Ponedeljak, 25.02.2019.

06:48

"Pošto smo mi vaši prijatelji, dužni smo da kažemo istinu"

Ministarka zadužena za evropske poslove u Vladi Francuske Natali Loazo izjavila da sadašnje stanje EU ne omogućava nova pridruživanja.

Izvor: Tanjug

"Pošto smo mi vaši prijatelji, dužni smo da kažemo istinu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

128 Komentari

Sortiraj po:

Slovenac 1952

pre 5 godina

Ali i to je dobro, nije vazno da li si Srbin, Hrvat, Madjar, Albanac ili Francuz, bitno da si covek i da si srecan.
(Pera, 25. februar 2019 13:29)
Bravo! Barem nešto, sa čime se slažem!

Pera

pre 5 godina

Ja sam pozitivan, sve ce to biti u redu.

Ako Srbija ne ispuni kriterijume, a danas nije ni blizu istih, uci ce u EU. Dok ne ispuni kriterijume, nece uci. Ali EU uopste nije vazna - vazni su kriterijumi. Vidim da je Srbima u ovim komentarima lepo - pa dobro, onda nemojte ispuniti kriterijume, uzivajte u siromastvu, neznanju, pravnoj nesigurnosti, neslobodi medija, zagadjenosti, partokratiji, monopolu, nekulturi, losem zdravstvu, nemastini, losoj spoljnoj politici koja vam nanosi bombe na glavu, nemoci. Ako dozivljavate to kao nepravdu siledzija, pa evo dobro, neka je i tako, ali sta cete onda uraditi? Ako slon maltretira miseve, imate samo jednu vrstu misa koji ce videti sutrasnji dan - to je poslusni mis. Onaj mis inadzija sutra videti nece.
Ako vam se ipak dopada da se inatite, pa dobro onda, bitno da ste srecni. Sto se tice ostalih u Srbiji kojima se to ne svidja, ne brinite nista - potrudite se da to promenite ili Svet je velik, put pod noge.

Zbog polozaja Srbije, jednog dana ce se u Srbiji ziveti kao u Zapadnoj Evropi. Pre ako usvojimo standarde, ako ne za jedno 200-300-400 godina, mada je tada sigurnije da nas uopste nece biti, pa ce Albanci, Hrvati, Madjari i Bugari da uzivaju u Srbiji, svojoj zemlji, a Srbi ce se asimilovati po belom svetu, nece nas biti. Ali i to je dobro, nije vazno da li si Srbin, Hrvat, Madjar, Albanac ili Francuz, bitno da si covek i da si srecan.

Srboljub

pre 5 godina

Koliko ludosti, inadžijstva i neshvatanja u pojedinim komentarima: kad sledeći put "osediš" čekajući na šalteru, kad nemaš para za lekove, kad gledaš kako se ne menja tvoje mesto na listi za čekanje ugradnje neke proteze mesecima, kad si raspamećen, jer i da imaš para, ne znaš kako, gde , kome da ponudiš, a ti se seti kako je standardizacija i uslovljavanje pristupanju EU zapravo brisanje tih problema, a navedeni su samo primeri tegoba iz zdravstva. Kao što trenutno ljudi nasedaju AV kampanji, tako još duže i sistematičnije nasedaju priči o "novim" uslovima: "novi" su utoliko što je situacija (od korupcije, preko pitanja granica, do ekonomskog sunovrata) u Srbiji komplikovanija i suštinski drugačija od drugih kandidata, sada već članica... I ono malo ljudi će otići, vi neodlučni i rusofiličari i groblja ostajete da bauljate u kalu nemaštine, nesreća i, najgore od svega, besperspektivnosti. OK, evo utehe, u Venecueli je gore.

Антифашиста

pre 5 godina

To je poraz politike svih koji su bili na vlasti od 2000 godine, Vucic je tu uskocio poslednji.
(Deus

Мислим да би био ред да се Коштуница изузме од одговорности. Он је, ипак, једини схватио да би требало да гледамо своје интересе, а не интересе ЕУ.

DartUtier

pre 5 godina

Za to bi trebalo " zahvaliti " Marin LePen , Matteo Salvini , Viktor Orban.... Oni ne zele obijedinjenu Evropu , oni zele " Evropu nacija " ili ti u prevodu vize , carine i da nas zatvore i kontrolisu. Oni se isto tako gnuse nas sa Balkana , istocne i juzne Evrope koliko i afrikanaca i azijaca. Ali " vaskoliki " Srbi na njih gledaju kao na neke " oslobodioce " Evrope , a upravo sam Salvini koristi svaku priliku da pomene kako su jugoslovenske partizane ( ne kaze Hrvati ili Slovenci , ne! ) ubijali i bacali u jame fasiste . Ali ko drugome rupu kopa , na kraju sam u nju upada. Pa tako Marin LePen ( koja je pride sada za EU i evro , jer kaze to zele njemi biraci ) pre pocetka protesta zutih prsluka bila na 22,5 odsto ( ranije pre 2014-15 bili preko 28 odsto ) sada je na 19,5 sa tendencijom 19 , a partija Makrona koja je bila na oko 18,5 odsto sada prelazi 24,5 I ima tendenciju prema 25.

Srboljub

pre 5 godina

"Ne sećam se da je gradjane Srbije neko pitao da li uopšte žele u EU... "
(crvenkapica)
ono kad te vuk načne od mozga: birali su građani partije koje su (makar deklarativno) bile za pridruženje.


Сада прекид преговора, који то и нису, и да се спремимо за Шиптаре као људи, али овај пут до краја.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Српски Црногорац, црногорски Србин, 25. februar 2019 11:08)

lako je tebi: hrabar na tastatuiri, pobećićeš u Crnu Goru, a mi ćemo dobiti efektniju reprizu 99. i ko što reče - ovaj put do kraja.

besna glista

pre 5 godina

Dok je pridruzivanje bilo moguce, Srbija je krila ratne zlocince i bavila se apstraktnim religioznim konceptom Kosova. Sada je kasno za sve. Bodljikava zica ostaje tu gde jeste, a bolje nece biti nikada.

Ja

pre 5 godina

mr

Mozda bi bilo dobro i vojno da napadnemo Rusiju, pa ce nas primiti, je li, pameti? Umes li da procitas sta pise gore u tekstu? Da sama EU treba da se reformise, jer ocigledno s tom tvorevinom nesto nije u redu!

hm

pre 5 godina

Zena je govorila o sadasnjem stanju u EU. Sa druge strane sadasnje stanje u Srbiji je tako da ne moze da udje u EU jer nije jos niti otvorila sva poglavlja. Da ne pisem koliko ih je tek zatvorila. Ukratko, da bi usao u EU, moras zatvoriti sva poglavlja, a mi smo veoma daleko od toga tako da je besmisleno uopste i pisati o ovome. Treba prvo zavrsiti posao i onda nesto govoriti, a ne ovako.

Aleksandar

pre 5 godina

@(Rob sinji, 25. februar 2019 11:41)

Pa ko vam je branio da do sad uredite Srbiju 'po želji naroda'? Eno, devedesetih nije bilo čak ni EU da vam dahće za vratom pa videsmo kako je urediste (doduše, da je vi niste teko 'uređivali' ja danas ne bih živeo u Holandiji tako da vam hvala na tome), vi biste i repete?

Jegulja

pre 5 godina

sto se mene tice nisi morala jer ja to znam odavno. sa ovako neuredjenom "teritorijom" i "malo morgen" politicarima jasno je da je clanstvo u EU nemoguce.

niko ozbiljan sa nama nece da ima posla. samo mutni tipovi, poslovi itd.

Maslačak

pre 5 godina

I šta ćemo sada sa otvaranjem/zatvaranjem poglavlja? Da sve to predamo ljudima koji se bave sakupljanjem starog papira?

Šta je sa pristupnim fondovima? Da li ova izjava znači da lova iz Evrope presušuje? AKo je tako, TO će nas stvarno pogoditi!

miki

pre 5 godina

eu postoji samo na papiru...to je skup nekih drzavica okupljene oko nemacke gde ove sa vecim egom poput engleske,italije i dr. zele da izadju ako nista drugo a ono iz monetarne unije...nama bi najbolje bilo da ostanemo pridruzeni clan zauvek...

bgd

pre 5 godina

(leptirica, 25. februar 2019 10:38)

1) Prvi put su tebkovi izašli na ulice beograda 9.3.1991. pa su tek onda došli kod vas u Hrvatsku

2) Tačno je to za našu "naprednu vlast" ali mi i da zatvorimo sad sva poglavlja neće nas pustiti zbog Kosova koje oni ne žele da zatvore

ernesto che

pre 5 godina

@susjed

Vristim od smeha na tvoj komentar. Kao prvo to nije uredjeno drustvo, vec najobicniji harac i skidanje koze obicnom coveku, sa mnogo dubljom pozadinom a to je zabrana svega(klanja svinja i pecenje rakije) i ti ako hoces parce mesa kupices meso od lanca privatnih klanica koje ce ima nekoliko u svetu, ako hoces alkohol, ne mozes domaci, odes i kupis zestinu, koje opet kontrolise par ljudi u svetu, u prevodu oni nece coveka koji moze sam da opstane, vec koji je totalno ali totalno zavistan, ali za tebe i vecinu je to "ici u korak s vremenom" , hahahhaa, smehotres. Drugo o kakvom ocuvanja" okolisa "pricas, pa zemlja je nikad zagadjenija, kapitalizam unistava svako zivo bice, prirodu, sve, osvrni se oko sebe, zatrpani smo djubretom, nuklearnim otpadom, hemiskim otpadom, vode su zagadjene, vazduh je zagadjen, otvori oci susjede. Trece , o kakvom ulaganju pricas dragi susjede, pa dugujete 60 milijardi evra a sa novim dospecima i kamatama, 2022 ce taj dug biti 100 milijardi evra, cisto peimera radi dug sfrj je bio 5 milijardi dolara, sada te drxave duguju preko 150 milijardi. O kakvim ulaganjima govoris, sve ste prodali, nemate nista vase i pola mora vam je pod hipotekom. Od tolikih silnih investicija za 3-4 god necete imati mladog coveka u drzavi, ostace samo 60+. O cemu ti pricas druze, bivsu jugu su pretvorili u privatni posed s robovima, a oni koji nece da budu robovi otici ce da podizu i grade nemacku, a setimo se samo nekad je hitler morao puskom da nas tera da idemo da gradimo i radimo tamo, doduse nas je puskom a vi ste dobrovoljno sa cvecem u rukama, a sad svi idemo dobrovoljno, a to je od velikih investicija sigurno.

dr2

pre 5 godina

Pošteno i treba zahvaliti na iskrenosti.
A mi da se saberemo i vidimo da li možemo da napravimo pristojnu državu u kojoj vredi ostati i stvarati, uzora ima i van EU koliko hoćeš. Ako možemo super, ako ne, jbg, nek se snalazi ko kako i gde može i ume.
Jedan je život.

crvenkapa

pre 5 godina

Ne sećam se da je gradjane Srbije neko pitao da li uopšte žele u EU. Dogovore su pravili političari na svoju ruku ali referendum o EU kod nas nikada nije sproveden. Ovo kao da te odbija devojka koju nikada nisi ni hteo.

Hadžipopović

pre 5 godina

Ubice sa par godina zatvora pa na uslovnoj ili na slobodi,korupcija u svim slojevima i resorima najviše u zdravstvu i zapošljavanju,slanje Vladinog aviona za pogrebne prilike,autokratija, potpuna cenzura štampe i glasila, centralizacija, netransparentnost, nerestitucija,netransparentno trošenje novca izgradnjom Potemninovih sela,sudstvo gotovo nepostojeće. Čemu priča o EU. Žena je suviše bila blaga u oceni i saopštila je jezikom diplomatije da smo nesposobni za EU.

