Evolution
pre 5 godina
Moja lična statistika pokazuje da ni jedna devojka/žena zapravo ne zna šta želi do svoje 30. godine. A tada mnoge ostanu bez nekog izbora, pa se zadovolje sa onim sa kojim se zateknu u tom trenutku.
Petak, 22.06.2018.
08:00
Izvor: 100posto.hr
pre 5 godina
Moja lična statistika pokazuje da ni jedna devojka/žena zapravo ne zna šta želi do svoje 30. godine. A tada mnoge ostanu bez nekog izbora, pa se zadovolje sa onim sa kojim se zateknu u tom trenutku.
pre 5 godina
Bilo bi naravno interesantno procitati kakav je bio uzorak koji je istrazivan. Ja mislim da su razlike u godinama vece u obrazovanim/intelektualnim slojevima gde razlike u interesovanjima mnogo manje zavise od starosti. Mislim, ako niste smarac, volite da izlazite i zanimate se recimo za kulturu sa trideset, tesko da cete u 45 krenuti da pecate vikendom na nekoj bari ili da cete poceti da skupljate salvete (sto onda mozda ne bi odgovaralo 10+ godina mladjoj partnerki).
pre 5 godina
@50-50: Kralju, bravo za iskrenost:))
pre 5 godina
ah žene..ta divna stvorenja
pre 5 godina
@aman zaman: Retko koji muskarac moze da napravi dete u 80oj, ne tripujte se. Muskarcima posle 40 itekako opada ucinak u krevetu, a cak je I kod mladjih primetno u zadnje vreme. Znam, zale mi se drugarice a I imala sam iskustva sa starijima. Urolozi se ubise od posla... Koje crno dete u 80 godina... Na netu pise svasta... Sve u svoje vreme
(maja, 23. jun 2018 13:46)
a zenama mogucnost da rode opada jos od 25.,...
pre 5 godina
Odakle vam informacija da su zene zrelije od muskaraca?
Zbog perioda puberteta?
Da slazem se, ali kasnije?
Nisam zenomrzac daleko od toga, ali situacija je bar 50-50.
Curka i konj nisu samo domace zivotinje.
Eto ja sam ozenio curku ,svake godine sam sigurniji u to.Imamo dvoje dece i usivamo zivot zbog te dece, bar ja.
Zena mi je iz puberteta usla u klimaks onaj period izmedju nikad nije ni imala.Na zalost i ja sam konj sto sam tako nesto ozenio.
Razlika tri godine u niciju korist.
pre 5 godina
Mladji muškarci imaju vise postovanja prema zeni. Njihove majke su cesto jake zene sa karijerom, pa lakse prihvataju ravnopravnost, ne traze sluskinju i roba. Stariji muskarac na zenu gleda kao trofej i uvek sa visine. Mladji su takodje bolji i energicniji ljubavnici i vise vode racuna o izgledu. Dajte mladicima šansu:)
pre 5 godina
(Milica, 22. jun 2018 16:52)
Ovo je tvoj drugi ili treci komentar, svejedno, ali izmedju redova odajes utisak povrsne osobe sklone generalizaciji koja se uzasno ceni. Nista licno, just my 2 cents :)
pre 5 godina
@Milica: Da si ti meni ziva I zdrava, nemanje posla I igranje igrica nije rezervisano samo za momke u 20tim godinama pa ih posle "prodje". Moj muz je stariji od mene, ima 40 godina I jos uvek igra igrice a sto se posla tice, neradnika ima u svim zivotnim dobima, ne bi verovala... Cak mi se nekad cini da su ovi mladji borbeniji I snalazljiviji od starijih, koji ne znaju gde udaraju ponekad. Svakako nije pravilo, ali itekako ima mladjih koji su zreliji od onih u 40tim
pre 5 godina
@aman zaman: Retko koji muskarac moze da napravi dete u 80oj, ne tripujte se. Muskarcima posle 40 itekako opada ucinak u krevetu, a cak je I kod mladjih primetno u zadnje vreme. Znam, zale mi se drugarice a I imala sam iskustva sa starijima. Urolozi se ubise od posla... Koje crno dete u 80 godina... Na netu pise svasta... Sve u svoje vreme
pre 5 godina
Imam puno drugarica otprilike 25 godina, i nijednu nisam do sad cula da joj se dopada neki stariji muskarac. Ali sam se zato naslusala prica o tome kako im je neprijatno kada ih stariji muskarci startuju, kako im se gade itd. E sad to su sve devojke koje ne jure novac niti status kod muskarca, vec idu za onim sto ih fizicki i psihicki privlaci. Mozda je to u pitanju
pre 5 godina
Ograničiti sebe i izbeći da prođete neko iskustvo i razmenite informacije sa nekom osobom koje možda treba da razmenite u ovom životu samo zato što razlika u godinama nije baš po "standardu"(?!?) je potpuna glupost. Sve je individualno. Život nije šablon. Ako odgovarate jedno drugom, odgovarate pa nek je i razlika 100 godina. Ako ne odgovarate onda ne odgovarate, pa makar bili istih godina iz iste sredine, iste struke, istih interesovanja... Jednostavno osetite.
pre 5 godina
@Anđelka Jer zato ?
pre 5 godina
@ Dule
jesi i ti neki,ne znam zasto covek nebi bio siguran ako svi kazu da je tako;)
pre 5 godina
Ja imam 38 ona 23. Trudna je sa mnom i swingeri smo. Nije alkos ni narkoman. Normalan covek odnosno devojka.
Sad se nalupajte minusa
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novosadjanin,
Jesi li ti siguran da je to sa tobom trudna? :-P
pre 5 godina
@viki
"Malo skole drugar nije na odmet. To se u statistici zove uzorak!"
Velicina statistickog uzorka nema veze sa skolom ali ima sa tacnoscu ! Za to ne treba skola "drugar"!
pre 5 godina
Svasta se ovde komentarise...izgleda da su ljudi zaboravili da pored interesa, novca, itd izmedju dvoje ljudi postoji i ljubav, bez obzira na razliku u godinama. Kolika je razlika u godinama prihvatljiva? To je pitanje koje zahteva razliciti individualni odgovor. Nekome je mnogo i 5 godina razlike...a nekome nije ni 15 god razlike mnogo. Moramo shvatiti da nismo svi isti, da smo razliciti i to je ono sto treba postovati. Svako svoju srecu trazi i gradi...sa osobom za koju smatra da je "ona" ta. Ko smo mi da osudjujemo takve ljude???! Pustimo vise taj primitivizam...
pre 5 godina
Nacuno je vec dokazano, razlika u godinama treba da bude proporcionalna razlici u bankovnim racunima.
pre 5 godina
Razlika 2 god. a razvodili smo se najmanje 10 puta .
pre 5 godina
Ona koja se najbolje unovči.
pre 5 godina
Mislim da su ti strucnjaci koji su to utvrdili 90% rastavljeni
pre 5 godina
Najbolje je kad si sa suprugom rastao/rasla zajedno. Kad se poznajete. Kad razumete jedan drugog i njegove/njene potrebe.
Sad, po logici stvari to je realnije kad ste sličnih godina...
Ja sam oduvek zeleo porodicu i stabilnost, ali realno sam grešio jer sam imao nerealna očekivanja od žena dosta mladjih od sebe, iz drugih sredina. To je u većini slučajeva osuđeno na propast. Kao drugi svetovi. Kao drugi jezici da se govore... Nerazumevanje. Cast izuzecima.
pre 5 godina
Sve je to ok,ali godine predstavljaju broj i najbitnije su one koje imamo u glavi.. Danas mnogo imamo nezrelih,i sto se muskaraca tice, kao i zena,nazalost...
pre 5 godina
3000 ljudi... Pa opširnije istraživanje mogu ja da napravim ?
(samo kažem, 22. jun 2018 10:46)
Malo skole drugar nije na odmet. To se u statistici zove uzorak!
pre 5 godina
Statistika kaze lepo da veze sa velikom razlikom u godinama retko uspevaju. A vi verujte u sta god prija vasem egu, ako vam je tako lakse
pre 5 godina
@ stojadin To sto si napisao govori najvise o tebi samom. Ocigledno si veoma nezreo pa ti tvoje vrsnjakinje u 30 tim deluju kao keve. Ja imam 34 godine i zaista ne znam sta bih mogao da pricam sa devojkom mladjom 10 godina od mene.To je klinka. A posto ti mozes onda kapiram na kom si nivou zrelosti.
(Boban, 22. jun 2018 17:26)
Vrlo moguće da sam nezreo. Samo ne znam da li si primetio da devojke u komentarima masovno kao najveće kvalitete muškarca navode da je “mlad i zategnut”. Kako se onda to zove?
pre 5 godina
Brutus, lepo si se izreklamirao, samo si napravio gresku u koracima. Ovde nije tema sta ti placas, a sta ona, i da li si ekonomski ostvaren ili ne, vec koja razlika u godinama je najprihvatljiva izmedju dva partnera. Ovo tvoje mi malo lici na oglas licne prirode i na ono usta moja hvalite me. Cak si i tu pogresio, pravi dzentlmen ne bi, ako je vec odveo damu na vikend u Bec, dozvolio da ona plati rucak. Cak dva. Brojis, znaci gledas na to ko i sta placa. Tebi bi svaka razlika odgovarala, samo dok se podjednako hvatate za novcanik, ostalo nije vazno, hahaha...
pre 5 godina
13 godina sam stariji od svoje supruge..
pre 5 godina
@ Nikola
Vrsnjacka veza moze samo ako su na istoj razini zrelosti a to se retko desava u dvadesetim godinama zivota, pa cak i u ranim tridesetim jer su devojke emotivno zrelije. Kasnije moze. Imala sam dve vrsnjacke veze i prosto su me jako nervirale te situacije kada uocim koliko su nezreliji od mene. Zato nije ni moglo da opstane. Gledajuci iz mog iskustva i iskustva drugarica koje su u stabilnom braku najbolja je razlika oko 4-8 godina.Svi vrsnjacki brakovi - bez razlike ili godinu, dve razlike - koje znam su se jako brzo raspali.
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
(Anđelka, 22. jun 2018 15:48)
Zato sto su nedorasli.
pre 5 godina
Devojke da bi bile sa starijima oni moraju da ima pare. Ali u suštini sve preko 5 godine razlike je promašaj kad-tad. Ali nema teorije da se nekoj devojci od 25 godina pored svih vršnjaka koji su mladi i zategnuti svidi neki lik od 40+ osim ako se ne radi o interesu.
pre 5 godina
Ja se najbolje slažem sa pet do deset godina mlađim ženama, ali ni petnaest ili, čak, dvadeset godina nije problem (doduše, i ja izgledam i imam životni stil minimalno desetak godina "mlađi" od "kalendarskih" godina :) ), ali tu je negde apsolutna donja granica jer su mi devojke mlađe od dvadeset šest-sedam godina starosti (otprilike, stvar je mentalna, nema veze sa stvarnim vekom) smrtno dosadne i nimalo me ne privlače osim na najbanalnijem fizičkom nivou, dakle, prosto volim žene a ne devojke :)) Protiv mojih vršnjakinja nemam ništa protiv, ali zaista retko nađem ženu svojih godina koja može da mi parira mentalnom svežinom i energijom, žene su statistički gledano jednostavno konzervativnije i sklonije da se "usede" od muškaraca, a meni je to dosadno. Mislim da je sasvim prirodno da uspešan muškarac bude sa mlađom ženom, jer su to obično vanserijski ljudi sa višim nivoom energije, a isto, naravno, važi i za uspešne žene, s tim što uspešnih žena ima mnogo manje jer su muškarci po prirodi ambiciozniji i prodorniji, a, takođe, potreba za autoritetom je kod žena jača nego kod muškaraca, pa će i uspešna žena često želeti starijeg i jačeg muškarca (i jako teeko će ga naći :) ), dok će uspešan muškarac uglavnom birati mlađe partnerke i uglavnom moći da bira, i to nema mnogo veze direktno sa novcem, kao što luzeri zamišljaju, novac je samo deo toga, glavni magnet su osećaj ostvarrnost, sigurnosti i i samopouzdanja kod takvih ljudi :) Po mom iskustvu je, međutim, za stabilnost veze je daleko bitnije da ljudi imaju slične bazične životne, ekonomske i političke stavove, od razlike u godinama u bilo kom pravcu, a to obično ima veze porodičnim poreklom oba partnera, dakle ljudi iz radikalno drukčijih bekgraunda videće stvari daleko različitije od raznih generacija iz istog bekgraunda.
