Aktuelno

Četvrtak, 30.08.2018.

09:00

Da li smo posle 40 godina dočekali novu Ladu Nivu? FOTO

Izvor: B92

Da li smo posle 40 godina doèekali novu Ladu Nivu? FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

126 Komentari

Sortiraj po:

Jtd

pre 5 godina

Колико овде... (допишите сами) Човек који је нову Ладу дизајнирао је 'само' дизајнирао: S-Class, M-Class, SL, SLK, SLR McLaren, Maybach Mercedes, Grand Sports Tourer, Volvo S60, V60, XC60. Ма појма тај нема, ко је тај Steve Mattin, појма нема са дизајном!
Аутоваз је у већинском власништву највећег произвођача аутомобила на свету Renault-Nissan алијансе која наравно по нашим врлим стручњацима појма нема шта купци траже!
Дизајнер је дао праву везу са Нивом великим точковима, 'шкргама' и наглашеним боковима. Ако аутомобил буде овако изгледао, макар у највишем пакету, биће пун погодак!

Marko

pre 5 godina

Bespotrebna šminka koja poskupljuje auto. Ko je kupovao Nivu taj nije imao potrebe za digitalnim diaplejima i automatskim menjačima. Niva je ovako namenjena sasvim drugoj ciljnoj grupi. Više nije jeftin i pouzdan terenac.
(samo da kazem..., 31. avgust 2018 06:22)


Niva nikad nije bila pouzdana, naprotiv.
Takodje je i izrazito nebezbedna.
Voznja putem do sume je strahovita.
Ubaciti u zeljenu brzinu je ravno dobitku na lutriji, toliko je menjac neprecizan.
Ima samo blokadu centralnog diferencijala, tako da po terenskim sposobnostima nije ni blizu npr. Wrangleru.
itd.
Drago mi je da se sprema naslednik, samo da se zadrze ili cak poboljsaju solidne terenske sposobnosti.

made in Serbia

pre 5 godina

@ Imam Nivu 1700 I godiste 2013. I zadovoljan Sam sa njom.Ugradio Sam joj klimu Frost rol-bar, pragove ikuku.
(Predrag Popovic, 30. avgust 2018 19:38)
... proći ćeš tehnički NIKADA

made in Serbia

pre 5 godina

Naravno da je odličan auto jer 90% je firmino vlasništvo. Lada svuda ide jer ne pomeram nogu sa gasa, ne plaćam ja gorivo jer troši ko StarDestroyer , za delove me nije briga jer ih ima i u Maksiju. Dvoje mogu komotno da sede a nazad može samo alat da se stavi.

samo da kazem...

pre 5 godina

Bespotrebna šminka koja poskupljuje auto. Ko je kupovao Nivu taj nije imao potrebe za digitalnim diaplejima i automatskim menjačima. Niva je ovako namenjena sasvim drugoj ciljnoj grupi. Više nije jeftin i pouzdan terenac.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Tommy laknulo mi kad procitah da se salis.
Posle mog iskustva ne dam da pljunu na Nivu jer ona sluzi svrsi hiljadama sumara, geometaea, agronoma, lovaca...
Ali je diletantski ustvrditi da je ona blizu G klase, LCa, Jeep kockice i Wranglera itd.
Neko pomenu Sjenicu pa eto na youtubu trazite Beli karavan Sjenica jednu laganu turisticku voznje na kojoj su sve Nive bile gurane i vucene dok ovi dzipovi prolazili bez muke. Slucajno sam ucestvovao.
Da u Sjenici i Goliji imali para vozili bi Tojotu tj. ko ima i vozi nesto drugo.

Armadajj

pre 5 godina

mogli su da je nazovu Tundra, Sibir i da tako probude asocijaciju kod kupaca na prirodu, prostranstva, bespuca po kojima ce im ovaj auto pruziti sigurnost i uzivanje. 
i tako...
(dobar kajmak, loš sir, 30. avgust 2018 10:40)

svaka cast za komentar :)
ako vec ne radis u marketingu mogao bi da radis za njih. bravo...auto odmah privlacnije izgleda.

boris

pre 5 godina

"potpuna offroad vožnja" samo sa blokadom centralnog diferencijala i malim klirensom???
Da li je maliputin ikada bio na "potpunom offroudu"!!!

banacanin

pre 5 godina

lada niva uaz i landrover su ruzni i najbolji terenci citaj terenci a ne neka nasmikana auta koja ne mogu sa asvalta ovi stari krsevi jednostavno vole blato

boris

pre 5 godina

Komšo mašiš poentu. Svi mi koji smo "negativni" borimo se protiv stava da je ona "najbolja" i da prolazi gde drugi ne mogu!
Istina je ono što si rekao - sirotinjski terenac. Koliko para toliko muzike. Sve ostalo su legende.
Jeste, vozila se i po Zapadu, ali davno je to bilo, kada je ličila na ostale. U međuvremenu su se ostali usavršili, ali ne i Lada.

Maliputin

pre 5 godina

Niva je uspeo model jer je nesto najjeftinije a potpuno upotrebljivo sa potpunu off road voznju. Konkurencija kao toyota itd je daleko bolja ali i skuplja tako da Niva ima svoje verne kupce.

Гаги

pre 5 godina

Сетите се како је настала та стара „Нива“ коју многи куде у коментарима. Ко не зна, 1970. године је Косигин поставио задатак ВАЗ-у ("Лади"), АЗЛК-у ("Москвичу") и "Ижмашу" да уз максималну употребу... обратите пажњу на ово, веома је битно да се схвати... ВЕЋ ПОСТОЈЕЋИХ КОМПОНЕНТИ, направе комфортни путнички аутомобил за сеоско становништво, јер тадашњи обични путнички аутомобили нису били за сеоске џаде широм СССР-а.

Пар година касније, "Лада" је показала Е2121, "Москвич" је показао АЗЛК-2150, а ИЖ изашао са ИЖ-14. На испитивањима је најбољи био "Ладин" пројекат (реално, са ресурсима који су им тада били на располагању, екипа из "Ладе" је урадила одличан пос'о) и у првој половини '70-их добио је "зелено светло" за почетак производње.

У фабрици су од половине '80-их радили на новој "Ниви", па су потом дошле и за Русе "веселе деведесете" и пројект је био "на леру" и константно ревидиран због немогућности фабрике да "испљуне" нови модел. Summa summarum: беспарица је разлог због чега данас постоји ауто који се зове "Шевролет Нива", а не "Лада Нива".

А што се тиче ове треће генерације "Ниве" која се помиње у чланку, она неће бити теренац, већ обичан SUV, без редуктора и сталног 4х4 погона. Биће базирана на "Рено-Нисан" платформи CMF B – LS. Значи, теренац, ал' за мало. А ја се гајио наду да ће ови из "Ладе" добити прилику да размене искуства са екипом из "Нисана", добију на увид некакву техничку документацију, "Навара", "Патрол", "Патфајндер", ово... оно... ал' - јок.

KyloR...

pre 5 godina

Jedini problem je što kada braća Rusi najave, tačnije, predstave novo vozilo, do početka proizvodnje prodje 25 do 30 godina a do tada će Toyote i Land Roveri verovatno imati vertikalno poletanje i autopilota...

Saša...

pre 5 godina

Japanci za Australijsko tržište još uvek prave neke modele sa početka osamdesetih koji praktično nemaju nikakve moderne elektronike iz razloga što nove modele niko nije hteo da kupuje uz obrazloženje da kada do najbližeg servisa imaš 500 milja ne želiš ništa u autu što ne možeš sam da prikrpiš ili popraviš. Poznanik koji je zaludjen džipovima, inače vozi Rubicona-Wranglera u koji je uloženo još 2 vrednosti novog auta, je izmedju ostalog bio na Tibetu na nekoj džip ruti, kaže da tamo nije video drugo vozilo osim terenaca japanske proizvodnje u koje se lokalci kunu i kažu da jedino oni rade kako treba u tim uslovima i na tim nadmorskim visinama...

Predrag Popovic

pre 5 godina

Imam Nivu 1700 I godiste 2013. I zadovoljan Sam sa njom.Ugradio Sam joj klimu Frost rol-bar, pragove i
kuku. Imao Sam Ladu 1600 2106.isto meje dobro sluzila
40 godina. Mogu da zamislim kako ce tek ova nova.
Pitanje:Da li ce uci u serijsku proizvodnju turbo Niva
sa BMW-ovim motorom of 550 ks i 2500 ccm, odusevila me je na sajtu?

Al Bundy

pre 5 godina

Eh moji Srbi pisete negativne komentare o autu koje ce mozda nekad proizvoditi nasa braca Rusi.
(MK, 30. avgust 2018 14:43)
Znači moramo hvaliti čak iako naprave g*vno na točkovima.

Lili

pre 5 godina

Čitam komentare u kojima se podsmeva ruskom dizajnu. Slazem se da Rusi u prošlosti nisu proizvodili automobile, kamione, motore i kucanske aparate vrhunskog dizajna. Ne zato sto Rusi nemaju talenta za dizajn vec zato sto je centralno planiranje u visedecenijskom komunistickom rezimu imalo drugaciju viziju i gde je sva inovativnost i kreativnost bila u sluzbi armije i naoruzanja. Ali kazati da Rusi uz svu svoju umetnost nemaju dar za dizajn je nesta najgluplje sto sam ikada procitao. Imaju Rusi dar za dizajn i to kakav! ali to tek poslednih godina pokazuju u civilnoj industriji jer se vremena i potrebe ruske ekonomije polako menjaju pa tako i njihova auto industrija danas izgleda posve drugacije nego ranijih decenija. Nova Lada ce biti ekstra u svakom smislu. Pogotovo dizajnerskom.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Zasto ih lazete. Koji patriotizam koja ljubav prema majcici Rusiji. Recite im otvoreno - r u z n o !!!
Angazujte nekog italijanskog dizajnera da vam napravi lep auto. To nije sramota. Pa tako rade i Nemci, Japanci ...

артиљерац

pre 5 godina

Поштовани колеге коментатори,Лада Нива је направљена у скоро 4 милиона комада.
Од тога је мањи део продат у СССР(Русију)и земље варшавског пакта.Негде око
1,2 милиона примерака.Много већи део је продат на Западу.Било је чак 5 фабрика
Ладе Ниве,на Западу.У Јордану,Еквадору,Уругвају,Грчкој и Белгији.Око 100 000
Лада Нива се вози у САД,дан данас.Не кудите коња ког нисте јахали.Лада Нива
није направљена да буде фенси.Он је радни коњ.И то ради одлично.Имам зета
македонца,био је профи возач у њиховом Хидрометреолошком заводу.Возио је пола
живота Land Rover.Кад је добио Ладу Ниву,рекао је:Каде сакаш(где хоћеш),кога
сакаш(кад хоћеш)оди си како коза.Ланд Ровер се расипа(поквари)секо мало(сваки
час)Е сад,ако ви,између 18 и 25-6 година боље знате од њега,скидамкапу.Пензију је зарадио као професионалац-возач.Шоферот,како би он рекао.

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Izmedju ekrana i prodajnog salona model se uprosti i degradira do neprepoznatljivosti.

Pre ce ljudi na Mars nego da niva promeni medjuosovinsko rastojanje i novu šasiju.

Ako ćemo da se pitamo

pre 5 godina

Baš naprotiv, na svakoj ekspediciji koju sam ja gledao kao i na mestima koja su nepristupačna broj jedan nepoderiva Tojota Land kruzer svih generacija, pa Micubiši Pajero i ređe Nisan Patrol. Nijednu Ladu Nivu u životu nisam video u raznim pustolovinama na svim mogućim tv kanalima. Da li je video neko Ladu u africi?
(tako je kako je, 30. avgust 2018 16:38)

Pitaj one u Sjenici šta imaju u garaži kad im ne pomažu Tojote, Nisani i ostali terenci.

Tomy

pre 5 godina

@Aleksa Pufta
Slucajno imam vec 60 godina, bio sam malo ironican i dobio sam pregrst pluseva, to znaci da svi ovi eksperti toliko se razumeju u auta da im je glavni kriterijum ocenjivanja iz koje zemlje auto dolazi, na poslednjem mesto su naravno Nemci sa svojim srotom. Pozdarv

nik

pre 5 godina

@Pobesneo Maks
Ajde kada vec koristis ovo Australijsko ime samo da ti kazem da sam pricao sa nekim Australijancima koji rade na raznim odrzavanjima u unutrasnjosti zemlje znaci pustinja przi a noci veoma hladne velike temperaturne razlike. Kunu se u Ladu Nivu i kazu da ih nikada nije ostavila a od ostalih terenaca hvale samo jos Tojotu koja je inace 4 puta skuplja. Na moje zaprepascenje kazu da ih jos uvek ima u nekim kompanijama.

tako je kako je

pre 5 godina

(Tomy, 30. avgust 2018 14:00)

Baš naprotiv, na svakoj ekspediciji koju sam ja gledao kao i na mestima koja su nepristupačna broj jedan nepoderiva Tojota Land kruzer svih generacija, pa Micubiši Pajero i ređe Nisan Patrol. Nijednu Ladu Nivu u životu nisam video u raznim pustolovinama na svim mogućim tv kanalima. Da li je video neko Ladu u africi?

Komša

pre 5 godina

@Pobesneo Maks
Sve si u pravu.Samo manje je bitno što je Lada precenjena jer to je posledica.Uzrok je što mi precenjujemo sebe.
Kada bi odredjivali neke svoje mogućnosti za kupovinu vozila (odnos plata/vozilo) teško da bi iko mogao da menja auto na tri godine uz doplatu itd.
Čak mislim da bi teško postigli da velika većina ljudi vozi kola stara 3-6 godina.Teško.
Nerealno je kupiti terenca koji košta 25-40000 evra i sa njim raditi posao koji ne donosi toliko.
Obično je kupovina vozila investicija koja utiče na životni standard jer uskraćuješ druge stvari u želji da kupiš što kvalitetnije vozilo...
Teško je pričati o dobrim i lošim kolima u zemlji u kojoj je riknjavanje bojlera ozbiljan udarac na kućni budžet.
I onda su "neprevazidjena" kola koja mogu da se krpače ,budže ,sa što manje elektronike itd.
Slična priča kao sa golfom dvojkom ...

Bojan

pre 5 godina

Bio sam sluzbeno na otvorenom kopu Kostolac. Pricao mi tamo zaposlen vozac. Imaju vise vrsta terenskih vozila. Tamo se radi 365 dana u godini, 24 sata dnevno, pod svim vremenskim uslovima. Cesto je veliko blato ili su snezni nanosi. Teren je kao dine u pustinji. Vozac se kune u Nivu i kaze da je jedino sa njom uvek i svuda prosao, dok Pincgaueri, VAZovi i ne secam se koji jos terenci nisu mogli. Niva je terenac i to odlican, a ko trazi dizajn, udobnost i drugo neka hvali svoga konja a ne da kritikuje vozilo napravljeno da prodje svuda, jer je tom kritikom promasio temu.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Gledao sam bezbroj dokumentacija o pustinjama Afrike, Australije, o neprohodnim dzungama J. Amerike, sve ekspedicije koriste iskljucivo Lade, nigde ne vidoh Landrovera, Mercedesa, Patrola, Cruizera, majke mi.
@(Tomy, 30. avgust 2018 14:00)

Tomy razumeo bih da imas 10 godina, da ti otac ima Nivu i da si odrastao na nekim bajkama.

Ako pogledas sta vozi ID to je Tojota, Crveni krst opet Tojota, KFOR i SFOR opet Tojota.
Dodje mi zimus drugar koji radi u Sibiru i kaze mi da nu cudno sto Rusi nenaju Nive vec samo Tojotu LC.
Nije Nivu cideo tamo za dve godine.
Nivu ako je fabrika odvezla na africki ili americki kontinent da testira pre 40 godina mozda je ostala samo ta.
Kupio je novu, vozio je 10 godina ili 140 hiljada od kojih cermtvrtinu van puta, posluzila je hvala joj ali nema dela koji nisam promenio i jedino sto Srbin moze da plati deo ali da prodje gde Tojota, Wrangler, Patrol, G klasa???
To su masine po 150-200konja i Nemci psa ne bi u Nivu stavili jer je nebezbedna pri sudaru, na vlaznom se zanosi pri kocenju, nema ABS....
Vidi youtube hard off road pa vidi gde je Niva.
Moze samo u Soft klasi zato sto je par drugara uvek izgura.

Тата спалио Ђенку

pre 5 godina

Чуј, "легендарна" Нива! Где То?
(Милош, 30. avgust 2018 11:00)

Свагде мићо где су најтежи екстремни, тешко проходни путеви. Цео живот возим теренце. По тим потањима је непревазиђена. НЕМА јој равног!

Tomy

pre 5 godina

Gledao sam bezbroj dokumentacija o pustinjama Afrike, Australije, o neprohodnim dzungama J. Amerike, sve ekspedicije koriste iskljucivo Lade, nigde ne vidoh Landrovera, Mercedesa, Patrola, Cruizera, majke mi.

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Auuu koliko negativnih komentara. Mislim da ovaj auto gledate iz pogrešne perspektive, sminkerajske.Radim u firmi koja ima geodetsko odeljenje i radnici istog često idu na teren Bogu iza tregera što bi se reklo. Tamo gde nema asfalta i sl. Mogu da odaberu automobil koji god hoće, koriste Ladu Nivu. Briga njih za tablete unutra i kakva je plastika, oni treba da dođu na neku čuku, a to nisu mogli sa nekim mnogo izvikanijim i nasminkanijim automobilima.
(P, 30. avgust 2018 13:07)
Ocigledno je da nemaju neki izbor,jer da ga imaju ,svakao be bi birali Nivu,vec Land Kruzera,Rovera,Nisan Patrol i sl. i zancajno bolja terenska vozila.

Ovaj koncept sasvim lepo izgleda,ali se tu gubi jedina prednost koju je Lada ikada imala,a to je cena.Niva je bila i ostala sirotinski terenac.
Niva nikada nije nesto valjala,ali je bila jeftina i mogla je da posluzi,ako se pravilno odrzavala,bez obzira sto je trosila kao tenk,a kvarila se kao Jugo.
Mitove o Ladi su smislili ljudi koji nista bolje nisu vozili,a iz iskustva znam,da tamo gde prodje LAda,proci ce i bilo koji jugic....ali tamo gde prodje LAnd kruzer,nece nijedan od njih.

Niva je bazirana na Fijatovoj Kampanjoli,koja je odlicno terensko vozilo,ali su ,kao i kod juga,odbacili sve sto valja i zadrzali samo najgore i najjeftinije.

boris

pre 5 godina

@P svako ko ima iole ozniljnije offriad iskustvo od peglanja makadama zna koli ne vredi Njiva. Njena jedina prednost je mala težina, ali nije jedini lagani terenac.
Ti mitovi o zaglavljivanju skupih terenaca potiču mahom od lošeg izbora guma. Niva je stizala sa gumama za blato a ti skuplji sa letnjim asfaltnim. Staviš na LCa BF AT gume (ne mora MT), a koje su jeftinije od tih fensi asfaltnih, pa da vidimo dokle će ko da stigne?
Manite se ljudi stereotipa nego se informišite i razmišljajte.

Pavke

pre 5 godina

Mnogo negativnih komentara od nacije koja je 40 godina pravila istog Juga i unapredila mu bočne lajsne.
Ladu je preuzeo Renault, biće tu čuda, videćete. Meni je Vesta već odlična limuzina (sa tom cenom), dalje mogu da zamislim šta će sve biti.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

@ Nemanja
Ako se auto pravi za asfalt eto mozda su slike lepe.
Ako se pravi auto za sumu i rad van asfalta onda mora kockasto i nema mesta lajsnama, plastikama i dzidza bidzama.
Zato su pravi terenci oni koji se rade vec 30 godina redom kockasti.
G klasa, UAZ, Weangler, LC 70,80,90, Patrol, Pajero, Samuraj...
Neko se nasali u usporedi Nivu sa ostalima kako ona izlazi gde hoces.
To je sve relativno.
Ponegde je zaista zbog male tezine bolja jel teskasi propadnu ( licno gledao kako se buldozer ukopao u blato do kabine) ali ima slab motor i dosta los diferencijal za dugo guslanje u blatu i vlaznom snegu. Za 140 hiljada mislim da sam 3 seta kvacila promenio i nov diferencijal kupio.
Normalno da cete po srpskim brdskim putevima je lakse okrenuti od Hyluksa ali ne znaci da je bolja. Ona se razduzi na 50 hiljada sumske voznje a Jymniju ne zamenite nista sem plocica i ulja.
UAZ na kopovima Kolubare traje i 20 godina.

P

pre 5 godina

Auuu koliko negativnih komentara. Mislim da ovaj auto gledate iz pogrešne perspektive, sminkerajske.Radim u firmi koja ima geodetsko odeljenje i radnici istog često idu na teren Bogu iza tregera što bi se reklo. Tamo gde nema asfalta i sl. Mogu da odaberu automobil koji god hoće, koriste Ladu Nivu. Briga njih za tablete unutra i kakva je plastika, oni treba da dođu na neku čuku, a to nisu mogli sa nekim mnogo izvikanijim i nasminkanijim automobilima.

Tesha

pre 5 godina

Videh neki saljivdzija nazvao Jeep ozbiljnim terencem :D Koji se glavi u metar blata, sneg da ne pominjem. Lada niva je jedini terenac za kog ne postoji los teren. Ide kroz blato, sneg, vozili smo ga kroz baru voda nam dosla do prozora. A taj Jeep ozbiljan terenac je tolko dobar da ne moze da prezivi morachu leti. Obavezno kuvanje motora. U planinu zimi samo niva izlazi. Spasioci voze bas nju, jer je jedino ona 100% pouzdana. A ovi sto zevaju su verovatno vlasnici onog rumunskog djubreta dacie il one italijanske gluposti punta koji je verovatno najgore vozilo odma iza yuga.

South Park

pre 5 godina

Kako se ovde ulazi na zadnju klupu? ? 
Ko da je pravljeno za vilenjake :)
(Milos, 30. avgust 2018 11:07)Ovakve zadnje brave su zadnjih godina IN.

Kujtim, navuko se na 'eroin

pre 5 godina

Kao prvo, ovo su sve kompjuterski renderi i malo dorade u photoshopu. Dakle, ovaj auto u praksi čak ni kao prototip jednostavno ne postoji.Kao drugo, onoliko plastike u enterijeru i eksterijeru značilo bi samo jedno - polomiće se u prvih mesec dana eksploatacije.Kao treće: Niva nije nikakvo terensko čudo već je najjeftiniji kvaziterenski auto. Nema čak ni šasiju što bi je svrstalo u terensku klasu, a jedan patuljasti Samuraj iz osamdesetih je ima recimo. Ako Nivu stavite u klasu iole ozbiljnih terenaca (Jeep, G klasa, Hilux npr) niva tu daje proporcionalno sa cenom - tri puta je jeftinija. Tako da jednu Nivu mogu da hvale samo oni koji nikad nisu seli u drugi terenac.
(Hvala na objavljenom komentaru, 30. avgust 2018 10:59)
Mnogo tesko bilo da se otvori yt video? Licno sam bio juce na premijeri i izbliza video auto, izgleda odlicno i vec izaziva veliko interesovanje. Lada Niva je vise nego dobar terenac za te pare. Nego sta znaju Nemci i Arapi, i armije 55 zemalja sveta. Bitno da ti u istoj recenici prozivas plastiku u enterijeru i slavis tri dzipa koji su iznutra 99% od one najljuce najtvrdjr abs i pvh plastmase. Polomice se?!? Svaka Niva nadzivi bilo koji savremeni terenac vise puta, i to u Sumskoj sekciji. Gugl of rouderi, ostav.

Vajo Madžun

pre 5 godina

A da li bismo mogli da dobijemo identicnu sadasnju Nivu, ali sa kontrolom kvaliteta i tehnologijom iz veka u kom zivimo? Evo nek je i povecaju 5-10 odsto ako ce biti izolacije kabine i ostalih tricarija kojima su na kraju ovladale i industrijske sile poput Rumunije. Platio bih troduplo.

Kavric

pre 5 godina

Morate biti ozbiljno veliki protivnik Rusa da bi rekli da ovaj dizajn ne pije vodu. Moderno, izvodljivo,interesantno. Znate i sami da to vise nije ruska fabrika, tako da ovako nesto,naravno ne u kabini, mozete i ocekivati te 2019. godine. Meni je vise nego interesantan koncept....naravno sve je stvar ukusa.

Сајбер

pre 5 godina

Браво,без обзира што помало личи на Дастера-Dustera и ако још буде са његовим одликама пун погодак. Браво Руси!

ljubomir

pre 5 godina

Nova Lada Niva 4x4 biće prikazana iduće godine u Brazilu , gde će se i proizvoditi u Nisanovoj fabrici , tako da ovaj simatični terenac nije naslednik Nive ! Inače Rusija je postala ozbiljan proizvođač automobila , što svojih što licencnih ( Reno, Ford, WV..) !

Didul.e

pre 5 godina

@ Pomoćnik javnog izvršitelja, ali bi ti ipak voleo da imaš jedan ovakav! Evo ne znam šta furaš od ova dva: raspalog jugića ili raspale dačije, ali pakost čuda čini.

chombe

pre 5 godina

Da Rusima paznja nije na naoruzanju, kao da ne bi napravili dobar auto. Ruski dizajn? Pa, Rusi su jedan od najtalentovanijih naroda na polju umetnosti, a dizajn je i nastao iz umetnosti. Tako da je to stvar prioriteta. Rusija je ustala iz feudalizma relativno skoro, ali brzo napreduje.

Pex

pre 5 godina

Lepšu unutrašnjost nisam video i kod mnogo skupljih terenaca. Naravno ako bi tako i izgledala u konačnoj veeziji. Automatski menjač u ladi!!!.. E to već ne mogu ni da zamislim
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS, 30. avgust 2018 09:23)

Automatski menjac u ladi postoji ui serijskoj proizvodnji verovatno vise od deset godina, ali to smo mi,svemu se smejemo i cudimo. Inace nista lepse nisam video,a nisma ljubitelj terenaca. POenta je da svako moze da napravi skup automobil,ali ne moze svako da napravi ekonomski uspesan model koji je profitabilan i dopadljiv masama. Za moj ukus previse moderna unutrasnjost.

комша

pre 5 godina

Вау, па ово изгледа баш лепо. Свиђа ми се агресиван мишићав дизајн који даје на знање да је то један прави јак теренац. Ако буде као стара Нива издржљив успех је гарантован.

Hunter

pre 5 godina

Lada Niva je apsolutno najgori terenac ikada!Našem siromašnom narodu najdostupniji pa ga hvale.Vozio sam se često a vozio sam nov koji je škripao i zviždao kao da nije nov i posle 2 meseca zardjali farovi.Suzuki Jimmy je mnogo bolja investicija. od manjih terenaca.....lepši,pouzdaniji,manje troši.Zna se šta su ozbiljni terenci.Toyota,Mitsubishi,Jeep,G klasa....Nisan,Land Rover.Kakva bre Niva?Stavi na Yuga 4x4 i reduktor i to ti je to.Uzmite u obzir komfor,pouzdanost,završnu obradu,dizajn,izbor materijala,kvalitet materijala,ponašanje na asfaltu,osećaj u vožnji pa iskreno postavite sebi pitanje a koji je to terenac gori od Nive....ali iskreno.Ljude fascinira kad prodje negde gde je blato,sneg,loš put.To isto može svaki terenac a za ozbilje stvari Niva nije ni blizu ozbiljnim vozilima.Alternator se nalazi prenisko i nema zastitu tako da svaki ulazak u blato rezultira pun alternator istog, zaglavljene cetkice na regleru i prestanak punjenja akumulatora.Gde ste videli ozbiljnu ekspediciju a da se koriste Nive?

Nemanja

pre 5 godina

@Aleksa Pufta
Meni se svidja. Ima futuristicki sajberpank (potrazi u recniku) izgled. A ako mogu da naprave Aurus mogu i novu Nivu. Nema to veze da li si rusofil ili nisi, Niva je uvek bila ruzan auto a ovde je cinjenica da je ovakva Niva uspeh ako naprave serijsku proizvodnju. I sigurno bih je kupio jer lepo izgleda a kostace sigurno vise nego stara Niva. Uostalom nisu samo crtezi, otkrili su auto ne crtez.

dobar kajmak, loš sir

pre 5 godina

mogli su da je nazovu Tundra, Sibir i da tako probude asocijaciju kod kupaca na prirodu, prostranstva, bespuca po kojima ce im ovaj auto pruziti sigurnost i uzivanje.
i tako...

Hvala na objavljenom komentaru

pre 5 godina

Kao prvo, ovo su sve kompjuterski renderi i malo dorade u photoshopu. Dakle, ovaj auto u praksi čak ni kao prototip jednostavno ne postoji.
Kao drugo, onoliko plastike u enterijeru i eksterijeru značilo bi samo jedno - polomiće se u prvih mesec dana eksploatacije.
Kao treće: Niva nije nikakvo terensko čudo već je najjeftiniji kvaziterenski auto. Nema čak ni šasiju što bi je svrstalo u terensku klasu, a jedan patuljasti Samuraj iz osamdesetih je ima recimo. Ako Nivu stavite u klasu iole ozbiljnih terenaca (Jeep, G klasa, Hilux npr) niva tu daje proporcionalno sa cenom - tri puta je jeftinija. Tako da jednu Nivu mogu da hvale samo oni koji nikad nisu seli u drugi terenac.

да да

pre 5 godina

21-о инчне алу фелне на лади ниви ? Теренцу? Видела жаба да се коњи поткивају ба би и она ... Упропастише ионако врло застарео ауто ...

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Evo ja da kazem kao deklarisani rusofil i decenijski vozac Nive da nismo docekali i necemo skoro.
Ovo je jedno deseta kompjuterska animacija i sto bombastije izgleda manje je sansa da je Rusi naprave.
I da se ne lazemo Niva je samo jedini prohodniji auto za 10 hiljada, sledeci je Suzuki Jumny i UAZ ( kome je do njega) za 15 a posle ozbiljni terenci kostaju od 35 hiljada na gore.
Ima tu zamenskih kvaziterenaca poput Dustera koji mogu da posluze ali bez reduktora i blikade diferencijala bolje da ne ulaze u banatsko blato.
Jednostavno sem Nive nema pristuacnog terenca za balkanskog veterinara, geometra, agronoma za manje pare.
Ove crtezi nisu ni za toalet jer su na masnom papiru a bolje nek cinkuju lim pre savijanja da ne bi korodiralo pre nego sto prodaju i ove stare Nive.

Marinko

pre 5 godina

Ova nova Lada niva izgleda tako dobro da je ja nikad ne bi terao po njivi i šumi, ali sobzirom da će cena sigurno biti oko 15000€ nema opasnosti.

NS

pre 5 godina

Lepšu unutrašnjost nisam video i kod mnogo skupljih terenaca. Naravno ako bi tako i izgledala u konačnoj veeziji. Automatski menjač u ladi!!!.. E to već ne mogu ni da zamislim

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Evo ja da kazem kao deklarisani rusofil i decenijski vozac Nive da nismo docekali i necemo skoro.
Ovo je jedno deseta kompjuterska animacija i sto bombastije izgleda manje je sansa da je Rusi naprave.
I da se ne lazemo Niva je samo jedini prohodniji auto za 10 hiljada, sledeci je Suzuki Jumny i UAZ ( kome je do njega) za 15 a posle ozbiljni terenci kostaju od 35 hiljada na gore.
Ima tu zamenskih kvaziterenaca poput Dustera koji mogu da posluze ali bez reduktora i blikade diferencijala bolje da ne ulaze u banatsko blato.
Jednostavno sem Nive nema pristuacnog terenca za balkanskog veterinara, geometra, agronoma za manje pare.
Ove crtezi nisu ni za toalet jer su na masnom papiru a bolje nek cinkuju lim pre savijanja da ne bi korodiralo pre nego sto prodaju i ove stare Nive.

NS

pre 5 godina

Lepšu unutrašnjost nisam video i kod mnogo skupljih terenaca. Naravno ako bi tako i izgledala u konačnoj veeziji. Automatski menjač u ladi!!!.. E to već ne mogu ni da zamislim

Marinko

pre 5 godina

Ova nova Lada niva izgleda tako dobro da je ja nikad ne bi terao po njivi i šumi, ali sobzirom da će cena sigurno biti oko 15000€ nema opasnosti.

Kujtim, navuko se na 'eroin

pre 5 godina

Kao prvo, ovo su sve kompjuterski renderi i malo dorade u photoshopu. Dakle, ovaj auto u praksi čak ni kao prototip jednostavno ne postoji.Kao drugo, onoliko plastike u enterijeru i eksterijeru značilo bi samo jedno - polomiće se u prvih mesec dana eksploatacije.Kao treće: Niva nije nikakvo terensko čudo već je najjeftiniji kvaziterenski auto. Nema čak ni šasiju što bi je svrstalo u terensku klasu, a jedan patuljasti Samuraj iz osamdesetih je ima recimo. Ako Nivu stavite u klasu iole ozbiljnih terenaca (Jeep, G klasa, Hilux npr) niva tu daje proporcionalno sa cenom - tri puta je jeftinija. Tako da jednu Nivu mogu da hvale samo oni koji nikad nisu seli u drugi terenac.
(Hvala na objavljenom komentaru, 30. avgust 2018 10:59)
Mnogo tesko bilo da se otvori yt video? Licno sam bio juce na premijeri i izbliza video auto, izgleda odlicno i vec izaziva veliko interesovanje. Lada Niva je vise nego dobar terenac za te pare. Nego sta znaju Nemci i Arapi, i armije 55 zemalja sveta. Bitno da ti u istoj recenici prozivas plastiku u enterijeru i slavis tri dzipa koji su iznutra 99% od one najljuce najtvrdjr abs i pvh plastmase. Polomice se?!? Svaka Niva nadzivi bilo koji savremeni terenac vise puta, i to u Sumskoj sekciji. Gugl of rouderi, ostav.

P

pre 5 godina

Auuu koliko negativnih komentara. Mislim da ovaj auto gledate iz pogrešne perspektive, sminkerajske.Radim u firmi koja ima geodetsko odeljenje i radnici istog često idu na teren Bogu iza tregera što bi se reklo. Tamo gde nema asfalta i sl. Mogu da odaberu automobil koji god hoće, koriste Ladu Nivu. Briga njih za tablete unutra i kakva je plastika, oni treba da dođu na neku čuku, a to nisu mogli sa nekim mnogo izvikanijim i nasminkanijim automobilima.

комша

pre 5 godina

Вау, па ово изгледа баш лепо. Свиђа ми се агресиван мишићав дизајн који даје на знање да је то један прави јак теренац. Ако буде као стара Нива издржљив успех је гарантован.

Гаги

pre 5 godina

Сетите се како је настала та стара „Нива“ коју многи куде у коментарима. Ко не зна, 1970. године је Косигин поставио задатак ВАЗ-у ("Лади"), АЗЛК-у ("Москвичу") и "Ижмашу" да уз максималну употребу... обратите пажњу на ово, веома је битно да се схвати... ВЕЋ ПОСТОЈЕЋИХ КОМПОНЕНТИ, направе комфортни путнички аутомобил за сеоско становништво, јер тадашњи обични путнички аутомобили нису били за сеоске џаде широм СССР-а.

Пар година касније, "Лада" је показала Е2121, "Москвич" је показао АЗЛК-2150, а ИЖ изашао са ИЖ-14. На испитивањима је најбољи био "Ладин" пројекат (реално, са ресурсима који су им тада били на располагању, екипа из "Ладе" је урадила одличан пос'о) и у првој половини '70-их добио је "зелено светло" за почетак производње.

У фабрици су од половине '80-их радили на новој "Ниви", па су потом дошле и за Русе "веселе деведесете" и пројект је био "на леру" и константно ревидиран због немогућности фабрике да "испљуне" нови модел. Summa summarum: беспарица је разлог због чега данас постоји ауто који се зове "Шевролет Нива", а не "Лада Нива".

А што се тиче ове треће генерације "Ниве" која се помиње у чланку, она неће бити теренац, већ обичан SUV, без редуктора и сталног 4х4 погона. Биће базирана на "Рено-Нисан" платформи CMF B – LS. Значи, теренац, ал' за мало. А ја се гајио наду да ће ови из "Ладе" добити прилику да размене искуства са екипом из "Нисана", добију на увид некакву техничку документацију, "Навара", "Патрол", "Патфајндер", ово... оно... ал' - јок.

Komša

pre 5 godina

@Pobesneo Maks
Sve si u pravu.Samo manje je bitno što je Lada precenjena jer to je posledica.Uzrok je što mi precenjujemo sebe.
Kada bi odredjivali neke svoje mogućnosti za kupovinu vozila (odnos plata/vozilo) teško da bi iko mogao da menja auto na tri godine uz doplatu itd.
Čak mislim da bi teško postigli da velika većina ljudi vozi kola stara 3-6 godina.Teško.
Nerealno je kupiti terenca koji košta 25-40000 evra i sa njim raditi posao koji ne donosi toliko.
Obično je kupovina vozila investicija koja utiče na životni standard jer uskraćuješ druge stvari u želji da kupiš što kvalitetnije vozilo...
Teško je pričati o dobrim i lošim kolima u zemlji u kojoj je riknjavanje bojlera ozbiljan udarac na kućni budžet.
I onda su "neprevazidjena" kola koja mogu da se krpače ,budže ,sa što manje elektronike itd.
Slična priča kao sa golfom dvojkom ...

Nemanja

pre 5 godina

@Aleksa Pufta
Meni se svidja. Ima futuristicki sajberpank (potrazi u recniku) izgled. A ako mogu da naprave Aurus mogu i novu Nivu. Nema to veze da li si rusofil ili nisi, Niva je uvek bila ruzan auto a ovde je cinjenica da je ovakva Niva uspeh ako naprave serijsku proizvodnju. I sigurno bih je kupio jer lepo izgleda a kostace sigurno vise nego stara Niva. Uostalom nisu samo crtezi, otkrili su auto ne crtez.

Pavke

pre 5 godina

Mnogo negativnih komentara od nacije koja je 40 godina pravila istog Juga i unapredila mu bočne lajsne.
Ladu je preuzeo Renault, biće tu čuda, videćete. Meni je Vesta već odlična limuzina (sa tom cenom), dalje mogu da zamislim šta će sve biti.

Kavric

pre 5 godina

Morate biti ozbiljno veliki protivnik Rusa da bi rekli da ovaj dizajn ne pije vodu. Moderno, izvodljivo,interesantno. Znate i sami da to vise nije ruska fabrika, tako da ovako nesto,naravno ne u kabini, mozete i ocekivati te 2019. godine. Meni je vise nego interesantan koncept....naravno sve je stvar ukusa.

tako je kako je

pre 5 godina

(Tomy, 30. avgust 2018 14:00)

Baš naprotiv, na svakoj ekspediciji koju sam ja gledao kao i na mestima koja su nepristupačna broj jedan nepoderiva Tojota Land kruzer svih generacija, pa Micubiši Pajero i ređe Nisan Patrol. Nijednu Ladu Nivu u životu nisam video u raznim pustolovinama na svim mogućim tv kanalima. Da li je video neko Ladu u africi?

chombe

pre 5 godina

Da Rusima paznja nije na naoruzanju, kao da ne bi napravili dobar auto. Ruski dizajn? Pa, Rusi su jedan od najtalentovanijih naroda na polju umetnosti, a dizajn je i nastao iz umetnosti. Tako da je to stvar prioriteta. Rusija je ustala iz feudalizma relativno skoro, ali brzo napreduje.

Tomy

pre 5 godina

Gledao sam bezbroj dokumentacija o pustinjama Afrike, Australije, o neprohodnim dzungama J. Amerike, sve ekspedicije koriste iskljucivo Lade, nigde ne vidoh Landrovera, Mercedesa, Patrola, Cruizera, majke mi.

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Auuu koliko negativnih komentara. Mislim da ovaj auto gledate iz pogrešne perspektive, sminkerajske.Radim u firmi koja ima geodetsko odeljenje i radnici istog često idu na teren Bogu iza tregera što bi se reklo. Tamo gde nema asfalta i sl. Mogu da odaberu automobil koji god hoće, koriste Ladu Nivu. Briga njih za tablete unutra i kakva je plastika, oni treba da dođu na neku čuku, a to nisu mogli sa nekim mnogo izvikanijim i nasminkanijim automobilima.
(P, 30. avgust 2018 13:07)
Ocigledno je da nemaju neki izbor,jer da ga imaju ,svakao be bi birali Nivu,vec Land Kruzera,Rovera,Nisan Patrol i sl. i zancajno bolja terenska vozila.

Ovaj koncept sasvim lepo izgleda,ali se tu gubi jedina prednost koju je Lada ikada imala,a to je cena.Niva je bila i ostala sirotinski terenac.
Niva nikada nije nesto valjala,ali je bila jeftina i mogla je da posluzi,ako se pravilno odrzavala,bez obzira sto je trosila kao tenk,a kvarila se kao Jugo.
Mitove o Ladi su smislili ljudi koji nista bolje nisu vozili,a iz iskustva znam,da tamo gde prodje LAda,proci ce i bilo koji jugic....ali tamo gde prodje LAnd kruzer,nece nijedan od njih.

Niva je bazirana na Fijatovoj Kampanjoli,koja je odlicno terensko vozilo,ali su ,kao i kod juga,odbacili sve sto valja i zadrzali samo najgore i najjeftinije.

Hunter

pre 5 godina

Lada Niva je apsolutno najgori terenac ikada!Našem siromašnom narodu najdostupniji pa ga hvale.Vozio sam se često a vozio sam nov koji je škripao i zviždao kao da nije nov i posle 2 meseca zardjali farovi.Suzuki Jimmy je mnogo bolja investicija. od manjih terenaca.....lepši,pouzdaniji,manje troši.Zna se šta su ozbiljni terenci.Toyota,Mitsubishi,Jeep,G klasa....Nisan,Land Rover.Kakva bre Niva?Stavi na Yuga 4x4 i reduktor i to ti je to.Uzmite u obzir komfor,pouzdanost,završnu obradu,dizajn,izbor materijala,kvalitet materijala,ponašanje na asfaltu,osećaj u vožnji pa iskreno postavite sebi pitanje a koji je to terenac gori od Nive....ali iskreno.Ljude fascinira kad prodje negde gde je blato,sneg,loš put.To isto može svaki terenac a za ozbilje stvari Niva nije ni blizu ozbiljnim vozilima.Alternator se nalazi prenisko i nema zastitu tako da svaki ulazak u blato rezultira pun alternator istog, zaglavljene cetkice na regleru i prestanak punjenja akumulatora.Gde ste videli ozbiljnu ekspediciju a da se koriste Nive?

Vajo Madžun

pre 5 godina

A da li bismo mogli da dobijemo identicnu sadasnju Nivu, ali sa kontrolom kvaliteta i tehnologijom iz veka u kom zivimo? Evo nek je i povecaju 5-10 odsto ako ce biti izolacije kabine i ostalih tricarija kojima su na kraju ovladale i industrijske sile poput Rumunije. Platio bih troduplo.

Saša...

pre 5 godina

Japanci za Australijsko tržište još uvek prave neke modele sa početka osamdesetih koji praktično nemaju nikakve moderne elektronike iz razloga što nove modele niko nije hteo da kupuje uz obrazloženje da kada do najbližeg servisa imaš 500 milja ne želiš ništa u autu što ne možeš sam da prikrpiš ili popraviš. Poznanik koji je zaludjen džipovima, inače vozi Rubicona-Wranglera u koji je uloženo još 2 vrednosti novog auta, je izmedju ostalog bio na Tibetu na nekoj džip ruti, kaže da tamo nije video drugo vozilo osim terenaca japanske proizvodnje u koje se lokalci kunu i kažu da jedino oni rade kako treba u tim uslovima i na tim nadmorskim visinama...

Maliputin

pre 5 godina

Niva je uspeo model jer je nesto najjeftinije a potpuno upotrebljivo sa potpunu off road voznju. Konkurencija kao toyota itd je daleko bolja ali i skuplja tako da Niva ima svoje verne kupce.

Bojan

pre 5 godina

Bio sam sluzbeno na otvorenom kopu Kostolac. Pricao mi tamo zaposlen vozac. Imaju vise vrsta terenskih vozila. Tamo se radi 365 dana u godini, 24 sata dnevno, pod svim vremenskim uslovima. Cesto je veliko blato ili su snezni nanosi. Teren je kao dine u pustinji. Vozac se kune u Nivu i kaze da je jedino sa njom uvek i svuda prosao, dok Pincgaueri, VAZovi i ne secam se koji jos terenci nisu mogli. Niva je terenac i to odlican, a ko trazi dizajn, udobnost i drugo neka hvali svoga konja a ne da kritikuje vozilo napravljeno da prodje svuda, jer je tom kritikom promasio temu.

Tesha

pre 5 godina

Videh neki saljivdzija nazvao Jeep ozbiljnim terencem :D Koji se glavi u metar blata, sneg da ne pominjem. Lada niva je jedini terenac za kog ne postoji los teren. Ide kroz blato, sneg, vozili smo ga kroz baru voda nam dosla do prozora. A taj Jeep ozbiljan terenac je tolko dobar da ne moze da prezivi morachu leti. Obavezno kuvanje motora. U planinu zimi samo niva izlazi. Spasioci voze bas nju, jer je jedino ona 100% pouzdana. A ovi sto zevaju su verovatno vlasnici onog rumunskog djubreta dacie il one italijanske gluposti punta koji je verovatno najgore vozilo odma iza yuga.

boris

pre 5 godina

Komšo mašiš poentu. Svi mi koji smo "negativni" borimo se protiv stava da je ona "najbolja" i da prolazi gde drugi ne mogu!
Istina je ono što si rekao - sirotinjski terenac. Koliko para toliko muzike. Sve ostalo su legende.
Jeste, vozila se i po Zapadu, ali davno je to bilo, kada je ličila na ostale. U međuvremenu su se ostali usavršili, ali ne i Lada.

да да

pre 5 godina

21-о инчне алу фелне на лади ниви ? Теренцу? Видела жаба да се коњи поткивају ба би и она ... Упропастише ионако врло застарео ауто ...

ljubomir

pre 5 godina

Nova Lada Niva 4x4 biće prikazana iduće godine u Brazilu , gde će se i proizvoditi u Nisanovoj fabrici , tako da ovaj simatični terenac nije naslednik Nive ! Inače Rusija je postala ozbiljan proizvođač automobila , što svojih što licencnih ( Reno, Ford, WV..) !

Aleksa Pufta

pre 5 godina

@ Nemanja
Ako se auto pravi za asfalt eto mozda su slike lepe.
Ako se pravi auto za sumu i rad van asfalta onda mora kockasto i nema mesta lajsnama, plastikama i dzidza bidzama.
Zato su pravi terenci oni koji se rade vec 30 godina redom kockasti.
G klasa, UAZ, Weangler, LC 70,80,90, Patrol, Pajero, Samuraj...
Neko se nasali u usporedi Nivu sa ostalima kako ona izlazi gde hoces.
To je sve relativno.
Ponegde je zaista zbog male tezine bolja jel teskasi propadnu ( licno gledao kako se buldozer ukopao u blato do kabine) ali ima slab motor i dosta los diferencijal za dugo guslanje u blatu i vlaznom snegu. Za 140 hiljada mislim da sam 3 seta kvacila promenio i nov diferencijal kupio.
Normalno da cete po srpskim brdskim putevima je lakse okrenuti od Hyluksa ali ne znaci da je bolja. Ona se razduzi na 50 hiljada sumske voznje a Jymniju ne zamenite nista sem plocica i ulja.
UAZ na kopovima Kolubare traje i 20 godina.

Lili

pre 5 godina

Čitam komentare u kojima se podsmeva ruskom dizajnu. Slazem se da Rusi u prošlosti nisu proizvodili automobile, kamione, motore i kucanske aparate vrhunskog dizajna. Ne zato sto Rusi nemaju talenta za dizajn vec zato sto je centralno planiranje u visedecenijskom komunistickom rezimu imalo drugaciju viziju i gde je sva inovativnost i kreativnost bila u sluzbi armije i naoruzanja. Ali kazati da Rusi uz svu svoju umetnost nemaju dar za dizajn je nesta najgluplje sto sam ikada procitao. Imaju Rusi dar za dizajn i to kakav! ali to tek poslednih godina pokazuju u civilnoj industriji jer se vremena i potrebe ruske ekonomije polako menjaju pa tako i njihova auto industrija danas izgleda posve drugacije nego ranijih decenija. Nova Lada ce biti ekstra u svakom smislu. Pogotovo dizajnerskom.

артиљерац

pre 5 godina

Поштовани колеге коментатори,Лада Нива је направљена у скоро 4 милиона комада.
Од тога је мањи део продат у СССР(Русију)и земље варшавског пакта.Негде око
1,2 милиона примерака.Много већи део је продат на Западу.Било је чак 5 фабрика
Ладе Ниве,на Западу.У Јордану,Еквадору,Уругвају,Грчкој и Белгији.Око 100 000
Лада Нива се вози у САД,дан данас.Не кудите коња ког нисте јахали.Лада Нива
није направљена да буде фенси.Он је радни коњ.И то ради одлично.Имам зета
македонца,био је профи возач у њиховом Хидрометреолошком заводу.Возио је пола
живота Land Rover.Кад је добио Ладу Ниву,рекао је:Каде сакаш(где хоћеш),кога
сакаш(кад хоћеш)оди си како коза.Ланд Ровер се расипа(поквари)секо мало(сваки
час)Е сад,ако ви,између 18 и 25-6 година боље знате од њега,скидамкапу.Пензију је зарадио као професионалац-возач.Шоферот,како би он рекао.

dobar kajmak, loš sir

pre 5 godina

mogli su da je nazovu Tundra, Sibir i da tako probude asocijaciju kod kupaca na prirodu, prostranstva, bespuca po kojima ce im ovaj auto pruziti sigurnost i uzivanje.
i tako...

KyloR...

pre 5 godina

Jedini problem je što kada braća Rusi najave, tačnije, predstave novo vozilo, do početka proizvodnje prodje 25 do 30 godina a do tada će Toyote i Land Roveri verovatno imati vertikalno poletanje i autopilota...

Al Bundy

pre 5 godina

Eh moji Srbi pisete negativne komentare o autu koje ce mozda nekad proizvoditi nasa braca Rusi.
(MK, 30. avgust 2018 14:43)
Znači moramo hvaliti čak iako naprave g*vno na točkovima.

Pex

pre 5 godina

Lepšu unutrašnjost nisam video i kod mnogo skupljih terenaca. Naravno ako bi tako i izgledala u konačnoj veeziji. Automatski menjač u ladi!!!.. E to već ne mogu ni da zamislim
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS, 30. avgust 2018 09:23)

Automatski menjac u ladi postoji ui serijskoj proizvodnji verovatno vise od deset godina, ali to smo mi,svemu se smejemo i cudimo. Inace nista lepse nisam video,a nisma ljubitelj terenaca. POenta je da svako moze da napravi skup automobil,ali ne moze svako da napravi ekonomski uspesan model koji je profitabilan i dopadljiv masama. Za moj ukus previse moderna unutrasnjost.

Сајбер

pre 5 godina

Браво,без обзира што помало личи на Дастера-Dustera и ако још буде са његовим одликама пун погодак. Браво Руси!

nik

pre 5 godina

@Pobesneo Maks
Ajde kada vec koristis ovo Australijsko ime samo da ti kazem da sam pricao sa nekim Australijancima koji rade na raznim odrzavanjima u unutrasnjosti zemlje znaci pustinja przi a noci veoma hladne velike temperaturne razlike. Kunu se u Ladu Nivu i kazu da ih nikada nije ostavila a od ostalih terenaca hvale samo jos Tojotu koja je inace 4 puta skuplja. Na moje zaprepascenje kazu da ih jos uvek ima u nekim kompanijama.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Gledao sam bezbroj dokumentacija o pustinjama Afrike, Australije, o neprohodnim dzungama J. Amerike, sve ekspedicije koriste iskljucivo Lade, nigde ne vidoh Landrovera, Mercedesa, Patrola, Cruizera, majke mi.
@(Tomy, 30. avgust 2018 14:00)

Tomy razumeo bih da imas 10 godina, da ti otac ima Nivu i da si odrastao na nekim bajkama.

Ako pogledas sta vozi ID to je Tojota, Crveni krst opet Tojota, KFOR i SFOR opet Tojota.
Dodje mi zimus drugar koji radi u Sibiru i kaze mi da nu cudno sto Rusi nenaju Nive vec samo Tojotu LC.
Nije Nivu cideo tamo za dve godine.
Nivu ako je fabrika odvezla na africki ili americki kontinent da testira pre 40 godina mozda je ostala samo ta.
Kupio je novu, vozio je 10 godina ili 140 hiljada od kojih cermtvrtinu van puta, posluzila je hvala joj ali nema dela koji nisam promenio i jedino sto Srbin moze da plati deo ali da prodje gde Tojota, Wrangler, Patrol, G klasa???
To su masine po 150-200konja i Nemci psa ne bi u Nivu stavili jer je nebezbedna pri sudaru, na vlaznom se zanosi pri kocenju, nema ABS....
Vidi youtube hard off road pa vidi gde je Niva.
Moze samo u Soft klasi zato sto je par drugara uvek izgura.

Hvala na objavljenom komentaru

pre 5 godina

Kao prvo, ovo su sve kompjuterski renderi i malo dorade u photoshopu. Dakle, ovaj auto u praksi čak ni kao prototip jednostavno ne postoji.
Kao drugo, onoliko plastike u enterijeru i eksterijeru značilo bi samo jedno - polomiće se u prvih mesec dana eksploatacije.
Kao treće: Niva nije nikakvo terensko čudo već je najjeftiniji kvaziterenski auto. Nema čak ni šasiju što bi je svrstalo u terensku klasu, a jedan patuljasti Samuraj iz osamdesetih je ima recimo. Ako Nivu stavite u klasu iole ozbiljnih terenaca (Jeep, G klasa, Hilux npr) niva tu daje proporcionalno sa cenom - tri puta je jeftinija. Tako da jednu Nivu mogu da hvale samo oni koji nikad nisu seli u drugi terenac.

banacanin

pre 5 godina

lada niva uaz i landrover su ruzni i najbolji terenci citaj terenci a ne neka nasmikana auta koja ne mogu sa asvalta ovi stari krsevi jednostavno vole blato

Didul.e

pre 5 godina

@ Pomoćnik javnog izvršitelja, ali bi ti ipak voleo da imaš jedan ovakav! Evo ne znam šta furaš od ova dva: raspalog jugića ili raspale dačije, ali pakost čuda čini.

Тата спалио Ђенку

pre 5 godina

Чуј, "легендарна" Нива! Где То?
(Милош, 30. avgust 2018 11:00)

Свагде мићо где су најтежи екстремни, тешко проходни путеви. Цео живот возим теренце. По тим потањима је непревазиђена. НЕМА јој равног!

Ako ćemo da se pitamo

pre 5 godina

Baš naprotiv, na svakoj ekspediciji koju sam ja gledao kao i na mestima koja su nepristupačna broj jedan nepoderiva Tojota Land kruzer svih generacija, pa Micubiši Pajero i ređe Nisan Patrol. Nijednu Ladu Nivu u životu nisam video u raznim pustolovinama na svim mogućim tv kanalima. Da li je video neko Ladu u africi?
(tako je kako je, 30. avgust 2018 16:38)

Pitaj one u Sjenici šta imaju u garaži kad im ne pomažu Tojote, Nisani i ostali terenci.

made in Serbia

pre 5 godina

@ Imam Nivu 1700 I godiste 2013. I zadovoljan Sam sa njom.Ugradio Sam joj klimu Frost rol-bar, pragove ikuku.
(Predrag Popovic, 30. avgust 2018 19:38)
... proći ćeš tehnički NIKADA

made in Serbia

pre 5 godina

Naravno da je odličan auto jer 90% je firmino vlasništvo. Lada svuda ide jer ne pomeram nogu sa gasa, ne plaćam ja gorivo jer troši ko StarDestroyer , za delove me nije briga jer ih ima i u Maksiju. Dvoje mogu komotno da sede a nazad može samo alat da se stavi.

South Park

pre 5 godina

Kako se ovde ulazi na zadnju klupu? ? 
Ko da je pravljeno za vilenjake :)
(Milos, 30. avgust 2018 11:07)Ovakve zadnje brave su zadnjih godina IN.

Jtd

pre 5 godina

Колико овде... (допишите сами) Човек који је нову Ладу дизајнирао је 'само' дизајнирао: S-Class, M-Class, SL, SLK, SLR McLaren, Maybach Mercedes, Grand Sports Tourer, Volvo S60, V60, XC60. Ма појма тај нема, ко је тај Steve Mattin, појма нема са дизајном!
Аутоваз је у већинском власништву највећег произвођача аутомобила на свету Renault-Nissan алијансе која наравно по нашим врлим стручњацима појма нема шта купци траже!
Дизајнер је дао праву везу са Нивом великим точковима, 'шкргама' и наглашеним боковима. Ако аутомобил буде овако изгледао, макар у највишем пакету, биће пун погодак!

boris

pre 5 godina

@P svako ko ima iole ozniljnije offriad iskustvo od peglanja makadama zna koli ne vredi Njiva. Njena jedina prednost je mala težina, ali nije jedini lagani terenac.
Ti mitovi o zaglavljivanju skupih terenaca potiču mahom od lošeg izbora guma. Niva je stizala sa gumama za blato a ti skuplji sa letnjim asfaltnim. Staviš na LCa BF AT gume (ne mora MT), a koje su jeftinije od tih fensi asfaltnih, pa da vidimo dokle će ko da stigne?
Manite se ljudi stereotipa nego se informišite i razmišljajte.

samo da kazem...

pre 5 godina

Bespotrebna šminka koja poskupljuje auto. Ko je kupovao Nivu taj nije imao potrebe za digitalnim diaplejima i automatskim menjačima. Niva je ovako namenjena sasvim drugoj ciljnoj grupi. Više nije jeftin i pouzdan terenac.

