Petak, 01.06.2018.

17:50

Ker: Ovo što radi Lebron niko nikada nije video

Stiv Ker, trener Golden Stejt, nahvalio je Lebrona Džejmsa posle prvog meča velikog finala između Voriorsa i Kavalirsa.

Izvor: PT

Ker: Ovo što radi Lebron niko nikada nije video IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Muslite o tome

pre 5 godina

"Oni (Klivlend) imaju igrača (Lebrona) koji igra košarku na nivou koji nisam siguran da je neko ikada video, u smislu šta sve radi na terenu", rekao je Ker.
Izjava posebno dobija na tezini kada znamo kome je Ker bio saigrac.

Topnik

pre 5 godina

Kerr je pametan trener,želi održati svoju moćnu ekipu budnom i koncentriranom.Imali su ove sezone faza gdje su izgledali preopušteno,i ovakvim izjavama,hvalići protivnika,kerr šalje poruku svojoj ekipi.Zna on jako dobro tko je michael jordan,igrao je s njim.

TheDream

pre 5 godina

Ne znam da li je nekad vidjen ovaj nivo igre, ali znam da Lebron sutra predje u Tamis Petrohemiju, i da dobiju specijalnu pozivnicu za evroligu, kvota da osvajaju bi bila 1.20. Kada bi presao u Ny Knickse ili Finiks Sanse, momentalno bi bili medju 3,4 prva favorita za titulu. Po tome je sigurno jedinstven, jer ne verujem da bi sa Letecim slucaj bio takav, iako je nesumnjivo Majkl veci igrac. Pitajte koga god od evroligaskih trenera da li je moguce pobediti Lebrona, pa makar on bio u ekipi Car Konstantnina, zastrasujuc kosarkas...

petarczv

pre 5 godina

Smarate sa tim finalima i titulama MJ 6/6... pa Šon Livingston, Grin,Iguadala, Zaza Paculija imaju po 2,3 titule sa GSW...jel su oni na osnovu titula bolji igraci od K Irvinga,Wezzbruka, Durenta, Entonija, Dejvisa.. jer ovi igraci imajo po 0 ili 1 titulu??? Cinjenica je da ne postoji bolji igrac od LBJ-a trenutno u nba, zato se i on poredi sa MJ jer dominira kao on nekada....
(alex, 01. jun 2018 22:22).

Koja budalastina,zasto lebrotovi uvek uzimaju za primer igrace iz druge postave kada se prica o najboljem igracu ikad naravno da ce se uzeti u obzir broj titula kao najbitniji faktor. Jeste livingston uzeo titulu ali kao igrac sa klupe mi pricamo o igracima koji su najbolji u svojim ekipama pa i u celoj ligi a kada takav igrac izgubi finale njega uvek krive za poraz a ne livingstona i zazu paculiu. Ja znam lebrotovi da bi vi najvise voleli da se u nba gleda samo suva licna statistika ali nazalost titule su najvaznije a lebron ih ima samo tri a izgubjo je 5 a uskoro ce biti i 6...i ostace upamcen kao najveci luzer u nba...

petarczv

pre 5 godina

Najsebicniji igrac u istoriji kosarke!!! Statistika kaze da lebron ima loptu u posedu najvise u celoj ligi cak 10-15% vise od westbrooka i hardena za koje svi pricaju kako su strasni silovatelji...

Vidji

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) Odrao bi ga Brajant 1 na 1 ne bi ga osetio. Samo nastavite da gledate statistiku. Inace Kristija o Ronaldo je fudbaler koji je promasio najvise suteva u karijeri. Takodje Ronaldo je verovatno po tim vasim statistikama najbolji igrac u poslednjih 50 godina ali je to daleko od realnog stanja stvari zar ne? E bas toliko koliko je Ronaldo najbolji u fudbalu isto toliko je Lebron najbolji u kosarci,bukvalno isto. Isti su i po ponasanju na terenu,nabildovane mamine maze i princezice...

petarczv

pre 5 godina

Michael dzordan je imao u karijeri osam 50+ utakmica u playoffu lebron jednu jedinu i to u utakmici u kojoj se svaki ali bukvalno svaki napad igrao za njega..

mmak

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
(Daa, 01. jun 2018 18:20)

I MJ i KB su bili bekovi, LBJ je krilo. Velika vecina Lebronovih poena je iz reketa, pa mu je stoga i procenat veci. Najbolje procente suta imaju centri i krila, procenat opada na bekovskim pozicijama. Nisam ljubitelj ni KB-a ni LBJ-a, ali Kobijeva igra je bila daleko lepsa za gledanje.

Larry

pre 5 godina

Po mom mišljenju nešto najbliže Džordanu, ovo što sad radi je na nivou onoga što je Džordan radio sezona za istoriju svakako , takva dominacija prosto lik inspiriše svoje saigrače a i motiviše ih da daju 200 %. Ipak Džordan je sva svoja dostignuća spakovao u samo 13 sezona i zato je po meni najbolji svih vremena ali mnoge statistike je već Lebron stigao tako da su u pitanju nijanse i ko šta više preferira. Stvarno me oduševljava i navijam za Klivlend.

Lale gator

pre 5 godina

Porazavajuce za GSW je da im je Lebron davao koseva kad je hteo i kako je hteo. A covek nema nikakvu fintu. Ekstremno je jak, brz i skocan a kad zabidzi pravolinijski, to je strasno. Bila bi interesantna simulacija utakmice najaceg Cikaga i Klivlenda. Rodman bi Lebrona par puta bacio na ledja.

alex

pre 5 godina

Smarate sa tim finalima i titulama MJ 6/6... pa Šon Livingston, Grin,Iguadala, Zaza Paculija imaju po 2,3 titule sa GSW...jel su oni na osnovu titula bolji igraci od K Irvinga,Wezzbruka, Durenta, Entonija, Dejvisa.. jer ovi igraci imajo po 0 ili 1 titulu??? Cinjenica je da ne postoji bolji igrac od LBJ-a trenutno u nba, zato se i on poredi sa MJ jer dominira kao on nekada....

sveznalac

pre 5 godina

lebrone doktore ove igre,sledece godine predji u philu da dominiras,ovako ne ide. da je imo jednog normalnog igraca juce bi imao barem 17 asistencija, bukvalno je barem 30 puta slao paseve za otvoren sut,ali kad u ekipi imas bogaljeve poput jr -a i clarksona,dzaba sve to

Pera Pisar

pre 5 godina

@ Goran

...znači ili androgeni anabolički steroidi ili jak mentalni sklop je razlog što ostali Afroamerikanci sa istom pričom nisu kao Lebron...mnogi NBA igrači bez obzira na velike zarade bankrotiraju nakon par godina od završetka karijere...kuća jedne, druga, peta...kola komada 26 u garaži, pa npr. Tajson bankrot posle razvoda sa onom glumicom Robin Givens ili kako već, ko će da zapamti te sve pevačice, glumice, rijaliti i porno zvezde...meni npr. u prilog mentalnog sklopa, dakle opcije 2 ide činjenica da u 33 godine ima najstarijeg sina od 14...znači dobio ga sa 19, a mali LeBron James Jr. igra basket "ubija" imaju klipovi na You tube-u...ima razlike kako se ko nosi sa slavom i bogatstvom a odraste u bedi...lik je čist u glavi 100% i to je osnova, do kad je branio Dominik Hašek i igrao Jaromir Jagr u hokeju do 40+

Dusan

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daa, 1. jun 2018 18:20)

Samo ti dozivljavaj transfere blama .... Voleo bih da ih tvoja nastavnica srpskog cita ...

Demius

pre 5 godina

@Điu,Liu i Sadriu
"...posle toga Boš i Vejd i Alen doneli titule a onu iz 2016 Irving.Ovo mu je 1. PO da je odigrao na vrhunskom nivou i da je igrač koji odlučuje važne utakmice."
Koja tabula rasa, čuj Boš, Rej Alen i Kajri Irving doneli titule? A Đordanu su Pipen i društvo koristili isključivo da mu brišu znojavo čelo i da mu dodaju peškir na tajm autu.Potpisujem da ni jedan igrač u istoriji ne bi prošao ni 1. rundu play off-a sa ovom grupom građana, a Klivlend igra Veliko finale i umalo sinoć da naprave brejk u gostima.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Mvp jeremija,Miličić 2. pik nabi komplekse LBJ uzevši prsten odmah a on tek posle 10 sezona.Što se tiče 2008. veliki Garnet doneo titulu Bostonu,a 2009. bi doneo još jednu da nije bilo one nečuvene otimačine u velikom finalu protiv Lejkersa gde je Boston vodio 3-2.Dakle nisam prespavao 2008. i 2009. izgleda da sa tobom nešto ne štima.

Milan

pre 5 godina

@prvi čovek kluba
Ima, ali upravo zato svi njegovi saigrači deluju lošiji nego što jesu, upravo zato je Irving pobegao od njega. Imao je on i solidnih defanzivnih sezona ali onda nije toliko dominirao u napadu, ove sezone je statistički jedan od najgorih defanzivaca lige.

bBb

pre 5 godina

Što se tiče Kobija, slažem se da su mu prve sezone smanjile procente (kao i svim igračima pa i Lebronu). Napisao sam da on nijedne sezone nije imao ni 47%. Prosek u karijeri mu je 44.7% što se mora priznati da nije ništa specijalno, odnosno solidno je ali daleeeko od priče za jednog od najboljih igrača ikada. MJ je ipak mnogo bolji od Kobija u tom segmentu, to je činjenica.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 20:25)

Dobro, Brajant ima 44.7% za 20 godina karijere... Koliko imaju Rej Alen, Peđa Stojaković, Dirk Novicki(sjajan šuter, sa visinom od 214cm), Klej Tompson, Redži Miler? Ovog što kaže da je Brajant kao Harden, samo što igra odbranu, neću ni da komentarišem... On, momak, gleda košarku na igrici. Nije imao nijednom 47%, ali mu je konstantno bio prosek oko 46-46.5 u zenitu karijere, što je za beka fantastičan procenat. Džordan je pogađao 2 šuta više, na 100 šuteva... Eto, to je ogromna razlika.

Crni Isus

pre 5 godina

@milosh-nish
Ako je Bog ušao u MJ, što navodno kaže Lari ptica, ostaje otvoreno pitanje zašto je Bog MJ za 15 godina karijere čak 9 puta ispao pre finala NBA i pri tome 3 puta bio čiščen u prvom kolu a od toga jednom od anonimnih Milvoki Baksa?!
Nekako mi je logično da nedodirlji MJ uzme bar 10 titula za 15 sezona, ajde ne mora baš svake sezone...
Nešto tu ne štima.

sveznalac

pre 5 godina

vi sto uporedjujete 6-0 sa 3-5,treba da racunate i lebronovih 9 finala u poredjenju sa jordanovih 6,takodje i to da je jordan gubio dosta puta u prvoj rundu play offa a lebron tu ima skor 13-0 ako se ne varam

za ortaka

pre 5 godina

Verovatno lebron nikada nece imati eleganciju dzordana ali uticaj na igru i saigrace koji ima lebron verovatno nije imao niti jedan igrac u istoriji kosarke. Svaki igrac na terenu je pored njega bolji i daje vise jer lebron ume to da izvuce iz njega
(ernesto che, 1. jun 2018 20:44)
Ja LeBrona mnooogo cenim i ono sto on radi na terenu je neverovatno ali svaki njegov saigrac ozbiljno opadne kad predje u ekipu sa njim. Covek radi sve na terenu i "oduzima posao" saigracima koji zbog toga igraju losije. Ni jedan kosarkas ne zeli da celu utakmicu trci oko blokova i ceka da primi loptu na 2 sec i da sutne. Cak i da je sut iz dobre pozicije, to potpuno iskljucuje igraca iz igre i ubija protok lopte. Da nema ovakvih stvari i nepotrebnog GMovanja, LeBron bi bio goat. Ovako je sam sebi uskratio priliku za tako nesto, uprkos svega sto radi na terenu.

