Smuleco
pre 5 godina
Nema greške kod Maseratija!:))
Ponedeljak, 19.11.2018.
15:40
Izvor: B92
pre 5 godina
Nema greške kod Maseratija!:))
pre 5 godina
@Ivan, Cayenna zaboravih, ista platforma kao Touareg. Macan, npr. isto kao Tiguan. I onda pricaju o premijumu, zbog plastike u kabini. Presmesno. Da se razumemo, ne kazem ja da je i jedan Porsche los automobil, daleko od toga. Ali gledati podizace stakala na Maseratiu, koji su navodno isti kao kod Tipa, a ne videti celu platformu (dakle kompletno oslanjanje, upravljanje, podvozje,...) koja je kod Lamba ista kao kod narodskog auta, je, po mom misljenju, totalno suludo.
pre 5 godina
@M - svaka ti cast na komentaru pogadja u sred srede!
Sto se Cayenne-a tice - prvo u mom prvom komentaru kad sam rekao nije sjajan - nisam mislio na relayability. Mislio sam na sledece - isao sam da probam novi Cayenne i pricao sa ljudima koji ga imaju - i osecaj nije kao da vozis sportski auto koji je bilo cemu poseban osim ako ne kupis 4L-V8 motor. 2.8L ili 3L motori u novom Cayenne-u su Audi motori. Naravno kvalitet je dobar ali u tom rangu imam pravo da ocekujem ekskluzivnost. To je ono sto Maserati nudi- platforma nije ista kao Alfa ko god je to rekao lupio je - platforma je ista kao drugi Maserati modeli, auto se rucno sklapa, benziski motor je proozveden u Ferariju. Osecaj voznje u sport modu je sjajan. Relatability nije nesto sto do besvesti analiziram ionako cu voziti auto 3-4 godine i onda novi. Maserati je dobar po tom kriterijumu, moguce da je Cayenne bolji.
M je rekao lepo Maseratijev problem je pozicioniranje i marketing strategija a ne kvalitet. takodje mnogi ih ne tretiraju fer u casopisima jer cesto komparativno porede Maserati sa V6 motorom i aute sa V8 motorima - i kazu slicni su. Levante V6 treba porediti sa V6 a Trofeo sa V8. Ja i dalje mislim da je sjajan auto i uz male prepravke bio bi perfektan. Kao sto M rece nadam se da ce zadrzati profitabilnu nisu.
pre 5 godina
Da imam 100 hiljada eura bez razmišljanja bih kupio quattroporte pre nego seriju 7 ili S klasu. Strašan auto, ekskluzivan, odskače stilom od većine onoga što stalno gledamo na ulicama. Trozubac je magičan. Just my 2 cents.
pre 5 godina
NE MOŽE MASERATI i FERSRI.
pre 5 godina
(eee, 20. novembar 2018 07:53)
Zašto minusi,dobar je auto a ima pravo da bude zadovoljan?!
pre 5 godina
@pacenici by Marvel- Maserati Levante nije ni Tipo ni Stelvio- Tipo je 500l( panda-g.punto), Stelvio je Giulia( platforma sa zadnjim pogonom razvijena za Alfu- Giorgio) a Maserati deli platformu sa Ghiblijem i Quatroporte(zadnja vuca) a to je Maseratijeva platforma dizajnirana za novi Quatroporte...
pre 5 godina
Vratite Lanciju Integrale, pa makar samo taj model! Po celom svetu jedan od najtrazenih „youngtimera“!
pre 5 godina
@Ivan
Kao sto vidimo njima bas nije drago !
pre 5 godina
@by Marvel, nije matori, Maserati Levante je u stvari Fiat 500L, Stelvio je kanta na tockovima, a Tipo su dzabe i pravili. Sa druge strane, Audi je bezgresno zacet (nikakve veze sa VW), Lamborghini Urus uopste nije na potpuno istoj platformi kao Touareg (kao i Q7, Bentayga, i ko zna sta jos), BMWi uopste nisu svi isti, a Mercedesov enterijer je fenomenalan i pored ona dva kineska tableta koji su onako divno nakalemljeni na tablu. Japanci se 'NE KVARE' nikada, osim kada se pokvare. E, i da ne zaboravim, ti Ferrari motori u Stelviu i Levanteu nista ne valjaju, jer automobili nemaju mekanu plastiku kod suvozacevih nogu. Ovo je razmisljanje prosecnog coveka, pa i ne cudi slaba prodaja Alfi i Maseratia, i tuzna sudbina Lancie. Inace, najprodavanije pice na svetu je koka kola, pa argument kako je prodaja jedino merilo kvaliteta ne stoji. Ono sto je svakako istina, je da Fiat mora ozbiljno da poradi na marketingu i trzisnoj strategiji, jer ce biti velika steta ukoliko se jos neki brend grupacije ugasi. Licno se nadam da ce uspeti da odrze neko stanje slicno trenutnom, gde se ne prodaje veliki broj njihovih automobila, cime se malo cuva ekskluzivnost, a da ipak posluju profitabilno. Greh bi bio da bilo koju od ovih marki ne proizvode Italijani, kao sto je slucaj sa Lambom.
pre 5 godina
FCA ili kod nas FAS, upravo su od nas počeli sa svojom skorijom agonijom (da se razumemo FIAT je u agoniji još od svog nastanka, to im je valjda deo imidža), prvo su ukinuli brend Zastava, Yugo... pa su posle pogasili Lanciu, pa se nešto mlate oko pozicioniranja Alfe na USA tržištu, a sad je na red došla propast Maseratija... Vratite na Yugo na velika vrata i imaćete proizvod koji će poželeti svaki mladić, svaka devojka, iz grada... seljoberima ostaje da žive u ubeđenju da je veće i skuplje bolje.
pre 5 godina
Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
To za cayenne nije tocno. Na svim sites koji se bave auto reliability analytic, porsche ukljucujuci cayenne model kotira vrlo visoko. Pokazali su se crlo pozdanim, definitivno vise nego Benz GLE/ML ili pak r rover.
(achitwn, 20. novembar 2018 00:23)
Kakav je ovo komentar?
Sites-Internet sajt/stranica
Auto reliability analytic-Analiza pouzdanosti automobila.
pre 5 godina
Propadaju polako ali sigurno , ne prate trendove gotovo da i ne izbacuju nove modele .Mislim na celu Fiat korporaciju .Osim Jeepa sve ostalo im kasni , a vec su unistili istoriju sa Lanciom .Istu gresku prave i sa ostalim brendovima.
pre 5 godina
Alfa je zakon ja vozim 159 i prezadovoljan sam
pre 5 godina
Maserati Granturismo:)
pre 5 godina
I unistili LANCIU...vratite Lanciu...
pre 5 godina
Sto se komentara tice ja imam Maserati Levante, benzinac GrandLuso 2018 godiste sa svom opremom i mogu da kazem da je odlican auto. Super osecaj narocito u sport modu sa suspenzijom, odlican zvuk, vrhunski enterijer. Ono sto je tacno jeste da su na odredjenim mestima stavili vise plastike nego sto treba. Ali ne bih ga menjao za Porsche Cayenne-a jer dosta ljudi ga ima a nije tako sjajan. Mislim da je Maserati trebao da ulozi jos 5% na ekskluzivu u enterijeru, i prodaje po visoj ceni. Takodje vise inovacije u elektronskom sistemu (apps connected driving). Takodje hidraulicni volan u starijim modelima je doneo malo loseg PR-a ali 2018-a ima electronic steering. Sve u svemu lose pozicioniranje, vise ulaganja u luksuz, izbacivanje dizela. Sa druge strane auto kao auto benzinac je sjajan. Rucno sklapan, Ferari motor, sjajno vozi. Drago mi je da se ne prodaje ko pleva jer nema svako.
(Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
Levante je zapravo Stelvio a Stelvio je zapravo Tipo. Dakle kupiti Tipo za 80 000 je logicno otprilike kao i porediti ga sa Kajenom koji ima bolji motor, vesanje, menjac, enterijer, materijale, drzanje, pouzdaniji je, veci i zamisli: manje trosi. "Nema svako"?!? Po toj logici bolje kupiti Golf 1, em ima dusu em je pouzdaniji od Levantea.
pre 5 godina
giulietta je prvi auto u evropi te klase koji je kao polovan skuplji od golfa...
pre 5 godina
maserati je putnicki kupe ili limuzina auto sa sportskim motorom ferrari...nesto kao bmw 8...i sto se samog auta tice odlican je....bolji od bmw 8....ali enterijer recimo u grand turismu i atmosfera u kabini je kao u kanti...
pre 5 godina
Meni je uvek delovalo da traze vise nego li njihov proizvod vredi. Sa losim imidzom alfe, jedino sto mozes je napraviti kvalitetan auto sa 10-20% nizom cenom od BMW pa polako povratiti imidz. Ne ide preko noci.
pre 5 godina
Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
To za cayenne nije tocno. Na svim sites koji se bave auto reliability analytic, porsche ukljucujuci cayenne model kotira vrlo visoko. Pokazali su se crlo pozdanim, definitivno vise nego Benz GLE/ML ili pak r rover.
pre 5 godina
@Стефан
Схватам шта хоћеш да кажеш, али си ипак направио превид - Фијат држи само италијанске произвођаче плус Крајслер, док Фолксваген држи произвођаче из Немачке, Чешке, Шпаније (Француска - Бугати, Британија - Бентли, Италија -Ламбо) и због тога добро послују. А и Фолксваген је боље разврстао те брендове сем Сеата који ипак трпи на уштрб Шкоде и Фолксвагена. Ја кола волим без обзира на бренд, али ако бих се декларисао, онда сам Алфиста којем су омиљени аутомобили М3 е30, Делта ХФ турбо интеграле, а потајно желим тренутну генерацију Фокуса РС.
pre 5 godina
Sto se komentara tice ja imam Maserati Levante, benzinac GrandLuso 2018 godiste sa svom opremom i mogu da kazem da je odlican auto. Super osecaj narocito u sport modu sa suspenzijom, odlican zvuk, vrhunski enterijer. Ono sto je tacno jeste da su na odredjenim mestima stavili vise plastike nego sto treba. Ali ne bih ga menjao za Porsche Cayenne-a jer dosta ljudi ga ima a nije tako sjajan.
Mislim da je Maserati trebao da ulozi jos 5% na ekskluzivu u enterijeru, i prodaje po visoj ceni. Takodje vise inovacije u elektronskom sistemu (apps connected driving). Takodje hidraulicni volan u starijim modelima je doneo malo loseg PR-a ali 2018-a ima electronic steering.
Sve u svemu lose pozicioniranje, vise ulaganja u luksuz, izbacivanje dizela. Sa druge strane auto kao auto benzinac je sjajan. Rucno sklapan, Ferari motor, sjajno vozi. Drago mi je da se ne prodaje ko pleva jer nema svako.
pre 5 godina
FCA je za pocetak unistilo i dalje unistava sporo izbacivanje novih modela. Krenemo od FIAT-a...brend koji bi trebao da je konkurencija Opel-u,Citroenu,Pezou,VW-u,Renou... nema auto u klasi Clia,Pola,C3 itd...imaju onaj Tipo koji je konkurent Daciji Logan ...maximalno osiromasena gama, Lancia je trebala da bude Mercedes u FCA grupi a Alfa Romeo BMW. Ali koliko je samo godina trebalo da zamene 159....to odavno vise tako ne moze. Maserati su stavili da bude u klasi Audija i slicnih umesto da bude gde mu je i mesto tj da nemas Maserati ispod 100 000 evra.
pre 5 godina
Mercedes,Porse,Audi,BMW spejs satlovi,ostali su automobili!
pre 5 godina
Ne zna se ko je gori, fiat ili krajzler
pre 5 godina
Pozicioniranje Masaratija je najmanji problem.Jednostavno naduli cenu...Auto je lep,ko kaze da nije taj nema oci ali za kvalitet proizvoda ti trazis skoro duplo nego sto vredi.
Masarati pozicioniras u luksuznu klasu,Alfu u sportsku klasu,Fiat za narodne mase...
pre 5 godina
@Ander
Giulieta je već odavno na zalasku karijere,Giulia samo najlepša ali lepota izgleda nije dovoljna da bi se predavala kako je zamišljeno.A svaka budala zna da bez prodaje nema ni života,mozemo mi nekog voleti ne znam koliko,ali realnost je nesto sasvim drugo a ona nije ružičasta !
pre 5 godina
@Ander
A sta kaze Mat na 7:40?
https://youtu.be/wPFHlggOlJc
pre 5 godina
Ander, 19. novembar 2018 21:07
Đulija jeste prelijep automobil sa odličnim voznim osobinama zbog pogona na zadnjoj osovini i idealnim rasporedom mase.Ali,ona je izašla u 5-oj godini proizvodnje 3-ce...Kakva joj je sudbina protiv novog modela?
pre 5 godina
@Ander
Sva sreća pa postoji internet i onda sa tim u vezi mi,molim te lepo,objasni gde si video da je Gulietta "jedna od najprodavanijih u klasi"?Što se Gulie tiče,slažem se,lep auto,jako se dobro vozi ali Alfu i dalje na najačim tržištima prati taj negativni imidž stvoren u prošlosti kada su stvarno pravili automobile koji su prvenstveno bili jako nepouzdani.To se jako teško ispravlja a problem je dodatno izražen kada staviš cenu koja baš i nije mala,prosečan kupac će se zapitati zašto bi dao iste pare za Alfu kada toliko košta Bmw ili MB?I ovde nema govora o zaljubljenicima u brend,oni kupuju bez pitanja ali Alfa baš i nema tu veliku bazu kupaca u ovim zemljama gde je prodaja velika.
Što se Maseratija tiče,realno su upropastili brend.To su bili ekskluzivni automobili što se tiče svih parametara,sada je,na žalost u pitanju samo neka konfekcija koja jako puno košta.Stavljaju oni i dalje dobre motore ali sada svi imaju dobre motore,ne postoji ništa što ih izdvaja a za te pare je to jednostavno prvi uslov.I dalje volim onaj trozubac...
pre 5 godina
Stručnjaci direktori pogrešili??? A ko će to da plati? Ja kada napravim materijalnu šteru u firmi, platim iz svog džepa za ono što nije osigurano.
pre 5 godina
Svakako da su promene neophodne, pre svega u pozicioniranju. Delimicno se sa ostalim komentarima slazem, sem sa konstatacijom da je "Alfa gotova". Alfa je napravila dobar iskorak novim modelima, Gulietta je jedna od najprodavanijih u klasi, odlicno ide i prvi SUV kao i Giulia koja je na brojnim testovima dokazano najbolji sedan u klasi ispred bmw-a i mercedesa. O dizajnu ne bih ni slovo potrosio, tu konkurencija ne postoji.
pre 5 godina
Markione jeste podigao FIAT iz mrtvih, ali nakon početnog uspeha postavio je osnovu za novi pad. Maserati nije samo pogrešno pozicioniran, već ni kvalitetom ne može da parira konkurenciji. Lanču je dotukao, Alfu nije podigao ni približno koliko je obećavao a odustajanje od bestselera kao što je "punto" li poskupljenje "pande" zbog selidbe u Italiju samo su deo niza pogrešnih poteza. Džip sada prodaje više vozila ali to je zbog najmanjeg i najjeftinijeg modela u istoriji ("renegejd"). Šta će biti s FIAT-om kad dosadi 500, a taj trenutak nije tako daleko? Ostaće samo dostavni program koji jeste najstabilniji deo grupacije.
pre 5 godina
Fiat 500 jedino sto im je uspelo....
pre 5 godina
Ne znam sta se desilo sa Fiatom. Do pre deset godina nisu bili toliko losi, a gledajte sada. Pa oni nemaju zamenu za punta. Grande punto bio je odlican automobilcic, lep dizajn, solidni motori, I gde je sad. Vozio se u tipu, sve nekako vuce na punta iz 2001, losa plastika, nemam pojma... Nadam se da ce im svanuti posle Markijonea.
(Miki, 19. novembar 2018 20:14)
Ajde što nemaju zamenu za punta, nego nemaju ni za stila, bravo, bravu, hromu..
pre 5 godina
Кад под једним кровом имаш Масерати и Ферари као супер-спортске моделе, Алфу и Ланчију (Ланча била то некада) као спортске моделе за широке масе и Фијат као ауто ниске цене, неко мора пропасти јер су једно другоме конкуренција под истом капом плус сви улазе у ценовни ранг класи изнад - Фијат Алфи, Алфа Масератију због чега и губи битку. Нешто морају да продају, иначе следи судбина мени никада прежаљене Ланчије.
(Живчан_неки_лик, 19. novembar 2018 19:01)
Slazem se donekle sa tobom, ali sad mi pade na pamet Volksvagen grupa koja odlicno posluje sa svim brendovima.
pre 5 godina
Ja bih ga kupio, dobar je, ali...
(Pop, 19. novembar 2018 18:30)
...ali nemaju boju koju ti tražiš? Šteta!
pre 5 godina
Ne znam sta se desilo sa Fiatom. Do pre deset godina nisu bili toliko losi, a gledajte sada. Pa oni nemaju zamenu za punta. Grande punto bio je odlican automobilcic, lep dizajn, solidni motori, I gde je sad. Vozio se u tipu, sve nekako vuce na punta iz 2001, losa plastika, nemam pojma... Nadam se da ce im svanuti posle Markijonea.
pre 5 godina
Ukoliko ne naprave otklon od Markioneovih ideja propašće svi od Ferarija do Fiata, Lanca je gotova, Alfa isto, Maserati...
pre 5 godina
A kad sam ja to pricao pre 5 godina, ljudi mi se nalupase minusa. . .
(Pero, 19. novembar 2018 19:18)
E, tačno, sećam se od reči do reči, kako si vizionarski predvideo ovu situaciju! I to si napisao u stihu:
" Hej, mati, mati, mati,
kupi meni "maserati"!?
Ajde sine, nemoj srati,
šta će tebi "maserati"!?
A minuse si dobio od ovih što im se nije dopao odgovor koji ti je mati dala.
pre 5 godina
pa oni su upropastili i druge recimo JEEP
pre 5 godina
Istina je da je Maserati bio osudjen na propast vec neko vreme. Ono sto to sada cini ociglednim je sama trapavost Italijana. Maserati je uvek bio prepoznatljiv kao automobil sportskih performansi sa izuzetnim kvalitetom. Mozda je najblizi njemu Bentli. Medjutim Maserati je izgubio ekskluzivitet uvodjenjem dizela a drugo sa zeljom da se ustedi na sitnicama (dzaba Zegna unutrasnjost ako su podizaci isti kao 500L). Na zalost njegovo pozicioniranje u Fiat gami je vodilo do kanibalizacije izmedju Giulie i Ghiblia i Stelvia i Levantea. Drugi problem je samo trziste sada: oslanjanje na salonce i masovnu proizvodnju je osudjeno na propast.
Ono sto je najgore ovde je sto Fiat i dalje luta u magli, a sa dolaskom nekog Amerikanca na njegovo celo, mislim da ce se vrednovati excel vise od istorije.
pre 5 godina
Obicne kante iz Italije
pre 5 godina
Alfa ce na kraju isto zavrsiti, bolje da su je onomad prodali volkswagenu
pre 5 godina
Pa ne mogu na Levante od 60 i vise hiljada da stavljaju kvake sa turskog Tipa. Samo je WV mogao da ima retrovizore sa Kedija na prvom Q8 i instrumente sa Fetona na Bentliju, ali WV je malo jaci igrac od bivsih komunista sa Apenina.
pre 5 godina
Jednostavno, konkurencija je bolja, cak i Serija 5 karavan nudi bolji osecaj za volanom od Giblija, ciji volan ne pruza povratne informacije. Oni su mogli da idu na ekskluzivnost uz agresivniji dizajn, ali to otpada kad ponude obican 3.0 dizel. Markione je sahranio Italijane, ostao jedino Ferrari i to ne zahvaljujuci njemu.
(Marko, 19. novembar 2018 18:36)
Aj ne prdi
pre 5 godina
Кад под једним кровом имаш Масерати и Ферари као супер-спортске моделе, Алфу и Ланчију (Ланча била то некада) као спортске моделе за широке масе и Фијат као ауто ниске цене, неко мора пропасти јер су једно другоме конкуренција под истом капом плус сви улазе у ценовни ранг класи изнад - Фијат Алфи, Алфа Масератију због чега и губи битку. Нешто морају да продају, иначе следи судбина мени никада прежаљене Ланчије.
pre 5 godina
A kad sam ja to pricao pre 5 godina, ljudi mi se nalupase minusa. . .
pre 5 godina
@marko uvek mi je drago kada neko podeli iskustva iz prve ruke. Bravo mare care, samo vozi...
pre 5 godina
Fiat zivi od drzavnog novca i jeftinih eksporta iz Poljske/Srbije itd. Sve brendove su pokvarili.
pre 5 godina
Jednostavno, konkurencija je bolja, cak i Serija 5 karavan nudi bolji osecaj za volanom od Giblija, ciji volan ne pruza povratne informacije. Oni su mogli da idu na ekskluzivnost uz agresivniji dizajn, ali to otpada kad ponude obican 3.0 dizel. Markione je sahranio Italijane, ostao jedino Ferrari i to ne zahvaljujuci njemu.
pre 5 godina
Ubili su Lanciju po istom receptu. Zivi bili pa videli da su sledeci u redu za gasenje Alfa i Maserati.
Tuzno!
pre 5 godina
sa te pare porsche , amg, u zivotu ne bih menjao za Maserati
pre 5 godina
Mene više brine da li će nakon najavljenog uvođenja SUV-a biti upropašćen Ferrari. Maserati je, u suštini, još i dobro prošao s obzirom na to koliko je trebalo da bude komecijalizovan. A spada u egzotične marke, uvek je spadao.
pre 5 godina
sve ste upropastili
pre 5 godina
Alfa je dobio na tome, a Maserati izgubio. Oba volem
pre 5 godina
Ja bih ga kupio, dobar je, ali...
pre 5 godina
FIAT sve sto dotakne upropasti... Da dotaknu sljivu, osusila bi se...
pre 5 godina
Ubili su Lanciju po istom receptu. Zivi bili pa videli da su sledeci u redu za gasenje Alfa i Maserati.
Tuzno!
pre 5 godina
Кад под једним кровом имаш Масерати и Ферари као супер-спортске моделе, Алфу и Ланчију (Ланча била то некада) као спортске моделе за широке масе и Фијат као ауто ниске цене, неко мора пропасти јер су једно другоме конкуренција под истом капом плус сви улазе у ценовни ранг класи изнад - Фијат Алфи, Алфа Масератију због чега и губи битку. Нешто морају да продају, иначе следи судбина мени никада прежаљене Ланчије.
pre 5 godina
FIAT sve sto dotakne upropasti... Da dotaknu sljivu, osusila bi se...
pre 5 godina
Mene više brine da li će nakon najavljenog uvođenja SUV-a biti upropašćen Ferrari. Maserati je, u suštini, još i dobro prošao s obzirom na to koliko je trebalo da bude komecijalizovan. A spada u egzotične marke, uvek je spadao.
pre 5 godina
Ne znam sta se desilo sa Fiatom. Do pre deset godina nisu bili toliko losi, a gledajte sada. Pa oni nemaju zamenu za punta. Grande punto bio je odlican automobilcic, lep dizajn, solidni motori, I gde je sad. Vozio se u tipu, sve nekako vuce na punta iz 2001, losa plastika, nemam pojma... Nadam se da ce im svanuti posle Markijonea.
pre 5 godina
Markione jeste podigao FIAT iz mrtvih, ali nakon početnog uspeha postavio je osnovu za novi pad. Maserati nije samo pogrešno pozicioniran, već ni kvalitetom ne može da parira konkurenciji. Lanču je dotukao, Alfu nije podigao ni približno koliko je obećavao a odustajanje od bestselera kao što je "punto" li poskupljenje "pande" zbog selidbe u Italiju samo su deo niza pogrešnih poteza. Džip sada prodaje više vozila ali to je zbog najmanjeg i najjeftinijeg modela u istoriji ("renegejd"). Šta će biti s FIAT-om kad dosadi 500, a taj trenutak nije tako daleko? Ostaće samo dostavni program koji jeste najstabilniji deo grupacije.
pre 5 godina
Кад под једним кровом имаш Масерати и Ферари као супер-спортске моделе, Алфу и Ланчију (Ланча била то некада) као спортске моделе за широке масе и Фијат као ауто ниске цене, неко мора пропасти јер су једно другоме конкуренција под истом капом плус сви улазе у ценовни ранг класи изнад - Фијат Алфи, Алфа Масератију због чега и губи битку. Нешто морају да продају, иначе следи судбина мени никада прежаљене Ланчије.
