Subota, 12.01.2019.

14:20

Kosovo sprema dodatne sankcije Beogradu

Zamenik kosovskog ministra unutrašnjih poslova Izmi Zeka kaže su prištinske vlasti, spremile dodatne sankcije prema Beogradu.

Izvor: Tanjug

Kosovo sprema dodatne sankcije Beogradu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Samo da pojasnim mnogima koji nisu upuceni. Taj auto put od Nisa do Pristine je drzavi u interesu da izgradi jer niste svesni koliko albanskih gastarbajtera sto sa Kosova sto iz Albanije prolazi kroz Merdare tokom sezone, oni si izgradili ogromnu carinu i prelaz sa kosovske strane, a zasto je u interesu? Pa novac naravno jer tu su putarine i gorivo koje se papreno placa svuda u Srbiji, a i jos nesto, posto cesto putujem dole, preko leta niste svesni koliko turista ide preko Kosova za Albaniju na more pogotovo kamp prikolicama...

Ljevoša

pre 5 godina

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...
(ja, 12. januar 2019 19:41)

To su autobomili sa bivšim privremenim kosovskim tablicama KS koje su u Srbiji priznate i uz plaćenu taksu na graničnom prelazu, uvedene su od strane misije ujedinjenih nacija na Kosovu (UNMIK).Te su tablice odavno ukinute, samo se izdaju na lični zahtev ljudi koji hoće da idu u Srbiji, jer Srbija ne priznaje redovne kosovske tablice sa oznakama RKS.Sigurno zbog toga tkz. Prištinske institucije hoće da zabrane ulazak na Kosovu sa redovnim Srpskim tablicama i traže reprocitet dozvoljavanjem ulazka isključivo sa probnim kosovskim tablicama uz plaćenu taksu po danu vožnje na teritoriji Kosova

Peka

pre 5 godina

Za ove što predlažu radikalne kontramere - razmislite još jednom. Albanci sa Kosova i mogu bez da prolaze kroz Srbiju - mnogo teže, ali još i nekako..., ali Srbi iz enklava baš nikako, oni su nadrljali ako se situacija baš zaoštri. Lako je srbovati iz Beograda.

Biba

pre 5 godina

Svako ko se malo razume u psihologiju zna da je cilj svake provokacije i nasilja da isprovocira i izazove reakciju. Ignorisati samo, nikakve kontra mere.. Ja ne bih sazivao ni konferencije niti ih molio bilo sta. Ignor samo

Dacha

pre 5 godina

Botovi na odredjenim komentarima zbunjeni neznaju da li da stave plus ili minus po direktivi iz centrale. Ima da im pregori licna ako malo razmisljaju.

123

pre 5 godina

Pregovore voditi samo i iskljucivo na osnovu Rezolucije 1244, a zbog ovakvog ponasanja BRISELSKI sporazum proglasiti nistavnim. Kosovo i Metohiju, gledati onako kako i jeste, sastavnim delom Republike Srbije, a sve siptare koji nisu bili uvedeni u srbske matične knjige 1948g.proglasiti strancima i osobama NON GRATA u Srbiji. Crkveno zemljiste vratiti SPC, a prema privatnoj imovini se ponasati prema evropskim zakonima i traziti da sve sto je oteto MORA da se vrati vlasnicima, a ono sto je prodato ponistiti i proglasiti kao delo pod prinudom!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marsovac, 12. januar 2019 21:18)

Jel onda mrmot zavije cokoladu u foliju ili to dodje pre tih akcija? Dobro, a kako cemo sve to da izvedemo?

peka

pre 5 godina

To što Srbija neće uzvratiti na provokacije Prištine ne znači da je slaba već naprotiv pokazuje samo koliko je jaka. Pritšina pokazuje koliko je nemoćna.

objektivno

pre 5 godina

Sve je ovo dogovoreno, e sad ne znam ko je primoran sa naše strane da pregovara i potpisuje bilo šta. Najbolje je dase potpuno prekine bilo kakav kontakt dok se sve ovo ne ukine

dovla

pre 5 godina

Izgleda da ih Brnabickin rok od 90 dana nije uplasio. Ostro odreagovati ovaj put, mozda hitnom konferencijom za stampu ili cak telefonskim pozivom Putinu.

marsovac

pre 5 godina

Pregovore voditi samo i iskljucivo na osnovu Rezolucije 1244, a zbog ovakvog ponasanja BRISELSKI sporazum proglasiti nistavnim. Kosovo i Metohiju, gledati onako kako i jeste, sastavnim delom Republike Srbije, a sve siptare koji nisu bili uvedeni u srbske matične knjige 1948g.proglasiti strancima i osobama NON GRATA u Srbiji. Crkveno zemljiste vratiti SPC, a prema privatnoj imovini se ponasati prema evropskim zakonima i traziti da sve sto je oteto MORA da se vrati vlasnicima, a ono sto je prodato ponistiti i proglasiti kao delo pod prinudom!

roj bin

pre 5 godina

ma odlicno kontra mere za kosovo i metohiju sto se albanaca tice ostali bez sankcija ako idu u evropu taksa od sto i vise evra za automobil kamion petsto posto ili neka idu u evropu preko crne gore i hrvatske ili preko italije avioni koji potpadaju pod nasu kontrolu troduplo pa neka lete kuda hoce i kako hoce ali nikako pecat i potpis na tapiju da moze bez srbije davno bi oni bili drzava ovako nemoze bez srbije i moraju da sednu za sto i da kazu sta oni misle kako dalje ali potpis i pecat nece dobiti nikako ko to uradi smesta je ugasio

Six

pre 5 godina

Valjda ce se neko ovde vec jednom osvestiti i setiti da uradi isto, i zatvori granicu za sva vozila sa tablicama medjunarodno nepriznate drzave. Da vidimo kuda ce tako u Evropu?

istina

pre 5 godina

@ (istina, 12. januar 2019 15:26)

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...
(ja, 12. januar 2019 19:41)

Da, vidite nekoliko vozila sa KS tablicama ali NE i vozila sa RKS tablicama.

Na Kosovo se koriste tablice sa RKS (Republika KoSovo) oznakom i zastavom Kosova a koje Srbija ZABRANJUJE.

Više od 99% tablica su RKS a samo par njih sa oznakom KS.

Zadnji sporazum jeste da se stavljaju neke nalepnice na tu oznaku na obe strane tj. da se pokrje RKS i zastava Kosova a s druge strane Kosovo da pokrije oznake na tablicama po vozilima iz Srbije.

Taj sporazum nije primenjen.

ja

pre 5 godina

@ (istina, 12. januar 2019 15:26)

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...

Sakaluda

pre 5 godina

"Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta.

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET.

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.
(istina, 12. januar 2019 15:26)"


Druze, o cemu ti pricas?!

Ko bre ne priznaje tablice i ko mora da ih skida?!

Srbija je puna automobila i autobusa sa KS tablama!!! Svaki dan ih vidjam po Kraljevu, Krusevcu i na ibarskoj!!!

kosovar

pre 5 godina

Ja ne mogu u srbiju bez Proba tablica..a srbi moze na kosova sa srpske !!!
Znaci spremajte komsije po 5€ i sretni na proba RKS ( ko mi na one vase sa 4S

SSSS

pre 5 godina

Kako se nameštaju izgleda da će za EU će morati da putuju prečicama preko Makedonije, Bugarske, Rumunije, Mađarske ili pak preko Crne Gore i Hrvatske.