pre 5 godina
Samo jedna rec sve kaze:prostata
pre 5 godina
@ stojadin
To sto si napisao govori najvise o tebi samom. Ocigledno si veoma nezreo pa ti tvoje vrsnjakinje u 30 tim deluju kao keve. Ja imam 34 godine i zaista ne znam sta bih mogao da pricam sa devojkom mladjom 10 godina od mene.To je klinka. A posto ti mozes onda kapiram na kom si nivou zrelosti.
pre 5 godina
Ma dajte muskarci, nemojte se tripovati da zene od 25 stvarno vole vas od 50. Osim ako nemaju neki zesci interes ili su malo cudne, da se blago izrazim, muskarac od 30 I od 50 godina nije I ne moze biti isto. Ako me razumete... Koliko god da je iskustvo na vasoj strani, taj od 30 je mladji 20 godina. Sve one na kraju nadju vrsnjake, posle braka ili afere sa starijim
pre 5 godina
Između mene i žene je razlika 7 godina, ja sam stariji. A šansa za razvod? Pa, iskoristili smo je!
pre 5 godina
Stvarno, sto da muskarac bude stariji? Ona zna, on moze, najbolja kombinacija. Kad ona ne zna a on ne moze, nema tu nista zanimljivo :)
pre 5 godina
@Hm
Naravno da nije pozeljno da je razlika veca od 10 tak godina, ali realno ni razlika od 1, 2 , 3 godine najcesce nije dobra jer su devojke zrelije od momaka i to se bas vidi u 20 tim godinama zivota. Kada sam ja imala 27 meni su momci mojih godina ( + - 3 godine) toliko isli na zivce jer su se ponasali uzasno nezrelo. U fazonu ja radim i trudim se, zelim ozbiljne emocije a oni igraju igrice, ne nalaze posao za stalno, stalno neke nezrele i klinacke fore rade. Najbolje iskustvo sam imala sa momcima od 5 do 8 godina starijih od sebe. Na kraju sam se i udala za 7 godina starijeg. Sa tom razlikom se mnogo manje primeti razlika u zrelosti muskaraca i zena. Zato mi nikako ne ide u glavu kako nekoj 30 godisnjoj devojci moze odgovarati veza sa nekoliko godina mladjim deckom ,kad je on jos maltene nezreli klinac- cast izuzecima. Potpuno je drugo kad zena ima npr 45 godina i nadje deset godina mladjeg muskarca- tad to moze biti dobar spoj i zbog sexa a i taj decko je sa 35 vec dostigao neku zrelost. Ali devojka u 20 tim i ranim 30 tim i decko mladji nekoliko godina , meni je to nezamislivo jer nikako nisam uspevala intelektualno da se nadjem sa njima jer su se za moj pojam ponasali jako nezrelo.
pre 5 godina
Video bi, Brutuse, koliko su divne da nemaš da platiš taj vikend u Beču koji pominješ.
pre 5 godina
Ja imam 38 ona 23. Trudna je sa mnom i swingeri smo. Nije alkos ni narkoman. Normalan covek odnosno devojka.
Sad se nalupajte minusa
pre 5 godina
Ja mislim da je najbolje kad su muž i žena ista generacija. Pa da se dok ih prirodna smrt ne rastavi takmiče ko će koga više da voli i pazi, i da uživaju što više mogu jedno u drugom i u svojoj porodici.
pre 5 godina
Moja mama 14 godina mladja od tate, zajedno proveli 45g, smrt ih razdvojila!
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
(Anđelka, 22. jun 2018 15:48)Majka priroda, zene radjaju do 40, muskarci mogu da prave decu do maltene 80... imas internet, obrazuj se....
pre 5 godina
4god idealno da muskarac bude stariji od zene jer su zene u startu zrelije od nas muskaraca. Sve istalo je sarena laza za obe strane i vodi u siguran bunar a onaj ko ne veruje ima vremena da se uveri. Ja vec jesam
pre 5 godina
Kad sam bio mladji devojke moje generacije su jurile starije...kad sam ostario devojke jure mladje...pa majku mu kad cu ja doci na red vise :-)
pre 5 godina
sto volim ove frajere, sredovecne, sto se tripuju kako im sad samo mladje zenske prijaju, jer su im vrsnjakinje ko keve...e pa i nama 40ogodisnjakinjama ste vi sa 40 i vise ko neki matorci..ovi mladji, em zgodniji, em vise snage i energije...
(mladakorosaupodne, 22. jun 2018 15:13)
Problem je samo što je tim mladjim, energičnijim i lepšim muškarcima poslednje na pameti da se bakću sa matorkama, pored toliko mladjih, lepših i energičnijih devojaka.
pre 5 godina
Hm@
I gde problem?
Njemu sa 65 proslo vreme,njoj sa 45 proslo vreme,ili mislis da je neko zainteresovan za zenu od 45 mozda bolje drzeci penzioner :(
pre 5 godina
kada zena nadje mladjeg muskarca to je zato sto su je svi prethodni ostavili. samo mladjem moze da izigrava kevu i otkriva rupu na saksiji. vrsnjaci i stariji su je izgustirali.
pre 5 godina
Mene je iskusniji kolega učio da se idealna razlika u godinama dobija primenom formule MG/2+8 godina (mg su godine muškarca)... Probajte...
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
pre 5 godina
sto volim ove frajere, sredovecne, sto se tripuju kako im sad samo mladje zenske prijaju, jer su im vrsnjakinje ko keve...e pa i nama 40ogodisnjakinjama ste vi sa 40 i vise ko neki matorci..ovi mladji, em zgodniji, em vise snage i energije...
pre 5 godina
moja majka je mlađa od mog oca 12 godina. sreli su se kada je ona ima 21. a on 33. pre dvadest godina je majka počela da govori "deco, ne udajte se za mnogo starije muškarce!" do godinu-dve. moja poznanica se zacopala u tada frajera dvadeste godina starijeg od nje. ona sada u 45. on u 65. sa operisanom prostatom i silnim infarktima. kapirate?
pre 5 godina
Razveo sam se sokro, imam 50 godina odlično izgledam za svoje godine, još bolje ekonomski stojim. Imam dosta devojaka /zena u raznim kombinacijama i znate sta!? Zene žele ostvarenog muškarca, nisu toliko zainteresovane za njegov novac. Ne pričam o likovima sa krstom oko vrata ribama sa silikonima svoje težine. Pricam o normalnim miskarcima i ženama koji su u srednjoj dobi svesni prolaznosti života, nespremni da bitno menjaju svoj zivot zbog nebitnih stvari i ljudi. Sve moje bivše i sadašnje su ostvarene kao osobe i imaku dosta svog novca. Naravno da sam ja taj kojicplati vikend u Beču, aki ona plati bar 2 ručka i sve svoje stvari u Parndorfu. Svaka ostavi bitan trag u mojoj duši i zahvalan sam bivšoj sto me ostavila, ne bih znao koliko su žene u stvari divna bića.
pre 5 godina
Moja svaja četvrtog muža je već sahranila, razlika bila samo 21.g
pre 5 godina
Kako neko rece "vrsnjakinje mu dodju ko keve," pa gleda mladje, eto dodju meni i vrsnjaci ko cale, pa volim mladje.
pre 5 godina
Ne slazem se, zene brze sazriju samim tim brze i ostare, razlika od 10 god je idealna. Sjecam se mene sa 17 god i moje vrsnjakinje, pa ja sam naspram nje bio klinac, nije mi padalo na pamet da nesto probam a tek njoj) Ne moze se protiv prirode...
pre 5 godina
Vršnjačka veza je uvek u prednosti od veze gde je razlika u godinama.
Velika razlika u godinama,nije veza već interesna zajednica!
pre 5 godina
Imam dete sa zenom godinu dana mladjom, imam i sa zenom 25 godina mladjom. Bolje se slazem sa ovom drugom, ali samo kada ne zivimo zajedno. Kada smo ziveli, nije islo i to cak mozda vise zbog mene, nisam se osecao prijatno sa njom nigde jer sam imao osecaj da nas svi gledaju i pitaju se jesam li joj otac. Ali bilo je i onih koji su smatrali da smo izuzetno simpatican par. Nije ovo Njujork pa da je sve to prirodno i normalno.
pre 5 godina
Najbolja razlika u godinama za muskarce je broj godina muskarca podeljeno na dva plus 7
pre 5 godina
Arapski kolicnik kaze(vazi za muskarca);
Broj godina podelite sa 2 i dodajte 7
pre 5 godina
Danas je u trendu da zene traze mladjeg partnera bar 10 godina. Bas skoro jednoj koleginici od 40 hteli da nabacimo tipa od 42 godina, uvredila se u fazonu " ne zelim nikom da menjam pelene, ja sam jaka i ostvarena, meni treba neko od 20-25 godina'. Pa ti vidi.
pre 5 godina
Da se otvori tema u kojoj pise da su naucnici dokazali da muskarci rodjeni pod znakom strelca uglavnom imaju crnu kosu nasao bi se neko pod znakom strelca da kaze kako ima plavu kosu. Toliko smo pritupi da mi se smuce komentari kada udjem da ih citam...
pre 5 godina
Jedno cu vam reci Jovan Ducic je u pravu kad je rekao: "Mator muskarac moze samo da ojadi mladu zenu". Jednom me muvao stariji muskarac..izgledao je super sve je to ok, ali nista nisam osetila, nisam ga zelela u blizini, jer meni je zivot tek pocinjao...a on je bio uporni smarac i nista zajednicko nismo imali...od njega jedino sto me je spopadala muka.
pre 5 godina
Za ozenjene muskarce u godinama, je najbolje imati zenu od 5-10 Godina mladju, a ljubavnicu od 20 pa do 25. To je idelano za jednog muskarca a za zene neznam ;)
pre 5 godina
U odnosu na godine muškarca + 5 i -10 sve preko toga nije dobro.
pre 5 godina
Ja i zena generacija, dakle sanse su nam 0% da se razvedemo.
pre 5 godina
Boze ko cita ove gluposti
pre 5 godina
Ja ne bih mogla da budem sa nekim ko je vise od 4-5 godina stariji od mene. Vidi se razlika u nivou energije posto sam ja dosta energicna i zivahna, a kad vidim decka 30-35g nekako su mi sumorni, usporeni,van forme kao da im se gasi snaga a energija i pozitivnost su ono sto mene privlaci. Cesto mi se dopadnu muskarci mladji od mene, ali se plasim osude okoline.
pre 5 godina
Ko je, kad i gde sproveo ovo istraživanje? Na kakvom uzorku? Koliko je ovo istraživanje relevantno, a naročito u Srbiji?
pre 5 godina
@ministar za lobotomiju
hahahah, svaka čast za komentar
pre 5 godina
Zavisi kad se ljudi sretnu. Meni je do tridesete bilo nekako normalno da sam sa vršnjakinjama, posle mi postalo normalnije da gledam mladje. Valjda što muškarci kasnije sazrevaju, šta li, ali mi sada više prija društvo mladjih devojaka. Vršnjakinje su mi nekako postale...keve.
pre 5 godina
Imam 30 i devojku od 20. Kad budem imao 35 stupicu u brak sa nekom do max 25. Koliko ce trajati ne znam, ako se razvedem opet cu naci neku bar 10 godina mladju.
pre 5 godina
Danas baš ima mnogo uspešnih muškaraca koji u 50-tim godinama shvate da su pre 20-30 godkna pogrešno odabrali i pronađu srodnu dušu u nekoj 20-30 godina mlađoj. Zanimljivo da muškarci iste debi, ali ne tako dobrog imovinskog stanja ne uspevaju da pronađu takvu. Verovatno ne izlaze na prava mesta.
pre 5 godina
Ja sam u godinama (40)kada mi odgovara umereniji tempo života, bez stresa i žurbe, a to je ono što imam sa svojom Milankom (65). Bila je to ljubav na prvi pogled, ali smo dugo krili naša osećanja jer znate kakvi su ljudi. Kada je prošle godine postala udovica kockice su se poklopile i stekli su se uslovi da ozvaničimo našu vezu, ali je Milanka pala i polomila kuk, pa smo čekali još godinu dana da se oporavi. Ona je u penziji, ima vremena za sve, zna i da skuva i da očisti. Nije zahtevna kao žene koje su od nje mlađe po trideset i više godina, nije jaka, uspesna i ostvarena kao Keri Bredso i Sanja Marinkovic, ne juri za karijerom.
