pokahontas
pre 5 godina
Kada nemamo ništa, a dobijemo nešto, to je veliki uspeh. Uzdam se u Vučića i njegove saradnike, jer znaju šta rade.
Sreda, 01.08.2018.
10:31
Da izvučemo najviše što možemo, a da izgubimo najmanje što moramo, to je ono za šta se, u gotovo nemogućim uslovima, borimo kad je reč o Kosovu i Metohiji.
Izvor: Tanjug
pre 5 godina
Kada nemamo ništa, a dobijemo nešto, to je veliki uspeh. Uzdam se u Vučića i njegove saradnike, jer znaju šta rade.
pre 5 godina
Mir i sigurnost Srba na Kosovu i Metohiji je najvažnija.
pre 5 godina
Vidi vučiću - sve mi bilo jasno kad se " povukao Pofesor Dr. Darko Tanasković ( zlatna eminencija Srbije u svetu ) sa mesta ambasadora u UNESCO !!! 1000 puta da se rodite i ti i dačić niste mu ni do kolena ! Cenim da je slično bilo i sa ex-ministrom finansija.
pre 5 godina
Nadam se da ce se sacuvati mir na KIM.Vlada Srbije ce naci nacin da se izbori za KIM.Moramo sacuvati bezbednost Srba na KIM.
pre 5 godina
Vlada na mudar način i sa odgovornošću vodi spoljnu politiku a samo tako naša zemlja može izaći na prav put i obezbediti stabilnost svojoj naciji.
pre 5 godina
O pregovorima ne znamo nista.
Ni sta nam je ponudjeno a ni sta mi zelimo. Ne znamo sta se sprema a polako se retorikom dize tenzija. Ne znamo ni zasto je pritisak da se sad resi pitanje Kosova iako se cini da je svet zaboravio i na nas i nase probleme. Jedino sto znamo je to da je Vucicu najvaznija vlast! Pogledajmo samo sta on prica, napada proslu vlast kao da je sadasnja i kao da on nastupa iz opozicije a ne sa polozaja apsolutne vlasti. On je covek svake sekunde skoncentrisan na vlast i na to kako da istu zadrzi, kakvo Kosovo kakvi bakraci...
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
(Crypto (ni)je buducnost, 01. avgust 2018 10:57)
Te ljude sto ih okruzuju, biraju politicari licno!
Niko nije tero vucica,kostunicu,tadica, milosevica da takve ljude drze i stranci i da im daju vlast u ruke.
To vise govori o njima nego i tim ljudima.
Ako neko naprimer postavi vulina, stefanovica, gojkovicku ili martinovica kao vucic ili cvetkovica, dinkica, dulica, krkobabica kao tadic onda znam da taj ovoj zemlji ne moze da donese dobro.
Takvi ljudi se drze zato da se ostane na vlasti a ne da se narodu donese dobro.
pre 5 godina
(Borko, 1. avgust 2018 15:05)
Kako ideš porediti Tita i Slobu, i Koštunicu, kao okružili se lošim ljudima?!
Tito je podigao zemlju iz pepela, a kako je on bio bravar morao se okružiti sa gomilom turbo sposobnim i obrazovanim ljudima da bi postigao sve šta je postigao!
pre 5 godina
Vidim da se cesto spominje recenica ako nije nase zasto nam traze da ga priznamo,Iz prostog razloga zato sto ima dosta drzava koje ne priznaju kosovo da ne bi dali kredibilitet separatistima na svojoj teritoriji.Kada bi sve te drzave priznale kosovo nase nepriznavanje ne bi sprecilo ulazk kosova u un.Zato se vrsi pritisak na Srbiju da prizna kosovo jer bi u tom slucaju sve ostale drzave priznale kosovo bez nezeljenih posledica po njih.
pre 5 godina
Predsednice, kada ce odgovarati oni koji su napravili stetu Srbiji?
pre 5 godina
Vucicu, kralju. Nije mi jasno odakle mu inspiracija za tolike bajke. Zamislite,covek koji je izmedju osralih i zakuvao sve ovo sada se pojavljuje kao spasilac. Boze, pomozi nam.
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
(Crypto (ni)je buducnost, 01. avgust 2018 10:57)
Potpuno isto kao i TITO,Slobo,Kostunica okruzili se losim ljudima...Takva prica prolazi decenijama i jos uvek postoji ogroman broj ljudi koji veruju...
pre 5 godina
@ kad svako moze da skraba sta hoce
U pravu si , sve je to tacno u teoriji. Ali u praksi nije tako. Pogledaj zakon o smanjenju penzija. To je protiv ustavno i pre ili kasnije ce sav novac koji je uzet morati neko da vrati. Zivi bili pa videli
pre 5 godina
A sto si ti nervozan ! ?
pre 5 godina
Mene više brine tolika masa ljudi koji glasaju za njega i njegove. Imaju i bogate države takve političare poput AV, Tomislava Nikolića, Vulina, Ivicu i slične, samo takvi tamo ne prelaze 5% jer ostali 95 nisu ludi da takvima prepuste sudbinu u njihove ruke.
pre 5 godina
Kosovo je srbija,nema mi tu sta da dobijamo to je nase,eventualno mogu da nam ga otmu,kao sto je trenutna situacija,a vucic sve to da prizna... Kosovo i Metohija je autonomna pokrajina Srbije .
pre 5 godina
Da, svi su nervozni, na sve strane, i ovi na Zapadu kojima su i Srbi i Albanci deveta rupa na svirali, i ovi na Kosovu što su ga okupirali i drže vlast, i Đilas, Jankvocić i ostali se ubiše od nervoze, samo je predsednik Aca smiren.
Pregovara o 2 i po opštine na severu Kosmeta koje su ionako bile u središnjoj Srbiji, pa su ih kasnije priključili kosovsko-metohijskoj oblasti. E, sramote i žalosti!
Stolica srpskih patrijaraha - Peć, srpski carski grad - Prizren, deo Prištine, Šara sa Gorom (i Gorancima) mora biti u Srbiji. Ako se delimo, onda je podela barem 50-50%. Ovo nije podela, ovo je sprdnja! A ako ćemo da razgovaramo o razgraničenju s Albancima ozbiljno, onda treba razgovarati o Skadru i koridoru do Skadra.
I da, Kosovo* nikad neće moći da bude država. Ako se razgraničenje između Srba i Albanaca i dogodi, graničiće se Srbija i Albanija.
Zapamtite, sve što se bude na Kosmetu dalo Albancima, postaće jednog dana, pre ili kasnije, deo Albanije.
pre 5 godina
Dobili smo Kumanovski sporazum? Nismo ga dobili, nego ga je vlada čiji član bio potpisala. Ali bitno je da ti dodaš da su krivi Djilas i Jeremić, a da i sam ne znaš zašto to pričaš....
pre 5 godina
Spominje bivse vlasti. Gde je on bio '99?
pre 5 godina
Čemu žurba?
pre 5 godina
Професионални демагог. Ни реч о 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018....7 година апсолутне владавине, и даље прича као да је он опозиција.
pre 5 godina
Dobro, ne davi vise. Zaba je skuvana. Potpisuj slobodno i proglasi pobedu. Ne znam nikoga koga je briga sta ces da potpises, nama ce i dalje biti isto bedno. A ako tebi nece biti isto, tvoj problem.
pre 5 godina
@Djordje
Stvar je u tome da su Kina i Velika Britanija imali potpisan dokument o "iznajmljivanju" Hong Konga. Jos par stvari iako su britanci zeleli da zadrze Hong Kong nisu imali pravnih argumenata, Kina je i u vreme kad su vratili Hong Kong vojno bila veoma jaka tako da ni nekom vojnom intervencijom nisu mogli da primoraju Kinu da se odrekne Hong Konga.
pre 5 godina
Laki je malo nervozan...
pre 5 godina
Citam nesto ove komntare i vidim da su svi nekako negativno nstrojeni prema svemu ovom. Nije mi jasno sta ovdje sad ne valja. Ne razumijem, ovo sto je rekao je sve ovako, sad nesto ima iz kulisa i mi to ne mozemo znati. Ali tacno je da sad nemamo nista i jednostavno nesto moramo raditi. Nista nam ne ide na ruku, ali ovako pljuvanje ne razumijem.
