Ponedeljak, 13.08.2018.

12:15

Džajić: Nije "Marakana" opera u Beču

Odluka UEFA da suspenduje stadion Crvene zvezde na dva evropska meča najviše je pogodila legendu kluba Dragana Džajića.

Izvor: B92

Džajiæ: Nije "Marakana" opera u Beèu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

166 Komentari

Sortiraj po:

srboljub

pre 5 godina

volim zvezdu najvise na svetu ali kakve veze ima ratko mladic sa fudbalom? izgubili smo milion evra zbog tog urlanja i ko sad vise voli zvezdu ja ili vi? fudbal je fudbal a vi gospodo sa severa idite na miting i skandirajte tamo coveku koji se krio kao junak 10 god i srbija bila talac njegov svo to vreme zivela srbija i zvezda!!!!!!

LondonCalling

pre 5 godina

Dzaja samo ti oijevaj “ubi zakolji da ovaj ili onaj ne postoji” i sve ce biti ok
(Montenegringo, 13. avgust 2018 12:59)

Ne, treba stojati mirno dok radi "srbosjek"...
(CRVENA ZVEZDA 1913)

Drugi komentar nema veze sa prvim...u stvari, nema veze sa temom uopste..

Vanja Petrović

pre 5 godina

(gremlin, 13. avgust 2018 12:40)

Да, слажем се са тобом да постоји страх од хулигана...а, све то јер они кукавички делују принципима хорде. Јуначе се у групи, недостојно мушког рода, и доказују само тако осећају неку самовредност. А, да ухватиш све те јуначине, и да буде фер један-на-један, не би их много преостало.
Хвала држави Србији што не може ништа против дивљака, расиста и бијаџија...фуј, мушкаричине групе.

Била сам после много година у Србији, и један балавац од 18 година, изданак од горе наведених ми псовао мајку, и хтео да ме удари. Када сам му се супроставила и кренула на њега (ја их се не плашим!), пренеразио се и устукнуо уназад, али је и даље наставио да ме вређа и псује мајку (сахрањену три дана пре инцидента), млатећи рукама и претећи ми: Сј.....а си се краветино, ти и не знаш ко сам ја! А, ја му рекох да он не зна КО САМ ЈА...тако и би, сазнао је ускоро ко сам ја, све уредно и са судско-полицијским аманетом.
Што је најинтересантније, родитељи су га здушно бранили говорећи да је он дете, импулсиван и нервозан, и да ја као старија особа није требало да га изазивам??!!!

pedja

pre 5 godina

Nije uopste bitno da li je rasizam ili ne svi znamo da nije,kao sto svi znamo da Draza nije bio fasista,ali,jedno veliko ALI igramo pod okriljem UEFA ,oni daju pare i moramo se ponasati kako oni nalazu!Mi smo dio Evrope,sad imamo sansu da se vratimo u velikom stilu,ali sami radimo ,protiv sebe ,dokle vise i cemu to?Zvezda pripada Evropi ,Zvezda je Evropski tim,mi jedino disemo u Evropi kako treba.Ni jedan tim sa ovih prostora nema tu karmu u Evropi,nema tog filinga,a zasto onda to gusimo,zasto sami sebe gusimo????

mrki

pre 5 godina

Poštujem Džaju kao Zvezdinu legendu, zbog njega sam počeo navijati za Zvezdu, ali se ne slažem sa njim o visini kazne.
Nije stadion opera ali nije ni rstište, razumem ga, da ne sme od nekih "navijača" reći šta u stvari misli o njima jer su to proveeni kriminalci, koji svojim navijanjem štete Zvezdi ali rade posao na stadionu.

Petar Pan

pre 5 godina

Drago Dzajo, bio si veliki dok ovo nisi izjavio... Fasizmu se ne gleda kroz prste, to kao prvo... A kao drugo, cak i da nema fasizma u nastupima "hora beckih decaka", a ima ga mnogo, cak i tada postoje jako jednostavna pravila za sve u Evropi... A ta pravila dragi Dzajo ovi "nasi" krse konstantno i bezobrazno, pritom su svaki put upozoreni i progledani kroz prste... Negde mora da prestane!

Milan

pre 5 godina

Tako je Dzajo!
Samo da podsetim Gospodin Dragan Dzajic je legenda srpskog i jugoslovenskog fudbala i sporta! Legenda nad legendama,ljudska velicina, licnost za primer, pa mogli bi malo da se zapitamo o svom vaspitanju, kada ne postujemo ono sto takvi ljudi izjave.
p.s. mnogo cega se nacitah ovde u komentarima i uocljivo je da dobra vecina komentatora nema simpatije ni prema Zvezdi, ni prema najtrofejnijem srpskom klubu, ni prema bilo cemu sto je srpsko (UEFA licemerna kazna i razne pricam ti price o navijacima, medju svim navijacima bilo kog kluba u svetu uvek ima manji broj huligana i incidenata na stadionima, su samo izgovor)...

ej bre

pre 5 godina

Eto upravo tu je gde si nabrojao.Ako ti ni sad nije jasno bice ti jasnije kad sledeci put bude 10 utakmica zabrane ili za nekoliko godina kad tvom detetu ove osvedocene patriote uvaljaju neki gram.
(Potos, 13. avgust 2018 13:19)

Bice da ti nisi razumeo. Bas me briga sto je cz kaznjena. Necu se ja uzrujati ni da ih izbace iz takmicenja. Ali ovo sto su skandirali nije RASIZAM! Znaju Englezi dobro sta je rasizam. Oni su ga i izmislili. Ti se igleda samo pravis englez...
Moje dete je vaspitano da ne podrzava takve kao sto su oni ali i da se distancira od autosovinista. Zna on vrlo dobro sta je dobro a sta zlo.

Đu

pre 5 godina

Svake godine redovno neka kazna a mi uporno krivca tražimo u uefi i drugima a ne među nama samima na tribinama?! Uefa nije divna ali realno i iskreno mi smo još gori..

mee

pre 5 godina

Sram vas bili veliki zvezdasi. Kazete da zbog huligana ne dolazite na utakmice, pa dobro sto onda niste dali podrsku kosarkasima kad su delije bojkotovale zbog Omica, vec je bilo hiljadju simpatizera.

...

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)
Gde si video rasizam? Kakvo nasilje?

i ovo ime 500 pluseva i 80 minusa...

malation

pre 5 godina

E Džajo, i ti bi mogao malo u školu, čisto da se podsetimo malo šta je lepo ponašanje, pristojnost i vaspitanje, pa da onda to preneseš i igračima i navijačima. Prosto mi je neverovatno da ovaj čovel smatra prihvatljivim ovaj model ponašanja primitivaca sa tribina!

Nikola Avramović

pre 5 godina

Neće da privatizuju CZ i PA, a prodaše NIS, aerodrom, izvore voda, PKB itd. Prodaće Telekom, EPS. Zašto? Zašto da imamo 2 povlašćena kluba u koja milione godišnje sipaju javna preduzeća i samim tim ligu u startu čine neregularnom. Da zlo bude veće, sa oba kluba upravlja vladajuća partija, slušajte samo to šlihtanje vodji, a deca se ovde prepucavaju. Zašto sve to? Beogradski blizanci su dva velika protočna bojlera za presipanje našeg novca u njihove džepove.

mihajlo

pre 5 godina

E moj Džajo, ceo život si gradio ime, malo glupo da ga srozavaš pod stare dane? Kao ne znaš zašto su zabranili? Da se ja kao zvezdaš pitam kazna bi trebalo da bude još stroža.

Mikica

pre 5 godina

Realnost je to da je Dzaja koliki god da je talenat bio, i koliko god da je dobar fudbaler bio, ipak na kraju osudjivani kriminalac i to je cinjenica, a u svakoj iole ozbiljnijoj drzavi takvi karakteri bi bili u najboljem slucaju marginalizovani, a u najgorima zna se robija. Ali ovo je ipak Srbija.

Zvezdas za sebe

pre 5 godina

Jedine adekvatne mere su dovodjenje navijaca u red. Kada to budete shvatili prestace da vas kaznjavaju. Do tada mozete da ocekujete nove kazne.

Toto-ko-tunjo-i-komsijski-Napuko

pre 5 godina

Ti si uvek vise bio za Tozovca....
(KKP, 13. avgust 2018 14:34)

Kad vidim ove operske znalce, krajnje doskocasto potpisane sa KKP, kako pljuju po staroj srpskoj kafani a ne izbijaju sa novokomponovanih splavova, javi mi se ona epizoda Mucki sa Delom u operi...

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

G-dine Dzajicu,
sa ovakvom izjavom samo ohrabrujete ove jadne tzv. navijace, i ne zaboravite Vasa rec nije bilo cija rec, a nastavite li ovako Naš voljeni klub ce sigurno biti izbacen iz svih takmicenja UEFA, a vi cete se upisati svojerucno među prvima u knjigu krivaca.
Zvezdas sam i samo i jedino Zvezdas 53 godine, zaista sebe smatram najvecim Zvezdasem ikada,(mada moja braca Goran i Ivica misle da su oni najveci, ali nisu , oni su 2. i 3. najveci Zvezdasi) i navijacu samo za Zvezdu dok ne umrem( verujte ni reprezentacija me nikad nije zanimala)makar igrala i u devetoj ligi, ali zbog ovih tzv. navijaca i Vas kao podstrekaca izgleda da vise nikada necu da gledam moju voljenu Zvezdu na Marakani protiv Reala, Bajerna, Man.UTD...... Ne javljajte se vise molim Vas. Jos par ovakvih izjava i bicete bivsa legenda.
U nadi da cete ovo ispravno razumeti,
Srdačan pozdrav

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

evo i ovaj se javlja, umesto da osudi ponašanje navijača on se žali na kaznu
(dejan, 13. avgust 2018 13:19)

Zašto navijača?
Krivac, jedan jedini, je država koja je sistem vlasti izgradila na korupciji i kriminalu!
Nije klub taj koji može da sankcioniše izgrednike niti klub treba da osuđuje svoje navijače. Klub nema istrumente vlasti, on pokušava apelima i nada se da će uroditi plodom, organi vlasti su ti koji moraju naći načina da stvari dovedu pod kontrolu, vlast a ne klub! Nikada se klubovi ne ograđuju od navijača, čak ni u mnogo uređenijim državama od naše. Ne može klub da uhapsi onog koji je ubacio flašu, ne može klub da rastera neodgovorne sa stepenica, ne može klub da zabrani parole, pesme itd, itd!
Još nešto, na našem stadionu nema čoveka koji veruje u komunističku propagandu da je Draža zločinac i da su haške osude pravedne, o Kosovu neću, glupo je... srpski manastiri su najbolji pokazatelji čija je to zemlja i od kad!
Svemu ovome nije mesto na stadionu, ali klub to ne može da zabrani!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Dzaja samo ti oijevaj “ubi zakolji da ovaj ili onaj ne postoji” i sve ce biti ok
(Montenegringo, 13. avgust 2018 12:59)

Ne, treba stojati mirno dok radi "srbosjek"...

Stefan

pre 5 godina

Sramota, još ih brani! Čoveče, trebalo je da sami zatvorite severnu tribinu dok ne prestanu da se iživljavaju. Ne mogu političke poruke na sportskoj manifestaciji.
I sramota je što nas posle svake utakmice kažnjavaju. Ili rešite problem ili nemojte da igrate UEFA takmičenja.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Elem, drug Džajić je imao debele "koristi" u prošlosti od svog, do poslednje pare, "voljenog" kluba, a sada mora nešto i da vrati.Nije mu teško, jer obraza i nema.
(Kolubarska bitka, 13. avgust 2018 12:56)

Sreća naša pa imamo primere poštenja u liku i delu Zeke, Bjeke, Đure, Toleta i Vučele, ljudi "teških" tek po desetak miliona, pošteno zarađenih...

Ultras Crvena Zvezda

pre 5 godina

@NebaCar

Nebo, care, ja sam sutra u Trnavi, na stadionu. Ako želiš, mogu da ti preko ljudi sa ovog portala ostavim i podatke gde sam smešten.
Ti lepo sutra lagano u Trnavu, pa pokušaj da mi objasniš kako sa "takvima" treba!!

p.s. Ponesi i šipku....

SUPERMAN

pre 5 godina

Ne znam da li je pevanje Kosovo je Srbija i pevanje Drazi i Mladicu rasizam, ali znam da su nas upozoravali da to ne radimo, ma kako se to zvalo oni u uefi to ne trpe, a ti ako hoces da igras njihova takmičenja toga se moras pridrzatvati hteo ti to ili ne, znamo svi da se to pevanje o Kosovu kaznjava, pevali su ga i navijaci ruskih klubova pa su kaznjavani kao i nasi, tako da ne trebamo se praviti pametni nego dati sve od sebe da se tako nesto ne ponavlja, jer tome nije mesto na sportskim terenima.

eh

pre 5 godina

Kakva je poseta, ako oduzmemo navijace sa severne tribine, nema po utakmici vise od 500-600 ljudi. To je samozvana srpska elita, gradjansko drustvo, nece Zvezda daleko sa takvima. Svi uspesi Zvezde su povezani sa navijacima sa severa, tako je od kako sam prvi put nogom krocio na stadion, daleke 1965 godine, na lepljenu kartu, ako gradjani znaju sta je to.

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

Dopuna predhodnom komentaru, za UEFA:
Razloge kazne uglavnom prihvatam, ali RASIZAM, TO NIKAKO !!!!!
Pola veka gledam svoj jedini klub, ali rasizam na našem stadionu nikad , ali nikad nije ispoljavan, čak ni od ovih jadnih i zloupotrebljenih tzv. navijaca .
RASIZAM NAMA NE MOŽETE DA PRIKAČITE, TO JE ORDINARNA LAŽ

DjukaDrugi

pre 5 godina

Nastavlja se sve po starom,niko da osudi i kaze ko su i sta su vodje navijaca i oni koji pokrecu svu ovu fasisticko-rasisticku pricu.Niko da kaze naglas da je zivimo u 21. veku i da nas ne vracaju u kameno doba.