Tucker

pre 5 godina

Pretpostavljam da si prespavao i '90-te, i NATO kampanju, a ni da te istorija 19/20. veka ne zanima: taj deo države je ratom izgubljen, vojska i milicija ne smeju tamo, to što neki "1244" zovu "rezolucija" , umesto "kapitulacija", ili što menjaju Ustav da bi nakačili preambulu ne menja stanje stvari. A možda veruješ ono što (inače toksični) mediji serviraju, o tome kako je KiM još uvek srpsko? Pa, evo rezultata politike nojeva i/ili Kalimera (neuviđanje realnosti + kukumavka kako nas svet ne razume).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srboljub, 12. januar 2019 16:23)

SrboNEljube, nije "NATO kampanja" - nego gadjanje bolnica.
Pokusali su i kopneno pa su trazili kroz suze da im vratimo Portorikance.
Onda je pogazena 1244 rezolucija, stvorena je drzava koju priznaju samo kolonije i par aktivista iz NVO.

makar sta!

pre 5 godina

1.Napuštanje svih Kosovskih institucija na severu i vraćanje na stanje pre
Briselskog sporazuma;
Samo ovo .......
(Zajeb, 12. januar 2019 16:53)

Aha, mislis moze - "puj, pike, ne vazi"???

zar je bitno

pre 5 godina

Hmmm....da li je vreme da članovi Srpske liste (koju je podržala centralna republička vlast, ako je neko smetnuo s' uma)napuste Vladu AP KiM?

Ili će danas obećana borba protiv kriminala (Šta tu ima da se obećava? Država je, između ostaloga, uređenje društa u kojem ne podržava kriminal.....teoretski posmatrano...) da se iskoristi kao alibi/dokaz da su oni koji se okupljaju na ulicama, protiv aktuelne vlasti, ustvari finansirani od strane strasno ugroženih kriminalaca?

Posle malo više godina apsolutne vlasti....

Eh, izdrzati treba....

Sotir

pre 5 godina

Onda odgovor Srbije treba da bude isti. Zabrana ulaska u Srbiju svih vozila sa KS registracijom Kosova, stoga ja bih zabranio ulazak u Srbiju i svim koji imaju dokumenta Kosova, a veliki broj Albanaca sa Kosova radi u Srbiji.

gmo

pre 5 godina

Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta. 

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET. 

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.
(istina, 12. januar 2019 15:26)

Da li ih vrate kada udju na nasu teritoriju? Pitam, zato sto sam video nebrojeno kamiona sa kosovskim tablicama. U okolini Sapca?!

Американоид

pre 5 godina

- Задивљујуће је како стогодишњи план за драчки округ Американци сада остварују. Само опуштено и не пљујте по Америма.
Укуцајте у гуглету- Драчки округ и само ће вам се касти.

Dunster

pre 5 godina

(Spectator, 12. januar 2019 15:39)

Odgovor:
1. Zabrana kretanja sa ličnim dokumentima tzv Kosovo Republika;
2. Zabrana transporta robe za preduzeća na Kosovu;
3. Ne priznavanje špediterskih papira;
4. Napuštanje svih Kosovskih institucija na severu i vraćanje na stanje pre Briselskog sporazuma;
5. Vraćanje sudova u sistemu R Srbije koji su ukinuti pre godinu dana;
6. Zatvaranje ventila za vodosnabdevanje elektrana na jezeru Gazivode;
7. Isključenje Kosova iz jedinstvenog elektro-energetskog prstena;
8. Blokada optičke veze;
Uz napomenu da Kosovski "zeleni ksrton" prizna samo Srbija, Makedonija i Albanija. Sve ostale države ga ne priznaju.
Eto samo nekih mera da vam predstavim kolika je zavisnost tzv Kosova od Srbije.

Srboljub

pre 5 godina

Kako to jedan deo jedne države uvodi sankcije drugom delu te iste države?
(Razum, 12. januar 2019 15:51)
Pretpostavljam da si prespavao i '90-te, i NATO kampanju, a ni da te istorija 19/20. veka ne zanima: taj deo države je ratom izgubljen, vojska i milicija ne smeju tamo, to što neki "1244" zovu "rezolucija" , umesto "kapitulacija", ili što menjaju Ustav da bi nakačili preambulu ne menja stanje stvari. A možda veruješ ono što (inače toksični) mediji serviraju, o tome kako je KiM još uvek srpsko? Pa, evo rezultata politike nojeva i/ili Kalimera (neuviđanje realnosti + kukumavka kako nas svet ne razume).

C i n i k

pre 5 godina

To lumpovanje za Interpol ce debelo da kosta privredu Srbije kao i radnike u privredi.Naravno,ovi sto su lumpovali samo ce biti radosniji,raspevaniji i sa dubljim dzepovima...
Ali sve ok,kako vidim upravo za to i glasaju..

Darko

pre 5 godina

Pa naravno da će uvoditi sve više "mera" kada Srbija ne odgovara... Gde to ima da ti neko uvede sankcije, a ti ne uvedeš kontramere? Da, to ima samo u Srbiji. I treba da nas ponižavaju, zaslužili smo.. Umesto da im zavrnemo struju, onemogućimo tranzit mi čekamo da ovim merama proteraju sve srbe sa Kosova. Pa posle da pregovaramo o ukidanju mera...

Kapetan Kuka

pre 5 godina

Naša vlast, gde god može, trudi se da se ponaša po klišeu koji odobrava ili osmišljava EU ili SAD, svejedno. Kao uostalom i druge države na istoku Evrope, koje žele da udju u EU. Medjutim, postoje jedna bitna, suštinska razlika u modelu ponašanja, koji sprovodi Srbija i koji obrazac je 100% suprotan od modela ponašanja drugih EU kandidata, koji imaju isti problem. Srbija ima problem da je deo teritorije otcepljen, narod se pobunio, dobio stranu vojnu pomoć i Srbija više ne kontroliše tu teritoriju. Sličan (donekle) problem ima Ukrajina. Srbija i Ukrajina su na tzv. "evropskom putu" i ponašaju se suprotno, pri čemu i jedna i druga država za svoje ponašanje imaju 100% podršku Brisela!? Čudno. Ukrajina ima podršku da otcepljenu teritoriju bombarduje, napada, da im prekine struju, vodu, da svako malo uvodi neke sankcije itd. Ukrajina ima podršku da sa pobunjenicima ne pregovara, nego da teritoriju vrati vojnim putem, što baš ne ide nikako, ali podrška Brisela i SAD ne posustaje.
Sa druge strane, Srbija ima podršku da preda teritoriju, da se "razgraniči" (da preda teritoriju), da ne sme ni da pisne kad joj otcepljeni deo uvodi sankcje, da mora da pregovara sa pažljivo biranim najvećim zločincima među pobunjenicima, da ni u snu ne uvodi ni jednu jedinu kontarameru... Čudno, ili nije uopšte čudno, nego samo licemerno.

Mika

pre 5 godina

Najgore od svega što se kod nas akumulira ogromna količina nepravde. Koju će neko u budućnosti da iskoristi. E sad običan narod na Kosovu će ispaštati. A to je ono što ne valja. Neće niko ginuti za njih. Mogu Ameri da budu njihovi drugari ali kad bude stani-pani nema drugarstva.

nostradamco

pre 5 godina

I sve to po migu i dogovoru sa SAD i EU. A onda je sledeca mera hermeticko zatvaranje granice prema Srbiji uz pomoc KFORA, nasi ce da se bune , onda stize poziv iz Brisela i Vasingtona na konacan dogovor, Srbija pristaje ugovorom na stolicu Kosova u UN i kasnije u EU , SAD i EU nam ne traze priznanje Kosova , Kosovo kao protiv uslugu otvara granice, ukida takse i formira ZSO po Ustavu Kosova. Srbija dobija obecanje o ulasku u EU 2025-27 i brze otvaranje poglavlja, a Vucic,Taci,Tramp i Moregrini postaju kandidati i verovatno dobitnici Nobela za mir 2019

istina

pre 5 godina

Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta.

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET.

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.