Pa evo sta bi vi sto ste stalno nezadovolji uradili, ali da uzmete u obzir sve cinjenice koje nam ne idu na ruku.
pre 5 godina
Priznajte već jednom to Kosovo, necu da robujem Kosovu do kraja života.
pre 5 godina
Ajde molim te pokaži nam dokument gde piše da je Srbija izgubila I jedan pedalj od Kosova I Metohije,I onda tvoje reči imaju neko značenje da se boriš za nešto,ovako KIM je celo srpsko po svim mogućim domaćim I međunarodnim dokumentima.Mi samo treba da smo pametni I da čekamo trenutak kada će KIM da bude po pravu u sastavu Srbije jer je sada okupirano I trenutno ne vršimo tamo vlast.I ne vidim ja tu nikakav problem KIM je srpsko I tako će biti I u buduće,osim ako ti već nisi potpisao njima nezavisnost,pa sad ne znaš kako da se izvučeš iz problema koji si sam napravio.
pre 5 godina
Sve u svemu, on će pobediti, oni će izgubiti, a mi ćemo ostati i zvanično bez Kosova. To se zove majstor manipulaocije narodom, kao da je svima izvadio mozak i sada daje za pravo sebi da priča svakakve besmislice i laži, jer reakcije nema, niti ima kritike na bilo kojoj nacionalnoj TV kući. Strašno, kako je čovek razorio sve institucije i društvo sami za 5 godina, treba mu čestitati
pre 5 godina
On ustvari ne zna kako da objasni da ako ne prizna Kosovo, ostajemo bez para, tj. kredita međunarodnih finansijskih institucija, dakle nema više penzija i plata, ne samo za javni sektor, nego i za privatni kod kojih ovi iz javnog sektora kupuju hleb i perece. Bez para smo kolaps, a on vrti priče o suficitu.
pre 5 godina
Ako kanis da pobjedis nikako ne smijes da izgubis...
pre 5 godina
Nesto ne razumem precednika, zasto bi na Zapadu i u Pristini bili nervozni? Sve ide po njihovom planu, dobice sve, mi mozda neke mrvice (ko ona (*) uz Kosovo, ako je se ko jos seca), i njemu najvaznije, njegova stranka jos 5 godina vlasti? Daklem "velik" politicki i diplomatski "uspeh" najboljeg studenta Pravnog, a oni nervozni?
pre 5 godina
"Suprotno uvreženom diletantskom uverenju, najveći broj ustavnih odredbi ima deklarativnu svrhu; niti je prdviđena, niti može da se propiše kazna za nepoštovanje tih odredbi. Oslobodite se jednom tih komunističkih principa, komunizam je zbog rigidnosti, nefleksibilnosti i propao kao sistem srušivši i države koje su baš na konačnosti njihovih idealizovanih ustava insistirale."
Sta pricas ti rodjo? kakva deklarativna svrha? Hajdemo od pocetka. Ustav je najvisi pravni akt. Svi zakoni i podzakonski akti moraju biti u skladu sa ustavom, u suprotnom su nevazeci (Ustavni sud ocenjuje). Dalje, ratifikovani medjudrzavni sporazumi u slucaju sukoba sa domacim zakonodavstvom su akti jace pravne snage, ali su nistavi ukoliko su u suproatnosti sa Ustavom. Tako da, molim te...
pre 5 godina
Kako da ne. Kriva je bivša vlast a ne Vi što ste potpisali kumanovski sporazum i ko zna šta u briselskom.
pre 5 godina
Zivim na Zapadu, nesto ne primecujem tu nervozu oko Kosova... Tj. mislim da ih nije briga...
pre 5 godina
@Novi Sad
Mozda si i u pravu da se zbog krsenja Ustava ne ide u zatvor (mozda u banana drzavama, ali moze li neki primer iz normalnih) ali se jednom i odgovara
pre 5 godina
A da sidjes ti malo s vlasti, jer nisi ti vazniji od Kosmeta, pa da mi probamo malo s nekim drugim?
Znam da kao 1.5 miliona gradjana mozda misle da jesi ali 5 miliona onda i misli da nisi!
pre 5 godina
Tako je. Krivi su oni sto su bili na vlasti od 2008. do 2012. Nisu krivi oni koji su izgubili rstove devedesetih i povukli vojsku sa Kosova, niti oni koji su potpissli Briselski sprorazum.
pre 5 godina
Porucio bih predsedniku staru kinesku mudrost: "nemoj govoriti ako tvoje reci nisu vrednije od tisine".
pre 5 godina
Ala nas sprema za gorku pilulu . Ustav Republike Srbije kaže da je Kosovo Srbija . Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
(Gavrica, 01. avgust 2018 10:50)
Ne, za kršenje ustava se ne ide u zatvor - samo za kršenje zakona za koje je i propisana mogućnost zatvora.
Ustav propisuje i himnu, nećete ljude koji kazu da to nije njihova himna strpati u zatvor.
Ustav propisuje i dan Republike, nećete za one koji ga ne slave i doživljavaju kao dan Republike strpati u zatvor.
Političari mogu snositi samo političke sankcije kršenjem ustava, ali ne i zatvorske kazne. Naučite to više.
pre 5 godina
Ako se ustupi Kosovo, Srbija ostaje bez bilo kakvog argumenta i odbrane ako se bude nasrtalo na njene druge teritorije, a HOCE 100%. Osim toga pravno ce se legalizovati agresija i okupacija dela teritorije, prvi put u istoriji covecanstva, i jednog naroda i jedne drzave. Da li smo toliko nemocni da to uradimo? Bukvalno, ali zaista bukvalno nijedan ustupak niti bilo kakvu korist cemo imati od toga..
pre 5 godina
Lepo je rekao ambasador kine u Srbiji - za velike probleme treba mnogo vremena “kina je cekala 100 godina da hong kong uzme od engleza “.
Cemu zurba??
(Djordje, 01. avgust 2018 12:21)
Sako je ambasador Kine zaboravio reci da je međunarodni ugovor između Kine i V. Britanije jasno rekao - precizirao sat, dan, mesec i godinu kada će se Hong Kong vratiti Kini.
pre 5 godina
Predsednik Vucic daje izjave kao da je pre godinu dana poceo da se bavi politikom. Ima mnogo nas koji se jako dobro secamo kakve je izjave davao '90 - ih i za kakvu se politiku zalagao, a secamo se i svih onih ratova i teritorija koje su izgubili on i njegovi politicki mentori. Meni je neverovatno da ovaj covek i pored toga ne moze da da nijednu izjavu za medije a da u njoj ne pomene prethodnu vlast u negativnom kontekstu.
pre 5 godina
samo si ti nervozan koliko ja vidim!
pre 5 godina
Svuda nervoza a u Moskvi .... muk.
pre 5 godina
Ђурић прича једно
Ружић прича другачије а
Вучић сасвим треће - Ја мислим они воле да ЛАЖУ !
pre 5 godina
Lepo je rekao ambasador kine u Srbiji - za velike probleme treba mnogo vremena “kina je cekala 100 godina da hong kong uzme od engleza “.
Cemu zurba??
pre 5 godina
Pred nama je teska diplomatska borba, ali nadam se da cemo izaci kao pobednici.
pre 5 godina
Evo ja ću da pokušam da objasnim predsedniku situaciju pošto mu izgleda nije jasna. Jedino što vlast na Kosovu želi je priznanje od strane Srbije a samim tim i mesto u UN. Sve dok to ne dobiju oni nisu prava država. Veliki je adut u našim rukama. Mi možemo neograničeno da odlažemo priznanje sve dok ne dobijemo ono što je realno u nekoj podeli. Podela može da bude teritorijalna, materijalna, politička...
Prema trenutnom stanju stvari i onome što je poznato javnosti Srbija nema ništa i nikakva prava na Kosovu tako da ništa i ne gubimo odlaganjem potpisa. A što se predsedniku žuri i čemu sva frka to samo on zna...
pre 5 godina
Ouaaaaaaaahhh (veliki zev)...
Da, da, da, za sve su (opet) krivi Zapad i bivša (koja?) vlast. Ali to smo već toliko puta čuli. Zar baš stvarno čovek koji čita po 500-600 strana svaki dan ne može da smisli ništa originalnije?!!
I ne, Kumanovski sporazum i Rezoluciju 1244 nismo "dobili", nego zaslužili kretensko-suludom politikom Slobodana Miloševića (plus lude Mire) i tadašnje vlade, čiji si važan član i ti bio, koliko se sećam.
pre 5 godina
Molim te ko boga po pitanju Kosova nemoj nista da preduzimas.
pre 5 godina
Izgubio si ti, zajedno sa onom bulumentom iz 1999. sve što se moglo izgubiti.
Ne pravi se naivan, kao ne znaš.
Da li stvarno misliš da ti neko normalan veruje?
pre 5 godina
Ovo je isti covek koji je tvrdio da drzava ne moze da se obracuna s navijacima i kriminalom (pa ocito ni ne namerava).
Al' zato problem Kosmeta, koji nas svakodnevno ni ne pogadja moze? (ili on bar mora)
pre 5 godina
Gospodine Vučiću, nema potrebe da nas i dalje pripremate za priznanje, već ste nas pripremili. Raspišite referendum, lepo upakujte pitanje, stavite mašnicu i narod će to progutati bez problema. Slaviće se još jedna pobeda kao i juna 1999.
pre 5 godina
Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
(Gavrica, 1. avgust 2018 10:50)
Ne, ne ide se u zatvor. Za kršenje ustava, i to ako je kršenje potvrđeno odlukom Ustavnog suda, mogu da se snose samo političke posledice.
