Sreda, 12.12.2018.

18:45

Zvezda se surovo osvetila Breši

Košarkaši Crvene zvezde ubedljivo su savladali Brešu 103:67 u devetom kolu Evrokupa.

Izvor: AK

Zvezda se surovo osvetila Breši IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

166 Komentari

Sortiraj po:

Yac

pre 5 godina

Podseća na utakmice USA - Srbija i Španija - Srbija.
(Burek, 13. decembar 2018 12:11)

Mene podseca na Srbija-Brazil a i na Srbija-Australija

Aleksa

pre 5 godina

Него...на вестима о кључној победи патлиџана 111 коментара. На вестима о победи Црвене Звезде 156 коментара од чега 111 патлиџанско-папагајских ФМП ФМП пропала Бреша, Будућност вас добила 5 пута ....шта вас гони у тај мазохизам?

Да се мало опустите и уживате у животу? .....победили сте и ви једном, знам да је неуобичајено, али морате мало да се порадујете нечему. Патња и мржња разједају....

Korto

pre 5 godina

Meni nije jasno kako ste izgubili od njih prvu utakmicu kada ste ih sada ovako dobili?
(banjac, 13. decembar 2018 08:48)

Зато што су играчи мислили да су добили утакмицу у првој четвртини. А Бреша је довољно квалитетна да уђе у велике серије. То Томић стално понавља - да се игра фокусирано свих 40 минута.

Student

pre 5 godina

Da odgovorim na neke komentare dole ako mi b92 pusti komentar posto poslednja dva ne pusta iz nekog razloga. Ne vidim gde sam ja uporedjivao Nenadica sa Covicem? Mi ako zelimo da osvojima aba ne mozemo da imamo pleja tog nivoa. Raspascemo se, jos ne daj Boze Regland da se povredi sta cemo onda? Ko je zamena? Nenadic? Ljudi budite ozbiljni, pa na njemu su radili presing jer je decko nesiguran, nerezonske suteve uzima, zadnji napad imamo on baca krompir iz nekog pokusaja stepbeka... Kazes odbranu igra? Ali da li je nama dovoljan plej koji igra samo odbranu? Nije plej njegova pozicija? To je ono o cemu pricam treba nam PLEJ! Nenadic ima 24 godine, a jos nije pokazao nista, Dobric isto ima 24 godine i kad god mu se da veca minutaza ubaci 15-20 poena, uz dve blokade najmanje!!! Mnogi ljudi u Nenadicu vide nesto, ne znam sta, da ima 19-20 godina i da kazes ajde neiskusan mlad. 24 godine su vec zrelije godine i vec je do sada morao da pokaze nesto od svojih jvaliteta. Treba nam rezervni plej bez njega cemo proci kao prosle sezone u ABA to vam potpisujem, samo nemojte posle Tomic kriv uprava nije na vreme reagovala. Vidim sada su svima svi dobri, koliko vidim u manjini sam jer imam zamerku posle ove pobede, nemojte posle svih ovih koemntara hvale da terate bilo koga jer nemate pravo, mada vi ste svi oni koji terali Radonju i ostale posle par poraza. Jos jednom se nadam da ce da mi puste komentar, bolje ovaj u vezi kosarke neko druge raznorazne gluposti sto pisu ljudi. Sportski pozdrav.

Travel

pre 5 godina

Nije Zvezda nego FMP dokle cete da pisete netacno ?? Lepo je Covic rekao da FMP on moze da zove kako hoce i sledece godine ce da se zovu San Antonio by Zeleznik !

Vlada

pre 5 godina

Ne znam zašto se uopšte osvrćete na komentare navijača malog komšije.
Da smo izgubili bilo kojom razlikom, bilo bi da su milioni bačeni na državno mezimče.
Da smo pobedili minimalnom razlikom, bilo bi da smo se provukli i opet milioni...
Evo, sada smo ih razbili, pričaju kako nam se Breša sklonila.
Pustite ih neka slave jedva nekakvu pobedu nad Asvelom i neka tavore na sredini ABA lige gde im je i mesto. Nebitni su, kao i uvek.

Nego, da se osvrnemo na igru našeg tima. Da li neko može da mi kaže šta se dešava sa Dobrićem? Da li je povređen? Da li je neki bojkot u pitanju? Da li ga Tomić samo štedi za kasnije utakmice, kako bi izbegao Alimpijevićevu grešku sa Dangubićem prošle sezone, kada se Dangubić povredio onda kada nam je bio najpotrebniji? Drago mi je što vidim da se Davidovac vraća. On nam je veoma potreban u rotaciji. Takođe, Ristić, Lazić i Simanić odigrali sjajno, što je izuzetno bitno. Uočljiv je i veliki broj ubačenih trojki koje su manje-više bile ravnomerno raspoređene. Samo su Lazić i Beron ubacili više od jedne (po 4). Osim njih, još sedmorica su ubacili po trojku uz ukupno sedam promašaja. To su odlične brojke. Pokazuju da veliki broj igrača može da šutne za 3 i pokazuju da se nisu ispucavali, nego su šutirali iz izgrađenih pozicija. Lepo je videti i da su minuti ravnomerno raspoređeni.
Jedino što brine je opet veliki broj promašenih bacanja kao i čak 17 izgubljenih lopti. Verujem da će se ovo drugo smanjiti kako se ekipa bude uigravala.

Marshall

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)

Evo, ja ću kao stari zvezdaš da ti pomognem: NIJE.

Sledeće pitanje?
(Laktaši lep grad, 13. decembar 2018 05:36)

Nemam vise pitanja.. samo sam to cekao, da vidim kakvi ste majstori u izvrtanju cinjenica. Barbara vam nije ravna. Sportski pozdrav momci :)
@EUFORIJA - U pravu si, Asvelu uopste nije bitno na kojoj ce poziciji zavrsiti i sa kojim ce se timovima kasnije sastati, zato i nisu zapinjali.. dok je Bresa sinoc bas zapela protiv vas.

sryugos

pre 5 godina

(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Nenadic je u svakom aspektu bolja opcija od Covica i tu je apsolutna saglasnost svih pismenih poznavaoca ove igre.

Kalcokera

pre 5 godina

Konačno ozbiljna pobeda.
(mica iz kafica, 12. decembar 2018 20:54)

kao da ste dobili celticse.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (undertaker, 12. decembar 2018 23:16)

Mislis na prave ili evropske seltikse samoproklamovanu "instituciju"

NastyB

pre 5 godina

(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Klasičan Srpski „poznavalac-trener-selektor“. Nenadić nije dao 30 poena, par puta je pogrešio prilikom vođenja, dosuđena mu apsolutno nepostojeća namerna lična i odmah nema pojma. Naravno, takvima nije bitno par stvari – s obzirom na visinu, brzinu i snagu nijedan plej ne može da ga čuva, pa protivnici vrše takve rotacije da protivnički bek ili krilo idu na njega, a plej mora da čuva nekog drugog, obično još višljeg i jačeg (ali bez lopte), pa se time dodatno pravi rupa u odbrani. Zbog takvih preuzimanja veoma često su Cirbesa, Odža i Ristića pokrivali krila i krilni centri, a ovi fino koristili tu prednost.
A da ne pominjem to kako dečko igra u odbrani, kako obilazi blokove (o koje se Filip odbija kao čunj) i pokriva pik situacije i preuzimanja. Na primer, Filip čuva protivničkog pleja. Protivnički krilni centar izlazi u blok, Fića se odbija od njega, Faje/Simanić preuzimaju pleja, protivnički krilni centar je već tada ispred ionako niskog i slabog Filipa, kreće ka košu, mora da dođe do preuzimanja, time automatski gubiš igrača u odbrani i neki protivnički igrač je sam i slobodan. E, Nenadić ne pravi takve greške, nema iskakanja u odbrani od pika, pa zato Breša sinoć nije mogla da uradi ništa ispod koša, a i šutevi za tri su im bili impresivno čuvani. Zato i u drugoj četvrtini od osam poena mislim da su 4 ili 6 dali iz slobodnih bacanja. Nije sve u broju datih koševa.

Miljan

pre 5 godina

"Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58) # Link komentara
Preporučujem (+23)Ne preporučujem (-246)"

Evo mogu ja ali nema potrebe. Ovi brojevi na kraju tvog komentara su odgovor.

mrny

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno. bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala. ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
(perhan, 12. decembar 2018 19:20) Jeste važi... tako se godinama pričalo za Dejvis Kup kako bi to bio spektakl da se održava u drugim gradovima umesto samo u uobraženom Beogradu... kao dvorane bi bile pune kad ono cvrc. Počeo Dejvis kup da se igra i u drugim mestima i na kraju ispalo da je posećenost isto toliko mala kao i u BG. Ovakvi dogadjaji bi trebalo da se šetaju po drugim gradovima da bi i njihovi stanovnici mogli da uživaju i vide utakmice i to je skroz u redu. Ali nemoj da se zavaravas da je procenat interesovanja nešto veći nego u BG. Ljudi su u Srbiji su podjednako letargicni i nezainteresovani u svim krajevima. To je 100 puta do sada dokazano

pixi10

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58) Jeste, istina je! Ali vama je to svejedno, deru vas i jedni i drugi!

EUFORIJA

pre 5 godina

Ako je nas Asvel sa onakvom igrom sinoc pustio, sta li je veceras Bresa radila sa vama. Bresa je inace ekipa koja vas je pobedila u Italiji a danas ste preotiv nje vodili 47 razlike. Kao da su sutirali nogama a ne rukama.. a igrace Zvezde cuvali na 4m od njih. Ejjj, vodili ste 72:25 i ti pricas nama o pustanju a pobedili smo 3 razlike. Ne brukajte se komentarima, ljubim vas.
(johnny b, 12. decembar 2018 23:42)

Bresa je imala sansu za prolazak grupe dok je Asvel vec prosao dalje i nije ni zapinjao protiv vas. U Bgd-u vas je ladno otresao i grobari se loze da su odigrali vrhunski mec.

Laktaši lep grad

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)


Evo, ja ću kao stari zvezdaš da ti pomognem: NIJE.

Sledeće pitanje?

Popovic

pre 5 godina

Grobari kad vide da nemaju sanse protiv Zvezde odmah pominju Fmp.
(Goran, 12. decembar 2018 22:21)

Nemaju oni sanse ni protiv FMP.

Vlada

pre 5 godina

Sledece godine ce tim biti bas fino izbalansiran: 9 nasih igraca(Nenadic, Davidovac, Dobric, Radanov, Ristic, Apic, Simanic, Keselj, Uskokovic) i 5 dobrih stranaca (Regland, jos jedan vrhunski play, odlican suter, Faye i dobar centar) i zavrsili smo posao.

Nasa mladost plus kvalitet stranaca. Voleo bih da se Voja Stojanovic vrati kuci u Zvezdu sledece godine. I da opravda one nade koje smo polagali u njega pre 3-4 godine.

slaviša šmigič

pre 5 godina

davidovac sjajan bez ćoviča je zvezda duplo jača sa davidovcem i bez ćove dok dobrič ima sjajan potencijal ali kao,da nešto go.čovič namerno sklonio dobriča,da se nedesi kao sa jankovičem koji nije problem ali dobrič bi več bio jak udarac za zvezdu.navijam za zvezdu i neke odluke čoviča sve manje shvatam problem nije u tomiču več u čoviču u to sam siguran.dobrič je igračina.

petarczv

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)

Nije

Mirko

pre 5 godina

(Bodibond, 12. decembar 2018 22:59)

Podseti me koji je vaš predsednik 2007. godine rekao: "Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub"?
Verovatno se tad nisi nešto bunio.

johnny b

pre 5 godina

Pogledaj komentare od sinoc kako ste se lozili sto vas je Asvel pustio, kao Real veceras Cska u fudbalu i sve ce ti biti jasno.

3
(EUFORIJA, 12. decembar 2018 21:58)

Ako je nas Asvel sa onakvom igrom sinoc pustio, sta li je veceras Bresa radila sa vama. Bresa je inace ekipa koja vas je pobedila u Italiji a danas ste preotiv nje vodili 47 razlike. Kao da su sutirali nogama a ne rukama.. a igrace Zvezde cuvali na 4m od njih. Ejjj, vodili ste 72:25 i ti pricas nama o pustanju a pobedili smo 3 razlike. Ne brukajte se komentarima, ljubim vas.

fancy

pre 5 godina

Ljudi jel stw zaboravili partije Davidovca na poziciji 1? Bio je standardan, u akcijama i formi samim tim. Iako nije prirodna pozicija mnogo bolji tu od Nenadica a svi se slazemo da ko god treba umesto Chovkinsa da igra to. Oladite malo...