Mulder

pre 5 godina

Simpaticni mi ovi Hrvati sto se zaludjuju Nato paktom i Nemcima,Austrijom...samo su potrosna jeftina roba, kad im braca Italijani fino oduzmu celu obalu koja im po pravu i pripada, videcemo koliko ce im ista EU i Nato pomoci. Prvi ima da priznamo italijansku novu-staru teritoriju.

ides

pre 5 godina

Evropske zemlje koje nisu članovi EU:
Andora, Lihtenštajn, Monako, Vatikan, San. Marino, Norveška, Švajcarska, Island, Moldova, Gruzija, Jarmenija, Azerbejdzan, Turska, Ukrajina, Rusija, Belorusija, BiH, CG, Albanija, Severna Makedonija, Srbija, Kosov, to je 23 evropske zemlje koje nisu članovi. Te 23 su teritorijem mnogo veće i resursima mnogo bogatije od onih koje su članovi EU (njih 28 a doskora jedna manje pa njih 27, a van EU njih 24).
(27:24, 25. februar 2019 10:33)

Pola ovih zemalja bi moglo da uđu u uniju sutra jer im je gotovo sve usklađeno sa EU i EU im je glavni trgovinski partner. Resurse okači mačku o rep. Rusija ima ekonomiju na nivou Italije. Uostalom šta Srbija ima koristi od ruskih resursa? S druge strane to ne važi i za Rusiju jer znamo da Rusi itekako imaju koristi od resursa Srbije. Pogledaj NIS. Poenta je da sve ove zemlje koje si nabrojao imaju ekonomiju veličine 2-3 članice EU. Upstalom ne vidim da Srbi se polomiše ta rad u Moldaviji, Azerbajdžanu, Jermeniji i td.

Српски Црногорац, црногорски Србин

pre 5 godina

Сада прекид преговора, који то и нису, и да се спремимо за Шиптаре као људи, али овај пут до краја.

Deus

pre 5 godina

Kakav poraz Vuciceve politike.
(drag, 25. februar 2019 10:57)

# Link komentara
---
To je poraz politike svih koji su bili na vlasti od 2000 godine, Vucic je tu uskocio poslednji.

Nikola bg

pre 5 godina

Da budem iskren, Srbija nikad nece ispuniti sve zahteve. To je zato sto Srbiji ne fali nista sem mozga. Imate jedan organizam koji nije sredjen sam sa sobom. Funkcije rade, ali nema reda, zato sto u gotovo svakom selu i gradu imate lopove, ubice, nasilnike, narkomane, namestaljke, korupciju, lazan moral, nepostovanje zakona i reda. Nisu u pitanju ni bolnice, u jednom Lisabonu imate raspalu bolnicu. U pitanju je zadovoljstvo naroda i red koji podsticu srecu. Gde god da predjes granicu prvo sta vidis je sreca na licima ljudi, imaju platu i zivot mogu da organizuju, a da ne razmisljaju o papirologiji, o tome da li ce biti prevareni, da li ce sutra ostati bez hleba.

Covek nauke

pre 5 godina

Primiće nas kad to iskreno budemo želeli. Ovako, malo Eu, pa malo Rusija, neće da može.
(mr, 25. februar 2019 08:25)
Evo CG, RNM, Ukrajina i Albanija zele po svaku cenu. Videces kad ce uci, tacnije neces dok si ziv.

Kapetan Kuka

pre 5 godina

Ne moramo ni ulaziti. Ekonomski se mnogo više isplati da ostanemo neka vrsta pridruženog člana, a da zadržimo preferencijalni trgovinski status sa Ruskom Federacijom, belarusijom i Kazahstanom, to je neograničena šansa za razvoj poljoprivrede i prehrambeno-preradjivačke industrije. Doduše, Srbija je u okviru priprema za EU stamanila sve svoje privredne kapacitete, ali nikad nije kasno da se pamet povrati počne ekonomski razmišljati.

Zoran

pre 5 godina

Ljudi iz devedesetih koji vladaju danas su nas vratili vekovima unazad i ceo svet nam okrenuo ledja. Sve sto su uradili je katrastofa sa vecitim posledicama.

27:24

pre 5 godina

Evropske zemlje koje nisu članovi EU:
Andora, Lihtenštajn, Monako, Vatikan, San. Marino, Norveška, Švajcarska, Island, Moldova, Gruzija, Jarmenija, Azerbejdzan, Turska, Ukrajina, Rusija, Belorusija, BiH, CG, Albanija, Severna Makedonija, Srbija, Kosov, to je 23 evropske zemlje koje nisu članovi. Te 23 su teritorijem mnogo veće i resursima mnogo bogatije od onih koje su članovi EU (njih 28 a doskora jedna manje pa njih 27, a van EU njih 24).

leptirica

pre 5 godina

Posto smo mi vasi prijatelji: 
1.Ucestvovali smo u bombardovanju 
2.Priznali smo KiM i nagovarali druge da to isto urade 
3.Optuzili vas za sva nedela 90ih 
4.Zavlacili vas sa EU 18 godina a primili Rumuniju, Hrvatsku i Bugarsku 
5.Ne zelimo vas sada u EU dok uz pomoc vaseg Kim Dzong Una se ne odreknete jos vase teritorije
6.Podrzavamo diktaturu u vasoj zemlji 

Jer smo mi vasi prijatelji !
(Finoca, 25. februar 2019 08:20)

1. i 2. Zar je trebalo dopustiti još jedan rat na području bivše Jugoslavije, zašto Sloba nije sjeo za stol i diplomatski riješavao situaciju na Kosovu.
3. Ratovi 90-tih nisu vođeni na teritoriju Srbije, ali su tenkovi iz Srbije išli i za Hrvatsku i za BiH.
4. Rumunjska i Bugarska istina nisu ispunili sve uvjete, ali su ispunili većinu. Hrvatska je prošla cijele pregovore i uskladila sve zakone, propise i standarde sa EU. Srbija je do sada zatvorila 2 od 35 poglavlja, to ti je ako se ne varam oko 7% usklađenosti sa EU. Napredak u pregovorima ovisi od državi kandidatu. Ne navlači vas EU nego vlast koja je samo na riječima za ulazak u EU.
5. i 6. Nije vam EU to birala, birali ste sami. Ono što EU uporno naglašava je da je u Srbiji sloboda medija na niskim granama upravo zahvaljujući onima koje uporno birate još od 90-tih.

moje ime

pre 5 godina

"Neophodno je takođe da Srbija izvrši sve neophodne reforme kako bi preuzela pravne tekovine Evropske unije" - ko ono iz Mi nismo anđeli " Napokon deluje" .

Susjed

pre 5 godina

Praviš rakiju ? E pa ne može više koliko hoćeš nego da vidimo koliko imaš voćki. Može 20 litara za tebe godišnje a ako napraviš više onda extra porez. Pa obaveza menjanja gasnog kotla svakih 7 godina. Izolacija objekta po standardu. Samo vi trčite pred rudu.

U inostranstvo možete i ako niste u EU.

Svaka država koja je bila u statusu pridruživanja imala je više stranih investicija nega kad je ušla u EU.
(jednostavno, 25. februar 2019 08:23) # Link komentara

E pa batice to je uređeno drustvo 21.stoljeca.
Ne mozes npr.klati i drzati svinju u gradu.
Vrijeme je da idete u korak s vremenom a ne se inatit i zivit u 19om st.
Sto se investicija tice,naravno da dok si kandidat sve dobro se kupi,a ono sto je rupa bez dna za drzavu,propadne.
Place su vece,kasnije se ulaze u npr.kanalizacije,ocuvanje okolisa,vodovod,ceste,uređenje povijesnih jezgri.pogledaj samo npr.kako su bg fasade prljave.
Kazem..puno vise je dobro.da ne pricam o ugledu drzave za ulaganja,kreditne sposobnosti iste,mogucnosti obicnih ljudi koji su ambiciozni i ostalo.

Giant

pre 5 godina

Ma da, šta uvažena gospodža zna o duboko ukorenjenom burazersko-partijskom zapošljavanju u drž.upravi i org.javne vlasti, protivno principima prof.zasluga, vl.prava i nepristrasnosti a koji su propisani kao obavezni u ratifikovanoj UN Konvenciji protiv korupcije kao i obaveza uvođenja kr.dela neosnovano bogaćenje u naš kr.pravni sistem a što se uporno izbegava. Dakle, borba protiv korupcije.

Masha

pre 5 godina

Evo jedan moj komentar na komentar koji je ocigledno misljenje vecine ovde:

"Gospodjo, upravo ste upropastili 19 godina obmane od strane svih vlasti i objasnili kakva je realna situacija"

Dragi moji, ni politicari, a ni ovaj narod bas ne zasluzuju da im bude bolje. Jedni se nadaju EU zato sto misle bice raj, imacemo vise novca, i to onda sluzi politicarima da zamajavaju narod. Takav narod koji se pali na to i nije sustinski deo Evrope. Ono sto jadni nasi ljudi ne shvataju, jer malo putuju, gde borave osim leti u Grckoj, to je da kada si clan EU da si zasticeniji sto fondovima, sto vrednostima koje moras da negujeS, zastitom okoline, pravnom drzavom, pogledajte sva poglavlja koja treba da otvorimo sa EU pa cete videti da je to sve u NASEM interesu, a ne u interesu nasih politicara! Oni bi najvise voleli da se krade, korupcija, da imaju monopol, da ne trose novac na ocuvanje zivotne sredine, da kradu od penzionera itd. NAMA treba EU da ih pritiskamo, pa makar bila sarena laza cela ta ideja, ali ako oni znaju da vecina hoce u EU onda ce barem da rade nesto na tim poglavljima. Ako prestanu da rade nagrabusili smo. Sve je teze ziveti ovde, nema pravne drzave, niko nas ne stiti, i tacno je da smo bolji, da nismo rupa bez dna, da bi nas naravno primili u EU. Ovako sto da uvoze haos. Ja se uvek deklarisem ZA EU, jer to pritiska nasu vlast, koja god bila.

Mare

pre 5 godina

Toliko o tome. Drugim rečima "Ne trebate nam". Ovo je iznenađenje samo za neuke. Bugari,Rumuni i Hrvati moze,ali ne i mi. Iskreno,drago mi je da je bar neko otvoreno rekao da nas nece,da se ne lazemo vise.

Лепи Цане

pre 5 godina

Запад ће нам опростити што нас је држао под санкцијама, бомбардовао, узео део територије, безумно условљавао... где ћеш боље пријатеље...

Gogolj

pre 5 godina

Još 22 evropske zemlje nisu članice EU.
Trenutno ima 28 članica, a jedna je na izlazu, pa će EU imati 27 a van Unije će da bude 23 zemlje.

Cvrc!

pre 5 godina

Da Norveška zatraži pridruženje da li biste istu pesmu pevali? Zavile nas njihove tajne službe u crno, nema ko se nije istovario po Balkanu, pa nam sad glume tu neke "drugare". Mrš more.

(Bojan, 25. februar 2019 07:34)

Da, njihove tajne sluzbe nas zavile, a?

pecpec

pre 5 godina

Hvala, nismo ni mislili da ćemo ikad biti primljeni. Zemlja (namerno ne kažem država) u kojoj je Informer najprodavanija novina, a AV iskače iz rerne i ne zaslužuje ništa bolje. Da bar malo ličimo na državu morao bi zakon da važi za sve, ne samo za sirotinju i protivnike režima.
Mada ova gospoda iz Evrope ovo vrlo dobro znaju i znaju koga su doveli na vlast da potpisuje sve što ranije niko nije smeo ni da pomisli...