Samo za kršenje zakona, i opet samo onih zakona i članova zakona koji predviđaju kaznu zatvora, se "ide u zatvor".
Po vama koji diletantski tumačite i Ustav i zakone, bilo bi apsolutno nemoguće promeniti ustav države jer bi "pohapsili" one koji predlažu promenu.
Suprotno uvreženom diletantskom uverenju, najveći broj ustavnih odredbi ima deklarativnu svrhu; niti je prdviđena, niti može da se propiše kazna za nepoštovanje tih odredbi. Oslobodite se jednom tih komunističkih principa, komunizam je zbog rigidnosti, nefleksibilnosti i propao kao sistem srušivši i države koje su baš na konačnosti njihovih idealizovanih ustava insistirale.
pre 5 godina
Pa sta si ti radio u periodu ratova '90?
Briselskim sporazumom kojim si dao sve sto je ostalo da se da kosovskoj drzavi, a sve sto je trebalo da dobijes si izgubio.
Izbore si dobio na politici i EU i Kosovo.
Rezultat za sada je niti EU, niti Kosovo.
Prestani da lazes narod?
pre 5 godina
Sve bih razumeo da si se pre par godina pojavio kao novo lice na politickoj sceni i da sada ovako pricas. Ali covece ti si u politici skoro 30 godina, malo na vlasti malo u oppziciji, zbog toga moram da pitam: O cemu ti pricas?! Molim te nemoj da resavas KiM pitanje, ostavi to sposobnijim pokolenjima da resavaju, necemo izumreti zbog KiM-a, nisi dorastao zadatku. Nije to nista strasno, eto mag si za puteve i kamen temeljce, ali za visoku politiku nisi!
pre 5 godina
Ako KiM nije naše, zašto traže da ga priznamo? Ne sećam se da nas je neko pitao za Hrvatsku, Sloveniju, Bih i Makedoniju. Te države su odmah primljene u UN. Za razliku od njih, ova kvazi država ne može u UN bez našeg odobrenja. Dakle, ne mlati!
pre 5 godina
Šta mi možemo i imamo pravo da tražimo ako KIM dobije nezavisnost,priznanje od Srbije ili stolicu u UN?Da tražimo zaštitu srpske manjine i spomenika kao u Hrvatskoj ili Mađarskoj?Gde je tu dobitak za Srbiju???
pre 5 godina
Ko si ti? Ko tebi daje za pravo da ti diraš u teritoriju srpske zemlje? Podnesi ostavku i idi sa vlasti.
pre 5 godina
Nemoj brate nista da izvacis, izvuci ces nam samo najkracu slamku!
pre 5 godina
Moramo doci do kompromisa kako ne bi izguvili sve. Podrzavam dijalog, samo nastavite.
pre 5 godina
Nista mi ne moramo da izgubimo! Tu retoriku te zapad naterao da upotrebljavas! NISTA MI NE MORAMO DA IZGUBIMO!
pre 5 godina
U rezoluciji 1244 spominje se SRJ a ne Srbija. Time je sve rekao.
pre 5 godina
Stabilnost i mir na Kosovu i jeste najbitnije.
pre 5 godina
Ja veliku nervozu primecujem samo kod gospodina predsednika. Ne znam zasto zuri sa predajom KiM kad svetska politicka situacija iz dana u dan ide na nasu ruku.
pre 5 godina
To i jeste cilj. Dobiti što više a izgubiti što je manje moguće.
pre 5 godina
Za sve su krivi Koštunica, Veljo, Tadić i njihovi pajtosi. Otimali su se oko plena i para i dozvolili da nam otmu Kosovo. Jeremić je najviše kriv, a samo ga slušam kako masti narod. Ti Vučiću vadi šta možeš
pre 5 godina
Pa nemamo vise sta da izgubimo ako Kosovo prime u UN, onda je priznato od celog sveta i kraj! Jedino sto mozemo da uradimo je da ne dozvolimo prijem Kosova u UN. E sad ako to znaci da ce SNS zbog toga da padne s vlasti e onda je to ipak smak sveta?
pre 5 godina
A to je fotelja za Kosovo u UN i mesna zajednica za Srbe
pre 5 godina
Kao prvo nema nimalo transparentnosti u ovim pregovorima niti mi ista znamo. A drugo, iz cele masinerije, Vucicevih visemesecnih spinova i pripremanja javnosti, ocigledno ce opet da se odrekne svega u nase ime, a ne dobije nista.
pre 5 godina
Ala nas sprema za gorku pilulu . Ustav Republike Srbije kaže da je Kosovo Srbija . Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
pre 5 godina
његово тумачење резолуције 1244 јесте доказ да он не зна како да се извуче из глиба у коме се својевољно нашао и сада би у тај глиб целу државу увуче.
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
pre 5 godina
Ovaj nam sprema neku katastrofu koliko se koprca svaki dan i daje izjave svaki vikend.
Samo da vidimo sta se sprema tacno.
Ili ce da pusti Kosovo niz vodu ili nas sprema na nove sukobe.
pre 5 godina
Đurić je izjavio da Srbiji nije ponuđeno ništa a Vučić tvrdi nešto drugo. Totalna konfuzija kod naših političara. Čudi me što Vučić ne podnese ostavku ako ne može mišta postići. Ni neko drugi me može dobiti manje od nule, sto sada imamo. Kad je u pitnju interes zemlje i naroda ne treba biti sujetan već podržati one koji mogu najviše postići. Nije dovoljno pokušavati... Najbitniji je rezultat
pre 5 godina
kaze vucic, nemamo nista na kosovu pa ako dobijemo bilo sta, to je dobitak?! samo da podsetim da smo pre dolaska vucica na vlast imali 4 opstine na severu kim (sudstvo, policija, zdravstvo...) a danas nemamo ni to!
pre 5 godina
Sve što govori je istina, na žalost.
pre 5 godina
Kosovo je Srbija!
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
pre 5 godina
Za sve su krivi Koštunica, Veljo, Tadić i njihovi pajtosi. Otimali su se oko plena i para i dozvolili da nam otmu Kosovo. Jeremić je najviše kriv, a samo ga slušam kako masti narod. Ti Vučiću vadi šta možeš
pre 5 godina
Pred nama je teska diplomatska borba, ali nadam se da cemo izaci kao pobednici.
pre 5 godina
To i jeste cilj. Dobiti što više a izgubiti što je manje moguće.
pre 5 godina
Moramo doci do kompromisa kako ne bi izguvili sve. Podrzavam dijalog, samo nastavite.
pre 5 godina
Ouaaaaaaaahhh (veliki zev)...
Da, da, da, za sve su (opet) krivi Zapad i bivša (koja?) vlast. Ali to smo već toliko puta čuli. Zar baš stvarno čovek koji čita po 500-600 strana svaki dan ne može da smisli ništa originalnije?!!
I ne, Kumanovski sporazum i Rezoluciju 1244 nismo "dobili", nego zaslužili kretensko-suludom politikom Slobodana Miloševića (plus lude Mire) i tadašnje vlade, čiji si važan član i ti bio, koliko se sećam.
pre 5 godina
Sve što govori je istina, na žalost.
pre 5 godina
Sve bih razumeo da si se pre par godina pojavio kao novo lice na politickoj sceni i da sada ovako pricas. Ali covece ti si u politici skoro 30 godina, malo na vlasti malo u oppziciji, zbog toga moram da pitam: O cemu ti pricas?! Molim te nemoj da resavas KiM pitanje, ostavi to sposobnijim pokolenjima da resavaju, necemo izumreti zbog KiM-a, nisi dorastao zadatku. Nije to nista strasno, eto mag si za puteve i kamen temeljce, ali za visoku politiku nisi!
pre 5 godina
kaze vucic, nemamo nista na kosovu pa ako dobijemo bilo sta, to je dobitak?! samo da podsetim da smo pre dolaska vucica na vlast imali 4 opstine na severu kim (sudstvo, policija, zdravstvo...) a danas nemamo ni to!
pre 5 godina
Stabilnost i mir na Kosovu i jeste najbitnije.
pre 5 godina
Ja veliku nervozu primecujem samo kod gospodina predsednika. Ne znam zasto zuri sa predajom KiM kad svetska politicka situacija iz dana u dan ide na nasu ruku.
pre 5 godina
Kosovo je Srbija!
pre 5 godina
Ala nas sprema za gorku pilulu . Ustav Republike Srbije kaže da je Kosovo Srbija . Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
pre 5 godina
Pa sta si ti radio u periodu ratova '90?
Briselskim sporazumom kojim si dao sve sto je ostalo da se da kosovskoj drzavi, a sve sto je trebalo da dobijes si izgubio.