Jonny

pre 5 godina

Gostovo doticni prije nekoliko godina u jednoj Hr emisiji. Pita ga spiker o Arkanu. Kad ovaj taj nikada nije bio na marakani koliko je njemu poznato. Ovaj opet pa on je bio vodja navijaca. Ma ne odkud vam ta informacija.Toliko o njemu

NebaCar

pre 5 godina

Bravo Džajo, a ovima što kukaju poruka, dođite,probajte da preuzmete šipku na Severu pa onda odlučujte šta će se pevati i kome skandirati. Do tada, probajte da dođete do stadiona kada nije neka evro utakmica ili derbi.
(Ultras Crvena Zvezda, 13. avgust 2018 13:01)

Ja bi vas besposlicare sto prosipate "patriotizam i nacionalizam" i taj visak energije a manjak inteligencije, sve tom istom sipkom na drustveno koristan rad.
Pa onda pevajte sta vam je volja.
Umesto da 90' bodrite tim i pevate pesme koje ce im uliti samopouzdanje kad ne ide, bas mislim da im pesme tipa uefa mafija, skandiranje urosu misicu i slicnim "herojima" i "legendama" Crvene Zvezde, veoma znaci da daju 120% svojih mogucnosti

aaa

pre 5 godina

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ej bre, 13. avgust 2018 12:36)

I ja se isto pitam
Koje su RASISTIČKE pesme pevali

CZ SRB

srb

pre 5 godina

@Gale
sta pricas ti? Gde se zna sta moze a sta ne moze? Ajde ne pricaj kojestarije, zna se sta mi mozemo a sta ne mozemo, nema to veze sa evropom. Kakve se koreografije prave po evropi sa bakljama, transparentima politicke prirode, setimo se kukastih krstova, pa se nije suspendovao stadion, nemoj da pricas da smo najgori jer smo daleko od toga ali nas vole da kaznjavaju

mare

pre 5 godina

Olimpija ce biti prevelik zalogaj Zvezdi za ulazak u LE, tako da - samo domace prvenstvo. Realno. A i sta ce nam Evropa kad publici ne mozes da dokazes neke stvari. Mi smo za neke africke kupove, ako bi nas i tamo primili.

45+

pre 5 godina

Ajde bre Dzajicu ne mlati praznu slamu, pa tebe ne postuju i ne vole ni u tvom rodjenom Ubu a kamoli ce neko da te postuje i poslusa u Uefi..

vp

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
(dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)


Vidim da ovde mnogo ljudi, medju kojima si i ti, ne zna razliku izmedju rasizma (koji jeste uzasna stvar, ali ga nije bilo) i nacionalizma (koji nije pogresan, ali mu istina i nije mesto na utakmicama, barem ne klupskim)..

Apatrid

pre 5 godina

"Svi znaju kakvu fudbalsku publiku ima Crvena zvezda, pa nismo na operi u Beču!?" u prevodu, svi znamo da su rasisti, pa zasto da ih ne tolerisemo?

Momcima sa tribine fali mrva racionalnosti, ali veliko srce je teško ušablonirati...

pre 5 godina

(gooner86, 13. avgust 2018 12:39)

A ti znaš te ljude sa tribine, sa njima si jeo, pio?

Gledaš tv, čitaš vesti i tako formirš svoj mišljenje? Jadna ti mati.

Tako i za skupštinu govoriš:"Kakva bagra, kakvi nas vode."

Pa kad dođeš iz radnje:"Jao kakva stoka."

Pa ti neko napiše ubili nekog u Beogradu, to je odma Sirija, odma se 90. vratile. A i te 90. ispada, ako ti vesti formiraju mišljenje, da su sva deca bila titova Nikolica s prikolicom i Boško Buha... i onda su 90. zlo, a doktrina koja od dece pravi piune i bombaše je vrh, i samo da nam se vrati drug šepo.

Izađi druže na tu tribinu, popij sa njima, rukuj se, upoznaj ih...

Ja neću da ih hvalim, i da napomenem da nisam navijač nijednog blizanca beogradskog, ali ti zvezdaši, "cigani", "delije"... rade neke stvari koje ti, ja i svaki tako uzvišen i običan i nadasve primeran građanin ni misaono ne čini za ovu našu srbsku napaćenu građanštinu. Neću da ih hvalim jer ni oni sa tim svojim akcijama neće u javnost.

A znaš kolika veličina srca i duha treba da činiš nešto, i da nećeš da to iko zna, i da ti iko za to lovorike deli.

A ja garantujem ti da možeš i da ti neko nudi, primio bi pehar za svoj komentar.

I sreća naša što nas ti i slični ne predstavljate po svetu... još gore bi se ostrvili na nas...

stanislav

pre 5 godina

Sve, sve i svi su krivi. Jedino nikome ne pada na pamet da smiri navijače i izbaci politiku sa tribina.
Sto izgovora i objašnjenja, svi nas mrze....

Po starom receptu - topovska hrana

pre 5 godina

@ "UEFA drakonski kaznjava zvezdu zato sto iz iskustva znaju da vlast ne zali para da se kazne ublaze, sad samo cekaju ponudu iz Beograda pa da vide dal ce kaznu da smanjuju ili ne."
(ja, 13. avgust 2018 12:35)

Trebaju oni (huligani) vlastodrscima za ne daj boze kao topovska hrana. Zato ih i ne diraju. Stavise, ohrabruju ih preko ovakvih "legendi".

LEGENDA se postaje i ostaje pre svega po ljudskim kvalitetima - humanosti. Gde je tu ova "legenda"

maki

pre 5 godina

mi cemo se opametiti tek kad se napravi neki tezak incident, pa nas izbace na jedno 10 godina, takodje slicno ce i drzava resiti problem huliganstva kad se desi neka tragedija vecih razmera, licno ne vidim da ce se bilo sta resiti suspenzijama i kaznama

da

pre 5 godina

dzaba,misljenje u srbiji je zabranjeno
narod se drži pod kontrolom,misli,emocije,volja,pravac delovanja
cilj je imati u buducnosti sto vise robova da bi,,gazde,,ziveli mocno,hedonisticki bez rada

Potos

pre 5 godina

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?
(ej bre, 13. avgust 2018 12:36)

Eto upravo tu je gde si nabrojao.Ako ti ni sad nije jasno bice ti jasnije kad sledeci put bude 10 utakmica zabrane ili za nekoliko godina kad tvom detetu ove osvedocene patriote uvaljaju neki gram.

Tuzno ali istinito

pre 5 godina

Kladim se da je nateran da da ovakvu izjavu. Digla se ipak prevelika prasina ovih dana oko kazne. Huliganima koji drze klub u saci potrebna je podrska nekog ko uziva ugled u javnosti. Dzaja je prosao kroz sta je prosao. Koga zmija ujede i gustera se plasi. Mada, secam se, i u Dzajino i Cveletovo vreme titralo se navijacima. Medjutim, ovo danas je totalna perverzija.

Pablo

pre 5 godina

Džajo, ne trebaju ti ovakve izjave. Dovoljno si uradio na promociji našeg kluba. Najviše.
Ne spuštaj se na nivo neobrazovanih klinaca.

O Lima

pre 5 godina

Cudi me ovakva izjava od jedne takve legende. Ne sme da kritikuje navijace, nego je lakse UEFA napasti, pa Dzajicu nije stadion bojno polje, kada shvatimo da zivimo u 21. veku i da se u civilizovanim zemljama vec odavno na stadionima ne cuju politicke i sovinisticke poruke, mozda se i mi pridruzimo toj civilizaciji. Mada sumnjam, kada jedna legenda ovako reaguje, a za njim ide omladina.

mlekadzija

pre 5 godina

Ne znam da li je kazna prestroga, kako Dzajic smatra, ali je ocigledno da UEFA nema isti kriterijim prilikom izricanja kazni. Da li si potrebni primeri???

Luka

pre 5 godina

dragane, nije opera u becu, ali bih ja kao navijac cz sa 46 god, koji dolazi na utakcime na zapad, mnogo vise dolazio na iste da nije ni vasar u sabcu. u 21 veku, ocekujem neki civilazijski minimum. da udjem normalno na stadion kad ja to odlucim, da tada, kada sam usao, sednem na mesto za koje sam platio i da se ne raspljavljam uvek sa nekim bizgovima koji ce mi objasnjavati da sam trebao da dodjem ranije. dalje, da ne udje masa njih na stadion bez karte i da blokiraju prolaze uvek, da se zbog toga na zapadu stoji iako sam ja platio da sedim, jer ne zelim vise kao klinac dok sam bio na severu da stojim celu utakmicu. i zamisliste gospodine dzajicu zelim da bez problema odem do wc-a preko za to predvidjenog prolaza, a ne da idem kao u proboj, jer zamislite uvek su prolazi blokirani. i kad smo kod wc-a, pobogu, 2018 je godina, sredite to malo, malo vise, da bude dostojno coveka a ne marve. a ako to niste u stanju da uradite, ako je ovaj civilizacijski minimum mnogo za vas, onda i trebamo da igramo na livadi, bez publike a publiku onda imajte protiv lucana, borce, ovce itd

bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne brinite,ovi negativni i maliciozni komentari su od strane Partizanovih botova koji imaju zadatak da svaku vest o Zvezdi zapljusnu besmislenim komentarima,ovo nije ono sto misli srpska javnost,naravno da je kazna,ne prestroga,vec u potpunosti izmisljena jer svi dobro znamo da nije bilo apsolutno nikakvog rasizma,niti rasistickog ponasanja zvezdinih navijaca.

Zvezdas

pre 5 godina

Hteo je da kaze da to sto imamo publiku i bitna je mozemo da zapalimo sudiju al opet ne mogu da nas kazne da igramo bez publike jer nam ona znaci,OSUDITE TE PROTIVNIKE KLUBA VEC JEDNOM PUSTITE UEFU TO JE NJIHOV ZAKON KOJI JE PREMA SVIMA ISTI

A.

pre 5 godina

Poredi fudbalsku utakmicu sa operom u Beču. Shvatiću kao šalu.

"Klub će preduzeti adekvatne mere." Shvatiću ozbiljno, ako misli na mere prema izgrednicima, ali mi se čini da nisam u pravu.

Alex

pre 5 godina

Ja sam šokiran da jedna fudbalska veličina da ovakav komentar. Ovo je bilo toliko bljutavo, nezobrazno i bahato da nemam reči. Umesto da on prvi da primer, on je najgori...

Zvezdas

pre 5 godina

Dzajo prijatelju.Nije kamerna atmosfera ni u Atini ni u Madridu pa ni na engleskim stadionima.Ali Kosovo,Mladic, Drazai ne samo u Beogradu vec sirom Evrope gde Zvezda igra nije prihvatljivo.Pirotehnika takodje. Necivilizovani gledaoci koji sedaju na prolaz.Civiliozovani navijaci sedaju namesto gde imaju kupljene ulznice. Nikome na pada napamet da sedene na neko prazno mesto u centru.Ali kazna ce verovatno da postigne cilj. Ako se delije junace sledi suspenziaj iz takmicenja.Pa da vidimo ko gubi

Ultras Crvena Zvezda

pre 5 godina

Bravo Džajo, a ovima što kukaju poruka, dođite,probajte da preuzmete šipku na Severu pa onda odlučujte šta će se pevati i kome skandirati. Do tada, probajte da dođete do stadiona kada nije neka evro utakmica ili derbi.

Bojan

pre 5 godina

Sta ti lupas covece??? Kakva opera, kakvi navijaci???

Jednom se ogradite od tih huligana i dilera, a ne da je UEFA kriva jer ne shvata kako se prosecan zvezdin navijac ponasa...

Eto ko upravlja Zvezdom, huligani i dileri, a ne ovi sto imaju titule i funkcije.... Jadno

Borja

pre 5 godina

Čini mi se da je Džajina izjava neprikladna, naročito posle niza opomena da se publika na Zvezdinom stadionu mora ponašati sportski. Makar na medjunarodnim utakmicama. Navijanje je navijanje, galama je galama i to nisu problemi. Problem je nešto drugo, što bi počasni predsednik kluba da gurne pod tepih. S obzirom na godine provedene na čelu kluba, u raznim ulogama, svojim nastupima u medijima danas trebalo bi da smiruje a nikako da raspaljuje strasti.

Bg

pre 5 godina

Kapiram da moras to da kazes samo se nadam da si svestan odgovornosti. Kaznjeni smo mi koji navijamo i pevamo Zvezdi radi onih koji pevaju neke druge pesme. Sada ako si ti na njihovoj strani a ne na strani Zvezdasa tvoj izbor...

Kolubarska bitka

pre 5 godina

Pošto ga je vlast abolirala, red je sada da u svakoj pogodnoj prilici iskaže lojalnost onima koji manipulišu ovim jadnim i neprosvećenim narodom, kao što to čine i preko onih istetoviranih i steroidnih faca koji sebe nazivaju "navijačima" koji se busaju da su patriote i ističu glupave parole, a kad bi trebalo prvi bi pobegli, ili bi se iživljavali na nejači pošto su hrabri samo u gomili.
Neko je procenio da je trenutak da se podigne tenzija i eto...
Elem, drug Džajić je imao debele "koristi" u prošlosti od svog, do poslednje pare, "voljenog" kluba, a sada mora nešto i da vrati.Nije mu teško, jer obraza i nema.

Gale

pre 5 godina

Navijač sam Zvezde. Obožavam Džaju, ali legendo, red i discuplina postoje i važe u Evropi, zna se šta se može, a šta ne. Šta bi bilo da dodje do stampeda ili požara ili ne daj bože urušavanja tribina, a izlazi, tj. stepenište zakrčeno. Ko bi bio kriv? U stvari nije bitno ko bi bio kriv, bitnije je da shvatiš posledice toga zakrčenja.

Magija

pre 5 godina

A gde je izjava sportskog direktora u ostavci vec 3 godine,Terzica....zvezda kad napravi uspeh , izlazi iz frizidera sa mudrostima tipa "kuca se gradi kad nemas para" a kada je neka kazna u pitanju i kad treba neki prekor za Delije ,nema ga nigde , onda salje ove na zeton funkcionere Dzajica,Tozu,Mrkelu....

Đomla

pre 5 godina

Samo treba da se oslobodite navijača koji namerno 'miniraju' klub - moguće je i da ga ucenjuju. Fudbal je sport, a svoje političke parole i transparente neka ističu na skupovima svokjih stranaka - neka tamo glume velike patriote.

JPR24

pre 5 godina

O cemu Dzaja prica ? Svi znaju kakva je publika i sve je normalno ? Prvo, svi znaju ko su idioti u pitanju na nasim stadionima, pa niko nista po tom pitanju, kad tu mrdnu, onda ce ostala vecina normalnih moci da ide i niko nece strepeti za ovako glupe suspenzije...

Goran

pre 5 godina

Blago tebi Dzaja u sta si sprasio tolike godine kad tako razmisljas.Moguce je da stadioni nisu opere ali ako igras po necim pravilima i od koga dobijas pare ili ne igras za njih ili se ponasas po propisima poslodavca.Hteo ti to da priznas ili ne UEFA je poslodavac od kojeg se za svoj uspesan rad dobijaju sredtsva.Evo samo zbog te opere kiksnuli ste na ulaznicama 1.5m eura

dachazvezda

pre 5 godina

eeee jesmo mentalitet...

