Petak, 21.09.2018.

18:06

BBC pisao o "derbiju"; Jokanović: Jedan od najvećih na svetu

Trener Fulama Slaviša Jokanović rekao je da je beogradski "večiti" derbi jedan od najvećih derbija na svetu.

Izvor: PT

BBC pisao o "derbiju"; Jokanoviæ: Jedan od najveæih na svetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

mrki

pre 5 godina

Kao zvezdaš, čestitam Slaviši na izrečenom o derbiju, vidi se uspešan čovek, ne treba mu kukumačenje kao nekakvom bati što pati. Srećno Slaviša u trenerskoj karijeri i životu naravno!

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 21. septembar 2018 22:11) 

Ako je Arkan bio figura koja je zvezdi stvorila navijače, iz konteksta proizilazi neko dobro za zvezdu, objasni mi molim te šta je dobro u tome što je preuzeo obilic i sa grozdicem, babeuom i ekipom lomio noge perici, dekiju...a sa partizanom delio titule i kupove na godinu dana i igrao prijateljske utakmice. Ovde se ne radi o stotinak da ih ne nazovem kakvim navijačima, već o milionima običnih ljudi koji su navijači crvene zvezde. I da se razumemo, moj otac partizanovac je mene naučio da navijam za zvezdu da bi se prepirali kada je derbi, ali smo i ja i on plakali i isto tako se radovali kada su i partizan i zvezda gubili i dobijali velike utakmice.
(devlinjo, 21. septembar 2018 22:48)


ne, lose si me razumeo - nije on stborio navijace nego ih je jednim delom instrumentalizovao i osvojio tribinu.
arkan je obilic dobio kao nagradu za ostvaren projekat, obecali su mu svasta da bi se ostavio zvezde: dobio je klub. ali on je nastavio da tera primitivne ulicarske fore, pretio je svima jer je instantno hteo da uleti i medju fudbalski velike zverke... i tako, jedno vreme ljude vijao pa posle na kraju dolijao, kako to obicno biva.

Radovan

pre 5 godina

@neutralbi felsh
Dečko, smešan si. Zvezda je velikan a Partizan osrednji klub. Arkan je jednu titulu oteo Zvezdi kada je bila najjača ikada posle Barija i kada je trebala da igra LŠ, a sa Partizanom delio titule i kupove. Sve što ste osvojili, 90% svih trofeja, osvojili ste u vreme SPS-a. O kakvim huliganima pričaš? Partizan nije u rangu sa Zvezdom, zato su njegovi navijači i u trenutku najveće političke moći SPS-a tražili da se Zvezda ugasi. Nikada niko ko navija za Zvezdu nije tražio da se Partizan ugasi. Zato što je nama Partizan nebitan skroz. Shvati!!!

drago

pre 5 godina

I ovog pere "finale Mundijala". Cuj jedan od najvecih derbija na svijetu haha.
Pa Partizan je u Evropi ko Dinamo. '60-ih uspjesi, poslije toga nista. Zvezda i Hajduk su imali uspjehe (u prvenstvu su Hajduk i Partizan bili podjednaki), svi znaju da su Zvezda i Hajduk najveci.

devlinjo

pre 5 godina

(neutralni felsh, 21. septembar 2018 22:11)

Ako je Arkan bio figura koja je zvezdi stvorila navijače, iz konteksta proizilazi neko dobro za zvezdu, objasni mi molim te šta je dobro u tome što je preuzeo obilic i sa grozdicem, babeuom i ekipom lomio noge perici, dekiju...a sa partizanom delio titule i kupove na godinu dana i igrao prijateljske utakmice. Ovde se ne radi o stotinak da ih ne nazovem kakvim navijačima, već o milionima običnih ljudi koji su navijači crvene zvezde. I da se razumemo, moj otac partizanovac je mene naučio da navijam za zvezdu da bi se prepirali kada je derbi, ali smo i ja i on plakali i isto tako se radovali kada su i partizan i zvezda gubili i dobijali velike utakmice.

neutralni felsh

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.
(Неко из Војводине, 21. septembar 2018 21:11)


izvesni radmilo andjelkovic je preko arkana napravio vasu trenutno najvecu navijacku grupu, a ti sad pricas o partizanu maltene kao o krilu sps-a? pre ce biti da si mlad i da se ne secas, i zato govoris napamet, zabibereno nebulozama. partizan je veliki klub, a najveci za dokaz za to je sto se ti i tebi slicni toliko upinjete da ga omalovazite i unizite i opet vam ne uspeva. zato sto najvise pokazete koliko malo znate - agresivni verbalni huligani kojima su sport i navijanje tek pokrice da bistre o stvarima o kojima blago receno nemaju pojma. najtuznije i najsmesnije je sto bi ti svaki normalan zvezdas rekao ovo isto.

DDD

pre 5 godina

Kakve veze koji klub ima više navijača? Pa ovde 60% ljudi glasa za Vučića, a znamo profil njegovog glasačkog tela! Bitan je kvalitet, ne kvantitet.

Mozdana vijuga

pre 5 godina

@55 посто??? Види се да је изјавио објективни Партизановац. Звездаша је минимум 70 посто међу Србима. Међу Југословенима 20 посто.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Стара школа, 21. septembar 2018 21:19)


Ma 90% stara skolo,rekao objektivni Borjan Grobar:)

milan

pre 5 godina

Alo bre pobrkali ste temu,radi se o derbiju beogradskom,koji Hajduk ,Dinamo,i te budalaštine ,55%,60% navijača Zvezde,ne govori o navijačima Partizana ni o drugim simpatizerima drugih srpskih klubova,manje više tačno i poprilično pozitivno za strane medije,više nego korektno.

devlinjo

pre 5 godina

A iz pouzdanih izvora mogu reći da je Jokana iz partizana oterala psihologija mase, gde je jedan pijani navijač počeo da viče Jokane odlazi i pola stadiona se prikljucilo. Na sledećoj utakmici bilo je Jokane ostani, ali je on samo prstom pokazao NE.

apokalipsa

pre 5 godina

e moj Jokane kao da je juče bilo protiv Žiline 2009. kada su te oni,, navijači,, sa Juga tjerali i uzvikivali ,, Jokane odlazi odlazi,,....

Mikii

pre 5 godina

jel mu ono bese pevasmo "Jokane odlazi"?
(samo pitam, 21. septembar 2018 18:15)

Da, pevasmo i pevali bismo ponovo, jer veze sa zivotom nije imao. Nesto slicno pevace i navijaci Fulama za maksimalno 10 kola.

Неко из Војводине

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.

Стара школа

pre 5 godina

55 посто??? Види се да је изјавио објективни Партизановац. Звездаша је минимум 70 посто међу Србима. Међу Југословенима 20 посто.

Неко из Војводине

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.

marko

pre 5 godina

Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti).
 (Zemun79, 21. septembar 2018 20:35)

Ево га још један ултра локал партриота из свог краја и са своје клупице. Аман људи схватите више да су то природни процеси. Па у једном Лондону не можеш срести човека коме је отац рођен у Лондону. У неким другим градовима исто тако. По вама би то испало да су Лондон и Њујорк тешке селендре јер их ваљда загађују дођоши из целог света. Нема нације које нема и сви траже свој живот, гребу и отимају, и баш бих волео да видим ове тзв. праве београђане да им нахрупи таква конкуренција овде, па Дунав би код Рената заглавио. Једино би фамозни прави београђани другог колена хтели да су сами у Београду. Уместо да буду срећни што код нас још и има каквог таквог реда, они кукају редовно, броје зрнца, и траже привилегије.

neutralni felsh

pre 5 godina

Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti). 
 (Zemun79, 21. septembar 2018 20:35) 


jeste, ima vas najvise... u chergama ste u narocitoj vecini :)

Strasne stvari

pre 5 godina

@Partizan je u milosti vlasti zadnjih 1/4 veka... Raspala se SFRJ i Zvezda 7 titula više... ne čudi jer je ro evropski i svetski prvak, klub kojj se gadja sa svetom i evropom. Onda dolazi doba partizana i stiže se razlika-6godina za redom-6 silovanjaa lopte i morala. Aj zdravo danas su stvari koliko toliko na svom mestu. Svi su iza šampiona sveta jer je to normalno
(dejan petrovic, 21. septembar 2018 20:31)


A ko je bio u milosti vlasti "prednjih" 1/4 veka? Partizan se pise sa velikim P...ostatak komentara nije vredan daljeg komentara,zvezdaska logika....

Bard Živa

pre 5 godina

Ja navijam za Šabačku Mačvu. I nije me sramota da kažem da sam protiv i zvezde i Partizana... Samo što nas je takvih u Srbiji jedva 5%...

Zemun79

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)


Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti).

Mozdana vijuga

pre 5 godina

Zvezdasa 49%,Partizanovaca 32%,ostatak za druge klubove ili neopredeljeno.Inace istrazivanje je pre neku godinu radio marketing tim FK Crvena Zvezda tako da i ove rezultate mozete uzeti sa rezervom.Bajke o 70,80,90% mozete pronaci na sedmom spratu Beogradjanke ili na portalima RSB-a.

