Ponedeljak, 26.11.2018.

08:30

Mažić za B92: Hrvati su mi "srušili snove", Ibri se nikad ne zameram

Najbolji srpski i jedan od najboljih svetskih sudija, Milorad Mažić u ekskluzivnom intervju za B92.net kaže da žali što nije sudio finale Svetskog prvenstva.

Izvor: MLJ

Mažiæ za B92: Hrvati su mi "srušili snove", Ibri se nikad ne zameram IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Netko iz mase

pre 5 godina

Mario Mario pare si bacio ahaha. Vice prvak se pamti otprilike do sledećeg mundijala... Tako da se samo prvaci pamte! Sve bi vi to menjali da imate sportistu kaki je NOVAK! Najbolji sportista svih vremena sa ovih prostora a ako Bog da i Planete!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veljko, 26. novembar 2018 18:00)

Nemas pojma o sportu, vec samo gledas iz prizme svojih 2 prsta pred nosom...Novak je fantastican tenisac, bez daljnjeg, isto kao i MODRIC nogometas, no, ono što se broji kad nekoga nazivas NAJVECIM SVIH VREMENA na ovim prostorima (a vrijedi i za uopce), jesu OLIMPIJSKE MEDALJE, pa nakon toga, svjetska prvenstva, kontinentalna, turniri i dr....Pa kad se ponovo rodi netko kao Janica Kostelic (a to nisu ni Novak, ni Modric), javi mi (3 zlata, jedno srebro na JEDNOJ OLIMPIJADI)...Zivio ti meni stari ;)

Xhodeh

pre 5 godina

Hvala na reakcijama susedi!Nastavljate da potvrdjujete da istina uvek najvise pogadja i izaziva reakcije!Sto minusa tice,nismo deca,znamo vrlo dobro da 90% minusa na moje cinjenice o vama lupate vi sami,sto po maskom "srpskih komentatora",sto bez maske.Tako da dragi moji lazni doprvaci u slucajnim penalima,zabava se nastavlja.Hvala vam dragi moji fanovi iz Hrvatska,zbog vas i postojim

Žao mi te

pre 5 godina

Hvala na reakcijama susedi!Nastavljate da potvrdjujete da istina uvek najvise pogadja i izaziva reakcije!Sto minusa tice,nismo deca,znamo vrlo dobro da 90% minusa na moje cinjenice o vama lupate vi sami,sto po maskom "srpskih komentatora",sto bez maske.Tako da dragi moji lazni doprvaci u slucajnim penalima,zabava se nastavlja.Hvala vam dragi moji fanovi iz Hrvatska,zbog vas i postojim
(Xhodeh

Xhodeh, opet si u oblacima, ali navikli smo .
90% Srba čestitalo je Hrvatskoj na uspjehu, lijepo i uljudjeno, i kad smo postali doprvaci svijeta i jucer, prvaci svijeta u tenisu.
Tako da ako misliš da ti minuse udaraju Hrvati, opet sanjaš, smiju ti se tvoji sunarodnjaci, čak im je i neugodno! I meni bi bilo na njihovom mjestu. Takav jal i zavist rijetko se vidjaju.

lol

pre 5 godina

Hrvatima ni Mažić ne bi pomogao. Jednostavo su se toliko "ispuhali" i već bili prezadovoljni finalem, da bi svakako izgubili od bilo koga. Jedini tim koji je poražen u finalu mundijala, a da igrači nisu uplakani ili očajni ležali po terenu, već su slavili kao da su pobedili.
(Bahati pešak, 26. novembar 2018 18:23)

Pobrkao si utakmice, slavili su na kraju polufinala.

igor sulic

pre 5 godina

Gospodine Mazicu najbolji ste sudac na svijetu i samo pokvaren covjek moze tvrditi drugacije!Covjek toliko voli svoj posao da ga poredi s rodenjem sinova!Sto se nas tice-da igraju Srbija-Hrvatska ne bi imali nista protiv da sudite jer bi sigurno besprijekorno obavili posao!Mnogo srece

Bahati pešak

pre 5 godina

Hrvatima ni Mažić ne bi pomogao. Jednostavo su se toliko "ispuhali" i već bili prezadovoljni finalem, da bi svakako izgubili od bilo koga. Jedini tim koji je poražen u finalu mundijala, a da igrači nisu uplakani ili očajni ležali po terenu, već su slavili kao da su pobedili.

veljko

pre 5 godina

Mario Mario pare si bacio ahaha. Vice prvak se pamti otprilike do sledećeg mundijala... Tako da se samo prvaci pamte! Sve bi vi to menjali da imate sportistu kaki je NOVAK! Najbolji sportista svih vremena sa ovih prostora a ako Bog da i Planete!

Boro iz Pobede

pre 5 godina

@Jumko koliko mrznje po tvojim komentarima na bilo kakvu vest,bilo bi mi zao mene da te poznajem...
(Lex, 26. novembar 2018 08:54)

Zanimljivo da se uvek uhvati neko na hejtera!

Hrvat

pre 5 godina

xnodek,ovako,tad ni nismo blizu nekog uspjeha,ja ti pricam o završnicama,znaci o onome o cemu mozes sanjati,Italiju smo dobili sretno i spretno,ali ti ides u neke krajnosti,ako cemo tako pokradeni smo protiv Brazila,na otvaranju svjetskog prvenstva,opet pred cijelim svijetom,tako da ne znam bas koliko si realan,izvukao si dvije nebitne utakmice...

Nemoj plakati

pre 5 godina

Xnodeh
Kada Maradona bude plakao pred svijetom jer Srbija demolira Argentinu s Messijem, kada Argentinci u tv emisiji održe minut šutnje jer ste im ponizili repku s Messijem, kada nabijete Englezima komplekse jer ih izbacite u polufinalu SP-a, ili ih razbijete nasred Wembleya, kada Filipinac nazove sina Nemanja Matic (u stvarnosti ga je nazvao Luka Modric), kada budete imali najboljeg igraca svijeta, Europe, SP-a, i 3 Srbina medju top30 svijeta za Balon d’or...e onda mozes nešto reći. I možda uvažimo tvoje mišljenje.
Dotad, gledaj, uči, divi se, poštuj, i možda doživiš desetinu srece i ponosa koliko je meni moja Hrvatska dala!
Samo nas nemoj sada daviti s pricama o jugo Zvezdi, tudjim klupskim uspjesima i kicenju tudjim perjem...
Pozdrav od DOPRVAKA svijeta!

Baš mi te žao

pre 5 godina

Xnodeh
Da vi slučajno uspijete proci grupu, pričali bi o tome 10 godina. Dakle, ni grupu ne možete proći SLUČAJNO. A kamo li doci u finale jednog SP-a.
Zato, obriši te krmelje od tuge i prihvati.
Da je DOPRVAK biti lako, DOPRVAK bi bio svako!!!

Xhodeh

pre 5 godina

razlika je sto mi napucamo Argentinu s najboljim ikad,a vi skidate gace protiv Brazila ...nema tu srece..
(Zigzag, 26. novembar 2018 14:51)

Slazem se.Tu vam jedino u potpunosti odajem priznanje.Uvek ste u utakmice ulazili sa uverenjem da mozete da dobije protiv bilo koga.Mi s druge strane uvek igramo defanzivno,bojazljivo i raspadnemo se pri prvom nepovoljnom trenutku u utakmici.Ali ta Argentina koju ste razbili sa najboljim ikad,je kao tim jedan od najgorih ikad.Seti se samo ko je igrao u tom mecu u startnih 11. Kabaljero koji je nicim izazvan unistio ceo tim kad vam je bez razloga nabacio na voleo pri rezultatu 0:0.A pazi jos imena,Otamendi,Taljafiko,Merkado,Akunja,Perez....Slozices se imena ispod svakog renomea zvanog Argentina.Kojekakvi anonimusi i osrednji igraci po osrednjim evropskim klubovima su igrali startnu postavu na ovom SP.Pritom o najgorem selektoru zvanog Sampaoli da ne govorim.On i jeste taj tim sastavio.Cestitke na vasem pristupu fudbalu generalno,to vam odajem priznanje,ali Argentina je bila najgora u poslednjih 40 godina na svetskim prvenstvima.To je cinjenica i to svi znaju

Hrvat

pre 5 godina

xhodek,vidim da pratiš Hrvatski nogomet, ne spominjes protiv Portugala,a krađe protiv Njemacke u Engleskoj na europskom,uhvati se komentiranja necega drugoga....

Djavolji odvjetnik

pre 5 godina

Xhodeh,
Da meni rodjeni narod udara toliko minisa kao tebi tvoj, ja od srama vise ne bih komentirao nesto sto ne razumijem. Nogomet, u tvom slucaju.
Svojim bijesom, jalom, izmisljanjem na razini Hans Christian Andersena, samo šalješ lošu sliku o svom narodu. Koji ispada ljubomoran na Hrvate, do granica bolesti. A siguran sam da nije tako. I da bi vecina komšija sve dala da imaju dva svjetska postolja u 20 godina. Naravno da je uspjeh Hrvata slučajan samo za male, za nogometne sile, oni su sila. Naravno da ne moze biti slučajno da jedna zemlja sa dvije različite generacije bude doprvak svijeta u nogometu ili prvak svijeta u tenisu. Slučajnost je to za vas, koji nikada necete preboljeti. Ne uvjeravas ti ovdje nas, ti uvjeravaš sebe da smo slučajni doprvaci jer ni nakon 4.5 mjeseca još nisi prihvatio. Nas nemas sto uvjeravati jer znamo tko smo, koliko vrijedimo, i poštujemo druge, zato i jesmo tu gdje jesmo.
Da bi bio medju velikanima, moras se ponašati kao velikan. Što je za takve poput tebe nemoguca misija.
Pripremi se, jer planiramo i zlato. Pozdravljaju te DOPRVACI SVIJETA! :*

zmaj

pre 5 godina

Jedini koji je plakao si bio ti.Kad si u finalu shvatio da je bolje bilo da ste zasluzeni ispali,nego sto ste se na takav nacin bez pobede i preko penala dovukli na pozivanje od strane Francuske koja nije ni pola prikazala koliko ume kad treba.Protiv vas nije trebalo 

Pamtim sve meceve dobro,i jedino gde stvarno niste imali srece a zasluzili ste je,jeste ta Turska 2008.I posteno jeste da vam se to negde vrati.Ali vama se toliko puta to vec vratilo kroz druge rezultate koji su vam se poklapali da je sramota da o tome pricas.Pa te 1998. ne bi ste ni otisli na SP da vam se nije poklopio rezultat Grcka-Danska koji vas je odveo ni krive ni duzne u baraz za to SP.A da ne govorim o sreci koju ste imali poput Maksimirske krtice protiv Engleza 2006.i slicne druge lakrdije
(Xhodeh, 26. novembar 2018 15:13)

opaaa..pa ti nas jako dobro pratis....
izgleda da ti jos imas traume od ljeta...
jedini tko place si izgleda ti i to jos uvijek....
u finalu smo pa hrpu statistike bili bolji....na tvoju zalost to se uvijek moze provjeriti,pa ti savjetujem da se malo vratis unazad,ionako si jos u dojmu ljeta i mucenja....

iskreno bi volio da osjetis dio te atmosfere kad igras finale Svjetskog prvenstva,kad cijeli svijet stane....a to sto mislis da je zaboravljeno,samo ukucaj u google,pa ce ti izbaciti milione linkova,ne domacih,tj Hrvatskih nego stranih....
eee srce puno ponosa....jace nema...a ti se prestani grsiti jer ces dobiti cir...ovo je samo sport...

Xnodeh

pre 5 godina

xhodek,vidim da pratiš Hrvatski nogomet, ne spominjes protiv Portugala,a krađe protiv Njemacke u Engleskoj na europskom,uhvati se komentiranja necega drugoga....
(Hrvat, 26. novembar 2018 16:05)

Moram da te razocaram. Ne pratim hrvatski vec generalno evropski i svetski reprezentativni fudbal veoma detaljno. Nemoj da dajes sebi na znacaju vecem nego sto imate. Kradje? Secam se protiv Italije na SP 2002.,dobili ste 2:1,Italijanima ponistena dva cista gola za pobedu. Secam se Australije 2006.,2:2,Australiji nisu svirana dva cista penala a Simunic ostane u igri posle dva zuta kartona. Itd itd... Sramota je da pricas o kradjama, kad ste toliko puta na kradju i lakrdije poput prethodno pomenite izvlacili se od sigurnih poraza

Mario

pre 5 godina

Srbi stanite malo, zamislite se, izbrojte do 10, i razmislite sta ste razmisljali o viceprvaku sveta u fudbalu pre juna meseca. Da li je tada u vasim glavama to bio uspeh, da li ste mislili da je to za Srbiju ili Hrvatsku nemoguca misija, sta biste dali da vam je neko ponudio finale, i da li vam je bilo bitno da neko do njega dodje uz srecu??? Jednostavnije: samo zamislite da ste VICEPRVACI SVETA U FUDBALU

Xhodeh

pre 5 godina

slučajno ili ne, srebro se piše. pa kom smeta, nek ga boli...
(Rango, 26. novembar 2018 14:19)

Pise se,slazem se.To niko ne spori.Ali u vasem slucaju samo ce ostati zapisano,van vasih granica je vec zaboravljeno.Neko ko na taj nacin dodje do srebra,nema po cemu da se pamti,o tome pricam.

ako nemas srece onda šuti i plači,
srecu nekad treba i zaslužiti...
(zmaj, 26. novembar 2018 14:16)

Jedini koji je plakao si bio ti.Kad si u finalu shvatio da je bolje bilo da ste zasluzeni ispali,nego sto ste se na takav nacin bez pobede i preko penala dovukli na pozivanje od strane Francuske koja nije ni pola prikazala koliko ume kad treba.Protiv vas nije trebalo

E vidiš to je bila nepravda ali negde ti se nekad mora sve vratiti i uvek je dobro kad te sreća malo pomazi....
(sol, 26. novembar 2018 14:10)

Pamtim sve meceve dobro,i jedino gde stvarno niste imali srece a zasluzili ste je,jeste ta Turska 2008.I posteno jeste da vam se to negde vrati.Ali vama se toliko puta to vec vratilo kroz druge rezultate koji su vam se poklapali da je sramota da o tome pricas.Pa te 1998. ne bi ste ni otisli na SP da vam se nije poklopio rezultat Grcka-Danska koji vas je odveo ni krive ni duzne u baraz za to SP.A da ne govorim o sreci koju ste imali poput Maksimirske krtice protiv Engleza 2006.i slicne druge lakrdije

M

pre 5 godina

Inače, utakmicu osmine finala na tom SP u Rusiji između Engleske i Kolumbije je mogao da sudi Amerikanac - Gajger (i debelo oštetio Latino-amerikance).
Dakle, tada nije postojao "jezički problem"...
Problem je bio Mažić, jer se neko u FIFA uplašio da bi moglo da bude 100% pošteno suđenje, pa da Hrvati uzmu "Boginju"...