Gradjanka

pre 5 godina

Znači prioritet br.jedan crtamo?
A šta ćemo sa onolikim zaposlenima na poslovima pridruživanja eu?
U svakom porazu krije se i nova prilika.
Hitno moramo da sw okanemo drugih i da kao vrhunski prioritet uzmemo natalitet i odliv mozgova.

Naši prioriteti do sada bili su očito suprotstavljeni, da udjemo u EU i zadrržimo KIm, ali šamar bi morao da nas otrezni i okrene ka važnijim stvarima.

Finoca

pre 5 godina

Posto smo mi vasi prijatelji:
1.Ucestvovali smo u bombardovanju
2.Priznali smo KiM i nagovarali druge da to isto urade
3.Optuzili vas za sva nedela 90ih
4.Zavlacili vas sa EU 18 godina a primili Rumuniju, Hrvatsku i Bugarsku
5.Ne zelimo vas sada u EU dok uz pomoc vaseg Kim Dzong Una se ne odreknete jos vase teritorije
6.Podrzavamo diktaturu u vasoj zemlji

Jer smo mi vasi prijatelji !

Doktor Che

pre 5 godina

A ko je ikad mislio da će Srbija nekad u EU, hoće u paketu s Turskom i Ukrajinom. Nema od toga ništa, ulaze još Albanija i Crna Gora, Srbija ionako nije zapadni Balkan.

Londonac

pre 5 godina

Dobro jutro, Srbijo. Umij se i popij kafu, pa se okreni sebi i svojoj deci. Ojačaj vladavinu prava sebe radi, a Kosovo... pa umeli smo i duže da čekamo, dočekaće već neko i kafu u Prizrenu.
(dking, 25. februar 2019 07:32)

Ovo! Osmeh na lice, danas je dan kada se okrećemo sebi. Budite dobri prema bližnjem svom. Čuj ovu "Vi ste deo Evrope", pogubljena žena, mi smo veća Evropa od Evrope...

jednostavno

pre 5 godina

Ajde da se ne lažemo, 80% stanovnika Srbije bi u EU da bi lakše mogli da odu odavde. Plate nam sigurno neće biti veće kad uđemo u EU.

Nama je bolje da ostanemo u statusu prudruživanja nego da uđemo u EU jer bi ulazak žestoko koštao građane. Pitajte ostale članice kakva pravila donosi ulazak u EU i koliko to košta građane!
To su najbolje osetili hrvati, rumuni i bugari.
A sad svake 4 godine menjaj ovo, svakih 7 menjaj ono, obavezna izolacija stambenog prostora. Praviš rakiju ? E pa ne može više koliko hoćeš nego da vidimo koliko imaš voćki. Može 20 litara za tebe godišnje a ako napraviš više onda extra porez. Pa obaveza menjanja gasnog kotla svakih 7 godina. Izolacija objekta po standardu. Samo vi trčite pred rudu.

U inostranstvo možete i ako niste u EU.

Svaka država koja je bila u statusu pridruživanja imala je više stranih investicija nega kad je ušla u EU.

to je jasno

pre 5 godina

Odlazak GB je bila želja Njemaca i Francuza da bi mogli provesti svoj naum o jedinstvenoj i čvrstoj EU u kojoj će se monetarna suverenost članica svesti na minimum. Malo to ometaju neke istočne članice ali njihova ekonomija i moć je kud i kamo manja nego GB tako da će se s njima moći lakše obračunati. Taj proces čvrstog ujedinjenja će trajati najmanje dva destljeća i za to vrijeme neće se pridruživati nove članice ali to je jedini način da se suprostavi agresivnoj kineskoj i razarazućoj američkoj ekonomskoj politici. Problem je i što se odlaskom GB smanjuju kohezivni fondovi i tu već postoji napetost među samim članicama pa i sektorskim politikama te je primanje nerazvijenijih država praktički onemogućeno do daljnjeg.

Bogdan

pre 5 godina

Drugim riječima,Natali Loazo saopštava vučiću :"igrali smo se sa vama,igramo se i igraćemo se i ubuduće, varali smo vas pričama o ulasku u eu da bi nam prepustili Kosovo bez borbe. Eu vas ne treba, treba nam samo Kosovo. Vi nikad nećete ući u eu, to je samo varalica da nam date Kosovo i kad nam ga predate, otpisaćemo vas kao neupotrebljiv otpad..." !

dking

pre 5 godina

Dobro jutro, Srbijo. Umij se i popij kafu, pa se okreni sebi i svojoj deci. Ojačaj vladavinu prava sebe radi, a Kosovo... pa umeli smo i duže da čekamo, dočekaće već neko i kafu u Prizrenu.

Philadelphian

pre 5 godina

Vreme je da privedemo kraju ovu epizodu dugu 19 godina i da prestanemo da ispunjavamo sve uslove za pristup večno nedostižne EU.
Ili možda još uvek ima onih koji misle da će da dožive članstvo?
Plus za povlačenje kandidature, minus za još čekanja.

Papi

pre 5 godina

"Ona je dodala da je neophodno reformisati EU i izvršiti reviziju njenog funkcionisanja."
dakle ovako ja to vidim: cekanje jos nekih 15-20god, naravno na ovu vest ce se zaboraviti a ovo je najidealnije za trenutnu vlast da prica kako cemo u EU uci naredne-naredne-naredne godine. Taman jos 4-5 dobijenih izbora za njih. Kao satro evo mi se trudimo. Dno dna.

Stratos Matos

pre 5 godina

1 ako smo prijatelji, dozvolite nam razvoj bez štetbih uticaja EU na našu privredu
2 mi sami da otklonimo sopstvene štetne uticaje na sve svere života i poslovanja
(politika i tajkuni)
3. Nastavite ss pomoći..

Buntovnik sa razlogom

pre 5 godina

Gospodjo, upravo ste upropastili 19 godina obmane od strane svih vlasti i objasnili kakva je realna situacija, medjutim, ne sumnjam da ce nasi politicari uspeti da i ovu izjavu izvrnu u njihovu korist kako bi zamajavali ovaj zaostali narod i u narednom periodu kako samo sto nismo "usli" u uniju.

Betty Trouble

pre 5 godina

Ma daj, pa pre će Liberland u EU nego Srbija, baš im treba jedna korumpirana banana diktatura koja je jedina u Evropi na crnoj listi zbog pranja novca, gde pravna država ne postoji a mediji služe samo za konstantnu ekskluzivnu Firerovu gebelsovsku propagandnu kampanju!

VUK

pre 5 godina

Znao sam da crno/crvena koalicija laže već 7 godina. Nikada nisu iskreno hteli u EU. Jadno foliranje . Kad jednom staviš bedž Šešelja na rever, to više nije politički stav.To je karakterna osobina. Znači put pod noge braćo. Gde mi je pasoš...u pm..istekao! ..trči keva po formulare.

Ljubomir

pre 5 godina

Vi ste bili nasi prijatelji ali i to je stara zabluda. Povucite vi priznanje Kosova i onda nas pustite da resimo to pitanje kao suvetena zemlja!
Vi ste prekrsili medjunarodno pravo a ne mi pa nas sad terate da mi priznamo kao za vas najbolje resenje-nikada!

Bojan

pre 5 godina

Da Norveška zatraži pridruženje da li biste istu pesmu pevali? Zavile nas njihove tajne službe u crno, nema ko se nije istovario po Balkanu, pa nam sad glume tu neke "drugare". Mrš more.

abracadabra

pre 5 godina

Ja sam siguran da će i dalje primarni cilj srbije biti evro integracija bez obzira što od toga nema ništa i što to nikada nije ni trebao da bude primarni cilj. Da je primarni cilj bio opšte poboljšanje stanja u državi a ne evro integracija mi bi odavno bili u evropi i to na njihov zahtev (pod uslovom da smo mi videli interes u tome)

Duca

pre 5 godina

Drugim rečima, sprovodićete sve što eu traži od vas i što joj odgovara (i kad vama ne odgovara), a za uzvrat vas nećemo primiti bar sledećih 20-tak godina, a za dalje ćemo da vidimo.

dking

pre 5 godina

Dobro jutro, Srbijo. Umij se i popij kafu, pa se okreni sebi i svojoj deci. Ojačaj vladavinu prava sebe radi, a Kosovo... pa umeli smo i duže da čekamo, dočekaće već neko i kafu u Prizrenu.

Bojan

pre 5 godina

Da Norveška zatraži pridruženje da li biste istu pesmu pevali? Zavile nas njihove tajne službe u crno, nema ko se nije istovario po Balkanu, pa nam sad glume tu neke "drugare". Mrš more.

pecpec

pre 5 godina

Hvala, nismo ni mislili da ćemo ikad biti primljeni. Zemlja (namerno ne kažem država) u kojoj je Informer najprodavanija novina, a AV iskače iz rerne i ne zaslužuje ništa bolje. Da bar malo ličimo na državu morao bi zakon da važi za sve, ne samo za sirotinju i protivnike režima.
Mada ova gospoda iz Evrope ovo vrlo dobro znaju i znaju koga su doveli na vlast da potpisuje sve što ranije niko nije smeo ni da pomisli...

Buntovnik sa razlogom

pre 5 godina

Gospodjo, upravo ste upropastili 19 godina obmane od strane svih vlasti i objasnili kakva je realna situacija, medjutim, ne sumnjam da ce nasi politicari uspeti da i ovu izjavu izvrnu u njihovu korist kako bi zamajavali ovaj zaostali narod i u narednom periodu kako samo sto nismo "usli" u uniju.

Ljubomir

pre 5 godina

Vi ste bili nasi prijatelji ali i to je stara zabluda. Povucite vi priznanje Kosova i onda nas pustite da resimo to pitanje kao suvetena zemlja!
Vi ste prekrsili medjunarodno pravo a ne mi pa nas sad terate da mi priznamo kao za vas najbolje resenje-nikada!

Londonac

pre 5 godina

Dobro jutro, Srbijo. Umij se i popij kafu, pa se okreni sebi i svojoj deci. Ojačaj vladavinu prava sebe radi, a Kosovo... pa umeli smo i duže da čekamo, dočekaće već neko i kafu u Prizrenu.
(dking, 25. februar 2019 07:32)

Ovo! Osmeh na lice, danas je dan kada se okrećemo sebi. Budite dobri prema bližnjem svom. Čuj ovu "Vi ste deo Evrope", pogubljena žena, mi smo veća Evropa od Evrope...

Betty Trouble

pre 5 godina

Ma daj, pa pre će Liberland u EU nego Srbija, baš im treba jedna korumpirana banana diktatura koja je jedina u Evropi na crnoj listi zbog pranja novca, gde pravna država ne postoji a mediji služe samo za konstantnu ekskluzivnu Firerovu gebelsovsku propagandnu kampanju!

Finoca

pre 5 godina

Posto smo mi vasi prijatelji:
1.Ucestvovali smo u bombardovanju
2.Priznali smo KiM i nagovarali druge da to isto urade
3.Optuzili vas za sva nedela 90ih
4.Zavlacili vas sa EU 18 godina a primili Rumuniju, Hrvatsku i Bugarsku
5.Ne zelimo vas sada u EU dok uz pomoc vaseg Kim Dzong Una se ne odreknete jos vase teritorije
6.Podrzavamo diktaturu u vasoj zemlji

Jer smo mi vasi prijatelji !

Bogdan

pre 5 godina

Drugim riječima,Natali Loazo saopštava vučiću :"igrali smo se sa vama,igramo se i igraćemo se i ubuduće, varali smo vas pričama o ulasku u eu da bi nam prepustili Kosovo bez borbe. Eu vas ne treba, treba nam samo Kosovo. Vi nikad nećete ući u eu, to je samo varalica da nam date Kosovo i kad nam ga predate, otpisaćemo vas kao neupotrebljiv otpad..." !

Duca

pre 5 godina

Drugim rečima, sprovodićete sve što eu traži od vas i što joj odgovara (i kad vama ne odgovara), a za uzvrat vas nećemo primiti bar sledećih 20-tak godina, a za dalje ćemo da vidimo.

abracadabra

pre 5 godina

Ja sam siguran da će i dalje primarni cilj srbije biti evro integracija bez obzira što od toga nema ništa i što to nikada nije ni trebao da bude primarni cilj. Da je primarni cilj bio opšte poboljšanje stanja u državi a ne evro integracija mi bi odavno bili u evropi i to na njihov zahtev (pod uslovom da smo mi videli interes u tome)

Philadelphian

pre 5 godina

Vreme je da privedemo kraju ovu epizodu dugu 19 godina i da prestanemo da ispunjavamo sve uslove za pristup večno nedostižne EU.
Ili možda još uvek ima onih koji misle da će da dožive članstvo?
Plus za povlačenje kandidature, minus za još čekanja.

VUK

pre 5 godina

Znao sam da crno/crvena koalicija laže već 7 godina. Nikada nisu iskreno hteli u EU. Jadno foliranje . Kad jednom staviš bedž Šešelja na rever, to više nije politički stav.To je karakterna osobina. Znači put pod noge braćo. Gde mi je pasoš...u pm..istekao! ..trči keva po formulare.

jednostavno

pre 5 godina

Ajde da se ne lažemo, 80% stanovnika Srbije bi u EU da bi lakše mogli da odu odavde. Plate nam sigurno neće biti veće kad uđemo u EU.

Nama je bolje da ostanemo u statusu prudruživanja nego da uđemo u EU jer bi ulazak žestoko koštao građane. Pitajte ostale članice kakva pravila donosi ulazak u EU i koliko to košta građane!
To su najbolje osetili hrvati, rumuni i bugari.
A sad svake 4 godine menjaj ovo, svakih 7 menjaj ono, obavezna izolacija stambenog prostora. Praviš rakiju ? E pa ne može više koliko hoćeš nego da vidimo koliko imaš voćki. Može 20 litara za tebe godišnje a ako napraviš više onda extra porez. Pa obaveza menjanja gasnog kotla svakih 7 godina. Izolacija objekta po standardu. Samo vi trčite pred rudu.

U inostranstvo možete i ako niste u EU.

Svaka država koja je bila u statusu pridruživanja imala je više stranih investicija nega kad je ušla u EU.

Лепи Цане

pre 5 godina

Запад ће нам опростити што нас је држао под санкцијама, бомбардовао, узео део територије, безумно условљавао... где ћеш боље пријатеље...

Gogolj

pre 5 godina

Još 22 evropske zemlje nisu članice EU.
Trenutno ima 28 članica, a jedna je na izlazu, pa će EU imati 27 a van Unije će da bude 23 zemlje.

Mare

pre 5 godina

Toliko o tome. Drugim rečima "Ne trebate nam". Ovo je iznenađenje samo za neuke. Bugari,Rumuni i Hrvati moze,ali ne i mi. Iskreno,drago mi je da je bar neko otvoreno rekao da nas nece,da se ne lazemo vise.

to je jasno

pre 5 godina

Odlazak GB je bila želja Njemaca i Francuza da bi mogli provesti svoj naum o jedinstvenoj i čvrstoj EU u kojoj će se monetarna suverenost članica svesti na minimum. Malo to ometaju neke istočne članice ali njihova ekonomija i moć je kud i kamo manja nego GB tako da će se s njima moći lakše obračunati. Taj proces čvrstog ujedinjenja će trajati najmanje dva destljeća i za to vrijeme neće se pridruživati nove članice ali to je jedini način da se suprostavi agresivnoj kineskoj i razarazućoj američkoj ekonomskoj politici. Problem je i što se odlaskom GB smanjuju kohezivni fondovi i tu već postoji napetost među samim članicama pa i sektorskim politikama te je primanje nerazvijenijih država praktički onemogućeno do daljnjeg.

Slovenac 1952

pre 5 godina

Ali i to je dobro, nije vazno da li si Srbin, Hrvat, Madjar, Albanac ili Francuz, bitno da si covek i da si srecan.
(Pera, 25. februar 2019 13:29)
Bravo! Barem nešto, sa čime se slažem!

Mulder

pre 5 godina

Simpaticni mi ovi Hrvati sto se zaludjuju Nato paktom i Nemcima,Austrijom...samo su potrosna jeftina roba, kad im braca Italijani fino oduzmu celu obalu koja im po pravu i pripada, videcemo koliko ce im ista EU i Nato pomoci. Prvi ima da priznamo italijansku novu-staru teritoriju.

Papi

pre 5 godina

"Ona je dodala da je neophodno reformisati EU i izvršiti reviziju njenog funkcionisanja."
dakle ovako ja to vidim: cekanje jos nekih 15-20god, naravno na ovu vest ce se zaboraviti a ovo je najidealnije za trenutnu vlast da prica kako cemo u EU uci naredne-naredne-naredne godine. Taman jos 4-5 dobijenih izbora za njih. Kao satro evo mi se trudimo. Dno dna.

Covek nauke

pre 5 godina

Primiće nas kad to iskreno budemo želeli. Ovako, malo Eu, pa malo Rusija, neće da može.
(mr, 25. februar 2019 08:25)
Evo CG, RNM, Ukrajina i Albanija zele po svaku cenu. Videces kad ce uci, tacnije neces dok si ziv.

ernesto che

pre 5 godina

@susjed

Vristim od smeha na tvoj komentar. Kao prvo to nije uredjeno drustvo, vec najobicniji harac i skidanje koze obicnom coveku, sa mnogo dubljom pozadinom a to je zabrana svega(klanja svinja i pecenje rakije) i ti ako hoces parce mesa kupices meso od lanca privatnih klanica koje ce ima nekoliko u svetu, ako hoces alkohol, ne mozes domaci, odes i kupis zestinu, koje opet kontrolise par ljudi u svetu, u prevodu oni nece coveka koji moze sam da opstane, vec koji je totalno ali totalno zavistan, ali za tebe i vecinu je to "ici u korak s vremenom" , hahahhaa, smehotres. Drugo o kakvom ocuvanja" okolisa "pricas, pa zemlja je nikad zagadjenija, kapitalizam unistava svako zivo bice, prirodu, sve, osvrni se oko sebe, zatrpani smo djubretom, nuklearnim otpadom, hemiskim otpadom, vode su zagadjene, vazduh je zagadjen, otvori oci susjede. Trece , o kakvom ulaganju pricas dragi susjede, pa dugujete 60 milijardi evra a sa novim dospecima i kamatama, 2022 ce taj dug biti 100 milijardi evra, cisto peimera radi dug sfrj je bio 5 milijardi dolara, sada te drxave duguju preko 150 milijardi. O kakvim ulaganjima govoris, sve ste prodali, nemate nista vase i pola mora vam je pod hipotekom. Od tolikih silnih investicija za 3-4 god necete imati mladog coveka u drzavi, ostace samo 60+. O cemu ti pricas druze, bivsu jugu su pretvorili u privatni posed s robovima, a oni koji nece da budu robovi otici ce da podizu i grade nemacku, a setimo se samo nekad je hitler morao puskom da nas tera da idemo da gradimo i radimo tamo, doduse nas je puskom a vi ste dobrovoljno sa cvecem u rukama, a sad svi idemo dobrovoljno, a to je od velikih investicija sigurno.

27:24

pre 5 godina

Evropske zemlje koje nisu članovi EU:
Andora, Lihtenštajn, Monako, Vatikan, San. Marino, Norveška, Švajcarska, Island, Moldova, Gruzija, Jarmenija, Azerbejdzan, Turska, Ukrajina, Rusija, Belorusija, BiH, CG, Albanija, Severna Makedonija, Srbija, Kosov, to je 23 evropske zemlje koje nisu članovi. Te 23 su teritorijem mnogo veće i resursima mnogo bogatije od onih koje su članovi EU (njih 28 a doskora jedna manje pa njih 27, a van EU njih 24).

Doktor Che

pre 5 godina

A ko je ikad mislio da će Srbija nekad u EU, hoće u paketu s Turskom i Ukrajinom. Nema od toga ništa, ulaze još Albanija i Crna Gora, Srbija ionako nije zapadni Balkan.

Masha

pre 5 godina

Evo jedan moj komentar na komentar koji je ocigledno misljenje vecine ovde:

"Gospodjo, upravo ste upropastili 19 godina obmane od strane svih vlasti i objasnili kakva je realna situacija"

Dragi moji, ni politicari, a ni ovaj narod bas ne zasluzuju da im bude bolje. Jedni se nadaju EU zato sto misle bice raj, imacemo vise novca, i to onda sluzi politicarima da zamajavaju narod. Takav narod koji se pali na to i nije sustinski deo Evrope. Ono sto jadni nasi ljudi ne shvataju, jer malo putuju, gde borave osim leti u Grckoj, to je da kada si clan EU da si zasticeniji sto fondovima, sto vrednostima koje moras da negujeS, zastitom okoline, pravnom drzavom, pogledajte sva poglavlja koja treba da otvorimo sa EU pa cete videti da je to sve u NASEM interesu, a ne u interesu nasih politicara! Oni bi najvise voleli da se krade, korupcija, da imaju monopol, da ne trose novac na ocuvanje zivotne sredine, da kradu od penzionera itd. NAMA treba EU da ih pritiskamo, pa makar bila sarena laza cela ta ideja, ali ako oni znaju da vecina hoce u EU onda ce barem da rade nesto na tim poglavljima. Ako prestanu da rade nagrabusili smo. Sve je teze ziveti ovde, nema pravne drzave, niko nas ne stiti, i tacno je da smo bolji, da nismo rupa bez dna, da bi nas naravno primili u EU. Ovako sto da uvoze haos. Ja se uvek deklarisem ZA EU, jer to pritiska nasu vlast, koja god bila.

leptirica

pre 5 godina

Posto smo mi vasi prijatelji: 
1.Ucestvovali smo u bombardovanju 
2.Priznali smo KiM i nagovarali druge da to isto urade 
3.Optuzili vas za sva nedela 90ih 
4.Zavlacili vas sa EU 18 godina a primili Rumuniju, Hrvatsku i Bugarsku 
5.Ne zelimo vas sada u EU dok uz pomoc vaseg Kim Dzong Una se ne odreknete jos vase teritorije
6.Podrzavamo diktaturu u vasoj zemlji 

Jer smo mi vasi prijatelji !
(Finoca, 25. februar 2019 08:20)

1. i 2. Zar je trebalo dopustiti još jedan rat na području bivše Jugoslavije, zašto Sloba nije sjeo za stol i diplomatski riješavao situaciju na Kosovu.
3. Ratovi 90-tih nisu vođeni na teritoriju Srbije, ali su tenkovi iz Srbije išli i za Hrvatsku i za BiH.
4. Rumunjska i Bugarska istina nisu ispunili sve uvjete, ali su ispunili većinu. Hrvatska je prošla cijele pregovore i uskladila sve zakone, propise i standarde sa EU. Srbija je do sada zatvorila 2 od 35 poglavlja, to ti je ako se ne varam oko 7% usklađenosti sa EU. Napredak u pregovorima ovisi od državi kandidatu. Ne navlači vas EU nego vlast koja je samo na riječima za ulazak u EU.
5. i 6. Nije vam EU to birala, birali ste sami. Ono što EU uporno naglašava je da je u Srbiji sloboda medija na niskim granama upravo zahvaljujući onima koje uporno birate još od 90-tih.

Zoran

pre 5 godina

Ljudi iz devedesetih koji vladaju danas su nas vratili vekovima unazad i ceo svet nam okrenuo ledja. Sve sto su uradili je katrastofa sa vecitim posledicama.

Pera

pre 5 godina

Ja sam pozitivan, sve ce to biti u redu.

Ako Srbija ne ispuni kriterijume, a danas nije ni blizu istih, uci ce u EU. Dok ne ispuni kriterijume, nece uci. Ali EU uopste nije vazna - vazni su kriterijumi. Vidim da je Srbima u ovim komentarima lepo - pa dobro, onda nemojte ispuniti kriterijume, uzivajte u siromastvu, neznanju, pravnoj nesigurnosti, neslobodi medija, zagadjenosti, partokratiji, monopolu, nekulturi, losem zdravstvu, nemastini, losoj spoljnoj politici koja vam nanosi bombe na glavu, nemoci. Ako dozivljavate to kao nepravdu siledzija, pa evo dobro, neka je i tako, ali sta cete onda uraditi? Ako slon maltretira miseve, imate samo jednu vrstu misa koji ce videti sutrasnji dan - to je poslusni mis. Onaj mis inadzija sutra videti nece.
Ako vam se ipak dopada da se inatite, pa dobro onda, bitno da ste srecni. Sto se tice ostalih u Srbiji kojima se to ne svidja, ne brinite nista - potrudite se da to promenite ili Svet je velik, put pod noge.

Zbog polozaja Srbije, jednog dana ce se u Srbiji ziveti kao u Zapadnoj Evropi. Pre ako usvojimo standarde, ako ne za jedno 200-300-400 godina, mada je tada sigurnije da nas uopste nece biti, pa ce Albanci, Hrvati, Madjari i Bugari da uzivaju u Srbiji, svojoj zemlji, a Srbi ce se asimilovati po belom svetu, nece nas biti. Ali i to je dobro, nije vazno da li si Srbin, Hrvat, Madjar, Albanac ili Francuz, bitno da si covek i da si srecan.

besna glista

pre 5 godina

Dok je pridruzivanje bilo moguce, Srbija je krila ratne zlocince i bavila se apstraktnim religioznim konceptom Kosova. Sada je kasno za sve. Bodljikava zica ostaje tu gde jeste, a bolje nece biti nikada.

Cvrc!

pre 5 godina

Da Norveška zatraži pridruženje da li biste istu pesmu pevali? Zavile nas njihove tajne službe u crno, nema ko se nije istovario po Balkanu, pa nam sad glume tu neke "drugare". Mrš more.

(Bojan, 25. februar 2019 07:34)

Da, njihove tajne sluzbe nas zavile, a?

Stratos Matos

pre 5 godina

1 ako smo prijatelji, dozvolite nam razvoj bez štetbih uticaja EU na našu privredu
2 mi sami da otklonimo sopstvene štetne uticaje na sve svere života i poslovanja
(politika i tajkuni)
3. Nastavite ss pomoći..

crvenkapa

pre 5 godina

Ne sećam se da je gradjane Srbije neko pitao da li uopšte žele u EU. Dogovore su pravili političari na svoju ruku ali referendum o EU kod nas nikada nije sproveden. Ovo kao da te odbija devojka koju nikada nisi ni hteo.

Srboljub

pre 5 godina

Koliko ludosti, inadžijstva i neshvatanja u pojedinim komentarima: kad sledeći put "osediš" čekajući na šalteru, kad nemaš para za lekove, kad gledaš kako se ne menja tvoje mesto na listi za čekanje ugradnje neke proteze mesecima, kad si raspamećen, jer i da imaš para, ne znaš kako, gde , kome da ponudiš, a ti se seti kako je standardizacija i uslovljavanje pristupanju EU zapravo brisanje tih problema, a navedeni su samo primeri tegoba iz zdravstva. Kao što trenutno ljudi nasedaju AV kampanji, tako još duže i sistematičnije nasedaju priči o "novim" uslovima: "novi" su utoliko što je situacija (od korupcije, preko pitanja granica, do ekonomskog sunovrata) u Srbiji komplikovanija i suštinski drugačija od drugih kandidata, sada već članica... I ono malo ljudi će otići, vi neodlučni i rusofiličari i groblja ostajete da bauljate u kalu nemaštine, nesreća i, najgore od svega, besperspektivnosti. OK, evo utehe, u Venecueli je gore.

Српски Црногорац, црногорски Србин

pre 5 godina

Сада прекид преговора, који то и нису, и да се спремимо за Шиптаре као људи, али овај пут до краја.

bgd

pre 5 godina

(leptirica, 25. februar 2019 10:38)

1) Prvi put su tebkovi izašli na ulice beograda 9.3.1991. pa su tek onda došli kod vas u Hrvatsku

2) Tačno je to za našu "naprednu vlast" ali mi i da zatvorimo sad sva poglavlja neće nas pustiti zbog Kosova koje oni ne žele da zatvore

Hadžipopović

pre 5 godina

Ubice sa par godina zatvora pa na uslovnoj ili na slobodi,korupcija u svim slojevima i resorima najviše u zdravstvu i zapošljavanju,slanje Vladinog aviona za pogrebne prilike,autokratija, potpuna cenzura štampe i glasila, centralizacija, netransparentnost, nerestitucija,netransparentno trošenje novca izgradnjom Potemninovih sela,sudstvo gotovo nepostojeće. Čemu priča o EU. Žena je suviše bila blaga u oceni i saopštila je jezikom diplomatije da smo nesposobni za EU.

Srboljub

pre 5 godina

"Ne sećam se da je gradjane Srbije neko pitao da li uopšte žele u EU... "
(crvenkapica)
ono kad te vuk načne od mozga: birali su građani partije koje su (makar deklarativno) bile za pridruženje.


Сада прекид преговора, који то и нису, и да се спремимо за Шиптаре као људи, али овај пут до краја.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Српски Црногорац, црногорски Србин, 25. februar 2019 11:08)

lako je tebi: hrabar na tastatuiri, pobećićeš u Crnu Goru, a mi ćemo dobiti efektniju reprizu 99. i ko što reče - ovaj put do kraja.

Aleksandar

pre 5 godina

@(Rob sinji, 25. februar 2019 11:41)

Pa ko vam je branio da do sad uredite Srbiju 'po želji naroda'? Eno, devedesetih nije bilo čak ni EU da vam dahće za vratom pa videsmo kako je urediste (doduše, da je vi niste teko 'uređivali' ja danas ne bih živeo u Holandiji tako da vam hvala na tome), vi biste i repete?

Susjed

pre 5 godina

Praviš rakiju ? E pa ne može više koliko hoćeš nego da vidimo koliko imaš voćki. Može 20 litara za tebe godišnje a ako napraviš više onda extra porez. Pa obaveza menjanja gasnog kotla svakih 7 godina. Izolacija objekta po standardu. Samo vi trčite pred rudu.

U inostranstvo možete i ako niste u EU.

Svaka država koja je bila u statusu pridruživanja imala je više stranih investicija nega kad je ušla u EU.
(jednostavno, 25. februar 2019 08:23) # Link komentara

E pa batice to je uređeno drustvo 21.stoljeca.
Ne mozes npr.klati i drzati svinju u gradu.
Vrijeme je da idete u korak s vremenom a ne se inatit i zivit u 19om st.
Sto se investicija tice,naravno da dok si kandidat sve dobro se kupi,a ono sto je rupa bez dna za drzavu,propadne.
Place su vece,kasnije se ulaze u npr.kanalizacije,ocuvanje okolisa,vodovod,ceste,uređenje povijesnih jezgri.pogledaj samo npr.kako su bg fasade prljave.
Kazem..puno vise je dobro.da ne pricam o ugledu drzave za ulaganja,kreditne sposobnosti iste,mogucnosti obicnih ljudi koji su ambiciozni i ostalo.

dr2

pre 5 godina

Pošteno i treba zahvaliti na iskrenosti.
A mi da se saberemo i vidimo da li možemo da napravimo pristojnu državu u kojoj vredi ostati i stvarati, uzora ima i van EU koliko hoćeš. Ako možemo super, ako ne, jbg, nek se snalazi ko kako i gde može i ume.
Jedan je život.

Nikola bg

pre 5 godina

Da budem iskren, Srbija nikad nece ispuniti sve zahteve. To je zato sto Srbiji ne fali nista sem mozga. Imate jedan organizam koji nije sredjen sam sa sobom. Funkcije rade, ali nema reda, zato sto u gotovo svakom selu i gradu imate lopove, ubice, nasilnike, narkomane, namestaljke, korupciju, lazan moral, nepostovanje zakona i reda. Nisu u pitanju ni bolnice, u jednom Lisabonu imate raspalu bolnicu. U pitanju je zadovoljstvo naroda i red koji podsticu srecu. Gde god da predjes granicu prvo sta vidis je sreca na licima ljudi, imaju platu i zivot mogu da organizuju, a da ne razmisljaju o papirologiji, o tome da li ce biti prevareni, da li ce sutra ostati bez hleba.

Антифашиста

pre 5 godina

To je poraz politike svih koji su bili na vlasti od 2000 godine, Vucic je tu uskocio poslednji.
(Deus

Мислим да би био ред да се Коштуница изузме од одговорности. Он је, ипак, једини схватио да би требало да гледамо своје интересе, а не интересе ЕУ.

ides

pre 5 godina

Evropske zemlje koje nisu članovi EU:
Andora, Lihtenštajn, Monako, Vatikan, San. Marino, Norveška, Švajcarska, Island, Moldova, Gruzija, Jarmenija, Azerbejdzan, Turska, Ukrajina, Rusija, Belorusija, BiH, CG, Albanija, Severna Makedonija, Srbija, Kosov, to je 23 evropske zemlje koje nisu članovi. Te 23 su teritorijem mnogo veće i resursima mnogo bogatije od onih koje su članovi EU (njih 28 a doskora jedna manje pa njih 27, a van EU njih 24).
(27:24, 25. februar 2019 10:33)

Pola ovih zemalja bi moglo da uđu u uniju sutra jer im je gotovo sve usklađeno sa EU i EU im je glavni trgovinski partner. Resurse okači mačku o rep. Rusija ima ekonomiju na nivou Italije. Uostalom šta Srbija ima koristi od ruskih resursa? S druge strane to ne važi i za Rusiju jer znamo da Rusi itekako imaju koristi od resursa Srbije. Pogledaj NIS. Poenta je da sve ove zemlje koje si nabrojao imaju ekonomiju veličine 2-3 članice EU. Upstalom ne vidim da Srbi se polomiše ta rad u Moldaviji, Azerbajdžanu, Jermeniji i td.

Deus

pre 5 godina

Kakav poraz Vuciceve politike.
(drag, 25. februar 2019 10:57)

# Link komentara
---
To je poraz politike svih koji su bili na vlasti od 2000 godine, Vucic je tu uskocio poslednji.

Jegulja

pre 5 godina

sto se mene tice nisi morala jer ja to znam odavno. sa ovako neuredjenom "teritorijom" i "malo morgen" politicarima jasno je da je clanstvo u EU nemoguce.

niko ozbiljan sa nama nece da ima posla. samo mutni tipovi, poslovi itd.