Nenad

pre 5 godina

Poštujem odluke ko za koga navija, istina je, cela Srbija je podeljena izmedju titovih blizanca, i zato me nervira kada me neko pita, za koga navijas,zvezdu ili partizan? Alo, zasto uvek tako, mozda volim Vosu, Smederevo, Nis itd

Boavista

pre 5 godina

Korekcija, 70-75% za Zvezdu!
(RG, 21. septembar 2018 18:18) # Link komentara

sve si lepo rekao osim toga da 75 % ljudi u Srbiji navija za Zvezdu
(darko, 21. septembar 2018 18:37) # Link komentara

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33) # Link komentara

Dogovorite se - 70, 75, 80 ili 100%?
(papaja, 21. septembar 2018 19:14)

Ma pusti ih! Verovatno su licno radili anketu od vrata do vrata pa znaju tacan procenat ljudi koji navija za Zvezdu i Partizan.

Folson prison

pre 5 godina

Grobari poslednjih godina pribegavaju jednoj taktici koja je veoma jednostavna. Na svaki nacin pokusavaju da izjednace sav kic i sund koji je danas preplavio ne samo medije vec i nase zivote, sa navijanjem za Zvezdu, u smislu mase koja prati zadruge, parove, folkere i druge gluposti, a sebe predstavljaju kao nekakvu drustvenu avangardu i borce za normalno i kulturno drustvo. Naravno, osim price o tome malo kojim proizvodom te avangarde se imaju podiciti. S druge strane, oni ne shvataju da upravo takvim stereotipom, da su svi navijaci Zvezde "geaci", potvrdjuju da su i te kako skloni kic ponasanju koje karakterise izmedju ostalog i postojanje stereotipa, odnosno opstih predubedjenja. Navijac sam Zvezde, ne gledam pink, parove, ne mislim da je Ceca " srpska majka"i poznajem mnogo Cigana koji misle kao ja, kao i Grobara uostalom. Sve su to pristojni i razumni ljudi. Ovakve price navijaca Partizana su u stvari izraz jedne velike zlobe.

Peđa

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)
To je takva retkost da je verovatno samo izuzetak koji potvrđuje pravilo. U osnovnoj i srednjoj školi u mom razredu je bilo 2/3 zvezdaša i 1/3 grobara i ostalih. U bivšoj firmi od 40 kolega, grobara je bilo 8. U sadašnjoj od 70 kolega ima 42 zvezdaša, 22 grobara i 6 nezainteresovanih. Kad god sam bio u nekoj većoj grupi ljudi, uvek je bilo mnogo više zvezdaša.

reflektor

pre 5 godina

Realan odnos je oko 60-65% Zvezda,30% Partizan(koji zbog razdora na tribini i katastrofalne uprave gubi) i 7-10% svi ostali zajedno.Tuzno je to sto npr. NS,NI i KG nemaju vise,ali..to je vec druga tema da ne duzim.

mezzano

pre 5 godina

Bilo nekad...
Barem za mene. Mada, mislim da derbi nema onu draž kakvu je imao pre 10-20 i više godina. Čini mi se, kako vreme prolazi, većina ljudi sve manje i manje prati utakmice, samim tim i derbi, i manje se uzbuđuje zbog toga... Možda je zbog toga što starim, mada nisam ni preterano star (38), ali imam osećaj da je derbi nama (državljanima Srbije) izgubio na značaju.

SchOne

pre 5 godina

Derbi dobija zvezda kao i titulu možda i duplu , trenutno su mnogo i jači i organizovaniji klub...ali vlast tako nalaže. Živeo Partizan i majka Srbija ! Inače Jokanović je gospodin ali propast i obrt u našoj ligi je napravljen kada je Stanojević objasnio na konferenciji ko sedi u foteljama SD Partizan.

ANALiticar

pre 5 godina

za zvezdu navija 50% ljudi u Srbiji, za partizan 40%, a 99% simpatise radnicki iz Nisa, to je klub od imena i tradicije, klub sirotinje, radnika i seljaka, real sa Nisave

Peđa

pre 5 godina

Tako nekakako... Zvezda je izrazito popularna u ovoja zemlji kao i sve ostalo sto istinski vredi: Karleusa, Ceca, Parovi, Farma, AV, Rados Bajic, turske serije, svojevremeno Kasandra..... I rezultati divljenja tim uzvisenim vrednostima se vide iz dana u dan. Za ponos Srbije!
(joksim, 21. septembar 2018 19:42)
Procvat svih tih "uzvišenih vrednosti" se dogodio 90tih. Samo, nekako si izostavio Partizan u svemu tome jer i FKP i KKP tada doživljavaju pravi preporod dok je Zvezda posle Barija rapidno pala. FKP je od 1945 do 1991 osvojio 11 titula a od 1991 do 2018 16 titula, KKP do 1991g 4 titule a sada preko 20. Kod Zvezde sve obrnuto. Dakle, vi ste takođe deo svega toga što si počeo da nabrajaš. Zvezda je bila dominantna u vreme kada su bile cenjene drugačije vrednosti.

maxy

pre 5 godina

@pedja Slazem se, mada sam ja imao situaciji i u osnovnoj gde je bilo nas devotorica i jedan delija, verovatno je to bas redak slucaj. Ono sto sam ja hteo da istaknem to je da sigurno Zvezda nema 75% navijaca i slicno, max razlika je 60-40 % u korist vas.

VladaNS

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)
To je takva retkost da je verovatno samo izuzetak koji potvrđuje pravilo. U osnovnoj i srednjoj školi u mom razredu je bilo 2/3 zvezdaša i 1/3 grobara i ostalih. U bivšoj firmi od 40 kolega, grobara je bilo 8. U sadašnjoj od 70 kolega ima 42 zvezdaša, 22 grobara i 6 nezainteresovanih. Kad god sam bio u nekoj većoj grupi ljudi, uvek je bilo mnogo više zvezdaša.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Peđa, 21. septembar 2018 20:18)

I kod mene, ali generalno su devojčice pravile razliku, crveno-belo je ženstvenije.

dejan petrovic

pre 5 godina

Partizan je u milosti vlasti zadnjih 1/4 veka... Raspala se SFRJ i Zvezda 7 titula više... ne čudi jer je ro evropski i svetski prvak, klub kojj se gadja sa svetom i evropom. Onda dolazi doba partizana i stiže se razlika-6godina za redom-6 silovanjaa lopte i morala. Aj zdravo danas su stvari koliko toliko na svom mestu. Svi su iza šampiona sveta jer je to normalno

danguba

pre 5 godina

a zašto je bitno BBCu i Britancima predstavljati nešto, bilo šta, iz naše zemlje, pa kao u nekom lepom svetlu? Trošiti energiju na to, objavljivanje vesti o tome? Mi znamo šta nama znači derbi, čemu potreba da se nekome to dopadne, pa još Britancima?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bunjuel, 21. septembar 2018 18:42)

Mogu samo pretpostaviti da ni ti ne pratis engleski ili evropski fudbal i da nemas pojma, niti si cuo ni za jedan drugi gradski derbi u svijetu, poput Boka-River npr. Stedi energiju i sive celije, brzo odumiru...

Eto ! Bas hocu !!!

pre 5 godina

Pisah ja jednom o ovome....Mitomani sa severa,narcisi...a,sto zele da pisu o tome koliko ih je...I,Jokan naseo,55 %?!!o da ih je brojao !Evo kod mene u drustvu ....70:30 u korist Partizana,kad sam bio u vojsci slicno,u skolama isto...i???sta sad?U mnogim anketama ("JSL Sport"..."Tifo"pobedio Partizan,i to ubedljivo,i to u bivsoj drzavi....tako da ispada da je u Srbiji popularnija zvezda,a u SFRJ i tada a i sada u novonastanatim drzavama Partizan.

joksim

pre 5 godina

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33)
Tako nekakako... Zvezda je izrazito popularna u ovoja zemlji kao i sve ostalo sto istinski vredi: Karleusa, Ceca, Parovi, Farma, AV, Rados Bajic, turske serije, svojevremeno Kasandra..... I rezultati divljenja tim uzvisenim vrednostima se vide iz dana u dan. Za ponos Srbije!

slaviša šmigič

pre 5 godina

u vreme yuge bila je broj 1.u celoj evropi pa mi smo imali te godine brojku oko 50.hiljada poprecno navijaca na utakmici protiv osjeka bilo je vise od 80.0000 navijaca pa vi sad vidite to nema nijedna ekipa u evropi danas a gledajte koliko ulazu oni rec je o milijardama evra,pola engleske lige nekoliko francuskih ekipa i spanski vrh naravno i talijani koji su tih godina bili 3 koplja ispred svih liga.englezi 10.god nisu mogli da prate talijane toliko su bili nadmočni tek 2.hiljadite godine kad su kupovali iz italija igrace poput,ravanelija,berkampa i ostalih majstora ulozili su gomilu novca kako bi uspeli,da pariraju talijanima.a milan je bio top klib.

papaja

pre 5 godina

Korekcija, 70-75% za Zvezdu!
(RG, 21. septembar 2018 18:18) # Link komentara

sve si lepo rekao osim toga da 75 % ljudi u Srbiji navija za Zvezdu
(darko, 21. septembar 2018 18:37) # Link komentara

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33) # Link komentara

Dogovorite se - 70, 75, 80 ili 100%?

John Lackland

pre 5 godina

Jokan tiha patnja sto nije igrao za Zvezdu. Legendo svaka cast ali tada nije bilo mesta...
(Steta, 21. septembar 2018 18:32)

Pamtis ga lepo po '92 i golu za 2:2 ili mozda ne jer verovatno si se rodio desetak godina kasnije

ProdigyCZ

pre 5 godina

Po meni,na prvom mestu Boka-River,drugi Seltik-Rendzers i onda mi,ostali nek se poredjaju.Samo ne znam kako se tolika mrznja stvorila kod nas,kad neka sustinska razlika ne postoji.U Skotskoj razdvaja vera,Boka-River siromasni i bogati,mada verujem da se ta razlika smanjila,ali opet Juznoamerikanci su mnogo ludji za fudbalom od nas.