Danilović

pre 5 godina

i moje drustvo iz kafica bi ove dobilo.
(dragan grobar, 12. decembar 2018 23:15)
Pa što ne pozva ti društvo da Vam pomogne u Evrokupu i Aba ligi

Bodibond

pre 5 godina

Grobari kad vide da nemaju sanse protiv Zvezde odmah pominju Fmp.
(Goran, 12. decembar 2018 22:21)

Pa to vam je brat blizanac, jedan klub dve adrese, i dve dvorane.

ne zaslužuješ ovakav klub

pre 5 godina

Nenadic jos jednom pokazuje koliko ne zna. Okej nije plej njegova pozicija, ali ja ne vidim ni koje on to kvalitete za beka ima. Sut prosecan, dribling nikakav, smotan, nista nema. Bolje da Radanov dobija njegove minute. Vidim ljudima Davidovac ne valja, polako, koliko dugo nije igrao odlican je.
(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Sad ni Nenadić ne valja? Kakvi ste bre to ljudi. Ne valja Čović pustite Nenadića da igra. Sad kad igra Nenadić ni on ne valja. Ko će vama ugoditi? Ne valja Lazić, ne valja Davidovac... Alo bre, nemorate da gledate, dobili ljudi 40 razlike, i on se pravi pametan

cinik

pre 5 godina

partizan bi to bolje..oni znaju..oni bi pobedili lejkerse..oni bi pobedili real barsu fener panatu..oni bi u fudbalu dobili barsu psg real napoli liverpul bajern oni bi pobedili sve ...

Danilović

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018 18:45)
Partizan i Igokea su jedan klub.Fuzionisani hihihi

Kowalski

pre 5 godina

Gde su sad oni sto broje poene domacih igraca? 50 poena su dali,skoro polovinu poena...I jos jedno zapazanje,kazu Zvezda u padu forme?! Sta bi dali ovi iz komsiluka da imaju ovakav start sezone?

MilanB

pre 5 godina

Nikad necu moci da razumem trenera koji na 50 razlike ne ubacuje mlade igrace.
(mi los, 12. decembar 2018 20:37) Nikad necu moci da razumem nekoga ko dovodi u pitanje taktiku trenera koje je svoj tim doveo na 50 razlike.

deki

pre 5 godina

Odlicna igra u prvom poluvremenu, u drugom delu su ocigledno "sklonili nogu sa gasa " .Cudi me da je Tomic dugo drzao na klupi Radanova i Ristica i pored velikog vodjstva. Nenadic nije plej i to se videlo veceras ali srecom , imamo dobar roster kad se Dobric nije ni skidao kao i Covic, pricajte sta hocete, ipak on najbolje odmenjuje Reglanda. Sve u svemu, cini se da je ova pauza dobro dosla, do nove godine imamo jos 4 bitne utakmice a najbitnija je 30.12 protiv Buducnosti i verujem da mi zvezdasi imamo mnogo razloga da u novu godinu udjemo prezadovoljni s obzirom na rezultate fudbalera i kosarkasa

Cubaka

pre 5 godina

Ne ce moci ovo Zvjezda da dobije. Gazi ce ih Breša!
(Pop PFC, 12. decembar 2018 19:33)

3000 za "gospodina", za izuzetno iskazanu strucnost i pismenost.

Miskec

pre 5 godina

"Ajmo Cigani, da proleće 2019 bude proleće , kada je naš KK osvojio drugi Evro Trofej u istoriji
(bg41, 12. decembar 2018 21:17)"
Cale se ne seca, moram da pitam dedu kad je to bilo!

asomakum

pre 5 godina

Tomic car! od starta to govorim. aba liga bez pogovora! eurocup se tankuje, dozira...ne toliko bitne utakmice se pustaju niz vodu, ali zato kljucne utakmice, vrhunski. previse dugo je bio u Oly, nije veverica! imam dobar osecaj! sportski pozdrav!

Džoni

pre 5 godina

Eto sad Filipovi kritičari vide da Nenadić ne može da igra jedinicu jer to nije njegova prirodna pozicija mada ni Filip ne igra baš bog zna šta ali je bar plej i više oseća vreme i prilike za pas i asistenciju. Davidovac nekako pogubljen od završetka prošle sezone i mečeva sa Budućnosti dok Ristić a posebno Simanić pokazuju da mogu da igraju na visokom nivou, šta više Simanić je u velikom delu utakmice bio odličan. Možemo mi da kritikujemo trenera što ne igra ovaj ili onaj, ali čovek jednostavno zna znanje i zna koliko ko može u datom trenutku da pruži. Voleo bih i ja da su nam prve violine između ostalih "naših" igrača Davidovac i Dobrić ali jednostavno nisu trenutno na tom nivou. Svako ovde ima svoju ulogu i to je kod Tomića tako.

johnny b

pre 5 godina

P.S.sta mislite na koliko smo posto snage?da slavite onih "samo"+6 u derbiju i da kazete hvala tomicu,a ne samo hvala premijeru/predsednice.
(ljupce, 12. decembar 2018 21:08)

Covece, kao da ste pobedili Fenerbahce a ne Bresu, dvanaestoplasiranu ekipu italijanske lige. Bolje se zapitaj kako ste izgubili od njih posle vodjstva od 22 razlike. Je l si i tada pricao o Tomicu i igracima kao sto sada pricas. Sa jednom stavkom se slazem sa tobom.. na kraju sezone se prica.. da ne bude kao prosle kada ste sezonu zavrsili bez titule i na 14-oj poziciji EL. I prosto ne mogu da verujem da posle jedne dobre partije Lazica ti pises o njemu kao o Spanulisu, a prethodno 20 lose odigranih meceva je totalno nebitno?!?!? I to, ponavljam, protiv velesile kao sto je Bresa. Stvarno, neverovatno dostignuce.

ljupce

pre 5 godina

lepo sam ja pisao da o tomicu treba da sudimo tek na kraju sezone i da ga pustimo da radi i podrzimo ekipu.kakva rapsodija i +36,a bilo je i +47 u jednom trenutku.osporavana legenda zvezde lazic 14 poena 4/4 za tri i bez promasaja iz igre.bravo majstori tako se igra.

P.S.sta mislite na koliko smo posto snage?da slavite onih "samo"+6 u derbiju i da kazete hvala tomicu,a ne samo hvala premijeru/predsednice.

Student

pre 5 godina

Nenadic jos jednom pokazuje koliko ne zna. Okej nije plej njegova pozicija, ali ja ne vidim ni koje on to kvalitete za beka ima. Sut prosecan, dribling nikakav, smotan, nista nema. Bolje da Radanov dobija njegove minute. Vidim ljudima Davidovac ne valja, polako, koliko dugo nije igrao odlican je.

alekss

pre 5 godina

alekss: ma batali ti gledanje!! A inače si kao išao?!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SAŠA FRANKFURT, 12. decembar 2018 20:00)
da isao sam na sve utakmice, a katkad i na treninge na Marakanu. da ne trebam mozda da se tebi pravdam?
batalim ja i tako jos nas koliko god hoces, batale, i sta onda? onda se vi internet navijaci pitate sto Pionir nije pun.

sasa the red baron

pre 5 godina

Ode Bresha kao da je nikad nije ni bilo...
Nema potrtebe komentarisati ovo, ...
Ono sto postaje jasno je da Nenadic nije play, Davidovac je aut...
Simanic i Ristic su oni na kje se treba fokusirati, ne znam sta je sa Dobricem, a za Radanova, njemu treba jos puno vremena a ja nisam siguran da mi to vreme imamo...
U svakom slucaju, treba jos jedan play, i ABA ce biti uzeta bez problema, a za EC ostaje nastaje da se vidi..Iskreno, i ovakvi kakvi jesmo sad, mi smo prejaki za ABA...

e

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018
ti si na standaednom mestu i kad.je evroliga bila i.sada.veciti zadnji.

EUFORIJA

pre 5 godina

Covece, kao da ste pobedili Fenerbahce a ne Bresu, dvanaestoplasiranu ekipu italijanske lige. Bolje se zapitaj kako ste izgubili od njih posle vodjstva od 22 razlike. Je l si i tada pricao o Tomicu i igracima kao sto sada pricas. Sa jednom stavkom se slazem sa tobom.. na kraju sezone se prica.. da ne bude kao prosle kada ste sezonu zavrsili bez titule i na 14-oj poziciji EL. I prosto ne mogu da verujem da posle jedne dobre partije Lazica ti pises o njemu kao o Spanulisu, a prethodno 20 lose odigranih meceva je totalno nebitno?!?!? I to, ponavljam, protiv velesile kao sto je Bresa. Stvarno, neverovatno dostignuce.
(johnny b, 12. decembar 2018 21:41)

Pogledaj komentare od sinoc kako ste se lozili sto vas je Asvel pustio, kao Real veceras Cska u fudbalu i sve ce ti biti jasno.

3

Djole

pre 5 godina

Sport je zabava za sirotinju, i sredstvo za skretanje paznje sa realnih zivotnih problema. Narod to polako shvata i sve manje ide na utakmice, hale su sve praznije.
(BravoNarode, 12. decembar 2018 20:05)
Ajde bre ne smaraj na sportskim vestima

Volej bajo moj

pre 5 godina

Dobro, možemo mi to i bolje, ali zadovoljan sam prvim poluvremenom. Dobra odbrana, tranzicija, otvoreni šutevi, skok... Sve na mestu. Ne treba igrati punim intenzitetom, nas EC i ne zanima, ali treba im dati do znanja ko smo. Napred Zvezda!

petarczv

pre 5 godina

@nekle druze nemoguce da nijedan strucnjak na svetu ne vidi u simanicu novog durenta. A posto vidim da za doncica mislis da je los igrac i da je simanic bolji jasno mi je tvoje poznavanje kosarke... Obozavam zvezdu i gotivim simanica ali on vise nije mlad toliko a jos nema ni status kao igraca sa sigurnim minutima makar sa klupe a da bude na jokicevom i doncicevom nivou trebao bi da bude barem tri puta bolji. Ne kazem da nema talenta ali ocigledno ne ume da ga prenese na parket. Nadam se da ce imati vise prilike da nam ga pokaze ali bez preterivanja i euforije ovo je prva pristojna utakmica u ovoj sezoni...

Student

pre 5 godina

Verujem da je sada svima krivo sto nisu otisli na utakmicu, najlepsa utakmica koju sam gledao u poslednje vreme. Ali imam veliku primedbu Tomicu. Nemojte odmah da skacete na mene sa nebuloznim komentarima, ali gde je Dobric? Meni je nezamislivo da mu ne daje da igra cesce, a sada nije ni na klupi! Ne vidim ni jedan razlog, decko se baca po terenu odbrana napad jedan od najborbenijih i da mu trener ne daje da igra. Da pruza lose partije i da razumem, ali decko je jedan od najboljih srpskih igraca u ekipi. I jos nesto, svaka cast Simanicu, koristi sve minute i treba sve cesce da pocinje utakmice.

Slobo

pre 5 godina

Opet ce Brescia ovo da stigne!!Secamo se kako su vodili panteri 24:2 pa izgubili!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:27) 

# Link komentara
Pre ce stici do - 60

veliki strumf

pre 5 godina

Sudije vas resile da smanje razliku u 4:4. Očigledan faul na Nenadicu ne sude, iz kontre kos. Nakon toga opet ne sude čisto povlacenje a Nenadicu sude nesportsku. Sude 3 uzastopna faula u napadi krajem 3. i pocetkom 4. četvrtine. Spustise na 30 razlike. Jos da pocnu da daju koseve. Na stranu sto je Davidovac izgubljen u vremenu i prostoru (za 3-4 minuta koliko igra spustili od 45 na evo 28 razlike) a ni Nenadic nije mnogo bolji.

EUFORIJA

pre 5 godina

Dzaba se primate, Buducnost ce opet da se postara da i dogodine igrate Evrokup :)
(EViva, 12. decembar 2018 19:54)

Epizoda 3 se prikazuje 30 decembra.