Еустахије Брзић

pre 5 godina

Кер прича да је Џејмс најбољи јер је као млађи добио ћушку од Џордана.

ernesto che

pre 5 godina

Verovatno lebron nikada nece imati eleganciju dzordana ali uticaj na igru i saigrace koji ima lebron verovatno nije imao niti jedan igrac u istoriji kosarke. Svaki igrac na terenu je pored njega bolji i daje vise jer lebron ume to da izvuce iz njega a broj asistencija, skokova i neke neverovatne blokade govore koliko je kompletan igrac a kakav je vodja o tome ne treba pricati, dovoljno je videti dva minuta ekipu bez njega na terenu i sve ti je jasno, opet sve je stvar percepcije, licno mislim da ukoliko lebron osvoji jos, naslov ili dva da ce biti najbolji svih vremena.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@za ove kineze djiu liu i ekipa
Kako voditi normalnu prepisku sa osobom koja napiše da su Boš Vejd i Alen doneli titulu Lebronu, čoveku koji je u sve 3 titule koje je osvojio bio ubedljivo ali ubedljivo najbolji i najzaslužniji igrač svoje ekipe? U Majamiju i u Klivlendu je bio najbolji poenter, skakač, asistent a u Kavsima i bloker i kradljivac lopte u finalu uključujući igrače oba tima!!! Da li ljudi shvataju koliko je to teško postići?
Razumem da se nekome ne svidja Džejmsova igra ali ne shvatam to stalno potenciranje neistina kako mu neko drugi donosi titule a on se valjda šlepa uz njih?! Možete još 1000 puta napisati tu laž ali ću vam 1001 put odgovoriti istinom.

Valternbg

pre 5 godina

Setite se,Jordan godinama ne moze da prodje Pistonse.Na kraju tolika frustracija da je plakao.Potom se sastavlja tim,shvatili su da ne moze sam.Rodman,Grant,Pipen,Kukoc,Kerr,Bj Armstrong....,uzimaju titule.Koga ima Dzejms?Gledao Jordana uzivo,ogromna je razlika u pristupu svakoj utakmici onda I danas.Cini mi se da danas pobeda nije toliko vazna.Vazan je show.Timovi bez identiteta,manjaju igrace kao carape.Onda,to je uradio samo Barkley-i,I to je bio skandal.

Beogradjanin

pre 5 godina

Ovo je izjavio jedan od najboljih šutera u istoriji NBA i čovek
(Demius, 1. jun 2018 18:34)

Najbolji suter sa ono 6 poena prosek u karijeri. Ne mogu da kazem obicno igraci koji nemaju neku karijeru budu dobri treneri. Opusti se kad se zavrsi ova epoha Wariorsi i James takva liga ti sleduje i malo velicanja svih ovih danasnjih igraca Jamesa, ima tu mnogo sa prosekom od 6 poena.

Goran

pre 5 godina

@Pera Pisar
Biografiju poput LBJ-a imaju milioni crnaca po svim getima u SAD-u ,nije on jedini koji ima takvu pricu ,i kako to da onda zahvaljujuci takvoj biografiji nema jos nadljudi poput njega? jer ako je po tvojoj logici onda bi tako trebalo da bude ... Lepo rece jedan komentator dole,sve ima svoje svoje granice , ali u njegovom slucaju izgleda da tih granica ipak nema!

BOSS

pre 5 godina

Danasnja NBA je sprdnja,neko je napisao prije,,odbrane se ne igraju uopste.Lebron u NBA daje 50 koseva,nek dodje u EL gdje igraju slabiji igraci,pa nece ni 35 dat.

A.Davis

pre 5 godina

Kakav Brajant bre on nije ni u top 10 svih vremena. On je vise tipa Harden samo sto se Brajant mnogo vise zalagao na terenu i igrao mnogo bolju odbranu.

Košarka nikad bolja

pre 5 godina

Košarka je za klasu bolja nego pre 20 godina.
Pogledajte Čikago i videćete da niko ne čuva šut za tri poena.
Sada u ekipi nema igrača koji ne šutira trojke(i centri).
Golden Stejt je verovatno najjača ekipa ikada.
Za neupućene Čikago je bez Džordana bio na par šuteva do velikog finala dok Klivlend bez Lebrona medju najgorim ekipama

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Điu Liu Sandriu
Samo da dodam na tvoju info da od 2003.do 2010. Lebrona nije bilo nigde?! Verovatno si prespavao 2008. i 2009.godinu kada je bio dva puta MVP lige. Posle tih godina je nastavio suvereno da vlada ligom i mirne duše su mu mogli dati još 5-6 MVP nagrada i niko se od američke košarkaške javnosti ne bi bunio.
Verovatno ga nije bilo nigde ni 2007.godine kada je uveo tim basketaša sa ulice u veliko NBA finale. Mo Vilijams, Pavlović, Ilgauskas su ni krivi ni dužni došli do NBA finala i mnogi smatraju da je to najlošiji tim ikada koji je uspeo da dođe do Finala.
Ali dobro ako ti ceniš da Lebrona do 2010.nije bilo nigde...

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@nista o nicemu
Upravo MJ fanovi gledaju košarku najviše kroz brojke (čitaj broj titula) pa sam zbog toga naveo da je MJ od 15 sezona 9 puta ostao kratak za finale. Što je tačno. Nisam ništa pogrešno napisao. Smešna su mi pominjanja Majklove ogromne elegancije a on čovek bio fizički najspremniji igrač lige, nestvarno moćan atletski igrač koji je između ostalog zbog snage i dominirao ligom. Kidao je i u napadu i u odbrani sa istim intenzitetom. Nisu ga za džabe zvali Air Jordan. Čovek je leteo u reketu...
@bBb
Što se tiče Kobija, slažem se da su mu prve sezone smanjile procente (kao i svim igračima pa i Lebronu). Napisao sam da on nijedne sezone nije imao ni 47%. Prosek u karijeri mu je 44.7% što se mora priznati da nije ništa specijalno, odnosno solidno je ali daleeeko od priče za jednog od najboljih igrača ikada. MJ je ipak mnogo bolji od Kobija u tom segmentu, to je činjenica.

Ccc

pre 5 godina

Sutiranje do iznemoglosti,silovanje svega,jednostavno sirova snaga i dosta izgubljenih finala,ali dobar je kosarkas,u to nema sumnje.Ne treba ga uporedjivati sa MJ,jer to je nemoguce,ubilacki instikt,rodjeni pobednik,ma druga dimenzija za sve njih.

dobar je LBJ

pre 5 godina

za ove kojima je elegancija bitna da prate modnu scenu, ne kosarku, dzordana gledao od 86. na videu, kao I medzika, dzabara, birda, ajzeju tomasa, shvatite da je I majkl tad dominirao fizickom superiornoscu nad rivalima, kao sto sad to radi lebron, ali njemu kad nema nista da se zameri, potegne se pitanje elegancije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (goran, 1. jun 2018 19:39)

Nije to samo elegancija, tehnika i osećaj kreiraju eleganciju, što ne znači da LBJ nije neverovatno efikasna mašina. Da simplifikujem, nadam se sa uspehom, Ronaldo Zuba i Ronaldinjo su mi uvek ispred Rumenigea i Van Nistelroja. A MJ je Ronaldo i Ronaldinjo sa glavom Rumenigea.
Gadna je to kobinacija bila.

Nenad

pre 5 godina

Nesporno je da Lebron vanserijski igrac u svakom pogledu. Medjutim, gledajuci ovu utakmicu u finalu, ne mogu da se otmem jednom utisku. Kada pogledate Golden State, to je ekipa sa igracima koji se medjusobno dopunjuju. Sa druge strane Cleveland igra u grcu. Osim Lebrona svi ostali su u grcu i samo gledaju kako da loptu prebace njemu. Mislim da Lebron svojom igrom doprinosi toliko da istovremeno i gusi ostale igrace i stvara kod njih strah od greske...

R10

pre 5 godina

# Link komentara Jedan Kobijev Fadeaway vise znaci za kosarku nego celokupna Lebronova statistika i nadrealne partije, uz duzno postovanje Lebronu. Porediti Lebrona sa Kobijem, a kamoli sa Dzordanom je blasfemija i analogno poredjenju Dzastina Bibera sa recimo Mocartom ili Cajkovskim.

goran

pre 5 godina

za ove kojima je elegancija bitna da prate modnu scenu, ne kosarku, dzordana gledao od 86. na videu, kao I medzika, dzabara, birda, ajzeju tomasa, shvatite da je I majkl tad dominirao fizickom superiornoscu nad rivalima, kao sto sad to radi lebron, ali njemu kad nema nista da se zameri, potegne se pitanje elegancije

Pera Pisar

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute.kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena, nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !
(Goran, 01. jun 2018 18:34)
Spoj neverovatne genetike, talenta, treninga, posvećenosti brige o svom telu
(masterkg)
...plus to kad te keva rodi sa 16 godina, a ćale ti u zatvoru, uz to si Afroamerikanac sa svim preduslovima da budeš lokalni luzer u malom lokalnom Akronu od 200 000 stanovnika, 50 km južno o Klivlenda u nekakvom Ohaju daleko od svetla NY i LA...i shvatiš da moraš da se boriš kroz život i tako umesto lokalnog luzera postaneš jedan od najboljih sportista u istoriji to što vi zovete steroidima je, u stvari...Lebronov mentalni sklop

Bojan

pre 5 godina

Pogledah i ja prvu utakmicu finala NBA posle ko zna koliko godina.
Igraju li se ovde neke odbrane, mislim onakvi ulazi u reket bez jakih kontakata. Deluje smešno.
Ipak su se ranije igrale tvrđe odbrane po mom mišljenju. Da onako neko krene na ulaz pored Rodmana ili ne daj bože kad se setim Ostertaga iz Jute tu nema šuta a kamoli onakvih polaganja.
Ovo sada deluje kao velika zabava, svi se čuvaju povreda uzimaju dobru lovu i svi zadovoljni. A publika kao da je na sahrani a ne na velikom finalu.

Powerslave

pre 5 godina

Brajant je po stilu igre, mentalitetu i fanatizmu verovatno nešto najbliže Džordanu, ali nema sumnje da ga je LBJ igrački prestigao, tu čak ni ne vidim bilo kakvu dilemu.

nista o nicemu

pre 5 godina

Ma šta zna Ker, nije on neki poznavalac košarke niti je igrao sa velikim imenima:)

Apropo GOAT teme, Lebron nikako ne može biti GOAT jer za 15 godina karijere nije uspeo 9 puta da ne dođe do finala i još pri tome da 3 puta ispadne u prvoj rundi plej ofa:)
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:16)

Ako ces da gledas kosarku samo kroz brojke, onda cemo se tako i ponasati. Dakle, Kevin Lav, Tompson i JR Smit su superstarovi zbog ugovora. Znaci super tim je Klivlend, a ne GSW.

Cisto da ti pokazem koliko tupo gledas na sport.

Pera Pisar

pre 5 godina

...nije imao ko da mu kupi play station, najnoviji model tadašnjih mobilnih telefona, firmirane patike, garderobu...verovatno ni među ribama nije bio posebno popularan, ni u Americi ne vole "golje" i potencionalne luzere...ako je išta znao jeste to da te sintetičke hemikalije ubijaju, to je sudbina Afroamerikanaca u getima...možda i nije GOAT, možda Stiv Ker preteruje, tipa "vidite protiv kakvog je moram da igram sa samo 4 all star igrača u petorci"...ali taj lik zaslužuje, zbog svega...poštovanje i onih koji ga ne vole

bBb

pre 5 godina

@Daa
Tačnije je da Brajant ni u jednoj sezoni nije imao ni 47% šut što je veoma loše u poređenju sa Džordanom koji na nivou karijere šutira 49% a to je odličan procenat za beka.
Ne treba pridavati značaja komentarima koji tvrde da je Brajant bolji od Lebrona. Neki verovatno misle da je i Mekgrejdi bolji. Ili Ajverson i Hil. Ljudi ne znaju šta će od muke koliko ne vole Lebrona pa svašta pišu.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:38)

Jeremija, koji procenat šuta imaju vrsni šuteri, kao što su, Rej Alen, Redži Miler, Klej Tompson, Peđa Stojaković, Dirk Novicki...? Džordan taman za toliko ima bolji procenat i veći prosek poena od Brajanta, jer je došao u ligu sa 21 godinom, a Brajant kao klinac sa jedva 18 godina i prve 3 sezone su mu i spustile procente, kao i poslednje 2-3, jer je bio osakaćen povredama i imao veoma loše procente, to je činjenica. Džordan se drugi put povukao u 13-oj sezoni, a Brajant ih je odigrao 20! I normalno je da mu procenti budu manji, nego što je realno, jer je došao sa 18, a povukao se u 38-oj godini. Što ne pišeš malo o odbrambenim nominacijama Džordana i Kobea, u odnosu na LeBrona? Zamisli da se prva dvojica nisu toliko kidala u odbrani, kakve bi tek tada brojke imali...

nista o nicemu

pre 5 godina

LeBron cuva od keca do petice,i to vrhunski(cak i ove sezone,a ima 33 godine),Dzordan je cuvao igrace na dve pozicije,na sve to,LeBron kao krilo ima mnooogo vise asistencija od Dzordana prosecno,mnogo vise skokova(ocekivano,ali za asistencije nije),uz mnogo bolje procente suta.
(prvi covek kluba, 01. jun 2018 19:28)

Znaci Lebron radi isto sto i Pipen, samo losije. To nije dovoljno da ga stavis u istu recenicu sa Dzordanom.

Memfis

pre 5 godina

Ali kada fan Lebrona napiše da je Džordan tu gde jeste jer ga "Najk" gura... Pa Lebron je još u srednjoj školi potpisao ogroman ugovor (dok nije kročio u NBA), a pre neku godinu je sa tim zlim Najkom koji mu ne da da bude goat potpisao i doživotni ugovor! Jel kapirate koliko je taj argument smešan zapravo, da ne kažem nešto grublje??!

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

MVP jeremija,pričaš o nekih 15 godina LBJ a više od pola karijere ga nigde nije bilo,izabran 2003 kao 1.pik i do 2010 ništa,pa 2011 Dalas mu se dogodio,posle toga Boš i Vejd i Alen doneli titule a onu iz 2016 Irving.Ovo mu je 1. PO da je odigrao na vrhunskom nivou i da je igrač koji odlučuje važne utakmice.

prvi covek kluba

pre 5 godina

Timer...?salis se?LeBron cuva od keca do petice,i to vrhunski(cak i ove sezone,a ima 33 godine),Dzordan je cuvao igrace na dve pozicije,na sve to,LeBron kao krilo ima mnooogo vise asistencija od Dzordana prosecno,mnogo vise skokova(ocekivano,ali za asistencije nije),uz mnogo bolje procente suta.Ne znam sta je kompletnije,neko ko ima sve kolone u vrhu lige vec 15 godina ili drugi koji ima poene i ukradene lopte samo u vrhu lige u svojoj karijeri.

aleks

pre 5 godina

Jedan od clanova USA reprezentacije koju je gazio ko je stigao, jedinu u istoriji. Kada su za istu igrali Jordan ili Durent, zna se, 30 plus razlike.

Hogar

pre 5 godina

Odlican je igrac, ali kao pojava strasno iritantan.Oni njegovi teatralni rituali, citanje knjige na zagrevanju, ovo odelo sa koznom tasnicom... rodjace ne radis na wall street-u, vec igras basket.Zbog tog svog ponasanja MJ ce i dalje za vecinu biti br.1.
(sonics, 01. jun 2018 18:47)
Auuu deco sto mu je ruzan dres

Ivan

pre 5 godina

Skroz je u pravu Ker jer ovo što Lebron radi u ovoj sezoni i u ovom plej ofu to je zaista kolosalna košarka, velemajstorska, fenomenalna, ma nemam reči sa kojima bi najbolje opisao ono što Lebron radi u ovom plej-ofu! Sam nosi ekipu čitave sezone, a zna se koliko je jedna NBA sezona teška, ogromnih 82 utakmice u regularnom delu treba odigrati, sam je na svojim plećima izneo preko 50% pobeda iz regularnog dela, sada sam nosi na svojim plećima celu ekipu kroz plej-of NBA Lige a zna se koliko je plej-of NBA Lige naporan, treba proći nekoliko krugova na 4 dobijena meča protiv sjajnih rivala, sve je Lebron sam to izneo i doveo svoj tim opet do velikog finala! Pruža nenormalno dobre partije, na 8 mečeva u ovom plej-ofu imao je preko 40 postignutih poena a na ovom noćašnjem meču zabeležio je ogromnih 51 poen u velikom finalu NBA šta reći, div košarke je! Sa druge strane Ker ima fenomenalnu ekipu sa 4 ol-star igrača, jedan sjajan kolektiv sastavljen od igrača vrhunske klase, i eto i takav tim kakav je Golden Stejt je noćas teškom borbom savladao Klivlend kojeg ove sezone nosi samo Lebrn svojim majstorijama! Šta onda reći nego kapa dole majstore! Očekuje se da Lebron nastavi sa ovm fenomenalnim igrama u ovom finalu i ništa nije izgubljeno za njegov tim, već u narednom meču siguran sam biće on opet na preko 40 postignutih poena pa i pobeda njegovog tima može biti ostvarena za 1:1 u seriji i totalnu neizvesnost! Bravo Lebrone kraljino!

Demius

pre 5 godina

Ovo je izjavio jedan od najboljih šutera u istoriji NBA i čovek koji je zajedno za Nike Jordan-om uzeo tri šampionska prstena.
Ali sada će ovde da izmile Jordanbotovi i da nam objasne kako Stiv Ker nema pojma, i da je u košarci najbitnija elegancija, lakoća pokreta i umetnički "dojam".
P.S.znamo mi to Stiv već odavno, gledamo GOAT-a svako drugo veče kako pomera ljudske i košarkaške granice do nedostižnih visina za sve ostale smrtnike. Long Live The King!!!

sonics

pre 5 godina

Odlican je igrac, ali kao pojava strasno iritantan.
Oni njegovi teatralni rituali, citanje knjige na zagrevanju, ovo odelo sa koznom tasnicom... rodjace ne radis na wall street-u, vec igras basket.
Zbog tog svog ponasanja MJ ce i dalje za vecinu biti br.1.

рајко

pre 5 godina

да али ни леброн не може победити четири звезде плус судије. оно синоћ је било равно крађи. још хил промаши слободно.

Goran

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao ,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u...Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota ,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute? ...kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena...nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !

zver

pre 5 godina

Ali nazalost igra sa raspalom ekipom i ne moze nista da uradi. Ni 50+ poena nije dovoljno. Pa zamislite da su pobedili. Kako bi se pisalo o tih 51 a ovako nista posebno. A unistio je Durenta

masterkg

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao ,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u...Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota ,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute? ...kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena...nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !
(Goran, 01. jun 2018 18:34)

Spoj neverovatne genetike, talenta, treninga, posvećenosti brige o svom telu .....

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

Ma šta zna Ker, nije on neki poznavalac košarke niti je igrao sa velikim imenima:)

Apropo GOAT teme, Lebron nikako ne može biti GOAT jer za 15 godina karijere nije uspeo 9 puta da ne dođe do finala i još pri tome da 3 puta ispadne u prvoj rundi plej ofa:)

Ovo šta Lebron radi ove sezone i uopšte u ovogodišnjem plej ofu niko nikada nije radio u tim godinama i u 15.sezoni
Njegove brojke su neverovatne.
Samo jedan zanimljiv podatak. LBJ u toku plej ofa šutira 23 puta po meču, koliko je Džordan imao na nivou karijere. Svi znamo da MJ ima najviše ppg po meču tokom karijere 30.1
Lebron je trenutno na 35 ppg u ovom plej ofu! Jezivo dobro.

Ah

pre 5 godina

Voleo bih da dobije ovo Klivlend, samo zbog Lebrona. Pa šta je taj čovek uradio u ovom plejofu.. Niko sem Džerija Vesta nije dobio MVP finala, a da je iz gubitničke ekipe. Čak i da Klivlend izgubi, ne vidim razlog zašto se ne bi Lebronu uručila nagrada MVPa finala, jer stvarno je nestvaran. Kakav igrač, kakav uzor svim ljudima, svim Afro-Amerikancima, a ne tamo neki ex dileri-reperi i sl. Kapa dole za sve.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ker,pa gde si gledao kada si grejao klupu u Čikagu?Nemaš poštovanja ni ti ni Pipen prema MJ koji vam je doneo gomilu titula.Sa ovom izjavom čovek bi pomislio da se baviš košarkom 7-8 godina.

milosh-nish

pre 5 godina

Ti si ga uzivo gledao...Njegovo visocanstvo Dzordan!!!
(LBJ Hater, 1. jun 2018 17:55)

njega nema potrebe ni da pominje,MJ je nedodirljiv,sto je Lari ptica jednom prilikom kad je MJ izgubio od seltiksa rekao,kao da je bog licno sisao i usao u njega...

Misa

pre 5 godina

Ovaj da je igro pre 20 ili vise godina bio bi prosecan igrac. Ovako daj sve njemu namesti da samo on daje koseve. On 50 ostatak tima 15, jadan basket

Timer

pre 5 godina

Najkompletniji igrac svih vremena. Bez mane bukvalno. Nema slabu tacku. Doktor ove igre. Veliki LeBron James. PericaFMP na aparatima.
 (Ojsac, 1. jun 2018 18:02

Lebron je u odbrani za dve klase ispod Dzordana, upavo je to razlog zasto nikada nece biti najveci a pogotovo ne najkompletniji.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Daa
Tačnije je da Brajant ni u jednoj sezoni nije imao ni 47% šut što je veoma loše u poređenju sa Džordanom koji na nivou karijere šutira 49% a to je odličan procenat za beka.
Ne treba pridavati značaja komentarima koji tvrde da je Brajant bolji od Lebrona. Neki verovatno misle da je i Mekgrejdi bolji. Ili Ajverson i Hil. Ljudi ne znaju šta će od muke koliko ne vole Lebrona pa svašta pišu.

Daa

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.

Milan

pre 5 godina

Ker,pa gde si gledao kada si grejao klupu u Čikagu?Nemaš poštovanja ni ti ni Pipen prema MJ koji vam je doneo gomilu titula.Sa ovom izjavom čovek bi pomislio da se baviš košarkom 7-8 godina.
(Điu,Liu i Sadriu, 1. jun 2018 18:12)

Da je tebi bar da grejes klupu Klika iz Arilja

ninja

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
(Daa, 01. jun 2018 18:20)

Ma pisu gluposti. I MJ i KB su visoki 1.98 m, dok je Lebron 2.03 m. Znaci definitivno je Lebron veci. Ne mnogo, ali ipak veci ?

petarczv

pre 5 godina

Ovo šta Lebron radi ove sezone i uopšte u ovogodišnjem plej ofu niko nikada nije radio u tim godinama i u 15.sezoni 
Njegove brojke su neverovatne. 
Samo jedan zanimljiv podatak. LBJ u toku plej ofa šutira 23 puta po meču, koliko je Džordan imao na nivou karijere. Svi znamo da MJ ima najviše ppg po meču tokom karijere 30.1 
Lebron je trenutno na 35 ppg u ovom plej ofu! Jezivo dobro.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:16)

U tim godinama je MJ osvojio tri titule zaredom...

zver

pre 5 godina

Ali nazalost igra sa raspalom ekipom i ne moze nista da uradi. Ni 50+ poena nije dovoljno. Pa zamislite da su pobedili. Kako bi se pisalo o tih 51 a ovako nista posebno. A unistio je Durenta

Ah

pre 5 godina

Voleo bih da dobije ovo Klivlend, samo zbog Lebrona. Pa šta je taj čovek uradio u ovom plejofu.. Niko sem Džerija Vesta nije dobio MVP finala, a da je iz gubitničke ekipe. Čak i da Klivlend izgubi, ne vidim razlog zašto se ne bi Lebronu uručila nagrada MVPa finala, jer stvarno je nestvaran. Kakav igrač, kakav uzor svim ljudima, svim Afro-Amerikancima, a ne tamo neki ex dileri-reperi i sl. Kapa dole za sve.

Daa

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.

ninja

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
(Daa, 01. jun 2018 18:20)

Ma pisu gluposti. I MJ i KB su visoki 1.98 m, dok je Lebron 2.03 m. Znaci definitivno je Lebron veci. Ne mnogo, ali ipak veci ?

masterkg

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao ,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u...Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota ,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute? ...kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena...nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !
(Goran, 01. jun 2018 18:34)

Spoj neverovatne genetike, talenta, treninga, posvećenosti brige o svom telu .....