Napasces pre Uefu i pravila igre (KOJA VAZE ZA SVE) nego da kazes jasno i glasno da saka budala KONSTANTNO pravi problem!!!!!! Do sad imao jedno 36484 "uslovnih" kazni gde su nam gledali kroz prste i sad smo "iznenadjeni" i vicemo NIJE FER?!?!?!
Umesto da postavis tih 100 bu.ala na mesto.. NEEEE.. BOLJE je da mi OBJASNIMO Uefi kako oni nisu u pravu!??!?!!

Paaaaaa .....

Dare

pre 5 godina

Meni samo nije jasno zasto svi i rukovodioci i legende Zvezde traze blazu kaznu, a niko da javno osudi huligansko ponasanje huligana na stadionima.Dokle god se ovako ponasamo i krivimo UEFA, a ne trazimo ktivca medju nama samima. isti ti huligani ce i dalje nanositi ogromnu stetu klubu.

Niki018

pre 5 godina

“Svi znaju kakvu fudbalsku publiku ima Crvena zvezda, pa nismo na operi u Beču!?” Bravo, Dzajicu. Posto nismo becka opera, onda je sasvim u redu da gadjamo protivnike flasama, pevamo ratnim zlocincima, blokiramo prolaze. Kada ti sa vrha (drzave, grada, kluba) dolaze ovakve izjave, onda se ne cudi sto ti narod ima iskrivljene vrednosti i sto je moralno zakrzljao. Bravo za sve vas, super ste.

ukrajinac

pre 5 godina

Prvo se klanjao do zemlje Josipu Brozu,posle se klanjao Miloševiću (Cvetković tad bio ministar)sad Vučiću za slobodu.Obraz ko džon.

cane

pre 5 godina

Džajo nama ovde nije baš svima plitka pamet. Te koje braniš su te prvo oterali iz Zvezde, skandirajući sa Severa Džajiću odlazi. pa kada su videli da su pogrešili, da boljeg od tebe neće naći, onda su dolazili ispred VMA da te mole da se vratiš. Ali to je neka druga priča... Ova aktuelna. Znaš dobro zašto je Zvezda sada kažnjena, ne zbog vruće atmosfere na Rajku, nego zbog isticanja političkih stavova godinama na Severu i sada novo, zbog rasizma.

Miki

pre 5 godina

Ali ni platforma za politicke performanse. Ako oni pocnu na stadionima ce biti mrtvih kao na bojnom polju. Konaco, TO SU PRAVILA KOJIH UCESNICI MORAJU DA SE PRIDRZAVAJU.

tender

pre 5 godina

Au sramna izjava doktore fudbala.
Niko ne brani da se peva da se trese Beograd. Al da se gadjaju ljudi, političke poruke, to i ne mora. Al znamo ko je vodio navijače na ulicama godinama unazad kad god je bilo potrebno da se pravi haos.

grucho

pre 5 godina

stvar je jednostavna - ako ti se ne svidjaju pravila igre onda ne igras igru...ili ides u azijsku ligu sampiona, mozda oni tamo dozvoljavaju velicanje ratnih zlocinaca...

svarog

pre 5 godina

manite se vise tih sa severa,Dzajo zasto rusis reputaciju zbog njih,moze se lepo navijati to se dokazalo mnostvo puta,svi smo svedoci lepih vremena sa nase Marakane.ali ovo nema veze sa navijanjem,samo politika i folk parada....

Remont ili propast

pre 5 godina

Koliko su poremecene osnovne vrednosti u drustvu kad jedna legenda sporta i nekadasnji uzor mora da se ulaguje bandi kriminalaca i olosu koji velica ratne zocince i ne priznaje nikakve zakone osim svojih.

drmr

pre 5 godina

Sve dok uticajni ljudi ne izadju i kazu “kazna je neophodna da se dovedemo u red” ovakve stvari ce se desavati. A mi branimo i opravdavamo gadjanja flasom, zvizdimo i uefi i evroligi i himnama, sve im smeta... na utakmicama politicki mitinzi, vise se peva o Kosovu, Drazi i Mladicu nego sto se daje podrska klubu. Dok je tako, sto se mene tice zatvorite zauvek tribine.

ja

pre 5 godina

UEFA drakonski kaznjava zvezdu zato sto iz iskustva znaju da vlast ne zali para da se kazne ublaze, sad samo cekaju ponudu iz Beograda pa da vide dal ce kaznu da smanjuju ili ne.

Kole

pre 5 godina

Kada najbolje levo krilo sveta postane portparol grupe ''problematicnih poslovnih mladih ljudi,, i unisti sam sebe. Molim navijace Partizana da resavaju svoje probleme a ne nase...

NekadasnjI navijac Zvzde

pre 5 godina

Sramno Dzajicu, jako sramno. Rado sam gledao Zvezdu osamdesetih, ali, od devedesetih, pa sve do danasnjeg dana, na stadionu sam bio mozda tri puta. Upravo zbog ovakvih ljudi i ovakvih sramnih izjava. Nadam se da Zvezda ( I Partizan ) biti drastico kaznjena, mnogo drasticnije od dve utakmice bez publike.

Decoooo

pre 5 godina

Aboliranih se udvara "navijacima" . A zna odlicno da su pravi navijaci Zvezde odavno proterani sa stadiona . Danas Zvezdu i Partizan prate profesionalni "navijaci" sa ozbiljnom kriminalnim dosijeima i klinci koji NE znaju Ni kada su gladni .

queen-bohemian rhapsody

pre 5 godina

Ovo je 2358 obavestenje iz Zvezde.Svako do sad je bilo kako su krivi ovi iz UEFA.Da je FSS pa da vam progleda kroz prste.Ko je kriv Dzajicu sto zatvaraju Marakanu?UEFA?Ljudi u crnom?CIA?MOSAD?

objektivni

pre 5 godina

Utisak je da niko ne sme da kaže šta je problem, nego se svi ulizuju navijačima, a za sve krive UEFA-u i svetsku zaveru. To nam govori pre svega o jačini države.

Zvezda mu je sve

pre 5 godina

"Odluka UEFA da suspenduje stadion Crvene zvezde na dva evropska meča najviše je pogodila legendu kluba Dragana Džajića."

Jasta, najvise je pogodjen Dzaja, prosto covek ne zna gde ce, sta ce od sebe, tuga... Dzajo, ne daj se, izdrzi, cela zvezdaska javnost je uz tebe!

D

pre 5 godina

Koliko je covek neifnormisan a daje izjavu za novine. Ne moze kazna da se prepolovi jer je Zvezda kazenjena jednom utakmicom pred praznim tribinama a druga je uslovna kazna koja se sada aktivirala. Mada mozda je mislio da zvezda bude kazenjena da nema navijace u prvom poluvremenu pa da u drugom udju. Umesto ovih izjava bolje bi bilo da pozove drzavu da resi problem huligana.

Milos Antic

pre 5 godina

(cane, 13. avgust 2018 12:18)

Isti komentar i na N1. Da covek ne veruje svojim ocima. Nema politike u fudbalu. Ha ha ha, pa jos od Starog Rima se na sportskim manifestacijama skandiraju politicke parole. Nazalost zapad je davno odustao od svoji vrednosti i slobode govora, pa sad se sve etiketira i zabranjuje. Fudbal ima sudbinu da postane isprazan i da sluzi iskljucivo za laganu zabavu ispranih mozgova.

ej bre

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
(dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?

Direktor

pre 5 godina

Klub ce preduzeti adekvatne mere?? Adekvatne mere su identifikcija odgovornih “navijaca” i zabrana im ulazka na stadion na nekoliko godina ili cak do kraja zivota kao sto to rade u Premiershipu. Napravili su DIREKTNU stetu klubu, to jedan navijac ne bi mogao da uradi jer bi se radije ubio nego da voljenom klubu napravi ovoliku stetu. Evo to ie adekvatna mera!!

Sloba

pre 5 godina

hahah koliko isfrustriranih navijaca crno belih ostavlja komentare, pa vi prvi terate svakog vaseg trenera posle mesec dana. Lepo u svoju njovu gledajte i radujte se ili ne uspesima u super logi ove god jer ovu drugu necete videti

zika

pre 5 godina

Nikad se niste distancirali od huligana. Sa Evropom nema zezanja. Na kraju ce da kukate da vam neko drugi plati kazne. Tako to ide u ovoj zemlji.

miodrag

pre 5 godina

Da li si ti Dzajo bio u beckoj operi pa uporedjujes? Ne verujem. A sto se tice navijaca sa ovih nasih prostora, posebno delija i grobara, oni su odavno prevrsili svaku meru i normalni navijaci se boje da uopste idu na njihove utakmice. Bio sam clan - prijatelj one Zvezde iz osamdesetih ali od tada ne idem vise ni na jednu utakmicu kod nas, jer to je sve samo ne normalno ponasanje navijaca. Da ima zelje sve bi moglo da se uradi, kao sto su to uradili u Engleskoj. Ja se divim njima samo zbog toga sto su stanje na utakmicama u svojoj zemlji doveli do toga da mozes da budes uz ivicu terena, da bodris bucno galsom I pesmom i podignutim salovima i da znas da ti nece puci petarda pred nosom, da te nece udariti flasa Ili da nece doleteti raketa sa suprotne strane tribina….ali to je zato sto je premijerka Magraret Tacer rekla ili ce navijanje I ponasanje publike biti kako dolikuje ili fudbala u ovoj zemlji biti nece....e sve dotle dok to neko kod nas ne kaze bice ovako....pred praznim tribinama, bez takmicenja u Evropi 2, 3 ili vise godina....naravno MT je to mogla da uradi u zemlji gde su i ostale stvari kako treba....a nase divljanje i neredi na stadionima su odraz stanja ovog drustvo I nacije u celini, odavno!

Ma kakav bre 007

pre 5 godina

Al izvrcete istinu svi...Aj ovako, mali eksperiment, svim ljudima sa krivicnim dosijeom vezanim za divljanje na stadionu zabranite ulaz, jednu utakmicu, cisto da vidimo sta ce biti...Bar da probamo. UEFA je licemerska organizacija ali zaista nismo ni mi bolji puno

tender

pre 5 godina

Au sramna izjava doktore fudbala.
Niko ne brani da se peva da se trese Beograd. Al da se gadjaju ljudi, političke poruke, to i ne mora. Al znamo ko je vodio navijače na ulicama godinama unazad kad god je bilo potrebno da se pravi haos.

Bojan

pre 5 godina

Sta ti lupas covece??? Kakva opera, kakvi navijaci???

Jednom se ogradite od tih huligana i dilera, a ne da je UEFA kriva jer ne shvata kako se prosecan zvezdin navijac ponasa...

Eto ko upravlja Zvezdom, huligani i dileri, a ne ovi sto imaju titule i funkcije.... Jadno

cane

pre 5 godina

Džajo nama ovde nije baš svima plitka pamet. Te koje braniš su te prvo oterali iz Zvezde, skandirajući sa Severa Džajiću odlazi. pa kada su videli da su pogrešili, da boljeg od tebe neće naći, onda su dolazili ispred VMA da te mole da se vratiš. Ali to je neka druga priča... Ova aktuelna. Znaš dobro zašto je Zvezda sada kažnjena, ne zbog vruće atmosfere na Rajku, nego zbog isticanja političkih stavova godinama na Severu i sada novo, zbog rasizma.

objektivni

pre 5 godina

Utisak je da niko ne sme da kaže šta je problem, nego se svi ulizuju navijačima, a za sve krive UEFA-u i svetsku zaveru. To nam govori pre svega o jačini države.

Gale

pre 5 godina

Navijač sam Zvezde. Obožavam Džaju, ali legendo, red i discuplina postoje i važe u Evropi, zna se šta se može, a šta ne. Šta bi bilo da dodje do stampeda ili požara ili ne daj bože urušavanja tribina, a izlazi, tj. stepenište zakrčeno. Ko bi bio kriv? U stvari nije bitno ko bi bio kriv, bitnije je da shvatiš posledice toga zakrčenja.

queen-bohemian rhapsody

pre 5 godina

Ovo je 2358 obavestenje iz Zvezde.Svako do sad je bilo kako su krivi ovi iz UEFA.Da je FSS pa da vam progleda kroz prste.Ko je kriv Dzajicu sto zatvaraju Marakanu?UEFA?Ljudi u crnom?CIA?MOSAD?

zika

pre 5 godina

Nikad se niste distancirali od huligana. Sa Evropom nema zezanja. Na kraju ce da kukate da vam neko drugi plati kazne. Tako to ide u ovoj zemlji.

Direktor

pre 5 godina

Klub ce preduzeti adekvatne mere?? Adekvatne mere su identifikcija odgovornih “navijaca” i zabrana im ulazka na stadion na nekoliko godina ili cak do kraja zivota kao sto to rade u Premiershipu. Napravili su DIREKTNU stetu klubu, to jedan navijac ne bi mogao da uradi jer bi se radije ubio nego da voljenom klubu napravi ovoliku stetu. Evo to ie adekvatna mera!!

grucho

pre 5 godina

stvar je jednostavna - ako ti se ne svidjaju pravila igre onda ne igras igru...ili ides u azijsku ligu sampiona, mozda oni tamo dozvoljavaju velicanje ratnih zlocinaca...

Niki018

pre 5 godina

“Svi znaju kakvu fudbalsku publiku ima Crvena zvezda, pa nismo na operi u Beču!?” Bravo, Dzajicu. Posto nismo becka opera, onda je sasvim u redu da gadjamo protivnike flasama, pevamo ratnim zlocincima, blokiramo prolaze. Kada ti sa vrha (drzave, grada, kluba) dolaze ovakve izjave, onda se ne cudi sto ti narod ima iskrivljene vrednosti i sto je moralno zakrzljao. Bravo za sve vas, super ste.

D

pre 5 godina

Koliko je covek neifnormisan a daje izjavu za novine. Ne moze kazna da se prepolovi jer je Zvezda kazenjena jednom utakmicom pred praznim tribinama a druga je uslovna kazna koja se sada aktivirala. Mada mozda je mislio da zvezda bude kazenjena da nema navijace u prvom poluvremenu pa da u drugom udju. Umesto ovih izjava bolje bi bilo da pozove drzavu da resi problem huligana.

Nikola Avramović

pre 5 godina

Neće da privatizuju CZ i PA, a prodaše NIS, aerodrom, izvore voda, PKB itd. Prodaće Telekom, EPS. Zašto? Zašto da imamo 2 povlašćena kluba u koja milione godišnje sipaju javna preduzeća i samim tim ligu u startu čine neregularnom. Da zlo bude veće, sa oba kluba upravlja vladajuća partija, slušajte samo to šlihtanje vodji, a deca se ovde prepucavaju. Zašto sve to? Beogradski blizanci su dva velika protočna bojlera za presipanje našeg novca u njihove džepove.

