Sreda, 21.11.2018.

14:55

Desilo se: Takse na srpske proizvode 100%!

Prištinske vlasti podigle su takse na srpske proizvode na 100 odsto, napisao je zamenik premijera Enver Hodžaj na svom nalogu na Tviteru.

Izvor: B92

Desilo se: Takse na srpske proizvode 100%! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

Влада

pre 5 godina

Увести им еколошку таксу на транспорт, рецимо 500€ по аутобусу и 1000€ за камионе

Biljana

pre 5 godina

Uzbudili se svi! Zar je privreda Srbije toliko zavisna od IZVOZA na Kosovo? Mene vise iritira sto domaca privreda placa takse za "resertifikaciju" CE znaka. Vise me brine sto domaca proizvodnja ne moze da dobije CE znak - zasto se to ne subvencionise? Vise me brine energetska neefikasnost privrede i domacinstava. Vise me brine zagadjenje vazduha i voda u Srbiji... Bas me zanima da li ce izvoznici promeniti nalepnicu i napisati Republika Kosovo? U tom slucaju nema taksi. Bas me zanima da li u Ugovorima pisu Republika Kosovo ili tzv...***

e moj druže

pre 5 godina

Vođe divljeg plemena koje su u mladosti ubijale, sada donose političke i ekonomske odluke. Kako se tu može očekivati bilo kakav razum, poštovanje sporazuma...

Miroljub

pre 5 godina

@Biljana, 21. novembar 2018 19:25

Ja bih vam preporucio da nadjete negde kako se Kipar ponasa prema firmama, pojedincima i strancima koji imaju neke veze sa okupiranim delom ostrva. Onda vam mozda i padne neka ideja kako raditi biznis, a ne dozvoliti okupiranom delu da se ekonomski razvija i time ucvrscuje svoju poziciju "nezavisne drzave". Uvek pozicija okupiranog dela treba da bude nezavidnija, nego povratak matici i uspostavljanje ustavno pravnog poretka drzave na celoj teritoriji.

Biba

pre 5 godina

Srbija ce naravno kao i uvek da precuti.. uz tuzni izraz lica predsednika Vucica i izjavom kako ovo nije u redu. Da smo iole normalna drzava uzvratili bismo.. Zabrana kosovskim tablicama kroz Srbiju.. prestanak isporucivanja struje i vode juznom Kosovu itd. U stvari, da smo normalna zemlja sve to bi jos odavno bilo uvedeno.. ali mi vodomo politiku "ko tebe kamenom ti njega hlebom" i dozvoljavamo svakome da radi sta hoce s nama

Jax

pre 5 godina

Kaže predsednik, pet hiljada kosovskih kamiona prodje Srbijom, necemo ih oporezovati i svi su dobrodosli. Zato penzioneri i ostali, dajte dvajes posto od plate.

Cimet sa Limunom

pre 5 godina

Samo vi trolovi likujte. Vučić ovo neće da dozvoli. Nije on išao u Kinu da proda Ikarbus Yilongu da bi nam sad Priština kočila rast BDP. Mada i ti Kinezi nikako da stignu u svoju novu fabriku. Bilo kako bilo Vučić to neće da dozvoli.

Ekonomista i Diplomata

pre 5 godina

Evo sad gledam zvanicnu statistiku i vidim da nam je izvoz za godinu dana 17,3 milijarde otprilike ako nista ne izvezemo na Kosovo za godinu dana izvoz ce biti 16,9 milijarde sto znaci da ce nam biti manji za oko 3,4 posto a uvoz sa Kosova vredi oko 23 miluona sto je u rangu statisticke greske sto znaci da u globalu Srbi nece nista osetiti jer vec bedno zive a Srbija sa druge strane Kosovari ce u narednom periodu morati da kupuju skuplju robu ako ostanu ove takse tako da iskreno uglavnom nama mnogo stete nece naneti. Za ove koji predlazu neke nase mere to bi bilo pogubno jer bi odmah stranci skocili na nas i krenuli da nas prozivaju i pritiskaju i pozivali bi obe strane da se smire... Tako da konacno posle 6 godina ove uzasne vlade konacno neki promisljen potez a to je da se ne radi nista.

Pristevac

pre 5 godina

Eto vama neke odgovore iz Pristine.

Kosovo ima kapacitet od 80% cele proizvodje sta se uvozi iz Srbije, znaci osim brasna ostalo je sve OK, so se tice struje to vec imamo a koliko se uvozi iz Srbbije to mozemo lako uzeti iz Albanije ili Makedonije po vecoj ceni sto i to ne stvara neki problem. Ove nedelje se potpisu 12 sporazuma sa Albanijom medju tih je i zajednicki carinski dogovor I upotrebljavanje morskog pristupa preko Draca, znaci bice izlaza i na more sto je jos pristupacnije za uvoz/ izvoz robe, To sto citam da uvode gradjanima iz inostranstva takse i tu ne vidim problem, moze se uraditi preokret Bari/ Bar ili Ankona/ Drac i to se vec srema da se izjavi u novinama.

Problem blokade u 21om veku je absurd, poenta je, politicari rade to sto im narod daje tu sansu, narod je glup i preokupiran sa dvenvnim problemima prezivljavanja a onda pojave se ljudi od tog umora i izrazavaju se po komentarima kao narodni heroji, to je najveca glupost. Umesto da se uljudimo, razumemo da koliko god urlamo jedan na drugog ipak isti narod pati, Kosovo nije deo ni Jugoslavije a kamo li Srbije, to je patriotizam na baterije i dnevna politika za unutrasnji konzum. celi narod i u Srbiji i na Kosovo treba da se probudi od tog sna, i kao sto jos jedan komentar potencira "odrzavanje nade sa nekim ideologijom srednjeg veka". Taksa je reciprocitet za te dogovore sto se nisu ispunili sa obe strane a onda jos vise sa delikventnom politikom obe strane, zaboravite korigiranje granica i sve ostalo

paki

pre 5 godina

Ima Srbija 1000 načina da uzvrati. Sve je na Vučiću. A da treba uzvratiti, treba. Pokazati im da ne mogu da rade šta hoće iako oni to trenutno misle. Sve dok smo popustljivi ovako ćemo da prolazimo

TreceOko

pre 5 godina

Prekipelo je,to je razlog.Neverojatno kolika neobavjestenost vlada medju srbima za Kosovom i albance uoste ili se prave kao ne znaju.Pa oni kad su rekli da jesu nezavisni od Srbije isplanirali kako ce i sta ce a Srbija ,,zbog brige" o njima hoce da im doturi robu,zamisli koje licemerje.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.
(Marko)
Marko,Srbija godisnje izvozi duplo vise na Kosovo nego u rusiju i kinu zajedno!

ja

pre 5 godina

Xaxa evo napravio kokice i čitam komentare i umirem od smeha.. Pa kada bi svi tako uključili mozak na svom poslu i u očuvanju naše države gde bi nam kraj bio.

Marx

pre 5 godina

Da li neko razmišlja da li postoji neka Srpska lista na Kosovu zahvaljujući kojoj kosovska vlada ima legitimitet? Ako postoji, da li se zna kome su bliski u Srbiji? Zašto ćute?

BOSS

pre 5 godina

Ljudi pa oni ovo ne rade sami,to rade uz veliki podrsku a ne bi me cudilo i na ideju SAD i EU.
Ja mislim da nema kud postenije,zapadu zelim isto i sto oni nama,i da im se to ostvari u sto kracem roku.

Лепи Цане

pre 5 godina

Sad se setih Slobinog bojkota slovenačke robe krajem osamdesetih. Znao sam da će Vučić da nas vrati u 90-te.
(dete, 21. novembar 2018 15:29)

Па није нас Вучић вратио већ Харадинај, ако ћеш већ неку паралелу....

Sarplaninac

pre 5 godina

Svake godine na Kosovu je prodano 440 miliona evra robe. Možete biti patriota i razgovarati kolko hocete ali na kraju dana Kosovo je važan partner za Srbiju. Ako Srbija ne nadje resenje za ovo onda drzave kao Turska, Makedonije, Hrvatska i Albanija će poplaviti tržište.

CZ99

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
(Laki, 21. novembar 2018 15:26)

Kako si to lepo rekao,kao da je to tek tako...."Pokrenu svoju proizvodnju"...Pa da je tako lako pokretati proizvodnju ne bi bilo zemalja treceg sveta...Druga stvar,sumnjam da ce bas toliko da utice na nase kompanije,ne ide tamo 1000 slepera robe dnevno.Sto neko rece,nista ne raditi,sami ce da povuku ovu sprdacinu od "mere"...

Milorad

pre 5 godina

Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...

cane_zg

pre 5 godina

U biti, narod sa obe strane će ispaštat, kosovo jer će morati kupovat skuplju cro, slo, i ostalu, na tom tržištu prisutnu skuplju robu, a i radnici u Srbiji, čiji će "prepošteni" poslodavci morati nadomjestit financijski manjak uslijed pada eksporta. To je lose-lose kombinacija za narod sa obe strane, ali ko pita narod, bilo gdje. Pozdrav, susjedi.

Dragan

pre 5 godina

Da vidimo sad imamo li pametnih ljudi u ovoj vlasti? Naravno ne mislim da je baš pametno ' baljezganje' za domaću upotrebu.
Da vidimo koji su to konkretni i pametni potezi vlasti na ovo, neće valjda opet kukasti i moliti nekog iz evrope da podužem nešto. Da vidimo sad koliko ste pametni i koliko grešite?

tigrimigri

pre 5 godina

@Kole

Tako bi trebalo, slazem se. Traziti druga rjesenja da se pronadje zamjensko trziste. Naravno odgovoriti na ovo, a Srbija to moze.
No, ipak smo mi pokondireniji nego sto se predstavljamo.

Razgraničenje

pre 5 godina

Atanasko

Pa će onda Kosovo da u potpunosti zatvoriti granicu prema srbiji, pa ćemo tek onda da vidimo.
To bi i bilo najbolje rešenje za sve pa da se jednom “rezgraničimo” zauvek. Jedina posledica bi bila da političari u Srbiju ne bi više imali čime da lažu narod.

Sudija

pre 5 godina

Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...
(Milorad, 21. novembar 2018 17:04)

Alkar Milorad u sridu!