A.J.

pre 5 godina

Mislim da je sada jasno zasto Davidovac nije dobijao mnogo minuta, vidi Tomic kako ko igra i sta pokazuje na treningu. Decko ocigledno nije u formi od prosle sezone. Nenadic nije nista bolji od Covica. Simanic korektan. Ubuduce bi bilo lepo malo vise gledati Radanova i Ristica, deluje mi da obojica imaju dosta potencijala. Uf, kako bi bilo lepo da svi pomenuti se poboljsaju pa da gledamo opet Zvezdu gde su glavni igraci domaci, uz 2/3 pojacanja. Stranci I Lazic veceras vrhunski odigrali naravno.

BravoNarode

pre 5 godina

Sport je zabava za sirotinju, i sredstvo za skretanje paznje sa realnih zivotnih problema. Narod to polako shvata i sve manje ide na utakmice, hale su sve praznije.

big botovski

pre 5 godina

citam kakve sve gluposti pisu ovde ljudi,srbi ko srbi uvek u nekoj paranoi i teoriji zavere...osim u top desetak ekipa u evropi mislite da ostali klubovi redovno isplacuju plate? svuda se kasni,najcese i po par meseci,zato i postoji bat koji je i poslednje resenje,zaostale plate se najcesce dobijuju od obestecenja,tako su i isplaceni jovic,djenka,simonovic,kuzmic....tako rade skoro svi klubovi,"kriza" u koju je upala zvezda bilo je cisto obaranje forme i lagani kontra ritam,tomic odlicno zna sta radi i uz jedno kvalitetno pojacanje na 1/2 bice to masina koja ce da odlomi sve u aba ligi

Zuja

pre 5 godina

Nikad necu moci da razumem trenera koji na 50 razlike ne ubacuje mlade igrace.
(mi los, 12. decembar 2018 20:37

To ni jedan evropski trener nece da uradi jer se takvim.potezom kvari ritam ekipe.Zeljko ne dozvokjava ca ni da u sekundama pred kra igrac stane i ceka zvuk sirene

duledudule

pre 5 godina

Ne ce moci ovo Zvjezda da dobije. Gazi ce ih Breša!
(Pop PFC, 12. decembar 2018 19:33)
hihihihihi..65 za poluvreme imamo i time out haha

alekss

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno.
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala.
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (perhan, 12. decembar 2018 19:20)
u parvu si. ovo je inace prva utakmica KKCZ koju ne gledam ove sezone. necu da im dajem JMBG pri kupovini karata i gotovo. moje pravo za moj novac. cena mi nije vazna. zao mi je da je tako - volim da ih gledam i zasluzili su, no, sta je tu je.
kao sto neko napisa ranije - upravu kao da nije briga sto nema navijaca...jer da im je stalo, drugacije bi se odnosili prema svakome od nas. prosla su vremena gde navijaci dolaze tek tako, moras i da ulozis jos nesto, a, ne samo rezultate.

E

pre 5 godina

Zaista steta za pad u one tri utakmice za koji mislim da je uslovljen pre svega time sto igraci nisu dobili plate, realno smo u ovoj grupi trebali biti prvi i imati lakse protivnike u drugom delu, ovako cetvrto ili eventualno trece mesto i veliki problemi u nastavku zbog ozbiljnijih rivala

некле

pre 5 godina

Пишем као гробар, играте одличну кошарку, модерну.
Овај ваш тренер Томић је одличан, модеран тренер, тренер за 21 век.
Брзо, атрактивно, браво.
Једноставно када видим нешто што ми се јако свиђа морам да вам честитам.
Такође велики плус Томићу за Боришу Симанића.
Дечко је врхунски атлета, врхунски таленат, а видим и шут му је сасвим солидан.
Има 20, а тек сада код Томића добија прилику.
Види се да Томић верује у њега и свака му част на томе.
Те приче и фазони, не тренира Симанић и слично, ја не знам одакле то?
Неко је први извалио ту фору, и онда сви ко папагаји ударили на дечка то па то.
А клинац је невиђен таленат, нба потенцијал, и треба уз Јокића да буде предводник те нове врхунске Србије.
Српски Дурент!
Дајте дечку шансу, немој да га разни човићи и остали упропасте без везе.
Клинац је Мбапе европске кошарке.
Истрпите га, и њега и његове евентуално бубице у глави, тако то иде са врхунским талентима и играчима.
Када видим оног тромог дончића, од кога ја брже ходам него што он трчи, коме папир испод ногу код скока не можеш да извучеш, како даје по 20 поена у нба, само замишљам шта би Бориша радио.
Али разлика је што су дончића гурали од 15 године његове свугде, а Симанића Звезда констатно бушила годинама.
Симанић је зверина!
Дајте дечку 30 минута по мечу и прву поставу.
Истрпите га, за вашу и добробит Српске кошарке и репрезентације!

santa justa

pre 5 godina

Zvezda igra za plasman u 1/16, Pionir poluprazan, Grobari napune Pionir na mecu ABA lige. Kako, zasto, o cemu je tu rec,...?
(krle, 12. decembar 2018 19:15)
Pa njima je svaka utakmica “biti il ne biti”!

petarczv

pre 5 godina

ajmo breša ..
(prva ljubav, 12. decembar 2018 19:05)



Srecno Breso.
(Bodibond, 12. decembar 2018 19:05)



Brescia ovo lagano dobija!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:02)


Tri zaredom... Greota...

A.J.

pre 5 godina

Ovako je trebalo da bude i na proslom duelu... Ovakvu dominaciju, 42 razlike na poluvremenu zaista ne pamtim kada sam video u Evropi. Savrseno odigrano. Svaka cast momci!!! Samo nastavite ovako jako i u drugom poluvremenu, bio bi red da padne neki rekord :)

Ivan NS

pre 5 godina

Opet ce Brescia ovo da stigne!!Secamo se kako su vodili panteri 24:2 pa izgubili!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:27)

Razočaraću te, ali teško da stignu -43 iz prvog poluvremena.

perhan

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno.
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala.
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.

Zvezda

pre 5 godina

Navijaci FMP su cirkus. Te ne prate ABA ligu, pa onda odjednom prate, pa im smeta religija sopstvenog igraca, pa im onda vise ne smeta.
(Hh, 12. decembar 2018 19:07)

Navijaci FMP prate svoje utakmice u Zelezniku

NastyB

pre 5 godina

Kakva doktorska disertacija košarke - granitna odbrana, brza tranzicija i kretanje lopte i, samim tim, šut koji služi, a rezultat je više nego očigledna Zvezdina nadmoć. Nije Breša toliko loša kao što pokazuje, nego Zvezda u prvom poluvremenu odigrala odbranu za deset. Nisu imali nijedan "čist" šut za tri, a ulazak u reket je bila teška misija.
Iako nemam ništa protiv Filipa, Zvezda bez njega kao da je drugi tim, Nenadić i Davidovac mnogo bolje obavljaju ono što treba da se radi kao rezervni plej.

Лепи Цане

pre 5 godina

Не знам зашто су ови трентовани овде уместо да прате меч Турк Телеком - Тренто. Ако обе екипе изгубе у том дуелу Партизан добија шансу за пролаз даље.

Alek

pre 5 godina

Nevezano za sam meč koji će Zvezda svakako dobiti,pratim Italijansku ligu dugooo, bila je strašna 80-90-tih, početkom 2000-tih kolaps koji traje i dan danas, realno su u rangu sa tipa Poljskom ili Nemačkoj, 2-3 kluba ok, ostalo kao prva B liga SFRJ.

miki

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno. 
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala. 
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
(perhan, 12. decembar 2018 19:20)

Istina, mada to sto ne dolaze da je gledaju govori o zvezdi, a ne o Parižanima..

NastyB

pre 5 godina

Kakva doktorska disertacija košarke - granitna odbrana, brza tranzicija i kretanje lopte i, samim tim, šut koji služi, a rezultat je više nego očigledna Zvezdina nadmoć. Nije Breša toliko loša kao što pokazuje, nego Zvezda u prvom poluvremenu odigrala odbranu za deset. Nisu imali nijedan "čist" šut za tri, a ulazak u reket je bila teška misija.
Iako nemam ništa protiv Filipa, Zvezda bez njega kao da je drugi tim, Nenadić i Davidovac mnogo bolje obavljaju ono što treba da se radi kao rezervni plej.

Последње његове речи су биле: eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018 18:45)

Мора да те много боли чим 216. пут исписујеш исту реченицу. Вероватно ће те пратити до краја живота као дневно-ноћна мора.

perhan

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno.
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala.
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.

Последње његове речи су биле: eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018 18:45)

Мора да те много боли чим 216. пут исписујеш исту реченицу. Вероватно ће те пратити до краја живота као дневно-ноћна мора.

Лепи Цане

pre 5 godina

Не знам зашто су ови трентовани овде уместо да прате меч Турк Телеком - Тренто. Ако обе екипе изгубе у том дуелу Партизан добија шансу за пролаз даље.

Cubaka

pre 5 godina

Ne ce moci ovo Zvjezda da dobije. Gazi ce ih Breša!
(Pop PFC, 12. decembar 2018 19:33)

3000 za "gospodina", za izuzetno iskazanu strucnost i pismenost.

MilanB

pre 5 godina

Nikad necu moci da razumem trenera koji na 50 razlike ne ubacuje mlade igrace.
(mi los, 12. decembar 2018 20:37) Nikad necu moci da razumem nekoga ko dovodi u pitanje taktiku trenera koje je svoj tim doveo na 50 razlike.

Ivan NS

pre 5 godina

Opet ce Brescia ovo da stigne!!Secamo se kako su vodili panteri 24:2 pa izgubili!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:27)

Razočaraću te, ali teško da stignu -43 iz prvog poluvremena.

asomakum

pre 5 godina

Tomic car! od starta to govorim. aba liga bez pogovora! eurocup se tankuje, dozira...ne toliko bitne utakmice se pustaju niz vodu, ali zato kljucne utakmice, vrhunski. previse dugo je bio u Oly, nije veverica! imam dobar osecaj! sportski pozdrav!

Danilović

pre 5 godina

i moje drustvo iz kafica bi ove dobilo.
(dragan grobar, 12. decembar 2018 23:15)
Pa što ne pozva ti društvo da Vam pomogne u Evrokupu i Aba ligi

A.J.

pre 5 godina

Ovako je trebalo da bude i na proslom duelu... Ovakvu dominaciju, 42 razlike na poluvremenu zaista ne pamtim kada sam video u Evropi. Savrseno odigrano. Svaka cast momci!!! Samo nastavite ovako jako i u drugom poluvremenu, bio bi red da padne neki rekord :)

ne zaslužuješ ovakav klub

pre 5 godina

Nenadic jos jednom pokazuje koliko ne zna. Okej nije plej njegova pozicija, ali ja ne vidim ni koje on to kvalitete za beka ima. Sut prosecan, dribling nikakav, smotan, nista nema. Bolje da Radanov dobija njegove minute. Vidim ljudima Davidovac ne valja, polako, koliko dugo nije igrao odlican je.
(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Sad ni Nenadić ne valja? Kakvi ste bre to ljudi. Ne valja Čović pustite Nenadića da igra. Sad kad igra Nenadić ni on ne valja. Ko će vama ugoditi? Ne valja Lazić, ne valja Davidovac... Alo bre, nemorate da gledate, dobili ljudi 40 razlike, i on se pravi pametan

cinik

pre 5 godina

partizan bi to bolje..oni znaju..oni bi pobedili lejkerse..oni bi pobedili real barsu fener panatu..oni bi u fudbalu dobili barsu psg real napoli liverpul bajern oni bi pobedili sve ...

EUFORIJA

pre 5 godina

Dzaba se primate, Buducnost ce opet da se postara da i dogodine igrate Evrokup :)
(EViva, 12. decembar 2018 19:54)

Epizoda 3 se prikazuje 30 decembra.

santa justa

pre 5 godina

Zvezda igra za plasman u 1/16, Pionir poluprazan, Grobari napune Pionir na mecu ABA lige. Kako, zasto, o cemu je tu rec,...?
(krle, 12. decembar 2018 19:15)
Pa njima je svaka utakmica “biti il ne biti”!

petarczv

pre 5 godina

ajmo breša ..
(prva ljubav, 12. decembar 2018 19:05)



Srecno Breso.
(Bodibond, 12. decembar 2018 19:05)



Brescia ovo lagano dobija!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:02)


Tri zaredom... Greota...

