite kupiti. Tek kada kupite iznesite svoje misljenje ali budite iskreni. Toliko od mene ja sam vam danas rekao moja zapazanja .

#77

pre 5 godina

Bas se prolepsala ova Toyota, najzad!
Samo iskreno, ja jos uvek nisam pobornik ove hibridizacije i elektrifikacije, tako da mislim da su mogli nesto ipak i da urade sa konzervativnim motorom...Svakako veliki plus za Toyotu.

Oskar S100D Toronto

pre 5 godina

Zeljko gde si sanjao da toyota koristi 1.5 hdi i taj drugi isto psa od 180 konja? Jel ti opet znas nesto sto niko ne zna? Opet si vozio oktaviju 1.5 tsi 2014 kada se ona nije ni proizvodila. Ajde nemoj da se brukas i izmisljas vise, barem budi pametan pa prvo proveri na internetu koji se sve to motori nude, jer ti se ovakve stvari cesto desavaju. Toliko vremena provodis ovde a nemas elementarnog pojma o kolima. Filter klime za chr-a 103 evra???? a cena servisa kada se on menje 215 evra (gde se menja ulje motora, svi filteri, kociona tecnost, pomenuti filter...). Ajde sto izmisljas da filter klime kosta 103€ ali da toyota ne nudi cenu odrzavanja za automobile koji koriste 1.5hdi motor to je vec zabrinjavajuce. Sta ce biti sledece, ja iskreno ne mogu ni da predpostavi posto si jako kreativan i uporan u svom neznanju!

Stefan

pre 5 godina

Kvalitet im je nesporan i ta te pare su odlična kupovina, ali stvarno su im mnogo ružni modeli. Pretpostavljam da mnogima to nije važno, ali ima i nas koji na to obraćamo pažnju. Stvarno mislim da bi ubuduće mogli da se malo više posvete tome

Nele

pre 5 godina

@Željko, zamolio bih da nam svima date link ili izvor odakle ste saznali da toliko naplaćuju filter klime. Da se i mi uverimo, da ne ispadne verujte mi na rec ja tsi vozim a znam i cene za toyotu.

Milan

pre 5 godina

Ove korole mi nisu bas definisane to jest motori 1.8 120konja relativno slab, a 2.0 bas dosta konja 180. Nema nista izmedju da bude prava mera tipa 150 konja.
(Prosjecni_seljacina, 17. mart 2019 11:40)

Tih kako ti kazes bas dosta 180 atmosferskih konja je u stvarnosti kao konkurencija sto nudi mali turbo 1.2 motori od 130 konja, tako je upredivo, cak su i ti mali turbo motori od 130 konja zivlji i bolje se voze od tih 180 bas dosta konja samo na papiru.
Tako da i tih 180 konja to ti je pandan konkurentskim najslabijim motorima tj ulsznim. Tako da Toyota nema na zalost nista ozbiljno da ponudi kao konkurencija.

hm

pre 5 godina

@Toxi_PR

"američko đubre u varijanti Camry"
Šta li si ti rekao i koliko si samo tresnuo, to nije zdravo!
Inače, Camry je auto čiji je enterijer urađen sa Lexus amterijalima. Šteta što će kod nas na putevima verovatno biti vrlo redak jer će potencijalni kupci da merkaju očekivanu uštedu u gorivu sa dodatnim troškovima registracije zbog motora 2.5. A verovatno ni cena mu neće biti mnogo privlačna. Naravno, državi ne pada na pamet da na bilo koji način subvencioniše prodaju hibrida.

bora

pre 5 godina

@Milan

Na svaku vest o tojoti daješ iste komentare koji nemaju veze sa istinom. Jedino navodno zaostajanje tojote za evropskom konkurencijom svakim komentarom povećavaš, tako da si dogurao do 50 godina, tako da je, po tebi, korola sa hibridnom tehnologijom na nivou golfa iz 1969 godine, ili nešto slično. Naravno da si hejter.

www

pre 5 godina

Željko@ Idi do Toyota salona i traži da ti daju plan troškova održavanja do 100.000 km za recimo Corollu i iznenadi ćeš se. Inače htedoh da kupim novu Toyotu Corollu sedan ali je u Srbiji nude u nehybrid varijanti samo sa starim 1.6l atmo benzincem i smatram da je ipak cena previsoka bez obzira na dobru opremu.

Eldorado

pre 5 godina

Mislim da je @Molder ili neko drugi ranije pisao kako su Toyote očajne i kako su Škoda i Mondeo ubili srednju klasu iste.
Sada baš gledam prodajnu statistiku, Camry već godinama na oko 400.000 prodatih godišnje. Sa druge strane, Ford gasi Fusion / Mondeo.

Onda se setim domaćih komentatora i njihove "pljuvačine" prema Toyoti a u najrazvijenijim državama sveta ljudi najviše kupuju iste (iako mogu da priušte gotovo šta hoće).
Puni smo predrasuda, ksenofoba i rasista a hoćemo u Evropu, pa ne ide to tako...

Toxic_PR

pre 5 godina

Dakle ubili Avensis i donese nam americko djubre u varianti Camry, a isto sa Auris koja sada je opet Corolla. Toyota ne zna sta radi, jednino u USA ima prodajrle jer su cene niske, Evropa mu nije zanimljivo vise pa importiraju od USA.

Djomla

pre 5 godina

Posle 20 godina setila se Toyota da koooonacno ponudi evropskom kupcu jednu veliku porodicnu limuzinu. Samo to ne bi bila Toyota kad ne bi zabrljali u necemu, pazite sad, imate mogucnost izbora SAMO jednog motora i to nekakvog hibrida, pa ti potencijalni kupcu odluci. Sta uzeti ovog hibrida skromnih performansi ili neki model od konkurencije u izboru velikog broja motora koji se krecu u velikom broju benzina i dizela sa snagom od 130 do 300+ konja.
Zasto ovaj proizvodjac ne nudi kupcima moderne benzinske i dizel motore to samo oni znaju ili mozda ne znaju da naprave. Poslednjih godina su uzeli od BMWa 2 dizela 1.6 i 2.0 u najslabijoj verziji od 143 konja kojih se BMW davno odrekao i usavrsio nove iste zapremine. Benzince takodje nemaju, pogotovo ne moderne sa turbinama kao svi drugi sto nude. Valjda kupac za svoje pare treba da bira i ima mogucnost izbora.

stalno mi kradu nick

pre 5 godina

Camry izgleda super, ali mogli su malo da ga prilagode Evropskom trzitu i uvedu neku drugu opciju motora,posto 2.5 mislim da bas nece ici u Evropi.
Corola standardno dobra, ali smatram da je 17000 pocetna cena prevelima za ovu klasu automobila.
Realno bi bilo da krecu od recimo 14-15000 i islo bi ko blesavo.
Isti slucaj sa Mazdom koju obozavam, ali trojka koja krece od 18 i sestica koja krece od bog zna koliko je stvarno puno i zalaze u neku drugu klasu automobila
p.s. ovi trkaci sto im je uvek malo konja,obrtnog momenta itd. aj ne lozite se. Za normalnu voznju ovo je i vise nego dovoljno, a za vas sto divljate , nije ovo automobil za vas

RAV 5

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59.
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73.
Održavanje jeftino.
Motor pouzdan.
Garancija 10 godina.
Toyota.
(RAV, 17. mart 2019 20:23)

Zašto se ne pohvališ koliko te košta registracija i osiguranje RAV 4 hybrid ?
Odrali su te na početku, pa se onda vadiš cele godine na potrošnji i jeftinom održavanju;
pa opet dranje - registracija i osiguranje, pa cele godine štednja ..... itd.

R

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59. 
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73. 
Održavanje jeftino. 
Motor pouzdan. 
Garancija 10 godina. 
Toyota. 
(RAV, 17. mart 2019 20:23) 

Zašto se ne pohvališ koliko te košta registracija i osiguranje RAV 4 hybrid ? 
Odrali su te na početku, pa se onda vadiš cele godine na potrošnji i jeftinom održavanju; 
pa opet dranje - registracija i osiguranje, pa cele godine štednja ..... itd.
(RAV 5, 18. mart 2019 01:22)

Ali bukvalno.Celu tu razliku u potrosnji izgubi na registraciji.

Dikh tu kava

pre 5 godina

"Limuzina raspolaže prtljažnikom od 471 litra, a karavan od 598 litara." "Učtivo" je pretpostaviti da je zapremina prtljažnog prostora kod HB "slučajno" propuštena da se napomene? Mislim, nije da je nešto mala (361l), ako se u obzir uzme prethodni Focus, ali "šampionskih" 313 l kod 2.0 verzije teško da može da se pobedi.. Pri čemu saglasno testu jednog renomiranog magazina (WhC): "The only car in this class with less rear seat space is the Peugeot 308."
I sam sam uzeo novu Corlollu u razmatranje, planiram da kupim novo vozilo, (još uvek) ne razmatram ni karavan ni limuzinu, ni "Thule", ali stvarno, bre, koji je ovo fazon, napravili ste HB za koga? Samce i "mlade bračne parove"..? Kako može Honda (Civic), i Škoda (Scala) da napravi pristojan prtljažnik, a ne može Toyota? Pri čemu ta 308-ica jeste da ima nazad nula mesta, ali je bar prostor otišao u prtljažnik. A ovde gde je..? Sličan prtljažnik ima jedna Ibica iz klase ispod, o novom Clio-u i da ne govorim, 30 l više.. Stvarno cenim da je nekom ovo nebitno, ali kad počnu panegirici za Toyotu, osnovna mantra je "pouzdanost, pa pouzdanost". I ne bila pouzdana, posebnom sedan sa "state of the art" 1.6 atmosfercem starijim od nekih komentatora ovde.. Ipak najzamorniji je konstantan "sukob" dve koncepcije: USA (ogromne relacije se prelaze) i Evropa (mnogo manje relacije se prelaze), što se kaže, jedni u klin, drugi u ploču. Nemaju bre ljudi iste preferencije "tamo" i "ovde", nema adekvatnog poređenja, pozdrav svima..

DrN

pre 5 godina

Čitajući hejterske komentare, zaključih da samo neznalice voze Tojote. Korola najprodavaniji automobil svih vremena, Kamri najprodavaniji u svojoj klasi, RAV4 lider SUV klase od kad se pojavio... Tojota najprodavaniji brend na svetu, decenijama. Puno je neznalica u svetu definitivno.

ciga

pre 5 godina

@Milan
Ironija je što od 100 komentatora možda 3 vozi Toyotu, ostali su samo net prepisivači. Ne računam našu braću u rasejanju koji nam ovde mrse damu kao da su svu pamet sveta odjednom popili.

Batica

pre 5 godina

@Čika Ranko
Meni automobil nije samo nešto što me prevozi od tačke A do tačke B i dokle god budem vozio to će biti tako,to što Vi imate takvo mišljenje je skroz u redu ali nemojte smatrati da ste u pravu,ima nas mnogo koji ne misle tako.

Prosjecni_seljacina

pre 5 godina

Ove korole mi nisu bas definisane to jest motori 1.8 120konja relativno slab, a 2.0 bas dosta konja 180. Nema nista izmedju da bude prava mera tipa 150 konja.

Željko

pre 5 godina

"... sta sve obuhvata i servis. intervale za sve modele iz ponude... ajde malo mucnite glavama nemojte da se svaki put upecate na iste fore ..."
(Rile, 17. mart 2019 17:38)

Pa ni na sajtu Toyote nemaš preporučene cenovnike održavanja za barem polovinu Toyota modela i motora. Možda i više nedostaje.Tu ne mislim samo na Toyota ili BMW dizel motore, već nemate ni za sve aktuelne PSA dizel motore koje Toyota trenutno koristi (imate, recimo, za 1,6 BlueHDI (koji sa uključenim Ad Blue aditivom na 120 kkm košta za održavanje dosta manje od CHR 1,2), a nemate ni za novi 1,5 Blue HDI, kao ni za BlueHDI 180, koje Toyota sada koristi i prodaje). A nemate ni za sve Toyota benzinske motore (pa ni za bilo koji motor nove Corolle). Što to sve krijete? Je li i njima filter klime 103 evra kao za CHR? A meni na škodi filtere vazduha i klime menjaju na svakih 15 kkm, pa mi za TSI opet košta dosta manje održavanje nego za Toyote kojima te filtere plan predvidja za zamenu na sveke 4 i 2 godine ili 60 i 30 hiljada.Toyota baš odvaljuje uši sa cenema.Kia i Hyundai su super povoljni sa cenama servisa u odnosu na Toyotu.

NIKOLA

pre 5 godina

RAV
Ako nisi bot, tebi odmah na poklon da daju novi model RAV4 hibrid,uspeo si da spustiš prosečnu potrošnju pola litre ispod fabričke a skoro litru od najmanje i mogao bi da pomogneš drugima kako da ostvare barem fabričku a ne npr na autu putu gde nema kočenja da im auto troši 9-10 litara.

Ivan ZG

pre 5 godina

Šta sve ovdje neću pročitati? Prvo Toyota koristi dizel motore od PSA koncerna, a onda od Forda???
Nema ni jednih ni drugih. Toyota je znala da ne može proizvesti dizel motor koji bi ispunjavao norme o ispušnim plinovima i da im nije isplativo razvijati nove motore samo za europsko tržište. Zato su potpisali sa BMW-om ugovor o isporuci dizel motora. Rječ je o dizel motorima 1.6 i 2.0. Originalni toyotin motor je ostao samo 1.4 dizel. U suprotnom smjeru je dogovoreno da će Toyota dati BMW-u pristup tehnologiji hibrida.

Avensis je ukinut, a umjesto njega dolazi Camry. Camry je u ovoj generaciji specijalno dorađivan za zahtjevne europske kupce. Motor 2,5 hibrid je savršen. Nudi i snagu i štedljivost. U Srbiji neće biti jako popularan zbog zapremine motora, ali u ostalim zemljama će se odlično prodavati. Camry po ponudi prostora i opremi spada u red A6 i BMW 5, a imat će cijenu kao BMW 3 i A4. Uz to će biti udobniji od svih jer je to oduvijek jedan od najvažnijih aduta Camry-ja.

Milan

pre 5 godina

Čitajući hejterske komentare, zaključih da samo neznalice voze Tojote. Korola najprodavaniji automobil svih vremena, Kamri najprodavaniji u svojoj klasi, RAV4 lider SUV klase od kad se pojavio... Tojota najprodavaniji brend na svetu, decenijama. Puno je neznalica u svetu definitivno.
(DrN, 17. mart 2019 23:10)

Evo ja nisam nikakav hejter i vozio ssm sve, Hondu, Mazdu, Peugeot, Citroen i Volvo. Prestanite da maglite kroz tu vasu cuvenu Toyotomansku recenicu najprodavaniji na svetu. Koga breee...briga za neku aziju i gde racunaju u prodaju i laka komercijalna vozila za paprike i krompir. Realnost je da se Toyota krece oko 10-og mesta po prodaji u evropi. Dakle na najprobirljivijem i najzahtevnijem trzistu gde je konkurencije velika, e tu je Toyota velika nula.
Izbacuju model na 10 godina i onda jos sa samo jednim motorom, koji je to bezobrazluk ili neimanje pojma kako pratiti konkurenciju sa novim usavrsenim benzinskim i dizel motorima. Evropske marke su po dizajnu i motorizaciji 50 godina otisle napred, Toyote ni na vidiku.

Batica

pre 5 godina

@Čika Ranko
Postoji Google analitics,šta mislite da je najviše pretraživano dok je trajala relativno skorašnja afera jedne domaće pevaljke?Ako se trudite da pišete neke činjenice onda to svakako nema veze sa brojem internet pretraga,prijatan dan.

Željko

pre 5 godina

"Zeljko gde si sanjao da toyota koristi 1.5 hdi i taj drugi isto psa od 180 konja? Jel ti opet znas nesto sto niko ne zna? ...
Sta ce biti sledece, ja iskreno ne mogu ni da predpostavi posto si jako kreativan i uporan u svom neznanju!"
(Oskar S100D Toronto, 17. mart 2019 20:00)

Da li je moguće da Vi prodajni savetnici Toyote u Srbiji ne znate da aktuelni Verso koristi PSA BlueHDI dizel motore, u verzijama 1,5 od 120 ks, 2,0 od 150 i 2,0 od 177 ks (poslednji samo u kombinaciji sa EAT8 menjačem)?
Kako možete da kvalitetno radite Vaš posao, a da ne znate ništa o onome što prodajete?
To Vam je u ponudi i u Srbiji: http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/proace_verso.pdf?_ga=2.201799441.1232802510.1552684369-1951535137.1550864144&_gac=1.212150816.1551550867.EAIaIQobChMI8OTIn4nk4AIVD_N3Ch39SwLZEAEYASAAEgKwzvD_BwE
Mada, u Srbiji ne pišete i vrstu menjača uz HDI 177, ali, svuda okolo pišu:http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik_vozil/cenik_proace_verso.pdf?_ga=2.57054569.2136235111.1552855275-22169625.1551032093
To su Vam ti hvaljeni "Toyota" motori. Samo što na sajtu Toyota.rs nemate troškovnike održavanja za Euro 6d BlueHDI motore, već za Euro 6b (1,6 HDI nije Euro 6d,a njega imate)

Pavle

pre 5 godina

Kada pogledate koje obrtne momente nude novi turbo motori 1,3 iz renoa ili fiata, kao i 1,2 iz PSA, toyotin 1,2 sa 185 Nm je baš inferioran pa i u odnosu na hondin 1,0 ili 1,0 TSI.

adi

pre 5 godina

@Eldorado
Ako odemo u tu tvoju Evropu, onda opet nećemo voziti Toyotu jer ni tamo nije baš popularna.Ako pogledaš tu tvoju statistiku uverićeš se i sam.

Adi

pre 5 godina

@Željko
Nisi u pravu. Ne koristi Toyota u sadašnjem Versu PSA dizel, već Ford dizel. Taj 1,5 D-4D i 2,0 D-4D su ti TDCI motori. I jesu odlični. Najbolji. Zato ih Toyota i koristi.

za Ivan ZG

pre 5 godina

Mislim da je aktuelni Verso,koji ne koristi ni hybrid, ni CVT, već koristi samo fordov 1,5 i 2,0 dizel, i AISIN osmostepeni automatski menjač sa hidrodinamičkim konvertorom, najbolji dokaz koliko su zaista ekonomski isplativi hybridi i uopšte benzinci za ljude koji dosta voze.
Toyota ima i 2,0 hybrid sa 180 ks. Ali, u Verso nije stavila i njega. Već dizela, pa i 2,0 sa 180 ks.
Pametnome dosta.
Na Sprimomitor.de prosečna potrošnja za RAV Hybrid je 8,83.
A aktuelni Verso sa TDCI oko 2,5 litra manje

Knjigoslav

pre 5 godina

Corolla sa multilinkom pozadi, nepoderivim 1,6 benzincem, apsolutno najbolji auto za ljude koje ne interesuju eterične stvari poput emocije u vožnji, nego isključivo da se prevezu od a do b za najmanje love, kao i da ih auto ne ostavi na drumu. Poredite to sa Mazdinim dizajnom, koja zato pozadi nema multilink. Ili VW koji dizajn ne menja, u vožnji daleko ispred, ali je samo šasija pravljena da traje, a motor kako se zalomi.

Sipaš ulje i ne misliš bar 300km. Dizajn su popravili. Kad bude i cena na mestu prodavaće se, prethodna, generacija je bila skoro pa dzabe.

Toxic_PR

pre 5 godina

Dakle ubili Avensis i donese nam americko djubre u varianti Camry, a isto sa Auris koja sada je opet Corolla. Toyota ne zna sta radi, jednino u USA ima prodajrle jer su cene niske, Evropa mu nije zanimljivo vise pa importiraju od USA.

Milan

pre 5 godina

Ove korole mi nisu bas definisane to jest motori 1.8 120konja relativno slab, a 2.0 bas dosta konja 180. Nema nista izmedju da bude prava mera tipa 150 konja.
(Prosjecni_seljacina, 17. mart 2019 11:40)

Tih kako ti kazes bas dosta 180 atmosferskih konja je u stvarnosti kao konkurencija sto nudi mali turbo 1.2 motori od 130 konja, tako je upredivo, cak su i ti mali turbo motori od 130 konja zivlji i bolje se voze od tih 180 bas dosta konja samo na papiru.
Tako da i tih 180 konja to ti je pandan konkurentskim najslabijim motorima tj ulsznim. Tako da Toyota nema na zalost nista ozbiljno da ponudi kao konkurencija.

Stefan

pre 5 godina

Kvalitet im je nesporan i ta te pare su odlična kupovina, ali stvarno su im mnogo ružni modeli. Pretpostavljam da mnogima to nije važno, ali ima i nas koji na to obraćamo pažnju. Stvarno mislim da bi ubuduće mogli da se malo više posvete tome

Prosjecni_seljacina

pre 5 godina

Ove korole mi nisu bas definisane to jest motori 1.8 120konja relativno slab, a 2.0 bas dosta konja 180. Nema nista izmedju da bude prava mera tipa 150 konja.

Milan

pre 5 godina

Čitajući hejterske komentare, zaključih da samo neznalice voze Tojote. Korola najprodavaniji automobil svih vremena, Kamri najprodavaniji u svojoj klasi, RAV4 lider SUV klase od kad se pojavio... Tojota najprodavaniji brend na svetu, decenijama. Puno je neznalica u svetu definitivno.
(DrN, 17. mart 2019 23:10)

Evo ja nisam nikakav hejter i vozio ssm sve, Hondu, Mazdu, Peugeot, Citroen i Volvo. Prestanite da maglite kroz tu vasu cuvenu Toyotomansku recenicu najprodavaniji na svetu. Koga breee...briga za neku aziju i gde racunaju u prodaju i laka komercijalna vozila za paprike i krompir. Realnost je da se Toyota krece oko 10-og mesta po prodaji u evropi. Dakle na najprobirljivijem i najzahtevnijem trzistu gde je konkurencije velika, e tu je Toyota velika nula.
Izbacuju model na 10 godina i onda jos sa samo jednim motorom, koji je to bezobrazluk ili neimanje pojma kako pratiti konkurenciju sa novim usavrsenim benzinskim i dizel motorima. Evropske marke su po dizajnu i motorizaciji 50 godina otisle napred, Toyote ni na vidiku.

Ivan

pre 5 godina

Toyota pravi super automobile, kvalitetne i pouzdane koji jako dugo traju i slabo se kvare. Zato su najveci pojedinacni proizvodjac vec skoro dve decenije i suvereni nosilac najpouzdanijeg brenda. Pored svega toga jako je smesno videti komentare koji pojedini citaoci konstantno ostavljaju ovde i dezavujisu normalan svet.

Djomla

pre 5 godina

Posle 20 godina setila se Toyota da koooonacno ponudi evropskom kupcu jednu veliku porodicnu limuzinu. Samo to ne bi bila Toyota kad ne bi zabrljali u necemu, pazite sad, imate mogucnost izbora SAMO jednog motora i to nekakvog hibrida, pa ti potencijalni kupcu odluci. Sta uzeti ovog hibrida skromnih performansi ili neki model od konkurencije u izboru velikog broja motora koji se krecu u velikom broju benzina i dizela sa snagom od 130 do 300+ konja.
Zasto ovaj proizvodjac ne nudi kupcima moderne benzinske i dizel motore to samo oni znaju ili mozda ne znaju da naprave. Poslednjih godina su uzeli od BMWa 2 dizela 1.6 i 2.0 u najslabijoj verziji od 143 konja kojih se BMW davno odrekao i usavrsio nove iste zapremine. Benzince takodje nemaju, pogotovo ne moderne sa turbinama kao svi drugi sto nude. Valjda kupac za svoje pare treba da bira i ima mogucnost izbora.

Ostao ovde

pre 5 godina

Benzinac i to atmosferski 2.0 sa 177ks i obrtnim momentom od 208 nm u vozilu koje ima skoro 2t da trosi 5.6lit.???!!!
Da li neko veruje u ovo.Da je hibrid pa i nekako.Pa da je turbo benzinac ne bi mogao tako malo da trosi.Treba dodati bar jos 3 do 4 litre.

Batica

pre 5 godina

@Čika Ranko
Meni automobil nije samo nešto što me prevozi od tačke A do tačke B i dokle god budem vozio to će biti tako,to što Vi imate takvo mišljenje je skroz u redu ali nemojte smatrati da ste u pravu,ima nas mnogo koji ne misle tako.

Željko

pre 5 godina

"... sta sve obuhvata i servis. intervale za sve modele iz ponude... ajde malo mucnite glavama nemojte da se svaki put upecate na iste fore ..."
(Rile, 17. mart 2019 17:38)

Pa ni na sajtu Toyote nemaš preporučene cenovnike održavanja za barem polovinu Toyota modela i motora. Možda i više nedostaje.Tu ne mislim samo na Toyota ili BMW dizel motore, već nemate ni za sve aktuelne PSA dizel motore koje Toyota trenutno koristi (imate, recimo, za 1,6 BlueHDI (koji sa uključenim Ad Blue aditivom na 120 kkm košta za održavanje dosta manje od CHR 1,2), a nemate ni za novi 1,5 Blue HDI, kao ni za BlueHDI 180, koje Toyota sada koristi i prodaje). A nemate ni za sve Toyota benzinske motore (pa ni za bilo koji motor nove Corolle). Što to sve krijete? Je li i njima filter klime 103 evra kao za CHR? A meni na škodi filtere vazduha i klime menjaju na svakih 15 kkm, pa mi za TSI opet košta dosta manje održavanje nego za Toyote kojima te filtere plan predvidja za zamenu na sveke 4 i 2 godine ili 60 i 30 hiljada.Toyota baš odvaljuje uši sa cenema.Kia i Hyundai su super povoljni sa cenama servisa u odnosu na Toyotu.

Batica

pre 5 godina

@Čika Ranko
Postoji Google analitics,šta mislite da je najviše pretraživano dok je trajala relativno skorašnja afera jedne domaće pevaljke?Ako se trudite da pišete neke činjenice onda to svakako nema veze sa brojem internet pretraga,prijatan dan.

Pavle

pre 5 godina

Kada pogledate koje obrtne momente nude novi turbo motori 1,3 iz renoa ili fiata, kao i 1,2 iz PSA, toyotin 1,2 sa 185 Nm je baš inferioran pa i u odnosu na hondin 1,0 ili 1,0 TSI.

Poz iz BG-a

pre 5 godina

Toyote postaju sve lepše i lepše, ali mi se eneterijer ne sviđa. Više volim Volkswagenov dizajn, ali reći da je VW bolji od Toyote ili Toyota od VW je besmislica. Kvalitet je na podjednakom nivou, tehnologija malo bolja u VW ali je Toyota dugotrajnija i manje kvarna, o dizajnu ne treba trošiti reči tu svako ima svoj ukus, ali mislim da su ova 2 brenda uz Mazdu daleko iznad ostalih ne-premijum brendova.

kovac

pre 5 godina

Volim automobile i dosta pratim sta se tu desava. Kada sam se skoro posle 5 godina nedolazenja u srbiju i beograd konacno ponovo vratio, jako me je iznenadila slika na ulicama. Gde sam video dosta toyota natocito yarisa i chr-a, promenili su ljudi ovde malo rezon izgleda i poceli vise da cene kod brenda prave vrednosti, odnosno da nisu rob svog automobila vec da im je auto verni sluga koji ne izdaje nikada. Neko ko nije imao toyotu me nece razumeti, a oni koji je imaju znaju sta pricam. Pozdrav

Adi

pre 5 godina

@Željko
Nisi u pravu. Ne koristi Toyota u sadašnjem Versu PSA dizel, već Ford dizel. Taj 1,5 D-4D i 2,0 D-4D su ti TDCI motori. I jesu odlični. Najbolji. Zato ih Toyota i koristi.

ciga

pre 5 godina

@Milan
Ironija je što od 100 komentatora možda 3 vozi Toyotu, ostali su samo net prepisivači. Ne računam našu braću u rasejanju koji nam ovde mrse damu kao da su svu pamet sveta odjednom popili.

pčelica Pavo

pre 5 godina

Začudih se kada na sajtu Toyota.rs videh cenovnike održavanja i da manje košta redovno održavanje za Toyotu sa PSA BlueHDI motorom (Proace Verso 1,6 D-4D) nego li za benzinca 1,2 u C-HR-u.
A taj benzinac dolazi i u ovoj Corolli.
A dileri Toyote nam stalno kao prednost Toyota motora navode nisku cenu održavanja. Ono ... I jeste. Ali ...
Doduše, sve su to samo od strane uvoznika "preporučene cene" održavanja.

хаџија

pre 5 godina

А ја чеко сајамску акцију. А цене ки током године.
Сајамске акције, још једна србска Превара

Rile

pre 5 godina

Dokle vise bre ljudi da izmisljate i da lazete da je tojdza ovakva ili onakva, pa svi znaju da su najkvalitetniji i da su ubedljivo najisplativiji za posedovanje. Kao skup servis i te fore, pa sto niko sem tojote ne izbaci koliko kosta servis, sta sve obuhvata i servis. intervale za sve modele iz ponude. Ovde mnogi ljudi nikada i nisu bili u ovlascenom pa im bilo koje cene izgledaju astronomske. Mene zanima sto npr skoda, vw, seat, itd nisu izbacili cene servisa sta obuhvataju i na koliko se radi sta... ajde malo mucnite glavama nemojte da se svaki put upecate na iste fore

RAV 5

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59.
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73.
Održavanje jeftino.
Motor pouzdan.
Garancija 10 godina.
Toyota.
(RAV, 17. mart 2019 20:23)

Zašto se ne pohvališ koliko te košta registracija i osiguranje RAV 4 hybrid ?
Odrali su te na početku, pa se onda vadiš cele godine na potrošnji i jeftinom održavanju;
pa opet dranje - registracija i osiguranje, pa cele godine štednja ..... itd.

Čika Ranko

pre 5 godina

Na američkom tržištu Tojota je u samom vrhu poslednjih bar 30-tak godina.
Neko ovde reče da su Toyote jeftine u Sev. Americi ali nije baš tako jednostavno- jesu pristupačne zbog naših boljih primanja ali se ne može reći da su jednostavno - jeftine.
Ovde (Kanada) se kola arče mnogo intenzivnije nego u Evropi, gde ima manje soli zimi po ulicama, svakodnevne distance su neuporedivo manje (automobili se ovde intenzivnije eksploatišu), gužve u gradovima u vreme špica su neuporedivo veće...
Takodje, Toyote i recimo Honde drže cenu i kad su polovne, jer su dokazani po pouzdanosti i kvalitetu, za razumnu cenu. A to je ono što prosečnog Kanadjanina / Amerikanca interesuje. Auto je ovde potrošna stvar za većinu, ne nešto čime se pokazuješ po mahali.
U Kanadi je čini mi se, novi RAV4 možda i jeftiniji nego u Srbiji, što je posledica toga da je Srbija usvojila EU smernice za carine na ne-evropske proizvodjače.
Tužno.
A kada je reč o troškovima održavanja, samo bacite pogled na tabelu na ovom linku:
https://www.yourmechanic.com/article/the-most-and-least-expensive-cars-to-maintain-by-maddy-martin
Recimo Toyotin luksuzni brend Lexus, koji je dokazano u praksi, prešišao sve luksuzne Evropljane po kvalitetu izrade i pouzdanosti, je na samom dnu liste po troškovima održavanja... Znam da će sad neki fanatici, zaljubljenici u nemačke brendove da skoče ali shvatite ljudi - kola su samo potrošna roba, prevoz od A do B. Nisu zamena za veći polni organ

zoltan saki

pre 5 godina

Na zapadu nista novo, toyota dominira a botovi diskredituju na sve nacine bez novih ideja i sa velikom tugom jer srbi privatni kupci (ne firme) procentualno najvise kupuju bas toyotu, sa velikim trendom rasta. Dzabe trosite tastature i gubite vreme ljudi su shvatili i ne zele vise da ih sisaju nemacke varalice i derikoze koji prodaju maglu i lazu narod!

RAV

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59.
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73.
Održavanje jeftino.
Motor pouzdan.
Garancija 10 godina.
Toyota.

Ivan ZG

pre 5 godina

Šta sve ovdje neću pročitati? Prvo Toyota koristi dizel motore od PSA koncerna, a onda od Forda???
Nema ni jednih ni drugih. Toyota je znala da ne može proizvesti dizel motor koji bi ispunjavao norme o ispušnim plinovima i da im nije isplativo razvijati nove motore samo za europsko tržište. Zato su potpisali sa BMW-om ugovor o isporuci dizel motora. Rječ je o dizel motorima 1.6 i 2.0. Originalni toyotin motor je ostao samo 1.4 dizel. U suprotnom smjeru je dogovoreno da će Toyota dati BMW-u pristup tehnologiji hibrida.

Avensis je ukinut, a umjesto njega dolazi Camry. Camry je u ovoj generaciji specijalno dorađivan za zahtjevne europske kupce. Motor 2,5 hibrid je savršen. Nudi i snagu i štedljivost. U Srbiji neće biti jako popularan zbog zapremine motora, ali u ostalim zemljama će se odlično prodavati. Camry po ponudi prostora i opremi spada u red A6 i BMW 5, a imat će cijenu kao BMW 3 i A4. Uz to će biti udobniji od svih jer je to oduvijek jedan od najvažnijih aduta Camry-ja.

Željko

pre 5 godina

"Zeljko gde si sanjao da toyota koristi 1.5 hdi i taj drugi isto psa od 180 konja? Jel ti opet znas nesto sto niko ne zna? ...
Sta ce biti sledece, ja iskreno ne mogu ni da predpostavi posto si jako kreativan i uporan u svom neznanju!"
(Oskar S100D Toronto, 17. mart 2019 20:00)

Da li je moguće da Vi prodajni savetnici Toyote u Srbiji ne znate da aktuelni Verso koristi PSA BlueHDI dizel motore, u verzijama 1,5 od 120 ks, 2,0 od 150 i 2,0 od 177 ks (poslednji samo u kombinaciji sa EAT8 menjačem)?
Kako možete da kvalitetno radite Vaš posao, a da ne znate ništa o onome što prodajete?
To Vam je u ponudi i u Srbiji: http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/proace_verso.pdf?_ga=2.201799441.1232802510.1552684369-1951535137.1550864144&_gac=1.212150816.1551550867.EAIaIQobChMI8OTIn4nk4AIVD_N3Ch39SwLZEAEYASAAEgKwzvD_BwE
Mada, u Srbiji ne pišete i vrstu menjača uz HDI 177, ali, svuda okolo pišu:http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik_vozil/cenik_proace_verso.pdf?_ga=2.57054569.2136235111.1552855275-22169625.1551032093
To su Vam ti hvaljeni "Toyota" motori. Samo što na sajtu Toyota.rs nemate troškovnike održavanja za Euro 6d BlueHDI motore, već za Euro 6b (1,6 HDI nije Euro 6d,a njega imate)

adi

pre 5 godina

@Eldorado
Ako odemo u tu tvoju Evropu, onda opet nećemo voziti Toyotu jer ni tamo nije baš popularna.Ako pogledaš tu tvoju statistiku uverićeš se i sam.

R

pre 5 godina

Vozim RAV 4 hybrid 2017 197 ks CVT prosek potrošnje do sada 4,47, a znao sam na otvorenom na deonicama od preko hiljadu kilometara imati i samo 3,59. 
Najveća do sada zabeležena potrošnja mi je 5,73. 
Održavanje jeftino. 
Motor pouzdan. 
Garancija 10 godina. 
Toyota. 
(RAV, 17. mart 2019 20:23) 

Zašto se ne pohvališ koliko te košta registracija i osiguranje RAV 4 hybrid ? 
Odrali su te na početku, pa se onda vadiš cele godine na potrošnji i jeftinom održavanju; 
pa opet dranje - registracija i osiguranje, pa cele godine štednja ..... itd.
(RAV 5, 18. mart 2019 01:22)

Ali bukvalno.Celu tu razliku u potrosnji izgubi na registraciji.

bora

pre 5 godina

@Milan

Na svaku vest o tojoti daješ iste komentare koji nemaju veze sa istinom. Jedino navodno zaostajanje tojote za evropskom konkurencijom svakim komentarom povećavaš, tako da si dogurao do 50 godina, tako da je, po tebi, korola sa hibridnom tehnologijom na nivou golfa iz 1969 godine, ili nešto slično. Naravno da si hejter.

NemanjaBB

pre 5 godina

Uboli sa dizajnom!
O kvalitetu ne bih, po tome je poznata.
Voleo bih samo videti i novi 2.0 benzin sa 175ks u Kamriju. U Koroli ce biti 2.0 hibrid, ne znam da l8 ce i bez elektro..
Novi Rav4, vec sam video jednog na BiH tablicama...odlican! ?

Cika Gile

pre 5 godina

@Toxic koji si ti to strucnjak da Toyotu nazivas Americko djubre?
Malo se informisi prije nego pocnes da lupas gluposti.Sta mislis zasto ogromna vecina taxista u Americi i Kanadi voze Camry?Da li mislis zbog potrosnje,ili je u pitanju nesto drugo?I sam vozim Camry presao 280.000 osim redovnog odrzavanja nisam jos ni sijalicu promijenio a da nekazem nesta drugo!A moja supruga vozi Audi4,kcerka Golfa,njih dvije nemaju dolara u dzepu sve ostavise kod automehanicara.Japanac jednom,Japanec za uvijek!

coki

pre 5 godina

Zvanicno, najprodavaniji automobil svih vremena, je Tojota Korola! To je cinjenica, a vi sad komentarisite da je ruzna, slaba, dosadna, ili sta vec! U Americi su taksisti masovno presli na Tojotu Cemri, a sigurno to nisu uradili zato sto je to los auto! Da imam toliko novaca, to bi bio moj izbor!

Eldorado

pre 5 godina

Mislim da je @Molder ili neko drugi ranije pisao kako su Toyote očajne i kako su Škoda i Mondeo ubili srednju klasu iste.
Sada baš gledam prodajnu statistiku, Camry već godinama na oko 400.000 prodatih godišnje. Sa druge strane, Ford gasi Fusion / Mondeo.

Onda se setim domaćih komentatora i njihove "pljuvačine" prema Toyoti a u najrazvijenijim državama sveta ljudi najviše kupuju iste (iako mogu da priušte gotovo šta hoće).
Puni smo predrasuda, ksenofoba i rasista a hoćemo u Evropu, pa ne ide to tako...

DrN

pre 5 godina

Čitajući hejterske komentare, zaključih da samo neznalice voze Tojote. Korola najprodavaniji automobil svih vremena, Kamri najprodavaniji u svojoj klasi, RAV4 lider SUV klase od kad se pojavio... Tojota najprodavaniji brend na svetu, decenijama. Puno je neznalica u svetu definitivno.

Dikh tu kava

pre 5 godina

"Limuzina raspolaže prtljažnikom od 471 litra, a karavan od 598 litara." "Učtivo" je pretpostaviti da je zapremina prtljažnog prostora kod HB "slučajno" propuštena da se napomene? Mislim, nije da je nešto mala (361l), ako se u obzir uzme prethodni Focus, ali "šampionskih" 313 l kod 2.0 verzije teško da može da se pobedi.. Pri čemu saglasno testu jednog renomiranog magazina (WhC): "The only car in this class with less rear seat space is the Peugeot 308."
I sam sam uzeo novu Corlollu u razmatranje, planiram da kupim novo vozilo, (još uvek) ne razmatram ni karavan ni limuzinu, ni "Thule", ali stvarno, bre, koji je ovo fazon, napravili ste HB za koga? Samce i "mlade bračne parove"..? Kako može Honda (Civic), i Škoda (Scala) da napravi pristojan prtljažnik, a ne može Toyota? Pri čemu ta 308-ica jeste da ima nazad nula mesta, ali je bar prostor otišao u prtljažnik. A ovde gde je..? Sličan prtljažnik ima jedna Ibica iz klase ispod, o novom Clio-u i da ne govorim, 30 l više.. Stvarno cenim da je nekom ovo nebitno, ali kad počnu panegirici za Toyotu, osnovna mantra je "pouzdanost, pa pouzdanost". I ne bila pouzdana, posebnom sedan sa "state of the art" 1.6 atmosfercem starijim od nekih komentatora ovde.. Ipak najzamorniji je konstantan "sukob" dve koncepcije: USA (ogromne relacije se prelaze) i Evropa (mnogo manje relacije se prelaze), što se kaže, jedni u klin, drugi u ploču. Nemaju bre ljudi iste preferencije "tamo" i "ovde", nema adekvatnog poređenja, pozdrav svima..

rog

pre 5 godina

Zasto ovaj proizvodjac ne nudi kupcima moderne benzinske i dizel motore to samo oni znaju ili mozda ne znaju da naprave. Poslednjih godina su uzeli od BMWa 2 dizela 1.6 i 2.0 u najslabijoj verziji od 143 konja kojih se BMW davno odrekao i usavrsio nove iste zapremine. Benzince takodje nemaju, pogotovo ne moderne sa turbinama kao svi drugi sto nude. Valjda kupac za svoje pare treba da bira i ima mogucnost izbora.
(Djomla, 17. mart 2019 14:11)

Ma sigurno ne znaju da naprave, mora da je to.

Čika Ranko

pre 5 godina

@Batica
Dragi Batice - naravno, svako ima pravo na svoje vidjenje stvari, a i o ukusima se ne raspravlja.
Svako ima svoj razlog za izbor automobila.
Medjutim, činjenica je da se u daleko težim uslovima eksploatacije, pokazuje koji proizvodjač može tempo i da izdrži.
I koliko to košta vozača, počev od kupovine pa do održavanja i pouzdanosti.
A i članak nedavno postavljen na B92 dosta toga govori:
https://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2018&mm=11&nav_id=1464909
Recimo, najviše interesovanja za BMW pokazali su korisnici Interneta u Srbiji kao i u susednim zemljama: BiH, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji, Ukrajini, ali i u nekim zemljama Afrike (Libija, Egipat, Bocvana) i Azije (Liban,Turkmestan, Tadžikistan, Irak, itd.).
VW se naviše guglovao u Španiji, Italiji, Rumuniji, Belorusiji.
U više zemalja se recimo, guglovao Hyndai...
Prema mapi, Toyota se najviše pretraživala u SAD, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Islandu, Finskoj, Južnoj Africi, Filipinima... Svuda tamo gde su uslovi eksploatacije surovi i gde se taj brend dobro pokazao.
Kao i uvek, slika govori više od reči.

www

pre 5 godina

Željko@ Idi do Toyota salona i traži da ti daju plan troškova održavanja do 100.000 km za recimo Corollu i iznenadi ćeš se. Inače htedoh da kupim novu Toyotu Corollu sedan ali je u Srbiji nude u nehybrid varijanti samo sa starim 1.6l atmo benzincem i smatram da je ipak cena previsoka bez obzira na dobru opremu.

HanSolo

pre 5 godina

Dakle ubili Avensis i donese nam americko djubre u varianti Camry, a isto sa Auris koja sada je opet Corolla. Toyota ne zna sta radi, jednino u USA ima prodajrle jer su cene niske, Evropa mu nije zanimljivo vise pa importiraju od USA.
(Toxic_PR, 17. mart 2019 12:05)

Neznaš o čemu pričaš.. Camry je izuzetan auto.. Tako se dobro prodaje u Americi da jednostavno nemaju kapasitet i za većinu Evrope..

NIKOLA

pre 5 godina

RAV
Ako nisi bot, tebi odmah na poklon da daju novi model RAV4 hibrid,uspeo si da spustiš prosečnu potrošnju pola litre ispod fabričke a skoro litru od najmanje i mogao bi da pomogneš drugima kako da ostvare barem fabričku a ne npr na autu putu gde nema kočenja da im auto troši 9-10 litara.

za Ivan ZG

pre 5 godina

Mislim da je aktuelni Verso,koji ne koristi ni hybrid, ni CVT, već koristi samo fordov 1,5 i 2,0 dizel, i AISIN osmostepeni automatski menjač sa hidrodinamičkim konvertorom, najbolji dokaz koliko su zaista ekonomski isplativi hybridi i uopšte benzinci za ljude koji dosta voze.
Toyota ima i 2,0 hybrid sa 180 ks. Ali, u Verso nije stavila i njega. Već dizela, pa i 2,0 sa 180 ks.
Pametnome dosta.
Na Sprimomitor.de prosečna potrošnja za RAV Hybrid je 8,83.
A aktuelni Verso sa TDCI oko 2,5 litra manje

#77

pre 5 godina

Bas se prolepsala ova Toyota, najzad!
Samo iskreno, ja jos uvek nisam pobornik ove hibridizacije i elektrifikacije, tako da mislim da su mogli nesto ipak i da urade sa konzervativnim motorom...Svakako veliki plus za Toyotu.

Predrag

pre 5 godina

Pozdrav svim fanovima automibila. Poslednjuh 25 godina vozio mazde kupovao nove fantasticni automobili.Trenutno presao na auris novi black edition,motor 1.6 132 ks fantastican auto. Za sve zainteresovane oko cene servisa mogu reci sledece , prosecna cena tojotinih servisa za 10 godina mislim da je 125 eura.Ako gresim imate podatke na njihovom sajtu pod stavkama servisi. U odnosu na mazdu jeftinije za jedno 30 do 40 eura po servisu. Ali to je iz razloga tojota je veca kompanija i samim tim je i ponuda servisa jeftinija. Kupujte auto kad ga probate na test voznji koji vam legne taj kupite. Nemojte citati svasta sami se uverite u ono sto zelite kupiti. Tek kada kupite iznesite svoje misljenje ali budite iskreni. Toliko od mene ja sam vam danas rekao moja zapazanja .

stalno mi kradu nick

pre 5 godina

Camry izgleda super, ali mogli su malo da ga prilagode Evropskom trzitu i uvedu neku drugu opciju motora,posto 2.5 mislim da bas nece ici u Evropi.
Corola standardno dobra, ali smatram da je 17000 pocetna cena prevelima za ovu klasu automobila.
Realno bi bilo da krecu od recimo 14-15000 i islo bi ko blesavo.
Isti slucaj sa Mazdom koju obozavam, ali trojka koja krece od 18 i sestica koja krece od bog zna koliko je stvarno puno i zalaze u neku drugu klasu automobila
p.s. ovi trkaci sto im je uvek malo konja,obrtnog momenta itd. aj ne lozite se. Za normalnu voznju ovo je i vise nego dovoljno, a za vas sto divljate , nije ovo automobil za vas

Mazda 6 Driver

pre 5 godina

Za mene je ovaj Camry vise nego interesantan, ali ne u formi limuzine, vise volim karavane. Nadam se da ce kasnije biti i karavan u ponudi. Iako sam ljubitelj dizel motora svidjaju mi se ovi hibridi jer su ekonomicni a jako snazni. Jos kad bi Toyota ponudila 4x4 WD Camry verziju tesko bi mu odoleo.

Oskar S100D Toronto

pre 5 godina

Zeljko gde si sanjao da toyota koristi 1.5 hdi i taj drugi isto psa od 180 konja? Jel ti opet znas nesto sto niko ne zna? Opet si vozio oktaviju 1.5 tsi 2014 kada se ona nije ni proizvodila. Ajde nemoj da se brukas i izmisljas vise, barem budi pametan pa prvo proveri na internetu koji se sve to motori nude, jer ti se ovakve stvari cesto desavaju. Toliko vremena provodis ovde a nemas elementarnog pojma o kolima. Filter klime za chr-a 103 evra???? a cena servisa kada se on menje 215 evra (gde se menja ulje motora, svi filteri, kociona tecnost, pomenuti filter...). Ajde sto izmisljas da filter klime kosta 103€ ali da toyota ne nudi cenu odrzavanja za automobile koji koriste 1.5hdi motor to je vec zabrinjavajuce. Sta ce biti sledece, ja iskreno ne mogu ni da predpostavi posto si jako kreativan i uporan u svom neznanju!

grabs popcorn

pre 5 godina

(Stefan, 17. mart 2019 19:11)

Lepota je u oku posmatrača. Šta je tebi ružno nekome je lepo. Meni se ne svidja peugeotov dizajn enterijera, to ne znači da se nikome me svidja.

Nele

pre 5 godina

@Željko, zamolio bih da nam svima date link ili izvor odakle ste saznali da toliko naplaćuju filter klime. Da se i mi uverimo, da ne ispadne verujte mi na rec ja tsi vozim a znam i cene za toyotu.

hm

pre 5 godina

@Toxi_PR

"američko đubre u varijanti Camry"
Šta li si ti rekao i koliko si samo tresnuo, to nije zdravo!
Inače, Camry je auto čiji je enterijer urađen sa Lexus amterijalima. Šteta što će kod nas na putevima verovatno biti vrlo redak jer će potencijalni kupci da merkaju očekivanu uštedu u gorivu sa dodatnim troškovima registracije zbog motora 2.5. A verovatno ni cena mu neće biti mnogo privlačna. Naravno, državi ne pada na pamet da na bilo koji način subvencioniše prodaju hibrida.

Knjigoslav

pre 5 godina

Corolla sa multilinkom pozadi, nepoderivim 1,6 benzincem, apsolutno najbolji auto za ljude koje ne interesuju eterične stvari poput emocije u vožnji, nego isključivo da se prevezu od a do b za najmanje love, kao i da ih auto ne ostavi na drumu. Poredite to sa Mazdinim dizajnom, koja zato pozadi nema multilink. Ili VW koji dizajn ne menja, u vožnji daleko ispred, ali je samo šasija pravljena da traje, a motor kako se zalomi.

Sipaš ulje i ne misliš bar 300km. Dizajn su popravili. Kad bude i cena na mestu prodavaće se, prethodna, generacija je bila skoro pa dzabe.