Мики

pre 5 godina

Сад се види колико је идиотски Бриселски споразум,Срби ће или дупло плаћати наше производе или куповати стране и пунити буџет Приштине!!!

skeptik

pre 5 godina

bas me zanima kako ce nasa vlas' da odgovori.
(Milodar, 21. novembar 2018 17:05)
Ti nisi odvade? Pa vanrednom konferencijom Vucica. Nema gore kazne

xxx

pre 5 godina

mi smo beskičmenjaci i nemamo hrabrosti da njima uvedemo nikakve mere... živi bili pa videli da će se sve završiti na nekoj besmislenoj konferenciji za štampu.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 5 godina

Реципроцитет...... Исту таксу увести и увести три пута већу путарину за возила са кс таблама

Aleks

pre 5 godina

Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.
(Nenad, 21. novembar 2018 16:19)

Jednostavno i lako rešenje. Za svaki kamion sa robom koji ulazi ili izlazi sa Kosova naplaćivati taksu u iznosu 500€ po toni te naplatiti troškove merenja i postupka. Ukoliko se to njima ne sviđa, onda neka se voze preko Makedonije i Crne Gore. Svaka roba zbog povećane dužine puta će automatski da poskupi najmanje za 10%.

stanislav

pre 5 godina

Za kamione koji ulaze u Srbiju sa Kosova - posebne putarine i procedure.
Pu tarina - 1000 - 10000€ zavisno od tipa. Beskrsjno spore kontrole - čekanje od 3 dana pa naviše, polivijska kontrola svakih 10 km uz presretače i dodatna zaustavljanja.
Ista procedura za sva vozila koja napuštaju Srbiju i ulaze na Kosovo.
I na kraju - Vučić je uvek govorio da će da zaštiti Srbe na Kosovu pa ne treba da brinemo.
Ušli smo u kosovsko ludilo i nemamo nameru da izađemo. Mi ćemo sami protiv "velikih i moćnih" kako ih zove Vučić.

Beli Bora

pre 5 godina

Pitam se kako ce Vucic da spreci primenu ove takse na “takozvano” Kosovo. Sto se tice blokade od strane Srbije ili zabrane prolaska preko njene teritorije to je najbolje sto se moze desiti albancima sa Kosova, jer vise nece ostaviti svoje pare po Srbiji nego ce ici prema Makedoniji, Albaniji, Crnoj Gorini i Hrvatskoj. I onako Kosovo mora da se okrene prema ovim susedima, jer je ocigledno da se srpski sovinizam ne moze se trpiti vise.

Mak na konac

pre 5 godina

Stani.
Hoće da budu međunarodno priznati i da imaju članstvo u EU institucijama a jednostrano krše sporazum CEFTA???
Ako hoće tako, neka istupe iz Sporazuma. Reciprocitet!!!
Naravno ne bi oni ovako postupali da ih ne gura neko...pa kada vidimo na koje zemlje se ne primenjuju povećane stope carine, iste su im i dozvolile da se ovako postave....
Baš me zanima da je obrunuta situacija....najverovatnije bi bili za 2 sata poda sankcijama...

Gocale

pre 5 godina

Kad se pohapsi ekipa sa kojom sada pregovaramo(Haradinaj,Taci i ostali) i osudi kao i nasi politicari i generali...bice dogovora koji ce moci da progutaju obe strane...sa ovima nikada.

Mitar

pre 5 godina

Hehehehe, pazi narod što glođe kosku. Bacio Aca Srbin gladnom narodu malo kostiju da glođu, a ovi se primili k'o nenormalni, samo što u rat nisu krenuli. I šta mislite ko će iz cele ove situacije da izvuče ličnu korist u vidu podizanja rejtinga? Idemo sada svi zajedno "Aco Srbine, Aco Srbine"...

Goran

pre 5 godina

E sad, odmah putarina njihovim gastarbajerima u vidu šatro osiguranja zbog boravka na Kosovu kao kriznom području od 1.000 evra po pasošu za jedan ulazak na teritoriju K i M, pa da vidimo...

Belopoljanski

pre 5 godina

Čemu panika? Sad će Vulin preko medija da savetuje Vučića da pored Crne Gore i "Severne" Makedonije, i Kosovom ažurira listu "država" sa kojima treba preispitati odnose, i svi zajedno će da crknu od muke, a nama će da svane, kao i svaki put kad se neko iz trusta mozgova pojavi sa nekim vrlo suvislim i nadasve ozbiljnim saopštenjem. A možda da Vučić napiše još jedno, preventivno pismo penzionerima, sad kad privrednici poblesave zbog ničim izazvanih, nepravednih sankcija..

Negativni

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laki, 21. novembar 2018 15:26)

Teško. Zamenu mogu da nadju, ali tri puta skuplju. Sve što im treba, dolazi im iz Srbije, i njima je ovo (običnom narodu) gora opcija. Medjutim, s obzirom na to da je to banana država, gora i od Srbije, brzo će se krimosi ( ko reče Haradinaj?) dogovoriti oko punktova gde " nema carine", pa će marže završavati u njihovim džepovima. Ovo su uvek idealne varijante za pljačku sopstvenog naroda. Biće robe po istim cenama iz Srbije koliko hoćeš, samo ilegalno. Tako da će naši i njihovi krimosi trljati ruke ihaaaaaaaj. Ne brini, lično će bata Ramuš da "organizuje" "nezvaničan" uvoz iz Srbije :-)

Aleks

pre 5 godina

Kao da je to vazno, Kosovo nije primljeno u Interpol, pobeda, samo niko da odgovori kakva.
(Aco, 21. novembar 2018 15:04)

Interpol je samo trenutni razlog. Mislite da oni nebi našli drugi?
Te takse su odavno planirane,

RR

pre 5 godina

dete

Malo ste kontradiktorni pa ko je kome uveo carine i barijere mi Kosovarima lli oni nama. A drugo sto se tice 90 tih setimmo se razloga uvodjenja bojkota slovenacke robe i usluga u Srbiji (podrska Kosovu i Albancima krajem 80 tih gdina) A i Slovenija bi propala kao Srbija 90 tih da su imali sankcije kao Srbija , dok je Srbija imala sankcije , Slovencima su Nemacka, Austrija ubacile mijlarde maraka u privredu da bi opstali. Kada se pogleda standard, dugovanja, sta su imali u svom vlasnistvu slovenci 1989 godine a sta 2018 godine doci ce se do porazavajucih podataka, sve sto su sacuvali 90 tih i pocetnih 2000 tih su morali zbog SEKE da rasprodaju kasnije.

Nenad

pre 5 godina

Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.

KorleoneIzLigeSampiona

pre 5 godina

Pa oni mogu to... a mi totalnu blokada saobracaja sa Kosovom nek idu preko Makedonije i Crne Gore. Svaki kamion kome je usputna, polazna ili krajnja stanica Kosovo nazad. Na ovaj način će skoro sva roba na kosovu poskupeti 10%... I onda za svaki slučaj pojačati vojsku na granici sa Kosovom...

Referendum

pre 5 godina

Ja bih uveo zakon da se bilo sta proizvedeno u Srbiji ne moze prodati na Kosogu i zabranio lepo ulaz i prolaz kroz centralnu Srbiju Albancima i proizvodima sa Kosova.

cx

pre 5 godina

Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
(Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

Pa jel im neko branio do sada da popune police? Nece biti srpske robe, al ce sve da bude skuplje 20%. Znaci, samo polako...

Harwy

pre 5 godina

Kosovo odavno nije dio Srbije, a jeste djelomično nezavisna država, koja još nije primljena u UN i mnoge evropske i svjetske međunarodne organizacije. Cijelo vrijeme se vodi ne samo diplomatski rat, nego i ekonomski i svaka druga vrsta međusobne opstrukcije na svim nivoima. Općenito, Srbija pakosti i podmeće nogu Kosovu i Kosovo Srbiji gdje god se može. I Srbija i Kosovo kao i njihovi građani su time na gubitku.

NoName

pre 5 godina

A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali? 
Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju. 
Dugorocno nijesmo dobro prosli! 
Razmislite!
(Mehmed,Sandzak-beg, 21. novembar 2018 15:17)

Svašta. Po tvome ispada da su oni do sad kupovali našu robu zato što nas vole, a od sad će da kupuju jeftiniju tursku robu.

Mare

pre 5 godina

Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
(Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

Njihovi prizvodi odavno postoje u radnjama Kosova. A ne kupuju se jer su skuplji. Hr je izasla iz CEFTE I proizvodi su automatski skuplji od Makedonskih. Sada su i nasi realno skuplji i ljudi ce kupovati albanske i makedonske. Realno ne znam sto se dize tolika buka kada mi izvozimo za Kosovo 1/5 onoga sto izvozimo za BiH recimo, ili 1/4 Hr robe. Sada ce kupci na Kosovu prosto kupovati skuplju robu. Trgovci koji su zaradjivali na srpskoj robi izgubiti profit a nasi koji su se fokusirali na trziste Kosova izgubiti to trziste. Mada je smesno sto rade, sto recimo nisu formirali ZSO pa pokazu kako su kooperatibilni. Oni bukvalno dva zareaza nisu ispostovali od Briselskog sporazuma... a sada kukaju kada neko isto to radi.

Samosvesna gradjanka

pre 5 godina

Aaaaauuuu, al' su oni u Prištini brzi! Za manje od 24 sata su nadležni pozvani, pa onda došli na mesto sastanka, održali sednicu i raspravljali o onome šta treba da bude na dnevnom redu, o tome glasali, izbrojali one koji su ,,za'' i one koji su ,,protiv'' predloženog dnevnog reda, napisali, potpisali i overili zapisnik, zatim su raspravljali o predlogu a onda opet glasali, izbrojali koliko je onih koji su ,,za'' i koliko je onih koji su ,,protiv'', napisali, potpisali i overili, i posle svega toga to saopšteno javnosti.

Srbija treba da sačeka da isteknu ugovori o kupovini jagoda, lima i cementa i da posle toga sa Prištinom ne potpisuje nikakav trgovinski ugovor.


Ali, šta na odluku Prištine kažu oni iz CEFTA i naši ,,prijatelji'' iz EU? Da li će opet poručiti: treba nastaviti međusobnu saradnju, i tako dalje i tome slično?

dusko

pre 5 godina

Sve ide na stetu gradjana Srbije i Kosova! Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.

Djordje

pre 5 godina

Ne! Samo to ne! Dajte ljudi. Koga u Srbiji ce to da potrese. Nek svaki 10ti stanovnik Srbije kupi po 1 vise Jafu ili Eurokrem i nadoknadili smo gubitak proizvodjacima. Kupovni potencijal Kosova nemam sa cime da uporedim osim mozda sa nekom malom Africkom drzavom.

Harison

pre 5 godina

Da se ja pitam ne bi oni više nikad videli ni naš Čips niti bilo šta drugo. A isto tako i Crna Gora, Slovenija, Hrvatska i Makedonija i svi što su glasali da se Kosovo primi u svetsku policiju. Zar je malo država što su bile uz nas i treba da trgujemo sa njima, Kenija, Irak, Iran, Mauricijus, Bocvana, Laos, Nepal, Malezija, Peru i Čile i naravno Kina i Rusija, ima da procvetamo a ovi neka crknu bez vode Rose i Knjaza, a tek Zaječarsko...

max

pre 5 godina

Trampova škola.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 21. novembar 2018 15:03)

S ozbiljnom tendencijom da postane politika Envera Hodze...jos malo pa ce Kosovo i Metohiju ooasati bunkerima, bodljikavom xicom i minskim poljima...kao sto im je nekad tata-Enverica opasao Aljbaniju...pa se ni dan-danas ne mogu oporaviti od toga...