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

Ma šta zna Ker, nije on neki poznavalac košarke niti je igrao sa velikim imenima:)

Apropo GOAT teme, Lebron nikako ne može biti GOAT jer za 15 godina karijere nije uspeo 9 puta da ne dođe do finala i još pri tome da 3 puta ispadne u prvoj rundi plej ofa:)

Ovo šta Lebron radi ove sezone i uopšte u ovogodišnjem plej ofu niko nikada nije radio u tim godinama i u 15.sezoni
Njegove brojke su neverovatne.
Samo jedan zanimljiv podatak. LBJ u toku plej ofa šutira 23 puta po meču, koliko je Džordan imao na nivou karijere. Svi znamo da MJ ima najviše ppg po meču tokom karijere 30.1
Lebron je trenutno na 35 ppg u ovom plej ofu! Jezivo dobro.

petarczv

pre 5 godina

Ovo šta Lebron radi ove sezone i uopšte u ovogodišnjem plej ofu niko nikada nije radio u tim godinama i u 15.sezoni 
Njegove brojke su neverovatne. 
Samo jedan zanimljiv podatak. LBJ u toku plej ofa šutira 23 puta po meču, koliko je Džordan imao na nivou karijere. Svi znamo da MJ ima najviše ppg po meču tokom karijere 30.1 
Lebron je trenutno na 35 ppg u ovom plej ofu! Jezivo dobro.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:16)

U tim godinama je MJ osvojio tri titule zaredom...

alex

pre 5 godina

Smarate sa tim finalima i titulama MJ 6/6... pa Šon Livingston, Grin,Iguadala, Zaza Paculija imaju po 2,3 titule sa GSW...jel su oni na osnovu titula bolji igraci od K Irvinga,Wezzbruka, Durenta, Entonija, Dejvisa.. jer ovi igraci imajo po 0 ili 1 titulu??? Cinjenica je da ne postoji bolji igrac od LBJ-a trenutno u nba, zato se i on poredi sa MJ jer dominira kao on nekada....

Timer

pre 5 godina

Najkompletniji igrac svih vremena. Bez mane bukvalno. Nema slabu tacku. Doktor ove igre. Veliki LeBron James. PericaFMP na aparatima.
 (Ojsac, 1. jun 2018 18:02

Lebron je u odbrani za dve klase ispod Dzordana, upavo je to razlog zasto nikada nece biti najveci a pogotovo ne najkompletniji.

Milan

pre 5 godina

Ker,pa gde si gledao kada si grejao klupu u Čikagu?Nemaš poštovanja ni ti ni Pipen prema MJ koji vam je doneo gomilu titula.Sa ovom izjavom čovek bi pomislio da se baviš košarkom 7-8 godina.
(Điu,Liu i Sadriu, 1. jun 2018 18:12)

Da je tebi bar da grejes klupu Klika iz Arilja

Ivan

pre 5 godina

Skroz je u pravu Ker jer ovo što Lebron radi u ovoj sezoni i u ovom plej ofu to je zaista kolosalna košarka, velemajstorska, fenomenalna, ma nemam reči sa kojima bi najbolje opisao ono što Lebron radi u ovom plej-ofu! Sam nosi ekipu čitave sezone, a zna se koliko je jedna NBA sezona teška, ogromnih 82 utakmice u regularnom delu treba odigrati, sam je na svojim plećima izneo preko 50% pobeda iz regularnog dela, sada sam nosi na svojim plećima celu ekipu kroz plej-of NBA Lige a zna se koliko je plej-of NBA Lige naporan, treba proći nekoliko krugova na 4 dobijena meča protiv sjajnih rivala, sve je Lebron sam to izneo i doveo svoj tim opet do velikog finala! Pruža nenormalno dobre partije, na 8 mečeva u ovom plej-ofu imao je preko 40 postignutih poena a na ovom noćašnjem meču zabeležio je ogromnih 51 poen u velikom finalu NBA šta reći, div košarke je! Sa druge strane Ker ima fenomenalnu ekipu sa 4 ol-star igrača, jedan sjajan kolektiv sastavljen od igrača vrhunske klase, i eto i takav tim kakav je Golden Stejt je noćas teškom borbom savladao Klivlend kojeg ove sezone nosi samo Lebrn svojim majstorijama! Šta onda reći nego kapa dole majstore! Očekuje se da Lebron nastavi sa ovm fenomenalnim igrama u ovom finalu i ništa nije izgubljeno za njegov tim, već u narednom meču siguran sam biće on opet na preko 40 postignutih poena pa i pobeda njegovog tima može biti ostvarena za 1:1 u seriji i totalnu neizvesnost! Bravo Lebrone kraljino!

Lale gator

pre 5 godina

Porazavajuce za GSW je da im je Lebron davao koseva kad je hteo i kako je hteo. A covek nema nikakvu fintu. Ekstremno je jak, brz i skocan a kad zabidzi pravolinijski, to je strasno. Bila bi interesantna simulacija utakmice najaceg Cikaga i Klivlenda. Rodman bi Lebrona par puta bacio na ledja.

Goran

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao ,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u...Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota ,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute? ...kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena...nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !

Bojan

pre 5 godina

Pogledah i ja prvu utakmicu finala NBA posle ko zna koliko godina.
Igraju li se ovde neke odbrane, mislim onakvi ulazi u reket bez jakih kontakata. Deluje smešno.
Ipak su se ranije igrale tvrđe odbrane po mom mišljenju. Da onako neko krene na ulaz pored Rodmana ili ne daj bože kad se setim Ostertaga iz Jute tu nema šuta a kamoli onakvih polaganja.
Ovo sada deluje kao velika zabava, svi se čuvaju povreda uzimaju dobru lovu i svi zadovoljni. A publika kao da je na sahrani a ne na velikom finalu.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ker,pa gde si gledao kada si grejao klupu u Čikagu?Nemaš poštovanja ni ti ni Pipen prema MJ koji vam je doneo gomilu titula.Sa ovom izjavom čovek bi pomislio da se baviš košarkom 7-8 godina.

Pera Pisar

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute.kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena, nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !
(Goran, 01. jun 2018 18:34)
Spoj neverovatne genetike, talenta, treninga, posvećenosti brige o svom telu
(masterkg)
...plus to kad te keva rodi sa 16 godina, a ćale ti u zatvoru, uz to si Afroamerikanac sa svim preduslovima da budeš lokalni luzer u malom lokalnom Akronu od 200 000 stanovnika, 50 km južno o Klivlenda u nekakvom Ohaju daleko od svetla NY i LA...i shvatiš da moraš da se boriš kroz život i tako umesto lokalnog luzera postaneš jedan od najboljih sportista u istoriji to što vi zovete steroidima je, u stvari...Lebronov mentalni sklop

Demius

pre 5 godina

Ovo je izjavio jedan od najboljih šutera u istoriji NBA i čovek koji je zajedno za Nike Jordan-om uzeo tri šampionska prstena.
Ali sada će ovde da izmile Jordanbotovi i da nam objasne kako Stiv Ker nema pojma, i da je u košarci najbitnija elegancija, lakoća pokreta i umetnički "dojam".
P.S.znamo mi to Stiv već odavno, gledamo GOAT-a svako drugo veče kako pomera ljudske i košarkaške granice do nedostižnih visina za sve ostale smrtnike. Long Live The King!!!

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Daa
Tačnije je da Brajant ni u jednoj sezoni nije imao ni 47% šut što je veoma loše u poređenju sa Džordanom koji na nivou karijere šutira 49% a to je odličan procenat za beka.
Ne treba pridavati značaja komentarima koji tvrde da je Brajant bolji od Lebrona. Neki verovatno misle da je i Mekgrejdi bolji. Ili Ajverson i Hil. Ljudi ne znaju šta će od muke koliko ne vole Lebrona pa svašta pišu.

рајко

pre 5 godina

да али ни леброн не може победити четири звезде плус судије. оно синоћ је било равно крађи. још хил промаши слободно.

milosh-nish

pre 5 godina

Ti si ga uzivo gledao...Njegovo visocanstvo Dzordan!!!
(LBJ Hater, 1. jun 2018 17:55)

njega nema potrebe ni da pominje,MJ je nedodirljiv,sto je Lari ptica jednom prilikom kad je MJ izgubio od seltiksa rekao,kao da je bog licno sisao i usao u njega...

sveznalac

pre 5 godina

vi sto uporedjujete 6-0 sa 3-5,treba da racunate i lebronovih 9 finala u poredjenju sa jordanovih 6,takodje i to da je jordan gubio dosta puta u prvoj rundu play offa a lebron tu ima skor 13-0 ako se ne varam

Pera Pisar

pre 5 godina

@ Goran

...znači ili androgeni anabolički steroidi ili jak mentalni sklop je razlog što ostali Afroamerikanci sa istom pričom nisu kao Lebron...mnogi NBA igrači bez obzira na velike zarade bankrotiraju nakon par godina od završetka karijere...kuća jedne, druga, peta...kola komada 26 u garaži, pa npr. Tajson bankrot posle razvoda sa onom glumicom Robin Givens ili kako već, ko će da zapamti te sve pevačice, glumice, rijaliti i porno zvezde...meni npr. u prilog mentalnog sklopa, dakle opcije 2 ide činjenica da u 33 godine ima najstarijeg sina od 14...znači dobio ga sa 19, a mali LeBron James Jr. igra basket "ubija" imaju klipovi na You tube-u...ima razlike kako se ko nosi sa slavom i bogatstvom a odraste u bedi...lik je čist u glavi 100% i to je osnova, do kad je branio Dominik Hašek i igrao Jaromir Jagr u hokeju do 40+

Larry

pre 5 godina

Po mom mišljenju nešto najbliže Džordanu, ovo što sad radi je na nivou onoga što je Džordan radio sezona za istoriju svakako , takva dominacija prosto lik inspiriše svoje saigrače a i motiviše ih da daju 200 %. Ipak Džordan je sva svoja dostignuća spakovao u samo 13 sezona i zato je po meni najbolji svih vremena ali mnoge statistike je već Lebron stigao tako da su u pitanju nijanse i ko šta više preferira. Stvarno me oduševljava i navijam za Klivlend.

Memfis

pre 5 godina

Ali kada fan Lebrona napiše da je Džordan tu gde jeste jer ga "Najk" gura... Pa Lebron je još u srednjoj školi potpisao ogroman ugovor (dok nije kročio u NBA), a pre neku godinu je sa tim zlim Najkom koji mu ne da da bude goat potpisao i doživotni ugovor! Jel kapirate koliko je taj argument smešan zapravo, da ne kažem nešto grublje??!

Pera Pisar

pre 5 godina

...nije imao ko da mu kupi play station, najnoviji model tadašnjih mobilnih telefona, firmirane patike, garderobu...verovatno ni među ribama nije bio posebno popularan, ni u Americi ne vole "golje" i potencionalne luzere...ako je išta znao jeste to da te sintetičke hemikalije ubijaju, to je sudbina Afroamerikanaca u getima...možda i nije GOAT, možda Stiv Ker preteruje, tipa "vidite protiv kakvog je moram da igram sa samo 4 all star igrača u petorci"...ali taj lik zaslužuje, zbog svega...poštovanje i onih koji ga ne vole

za ortaka

pre 5 godina

Verovatno lebron nikada nece imati eleganciju dzordana ali uticaj na igru i saigrace koji ima lebron verovatno nije imao niti jedan igrac u istoriji kosarke. Svaki igrac na terenu je pored njega bolji i daje vise jer lebron ume to da izvuce iz njega
(ernesto che, 1. jun 2018 20:44)
Ja LeBrona mnooogo cenim i ono sto on radi na terenu je neverovatno ali svaki njegov saigrac ozbiljno opadne kad predje u ekipu sa njim. Covek radi sve na terenu i "oduzima posao" saigracima koji zbog toga igraju losije. Ni jedan kosarkas ne zeli da celu utakmicu trci oko blokova i ceka da primi loptu na 2 sec i da sutne. Cak i da je sut iz dobre pozicije, to potpuno iskljucuje igraca iz igre i ubija protok lopte. Da nema ovakvih stvari i nepotrebnog GMovanja, LeBron bi bio goat. Ovako je sam sebi uskratio priliku za tako nesto, uprkos svega sto radi na terenu.

nista o nicemu

pre 5 godina

LeBron cuva od keca do petice,i to vrhunski(cak i ove sezone,a ima 33 godine),Dzordan je cuvao igrace na dve pozicije,na sve to,LeBron kao krilo ima mnooogo vise asistencija od Dzordana prosecno,mnogo vise skokova(ocekivano,ali za asistencije nije),uz mnogo bolje procente suta.
(prvi covek kluba, 01. jun 2018 19:28)