JPR24

pre 5 godina

O cemu Dzaja prica ? Svi znaju kakva je publika i sve je normalno ? Prvo, svi znaju ko su idioti u pitanju na nasim stadionima, pa niko nista po tom pitanju, kad tu mrdnu, onda ce ostala vecina normalnih moci da ide i niko nece strepeti za ovako glupe suspenzije...

Luka

pre 5 godina

dragane, nije opera u becu, ali bih ja kao navijac cz sa 46 god, koji dolazi na utakcime na zapad, mnogo vise dolazio na iste da nije ni vasar u sabcu. u 21 veku, ocekujem neki civilazijski minimum. da udjem normalno na stadion kad ja to odlucim, da tada, kada sam usao, sednem na mesto za koje sam platio i da se ne raspljavljam uvek sa nekim bizgovima koji ce mi objasnjavati da sam trebao da dodjem ranije. dalje, da ne udje masa njih na stadion bez karte i da blokiraju prolaze uvek, da se zbog toga na zapadu stoji iako sam ja platio da sedim, jer ne zelim vise kao klinac dok sam bio na severu da stojim celu utakmicu. i zamisliste gospodine dzajicu zelim da bez problema odem do wc-a preko za to predvidjenog prolaza, a ne da idem kao u proboj, jer zamislite uvek su prolazi blokirani. i kad smo kod wc-a, pobogu, 2018 je godina, sredite to malo, malo vise, da bude dostojno coveka a ne marve. a ako to niste u stanju da uradite, ako je ovaj civilizacijski minimum mnogo za vas, onda i trebamo da igramo na livadi, bez publike a publiku onda imajte protiv lucana, borce, ovce itd

Goran

pre 5 godina

Blago tebi Dzaja u sta si sprasio tolike godine kad tako razmisljas.Moguce je da stadioni nisu opere ali ako igras po necim pravilima i od koga dobijas pare ili ne igras za njih ili se ponasas po propisima poslodavca.Hteo ti to da priznas ili ne UEFA je poslodavac od kojeg se za svoj uspesan rad dobijaju sredtsva.Evo samo zbog te opere kiksnuli ste na ulaznicama 1.5m eura

NebaCar

pre 5 godina

Bravo Džajo, a ovima što kukaju poruka, dođite,probajte da preuzmete šipku na Severu pa onda odlučujte šta će se pevati i kome skandirati. Do tada, probajte da dođete do stadiona kada nije neka evro utakmica ili derbi.
(Ultras Crvena Zvezda, 13. avgust 2018 13:01)

Ja bi vas besposlicare sto prosipate "patriotizam i nacionalizam" i taj visak energije a manjak inteligencije, sve tom istom sipkom na drustveno koristan rad.
Pa onda pevajte sta vam je volja.
Umesto da 90' bodrite tim i pevate pesme koje ce im uliti samopouzdanje kad ne ide, bas mislim da im pesme tipa uefa mafija, skandiranje urosu misicu i slicnim "herojima" i "legendama" Crvene Zvezde, veoma znaci da daju 120% svojih mogucnosti

Zvezda mu je sve

pre 5 godina

"Odluka UEFA da suspenduje stadion Crvene zvezde na dva evropska meča najviše je pogodila legendu kluba Dragana Džajića."

Jasta, najvise je pogodjen Dzaja, prosto covek ne zna gde ce, sta ce od sebe, tuga... Dzajo, ne daj se, izdrzi, cela zvezdaska javnost je uz tebe!

Alex

pre 5 godina

Ja sam šokiran da jedna fudbalska veličina da ovakav komentar. Ovo je bilo toliko bljutavo, nezobrazno i bahato da nemam reči. Umesto da on prvi da primer, on je najgori...

Stefan

pre 5 godina

Sramota, još ih brani! Čoveče, trebalo je da sami zatvorite severnu tribinu dok ne prestanu da se iživljavaju. Ne mogu političke poruke na sportskoj manifestaciji.
I sramota je što nas posle svake utakmice kažnjavaju. Ili rešite problem ili nemojte da igrate UEFA takmičenja.

mihajlo

pre 5 godina

E moj Džajo, ceo život si gradio ime, malo glupo da ga srozavaš pod stare dane? Kao ne znaš zašto su zabranili? Da se ja kao zvezdaš pitam kazna bi trebalo da bude još stroža.

Mikica

pre 5 godina

Realnost je to da je Dzaja koliki god da je talenat bio, i koliko god da je dobar fudbaler bio, ipak na kraju osudjivani kriminalac i to je cinjenica, a u svakoj iole ozbiljnijoj drzavi takvi karakteri bi bili u najboljem slucaju marginalizovani, a u najgorima zna se robija. Ali ovo je ipak Srbija.

Decoooo

pre 5 godina

Aboliranih se udvara "navijacima" . A zna odlicno da su pravi navijaci Zvezde odavno proterani sa stadiona . Danas Zvezdu i Partizan prate profesionalni "navijaci" sa ozbiljnom kriminalnim dosijeima i klinci koji NE znaju Ni kada su gladni .

Jonny

pre 5 godina

Gostovo doticni prije nekoliko godina u jednoj Hr emisiji. Pita ga spiker o Arkanu. Kad ovaj taj nikada nije bio na marakani koliko je njemu poznato. Ovaj opet pa on je bio vodja navijaca. Ma ne odkud vam ta informacija.Toliko o njemu

drmr

pre 5 godina

Sve dok uticajni ljudi ne izadju i kazu “kazna je neophodna da se dovedemo u red” ovakve stvari ce se desavati. A mi branimo i opravdavamo gadjanja flasom, zvizdimo i uefi i evroligi i himnama, sve im smeta... na utakmicama politicki mitinzi, vise se peva o Kosovu, Drazi i Mladicu nego sto se daje podrska klubu. Dok je tako, sto se mene tice zatvorite zauvek tribine.

Petar Pan

pre 5 godina

Drago Dzajo, bio si veliki dok ovo nisi izjavio... Fasizmu se ne gleda kroz prste, to kao prvo... A kao drugo, cak i da nema fasizma u nastupima "hora beckih decaka", a ima ga mnogo, cak i tada postoje jako jednostavna pravila za sve u Evropi... A ta pravila dragi Dzajo ovi "nasi" krse konstantno i bezobrazno, pritom su svaki put upozoreni i progledani kroz prste... Negde mora da prestane!

Remont ili propast

pre 5 godina

Koliko su poremecene osnovne vrednosti u drustvu kad jedna legenda sporta i nekadasnji uzor mora da se ulaguje bandi kriminalaca i olosu koji velica ratne zocince i ne priznaje nikakve zakone osim svojih.

miodrag

pre 5 godina

Da li si ti Dzajo bio u beckoj operi pa uporedjujes? Ne verujem. A sto se tice navijaca sa ovih nasih prostora, posebno delija i grobara, oni su odavno prevrsili svaku meru i normalni navijaci se boje da uopste idu na njihove utakmice. Bio sam clan - prijatelj one Zvezde iz osamdesetih ali od tada ne idem vise ni na jednu utakmicu kod nas, jer to je sve samo ne normalno ponasanje navijaca. Da ima zelje sve bi moglo da se uradi, kao sto su to uradili u Engleskoj. Ja se divim njima samo zbog toga sto su stanje na utakmicama u svojoj zemlji doveli do toga da mozes da budes uz ivicu terena, da bodris bucno galsom I pesmom i podignutim salovima i da znas da ti nece puci petarda pred nosom, da te nece udariti flasa Ili da nece doleteti raketa sa suprotne strane tribina….ali to je zato sto je premijerka Magraret Tacer rekla ili ce navijanje I ponasanje publike biti kako dolikuje ili fudbala u ovoj zemlji biti nece....e sve dotle dok to neko kod nas ne kaze bice ovako....pred praznim tribinama, bez takmicenja u Evropi 2, 3 ili vise godina....naravno MT je to mogla da uradi u zemlji gde su i ostale stvari kako treba....a nase divljanje i neredi na stadionima su odraz stanja ovog drustvo I nacije u celini, odavno!

ukrajinac

pre 5 godina

Prvo se klanjao do zemlje Josipu Brozu,posle se klanjao Miloševiću (Cvetković tad bio ministar)sad Vučiću za slobodu.Obraz ko džon.

Zvezdas

pre 5 godina

Dzajo prijatelju.Nije kamerna atmosfera ni u Atini ni u Madridu pa ni na engleskim stadionima.Ali Kosovo,Mladic, Drazai ne samo u Beogradu vec sirom Evrope gde Zvezda igra nije prihvatljivo.Pirotehnika takodje. Necivilizovani gledaoci koji sedaju na prolaz.Civiliozovani navijaci sedaju namesto gde imaju kupljene ulznice. Nikome na pada napamet da sedene na neko prazno mesto u centru.Ali kazna ce verovatno da postigne cilj. Ako se delije junace sledi suspenziaj iz takmicenja.Pa da vidimo ko gubi

Đu

pre 5 godina

Svake godine redovno neka kazna a mi uporno krivca tražimo u uefi i drugima a ne među nama samima na tribinama?! Uefa nije divna ali realno i iskreno mi smo još gori..

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

G-dine Dzajicu,
sa ovakvom izjavom samo ohrabrujete ove jadne tzv. navijace, i ne zaboravite Vasa rec nije bilo cija rec, a nastavite li ovako Naš voljeni klub ce sigurno biti izbacen iz svih takmicenja UEFA, a vi cete se upisati svojerucno među prvima u knjigu krivaca.
Zvezdas sam i samo i jedino Zvezdas 53 godine, zaista sebe smatram najvecim Zvezdasem ikada,(mada moja braca Goran i Ivica misle da su oni najveci, ali nisu , oni su 2. i 3. najveci Zvezdasi) i navijacu samo za Zvezdu dok ne umrem( verujte ni reprezentacija me nikad nije zanimala)makar igrala i u devetoj ligi, ali zbog ovih tzv. navijaca i Vas kao podstrekaca izgleda da vise nikada necu da gledam moju voljenu Zvezdu na Marakani protiv Reala, Bajerna, Man.UTD...... Ne javljajte se vise molim Vas. Jos par ovakvih izjava i bicete bivsa legenda.
U nadi da cete ovo ispravno razumeti,
Srdačan pozdrav

malation

pre 5 godina

E Džajo, i ti bi mogao malo u školu, čisto da se podsetimo malo šta je lepo ponašanje, pristojnost i vaspitanje, pa da onda to preneseš i igračima i navijačima. Prosto mi je neverovatno da ovaj čovel smatra prihvatljivim ovaj model ponašanja primitivaca sa tribina!

Dare

pre 5 godina

Meni samo nije jasno zasto svi i rukovodioci i legende Zvezde traze blazu kaznu, a niko da javno osudi huligansko ponasanje huligana na stadionima.Dokle god se ovako ponasamo i krivimo UEFA, a ne trazimo ktivca medju nama samima. isti ti huligani ce i dalje nanositi ogromnu stetu klubu.

ja

pre 5 godina

UEFA drakonski kaznjava zvezdu zato sto iz iskustva znaju da vlast ne zali para da se kazne ublaze, sad samo cekaju ponudu iz Beograda pa da vide dal ce kaznu da smanjuju ili ne.

Tuzno ali istinito

pre 5 godina

Kladim se da je nateran da da ovakvu izjavu. Digla se ipak prevelika prasina ovih dana oko kazne. Huliganima koji drze klub u saci potrebna je podrska nekog ko uziva ugled u javnosti. Dzaja je prosao kroz sta je prosao. Koga zmija ujede i gustera se plasi. Mada, secam se, i u Dzajino i Cveletovo vreme titralo se navijacima. Medjutim, ovo danas je totalna perverzija.

NekadasnjI navijac Zvzde

pre 5 godina

Sramno Dzajicu, jako sramno. Rado sam gledao Zvezdu osamdesetih, ali, od devedesetih, pa sve do danasnjeg dana, na stadionu sam bio mozda tri puta. Upravo zbog ovakvih ljudi i ovakvih sramnih izjava. Nadam se da Zvezda ( I Partizan ) biti drastico kaznjena, mnogo drasticnije od dve utakmice bez publike.

Potos

pre 5 godina

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?
(ej bre, 13. avgust 2018 12:36)

Eto upravo tu je gde si nabrojao.Ako ti ni sad nije jasno bice ti jasnije kad sledeci put bude 10 utakmica zabrane ili za nekoliko godina kad tvom detetu ove osvedocene patriote uvaljaju neki gram.

Apatrid

pre 5 godina

"Svi znaju kakvu fudbalsku publiku ima Crvena zvezda, pa nismo na operi u Beču!?" u prevodu, svi znamo da su rasisti, pa zasto da ih ne tolerisemo?

Kolubarska bitka

pre 5 godina

Pošto ga je vlast abolirala, red je sada da u svakoj pogodnoj prilici iskaže lojalnost onima koji manipulišu ovim jadnim i neprosvećenim narodom, kao što to čine i preko onih istetoviranih i steroidnih faca koji sebe nazivaju "navijačima" koji se busaju da su patriote i ističu glupave parole, a kad bi trebalo prvi bi pobegli, ili bi se iživljavali na nejači pošto su hrabri samo u gomili.
Neko je procenio da je trenutak da se podigne tenzija i eto...
Elem, drug Džajić je imao debele "koristi" u prošlosti od svog, do poslednje pare, "voljenog" kluba, a sada mora nešto i da vrati.Nije mu teško, jer obraza i nema.

45+

pre 5 godina

Ajde bre Dzajicu ne mlati praznu slamu, pa tebe ne postuju i ne vole ni u tvom rodjenom Ubu a kamoli ce neko da te postuje i poslusa u Uefi..

stanislav

pre 5 godina

Sve, sve i svi su krivi. Jedino nikome ne pada na pamet da smiri navijače i izbaci politiku sa tribina.
Sto izgovora i objašnjenja, svi nas mrze....

DjukaDrugi

pre 5 godina

Nastavlja se sve po starom,niko da osudi i kaze ko su i sta su vodje navijaca i oni koji pokrecu svu ovu fasisticko-rasisticku pricu.Niko da kaze naglas da je zivimo u 21. veku i da nas ne vracaju u kameno doba.

O Lima

pre 5 godina

Cudi me ovakva izjava od jedne takve legende. Ne sme da kritikuje navijace, nego je lakse UEFA napasti, pa Dzajicu nije stadion bojno polje, kada shvatimo da zivimo u 21. veku i da se u civilizovanim zemljama vec odavno na stadionima ne cuju politicke i sovinisticke poruke, mozda se i mi pridruzimo toj civilizaciji. Mada sumnjam, kada jedna legenda ovako reaguje, a za njim ide omladina.

ej bre

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
(dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?

Po starom receptu - topovska hrana

pre 5 godina

@ "UEFA drakonski kaznjava zvezdu zato sto iz iskustva znaju da vlast ne zali para da se kazne ublaze, sad samo cekaju ponudu iz Beograda pa da vide dal ce kaznu da smanjuju ili ne."
(ja, 13. avgust 2018 12:35)

Trebaju oni (huligani) vlastodrscima za ne daj boze kao topovska hrana. Zato ih i ne diraju. Stavise, ohrabruju ih preko ovakvih "legendi".

LEGENDA se postaje i ostaje pre svega po ljudskim kvalitetima - humanosti. Gde je tu ova "legenda"

dachazvezda

pre 5 godina

eeee jesmo mentalitet...

Napasces pre Uefu i pravila igre (KOJA VAZE ZA SVE) nego da kazes jasno i glasno da saka budala KONSTANTNO pravi problem!!!!!! Do sad imao jedno 36484 "uslovnih" kazni gde su nam gledali kroz prste i sad smo "iznenadjeni" i vicemo NIJE FER?!?!?!
Umesto da postavis tih 100 bu.ala na mesto.. NEEEE.. BOLJE je da mi OBJASNIMO Uefi kako oni nisu u pravu!??!?!!

Paaaaaa .....

Magija

pre 5 godina

A gde je izjava sportskog direktora u ostavci vec 3 godine,Terzica....zvezda kad napravi uspeh , izlazi iz frizidera sa mudrostima tipa "kuca se gradi kad nemas para" a kada je neka kazna u pitanju i kad treba neki prekor za Delije ,nema ga nigde , onda salje ove na zeton funkcionere Dzajica,Tozu,Mrkelu....

maki

pre 5 godina

mi cemo se opametiti tek kad se napravi neki tezak incident, pa nas izbace na jedno 10 godina, takodje slicno ce i drzava resiti problem huliganstva kad se desi neka tragedija vecih razmera, licno ne vidim da ce se bilo sta resiti suspenzijama i kaznama

A.

pre 5 godina

Poredi fudbalsku utakmicu sa operom u Beču. Shvatiću kao šalu.

"Klub će preduzeti adekvatne mere." Shvatiću ozbiljno, ako misli na mere prema izgrednicima, ali mi se čini da nisam u pravu.

SUPERMAN

pre 5 godina

Ne znam da li je pevanje Kosovo je Srbija i pevanje Drazi i Mladicu rasizam, ali znam da su nas upozoravali da to ne radimo, ma kako se to zvalo oni u uefi to ne trpe, a ti ako hoces da igras njihova takmičenja toga se moras pridrzatvati hteo ti to ili ne, znamo svi da se to pevanje o Kosovu kaznjava, pevali su ga i navijaci ruskih klubova pa su kaznjavani kao i nasi, tako da ne trebamo se praviti pametni nego dati sve od sebe da se tako nesto ne ponavlja, jer tome nije mesto na sportskim terenima.

Zvezdas za sebe

pre 5 godina

Jedine adekvatne mere su dovodjenje navijaca u red. Kada to budete shvatili prestace da vas kaznjavaju. Do tada mozete da ocekujete nove kazne.

Ma kakav bre 007

pre 5 godina

Al izvrcete istinu svi...Aj ovako, mali eksperiment, svim ljudima sa krivicnim dosijeom vezanim za divljanje na stadionu zabranite ulaz, jednu utakmicu, cisto da vidimo sta ce biti...Bar da probamo. UEFA je licemerska organizacija ali zaista nismo ni mi bolji puno

mare

pre 5 godina

Olimpija ce biti prevelik zalogaj Zvezdi za ulazak u LE, tako da - samo domace prvenstvo. Realno. A i sta ce nam Evropa kad publici ne mozes da dokazes neke stvari. Mi smo za neke africke kupove, ako bi nas i tamo primili.

svarog

pre 5 godina

manite se vise tih sa severa,Dzajo zasto rusis reputaciju zbog njih,moze se lepo navijati to se dokazalo mnostvo puta,svi smo svedoci lepih vremena sa nase Marakane.ali ovo nema veze sa navijanjem,samo politika i folk parada....

Pablo

pre 5 godina

Džajo, ne trebaju ti ovakve izjave. Dovoljno si uradio na promociji našeg kluba. Najviše.
Ne spuštaj se na nivo neobrazovanih klinaca.

Borja

pre 5 godina

Čini mi se da je Džajina izjava neprikladna, naročito posle niza opomena da se publika na Zvezdinom stadionu mora ponašati sportski. Makar na medjunarodnim utakmicama. Navijanje je navijanje, galama je galama i to nisu problemi. Problem je nešto drugo, što bi počasni predsednik kluba da gurne pod tepih. S obzirom na godine provedene na čelu kluba, u raznim ulogama, svojim nastupima u medijima danas trebalo bi da smiruje a nikako da raspaljuje strasti.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Elem, drug Džajić je imao debele "koristi" u prošlosti od svog, do poslednje pare, "voljenog" kluba, a sada mora nešto i da vrati.Nije mu teško, jer obraza i nema.
(Kolubarska bitka, 13. avgust 2018 12:56)

Sreća naša pa imamo primere poštenja u liku i delu Zeke, Bjeke, Đure, Toleta i Vučele, ljudi "teških" tek po desetak miliona, pošteno zarađenih...

Bg

pre 5 godina

Kapiram da moras to da kazes samo se nadam da si svestan odgovornosti. Kaznjeni smo mi koji navijamo i pevamo Zvezdi radi onih koji pevaju neke druge pesme. Sada ako si ti na njihovoj strani a ne na strani Zvezdasa tvoj izbor...

Kole

pre 5 godina

Kada najbolje levo krilo sveta postane portparol grupe ''problematicnih poslovnih mladih ljudi,, i unisti sam sebe. Molim navijace Partizana da resavaju svoje probleme a ne nase...

Đomla

pre 5 godina

Samo treba da se oslobodite navijača koji namerno 'miniraju' klub - moguće je i da ga ucenjuju. Fudbal je sport, a svoje političke parole i transparente neka ističu na skupovima svokjih stranaka - neka tamo glume velike patriote.

Miki

pre 5 godina

Ali ni platforma za politicke performanse. Ako oni pocnu na stadionima ce biti mrtvih kao na bojnom polju. Konaco, TO SU PRAVILA KOJIH UCESNICI MORAJU DA SE PRIDRZAVAJU.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Dzaja samo ti oijevaj “ubi zakolji da ovaj ili onaj ne postoji” i sve ce biti ok
(Montenegringo, 13. avgust 2018 12:59)

Ne, treba stojati mirno dok radi "srbosjek"...

Zvezdas

pre 5 godina

Hteo je da kaze da to sto imamo publiku i bitna je mozemo da zapalimo sudiju al opet ne mogu da nas kazne da igramo bez publike jer nam ona znaci,OSUDITE TE PROTIVNIKE KLUBA VEC JEDNOM PUSTITE UEFU TO JE NJIHOV ZAKON KOJI JE PREMA SVIMA ISTI

eh

pre 5 godina

Kakva je poseta, ako oduzmemo navijace sa severne tribine, nema po utakmici vise od 500-600 ljudi. To je samozvana srpska elita, gradjansko drustvo, nece Zvezda daleko sa takvima. Svi uspesi Zvezde su povezani sa navijacima sa severa, tako je od kako sam prvi put nogom krocio na stadion, daleke 1965 godine, na lepljenu kartu, ako gradjani znaju sta je to.

mee

pre 5 godina

Sram vas bili veliki zvezdasi. Kazete da zbog huligana ne dolazite na utakmice, pa dobro sto onda niste dali podrsku kosarkasima kad su delije bojkotovale zbog Omica, vec je bilo hiljadju simpatizera.

da

pre 5 godina

dzaba,misljenje u srbiji je zabranjeno
narod se drži pod kontrolom,misli,emocije,volja,pravac delovanja
cilj je imati u buducnosti sto vise robova da bi,,gazde,,ziveli mocno,hedonisticki bez rada

Toto-ko-tunjo-i-komsijski-Napuko

pre 5 godina

Ti si uvek vise bio za Tozovca....
(KKP, 13. avgust 2018 14:34)

Kad vidim ove operske znalce, krajnje doskocasto potpisane sa KKP, kako pljuju po staroj srpskoj kafani a ne izbijaju sa novokomponovanih splavova, javi mi se ona epizoda Mucki sa Delom u operi...

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

Dopuna predhodnom komentaru, za UEFA:
Razloge kazne uglavnom prihvatam, ali RASIZAM, TO NIKAKO !!!!!
Pola veka gledam svoj jedini klub, ali rasizam na našem stadionu nikad , ali nikad nije ispoljavan, čak ni od ovih jadnih i zloupotrebljenih tzv. navijaca .
RASIZAM NAMA NE MOŽETE DA PRIKAČITE, TO JE ORDINARNA LAŽ

Vanja Petrović

pre 5 godina

(gremlin, 13. avgust 2018 12:40)

Да, слажем се са тобом да постоји страх од хулигана...а, све то јер они кукавички делују принципима хорде. Јуначе се у групи, недостојно мушког рода, и доказују само тако осећају неку самовредност. А, да ухватиш све те јуначине, и да буде фер један-на-један, не би их много преостало.
Хвала држави Србији што не може ништа против дивљака, расиста и бијаџија...фуј, мушкаричине групе.

Била сам после много година у Србији, и један балавац од 18 година, изданак од горе наведених ми псовао мајку, и хтео да ме удари. Када сам му се супроставила и кренула на њега (ја их се не плашим!), пренеразио се и устукнуо уназад, али је и даље наставио да ме вређа и псује мајку (сахрањену три дана пре инцидента), млатећи рукама и претећи ми: Сј.....а си се краветино, ти и не знаш ко сам ја! А, ја му рекох да он не зна КО САМ ЈА...тако и би, сазнао је ускоро ко сам ја, све уредно и са судско-полицијским аманетом.
Што је најинтересантније, родитељи су га здушно бранили говорећи да је он дете, импулсиван и нервозан, и да ја као старија особа није требало да га изазивам??!!!

srboljub

pre 5 godina

volim zvezdu najvise na svetu ali kakve veze ima ratko mladic sa fudbalom? izgubili smo milion evra zbog tog urlanja i ko sad vise voli zvezdu ja ili vi? fudbal je fudbal a vi gospodo sa severa idite na miting i skandirajte tamo coveku koji se krio kao junak 10 god i srbija bila talac njegov svo to vreme zivela srbija i zvezda!!!!!!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

evo i ovaj se javlja, umesto da osudi ponašanje navijača on se žali na kaznu
(dejan, 13. avgust 2018 13:19)

Zašto navijača?
Krivac, jedan jedini, je država koja je sistem vlasti izgradila na korupciji i kriminalu!
Nije klub taj koji može da sankcioniše izgrednike niti klub treba da osuđuje svoje navijače. Klub nema istrumente vlasti, on pokušava apelima i nada se da će uroditi plodom, organi vlasti su ti koji moraju naći načina da stvari dovedu pod kontrolu, vlast a ne klub! Nikada se klubovi ne ograđuju od navijača, čak ni u mnogo uređenijim državama od naše. Ne može klub da uhapsi onog koji je ubacio flašu, ne može klub da rastera neodgovorne sa stepenica, ne može klub da zabrani parole, pesme itd, itd!
Još nešto, na našem stadionu nema čoveka koji veruje u komunističku propagandu da je Draža zločinac i da su haške osude pravedne, o Kosovu neću, glupo je... srpski manastiri su najbolji pokazatelji čija je to zemlja i od kad!
Svemu ovome nije mesto na stadionu, ali klub to ne može da zabrani!

mlekadzija

pre 5 godina

Ne znam da li je kazna prestroga, kako Dzajic smatra, ali je ocigledno da UEFA nema isti kriterijim prilikom izricanja kazni. Da li si potrebni primeri???

mrki

pre 5 godina

Poštujem Džaju kao Zvezdinu legendu, zbog njega sam počeo navijati za Zvezdu, ali se ne slažem sa njim o visini kazne.
Nije stadion opera ali nije ni rstište, razumem ga, da ne sme od nekih "navijača" reći šta u stvari misli o njima jer su to proveeni kriminalci, koji svojim navijanjem štete Zvezdi ali rade posao na stadionu.

ej bre

pre 5 godina

Eto upravo tu je gde si nabrojao.Ako ti ni sad nije jasno bice ti jasnije kad sledeci put bude 10 utakmica zabrane ili za nekoliko godina kad tvom detetu ove osvedocene patriote uvaljaju neki gram.
(Potos, 13. avgust 2018 13:19)

Bice da ti nisi razumeo. Bas me briga sto je cz kaznjena. Necu se ja uzrujati ni da ih izbace iz takmicenja. Ali ovo sto su skandirali nije RASIZAM! Znaju Englezi dobro sta je rasizam. Oni su ga i izmislili. Ti se igleda samo pravis englez...
Moje dete je vaspitano da ne podrzava takve kao sto su oni ali i da se distancira od autosovinista. Zna on vrlo dobro sta je dobro a sta zlo.

Ultras Crvena Zvezda

pre 5 godina

@NebaCar

Nebo, care, ja sam sutra u Trnavi, na stadionu. Ako želiš, mogu da ti preko ljudi sa ovog portala ostavim i podatke gde sam smešten.
Ti lepo sutra lagano u Trnavu, pa pokušaj da mi objasniš kako sa "takvima" treba!!

p.s. Ponesi i šipku....

Sloba

pre 5 godina

hahah koliko isfrustriranih navijaca crno belih ostavlja komentare, pa vi prvi terate svakog vaseg trenera posle mesec dana. Lepo u svoju njovu gledajte i radujte se ili ne uspesima u super logi ove god jer ovu drugu necete videti

vp

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
(dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)


Vidim da ovde mnogo ljudi, medju kojima si i ti, ne zna razliku izmedju rasizma (koji jeste uzasna stvar, ali ga nije bilo) i nacionalizma (koji nije pogresan, ali mu istina i nije mesto na utakmicama, barem ne klupskim)..

aaa

pre 5 godina

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ej bre, 13. avgust 2018 12:36)

I ja se isto pitam
Koje su RASISTIČKE pesme pevali

CZ SRB

pedja

pre 5 godina

Nije uopste bitno da li je rasizam ili ne svi znamo da nije,kao sto svi znamo da Draza nije bio fasista,ali,jedno veliko ALI igramo pod okriljem UEFA ,oni daju pare i moramo se ponasati kako oni nalazu!Mi smo dio Evrope,sad imamo sansu da se vratimo u velikom stilu,ali sami radimo ,protiv sebe ,dokle vise i cemu to?Zvezda pripada Evropi ,Zvezda je Evropski tim,mi jedino disemo u Evropi kako treba.Ni jedan tim sa ovih prostora nema tu karmu u Evropi,nema tog filinga,a zasto onda to gusimo,zasto sami sebe gusimo????

