Utorak, 29.01.2019.

15:10

Operacija "Đoković" – ima li Novak slabosti u igri?

Iako je Novak Đoković na dominantan način osvojio Australijan open, tokom nastupa u Melburnu je uočena jedna potencijalna slabost u njegovoj igri.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Operacija "Ðokoviæ" – ima li Novak slabosti u igri? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

dakiliz

pre 5 godina

Ubedljivo najnepouzdaniji Novakov udarac je smeš.
Ali pošto taj udarac se koristi 2-3 puta u proseku po meču to je zanemarljivo i skoro nebitno.

veliki strumf

pre 5 godina

Mnogo puta sam napisao, ne samo ja beč i drugi: Novaka može pobediti jedino Djokovic! Kada ovo kažem, ne mislim na manje turnire, pa čak ni neke masterse na koje Nole ne dolazi 100% spreman i sa voljom da pobedi (jednostavno, ne može se osvojiti svako turnir), gde odigra slabije oa izgubi od protivnika koji ima svoj dan. Mislim na GS turnire. Ako Nole dođe 100% spreman, sa željom da trijumfuje, ako top formu dostigne posle četvrtfinala - niko nema apsolutno nikakve šanse, ni promil! Samo kada ustane na levu nogu, kada mu se iz ko zna kog razloga ne igra, kada je daleko ispod nivoa - samo tada ga može neko pobediti ili ozbiljno ugroziti. Niko nema savrseniju igru, a možda i najvažnije - savrseniju glavu od Novaka. Prekretnica za ove visine bio je Vimbldon 2015. na koji je došao posle devastirajuceg poraza u finalu RG od Vavrinka. Tada je u finalima GS imao loš skor, 8-8 i pretilo je da postane najveći gubitnik GS finala. Dobio je Federera 3-1, osvojio 9. GS i od tada u narednih 7 finala izgubio samo jedno - opet od Vavrinka u Njujorku. 7-1 u zadnjih 8 finala! Od toga je 4 dobio 3-0 (uključujući 3 poslednja), a preostala 3 dobio je 3-1. Dakle, glatko. Ima Nole tu jedinu slabost u igri - igru na mreži. I voleji i smeč, iako ih je popravio, i dalje du sasvim prosečni. Ali ipak sve to kompenzuje ostalim elementima igre koje je unapredio. Zato će Nole, sa ovom željom i ovom ekipom oko sebe, još dugo vladati svetskim tenisom i po svim kriterijumima postati GOAT!

Ivan

pre 5 godina

Ima, u prvih par kola dok stimuje ruku. A kad od cetvrt-finala okrene list -sta ste igrali igrali ste - na Tatu je red. Nadalova nesreca je da na Novaka moze da naleti tek u finalu, kad je ovaj u zoni. Pa ne ostanu ni dugmici.

Labud

pre 5 godina

@ingenting Sangcije!? Boze dragi... Eto kakvi misle da je Djokovic GOAT...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 29. januar 2019 19:25)

Ma te SanGcije su krive što Nol nije već GOAT!

Posmatrač

pre 5 godina

Đokovićeva slabost je opuštanje sa "lakšim" protivnicima, što se ogleda u izgubljenim gemovima posle prethodno dobijenog brejk gema i beojnim neiskorišćenim brejk prilikama, a posledica je nepotrebni gubitak gemova, pa i setova.

Ako se igra na tri dobijena seta ovakva opuštanja troše snagu potebnu za sledeće kolo i ozbiljnije protivnike.

Inače, ovako furizne partije Đokovića u finalu (i polufinalu) možda su i posledica svežine - do finala nije nije imao ozbiljnijeg protivnika.

MD

pre 5 godina

Našli mu slabost protiv Medvedeva?Ha,ha,ha!!!To su uočili isti oni stručnjaci što su davali Nadalu prednost u finalu zbog demonstracije sile protiv Grka.Njegova jedina slabost može biti povreda i ništa više,čovjek doninira osam godina sa manjim pauzama.A i protiv Medvedeva je bilo tempiranje forme za završnicu!

anica

pre 5 godina

Ako i ima neku slabost ume da je nadomesti, neverovatan osecaj za lopticu ima Nole, kod Novaka glava igra najvecu ulogu..ej ljudi...100 greski protiv Simona i pobedi ga.

Nnn

pre 5 godina

Znate ko jedino može da pobedi Novaka Đokivića? Samo Novak Đoković! Sve se on pita i sve je u glavi. On kad je rešen i na 100 % niko ne može da ga dobije, ne znam kako niste skapirali to. On je sebi najveći protivnik.

артиљерац

pre 5 godina

@ delboj И што Кирјос не дође бар до финала,кад је таква громада од играча?

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Једино игра на мрежи, мада је и она далеко од лоше - али с обзиром да је игру са основне линије довео до савршенства, једино може да поправи волеје, мада де то јако тешко поправља, за то или имаш осеђај или не...

veder

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.
(objektivno, 29. januar 2019 17:32)

Auh, čoveče šta napisa i ostade živ! Prebacuje lopticu...pa i drugi teniseri prebacuju lopticu, zar ne?
Ne znam šta si i koga gledao? Ovo je bila najagresivnija igra koju je Novak pokazapo do sada. Nisam nikad video da je Novak ovako perfektno igrao i osvajao poene posle dva-udarca.

Moj savret za tebe da se skineš sa ovog bloga jer nemaš ništa suvislo da napišeš. Pakost, mržnju i snishodljive komentare ostavi kod svoje kuće, a nas druge ostavi da iznosimo svoja zapažanja o tenisu.

AleXXX

pre 5 godina

Ovako kako sada Đoković delje Federera, brže nego što se čini de Minor će Đokovića. Mali je bolji nego Đoković u tim godinama, budući GOAT, zapamtite šta vam kažem.

ingenting

pre 5 godina

Noleta jedino da zaustave je da Srbiji opet udare sangcije i da mu ne daju vizu! Eto resenja, pa da konacno i ovi zapadnjaci predahnu! Znam da im ovo mnogo tesko pada, mislim sto Novak sve osvaja.

Coolg

pre 5 godina

Novakov smec je puno sigurniji nego njegova igra na mrezi, koju on sam ponekad izaziva skracenim loptama... Na ostalo u ovom trenutku ne moze biti primedbi!

Aussie

pre 5 godina

Ne razumem. Raznorazni eksperti tvrde da Novak ima najbolji bekend na svetu, a citajuci ovaj clanak ispade da mu je bekend i jedina slabost. Ne moze i jedno i drugo, odlucite se.

Brother Cavil

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica iz kafica, 29. januar 2019 16:48)

Izvinite ali sa tom pricom nemojte da izlazite iz kafica, ostanite u njemu. I da cao.

objektivno

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.

Brother Cavil

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica iz kafica, 29. januar 2019 16:48)

Izvinite ali sa tom pricom nemojte da izlazite iz kafica, ostanite u njemu. I da cao.
(Brother Cavil, 29. januar 2019 17:04)

Mozete da izadjete, sada sam tek skapirao o cemu se radi. I da opet cao.

ignar

pre 5 godina

King 250 atp Roger opet blista. Federer bi od para zaradjenih u cetvrtfinalu trebao da mu da barem 100 eura. Tesko mu je jako ovih dana. Kaze Djokovic dobija kad ovi nisu u formi a Federer zadnji AO osvojio protiv poluzivog Cilica

Dacha

pre 5 godina

Da je Djokovic igrao sa Pouilom u recimo trecem kolu imao bi mnogo vise problema sa njim jer jednostavno tad je on opusteniji,gleda da otalja posao i sto "lakse" pobedi ali ta opustenost je cesto mac sa dve ostrice koja zna da podigne protivnika i da zakuva mec i odvede ga u cetvrti ili cak peti set sto se Djokovicu na nekim ranijim turnirima i desavalo. Dok kad dodje polufinale i pogotovo finale koncentracija i ceo momentum je na najvisem nivou i tu mesta za opustenost i gresku nema,da mu je Medvedev bio rival u polufinalu zavrsio bi isto kao Pouile jer tad je Nole na najvisem nivou,tad on melje i tad salje poruku rivalu u finalu da s njim nema sale i da nista osim poraza ne ocekuje bez obzira na formu protivnika i rezultate do tad,to je Nadal osetio iz prve ruke i to bi svima moralo da bude jasno. Jedina sansa da neko iznenadi Noleta je u uvodnim kolima,u zavrsnici su svi bez sansi!

objektivno

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.

šetač

pre 5 godina

Nole je najkompletniji teniser svih vremena. Tehnički savršen, fizički najspremniji, mentalno vrlo jak, kretanje za deset. Jedina slabost, smeč, uprkska ga očas posla.

U jedno sam siguran, velika trojka je gurala jedan drugog i terala ih na neprestano usavršavanje. To pokazuju osvojene velike titule, dele između sebe, ostali dobijaju mrvice.

Srpska Crna Gora

pre 5 godina

King Rože je od 2011-2017 jedan GS uzeo kad je bio moglo se reći u najboljim godinama, to za mene dovoljno govori ko je Nole. poslednja tri je uzeo zato što je Đole povrijeđen bio.

Igor

pre 5 godina

Novakova slabost je kada protivnik igra agresivno i ima mocan servis. Nije on slucajno protiv Federera u Parizu pobedio jedva, zahvaljujuci jednom poenu, a protiv Nadala se prosetao.
Igraci poput Nadala odavno nemaju sta da traze protiv Djokovica. Realno, Nadal nije pobedio ni Federera ni Novaka van sljake jos od 2014 godine!
Dakle, agresivan protivnik sa mocnim servisom je pretnja Novaku. To su sada samo Federer i Zverev.

Ibanez

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.
 (Jumko, 29. januar 2019 15:26

I ti i ja jedva čekamo da pročitamo nešto o Novaku, samo za razliku od tebe ja uživam u takvom textu.

Strasno

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:58)

Koliko si nepismen, umesto bukvar u šake ti se bavis Djokovicem koji ima pola milijarde na racunu.

lol

pre 5 godina

lol, 29. januar 2019 15:20) 

Celo jutro pljujes Jokica i Djokovica, kako ti bre ne dosadi covece boziji, imas li zivot?
(Magnum, 29. januar 2019 15:35)

Na članaku o Denveru i Jokiću napisao sam jedan komentar. Evo i na ovom jedan, a to što boli istina ja ti nisam kriv.

