Petak, 28.12.2018.

14:22

NBA sudije u elementu – za Lebrona ne važe ista pravila? VIDEO

I pored trojki za pobedu Demijana Lilarda i Bogdana Bogdanovića, jedna od glavnih tema na društvenim mrežama NBA noći je loša sudijska odluka.

Izvor: LN

NBA sudije u elementu – za Lebrona ne važe ista pravila? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

ivan

pre 5 godina

@smeh

Kao prvo, neznam uopće kako da odgovorim na tvoju repliku pošto pričaš o stvarima koje ja uopće nisam rekao. Nitko živ ne spori da su suci danas tolko omekanili ligu da je to negledljivo. Da jedan Doncic, dijete iz Evrope dobija po 12 bacanja po tekmi je sramota, kao i mnogi drugi. Liga želi potpuno očistiti igru od bilo kakog fizičkog kontakta i prljavštine da je to ošlo u neku sumanutu krajnost koja više nema veze s ničime. To niko ne spori. Ja sam govorio o Lebronu. Naravno da se i njemu svašta svira ali se isto tako i dozvoljava gruba igra na njemu a ponekad i očigledni fauli (pogledaj primjerice prošlogodišnju tekmu kada ga je Durant odalamio po ruci na njegovom ulazu za pobjedu i nikom ništa). Imaš na netu čitave klipove kako se Lebrona drži rukama i ništa se ne svira.

Pod drugo. 90-te su i moja omiljena dekada ali i onda je bilo svetih krava. Jordana nisi smio ni pogledati il bi dobio bacanja )na to su se bunili i Maxvell, i Payton, i Starks i mnogi drugi). Ovo odurno bacanje u čovjeka kada šutiraš tricu? To je patentirao Reggie Miller usred 90-tih (a kasnije usavršio Wade).

Pod tri. Namjerno nisam komentirao Lebronove korake. Jer to je argument onih koji negledaju utakmice. Tri, a ponekad i 4 koraka se dozvoljavaju svima, čak i potpunim anonimcima, a ne samo Lebronu. Samo što ljudi to zapaze samo kada to napravi Lebron.

Smeh

pre 5 godina

@ Ivan
Ti ako si pratio NBA od 80-ih znao bi da je sve suprotno od onog što si napisao. A u to se možeš uveriti koliko hoćeš. Imaš gomilu snimaka. U današnje vreme se svira ama baš svaki kontakt. Harden je najbolji primer. A i zaštićeni su kod sudija. Ne sviraju se koraci, faulovi u napadu, dopušta se jača igra u odbrani. Drugim rečima sudije preteruju i protektuju zvezde a košarka, NBA bi trebalo da se vrate u 90-te što se tiče kontakta, faulova, nesportskih. Da bude muška igra a ne da utakmica traje 2 sata zbog gomile slobodnih bacanja a jedan igrač izvede sam preko 10 bacanja po utakmici. I posle utakmice kmeči kako je trebalo da sviraju još toliko.

Ivan

pre 5 godina

Ovo je klasicna glupa klip fejsbuk analiza i inteligencija danas koja nema veze sa zdravim mozgom. Od jednog video isjecka i iznimke se pravi pravilo i donosi konacan zakljucak. Pratim NBA od 1988. Nikad u povijest nisam vidio superstara nad kojim se dozvoljava toliko fizickog kontakta kao nad Lebronom. Jordana, Bryanta, Iversona nisi smio ni pogledat da nije faul (slicno kao sa Hardenom danas) dok se na Jamesu nesvira gomila faulova i dozvoljava se dosta kontakta (pod izlikom da je prejak - slican problem je imao i Shaq).

Nisam neki ljubitelj Lebrona ali te price o sudackoj naklonosti su gomila budalastina.

Dmitar

pre 5 godina

Pa Lebron je Lebron,igrac sa renomeom.Jedan od najboljih u istoriji lige i samim tim Kapela i on nemaju isti status ni kod sudija,ni kod publike.
(Decak iz vode, 28. decembar 2018 16:12)

Covek sve objasnio. Sta tu nije jasno?
Tako je uvek bilo sa svim superzvezdama u svakom sportu i to je normalna stvar. Ovi sto lupaju minuse juce poceli da prate sport.
Lebron je institucija.

Dante Cullpepper

pre 5 godina

Za Lebrona ne važe sledeća pravila:
Koraci - dozvoljen trokorak, dozvoljena još dva koraka po završetku driblinga; faul u napadu; prestup pri izvođenju slobodnih bacanja; tehnička za kačenje o obruč; tehnička za gaženje protivnika...

tehničar

pre 5 godina

Odraz razlika u američkom i evropskom mentalitetu, prvima je u fokusu profit - ono, šta ima veze što malo kršimo pravila ako će to da poveća gledanost/zaradu, a drugima čovek - dakle pravila su ista za sve, niko ne sme da bude oštećen.

big

pre 5 godina

Ne znam što bi super zvezde mogle da prave trokorake i slično. Suđenje jednoostavno treba da bude fer i sa istim kriterijumima prema svima, jedino to je sport i ništa drugo. E sad, NBA je biznis pre sporta pa ta činjenica donekle opravdava naklonost prema onima koji najviše para donose ligi, ali to nikako ne bi trebalo da bude poželjno i preporučljivo

Decak iz vode

pre 5 godina

Pa Lebron je Lebron,igrac sa renomeom.Jedan od najboljih u istoriji lige i samim tim Kapela i on nemaju isti status ni kod sudija,ni kod publike.

lal

pre 5 godina

i posle se ljudi bune kada se nba uporedi sa cirkusom... apsolutno je nebitna cinjenica da se tamo nalaze ubedljivo najbolji kosarkasi... to nikada nije bilo sporno... sporno je sve ostalo...

Topnik

pre 5 godina

Za Lebrona ne vaze kosarkaska, nego rukometna pravila! Pa cak i po rukometnim pravilima bi mu sudije morale cesto svirati korake, ili rokanje laktovima protivnika. To je lik, koji je najvise unistio kosarku. O forsiranju pojedinca nad cijelim timom, da i ne govorim. Evo, vec imamo na seceni njegove 'klonove', koje vec hajpaju do besvijesti, a ne znaju posteno ni tablu pogoditi - Simons & Grik-frik. Toj dvojici se, vec sada, tolerise sve kao i samozvanom kralju.
(ThePain, 28. decembar 2018 15:28

Potpisujem sve. Antetokounmpo je jedan od rijetkih koji radi više koraka, čak i od lebrona. Taj čovjek živi od trokoraka. NBA sve više postaje predstava. Sve je to počelo sa siledžijom lebronom, liga je morala prilagoditi pravila njemu, i to uništava košarku.

Malkom

pre 5 godina

Bilo bi dobro da je suđenje svima isto, ali u praksi postoji razlika između novajlija i nekoga ko je postao sinonim za košarku i NBA ligu. To je sasvim prirodno. Kao Federer u tenisu, Mesi u fudbalu. Jednostavno, drugačije ne može.

GM

pre 5 godina

To pravilo se zasniva na tome da li se igrac "njise" gore ili ne.
Odnosno ako se zakucao tako da mu se telo jos pomera, ne ocekuje se da odmah pusti obruc, jer bi u tom slucaju pao ili na facu ili na potiljak...

Tako da, Kapela je zasluzio tehnicku jer je krenuo da cima obruc, kao da hoce da ga iscupa...

Isto kao sto je Lebron zasluzio na trecem klipu, protiv GSW.

Lerbron da drugom klipu, nije zasluzio tehnicku, jer se prvo zanjihao, odnosno zatrazen je tajmaut, tako da igra nije bila u toku i nije zadrzavao ili usporio tok igre.

ThePain

pre 5 godina

Za Lebrona ne vaze kosarkaska, nego rukometna pravila! Pa cak i po rukometnim pravilima bi mu sudije morale cesto svirati korake, ili rokanje laktovima protivnika. To je lik, koji je najvise unistio kosarku. O forsiranju pojedinca nad cijelim timom, da i ne govorim. Evo, vec imamo na seceni njegove 'klonove', koje vec hajpaju do besvijesti, a ne znaju posteno ni tablu pogoditi - Simons & Grik-frik. Toj dvojici se, vec sada, tolerise sve kao i samozvanom kralju.

The B Kidd

pre 5 godina

(docwho, 28. decembar 2018 14:54)

Ne, ljudima smeta povlašćeni status bilo kog košarkaša. Pravila su pravila. Zašto je LeBronu dopušten veći broj koraka prilikom kretanja sa loptom bez driblinga. Čovek pravi grešku u koracima u svakom drugom napadu. Ofanzivne faulove i da ne pominjem.

sryugos

pre 5 godina

Tako da, Kapela je zasluzio tehnicku jer je krenuo da cima obruc, kao da hoce da ga iscupa... 
Isto kao sto je Lebron zasluzio na trecem klipu, protiv GSW. 
Lerbron da drugom klipu, nije zasluzio tehnicku, jer se prvo zanjihao, odnosno zatrazen je tajmaut, tako da igra nije bila u toku i nije zadrzavao ili usporio tok igre.
(GM, 28. decembar 2018 15:02)

Kakvo usporavanje toka igre, jel poznajes pravila uopste? Ko drugom timu brani da izvedu loptu i krenu u napad dok Lebron (ili bilo ko drugi) jos uvek visi na obrucu?
Ovo pravilo je imalo smisla ranije kad su se obruci lomili ali nema vise smisla u vremenu kada su isti otporni i na monstrume poput Sakila.
To nema nikakve veze sa ponizavanjem protivnika koliko sa raspaljivanjem publike, svog tima i dizanja svog samopouzdanja.
Konkretno ovde, posto ono i dalje postoji, Kapela nije zasluzio tehnicku a Lebron jeste i to oba puta.

...

pre 5 godina

Pa normalno je da se superzvezdama gleda malo kroz prste...Nekazem da je to korektno ali tako je to u zivotu.Ne vaze ista pravila za bogatog i siromasnog.

docwho

pre 5 godina

znaci smeta ljudima to sto lebronu ne daju tehnicku kad se duze zadrzi na obrucu a ne smeta im sta se sve hardenu sudi i dozvoljava lebron ovu "povlasticu" nije iskoristio 5 puta u svojoj karijeri dok harden svoje iskoristi vise puta u svakoj mogucoj utakmici

...

pre 5 godina

Pa normalno je da se superzvezdama gleda malo kroz prste...Nekazem da je to korektno ali tako je to u zivotu.Ne vaze ista pravila za bogatog i siromasnog.

The B Kidd

pre 5 godina

(docwho, 28. decembar 2018 14:54)

Ne, ljudima smeta povlašćeni status bilo kog košarkaša. Pravila su pravila. Zašto je LeBronu dopušten veći broj koraka prilikom kretanja sa loptom bez driblinga. Čovek pravi grešku u koracima u svakom drugom napadu. Ofanzivne faulove i da ne pominjem.

ThePain

pre 5 godina

Za Lebrona ne vaze kosarkaska, nego rukometna pravila! Pa cak i po rukometnim pravilima bi mu sudije morale cesto svirati korake, ili rokanje laktovima protivnika. To je lik, koji je najvise unistio kosarku. O forsiranju pojedinca nad cijelim timom, da i ne govorim. Evo, vec imamo na seceni njegove 'klonove', koje vec hajpaju do besvijesti, a ne znaju posteno ni tablu pogoditi - Simons & Grik-frik. Toj dvojici se, vec sada, tolerise sve kao i samozvanom kralju.

Topnik

pre 5 godina

Za Lebrona ne vaze kosarkaska, nego rukometna pravila! Pa cak i po rukometnim pravilima bi mu sudije morale cesto svirati korake, ili rokanje laktovima protivnika. To je lik, koji je najvise unistio kosarku. O forsiranju pojedinca nad cijelim timom, da i ne govorim. Evo, vec imamo na seceni njegove 'klonove', koje vec hajpaju do besvijesti, a ne znaju posteno ni tablu pogoditi - Simons & Grik-frik. Toj dvojici se, vec sada, tolerise sve kao i samozvanom kralju.
(ThePain, 28. decembar 2018 15:28

Potpisujem sve. Antetokounmpo je jedan od rijetkih koji radi više koraka, čak i od lebrona. Taj čovjek živi od trokoraka. NBA sve više postaje predstava. Sve je to počelo sa siledžijom lebronom, liga je morala prilagoditi pravila njemu, i to uništava košarku.

sryugos

pre 5 godina

Tako da, Kapela je zasluzio tehnicku jer je krenuo da cima obruc, kao da hoce da ga iscupa... 
Isto kao sto je Lebron zasluzio na trecem klipu, protiv GSW. 
Lerbron da drugom klipu, nije zasluzio tehnicku, jer se prvo zanjihao, odnosno zatrazen je tajmaut, tako da igra nije bila u toku i nije zadrzavao ili usporio tok igre.
(GM, 28. decembar 2018 15:02)

Kakvo usporavanje toka igre, jel poznajes pravila uopste? Ko drugom timu brani da izvedu loptu i krenu u napad dok Lebron (ili bilo ko drugi) jos uvek visi na obrucu?
Ovo pravilo je imalo smisla ranije kad su se obruci lomili ali nema vise smisla u vremenu kada su isti otporni i na monstrume poput Sakila.
To nema nikakve veze sa ponizavanjem protivnika koliko sa raspaljivanjem publike, svog tima i dizanja svog samopouzdanja.
Konkretno ovde, posto ono i dalje postoji, Kapela nije zasluzio tehnicku a Lebron jeste i to oba puta.

docwho

pre 5 godina

znaci smeta ljudima to sto lebronu ne daju tehnicku kad se duze zadrzi na obrucu a ne smeta im sta se sve hardenu sudi i dozvoljava lebron ovu "povlasticu" nije iskoristio 5 puta u svojoj karijeri dok harden svoje iskoristi vise puta u svakoj mogucoj utakmici

lal

pre 5 godina

i posle se ljudi bune kada se nba uporedi sa cirkusom... apsolutno je nebitna cinjenica da se tamo nalaze ubedljivo najbolji kosarkasi... to nikada nije bilo sporno... sporno je sve ostalo...

big

pre 5 godina

Ne znam što bi super zvezde mogle da prave trokorake i slično. Suđenje jednoostavno treba da bude fer i sa istim kriterijumima prema svima, jedino to je sport i ništa drugo. E sad, NBA je biznis pre sporta pa ta činjenica donekle opravdava naklonost prema onima koji najviše para donose ligi, ali to nikako ne bi trebalo da bude poželjno i preporučljivo

GM

pre 5 godina

To pravilo se zasniva na tome da li se igrac "njise" gore ili ne.
Odnosno ako se zakucao tako da mu se telo jos pomera, ne ocekuje se da odmah pusti obruc, jer bi u tom slucaju pao ili na facu ili na potiljak...

Tako da, Kapela je zasluzio tehnicku jer je krenuo da cima obruc, kao da hoce da ga iscupa...

Isto kao sto je Lebron zasluzio na trecem klipu, protiv GSW.

Lerbron da drugom klipu, nije zasluzio tehnicku, jer se prvo zanjihao, odnosno zatrazen je tajmaut, tako da igra nije bila u toku i nije zadrzavao ili usporio tok igre.

Dante Cullpepper

pre 5 godina

Za Lebrona ne važe sledeća pravila:
Koraci - dozvoljen trokorak, dozvoljena još dva koraka po završetku driblinga; faul u napadu; prestup pri izvođenju slobodnih bacanja; tehnička za kačenje o obruč; tehnička za gaženje protivnika...

Malkom

pre 5 godina

Bilo bi dobro da je suđenje svima isto, ali u praksi postoji razlika između novajlija i nekoga ko je postao sinonim za košarku i NBA ligu. To je sasvim prirodno. Kao Federer u tenisu, Mesi u fudbalu. Jednostavno, drugačije ne može.

Dmitar

pre 5 godina

Pa Lebron je Lebron,igrac sa renomeom.Jedan od najboljih u istoriji lige i samim tim Kapela i on nemaju isti status ni kod sudija,ni kod publike.
(Decak iz vode, 28. decembar 2018 16:12)

Covek sve objasnio. Sta tu nije jasno?
Tako je uvek bilo sa svim superzvezdama u svakom sportu i to je normalna stvar. Ovi sto lupaju minuse juce poceli da prate sport.
Lebron je institucija.

Decak iz vode

pre 5 godina

Pa Lebron je Lebron,igrac sa renomeom.Jedan od najboljih u istoriji lige i samim tim Kapela i on nemaju isti status ni kod sudija,ni kod publike.

tehničar

pre 5 godina

Odraz razlika u američkom i evropskom mentalitetu, prvima je u fokusu profit - ono, šta ima veze što malo kršimo pravila ako će to da poveća gledanost/zaradu, a drugima čovek - dakle pravila su ista za sve, niko ne sme da bude oštećen.

Ivan

pre 5 godina

Ovo je klasicna glupa klip fejsbuk analiza i inteligencija danas koja nema veze sa zdravim mozgom. Od jednog video isjecka i iznimke se pravi pravilo i donosi konacan zakljucak. Pratim NBA od 1988. Nikad u povijest nisam vidio superstara nad kojim se dozvoljava toliko fizickog kontakta kao nad Lebronom. Jordana, Bryanta, Iversona nisi smio ni pogledat da nije faul (slicno kao sa Hardenom danas) dok se na Jamesu nesvira gomila faulova i dozvoljava se dosta kontakta (pod izlikom da je prejak - slican problem je imao i Shaq).

Nisam neki ljubitelj Lebrona ali te price o sudackoj naklonosti su gomila budalastina.

Smeh

pre 5 godina

@ Ivan
Ti ako si pratio NBA od 80-ih znao bi da je sve suprotno od onog što si napisao. A u to se možeš uveriti koliko hoćeš. Imaš gomilu snimaka. U današnje vreme se svira ama baš svaki kontakt. Harden je najbolji primer. A i zaštićeni su kod sudija. Ne sviraju se koraci, faulovi u napadu, dopušta se jača igra u odbrani. Drugim rečima sudije preteruju i protektuju zvezde a košarka, NBA bi trebalo da se vrate u 90-te što se tiče kontakta, faulova, nesportskih. Da bude muška igra a ne da utakmica traje 2 sata zbog gomile slobodnih bacanja a jedan igrač izvede sam preko 10 bacanja po utakmici. I posle utakmice kmeči kako je trebalo da sviraju još toliko.

ivan

pre 5 godina

@smeh

Kao prvo, neznam uopće kako da odgovorim na tvoju repliku pošto pričaš o stvarima koje ja uopće nisam rekao. Nitko živ ne spori da su suci danas tolko omekanili ligu da je to negledljivo. Da jedan Doncic, dijete iz Evrope dobija po 12 bacanja po tekmi je sramota, kao i mnogi drugi. Liga želi potpuno očistiti igru od bilo kakog fizičkog kontakta i prljavštine da je to ošlo u neku sumanutu krajnost koja više nema veze s ničime. To niko ne spori. Ja sam govorio o Lebronu. Naravno da se i njemu svašta svira ali se isto tako i dozvoljava gruba igra na njemu a ponekad i očigledni fauli (pogledaj primjerice prošlogodišnju tekmu kada ga je Durant odalamio po ruci na njegovom ulazu za pobjedu i nikom ništa). Imaš na netu čitave klipove kako se Lebrona drži rukama i ništa se ne svira.

Pod drugo. 90-te su i moja omiljena dekada ali i onda je bilo svetih krava. Jordana nisi smio ni pogledati il bi dobio bacanja )na to su se bunili i Maxvell, i Payton, i Starks i mnogi drugi). Ovo odurno bacanje u čovjeka kada šutiraš tricu? To je patentirao Reggie Miller usred 90-tih (a kasnije usavršio Wade).

Pod tri. Namjerno nisam komentirao Lebronove korake. Jer to je argument onih koji negledaju utakmice. Tri, a ponekad i 4 koraka se dozvoljavaju svima, čak i potpunim anonimcima, a ne samo Lebronu. Samo što ljudi to zapaze samo kada to napravi Lebron.

GM

pre 5 godina

To pravilo se zasniva na tome da li se igrac "njise" gore ili ne.
Odnosno ako se zakucao tako da mu se telo jos pomera, ne ocekuje se da odmah pusti obruc, jer bi u tom slucaju pao ili na facu ili na potiljak...

Tako da, Kapela je zasluzio tehnicku jer je krenuo da cima obruc, kao da hoce da ga iscupa...

Isto kao sto je Lebron zasluzio na trecem klipu, protiv GSW.

Lerbron da drugom klipu, nije zasluzio tehnicku, jer se prvo zanjihao, odnosno zatrazen je tajmaut, tako da igra nije bila u toku i nije zadrzavao ili usporio tok igre.

docwho

pre 5 godina

znaci smeta ljudima to sto lebronu ne daju tehnicku kad se duze zadrzi na obrucu a ne smeta im sta se sve hardenu sudi i dozvoljava lebron ovu "povlasticu" nije iskoristio 5 puta u svojoj karijeri dok harden svoje iskoristi vise puta u svakoj mogucoj utakmici

Ivan

pre 5 godina

Ovo je klasicna glupa klip fejsbuk analiza i inteligencija danas koja nema veze sa zdravim mozgom. Od jednog video isjecka i iznimke se pravi pravilo i donosi konacan zakljucak. Pratim NBA od 1988. Nikad u povijest nisam vidio superstara nad kojim se dozvoljava toliko fizickog kontakta kao nad Lebronom. Jordana, Bryanta, Iversona nisi smio ni pogledat da nije faul (slicno kao sa Hardenom danas) dok se na Jamesu nesvira gomila faulova i dozvoljava se dosta kontakta (pod izlikom da je prejak - slican problem je imao i Shaq).

Nisam neki ljubitelj Lebrona ali te price o sudackoj naklonosti su gomila budalastina.

...

pre 5 godina

Pa normalno je da se superzvezdama gleda malo kroz prste...Nekazem da je to korektno ali tako je to u zivotu.Ne vaze ista pravila za bogatog i siromasnog.

Malkom

pre 5 godina

Bilo bi dobro da je suđenje svima isto, ali u praksi postoji razlika između novajlija i nekoga ko je postao sinonim za košarku i NBA ligu. To je sasvim prirodno. Kao Federer u tenisu, Mesi u fudbalu. Jednostavno, drugačije ne može.

ThePain

pre 5 godina

Za Lebrona ne vaze kosarkaska, nego rukometna pravila! Pa cak i po rukometnim pravilima bi mu sudije morale cesto svirati korake, ili rokanje laktovima protivnika. To je lik, koji je najvise unistio kosarku. O forsiranju pojedinca nad cijelim timom, da i ne govorim. Evo, vec imamo na seceni njegove 'klonove', koje vec hajpaju do besvijesti, a ne znaju posteno ni tablu pogoditi - Simons & Grik-frik. Toj dvojici se, vec sada, tolerise sve kao i samozvanom kralju.

Decak iz vode

pre 5 godina

Pa Lebron je Lebron,igrac sa renomeom.Jedan od najboljih u istoriji lige i samim tim Kapela i on nemaju isti status ni kod sudija,ni kod publike.

Dmitar

pre 5 godina

Pa Lebron je Lebron,igrac sa renomeom.Jedan od najboljih u istoriji lige i samim tim Kapela i on nemaju isti status ni kod sudija,ni kod publike.
(Decak iz vode, 28. decembar 2018 16:12)

Covek sve objasnio. Sta tu nije jasno?
Tako je uvek bilo sa svim superzvezdama u svakom sportu i to je normalna stvar. Ovi sto lupaju minuse juce poceli da prate sport.
Lebron je institucija.

The B Kidd

pre 5 godina

(docwho, 28. decembar 2018 14:54)

Ne, ljudima smeta povlašćeni status bilo kog košarkaša. Pravila su pravila. Zašto je LeBronu dopušten veći broj koraka prilikom kretanja sa loptom bez driblinga. Čovek pravi grešku u koracima u svakom drugom napadu. Ofanzivne faulove i da ne pominjem.

Topnik

pre 5 godina

Za Lebrona ne vaze kosarkaska, nego rukometna pravila! Pa cak i po rukometnim pravilima bi mu sudije morale cesto svirati korake, ili rokanje laktovima protivnika. To je lik, koji je najvise unistio kosarku. O forsiranju pojedinca nad cijelim timom, da i ne govorim. Evo, vec imamo na seceni njegove 'klonove', koje vec hajpaju do besvijesti, a ne znaju posteno ni tablu pogoditi - Simons & Grik-frik. Toj dvojici se, vec sada, tolerise sve kao i samozvanom kralju.
(ThePain, 28. decembar 2018 15:28

Potpisujem sve. Antetokounmpo je jedan od rijetkih koji radi više koraka, čak i od lebrona. Taj čovjek živi od trokoraka. NBA sve više postaje predstava. Sve je to počelo sa siledžijom lebronom, liga je morala prilagoditi pravila njemu, i to uništava košarku.

lal

pre 5 godina

i posle se ljudi bune kada se nba uporedi sa cirkusom... apsolutno je nebitna cinjenica da se tamo nalaze ubedljivo najbolji kosarkasi... to nikada nije bilo sporno... sporno je sve ostalo...

Dante Cullpepper

pre 5 godina

Za Lebrona ne važe sledeća pravila:
Koraci - dozvoljen trokorak, dozvoljena još dva koraka po završetku driblinga; faul u napadu; prestup pri izvođenju slobodnih bacanja; tehnička za kačenje o obruč; tehnička za gaženje protivnika...

sryugos

pre 5 godina

Tako da, Kapela je zasluzio tehnicku jer je krenuo da cima obruc, kao da hoce da ga iscupa... 
Isto kao sto je Lebron zasluzio na trecem klipu, protiv GSW. 
Lerbron da drugom klipu, nije zasluzio tehnicku, jer se prvo zanjihao, odnosno zatrazen je tajmaut, tako da igra nije bila u toku i nije zadrzavao ili usporio tok igre.
(GM, 28. decembar 2018 15:02)

Kakvo usporavanje toka igre, jel poznajes pravila uopste? Ko drugom timu brani da izvedu loptu i krenu u napad dok Lebron (ili bilo ko drugi) jos uvek visi na obrucu?
Ovo pravilo je imalo smisla ranije kad su se obruci lomili ali nema vise smisla u vremenu kada su isti otporni i na monstrume poput Sakila.
To nema nikakve veze sa ponizavanjem protivnika koliko sa raspaljivanjem publike, svog tima i dizanja svog samopouzdanja.
Konkretno ovde, posto ono i dalje postoji, Kapela nije zasluzio tehnicku a Lebron jeste i to oba puta.

tehničar

pre 5 godina

Odraz razlika u američkom i evropskom mentalitetu, prvima je u fokusu profit - ono, šta ima veze što malo kršimo pravila ako će to da poveća gledanost/zaradu, a drugima čovek - dakle pravila su ista za sve, niko ne sme da bude oštećen.

Smeh

pre 5 godina

@ Ivan
Ti ako si pratio NBA od 80-ih znao bi da je sve suprotno od onog što si napisao. A u to se možeš uveriti koliko hoćeš. Imaš gomilu snimaka. U današnje vreme se svira ama baš svaki kontakt. Harden je najbolji primer. A i zaštićeni su kod sudija. Ne sviraju se koraci, faulovi u napadu, dopušta se jača igra u odbrani. Drugim rečima sudije preteruju i protektuju zvezde a košarka, NBA bi trebalo da se vrate u 90-te što se tiče kontakta, faulova, nesportskih. Da bude muška igra a ne da utakmica traje 2 sata zbog gomile slobodnih bacanja a jedan igrač izvede sam preko 10 bacanja po utakmici. I posle utakmice kmeči kako je trebalo da sviraju još toliko.

big

pre 5 godina

Ne znam što bi super zvezde mogle da prave trokorake i slično. Suđenje jednoostavno treba da bude fer i sa istim kriterijumima prema svima, jedino to je sport i ništa drugo. E sad, NBA je biznis pre sporta pa ta činjenica donekle opravdava naklonost prema onima koji najviše para donose ligi, ali to nikako ne bi trebalo da bude poželjno i preporučljivo

ivan

pre 5 godina

@smeh

Kao prvo, neznam uopće kako da odgovorim na tvoju repliku pošto pričaš o stvarima koje ja uopće nisam rekao. Nitko živ ne spori da su suci danas tolko omekanili ligu da je to negledljivo. Da jedan Doncic, dijete iz Evrope dobija po 12 bacanja po tekmi je sramota, kao i mnogi drugi. Liga želi potpuno očistiti igru od bilo kakog fizičkog kontakta i prljavštine da je to ošlo u neku sumanutu krajnost koja više nema veze s ničime. To niko ne spori. Ja sam govorio o Lebronu. Naravno da se i njemu svašta svira ali se isto tako i dozvoljava gruba igra na njemu a ponekad i očigledni fauli (pogledaj primjerice prošlogodišnju tekmu kada ga je Durant odalamio po ruci na njegovom ulazu za pobjedu i nikom ništa). Imaš na netu čitave klipove kako se Lebrona drži rukama i ništa se ne svira.

Pod drugo. 90-te su i moja omiljena dekada ali i onda je bilo svetih krava. Jordana nisi smio ni pogledati il bi dobio bacanja )na to su se bunili i Maxvell, i Payton, i Starks i mnogi drugi). Ovo odurno bacanje u čovjeka kada šutiraš tricu? To je patentirao Reggie Miller usred 90-tih (a kasnije usavršio Wade).

Pod tri. Namjerno nisam komentirao Lebronove korake. Jer to je argument onih koji negledaju utakmice. Tri, a ponekad i 4 koraka se dozvoljavaju svima, čak i potpunim anonimcima, a ne samo Lebronu. Samo što ljudi to zapaze samo kada to napravi Lebron.