Ponedeljak, 25.06.2018.

12:18

B92 saznaje: Još 2 grupe bez letovanja, kraj za S.A.B.?

Kako saznaje sajt B92, još dve grupe putnika koji su svoje letovanje uplatili preko agencije S.A.B neće otići na put.

Izvor: B92

B92 saznaje: Još 2 grupe bez letovanja, kraj za S.A.B.? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Boro Drljača

pre 5 godina

Pricate napamet. U agencijama je uvek jeftinije nego na bookingu i airbnb-ju. Ja svake godine budem u fazonu "ma j***s agencije, sad cu ja da nadjem na bookingu bolje a jeftinije..." i onda kad vidim cene... Ipak odem preko agencije :)

Milan

pre 5 godina

Booking, AIRBNB...šta će vam agencije, pobogu?
(Bgd, 25. jun 2018 12:48)

Booking I Airbnb su takodje posrednici isto kao I turističke agencije, tako da bolje ćuti kad ne znaš.

bobson

pre 5 godina

Ljudi, samo da ne bude neko u zabludi. Yuta nije nista drugo nego kao neki obicni sindikat. Pita se ali nema bas nikakve ingerencije da reaguje zakonski. Obmana je jos veca sto ljudi misle da agencija mora biti clan Jute da bi ima polisu od insolventnosti. Svaka agencija mora kao organizator da ima takvu polisu koju izdaju osiguravajuca drustva, nista tu ne radi Juta, niti morate Jutu da zovete. Obratite se osiguravajucem drustvu i to je to.

milan

pre 5 godina

Ne mogu da verujem da se ljudi iscudjavaju zasto se koriste agencije. Preko agencija ljudi putuju jer je jednostavno jeftinije. Narod na ovim prostorima zivi tesko, vecina stedi cele godine za tih 10dana u Grckoj a dobra vecina ne uspe ni za to da ustedi. Ljudima se pruza mogucnost da za relativno malo novca i torbama punim konzervi i supa vide more. Kada sam pre par godina letovao sa prijateljima islo je nas cetvorica. Cekali smo last minute i otisli u sezoni za nekih 120tak evra po osobi za prevoz i smestaj. Da li zaista misli neko od ovih sto se iscudjava da smo isli kolima i trazili sami da bi nam ispalo jeftinije? Prosle godine sam isao sa devojkom, van sezone u septembru za 90evra po osobi isto i prevoz i prenociste. Jel vam sada jasno? Kojim ja to kolima mogu da letujem za ovu cenu?

uh

pre 5 godina

Mecku sam rodila dok smo otisli bez agencije u Spaniju.Cak sam bila spremna da platim bilo.kojoj agenciji da nam organizuje odlazak. Sreca to ne rade. Vise nikad i nigde necu ici sa agencijom. Ako putuje troje ili vise ljudi airbnb (buking isl) su zakon.

neko

pre 5 godina

mi smo 2015 preko njih isli u tursku...nije bilo nikakvih problema nije bilo. I ove smo hteli preko njih da odemo, slucajno nismo, srecom.

samo da kazem...

pre 5 godina

Koliko čujem Sab je postojao 25 godina, znači otvoreni 1993. Mnogo komentara je na temu da su to neki prevaranti koji su juče otvorili agenciju za 500 dinara, ali se ja ne bih složio sa njima... Kada jedna agencija koja toliko postoji sigurno nije prevarantska, jer ne bi toliko trajala da jeste... Kada takva ogencija propadne ne znam više kome verovati.

DanasnjaOmladina

pre 5 godina

Ne ,ocekujemo da drzava uhapsi vlasnika i sve u agenciji,rasproda im svu imovinu koju poseduju i tako isplati stetu.E,to ocekujemo!
(Mita, 25. jun 2018 15:18)
Sva imovina mu je na rodbini. On nema ni kuceta ni maceta. Mozds ima auto star 15god na njegovo ime.

Milan

pre 5 godina

Da se osvrnem malo na jednu bitnu činjenicu koju niko nije naveo kao šteta a to je upropašten odmor koji nema cenu .
Pa pitam ko je u obavezi da nadoknadi izgubljeno.

Mita

pre 5 godina

@profesor
Ne ,ocekujemo da drzava uhapsi vlasnika i sve u agenciji,rasproda im svu imovinu koju poseduju i tako isplati stetu.E,to ocekujemo!

markos

pre 5 godina

@Bgd
Kako mislite sta ce nam agencije,pa nismo mi izmislili agencije one postoje u celom svetu i milioni ljudi svake godine putuju sa njima.Problem je u tome kakve su te agencije i kako to drzava ne resava, aresava slabo kako stvari stoje.

Pinokio

pre 5 godina

Kako je moguće da se kod nas ovo svake godine dešava i da ovome ne može da se stane na put.
Očigledno je da neko samo opere pare preko tih agencija i ljudi ispaštaju na kraju.
Nikad nećemo biti normalana država.

uranos

pre 5 godina

Booking, AIRBNB...šta će vam agencije, pobogu?
(Bgd, 25. jun 2018 12:48)
Pobogu, ogromna većina agencija posluje etički i korektno. Treba znati o samim agencijama, destinacijama i sl. Putovao sam i u sopstvenom aranžmanu i preko agencije i sve "fercera". Trenutno sam na Halkidiku u rizortu preko agencije - preko njih je bilo mnogo jeftinije nego da sam se sam prijavio hotelu ili preko bookinga. Sve je ispalo vrhunski.

kraja

pre 5 godina

"Kaže da je u toj situaciju u kojoj je S.A.B subagent situacija potpuno jasna i organizator putovanja je dužan da ih odvede na željene destinacije ili da ih obešteti."

...kolika jer oovo svinjarija...???
...ako proda TUDJI aranzman, taj neko drugi je duzan da vodi putnike na odmor iako nije video dinara od te uplate...!!!
...a ako proda SVOJ aranzman, onda ce se steta podmirivati iz osiguranja - prevedeno, nece dobiti nista...
...mozda je sad malo jasnije zasto se pred sezonu otvara gomila pilicarnika koji prodaju TUDJE aranzmane...
...NIKAKVA ODGOVORNOST, procenat od prodaje kaplje, a kad sakupis dovoljno para za svoje potrebe, jednog ponedeljka ne otvoris pilicarnik i to je to...
...nesretni organizator, koji kintu nije video, mora sve tvoje vaucere da ispostuje, tako kaze "pravedna" yuta...
...potom moze da tuzi nekog penzosa na koga se pilicarnik vodio...
...ovo je turisticki kupleraj, a ne yuta...

н. м.

pre 5 godina

Ја сам са другарицама летовала прошле године преко агенције саб. Ми апсолутно никакав проблем нисмо имале, чак је апартман био бољи него што је било приказано на сликама (реновиран, нови намештај), а и представник агенције нам је био увек на располагању. Можда смо само имале срећу да је све било у реду. Ко зна шта се даље са њима десило. Ми смо имале позитиван утисак. Поздрав

profesor

pre 5 godina

Jeftina i kvalitetna usluga/roba ne postoji.
Imate u Srbiji agencije koje su vrhunske, ali koštaju malo više.
Takođe, imate osiguravajuće kuće koje vam mogu dati polisu koja vas osigurava u slučaju otkaza aranžmana.
Da možda ne očekuju da sada ostali građani vrate novac, iz budžeta republike, zbog njihove neupućenosti i neznanja?

Ana

pre 5 godina

(duki, 25. jun 2018 13:05)
Da, slazem se u potpunosti, ja uglavnom ne koristim agencije, medjutim zaista ima dosta ljudi koji jednostavno ne znaju sami sebi da organizuju putovanje, ne govore jezike itd, kod nas a i preko.

kompot

pre 5 godina

duki...slazem se u svemu sa tobom osim oko dela da intelektualno i tehnicki sposobni organizuju sebi sami putovanja.Organizuj npr sebi prevoz i dva nocenja sa doruckom u centru Budimpeste za 50evra po osobi(koliko nude agencije,prevoz,hotel sa doruckom,pesacka tura) i videces da za 50 evra mozes samo da otputujes do tamo.Agencije imaju dilove sa hotelima,pa tako ako sam odes u hotel nocenje ti je oko 40-50e a agencija dobije to nocenje za 15e,jer su to ionako neiskorisceni kapaciteti.Aranzmani avionom uglavnom mozes sam da prodjes bolje ali veoma retko,jer cak i to ima za neke destinacije povoljnije preko agencija.Prag 4 nocenja sa doruckom,prevoz,pesacka tura je od 69 do 99e,izracunaj da sam ides kolima koliko te samo prevoz do tamo kosta(skoro 1000km u jednom pravcu),vinjete,parking i slicno,a gde je jos hotel,dorucak,pesacka tura sa vodicem.Samo bus povratna sam da ides je skuplja od celog aranzmana preko agencije.Problem je sto su vecina nasih agencija nepouzdane i prevarantske,a niko ih ne kontrolise jer je Juta i drzava jos gora prema narodu.

duki

pre 5 godina

Boze, kako je meni zao ovih ljudi. Cekaju toliko, radujy se, sigurno nisu najplatezniji, cim idu autobusom, uzeli jedva godisnje odmore od privatnika(vecina), koje ne mogu da pomeraju, i sad ce zbog nekog majmuna da im propadne letovanje.
Znam, sad cete svi da skocite:"Sto idu preko agencije, bla bla", shvatite, nisu svi ljudi intelektualno i tehnicki sposobni da sami organizuju. Znam da je tesko poverovati, ali tako je. Pa zar zbog toga ne bi trebalo da letuju?
Sram nek bude g...o od coveka, vlasnika agencije. Kako se ne stidi da pogleda u ogledalo!

Bivsi radnik osiguravajuce kuce

pre 5 godina

(profesor, 25. jun 2018 13:02)

Dragi profesore,

Polisa osiguranja u slucaju otkaza putovanja se koristi u slucaju kada putnik ne moze da putuje zbog odredjenih okolnosti (bolest, smrt u porodici itd...)

Po zakonu sve agencije koje zele da budu organizatori putovanja moraju da imaju polise insolventosti i odgovornosti iz delatnosti (zakon propisuje iznose na koji ce agencija biti osigurana na osnovu prihoda agencije). Tako da ukoliko agencija propadne putnici moraju biti obesteceni od strane osiguravajuce kuce kod koje agencija ima polisu. YUTA je za svoje clanice sa DDOR-om napravila dil i vecina clanica su osigurane u DDOR-u od 2016 godine. Znam jer sam bio zaduzen za taj posao u pomenutoj osiguravajucoj kompaniji.

Pozdrav

Enigma

pre 5 godina

Moraju ocigledno da uvedu bolje kontrole da agencije imaju sve vazece ugovore sa recimo sa avio kompanijama i sa hotelima .
I da sajt poreske

Hindy

pre 5 godina

Divan rasplet. Svi da odu u Jutu da se zale i da uplate po 2-3 primerka i budzet se puni.Na sudu jos po par uplata i pred presudu fali ti jos 3-4 primerka necega. iI to platis i gle- pare opet u budzet.Neposredno posle izmirenja novonastalih obaveza ceo slucaj se prebacuje na notara i opet dodatne uplate. Uto se pojavljuje jos hrpa uplatnica koje moras da platis i gle cuda - opet pare u budzetu.

Koska

pre 5 godina

U ovoj sociološkoj tvorevini koja se zove republika Srbija moguće su sve vrste prevara. Ako znamo kako nam je pravna sigurnost ocenjena od strane EU sve ovo nije čudno. Svi prevaranti su ovde bezbedni. Šta mislite na koga su se ugledali?

Ana

pre 5 godina

Bila u Egiptu sa njima pre par godina, avion iz Beograda kasnio 6 sati, ni casu vode nismo dobili, niko se na telefon nije javljao, u povratku opet avion kasnio, bez ikakve informacije, bez ijednog predstavnika agencije smo se smucali nakod odjave iz hotela.

ItNaTi

pre 5 godina

Nije mi jasno ko se jos uvek zamlacuje sa agencijama???
Ko god je išao npr u Grčku barem jednom zna kakp sam da nadje smeštaj i kraj priče. Svake godine ista priča. Pare će već nekako biti vraćene a šta sa godisnjim odmorima za zaposlene sta za decu koja jedva cekaju da krenu?

Pera kojot

pre 5 godina

Za neke pametne ovde da napisem da vecina ljudi ne poseduje auto, ili bar pouzdan auto niti su informaticki pismeni da traze smestaj na booking- u.Da ne pricam o tome da su mozda u problemu sa finansijama a isli bi na more busom za male pare.Takodje i penzioneri su takodje gradjani ove zemlje koji ne treba da budu osudjeni da sede kuci i vama mnogo pametnima cuvaju decu i kuvaju rucak dok ne umru.Ajd zdravo.

Goran

pre 5 godina

Ko vas tera da idete preko agencije? Idite o svom trosku i internetom rezervisite hotel ili smestaj po kucama... Ja imam 50 godina, radim za 40 hiljada i nikad nisam isao preko agenicije.

Adriano

pre 5 godina

Jednom sam putovao sa njima u Tursku... 4 sata smo čekali prevoz na aerodromu u Antaliji, vrućina, svi besni, ja sa malim detetom i jos dosta dece, a devojka vodič nas LAŽE kako čekamo još neke putnike iz aviona da izadju a prošlo 4 sata. Mnogi su ih tužili zbog toga. Onda, stižemo u naš hotel u Kemer, tamo im nije ni javljeno ni plaćeno za nas! Poludeo sam. Srećom, ljubazni Turci nam dozvolili da ostanemo jer znaju da nemamo kuda. Sve se nekako “sredilo” posle podne, i to na inicijativu iz Turske.

Danilo

pre 5 godina

Da im se oduzme licenca?! Pa da kad se naši političari plaše zakona o poreklu imovine više nego fjavo od krsta. Vučić ga je najavljivao nekoliko puta u cilju podizanja popularnosti. Sad kad je popularniji od Djokovica nit spominje nit šta drugo
Treba imovina da im se oduzme a ne licenca.

duki

pre 5 godina

Boze, kako je meni zao ovih ljudi. Cekaju toliko, radujy se, sigurno nisu najplatezniji, cim idu autobusom, uzeli jedva godisnje odmore od privatnika(vecina), koje ne mogu da pomeraju, i sad ce zbog nekog majmuna da im propadne letovanje.
Znam, sad cete svi da skocite:"Sto idu preko agencije, bla bla", shvatite, nisu svi ljudi intelektualno i tehnicki sposobni da sami organizuju. Znam da je tesko poverovati, ali tako je. Pa zar zbog toga ne bi trebalo da letuju?
Sram nek bude g...o od coveka, vlasnika agencije. Kako se ne stidi da pogleda u ogledalo!

Adriano

pre 5 godina

Jednom sam putovao sa njima u Tursku... 4 sata smo čekali prevoz na aerodromu u Antaliji, vrućina, svi besni, ja sa malim detetom i jos dosta dece, a devojka vodič nas LAŽE kako čekamo još neke putnike iz aviona da izadju a prošlo 4 sata. Mnogi su ih tužili zbog toga. Onda, stižemo u naš hotel u Kemer, tamo im nije ni javljeno ni plaćeno za nas! Poludeo sam. Srećom, ljubazni Turci nam dozvolili da ostanemo jer znaju da nemamo kuda. Sve se nekako “sredilo” posle podne, i to na inicijativu iz Turske.

Danilo

pre 5 godina

Da im se oduzme licenca?! Pa da kad se naši političari plaše zakona o poreklu imovine više nego fjavo od krsta. Vučić ga je najavljivao nekoliko puta u cilju podizanja popularnosti. Sad kad je popularniji od Djokovica nit spominje nit šta drugo
Treba imovina da im se oduzme a ne licenca.

Ana

pre 5 godina

Bila u Egiptu sa njima pre par godina, avion iz Beograda kasnio 6 sati, ni casu vode nismo dobili, niko se na telefon nije javljao, u povratku opet avion kasnio, bez ikakve informacije, bez ijednog predstavnika agencije smo se smucali nakod odjave iz hotela.

Pera kojot

pre 5 godina

Za neke pametne ovde da napisem da vecina ljudi ne poseduje auto, ili bar pouzdan auto niti su informaticki pismeni da traze smestaj na booking- u.Da ne pricam o tome da su mozda u problemu sa finansijama a isli bi na more busom za male pare.Takodje i penzioneri su takodje gradjani ove zemlje koji ne treba da budu osudjeni da sede kuci i vama mnogo pametnima cuvaju decu i kuvaju rucak dok ne umru.Ajd zdravo.

kompot

pre 5 godina

duki...slazem se u svemu sa tobom osim oko dela da intelektualno i tehnicki sposobni organizuju sebi sami putovanja.Organizuj npr sebi prevoz i dva nocenja sa doruckom u centru Budimpeste za 50evra po osobi(koliko nude agencije,prevoz,hotel sa doruckom,pesacka tura) i videces da za 50 evra mozes samo da otputujes do tamo.Agencije imaju dilove sa hotelima,pa tako ako sam odes u hotel nocenje ti je oko 40-50e a agencija dobije to nocenje za 15e,jer su to ionako neiskorisceni kapaciteti.Aranzmani avionom uglavnom mozes sam da prodjes bolje ali veoma retko,jer cak i to ima za neke destinacije povoljnije preko agencija.Prag 4 nocenja sa doruckom,prevoz,pesacka tura je od 69 do 99e,izracunaj da sam ides kolima koliko te samo prevoz do tamo kosta(skoro 1000km u jednom pravcu),vinjete,parking i slicno,a gde je jos hotel,dorucak,pesacka tura sa vodicem.Samo bus povratna sam da ides je skuplja od celog aranzmana preko agencije.Problem je sto su vecina nasih agencija nepouzdane i prevarantske,a niko ih ne kontrolise jer je Juta i drzava jos gora prema narodu.

ItNaTi

pre 5 godina

Nije mi jasno ko se jos uvek zamlacuje sa agencijama???
Ko god je išao npr u Grčku barem jednom zna kakp sam da nadje smeštaj i kraj priče. Svake godine ista priča. Pare će već nekako biti vraćene a šta sa godisnjim odmorima za zaposlene sta za decu koja jedva cekaju da krenu?

Goran

pre 5 godina

Ko vas tera da idete preko agencije? Idite o svom trosku i internetom rezervisite hotel ili smestaj po kucama... Ja imam 50 godina, radim za 40 hiljada i nikad nisam isao preko agenicije.

Hindy

pre 5 godina

Divan rasplet. Svi da odu u Jutu da se zale i da uplate po 2-3 primerka i budzet se puni.Na sudu jos po par uplata i pred presudu fali ti jos 3-4 primerka necega. iI to platis i gle- pare opet u budzet.Neposredno posle izmirenja novonastalih obaveza ceo slucaj se prebacuje na notara i opet dodatne uplate. Uto se pojavljuje jos hrpa uplatnica koje moras da platis i gle cuda - opet pare u budzetu.

profesor

pre 5 godina

Jeftina i kvalitetna usluga/roba ne postoji.
Imate u Srbiji agencije koje su vrhunske, ali koštaju malo više.
Takođe, imate osiguravajuće kuće koje vam mogu dati polisu koja vas osigurava u slučaju otkaza aranžmana.
Da možda ne očekuju da sada ostali građani vrate novac, iz budžeta republike, zbog njihove neupućenosti i neznanja?

Bivsi radnik osiguravajuce kuce

pre 5 godina

(profesor, 25. jun 2018 13:02)

Dragi profesore,

Polisa osiguranja u slucaju otkaza putovanja se koristi u slucaju kada putnik ne moze da putuje zbog odredjenih okolnosti (bolest, smrt u porodici itd...)

Po zakonu sve agencije koje zele da budu organizatori putovanja moraju da imaju polise insolventosti i odgovornosti iz delatnosti (zakon propisuje iznose na koji ce agencija biti osigurana na osnovu prihoda agencije). Tako da ukoliko agencija propadne putnici moraju biti obesteceni od strane osiguravajuce kuce kod koje agencija ima polisu. YUTA je za svoje clanice sa DDOR-om napravila dil i vecina clanica su osigurane u DDOR-u od 2016 godine. Znam jer sam bio zaduzen za taj posao u pomenutoj osiguravajucoj kompaniji.

Pozdrav

Koska

pre 5 godina

U ovoj sociološkoj tvorevini koja se zove republika Srbija moguće su sve vrste prevara. Ako znamo kako nam je pravna sigurnost ocenjena od strane EU sve ovo nije čudno. Svi prevaranti su ovde bezbedni. Šta mislite na koga su se ugledali?

Ana

pre 5 godina

(duki, 25. jun 2018 13:05)
Da, slazem se u potpunosti, ja uglavnom ne koristim agencije, medjutim zaista ima dosta ljudi koji jednostavno ne znaju sami sebi da organizuju putovanje, ne govore jezike itd, kod nas a i preko.

н. м.

pre 5 godina

Ја сам са другарицама летовала прошле године преко агенције саб. Ми апсолутно никакав проблем нисмо имале, чак је апартман био бољи него што је било приказано на сликама (реновиран, нови намештај), а и представник агенције нам је био увек на располагању. Можда смо само имале срећу да је све било у реду. Ко зна шта се даље са њима десило. Ми смо имале позитиван утисак. Поздрав

uranos

pre 5 godina

Booking, AIRBNB...šta će vam agencije, pobogu?
(Bgd, 25. jun 2018 12:48)
Pobogu, ogromna većina agencija posluje etički i korektno. Treba znati o samim agencijama, destinacijama i sl. Putovao sam i u sopstvenom aranžmanu i preko agencije i sve "fercera". Trenutno sam na Halkidiku u rizortu preko agencije - preko njih je bilo mnogo jeftinije nego da sam se sam prijavio hotelu ili preko bookinga. Sve je ispalo vrhunski.

kraja

pre 5 godina

"Kaže da je u toj situaciju u kojoj je S.A.B subagent situacija potpuno jasna i organizator putovanja je dužan da ih odvede na željene destinacije ili da ih obešteti."

...kolika jer oovo svinjarija...???
...ako proda TUDJI aranzman, taj neko drugi je duzan da vodi putnike na odmor iako nije video dinara od te uplate...!!!
...a ako proda SVOJ aranzman, onda ce se steta podmirivati iz osiguranja - prevedeno, nece dobiti nista...
...mozda je sad malo jasnije zasto se pred sezonu otvara gomila pilicarnika koji prodaju TUDJE aranzmane...
...NIKAKVA ODGOVORNOST, procenat od prodaje kaplje, a kad sakupis dovoljno para za svoje potrebe, jednog ponedeljka ne otvoris pilicarnik i to je to...
...nesretni organizator, koji kintu nije video, mora sve tvoje vaucere da ispostuje, tako kaze "pravedna" yuta...
...potom moze da tuzi nekog penzosa na koga se pilicarnik vodio...
...ovo je turisticki kupleraj, a ne yuta...

Mita

pre 5 godina

@profesor
Ne ,ocekujemo da drzava uhapsi vlasnika i sve u agenciji,rasproda im svu imovinu koju poseduju i tako isplati stetu.E,to ocekujemo!

markos

pre 5 godina

@Bgd
Kako mislite sta ce nam agencije,pa nismo mi izmislili agencije one postoje u celom svetu i milioni ljudi svake godine putuju sa njima.Problem je u tome kakve su te agencije i kako to drzava ne resava, aresava slabo kako stvari stoje.

milan

pre 5 godina

Ne mogu da verujem da se ljudi iscudjavaju zasto se koriste agencije. Preko agencija ljudi putuju jer je jednostavno jeftinije. Narod na ovim prostorima zivi tesko, vecina stedi cele godine za tih 10dana u Grckoj a dobra vecina ne uspe ni za to da ustedi. Ljudima se pruza mogucnost da za relativno malo novca i torbama punim konzervi i supa vide more. Kada sam pre par godina letovao sa prijateljima islo je nas cetvorica. Cekali smo last minute i otisli u sezoni za nekih 120tak evra po osobi za prevoz i smestaj. Da li zaista misli neko od ovih sto se iscudjava da smo isli kolima i trazili sami da bi nam ispalo jeftinije? Prosle godine sam isao sa devojkom, van sezone u septembru za 90evra po osobi isto i prevoz i prenociste. Jel vam sada jasno? Kojim ja to kolima mogu da letujem za ovu cenu?

Enigma

pre 5 godina

Moraju ocigledno da uvedu bolje kontrole da agencije imaju sve vazece ugovore sa recimo sa avio kompanijama i sa hotelima .
I da sajt poreske

samo da kazem...

pre 5 godina

Koliko čujem Sab je postojao 25 godina, znači otvoreni 1993. Mnogo komentara je na temu da su to neki prevaranti koji su juče otvorili agenciju za 500 dinara, ali se ja ne bih složio sa njima... Kada jedna agencija koja toliko postoji sigurno nije prevarantska, jer ne bi toliko trajala da jeste... Kada takva ogencija propadne ne znam više kome verovati.

Milan

pre 5 godina

Da se osvrnem malo na jednu bitnu činjenicu koju niko nije naveo kao šteta a to je upropašten odmor koji nema cenu .
Pa pitam ko je u obavezi da nadoknadi izgubljeno.

DanasnjaOmladina

pre 5 godina

Ne ,ocekujemo da drzava uhapsi vlasnika i sve u agenciji,rasproda im svu imovinu koju poseduju i tako isplati stetu.E,to ocekujemo!
(Mita, 25. jun 2018 15:18)
Sva imovina mu je na rodbini. On nema ni kuceta ni maceta. Mozds ima auto star 15god na njegovo ime.

neko

pre 5 godina

mi smo 2015 preko njih isli u tursku...nije bilo nikakvih problema nije bilo. I ove smo hteli preko njih da odemo, slucajno nismo, srecom.

bobson

pre 5 godina

Ljudi, samo da ne bude neko u zabludi. Yuta nije nista drugo nego kao neki obicni sindikat. Pita se ali nema bas nikakve ingerencije da reaguje zakonski. Obmana je jos veca sto ljudi misle da agencija mora biti clan Jute da bi ima polisu od insolventnosti. Svaka agencija mora kao organizator da ima takvu polisu koju izdaju osiguravajuca drustva, nista tu ne radi Juta, niti morate Jutu da zovete. Obratite se osiguravajucem drustvu i to je to.

Pinokio

pre 5 godina

Kako je moguće da se kod nas ovo svake godine dešava i da ovome ne može da se stane na put.
Očigledno je da neko samo opere pare preko tih agencija i ljudi ispaštaju na kraju.
Nikad nećemo biti normalana država.

uh

pre 5 godina

Mecku sam rodila dok smo otisli bez agencije u Spaniju.Cak sam bila spremna da platim bilo.kojoj agenciji da nam organizuje odlazak. Sreca to ne rade. Vise nikad i nigde necu ici sa agencijom. Ako putuje troje ili vise ljudi airbnb (buking isl) su zakon.

Milan

pre 5 godina

Booking, AIRBNB...šta će vam agencije, pobogu?
(Bgd, 25. jun 2018 12:48)

Booking I Airbnb su takodje posrednici isto kao I turističke agencije, tako da bolje ćuti kad ne znaš.

Boro Drljača

pre 5 godina

Pricate napamet. U agencijama je uvek jeftinije nego na bookingu i airbnb-ju. Ja svake godine budem u fazonu "ma j***s agencije, sad cu ja da nadjem na bookingu bolje a jeftinije..." i onda kad vidim cene... Ipak odem preko agencije :)

Goran

pre 5 godina

Ko vas tera da idete preko agencije? Idite o svom trosku i internetom rezervisite hotel ili smestaj po kucama... Ja imam 50 godina, radim za 40 hiljada i nikad nisam isao preko agenicije.

ItNaTi

pre 5 godina

Nije mi jasno ko se jos uvek zamlacuje sa agencijama???
Ko god je išao npr u Grčku barem jednom zna kakp sam da nadje smeštaj i kraj priče. Svake godine ista priča. Pare će već nekako biti vraćene a šta sa godisnjim odmorima za zaposlene sta za decu koja jedva cekaju da krenu?

profesor

pre 5 godina

Jeftina i kvalitetna usluga/roba ne postoji.
Imate u Srbiji agencije koje su vrhunske, ali koštaju malo više.
Takođe, imate osiguravajuće kuće koje vam mogu dati polisu koja vas osigurava u slučaju otkaza aranžmana.
Da možda ne očekuju da sada ostali građani vrate novac, iz budžeta republike, zbog njihove neupućenosti i neznanja?

duki

pre 5 godina

Boze, kako je meni zao ovih ljudi. Cekaju toliko, radujy se, sigurno nisu najplatezniji, cim idu autobusom, uzeli jedva godisnje odmore od privatnika(vecina), koje ne mogu da pomeraju, i sad ce zbog nekog majmuna da im propadne letovanje.
Znam, sad cete svi da skocite:"Sto idu preko agencije, bla bla", shvatite, nisu svi ljudi intelektualno i tehnicki sposobni da sami organizuju. Znam da je tesko poverovati, ali tako je. Pa zar zbog toga ne bi trebalo da letuju?
Sram nek bude g...o od coveka, vlasnika agencije. Kako se ne stidi da pogleda u ogledalo!

Ana

pre 5 godina

Bila u Egiptu sa njima pre par godina, avion iz Beograda kasnio 6 sati, ni casu vode nismo dobili, niko se na telefon nije javljao, u povratku opet avion kasnio, bez ikakve informacije, bez ijednog predstavnika agencije smo se smucali nakod odjave iz hotela.

Ana

pre 5 godina

(duki, 25. jun 2018 13:05)
Da, slazem se u potpunosti, ja uglavnom ne koristim agencije, medjutim zaista ima dosta ljudi koji jednostavno ne znaju sami sebi da organizuju putovanje, ne govore jezike itd, kod nas a i preko.

uranos

pre 5 godina

Booking, AIRBNB...šta će vam agencije, pobogu?
(Bgd, 25. jun 2018 12:48)
Pobogu, ogromna većina agencija posluje etički i korektno. Treba znati o samim agencijama, destinacijama i sl. Putovao sam i u sopstvenom aranžmanu i preko agencije i sve "fercera". Trenutno sam na Halkidiku u rizortu preko agencije - preko njih je bilo mnogo jeftinije nego da sam se sam prijavio hotelu ili preko bookinga. Sve je ispalo vrhunski.

uh

pre 5 godina

Mecku sam rodila dok smo otisli bez agencije u Spaniju.Cak sam bila spremna da platim bilo.kojoj agenciji da nam organizuje odlazak. Sreca to ne rade. Vise nikad i nigde necu ici sa agencijom. Ako putuje troje ili vise ljudi airbnb (buking isl) su zakon.

Adriano

pre 5 godina

Jednom sam putovao sa njima u Tursku... 4 sata smo čekali prevoz na aerodromu u Antaliji, vrućina, svi besni, ja sa malim detetom i jos dosta dece, a devojka vodič nas LAŽE kako čekamo još neke putnike iz aviona da izadju a prošlo 4 sata. Mnogi su ih tužili zbog toga. Onda, stižemo u naš hotel u Kemer, tamo im nije ni javljeno ni plaćeno za nas! Poludeo sam. Srećom, ljubazni Turci nam dozvolili da ostanemo jer znaju da nemamo kuda. Sve se nekako “sredilo” posle podne, i to na inicijativu iz Turske.

kraja

pre 5 godina

"Kaže da je u toj situaciju u kojoj je S.A.B subagent situacija potpuno jasna i organizator putovanja je dužan da ih odvede na željene destinacije ili da ih obešteti."

...kolika jer oovo svinjarija...???
...ako proda TUDJI aranzman, taj neko drugi je duzan da vodi putnike na odmor iako nije video dinara od te uplate...!!!
...a ako proda SVOJ aranzman, onda ce se steta podmirivati iz osiguranja - prevedeno, nece dobiti nista...
...mozda je sad malo jasnije zasto se pred sezonu otvara gomila pilicarnika koji prodaju TUDJE aranzmane...
...NIKAKVA ODGOVORNOST, procenat od prodaje kaplje, a kad sakupis dovoljno para za svoje potrebe, jednog ponedeljka ne otvoris pilicarnik i to je to...
...nesretni organizator, koji kintu nije video, mora sve tvoje vaucere da ispostuje, tako kaze "pravedna" yuta...
...potom moze da tuzi nekog penzosa na koga se pilicarnik vodio...
...ovo je turisticki kupleraj, a ne yuta...

н. м.

pre 5 godina

Ја сам са другарицама летовала прошле године преко агенције саб. Ми апсолутно никакав проблем нисмо имале, чак је апартман био бољи него што је било приказано на сликама (реновиран, нови намештај), а и представник агенције нам је био увек на располагању. Можда смо само имале срећу да је све било у реду. Ко зна шта се даље са њима десило. Ми смо имале позитиван утисак. Поздрав

Koska

pre 5 godina

U ovoj sociološkoj tvorevini koja se zove republika Srbija moguće su sve vrste prevara. Ako znamo kako nam je pravna sigurnost ocenjena od strane EU sve ovo nije čudno. Svi prevaranti su ovde bezbedni. Šta mislite na koga su se ugledali?

kompot

pre 5 godina

duki...slazem se u svemu sa tobom osim oko dela da intelektualno i tehnicki sposobni organizuju sebi sami putovanja.Organizuj npr sebi prevoz i dva nocenja sa doruckom u centru Budimpeste za 50evra po osobi(koliko nude agencije,prevoz,hotel sa doruckom,pesacka tura) i videces da za 50 evra mozes samo da otputujes do tamo.Agencije imaju dilove sa hotelima,pa tako ako sam odes u hotel nocenje ti je oko 40-50e a agencija dobije to nocenje za 15e,jer su to ionako neiskorisceni kapaciteti.Aranzmani avionom uglavnom mozes sam da prodjes bolje ali veoma retko,jer cak i to ima za neke destinacije povoljnije preko agencija.Prag 4 nocenja sa doruckom,prevoz,pesacka tura je od 69 do 99e,izracunaj da sam ides kolima koliko te samo prevoz do tamo kosta(skoro 1000km u jednom pravcu),vinjete,parking i slicno,a gde je jos hotel,dorucak,pesacka tura sa vodicem.Samo bus povratna sam da ides je skuplja od celog aranzmana preko agencije.Problem je sto su vecina nasih agencija nepouzdane i prevarantske,a niko ih ne kontrolise jer je Juta i drzava jos gora prema narodu.

Hindy

pre 5 godina

Divan rasplet. Svi da odu u Jutu da se zale i da uplate po 2-3 primerka i budzet se puni.Na sudu jos po par uplata i pred presudu fali ti jos 3-4 primerka necega. iI to platis i gle- pare opet u budzet.Neposredno posle izmirenja novonastalih obaveza ceo slucaj se prebacuje na notara i opet dodatne uplate. Uto se pojavljuje jos hrpa uplatnica koje moras da platis i gle cuda - opet pare u budzetu.

Pera kojot

pre 5 godina

Za neke pametne ovde da napisem da vecina ljudi ne poseduje auto, ili bar pouzdan auto niti su informaticki pismeni da traze smestaj na booking- u.Da ne pricam o tome da su mozda u problemu sa finansijama a isli bi na more busom za male pare.Takodje i penzioneri su takodje gradjani ove zemlje koji ne treba da budu osudjeni da sede kuci i vama mnogo pametnima cuvaju decu i kuvaju rucak dok ne umru.Ajd zdravo.

Bivsi radnik osiguravajuce kuce

pre 5 godina

(profesor, 25. jun 2018 13:02)

Dragi profesore,

Polisa osiguranja u slucaju otkaza putovanja se koristi u slucaju kada putnik ne moze da putuje zbog odredjenih okolnosti (bolest, smrt u porodici itd...)

Po zakonu sve agencije koje zele da budu organizatori putovanja moraju da imaju polise insolventosti i odgovornosti iz delatnosti (zakon propisuje iznose na koji ce agencija biti osigurana na osnovu prihoda agencije). Tako da ukoliko agencija propadne putnici moraju biti obesteceni od strane osiguravajuce kuce kod koje agencija ima polisu. YUTA je za svoje clanice sa DDOR-om napravila dil i vecina clanica su osigurane u DDOR-u od 2016 godine. Znam jer sam bio zaduzen za taj posao u pomenutoj osiguravajucoj kompaniji.

Pozdrav

Danilo

pre 5 godina

Da im se oduzme licenca?! Pa da kad se naši političari plaše zakona o poreklu imovine više nego fjavo od krsta. Vučić ga je najavljivao nekoliko puta u cilju podizanja popularnosti. Sad kad je popularniji od Djokovica nit spominje nit šta drugo
Treba imovina da im se oduzme a ne licenca.

Milan

pre 5 godina

Da se osvrnem malo na jednu bitnu činjenicu koju niko nije naveo kao šteta a to je upropašten odmor koji nema cenu .
Pa pitam ko je u obavezi da nadoknadi izgubljeno.

Enigma

pre 5 godina

Moraju ocigledno da uvedu bolje kontrole da agencije imaju sve vazece ugovore sa recimo sa avio kompanijama i sa hotelima .
I da sajt poreske

markos

pre 5 godina

@Bgd
Kako mislite sta ce nam agencije,pa nismo mi izmislili agencije one postoje u celom svetu i milioni ljudi svake godine putuju sa njima.Problem je u tome kakve su te agencije i kako to drzava ne resava, aresava slabo kako stvari stoje.

Pinokio

pre 5 godina

Kako je moguće da se kod nas ovo svake godine dešava i da ovome ne može da se stane na put.
Očigledno je da neko samo opere pare preko tih agencija i ljudi ispaštaju na kraju.
Nikad nećemo biti normalana država.

milan

pre 5 godina

Ne mogu da verujem da se ljudi iscudjavaju zasto se koriste agencije. Preko agencija ljudi putuju jer je jednostavno jeftinije. Narod na ovim prostorima zivi tesko, vecina stedi cele godine za tih 10dana u Grckoj a dobra vecina ne uspe ni za to da ustedi. Ljudima se pruza mogucnost da za relativno malo novca i torbama punim konzervi i supa vide more. Kada sam pre par godina letovao sa prijateljima islo je nas cetvorica. Cekali smo last minute i otisli u sezoni za nekih 120tak evra po osobi za prevoz i smestaj. Da li zaista misli neko od ovih sto se iscudjava da smo isli kolima i trazili sami da bi nam ispalo jeftinije? Prosle godine sam isao sa devojkom, van sezone u septembru za 90evra po osobi isto i prevoz i prenociste. Jel vam sada jasno? Kojim ja to kolima mogu da letujem za ovu cenu?

Milan

pre 5 godina

Booking, AIRBNB...šta će vam agencije, pobogu?
(Bgd, 25. jun 2018 12:48)

Booking I Airbnb su takodje posrednici isto kao I turističke agencije, tako da bolje ćuti kad ne znaš.

Mita

pre 5 godina

@profesor
Ne ,ocekujemo da drzava uhapsi vlasnika i sve u agenciji,rasproda im svu imovinu koju poseduju i tako isplati stetu.E,to ocekujemo!

DanasnjaOmladina

pre 5 godina

Ne ,ocekujemo da drzava uhapsi vlasnika i sve u agenciji,rasproda im svu imovinu koju poseduju i tako isplati stetu.E,to ocekujemo!
(Mita, 25. jun 2018 15:18)
Sva imovina mu je na rodbini. On nema ni kuceta ni maceta. Mozds ima auto star 15god na njegovo ime.

bobson

pre 5 godina

Ljudi, samo da ne bude neko u zabludi. Yuta nije nista drugo nego kao neki obicni sindikat. Pita se ali nema bas nikakve ingerencije da reaguje zakonski. Obmana je jos veca sto ljudi misle da agencija mora biti clan Jute da bi ima polisu od insolventnosti. Svaka agencija mora kao organizator da ima takvu polisu koju izdaju osiguravajuca drustva, nista tu ne radi Juta, niti morate Jutu da zovete. Obratite se osiguravajucem drustvu i to je to.

neko

pre 5 godina

mi smo 2015 preko njih isli u tursku...nije bilo nikakvih problema nije bilo. I ove smo hteli preko njih da odemo, slucajno nismo, srecom.

samo da kazem...

pre 5 godina

Koliko čujem Sab je postojao 25 godina, znači otvoreni 1993. Mnogo komentara je na temu da su to neki prevaranti koji su juče otvorili agenciju za 500 dinara, ali se ja ne bih složio sa njima... Kada jedna agencija koja toliko postoji sigurno nije prevarantska, jer ne bi toliko trajala da jeste... Kada takva ogencija propadne ne znam više kome verovati.

Boro Drljača

pre 5 godina

Pricate napamet. U agencijama je uvek jeftinije nego na bookingu i airbnb-ju. Ja svake godine budem u fazonu "ma j***s agencije, sad cu ja da nadjem na bookingu bolje a jeftinije..." i onda kad vidim cene... Ipak odem preko agencije :)