Dusan

pre 5 godina

Cekajte da Vucic sazove savet za nacionalnu sprdnju pa da objavi kako su oni jaki, a mi slabi. Oni imaju saveznike koji su i nasi saveznici. Kod takvih saveznika neprijatelji nam nisu potrebni.

milan

pre 5 godina

Srbi su sto godina imali šansu, da reše pitanje kosova, i nisu rešili. Svi koji su pokušavali da reše proglašavani su ludacima i izdajnicima.Danas imamo Vučića koji pokušava da reši pitanje kosova, ali i ale i vrane srpske ga miniraju i već proglašavaju unapred izdajnikom, i stavljaju se na stranu albanaca, njihov cilj je srušiti Vučića po svaku cenu.Tito je bio u pravu sto posto kad je hapsio i slao na golu otok, da sam na mestu Vučića aktuelizovao bi goli otok trideset posto srba tamo bi našlo mesto, to su barabe , izdajnici, kočničari napretka.Generalno srpski narod razume samo jezik sile

Ironija ili tragedija

pre 5 godina

Smješno je da Srbija drži sve adute u rukama a tzv. Kosovo dobija utakmicu... Pa pobogu izolujte ih sa svih strana pa neka preko Jadrana i Rumunije idu u Europu?!!!

pogled iz svemira

pre 5 godina

(milan, 12. januar 2019 14:26)Kad sam napisao da ce nam se ona daciceva glupost sa sebastijanom vratiti debelo izgleda da je bumerang krenuo nazad a oni nek se sprdaju jos sa Sebastijanom Kosovom Francuskom Nemackom Engleskom i Kosovskim mentorom USA pa da vidis kad prodjemo ko zuti mravi.Ajde udari jos na Hrvate pa da nam i oni uvedu blokadu jer ako nije Kosovo na tapetu onda je Hrvatska a u pauzama obavezno BIH MNE MK

sitno

pre 5 godina

Pa problem u sankcijama je sto Kosovo nista ne radi, tj ne proizvodi nista i onda ti njima ne mozes da uvedes sankcije.

Tako da je ovo PARADOKS sto se time hvale, jer ispadaju "Baje" zasto sto su neradnici i nemaju nijedan proizvod koji je kljucan za nas.

U svakom slucaju, Srbija ne treba da zavisi od Kosova, to je smesno, i vlada na to ne treba da reaguje, samo treba da vidi da EU u ovoj situaciji pomaze Srbe na Kosovu, jer je EU najveci zagovornik ljudskih prava.

Zmaj

pre 5 godina

Alo ljidi niste dobro upoznati po briselskom sporazumu su registarske tablice Kosova trebale da se krecu slbodno srbijom normalno uz placanja odredzenog osiguranja srbiji. Medzutim srpska strana nikad nije ovo ispostovala te se na granici moraju uzeti probne tablice. E sad ova mera je samo reciprocitet Kosova.

Spectator

pre 5 godina

Kao neutralni promatrač postavljam si pitanje: koje su to kontra mjere? A stalo se o njima u komentarima piše/priča! Dajte, nabrojite bar par. Jedinu kontra mjeru koju sam pročitao, je da se uvede zabrana automobilima s kosovskim registracijama prolazak kroz Srbiju. Koliko mi je poznato veliki dio Kosovara i danas ide preko Crne Gore i Hrvatske na zapad. Šta je još u katalogu kontra mjera?

Dunster

pre 5 godina

Ovi u Prištini su u kolektivnoj šizofreniji. Ali to je posledica dvostrukih standarda "zapada" prema albancima poslednjih 30 godina. Vlada Republike Kosovo - kako to smešno zvuči.

Erke

pre 5 godina

Pozdrav za Kosovo! Istrajte sto duze, jer sa nacionalistima u Beogradu nema srece. Sto dalje od Beogradske vlasti, za vas bolje!

Na agresivnu politiku Beograda treba odgovoriti istom merom! Lekcija iz 90-ih = ko se suprostavi Beogradskoj hegemoniji, dobije.

room 1408

pre 5 godina

Idemo...Samo jako i do kraja...”Bili” je na vašoj strani.Iskoristite sve ono sto su naši nesposobni političari radili zadnje 2 decenije..Samo jako!!!!

A mi njima nista?

pre 5 godina

To ce me pogoditi kao topljenje lanskog snega ali ako ovaj nas pocne pricati makar jos jednom o gradnji auto-puta do Pristine... Ima da pocnem glasati za svakog ko je protiv njega!

dr evil

pre 5 godina

mislim da je vreme za kontramere u vidu ekoloskih taksi za vozila sa KS tablicama, a kao krajnja opcija prekid bilo kalvih pregovora na neodredjeno, proglasenje okupacije i cekanje povoljne situacije za vojni povratak u pokrajinu makar isti nikada ne dosao.

Banovo Brdo

pre 5 godina

Smešno, nemaju kosovski nacionalisti više šta da uvedu od sankcija.
Kao neozbiljne štetočine ispucali su sve u prvom pucnju a realno je Srbiji čitav spektar mogućnosti da ih spusti na zemlju.
Polako...

Огњен

pre 5 godina

Крајње је време да наша власт уведе неку врсту санкција или блокаде према политичарима и привременим институцијама из покрајине КиМ, уколико ЕУ у року од месец дана нешто не предузме. Ваљда имамо економске и друге силне стручњаке који могу да смисле санкције које може да предузме Србија а да не погађају наш народ на КиМ.

EmocijaBez

pre 5 godina

Sto se vise popusta na sve ove mere, to je jasnije da su nadi duboko zagrezli u svim mahinacijama veznim za Kosovo i pranje pare, pa i surovanje sa mafijom na Kosovu. Da smo neka drzava, odavno bi bilo kontramera...ovako, samo smo krpa za brisanje poda.

milan

pre 5 godina

Srbi su sto godina imali šansu, da reše pitanje kosova, i nisu rešili. Svi koji su pokušavali da reše proglašavani su ludacima i izdajnicima.Danas imamo Vučića koji pokušava da reši pitanje kosova, ali i ale i vrane srpske ga miniraju i već proglašavaju unapred izdajnikom, i stavljaju se na stranu albanaca, njihov cilj je srušiti Vučića po svaku cenu.Tito je bio u pravu sto posto kad je hapsio i slao na golu otok, da sam na mestu Vučića aktuelizovao bi goli otok trideset posto srba tamo bi našlo mesto, to su barabe , izdajnici, kočničari napretka.Generalno srpski narod razume samo jezik sile

peka

pre 5 godina

To što Srbija neće uzvratiti na provokacije Prištine ne znači da je slaba već naprotiv pokazuje samo koliko je jaka. Pritšina pokazuje koliko je nemoćna.

istina

pre 5 godina

Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta.

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET.

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.

sitno

pre 5 godina

Pa problem u sankcijama je sto Kosovo nista ne radi, tj ne proizvodi nista i onda ti njima ne mozes da uvedes sankcije.

Tako da je ovo PARADOKS sto se time hvale, jer ispadaju "Baje" zasto sto su neradnici i nemaju nijedan proizvod koji je kljucan za nas.

U svakom slucaju, Srbija ne treba da zavisi od Kosova, to je smesno, i vlada na to ne treba da reaguje, samo treba da vidi da EU u ovoj situaciji pomaze Srbe na Kosovu, jer je EU najveci zagovornik ljudskih prava.

A mi njima nista?

pre 5 godina

To ce me pogoditi kao topljenje lanskog snega ali ako ovaj nas pocne pricati makar jos jednom o gradnji auto-puta do Pristine... Ima da pocnem glasati za svakog ko je protiv njega!

marsovac

pre 5 godina

Pregovore voditi samo i iskljucivo na osnovu Rezolucije 1244, a zbog ovakvog ponasanja BRISELSKI sporazum proglasiti nistavnim. Kosovo i Metohiju, gledati onako kako i jeste, sastavnim delom Republike Srbije, a sve siptare koji nisu bili uvedeni u srbske matične knjige 1948g.proglasiti strancima i osobama NON GRATA u Srbiji. Crkveno zemljiste vratiti SPC, a prema privatnoj imovini se ponasati prema evropskim zakonima i traziti da sve sto je oteto MORA da se vrati vlasnicima, a ono sto je prodato ponistiti i proglasiti kao delo pod prinudom!