Sjajna stvar kod nje je i to što povremeno zaboravlja pa ne moram stalno da smišljam neka iznenađenja da bih je impresionirao, mogu svakog dana da uradim istu stvar i ona se oduševi.
pre 5 godina
Idealna razlika je moj broj godina minus 22 :)
pre 5 godina
Jeste kratko al je slatko.
pre 5 godina
@Doljo Ti verovatno nisi imao ni jednu godisnjicu veze u zivotu pa si malo ljut
pre 5 godina
Svaka fundamentalna razlika pre ili kasnije unistava brak ili vezu svejedno. Ne samo godine, vec I sistem vrednosti, obrazovanje, interesi, zivotni stavovi, socijalni status... Kao sto birate prijatelje koji su vam slicni, tako je jedino odrzivo da birate na isti nacin i bracnog partnera. Ljubav na prvi pogled I ficizka privlacnost su ok za pocetak veze, ali za brak, treba traziti sto slicniju osobu, doslovno kao ortaka. SVe razlike ubijaju na dugi rok. Pa i godine.
Nemojte samo o nekim izuzecima, toga uvek ima, ovde se prica o pravilu.
pre 5 godina
Danas baš ima mnogo uspešnih muškaraca koji u 50-tim godinama shvate da su pre 20-30 godkna pogrešno odabrali i pronađu srodnu dušu u nekoj 20-30 godina mlađoj. Zanimljivo da muškarci iste debi, ali ne tako dobrog imovinskog stanja ne uspevaju da pronađu takvu. Verovatno ne izlaze na prava mesta.
pre 5 godina
A razlika u primanjima on i ona?
Razlika ima mnogo a pametnih glava malo.
sada je već kasno
pre 5 godina
Vaznije je da ne ozenis neku koja ce ti zagorcavati zivot od toga koliko godina ima. A kako to saznati da ti nece zagorcavati zivot ? Pa ozeniti se haha
pre 5 godina
@Nemanja, jer si papuca u baboj... Starija zena 10 godina a jos i ti si taj u vezi koji pamti godisnjice.
Nema sto, pravi muskarac.
pre 5 godina
Raspon od godine do 15 godina je za mene prihvatljiva razlika u godinama, sve preko toga je previse.
pre 5 godina
Moja otac je bio 11 godina stariji, ostali su do kraja zajedno. Ja sam 9 godina stariji i moram da kazem nesto o "razlicitim zivotnim fazama". Naime, to je nama uglavnom koristilo, prvo je moja supruga imala koristi od mog iskustva i znanja, a zatim sam ja imao koristi od njene mladalacke energije (kada sam usao u cetrdesete). Mislim da je najveci izazov bio kada sam usao u pedesete, jer moje iskustvo vise nije bilo prednost, a ona je objektivno bila mladja. Medjutim, posle 3-4 godine to se opet nivelisalo i u energetskom i u iskustvenom smislu. Sada smo nekako na istom nivou, vise niko nije u nekoj narocitoj prednosti ni po jednom pitanju. Naravno, ovo je samo nase iskustvo, mi smo oboje vrlo tolerantni, spremni da se prilagodjavamo jedno drugom i ucimo jedno od drugog.
pre 5 godina
Kod mojih roditelja razlika je 8 godina, a sansa za razvod 0%
pre 5 godina
aha, sigurno su žene pravile istraživanje
pre 5 godina
teska glupost, sa iskustvom od ..4 dece, 3 rata, 1 bombardovanjem, 1 hiperinflacijom, 1 poplavom...i 35 godina sto veze sto braka, tvrdim da godine nisu odlucujuce, bitnije je kompromis, strpljenje, paznja, zelja, a no.1 je da provedu period samostalno pre braka, tek tada u realnim uslovima vide jedno drugo i mogu da odluce, ovo kad uvece odu kod mame i tate da se ususkaju a sutradan su zajedno nista nije
pre 5 godina
Nemanja voli milferice.
pre 5 godina
Najgori rezultati koji pokazuju čak 90 odsto verovatnoće raskida su oni kod parovi koji između sebe imaju 20 ili više godina razlike
Ali onda nagli preokret, kod razlika 40 i vise godina, raskida nema. Ceka se da pandrkne :)
pre 5 godina
Razlika 12 godina, 32 godine zajedno, bez izgleda za razvod.
pre 5 godina
bolje da je zena desetak godina mladja jer nikad ne znas sta zivot nosi,treba neko i da radi pod stare dane;)
pre 5 godina
Jako istraživanje, relevantniji faktor bi bio ko kakve filmove ili kakvu muziku voli!
pre 5 godina
Nelogicno je da se podrazumeva da muskarac treba da je stariji. Logicno bi bilo obrnuto, jer zene zive duze oko 5 godina. Ovako ispada da zene nadzivljavaju supruge za 10-20 godina, zavisno od razlike.
pre 5 godina
@Sale
Nije to idealna starost, već minimalna starost. Ako je žena mlađa od broja dobijenog tom računicom, ne bi trebalo da dođe do veze
Tako kažu
pre 5 godina
Ne vazi to samo za bracne partnere nego i za prijatelje, drugare. Tesko da ce neko sa 20-25 biti istog stila zivota kao neko sa 40 i kusur. Prosto nisu u istim zivotnim fazama, cast izuzecima.
pre 5 godina
Vazi za Ameriku, samo tamo istrazivali
pre 5 godina
Kad krenu da se javljaju ovi sto su nasamarili ovo istrazivanje... Evo ja cu da navedem milion primera gde je doslo do razvoda zbog razlike u godinama i sta cemo onda? Ljudi su napravili istrazivanje o tome koja je razlika idealna, niko ne kaze da kod onih gde je razlika 10 godina brak nece uspeti.
pre 5 godina
Ako ti je zdrav i prav i imas pare, brak ce trajati.
Ako i pored ovog ozenis glupacu ili si i sam diabola brak ce propasti.
Dakle ili dve diabole ili dvoje pametnih.
pre 5 godina
Razveo se posle 18g braka supruga je god dana starija i to preko noci
pre 5 godina
Kazu da je idealna razlika u starosti na pocetku veze: Starost muskarca podeljeno sa dva plus sedam. Ako on ima 24, ona treba da ima 19. Ako on ima 34, ona treba da ima 24. Ako on ima 54, ona treba da ima 34 itd. Ona ima uz sebe iskosnog muskarca na koga moze da se osloni kroz zivot, a on nekog da mu menja pelene kad bude jako mator. Naravno, danas imamo primere kada se i zene vode ovakvim formulama - primer Makrona u Francuskoj i njegove nastavnice / kasnije supruge.
pre 5 godina
Pare uopste nisu faktor.
pre 5 godina
Kod mojih roditelja je razlika 10 godina. Oboje su umrli, lepo su se slagali, imali si skladan brak sve do oceve smrti. Opet, secam se da je majka govorila da se ta razlika nekako videla, jer je ona bila mladja, u totalno drugom zivotnom periodu, sa drugacijim zeljama I nacinom razmisljanja. Brak moze da opstane samo ako su ljudi voljni da ga odrze I to je cela mudrost, pa makar razlika bila I 50godina. A da je "u teoriji" logicno da ljudi slicnih godina bolje funkcionisu u bilo kojoj zajednici, da - ima smisla apsolutno.
pre 5 godina
Supruga je starija od mene 10 godina. U ponedeljak nam je 13. godišnjica braka.
pre 5 godina
Kad imas pun novcanik onda je I brak idealan kad si svorc onda se nadje milion mana.....
pre 5 godina
Od 10-15 god.
pre 5 godina
3000 ljudi... Pa opširnije istraživanje mogu ja da napravim ?
pre 5 godina
Najgori rezultati koji pokazuju čak 90 odsto verovatnoće raskida su oni kod parovi koji između sebe imaju 20 ili više godina razlike
Ali onda nagli preokret, kod razlika 40 i vise godina, raskida nema. Ceka se da pandrkne :)
pre 5 godina
3000 ljudi... Pa opširnije istraživanje mogu ja da napravim ?
pre 5 godina
Supruga je starija od mene 10 godina. U ponedeljak nam je 13. godišnjica braka.
pre 5 godina
Razlika 12 godina, 32 godine zajedno, bez izgleda za razvod.
pre 5 godina
teska glupost, sa iskustvom od ..4 dece, 3 rata, 1 bombardovanjem, 1 hiperinflacijom, 1 poplavom...i 35 godina sto veze sto braka, tvrdim da godine nisu odlucujuce, bitnije je kompromis, strpljenje, paznja, zelja, a no.1 je da provedu period samostalno pre braka, tek tada u realnim uslovima vide jedno drugo i mogu da odluce, ovo kad uvece odu kod mame i tate da se ususkaju a sutradan su zajedno nista nije
pre 5 godina
Ja sam u godinama (40)kada mi odgovara umereniji tempo života, bez stresa i žurbe, a to je ono što imam sa svojom Milankom (65). Bila je to ljubav na prvi pogled, ali smo dugo krili naša osećanja jer znate kakvi su ljudi. Kada je prošle godine postala udovica kockice su se poklopile i stekli su se uslovi da ozvaničimo našu vezu, ali je Milanka pala i polomila kuk, pa smo čekali još godinu dana da se oporavi. Ona je u penziji, ima vremena za sve, zna i da skuva i da očisti. Nije zahtevna kao žene koje su od nje mlađe po trideset i više godina, nije jaka, uspesna i ostvarena kao Keri Bredso i Sanja Marinkovic, ne juri za karijerom.
Sjajna stvar kod nje je i to što povremeno zaboravlja pa ne moram stalno da smišljam neka iznenađenja da bih je impresionirao, mogu svakog dana da uradim istu stvar i ona se oduševi.
pre 5 godina
Kod mojih roditelja razlika je 8 godina, a sansa za razvod 0%
pre 5 godina
Moja otac je bio 11 godina stariji, ostali su do kraja zajedno. Ja sam 9 godina stariji i moram da kazem nesto o "razlicitim zivotnim fazama". Naime, to je nama uglavnom koristilo, prvo je moja supruga imala koristi od mog iskustva i znanja, a zatim sam ja imao koristi od njene mladalacke energije (kada sam usao u cetrdesete). Mislim da je najveci izazov bio kada sam usao u pedesete, jer moje iskustvo vise nije bilo prednost, a ona je objektivno bila mladja. Medjutim, posle 3-4 godine to se opet nivelisalo i u energetskom i u iskustvenom smislu. Sada smo nekako na istom nivou, vise niko nije u nekoj narocitoj prednosti ni po jednom pitanju. Naravno, ovo je samo nase iskustvo, mi smo oboje vrlo tolerantni, spremni da se prilagodjavamo jedno drugom i ucimo jedno od drugog.
pre 5 godina
Kod mojih roditelja je razlika 10 godina. Oboje su umrli, lepo su se slagali, imali si skladan brak sve do oceve smrti. Opet, secam se da je majka govorila da se ta razlika nekako videla, jer je ona bila mladja, u totalno drugom zivotnom periodu, sa drugacijim zeljama I nacinom razmisljanja. Brak moze da opstane samo ako su ljudi voljni da ga odrze I to je cela mudrost, pa makar razlika bila I 50godina. A da je "u teoriji" logicno da ljudi slicnih godina bolje funkcionisu u bilo kojoj zajednici, da - ima smisla apsolutno.
pre 5 godina
Ne vazi to samo za bracne partnere nego i za prijatelje, drugare. Tesko da ce neko sa 20-25 biti istog stila zivota kao neko sa 40 i kusur. Prosto nisu u istim zivotnim fazama, cast izuzecima.
pre 5 godina
Svaka fundamentalna razlika pre ili kasnije unistava brak ili vezu svejedno. Ne samo godine, vec I sistem vrednosti, obrazovanje, interesi, zivotni stavovi, socijalni status... Kao sto birate prijatelje koji su vam slicni, tako je jedino odrzivo da birate na isti nacin i bracnog partnera. Ljubav na prvi pogled I ficizka privlacnost su ok za pocetak veze, ali za brak, treba traziti sto slicniju osobu, doslovno kao ortaka. SVe razlike ubijaju na dugi rok. Pa i godine.