(Живчан_неки_лик, 19. novembar 2018 19:01)
Slazem se donekle sa tobom, ali sad mi pade na pamet Volksvagen grupa koja odlicno posluje sa svim brendovima.
pre 5 godina
A kad sam ja to pricao pre 5 godina, ljudi mi se nalupase minusa. . .
pre 5 godina
Alfa je dobio na tome, a Maserati izgubio. Oba volem
pre 5 godina
A kad sam ja to pricao pre 5 godina, ljudi mi se nalupase minusa. . .
(Pero, 19. novembar 2018 19:18)
E, tačno, sećam se od reči do reči, kako si vizionarski predvideo ovu situaciju! I to si napisao u stihu:
" Hej, mati, mati, mati,
kupi meni "maserati"!?
Ajde sine, nemoj srati,
šta će tebi "maserati"!?
A minuse si dobio od ovih što im se nije dopao odgovor koji ti je mati dala.
pre 5 godina
Pa ne mogu na Levante od 60 i vise hiljada da stavljaju kvake sa turskog Tipa. Samo je WV mogao da ima retrovizore sa Kedija na prvom Q8 i instrumente sa Fetona na Bentliju, ali WV je malo jaci igrac od bivsih komunista sa Apenina.
pre 5 godina
Ukoliko ne naprave otklon od Markioneovih ideja propašće svi od Ferarija do Fiata, Lanca je gotova, Alfa isto, Maserati...
pre 5 godina
sve ste upropastili
pre 5 godina
Jednostavno, konkurencija je bolja, cak i Serija 5 karavan nudi bolji osecaj za volanom od Giblija, ciji volan ne pruza povratne informacije. Oni su mogli da idu na ekskluzivnost uz agresivniji dizajn, ali to otpada kad ponude obican 3.0 dizel. Markione je sahranio Italijane, ostao jedino Ferrari i to ne zahvaljujuci njemu.
pre 5 godina
FCA je za pocetak unistilo i dalje unistava sporo izbacivanje novih modela. Krenemo od FIAT-a...brend koji bi trebao da je konkurencija Opel-u,Citroenu,Pezou,VW-u,Renou... nema auto u klasi Clia,Pola,C3 itd...imaju onaj Tipo koji je konkurent Daciji Logan ...maximalno osiromasena gama, Lancia je trebala da bude Mercedes u FCA grupi a Alfa Romeo BMW. Ali koliko je samo godina trebalo da zamene 159....to odavno vise tako ne moze. Maserati su stavili da bude u klasi Audija i slicnih umesto da bude gde mu je i mesto tj da nemas Maserati ispod 100 000 evra.
pre 5 godina
Istina je da je Maserati bio osudjen na propast vec neko vreme. Ono sto to sada cini ociglednim je sama trapavost Italijana. Maserati je uvek bio prepoznatljiv kao automobil sportskih performansi sa izuzetnim kvalitetom. Mozda je najblizi njemu Bentli. Medjutim Maserati je izgubio ekskluzivitet uvodjenjem dizela a drugo sa zeljom da se ustedi na sitnicama (dzaba Zegna unutrasnjost ako su podizaci isti kao 500L). Na zalost njegovo pozicioniranje u Fiat gami je vodilo do kanibalizacije izmedju Giulie i Ghiblia i Stelvia i Levantea. Drugi problem je samo trziste sada: oslanjanje na salonce i masovnu proizvodnju je osudjeno na propast.
Ono sto je najgore ovde je sto Fiat i dalje luta u magli, a sa dolaskom nekog Amerikanca na njegovo celo, mislim da ce se vrednovati excel vise od istorije.
pre 5 godina
Fiat zivi od drzavnog novca i jeftinih eksporta iz Poljske/Srbije itd. Sve brendove su pokvarili.
pre 5 godina
Jednostavno, konkurencija je bolja, cak i Serija 5 karavan nudi bolji osecaj za volanom od Giblija, ciji volan ne pruza povratne informacije. Oni su mogli da idu na ekskluzivnost uz agresivniji dizajn, ali to otpada kad ponude obican 3.0 dizel. Markione je sahranio Italijane, ostao jedino Ferrari i to ne zahvaljujuci njemu.
(Marko, 19. novembar 2018 18:36)
Aj ne prdi
pre 5 godina
Fiat 500 jedino sto im je uspelo....
pre 5 godina
Ja bih ga kupio, dobar je, ali...
pre 5 godina
pa oni su upropastili i druge recimo JEEP
pre 5 godina
Sto se komentara tice ja imam Maserati Levante, benzinac GrandLuso 2018 godiste sa svom opremom i mogu da kazem da je odlican auto. Super osecaj narocito u sport modu sa suspenzijom, odlican zvuk, vrhunski enterijer. Ono sto je tacno jeste da su na odredjenim mestima stavili vise plastike nego sto treba. Ali ne bih ga menjao za Porsche Cayenne-a jer dosta ljudi ga ima a nije tako sjajan.
Mislim da je Maserati trebao da ulozi jos 5% na ekskluzivu u enterijeru, i prodaje po visoj ceni. Takodje vise inovacije u elektronskom sistemu (apps connected driving). Takodje hidraulicni volan u starijim modelima je doneo malo loseg PR-a ali 2018-a ima electronic steering.
Sve u svemu lose pozicioniranje, vise ulaganja u luksuz, izbacivanje dizela. Sa druge strane auto kao auto benzinac je sjajan. Rucno sklapan, Ferari motor, sjajno vozi. Drago mi je da se ne prodaje ko pleva jer nema svako.
pre 5 godina
Ne znam sta se desilo sa Fiatom. Do pre deset godina nisu bili toliko losi, a gledajte sada. Pa oni nemaju zamenu za punta. Grande punto bio je odlican automobilcic, lep dizajn, solidni motori, I gde je sad. Vozio se u tipu, sve nekako vuce na punta iz 2001, losa plastika, nemam pojma... Nadam se da ce im svanuti posle Markijonea.
(Miki, 19. novembar 2018 20:14)
Ajde što nemaju zamenu za punta, nego nemaju ni za stila, bravo, bravu, hromu..
pre 5 godina
Ja bih ga kupio, dobar je, ali...
(Pop, 19. novembar 2018 18:30)
...ali nemaju boju koju ti tražiš? Šteta!
pre 5 godina
@Ander
Sva sreća pa postoji internet i onda sa tim u vezi mi,molim te lepo,objasni gde si video da je Gulietta "jedna od najprodavanijih u klasi"?Što se Gulie tiče,slažem se,lep auto,jako se dobro vozi ali Alfu i dalje na najačim tržištima prati taj negativni imidž stvoren u prošlosti kada su stvarno pravili automobile koji su prvenstveno bili jako nepouzdani.To se jako teško ispravlja a problem je dodatno izražen kada staviš cenu koja baš i nije mala,prosečan kupac će se zapitati zašto bi dao iste pare za Alfu kada toliko košta Bmw ili MB?I ovde nema govora o zaljubljenicima u brend,oni kupuju bez pitanja ali Alfa baš i nema tu veliku bazu kupaca u ovim zemljama gde je prodaja velika.
Što se Maseratija tiče,realno su upropastili brend.To su bili ekskluzivni automobili što se tiče svih parametara,sada je,na žalost u pitanju samo neka konfekcija koja jako puno košta.Stavljaju oni i dalje dobre motore ali sada svi imaju dobre motore,ne postoji ništa što ih izdvaja a za te pare je to jednostavno prvi uslov.I dalje volim onaj trozubac...
pre 5 godina
Svakako da su promene neophodne, pre svega u pozicioniranju. Delimicno se sa ostalim komentarima slazem, sem sa konstatacijom da je "Alfa gotova". Alfa je napravila dobar iskorak novim modelima, Gulietta je jedna od najprodavanijih u klasi, odlicno ide i prvi SUV kao i Giulia koja je na brojnim testovima dokazano najbolji sedan u klasi ispred bmw-a i mercedesa. O dizajnu ne bih ni slovo potrosio, tu konkurencija ne postoji.
pre 5 godina
sa te pare porsche , amg, u zivotu ne bih menjao za Maserati
pre 5 godina
Meni je uvek delovalo da traze vise nego li njihov proizvod vredi. Sa losim imidzom alfe, jedino sto mozes je napraviti kvalitetan auto sa 10-20% nizom cenom od BMW pa polako povratiti imidz. Ne ide preko noci.
pre 5 godina
Obicne kante iz Italije
pre 5 godina
Alfa ce na kraju isto zavrsiti, bolje da su je onomad prodali volkswagenu
pre 5 godina
Propadaju polako ali sigurno , ne prate trendove gotovo da i ne izbacuju nove modele .Mislim na celu Fiat korporaciju .Osim Jeepa sve ostalo im kasni , a vec su unistili istoriju sa Lanciom .Istu gresku prave i sa ostalim brendovima.
pre 5 godina
Stručnjaci direktori pogrešili??? A ko će to da plati? Ja kada napravim materijalnu šteru u firmi, platim iz svog džepa za ono što nije osigurano.
pre 5 godina
I unistili LANCIU...vratite Lanciu...
pre 5 godina
Ander, 19. novembar 2018 21:07
Đulija jeste prelijep automobil sa odličnim voznim osobinama zbog pogona na zadnjoj osovini i idealnim rasporedom mase.Ali,ona je izašla u 5-oj godini proizvodnje 3-ce...Kakva joj je sudbina protiv novog modela?
pre 5 godina
@Стефан
Схватам шта хоћеш да кажеш, али си ипак направио превид - Фијат држи само италијанске произвођаче плус Крајслер, док Фолксваген држи произвођаче из Немачке, Чешке, Шпаније (Француска - Бугати, Британија - Бентли, Италија -Ламбо) и због тога добро послују. А и Фолксваген је боље разврстао те брендове сем Сеата који ипак трпи на уштрб Шкоде и Фолксвагена. Ја кола волим без обзира на бренд, али ако бих се декларисао, онда сам Алфиста којем су омиљени аутомобили М3 е30, Делта ХФ турбо интеграле, а потајно желим тренутну генерацију Фокуса РС.
pre 5 godina
Pozicioniranje Masaratija je najmanji problem.Jednostavno naduli cenu...Auto je lep,ko kaze da nije taj nema oci ali za kvalitet proizvoda ti trazis skoro duplo nego sto vredi.
Masarati pozicioniras u luksuznu klasu,Alfu u sportsku klasu,Fiat za narodne mase...
pre 5 godina
@Ander
Giulieta je već odavno na zalasku karijere,Giulia samo najlepša ali lepota izgleda nije dovoljna da bi se predavala kako je zamišljeno.A svaka budala zna da bez prodaje nema ni života,mozemo mi nekog voleti ne znam koliko,ali realnost je nesto sasvim drugo a ona nije ružičasta !
pre 5 godina
Ne zna se ko je gori, fiat ili krajzler
pre 5 godina
Alfa je zakon ja vozim 159 i prezadovoljan sam
pre 5 godina
@by Marvel, nije matori, Maserati Levante je u stvari Fiat 500L, Stelvio je kanta na tockovima, a Tipo su dzabe i pravili. Sa druge strane, Audi je bezgresno zacet (nikakve veze sa VW), Lamborghini Urus uopste nije na potpuno istoj platformi kao Touareg (kao i Q7, Bentayga, i ko zna sta jos), BMWi uopste nisu svi isti, a Mercedesov enterijer je fenomenalan i pored ona dva kineska tableta koji su onako divno nakalemljeni na tablu. Japanci se 'NE KVARE' nikada, osim kada se pokvare. E, i da ne zaboravim, ti Ferrari motori u Stelviu i Levanteu nista ne valjaju, jer automobili nemaju mekanu plastiku kod suvozacevih nogu. Ovo je razmisljanje prosecnog coveka, pa i ne cudi slaba prodaja Alfi i Maseratia, i tuzna sudbina Lancie. Inace, najprodavanije pice na svetu je koka kola, pa argument kako je prodaja jedino merilo kvaliteta ne stoji. Ono sto je svakako istina, je da Fiat mora ozbiljno da poradi na marketingu i trzisnoj strategiji, jer ce biti velika steta ukoliko se jos neki brend grupacije ugasi. Licno se nadam da ce uspeti da odrze neko stanje slicno trenutnom, gde se ne prodaje veliki broj njihovih automobila, cime se malo cuva ekskluzivnost, a da ipak posluju profitabilno. Greh bi bio da bilo koju od ovih marki ne proizvode Italijani, kao sto je slucaj sa Lambom.
pre 5 godina
@marko uvek mi je drago kada neko podeli iskustva iz prve ruke. Bravo mare care, samo vozi...
pre 5 godina
Da imam 100 hiljada eura bez razmišljanja bih kupio quattroporte pre nego seriju 7 ili S klasu. Strašan auto, ekskluzivan, odskače stilom od većine onoga što stalno gledamo na ulicama. Trozubac je magičan. Just my 2 cents.
pre 5 godina
giulietta je prvi auto u evropi te klase koji je kao polovan skuplji od golfa...
pre 5 godina
Vratite Lanciju Integrale, pa makar samo taj model! Po celom svetu jedan od najtrazenih „youngtimera“!
pre 5 godina
Maserati Granturismo:)
pre 5 godina
Sto se komentara tice ja imam Maserati Levante, benzinac GrandLuso 2018 godiste sa svom opremom i mogu da kazem da je odlican auto. Super osecaj narocito u sport modu sa suspenzijom, odlican zvuk, vrhunski enterijer. Ono sto je tacno jeste da su na odredjenim mestima stavili vise plastike nego sto treba. Ali ne bih ga menjao za Porsche Cayenne-a jer dosta ljudi ga ima a nije tako sjajan. Mislim da je Maserati trebao da ulozi jos 5% na ekskluzivu u enterijeru, i prodaje po visoj ceni. Takodje vise inovacije u elektronskom sistemu (apps connected driving). Takodje hidraulicni volan u starijim modelima je doneo malo loseg PR-a ali 2018-a ima electronic steering. Sve u svemu lose pozicioniranje, vise ulaganja u luksuz, izbacivanje dizela. Sa druge strane auto kao auto benzinac je sjajan. Rucno sklapan, Ferari motor, sjajno vozi. Drago mi je da se ne prodaje ko pleva jer nema svako.
(Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
Levante je zapravo Stelvio a Stelvio je zapravo Tipo. Dakle kupiti Tipo za 80 000 je logicno otprilike kao i porediti ga sa Kajenom koji ima bolji motor, vesanje, menjac, enterijer, materijale, drzanje, pouzdaniji je, veci i zamisli: manje trosi. "Nema svako"?!? Po toj logici bolje kupiti Golf 1, em ima dusu em je pouzdaniji od Levantea.
pre 5 godina
Mercedes,Porse,Audi,BMW spejs satlovi,ostali su automobili!
pre 5 godina
@pacenici by Marvel- Maserati Levante nije ni Tipo ni Stelvio- Tipo je 500l( panda-g.punto), Stelvio je Giulia( platforma sa zadnjim pogonom razvijena za Alfu- Giorgio) a Maserati deli platformu sa Ghiblijem i Quatroporte(zadnja vuca) a to je Maseratijeva platforma dizajnirana za novi Quatroporte...
pre 5 godina
FCA ili kod nas FAS, upravo su od nas počeli sa svojom skorijom agonijom (da se razumemo FIAT je u agoniji još od svog nastanka, to im je valjda deo imidža), prvo su ukinuli brend Zastava, Yugo... pa su posle pogasili Lanciu, pa se nešto mlate oko pozicioniranja Alfe na USA tržištu, a sad je na red došla propast Maseratija... Vratite na Yugo na velika vrata i imaćete proizvod koji će poželeti svaki mladić, svaka devojka, iz grada... seljoberima ostaje da žive u ubeđenju da je veće i skuplje bolje.
pre 5 godina
Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
To za cayenne nije tocno. Na svim sites koji se bave auto reliability analytic, porsche ukljucujuci cayenne model kotira vrlo visoko. Pokazali su se crlo pozdanim, definitivno vise nego Benz GLE/ML ili pak r rover.
pre 5 godina
maserati je putnicki kupe ili limuzina auto sa sportskim motorom ferrari...nesto kao bmw 8...i sto se samog auta tice odlican je....bolji od bmw 8....ali enterijer recimo u grand turismu i atmosfera u kabini je kao u kanti...
pre 5 godina
Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
To za cayenne nije tocno. Na svim sites koji se bave auto reliability analytic, porsche ukljucujuci cayenne model kotira vrlo visoko. Pokazali su se crlo pozdanim, definitivno vise nego Benz GLE/ML ili pak r rover.
(achitwn, 20. novembar 2018 00:23)
Kakav je ovo komentar?
Sites-Internet sajt/stranica
Auto reliability analytic-Analiza pouzdanosti automobila.
pre 5 godina
@Ivan
Kao sto vidimo njima bas nije drago !
pre 5 godina
@M - svaka ti cast na komentaru pogadja u sred srede!
Sto se Cayenne-a tice - prvo u mom prvom komentaru kad sam rekao nije sjajan - nisam mislio na relayability. Mislio sam na sledece - isao sam da probam novi Cayenne i pricao sa ljudima koji ga imaju - i osecaj nije kao da vozis sportski auto koji je bilo cemu poseban osim ako ne kupis 4L-V8 motor. 2.8L ili 3L motori u novom Cayenne-u su Audi motori. Naravno kvalitet je dobar ali u tom rangu imam pravo da ocekujem ekskluzivnost. To je ono sto Maserati nudi- platforma nije ista kao Alfa ko god je to rekao lupio je - platforma je ista kao drugi Maserati modeli, auto se rucno sklapa, benziski motor je proozveden u Ferariju. Osecaj voznje u sport modu je sjajan. Relatability nije nesto sto do besvesti analiziram ionako cu voziti auto 3-4 godine i onda novi. Maserati je dobar po tom kriterijumu, moguce da je Cayenne bolji.
M je rekao lepo Maseratijev problem je pozicioniranje i marketing strategija a ne kvalitet. takodje mnogi ih ne tretiraju fer u casopisima jer cesto komparativno porede Maserati sa V6 motorom i aute sa V8 motorima - i kazu slicni su. Levante V6 treba porediti sa V6 a Trofeo sa V8. Ja i dalje mislim da je sjajan auto i uz male prepravke bio bi perfektan. Kao sto M rece nadam se da ce zadrzati profitabilnu nisu.
pre 5 godina
@Ivan, Cayenna zaboravih, ista platforma kao Touareg. Macan, npr. isto kao Tiguan. I onda pricaju o premijumu, zbog plastike u kabini. Presmesno. Da se razumemo, ne kazem ja da je i jedan Porsche los automobil, daleko od toga. Ali gledati podizace stakala na Maseratiu, koji su navodno isti kao kod Tipa, a ne videti celu platformu (dakle kompletno oslanjanje, upravljanje, podvozje,...) koja je kod Lamba ista kao kod narodskog auta, je, po mom misljenju, totalno suludo.
pre 5 godina
(eee, 20. novembar 2018 07:53)
Zašto minusi,dobar je auto a ima pravo da bude zadovoljan?!
pre 5 godina
Nema greške kod Maseratija!:))
pre 5 godina
@Ander
A sta kaze Mat na 7:40?
https://youtu.be/wPFHlggOlJc
pre 5 godina
NE MOŽE MASERATI i FERSRI.
pre 5 godina
sa te pare porsche , amg, u zivotu ne bih menjao za Maserati
pre 5 godina
Obicne kante iz Italije
pre 5 godina
Mercedes,Porse,Audi,BMW spejs satlovi,ostali su automobili!
pre 5 godina
Sto se komentara tice ja imam Maserati Levante, benzinac GrandLuso 2018 godiste sa svom opremom i mogu da kazem da je odlican auto. Super osecaj narocito u sport modu sa suspenzijom, odlican zvuk, vrhunski enterijer. Ono sto je tacno jeste da su na odredjenim mestima stavili vise plastike nego sto treba. Ali ne bih ga menjao za Porsche Cayenne-a jer dosta ljudi ga ima a nije tako sjajan. Mislim da je Maserati trebao da ulozi jos 5% na ekskluzivu u enterijeru, i prodaje po visoj ceni. Takodje vise inovacije u elektronskom sistemu (apps connected driving). Takodje hidraulicni volan u starijim modelima je doneo malo loseg PR-a ali 2018-a ima electronic steering. Sve u svemu lose pozicioniranje, vise ulaganja u luksuz, izbacivanje dizela. Sa druge strane auto kao auto benzinac je sjajan. Rucno sklapan, Ferari motor, sjajno vozi. Drago mi je da se ne prodaje ko pleva jer nema svako.
(Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
Levante je zapravo Stelvio a Stelvio je zapravo Tipo. Dakle kupiti Tipo za 80 000 je logicno otprilike kao i porediti ga sa Kajenom koji ima bolji motor, vesanje, menjac, enterijer, materijale, drzanje, pouzdaniji je, veci i zamisli: manje trosi. "Nema svako"?!? Po toj logici bolje kupiti Golf 1, em ima dusu em je pouzdaniji od Levantea.
pre 5 godina
Svakako da su promene neophodne, pre svega u pozicioniranju. Delimicno se sa ostalim komentarima slazem, sem sa konstatacijom da je "Alfa gotova". Alfa je napravila dobar iskorak novim modelima, Gulietta je jedna od najprodavanijih u klasi, odlicno ide i prvi SUV kao i Giulia koja je na brojnim testovima dokazano najbolji sedan u klasi ispred bmw-a i mercedesa. O dizajnu ne bih ni slovo potrosio, tu konkurencija ne postoji.
pre 5 godina
Jednostavno, konkurencija je bolja, cak i Serija 5 karavan nudi bolji osecaj za volanom od Giblija, ciji volan ne pruza povratne informacije. Oni su mogli da idu na ekskluzivnost uz agresivniji dizajn, ali to otpada kad ponude obican 3.0 dizel. Markione je sahranio Italijane, ostao jedino Ferrari i to ne zahvaljujuci njemu.
(Marko, 19. novembar 2018 18:36)
Aj ne prdi
pre 5 godina
A kad sam ja to pricao pre 5 godina, ljudi mi se nalupase minusa. . .
pre 5 godina
FIAT sve sto dotakne upropasti... Da dotaknu sljivu, osusila bi se...
pre 5 godina
Pa ne mogu na Levante od 60 i vise hiljada da stavljaju kvake sa turskog Tipa. Samo je WV mogao da ima retrovizore sa Kedija na prvom Q8 i instrumente sa Fetona na Bentliju, ali WV je malo jaci igrac od bivsih komunista sa Apenina.
pre 5 godina
Jednostavno, konkurencija je bolja, cak i Serija 5 karavan nudi bolji osecaj za volanom od Giblija, ciji volan ne pruza povratne informacije. Oni su mogli da idu na ekskluzivnost uz agresivniji dizajn, ali to otpada kad ponude obican 3.0 dizel. Markione je sahranio Italijane, ostao jedino Ferrari i to ne zahvaljujuci njemu.
pre 5 godina
Кад под једним кровом имаш Масерати и Ферари као супер-спортске моделе, Алфу и Ланчију (Ланча била то некада) као спортске моделе за широке масе и Фијат као ауто ниске цене, неко мора пропасти јер су једно другоме конкуренција под истом капом плус сви улазе у ценовни ранг класи изнад - Фијат Алфи, Алфа Масератију због чега и губи битку. Нешто морају да продају, иначе следи судбина мени никада прежаљене Ланчије.
pre 5 godina
Alfa je zakon ja vozim 159 i prezadovoljan sam
pre 5 godina
Alfa ce na kraju isto zavrsiti, bolje da su je onomad prodali volkswagenu
pre 5 godina
Sto se komentara tice ja imam Maserati Levante, benzinac GrandLuso 2018 godiste sa svom opremom i mogu da kazem da je odlican auto. Super osecaj narocito u sport modu sa suspenzijom, odlican zvuk, vrhunski enterijer. Ono sto je tacno jeste da su na odredjenim mestima stavili vise plastike nego sto treba. Ali ne bih ga menjao za Porsche Cayenne-a jer dosta ljudi ga ima a nije tako sjajan.
Mislim da je Maserati trebao da ulozi jos 5% na ekskluzivu u enterijeru, i prodaje po visoj ceni. Takodje vise inovacije u elektronskom sistemu (apps connected driving). Takodje hidraulicni volan u starijim modelima je doneo malo loseg PR-a ali 2018-a ima electronic steering.
Sve u svemu lose pozicioniranje, vise ulaganja u luksuz, izbacivanje dizela. Sa druge strane auto kao auto benzinac je sjajan. Rucno sklapan, Ferari motor, sjajno vozi. Drago mi je da se ne prodaje ko pleva jer nema svako.
pre 5 godina
pa oni su upropastili i druge recimo JEEP
pre 5 godina
sve ste upropastili
pre 5 godina
A kad sam ja to pricao pre 5 godina, ljudi mi se nalupase minusa. . .
(Pero, 19. novembar 2018 19:18)
E, tačno, sećam se od reči do reči, kako si vizionarski predvideo ovu situaciju! I to si napisao u stihu:
" Hej, mati, mati, mati,
kupi meni "maserati"!?
Ajde sine, nemoj srati,
šta će tebi "maserati"!?
A minuse si dobio od ovih što im se nije dopao odgovor koji ti je mati dala.
pre 5 godina
Fiat 500 jedino sto im je uspelo....
pre 5 godina
Ubili su Lanciju po istom receptu. Zivi bili pa videli da su sledeci u redu za gasenje Alfa i Maserati.
Tuzno!
pre 5 godina
Ne zna se ko je gori, fiat ili krajzler
pre 5 godina
Alfa je dobio na tome, a Maserati izgubio. Oba volem
pre 5 godina
Ja bih ga kupio, dobar je, ali...
(Pop, 19. novembar 2018 18:30)
...ali nemaju boju koju ti tražiš? Šteta!
pre 5 godina
Ja bih ga kupio, dobar je, ali...
pre 5 godina
Fiat zivi od drzavnog novca i jeftinih eksporta iz Poljske/Srbije itd. Sve brendove su pokvarili.
pre 5 godina
@Ander
A sta kaze Mat na 7:40?
https://youtu.be/wPFHlggOlJc
pre 5 godina
@Стефан
Схватам шта хоћеш да кажеш, али си ипак направио превид - Фијат држи само италијанске произвођаче плус Крајслер, док Фолксваген држи произвођаче из Немачке, Чешке, Шпаније (Француска - Бугати, Британија - Бентли, Италија -Ламбо) и због тога добро послују. А и Фолксваген је боље разврстао те брендове сем Сеата који ипак трпи на уштрб Шкоде и Фолксвагена. Ја кола волим без обзира на бренд, али ако бих се декларисао, онда сам Алфиста којем су омиљени аутомобили М3 е30, Делта ХФ турбо интеграле, а потајно желим тренутну генерацију Фокуса РС.
pre 5 godina
maserati je putnicki kupe ili limuzina auto sa sportskim motorom ferrari...nesto kao bmw 8...i sto se samog auta tice odlican je....bolji od bmw 8....ali enterijer recimo u grand turismu i atmosfera u kabini je kao u kanti...
pre 5 godina
Ukoliko ne naprave otklon od Markioneovih ideja propašće svi od Ferarija do Fiata, Lanca je gotova, Alfa isto, Maserati...
pre 5 godina
Mene više brine da li će nakon najavljenog uvođenja SUV-a biti upropašćen Ferrari. Maserati je, u suštini, još i dobro prošao s obzirom na to koliko je trebalo da bude komecijalizovan. A spada u egzotične marke, uvek je spadao.
pre 5 godina
@marko uvek mi je drago kada neko podeli iskustva iz prve ruke. Bravo mare care, samo vozi...
pre 5 godina
Ne znam sta se desilo sa Fiatom. Do pre deset godina nisu bili toliko losi, a gledajte sada. Pa oni nemaju zamenu za punta. Grande punto bio je odlican automobilcic, lep dizajn, solidni motori, I gde je sad. Vozio se u tipu, sve nekako vuce na punta iz 2001, losa plastika, nemam pojma... Nadam se da ce im svanuti posle Markijonea.
pre 5 godina
Ander, 19. novembar 2018 21:07
Đulija jeste prelijep automobil sa odličnim voznim osobinama zbog pogona na zadnjoj osovini i idealnim rasporedom mase.Ali,ona je izašla u 5-oj godini proizvodnje 3-ce...Kakva joj je sudbina protiv novog modela?
pre 5 godina
Istina je da je Maserati bio osudjen na propast vec neko vreme. Ono sto to sada cini ociglednim je sama trapavost Italijana. Maserati je uvek bio prepoznatljiv kao automobil sportskih performansi sa izuzetnim kvalitetom. Mozda je najblizi njemu Bentli. Medjutim Maserati je izgubio ekskluzivitet uvodjenjem dizela a drugo sa zeljom da se ustedi na sitnicama (dzaba Zegna unutrasnjost ako su podizaci isti kao 500L). Na zalost njegovo pozicioniranje u Fiat gami je vodilo do kanibalizacije izmedju Giulie i Ghiblia i Stelvia i Levantea. Drugi problem je samo trziste sada: oslanjanje na salonce i masovnu proizvodnju je osudjeno na propast.
Ono sto je najgore ovde je sto Fiat i dalje luta u magli, a sa dolaskom nekog Amerikanca na njegovo celo, mislim da ce se vrednovati excel vise od istorije.
pre 5 godina
Markione jeste podigao FIAT iz mrtvih, ali nakon početnog uspeha postavio je osnovu za novi pad. Maserati nije samo pogrešno pozicioniran, već ni kvalitetom ne može da parira konkurenciji. Lanču je dotukao, Alfu nije podigao ni približno koliko je obećavao a odustajanje od bestselera kao što je "punto" li poskupljenje "pande" zbog selidbe u Italiju samo su deo niza pogrešnih poteza. Džip sada prodaje više vozila ali to je zbog najmanjeg i najjeftinijeg modela u istoriji ("renegejd"). Šta će biti s FIAT-om kad dosadi 500, a taj trenutak nije tako daleko? Ostaće samo dostavni program koji jeste najstabilniji deo grupacije.
pre 5 godina
FCA ili kod nas FAS, upravo su od nas počeli sa svojom skorijom agonijom (da se razumemo FIAT je u agoniji još od svog nastanka, to im je valjda deo imidža), prvo su ukinuli brend Zastava, Yugo... pa su posle pogasili Lanciu, pa se nešto mlate oko pozicioniranja Alfe na USA tržištu, a sad je na red došla propast Maseratija... Vratite na Yugo na velika vrata i imaćete proizvod koji će poželeti svaki mladić, svaka devojka, iz grada... seljoberima ostaje da žive u ubeđenju da je veće i skuplje bolje.
pre 5 godina
@Ander
Sva sreća pa postoji internet i onda sa tim u vezi mi,molim te lepo,objasni gde si video da je Gulietta "jedna od najprodavanijih u klasi"?Što se Gulie tiče,slažem se,lep auto,jako se dobro vozi ali Alfu i dalje na najačim tržištima prati taj negativni imidž stvoren u prošlosti kada su stvarno pravili automobile koji su prvenstveno bili jako nepouzdani.To se jako teško ispravlja a problem je dodatno izražen kada staviš cenu koja baš i nije mala,prosečan kupac će se zapitati zašto bi dao iste pare za Alfu kada toliko košta Bmw ili MB?I ovde nema govora o zaljubljenicima u brend,oni kupuju bez pitanja ali Alfa baš i nema tu veliku bazu kupaca u ovim zemljama gde je prodaja velika.
Što se Maseratija tiče,realno su upropastili brend.To su bili ekskluzivni automobili što se tiče svih parametara,sada je,na žalost u pitanju samo neka konfekcija koja jako puno košta.Stavljaju oni i dalje dobre motore ali sada svi imaju dobre motore,ne postoji ništa što ih izdvaja a za te pare je to jednostavno prvi uslov.I dalje volim onaj trozubac...
pre 5 godina
@Ander
Giulieta je već odavno na zalasku karijere,Giulia samo najlepša ali lepota izgleda nije dovoljna da bi se predavala kako je zamišljeno.A svaka budala zna da bez prodaje nema ni života,mozemo mi nekog voleti ne znam koliko,ali realnost je nesto sasvim drugo a ona nije ružičasta !
pre 5 godina
Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
To za cayenne nije tocno. Na svim sites koji se bave auto reliability analytic, porsche ukljucujuci cayenne model kotira vrlo visoko. Pokazali su se crlo pozdanim, definitivno vise nego Benz GLE/ML ili pak r rover.
pre 5 godina
FCA je za pocetak unistilo i dalje unistava sporo izbacivanje novih modela. Krenemo od FIAT-a...brend koji bi trebao da je konkurencija Opel-u,Citroenu,Pezou,VW-u,Renou... nema auto u klasi Clia,Pola,C3 itd...imaju onaj Tipo koji je konkurent Daciji Logan ...maximalno osiromasena gama, Lancia je trebala da bude Mercedes u FCA grupi a Alfa Romeo BMW. Ali koliko je samo godina trebalo da zamene 159....to odavno vise tako ne moze. Maserati su stavili da bude u klasi Audija i slicnih umesto da bude gde mu je i mesto tj da nemas Maserati ispod 100 000 evra.
pre 5 godina
Da imam 100 hiljada eura bez razmišljanja bih kupio quattroporte pre nego seriju 7 ili S klasu. Strašan auto, ekskluzivan, odskače stilom od većine onoga što stalno gledamo na ulicama. Trozubac je magičan. Just my 2 cents.
pre 5 godina
Кад под једним кровом имаш Масерати и Ферари као супер-спортске моделе, Алфу и Ланчију (Ланча била то некада) као спортске моделе за широке масе и Фијат као ауто ниске цене, неко мора пропасти јер су једно другоме конкуренција под истом капом плус сви улазе у ценовни ранг класи изнад - Фијат Алфи, Алфа Масератију због чега и губи битку. Нешто морају да продају, иначе следи судбина мени никада прежаљене Ланчије.
(Живчан_неки_лик, 19. novembar 2018 19:01)
Slazem se donekle sa tobom, ali sad mi pade na pamet Volksvagen grupa koja odlicno posluje sa svim brendovima.
pre 5 godina
Pozicioniranje Masaratija je najmanji problem.Jednostavno naduli cenu...Auto je lep,ko kaze da nije taj nema oci ali za kvalitet proizvoda ti trazis skoro duplo nego sto vredi.
Masarati pozicioniras u luksuznu klasu,Alfu u sportsku klasu,Fiat za narodne mase...
pre 5 godina
giulietta je prvi auto u evropi te klase koji je kao polovan skuplji od golfa...
pre 5 godina
Propadaju polako ali sigurno , ne prate trendove gotovo da i ne izbacuju nove modele .Mislim na celu Fiat korporaciju .Osim Jeepa sve ostalo im kasni , a vec su unistili istoriju sa Lanciom .Istu gresku prave i sa ostalim brendovima.
pre 5 godina
Ne znam sta se desilo sa Fiatom. Do pre deset godina nisu bili toliko losi, a gledajte sada. Pa oni nemaju zamenu za punta. Grande punto bio je odlican automobilcic, lep dizajn, solidni motori, I gde je sad. Vozio se u tipu, sve nekako vuce na punta iz 2001, losa plastika, nemam pojma... Nadam se da ce im svanuti posle Markijonea.
(Miki, 19. novembar 2018 20:14)
Ajde što nemaju zamenu za punta, nego nemaju ni za stila, bravo, bravu, hromu..
pre 5 godina
Meni je uvek delovalo da traze vise nego li njihov proizvod vredi. Sa losim imidzom alfe, jedino sto mozes je napraviti kvalitetan auto sa 10-20% nizom cenom od BMW pa polako povratiti imidz. Ne ide preko noci.
pre 5 godina
Vratite Lanciju Integrale, pa makar samo taj model! Po celom svetu jedan od najtrazenih „youngtimera“!
pre 5 godina
NE MOŽE MASERATI i FERSRI.
pre 5 godina
Ivan, 19. novembar 2018 23:18)
To za cayenne nije tocno. Na svim sites koji se bave auto reliability analytic, porsche ukljucujuci cayenne model kotira vrlo visoko. Pokazali su se crlo pozdanim, definitivno vise nego Benz GLE/ML ili pak r rover.
(achitwn, 20. novembar 2018 00:23)
Kakav je ovo komentar?
Sites-Internet sajt/stranica
Auto reliability analytic-Analiza pouzdanosti automobila.
pre 5 godina
@by Marvel, nije matori, Maserati Levante je u stvari Fiat 500L, Stelvio je kanta na tockovima, a Tipo su dzabe i pravili. Sa druge strane, Audi je bezgresno zacet (nikakve veze sa VW), Lamborghini Urus uopste nije na potpuno istoj platformi kao Touareg (kao i Q7, Bentayga, i ko zna sta jos), BMWi uopste nisu svi isti, a Mercedesov enterijer je fenomenalan i pored ona dva kineska tableta koji su onako divno nakalemljeni na tablu. Japanci se 'NE KVARE' nikada, osim kada se pokvare. E, i da ne zaboravim, ti Ferrari motori u Stelviu i Levanteu nista ne valjaju, jer automobili nemaju mekanu plastiku kod suvozacevih nogu. Ovo je razmisljanje prosecnog coveka, pa i ne cudi slaba prodaja Alfi i Maseratia, i tuzna sudbina Lancie. Inace, najprodavanije pice na svetu je koka kola, pa argument kako je prodaja jedino merilo kvaliteta ne stoji. Ono sto je svakako istina, je da Fiat mora ozbiljno da poradi na marketingu i trzisnoj strategiji, jer ce biti velika steta ukoliko se jos neki brend grupacije ugasi. Licno se nadam da ce uspeti da odrze neko stanje slicno trenutnom, gde se ne prodaje veliki broj njihovih automobila, cime se malo cuva ekskluzivnost, a da ipak posluju profitabilno. Greh bi bio da bilo koju od ovih marki ne proizvode Italijani, kao sto je slucaj sa Lambom.
pre 5 godina
Stručnjaci direktori pogrešili??? A ko će to da plati? Ja kada napravim materijalnu šteru u firmi, platim iz svog džepa za ono što nije osigurano.
pre 5 godina
@pacenici by Marvel- Maserati Levante nije ni Tipo ni Stelvio- Tipo je 500l( panda-g.punto), Stelvio je Giulia( platforma sa zadnjim pogonom razvijena za Alfu- Giorgio) a Maserati deli platformu sa Ghiblijem i Quatroporte(zadnja vuca) a to je Maseratijeva platforma dizajnirana za novi Quatroporte...
pre 5 godina
(eee, 20. novembar 2018 07:53)
Zašto minusi,dobar je auto a ima pravo da bude zadovoljan?!
pre 5 godina
@Ivan, Cayenna zaboravih, ista platforma kao Touareg. Macan, npr. isto kao Tiguan. I onda pricaju o premijumu, zbog plastike u kabini. Presmesno. Da se razumemo, ne kazem ja da je i jedan Porsche los automobil, daleko od toga. Ali gledati podizace stakala na Maseratiu, koji su navodno isti kao kod Tipa, a ne videti celu platformu (dakle kompletno oslanjanje, upravljanje, podvozje,...) koja je kod Lamba ista kao kod narodskog auta, je, po mom misljenju, totalno suludo.
pre 5 godina
I unistili LANCIU...vratite Lanciu...
pre 5 godina
Maserati Granturismo:)
pre 5 godina
@Ivan
Kao sto vidimo njima bas nije drago !
pre 5 godina
@M - svaka ti cast na komentaru pogadja u sred srede!
Sto se Cayenne-a tice - prvo u mom prvom komentaru kad sam rekao nije sjajan - nisam mislio na relayability. Mislio sam na sledece - isao sam da probam novi Cayenne i pricao sa ljudima koji ga imaju - i osecaj nije kao da vozis sportski auto koji je bilo cemu poseban osim ako ne kupis 4L-V8 motor. 2.8L ili 3L motori u novom Cayenne-u su Audi motori. Naravno kvalitet je dobar ali u tom rangu imam pravo da ocekujem ekskluzivnost. To je ono sto Maserati nudi- platforma nije ista kao Alfa ko god je to rekao lupio je - platforma je ista kao drugi Maserati modeli, auto se rucno sklapa, benziski motor je proozveden u Ferariju. Osecaj voznje u sport modu je sjajan. Relatability nije nesto sto do besvesti analiziram ionako cu voziti auto 3-4 godine i onda novi. Maserati je dobar po tom kriterijumu, moguce da je Cayenne bolji.
M je rekao lepo Maseratijev problem je pozicioniranje i marketing strategija a ne kvalitet. takodje mnogi ih ne tretiraju fer u casopisima jer cesto komparativno porede Maserati sa V6 motorom i aute sa V8 motorima - i kazu slicni su. Levante V6 treba porediti sa V6 a Trofeo sa V8. Ja i dalje mislim da je sjajan auto i uz male prepravke bio bi perfektan. Kao sto M rece nadam se da ce zadrzati profitabilnu nisu.
pre 5 godina
Nema greške kod Maseratija!:))
59 Komentari
Sortiraj po: