Utorak, 12.02.2019.

16:00

Novakovo pisanje istorije – sazreo za najveća dela

Izvor: Zoran Kecman

Novakovo pisanje istorije – sazreo za najveæa dela IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

Miodrag

pre 5 godina

Kada kažem da je RG za tri meseca to je pljuvanje Đokovića? Kada kažem da je Rod Lejver prvi koji je osvojio svaki GS po dva puta to je pljuvanje Đokovića? Kada pitam kada je to dobio Nadala u finalu RG to je pljuvanje Đokovića? Evo kažem da je danas sreda, jel i to pljuvanje Đokovića?
(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)
O.T.A.N stalno nešto dokazuješ, a napisao si jedno 50 komenatara za ovu vest tako da tvoj komentar na ovo što si napisao dokazuješ mržnju prema Novaku samo zato što dominira ovaj sport prema tome gledaj tvog rasulog Federera kako će jednog dana otići u penziju, a za Noleta mogu samo reći da on neka obara rekorde pa makar i uzme RG.

Boris

pre 5 godina

Brutalna igra u polufinalu i finalu, perfekcija. A vucara se do polufinala kao da ga je neko natjerao da igra sto je zavaralo mnoge. Jedino je protiv Medvedeva zapeo posto je prosuo brejk u drugom i priliku za dvostruki brejk. Mislim da je takticki takodje lose igrao protiv njega. Medjutim sad kad dodje do polufinala mentalno je nivo iznad i tu igra najbolje. Nadal mu godinama nije uzeo set na betonu. U finalu 34 vinera i 9 gresaka, a visokim nivom igre je ucinio da Rafa izgleda kao junior. Nadal nikada bolje nije igrao na betonu do finala i nikada u finalu nije djelovao bespomocnije i pogubljenije. Pol Anakon bivsi trener Samprasa i Federera dva puta u razmaku od sedam dana kaze da mu jos treba vremena da "svari" ovaj Novakov nivo. Ovde na b92 su nedavno preveli jednu njegovu izjavu, ali sajt sa kog su preveli je los i ispalo je da Nole ne postuje Rafu i Rodzera, a covjek nije to mislio. Pet Kes kaze da mu je nekoliko bivsih sampiona reklo da nikada nisu vidjeli da neki igrac udara tako lopticu. Bitno je da Novak bude zdrav, on ima jos prostora da se popravi, ako zeli moze snagu popraviti,tu svakako ima prostora kao i udarce. Svi protivnici se toga boje, posto niko nije ocekivao da moze vise nego ranije, ali on je sada zreliji i daleko mudriji, ne zapinje stalno. Neka zapne samo na GS, a masterse treba laganije. Generalno ja mnogo volim Rafu i cijenim ga kao jednog od najvecih boraca u sportu tako da neko ne pomisli kako ga omalovazavam:-)

Pržim raju

pre 5 godina

...
Jao Evanse, hajde kada sledeći put budeš konentarisao nečiji komentar, bar s potrudi da to sto kažeš ima bar nekog smisla. Biće mnogo interesantnije, veruj mi. Uključivanje glave nije tako tesko kao što izgleda.
(heba, 13. februar 2019 22:20)

"Uključivanje glave" podrazumeva i izvođenje zaključka da, ako nešto ne razumem, još uvek može da ima smisla! Problem može biti i do mojih spoznajnih sposobnosti. Ne čitam ono što me ne zanima. Ne komentarišem ono što nisam pročitao. Koji je vaš problem pa, na tekstu koji vas ne zanima, kad vas neko zamoli da "napustite zabavu", pokušavate da vređate? Čak ni to ne umete kako treba!

Jack

pre 5 godina

Realno Novak na kraju karijere:
Australija Open:10-11 titula
Roland Garos:garantujem 3 titule
Wimbldon:6-7 titula
US Open:5-6 titula
Ovo je zaista ono sto ja ocekujem videcemo koliko cu promasiti.Naravno mastersi idu oko 40 bez zavrsnog kojih ce imati takodje 7-8.Olimpijada jedina ostaje kao pitanje da li ce uspeti osvojiti...

Hmm

pre 5 godina

@Hmm
Netacno. Nije imao nikakvih zdravstvenih problema. Nije propustao turnire, nije se lecio, dakle nema dokaza da je imao probleme. Federer je propustao po pola sezone, isao na lecenja, operacije, isto kao i Nadal i zahvaljujuci tome su Novak, Vavrinka, Marej i Cilic osvajali titule

Hmm

pre 5 godina

@omer
Svasta, kakva nebuloza. Kazes pobedjivao ih pre 2011, pa onda pominjes pobedu 2011?
Ko jos moze da sazri tek sa 23-24 godine? Vi pricate kao da je on retardiran pa sazreo covek sa 23-24 godine.Znamo kako je pobedjivao pre 2011, Federer ukupno 6 puta, Nadala ukupno 4 puta. Znaci, Federera pobedio 19 puta od kad je ovaj usao u tridesete. Pametnom dosta. Pre toga prakticno nista. Pogledaj samo cinjenice, Novak od 2016 nije mogao da osvoji nista, tek kada se Federer povredio u julu 2018, Novak poceo da “dominira” pre toga nista 2 godine. Pomogla i povreda Nadala. Nadal ne igra 4 meseca i onda ga Novak pobedi u Melburnu. Sve jasno. Kada su Federer i Nadal zdravi, Novak ne osvaja.

heba

pre 5 godina

Nekome je ovo važno? Neverovatno! 
(heba, 13. februar 2019 18:47) 

Tebi botino cim si ostavio komentar.
(Evans, 13. februar 2019 18:59)

Jao Evanse, hajde kada sledeći put budeš konentarisao nečiji komentar, bar s potrudi da to sto kažeš ima bar nekog smisla. Biće mnogo interesantnije, veruj mi. Uključivanje glave nije tako tesko kao što izgleda.

Klajn

pre 5 godina

“Nedostaje jedino to da sve titule ima jednoj kalendarskoj godini”.
To bi bio podvig ali novinar bi mogao da razmisli sta je KALENDARSKA godina. Pocinje 1.1. pa samim tim briše prethodne titule.

Hmm

pre 5 godina

@Goran
Pre 2011 uzeo je JEDAN GS, Federer 16 a Nadal 9. Znaci da je on manje dominantan od 2011 nego oni pre 2011. To je jos jedan dokaz da je Novak morao da ceka da Federera stignu godine da bi osvojio nesto. Isto kao i Marej, Vavrinka i Cilic. Nadal je jedini koji je osvajao najvece titule i dok je Federer bio na vrhuncu.

Grešiš, ovaj, silno grešiš!

pre 5 godina

Tenis ne postoji od 2011.Nikad nece Nolo biti najveci vec Kralj Federer.
(King Roger, 13. februar 2019 13:50)

Tenis POSTOJI od 2011. Pre je postojala neka igrica što pomalo podseća na tenis!

ElHombre

pre 5 godina

Federer je imao srece sto je Novak malo mladji, inace ne bi imao ni pola od ovih GS titula koje ima. Novak Silni Djokovic ga je pobedio sa 18 godina kad je bio klinac, sta vise reci, kad je Novak sazreo Federer nije znao gde se nalazi.

omer

pre 5 godina

(Hmm, 13. februar 2019 20:13)

Nisi u pravu, Novak je i pre 2011. pobedjivao Nadala i Federera u medjusobnim susretima, ali je 2011. sazreo kao igrac i poceo da osvaja, setimo se samo kako je dobio Federera 2010. i 2011. na Us Openu kad je spasavao mec lopte gde ti nisi spavao kasnije. Federer je 2017. uzeo 3GS dok je Novak bio povredjen, a cim se Novak vratio Federera nema ni na mapi. Razumem tvoju mrznju i patnju ali treba biti realan. Veliki pozdrav za sve normalne ljude!

petar

pre 5 godina

@Goran 
Pre 2011 uzeo je JEDAN GS, Federer 16 a Nadal 9. Znaci da je on manje dominantan od 2011 nego oni pre 2011. To je jos jedan dokaz da je Novak morao da ceka da Federera stignu godine da bi osvojio nesto. Isto kao i Marej, Vavrinka i Cilic. Nadal je jedini koji je osvajao najvece titule i dok je Federer bio na vrhuncu.
(Hmm, 13. februar 2019 20:13)
Do 2011. Novak je konstantno imao zdravstvenih problema zbog ishrane. Znaci, Federer i Nadal su dominirali dok Novak nije bio zdrav, tj. nisu imali konkurenciju. Cim je malo prizdravio kolo srece se okrenulo.

veliki strumf

pre 5 godina

Pre 7 meseci skor je bio 20-17-12. Sada je 20-17-15! Kad mačke nije bilo... zna se ko tada kolo vodi. Iskoristise Novakovo odsustvo Rodja i Rafa da uzmu još po 3 GS u nikad jadnijoj konkurenciji kad nije bilo ni Mareja, Vavrinka, Delpa, Nisikorija... Najjači protivnici bili Cilic i Tim u tom periodu. Mos misliti... Ali tendencija je važna u sportu, 3 za redom, a red će se tek nastaviti...

Sale

pre 5 godina

Moja prognoza je 23GS, igrace jos 5-6 godina dva puta da uzme po 2 i 4puta po 1 to su 23, a kako dominira verovatno ce i vise. Strasnu konstituciju ima, spremnije izgleda od Lebrona, jos dugo cemo mi gledati Noleta

Hmm

pre 5 godina

Uozbiljite se malo. Ako osvoji jos jedan ili dva GS u karijeri, Novak moze da slavi. Ima skoro 32 godien, to je to sto se njegove dominacije tice. Proslo njegovo vreme.

DRAGAN

pre 5 godina

Dosta vise o ovoj temi, ko
je najbolji za sva vremena.
Sve dok legende jos igraju
sacekajmo, jer sada kako
se odvija situacija, Novak ima najvise sansi, jer je i
najmladji, tako da je suvisno
komentarisati.Vazno je da
srbin bude zdrav, a ima
inat da obori sve rekorde.
Zivi bili i docekali.Znam da
mnogima to tesko pada,ali
to je stvarnost.IDEMO NOLE
novi pohod na RG, i 16 GS.

Jovan

pre 5 godina

E ako je u poslednjih sedam i po godina onda dobro. Jasno je kao dan da se za goat trku gleda samo poslednjih 7.5 godina. Koga jos zanimaju cele karijere tenisera koje traju nekih 15ak godina...

antiDebil

pre 5 godina

A kada su to Nolo i Soderling dobili Nadala u finalu RG? Koje je to godine bilo? Soderling nema nijedan jedini GS. 4 finala RG je Nolo igrao do sada, jednom je pobedio Marija (2016), dva puta izgubio od Nadala (2012,2014) i jednom od Vavrinke (2015).
(O.T.A.N., 13. februar 2019 16:28)

Djokovic je pobedio Nadala na RG, Nadal nikada nije pobedio Djokovica u Australiji kao sto mili dzemperko nikada nije dobio Nadala na RG !

ElHombre

pre 5 godina

Novak Silni Djokovic (uzeto sa youtube komentara):

2011 best season ever,
Winner of the longest GS Final in history,
Golden non-Calendar Slam Champion,
Golden Masters Commander,
Three consecutive Finals on every GS tournament,
Youngest to reach all 4 Majors Semifinals consecutively,
Among the top 3 of all time,
Defeated all Top-10 players in one season,
Head 2 Head Champion,
12 consecutive Finals without a defeat,
30 consecutive wins on GS matches,
Michael Jordan of Australian Open with a 7/7 record in finals,
Highest number of ATP points ever recorded, 16.950,
The big wall of China with 6 Titles in Beijing,
Owner of all GS titles together with the ATP Finals Championship title at the sime time...

Dominacija!

NS#1

pre 5 godina

Ako Novak postane GOAT i Nadal osvoji jos koji slem ispostavice se da je Federer jedini igrac u istoriji tenisa koji je bio smatran GOAT-om tokom skoro citave karijere a zavrsio tek kao treci u svojoj eri.
(Goran, 13. februar 2019 16:23)

To se nikada nece desiti. Ako Novak bude prvi i po G.S. i po br. nedelja, plus sve ostalo sto je vec postigao za razliku od pomenute dvojice, povesce se prica kako su trojica najboljih igraca svih vremena igrala u istoj epohi. NIKADA nece priznati da je nole najbolji ikada. Sreca sto je Federer raskrstio s Najkijem, ni svestan nije cega se odrekao zarad vise nula. Odrekao se marketinske masinerije koja ga je pumpala od samog pocetka karijere.

Grickam jaficu i gledam Raficu

pre 5 godina

Vec je najveci svih vremena. Samo sto to neki ne mogu da prihvate pa uzimaju kao jedino merilo broj GS. A sta cemo sa svim ostalim rekordima bolji je od Federera vec u mnogo toga, i to ne samo on nego i Nadal.
(Nemanja, 13. februar 2019 15:04)

Super, daj da vidimo te najvažnije ostale teniske rekorde, gde je Novak ispred Fedrera ili Nadala?
Lepo nabrojiš, ja ti čestitam, a onda ja postavim rekorde gde su Nadal i Federer ispred Novaka, pa ti meni čestitaš.
Na kraju uporedimo tvoju listu sa mojom i ti onda shvatiš, da je bilo mnogo bolje da si nisi ni javljao.
Pokloni se i počni...

Sektaš

pre 5 godina

Uđoh samo da bih video komentare. Fascinantno je kako prebacivač žute loptice preko mrežice skupi par stotina komentara, dok na vest o nekom književnom delu, naučniku ili kompozitoru jedva da bude par komentara. Možda je tako i bolje. Što da se ljudi bespotrebno smaraju nekim ozbiljnim temama, kad je mnogo lakše mlatiti o Nolu, Rafi, Fekiju i ostalim velikanima civilizacije koji svakodnevno doprinose opštem boljitku svih ljudi na planeti!

Gipmir

pre 5 godina

Sta li je ovaj Otan zgresio u zivotu da mu se ovo desava pitam se...
(Terry, 13. februar 2019 17:33)

Opsednut je Djokovicem, prevelika bol i on se prazni komentarima, vidis da je jedini hejter u svako doba dana i noci tu. Ne mogu da zamislim koliko ga ustvari boli Djokoviceva dominacija. Mora da je uzasan osecaj.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Rod Lejver danas ne bi skupljao ni loptice. Smesna su ta poredjenja. Profesionalni tenis nije ni postojao a turniri su bili amaterski.
(Enter the dragon, 13. februar 2019 17:10)

Ako si mislio na moj komentar, to nije poređenje sa Rod Lejverom. Ono kao, teniser vs teniser, već činjenica da je Rod Lejver taj koji je svaki GS osvojio dva ili više puta. Teniskoj neznalici Alekseju ste dali više od 70 pozitivnih ocena za samo pola sata. Ali na ovom portalu me više ništa i ne iznenađuje...pa čak ni namerno podržavanje laži.

Wlada

pre 5 godina

(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)

Sto si se uzrujao toliko, smiri se, zar ti nisi Federerov navijac i da te drugi ne zanimaju. Lose ti je veoma to mogu da ti kazem kao student psihologije.

Enter the dragon

pre 5 godina

Najavljivali ste vi takav epski spektakl i na AO. Nikad jaci Nadal, furiozan, bez izgubljenog seta.... bla bla
....

Pa se razbi spanski decko o srpski zid...

Razbio ga Nole.

Polako. Cek da obadvojica prvo udju u finale.

Cole

pre 5 godina

...Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti “pravog” Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva...

Tacno je to sto si napisao ali si prevideo
KLJUCNU stvar, te 2009. mec, mislim da
je Madrid bio, najduzi Masters mec ikada,
Novak-Rafa, mec je trajao cetiri sata, mec
je na “noz” dobio Nadal, a kako se kasnije
ispostavilo, i kako su izjavljivali, obojica su
izasli kao gubitnici, Nadal se toliko istrosio,
zadobio povredu koju je mesecima sanirao,
a po novakovim recima, posle meca mu je
trebalo tri meseca da se psihicki povrati,
a epilog te istorijske godine je Federerovo
osvajanje RG. Eto sta je istorija, teoretski
da je bilo ko od njih dvojice dobio/izgubio
u nekom normalnom vremenu, Rodja nikada
ne bi video pehar iz Pariza. Poz.

O.T.A.N.

pre 5 godina

@Wlada

Kada kažem da je RG za tri meseca to je pljuvanje Đokovića? Kada kažem da je Rod Lejver prvi koji je osvojio svaki GS po dva puta to je pljuvanje Đokovića? Kada pitam kada je to dobio Nadala u finalu RG to je pljuvanje Đokovića? Evo kažem da je danas sreda, jel i to pljuvanje Đokovića?

Jala

pre 5 godina

(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)

Od jutros si napisao preko 50 komentara, gladan si uzmi jedi nesto haha ja bio da setam sa devojkom preko 3 sata kad sam ostavio poslednji komentar a ti i dalje dokazujes nesto :D

Wlada

pre 5 godina

Samo ne znam da li više da verujem njima ili nolovcima... (?)
(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:20)

Veruj samo sebi druze, jer vera u sebe donosi uspeh ne slusaj sto te svi sprdaju, nastavi da pljujes Noleta daleko ces da doguras ja ti garantujem. :)

O.T.A.N.

pre 5 godina

Sledi najvažniji Slem u istoriji tenisa. I svaki sledeći biće isto tako najvažniji a sve zahvaljujući Noletu.
(Zoki, 13. februar 2019 16:08)

Znači Nadal koji je na RG od 11 finala dobio svih 11 nema nikakve šanse? Evo sada baš čitam jedan članak ko je favorit na RG 2019 https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Rafael_Nadal/66630/rafael-nadal-to-win-2019-french-open-even-if-there-is-djokovic-expert/
Samo ne znam da li više da verujem njima ili nolovcima... (?)

Enter the dragon

pre 5 godina

Rod Lejver danas ne bi skupljao ni loptice. Smesna su ta poredjenja. Profesionalni tenis nije ni postojao a turniri su bili amaterski.

Filip

pre 5 godina

Djokovic-Federer 19-9 
Djokovic-Nadal 21-11 

Brutalna dominacija 

I nemoj da mi neko pominje Federerove godine jer je 2017 i 2018. uzeo 3GS ali naravno jer nije bilo Djokovica. 

Sto je jasno da ako je Djokovic zdrav i na 80% bez preterivanja, niko ne moze da ga pobedi u 3 dobijena seta. U 2 je moguce, ali u 3 jedino Nadal na RG.
(Zizu, 13. februar 2019 14:29)

Novak GOAT

Roki

pre 5 godina

Jedva cekam sezonu na sljaci,prvo slede Indian Vels i Majami,mada mislim da Novaku i ne treba da se tera do krajnjih granica na ta dva turnira,vec da tempira formu malo po malo i da vrhunac forme bude bas na RG.Ako i ispadne na ova dva turnira na betonu recimo u cetvrtfinalu nista strasno,mada znam da ce komentari opet biti svakakvi ako se to desi,ali vec sam oguglao na te "strucnjake".Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva.Siguran sam da Nole moze i protiv "pravog" Rafe,ako i on sam bude onaj najbolji Novak.I kada je gubio na RG od najboljeg Nadala,bilo je to dosta tesno,kada se upecao u mrezu,pa kada je bio prekid zbog kise... znaci bio je blizu,a sada ce biti jos blize jer je apsolutno jasno da je Nadal psihicki kada igra sa Novakom u zaostatku vec pre nego sto izadju na teren,ima neki strah od meceva protiv Novaka,pogotovo na gren slem turnirima,i Nole ce siguran sam to iskoristiti ukoliko se sretnu u finalu.Ali treba doci do tog finala,bice tu mina,ima igraca opasnih na sljaci,kao sto su Tim,Zverev,pa i neki manje poznati koji na sljaci mogu da iznenade.Radujem se vec sada mesecima koji su ispred nas.Idemooo Nole kralju!!!

Zoki

pre 5 godina

Sledi najvažniji Slem u istoriji tenisa. I svaki sledeći biće isto tako najvažniji a sve zahvaljujući Noletu. Udružiće se kuka i motika, svi će biti protiv Noleta i neće uspeti. Ni teoretske šanse nema da mu nameste žreb kao pre 4 godine, u četvrtak protiv Nadala, u petak i subotu protiv Mareja a u nedelju protiv Vavrinke. To ni Supermen ne bi dobio. Žreb me ne zanima apsolutno jer je to nebitno. Samo jedan način postoji da Nole osvoji poker titula odnosno ponovo 4 u nizu. Kada ga prebace sa Šatrijea na Suzan Lenglan pa to bude zadnji meč dana a na Garosu kiša pa se nastavi sutradan. Ne postoji druga varijanta da Nole ne osvoji titulu u Parizu.

Marko

pre 5 godina

Idemo polako korak po korak.On je inace u situaciji da moze na svakom turniru da obori neki novi rekord.Za nekoliko dana ce da se dodeli Laureus nagrada.Bilo bi sjajno da dobi tu nagradu.Pa posle toga mozemo o Indian Wellsu i Majamiju da razmisljamo.

mr

pre 5 godina

Rolland Garros je za tri meseca, da niste malo požurili sa prognozama?
(O.T.A.N., 13. februar 2019 13:54)

Финале је за 4 месеца, и опусти се, долазе тешки дане за тебе, немој себи да одбројаваш, бићеш ок и после тога.

Goran

pre 5 godina

Ako Novak postane GOAT i Nadal osvoji jos koji slem ispostavice se da je Federer jedini igrac u istoriji tenisa koji je bio smatran GOAT-om tokom skoro citave karijere a zavrsio tek kao treci u svojoj eri.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo
(Roki, 13. februar 2019 16:08)

A kada su to Nolo i Soderling dobili Nadala u finalu RG? Koje je to godine bilo? Soderling nema nijedan jedini GS. 4 finala RG je Nolo igrao do sada, jednom je pobedio Marija (2016), dva puta izgubio od Nadala (2012,2014) i jednom od Vavrinke (2015).

miodrag

pre 5 godina

Tablica sve govori a to sto Borg I ostali misle o najvecem…..gospodo najveci je na vrhu prilozene tablice GS od 2011. Look at that ….moram ovako verovatno ne razumeju srpski!

Madjo

pre 5 godina

Nole Slem se zvanično zove nekalendarski Gren Slem. Nekad su ga nazivali i Serena Slem, jer je i ona vezala 4 Slema zaredom, ali ne u jednoj kalendarskoj godini. Dakle, postoji karijerni Gren Slem, nekalendarski i kalendarski. Prva dva Nole već ima, a treći predstavlja najveći izazov u tenisu. Ako Nole uzme RG ove godine i bude zdrav, imaće realne šanse i za takav podvig. Ako to ostvari, vezaće 6 Slemova zaredom, što je užasno teško i predstavljalo bi izjednačenje rekorda koji drži Don Badž još od ko zna kada. Idemo Nole!

sdned

pre 5 godina

Nole je sportski fenomen. Ne zaboravimo iz koje je zemlje i kako je krenuo. Porodica ga je iznela do visina. Zato je tako mentalno jak, jer do visina bio je bezbroj puta osporavan i omalovažavan. I dan danas nema ni u medijima ni na turnirima tretman koji zaslužuje.
Sad sve zavisi o njega. Samo nek' mu Bog da zdravlja, i Nole je gotovo izvesno GOAT i jedan od najvećih sportiska ikad i uopšte. Idemoooooo Noleeeee!!!

United we stand, divided we fall

pre 5 godina

Sto mu nabijate tenziju ocekivanjima....pustite coveka nek igra za svoju dusu! Doneo nam je vec mnogo mnogo vise nego sto smo zasluzili!

fox vox vivax

pre 5 godina

Da je sportski svet i da su mediji realni, vec sada bi se pisalo da je najbolji igrac svih vremena. Treba razgraniciti najuspesniji i najbolji. Nole igra najbolji i najkompletniji tenis ikada. Svaka cast svima pa i Federeru, ali ovo je neki drugi nivo tenisa. I kome on sta vise ima da se dokazuje? Rafa i Fed uzeli trofeje kad njega nije bilo. Iliti, kad macke nema misevi kolo vode. Cak i po statistici i dostignucima se vidi da je najkompletniji igrac svih vremena. Ne treba mu tih 20 GS trofeja. Vec sada je najbolji ikada.

Mirko

pre 5 godina

Nek nam se samo Nola fokusira na sledeći meč i ništa drugo i da mu ne nabijamo pritisak oko obaranja Federerovih rekorda pa u tom slučaju možda i uspe.

Nemanja

pre 5 godina

Vec je najveci svih vremena. Samo sto to neki ne mogu da prihvate pa uzimaju kao jedino merilo broj GS. A sta cemo sa svim ostalim rekordima bolji je od Federera vec u mnogo toga, i to ne samo on nego i Nadal. Tako da po meni je Federer samo imao srece da je bilo par godina jaza dok se nisu pojavila ova dvojica koji su bolji u svemu pa i u medjusobnim duelima od njega. A to sto nisu jos stigli do te brojke od 20 to je samo jer imaju 6 godina manje. 6 godina * 4 = 24 racunica je prosta kolko jos prilike Nadal I Djokovic imaju.
A da je obrnuta situacija i da je Federer mladji 6 godina nebi imao ni 5 GS to sve govore statistike od kada su se pojavili dva GOATA Nadal i Djokovic.

a to je Nole

pre 5 godina

Najveći... po čemu? Treba najpre to da raspravimo.
Ako najveći po visini, viši je Karlović.
Ako najveći po lepoti, lepši je Felisijano.
Ako najveći po frizuri, bolje su loknice RF.
Ako najveći po titulama, opet taj (99).
Ako po važećoj GOAT, jest doduše isti taj.
Ako prema nedeljama na No1... OK.
Ali........
Ako najveći samo po najvećim titulama (GS+M) jest najveći NĐ.
Ako najveći po zaradi od nagrada, on je.
Ako po nekoj selektivnoj GOAT koja bi tretirala i rang protivnika, a koja bi bila bolji pokazatelj teniske nadmoći od važećih GOAT kriterijuma (prema kome se boduju samo titule), Nole bi bio najveći.
Ako prema H2H sa svakim aktivnim teniserom koji je igrao bar finale GS, Nole.
Ako prema 4 vezana GS... Novak.
Ako prema maksimalno postignutih 16.950 poena na listi – Novak. (Uuuu to je bilo... više nego zbir drugog i trećeg, a na tim mestima su bili RF i RN.)
Ako ko je osvojio sve masterse – NĐ opet najveći.
*
Nije što je naš ali je baš on najveći teniser u istoriji teniske igre.

Roki

pre 5 godina

Jedva cekam sezonu na sljaci,prvo slede Indian Vels i Majami,mada mislim da Novaku i ne treba da se tera do krajnjih granica na ta dva turnira,vec da tempira formu malo po malo i da vrhunac forme bude bas na RG.Ako i ispadne na ova dva turnira na betonu recimo u cetvrtfinalu nista strasno,mada znam da ce komentari opet biti svakakvi ako se to desi,ali vec sam oguglao na te "strucnjake".Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva.Siguran sam da Nole moze i protiv "pravog" Rafe,ako i on sam bude onaj najbolji Novak.I kada je gubio na RG od najboljeg Nadala,bilo je to dosta tesno,kada se upecao u mrezu,pa kada je bio prekid zbog kise... znaci bio je blizu,a sada ce biti jos blize jer je apsolutno jasno da je Nadal psihicki kada igra sa Novakom u zaostatku vec pre nego sto izadju na teren,ima neki strah od meceva protiv Novaka,pogotovo na gren slem turnirima,i Nole ce siguran sam to iskoristiti ukoliko se sretnu u finalu.Ali treba doci do tog finala,bice tu mina,ima igraca opasnih na sljaci,kao sto su Tim,Zverev,pa i neki manje poznati koji na sljaci mogu da iznenade.Radujem se vec sada mesecima koji su ispred nas.Idemooo Nole kralju!!!

srle

pre 5 godina

Treba imati u vidu da je Novak izuzetno motivisan, mislim da kao nikada do sada ima želju da ponovo osvoji taj Rolan Garos. Važno je da uklopi raspored po meri, nema više 22 godine, fokus da bude samo na grend slemovima a mastersi šta god da uradi super i bez preteranog trošenja energije. Dolaze i mladi teniseri željni dokazivanja, ali sva sreća na tri dobijena seta ne mogu ni da pridju Noletu, Rafi i Federeru. I to ide u korist Noletu, pored njegove odlične fizičke spreme, može dostići brojku od dvadeset u narednih 4 godine. Neće to biti nimalo lako, osvojiti još pet grend slemova je podvig, ali verujem u Noleta i njegov tim.

Kanidja PG

pre 5 godina

Pocetkom juna mnogo toga bice sasvim jasno.Novakova jedna od dolazecih prilika na putu najboljeg ikada u tenisu po svim parametrima.
Najmladji je od velike trojke,daleko najbolje fizicki ocuvan,vlasnik zadnja tri GS dominantnom igrom svako finale 3-0,ubedjivo prvi igrac na ATP listi,covjek koji igra na sve tri podloge jednako dobro I neko ko je usao u glavu odavno Nadalu I Federeru.Brat koji vec u svlacionici protiv svakog rivala vidim vec 1-0 u setovima.
Dolaze najbolje 2-3 godine Novakove uz obaranje svakog rekorda (ostalo jos br GS titula I nedelja na 1mjestu).Uz ispracaj dostojno RF u penziju.

istina mašina

pre 5 godina

Svako nepristrasan zna da je on najbolji u istoriji. Stasao u eri dva sledeća najbolja igrača, učio uz/ od njih, nadvisio ih, dostigao najviši nivo ikad viđen, dominirao baš u toj istoj, zlatnoj eri, više nego iko ikad, u svim dosadašnjim generacijama.

Svako ima svoje favorite, igrače koje voli da gleda, koji su nekima i mnogo zanimljiviji od Novaka, ali to je već "umetnički dojam". Neosporni teniski kvalitet je na strani Novaka.

Kad bi se igrali mečevi od kojih bi ljudima životi zavisili, listom bi navijači ostalih tenisera stali iza Novaka. Tada ne bi bio važan meki volej, vatreni forhend spin, graciozna kretnja, majica bez rukava. Tada bi samo vredela neponovljiva preciznost, najbolja taktika i nepokorivi duh.

sale plazma

pre 5 godina

dokle vise price o napadau na federera , kada nikako da stigne rafu. 2016 maj , pre tri godine imao je u odnosu na rafu -2 i -5 u odnosu na federera. tri godine kasnije sve isto. neka prvo predje rafu a za to mu treba jos 3 gs. sta ako rafa uzme rg? ovo je u domenu mastanja. daleko je on od goata. nema parametra gde je prvi u bitnim stvarima. nema najvise titula, premalo nedelja na 1 mestu, premalo trofeja( 10 manje od rafe,26 od federera), drugi je u mastersima.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..
(Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 13. februar 2019 13:47)

Preporučujem (+77)
Ne preporučujem (-1)

Vidi se da ti i tvoji glasači niste čuli za Rod Lejvera. Ali kada je Đoković u pitanju ni istina vam nije važna. Udrite glasači! Stopili ste se u jednoumlje pod plaštom patriotizma da vam je istina na poslednjem mestu.

Zdenko

pre 5 godina

I jeste i nije taj RG daleko. U međuvremenu, predstoje dva jako bitna turnira Masters serije na tvrdoj podlozi, gde Novak brani mizeran broj poena od prošle godine. Iz mog ugla gledano, osvajanje ovih titula bi ga dovelo na krunisanje kralja Mastersa a što je još važnije, dalo bi mu dosta veliku prednost u bodovima pred nastavak sezone na šljaci. Ostanak na prvom mestu ATP liste do Vimbldona je poruka Švajcarcu, da se bliži kraj njegovoj vladavini. To će uneti još nemira u njega i dodatna nervoza će ga sprečiti da slučajno na nekom turniru osvoji titulu. I na šljaci Novak brani malo poena, ima tu mesta za osvajanje mnogo bodova, pa ako ostane zdrav i posvećen, eto nam novih radovanja. Bićemo mi ponosni što smo prisustvovali stvaranju mita, koji neće decenijama doživeti promenu.

Zizu

pre 5 godina

Od 2011.

Nadal+Federer 12GS
Djokovic 14GS

Od 2011. h2h

Djokovic-Federer 19-9
Djokovic-Nadal 21-11

Brutalna dominacija

I nemoj da mi neko pominje Federerove godine jer je 2017 i 2018. uzeo 3GS ali naravno jer nije bilo Djokovica.

Sto je jasno da ako je Djokovic zdrav i na 80% bez preterivanja, niko ne moze da ga pobedi u 3 dobijena seta. U 2 je moguce, ali u 3 jedino Nadal na RG.

kimiko

pre 5 godina

Pa mora i Rafa nesto uzeti, a i Rodju tu moze jos negde "omastiti brk"🙂. Ima i ovih mladih, nisu ni oni naivni, napreduju...
Ja bih bio zadovoljan da Nole uzme Wimbledon, Rafa neka uzme RG, a Rodja US open. I to tako da se nastavi...taj tempo. A ovi mladji neka napreduju i igraju finala. Eto, tako sam nesto razmišljao...

Goran

pre 5 godina

Novak je uzeo prakticno (1 fali) GS koliko ostala 3 zajedno iz velike 4 (RF. RN I EM) u poslednjih 7.5 god tj od svoje 22-23 god. Ja ne znam sta tu ima da se dokazuje jos ko je GOAT?

rs

pre 5 godina

probudila se zvijer,i opet ima motivaciju i jos jacu zelju.
Bitno je da je zdrav,i veoma bitno ide bez pritiska rasterecen je nije kao prije ima taj pehar u kuci .
samo korak po korak...

Nenad

pre 5 godina

Ne mogu da se složim da je Nadalu nedostajalo snage u Melburnu.
Nadal je sve svoje mečeve do finala završio ekspresno, vrlo stabilno i bez ikakve nedoumice ko je u tim mečevima pobednik.

Prosto Nadal nije dovoljno dobar teniser za Đokovića. Bio je on tamo na 100%, ali to nije bilo dovoljno. Tako da sumnjam da Nadal može nešto mnogo više, pa čak i na Rolan Garosu.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..
(Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 13. februar 2019 13:47)

A joj meni ko prati tenis. Prvi u istoriji? Pa to je već uradio Rod Lejver tako da je Rod Lejver prvi u istoriji koji je osvojio svaki GS barem po dva puta.

Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”..

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..

Xnodeh

pre 5 godina

Da je neko nekad rekao da ce Srbin biti najbolji ikad u jednom sportu kao sto je tenis, koliko nas bi u to poverovao??? Pored kosarke, odbojke, vaterpola, fudbala, nama se dogodio uskoro najbolji ikad u tenisu!!! Niko nikad vise kao Novak Djokovic! Uzivajmo Srbi moji sto zivimo u eri njegove dominacije

Beograd

pre 5 godina

Nole zasigurno igra i belezi rezultate na vrhunskom nivou. Samo jos malo strpljenja i sve ce doci na svkje mesto i po broju trofeja mastersa GS.kao i po broju nedelja na AT P listi. To je realnost i neminovnost. Da ga zdravlje posluzi i postace zasigurno najveci u istoriji. On moze da igra jos sigurno 3-4 godine na vrhunskom nivou u to nema sumnje.

room 1408

pre 5 godina

Za mene je on već sad najveći u istoriji...Bolji od Nadala u medjusobnim duelima,bolji od Federera...Jedini koji ima sve masterse..Nije sve ni u titulama...MJ nije najviše prstenova osvojio pa je kralj košarkaške igre...Za ove sa zapada sto se hvataju za slamku spasa zvani GS videcemo šta će da umisle negde od leta 2020 godine?

Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”..

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..

Goran

pre 5 godina

Novak je uzeo prakticno (1 fali) GS koliko ostala 3 zajedno iz velike 4 (RF. RN I EM) u poslednjih 7.5 god tj od svoje 22-23 god. Ja ne znam sta tu ima da se dokazuje jos ko je GOAT?

a to je Nole

pre 5 godina

Najveći... po čemu? Treba najpre to da raspravimo.
Ako najveći po visini, viši je Karlović.
Ako najveći po lepoti, lepši je Felisijano.
Ako najveći po frizuri, bolje su loknice RF.
Ako najveći po titulama, opet taj (99).
Ako po važećoj GOAT, jest doduše isti taj.
Ako prema nedeljama na No1... OK.
Ali........
Ako najveći samo po najvećim titulama (GS+M) jest najveći NĐ.
Ako najveći po zaradi od nagrada, on je.
Ako po nekoj selektivnoj GOAT koja bi tretirala i rang protivnika, a koja bi bila bolji pokazatelj teniske nadmoći od važećih GOAT kriterijuma (prema kome se boduju samo titule), Nole bi bio najveći.
Ako prema H2H sa svakim aktivnim teniserom koji je igrao bar finale GS, Nole.
Ako prema 4 vezana GS... Novak.
Ako prema maksimalno postignutih 16.950 poena na listi – Novak. (Uuuu to je bilo... više nego zbir drugog i trećeg, a na tim mestima su bili RF i RN.)
Ako ko je osvojio sve masterse – NĐ opet najveći.
*
Nije što je naš ali je baš on najveći teniser u istoriji teniske igre.

Goran

pre 5 godina

Ako Novak postane GOAT i Nadal osvoji jos koji slem ispostavice se da je Federer jedini igrac u istoriji tenisa koji je bio smatran GOAT-om tokom skoro citave karijere a zavrsio tek kao treci u svojoj eri.

Zizu

pre 5 godina

Od 2011.

Nadal+Federer 12GS
Djokovic 14GS

Od 2011. h2h

Djokovic-Federer 19-9
Djokovic-Nadal 21-11

Brutalna dominacija

I nemoj da mi neko pominje Federerove godine jer je 2017 i 2018. uzeo 3GS ali naravno jer nije bilo Djokovica.

Sto je jasno da ako je Djokovic zdrav i na 80% bez preterivanja, niko ne moze da ga pobedi u 3 dobijena seta. U 2 je moguce, ali u 3 jedino Nadal na RG.

Filip

pre 5 godina

Djokovic-Federer 19-9 
Djokovic-Nadal 21-11 

Brutalna dominacija 

I nemoj da mi neko pominje Federerove godine jer je 2017 i 2018. uzeo 3GS ali naravno jer nije bilo Djokovica. 

Sto je jasno da ako je Djokovic zdrav i na 80% bez preterivanja, niko ne moze da ga pobedi u 3 dobijena seta. U 2 je moguce, ali u 3 jedino Nadal na RG.
(Zizu, 13. februar 2019 14:29)

Novak GOAT

Cole

pre 5 godina

...Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti “pravog” Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva...

Tacno je to sto si napisao ali si prevideo
KLJUCNU stvar, te 2009. mec, mislim da
je Madrid bio, najduzi Masters mec ikada,
Novak-Rafa, mec je trajao cetiri sata, mec
je na “noz” dobio Nadal, a kako se kasnije
ispostavilo, i kako su izjavljivali, obojica su
izasli kao gubitnici, Nadal se toliko istrosio,
zadobio povredu koju je mesecima sanirao,
a po novakovim recima, posle meca mu je
trebalo tri meseca da se psihicki povrati,
a epilog te istorijske godine je Federerovo
osvajanje RG. Eto sta je istorija, teoretski
da je bilo ko od njih dvojice dobio/izgubio
u nekom normalnom vremenu, Rodja nikada
ne bi video pehar iz Pariza. Poz.