Zakljucak

pre 5 godina

Juce kada sam pisao o vesti oko tzv Interpol pobede, rekao sam da ce ici u dva smera, mozda cak i trecem.
Rekoh da ce ovo za posledicu NESTO imati. Sta tacno, to je ono sto su se medjusobno dogovorili. Mi zapravo jucerasnjom "pobedom" ustupamo nesto sto smo morali i da damo po briselskom sporazumu, ali da narod ne bi kukao, morali su da naprave pricu ovako. Drugi smer jeste sto zapravo Albancima ni ne odgovara da udju odmah, jer su neki od njih na poternici. A bojim se da ce biti i treceg smera - Kosovo ce uci u Interpol, ako ne juce, onda vec "sutra". Stvar je dogovorena, treba samo namestiti da to izgleda sto blaze... tuga.

ako se istorija ne ponavlja onda vraški dobro rimuje-Mark Tven

pre 5 godina

Nema vizne liberizacije, nema interpola (odnosno ostaje UMNIK kao policijski mehanizam, to jest prisustvo UN-a), odjednom konvencionalne teme, sporazumi i kompromis kao način rada i oni prsnu. Postoji razlog zašto ih medjunarodna zajednica podržava (to jest deo medjunarodne zajednice), dovoljno su hendikepirani da znaju da jesu hendikepirani i da ništa ne mogu da postignu te zadovoljstvo i sreću mogu da nadju samo u izazivanju nesreće drugom. Majstorija medjunarodne zajednice jeste u tome što može i takve da organizuje da joj služe kao faktor povećanja njenog značaja. Tu stvarno ništa novo nema. Albancima je potrebno drugačije obrazovanje i to je ono na šta bi morali da se koncentrišemo i skrenemo pažnju, čemu se to uče danas ti ljudi. Ove OVK učitelje trebalo je skloniti, ali oni su potrebni medjunarodnoj zajednici, pa im čak i ne sude, odjednom to nije moguće za njih. Zamisli tu situaciju da Albanci krenu stvarno da misle i prepoznaju nekako način vreme u kome žive, šta bi zapad onda bio ovde. Ako im je pre 20 godina bilo prerano da vide, danas nije, biće posledica po balkan ponovo i opet zbog njihovog kašnjenja i hvatanja za ono čemu je prošao rok kao nekakve budućnosti koju nikada nisu imali niti će je imati.

Miroljub

pre 5 godina

@Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.
(dusko, 21. novembar 2018 16:11)

Ne siri dezinformacije, u Briselskom sporazumu je potpisano "regionalne oganizacije", ne medjunarodne. EU je regionalna, CEFTA je regionalna, Interpol je medjunarodna.

Pravnik

pre 5 godina

Zelim samo ovim povodom obavjestit domace kvazidiplomate i profesionalne pljuvace da je ova odluka o uvodjenju tarifa vec prihvacena PRIJE cijele interpolske price.

Shvatite da je Kosovo marionetska drzava zapada koja ce sto vise pokusavati da stavi Srbiju pod pritisak, da je i provocira i napada, jednako kao i Ukrajina sa sadasnjim rezimom protiv Rusije.

Rjesenje je u tome da se Srbija ignorise Kosovski rezim i da se orijentise na svoje partnere sa kojima nema politickih sporova i razvija privredu sa njima, a to su trenutno u susjedstvu Republika Srpska, Rumunija i Madarska.

Rumunija je ogromno trziste i treba daleko jace saradnje sa njima.


Na taj nacin ce Srbija ojacati svoju privredu i utjecaj, dok ce se Kosovo i dalje prazniti.

Istu taktiku primjenuje i Rusija u vezi Ukrajine i njezinog trenutnog rezima.

Laki

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost

GAZI

pre 5 godina

neki se smeju ali hajde da vidimo kad bude manjka od 600 do 750 milion eura izvoza na kosovu od strane srbije ko ce se vise smejati najbolje je da pitate srpske privrednike

html

pre 5 godina

Ukratko, zbog Dačićevog i Vučićevog glumljenja ludila na apsolutno nebitnim stvarima i ne prihvatanjem činjenice da Kosovo više nije Srbija, a sve radi dnevnopolitičkih poena, kompanije iz Srbije i građani Srbije osetiće posledice po džepu...

Sjajno i ništa novo.

Mehmed,Sandzak-beg

pre 5 godina

A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali?
Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju.
Dugorocno nijesmo dobro prosli!
Razmislite!

Igrajmo fudbal, a ne rat...

pre 5 godina

Laki je malo nervozan, pa se igra države. Ha, ha! Da vidim sada reakciju EU. Zaboravite sve međunarodne institucije i organizacije od značaja bez dogovora sa Srbijom, a fudbal igrajte koliko želite jer sport je zdrav.

Vlada

pre 5 godina

Cek bre, pa zar ne bese Kosovo Srbija?!?!? Nemamo policiju, sudstvo, stanovnistvo, sad vise ni proizvode. Toliko je srpsko da nikad manje srpsko nije bilo. Moderni ratovi se vode ekonomijama - Kosovo/SAD/EU su upravo povukli sjajan potez u diplomatskom smislu. Srbija mora da razume da je niko i nista bez normalnih odnosa sa susedima. Nasa ekonomija se bazira na izvozu pre svega komsijama. Nasa "velicina" je mizerna kada se pogleda koliko nas niko u okruzenju ne voli - i to sve zbog Kosova, mita koji nam vec decenijama razara drustvo i drzavu. Nece na kraju kamen na kamenu ostati, samo besmislen mit i unisteno drustvo. Nek su nama Vucic, Vulin i ostali zivi i zdravi - bice poznati kao oni koji su zabili poslednji ekser u kovcxeg zvani Srbija.

Široke mase

pre 5 godina

Šta je još potrebno da se naša vlast urazumi i počne da radi u interesu našeg naroda, a ne da podilazi nacionalnoj manjini?
Hoće li sad da kukaju i žale se EU ili će da nešto konkretno uradi za svoj narod i kroz konkretne mere natera aktuelne predstavnike privremenih kosovskih institucija da se urazume i prihvate da bez Srbije neće moći ništa da urade?
Kosovo i Metohija uvek Srbija!

Zoran

pre 5 godina

Pa nista, odmah iste takve tranzitne takse za svu robu koja prolazi kroz Srbiju a ide na Kosovo. Isto tako na sve autobuse i kamione sa Kosovskim tablicama tranzitne takse. Onda detaljni pregledi i provera svih putnika i vozila sa Kosova, sanitarni pregledi robe i slicno pa da vidimo ko ce duze izdrzati.

Ivan

pre 5 godina

I šta ćete time postići ? A da, treba scenirati neku režiju da bi se "izmolila" vizna liberalizacija.... samo što oni izgleda, baš kao i mi, ne shvataju da nismo mi ti koji možemo njih da ucenjujemo.

Marko

pre 5 godina

Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.

pirova pobeda

pre 5 godina

Od svih ovih nasih i njihovih "pobeda" profitirace samo vlast, krimina
ci i manipulatori a obicnom narodu sa onih strana reka, mostova, njiva sve teze i teze...

Marko Kraljevic

pre 5 godina

Resenje je veoma jednostavnom, mi treba samo da sacekamo mesec dana i njihova vlada sigurno pada, problem je sto oni nisu u stanju da zamene nasu robu nekom drugom, pokusali su ranije pa im se vratilo kao bumerang, sve ovo vodi porastu cena na Kosovu sto ne odgovara samim Albancima, mislim da samo trebamo da se strpimo i sami ce da se samouniste, u tom slucaju slede novi izbori.

realno

pre 5 godina

Njah..od 1.1.2019.Prvo ce se napraviti veliki lageri kod veletrgovaca i predstavnika.U jan-feb nece niko ni uvoziti nista.Imamo tri meseca da se ovo resi

Zoran

pre 5 godina

Pa nista, odmah iste takve tranzitne takse za svu robu koja prolazi kroz Srbiju a ide na Kosovo. Isto tako na sve autobuse i kamione sa Kosovskim tablicama tranzitne takse. Onda detaljni pregledi i provera svih putnika i vozila sa Kosova, sanitarni pregledi robe i slicno pa da vidimo ko ce duze izdrzati.

html

pre 5 godina

Ukratko, zbog Dačićevog i Vučićevog glumljenja ludila na apsolutno nebitnim stvarima i ne prihvatanjem činjenice da Kosovo više nije Srbija, a sve radi dnevnopolitičkih poena, kompanije iz Srbije i građani Srbije osetiće posledice po džepu...

Sjajno i ništa novo.

Harison

pre 5 godina

Da se ja pitam ne bi oni više nikad videli ni naš Čips niti bilo šta drugo. A isto tako i Crna Gora, Slovenija, Hrvatska i Makedonija i svi što su glasali da se Kosovo primi u svetsku policiju. Zar je malo država što su bile uz nas i treba da trgujemo sa njima, Kenija, Irak, Iran, Mauricijus, Bocvana, Laos, Nepal, Malezija, Peru i Čile i naravno Kina i Rusija, ima da procvetamo a ovi neka crknu bez vode Rose i Knjaza, a tek Zaječarsko...

KorleoneIzLigeSampiona

pre 5 godina

Pa oni mogu to... a mi totalnu blokada saobracaja sa Kosovom nek idu preko Makedonije i Crne Gore. Svaki kamion kome je usputna, polazna ili krajnja stanica Kosovo nazad. Na ovaj način će skoro sva roba na kosovu poskupeti 10%... I onda za svaki slučaj pojačati vojsku na granici sa Kosovom...

Vlada

pre 5 godina

Cek bre, pa zar ne bese Kosovo Srbija?!?!? Nemamo policiju, sudstvo, stanovnistvo, sad vise ni proizvode. Toliko je srpsko da nikad manje srpsko nije bilo. Moderni ratovi se vode ekonomijama - Kosovo/SAD/EU su upravo povukli sjajan potez u diplomatskom smislu. Srbija mora da razume da je niko i nista bez normalnih odnosa sa susedima. Nasa ekonomija se bazira na izvozu pre svega komsijama. Nasa "velicina" je mizerna kada se pogleda koliko nas niko u okruzenju ne voli - i to sve zbog Kosova, mita koji nam vec decenijama razara drustvo i drzavu. Nece na kraju kamen na kamenu ostati, samo besmislen mit i unisteno drustvo. Nek su nama Vucic, Vulin i ostali zivi i zdravi - bice poznati kao oni koji su zabili poslednji ekser u kovcxeg zvani Srbija.

GAZI

pre 5 godina

neki se smeju ali hajde da vidimo kad bude manjka od 600 do 750 milion eura izvoza na kosovu od strane srbije ko ce se vise smejati najbolje je da pitate srpske privrednike

ako se istorija ne ponavlja onda vraški dobro rimuje-Mark Tven

pre 5 godina

Nema vizne liberizacije, nema interpola (odnosno ostaje UMNIK kao policijski mehanizam, to jest prisustvo UN-a), odjednom konvencionalne teme, sporazumi i kompromis kao način rada i oni prsnu. Postoji razlog zašto ih medjunarodna zajednica podržava (to jest deo medjunarodne zajednice), dovoljno su hendikepirani da znaju da jesu hendikepirani i da ništa ne mogu da postignu te zadovoljstvo i sreću mogu da nadju samo u izazivanju nesreće drugom. Majstorija medjunarodne zajednice jeste u tome što može i takve da organizuje da joj služe kao faktor povećanja njenog značaja. Tu stvarno ništa novo nema. Albancima je potrebno drugačije obrazovanje i to je ono na šta bi morali da se koncentrišemo i skrenemo pažnju, čemu se to uče danas ti ljudi. Ove OVK učitelje trebalo je skloniti, ali oni su potrebni medjunarodnoj zajednici, pa im čak i ne sude, odjednom to nije moguće za njih. Zamisli tu situaciju da Albanci krenu stvarno da misle i prepoznaju nekako način vreme u kome žive, šta bi zapad onda bio ovde. Ako im je pre 20 godina bilo prerano da vide, danas nije, biće posledica po balkan ponovo i opet zbog njihovog kašnjenja i hvatanja za ono čemu je prošao rok kao nekakve budućnosti koju nikada nisu imali niti će je imati.

Laki

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost

Miroljub

pre 5 godina

@Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.
(dusko, 21. novembar 2018 16:11)

Ne siri dezinformacije, u Briselskom sporazumu je potpisano "regionalne oganizacije", ne medjunarodne. EU je regionalna, CEFTA je regionalna, Interpol je medjunarodna.

Cimet sa Limunom

pre 5 godina

Samo vi trolovi likujte. Vučić ovo neće da dozvoli. Nije on išao u Kinu da proda Ikarbus Yilongu da bi nam sad Priština kočila rast BDP. Mada i ti Kinezi nikako da stignu u svoju novu fabriku. Bilo kako bilo Vučić to neće da dozvoli.

BOSS

pre 5 godina

Ljudi pa oni ovo ne rade sami,to rade uz veliki podrsku a ne bi me cudilo i na ideju SAD i EU.
Ja mislim da nema kud postenije,zapadu zelim isto i sto oni nama,i da im se to ostvari u sto kracem roku.

e moj druže

pre 5 godina

Vođe divljeg plemena koje su u mladosti ubijale, sada donose političke i ekonomske odluke. Kako se tu može očekivati bilo kakav razum, poštovanje sporazuma...

Mehmed,Sandzak-beg

pre 5 godina

A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali?
Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju.
Dugorocno nijesmo dobro prosli!
Razmislite!

max

pre 5 godina

Trampova škola.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 21. novembar 2018 15:03)

S ozbiljnom tendencijom da postane politika Envera Hodze...jos malo pa ce Kosovo i Metohiju ooasati bunkerima, bodljikavom xicom i minskim poljima...kao sto im je nekad tata-Enverica opasao Aljbaniju...pa se ni dan-danas ne mogu oporaviti od toga...

Milorad

pre 5 godina

Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...

Pravnik

pre 5 godina

Zelim samo ovim povodom obavjestit domace kvazidiplomate i profesionalne pljuvace da je ova odluka o uvodjenju tarifa vec prihvacena PRIJE cijele interpolske price.

Shvatite da je Kosovo marionetska drzava zapada koja ce sto vise pokusavati da stavi Srbiju pod pritisak, da je i provocira i napada, jednako kao i Ukrajina sa sadasnjim rezimom protiv Rusije.

Rjesenje je u tome da se Srbija ignorise Kosovski rezim i da se orijentise na svoje partnere sa kojima nema politickih sporova i razvija privredu sa njima, a to su trenutno u susjedstvu Republika Srpska, Rumunija i Madarska.

Rumunija je ogromno trziste i treba daleko jace saradnje sa njima.


Na taj nacin ce Srbija ojacati svoju privredu i utjecaj, dok ce se Kosovo i dalje prazniti.

Istu taktiku primjenuje i Rusija u vezi Ukrajine i njezinog trenutnog rezima.

Mare

pre 5 godina

Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
(Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

Njihovi prizvodi odavno postoje u radnjama Kosova. A ne kupuju se jer su skuplji. Hr je izasla iz CEFTE I proizvodi su automatski skuplji od Makedonskih. Sada su i nasi realno skuplji i ljudi ce kupovati albanske i makedonske. Realno ne znam sto se dize tolika buka kada mi izvozimo za Kosovo 1/5 onoga sto izvozimo za BiH recimo, ili 1/4 Hr robe. Sada ce kupci na Kosovu prosto kupovati skuplju robu. Trgovci koji su zaradjivali na srpskoj robi izgubiti profit a nasi koji su se fokusirali na trziste Kosova izgubiti to trziste. Mada je smesno sto rade, sto recimo nisu formirali ZSO pa pokazu kako su kooperatibilni. Oni bukvalno dva zareaza nisu ispostovali od Briselskog sporazuma... a sada kukaju kada neko isto to radi.

pirova pobeda

pre 5 godina

Od svih ovih nasih i njihovih "pobeda" profitirace samo vlast, krimina
ci i manipulatori a obicnom narodu sa onih strana reka, mostova, njiva sve teze i teze...

Mak na konac

pre 5 godina

Stani.
Hoće da budu međunarodno priznati i da imaju članstvo u EU institucijama a jednostrano krše sporazum CEFTA???
Ako hoće tako, neka istupe iz Sporazuma. Reciprocitet!!!
Naravno ne bi oni ovako postupali da ih ne gura neko...pa kada vidimo na koje zemlje se ne primenjuju povećane stope carine, iste su im i dozvolile da se ovako postave....
Baš me zanima da je obrunuta situacija....najverovatnije bi bili za 2 sata poda sankcijama...

CZ99

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
(Laki, 21. novembar 2018 15:26)

Kako si to lepo rekao,kao da je to tek tako...."Pokrenu svoju proizvodnju"...Pa da je tako lako pokretati proizvodnju ne bi bilo zemalja treceg sveta...Druga stvar,sumnjam da ce bas toliko da utice na nase kompanije,ne ide tamo 1000 slepera robe dnevno.Sto neko rece,nista ne raditi,sami ce da povuku ovu sprdacinu od "mere"...

Marko Kraljevic

pre 5 godina

Resenje je veoma jednostavnom, mi treba samo da sacekamo mesec dana i njihova vlada sigurno pada, problem je sto oni nisu u stanju da zamene nasu robu nekom drugom, pokusali su ranije pa im se vratilo kao bumerang, sve ovo vodi porastu cena na Kosovu sto ne odgovara samim Albancima, mislim da samo trebamo da se strpimo i sami ce da se samouniste, u tom slucaju slede novi izbori.

realno

pre 5 godina

Njah..od 1.1.2019.Prvo ce se napraviti veliki lageri kod veletrgovaca i predstavnika.U jan-feb nece niko ni uvoziti nista.Imamo tri meseca da se ovo resi

Široke mase

pre 5 godina

Šta je još potrebno da se naša vlast urazumi i počne da radi u interesu našeg naroda, a ne da podilazi nacionalnoj manjini?
Hoće li sad da kukaju i žale se EU ili će da nešto konkretno uradi za svoj narod i kroz konkretne mere natera aktuelne predstavnike privremenih kosovskih institucija da se urazume i prihvate da bez Srbije neće moći ništa da urade?
Kosovo i Metohija uvek Srbija!

Влада

pre 5 godina

Увести им еколошку таксу на транспорт, рецимо 500€ по аутобусу и 1000€ за камионе

skeptik

pre 5 godina

bas me zanima kako ce nasa vlas' da odgovori.
(Milodar, 21. novembar 2018 17:05)
Ti nisi odvade? Pa vanrednom konferencijom Vucica. Nema gore kazne

Sudija

pre 5 godina

Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...
(Milorad, 21. novembar 2018 17:04)

Alkar Milorad u sridu!

cx

pre 5 godina

Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
(Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

Pa jel im neko branio do sada da popune police? Nece biti srpske robe, al ce sve da bude skuplje 20%. Znaci, samo polako...

Biljana

pre 5 godina

Uzbudili se svi! Zar je privreda Srbije toliko zavisna od IZVOZA na Kosovo? Mene vise iritira sto domaca privreda placa takse za "resertifikaciju" CE znaka. Vise me brine sto domaca proizvodnja ne moze da dobije CE znak - zasto se to ne subvencionise? Vise me brine energetska neefikasnost privrede i domacinstava. Vise me brine zagadjenje vazduha i voda u Srbiji... Bas me zanima da li ce izvoznici promeniti nalepnicu i napisati Republika Kosovo? U tom slucaju nema taksi. Bas me zanima da li u Ugovorima pisu Republika Kosovo ili tzv...***

Goran

pre 5 godina

E sad, odmah putarina njihovim gastarbajerima u vidu šatro osiguranja zbog boravka na Kosovu kao kriznom području od 1.000 evra po pasošu za jedan ulazak na teritoriju K i M, pa da vidimo...

Marko

pre 5 godina

Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.

Pristevac

pre 5 godina

Eto vama neke odgovore iz Pristine.

Kosovo ima kapacitet od 80% cele proizvodje sta se uvozi iz Srbije, znaci osim brasna ostalo je sve OK, so se tice struje to vec imamo a koliko se uvozi iz Srbbije to mozemo lako uzeti iz Albanije ili Makedonije po vecoj ceni sto i to ne stvara neki problem. Ove nedelje se potpisu 12 sporazuma sa Albanijom medju tih je i zajednicki carinski dogovor I upotrebljavanje morskog pristupa preko Draca, znaci bice izlaza i na more sto je jos pristupacnije za uvoz/ izvoz robe, To sto citam da uvode gradjanima iz inostranstva takse i tu ne vidim problem, moze se uraditi preokret Bari/ Bar ili Ankona/ Drac i to se vec srema da se izjavi u novinama.

Problem blokade u 21om veku je absurd, poenta je, politicari rade to sto im narod daje tu sansu, narod je glup i preokupiran sa dvenvnim problemima prezivljavanja a onda pojave se ljudi od tog umora i izrazavaju se po komentarima kao narodni heroji, to je najveca glupost. Umesto da se uljudimo, razumemo da koliko god urlamo jedan na drugog ipak isti narod pati, Kosovo nije deo ni Jugoslavije a kamo li Srbije, to je patriotizam na baterije i dnevna politika za unutrasnji konzum. celi narod i u Srbiji i na Kosovo treba da se probudi od tog sna, i kao sto jos jedan komentar potencira "odrzavanje nade sa nekim ideologijom srednjeg veka". Taksa je reciprocitet za te dogovore sto se nisu ispunili sa obe strane a onda jos vise sa delikventnom politikom obe strane, zaboravite korigiranje granica i sve ostalo

Nenad

pre 5 godina

Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.