Giant

pre 5 godina

Ma da, šta uvažena gospodža zna o duboko ukorenjenom burazersko-partijskom zapošljavanju u drž.upravi i org.javne vlasti, protivno principima prof.zasluga, vl.prava i nepristrasnosti a koji su propisani kao obavezni u ratifikovanoj UN Konvenciji protiv korupcije kao i obaveza uvođenja kr.dela neosnovano bogaćenje u naš kr.pravni sistem a što se uporno izbegava. Dakle, borba protiv korupcije.

hm

pre 5 godina

Zena je govorila o sadasnjem stanju u EU. Sa druge strane sadasnje stanje u Srbiji je tako da ne moze da udje u EU jer nije jos niti otvorila sva poglavlja. Da ne pisem koliko ih je tek zatvorila. Ukratko, da bi usao u EU, moras zatvoriti sva poglavlja, a mi smo veoma daleko od toga tako da je besmisleno uopste i pisati o ovome. Treba prvo zavrsiti posao i onda nesto govoriti, a ne ovako.

Gradjanka

pre 5 godina

Znači prioritet br.jedan crtamo?
A šta ćemo sa onolikim zaposlenima na poslovima pridruživanja eu?
U svakom porazu krije se i nova prilika.
Hitno moramo da sw okanemo drugih i da kao vrhunski prioritet uzmemo natalitet i odliv mozgova.

Naši prioriteti do sada bili su očito suprotstavljeni, da udjemo u EU i zadrržimo KIm, ali šamar bi morao da nas otrezni i okrene ka važnijim stvarima.

moje ime

pre 5 godina

"Neophodno je takođe da Srbija izvrši sve neophodne reforme kako bi preuzela pravne tekovine Evropske unije" - ko ono iz Mi nismo anđeli " Napokon deluje" .

Kapetan Kuka

pre 5 godina

Ne moramo ni ulaziti. Ekonomski se mnogo više isplati da ostanemo neka vrsta pridruženog člana, a da zadržimo preferencijalni trgovinski status sa Ruskom Federacijom, belarusijom i Kazahstanom, to je neograničena šansa za razvoj poljoprivrede i prehrambeno-preradjivačke industrije. Doduše, Srbija je u okviru priprema za EU stamanila sve svoje privredne kapacitete, ali nikad nije kasno da se pamet povrati počne ekonomski razmišljati.

miki

pre 5 godina

eu postoji samo na papiru...to je skup nekih drzavica okupljene oko nemacke gde ove sa vecim egom poput engleske,italije i dr. zele da izadju ako nista drugo a ono iz monetarne unije...nama bi najbolje bilo da ostanemo pridruzeni clan zauvek...

Maslačak

pre 5 godina

I šta ćemo sada sa otvaranjem/zatvaranjem poglavlja? Da sve to predamo ljudima koji se bave sakupljanjem starog papira?

Šta je sa pristupnim fondovima? Da li ova izjava znači da lova iz Evrope presušuje? AKo je tako, TO će nas stvarno pogoditi!

DartUtier

pre 5 godina

Za to bi trebalo " zahvaliti " Marin LePen , Matteo Salvini , Viktor Orban.... Oni ne zele obijedinjenu Evropu , oni zele " Evropu nacija " ili ti u prevodu vize , carine i da nas zatvore i kontrolisu. Oni se isto tako gnuse nas sa Balkana , istocne i juzne Evrope koliko i afrikanaca i azijaca. Ali " vaskoliki " Srbi na njih gledaju kao na neke " oslobodioce " Evrope , a upravo sam Salvini koristi svaku priliku da pomene kako su jugoslovenske partizane ( ne kaze Hrvati ili Slovenci , ne! ) ubijali i bacali u jame fasiste . Ali ko drugome rupu kopa , na kraju sam u nju upada. Pa tako Marin LePen ( koja je pride sada za EU i evro , jer kaze to zele njemi biraci ) pre pocetka protesta zutih prsluka bila na 22,5 odsto ( ranije pre 2014-15 bili preko 28 odsto ) sada je na 19,5 sa tendencijom 19 , a partija Makrona koja je bila na oko 18,5 odsto sada prelazi 24,5 I ima tendenciju prema 25.

Ja

pre 5 godina

mr

Mozda bi bilo dobro i vojno da napadnemo Rusiju, pa ce nas primiti, je li, pameti? Umes li da procitas sta pise gore u tekstu? Da sama EU treba da se reformise, jer ocigledno s tom tvorevinom nesto nije u redu!

pecpec

pre 5 godina

Hvala, nismo ni mislili da ćemo ikad biti primljeni. Zemlja (namerno ne kažem država) u kojoj je Informer najprodavanija novina, a AV iskače iz rerne i ne zaslužuje ništa bolje. Da bar malo ličimo na državu morao bi zakon da važi za sve, ne samo za sirotinju i protivnike režima.
Mada ova gospoda iz Evrope ovo vrlo dobro znaju i znaju koga su doveli na vlast da potpisuje sve što ranije niko nije smeo ni da pomisli...

dking

pre 5 godina

Dobro jutro, Srbijo. Umij se i popij kafu, pa se okreni sebi i svojoj deci. Ojačaj vladavinu prava sebe radi, a Kosovo... pa umeli smo i duže da čekamo, dočekaće već neko i kafu u Prizrenu.

Bojan

pre 5 godina

Da Norveška zatraži pridruženje da li biste istu pesmu pevali? Zavile nas njihove tajne službe u crno, nema ko se nije istovario po Balkanu, pa nam sad glume tu neke "drugare". Mrš more.

Buntovnik sa razlogom

pre 5 godina

Gospodjo, upravo ste upropastili 19 godina obmane od strane svih vlasti i objasnili kakva je realna situacija, medjutim, ne sumnjam da ce nasi politicari uspeti da i ovu izjavu izvrnu u njihovu korist kako bi zamajavali ovaj zaostali narod i u narednom periodu kako samo sto nismo "usli" u uniju.

Betty Trouble

pre 5 godina

Ma daj, pa pre će Liberland u EU nego Srbija, baš im treba jedna korumpirana banana diktatura koja je jedina u Evropi na crnoj listi zbog pranja novca, gde pravna država ne postoji a mediji služe samo za konstantnu ekskluzivnu Firerovu gebelsovsku propagandnu kampanju!

Londonac

pre 5 godina

Dobro jutro, Srbijo. Umij se i popij kafu, pa se okreni sebi i svojoj deci. Ojačaj vladavinu prava sebe radi, a Kosovo... pa umeli smo i duže da čekamo, dočekaće već neko i kafu u Prizrenu.
(dking, 25. februar 2019 07:32)

Ovo! Osmeh na lice, danas je dan kada se okrećemo sebi. Budite dobri prema bližnjem svom. Čuj ovu "Vi ste deo Evrope", pogubljena žena, mi smo veća Evropa od Evrope...

Finoca

pre 5 godina

Posto smo mi vasi prijatelji:
1.Ucestvovali smo u bombardovanju
2.Priznali smo KiM i nagovarali druge da to isto urade
3.Optuzili vas za sva nedela 90ih
4.Zavlacili vas sa EU 18 godina a primili Rumuniju, Hrvatsku i Bugarsku
5.Ne zelimo vas sada u EU dok uz pomoc vaseg Kim Dzong Una se ne odreknete jos vase teritorije
6.Podrzavamo diktaturu u vasoj zemlji

Jer smo mi vasi prijatelji !

Duca

pre 5 godina

Drugim rečima, sprovodićete sve što eu traži od vas i što joj odgovara (i kad vama ne odgovara), a za uzvrat vas nećemo primiti bar sledećih 20-tak godina, a za dalje ćemo da vidimo.

Bogdan

pre 5 godina

Drugim riječima,Natali Loazo saopštava vučiću :"igrali smo se sa vama,igramo se i igraćemo se i ubuduće, varali smo vas pričama o ulasku u eu da bi nam prepustili Kosovo bez borbe. Eu vas ne treba, treba nam samo Kosovo. Vi nikad nećete ući u eu, to je samo varalica da nam date Kosovo i kad nam ga predate, otpisaćemo vas kao neupotrebljiv otpad..." !

bgd

pre 5 godina

(leptirica, 25. februar 2019 10:38)

1) Prvi put su tebkovi izašli na ulice beograda 9.3.1991. pa su tek onda došli kod vas u Hrvatsku

2) Tačno je to za našu "naprednu vlast" ali mi i da zatvorimo sad sva poglavlja neće nas pustiti zbog Kosova koje oni ne žele da zatvore

Nikola bg

pre 5 godina

Da budem iskren, Srbija nikad nece ispuniti sve zahteve. To je zato sto Srbiji ne fali nista sem mozga. Imate jedan organizam koji nije sredjen sam sa sobom. Funkcije rade, ali nema reda, zato sto u gotovo svakom selu i gradu imate lopove, ubice, nasilnike, narkomane, namestaljke, korupciju, lazan moral, nepostovanje zakona i reda. Nisu u pitanju ni bolnice, u jednom Lisabonu imate raspalu bolnicu. U pitanju je zadovoljstvo naroda i red koji podsticu srecu. Gde god da predjes granicu prvo sta vidis je sreca na licima ljudi, imaju platu i zivot mogu da organizuju, a da ne razmisljaju o papirologiji, o tome da li ce biti prevareni, da li ce sutra ostati bez hleba.

Hadžipopović

pre 5 godina

Ubice sa par godina zatvora pa na uslovnoj ili na slobodi,korupcija u svim slojevima i resorima najviše u zdravstvu i zapošljavanju,slanje Vladinog aviona za pogrebne prilike,autokratija, potpuna cenzura štampe i glasila, centralizacija, netransparentnost, nerestitucija,netransparentno trošenje novca izgradnjom Potemninovih sela,sudstvo gotovo nepostojeće. Čemu priča o EU. Žena je suviše bila blaga u oceni i saopštila je jezikom diplomatije da smo nesposobni za EU.

VUK

pre 5 godina

Znao sam da crno/crvena koalicija laže već 7 godina. Nikada nisu iskreno hteli u EU. Jadno foliranje . Kad jednom staviš bedž Šešelja na rever, to više nije politički stav.To je karakterna osobina. Znači put pod noge braćo. Gde mi je pasoš...u pm..istekao! ..trči keva po formulare.

ernesto che

pre 5 godina

@susjed

Vristim od smeha na tvoj komentar. Kao prvo to nije uredjeno drustvo, vec najobicniji harac i skidanje koze obicnom coveku, sa mnogo dubljom pozadinom a to je zabrana svega(klanja svinja i pecenje rakije) i ti ako hoces parce mesa kupices meso od lanca privatnih klanica koje ce ima nekoliko u svetu, ako hoces alkohol, ne mozes domaci, odes i kupis zestinu, koje opet kontrolise par ljudi u svetu, u prevodu oni nece coveka koji moze sam da opstane, vec koji je totalno ali totalno zavistan, ali za tebe i vecinu je to "ici u korak s vremenom" , hahahhaa, smehotres. Drugo o kakvom ocuvanja" okolisa "pricas, pa zemlja je nikad zagadjenija, kapitalizam unistava svako zivo bice, prirodu, sve, osvrni se oko sebe, zatrpani smo djubretom, nuklearnim otpadom, hemiskim otpadom, vode su zagadjene, vazduh je zagadjen, otvori oci susjede. Trece , o kakvom ulaganju pricas dragi susjede, pa dugujete 60 milijardi evra a sa novim dospecima i kamatama, 2022 ce taj dug biti 100 milijardi evra, cisto peimera radi dug sfrj je bio 5 milijardi dolara, sada te drxave duguju preko 150 milijardi. O kakvim ulaganjima govoris, sve ste prodali, nemate nista vase i pola mora vam je pod hipotekom. Od tolikih silnih investicija za 3-4 god necete imati mladog coveka u drzavi, ostace samo 60+. O cemu ti pricas druze, bivsu jugu su pretvorili u privatni posed s robovima, a oni koji nece da budu robovi otici ce da podizu i grade nemacku, a setimo se samo nekad je hitler morao puskom da nas tera da idemo da gradimo i radimo tamo, doduse nas je puskom a vi ste dobrovoljno sa cvecem u rukama, a sad svi idemo dobrovoljno, a to je od velikih investicija sigurno.

leptirica

pre 5 godina

Posto smo mi vasi prijatelji: 
1.Ucestvovali smo u bombardovanju 
2.Priznali smo KiM i nagovarali druge da to isto urade 
3.Optuzili vas za sva nedela 90ih 
4.Zavlacili vas sa EU 18 godina a primili Rumuniju, Hrvatsku i Bugarsku 
5.Ne zelimo vas sada u EU dok uz pomoc vaseg Kim Dzong Una se ne odreknete jos vase teritorije
6.Podrzavamo diktaturu u vasoj zemlji 

Jer smo mi vasi prijatelji !
(Finoca, 25. februar 2019 08:20)

1. i 2. Zar je trebalo dopustiti još jedan rat na području bivše Jugoslavije, zašto Sloba nije sjeo za stol i diplomatski riješavao situaciju na Kosovu.
3. Ratovi 90-tih nisu vođeni na teritoriju Srbije, ali su tenkovi iz Srbije išli i za Hrvatsku i za BiH.
4. Rumunjska i Bugarska istina nisu ispunili sve uvjete, ali su ispunili većinu. Hrvatska je prošla cijele pregovore i uskladila sve zakone, propise i standarde sa EU. Srbija je do sada zatvorila 2 od 35 poglavlja, to ti je ako se ne varam oko 7% usklađenosti sa EU. Napredak u pregovorima ovisi od državi kandidatu. Ne navlači vas EU nego vlast koja je samo na riječima za ulazak u EU.
5. i 6. Nije vam EU to birala, birali ste sami. Ono što EU uporno naglašava je da je u Srbiji sloboda medija na niskim granama upravo zahvaljujući onima koje uporno birate još od 90-tih.

Papi

pre 5 godina

"Ona je dodala da je neophodno reformisati EU i izvršiti reviziju njenog funkcionisanja."
dakle ovako ja to vidim: cekanje jos nekih 15-20god, naravno na ovu vest ce se zaboraviti a ovo je najidealnije za trenutnu vlast da prica kako cemo u EU uci naredne-naredne-naredne godine. Taman jos 4-5 dobijenih izbora za njih. Kao satro evo mi se trudimo. Dno dna.

dr2

pre 5 godina

Pošteno i treba zahvaliti na iskrenosti.
A mi da se saberemo i vidimo da li možemo da napravimo pristojnu državu u kojoj vredi ostati i stvarati, uzora ima i van EU koliko hoćeš. Ako možemo super, ako ne, jbg, nek se snalazi ko kako i gde može i ume.
Jedan je život.

Pera

pre 5 godina

Ja sam pozitivan, sve ce to biti u redu.

Ako Srbija ne ispuni kriterijume, a danas nije ni blizu istih, uci ce u EU. Dok ne ispuni kriterijume, nece uci. Ali EU uopste nije vazna - vazni su kriterijumi. Vidim da je Srbima u ovim komentarima lepo - pa dobro, onda nemojte ispuniti kriterijume, uzivajte u siromastvu, neznanju, pravnoj nesigurnosti, neslobodi medija, zagadjenosti, partokratiji, monopolu, nekulturi, losem zdravstvu, nemastini, losoj spoljnoj politici koja vam nanosi bombe na glavu, nemoci. Ako dozivljavate to kao nepravdu siledzija, pa evo dobro, neka je i tako, ali sta cete onda uraditi? Ako slon maltretira miseve, imate samo jednu vrstu misa koji ce videti sutrasnji dan - to je poslusni mis. Onaj mis inadzija sutra videti nece.
Ako vam se ipak dopada da se inatite, pa dobro onda, bitno da ste srecni. Sto se tice ostalih u Srbiji kojima se to ne svidja, ne brinite nista - potrudite se da to promenite ili Svet je velik, put pod noge.

Zbog polozaja Srbije, jednog dana ce se u Srbiji ziveti kao u Zapadnoj Evropi. Pre ako usvojimo standarde, ako ne za jedno 200-300-400 godina, mada je tada sigurnije da nas uopste nece biti, pa ce Albanci, Hrvati, Madjari i Bugari da uzivaju u Srbiji, svojoj zemlji, a Srbi ce se asimilovati po belom svetu, nece nas biti. Ali i to je dobro, nije vazno da li si Srbin, Hrvat, Madjar, Albanac ili Francuz, bitno da si covek i da si srecan.

Doktor Che

pre 5 godina

A ko je ikad mislio da će Srbija nekad u EU, hoće u paketu s Turskom i Ukrajinom. Nema od toga ništa, ulaze još Albanija i Crna Gora, Srbija ionako nije zapadni Balkan.

Masha

pre 5 godina

Evo jedan moj komentar na komentar koji je ocigledno misljenje vecine ovde:

"Gospodjo, upravo ste upropastili 19 godina obmane od strane svih vlasti i objasnili kakva je realna situacija"

Dragi moji, ni politicari, a ni ovaj narod bas ne zasluzuju da im bude bolje. Jedni se nadaju EU zato sto misle bice raj, imacemo vise novca, i to onda sluzi politicarima da zamajavaju narod. Takav narod koji se pali na to i nije sustinski deo Evrope. Ono sto jadni nasi ljudi ne shvataju, jer malo putuju, gde borave osim leti u Grckoj, to je da kada si clan EU da si zasticeniji sto fondovima, sto vrednostima koje moras da negujeS, zastitom okoline, pravnom drzavom, pogledajte sva poglavlja koja treba da otvorimo sa EU pa cete videti da je to sve u NASEM interesu, a ne u interesu nasih politicara! Oni bi najvise voleli da se krade, korupcija, da imaju monopol, da ne trose novac na ocuvanje zivotne sredine, da kradu od penzionera itd. NAMA treba EU da ih pritiskamo, pa makar bila sarena laza cela ta ideja, ali ako oni znaju da vecina hoce u EU onda ce barem da rade nesto na tim poglavljima. Ako prestanu da rade nagrabusili smo. Sve je teze ziveti ovde, nema pravne drzave, niko nas ne stiti, i tacno je da smo bolji, da nismo rupa bez dna, da bi nas naravno primili u EU. Ovako sto da uvoze haos. Ja se uvek deklarisem ZA EU, jer to pritiska nasu vlast, koja god bila.

Антифашиста

pre 5 godina

To je poraz politike svih koji su bili na vlasti od 2000 godine, Vucic je tu uskocio poslednji.
(Deus

Мислим да би био ред да се Коштуница изузме од одговорности. Он је, ипак, једини схватио да би требало да гледамо своје интересе, а не интересе ЕУ.

Philadelphian

pre 5 godina

Vreme je da privedemo kraju ovu epizodu dugu 19 godina i da prestanemo da ispunjavamo sve uslove za pristup večno nedostižne EU.
Ili možda još uvek ima onih koji misle da će da dožive članstvo?
Plus za povlačenje kandidature, minus za još čekanja.

Gradjanka

pre 5 godina

Znači prioritet br.jedan crtamo?
A šta ćemo sa onolikim zaposlenima na poslovima pridruživanja eu?
U svakom porazu krije se i nova prilika.
Hitno moramo da sw okanemo drugih i da kao vrhunski prioritet uzmemo natalitet i odliv mozgova.

Naši prioriteti do sada bili su očito suprotstavljeni, da udjemo u EU i zadrržimo KIm, ali šamar bi morao da nas otrezni i okrene ka važnijim stvarima.

Susjed

pre 5 godina

Praviš rakiju ? E pa ne može više koliko hoćeš nego da vidimo koliko imaš voćki. Može 20 litara za tebe godišnje a ako napraviš više onda extra porez. Pa obaveza menjanja gasnog kotla svakih 7 godina. Izolacija objekta po standardu. Samo vi trčite pred rudu.

U inostranstvo možete i ako niste u EU.

Svaka država koja je bila u statusu pridruživanja imala je više stranih investicija nega kad je ušla u EU.
(jednostavno, 25. februar 2019 08:23) # Link komentara

E pa batice to je uređeno drustvo 21.stoljeca.
Ne mozes npr.klati i drzati svinju u gradu.
Vrijeme je da idete u korak s vremenom a ne se inatit i zivit u 19om st.
Sto se investicija tice,naravno da dok si kandidat sve dobro se kupi,a ono sto je rupa bez dna za drzavu,propadne.
Place su vece,kasnije se ulaze u npr.kanalizacije,ocuvanje okolisa,vodovod,ceste,uređenje povijesnih jezgri.pogledaj samo npr.kako su bg fasade prljave.
Kazem..puno vise je dobro.da ne pricam o ugledu drzave za ulaganja,kreditne sposobnosti iste,mogucnosti obicnih ljudi koji su ambiciozni i ostalo.

ides

pre 5 godina

Evropske zemlje koje nisu članovi EU:
Andora, Lihtenštajn, Monako, Vatikan, San. Marino, Norveška, Švajcarska, Island, Moldova, Gruzija, Jarmenija, Azerbejdzan, Turska, Ukrajina, Rusija, Belorusija, BiH, CG, Albanija, Severna Makedonija, Srbija, Kosov, to je 23 evropske zemlje koje nisu članovi. Te 23 su teritorijem mnogo veće i resursima mnogo bogatije od onih koje su članovi EU (njih 28 a doskora jedna manje pa njih 27, a van EU njih 24).
(27:24, 25. februar 2019 10:33)

Pola ovih zemalja bi moglo da uđu u uniju sutra jer im je gotovo sve usklađeno sa EU i EU im je glavni trgovinski partner. Resurse okači mačku o rep. Rusija ima ekonomiju na nivou Italije. Uostalom šta Srbija ima koristi od ruskih resursa? S druge strane to ne važi i za Rusiju jer znamo da Rusi itekako imaju koristi od resursa Srbije. Pogledaj NIS. Poenta je da sve ove zemlje koje si nabrojao imaju ekonomiju veličine 2-3 članice EU. Upstalom ne vidim da Srbi se polomiše ta rad u Moldaviji, Azerbajdžanu, Jermeniji i td.

besna glista

pre 5 godina

Dok je pridruzivanje bilo moguce, Srbija je krila ratne zlocince i bavila se apstraktnim religioznim konceptom Kosova. Sada je kasno za sve. Bodljikava zica ostaje tu gde jeste, a bolje nece biti nikada.

hm

pre 5 godina

Zena je govorila o sadasnjem stanju u EU. Sa druge strane sadasnje stanje u Srbiji je tako da ne moze da udje u EU jer nije jos niti otvorila sva poglavlja. Da ne pisem koliko ih je tek zatvorila. Ukratko, da bi usao u EU, moras zatvoriti sva poglavlja, a mi smo veoma daleko od toga tako da je besmisleno uopste i pisati o ovome. Treba prvo zavrsiti posao i onda nesto govoriti, a ne ovako.

Maslačak

pre 5 godina

I šta ćemo sada sa otvaranjem/zatvaranjem poglavlja? Da sve to predamo ljudima koji se bave sakupljanjem starog papira?

Šta je sa pristupnim fondovima? Da li ova izjava znači da lova iz Evrope presušuje? AKo je tako, TO će nas stvarno pogoditi!

Srboljub

pre 5 godina

Koliko ludosti, inadžijstva i neshvatanja u pojedinim komentarima: kad sledeći put "osediš" čekajući na šalteru, kad nemaš para za lekove, kad gledaš kako se ne menja tvoje mesto na listi za čekanje ugradnje neke proteze mesecima, kad si raspamećen, jer i da imaš para, ne znaš kako, gde , kome da ponudiš, a ti se seti kako je standardizacija i uslovljavanje pristupanju EU zapravo brisanje tih problema, a navedeni su samo primeri tegoba iz zdravstva. Kao što trenutno ljudi nasedaju AV kampanji, tako još duže i sistematičnije nasedaju priči o "novim" uslovima: "novi" su utoliko što je situacija (od korupcije, preko pitanja granica, do ekonomskog sunovrata) u Srbiji komplikovanija i suštinski drugačija od drugih kandidata, sada već članica... I ono malo ljudi će otići, vi neodlučni i rusofiličari i groblja ostajete da bauljate u kalu nemaštine, nesreća i, najgore od svega, besperspektivnosti. OK, evo utehe, u Venecueli je gore.

Aleksandar

pre 5 godina

@(Rob sinji, 25. februar 2019 11:41)

Pa ko vam je branio da do sad uredite Srbiju 'po želji naroda'? Eno, devedesetih nije bilo čak ni EU da vam dahće za vratom pa videsmo kako je urediste (doduše, da je vi niste teko 'uređivali' ja danas ne bih živeo u Holandiji tako da vam hvala na tome), vi biste i repete?

to je jasno

pre 5 godina

Odlazak GB je bila želja Njemaca i Francuza da bi mogli provesti svoj naum o jedinstvenoj i čvrstoj EU u kojoj će se monetarna suverenost članica svesti na minimum. Malo to ometaju neke istočne članice ali njihova ekonomija i moć je kud i kamo manja nego GB tako da će se s njima moći lakše obračunati. Taj proces čvrstog ujedinjenja će trajati najmanje dva destljeća i za to vrijeme neće se pridruživati nove članice ali to je jedini način da se suprostavi agresivnoj kineskoj i razarazućoj američkoj ekonomskoj politici. Problem je i što se odlaskom GB smanjuju kohezivni fondovi i tu već postoji napetost među samim članicama pa i sektorskim politikama te je primanje nerazvijenijih država praktički onemogućeno do daljnjeg.

Zoran

pre 5 godina

Ljudi iz devedesetih koji vladaju danas su nas vratili vekovima unazad i ceo svet nam okrenuo ledja. Sve sto su uradili je katrastofa sa vecitim posledicama.

crvenkapa

pre 5 godina

Ne sećam se da je gradjane Srbije neko pitao da li uopšte žele u EU. Dogovore su pravili političari na svoju ruku ali referendum o EU kod nas nikada nije sproveden. Ovo kao da te odbija devojka koju nikada nisi ni hteo.

Cvrc!

pre 5 godina

Da Norveška zatraži pridruženje da li biste istu pesmu pevali? Zavile nas njihove tajne službe u crno, nema ko se nije istovario po Balkanu, pa nam sad glume tu neke "drugare". Mrš more.

(Bojan, 25. februar 2019 07:34)

Da, njihove tajne sluzbe nas zavile, a?

Stratos Matos

pre 5 godina

1 ako smo prijatelji, dozvolite nam razvoj bez štetbih uticaja EU na našu privredu
2 mi sami da otklonimo sopstvene štetne uticaje na sve svere života i poslovanja
(politika i tajkuni)
3. Nastavite ss pomoći..

Jegulja

pre 5 godina

sto se mene tice nisi morala jer ja to znam odavno. sa ovako neuredjenom "teritorijom" i "malo morgen" politicarima jasno je da je clanstvo u EU nemoguce.

niko ozbiljan sa nama nece da ima posla. samo mutni tipovi, poslovi itd.

Ja

pre 5 godina

mr

Mozda bi bilo dobro i vojno da napadnemo Rusiju, pa ce nas primiti, je li, pameti? Umes li da procitas sta pise gore u tekstu? Da sama EU treba da se reformise, jer ocigledno s tom tvorevinom nesto nije u redu!

DartUtier

pre 5 godina

Za to bi trebalo " zahvaliti " Marin LePen , Matteo Salvini , Viktor Orban.... Oni ne zele obijedinjenu Evropu , oni zele " Evropu nacija " ili ti u prevodu vize , carine i da nas zatvore i kontrolisu. Oni se isto tako gnuse nas sa Balkana , istocne i juzne Evrope koliko i afrikanaca i azijaca. Ali " vaskoliki " Srbi na njih gledaju kao na neke " oslobodioce " Evrope , a upravo sam Salvini koristi svaku priliku da pomene kako su jugoslovenske partizane ( ne kaze Hrvati ili Slovenci , ne! ) ubijali i bacali u jame fasiste . Ali ko drugome rupu kopa , na kraju sam u nju upada. Pa tako Marin LePen ( koja je pride sada za EU i evro , jer kaze to zele njemi biraci ) pre pocetka protesta zutih prsluka bila na 22,5 odsto ( ranije pre 2014-15 bili preko 28 odsto ) sada je na 19,5 sa tendencijom 19 , a partija Makrona koja je bila na oko 18,5 odsto sada prelazi 24,5 I ima tendenciju prema 25.

jednostavno

pre 5 godina

Ajde da se ne lažemo, 80% stanovnika Srbije bi u EU da bi lakše mogli da odu odavde. Plate nam sigurno neće biti veće kad uđemo u EU.

Nama je bolje da ostanemo u statusu prudruživanja nego da uđemo u EU jer bi ulazak žestoko koštao građane. Pitajte ostale članice kakva pravila donosi ulazak u EU i koliko to košta građane!
To su najbolje osetili hrvati, rumuni i bugari.
A sad svake 4 godine menjaj ovo, svakih 7 menjaj ono, obavezna izolacija stambenog prostora. Praviš rakiju ? E pa ne može više koliko hoćeš nego da vidimo koliko imaš voćki. Može 20 litara za tebe godišnje a ako napraviš više onda extra porez. Pa obaveza menjanja gasnog kotla svakih 7 godina. Izolacija objekta po standardu. Samo vi trčite pred rudu.

U inostranstvo možete i ako niste u EU.

Svaka država koja je bila u statusu pridruživanja imala je više stranih investicija nega kad je ušla u EU.

moje ime

pre 5 godina

"Neophodno je takođe da Srbija izvrši sve neophodne reforme kako bi preuzela pravne tekovine Evropske unije" - ko ono iz Mi nismo anđeli " Napokon deluje" .

27:24

pre 5 godina

Evropske zemlje koje nisu članovi EU:
Andora, Lihtenštajn, Monako, Vatikan, San. Marino, Norveška, Švajcarska, Island, Moldova, Gruzija, Jarmenija, Azerbejdzan, Turska, Ukrajina, Rusija, Belorusija, BiH, CG, Albanija, Severna Makedonija, Srbija, Kosov, to je 23 evropske zemlje koje nisu članovi. Te 23 su teritorijem mnogo veće i resursima mnogo bogatije od onih koje su članovi EU (njih 28 a doskora jedna manje pa njih 27, a van EU njih 24).

Mulder

pre 5 godina

Simpaticni mi ovi Hrvati sto se zaludjuju Nato paktom i Nemcima,Austrijom...samo su potrosna jeftina roba, kad im braca Italijani fino oduzmu celu obalu koja im po pravu i pripada, videcemo koliko ce im ista EU i Nato pomoci. Prvi ima da priznamo italijansku novu-staru teritoriju.

Ljubomir

pre 5 godina

Vi ste bili nasi prijatelji ali i to je stara zabluda. Povucite vi priznanje Kosova i onda nas pustite da resimo to pitanje kao suvetena zemlja!
Vi ste prekrsili medjunarodno pravo a ne mi pa nas sad terate da mi priznamo kao za vas najbolje resenje-nikada!

Српски Црногорац, црногорски Србин

pre 5 godina

Сада прекид преговора, који то и нису, и да се спремимо за Шиптаре као људи, али овај пут до краја.

Kapetan Kuka

pre 5 godina

Ne moramo ni ulaziti. Ekonomski se mnogo više isplati da ostanemo neka vrsta pridruženog člana, a da zadržimo preferencijalni trgovinski status sa Ruskom Federacijom, belarusijom i Kazahstanom, to je neograničena šansa za razvoj poljoprivrede i prehrambeno-preradjivačke industrije. Doduše, Srbija je u okviru priprema za EU stamanila sve svoje privredne kapacitete, ali nikad nije kasno da se pamet povrati počne ekonomski razmišljati.

Deus

pre 5 godina

Kakav poraz Vuciceve politike.
(drag, 25. februar 2019 10:57)

# Link komentara
---
To je poraz politike svih koji su bili na vlasti od 2000 godine, Vucic je tu uskocio poslednji.

Лепи Цане

pre 5 godina

Запад ће нам опростити што нас је држао под санкцијама, бомбардовао, узео део територије, безумно условљавао... где ћеш боље пријатеље...

miki

pre 5 godina

eu postoji samo na papiru...to je skup nekih drzavica okupljene oko nemacke gde ove sa vecim egom poput engleske,italije i dr. zele da izadju ako nista drugo a ono iz monetarne unije...nama bi najbolje bilo da ostanemo pridruzeni clan zauvek...

Srboljub

pre 5 godina

"Ne sećam se da je gradjane Srbije neko pitao da li uopšte žele u EU... "
(crvenkapica)
ono kad te vuk načne od mozga: birali su građani partije koje su (makar deklarativno) bile za pridruženje.


Сада прекид преговора, који то и нису, и да се спремимо за Шиптаре као људи, али овај пут до краја.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Српски Црногорац, црногорски Србин, 25. februar 2019 11:08)

lako je tebi: hrabar na tastatuiri, pobećićeš u Crnu Goru, a mi ćemo dobiti efektniju reprizu 99. i ko što reče - ovaj put do kraja.

Covek nauke

pre 5 godina

Primiće nas kad to iskreno budemo želeli. Ovako, malo Eu, pa malo Rusija, neće da može.
(mr, 25. februar 2019 08:25)
Evo CG, RNM, Ukrajina i Albanija zele po svaku cenu. Videces kad ce uci, tacnije neces dok si ziv.

Gogolj

pre 5 godina

Još 22 evropske zemlje nisu članice EU.
Trenutno ima 28 članica, a jedna je na izlazu, pa će EU imati 27 a van Unije će da bude 23 zemlje.

Mare

pre 5 godina

Toliko o tome. Drugim rečima "Ne trebate nam". Ovo je iznenađenje samo za neuke. Bugari,Rumuni i Hrvati moze,ali ne i mi. Iskreno,drago mi je da je bar neko otvoreno rekao da nas nece,da se ne lazemo vise.

abracadabra

pre 5 godina

Ja sam siguran da će i dalje primarni cilj srbije biti evro integracija bez obzira što od toga nema ništa i što to nikada nije ni trebao da bude primarni cilj. Da je primarni cilj bio opšte poboljšanje stanja u državi a ne evro integracija mi bi odavno bili u evropi i to na njihov zahtev (pod uslovom da smo mi videli interes u tome)

Slovenac 1952

pre 5 godina

Ali i to je dobro, nije vazno da li si Srbin, Hrvat, Madjar, Albanac ili Francuz, bitno da si covek i da si srecan.
(Pera, 25. februar 2019 13:29)
Bravo! Barem nešto, sa čime se slažem!

Giant

pre 5 godina

Ma da, šta uvažena gospodža zna o duboko ukorenjenom burazersko-partijskom zapošljavanju u drž.upravi i org.javne vlasti, protivno principima prof.zasluga, vl.prava i nepristrasnosti a koji su propisani kao obavezni u ratifikovanoj UN Konvenciji protiv korupcije kao i obaveza uvođenja kr.dela neosnovano bogaćenje u naš kr.pravni sistem a što se uporno izbegava. Dakle, borba protiv korupcije.