Sreda, 14.11.2018.

16:25

Stefanović najavio izmene– uvođenje instituta 'tri udarca'

Ministar najavio pokretanje inicijative za izmenu krivično-pravnog okvira radi pooštravanja kazni za krivična dela nasilja i uvođenje instituta 'tri udarca'

Izvor: Tanjug

Stefanoviæ najavio izmene– uvoðenje instituta 'tri udarca' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

C i n i k

pre 5 godina

Kakva bre 3 udarca?!
Posle 1 treba min.10 g kazna,posle 2. da bude 30 g robije i cao.
Za ubistva min.30 god, a ne ko danas 5,6 g kazna za likvidaciju?!
El vi vidite koliko kriminala i kriminalaca ima danas po Srbiji? Pa to ovde i nisu kazne nego nagrade..

Komša

pre 5 godina

Uopšte nema potrebe za donošenjem ovakvog zakona.
Dovoljno je pooštriti kaznenu politiku u okviru postojećeg.
Jednostavno - sudije često izriču kazne koje su ispod zakonskog minimuma ,što po zakonu imaju pravo ali isto tako se može doneti odluka/prrepiruka da se to pooštri.
Najčešće nisu problem zakoni nego primena.
Kako će da pooštre - prvi put nanogica,drugi narakvica a treći ogrlica na 6 meseci?

Srki

pre 5 godina

Ja bih voleo da se ministar policije bavi policijom, a ne zakonodavstvom i krivičnim sankcijama, pošto je to daleko izvan njegovog delokruga rada. Prvo, taj institut se zove "Tri prekršaja", a ne "Tri udarca". Drugo, neće rešiti problem, kao što ga nije rešio ni u USA gde je u upotrebi preko 20 godina. Ali će i sudijama vezivati ruke, da propisuju nesrazmerne kazne tamo gde to uopšte nije potrebno, kao što u USA sudijama vezuje ruke i imate pune novine članaka na tu temu. Dok mu se ne razbistri ovo sa tri prekršaja, može da utiče na ljude kojima upravlja da primene postojeće zakone, a koleginicu ministarku pravde da zamoli da uradi isto sa ljudima kojima ona upravlja.

PROFA

pre 5 godina

Opet još jedna bezvezarija od doktora Stefanovića. Pa promeni prvo zakon o samoodbrani, omogući da se napadnuti ljudi u svojim kućama ili na ulici, mogu slobodno i na sve načine braniti od nasilnika, jer od toga se počinje. Svako danas može da ti uđe u kuću, da te napada, pa ako uzvratiš i naneseš telesne povrede napadaču, eto zatvora. Pogledaj nesrećniče zakonska rešenja u razvijenim zemljama poput USA, Nemačke, Švajcarske, pa vidi šta znači upad u posed ili kuću. A što se tiče kažnjavanja, to je lako. Zakonski se propiše za ponovljeno delo sleduje tri puta teža kazna od prethodno izrečene i sve tako redom. Ovde je država najveći nasilnik, jer je svojim id*otskim zakonima, legalizovala nasilje nad sopstvenim stanovništvom!

lol

pre 5 godina

Prva stvar - da se kazne sabiraju 
Druga stvar - povratnici drasticne kazne, vec nakon drugog puta. Zbog cega cekati treci zlocin???
(Pera, 14. novembar 2018 16:55)

Kazne se I sabiraju, samo sto je 40 godina maksimalna kazna

kola

pre 5 godina

Ukinite radar na bar tri meseca. Onda bi policija, iz dosade, pocela da radi i neke druge stvari. Izmedju ostalog, da prati i da hapsi kriminalce, kriminalce povratnike, vodje navijaca, kriminalce koji su od ranije poznati organima gonjenja. 

itd.
(Srrrrrrrrrdjan, 14. novembar 2018 17:02)

Koriscenje radara I druge saobracajne stvari su u nadleznosti saobracajne policije.
Hapsenjima I slicnim stvarima se bavi, da kazem, "obicna" policija I specijalna odeljenja policije. Saobracajna policija nema veze sa tim stvarima I time se ne bavi.
Ne mogu saobracajci da se prebace u druge jedinice.

Lex simplex

pre 5 godina

Zar u Srbiji vlada donosi zakone? Stvarno ste izgubljeni u svemiru!
(samo da primetim, 14. novembar 2018 16:56)

Ne, vlada ne donosi zakone, ali ih priprema i predlaže parlamentu!

milan kostić

pre 5 godina

Prva stvar: Taj gospodin ne zna da piše zakone i nije u redu da to radi neko ko je pod njegovim uticajem.Zakone pišu ljudi koji razumeju problematiku i koji imaju predstavu o tome kako neka stvar deluje u perspektivi.Takvih nomotehničara nema puno ali treba ih naći i dati im priliku. Policajci ne mogu pisati zakone.
Drugo:Predlog je katastrofalan jer ne štiti žrtvu, nego samo brine za osvetu počiniocu, a žrtva neka trpi. Predstavite sebi kako bi izgledalo treće nasilje kad manijak zna šta ga čeka posle krvavog pira.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Ukinite radar na bar tri meseca. Onda bi policija, iz dosade, pocela da radi i neke druge stvari. Izmedju ostalog, da prati i da hapsi kriminalce, kriminalce povratnike, vodje navijaca, kriminalce koji su od ranije poznati organima gonjenja.
Danasnja policija se, na nasu zalost, u 90 % slucajeva svodi na saobracajne prekrsaje, a od toga bar 80% ide na radar.
U medjuvremenu, policija je uzgubila i onaj humani karakter, preventivno delovanje, brigu o ljudima, zastotu slabijih, resavanje bilo kog socijalnog problema (pretnje, sitne kradje, nepodnosljive komsije, trosne fasade, opasni kerovi, crtanje laznih parking mesta, zatvaranje ulica iz privatnih hirova, ....).
Probudite se malo. Man’te se radara. Nije da radar ne treba, nego preteraste. A druge stvari ste zapostavili.

samo da primetim

pre 5 godina

Da li dr. Neša zna da ni vlada ni policija nema ništa sa pravosuđem? Da je to treća grana vlasti? Zar u Srbiji vlada donosi zakone? Stvarno ste izgubljeni u svemiru!

Igor

pre 5 godina

Znaci silovatelj moze da unisti 3 zivota pre nego sto zavrsi u zatvoru na duze vreme?

A sto se ne uvede jednostavno dozivotni zatvor za ubistvo i silovanje i svi srecni?

John

pre 5 godina

Prvi put da neko spomene cuveni pravni institut poznat ovde nazalost samo iz americkih krimi serija.
(Samo tvrdo, 14. novembar 2018 16:38)

Neće biti.
2003. godine su donete izmene i dopune tada važećeg Krivičnog zakona kojima je bio predviđen institut "pooštravanja kazne" (kao pandan ublažavanju kazne) kojima se povratnicima kazna mogla pooštriti i preko zakonskog maksimuma.
Donete izmene, stupile na snagu, počele i da se primenuju.
A onda je brže-bolje to ukinuto, a onda donet i novi Krivični zakonik gde je to izbačeno. Zašto? E, to treba pitati one koji su za to digli ruku/pritisli dugme...

bane

pre 5 godina

Bilo bi dovoljno za početak da primenite sadašnje kaznene zakone, a ne da "od ranije poznati policiji" šetaju slobodno sa 5-6 krivičnih prijava u trenutku za razbojništva i druga slična dela. Verujte mi, biće OK.

milojko

pre 5 godina

Bolje je da uvedeš odrednicu "tri nasilnika" (ili više). Nasilnici se najviše stvaraju tako što ih slični povuku u zločin "banda protiv jednog". Posle na suđenju im se to uzima KAO OLAKŠAVAJUĆA OKOLNOST umesto da se kazna utrostruči. Pogledajte suđenje u Zakintosu. Kako će ih sud tamo odrati jer su se igrali sa tuđim životom zaklanjajući se jedni iza drugih. Majmunska posla.

alter ego

pre 5 godina

@zeleni zmaj
Ako učiniš 3 krivična dela, koja pri tom ne moraju biti ista. Znacj nekome je trece delo kradja auta ili posedovanje narkotika. Dozivotna. Meni je to užasno. Zamisli moguće manipulacije i nasem sistemu.. Da se najezis.. Preskace se jedna instanca a to je sudstvo.. Pa lose sudstvo je problem a ne tezina krivicnih dela.. Meni se ovo ni malo ne dopada iskreno.. Nekako mi uz ovu vlast to zvuci i izgleda zastrašujuće

kola

pre 5 godina

Ukinite radar na bar tri meseca. Onda bi policija, iz dosade, pocela da radi i neke druge stvari. Izmedju ostalog, da prati i da hapsi kriminalce, kriminalce povratnike, vodje navijaca, kriminalce koji su od ranije poznati organima gonjenja. 

itd.
(Srrrrrrrrrdjan, 14. novembar 2018 17:02)

Koriscenje radara I druge saobracajne stvari su u nadleznosti saobracajne policije.
Hapsenjima I slicnim stvarima se bavi, da kazem, "obicna" policija I specijalna odeljenja policije. Saobracajna policija nema veze sa tim stvarima I time se ne bavi.
Ne mogu saobracajci da se prebace u druge jedinice.

bane

pre 5 godina

Bilo bi dovoljno za početak da primenite sadašnje kaznene zakone, a ne da "od ranije poznati policiji" šetaju slobodno sa 5-6 krivičnih prijava u trenutku za razbojništva i druga slična dela. Verujte mi, biće OK.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Ukinite radar na bar tri meseca. Onda bi policija, iz dosade, pocela da radi i neke druge stvari. Izmedju ostalog, da prati i da hapsi kriminalce, kriminalce povratnike, vodje navijaca, kriminalce koji su od ranije poznati organima gonjenja.
Danasnja policija se, na nasu zalost, u 90 % slucajeva svodi na saobracajne prekrsaje, a od toga bar 80% ide na radar.
U medjuvremenu, policija je uzgubila i onaj humani karakter, preventivno delovanje, brigu o ljudima, zastotu slabijih, resavanje bilo kog socijalnog problema (pretnje, sitne kradje, nepodnosljive komsije, trosne fasade, opasni kerovi, crtanje laznih parking mesta, zatvaranje ulica iz privatnih hirova, ....).
Probudite se malo. Man’te se radara. Nije da radar ne treba, nego preteraste. A druge stvari ste zapostavili.

samo da primetim

pre 5 godina

Da li dr. Neša zna da ni vlada ni policija nema ništa sa pravosuđem? Da je to treća grana vlasti? Zar u Srbiji vlada donosi zakone? Stvarno ste izgubljeni u svemiru!

PROFA

pre 5 godina

Opet još jedna bezvezarija od doktora Stefanovića. Pa promeni prvo zakon o samoodbrani, omogući da se napadnuti ljudi u svojim kućama ili na ulici, mogu slobodno i na sve načine braniti od nasilnika, jer od toga se počinje. Svako danas može da ti uđe u kuću, da te napada, pa ako uzvratiš i naneseš telesne povrede napadaču, eto zatvora. Pogledaj nesrećniče zakonska rešenja u razvijenim zemljama poput USA, Nemačke, Švajcarske, pa vidi šta znači upad u posed ili kuću. A što se tiče kažnjavanja, to je lako. Zakonski se propiše za ponovljeno delo sleduje tri puta teža kazna od prethodno izrečene i sve tako redom. Ovde je država najveći nasilnik, jer je svojim id*otskim zakonima, legalizovala nasilje nad sopstvenim stanovništvom!

John

pre 5 godina

Prvi put da neko spomene cuveni pravni institut poznat ovde nazalost samo iz americkih krimi serija.
(Samo tvrdo, 14. novembar 2018 16:38)

Neće biti.
2003. godine su donete izmene i dopune tada važećeg Krivičnog zakona kojima je bio predviđen institut "pooštravanja kazne" (kao pandan ublažavanju kazne) kojima se povratnicima kazna mogla pooštriti i preko zakonskog maksimuma.
Donete izmene, stupile na snagu, počele i da se primenuju.
A onda je brže-bolje to ukinuto, a onda donet i novi Krivični zakonik gde je to izbačeno. Zašto? E, to treba pitati one koji su za to digli ruku/pritisli dugme...

lol

pre 5 godina

Prva stvar - da se kazne sabiraju 
Druga stvar - povratnici drasticne kazne, vec nakon drugog puta. Zbog cega cekati treci zlocin???
(Pera, 14. novembar 2018 16:55)

Kazne se I sabiraju, samo sto je 40 godina maksimalna kazna

Lex simplex

pre 5 godina

Zar u Srbiji vlada donosi zakone? Stvarno ste izgubljeni u svemiru!
(samo da primetim, 14. novembar 2018 16:56)

Ne, vlada ne donosi zakone, ali ih priprema i predlaže parlamentu!

Igor

pre 5 godina

Znaci silovatelj moze da unisti 3 zivota pre nego sto zavrsi u zatvoru na duze vreme?

A sto se ne uvede jednostavno dozivotni zatvor za ubistvo i silovanje i svi srecni?

alter ego

pre 5 godina

@zeleni zmaj
Ako učiniš 3 krivična dela, koja pri tom ne moraju biti ista. Znacj nekome je trece delo kradja auta ili posedovanje narkotika. Dozivotna. Meni je to užasno. Zamisli moguće manipulacije i nasem sistemu.. Da se najezis.. Preskace se jedna instanca a to je sudstvo.. Pa lose sudstvo je problem a ne tezina krivicnih dela.. Meni se ovo ni malo ne dopada iskreno.. Nekako mi uz ovu vlast to zvuci i izgleda zastrašujuće

C i n i k

pre 5 godina

Kakva bre 3 udarca?!
Posle 1 treba min.10 g kazna,posle 2. da bude 30 g robije i cao.
Za ubistva min.30 god, a ne ko danas 5,6 g kazna za likvidaciju?!
El vi vidite koliko kriminala i kriminalaca ima danas po Srbiji? Pa to ovde i nisu kazne nego nagrade..

milojko

pre 5 godina

Bolje je da uvedeš odrednicu "tri nasilnika" (ili više). Nasilnici se najviše stvaraju tako što ih slični povuku u zločin "banda protiv jednog". Posle na suđenju im se to uzima KAO OLAKŠAVAJUĆA OKOLNOST umesto da se kazna utrostruči. Pogledajte suđenje u Zakintosu. Kako će ih sud tamo odrati jer su se igrali sa tuđim životom zaklanjajući se jedni iza drugih. Majmunska posla.

milan kostić

pre 5 godina

Prva stvar: Taj gospodin ne zna da piše zakone i nije u redu da to radi neko ko je pod njegovim uticajem.Zakone pišu ljudi koji razumeju problematiku i koji imaju predstavu o tome kako neka stvar deluje u perspektivi.Takvih nomotehničara nema puno ali treba ih naći i dati im priliku. Policajci ne mogu pisati zakone.
Drugo:Predlog je katastrofalan jer ne štiti žrtvu, nego samo brine za osvetu počiniocu, a žrtva neka trpi. Predstavite sebi kako bi izgledalo treće nasilje kad manijak zna šta ga čeka posle krvavog pira.

Komša

pre 5 godina

Uopšte nema potrebe za donošenjem ovakvog zakona.
Dovoljno je pooštriti kaznenu politiku u okviru postojećeg.
Jednostavno - sudije često izriču kazne koje su ispod zakonskog minimuma ,što po zakonu imaju pravo ali isto tako se može doneti odluka/prrepiruka da se to pooštri.
Najčešće nisu problem zakoni nego primena.
Kako će da pooštre - prvi put nanogica,drugi narakvica a treći ogrlica na 6 meseci?

Srki

pre 5 godina

Ja bih voleo da se ministar policije bavi policijom, a ne zakonodavstvom i krivičnim sankcijama, pošto je to daleko izvan njegovog delokruga rada. Prvo, taj institut se zove "Tri prekršaja", a ne "Tri udarca". Drugo, neće rešiti problem, kao što ga nije rešio ni u USA gde je u upotrebi preko 20 godina. Ali će i sudijama vezivati ruke, da propisuju nesrazmerne kazne tamo gde to uopšte nije potrebno, kao što u USA sudijama vezuje ruke i imate pune novine članaka na tu temu. Dok mu se ne razbistri ovo sa tri prekršaja, može da utiče na ljude kojima upravlja da primene postojeće zakone, a koleginicu ministarku pravde da zamoli da uradi isto sa ljudima kojima ona upravlja.

bane

pre 5 godina

Bilo bi dovoljno za početak da primenite sadašnje kaznene zakone, a ne da "od ranije poznati policiji" šetaju slobodno sa 5-6 krivičnih prijava u trenutku za razbojništva i druga slična dela. Verujte mi, biće OK.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Ukinite radar na bar tri meseca. Onda bi policija, iz dosade, pocela da radi i neke druge stvari. Izmedju ostalog, da prati i da hapsi kriminalce, kriminalce povratnike, vodje navijaca, kriminalce koji su od ranije poznati organima gonjenja.
Danasnja policija se, na nasu zalost, u 90 % slucajeva svodi na saobracajne prekrsaje, a od toga bar 80% ide na radar.
U medjuvremenu, policija je uzgubila i onaj humani karakter, preventivno delovanje, brigu o ljudima, zastotu slabijih, resavanje bilo kog socijalnog problema (pretnje, sitne kradje, nepodnosljive komsije, trosne fasade, opasni kerovi, crtanje laznih parking mesta, zatvaranje ulica iz privatnih hirova, ....).
Probudite se malo. Man’te se radara. Nije da radar ne treba, nego preteraste. A druge stvari ste zapostavili.

samo da primetim

pre 5 godina

Da li dr. Neša zna da ni vlada ni policija nema ništa sa pravosuđem? Da je to treća grana vlasti? Zar u Srbiji vlada donosi zakone? Stvarno ste izgubljeni u svemiru!

PROFA

pre 5 godina

Opet još jedna bezvezarija od doktora Stefanovića. Pa promeni prvo zakon o samoodbrani, omogući da se napadnuti ljudi u svojim kućama ili na ulici, mogu slobodno i na sve načine braniti od nasilnika, jer od toga se počinje. Svako danas može da ti uđe u kuću, da te napada, pa ako uzvratiš i naneseš telesne povrede napadaču, eto zatvora. Pogledaj nesrećniče zakonska rešenja u razvijenim zemljama poput USA, Nemačke, Švajcarske, pa vidi šta znači upad u posed ili kuću. A što se tiče kažnjavanja, to je lako. Zakonski se propiše za ponovljeno delo sleduje tri puta teža kazna od prethodno izrečene i sve tako redom. Ovde je država najveći nasilnik, jer je svojim id*otskim zakonima, legalizovala nasilje nad sopstvenim stanovništvom!

Srki

pre 5 godina

Ja bih voleo da se ministar policije bavi policijom, a ne zakonodavstvom i krivičnim sankcijama, pošto je to daleko izvan njegovog delokruga rada. Prvo, taj institut se zove "Tri prekršaja", a ne "Tri udarca". Drugo, neće rešiti problem, kao što ga nije rešio ni u USA gde je u upotrebi preko 20 godina. Ali će i sudijama vezivati ruke, da propisuju nesrazmerne kazne tamo gde to uopšte nije potrebno, kao što u USA sudijama vezuje ruke i imate pune novine članaka na tu temu. Dok mu se ne razbistri ovo sa tri prekršaja, može da utiče na ljude kojima upravlja da primene postojeće zakone, a koleginicu ministarku pravde da zamoli da uradi isto sa ljudima kojima ona upravlja.

Komša

pre 5 godina

Uopšte nema potrebe za donošenjem ovakvog zakona.
Dovoljno je pooštriti kaznenu politiku u okviru postojećeg.
Jednostavno - sudije često izriču kazne koje su ispod zakonskog minimuma ,što po zakonu imaju pravo ali isto tako se može doneti odluka/prrepiruka da se to pooštri.
Najčešće nisu problem zakoni nego primena.
Kako će da pooštre - prvi put nanogica,drugi narakvica a treći ogrlica na 6 meseci?

milan kostić

pre 5 godina

Prva stvar: Taj gospodin ne zna da piše zakone i nije u redu da to radi neko ko je pod njegovim uticajem.Zakone pišu ljudi koji razumeju problematiku i koji imaju predstavu o tome kako neka stvar deluje u perspektivi.Takvih nomotehničara nema puno ali treba ih naći i dati im priliku. Policajci ne mogu pisati zakone.
Drugo:Predlog je katastrofalan jer ne štiti žrtvu, nego samo brine za osvetu počiniocu, a žrtva neka trpi. Predstavite sebi kako bi izgledalo treće nasilje kad manijak zna šta ga čeka posle krvavog pira.

John

pre 5 godina

Prvi put da neko spomene cuveni pravni institut poznat ovde nazalost samo iz americkih krimi serija.
(Samo tvrdo, 14. novembar 2018 16:38)

Neće biti.
2003. godine su donete izmene i dopune tada važećeg Krivičnog zakona kojima je bio predviđen institut "pooštravanja kazne" (kao pandan ublažavanju kazne) kojima se povratnicima kazna mogla pooštriti i preko zakonskog maksimuma.
Donete izmene, stupile na snagu, počele i da se primenuju.
A onda je brže-bolje to ukinuto, a onda donet i novi Krivični zakonik gde je to izbačeno. Zašto? E, to treba pitati one koji su za to digli ruku/pritisli dugme...

C i n i k

pre 5 godina

Kakva bre 3 udarca?!
Posle 1 treba min.10 g kazna,posle 2. da bude 30 g robije i cao.
Za ubistva min.30 god, a ne ko danas 5,6 g kazna za likvidaciju?!
El vi vidite koliko kriminala i kriminalaca ima danas po Srbiji? Pa to ovde i nisu kazne nego nagrade..

Igor

pre 5 godina

Znaci silovatelj moze da unisti 3 zivota pre nego sto zavrsi u zatvoru na duze vreme?

A sto se ne uvede jednostavno dozivotni zatvor za ubistvo i silovanje i svi srecni?

alter ego

pre 5 godina

@zeleni zmaj
Ako učiniš 3 krivična dela, koja pri tom ne moraju biti ista. Znacj nekome je trece delo kradja auta ili posedovanje narkotika. Dozivotna. Meni je to užasno. Zamisli moguće manipulacije i nasem sistemu.. Da se najezis.. Preskace se jedna instanca a to je sudstvo.. Pa lose sudstvo je problem a ne tezina krivicnih dela.. Meni se ovo ni malo ne dopada iskreno.. Nekako mi uz ovu vlast to zvuci i izgleda zastrašujuće

milojko

pre 5 godina

Bolje je da uvedeš odrednicu "tri nasilnika" (ili više). Nasilnici se najviše stvaraju tako što ih slični povuku u zločin "banda protiv jednog". Posle na suđenju im se to uzima KAO OLAKŠAVAJUĆA OKOLNOST umesto da se kazna utrostruči. Pogledajte suđenje u Zakintosu. Kako će ih sud tamo odrati jer su se igrali sa tuđim životom zaklanjajući se jedni iza drugih. Majmunska posla.

Lex simplex

pre 5 godina

Zar u Srbiji vlada donosi zakone? Stvarno ste izgubljeni u svemiru!
(samo da primetim, 14. novembar 2018 16:56)

Ne, vlada ne donosi zakone, ali ih priprema i predlaže parlamentu!

kola

pre 5 godina

Ukinite radar na bar tri meseca. Onda bi policija, iz dosade, pocela da radi i neke druge stvari. Izmedju ostalog, da prati i da hapsi kriminalce, kriminalce povratnike, vodje navijaca, kriminalce koji su od ranije poznati organima gonjenja. 

itd.
(Srrrrrrrrrdjan, 14. novembar 2018 17:02)

Koriscenje radara I druge saobracajne stvari su u nadleznosti saobracajne policije.
Hapsenjima I slicnim stvarima se bavi, da kazem, "obicna" policija I specijalna odeljenja policije. Saobracajna policija nema veze sa tim stvarima I time se ne bavi.
Ne mogu saobracajci da se prebace u druge jedinice.

lol

pre 5 godina

Prva stvar - da se kazne sabiraju 
Druga stvar - povratnici drasticne kazne, vec nakon drugog puta. Zbog cega cekati treci zlocin???
(Pera, 14. novembar 2018 16:55)

Kazne se I sabiraju, samo sto je 40 godina maksimalna kazna