Tomy

pre 5 godina

@Aleksa Pufta
Slucajno imam vec 60 godina, bio sam malo ironican i dobio sam pregrst pluseva, to znaci da svi ovi eksperti toliko se razumeju u auta da im je glavni kriterijum ocenjivanja iz koje zemlje auto dolazi, na poslednjem mesto su naravno Nemci sa svojim srotom. Pozdarv

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Zasto ih lazete. Koji patriotizam koja ljubav prema majcici Rusiji. Recite im otvoreno - r u z n o !!!
Angazujte nekog italijanskog dizajnera da vam napravi lep auto. To nije sramota. Pa tako rade i Nemci, Japanci ...

Armadajj

pre 5 godina

mogli su da je nazovu Tundra, Sibir i da tako probude asocijaciju kod kupaca na prirodu, prostranstva, bespuca po kojima ce im ovaj auto pruziti sigurnost i uzivanje. 
i tako...
(dobar kajmak, loš sir, 30. avgust 2018 10:40)

svaka cast za komentar :)
ako vec ne radis u marketingu mogao bi da radis za njih. bravo...auto odmah privlacnije izgleda.

boris

pre 5 godina

"potpuna offroad vožnja" samo sa blokadom centralnog diferencijala i malim klirensom???
Da li je maliputin ikada bio na "potpunom offroudu"!!!

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Tommy laknulo mi kad procitah da se salis.
Posle mog iskustva ne dam da pljunu na Nivu jer ona sluzi svrsi hiljadama sumara, geometaea, agronoma, lovaca...
Ali je diletantski ustvrditi da je ona blizu G klase, LCa, Jeep kockice i Wranglera itd.
Neko pomenu Sjenicu pa eto na youtubu trazite Beli karavan Sjenica jednu laganu turisticku voznje na kojoj su sve Nive bile gurane i vucene dok ovi dzipovi prolazili bez muke. Slucajno sam ucestvovao.
Da u Sjenici i Goliji imali para vozili bi Tojotu tj. ko ima i vozi nesto drugo.

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Izmedju ekrana i prodajnog salona model se uprosti i degradira do neprepoznatljivosti.

Pre ce ljudi na Mars nego da niva promeni medjuosovinsko rastojanje i novu šasiju.

Predrag Popovic

pre 5 godina

Imam Nivu 1700 I godiste 2013. I zadovoljan Sam sa njom.Ugradio Sam joj klimu Frost rol-bar, pragove i
kuku. Imao Sam Ladu 1600 2106.isto meje dobro sluzila
40 godina. Mogu da zamislim kako ce tek ova nova.
Pitanje:Da li ce uci u serijsku proizvodnju turbo Niva
sa BMW-ovim motorom of 550 ks i 2500 ccm, odusevila me je na sajtu?

Marko

pre 5 godina

Bespotrebna šminka koja poskupljuje auto. Ko je kupovao Nivu taj nije imao potrebe za digitalnim diaplejima i automatskim menjačima. Niva je ovako namenjena sasvim drugoj ciljnoj grupi. Više nije jeftin i pouzdan terenac.
(samo da kazem..., 31. avgust 2018 06:22)


Niva nikad nije bila pouzdana, naprotiv.
Takodje je i izrazito nebezbedna.
Voznja putem do sume je strahovita.
Ubaciti u zeljenu brzinu je ravno dobitku na lutriji, toliko je menjac neprecizan.
Ima samo blokadu centralnog diferencijala, tako da po terenskim sposobnostima nije ni blizu npr. Wrangleru.
itd.
Drago mi je da se sprema naslednik, samo da se zadrze ili cak poboljsaju solidne terenske sposobnosti.

Hvala na objavljenom komentaru

pre 5 godina

Kao prvo, ovo su sve kompjuterski renderi i malo dorade u photoshopu. Dakle, ovaj auto u praksi čak ni kao prototip jednostavno ne postoji.
Kao drugo, onoliko plastike u enterijeru i eksterijeru značilo bi samo jedno - polomiće se u prvih mesec dana eksploatacije.
Kao treće: Niva nije nikakvo terensko čudo već je najjeftiniji kvaziterenski auto. Nema čak ni šasiju što bi je svrstalo u terensku klasu, a jedan patuljasti Samuraj iz osamdesetih je ima recimo. Ako Nivu stavite u klasu iole ozbiljnih terenaca (Jeep, G klasa, Hilux npr) niva tu daje proporcionalno sa cenom - tri puta je jeftinija. Tako da jednu Nivu mogu da hvale samo oni koji nikad nisu seli u drugi terenac.

да да

pre 5 godina

21-о инчне алу фелне на лади ниви ? Теренцу? Видела жаба да се коњи поткивају ба би и она ... Упропастише ионако врло застарео ауто ...

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Auuu koliko negativnih komentara. Mislim da ovaj auto gledate iz pogrešne perspektive, sminkerajske.Radim u firmi koja ima geodetsko odeljenje i radnici istog često idu na teren Bogu iza tregera što bi se reklo. Tamo gde nema asfalta i sl. Mogu da odaberu automobil koji god hoće, koriste Ladu Nivu. Briga njih za tablete unutra i kakva je plastika, oni treba da dođu na neku čuku, a to nisu mogli sa nekim mnogo izvikanijim i nasminkanijim automobilima.
(P, 30. avgust 2018 13:07)
Ocigledno je da nemaju neki izbor,jer da ga imaju ,svakao be bi birali Nivu,vec Land Kruzera,Rovera,Nisan Patrol i sl. i zancajno bolja terenska vozila.

Ovaj koncept sasvim lepo izgleda,ali se tu gubi jedina prednost koju je Lada ikada imala,a to je cena.Niva je bila i ostala sirotinski terenac.
Niva nikada nije nesto valjala,ali je bila jeftina i mogla je da posluzi,ako se pravilno odrzavala,bez obzira sto je trosila kao tenk,a kvarila se kao Jugo.
Mitove o Ladi su smislili ljudi koji nista bolje nisu vozili,a iz iskustva znam,da tamo gde prodje LAda,proci ce i bilo koji jugic....ali tamo gde prodje LAnd kruzer,nece nijedan od njih.

Niva je bazirana na Fijatovoj Kampanjoli,koja je odlicno terensko vozilo,ali su ,kao i kod juga,odbacili sve sto valja i zadrzali samo najgore i najjeftinije.

Hunter

pre 5 godina

Lada Niva je apsolutno najgori terenac ikada!Našem siromašnom narodu najdostupniji pa ga hvale.Vozio sam se često a vozio sam nov koji je škripao i zviždao kao da nije nov i posle 2 meseca zardjali farovi.Suzuki Jimmy je mnogo bolja investicija. od manjih terenaca.....lepši,pouzdaniji,manje troši.Zna se šta su ozbiljni terenci.Toyota,Mitsubishi,Jeep,G klasa....Nisan,Land Rover.Kakva bre Niva?Stavi na Yuga 4x4 i reduktor i to ti je to.Uzmite u obzir komfor,pouzdanost,završnu obradu,dizajn,izbor materijala,kvalitet materijala,ponašanje na asfaltu,osećaj u vožnji pa iskreno postavite sebi pitanje a koji je to terenac gori od Nive....ali iskreno.Ljude fascinira kad prodje negde gde je blato,sneg,loš put.To isto može svaki terenac a za ozbilje stvari Niva nije ni blizu ozbiljnim vozilima.Alternator se nalazi prenisko i nema zastitu tako da svaki ulazak u blato rezultira pun alternator istog, zaglavljene cetkice na regleru i prestanak punjenja akumulatora.Gde ste videli ozbiljnu ekspediciju a da se koriste Nive?

tako je kako je

pre 5 godina

(Tomy, 30. avgust 2018 14:00)

Baš naprotiv, na svakoj ekspediciji koju sam ja gledao kao i na mestima koja su nepristupačna broj jedan nepoderiva Tojota Land kruzer svih generacija, pa Micubiši Pajero i ređe Nisan Patrol. Nijednu Ladu Nivu u životu nisam video u raznim pustolovinama na svim mogućim tv kanalima. Da li je video neko Ladu u africi?

Tomy

pre 5 godina

Gledao sam bezbroj dokumentacija o pustinjama Afrike, Australije, o neprohodnim dzungama J. Amerike, sve ekspedicije koriste iskljucivo Lade, nigde ne vidoh Landrovera, Mercedesa, Patrola, Cruizera, majke mi.

Kujtim, navuko se na 'eroin

pre 5 godina

Kao prvo, ovo su sve kompjuterski renderi i malo dorade u photoshopu. Dakle, ovaj auto u praksi čak ni kao prototip jednostavno ne postoji.Kao drugo, onoliko plastike u enterijeru i eksterijeru značilo bi samo jedno - polomiće se u prvih mesec dana eksploatacije.Kao treće: Niva nije nikakvo terensko čudo već je najjeftiniji kvaziterenski auto. Nema čak ni šasiju što bi je svrstalo u terensku klasu, a jedan patuljasti Samuraj iz osamdesetih je ima recimo. Ako Nivu stavite u klasu iole ozbiljnih terenaca (Jeep, G klasa, Hilux npr) niva tu daje proporcionalno sa cenom - tri puta je jeftinija. Tako da jednu Nivu mogu da hvale samo oni koji nikad nisu seli u drugi terenac.
(Hvala na objavljenom komentaru, 30. avgust 2018 10:59)
Mnogo tesko bilo da se otvori yt video? Licno sam bio juce na premijeri i izbliza video auto, izgleda odlicno i vec izaziva veliko interesovanje. Lada Niva je vise nego dobar terenac za te pare. Nego sta znaju Nemci i Arapi, i armije 55 zemalja sveta. Bitno da ti u istoj recenici prozivas plastiku u enterijeru i slavis tri dzipa koji su iznutra 99% od one najljuce najtvrdjr abs i pvh plastmase. Polomice se?!? Svaka Niva nadzivi bilo koji savremeni terenac vise puta, i to u Sumskoj sekciji. Gugl of rouderi, ostav.

Tesha

pre 5 godina

Videh neki saljivdzija nazvao Jeep ozbiljnim terencem :D Koji se glavi u metar blata, sneg da ne pominjem. Lada niva je jedini terenac za kog ne postoji los teren. Ide kroz blato, sneg, vozili smo ga kroz baru voda nam dosla do prozora. A taj Jeep ozbiljan terenac je tolko dobar da ne moze da prezivi morachu leti. Obavezno kuvanje motora. U planinu zimi samo niva izlazi. Spasioci voze bas nju, jer je jedino ona 100% pouzdana. A ovi sto zevaju su verovatno vlasnici onog rumunskog djubreta dacie il one italijanske gluposti punta koji je verovatno najgore vozilo odma iza yuga.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Evo ja da kazem kao deklarisani rusofil i decenijski vozac Nive da nismo docekali i necemo skoro.
Ovo je jedno deseta kompjuterska animacija i sto bombastije izgleda manje je sansa da je Rusi naprave.
I da se ne lazemo Niva je samo jedini prohodniji auto za 10 hiljada, sledeci je Suzuki Jumny i UAZ ( kome je do njega) za 15 a posle ozbiljni terenci kostaju od 35 hiljada na gore.
Ima tu zamenskih kvaziterenaca poput Dustera koji mogu da posluze ali bez reduktora i blikade diferencijala bolje da ne ulaze u banatsko blato.
Jednostavno sem Nive nema pristuacnog terenca za balkanskog veterinara, geometra, agronoma za manje pare.
Ove crtezi nisu ni za toalet jer su na masnom papiru a bolje nek cinkuju lim pre savijanja da ne bi korodiralo pre nego sto prodaju i ove stare Nive.

NS

pre 5 godina

Lepšu unutrašnjost nisam video i kod mnogo skupljih terenaca. Naravno ako bi tako i izgledala u konačnoj veeziji. Automatski menjač u ladi!!!.. E to već ne mogu ni da zamislim

nik

pre 5 godina

@Pobesneo Maks
Ajde kada vec koristis ovo Australijsko ime samo da ti kazem da sam pricao sa nekim Australijancima koji rade na raznim odrzavanjima u unutrasnjosti zemlje znaci pustinja przi a noci veoma hladne velike temperaturne razlike. Kunu se u Ladu Nivu i kazu da ih nikada nije ostavila a od ostalih terenaca hvale samo jos Tojotu koja je inace 4 puta skuplja. Na moje zaprepascenje kazu da ih jos uvek ima u nekim kompanijama.

chombe

pre 5 godina

Da Rusima paznja nije na naoruzanju, kao da ne bi napravili dobar auto. Ruski dizajn? Pa, Rusi su jedan od najtalentovanijih naroda na polju umetnosti, a dizajn je i nastao iz umetnosti. Tako da je to stvar prioriteta. Rusija je ustala iz feudalizma relativno skoro, ali brzo napreduje.

Ako ćemo da se pitamo

pre 5 godina

Baš naprotiv, na svakoj ekspediciji koju sam ja gledao kao i na mestima koja su nepristupačna broj jedan nepoderiva Tojota Land kruzer svih generacija, pa Micubiši Pajero i ređe Nisan Patrol. Nijednu Ladu Nivu u životu nisam video u raznim pustolovinama na svim mogućim tv kanalima. Da li je video neko Ladu u africi?
(tako je kako je, 30. avgust 2018 16:38)

Pitaj one u Sjenici šta imaju u garaži kad im ne pomažu Tojote, Nisani i ostali terenci.

комша

pre 5 godina

Вау, па ово изгледа баш лепо. Свиђа ми се агресиван мишићав дизајн који даје на знање да је то један прави јак теренац. Ако буде као стара Нива издржљив успех је гарантован.

Bojan

pre 5 godina

Bio sam sluzbeno na otvorenom kopu Kostolac. Pricao mi tamo zaposlen vozac. Imaju vise vrsta terenskih vozila. Tamo se radi 365 dana u godini, 24 sata dnevno, pod svim vremenskim uslovima. Cesto je veliko blato ili su snezni nanosi. Teren je kao dine u pustinji. Vozac se kune u Nivu i kaze da je jedino sa njom uvek i svuda prosao, dok Pincgaueri, VAZovi i ne secam se koji jos terenci nisu mogli. Niva je terenac i to odlican, a ko trazi dizajn, udobnost i drugo neka hvali svoga konja a ne da kritikuje vozilo napravljeno da prodje svuda, jer je tom kritikom promasio temu.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Gledao sam bezbroj dokumentacija o pustinjama Afrike, Australije, o neprohodnim dzungama J. Amerike, sve ekspedicije koriste iskljucivo Lade, nigde ne vidoh Landrovera, Mercedesa, Patrola, Cruizera, majke mi.
@(Tomy, 30. avgust 2018 14:00)

Tomy razumeo bih da imas 10 godina, da ti otac ima Nivu i da si odrastao na nekim bajkama.

Ako pogledas sta vozi ID to je Tojota, Crveni krst opet Tojota, KFOR i SFOR opet Tojota.
Dodje mi zimus drugar koji radi u Sibiru i kaze mi da nu cudno sto Rusi nenaju Nive vec samo Tojotu LC.
Nije Nivu cideo tamo za dve godine.
Nivu ako je fabrika odvezla na africki ili americki kontinent da testira pre 40 godina mozda je ostala samo ta.
Kupio je novu, vozio je 10 godina ili 140 hiljada od kojih cermtvrtinu van puta, posluzila je hvala joj ali nema dela koji nisam promenio i jedino sto Srbin moze da plati deo ali da prodje gde Tojota, Wrangler, Patrol, G klasa???
To su masine po 150-200konja i Nemci psa ne bi u Nivu stavili jer je nebezbedna pri sudaru, na vlaznom se zanosi pri kocenju, nema ABS....
Vidi youtube hard off road pa vidi gde je Niva.
Moze samo u Soft klasi zato sto je par drugara uvek izgura.

boris

pre 5 godina

Komšo mašiš poentu. Svi mi koji smo "negativni" borimo se protiv stava da je ona "najbolja" i da prolazi gde drugi ne mogu!
Istina je ono što si rekao - sirotinjski terenac. Koliko para toliko muzike. Sve ostalo su legende.
Jeste, vozila se i po Zapadu, ali davno je to bilo, kada je ličila na ostale. U međuvremenu su se ostali usavršili, ali ne i Lada.

Тата спалио Ђенку

pre 5 godina

Чуј, "легендарна" Нива! Где То?
(Милош, 30. avgust 2018 11:00)

Свагде мићо где су најтежи екстремни, тешко проходни путеви. Цео живот возим теренце. По тим потањима је непревазиђена. НЕМА јој равног!

Nemanja

pre 5 godina

@Aleksa Pufta
Meni se svidja. Ima futuristicki sajberpank (potrazi u recniku) izgled. A ako mogu da naprave Aurus mogu i novu Nivu. Nema to veze da li si rusofil ili nisi, Niva je uvek bila ruzan auto a ovde je cinjenica da je ovakva Niva uspeh ako naprave serijsku proizvodnju. I sigurno bih je kupio jer lepo izgleda a kostace sigurno vise nego stara Niva. Uostalom nisu samo crtezi, otkrili su auto ne crtez.

Сајбер

pre 5 godina

Браво,без обзира што помало личи на Дастера-Dustera и ако још буде са његовим одликама пун погодак. Браво Руси!

P

pre 5 godina

Auuu koliko negativnih komentara. Mislim da ovaj auto gledate iz pogrešne perspektive, sminkerajske.Radim u firmi koja ima geodetsko odeljenje i radnici istog često idu na teren Bogu iza tregera što bi se reklo. Tamo gde nema asfalta i sl. Mogu da odaberu automobil koji god hoće, koriste Ladu Nivu. Briga njih za tablete unutra i kakva je plastika, oni treba da dođu na neku čuku, a to nisu mogli sa nekim mnogo izvikanijim i nasminkanijim automobilima.

boris

pre 5 godina

"potpuna offroad vožnja" samo sa blokadom centralnog diferencijala i malim klirensom???
Da li je maliputin ikada bio na "potpunom offroudu"!!!

артиљерац

pre 5 godina

Поштовани колеге коментатори,Лада Нива је направљена у скоро 4 милиона комада.
Од тога је мањи део продат у СССР(Русију)и земље варшавског пакта.Негде око
1,2 милиона примерака.Много већи део је продат на Западу.Било је чак 5 фабрика
Ладе Ниве,на Западу.У Јордану,Еквадору,Уругвају,Грчкој и Белгији.Око 100 000
Лада Нива се вози у САД,дан данас.Не кудите коња ког нисте јахали.Лада Нива
није направљена да буде фенси.Он је радни коњ.И то ради одлично.Имам зета
македонца,био је профи возач у њиховом Хидрометреолошком заводу.Возио је пола
живота Land Rover.Кад је добио Ладу Ниву,рекао је:Каде сакаш(где хоћеш),кога
сакаш(кад хоћеш)оди си како коза.Ланд Ровер се расипа(поквари)секо мало(сваки
час)Е сад,ако ви,између 18 и 25-6 година боље знате од њега,скидамкапу.Пензију је зарадио као професионалац-возач.Шоферот,како би он рекао.

Al Bundy

pre 5 godina

Eh moji Srbi pisete negativne komentare o autu koje ce mozda nekad proizvoditi nasa braca Rusi.
(MK, 30. avgust 2018 14:43)
Znači moramo hvaliti čak iako naprave g*vno na točkovima.

boris

pre 5 godina

@P svako ko ima iole ozniljnije offriad iskustvo od peglanja makadama zna koli ne vredi Njiva. Njena jedina prednost je mala težina, ali nije jedini lagani terenac.
Ti mitovi o zaglavljivanju skupih terenaca potiču mahom od lošeg izbora guma. Niva je stizala sa gumama za blato a ti skuplji sa letnjim asfaltnim. Staviš na LCa BF AT gume (ne mora MT), a koje su jeftinije od tih fensi asfaltnih, pa da vidimo dokle će ko da stigne?
Manite se ljudi stereotipa nego se informišite i razmišljajte.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Zasto ih lazete. Koji patriotizam koja ljubav prema majcici Rusiji. Recite im otvoreno - r u z n o !!!
Angazujte nekog italijanskog dizajnera da vam napravi lep auto. To nije sramota. Pa tako rade i Nemci, Japanci ...

Lili

pre 5 godina

Čitam komentare u kojima se podsmeva ruskom dizajnu. Slazem se da Rusi u prošlosti nisu proizvodili automobile, kamione, motore i kucanske aparate vrhunskog dizajna. Ne zato sto Rusi nemaju talenta za dizajn vec zato sto je centralno planiranje u visedecenijskom komunistickom rezimu imalo drugaciju viziju i gde je sva inovativnost i kreativnost bila u sluzbi armije i naoruzanja. Ali kazati da Rusi uz svu svoju umetnost nemaju dar za dizajn je nesta najgluplje sto sam ikada procitao. Imaju Rusi dar za dizajn i to kakav! ali to tek poslednih godina pokazuju u civilnoj industriji jer se vremena i potrebe ruske ekonomije polako menjaju pa tako i njihova auto industrija danas izgleda posve drugacije nego ranijih decenija. Nova Lada ce biti ekstra u svakom smislu. Pogotovo dizajnerskom.

KyloR...

pre 5 godina

Jedini problem je što kada braća Rusi najave, tačnije, predstave novo vozilo, do početka proizvodnje prodje 25 do 30 godina a do tada će Toyote i Land Roveri verovatno imati vertikalno poletanje i autopilota...

Marko

pre 5 godina

Bespotrebna šminka koja poskupljuje auto. Ko je kupovao Nivu taj nije imao potrebe za digitalnim diaplejima i automatskim menjačima. Niva je ovako namenjena sasvim drugoj ciljnoj grupi. Više nije jeftin i pouzdan terenac.
(samo da kazem..., 31. avgust 2018 06:22)


Niva nikad nije bila pouzdana, naprotiv.
Takodje je i izrazito nebezbedna.
Voznja putem do sume je strahovita.
Ubaciti u zeljenu brzinu je ravno dobitku na lutriji, toliko je menjac neprecizan.
Ima samo blokadu centralnog diferencijala, tako da po terenskim sposobnostima nije ni blizu npr. Wrangleru.
itd.
Drago mi je da se sprema naslednik, samo da se zadrze ili cak poboljsaju solidne terenske sposobnosti.

Predrag Popovic

pre 5 godina

Imam Nivu 1700 I godiste 2013. I zadovoljan Sam sa njom.Ugradio Sam joj klimu Frost rol-bar, pragove i
kuku. Imao Sam Ladu 1600 2106.isto meje dobro sluzila
40 godina. Mogu da zamislim kako ce tek ova nova.
Pitanje:Da li ce uci u serijsku proizvodnju turbo Niva
sa BMW-ovim motorom of 550 ks i 2500 ccm, odusevila me je na sajtu?

Pex

pre 5 godina

Lepšu unutrašnjost nisam video i kod mnogo skupljih terenaca. Naravno ako bi tako i izgledala u konačnoj veeziji. Automatski menjač u ladi!!!.. E to već ne mogu ni da zamislim
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS, 30. avgust 2018 09:23)

Automatski menjac u ladi postoji ui serijskoj proizvodnji verovatno vise od deset godina, ali to smo mi,svemu se smejemo i cudimo. Inace nista lepse nisam video,a nisma ljubitelj terenaca. POenta je da svako moze da napravi skup automobil,ali ne moze svako da napravi ekonomski uspesan model koji je profitabilan i dopadljiv masama. Za moj ukus previse moderna unutrasnjost.

Didul.e

pre 5 godina

@ Pomoćnik javnog izvršitelja, ali bi ti ipak voleo da imaš jedan ovakav! Evo ne znam šta furaš od ova dva: raspalog jugića ili raspale dačije, ali pakost čuda čini.

Kavric

pre 5 godina

Morate biti ozbiljno veliki protivnik Rusa da bi rekli da ovaj dizajn ne pije vodu. Moderno, izvodljivo,interesantno. Znate i sami da to vise nije ruska fabrika, tako da ovako nesto,naravno ne u kabini, mozete i ocekivati te 2019. godine. Meni je vise nego interesantan koncept....naravno sve je stvar ukusa.

Marinko

pre 5 godina

Ova nova Lada niva izgleda tako dobro da je ja nikad ne bi terao po njivi i šumi, ali sobzirom da će cena sigurno biti oko 15000€ nema opasnosti.

banacanin

pre 5 godina

lada niva uaz i landrover su ruzni i najbolji terenci citaj terenci a ne neka nasmikana auta koja ne mogu sa asvalta ovi stari krsevi jednostavno vole blato

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Tommy laknulo mi kad procitah da se salis.
Posle mog iskustva ne dam da pljunu na Nivu jer ona sluzi svrsi hiljadama sumara, geometaea, agronoma, lovaca...
Ali je diletantski ustvrditi da je ona blizu G klase, LCa, Jeep kockice i Wranglera itd.
Neko pomenu Sjenicu pa eto na youtubu trazite Beli karavan Sjenica jednu laganu turisticku voznje na kojoj su sve Nive bile gurane i vucene dok ovi dzipovi prolazili bez muke. Slucajno sam ucestvovao.
Da u Sjenici i Goliji imali para vozili bi Tojotu tj. ko ima i vozi nesto drugo.

ljubomir

pre 5 godina

Nova Lada Niva 4x4 biće prikazana iduće godine u Brazilu , gde će se i proizvoditi u Nisanovoj fabrici , tako da ovaj simatični terenac nije naslednik Nive ! Inače Rusija je postala ozbiljan proizvođač automobila , što svojih što licencnih ( Reno, Ford, WV..) !

Pavke

pre 5 godina

Mnogo negativnih komentara od nacije koja je 40 godina pravila istog Juga i unapredila mu bočne lajsne.
Ladu je preuzeo Renault, biće tu čuda, videćete. Meni je Vesta već odlična limuzina (sa tom cenom), dalje mogu da zamislim šta će sve biti.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

@ Nemanja
Ako se auto pravi za asfalt eto mozda su slike lepe.
Ako se pravi auto za sumu i rad van asfalta onda mora kockasto i nema mesta lajsnama, plastikama i dzidza bidzama.
Zato su pravi terenci oni koji se rade vec 30 godina redom kockasti.
G klasa, UAZ, Weangler, LC 70,80,90, Patrol, Pajero, Samuraj...
Neko se nasali u usporedi Nivu sa ostalima kako ona izlazi gde hoces.
To je sve relativno.
Ponegde je zaista zbog male tezine bolja jel teskasi propadnu ( licno gledao kako se buldozer ukopao u blato do kabine) ali ima slab motor i dosta los diferencijal za dugo guslanje u blatu i vlaznom snegu. Za 140 hiljada mislim da sam 3 seta kvacila promenio i nov diferencijal kupio.
Normalno da cete po srpskim brdskim putevima je lakse okrenuti od Hyluksa ali ne znaci da je bolja. Ona se razduzi na 50 hiljada sumske voznje a Jymniju ne zamenite nista sem plocica i ulja.
UAZ na kopovima Kolubare traje i 20 godina.

made in Serbia

pre 5 godina

Naravno da je odličan auto jer 90% je firmino vlasništvo. Lada svuda ide jer ne pomeram nogu sa gasa, ne plaćam ja gorivo jer troši ko StarDestroyer , za delove me nije briga jer ih ima i u Maksiju. Dvoje mogu komotno da sede a nazad može samo alat da se stavi.

samo da kazem...

pre 5 godina

Bespotrebna šminka koja poskupljuje auto. Ko je kupovao Nivu taj nije imao potrebe za digitalnim diaplejima i automatskim menjačima. Niva je ovako namenjena sasvim drugoj ciljnoj grupi. Više nije jeftin i pouzdan terenac.

Maliputin

pre 5 godina

Niva je uspeo model jer je nesto najjeftinije a potpuno upotrebljivo sa potpunu off road voznju. Konkurencija kao toyota itd je daleko bolja ali i skuplja tako da Niva ima svoje verne kupce.

made in Serbia

pre 5 godina

@ Imam Nivu 1700 I godiste 2013. I zadovoljan Sam sa njom.Ugradio Sam joj klimu Frost rol-bar, pragove ikuku.
(Predrag Popovic, 30. avgust 2018 19:38)
... proći ćeš tehnički NIKADA

dobar kajmak, loš sir

pre 5 godina

mogli su da je nazovu Tundra, Sibir i da tako probude asocijaciju kod kupaca na prirodu, prostranstva, bespuca po kojima ce im ovaj auto pruziti sigurnost i uzivanje.
i tako...

Jtd

pre 5 godina

Колико овде... (допишите сами) Човек који је нову Ладу дизајнирао је 'само' дизајнирао: S-Class, M-Class, SL, SLK, SLR McLaren, Maybach Mercedes, Grand Sports Tourer, Volvo S60, V60, XC60. Ма појма тај нема, ко је тај Steve Mattin, појма нема са дизајном!
Аутоваз је у већинском власништву највећег произвођача аутомобила на свету Renault-Nissan алијансе која наравно по нашим врлим стручњацима појма нема шта купци траже!
Дизајнер је дао праву везу са Нивом великим точковима, 'шкргама' и наглашеним боковима. Ако аутомобил буде овако изгледао, макар у највишем пакету, биће пун погодак!

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Izmedju ekrana i prodajnog salona model se uprosti i degradira do neprepoznatljivosti.

Pre ce ljudi na Mars nego da niva promeni medjuosovinsko rastojanje i novu šasiju.

Vajo Madžun

pre 5 godina

A da li bismo mogli da dobijemo identicnu sadasnju Nivu, ali sa kontrolom kvaliteta i tehnologijom iz veka u kom zivimo? Evo nek je i povecaju 5-10 odsto ako ce biti izolacije kabine i ostalih tricarija kojima su na kraju ovladale i industrijske sile poput Rumunije. Platio bih troduplo.

Komša

pre 5 godina

@Pobesneo Maks
Sve si u pravu.Samo manje je bitno što je Lada precenjena jer to je posledica.Uzrok je što mi precenjujemo sebe.
Kada bi odredjivali neke svoje mogućnosti za kupovinu vozila (odnos plata/vozilo) teško da bi iko mogao da menja auto na tri godine uz doplatu itd.
Čak mislim da bi teško postigli da velika većina ljudi vozi kola stara 3-6 godina.Teško.
Nerealno je kupiti terenca koji košta 25-40000 evra i sa njim raditi posao koji ne donosi toliko.
Obično je kupovina vozila investicija koja utiče na životni standard jer uskraćuješ druge stvari u želji da kupiš što kvalitetnije vozilo...
Teško je pričati o dobrim i lošim kolima u zemlji u kojoj je riknjavanje bojlera ozbiljan udarac na kućni budžet.
I onda su "neprevazidjena" kola koja mogu da se krpače ,budže ,sa što manje elektronike itd.
Slična priča kao sa golfom dvojkom ...

Tomy

pre 5 godina

@Aleksa Pufta
Slucajno imam vec 60 godina, bio sam malo ironican i dobio sam pregrst pluseva, to znaci da svi ovi eksperti toliko se razumeju u auta da im je glavni kriterijum ocenjivanja iz koje zemlje auto dolazi, na poslednjem mesto su naravno Nemci sa svojim srotom. Pozdarv

Saša...

pre 5 godina

Japanci za Australijsko tržište još uvek prave neke modele sa početka osamdesetih koji praktično nemaju nikakve moderne elektronike iz razloga što nove modele niko nije hteo da kupuje uz obrazloženje da kada do najbližeg servisa imaš 500 milja ne želiš ništa u autu što ne možeš sam da prikrpiš ili popraviš. Poznanik koji je zaludjen džipovima, inače vozi Rubicona-Wranglera u koji je uloženo još 2 vrednosti novog auta, je izmedju ostalog bio na Tibetu na nekoj džip ruti, kaže da tamo nije video drugo vozilo osim terenaca japanske proizvodnje u koje se lokalci kunu i kažu da jedino oni rade kako treba u tim uslovima i na tim nadmorskim visinama...

Гаги

pre 5 godina

Сетите се како је настала та стара „Нива“ коју многи куде у коментарима. Ко не зна, 1970. године је Косигин поставио задатак ВАЗ-у ("Лади"), АЗЛК-у ("Москвичу") и "Ижмашу" да уз максималну употребу... обратите пажњу на ово, веома је битно да се схвати... ВЕЋ ПОСТОЈЕЋИХ КОМПОНЕНТИ, направе комфортни путнички аутомобил за сеоско становништво, јер тадашњи обични путнички аутомобили нису били за сеоске џаде широм СССР-а.

Пар година касније, "Лада" је показала Е2121, "Москвич" је показао АЗЛК-2150, а ИЖ изашао са ИЖ-14. На испитивањима је најбољи био "Ладин" пројекат (реално, са ресурсима који су им тада били на располагању, екипа из "Ладе" је урадила одличан пос'о) и у првој половини '70-их добио је "зелено светло" за почетак производње.

У фабрици су од половине '80-их радили на новој "Ниви", па су потом дошле и за Русе "веселе деведесете" и пројект је био "на леру" и константно ревидиран због немогућности фабрике да "испљуне" нови модел. Summa summarum: беспарица је разлог због чега данас постоји ауто који се зове "Шевролет Нива", а не "Лада Нива".

А што се тиче ове треће генерације "Ниве" која се помиње у чланку, она неће бити теренац, већ обичан SUV, без редуктора и сталног 4х4 погона. Биће базирана на "Рено-Нисан" платформи CMF B – LS. Значи, теренац, ал' за мало. А ја се гајио наду да ће ови из "Ладе" добити прилику да размене искуства са екипом из "Нисана", добију на увид некакву техничку документацију, "Навара", "Патрол", "Патфајндер", ово... оно... ал' - јок.

Armadajj

pre 5 godina

mogli su da je nazovu Tundra, Sibir i da tako probude asocijaciju kod kupaca na prirodu, prostranstva, bespuca po kojima ce im ovaj auto pruziti sigurnost i uzivanje. 
i tako...
(dobar kajmak, loš sir, 30. avgust 2018 10:40)

svaka cast za komentar :)
ako vec ne radis u marketingu mogao bi da radis za njih. bravo...auto odmah privlacnije izgleda.

South Park

pre 5 godina

Kako se ovde ulazi na zadnju klupu? ? 
Ko da je pravljeno za vilenjake :)
(Milos, 30. avgust 2018 11:07)Ovakve zadnje brave su zadnjih godina IN.