Sreda, 19.09.2018.

13:20

"Partizan važniji od Napolija, da pokažemo ko je najbolji u Srbiji"

Najiskusniji fudbaler Crvene zvezde Marko Marin izjavio da protiv Partizana ekipa želi da pokaže da je najbolja u Srbiji.

Izvor: PT

"Partizan važniji od Napolija, da pokažemo ko je najbolji u Srbiji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Nebojsa

pre 5 godina

@ Ivan
Potpuno se slazem svaka pobeda je dobra i tesko da mozemo odigrati kvalitetnu utakmicu u derbiju. Mi smo se istrosili u LS ali pobeda nebi trebalo da dodje u pitanju .

severac

pre 5 godina

Pa bas zato sto igras protiv takvih klubova jednom u 10-20 godina, treba da napadnes i igras fudbal. Sto, da nece ovaj bod nesto da promeni?
(Gazda Dojkan, 19. septembar 2018 18:37)

Pazi kad grobari pricaju o napadu...
Pa vi Trakai niste napali ljudski, a hoces da mi napadamo tim od 500 miliona?
A bod, da li ce promeniti? Ko zna, mozda i hoce.
Mi smo igrali lose, to je tacno. Ali, sa tacke gledista nasih protivnika... Napoli je izgubio 2 boda. Mozda ce njima promeniti situaciju? (mada vec jeste, sasvim sigurno). Sad oni treba da jure protiv PSG i Liverpula. PSG treba da zapne protiv Napolija (neka bude da smo mi otpisani), jer za pocetak ima bod manje.
Puno je toga u igri, zato polako...

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

U nedelju sledi razstelovanje komsinice. Sta ste dobili, dobili ste. Samo bunker ce mozda da vas spasi, da odigrate nereseno, sta vam je zapravo i cilj. Imate dve solucije, da date jos zadnji atom snage u nedelju, pa da sledecu tekmu LS dozivite debakl i sramotu, sta verujem da vam nije cilj ili da bunarite i sparate snagu i molite, da vas ne razsteluju i srusite negativni rekord Dinama iz Zagreba ;). Partizan nije Surdulica to znate i nema milosti za vas :).
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (svet, 19. septembar 2018 19:07)

Pa i niste Surdulica, Surdulica je dosta bolja i kvallitetnija od vas

svet

pre 5 godina

U nedelju sledi razstelovanje komsinice. Sta ste dobili, dobili ste. Samo bunker ce mozda da vas spasi, da odigrate nereseno, sta vam je zapravo i cilj. Imate dve solucije, da date jos zadnji atom snage u nedelju, pa da sledecu tekmu LS dozivite debakl i sramotu, sta verujem da vam nije cilj ili da bunarite i sparate snagu i molite, da vas ne razsteluju i srusite negativni rekord Dinama iz Zagreba ;). Partizan nije Surdulica to znate i nema milosti za vas :).

severac

pre 5 godina

PFC je sa Besiktasem kuci odigrao 1-1 pre par nedelja, pa su bili komentari u medijima otprilike "Besiktas se vraca sa velikom prednoscu kuci", a PFC je napadao, poveo, imao par sansi, imao je i Besiktas koju vise, nije sporno... A CZ dva puta presla pola i u medijma velika herojska igra?! A CZ od drzave skoro 10 godina u proseku 5 miliona evra za tim igrali evropu ili ne...
(mezimica, 19. septembar 2018 18:11)

1:1 u gostima jeste prednost (narocito kod utakmica na ispadanje), 0:0 nije.

Igraj fudbal, mani školu

pre 5 godina

Zašto se prepucavate oko fudbala, to je i onako politička igra,( naročito u Srbiji)!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BRATiJA, 19. septembar 2018 16:41)

Zato što smo tako u mogućnosti, pametnjakoviću!

mezimica

pre 5 godina

Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Zvezda NIJE primila 2-3 gola od Napolija, tako da ja ne vidim svrhu tvog komentara...
(Klaxon, 19. septembar 2018 14:43)
PFC je sa Besiktasem kuci odigrao 1-1 pre par nedelja, pa su bili komentari u medijima otprilike "Besiktas se vraca sa velikom prednoscu kuci", a PFC je napadao, poveo, imao par sansi, imao je i Besiktas koju vise, nije sporno... A CZ dva puta presla pola i u medijma velika herojska igra?! A CZ od drzave skoro 10 godina u proseku 5 miliona evra za tim igrali evropu ili ne...

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Cudno je da se branis od kluba koji svoje utakmice igra protiv Juventusa, Milana, Intera, Rome... dok igras sa Cukarickim, Surdulicom, Macvom, Proleterom... 

Realan si samo tako.
(severac, 19. septembar 2018 16:57)

Pa bas zato sto igras protiv takvih klubova jednom u 10-20 godina, treba da napadnes i igras fudbal. Sto, da nece ovaj bod nesto da promeni?

ja

pre 5 godina

@ (it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

Nije čekao on, već Terzić, jer nije znao da li da njemu, Boaćiju i Čaušiću da koliko traže, pošto je razlika u prihodima mogla da bude +- 30 miliona evra...

Dragan

pre 5 godina

@navijac

20 godina od 1992 do 2012 imali ste savez, sudije, sponzore, politicare, sve, sve, za vas i samo za vas. Neki od tih i faktora i dan danas pretezu na vasu stranu iako su uslovi takmicenja kudikamo regularniji nego u vreme vase trule i lazne dominacije. Da je Zvezda imala takvu sistemsku podrsku kao Partizan napravila bi daleko bolje rezultate, a vi ovde na portalu napraviste epopeju od vasa dva ucesca u LS i tri neresena rezultata.

bez ljutnje molim

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)

Ko je unistio Partizan? Ko je unistio celo SD Crvena Zvezda a narocito FK. devedesetih.Ko je bio predsednik Partizana a kasnije predsednik vlade.I Partizan i Zvezda dobijaju.podjednako od drzave.Imate drzavnog sponzora na dresu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 19. septembar 2018 15:58)

Čovek ti je lepo objasnio da su OBA kluba državna i da zavisno od toga kako se država postavi i ide njihov razvoj. Naravno da je bilo i obrnutih situacija u istoriji, ali smatram bar ne tako beskrupuloznih kao sad. A što se tiče sponzora, možda ti na dresovima pored logo-a vidiš i sitnim slovima ugovore koji stoje iza sponzorstva pa na osnovu toga zaključuješ da je tretman isti ?

Лепи Цане

pre 5 godina

Мислим да је за победу довољно одиграти рутински с другим тимом. Одморити битне играче за битне мечеве.

milos

pre 5 godina

Decko dodji ti lepo na JNA da ukrstimo koplja, ne laprdaj mnogo. Jeste Partizan slabiji po igrama ove sezone, mada ni CZ nije superiornija toliko koliko imaju odlicnu postavku igre, i odlicnog motivatora. Polako samo dodjite da vas ugostimo kako dolikuje, pa cemo videti ko ce na kraju pukovnik ko pokojnik....ne zaboravi da visoko letenje, bude nisko padanje...
Pozdrav drugarima sa Severa

mile

pre 5 godina

Ajd da vidimo u nedelju ali ima Partizan da vas pregazi,nit cigan nit grobar samo realan. Ja ne znam sta su ljudi videli ali ja sam gledao Zvezdu kako se brani 90 min. protiv Napolia

Miroslav

pre 5 godina

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)
------------------------------------------------------------------
A da budeš objektivan pa da pomeneš da je država (političari) pre toga uništila Zvezdi vaterpolo klub i prebacila sve igrače u Partizan. Pa onda da je država uništila Zvezdin košarkaši klub i prebacila igrače u Partizan... Pa da je Partizan imao podršku u fudbalu od FSS godinama...

severac

pre 5 godina

Ajd da vidimo u nedelju ali ima Partizan da vas pregazi,nit cigan nit grobar samo realan. Ja ne znam sta su ljudi videli ali ja sam gledao Zvezdu kako se brani 90 min. protiv Napolia
(mile, 19. septembar 2018 16:05)

Jeste, bas je cudno da se osamdeset i neku klub na listi brani od petnaestog na listi.
Cudno je da se klub koji ceo vredi manje od najskupljeg igraca protivnika brani.
Cudno je da se branis od kluba cija startna postava vredi vise nego klub sa sve stadionom i infrastrukturom...
Cudno je da se branis od kluba koji svoje utakmice igra protiv Juventusa, Milana, Intera, Rome... dok igras sa Cukarickim, Surdulicom, Macvom, Proleterom...

Realan si samo tako.

BODIBOND

pre 5 godina

Мислим да је за победу довољно одиграти рутински с другим тимом. Одморити битне играче за битне мечеве.
(Лепи Цане, 19. septembar 2018 16:01)

Zvezdasi, izvedite drugi tim, pa onda kad vam Partizan napuni taj drugi tim ti ces reci nesto u fazonu jaoo sto nismo izveli najjaci sastav, Miloje odlazi, ponavlja se Vozdovac iz 2017. godine, ne zasluzujemo da budemo ni peti... A i Partizanu niko ne brani da pusti neke onladince da igraju tipa Jovan Kokir, znas, to je onaj momak sto je doprineo da Partizan trijumfuje u omladinskom vecitom derbiju.

Majstor s mora

pre 5 godina

Partizan ima verovatno nikad gori tim u novijoj istoriji. U ekipi nema jednog igrača koji kvalitetom odskače. Šta reći kada je Saša Ilić i dalje majstor za sve ostale u crno-belom dresu, ali ni Sale ne može da odigra više od 15 min ozbiljnog fudbala. Zvezda ima tim koji je možda najjači nakon generacije iz Barija. Ima tu dosta igrača koji možda za Evropu nisu kvalitet, ali za našu ligu su majstorčine. Sem toga, Milojević je Gvardiola i Klop zajedno za Mirkovića. Sve sem ubedljive pobede Zvezde bilo bi iznenađenje. Zašto je situacija ovakva je pitanje za upravu Partizana, a pre svega sportskog direktora. Da ima morala i odgovornosti, nakon Bešiktaša kompletna uprava bi napustila klub i svoje mesto prepustila drugim ljudima koji mogu da pomognu Partizanu. Navijači, a posebno simpatizeri Partizana su davno prozreli sadašnju upravu i ne žele svojim prisustvom na stadionu da joj daju legitimitet. Prema tome, Marin nije u pravu jer meč sa Partizanom nije nikakvo merilo kvaliteta Zvezde već "šamaranje mrtvog magarca".

Dule

pre 5 godina

Razumem i euforiju i ozbiljno ulaganje u Zvezdin tim ... ali kada sam čuo y onoj euforiji poredjenje sa timom C.Zvezde iz 1991 godine ... stvarno smešno,preteraste ...

estiar

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).

A za derbi, sve ispod 2 razlike za Zvezdu je uspeh.

CyberKooryber

pre 5 godina

Tesko da ti je ista jasno kad fudbalsku utakmicu gledas kroz primu para. Pa sta ako je Napoli skuplji od Zvezde. Svaki tim u Engleskoj je bio skuplji od Lesitera pa su oni na kraju pobjedili.
(pero, 19. septembar 2018 11:33)

Da, skuplji, kako da ne - Les(i)ter je vredeo 150 miliona i igrao protiv sličnih i jeftinijih timova, nekoliko vrednosti od 200-300 i par njih preko 500 (Čelsi, Sit, MU). Zvezda vredi 40 milki i igra protiv timova koji vrede od 500 do jedne milijarde. To je kao da sa "fićom" hoćeš da se trkaš sa Ferarijem, Poršeom i Maseratijem.
A opet, možda i grešim, igrači Lestera su verovatno igrali za London Bus kartice, stipendije Hogvarta i sarmice Vardijeve keve, a Ranijeri je iz ljubavi skupljao slike i radio za džabe, sam sebi plaćajući roming.
groBARI

navijac

pre 5 godina

@Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!

Laza L.

pre 5 godina

Mnogi navijači crnih ovde potenciraju priču kako će Zvezda da se osramoti kad je timovi u grupi razbiju sa ogromnom razlikom!?! Kako ne shvatate da Zvezda ne može u ovoj grupi NIKAKO da se osramoti!!! Čak da izgubi od PSG i Liverpula sa dvocifrenom gol razlikom (što sigurno neće), ne bi bilo sramota kad igraš protiv odavno, pažljivo formiranih i uigranih ekipa, gde većina igrača na tržištu vredi ponaosob više nego ceo tim Zvezde! Ej, to su razlike u vrednovanju njihovih i našeg tima u desetinama puta! Pa šta očekivati onda kad su ove ekipe ubedljivo dobijale i timove približnih vrednosti, pa nikom ništa. Igra se i dalje, nema sramote i tugovanja. Ovaj Zvezdin bod je zlata vredan, kako god da su odigrali. Iznela ga je odbrana, koja je koliko-toliko tokom nešto više od godinu dana, ipak uigrana (uz jedini novitet sa Degenekom). Šta očekivati od napadača, kad su ova 4 igrača napred sinoć odigrali PRVU zajedničku utakmicu, gde nijedan par tih igrača nema dosad zajedno više od 1 utakmice pre sinoćne!!!! Jeste li svesni koliko treba treninga, utakmica, posebno jakih, da bi se uigrala igra u napadu, i gde promena makar jednog igrača, zahteva još dodatnog vremena za usklađivanje!? I šta je mogao Milojević da odigra već da stavi sve na odbranu, pa ako se desi neki kiks protivniku da se iskoristi za jedan srećni gol? I to bi bila, objektivno, senzacija. Sramota će biti za Partizan ako pukne u nedelju 3 ili više golova, jer su timovi približnih vrednosti. A to, živi bili pa - videli!

NY

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno). 
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)

Ko je unistio Partizan? Ko je unistio celo SD Crvena Zvezda a narocito FK. devedesetih.Ko je bio predsednik Partizana a kasnije predsednik vlade.I Partizan i Zvezda dobijaju.podjednako od drzave.Imate drzavnog sponzora na dresu

Bojan R.

pre 5 godina

A kad je materati šampion bio pak zanimljiv. Dosadan, smoren i čekaš derbi da odluči ko bolji ko ne. Što se tiče da li Zvezda će se pojačavati ako nema konkrenciju. To je već problem Zvezde pošto ne postoji konkrencija nemaš potrebu za boljim igračima. A u Evropi si još liliputanac. Samo bacaš pare za nešto što nisi kadar da ispratiš. Ali to je generalno problem cele države koja misli ako Zvezda i Partizan budu jaki ostali će što je više za smejanje nego za išta. Zvezda i Partizan ti pokupe igarače za kukuruz koji posle sede na tribinama jer za Evropu su smejurija. I onda oslabiš i onako slabe timove i samim tim nemaš kontinuitet jakih utakmica. Umesto da se ubace jaki sponzori u Spartak, u Radnčki što da ne i Čukarički time će ovi na vrhu dobiti više nego što misle ali problej je što su alavi pa to teško da će da ide.
(Bane, 19. septembar 2018 14:50)

Ovo je klasicni primjer 'pametnjakovica' sa portala, koji redovno ostavljaju komentar, sve najbolje znaju..... Nit zna padeze, pravopis, rijeci, ne zna da prica, pise, ne zna nista o_0

Bane

pre 5 godina

(Crvena Zvezda 1913, 19. septembar 2018 13:54)

Olimpijakos manji klub od Zvezde kaže navijač Zvezde. Ma idi begaj rećićeš drugačije. Što stati na tome vi ste veći klub od Real Madrida. Kad već pričaš koješta dodaj ga malo.

jashtaman

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Poceli ljudi da veruju u svoje lazi ili se ja ne secam dobro?
Nesto mi se cini da je Oly to dobio i to solidno lako...
Nemam pojma, da pitamo Bena? Mozda se on seca...

shone

pre 5 godina

Kada neko krene komentar sa "hahahahah", a onda nastavi sa nebulozama, teorijama zavere, urote Univerzuma protiv "institucije", onda jasno otkriva strah, nenormalno veliki strah koji prelazi u bol... 

ps. "Pošteno sudjenje" - mislis da se igra 104. min dok vi ne predjete centar ili šta ?!...ne šutnete na gol ?! Ne razumem, pojasni
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:58)
Ko tebi može nešto da pojasni...

Fikio

pre 5 godina

Partizan mozda nekim pukim slucajem izvuce neresen rezultat, ako recimo postave taktiku kao Zvezda sinoc protiv Napolija, ali ne verujem da partizan ima igrace da to odrade svih 90 min... U protivnom, ako krenu da se nadigravaju s'nama jer Boze oni su partizan, puci ce s'najmanje 2-3 gola razlike, tolika je razlika u kvalitetu... Od golmana pa do trenera, svuda smo bolji. Nema niti jedan igrac partizana koji bi mogao da igra u Zvezdi ove godine. Nama recimo Kafu i Ebisilio nekada nisu ni u protokolu, a njima bi to bili najbolji igraci!

yuslaven

pre 5 godina

Kao Grobar prognoza. Ako Zvezda hoće da odradi posao 2-0, 2-1. Ako reši da nas nakanta 3-0, 4-0. Ko je gledao onu žalost protiv Proletera i sa ovim rezultatima će da bude zadovoljan.

mik

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.

Ciric,Dragan

pre 5 godina

Kao navijac Partizana moram reci da komentari tzv grobara nas brukaju! Zvezda koja ne vredi vise od 20 miliona igrala bunker protiv Napoli-ja? Evo nekih cinjenica(guglirajte malo ako lazem):
Zadnjih deset utakmica: Napoli-Milan (8 pobeda,dva remija, nula poraza), Napoli-Inter( 6 pobeda,2 remija dva poraza), Napoli-Roma (5-3-2), Napoli-Lazio (6-1-3), Napoli-Juventus(3-4-3). Direktan duel za titulu pre 4/5 meseci Juventus-Napoli 0-1. Mrzim Zvezdu, volim samo Partizan al' u Milanu su slavili remi 0-0 (spektakularna odbrana Donarume u 93'), protiv Milana koji je ulozio 235 miliona samo za jedan prelazni rok....

Borky

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.
(mik, 19. septembar 2018 14:00)

Da prikoci malo.Parafraziram.

Nikola

pre 5 godina

Partizan bi od ovakvog napolija puko 0:4 na jna
(whip whip, 19. septembar 2018 13:25)

Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

lucchese

pre 5 godina

decice oladite sa navijackim prepucavanjima, ucite malo. a ako vec volite sport onda navijajte za svoje i postujte protivnike. u interesu srpskog sporta je da zvezda uzme sto vise bodova u ligi sampiona isto kao i da je partizan usao u ligu evrope.

Petar madsen

pre 5 godina

Lako je da se igra liga šampiona kada ti je predsednik kluba ujedno i predsednik države i sve pare sipa u taj klub. Zvezda godišnje od države dobije preko 20 miliona evra i mnogo više pa i lud bi sa tim parama bar treći bio minimum u LS tako da tizina i glasajte voću jak vučić jaka zvezda al kraj će biti bolan pre ili kasnije. Živeo partizan

Miki lazic

pre 5 godina

Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..
(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)
Dovoljno mu je da zna da odigra 1 na 1 jedini u ekipi.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Partizani ima da se skočanje od stra` do nedelje...Ne bio im u koži.

Sad krece paranoja...sudije, Vučić, Vatikan, Rusi...jedva čekam njihove "mudre" komentare...

Mlohawk

pre 5 godina

Ubice te negativnost. Prestani da citas vesti.

______________
Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..
(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.
(mik, 19. septembar 2018 14:00)

Samo ga je pitao da li je srbin, ništa više...

Milan

pre 5 godina

(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30) # Link komentara


Nije on cekao nego mu Olimpijakos nije dao jer su hteli da zarade od Kineza pa kad im je to propalo onda su ga tek pustili...

turista

pre 5 godina

Realno Zvezda je ako ne tri onda bar dva puta bolja od Partizana ove godine.
Ne znam dal svi, ali ja vise volim kad je derbi neizvestan, kao i sampionat, pa opet ko god da uzme titulu vazan je rivalitet.
Ukoliko Partizan kao Vojvodina izgubi borbu za vrh u narednim godinama, pitanje je koliko ce i Zvezda imati potrebu za boljim timom. Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.

reciklaza i motanje kablova

pre 5 godina

Videlo se sinoc da je Miloje rekao igracima da ne "zatezu" bas mnogo. Ipak treba biti svez za vikend,dolazi veliki rival na red za branje usiju!!!

Klaxon

pre 5 godina

@Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Zvezda NIJE primila 2-3 gola od Napolija, tako da ja ne vidim svrhu tvog komentara...

Shommy82

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Koliko se ja sećam ukupno je bilo 3:5 i Olimpijakos je prošao dalje, sad ako to nije pokazivanje da je neko bolji onda ništa.

rocko

pre 5 godina

E vi ste nam sinoc pokazali koje najbolji kukavickim igrom...sjetite se partizanove lige sampiona kad je i
grao sa Real Madridom za koji su igrali Bekam Zidan ...kad smo ih strpaluli u Beogradu u njihov sesnesterac...ali toga se nesjecate...ali ubrzo cete se spustiti na zemlju.

Ilija Dukić

pre 5 godina

(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

Jel ti mislis da se igraci sami javljaju klubovima da zele da igraju tu ili se ipak klub javi da ga kupi?

Bane

pre 5 godina

Realno Zvezda je ako ne tri onda bar dva puta bolja od Partizana ove godine.
Ne znam dal svi, ali ja vise volim kad je derbi neizvestan, kao i sampionat, pa opet ko god da uzme titulu vazan je rivalitet.
Ukoliko Partizan kao Vojvodina izgubi borbu za vrh u narednim godinama, pitanje je koliko ce i Zvezda imati potrebu za boljim timom. Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (turista, 19. septembar 2018 14:09)

A kad je materati šampion bio pak zanimljiv. Dosadan, smoren i čekaš derbi da odluči ko bolji ko ne. Što se tiče da li Zvezda će se pojačavati ako nema konkrenciju. To je već problem Zvezde pošto ne postoji konkrencija nemaš potrebu za boljim igračima. A u Evropi si još liliputanac. Samo bacaš pare za nešto što nisi kadar da ispratiš. Ali to je generalno problem cele države koja misli ako Zvezda i Partizan budu jaki ostali će što je više za smejanje nego za išta. Zvezda i Partizan ti pokupe igarače za kukuruz koji posle sede na tribinama jer za Evropu su smejurija. I onda oslabiš i onako slabe timove i samim tim nemaš kontinuitet jakih utakmica. Umesto da se ubace jaki sponzori u Spartak, u Radnčki što da ne i Čukarički time će ovi na vrhu dobiti više nego što misle ali problej je što su alavi pa to teško da će da ide.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

 Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.
(turista, 19. septembar 2018 14:09)

Oni su u tranziciji od nastanka.

...

pre 5 godina

@ it's my life
Sve stoji, ali ako ne pobedis protiv Partizana, neces ni imati priliku da se boris da igras protiv Napolija. Isto tako, ako izgubis od Napolija, svi ce reci da je u redu i da si se borio, ako izgubis u derbiju, bacace grmlje i kamenje ka tebi.
Ipak je vaznija utakmica derbi.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Biće nemoguće pobediti sa više od 2-0,jer čim krenu kola nizbrdo nekoliko frakcija jugoslovena će krenuti sa neredima i prekinuti utakmicu, to im je oprobani recept!
Njihove frustracije su dostigle vrhunac, danas mrze Zvezdu više nego ikada i sigurno spremaju scenario za prekid utakmice,biće ovo jako teško za gledanje!

zz

pre 5 godina

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

To je grobarska logika i taktika.. Ako vas zgazimo, biće sudije, ako ne, onda je regularno.. Napoli je nikakva ekipa, a Bešiktaš je bolji od Barselone..

Mito

pre 5 godina

Moj marine, svaka čast što si prepoznao pravog prvaka Evrope i Sveta i njegove navijače, koji ne kupuju titule milionima i milijardama Evra, gde srce rešava. Na kraju krajeva zvezda je najveći ljudski simbol, od neba, pa do raznih poslava (krst je ljudski simbol, a na nebu su zvezde). Moja zvezdo uništili su jednog od najvećih timova Evrope sankcijama, ali zvezde su neuništive ( i na nebu im treba vreme da umru), zato CZ ne žuri, krenula si na pijadestal, doći će naše vreme, ali molim "navijaće" da ne pomažu.

Logika

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje. 

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

Jel vi znate uopste da igrate danas sa radom? Zvezda vam je takve komplekse nabila da je to fascinantno..

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Zvezda je veći klub od Olimijakosa....

Komi

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje.

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.

Otac Makarije

pre 5 godina

Nema sta, tresu se gace grobarima! Nikada nisu bili toliko slabiji od nas al opet ne mora da znaci nista. Mi smo ih dobijali i kad smo bili mnogo losiji, derbi je to! Ipak, znaju oni ko se pita ovog puta!

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje.

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

Kada neko krene komentar sa "hahahahah", a onda nastavi sa nebulozama, teorijama zavere, urote Univerzuma protiv "institucije", onda jasno otkriva strah, nenormalno veliki strah koji prelazi u bol...

ps. "Pošteno sudjenje" - mislis da se igra 104. min dok vi ne predjete centar ili šta ?!...ne šutnete na gol ?! Ne razumem, pojasni

it’s my life

pre 5 godina

Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..

it’s my life

pre 5 godina

Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..

Otac Makarije

pre 5 godina

Nema sta, tresu se gace grobarima! Nikada nisu bili toliko slabiji od nas al opet ne mora da znaci nista. Mi smo ih dobijali i kad smo bili mnogo losiji, derbi je to! Ipak, znaju oni ko se pita ovog puta!

Ciric,Dragan

pre 5 godina

Kao navijac Partizana moram reci da komentari tzv grobara nas brukaju! Zvezda koja ne vredi vise od 20 miliona igrala bunker protiv Napoli-ja? Evo nekih cinjenica(guglirajte malo ako lazem):
Zadnjih deset utakmica: Napoli-Milan (8 pobeda,dva remija, nula poraza), Napoli-Inter( 6 pobeda,2 remija dva poraza), Napoli-Roma (5-3-2), Napoli-Lazio (6-1-3), Napoli-Juventus(3-4-3). Direktan duel za titulu pre 4/5 meseci Juventus-Napoli 0-1. Mrzim Zvezdu, volim samo Partizan al' u Milanu su slavili remi 0-0 (spektakularna odbrana Donarume u 93'), protiv Milana koji je ulozio 235 miliona samo za jedan prelazni rok....

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Zvezda je veći klub od Olimijakosa....

turista

pre 5 godina

Realno Zvezda je ako ne tri onda bar dva puta bolja od Partizana ove godine.
Ne znam dal svi, ali ja vise volim kad je derbi neizvestan, kao i sampionat, pa opet ko god da uzme titulu vazan je rivalitet.
Ukoliko Partizan kao Vojvodina izgubi borbu za vrh u narednim godinama, pitanje je koliko ce i Zvezda imati potrebu za boljim timom. Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Biće nemoguće pobediti sa više od 2-0,jer čim krenu kola nizbrdo nekoliko frakcija jugoslovena će krenuti sa neredima i prekinuti utakmicu, to im je oprobani recept!
Njihove frustracije su dostigle vrhunac, danas mrze Zvezdu više nego ikada i sigurno spremaju scenario za prekid utakmice,biće ovo jako teško za gledanje!

yuslaven

pre 5 godina

Kao Grobar prognoza. Ako Zvezda hoće da odradi posao 2-0, 2-1. Ako reši da nas nakanta 3-0, 4-0. Ko je gledao onu žalost protiv Proletera i sa ovim rezultatima će da bude zadovoljan.

Logika

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje. 

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

Jel vi znate uopste da igrate danas sa radom? Zvezda vam je takve komplekse nabila da je to fascinantno..

Shommy82

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Koliko se ja sećam ukupno je bilo 3:5 i Olimpijakos je prošao dalje, sad ako to nije pokazivanje da je neko bolji onda ništa.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje.

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

Kada neko krene komentar sa "hahahahah", a onda nastavi sa nebulozama, teorijama zavere, urote Univerzuma protiv "institucije", onda jasno otkriva strah, nenormalno veliki strah koji prelazi u bol...

ps. "Pošteno sudjenje" - mislis da se igra 104. min dok vi ne predjete centar ili šta ?!...ne šutnete na gol ?! Ne razumem, pojasni

severac

pre 5 godina

Ajd da vidimo u nedelju ali ima Partizan da vas pregazi,nit cigan nit grobar samo realan. Ja ne znam sta su ljudi videli ali ja sam gledao Zvezdu kako se brani 90 min. protiv Napolia
(mile, 19. septembar 2018 16:05)

Jeste, bas je cudno da se osamdeset i neku klub na listi brani od petnaestog na listi.
Cudno je da se klub koji ceo vredi manje od najskupljeg igraca protivnika brani.
Cudno je da se branis od kluba cija startna postava vredi vise nego klub sa sve stadionom i infrastrukturom...
Cudno je da se branis od kluba koji svoje utakmice igra protiv Juventusa, Milana, Intera, Rome... dok igras sa Cukarickim, Surdulicom, Macvom, Proleterom...

Realan si samo tako.

zz

pre 5 godina

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

To je grobarska logika i taktika.. Ako vas zgazimo, biće sudije, ako ne, onda je regularno.. Napoli je nikakva ekipa, a Bešiktaš je bolji od Barselone..

Komi

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje.

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.

jashtaman

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Poceli ljudi da veruju u svoje lazi ili se ja ne secam dobro?
Nesto mi se cini da je Oly to dobio i to solidno lako...
Nemam pojma, da pitamo Bena? Mozda se on seca...

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Partizani ima da se skočanje od stra` do nedelje...Ne bio im u koži.

Sad krece paranoja...sudije, Vučić, Vatikan, Rusi...jedva čekam njihove "mudre" komentare...

Klaxon

pre 5 godina

@Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Zvezda NIJE primila 2-3 gola od Napolija, tako da ja ne vidim svrhu tvog komentara...

Laza L.

pre 5 godina

Mnogi navijači crnih ovde potenciraju priču kako će Zvezda da se osramoti kad je timovi u grupi razbiju sa ogromnom razlikom!?! Kako ne shvatate da Zvezda ne može u ovoj grupi NIKAKO da se osramoti!!! Čak da izgubi od PSG i Liverpula sa dvocifrenom gol razlikom (što sigurno neće), ne bi bilo sramota kad igraš protiv odavno, pažljivo formiranih i uigranih ekipa, gde većina igrača na tržištu vredi ponaosob više nego ceo tim Zvezde! Ej, to su razlike u vrednovanju njihovih i našeg tima u desetinama puta! Pa šta očekivati onda kad su ove ekipe ubedljivo dobijale i timove približnih vrednosti, pa nikom ništa. Igra se i dalje, nema sramote i tugovanja. Ovaj Zvezdin bod je zlata vredan, kako god da su odigrali. Iznela ga je odbrana, koja je koliko-toliko tokom nešto više od godinu dana, ipak uigrana (uz jedini novitet sa Degenekom). Šta očekivati od napadača, kad su ova 4 igrača napred sinoć odigrali PRVU zajedničku utakmicu, gde nijedan par tih igrača nema dosad zajedno više od 1 utakmice pre sinoćne!!!! Jeste li svesni koliko treba treninga, utakmica, posebno jakih, da bi se uigrala igra u napadu, i gde promena makar jednog igrača, zahteva još dodatnog vremena za usklađivanje!? I šta je mogao Milojević da odigra već da stavi sve na odbranu, pa ako se desi neki kiks protivniku da se iskoristi za jedan srećni gol? I to bi bila, objektivno, senzacija. Sramota će biti za Partizan ako pukne u nedelju 3 ili više golova, jer su timovi približnih vrednosti. A to, živi bili pa - videli!

Mito

pre 5 godina

Moj marine, svaka čast što si prepoznao pravog prvaka Evrope i Sveta i njegove navijače, koji ne kupuju titule milionima i milijardama Evra, gde srce rešava. Na kraju krajeva zvezda je najveći ljudski simbol, od neba, pa do raznih poslava (krst je ljudski simbol, a na nebu su zvezde). Moja zvezdo uništili su jednog od najvećih timova Evrope sankcijama, ali zvezde su neuništive ( i na nebu im treba vreme da umru), zato CZ ne žuri, krenula si na pijadestal, doći će naše vreme, ali molim "navijaće" da ne pomažu.

Dragan

pre 5 godina

@navijac

20 godina od 1992 do 2012 imali ste savez, sudije, sponzore, politicare, sve, sve, za vas i samo za vas. Neki od tih i faktora i dan danas pretezu na vasu stranu iako su uslovi takmicenja kudikamo regularniji nego u vreme vase trule i lazne dominacije. Da je Zvezda imala takvu sistemsku podrsku kao Partizan napravila bi daleko bolje rezultate, a vi ovde na portalu napraviste epopeju od vasa dva ucesca u LS i tri neresena rezultata.

Лепи Цане

pre 5 godina

Мислим да је за победу довољно одиграти рутински с другим тимом. Одморити битне играче за битне мечеве.

CyberKooryber

pre 5 godina

Tesko da ti je ista jasno kad fudbalsku utakmicu gledas kroz primu para. Pa sta ako je Napoli skuplji od Zvezde. Svaki tim u Engleskoj je bio skuplji od Lesitera pa su oni na kraju pobjedili.
(pero, 19. septembar 2018 11:33)

Da, skuplji, kako da ne - Les(i)ter je vredeo 150 miliona i igrao protiv sličnih i jeftinijih timova, nekoliko vrednosti od 200-300 i par njih preko 500 (Čelsi, Sit, MU). Zvezda vredi 40 milki i igra protiv timova koji vrede od 500 do jedne milijarde. To je kao da sa "fićom" hoćeš da se trkaš sa Ferarijem, Poršeom i Maseratijem.
A opet, možda i grešim, igrači Lestera su verovatno igrali za London Bus kartice, stipendije Hogvarta i sarmice Vardijeve keve, a Ranijeri je iz ljubavi skupljao slike i radio za džabe, sam sebi plaćajući roming.
groBARI

Miroslav

pre 5 godina

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)
------------------------------------------------------------------
A da budeš objektivan pa da pomeneš da je država (političari) pre toga uništila Zvezdi vaterpolo klub i prebacila sve igrače u Partizan. Pa onda da je država uništila Zvezdin košarkaši klub i prebacila igrače u Partizan... Pa da je Partizan imao podršku u fudbalu od FSS godinama...

Dule

pre 5 godina

Razumem i euforiju i ozbiljno ulaganje u Zvezdin tim ... ali kada sam čuo y onoj euforiji poredjenje sa timom C.Zvezde iz 1991 godine ... stvarno smešno,preteraste ...

estiar

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).

A za derbi, sve ispod 2 razlike za Zvezdu je uspeh.

Majstor s mora

pre 5 godina

Partizan ima verovatno nikad gori tim u novijoj istoriji. U ekipi nema jednog igrača koji kvalitetom odskače. Šta reći kada je Saša Ilić i dalje majstor za sve ostale u crno-belom dresu, ali ni Sale ne može da odigra više od 15 min ozbiljnog fudbala. Zvezda ima tim koji je možda najjači nakon generacije iz Barija. Ima tu dosta igrača koji možda za Evropu nisu kvalitet, ali za našu ligu su majstorčine. Sem toga, Milojević je Gvardiola i Klop zajedno za Mirkovića. Sve sem ubedljive pobede Zvezde bilo bi iznenađenje. Zašto je situacija ovakva je pitanje za upravu Partizana, a pre svega sportskog direktora. Da ima morala i odgovornosti, nakon Bešiktaša kompletna uprava bi napustila klub i svoje mesto prepustila drugim ljudima koji mogu da pomognu Partizanu. Navijači, a posebno simpatizeri Partizana su davno prozreli sadašnju upravu i ne žele svojim prisustvom na stadionu da joj daju legitimitet. Prema tome, Marin nije u pravu jer meč sa Partizanom nije nikakvo merilo kvaliteta Zvezde već "šamaranje mrtvog magarca".

Petar madsen

pre 5 godina

Lako je da se igra liga šampiona kada ti je predsednik kluba ujedno i predsednik države i sve pare sipa u taj klub. Zvezda godišnje od države dobije preko 20 miliona evra i mnogo više pa i lud bi sa tim parama bar treći bio minimum u LS tako da tizina i glasajte voću jak vučić jaka zvezda al kraj će biti bolan pre ili kasnije. Živeo partizan

Nikola

pre 5 godina

Partizan bi od ovakvog napolija puko 0:4 na jna
(whip whip, 19. septembar 2018 13:25)

Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

 Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.
(turista, 19. septembar 2018 14:09)

Oni su u tranziciji od nastanka.

Fikio

pre 5 godina

Partizan mozda nekim pukim slucajem izvuce neresen rezultat, ako recimo postave taktiku kao Zvezda sinoc protiv Napolija, ali ne verujem da partizan ima igrace da to odrade svih 90 min... U protivnom, ako krenu da se nadigravaju s'nama jer Boze oni su partizan, puci ce s'najmanje 2-3 gola razlike, tolika je razlika u kvalitetu... Od golmana pa do trenera, svuda smo bolji. Nema niti jedan igrac partizana koji bi mogao da igra u Zvezdi ove godine. Nama recimo Kafu i Ebisilio nekada nisu ni u protokolu, a njima bi to bili najbolji igraci!

Miki lazic

pre 5 godina

Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..
(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)
Dovoljno mu je da zna da odigra 1 na 1 jedini u ekipi.

NY

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno). 
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)

Ko je unistio Partizan? Ko je unistio celo SD Crvena Zvezda a narocito FK. devedesetih.Ko je bio predsednik Partizana a kasnije predsednik vlade.I Partizan i Zvezda dobijaju.podjednako od drzave.Imate drzavnog sponzora na dresu

reciklaza i motanje kablova

pre 5 godina

Videlo se sinoc da je Miloje rekao igracima da ne "zatezu" bas mnogo. Ipak treba biti svez za vikend,dolazi veliki rival na red za branje usiju!!!

severac

pre 5 godina

PFC je sa Besiktasem kuci odigrao 1-1 pre par nedelja, pa su bili komentari u medijima otprilike "Besiktas se vraca sa velikom prednoscu kuci", a PFC je napadao, poveo, imao par sansi, imao je i Besiktas koju vise, nije sporno... A CZ dva puta presla pola i u medijma velika herojska igra?! A CZ od drzave skoro 10 godina u proseku 5 miliona evra za tim igrali evropu ili ne...
(mezimica, 19. septembar 2018 18:11)

1:1 u gostima jeste prednost (narocito kod utakmica na ispadanje), 0:0 nije.

rocko

pre 5 godina

E vi ste nam sinoc pokazali koje najbolji kukavickim igrom...sjetite se partizanove lige sampiona kad je i
grao sa Real Madridom za koji su igrali Bekam Zidan ...kad smo ih strpaluli u Beogradu u njihov sesnesterac...ali toga se nesjecate...ali ubrzo cete se spustiti na zemlju.

...

pre 5 godina

@ it's my life
Sve stoji, ali ako ne pobedis protiv Partizana, neces ni imati priliku da se boris da igras protiv Napolija. Isto tako, ako izgubis od Napolija, svi ce reci da je u redu i da si se borio, ako izgubis u derbiju, bacace grmlje i kamenje ka tebi.
Ipak je vaznija utakmica derbi.

lucchese

pre 5 godina

decice oladite sa navijackim prepucavanjima, ucite malo. a ako vec volite sport onda navijajte za svoje i postujte protivnike. u interesu srpskog sporta je da zvezda uzme sto vise bodova u ligi sampiona isto kao i da je partizan usao u ligu evrope.

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

U nedelju sledi razstelovanje komsinice. Sta ste dobili, dobili ste. Samo bunker ce mozda da vas spasi, da odigrate nereseno, sta vam je zapravo i cilj. Imate dve solucije, da date jos zadnji atom snage u nedelju, pa da sledecu tekmu LS dozivite debakl i sramotu, sta verujem da vam nije cilj ili da bunarite i sparate snagu i molite, da vas ne razsteluju i srusite negativni rekord Dinama iz Zagreba ;). Partizan nije Surdulica to znate i nema milosti za vas :).
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (svet, 19. septembar 2018 19:07)

Pa i niste Surdulica, Surdulica je dosta bolja i kvallitetnija od vas

Milan

pre 5 godina

(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30) # Link komentara


Nije on cekao nego mu Olimpijakos nije dao jer su hteli da zarade od Kineza pa kad im je to propalo onda su ga tek pustili...

severac

pre 5 godina

Pa bas zato sto igras protiv takvih klubova jednom u 10-20 godina, treba da napadnes i igras fudbal. Sto, da nece ovaj bod nesto da promeni?
(Gazda Dojkan, 19. septembar 2018 18:37)

Pazi kad grobari pricaju o napadu...
Pa vi Trakai niste napali ljudski, a hoces da mi napadamo tim od 500 miliona?
A bod, da li ce promeniti? Ko zna, mozda i hoce.
Mi smo igrali lose, to je tacno. Ali, sa tacke gledista nasih protivnika... Napoli je izgubio 2 boda. Mozda ce njima promeniti situaciju? (mada vec jeste, sasvim sigurno). Sad oni treba da jure protiv PSG i Liverpula. PSG treba da zapne protiv Napolija (neka bude da smo mi otpisani), jer za pocetak ima bod manje.
Puno je toga u igri, zato polako...

Borky

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.
(mik, 19. septembar 2018 14:00)

Da prikoci malo.Parafraziram.

milos

pre 5 godina

Decko dodji ti lepo na JNA da ukrstimo koplja, ne laprdaj mnogo. Jeste Partizan slabiji po igrama ove sezone, mada ni CZ nije superiornija toliko koliko imaju odlicnu postavku igre, i odlicnog motivatora. Polako samo dodjite da vas ugostimo kako dolikuje, pa cemo videti ko ce na kraju pukovnik ko pokojnik....ne zaboravi da visoko letenje, bude nisko padanje...
Pozdrav drugarima sa Severa

Bojan R.

pre 5 godina

A kad je materati šampion bio pak zanimljiv. Dosadan, smoren i čekaš derbi da odluči ko bolji ko ne. Što se tiče da li Zvezda će se pojačavati ako nema konkrenciju. To je već problem Zvezde pošto ne postoji konkrencija nemaš potrebu za boljim igračima. A u Evropi si još liliputanac. Samo bacaš pare za nešto što nisi kadar da ispratiš. Ali to je generalno problem cele države koja misli ako Zvezda i Partizan budu jaki ostali će što je više za smejanje nego za išta. Zvezda i Partizan ti pokupe igarače za kukuruz koji posle sede na tribinama jer za Evropu su smejurija. I onda oslabiš i onako slabe timove i samim tim nemaš kontinuitet jakih utakmica. Umesto da se ubace jaki sponzori u Spartak, u Radnčki što da ne i Čukarički time će ovi na vrhu dobiti više nego što misle ali problej je što su alavi pa to teško da će da ide.
(Bane, 19. septembar 2018 14:50)

Ovo je klasicni primjer 'pametnjakovica' sa portala, koji redovno ostavljaju komentar, sve najbolje znaju..... Nit zna padeze, pravopis, rijeci, ne zna da prica, pise, ne zna nista o_0

mik

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.

bez ljutnje molim

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)

Ko je unistio Partizan? Ko je unistio celo SD Crvena Zvezda a narocito FK. devedesetih.Ko je bio predsednik Partizana a kasnije predsednik vlade.I Partizan i Zvezda dobijaju.podjednako od drzave.Imate drzavnog sponzora na dresu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 19. septembar 2018 15:58)

Čovek ti je lepo objasnio da su OBA kluba državna i da zavisno od toga kako se država postavi i ide njihov razvoj. Naravno da je bilo i obrnutih situacija u istoriji, ali smatram bar ne tako beskrupuloznih kao sad. A što se tiče sponzora, možda ti na dresovima pored logo-a vidiš i sitnim slovima ugovore koji stoje iza sponzorstva pa na osnovu toga zaključuješ da je tretman isti ?

Mlohawk

pre 5 godina

Ubice te negativnost. Prestani da citas vesti.

______________
Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..
(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

shone

pre 5 godina

Kada neko krene komentar sa "hahahahah", a onda nastavi sa nebulozama, teorijama zavere, urote Univerzuma protiv "institucije", onda jasno otkriva strah, nenormalno veliki strah koji prelazi u bol... 

ps. "Pošteno sudjenje" - mislis da se igra 104. min dok vi ne predjete centar ili šta ?!...ne šutnete na gol ?! Ne razumem, pojasni
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:58)
Ko tebi može nešto da pojasni...

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.
(mik, 19. septembar 2018 14:00)

Samo ga je pitao da li je srbin, ništa više...

navijac

pre 5 godina

@Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!

Igraj fudbal, mani školu

pre 5 godina

Zašto se prepucavate oko fudbala, to je i onako politička igra,( naročito u Srbiji)!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BRATiJA, 19. septembar 2018 16:41)

Zato što smo tako u mogućnosti, pametnjakoviću!

ja

pre 5 godina

@ (it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

Nije čekao on, već Terzić, jer nije znao da li da njemu, Boaćiju i Čaušiću da koliko traže, pošto je razlika u prihodima mogla da bude +- 30 miliona evra...

Ilija Dukić

pre 5 godina

(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

Jel ti mislis da se igraci sami javljaju klubovima da zele da igraju tu ili se ipak klub javi da ga kupi?

BODIBOND

pre 5 godina

Мислим да је за победу довољно одиграти рутински с другим тимом. Одморити битне играче за битне мечеве.
(Лепи Цане, 19. septembar 2018 16:01)

Zvezdasi, izvedite drugi tim, pa onda kad vam Partizan napuni taj drugi tim ti ces reci nesto u fazonu jaoo sto nismo izveli najjaci sastav, Miloje odlazi, ponavlja se Vozdovac iz 2017. godine, ne zasluzujemo da budemo ni peti... A i Partizanu niko ne brani da pusti neke onladince da igraju tipa Jovan Kokir, znas, to je onaj momak sto je doprineo da Partizan trijumfuje u omladinskom vecitom derbiju.

mile

pre 5 godina

Ajd da vidimo u nedelju ali ima Partizan da vas pregazi,nit cigan nit grobar samo realan. Ja ne znam sta su ljudi videli ali ja sam gledao Zvezdu kako se brani 90 min. protiv Napolia

mezimica

pre 5 godina

Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Zvezda NIJE primila 2-3 gola od Napolija, tako da ja ne vidim svrhu tvog komentara...
(Klaxon, 19. septembar 2018 14:43)
PFC je sa Besiktasem kuci odigrao 1-1 pre par nedelja, pa su bili komentari u medijima otprilike "Besiktas se vraca sa velikom prednoscu kuci", a PFC je napadao, poveo, imao par sansi, imao je i Besiktas koju vise, nije sporno... A CZ dva puta presla pola i u medijma velika herojska igra?! A CZ od drzave skoro 10 godina u proseku 5 miliona evra za tim igrali evropu ili ne...

Bane

pre 5 godina

(Crvena Zvezda 1913, 19. septembar 2018 13:54)

Olimpijakos manji klub od Zvezde kaže navijač Zvezde. Ma idi begaj rećićeš drugačije. Što stati na tome vi ste veći klub od Real Madrida. Kad već pričaš koješta dodaj ga malo.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Cudno je da se branis od kluba koji svoje utakmice igra protiv Juventusa, Milana, Intera, Rome... dok igras sa Cukarickim, Surdulicom, Macvom, Proleterom... 

Realan si samo tako.
(severac, 19. septembar 2018 16:57)

Pa bas zato sto igras protiv takvih klubova jednom u 10-20 godina, treba da napadnes i igras fudbal. Sto, da nece ovaj bod nesto da promeni?

Bane

pre 5 godina

Realno Zvezda je ako ne tri onda bar dva puta bolja od Partizana ove godine.
Ne znam dal svi, ali ja vise volim kad je derbi neizvestan, kao i sampionat, pa opet ko god da uzme titulu vazan je rivalitet.
Ukoliko Partizan kao Vojvodina izgubi borbu za vrh u narednim godinama, pitanje je koliko ce i Zvezda imati potrebu za boljim timom. Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (turista, 19. septembar 2018 14:09)

A kad je materati šampion bio pak zanimljiv. Dosadan, smoren i čekaš derbi da odluči ko bolji ko ne. Što se tiče da li Zvezda će se pojačavati ako nema konkrenciju. To je već problem Zvezde pošto ne postoji konkrencija nemaš potrebu za boljim igračima. A u Evropi si još liliputanac. Samo bacaš pare za nešto što nisi kadar da ispratiš. Ali to je generalno problem cele države koja misli ako Zvezda i Partizan budu jaki ostali će što je više za smejanje nego za išta. Zvezda i Partizan ti pokupe igarače za kukuruz koji posle sede na tribinama jer za Evropu su smejurija. I onda oslabiš i onako slabe timove i samim tim nemaš kontinuitet jakih utakmica. Umesto da se ubace jaki sponzori u Spartak, u Radnčki što da ne i Čukarički time će ovi na vrhu dobiti više nego što misle ali problej je što su alavi pa to teško da će da ide.

Nebojsa

pre 5 godina

@ Ivan
Potpuno se slazem svaka pobeda je dobra i tesko da mozemo odigrati kvalitetnu utakmicu u derbiju. Mi smo se istrosili u LS ali pobeda nebi trebalo da dodje u pitanju .

svet

pre 5 godina

U nedelju sledi razstelovanje komsinice. Sta ste dobili, dobili ste. Samo bunker ce mozda da vas spasi, da odigrate nereseno, sta vam je zapravo i cilj. Imate dve solucije, da date jos zadnji atom snage u nedelju, pa da sledecu tekmu LS dozivite debakl i sramotu, sta verujem da vam nije cilj ili da bunarite i sparate snagu i molite, da vas ne razsteluju i srusite negativni rekord Dinama iz Zagreba ;). Partizan nije Surdulica to znate i nema milosti za vas :).

Komi

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje.

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.

it’s my life

pre 5 godina

Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..

Nikola

pre 5 godina

Partizan bi od ovakvog napolija puko 0:4 na jna
(whip whip, 19. septembar 2018 13:25)

Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Petar madsen

pre 5 godina

Lako je da se igra liga šampiona kada ti je predsednik kluba ujedno i predsednik države i sve pare sipa u taj klub. Zvezda godišnje od države dobije preko 20 miliona evra i mnogo više pa i lud bi sa tim parama bar treći bio minimum u LS tako da tizina i glasajte voću jak vučić jaka zvezda al kraj će biti bolan pre ili kasnije. Živeo partizan

Bane

pre 5 godina

(Crvena Zvezda 1913, 19. septembar 2018 13:54)

Olimpijakos manji klub od Zvezde kaže navijač Zvezde. Ma idi begaj rećićeš drugačije. Što stati na tome vi ste veći klub od Real Madrida. Kad već pričaš koješta dodaj ga malo.

rocko

pre 5 godina

E vi ste nam sinoc pokazali koje najbolji kukavickim igrom...sjetite se partizanove lige sampiona kad je i
grao sa Real Madridom za koji su igrali Bekam Zidan ...kad smo ih strpaluli u Beogradu u njihov sesnesterac...ali toga se nesjecate...ali ubrzo cete se spustiti na zemlju.

BODIBOND

pre 5 godina

Мислим да је за победу довољно одиграти рутински с другим тимом. Одморити битне играче за битне мечеве.
(Лепи Цане, 19. septembar 2018 16:01)

Zvezdasi, izvedite drugi tim, pa onda kad vam Partizan napuni taj drugi tim ti ces reci nesto u fazonu jaoo sto nismo izveli najjaci sastav, Miloje odlazi, ponavlja se Vozdovac iz 2017. godine, ne zasluzujemo da budemo ni peti... A i Partizanu niko ne brani da pusti neke onladince da igraju tipa Jovan Kokir, znas, to je onaj momak sto je doprineo da Partizan trijumfuje u omladinskom vecitom derbiju.

mile

pre 5 godina

Ajd da vidimo u nedelju ali ima Partizan da vas pregazi,nit cigan nit grobar samo realan. Ja ne znam sta su ljudi videli ali ja sam gledao Zvezdu kako se brani 90 min. protiv Napolia

mezimica

pre 5 godina

Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Zvezda NIJE primila 2-3 gola od Napolija, tako da ja ne vidim svrhu tvog komentara...
(Klaxon, 19. septembar 2018 14:43)
PFC je sa Besiktasem kuci odigrao 1-1 pre par nedelja, pa su bili komentari u medijima otprilike "Besiktas se vraca sa velikom prednoscu kuci", a PFC je napadao, poveo, imao par sansi, imao je i Besiktas koju vise, nije sporno... A CZ dva puta presla pola i u medijma velika herojska igra?! A CZ od drzave skoro 10 godina u proseku 5 miliona evra za tim igrali evropu ili ne...

Otac Makarije

pre 5 godina

Nema sta, tresu se gace grobarima! Nikada nisu bili toliko slabiji od nas al opet ne mora da znaci nista. Mi smo ih dobijali i kad smo bili mnogo losiji, derbi je to! Ipak, znaju oni ko se pita ovog puta!

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

 Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.
(turista, 19. septembar 2018 14:09)

Oni su u tranziciji od nastanka.

svet

pre 5 godina

U nedelju sledi razstelovanje komsinice. Sta ste dobili, dobili ste. Samo bunker ce mozda da vas spasi, da odigrate nereseno, sta vam je zapravo i cilj. Imate dve solucije, da date jos zadnji atom snage u nedelju, pa da sledecu tekmu LS dozivite debakl i sramotu, sta verujem da vam nije cilj ili da bunarite i sparate snagu i molite, da vas ne razsteluju i srusite negativni rekord Dinama iz Zagreba ;). Partizan nije Surdulica to znate i nema milosti za vas :).

navijac

pre 5 godina

@Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!

milos

pre 5 godina

Decko dodji ti lepo na JNA da ukrstimo koplja, ne laprdaj mnogo. Jeste Partizan slabiji po igrama ove sezone, mada ni CZ nije superiornija toliko koliko imaju odlicnu postavku igre, i odlicnog motivatora. Polako samo dodjite da vas ugostimo kako dolikuje, pa cemo videti ko ce na kraju pukovnik ko pokojnik....ne zaboravi da visoko letenje, bude nisko padanje...
Pozdrav drugarima sa Severa

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Cudno je da se branis od kluba koji svoje utakmice igra protiv Juventusa, Milana, Intera, Rome... dok igras sa Cukarickim, Surdulicom, Macvom, Proleterom... 

Realan si samo tako.
(severac, 19. septembar 2018 16:57)

Pa bas zato sto igras protiv takvih klubova jednom u 10-20 godina, treba da napadnes i igras fudbal. Sto, da nece ovaj bod nesto da promeni?

shone

pre 5 godina

Kada neko krene komentar sa "hahahahah", a onda nastavi sa nebulozama, teorijama zavere, urote Univerzuma protiv "institucije", onda jasno otkriva strah, nenormalno veliki strah koji prelazi u bol... 

ps. "Pošteno sudjenje" - mislis da se igra 104. min dok vi ne predjete centar ili šta ?!...ne šutnete na gol ?! Ne razumem, pojasni
(Tito-partija-crno bela armija, 19. septembar 2018 13:58)
Ko tebi može nešto da pojasni...

Mito

pre 5 godina

Moj marine, svaka čast što si prepoznao pravog prvaka Evrope i Sveta i njegove navijače, koji ne kupuju titule milionima i milijardama Evra, gde srce rešava. Na kraju krajeva zvezda je najveći ljudski simbol, od neba, pa do raznih poslava (krst je ljudski simbol, a na nebu su zvezde). Moja zvezdo uništili su jednog od najvećih timova Evrope sankcijama, ali zvezde su neuništive ( i na nebu im treba vreme da umru), zato CZ ne žuri, krenula si na pijadestal, doći će naše vreme, ali molim "navijaće" da ne pomažu.

bez ljutnje molim

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)

Ko je unistio Partizan? Ko je unistio celo SD Crvena Zvezda a narocito FK. devedesetih.Ko je bio predsednik Partizana a kasnije predsednik vlade.I Partizan i Zvezda dobijaju.podjednako od drzave.Imate drzavnog sponzora na dresu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 19. septembar 2018 15:58)

Čovek ti je lepo objasnio da su OBA kluba državna i da zavisno od toga kako se država postavi i ide njihov razvoj. Naravno da je bilo i obrnutih situacija u istoriji, ali smatram bar ne tako beskrupuloznih kao sad. A što se tiče sponzora, možda ti na dresovima pored logo-a vidiš i sitnim slovima ugovore koji stoje iza sponzorstva pa na osnovu toga zaključuješ da je tretman isti ?

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Biće nemoguće pobediti sa više od 2-0,jer čim krenu kola nizbrdo nekoliko frakcija jugoslovena će krenuti sa neredima i prekinuti utakmicu, to im je oprobani recept!
Njihove frustracije su dostigle vrhunac, danas mrze Zvezdu više nego ikada i sigurno spremaju scenario za prekid utakmice,biće ovo jako teško za gledanje!

Dragan

pre 5 godina

@navijac

20 godina od 1992 do 2012 imali ste savez, sudije, sponzore, politicare, sve, sve, za vas i samo za vas. Neki od tih i faktora i dan danas pretezu na vasu stranu iako su uslovi takmicenja kudikamo regularniji nego u vreme vase trule i lazne dominacije. Da je Zvezda imala takvu sistemsku podrsku kao Partizan napravila bi daleko bolje rezultate, a vi ovde na portalu napraviste epopeju od vasa dva ucesca u LS i tri neresena rezultata.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Zvezda je veći klub od Olimijakosa....

Miroslav

pre 5 godina

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)
------------------------------------------------------------------
A da budeš objektivan pa da pomeneš da je država (političari) pre toga uništila Zvezdi vaterpolo klub i prebacila sve igrače u Partizan. Pa onda da je država uništila Zvezdin košarkaši klub i prebacila igrače u Partizan... Pa da je Partizan imao podršku u fudbalu od FSS godinama...

zz

pre 5 godina

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

To je grobarska logika i taktika.. Ako vas zgazimo, biće sudije, ako ne, onda je regularno.. Napoli je nikakva ekipa, a Bešiktaš je bolji od Barselone..

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Partizani ima da se skočanje od stra` do nedelje...Ne bio im u koži.

Sad krece paranoja...sudije, Vučić, Vatikan, Rusi...jedva čekam njihove "mudre" komentare...

turista

pre 5 godina

Realno Zvezda je ako ne tri onda bar dva puta bolja od Partizana ove godine.
Ne znam dal svi, ali ja vise volim kad je derbi neizvestan, kao i sampionat, pa opet ko god da uzme titulu vazan je rivalitet.
Ukoliko Partizan kao Vojvodina izgubi borbu za vrh u narednim godinama, pitanje je koliko ce i Zvezda imati potrebu za boljim timom. Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.
(mik, 19. septembar 2018 14:00)

Samo ga je pitao da li je srbin, ništa više...

Igraj fudbal, mani školu

pre 5 godina

Zašto se prepucavate oko fudbala, to je i onako politička igra,( naročito u Srbiji)!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BRATiJA, 19. septembar 2018 16:41)

Zato što smo tako u mogućnosti, pametnjakoviću!

Klaxon

pre 5 godina

@Pa i tvoja Zvezda je trebala bar 2-3 gola da primi ali je imala sreće. Tako da ne vidim svrhu tvog komentara.

Zvezda NIJE primila 2-3 gola od Napolija, tako da ja ne vidim svrhu tvog komentara...

Bane

pre 5 godina

Realno Zvezda je ako ne tri onda bar dva puta bolja od Partizana ove godine.
Ne znam dal svi, ali ja vise volim kad je derbi neizvestan, kao i sampionat, pa opet ko god da uzme titulu vazan je rivalitet.
Ukoliko Partizan kao Vojvodina izgubi borbu za vrh u narednim godinama, pitanje je koliko ce i Zvezda imati potrebu za boljim timom. Mislim da Partizan polako al sigurno ulazi u period ozbiljne tranzicije i posta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (turista, 19. septembar 2018 14:09)

A kad je materati šampion bio pak zanimljiv. Dosadan, smoren i čekaš derbi da odluči ko bolji ko ne. Što se tiče da li Zvezda će se pojačavati ako nema konkrenciju. To je već problem Zvezde pošto ne postoji konkrencija nemaš potrebu za boljim igračima. A u Evropi si još liliputanac. Samo bacaš pare za nešto što nisi kadar da ispratiš. Ali to je generalno problem cele države koja misli ako Zvezda i Partizan budu jaki ostali će što je više za smejanje nego za išta. Zvezda i Partizan ti pokupe igarače za kukuruz koji posle sede na tribinama jer za Evropu su smejurija. I onda oslabiš i onako slabe timove i samim tim nemaš kontinuitet jakih utakmica. Umesto da se ubace jaki sponzori u Spartak, u Radnčki što da ne i Čukarički time će ovi na vrhu dobiti više nego što misle ali problej je što su alavi pa to teško da će da ide.

Fikio

pre 5 godina

Partizan mozda nekim pukim slucajem izvuce neresen rezultat, ako recimo postave taktiku kao Zvezda sinoc protiv Napolija, ali ne verujem da partizan ima igrace da to odrade svih 90 min... U protivnom, ako krenu da se nadigravaju s'nama jer Boze oni su partizan, puci ce s'najmanje 2-3 gola razlike, tolika je razlika u kvalitetu... Od golmana pa do trenera, svuda smo bolji. Nema niti jedan igrac partizana koji bi mogao da igra u Zvezdi ove godine. Nama recimo Kafu i Ebisilio nekada nisu ni u protokolu, a njima bi to bili najbolji igraci!

Лепи Цане

pre 5 godina

Мислим да је за победу довољно одиграти рутински с другим тимом. Одморити битне играче за битне мечеве.

NY

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno). 
(estiar, 19. septembar 2018 15:01)

Druze, da je ovde fer i sportska atmosfera tako bi i bilo. Ali ovde je Partizan unisten i osudjen da bude sparing partner zvezdi, a ne veciti rival! Prvo se to desilo u kosarci, sada i u fudbalu. Zvezda i Partizan su drzavni klubovi i zavise od toga kako se drzava postavi prema njima! Mislim da je jasno kako se drzava prema kome postavila!!!
(navijac, 19. septembar 2018 15:38)

Ko je unistio Partizan? Ko je unistio celo SD Crvena Zvezda a narocito FK. devedesetih.Ko je bio predsednik Partizana a kasnije predsednik vlade.I Partizan i Zvezda dobijaju.podjednako od drzave.Imate drzavnog sponzora na dresu

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje.

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

Kada neko krene komentar sa "hahahahah", a onda nastavi sa nebulozama, teorijama zavere, urote Univerzuma protiv "institucije", onda jasno otkriva strah, nenormalno veliki strah koji prelazi u bol...

ps. "Pošteno sudjenje" - mislis da se igra 104. min dok vi ne predjete centar ili šta ?!...ne šutnete na gol ?! Ne razumem, pojasni

yuslaven

pre 5 godina

Kao Grobar prognoza. Ako Zvezda hoće da odradi posao 2-0, 2-1. Ako reši da nas nakanta 3-0, 4-0. Ko je gledao onu žalost protiv Proletera i sa ovim rezultatima će da bude zadovoljan.

Shommy82

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Koliko se ja sećam ukupno je bilo 3:5 i Olimpijakos je prošao dalje, sad ako to nije pokazivanje da je neko bolji onda ništa.

Laza L.

pre 5 godina

Mnogi navijači crnih ovde potenciraju priču kako će Zvezda da se osramoti kad je timovi u grupi razbiju sa ogromnom razlikom!?! Kako ne shvatate da Zvezda ne može u ovoj grupi NIKAKO da se osramoti!!! Čak da izgubi od PSG i Liverpula sa dvocifrenom gol razlikom (što sigurno neće), ne bi bilo sramota kad igraš protiv odavno, pažljivo formiranih i uigranih ekipa, gde većina igrača na tržištu vredi ponaosob više nego ceo tim Zvezde! Ej, to su razlike u vrednovanju njihovih i našeg tima u desetinama puta! Pa šta očekivati onda kad su ove ekipe ubedljivo dobijale i timove približnih vrednosti, pa nikom ništa. Igra se i dalje, nema sramote i tugovanja. Ovaj Zvezdin bod je zlata vredan, kako god da su odigrali. Iznela ga je odbrana, koja je koliko-toliko tokom nešto više od godinu dana, ipak uigrana (uz jedini novitet sa Degenekom). Šta očekivati od napadača, kad su ova 4 igrača napred sinoć odigrali PRVU zajedničku utakmicu, gde nijedan par tih igrača nema dosad zajedno više od 1 utakmice pre sinoćne!!!! Jeste li svesni koliko treba treninga, utakmica, posebno jakih, da bi se uigrala igra u napadu, i gde promena makar jednog igrača, zahteva još dodatnog vremena za usklađivanje!? I šta je mogao Milojević da odigra već da stavi sve na odbranu, pa ako se desi neki kiks protivniku da se iskoristi za jedan srećni gol? I to bi bila, objektivno, senzacija. Sramota će biti za Partizan ako pukne u nedelju 3 ili više golova, jer su timovi približnih vrednosti. A to, živi bili pa - videli!

severac

pre 5 godina

Ajd da vidimo u nedelju ali ima Partizan da vas pregazi,nit cigan nit grobar samo realan. Ja ne znam sta su ljudi videli ali ja sam gledao Zvezdu kako se brani 90 min. protiv Napolia
(mile, 19. septembar 2018 16:05)

Jeste, bas je cudno da se osamdeset i neku klub na listi brani od petnaestog na listi.
Cudno je da se klub koji ceo vredi manje od najskupljeg igraca protivnika brani.
Cudno je da se branis od kluba cija startna postava vredi vise nego klub sa sve stadionom i infrastrukturom...
Cudno je da se branis od kluba koji svoje utakmice igra protiv Juventusa, Milana, Intera, Rome... dok igras sa Cukarickim, Surdulicom, Macvom, Proleterom...

Realan si samo tako.

Ciric,Dragan

pre 5 godina

Kao navijac Partizana moram reci da komentari tzv grobara nas brukaju! Zvezda koja ne vredi vise od 20 miliona igrala bunker protiv Napoli-ja? Evo nekih cinjenica(guglirajte malo ako lazem):
Zadnjih deset utakmica: Napoli-Milan (8 pobeda,dva remija, nula poraza), Napoli-Inter( 6 pobeda,2 remija dva poraza), Napoli-Roma (5-3-2), Napoli-Lazio (6-1-3), Napoli-Juventus(3-4-3). Direktan duel za titulu pre 4/5 meseci Juventus-Napoli 0-1. Mrzim Zvezdu, volim samo Partizan al' u Milanu su slavili remi 0-0 (spektakularna odbrana Donarume u 93'), protiv Milana koji je ulozio 235 miliona samo za jedan prelazni rok....

Logika

pre 5 godina

Hahaha, samo vam Partizan u glavi, čak i kad igrate LŠ. Ništa čudno, svesni ste i vi da ste zalutali u to takmičenje. 

Ne brinite, jedve čekamo da vas pojedemo za doručak. Čak i ovako uništeni (a uništavaju nas da bi vi došli do izražaja), možemo da vas odalamimo. Samo ako suđenje bude pošteno.
(Komi, 19. septembar 2018 13:37)

Jel vi znate uopste da igrate danas sa radom? Zvezda vam je takve komplekse nabila da je to fascinantno..

Majstor s mora

pre 5 godina

Partizan ima verovatno nikad gori tim u novijoj istoriji. U ekipi nema jednog igrača koji kvalitetom odskače. Šta reći kada je Saša Ilić i dalje majstor za sve ostale u crno-belom dresu, ali ni Sale ne može da odigra više od 15 min ozbiljnog fudbala. Zvezda ima tim koji je možda najjači nakon generacije iz Barija. Ima tu dosta igrača koji možda za Evropu nisu kvalitet, ali za našu ligu su majstorčine. Sem toga, Milojević je Gvardiola i Klop zajedno za Mirkovića. Sve sem ubedljive pobede Zvezde bilo bi iznenađenje. Zašto je situacija ovakva je pitanje za upravu Partizana, a pre svega sportskog direktora. Da ima morala i odgovornosti, nakon Bešiktaša kompletna uprava bi napustila klub i svoje mesto prepustila drugim ljudima koji mogu da pomognu Partizanu. Navijači, a posebno simpatizeri Partizana su davno prozreli sadašnju upravu i ne žele svojim prisustvom na stadionu da joj daju legitimitet. Prema tome, Marin nije u pravu jer meč sa Partizanom nije nikakvo merilo kvaliteta Zvezde već "šamaranje mrtvog magarca".

reciklaza i motanje kablova

pre 5 godina

Videlo se sinoc da je Miloje rekao igracima da ne "zatezu" bas mnogo. Ipak treba biti svez za vikend,dolazi veliki rival na red za branje usiju!!!

estiar

pre 5 godina

Navijam za Partizan ali mislim da je odlicno to sto je Zvezda usla u LS i pojacala tim. Sad je taj tim mnogo bolji od Partizanovog, sto samo moze da bude podsticaj da i mi ojacamo tim. Ne kaze se dzabe da bez jake Zvezde, nema jakog Partizana (i obratno).

A za derbi, sve ispod 2 razlike za Zvezdu je uspeh.

Bojan R.

pre 5 godina

A kad je materati šampion bio pak zanimljiv. Dosadan, smoren i čekaš derbi da odluči ko bolji ko ne. Što se tiče da li Zvezda će se pojačavati ako nema konkrenciju. To je već problem Zvezde pošto ne postoji konkrencija nemaš potrebu za boljim igračima. A u Evropi si još liliputanac. Samo bacaš pare za nešto što nisi kadar da ispratiš. Ali to je generalno problem cele države koja misli ako Zvezda i Partizan budu jaki ostali će što je više za smejanje nego za išta. Zvezda i Partizan ti pokupe igarače za kukuruz koji posle sede na tribinama jer za Evropu su smejurija. I onda oslabiš i onako slabe timove i samim tim nemaš kontinuitet jakih utakmica. Umesto da se ubace jaki sponzori u Spartak, u Radnčki što da ne i Čukarički time će ovi na vrhu dobiti više nego što misle ali problej je što su alavi pa to teško da će da ide.
(Bane, 19. septembar 2018 14:50)

Ovo je klasicni primjer 'pametnjakovica' sa portala, koji redovno ostavljaju komentar, sve najbolje znaju..... Nit zna padeze, pravopis, rijeci, ne zna da prica, pise, ne zna nista o_0

Miki lazic

pre 5 godina

Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..
(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)
Dovoljno mu je da zna da odigra 1 na 1 jedini u ekipi.

jashtaman

pre 5 godina

Pa ti ni sa Olimpijakosom nisi pokazao da si bolji od Partizana.
(Dottore, 19. septembar 2018 13:27)

Poceli ljudi da veruju u svoje lazi ili se ja ne secam dobro?
Nesto mi se cini da je Oly to dobio i to solidno lako...
Nemam pojma, da pitamo Bena? Mozda se on seca...

Mlohawk

pre 5 godina

Ubice te negativnost. Prestani da citas vesti.

______________
Jedna velika laž.Protiv Partizana se igra svake godine po nekoliko puta,a liga šampiona svakih 30 godina jednom.Na posletku i ti si čekao 23:57 zadnji dan prelaznom roka da vidiš ‘oce li Zvezda igrati ligu šampiona ili ne?Bas si npr.dosao da bi igrao utakmice protiv Surdulice iz ljubavi prema Zvezdi.Nikad ovi fudbaleri neće znati bar lagati,..
(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

CyberKooryber

pre 5 godina

Tesko da ti je ista jasno kad fudbalsku utakmicu gledas kroz primu para. Pa sta ako je Napoli skuplji od Zvezde. Svaki tim u Engleskoj je bio skuplji od Lesitera pa su oni na kraju pobjedili.
(pero, 19. septembar 2018 11:33)

Da, skuplji, kako da ne - Les(i)ter je vredeo 150 miliona i igrao protiv sličnih i jeftinijih timova, nekoliko vrednosti od 200-300 i par njih preko 500 (Čelsi, Sit, MU). Zvezda vredi 40 milki i igra protiv timova koji vrede od 500 do jedne milijarde. To je kao da sa "fićom" hoćeš da se trkaš sa Ferarijem, Poršeom i Maseratijem.
A opet, možda i grešim, igrači Lestera su verovatno igrali za London Bus kartice, stipendije Hogvarta i sarmice Vardijeve keve, a Ranijeri je iz ljubavi skupljao slike i radio za džabe, sam sebi plaćajući roming.
groBARI

Dule

pre 5 godina

Razumem i euforiju i ozbiljno ulaganje u Zvezdin tim ... ali kada sam čuo y onoj euforiji poredjenje sa timom C.Zvezde iz 1991 godine ... stvarno smešno,preteraste ...

severac

pre 5 godina

PFC je sa Besiktasem kuci odigrao 1-1 pre par nedelja, pa su bili komentari u medijima otprilike "Besiktas se vraca sa velikom prednoscu kuci", a PFC je napadao, poveo, imao par sansi, imao je i Besiktas koju vise, nije sporno... A CZ dva puta presla pola i u medijma velika herojska igra?! A CZ od drzave skoro 10 godina u proseku 5 miliona evra za tim igrali evropu ili ne...
(mezimica, 19. septembar 2018 18:11)

1:1 u gostima jeste prednost (narocito kod utakmica na ispadanje), 0:0 nije.

mik

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.

lucchese

pre 5 godina

decice oladite sa navijackim prepucavanjima, ucite malo. a ako vec volite sport onda navijajte za svoje i postujte protivnike. u interesu srpskog sporta je da zvezda uzme sto vise bodova u ligi sampiona isto kao i da je partizan usao u ligu evrope.

ja

pre 5 godina

@ (it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

Nije čekao on, već Terzić, jer nije znao da li da njemu, Boaćiju i Čaušiću da koliko traže, pošto je razlika u prihodima mogla da bude +- 30 miliona evra...

Tito-partija-crno bela armija

pre 5 godina

U nedelju sledi razstelovanje komsinice. Sta ste dobili, dobili ste. Samo bunker ce mozda da vas spasi, da odigrate nereseno, sta vam je zapravo i cilj. Imate dve solucije, da date jos zadnji atom snage u nedelju, pa da sledecu tekmu LS dozivite debakl i sramotu, sta verujem da vam nije cilj ili da bunarite i sparate snagu i molite, da vas ne razsteluju i srusite negativni rekord Dinama iz Zagreba ;). Partizan nije Surdulica to znate i nema milosti za vas :).
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (svet, 19. septembar 2018 19:07)

Pa i niste Surdulica, Surdulica je dosta bolja i kvallitetnija od vas

severac

pre 5 godina

Pa bas zato sto igras protiv takvih klubova jednom u 10-20 godina, treba da napadnes i igras fudbal. Sto, da nece ovaj bod nesto da promeni?
(Gazda Dojkan, 19. septembar 2018 18:37)

Pazi kad grobari pricaju o napadu...
Pa vi Trakai niste napali ljudski, a hoces da mi napadamo tim od 500 miliona?
A bod, da li ce promeniti? Ko zna, mozda i hoce.
Mi smo igrali lose, to je tacno. Ali, sa tacke gledista nasih protivnika... Napoli je izgubio 2 boda. Mozda ce njima promeniti situaciju? (mada vec jeste, sasvim sigurno). Sad oni treba da jure protiv PSG i Liverpula. PSG treba da zapne protiv Napolija (neka bude da smo mi otpisani), jer za pocetak ima bod manje.
Puno je toga u igri, zato polako...

Nebojsa

pre 5 godina

@ Ivan
Potpuno se slazem svaka pobeda je dobra i tesko da mozemo odigrati kvalitetnu utakmicu u derbiju. Mi smo se istrosili u LS ali pobeda nebi trebalo da dodje u pitanju .

Milan

pre 5 godina

(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30) # Link komentara


Nije on cekao nego mu Olimpijakos nije dao jer su hteli da zarade od Kineza pa kad im je to propalo onda su ga tek pustili...

...

pre 5 godina

@ it's my life
Sve stoji, ali ako ne pobedis protiv Partizana, neces ni imati priliku da se boris da igras protiv Napolija. Isto tako, ako izgubis od Napolija, svi ce reci da je u redu i da si se borio, ako izgubis u derbiju, bacace grmlje i kamenje ka tebi.
Ipak je vaznija utakmica derbi.

Ilija Dukić

pre 5 godina

(it’s my life, 19. septembar 2018 13:30)

Jel ti mislis da se igraci sami javljaju klubovima da zele da igraju tu ili se ipak klub javi da ga kupi?

Borky

pre 5 godina

Hoce li neko konacno da pita i njega sta mu je Jovanovic rekao u toku utakmice sa Nemcima na svetskom 2010, njegovu izjavu jos nisam cuo.
(mik, 19. septembar 2018 14:00)

Da prikoci malo.Parafraziram.