...

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)
Gde si video rasizam? Kakvo nasilje?

i ovo ime 500 pluseva i 80 minusa...

Ultras Crvena Zvezda

pre 5 godina

Bravo Džajo, a ovima što kukaju poruka, dođite,probajte da preuzmete šipku na Severu pa onda odlučujte šta će se pevati i kome skandirati. Do tada, probajte da dođete do stadiona kada nije neka evro utakmica ili derbi.

LondonCalling

pre 5 godina

Dzaja samo ti oijevaj “ubi zakolji da ovaj ili onaj ne postoji” i sve ce biti ok
(Montenegringo, 13. avgust 2018 12:59)

Ne, treba stojati mirno dok radi "srbosjek"...
(CRVENA ZVEZDA 1913)

Drugi komentar nema veze sa prvim...u stvari, nema veze sa temom uopste..

Milan

pre 5 godina

Tako je Dzajo!
Samo da podsetim Gospodin Dragan Dzajic je legenda srpskog i jugoslovenskog fudbala i sporta! Legenda nad legendama,ljudska velicina, licnost za primer, pa mogli bi malo da se zapitamo o svom vaspitanju, kada ne postujemo ono sto takvi ljudi izjave.
p.s. mnogo cega se nacitah ovde u komentarima i uocljivo je da dobra vecina komentatora nema simpatije ni prema Zvezdi, ni prema najtrofejnijem srpskom klubu, ni prema bilo cemu sto je srpsko (UEFA licemerna kazna i razne pricam ti price o navijacima, medju svim navijacima bilo kog kluba u svetu uvek ima manji broj huligana i incidenata na stadionima, su samo izgovor)...

bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne brinite,ovi negativni i maliciozni komentari su od strane Partizanovih botova koji imaju zadatak da svaku vest o Zvezdi zapljusnu besmislenim komentarima,ovo nije ono sto misli srpska javnost,naravno da je kazna,ne prestroga,vec u potpunosti izmisljena jer svi dobro znamo da nije bilo apsolutno nikakvog rasizma,niti rasistickog ponasanja zvezdinih navijaca.

Milos Antic

pre 5 godina

(cane, 13. avgust 2018 12:18)

Isti komentar i na N1. Da covek ne veruje svojim ocima. Nema politike u fudbalu. Ha ha ha, pa jos od Starog Rima se na sportskim manifestacijama skandiraju politicke parole. Nazalost zapad je davno odustao od svoji vrednosti i slobode govora, pa sad se sve etiketira i zabranjuje. Fudbal ima sudbinu da postane isprazan i da sluzi iskljucivo za laganu zabavu ispranih mozgova.

Momcima sa tribine fali mrva racionalnosti, ali veliko srce je teško ušablonirati...

pre 5 godina

(gooner86, 13. avgust 2018 12:39)

A ti znaš te ljude sa tribine, sa njima si jeo, pio?

Gledaš tv, čitaš vesti i tako formirš svoj mišljenje? Jadna ti mati.

Tako i za skupštinu govoriš:"Kakva bagra, kakvi nas vode."

Pa kad dođeš iz radnje:"Jao kakva stoka."

Pa ti neko napiše ubili nekog u Beogradu, to je odma Sirija, odma se 90. vratile. A i te 90. ispada, ako ti vesti formiraju mišljenje, da su sva deca bila titova Nikolica s prikolicom i Boško Buha... i onda su 90. zlo, a doktrina koja od dece pravi piune i bombaše je vrh, i samo da nam se vrati drug šepo.

Izađi druže na tu tribinu, popij sa njima, rukuj se, upoznaj ih...

Ja neću da ih hvalim, i da napomenem da nisam navijač nijednog blizanca beogradskog, ali ti zvezdaši, "cigani", "delije"... rade neke stvari koje ti, ja i svaki tako uzvišen i običan i nadasve primeran građanin ni misaono ne čini za ovu našu srbsku napaćenu građanštinu. Neću da ih hvalim jer ni oni sa tim svojim akcijama neće u javnost.

A znaš kolika veličina srca i duha treba da činiš nešto, i da nećeš da to iko zna, i da ti iko za to lovorike deli.

A ja garantujem ti da možeš i da ti neko nudi, primio bi pehar za svoj komentar.

I sreća naša što nas ti i slični ne predstavljate po svetu... još gore bi se ostrvili na nas...

srb

pre 5 godina

@Gale
sta pricas ti? Gde se zna sta moze a sta ne moze? Ajde ne pricaj kojestarije, zna se sta mi mozemo a sta ne mozemo, nema to veze sa evropom. Kakve se koreografije prave po evropi sa bakljama, transparentima politicke prirode, setimo se kukastih krstova, pa se nije suspendovao stadion, nemoj da pricas da smo najgori jer smo daleko od toga ali nas vole da kaznjavaju

ej bre

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
(dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?

Sloba

pre 5 godina

hahah koliko isfrustriranih navijaca crno belih ostavlja komentare, pa vi prvi terate svakog vaseg trenera posle mesec dana. Lepo u svoju njovu gledajte i radujte se ili ne uspesima u super logi ove god jer ovu drugu necete videti

Milan

pre 5 godina

Tako je Dzajo!
Samo da podsetim Gospodin Dragan Dzajic je legenda srpskog i jugoslovenskog fudbala i sporta! Legenda nad legendama,ljudska velicina, licnost za primer, pa mogli bi malo da se zapitamo o svom vaspitanju, kada ne postujemo ono sto takvi ljudi izjave.
p.s. mnogo cega se nacitah ovde u komentarima i uocljivo je da dobra vecina komentatora nema simpatije ni prema Zvezdi, ni prema najtrofejnijem srpskom klubu, ni prema bilo cemu sto je srpsko (UEFA licemerna kazna i razne pricam ti price o navijacima, medju svim navijacima bilo kog kluba u svetu uvek ima manji broj huligana i incidenata na stadionima, su samo izgovor)...

Ultras Crvena Zvezda

pre 5 godina

Bravo Džajo, a ovima što kukaju poruka, dođite,probajte da preuzmete šipku na Severu pa onda odlučujte šta će se pevati i kome skandirati. Do tada, probajte da dođete do stadiona kada nije neka evro utakmica ili derbi.

Ultras Crvena Zvezda

pre 5 godina

@NebaCar

Nebo, care, ja sam sutra u Trnavi, na stadionu. Ako želiš, mogu da ti preko ljudi sa ovog portala ostavim i podatke gde sam smešten.
Ti lepo sutra lagano u Trnavu, pa pokušaj da mi objasniš kako sa "takvima" treba!!

p.s. Ponesi i šipku....

Momcima sa tribine fali mrva racionalnosti, ali veliko srce je teško ušablonirati...

pre 5 godina

(gooner86, 13. avgust 2018 12:39)

A ti znaš te ljude sa tribine, sa njima si jeo, pio?

Gledaš tv, čitaš vesti i tako formirš svoj mišljenje? Jadna ti mati.

Tako i za skupštinu govoriš:"Kakva bagra, kakvi nas vode."

Pa kad dođeš iz radnje:"Jao kakva stoka."

Pa ti neko napiše ubili nekog u Beogradu, to je odma Sirija, odma se 90. vratile. A i te 90. ispada, ako ti vesti formiraju mišljenje, da su sva deca bila titova Nikolica s prikolicom i Boško Buha... i onda su 90. zlo, a doktrina koja od dece pravi piune i bombaše je vrh, i samo da nam se vrati drug šepo.

Izađi druže na tu tribinu, popij sa njima, rukuj se, upoznaj ih...

Ja neću da ih hvalim, i da napomenem da nisam navijač nijednog blizanca beogradskog, ali ti zvezdaši, "cigani", "delije"... rade neke stvari koje ti, ja i svaki tako uzvišen i običan i nadasve primeran građanin ni misaono ne čini za ovu našu srbsku napaćenu građanštinu. Neću da ih hvalim jer ni oni sa tim svojim akcijama neće u javnost.

A znaš kolika veličina srca i duha treba da činiš nešto, i da nećeš da to iko zna, i da ti iko za to lovorike deli.

A ja garantujem ti da možeš i da ti neko nudi, primio bi pehar za svoj komentar.

I sreća naša što nas ti i slični ne predstavljate po svetu... još gore bi se ostrvili na nas...

Milos Antic

pre 5 godina

(cane, 13. avgust 2018 12:18)

Isti komentar i na N1. Da covek ne veruje svojim ocima. Nema politike u fudbalu. Ha ha ha, pa jos od Starog Rima se na sportskim manifestacijama skandiraju politicke parole. Nazalost zapad je davno odustao od svoji vrednosti i slobode govora, pa sad se sve etiketira i zabranjuje. Fudbal ima sudbinu da postane isprazan i da sluzi iskljucivo za laganu zabavu ispranih mozgova.

bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne brinite,ovi negativni i maliciozni komentari su od strane Partizanovih botova koji imaju zadatak da svaku vest o Zvezdi zapljusnu besmislenim komentarima,ovo nije ono sto misli srpska javnost,naravno da je kazna,ne prestroga,vec u potpunosti izmisljena jer svi dobro znamo da nije bilo apsolutno nikakvog rasizma,niti rasistickog ponasanja zvezdinih navijaca.

Toto-ko-tunjo-i-komsijski-Napuko

pre 5 godina

Ti si uvek vise bio za Tozovca....
(KKP, 13. avgust 2018 14:34)

Kad vidim ove operske znalce, krajnje doskocasto potpisane sa KKP, kako pljuju po staroj srpskoj kafani a ne izbijaju sa novokomponovanih splavova, javi mi se ona epizoda Mucki sa Delom u operi...

tender

pre 5 godina

Au sramna izjava doktore fudbala.
Niko ne brani da se peva da se trese Beograd. Al da se gadjaju ljudi, političke poruke, to i ne mora. Al znamo ko je vodio navijače na ulicama godinama unazad kad god je bilo potrebno da se pravi haos.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Dzaja samo ti oijevaj “ubi zakolji da ovaj ili onaj ne postoji” i sve ce biti ok
(Montenegringo, 13. avgust 2018 12:59)

Ne, treba stojati mirno dok radi "srbosjek"...

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

evo i ovaj se javlja, umesto da osudi ponašanje navijača on se žali na kaznu
(dejan, 13. avgust 2018 13:19)

Zašto navijača?
Krivac, jedan jedini, je država koja je sistem vlasti izgradila na korupciji i kriminalu!
Nije klub taj koji može da sankcioniše izgrednike niti klub treba da osuđuje svoje navijače. Klub nema istrumente vlasti, on pokušava apelima i nada se da će uroditi plodom, organi vlasti su ti koji moraju naći načina da stvari dovedu pod kontrolu, vlast a ne klub! Nikada se klubovi ne ograđuju od navijača, čak ni u mnogo uređenijim državama od naše. Ne može klub da uhapsi onog koji je ubacio flašu, ne može klub da rastera neodgovorne sa stepenica, ne može klub da zabrani parole, pesme itd, itd!
Još nešto, na našem stadionu nema čoveka koji veruje u komunističku propagandu da je Draža zločinac i da su haške osude pravedne, o Kosovu neću, glupo je... srpski manastiri su najbolji pokazatelji čija je to zemlja i od kad!
Svemu ovome nije mesto na stadionu, ali klub to ne može da zabrani!

srb

pre 5 godina

@Gale
sta pricas ti? Gde se zna sta moze a sta ne moze? Ajde ne pricaj kojestarije, zna se sta mi mozemo a sta ne mozemo, nema to veze sa evropom. Kakve se koreografije prave po evropi sa bakljama, transparentima politicke prirode, setimo se kukastih krstova, pa se nije suspendovao stadion, nemoj da pricas da smo najgori jer smo daleko od toga ali nas vole da kaznjavaju

mlekadzija

pre 5 godina

Ne znam da li je kazna prestroga, kako Dzajic smatra, ali je ocigledno da UEFA nema isti kriterijim prilikom izricanja kazni. Da li si potrebni primeri???

ej bre

pre 5 godina

Eto upravo tu je gde si nabrojao.Ako ti ni sad nije jasno bice ti jasnije kad sledeci put bude 10 utakmica zabrane ili za nekoliko godina kad tvom detetu ove osvedocene patriote uvaljaju neki gram.
(Potos, 13. avgust 2018 13:19)

Bice da ti nisi razumeo. Bas me briga sto je cz kaznjena. Necu se ja uzrujati ni da ih izbace iz takmicenja. Ali ovo sto su skandirali nije RASIZAM! Znaju Englezi dobro sta je rasizam. Oni su ga i izmislili. Ti se igleda samo pravis englez...
Moje dete je vaspitano da ne podrzava takve kao sto su oni ali i da se distancira od autosovinista. Zna on vrlo dobro sta je dobro a sta zlo.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Elem, drug Džajić je imao debele "koristi" u prošlosti od svog, do poslednje pare, "voljenog" kluba, a sada mora nešto i da vrati.Nije mu teško, jer obraza i nema.
(Kolubarska bitka, 13. avgust 2018 12:56)

Sreća naša pa imamo primere poštenja u liku i delu Zeke, Bjeke, Đure, Toleta i Vučele, ljudi "teških" tek po desetak miliona, pošteno zarađenih...

eh

pre 5 godina

Kakva je poseta, ako oduzmemo navijace sa severne tribine, nema po utakmici vise od 500-600 ljudi. To je samozvana srpska elita, gradjansko drustvo, nece Zvezda daleko sa takvima. Svi uspesi Zvezde su povezani sa navijacima sa severa, tako je od kako sam prvi put nogom krocio na stadion, daleke 1965 godine, na lepljenu kartu, ako gradjani znaju sta je to.

aaa

pre 5 godina

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ej bre, 13. avgust 2018 12:36)

I ja se isto pitam
Koje su RASISTIČKE pesme pevali

CZ SRB

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

Dopuna predhodnom komentaru, za UEFA:
Razloge kazne uglavnom prihvatam, ali RASIZAM, TO NIKAKO !!!!!
Pola veka gledam svoj jedini klub, ali rasizam na našem stadionu nikad , ali nikad nije ispoljavan, čak ni od ovih jadnih i zloupotrebljenih tzv. navijaca .
RASIZAM NAMA NE MOŽETE DA PRIKAČITE, TO JE ORDINARNA LAŽ

cane

pre 5 godina

Džajo nama ovde nije baš svima plitka pamet. Te koje braniš su te prvo oterali iz Zvezde, skandirajući sa Severa Džajiću odlazi. pa kada su videli da su pogrešili, da boljeg od tebe neće naći, onda su dolazili ispred VMA da te mole da se vratiš. Ali to je neka druga priča... Ova aktuelna. Znaš dobro zašto je Zvezda sada kažnjena, ne zbog vruće atmosfere na Rajku, nego zbog isticanja političkih stavova godinama na Severu i sada novo, zbog rasizma.