Ahtung

pre 5 godina

Svi smo gledali meč protiv Medvedeva, koji je igrao "die hard". Novak nije igrao punim intenzitetom, jer je kalkulisao, a kad god bi pojačao igru, Medvedev je gubio gemove. Uzeo mu je jedan set, koji je praktično bio već dobijen, jer je Novak u tim trenutcima imao pad koncentacije, kao da je "zaspao" ili su mu misli negde odlutale. Možda mu je i u trenutku malo pao pritisak, što me ne bi začudilo na onu vlagu i vrućinu. Medvedev je već dobar i jako talentovan igrač, ali nije trenutno mnogo bolji od plasmana koji zauzima na ATP listu, mada nema sumnje da će napredovati. Nema tu mnogo veze sa forhendom ili bekendeksom, nego sa smaranjem.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Naravno da ima.Ta slabost se zove Kralj Federer.Samo gledajte kad ga Kralj Federer oduci tenisa.
(King Roger, 29. januar 2019 15:46)

Pa tvoj optimizam je fantastičan! Zadivljujuće, stvarno.

profa

pre 5 godina

Sad je neunistiv , nepobediv , najveci srbin i svi ga hvale a prosle godine u ovo doba je bilo Treba da se penzionise nije on za tenis I slicno nadam se da je nekoga bar malo sramota

Drugi

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.
(Nicola, 29. januar 2019 15:39)

Svako je jak kad se krije, mislim da ni njihova rodbina ne zna da mrze najboljeg igraca u istoriji tenisa, sakriju se u 4 zida i po ceo dan pisu komentare protiv Srbina Novaka Djokovica

mica iz kafica

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!

Brother Cavil

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:48)

Pokusavate da budete kulturni, vezbate da se dovedete u red ? ( nije tesko biti fin )

Hi hihi

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:58)

A onda ce kad pocne sljaka da on ode brzo da se priprema za travu, a skor sve negativniji. Kad bude dosla trava Rodzer ce brzo na beton da ih sve oduci od tenisa . I tako u krug .

Gajetano

pre 5 godina

Medvedev je bio jedina mina na Novakovom putu. Novak je to nekako preziveo, a onda je usledio potop konkurencije. Zapravo, desilo se ono ono sto se dogadjalo toliko puta do sad: Federer i Nadal demoliraju protivnike u prvoj nedelji turnira, dok Novak oscilira i trazi formu za zavrsnicu. Naizgled deluje ranjivo, a onda u zavrsnici sledi potop konkurencije. Ovo naravno vazi samo kada je Novak u top formi.

Glavna stvar za Novaka je sto je skoro podjednako dobar na svim podlogama. Kada kazete Nadal mislite na sljaku, Federer je pre svega specijalista za brze podloge (trava i fast hard court). Ali kada biste birali pobednika ne znajuci na kojoj podlozi se igra i koliko je brza, koliko lopta odskace, kakvi su vremenski uslovi, da li je indoors ili outdoors... Bez sumnje je Novak najverovatniji izbor. On moze da dominira na bilo kojoj podlozi, u bilo kom okruzenju, i protiv bilo kog protivnika. I ovo naravno vazi samo kada je Novak u top formi.

Pozdrav,

Brother Cavil

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.
(Jumko, 29. januar 2019 15:26

Ja prosto ne mogu da verujem da vi toliko volite velikog brata ( k'o Dzemperka )...poceliste i da licite na njega, velikog brata. Aj sto govorite k'o on nego i dobijate oblik, rek'o mi Kokoskov.

jasno

pre 5 godina

@Nebojša
To je komentarisanje tenisa na nivou tabloida. Ne igra on dozirano niti se muci namerno. Imas mnogo primera kada su i on i RF i Nadal osvajali titule bez izgubljenog seta ili dolazili do finala na taj nacin. Kako tada nisu dozirali? Zamisli samo da je Djokovic toliko glup da namerno igra slabije i namerno gubi vreme i rizikuje poraz od Medvedeva. A koliko si samo ti arogantan kada tako podcenjujes Medvedeva, momka koji je za razliku od tebe nesto uspeo da uradi u zivotu i ne trazi dzeparac od mame.

Milan

pre 5 godina

U suštini Medvedev je koristio sličnu taktiku kao i Simon pre par godina, konstantno mu je slao duboke i "mrtve" lopte na bekhend iz kojih Novak nije mogao da izvuče dovoljno za ozbiljan napad. Ako mu to računaju kao jedinu "slabost" vladaće Novak još dugo...

Gooo Nole bre...do 21 GS !!!

pre 5 godina

Operacija "Đoković" – ima li Novak slabosti u igri?

Ima. Nesiguran je na mrezi, nesiguran kad smecuje, lose "skracuje" lopticu. Takve stvari ne mogu da se natreniraju, ili imas osecaj za to, ili ga nemas.
(Harry, 29. januar 2019 15:51)

U pravu si...kad god krene na mrezu, kad mu neko nabaci "balon" da smecuje, ili kad pocne bez razloga da skracuje lopte, mene oblije hladan znoj. Sva sreca da sve drugo radi 120%.

O.T.A.N.

pre 5 godina

A onda ce kad pocne sljaka da on ode brzo da se priprema za travu, a skor sve negativniji. Kad bude dosla trava Rodzer ce brzo na beton da ih sve oduci od tenisa . I tako u krug .
(Hi hihi, 29. januar 2019 16:29)

To nisam napisao ja. Džaba se brecaš.

Denis

pre 5 godina

Kakav smo narod. Kad igra loše - odmah je najgori, nema pojma, da batali tenis, imao sreće što su Federer i Nadal povređeni... A čim osvoji nešto, onda ekspresno "da li mu iko išta može, najbolji svih vremena, osvojice 25 GS titula i kalendarski GS...".
Ne zaslužujemo ga.

metla

pre 5 godina

Naravno da ima.Ta slabost se zove Kralj Federer.Samo gledajte kad ga Kralj Federer oduci tenisa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 29. januar 2019 15:46)

Vidimo da to radi. U prevodu, završio je Federer svoj tenis, a vrlo brzo i Nadal

Stefan

pre 5 godina

Poslednja 3GS finala

Djokovic Nadal 3-0 W
Djokovic Del Potro 3-0 US
Djokovic Nadal 3-0 AO

Sram te bilo Nole sto igras toliko dosadno ni set neces da das protivnicima!

CroFed

pre 5 godina

Potcjenjivanje protivnika + kriva taktika, to mogu biti trenutno njegove najveće mane. Popravio je smeč, forhend je stabilan kao i servis. Volej vrlo dobar, no teško da tu može neki iskorak napraviti

www.com

pre 5 godina

Ne slazem se. U tom mecu, jednostavno nije radio kako ume Novakov BH, Medvedev je bolje servirao od Rafe u finalu ali je opet izgubio i to je to. Ispade da RF nije slao udarce na Novakov BH? A oni koji prate tenis znaju sta strucnjaci tenisa govore o Novakovom BH. Na kraju, nije bitno da se svaki mec dobije bez izgubljenog seta vec da Novak podize igru , od protivnika do protivnika, da ne oscilira u igri nego da podize formu do finala. A Novak je to radio.

delboj

pre 5 godina

Cung i Kirjos to znaju najbolje. Ovaj prvi trci vise od Nola, sto je preduslov da se dobije, ovaj drugi je jednostavno prejak za Nola. I u ono najbolje vrijeme ga je gazio i svaki put ce kad se sretnu, ali Nole uvijek ima mnogo srece na zrijebu. Nema Nole masu za Kirjosove udarce. A tek Zverev..

King Roger

pre 5 godina

Poslednja 3GS finala 

Djokovic Nadal 3-0 W 
Djokovic Del Potro 3-0 US 
Djokovic Nadal 3-0 AO 

Sram te bilo Nole sto igras toliko dosadno ni set neces da das protivnicima!
(Stefan, 29. januar 2019 16:19)

Kakvi ste vi nolovci fantazeri ne zelite ni da priznate ono sto se dogodilo i sto svi znaju.Nole je oobedio Nadal na Wimbldonu sa 3:2 a ne to sto si ti napisao.Sramota da te je da toliko mozes da izmisljas stvari.I to ga je pobedio jedva i sve zbog toga sto se je igralo iz 2 puta.Anderson se u finalu vuko oo terenu jer se izmorio pre toga A Del Potro je bio povredjen mada ja ne znam zasto njega i spominjes kad on uopste nije nekakva pretnja.Moze samo nekad na trenutak da zablista.I sad pobedio Nadal posle 6 meseca pauze i nikakve forme.I koga je on to pobedio a da je neko bio u formu.Pa nikoga naravno.Protiv Hacanova lagano izgubio protiv Zvereva protiv Aguta.Znaci svi koji su u neku formu imaju sansu protiv Nola jer mu prosto njegova igra to dozvoljava.Steta je samo sto su takvi retko kad u formi.A ni Kralj Federera koji je bio povredjen nije mogao lakse da pobedi.Vratice se Kralj Federer i videcete kako se Nole oducuje od tenisa.

Sem

pre 5 godina

Nema. Ali ima trolove u srb i cro.

na neki duhovit nacin su i za zaljenje.. hahahahahahahaha


G.O.A.T. je unakazio Nadala i Federera ;-)

Xnodeh

pre 5 godina

Po meni je cak i bolje da ga je neko pre finala uzdrmao i naterao ga na oprez, nego da je stigao bez izgubljenog seta pa popio uragan u finalu kao Rafa. Neka, bolje da odmah zna to nesto malo gde skripi, da i to dovede do savrsenstva, a onda osvoji sve ono sto ocekujemo

Harry

pre 5 godina

Operacija "Đoković" – ima li Novak slabosti u igri?

Ima. Nesiguran je na mrezi, nesiguran kad smecuje, lose "skracuje" lopticu. Takve stvari ne mogu da se natreniraju, ili imas osecaj za to, ili ga nemas.

Sto je mnogo, mnogo

pre 5 godina

@ Dr. RODDICK
Svašta se može progutati ali ovakvo zlonamerno (ne želim da upotrebim drugi izraz jer komentar ne bi bio objavljen) i krajnje stupidno komentarisanje je dokaz da je ljudska glupost, zlonamernost i iskompleksiranost zaista bezgranicna

Pedja

pre 5 godina

Nema Novak problem sa bekhendom, to mu je najjači udarac.
Eventualno može imati problema sa igračima koji igraju ravne udarce, takozvane tanjirače.
To radi, Vavrinka, donekle HAčanov, Medvedev, ali nisu oni nivo koji ga može ugroziti.
Novak je sam sebi najveći protivnik, ako je na 100% niko ga ne može pobedeiti.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.

room 1408

pre 5 godina

Novak u formi je nepobediv sa sve ove klince danasanje...Jedini koji mu u budućnosti može dati otpor je Nadal kada je u top formi...Dok bude igrao na velikim turnirima će osvajati 1 mesta...Nema za Novaka “zime” dok je pored njega Marjan Vajda...

Jumko

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.

olimp

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:48)

Ti si zadnji koji moze nekome da kaze da se stidi, IZDAJICO!

Statisticar

pre 5 godina

Najveca slabost mu je ta kad krene protivnika da vraca u mec iz cista mira.

Sto se tice igre:

Najbolji napad, protiv Federera i ostalih udarača igra napadacki

Protiv Simona Medvedeva itd igra defanzivno i pretvara se u zid

Dakle najbolji napad i defanziva(zavisi ko je sa suprotne strane)

Najbolji bekend
Forhend je usavrsio
Najbolji ritern
Proklizavanje kao na ledu a ne betonu
Mentalno najjaci
Drop sot majstor
Servis usavrsio
Fizicki najspremniji
Igra identicno na sljaci travi betonu

Jednostavno najkompletniji najdominantniji i najbolji igrac u istoriji tenisa a uskoro i najuspesniji.

Pozdrav

MaironDrake

pre 5 godina

Ako Djokovic ima slabost, kako li je tek sa njegovim rivalima...On ima jednu, a oni po 4-5....Opet je u prednosti.

I dalje sam misljenja da Djokovica moze dobiti samo neki ludi server koji ce imati mec zivota, a on izaci mrzovoljan. Govorim o GS turnirima. Na ovim ostalim ce se sigurno dogoditi 4-5 poraza ove godine, nista strasno.

Mladi lavovi, meni jako iritantan nadimak za ove tenisere koji kupe mrve od Djokovica i Nadala, nemaju neke preterane sanse.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!

nolovi koprofazi

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.
(Nicola, 29. januar 2019 15:39)

Laz, ima ih i treba da ih ima. A inace NiCola je faca pa se potpisao pod punim imenom i prezimenom?

Anketa je dala odgovor

pre 5 godina

Niko dosad nije bio bolji niti će biti bolji, od Novaka Srbina. To pokazuje i ova anketa: Novak 3099 glasova, Nadal 43.

sef raje

pre 5 godina

Porediti Medvedevovo usporavanje igre mekanim bekendima bez spina i Rafin bekend je smijesno. Jedina slabost moze biti kada novak nema svoj dan da dobija mrtve plitke lopte na bekend, sto je Vavrinka radio u finalu Us opena i tada opet mora niz faktora da se potrefi, a to su da Nole nema dan i da protivnik igra iznad svojih mogucnosti kao Vavrinka tada. A vidimo svi gdje je Vavrinka sada, a gdje Nole

miroslav

pre 5 godina

Kada igrac igra sa 60% snage onda mu je kretanje slabije.Kod bekhenda je posebno bitno da se ne kasni, tj da se bude na lopti.Zato se na svim mecevima gde Nole ne igra punom snagom cini da bekhend ne radi.

Laki

pre 5 godina

Ljudi nemojmo raditi tuđi domaći zadatak. Ostavimo Novakovim protivnicima da urade sami domaći i vežbe. Imaju vremena do marta da nauče, pa onda ponovo na pismeni kod profesora Novaka.

dr. Roddick

pre 5 godina

Cim se pomeri sa osnovne linije, raspad sistema. Na mrezi igra kao amater, volley, slice, dropshot na mrezi su za njega misaona imenica.
Zato i ne moze da prodje 3 kola kada igra double.

A jos i ima srece jer su pre vise godina usporili sve podloge kako bi manje talentovani teniseri, kao nas nole imali vece sanse da osvajaju turnire.

Marko

pre 5 godina

Ako Novak odigra kao u zadnja 2 meča na AO, nema slabu tačku. Protiv Medvedeva nije odigrao toliko dobro. Svakom dodje dan kad se ne oseća najbolje.

Sinisa

pre 5 godina

Medvedev je visoka verzija Simona...Dugacak je,i odlucio se na defanzivu.Novak je igrao ofanzivno,pogadjao uglove,ali je Medvedec sve vracao...Zaista ga je Medvedec namucio,i to je bio Novakov najtezi mec na turniru.Zna Novak da su u buducnosti glavna prijetnja na brzim podlogama visoki,mladi teniseri poput Kacanova,Zvereva,itd...Dok ce Nadal biti najveca prijetnja na sljaci.

max

pre 5 godina

Slabost moze biti samo njegova glava. Sve zavisi od njegove glave. Ako udje opustenije ili neraspolozenije ili nemotivisanije u mec moze ga izgubiti. Tako je bilo npr u Parizu i Londonu krajem godine. On nije masina i to je normalno al nadamo se da mu glava bude ok barem na slemovima da bi ih osvojio sto vise.

Nebojša

pre 5 godina

Medvedev je bio igrač koji je verovatno najviše namučio Srbina, osvojivši jedan set uz dva napravljena brejka, a upravo je on ukazao na Novakovu potencijalnu "Ahilovu petu".

Nije Medvedev namučio Novaka već u ranoj fazi turnira on igra dozirano posle je pojačao da je sa Medvedevim igrao u polufinalu Rus bi prošao kao i Puille mnogo je takvih primera pogotovo u Australiji otaljava rivale do četvrfinala pa onda metla.

Sale

pre 5 godina

(lol, 29. januar 2019 15:20) 

Celo jutro pljujes Jokica i Djokovica, kako ti bre ne dosadi covece boziji, imas li zivot?
(Magnum, 29. januar 2019 15:35)

Nema, da ima ne bi bio ovde 24/7

T

pre 5 godina

Secam se kada je osvojio 4 GS u nizu, pa se spremao za Vimbldon. Pa je bila prica kako ce da osvoji te godine i kalendarski GS + zlatnu medalju na olimpijadi. Isto tako su se nizali clanci gde je slavljen u nebesa. Pa onda od toga nije bilo nista, pa su krenuli clanci i komentari gde su ga pljuvali do maksimuma. Uostalom, pre dva meseca je bila slicna situacija.

Ibanez

pre 5 godina

(dr. Roddick, 29. januar 2019 15:15)

Hahahaha... ludnica!
Stvarno bi bilo dosadno bez ovakvih "stručnjaka" da objasne nama običnim ljudima!

ingioccabile

pre 5 godina

Pa koja je to taktika Medvedeva i Zvereva??? Ako neko moze da mi objasni.

Po meni, Zverev je dobio No1eta zadnji put u Londonu kada je No1e imao izuzetno los dan i igrao skroz bezvoljno u tom finalu, a samo par dana pre ga je pocistio sa terena. A Medvedev je na AO igrao mozda i mec zivota, udarao snazno, servirao neverovatno i branio se savrseno ali opet - izgubio.

Nicola

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.

Nebojša

pre 5 godina

Medvedev je bio igrač koji je verovatno najviše namučio Srbina, osvojivši jedan set uz dva napravljena brejka, a upravo je on ukazao na Novakovu potencijalnu "Ahilovu petu".

Nije Medvedev namučio Novaka već u ranoj fazi turnira on igra dozirano posle je pojačao da je sa Medvedevim igrao u polufinalu Rus bi prošao kao i Puille mnogo je takvih primera pogotovo u Australiji otaljava rivale do četvrfinala pa onda metla.

room 1408

pre 5 godina

Novak u formi je nepobediv sa sve ove klince danasanje...Jedini koji mu u budućnosti može dati otpor je Nadal kada je u top formi...Dok bude igrao na velikim turnirima će osvajati 1 mesta...Nema za Novaka “zime” dok je pored njega Marjan Vajda...

sef raje

pre 5 godina

Porediti Medvedevovo usporavanje igre mekanim bekendima bez spina i Rafin bekend je smijesno. Jedina slabost moze biti kada novak nema svoj dan da dobija mrtve plitke lopte na bekend, sto je Vavrinka radio u finalu Us opena i tada opet mora niz faktora da se potrefi, a to su da Nole nema dan i da protivnik igra iznad svojih mogucnosti kao Vavrinka tada. A vidimo svi gdje je Vavrinka sada, a gdje Nole

Statisticar

pre 5 godina

Najveca slabost mu je ta kad krene protivnika da vraca u mec iz cista mira.

Sto se tice igre:

Najbolji napad, protiv Federera i ostalih udarača igra napadacki

Protiv Simona Medvedeva itd igra defanzivno i pretvara se u zid

Dakle najbolji napad i defanziva(zavisi ko je sa suprotne strane)

Najbolji bekend
Forhend je usavrsio
Najbolji ritern
Proklizavanje kao na ledu a ne betonu
Mentalno najjaci
Drop sot majstor
Servis usavrsio
Fizicki najspremniji
Igra identicno na sljaci travi betonu

Jednostavno najkompletniji najdominantniji i najbolji igrac u istoriji tenisa a uskoro i najuspesniji.

Pozdrav

Gajetano

pre 5 godina

Medvedev je bio jedina mina na Novakovom putu. Novak je to nekako preziveo, a onda je usledio potop konkurencije. Zapravo, desilo se ono ono sto se dogadjalo toliko puta do sad: Federer i Nadal demoliraju protivnike u prvoj nedelji turnira, dok Novak oscilira i trazi formu za zavrsnicu. Naizgled deluje ranjivo, a onda u zavrsnici sledi potop konkurencije. Ovo naravno vazi samo kada je Novak u top formi.

Glavna stvar za Novaka je sto je skoro podjednako dobar na svim podlogama. Kada kazete Nadal mislite na sljaku, Federer je pre svega specijalista za brze podloge (trava i fast hard court). Ali kada biste birali pobednika ne znajuci na kojoj podlozi se igra i koliko je brza, koliko lopta odskace, kakvi su vremenski uslovi, da li je indoors ili outdoors... Bez sumnje je Novak najverovatniji izbor. On moze da dominira na bilo kojoj podlozi, u bilo kom okruzenju, i protiv bilo kog protivnika. I ovo naravno vazi samo kada je Novak u top formi.

Pozdrav,

Xnodeh

pre 5 godina

Po meni je cak i bolje da ga je neko pre finala uzdrmao i naterao ga na oprez, nego da je stigao bez izgubljenog seta pa popio uragan u finalu kao Rafa. Neka, bolje da odmah zna to nesto malo gde skripi, da i to dovede do savrsenstva, a onda osvoji sve ono sto ocekujemo

Marko

pre 5 godina

Ako Novak odigra kao u zadnja 2 meča na AO, nema slabu tačku. Protiv Medvedeva nije odigrao toliko dobro. Svakom dodje dan kad se ne oseća najbolje.

Dacha

pre 5 godina

Da je Djokovic igrao sa Pouilom u recimo trecem kolu imao bi mnogo vise problema sa njim jer jednostavno tad je on opusteniji,gleda da otalja posao i sto "lakse" pobedi ali ta opustenost je cesto mac sa dve ostrice koja zna da podigne protivnika i da zakuva mec i odvede ga u cetvrti ili cak peti set sto se Djokovicu na nekim ranijim turnirima i desavalo. Dok kad dodje polufinale i pogotovo finale koncentracija i ceo momentum je na najvisem nivou i tu mesta za opustenost i gresku nema,da mu je Medvedev bio rival u polufinalu zavrsio bi isto kao Pouile jer tad je Nole na najvisem nivou,tad on melje i tad salje poruku rivalu u finalu da s njim nema sale i da nista osim poraza ne ocekuje bez obzira na formu protivnika i rezultate do tad,to je Nadal osetio iz prve ruke i to bi svima moralo da bude jasno. Jedina sansa da neko iznenadi Noleta je u uvodnim kolima,u zavrsnici su svi bez sansi!

olimp

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:48)

Ti si zadnji koji moze nekome da kaze da se stidi, IZDAJICO!

Milan

pre 5 godina

U suštini Medvedev je koristio sličnu taktiku kao i Simon pre par godina, konstantno mu je slao duboke i "mrtve" lopte na bekhend iz kojih Novak nije mogao da izvuče dovoljno za ozbiljan napad. Ako mu to računaju kao jedinu "slabost" vladaće Novak još dugo...

Pedja

pre 5 godina

Nema Novak problem sa bekhendom, to mu je najjači udarac.
Eventualno može imati problema sa igračima koji igraju ravne udarce, takozvane tanjirače.
To radi, Vavrinka, donekle HAčanov, Medvedev, ali nisu oni nivo koji ga može ugroziti.
Novak je sam sebi najveći protivnik, ako je na 100% niko ga ne može pobedeiti.

Sinisa

pre 5 godina

Medvedev je visoka verzija Simona...Dugacak je,i odlucio se na defanzivu.Novak je igrao ofanzivno,pogadjao uglove,ali je Medvedec sve vracao...Zaista ga je Medvedec namucio,i to je bio Novakov najtezi mec na turniru.Zna Novak da su u buducnosti glavna prijetnja na brzim podlogama visoki,mladi teniseri poput Kacanova,Zvereva,itd...Dok ce Nadal biti najveca prijetnja na sljaci.

Srpska Crna Gora

pre 5 godina

King Rože je od 2011-2017 jedan GS uzeo kad je bio moglo se reći u najboljim godinama, to za mene dovoljno govori ko je Nole. poslednja tri je uzeo zato što je Đole povrijeđen bio.

veder

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.
(objektivno, 29. januar 2019 17:32)

Auh, čoveče šta napisa i ostade živ! Prebacuje lopticu...pa i drugi teniseri prebacuju lopticu, zar ne?
Ne znam šta si i koga gledao? Ovo je bila najagresivnija igra koju je Novak pokazapo do sada. Nisam nikad video da je Novak ovako perfektno igrao i osvajao poene posle dva-udarca.

Moj savret za tebe da se skineš sa ovog bloga jer nemaš ništa suvislo da napišeš. Pakost, mržnju i snishodljive komentare ostavi kod svoje kuće, a nas druge ostavi da iznosimo svoja zapažanja o tenisu.

profa

pre 5 godina

Sad je neunistiv , nepobediv , najveci srbin i svi ga hvale a prosle godine u ovo doba je bilo Treba da se penzionise nije on za tenis I slicno nadam se da je nekoga bar malo sramota

šetač

pre 5 godina

Nole je najkompletniji teniser svih vremena. Tehnički savršen, fizički najspremniji, mentalno vrlo jak, kretanje za deset. Jedina slabost, smeč, uprkska ga očas posla.

U jedno sam siguran, velika trojka je gurala jedan drugog i terala ih na neprestano usavršavanje. To pokazuju osvojene velike titule, dele između sebe, ostali dobijaju mrvice.

Hi hihi

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:58)

A onda ce kad pocne sljaka da on ode brzo da se priprema za travu, a skor sve negativniji. Kad bude dosla trava Rodzer ce brzo na beton da ih sve oduci od tenisa . I tako u krug .

miroslav

pre 5 godina

Kada igrac igra sa 60% snage onda mu je kretanje slabije.Kod bekhenda je posebno bitno da se ne kasni, tj da se bude na lopti.Zato se na svim mecevima gde Nole ne igra punom snagom cini da bekhend ne radi.

Ahtung

pre 5 godina

Svi smo gledali meč protiv Medvedeva, koji je igrao "die hard". Novak nije igrao punim intenzitetom, jer je kalkulisao, a kad god bi pojačao igru, Medvedev je gubio gemove. Uzeo mu je jedan set, koji je praktično bio već dobijen, jer je Novak u tim trenutcima imao pad koncentacije, kao da je "zaspao" ili su mu misli negde odlutale. Možda mu je i u trenutku malo pao pritisak, što me ne bi začudilo na onu vlagu i vrućinu. Medvedev je već dobar i jako talentovan igrač, ali nije trenutno mnogo bolji od plasmana koji zauzima na ATP listu, mada nema sumnje da će napredovati. Nema tu mnogo veze sa forhendom ili bekendeksom, nego sa smaranjem.

www.com

pre 5 godina

Ne slazem se. U tom mecu, jednostavno nije radio kako ume Novakov BH, Medvedev je bolje servirao od Rafe u finalu ali je opet izgubio i to je to. Ispade da RF nije slao udarce na Novakov BH? A oni koji prate tenis znaju sta strucnjaci tenisa govore o Novakovom BH. Na kraju, nije bitno da se svaki mec dobije bez izgubljenog seta vec da Novak podize igru , od protivnika do protivnika, da ne oscilira u igri nego da podize formu do finala. A Novak je to radio.

Nnn

pre 5 godina

Znate ko jedino može da pobedi Novaka Đokivića? Samo Novak Đoković! Sve se on pita i sve je u glavi. On kad je rešen i na 100 % niko ne može da ga dobije, ne znam kako niste skapirali to. On je sebi najveći protivnik.

MaironDrake

pre 5 godina

Ako Djokovic ima slabost, kako li je tek sa njegovim rivalima...On ima jednu, a oni po 4-5....Opet je u prednosti.

I dalje sam misljenja da Djokovica moze dobiti samo neki ludi server koji ce imati mec zivota, a on izaci mrzovoljan. Govorim o GS turnirima. Na ovim ostalim ce se sigurno dogoditi 4-5 poraza ove godine, nista strasno.

Mladi lavovi, meni jako iritantan nadimak za ove tenisere koji kupe mrve od Djokovica i Nadala, nemaju neke preterane sanse.

ignar

pre 5 godina

King 250 atp Roger opet blista. Federer bi od para zaradjenih u cetvrtfinalu trebao da mu da barem 100 eura. Tesko mu je jako ovih dana. Kaze Djokovic dobija kad ovi nisu u formi a Federer zadnji AO osvojio protiv poluzivog Cilica

Aussie

pre 5 godina

Ne razumem. Raznorazni eksperti tvrde da Novak ima najbolji bekend na svetu, a citajuci ovaj clanak ispade da mu je bekend i jedina slabost. Ne moze i jedno i drugo, odlucite se.

Strasno

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:58)

Koliko si nepismen, umesto bukvar u šake ti se bavis Djokovicem koji ima pola milijarde na racunu.

anica

pre 5 godina

Ako i ima neku slabost ume da je nadomesti, neverovatan osecaj za lopticu ima Nole, kod Novaka glava igra najvecu ulogu..ej ljudi...100 greski protiv Simona i pobedi ga.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Naravno da ima.Ta slabost se zove Kralj Federer.Samo gledajte kad ga Kralj Federer oduci tenisa.
(King Roger, 29. januar 2019 15:46)

Pa tvoj optimizam je fantastičan! Zadivljujuće, stvarno.

Ibanez

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.
 (Jumko, 29. januar 2019 15:26

I ti i ja jedva čekamo da pročitamo nešto o Novaku, samo za razliku od tebe ja uživam u takvom textu.

Gooo Nole bre...do 21 GS !!!

pre 5 godina

Operacija "Đoković" – ima li Novak slabosti u igri?

Ima. Nesiguran je na mrezi, nesiguran kad smecuje, lose "skracuje" lopticu. Takve stvari ne mogu da se natreniraju, ili imas osecaj za to, ili ga nemas.
(Harry, 29. januar 2019 15:51)

U pravu si...kad god krene na mrezu, kad mu neko nabaci "balon" da smecuje, ili kad pocne bez razloga da skracuje lopte, mene oblije hladan znoj. Sva sreca da sve drugo radi 120%.

Denis

pre 5 godina

Kakav smo narod. Kad igra loše - odmah je najgori, nema pojma, da batali tenis, imao sreće što su Federer i Nadal povređeni... A čim osvoji nešto, onda ekspresno "da li mu iko išta može, najbolji svih vremena, osvojice 25 GS titula i kalendarski GS...".
Ne zaslužujemo ga.

MD

pre 5 godina

Našli mu slabost protiv Medvedeva?Ha,ha,ha!!!To su uočili isti oni stručnjaci što su davali Nadalu prednost u finalu zbog demonstracije sile protiv Grka.Njegova jedina slabost može biti povreda i ništa više,čovjek doninira osam godina sa manjim pauzama.A i protiv Medvedeva je bilo tempiranje forme za završnicu!

ingioccabile

pre 5 godina

Pa koja je to taktika Medvedeva i Zvereva??? Ako neko moze da mi objasni.

Po meni, Zverev je dobio No1eta zadnji put u Londonu kada je No1e imao izuzetno los dan i igrao skroz bezvoljno u tom finalu, a samo par dana pre ga je pocistio sa terena. A Medvedev je na AO igrao mozda i mec zivota, udarao snazno, servirao neverovatno i branio se savrseno ali opet - izgubio.

Anketa je dala odgovor

pre 5 godina

Niko dosad nije bio bolji niti će biti bolji, od Novaka Srbina. To pokazuje i ova anketa: Novak 3099 glasova, Nadal 43.

Drugi

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.
(Nicola, 29. januar 2019 15:39)

Svako je jak kad se krije, mislim da ni njihova rodbina ne zna da mrze najboljeg igraca u istoriji tenisa, sakriju se u 4 zida i po ceo dan pisu komentare protiv Srbina Novaka Djokovica

Sale

pre 5 godina

(lol, 29. januar 2019 15:20) 

Celo jutro pljujes Jokica i Djokovica, kako ti bre ne dosadi covece boziji, imas li zivot?
(Magnum, 29. januar 2019 15:35)

Nema, da ima ne bi bio ovde 24/7

mica iz kafica

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!

артиљерац

pre 5 godina

@ delboj И што Кирјос не дође бар до финала,кад је таква громада од играча?

metla

pre 5 godina

Naravno da ima.Ta slabost se zove Kralj Federer.Samo gledajte kad ga Kralj Federer oduci tenisa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 29. januar 2019 15:46)

Vidimo da to radi. U prevodu, završio je Federer svoj tenis, a vrlo brzo i Nadal

Sto je mnogo, mnogo

pre 5 godina

@ Dr. RODDICK
Svašta se može progutati ali ovakvo zlonamerno (ne želim da upotrebim drugi izraz jer komentar ne bi bio objavljen) i krajnje stupidno komentarisanje je dokaz da je ljudska glupost, zlonamernost i iskompleksiranost zaista bezgranicna

Stefan

pre 5 godina

Poslednja 3GS finala

Djokovic Nadal 3-0 W
Djokovic Del Potro 3-0 US
Djokovic Nadal 3-0 AO

Sram te bilo Nole sto igras toliko dosadno ni set neces da das protivnicima!

Laki

pre 5 godina

Ljudi nemojmo raditi tuđi domaći zadatak. Ostavimo Novakovim protivnicima da urade sami domaći i vežbe. Imaju vremena do marta da nauče, pa onda ponovo na pismeni kod profesora Novaka.

max

pre 5 godina

Slabost moze biti samo njegova glava. Sve zavisi od njegove glave. Ako udje opustenije ili neraspolozenije ili nemotivisanije u mec moze ga izgubiti. Tako je bilo npr u Parizu i Londonu krajem godine. On nije masina i to je normalno al nadamo se da mu glava bude ok barem na slemovima da bi ih osvojio sto vise.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!

Brother Cavil

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.
(Jumko, 29. januar 2019 15:26

Ja prosto ne mogu da verujem da vi toliko volite velikog brata ( k'o Dzemperka )...poceliste i da licite na njega, velikog brata. Aj sto govorite k'o on nego i dobijate oblik, rek'o mi Kokoskov.

T

pre 5 godina

Secam se kada je osvojio 4 GS u nizu, pa se spremao za Vimbldon. Pa je bila prica kako ce da osvoji te godine i kalendarski GS + zlatnu medalju na olimpijadi. Isto tako su se nizali clanci gde je slavljen u nebesa. Pa onda od toga nije bilo nista, pa su krenuli clanci i komentari gde su ga pljuvali do maksimuma. Uostalom, pre dva meseca je bila slicna situacija.

veliki strumf

pre 5 godina

Mnogo puta sam napisao, ne samo ja beč i drugi: Novaka može pobediti jedino Djokovic! Kada ovo kažem, ne mislim na manje turnire, pa čak ni neke masterse na koje Nole ne dolazi 100% spreman i sa voljom da pobedi (jednostavno, ne može se osvojiti svako turnir), gde odigra slabije oa izgubi od protivnika koji ima svoj dan. Mislim na GS turnire. Ako Nole dođe 100% spreman, sa željom da trijumfuje, ako top formu dostigne posle četvrtfinala - niko nema apsolutno nikakve šanse, ni promil! Samo kada ustane na levu nogu, kada mu se iz ko zna kog razloga ne igra, kada je daleko ispod nivoa - samo tada ga može neko pobediti ili ozbiljno ugroziti. Niko nema savrseniju igru, a možda i najvažnije - savrseniju glavu od Novaka. Prekretnica za ove visine bio je Vimbldon 2015. na koji je došao posle devastirajuceg poraza u finalu RG od Vavrinka. Tada je u finalima GS imao loš skor, 8-8 i pretilo je da postane najveći gubitnik GS finala. Dobio je Federera 3-1, osvojio 9. GS i od tada u narednih 7 finala izgubio samo jedno - opet od Vavrinka u Njujorku. 7-1 u zadnjih 8 finala! Od toga je 4 dobio 3-0 (uključujući 3 poslednja), a preostala 3 dobio je 3-1. Dakle, glatko. Ima Nole tu jedinu slabost u igri - igru na mreži. I voleji i smeč, iako ih je popravio, i dalje du sasvim prosečni. Ali ipak sve to kompenzuje ostalim elementima igre koje je unapredio. Zato će Nole, sa ovom željom i ovom ekipom oko sebe, još dugo vladati svetskim tenisom i po svim kriterijumima postati GOAT!

Posmatrač

pre 5 godina

Đokovićeva slabost je opuštanje sa "lakšim" protivnicima, što se ogleda u izgubljenim gemovima posle prethodno dobijenog brejk gema i beojnim neiskorišćenim brejk prilikama, a posledica je nepotrebni gubitak gemova, pa i setova.

Ako se igra na tri dobijena seta ovakva opuštanja troše snagu potebnu za sledeće kolo i ozbiljnije protivnike.

Inače, ovako furizne partije Đokovića u finalu (i polufinalu) možda su i posledica svežine - do finala nije nije imao ozbiljnijeg protivnika.

Brother Cavil

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:48)

Pokusavate da budete kulturni, vezbate da se dovedete u red ? ( nije tesko biti fin )

Coolg

pre 5 godina

Novakov smec je puno sigurniji nego njegova igra na mrezi, koju on sam ponekad izaziva skracenim loptama... Na ostalo u ovom trenutku ne moze biti primedbi!

ingenting

pre 5 godina

Noleta jedino da zaustave je da Srbiji opet udare sangcije i da mu ne daju vizu! Eto resenja, pa da konacno i ovi zapadnjaci predahnu! Znam da im ovo mnogo tesko pada, mislim sto Novak sve osvaja.

CroFed

pre 5 godina

Potcjenjivanje protivnika + kriva taktika, to mogu biti trenutno njegove najveće mane. Popravio je smeč, forhend je stabilan kao i servis. Volej vrlo dobar, no teško da tu može neki iskorak napraviti

Nicola

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.

Ibanez

pre 5 godina

(dr. Roddick, 29. januar 2019 15:15)

Hahahaha... ludnica!
Stvarno bi bilo dosadno bez ovakvih "stručnjaka" da objasne nama običnim ljudima!

Brother Cavil

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica iz kafica, 29. januar 2019 16:48)

Izvinite ali sa tom pricom nemojte da izlazite iz kafica, ostanite u njemu. I da cao.
(Brother Cavil, 29. januar 2019 17:04)

Mozete da izadjete, sada sam tek skapirao o cemu se radi. I da opet cao.

Sem

pre 5 godina

Nema. Ali ima trolove u srb i cro.

na neki duhovit nacin su i za zaljenje.. hahahahahahahaha


G.O.A.T. je unakazio Nadala i Federera ;-)

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Једино игра на мрежи, мада је и она далеко од лоше - али с обзиром да је игру са основне линије довео до савршенства, једино може да поправи волеје, мада де то јако тешко поправља, за то или имаш осеђај или не...

jasno

pre 5 godina

@Nebojša
To je komentarisanje tenisa na nivou tabloida. Ne igra on dozirano niti se muci namerno. Imas mnogo primera kada su i on i RF i Nadal osvajali titule bez izgubljenog seta ili dolazili do finala na taj nacin. Kako tada nisu dozirali? Zamisli samo da je Djokovic toliko glup da namerno igra slabije i namerno gubi vreme i rizikuje poraz od Medvedeva. A koliko si samo ti arogantan kada tako podcenjujes Medvedeva, momka koji je za razliku od tebe nesto uspeo da uradi u zivotu i ne trazi dzeparac od mame.

Harry

pre 5 godina

Operacija "Đoković" – ima li Novak slabosti u igri?

Ima. Nesiguran je na mrezi, nesiguran kad smecuje, lose "skracuje" lopticu. Takve stvari ne mogu da se natreniraju, ili imas osecaj za to, ili ga nemas.

dr. Roddick

pre 5 godina

Cim se pomeri sa osnovne linije, raspad sistema. Na mrezi igra kao amater, volley, slice, dropshot na mrezi su za njega misaona imenica.
Zato i ne moze da prodje 3 kola kada igra double.

A jos i ima srece jer su pre vise godina usporili sve podloge kako bi manje talentovani teniseri, kao nas nole imali vece sanse da osvajaju turnire.

Ivan

pre 5 godina

Ima, u prvih par kola dok stimuje ruku. A kad od cetvrt-finala okrene list -sta ste igrali igrali ste - na Tatu je red. Nadalova nesreca je da na Novaka moze da naleti tek u finalu, kad je ovaj u zoni. Pa ne ostanu ni dugmici.

O.T.A.N.

pre 5 godina

A onda ce kad pocne sljaka da on ode brzo da se priprema za travu, a skor sve negativniji. Kad bude dosla trava Rodzer ce brzo na beton da ih sve oduci od tenisa . I tako u krug .
(Hi hihi, 29. januar 2019 16:29)

To nisam napisao ja. Džaba se brecaš.

Igor

pre 5 godina

Novakova slabost je kada protivnik igra agresivno i ima mocan servis. Nije on slucajno protiv Federera u Parizu pobedio jedva, zahvaljujuci jednom poenu, a protiv Nadala se prosetao.
Igraci poput Nadala odavno nemaju sta da traze protiv Djokovica. Realno, Nadal nije pobedio ni Federera ni Novaka van sljake jos od 2014 godine!
Dakle, agresivan protivnik sa mocnim servisom je pretnja Novaku. To su sada samo Federer i Zverev.

objektivno

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.

Labud

pre 5 godina

@ingenting Sangcije!? Boze dragi... Eto kakvi misle da je Djokovic GOAT...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 29. januar 2019 19:25)

Ma te SanGcije su krive što Nol nije već GOAT!

dakiliz

pre 5 godina

Ubedljivo najnepouzdaniji Novakov udarac je smeš.
Ali pošto taj udarac se koristi 2-3 puta u proseku po meču to je zanemarljivo i skoro nebitno.

Jumko

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.

King Roger

pre 5 godina

Poslednja 3GS finala 

Djokovic Nadal 3-0 W 
Djokovic Del Potro 3-0 US 
Djokovic Nadal 3-0 AO 

Sram te bilo Nole sto igras toliko dosadno ni set neces da das protivnicima!
(Stefan, 29. januar 2019 16:19)

Kakvi ste vi nolovci fantazeri ne zelite ni da priznate ono sto se dogodilo i sto svi znaju.Nole je oobedio Nadal na Wimbldonu sa 3:2 a ne to sto si ti napisao.Sramota da te je da toliko mozes da izmisljas stvari.I to ga je pobedio jedva i sve zbog toga sto se je igralo iz 2 puta.Anderson se u finalu vuko oo terenu jer se izmorio pre toga A Del Potro je bio povredjen mada ja ne znam zasto njega i spominjes kad on uopste nije nekakva pretnja.Moze samo nekad na trenutak da zablista.I sad pobedio Nadal posle 6 meseca pauze i nikakve forme.I koga je on to pobedio a da je neko bio u formu.Pa nikoga naravno.Protiv Hacanova lagano izgubio protiv Zvereva protiv Aguta.Znaci svi koji su u neku formu imaju sansu protiv Nola jer mu prosto njegova igra to dozvoljava.Steta je samo sto su takvi retko kad u formi.A ni Kralj Federera koji je bio povredjen nije mogao lakse da pobedi.Vratice se Kralj Federer i videcete kako se Nole oducuje od tenisa.

Brother Cavil

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica iz kafica, 29. januar 2019 16:48)

Izvinite ali sa tom pricom nemojte da izlazite iz kafica, ostanite u njemu. I da cao.

nolovi koprofazi

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.
(Nicola, 29. januar 2019 15:39)

Laz, ima ih i treba da ih ima. A inace NiCola je faca pa se potpisao pod punim imenom i prezimenom?

objektivno

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.

lol

pre 5 godina

lol, 29. januar 2019 15:20) 

Celo jutro pljujes Jokica i Djokovica, kako ti bre ne dosadi covece boziji, imas li zivot?
(Magnum, 29. januar 2019 15:35)

Na članaku o Denveru i Jokiću napisao sam jedan komentar. Evo i na ovom jedan, a to što boli istina ja ti nisam kriv.

delboj

pre 5 godina

Cung i Kirjos to znaju najbolje. Ovaj prvi trci vise od Nola, sto je preduslov da se dobije, ovaj drugi je jednostavno prejak za Nola. I u ono najbolje vrijeme ga je gazio i svaki put ce kad se sretnu, ali Nole uvijek ima mnogo srece na zrijebu. Nema Nole masu za Kirjosove udarce. A tek Zverev..

O.T.A.N.

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.

AleXXX

pre 5 godina

Ovako kako sada Đoković delje Federera, brže nego što se čini de Minor će Đokovića. Mali je bolji nego Đoković u tim godinama, budući GOAT, zapamtite šta vam kažem.

dr. Roddick

pre 5 godina

Cim se pomeri sa osnovne linije, raspad sistema. Na mrezi igra kao amater, volley, slice, dropshot na mrezi su za njega misaona imenica.
Zato i ne moze da prodje 3 kola kada igra double.

A jos i ima srece jer su pre vise godina usporili sve podloge kako bi manje talentovani teniseri, kao nas nole imali vece sanse da osvajaju turnire.

delboj

pre 5 godina

Cung i Kirjos to znaju najbolje. Ovaj prvi trci vise od Nola, sto je preduslov da se dobije, ovaj drugi je jednostavno prejak za Nola. I u ono najbolje vrijeme ga je gazio i svaki put ce kad se sretnu, ali Nole uvijek ima mnogo srece na zrijebu. Nema Nole masu za Kirjosove udarce. A tek Zverev..

objektivno

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.

King Roger

pre 5 godina

Poslednja 3GS finala 

Djokovic Nadal 3-0 W 
Djokovic Del Potro 3-0 US 
Djokovic Nadal 3-0 AO 

Sram te bilo Nole sto igras toliko dosadno ni set neces da das protivnicima!
(Stefan, 29. januar 2019 16:19)

Kakvi ste vi nolovci fantazeri ne zelite ni da priznate ono sto se dogodilo i sto svi znaju.Nole je oobedio Nadal na Wimbldonu sa 3:2 a ne to sto si ti napisao.Sramota da te je da toliko mozes da izmisljas stvari.I to ga je pobedio jedva i sve zbog toga sto se je igralo iz 2 puta.Anderson se u finalu vuko oo terenu jer se izmorio pre toga A Del Potro je bio povredjen mada ja ne znam zasto njega i spominjes kad on uopste nije nekakva pretnja.Moze samo nekad na trenutak da zablista.I sad pobedio Nadal posle 6 meseca pauze i nikakve forme.I koga je on to pobedio a da je neko bio u formu.Pa nikoga naravno.Protiv Hacanova lagano izgubio protiv Zvereva protiv Aguta.Znaci svi koji su u neku formu imaju sansu protiv Nola jer mu prosto njegova igra to dozvoljava.Steta je samo sto su takvi retko kad u formi.A ni Kralj Federera koji je bio povredjen nije mogao lakse da pobedi.Vratice se Kralj Federer i videcete kako se Nole oducuje od tenisa.

objektivno

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.

AleXXX

pre 5 godina

Ovako kako sada Đoković delje Federera, brže nego što se čini de Minor će Đokovića. Mali je bolji nego Đoković u tim godinama, budući GOAT, zapamtite šta vam kažem.

lol

pre 5 godina

lol, 29. januar 2019 15:20) 

Celo jutro pljujes Jokica i Djokovica, kako ti bre ne dosadi covece boziji, imas li zivot?
(Magnum, 29. januar 2019 15:35)

Na članaku o Denveru i Jokiću napisao sam jedan komentar. Evo i na ovom jedan, a to što boli istina ja ti nisam kriv.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!

Igor

pre 5 godina

Novakova slabost je kada protivnik igra agresivno i ima mocan servis. Nije on slucajno protiv Federera u Parizu pobedio jedva, zahvaljujuci jednom poenu, a protiv Nadala se prosetao.
Igraci poput Nadala odavno nemaju sta da traze protiv Djokovica. Realno, Nadal nije pobedio ni Federera ni Novaka van sljake jos od 2014 godine!
Dakle, agresivan protivnik sa mocnim servisom je pretnja Novaku. To su sada samo Federer i Zverev.

Jumko

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.

nolovi koprofazi

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.
(Nicola, 29. januar 2019 15:39)

Laz, ima ih i treba da ih ima. A inace NiCola je faca pa se potpisao pod punim imenom i prezimenom?

Harry

pre 5 godina

Operacija "Đoković" – ima li Novak slabosti u igri?

Ima. Nesiguran je na mrezi, nesiguran kad smecuje, lose "skracuje" lopticu. Takve stvari ne mogu da se natreniraju, ili imas osecaj za to, ili ga nemas.

Brother Cavil

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica iz kafica, 29. januar 2019 16:48)

Izvinite ali sa tom pricom nemojte da izlazite iz kafica, ostanite u njemu. I da cao.

Nebojša

pre 5 godina

Medvedev je bio igrač koji je verovatno najviše namučio Srbina, osvojivši jedan set uz dva napravljena brejka, a upravo je on ukazao na Novakovu potencijalnu "Ahilovu petu".

Nije Medvedev namučio Novaka već u ranoj fazi turnira on igra dozirano posle je pojačao da je sa Medvedevim igrao u polufinalu Rus bi prošao kao i Puille mnogo je takvih primera pogotovo u Australiji otaljava rivale do četvrfinala pa onda metla.

room 1408

pre 5 godina

Novak u formi je nepobediv sa sve ove klince danasanje...Jedini koji mu u budućnosti može dati otpor je Nadal kada je u top formi...Dok bude igrao na velikim turnirima će osvajati 1 mesta...Nema za Novaka “zime” dok je pored njega Marjan Vajda...

olimp

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:48)

Ti si zadnji koji moze nekome da kaze da se stidi, IZDAJICO!

jasno

pre 5 godina

@Nebojša
To je komentarisanje tenisa na nivou tabloida. Ne igra on dozirano niti se muci namerno. Imas mnogo primera kada su i on i RF i Nadal osvajali titule bez izgubljenog seta ili dolazili do finala na taj nacin. Kako tada nisu dozirali? Zamisli samo da je Djokovic toliko glup da namerno igra slabije i namerno gubi vreme i rizikuje poraz od Medvedeva. A koliko si samo ti arogantan kada tako podcenjujes Medvedeva, momka koji je za razliku od tebe nesto uspeo da uradi u zivotu i ne trazi dzeparac od mame.

Stefan

pre 5 godina

Poslednja 3GS finala

Djokovic Nadal 3-0 W
Djokovic Del Potro 3-0 US
Djokovic Nadal 3-0 AO

Sram te bilo Nole sto igras toliko dosadno ni set neces da das protivnicima!

Marko

pre 5 godina

Ako Novak odigra kao u zadnja 2 meča na AO, nema slabu tačku. Protiv Medvedeva nije odigrao toliko dobro. Svakom dodje dan kad se ne oseća najbolje.

Anketa je dala odgovor

pre 5 godina

Niko dosad nije bio bolji niti će biti bolji, od Novaka Srbina. To pokazuje i ova anketa: Novak 3099 glasova, Nadal 43.

Sinisa

pre 5 godina

Medvedev je visoka verzija Simona...Dugacak je,i odlucio se na defanzivu.Novak je igrao ofanzivno,pogadjao uglove,ali je Medvedec sve vracao...Zaista ga je Medvedec namucio,i to je bio Novakov najtezi mec na turniru.Zna Novak da su u buducnosti glavna prijetnja na brzim podlogama visoki,mladi teniseri poput Kacanova,Zvereva,itd...Dok ce Nadal biti najveca prijetnja na sljaci.

Statisticar

pre 5 godina

Najveca slabost mu je ta kad krene protivnika da vraca u mec iz cista mira.

Sto se tice igre:

Najbolji napad, protiv Federera i ostalih udarača igra napadacki

Protiv Simona Medvedeva itd igra defanzivno i pretvara se u zid

Dakle najbolji napad i defanziva(zavisi ko je sa suprotne strane)

Najbolji bekend
Forhend je usavrsio
Najbolji ritern
Proklizavanje kao na ledu a ne betonu
Mentalno najjaci
Drop sot majstor
Servis usavrsio
Fizicki najspremniji
Igra identicno na sljaci travi betonu

Jednostavno najkompletniji najdominantniji i najbolji igrac u istoriji tenisa a uskoro i najuspesniji.

Pozdrav

O.T.A.N.

pre 5 godina

A onda ce kad pocne sljaka da on ode brzo da se priprema za travu, a skor sve negativniji. Kad bude dosla trava Rodzer ce brzo na beton da ih sve oduci od tenisa . I tako u krug .
(Hi hihi, 29. januar 2019 16:29)

To nisam napisao ja. Džaba se brecaš.

ingenting

pre 5 godina

Noleta jedino da zaustave je da Srbiji opet udare sangcije i da mu ne daju vizu! Eto resenja, pa da konacno i ovi zapadnjaci predahnu! Znam da im ovo mnogo tesko pada, mislim sto Novak sve osvaja.

Nnn

pre 5 godina

Znate ko jedino može da pobedi Novaka Đokivića? Samo Novak Đoković! Sve se on pita i sve je u glavi. On kad je rešen i na 100 % niko ne može da ga dobije, ne znam kako niste skapirali to. On je sebi najveći protivnik.

Xnodeh

pre 5 godina

Po meni je cak i bolje da ga je neko pre finala uzdrmao i naterao ga na oprez, nego da je stigao bez izgubljenog seta pa popio uragan u finalu kao Rafa. Neka, bolje da odmah zna to nesto malo gde skripi, da i to dovede do savrsenstva, a onda osvoji sve ono sto ocekujemo

Denis

pre 5 godina

Kakav smo narod. Kad igra loše - odmah je najgori, nema pojma, da batali tenis, imao sreće što su Federer i Nadal povređeni... A čim osvoji nešto, onda ekspresno "da li mu iko išta može, najbolji svih vremena, osvojice 25 GS titula i kalendarski GS...".
Ne zaslužujemo ga.

mica iz kafica

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!

ignar

pre 5 godina

King 250 atp Roger opet blista. Federer bi od para zaradjenih u cetvrtfinalu trebao da mu da barem 100 eura. Tesko mu je jako ovih dana. Kaze Djokovic dobija kad ovi nisu u formi a Federer zadnji AO osvojio protiv poluzivog Cilica

sef raje

pre 5 godina

Porediti Medvedevovo usporavanje igre mekanim bekendima bez spina i Rafin bekend je smijesno. Jedina slabost moze biti kada novak nema svoj dan da dobija mrtve plitke lopte na bekend, sto je Vavrinka radio u finalu Us opena i tada opet mora niz faktora da se potrefi, a to su da Nole nema dan i da protivnik igra iznad svojih mogucnosti kao Vavrinka tada. A vidimo svi gdje je Vavrinka sada, a gdje Nole

T

pre 5 godina

Secam se kada je osvojio 4 GS u nizu, pa se spremao za Vimbldon. Pa je bila prica kako ce da osvoji te godine i kalendarski GS + zlatnu medalju na olimpijadi. Isto tako su se nizali clanci gde je slavljen u nebesa. Pa onda od toga nije bilo nista, pa su krenuli clanci i komentari gde su ga pljuvali do maksimuma. Uostalom, pre dva meseca je bila slicna situacija.

Sem

pre 5 godina

Nema. Ali ima trolove u srb i cro.

na neki duhovit nacin su i za zaljenje.. hahahahahahahaha


G.O.A.T. je unakazio Nadala i Federera ;-)

ingioccabile

pre 5 godina

Pa koja je to taktika Medvedeva i Zvereva??? Ako neko moze da mi objasni.

Po meni, Zverev je dobio No1eta zadnji put u Londonu kada je No1e imao izuzetno los dan i igrao skroz bezvoljno u tom finalu, a samo par dana pre ga je pocistio sa terena. A Medvedev je na AO igrao mozda i mec zivota, udarao snazno, servirao neverovatno i branio se savrseno ali opet - izgubio.

Milan

pre 5 godina

U suštini Medvedev je koristio sličnu taktiku kao i Simon pre par godina, konstantno mu je slao duboke i "mrtve" lopte na bekhend iz kojih Novak nije mogao da izvuče dovoljno za ozbiljan napad. Ako mu to računaju kao jedinu "slabost" vladaće Novak još dugo...

Gooo Nole bre...do 21 GS !!!

pre 5 godina

Operacija "Đoković" – ima li Novak slabosti u igri?

Ima. Nesiguran je na mrezi, nesiguran kad smecuje, lose "skracuje" lopticu. Takve stvari ne mogu da se natreniraju, ili imas osecaj za to, ili ga nemas.
(Harry, 29. januar 2019 15:51)

U pravu si...kad god krene na mrezu, kad mu neko nabaci "balon" da smecuje, ili kad pocne bez razloga da skracuje lopte, mene oblije hladan znoj. Sva sreca da sve drugo radi 120%.

Sto je mnogo, mnogo

pre 5 godina

@ Dr. RODDICK
Svašta se može progutati ali ovakvo zlonamerno (ne želim da upotrebim drugi izraz jer komentar ne bi bio objavljen) i krajnje stupidno komentarisanje je dokaz da je ljudska glupost, zlonamernost i iskompleksiranost zaista bezgranicna

Pedja

pre 5 godina

Nema Novak problem sa bekhendom, to mu je najjači udarac.
Eventualno može imati problema sa igračima koji igraju ravne udarce, takozvane tanjirače.
To radi, Vavrinka, donekle HAčanov, Medvedev, ali nisu oni nivo koji ga može ugroziti.
Novak je sam sebi najveći protivnik, ako je na 100% niko ga ne može pobedeiti.

Ibanez

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.
 (Jumko, 29. januar 2019 15:26

I ti i ja jedva čekamo da pročitamo nešto o Novaku, samo za razliku od tebe ja uživam u takvom textu.

metla

pre 5 godina

Naravno da ima.Ta slabost se zove Kralj Federer.Samo gledajte kad ga Kralj Federer oduci tenisa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 29. januar 2019 15:46)

Vidimo da to radi. U prevodu, završio je Federer svoj tenis, a vrlo brzo i Nadal

Strasno

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:58)

Koliko si nepismen, umesto bukvar u šake ti se bavis Djokovicem koji ima pola milijarde na racunu.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Naravno da ima.Ta slabost se zove Kralj Federer.Samo gledajte kad ga Kralj Federer oduci tenisa.
(King Roger, 29. januar 2019 15:46)

Pa tvoj optimizam je fantastičan! Zadivljujuće, stvarno.

Hi hihi

pre 5 godina

Neznam ali do kraja sljake Federer ce izjednaciti medjusobni skor sa Nolom bice 25-25 jel dok su ovi igrali on se uveliko sprema za sljaku.
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:58)

A onda ce kad pocne sljaka da on ode brzo da se priprema za travu, a skor sve negativniji. Kad bude dosla trava Rodzer ce brzo na beton da ih sve oduci od tenisa . I tako u krug .

Srpska Crna Gora

pre 5 godina

King Rože je od 2011-2017 jedan GS uzeo kad je bio moglo se reći u najboljim godinama, to za mene dovoljno govori ko je Nole. poslednja tri je uzeo zato što je Đole povrijeđen bio.

Brother Cavil

pre 5 godina

Svaka analiza koja se svodi na Novakove poraze dok je bio Imasov talac, a koje se uzimaju kao njegova slabost je izlišna. Zverev ne može baš ništa napraviti zdravom Novaku na bekendu. Cao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica iz kafica, 29. januar 2019 16:48)

Izvinite ali sa tom pricom nemojte da izlazite iz kafica, ostanite u njemu. I da cao.
(Brother Cavil, 29. januar 2019 17:04)

Mozete da izadjete, sada sam tek skapirao o cemu se radi. I da opet cao.

veder

pre 5 godina

Novakov stil igre zasniva se na zauzimanju "busije" na osnovnoj liniji i prebacivanju loptice preko mreže dok rival ne pogriješi i mora se reći da je dobar za uspavljivanje.
(objektivno, 29. januar 2019 17:32)

Auh, čoveče šta napisa i ostade živ! Prebacuje lopticu...pa i drugi teniseri prebacuju lopticu, zar ne?
Ne znam šta si i koga gledao? Ovo je bila najagresivnija igra koju je Novak pokazapo do sada. Nisam nikad video da je Novak ovako perfektno igrao i osvajao poene posle dva-udarca.

Moj savret za tebe da se skineš sa ovog bloga jer nemaš ništa suvislo da napišeš. Pakost, mržnju i snishodljive komentare ostavi kod svoje kuće, a nas druge ostavi da iznosimo svoja zapažanja o tenisu.

max

pre 5 godina

Slabost moze biti samo njegova glava. Sve zavisi od njegove glave. Ako udje opustenije ili neraspolozenije ili nemotivisanije u mec moze ga izgubiti. Tako je bilo npr u Parizu i Londonu krajem godine. On nije masina i to je normalno al nadamo se da mu glava bude ok barem na slemovima da bi ih osvojio sto vise.

Ibanez

pre 5 godina

(dr. Roddick, 29. januar 2019 15:15)

Hahahaha... ludnica!
Stvarno bi bilo dosadno bez ovakvih "stručnjaka" da objasne nama običnim ljudima!

MaironDrake

pre 5 godina

Ako Djokovic ima slabost, kako li je tek sa njegovim rivalima...On ima jednu, a oni po 4-5....Opet je u prednosti.

I dalje sam misljenja da Djokovica moze dobiti samo neki ludi server koji ce imati mec zivota, a on izaci mrzovoljan. Govorim o GS turnirima. Na ovim ostalim ce se sigurno dogoditi 4-5 poraza ove godine, nista strasno.

Mladi lavovi, meni jako iritantan nadimak za ove tenisere koji kupe mrve od Djokovica i Nadala, nemaju neke preterane sanse.

Sale

pre 5 godina

(lol, 29. januar 2019 15:20) 

Celo jutro pljujes Jokica i Djokovica, kako ti bre ne dosadi covece boziji, imas li zivot?
(Magnum, 29. januar 2019 15:35)

Nema, da ima ne bi bio ovde 24/7

Laki

pre 5 godina

Ljudi nemojmo raditi tuđi domaći zadatak. Ostavimo Novakovim protivnicima da urade sami domaći i vežbe. Imaju vremena do marta da nauče, pa onda ponovo na pismeni kod profesora Novaka.

Brother Cavil

pre 5 godina

Evo, Andy Murray je ugradio i metalni kuk u pokusaju da pobedi No1eta!
(nece moci, 29. januar 2019 15:29)

To nije smešno. Praviš šalu sa nečijom operacijom i prestankom karijere. Stid da te bude!
(O.T.A.N., 29. januar 2019 15:48)

Pokusavate da budete kulturni, vezbate da se dovedete u red ? ( nije tesko biti fin )

Drugi

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.
(Nicola, 29. januar 2019 15:39)

Svako je jak kad se krije, mislim da ni njihova rodbina ne zna da mrze najboljeg igraca u istoriji tenisa, sakriju se u 4 zida i po ceo dan pisu komentare protiv Srbina Novaka Djokovica

Gajetano

pre 5 godina

Medvedev je bio jedina mina na Novakovom putu. Novak je to nekako preziveo, a onda je usledio potop konkurencije. Zapravo, desilo se ono ono sto se dogadjalo toliko puta do sad: Federer i Nadal demoliraju protivnike u prvoj nedelji turnira, dok Novak oscilira i trazi formu za zavrsnicu. Naizgled deluje ranjivo, a onda u zavrsnici sledi potop konkurencije. Ovo naravno vazi samo kada je Novak u top formi.

Glavna stvar za Novaka je sto je skoro podjednako dobar na svim podlogama. Kada kazete Nadal mislite na sljaku, Federer je pre svega specijalista za brze podloge (trava i fast hard court). Ali kada biste birali pobednika ne znajuci na kojoj podlozi se igra i koliko je brza, koliko lopta odskace, kakvi su vremenski uslovi, da li je indoors ili outdoors... Bez sumnje je Novak najverovatniji izbor. On moze da dominira na bilo kojoj podlozi, u bilo kom okruzenju, i protiv bilo kog protivnika. I ovo naravno vazi samo kada je Novak u top formi.

Pozdrav,

Brother Cavil

pre 5 godina

Vratite nam pevacice i rijaliti zvezde, sve vam je oprosteno! P.s. Neko je pomenuo zaglupljivanje naroda!? Da li je ovo drugacije mozda? Hvala.
(Jumko, 29. januar 2019 15:26

Ja prosto ne mogu da verujem da vi toliko volite velikog brata ( k'o Dzemperka )...poceliste i da licite na njega, velikog brata. Aj sto govorite k'o on nego i dobijate oblik, rek'o mi Kokoskov.

www.com

pre 5 godina

Ne slazem se. U tom mecu, jednostavno nije radio kako ume Novakov BH, Medvedev je bolje servirao od Rafe u finalu ali je opet izgubio i to je to. Ispade da RF nije slao udarce na Novakov BH? A oni koji prate tenis znaju sta strucnjaci tenisa govore o Novakovom BH. Na kraju, nije bitno da se svaki mec dobije bez izgubljenog seta vec da Novak podize igru , od protivnika do protivnika, da ne oscilira u igri nego da podize formu do finala. A Novak je to radio.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Једино игра на мрежи, мада је и она далеко од лоше - али с обзиром да је игру са основне линије довео до савршенства, једино може да поправи волеје, мада де то јако тешко поправља, за то или имаш осеђај или не...

veliki strumf

pre 5 godina

Mnogo puta sam napisao, ne samo ja beč i drugi: Novaka može pobediti jedino Djokovic! Kada ovo kažem, ne mislim na manje turnire, pa čak ni neke masterse na koje Nole ne dolazi 100% spreman i sa voljom da pobedi (jednostavno, ne može se osvojiti svako turnir), gde odigra slabije oa izgubi od protivnika koji ima svoj dan. Mislim na GS turnire. Ako Nole dođe 100% spreman, sa željom da trijumfuje, ako top formu dostigne posle četvrtfinala - niko nema apsolutno nikakve šanse, ni promil! Samo kada ustane na levu nogu, kada mu se iz ko zna kog razloga ne igra, kada je daleko ispod nivoa - samo tada ga može neko pobediti ili ozbiljno ugroziti. Niko nema savrseniju igru, a možda i najvažnije - savrseniju glavu od Novaka. Prekretnica za ove visine bio je Vimbldon 2015. na koji je došao posle devastirajuceg poraza u finalu RG od Vavrinka. Tada je u finalima GS imao loš skor, 8-8 i pretilo je da postane najveći gubitnik GS finala. Dobio je Federera 3-1, osvojio 9. GS i od tada u narednih 7 finala izgubio samo jedno - opet od Vavrinka u Njujorku. 7-1 u zadnjih 8 finala! Od toga je 4 dobio 3-0 (uključujući 3 poslednja), a preostala 3 dobio je 3-1. Dakle, glatko. Ima Nole tu jedinu slabost u igri - igru na mreži. I voleji i smeč, iako ih je popravio, i dalje du sasvim prosečni. Ali ipak sve to kompenzuje ostalim elementima igre koje je unapredio. Zato će Nole, sa ovom željom i ovom ekipom oko sebe, još dugo vladati svetskim tenisom i po svim kriterijumima postati GOAT!

Nicola

pre 5 godina

Ovih dana na instagramu i fejsbuku su mi izasle preko 200 vesti o Djokovicu i nisam uspeo da procitam nijedan negativan komentar, dok ih ovde pod laznim imenima ima, kad ste tolike face sto ne pljujete Djokovica pod punim imenom i prezimenom, a da, i vas sramota to sto radite.

profa

pre 5 godina

Sad je neunistiv , nepobediv , najveci srbin i svi ga hvale a prosle godine u ovo doba je bilo Treba da se penzionise nije on za tenis I slicno nadam se da je nekoga bar malo sramota

CroFed

pre 5 godina

Potcjenjivanje protivnika + kriva taktika, to mogu biti trenutno njegove najveće mane. Popravio je smeč, forhend je stabilan kao i servis. Volej vrlo dobar, no teško da tu može neki iskorak napraviti

šetač

pre 5 godina

Nole je najkompletniji teniser svih vremena. Tehnički savršen, fizički najspremniji, mentalno vrlo jak, kretanje za deset. Jedina slabost, smeč, uprkska ga očas posla.

U jedno sam siguran, velika trojka je gurala jedan drugog i terala ih na neprestano usavršavanje. To pokazuju osvojene velike titule, dele između sebe, ostali dobijaju mrvice.

Dacha

pre 5 godina

Da je Djokovic igrao sa Pouilom u recimo trecem kolu imao bi mnogo vise problema sa njim jer jednostavno tad je on opusteniji,gleda da otalja posao i sto "lakse" pobedi ali ta opustenost je cesto mac sa dve ostrice koja zna da podigne protivnika i da zakuva mec i odvede ga u cetvrti ili cak peti set sto se Djokovicu na nekim ranijim turnirima i desavalo. Dok kad dodje polufinale i pogotovo finale koncentracija i ceo momentum je na najvisem nivou i tu mesta za opustenost i gresku nema,da mu je Medvedev bio rival u polufinalu zavrsio bi isto kao Pouile jer tad je Nole na najvisem nivou,tad on melje i tad salje poruku rivalu u finalu da s njim nema sale i da nista osim poraza ne ocekuje bez obzira na formu protivnika i rezultate do tad,to je Nadal osetio iz prve ruke i to bi svima moralo da bude jasno. Jedina sansa da neko iznenadi Noleta je u uvodnim kolima,u zavrsnici su svi bez sansi!

Aussie

pre 5 godina

Ne razumem. Raznorazni eksperti tvrde da Novak ima najbolji bekend na svetu, a citajuci ovaj clanak ispade da mu je bekend i jedina slabost. Ne moze i jedno i drugo, odlucite se.

Posmatrač

pre 5 godina

Đokovićeva slabost je opuštanje sa "lakšim" protivnicima, što se ogleda u izgubljenim gemovima posle prethodno dobijenog brejk gema i beojnim neiskorišćenim brejk prilikama, a posledica je nepotrebni gubitak gemova, pa i setova.

Ako se igra na tri dobijena seta ovakva opuštanja troše snagu potebnu za sledeće kolo i ozbiljnije protivnike.

Inače, ovako furizne partije Đokovića u finalu (i polufinalu) možda su i posledica svežine - do finala nije nije imao ozbiljnijeg protivnika.

miroslav

pre 5 godina

Kada igrac igra sa 60% snage onda mu je kretanje slabije.Kod bekhenda je posebno bitno da se ne kasni, tj da se bude na lopti.Zato se na svim mecevima gde Nole ne igra punom snagom cini da bekhend ne radi.

Ahtung

pre 5 godina

Svi smo gledali meč protiv Medvedeva, koji je igrao "die hard". Novak nije igrao punim intenzitetom, jer je kalkulisao, a kad god bi pojačao igru, Medvedev je gubio gemove. Uzeo mu je jedan set, koji je praktično bio već dobijen, jer je Novak u tim trenutcima imao pad koncentacije, kao da je "zaspao" ili su mu misli negde odlutale. Možda mu je i u trenutku malo pao pritisak, što me ne bi začudilo na onu vlagu i vrućinu. Medvedev je već dobar i jako talentovan igrač, ali nije trenutno mnogo bolji od plasmana koji zauzima na ATP listu, mada nema sumnje da će napredovati. Nema tu mnogo veze sa forhendom ili bekendeksom, nego sa smaranjem.

Coolg

pre 5 godina

Novakov smec je puno sigurniji nego njegova igra na mrezi, koju on sam ponekad izaziva skracenim loptama... Na ostalo u ovom trenutku ne moze biti primedbi!

артиљерац

pre 5 godina

@ delboj И што Кирјос не дође бар до финала,кад је таква громада од играча?

anica

pre 5 godina

Ako i ima neku slabost ume da je nadomesti, neverovatan osecaj za lopticu ima Nole, kod Novaka glava igra najvecu ulogu..ej ljudi...100 greski protiv Simona i pobedi ga.

MD

pre 5 godina

Našli mu slabost protiv Medvedeva?Ha,ha,ha!!!To su uočili isti oni stručnjaci što su davali Nadalu prednost u finalu zbog demonstracije sile protiv Grka.Njegova jedina slabost može biti povreda i ništa više,čovjek doninira osam godina sa manjim pauzama.A i protiv Medvedeva je bilo tempiranje forme za završnicu!

Labud

pre 5 godina

@ingenting Sangcije!? Boze dragi... Eto kakvi misle da je Djokovic GOAT...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 29. januar 2019 19:25)

Ma te SanGcije su krive što Nol nije već GOAT!

Ivan

pre 5 godina

Ima, u prvih par kola dok stimuje ruku. A kad od cetvrt-finala okrene list -sta ste igrali igrali ste - na Tatu je red. Nadalova nesreca je da na Novaka moze da naleti tek u finalu, kad je ovaj u zoni. Pa ne ostanu ni dugmici.

dakiliz

pre 5 godina

Ubedljivo najnepouzdaniji Novakov udarac je smeš.
Ali pošto taj udarac se koristi 2-3 puta u proseku po meču to je zanemarljivo i skoro nebitno.