Nedelja, 27.01.2019.

10:57

"Ideja je da se mirnim sredstvima promeni ratni ishod"

Decenije su prošle od nastanka Republike Srpske i gotovo četvrt veka od potpisivanja Dejtonskog sporazuma.

Izvor: B92

"Ideja je da se mirnim sredstvima promeni ratni ishod" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

14 Komentari

Sortiraj po:

gulag

pre 5 godina

Ako je Daytonskim Sporazumom dogovorena Republika Srpska onda ista mora postojati jer se bilo kakvom promjenom ruši taj sporazum. Isto tako se ruši sporazum i pokušajem otcijepljivanja RS.

samo kazem

pre 5 godina

Italiano Vero,

Niko ne dovodi u pitanje RS nego ponasanje i poruke iz RS koje jasno pokazuju da njihovi lideri smatraju RS srpskoim "ratnim plenom" a naziv im ide na ruku...

Italiano Vero

pre 5 godina

@ koji ishod

Republika Srpska ima predstavništvo u Beogradu na osnovu prava o specijalnim vezama,priznatim Dejtonskim sporazumom. To o Banja Luci je samo epizoda u ratu,isto kao što su i Sarajevo i Bihać bili pred padom.Čovek je lepo objasnio šta je ratni ishod,a to je Republika Srpska priznata Dejtonom i od strane potpisnica sporazuma. Sportski pozdrav!

Analiticar

pre 5 godina

Ratni ishod? Celolupno rukovodstvo politicko, vojno paravojno posudjeni za planirane masovne zlocine radi stvaranja etnickog srpskih prostora. Entitetska orhanizacija I Dejton su kompromis a ne pobeda tog ciscenja...sve dok se na tu cinjenicu ne gleda posteno bit ce "igre" bez granica... .

koji ishog

pre 5 godina

Imaju gradjani BiH, kao i svi u regionu, vecih i vaznijih problema nego sto su pojedini datumi, nazivi,prebrojavanja koliko je cijih na koliko funkcija i sl. Nisam ni znao da RS i dalje ima predstavnistvo u Beogradu?!!! I pitanje za ovog Antica - o kom on ratnom ishodu govori? O tome da je Banja Luka bila pred padom, a Klinton je spasao, saljuci Holburka u misiju spasavanja Srba u okviru Dejtonskog sporazuma. I opet nam Ameri ne valjaju. Koliko smo nezahvalni, a i zaboravni

mali perica

pre 5 godina

(neko, 27. januar 2019 12:37)
Da, da, svakako. Bas ce njih dvojica (ili bilo koja druga dvojica politicara) cekati javni sastanak, da bi se kao nesto dogovorili. Takve stvari se rade znatno suptilnije, tajnim kanalima, a ne pred ocima javnosti. Vidi se da pratite politiku i politicka zbivanja ne duze od godinu dana. Cuj na sastanku pred vascelim auditorijumom da se dogovaraju ovakve kombinacije. Smesno.

Zekerijah

pre 5 godina

Ja kao Bosnjak postujem prava Srba ali sta je sa pravima Bosnjaka u entitetu RS? Godinama se uskracuju banalna prava poput upisa vlastitog jezika u dokumente? Zatim vjecne igre oko Srebrenice i nepriznavanja genocida koji je utvrdjen presudama medjunarodnih sudova. Porediti entitet sa bivsim ex-yu republikama je nemoguce, jer nijedna republika nije nastala genocidima i etnickim ciscenjem. RS je nastala kao rezultat rata a ne dogovora, zato je i ime diskriminatorno. Zasto se ne naziva entitet naroda Srba, Bosnjaka i Hrvata kako joj stoji u ustavu?

neko

pre 5 godina

Par dana prije pokretanje inicijative u vezi imena RS od strane SDA (Bakir Izetbegovic) bio je sastanak izmedju Bakira i Dodika sa kojeg su, sudeci po izjavama, izasli zadovoljni. A pokazace se i zasto, ocigledno je tad "dogovor" pao.
Proslo je par mjeseci od izbora a vlast na drzavnom nivou jos nije formirana. Ne mogu se dogovoriti oko plijena. Drzava tapka u mjestu zbog njihove nesposobnosti i gramzivosti. I onda stari oprobani recept... nacionalna retorika.
Prvo su "zakuvali" oko 09. Januara ali to nije dugo drzalo paznju naroda. Sad su pokrenuli krupniju stvar, ime Republike Srpske, mada i jedni i drugi znaju da od tog nema nista, jednostavno je zapisano u Dejtonu. Ali to je njihov dogovoren spin za skretanje paznje sa bitnih tema... ocajne ekonomije, korupcije, odlaska mladih itd.
Sledeca tema za "zaludjivanje" naroda ce biti dan drzavnosti BiH u martu. A do aprila ce se vjerovatno dogovoriti oko formiranja vlasti. A to sto je propalo sest mjeseci u neradu, to nikom nece biti bitno... Bitno je da se "brani" RS ili BiH, zavisi iz kojeg tabora se gleda. Tuga sta narod dopusta.

Daglas

pre 5 godina

Ne mogu na Balkanu da postoje dve države jedne nacije. Istovremeno, ujedinjenje Srbije i RS u jednu državu, koja bi se duboko uvukla na zapad, u granicama koje deluje "nemoguće" i koje je teško braniti, nije realno. Srbi u Srbiji i Bosni postoje hiljadu godina i Drina je uvek bila granica. Što Nemanjići nisu prešli Drinu, zašto je u i Rimskoj imperiji postojala istočna i zapadna provincija sa Drinom kao granicom, zašto ni moderna država Srbija u 19. i 20. veku nije težila ujedinjenju s bosanskim Srbima... zato što su to dva različita entiteta, bez bitnih dodirnih tačaka. Religija je danas od malog značaja, crkve su prazne.

Пешчана вештица

pre 5 godina

Оног момента кад се бошњачки политичари помире са постојањем Р. Српске, држава БиХ имаће неку перспективу. Овако, четврт века је све на ивици, а то је можда и планирано. Штета...

Miki

pre 5 godina

Ma dajte ljudi, ne lozite se na ove gluposti. Hoce samo da skrenu paznju sa glavnog problema, a to je ko je ubio Davida!!! Cilj im je da oslabe grupu i zavade ljude dve nacionalnosti koje ih je gle slucaja zbližio upravo slucaj Davida Dragicevica.
Otvorite oči, ne slusajte politicare!

Miki

pre 5 godina

Ma dajte ljudi, ne lozite se na ove gluposti. Hoce samo da skrenu paznju sa glavnog problema, a to je ko je ubio Davida!!! Cilj im je da oslabe grupu i zavade ljude dve nacionalnosti koje ih je gle slucaja zbližio upravo slucaj Davida Dragicevica.
Otvorite oči, ne slusajte politicare!

Пешчана вештица

pre 5 godina

Оног момента кад се бошњачки политичари помире са постојањем Р. Српске, држава БиХ имаће неку перспективу. Овако, четврт века је све на ивици, а то је можда и планирано. Штета...

Daglas

pre 5 godina

Ne mogu na Balkanu da postoje dve države jedne nacije. Istovremeno, ujedinjenje Srbije i RS u jednu državu, koja bi se duboko uvukla na zapad, u granicama koje deluje "nemoguće" i koje je teško braniti, nije realno. Srbi u Srbiji i Bosni postoje hiljadu godina i Drina je uvek bila granica. Što Nemanjići nisu prešli Drinu, zašto je u i Rimskoj imperiji postojala istočna i zapadna provincija sa Drinom kao granicom, zašto ni moderna država Srbija u 19. i 20. veku nije težila ujedinjenju s bosanskim Srbima... zato što su to dva različita entiteta, bez bitnih dodirnih tačaka. Religija je danas od malog značaja, crkve su prazne.

neko

pre 5 godina

Par dana prije pokretanje inicijative u vezi imena RS od strane SDA (Bakir Izetbegovic) bio je sastanak izmedju Bakira i Dodika sa kojeg su, sudeci po izjavama, izasli zadovoljni. A pokazace se i zasto, ocigledno je tad "dogovor" pao.
Proslo je par mjeseci od izbora a vlast na drzavnom nivou jos nije formirana. Ne mogu se dogovoriti oko plijena. Drzava tapka u mjestu zbog njihove nesposobnosti i gramzivosti. I onda stari oprobani recept... nacionalna retorika.
Prvo su "zakuvali" oko 09. Januara ali to nije dugo drzalo paznju naroda. Sad su pokrenuli krupniju stvar, ime Republike Srpske, mada i jedni i drugi znaju da od tog nema nista, jednostavno je zapisano u Dejtonu. Ali to je njihov dogovoren spin za skretanje paznje sa bitnih tema... ocajne ekonomije, korupcije, odlaska mladih itd.
Sledeca tema za "zaludjivanje" naroda ce biti dan drzavnosti BiH u martu. A do aprila ce se vjerovatno dogovoriti oko formiranja vlasti. A to sto je propalo sest mjeseci u neradu, to nikom nece biti bitno... Bitno je da se "brani" RS ili BiH, zavisi iz kojeg tabora se gleda. Tuga sta narod dopusta.

Zekerijah

pre 5 godina

Ja kao Bosnjak postujem prava Srba ali sta je sa pravima Bosnjaka u entitetu RS? Godinama se uskracuju banalna prava poput upisa vlastitog jezika u dokumente? Zatim vjecne igre oko Srebrenice i nepriznavanja genocida koji je utvrdjen presudama medjunarodnih sudova. Porediti entitet sa bivsim ex-yu republikama je nemoguce, jer nijedna republika nije nastala genocidima i etnickim ciscenjem. RS je nastala kao rezultat rata a ne dogovora, zato je i ime diskriminatorno. Zasto se ne naziva entitet naroda Srba, Bosnjaka i Hrvata kako joj stoji u ustavu?

Analiticar

pre 5 godina

Ratni ishod? Celolupno rukovodstvo politicko, vojno paravojno posudjeni za planirane masovne zlocine radi stvaranja etnickog srpskih prostora. Entitetska orhanizacija I Dejton su kompromis a ne pobeda tog ciscenja...sve dok se na tu cinjenicu ne gleda posteno bit ce "igre" bez granica... .

koji ishog

pre 5 godina

Imaju gradjani BiH, kao i svi u regionu, vecih i vaznijih problema nego sto su pojedini datumi, nazivi,prebrojavanja koliko je cijih na koliko funkcija i sl. Nisam ni znao da RS i dalje ima predstavnistvo u Beogradu?!!! I pitanje za ovog Antica - o kom on ratnom ishodu govori? O tome da je Banja Luka bila pred padom, a Klinton je spasao, saljuci Holburka u misiju spasavanja Srba u okviru Dejtonskog sporazuma. I opet nam Ameri ne valjaju. Koliko smo nezahvalni, a i zaboravni

Italiano Vero

pre 5 godina

@ koji ishod

Republika Srpska ima predstavništvo u Beogradu na osnovu prava o specijalnim vezama,priznatim Dejtonskim sporazumom. To o Banja Luci je samo epizoda u ratu,isto kao što su i Sarajevo i Bihać bili pred padom.Čovek je lepo objasnio šta je ratni ishod,a to je Republika Srpska priznata Dejtonom i od strane potpisnica sporazuma. Sportski pozdrav!

samo kazem

pre 5 godina

Italiano Vero,

Niko ne dovodi u pitanje RS nego ponasanje i poruke iz RS koje jasno pokazuju da njihovi lideri smatraju RS srpskoim "ratnim plenom" a naziv im ide na ruku...

mali perica

pre 5 godina

(neko, 27. januar 2019 12:37)
Da, da, svakako. Bas ce njih dvojica (ili bilo koja druga dvojica politicara) cekati javni sastanak, da bi se kao nesto dogovorili. Takve stvari se rade znatno suptilnije, tajnim kanalima, a ne pred ocima javnosti. Vidi se da pratite politiku i politicka zbivanja ne duze od godinu dana. Cuj na sastanku pred vascelim auditorijumom da se dogovaraju ovakve kombinacije. Smesno.

gulag

pre 5 godina

Ako je Daytonskim Sporazumom dogovorena Republika Srpska onda ista mora postojati jer se bilo kakvom promjenom ruši taj sporazum. Isto tako se ruši sporazum i pokušajem otcijepljivanja RS.

Daglas

pre 5 godina

Ne mogu na Balkanu da postoje dve države jedne nacije. Istovremeno, ujedinjenje Srbije i RS u jednu državu, koja bi se duboko uvukla na zapad, u granicama koje deluje "nemoguće" i koje je teško braniti, nije realno. Srbi u Srbiji i Bosni postoje hiljadu godina i Drina je uvek bila granica. Što Nemanjići nisu prešli Drinu, zašto je u i Rimskoj imperiji postojala istočna i zapadna provincija sa Drinom kao granicom, zašto ni moderna država Srbija u 19. i 20. veku nije težila ujedinjenju s bosanskim Srbima... zato što su to dva različita entiteta, bez bitnih dodirnih tačaka. Religija je danas od malog značaja, crkve su prazne.

Miki

pre 5 godina

Ma dajte ljudi, ne lozite se na ove gluposti. Hoce samo da skrenu paznju sa glavnog problema, a to je ko je ubio Davida!!! Cilj im je da oslabe grupu i zavade ljude dve nacionalnosti koje ih je gle slucaja zbližio upravo slucaj Davida Dragicevica.
Otvorite oči, ne slusajte politicare!

Zekerijah

pre 5 godina

Ja kao Bosnjak postujem prava Srba ali sta je sa pravima Bosnjaka u entitetu RS? Godinama se uskracuju banalna prava poput upisa vlastitog jezika u dokumente? Zatim vjecne igre oko Srebrenice i nepriznavanja genocida koji je utvrdjen presudama medjunarodnih sudova. Porediti entitet sa bivsim ex-yu republikama je nemoguce, jer nijedna republika nije nastala genocidima i etnickim ciscenjem. RS je nastala kao rezultat rata a ne dogovora, zato je i ime diskriminatorno. Zasto se ne naziva entitet naroda Srba, Bosnjaka i Hrvata kako joj stoji u ustavu?

koji ishog

pre 5 godina

Imaju gradjani BiH, kao i svi u regionu, vecih i vaznijih problema nego sto su pojedini datumi, nazivi,prebrojavanja koliko je cijih na koliko funkcija i sl. Nisam ni znao da RS i dalje ima predstavnistvo u Beogradu?!!! I pitanje za ovog Antica - o kom on ratnom ishodu govori? O tome da je Banja Luka bila pred padom, a Klinton je spasao, saljuci Holburka u misiju spasavanja Srba u okviru Dejtonskog sporazuma. I opet nam Ameri ne valjaju. Koliko smo nezahvalni, a i zaboravni

Analiticar

pre 5 godina

Ratni ishod? Celolupno rukovodstvo politicko, vojno paravojno posudjeni za planirane masovne zlocine radi stvaranja etnickog srpskih prostora. Entitetska orhanizacija I Dejton su kompromis a ne pobeda tog ciscenja...sve dok se na tu cinjenicu ne gleda posteno bit ce "igre" bez granica... .

Пешчана вештица

pre 5 godina

Оног момента кад се бошњачки политичари помире са постојањем Р. Српске, држава БиХ имаће неку перспективу. Овако, четврт века је све на ивици, а то је можда и планирано. Штета...

samo kazem

pre 5 godina

Italiano Vero,

Niko ne dovodi u pitanje RS nego ponasanje i poruke iz RS koje jasno pokazuju da njihovi lideri smatraju RS srpskoim "ratnim plenom" a naziv im ide na ruku...

neko

pre 5 godina

Par dana prije pokretanje inicijative u vezi imena RS od strane SDA (Bakir Izetbegovic) bio je sastanak izmedju Bakira i Dodika sa kojeg su, sudeci po izjavama, izasli zadovoljni. A pokazace se i zasto, ocigledno je tad "dogovor" pao.
Proslo je par mjeseci od izbora a vlast na drzavnom nivou jos nije formirana. Ne mogu se dogovoriti oko plijena. Drzava tapka u mjestu zbog njihove nesposobnosti i gramzivosti. I onda stari oprobani recept... nacionalna retorika.
Prvo su "zakuvali" oko 09. Januara ali to nije dugo drzalo paznju naroda. Sad su pokrenuli krupniju stvar, ime Republike Srpske, mada i jedni i drugi znaju da od tog nema nista, jednostavno je zapisano u Dejtonu. Ali to je njihov dogovoren spin za skretanje paznje sa bitnih tema... ocajne ekonomije, korupcije, odlaska mladih itd.
Sledeca tema za "zaludjivanje" naroda ce biti dan drzavnosti BiH u martu. A do aprila ce se vjerovatno dogovoriti oko formiranja vlasti. A to sto je propalo sest mjeseci u neradu, to nikom nece biti bitno... Bitno je da se "brani" RS ili BiH, zavisi iz kojeg tabora se gleda. Tuga sta narod dopusta.

Italiano Vero

pre 5 godina

@ koji ishod

Republika Srpska ima predstavništvo u Beogradu na osnovu prava o specijalnim vezama,priznatim Dejtonskim sporazumom. To o Banja Luci je samo epizoda u ratu,isto kao što su i Sarajevo i Bihać bili pred padom.Čovek je lepo objasnio šta je ratni ishod,a to je Republika Srpska priznata Dejtonom i od strane potpisnica sporazuma. Sportski pozdrav!

mali perica

pre 5 godina

(neko, 27. januar 2019 12:37)
Da, da, svakako. Bas ce njih dvojica (ili bilo koja druga dvojica politicara) cekati javni sastanak, da bi se kao nesto dogovorili. Takve stvari se rade znatno suptilnije, tajnim kanalima, a ne pred ocima javnosti. Vidi se da pratite politiku i politicka zbivanja ne duze od godinu dana. Cuj na sastanku pred vascelim auditorijumom da se dogovaraju ovakve kombinacije. Smesno.

gulag

pre 5 godina

Ako je Daytonskim Sporazumom dogovorena Republika Srpska onda ista mora postojati jer se bilo kakvom promjenom ruši taj sporazum. Isto tako se ruši sporazum i pokušajem otcijepljivanja RS.