Mikica

pre 5 godina

Realnost je to da je Dzaja koliki god da je talenat bio, i koliko god da je dobar fudbaler bio, ipak na kraju osudjivani kriminalac i to je cinjenica, a u svakoj iole ozbiljnijoj drzavi takvi karakteri bi bili u najboljem slucaju marginalizovani, a u najgorima zna se robija. Ali ovo je ipak Srbija.

vp

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
(dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)


Vidim da ovde mnogo ljudi, medju kojima si i ti, ne zna razliku izmedju rasizma (koji jeste uzasna stvar, ali ga nije bilo) i nacionalizma (koji nije pogresan, ali mu istina i nije mesto na utakmicama, barem ne klupskim)..

...

pre 5 godina

ahhahaau, covek podrzava rasizam i nasilje
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dostojevski, 13. avgust 2018 12:21)
Gde si video rasizam? Kakvo nasilje?

i ovo ime 500 pluseva i 80 minusa...

Bojan

pre 5 godina

Sta ti lupas covece??? Kakva opera, kakvi navijaci???

Jednom se ogradite od tih huligana i dilera, a ne da je UEFA kriva jer ne shvata kako se prosecan zvezdin navijac ponasa...

Eto ko upravlja Zvezdom, huligani i dileri, a ne ovi sto imaju titule i funkcije.... Jadno

mee

pre 5 godina

Sram vas bili veliki zvezdasi. Kazete da zbog huligana ne dolazite na utakmice, pa dobro sto onda niste dali podrsku kosarkasima kad su delije bojkotovale zbog Omica, vec je bilo hiljadju simpatizera.

Gale

pre 5 godina

Navijač sam Zvezde. Obožavam Džaju, ali legendo, red i discuplina postoje i važe u Evropi, zna se šta se može, a šta ne. Šta bi bilo da dodje do stampeda ili požara ili ne daj bože urušavanja tribina, a izlazi, tj. stepenište zakrčeno. Ko bi bio kriv? U stvari nije bitno ko bi bio kriv, bitnije je da shvatiš posledice toga zakrčenja.

malation

pre 5 godina

E Džajo, i ti bi mogao malo u školu, čisto da se podsetimo malo šta je lepo ponašanje, pristojnost i vaspitanje, pa da onda to preneseš i igračima i navijačima. Prosto mi je neverovatno da ovaj čovel smatra prihvatljivim ovaj model ponašanja primitivaca sa tribina!

Najveci zvezdas ikad

pre 5 godina

G-dine Dzajicu,
sa ovakvom izjavom samo ohrabrujete ove jadne tzv. navijace, i ne zaboravite Vasa rec nije bilo cija rec, a nastavite li ovako Naš voljeni klub ce sigurno biti izbacen iz svih takmicenja UEFA, a vi cete se upisati svojerucno među prvima u knjigu krivaca.
Zvezdas sam i samo i jedino Zvezdas 53 godine, zaista sebe smatram najvecim Zvezdasem ikada,(mada moja braca Goran i Ivica misle da su oni najveci, ali nisu , oni su 2. i 3. najveci Zvezdasi) i navijacu samo za Zvezdu dok ne umrem( verujte ni reprezentacija me nikad nije zanimala)makar igrala i u devetoj ligi, ali zbog ovih tzv. navijaca i Vas kao podstrekaca izgleda da vise nikada necu da gledam moju voljenu Zvezdu na Marakani protiv Reala, Bajerna, Man.UTD...... Ne javljajte se vise molim Vas. Jos par ovakvih izjava i bicete bivsa legenda.
U nadi da cete ovo ispravno razumeti,
Srdačan pozdrav

grucho

pre 5 godina

stvar je jednostavna - ako ti se ne svidjaju pravila igre onda ne igras igru...ili ides u azijsku ligu sampiona, mozda oni tamo dozvoljavaju velicanje ratnih zlocinaca...

queen-bohemian rhapsody

pre 5 godina

Ovo je 2358 obavestenje iz Zvezde.Svako do sad je bilo kako su krivi ovi iz UEFA.Da je FSS pa da vam progleda kroz prste.Ko je kriv Dzajicu sto zatvaraju Marakanu?UEFA?Ljudi u crnom?CIA?MOSAD?

mare

pre 5 godina

Olimpija ce biti prevelik zalogaj Zvezdi za ulazak u LE, tako da - samo domace prvenstvo. Realno. A i sta ce nam Evropa kad publici ne mozes da dokazes neke stvari. Mi smo za neke africke kupove, ako bi nas i tamo primili.

45+

pre 5 godina

Ajde bre Dzajicu ne mlati praznu slamu, pa tebe ne postuju i ne vole ni u tvom rodjenom Ubu a kamoli ce neko da te postuje i poslusa u Uefi..

mihajlo

pre 5 godina

E moj Džajo, ceo život si gradio ime, malo glupo da ga srozavaš pod stare dane? Kao ne znaš zašto su zabranili? Da se ja kao zvezdaš pitam kazna bi trebalo da bude još stroža.

zika

pre 5 godina

Nikad se niste distancirali od huligana. Sa Evropom nema zezanja. Na kraju ce da kukate da vam neko drugi plati kazne. Tako to ide u ovoj zemlji.

NebaCar

pre 5 godina

Bravo Džajo, a ovima što kukaju poruka, dođite,probajte da preuzmete šipku na Severu pa onda odlučujte šta će se pevati i kome skandirati. Do tada, probajte da dođete do stadiona kada nije neka evro utakmica ili derbi.
(Ultras Crvena Zvezda, 13. avgust 2018 13:01)

Ja bi vas besposlicare sto prosipate "patriotizam i nacionalizam" i taj visak energije a manjak inteligencije, sve tom istom sipkom na drustveno koristan rad.
Pa onda pevajte sta vam je volja.
Umesto da 90' bodrite tim i pevate pesme koje ce im uliti samopouzdanje kad ne ide, bas mislim da im pesme tipa uefa mafija, skandiranje urosu misicu i slicnim "herojima" i "legendama" Crvene Zvezde, veoma znaci da daju 120% svojih mogucnosti

objektivni

pre 5 godina

Utisak je da niko ne sme da kaže šta je problem, nego se svi ulizuju navijačima, a za sve krive UEFA-u i svetsku zaveru. To nam govori pre svega o jačini države.

Zvezda mu je sve

pre 5 godina

"Odluka UEFA da suspenduje stadion Crvene zvezde na dva evropska meča najviše je pogodila legendu kluba Dragana Džajića."

Jasta, najvise je pogodjen Dzaja, prosto covek ne zna gde ce, sta ce od sebe, tuga... Dzajo, ne daj se, izdrzi, cela zvezdaska javnost je uz tebe!

Stefan

pre 5 godina

Sramota, još ih brani! Čoveče, trebalo je da sami zatvorite severnu tribinu dok ne prestanu da se iživljavaju. Ne mogu političke poruke na sportskoj manifestaciji.
I sramota je što nas posle svake utakmice kažnjavaju. Ili rešite problem ili nemojte da igrate UEFA takmičenja.

Petar Pan

pre 5 godina

Drago Dzajo, bio si veliki dok ovo nisi izjavio... Fasizmu se ne gleda kroz prste, to kao prvo... A kao drugo, cak i da nema fasizma u nastupima "hora beckih decaka", a ima ga mnogo, cak i tada postoje jako jednostavna pravila za sve u Evropi... A ta pravila dragi Dzajo ovi "nasi" krse konstantno i bezobrazno, pritom su svaki put upozoreni i progledani kroz prste... Negde mora da prestane!

Potos

pre 5 godina

Navijac sam Partizana ali bas me interesuje da mi objasnis sta su to CZ navijaci pevali pa je povezano sa rasizmom. Da nije Kosovo je Srbija? Ratko Mladic heroj? Uefa mafia? Gde je tu rasizam?
(ej bre, 13. avgust 2018 12:36)

Eto upravo tu je gde si nabrojao.Ako ti ni sad nije jasno bice ti jasnije kad sledeci put bude 10 utakmica zabrane ili za nekoliko godina kad tvom detetu ove osvedocene patriote uvaljaju neki gram.

D

pre 5 godina

Koliko je covek neifnormisan a daje izjavu za novine. Ne moze kazna da se prepolovi jer je Zvezda kazenjena jednom utakmicom pred praznim tribinama a druga je uslovna kazna koja se sada aktivirala. Mada mozda je mislio da zvezda bude kazenjena da nema navijace u prvom poluvremenu pa da u drugom udju. Umesto ovih izjava bolje bi bilo da pozove drzavu da resi problem huligana.

NekadasnjI navijac Zvzde

pre 5 godina

Sramno Dzajicu, jako sramno. Rado sam gledao Zvezdu osamdesetih, ali, od devedesetih, pa sve do danasnjeg dana, na stadionu sam bio mozda tri puta. Upravo zbog ovakvih ljudi i ovakvih sramnih izjava. Nadam se da Zvezda ( I Partizan ) biti drastico kaznjena, mnogo drasticnije od dve utakmice bez publike.

Kolubarska bitka

pre 5 godina

Pošto ga je vlast abolirala, red je sada da u svakoj pogodnoj prilici iskaže lojalnost onima koji manipulišu ovim jadnim i neprosvećenim narodom, kao što to čine i preko onih istetoviranih i steroidnih faca koji sebe nazivaju "navijačima" koji se busaju da su patriote i ističu glupave parole, a kad bi trebalo prvi bi pobegli, ili bi se iživljavali na nejači pošto su hrabri samo u gomili.
Neko je procenio da je trenutak da se podigne tenzija i eto...
Elem, drug Džajić je imao debele "koristi" u prošlosti od svog, do poslednje pare, "voljenog" kluba, a sada mora nešto i da vrati.Nije mu teško, jer obraza i nema.

O Lima

pre 5 godina

Cudi me ovakva izjava od jedne takve legende. Ne sme da kritikuje navijace, nego je lakse UEFA napasti, pa Dzajicu nije stadion bojno polje, kada shvatimo da zivimo u 21. veku i da se u civilizovanim zemljama vec odavno na stadionima ne cuju politicke i sovinisticke poruke, mozda se i mi pridruzimo toj civilizaciji. Mada sumnjam, kada jedna legenda ovako reaguje, a za njim ide omladina.

pedja

pre 5 godina

Nije uopste bitno da li je rasizam ili ne svi znamo da nije,kao sto svi znamo da Draza nije bio fasista,ali,jedno veliko ALI igramo pod okriljem UEFA ,oni daju pare i moramo se ponasati kako oni nalazu!Mi smo dio Evrope,sad imamo sansu da se vratimo u velikom stilu,ali sami radimo ,protiv sebe ,dokle vise i cemu to?Zvezda pripada Evropi ,Zvezda je Evropski tim,mi jedino disemo u Evropi kako treba.Ni jedan tim sa ovih prostora nema tu karmu u Evropi,nema tog filinga,a zasto onda to gusimo,zasto sami sebe gusimo????

ja

pre 5 godina

UEFA drakonski kaznjava zvezdu zato sto iz iskustva znaju da vlast ne zali para da se kazne ublaze, sad samo cekaju ponudu iz Beograda pa da vide dal ce kaznu da smanjuju ili ne.

Pablo

pre 5 godina

Džajo, ne trebaju ti ovakve izjave. Dovoljno si uradio na promociji našeg kluba. Najviše.
Ne spuštaj se na nivo neobrazovanih klinaca.

Apatrid

pre 5 godina

"Svi znaju kakvu fudbalsku publiku ima Crvena zvezda, pa nismo na operi u Beču!?" u prevodu, svi znamo da su rasisti, pa zasto da ih ne tolerisemo?

Đu

pre 5 godina

Svake godine redovno neka kazna a mi uporno krivca tražimo u uefi i drugima a ne među nama samima na tribinama?! Uefa nije divna ali realno i iskreno mi smo još gori..

Alex

pre 5 godina

Ja sam šokiran da jedna fudbalska veličina da ovakav komentar. Ovo je bilo toliko bljutavo, nezobrazno i bahato da nemam reči. Umesto da on prvi da primer, on je najgori...

SUPERMAN

pre 5 godina

Ne znam da li je pevanje Kosovo je Srbija i pevanje Drazi i Mladicu rasizam, ali znam da su nas upozoravali da to ne radimo, ma kako se to zvalo oni u uefi to ne trpe, a ti ako hoces da igras njihova takmičenja toga se moras pridrzatvati hteo ti to ili ne, znamo svi da se to pevanje o Kosovu kaznjava, pevali su ga i navijaci ruskih klubova pa su kaznjavani kao i nasi, tako da ne trebamo se praviti pametni nego dati sve od sebe da se tako nesto ne ponavlja, jer tome nije mesto na sportskim terenima.

srboljub

pre 5 godina

volim zvezdu najvise na svetu ali kakve veze ima ratko mladic sa fudbalom? izgubili smo milion evra zbog tog urlanja i ko sad vise voli zvezdu ja ili vi? fudbal je fudbal a vi gospodo sa severa idite na miting i skandirajte tamo coveku koji se krio kao junak 10 god i srbija bila talac njegov svo to vreme zivela srbija i zvezda!!!!!!

Zvezdas

pre 5 godina

Dzajo prijatelju.Nije kamerna atmosfera ni u Atini ni u Madridu pa ni na engleskim stadionima.Ali Kosovo,Mladic, Drazai ne samo u Beogradu vec sirom Evrope gde Zvezda igra nije prihvatljivo.Pirotehnika takodje. Necivilizovani gledaoci koji sedaju na prolaz.Civiliozovani navijaci sedaju namesto gde imaju kupljene ulznice. Nikome na pada napamet da sedene na neko prazno mesto u centru.Ali kazna ce verovatno da postigne cilj. Ako se delije junace sledi suspenziaj iz takmicenja.Pa da vidimo ko gubi

da

pre 5 godina

dzaba,misljenje u srbiji je zabranjeno
narod se drži pod kontrolom,misli,emocije,volja,pravac delovanja
cilj je imati u buducnosti sto vise robova da bi,,gazde,,ziveli mocno,hedonisticki bez rada

Jonny

pre 5 godina

Gostovo doticni prije nekoliko godina u jednoj Hr emisiji. Pita ga spiker o Arkanu. Kad ovaj taj nikada nije bio na marakani koliko je njemu poznato. Ovaj opet pa on je bio vodja navijaca. Ma ne odkud vam ta informacija.Toliko o njemu

Zvezdas za sebe

pre 5 godina

Jedine adekvatne mere su dovodjenje navijaca u red. Kada to budete shvatili prestace da vas kaznjavaju. Do tada mozete da ocekujete nove kazne.

JPR24

pre 5 godina

O cemu Dzaja prica ? Svi znaju kakva je publika i sve je normalno ? Prvo, svi znaju ko su idioti u pitanju na nasim stadionima, pa niko nista po tom pitanju, kad tu mrdnu, onda ce ostala vecina normalnih moci da ide i niko nece strepeti za ovako glupe suspenzije...

Niki018

pre 5 godina

“Svi znaju kakvu fudbalsku publiku ima Crvena zvezda, pa nismo na operi u Beču!?” Bravo, Dzajicu. Posto nismo becka opera, onda je sasvim u redu da gadjamo protivnike flasama, pevamo ratnim zlocincima, blokiramo prolaze. Kada ti sa vrha (drzave, grada, kluba) dolaze ovakve izjave, onda se ne cudi sto ti narod ima iskrivljene vrednosti i sto je moralno zakrzljao. Bravo za sve vas, super ste.

Kole

pre 5 godina

Kada najbolje levo krilo sveta postane portparol grupe ''problematicnih poslovnih mladih ljudi,, i unisti sam sebe. Molim navijace Partizana da resavaju svoje probleme a ne nase...

DjukaDrugi

pre 5 godina

Nastavlja se sve po starom,niko da osudi i kaze ko su i sta su vodje navijaca i oni koji pokrecu svu ovu fasisticko-rasisticku pricu.Niko da kaze naglas da je zivimo u 21. veku i da nas ne vracaju u kameno doba.

Luka

pre 5 godina

dragane, nije opera u becu, ali bih ja kao navijac cz sa 46 god, koji dolazi na utakcime na zapad, mnogo vise dolazio na iste da nije ni vasar u sabcu. u 21 veku, ocekujem neki civilazijski minimum. da udjem normalno na stadion kad ja to odlucim, da tada, kada sam usao, sednem na mesto za koje sam platio i da se ne raspljavljam uvek sa nekim bizgovima koji ce mi objasnjavati da sam trebao da dodjem ranije. dalje, da ne udje masa njih na stadion bez karte i da blokiraju prolaze uvek, da se zbog toga na zapadu stoji iako sam ja platio da sedim, jer ne zelim vise kao klinac dok sam bio na severu da stojim celu utakmicu. i zamisliste gospodine dzajicu zelim da bez problema odem do wc-a preko za to predvidjenog prolaza, a ne da idem kao u proboj, jer zamislite uvek su prolazi blokirani. i kad smo kod wc-a, pobogu, 2018 je godina, sredite to malo, malo vise, da bude dostojno coveka a ne marve. a ako to niste u stanju da uradite, ako je ovaj civilizacijski minimum mnogo za vas, onda i trebamo da igramo na livadi, bez publike a publiku onda imajte protiv lucana, borce, ovce itd

Goran

pre 5 godina

Blago tebi Dzaja u sta si sprasio tolike godine kad tako razmisljas.Moguce je da stadioni nisu opere ali ako igras po necim pravilima i od koga dobijas pare ili ne igras za njih ili se ponasas po propisima poslodavca.Hteo ti to da priznas ili ne UEFA je poslodavac od kojeg se za svoj uspesan rad dobijaju sredtsva.Evo samo zbog te opere kiksnuli ste na ulaznicama 1.5m eura

Direktor

pre 5 godina

Klub ce preduzeti adekvatne mere?? Adekvatne mere su identifikcija odgovornih “navijaca” i zabrana im ulazka na stadion na nekoliko godina ili cak do kraja zivota kao sto to rade u Premiershipu. Napravili su DIREKTNU stetu klubu, to jedan navijac ne bi mogao da uradi jer bi se radije ubio nego da voljenom klubu napravi ovoliku stetu. Evo to ie adekvatna mera!!

miodrag

pre 5 godina

Da li si ti Dzajo bio u beckoj operi pa uporedjujes? Ne verujem. A sto se tice navijaca sa ovih nasih prostora, posebno delija i grobara, oni su odavno prevrsili svaku meru i normalni navijaci se boje da uopste idu na njihove utakmice. Bio sam clan - prijatelj one Zvezde iz osamdesetih ali od tada ne idem vise ni na jednu utakmicu kod nas, jer to je sve samo ne normalno ponasanje navijaca. Da ima zelje sve bi moglo da se uradi, kao sto su to uradili u Engleskoj. Ja se divim njima samo zbog toga sto su stanje na utakmicama u svojoj zemlji doveli do toga da mozes da budes uz ivicu terena, da bodris bucno galsom I pesmom i podignutim salovima i da znas da ti nece puci petarda pred nosom, da te nece udariti flasa Ili da nece doleteti raketa sa suprotne strane tribina….ali to je zato sto je premijerka Magraret Tacer rekla ili ce navijanje I ponasanje publike biti kako dolikuje ili fudbala u ovoj zemlji biti nece....e sve dotle dok to neko kod nas ne kaze bice ovako....pred praznim tribinama, bez takmicenja u Evropi 2, 3 ili vise godina....naravno MT je to mogla da uradi u zemlji gde su i ostale stvari kako treba....a nase divljanje i neredi na stadionima su odraz stanja ovog drustvo I nacije u celini, odavno!

ukrajinac

pre 5 godina

Prvo se klanjao do zemlje Josipu Brozu,posle se klanjao Miloševiću (Cvetković tad bio ministar)sad Vučiću za slobodu.Obraz ko džon.

Decoooo

pre 5 godina

Aboliranih se udvara "navijacima" . A zna odlicno da su pravi navijaci Zvezde odavno proterani sa stadiona . Danas Zvezdu i Partizan prate profesionalni "navijaci" sa ozbiljnom kriminalnim dosijeima i klinci koji NE znaju Ni kada su gladni .

Tuzno ali istinito

pre 5 godina

Kladim se da je nateran da da ovakvu izjavu. Digla se ipak prevelika prasina ovih dana oko kazne. Huliganima koji drze klub u saci potrebna je podrska nekog ko uziva ugled u javnosti. Dzaja je prosao kroz sta je prosao. Koga zmija ujede i gustera se plasi. Mada, secam se, i u Dzajino i Cveletovo vreme titralo se navijacima. Medjutim, ovo danas je totalna perverzija.

A.

pre 5 godina

Poredi fudbalsku utakmicu sa operom u Beču. Shvatiću kao šalu.

"Klub će preduzeti adekvatne mere." Shvatiću ozbiljno, ako misli na mere prema izgrednicima, ali mi se čini da nisam u pravu.

svarog

pre 5 godina

manite se vise tih sa severa,Dzajo zasto rusis reputaciju zbog njih,moze se lepo navijati to se dokazalo mnostvo puta,svi smo svedoci lepih vremena sa nase Marakane.ali ovo nema veze sa navijanjem,samo politika i folk parada....

Borja

pre 5 godina

Čini mi se da je Džajina izjava neprikladna, naročito posle niza opomena da se publika na Zvezdinom stadionu mora ponašati sportski. Makar na medjunarodnim utakmicama. Navijanje je navijanje, galama je galama i to nisu problemi. Problem je nešto drugo, što bi počasni predsednik kluba da gurne pod tepih. S obzirom na godine provedene na čelu kluba, u raznim ulogama, svojim nastupima u medijima danas trebalo bi da smiruje a nikako da raspaljuje strasti.

Bg

pre 5 godina

Kapiram da moras to da kazes samo se nadam da si svestan odgovornosti. Kaznjeni smo mi koji navijamo i pevamo Zvezdi radi onih koji pevaju neke druge pesme. Sada ako si ti na njihovoj strani a ne na strani Zvezdasa tvoj izbor...

Dare

pre 5 godina

Meni samo nije jasno zasto svi i rukovodioci i legende Zvezde traze blazu kaznu, a niko da javno osudi huligansko ponasanje huligana na stadionima.Dokle god se ovako ponasamo i krivimo UEFA, a ne trazimo ktivca medju nama samima. isti ti huligani ce i dalje nanositi ogromnu stetu klubu.

Magija

pre 5 godina

A gde je izjava sportskog direktora u ostavci vec 3 godine,Terzica....zvezda kad napravi uspeh , izlazi iz frizidera sa mudrostima tipa "kuca se gradi kad nemas para" a kada je neka kazna u pitanju i kad treba neki prekor za Delije ,nema ga nigde , onda salje ove na zeton funkcionere Dzajica,Tozu,Mrkelu....

Zvezdas

pre 5 godina

Hteo je da kaze da to sto imamo publiku i bitna je mozemo da zapalimo sudiju al opet ne mogu da nas kazne da igramo bez publike jer nam ona znaci,OSUDITE TE PROTIVNIKE KLUBA VEC JEDNOM PUSTITE UEFU TO JE NJIHOV ZAKON KOJI JE PREMA SVIMA ISTI

Po starom receptu - topovska hrana

pre 5 godina

@ "UEFA drakonski kaznjava zvezdu zato sto iz iskustva znaju da vlast ne zali para da se kazne ublaze, sad samo cekaju ponudu iz Beograda pa da vide dal ce kaznu da smanjuju ili ne."
(ja, 13. avgust 2018 12:35)

Trebaju oni (huligani) vlastodrscima za ne daj boze kao topovska hrana. Zato ih i ne diraju. Stavise, ohrabruju ih preko ovakvih "legendi".

LEGENDA se postaje i ostaje pre svega po ljudskim kvalitetima - humanosti. Gde je tu ova "legenda"

Nikola Avramović

pre 5 godina

Neće da privatizuju CZ i PA, a prodaše NIS, aerodrom, izvore voda, PKB itd. Prodaće Telekom, EPS. Zašto? Zašto da imamo 2 povlašćena kluba u koja milione godišnje sipaju javna preduzeća i samim tim ligu u startu čine neregularnom. Da zlo bude veće, sa oba kluba upravlja vladajuća partija, slušajte samo to šlihtanje vodji, a deca se ovde prepucavaju. Zašto sve to? Beogradski blizanci su dva velika protočna bojlera za presipanje našeg novca u njihove džepove.

mrki

pre 5 godina

Poštujem Džaju kao Zvezdinu legendu, zbog njega sam počeo navijati za Zvezdu, ali se ne slažem sa njim o visini kazne.
Nije stadion opera ali nije ni rstište, razumem ga, da ne sme od nekih "navijača" reći šta u stvari misli o njima jer su to proveeni kriminalci, koji svojim navijanjem štete Zvezdi ali rade posao na stadionu.

Miki

pre 5 godina

Ali ni platforma za politicke performanse. Ako oni pocnu na stadionima ce biti mrtvih kao na bojnom polju. Konaco, TO SU PRAVILA KOJIH UCESNICI MORAJU DA SE PRIDRZAVAJU.

Remont ili propast

pre 5 godina

Koliko su poremecene osnovne vrednosti u drustvu kad jedna legenda sporta i nekadasnji uzor mora da se ulaguje bandi kriminalaca i olosu koji velica ratne zocince i ne priznaje nikakve zakone osim svojih.

drmr

pre 5 godina

Sve dok uticajni ljudi ne izadju i kazu “kazna je neophodna da se dovedemo u red” ovakve stvari ce se desavati. A mi branimo i opravdavamo gadjanja flasom, zvizdimo i uefi i evroligi i himnama, sve im smeta... na utakmicama politicki mitinzi, vise se peva o Kosovu, Drazi i Mladicu nego sto se daje podrska klubu. Dok je tako, sto se mene tice zatvorite zauvek tribine.

Ma kakav bre 007

pre 5 godina

Al izvrcete istinu svi...Aj ovako, mali eksperiment, svim ljudima sa krivicnim dosijeom vezanim za divljanje na stadionu zabranite ulaz, jednu utakmicu, cisto da vidimo sta ce biti...Bar da probamo. UEFA je licemerska organizacija ali zaista nismo ni mi bolji puno

Đomla

pre 5 godina

Samo treba da se oslobodite navijača koji namerno 'miniraju' klub - moguće je i da ga ucenjuju. Fudbal je sport, a svoje političke parole i transparente neka ističu na skupovima svokjih stranaka - neka tamo glume velike patriote.

maki

pre 5 godina

mi cemo se opametiti tek kad se napravi neki tezak incident, pa nas izbace na jedno 10 godina, takodje slicno ce i drzava resiti problem huliganstva kad se desi neka tragedija vecih razmera, licno ne vidim da ce se bilo sta resiti suspenzijama i kaznama

dachazvezda

pre 5 godina

eeee jesmo mentalitet...

Napasces pre Uefu i pravila igre (KOJA VAZE ZA SVE) nego da kazes jasno i glasno da saka budala KONSTANTNO pravi problem!!!!!! Do sad imao jedno 36484 "uslovnih" kazni gde su nam gledali kroz prste i sad smo "iznenadjeni" i vicemo NIJE FER?!?!?!
Umesto da postavis tih 100 bu.ala na mesto.. NEEEE.. BOLJE je da mi OBJASNIMO Uefi kako oni nisu u pravu!??!?!!

Paaaaaa .....

stanislav

pre 5 godina

Sve, sve i svi su krivi. Jedino nikome ne pada na pamet da smiri navijače i izbaci politiku sa tribina.
Sto izgovora i objašnjenja, svi nas mrze....

Vanja Petrović

pre 5 godina

(gremlin, 13. avgust 2018 12:40)

Да, слажем се са тобом да постоји страх од хулигана...а, све то јер они кукавички делују принципима хорде. Јуначе се у групи, недостојно мушког рода, и доказују само тако осећају неку самовредност. А, да ухватиш све те јуначине, и да буде фер један-на-један, не би их много преостало.
Хвала држави Србији што не може ништа против дивљака, расиста и бијаџија...фуј, мушкаричине групе.

Била сам после много година у Србији, и један балавац од 18 година, изданак од горе наведених ми псовао мајку, и хтео да ме удари. Када сам му се супроставила и кренула на њега (ја их се не плашим!), пренеразио се и устукнуо уназад, али је и даље наставио да ме вређа и псује мајку (сахрањену три дана пре инцидента), млатећи рукама и претећи ми: Сј.....а си се краветино, ти и не знаш ко сам ја! А, ја му рекох да он не зна КО САМ ЈА...тако и би, сазнао је ускоро ко сам ја, све уредно и са судско-полицијским аманетом.
Што је најинтересантније, родитељи су га здушно бранили говорећи да је он дете, импулсиван и нервозан, и да ја као старија особа није требало да га изазивам??!!!

LondonCalling

pre 5 godina

Dzaja samo ti oijevaj “ubi zakolji da ovaj ili onaj ne postoji” i sve ce biti ok
(Montenegringo, 13. avgust 2018 12:59)

Ne, treba stojati mirno dok radi "srbosjek"...
(CRVENA ZVEZDA 1913)

Drugi komentar nema veze sa prvim...u stvari, nema veze sa temom uopste..