NS#1

pre 5 godina

Ako Novak postane GOAT i Nadal osvoji jos koji slem ispostavice se da je Federer jedini igrac u istoriji tenisa koji je bio smatran GOAT-om tokom skoro citave karijere a zavrsio tek kao treci u svojoj eri.
(Goran, 13. februar 2019 16:23)

To se nikada nece desiti. Ako Novak bude prvi i po G.S. i po br. nedelja, plus sve ostalo sto je vec postigao za razliku od pomenute dvojice, povesce se prica kako su trojica najboljih igraca svih vremena igrala u istoj epohi. NIKADA nece priznati da je nole najbolji ikada. Sreca sto je Federer raskrstio s Najkijem, ni svestan nije cega se odrekao zarad vise nula. Odrekao se marketinske masinerije koja ga je pumpala od samog pocetka karijere.

fox vox vivax

pre 5 godina

Da je sportski svet i da su mediji realni, vec sada bi se pisalo da je najbolji igrac svih vremena. Treba razgraniciti najuspesniji i najbolji. Nole igra najbolji i najkompletniji tenis ikada. Svaka cast svima pa i Federeru, ali ovo je neki drugi nivo tenisa. I kome on sta vise ima da se dokazuje? Rafa i Fed uzeli trofeje kad njega nije bilo. Iliti, kad macke nema misevi kolo vode. Cak i po statistici i dostignucima se vidi da je najkompletniji igrac svih vremena. Ne treba mu tih 20 GS trofeja. Vec sada je najbolji ikada.

rs

pre 5 godina

probudila se zvijer,i opet ima motivaciju i jos jacu zelju.
Bitno je da je zdrav,i veoma bitno ide bez pritiska rasterecen je nije kao prije ima taj pehar u kuci .
samo korak po korak...

Roki

pre 5 godina

Jedva cekam sezonu na sljaci,prvo slede Indian Vels i Majami,mada mislim da Novaku i ne treba da se tera do krajnjih granica na ta dva turnira,vec da tempira formu malo po malo i da vrhunac forme bude bas na RG.Ako i ispadne na ova dva turnira na betonu recimo u cetvrtfinalu nista strasno,mada znam da ce komentari opet biti svakakvi ako se to desi,ali vec sam oguglao na te "strucnjake".Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva.Siguran sam da Nole moze i protiv "pravog" Rafe,ako i on sam bude onaj najbolji Novak.I kada je gubio na RG od najboljeg Nadala,bilo je to dosta tesno,kada se upecao u mrezu,pa kada je bio prekid zbog kise... znaci bio je blizu,a sada ce biti jos blize jer je apsolutno jasno da je Nadal psihicki kada igra sa Novakom u zaostatku vec pre nego sto izadju na teren,ima neki strah od meceva protiv Novaka,pogotovo na gren slem turnirima,i Nole ce siguran sam to iskoristiti ukoliko se sretnu u finalu.Ali treba doci do tog finala,bice tu mina,ima igraca opasnih na sljaci,kao sto su Tim,Zverev,pa i neki manje poznati koji na sljaci mogu da iznenade.Radujem se vec sada mesecima koji su ispred nas.Idemooo Nole kralju!!!

antiDebil

pre 5 godina

A kada su to Nolo i Soderling dobili Nadala u finalu RG? Koje je to godine bilo? Soderling nema nijedan jedini GS. 4 finala RG je Nolo igrao do sada, jednom je pobedio Marija (2016), dva puta izgubio od Nadala (2012,2014) i jednom od Vavrinke (2015).
(O.T.A.N., 13. februar 2019 16:28)

Djokovic je pobedio Nadala na RG, Nadal nikada nije pobedio Djokovica u Australiji kao sto mili dzemperko nikada nije dobio Nadala na RG !

Xnodeh

pre 5 godina

Da je neko nekad rekao da ce Srbin biti najbolji ikad u jednom sportu kao sto je tenis, koliko nas bi u to poverovao??? Pored kosarke, odbojke, vaterpola, fudbala, nama se dogodio uskoro najbolji ikad u tenisu!!! Niko nikad vise kao Novak Djokovic! Uzivajmo Srbi moji sto zivimo u eri njegove dominacije

Zoki

pre 5 godina

Sledi najvažniji Slem u istoriji tenisa. I svaki sledeći biće isto tako najvažniji a sve zahvaljujući Noletu. Udružiće se kuka i motika, svi će biti protiv Noleta i neće uspeti. Ni teoretske šanse nema da mu nameste žreb kao pre 4 godine, u četvrtak protiv Nadala, u petak i subotu protiv Mareja a u nedelju protiv Vavrinke. To ni Supermen ne bi dobio. Žreb me ne zanima apsolutno jer je to nebitno. Samo jedan način postoji da Nole osvoji poker titula odnosno ponovo 4 u nizu. Kada ga prebace sa Šatrijea na Suzan Lenglan pa to bude zadnji meč dana a na Garosu kiša pa se nastavi sutradan. Ne postoji druga varijanta da Nole ne osvoji titulu u Parizu.

ElHombre

pre 5 godina

Novak Silni Djokovic (uzeto sa youtube komentara):

2011 best season ever,
Winner of the longest GS Final in history,
Golden non-Calendar Slam Champion,
Golden Masters Commander,
Three consecutive Finals on every GS tournament,
Youngest to reach all 4 Majors Semifinals consecutively,
Among the top 3 of all time,
Defeated all Top-10 players in one season,
Head 2 Head Champion,
12 consecutive Finals without a defeat,
30 consecutive wins on GS matches,
Michael Jordan of Australian Open with a 7/7 record in finals,
Highest number of ATP points ever recorded, 16.950,
The big wall of China with 6 Titles in Beijing,
Owner of all GS titles together with the ATP Finals Championship title at the sime time...

Dominacija!

istina mašina

pre 5 godina

Svako nepristrasan zna da je on najbolji u istoriji. Stasao u eri dva sledeća najbolja igrača, učio uz/ od njih, nadvisio ih, dostigao najviši nivo ikad viđen, dominirao baš u toj istoj, zlatnoj eri, više nego iko ikad, u svim dosadašnjim generacijama.

Svako ima svoje favorite, igrače koje voli da gleda, koji su nekima i mnogo zanimljiviji od Novaka, ali to je već "umetnički dojam". Neosporni teniski kvalitet je na strani Novaka.

Kad bi se igrali mečevi od kojih bi ljudima životi zavisili, listom bi navijači ostalih tenisera stali iza Novaka. Tada ne bi bio važan meki volej, vatreni forhend spin, graciozna kretnja, majica bez rukava. Tada bi samo vredela neponovljiva preciznost, najbolja taktika i nepokorivi duh.

mr

pre 5 godina

Rolland Garros je za tri meseca, da niste malo požurili sa prognozama?
(O.T.A.N., 13. februar 2019 13:54)

Финале је за 4 месеца, и опусти се, долазе тешки дане за тебе, немој себи да одбројаваш, бићеш ок и после тога.

veliki strumf

pre 5 godina

Pre 7 meseci skor je bio 20-17-12. Sada je 20-17-15! Kad mačke nije bilo... zna se ko tada kolo vodi. Iskoristise Novakovo odsustvo Rodja i Rafa da uzmu još po 3 GS u nikad jadnijoj konkurenciji kad nije bilo ni Mareja, Vavrinka, Delpa, Nisikorija... Najjači protivnici bili Cilic i Tim u tom periodu. Mos misliti... Ali tendencija je važna u sportu, 3 za redom, a red će se tek nastaviti...

sdned

pre 5 godina

Nole je sportski fenomen. Ne zaboravimo iz koje je zemlje i kako je krenuo. Porodica ga je iznela do visina. Zato je tako mentalno jak, jer do visina bio je bezbroj puta osporavan i omalovažavan. I dan danas nema ni u medijima ni na turnirima tretman koji zaslužuje.
Sad sve zavisi o njega. Samo nek' mu Bog da zdravlja, i Nole je gotovo izvesno GOAT i jedan od najvećih sportiska ikad i uopšte. Idemoooooo Noleeeee!!!

Kanidja PG

pre 5 godina

Pocetkom juna mnogo toga bice sasvim jasno.Novakova jedna od dolazecih prilika na putu najboljeg ikada u tenisu po svim parametrima.
Najmladji je od velike trojke,daleko najbolje fizicki ocuvan,vlasnik zadnja tri GS dominantnom igrom svako finale 3-0,ubedjivo prvi igrac na ATP listi,covjek koji igra na sve tri podloge jednako dobro I neko ko je usao u glavu odavno Nadalu I Federeru.Brat koji vec u svlacionici protiv svakog rivala vidim vec 1-0 u setovima.
Dolaze najbolje 2-3 godine Novakove uz obaranje svakog rekorda (ostalo jos br GS titula I nedelja na 1mjestu).Uz ispracaj dostojno RF u penziju.

Zdenko

pre 5 godina

I jeste i nije taj RG daleko. U međuvremenu, predstoje dva jako bitna turnira Masters serije na tvrdoj podlozi, gde Novak brani mizeran broj poena od prošle godine. Iz mog ugla gledano, osvajanje ovih titula bi ga dovelo na krunisanje kralja Mastersa a što je još važnije, dalo bi mu dosta veliku prednost u bodovima pred nastavak sezone na šljaci. Ostanak na prvom mestu ATP liste do Vimbldona je poruka Švajcarcu, da se bliži kraj njegovoj vladavini. To će uneti još nemira u njega i dodatna nervoza će ga sprečiti da slučajno na nekom turniru osvoji titulu. I na šljaci Novak brani malo poena, ima tu mesta za osvajanje mnogo bodova, pa ako ostane zdrav i posvećen, eto nam novih radovanja. Bićemo mi ponosni što smo prisustvovali stvaranju mita, koji neće decenijama doživeti promenu.

Wlada

pre 5 godina

Samo ne znam da li više da verujem njima ili nolovcima... (?)
(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:20)

Veruj samo sebi druze, jer vera u sebe donosi uspeh ne slusaj sto te svi sprdaju, nastavi da pljujes Noleta daleko ces da doguras ja ti garantujem. :)

Nenad

pre 5 godina

Ne mogu da se složim da je Nadalu nedostajalo snage u Melburnu.
Nadal je sve svoje mečeve do finala završio ekspresno, vrlo stabilno i bez ikakve nedoumice ko je u tim mečevima pobednik.

Prosto Nadal nije dovoljno dobar teniser za Đokovića. Bio je on tamo na 100%, ali to nije bilo dovoljno. Tako da sumnjam da Nadal može nešto mnogo više, pa čak i na Rolan Garosu.

Sale

pre 5 godina

Moja prognoza je 23GS, igrace jos 5-6 godina dva puta da uzme po 2 i 4puta po 1 to su 23, a kako dominira verovatno ce i vise. Strasnu konstituciju ima, spremnije izgleda od Lebrona, jos dugo cemo mi gledati Noleta

room 1408

pre 5 godina

Za mene je on već sad najveći u istoriji...Bolji od Nadala u medjusobnim duelima,bolji od Federera...Jedini koji ima sve masterse..Nije sve ni u titulama...MJ nije najviše prstenova osvojio pa je kralj košarkaške igre...Za ove sa zapada sto se hvataju za slamku spasa zvani GS videcemo šta će da umisle negde od leta 2020 godine?

Nemanja

pre 5 godina

Vec je najveci svih vremena. Samo sto to neki ne mogu da prihvate pa uzimaju kao jedino merilo broj GS. A sta cemo sa svim ostalim rekordima bolji je od Federera vec u mnogo toga, i to ne samo on nego i Nadal. Tako da po meni je Federer samo imao srece da je bilo par godina jaza dok se nisu pojavila ova dvojica koji su bolji u svemu pa i u medjusobnim duelima od njega. A to sto nisu jos stigli do te brojke od 20 to je samo jer imaju 6 godina manje. 6 godina * 4 = 24 racunica je prosta kolko jos prilike Nadal I Djokovic imaju.
A da je obrnuta situacija i da je Federer mladji 6 godina nebi imao ni 5 GS to sve govore statistike od kada su se pojavili dva GOATA Nadal i Djokovic.

omer

pre 5 godina

(Hmm, 13. februar 2019 20:13)

Nisi u pravu, Novak je i pre 2011. pobedjivao Nadala i Federera u medjusobnim susretima, ali je 2011. sazreo kao igrac i poceo da osvaja, setimo se samo kako je dobio Federera 2010. i 2011. na Us Openu kad je spasavao mec lopte gde ti nisi spavao kasnije. Federer je 2017. uzeo 3GS dok je Novak bio povredjen, a cim se Novak vratio Federera nema ni na mapi. Razumem tvoju mrznju i patnju ali treba biti realan. Veliki pozdrav za sve normalne ljude!

Madjo

pre 5 godina

Nole Slem se zvanično zove nekalendarski Gren Slem. Nekad su ga nazivali i Serena Slem, jer je i ona vezala 4 Slema zaredom, ali ne u jednoj kalendarskoj godini. Dakle, postoji karijerni Gren Slem, nekalendarski i kalendarski. Prva dva Nole već ima, a treći predstavlja najveći izazov u tenisu. Ako Nole uzme RG ove godine i bude zdrav, imaće realne šanse i za takav podvig. Ako to ostvari, vezaće 6 Slemova zaredom, što je užasno teško i predstavljalo bi izjednačenje rekorda koji drži Don Badž još od ko zna kada. Idemo Nole!

ElHombre

pre 5 godina

Federer je imao srece sto je Novak malo mladji, inace ne bi imao ni pola od ovih GS titula koje ima. Novak Silni Djokovic ga je pobedio sa 18 godina kad je bio klinac, sta vise reci, kad je Novak sazreo Federer nije znao gde se nalazi.

srle

pre 5 godina

Treba imati u vidu da je Novak izuzetno motivisan, mislim da kao nikada do sada ima želju da ponovo osvoji taj Rolan Garos. Važno je da uklopi raspored po meri, nema više 22 godine, fokus da bude samo na grend slemovima a mastersi šta god da uradi super i bez preteranog trošenja energije. Dolaze i mladi teniseri željni dokazivanja, ali sva sreća na tri dobijena seta ne mogu ni da pridju Noletu, Rafi i Federeru. I to ide u korist Noletu, pored njegove odlične fizičke spreme, može dostići brojku od dvadeset u narednih 4 godine. Neće to biti nimalo lako, osvojiti još pet grend slemova je podvig, ali verujem u Noleta i njegov tim.

Enter the dragon

pre 5 godina

Najavljivali ste vi takav epski spektakl i na AO. Nikad jaci Nadal, furiozan, bez izgubljenog seta.... bla bla
....

Pa se razbi spanski decko o srpski zid...

Razbio ga Nole.

Polako. Cek da obadvojica prvo udju u finale.

United we stand, divided we fall

pre 5 godina

Sto mu nabijate tenziju ocekivanjima....pustite coveka nek igra za svoju dusu! Doneo nam je vec mnogo mnogo vise nego sto smo zasluzili!

Gipmir

pre 5 godina

Sta li je ovaj Otan zgresio u zivotu da mu se ovo desava pitam se...
(Terry, 13. februar 2019 17:33)

Opsednut je Djokovicem, prevelika bol i on se prazni komentarima, vidis da je jedini hejter u svako doba dana i noci tu. Ne mogu da zamislim koliko ga ustvari boli Djokoviceva dominacija. Mora da je uzasan osecaj.

Enter the dragon

pre 5 godina

Rod Lejver danas ne bi skupljao ni loptice. Smesna su ta poredjenja. Profesionalni tenis nije ni postojao a turniri su bili amaterski.

Roki

pre 5 godina

Jedva cekam sezonu na sljaci,prvo slede Indian Vels i Majami,mada mislim da Novaku i ne treba da se tera do krajnjih granica na ta dva turnira,vec da tempira formu malo po malo i da vrhunac forme bude bas na RG.Ako i ispadne na ova dva turnira na betonu recimo u cetvrtfinalu nista strasno,mada znam da ce komentari opet biti svakakvi ako se to desi,ali vec sam oguglao na te "strucnjake".Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva.Siguran sam da Nole moze i protiv "pravog" Rafe,ako i on sam bude onaj najbolji Novak.I kada je gubio na RG od najboljeg Nadala,bilo je to dosta tesno,kada se upecao u mrezu,pa kada je bio prekid zbog kise... znaci bio je blizu,a sada ce biti jos blize jer je apsolutno jasno da je Nadal psihicki kada igra sa Novakom u zaostatku vec pre nego sto izadju na teren,ima neki strah od meceva protiv Novaka,pogotovo na gren slem turnirima,i Nole ce siguran sam to iskoristiti ukoliko se sretnu u finalu.Ali treba doci do tog finala,bice tu mina,ima igraca opasnih na sljaci,kao sto su Tim,Zverev,pa i neki manje poznati koji na sljaci mogu da iznenade.Radujem se vec sada mesecima koji su ispred nas.Idemooo Nole kralju!!!

Marko

pre 5 godina

Idemo polako korak po korak.On je inace u situaciji da moze na svakom turniru da obori neki novi rekord.Za nekoliko dana ce da se dodeli Laureus nagrada.Bilo bi sjajno da dobi tu nagradu.Pa posle toga mozemo o Indian Wellsu i Majamiju da razmisljamo.

Jala

pre 5 godina

(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)

Od jutros si napisao preko 50 komentara, gladan si uzmi jedi nesto haha ja bio da setam sa devojkom preko 3 sata kad sam ostavio poslednji komentar a ti i dalje dokazujes nesto :D

Grešiš, ovaj, silno grešiš!

pre 5 godina

Tenis ne postoji od 2011.Nikad nece Nolo biti najveci vec Kralj Federer.
(King Roger, 13. februar 2019 13:50)

Tenis POSTOJI od 2011. Pre je postojala neka igrica što pomalo podseća na tenis!

Wlada

pre 5 godina

(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)

Sto si se uzrujao toliko, smiri se, zar ti nisi Federerov navijac i da te drugi ne zanimaju. Lose ti je veoma to mogu da ti kazem kao student psihologije.

Beograd

pre 5 godina

Nole zasigurno igra i belezi rezultate na vrhunskom nivou. Samo jos malo strpljenja i sve ce doci na svkje mesto i po broju trofeja mastersa GS.kao i po broju nedelja na AT P listi. To je realnost i neminovnost. Da ga zdravlje posluzi i postace zasigurno najveci u istoriji. On moze da igra jos sigurno 3-4 godine na vrhunskom nivou u to nema sumnje.

Mirko

pre 5 godina

Nek nam se samo Nola fokusira na sledeći meč i ništa drugo i da mu ne nabijamo pritisak oko obaranja Federerovih rekorda pa u tom slučaju možda i uspe.

miodrag

pre 5 godina

Tablica sve govori a to sto Borg I ostali misle o najvecem…..gospodo najveci je na vrhu prilozene tablice GS od 2011. Look at that ….moram ovako verovatno ne razumeju srpski!

DRAGAN

pre 5 godina

Dosta vise o ovoj temi, ko
je najbolji za sva vremena.
Sve dok legende jos igraju
sacekajmo, jer sada kako
se odvija situacija, Novak ima najvise sansi, jer je i
najmladji, tako da je suvisno
komentarisati.Vazno je da
srbin bude zdrav, a ima
inat da obori sve rekorde.
Zivi bili i docekali.Znam da
mnogima to tesko pada,ali
to je stvarnost.IDEMO NOLE
novi pohod na RG, i 16 GS.

petar

pre 5 godina

@Goran 
Pre 2011 uzeo je JEDAN GS, Federer 16 a Nadal 9. Znaci da je on manje dominantan od 2011 nego oni pre 2011. To je jos jedan dokaz da je Novak morao da ceka da Federera stignu godine da bi osvojio nesto. Isto kao i Marej, Vavrinka i Cilic. Nadal je jedini koji je osvajao najvece titule i dok je Federer bio na vrhuncu.
(Hmm, 13. februar 2019 20:13)
Do 2011. Novak je konstantno imao zdravstvenih problema zbog ishrane. Znaci, Federer i Nadal su dominirali dok Novak nije bio zdrav, tj. nisu imali konkurenciju. Cim je malo prizdravio kolo srece se okrenulo.

Sektaš

pre 5 godina

Uđoh samo da bih video komentare. Fascinantno je kako prebacivač žute loptice preko mrežice skupi par stotina komentara, dok na vest o nekom književnom delu, naučniku ili kompozitoru jedva da bude par komentara. Možda je tako i bolje. Što da se ljudi bespotrebno smaraju nekim ozbiljnim temama, kad je mnogo lakše mlatiti o Nolu, Rafi, Fekiju i ostalim velikanima civilizacije koji svakodnevno doprinose opštem boljitku svih ljudi na planeti!

O.T.A.N.

pre 5 godina

Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo
(Roki, 13. februar 2019 16:08)

A kada su to Nolo i Soderling dobili Nadala u finalu RG? Koje je to godine bilo? Soderling nema nijedan jedini GS. 4 finala RG je Nolo igrao do sada, jednom je pobedio Marija (2016), dva puta izgubio od Nadala (2012,2014) i jednom od Vavrinke (2015).

O.T.A.N.

pre 5 godina

@Wlada

Kada kažem da je RG za tri meseca to je pljuvanje Đokovića? Kada kažem da je Rod Lejver prvi koji je osvojio svaki GS po dva puta to je pljuvanje Đokovića? Kada pitam kada je to dobio Nadala u finalu RG to je pljuvanje Đokovića? Evo kažem da je danas sreda, jel i to pljuvanje Đokovića?

Grickam jaficu i gledam Raficu

pre 5 godina

Vec je najveci svih vremena. Samo sto to neki ne mogu da prihvate pa uzimaju kao jedino merilo broj GS. A sta cemo sa svim ostalim rekordima bolji je od Federera vec u mnogo toga, i to ne samo on nego i Nadal.
(Nemanja, 13. februar 2019 15:04)

Super, daj da vidimo te najvažnije ostale teniske rekorde, gde je Novak ispred Fedrera ili Nadala?
Lepo nabrojiš, ja ti čestitam, a onda ja postavim rekorde gde su Nadal i Federer ispred Novaka, pa ti meni čestitaš.
Na kraju uporedimo tvoju listu sa mojom i ti onda shvatiš, da je bilo mnogo bolje da si nisi ni javljao.
Pokloni se i počni...

Boris

pre 5 godina

Brutalna igra u polufinalu i finalu, perfekcija. A vucara se do polufinala kao da ga je neko natjerao da igra sto je zavaralo mnoge. Jedino je protiv Medvedeva zapeo posto je prosuo brejk u drugom i priliku za dvostruki brejk. Mislim da je takticki takodje lose igrao protiv njega. Medjutim sad kad dodje do polufinala mentalno je nivo iznad i tu igra najbolje. Nadal mu godinama nije uzeo set na betonu. U finalu 34 vinera i 9 gresaka, a visokim nivom igre je ucinio da Rafa izgleda kao junior. Nadal nikada bolje nije igrao na betonu do finala i nikada u finalu nije djelovao bespomocnije i pogubljenije. Pol Anakon bivsi trener Samprasa i Federera dva puta u razmaku od sedam dana kaze da mu jos treba vremena da "svari" ovaj Novakov nivo. Ovde na b92 su nedavno preveli jednu njegovu izjavu, ali sajt sa kog su preveli je los i ispalo je da Nole ne postuje Rafu i Rodzera, a covjek nije to mislio. Pet Kes kaze da mu je nekoliko bivsih sampiona reklo da nikada nisu vidjeli da neki igrac udara tako lopticu. Bitno je da Novak bude zdrav, on ima jos prostora da se popravi, ako zeli moze snagu popraviti,tu svakako ima prostora kao i udarce. Svi protivnici se toga boje, posto niko nije ocekivao da moze vise nego ranije, ali on je sada zreliji i daleko mudriji, ne zapinje stalno. Neka zapne samo na GS, a masterse treba laganije. Generalno ja mnogo volim Rafu i cijenim ga kao jednog od najvecih boraca u sportu tako da neko ne pomisli kako ga omalovazavam:-)

O.T.A.N.

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..
(Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 13. februar 2019 13:47)

A joj meni ko prati tenis. Prvi u istoriji? Pa to je već uradio Rod Lejver tako da je Rod Lejver prvi u istoriji koji je osvojio svaki GS barem po dva puta.

Jovan

pre 5 godina

E ako je u poslednjih sedam i po godina onda dobro. Jasno je kao dan da se za goat trku gleda samo poslednjih 7.5 godina. Koga jos zanimaju cele karijere tenisera koje traju nekih 15ak godina...

Hmm

pre 5 godina

Uozbiljite se malo. Ako osvoji jos jedan ili dva GS u karijeri, Novak moze da slavi. Ima skoro 32 godien, to je to sto se njegove dominacije tice. Proslo njegovo vreme.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Sledi najvažniji Slem u istoriji tenisa. I svaki sledeći biće isto tako najvažniji a sve zahvaljujući Noletu.
(Zoki, 13. februar 2019 16:08)

Znači Nadal koji je na RG od 11 finala dobio svih 11 nema nikakve šanse? Evo sada baš čitam jedan članak ko je favorit na RG 2019 https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Rafael_Nadal/66630/rafael-nadal-to-win-2019-french-open-even-if-there-is-djokovic-expert/
Samo ne znam da li više da verujem njima ili nolovcima... (?)

O.T.A.N.

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..
(Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 13. februar 2019 13:47)

Preporučujem (+77)
Ne preporučujem (-1)

Vidi se da ti i tvoji glasači niste čuli za Rod Lejvera. Ali kada je Đoković u pitanju ni istina vam nije važna. Udrite glasači! Stopili ste se u jednoumlje pod plaštom patriotizma da vam je istina na poslednjem mestu.

sale plazma

pre 5 godina

dokle vise price o napadau na federera , kada nikako da stigne rafu. 2016 maj , pre tri godine imao je u odnosu na rafu -2 i -5 u odnosu na federera. tri godine kasnije sve isto. neka prvo predje rafu a za to mu treba jos 3 gs. sta ako rafa uzme rg? ovo je u domenu mastanja. daleko je on od goata. nema parametra gde je prvi u bitnim stvarima. nema najvise titula, premalo nedelja na 1 mestu, premalo trofeja( 10 manje od rafe,26 od federera), drugi je u mastersima.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Rod Lejver danas ne bi skupljao ni loptice. Smesna su ta poredjenja. Profesionalni tenis nije ni postojao a turniri su bili amaterski.
(Enter the dragon, 13. februar 2019 17:10)

Ako si mislio na moj komentar, to nije poređenje sa Rod Lejverom. Ono kao, teniser vs teniser, već činjenica da je Rod Lejver taj koji je svaki GS osvojio dva ili više puta. Teniskoj neznalici Alekseju ste dali više od 70 pozitivnih ocena za samo pola sata. Ali na ovom portalu me više ništa i ne iznenađuje...pa čak ni namerno podržavanje laži.

Hmm

pre 5 godina

@Goran
Pre 2011 uzeo je JEDAN GS, Federer 16 a Nadal 9. Znaci da je on manje dominantan od 2011 nego oni pre 2011. To je jos jedan dokaz da je Novak morao da ceka da Federera stignu godine da bi osvojio nesto. Isto kao i Marej, Vavrinka i Cilic. Nadal je jedini koji je osvajao najvece titule i dok je Federer bio na vrhuncu.

Jack

pre 5 godina

Realno Novak na kraju karijere:
Australija Open:10-11 titula
Roland Garos:garantujem 3 titule
Wimbldon:6-7 titula
US Open:5-6 titula
Ovo je zaista ono sto ja ocekujem videcemo koliko cu promasiti.Naravno mastersi idu oko 40 bez zavrsnog kojih ce imati takodje 7-8.Olimpijada jedina ostaje kao pitanje da li ce uspeti osvojiti...

kimiko

pre 5 godina

Pa mora i Rafa nesto uzeti, a i Rodju tu moze jos negde "omastiti brk"🙂. Ima i ovih mladih, nisu ni oni naivni, napreduju...
Ja bih bio zadovoljan da Nole uzme Wimbledon, Rafa neka uzme RG, a Rodja US open. I to tako da se nastavi...taj tempo. A ovi mladji neka napreduju i igraju finala. Eto, tako sam nesto razmišljao...

Klajn

pre 5 godina

“Nedostaje jedino to da sve titule ima jednoj kalendarskoj godini”.
To bi bio podvig ali novinar bi mogao da razmisli sta je KALENDARSKA godina. Pocinje 1.1. pa samim tim briše prethodne titule.

heba

pre 5 godina

Nekome je ovo važno? Neverovatno! 
(heba, 13. februar 2019 18:47) 

Tebi botino cim si ostavio komentar.
(Evans, 13. februar 2019 18:59)

Jao Evanse, hajde kada sledeći put budeš konentarisao nečiji komentar, bar s potrudi da to sto kažeš ima bar nekog smisla. Biće mnogo interesantnije, veruj mi. Uključivanje glave nije tako tesko kao što izgleda.

Miodrag

pre 5 godina

Kada kažem da je RG za tri meseca to je pljuvanje Đokovića? Kada kažem da je Rod Lejver prvi koji je osvojio svaki GS po dva puta to je pljuvanje Đokovića? Kada pitam kada je to dobio Nadala u finalu RG to je pljuvanje Đokovića? Evo kažem da je danas sreda, jel i to pljuvanje Đokovića?
(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)
O.T.A.N stalno nešto dokazuješ, a napisao si jedno 50 komenatara za ovu vest tako da tvoj komentar na ovo što si napisao dokazuješ mržnju prema Novaku samo zato što dominira ovaj sport prema tome gledaj tvog rasulog Federera kako će jednog dana otići u penziju, a za Noleta mogu samo reći da on neka obara rekorde pa makar i uzme RG.

Hmm

pre 5 godina

@omer
Svasta, kakva nebuloza. Kazes pobedjivao ih pre 2011, pa onda pominjes pobedu 2011?
Ko jos moze da sazri tek sa 23-24 godine? Vi pricate kao da je on retardiran pa sazreo covek sa 23-24 godine.Znamo kako je pobedjivao pre 2011, Federer ukupno 6 puta, Nadala ukupno 4 puta. Znaci, Federera pobedio 19 puta od kad je ovaj usao u tridesete. Pametnom dosta. Pre toga prakticno nista. Pogledaj samo cinjenice, Novak od 2016 nije mogao da osvoji nista, tek kada se Federer povredio u julu 2018, Novak poceo da “dominira” pre toga nista 2 godine. Pomogla i povreda Nadala. Nadal ne igra 4 meseca i onda ga Novak pobedi u Melburnu. Sve jasno. Kada su Federer i Nadal zdravi, Novak ne osvaja.

Hmm

pre 5 godina

@Hmm
Netacno. Nije imao nikakvih zdravstvenih problema. Nije propustao turnire, nije se lecio, dakle nema dokaza da je imao probleme. Federer je propustao po pola sezone, isao na lecenja, operacije, isto kao i Nadal i zahvaljujuci tome su Novak, Vavrinka, Marej i Cilic osvajali titule

Pržim raju

pre 5 godina

...
Jao Evanse, hajde kada sledeći put budeš konentarisao nečiji komentar, bar s potrudi da to sto kažeš ima bar nekog smisla. Biće mnogo interesantnije, veruj mi. Uključivanje glave nije tako tesko kao što izgleda.
(heba, 13. februar 2019 22:20)

"Uključivanje glave" podrazumeva i izvođenje zaključka da, ako nešto ne razumem, još uvek može da ima smisla! Problem može biti i do mojih spoznajnih sposobnosti. Ne čitam ono što me ne zanima. Ne komentarišem ono što nisam pročitao. Koji je vaš problem pa, na tekstu koji vas ne zanima, kad vas neko zamoli da "napustite zabavu", pokušavate da vređate? Čak ni to ne umete kako treba!

O.T.A.N.

pre 5 godina

Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo
(Roki, 13. februar 2019 16:08)

A kada su to Nolo i Soderling dobili Nadala u finalu RG? Koje je to godine bilo? Soderling nema nijedan jedini GS. 4 finala RG je Nolo igrao do sada, jednom je pobedio Marija (2016), dva puta izgubio od Nadala (2012,2014) i jednom od Vavrinke (2015).

Grickam jaficu i gledam Raficu

pre 5 godina

Vec je najveci svih vremena. Samo sto to neki ne mogu da prihvate pa uzimaju kao jedino merilo broj GS. A sta cemo sa svim ostalim rekordima bolji je od Federera vec u mnogo toga, i to ne samo on nego i Nadal.
(Nemanja, 13. februar 2019 15:04)

Super, daj da vidimo te najvažnije ostale teniske rekorde, gde je Novak ispred Fedrera ili Nadala?
Lepo nabrojiš, ja ti čestitam, a onda ja postavim rekorde gde su Nadal i Federer ispred Novaka, pa ti meni čestitaš.
Na kraju uporedimo tvoju listu sa mojom i ti onda shvatiš, da je bilo mnogo bolje da si nisi ni javljao.
Pokloni se i počni...

Sektaš

pre 5 godina

Uđoh samo da bih video komentare. Fascinantno je kako prebacivač žute loptice preko mrežice skupi par stotina komentara, dok na vest o nekom književnom delu, naučniku ili kompozitoru jedva da bude par komentara. Možda je tako i bolje. Što da se ljudi bespotrebno smaraju nekim ozbiljnim temama, kad je mnogo lakše mlatiti o Nolu, Rafi, Fekiju i ostalim velikanima civilizacije koji svakodnevno doprinose opštem boljitku svih ljudi na planeti!

kimiko

pre 5 godina

Pa mora i Rafa nesto uzeti, a i Rodju tu moze jos negde "omastiti brk"🙂. Ima i ovih mladih, nisu ni oni naivni, napreduju...
Ja bih bio zadovoljan da Nole uzme Wimbledon, Rafa neka uzme RG, a Rodja US open. I to tako da se nastavi...taj tempo. A ovi mladji neka napreduju i igraju finala. Eto, tako sam nesto razmišljao...

O.T.A.N.

pre 5 godina

@Wlada

Kada kažem da je RG za tri meseca to je pljuvanje Đokovića? Kada kažem da je Rod Lejver prvi koji je osvojio svaki GS po dva puta to je pljuvanje Đokovića? Kada pitam kada je to dobio Nadala u finalu RG to je pljuvanje Đokovića? Evo kažem da je danas sreda, jel i to pljuvanje Đokovića?

sale plazma

pre 5 godina

dokle vise price o napadau na federera , kada nikako da stigne rafu. 2016 maj , pre tri godine imao je u odnosu na rafu -2 i -5 u odnosu na federera. tri godine kasnije sve isto. neka prvo predje rafu a za to mu treba jos 3 gs. sta ako rafa uzme rg? ovo je u domenu mastanja. daleko je on od goata. nema parametra gde je prvi u bitnim stvarima. nema najvise titula, premalo nedelja na 1 mestu, premalo trofeja( 10 manje od rafe,26 od federera), drugi je u mastersima.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..
(Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 13. februar 2019 13:47)

Preporučujem (+77)
Ne preporučujem (-1)

Vidi se da ti i tvoji glasači niste čuli za Rod Lejvera. Ali kada je Đoković u pitanju ni istina vam nije važna. Udrite glasači! Stopili ste se u jednoumlje pod plaštom patriotizma da vam je istina na poslednjem mestu.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Sledi najvažniji Slem u istoriji tenisa. I svaki sledeći biće isto tako najvažniji a sve zahvaljujući Noletu.
(Zoki, 13. februar 2019 16:08)

Znači Nadal koji je na RG od 11 finala dobio svih 11 nema nikakve šanse? Evo sada baš čitam jedan članak ko je favorit na RG 2019 https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Rafael_Nadal/66630/rafael-nadal-to-win-2019-french-open-even-if-there-is-djokovic-expert/
Samo ne znam da li više da verujem njima ili nolovcima... (?)

Hmm

pre 5 godina

Uozbiljite se malo. Ako osvoji jos jedan ili dva GS u karijeri, Novak moze da slavi. Ima skoro 32 godien, to je to sto se njegove dominacije tice. Proslo njegovo vreme.

heba

pre 5 godina

Nekome je ovo važno? Neverovatno! 
(heba, 13. februar 2019 18:47) 

Tebi botino cim si ostavio komentar.
(Evans, 13. februar 2019 18:59)

Jao Evanse, hajde kada sledeći put budeš konentarisao nečiji komentar, bar s potrudi da to sto kažeš ima bar nekog smisla. Biće mnogo interesantnije, veruj mi. Uključivanje glave nije tako tesko kao što izgleda.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..
(Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 13. februar 2019 13:47)

A joj meni ko prati tenis. Prvi u istoriji? Pa to je već uradio Rod Lejver tako da je Rod Lejver prvi u istoriji koji je osvojio svaki GS barem po dva puta.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Rod Lejver danas ne bi skupljao ni loptice. Smesna su ta poredjenja. Profesionalni tenis nije ni postojao a turniri su bili amaterski.
(Enter the dragon, 13. februar 2019 17:10)

Ako si mislio na moj komentar, to nije poređenje sa Rod Lejverom. Ono kao, teniser vs teniser, već činjenica da je Rod Lejver taj koji je svaki GS osvojio dva ili više puta. Teniskoj neznalici Alekseju ste dali više od 70 pozitivnih ocena za samo pola sata. Ali na ovom portalu me više ništa i ne iznenađuje...pa čak ni namerno podržavanje laži.

Hmm

pre 5 godina

@Goran
Pre 2011 uzeo je JEDAN GS, Federer 16 a Nadal 9. Znaci da je on manje dominantan od 2011 nego oni pre 2011. To je jos jedan dokaz da je Novak morao da ceka da Federera stignu godine da bi osvojio nesto. Isto kao i Marej, Vavrinka i Cilic. Nadal je jedini koji je osvajao najvece titule i dok je Federer bio na vrhuncu.

Jovan

pre 5 godina

E ako je u poslednjih sedam i po godina onda dobro. Jasno je kao dan da se za goat trku gleda samo poslednjih 7.5 godina. Koga jos zanimaju cele karijere tenisera koje traju nekih 15ak godina...

Klajn

pre 5 godina

“Nedostaje jedino to da sve titule ima jednoj kalendarskoj godini”.
To bi bio podvig ali novinar bi mogao da razmisli sta je KALENDARSKA godina. Pocinje 1.1. pa samim tim briše prethodne titule.

Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”..

pre 5 godina

Samo da uzme Rolan Garos i postaje prvi teniser u istoriji koji je svaki od Gren Slemova uzeo bar dva puta..A posle toga ostaju jos 4 Gren Slema da se stigne Federer..

a to je Nole

pre 5 godina

Najveći... po čemu? Treba najpre to da raspravimo.
Ako najveći po visini, viši je Karlović.
Ako najveći po lepoti, lepši je Felisijano.
Ako najveći po frizuri, bolje su loknice RF.
Ako najveći po titulama, opet taj (99).
Ako po važećoj GOAT, jest doduše isti taj.
Ako prema nedeljama na No1... OK.
Ali........
Ako najveći samo po najvećim titulama (GS+M) jest najveći NĐ.
Ako najveći po zaradi od nagrada, on je.
Ako po nekoj selektivnoj GOAT koja bi tretirala i rang protivnika, a koja bi bila bolji pokazatelj teniske nadmoći od važećih GOAT kriterijuma (prema kome se boduju samo titule), Nole bi bio najveći.
Ako prema H2H sa svakim aktivnim teniserom koji je igrao bar finale GS, Nole.
Ako prema 4 vezana GS... Novak.
Ako prema maksimalno postignutih 16.950 poena na listi – Novak. (Uuuu to je bilo... više nego zbir drugog i trećeg, a na tim mestima su bili RF i RN.)
Ako ko je osvojio sve masterse – NĐ opet najveći.
*
Nije što je naš ali je baš on najveći teniser u istoriji teniske igre.

Goran

pre 5 godina

Novak je uzeo prakticno (1 fali) GS koliko ostala 3 zajedno iz velike 4 (RF. RN I EM) u poslednjih 7.5 god tj od svoje 22-23 god. Ja ne znam sta tu ima da se dokazuje jos ko je GOAT?

Hmm

pre 5 godina

@omer
Svasta, kakva nebuloza. Kazes pobedjivao ih pre 2011, pa onda pominjes pobedu 2011?
Ko jos moze da sazri tek sa 23-24 godine? Vi pricate kao da je on retardiran pa sazreo covek sa 23-24 godine.Znamo kako je pobedjivao pre 2011, Federer ukupno 6 puta, Nadala ukupno 4 puta. Znaci, Federera pobedio 19 puta od kad je ovaj usao u tridesete. Pametnom dosta. Pre toga prakticno nista. Pogledaj samo cinjenice, Novak od 2016 nije mogao da osvoji nista, tek kada se Federer povredio u julu 2018, Novak poceo da “dominira” pre toga nista 2 godine. Pomogla i povreda Nadala. Nadal ne igra 4 meseca i onda ga Novak pobedi u Melburnu. Sve jasno. Kada su Federer i Nadal zdravi, Novak ne osvaja.

Hmm

pre 5 godina

@Hmm
Netacno. Nije imao nikakvih zdravstvenih problema. Nije propustao turnire, nije se lecio, dakle nema dokaza da je imao probleme. Federer je propustao po pola sezone, isao na lecenja, operacije, isto kao i Nadal i zahvaljujuci tome su Novak, Vavrinka, Marej i Cilic osvajali titule

Zoki

pre 5 godina

Sledi najvažniji Slem u istoriji tenisa. I svaki sledeći biće isto tako najvažniji a sve zahvaljujući Noletu. Udružiće se kuka i motika, svi će biti protiv Noleta i neće uspeti. Ni teoretske šanse nema da mu nameste žreb kao pre 4 godine, u četvrtak protiv Nadala, u petak i subotu protiv Mareja a u nedelju protiv Vavrinke. To ni Supermen ne bi dobio. Žreb me ne zanima apsolutno jer je to nebitno. Samo jedan način postoji da Nole osvoji poker titula odnosno ponovo 4 u nizu. Kada ga prebace sa Šatrijea na Suzan Lenglan pa to bude zadnji meč dana a na Garosu kiša pa se nastavi sutradan. Ne postoji druga varijanta da Nole ne osvoji titulu u Parizu.

Grešiš, ovaj, silno grešiš!

pre 5 godina

Tenis ne postoji od 2011.Nikad nece Nolo biti najveci vec Kralj Federer.
(King Roger, 13. februar 2019 13:50)

Tenis POSTOJI od 2011. Pre je postojala neka igrica što pomalo podseća na tenis!

Jala

pre 5 godina

(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)

Od jutros si napisao preko 50 komentara, gladan si uzmi jedi nesto haha ja bio da setam sa devojkom preko 3 sata kad sam ostavio poslednji komentar a ti i dalje dokazujes nesto :D

Enter the dragon

pre 5 godina

Rod Lejver danas ne bi skupljao ni loptice. Smesna su ta poredjenja. Profesionalni tenis nije ni postojao a turniri su bili amaterski.

Gipmir

pre 5 godina

Sta li je ovaj Otan zgresio u zivotu da mu se ovo desava pitam se...
(Terry, 13. februar 2019 17:33)

Opsednut je Djokovicem, prevelika bol i on se prazni komentarima, vidis da je jedini hejter u svako doba dana i noci tu. Ne mogu da zamislim koliko ga ustvari boli Djokoviceva dominacija. Mora da je uzasan osecaj.

Wlada

pre 5 godina

(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)

Sto si se uzrujao toliko, smiri se, zar ti nisi Federerov navijac i da te drugi ne zanimaju. Lose ti je veoma to mogu da ti kazem kao student psihologije.

ElHombre

pre 5 godina

Novak Silni Djokovic (uzeto sa youtube komentara):

2011 best season ever,
Winner of the longest GS Final in history,
Golden non-Calendar Slam Champion,
Golden Masters Commander,
Three consecutive Finals on every GS tournament,
Youngest to reach all 4 Majors Semifinals consecutively,
Among the top 3 of all time,
Defeated all Top-10 players in one season,
Head 2 Head Champion,
12 consecutive Finals without a defeat,
30 consecutive wins on GS matches,
Michael Jordan of Australian Open with a 7/7 record in finals,
Highest number of ATP points ever recorded, 16.950,
The big wall of China with 6 Titles in Beijing,
Owner of all GS titles together with the ATP Finals Championship title at the sime time...

Dominacija!

NS#1

pre 5 godina

Ako Novak postane GOAT i Nadal osvoji jos koji slem ispostavice se da je Federer jedini igrac u istoriji tenisa koji je bio smatran GOAT-om tokom skoro citave karijere a zavrsio tek kao treci u svojoj eri.
(Goran, 13. februar 2019 16:23)

To se nikada nece desiti. Ako Novak bude prvi i po G.S. i po br. nedelja, plus sve ostalo sto je vec postigao za razliku od pomenute dvojice, povesce se prica kako su trojica najboljih igraca svih vremena igrala u istoj epohi. NIKADA nece priznati da je nole najbolji ikada. Sreca sto je Federer raskrstio s Najkijem, ni svestan nije cega se odrekao zarad vise nula. Odrekao se marketinske masinerije koja ga je pumpala od samog pocetka karijere.

rs

pre 5 godina

probudila se zvijer,i opet ima motivaciju i jos jacu zelju.
Bitno je da je zdrav,i veoma bitno ide bez pritiska rasterecen je nije kao prije ima taj pehar u kuci .
samo korak po korak...

Filip

pre 5 godina

Djokovic-Federer 19-9 
Djokovic-Nadal 21-11 

Brutalna dominacija 

I nemoj da mi neko pominje Federerove godine jer je 2017 i 2018. uzeo 3GS ali naravno jer nije bilo Djokovica. 

Sto je jasno da ako je Djokovic zdrav i na 80% bez preterivanja, niko ne moze da ga pobedi u 3 dobijena seta. U 2 je moguce, ali u 3 jedino Nadal na RG.
(Zizu, 13. februar 2019 14:29)

Novak GOAT

antiDebil

pre 5 godina

A kada su to Nolo i Soderling dobili Nadala u finalu RG? Koje je to godine bilo? Soderling nema nijedan jedini GS. 4 finala RG je Nolo igrao do sada, jednom je pobedio Marija (2016), dva puta izgubio od Nadala (2012,2014) i jednom od Vavrinke (2015).
(O.T.A.N., 13. februar 2019 16:28)

Djokovic je pobedio Nadala na RG, Nadal nikada nije pobedio Djokovica u Australiji kao sto mili dzemperko nikada nije dobio Nadala na RG !

veliki strumf

pre 5 godina

Pre 7 meseci skor je bio 20-17-12. Sada je 20-17-15! Kad mačke nije bilo... zna se ko tada kolo vodi. Iskoristise Novakovo odsustvo Rodja i Rafa da uzmu još po 3 GS u nikad jadnijoj konkurenciji kad nije bilo ni Mareja, Vavrinka, Delpa, Nisikorija... Najjači protivnici bili Cilic i Tim u tom periodu. Mos misliti... Ali tendencija je važna u sportu, 3 za redom, a red će se tek nastaviti...

Nenad

pre 5 godina

Ne mogu da se složim da je Nadalu nedostajalo snage u Melburnu.
Nadal je sve svoje mečeve do finala završio ekspresno, vrlo stabilno i bez ikakve nedoumice ko je u tim mečevima pobednik.

Prosto Nadal nije dovoljno dobar teniser za Đokovića. Bio je on tamo na 100%, ali to nije bilo dovoljno. Tako da sumnjam da Nadal može nešto mnogo više, pa čak i na Rolan Garosu.

Nemanja

pre 5 godina

Vec je najveci svih vremena. Samo sto to neki ne mogu da prihvate pa uzimaju kao jedino merilo broj GS. A sta cemo sa svim ostalim rekordima bolji je od Federera vec u mnogo toga, i to ne samo on nego i Nadal. Tako da po meni je Federer samo imao srece da je bilo par godina jaza dok se nisu pojavila ova dvojica koji su bolji u svemu pa i u medjusobnim duelima od njega. A to sto nisu jos stigli do te brojke od 20 to je samo jer imaju 6 godina manje. 6 godina * 4 = 24 racunica je prosta kolko jos prilike Nadal I Djokovic imaju.
A da je obrnuta situacija i da je Federer mladji 6 godina nebi imao ni 5 GS to sve govore statistike od kada su se pojavili dva GOATA Nadal i Djokovic.

sdned

pre 5 godina

Nole je sportski fenomen. Ne zaboravimo iz koje je zemlje i kako je krenuo. Porodica ga je iznela do visina. Zato je tako mentalno jak, jer do visina bio je bezbroj puta osporavan i omalovažavan. I dan danas nema ni u medijima ni na turnirima tretman koji zaslužuje.
Sad sve zavisi o njega. Samo nek' mu Bog da zdravlja, i Nole je gotovo izvesno GOAT i jedan od najvećih sportiska ikad i uopšte. Idemoooooo Noleeeee!!!

mr

pre 5 godina

Rolland Garros je za tri meseca, da niste malo požurili sa prognozama?
(O.T.A.N., 13. februar 2019 13:54)

Финале је за 4 месеца, и опусти се, долазе тешки дане за тебе, немој себи да одбројаваш, бићеш ок и после тога.

Wlada

pre 5 godina

Samo ne znam da li više da verujem njima ili nolovcima... (?)
(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:20)

Veruj samo sebi druze, jer vera u sebe donosi uspeh ne slusaj sto te svi sprdaju, nastavi da pljujes Noleta daleko ces da doguras ja ti garantujem. :)

Cole

pre 5 godina

...Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti “pravog” Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva...

Tacno je to sto si napisao ali si prevideo
KLJUCNU stvar, te 2009. mec, mislim da
je Madrid bio, najduzi Masters mec ikada,
Novak-Rafa, mec je trajao cetiri sata, mec
je na “noz” dobio Nadal, a kako se kasnije
ispostavilo, i kako su izjavljivali, obojica su
izasli kao gubitnici, Nadal se toliko istrosio,
zadobio povredu koju je mesecima sanirao,
a po novakovim recima, posle meca mu je
trebalo tri meseca da se psihicki povrati,
a epilog te istorijske godine je Federerovo
osvajanje RG. Eto sta je istorija, teoretski
da je bilo ko od njih dvojice dobio/izgubio
u nekom normalnom vremenu, Rodja nikada
ne bi video pehar iz Pariza. Poz.

DRAGAN

pre 5 godina

Dosta vise o ovoj temi, ko
je najbolji za sva vremena.
Sve dok legende jos igraju
sacekajmo, jer sada kako
se odvija situacija, Novak ima najvise sansi, jer je i
najmladji, tako da je suvisno
komentarisati.Vazno je da
srbin bude zdrav, a ima
inat da obori sve rekorde.
Zivi bili i docekali.Znam da
mnogima to tesko pada,ali
to je stvarnost.IDEMO NOLE
novi pohod na RG, i 16 GS.

Sale

pre 5 godina

Moja prognoza je 23GS, igrace jos 5-6 godina dva puta da uzme po 2 i 4puta po 1 to su 23, a kako dominira verovatno ce i vise. Strasnu konstituciju ima, spremnije izgleda od Lebrona, jos dugo cemo mi gledati Noleta

ElHombre

pre 5 godina

Federer je imao srece sto je Novak malo mladji, inace ne bi imao ni pola od ovih GS titula koje ima. Novak Silni Djokovic ga je pobedio sa 18 godina kad je bio klinac, sta vise reci, kad je Novak sazreo Federer nije znao gde se nalazi.

Zizu

pre 5 godina

Od 2011.

Nadal+Federer 12GS
Djokovic 14GS

Od 2011. h2h

Djokovic-Federer 19-9
Djokovic-Nadal 21-11

Brutalna dominacija

I nemoj da mi neko pominje Federerove godine jer je 2017 i 2018. uzeo 3GS ali naravno jer nije bilo Djokovica.

Sto je jasno da ako je Djokovic zdrav i na 80% bez preterivanja, niko ne moze da ga pobedi u 3 dobijena seta. U 2 je moguce, ali u 3 jedino Nadal na RG.

Zdenko

pre 5 godina

I jeste i nije taj RG daleko. U međuvremenu, predstoje dva jako bitna turnira Masters serije na tvrdoj podlozi, gde Novak brani mizeran broj poena od prošle godine. Iz mog ugla gledano, osvajanje ovih titula bi ga dovelo na krunisanje kralja Mastersa a što je još važnije, dalo bi mu dosta veliku prednost u bodovima pred nastavak sezone na šljaci. Ostanak na prvom mestu ATP liste do Vimbldona je poruka Švajcarcu, da se bliži kraj njegovoj vladavini. To će uneti još nemira u njega i dodatna nervoza će ga sprečiti da slučajno na nekom turniru osvoji titulu. I na šljaci Novak brani malo poena, ima tu mesta za osvajanje mnogo bodova, pa ako ostane zdrav i posvećen, eto nam novih radovanja. Bićemo mi ponosni što smo prisustvovali stvaranju mita, koji neće decenijama doživeti promenu.

fox vox vivax

pre 5 godina

Da je sportski svet i da su mediji realni, vec sada bi se pisalo da je najbolji igrac svih vremena. Treba razgraniciti najuspesniji i najbolji. Nole igra najbolji i najkompletniji tenis ikada. Svaka cast svima pa i Federeru, ali ovo je neki drugi nivo tenisa. I kome on sta vise ima da se dokazuje? Rafa i Fed uzeli trofeje kad njega nije bilo. Iliti, kad macke nema misevi kolo vode. Cak i po statistici i dostignucima se vidi da je najkompletniji igrac svih vremena. Ne treba mu tih 20 GS trofeja. Vec sada je najbolji ikada.

Enter the dragon

pre 5 godina

Najavljivali ste vi takav epski spektakl i na AO. Nikad jaci Nadal, furiozan, bez izgubljenog seta.... bla bla
....

Pa se razbi spanski decko o srpski zid...

Razbio ga Nole.

Polako. Cek da obadvojica prvo udju u finale.

petar

pre 5 godina

@Goran 
Pre 2011 uzeo je JEDAN GS, Federer 16 a Nadal 9. Znaci da je on manje dominantan od 2011 nego oni pre 2011. To je jos jedan dokaz da je Novak morao da ceka da Federera stignu godine da bi osvojio nesto. Isto kao i Marej, Vavrinka i Cilic. Nadal je jedini koji je osvajao najvece titule i dok je Federer bio na vrhuncu.
(Hmm, 13. februar 2019 20:13)
Do 2011. Novak je konstantno imao zdravstvenih problema zbog ishrane. Znaci, Federer i Nadal su dominirali dok Novak nije bio zdrav, tj. nisu imali konkurenciju. Cim je malo prizdravio kolo srece se okrenulo.

room 1408

pre 5 godina

Za mene je on već sad najveći u istoriji...Bolji od Nadala u medjusobnim duelima,bolji od Federera...Jedini koji ima sve masterse..Nije sve ni u titulama...MJ nije najviše prstenova osvojio pa je kralj košarkaške igre...Za ove sa zapada sto se hvataju za slamku spasa zvani GS videcemo šta će da umisle negde od leta 2020 godine?

Xnodeh

pre 5 godina

Da je neko nekad rekao da ce Srbin biti najbolji ikad u jednom sportu kao sto je tenis, koliko nas bi u to poverovao??? Pored kosarke, odbojke, vaterpola, fudbala, nama se dogodio uskoro najbolji ikad u tenisu!!! Niko nikad vise kao Novak Djokovic! Uzivajmo Srbi moji sto zivimo u eri njegove dominacije

istina mašina

pre 5 godina

Svako nepristrasan zna da je on najbolji u istoriji. Stasao u eri dva sledeća najbolja igrača, učio uz/ od njih, nadvisio ih, dostigao najviši nivo ikad viđen, dominirao baš u toj istoj, zlatnoj eri, više nego iko ikad, u svim dosadašnjim generacijama.

Svako ima svoje favorite, igrače koje voli da gleda, koji su nekima i mnogo zanimljiviji od Novaka, ali to je već "umetnički dojam". Neosporni teniski kvalitet je na strani Novaka.

Kad bi se igrali mečevi od kojih bi ljudima životi zavisili, listom bi navijači ostalih tenisera stali iza Novaka. Tada ne bi bio važan meki volej, vatreni forhend spin, graciozna kretnja, majica bez rukava. Tada bi samo vredela neponovljiva preciznost, najbolja taktika i nepokorivi duh.

miodrag

pre 5 godina

Tablica sve govori a to sto Borg I ostali misle o najvecem…..gospodo najveci je na vrhu prilozene tablice GS od 2011. Look at that ….moram ovako verovatno ne razumeju srpski!

United we stand, divided we fall

pre 5 godina

Sto mu nabijate tenziju ocekivanjima....pustite coveka nek igra za svoju dusu! Doneo nam je vec mnogo mnogo vise nego sto smo zasluzili!

Mirko

pre 5 godina

Nek nam se samo Nola fokusira na sledeći meč i ništa drugo i da mu ne nabijamo pritisak oko obaranja Federerovih rekorda pa u tom slučaju možda i uspe.

Goran

pre 5 godina

Ako Novak postane GOAT i Nadal osvoji jos koji slem ispostavice se da je Federer jedini igrac u istoriji tenisa koji je bio smatran GOAT-om tokom skoro citave karijere a zavrsio tek kao treci u svojoj eri.

Pržim raju

pre 5 godina

...
Jao Evanse, hajde kada sledeći put budeš konentarisao nečiji komentar, bar s potrudi da to sto kažeš ima bar nekog smisla. Biće mnogo interesantnije, veruj mi. Uključivanje glave nije tako tesko kao što izgleda.
(heba, 13. februar 2019 22:20)

"Uključivanje glave" podrazumeva i izvođenje zaključka da, ako nešto ne razumem, još uvek može da ima smisla! Problem može biti i do mojih spoznajnih sposobnosti. Ne čitam ono što me ne zanima. Ne komentarišem ono što nisam pročitao. Koji je vaš problem pa, na tekstu koji vas ne zanima, kad vas neko zamoli da "napustite zabavu", pokušavate da vređate? Čak ni to ne umete kako treba!

Kanidja PG

pre 5 godina

Pocetkom juna mnogo toga bice sasvim jasno.Novakova jedna od dolazecih prilika na putu najboljeg ikada u tenisu po svim parametrima.
Najmladji je od velike trojke,daleko najbolje fizicki ocuvan,vlasnik zadnja tri GS dominantnom igrom svako finale 3-0,ubedjivo prvi igrac na ATP listi,covjek koji igra na sve tri podloge jednako dobro I neko ko je usao u glavu odavno Nadalu I Federeru.Brat koji vec u svlacionici protiv svakog rivala vidim vec 1-0 u setovima.
Dolaze najbolje 2-3 godine Novakove uz obaranje svakog rekorda (ostalo jos br GS titula I nedelja na 1mjestu).Uz ispracaj dostojno RF u penziju.

Roki

pre 5 godina

Jedva cekam sezonu na sljaci,prvo slede Indian Vels i Majami,mada mislim da Novaku i ne treba da se tera do krajnjih granica na ta dva turnira,vec da tempira formu malo po malo i da vrhunac forme bude bas na RG.Ako i ispadne na ova dva turnira na betonu recimo u cetvrtfinalu nista strasno,mada znam da ce komentari opet biti svakakvi ako se to desi,ali vec sam oguglao na te "strucnjake".Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva.Siguran sam da Nole moze i protiv "pravog" Rafe,ako i on sam bude onaj najbolji Novak.I kada je gubio na RG od najboljeg Nadala,bilo je to dosta tesno,kada se upecao u mrezu,pa kada je bio prekid zbog kise... znaci bio je blizu,a sada ce biti jos blize jer je apsolutno jasno da je Nadal psihicki kada igra sa Novakom u zaostatku vec pre nego sto izadju na teren,ima neki strah od meceva protiv Novaka,pogotovo na gren slem turnirima,i Nole ce siguran sam to iskoristiti ukoliko se sretnu u finalu.Ali treba doci do tog finala,bice tu mina,ima igraca opasnih na sljaci,kao sto su Tim,Zverev,pa i neki manje poznati koji na sljaci mogu da iznenade.Radujem se vec sada mesecima koji su ispred nas.Idemooo Nole kralju!!!

Marko

pre 5 godina

Idemo polako korak po korak.On je inace u situaciji da moze na svakom turniru da obori neki novi rekord.Za nekoliko dana ce da se dodeli Laureus nagrada.Bilo bi sjajno da dobi tu nagradu.Pa posle toga mozemo o Indian Wellsu i Majamiju da razmisljamo.

omer

pre 5 godina

(Hmm, 13. februar 2019 20:13)

Nisi u pravu, Novak je i pre 2011. pobedjivao Nadala i Federera u medjusobnim susretima, ali je 2011. sazreo kao igrac i poceo da osvaja, setimo se samo kako je dobio Federera 2010. i 2011. na Us Openu kad je spasavao mec lopte gde ti nisi spavao kasnije. Federer je 2017. uzeo 3GS dok je Novak bio povredjen, a cim se Novak vratio Federera nema ni na mapi. Razumem tvoju mrznju i patnju ali treba biti realan. Veliki pozdrav za sve normalne ljude!

Miodrag

pre 5 godina

Kada kažem da je RG za tri meseca to je pljuvanje Đokovića? Kada kažem da je Rod Lejver prvi koji je osvojio svaki GS po dva puta to je pljuvanje Đokovića? Kada pitam kada je to dobio Nadala u finalu RG to je pljuvanje Đokovića? Evo kažem da je danas sreda, jel i to pljuvanje Đokovića?
(O.T.A.N., 13. februar 2019 17:43)
O.T.A.N stalno nešto dokazuješ, a napisao si jedno 50 komenatara za ovu vest tako da tvoj komentar na ovo što si napisao dokazuješ mržnju prema Novaku samo zato što dominira ovaj sport prema tome gledaj tvog rasulog Federera kako će jednog dana otići u penziju, a za Noleta mogu samo reći da on neka obara rekorde pa makar i uzme RG.

Roki

pre 5 godina

Jedva cekam sezonu na sljaci,prvo slede Indian Vels i Majami,mada mislim da Novaku i ne treba da se tera do krajnjih granica na ta dva turnira,vec da tempira formu malo po malo i da vrhunac forme bude bas na RG.Ako i ispadne na ova dva turnira na betonu recimo u cetvrtfinalu nista strasno,mada znam da ce komentari opet biti svakakvi ako se to desi,ali vec sam oguglao na te "strucnjake".Najveci izazov u tenisu je verovatno kako pobediti "pravog" Nadala u Parizu.Nole je to uspeo,Soderling je to uspeo,ali i jedan i drugi su to uspeli jer Nadal u te dve godine nije bio onaj pravi,prvi put mu se razvodili roditelji pa nije bio skoncentrisan dovoljno na sam tenis,dok je Novak dobio Rafu kada je Rafa imao svoju najgoru sezonu u karijeri,cak je i na sljaci gubio dosta meceva.Siguran sam da Nole moze i protiv "pravog" Rafe,ako i on sam bude onaj najbolji Novak.I kada je gubio na RG od najboljeg Nadala,bilo je to dosta tesno,kada se upecao u mrezu,pa kada je bio prekid zbog kise... znaci bio je blizu,a sada ce biti jos blize jer je apsolutno jasno da je Nadal psihicki kada igra sa Novakom u zaostatku vec pre nego sto izadju na teren,ima neki strah od meceva protiv Novaka,pogotovo na gren slem turnirima,i Nole ce siguran sam to iskoristiti ukoliko se sretnu u finalu.Ali treba doci do tog finala,bice tu mina,ima igraca opasnih na sljaci,kao sto su Tim,Zverev,pa i neki manje poznati koji na sljaci mogu da iznenade.Radujem se vec sada mesecima koji su ispred nas.Idemooo Nole kralju!!!

srle

pre 5 godina

Treba imati u vidu da je Novak izuzetno motivisan, mislim da kao nikada do sada ima želju da ponovo osvoji taj Rolan Garos. Važno je da uklopi raspored po meri, nema više 22 godine, fokus da bude samo na grend slemovima a mastersi šta god da uradi super i bez preteranog trošenja energije. Dolaze i mladi teniseri željni dokazivanja, ali sva sreća na tri dobijena seta ne mogu ni da pridju Noletu, Rafi i Federeru. I to ide u korist Noletu, pored njegove odlične fizičke spreme, može dostići brojku od dvadeset u narednih 4 godine. Neće to biti nimalo lako, osvojiti još pet grend slemova je podvig, ali verujem u Noleta i njegov tim.

Jack

pre 5 godina

Realno Novak na kraju karijere:
Australija Open:10-11 titula
Roland Garos:garantujem 3 titule
Wimbldon:6-7 titula
US Open:5-6 titula
Ovo je zaista ono sto ja ocekujem videcemo koliko cu promasiti.Naravno mastersi idu oko 40 bez zavrsnog kojih ce imati takodje 7-8.Olimpijada jedina ostaje kao pitanje da li ce uspeti osvojiti...

Boris

pre 5 godina

Brutalna igra u polufinalu i finalu, perfekcija. A vucara se do polufinala kao da ga je neko natjerao da igra sto je zavaralo mnoge. Jedino je protiv Medvedeva zapeo posto je prosuo brejk u drugom i priliku za dvostruki brejk. Mislim da je takticki takodje lose igrao protiv njega. Medjutim sad kad dodje do polufinala mentalno je nivo iznad i tu igra najbolje. Nadal mu godinama nije uzeo set na betonu. U finalu 34 vinera i 9 gresaka, a visokim nivom igre je ucinio da Rafa izgleda kao junior. Nadal nikada bolje nije igrao na betonu do finala i nikada u finalu nije djelovao bespomocnije i pogubljenije. Pol Anakon bivsi trener Samprasa i Federera dva puta u razmaku od sedam dana kaze da mu jos treba vremena da "svari" ovaj Novakov nivo. Ovde na b92 su nedavno preveli jednu njegovu izjavu, ali sajt sa kog su preveli je los i ispalo je da Nole ne postuje Rafu i Rodzera, a covjek nije to mislio. Pet Kes kaze da mu je nekoliko bivsih sampiona reklo da nikada nisu vidjeli da neki igrac udara tako lopticu. Bitno je da Novak bude zdrav, on ima jos prostora da se popravi, ako zeli moze snagu popraviti,tu svakako ima prostora kao i udarce. Svi protivnici se toga boje, posto niko nije ocekivao da moze vise nego ranije, ali on je sada zreliji i daleko mudriji, ne zapinje stalno. Neka zapne samo na GS, a masterse treba laganije. Generalno ja mnogo volim Rafu i cijenim ga kao jednog od najvecih boraca u sportu tako da neko ne pomisli kako ga omalovazavam:-)

Beograd

pre 5 godina

Nole zasigurno igra i belezi rezultate na vrhunskom nivou. Samo jos malo strpljenja i sve ce doci na svkje mesto i po broju trofeja mastersa GS.kao i po broju nedelja na AT P listi. To je realnost i neminovnost. Da ga zdravlje posluzi i postace zasigurno najveci u istoriji. On moze da igra jos sigurno 3-4 godine na vrhunskom nivou u to nema sumnje.

Madjo

pre 5 godina

Nole Slem se zvanično zove nekalendarski Gren Slem. Nekad su ga nazivali i Serena Slem, jer je i ona vezala 4 Slema zaredom, ali ne u jednoj kalendarskoj godini. Dakle, postoji karijerni Gren Slem, nekalendarski i kalendarski. Prva dva Nole već ima, a treći predstavlja najveći izazov u tenisu. Ako Nole uzme RG ove godine i bude zdrav, imaće realne šanse i za takav podvig. Ako to ostvari, vezaće 6 Slemova zaredom, što je užasno teško i predstavljalo bi izjednačenje rekorda koji drži Don Badž još od ko zna kada. Idemo Nole!