Xhodeh

pre 5 godina

Svi strani mediji, zajedno sa sudijama su rekli da je dosudjeni penal za Francusku bio nepostojeci. Zato sto je igrac ispred Perisica naglo spustio glavu, i lopta ga je udarila. Prema tome, Perisic nije mogao sa nikakvom namjerom igrati rukom. Od glave igraca francuske pa sve do Perisiceve ruke, je brzina lopte takva da je to nemoguce izbjeci. To je zakljucak svih sudija koji su to gledali, i igraci su to jasno rekli. Stavite covjeka ispred sebe i probajte napucat loptu, a on neka se u zadnji tren makne...pa nema sanse da ista napravis.
Prvi puta ovde citam obratno da je bio penal. Vi ocito zivite u svom univerzumu...
Hrvatska je imala dominaciju, iz dominacije su sanse da im das gol velike. To sto se vama to ne uklapa u mitove i ne mozete podnijet da je Hr igrala u finalu a vi redovito ispadate iz grupe ili se ne kvalificirate...to je vas problem.
(Medicina, 26. novembar 2018 14:44)

Lopta koja ide iz kornera i koju Perisic skida u kaznenom prostoru sa rukom podignutom od tela i time sprecava njen protok dalje u centar kaznenog i samim tim direktno utice na potencijalni gol NIJE ZA PENAL?!Eto zato i jeste slucajni doprvaci u penalima.Nista vise od toga

Revolt

pre 5 godina

Ni ne mora da ima nameru da bi bio sviran penal, nije to jedino sto se gleda i posmatra, a misljenja sudija u svetu su bila podeljena po tom pitanju, sigurno nisu svi rekli da nije bio penal. Najbolje sad da je stav bio jednoglasan, ej, da covek ne poveruje.

Mažić je vrh

pre 5 godina

Šteta što nije sudio! Uvjeren sam da bi Hrvati uzeli titulu a Mažic bi sudio bez greške i to bi bila kruna njegove karijere. Balkan bi tako povećao ugled, što titulom, što suđenjem. Nenadoknadiva šteta. Ali moćnici se i bore za moć da bi mogli odlučivati o pobjednicima. Ne želim umanjiti pobjedu Francuza ali nije to jedini slučaj da su manji oštećeni. Bilo je toga puno puta u raznim sportovima. Ponekad je dovoljna sitnica da usmjeri utakmicu i odredi rezultat, a tu sitnicu urade baš sudci i redovito u korist velikih. Mažiću svaka čast. Sudac bez greške, pošten, stručan, profesionalan, drži isti kriterij, vidi sve, pravedan u odlukama.

Medicina

pre 5 godina

Svi strani mediji, zajedno sa sudijama su rekli da je dosudjeni penal za Francusku bio nepostojeci. Zato sto je igrac ispred Perisica naglo spustio glavu, i lopta ga je udarila. Prema tome, Perisic nije mogao sa nikakvom namjerom igrati rukom. Od glave igraca francuske pa sve do Perisiceve ruke, je brzina lopte takva da je to nemoguce izbjeci. To je zakljucak svih sudija koji su to gledali, i igraci su to jasno rekli. Stavite covjeka ispred sebe i probajte napucat loptu, a on neka se u zadnji tren makne...pa nema sanse da ista napravis.
Prvi puta ovde citam obratno da je bio penal. Vi ocito zivite u svom univerzumu...
Hrvatska je imala dominaciju, iz dominacije su sanse da im das gol velike. To sto se vama to ne uklapa u mitove i ne mozete podnijet da je Hr igrala u finalu a vi redovito ispadate iz grupe ili se ne kvalificirate...to je vas problem.

zmaj

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima
(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:26)

ako nemas srece onda šuti i plači,
srecu nekad treba i zaslužiti...

sol

pre 5 godina

Xhodeh,

hahaha znači ipak je bolje imati malo sreće nego nemati je li? A kad smo već kod sreće, tu prokletu sreću nismo imali na Euru 2008., 2012. i 2016. kad smo gađali prečke i stative a primali golove u zadnjim minutama utakmice. A i sudac nas je drastično oštetio protiv Španije 2012. kad nije sudio penal. E vidiš to je bila nepravda ali negde ti se nekad mora sve vratiti i uvek je dobro kad te sreća malo pomazi. Ali tebi je najveći problem jer je to Hrvatska, ti bi najviše volio kad bi nas stalno pratio peh i nesreća, da bi se tome naslađivao više nego kad Srbija pobedi. Baš mi te je žao...

Zigzag

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima
(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:26)razlika je sto mi napucamo Argentinu s najboljim ikad,a vi skidate gace protiv Brazila ...nema tu srece..

starmo

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima


Istina boli kazes, slucajno smo dakle prosli kroz tri produzetka, to se radi slucajno ha? Hajde nam navedi jos takvih slucaja da je netko 3 puta zaredim isao u produzetke i da je 3 puta zaredim primao prvi gol, cekam???

Xhodeh

pre 5 godina

Primecujem da jumko,zmaj i njihova ekipa koja dolazi iz Hrvatske da prosipa frustracije ovde u Srbiji polako pocinje da usvaja cinjenice koje im ja govorim ovde danima i pecem ih na tihoj vatri.A to je da su slucajno dosli do finala.Da,do finala treba 6 utakmica da se prodje.Recimo Francuska je suprotan primer od vas.Grupu prosli s 30% snage,u osmini izbacili Argentinu koja je protiv njih odigrala mec godine(za razliku protiv vas gde je Kabaljero kao pijan ili drogiran nabacivao vama na volej pa su sami sebe pobedili),u cetvrtini izbacili odlicni Urugvaj koji je do tog meca imao 4 pobede u 4 meca,izbacio Portugal sa Ronaldom (vi ni posle 7 meceva niste imali vise od 3 pobede),u polufinalu izbacili najbolji tim prvenstva uz njih Belgiju koja je to tad imala 5 pobeda od 5.Pritom u finalu s 50% snage,uz najlosiju odigranu utakmicu u poslednje dve godine do tog finala vama utrpaju 4 laka komada,a mogli su jos 4.E vidite razliku takvog finaliste i vas.Vi,niste nikog mogli da dobijete u nokaut fazi,od 7 utakmica na kraju dobili ste manje od pola (samo 3),do finala imali ste slabasne Dansku i Rusiju,pa ni njih niste mogli da dobijete bez srecnih i slucajnih penala.Na kraju kako kazete "nadigrali" ste Francuze a primili 4 komada i mogli jos 4.Sta bi bilo da ih nista nadigrali?!? Samo da vas podsetim zasto ste slucajni finalista.Tako da i te kako se moze voljom zreba i neverovatnom srecom u mecevima doci slucajno do zavrsnice.Drago mi je da ste i vi poceli ovde da priznajete

Revolt

pre 5 godina

Moja greska, mozda je bilo i aktiviranja (iz ofsajda) kod prvog gola, mozda taj igrac i jeste uticao na igru jer se definitivno uputio prema mandzukicu, mrzelo me je da to procenjujem jutros, a ipak je vec proslo nekoliko meseci tako da sam zaboravio sve detalje:-D I otkud ja znam zasto je Pitana toliko dugo gledao, cinjenica je da je morao da bude odlucniji i da ne "mozga" bas toliko dugo jer je ono bio cist penal (ruka nije imala sta da trazi, pocela je da se odvaja od prirodnog polozaja i isla je ka lopti, a i uticalo je to igranje na dalji tok akcije, jedina olaksavajuca okolnost je mozda ta sto u tom trenutku verovatno nije mogao bolje da reaguje posle odigravanja tog iz Francuske ispred njega (Matuidija), medjutim, ta ista lopta je pre toga vec letela dugo i nije bas da je nije (dobro) video i da nije mogao da predvidi gde bi posle mogla da krene i zavrsi, svojom sakom je odbranio veci prostor
i vecu zonu (vece polje) nego sto je to dopusteno), a svakako vam je nakon toga oprostena ona ocita ruka u drugom poluvremenu tako sustinski osteceni niste bili. I nema smisla da ponavljate ovo- razumem da je veoma tesko da se prihvati da na takav nacin gubis finale SP, medjutim, sudija nije prelomio, odnosno, nije odlucio tu utakmicu tako sto im je poklonio pobedu, NE, krivci su negde drugde, trazite ih kod sebe. Nadam se da je sad odgovor malo bolji i potpuniji da ste zadovoljni, a i da niste, bas me briga Hahaha

Xhodeh

pre 5 godina

Pa vama se nudila još bolja situacija, samo da ste pobedili Švajcarsku, Švedsku i Englesku, nas bi onda još lakše "otresli" i igrali bi finale umesto Hrvatske. Ne znam zašto to niste uradili kad se sve čini tako lako.
(sol, 26. novembar 2018 12:47)

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima

keja

pre 5 godina

Poštujemo te jer si pošten sudac i Hrvati nikada nisu bili protiv tebe. Vidiš da smo u Francuskoj i tvojoj sunarodnjakinji u finalu pjevali Marijana...

lol

pre 5 godina

(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:21)

U vecini sportova postoje penali ili nešto slicno k'u tenusu.
Trinaesta igra u setu šta je to ako nisu penali. Mi nismo išli na penale, nego su naši protivnici pokušavali da na penale odu dalje. Tako su Rusi zapaprili Španjolcima. Hrvatska je na svim utakmicama nadigrala protivnike i osvajace.

Xnodeh

pre 5 godina

Da, Hrvati. Malo sutra. Snove su im srusili FIFA-ni muljatori i lopovi. Po njima moze Nemac da sudi komsijama Svajcarcima protiv Srbije, ali ne moze Srbin komsijama Hrvatima protiv Francuske. Milorade, zelim da ti se vrati kao uteha makar finale EP 2020.Veliki si profesionalac

ran

pre 5 godina

Kakav profesionalac. Voleo bi da ja na tom vrhunskom nivou obavljam svoj posao. Čestitam vam na svemu što ste postigli gospodine Mažiću

sol

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan
(Mirko Kojotovski, 26. novembar 2018 10:50)

Pa vama se nudila još bolja situacija, samo da ste pobedili Švajcarsku, Švedsku i Englesku, nas bi onda još lakše "otresli" i igrali bi finale umesto Hrvatske. Ne znam zašto to niste uradili kad se sve čini tako lako.

F16

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan
(Mirko Kojotovski, 26. novembar 2018 10:50)

Dvije pogreške su preokrenule tijek utakmice.
Mnogo dobrih stvari se dogodilo na SP-u. VAR je dao veliki doprinos, ali žao mi je što drugo poluvrijeme nije počelo barem s 1:1 pa će ovo finale uvijek biti spominjano kao VAR-ovo finale.

Frane

pre 5 godina

Revolt@, ne budi zlocest, majstore. Ovako, prvo faul nad Grizmanom uopce nije postojao jer ga hrvatski igrac nije ni taknuo, pa to se savrseno vidi na usporenoj snimci. Tako da se o tome nema sta diskutovat :) Bezobrazni Grizman je na pokvareni nacin iznudio faul iz kojega je Mario Mandzukic postigao autogol. Penal je bio i tu je presudila glupost Ivana Perisica koji je potpuno nepotrebno ruku drzao u neprirodnom polozaju. Francuzi su postigli dva gola bez udarca na gol iz igre, i to jos u Finalu Mundijala. Nezabiljezeni raritet. Pitana je sveukupno sudio nedostojno Finala Mundijala, ali sta je tu je, nije nas on pobijedio, vec hrvatski igraci sami sebe. Nas najveci problem koji nas je vjerojatno kostao naslova je Danijel Subasic. Covjek se nije pojavio na utakmici i direktni je krivac za tri od cetiri gola u nasoj mrezi. Prvi gol je morao obraniti jer je isao metar od Subasica, treci i cetvrti gol je takodjer trebao obraniti. Onaj udarac Mbapea je bio nejak i isao je metar od golmana koji se uopce nije bacio na loptu, vec je pogledom ispratio udarac. Pogbin gol, ista prica, samo je promatrao loptu koja je isla metar od njega, a oba udarca su bila van 16' metara. Opet necuveno u finalima SP a. Momak je najvjerojatnije branio ozljedjen, nakon utakmice sa Danskom u 1/8 finala. Medjutim, to je sebicno od njega, jer ne igra za sebe vec predstavlja drzavu, ali i nedostatak autoriteta izbornika, a tek se njegova taktika dovodi u pitanje, jer smo igrali otvoreno, sta je nedopustivo.

Руска Душа

pre 5 godina

Не греба човек да га познаје, да види да је живот потпуно подредио овом “послу” који, шта год ми овде коментарисали ради на високом нивоу чак и за светске стандарде.
Много, много рада на себи, са јасним циљем и без компромиса, трпео повреде, критике, неправде и остао свој.
Да ли је некада, нешто могло и боље - јесте сигурно, али с’ обзиром на наш (не)статус у том свету, ово што је он постигао је као да је космонаут Папуа Нове Гвинеје изабран да буде у мисији за лет на међународну свемирску станицу.. Значи, мора да је јако, јако добар у томе што ради.. Свака част Мажићу!

Sasa

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske
(Cro-cop, 26. novembar 2018 10:30) # Link komentara

Ne kuzim ove sto se Hrvatima predstavljaju.
Hrvat ne kaze sudija vec sudac,a ovo SVETSKI prvak i gramatiku da ne komentiram.
(Realno, 26. novembar 2018 10:48)

# Link komentara

Iskreno ni ja, jer ko jos zeli biti hrvat.... Cak i kada zeli nekoga zavarati kao sto je ovaj decko isto uradio bledunjavo.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Bilo je tu svega. Brich je sudio svicarskoj, a englezima protiv kolumbije amerikanac. I u oba slucaja, situacije s penalima. Vama nije sudjen cist faul za penal, a penal za englesku je izmisljotina i simuliranje.
Pitana je sudio hr-danska i nema mu se tu sto zamjerit, dobro je vodio mec. I ne vjerujem da nas je namjerno ostetio, ali s ove distance zao mi je sto mazic ili skomina nisu sudili finale.
Prvi gol pao je nakon simuliranja griezmana, a penal... pa sad za sve one koji ce reci dy je bio cist penal- ako je cist, zasto mu je trebalo 5 min i da se 2 puta vraca i to provjeri na ekranu? I to je presudio protiv var pravila jer je gledao u slow motoonu, a to je nedozvoljeno jer ti on poremeti osjecaj za vrijeme i percepciju postojanja namjere. Mislim, to je 50:50 penal kojeg nitko ne bi zamjerio da se ranije nije dogodila pogresna procjena. Ovako, zabili su 2 gola a da nisu ni pucali po golu. Ne pamtim takav slucaj u bilo kojem finalu.
S te strane, zao mi je sto nije sudio mazic. Vjerojatno ne bi nasjeo na simuliranje i tko zna kako bi zavrsilo.
Ali s druge strane, da je dosudio isto sto i pitana, bila bi prica da to nije greska nego da je on to napravio namjerno posto je srbin.

vlasta

pre 5 godina

Poredite Briha i nas mec sa Svajcarskom,i Mazica u finalu sa Hrvatima.Prvo,nasa utakmica se igrala u grupi.Kad bi se tu gledalo ko je kome komsija ili etnicka pripadnost sudije bi bile delegirane iz ovih Dacicevih prijateljskih zemalja,Komora,Gvineje Bisao,Narnije i sl.A sa druge strane finale je jedno jedino,i imas veliki izbor sudija.
Na kraju,Srbija i Hrvatska su bili deo iste zemlje i imaju vrlo burnu medjusobnu istoriju,tajo da je ova odluka ocekivana.
Greska Briha je bila samo sto nije konsultovao VAR,iako je bio pozvan.Time je pljunuo na novu tehnologiju,i automatski se diskfalifikovao sa Mundijala.Sve ostalo je stvat procene i ubedjenja.Dao nam je lako zute,nije svirao penal.Mozda je u pravu,mozda ne,ali je morao pogledati VAR.

www

pre 5 godina

Svjetske nogomezne legende su komentirale finale.
Hrvatska je igrala briljantno, nisu dali Francuzima prostora da igraju, a izgubili su finale zbog slobodnog udarca koji to nije bio i zbog penala koji to nije, zaključili su velikani nogometa.

Vecina njih su na društvenim mrežama izrazili svoje mišljenje: "Dvije loše odluke u potpunosti su preokrenule tijek utakmice", a odluku o jedanaestercu nazvale “laughable” - smiješnom.

zmaj

pre 5 godina

Ma sigurno bi sudio da Hrvati nisu "slucajno" igrali finale! Hahahahahaha...
(Jumko, 26. novembar 2018 08:44)

ne moze se slucajno igrati Finale...do finala ima puno tekmi...

kole

pre 5 godina

@(room 1408, 26. novembar 2018 08:41)
mazic nije sudio upravo zbog likova kao sto si ti.evo ti si sad povezao ovde da je nemac sudio lose nama jer smo igrali protiv svajcerske koju on obozava toliko da je spreman da baci celu svoju karijeru samo da bi nas saciri i ekipa pobedili na ovom sp,nije mu nista bilo bitno,da sudi finale,ostane sto duze...samo da progura svajcarce protiv srba.i sad treba mazicu da daju da sudi reprezentaciji drzave sa kojom smo ratovali.normalni likovi su svestni da su greske moguce,da je neko los sudija,da tera inat var-u,da je uzeo pare,ali mnogo vise njih ce da ga napada da su eventualne greske iz razloga sto cisto voli/mrzi nekog vise od drugog....

Cro-cop

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan

Realno

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske
(Cro-cop, 26. novembar 2018 10:30) # Link komentara

Ne kuzim ove sto se Hrvatima predstavljaju.
Hrvat ne kaze sudija vec sudac,a ovo SVETSKI prvak i gramatiku da ne komentiram.

x

pre 5 godina

Ma sigurno bi sudio da Hrvati nisu "slucajno" igrali finale! Hahahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 26. novembar 2018 08:44)

Znaci Hrvat si...

Palikuca

pre 5 godina

Kada se igra finale, onda je jako vazno da ne bude gresaka. Valjda bi smisao sporta trebala da bude da pobedi bolji, a ne onaj kome sudac pomaze. Ako greske suca direktno utjecu na rezultat, onda nema smisla ni igrat.
Francuzi su prvo dobili nepostojeci faul, a onda je Mandzo iz tog nepostojeceg faula dao autogol. Zatim je dosudjen penal, iako je svima jasno da ga nije bilo. Lovit 2 gola koja nisu trebala da budu u finalu nije lako. Perisic isto tako nije igrao na razini celo prvenstvo. Imao je 2 stative, a mogao je da bude gol i da se ne ide u produzetke. Takve golove redovito daje...ovo prvenstvo nije. Pa je onda i Kalinic otisao.

Dobro znaj

pre 5 godina

Neće biti da je zbog toga. Što onda nije sudio polufinale. Biće da je zbog one greške sa penalom. Finale lige šampiona je sudio odlično, ali je na svetskom bio loš, kao i u domaćoj ligi (penal na RDN-PAR koji nije sudio). Brih nije gledao VAR jer je sudio očigledan faul u napadu, a šta se posle toga dešavalo, potpuno je nebitno-mogao je biti i gol-bio bi poništen. Veći problem sa Brihom bilo je tendenciozno suđenje, žuti kartoni i sl. Budimo bar nekad objektivni.

Panac

pre 5 godina

Iskreno mi je zao što nam niste sudili finale g. Mazicu. Pozz iz RH.
(Kisovito, 26. novembar 2018 08:38)

Mislim da ne bi sudio onakav penal...
a bogme i prvi gol fra je možda bio iz zaleđa ( igrači hrv su trebali inzistirati na VAR )

debeli

pre 5 godina

vas je,ubedljivo najboljim sudijom na svetu, napravio onaj stručni konsultant na rts.koreju ste strahovito oštetili protiv meksika i poslali ste ih kući.brazil protiv belgije je imao bar četiri sporne situacije i sve odluke su išle u korist belgije.a onaj konsultant kao neko koji svoga konja hvali,mažić pa mažić.

Revolt

pre 5 godina

Kakav crni ofsajd kod prvog gola kad je bio autogol? Jedino mozda moze da se diskutuje o tome da li je bio faul nad Grizmanom ili ne, a onaj penal je bio (cak vam je jedan oprosten u drugom poluvremenu kad je vida ocigledno igrao rukom), druga je stvar da li bi to bilo sudjeno i na drugoj strani.

room 1408

pre 5 godina

Nikad mi neće biti jasna FIFA i UEFA.Daju jako bitan mec u grupi da Nemac sudi mec Svajcarska-Srbija.Doticna gromada namesti mec za Svajcarce a ne dozvoli Mazicu da sudi finale.Toboze sukob interesa...Mazic je svetska klasa u svom poslu...

room 1408

pre 5 godina

Nikad mi neće biti jasna FIFA i UEFA.Daju jako bitan mec u grupi da Nemac sudi mec Svajcarska-Srbija.Doticna gromada namesti mec za Svajcarce a ne dozvoli Mazicu da sudi finale.Toboze sukob interesa...Mazic je svetska klasa u svom poslu...

Panac

pre 5 godina

Iskreno mi je zao što nam niste sudili finale g. Mazicu. Pozz iz RH.
(Kisovito, 26. novembar 2018 08:38)

Mislim da ne bi sudio onakav penal...
a bogme i prvi gol fra je možda bio iz zaleđa ( igrači hrv su trebali inzistirati na VAR )

Cro-cop

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske

zmaj

pre 5 godina

Ma sigurno bi sudio da Hrvati nisu "slucajno" igrali finale! Hahahahahaha...
(Jumko, 26. novembar 2018 08:44)

ne moze se slucajno igrati Finale...do finala ima puno tekmi...

x

pre 5 godina

Ma sigurno bi sudio da Hrvati nisu "slucajno" igrali finale! Hahahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 26. novembar 2018 08:44)

Znaci Hrvat si...

Руска Душа

pre 5 godina

Не греба човек да га познаје, да види да је живот потпуно подредио овом “послу” који, шта год ми овде коментарисали ради на високом нивоу чак и за светске стандарде.
Много, много рада на себи, са јасним циљем и без компромиса, трпео повреде, критике, неправде и остао свој.
Да ли је некада, нешто могло и боље - јесте сигурно, али с’ обзиром на наш (не)статус у том свету, ово што је он постигао је као да је космонаут Папуа Нове Гвинеје изабран да буде у мисији за лет на међународну свемирску станицу.. Значи, мора да је јако, јако добар у томе што ради.. Свака част Мажићу!

www

pre 5 godina

Svjetske nogomezne legende su komentirale finale.
Hrvatska je igrala briljantno, nisu dali Francuzima prostora da igraju, a izgubili su finale zbog slobodnog udarca koji to nije bio i zbog penala koji to nije, zaključili su velikani nogometa.

Vecina njih su na društvenim mrežama izrazili svoje mišljenje: "Dvije loše odluke u potpunosti su preokrenule tijek utakmice", a odluku o jedanaestercu nazvale “laughable” - smiješnom.

Palikuca

pre 5 godina

Kada se igra finale, onda je jako vazno da ne bude gresaka. Valjda bi smisao sporta trebala da bude da pobedi bolji, a ne onaj kome sudac pomaze. Ako greske suca direktno utjecu na rezultat, onda nema smisla ni igrat.
Francuzi su prvo dobili nepostojeci faul, a onda je Mandzo iz tog nepostojeceg faula dao autogol. Zatim je dosudjen penal, iako je svima jasno da ga nije bilo. Lovit 2 gola koja nisu trebala da budu u finalu nije lako. Perisic isto tako nije igrao na razini celo prvenstvo. Imao je 2 stative, a mogao je da bude gol i da se ne ide u produzetke. Takve golove redovito daje...ovo prvenstvo nije. Pa je onda i Kalinic otisao.

Realno

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske
(Cro-cop, 26. novembar 2018 10:30) # Link komentara

Ne kuzim ove sto se Hrvatima predstavljaju.
Hrvat ne kaze sudija vec sudac,a ovo SVETSKI prvak i gramatiku da ne komentiram.

Revolt

pre 5 godina

Kakav crni ofsajd kod prvog gola kad je bio autogol? Jedino mozda moze da se diskutuje o tome da li je bio faul nad Grizmanom ili ne, a onaj penal je bio (cak vam je jedan oprosten u drugom poluvremenu kad je vida ocigledno igrao rukom), druga je stvar da li bi to bilo sudjeno i na drugoj strani.