Огњен

pre 5 godina

Крајње је време да наша власт уведе неку врсту санкција или блокаде према политичарима и привременим институцијама из покрајине КиМ, уколико ЕУ у року од месец дана нешто не предузме. Ваљда имамо економске и друге силне стручњаке који могу да смисле санкције које може да предузме Србија а да не погађају наш народ на КиМ.

Dunster

pre 5 godina

(Spectator, 12. januar 2019 15:39)

Odgovor:
1. Zabrana kretanja sa ličnim dokumentima tzv Kosovo Republika;
2. Zabrana transporta robe za preduzeća na Kosovu;
3. Ne priznavanje špediterskih papira;
4. Napuštanje svih Kosovskih institucija na severu i vraćanje na stanje pre Briselskog sporazuma;
5. Vraćanje sudova u sistemu R Srbije koji su ukinuti pre godinu dana;
6. Zatvaranje ventila za vodosnabdevanje elektrana na jezeru Gazivode;
7. Isključenje Kosova iz jedinstvenog elektro-energetskog prstena;
8. Blokada optičke veze;
Uz napomenu da Kosovski "zeleni ksrton" prizna samo Srbija, Makedonija i Albanija. Sve ostale države ga ne priznaju.
Eto samo nekih mera da vam predstavim kolika je zavisnost tzv Kosova od Srbije.

Banovo Brdo

pre 5 godina

Smešno, nemaju kosovski nacionalisti više šta da uvedu od sankcija.
Kao neozbiljne štetočine ispucali su sve u prvom pucnju a realno je Srbiji čitav spektar mogućnosti da ih spusti na zemlju.
Polako...

makar sta!

pre 5 godina

1.Napuštanje svih Kosovskih institucija na severu i vraćanje na stanje pre
Briselskog sporazuma;
Samo ovo .......
(Zajeb, 12. januar 2019 16:53)

Aha, mislis moze - "puj, pike, ne vazi"???

Dunster

pre 5 godina

Ovi u Prištini su u kolektivnoj šizofreniji. Ali to je posledica dvostrukih standarda "zapada" prema albancima poslednjih 30 godina. Vlada Republike Kosovo - kako to smešno zvuči.

Tucker

pre 5 godina

Pretpostavljam da si prespavao i '90-te, i NATO kampanju, a ni da te istorija 19/20. veka ne zanima: taj deo države je ratom izgubljen, vojska i milicija ne smeju tamo, to što neki "1244" zovu "rezolucija" , umesto "kapitulacija", ili što menjaju Ustav da bi nakačili preambulu ne menja stanje stvari. A možda veruješ ono što (inače toksični) mediji serviraju, o tome kako je KiM još uvek srpsko? Pa, evo rezultata politike nojeva i/ili Kalimera (neuviđanje realnosti + kukumavka kako nas svet ne razume).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srboljub, 12. januar 2019 16:23)

SrboNEljube, nije "NATO kampanja" - nego gadjanje bolnica.
Pokusali su i kopneno pa su trazili kroz suze da im vratimo Portorikance.
Onda je pogazena 1244 rezolucija, stvorena je drzava koju priznaju samo kolonije i par aktivista iz NVO.

Mika

pre 5 godina

Najgore od svega što se kod nas akumulira ogromna količina nepravde. Koju će neko u budućnosti da iskoristi. E sad običan narod na Kosovu će ispaštati. A to je ono što ne valja. Neće niko ginuti za njih. Mogu Ameri da budu njihovi drugari ali kad bude stani-pani nema drugarstva.

Biba

pre 5 godina

Svako ko se malo razume u psihologiju zna da je cilj svake provokacije i nasilja da isprovocira i izazove reakciju. Ignorisati samo, nikakve kontra mere.. Ja ne bih sazivao ni konferencije niti ih molio bilo sta. Ignor samo

Six

pre 5 godina

Valjda ce se neko ovde vec jednom osvestiti i setiti da uradi isto, i zatvori granicu za sva vozila sa tablicama medjunarodno nepriznate drzave. Da vidimo kuda ce tako u Evropu?

Ironija ili tragedija

pre 5 godina

Smješno je da Srbija drži sve adute u rukama a tzv. Kosovo dobija utakmicu... Pa pobogu izolujte ih sa svih strana pa neka preko Jadrana i Rumunije idu u Europu?!!!

EmocijaBez

pre 5 godina

Sto se vise popusta na sve ove mere, to je jasnije da su nadi duboko zagrezli u svim mahinacijama veznim za Kosovo i pranje pare, pa i surovanje sa mafijom na Kosovu. Da smo neka drzava, odavno bi bilo kontramera...ovako, samo smo krpa za brisanje poda.

Dacha

pre 5 godina

Botovi na odredjenim komentarima zbunjeni neznaju da li da stave plus ili minus po direktivi iz centrale. Ima da im pregori licna ako malo razmisljaju.

C i n i k

pre 5 godina

To lumpovanje za Interpol ce debelo da kosta privredu Srbije kao i radnike u privredi.Naravno,ovi sto su lumpovali samo ce biti radosniji,raspevaniji i sa dubljim dzepovima...
Ali sve ok,kako vidim upravo za to i glasaju..

pogled iz svemira

pre 5 godina

(milan, 12. januar 2019 14:26)Kad sam napisao da ce nam se ona daciceva glupost sa sebastijanom vratiti debelo izgleda da je bumerang krenuo nazad a oni nek se sprdaju jos sa Sebastijanom Kosovom Francuskom Nemackom Engleskom i Kosovskim mentorom USA pa da vidis kad prodjemo ko zuti mravi.Ajde udari jos na Hrvate pa da nam i oni uvedu blokadu jer ako nije Kosovo na tapetu onda je Hrvatska a u pauzama obavezno BIH MNE MK

room 1408

pre 5 godina

Idemo...Samo jako i do kraja...”Bili” je na vašoj strani.Iskoristite sve ono sto su naši nesposobni političari radili zadnje 2 decenije..Samo jako!!!!

Zmaj

pre 5 godina

Alo ljidi niste dobro upoznati po briselskom sporazumu su registarske tablice Kosova trebale da se krecu slbodno srbijom normalno uz placanja odredzenog osiguranja srbiji. Medzutim srpska strana nikad nije ovo ispostovala te se na granici moraju uzeti probne tablice. E sad ova mera je samo reciprocitet Kosova.

Dusan

pre 5 godina

Cekajte da Vucic sazove savet za nacionalnu sprdnju pa da objavi kako su oni jaki, a mi slabi. Oni imaju saveznike koji su i nasi saveznici. Kod takvih saveznika neprijatelji nam nisu potrebni.

Srboljub

pre 5 godina

Kako to jedan deo jedne države uvodi sankcije drugom delu te iste države?
(Razum, 12. januar 2019 15:51)
Pretpostavljam da si prespavao i '90-te, i NATO kampanju, a ni da te istorija 19/20. veka ne zanima: taj deo države je ratom izgubljen, vojska i milicija ne smeju tamo, to što neki "1244" zovu "rezolucija" , umesto "kapitulacija", ili što menjaju Ustav da bi nakačili preambulu ne menja stanje stvari. A možda veruješ ono što (inače toksični) mediji serviraju, o tome kako je KiM još uvek srpsko? Pa, evo rezultata politike nojeva i/ili Kalimera (neuviđanje realnosti + kukumavka kako nas svet ne razume).

Kapetan Kuka

pre 5 godina

Naša vlast, gde god može, trudi se da se ponaša po klišeu koji odobrava ili osmišljava EU ili SAD, svejedno. Kao uostalom i druge države na istoku Evrope, koje žele da udju u EU. Medjutim, postoje jedna bitna, suštinska razlika u modelu ponašanja, koji sprovodi Srbija i koji obrazac je 100% suprotan od modela ponašanja drugih EU kandidata, koji imaju isti problem. Srbija ima problem da je deo teritorije otcepljen, narod se pobunio, dobio stranu vojnu pomoć i Srbija više ne kontroliše tu teritoriju. Sličan (donekle) problem ima Ukrajina. Srbija i Ukrajina su na tzv. "evropskom putu" i ponašaju se suprotno, pri čemu i jedna i druga država za svoje ponašanje imaju 100% podršku Brisela!? Čudno. Ukrajina ima podršku da otcepljenu teritoriju bombarduje, napada, da im prekine struju, vodu, da svako malo uvodi neke sankcije itd. Ukrajina ima podršku da sa pobunjenicima ne pregovara, nego da teritoriju vrati vojnim putem, što baš ne ide nikako, ali podrška Brisela i SAD ne posustaje.
Sa druge strane, Srbija ima podršku da preda teritoriju, da se "razgraniči" (da preda teritoriju), da ne sme ni da pisne kad joj otcepljeni deo uvodi sankcje, da mora da pregovara sa pažljivo biranim najvećim zločincima među pobunjenicima, da ni u snu ne uvodi ni jednu jedinu kontarameru... Čudno, ili nije uopšte čudno, nego samo licemerno.

dovla

pre 5 godina

Izgleda da ih Brnabickin rok od 90 dana nije uplasio. Ostro odreagovati ovaj put, mozda hitnom konferencijom za stampu ili cak telefonskim pozivom Putinu.

Erke

pre 5 godina

Pozdrav za Kosovo! Istrajte sto duze, jer sa nacionalistima u Beogradu nema srece. Sto dalje od Beogradske vlasti, za vas bolje!

Na agresivnu politiku Beograda treba odgovoriti istom merom! Lekcija iz 90-ih = ko se suprostavi Beogradskoj hegemoniji, dobije.

Spectator

pre 5 godina

Kao neutralni promatrač postavljam si pitanje: koje su to kontra mjere? A stalo se o njima u komentarima piše/priča! Dajte, nabrojite bar par. Jedinu kontra mjeru koju sam pročitao, je da se uvede zabrana automobilima s kosovskim registracijama prolazak kroz Srbiju. Koliko mi je poznato veliki dio Kosovara i danas ide preko Crne Gore i Hrvatske na zapad. Šta je još u katalogu kontra mjera?

nostradamco

pre 5 godina

I sve to po migu i dogovoru sa SAD i EU. A onda je sledeca mera hermeticko zatvaranje granice prema Srbiji uz pomoc KFORA, nasi ce da se bune , onda stize poziv iz Brisela i Vasingtona na konacan dogovor, Srbija pristaje ugovorom na stolicu Kosova u UN i kasnije u EU , SAD i EU nam ne traze priznanje Kosova , Kosovo kao protiv uslugu otvara granice, ukida takse i formira ZSO po Ustavu Kosova. Srbija dobija obecanje o ulasku u EU 2025-27 i brze otvaranje poglavlja, a Vucic,Taci,Tramp i Moregrini postaju kandidati i verovatno dobitnici Nobela za mir 2019

Darko

pre 5 godina

Pa naravno da će uvoditi sve više "mera" kada Srbija ne odgovara... Gde to ima da ti neko uvede sankcije, a ti ne uvedeš kontramere? Da, to ima samo u Srbiji. I treba da nas ponižavaju, zaslužili smo.. Umesto da im zavrnemo struju, onemogućimo tranzit mi čekamo da ovim merama proteraju sve srbe sa Kosova. Pa posle da pregovaramo o ukidanju mera...

Sakaluda

pre 5 godina

"Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta.

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET.

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.
(istina, 12. januar 2019 15:26)"


Druze, o cemu ti pricas?!

Ko bre ne priznaje tablice i ko mora da ih skida?!

Srbija je puna automobila i autobusa sa KS tablama!!! Svaki dan ih vidjam po Kraljevu, Krusevcu i na ibarskoj!!!

kosovar

pre 5 godina

Ja ne mogu u srbiju bez Proba tablica..a srbi moze na kosova sa srpske !!!
Znaci spremajte komsije po 5€ i sretni na proba RKS ( ko mi na one vase sa 4S

dr evil

pre 5 godina

mislim da je vreme za kontramere u vidu ekoloskih taksi za vozila sa KS tablicama, a kao krajnja opcija prekid bilo kalvih pregovora na neodredjeno, proglasenje okupacije i cekanje povoljne situacije za vojni povratak u pokrajinu makar isti nikada ne dosao.

Peka

pre 5 godina

Za ove što predlažu radikalne kontramere - razmislite još jednom. Albanci sa Kosova i mogu bez da prolaze kroz Srbiju - mnogo teže, ali još i nekako..., ali Srbi iz enklava baš nikako, oni su nadrljali ako se situacija baš zaoštri. Lako je srbovati iz Beograda.

123

pre 5 godina

Pregovore voditi samo i iskljucivo na osnovu Rezolucije 1244, a zbog ovakvog ponasanja BRISELSKI sporazum proglasiti nistavnim. Kosovo i Metohiju, gledati onako kako i jeste, sastavnim delom Republike Srbije, a sve siptare koji nisu bili uvedeni u srbske matične knjige 1948g.proglasiti strancima i osobama NON GRATA u Srbiji. Crkveno zemljiste vratiti SPC, a prema privatnoj imovini se ponasati prema evropskim zakonima i traziti da sve sto je oteto MORA da se vrati vlasnicima, a ono sto je prodato ponistiti i proglasiti kao delo pod prinudom!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marsovac, 12. januar 2019 21:18)

Jel onda mrmot zavije cokoladu u foliju ili to dodje pre tih akcija? Dobro, a kako cemo sve to da izvedemo?

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Samo da pojasnim mnogima koji nisu upuceni. Taj auto put od Nisa do Pristine je drzavi u interesu da izgradi jer niste svesni koliko albanskih gastarbajtera sto sa Kosova sto iz Albanije prolazi kroz Merdare tokom sezone, oni si izgradili ogromnu carinu i prelaz sa kosovske strane, a zasto je u interesu? Pa novac naravno jer tu su putarine i gorivo koje se papreno placa svuda u Srbiji, a i jos nesto, posto cesto putujem dole, preko leta niste svesni koliko turista ide preko Kosova za Albaniju na more pogotovo kamp prikolicama...

Sotir

pre 5 godina

Onda odgovor Srbije treba da bude isti. Zabrana ulaska u Srbiju svih vozila sa KS registracijom Kosova, stoga ja bih zabranio ulazak u Srbiju i svim koji imaju dokumenta Kosova, a veliki broj Albanaca sa Kosova radi u Srbiji.

ja

pre 5 godina

@ (istina, 12. januar 2019 15:26)

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...

SSSS

pre 5 godina

Kako se nameštaju izgleda da će za EU će morati da putuju prečicama preko Makedonije, Bugarske, Rumunije, Mađarske ili pak preko Crne Gore i Hrvatske.

roj bin

pre 5 godina

ma odlicno kontra mere za kosovo i metohiju sto se albanaca tice ostali bez sankcija ako idu u evropu taksa od sto i vise evra za automobil kamion petsto posto ili neka idu u evropu preko crne gore i hrvatske ili preko italije avioni koji potpadaju pod nasu kontrolu troduplo pa neka lete kuda hoce i kako hoce ali nikako pecat i potpis na tapiju da moze bez srbije davno bi oni bili drzava ovako nemoze bez srbije i moraju da sednu za sto i da kazu sta oni misle kako dalje ali potpis i pecat nece dobiti nikako ko to uradi smesta je ugasio

gmo

pre 5 godina

Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta. 

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET. 

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.
(istina, 12. januar 2019 15:26)

Da li ih vrate kada udju na nasu teritoriju? Pitam, zato sto sam video nebrojeno kamiona sa kosovskim tablicama. U okolini Sapca?!

Американоид

pre 5 godina

- Задивљујуће је како стогодишњи план за драчки округ Американци сада остварују. Само опуштено и не пљујте по Америма.
Укуцајте у гуглету- Драчки округ и само ће вам се касти.

zar je bitno

pre 5 godina

Hmmm....da li je vreme da članovi Srpske liste (koju je podržala centralna republička vlast, ako je neko smetnuo s' uma)napuste Vladu AP KiM?

Ili će danas obećana borba protiv kriminala (Šta tu ima da se obećava? Država je, između ostaloga, uređenje društa u kojem ne podržava kriminal.....teoretski posmatrano...) da se iskoristi kao alibi/dokaz da su oni koji se okupljaju na ulicama, protiv aktuelne vlasti, ustvari finansirani od strane strasno ugroženih kriminalaca?

Posle malo više godina apsolutne vlasti....

Eh, izdrzati treba....

istina

pre 5 godina

@ (istina, 12. januar 2019 15:26)

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...
(ja, 12. januar 2019 19:41)

Da, vidite nekoliko vozila sa KS tablicama ali NE i vozila sa RKS tablicama.

Na Kosovo se koriste tablice sa RKS (Republika KoSovo) oznakom i zastavom Kosova a koje Srbija ZABRANJUJE.

Više od 99% tablica su RKS a samo par njih sa oznakom KS.

Zadnji sporazum jeste da se stavljaju neke nalepnice na tu oznaku na obe strane tj. da se pokrje RKS i zastava Kosova a s druge strane Kosovo da pokrije oznake na tablicama po vozilima iz Srbije.

Taj sporazum nije primenjen.

objektivno

pre 5 godina

Sve je ovo dogovoreno, e sad ne znam ko je primoran sa naše strane da pregovara i potpisuje bilo šta. Najbolje je dase potpuno prekine bilo kakav kontakt dok se sve ovo ne ukine

Ljevoša

pre 5 godina

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...
(ja, 12. januar 2019 19:41)

To su autobomili sa bivšim privremenim kosovskim tablicama KS koje su u Srbiji priznate i uz plaćenu taksu na graničnom prelazu, uvedene su od strane misije ujedinjenih nacija na Kosovu (UNMIK).Te su tablice odavno ukinute, samo se izdaju na lični zahtev ljudi koji hoće da idu u Srbiji, jer Srbija ne priznaje redovne kosovske tablice sa oznakama RKS.Sigurno zbog toga tkz. Prištinske institucije hoće da zabrane ulazak na Kosovu sa redovnim Srpskim tablicama i traže reprocitet dozvoljavanjem ulazka isključivo sa probnim kosovskim tablicama uz plaćenu taksu po danu vožnje na teritoriji Kosova

A mi njima nista?

pre 5 godina

To ce me pogoditi kao topljenje lanskog snega ali ako ovaj nas pocne pricati makar jos jednom o gradnji auto-puta do Pristine... Ima da pocnem glasati za svakog ko je protiv njega!

pogled iz svemira

pre 5 godina

(milan, 12. januar 2019 14:26)Kad sam napisao da ce nam se ona daciceva glupost sa sebastijanom vratiti debelo izgleda da je bumerang krenuo nazad a oni nek se sprdaju jos sa Sebastijanom Kosovom Francuskom Nemackom Engleskom i Kosovskim mentorom USA pa da vidis kad prodjemo ko zuti mravi.Ajde udari jos na Hrvate pa da nam i oni uvedu blokadu jer ako nije Kosovo na tapetu onda je Hrvatska a u pauzama obavezno BIH MNE MK

C i n i k

pre 5 godina

To lumpovanje za Interpol ce debelo da kosta privredu Srbije kao i radnike u privredi.Naravno,ovi sto su lumpovali samo ce biti radosniji,raspevaniji i sa dubljim dzepovima...
Ali sve ok,kako vidim upravo za to i glasaju..

Dusan

pre 5 godina

Cekajte da Vucic sazove savet za nacionalnu sprdnju pa da objavi kako su oni jaki, a mi slabi. Oni imaju saveznike koji su i nasi saveznici. Kod takvih saveznika neprijatelji nam nisu potrebni.

Darko

pre 5 godina

Pa naravno da će uvoditi sve više "mera" kada Srbija ne odgovara... Gde to ima da ti neko uvede sankcije, a ti ne uvedeš kontramere? Da, to ima samo u Srbiji. I treba da nas ponižavaju, zaslužili smo.. Umesto da im zavrnemo struju, onemogućimo tranzit mi čekamo da ovim merama proteraju sve srbe sa Kosova. Pa posle da pregovaramo o ukidanju mera...

Ironija ili tragedija

pre 5 godina

Smješno je da Srbija drži sve adute u rukama a tzv. Kosovo dobija utakmicu... Pa pobogu izolujte ih sa svih strana pa neka preko Jadrana i Rumunije idu u Europu?!!!

nostradamco

pre 5 godina

I sve to po migu i dogovoru sa SAD i EU. A onda je sledeca mera hermeticko zatvaranje granice prema Srbiji uz pomoc KFORA, nasi ce da se bune , onda stize poziv iz Brisela i Vasingtona na konacan dogovor, Srbija pristaje ugovorom na stolicu Kosova u UN i kasnije u EU , SAD i EU nam ne traze priznanje Kosova , Kosovo kao protiv uslugu otvara granice, ukida takse i formira ZSO po Ustavu Kosova. Srbija dobija obecanje o ulasku u EU 2025-27 i brze otvaranje poglavlja, a Vucic,Taci,Tramp i Moregrini postaju kandidati i verovatno dobitnici Nobela za mir 2019

dovla

pre 5 godina

Izgleda da ih Brnabickin rok od 90 dana nije uplasio. Ostro odreagovati ovaj put, mozda hitnom konferencijom za stampu ili cak telefonskim pozivom Putinu.

milan

pre 5 godina

Srbi su sto godina imali šansu, da reše pitanje kosova, i nisu rešili. Svi koji su pokušavali da reše proglašavani su ludacima i izdajnicima.Danas imamo Vučića koji pokušava da reši pitanje kosova, ali i ale i vrane srpske ga miniraju i već proglašavaju unapred izdajnikom, i stavljaju se na stranu albanaca, njihov cilj je srušiti Vučića po svaku cenu.Tito je bio u pravu sto posto kad je hapsio i slao na golu otok, da sam na mestu Vučića aktuelizovao bi goli otok trideset posto srba tamo bi našlo mesto, to su barabe , izdajnici, kočničari napretka.Generalno srpski narod razume samo jezik sile

Srboljub

pre 5 godina

Kako to jedan deo jedne države uvodi sankcije drugom delu te iste države?
(Razum, 12. januar 2019 15:51)
Pretpostavljam da si prespavao i '90-te, i NATO kampanju, a ni da te istorija 19/20. veka ne zanima: taj deo države je ratom izgubljen, vojska i milicija ne smeju tamo, to što neki "1244" zovu "rezolucija" , umesto "kapitulacija", ili što menjaju Ustav da bi nakačili preambulu ne menja stanje stvari. A možda veruješ ono što (inače toksični) mediji serviraju, o tome kako je KiM još uvek srpsko? Pa, evo rezultata politike nojeva i/ili Kalimera (neuviđanje realnosti + kukumavka kako nas svet ne razume).

room 1408

pre 5 godina

Idemo...Samo jako i do kraja...”Bili” je na vašoj strani.Iskoristite sve ono sto su naši nesposobni političari radili zadnje 2 decenije..Samo jako!!!!

Dacha

pre 5 godina

Botovi na odredjenim komentarima zbunjeni neznaju da li da stave plus ili minus po direktivi iz centrale. Ima da im pregori licna ako malo razmisljaju.

EmocijaBez

pre 5 godina

Sto se vise popusta na sve ove mere, to je jasnije da su nadi duboko zagrezli u svim mahinacijama veznim za Kosovo i pranje pare, pa i surovanje sa mafijom na Kosovu. Da smo neka drzava, odavno bi bilo kontramera...ovako, samo smo krpa za brisanje poda.

Erke

pre 5 godina

Pozdrav za Kosovo! Istrajte sto duze, jer sa nacionalistima u Beogradu nema srece. Sto dalje od Beogradske vlasti, za vas bolje!

Na agresivnu politiku Beograda treba odgovoriti istom merom! Lekcija iz 90-ih = ko se suprostavi Beogradskoj hegemoniji, dobije.

Dunster

pre 5 godina

(Spectator, 12. januar 2019 15:39)

Odgovor:
1. Zabrana kretanja sa ličnim dokumentima tzv Kosovo Republika;
2. Zabrana transporta robe za preduzeća na Kosovu;
3. Ne priznavanje špediterskih papira;
4. Napuštanje svih Kosovskih institucija na severu i vraćanje na stanje pre Briselskog sporazuma;
5. Vraćanje sudova u sistemu R Srbije koji su ukinuti pre godinu dana;
6. Zatvaranje ventila za vodosnabdevanje elektrana na jezeru Gazivode;
7. Isključenje Kosova iz jedinstvenog elektro-energetskog prstena;
8. Blokada optičke veze;
Uz napomenu da Kosovski "zeleni ksrton" prizna samo Srbija, Makedonija i Albanija. Sve ostale države ga ne priznaju.
Eto samo nekih mera da vam predstavim kolika je zavisnost tzv Kosova od Srbije.

Zmaj

pre 5 godina

Alo ljidi niste dobro upoznati po briselskom sporazumu su registarske tablice Kosova trebale da se krecu slbodno srbijom normalno uz placanja odredzenog osiguranja srbiji. Medzutim srpska strana nikad nije ovo ispostovala te se na granici moraju uzeti probne tablice. E sad ova mera je samo reciprocitet Kosova.

zar je bitno

pre 5 godina

Hmmm....da li je vreme da članovi Srpske liste (koju je podržala centralna republička vlast, ako je neko smetnuo s' uma)napuste Vladu AP KiM?

Ili će danas obećana borba protiv kriminala (Šta tu ima da se obećava? Država je, između ostaloga, uređenje društa u kojem ne podržava kriminal.....teoretski posmatrano...) da se iskoristi kao alibi/dokaz da su oni koji se okupljaju na ulicama, protiv aktuelne vlasti, ustvari finansirani od strane strasno ugroženih kriminalaca?

Posle malo više godina apsolutne vlasti....

Eh, izdrzati treba....

123

pre 5 godina

Pregovore voditi samo i iskljucivo na osnovu Rezolucije 1244, a zbog ovakvog ponasanja BRISELSKI sporazum proglasiti nistavnim. Kosovo i Metohiju, gledati onako kako i jeste, sastavnim delom Republike Srbije, a sve siptare koji nisu bili uvedeni u srbske matične knjige 1948g.proglasiti strancima i osobama NON GRATA u Srbiji. Crkveno zemljiste vratiti SPC, a prema privatnoj imovini se ponasati prema evropskim zakonima i traziti da sve sto je oteto MORA da se vrati vlasnicima, a ono sto je prodato ponistiti i proglasiti kao delo pod prinudom!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marsovac, 12. januar 2019 21:18)

Jel onda mrmot zavije cokoladu u foliju ili to dodje pre tih akcija? Dobro, a kako cemo sve to da izvedemo?

Американоид

pre 5 godina

- Задивљујуће је како стогодишњи план за драчки округ Американци сада остварују. Само опуштено и не пљујте по Америма.
Укуцајте у гуглету- Драчки округ и само ће вам се касти.

kosovar

pre 5 godina

Ja ne mogu u srbiju bez Proba tablica..a srbi moze na kosova sa srpske !!!
Znaci spremajte komsije po 5€ i sretni na proba RKS ( ko mi na one vase sa 4S

peka

pre 5 godina

To što Srbija neće uzvratiti na provokacije Prištine ne znači da je slaba već naprotiv pokazuje samo koliko je jaka. Pritšina pokazuje koliko je nemoćna.

Banovo Brdo

pre 5 godina

Smešno, nemaju kosovski nacionalisti više šta da uvedu od sankcija.
Kao neozbiljne štetočine ispucali su sve u prvom pucnju a realno je Srbiji čitav spektar mogućnosti da ih spusti na zemlju.
Polako...

objektivno

pre 5 godina

Sve je ovo dogovoreno, e sad ne znam ko je primoran sa naše strane da pregovara i potpisuje bilo šta. Najbolje je dase potpuno prekine bilo kakav kontakt dok se sve ovo ne ukine

Spectator

pre 5 godina

Kao neutralni promatrač postavljam si pitanje: koje su to kontra mjere? A stalo se o njima u komentarima piše/priča! Dajte, nabrojite bar par. Jedinu kontra mjeru koju sam pročitao, je da se uvede zabrana automobilima s kosovskim registracijama prolazak kroz Srbiju. Koliko mi je poznato veliki dio Kosovara i danas ide preko Crne Gore i Hrvatske na zapad. Šta je još u katalogu kontra mjera?

istina

pre 5 godina

Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta.

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET.

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.

Tucker

pre 5 godina

Pretpostavljam da si prespavao i '90-te, i NATO kampanju, a ni da te istorija 19/20. veka ne zanima: taj deo države je ratom izgubljen, vojska i milicija ne smeju tamo, to što neki "1244" zovu "rezolucija" , umesto "kapitulacija", ili što menjaju Ustav da bi nakačili preambulu ne menja stanje stvari. A možda veruješ ono što (inače toksični) mediji serviraju, o tome kako je KiM još uvek srpsko? Pa, evo rezultata politike nojeva i/ili Kalimera (neuviđanje realnosti + kukumavka kako nas svet ne razume).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srboljub, 12. januar 2019 16:23)

SrboNEljube, nije "NATO kampanja" - nego gadjanje bolnica.
Pokusali su i kopneno pa su trazili kroz suze da im vratimo Portorikance.
Onda je pogazena 1244 rezolucija, stvorena je drzava koju priznaju samo kolonije i par aktivista iz NVO.

marsovac

pre 5 godina

Pregovore voditi samo i iskljucivo na osnovu Rezolucije 1244, a zbog ovakvog ponasanja BRISELSKI sporazum proglasiti nistavnim. Kosovo i Metohiju, gledati onako kako i jeste, sastavnim delom Republike Srbije, a sve siptare koji nisu bili uvedeni u srbske matične knjige 1948g.proglasiti strancima i osobama NON GRATA u Srbiji. Crkveno zemljiste vratiti SPC, a prema privatnoj imovini se ponasati prema evropskim zakonima i traziti da sve sto je oteto MORA da se vrati vlasnicima, a ono sto je prodato ponistiti i proglasiti kao delo pod prinudom!

Dunster

pre 5 godina

Ovi u Prištini su u kolektivnoj šizofreniji. Ali to je posledica dvostrukih standarda "zapada" prema albancima poslednjih 30 godina. Vlada Republike Kosovo - kako to smešno zvuči.

roj bin

pre 5 godina

ma odlicno kontra mere za kosovo i metohiju sto se albanaca tice ostali bez sankcija ako idu u evropu taksa od sto i vise evra za automobil kamion petsto posto ili neka idu u evropu preko crne gore i hrvatske ili preko italije avioni koji potpadaju pod nasu kontrolu troduplo pa neka lete kuda hoce i kako hoce ali nikako pecat i potpis na tapiju da moze bez srbije davno bi oni bili drzava ovako nemoze bez srbije i moraju da sednu za sto i da kazu sta oni misle kako dalje ali potpis i pecat nece dobiti nikako ko to uradi smesta je ugasio

Ljevoša

pre 5 godina

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...
(ja, 12. januar 2019 19:41)

To su autobomili sa bivšim privremenim kosovskim tablicama KS koje su u Srbiji priznate i uz plaćenu taksu na graničnom prelazu, uvedene su od strane misije ujedinjenih nacija na Kosovu (UNMIK).Te su tablice odavno ukinute, samo se izdaju na lični zahtev ljudi koji hoće da idu u Srbiji, jer Srbija ne priznaje redovne kosovske tablice sa oznakama RKS.Sigurno zbog toga tkz. Prištinske institucije hoće da zabrane ulazak na Kosovu sa redovnim Srpskim tablicama i traže reprocitet dozvoljavanjem ulazka isključivo sa probnim kosovskim tablicama uz plaćenu taksu po danu vožnje na teritoriji Kosova

sitno

pre 5 godina

Pa problem u sankcijama je sto Kosovo nista ne radi, tj ne proizvodi nista i onda ti njima ne mozes da uvedes sankcije.

Tako da je ovo PARADOKS sto se time hvale, jer ispadaju "Baje" zasto sto su neradnici i nemaju nijedan proizvod koji je kljucan za nas.

U svakom slucaju, Srbija ne treba da zavisi od Kosova, to je smesno, i vlada na to ne treba da reaguje, samo treba da vidi da EU u ovoj situaciji pomaze Srbe na Kosovu, jer je EU najveci zagovornik ljudskih prava.

gmo

pre 5 godina

Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta. 

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET. 

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.
(istina, 12. januar 2019 15:26)

Da li ih vrate kada udju na nasu teritoriju? Pitam, zato sto sam video nebrojeno kamiona sa kosovskim tablicama. U okolini Sapca?!

Огњен

pre 5 godina

Крајње је време да наша власт уведе неку врсту санкција или блокаде према политичарима и привременим институцијама из покрајине КиМ, уколико ЕУ у року од месец дана нешто не предузме. Ваљда имамо економске и друге силне стручњаке који могу да смисле санкције које може да предузме Србија а да не погађају наш народ на КиМ.

Mika

pre 5 godina

Najgore od svega što se kod nas akumulira ogromna količina nepravde. Koju će neko u budućnosti da iskoristi. E sad običan narod na Kosovu će ispaštati. A to je ono što ne valja. Neće niko ginuti za njih. Mogu Ameri da budu njihovi drugari ali kad bude stani-pani nema drugarstva.

Six

pre 5 godina

Valjda ce se neko ovde vec jednom osvestiti i setiti da uradi isto, i zatvori granicu za sva vozila sa tablicama medjunarodno nepriznate drzave. Da vidimo kuda ce tako u Evropu?

istina

pre 5 godina

@ (istina, 12. januar 2019 15:26)

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...
(ja, 12. januar 2019 19:41)

Da, vidite nekoliko vozila sa KS tablicama ali NE i vozila sa RKS tablicama.

Na Kosovo se koriste tablice sa RKS (Republika KoSovo) oznakom i zastavom Kosova a koje Srbija ZABRANJUJE.

Više od 99% tablica su RKS a samo par njih sa oznakom KS.

Zadnji sporazum jeste da se stavljaju neke nalepnice na tu oznaku na obe strane tj. da se pokrje RKS i zastava Kosova a s druge strane Kosovo da pokrije oznake na tablicama po vozilima iz Srbije.

Taj sporazum nije primenjen.

Sakaluda

pre 5 godina

"Nisu to nikakve "dodatne sankcije" nego uspostavljanje reciprociteta.

Naime, Srbija ne priznaje kosovske tablice i zato moraju da se skidaju prilikom ulaska u teritoriju Srbije a postoji dogovor o slobodnom kretanju u Briselu koji jasno kaže da svaka strana ima pravona RECIPROCITET.

Dakle, prema tom DOGOVORU, ako Srbija skida tablice onda i Kosovo ima ISTO pravo.
(istina, 12. januar 2019 15:26)"


Druze, o cemu ti pricas?!

Ko bre ne priznaje tablice i ko mora da ih skida?!

Srbija je puna automobila i autobusa sa KS tablama!!! Svaki dan ih vidjam po Kraljevu, Krusevcu i na ibarskoj!!!

Biba

pre 5 godina

Svako ko se malo razume u psihologiju zna da je cilj svake provokacije i nasilja da isprovocira i izazove reakciju. Ignorisati samo, nikakve kontra mere.. Ja ne bih sazivao ni konferencije niti ih molio bilo sta. Ignor samo

dr evil

pre 5 godina

mislim da je vreme za kontramere u vidu ekoloskih taksi za vozila sa KS tablicama, a kao krajnja opcija prekid bilo kalvih pregovora na neodredjeno, proglasenje okupacije i cekanje povoljne situacije za vojni povratak u pokrajinu makar isti nikada ne dosao.

Kapetan Kuka

pre 5 godina

Naša vlast, gde god može, trudi se da se ponaša po klišeu koji odobrava ili osmišljava EU ili SAD, svejedno. Kao uostalom i druge države na istoku Evrope, koje žele da udju u EU. Medjutim, postoje jedna bitna, suštinska razlika u modelu ponašanja, koji sprovodi Srbija i koji obrazac je 100% suprotan od modela ponašanja drugih EU kandidata, koji imaju isti problem. Srbija ima problem da je deo teritorije otcepljen, narod se pobunio, dobio stranu vojnu pomoć i Srbija više ne kontroliše tu teritoriju. Sličan (donekle) problem ima Ukrajina. Srbija i Ukrajina su na tzv. "evropskom putu" i ponašaju se suprotno, pri čemu i jedna i druga država za svoje ponašanje imaju 100% podršku Brisela!? Čudno. Ukrajina ima podršku da otcepljenu teritoriju bombarduje, napada, da im prekine struju, vodu, da svako malo uvodi neke sankcije itd. Ukrajina ima podršku da sa pobunjenicima ne pregovara, nego da teritoriju vrati vojnim putem, što baš ne ide nikako, ali podrška Brisela i SAD ne posustaje.
Sa druge strane, Srbija ima podršku da preda teritoriju, da se "razgraniči" (da preda teritoriju), da ne sme ni da pisne kad joj otcepljeni deo uvodi sankcje, da mora da pregovara sa pažljivo biranim najvećim zločincima među pobunjenicima, da ni u snu ne uvodi ni jednu jedinu kontarameru... Čudno, ili nije uopšte čudno, nego samo licemerno.

Sotir

pre 5 godina

Onda odgovor Srbije treba da bude isti. Zabrana ulaska u Srbiju svih vozila sa KS registracijom Kosova, stoga ja bih zabranio ulazak u Srbiju i svim koji imaju dokumenta Kosova, a veliki broj Albanaca sa Kosova radi u Srbiji.

makar sta!

pre 5 godina

1.Napuštanje svih Kosovskih institucija na severu i vraćanje na stanje pre
Briselskog sporazuma;
Samo ovo .......
(Zajeb, 12. januar 2019 16:53)

Aha, mislis moze - "puj, pike, ne vazi"???

ja

pre 5 godina

@ (istina, 12. januar 2019 15:26)

Ja živim u Vranju i svakog dana vidim bar desetak automobila sa KS tablicama, tako da ne znam o kakvoj zabrani pričaš...

SSSS

pre 5 godina

Kako se nameštaju izgleda da će za EU će morati da putuju prečicama preko Makedonije, Bugarske, Rumunije, Mađarske ili pak preko Crne Gore i Hrvatske.

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

Samo da pojasnim mnogima koji nisu upuceni. Taj auto put od Nisa do Pristine je drzavi u interesu da izgradi jer niste svesni koliko albanskih gastarbajtera sto sa Kosova sto iz Albanije prolazi kroz Merdare tokom sezone, oni si izgradili ogromnu carinu i prelaz sa kosovske strane, a zasto je u interesu? Pa novac naravno jer tu su putarine i gorivo koje se papreno placa svuda u Srbiji, a i jos nesto, posto cesto putujem dole, preko leta niste svesni koliko turista ide preko Kosova za Albaniju na more pogotovo kamp prikolicama...

Peka

pre 5 godina

Za ove što predlažu radikalne kontramere - razmislite još jednom. Albanci sa Kosova i mogu bez da prolaze kroz Srbiju - mnogo teže, ali još i nekako..., ali Srbi iz enklava baš nikako, oni su nadrljali ako se situacija baš zaoštri. Lako je srbovati iz Beograda.