Nemojte samo o nekim izuzecima, toga uvek ima, ovde se prica o pravilu.
pre 5 godina
Danas baš ima mnogo uspešnih muškaraca koji u 50-tim godinama shvate da su pre 20-30 godkna pogrešno odabrali i pronađu srodnu dušu u nekoj 20-30 godina mlađoj. Zanimljivo da muškarci iste debi, ali ne tako dobrog imovinskog stanja ne uspevaju da pronađu takvu. Verovatno ne izlaze na prava mesta.
pre 5 godina
Kad imas pun novcanik onda je I brak idealan kad si svorc onda se nadje milion mana.....
pre 5 godina
Za ozenjene muskarce u godinama, je najbolje imati zenu od 5-10 Godina mladju, a ljubavnicu od 20 pa do 25. To je idelano za jednog muskarca a za zene neznam ;)
pre 5 godina
Jako istraživanje, relevantniji faktor bi bio ko kakve filmove ili kakvu muziku voli!
pre 5 godina
sto volim ove frajere, sredovecne, sto se tripuju kako im sad samo mladje zenske prijaju, jer su im vrsnjakinje ko keve...e pa i nama 40ogodisnjakinjama ste vi sa 40 i vise ko neki matorci..ovi mladji, em zgodniji, em vise snage i energije...
pre 5 godina
Danas je u trendu da zene traze mladjeg partnera bar 10 godina. Bas skoro jednoj koleginici od 40 hteli da nabacimo tipa od 42 godina, uvredila se u fazonu " ne zelim nikom da menjam pelene, ja sam jaka i ostvarena, meni treba neko od 20-25 godina'. Pa ti vidi.
pre 5 godina
Pare uopste nisu faktor.
pre 5 godina
Kad sam bio mladji devojke moje generacije su jurile starije...kad sam ostario devojke jure mladje...pa majku mu kad cu ja doci na red vise :-)
pre 5 godina
Ako ti je zdrav i prav i imas pare, brak ce trajati.
Ako i pored ovog ozenis glupacu ili si i sam diabola brak ce propasti.
Dakle ili dve diabole ili dvoje pametnih.
pre 5 godina
Razveo se posle 18g braka supruga je god dana starija i to preko noci
pre 5 godina
Između mene i žene je razlika 7 godina, ja sam stariji. A šansa za razvod? Pa, iskoristili smo je!
pre 5 godina
Jedno cu vam reci Jovan Ducic je u pravu kad je rekao: "Mator muskarac moze samo da ojadi mladu zenu". Jednom me muvao stariji muskarac..izgledao je super sve je to ok, ali nista nisam osetila, nisam ga zelela u blizini, jer meni je zivot tek pocinjao...a on je bio uporni smarac i nista zajednicko nismo imali...od njega jedino sto me je spopadala muka.
pre 5 godina
Vaznije je da ne ozenis neku koja ce ti zagorcavati zivot od toga koliko godina ima. A kako to saznati da ti nece zagorcavati zivot ? Pa ozeniti se haha
pre 5 godina
moja majka je mlađa od mog oca 12 godina. sreli su se kada je ona ima 21. a on 33. pre dvadest godina je majka počela da govori "deco, ne udajte se za mnogo starije muškarce!" do godinu-dve. moja poznanica se zacopala u tada frajera dvadeste godina starijeg od nje. ona sada u 45. on u 65. sa operisanom prostatom i silnim infarktima. kapirate?
pre 5 godina
Kako neko rece "vrsnjakinje mu dodju ko keve," pa gleda mladje, eto dodju meni i vrsnjaci ko cale, pa volim mladje.
pre 5 godina
Zavisi kad se ljudi sretnu. Meni je do tridesete bilo nekako normalno da sam sa vršnjakinjama, posle mi postalo normalnije da gledam mladje. Valjda što muškarci kasnije sazrevaju, šta li, ali mi sada više prija društvo mladjih devojaka. Vršnjakinje su mi nekako postale...keve.
pre 5 godina
bolje da je zena desetak godina mladja jer nikad ne znas sta zivot nosi,treba neko i da radi pod stare dane;)
pre 5 godina
Ja i zena generacija, dakle sanse su nam 0% da se razvedemo.
pre 5 godina
Kad krenu da se javljaju ovi sto su nasamarili ovo istrazivanje... Evo ja cu da navedem milion primera gde je doslo do razvoda zbog razlike u godinama i sta cemo onda? Ljudi su napravili istrazivanje o tome koja je razlika idealna, niko ne kaze da kod onih gde je razlika 10 godina brak nece uspeti.
pre 5 godina
Nelogicno je da se podrazumeva da muskarac treba da je stariji. Logicno bi bilo obrnuto, jer zene zive duze oko 5 godina. Ovako ispada da zene nadzivljavaju supruge za 10-20 godina, zavisno od razlike.
pre 5 godina
Ja imam 38 ona 23. Trudna je sa mnom i swingeri smo. Nije alkos ni narkoman. Normalan covek odnosno devojka.
Sad se nalupajte minusa
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novosadjanin,
Jesi li ti siguran da je to sa tobom trudna? :-P
pre 5 godina
@ stojadin
To sto si napisao govori najvise o tebi samom. Ocigledno si veoma nezreo pa ti tvoje vrsnjakinje u 30 tim deluju kao keve. Ja imam 34 godine i zaista ne znam sta bih mogao da pricam sa devojkom mladjom 10 godina od mene.To je klinka. A posto ti mozes onda kapiram na kom si nivou zrelosti.
pre 5 godina
Danas baš ima mnogo uspešnih muškaraca koji u 50-tim godinama shvate da su pre 20-30 godkna pogrešno odabrali i pronađu srodnu dušu u nekoj 20-30 godina mlađoj. Zanimljivo da muškarci iste debi, ali ne tako dobrog imovinskog stanja ne uspevaju da pronađu takvu. Verovatno ne izlaze na prava mesta.
pre 5 godina
Razveo sam se sokro, imam 50 godina odlično izgledam za svoje godine, još bolje ekonomski stojim. Imam dosta devojaka /zena u raznim kombinacijama i znate sta!? Zene žele ostvarenog muškarca, nisu toliko zainteresovane za njegov novac. Ne pričam o likovima sa krstom oko vrata ribama sa silikonima svoje težine. Pricam o normalnim miskarcima i ženama koji su u srednjoj dobi svesni prolaznosti života, nespremni da bitno menjaju svoj zivot zbog nebitnih stvari i ljudi. Sve moje bivše i sadašnje su ostvarene kao osobe i imaku dosta svog novca. Naravno da sam ja taj kojicplati vikend u Beču, aki ona plati bar 2 ručka i sve svoje stvari u Parndorfu. Svaka ostavi bitan trag u mojoj duši i zahvalan sam bivšoj sto me ostavila, ne bih znao koliko su žene u stvari divna bića.
pre 5 godina
Boze ko cita ove gluposti
pre 5 godina
Od 10-15 god.
pre 5 godina
Imam dete sa zenom godinu dana mladjom, imam i sa zenom 25 godina mladjom. Bolje se slazem sa ovom drugom, ali samo kada ne zivimo zajedno. Kada smo ziveli, nije islo i to cak mozda vise zbog mene, nisam se osecao prijatno sa njom nigde jer sam imao osecaj da nas svi gledaju i pitaju se jesam li joj otac. Ali bilo je i onih koji su smatrali da smo izuzetno simpatican par. Nije ovo Njujork pa da je sve to prirodno i normalno.
pre 5 godina
Moja svaja četvrtog muža je već sahranila, razlika bila samo 21.g
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
pre 5 godina
Da se otvori tema u kojoj pise da su naucnici dokazali da muskarci rodjeni pod znakom strelca uglavnom imaju crnu kosu nasao bi se neko pod znakom strelca da kaze kako ima plavu kosu. Toliko smo pritupi da mi se smuce komentari kada udjem da ih citam...
pre 5 godina
Stvarno, sto da muskarac bude stariji? Ona zna, on moze, najbolja kombinacija. Kad ona ne zna a on ne moze, nema tu nista zanimljivo :)
pre 5 godina
Nemanja voli milferice.
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
(Anđelka, 22. jun 2018 15:48)
Zato sto su nedorasli.
pre 5 godina
aha, sigurno su žene pravile istraživanje
pre 5 godina
Ma dajte muskarci, nemojte se tripovati da zene od 25 stvarno vole vas od 50. Osim ako nemaju neki zesci interes ili su malo cudne, da se blago izrazim, muskarac od 30 I od 50 godina nije I ne moze biti isto. Ako me razumete... Koliko god da je iskustvo na vasoj strani, taj od 30 je mladji 20 godina. Sve one na kraju nadju vrsnjake, posle braka ili afere sa starijim
pre 5 godina
Svasta se ovde komentarise...izgleda da su ljudi zaboravili da pored interesa, novca, itd izmedju dvoje ljudi postoji i ljubav, bez obzira na razliku u godinama. Kolika je razlika u godinama prihvatljiva? To je pitanje koje zahteva razliciti individualni odgovor. Nekome je mnogo i 5 godina razlike...a nekome nije ni 15 god razlike mnogo. Moramo shvatiti da nismo svi isti, da smo razliciti i to je ono sto treba postovati. Svako svoju srecu trazi i gradi...sa osobom za koju smatra da je "ona" ta. Ko smo mi da osudjujemo takve ljude???! Pustimo vise taj primitivizam...
pre 5 godina
Vršnjačka veza je uvek u prednosti od veze gde je razlika u godinama.
Velika razlika u godinama,nije veza već interesna zajednica!
pre 5 godina
Ko je, kad i gde sproveo ovo istraživanje? Na kakvom uzorku? Koliko je ovo istraživanje relevantno, a naročito u Srbiji?
pre 5 godina
Samo jedna rec sve kaze:prostata
pre 5 godina
Ograničiti sebe i izbeći da prođete neko iskustvo i razmenite informacije sa nekom osobom koje možda treba da razmenite u ovom životu samo zato što razlika u godinama nije baš po "standardu"(?!?) je potpuna glupost. Sve je individualno. Život nije šablon. Ako odgovarate jedno drugom, odgovarate pa nek je i razlika 100 godina. Ako ne odgovarate onda ne odgovarate, pa makar bili istih godina iz iste sredine, iste struke, istih interesovanja... Jednostavno osetite.
pre 5 godina
A razlika u primanjima on i ona?
Razlika ima mnogo a pametnih glava malo.
sada je već kasno
pre 5 godina
Brutus, lepo si se izreklamirao, samo si napravio gresku u koracima. Ovde nije tema sta ti placas, a sta ona, i da li si ekonomski ostvaren ili ne, vec koja razlika u godinama je najprihvatljiva izmedju dva partnera. Ovo tvoje mi malo lici na oglas licne prirode i na ono usta moja hvalite me. Cak si i tu pogresio, pravi dzentlmen ne bi, ako je vec odveo damu na vikend u Bec, dozvolio da ona plati rucak. Cak dva. Brojis, znaci gledas na to ko i sta placa. Tebi bi svaka razlika odgovarala, samo dok se podjednako hvatate za novcanik, ostalo nije vazno, hahaha...
pre 5 godina
Moja mama 14 godina mladja od tate, zajedno proveli 45g, smrt ih razdvojila!
pre 5 godina
Ja ne bih mogla da budem sa nekim ko je vise od 4-5 godina stariji od mene. Vidi se razlika u nivou energije posto sam ja dosta energicna i zivahna, a kad vidim decka 30-35g nekako su mi sumorni, usporeni,van forme kao da im se gasi snaga a energija i pozitivnost su ono sto mene privlaci. Cesto mi se dopadnu muskarci mladji od mene, ali se plasim osude okoline.
pre 5 godina
Najbolje je kad si sa suprugom rastao/rasla zajedno. Kad se poznajete. Kad razumete jedan drugog i njegove/njene potrebe.
Sad, po logici stvari to je realnije kad ste sličnih godina...
Ja sam oduvek zeleo porodicu i stabilnost, ali realno sam grešio jer sam imao nerealna očekivanja od žena dosta mladjih od sebe, iz drugih sredina. To je u većini slučajeva osuđeno na propast. Kao drugi svetovi. Kao drugi jezici da se govore... Nerazumevanje. Cast izuzecima.
pre 5 godina
Devojke da bi bile sa starijima oni moraju da ima pare. Ali u suštini sve preko 5 godine razlike je promašaj kad-tad. Ali nema teorije da se nekoj devojci od 25 godina pored svih vršnjaka koji su mladi i zategnuti svidi neki lik od 40+ osim ako se ne radi o interesu.
pre 5 godina
Kazu da je idealna razlika u starosti na pocetku veze: Starost muskarca podeljeno sa dva plus sedam. Ako on ima 24, ona treba da ima 19. Ako on ima 34, ona treba da ima 24. Ako on ima 54, ona treba da ima 34 itd. Ona ima uz sebe iskosnog muskarca na koga moze da se osloni kroz zivot, a on nekog da mu menja pelene kad bude jako mator. Naravno, danas imamo primere kada se i zene vode ovakvim formulama - primer Makrona u Francuskoj i njegove nastavnice / kasnije supruge.
pre 5 godina
Raspon od godine do 15 godina je za mene prihvatljiva razlika u godinama, sve preko toga je previse.
pre 5 godina
@Doljo Ti verovatno nisi imao ni jednu godisnjicu veze u zivotu pa si malo ljut
pre 5 godina
Razlika 2 god. a razvodili smo se najmanje 10 puta .
pre 5 godina
Imam puno drugarica otprilike 25 godina, i nijednu nisam do sad cula da joj se dopada neki stariji muskarac. Ali sam se zato naslusala prica o tome kako im je neprijatno kada ih stariji muskarci startuju, kako im se gade itd. E sad to su sve devojke koje ne jure novac niti status kod muskarca, vec idu za onim sto ih fizicki i psihicki privlaci. Mozda je to u pitanju
pre 5 godina
Sve je to ok,ali godine predstavljaju broj i najbitnije su one koje imamo u glavi.. Danas mnogo imamo nezrelih,i sto se muskaraca tice, kao i zena,nazalost...
pre 5 godina
Vazi za Ameriku, samo tamo istrazivali
pre 5 godina
Imam 30 i devojku od 20. Kad budem imao 35 stupicu u brak sa nekom do max 25. Koliko ce trajati ne znam, ako se razvedem opet cu naci neku bar 10 godina mladju.
pre 5 godina
@Hm
Naravno da nije pozeljno da je razlika veca od 10 tak godina, ali realno ni razlika od 1, 2 , 3 godine najcesce nije dobra jer su devojke zrelije od momaka i to se bas vidi u 20 tim godinama zivota. Kada sam ja imala 27 meni su momci mojih godina ( + - 3 godine) toliko isli na zivce jer su se ponasali uzasno nezrelo. U fazonu ja radim i trudim se, zelim ozbiljne emocije a oni igraju igrice, ne nalaze posao za stalno, stalno neke nezrele i klinacke fore rade. Najbolje iskustvo sam imala sa momcima od 5 do 8 godina starijih od sebe. Na kraju sam se i udala za 7 godina starijeg. Sa tom razlikom se mnogo manje primeti razlika u zrelosti muskaraca i zena. Zato mi nikako ne ide u glavu kako nekoj 30 godisnjoj devojci moze odgovarati veza sa nekoliko godina mladjim deckom ,kad je on jos maltene nezreli klinac- cast izuzecima. Potpuno je drugo kad zena ima npr 45 godina i nadje deset godina mladjeg muskarca- tad to moze biti dobar spoj i zbog sexa a i taj decko je sa 35 vec dostigao neku zrelost. Ali devojka u 20 tim i ranim 30 tim i decko mladji nekoliko godina , meni je to nezamislivo jer nikako nisam uspevala intelektualno da se nadjem sa njima jer su se za moj pojam ponasali jako nezrelo.
pre 5 godina
sto volim ove frajere, sredovecne, sto se tripuju kako im sad samo mladje zenske prijaju, jer su im vrsnjakinje ko keve...e pa i nama 40ogodisnjakinjama ste vi sa 40 i vise ko neki matorci..ovi mladji, em zgodniji, em vise snage i energije...
(mladakorosaupodne, 22. jun 2018 15:13)
Problem je samo što je tim mladjim, energičnijim i lepšim muškarcima poslednje na pameti da se bakću sa matorkama, pored toliko mladjih, lepših i energičnijih devojaka.
pre 5 godina
@Sale
Nije to idealna starost, već minimalna starost. Ako je žena mlađa od broja dobijenog tom računicom, ne bi trebalo da dođe do veze
Tako kažu
pre 5 godina
Odakle vam informacija da su zene zrelije od muskaraca?
Zbog perioda puberteta?
Da slazem se, ali kasnije?
Nisam zenomrzac daleko od toga, ali situacija je bar 50-50.
Curka i konj nisu samo domace zivotinje.
Eto ja sam ozenio curku ,svake godine sam sigurniji u to.Imamo dvoje dece i usivamo zivot zbog te dece, bar ja.
Zena mi je iz puberteta usla u klimaks onaj period izmedju nikad nije ni imala.Na zalost i ja sam konj sto sam tako nesto ozenio.
Razlika tri godine u niciju korist.
pre 5 godina
Statistika kaze lepo da veze sa velikom razlikom u godinama retko uspevaju. A vi verujte u sta god prija vasem egu, ako vam je tako lakse
pre 5 godina
Jeste kratko al je slatko.
pre 5 godina
Arapski kolicnik kaze(vazi za muskarca);
Broj godina podelite sa 2 i dodajte 7
pre 5 godina
Ne slazem se, zene brze sazriju samim tim brze i ostare, razlika od 10 god je idealna. Sjecam se mene sa 17 god i moje vrsnjakinje, pa ja sam naspram nje bio klinac, nije mi padalo na pamet da nesto probam a tek njoj) Ne moze se protiv prirode...
pre 5 godina
3000 ljudi... Pa opširnije istraživanje mogu ja da napravim ?
(samo kažem, 22. jun 2018 10:46)
Malo skole drugar nije na odmet. To se u statistici zove uzorak!
pre 5 godina
@Milica: Da si ti meni ziva I zdrava, nemanje posla I igranje igrica nije rezervisano samo za momke u 20tim godinama pa ih posle "prodje". Moj muz je stariji od mene, ima 40 godina I jos uvek igra igrice a sto se posla tice, neradnika ima u svim zivotnim dobima, ne bi verovala... Cak mi se nekad cini da su ovi mladji borbeniji I snalazljiviji od starijih, koji ne znaju gde udaraju ponekad. Svakako nije pravilo, ali itekako ima mladjih koji su zreliji od onih u 40tim
pre 5 godina
@aman zaman: Retko koji muskarac moze da napravi dete u 80oj, ne tripujte se. Muskarcima posle 40 itekako opada ucinak u krevetu, a cak je I kod mladjih primetno u zadnje vreme. Znam, zale mi se drugarice a I imala sam iskustva sa starijima. Urolozi se ubise od posla... Koje crno dete u 80 godina... Na netu pise svasta... Sve u svoje vreme
pre 5 godina
Idealna razlika je moj broj godina minus 22 :)
pre 5 godina
@ministar za lobotomiju
hahahah, svaka čast za komentar
pre 5 godina
13 godina sam stariji od svoje supruge..
pre 5 godina
Ja mislim da je najbolje kad su muž i žena ista generacija. Pa da se dok ih prirodna smrt ne rastavi takmiče ko će koga više da voli i pazi, i da uživaju što više mogu jedno u drugom i u svojoj porodici.
pre 5 godina
Ja se najbolje slažem sa pet do deset godina mlađim ženama, ali ni petnaest ili, čak, dvadeset godina nije problem (doduše, i ja izgledam i imam životni stil minimalno desetak godina "mlađi" od "kalendarskih" godina :) ), ali tu je negde apsolutna donja granica jer su mi devojke mlađe od dvadeset šest-sedam godina starosti (otprilike, stvar je mentalna, nema veze sa stvarnim vekom) smrtno dosadne i nimalo me ne privlače osim na najbanalnijem fizičkom nivou, dakle, prosto volim žene a ne devojke :)) Protiv mojih vršnjakinja nemam ništa protiv, ali zaista retko nađem ženu svojih godina koja može da mi parira mentalnom svežinom i energijom, žene su statistički gledano jednostavno konzervativnije i sklonije da se "usede" od muškaraca, a meni je to dosadno. Mislim da je sasvim prirodno da uspešan muškarac bude sa mlađom ženom, jer su to obično vanserijski ljudi sa višim nivoom energije, a isto, naravno, važi i za uspešne žene, s tim što uspešnih žena ima mnogo manje jer su muškarci po prirodi ambiciozniji i prodorniji, a, takođe, potreba za autoritetom je kod žena jača nego kod muškaraca, pa će i uspešna žena često želeti starijeg i jačeg muškarca (i jako teeko će ga naći :) ), dok će uspešan muškarac uglavnom birati mlađe partnerke i uglavnom moći da bira, i to nema mnogo veze direktno sa novcem, kao što luzeri zamišljaju, novac je samo deo toga, glavni magnet su osećaj ostvarrnost, sigurnosti i i samopouzdanja kod takvih ljudi :) Po mom iskustvu je, međutim, za stabilnost veze je daleko bitnije da ljudi imaju slične bazične životne, ekonomske i političke stavove, od razlike u godinama u bilo kom pravcu, a to obično ima veze porodičnim poreklom oba partnera, dakle ljudi iz radikalno drukčijih bekgraunda videće stvari daleko različitije od raznih generacija iz istog bekgraunda.
pre 5 godina
@Nemanja, jer si papuca u baboj... Starija zena 10 godina a jos i ti si taj u vezi koji pamti godisnjice.
Nema sto, pravi muskarac.
pre 5 godina
Nacuno je vec dokazano, razlika u godinama treba da bude proporcionalna razlici u bankovnim racunima.
pre 5 godina
kada zena nadje mladjeg muskarca to je zato sto su je svi prethodni ostavili. samo mladjem moze da izigrava kevu i otkriva rupu na saksiji. vrsnjaci i stariji su je izgustirali.
pre 5 godina
U odnosu na godine muškarca + 5 i -10 sve preko toga nije dobro.
pre 5 godina
Video bi, Brutuse, koliko su divne da nemaš da platiš taj vikend u Beču koji pominješ.
pre 5 godina
@ Nikola
Vrsnjacka veza moze samo ako su na istoj razini zrelosti a to se retko desava u dvadesetim godinama zivota, pa cak i u ranim tridesetim jer su devojke emotivno zrelije. Kasnije moze. Imala sam dve vrsnjacke veze i prosto su me jako nervirale te situacije kada uocim koliko su nezreliji od mene. Zato nije ni moglo da opstane. Gledajuci iz mog iskustva i iskustva drugarica koje su u stabilnom braku najbolja je razlika oko 4-8 godina.Svi vrsnjacki brakovi - bez razlike ili godinu, dve razlike - koje znam su se jako brzo raspali.
pre 5 godina
Najbolja razlika u godinama za muskarce je broj godina muskarca podeljeno na dva plus 7
pre 5 godina
Moja lična statistika pokazuje da ni jedna devojka/žena zapravo ne zna šta želi do svoje 30. godine. A tada mnoge ostanu bez nekog izbora, pa se zadovolje sa onim sa kojim se zateknu u tom trenutku.
pre 5 godina
@ stojadin To sto si napisao govori najvise o tebi samom. Ocigledno si veoma nezreo pa ti tvoje vrsnjakinje u 30 tim deluju kao keve. Ja imam 34 godine i zaista ne znam sta bih mogao da pricam sa devojkom mladjom 10 godina od mene.To je klinka. A posto ti mozes onda kapiram na kom si nivou zrelosti.
(Boban, 22. jun 2018 17:26)
Vrlo moguće da sam nezreo. Samo ne znam da li si primetio da devojke u komentarima masovno kao najveće kvalitete muškarca navode da je “mlad i zategnut”. Kako se onda to zove?
pre 5 godina
Ja imam 38 ona 23. Trudna je sa mnom i swingeri smo. Nije alkos ni narkoman. Normalan covek odnosno devojka.
Sad se nalupajte minusa
pre 5 godina
@aman zaman: Retko koji muskarac moze da napravi dete u 80oj, ne tripujte se. Muskarcima posle 40 itekako opada ucinak u krevetu, a cak je I kod mladjih primetno u zadnje vreme. Znam, zale mi se drugarice a I imala sam iskustva sa starijima. Urolozi se ubise od posla... Koje crno dete u 80 godina... Na netu pise svasta... Sve u svoje vreme
(maja, 23. jun 2018 13:46)
a zenama mogucnost da rode opada jos od 25.,...
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
(Anđelka, 22. jun 2018 15:48)Majka priroda, zene radjaju do 40, muskarci mogu da prave decu do maltene 80... imas internet, obrazuj se....
pre 5 godina
4god idealno da muskarac bude stariji od zene jer su zene u startu zrelije od nas muskaraca. Sve istalo je sarena laza za obe strane i vodi u siguran bunar a onaj ko ne veruje ima vremena da se uveri. Ja vec jesam
pre 5 godina
Hm@
I gde problem?
Njemu sa 65 proslo vreme,njoj sa 45 proslo vreme,ili mislis da je neko zainteresovan za zenu od 45 mozda bolje drzeci penzioner :(
pre 5 godina
Mislim da su ti strucnjaci koji su to utvrdili 90% rastavljeni
pre 5 godina
Bilo bi naravno interesantno procitati kakav je bio uzorak koji je istrazivan. Ja mislim da su razlike u godinama vece u obrazovanim/intelektualnim slojevima gde razlike u interesovanjima mnogo manje zavise od starosti. Mislim, ako niste smarac, volite da izlazite i zanimate se recimo za kulturu sa trideset, tesko da cete u 45 krenuti da pecate vikendom na nekoj bari ili da cete poceti da skupljate salvete (sto onda mozda ne bi odgovaralo 10+ godina mladjoj partnerki).
pre 5 godina
@viki
"Malo skole drugar nije na odmet. To se u statistici zove uzorak!"
Velicina statistickog uzorka nema veze sa skolom ali ima sa tacnoscu ! Za to ne treba skola "drugar"!
pre 5 godina
ah žene..ta divna stvorenja
pre 5 godina
Ona koja se najbolje unovči.
pre 5 godina
Mene je iskusniji kolega učio da se idealna razlika u godinama dobija primenom formule MG/2+8 godina (mg su godine muškarca)... Probajte...
pre 5 godina
(Milica, 22. jun 2018 16:52)
Ovo je tvoj drugi ili treci komentar, svejedno, ali izmedju redova odajes utisak povrsne osobe sklone generalizaciji koja se uzasno ceni. Nista licno, just my 2 cents :)
pre 5 godina
Mladji muškarci imaju vise postovanja prema zeni. Njihove majke su cesto jake zene sa karijerom, pa lakse prihvataju ravnopravnost, ne traze sluskinju i roba. Stariji muskarac na zenu gleda kao trofej i uvek sa visine. Mladji su takodje bolji i energicniji ljubavnici i vise vode racuna o izgledu. Dajte mladicima šansu:)
pre 5 godina
@ Dule
jesi i ti neki,ne znam zasto covek nebi bio siguran ako svi kazu da je tako;)
pre 5 godina
@50-50: Kralju, bravo za iskrenost:))
pre 5 godina
@Anđelka Jer zato ?
pre 5 godina
Imam 30 i devojku od 20. Kad budem imao 35 stupicu u brak sa nekom do max 25. Koliko ce trajati ne znam, ako se razvedem opet cu naci neku bar 10 godina mladju.
pre 5 godina
Kazu da je idealna razlika u starosti na pocetku veze: Starost muskarca podeljeno sa dva plus sedam. Ako on ima 24, ona treba da ima 19. Ako on ima 34, ona treba da ima 24. Ako on ima 54, ona treba da ima 34 itd. Ona ima uz sebe iskosnog muskarca na koga moze da se osloni kroz zivot, a on nekog da mu menja pelene kad bude jako mator. Naravno, danas imamo primere kada se i zene vode ovakvim formulama - primer Makrona u Francuskoj i njegove nastavnice / kasnije supruge.
pre 5 godina
Ja ne bih mogla da budem sa nekim ko je vise od 4-5 godina stariji od mene. Vidi se razlika u nivou energije posto sam ja dosta energicna i zivahna, a kad vidim decka 30-35g nekako su mi sumorni, usporeni,van forme kao da im se gasi snaga a energija i pozitivnost su ono sto mene privlaci. Cesto mi se dopadnu muskarci mladji od mene, ali se plasim osude okoline.
pre 5 godina
Razveo sam se sokro, imam 50 godina odlično izgledam za svoje godine, još bolje ekonomski stojim. Imam dosta devojaka /zena u raznim kombinacijama i znate sta!? Zene žele ostvarenog muškarca, nisu toliko zainteresovane za njegov novac. Ne pričam o likovima sa krstom oko vrata ribama sa silikonima svoje težine. Pricam o normalnim miskarcima i ženama koji su u srednjoj dobi svesni prolaznosti života, nespremni da bitno menjaju svoj zivot zbog nebitnih stvari i ljudi. Sve moje bivše i sadašnje su ostvarene kao osobe i imaku dosta svog novca. Naravno da sam ja taj kojicplati vikend u Beču, aki ona plati bar 2 ručka i sve svoje stvari u Parndorfu. Svaka ostavi bitan trag u mojoj duši i zahvalan sam bivšoj sto me ostavila, ne bih znao koliko su žene u stvari divna bića.
pre 5 godina
Zavisi kad se ljudi sretnu. Meni je do tridesete bilo nekako normalno da sam sa vršnjakinjama, posle mi postalo normalnije da gledam mladje. Valjda što muškarci kasnije sazrevaju, šta li, ali mi sada više prija društvo mladjih devojaka. Vršnjakinje su mi nekako postale...keve.
pre 5 godina
@Nemanja, jer si papuca u baboj... Starija zena 10 godina a jos i ti si taj u vezi koji pamti godisnjice.
Nema sto, pravi muskarac.
pre 5 godina
Za ozenjene muskarce u godinama, je najbolje imati zenu od 5-10 Godina mladju, a ljubavnicu od 20 pa do 25. To je idelano za jednog muskarca a za zene neznam ;)
pre 5 godina
Devojke da bi bile sa starijima oni moraju da ima pare. Ali u suštini sve preko 5 godine razlike je promašaj kad-tad. Ali nema teorije da se nekoj devojci od 25 godina pored svih vršnjaka koji su mladi i zategnuti svidi neki lik od 40+ osim ako se ne radi o interesu.
pre 5 godina
Ja sam u godinama (40)kada mi odgovara umereniji tempo života, bez stresa i žurbe, a to je ono što imam sa svojom Milankom (65). Bila je to ljubav na prvi pogled, ali smo dugo krili naša osećanja jer znate kakvi su ljudi. Kada je prošle godine postala udovica kockice su se poklopile i stekli su se uslovi da ozvaničimo našu vezu, ali je Milanka pala i polomila kuk, pa smo čekali još godinu dana da se oporavi. Ona je u penziji, ima vremena za sve, zna i da skuva i da očisti. Nije zahtevna kao žene koje su od nje mlađe po trideset i više godina, nije jaka, uspesna i ostvarena kao Keri Bredso i Sanja Marinkovic, ne juri za karijerom.
Sjajna stvar kod nje je i to što povremeno zaboravlja pa ne moram stalno da smišljam neka iznenađenja da bih je impresionirao, mogu svakog dana da uradim istu stvar i ona se oduševi.
pre 5 godina
Ja se najbolje slažem sa pet do deset godina mlađim ženama, ali ni petnaest ili, čak, dvadeset godina nije problem (doduše, i ja izgledam i imam životni stil minimalno desetak godina "mlađi" od "kalendarskih" godina :) ), ali tu je negde apsolutna donja granica jer su mi devojke mlađe od dvadeset šest-sedam godina starosti (otprilike, stvar je mentalna, nema veze sa stvarnim vekom) smrtno dosadne i nimalo me ne privlače osim na najbanalnijem fizičkom nivou, dakle, prosto volim žene a ne devojke :)) Protiv mojih vršnjakinja nemam ništa protiv, ali zaista retko nađem ženu svojih godina koja može da mi parira mentalnom svežinom i energijom, žene su statistički gledano jednostavno konzervativnije i sklonije da se "usede" od muškaraca, a meni je to dosadno. Mislim da je sasvim prirodno da uspešan muškarac bude sa mlađom ženom, jer su to obično vanserijski ljudi sa višim nivoom energije, a isto, naravno, važi i za uspešne žene, s tim što uspešnih žena ima mnogo manje jer su muškarci po prirodi ambiciozniji i prodorniji, a, takođe, potreba za autoritetom je kod žena jača nego kod muškaraca, pa će i uspešna žena često želeti starijeg i jačeg muškarca (i jako teeko će ga naći :) ), dok će uspešan muškarac uglavnom birati mlađe partnerke i uglavnom moći da bira, i to nema mnogo veze direktno sa novcem, kao što luzeri zamišljaju, novac je samo deo toga, glavni magnet su osećaj ostvarrnost, sigurnosti i i samopouzdanja kod takvih ljudi :) Po mom iskustvu je, međutim, za stabilnost veze je daleko bitnije da ljudi imaju slične bazične životne, ekonomske i političke stavove, od razlike u godinama u bilo kom pravcu, a to obično ima veze porodičnim poreklom oba partnera, dakle ljudi iz radikalno drukčijih bekgraunda videće stvari daleko različitije od raznih generacija iz istog bekgraunda.
pre 5 godina
bolje da je zena desetak godina mladja jer nikad ne znas sta zivot nosi,treba neko i da radi pod stare dane;)
pre 5 godina
kada zena nadje mladjeg muskarca to je zato sto su je svi prethodni ostavili. samo mladjem moze da izigrava kevu i otkriva rupu na saksiji. vrsnjaci i stariji su je izgustirali.
pre 5 godina
Idealna razlika je moj broj godina minus 22 :)
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
(Anđelka, 22. jun 2018 15:48)Majka priroda, zene radjaju do 40, muskarci mogu da prave decu do maltene 80... imas internet, obrazuj se....
pre 5 godina
Najbolja razlika u godinama za muskarce je broj godina muskarca podeljeno na dva plus 7
pre 5 godina
Supruga je starija od mene 10 godina. U ponedeljak nam je 13. godišnjica braka.
pre 5 godina
Jedno cu vam reci Jovan Ducic je u pravu kad je rekao: "Mator muskarac moze samo da ojadi mladu zenu". Jednom me muvao stariji muskarac..izgledao je super sve je to ok, ali nista nisam osetila, nisam ga zelela u blizini, jer meni je zivot tek pocinjao...a on je bio uporni smarac i nista zajednicko nismo imali...od njega jedino sto me je spopadala muka.
pre 5 godina
Arapski kolicnik kaze(vazi za muskarca);
Broj godina podelite sa 2 i dodajte 7
pre 5 godina
@ stojadin To sto si napisao govori najvise o tebi samom. Ocigledno si veoma nezreo pa ti tvoje vrsnjakinje u 30 tim deluju kao keve. Ja imam 34 godine i zaista ne znam sta bih mogao da pricam sa devojkom mladjom 10 godina od mene.To je klinka. A posto ti mozes onda kapiram na kom si nivou zrelosti.
(Boban, 22. jun 2018 17:26)
Vrlo moguće da sam nezreo. Samo ne znam da li si primetio da devojke u komentarima masovno kao najveće kvalitete muškarca navode da je “mlad i zategnut”. Kako se onda to zove?
pre 5 godina
Ja imam 38 ona 23. Trudna je sa mnom i swingeri smo. Nije alkos ni narkoman. Normalan covek odnosno devojka.
Sad se nalupajte minusa
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
pre 5 godina
Kad imas pun novcanik onda je I brak idealan kad si svorc onda se nadje milion mana.....
pre 5 godina
Hm@
I gde problem?
Njemu sa 65 proslo vreme,njoj sa 45 proslo vreme,ili mislis da je neko zainteresovan za zenu od 45 mozda bolje drzeci penzioner :(
pre 5 godina
Od 10-15 god.
pre 5 godina
Danas je u trendu da zene traze mladjeg partnera bar 10 godina. Bas skoro jednoj koleginici od 40 hteli da nabacimo tipa od 42 godina, uvredila se u fazonu " ne zelim nikom da menjam pelene, ja sam jaka i ostvarena, meni treba neko od 20-25 godina'. Pa ti vidi.
pre 5 godina
Ne slazem se, zene brze sazriju samim tim brze i ostare, razlika od 10 god je idealna. Sjecam se mene sa 17 god i moje vrsnjakinje, pa ja sam naspram nje bio klinac, nije mi padalo na pamet da nesto probam a tek njoj) Ne moze se protiv prirode...
pre 5 godina
Pare uopste nisu faktor.
pre 5 godina
Vršnjačka veza je uvek u prednosti od veze gde je razlika u godinama.
Velika razlika u godinama,nije veza već interesna zajednica!
pre 5 godina
sto volim ove frajere, sredovecne, sto se tripuju kako im sad samo mladje zenske prijaju, jer su im vrsnjakinje ko keve...e pa i nama 40ogodisnjakinjama ste vi sa 40 i vise ko neki matorci..ovi mladji, em zgodniji, em vise snage i energije...
pre 5 godina
Mene je iskusniji kolega učio da se idealna razlika u godinama dobija primenom formule MG/2+8 godina (mg su godine muškarca)... Probajte...
pre 5 godina
Mladji muškarci imaju vise postovanja prema zeni. Njihove majke su cesto jake zene sa karijerom, pa lakse prihvataju ravnopravnost, ne traze sluskinju i roba. Stariji muskarac na zenu gleda kao trofej i uvek sa visine. Mladji su takodje bolji i energicniji ljubavnici i vise vode racuna o izgledu. Dajte mladicima šansu:)
pre 5 godina
moja majka je mlađa od mog oca 12 godina. sreli su se kada je ona ima 21. a on 33. pre dvadest godina je majka počela da govori "deco, ne udajte se za mnogo starije muškarce!" do godinu-dve. moja poznanica se zacopala u tada frajera dvadeste godina starijeg od nje. ona sada u 45. on u 65. sa operisanom prostatom i silnim infarktima. kapirate?
pre 5 godina
sto volim ove frajere, sredovecne, sto se tripuju kako im sad samo mladje zenske prijaju, jer su im vrsnjakinje ko keve...e pa i nama 40ogodisnjakinjama ste vi sa 40 i vise ko neki matorci..ovi mladji, em zgodniji, em vise snage i energije...
(mladakorosaupodne, 22. jun 2018 15:13)
Problem je samo što je tim mladjim, energičnijim i lepšim muškarcima poslednje na pameti da se bakću sa matorkama, pored toliko mladjih, lepših i energičnijih devojaka.
pre 5 godina
aha, sigurno su žene pravile istraživanje
pre 5 godina
Raspon od godine do 15 godina je za mene prihvatljiva razlika u godinama, sve preko toga je previse.
pre 5 godina
13 godina sam stariji od svoje supruge..
pre 5 godina
Razlika 12 godina, 32 godine zajedno, bez izgleda za razvod.
pre 5 godina
Ona koja se najbolje unovči.
pre 5 godina
@aman zaman: Retko koji muskarac moze da napravi dete u 80oj, ne tripujte se. Muskarcima posle 40 itekako opada ucinak u krevetu, a cak je I kod mladjih primetno u zadnje vreme. Znam, zale mi se drugarice a I imala sam iskustva sa starijima. Urolozi se ubise od posla... Koje crno dete u 80 godina... Na netu pise svasta... Sve u svoje vreme
(maja, 23. jun 2018 13:46)
a zenama mogucnost da rode opada jos od 25.,...
pre 5 godina
3000 ljudi... Pa opširnije istraživanje mogu ja da napravim ?
pre 5 godina
Nemanja voli milferice.
pre 5 godina
Da se otvori tema u kojoj pise da su naucnici dokazali da muskarci rodjeni pod znakom strelca uglavnom imaju crnu kosu nasao bi se neko pod znakom strelca da kaze kako ima plavu kosu. Toliko smo pritupi da mi se smuce komentari kada udjem da ih citam...
pre 5 godina
Nelogicno je da se podrazumeva da muskarac treba da je stariji. Logicno bi bilo obrnuto, jer zene zive duze oko 5 godina. Ovako ispada da zene nadzivljavaju supruge za 10-20 godina, zavisno od razlike.
pre 5 godina
Danas baš ima mnogo uspešnih muškaraca koji u 50-tim godinama shvate da su pre 20-30 godkna pogrešno odabrali i pronađu srodnu dušu u nekoj 20-30 godina mlađoj. Zanimljivo da muškarci iste debi, ali ne tako dobrog imovinskog stanja ne uspevaju da pronađu takvu. Verovatno ne izlaze na prava mesta.
pre 5 godina
Imam dete sa zenom godinu dana mladjom, imam i sa zenom 25 godina mladjom. Bolje se slazem sa ovom drugom, ali samo kada ne zivimo zajedno. Kada smo ziveli, nije islo i to cak mozda vise zbog mene, nisam se osecao prijatno sa njom nigde jer sam imao osecaj da nas svi gledaju i pitaju se jesam li joj otac. Ali bilo je i onih koji su smatrali da smo izuzetno simpatican par. Nije ovo Njujork pa da je sve to prirodno i normalno.
pre 5 godina
@ stojadin
To sto si napisao govori najvise o tebi samom. Ocigledno si veoma nezreo pa ti tvoje vrsnjakinje u 30 tim deluju kao keve. Ja imam 34 godine i zaista ne znam sta bih mogao da pricam sa devojkom mladjom 10 godina od mene.To je klinka. A posto ti mozes onda kapiram na kom si nivou zrelosti.
pre 5 godina
A zašto muškarac treba da bude stariji od žene?!?
(Anđelka, 22. jun 2018 15:48)
Zato sto su nedorasli.
pre 5 godina
Ne vazi to samo za bracne partnere nego i za prijatelje, drugare. Tesko da ce neko sa 20-25 biti istog stila zivota kao neko sa 40 i kusur. Prosto nisu u istim zivotnim fazama, cast izuzecima.
pre 5 godina
U odnosu na godine muškarca + 5 i -10 sve preko toga nije dobro.
pre 5 godina
Ako ti je zdrav i prav i imas pare, brak ce trajati.
Ako i pored ovog ozenis glupacu ili si i sam diabola brak ce propasti.
Dakle ili dve diabole ili dvoje pametnih.
pre 5 godina
@Hm
Naravno da nije pozeljno da je razlika veca od 10 tak godina, ali realno ni razlika od 1, 2 , 3 godine najcesce nije dobra jer su devojke zrelije od momaka i to se bas vidi u 20 tim godinama zivota. Kada sam ja imala 27 meni su momci mojih godina ( + - 3 godine) toliko isli na zivce jer su se ponasali uzasno nezrelo. U fazonu ja radim i trudim se, zelim ozbiljne emocije a oni igraju igrice, ne nalaze posao za stalno, stalno neke nezrele i klinacke fore rade. Najbolje iskustvo sam imala sa momcima od 5 do 8 godina starijih od sebe. Na kraju sam se i udala za 7 godina starijeg. Sa tom razlikom se mnogo manje primeti razlika u zrelosti muskaraca i zena. Zato mi nikako ne ide u glavu kako nekoj 30 godisnjoj devojci moze odgovarati veza sa nekoliko godina mladjim deckom ,kad je on jos maltene nezreli klinac- cast izuzecima. Potpuno je drugo kad zena ima npr 45 godina i nadje deset godina mladjeg muskarca- tad to moze biti dobar spoj i zbog sexa a i taj decko je sa 35 vec dostigao neku zrelost. Ali devojka u 20 tim i ranim 30 tim i decko mladji nekoliko godina , meni je to nezamislivo jer nikako nisam uspevala intelektualno da se nadjem sa njima jer su se za moj pojam ponasali jako nezrelo.
pre 5 godina
Kako neko rece "vrsnjakinje mu dodju ko keve," pa gleda mladje, eto dodju meni i vrsnjaci ko cale, pa volim mladje.
pre 5 godina
4god idealno da muskarac bude stariji od zene jer su zene u startu zrelije od nas muskaraca. Sve istalo je sarena laza za obe strane i vodi u siguran bunar a onaj ko ne veruje ima vremena da se uveri. Ja vec jesam
pre 5 godina
Danas baš ima mnogo uspešnih muškaraca koji u 50-tim godinama shvate da su pre 20-30 godkna pogrešno odabrali i pronađu srodnu dušu u nekoj 20-30 godina mlađoj. Zanimljivo da muškarci iste debi, ali ne tako dobrog imovinskog stanja ne uspevaju da pronađu takvu. Verovatno ne izlaze na prava mesta.
pre 5 godina
Boze ko cita ove gluposti
pre 5 godina
3000 ljudi... Pa opširnije istraživanje mogu ja da napravim ?
(samo kažem, 22. jun 2018 10:46)
Malo skole drugar nije na odmet. To se u statistici zove uzorak!
pre 5 godina
Kod mojih roditelja razlika je 8 godina, a sansa za razvod 0%
pre 5 godina
Statistika kaze lepo da veze sa velikom razlikom u godinama retko uspevaju. A vi verujte u sta god prija vasem egu, ako vam je tako lakse
pre 5 godina
@aman zaman: Retko koji muskarac moze da napravi dete u 80oj, ne tripujte se. Muskarcima posle 40 itekako opada ucinak u krevetu, a cak je I kod mladjih primetno u zadnje vreme. Znam, zale mi se drugarice a I imala sam iskustva sa starijima. Urolozi se ubise od posla... Koje crno dete u 80 godina... Na netu pise svasta... Sve u svoje vreme
pre 5 godina
Jako istraživanje, relevantniji faktor bi bio ko kakve filmove ili kakvu muziku voli!
pre 5 godina
Stvarno, sto da muskarac bude stariji? Ona zna, on moze, najbolja kombinacija. Kad ona ne zna a on ne moze, nema tu nista zanimljivo :)
pre 5 godina
Imam puno drugarica otprilike 25 godina, i nijednu nisam do sad cula da joj se dopada neki stariji muskarac. Ali sam se zato naslusala prica o tome kako im je neprijatno kada ih stariji muskarci startuju, kako im se gade itd. E sad to su sve devojke koje ne jure novac niti status kod muskarca, vec idu za onim sto ih fizicki i psihicki privlaci. Mozda je to u pitanju
pre 5 godina
Moja otac je bio 11 godina stariji, ostali su do kraja zajedno. Ja sam 9 godina stariji i moram da kazem nesto o "razlicitim zivotnim fazama". Naime, to je nama uglavnom koristilo, prvo je moja supruga imala koristi od mog iskustva i znanja, a zatim sam ja imao koristi od njene mladalacke energije (kada sam usao u cetrdesete). Mislim da je najveci izazov bio kada sam usao u pedesete, jer moje iskustvo vise nije bilo prednost, a ona je objektivno bila mladja. Medjutim, posle 3-4 godine to se opet nivelisalo i u energetskom i u iskustvenom smislu. Sada smo nekako na istom nivou, vise niko nije u nekoj narocitoj prednosti ni po jednom pitanju. Naravno, ovo je samo nase iskustvo, mi smo oboje vrlo tolerantni, spremni da se prilagodjavamo jedno drugom i ucimo jedno od drugog.
pre 5 godina
@ Nikola
Vrsnjacka veza moze samo ako su na istoj razini zrelosti a to se retko desava u dvadesetim godinama zivota, pa cak i u ranim tridesetim jer su devojke emotivno zrelije. Kasnije moze. Imala sam dve vrsnjacke veze i prosto su me jako nervirale te situacije kada uocim koliko su nezreliji od mene. Zato nije ni moglo da opstane. Gledajuci iz mog iskustva i iskustva drugarica koje su u stabilnom braku najbolja je razlika oko 4-8 godina.Svi vrsnjacki brakovi - bez razlike ili godinu, dve razlike - koje znam su se jako brzo raspali.
pre 5 godina
Samo jedna rec sve kaze:prostata
pre 5 godina
Vaznije je da ne ozenis neku koja ce ti zagorcavati zivot od toga koliko godina ima. A kako to saznati da ti nece zagorcavati zivot ? Pa ozeniti se haha
pre 5 godina
Odakle vam informacija da su zene zrelije od muskaraca?
Zbog perioda puberteta?
Da slazem se, ali kasnije?
Nisam zenomrzac daleko od toga, ali situacija je bar 50-50.
Curka i konj nisu samo domace zivotinje.
Eto ja sam ozenio curku ,svake godine sam sigurniji u to.Imamo dvoje dece i usivamo zivot zbog te dece, bar ja.
Zena mi je iz puberteta usla u klimaks onaj period izmedju nikad nije ni imala.Na zalost i ja sam konj sto sam tako nesto ozenio.
Razlika tri godine u niciju korist.
pre 5 godina
Ko je, kad i gde sproveo ovo istraživanje? Na kakvom uzorku? Koliko je ovo istraživanje relevantno, a naročito u Srbiji?
pre 5 godina
Nacuno je vec dokazano, razlika u godinama treba da bude proporcionalna razlici u bankovnim racunima.
pre 5 godina
Ja imam 38 ona 23. Trudna je sa mnom i swingeri smo. Nije alkos ni narkoman. Normalan covek odnosno devojka.
Sad se nalupajte minusa
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novosadjanin,
Jesi li ti siguran da je to sa tobom trudna? :-P
pre 5 godina
Najgori rezultati koji pokazuju čak 90 odsto verovatnoće raskida su oni kod parovi koji između sebe imaju 20 ili više godina razlike
Ali onda nagli preokret, kod razlika 40 i vise godina, raskida nema. Ceka se da pandrkne :)
pre 5 godina
Kad krenu da se javljaju ovi sto su nasamarili ovo istrazivanje... Evo ja cu da navedem milion primera gde je doslo do razvoda zbog razlike u godinama i sta cemo onda? Ljudi su napravili istrazivanje o tome koja je razlika idealna, niko ne kaze da kod onih gde je razlika 10 godina brak nece uspeti.
pre 5 godina
@ministar za lobotomiju
hahahah, svaka čast za komentar
pre 5 godina
Najbolje je kad si sa suprugom rastao/rasla zajedno. Kad se poznajete. Kad razumete jedan drugog i njegove/njene potrebe.
Sad, po logici stvari to je realnije kad ste sličnih godina...
Ja sam oduvek zeleo porodicu i stabilnost, ali realno sam grešio jer sam imao nerealna očekivanja od žena dosta mladjih od sebe, iz drugih sredina. To je u većini slučajeva osuđeno na propast. Kao drugi svetovi. Kao drugi jezici da se govore... Nerazumevanje. Cast izuzecima.
pre 5 godina
@Milica: Da si ti meni ziva I zdrava, nemanje posla I igranje igrica nije rezervisano samo za momke u 20tim godinama pa ih posle "prodje". Moj muz je stariji od mene, ima 40 godina I jos uvek igra igrice a sto se posla tice, neradnika ima u svim zivotnim dobima, ne bi verovala... Cak mi se nekad cini da su ovi mladji borbeniji I snalazljiviji od starijih, koji ne znaju gde udaraju ponekad. Svakako nije pravilo, ali itekako ima mladjih koji su zreliji od onih u 40tim
pre 5 godina
Moja lična statistika pokazuje da ni jedna devojka/žena zapravo ne zna šta želi do svoje 30. godine. A tada mnoge ostanu bez nekog izbora, pa se zadovolje sa onim sa kojim se zateknu u tom trenutku.
pre 5 godina
@Sale
Nije to idealna starost, već minimalna starost. Ako je žena mlađa od broja dobijenog tom računicom, ne bi trebalo da dođe do veze
Tako kažu
pre 5 godina
Razveo se posle 18g braka supruga je god dana starija i to preko noci
pre 5 godina
Ja mislim da je najbolje kad su muž i žena ista generacija. Pa da se dok ih prirodna smrt ne rastavi takmiče ko će koga više da voli i pazi, i da uživaju što više mogu jedno u drugom i u svojoj porodici.
pre 5 godina
Ma dajte muskarci, nemojte se tripovati da zene od 25 stvarno vole vas od 50. Osim ako nemaju neki zesci interes ili su malo cudne, da se blago izrazim, muskarac od 30 I od 50 godina nije I ne moze biti isto. Ako me razumete... Koliko god da je iskustvo na vasoj strani, taj od 30 je mladji 20 godina. Sve one na kraju nadju vrsnjake, posle braka ili afere sa starijim
pre 5 godina
teska glupost, sa iskustvom od ..4 dece, 3 rata, 1 bombardovanjem, 1 hiperinflacijom, 1 poplavom...i 35 godina sto veze sto braka, tvrdim da godine nisu odlucujuce, bitnije je kompromis, strpljenje, paznja, zelja, a no.1 je da provedu period samostalno pre braka, tek tada u realnim uslovima vide jedno drugo i mogu da odluce, ovo kad uvece odu kod mame i tate da se ususkaju a sutradan su zajedno nista nije
pre 5 godina
Svaka fundamentalna razlika pre ili kasnije unistava brak ili vezu svejedno. Ne samo godine, vec I sistem vrednosti, obrazovanje, interesi, zivotni stavovi, socijalni status... Kao sto birate prijatelje koji su vam slicni, tako je jedino odrzivo da birate na isti nacin i bracnog partnera. Ljubav na prvi pogled I ficizka privlacnost su ok za pocetak veze, ali za brak, treba traziti sto slicniju osobu, doslovno kao ortaka. SVe razlike ubijaju na dugi rok. Pa i godine.
Nemojte samo o nekim izuzecima, toga uvek ima, ovde se prica o pravilu.
pre 5 godina
Video bi, Brutuse, koliko su divne da nemaš da platiš taj vikend u Beču koji pominješ.
pre 5 godina
Svasta se ovde komentarise...izgleda da su ljudi zaboravili da pored interesa, novca, itd izmedju dvoje ljudi postoji i ljubav, bez obzira na razliku u godinama. Kolika je razlika u godinama prihvatljiva? To je pitanje koje zahteva razliciti individualni odgovor. Nekome je mnogo i 5 godina razlike...a nekome nije ni 15 god razlike mnogo. Moramo shvatiti da nismo svi isti, da smo razliciti i to je ono sto treba postovati. Svako svoju srecu trazi i gradi...sa osobom za koju smatra da je "ona" ta. Ko smo mi da osudjujemo takve ljude???! Pustimo vise taj primitivizam...
pre 5 godina
(Milica, 22. jun 2018 16:52)
Ovo je tvoj drugi ili treci komentar, svejedno, ali izmedju redova odajes utisak povrsne osobe sklone generalizaciji koja se uzasno ceni. Nista licno, just my 2 cents :)
pre 5 godina
Kod mojih roditelja je razlika 10 godina. Oboje su umrli, lepo su se slagali, imali si skladan brak sve do oceve smrti. Opet, secam se da je majka govorila da se ta razlika nekako videla, jer je ona bila mladja, u totalno drugom zivotnom periodu, sa drugacijim zeljama I nacinom razmisljanja. Brak moze da opstane samo ako su ljudi voljni da ga odrze I to je cela mudrost, pa makar razlika bila I 50godina. A da je "u teoriji" logicno da ljudi slicnih godina bolje funkcionisu u bilo kojoj zajednici, da - ima smisla apsolutno.
pre 5 godina
A razlika u primanjima on i ona?
Razlika ima mnogo a pametnih glava malo.
sada je već kasno
pre 5 godina
@Doljo Ti verovatno nisi imao ni jednu godisnjicu veze u zivotu pa si malo ljut
pre 5 godina
Ja i zena generacija, dakle sanse su nam 0% da se razvedemo.
pre 5 godina
Vazi za Ameriku, samo tamo istrazivali
pre 5 godina
Brutus, lepo si se izreklamirao, samo si napravio gresku u koracima. Ovde nije tema sta ti placas, a sta ona, i da li si ekonomski ostvaren ili ne, vec koja razlika u godinama je najprihvatljiva izmedju dva partnera. Ovo tvoje mi malo lici na oglas licne prirode i na ono usta moja hvalite me. Cak si i tu pogresio, pravi dzentlmen ne bi, ako je vec odveo damu na vikend u Bec, dozvolio da ona plati rucak. Cak dva. Brojis, znaci gledas na to ko i sta placa. Tebi bi svaka razlika odgovarala, samo dok se podjednako hvatate za novcanik, ostalo nije vazno, hahaha...
pre 5 godina
Ograničiti sebe i izbeći da prođete neko iskustvo i razmenite informacije sa nekom osobom koje možda treba da razmenite u ovom životu samo zato što razlika u godinama nije baš po "standardu"(?!?) je potpuna glupost. Sve je individualno. Život nije šablon. Ako odgovarate jedno drugom, odgovarate pa nek je i razlika 100 godina. Ako ne odgovarate onda ne odgovarate, pa makar bili istih godina iz iste sredine, iste struke, istih interesovanja... Jednostavno osetite.
pre 5 godina
Jeste kratko al je slatko.
pre 5 godina
@ Dule
jesi i ti neki,ne znam zasto covek nebi bio siguran ako svi kazu da je tako;)
pre 5 godina
@Anđelka Jer zato ?
pre 5 godina
Između mene i žene je razlika 7 godina, ja sam stariji. A šansa za razvod? Pa, iskoristili smo je!
pre 5 godina
Moja mama 14 godina mladja od tate, zajedno proveli 45g, smrt ih razdvojila!
pre 5 godina
Razlika 2 god. a razvodili smo se najmanje 10 puta .
pre 5 godina
@viki
"Malo skole drugar nije na odmet. To se u statistici zove uzorak!"
Velicina statistickog uzorka nema veze sa skolom ali ima sa tacnoscu ! Za to ne treba skola "drugar"!
pre 5 godina
ah žene..ta divna stvorenja
pre 5 godina
Sve je to ok,ali godine predstavljaju broj i najbitnije su one koje imamo u glavi.. Danas mnogo imamo nezrelih,i sto se muskaraca tice, kao i zena,nazalost...
pre 5 godina
Kad sam bio mladji devojke moje generacije su jurile starije...kad sam ostario devojke jure mladje...pa majku mu kad cu ja doci na red vise :-)
pre 5 godina
Mislim da su ti strucnjaci koji su to utvrdili 90% rastavljeni
pre 5 godina
Bilo bi naravno interesantno procitati kakav je bio uzorak koji je istrazivan. Ja mislim da su razlike u godinama vece u obrazovanim/intelektualnim slojevima gde razlike u interesovanjima mnogo manje zavise od starosti. Mislim, ako niste smarac, volite da izlazite i zanimate se recimo za kulturu sa trideset, tesko da cete u 45 krenuti da pecate vikendom na nekoj bari ili da cete poceti da skupljate salvete (sto onda mozda ne bi odgovaralo 10+ godina mladjoj partnerki).
pre 5 godina
Moja svaja četvrtog muža je već sahranila, razlika bila samo 21.g
pre 5 godina
@50-50: Kralju, bravo za iskrenost:))
106 Komentari
Sortiraj po: