Sreda, 31.10.2018.

23:15

"Nemam nikakvo pravo, moram da rodim dete i poklonim ga"

Kada je pre sedam godina Ukrajinka Natalija Titovna na aerodromu u Antaliji srela Novopazarca, sve je obećavalo veliku ljubav i sreću.

Izvor: B92

"Nemam nikakvo pravo, moram da rodim dete i poklonim ga" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Relja

pre 5 godina

Neka ta zena ide na gradjevinu i zaradi. Molim lepo-jednakost polova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cirkus se nastavlja, 1. novembar 2018 09:51)

A ti idi rodi sebi dete. Molim lepo, jednakost polova.

Mladen Mladenović

pre 5 godina

Koliko očeva u Srbiji je doživelo ovakvu sudbinu.
Da mu se bivša žena odvede decu u inostranstvo.
Poučen iskustvom verovatno mu je to brat savetovao.
Očevi se ništa ne pitaju.
Sud i socijalno je na strani majke .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (više od više, 1. novembar 2018 10:59
------
Deci je, u odredjenim godinama starosti, potrebnija majka od oca, zbog čega se, po pravilu deca dodeljuju na staranje majci. I ja sam muškarac ali, shvatio sam da su majke "glavnije" u odnosu na nas muškarce. Na kraju krajeva, tako je priroda odredila. Inače, porodično pravo, u evropskim državama uglavnom štiti pravo deteta u prvim godinama života i decu dodeljuje majkama na staranje. Turska i istočnije i južnije od Tzurske je druga priča. Tamo sve potiče iz religije i bazira se na osnovu religije. Žene su generalno "mašine za radjanje" a strankinje pod obavezno dobijaju i epitet "lakih žena". One su tamo, zaista, robinje.

buzzz

pre 5 godina

Očigledno da su na ovom slučaju institucije bile zloupotrebljene od strane imućne i ugledne porodice iz Novog Pazara.Bilo je očiglednog sukoba interesa, jer su direktor socijalnog i otac deteta rođaci. Sudija, koja je zbog toga odbila upustva socijalnog je smenjena sa slučaja. Očigledno da je bilo pritiska na sud. Tako je to u malim sredinama,a to što je majka strani državljanin je samo pomoglo. Na kraju ovo je samo jedna strana priče. Ne znamo šta je prethodilo razvodu, zašto je otac napustio ženu i tek rođeno dete i zašto je odlučio da razdvoji decu? U preko 90% slučajeva sud dodeljuje decu majkama.

više od više

pre 5 godina

Koliko očeva u Srbiji je doživelo ovakvu sudbinu.
Da mu se bivša žena odvede decu u inostranstvo.
Poučen iskustvom verovatno mu je to brat savetovao.
Očevi se ništa ne pitaju.
Sud i socijalno je na strani majke .

prav

pre 5 godina

Kontra Teza@
Varas se gadno,gledam koliko samo ovde Nemica ima iz istih razloga probleme.Otac odvede dete pa ti sad gedaj da ostvaris svoje pravo u tim drzavama. Osim toga gledam kako su samo naivne Nemice,ove sa istoka,one
se zaljube a onda,... Ne misle na posledice uopste i sa kim se vezuju!
Posle ne pomaze kukanje,samo muka.

Hermit

pre 5 godina

U Novom Pazaru drzava ne funkcionise.Tamo je mali kalifat lokalnih Aga i Begova koji rade sta god pozele.Drzava nema uticaja na niciji rad.

mmm

pre 5 godina

Da, majka treba da dobije dete u 99% slucajeva jer pravih oceva na Balkanu slabo ima. Skontajte vise da vecinu muskaraca dete pocne da zanima tek kad se razvode a do tad kao da nije njihovo. A ako kojim slucajem i dobiju starateljstvo, e onda dete uvale svojoj majci tj babi da ga cuva. Ne daj boze da mu promene pelene, a da ne govorim o hranjenju, nespavanju i slicno. E zato se u vecini slucajeva dete dodeljuje majci. Da ste bolji muzevi i ocevi, bilo bi drugacije. Ajd sad lupajte minuse a onda razmislite kad ste poslednji put pomogli svojoj zeni oko bebe...

dragaN

pre 5 godina

Zivim u Ukrajini i ovde ima jedan TV sou gde neko kao ova zena moze da se zali na nekog i da ga javno ocrni, jedina je razlika sto u taj program dovedu i tu drugu stranu i onda javno raspravljaju o licnim problemima. I tako se jedna ukrajinka zalila na muza Iranca, prica koja veoma lici na ovu nasu. A Iranac muz se branio kako je sve on radio, kako ona nije brinula o deci, kako je samo ljubavnik interesuje. A ona u emisuju pozvala majku, ocrnise coveka (koji je uzgred uzeo decu i nece da ih da majci). I znate kako se zavrsila emisija? Covek je pre pocetka, trazio od TV detektor lazi, i na kraju programa, voditeljica pita tu zenu da li je spremna da ide na detektor. Ona kaze da, ali nije znala da u studiju vec ceka detektor. prikljucise je i ispalo je da sve sto je govorila protiv muza, da je laz.

Aleksandar

pre 5 godina

@(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)

Mnogi roditelji u Srbiji nemaju novca za avionsku kartu do Ukrajine. Je l' to znači da ne mogu da izdržavaju decu i da bi trebalo da im se oduzmu?

Апоплекс

pre 5 godina

Какав је то Центар за социјални рад где ради брат оваквог ******? Шеријатски?
Шта друго очекивати од племенске заједнице која своју област зове према феудалној јединици Османског царства.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

"Rođeni brat njenog muža je direktor Centra za socijalni rad u Novom Pazaru". Sve mi je jasno. A o srpskom korumpiranom, neefikasnom, neprofesionalnom pravosudju bih mogao da napisem memoare (po struci sam diplomirani pravnik). Ova drzava i sve njene instititucije su takvo dno i raspad, da ja ne znam kako obican i normalan covek moze ovde da zivi, a da u potpunosti ne poludi.

munZ

pre 5 godina

Da je iz drugog mjesta iz Srbije ovo se nebi nikada desilo?
(Sandzak, 01. novembar 2018 08:45)
Da znaš da i mnogi od nas van Sandžaka isto smatramo ovo pristrasnim. Bio sam u N.Pazaru i ljudi su divni. Budala ima u istom procentu kao i drugde.

cirkus se nastavlja

pre 5 godina

Primetio sam da se muskarcu indirektno natura obaveza da zenu ako ostavi, da je ostavi sa parama. Kao da su muskarci prirodno selektirani i u obavezi da ostave pare zeni.
Neka ta zena ide na gradjevinu i zaradi. Molim lepo-jednakost polova.

Sinisa

pre 5 godina

@ pedu
Pa i meni je sasvim prirodno i normalno da dete pripadne majci, ukoliko nije alkolicarka, narkomanka, ukoliko ne zlostavlja decu i nema ozbiljniji psihicki problem . Majka je nosila dete 9 meseci, poradjala se, posle godinu dve bila potpuno posvecena bebi tj malom detetu. Pogotovo u nasim sredinama gde majke u 90% slucajeva brinu o deci a otac je manje vise usputan, sasvim je logicno da dete bude kod majke. I u inostranstvu je slicno, s tim sto tamo ima vise podeljenog starateljstva- a i to je cesce nakon 5 godine detetovog zivota, do tada je dete pod starateljstvom majke, iako moze cesce da vidja dete ukoliko se licno tako dogovori sa bivsom zenom. Ali tamo je uloga oca mnogo izrazenija nego kod nas , jer se ocevi vise bave decom. Potpuno je besmisleno da se muskarac razvede nakon npr 5 godina braka i trazi starateljstvo nad detetom od 4 godine a da se pritom slabo da se uopste bavio detetom. Pitanje je zasto se nije bavio detetom dok je bio u braku, a sad kad se razveo je odjednom dobio izrazenu potrebu da se bavi njime? U praksi je pokazano da 90% muskaraca trazi starateljstvo samo zato da bi ponizili bivsu zenu, da je nerviraju , da je kazne jer se nije ponasala " onako kako je on ocekivao " ili " zato sto se usudila da se razvede od njega". Retko kad je u pitanju interes deteta, ljubav prema detetu.