Zvezda

pre 5 godina

Navijaci FMP su cirkus. Te ne prate ABA ligu, pa onda odjednom prate, pa im smeta religija sopstvenog igraca, pa im onda vise ne smeta.
(Hh, 12. decembar 2018 19:07)

Navijaci FMP prate svoje utakmice u Zelezniku

Danilović

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018 18:45)
Partizan i Igokea su jedan klub.Fuzionisani hihihi

Kowalski

pre 5 godina

Gde su sad oni sto broje poene domacih igraca? 50 poena su dali,skoro polovinu poena...I jos jedno zapazanje,kazu Zvezda u padu forme?! Sta bi dali ovi iz komsiluka da imaju ovakav start sezone?

Slobo

pre 5 godina

Opet ce Brescia ovo da stigne!!Secamo se kako su vodili panteri 24:2 pa izgubili!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:27) 

# Link komentara
Pre ce stici do - 60

некле

pre 5 godina

Пишем као гробар, играте одличну кошарку, модерну.
Овај ваш тренер Томић је одличан, модеран тренер, тренер за 21 век.
Брзо, атрактивно, браво.
Једноставно када видим нешто што ми се јако свиђа морам да вам честитам.
Такође велики плус Томићу за Боришу Симанића.
Дечко је врхунски атлета, врхунски таленат, а видим и шут му је сасвим солидан.
Има 20, а тек сада код Томића добија прилику.
Види се да Томић верује у њега и свака му част на томе.
Те приче и фазони, не тренира Симанић и слично, ја не знам одакле то?
Неко је први извалио ту фору, и онда сви ко папагаји ударили на дечка то па то.
А клинац је невиђен таленат, нба потенцијал, и треба уз Јокића да буде предводник те нове врхунске Србије.
Српски Дурент!
Дајте дечку шансу, немој да га разни човићи и остали упропасте без везе.
Клинац је Мбапе европске кошарке.
Истрпите га, и њега и његове евентуално бубице у глави, тако то иде са врхунским талентима и играчима.
Када видим оног тромог дончића, од кога ја брже ходам него што он трчи, коме папир испод ногу код скока не можеш да извучеш, како даје по 20 поена у нба, само замишљам шта би Бориша радио.
Али разлика је што су дончића гурали од 15 године његове свугде, а Симанића Звезда констатно бушила годинама.
Симанић је зверина!
Дајте дечку 30 минута по мечу и прву поставу.
Истрпите га, за вашу и добробит Српске кошарке и репрезентације!

Djole

pre 5 godina

Sport je zabava za sirotinju, i sredstvo za skretanje paznje sa realnih zivotnih problema. Narod to polako shvata i sve manje ide na utakmice, hale su sve praznije.
(BravoNarode, 12. decembar 2018 20:05)
Ajde bre ne smaraj na sportskim vestima

A.J.

pre 5 godina

Mislim da je sada jasno zasto Davidovac nije dobijao mnogo minuta, vidi Tomic kako ko igra i sta pokazuje na treningu. Decko ocigledno nije u formi od prosle sezone. Nenadic nije nista bolji od Covica. Simanic korektan. Ubuduce bi bilo lepo malo vise gledati Radanova i Ristica, deluje mi da obojica imaju dosta potencijala. Uf, kako bi bilo lepo da svi pomenuti se poboljsaju pa da gledamo opet Zvezdu gde su glavni igraci domaci, uz 2/3 pojacanja. Stranci I Lazic veceras vrhunski odigrali naravno.

EUFORIJA

pre 5 godina

Covece, kao da ste pobedili Fenerbahce a ne Bresu, dvanaestoplasiranu ekipu italijanske lige. Bolje se zapitaj kako ste izgubili od njih posle vodjstva od 22 razlike. Je l si i tada pricao o Tomicu i igracima kao sto sada pricas. Sa jednom stavkom se slazem sa tobom.. na kraju sezone se prica.. da ne bude kao prosle kada ste sezonu zavrsili bez titule i na 14-oj poziciji EL. I prosto ne mogu da verujem da posle jedne dobre partije Lazica ti pises o njemu kao o Spanulisu, a prethodno 20 lose odigranih meceva je totalno nebitno?!?!? I to, ponavljam, protiv velesile kao sto je Bresa. Stvarno, neverovatno dostignuce.
(johnny b, 12. decembar 2018 21:41)

Pogledaj komentare od sinoc kako ste se lozili sto vas je Asvel pustio, kao Real veceras Cska u fudbalu i sve ce ti biti jasno.

3

e

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018
ti si na standaednom mestu i kad.je evroliga bila i.sada.veciti zadnji.

ljupce

pre 5 godina

lepo sam ja pisao da o tomicu treba da sudimo tek na kraju sezone i da ga pustimo da radi i podrzimo ekipu.kakva rapsodija i +36,a bilo je i +47 u jednom trenutku.osporavana legenda zvezde lazic 14 poena 4/4 za tri i bez promasaja iz igre.bravo majstori tako se igra.

P.S.sta mislite na koliko smo posto snage?da slavite onih "samo"+6 u derbiju i da kazete hvala tomicu,a ne samo hvala premijeru/predsednice.

big botovski

pre 5 godina

citam kakve sve gluposti pisu ovde ljudi,srbi ko srbi uvek u nekoj paranoi i teoriji zavere...osim u top desetak ekipa u evropi mislite da ostali klubovi redovno isplacuju plate? svuda se kasni,najcese i po par meseci,zato i postoji bat koji je i poslednje resenje,zaostale plate se najcesce dobijuju od obestecenja,tako su i isplaceni jovic,djenka,simonovic,kuzmic....tako rade skoro svi klubovi,"kriza" u koju je upala zvezda bilo je cisto obaranje forme i lagani kontra ritam,tomic odlicno zna sta radi i uz jedno kvalitetno pojacanje na 1/2 bice to masina koja ce da odlomi sve u aba ligi

deki

pre 5 godina

Odlicna igra u prvom poluvremenu, u drugom delu su ocigledno "sklonili nogu sa gasa " .Cudi me da je Tomic dugo drzao na klupi Radanova i Ristica i pored velikog vodjstva. Nenadic nije plej i to se videlo veceras ali srecom , imamo dobar roster kad se Dobric nije ni skidao kao i Covic, pricajte sta hocete, ipak on najbolje odmenjuje Reglanda. Sve u svemu, cini se da je ova pauza dobro dosla, do nove godine imamo jos 4 bitne utakmice a najbitnija je 30.12 protiv Buducnosti i verujem da mi zvezdasi imamo mnogo razloga da u novu godinu udjemo prezadovoljni s obzirom na rezultate fudbalera i kosarkasa

duledudule

pre 5 godina

Ne ce moci ovo Zvjezda da dobije. Gazi ce ih Breša!
(Pop PFC, 12. decembar 2018 19:33)
hihihihihi..65 za poluvreme imamo i time out haha

Džoni

pre 5 godina

Eto sad Filipovi kritičari vide da Nenadić ne može da igra jedinicu jer to nije njegova prirodna pozicija mada ni Filip ne igra baš bog zna šta ali je bar plej i više oseća vreme i prilike za pas i asistenciju. Davidovac nekako pogubljen od završetka prošle sezone i mečeva sa Budućnosti dok Ristić a posebno Simanić pokazuju da mogu da igraju na visokom nivou, šta više Simanić je u velikom delu utakmice bio odličan. Možemo mi da kritikujemo trenera što ne igra ovaj ili onaj, ali čovek jednostavno zna znanje i zna koliko ko može u datom trenutku da pruži. Voleo bih i ja da su nam prve violine između ostalih "naših" igrača Davidovac i Dobrić ali jednostavno nisu trenutno na tom nivou. Svako ovde ima svoju ulogu i to je kod Tomića tako.

Student

pre 5 godina

Verujem da je sada svima krivo sto nisu otisli na utakmicu, najlepsa utakmica koju sam gledao u poslednje vreme. Ali imam veliku primedbu Tomicu. Nemojte odmah da skacete na mene sa nebuloznim komentarima, ali gde je Dobric? Meni je nezamislivo da mu ne daje da igra cesce, a sada nije ni na klupi! Ne vidim ni jedan razlog, decko se baca po terenu odbrana napad jedan od najborbenijih i da mu trener ne daje da igra. Da pruza lose partije i da razumem, ali decko je jedan od najboljih srpskih igraca u ekipi. I jos nesto, svaka cast Simanicu, koristi sve minute i treba sve cesce da pocinje utakmice.

Zuja

pre 5 godina

Nikad necu moci da razumem trenera koji na 50 razlike ne ubacuje mlade igrace.
(mi los, 12. decembar 2018 20:37

To ni jedan evropski trener nece da uradi jer se takvim.potezom kvari ritam ekipe.Zeljko ne dozvokjava ca ni da u sekundama pred kra igrac stane i ceka zvuk sirene

sasa the red baron

pre 5 godina

Ode Bresha kao da je nikad nije ni bilo...
Nema potrtebe komentarisati ovo, ...
Ono sto postaje jasno je da Nenadic nije play, Davidovac je aut...
Simanic i Ristic su oni na kje se treba fokusirati, ne znam sta je sa Dobricem, a za Radanova, njemu treba jos puno vremena a ja nisam siguran da mi to vreme imamo...
U svakom slucaju, treba jos jedan play, i ABA ce biti uzeta bez problema, a za EC ostaje nastaje da se vidi..Iskreno, i ovakvi kakvi jesmo sad, mi smo prejaki za ABA...

fancy

pre 5 godina

Ljudi jel stw zaboravili partije Davidovca na poziciji 1? Bio je standardan, u akcijama i formi samim tim. Iako nije prirodna pozicija mnogo bolji tu od Nenadica a svi se slazemo da ko god treba umesto Chovkinsa da igra to. Oladite malo...

NastyB

pre 5 godina

Kakva doktorska disertacija košarke - granitna odbrana, brza tranzicija i kretanje lopte i, samim tim, šut koji služi, a rezultat je više nego očigledna Zvezdina nadmoć. Nije Breša toliko loša kao što pokazuje, nego Zvezda u prvom poluvremenu odigrala odbranu za deset. Nisu imali nijedan "čist" šut za tri, a ulazak u reket je bila teška misija.
Iako nemam ništa protiv Filipa, Zvezda bez njega kao da je drugi tim, Nenadić i Davidovac mnogo bolje obavljaju ono što treba da se radi kao rezervni plej.

petarczv

pre 5 godina

@nekle druze nemoguce da nijedan strucnjak na svetu ne vidi u simanicu novog durenta. A posto vidim da za doncica mislis da je los igrac i da je simanic bolji jasno mi je tvoje poznavanje kosarke... Obozavam zvezdu i gotivim simanica ali on vise nije mlad toliko a jos nema ni status kao igraca sa sigurnim minutima makar sa klupe a da bude na jokicevom i doncicevom nivou trebao bi da bude barem tri puta bolji. Ne kazem da nema talenta ali ocigledno ne ume da ga prenese na parket. Nadam se da ce imati vise prilike da nam ga pokaze ali bez preterivanja i euforije ovo je prva pristojna utakmica u ovoj sezoni...

Alek

pre 5 godina

Nevezano za sam meč koji će Zvezda svakako dobiti,pratim Italijansku ligu dugooo, bila je strašna 80-90-tih, početkom 2000-tih kolaps koji traje i dan danas, realno su u rangu sa tipa Poljskom ili Nemačkoj, 2-3 kluba ok, ostalo kao prva B liga SFRJ.

NastyB

pre 5 godina

Kakva doktorska disertacija košarke - granitna odbrana, brza tranzicija i kretanje lopte i, samim tim, šut koji služi, a rezultat je više nego očigledna Zvezdina nadmoć. Nije Breša toliko loša kao što pokazuje, nego Zvezda u prvom poluvremenu odigrala odbranu za deset. Nisu imali nijedan "čist" šut za tri, a ulazak u reket je bila teška misija.
Iako nemam ništa protiv Filipa, Zvezda bez njega kao da je drugi tim, Nenadić i Davidovac mnogo bolje obavljaju ono što treba da se radi kao rezervni plej.

EUFORIJA

pre 5 godina

Ako je nas Asvel sa onakvom igrom sinoc pustio, sta li je veceras Bresa radila sa vama. Bresa je inace ekipa koja vas je pobedila u Italiji a danas ste preotiv nje vodili 47 razlike. Kao da su sutirali nogama a ne rukama.. a igrace Zvezde cuvali na 4m od njih. Ejjj, vodili ste 72:25 i ti pricas nama o pustanju a pobedili smo 3 razlike. Ne brukajte se komentarima, ljubim vas.
(johnny b, 12. decembar 2018 23:42)

Bresa je imala sansu za prolazak grupe dok je Asvel vec prosao dalje i nije ni zapinjao protiv vas. U Bgd-u vas je ladno otresao i grobari se loze da su odigrali vrhunski mec.

pixi10

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58) Jeste, istina je! Ali vama je to svejedno, deru vas i jedni i drugi!

Kalcokera

pre 5 godina

Konačno ozbiljna pobeda.
(mica iz kafica, 12. decembar 2018 20:54)

kao da ste dobili celticse.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (undertaker, 12. decembar 2018 23:16)

Mislis na prave ili evropske seltikse samoproklamovanu "instituciju"

Miljan

pre 5 godina

"Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58) # Link komentara
Preporučujem (+23)Ne preporučujem (-246)"

Evo mogu ja ali nema potrebe. Ovi brojevi na kraju tvog komentara su odgovor.

Volej bajo moj

pre 5 godina

Dobro, možemo mi to i bolje, ali zadovoljan sam prvim poluvremenom. Dobra odbrana, tranzicija, otvoreni šutevi, skok... Sve na mestu. Ne treba igrati punim intenzitetom, nas EC i ne zanima, ali treba im dati do znanja ko smo. Napred Zvezda!

Popovic

pre 5 godina

Grobari kad vide da nemaju sanse protiv Zvezde odmah pominju Fmp.
(Goran, 12. decembar 2018 22:21)

Nemaju oni sanse ni protiv FMP.

miki

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno. 
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala. 
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
(perhan, 12. decembar 2018 19:20)

Istina, mada to sto ne dolaze da je gledaju govori o zvezdi, a ne o Parižanima..

veliki strumf

pre 5 godina

Sudije vas resile da smanje razliku u 4:4. Očigledan faul na Nenadicu ne sude, iz kontre kos. Nakon toga opet ne sude čisto povlacenje a Nenadicu sude nesportsku. Sude 3 uzastopna faula u napadi krajem 3. i pocetkom 4. četvrtine. Spustise na 30 razlike. Jos da pocnu da daju koseve. Na stranu sto je Davidovac izgubljen u vremenu i prostoru (za 3-4 minuta koliko igra spustili od 45 na evo 28 razlike) a ni Nenadic nije mnogo bolji.

alekss

pre 5 godina

alekss: ma batali ti gledanje!! A inače si kao išao?!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SAŠA FRANKFURT, 12. decembar 2018 20:00)
da isao sam na sve utakmice, a katkad i na treninge na Marakanu. da ne trebam mozda da se tebi pravdam?
batalim ja i tako jos nas koliko god hoces, batale, i sta onda? onda se vi internet navijaci pitate sto Pionir nije pun.

alekss

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno.
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala.
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (perhan, 12. decembar 2018 19:20)
u parvu si. ovo je inace prva utakmica KKCZ koju ne gledam ove sezone. necu da im dajem JMBG pri kupovini karata i gotovo. moje pravo za moj novac. cena mi nije vazna. zao mi je da je tako - volim da ih gledam i zasluzili su, no, sta je tu je.
kao sto neko napisa ranije - upravu kao da nije briga sto nema navijaca...jer da im je stalo, drugacije bi se odnosili prema svakome od nas. prosla su vremena gde navijaci dolaze tek tako, moras i da ulozis jos nesto, a, ne samo rezultate.

Student

pre 5 godina

Nenadic jos jednom pokazuje koliko ne zna. Okej nije plej njegova pozicija, ali ja ne vidim ni koje on to kvalitete za beka ima. Sut prosecan, dribling nikakav, smotan, nista nema. Bolje da Radanov dobija njegove minute. Vidim ljudima Davidovac ne valja, polako, koliko dugo nije igrao odlican je.

NastyB

pre 5 godina

(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Klasičan Srpski „poznavalac-trener-selektor“. Nenadić nije dao 30 poena, par puta je pogrešio prilikom vođenja, dosuđena mu apsolutno nepostojeća namerna lična i odmah nema pojma. Naravno, takvima nije bitno par stvari – s obzirom na visinu, brzinu i snagu nijedan plej ne može da ga čuva, pa protivnici vrše takve rotacije da protivnički bek ili krilo idu na njega, a plej mora da čuva nekog drugog, obično još višljeg i jačeg (ali bez lopte), pa se time dodatno pravi rupa u odbrani. Zbog takvih preuzimanja veoma često su Cirbesa, Odža i Ristića pokrivali krila i krilni centri, a ovi fino koristili tu prednost.
A da ne pominjem to kako dečko igra u odbrani, kako obilazi blokove (o koje se Filip odbija kao čunj) i pokriva pik situacije i preuzimanja. Na primer, Filip čuva protivničkog pleja. Protivnički krilni centar izlazi u blok, Fića se odbija od njega, Faje/Simanić preuzimaju pleja, protivnički krilni centar je već tada ispred ionako niskog i slabog Filipa, kreće ka košu, mora da dođe do preuzimanja, time automatski gubiš igrača u odbrani i neki protivnički igrač je sam i slobodan. E, Nenadić ne pravi takve greške, nema iskakanja u odbrani od pika, pa zato Breša sinoć nije mogla da uradi ništa ispod koša, a i šutevi za tri su im bili impresivno čuvani. Zato i u drugoj četvrtini od osam poena mislim da su 4 ili 6 dali iz slobodnih bacanja. Nije sve u broju datih koševa.

Mirko

pre 5 godina

(Bodibond, 12. decembar 2018 22:59)

Podseti me koji je vaš predsednik 2007. godine rekao: "Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub"?
Verovatno se tad nisi nešto bunio.

Laktaši lep grad

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)


Evo, ja ću kao stari zvezdaš da ti pomognem: NIJE.

Sledeće pitanje?

Aleksa

pre 5 godina

Него...на вестима о кључној победи патлиџана 111 коментара. На вестима о победи Црвене Звезде 156 коментара од чега 111 патлиџанско-папагајских ФМП ФМП пропала Бреша, Будућност вас добила 5 пута ....шта вас гони у тај мазохизам?

Да се мало опустите и уживате у животу? .....победили сте и ви једном, знам да је неуобичајено, али морате мало да се порадујете нечему. Патња и мржња разједају....

mrny

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno. bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala. ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
(perhan, 12. decembar 2018 19:20) Jeste važi... tako se godinama pričalo za Dejvis Kup kako bi to bio spektakl da se održava u drugim gradovima umesto samo u uobraženom Beogradu... kao dvorane bi bile pune kad ono cvrc. Počeo Dejvis kup da se igra i u drugim mestima i na kraju ispalo da je posećenost isto toliko mala kao i u BG. Ovakvi dogadjaji bi trebalo da se šetaju po drugim gradovima da bi i njihovi stanovnici mogli da uživaju i vide utakmice i to je skroz u redu. Ali nemoj da se zavaravas da je procenat interesovanja nešto veći nego u BG. Ljudi su u Srbiji su podjednako letargicni i nezainteresovani u svim krajevima. To je 100 puta do sada dokazano

Student

pre 5 godina

Da odgovorim na neke komentare dole ako mi b92 pusti komentar posto poslednja dva ne pusta iz nekog razloga. Ne vidim gde sam ja uporedjivao Nenadica sa Covicem? Mi ako zelimo da osvojima aba ne mozemo da imamo pleja tog nivoa. Raspascemo se, jos ne daj Boze Regland da se povredi sta cemo onda? Ko je zamena? Nenadic? Ljudi budite ozbiljni, pa na njemu su radili presing jer je decko nesiguran, nerezonske suteve uzima, zadnji napad imamo on baca krompir iz nekog pokusaja stepbeka... Kazes odbranu igra? Ali da li je nama dovoljan plej koji igra samo odbranu? Nije plej njegova pozicija? To je ono o cemu pricam treba nam PLEJ! Nenadic ima 24 godine, a jos nije pokazao nista, Dobric isto ima 24 godine i kad god mu se da veca minutaza ubaci 15-20 poena, uz dve blokade najmanje!!! Mnogi ljudi u Nenadicu vide nesto, ne znam sta, da ima 19-20 godina i da kazes ajde neiskusan mlad. 24 godine su vec zrelije godine i vec je do sada morao da pokaze nesto od svojih jvaliteta. Treba nam rezervni plej bez njega cemo proci kao prosle sezone u ABA to vam potpisujem, samo nemojte posle Tomic kriv uprava nije na vreme reagovala. Vidim sada su svima svi dobri, koliko vidim u manjini sam jer imam zamerku posle ove pobede, nemojte posle svih ovih koemntara hvale da terate bilo koga jer nemate pravo, mada vi ste svi oni koji terali Radonju i ostale posle par poraza. Jos jednom se nadam da ce da mi puste komentar, bolje ovaj u vezi kosarke neko druge raznorazne gluposti sto pisu ljudi. Sportski pozdrav.

sryugos

pre 5 godina

(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Nenadic je u svakom aspektu bolja opcija od Covica i tu je apsolutna saglasnost svih pismenih poznavaoca ove igre.

Korto

pre 5 godina

Meni nije jasno kako ste izgubili od njih prvu utakmicu kada ste ih sada ovako dobili?
(banjac, 13. decembar 2018 08:48)

Зато што су играчи мислили да су добили утакмицу у првој четвртини. А Бреша је довољно квалитетна да уђе у велике серије. То Томић стално понавља - да се игра фокусирано свих 40 минута.

petarczv

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)

Nije

Miskec

pre 5 godina

"Ajmo Cigani, da proleće 2019 bude proleće , kada je naš KK osvojio drugi Evro Trofej u istoriji
(bg41, 12. decembar 2018 21:17)"
Cale se ne seca, moram da pitam dedu kad je to bilo!

Vlada

pre 5 godina

Ne znam zašto se uopšte osvrćete na komentare navijača malog komšije.
Da smo izgubili bilo kojom razlikom, bilo bi da su milioni bačeni na državno mezimče.
Da smo pobedili minimalnom razlikom, bilo bi da smo se provukli i opet milioni...
Evo, sada smo ih razbili, pričaju kako nam se Breša sklonila.
Pustite ih neka slave jedva nekakvu pobedu nad Asvelom i neka tavore na sredini ABA lige gde im je i mesto. Nebitni su, kao i uvek.

Nego, da se osvrnemo na igru našeg tima. Da li neko može da mi kaže šta se dešava sa Dobrićem? Da li je povređen? Da li je neki bojkot u pitanju? Da li ga Tomić samo štedi za kasnije utakmice, kako bi izbegao Alimpijevićevu grešku sa Dangubićem prošle sezone, kada se Dangubić povredio onda kada nam je bio najpotrebniji? Drago mi je što vidim da se Davidovac vraća. On nam je veoma potreban u rotaciji. Takođe, Ristić, Lazić i Simanić odigrali sjajno, što je izuzetno bitno. Uočljiv je i veliki broj ubačenih trojki koje su manje-više bile ravnomerno raspoređene. Samo su Lazić i Beron ubacili više od jedne (po 4). Osim njih, još sedmorica su ubacili po trojku uz ukupno sedam promašaja. To su odlične brojke. Pokazuju da veliki broj igrača može da šutne za 3 i pokazuju da se nisu ispucavali, nego su šutirali iz izgrađenih pozicija. Lepo je videti i da su minuti ravnomerno raspoređeni.
Jedino što brine je opet veliki broj promašenih bacanja kao i čak 17 izgubljenih lopti. Verujem da će se ovo drugo smanjiti kako se ekipa bude uigravala.

johnny b

pre 5 godina

Pogledaj komentare od sinoc kako ste se lozili sto vas je Asvel pustio, kao Real veceras Cska u fudbalu i sve ce ti biti jasno.

3
(EUFORIJA, 12. decembar 2018 21:58)

Ako je nas Asvel sa onakvom igrom sinoc pustio, sta li je veceras Bresa radila sa vama. Bresa je inace ekipa koja vas je pobedila u Italiji a danas ste preotiv nje vodili 47 razlike. Kao da su sutirali nogama a ne rukama.. a igrace Zvezde cuvali na 4m od njih. Ejjj, vodili ste 72:25 i ti pricas nama o pustanju a pobedili smo 3 razlike. Ne brukajte se komentarima, ljubim vas.

BravoNarode

pre 5 godina

Sport je zabava za sirotinju, i sredstvo za skretanje paznje sa realnih zivotnih problema. Narod to polako shvata i sve manje ide na utakmice, hale su sve praznije.

Vlada

pre 5 godina

Sledece godine ce tim biti bas fino izbalansiran: 9 nasih igraca(Nenadic, Davidovac, Dobric, Radanov, Ristic, Apic, Simanic, Keselj, Uskokovic) i 5 dobrih stranaca (Regland, jos jedan vrhunski play, odlican suter, Faye i dobar centar) i zavrsili smo posao.

Nasa mladost plus kvalitet stranaca. Voleo bih da se Voja Stojanovic vrati kuci u Zvezdu sledece godine. I da opravda one nade koje smo polagali u njega pre 3-4 godine.

Yac

pre 5 godina

Podseća na utakmice USA - Srbija i Španija - Srbija.
(Burek, 13. decembar 2018 12:11)

Mene podseca na Srbija-Brazil a i na Srbija-Australija

johnny b

pre 5 godina

P.S.sta mislite na koliko smo posto snage?da slavite onih "samo"+6 u derbiju i da kazete hvala tomicu,a ne samo hvala premijeru/predsednice.
(ljupce, 12. decembar 2018 21:08)

Covece, kao da ste pobedili Fenerbahce a ne Bresu, dvanaestoplasiranu ekipu italijanske lige. Bolje se zapitaj kako ste izgubili od njih posle vodjstva od 22 razlike. Je l si i tada pricao o Tomicu i igracima kao sto sada pricas. Sa jednom stavkom se slazem sa tobom.. na kraju sezone se prica.. da ne bude kao prosle kada ste sezonu zavrsili bez titule i na 14-oj poziciji EL. I prosto ne mogu da verujem da posle jedne dobre partije Lazica ti pises o njemu kao o Spanulisu, a prethodno 20 lose odigranih meceva je totalno nebitno?!?!? I to, ponavljam, protiv velesile kao sto je Bresa. Stvarno, neverovatno dostignuce.

Bodibond

pre 5 godina

Grobari kad vide da nemaju sanse protiv Zvezde odmah pominju Fmp.
(Goran, 12. decembar 2018 22:21)

Pa to vam je brat blizanac, jedan klub dve adrese, i dve dvorane.

E

pre 5 godina

Zaista steta za pad u one tri utakmice za koji mislim da je uslovljen pre svega time sto igraci nisu dobili plate, realno smo u ovoj grupi trebali biti prvi i imati lakse protivnike u drugom delu, ovako cetvrto ili eventualno trece mesto i veliki problemi u nastavku zbog ozbiljnijih rivala

Marshall

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)

Evo, ja ću kao stari zvezdaš da ti pomognem: NIJE.

Sledeće pitanje?
(Laktaši lep grad, 13. decembar 2018 05:36)

Nemam vise pitanja.. samo sam to cekao, da vidim kakvi ste majstori u izvrtanju cinjenica. Barbara vam nije ravna. Sportski pozdrav momci :)
@EUFORIJA - U pravu si, Asvelu uopste nije bitno na kojoj ce poziciji zavrsiti i sa kojim ce se timovima kasnije sastati, zato i nisu zapinjali.. dok je Bresa sinoc bas zapela protiv vas.

slaviša šmigič

pre 5 godina

davidovac sjajan bez ćoviča je zvezda duplo jača sa davidovcem i bez ćove dok dobrič ima sjajan potencijal ali kao,da nešto go.čovič namerno sklonio dobriča,da se nedesi kao sa jankovičem koji nije problem ali dobrič bi več bio jak udarac za zvezdu.navijam za zvezdu i neke odluke čoviča sve manje shvatam problem nije u tomiču več u čoviču u to sam siguran.dobrič je igračina.

Travel

pre 5 godina

Nije Zvezda nego FMP dokle cete da pisete netacno ?? Lepo je Covic rekao da FMP on moze da zove kako hoce i sledece godine ce da se zovu San Antonio by Zeleznik !

johnny b

pre 5 godina

Pogledaj komentare od sinoc kako ste se lozili sto vas je Asvel pustio, kao Real veceras Cska u fudbalu i sve ce ti biti jasno.

3
(EUFORIJA, 12. decembar 2018 21:58)

Ako je nas Asvel sa onakvom igrom sinoc pustio, sta li je veceras Bresa radila sa vama. Bresa je inace ekipa koja vas je pobedila u Italiji a danas ste preotiv nje vodili 47 razlike. Kao da su sutirali nogama a ne rukama.. a igrace Zvezde cuvali na 4m od njih. Ejjj, vodili ste 72:25 i ti pricas nama o pustanju a pobedili smo 3 razlike. Ne brukajte se komentarima, ljubim vas.

Bodibond

pre 5 godina

Grobari kad vide da nemaju sanse protiv Zvezde odmah pominju Fmp.
(Goran, 12. decembar 2018 22:21)

Pa to vam je brat blizanac, jedan klub dve adrese, i dve dvorane.

Miskec

pre 5 godina

"Ajmo Cigani, da proleće 2019 bude proleće , kada je naš KK osvojio drugi Evro Trofej u istoriji
(bg41, 12. decembar 2018 21:17)"
Cale se ne seca, moram da pitam dedu kad je to bilo!

johnny b

pre 5 godina

P.S.sta mislite na koliko smo posto snage?da slavite onih "samo"+6 u derbiju i da kazete hvala tomicu,a ne samo hvala premijeru/predsednice.
(ljupce, 12. decembar 2018 21:08)

Covece, kao da ste pobedili Fenerbahce a ne Bresu, dvanaestoplasiranu ekipu italijanske lige. Bolje se zapitaj kako ste izgubili od njih posle vodjstva od 22 razlike. Je l si i tada pricao o Tomicu i igracima kao sto sada pricas. Sa jednom stavkom se slazem sa tobom.. na kraju sezone se prica.. da ne bude kao prosle kada ste sezonu zavrsili bez titule i na 14-oj poziciji EL. I prosto ne mogu da verujem da posle jedne dobre partije Lazica ti pises o njemu kao o Spanulisu, a prethodno 20 lose odigranih meceva je totalno nebitno?!?!? I to, ponavljam, protiv velesile kao sto je Bresa. Stvarno, neverovatno dostignuce.

BravoNarode

pre 5 godina

Sport je zabava za sirotinju, i sredstvo za skretanje paznje sa realnih zivotnih problema. Narod to polako shvata i sve manje ide na utakmice, hale su sve praznije.

Student

pre 5 godina

Nenadic jos jednom pokazuje koliko ne zna. Okej nije plej njegova pozicija, ali ja ne vidim ni koje on to kvalitete za beka ima. Sut prosecan, dribling nikakav, smotan, nista nema. Bolje da Radanov dobija njegove minute. Vidim ljudima Davidovac ne valja, polako, koliko dugo nije igrao odlican je.

Travel

pre 5 godina

Nije Zvezda nego FMP dokle cete da pisete netacno ?? Lepo je Covic rekao da FMP on moze da zove kako hoce i sledece godine ce da se zovu San Antonio by Zeleznik !

Последње његове речи су биле: eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018 18:45)

Мора да те много боли чим 216. пут исписујеш исту реченицу. Вероватно ће те пратити до краја живота као дневно-ноћна мора.

Marshall

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)

Evo, ja ću kao stari zvezdaš da ti pomognem: NIJE.

Sledeće pitanje?
(Laktaši lep grad, 13. decembar 2018 05:36)

Nemam vise pitanja.. samo sam to cekao, da vidim kakvi ste majstori u izvrtanju cinjenica. Barbara vam nije ravna. Sportski pozdrav momci :)
@EUFORIJA - U pravu si, Asvelu uopste nije bitno na kojoj ce poziciji zavrsiti i sa kojim ce se timovima kasnije sastati, zato i nisu zapinjali.. dok je Bresa sinoc bas zapela protiv vas.

perhan

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno.
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala.
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.

E

pre 5 godina

Zaista steta za pad u one tri utakmice za koji mislim da je uslovljen pre svega time sto igraci nisu dobili plate, realno smo u ovoj grupi trebali biti prvi i imati lakse protivnike u drugom delu, ovako cetvrto ili eventualno trece mesto i veliki problemi u nastavku zbog ozbiljnijih rivala

Лепи Цане

pre 5 godina

Не знам зашто су ови трентовани овде уместо да прате меч Турк Телеком - Тренто. Ако обе екипе изгубе у том дуелу Партизан добија шансу за пролаз даље.

Djole

pre 5 godina

Sport je zabava za sirotinju, i sredstvo za skretanje paznje sa realnih zivotnih problema. Narod to polako shvata i sve manje ide na utakmice, hale su sve praznije.
(BravoNarode, 12. decembar 2018 20:05)
Ajde bre ne smaraj na sportskim vestima

некле

pre 5 godina

Пишем као гробар, играте одличну кошарку, модерну.
Овај ваш тренер Томић је одличан, модеран тренер, тренер за 21 век.
Брзо, атрактивно, браво.
Једноставно када видим нешто што ми се јако свиђа морам да вам честитам.
Такође велики плус Томићу за Боришу Симанића.
Дечко је врхунски атлета, врхунски таленат, а видим и шут му је сасвим солидан.
Има 20, а тек сада код Томића добија прилику.
Види се да Томић верује у њега и свака му част на томе.
Те приче и фазони, не тренира Симанић и слично, ја не знам одакле то?
Неко је први извалио ту фору, и онда сви ко папагаји ударили на дечка то па то.
А клинац је невиђен таленат, нба потенцијал, и треба уз Јокића да буде предводник те нове врхунске Србије.
Српски Дурент!
Дајте дечку шансу, немој да га разни човићи и остали упропасте без везе.
Клинац је Мбапе европске кошарке.
Истрпите га, и њега и његове евентуално бубице у глави, тако то иде са врхунским талентима и играчима.
Када видим оног тромог дончића, од кога ја брже ходам него што он трчи, коме папир испод ногу код скока не можеш да извучеш, како даје по 20 поена у нба, само замишљам шта би Бориша радио.
Али разлика је што су дончића гурали од 15 године његове свугде, а Симанића Звезда констатно бушила годинама.
Симанић је зверина!
Дајте дечку 30 минута по мечу и прву поставу.
Истрпите га, за вашу и добробит Српске кошарке и репрезентације!

sasa the red baron

pre 5 godina

Ode Bresha kao da je nikad nije ni bilo...
Nema potrtebe komentarisati ovo, ...
Ono sto postaje jasno je da Nenadic nije play, Davidovac je aut...
Simanic i Ristic su oni na kje se treba fokusirati, ne znam sta je sa Dobricem, a za Radanova, njemu treba jos puno vremena a ja nisam siguran da mi to vreme imamo...
U svakom slucaju, treba jos jedan play, i ABA ce biti uzeta bez problema, a za EC ostaje nastaje da se vidi..Iskreno, i ovakvi kakvi jesmo sad, mi smo prejaki za ABA...

alekss

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno.
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala.
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (perhan, 12. decembar 2018 19:20)
u parvu si. ovo je inace prva utakmica KKCZ koju ne gledam ove sezone. necu da im dajem JMBG pri kupovini karata i gotovo. moje pravo za moj novac. cena mi nije vazna. zao mi je da je tako - volim da ih gledam i zasluzili su, no, sta je tu je.
kao sto neko napisa ranije - upravu kao da nije briga sto nema navijaca...jer da im je stalo, drugacije bi se odnosili prema svakome od nas. prosla su vremena gde navijaci dolaze tek tako, moras i da ulozis jos nesto, a, ne samo rezultate.

santa justa

pre 5 godina

Zvezda igra za plasman u 1/16, Pionir poluprazan, Grobari napune Pionir na mecu ABA lige. Kako, zasto, o cemu je tu rec,...?
(krle, 12. decembar 2018 19:15)
Pa njima je svaka utakmica “biti il ne biti”!

Student

pre 5 godina

Verujem da je sada svima krivo sto nisu otisli na utakmicu, najlepsa utakmica koju sam gledao u poslednje vreme. Ali imam veliku primedbu Tomicu. Nemojte odmah da skacete na mene sa nebuloznim komentarima, ali gde je Dobric? Meni je nezamislivo da mu ne daje da igra cesce, a sada nije ni na klupi! Ne vidim ni jedan razlog, decko se baca po terenu odbrana napad jedan od najborbenijih i da mu trener ne daje da igra. Da pruza lose partije i da razumem, ali decko je jedan od najboljih srpskih igraca u ekipi. I jos nesto, svaka cast Simanicu, koristi sve minute i treba sve cesce da pocinje utakmice.

asomakum

pre 5 godina

Tomic car! od starta to govorim. aba liga bez pogovora! eurocup se tankuje, dozira...ne toliko bitne utakmice se pustaju niz vodu, ali zato kljucne utakmice, vrhunski. previse dugo je bio u Oly, nije veverica! imam dobar osecaj! sportski pozdrav!