Izbore si dobio na politici i EU i Kosovo.
Rezultat za sada je niti EU, niti Kosovo.
Prestani da lazes narod?
pre 5 godina
Izgubio si ti, zajedno sa onom bulumentom iz 1999. sve što se moglo izgubiti.
Ne pravi se naivan, kao ne znaš.
Da li stvarno misliš da ti neko normalan veruje?
pre 5 godina
Nista mi ne moramo da izgubimo! Tu retoriku te zapad naterao da upotrebljavas! NISTA MI NE MORAMO DA IZGUBIMO!
pre 5 godina
Ovaj nam sprema neku katastrofu koliko se koprca svaki dan i daje izjave svaki vikend.
Samo da vidimo sta se sprema tacno.
Ili ce da pusti Kosovo niz vodu ili nas sprema na nove sukobe.
pre 5 godina
Ko si ti? Ko tebi daje za pravo da ti diraš u teritoriju srpske zemlje? Podnesi ostavku i idi sa vlasti.
pre 5 godina
Predsednik Vucic daje izjave kao da je pre godinu dana poceo da se bavi politikom. Ima mnogo nas koji se jako dobro secamo kakve je izjave davao '90 - ih i za kakvu se politiku zalagao, a secamo se i svih onih ratova i teritorija koje su izgubili on i njegovi politicki mentori. Meni je neverovatno da ovaj covek i pored toga ne moze da da nijednu izjavu za medije a da u njoj ne pomene prethodnu vlast u negativnom kontekstu.
pre 5 godina
Nemoj brate nista da izvacis, izvuci ces nam samo najkracu slamku!
pre 5 godina
Porucio bih predsedniku staru kinesku mudrost: "nemoj govoriti ako tvoje reci nisu vrednije od tisine".
pre 5 godina
Citam nesto ove komntare i vidim da su svi nekako negativno nstrojeni prema svemu ovom. Nije mi jasno sta ovdje sad ne valja. Ne razumijem, ovo sto je rekao je sve ovako, sad nesto ima iz kulisa i mi to ne mozemo znati. Ali tacno je da sad nemamo nista i jednostavno nesto moramo raditi. Nista nam ne ide na ruku, ali ovako pljuvanje ne razumijem.
Pa evo sta bi vi sto ste stalno nezadovolji uradili, ali da uzmete u obzir sve cinjenice koje nam ne idu na ruku.
pre 5 godina
Evo ja ću da pokušam da objasnim predsedniku situaciju pošto mu izgleda nije jasna. Jedino što vlast na Kosovu želi je priznanje od strane Srbije a samim tim i mesto u UN. Sve dok to ne dobiju oni nisu prava država. Veliki je adut u našim rukama. Mi možemo neograničeno da odlažemo priznanje sve dok ne dobijemo ono što je realno u nekoj podeli. Podela može da bude teritorijalna, materijalna, politička...
Prema trenutnom stanju stvari i onome što je poznato javnosti Srbija nema ništa i nikakva prava na Kosovu tako da ništa i ne gubimo odlaganjem potpisa. A što se predsedniku žuri i čemu sva frka to samo on zna...
pre 5 godina
Kao prvo nema nimalo transparentnosti u ovim pregovorima niti mi ista znamo. A drugo, iz cele masinerije, Vucicevih visemesecnih spinova i pripremanja javnosti, ocigledno ce opet da se odrekne svega u nase ime, a ne dobije nista.
pre 5 godina
samo si ti nervozan koliko ja vidim!
pre 5 godina
његово тумачење резолуције 1244 јесте доказ да он не зна како да се извуче из глиба у коме се својевољно нашао и сада би у тај глиб целу државу увуче.
pre 5 godina
Zivim na Zapadu, nesto ne primecujem tu nervozu oko Kosova... Tj. mislim da ih nije briga...
pre 5 godina
Gospodine Vučiću, nema potrebe da nas i dalje pripremate za priznanje, već ste nas pripremili. Raspišite referendum, lepo upakujte pitanje, stavite mašnicu i narod će to progutati bez problema. Slaviće se još jedna pobeda kao i juna 1999.
pre 5 godina
Tako je. Krivi su oni sto su bili na vlasti od 2008. do 2012. Nisu krivi oni koji su izgubili rstove devedesetih i povukli vojsku sa Kosova, niti oni koji su potpissli Briselski sprorazum.
pre 5 godina
Molim te ko boga po pitanju Kosova nemoj nista da preduzimas.
pre 5 godina
Ђурић прича једно
Ружић прича другачије а
Вучић сасвим треће - Ја мислим они воле да ЛАЖУ !
pre 5 godina
Ako KiM nije naše, zašto traže da ga priznamo? Ne sećam se da nas je neko pitao za Hrvatsku, Sloveniju, Bih i Makedoniju. Te države su odmah primljene u UN. Za razliku od njih, ova kvazi država ne može u UN bez našeg odobrenja. Dakle, ne mlati!
pre 5 godina
On ustvari ne zna kako da objasni da ako ne prizna Kosovo, ostajemo bez para, tj. kredita međunarodnih finansijskih institucija, dakle nema više penzija i plata, ne samo za javni sektor, nego i za privatni kod kojih ovi iz javnog sektora kupuju hleb i perece. Bez para smo kolaps, a on vrti priče o suficitu.
pre 5 godina
Ovo je isti covek koji je tvrdio da drzava ne moze da se obracuna s navijacima i kriminalom (pa ocito ni ne namerava).
Al' zato problem Kosmeta, koji nas svakodnevno ni ne pogadja moze? (ili on bar mora)
pre 5 godina
A to je fotelja za Kosovo u UN i mesna zajednica za Srbe
pre 5 godina
Nesto ne razumem precednika, zasto bi na Zapadu i u Pristini bili nervozni? Sve ide po njihovom planu, dobice sve, mi mozda neke mrvice (ko ona (*) uz Kosovo, ako je se ko jos seca), i njemu najvaznije, njegova stranka jos 5 godina vlasti? Daklem "velik" politicki i diplomatski "uspeh" najboljeg studenta Pravnog, a oni nervozni?
pre 5 godina
Laki je malo nervozan...
pre 5 godina
Sve u svemu, on će pobediti, oni će izgubiti, a mi ćemo ostati i zvanično bez Kosova. To se zove majstor manipulaocije narodom, kao da je svima izvadio mozak i sada daje za pravo sebi da priča svakakve besmislice i laži, jer reakcije nema, niti ima kritike na bilo kojoj nacionalnoj TV kući. Strašno, kako je čovek razorio sve institucije i društvo sami za 5 godina, treba mu čestitati
pre 5 godina
Професионални демагог. Ни реч о 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018....7 година апсолутне владавине, и даље прича као да је он опозиција.
pre 5 godina
Vucicu, kralju. Nije mi jasno odakle mu inspiracija za tolike bajke. Zamislite,covek koji je izmedju osralih i zakuvao sve ovo sada se pojavljuje kao spasilac. Boze, pomozi nam.
pre 5 godina
Đurić je izjavio da Srbiji nije ponuđeno ništa a Vučić tvrdi nešto drugo. Totalna konfuzija kod naših političara. Čudi me što Vučić ne podnese ostavku ako ne može mišta postići. Ni neko drugi me može dobiti manje od nule, sto sada imamo. Kad je u pitnju interes zemlje i naroda ne treba biti sujetan već podržati one koji mogu najviše postići. Nije dovoljno pokušavati... Najbitniji je rezultat
pre 5 godina
Pa nemamo vise sta da izgubimo ako Kosovo prime u UN, onda je priznato od celog sveta i kraj! Jedino sto mozemo da uradimo je da ne dozvolimo prijem Kosova u UN. E sad ako to znaci da ce SNS zbog toga da padne s vlasti e onda je to ipak smak sveta?
pre 5 godina
Spominje bivse vlasti. Gde je on bio '99?
pre 5 godina
Lepo je rekao ambasador kine u Srbiji - za velike probleme treba mnogo vremena “kina je cekala 100 godina da hong kong uzme od engleza “.
Cemu zurba??
(Djordje, 01. avgust 2018 12:21)
Sako je ambasador Kine zaboravio reci da je međunarodni ugovor između Kine i V. Britanije jasno rekao - precizirao sat, dan, mesec i godinu kada će se Hong Kong vratiti Kini.
pre 5 godina
A da sidjes ti malo s vlasti, jer nisi ti vazniji od Kosmeta, pa da mi probamo malo s nekim drugim?
Znam da kao 1.5 miliona gradjana mozda misle da jesi ali 5 miliona onda i misli da nisi!
pre 5 godina
Ajde molim te pokaži nam dokument gde piše da je Srbija izgubila I jedan pedalj od Kosova I Metohije,I onda tvoje reči imaju neko značenje da se boriš za nešto,ovako KIM je celo srpsko po svim mogućim domaćim I međunarodnim dokumentima.Mi samo treba da smo pametni I da čekamo trenutak kada će KIM da bude po pravu u sastavu Srbije jer je sada okupirano I trenutno ne vršimo tamo vlast.I ne vidim ja tu nikakav problem KIM je srpsko I tako će biti I u buduće,osim ako ti već nisi potpisao njima nezavisnost,pa sad ne znaš kako da se izvučeš iz problema koji si sam napravio.
pre 5 godina
Mene više brine tolika masa ljudi koji glasaju za njega i njegove. Imaju i bogate države takve političare poput AV, Tomislava Nikolića, Vulina, Ivicu i slične, samo takvi tamo ne prelaze 5% jer ostali 95 nisu ludi da takvima prepuste sudbinu u njihove ruke.
pre 5 godina
Dobili smo Kumanovski sporazum? Nismo ga dobili, nego ga je vlada čiji član bio potpisala. Ali bitno je da ti dodaš da su krivi Djilas i Jeremić, a da i sam ne znaš zašto to pričaš....
pre 5 godina
Čemu žurba?
pre 5 godina
Šta mi možemo i imamo pravo da tražimo ako KIM dobije nezavisnost,priznanje od Srbije ili stolicu u UN?Da tražimo zaštitu srpske manjine i spomenika kao u Hrvatskoj ili Mađarskoj?Gde je tu dobitak za Srbiju???
pre 5 godina
Svuda nervoza a u Moskvi .... muk.
pre 5 godina
Ako se ustupi Kosovo, Srbija ostaje bez bilo kakvog argumenta i odbrane ako se bude nasrtalo na njene druge teritorije, a HOCE 100%. Osim toga pravno ce se legalizovati agresija i okupacija dela teritorije, prvi put u istoriji covecanstva, i jednog naroda i jedne drzave. Da li smo toliko nemocni da to uradimo? Bukvalno, ali zaista bukvalno nijedan ustupak niti bilo kakvu korist cemo imati od toga..
pre 5 godina
Lepo je rekao ambasador kine u Srbiji - za velike probleme treba mnogo vremena “kina je cekala 100 godina da hong kong uzme od engleza “.
Cemu zurba??
pre 5 godina
"Suprotno uvreženom diletantskom uverenju, najveći broj ustavnih odredbi ima deklarativnu svrhu; niti je prdviđena, niti može da se propiše kazna za nepoštovanje tih odredbi. Oslobodite se jednom tih komunističkih principa, komunizam je zbog rigidnosti, nefleksibilnosti i propao kao sistem srušivši i države koje su baš na konačnosti njihovih idealizovanih ustava insistirale."
Sta pricas ti rodjo? kakva deklarativna svrha? Hajdemo od pocetka. Ustav je najvisi pravni akt. Svi zakoni i podzakonski akti moraju biti u skladu sa ustavom, u suprotnom su nevazeci (Ustavni sud ocenjuje). Dalje, ratifikovani medjudrzavni sporazumi u slucaju sukoba sa domacim zakonodavstvom su akti jace pravne snage, ali su nistavi ukoliko su u suproatnosti sa Ustavom. Tako da, molim te...
pre 5 godina
Predsednice, kada ce odgovarati oni koji su napravili stetu Srbiji?
pre 5 godina
Dobro, ne davi vise. Zaba je skuvana. Potpisuj slobodno i proglasi pobedu. Ne znam nikoga koga je briga sta ces da potpises, nama ce i dalje biti isto bedno. A ako tebi nece biti isto, tvoj problem.
pre 5 godina
A sto si ti nervozan ! ?
pre 5 godina
Kako da ne. Kriva je bivša vlast a ne Vi što ste potpisali kumanovski sporazum i ko zna šta u briselskom.
pre 5 godina
Ako kanis da pobjedis nikako ne smijes da izgubis...
pre 5 godina
@Novi Sad
Mozda si i u pravu da se zbog krsenja Ustava ne ide u zatvor (mozda u banana drzavama, ali moze li neki primer iz normalnih) ali se jednom i odgovara
pre 5 godina
Da, svi su nervozni, na sve strane, i ovi na Zapadu kojima su i Srbi i Albanci deveta rupa na svirali, i ovi na Kosovu što su ga okupirali i drže vlast, i Đilas, Jankvocić i ostali se ubiše od nervoze, samo je predsednik Aca smiren.
Pregovara o 2 i po opštine na severu Kosmeta koje su ionako bile u središnjoj Srbiji, pa su ih kasnije priključili kosovsko-metohijskoj oblasti. E, sramote i žalosti!
Stolica srpskih patrijaraha - Peć, srpski carski grad - Prizren, deo Prištine, Šara sa Gorom (i Gorancima) mora biti u Srbiji. Ako se delimo, onda je podela barem 50-50%. Ovo nije podela, ovo je sprdnja! A ako ćemo da razgovaramo o razgraničenju s Albancima ozbiljno, onda treba razgovarati o Skadru i koridoru do Skadra.
I da, Kosovo* nikad neće moći da bude država. Ako se razgraničenje između Srba i Albanaca i dogodi, graničiće se Srbija i Albanija.
Zapamtite, sve što se bude na Kosmetu dalo Albancima, postaće jednog dana, pre ili kasnije, deo Albanije.
pre 5 godina
@ kad svako moze da skraba sta hoce
U pravu si , sve je to tacno u teoriji. Ali u praksi nije tako. Pogledaj zakon o smanjenju penzija. To je protiv ustavno i pre ili kasnije ce sav novac koji je uzet morati neko da vrati. Zivi bili pa videli
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
(Crypto (ni)je buducnost, 01. avgust 2018 10:57)
Te ljude sto ih okruzuju, biraju politicari licno!
Niko nije tero vucica,kostunicu,tadica, milosevica da takve ljude drze i stranci i da im daju vlast u ruke.
To vise govori o njima nego i tim ljudima.
Ako neko naprimer postavi vulina, stefanovica, gojkovicku ili martinovica kao vucic ili cvetkovica, dinkica, dulica, krkobabica kao tadic onda znam da taj ovoj zemlji ne moze da donese dobro.
Takvi ljudi se drze zato da se ostane na vlasti a ne da se narodu donese dobro.
pre 5 godina
O pregovorima ne znamo nista.
Ni sta nam je ponudjeno a ni sta mi zelimo. Ne znamo sta se sprema a polako se retorikom dize tenzija. Ne znamo ni zasto je pritisak da se sad resi pitanje Kosova iako se cini da je svet zaboravio i na nas i nase probleme. Jedino sto znamo je to da je Vucicu najvaznija vlast! Pogledajmo samo sta on prica, napada proslu vlast kao da je sadasnja i kao da on nastupa iz opozicije a ne sa polozaja apsolutne vlasti. On je covek svake sekunde skoncentrisan na vlast i na to kako da istu zadrzi, kakvo Kosovo kakvi bakraci...
pre 5 godina
Kosovo je srbija,nema mi tu sta da dobijamo to je nase,eventualno mogu da nam ga otmu,kao sto je trenutna situacija,a vucic sve to da prizna... Kosovo i Metohija je autonomna pokrajina Srbije .
pre 5 godina
Priznajte već jednom to Kosovo, necu da robujem Kosovu do kraja života.
pre 5 godina
U rezoluciji 1244 spominje se SRJ a ne Srbija. Time je sve rekao.
pre 5 godina
Ala nas sprema za gorku pilulu . Ustav Republike Srbije kaže da je Kosovo Srbija . Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
(Gavrica, 01. avgust 2018 10:50)
Ne, za kršenje ustava se ne ide u zatvor - samo za kršenje zakona za koje je i propisana mogućnost zatvora.
Ustav propisuje i himnu, nećete ljude koji kazu da to nije njihova himna strpati u zatvor.
Ustav propisuje i dan Republike, nećete za one koji ga ne slave i doživljavaju kao dan Republike strpati u zatvor.
Političari mogu snositi samo političke sankcije kršenjem ustava, ali ne i zatvorske kazne. Naučite to više.
pre 5 godina
Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
(Gavrica, 1. avgust 2018 10:50)
Ne, ne ide se u zatvor. Za kršenje ustava, i to ako je kršenje potvrđeno odlukom Ustavnog suda, mogu da se snose samo političke posledice.
Samo za kršenje zakona, i opet samo onih zakona i članova zakona koji predviđaju kaznu zatvora, se "ide u zatvor".
Po vama koji diletantski tumačite i Ustav i zakone, bilo bi apsolutno nemoguće promeniti ustav države jer bi "pohapsili" one koji predlažu promenu.