Mitropolit Jovan

pre 5 godina

E ne verujem ni njoj,kad sam ovo pročitao,odsekla kosu da bi imala za kartu,kraj.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (majorgavrilović, 1. novembar 2018 09:00)
------
Zašto ste toliko iznenadjeni? Zar ne znate da su perike od prave kose, posebno one izrazito plave, na velikoj ceni?! Potpuno verujem ovoj ženi jer nije imala drugog izbora. Ne želim da vam zamerim ali, pokazujete, za ovo područje, tipičnu plitkost, kada nešto zaključujete.

Mihajlo

pre 5 godina

Kriminalni akt (kidnapovanje) je ucinjen na teritoriji EU, Slovenija. Tamosnji pravosudni sistem treba da sudi zlocincu za pocinjeni akt.
Nakon toga slijedi odlucivanje o pravi starateljstva.
Svakako ne u ucmaloj zadrigloj kasabi gde par nikad nije ziveo.
Otmicar kriminalac ima vrlo male sanse u slucaju odredjivanja starateljstva.
Eventulno, nakon odlezane zatvorske kazne zbog otmice,uz pristanak majke moze dobiti pravo da posecuje dete pod kontrolisanim uslovima i uz prisustvo oficijelnog lica.
Majka ne treba da odustane , vec da se obrati organima EU za pravnu pomoc. Kad oni pritisnu Srbiju stvar ce biti mnogo drugacija.
Tu ne vredi "imam ja rodju u sudu, on ce meni to srediti".
Otmicaru zelim prijatan boravak u slovenackoj kaznenoj ustanovi Dob!

beogradski

pre 5 godina

Dete pripada majci, osim u slucajacema kada je majka narkoman, alkoholicar, prostitutka, odrekne se prava na dete. Neka ova zena ide do kraja, iznad tate ima tata, postoji visi sudovi od opstinskog. Sramota za Novi Pazar, sramota za centar za socijalni rad. Sve ih otpustiti!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvoncica, 1. novembar 2018 00:33)

apsolutno sam na strani ove žene u ovom slučaju, ali ovo što si ti napisala je apsolutna glupost....po kom to osnovu dete pripada samo majci, ti si običan primitivac....

Kontra Teza

pre 5 godina

Zao mi je svake majke koja na jedan ili drugi nacin ostane b3z deteta.
Ja bih da kazem tom coveku iz NP, ajd idi sve ovo uradi sa nekom gradjankom Nemacke ili Velike Britanije!

Fric

pre 5 godina

Odluka suda u Novom Pazaru o vrsenju roditeljskog prava (dodeli deteta nakon razvoda) mora biti ukinuta po zalbi. Prema Haskoj konvenciji o otmici, sud drzave ugovornice je duzan da se uzdrzi o donosenju meritorne odluke o poveri deteta dok se ne okonca postupak po zahtevu za vracanje deteta na osnovu Konvencije. Njeni advokati bi trebalo da provere tekst Konvencije.

Vlajko

pre 5 godina

Ovo ispade da je N. Pazar ili posebna država sa drugim zakonima ili divlji zapad gde vlada pravo jačeg i onog koji je "naš". Nadam se da će ministarstvo za socijalni rad i nadležni centri u lokalu slučaj ispitati i rešiti ga onako kako treba.

Morski lav

pre 5 godina

Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Ne, bato, nego lepo, bez sile, regularnim putem prijavi majku centru za socijalni rad, sudu i normalno dokaže sve za šta smatra da je u pravu.
Ovako ostaje utisak da je otmičar, siledžija, muljator...
Kako onda da društvo bude na njegovoj strani?

Morski lav

pre 5 godina

...Sve ono sto smo videli i od cega smo se nedavno sablaznjavali kod turskog pravosudja sada vidimo i kod naseg. Tuga, sta reci.
(Goran, 31. oktobar 2018 23:56)
Ovo je ista ekipa...

Python

pre 5 godina

Da si ruskinja možda bi i bilo nešto ovako su ti male šanse. Pa u toj zemlji ni državljani nemaju nikakva prava a kamoli tamo neko iz ukrajine. Tuga i žalost ...

BGD

pre 5 godina

Nažalost,osim činjenice da predhodno sve održavalo u Turskoj,da je Muškarac iz Novog Pazara,situaciju otežava i to što je dotična žena Ukrajinka a ne RUSKINJA.

Ivan

pre 5 godina

@ samo da kazem
Pa zena ima dvoje male dece, tek se porodila pa je sasvim normalno da trenutno ne radi i ne zaradjuje. Takodje ona se preselila kod muza ,ostavila svoju zemlju i posao i posla za njega, rodila decu, tako da je sasvim normalno u tim svim uslovima on nju izdrzava- narocito nakon porodjaja. A sta je on uradio? Oteo dete i pobegao. I ona sad po tebi treba da ide da radi , da se ponasa kao da je sve ok. Mene bi bilo sramota da napisem komentar poput vaseg i ostalih muskaraca. Nema tu ni m od normalnog muskarca.

S€rbisch€n B@ndit€n ®

pre 5 godina

a jes.... kad im pridje normalan ne valja. one kazu on je dobrica..... treba im neko zanimljiviji, koji nije dosadan....

bljak

pre 5 godina

Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Nema pravo da kidnapuje dete, da ne obavestava zenu o pravnom postupku koji je u toku, nema pravo da trazi zastitu kod uticajnog brata, nema pravo da zenu ostavi bez prebijene pare, da ne vidja svoje dete...
Nema mnoga prava, ali moze mu se.
Kad se nasa zena bori za svoju decu koju je muz Turcin odveo u Tursku i ko zna gde dalje (Iran?), onda je to OK, a kad se Ukrajinka bori za svoje dete koju je muz Srbin odveo u Srbiju, onda to nije OK?

tu

pre 5 godina

Zašto žene veruju nepoznatim muškarcima? Pa još u nepoznatoj zemlji. Ako dve osobe nemaju sličnu kulturulošku pozadinu, to je osuđeno na propast. Čast izuzecima.

John

pre 5 godina

(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)

Možda samo nema toliko para na gomili da odjednom iskešira za povratnu kartu plus i da od nečega živi dok je ovde?

(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Jedini ko ovde ima bilo kakvo pravo je - DETE. Ni majka, niti otac. Dete nije stvar pa da neko na njega ima pravo ili da ono nekome pripada.

Admiral

pre 5 godina

@ Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Nazalost Zakon je na strani majke u vecini slucajeva. To i ne bi bilo lose da nema raznih zloupotreba. Ima zena koje rade planski,upecaju bogatuna rode dete i na kontu toga i alimentacije zive i ne rade nista. Pa skoro se u stampi jedna zalila kako od alimentacije ne moze da zivi. Pa od toga zena i ne treba da zivi vec dete. Iz licnog okruzenja imam primer gde se zena razvela od rodjaka koji je imucan,deca kod nje,on radi po ceo dan i placa alimentacije a gospodja ne radi nista,samo uziva. Jel to pravedno?

+MAKSIM

pre 5 godina

Nema ničega više u Srbiji što nije potpuno uništeno. Ali kad više nemate ni pravosuđe - onda više nema nikakve nade da se zemlja ikada oporavi. Prihvatili smo oakvo stanje kao normalno i kao da i ne želimo bolje...

Pedu

pre 5 godina

Ni mene niko nije saslušao od radnika iz socijalnog.
Ostavio sam bivšu da živi u mojoj kući sa decom. Jenog dana sam samo obavešten da su bili iz socijalnog da pričaju sa decom, i to je bilo to.
Ona dobila starateljstvo, a ja kao i da ne postojim za državu.
Posle se "hvale" kako majke dobijaju 70% starateljstava.
Pričam sa advokatom, kaže otac može da dobije starateljstvo samo ako je majka dokazani kriminalac, narkoman ili ako zlostavlja decu.
Pa super....

Urke

pre 5 godina

Gledao sma sinoć emisiju o ovome i šokiran sam. Ne mogu da verujem da su nam sudstvo i zakon ovako zakazali. Ukoliko se nešto sada ne desi ubrzo povodom ovoga onda smo stvarno banana država i treba da nestanemo.

Dare

pre 5 godina

E šta ti je ženska sudbina? Ne zaljubljujte se na aerodromu.
(Brus Li, 31. oktobar 2018 23:55

Kakva ženska sudbina? Ona ga je birala, nema tu sudbine samo jedan pogrešan model iz Holivuda. Ovde 300,000 neženja, domaćina to je sudbina i propast, ove mi uopšte nije žao.

E moj sefe...

pre 5 godina

@ sef strucnog staba
Moja zena je meni odvela 2 djece, dok sam bio na poslu, u drugu drzavu... Isao po advokatima, pricao sa 2 sudija. Znas sta su mi rekli, nezvanicno, prijateljski? Zaboravi, nemas nikakve sanse, djeca su mala, nema sanse da ih sud oduzme majci, osim ako nije psihjatrijski slucaj ili narkomanka, bez obzira koliko ja bio u pravu. I svi su mi rekli da mogu pokusati sudski, trajace godinama i kostace brdo para i opet cu izgubiti. Eto ti pravo i pravda u porodicnom pravu

Gde ga samo nađe?

pre 5 godina

Ono kad musliman shvati da je oženio emancipovanu ženu a ne mašinu za rađanje koja ćuti u kući. Tada nastane raspad sistema, inače primitivnih vrednosti nasleđenih u palanci u kojoj je odrastao.

Jana

pre 5 godina

Sram vas bilo, kada mislite da je u redu preko nepotizma doći do bilo čega, makar to bila i vlastita deca. Da je otac normalan, ne bi na takav način odveo kćerku u nepoznatu sredinu, te ostavio drugo, tek rođeno dete. Očigledno nam je psihopatija bliža od bilo čega normalnog. I kakav je to komentar -sama je kriva što ga je upoznala na aerodromu? Da ga je upoznala u prodavnici bilo bi dobro?

Zvoncica

pre 5 godina

Dete pripada majci, osim u slucajacema kada je majka narkoman, alkoholicar, prostitutka, odrekne se prava na dete. Neka ova zena ide do kraja, iznad tate ima tata, postoji visi sudovi od opstinskog. Sramota za Novi Pazar, sramota za centar za socijalni rad. Sve ih otpustiti!!!

Botovij...mvasuusta

pre 5 godina

Ček malo, ako je odsekla kosu da kupi kartu, to znači da nema para. Kako će da izdržava decu ako joj se deca dodele?
(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)
Pa, isto kao sto nasi penzioneri sa 200 eura penzije izdrzavaju sebe, pa i odraslu decu, a nemaju para da plate avionsku kartu do Ukrajine. Razmisli pre nego sto napises.

goga

pre 5 godina

I pojedni komentari su na nivou srednjeg veka, od čega će majka da ih izdržava, zar će otac samo da ih napravi i da nema nikakva prava i tako to....Kakva su njena prava? Otac je oteo dete a institucije ćute!? Našoj državljanki otac oteo troje dece, odveo ih u Tursku bez dozvole majke, nikom ništa!? U Srbiji se sve može ako imaš novac, a hoćete u EU?

Goran

pre 5 godina

Različita vera je tu najveći problem.
(menko, 31. oktobar 2018 23:37)

Nema to veze sa razlicitom verom, to ima veze sa bezobrazlukom i zloupotrebom neefikasnog i pristrasnog sudstva i organa starateljstva. Sve ono sto smo videli i od cega smo se nedavno sablaznjavali kod turskog pravosudja sada vidimo i kod naseg. Tuga, sta reci.

Djordje

pre 5 godina

Novi Pazar je postao divlji zapad.. bahati mocnici rade sta i kako hoce..
Pod hitno smeniti direktora Centra a njegovog brata uhapsiti.. problem je samo sto se to nikada nece desiti

Ljubisa livac

pre 5 godina

Ovo se kod nas u pravosudju svakodnevno desava. Ko ima jacu vezu ili je "imucniji" pred Centrom za socijalni rad, dobice decu. CSR su intitucije koje odlucuju o mnogim sudbinama, imaju potpuno odresene ruke, bez kontrole, mogu kako hoce, a sud uvek uzima njihov stav kao konacan. Zato se ovakve stvari i dogadjaju.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Otmica nego sta, uhvatis ga i osudis za pocinjeno delo posto ocigledno da li zbog vere ili ruralne sredine ne znam, ali misli da je zena samo masina za reprodukciju i generalno takvim muskarcima zakonom treba zabraniti da imaju decu. Inace maloletna deca moraju imati saglasnost roditelja kada napustaju zemlju, ovde su ocigledno debeli propusti napravljeni...

Goran

pre 5 godina

Različita vera je tu najveći problem.
(menko, 31. oktobar 2018 23:37)

Nema to veze sa razlicitom verom, to ima veze sa bezobrazlukom i zloupotrebom neefikasnog i pristrasnog sudstva i organa starateljstva. Sve ono sto smo videli i od cega smo se nedavno sablaznjavali kod turskog pravosudja sada vidimo i kod naseg. Tuga, sta reci.

Djordje

pre 5 godina

Novi Pazar je postao divlji zapad.. bahati mocnici rade sta i kako hoce..
Pod hitno smeniti direktora Centra a njegovog brata uhapsiti.. problem je samo sto se to nikada nece desiti

sef strucnog staba

pre 5 godina

Otmica nego sta, uhvatis ga i osudis za pocinjeno delo posto ocigledno da li zbog vere ili ruralne sredine ne znam, ali misli da je zena samo masina za reprodukciju i generalno takvim muskarcima zakonom treba zabraniti da imaju decu. Inace maloletna deca moraju imati saglasnost roditelja kada napustaju zemlju, ovde su ocigledno debeli propusti napravljeni...

Ljubisa livac

pre 5 godina

Ovo se kod nas u pravosudju svakodnevno desava. Ko ima jacu vezu ili je "imucniji" pred Centrom za socijalni rad, dobice decu. CSR su intitucije koje odlucuju o mnogim sudbinama, imaju potpuno odresene ruke, bez kontrole, mogu kako hoce, a sud uvek uzima njihov stav kao konacan. Zato se ovakve stvari i dogadjaju.

Gde ga samo nađe?

pre 5 godina

Ono kad musliman shvati da je oženio emancipovanu ženu a ne mašinu za rađanje koja ćuti u kući. Tada nastane raspad sistema, inače primitivnih vrednosti nasleđenih u palanci u kojoj je odrastao.

Ivan

pre 5 godina

@ samo da kazem
Pa zena ima dvoje male dece, tek se porodila pa je sasvim normalno da trenutno ne radi i ne zaradjuje. Takodje ona se preselila kod muza ,ostavila svoju zemlju i posao i posla za njega, rodila decu, tako da je sasvim normalno u tim svim uslovima on nju izdrzava- narocito nakon porodjaja. A sta je on uradio? Oteo dete i pobegao. I ona sad po tebi treba da ide da radi , da se ponasa kao da je sve ok. Mene bi bilo sramota da napisem komentar poput vaseg i ostalih muskaraca. Nema tu ni m od normalnog muskarca.

Botovij...mvasuusta

pre 5 godina

Ček malo, ako je odsekla kosu da kupi kartu, to znači da nema para. Kako će da izdržava decu ako joj se deca dodele?
(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)
Pa, isto kao sto nasi penzioneri sa 200 eura penzije izdrzavaju sebe, pa i odraslu decu, a nemaju para da plate avionsku kartu do Ukrajine. Razmisli pre nego sto napises.

Morski lav

pre 5 godina

Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Ne, bato, nego lepo, bez sile, regularnim putem prijavi majku centru za socijalni rad, sudu i normalno dokaže sve za šta smatra da je u pravu.
Ovako ostaje utisak da je otmičar, siledžija, muljator...
Kako onda da društvo bude na njegovoj strani?

bljak

pre 5 godina

Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Nema pravo da kidnapuje dete, da ne obavestava zenu o pravnom postupku koji je u toku, nema pravo da trazi zastitu kod uticajnog brata, nema pravo da zenu ostavi bez prebijene pare, da ne vidja svoje dete...
Nema mnoga prava, ali moze mu se.
Kad se nasa zena bori za svoju decu koju je muz Turcin odveo u Tursku i ko zna gde dalje (Iran?), onda je to OK, a kad se Ukrajinka bori za svoje dete koju je muz Srbin odveo u Srbiju, onda to nije OK?

Morski lav

pre 5 godina

...Sve ono sto smo videli i od cega smo se nedavno sablaznjavali kod turskog pravosudja sada vidimo i kod naseg. Tuga, sta reci.
(Goran, 31. oktobar 2018 23:56)
Ovo je ista ekipa...

goga

pre 5 godina

I pojedni komentari su na nivou srednjeg veka, od čega će majka da ih izdržava, zar će otac samo da ih napravi i da nema nikakva prava i tako to....Kakva su njena prava? Otac je oteo dete a institucije ćute!? Našoj državljanki otac oteo troje dece, odveo ih u Tursku bez dozvole majke, nikom ništa!? U Srbiji se sve može ako imaš novac, a hoćete u EU?

Jana

pre 5 godina

Sram vas bilo, kada mislite da je u redu preko nepotizma doći do bilo čega, makar to bila i vlastita deca. Da je otac normalan, ne bi na takav način odveo kćerku u nepoznatu sredinu, te ostavio drugo, tek rođeno dete. Očigledno nam je psihopatija bliža od bilo čega normalnog. I kakav je to komentar -sama je kriva što ga je upoznala na aerodromu? Da ga je upoznala u prodavnici bilo bi dobro?

Zvoncica

pre 5 godina

Dete pripada majci, osim u slucajacema kada je majka narkoman, alkoholicar, prostitutka, odrekne se prava na dete. Neka ova zena ide do kraja, iznad tate ima tata, postoji visi sudovi od opstinskog. Sramota za Novi Pazar, sramota za centar za socijalni rad. Sve ih otpustiti!!!

Kontra Teza

pre 5 godina

Zao mi je svake majke koja na jedan ili drugi nacin ostane b3z deteta.
Ja bih da kazem tom coveku iz NP, ajd idi sve ovo uradi sa nekom gradjankom Nemacke ili Velike Britanije!

Urke

pre 5 godina

Gledao sma sinoć emisiju o ovome i šokiran sam. Ne mogu da verujem da su nam sudstvo i zakon ovako zakazali. Ukoliko se nešto sada ne desi ubrzo povodom ovoga onda smo stvarno banana država i treba da nestanemo.

tu

pre 5 godina

Zašto žene veruju nepoznatim muškarcima? Pa još u nepoznatoj zemlji. Ako dve osobe nemaju sličnu kulturulošku pozadinu, to je osuđeno na propast. Čast izuzecima.

+MAKSIM

pre 5 godina

Nema ničega više u Srbiji što nije potpuno uništeno. Ali kad više nemate ni pravosuđe - onda više nema nikakve nade da se zemlja ikada oporavi. Prihvatili smo oakvo stanje kao normalno i kao da i ne želimo bolje...

E moj sefe...

pre 5 godina

@ sef strucnog staba
Moja zena je meni odvela 2 djece, dok sam bio na poslu, u drugu drzavu... Isao po advokatima, pricao sa 2 sudija. Znas sta su mi rekli, nezvanicno, prijateljski? Zaboravi, nemas nikakve sanse, djeca su mala, nema sanse da ih sud oduzme majci, osim ako nije psihjatrijski slucaj ili narkomanka, bez obzira koliko ja bio u pravu. I svi su mi rekli da mogu pokusati sudski, trajace godinama i kostace brdo para i opet cu izgubiti. Eto ti pravo i pravda u porodicnom pravu

Python

pre 5 godina

Da si ruskinja možda bi i bilo nešto ovako su ti male šanse. Pa u toj zemlji ni državljani nemaju nikakva prava a kamoli tamo neko iz ukrajine. Tuga i žalost ...

Pedu

pre 5 godina

Ni mene niko nije saslušao od radnika iz socijalnog.
Ostavio sam bivšu da živi u mojoj kući sa decom. Jenog dana sam samo obavešten da su bili iz socijalnog da pričaju sa decom, i to je bilo to.
Ona dobila starateljstvo, a ja kao i da ne postojim za državu.
Posle se "hvale" kako majke dobijaju 70% starateljstava.
Pričam sa advokatom, kaže otac može da dobije starateljstvo samo ako je majka dokazani kriminalac, narkoman ili ako zlostavlja decu.
Pa super....

BGD

pre 5 godina

Nažalost,osim činjenice da predhodno sve održavalo u Turskoj,da je Muškarac iz Novog Pazara,situaciju otežava i to što je dotična žena Ukrajinka a ne RUSKINJA.

Hermit

pre 5 godina

U Novom Pazaru drzava ne funkcionise.Tamo je mali kalifat lokalnih Aga i Begova koji rade sta god pozele.Drzava nema uticaja na niciji rad.

Admiral

pre 5 godina

@ Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Nazalost Zakon je na strani majke u vecini slucajeva. To i ne bi bilo lose da nema raznih zloupotreba. Ima zena koje rade planski,upecaju bogatuna rode dete i na kontu toga i alimentacije zive i ne rade nista. Pa skoro se u stampi jedna zalila kako od alimentacije ne moze da zivi. Pa od toga zena i ne treba da zivi vec dete. Iz licnog okruzenja imam primer gde se zena razvela od rodjaka koji je imucan,deca kod nje,on radi po ceo dan i placa alimentacije a gospodja ne radi nista,samo uziva. Jel to pravedno?

John

pre 5 godina

(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)

Možda samo nema toliko para na gomili da odjednom iskešira za povratnu kartu plus i da od nečega živi dok je ovde?

(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Jedini ko ovde ima bilo kakvo pravo je - DETE. Ni majka, niti otac. Dete nije stvar pa da neko na njega ima pravo ili da ono nekome pripada.

mmm

pre 5 godina

Da, majka treba da dobije dete u 99% slucajeva jer pravih oceva na Balkanu slabo ima. Skontajte vise da vecinu muskaraca dete pocne da zanima tek kad se razvode a do tad kao da nije njihovo. A ako kojim slucajem i dobiju starateljstvo, e onda dete uvale svojoj majci tj babi da ga cuva. Ne daj boze da mu promene pelene, a da ne govorim o hranjenju, nespavanju i slicno. E zato se u vecini slucajeva dete dodeljuje majci. Da ste bolji muzevi i ocevi, bilo bi drugacije. Ajd sad lupajte minuse a onda razmislite kad ste poslednji put pomogli svojoj zeni oko bebe...

Апоплекс

pre 5 godina

Какав је то Центар за социјални рад где ради брат оваквог ******? Шеријатски?
Шта друго очекивати од племенске заједнице која своју област зове према феудалној јединици Османског царства.

S€rbisch€n B@ndit€n ®

pre 5 godina

a jes.... kad im pridje normalan ne valja. one kazu on je dobrica..... treba im neko zanimljiviji, koji nije dosadan....

Mitropolit Jovan

pre 5 godina

E ne verujem ni njoj,kad sam ovo pročitao,odsekla kosu da bi imala za kartu,kraj.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (majorgavrilović, 1. novembar 2018 09:00)
------
Zašto ste toliko iznenadjeni? Zar ne znate da su perike od prave kose, posebno one izrazito plave, na velikoj ceni?! Potpuno verujem ovoj ženi jer nije imala drugog izbora. Ne želim da vam zamerim ali, pokazujete, za ovo područje, tipičnu plitkost, kada nešto zaključujete.

Relja

pre 5 godina

Neka ta zena ide na gradjevinu i zaradi. Molim lepo-jednakost polova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cirkus se nastavlja, 1. novembar 2018 09:51)

A ti idi rodi sebi dete. Molim lepo, jednakost polova.

Dare

pre 5 godina

E šta ti je ženska sudbina? Ne zaljubljujte se na aerodromu.
(Brus Li, 31. oktobar 2018 23:55

Kakva ženska sudbina? Ona ga je birala, nema tu sudbine samo jedan pogrešan model iz Holivuda. Ovde 300,000 neženja, domaćina to je sudbina i propast, ove mi uopšte nije žao.

Sinisa

pre 5 godina

@ pedu
Pa i meni je sasvim prirodno i normalno da dete pripadne majci, ukoliko nije alkolicarka, narkomanka, ukoliko ne zlostavlja decu i nema ozbiljniji psihicki problem . Majka je nosila dete 9 meseci, poradjala se, posle godinu dve bila potpuno posvecena bebi tj malom detetu. Pogotovo u nasim sredinama gde majke u 90% slucajeva brinu o deci a otac je manje vise usputan, sasvim je logicno da dete bude kod majke. I u inostranstvu je slicno, s tim sto tamo ima vise podeljenog starateljstva- a i to je cesce nakon 5 godine detetovog zivota, do tada je dete pod starateljstvom majke, iako moze cesce da vidja dete ukoliko se licno tako dogovori sa bivsom zenom. Ali tamo je uloga oca mnogo izrazenija nego kod nas , jer se ocevi vise bave decom. Potpuno je besmisleno da se muskarac razvede nakon npr 5 godina braka i trazi starateljstvo nad detetom od 4 godine a da se pritom slabo da se uopste bavio detetom. Pitanje je zasto se nije bavio detetom dok je bio u braku, a sad kad se razveo je odjednom dobio izrazenu potrebu da se bavi njime? U praksi je pokazano da 90% muskaraca trazi starateljstvo samo zato da bi ponizili bivsu zenu, da je nerviraju , da je kazne jer se nije ponasala " onako kako je on ocekivao " ili " zato sto se usudila da se razvede od njega". Retko kad je u pitanju interes deteta, ljubav prema detetu.

Mladen Mladenović

pre 5 godina

Koliko očeva u Srbiji je doživelo ovakvu sudbinu.
Da mu se bivša žena odvede decu u inostranstvo.
Poučen iskustvom verovatno mu je to brat savetovao.
Očevi se ništa ne pitaju.
Sud i socijalno je na strani majke .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (više od više, 1. novembar 2018 10:59
------
Deci je, u odredjenim godinama starosti, potrebnija majka od oca, zbog čega se, po pravilu deca dodeljuju na staranje majci. I ja sam muškarac ali, shvatio sam da su majke "glavnije" u odnosu na nas muškarce. Na kraju krajeva, tako je priroda odredila. Inače, porodično pravo, u evropskim državama uglavnom štiti pravo deteta u prvim godinama života i decu dodeljuje majkama na staranje. Turska i istočnije i južnije od Tzurske je druga priča. Tamo sve potiče iz religije i bazira se na osnovu religije. Žene su generalno "mašine za radjanje" a strankinje pod obavezno dobijaju i epitet "lakih žena". One su tamo, zaista, robinje.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

"Rođeni brat njenog muža je direktor Centra za socijalni rad u Novom Pazaru". Sve mi je jasno. A o srpskom korumpiranom, neefikasnom, neprofesionalnom pravosudju bih mogao da napisem memoare (po struci sam diplomirani pravnik). Ova drzava i sve njene instititucije su takvo dno i raspad, da ja ne znam kako obican i normalan covek moze ovde da zivi, a da u potpunosti ne poludi.

Mihajlo

pre 5 godina

Kriminalni akt (kidnapovanje) je ucinjen na teritoriji EU, Slovenija. Tamosnji pravosudni sistem treba da sudi zlocincu za pocinjeni akt.
Nakon toga slijedi odlucivanje o pravi starateljstva.
Svakako ne u ucmaloj zadrigloj kasabi gde par nikad nije ziveo.
Otmicar kriminalac ima vrlo male sanse u slucaju odredjivanja starateljstva.
Eventulno, nakon odlezane zatvorske kazne zbog otmice,uz pristanak majke moze dobiti pravo da posecuje dete pod kontrolisanim uslovima i uz prisustvo oficijelnog lica.
Majka ne treba da odustane , vec da se obrati organima EU za pravnu pomoc. Kad oni pritisnu Srbiju stvar ce biti mnogo drugacija.
Tu ne vredi "imam ja rodju u sudu, on ce meni to srediti".
Otmicaru zelim prijatan boravak u slovenackoj kaznenoj ustanovi Dob!

Aleksandar

pre 5 godina

@(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)

Mnogi roditelji u Srbiji nemaju novca za avionsku kartu do Ukrajine. Je l' to znači da ne mogu da izdržavaju decu i da bi trebalo da im se oduzmu?

buzzz

pre 5 godina

Očigledno da su na ovom slučaju institucije bile zloupotrebljene od strane imućne i ugledne porodice iz Novog Pazara.Bilo je očiglednog sukoba interesa, jer su direktor socijalnog i otac deteta rođaci. Sudija, koja je zbog toga odbila upustva socijalnog je smenjena sa slučaja. Očigledno da je bilo pritiska na sud. Tako je to u malim sredinama,a to što je majka strani državljanin je samo pomoglo. Na kraju ovo je samo jedna strana priče. Ne znamo šta je prethodilo razvodu, zašto je otac napustio ženu i tek rođeno dete i zašto je odlučio da razdvoji decu? U preko 90% slučajeva sud dodeljuje decu majkama.

Vlajko

pre 5 godina

Ovo ispade da je N. Pazar ili posebna država sa drugim zakonima ili divlji zapad gde vlada pravo jačeg i onog koji je "naš". Nadam se da će ministarstvo za socijalni rad i nadležni centri u lokalu slučaj ispitati i rešiti ga onako kako treba.

prav

pre 5 godina

Kontra Teza@
Varas se gadno,gledam koliko samo ovde Nemica ima iz istih razloga probleme.Otac odvede dete pa ti sad gedaj da ostvaris svoje pravo u tim drzavama. Osim toga gledam kako su samo naivne Nemice,ove sa istoka,one
se zaljube a onda,... Ne misle na posledice uopste i sa kim se vezuju!
Posle ne pomaze kukanje,samo muka.

Fric

pre 5 godina

Odluka suda u Novom Pazaru o vrsenju roditeljskog prava (dodeli deteta nakon razvoda) mora biti ukinuta po zalbi. Prema Haskoj konvenciji o otmici, sud drzave ugovornice je duzan da se uzdrzi o donosenju meritorne odluke o poveri deteta dok se ne okonca postupak po zahtevu za vracanje deteta na osnovu Konvencije. Njeni advokati bi trebalo da provere tekst Konvencije.

munZ

pre 5 godina

Da je iz drugog mjesta iz Srbije ovo se nebi nikada desilo?
(Sandzak, 01. novembar 2018 08:45)
Da znaš da i mnogi od nas van Sandžaka isto smatramo ovo pristrasnim. Bio sam u N.Pazaru i ljudi su divni. Budala ima u istom procentu kao i drugde.

dragaN

pre 5 godina

Zivim u Ukrajini i ovde ima jedan TV sou gde neko kao ova zena moze da se zali na nekog i da ga javno ocrni, jedina je razlika sto u taj program dovedu i tu drugu stranu i onda javno raspravljaju o licnim problemima. I tako se jedna ukrajinka zalila na muza Iranca, prica koja veoma lici na ovu nasu. A Iranac muz se branio kako je sve on radio, kako ona nije brinula o deci, kako je samo ljubavnik interesuje. A ona u emisuju pozvala majku, ocrnise coveka (koji je uzgred uzeo decu i nece da ih da majci). I znate kako se zavrsila emisija? Covek je pre pocetka, trazio od TV detektor lazi, i na kraju programa, voditeljica pita tu zenu da li je spremna da ide na detektor. Ona kaze da, ali nije znala da u studiju vec ceka detektor. prikljucise je i ispalo je da sve sto je govorila protiv muza, da je laz.

više od više

pre 5 godina

Koliko očeva u Srbiji je doživelo ovakvu sudbinu.
Da mu se bivša žena odvede decu u inostranstvo.
Poučen iskustvom verovatno mu je to brat savetovao.
Očevi se ništa ne pitaju.
Sud i socijalno je na strani majke .

beogradski

pre 5 godina

Dete pripada majci, osim u slucajacema kada je majka narkoman, alkoholicar, prostitutka, odrekne se prava na dete. Neka ova zena ide do kraja, iznad tate ima tata, postoji visi sudovi od opstinskog. Sramota za Novi Pazar, sramota za centar za socijalni rad. Sve ih otpustiti!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvoncica, 1. novembar 2018 00:33)

apsolutno sam na strani ove žene u ovom slučaju, ali ovo što si ti napisala je apsolutna glupost....po kom to osnovu dete pripada samo majci, ti si običan primitivac....

cirkus se nastavlja

pre 5 godina

Primetio sam da se muskarcu indirektno natura obaveza da zenu ako ostavi, da je ostavi sa parama. Kao da su muskarci prirodno selektirani i u obavezi da ostave pare zeni.
Neka ta zena ide na gradjevinu i zaradi. Molim lepo-jednakost polova.

Dare

pre 5 godina

E šta ti je ženska sudbina? Ne zaljubljujte se na aerodromu.
(Brus Li, 31. oktobar 2018 23:55

Kakva ženska sudbina? Ona ga je birala, nema tu sudbine samo jedan pogrešan model iz Holivuda. Ovde 300,000 neženja, domaćina to je sudbina i propast, ove mi uopšte nije žao.

Goran

pre 5 godina

Različita vera je tu najveći problem.
(menko, 31. oktobar 2018 23:37)

Nema to veze sa razlicitom verom, to ima veze sa bezobrazlukom i zloupotrebom neefikasnog i pristrasnog sudstva i organa starateljstva. Sve ono sto smo videli i od cega smo se nedavno sablaznjavali kod turskog pravosudja sada vidimo i kod naseg. Tuga, sta reci.

S€rbisch€n B@ndit€n ®

pre 5 godina

a jes.... kad im pridje normalan ne valja. one kazu on je dobrica..... treba im neko zanimljiviji, koji nije dosadan....

više od više

pre 5 godina

Koliko očeva u Srbiji je doživelo ovakvu sudbinu.
Da mu se bivša žena odvede decu u inostranstvo.
Poučen iskustvom verovatno mu je to brat savetovao.
Očevi se ništa ne pitaju.
Sud i socijalno je na strani majke .

sef strucnog staba

pre 5 godina

Otmica nego sta, uhvatis ga i osudis za pocinjeno delo posto ocigledno da li zbog vere ili ruralne sredine ne znam, ali misli da je zena samo masina za reprodukciju i generalno takvim muskarcima zakonom treba zabraniti da imaju decu. Inace maloletna deca moraju imati saglasnost roditelja kada napustaju zemlju, ovde su ocigledno debeli propusti napravljeni...

cirkus se nastavlja

pre 5 godina

Primetio sam da se muskarcu indirektno natura obaveza da zenu ako ostavi, da je ostavi sa parama. Kao da su muskarci prirodno selektirani i u obavezi da ostave pare zeni.
Neka ta zena ide na gradjevinu i zaradi. Molim lepo-jednakost polova.

Djordje

pre 5 godina

Novi Pazar je postao divlji zapad.. bahati mocnici rade sta i kako hoce..
Pod hitno smeniti direktora Centra a njegovog brata uhapsiti.. problem je samo sto se to nikada nece desiti

Admiral

pre 5 godina

@ Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Nazalost Zakon je na strani majke u vecini slucajeva. To i ne bi bilo lose da nema raznih zloupotreba. Ima zena koje rade planski,upecaju bogatuna rode dete i na kontu toga i alimentacije zive i ne rade nista. Pa skoro se u stampi jedna zalila kako od alimentacije ne moze da zivi. Pa od toga zena i ne treba da zivi vec dete. Iz licnog okruzenja imam primer gde se zena razvela od rodjaka koji je imucan,deca kod nje,on radi po ceo dan i placa alimentacije a gospodja ne radi nista,samo uziva. Jel to pravedno?

dragaN

pre 5 godina

Zivim u Ukrajini i ovde ima jedan TV sou gde neko kao ova zena moze da se zali na nekog i da ga javno ocrni, jedina je razlika sto u taj program dovedu i tu drugu stranu i onda javno raspravljaju o licnim problemima. I tako se jedna ukrajinka zalila na muza Iranca, prica koja veoma lici na ovu nasu. A Iranac muz se branio kako je sve on radio, kako ona nije brinula o deci, kako je samo ljubavnik interesuje. A ona u emisuju pozvala majku, ocrnise coveka (koji je uzgred uzeo decu i nece da ih da majci). I znate kako se zavrsila emisija? Covek je pre pocetka, trazio od TV detektor lazi, i na kraju programa, voditeljica pita tu zenu da li je spremna da ide na detektor. Ona kaze da, ali nije znala da u studiju vec ceka detektor. prikljucise je i ispalo je da sve sto je govorila protiv muza, da je laz.

Zvoncica

pre 5 godina

Dete pripada majci, osim u slucajacema kada je majka narkoman, alkoholicar, prostitutka, odrekne se prava na dete. Neka ova zena ide do kraja, iznad tate ima tata, postoji visi sudovi od opstinskog. Sramota za Novi Pazar, sramota za centar za socijalni rad. Sve ih otpustiti!!!

tu

pre 5 godina

Zašto žene veruju nepoznatim muškarcima? Pa još u nepoznatoj zemlji. Ako dve osobe nemaju sličnu kulturulošku pozadinu, to je osuđeno na propast. Čast izuzecima.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Ovo se kod nas u pravosudju svakodnevno desava. Ko ima jacu vezu ili je "imucniji" pred Centrom za socijalni rad, dobice decu. CSR su intitucije koje odlucuju o mnogim sudbinama, imaju potpuno odresene ruke, bez kontrole, mogu kako hoce, a sud uvek uzima njihov stav kao konacan. Zato se ovakve stvari i dogadjaju.

Gde ga samo nađe?

pre 5 godina

Ono kad musliman shvati da je oženio emancipovanu ženu a ne mašinu za rađanje koja ćuti u kući. Tada nastane raspad sistema, inače primitivnih vrednosti nasleđenih u palanci u kojoj je odrastao.

BGD

pre 5 godina

Nažalost,osim činjenice da predhodno sve održavalo u Turskoj,da je Muškarac iz Novog Pazara,situaciju otežava i to što je dotična žena Ukrajinka a ne RUSKINJA.

Morski lav

pre 5 godina

Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Ne, bato, nego lepo, bez sile, regularnim putem prijavi majku centru za socijalni rad, sudu i normalno dokaže sve za šta smatra da je u pravu.
Ovako ostaje utisak da je otmičar, siledžija, muljator...
Kako onda da društvo bude na njegovoj strani?

Ivan

pre 5 godina

@ samo da kazem
Pa zena ima dvoje male dece, tek se porodila pa je sasvim normalno da trenutno ne radi i ne zaradjuje. Takodje ona se preselila kod muza ,ostavila svoju zemlju i posao i posla za njega, rodila decu, tako da je sasvim normalno u tim svim uslovima on nju izdrzava- narocito nakon porodjaja. A sta je on uradio? Oteo dete i pobegao. I ona sad po tebi treba da ide da radi , da se ponasa kao da je sve ok. Mene bi bilo sramota da napisem komentar poput vaseg i ostalih muskaraca. Nema tu ni m od normalnog muskarca.

Jana

pre 5 godina

Sram vas bilo, kada mislite da je u redu preko nepotizma doći do bilo čega, makar to bila i vlastita deca. Da je otac normalan, ne bi na takav način odveo kćerku u nepoznatu sredinu, te ostavio drugo, tek rođeno dete. Očigledno nam je psihopatija bliža od bilo čega normalnog. I kakav je to komentar -sama je kriva što ga je upoznala na aerodromu? Da ga je upoznala u prodavnici bilo bi dobro?

Kontra Teza

pre 5 godina

Zao mi je svake majke koja na jedan ili drugi nacin ostane b3z deteta.
Ja bih da kazem tom coveku iz NP, ajd idi sve ovo uradi sa nekom gradjankom Nemacke ili Velike Britanije!

goga

pre 5 godina

I pojedni komentari su na nivou srednjeg veka, od čega će majka da ih izdržava, zar će otac samo da ih napravi i da nema nikakva prava i tako to....Kakva su njena prava? Otac je oteo dete a institucije ćute!? Našoj državljanki otac oteo troje dece, odveo ih u Tursku bez dozvole majke, nikom ništa!? U Srbiji se sve može ako imaš novac, a hoćete u EU?

John

pre 5 godina

(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)

Možda samo nema toliko para na gomili da odjednom iskešira za povratnu kartu plus i da od nečega živi dok je ovde?

(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Jedini ko ovde ima bilo kakvo pravo je - DETE. Ni majka, niti otac. Dete nije stvar pa da neko na njega ima pravo ili da ono nekome pripada.

bljak

pre 5 godina

Znaci otac napravi dete i nema pravo na njega,ima samo obavezu da izdrzava ?
(bato, 31. oktobar 2018 23:47)

Nema pravo da kidnapuje dete, da ne obavestava zenu o pravnom postupku koji je u toku, nema pravo da trazi zastitu kod uticajnog brata, nema pravo da zenu ostavi bez prebijene pare, da ne vidja svoje dete...
Nema mnoga prava, ali moze mu se.
Kad se nasa zena bori za svoju decu koju je muz Turcin odveo u Tursku i ko zna gde dalje (Iran?), onda je to OK, a kad se Ukrajinka bori za svoje dete koju je muz Srbin odveo u Srbiju, onda to nije OK?

Pedu

pre 5 godina

Ni mene niko nije saslušao od radnika iz socijalnog.
Ostavio sam bivšu da živi u mojoj kući sa decom. Jenog dana sam samo obavešten da su bili iz socijalnog da pričaju sa decom, i to je bilo to.
Ona dobila starateljstvo, a ja kao i da ne postojim za državu.
Posle se "hvale" kako majke dobijaju 70% starateljstava.
Pričam sa advokatom, kaže otac može da dobije starateljstvo samo ako je majka dokazani kriminalac, narkoman ili ako zlostavlja decu.
Pa super....

Python

pre 5 godina

Da si ruskinja možda bi i bilo nešto ovako su ti male šanse. Pa u toj zemlji ni državljani nemaju nikakva prava a kamoli tamo neko iz ukrajine. Tuga i žalost ...

Botovij...mvasuusta

pre 5 godina

Ček malo, ako je odsekla kosu da kupi kartu, to znači da nema para. Kako će da izdržava decu ako joj se deca dodele?
(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)
Pa, isto kao sto nasi penzioneri sa 200 eura penzije izdrzavaju sebe, pa i odraslu decu, a nemaju para da plate avionsku kartu do Ukrajine. Razmisli pre nego sto napises.

mmm

pre 5 godina

Da, majka treba da dobije dete u 99% slucajeva jer pravih oceva na Balkanu slabo ima. Skontajte vise da vecinu muskaraca dete pocne da zanima tek kad se razvode a do tad kao da nije njihovo. A ako kojim slucajem i dobiju starateljstvo, e onda dete uvale svojoj majci tj babi da ga cuva. Ne daj boze da mu promene pelene, a da ne govorim o hranjenju, nespavanju i slicno. E zato se u vecini slucajeva dete dodeljuje majci. Da ste bolji muzevi i ocevi, bilo bi drugacije. Ajd sad lupajte minuse a onda razmislite kad ste poslednji put pomogli svojoj zeni oko bebe...

Urke

pre 5 godina

Gledao sma sinoć emisiju o ovome i šokiran sam. Ne mogu da verujem da su nam sudstvo i zakon ovako zakazali. Ukoliko se nešto sada ne desi ubrzo povodom ovoga onda smo stvarno banana država i treba da nestanemo.

E moj sefe...

pre 5 godina

@ sef strucnog staba
Moja zena je meni odvela 2 djece, dok sam bio na poslu, u drugu drzavu... Isao po advokatima, pricao sa 2 sudija. Znas sta su mi rekli, nezvanicno, prijateljski? Zaboravi, nemas nikakve sanse, djeca su mala, nema sanse da ih sud oduzme majci, osim ako nije psihjatrijski slucaj ili narkomanka, bez obzira koliko ja bio u pravu. I svi su mi rekli da mogu pokusati sudski, trajace godinama i kostace brdo para i opet cu izgubiti. Eto ti pravo i pravda u porodicnom pravu

beogradski

pre 5 godina

Dete pripada majci, osim u slucajacema kada je majka narkoman, alkoholicar, prostitutka, odrekne se prava na dete. Neka ova zena ide do kraja, iznad tate ima tata, postoji visi sudovi od opstinskog. Sramota za Novi Pazar, sramota za centar za socijalni rad. Sve ih otpustiti!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvoncica, 1. novembar 2018 00:33)

apsolutno sam na strani ove žene u ovom slučaju, ali ovo što si ti napisala je apsolutna glupost....po kom to osnovu dete pripada samo majci, ti si običan primitivac....

Relja

pre 5 godina

Neka ta zena ide na gradjevinu i zaradi. Molim lepo-jednakost polova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cirkus se nastavlja, 1. novembar 2018 09:51)

A ti idi rodi sebi dete. Molim lepo, jednakost polova.

Morski lav

pre 5 godina

...Sve ono sto smo videli i od cega smo se nedavno sablaznjavali kod turskog pravosudja sada vidimo i kod naseg. Tuga, sta reci.
(Goran, 31. oktobar 2018 23:56)
Ovo je ista ekipa...

Апоплекс

pre 5 godina

Какав је то Центар за социјални рад где ради брат оваквог ******? Шеријатски?
Шта друго очекивати од племенске заједнице која своју област зове према феудалној јединици Османског царства.

Mladen Mladenović

pre 5 godina

Koliko očeva u Srbiji je doživelo ovakvu sudbinu.
Da mu se bivša žena odvede decu u inostranstvo.
Poučen iskustvom verovatno mu je to brat savetovao.
Očevi se ništa ne pitaju.
Sud i socijalno je na strani majke .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (više od više, 1. novembar 2018 10:59
------
Deci je, u odredjenim godinama starosti, potrebnija majka od oca, zbog čega se, po pravilu deca dodeljuju na staranje majci. I ja sam muškarac ali, shvatio sam da su majke "glavnije" u odnosu na nas muškarce. Na kraju krajeva, tako je priroda odredila. Inače, porodično pravo, u evropskim državama uglavnom štiti pravo deteta u prvim godinama života i decu dodeljuje majkama na staranje. Turska i istočnije i južnije od Tzurske je druga priča. Tamo sve potiče iz religije i bazira se na osnovu religije. Žene su generalno "mašine za radjanje" a strankinje pod obavezno dobijaju i epitet "lakih žena". One su tamo, zaista, robinje.

+MAKSIM

pre 5 godina

Nema ničega više u Srbiji što nije potpuno uništeno. Ali kad više nemate ni pravosuđe - onda više nema nikakve nade da se zemlja ikada oporavi. Prihvatili smo oakvo stanje kao normalno i kao da i ne želimo bolje...

Hermit

pre 5 godina

U Novom Pazaru drzava ne funkcionise.Tamo je mali kalifat lokalnih Aga i Begova koji rade sta god pozele.Drzava nema uticaja na niciji rad.

Vlajko

pre 5 godina

Ovo ispade da je N. Pazar ili posebna država sa drugim zakonima ili divlji zapad gde vlada pravo jačeg i onog koji je "naš". Nadam se da će ministarstvo za socijalni rad i nadležni centri u lokalu slučaj ispitati i rešiti ga onako kako treba.

Mihajlo

pre 5 godina

Kriminalni akt (kidnapovanje) je ucinjen na teritoriji EU, Slovenija. Tamosnji pravosudni sistem treba da sudi zlocincu za pocinjeni akt.
Nakon toga slijedi odlucivanje o pravi starateljstva.
Svakako ne u ucmaloj zadrigloj kasabi gde par nikad nije ziveo.
Otmicar kriminalac ima vrlo male sanse u slucaju odredjivanja starateljstva.
Eventulno, nakon odlezane zatvorske kazne zbog otmice,uz pristanak majke moze dobiti pravo da posecuje dete pod kontrolisanim uslovima i uz prisustvo oficijelnog lica.
Majka ne treba da odustane , vec da se obrati organima EU za pravnu pomoc. Kad oni pritisnu Srbiju stvar ce biti mnogo drugacija.
Tu ne vredi "imam ja rodju u sudu, on ce meni to srediti".
Otmicaru zelim prijatan boravak u slovenackoj kaznenoj ustanovi Dob!

munZ

pre 5 godina

Da je iz drugog mjesta iz Srbije ovo se nebi nikada desilo?
(Sandzak, 01. novembar 2018 08:45)
Da znaš da i mnogi od nas van Sandžaka isto smatramo ovo pristrasnim. Bio sam u N.Pazaru i ljudi su divni. Budala ima u istom procentu kao i drugde.

Aleksandar

pre 5 godina

@(samo da kažem..., 31. oktobar 2018 23:54)

Mnogi roditelji u Srbiji nemaju novca za avionsku kartu do Ukrajine. Je l' to znači da ne mogu da izdržavaju decu i da bi trebalo da im se oduzmu?

Sinisa

pre 5 godina

@ pedu
Pa i meni je sasvim prirodno i normalno da dete pripadne majci, ukoliko nije alkolicarka, narkomanka, ukoliko ne zlostavlja decu i nema ozbiljniji psihicki problem . Majka je nosila dete 9 meseci, poradjala se, posle godinu dve bila potpuno posvecena bebi tj malom detetu. Pogotovo u nasim sredinama gde majke u 90% slucajeva brinu o deci a otac je manje vise usputan, sasvim je logicno da dete bude kod majke. I u inostranstvu je slicno, s tim sto tamo ima vise podeljenog starateljstva- a i to je cesce nakon 5 godine detetovog zivota, do tada je dete pod starateljstvom majke, iako moze cesce da vidja dete ukoliko se licno tako dogovori sa bivsom zenom. Ali tamo je uloga oca mnogo izrazenija nego kod nas , jer se ocevi vise bave decom. Potpuno je besmisleno da se muskarac razvede nakon npr 5 godina braka i trazi starateljstvo nad detetom od 4 godine a da se pritom slabo da se uopste bavio detetom. Pitanje je zasto se nije bavio detetom dok je bio u braku, a sad kad se razveo je odjednom dobio izrazenu potrebu da se bavi njime? U praksi je pokazano da 90% muskaraca trazi starateljstvo samo zato da bi ponizili bivsu zenu, da je nerviraju , da je kazne jer se nije ponasala " onako kako je on ocekivao " ili " zato sto se usudila da se razvede od njega". Retko kad je u pitanju interes deteta, ljubav prema detetu.

Mitropolit Jovan

pre 5 godina

E ne verujem ni njoj,kad sam ovo pročitao,odsekla kosu da bi imala za kartu,kraj.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (majorgavrilović, 1. novembar 2018 09:00)
------
Zašto ste toliko iznenadjeni? Zar ne znate da su perike od prave kose, posebno one izrazito plave, na velikoj ceni?! Potpuno verujem ovoj ženi jer nije imala drugog izbora. Ne želim da vam zamerim ali, pokazujete, za ovo područje, tipičnu plitkost, kada nešto zaključujete.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

"Rođeni brat njenog muža je direktor Centra za socijalni rad u Novom Pazaru". Sve mi je jasno. A o srpskom korumpiranom, neefikasnom, neprofesionalnom pravosudju bih mogao da napisem memoare (po struci sam diplomirani pravnik). Ova drzava i sve njene instititucije su takvo dno i raspad, da ja ne znam kako obican i normalan covek moze ovde da zivi, a da u potpunosti ne poludi.

Fric

pre 5 godina

Odluka suda u Novom Pazaru o vrsenju roditeljskog prava (dodeli deteta nakon razvoda) mora biti ukinuta po zalbi. Prema Haskoj konvenciji o otmici, sud drzave ugovornice je duzan da se uzdrzi o donosenju meritorne odluke o poveri deteta dok se ne okonca postupak po zahtevu za vracanje deteta na osnovu Konvencije. Njeni advokati bi trebalo da provere tekst Konvencije.

buzzz

pre 5 godina

Očigledno da su na ovom slučaju institucije bile zloupotrebljene od strane imućne i ugledne porodice iz Novog Pazara.Bilo je očiglednog sukoba interesa, jer su direktor socijalnog i otac deteta rođaci. Sudija, koja je zbog toga odbila upustva socijalnog je smenjena sa slučaja. Očigledno da je bilo pritiska na sud. Tako je to u malim sredinama,a to što je majka strani državljanin je samo pomoglo. Na kraju ovo je samo jedna strana priče. Ne znamo šta je prethodilo razvodu, zašto je otac napustio ženu i tek rođeno dete i zašto je odlučio da razdvoji decu? U preko 90% slučajeva sud dodeljuje decu majkama.

prav

pre 5 godina

Kontra Teza@
Varas se gadno,gledam koliko samo ovde Nemica ima iz istih razloga probleme.Otac odvede dete pa ti sad gedaj da ostvaris svoje pravo u tim drzavama. Osim toga gledam kako su samo naivne Nemice,ove sa istoka,one
se zaljube a onda,... Ne misle na posledice uopste i sa kim se vezuju!
Posle ne pomaze kukanje,samo muka.