Peđa

pre 5 godina

Evo ja kao grobar priznajem da Zvezda u Srbiji ima mnogo više navijača,dok Parizan ima više u bivšim republikama.Pratim derbije oko 40 godina i čini mi se da razlika nikad nije bila drastičnija u korist Zvezde.Čaki i u vreme kada je Zvezda bila šampion Evrope , Partizan je imao strašnu ekipu(Jokanović ,Zahovič, Džoni Novak, Mijatović....,trener Osim).To što mi se čini da je Zvezda sada puno bolja je delom zbog kvaliteta Zvezde ,ali mnogo više zbog katastrofalnog igračkog kadra u Parizanu.Koliko se ja sećam Partizan nije imao lošiju ekipu u svojoj istoriji.Jedini igrač koji na nešto liči je Pantić, ostali ili katastrofa ili čist prosek.

Prénom

pre 5 godina

Ma 120% navija za Zvezdu, sto im zakidate. Strasno kakvi ljudi. Bas realni... Coca cola navija za Zvezdu ma i Deda Mraz navija. Marsovci navijaju za Zvezdu samo im jos nisu javili... Peru ima crveno belu zastavu? Mozda i njih da dodamo? Jokanu svaka cast.

pope

pre 5 godina

koji % navija za koji tim? Zasto je to vazno i za koga? Da li je bolji veci ili manji %? Da li sam se divio Milosevicu sto je imao 70% glasova na izborima?
Da li je Elita vecinska ili manjinska,

bocko

pre 5 godina

Po velikoj vecini navijackih sajtova na svetu ,ovaj derbi i jeste jedan od pet najvecih u svetu.Uz Boka-River,Seltik-Rendzers,Oly-Pao i Galata.-Fener.

maxy

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.

Stex

pre 5 godina

Ponosan Zvezdas, ponosan srbin...bez Partizana i Zvezda je nista. Eh kako je bilo nekada, sada je vreme nekako bezveze, zivimo, volimo, radimo prebrzo sve... Dobra stara vremena, dobar fudbal, kosarka... ostaje nam samo nadati se ipak smo sila u sportu, ne cenimo dovoljno sebe, neka pobedi fudbal na derbiju neka bude pun stadion i bice sve ok

Petar

pre 5 godina

Oba kluba su politički uspostavljena. Kod nas se vidi koliko smo mali kad 75% ljudi navija za jedan fudbalski klub. Kao da je druga reprezentacija.

ЗР

pre 5 godina

Људи не заваравајмо се... По чему највећи? По томе што су играчи на нивоу енглеске пете лиге?
Највећи, па нам репрезентација у којој је већина потекла из ЦЗ и Пар не може проћи групу. Приземљимо се.

Shein

pre 5 godina

Kao Delija, skidam kapu. I jeste jedan od najvecih gradskih derbija u svijetu. Sto se tice samog derbija. Zvezdana ce da zgazi sve u evropi, a kamo li partizane

Brother Cavil

pre 5 godina

"Ponekad utakmica ode na pogrešnu stranu. To može biti zanimljivo ljudima van naše zemlje"
"Ne radi se samo o gradu, cela zemlja priča o toj utakmici. To je derbi dva najpopularnija srpska kluba, a u prošlosti i dva najpoznatija jugoslovenska kluba. To je poseban dan za navijače oba kluba. Ljudi danima pre meča pričaju o tome"
Kada sam ja bio navijač i kada sam igrao, nasilja je bilo manje, ne znam zašto, ne mogu to da objasnim"

Ni ja sto - sta ne mogu sebi da objasnim, a posebno ovu situaciju. Zvezda, Prtizan...nekada su ljudi, navijaci zajedno isli na tekmu...od Belog Grada do stadiona, a sada na krv i noz. Malo vise postovanja prema drugima. Mi se i dalje se necemo voleti....samo dok traje derbi. Na derbiju ako treba na krv i noz ali posle farbanje oblaka. Kulijana smekerica ali vise kulijana. To bar mozemo ? ( mislim, zelim...da ne napisem znam ).

it’s my life

pre 5 godina

Jeste nekad bio.Dok smo imali dobre i kvalitetne igrače i u jednom i u drugom timu.Sad je samo ostalo ime na nekada slavna vremena kada smo iole nešto značili u ovom sportu,..

Милош-

pre 5 godina

evo kako gospodin predstavlja derbi englezima koji zele krv u svakoj vesti. ovaj covek predstavlja sebe i Srbiju na najbolji nacin. svaka rec odmerena. hvala gospodine Jokanovicu!

bunjuel

pre 5 godina

a zašto je bitno BBCu i Britancima predstavljati nešto, bilo šta, iz naše zemlje, pa kao u nekom lepom svetlu? Trošiti energiju na to, objavljivanje vesti o tome? Mi znamo šta nama znači derbi, čemu potreba da se nekome to dopadne, pa još Britancima?

обс

pre 5 godina

Славиша Јокановић је био феноменалан фудбалер. Линија: Јокановић, Југовић, Михајловић је најјача у историји српског фудбала. Тешко да ће се таква родити. Паметан, посвећен, креативан, рационалан фудбалер, Јокановић је остао и као тренер. Поносим се овим човеком. Амбасадор Србије у сваком смислу. Матић је имао од кога да учи и да то добро срце постане препознатљиво од и у Срба поготово после данашњег сазнања за Матићево срцепарајуће доброчинство. Митровићу је родитељски помогао. На дербије сам некада ишао. Први пут сам био (водили су ме) када сам имао четири године. Престао сам када су флаше почеле да падају и да се размењују између патолошких навијачких група. Енглеску лигу гледам само због Матића, Митровића, Миливојевића (до скороТадића) и наравно Јокановића. Хвала им што постоје! Српски репрезентативни фудбал има супстанцу. Надам се да ће родољубив (а не материјалистички) курс успети да је афирмише резултатски!

Corleone

pre 5 godina

Realno i Jokan i Miha treba da pricaju o Voivodini, o derbijima svoje Vose sa beogradskim vecitima, jer su u N. Sadu uzeli titulu i stara dama je od njih napravila fudbalere.

Милош-

pre 5 godina

evo kako gospodin predstavlja derbi englezima koji zele krv u svakoj vesti. ovaj covek predstavlja sebe i Srbiju na najbolji nacin. svaka rec odmerena. hvala gospodine Jokanovicu!

it’s my life

pre 5 godina

Jeste nekad bio.Dok smo imali dobre i kvalitetne igrače i u jednom i u drugom timu.Sad je samo ostalo ime na nekada slavna vremena kada smo iole nešto značili u ovom sportu,..

обс

pre 5 godina

Славиша Јокановић је био феноменалан фудбалер. Линија: Јокановић, Југовић, Михајловић је најјача у историји српског фудбала. Тешко да ће се таква родити. Паметан, посвећен, креативан, рационалан фудбалер, Јокановић је остао и као тренер. Поносим се овим човеком. Амбасадор Србије у сваком смислу. Матић је имао од кога да учи и да то добро срце постане препознатљиво од и у Срба поготово после данашњег сазнања за Матићево срцепарајуће доброчинство. Митровићу је родитељски помогао. На дербије сам некада ишао. Први пут сам био (водили су ме) када сам имао четири године. Престао сам када су флаше почеле да падају и да се размењују између патолошких навијачких група. Енглеску лигу гледам само због Матића, Митровића, Миливојевића (до скороТадића) и наравно Јокановића. Хвала им што постоје! Српски репрезентативни фудбал има супстанцу. Надам се да ће родољубив (а не материјалистички) курс успети да је афирмише резултатски!

joksim

pre 5 godina

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33)
Tako nekakako... Zvezda je izrazito popularna u ovoja zemlji kao i sve ostalo sto istinski vredi: Karleusa, Ceca, Parovi, Farma, AV, Rados Bajic, turske serije, svojevremeno Kasandra..... I rezultati divljenja tim uzvisenim vrednostima se vide iz dana u dan. Za ponos Srbije!

Prénom

pre 5 godina

Ma 120% navija za Zvezdu, sto im zakidate. Strasno kakvi ljudi. Bas realni... Coca cola navija za Zvezdu ma i Deda Mraz navija. Marsovci navijaju za Zvezdu samo im jos nisu javili... Peru ima crveno belu zastavu? Mozda i njih da dodamo? Jokanu svaka cast.

Corleone

pre 5 godina

Realno i Jokan i Miha treba da pricaju o Voivodini, o derbijima svoje Vose sa beogradskim vecitima, jer su u N. Sadu uzeli titulu i stara dama je od njih napravila fudbalere.

John Lackland

pre 5 godina

Jokan tiha patnja sto nije igrao za Zvezdu. Legendo svaka cast ali tada nije bilo mesta...
(Steta, 21. septembar 2018 18:32)

Pamtis ga lepo po '92 i golu za 2:2 ili mozda ne jer verovatno si se rodio desetak godina kasnije

Peđa

pre 5 godina

Evo ja kao grobar priznajem da Zvezda u Srbiji ima mnogo više navijača,dok Parizan ima više u bivšim republikama.Pratim derbije oko 40 godina i čini mi se da razlika nikad nije bila drastičnija u korist Zvezde.Čaki i u vreme kada je Zvezda bila šampion Evrope , Partizan je imao strašnu ekipu(Jokanović ,Zahovič, Džoni Novak, Mijatović....,trener Osim).To što mi se čini da je Zvezda sada puno bolja je delom zbog kvaliteta Zvezde ,ali mnogo više zbog katastrofalnog igračkog kadra u Parizanu.Koliko se ja sećam Partizan nije imao lošiju ekipu u svojoj istoriji.Jedini igrač koji na nešto liči je Pantić, ostali ili katastrofa ili čist prosek.

DDD

pre 5 godina

Kakve veze koji klub ima više navijača? Pa ovde 60% ljudi glasa za Vučića, a znamo profil njegovog glasačkog tela! Bitan je kvalitet, ne kvantitet.

neutralni felsh

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.
(Неко из Војводине, 21. septembar 2018 21:11)


izvesni radmilo andjelkovic je preko arkana napravio vasu trenutno najvecu navijacku grupu, a ti sad pricas o partizanu maltene kao o krilu sps-a? pre ce biti da si mlad i da se ne secas, i zato govoris napamet, zabibereno nebulozama. partizan je veliki klub, a najveci za dokaz za to je sto se ti i tebi slicni toliko upinjete da ga omalovazite i unizite i opet vam ne uspeva. zato sto najvise pokazete koliko malo znate - agresivni verbalni huligani kojima su sport i navijanje tek pokrice da bistre o stvarima o kojima blago receno nemaju pojma. najtuznije i najsmesnije je sto bi ti svaki normalan zvezdas rekao ovo isto.

Peđa

pre 5 godina

Tako nekakako... Zvezda je izrazito popularna u ovoja zemlji kao i sve ostalo sto istinski vredi: Karleusa, Ceca, Parovi, Farma, AV, Rados Bajic, turske serije, svojevremeno Kasandra..... I rezultati divljenja tim uzvisenim vrednostima se vide iz dana u dan. Za ponos Srbije!
(joksim, 21. septembar 2018 19:42)
Procvat svih tih "uzvišenih vrednosti" se dogodio 90tih. Samo, nekako si izostavio Partizan u svemu tome jer i FKP i KKP tada doživljavaju pravi preporod dok je Zvezda posle Barija rapidno pala. FKP je od 1945 do 1991 osvojio 11 titula a od 1991 do 2018 16 titula, KKP do 1991g 4 titule a sada preko 20. Kod Zvezde sve obrnuto. Dakle, vi ste takođe deo svega toga što si počeo da nabrajaš. Zvezda je bila dominantna u vreme kada su bile cenjene drugačije vrednosti.

maxy

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.

Bard Živa

pre 5 godina

Ja navijam za Šabačku Mačvu. I nije me sramota da kažem da sam protiv i zvezde i Partizana... Samo što nas je takvih u Srbiji jedva 5%...

Mozdana vijuga

pre 5 godina

Zvezdasa 49%,Partizanovaca 32%,ostatak za druge klubove ili neopredeljeno.Inace istrazivanje je pre neku godinu radio marketing tim FK Crvena Zvezda tako da i ove rezultate mozete uzeti sa rezervom.Bajke o 70,80,90% mozete pronaci na sedmom spratu Beogradjanke ili na portalima RSB-a.

devlinjo

pre 5 godina

A iz pouzdanih izvora mogu reći da je Jokana iz partizana oterala psihologija mase, gde je jedan pijani navijač počeo da viče Jokane odlazi i pola stadiona se prikljucilo. Na sledećoj utakmici bilo je Jokane ostani, ali je on samo prstom pokazao NE.

VladaNS

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)
To je takva retkost da je verovatno samo izuzetak koji potvrđuje pravilo. U osnovnoj i srednjoj školi u mom razredu je bilo 2/3 zvezdaša i 1/3 grobara i ostalih. U bivšoj firmi od 40 kolega, grobara je bilo 8. U sadašnjoj od 70 kolega ima 42 zvezdaša, 22 grobara i 6 nezainteresovanih. Kad god sam bio u nekoj većoj grupi ljudi, uvek je bilo mnogo više zvezdaša.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Peđa, 21. septembar 2018 20:18)

I kod mene, ali generalno su devojčice pravile razliku, crveno-belo je ženstvenije.

Mozdana vijuga

pre 5 godina

@55 посто??? Види се да је изјавио објективни Партизановац. Звездаша је минимум 70 посто међу Србима. Међу Југословенима 20 посто.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Стара школа, 21. septembar 2018 21:19)


Ma 90% stara skolo,rekao objektivni Borjan Grobar:)

Shein

pre 5 godina

Kao Delija, skidam kapu. I jeste jedan od najvecih gradskih derbija u svijetu. Sto se tice samog derbija. Zvezdana ce da zgazi sve u evropi, a kamo li partizane

papaja

pre 5 godina

Korekcija, 70-75% za Zvezdu!
(RG, 21. septembar 2018 18:18) # Link komentara

sve si lepo rekao osim toga da 75 % ljudi u Srbiji navija za Zvezdu
(darko, 21. septembar 2018 18:37) # Link komentara

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33) # Link komentara

Dogovorite se - 70, 75, 80 ili 100%?

marko

pre 5 godina

Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti).
 (Zemun79, 21. septembar 2018 20:35)

Ево га још један ултра локал партриота из свог краја и са своје клупице. Аман људи схватите више да су то природни процеси. Па у једном Лондону не можеш срести човека коме је отац рођен у Лондону. У неким другим градовима исто тако. По вама би то испало да су Лондон и Њујорк тешке селендре јер их ваљда загађују дођоши из целог света. Нема нације које нема и сви траже свој живот, гребу и отимају, и баш бих волео да видим ове тзв. праве београђане да им нахрупи таква конкуренција овде, па Дунав би код Рената заглавио. Једино би фамозни прави београђани другог колена хтели да су сами у Београду. Уместо да буду срећни што код нас још и има каквог таквог реда, они кукају редовно, броје зрнца, и траже привилегије.

Radovan

pre 5 godina

@neutralbi felsh
Dečko, smešan si. Zvezda je velikan a Partizan osrednji klub. Arkan je jednu titulu oteo Zvezdi kada je bila najjača ikada posle Barija i kada je trebala da igra LŠ, a sa Partizanom delio titule i kupove. Sve što ste osvojili, 90% svih trofeja, osvojili ste u vreme SPS-a. O kakvim huliganima pričaš? Partizan nije u rangu sa Zvezdom, zato su njegovi navijači i u trenutku najveće političke moći SPS-a tražili da se Zvezda ugasi. Nikada niko ko navija za Zvezdu nije tražio da se Partizan ugasi. Zato što je nama Partizan nebitan skroz. Shvati!!!

mezzano

pre 5 godina

Bilo nekad...
Barem za mene. Mada, mislim da derbi nema onu draž kakvu je imao pre 10-20 i više godina. Čini mi se, kako vreme prolazi, većina ljudi sve manje i manje prati utakmice, samim tim i derbi, i manje se uzbuđuje zbog toga... Možda je zbog toga što starim, mada nisam ni preterano star (38), ali imam osećaj da je derbi nama (državljanima Srbije) izgubio na značaju.

apokalipsa

pre 5 godina

e moj Jokane kao da je juče bilo protiv Žiline 2009. kada su te oni,, navijači,, sa Juga tjerali i uzvikivali ,, Jokane odlazi odlazi,,....

ProdigyCZ

pre 5 godina

Po meni,na prvom mestu Boka-River,drugi Seltik-Rendzers i onda mi,ostali nek se poredjaju.Samo ne znam kako se tolika mrznja stvorila kod nas,kad neka sustinska razlika ne postoji.U Skotskoj razdvaja vera,Boka-River siromasni i bogati,mada verujem da se ta razlika smanjila,ali opet Juznoamerikanci su mnogo ludji za fudbalom od nas.

Brother Cavil

pre 5 godina

"Ponekad utakmica ode na pogrešnu stranu. To može biti zanimljivo ljudima van naše zemlje"
"Ne radi se samo o gradu, cela zemlja priča o toj utakmici. To je derbi dva najpopularnija srpska kluba, a u prošlosti i dva najpoznatija jugoslovenska kluba. To je poseban dan za navijače oba kluba. Ljudi danima pre meča pričaju o tome"
Kada sam ja bio navijač i kada sam igrao, nasilja je bilo manje, ne znam zašto, ne mogu to da objasnim"

Ni ja sto - sta ne mogu sebi da objasnim, a posebno ovu situaciju. Zvezda, Prtizan...nekada su ljudi, navijaci zajedno isli na tekmu...od Belog Grada do stadiona, a sada na krv i noz. Malo vise postovanja prema drugima. Mi se i dalje se necemo voleti....samo dok traje derbi. Na derbiju ako treba na krv i noz ali posle farbanje oblaka. Kulijana smekerica ali vise kulijana. To bar mozemo ? ( mislim, zelim...da ne napisem znam ).

neutralni felsh

pre 5 godina

Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti). 
 (Zemun79, 21. septembar 2018 20:35) 


jeste, ima vas najvise... u chergama ste u narocitoj vecini :)

Strasne stvari

pre 5 godina

@Partizan je u milosti vlasti zadnjih 1/4 veka... Raspala se SFRJ i Zvezda 7 titula više... ne čudi jer je ro evropski i svetski prvak, klub kojj se gadja sa svetom i evropom. Onda dolazi doba partizana i stiže se razlika-6godina za redom-6 silovanjaa lopte i morala. Aj zdravo danas su stvari koliko toliko na svom mestu. Svi su iza šampiona sveta jer je to normalno
(dejan petrovic, 21. septembar 2018 20:31)


A ko je bio u milosti vlasti "prednjih" 1/4 veka? Partizan se pise sa velikim P...ostatak komentara nije vredan daljeg komentara,zvezdaska logika....

pope

pre 5 godina

koji % navija za koji tim? Zasto je to vazno i za koga? Da li je bolji veci ili manji %? Da li sam se divio Milosevicu sto je imao 70% glasova na izborima?
Da li je Elita vecinska ili manjinska,

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 21. septembar 2018 22:11) 

Ako je Arkan bio figura koja je zvezdi stvorila navijače, iz konteksta proizilazi neko dobro za zvezdu, objasni mi molim te šta je dobro u tome što je preuzeo obilic i sa grozdicem, babeuom i ekipom lomio noge perici, dekiju...a sa partizanom delio titule i kupove na godinu dana i igrao prijateljske utakmice. Ovde se ne radi o stotinak da ih ne nazovem kakvim navijačima, već o milionima običnih ljudi koji su navijači crvene zvezde. I da se razumemo, moj otac partizanovac je mene naučio da navijam za zvezdu da bi se prepirali kada je derbi, ali smo i ja i on plakali i isto tako se radovali kada su i partizan i zvezda gubili i dobijali velike utakmice.
(devlinjo, 21. septembar 2018 22:48)


ne, lose si me razumeo - nije on stborio navijace nego ih je jednim delom instrumentalizovao i osvojio tribinu.
arkan je obilic dobio kao nagradu za ostvaren projekat, obecali su mu svasta da bi se ostavio zvezde: dobio je klub. ali on je nastavio da tera primitivne ulicarske fore, pretio je svima jer je instantno hteo da uleti i medju fudbalski velike zverke... i tako, jedno vreme ljude vijao pa posle na kraju dolijao, kako to obicno biva.

bocko

pre 5 godina

Po velikoj vecini navijackih sajtova na svetu ,ovaj derbi i jeste jedan od pet najvecih u svetu.Uz Boka-River,Seltik-Rendzers,Oly-Pao i Galata.-Fener.

mrki

pre 5 godina

Kao zvezdaš, čestitam Slaviši na izrečenom o derbiju, vidi se uspešan čovek, ne treba mu kukumačenje kao nekakvom bati što pati. Srećno Slaviša u trenerskoj karijeri i životu naravno!

Eto ! Bas hocu !!!

pre 5 godina

Pisah ja jednom o ovome....Mitomani sa severa,narcisi...a,sto zele da pisu o tome koliko ih je...I,Jokan naseo,55 %?!!o da ih je brojao !Evo kod mene u drustvu ....70:30 u korist Partizana,kad sam bio u vojsci slicno,u skolama isto...i???sta sad?U mnogim anketama ("JSL Sport"..."Tifo"pobedio Partizan,i to ubedljivo,i to u bivsoj drzavi....tako da ispada da je u Srbiji popularnija zvezda,a u SFRJ i tada a i sada u novonastanatim drzavama Partizan.

SchOne

pre 5 godina

Derbi dobija zvezda kao i titulu možda i duplu , trenutno su mnogo i jači i organizovaniji klub...ali vlast tako nalaže. Živeo Partizan i majka Srbija ! Inače Jokanović je gospodin ali propast i obrt u našoj ligi je napravljen kada je Stanojević objasnio na konferenciji ko sedi u foteljama SD Partizan.

Folson prison

pre 5 godina

Grobari poslednjih godina pribegavaju jednoj taktici koja je veoma jednostavna. Na svaki nacin pokusavaju da izjednace sav kic i sund koji je danas preplavio ne samo medije vec i nase zivote, sa navijanjem za Zvezdu, u smislu mase koja prati zadruge, parove, folkere i druge gluposti, a sebe predstavljaju kao nekakvu drustvenu avangardu i borce za normalno i kulturno drustvo. Naravno, osim price o tome malo kojim proizvodom te avangarde se imaju podiciti. S druge strane, oni ne shvataju da upravo takvim stereotipom, da su svi navijaci Zvezde "geaci", potvrdjuju da su i te kako skloni kic ponasanju koje karakterise izmedju ostalog i postojanje stereotipa, odnosno opstih predubedjenja. Navijac sam Zvezde, ne gledam pink, parove, ne mislim da je Ceca " srpska majka"i poznajem mnogo Cigana koji misle kao ja, kao i Grobara uostalom. Sve su to pristojni i razumni ljudi. Ovakve price navijaca Partizana su u stvari izraz jedne velike zlobe.

ANALiticar

pre 5 godina

za zvezdu navija 50% ljudi u Srbiji, za partizan 40%, a 99% simpatise radnicki iz Nisa, to je klub od imena i tradicije, klub sirotinje, radnika i seljaka, real sa Nisave

Неко из Војводине

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.

milan

pre 5 godina

Alo bre pobrkali ste temu,radi se o derbiju beogradskom,koji Hajduk ,Dinamo,i te budalaštine ,55%,60% navijača Zvezde,ne govori o navijačima Partizana ni o drugim simpatizerima drugih srpskih klubova,manje više tačno i poprilično pozitivno za strane medije,više nego korektno.

Peđa

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)
To je takva retkost da je verovatno samo izuzetak koji potvrđuje pravilo. U osnovnoj i srednjoj školi u mom razredu je bilo 2/3 zvezdaša i 1/3 grobara i ostalih. U bivšoj firmi od 40 kolega, grobara je bilo 8. U sadašnjoj od 70 kolega ima 42 zvezdaša, 22 grobara i 6 nezainteresovanih. Kad god sam bio u nekoj većoj grupi ljudi, uvek je bilo mnogo više zvezdaša.

danguba

pre 5 godina

a zašto je bitno BBCu i Britancima predstavljati nešto, bilo šta, iz naše zemlje, pa kao u nekom lepom svetlu? Trošiti energiju na to, objavljivanje vesti o tome? Mi znamo šta nama znači derbi, čemu potreba da se nekome to dopadne, pa još Britancima?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bunjuel, 21. septembar 2018 18:42)

Mogu samo pretpostaviti da ni ti ne pratis engleski ili evropski fudbal i da nemas pojma, niti si cuo ni za jedan drugi gradski derbi u svijetu, poput Boka-River npr. Stedi energiju i sive celije, brzo odumiru...

maxy

pre 5 godina

@pedja Slazem se, mada sam ja imao situaciji i u osnovnoj gde je bilo nas devotorica i jedan delija, verovatno je to bas redak slucaj. Ono sto sam ja hteo da istaknem to je da sigurno Zvezda nema 75% navijaca i slicno, max razlika je 60-40 % u korist vas.

Nenad

pre 5 godina

Poštujem odluke ko za koga navija, istina je, cela Srbija je podeljena izmedju titovih blizanca, i zato me nervira kada me neko pita, za koga navijas,zvezdu ili partizan? Alo, zasto uvek tako, mozda volim Vosu, Smederevo, Nis itd

Неко из Војводине

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.

reflektor

pre 5 godina

Realan odnos je oko 60-65% Zvezda,30% Partizan(koji zbog razdora na tribini i katastrofalne uprave gubi) i 7-10% svi ostali zajedno.Tuzno je to sto npr. NS,NI i KG nemaju vise,ali..to je vec druga tema da ne duzim.

Stex

pre 5 godina

Ponosan Zvezdas, ponosan srbin...bez Partizana i Zvezda je nista. Eh kako je bilo nekada, sada je vreme nekako bezveze, zivimo, volimo, radimo prebrzo sve... Dobra stara vremena, dobar fudbal, kosarka... ostaje nam samo nadati se ipak smo sila u sportu, ne cenimo dovoljno sebe, neka pobedi fudbal na derbiju neka bude pun stadion i bice sve ok

slaviša šmigič

pre 5 godina

u vreme yuge bila je broj 1.u celoj evropi pa mi smo imali te godine brojku oko 50.hiljada poprecno navijaca na utakmici protiv osjeka bilo je vise od 80.0000 navijaca pa vi sad vidite to nema nijedna ekipa u evropi danas a gledajte koliko ulazu oni rec je o milijardama evra,pola engleske lige nekoliko francuskih ekipa i spanski vrh naravno i talijani koji su tih godina bili 3 koplja ispred svih liga.englezi 10.god nisu mogli da prate talijane toliko su bili nadmočni tek 2.hiljadite godine kad su kupovali iz italija igrace poput,ravanelija,berkampa i ostalih majstora ulozili su gomilu novca kako bi uspeli,da pariraju talijanima.a milan je bio top klib.

drago

pre 5 godina

I ovog pere "finale Mundijala". Cuj jedan od najvecih derbija na svijetu haha.
Pa Partizan je u Evropi ko Dinamo. '60-ih uspjesi, poslije toga nista. Zvezda i Hajduk su imali uspjehe (u prvenstvu su Hajduk i Partizan bili podjednaki), svi znaju da su Zvezda i Hajduk najveci.

devlinjo

pre 5 godina

(neutralni felsh, 21. septembar 2018 22:11)

Ako je Arkan bio figura koja je zvezdi stvorila navijače, iz konteksta proizilazi neko dobro za zvezdu, objasni mi molim te šta je dobro u tome što je preuzeo obilic i sa grozdicem, babeuom i ekipom lomio noge perici, dekiju...a sa partizanom delio titule i kupove na godinu dana i igrao prijateljske utakmice. Ovde se ne radi o stotinak da ih ne nazovem kakvim navijačima, već o milionima običnih ljudi koji su navijači crvene zvezde. I da se razumemo, moj otac partizanovac je mene naučio da navijam za zvezdu da bi se prepirali kada je derbi, ali smo i ja i on plakali i isto tako se radovali kada su i partizan i zvezda gubili i dobijali velike utakmice.

ЗР

pre 5 godina

Људи не заваравајмо се... По чему највећи? По томе што су играчи на нивоу енглеске пете лиге?
Највећи, па нам репрезентација у којој је већина потекла из ЦЗ и Пар не може проћи групу. Приземљимо се.

dejan petrovic

pre 5 godina

Partizan je u milosti vlasti zadnjih 1/4 veka... Raspala se SFRJ i Zvezda 7 titula više... ne čudi jer je ro evropski i svetski prvak, klub kojj se gadja sa svetom i evropom. Onda dolazi doba partizana i stiže se razlika-6godina za redom-6 silovanjaa lopte i morala. Aj zdravo danas su stvari koliko toliko na svom mestu. Svi su iza šampiona sveta jer je to normalno

bunjuel

pre 5 godina

a zašto je bitno BBCu i Britancima predstavljati nešto, bilo šta, iz naše zemlje, pa kao u nekom lepom svetlu? Trošiti energiju na to, objavljivanje vesti o tome? Mi znamo šta nama znači derbi, čemu potreba da se nekome to dopadne, pa još Britancima?

Petar

pre 5 godina

Oba kluba su politički uspostavljena. Kod nas se vidi koliko smo mali kad 75% ljudi navija za jedan fudbalski klub. Kao da je druga reprezentacija.

Boavista

pre 5 godina

Korekcija, 70-75% za Zvezdu!
(RG, 21. septembar 2018 18:18) # Link komentara

sve si lepo rekao osim toga da 75 % ljudi u Srbiji navija za Zvezdu
(darko, 21. septembar 2018 18:37) # Link komentara

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33) # Link komentara

Dogovorite se - 70, 75, 80 ili 100%?
(papaja, 21. septembar 2018 19:14)

Ma pusti ih! Verovatno su licno radili anketu od vrata do vrata pa znaju tacan procenat ljudi koji navija za Zvezdu i Partizan.

Стара школа

pre 5 godina

55 посто??? Види се да је изјавио објективни Партизановац. Звездаша је минимум 70 посто међу Србима. Међу Југословенима 20 посто.

Zemun79

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)


Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti).

Mikii

pre 5 godina

jel mu ono bese pevasmo "Jokane odlazi"?
(samo pitam, 21. septembar 2018 18:15)

Da, pevasmo i pevali bismo ponovo, jer veze sa zivotom nije imao. Nesto slicno pevace i navijaci Fulama za maksimalno 10 kola.

bunjuel

pre 5 godina

a zašto je bitno BBCu i Britancima predstavljati nešto, bilo šta, iz naše zemlje, pa kao u nekom lepom svetlu? Trošiti energiju na to, objavljivanje vesti o tome? Mi znamo šta nama znači derbi, čemu potreba da se nekome to dopadne, pa još Britancima?

Radovan

pre 5 godina

@neutralbi felsh
Dečko, smešan si. Zvezda je velikan a Partizan osrednji klub. Arkan je jednu titulu oteo Zvezdi kada je bila najjača ikada posle Barija i kada je trebala da igra LŠ, a sa Partizanom delio titule i kupove. Sve što ste osvojili, 90% svih trofeja, osvojili ste u vreme SPS-a. O kakvim huliganima pričaš? Partizan nije u rangu sa Zvezdom, zato su njegovi navijači i u trenutku najveće političke moći SPS-a tražili da se Zvezda ugasi. Nikada niko ko navija za Zvezdu nije tražio da se Partizan ugasi. Zato što je nama Partizan nebitan skroz. Shvati!!!

Shein

pre 5 godina

Kao Delija, skidam kapu. I jeste jedan od najvecih gradskih derbija u svijetu. Sto se tice samog derbija. Zvezdana ce da zgazi sve u evropi, a kamo li partizane

drago

pre 5 godina

I ovog pere "finale Mundijala". Cuj jedan od najvecih derbija na svijetu haha.
Pa Partizan je u Evropi ko Dinamo. '60-ih uspjesi, poslije toga nista. Zvezda i Hajduk su imali uspjehe (u prvenstvu su Hajduk i Partizan bili podjednaki), svi znaju da su Zvezda i Hajduk najveci.

Mikii

pre 5 godina

jel mu ono bese pevasmo "Jokane odlazi"?
(samo pitam, 21. septembar 2018 18:15)

Da, pevasmo i pevali bismo ponovo, jer veze sa zivotom nije imao. Nesto slicno pevace i navijaci Fulama za maksimalno 10 kola.

Corleone

pre 5 godina

Realno i Jokan i Miha treba da pricaju o Voivodini, o derbijima svoje Vose sa beogradskim vecitima, jer su u N. Sadu uzeli titulu i stara dama je od njih napravila fudbalere.

Неко из Војводине

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.

Стара школа

pre 5 godina

55 посто??? Види се да је изјавио објективни Партизановац. Звездаша је минимум 70 посто међу Србима. Међу Југословенима 20 посто.

Peđa

pre 5 godina

Tako nekakako... Zvezda je izrazito popularna u ovoja zemlji kao i sve ostalo sto istinski vredi: Karleusa, Ceca, Parovi, Farma, AV, Rados Bajic, turske serije, svojevremeno Kasandra..... I rezultati divljenja tim uzvisenim vrednostima se vide iz dana u dan. Za ponos Srbije!
(joksim, 21. septembar 2018 19:42)
Procvat svih tih "uzvišenih vrednosti" se dogodio 90tih. Samo, nekako si izostavio Partizan u svemu tome jer i FKP i KKP tada doživljavaju pravi preporod dok je Zvezda posle Barija rapidno pala. FKP je od 1945 do 1991 osvojio 11 titula a od 1991 do 2018 16 titula, KKP do 1991g 4 titule a sada preko 20. Kod Zvezde sve obrnuto. Dakle, vi ste takođe deo svega toga što si počeo da nabrajaš. Zvezda je bila dominantna u vreme kada su bile cenjene drugačije vrednosti.

joksim

pre 5 godina

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33)
Tako nekakako... Zvezda je izrazito popularna u ovoja zemlji kao i sve ostalo sto istinski vredi: Karleusa, Ceca, Parovi, Farma, AV, Rados Bajic, turske serije, svojevremeno Kasandra..... I rezultati divljenja tim uzvisenim vrednostima se vide iz dana u dan. Za ponos Srbije!

it’s my life

pre 5 godina

Jeste nekad bio.Dok smo imali dobre i kvalitetne igrače i u jednom i u drugom timu.Sad je samo ostalo ime na nekada slavna vremena kada smo iole nešto značili u ovom sportu,..

Неко из Војводине

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.

maxy

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.

Prénom

pre 5 godina

Ma 120% navija za Zvezdu, sto im zakidate. Strasno kakvi ljudi. Bas realni... Coca cola navija za Zvezdu ma i Deda Mraz navija. Marsovci navijaju za Zvezdu samo im jos nisu javili... Peru ima crveno belu zastavu? Mozda i njih da dodamo? Jokanu svaka cast.

Eto ! Bas hocu !!!

pre 5 godina

Pisah ja jednom o ovome....Mitomani sa severa,narcisi...a,sto zele da pisu o tome koliko ih je...I,Jokan naseo,55 %?!!o da ih je brojao !Evo kod mene u drustvu ....70:30 u korist Partizana,kad sam bio u vojsci slicno,u skolama isto...i???sta sad?U mnogim anketama ("JSL Sport"..."Tifo"pobedio Partizan,i to ubedljivo,i to u bivsoj drzavi....tako da ispada da je u Srbiji popularnija zvezda,a u SFRJ i tada a i sada u novonastanatim drzavama Partizan.

neutralni felsh

pre 5 godina

Партизанови навијачи имају проблем да сагледају објективно ствари. Њихов осредњи клуб је деведесетих на вештачки начин "проглашен" великим. Они су помислили да је крајње нереална ситуација оно право. А истина је да ће Партизан у читавој својој историји бити "велики" само за време СПС-а и највећег пропадања Србије. Никада ни пре ни после тога неће и не може бити. Као што ПАОК може да бљесне, али да се пореди са Олимпијакосом и Панатинаикосом било би апсурдно.
(Неко из Војводине, 21. septembar 2018 21:11)


izvesni radmilo andjelkovic je preko arkana napravio vasu trenutno najvecu navijacku grupu, a ti sad pricas o partizanu maltene kao o krilu sps-a? pre ce biti da si mlad i da se ne secas, i zato govoris napamet, zabibereno nebulozama. partizan je veliki klub, a najveci za dokaz za to je sto se ti i tebi slicni toliko upinjete da ga omalovazite i unizite i opet vam ne uspeva. zato sto najvise pokazete koliko malo znate - agresivni verbalni huligani kojima su sport i navijanje tek pokrice da bistre o stvarima o kojima blago receno nemaju pojma. najtuznije i najsmesnije je sto bi ti svaki normalan zvezdas rekao ovo isto.

Zemun79

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)


Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti).

Peđa

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)
To je takva retkost da je verovatno samo izuzetak koji potvrđuje pravilo. U osnovnoj i srednjoj školi u mom razredu je bilo 2/3 zvezdaša i 1/3 grobara i ostalih. U bivšoj firmi od 40 kolega, grobara je bilo 8. U sadašnjoj od 70 kolega ima 42 zvezdaša, 22 grobara i 6 nezainteresovanih. Kad god sam bio u nekoj većoj grupi ljudi, uvek je bilo mnogo više zvezdaša.

neutralni felsh

pre 5 godina

Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti). 
 (Zemun79, 21. septembar 2018 20:35) 


jeste, ima vas najvise... u chergama ste u narocitoj vecini :)

Strasne stvari

pre 5 godina

@Partizan je u milosti vlasti zadnjih 1/4 veka... Raspala se SFRJ i Zvezda 7 titula više... ne čudi jer je ro evropski i svetski prvak, klub kojj se gadja sa svetom i evropom. Onda dolazi doba partizana i stiže se razlika-6godina za redom-6 silovanjaa lopte i morala. Aj zdravo danas su stvari koliko toliko na svom mestu. Svi su iza šampiona sveta jer je to normalno
(dejan petrovic, 21. septembar 2018 20:31)


A ko je bio u milosti vlasti "prednjih" 1/4 veka? Partizan se pise sa velikim P...ostatak komentara nije vredan daljeg komentara,zvezdaska logika....

ЗР

pre 5 godina

Људи не заваравајмо се... По чему највећи? По томе што су играчи на нивоу енглеске пете лиге?
Највећи, па нам репрезентација у којој је већина потекла из ЦЗ и Пар не може проћи групу. Приземљимо се.

SchOne

pre 5 godina

Derbi dobija zvezda kao i titulu možda i duplu , trenutno su mnogo i jači i organizovaniji klub...ali vlast tako nalaže. Živeo Partizan i majka Srbija ! Inače Jokanović je gospodin ali propast i obrt u našoj ligi je napravljen kada je Stanojević objasnio na konferenciji ko sedi u foteljama SD Partizan.

Folson prison

pre 5 godina

Grobari poslednjih godina pribegavaju jednoj taktici koja je veoma jednostavna. Na svaki nacin pokusavaju da izjednace sav kic i sund koji je danas preplavio ne samo medije vec i nase zivote, sa navijanjem za Zvezdu, u smislu mase koja prati zadruge, parove, folkere i druge gluposti, a sebe predstavljaju kao nekakvu drustvenu avangardu i borce za normalno i kulturno drustvo. Naravno, osim price o tome malo kojim proizvodom te avangarde se imaju podiciti. S druge strane, oni ne shvataju da upravo takvim stereotipom, da su svi navijaci Zvezde "geaci", potvrdjuju da su i te kako skloni kic ponasanju koje karakterise izmedju ostalog i postojanje stereotipa, odnosno opstih predubedjenja. Navijac sam Zvezde, ne gledam pink, parove, ne mislim da je Ceca " srpska majka"i poznajem mnogo Cigana koji misle kao ja, kao i Grobara uostalom. Sve su to pristojni i razumni ljudi. Ovakve price navijaca Partizana su u stvari izraz jedne velike zlobe.

reflektor

pre 5 godina

Realan odnos je oko 60-65% Zvezda,30% Partizan(koji zbog razdora na tribini i katastrofalne uprave gubi) i 7-10% svi ostali zajedno.Tuzno je to sto npr. NS,NI i KG nemaju vise,ali..to je vec druga tema da ne duzim.

Mozdana vijuga

pre 5 godina

Zvezdasa 49%,Partizanovaca 32%,ostatak za druge klubove ili neopredeljeno.Inace istrazivanje je pre neku godinu radio marketing tim FK Crvena Zvezda tako da i ove rezultate mozete uzeti sa rezervom.Bajke o 70,80,90% mozete pronaci na sedmom spratu Beogradjanke ili na portalima RSB-a.

dejan petrovic

pre 5 godina

Partizan je u milosti vlasti zadnjih 1/4 veka... Raspala se SFRJ i Zvezda 7 titula više... ne čudi jer je ro evropski i svetski prvak, klub kojj se gadja sa svetom i evropom. Onda dolazi doba partizana i stiže se razlika-6godina za redom-6 silovanjaa lopte i morala. Aj zdravo danas su stvari koliko toliko na svom mestu. Svi su iza šampiona sveta jer je to normalno

John Lackland

pre 5 godina

Jokan tiha patnja sto nije igrao za Zvezdu. Legendo svaka cast ali tada nije bilo mesta...
(Steta, 21. septembar 2018 18:32)

Pamtis ga lepo po '92 i golu za 2:2 ili mozda ne jer verovatno si se rodio desetak godina kasnije

Petar

pre 5 godina

Oba kluba su politički uspostavljena. Kod nas se vidi koliko smo mali kad 75% ljudi navija za jedan fudbalski klub. Kao da je druga reprezentacija.

Mozdana vijuga

pre 5 godina

@55 посто??? Види се да је изјавио објективни Партизановац. Звездаша је минимум 70 посто међу Србима. Међу Југословенима 20 посто.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Стара школа, 21. septembar 2018 21:19)


Ma 90% stara skolo,rekao objektivni Borjan Grobar:)

devlinjo

pre 5 godina

(neutralni felsh, 21. septembar 2018 22:11)

Ako je Arkan bio figura koja je zvezdi stvorila navijače, iz konteksta proizilazi neko dobro za zvezdu, objasni mi molim te šta je dobro u tome što je preuzeo obilic i sa grozdicem, babeuom i ekipom lomio noge perici, dekiju...a sa partizanom delio titule i kupove na godinu dana i igrao prijateljske utakmice. Ovde se ne radi o stotinak da ih ne nazovem kakvim navijačima, već o milionima običnih ljudi koji su navijači crvene zvezde. I da se razumemo, moj otac partizanovac je mene naučio da navijam za zvezdu da bi se prepirali kada je derbi, ali smo i ja i on plakali i isto tako se radovali kada su i partizan i zvezda gubili i dobijali velike utakmice.

slaviša šmigič

pre 5 godina

u vreme yuge bila je broj 1.u celoj evropi pa mi smo imali te godine brojku oko 50.hiljada poprecno navijaca na utakmici protiv osjeka bilo je vise od 80.0000 navijaca pa vi sad vidite to nema nijedna ekipa u evropi danas a gledajte koliko ulazu oni rec je o milijardama evra,pola engleske lige nekoliko francuskih ekipa i spanski vrh naravno i talijani koji su tih godina bili 3 koplja ispred svih liga.englezi 10.god nisu mogli da prate talijane toliko su bili nadmočni tek 2.hiljadite godine kad su kupovali iz italija igrace poput,ravanelija,berkampa i ostalih majstora ulozili su gomilu novca kako bi uspeli,da pariraju talijanima.a milan je bio top klib.

VladaNS

pre 5 godina

po delijama 97% ljudi navija za predsednikov klub, a kako to da kod mene u firmi u sred Nbg od 25 ljudi u timu imamo 14 grobara, 9 delija i dvojicu neutralnih?! Za czv navijaju ljudi iz republike srpske, hrvatske(Knin) i provincije.
(maxy, 21. septembar 2018 19:17)
To je takva retkost da je verovatno samo izuzetak koji potvrđuje pravilo. U osnovnoj i srednjoj školi u mom razredu je bilo 2/3 zvezdaša i 1/3 grobara i ostalih. U bivšoj firmi od 40 kolega, grobara je bilo 8. U sadašnjoj od 70 kolega ima 42 zvezdaša, 22 grobara i 6 nezainteresovanih. Kad god sam bio u nekoj većoj grupi ljudi, uvek je bilo mnogo više zvezdaša.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Peđa, 21. septembar 2018 20:18)

I kod mene, ali generalno su devojčice pravile razliku, crveno-belo je ženstvenije.

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 21. septembar 2018 22:11) 

Ako je Arkan bio figura koja je zvezdi stvorila navijače, iz konteksta proizilazi neko dobro za zvezdu, objasni mi molim te šta je dobro u tome što je preuzeo obilic i sa grozdicem, babeuom i ekipom lomio noge perici, dekiju...a sa partizanom delio titule i kupove na godinu dana i igrao prijateljske utakmice. Ovde se ne radi o stotinak da ih ne nazovem kakvim navijačima, već o milionima običnih ljudi koji su navijači crvene zvezde. I da se razumemo, moj otac partizanovac je mene naučio da navijam za zvezdu da bi se prepirali kada je derbi, ali smo i ja i on plakali i isto tako se radovali kada su i partizan i zvezda gubili i dobijali velike utakmice.
(devlinjo, 21. septembar 2018 22:48)


ne, lose si me razumeo - nije on stborio navijace nego ih je jednim delom instrumentalizovao i osvojio tribinu.
arkan je obilic dobio kao nagradu za ostvaren projekat, obecali su mu svasta da bi se ostavio zvezde: dobio je klub. ali on je nastavio da tera primitivne ulicarske fore, pretio je svima jer je instantno hteo da uleti i medju fudbalski velike zverke... i tako, jedno vreme ljude vijao pa posle na kraju dolijao, kako to obicno biva.

DDD

pre 5 godina

Kakve veze koji klub ima više navijača? Pa ovde 60% ljudi glasa za Vučića, a znamo profil njegovog glasačkog tela! Bitan je kvalitet, ne kvantitet.

Peđa

pre 5 godina

Evo ja kao grobar priznajem da Zvezda u Srbiji ima mnogo više navijača,dok Parizan ima više u bivšim republikama.Pratim derbije oko 40 godina i čini mi se da razlika nikad nije bila drastičnija u korist Zvezde.Čaki i u vreme kada je Zvezda bila šampion Evrope , Partizan je imao strašnu ekipu(Jokanović ,Zahovič, Džoni Novak, Mijatović....,trener Osim).To što mi se čini da je Zvezda sada puno bolja je delom zbog kvaliteta Zvezde ,ali mnogo više zbog katastrofalnog igračkog kadra u Parizanu.Koliko se ja sećam Partizan nije imao lošiju ekipu u svojoj istoriji.Jedini igrač koji na nešto liči je Pantić, ostali ili katastrofa ili čist prosek.

ANALiticar

pre 5 godina

za zvezdu navija 50% ljudi u Srbiji, za partizan 40%, a 99% simpatise radnicki iz Nisa, to je klub od imena i tradicije, klub sirotinje, radnika i seljaka, real sa Nisave

pope

pre 5 godina

koji % navija za koji tim? Zasto je to vazno i za koga? Da li je bolji veci ili manji %? Da li sam se divio Milosevicu sto je imao 70% glasova na izborima?
Da li je Elita vecinska ili manjinska,

Bard Živa

pre 5 godina

Ja navijam za Šabačku Mačvu. I nije me sramota da kažem da sam protiv i zvezde i Partizana... Samo što nas je takvih u Srbiji jedva 5%...

apokalipsa

pre 5 godina

e moj Jokane kao da je juče bilo protiv Žiline 2009. kada su te oni,, navijači,, sa Juga tjerali i uzvikivali ,, Jokane odlazi odlazi,,....

ProdigyCZ

pre 5 godina

Po meni,na prvom mestu Boka-River,drugi Seltik-Rendzers i onda mi,ostali nek se poredjaju.Samo ne znam kako se tolika mrznja stvorila kod nas,kad neka sustinska razlika ne postoji.U Skotskoj razdvaja vera,Boka-River siromasni i bogati,mada verujem da se ta razlika smanjila,ali opet Juznoamerikanci su mnogo ludji za fudbalom od nas.

mrki

pre 5 godina

Kao zvezdaš, čestitam Slaviši na izrečenom o derbiju, vidi se uspešan čovek, ne treba mu kukumačenje kao nekakvom bati što pati. Srećno Slaviša u trenerskoj karijeri i životu naravno!

Милош-

pre 5 godina

evo kako gospodin predstavlja derbi englezima koji zele krv u svakoj vesti. ovaj covek predstavlja sebe i Srbiju na najbolji nacin. svaka rec odmerena. hvala gospodine Jokanovicu!

mezzano

pre 5 godina

Bilo nekad...
Barem za mene. Mada, mislim da derbi nema onu draž kakvu je imao pre 10-20 i više godina. Čini mi se, kako vreme prolazi, većina ljudi sve manje i manje prati utakmice, samim tim i derbi, i manje se uzbuđuje zbog toga... Možda je zbog toga što starim, mada nisam ni preterano star (38), ali imam osećaj da je derbi nama (državljanima Srbije) izgubio na značaju.

Boavista

pre 5 godina

Korekcija, 70-75% za Zvezdu!
(RG, 21. septembar 2018 18:18) # Link komentara

sve si lepo rekao osim toga da 75 % ljudi u Srbiji navija za Zvezdu
(darko, 21. septembar 2018 18:37) # Link komentara

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33) # Link komentara

Dogovorite se - 70, 75, 80 ili 100%?
(papaja, 21. septembar 2018 19:14)

Ma pusti ih! Verovatno su licno radili anketu od vrata do vrata pa znaju tacan procenat ljudi koji navija za Zvezdu i Partizan.

maxy

pre 5 godina

@pedja Slazem se, mada sam ja imao situaciji i u osnovnoj gde je bilo nas devotorica i jedan delija, verovatno je to bas redak slucaj. Ono sto sam ja hteo da istaknem to je da sigurno Zvezda nema 75% navijaca i slicno, max razlika je 60-40 % u korist vas.

marko

pre 5 godina

Mnogo je veća verovatnoća da je od tih 25 u tvojoj firmi upravo većina došla iz provincije (što je nažalost vrlo čest primer kad je Beograd u pitanju) i da zato ima više navijača Partizana (što je svakako redak primer i u Beogradu, a i u unutrašnjosti).
 (Zemun79, 21. septembar 2018 20:35)

Ево га још један ултра локал партриота из свог краја и са своје клупице. Аман људи схватите више да су то природни процеси. Па у једном Лондону не можеш срести човека коме је отац рођен у Лондону. У неким другим градовима исто тако. По вама би то испало да су Лондон и Њујорк тешке селендре јер их ваљда загађују дођоши из целог света. Нема нације које нема и сви траже свој живот, гребу и отимају, и баш бих волео да видим ове тзв. праве београђане да им нахрупи таква конкуренција овде, па Дунав би код Рената заглавио. Једино би фамозни прави београђани другог колена хтели да су сами у Београду. Уместо да буду срећни што код нас још и има каквог таквог реда, они кукају редовно, броје зрнца, и траже привилегије.

Brother Cavil

pre 5 godina

"Ponekad utakmica ode na pogrešnu stranu. To može biti zanimljivo ljudima van naše zemlje"
"Ne radi se samo o gradu, cela zemlja priča o toj utakmici. To je derbi dva najpopularnija srpska kluba, a u prošlosti i dva najpoznatija jugoslovenska kluba. To je poseban dan za navijače oba kluba. Ljudi danima pre meča pričaju o tome"
Kada sam ja bio navijač i kada sam igrao, nasilja je bilo manje, ne znam zašto, ne mogu to da objasnim"

Ni ja sto - sta ne mogu sebi da objasnim, a posebno ovu situaciju. Zvezda, Prtizan...nekada su ljudi, navijaci zajedno isli na tekmu...od Belog Grada do stadiona, a sada na krv i noz. Malo vise postovanja prema drugima. Mi se i dalje se necemo voleti....samo dok traje derbi. Na derbiju ako treba na krv i noz ali posle farbanje oblaka. Kulijana smekerica ali vise kulijana. To bar mozemo ? ( mislim, zelim...da ne napisem znam ).

обс

pre 5 godina

Славиша Јокановић је био феноменалан фудбалер. Линија: Јокановић, Југовић, Михајловић је најјача у историји српског фудбала. Тешко да ће се таква родити. Паметан, посвећен, креативан, рационалан фудбалер, Јокановић је остао и као тренер. Поносим се овим човеком. Амбасадор Србије у сваком смислу. Матић је имао од кога да учи и да то добро срце постане препознатљиво од и у Срба поготово после данашњег сазнања за Матићево срцепарајуће доброчинство. Митровићу је родитељски помогао. На дербије сам некада ишао. Први пут сам био (водили су ме) када сам имао четири године. Престао сам када су флаше почеле да падају и да се размењују између патолошких навијачких група. Енглеску лигу гледам само због Матића, Митровића, Миливојевића (до скороТадића) и наравно Јокановића. Хвала им што постоје! Српски репрезентативни фудбал има супстанцу. Надам се да ће родољубив (а не материјалистички) курс успети да је афирмише резултатски!

papaja

pre 5 godina

Korekcija, 70-75% za Zvezdu!
(RG, 21. septembar 2018 18:18) # Link komentara

sve si lepo rekao osim toga da 75 % ljudi u Srbiji navija za Zvezdu
(darko, 21. septembar 2018 18:37) # Link komentara

Jokanovicu losa ti procena, hteo si reci 75-80% ljudi navija za Zvezdu, ali dobro.
(Milan, 21. septembar 2018 18:33) # Link komentara

Dogovorite se - 70, 75, 80 ili 100%?

danguba

pre 5 godina

a zašto je bitno BBCu i Britancima predstavljati nešto, bilo šta, iz naše zemlje, pa kao u nekom lepom svetlu? Trošiti energiju na to, objavljivanje vesti o tome? Mi znamo šta nama znači derbi, čemu potreba da se nekome to dopadne, pa još Britancima?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bunjuel, 21. septembar 2018 18:42)

Mogu samo pretpostaviti da ni ti ne pratis engleski ili evropski fudbal i da nemas pojma, niti si cuo ni za jedan drugi gradski derbi u svijetu, poput Boka-River npr. Stedi energiju i sive celije, brzo odumiru...

milan

pre 5 godina

Alo bre pobrkali ste temu,radi se o derbiju beogradskom,koji Hajduk ,Dinamo,i te budalaštine ,55%,60% navijača Zvezde,ne govori o navijačima Partizana ni o drugim simpatizerima drugih srpskih klubova,manje više tačno i poprilično pozitivno za strane medije,više nego korektno.

Stex

pre 5 godina

Ponosan Zvezdas, ponosan srbin...bez Partizana i Zvezda je nista. Eh kako je bilo nekada, sada je vreme nekako bezveze, zivimo, volimo, radimo prebrzo sve... Dobra stara vremena, dobar fudbal, kosarka... ostaje nam samo nadati se ipak smo sila u sportu, ne cenimo dovoljno sebe, neka pobedi fudbal na derbiju neka bude pun stadion i bice sve ok

Nenad

pre 5 godina

Poštujem odluke ko za koga navija, istina je, cela Srbija je podeljena izmedju titovih blizanca, i zato me nervira kada me neko pita, za koga navijas,zvezdu ili partizan? Alo, zasto uvek tako, mozda volim Vosu, Smederevo, Nis itd

devlinjo

pre 5 godina

A iz pouzdanih izvora mogu reći da je Jokana iz partizana oterala psihologija mase, gde je jedan pijani navijač počeo da viče Jokane odlazi i pola stadiona se prikljucilo. Na sledećoj utakmici bilo je Jokane ostani, ali je on samo prstom pokazao NE.

bocko

pre 5 godina

Po velikoj vecini navijackih sajtova na svetu ,ovaj derbi i jeste jedan od pet najvecih u svetu.Uz Boka-River,Seltik-Rendzers,Oly-Pao i Galata.-Fener.