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Bilo je tu svega. Brich je sudio svicarskoj, a englezima protiv kolumbije amerikanac. I u oba slucaja, situacije s penalima. Vama nije sudjen cist faul za penal, a penal za englesku je izmisljotina i simuliranje.
Pitana je sudio hr-danska i nema mu se tu sto zamjerit, dobro je vodio mec. I ne vjerujem da nas je namjerno ostetio, ali s ove distance zao mi je sto mazic ili skomina nisu sudili finale.
Prvi gol pao je nakon simuliranja griezmana, a penal... pa sad za sve one koji ce reci dy je bio cist penal- ako je cist, zasto mu je trebalo 5 min i da se 2 puta vraca i to provjeri na ekranu? I to je presudio protiv var pravila jer je gledao u slow motoonu, a to je nedozvoljeno jer ti on poremeti osjecaj za vrijeme i percepciju postojanja namjere. Mislim, to je 50:50 penal kojeg nitko ne bi zamjerio da se ranije nije dogodila pogresna procjena. Ovako, zabili su 2 gola a da nisu ni pucali po golu. Ne pamtim takav slucaj u bilo kojem finalu.
S te strane, zao mi je sto nije sudio mazic. Vjerojatno ne bi nasjeo na simuliranje i tko zna kako bi zavrsilo.
Ali s druge strane, da je dosudio isto sto i pitana, bila bi prica da to nije greska nego da je on to napravio namjerno posto je srbin.

sol

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan
(Mirko Kojotovski, 26. novembar 2018 10:50)

Pa vama se nudila još bolja situacija, samo da ste pobedili Švajcarsku, Švedsku i Englesku, nas bi onda još lakše "otresli" i igrali bi finale umesto Hrvatske. Ne znam zašto to niste uradili kad se sve čini tako lako.

Nemoj plakati

pre 5 godina

Xnodeh
Kada Maradona bude plakao pred svijetom jer Srbija demolira Argentinu s Messijem, kada Argentinci u tv emisiji održe minut šutnje jer ste im ponizili repku s Messijem, kada nabijete Englezima komplekse jer ih izbacite u polufinalu SP-a, ili ih razbijete nasred Wembleya, kada Filipinac nazove sina Nemanja Matic (u stvarnosti ga je nazvao Luka Modric), kada budete imali najboljeg igraca svijeta, Europe, SP-a, i 3 Srbina medju top30 svijeta za Balon d’or...e onda mozes nešto reći. I možda uvažimo tvoje mišljenje.
Dotad, gledaj, uči, divi se, poštuj, i možda doživiš desetinu srece i ponosa koliko je meni moja Hrvatska dala!
Samo nas nemoj sada daviti s pricama o jugo Zvezdi, tudjim klupskim uspjesima i kicenju tudjim perjem...
Pozdrav od DOPRVAKA svijeta!

Xnodeh

pre 5 godina

Da, Hrvati. Malo sutra. Snove su im srusili FIFA-ni muljatori i lopovi. Po njima moze Nemac da sudi komsijama Svajcarcima protiv Srbije, ali ne moze Srbin komsijama Hrvatima protiv Francuske. Milorade, zelim da ti se vrati kao uteha makar finale EP 2020.Veliki si profesionalac

keja

pre 5 godina

Poštujemo te jer si pošten sudac i Hrvati nikada nisu bili protiv tebe. Vidiš da smo u Francuskoj i tvojoj sunarodnjakinji u finalu pjevali Marijana...

vlasta

pre 5 godina

Poredite Briha i nas mec sa Svajcarskom,i Mazica u finalu sa Hrvatima.Prvo,nasa utakmica se igrala u grupi.Kad bi se tu gledalo ko je kome komsija ili etnicka pripadnost sudije bi bile delegirane iz ovih Dacicevih prijateljskih zemalja,Komora,Gvineje Bisao,Narnije i sl.A sa druge strane finale je jedno jedino,i imas veliki izbor sudija.
Na kraju,Srbija i Hrvatska su bili deo iste zemlje i imaju vrlo burnu medjusobnu istoriju,tajo da je ova odluka ocekivana.
Greska Briha je bila samo sto nije konsultovao VAR,iako je bio pozvan.Time je pljunuo na novu tehnologiju,i automatski se diskfalifikovao sa Mundijala.Sve ostalo je stvat procene i ubedjenja.Dao nam je lako zute,nije svirao penal.Mozda je u pravu,mozda ne,ali je morao pogledati VAR.

Zigzag

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima
(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:26)razlika je sto mi napucamo Argentinu s najboljim ikad,a vi skidate gace protiv Brazila ...nema tu srece..

Mario

pre 5 godina

Srbi stanite malo, zamislite se, izbrojte do 10, i razmislite sta ste razmisljali o viceprvaku sveta u fudbalu pre juna meseca. Da li je tada u vasim glavama to bio uspeh, da li ste mislili da je to za Srbiju ili Hrvatsku nemoguca misija, sta biste dali da vam je neko ponudio finale, i da li vam je bilo bitno da neko do njega dodje uz srecu??? Jednostavnije: samo zamislite da ste VICEPRVACI SVETA U FUDBALU

Medicina

pre 5 godina

Svi strani mediji, zajedno sa sudijama su rekli da je dosudjeni penal za Francusku bio nepostojeci. Zato sto je igrac ispred Perisica naglo spustio glavu, i lopta ga je udarila. Prema tome, Perisic nije mogao sa nikakvom namjerom igrati rukom. Od glave igraca francuske pa sve do Perisiceve ruke, je brzina lopte takva da je to nemoguce izbjeci. To je zakljucak svih sudija koji su to gledali, i igraci su to jasno rekli. Stavite covjeka ispred sebe i probajte napucat loptu, a on neka se u zadnji tren makne...pa nema sanse da ista napravis.
Prvi puta ovde citam obratno da je bio penal. Vi ocito zivite u svom univerzumu...
Hrvatska je imala dominaciju, iz dominacije su sanse da im das gol velike. To sto se vama to ne uklapa u mitove i ne mozete podnijet da je Hr igrala u finalu a vi redovito ispadate iz grupe ili se ne kvalificirate...to je vas problem.

Djavolji odvjetnik

pre 5 godina

Xhodeh,
Da meni rodjeni narod udara toliko minisa kao tebi tvoj, ja od srama vise ne bih komentirao nesto sto ne razumijem. Nogomet, u tvom slucaju.
Svojim bijesom, jalom, izmisljanjem na razini Hans Christian Andersena, samo šalješ lošu sliku o svom narodu. Koji ispada ljubomoran na Hrvate, do granica bolesti. A siguran sam da nije tako. I da bi vecina komšija sve dala da imaju dva svjetska postolja u 20 godina. Naravno da je uspjeh Hrvata slučajan samo za male, za nogometne sile, oni su sila. Naravno da ne moze biti slučajno da jedna zemlja sa dvije različite generacije bude doprvak svijeta u nogometu ili prvak svijeta u tenisu. Slučajnost je to za vas, koji nikada necete preboljeti. Ne uvjeravas ti ovdje nas, ti uvjeravaš sebe da smo slučajni doprvaci jer ni nakon 4.5 mjeseca još nisi prihvatio. Nas nemas sto uvjeravati jer znamo tko smo, koliko vrijedimo, i poštujemo druge, zato i jesmo tu gdje jesmo.
Da bi bio medju velikanima, moras se ponašati kao velikan. Što je za takve poput tebe nemoguca misija.
Pripremi se, jer planiramo i zlato. Pozdravljaju te DOPRVACI SVIJETA! :*

igor sulic

pre 5 godina

Gospodine Mazicu najbolji ste sudac na svijetu i samo pokvaren covjek moze tvrditi drugacije!Covjek toliko voli svoj posao da ga poredi s rodenjem sinova!Sto se nas tice-da igraju Srbija-Hrvatska ne bi imali nista protiv da sudite jer bi sigurno besprijekorno obavili posao!Mnogo srece

ran

pre 5 godina

Kakav profesionalac. Voleo bi da ja na tom vrhunskom nivou obavljam svoj posao. Čestitam vam na svemu što ste postigli gospodine Mažiću

sol

pre 5 godina

Xhodeh,

hahaha znači ipak je bolje imati malo sreće nego nemati je li? A kad smo već kod sreće, tu prokletu sreću nismo imali na Euru 2008., 2012. i 2016. kad smo gađali prečke i stative a primali golove u zadnjim minutama utakmice. A i sudac nas je drastično oštetio protiv Španije 2012. kad nije sudio penal. E vidiš to je bila nepravda ali negde ti se nekad mora sve vratiti i uvek je dobro kad te sreća malo pomazi. Ali tebi je najveći problem jer je to Hrvatska, ti bi najviše volio kad bi nas stalno pratio peh i nesreća, da bi se tome naslađivao više nego kad Srbija pobedi. Baš mi te je žao...

Dobro znaj

pre 5 godina

Neće biti da je zbog toga. Što onda nije sudio polufinale. Biće da je zbog one greške sa penalom. Finale lige šampiona je sudio odlično, ali je na svetskom bio loš, kao i u domaćoj ligi (penal na RDN-PAR koji nije sudio). Brih nije gledao VAR jer je sudio očigledan faul u napadu, a šta se posle toga dešavalo, potpuno je nebitno-mogao je biti i gol-bio bi poništen. Veći problem sa Brihom bilo je tendenciozno suđenje, žuti kartoni i sl. Budimo bar nekad objektivni.

debeli

pre 5 godina

vas je,ubedljivo najboljim sudijom na svetu, napravio onaj stručni konsultant na rts.koreju ste strahovito oštetili protiv meksika i poslali ste ih kući.brazil protiv belgije je imao bar četiri sporne situacije i sve odluke su išle u korist belgije.a onaj konsultant kao neko koji svoga konja hvali,mažić pa mažić.

zmaj

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima
(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:26)

ako nemas srece onda šuti i plači,
srecu nekad treba i zaslužiti...

Baš mi te žao

pre 5 godina

Xnodeh
Da vi slučajno uspijete proci grupu, pričali bi o tome 10 godina. Dakle, ni grupu ne možete proći SLUČAJNO. A kamo li doci u finale jednog SP-a.
Zato, obriši te krmelje od tuge i prihvati.
Da je DOPRVAK biti lako, DOPRVAK bi bio svako!!!

Xhodeh

pre 5 godina

Pa vama se nudila još bolja situacija, samo da ste pobedili Švajcarsku, Švedsku i Englesku, nas bi onda još lakše "otresli" i igrali bi finale umesto Hrvatske. Ne znam zašto to niste uradili kad se sve čini tako lako.
(sol, 26. novembar 2018 12:47)

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima

Mažić je vrh

pre 5 godina

Šteta što nije sudio! Uvjeren sam da bi Hrvati uzeli titulu a Mažic bi sudio bez greške i to bi bila kruna njegove karijere. Balkan bi tako povećao ugled, što titulom, što suđenjem. Nenadoknadiva šteta. Ali moćnici se i bore za moć da bi mogli odlučivati o pobjednicima. Ne želim umanjiti pobjedu Francuza ali nije to jedini slučaj da su manji oštećeni. Bilo je toga puno puta u raznim sportovima. Ponekad je dovoljna sitnica da usmjeri utakmicu i odredi rezultat, a tu sitnicu urade baš sudci i redovito u korist velikih. Mažiću svaka čast. Sudac bez greške, pošten, stručan, profesionalan, drži isti kriterij, vidi sve, pravedan u odlukama.

kole

pre 5 godina

@(room 1408, 26. novembar 2018 08:41)
mazic nije sudio upravo zbog likova kao sto si ti.evo ti si sad povezao ovde da je nemac sudio lose nama jer smo igrali protiv svajcerske koju on obozava toliko da je spreman da baci celu svoju karijeru samo da bi nas saciri i ekipa pobedili na ovom sp,nije mu nista bilo bitno,da sudi finale,ostane sto duze...samo da progura svajcarce protiv srba.i sad treba mazicu da daju da sudi reprezentaciji drzave sa kojom smo ratovali.normalni likovi su svestni da su greske moguce,da je neko los sudija,da tera inat var-u,da je uzeo pare,ali mnogo vise njih ce da ga napada da su eventualne greske iz razloga sto cisto voli/mrzi nekog vise od drugog....

lol

pre 5 godina

(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:21)

U vecini sportova postoje penali ili nešto slicno k'u tenusu.
Trinaesta igra u setu šta je to ako nisu penali. Mi nismo išli na penale, nego su naši protivnici pokušavali da na penale odu dalje. Tako su Rusi zapaprili Španjolcima. Hrvatska je na svim utakmicama nadigrala protivnike i osvajace.

Žao mi te

pre 5 godina

Hvala na reakcijama susedi!Nastavljate da potvrdjujete da istina uvek najvise pogadja i izaziva reakcije!Sto minusa tice,nismo deca,znamo vrlo dobro da 90% minusa na moje cinjenice o vama lupate vi sami,sto po maskom "srpskih komentatora",sto bez maske.Tako da dragi moji lazni doprvaci u slucajnim penalima,zabava se nastavlja.Hvala vam dragi moji fanovi iz Hrvatska,zbog vas i postojim
(Xhodeh

Xhodeh, opet si u oblacima, ali navikli smo .
90% Srba čestitalo je Hrvatskoj na uspjehu, lijepo i uljudjeno, i kad smo postali doprvaci svijeta i jucer, prvaci svijeta u tenisu.
Tako da ako misliš da ti minuse udaraju Hrvati, opet sanjaš, smiju ti se tvoji sunarodnjaci, čak im je i neugodno! I meni bi bilo na njihovom mjestu. Takav jal i zavist rijetko se vidjaju.

zmaj

pre 5 godina

Jedini koji je plakao si bio ti.Kad si u finalu shvatio da je bolje bilo da ste zasluzeni ispali,nego sto ste se na takav nacin bez pobede i preko penala dovukli na pozivanje od strane Francuske koja nije ni pola prikazala koliko ume kad treba.Protiv vas nije trebalo 

Pamtim sve meceve dobro,i jedino gde stvarno niste imali srece a zasluzili ste je,jeste ta Turska 2008.I posteno jeste da vam se to negde vrati.Ali vama se toliko puta to vec vratilo kroz druge rezultate koji su vam se poklapali da je sramota da o tome pricas.Pa te 1998. ne bi ste ni otisli na SP da vam se nije poklopio rezultat Grcka-Danska koji vas je odveo ni krive ni duzne u baraz za to SP.A da ne govorim o sreci koju ste imali poput Maksimirske krtice protiv Engleza 2006.i slicne druge lakrdije
(Xhodeh, 26. novembar 2018 15:13)

opaaa..pa ti nas jako dobro pratis....
izgleda da ti jos imas traume od ljeta...
jedini tko place si izgleda ti i to jos uvijek....
u finalu smo pa hrpu statistike bili bolji....na tvoju zalost to se uvijek moze provjeriti,pa ti savjetujem da se malo vratis unazad,ionako si jos u dojmu ljeta i mucenja....

iskreno bi volio da osjetis dio te atmosfere kad igras finale Svjetskog prvenstva,kad cijeli svijet stane....a to sto mislis da je zaboravljeno,samo ukucaj u google,pa ce ti izbaciti milione linkova,ne domacih,tj Hrvatskih nego stranih....
eee srce puno ponosa....jace nema...a ti se prestani grsiti jer ces dobiti cir...ovo je samo sport...

Xhodeh

pre 5 godina

Primecujem da jumko,zmaj i njihova ekipa koja dolazi iz Hrvatske da prosipa frustracije ovde u Srbiji polako pocinje da usvaja cinjenice koje im ja govorim ovde danima i pecem ih na tihoj vatri.A to je da su slucajno dosli do finala.Da,do finala treba 6 utakmica da se prodje.Recimo Francuska je suprotan primer od vas.Grupu prosli s 30% snage,u osmini izbacili Argentinu koja je protiv njih odigrala mec godine(za razliku protiv vas gde je Kabaljero kao pijan ili drogiran nabacivao vama na volej pa su sami sebe pobedili),u cetvrtini izbacili odlicni Urugvaj koji je do tog meca imao 4 pobede u 4 meca,izbacio Portugal sa Ronaldom (vi ni posle 7 meceva niste imali vise od 3 pobede),u polufinalu izbacili najbolji tim prvenstva uz njih Belgiju koja je to tad imala 5 pobeda od 5.Pritom u finalu s 50% snage,uz najlosiju odigranu utakmicu u poslednje dve godine do tog finala vama utrpaju 4 laka komada,a mogli su jos 4.E vidite razliku takvog finaliste i vas.Vi,niste nikog mogli da dobijete u nokaut fazi,od 7 utakmica na kraju dobili ste manje od pola (samo 3),do finala imali ste slabasne Dansku i Rusiju,pa ni njih niste mogli da dobijete bez srecnih i slucajnih penala.Na kraju kako kazete "nadigrali" ste Francuze a primili 4 komada i mogli jos 4.Sta bi bilo da ih nista nadigrali?!? Samo da vas podsetim zasto ste slucajni finalista.Tako da i te kako se moze voljom zreba i neverovatnom srecom u mecevima doci slucajno do zavrsnice.Drago mi je da ste i vi poceli ovde da priznajete

Frane

pre 5 godina

Revolt@, ne budi zlocest, majstore. Ovako, prvo faul nad Grizmanom uopce nije postojao jer ga hrvatski igrac nije ni taknuo, pa to se savrseno vidi na usporenoj snimci. Tako da se o tome nema sta diskutovat :) Bezobrazni Grizman je na pokvareni nacin iznudio faul iz kojega je Mario Mandzukic postigao autogol. Penal je bio i tu je presudila glupost Ivana Perisica koji je potpuno nepotrebno ruku drzao u neprirodnom polozaju. Francuzi su postigli dva gola bez udarca na gol iz igre, i to jos u Finalu Mundijala. Nezabiljezeni raritet. Pitana je sveukupno sudio nedostojno Finala Mundijala, ali sta je tu je, nije nas on pobijedio, vec hrvatski igraci sami sebe. Nas najveci problem koji nas je vjerojatno kostao naslova je Danijel Subasic. Covjek se nije pojavio na utakmici i direktni je krivac za tri od cetiri gola u nasoj mrezi. Prvi gol je morao obraniti jer je isao metar od Subasica, treci i cetvrti gol je takodjer trebao obraniti. Onaj udarac Mbapea je bio nejak i isao je metar od golmana koji se uopce nije bacio na loptu, vec je pogledom ispratio udarac. Pogbin gol, ista prica, samo je promatrao loptu koja je isla metar od njega, a oba udarca su bila van 16' metara. Opet necuveno u finalima SP a. Momak je najvjerojatnije branio ozljedjen, nakon utakmice sa Danskom u 1/8 finala. Medjutim, to je sebicno od njega, jer ne igra za sebe vec predstavlja drzavu, ali i nedostatak autoriteta izbornika, a tek se njegova taktika dovodi u pitanje, jer smo igrali otvoreno, sta je nedopustivo.

starmo

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima


Istina boli kazes, slucajno smo dakle prosli kroz tri produzetka, to se radi slucajno ha? Hajde nam navedi jos takvih slucaja da je netko 3 puta zaredim isao u produzetke i da je 3 puta zaredim primao prvi gol, cekam???

M

pre 5 godina

Inače, utakmicu osmine finala na tom SP u Rusiji između Engleske i Kolumbije je mogao da sudi Amerikanac - Gajger (i debelo oštetio Latino-amerikance).
Dakle, tada nije postojao "jezički problem"...
Problem je bio Mažić, jer se neko u FIFA uplašio da bi moglo da bude 100% pošteno suđenje, pa da Hrvati uzmu "Boginju"...

Bahati pešak

pre 5 godina

Hrvatima ni Mažić ne bi pomogao. Jednostavo su se toliko "ispuhali" i već bili prezadovoljni finalem, da bi svakako izgubili od bilo koga. Jedini tim koji je poražen u finalu mundijala, a da igrači nisu uplakani ili očajni ležali po terenu, već su slavili kao da su pobedili.

lol

pre 5 godina

Hrvatima ni Mažić ne bi pomogao. Jednostavo su se toliko "ispuhali" i već bili prezadovoljni finalem, da bi svakako izgubili od bilo koga. Jedini tim koji je poražen u finalu mundijala, a da igrači nisu uplakani ili očajni ležali po terenu, već su slavili kao da su pobedili.
(Bahati pešak, 26. novembar 2018 18:23)

Pobrkao si utakmice, slavili su na kraju polufinala.

F16

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan
(Mirko Kojotovski, 26. novembar 2018 10:50)

Dvije pogreške su preokrenule tijek utakmice.
Mnogo dobrih stvari se dogodilo na SP-u. VAR je dao veliki doprinos, ali žao mi je što drugo poluvrijeme nije počelo barem s 1:1 pa će ovo finale uvijek biti spominjano kao VAR-ovo finale.

Boro iz Pobede

pre 5 godina

@Jumko koliko mrznje po tvojim komentarima na bilo kakvu vest,bilo bi mi zao mene da te poznajem...
(Lex, 26. novembar 2018 08:54)

Zanimljivo da se uvek uhvati neko na hejtera!

Hrvat

pre 5 godina

xnodek,ovako,tad ni nismo blizu nekog uspjeha,ja ti pricam o završnicama,znaci o onome o cemu mozes sanjati,Italiju smo dobili sretno i spretno,ali ti ides u neke krajnosti,ako cemo tako pokradeni smo protiv Brazila,na otvaranju svjetskog prvenstva,opet pred cijelim svijetom,tako da ne znam bas koliko si realan,izvukao si dvije nebitne utakmice...

Hrvat

pre 5 godina

xhodek,vidim da pratiš Hrvatski nogomet, ne spominjes protiv Portugala,a krađe protiv Njemacke u Engleskoj na europskom,uhvati se komentiranja necega drugoga....

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan

Sasa

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske
(Cro-cop, 26. novembar 2018 10:30) # Link komentara

Ne kuzim ove sto se Hrvatima predstavljaju.
Hrvat ne kaze sudija vec sudac,a ovo SVETSKI prvak i gramatiku da ne komentiram.
(Realno, 26. novembar 2018 10:48)

# Link komentara

Iskreno ni ja, jer ko jos zeli biti hrvat.... Cak i kada zeli nekoga zavarati kao sto je ovaj decko isto uradio bledunjavo.

veljko

pre 5 godina

Mario Mario pare si bacio ahaha. Vice prvak se pamti otprilike do sledećeg mundijala... Tako da se samo prvaci pamte! Sve bi vi to menjali da imate sportistu kaki je NOVAK! Najbolji sportista svih vremena sa ovih prostora a ako Bog da i Planete!

Xnodeh

pre 5 godina

xhodek,vidim da pratiš Hrvatski nogomet, ne spominjes protiv Portugala,a krađe protiv Njemacke u Engleskoj na europskom,uhvati se komentiranja necega drugoga....
(Hrvat, 26. novembar 2018 16:05)

Moram da te razocaram. Ne pratim hrvatski vec generalno evropski i svetski reprezentativni fudbal veoma detaljno. Nemoj da dajes sebi na znacaju vecem nego sto imate. Kradje? Secam se protiv Italije na SP 2002.,dobili ste 2:1,Italijanima ponistena dva cista gola za pobedu. Secam se Australije 2006.,2:2,Australiji nisu svirana dva cista penala a Simunic ostane u igri posle dva zuta kartona. Itd itd... Sramota je da pricas o kradjama, kad ste toliko puta na kradju i lakrdije poput prethodno pomenite izvlacili se od sigurnih poraza

Xhodeh

pre 5 godina

Svi strani mediji, zajedno sa sudijama su rekli da je dosudjeni penal za Francusku bio nepostojeci. Zato sto je igrac ispred Perisica naglo spustio glavu, i lopta ga je udarila. Prema tome, Perisic nije mogao sa nikakvom namjerom igrati rukom. Od glave igraca francuske pa sve do Perisiceve ruke, je brzina lopte takva da je to nemoguce izbjeci. To je zakljucak svih sudija koji su to gledali, i igraci su to jasno rekli. Stavite covjeka ispred sebe i probajte napucat loptu, a on neka se u zadnji tren makne...pa nema sanse da ista napravis.
Prvi puta ovde citam obratno da je bio penal. Vi ocito zivite u svom univerzumu...
Hrvatska je imala dominaciju, iz dominacije su sanse da im das gol velike. To sto se vama to ne uklapa u mitove i ne mozete podnijet da je Hr igrala u finalu a vi redovito ispadate iz grupe ili se ne kvalificirate...to je vas problem.
(Medicina, 26. novembar 2018 14:44)

Lopta koja ide iz kornera i koju Perisic skida u kaznenom prostoru sa rukom podignutom od tela i time sprecava njen protok dalje u centar kaznenog i samim tim direktno utice na potencijalni gol NIJE ZA PENAL?!Eto zato i jeste slucajni doprvaci u penalima.Nista vise od toga

Revolt

pre 5 godina

Moja greska, mozda je bilo i aktiviranja (iz ofsajda) kod prvog gola, mozda taj igrac i jeste uticao na igru jer se definitivno uputio prema mandzukicu, mrzelo me je da to procenjujem jutros, a ipak je vec proslo nekoliko meseci tako da sam zaboravio sve detalje:-D I otkud ja znam zasto je Pitana toliko dugo gledao, cinjenica je da je morao da bude odlucniji i da ne "mozga" bas toliko dugo jer je ono bio cist penal (ruka nije imala sta da trazi, pocela je da se odvaja od prirodnog polozaja i isla je ka lopti, a i uticalo je to igranje na dalji tok akcije, jedina olaksavajuca okolnost je mozda ta sto u tom trenutku verovatno nije mogao bolje da reaguje posle odigravanja tog iz Francuske ispred njega (Matuidija), medjutim, ta ista lopta je pre toga vec letela dugo i nije bas da je nije (dobro) video i da nije mogao da predvidi gde bi posle mogla da krene i zavrsi, svojom sakom je odbranio veci prostor
i vecu zonu (vece polje) nego sto je to dopusteno), a svakako vam je nakon toga oprostena ona ocita ruka u drugom poluvremenu tako sustinski osteceni niste bili. I nema smisla da ponavljate ovo- razumem da je veoma tesko da se prihvati da na takav nacin gubis finale SP, medjutim, sudija nije prelomio, odnosno, nije odlucio tu utakmicu tako sto im je poklonio pobedu, NE, krivci su negde drugde, trazite ih kod sebe. Nadam se da je sad odgovor malo bolji i potpuniji da ste zadovoljni, a i da niste, bas me briga Hahaha

Xhodeh

pre 5 godina

slučajno ili ne, srebro se piše. pa kom smeta, nek ga boli...
(Rango, 26. novembar 2018 14:19)

Pise se,slazem se.To niko ne spori.Ali u vasem slucaju samo ce ostati zapisano,van vasih granica je vec zaboravljeno.Neko ko na taj nacin dodje do srebra,nema po cemu da se pamti,o tome pricam.

ako nemas srece onda šuti i plači,
srecu nekad treba i zaslužiti...
(zmaj, 26. novembar 2018 14:16)

Jedini koji je plakao si bio ti.Kad si u finalu shvatio da je bolje bilo da ste zasluzeni ispali,nego sto ste se na takav nacin bez pobede i preko penala dovukli na pozivanje od strane Francuske koja nije ni pola prikazala koliko ume kad treba.Protiv vas nije trebalo

E vidiš to je bila nepravda ali negde ti se nekad mora sve vratiti i uvek je dobro kad te sreća malo pomazi....
(sol, 26. novembar 2018 14:10)

Pamtim sve meceve dobro,i jedino gde stvarno niste imali srece a zasluzili ste je,jeste ta Turska 2008.I posteno jeste da vam se to negde vrati.Ali vama se toliko puta to vec vratilo kroz druge rezultate koji su vam se poklapali da je sramota da o tome pricas.Pa te 1998. ne bi ste ni otisli na SP da vam se nije poklopio rezultat Grcka-Danska koji vas je odveo ni krive ni duzne u baraz za to SP.A da ne govorim o sreci koju ste imali poput Maksimirske krtice protiv Engleza 2006.i slicne druge lakrdije

Revolt

pre 5 godina

Ni ne mora da ima nameru da bi bio sviran penal, nije to jedino sto se gleda i posmatra, a misljenja sudija u svetu su bila podeljena po tom pitanju, sigurno nisu svi rekli da nije bio penal. Najbolje sad da je stav bio jednoglasan, ej, da covek ne poveruje.

Xhodeh

pre 5 godina

razlika je sto mi napucamo Argentinu s najboljim ikad,a vi skidate gace protiv Brazila ...nema tu srece..
(Zigzag, 26. novembar 2018 14:51)

Slazem se.Tu vam jedino u potpunosti odajem priznanje.Uvek ste u utakmice ulazili sa uverenjem da mozete da dobije protiv bilo koga.Mi s druge strane uvek igramo defanzivno,bojazljivo i raspadnemo se pri prvom nepovoljnom trenutku u utakmici.Ali ta Argentina koju ste razbili sa najboljim ikad,je kao tim jedan od najgorih ikad.Seti se samo ko je igrao u tom mecu u startnih 11. Kabaljero koji je nicim izazvan unistio ceo tim kad vam je bez razloga nabacio na voleo pri rezultatu 0:0.A pazi jos imena,Otamendi,Taljafiko,Merkado,Akunja,Perez....Slozices se imena ispod svakog renomea zvanog Argentina.Kojekakvi anonimusi i osrednji igraci po osrednjim evropskim klubovima su igrali startnu postavu na ovom SP.Pritom o najgorem selektoru zvanog Sampaoli da ne govorim.On i jeste taj tim sastavio.Cestitke na vasem pristupu fudbalu generalno,to vam odajem priznanje,ali Argentina je bila najgora u poslednjih 40 godina na svetskim prvenstvima.To je cinjenica i to svi znaju

Xhodeh

pre 5 godina

Hvala na reakcijama susedi!Nastavljate da potvrdjujete da istina uvek najvise pogadja i izaziva reakcije!Sto minusa tice,nismo deca,znamo vrlo dobro da 90% minusa na moje cinjenice o vama lupate vi sami,sto po maskom "srpskih komentatora",sto bez maske.Tako da dragi moji lazni doprvaci u slucajnim penalima,zabava se nastavlja.Hvala vam dragi moji fanovi iz Hrvatska,zbog vas i postojim

Netko iz mase

pre 5 godina

Mario Mario pare si bacio ahaha. Vice prvak se pamti otprilike do sledećeg mundijala... Tako da se samo prvaci pamte! Sve bi vi to menjali da imate sportistu kaki je NOVAK! Najbolji sportista svih vremena sa ovih prostora a ako Bog da i Planete!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veljko, 26. novembar 2018 18:00)

Nemas pojma o sportu, vec samo gledas iz prizme svojih 2 prsta pred nosom...Novak je fantastican tenisac, bez daljnjeg, isto kao i MODRIC nogometas, no, ono što se broji kad nekoga nazivas NAJVECIM SVIH VREMENA na ovim prostorima (a vrijedi i za uopce), jesu OLIMPIJSKE MEDALJE, pa nakon toga, svjetska prvenstva, kontinentalna, turniri i dr....Pa kad se ponovo rodi netko kao Janica Kostelic (a to nisu ni Novak, ni Modric), javi mi (3 zlata, jedno srebro na JEDNOJ OLIMPIJADI)...Zivio ti meni stari ;)

debeli

pre 5 godina

vas je,ubedljivo najboljim sudijom na svetu, napravio onaj stručni konsultant na rts.koreju ste strahovito oštetili protiv meksika i poslali ste ih kući.brazil protiv belgije je imao bar četiri sporne situacije i sve odluke su išle u korist belgije.a onaj konsultant kao neko koji svoga konja hvali,mažić pa mažić.

Dobro znaj

pre 5 godina

Neće biti da je zbog toga. Što onda nije sudio polufinale. Biće da je zbog one greške sa penalom. Finale lige šampiona je sudio odlično, ali je na svetskom bio loš, kao i u domaćoj ligi (penal na RDN-PAR koji nije sudio). Brih nije gledao VAR jer je sudio očigledan faul u napadu, a šta se posle toga dešavalo, potpuno je nebitno-mogao je biti i gol-bio bi poništen. Veći problem sa Brihom bilo je tendenciozno suđenje, žuti kartoni i sl. Budimo bar nekad objektivni.

www

pre 5 godina

Svjetske nogomezne legende su komentirale finale.
Hrvatska je igrala briljantno, nisu dali Francuzima prostora da igraju, a izgubili su finale zbog slobodnog udarca koji to nije bio i zbog penala koji to nije, zaključili su velikani nogometa.

Vecina njih su na društvenim mrežama izrazili svoje mišljenje: "Dvije loše odluke u potpunosti su preokrenule tijek utakmice", a odluku o jedanaestercu nazvale “laughable” - smiješnom.

Xhodeh

pre 5 godina

Pa vama se nudila još bolja situacija, samo da ste pobedili Švajcarsku, Švedsku i Englesku, nas bi onda još lakše "otresli" i igrali bi finale umesto Hrvatske. Ne znam zašto to niste uradili kad se sve čini tako lako.
(sol, 26. novembar 2018 12:47)

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan

Xhodeh

pre 5 godina

Primecujem da jumko,zmaj i njihova ekipa koja dolazi iz Hrvatske da prosipa frustracije ovde u Srbiji polako pocinje da usvaja cinjenice koje im ja govorim ovde danima i pecem ih na tihoj vatri.A to je da su slucajno dosli do finala.Da,do finala treba 6 utakmica da se prodje.Recimo Francuska je suprotan primer od vas.Grupu prosli s 30% snage,u osmini izbacili Argentinu koja je protiv njih odigrala mec godine(za razliku protiv vas gde je Kabaljero kao pijan ili drogiran nabacivao vama na volej pa su sami sebe pobedili),u cetvrtini izbacili odlicni Urugvaj koji je do tog meca imao 4 pobede u 4 meca,izbacio Portugal sa Ronaldom (vi ni posle 7 meceva niste imali vise od 3 pobede),u polufinalu izbacili najbolji tim prvenstva uz njih Belgiju koja je to tad imala 5 pobeda od 5.Pritom u finalu s 50% snage,uz najlosiju odigranu utakmicu u poslednje dve godine do tog finala vama utrpaju 4 laka komada,a mogli su jos 4.E vidite razliku takvog finaliste i vas.Vi,niste nikog mogli da dobijete u nokaut fazi,od 7 utakmica na kraju dobili ste manje od pola (samo 3),do finala imali ste slabasne Dansku i Rusiju,pa ni njih niste mogli da dobijete bez srecnih i slucajnih penala.Na kraju kako kazete "nadigrali" ste Francuze a primili 4 komada i mogli jos 4.Sta bi bilo da ih nista nadigrali?!? Samo da vas podsetim zasto ste slucajni finalista.Tako da i te kako se moze voljom zreba i neverovatnom srecom u mecevima doci slucajno do zavrsnice.Drago mi je da ste i vi poceli ovde da priznajete

room 1408

pre 5 godina

Nikad mi neće biti jasna FIFA i UEFA.Daju jako bitan mec u grupi da Nemac sudi mec Svajcarska-Srbija.Doticna gromada namesti mec za Svajcarce a ne dozvoli Mazicu da sudi finale.Toboze sukob interesa...Mazic je svetska klasa u svom poslu...

Palikuca

pre 5 godina

Kada se igra finale, onda je jako vazno da ne bude gresaka. Valjda bi smisao sporta trebala da bude da pobedi bolji, a ne onaj kome sudac pomaze. Ako greske suca direktno utjecu na rezultat, onda nema smisla ni igrat.
Francuzi su prvo dobili nepostojeci faul, a onda je Mandzo iz tog nepostojeceg faula dao autogol. Zatim je dosudjen penal, iako je svima jasno da ga nije bilo. Lovit 2 gola koja nisu trebala da budu u finalu nije lako. Perisic isto tako nije igrao na razini celo prvenstvo. Imao je 2 stative, a mogao je da bude gol i da se ne ide u produzetke. Takve golove redovito daje...ovo prvenstvo nije. Pa je onda i Kalinic otisao.

Panac

pre 5 godina

Iskreno mi je zao što nam niste sudili finale g. Mazicu. Pozz iz RH.
(Kisovito, 26. novembar 2018 08:38)

Mislim da ne bi sudio onakav penal...
a bogme i prvi gol fra je možda bio iz zaleđa ( igrači hrv su trebali inzistirati na VAR )

Cro-cop

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske

veljko

pre 5 godina

Mario Mario pare si bacio ahaha. Vice prvak se pamti otprilike do sledećeg mundijala... Tako da se samo prvaci pamte! Sve bi vi to menjali da imate sportistu kaki je NOVAK! Najbolji sportista svih vremena sa ovih prostora a ako Bog da i Planete!

Xhodeh

pre 5 godina

Hvala na reakcijama susedi!Nastavljate da potvrdjujete da istina uvek najvise pogadja i izaziva reakcije!Sto minusa tice,nismo deca,znamo vrlo dobro da 90% minusa na moje cinjenice o vama lupate vi sami,sto po maskom "srpskih komentatora",sto bez maske.Tako da dragi moji lazni doprvaci u slucajnim penalima,zabava se nastavlja.Hvala vam dragi moji fanovi iz Hrvatska,zbog vas i postojim

Revolt

pre 5 godina

Kakav crni ofsajd kod prvog gola kad je bio autogol? Jedino mozda moze da se diskutuje o tome da li je bio faul nad Grizmanom ili ne, a onaj penal je bio (cak vam je jedan oprosten u drugom poluvremenu kad je vida ocigledno igrao rukom), druga je stvar da li bi to bilo sudjeno i na drugoj strani.

zmaj

pre 5 godina

Ma sigurno bi sudio da Hrvati nisu "slucajno" igrali finale! Hahahahahaha...
(Jumko, 26. novembar 2018 08:44)

ne moze se slucajno igrati Finale...do finala ima puno tekmi...

Xnodeh

pre 5 godina

xhodek,vidim da pratiš Hrvatski nogomet, ne spominjes protiv Portugala,a krađe protiv Njemacke u Engleskoj na europskom,uhvati se komentiranja necega drugoga....
(Hrvat, 26. novembar 2018 16:05)

Moram da te razocaram. Ne pratim hrvatski vec generalno evropski i svetski reprezentativni fudbal veoma detaljno. Nemoj da dajes sebi na znacaju vecem nego sto imate. Kradje? Secam se protiv Italije na SP 2002.,dobili ste 2:1,Italijanima ponistena dva cista gola za pobedu. Secam se Australije 2006.,2:2,Australiji nisu svirana dva cista penala a Simunic ostane u igri posle dva zuta kartona. Itd itd... Sramota je da pricas o kradjama, kad ste toliko puta na kradju i lakrdije poput prethodno pomenite izvlacili se od sigurnih poraza

Xhodeh

pre 5 godina

slučajno ili ne, srebro se piše. pa kom smeta, nek ga boli...
(Rango, 26. novembar 2018 14:19)

Pise se,slazem se.To niko ne spori.Ali u vasem slucaju samo ce ostati zapisano,van vasih granica je vec zaboravljeno.Neko ko na taj nacin dodje do srebra,nema po cemu da se pamti,o tome pricam.

ako nemas srece onda šuti i plači,
srecu nekad treba i zaslužiti...
(zmaj, 26. novembar 2018 14:16)

Jedini koji je plakao si bio ti.Kad si u finalu shvatio da je bolje bilo da ste zasluzeni ispali,nego sto ste se na takav nacin bez pobede i preko penala dovukli na pozivanje od strane Francuske koja nije ni pola prikazala koliko ume kad treba.Protiv vas nije trebalo

E vidiš to je bila nepravda ali negde ti se nekad mora sve vratiti i uvek je dobro kad te sreća malo pomazi....
(sol, 26. novembar 2018 14:10)

Pamtim sve meceve dobro,i jedino gde stvarno niste imali srece a zasluzili ste je,jeste ta Turska 2008.I posteno jeste da vam se to negde vrati.Ali vama se toliko puta to vec vratilo kroz druge rezultate koji su vam se poklapali da je sramota da o tome pricas.Pa te 1998. ne bi ste ni otisli na SP da vam se nije poklopio rezultat Grcka-Danska koji vas je odveo ni krive ni duzne u baraz za to SP.A da ne govorim o sreci koju ste imali poput Maksimirske krtice protiv Engleza 2006.i slicne druge lakrdije

Nemoj plakati

pre 5 godina

Xnodeh
Kada Maradona bude plakao pred svijetom jer Srbija demolira Argentinu s Messijem, kada Argentinci u tv emisiji održe minut šutnje jer ste im ponizili repku s Messijem, kada nabijete Englezima komplekse jer ih izbacite u polufinalu SP-a, ili ih razbijete nasred Wembleya, kada Filipinac nazove sina Nemanja Matic (u stvarnosti ga je nazvao Luka Modric), kada budete imali najboljeg igraca svijeta, Europe, SP-a, i 3 Srbina medju top30 svijeta za Balon d’or...e onda mozes nešto reći. I možda uvažimo tvoje mišljenje.
Dotad, gledaj, uči, divi se, poštuj, i možda doživiš desetinu srece i ponosa koliko je meni moja Hrvatska dala!
Samo nas nemoj sada daviti s pricama o jugo Zvezdi, tudjim klupskim uspjesima i kicenju tudjim perjem...
Pozdrav od DOPRVAKA svijeta!

Bahati pešak

pre 5 godina

Hrvatima ni Mažić ne bi pomogao. Jednostavo su se toliko "ispuhali" i već bili prezadovoljni finalem, da bi svakako izgubili od bilo koga. Jedini tim koji je poražen u finalu mundijala, a da igrači nisu uplakani ili očajni ležali po terenu, već su slavili kao da su pobedili.

Xhodeh

pre 5 godina

Svi strani mediji, zajedno sa sudijama su rekli da je dosudjeni penal za Francusku bio nepostojeci. Zato sto je igrac ispred Perisica naglo spustio glavu, i lopta ga je udarila. Prema tome, Perisic nije mogao sa nikakvom namjerom igrati rukom. Od glave igraca francuske pa sve do Perisiceve ruke, je brzina lopte takva da je to nemoguce izbjeci. To je zakljucak svih sudija koji su to gledali, i igraci su to jasno rekli. Stavite covjeka ispred sebe i probajte napucat loptu, a on neka se u zadnji tren makne...pa nema sanse da ista napravis.
Prvi puta ovde citam obratno da je bio penal. Vi ocito zivite u svom univerzumu...
Hrvatska je imala dominaciju, iz dominacije su sanse da im das gol velike. To sto se vama to ne uklapa u mitove i ne mozete podnijet da je Hr igrala u finalu a vi redovito ispadate iz grupe ili se ne kvalificirate...to je vas problem.
(Medicina, 26. novembar 2018 14:44)

Lopta koja ide iz kornera i koju Perisic skida u kaznenom prostoru sa rukom podignutom od tela i time sprecava njen protok dalje u centar kaznenog i samim tim direktno utice na potencijalni gol NIJE ZA PENAL?!Eto zato i jeste slucajni doprvaci u penalima.Nista vise od toga

x

pre 5 godina

Ma sigurno bi sudio da Hrvati nisu "slucajno" igrali finale! Hahahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 26. novembar 2018 08:44)

Znaci Hrvat si...

Sasa

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske
(Cro-cop, 26. novembar 2018 10:30) # Link komentara

Ne kuzim ove sto se Hrvatima predstavljaju.
Hrvat ne kaze sudija vec sudac,a ovo SVETSKI prvak i gramatiku da ne komentiram.
(Realno, 26. novembar 2018 10:48)

# Link komentara

Iskreno ni ja, jer ko jos zeli biti hrvat.... Cak i kada zeli nekoga zavarati kao sto je ovaj decko isto uradio bledunjavo.

Revolt

pre 5 godina

Moja greska, mozda je bilo i aktiviranja (iz ofsajda) kod prvog gola, mozda taj igrac i jeste uticao na igru jer se definitivno uputio prema mandzukicu, mrzelo me je da to procenjujem jutros, a ipak je vec proslo nekoliko meseci tako da sam zaboravio sve detalje:-D I otkud ja znam zasto je Pitana toliko dugo gledao, cinjenica je da je morao da bude odlucniji i da ne "mozga" bas toliko dugo jer je ono bio cist penal (ruka nije imala sta da trazi, pocela je da se odvaja od prirodnog polozaja i isla je ka lopti, a i uticalo je to igranje na dalji tok akcije, jedina olaksavajuca okolnost je mozda ta sto u tom trenutku verovatno nije mogao bolje da reaguje posle odigravanja tog iz Francuske ispred njega (Matuidija), medjutim, ta ista lopta je pre toga vec letela dugo i nije bas da je nije (dobro) video i da nije mogao da predvidi gde bi posle mogla da krene i zavrsi, svojom sakom je odbranio veci prostor
i vecu zonu (vece polje) nego sto je to dopusteno), a svakako vam je nakon toga oprostena ona ocita ruka u drugom poluvremenu tako sustinski osteceni niste bili. I nema smisla da ponavljate ovo- razumem da je veoma tesko da se prihvati da na takav nacin gubis finale SP, medjutim, sudija nije prelomio, odnosno, nije odlucio tu utakmicu tako sto im je poklonio pobedu, NE, krivci su negde drugde, trazite ih kod sebe. Nadam se da je sad odgovor malo bolji i potpuniji da ste zadovoljni, a i da niste, bas me briga Hahaha

Xhodeh

pre 5 godina

razlika je sto mi napucamo Argentinu s najboljim ikad,a vi skidate gace protiv Brazila ...nema tu srece..
(Zigzag, 26. novembar 2018 14:51)

Slazem se.Tu vam jedino u potpunosti odajem priznanje.Uvek ste u utakmice ulazili sa uverenjem da mozete da dobije protiv bilo koga.Mi s druge strane uvek igramo defanzivno,bojazljivo i raspadnemo se pri prvom nepovoljnom trenutku u utakmici.Ali ta Argentina koju ste razbili sa najboljim ikad,je kao tim jedan od najgorih ikad.Seti se samo ko je igrao u tom mecu u startnih 11. Kabaljero koji je nicim izazvan unistio ceo tim kad vam je bez razloga nabacio na voleo pri rezultatu 0:0.A pazi jos imena,Otamendi,Taljafiko,Merkado,Akunja,Perez....Slozices se imena ispod svakog renomea zvanog Argentina.Kojekakvi anonimusi i osrednji igraci po osrednjim evropskim klubovima su igrali startnu postavu na ovom SP.Pritom o najgorem selektoru zvanog Sampaoli da ne govorim.On i jeste taj tim sastavio.Cestitke na vasem pristupu fudbalu generalno,to vam odajem priznanje,ali Argentina je bila najgora u poslednjih 40 godina na svetskim prvenstvima.To je cinjenica i to svi znaju

Baš mi te žao

pre 5 godina

Xnodeh
Da vi slučajno uspijete proci grupu, pričali bi o tome 10 godina. Dakle, ni grupu ne možete proći SLUČAJNO. A kamo li doci u finale jednog SP-a.
Zato, obriši te krmelje od tuge i prihvati.
Da je DOPRVAK biti lako, DOPRVAK bi bio svako!!!

Mario

pre 5 godina

Srbi stanite malo, zamislite se, izbrojte do 10, i razmislite sta ste razmisljali o viceprvaku sveta u fudbalu pre juna meseca. Da li je tada u vasim glavama to bio uspeh, da li ste mislili da je to za Srbiju ili Hrvatsku nemoguca misija, sta biste dali da vam je neko ponudio finale, i da li vam je bilo bitno da neko do njega dodje uz srecu??? Jednostavnije: samo zamislite da ste VICEPRVACI SVETA U FUDBALU

zmaj

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima
(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:26)

ako nemas srece onda šuti i plači,
srecu nekad treba i zaslužiti...

Realno

pre 5 godina

I meni je Zao trebao si suditi nema razloga zbog toga Zato sto igra hrvatska! Nismo mogli dobiti gore sudiju nego argentinca ! Dasmo vas imali sad bi bili svetski prvaci Pozdrav svima u srbiji iz Hrvatske
(Cro-cop, 26. novembar 2018 10:30) # Link komentara

Ne kuzim ove sto se Hrvatima predstavljaju.
Hrvat ne kaze sudija vec sudac,a ovo SVETSKI prvak i gramatiku da ne komentiram.

Medicina

pre 5 godina

Svi strani mediji, zajedno sa sudijama su rekli da je dosudjeni penal za Francusku bio nepostojeci. Zato sto je igrac ispred Perisica naglo spustio glavu, i lopta ga je udarila. Prema tome, Perisic nije mogao sa nikakvom namjerom igrati rukom. Od glave igraca francuske pa sve do Perisiceve ruke, je brzina lopte takva da je to nemoguce izbjeci. To je zakljucak svih sudija koji su to gledali, i igraci su to jasno rekli. Stavite covjeka ispred sebe i probajte napucat loptu, a on neka se u zadnji tren makne...pa nema sanse da ista napravis.
Prvi puta ovde citam obratno da je bio penal. Vi ocito zivite u svom univerzumu...
Hrvatska je imala dominaciju, iz dominacije su sanse da im das gol velike. To sto se vama to ne uklapa u mitove i ne mozete podnijet da je Hr igrala u finalu a vi redovito ispadate iz grupe ili se ne kvalificirate...to je vas problem.

vlasta

pre 5 godina

Poredite Briha i nas mec sa Svajcarskom,i Mazica u finalu sa Hrvatima.Prvo,nasa utakmica se igrala u grupi.Kad bi se tu gledalo ko je kome komsija ili etnicka pripadnost sudije bi bile delegirane iz ovih Dacicevih prijateljskih zemalja,Komora,Gvineje Bisao,Narnije i sl.A sa druge strane finale je jedno jedino,i imas veliki izbor sudija.
Na kraju,Srbija i Hrvatska su bili deo iste zemlje i imaju vrlo burnu medjusobnu istoriju,tajo da je ova odluka ocekivana.
Greska Briha je bila samo sto nije konsultovao VAR,iako je bio pozvan.Time je pljunuo na novu tehnologiju,i automatski se diskfalifikovao sa Mundijala.Sve ostalo je stvat procene i ubedjenja.Dao nam je lako zute,nije svirao penal.Mozda je u pravu,mozda ne,ali je morao pogledati VAR.

Zigzag

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima
(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:26)razlika je sto mi napucamo Argentinu s najboljim ikad,a vi skidate gace protiv Brazila ...nema tu srece..

sol

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan
(Mirko Kojotovski, 26. novembar 2018 10:50)

Pa vama se nudila još bolja situacija, samo da ste pobedili Švajcarsku, Švedsku i Englesku, nas bi onda još lakše "otresli" i igrali bi finale umesto Hrvatske. Ne znam zašto to niste uradili kad se sve čini tako lako.

starmo

pre 5 godina

Boli istina da ste slucajno dosli do finala? Mi nismo jer nam je Feliks Brih situaciju u kojoj dva Svajcarca drze naseg napadaca okarakterisao kao faul naseg napadaca,a ne kao 100% penal.S druge strane vama su i malo povlacenje protiv Nigerije odmah trcali da sude kao penal.Zato nismo,mi nemamo toliko srece kao vi u takvim stvarima


Istina boli kazes, slucajno smo dakle prosli kroz tri produzetka, to se radi slucajno ha? Hajde nam navedi jos takvih slucaja da je netko 3 puta zaredim isao u produzetke i da je 3 puta zaredim primao prvi gol, cekam???

zmaj

pre 5 godina

Jedini koji je plakao si bio ti.Kad si u finalu shvatio da je bolje bilo da ste zasluzeni ispali,nego sto ste se na takav nacin bez pobede i preko penala dovukli na pozivanje od strane Francuske koja nije ni pola prikazala koliko ume kad treba.Protiv vas nije trebalo 

Pamtim sve meceve dobro,i jedino gde stvarno niste imali srece a zasluzili ste je,jeste ta Turska 2008.I posteno jeste da vam se to negde vrati.Ali vama se toliko puta to vec vratilo kroz druge rezultate koji su vam se poklapali da je sramota da o tome pricas.Pa te 1998. ne bi ste ni otisli na SP da vam se nije poklopio rezultat Grcka-Danska koji vas je odveo ni krive ni duzne u baraz za to SP.A da ne govorim o sreci koju ste imali poput Maksimirske krtice protiv Engleza 2006.i slicne druge lakrdije
(Xhodeh, 26. novembar 2018 15:13)

opaaa..pa ti nas jako dobro pratis....
izgleda da ti jos imas traume od ljeta...
jedini tko place si izgleda ti i to jos uvijek....
u finalu smo pa hrpu statistike bili bolji....na tvoju zalost to se uvijek moze provjeriti,pa ti savjetujem da se malo vratis unazad,ionako si jos u dojmu ljeta i mucenja....

iskreno bi volio da osjetis dio te atmosfere kad igras finale Svjetskog prvenstva,kad cijeli svijet stane....a to sto mislis da je zaboravljeno,samo ukucaj u google,pa ce ti izbaciti milione linkova,ne domacih,tj Hrvatskih nego stranih....
eee srce puno ponosa....jace nema...a ti se prestani grsiti jer ces dobiti cir...ovo je samo sport...

Djavolji odvjetnik

pre 5 godina

Xhodeh,
Da meni rodjeni narod udara toliko minisa kao tebi tvoj, ja od srama vise ne bih komentirao nesto sto ne razumijem. Nogomet, u tvom slucaju.
Svojim bijesom, jalom, izmisljanjem na razini Hans Christian Andersena, samo šalješ lošu sliku o svom narodu. Koji ispada ljubomoran na Hrvate, do granica bolesti. A siguran sam da nije tako. I da bi vecina komšija sve dala da imaju dva svjetska postolja u 20 godina. Naravno da je uspjeh Hrvata slučajan samo za male, za nogometne sile, oni su sila. Naravno da ne moze biti slučajno da jedna zemlja sa dvije različite generacije bude doprvak svijeta u nogometu ili prvak svijeta u tenisu. Slučajnost je to za vas, koji nikada necete preboljeti. Ne uvjeravas ti ovdje nas, ti uvjeravaš sebe da smo slučajni doprvaci jer ni nakon 4.5 mjeseca još nisi prihvatio. Nas nemas sto uvjeravati jer znamo tko smo, koliko vrijedimo, i poštujemo druge, zato i jesmo tu gdje jesmo.
Da bi bio medju velikanima, moras se ponašati kao velikan. Što je za takve poput tebe nemoguca misija.
Pripremi se, jer planiramo i zlato. Pozdravljaju te DOPRVACI SVIJETA! :*

Pijani zlotvor

pre 5 godina

Bilo je tu svega. Brich je sudio svicarskoj, a englezima protiv kolumbije amerikanac. I u oba slucaja, situacije s penalima. Vama nije sudjen cist faul za penal, a penal za englesku je izmisljotina i simuliranje.
Pitana je sudio hr-danska i nema mu se tu sto zamjerit, dobro je vodio mec. I ne vjerujem da nas je namjerno ostetio, ali s ove distance zao mi je sto mazic ili skomina nisu sudili finale.
Prvi gol pao je nakon simuliranja griezmana, a penal... pa sad za sve one koji ce reci dy je bio cist penal- ako je cist, zasto mu je trebalo 5 min i da se 2 puta vraca i to provjeri na ekranu? I to je presudio protiv var pravila jer je gledao u slow motoonu, a to je nedozvoljeno jer ti on poremeti osjecaj za vrijeme i percepciju postojanja namjere. Mislim, to je 50:50 penal kojeg nitko ne bi zamjerio da se ranije nije dogodila pogresna procjena. Ovako, zabili su 2 gola a da nisu ni pucali po golu. Ne pamtim takav slucaj u bilo kojem finalu.
S te strane, zao mi je sto nije sudio mazic. Vjerojatno ne bi nasjeo na simuliranje i tko zna kako bi zavrsilo.
Ali s druge strane, da je dosudio isto sto i pitana, bila bi prica da to nije greska nego da je on to napravio namjerno posto je srbin.

F16

pre 5 godina

Šteta što golman pokloni drugi gol Hrvatima jer bi do kraja dobili 6-icu...Doduše Španija je to i pokazala....Bilo pa prošlo.Ljudi iskoristili situaciju i došli u finale....Sve ostalo trla baba lan
(Mirko Kojotovski, 26. novembar 2018 10:50)

Dvije pogreške su preokrenule tijek utakmice.
Mnogo dobrih stvari se dogodilo na SP-u. VAR je dao veliki doprinos, ali žao mi je što drugo poluvrijeme nije počelo barem s 1:1 pa će ovo finale uvijek biti spominjano kao VAR-ovo finale.

Xnodeh

pre 5 godina

Da, Hrvati. Malo sutra. Snove su im srusili FIFA-ni muljatori i lopovi. Po njima moze Nemac da sudi komsijama Svajcarcima protiv Srbije, ali ne moze Srbin komsijama Hrvatima protiv Francuske. Milorade, zelim da ti se vrati kao uteha makar finale EP 2020.Veliki si profesionalac

lol

pre 5 godina

(Xhodeh, 26. novembar 2018 13:21)

U vecini sportova postoje penali ili nešto slicno k'u tenusu.
Trinaesta igra u setu šta je to ako nisu penali. Mi nismo išli na penale, nego su naši protivnici pokušavali da na penale odu dalje. Tako su Rusi zapaprili Španjolcima. Hrvatska je na svim utakmicama nadigrala protivnike i osvajace.

Žao mi te

pre 5 godina

Hvala na reakcijama susedi!Nastavljate da potvrdjujete da istina uvek najvise pogadja i izaziva reakcije!Sto minusa tice,nismo deca,znamo vrlo dobro da 90% minusa na moje cinjenice o vama lupate vi sami,sto po maskom "srpskih komentatora",sto bez maske.Tako da dragi moji lazni doprvaci u slucajnim penalima,zabava se nastavlja.Hvala vam dragi moji fanovi iz Hrvatska,zbog vas i postojim
(Xhodeh

Xhodeh, opet si u oblacima, ali navikli smo .
90% Srba čestitalo je Hrvatskoj na uspjehu, lijepo i uljudjeno, i kad smo postali doprvaci svijeta i jucer, prvaci svijeta u tenisu.
Tako da ako misliš da ti minuse udaraju Hrvati, opet sanjaš, smiju ti se tvoji sunarodnjaci, čak im je i neugodno! I meni bi bilo na njihovom mjestu. Takav jal i zavist rijetko se vidjaju.

Frane

pre 5 godina

Revolt@, ne budi zlocest, majstore. Ovako, prvo faul nad Grizmanom uopce nije postojao jer ga hrvatski igrac nije ni taknuo, pa to se savrseno vidi na usporenoj snimci. Tako da se o tome nema sta diskutovat :) Bezobrazni Grizman je na pokvareni nacin iznudio faul iz kojega je Mario Mandzukic postigao autogol. Penal je bio i tu je presudila glupost Ivana Perisica koji je potpuno nepotrebno ruku drzao u neprirodnom polozaju. Francuzi su postigli dva gola bez udarca na gol iz igre, i to jos u Finalu Mundijala. Nezabiljezeni raritet. Pitana je sveukupno sudio nedostojno Finala Mundijala, ali sta je tu je, nije nas on pobijedio, vec hrvatski igraci sami sebe. Nas najveci problem koji nas je vjerojatno kostao naslova je Danijel Subasic. Covjek se nije pojavio na utakmici i direktni je krivac za tri od cetiri gola u nasoj mrezi. Prvi gol je morao obraniti jer je isao metar od Subasica, treci i cetvrti gol je takodjer trebao obraniti. Onaj udarac Mbapea je bio nejak i isao je metar od golmana koji se uopce nije bacio na loptu, vec je pogledom ispratio udarac. Pogbin gol, ista prica, samo je promatrao loptu koja je isla metar od njega, a oba udarca su bila van 16' metara. Opet necuveno u finalima SP a. Momak je najvjerojatnije branio ozljedjen, nakon utakmice sa Danskom u 1/8 finala. Medjutim, to je sebicno od njega, jer ne igra za sebe vec predstavlja drzavu, ali i nedostatak autoriteta izbornika, a tek se njegova taktika dovodi u pitanje, jer smo igrali otvoreno, sta je nedopustivo.

Revolt

pre 5 godina

Ni ne mora da ima nameru da bi bio sviran penal, nije to jedino sto se gleda i posmatra, a misljenja sudija u svetu su bila podeljena po tom pitanju, sigurno nisu svi rekli da nije bio penal. Najbolje sad da je stav bio jednoglasan, ej, da covek ne poveruje.

Hrvat

pre 5 godina

xnodek,ovako,tad ni nismo blizu nekog uspjeha,ja ti pricam o završnicama,znaci o onome o cemu mozes sanjati,Italiju smo dobili sretno i spretno,ali ti ides u neke krajnosti,ako cemo tako pokradeni smo protiv Brazila,na otvaranju svjetskog prvenstva,opet pred cijelim svijetom,tako da ne znam bas koliko si realan,izvukao si dvije nebitne utakmice...

Netko iz mase

pre 5 godina

Mario Mario pare si bacio ahaha. Vice prvak se pamti otprilike do sledećeg mundijala... Tako da se samo prvaci pamte! Sve bi vi to menjali da imate sportistu kaki je NOVAK! Najbolji sportista svih vremena sa ovih prostora a ako Bog da i Planete!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veljko, 26. novembar 2018 18:00)

Nemas pojma o sportu, vec samo gledas iz prizme svojih 2 prsta pred nosom...Novak je fantastican tenisac, bez daljnjeg, isto kao i MODRIC nogometas, no, ono što se broji kad nekoga nazivas NAJVECIM SVIH VREMENA na ovim prostorima (a vrijedi i za uopce), jesu OLIMPIJSKE MEDALJE, pa nakon toga, svjetska prvenstva, kontinentalna, turniri i dr....Pa kad se ponovo rodi netko kao Janica Kostelic (a to nisu ni Novak, ni Modric), javi mi (3 zlata, jedno srebro na JEDNOJ OLIMPIJADI)...Zivio ti meni stari ;)

kole

pre 5 godina

@(room 1408, 26. novembar 2018 08:41)
mazic nije sudio upravo zbog likova kao sto si ti.evo ti si sad povezao ovde da je nemac sudio lose nama jer smo igrali protiv svajcerske koju on obozava toliko da je spreman da baci celu svoju karijeru samo da bi nas saciri i ekipa pobedili na ovom sp,nije mu nista bilo bitno,da sudi finale,ostane sto duze...samo da progura svajcarce protiv srba.i sad treba mazicu da daju da sudi reprezentaciji drzave sa kojom smo ratovali.normalni likovi su svestni da su greske moguce,da je neko los sudija,da tera inat var-u,da je uzeo pare,ali mnogo vise njih ce da ga napada da su eventualne greske iz razloga sto cisto voli/mrzi nekog vise od drugog....

Руска Душа

pre 5 godina

Не греба човек да га познаје, да види да је живот потпуно подредио овом “послу” који, шта год ми овде коментарисали ради на високом нивоу чак и за светске стандарде.
Много, много рада на себи, са јасним циљем и без компромиса, трпео повреде, критике, неправде и остао свој.
Да ли је некада, нешто могло и боље - јесте сигурно, али с’ обзиром на наш (не)статус у том свету, ово што је он постигао је као да је космонаут Папуа Нове Гвинеје изабран да буде у мисији за лет на међународну свемирску станицу.. Значи, мора да је јако, јако добар у томе што ради.. Свака част Мажићу!

keja

pre 5 godina

Poštujemo te jer si pošten sudac i Hrvati nikada nisu bili protiv tebe. Vidiš da smo u Francuskoj i tvojoj sunarodnjakinji u finalu pjevali Marijana...

Mažić je vrh

pre 5 godina

Šteta što nije sudio! Uvjeren sam da bi Hrvati uzeli titulu a Mažic bi sudio bez greške i to bi bila kruna njegove karijere. Balkan bi tako povećao ugled, što titulom, što suđenjem. Nenadoknadiva šteta. Ali moćnici se i bore za moć da bi mogli odlučivati o pobjednicima. Ne želim umanjiti pobjedu Francuza ali nije to jedini slučaj da su manji oštećeni. Bilo je toga puno puta u raznim sportovima. Ponekad je dovoljna sitnica da usmjeri utakmicu i odredi rezultat, a tu sitnicu urade baš sudci i redovito u korist velikih. Mažiću svaka čast. Sudac bez greške, pošten, stručan, profesionalan, drži isti kriterij, vidi sve, pravedan u odlukama.

lol

pre 5 godina

Hrvatima ni Mažić ne bi pomogao. Jednostavo su se toliko "ispuhali" i već bili prezadovoljni finalem, da bi svakako izgubili od bilo koga. Jedini tim koji je poražen u finalu mundijala, a da igrači nisu uplakani ili očajni ležali po terenu, već su slavili kao da su pobedili.
(Bahati pešak, 26. novembar 2018 18:23)

Pobrkao si utakmice, slavili su na kraju polufinala.

ran

pre 5 godina

Kakav profesionalac. Voleo bi da ja na tom vrhunskom nivou obavljam svoj posao. Čestitam vam na svemu što ste postigli gospodine Mažiću

sol

pre 5 godina

Xhodeh,

hahaha znači ipak je bolje imati malo sreće nego nemati je li? A kad smo već kod sreće, tu prokletu sreću nismo imali na Euru 2008., 2012. i 2016. kad smo gađali prečke i stative a primali golove u zadnjim minutama utakmice. A i sudac nas je drastično oštetio protiv Španije 2012. kad nije sudio penal. E vidiš to je bila nepravda ali negde ti se nekad mora sve vratiti i uvek je dobro kad te sreća malo pomazi. Ali tebi je najveći problem jer je to Hrvatska, ti bi najviše volio kad bi nas stalno pratio peh i nesreća, da bi se tome naslađivao više nego kad Srbija pobedi. Baš mi te je žao...

M

pre 5 godina

Inače, utakmicu osmine finala na tom SP u Rusiji između Engleske i Kolumbije je mogao da sudi Amerikanac - Gajger (i debelo oštetio Latino-amerikance).
Dakle, tada nije postojao "jezički problem"...
Problem je bio Mažić, jer se neko u FIFA uplašio da bi moglo da bude 100% pošteno suđenje, pa da Hrvati uzmu "Boginju"...

Hrvat

pre 5 godina

xhodek,vidim da pratiš Hrvatski nogomet, ne spominjes protiv Portugala,a krađe protiv Njemacke u Engleskoj na europskom,uhvati se komentiranja necega drugoga....

Boro iz Pobede

pre 5 godina

@Jumko koliko mrznje po tvojim komentarima na bilo kakvu vest,bilo bi mi zao mene da te poznajem...
(Lex, 26. novembar 2018 08:54)

Zanimljivo da se uvek uhvati neko na hejtera!

igor sulic

pre 5 godina

Gospodine Mazicu najbolji ste sudac na svijetu i samo pokvaren covjek moze tvrditi drugacije!Covjek toliko voli svoj posao da ga poredi s rodenjem sinova!Sto se nas tice-da igraju Srbija-Hrvatska ne bi imali nista protiv da sudite jer bi sigurno besprijekorno obavili posao!Mnogo srece