Cubaka

pre 5 godina

Ne ce moci ovo Zvjezda da dobije. Gazi ce ih Breša!
(Pop PFC, 12. decembar 2018 19:33)

3000 za "gospodina", za izuzetno iskazanu strucnost i pismenost.

MilanB

pre 5 godina

Nikad necu moci da razumem trenera koji na 50 razlike ne ubacuje mlade igrace.
(mi los, 12. decembar 2018 20:37) Nikad necu moci da razumem nekoga ko dovodi u pitanje taktiku trenera koje je svoj tim doveo na 50 razlike.

EUFORIJA

pre 5 godina

Covece, kao da ste pobedili Fenerbahce a ne Bresu, dvanaestoplasiranu ekipu italijanske lige. Bolje se zapitaj kako ste izgubili od njih posle vodjstva od 22 razlike. Je l si i tada pricao o Tomicu i igracima kao sto sada pricas. Sa jednom stavkom se slazem sa tobom.. na kraju sezone se prica.. da ne bude kao prosle kada ste sezonu zavrsili bez titule i na 14-oj poziciji EL. I prosto ne mogu da verujem da posle jedne dobre partije Lazica ti pises o njemu kao o Spanulisu, a prethodno 20 lose odigranih meceva je totalno nebitno?!?!? I to, ponavljam, protiv velesile kao sto je Bresa. Stvarno, neverovatno dostignuce.
(johnny b, 12. decembar 2018 21:41)

Pogledaj komentare od sinoc kako ste se lozili sto vas je Asvel pustio, kao Real veceras Cska u fudbalu i sve ce ti biti jasno.

3

A.J.

pre 5 godina

Mislim da je sada jasno zasto Davidovac nije dobijao mnogo minuta, vidi Tomic kako ko igra i sta pokazuje na treningu. Decko ocigledno nije u formi od prosle sezone. Nenadic nije nista bolji od Covica. Simanic korektan. Ubuduce bi bilo lepo malo vise gledati Radanova i Ristica, deluje mi da obojica imaju dosta potencijala. Uf, kako bi bilo lepo da svi pomenuti se poboljsaju pa da gledamo opet Zvezdu gde su glavni igraci domaci, uz 2/3 pojacanja. Stranci I Lazic veceras vrhunski odigrali naravno.

cinik

pre 5 godina

partizan bi to bolje..oni znaju..oni bi pobedili lejkerse..oni bi pobedili real barsu fener panatu..oni bi u fudbalu dobili barsu psg real napoli liverpul bajern oni bi pobedili sve ...

slaviša šmigič

pre 5 godina

davidovac sjajan bez ćoviča je zvezda duplo jača sa davidovcem i bez ćove dok dobrič ima sjajan potencijal ali kao,da nešto go.čovič namerno sklonio dobriča,da se nedesi kao sa jankovičem koji nije problem ali dobrič bi več bio jak udarac za zvezdu.navijam za zvezdu i neke odluke čoviča sve manje shvatam problem nije u tomiču več u čoviču u to sam siguran.dobrič je igračina.

miki

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno. 
bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala. 
ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
(perhan, 12. decembar 2018 19:20)

Istina, mada to sto ne dolaze da je gledaju govori o zvezdi, a ne o Parižanima..

petarczv

pre 5 godina

@nekle druze nemoguce da nijedan strucnjak na svetu ne vidi u simanicu novog durenta. A posto vidim da za doncica mislis da je los igrac i da je simanic bolji jasno mi je tvoje poznavanje kosarke... Obozavam zvezdu i gotivim simanica ali on vise nije mlad toliko a jos nema ni status kao igraca sa sigurnim minutima makar sa klupe a da bude na jokicevom i doncicevom nivou trebao bi da bude barem tri puta bolji. Ne kazem da nema talenta ali ocigledno ne ume da ga prenese na parket. Nadam se da ce imati vise prilike da nam ga pokaze ali bez preterivanja i euforije ovo je prva pristojna utakmica u ovoj sezoni...

deki

pre 5 godina

Odlicna igra u prvom poluvremenu, u drugom delu su ocigledno "sklonili nogu sa gasa " .Cudi me da je Tomic dugo drzao na klupi Radanova i Ristica i pored velikog vodjstva. Nenadic nije plej i to se videlo veceras ali srecom , imamo dobar roster kad se Dobric nije ni skidao kao i Covic, pricajte sta hocete, ipak on najbolje odmenjuje Reglanda. Sve u svemu, cini se da je ova pauza dobro dosla, do nove godine imamo jos 4 bitne utakmice a najbitnija je 30.12 protiv Buducnosti i verujem da mi zvezdasi imamo mnogo razloga da u novu godinu udjemo prezadovoljni s obzirom na rezultate fudbalera i kosarkasa

Danilović

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018 18:45)
Partizan i Igokea su jedan klub.Fuzionisani hihihi

Zvezda

pre 5 godina

Navijaci FMP su cirkus. Te ne prate ABA ligu, pa onda odjednom prate, pa im smeta religija sopstvenog igraca, pa im onda vise ne smeta.
(Hh, 12. decembar 2018 19:07)

Navijaci FMP prate svoje utakmice u Zelezniku

veliki strumf

pre 5 godina

Sudije vas resile da smanje razliku u 4:4. Očigledan faul na Nenadicu ne sude, iz kontre kos. Nakon toga opet ne sude čisto povlacenje a Nenadicu sude nesportsku. Sude 3 uzastopna faula u napadi krajem 3. i pocetkom 4. četvrtine. Spustise na 30 razlike. Jos da pocnu da daju koseve. Na stranu sto je Davidovac izgubljen u vremenu i prostoru (za 3-4 minuta koliko igra spustili od 45 na evo 28 razlike) a ni Nenadic nije mnogo bolji.

sryugos

pre 5 godina

(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Nenadic je u svakom aspektu bolja opcija od Covica i tu je apsolutna saglasnost svih pismenih poznavaoca ove igre.

EUFORIJA

pre 5 godina

Dzaba se primate, Buducnost ce opet da se postara da i dogodine igrate Evrokup :)
(EViva, 12. decembar 2018 19:54)

Epizoda 3 se prikazuje 30 decembra.

Alek

pre 5 godina

Nevezano za sam meč koji će Zvezda svakako dobiti,pratim Italijansku ligu dugooo, bila je strašna 80-90-tih, početkom 2000-tih kolaps koji traje i dan danas, realno su u rangu sa tipa Poljskom ili Nemačkoj, 2-3 kluba ok, ostalo kao prva B liga SFRJ.

ljupce

pre 5 godina

lepo sam ja pisao da o tomicu treba da sudimo tek na kraju sezone i da ga pustimo da radi i podrzimo ekipu.kakva rapsodija i +36,a bilo je i +47 u jednom trenutku.osporavana legenda zvezde lazic 14 poena 4/4 za tri i bez promasaja iz igre.bravo majstori tako se igra.

P.S.sta mislite na koliko smo posto snage?da slavite onih "samo"+6 u derbiju i da kazete hvala tomicu,a ne samo hvala premijeru/predsednice.

e

pre 5 godina

eFeMPeu niko ne može da zabrani kako će da se zove!!!
(Doktor Satrap, 12. decembar 2018
ti si na standaednom mestu i kad.je evroliga bila i.sada.veciti zadnji.

petarczv

pre 5 godina

ajmo breša ..
(prva ljubav, 12. decembar 2018 19:05)



Srecno Breso.
(Bodibond, 12. decembar 2018 19:05)



Brescia ovo lagano dobija!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:02)


Tri zaredom... Greota...

Slobo

pre 5 godina

Opet ce Brescia ovo da stigne!!Secamo se kako su vodili panteri 24:2 pa izgubili!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:27) 

# Link komentara
Pre ce stici do - 60

big botovski

pre 5 godina

citam kakve sve gluposti pisu ovde ljudi,srbi ko srbi uvek u nekoj paranoi i teoriji zavere...osim u top desetak ekipa u evropi mislite da ostali klubovi redovno isplacuju plate? svuda se kasni,najcese i po par meseci,zato i postoji bat koji je i poslednje resenje,zaostale plate se najcesce dobijuju od obestecenja,tako su i isplaceni jovic,djenka,simonovic,kuzmic....tako rade skoro svi klubovi,"kriza" u koju je upala zvezda bilo je cisto obaranje forme i lagani kontra ritam,tomic odlicno zna sta radi i uz jedno kvalitetno pojacanje na 1/2 bice to masina koja ce da odlomi sve u aba ligi

ne zaslužuješ ovakav klub

pre 5 godina

Nenadic jos jednom pokazuje koliko ne zna. Okej nije plej njegova pozicija, ali ja ne vidim ni koje on to kvalitete za beka ima. Sut prosecan, dribling nikakav, smotan, nista nema. Bolje da Radanov dobija njegove minute. Vidim ljudima Davidovac ne valja, polako, koliko dugo nije igrao odlican je.
(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Sad ni Nenadić ne valja? Kakvi ste bre to ljudi. Ne valja Čović pustite Nenadića da igra. Sad kad igra Nenadić ni on ne valja. Ko će vama ugoditi? Ne valja Lazić, ne valja Davidovac... Alo bre, nemorate da gledate, dobili ljudi 40 razlike, i on se pravi pametan

Danilović

pre 5 godina

i moje drustvo iz kafica bi ove dobilo.
(dragan grobar, 12. decembar 2018 23:15)
Pa što ne pozva ti društvo da Vam pomogne u Evrokupu i Aba ligi

mrny

pre 5 godina

sramota za publiku. da ne moze grad od 2 miliona ljudi da napuni dvoranu od 6000 mesta??? strasno. bolje da igraju u bilo kom gradu u Srbiji, bila bi uvek puna hala. ovi fenseri dolaze samo da gledaju Neimara, Mbapea, a ne da gledaju svoju Zvezdu.
(perhan, 12. decembar 2018 19:20) Jeste važi... tako se godinama pričalo za Dejvis Kup kako bi to bio spektakl da se održava u drugim gradovima umesto samo u uobraženom Beogradu... kao dvorane bi bile pune kad ono cvrc. Počeo Dejvis kup da se igra i u drugim mestima i na kraju ispalo da je posećenost isto toliko mala kao i u BG. Ovakvi dogadjaji bi trebalo da se šetaju po drugim gradovima da bi i njihovi stanovnici mogli da uživaju i vide utakmice i to je skroz u redu. Ali nemoj da se zavaravas da je procenat interesovanja nešto veći nego u BG. Ljudi su u Srbiji su podjednako letargicni i nezainteresovani u svim krajevima. To je 100 puta do sada dokazano

A.J.

pre 5 godina

Ovako je trebalo da bude i na proslom duelu... Ovakvu dominaciju, 42 razlike na poluvremenu zaista ne pamtim kada sam video u Evropi. Savrseno odigrano. Svaka cast momci!!! Samo nastavite ovako jako i u drugom poluvremenu, bio bi red da padne neki rekord :)

Džoni

pre 5 godina

Eto sad Filipovi kritičari vide da Nenadić ne može da igra jedinicu jer to nije njegova prirodna pozicija mada ni Filip ne igra baš bog zna šta ali je bar plej i više oseća vreme i prilike za pas i asistenciju. Davidovac nekako pogubljen od završetka prošle sezone i mečeva sa Budućnosti dok Ristić a posebno Simanić pokazuju da mogu da igraju na visokom nivou, šta više Simanić je u velikom delu utakmice bio odličan. Možemo mi da kritikujemo trenera što ne igra ovaj ili onaj, ali čovek jednostavno zna znanje i zna koliko ko može u datom trenutku da pruži. Voleo bih i ja da su nam prve violine između ostalih "naših" igrača Davidovac i Dobrić ali jednostavno nisu trenutno na tom nivou. Svako ovde ima svoju ulogu i to je kod Tomića tako.

fancy

pre 5 godina

Ljudi jel stw zaboravili partije Davidovca na poziciji 1? Bio je standardan, u akcijama i formi samim tim. Iako nije prirodna pozicija mnogo bolji tu od Nenadica a svi se slazemo da ko god treba umesto Chovkinsa da igra to. Oladite malo...

Kowalski

pre 5 godina

Gde su sad oni sto broje poene domacih igraca? 50 poena su dali,skoro polovinu poena...I jos jedno zapazanje,kazu Zvezda u padu forme?! Sta bi dali ovi iz komsiluka da imaju ovakav start sezone?

Ivan NS

pre 5 godina

Opet ce Brescia ovo da stigne!!Secamo se kako su vodili panteri 24:2 pa izgubili!!
(Grobar, 12. decembar 2018 19:27)

Razočaraću te, ali teško da stignu -43 iz prvog poluvremena.

Zuja

pre 5 godina

Nikad necu moci da razumem trenera koji na 50 razlike ne ubacuje mlade igrace.
(mi los, 12. decembar 2018 20:37

To ni jedan evropski trener nece da uradi jer se takvim.potezom kvari ritam ekipe.Zeljko ne dozvokjava ca ni da u sekundama pred kra igrac stane i ceka zvuk sirene

alekss

pre 5 godina

alekss: ma batali ti gledanje!! A inače si kao išao?!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SAŠA FRANKFURT, 12. decembar 2018 20:00)
da isao sam na sve utakmice, a katkad i na treninge na Marakanu. da ne trebam mozda da se tebi pravdam?
batalim ja i tako jos nas koliko god hoces, batale, i sta onda? onda se vi internet navijaci pitate sto Pionir nije pun.

Kalcokera

pre 5 godina

Konačno ozbiljna pobeda.
(mica iz kafica, 12. decembar 2018 20:54)

kao da ste dobili celticse.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (undertaker, 12. decembar 2018 23:16)

Mislis na prave ili evropske seltikse samoproklamovanu "instituciju"

petarczv

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)

Nije

Laktaši lep grad

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58)


Evo, ja ću kao stari zvezdaš da ti pomognem: NIJE.

Sledeće pitanje?

pixi10

pre 5 godina

Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58) Jeste, istina je! Ali vama je to svejedno, deru vas i jedni i drugi!

Miljan

pre 5 godina

"Je l moze neko od navijaca Zvezde da mi kaze da li je istina da je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda Beograd?
(Marshall, 12. decembar 2018 23:58) # Link komentara
Preporučujem (+23)Ne preporučujem (-246)"

Evo mogu ja ali nema potrebe. Ovi brojevi na kraju tvog komentara su odgovor.

NastyB

pre 5 godina

(Student, 12. decembar 2018 21:53)

Klasičan Srpski „poznavalac-trener-selektor“. Nenadić nije dao 30 poena, par puta je pogrešio prilikom vođenja, dosuđena mu apsolutno nepostojeća namerna lična i odmah nema pojma. Naravno, takvima nije bitno par stvari – s obzirom na visinu, brzinu i snagu nijedan plej ne može da ga čuva, pa protivnici vrše takve rotacije da protivnički bek ili krilo idu na njega, a plej mora da čuva nekog drugog, obično još višljeg i jačeg (ali bez lopte), pa se time dodatno pravi rupa u odbrani. Zbog takvih preuzimanja veoma često su Cirbesa, Odža i Ristića pokrivali krila i krilni centri, a ovi fino koristili tu prednost.
A da ne pominjem to kako dečko igra u odbrani, kako obilazi blokove (o koje se Filip odbija kao čunj) i pokriva pik situacije i preuzimanja. Na primer, Filip čuva protivničkog pleja. Protivnički krilni centar izlazi u blok, Fića se odbija od njega, Faje/Simanić preuzimaju pleja, protivnički krilni centar je već tada ispred ionako niskog i slabog Filipa, kreće ka košu, mora da dođe do preuzimanja, time automatski gubiš igrača u odbrani i neki protivnički igrač je sam i slobodan. E, Nenadić ne pravi takve greške, nema iskakanja u odbrani od pika, pa zato Breša sinoć nije mogla da uradi ništa ispod koša, a i šutevi za tri su im bili impresivno čuvani. Zato i u drugoj četvrtini od osam poena mislim da su 4 ili 6 dali iz slobodnih bacanja. Nije sve u broju datih koševa.

Volej bajo moj

pre 5 godina

Dobro, možemo mi to i bolje, ali zadovoljan sam prvim poluvremenom. Dobra odbrana, tranzicija, otvoreni šutevi, skok... Sve na mestu. Ne treba igrati punim intenzitetom, nas EC i ne zanima, ali treba im dati do znanja ko smo. Napred Zvezda!

Popovic

pre 5 godina

Grobari kad vide da nemaju sanse protiv Zvezde odmah pominju Fmp.
(Goran, 12. decembar 2018 22:21)

Nemaju oni sanse ni protiv FMP.

Vlada

pre 5 godina

Ne znam zašto se uopšte osvrćete na komentare navijača malog komšije.
Da smo izgubili bilo kojom razlikom, bilo bi da su milioni bačeni na državno mezimče.
Da smo pobedili minimalnom razlikom, bilo bi da smo se provukli i opet milioni...
Evo, sada smo ih razbili, pričaju kako nam se Breša sklonila.
Pustite ih neka slave jedva nekakvu pobedu nad Asvelom i neka tavore na sredini ABA lige gde im je i mesto. Nebitni su, kao i uvek.

Nego, da se osvrnemo na igru našeg tima. Da li neko može da mi kaže šta se dešava sa Dobrićem? Da li je povređen? Da li je neki bojkot u pitanju? Da li ga Tomić samo štedi za kasnije utakmice, kako bi izbegao Alimpijevićevu grešku sa Dangubićem prošle sezone, kada se Dangubić povredio onda kada nam je bio najpotrebniji? Drago mi je što vidim da se Davidovac vraća. On nam je veoma potreban u rotaciji. Takođe, Ristić, Lazić i Simanić odigrali sjajno, što je izuzetno bitno. Uočljiv je i veliki broj ubačenih trojki koje su manje-više bile ravnomerno raspoređene. Samo su Lazić i Beron ubacili više od jedne (po 4). Osim njih, još sedmorica su ubacili po trojku uz ukupno sedam promašaja. To su odlične brojke. Pokazuju da veliki broj igrača može da šutne za 3 i pokazuju da se nisu ispucavali, nego su šutirali iz izgrađenih pozicija. Lepo je videti i da su minuti ravnomerno raspoređeni.
Jedino što brine je opet veliki broj promašenih bacanja kao i čak 17 izgubljenih lopti. Verujem da će se ovo drugo smanjiti kako se ekipa bude uigravala.

Student

pre 5 godina

Da odgovorim na neke komentare dole ako mi b92 pusti komentar posto poslednja dva ne pusta iz nekog razloga. Ne vidim gde sam ja uporedjivao Nenadica sa Covicem? Mi ako zelimo da osvojima aba ne mozemo da imamo pleja tog nivoa. Raspascemo se, jos ne daj Boze Regland da se povredi sta cemo onda? Ko je zamena? Nenadic? Ljudi budite ozbiljni, pa na njemu su radili presing jer je decko nesiguran, nerezonske suteve uzima, zadnji napad imamo on baca krompir iz nekog pokusaja stepbeka... Kazes odbranu igra? Ali da li je nama dovoljan plej koji igra samo odbranu? Nije plej njegova pozicija? To je ono o cemu pricam treba nam PLEJ! Nenadic ima 24 godine, a jos nije pokazao nista, Dobric isto ima 24 godine i kad god mu se da veca minutaza ubaci 15-20 poena, uz dve blokade najmanje!!! Mnogi ljudi u Nenadicu vide nesto, ne znam sta, da ima 19-20 godina i da kazes ajde neiskusan mlad. 24 godine su vec zrelije godine i vec je do sada morao da pokaze nesto od svojih jvaliteta. Treba nam rezervni plej bez njega cemo proci kao prosle sezone u ABA to vam potpisujem, samo nemojte posle Tomic kriv uprava nije na vreme reagovala. Vidim sada su svima svi dobri, koliko vidim u manjini sam jer imam zamerku posle ove pobede, nemojte posle svih ovih koemntara hvale da terate bilo koga jer nemate pravo, mada vi ste svi oni koji terali Radonju i ostale posle par poraza. Jos jednom se nadam da ce da mi puste komentar, bolje ovaj u vezi kosarke neko druge raznorazne gluposti sto pisu ljudi. Sportski pozdrav.

Korto

pre 5 godina

Meni nije jasno kako ste izgubili od njih prvu utakmicu kada ste ih sada ovako dobili?
(banjac, 13. decembar 2018 08:48)

Зато што су играчи мислили да су добили утакмицу у првој четвртини. А Бреша је довољно квалитетна да уђе у велике серије. То Томић стално понавља - да се игра фокусирано свих 40 минута.

Mirko

pre 5 godina

(Bodibond, 12. decembar 2018 22:59)

Podseti me koji je vaš predsednik 2007. godine rekao: "Od danas smatrajte da su Igokea i Partizan jedan klub"?
Verovatno se tad nisi nešto bunio.

Vlada

pre 5 godina

Sledece godine ce tim biti bas fino izbalansiran: 9 nasih igraca(Nenadic, Davidovac, Dobric, Radanov, Ristic, Apic, Simanic, Keselj, Uskokovic) i 5 dobrih stranaca (Regland, jos jedan vrhunski play, odlican suter, Faye i dobar centar) i zavrsili smo posao.

Nasa mladost plus kvalitet stranaca. Voleo bih da se Voja Stojanovic vrati kuci u Zvezdu sledece godine. I da opravda one nade koje smo polagali u njega pre 3-4 godine.

EUFORIJA

pre 5 godina

Ako je nas Asvel sa onakvom igrom sinoc pustio, sta li je veceras Bresa radila sa vama. Bresa je inace ekipa koja vas je pobedila u Italiji a danas ste preotiv nje vodili 47 razlike. Kao da su sutirali nogama a ne rukama.. a igrace Zvezde cuvali na 4m od njih. Ejjj, vodili ste 72:25 i ti pricas nama o pustanju a pobedili smo 3 razlike. Ne brukajte se komentarima, ljubim vas.
(johnny b, 12. decembar 2018 23:42)

Bresa je imala sansu za prolazak grupe dok je Asvel vec prosao dalje i nije ni zapinjao protiv vas. U Bgd-u vas je ladno otresao i grobari se loze da su odigrali vrhunski mec.

Aleksa

pre 5 godina

Него...на вестима о кључној победи патлиџана 111 коментара. На вестима о победи Црвене Звезде 156 коментара од чега 111 патлиџанско-папагајских ФМП ФМП пропала Бреша, Будућност вас добила 5 пута ....шта вас гони у тај мазохизам?

Да се мало опустите и уживате у животу? .....победили сте и ви једном, знам да је неуобичајено, али морате мало да се порадујете нечему. Патња и мржња разједају....

Yac

pre 5 godina

Podseća na utakmice USA - Srbija i Španija - Srbija.
(Burek, 13. decembar 2018 12:11)

Mene podseca na Srbija-Brazil a i na Srbija-Australija

duledudule

pre 5 godina

Ne ce moci ovo Zvjezda da dobije. Gazi ce ih Breša!
(Pop PFC, 12. decembar 2018 19:33)
hihihihihi..65 za poluvreme imamo i time out haha

NastyB

pre 5 godina

Kakva doktorska disertacija košarke - granitna odbrana, brza tranzicija i kretanje lopte i, samim tim, šut koji služi, a rezultat je više nego očigledna Zvezdina nadmoć. Nije Breša toliko loša kao što pokazuje, nego Zvezda u prvom poluvremenu odigrala odbranu za deset. Nisu imali nijedan "čist" šut za tri, a ulazak u reket je bila teška misija.
Iako nemam ništa protiv Filipa, Zvezda bez njega kao da je drugi tim, Nenadić i Davidovac mnogo bolje obavljaju ono što treba da se radi kao rezervni plej.

NastyB

pre 5 godina

Kakva doktorska disertacija košarke - granitna odbrana, brza tranzicija i kretanje lopte i, samim tim, šut koji služi, a rezultat je više nego očigledna Zvezdina nadmoć. Nije Breša toliko loša kao što pokazuje, nego Zvezda u prvom poluvremenu odigrala odbranu za deset. Nisu imali nijedan "čist" šut za tri, a ulazak u reket je bila teška misija.
Iako nemam ništa protiv Filipa, Zvezda bez njega kao da je drugi tim, Nenadić i Davidovac mnogo bolje obavljaju ono što treba da se radi kao rezervni plej.