Suprotno uvreženom diletantskom uverenju, najveći broj ustavnih odredbi ima deklarativnu svrhu; niti je prdviđena, niti može da se propiše kazna za nepoštovanje tih odredbi. Oslobodite se jednom tih komunističkih principa, komunizam je zbog rigidnosti, nefleksibilnosti i propao kao sistem srušivši i države koje su baš na konačnosti njihovih idealizovanih ustava insistirale.
pre 5 godina
Nadam se da ce se sacuvati mir na KIM.Vlada Srbije ce naci nacin da se izbori za KIM.Moramo sacuvati bezbednost Srba na KIM.
pre 5 godina
Mir i sigurnost Srba na Kosovu i Metohiji je najvažnija.
pre 5 godina
Vidim da se cesto spominje recenica ako nije nase zasto nam traze da ga priznamo,Iz prostog razloga zato sto ima dosta drzava koje ne priznaju kosovo da ne bi dali kredibilitet separatistima na svojoj teritoriji.Kada bi sve te drzave priznale kosovo nase nepriznavanje ne bi sprecilo ulazk kosova u un.Zato se vrsi pritisak na Srbiju da prizna kosovo jer bi u tom slucaju sve ostale drzave priznale kosovo bez nezeljenih posledica po njih.
pre 5 godina
Kada nemamo ništa, a dobijemo nešto, to je veliki uspeh. Uzdam se u Vučića i njegove saradnike, jer znaju šta rade.
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
(Crypto (ni)je buducnost, 01. avgust 2018 10:57)
Potpuno isto kao i TITO,Slobo,Kostunica okruzili se losim ljudima...Takva prica prolazi decenijama i jos uvek postoji ogroman broj ljudi koji veruju...
pre 5 godina
(Borko, 1. avgust 2018 15:05)
Kako ideš porediti Tita i Slobu, i Koštunicu, kao okružili se lošim ljudima?!
Tito je podigao zemlju iz pepela, a kako je on bio bravar morao se okružiti sa gomilom turbo sposobnim i obrazovanim ljudima da bi postigao sve šta je postigao!
pre 5 godina
@Djordje
Stvar je u tome da su Kina i Velika Britanija imali potpisan dokument o "iznajmljivanju" Hong Konga. Jos par stvari iako su britanci zeleli da zadrze Hong Kong nisu imali pravnih argumenata, Kina je i u vreme kad su vratili Hong Kong vojno bila veoma jaka tako da ni nekom vojnom intervencijom nisu mogli da primoraju Kinu da se odrekne Hong Konga.
pre 5 godina
Vlada na mudar način i sa odgovornošću vodi spoljnu politiku a samo tako naša zemlja može izaći na prav put i obezbediti stabilnost svojoj naciji.
pre 5 godina
Vidi vučiću - sve mi bilo jasno kad se " povukao Pofesor Dr. Darko Tanasković ( zlatna eminencija Srbije u svetu ) sa mesta ambasadora u UNESCO !!! 1000 puta da se rodite i ti i dačić niste mu ni do kolena ! Cenim da je slično bilo i sa ex-ministrom finansija.
pre 5 godina
Ouaaaaaaaahhh (veliki zev)...
Da, da, da, za sve su (opet) krivi Zapad i bivša (koja?) vlast. Ali to smo već toliko puta čuli. Zar baš stvarno čovek koji čita po 500-600 strana svaki dan ne može da smisli ništa originalnije?!!
I ne, Kumanovski sporazum i Rezoluciju 1244 nismo "dobili", nego zaslužili kretensko-suludom politikom Slobodana Miloševića (plus lude Mire) i tadašnje vlade, čiji si važan član i ti bio, koliko se sećam.
pre 5 godina
Ala nas sprema za gorku pilulu . Ustav Republike Srbije kaže da je Kosovo Srbija . Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
pre 5 godina
Ovaj nam sprema neku katastrofu koliko se koprca svaki dan i daje izjave svaki vikend.
Samo da vidimo sta se sprema tacno.
Ili ce da pusti Kosovo niz vodu ili nas sprema na nove sukobe.
pre 5 godina
Sve bih razumeo da si se pre par godina pojavio kao novo lice na politickoj sceni i da sada ovako pricas. Ali covece ti si u politici skoro 30 godina, malo na vlasti malo u oppziciji, zbog toga moram da pitam: O cemu ti pricas?! Molim te nemoj da resavas KiM pitanje, ostavi to sposobnijim pokolenjima da resavaju, necemo izumreti zbog KiM-a, nisi dorastao zadatku. Nije to nista strasno, eto mag si za puteve i kamen temeljce, ali za visoku politiku nisi!
pre 5 godina
Porucio bih predsedniku staru kinesku mudrost: "nemoj govoriti ako tvoje reci nisu vrednije od tisine".
pre 5 godina
Ja veliku nervozu primecujem samo kod gospodina predsednika. Ne znam zasto zuri sa predajom KiM kad svetska politicka situacija iz dana u dan ide na nasu ruku.
pre 5 godina
Pa sta si ti radio u periodu ratova '90?
Briselskim sporazumom kojim si dao sve sto je ostalo da se da kosovskoj drzavi, a sve sto je trebalo da dobijes si izgubio.
Izbore si dobio na politici i EU i Kosovo.
Rezultat za sada je niti EU, niti Kosovo.
Prestani da lazes narod?
pre 5 godina
Tako je. Krivi su oni sto su bili na vlasti od 2008. do 2012. Nisu krivi oni koji su izgubili rstove devedesetih i povukli vojsku sa Kosova, niti oni koji su potpissli Briselski sprorazum.
pre 5 godina
kaze vucic, nemamo nista na kosovu pa ako dobijemo bilo sta, to je dobitak?! samo da podsetim da smo pre dolaska vucica na vlast imali 4 opstine na severu kim (sudstvo, policija, zdravstvo...) a danas nemamo ni to!
pre 5 godina
Predsednik Vucic daje izjave kao da je pre godinu dana poceo da se bavi politikom. Ima mnogo nas koji se jako dobro secamo kakve je izjave davao '90 - ih i za kakvu se politiku zalagao, a secamo se i svih onih ratova i teritorija koje su izgubili on i njegovi politicki mentori. Meni je neverovatno da ovaj covek i pored toga ne moze da da nijednu izjavu za medije a da u njoj ne pomene prethodnu vlast u negativnom kontekstu.
pre 5 godina
Ђурић прича једно
Ружић прича другачије а
Вучић сасвим треће - Ја мислим они воле да ЛАЖУ !
pre 5 godina
Izgubio si ti, zajedno sa onom bulumentom iz 1999. sve što se moglo izgubiti.
Ne pravi se naivan, kao ne znaš.
Da li stvarno misliš da ti neko normalan veruje?
pre 5 godina
Zivim na Zapadu, nesto ne primecujem tu nervozu oko Kosova... Tj. mislim da ih nije briga...
pre 5 godina
Kao prvo nema nimalo transparentnosti u ovim pregovorima niti mi ista znamo. A drugo, iz cele masinerije, Vucicevih visemesecnih spinova i pripremanja javnosti, ocigledno ce opet da se odrekne svega u nase ime, a ne dobije nista.
pre 5 godina
Nista mi ne moramo da izgubimo! Tu retoriku te zapad naterao da upotrebljavas! NISTA MI NE MORAMO DA IZGUBIMO!
pre 5 godina
Laki je malo nervozan...
pre 5 godina
Molim te ko boga po pitanju Kosova nemoj nista da preduzimas.
pre 5 godina
Nesto ne razumem precednika, zasto bi na Zapadu i u Pristini bili nervozni? Sve ide po njihovom planu, dobice sve, mi mozda neke mrvice (ko ona (*) uz Kosovo, ako je se ko jos seca), i njemu najvaznije, njegova stranka jos 5 godina vlasti? Daklem "velik" politicki i diplomatski "uspeh" najboljeg studenta Pravnog, a oni nervozni?
pre 5 godina
Sve u svemu, on će pobediti, oni će izgubiti, a mi ćemo ostati i zvanično bez Kosova. To se zove majstor manipulaocije narodom, kao da je svima izvadio mozak i sada daje za pravo sebi da priča svakakve besmislice i laži, jer reakcije nema, niti ima kritike na bilo kojoj nacionalnoj TV kući. Strašno, kako je čovek razorio sve institucije i društvo sami za 5 godina, treba mu čestitati
pre 5 godina
Evo ja ću da pokušam da objasnim predsedniku situaciju pošto mu izgleda nije jasna. Jedino što vlast na Kosovu želi je priznanje od strane Srbije a samim tim i mesto u UN. Sve dok to ne dobiju oni nisu prava država. Veliki je adut u našim rukama. Mi možemo neograničeno da odlažemo priznanje sve dok ne dobijemo ono što je realno u nekoj podeli. Podela može da bude teritorijalna, materijalna, politička...
Prema trenutnom stanju stvari i onome što je poznato javnosti Srbija nema ništa i nikakva prava na Kosovu tako da ništa i ne gubimo odlaganjem potpisa. A što se predsedniku žuri i čemu sva frka to samo on zna...
pre 5 godina
Pa nemamo vise sta da izgubimo ako Kosovo prime u UN, onda je priznato od celog sveta i kraj! Jedino sto mozemo da uradimo je da ne dozvolimo prijem Kosova u UN. E sad ako to znaci da ce SNS zbog toga da padne s vlasti e onda je to ipak smak sveta?
pre 5 godina
samo si ti nervozan koliko ja vidim!
pre 5 godina
Ko si ti? Ko tebi daje za pravo da ti diraš u teritoriju srpske zemlje? Podnesi ostavku i idi sa vlasti.
pre 5 godina
Nemoj brate nista da izvacis, izvuci ces nam samo najkracu slamku!
pre 5 godina
његово тумачење резолуције 1244 јесте доказ да он не зна како да се извуче из глиба у коме се својевољно нашао и сада би у тај глиб целу државу увуче.
pre 5 godina
A to je fotelja za Kosovo u UN i mesna zajednica za Srbe
pre 5 godina
Gospodine Vučiću, nema potrebe da nas i dalje pripremate za priznanje, već ste nas pripremili. Raspišite referendum, lepo upakujte pitanje, stavite mašnicu i narod će to progutati bez problema. Slaviće se još jedna pobeda kao i juna 1999.
pre 5 godina
On ustvari ne zna kako da objasni da ako ne prizna Kosovo, ostajemo bez para, tj. kredita međunarodnih finansijskih institucija, dakle nema više penzija i plata, ne samo za javni sektor, nego i za privatni kod kojih ovi iz javnog sektora kupuju hleb i perece. Bez para smo kolaps, a on vrti priče o suficitu.
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
pre 5 godina
A da sidjes ti malo s vlasti, jer nisi ti vazniji od Kosmeta, pa da mi probamo malo s nekim drugim?
Znam da kao 1.5 miliona gradjana mozda misle da jesi ali 5 miliona onda i misli da nisi!
pre 5 godina
Za sve su krivi Koštunica, Veljo, Tadić i njihovi pajtosi. Otimali su se oko plena i para i dozvolili da nam otmu Kosovo. Jeremić je najviše kriv, a samo ga slušam kako masti narod. Ti Vučiću vadi šta možeš
pre 5 godina
Ako KiM nije naše, zašto traže da ga priznamo? Ne sećam se da nas je neko pitao za Hrvatsku, Sloveniju, Bih i Makedoniju. Te države su odmah primljene u UN. Za razliku od njih, ova kvazi država ne može u UN bez našeg odobrenja. Dakle, ne mlati!
pre 5 godina
Професионални демагог. Ни реч о 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018....7 година апсолутне владавине, и даље прича као да је он опозиција.
pre 5 godina
Ovo je isti covek koji je tvrdio da drzava ne moze da se obracuna s navijacima i kriminalom (pa ocito ni ne namerava).
Al' zato problem Kosmeta, koji nas svakodnevno ni ne pogadja moze? (ili on bar mora)
pre 5 godina
Šta mi možemo i imamo pravo da tražimo ako KIM dobije nezavisnost,priznanje od Srbije ili stolicu u UN?Da tražimo zaštitu srpske manjine i spomenika kao u Hrvatskoj ili Mađarskoj?Gde je tu dobitak za Srbiju???
pre 5 godina
Spominje bivse vlasti. Gde je on bio '99?
pre 5 godina
Đurić je izjavio da Srbiji nije ponuđeno ništa a Vučić tvrdi nešto drugo. Totalna konfuzija kod naših političara. Čudi me što Vučić ne podnese ostavku ako ne može mišta postići. Ni neko drugi me može dobiti manje od nule, sto sada imamo. Kad je u pitnju interes zemlje i naroda ne treba biti sujetan već podržati one koji mogu najviše postići. Nije dovoljno pokušavati... Najbitniji je rezultat
pre 5 godina
Vucicu, kralju. Nije mi jasno odakle mu inspiracija za tolike bajke. Zamislite,covek koji je izmedju osralih i zakuvao sve ovo sada se pojavljuje kao spasilac. Boze, pomozi nam.
pre 5 godina
Ajde molim te pokaži nam dokument gde piše da je Srbija izgubila I jedan pedalj od Kosova I Metohije,I onda tvoje reči imaju neko značenje da se boriš za nešto,ovako KIM je celo srpsko po svim mogućim domaćim I međunarodnim dokumentima.Mi samo treba da smo pametni I da čekamo trenutak kada će KIM da bude po pravu u sastavu Srbije jer je sada okupirano I trenutno ne vršimo tamo vlast.I ne vidim ja tu nikakav problem KIM je srpsko I tako će biti I u buduće,osim ako ti već nisi potpisao njima nezavisnost,pa sad ne znaš kako da se izvučeš iz problema koji si sam napravio.
pre 5 godina
Dobro, ne davi vise. Zaba je skuvana. Potpisuj slobodno i proglasi pobedu. Ne znam nikoga koga je briga sta ces da potpises, nama ce i dalje biti isto bedno. A ako tebi nece biti isto, tvoj problem.
pre 5 godina
Pred nama je teska diplomatska borba, ali nadam se da cemo izaci kao pobednici.
pre 5 godina
Lepo je rekao ambasador kine u Srbiji - za velike probleme treba mnogo vremena “kina je cekala 100 godina da hong kong uzme od engleza “.
Cemu zurba??
pre 5 godina
Svuda nervoza a u Moskvi .... muk.
pre 5 godina
Dobili smo Kumanovski sporazum? Nismo ga dobili, nego ga je vlada čiji član bio potpisala. Ali bitno je da ti dodaš da su krivi Djilas i Jeremić, a da i sam ne znaš zašto to pričaš....
pre 5 godina
Mene više brine tolika masa ljudi koji glasaju za njega i njegove. Imaju i bogate države takve političare poput AV, Tomislava Nikolića, Vulina, Ivicu i slične, samo takvi tamo ne prelaze 5% jer ostali 95 nisu ludi da takvima prepuste sudbinu u njihove ruke.
pre 5 godina
@Novi Sad
Mozda si i u pravu da se zbog krsenja Ustava ne ide u zatvor (mozda u banana drzavama, ali moze li neki primer iz normalnih) ali se jednom i odgovara
pre 5 godina
Moramo doci do kompromisa kako ne bi izguvili sve. Podrzavam dijalog, samo nastavite.
pre 5 godina
Sve što govori je istina, na žalost.
pre 5 godina
Kako da ne. Kriva je bivša vlast a ne Vi što ste potpisali kumanovski sporazum i ko zna šta u briselskom.
pre 5 godina
A sto si ti nervozan ! ?
pre 5 godina
Kosovo je srbija,nema mi tu sta da dobijamo to je nase,eventualno mogu da nam ga otmu,kao sto je trenutna situacija,a vucic sve to da prizna... Kosovo i Metohija je autonomna pokrajina Srbije .
pre 5 godina
To i jeste cilj. Dobiti što više a izgubiti što je manje moguće.
pre 5 godina
Da, svi su nervozni, na sve strane, i ovi na Zapadu kojima su i Srbi i Albanci deveta rupa na svirali, i ovi na Kosovu što su ga okupirali i drže vlast, i Đilas, Jankvocić i ostali se ubiše od nervoze, samo je predsednik Aca smiren.
Pregovara o 2 i po opštine na severu Kosmeta koje su ionako bile u središnjoj Srbiji, pa su ih kasnije priključili kosovsko-metohijskoj oblasti. E, sramote i žalosti!
Stolica srpskih patrijaraha - Peć, srpski carski grad - Prizren, deo Prištine, Šara sa Gorom (i Gorancima) mora biti u Srbiji. Ako se delimo, onda je podela barem 50-50%. Ovo nije podela, ovo je sprdnja! A ako ćemo da razgovaramo o razgraničenju s Albancima ozbiljno, onda treba razgovarati o Skadru i koridoru do Skadra.
I da, Kosovo* nikad neće moći da bude država. Ako se razgraničenje između Srba i Albanaca i dogodi, graničiće se Srbija i Albanija.
Zapamtite, sve što se bude na Kosmetu dalo Albancima, postaće jednog dana, pre ili kasnije, deo Albanije.
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
(Crypto (ni)je buducnost, 01. avgust 2018 10:57)
Te ljude sto ih okruzuju, biraju politicari licno!
Niko nije tero vucica,kostunicu,tadica, milosevica da takve ljude drze i stranci i da im daju vlast u ruke.
To vise govori o njima nego i tim ljudima.
Ako neko naprimer postavi vulina, stefanovica, gojkovicku ili martinovica kao vucic ili cvetkovica, dinkica, dulica, krkobabica kao tadic onda znam da taj ovoj zemlji ne moze da donese dobro.
Takvi ljudi se drze zato da se ostane na vlasti a ne da se narodu donese dobro.
pre 5 godina
@ kad svako moze da skraba sta hoce
U pravu si , sve je to tacno u teoriji. Ali u praksi nije tako. Pogledaj zakon o smanjenju penzija. To je protiv ustavno i pre ili kasnije ce sav novac koji je uzet morati neko da vrati. Zivi bili pa videli
pre 5 godina
Ala nas sprema za gorku pilulu . Ustav Republike Srbije kaže da je Kosovo Srbija . Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
(Gavrica, 01. avgust 2018 10:50)
Ne, za kršenje ustava se ne ide u zatvor - samo za kršenje zakona za koje je i propisana mogućnost zatvora.
Ustav propisuje i himnu, nećete ljude koji kazu da to nije njihova himna strpati u zatvor.
Ustav propisuje i dan Republike, nećete za one koji ga ne slave i doživljavaju kao dan Republike strpati u zatvor.
Političari mogu snositi samo političke sankcije kršenjem ustava, ali ne i zatvorske kazne. Naučite to više.
pre 5 godina
Stabilnost i mir na Kosovu i jeste najbitnije.
pre 5 godina
O pregovorima ne znamo nista.
Ni sta nam je ponudjeno a ni sta mi zelimo. Ne znamo sta se sprema a polako se retorikom dize tenzija. Ne znamo ni zasto je pritisak da se sad resi pitanje Kosova iako se cini da je svet zaboravio i na nas i nase probleme. Jedino sto znamo je to da je Vucicu najvaznija vlast! Pogledajmo samo sta on prica, napada proslu vlast kao da je sadasnja i kao da on nastupa iz opozicije a ne sa polozaja apsolutne vlasti. On je covek svake sekunde skoncentrisan na vlast i na to kako da istu zadrzi, kakvo Kosovo kakvi bakraci...
pre 5 godina
Ako kanis da pobjedis nikako ne smijes da izgubis...
pre 5 godina
Priznajte već jednom to Kosovo, necu da robujem Kosovu do kraja života.
pre 5 godina
Ako se ustupi Kosovo, Srbija ostaje bez bilo kakvog argumenta i odbrane ako se bude nasrtalo na njene druge teritorije, a HOCE 100%. Osim toga pravno ce se legalizovati agresija i okupacija dela teritorije, prvi put u istoriji covecanstva, i jednog naroda i jedne drzave. Da li smo toliko nemocni da to uradimo? Bukvalno, ali zaista bukvalno nijedan ustupak niti bilo kakvu korist cemo imati od toga..
pre 5 godina
(Borko, 1. avgust 2018 15:05)
Kako ideš porediti Tita i Slobu, i Koštunicu, kao okružili se lošim ljudima?!
Tito je podigao zemlju iz pepela, a kako je on bio bravar morao se okružiti sa gomilom turbo sposobnim i obrazovanim ljudima da bi postigao sve šta je postigao!
pre 5 godina
Citam nesto ove komntare i vidim da su svi nekako negativno nstrojeni prema svemu ovom. Nije mi jasno sta ovdje sad ne valja. Ne razumijem, ovo sto je rekao je sve ovako, sad nesto ima iz kulisa i mi to ne mozemo znati. Ali tacno je da sad nemamo nista i jednostavno nesto moramo raditi. Nista nam ne ide na ruku, ali ovako pljuvanje ne razumijem.
Pa evo sta bi vi sto ste stalno nezadovolji uradili, ali da uzmete u obzir sve cinjenice koje nam ne idu na ruku.
pre 5 godina
Svaka cast Vucicu za spoljnu politiku. Na tome mu skidam kapu kako se bori za svoju zemlju ali problem je sto u Srbiji ima poprilicno nestrucnog kadra i tu ne moze da drzi sve pod kontrolom. Samim tim ne resavaju kako treba probleme obicnih grasjana. Kada bi svi u SNS-u bili kao Vucic, mi bismo postali Svajcarska za par godina.
(Crypto (ni)je buducnost, 01. avgust 2018 10:57)
Potpuno isto kao i TITO,Slobo,Kostunica okruzili se losim ljudima...Takva prica prolazi decenijama i jos uvek postoji ogroman broj ljudi koji veruju...
pre 5 godina
U rezoluciji 1244 spominje se SRJ a ne Srbija. Time je sve rekao.
pre 5 godina
Kosovo je Srbija!
pre 5 godina
Vidi vučiću - sve mi bilo jasno kad se " povukao Pofesor Dr. Darko Tanasković ( zlatna eminencija Srbije u svetu ) sa mesta ambasadora u UNESCO !!! 1000 puta da se rodite i ti i dačić niste mu ni do kolena ! Cenim da je slično bilo i sa ex-ministrom finansija.
pre 5 godina
Ustav se ne krši ! Ili se ide u zatvor .
(Gavrica, 1. avgust 2018 10:50)
Ne, ne ide se u zatvor. Za kršenje ustava, i to ako je kršenje potvrđeno odlukom Ustavnog suda, mogu da se snose samo političke posledice.
Samo za kršenje zakona, i opet samo onih zakona i članova zakona koji predviđaju kaznu zatvora, se "ide u zatvor".
Po vama koji diletantski tumačite i Ustav i zakone, bilo bi apsolutno nemoguće promeniti ustav države jer bi "pohapsili" one koji predlažu promenu.
Suprotno uvreženom diletantskom uverenju, najveći broj ustavnih odredbi ima deklarativnu svrhu; niti je prdviđena, niti može da se propiše kazna za nepoštovanje tih odredbi. Oslobodite se jednom tih komunističkih principa, komunizam je zbog rigidnosti, nefleksibilnosti i propao kao sistem srušivši i države koje su baš na konačnosti njihovih idealizovanih ustava insistirale.
pre 5 godina
@Djordje
Stvar je u tome da su Kina i Velika Britanija imali potpisan dokument o "iznajmljivanju" Hong Konga. Jos par stvari iako su britanci zeleli da zadrze Hong Kong nisu imali pravnih argumenata, Kina je i u vreme kad su vratili Hong Kong vojno bila veoma jaka tako da ni nekom vojnom intervencijom nisu mogli da primoraju Kinu da se odrekne Hong Konga.
pre 5 godina
Lepo je rekao ambasador kine u Srbiji - za velike probleme treba mnogo vremena “kina je cekala 100 godina da hong kong uzme od engleza “.
Cemu zurba??
(Djordje, 01. avgust 2018 12:21)
Sako je ambasador Kine zaboravio reci da je međunarodni ugovor između Kine i V. Britanije jasno rekao - precizirao sat, dan, mesec i godinu kada će se Hong Kong vratiti Kini.
pre 5 godina
Vlada na mudar način i sa odgovornošću vodi spoljnu politiku a samo tako naša zemlja može izaći na prav put i obezbediti stabilnost svojoj naciji.
pre 5 godina
Nadam se da ce se sacuvati mir na KIM.Vlada Srbije ce naci nacin da se izbori za KIM.Moramo sacuvati bezbednost Srba na KIM.
pre 5 godina
"Suprotno uvreženom diletantskom uverenju, najveći broj ustavnih odredbi ima deklarativnu svrhu; niti je prdviđena, niti može da se propiše kazna za nepoštovanje tih odredbi. Oslobodite se jednom tih komunističkih principa, komunizam je zbog rigidnosti, nefleksibilnosti i propao kao sistem srušivši i države koje su baš na konačnosti njihovih idealizovanih ustava insistirale."
Sta pricas ti rodjo? kakva deklarativna svrha? Hajdemo od pocetka. Ustav je najvisi pravni akt. Svi zakoni i podzakonski akti moraju biti u skladu sa ustavom, u suprotnom su nevazeci (Ustavni sud ocenjuje). Dalje, ratifikovani medjudrzavni sporazumi u slucaju sukoba sa domacim zakonodavstvom su akti jace pravne snage, ali su nistavi ukoliko su u suproatnosti sa Ustavom. Tako da, molim te...
pre 5 godina
Predsednice, kada ce odgovarati oni koji su napravili stetu Srbiji?
pre 5 godina
Čemu žurba?
pre 5 godina
Mir i sigurnost Srba na Kosovu i Metohiji je najvažnija.
pre 5 godina
Vidim da se cesto spominje recenica ako nije nase zasto nam traze da ga priznamo,Iz prostog razloga zato sto ima dosta drzava koje ne priznaju kosovo da ne bi dali kredibilitet separatistima na svojoj teritoriji.Kada bi sve te drzave priznale kosovo nase nepriznavanje ne bi sprecilo ulazk kosova u un.Zato se vrsi pritisak na Srbiju da prizna kosovo jer bi u tom slucaju sve ostale drzave priznale kosovo bez nezeljenih posledica po njih.
pre 5 godina
Kada nemamo ništa, a dobijemo nešto, to je veliki uspeh. Uzdam se u Vučića i njegove saradnike, jer znaju šta rade.
78 Komentari
Sortiraj po: