Utorak, 26.02.2019.

20:12

Izbegnuta tragedija, na semaforu crna kesa VIDEO

Još jedan upozoravajući snimak sa pružnih prelaza u Srbiji.

Izvor: Prva

Izbegnuta tragedija, na semaforu crna kesa VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

kako da ne

pre 5 godina

@Nikolica
Bravo, bravo. Kako da stane kod znaka Stop kada od ove kucice sa strane ne vidi nista? Mora da se priblizi i priblizio se skroz polako jer da je isao brze odneo bi ga celog! Kakvi botovski komentari. U Svajcarskoj kada bi pustili u protok ovako nesto nezavrseno i bez incidenta bi redom dobijali otkaze od najglavnijih sefova, radnika itd. Ovi sto spominju Kanadu, Ameriku itd, pustite me zabacenih delova i šuma gde nema zive duse pa nema ni rampe. Ovo je Evropa, Srbija je Evropa i treba da ide u skladu sa njom! U Svajcarskoj se rampa spusti ceeeelom duzinom, ne mozes nikako ni da obidjes ako hoces ili ako neko zuri. Znaci to je preventiva, zaustaviti i ludake i uopste sve zaustaviti. Ljudski zivoti su u pitanju, a gde su tek tuzbe istih ako se nesto desi. Vi u toj zemlji lagano mozete da tuzite drzavu za sve sto je valja i lagano dobijate na sudu, bez greske. E, zato oni rade na svemu, nema igranja. Sad ce neko reci ‘Nije Srbija kao CH’, pa nije. Ali ni CH ne gradi Cirihe ili Zeneve na vodi, vec ulaze u sve sto treba ljudima. A, Srbija ulaze u spomenike, Bg-e na vodi, mitinge, ali zato za rampe nema. Bravo.

s..nikolić /austrija

pre 5 godina

Pomislih đilas, jeremić,....sabotaža ........

I onda vidim da je kesa stavljena od strane železnice srbije!

Ništa čudno , ali onda na snagu stupa naš mentalitet ili navike !

U ovom slučaju i jedno i drugo!

Javašluk odgovornog lica što se
nekom tablom nije naznačilo da signalizacija ne funkcioniše !

I naravno ignorisanje znaka stop , naravno pod uslovom ds je uočio kesu !

Ne pridzavanje propisima je uz alkohol najveći uzrok tragedija na putevima srbije !

Za početak neka policajci izađu iz toplih soba i kafića i na posao ? ali i po unutrašnjosti !

Mora neko da počne i kod nas vozača da menja svest i vozačda ku kulturu!

Ovaj je imao sreću i mislim da ce ga ovaj doživljaj pratiti do kraja života!

Možda ce čak izbegavati prelaze!

Prvi urednik rubrike Automobili B92

pre 5 godina

U emisiji "360 stepeni" TV N1, profesor Milan Vujanić je lepo objasnio da je podzakonskim aktom PROPISANO da se znak STOP stavlja pre raskrsnice a da pružni prelaz NIJE RASKRSNICA pa znak STOP NEMA PRAVNO DEJSTVO!!! Morate znate za je Zakonom o bezbednosti saobraćaja kao i Pravilnikom o saobraćajnoj signalizaciji PROPISANO - ZNAČENJE, DIMENZIJE,SVETLODBOJNOST, NAČIN POSTAVLJANJA I ODRŽAVANJA ZNAKOVA I SVETLOSNE SIGNALIZACIJE. Neki od vas su položili pre 80-tih godina prošlog veka kod polupismenih instruktora a od tada do danas Zakon o bezbednosti saobraćaja je TRI puta promenjen!!! Znakove pored puta postavljaju ranici koji najčešće imaju samo osnovnu školu i ne poznaju ni Zakon ni Pravilnik, a što je još gore godinama političari odbijaju da se napravi KATASTAR saobraćajnih znakova, pa bi se znalo po imenu ko je i kada postavio koji znak! PR služba Železnica Srbije može da izdaje bajke kakve hoće, ali to njihove zaposlene neće osloboditi KRIVIČNE ODGOVORNOSTI. ZNAK STOP PRED PRUŽNIM PRELAZOM NEMA PRAVNO DEJSTVO I VOZAČ NIJE KRIV! Mnogi kažu pogledaj levo pa desno - neki pružni prelazi su nepregledni, neki su prekriveni maglom a preko nekih vozovi jure 100 km/h, što znači da vozač nema vremena da reaguje. Na sudovima u Srbiji se kao vreme reakcije priznaje od 0,8 do 1,2 sekunde i tad vozač nije kriv pa makar bio drogiran i pijan! Ako se voz kreće brzinom od 72 km/h to je 20 METARA U SEKUNDI I AKO PRUGA NIJE U RAVNICI DŽABE BOZAČU DA GLEDA LEVO ILI DESNO - NEMA VREMENA!!!

zvezdan

pre 5 godina

Pa dobro šta je to sa vama u Srbiji? Ja živim u Kanadi, a ovde većina prelaza preko pruge nema rampu, pogotovo van velikih gradova, pa sve ide kako treba. Retko da voz udari u kola ili autobus. Svako ko ovde ima vozačku dozvolu zna da mora OBAVEZNO da se zaustavi pred prugom, i da pogleda levo i desno. Bez obzira da li vidi voz ili ne!!!!!

A.

pre 5 godina

"rampa i svetlosna signalizacija još nisu bili u potpunosti završeni"

Kod nas se svaki posao razvuče samo da se što više radnih dana naplati.

Vozač je došao iz krivine, vozio je sporo i to ga je spaslo od povreda.

Zar ne treba mašinovođa da trubi i uspori, ako prelaz nije obezbeđen rampom? Ovaj to nije uradio, jer mu nije rečeno da prelaz ima rampu koja (ipak) nije u funkciji.

Prelaz je dodatno nepregledan i zbog trafoa.

Prilično sam sigurna da su morali da postave čuvara dok ne proradi rampa koja je (već) montirana.

Zabolela me je glava od robotskih komentara sa rečju stop. Da, potrebno je stati na STOP, ali ako UVEK treba da se ponašamo (otvoriti prozor i gledati levo-desno) kao da nema rampe, zašto stavljaju rampu?

SamoDaKazem

pre 5 godina

Eto, ja svaki put stanem pred pružni prelaz, pa izađem iz kola, pa osmotrim, oslusnem...
...pa onda stavim uvo na šinu (to naučio iz kaubojaca), pa ako se ništa ne čuje il' ne vidi ja onda sačekam još malo...
Sta bre vi ljudi pricate, onaj koji je nabio crnu kesu na semafor bi trebalo da odgovara za izazivanje opste opasnosti, kakav bre znak stop, kakvi bakraci!!! Svi vi pametnjakovici (botovi) stanete uvek na znak stop iako je rampa podignuta, jel da???

MomaSRB

pre 5 godina

Ma da,trebao je masinovodja da zaustavi voz i propusti automobil kao vozilo sa prioritetom...ŠTA LUPATE VIŠE,BRE!?
(laki, 26. februar 2019 21:13)

DA, pošto je mašinovođa MORAO biti obavešten da ne radi taj pružni prelaz, on je ispred njega MORAO, a ne trebao, da se zaustavi i zvučnim signalom skrene pažnju na sebe tj da nailazi voz, a ne da " projuri " sa 60 - 70 km/h kroz neobezbeđen pružni prelaz!

novinari treba da istražuju pravilnike

pre 5 godina

https://www.paragraf.rs/propisi/pravilnik_o_nacinu_ukrstanja_zeleznicke_pruge_i_puta_pesacke_ili_biciklisticke_staze_mestu_na_kojem_se_moze_izvesti_ukrstanje_i_merama_za_osiguranje_bezbednog_saobracaja.html

Član 36

Ako kvar ili privremena neupotrebljivost signalno-sigurnosnog uređaja na putnom prelazu traje duže od 84 časa, obezbeđuje se odvijanje saobraćaja na putnom prelazu jednom od posebnih mera iz člana 35. stav 1. tač. 1) i 2) ovog pravilnika i označavaju se da su u kvaru ili privremeno neupotrebljivi svetlosni znakovi, automatski polubranici i branici.

U slučajevima iz stava 1. ovog člana preduzimaju se sledeće mere:

1) pravovremeno se definiše način označavanja svetlosnih znakova, automatskih polubranika i branika da su isti u kvaru ili privremeno neupotrebljivi;

2) vrši se privremeno označavanje branika, automatskih polubranika ili svetlosnih saobraćajnih znakova na putu da ne važe za učesnike u drumskom saobraćaju (zamračivanje, postavljanje crnih plastičnih folija, zarotiranje signalizacije, demontiranje i slično);

3) traži se da se privremeno izvršenje prilagođavanja saobraćajnih znakova na putu ispred putnog prelaza opremljenog sa svetlosnim znacima, automatskim polubranicima i branicima koji su u kvaru ili privremeno neupotrebljivi, kao i da se po uspostavljanju redovnog stanja ponovo postavi redovni saobraćajni znaci na putu.

Crv

pre 5 godina

Vozac je prisao paralelnim putem, te skrenuo desno na pruzni prelaz. Znak stop mu je sa bocne, suvozaceve strane, visoko i zaklonjen kucicom. Vidi se da se vozilo skrece i krece se polako. Znak stop nije ni video, vec samo rampu koja je podignuta.
Na YouTubu ima duzi snimak, mada se i ovde jasno vidi.
Da bi ispravno doneli sud, neophodno je staviti se u polozaj vozaca, a ne suditi iz ugla kamere

Dex

pre 5 godina

Vozač je kriv.
(Slate, 26. februar 2019 20:16)

Da. Vozac je kriv za nepostovanje znaka 'stop' i ostale signalizacije itd. Zeleznice Srbije i drzava su krive zbog neispravne rampe, nepreglednog prelaza i izazivanja opste opasnosti. Zapravo, njihova krivica je daleko veca i podleze krivicnoj odgovornosti, jer je rec o teskom ugrozavanju opste bezbednosti i ljudskih zivota. Nije im dosta sto na previse mesta nemaju rampe, vec su poceli postavljati rampe koje signaliziraju da je prolaz bezbedan onda kad to nije! Jedino gore od nepostojece rampe je rampa koja je podignuta dok nailazi i prolazi voz. A rampe koje im "rade" obicno zadrzavaju vozace po bar 20-30 minuta (neretko i duze od sat vremena), pa onda svi voza okolo njih kako ne bi ostavili kosti na prelazima cekajuci do kraja zivota, rizikujuci da ih zato ostave na samoj pruzi. Republicka, lokalne vlasti i javne sluzbe ne sluze nicemu! A svi oni i sami voze tim svojim putevima smrti, nije da ne vide.

Klarens Sedorf

pre 5 godina

Ovaj znak STOP je besmislen jer je preglednost nemoguća sa kontejnerom desno. Sve i da je stao i onda krenuo, isto bi se završilo. Voz bi mu projurio ispred nosa bez da ima šanse da ga primeti.

2 × 0 = 00

pre 5 godina

Ma samo mu još semafor falio !?
Pored 2 jasna ( školska ) znaka tip se zagledao u crnu kesu i mozgao šta to znači i setio se - gas do daske !

eureka

pre 5 godina

Ima stop koji je važeći ako semafor ne radi.
(ns, 26. februar 2019 20:35)

šta ti vrijedi znak stop ,jer da bi vidio voz koji dolazi sa desne strane moraš biti doslovno na pruzi

pop

pre 5 godina

ZNAK STOP, ANDREIN KRST!! Pa zar moguće da čovek ne zaustavi auto i pogleda kada prelazi prugu. Pitam se da li pogleda levo i desno
kada peške prelazi ulicu na pešačkom prelazu!!?!?! Ili isto ovako bez zaustavljanja prelazi!!!

ЈВуО

pre 5 godina

”Налет аута на воз”... Вечито менталитет жртве. Питам се само од кога су покупили тај фазон.

MasteriX

pre 5 godina

Kakva bre vertikalna signalizacija?! Pogledajte sami koliko je ovaj prelaz nepregledan, sa obe strane zaklonjen pogled. Takođe, voz je prošao sa minimum 60km/h. Pa ako ne radi rampa, da li može onda voz da prođe sa 20km/h???

sasha

pre 5 godina

Treba sad tumaciti i crne, kese i opet ce vozac biti kriv. Ovo je situacija velikog rizika, pokvarila se rampa i to se desava ali treba imati rutinu postupaka u takvim situacijama. Signalizacija da se jasno vidi da rampa ne radi, ekstra obavestenje, neki veliki ekstra znak ili svetlosna signalizacija ili cunjevi na putu da moras da smanjis brzinu. U krajnjem slucaju staviti i jednog policajca da upozorava vozace, vise bi koristi uradio nego da iskace iz zasede i naplacuje samo kazne. Naravno vozac treba uvek biti oprezan ali sta sad, zbog malo truda ministra saobracaja treba da dozvolimo da nam poginu svi nepasljivi vozaci, koji nisu pravilno protumacili crnu kesu.

mozaks

pre 5 godina

koga instruktor nije.naucio da znak Stop.znaci obavezno zaustavljanje ,taj neka trazi pare nazad od instruktora,a onaj vozac koji je kupio vozacku,da zapamti..znak Stop je obavezno zaustavljanje,pa i da nema nikoga.da je gluvo doba noci u 3 ujutro.da sva drumska vozila moraju se zaustaviti ispred pruznog prelaza ,pa i vozila sa rotacijom da propuste voz.
sce druge pricu vozaca su samo izgovor za nepostovanje i ne poznavanje saobracajnih propisa.svaki koji ne postuje,da stane,rizikuje svoj i zivote saputnika.oduzeti mu dozvolu na min 1 god i novcano kazniti min 100.000 jer je i to jeftinije nego da neko pogine
vozaci drumskih vozila..urazumite se,postujte saobracajne propise

Beba Kosta

pre 5 godina

Neispravna svetlosna signalizacija, neispravna rampa, ispravan znak STOP. Još na prvim časovima vožnje instruktor nas uči da je uvek obavezno zaustavljanje na znak STOP... Evo video primera i zašto.

Mladen

pre 5 godina

Ovde je kriva policija jer 50% vozača u Srbiji ne konstatuje STOP. Gde je edukacija, gde su opomene i gde su kazne? To bi se sve za mesec dva dalo ispraviti, da ima volje.

boske

pre 5 godina

Kada na raskrsnici ne radi semafor, a iznad semafora stoji znak STOP, da li se u raskrsnicu ulazi bez gledanja levo-desno ili se obrati pažnja da li vam neko ko IMA pravo prvenstva prolaza dolazi sa leve ili desne strane? Ovde se jasno vidi znak STOP i obaveza je onog ko naiđe na taj znak da se OBAVEZNO zaustavi i da pogleda levo-desno pa tek ako nikoga ne ugrožava da nastavi kretanje, što u ovom primeru nije slučaj. Ovde je vozač motornog vozila napravio očigledan saobraćajni prekršaj i ne vidim uopšte odgovornost železnica, jer je pružni prelaz bio obezbeđen odgovarajućom signalizacijom.

djolehaubica

pre 5 godina

Ovaj u kolima je bio duzan da se zaustavi na znak STOP, masinovodja da uspori pred pruznim prelazom, a drzava da isti obezbedi. I svi su zakazali, slika i prilika hronicne neodgovornosti i sistemskog javasluka koji nas nezadrzivo prozdiru...

Žarko

pre 5 godina

genijalci, da je znak STOP dovoljan za bezbedan saobraćaj, svi semafori bi bili prekriveni najlon kesama, ali iz nekog razloga, to nigde na svetu nije slučaj, osim na ovom pružnom prelazu.

Lone

pre 5 godina

Lepo se vidi znak STOP i znak za prizni prelaz. Doticni gosodin u automobilu nije ispostovao ni jedan znak.
Sta tu ima dalje da se prica. Vozaca treba kazniti za nepostovanja saobracajnih propisa ugrozavanje bezbesnosti i dovodjenje sebe i drugih u zivotnu opasnost.

Aleksandar

pre 5 godina

Ovo je katastrofa kojoj nije kriv ni vozač ni mašinovođa nego železnice srbije i putevi srbije. Prelaz je potpuno nepregledan, nije mogao da se vidi voz od metalnog kontejnera sa desne strane. Čovek je išao polako, zato je i živ. Užas kako su to napravili.

komnen barjaktar

pre 5 godina

Svaki dan prelazim putujuci autobusom GSP neoznacen pruzni prelaz u Dunavskoj ulici kod Luke Beograd a Zeleznice Srbije i ne haju da bi moglo doci do nesrece. Srbistan mislim stvarno!

konstantin

pre 5 godina

Ne branim železnice, ali mislim da ima krivice i vozača. Preko pružnih prelaza treba obratiti dodatnu pažnju. Čuvajmo sami sebe, pa će nas i drugi čuvati.

Saša

pre 5 godina

Ozbiljne sabotaže se dešavaju ovde. Nije to ni šala ni glupost. Jel to nešto nemoguće da se vrate ljudi, trezni, koji će ručno da dižu i spuštaju i čuvaju rampe? Bar dok se sistem železnica ne stabilizuje?

Ahtung

pre 5 godina

Horor! Mogli su staviti još neko obaveštenje da rampa ne radi! Strogo gledano, on se nije zaustavio na znak stop (ne vidim na snimku da jeste),što inače ne čini 75% vozača u Srbiji, a izvođači radova nisu stavili znak za radove. Verovatno je mislio, digunta rampa, da prođem! Često nije lako shvatiti u trenutku situaciju na drumu, kad su takve stvari u pitanju.

Ahtung

pre 5 godina

Da dipunim prethodni komentar... Koji je buzdovan postavio onaj "orman" desno, da zaklanja pogled!? Sumnjam da je vozač mogao da vidi ili čuje voz. Užas!

pop

pre 5 godina

ZNAK STOP, ANDREIN KRST!! Pa zar moguće da čovek ne zaustavi auto i pogleda kada prelazi prugu. Pitam se da li pogleda levo i desno
kada peške prelazi ulicu na pešačkom prelazu!!?!?! Ili isto ovako bez zaustavljanja prelazi!!!

kako da ne

pre 5 godina

@Nikolica
Bravo, bravo. Kako da stane kod znaka Stop kada od ove kucice sa strane ne vidi nista? Mora da se priblizi i priblizio se skroz polako jer da je isao brze odneo bi ga celog! Kakvi botovski komentari. U Svajcarskoj kada bi pustili u protok ovako nesto nezavrseno i bez incidenta bi redom dobijali otkaze od najglavnijih sefova, radnika itd. Ovi sto spominju Kanadu, Ameriku itd, pustite me zabacenih delova i šuma gde nema zive duse pa nema ni rampe. Ovo je Evropa, Srbija je Evropa i treba da ide u skladu sa njom! U Svajcarskoj se rampa spusti ceeeelom duzinom, ne mozes nikako ni da obidjes ako hoces ili ako neko zuri. Znaci to je preventiva, zaustaviti i ludake i uopste sve zaustaviti. Ljudski zivoti su u pitanju, a gde su tek tuzbe istih ako se nesto desi. Vi u toj zemlji lagano mozete da tuzite drzavu za sve sto je valja i lagano dobijate na sudu, bez greske. E, zato oni rade na svemu, nema igranja. Sad ce neko reci ‘Nije Srbija kao CH’, pa nije. Ali ni CH ne gradi Cirihe ili Zeneve na vodi, vec ulaze u sve sto treba ljudima. A, Srbija ulaze u spomenike, Bg-e na vodi, mitinge, ali zato za rampe nema. Bravo.

Ahtung

pre 5 godina

Da dipunim prethodni komentar... Koji je buzdovan postavio onaj "orman" desno, da zaklanja pogled!? Sumnjam da je vozač mogao da vidi ili čuje voz. Užas!

djolehaubica

pre 5 godina

Ovaj u kolima je bio duzan da se zaustavi na znak STOP, masinovodja da uspori pred pruznim prelazom, a drzava da isti obezbedi. I svi su zakazali, slika i prilika hronicne neodgovornosti i sistemskog javasluka koji nas nezadrzivo prozdiru...

Aleksandar

pre 5 godina

Ovo je katastrofa kojoj nije kriv ni vozač ni mašinovođa nego železnice srbije i putevi srbije. Prelaz je potpuno nepregledan, nije mogao da se vidi voz od metalnog kontejnera sa desne strane. Čovek je išao polako, zato je i živ. Užas kako su to napravili.

zvezdan

pre 5 godina

Pa dobro šta je to sa vama u Srbiji? Ja živim u Kanadi, a ovde većina prelaza preko pruge nema rampu, pogotovo van velikih gradova, pa sve ide kako treba. Retko da voz udari u kola ili autobus. Svako ko ovde ima vozačku dozvolu zna da mora OBAVEZNO da se zaustavi pred prugom, i da pogleda levo i desno. Bez obzira da li vidi voz ili ne!!!!!

SamoDaKazem

pre 5 godina

Eto, ja svaki put stanem pred pružni prelaz, pa izađem iz kola, pa osmotrim, oslusnem...
...pa onda stavim uvo na šinu (to naučio iz kaubojaca), pa ako se ništa ne čuje il' ne vidi ja onda sačekam još malo...
Sta bre vi ljudi pricate, onaj koji je nabio crnu kesu na semafor bi trebalo da odgovara za izazivanje opste opasnosti, kakav bre znak stop, kakvi bakraci!!! Svi vi pametnjakovici (botovi) stanete uvek na znak stop iako je rampa podignuta, jel da???

MasteriX

pre 5 godina

Kakva bre vertikalna signalizacija?! Pogledajte sami koliko je ovaj prelaz nepregledan, sa obe strane zaklonjen pogled. Takođe, voz je prošao sa minimum 60km/h. Pa ako ne radi rampa, da li može onda voz da prođe sa 20km/h???

eureka

pre 5 godina

Ima stop koji je važeći ako semafor ne radi.
(ns, 26. februar 2019 20:35)

šta ti vrijedi znak stop ,jer da bi vidio voz koji dolazi sa desne strane moraš biti doslovno na pruzi

Crv

pre 5 godina

Vozac je prisao paralelnim putem, te skrenuo desno na pruzni prelaz. Znak stop mu je sa bocne, suvozaceve strane, visoko i zaklonjen kucicom. Vidi se da se vozilo skrece i krece se polako. Znak stop nije ni video, vec samo rampu koja je podignuta.
Na YouTubu ima duzi snimak, mada se i ovde jasno vidi.
Da bi ispravno doneli sud, neophodno je staviti se u polozaj vozaca, a ne suditi iz ugla kamere

Prvi urednik rubrike Automobili B92

pre 5 godina

U emisiji "360 stepeni" TV N1, profesor Milan Vujanić je lepo objasnio da je podzakonskim aktom PROPISANO da se znak STOP stavlja pre raskrsnice a da pružni prelaz NIJE RASKRSNICA pa znak STOP NEMA PRAVNO DEJSTVO!!! Morate znate za je Zakonom o bezbednosti saobraćaja kao i Pravilnikom o saobraćajnoj signalizaciji PROPISANO - ZNAČENJE, DIMENZIJE,SVETLODBOJNOST, NAČIN POSTAVLJANJA I ODRŽAVANJA ZNAKOVA I SVETLOSNE SIGNALIZACIJE. Neki od vas su položili pre 80-tih godina prošlog veka kod polupismenih instruktora a od tada do danas Zakon o bezbednosti saobraćaja je TRI puta promenjen!!! Znakove pored puta postavljaju ranici koji najčešće imaju samo osnovnu školu i ne poznaju ni Zakon ni Pravilnik, a što je još gore godinama političari odbijaju da se napravi KATASTAR saobraćajnih znakova, pa bi se znalo po imenu ko je i kada postavio koji znak! PR služba Železnica Srbije može da izdaje bajke kakve hoće, ali to njihove zaposlene neće osloboditi KRIVIČNE ODGOVORNOSTI. ZNAK STOP PRED PRUŽNIM PRELAZOM NEMA PRAVNO DEJSTVO I VOZAČ NIJE KRIV! Mnogi kažu pogledaj levo pa desno - neki pružni prelazi su nepregledni, neki su prekriveni maglom a preko nekih vozovi jure 100 km/h, što znači da vozač nema vremena da reaguje. Na sudovima u Srbiji se kao vreme reakcije priznaje od 0,8 do 1,2 sekunde i tad vozač nije kriv pa makar bio drogiran i pijan! Ako se voz kreće brzinom od 72 km/h to je 20 METARA U SEKUNDI I AKO PRUGA NIJE U RAVNICI DŽABE BOZAČU DA GLEDA LEVO ILI DESNO - NEMA VREMENA!!!

Lone

pre 5 godina

Lepo se vidi znak STOP i znak za prizni prelaz. Doticni gosodin u automobilu nije ispostovao ni jedan znak.
Sta tu ima dalje da se prica. Vozaca treba kazniti za nepostovanja saobracajnih propisa ugrozavanje bezbesnosti i dovodjenje sebe i drugih u zivotnu opasnost.

konstantin

pre 5 godina

Ne branim železnice, ali mislim da ima krivice i vozača. Preko pružnih prelaza treba obratiti dodatnu pažnju. Čuvajmo sami sebe, pa će nas i drugi čuvati.

Ahtung

pre 5 godina

Horor! Mogli su staviti još neko obaveštenje da rampa ne radi! Strogo gledano, on se nije zaustavio na znak stop (ne vidim na snimku da jeste),što inače ne čini 75% vozača u Srbiji, a izvođači radova nisu stavili znak za radove. Verovatno je mislio, digunta rampa, da prođem! Često nije lako shvatiti u trenutku situaciju na drumu, kad su takve stvari u pitanju.

A.

pre 5 godina

"rampa i svetlosna signalizacija još nisu bili u potpunosti završeni"

Kod nas se svaki posao razvuče samo da se što više radnih dana naplati.

Vozač je došao iz krivine, vozio je sporo i to ga je spaslo od povreda.

Zar ne treba mašinovođa da trubi i uspori, ako prelaz nije obezbeđen rampom? Ovaj to nije uradio, jer mu nije rečeno da prelaz ima rampu koja (ipak) nije u funkciji.

Prelaz je dodatno nepregledan i zbog trafoa.

Prilično sam sigurna da su morali da postave čuvara dok ne proradi rampa koja je (već) montirana.

Zabolela me je glava od robotskih komentara sa rečju stop. Da, potrebno je stati na STOP, ali ako UVEK treba da se ponašamo (otvoriti prozor i gledati levo-desno) kao da nema rampe, zašto stavljaju rampu?

Dex

pre 5 godina

Vozač je kriv.
(Slate, 26. februar 2019 20:16)

Da. Vozac je kriv za nepostovanje znaka 'stop' i ostale signalizacije itd. Zeleznice Srbije i drzava su krive zbog neispravne rampe, nepreglednog prelaza i izazivanja opste opasnosti. Zapravo, njihova krivica je daleko veca i podleze krivicnoj odgovornosti, jer je rec o teskom ugrozavanju opste bezbednosti i ljudskih zivota. Nije im dosta sto na previse mesta nemaju rampe, vec su poceli postavljati rampe koje signaliziraju da je prolaz bezbedan onda kad to nije! Jedino gore od nepostojece rampe je rampa koja je podignuta dok nailazi i prolazi voz. A rampe koje im "rade" obicno zadrzavaju vozace po bar 20-30 minuta (neretko i duze od sat vremena), pa onda svi voza okolo njih kako ne bi ostavili kosti na prelazima cekajuci do kraja zivota, rizikujuci da ih zato ostave na samoj pruzi. Republicka, lokalne vlasti i javne sluzbe ne sluze nicemu! A svi oni i sami voze tim svojim putevima smrti, nije da ne vide.

MomaSRB

pre 5 godina

Ma da,trebao je masinovodja da zaustavi voz i propusti automobil kao vozilo sa prioritetom...ŠTA LUPATE VIŠE,BRE!?
(laki, 26. februar 2019 21:13)

DA, pošto je mašinovođa MORAO biti obavešten da ne radi taj pružni prelaz, on je ispred njega MORAO, a ne trebao, da se zaustavi i zvučnim signalom skrene pažnju na sebe tj da nailazi voz, a ne da " projuri " sa 60 - 70 km/h kroz neobezbeđen pružni prelaz!

Beba Kosta

pre 5 godina

Neispravna svetlosna signalizacija, neispravna rampa, ispravan znak STOP. Još na prvim časovima vožnje instruktor nas uči da je uvek obavezno zaustavljanje na znak STOP... Evo video primera i zašto.

sasha

pre 5 godina

Treba sad tumaciti i crne, kese i opet ce vozac biti kriv. Ovo je situacija velikog rizika, pokvarila se rampa i to se desava ali treba imati rutinu postupaka u takvim situacijama. Signalizacija da se jasno vidi da rampa ne radi, ekstra obavestenje, neki veliki ekstra znak ili svetlosna signalizacija ili cunjevi na putu da moras da smanjis brzinu. U krajnjem slucaju staviti i jednog policajca da upozorava vozace, vise bi koristi uradio nego da iskace iz zasede i naplacuje samo kazne. Naravno vozac treba uvek biti oprezan ali sta sad, zbog malo truda ministra saobracaja treba da dozvolimo da nam poginu svi nepasljivi vozaci, koji nisu pravilno protumacili crnu kesu.

komnen barjaktar

pre 5 godina

Svaki dan prelazim putujuci autobusom GSP neoznacen pruzni prelaz u Dunavskoj ulici kod Luke Beograd a Zeleznice Srbije i ne haju da bi moglo doci do nesrece. Srbistan mislim stvarno!

Žarko

pre 5 godina

genijalci, da je znak STOP dovoljan za bezbedan saobraćaj, svi semafori bi bili prekriveni najlon kesama, ali iz nekog razloga, to nigde na svetu nije slučaj, osim na ovom pružnom prelazu.

Klarens Sedorf

pre 5 godina

Ovaj znak STOP je besmislen jer je preglednost nemoguća sa kontejnerom desno. Sve i da je stao i onda krenuo, isto bi se završilo. Voz bi mu projurio ispred nosa bez da ima šanse da ga primeti.

ЈВуО

pre 5 godina

”Налет аута на воз”... Вечито менталитет жртве. Питам се само од кога су покупили тај фазон.

Mladen

pre 5 godina

Ovde je kriva policija jer 50% vozača u Srbiji ne konstatuje STOP. Gde je edukacija, gde su opomene i gde su kazne? To bi se sve za mesec dva dalo ispraviti, da ima volje.

Saša

pre 5 godina

Ozbiljne sabotaže se dešavaju ovde. Nije to ni šala ni glupost. Jel to nešto nemoguće da se vrate ljudi, trezni, koji će ručno da dižu i spuštaju i čuvaju rampe? Bar dok se sistem železnica ne stabilizuje?

novinari treba da istražuju pravilnike

pre 5 godina

https://www.paragraf.rs/propisi/pravilnik_o_nacinu_ukrstanja_zeleznicke_pruge_i_puta_pesacke_ili_biciklisticke_staze_mestu_na_kojem_se_moze_izvesti_ukrstanje_i_merama_za_osiguranje_bezbednog_saobracaja.html

Član 36

Ako kvar ili privremena neupotrebljivost signalno-sigurnosnog uređaja na putnom prelazu traje duže od 84 časa, obezbeđuje se odvijanje saobraćaja na putnom prelazu jednom od posebnih mera iz člana 35. stav 1. tač. 1) i 2) ovog pravilnika i označavaju se da su u kvaru ili privremeno neupotrebljivi svetlosni znakovi, automatski polubranici i branici.

U slučajevima iz stava 1. ovog člana preduzimaju se sledeće mere:

1) pravovremeno se definiše način označavanja svetlosnih znakova, automatskih polubranika i branika da su isti u kvaru ili privremeno neupotrebljivi;

2) vrši se privremeno označavanje branika, automatskih polubranika ili svetlosnih saobraćajnih znakova na putu da ne važe za učesnike u drumskom saobraćaju (zamračivanje, postavljanje crnih plastičnih folija, zarotiranje signalizacije, demontiranje i slično);

3) traži se da se privremeno izvršenje prilagođavanja saobraćajnih znakova na putu ispred putnog prelaza opremljenog sa svetlosnim znacima, automatskim polubranicima i branicima koji su u kvaru ili privremeno neupotrebljivi, kao i da se po uspostavljanju redovnog stanja ponovo postavi redovni saobraćajni znaci na putu.

2 × 0 = 00

pre 5 godina

Ma samo mu još semafor falio !?
Pored 2 jasna ( školska ) znaka tip se zagledao u crnu kesu i mozgao šta to znači i setio se - gas do daske !

s..nikolić /austrija

pre 5 godina

Pomislih đilas, jeremić,....sabotaža ........

I onda vidim da je kesa stavljena od strane železnice srbije!

Ništa čudno , ali onda na snagu stupa naš mentalitet ili navike !

U ovom slučaju i jedno i drugo!

Javašluk odgovornog lica što se
nekom tablom nije naznačilo da signalizacija ne funkcioniše !

I naravno ignorisanje znaka stop , naravno pod uslovom ds je uočio kesu !

Ne pridzavanje propisima je uz alkohol najveći uzrok tragedija na putevima srbije !

Za početak neka policajci izađu iz toplih soba i kafića i na posao ? ali i po unutrašnjosti !

Mora neko da počne i kod nas vozača da menja svest i vozačda ku kulturu!

Ovaj je imao sreću i mislim da ce ga ovaj doživljaj pratiti do kraja života!

Možda ce čak izbegavati prelaze!

mozaks

pre 5 godina

koga instruktor nije.naucio da znak Stop.znaci obavezno zaustavljanje ,taj neka trazi pare nazad od instruktora,a onaj vozac koji je kupio vozacku,da zapamti..znak Stop je obavezno zaustavljanje,pa i da nema nikoga.da je gluvo doba noci u 3 ujutro.da sva drumska vozila moraju se zaustaviti ispred pruznog prelaza ,pa i vozila sa rotacijom da propuste voz.
sce druge pricu vozaca su samo izgovor za nepostovanje i ne poznavanje saobracajnih propisa.svaki koji ne postuje,da stane,rizikuje svoj i zivote saputnika.oduzeti mu dozvolu na min 1 god i novcano kazniti min 100.000 jer je i to jeftinije nego da neko pogine
vozaci drumskih vozila..urazumite se,postujte saobracajne propise

boske

pre 5 godina

Kada na raskrsnici ne radi semafor, a iznad semafora stoji znak STOP, da li se u raskrsnicu ulazi bez gledanja levo-desno ili se obrati pažnja da li vam neko ko IMA pravo prvenstva prolaza dolazi sa leve ili desne strane? Ovde se jasno vidi znak STOP i obaveza je onog ko naiđe na taj znak da se OBAVEZNO zaustavi i da pogleda levo-desno pa tek ako nikoga ne ugrožava da nastavi kretanje, što u ovom primeru nije slučaj. Ovde je vozač motornog vozila napravio očigledan saobraćajni prekršaj i ne vidim uopšte odgovornost železnica, jer je pružni prelaz bio obezbeđen odgovarajućom signalizacijom.

MomaSRB

pre 5 godina

Ma da,trebao je masinovodja da zaustavi voz i propusti automobil kao vozilo sa prioritetom...ŠTA LUPATE VIŠE,BRE!?
(laki, 26. februar 2019 21:13)

DA, pošto je mašinovođa MORAO biti obavešten da ne radi taj pružni prelaz, on je ispred njega MORAO, a ne trebao, da se zaustavi i zvučnim signalom skrene pažnju na sebe tj da nailazi voz, a ne da " projuri " sa 60 - 70 km/h kroz neobezbeđen pružni prelaz!

zvezdan

pre 5 godina

Pa dobro šta je to sa vama u Srbiji? Ja živim u Kanadi, a ovde većina prelaza preko pruge nema rampu, pogotovo van velikih gradova, pa sve ide kako treba. Retko da voz udari u kola ili autobus. Svako ko ovde ima vozačku dozvolu zna da mora OBAVEZNO da se zaustavi pred prugom, i da pogleda levo i desno. Bez obzira da li vidi voz ili ne!!!!!

Aleksandar

pre 5 godina

Ovo je katastrofa kojoj nije kriv ni vozač ni mašinovođa nego železnice srbije i putevi srbije. Prelaz je potpuno nepregledan, nije mogao da se vidi voz od metalnog kontejnera sa desne strane. Čovek je išao polako, zato je i živ. Užas kako su to napravili.

2 × 0 = 00

pre 5 godina

Ma samo mu još semafor falio !?
Pored 2 jasna ( školska ) znaka tip se zagledao u crnu kesu i mozgao šta to znači i setio se - gas do daske !

sasha

pre 5 godina

Treba sad tumaciti i crne, kese i opet ce vozac biti kriv. Ovo je situacija velikog rizika, pokvarila se rampa i to se desava ali treba imati rutinu postupaka u takvim situacijama. Signalizacija da se jasno vidi da rampa ne radi, ekstra obavestenje, neki veliki ekstra znak ili svetlosna signalizacija ili cunjevi na putu da moras da smanjis brzinu. U krajnjem slucaju staviti i jednog policajca da upozorava vozace, vise bi koristi uradio nego da iskace iz zasede i naplacuje samo kazne. Naravno vozac treba uvek biti oprezan ali sta sad, zbog malo truda ministra saobracaja treba da dozvolimo da nam poginu svi nepasljivi vozaci, koji nisu pravilno protumacili crnu kesu.

SamoDaKazem

pre 5 godina

Eto, ja svaki put stanem pred pružni prelaz, pa izađem iz kola, pa osmotrim, oslusnem...
...pa onda stavim uvo na šinu (to naučio iz kaubojaca), pa ako se ništa ne čuje il' ne vidi ja onda sačekam još malo...
Sta bre vi ljudi pricate, onaj koji je nabio crnu kesu na semafor bi trebalo da odgovara za izazivanje opste opasnosti, kakav bre znak stop, kakvi bakraci!!! Svi vi pametnjakovici (botovi) stanete uvek na znak stop iako je rampa podignuta, jel da???

MasteriX

pre 5 godina

Kakva bre vertikalna signalizacija?! Pogledajte sami koliko je ovaj prelaz nepregledan, sa obe strane zaklonjen pogled. Takođe, voz je prošao sa minimum 60km/h. Pa ako ne radi rampa, da li može onda voz da prođe sa 20km/h???

pop

pre 5 godina

ZNAK STOP, ANDREIN KRST!! Pa zar moguće da čovek ne zaustavi auto i pogleda kada prelazi prugu. Pitam se da li pogleda levo i desno
kada peške prelazi ulicu na pešačkom prelazu!!?!?! Ili isto ovako bez zaustavljanja prelazi!!!

mozaks

pre 5 godina

koga instruktor nije.naucio da znak Stop.znaci obavezno zaustavljanje ,taj neka trazi pare nazad od instruktora,a onaj vozac koji je kupio vozacku,da zapamti..znak Stop je obavezno zaustavljanje,pa i da nema nikoga.da je gluvo doba noci u 3 ujutro.da sva drumska vozila moraju se zaustaviti ispred pruznog prelaza ,pa i vozila sa rotacijom da propuste voz.
sce druge pricu vozaca su samo izgovor za nepostovanje i ne poznavanje saobracajnih propisa.svaki koji ne postuje,da stane,rizikuje svoj i zivote saputnika.oduzeti mu dozvolu na min 1 god i novcano kazniti min 100.000 jer je i to jeftinije nego da neko pogine
vozaci drumskih vozila..urazumite se,postujte saobracajne propise

Lone

pre 5 godina

Lepo se vidi znak STOP i znak za prizni prelaz. Doticni gosodin u automobilu nije ispostovao ni jedan znak.
Sta tu ima dalje da se prica. Vozaca treba kazniti za nepostovanja saobracajnih propisa ugrozavanje bezbesnosti i dovodjenje sebe i drugih u zivotnu opasnost.

Mladen

pre 5 godina

Ovde je kriva policija jer 50% vozača u Srbiji ne konstatuje STOP. Gde je edukacija, gde su opomene i gde su kazne? To bi se sve za mesec dva dalo ispraviti, da ima volje.

eureka

pre 5 godina

Ima stop koji je važeći ako semafor ne radi.
(ns, 26. februar 2019 20:35)

šta ti vrijedi znak stop ,jer da bi vidio voz koji dolazi sa desne strane moraš biti doslovno na pruzi

konstantin

pre 5 godina

Ne branim železnice, ali mislim da ima krivice i vozača. Preko pružnih prelaza treba obratiti dodatnu pažnju. Čuvajmo sami sebe, pa će nas i drugi čuvati.

Saša

pre 5 godina

Ozbiljne sabotaže se dešavaju ovde. Nije to ni šala ni glupost. Jel to nešto nemoguće da se vrate ljudi, trezni, koji će ručno da dižu i spuštaju i čuvaju rampe? Bar dok se sistem železnica ne stabilizuje?

Ahtung

pre 5 godina

Da dipunim prethodni komentar... Koji je buzdovan postavio onaj "orman" desno, da zaklanja pogled!? Sumnjam da je vozač mogao da vidi ili čuje voz. Užas!

Beba Kosta

pre 5 godina

Neispravna svetlosna signalizacija, neispravna rampa, ispravan znak STOP. Još na prvim časovima vožnje instruktor nas uči da je uvek obavezno zaustavljanje na znak STOP... Evo video primera i zašto.

komnen barjaktar

pre 5 godina

Svaki dan prelazim putujuci autobusom GSP neoznacen pruzni prelaz u Dunavskoj ulici kod Luke Beograd a Zeleznice Srbije i ne haju da bi moglo doci do nesrece. Srbistan mislim stvarno!

Prvi urednik rubrike Automobili B92

pre 5 godina

U emisiji "360 stepeni" TV N1, profesor Milan Vujanić je lepo objasnio da je podzakonskim aktom PROPISANO da se znak STOP stavlja pre raskrsnice a da pružni prelaz NIJE RASKRSNICA pa znak STOP NEMA PRAVNO DEJSTVO!!! Morate znate za je Zakonom o bezbednosti saobraćaja kao i Pravilnikom o saobraćajnoj signalizaciji PROPISANO - ZNAČENJE, DIMENZIJE,SVETLODBOJNOST, NAČIN POSTAVLJANJA I ODRŽAVANJA ZNAKOVA I SVETLOSNE SIGNALIZACIJE. Neki od vas su položili pre 80-tih godina prošlog veka kod polupismenih instruktora a od tada do danas Zakon o bezbednosti saobraćaja je TRI puta promenjen!!! Znakove pored puta postavljaju ranici koji najčešće imaju samo osnovnu školu i ne poznaju ni Zakon ni Pravilnik, a što je još gore godinama političari odbijaju da se napravi KATASTAR saobraćajnih znakova, pa bi se znalo po imenu ko je i kada postavio koji znak! PR služba Železnica Srbije može da izdaje bajke kakve hoće, ali to njihove zaposlene neće osloboditi KRIVIČNE ODGOVORNOSTI. ZNAK STOP PRED PRUŽNIM PRELAZOM NEMA PRAVNO DEJSTVO I VOZAČ NIJE KRIV! Mnogi kažu pogledaj levo pa desno - neki pružni prelazi su nepregledni, neki su prekriveni maglom a preko nekih vozovi jure 100 km/h, što znači da vozač nema vremena da reaguje. Na sudovima u Srbiji se kao vreme reakcije priznaje od 0,8 do 1,2 sekunde i tad vozač nije kriv pa makar bio drogiran i pijan! Ako se voz kreće brzinom od 72 km/h to je 20 METARA U SEKUNDI I AKO PRUGA NIJE U RAVNICI DŽABE BOZAČU DA GLEDA LEVO ILI DESNO - NEMA VREMENA!!!

djolehaubica

pre 5 godina

Ovaj u kolima je bio duzan da se zaustavi na znak STOP, masinovodja da uspori pred pruznim prelazom, a drzava da isti obezbedi. I svi su zakazali, slika i prilika hronicne neodgovornosti i sistemskog javasluka koji nas nezadrzivo prozdiru...

Žarko

pre 5 godina

genijalci, da je znak STOP dovoljan za bezbedan saobraćaj, svi semafori bi bili prekriveni najlon kesama, ali iz nekog razloga, to nigde na svetu nije slučaj, osim na ovom pružnom prelazu.

boske

pre 5 godina

Kada na raskrsnici ne radi semafor, a iznad semafora stoji znak STOP, da li se u raskrsnicu ulazi bez gledanja levo-desno ili se obrati pažnja da li vam neko ko IMA pravo prvenstva prolaza dolazi sa leve ili desne strane? Ovde se jasno vidi znak STOP i obaveza je onog ko naiđe na taj znak da se OBAVEZNO zaustavi i da pogleda levo-desno pa tek ako nikoga ne ugrožava da nastavi kretanje, što u ovom primeru nije slučaj. Ovde je vozač motornog vozila napravio očigledan saobraćajni prekršaj i ne vidim uopšte odgovornost železnica, jer je pružni prelaz bio obezbeđen odgovarajućom signalizacijom.

A.

pre 5 godina

"rampa i svetlosna signalizacija još nisu bili u potpunosti završeni"

Kod nas se svaki posao razvuče samo da se što više radnih dana naplati.

Vozač je došao iz krivine, vozio je sporo i to ga je spaslo od povreda.

Zar ne treba mašinovođa da trubi i uspori, ako prelaz nije obezbeđen rampom? Ovaj to nije uradio, jer mu nije rečeno da prelaz ima rampu koja (ipak) nije u funkciji.

Prelaz je dodatno nepregledan i zbog trafoa.

Prilično sam sigurna da su morali da postave čuvara dok ne proradi rampa koja je (već) montirana.

Zabolela me je glava od robotskih komentara sa rečju stop. Da, potrebno je stati na STOP, ali ako UVEK treba da se ponašamo (otvoriti prozor i gledati levo-desno) kao da nema rampe, zašto stavljaju rampu?

kako da ne

pre 5 godina

@Nikolica
Bravo, bravo. Kako da stane kod znaka Stop kada od ove kucice sa strane ne vidi nista? Mora da se priblizi i priblizio se skroz polako jer da je isao brze odneo bi ga celog! Kakvi botovski komentari. U Svajcarskoj kada bi pustili u protok ovako nesto nezavrseno i bez incidenta bi redom dobijali otkaze od najglavnijih sefova, radnika itd. Ovi sto spominju Kanadu, Ameriku itd, pustite me zabacenih delova i šuma gde nema zive duse pa nema ni rampe. Ovo je Evropa, Srbija je Evropa i treba da ide u skladu sa njom! U Svajcarskoj se rampa spusti ceeeelom duzinom, ne mozes nikako ni da obidjes ako hoces ili ako neko zuri. Znaci to je preventiva, zaustaviti i ludake i uopste sve zaustaviti. Ljudski zivoti su u pitanju, a gde su tek tuzbe istih ako se nesto desi. Vi u toj zemlji lagano mozete da tuzite drzavu za sve sto je valja i lagano dobijate na sudu, bez greske. E, zato oni rade na svemu, nema igranja. Sad ce neko reci ‘Nije Srbija kao CH’, pa nije. Ali ni CH ne gradi Cirihe ili Zeneve na vodi, vec ulaze u sve sto treba ljudima. A, Srbija ulaze u spomenike, Bg-e na vodi, mitinge, ali zato za rampe nema. Bravo.

Crv

pre 5 godina

Vozac je prisao paralelnim putem, te skrenuo desno na pruzni prelaz. Znak stop mu je sa bocne, suvozaceve strane, visoko i zaklonjen kucicom. Vidi se da se vozilo skrece i krece se polako. Znak stop nije ni video, vec samo rampu koja je podignuta.
Na YouTubu ima duzi snimak, mada se i ovde jasno vidi.
Da bi ispravno doneli sud, neophodno je staviti se u polozaj vozaca, a ne suditi iz ugla kamere

ЈВуО

pre 5 godina

”Налет аута на воз”... Вечито менталитет жртве. Питам се само од кога су покупили тај фазон.

Klarens Sedorf

pre 5 godina

Ovaj znak STOP je besmislen jer je preglednost nemoguća sa kontejnerom desno. Sve i da je stao i onda krenuo, isto bi se završilo. Voz bi mu projurio ispred nosa bez da ima šanse da ga primeti.

Ahtung

pre 5 godina

Horor! Mogli su staviti još neko obaveštenje da rampa ne radi! Strogo gledano, on se nije zaustavio na znak stop (ne vidim na snimku da jeste),što inače ne čini 75% vozača u Srbiji, a izvođači radova nisu stavili znak za radove. Verovatno je mislio, digunta rampa, da prođem! Često nije lako shvatiti u trenutku situaciju na drumu, kad su takve stvari u pitanju.

Dex

pre 5 godina

Vozač je kriv.
(Slate, 26. februar 2019 20:16)

Da. Vozac je kriv za nepostovanje znaka 'stop' i ostale signalizacije itd. Zeleznice Srbije i drzava su krive zbog neispravne rampe, nepreglednog prelaza i izazivanja opste opasnosti. Zapravo, njihova krivica je daleko veca i podleze krivicnoj odgovornosti, jer je rec o teskom ugrozavanju opste bezbednosti i ljudskih zivota. Nije im dosta sto na previse mesta nemaju rampe, vec su poceli postavljati rampe koje signaliziraju da je prolaz bezbedan onda kad to nije! Jedino gore od nepostojece rampe je rampa koja je podignuta dok nailazi i prolazi voz. A rampe koje im "rade" obicno zadrzavaju vozace po bar 20-30 minuta (neretko i duze od sat vremena), pa onda svi voza okolo njih kako ne bi ostavili kosti na prelazima cekajuci do kraja zivota, rizikujuci da ih zato ostave na samoj pruzi. Republicka, lokalne vlasti i javne sluzbe ne sluze nicemu! A svi oni i sami voze tim svojim putevima smrti, nije da ne vide.

s..nikolić /austrija

pre 5 godina

Pomislih đilas, jeremić,....sabotaža ........

I onda vidim da je kesa stavljena od strane železnice srbije!

Ništa čudno , ali onda na snagu stupa naš mentalitet ili navike !

U ovom slučaju i jedno i drugo!

Javašluk odgovornog lica što se
nekom tablom nije naznačilo da signalizacija ne funkcioniše !

I naravno ignorisanje znaka stop , naravno pod uslovom ds je uočio kesu !

Ne pridzavanje propisima je uz alkohol najveći uzrok tragedija na putevima srbije !

Za početak neka policajci izađu iz toplih soba i kafića i na posao ? ali i po unutrašnjosti !

Mora neko da počne i kod nas vozača da menja svest i vozačda ku kulturu!

Ovaj je imao sreću i mislim da ce ga ovaj doživljaj pratiti do kraja života!

Možda ce čak izbegavati prelaze!

novinari treba da istražuju pravilnike

pre 5 godina

https://www.paragraf.rs/propisi/pravilnik_o_nacinu_ukrstanja_zeleznicke_pruge_i_puta_pesacke_ili_biciklisticke_staze_mestu_na_kojem_se_moze_izvesti_ukrstanje_i_merama_za_osiguranje_bezbednog_saobracaja.html

Član 36

Ako kvar ili privremena neupotrebljivost signalno-sigurnosnog uređaja na putnom prelazu traje duže od 84 časa, obezbeđuje se odvijanje saobraćaja na putnom prelazu jednom od posebnih mera iz člana 35. stav 1. tač. 1) i 2) ovog pravilnika i označavaju se da su u kvaru ili privremeno neupotrebljivi svetlosni znakovi, automatski polubranici i branici.

U slučajevima iz stava 1. ovog člana preduzimaju se sledeće mere:

1) pravovremeno se definiše način označavanja svetlosnih znakova, automatskih polubranika i branika da su isti u kvaru ili privremeno neupotrebljivi;

2) vrši se privremeno označavanje branika, automatskih polubranika ili svetlosnih saobraćajnih znakova na putu da ne važe za učesnike u drumskom saobraćaju (zamračivanje, postavljanje crnih plastičnih folija, zarotiranje signalizacije, demontiranje i slično);

3) traži se da se privremeno izvršenje prilagođavanja saobraćajnih znakova na putu ispred putnog prelaza opremljenog sa svetlosnim znacima, automatskim polubranicima i branicima koji su u kvaru ili privremeno neupotrebljivi, kao i da se po uspostavljanju redovnog stanja ponovo postavi redovni saobraćajni znaci na putu.