Negativni

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laki, 21. novembar 2018 15:26)

Teško. Zamenu mogu da nadju, ali tri puta skuplju. Sve što im treba, dolazi im iz Srbije, i njima je ovo (običnom narodu) gora opcija. Medjutim, s obzirom na to da je to banana država, gora i od Srbije, brzo će se krimosi ( ko reče Haradinaj?) dogovoriti oko punktova gde " nema carine", pa će marže završavati u njihovim džepovima. Ovo su uvek idealne varijante za pljačku sopstvenog naroda. Biće robe po istim cenama iz Srbije koliko hoćeš, samo ilegalno. Tako da će naši i njihovi krimosi trljati ruke ihaaaaaaaj. Ne brini, lično će bata Ramuš da "organizuje" "nezvaničan" uvoz iz Srbije :-)

Mitar

pre 5 godina

Hehehehe, pazi narod što glođe kosku. Bacio Aca Srbin gladnom narodu malo kostiju da glođu, a ovi se primili k'o nenormalni, samo što u rat nisu krenuli. I šta mislite ko će iz cele ove situacije da izvuče ličnu korist u vidu podizanja rejtinga? Idemo sada svi zajedno "Aco Srbine, Aco Srbine"...

Razgraničenje

pre 5 godina

Atanasko

Pa će onda Kosovo da u potpunosti zatvoriti granicu prema srbiji, pa ćemo tek onda da vidimo.
To bi i bilo najbolje rešenje za sve pa da se jednom “rezgraničimo” zauvek. Jedina posledica bi bila da političari u Srbiju ne bi više imali čime da lažu narod.

Beli Bora

pre 5 godina

Pitam se kako ce Vucic da spreci primenu ove takse na “takozvano” Kosovo. Sto se tice blokade od strane Srbije ili zabrane prolaska preko njene teritorije to je najbolje sto se moze desiti albancima sa Kosova, jer vise nece ostaviti svoje pare po Srbiji nego ce ici prema Makedoniji, Albaniji, Crnoj Gorini i Hrvatskoj. I onako Kosovo mora da se okrene prema ovim susedima, jer je ocigledno da se srpski sovinizam ne moze se trpiti vise.

Sarplaninac

pre 5 godina

Svake godine na Kosovu je prodano 440 miliona evra robe. Možete biti patriota i razgovarati kolko hocete ali na kraju dana Kosovo je važan partner za Srbiju. Ako Srbija ne nadje resenje za ovo onda drzave kao Turska, Makedonije, Hrvatska i Albanija će poplaviti tržište.

Marx

pre 5 godina

Da li neko razmišlja da li postoji neka Srpska lista na Kosovu zahvaljujući kojoj kosovska vlada ima legitimitet? Ako postoji, da li se zna kome su bliski u Srbiji? Zašto ćute?

Jax

pre 5 godina

Kaže predsednik, pet hiljada kosovskih kamiona prodje Srbijom, necemo ih oporezovati i svi su dobrodosli. Zato penzioneri i ostali, dajte dvajes posto od plate.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.
(Marko)
Marko,Srbija godisnje izvozi duplo vise na Kosovo nego u rusiju i kinu zajedno!

tigrimigri

pre 5 godina

@Kole

Tako bi trebalo, slazem se. Traziti druga rjesenja da se pronadje zamjensko trziste. Naravno odgovoriti na ovo, a Srbija to moze.
No, ipak smo mi pokondireniji nego sto se predstavljamo.

Ivan

pre 5 godina

I šta ćete time postići ? A da, treba scenirati neku režiju da bi se "izmolila" vizna liberalizacija.... samo što oni izgleda, baš kao i mi, ne shvataju da nismo mi ti koji možemo njih da ucenjujemo.

Harwy

pre 5 godina

Kosovo odavno nije dio Srbije, a jeste djelomično nezavisna država, koja još nije primljena u UN i mnoge evropske i svjetske međunarodne organizacije. Cijelo vrijeme se vodi ne samo diplomatski rat, nego i ekonomski i svaka druga vrsta međusobne opstrukcije na svim nivoima. Općenito, Srbija pakosti i podmeće nogu Kosovu i Kosovo Srbiji gdje god se može. I Srbija i Kosovo kao i njihovi građani su time na gubitku.

Aleks

pre 5 godina

Kao da je to vazno, Kosovo nije primljeno u Interpol, pobeda, samo niko da odgovori kakva.
(Aco, 21. novembar 2018 15:04)

Interpol je samo trenutni razlog. Mislite da oni nebi našli drugi?
Te takse su odavno planirane,

Referendum

pre 5 godina

Ja bih uveo zakon da se bilo sta proizvedeno u Srbiji ne moze prodati na Kosogu i zabranio lepo ulaz i prolaz kroz centralnu Srbiju Albancima i proizvodima sa Kosova.

Лепи Цане

pre 5 godina

Sad se setih Slobinog bojkota slovenačke robe krajem osamdesetih. Znao sam da će Vučić da nas vrati u 90-te.
(dete, 21. novembar 2018 15:29)

Па није нас Вучић вратио већ Харадинај, ако ћеш већ неку паралелу....

NoName

pre 5 godina

A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali? 
Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju. 
Dugorocno nijesmo dobro prosli! 
Razmislite!
(Mehmed,Sandzak-beg, 21. novembar 2018 15:17)

Svašta. Po tvome ispada da su oni do sad kupovali našu robu zato što nas vole, a od sad će da kupuju jeftiniju tursku robu.

cane_zg

pre 5 godina

U biti, narod sa obe strane će ispaštat, kosovo jer će morati kupovat skuplju cro, slo, i ostalu, na tom tržištu prisutnu skuplju robu, a i radnici u Srbiji, čiji će "prepošteni" poslodavci morati nadomjestit financijski manjak uslijed pada eksporta. To je lose-lose kombinacija za narod sa obe strane, ali ko pita narod, bilo gdje. Pozdrav, susjedi.

Aleks

pre 5 godina

Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.
(Nenad, 21. novembar 2018 16:19)

Jednostavno i lako rešenje. Za svaki kamion sa robom koji ulazi ili izlazi sa Kosova naplaćivati taksu u iznosu 500€ po toni te naplatiti troškove merenja i postupka. Ukoliko se to njima ne sviđa, onda neka se voze preko Makedonije i Crne Gore. Svaka roba zbog povećane dužine puta će automatski da poskupi najmanje za 10%.

xxx

pre 5 godina

mi smo beskičmenjaci i nemamo hrabrosti da njima uvedemo nikakve mere... živi bili pa videli da će se sve završiti na nekoj besmislenoj konferenciji za štampu.

dusko

pre 5 godina

Sve ide na stetu gradjana Srbije i Kosova! Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.

Igrajmo fudbal, a ne rat...

pre 5 godina

Laki je malo nervozan, pa se igra države. Ha, ha! Da vidim sada reakciju EU. Zaboravite sve međunarodne institucije i organizacije od značaja bez dogovora sa Srbijom, a fudbal igrajte koliko želite jer sport je zdrav.

Samosvesna gradjanka

pre 5 godina

Aaaaauuuu, al' su oni u Prištini brzi! Za manje od 24 sata su nadležni pozvani, pa onda došli na mesto sastanka, održali sednicu i raspravljali o onome šta treba da bude na dnevnom redu, o tome glasali, izbrojali one koji su ,,za'' i one koji su ,,protiv'' predloženog dnevnog reda, napisali, potpisali i overili zapisnik, zatim su raspravljali o predlogu a onda opet glasali, izbrojali koliko je onih koji su ,,za'' i koliko je onih koji su ,,protiv'', napisali, potpisali i overili, i posle svega toga to saopšteno javnosti.

Srbija treba da sačeka da isteknu ugovori o kupovini jagoda, lima i cementa i da posle toga sa Prištinom ne potpisuje nikakav trgovinski ugovor.


Ali, šta na odluku Prištine kažu oni iz CEFTA i naši ,,prijatelji'' iz EU? Da li će opet poručiti: treba nastaviti međusobnu saradnju, i tako dalje i tome slično?

Gocale

pre 5 godina

Kad se pohapsi ekipa sa kojom sada pregovaramo(Haradinaj,Taci i ostali) i osudi kao i nasi politicari i generali...bice dogovora koji ce moci da progutaju obe strane...sa ovima nikada.

Zakljucak

pre 5 godina

Juce kada sam pisao o vesti oko tzv Interpol pobede, rekao sam da ce ici u dva smera, mozda cak i trecem.
Rekoh da ce ovo za posledicu NESTO imati. Sta tacno, to je ono sto su se medjusobno dogovorili. Mi zapravo jucerasnjom "pobedom" ustupamo nesto sto smo morali i da damo po briselskom sporazumu, ali da narod ne bi kukao, morali su da naprave pricu ovako. Drugi smer jeste sto zapravo Albancima ni ne odgovara da udju odmah, jer su neki od njih na poternici. A bojim se da ce biti i treceg smera - Kosovo ce uci u Interpol, ako ne juce, onda vec "sutra". Stvar je dogovorena, treba samo namestiti da to izgleda sto blaze... tuga.

stanislav

pre 5 godina

Za kamione koji ulaze u Srbiju sa Kosova - posebne putarine i procedure.
Pu tarina - 1000 - 10000€ zavisno od tipa. Beskrsjno spore kontrole - čekanje od 3 dana pa naviše, polivijska kontrola svakih 10 km uz presretače i dodatna zaustavljanja.
Ista procedura za sva vozila koja napuštaju Srbiju i ulaze na Kosovo.
I na kraju - Vučić je uvek govorio da će da zaštiti Srbe na Kosovu pa ne treba da brinemo.
Ušli smo u kosovsko ludilo i nemamo nameru da izađemo. Mi ćemo sami protiv "velikih i moćnih" kako ih zove Vučić.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 5 godina

Реципроцитет...... Исту таксу увести и увести три пута већу путарину за возила са кс таблама

Belopoljanski

pre 5 godina

Čemu panika? Sad će Vulin preko medija da savetuje Vučića da pored Crne Gore i "Severne" Makedonije, i Kosovom ažurira listu "država" sa kojima treba preispitati odnose, i svi zajedno će da crknu od muke, a nama će da svane, kao i svaki put kad se neko iz trusta mozgova pojavi sa nekim vrlo suvislim i nadasve ozbiljnim saopštenjem. A možda da Vučić napiše još jedno, preventivno pismo penzionerima, sad kad privrednici poblesave zbog ničim izazvanih, nepravednih sankcija..

Мики

pre 5 godina

Сад се види колико је идиотски Бриселски споразум,Срби ће или дупло плаћати наше производе или куповати стране и пунити буџет Приштине!!!

Biba

pre 5 godina

Srbija ce naravno kao i uvek da precuti.. uz tuzni izraz lica predsednika Vucica i izjavom kako ovo nije u redu. Da smo iole normalna drzava uzvratili bismo.. Zabrana kosovskim tablicama kroz Srbiju.. prestanak isporucivanja struje i vode juznom Kosovu itd. U stvari, da smo normalna zemlja sve to bi jos odavno bilo uvedeno.. ali mi vodomo politiku "ko tebe kamenom ti njega hlebom" i dozvoljavamo svakome da radi sta hoce s nama

RR

pre 5 godina

dete

Malo ste kontradiktorni pa ko je kome uveo carine i barijere mi Kosovarima lli oni nama. A drugo sto se tice 90 tih setimmo se razloga uvodjenja bojkota slovenacke robe i usluga u Srbiji (podrska Kosovu i Albancima krajem 80 tih gdina) A i Slovenija bi propala kao Srbija 90 tih da su imali sankcije kao Srbija , dok je Srbija imala sankcije , Slovencima su Nemacka, Austrija ubacile mijlarde maraka u privredu da bi opstali. Kada se pogleda standard, dugovanja, sta su imali u svom vlasnistvu slovenci 1989 godine a sta 2018 godine doci ce se do porazavajucih podataka, sve sto su sacuvali 90 tih i pocetnih 2000 tih su morali zbog SEKE da rasprodaju kasnije.

ja

pre 5 godina

Xaxa evo napravio kokice i čitam komentare i umirem od smeha.. Pa kada bi svi tako uključili mozak na svom poslu i u očuvanju naše države gde bi nam kraj bio.

paki

pre 5 godina

Ima Srbija 1000 načina da uzvrati. Sve je na Vučiću. A da treba uzvratiti, treba. Pokazati im da ne mogu da rade šta hoće iako oni to trenutno misle. Sve dok smo popustljivi ovako ćemo da prolazimo

Ekonomista i Diplomata

pre 5 godina

Evo sad gledam zvanicnu statistiku i vidim da nam je izvoz za godinu dana 17,3 milijarde otprilike ako nista ne izvezemo na Kosovo za godinu dana izvoz ce biti 16,9 milijarde sto znaci da ce nam biti manji za oko 3,4 posto a uvoz sa Kosova vredi oko 23 miluona sto je u rangu statisticke greske sto znaci da u globalu Srbi nece nista osetiti jer vec bedno zive a Srbija sa druge strane Kosovari ce u narednom periodu morati da kupuju skuplju robu ako ostanu ove takse tako da iskreno uglavnom nama mnogo stete nece naneti. Za ove koji predlazu neke nase mere to bi bilo pogubno jer bi odmah stranci skocili na nas i krenuli da nas prozivaju i pritiskaju i pozivali bi obe strane da se smire... Tako da konacno posle 6 godina ove uzasne vlade konacno neki promisljen potez a to je da se ne radi nista.

TreceOko

pre 5 godina

Prekipelo je,to je razlog.Neverojatno kolika neobavjestenost vlada medju srbima za Kosovom i albance uoste ili se prave kao ne znaju.Pa oni kad su rekli da jesu nezavisni od Srbije isplanirali kako ce i sta ce a Srbija ,,zbog brige" o njima hoce da im doturi robu,zamisli koje licemerje.

Djordje

pre 5 godina

Ne! Samo to ne! Dajte ljudi. Koga u Srbiji ce to da potrese. Nek svaki 10ti stanovnik Srbije kupi po 1 vise Jafu ili Eurokrem i nadoknadili smo gubitak proizvodjacima. Kupovni potencijal Kosova nemam sa cime da uporedim osim mozda sa nekom malom Africkom drzavom.

Miroljub

pre 5 godina

@Biljana, 21. novembar 2018 19:25

Ja bih vam preporucio da nadjete negde kako se Kipar ponasa prema firmama, pojedincima i strancima koji imaju neke veze sa okupiranim delom ostrva. Onda vam mozda i padne neka ideja kako raditi biznis, a ne dozvoliti okupiranom delu da se ekonomski razvija i time ucvrscuje svoju poziciju "nezavisne drzave". Uvek pozicija okupiranog dela treba da bude nezavidnija, nego povratak matici i uspostavljanje ustavno pravnog poretka drzave na celoj teritoriji.

Dragan

pre 5 godina

Da vidimo sad imamo li pametnih ljudi u ovoj vlasti? Naravno ne mislim da je baš pametno ' baljezganje' za domaću upotrebu.
Da vidimo koji su to konkretni i pametni potezi vlasti na ovo, neće valjda opet kukasti i moliti nekog iz evrope da podužem nešto. Da vidimo sad koliko ste pametni i koliko grešite?

html

pre 5 godina

Ukratko, zbog Dačićevog i Vučićevog glumljenja ludila na apsolutno nebitnim stvarima i ne prihvatanjem činjenice da Kosovo više nije Srbija, a sve radi dnevnopolitičkih poena, kompanije iz Srbije i građani Srbije osetiće posledice po džepu...

Sjajno i ništa novo.

GAZI

pre 5 godina

neki se smeju ali hajde da vidimo kad bude manjka od 600 do 750 milion eura izvoza na kosovu od strane srbije ko ce se vise smejati najbolje je da pitate srpske privrednike

Vlada

pre 5 godina

Cek bre, pa zar ne bese Kosovo Srbija?!?!? Nemamo policiju, sudstvo, stanovnistvo, sad vise ni proizvode. Toliko je srpsko da nikad manje srpsko nije bilo. Moderni ratovi se vode ekonomijama - Kosovo/SAD/EU su upravo povukli sjajan potez u diplomatskom smislu. Srbija mora da razume da je niko i nista bez normalnih odnosa sa susedima. Nasa ekonomija se bazira na izvozu pre svega komsijama. Nasa "velicina" je mizerna kada se pogleda koliko nas niko u okruzenju ne voli - i to sve zbog Kosova, mita koji nam vec decenijama razara drustvo i drzavu. Nece na kraju kamen na kamenu ostati, samo besmislen mit i unisteno drustvo. Nek su nama Vucic, Vulin i ostali zivi i zdravi - bice poznati kao oni koji su zabili poslednji ekser u kovcxeg zvani Srbija.

Laki

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost

Milorad

pre 5 godina

Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...

Mehmed,Sandzak-beg

pre 5 godina

A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali?
Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju.
Dugorocno nijesmo dobro prosli!
Razmislite!

xxx

pre 5 godina

mi smo beskičmenjaci i nemamo hrabrosti da njima uvedemo nikakve mere... živi bili pa videli da će se sve završiti na nekoj besmislenoj konferenciji za štampu.

Gocale

pre 5 godina

Kad se pohapsi ekipa sa kojom sada pregovaramo(Haradinaj,Taci i ostali) i osudi kao i nasi politicari i generali...bice dogovora koji ce moci da progutaju obe strane...sa ovima nikada.

Beli Bora

pre 5 godina

Pitam se kako ce Vucic da spreci primenu ove takse na “takozvano” Kosovo. Sto se tice blokade od strane Srbije ili zabrane prolaska preko njene teritorije to je najbolje sto se moze desiti albancima sa Kosova, jer vise nece ostaviti svoje pare po Srbiji nego ce ici prema Makedoniji, Albaniji, Crnoj Gorini i Hrvatskoj. I onako Kosovo mora da se okrene prema ovim susedima, jer je ocigledno da se srpski sovinizam ne moze se trpiti vise.

Ivan

pre 5 godina

I šta ćete time postići ? A da, treba scenirati neku režiju da bi se "izmolila" vizna liberalizacija.... samo što oni izgleda, baš kao i mi, ne shvataju da nismo mi ti koji možemo njih da ucenjujemo.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.
(Marko)
Marko,Srbija godisnje izvozi duplo vise na Kosovo nego u rusiju i kinu zajedno!

Razgraničenje

pre 5 godina

Atanasko

Pa će onda Kosovo da u potpunosti zatvoriti granicu prema srbiji, pa ćemo tek onda da vidimo.
To bi i bilo najbolje rešenje za sve pa da se jednom “rezgraničimo” zauvek. Jedina posledica bi bila da političari u Srbiju ne bi više imali čime da lažu narod.

Mitar

pre 5 godina

Hehehehe, pazi narod što glođe kosku. Bacio Aca Srbin gladnom narodu malo kostiju da glođu, a ovi se primili k'o nenormalni, samo što u rat nisu krenuli. I šta mislite ko će iz cele ove situacije da izvuče ličnu korist u vidu podizanja rejtinga? Idemo sada svi zajedno "Aco Srbine, Aco Srbine"...

Jax

pre 5 godina

Kaže predsednik, pet hiljada kosovskih kamiona prodje Srbijom, necemo ih oporezovati i svi su dobrodosli. Zato penzioneri i ostali, dajte dvajes posto od plate.

pirova pobeda

pre 5 godina

Od svih ovih nasih i njihovih "pobeda" profitirace samo vlast, krimina
ci i manipulatori a obicnom narodu sa onih strana reka, mostova, njiva sve teze i teze...

Dragan

pre 5 godina

Da vidimo sad imamo li pametnih ljudi u ovoj vlasti? Naravno ne mislim da je baš pametno ' baljezganje' za domaću upotrebu.
Da vidimo koji su to konkretni i pametni potezi vlasti na ovo, neće valjda opet kukasti i moliti nekog iz evrope da podužem nešto. Da vidimo sad koliko ste pametni i koliko grešite?

Ekonomista i Diplomata

pre 5 godina

Evo sad gledam zvanicnu statistiku i vidim da nam je izvoz za godinu dana 17,3 milijarde otprilike ako nista ne izvezemo na Kosovo za godinu dana izvoz ce biti 16,9 milijarde sto znaci da ce nam biti manji za oko 3,4 posto a uvoz sa Kosova vredi oko 23 miluona sto je u rangu statisticke greske sto znaci da u globalu Srbi nece nista osetiti jer vec bedno zive a Srbija sa druge strane Kosovari ce u narednom periodu morati da kupuju skuplju robu ako ostanu ove takse tako da iskreno uglavnom nama mnogo stete nece naneti. Za ove koji predlazu neke nase mere to bi bilo pogubno jer bi odmah stranci skocili na nas i krenuli da nas prozivaju i pritiskaju i pozivali bi obe strane da se smire... Tako da konacno posle 6 godina ove uzasne vlade konacno neki promisljen potez a to je da se ne radi nista.

skeptik

pre 5 godina

bas me zanima kako ce nasa vlas' da odgovori.
(Milodar, 21. novembar 2018 17:05)
Ti nisi odvade? Pa vanrednom konferencijom Vucica. Nema gore kazne

Sudija

pre 5 godina

Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...
(Milorad, 21. novembar 2018 17:04)

Alkar Milorad u sridu!

Široke mase

pre 5 godina

Šta je još potrebno da se naša vlast urazumi i počne da radi u interesu našeg naroda, a ne da podilazi nacionalnoj manjini?
Hoće li sad da kukaju i žale se EU ili će da nešto konkretno uradi za svoj narod i kroz konkretne mere natera aktuelne predstavnike privremenih kosovskih institucija da se urazume i prihvate da bez Srbije neće moći ništa da urade?
Kosovo i Metohija uvek Srbija!

Harwy

pre 5 godina

Kosovo odavno nije dio Srbije, a jeste djelomično nezavisna država, koja još nije primljena u UN i mnoge evropske i svjetske međunarodne organizacije. Cijelo vrijeme se vodi ne samo diplomatski rat, nego i ekonomski i svaka druga vrsta međusobne opstrukcije na svim nivoima. Općenito, Srbija pakosti i podmeće nogu Kosovu i Kosovo Srbiji gdje god se može. I Srbija i Kosovo kao i njihovi građani su time na gubitku.

Negativni

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laki, 21. novembar 2018 15:26)

Teško. Zamenu mogu da nadju, ali tri puta skuplju. Sve što im treba, dolazi im iz Srbije, i njima je ovo (običnom narodu) gora opcija. Medjutim, s obzirom na to da je to banana država, gora i od Srbije, brzo će se krimosi ( ko reče Haradinaj?) dogovoriti oko punktova gde " nema carine", pa će marže završavati u njihovim džepovima. Ovo su uvek idealne varijante za pljačku sopstvenog naroda. Biće robe po istim cenama iz Srbije koliko hoćeš, samo ilegalno. Tako da će naši i njihovi krimosi trljati ruke ihaaaaaaaj. Ne brini, lično će bata Ramuš da "organizuje" "nezvaničan" uvoz iz Srbije :-)

TreceOko

pre 5 godina

Prekipelo je,to je razlog.Neverojatno kolika neobavjestenost vlada medju srbima za Kosovom i albance uoste ili se prave kao ne znaju.Pa oni kad su rekli da jesu nezavisni od Srbije isplanirali kako ce i sta ce a Srbija ,,zbog brige" o njima hoce da im doturi robu,zamisli koje licemerje.

Pristevac

pre 5 godina

Eto vama neke odgovore iz Pristine.

Kosovo ima kapacitet od 80% cele proizvodje sta se uvozi iz Srbije, znaci osim brasna ostalo je sve OK, so se tice struje to vec imamo a koliko se uvozi iz Srbbije to mozemo lako uzeti iz Albanije ili Makedonije po vecoj ceni sto i to ne stvara neki problem. Ove nedelje se potpisu 12 sporazuma sa Albanijom medju tih je i zajednicki carinski dogovor I upotrebljavanje morskog pristupa preko Draca, znaci bice izlaza i na more sto je jos pristupacnije za uvoz/ izvoz robe, To sto citam da uvode gradjanima iz inostranstva takse i tu ne vidim problem, moze se uraditi preokret Bari/ Bar ili Ankona/ Drac i to se vec srema da se izjavi u novinama.

Problem blokade u 21om veku je absurd, poenta je, politicari rade to sto im narod daje tu sansu, narod je glup i preokupiran sa dvenvnim problemima prezivljavanja a onda pojave se ljudi od tog umora i izrazavaju se po komentarima kao narodni heroji, to je najveca glupost. Umesto da se uljudimo, razumemo da koliko god urlamo jedan na drugog ipak isti narod pati, Kosovo nije deo ni Jugoslavije a kamo li Srbije, to je patriotizam na baterije i dnevna politika za unutrasnji konzum. celi narod i u Srbiji i na Kosovo treba da se probudi od tog sna, i kao sto jos jedan komentar potencira "odrzavanje nade sa nekim ideologijom srednjeg veka". Taksa je reciprocitet za te dogovore sto se nisu ispunili sa obe strane a onda jos vise sa delikventnom politikom obe strane, zaboravite korigiranje granica i sve ostalo

Referendum

pre 5 godina

Ja bih uveo zakon da se bilo sta proizvedeno u Srbiji ne moze prodati na Kosogu i zabranio lepo ulaz i prolaz kroz centralnu Srbiju Albancima i proizvodima sa Kosova.

Лепи Цане

pre 5 godina

Sad se setih Slobinog bojkota slovenačke robe krajem osamdesetih. Znao sam da će Vučić da nas vrati u 90-te.
(dete, 21. novembar 2018 15:29)

Па није нас Вучић вратио већ Харадинај, ако ћеш већ неку паралелу....

Marx

pre 5 godina

Da li neko razmišlja da li postoji neka Srpska lista na Kosovu zahvaljujući kojoj kosovska vlada ima legitimitet? Ako postoji, da li se zna kome su bliski u Srbiji? Zašto ćute?

Marko

pre 5 godina

Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.

stanislav

pre 5 godina

Za kamione koji ulaze u Srbiju sa Kosova - posebne putarine i procedure.
Pu tarina - 1000 - 10000€ zavisno od tipa. Beskrsjno spore kontrole - čekanje od 3 dana pa naviše, polivijska kontrola svakih 10 km uz presretače i dodatna zaustavljanja.
Ista procedura za sva vozila koja napuštaju Srbiju i ulaze na Kosovo.
I na kraju - Vučić je uvek govorio da će da zaštiti Srbe na Kosovu pa ne treba da brinemo.
Ušli smo u kosovsko ludilo i nemamo nameru da izađemo. Mi ćemo sami protiv "velikih i moćnih" kako ih zove Vučić.

dusko

pre 5 godina

Sve ide na stetu gradjana Srbije i Kosova! Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.

Belopoljanski

pre 5 godina

Čemu panika? Sad će Vulin preko medija da savetuje Vučića da pored Crne Gore i "Severne" Makedonije, i Kosovom ažurira listu "država" sa kojima treba preispitati odnose, i svi zajedno će da crknu od muke, a nama će da svane, kao i svaki put kad se neko iz trusta mozgova pojavi sa nekim vrlo suvislim i nadasve ozbiljnim saopštenjem. A možda da Vučić napiše još jedno, preventivno pismo penzionerima, sad kad privrednici poblesave zbog ničim izazvanih, nepravednih sankcija..

Samosvesna gradjanka

pre 5 godina

Aaaaauuuu, al' su oni u Prištini brzi! Za manje od 24 sata su nadležni pozvani, pa onda došli na mesto sastanka, održali sednicu i raspravljali o onome šta treba da bude na dnevnom redu, o tome glasali, izbrojali one koji su ,,za'' i one koji su ,,protiv'' predloženog dnevnog reda, napisali, potpisali i overili zapisnik, zatim su raspravljali o predlogu a onda opet glasali, izbrojali koliko je onih koji su ,,za'' i koliko je onih koji su ,,protiv'', napisali, potpisali i overili, i posle svega toga to saopšteno javnosti.

Srbija treba da sačeka da isteknu ugovori o kupovini jagoda, lima i cementa i da posle toga sa Prištinom ne potpisuje nikakav trgovinski ugovor.


Ali, šta na odluku Prištine kažu oni iz CEFTA i naši ,,prijatelji'' iz EU? Da li će opet poručiti: treba nastaviti međusobnu saradnju, i tako dalje i tome slično?

Biba

pre 5 godina

Srbija ce naravno kao i uvek da precuti.. uz tuzni izraz lica predsednika Vucica i izjavom kako ovo nije u redu. Da smo iole normalna drzava uzvratili bismo.. Zabrana kosovskim tablicama kroz Srbiju.. prestanak isporucivanja struje i vode juznom Kosovu itd. U stvari, da smo normalna zemlja sve to bi jos odavno bilo uvedeno.. ali mi vodomo politiku "ko tebe kamenom ti njega hlebom" i dozvoljavamo svakome da radi sta hoce s nama

NoName

pre 5 godina

A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali? 
Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju. 
Dugorocno nijesmo dobro prosli! 
Razmislite!
(Mehmed,Sandzak-beg, 21. novembar 2018 15:17)

Svašta. Po tvome ispada da su oni do sad kupovali našu robu zato što nas vole, a od sad će da kupuju jeftiniju tursku robu.

ja

pre 5 godina

Xaxa evo napravio kokice i čitam komentare i umirem od smeha.. Pa kada bi svi tako uključili mozak na svom poslu i u očuvanju naše države gde bi nam kraj bio.

Мики

pre 5 godina

Сад се види колико је идиотски Бриселски споразум,Срби ће или дупло плаћати наше производе или куповати стране и пунити буџет Приштине!!!

Djordje

pre 5 godina

Ne! Samo to ne! Dajte ljudi. Koga u Srbiji ce to da potrese. Nek svaki 10ti stanovnik Srbije kupi po 1 vise Jafu ili Eurokrem i nadoknadili smo gubitak proizvodjacima. Kupovni potencijal Kosova nemam sa cime da uporedim osim mozda sa nekom malom Africkom drzavom.

Zoran

pre 5 godina

Pa nista, odmah iste takve tranzitne takse za svu robu koja prolazi kroz Srbiju a ide na Kosovo. Isto tako na sve autobuse i kamione sa Kosovskim tablicama tranzitne takse. Onda detaljni pregledi i provera svih putnika i vozila sa Kosova, sanitarni pregledi robe i slicno pa da vidimo ko ce duze izdrzati.

Zakljucak

pre 5 godina

Juce kada sam pisao o vesti oko tzv Interpol pobede, rekao sam da ce ici u dva smera, mozda cak i trecem.
Rekoh da ce ovo za posledicu NESTO imati. Sta tacno, to je ono sto su se medjusobno dogovorili. Mi zapravo jucerasnjom "pobedom" ustupamo nesto sto smo morali i da damo po briselskom sporazumu, ali da narod ne bi kukao, morali su da naprave pricu ovako. Drugi smer jeste sto zapravo Albancima ni ne odgovara da udju odmah, jer su neki od njih na poternici. A bojim se da ce biti i treceg smera - Kosovo ce uci u Interpol, ako ne juce, onda vec "sutra". Stvar je dogovorena, treba samo namestiti da to izgleda sto blaze... tuga.

Miroljub

pre 5 godina

@Biljana, 21. novembar 2018 19:25

Ja bih vam preporucio da nadjete negde kako se Kipar ponasa prema firmama, pojedincima i strancima koji imaju neke veze sa okupiranim delom ostrva. Onda vam mozda i padne neka ideja kako raditi biznis, a ne dozvoliti okupiranom delu da se ekonomski razvija i time ucvrscuje svoju poziciju "nezavisne drzave". Uvek pozicija okupiranog dela treba da bude nezavidnija, nego povratak matici i uspostavljanje ustavno pravnog poretka drzave na celoj teritoriji.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 5 godina

Реципроцитет...... Исту таксу увести и увести три пута већу путарину за возила са кс таблама

Harison

pre 5 godina

Da se ja pitam ne bi oni više nikad videli ni naš Čips niti bilo šta drugo. A isto tako i Crna Gora, Slovenija, Hrvatska i Makedonija i svi što su glasali da se Kosovo primi u svetsku policiju. Zar je malo država što su bile uz nas i treba da trgujemo sa njima, Kenija, Irak, Iran, Mauricijus, Bocvana, Laos, Nepal, Malezija, Peru i Čile i naravno Kina i Rusija, ima da procvetamo a ovi neka crknu bez vode Rose i Knjaza, a tek Zaječarsko...

Miroljub

pre 5 godina

@Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.
(dusko, 21. novembar 2018 16:11)

Ne siri dezinformacije, u Briselskom sporazumu je potpisano "regionalne oganizacije", ne medjunarodne. EU je regionalna, CEFTA je regionalna, Interpol je medjunarodna.

Marko Kraljevic

pre 5 godina

Resenje je veoma jednostavnom, mi treba samo da sacekamo mesec dana i njihova vlada sigurno pada, problem je sto oni nisu u stanju da zamene nasu robu nekom drugom, pokusali su ranije pa im se vratilo kao bumerang, sve ovo vodi porastu cena na Kosovu sto ne odgovara samim Albancima, mislim da samo trebamo da se strpimo i sami ce da se samouniste, u tom slucaju slede novi izbori.

Pravnik

pre 5 godina

Zelim samo ovim povodom obavjestit domace kvazidiplomate i profesionalne pljuvace da je ova odluka o uvodjenju tarifa vec prihvacena PRIJE cijele interpolske price.

Shvatite da je Kosovo marionetska drzava zapada koja ce sto vise pokusavati da stavi Srbiju pod pritisak, da je i provocira i napada, jednako kao i Ukrajina sa sadasnjim rezimom protiv Rusije.

Rjesenje je u tome da se Srbija ignorise Kosovski rezim i da se orijentise na svoje partnere sa kojima nema politickih sporova i razvija privredu sa njima, a to su trenutno u susjedstvu Republika Srpska, Rumunija i Madarska.

Rumunija je ogromno trziste i treba daleko jace saradnje sa njima.


Na taj nacin ce Srbija ojacati svoju privredu i utjecaj, dok ce se Kosovo i dalje prazniti.

Istu taktiku primjenuje i Rusija u vezi Ukrajine i njezinog trenutnog rezima.

paki

pre 5 godina

Ima Srbija 1000 načina da uzvrati. Sve je na Vučiću. A da treba uzvratiti, treba. Pokazati im da ne mogu da rade šta hoće iako oni to trenutno misle. Sve dok smo popustljivi ovako ćemo da prolazimo

Cimet sa Limunom

pre 5 godina

Samo vi trolovi likujte. Vučić ovo neće da dozvoli. Nije on išao u Kinu da proda Ikarbus Yilongu da bi nam sad Priština kočila rast BDP. Mada i ti Kinezi nikako da stignu u svoju novu fabriku. Bilo kako bilo Vučić to neće da dozvoli.

CZ99

pre 5 godina

Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
(Laki, 21. novembar 2018 15:26)

Kako si to lepo rekao,kao da je to tek tako...."Pokrenu svoju proizvodnju"...Pa da je tako lako pokretati proizvodnju ne bi bilo zemalja treceg sveta...Druga stvar,sumnjam da ce bas toliko da utice na nase kompanije,ne ide tamo 1000 slepera robe dnevno.Sto neko rece,nista ne raditi,sami ce da povuku ovu sprdacinu od "mere"...

max

pre 5 godina

Trampova škola.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 21. novembar 2018 15:03)

S ozbiljnom tendencijom da postane politika Envera Hodze...jos malo pa ce Kosovo i Metohiju ooasati bunkerima, bodljikavom xicom i minskim poljima...kao sto im je nekad tata-Enverica opasao Aljbaniju...pa se ni dan-danas ne mogu oporaviti od toga...

Goran

pre 5 godina

E sad, odmah putarina njihovim gastarbajerima u vidu šatro osiguranja zbog boravka na Kosovu kao kriznom području od 1.000 evra po pasošu za jedan ulazak na teritoriju K i M, pa da vidimo...

RR

pre 5 godina

dete

Malo ste kontradiktorni pa ko je kome uveo carine i barijere mi Kosovarima lli oni nama. A drugo sto se tice 90 tih setimmo se razloga uvodjenja bojkota slovenacke robe i usluga u Srbiji (podrska Kosovu i Albancima krajem 80 tih gdina) A i Slovenija bi propala kao Srbija 90 tih da su imali sankcije kao Srbija , dok je Srbija imala sankcije , Slovencima su Nemacka, Austrija ubacile mijlarde maraka u privredu da bi opstali. Kada se pogleda standard, dugovanja, sta su imali u svom vlasnistvu slovenci 1989 godine a sta 2018 godine doci ce se do porazavajucih podataka, sve sto su sacuvali 90 tih i pocetnih 2000 tih su morali zbog SEKE da rasprodaju kasnije.

Aleks

pre 5 godina

Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.
(Nenad, 21. novembar 2018 16:19)

Jednostavno i lako rešenje. Za svaki kamion sa robom koji ulazi ili izlazi sa Kosova naplaćivati taksu u iznosu 500€ po toni te naplatiti troškove merenja i postupka. Ukoliko se to njima ne sviđa, onda neka se voze preko Makedonije i Crne Gore. Svaka roba zbog povećane dužine puta će automatski da poskupi najmanje za 10%.

cx

pre 5 godina

Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
(Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

Pa jel im neko branio do sada da popune police? Nece biti srpske robe, al ce sve da bude skuplje 20%. Znaci, samo polako...

e moj druže

pre 5 godina

Vođe divljeg plemena koje su u mladosti ubijale, sada donose političke i ekonomske odluke. Kako se tu može očekivati bilo kakav razum, poštovanje sporazuma...

ako se istorija ne ponavlja onda vraški dobro rimuje-Mark Tven

pre 5 godina

Nema vizne liberizacije, nema interpola (odnosno ostaje UMNIK kao policijski mehanizam, to jest prisustvo UN-a), odjednom konvencionalne teme, sporazumi i kompromis kao način rada i oni prsnu. Postoji razlog zašto ih medjunarodna zajednica podržava (to jest deo medjunarodne zajednice), dovoljno su hendikepirani da znaju da jesu hendikepirani i da ništa ne mogu da postignu te zadovoljstvo i sreću mogu da nadju samo u izazivanju nesreće drugom. Majstorija medjunarodne zajednice jeste u tome što može i takve da organizuje da joj služe kao faktor povećanja njenog značaja. Tu stvarno ništa novo nema. Albancima je potrebno drugačije obrazovanje i to je ono na šta bi morali da se koncentrišemo i skrenemo pažnju, čemu se to uče danas ti ljudi. Ove OVK učitelje trebalo je skloniti, ali oni su potrebni medjunarodnoj zajednici, pa im čak i ne sude, odjednom to nije moguće za njih. Zamisli tu situaciju da Albanci krenu stvarno da misle i prepoznaju nekako način vreme u kome žive, šta bi zapad onda bio ovde. Ako im je pre 20 godina bilo prerano da vide, danas nije, biće posledica po balkan ponovo i opet zbog njihovog kašnjenja i hvatanja za ono čemu je prošao rok kao nekakve budućnosti koju nikada nisu imali niti će je imati.

Igrajmo fudbal, a ne rat...

pre 5 godina

Laki je malo nervozan, pa se igra države. Ha, ha! Da vidim sada reakciju EU. Zaboravite sve međunarodne institucije i organizacije od značaja bez dogovora sa Srbijom, a fudbal igrajte koliko želite jer sport je zdrav.

Mare

pre 5 godina

Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
(Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

Njihovi prizvodi odavno postoje u radnjama Kosova. A ne kupuju se jer su skuplji. Hr je izasla iz CEFTE I proizvodi su automatski skuplji od Makedonskih. Sada su i nasi realno skuplji i ljudi ce kupovati albanske i makedonske. Realno ne znam sto se dize tolika buka kada mi izvozimo za Kosovo 1/5 onoga sto izvozimo za BiH recimo, ili 1/4 Hr robe. Sada ce kupci na Kosovu prosto kupovati skuplju robu. Trgovci koji su zaradjivali na srpskoj robi izgubiti profit a nasi koji su se fokusirali na trziste Kosova izgubiti to trziste. Mada je smesno sto rade, sto recimo nisu formirali ZSO pa pokazu kako su kooperatibilni. Oni bukvalno dva zareaza nisu ispostovali od Briselskog sporazuma... a sada kukaju kada neko isto to radi.

realno

pre 5 godina

Njah..od 1.1.2019.Prvo ce se napraviti veliki lageri kod veletrgovaca i predstavnika.U jan-feb nece niko ni uvoziti nista.Imamo tri meseca da se ovo resi

KorleoneIzLigeSampiona

pre 5 godina

Pa oni mogu to... a mi totalnu blokada saobracaja sa Kosovom nek idu preko Makedonije i Crne Gore. Svaki kamion kome je usputna, polazna ili krajnja stanica Kosovo nazad. Na ovaj način će skoro sva roba na kosovu poskupeti 10%... I onda za svaki slučaj pojačati vojsku na granici sa Kosovom...

Aleks

pre 5 godina

Kao da je to vazno, Kosovo nije primljeno u Interpol, pobeda, samo niko da odgovori kakva.
(Aco, 21. novembar 2018 15:04)

Interpol je samo trenutni razlog. Mislite da oni nebi našli drugi?
Te takse su odavno planirane,

Nenad

pre 5 godina

Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.

Mak na konac

pre 5 godina

Stani.
Hoće da budu međunarodno priznati i da imaju članstvo u EU institucijama a jednostrano krše sporazum CEFTA???
Ako hoće tako, neka istupe iz Sporazuma. Reciprocitet!!!
Naravno ne bi oni ovako postupali da ih ne gura neko...pa kada vidimo na koje zemlje se ne primenjuju povećane stope carine, iste su im i dozvolile da se ovako postave....
Baš me zanima da je obrunuta situacija....najverovatnije bi bili za 2 sata poda sankcijama...

Влада

pre 5 godina

Увести им еколошку таксу на транспорт, рецимо 500€ по аутобусу и 1000€ за камионе

BOSS

pre 5 godina

Ljudi pa oni ovo ne rade sami,to rade uz veliki podrsku a ne bi me cudilo i na ideju SAD i EU.
Ja mislim da nema kud postenije,zapadu zelim isto i sto oni nama,i da im se to ostvari u sto kracem roku.

Sarplaninac

pre 5 godina

Svake godine na Kosovu je prodano 440 miliona evra robe. Možete biti patriota i razgovarati kolko hocete ali na kraju dana Kosovo je važan partner za Srbiju. Ako Srbija ne nadje resenje za ovo onda drzave kao Turska, Makedonije, Hrvatska i Albanija će poplaviti tržište.

tigrimigri

pre 5 godina

@Kole

Tako bi trebalo, slazem se. Traziti druga rjesenja da se pronadje zamjensko trziste. Naravno odgovoriti na ovo, a Srbija to moze.
No, ipak smo mi pokondireniji nego sto se predstavljamo.

cane_zg

pre 5 godina

U biti, narod sa obe strane će ispaštat, kosovo jer će morati kupovat skuplju cro, slo, i ostalu, na tom tržištu prisutnu skuplju robu, a i radnici u Srbiji, čiji će "prepošteni" poslodavci morati nadomjestit financijski manjak uslijed pada eksporta. To je lose-lose kombinacija za narod sa obe strane, ali ko pita narod, bilo gdje. Pozdrav, susjedi.

Biljana

pre 5 godina

Uzbudili se svi! Zar je privreda Srbije toliko zavisna od IZVOZA na Kosovo? Mene vise iritira sto domaca privreda placa takse za "resertifikaciju" CE znaka. Vise me brine sto domaca proizvodnja ne moze da dobije CE znak - zasto se to ne subvencionise? Vise me brine energetska neefikasnost privrede i domacinstava. Vise me brine zagadjenje vazduha i voda u Srbiji... Bas me zanima da li ce izvoznici promeniti nalepnicu i napisati Republika Kosovo? U tom slucaju nema taksi. Bas me zanima da li u Ugovorima pisu Republika Kosovo ili tzv...***