Znaci Lebron radi isto sto i Pipen, samo losije. To nije dovoljno da ga stavis u istu recenicu sa Dzordanom.

sonics

pre 5 godina

Odlican je igrac, ali kao pojava strasno iritantan.
Oni njegovi teatralni rituali, citanje knjige na zagrevanju, ovo odelo sa koznom tasnicom... rodjace ne radis na wall street-u, vec igras basket.
Zbog tog svog ponasanja MJ ce i dalje za vecinu biti br.1.

bBb

pre 5 godina

@Daa
Tačnije je da Brajant ni u jednoj sezoni nije imao ni 47% šut što je veoma loše u poređenju sa Džordanom koji na nivou karijere šutira 49% a to je odličan procenat za beka.
Ne treba pridavati značaja komentarima koji tvrde da je Brajant bolji od Lebrona. Neki verovatno misle da je i Mekgrejdi bolji. Ili Ajverson i Hil. Ljudi ne znaju šta će od muke koliko ne vole Lebrona pa svašta pišu.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:38)

Jeremija, koji procenat šuta imaju vrsni šuteri, kao što su, Rej Alen, Redži Miler, Klej Tompson, Peđa Stojaković, Dirk Novicki...? Džordan taman za toliko ima bolji procenat i veći prosek poena od Brajanta, jer je došao u ligu sa 21 godinom, a Brajant kao klinac sa jedva 18 godina i prve 3 sezone su mu i spustile procente, kao i poslednje 2-3, jer je bio osakaćen povredama i imao veoma loše procente, to je činjenica. Džordan se drugi put povukao u 13-oj sezoni, a Brajant ih je odigrao 20! I normalno je da mu procenti budu manji, nego što je realno, jer je došao sa 18, a povukao se u 38-oj godini. Što ne pišeš malo o odbrambenim nominacijama Džordana i Kobea, u odnosu na LeBrona? Zamisli da se prva dvojica nisu toliko kidala u odbrani, kakve bi tek tada brojke imali...

goran

pre 5 godina

za ove kojima je elegancija bitna da prate modnu scenu, ne kosarku, dzordana gledao od 86. na videu, kao I medzika, dzabara, birda, ajzeju tomasa, shvatite da je I majkl tad dominirao fizickom superiornoscu nad rivalima, kao sto sad to radi lebron, ali njemu kad nema nista da se zameri, potegne se pitanje elegancije

sveznalac

pre 5 godina

lebrone doktore ove igre,sledece godine predji u philu da dominiras,ovako ne ide. da je imo jednog normalnog igraca juce bi imao barem 17 asistencija, bukvalno je barem 30 puta slao paseve za otvoren sut,ali kad u ekipi imas bogaljeve poput jr -a i clarksona,dzaba sve to

Nenad

pre 5 godina

Nesporno je da Lebron vanserijski igrac u svakom pogledu. Medjutim, gledajuci ovu utakmicu u finalu, ne mogu da se otmem jednom utisku. Kada pogledate Golden State, to je ekipa sa igracima koji se medjusobno dopunjuju. Sa druge strane Cleveland igra u grcu. Osim Lebrona svi ostali su u grcu i samo gledaju kako da loptu prebace njemu. Mislim da Lebron svojom igrom doprinosi toliko da istovremeno i gusi ostale igrace i stvara kod njih strah od greske...

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@za ove kineze djiu liu i ekipa
Kako voditi normalnu prepisku sa osobom koja napiše da su Boš Vejd i Alen doneli titulu Lebronu, čoveku koji je u sve 3 titule koje je osvojio bio ubedljivo ali ubedljivo najbolji i najzaslužniji igrač svoje ekipe? U Majamiju i u Klivlendu je bio najbolji poenter, skakač, asistent a u Kavsima i bloker i kradljivac lopte u finalu uključujući igrače oba tima!!! Da li ljudi shvataju koliko je to teško postići?
Razumem da se nekome ne svidja Džejmsova igra ali ne shvatam to stalno potenciranje neistina kako mu neko drugi donosi titule a on se valjda šlepa uz njih?! Možete još 1000 puta napisati tu laž ali ću vam 1001 put odgovoriti istinom.

Powerslave

pre 5 godina

Brajant je po stilu igre, mentalitetu i fanatizmu verovatno nešto najbliže Džordanu, ali nema sumnje da ga je LBJ igrački prestigao, tu čak ni ne vidim bilo kakvu dilemu.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Điu Liu Sandriu
Samo da dodam na tvoju info da od 2003.do 2010. Lebrona nije bilo nigde?! Verovatno si prespavao 2008. i 2009.godinu kada je bio dva puta MVP lige. Posle tih godina je nastavio suvereno da vlada ligom i mirne duše su mu mogli dati još 5-6 MVP nagrada i niko se od američke košarkaške javnosti ne bi bunio.
Verovatno ga nije bilo nigde ni 2007.godine kada je uveo tim basketaša sa ulice u veliko NBA finale. Mo Vilijams, Pavlović, Ilgauskas su ni krivi ni dužni došli do NBA finala i mnogi smatraju da je to najlošiji tim ikada koji je uspeo da dođe do Finala.
Ali dobro ako ti ceniš da Lebrona do 2010.nije bilo nigde...

nista o nicemu

pre 5 godina

Ma šta zna Ker, nije on neki poznavalac košarke niti je igrao sa velikim imenima:)

Apropo GOAT teme, Lebron nikako ne može biti GOAT jer za 15 godina karijere nije uspeo 9 puta da ne dođe do finala i još pri tome da 3 puta ispadne u prvoj rundi plej ofa:)
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:16)

Ako ces da gledas kosarku samo kroz brojke, onda cemo se tako i ponasati. Dakle, Kevin Lav, Tompson i JR Smit su superstarovi zbog ugovora. Znaci super tim je Klivlend, a ne GSW.

Cisto da ti pokazem koliko tupo gledas na sport.

aleks

pre 5 godina

Jedan od clanova USA reprezentacije koju je gazio ko je stigao, jedinu u istoriji. Kada su za istu igrali Jordan ili Durent, zna se, 30 plus razlike.

Dusan

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daa, 1. jun 2018 18:20)

Samo ti dozivljavaj transfere blama .... Voleo bih da ih tvoja nastavnica srpskog cita ...

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

MVP jeremija,pričaš o nekih 15 godina LBJ a više od pola karijere ga nigde nije bilo,izabran 2003 kao 1.pik i do 2010 ništa,pa 2011 Dalas mu se dogodio,posle toga Boš i Vejd i Alen doneli titule a onu iz 2016 Irving.Ovo mu je 1. PO da je odigrao na vrhunskom nivou i da je igrač koji odlučuje važne utakmice.

Crni Isus

pre 5 godina

@milosh-nish
Ako je Bog ušao u MJ, što navodno kaže Lari ptica, ostaje otvoreno pitanje zašto je Bog MJ za 15 godina karijere čak 9 puta ispao pre finala NBA i pri tome 3 puta bio čiščen u prvom kolu a od toga jednom od anonimnih Milvoki Baksa?!
Nekako mi je logično da nedodirlji MJ uzme bar 10 titula za 15 sezona, ajde ne mora baš svake sezone...
Nešto tu ne štima.

Misa

pre 5 godina

Ovaj da je igro pre 20 ili vise godina bio bi prosecan igrac. Ovako daj sve njemu namesti da samo on daje koseve. On 50 ostatak tima 15, jadan basket

Košarka nikad bolja

pre 5 godina

Košarka je za klasu bolja nego pre 20 godina.
Pogledajte Čikago i videćete da niko ne čuva šut za tri poena.
Sada u ekipi nema igrača koji ne šutira trojke(i centri).
Golden Stejt je verovatno najjača ekipa ikada.
Za neupućene Čikago je bez Džordana bio na par šuteva do velikog finala dok Klivlend bez Lebrona medju najgorim ekipama

Demius

pre 5 godina

@Điu,Liu i Sadriu
"...posle toga Boš i Vejd i Alen doneli titule a onu iz 2016 Irving.Ovo mu je 1. PO da je odigrao na vrhunskom nivou i da je igrač koji odlučuje važne utakmice."
Koja tabula rasa, čuj Boš, Rej Alen i Kajri Irving doneli titule? A Đordanu su Pipen i društvo koristili isključivo da mu brišu znojavo čelo i da mu dodaju peškir na tajm autu.Potpisujem da ni jedan igrač u istoriji ne bi prošao ni 1. rundu play off-a sa ovom grupom građana, a Klivlend igra Veliko finale i umalo sinoć da naprave brejk u gostima.

BOSS

pre 5 godina

Danasnja NBA je sprdnja,neko je napisao prije,,odbrane se ne igraju uopste.Lebron u NBA daje 50 koseva,nek dodje u EL gdje igraju slabiji igraci,pa nece ni 35 dat.

bBb

pre 5 godina

Što se tiče Kobija, slažem se da su mu prve sezone smanjile procente (kao i svim igračima pa i Lebronu). Napisao sam da on nijedne sezone nije imao ni 47%. Prosek u karijeri mu je 44.7% što se mora priznati da nije ništa specijalno, odnosno solidno je ali daleeeko od priče za jednog od najboljih igrača ikada. MJ je ipak mnogo bolji od Kobija u tom segmentu, to je činjenica.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 20:25)

Dobro, Brajant ima 44.7% za 20 godina karijere... Koliko imaju Rej Alen, Peđa Stojaković, Dirk Novicki(sjajan šuter, sa visinom od 214cm), Klej Tompson, Redži Miler? Ovog što kaže da je Brajant kao Harden, samo što igra odbranu, neću ni da komentarišem... On, momak, gleda košarku na igrici. Nije imao nijednom 47%, ali mu je konstantno bio prosek oko 46-46.5 u zenitu karijere, što je za beka fantastičan procenat. Džordan je pogađao 2 šuta više, na 100 šuteva... Eto, to je ogromna razlika.

Hogar

pre 5 godina

Odlican je igrac, ali kao pojava strasno iritantan.Oni njegovi teatralni rituali, citanje knjige na zagrevanju, ovo odelo sa koznom tasnicom... rodjace ne radis na wall street-u, vec igras basket.Zbog tog svog ponasanja MJ ce i dalje za vecinu biti br.1.
(sonics, 01. jun 2018 18:47)
Auuu deco sto mu je ruzan dres

Ccc

pre 5 godina

Sutiranje do iznemoglosti,silovanje svega,jednostavno sirova snaga i dosta izgubljenih finala,ali dobar je kosarkas,u to nema sumnje.Ne treba ga uporedjivati sa MJ,jer to je nemoguce,ubilacki instikt,rodjeni pobednik,ma druga dimenzija za sve njih.

prvi covek kluba

pre 5 godina

Timer...?salis se?LeBron cuva od keca do petice,i to vrhunski(cak i ove sezone,a ima 33 godine),Dzordan je cuvao igrace na dve pozicije,na sve to,LeBron kao krilo ima mnooogo vise asistencija od Dzordana prosecno,mnogo vise skokova(ocekivano,ali za asistencije nije),uz mnogo bolje procente suta.Ne znam sta je kompletnije,neko ko ima sve kolone u vrhu lige vec 15 godina ili drugi koji ima poene i ukradene lopte samo u vrhu lige u svojoj karijeri.

Valternbg

pre 5 godina

Setite se,Jordan godinama ne moze da prodje Pistonse.Na kraju tolika frustracija da je plakao.Potom se sastavlja tim,shvatili su da ne moze sam.Rodman,Grant,Pipen,Kukoc,Kerr,Bj Armstrong....,uzimaju titule.Koga ima Dzejms?Gledao Jordana uzivo,ogromna je razlika u pristupu svakoj utakmici onda I danas.Cini mi se da danas pobeda nije toliko vazna.Vazan je show.Timovi bez identiteta,manjaju igrace kao carape.Onda,to je uradio samo Barkley-i,I to je bio skandal.

ernesto che

pre 5 godina

Verovatno lebron nikada nece imati eleganciju dzordana ali uticaj na igru i saigrace koji ima lebron verovatno nije imao niti jedan igrac u istoriji kosarke. Svaki igrac na terenu je pored njega bolji i daje vise jer lebron ume to da izvuce iz njega a broj asistencija, skokova i neke neverovatne blokade govore koliko je kompletan igrac a kakav je vodja o tome ne treba pricati, dovoljno je videti dva minuta ekipu bez njega na terenu i sve ti je jasno, opet sve je stvar percepcije, licno mislim da ukoliko lebron osvoji jos, naslov ili dva da ce biti najbolji svih vremena.

Milan

pre 5 godina

@prvi čovek kluba
Ima, ali upravo zato svi njegovi saigrači deluju lošiji nego što jesu, upravo zato je Irving pobegao od njega. Imao je on i solidnih defanzivnih sezona ali onda nije toliko dominirao u napadu, ove sezone je statistički jedan od najgorih defanzivaca lige.

A.Davis

pre 5 godina

Kakav Brajant bre on nije ni u top 10 svih vremena. On je vise tipa Harden samo sto se Brajant mnogo vise zalagao na terenu i igrao mnogo bolju odbranu.

petarczv

pre 5 godina

Michael dzordan je imao u karijeri osam 50+ utakmica u playoffu lebron jednu jedinu i to u utakmici u kojoj se svaki ali bukvalno svaki napad igrao za njega..

mmak

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
(Daa, 01. jun 2018 18:20)

I MJ i KB su bili bekovi, LBJ je krilo. Velika vecina Lebronovih poena je iz reketa, pa mu je stoga i procenat veci. Najbolje procente suta imaju centri i krila, procenat opada na bekovskim pozicijama. Nisam ljubitelj ni KB-a ni LBJ-a, ali Kobijeva igra je bila daleko lepsa za gledanje.

TheDream

pre 5 godina

Ne znam da li je nekad vidjen ovaj nivo igre, ali znam da Lebron sutra predje u Tamis Petrohemiju, i da dobiju specijalnu pozivnicu za evroligu, kvota da osvajaju bi bila 1.20. Kada bi presao u Ny Knickse ili Finiks Sanse, momentalno bi bili medju 3,4 prva favorita za titulu. Po tome je sigurno jedinstven, jer ne verujem da bi sa Letecim slucaj bio takav, iako je nesumnjivo Majkl veci igrac. Pitajte koga god od evroligaskih trenera da li je moguce pobediti Lebrona, pa makar on bio u ekipi Car Konstantnina, zastrasujuc kosarkas...

dobar je LBJ

pre 5 godina

za ove kojima je elegancija bitna da prate modnu scenu, ne kosarku, dzordana gledao od 86. na videu, kao I medzika, dzabara, birda, ajzeju tomasa, shvatite da je I majkl tad dominirao fizickom superiornoscu nad rivalima, kao sto sad to radi lebron, ali njemu kad nema nista da se zameri, potegne se pitanje elegancije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (goran, 1. jun 2018 19:39)

Nije to samo elegancija, tehnika i osećaj kreiraju eleganciju, što ne znači da LBJ nije neverovatno efikasna mašina. Da simplifikujem, nadam se sa uspehom, Ronaldo Zuba i Ronaldinjo su mi uvek ispred Rumenigea i Van Nistelroja. A MJ je Ronaldo i Ronaldinjo sa glavom Rumenigea.
Gadna je to kobinacija bila.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Mvp jeremija,Miličić 2. pik nabi komplekse LBJ uzevši prsten odmah a on tek posle 10 sezona.Što se tiče 2008. veliki Garnet doneo titulu Bostonu,a 2009. bi doneo još jednu da nije bilo one nečuvene otimačine u velikom finalu protiv Lejkersa gde je Boston vodio 3-2.Dakle nisam prespavao 2008. i 2009. izgleda da sa tobom nešto ne štima.

R10

pre 5 godina

# Link komentara Jedan Kobijev Fadeaway vise znaci za kosarku nego celokupna Lebronova statistika i nadrealne partije, uz duzno postovanje Lebronu. Porediti Lebrona sa Kobijem, a kamoli sa Dzordanom je blasfemija i analogno poredjenju Dzastina Bibera sa recimo Mocartom ili Cajkovskim.

Еустахије Брзић

pre 5 godina

Кер прича да је Џејмс најбољи јер је као млађи добио ћушку од Џордана.

petarczv

pre 5 godina

Smarate sa tim finalima i titulama MJ 6/6... pa Šon Livingston, Grin,Iguadala, Zaza Paculija imaju po 2,3 titule sa GSW...jel su oni na osnovu titula bolji igraci od K Irvinga,Wezzbruka, Durenta, Entonija, Dejvisa.. jer ovi igraci imajo po 0 ili 1 titulu??? Cinjenica je da ne postoji bolji igrac od LBJ-a trenutno u nba, zato se i on poredi sa MJ jer dominira kao on nekada....
(alex, 01. jun 2018 22:22).

Koja budalastina,zasto lebrotovi uvek uzimaju za primer igrace iz druge postave kada se prica o najboljem igracu ikad naravno da ce se uzeti u obzir broj titula kao najbitniji faktor. Jeste livingston uzeo titulu ali kao igrac sa klupe mi pricamo o igracima koji su najbolji u svojim ekipama pa i u celoj ligi a kada takav igrac izgubi finale njega uvek krive za poraz a ne livingstona i zazu paculiu. Ja znam lebrotovi da bi vi najvise voleli da se u nba gleda samo suva licna statistika ali nazalost titule su najvaznije a lebron ih ima samo tri a izgubjo je 5 a uskoro ce biti i 6...i ostace upamcen kao najveci luzer u nba...

Muslite o tome

pre 5 godina

"Oni (Klivlend) imaju igrača (Lebrona) koji igra košarku na nivou koji nisam siguran da je neko ikada video, u smislu šta sve radi na terenu", rekao je Ker.
Izjava posebno dobija na tezini kada znamo kome je Ker bio saigrac.

Beogradjanin

pre 5 godina

Ovo je izjavio jedan od najboljih šutera u istoriji NBA i čovek
(Demius, 1. jun 2018 18:34)

Najbolji suter sa ono 6 poena prosek u karijeri. Ne mogu da kazem obicno igraci koji nemaju neku karijeru budu dobri treneri. Opusti se kad se zavrsi ova epoha Wariorsi i James takva liga ti sleduje i malo velicanja svih ovih danasnjih igraca Jamesa, ima tu mnogo sa prosekom od 6 poena.

petarczv

pre 5 godina

Najsebicniji igrac u istoriji kosarke!!! Statistika kaze da lebron ima loptu u posedu najvise u celoj ligi cak 10-15% vise od westbrooka i hardena za koje svi pricaju kako su strasni silovatelji...

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@nista o nicemu
Upravo MJ fanovi gledaju košarku najviše kroz brojke (čitaj broj titula) pa sam zbog toga naveo da je MJ od 15 sezona 9 puta ostao kratak za finale. Što je tačno. Nisam ništa pogrešno napisao. Smešna su mi pominjanja Majklove ogromne elegancije a on čovek bio fizički najspremniji igrač lige, nestvarno moćan atletski igrač koji je između ostalog zbog snage i dominirao ligom. Kidao je i u napadu i u odbrani sa istim intenzitetom. Nisu ga za džabe zvali Air Jordan. Čovek je leteo u reketu...
@bBb
Što se tiče Kobija, slažem se da su mu prve sezone smanjile procente (kao i svim igračima pa i Lebronu). Napisao sam da on nijedne sezone nije imao ni 47%. Prosek u karijeri mu je 44.7% što se mora priznati da nije ništa specijalno, odnosno solidno je ali daleeeko od priče za jednog od najboljih igrača ikada. MJ je ipak mnogo bolji od Kobija u tom segmentu, to je činjenica.

Vidji

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) Odrao bi ga Brajant 1 na 1 ne bi ga osetio. Samo nastavite da gledate statistiku. Inace Kristija o Ronaldo je fudbaler koji je promasio najvise suteva u karijeri. Takodje Ronaldo je verovatno po tim vasim statistikama najbolji igrac u poslednjih 50 godina ali je to daleko od realnog stanja stvari zar ne? E bas toliko koliko je Ronaldo najbolji u fudbalu isto toliko je Lebron najbolji u kosarci,bukvalno isto. Isti su i po ponasanju na terenu,nabildovane mamine maze i princezice...

Topnik

pre 5 godina

Kerr je pametan trener,želi održati svoju moćnu ekipu budnom i koncentriranom.Imali su ove sezone faza gdje su izgledali preopušteno,i ovakvim izjavama,hvalići protivnika,kerr šalje poruku svojoj ekipi.Zna on jako dobro tko je michael jordan,igrao je s njim.

Goran

pre 5 godina

@Pera Pisar
Biografiju poput LBJ-a imaju milioni crnaca po svim getima u SAD-u ,nije on jedini koji ima takvu pricu ,i kako to da onda zahvaljujuci takvoj biografiji nema jos nadljudi poput njega? jer ako je po tvojoj logici onda bi tako trebalo da bude ... Lepo rece jedan komentator dole,sve ima svoje svoje granice , ali u njegovom slucaju izgleda da tih granica ipak nema!

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ker,pa gde si gledao kada si grejao klupu u Čikagu?Nemaš poštovanja ni ti ni Pipen prema MJ koji vam je doneo gomilu titula.Sa ovom izjavom čovek bi pomislio da se baviš košarkom 7-8 godina.

Misa

pre 5 godina

Ovaj da je igro pre 20 ili vise godina bio bi prosecan igrac. Ovako daj sve njemu namesti da samo on daje koseve. On 50 ostatak tima 15, jadan basket

Timer

pre 5 godina

Najkompletniji igrac svih vremena. Bez mane bukvalno. Nema slabu tacku. Doktor ove igre. Veliki LeBron James. PericaFMP na aparatima.
 (Ojsac, 1. jun 2018 18:02

Lebron je u odbrani za dve klase ispod Dzordana, upavo je to razlog zasto nikada nece biti najveci a pogotovo ne najkompletniji.

Daa

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.

sonics

pre 5 godina

Odlican je igrac, ali kao pojava strasno iritantan.
Oni njegovi teatralni rituali, citanje knjige na zagrevanju, ovo odelo sa koznom tasnicom... rodjace ne radis na wall street-u, vec igras basket.
Zbog tog svog ponasanja MJ ce i dalje za vecinu biti br.1.

BOSS

pre 5 godina

Danasnja NBA je sprdnja,neko je napisao prije,,odbrane se ne igraju uopste.Lebron u NBA daje 50 koseva,nek dodje u EL gdje igraju slabiji igraci,pa nece ni 35 dat.

Demius

pre 5 godina

Ovo je izjavio jedan od najboljih šutera u istoriji NBA i čovek koji je zajedno za Nike Jordan-om uzeo tri šampionska prstena.
Ali sada će ovde da izmile Jordanbotovi i da nam objasne kako Stiv Ker nema pojma, i da je u košarci najbitnija elegancija, lakoća pokreta i umetnički "dojam".
P.S.znamo mi to Stiv već odavno, gledamo GOAT-a svako drugo veče kako pomera ljudske i košarkaške granice do nedostižnih visina za sve ostale smrtnike. Long Live The King!!!

Dusan

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daa, 1. jun 2018 18:20)

Samo ti dozivljavaj transfere blama .... Voleo bih da ih tvoja nastavnica srpskog cita ...

petarczv

pre 5 godina

Ovo šta Lebron radi ove sezone i uopšte u ovogodišnjem plej ofu niko nikada nije radio u tim godinama i u 15.sezoni 
Njegove brojke su neverovatne. 
Samo jedan zanimljiv podatak. LBJ u toku plej ofa šutira 23 puta po meču, koliko je Džordan imao na nivou karijere. Svi znamo da MJ ima najviše ppg po meču tokom karijere 30.1 
Lebron je trenutno na 35 ppg u ovom plej ofu! Jezivo dobro.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:16)

U tim godinama je MJ osvojio tri titule zaredom...

nista o nicemu

pre 5 godina

LeBron cuva od keca do petice,i to vrhunski(cak i ove sezone,a ima 33 godine),Dzordan je cuvao igrace na dve pozicije,na sve to,LeBron kao krilo ima mnooogo vise asistencija od Dzordana prosecno,mnogo vise skokova(ocekivano,ali za asistencije nije),uz mnogo bolje procente suta.
(prvi covek kluba, 01. jun 2018 19:28)

Znaci Lebron radi isto sto i Pipen, samo losije. To nije dovoljno da ga stavis u istu recenicu sa Dzordanom.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

Ma šta zna Ker, nije on neki poznavalac košarke niti je igrao sa velikim imenima:)

Apropo GOAT teme, Lebron nikako ne može biti GOAT jer za 15 godina karijere nije uspeo 9 puta da ne dođe do finala i još pri tome da 3 puta ispadne u prvoj rundi plej ofa:)

Ovo šta Lebron radi ove sezone i uopšte u ovogodišnjem plej ofu niko nikada nije radio u tim godinama i u 15.sezoni
Njegove brojke su neverovatne.
Samo jedan zanimljiv podatak. LBJ u toku plej ofa šutira 23 puta po meču, koliko je Džordan imao na nivou karijere. Svi znamo da MJ ima najviše ppg po meču tokom karijere 30.1
Lebron je trenutno na 35 ppg u ovom plej ofu! Jezivo dobro.

Ah

pre 5 godina

Voleo bih da dobije ovo Klivlend, samo zbog Lebrona. Pa šta je taj čovek uradio u ovom plejofu.. Niko sem Džerija Vesta nije dobio MVP finala, a da je iz gubitničke ekipe. Čak i da Klivlend izgubi, ne vidim razlog zašto se ne bi Lebronu uručila nagrada MVPa finala, jer stvarno je nestvaran. Kakav igrač, kakav uzor svim ljudima, svim Afro-Amerikancima, a ne tamo neki ex dileri-reperi i sl. Kapa dole za sve.

ninja

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
(Daa, 01. jun 2018 18:20)

Ma pisu gluposti. I MJ i KB su visoki 1.98 m, dok je Lebron 2.03 m. Znaci definitivno je Lebron veci. Ne mnogo, ali ipak veci ?

Lale gator

pre 5 godina

Porazavajuce za GSW je da im je Lebron davao koseva kad je hteo i kako je hteo. A covek nema nikakvu fintu. Ekstremno je jak, brz i skocan a kad zabidzi pravolinijski, to je strasno. Bila bi interesantna simulacija utakmice najaceg Cikaga i Klivlenda. Rodman bi Lebrona par puta bacio na ledja.

Ivan

pre 5 godina

Skroz je u pravu Ker jer ovo što Lebron radi u ovoj sezoni i u ovom plej ofu to je zaista kolosalna košarka, velemajstorska, fenomenalna, ma nemam reči sa kojima bi najbolje opisao ono što Lebron radi u ovom plej-ofu! Sam nosi ekipu čitave sezone, a zna se koliko je jedna NBA sezona teška, ogromnih 82 utakmice u regularnom delu treba odigrati, sam je na svojim plećima izneo preko 50% pobeda iz regularnog dela, sada sam nosi na svojim plećima celu ekipu kroz plej-of NBA Lige a zna se koliko je plej-of NBA Lige naporan, treba proći nekoliko krugova na 4 dobijena meča protiv sjajnih rivala, sve je Lebron sam to izneo i doveo svoj tim opet do velikog finala! Pruža nenormalno dobre partije, na 8 mečeva u ovom plej-ofu imao je preko 40 postignutih poena a na ovom noćašnjem meču zabeležio je ogromnih 51 poen u velikom finalu NBA šta reći, div košarke je! Sa druge strane Ker ima fenomenalnu ekipu sa 4 ol-star igrača, jedan sjajan kolektiv sastavljen od igrača vrhunske klase, i eto i takav tim kakav je Golden Stejt je noćas teškom borbom savladao Klivlend kojeg ove sezone nosi samo Lebrn svojim majstorijama! Šta onda reći nego kapa dole majstore! Očekuje se da Lebron nastavi sa ovm fenomenalnim igrama u ovom finalu i ništa nije izgubljeno za njegov tim, već u narednom meču siguran sam biće on opet na preko 40 postignutih poena pa i pobeda njegovog tima može biti ostvarena za 1:1 u seriji i totalnu neizvesnost! Bravo Lebrone kraljino!

рајко

pre 5 godina

да али ни леброн не може победити четири звезде плус судије. оно синоћ је било равно крађи. још хил промаши слободно.

Crni Isus

pre 5 godina

@milosh-nish
Ako je Bog ušao u MJ, što navodno kaže Lari ptica, ostaje otvoreno pitanje zašto je Bog MJ za 15 godina karijere čak 9 puta ispao pre finala NBA i pri tome 3 puta bio čiščen u prvom kolu a od toga jednom od anonimnih Milvoki Baksa?!
Nekako mi je logično da nedodirlji MJ uzme bar 10 titula za 15 sezona, ajde ne mora baš svake sezone...
Nešto tu ne štima.

zver

pre 5 godina

Ali nazalost igra sa raspalom ekipom i ne moze nista da uradi. Ni 50+ poena nije dovoljno. Pa zamislite da su pobedili. Kako bi se pisalo o tih 51 a ovako nista posebno. A unistio je Durenta

prvi covek kluba

pre 5 godina

Timer...?salis se?LeBron cuva od keca do petice,i to vrhunski(cak i ove sezone,a ima 33 godine),Dzordan je cuvao igrace na dve pozicije,na sve to,LeBron kao krilo ima mnooogo vise asistencija od Dzordana prosecno,mnogo vise skokova(ocekivano,ali za asistencije nije),uz mnogo bolje procente suta.Ne znam sta je kompletnije,neko ko ima sve kolone u vrhu lige vec 15 godina ili drugi koji ima poene i ukradene lopte samo u vrhu lige u svojoj karijeri.

R10

pre 5 godina

# Link komentara Jedan Kobijev Fadeaway vise znaci za kosarku nego celokupna Lebronova statistika i nadrealne partije, uz duzno postovanje Lebronu. Porediti Lebrona sa Kobijem, a kamoli sa Dzordanom je blasfemija i analogno poredjenju Dzastina Bibera sa recimo Mocartom ili Cajkovskim.

milosh-nish

pre 5 godina

Ti si ga uzivo gledao...Njegovo visocanstvo Dzordan!!!
(LBJ Hater, 1. jun 2018 17:55)

njega nema potrebe ni da pominje,MJ je nedodirljiv,sto je Lari ptica jednom prilikom kad je MJ izgubio od seltiksa rekao,kao da je bog licno sisao i usao u njega...

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

MVP jeremija,pričaš o nekih 15 godina LBJ a više od pola karijere ga nigde nije bilo,izabran 2003 kao 1.pik i do 2010 ništa,pa 2011 Dalas mu se dogodio,posle toga Boš i Vejd i Alen doneli titule a onu iz 2016 Irving.Ovo mu je 1. PO da je odigrao na vrhunskom nivou i da je igrač koji odlučuje važne utakmice.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Daa
Tačnije je da Brajant ni u jednoj sezoni nije imao ni 47% šut što je veoma loše u poređenju sa Džordanom koji na nivou karijere šutira 49% a to je odličan procenat za beka.
Ne treba pridavati značaja komentarima koji tvrde da je Brajant bolji od Lebrona. Neki verovatno misle da je i Mekgrejdi bolji. Ili Ajverson i Hil. Ljudi ne znaju šta će od muke koliko ne vole Lebrona pa svašta pišu.

Larry

pre 5 godina

Po mom mišljenju nešto najbliže Džordanu, ovo što sad radi je na nivou onoga što je Džordan radio sezona za istoriju svakako , takva dominacija prosto lik inspiriše svoje saigrače a i motiviše ih da daju 200 %. Ipak Džordan je sva svoja dostignuća spakovao u samo 13 sezona i zato je po meni najbolji svih vremena ali mnoge statistike je već Lebron stigao tako da su u pitanju nijanse i ko šta više preferira. Stvarno me oduševljava i navijam za Klivlend.

sveznalac

pre 5 godina

vi sto uporedjujete 6-0 sa 3-5,treba da racunate i lebronovih 9 finala u poredjenju sa jordanovih 6,takodje i to da je jordan gubio dosta puta u prvoj rundu play offa a lebron tu ima skor 13-0 ako se ne varam

aleks

pre 5 godina

Jedan od clanova USA reprezentacije koju je gazio ko je stigao, jedinu u istoriji. Kada su za istu igrali Jordan ili Durent, zna se, 30 plus razlike.

Ccc

pre 5 godina

Sutiranje do iznemoglosti,silovanje svega,jednostavno sirova snaga i dosta izgubljenih finala,ali dobar je kosarkas,u to nema sumnje.Ne treba ga uporedjivati sa MJ,jer to je nemoguce,ubilacki instikt,rodjeni pobednik,ma druga dimenzija za sve njih.

Vidji

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) Odrao bi ga Brajant 1 na 1 ne bi ga osetio. Samo nastavite da gledate statistiku. Inace Kristija o Ronaldo je fudbaler koji je promasio najvise suteva u karijeri. Takodje Ronaldo je verovatno po tim vasim statistikama najbolji igrac u poslednjih 50 godina ali je to daleko od realnog stanja stvari zar ne? E bas toliko koliko je Ronaldo najbolji u fudbalu isto toliko je Lebron najbolji u kosarci,bukvalno isto. Isti su i po ponasanju na terenu,nabildovane mamine maze i princezice...

masterkg

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao ,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u...Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota ,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute? ...kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena...nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !
(Goran, 01. jun 2018 18:34)

Spoj neverovatne genetike, talenta, treninga, posvećenosti brige o svom telu .....

Bojan

pre 5 godina

Pogledah i ja prvu utakmicu finala NBA posle ko zna koliko godina.
Igraju li se ovde neke odbrane, mislim onakvi ulazi u reket bez jakih kontakata. Deluje smešno.
Ipak su se ranije igrale tvrđe odbrane po mom mišljenju. Da onako neko krene na ulaz pored Rodmana ili ne daj bože kad se setim Ostertaga iz Jute tu nema šuta a kamoli onakvih polaganja.
Ovo sada deluje kao velika zabava, svi se čuvaju povreda uzimaju dobru lovu i svi zadovoljni. A publika kao da je na sahrani a ne na velikom finalu.

Košarka nikad bolja

pre 5 godina

Košarka je za klasu bolja nego pre 20 godina.
Pogledajte Čikago i videćete da niko ne čuva šut za tri poena.
Sada u ekipi nema igrača koji ne šutira trojke(i centri).
Golden Stejt je verovatno najjača ekipa ikada.
Za neupućene Čikago je bez Džordana bio na par šuteva do velikog finala dok Klivlend bez Lebrona medju najgorim ekipama

petarczv

pre 5 godina

Najsebicniji igrac u istoriji kosarke!!! Statistika kaze da lebron ima loptu u posedu najvise u celoj ligi cak 10-15% vise od westbrooka i hardena za koje svi pricaju kako su strasni silovatelji...

Demius

pre 5 godina

@Điu,Liu i Sadriu
"...posle toga Boš i Vejd i Alen doneli titule a onu iz 2016 Irving.Ovo mu je 1. PO da je odigrao na vrhunskom nivou i da je igrač koji odlučuje važne utakmice."
Koja tabula rasa, čuj Boš, Rej Alen i Kajri Irving doneli titule? A Đordanu su Pipen i društvo koristili isključivo da mu brišu znojavo čelo i da mu dodaju peškir na tajm autu.Potpisujem da ni jedan igrač u istoriji ne bi prošao ni 1. rundu play off-a sa ovom grupom građana, a Klivlend igra Veliko finale i umalo sinoć da naprave brejk u gostima.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Mvp jeremija,Miličić 2. pik nabi komplekse LBJ uzevši prsten odmah a on tek posle 10 sezona.Što se tiče 2008. veliki Garnet doneo titulu Bostonu,a 2009. bi doneo još jednu da nije bilo one nečuvene otimačine u velikom finalu protiv Lejkersa gde je Boston vodio 3-2.Dakle nisam prespavao 2008. i 2009. izgleda da sa tobom nešto ne štima.

Milan

pre 5 godina

@prvi čovek kluba
Ima, ali upravo zato svi njegovi saigrači deluju lošiji nego što jesu, upravo zato je Irving pobegao od njega. Imao je on i solidnih defanzivnih sezona ali onda nije toliko dominirao u napadu, ove sezone je statistički jedan od najgorih defanzivaca lige.

alex

pre 5 godina

Smarate sa tim finalima i titulama MJ 6/6... pa Šon Livingston, Grin,Iguadala, Zaza Paculija imaju po 2,3 titule sa GSW...jel su oni na osnovu titula bolji igraci od K Irvinga,Wezzbruka, Durenta, Entonija, Dejvisa.. jer ovi igraci imajo po 0 ili 1 titulu??? Cinjenica je da ne postoji bolji igrac od LBJ-a trenutno u nba, zato se i on poredi sa MJ jer dominira kao on nekada....

goran

pre 5 godina

za ove kojima je elegancija bitna da prate modnu scenu, ne kosarku, dzordana gledao od 86. na videu, kao I medzika, dzabara, birda, ajzeju tomasa, shvatite da je I majkl tad dominirao fizickom superiornoscu nad rivalima, kao sto sad to radi lebron, ali njemu kad nema nista da se zameri, potegne se pitanje elegancije

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@za ove kineze djiu liu i ekipa
Kako voditi normalnu prepisku sa osobom koja napiše da su Boš Vejd i Alen doneli titulu Lebronu, čoveku koji je u sve 3 titule koje je osvojio bio ubedljivo ali ubedljivo najbolji i najzaslužniji igrač svoje ekipe? U Majamiju i u Klivlendu je bio najbolji poenter, skakač, asistent a u Kavsima i bloker i kradljivac lopte u finalu uključujući igrače oba tima!!! Da li ljudi shvataju koliko je to teško postići?
Razumem da se nekome ne svidja Džejmsova igra ali ne shvatam to stalno potenciranje neistina kako mu neko drugi donosi titule a on se valjda šlepa uz njih?! Možete još 1000 puta napisati tu laž ali ću vam 1001 put odgovoriti istinom.

Milan

pre 5 godina

Ker,pa gde si gledao kada si grejao klupu u Čikagu?Nemaš poštovanja ni ti ni Pipen prema MJ koji vam je doneo gomilu titula.Sa ovom izjavom čovek bi pomislio da se baviš košarkom 7-8 godina.
(Điu,Liu i Sadriu, 1. jun 2018 18:12)

Da je tebi bar da grejes klupu Klika iz Arilja

bBb

pre 5 godina

@Daa
Tačnije je da Brajant ni u jednoj sezoni nije imao ni 47% šut što je veoma loše u poređenju sa Džordanom koji na nivou karijere šutira 49% a to je odličan procenat za beka.
Ne treba pridavati značaja komentarima koji tvrde da je Brajant bolji od Lebrona. Neki verovatno misle da je i Mekgrejdi bolji. Ili Ajverson i Hil. Ljudi ne znaju šta će od muke koliko ne vole Lebrona pa svašta pišu.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:38)

Jeremija, koji procenat šuta imaju vrsni šuteri, kao što su, Rej Alen, Redži Miler, Klej Tompson, Peđa Stojaković, Dirk Novicki...? Džordan taman za toliko ima bolji procenat i veći prosek poena od Brajanta, jer je došao u ligu sa 21 godinom, a Brajant kao klinac sa jedva 18 godina i prve 3 sezone su mu i spustile procente, kao i poslednje 2-3, jer je bio osakaćen povredama i imao veoma loše procente, to je činjenica. Džordan se drugi put povukao u 13-oj sezoni, a Brajant ih je odigrao 20! I normalno je da mu procenti budu manji, nego što je realno, jer je došao sa 18, a povukao se u 38-oj godini. Što ne pišeš malo o odbrambenim nominacijama Džordana i Kobea, u odnosu na LeBrona? Zamisli da se prva dvojica nisu toliko kidala u odbrani, kakve bi tek tada brojke imali...

Еустахије Брзић

pre 5 godina

Кер прича да је Џејмс најбољи јер је као млађи добио ћушку од Џордана.

Goran

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao ,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u...Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota ,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute? ...kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena...nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !

Memfis

pre 5 godina

Ali kada fan Lebrona napiše da je Džordan tu gde jeste jer ga "Najk" gura... Pa Lebron je još u srednjoj školi potpisao ogroman ugovor (dok nije kročio u NBA), a pre neku godinu je sa tim zlim Najkom koji mu ne da da bude goat potpisao i doživotni ugovor! Jel kapirate koliko je taj argument smešan zapravo, da ne kažem nešto grublje??!

za ortaka

pre 5 godina

Verovatno lebron nikada nece imati eleganciju dzordana ali uticaj na igru i saigrace koji ima lebron verovatno nije imao niti jedan igrac u istoriji kosarke. Svaki igrac na terenu je pored njega bolji i daje vise jer lebron ume to da izvuce iz njega
(ernesto che, 1. jun 2018 20:44)
Ja LeBrona mnooogo cenim i ono sto on radi na terenu je neverovatno ali svaki njegov saigrac ozbiljno opadne kad predje u ekipu sa njim. Covek radi sve na terenu i "oduzima posao" saigracima koji zbog toga igraju losije. Ni jedan kosarkas ne zeli da celu utakmicu trci oko blokova i ceka da primi loptu na 2 sec i da sutne. Cak i da je sut iz dobre pozicije, to potpuno iskljucuje igraca iz igre i ubija protok lopte. Da nema ovakvih stvari i nepotrebnog GMovanja, LeBron bi bio goat. Ovako je sam sebi uskratio priliku za tako nesto, uprkos svega sto radi na terenu.

petarczv

pre 5 godina

Michael dzordan je imao u karijeri osam 50+ utakmica u playoffu lebron jednu jedinu i to u utakmici u kojoj se svaki ali bukvalno svaki napad igrao za njega..

Powerslave

pre 5 godina

Brajant je po stilu igre, mentalitetu i fanatizmu verovatno nešto najbliže Džordanu, ali nema sumnje da ga je LBJ igrački prestigao, tu čak ni ne vidim bilo kakvu dilemu.

A.Davis

pre 5 godina

Kakav Brajant bre on nije ni u top 10 svih vremena. On je vise tipa Harden samo sto se Brajant mnogo vise zalagao na terenu i igrao mnogo bolju odbranu.

sveznalac

pre 5 godina

lebrone doktore ove igre,sledece godine predji u philu da dominiras,ovako ne ide. da je imo jednog normalnog igraca juce bi imao barem 17 asistencija, bukvalno je barem 30 puta slao paseve za otvoren sut,ali kad u ekipi imas bogaljeve poput jr -a i clarksona,dzaba sve to

petarczv

pre 5 godina

Smarate sa tim finalima i titulama MJ 6/6... pa Šon Livingston, Grin,Iguadala, Zaza Paculija imaju po 2,3 titule sa GSW...jel su oni na osnovu titula bolji igraci od K Irvinga,Wezzbruka, Durenta, Entonija, Dejvisa.. jer ovi igraci imajo po 0 ili 1 titulu??? Cinjenica je da ne postoji bolji igrac od LBJ-a trenutno u nba, zato se i on poredi sa MJ jer dominira kao on nekada....
(alex, 01. jun 2018 22:22).

Koja budalastina,zasto lebrotovi uvek uzimaju za primer igrace iz druge postave kada se prica o najboljem igracu ikad naravno da ce se uzeti u obzir broj titula kao najbitniji faktor. Jeste livingston uzeo titulu ali kao igrac sa klupe mi pricamo o igracima koji su najbolji u svojim ekipama pa i u celoj ligi a kada takav igrac izgubi finale njega uvek krive za poraz a ne livingstona i zazu paculiu. Ja znam lebrotovi da bi vi najvise voleli da se u nba gleda samo suva licna statistika ali nazalost titule su najvaznije a lebron ih ima samo tri a izgubjo je 5 a uskoro ce biti i 6...i ostace upamcen kao najveci luzer u nba...

nista o nicemu

pre 5 godina

Ma šta zna Ker, nije on neki poznavalac košarke niti je igrao sa velikim imenima:)

Apropo GOAT teme, Lebron nikako ne može biti GOAT jer za 15 godina karijere nije uspeo 9 puta da ne dođe do finala i još pri tome da 3 puta ispadne u prvoj rundi plej ofa:)
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 18:16)

Ako ces da gledas kosarku samo kroz brojke, onda cemo se tako i ponasati. Dakle, Kevin Lav, Tompson i JR Smit su superstarovi zbog ugovora. Znaci super tim je Klivlend, a ne GSW.

Cisto da ti pokazem koliko tupo gledas na sport.

Pera Pisar

pre 5 godina

Sve to stoji sto je Ker rekao,cinjenica je da Lebron igra nadrealno dobro pogotovu u playoff-u Mene samo nesto drugo cudi ,tesko mi je da poverujem da neko ovoliko prkosi zakonima biologije kao sto to radi LBJ, on je vec u 34-oj godini zivota,a krece se i skace i trci po terenu kao da ima 20-tak ,i uz sve to svaki mec maltene odigra od prve do poslednje minute.kako je moguce da se nimalo ne umori i da se pored tolikih fizickih napora ne istrosi, i da se na kraju krajeva sve to nikako ne odrazi na njegovu igru ? ajde ne bi bio to problem da se recimo odigra dva tri meca na takvom nivou ,ali u pitanju je ceo PO ,gde on igra konstantno ovako i retki su mecevi koje on zavrsi ispod 30 poena, nije da sam neki teoreticar zavere ali zaista je ovo u pitanju fenomen svoje vrste,ili on zaista ima neke neverovatne fizicke mogucnosti (koje drugi nemaju) ili jednostavno koristi neka nedozvoljena sredstva, drugog objasnjenja jednostavno nema !
(Goran, 01. jun 2018 18:34)
Spoj neverovatne genetike, talenta, treninga, posvećenosti brige o svom telu
(masterkg)
...plus to kad te keva rodi sa 16 godina, a ćale ti u zatvoru, uz to si Afroamerikanac sa svim preduslovima da budeš lokalni luzer u malom lokalnom Akronu od 200 000 stanovnika, 50 km južno o Klivlenda u nekakvom Ohaju daleko od svetla NY i LA...i shvatiš da moraš da se boriš kroz život i tako umesto lokalnog luzera postaneš jedan od najboljih sportista u istoriji to što vi zovete steroidima je, u stvari...Lebronov mentalni sklop

Beogradjanin

pre 5 godina

Ovo je izjavio jedan od najboljih šutera u istoriji NBA i čovek
(Demius, 1. jun 2018 18:34)

Najbolji suter sa ono 6 poena prosek u karijeri. Ne mogu da kazem obicno igraci koji nemaju neku karijeru budu dobri treneri. Opusti se kad se zavrsi ova epoha Wariorsi i James takva liga ti sleduje i malo velicanja svih ovih danasnjih igraca Jamesa, ima tu mnogo sa prosekom od 6 poena.

ernesto che

pre 5 godina

Verovatno lebron nikada nece imati eleganciju dzordana ali uticaj na igru i saigrace koji ima lebron verovatno nije imao niti jedan igrac u istoriji kosarke. Svaki igrac na terenu je pored njega bolji i daje vise jer lebron ume to da izvuce iz njega a broj asistencija, skokova i neke neverovatne blokade govore koliko je kompletan igrac a kakav je vodja o tome ne treba pricati, dovoljno je videti dva minuta ekipu bez njega na terenu i sve ti je jasno, opet sve je stvar percepcije, licno mislim da ukoliko lebron osvoji jos, naslov ili dva da ce biti najbolji svih vremena.

dobar je LBJ

pre 5 godina

za ove kojima je elegancija bitna da prate modnu scenu, ne kosarku, dzordana gledao od 86. na videu, kao I medzika, dzabara, birda, ajzeju tomasa, shvatite da je I majkl tad dominirao fizickom superiornoscu nad rivalima, kao sto sad to radi lebron, ali njemu kad nema nista da se zameri, potegne se pitanje elegancije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (goran, 1. jun 2018 19:39)

Nije to samo elegancija, tehnika i osećaj kreiraju eleganciju, što ne znači da LBJ nije neverovatno efikasna mašina. Da simplifikujem, nadam se sa uspehom, Ronaldo Zuba i Ronaldinjo su mi uvek ispred Rumenigea i Van Nistelroja. A MJ je Ronaldo i Ronaldinjo sa glavom Rumenigea.
Gadna je to kobinacija bila.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@nista o nicemu
Upravo MJ fanovi gledaju košarku najviše kroz brojke (čitaj broj titula) pa sam zbog toga naveo da je MJ od 15 sezona 9 puta ostao kratak za finale. Što je tačno. Nisam ništa pogrešno napisao. Smešna su mi pominjanja Majklove ogromne elegancije a on čovek bio fizički najspremniji igrač lige, nestvarno moćan atletski igrač koji je između ostalog zbog snage i dominirao ligom. Kidao je i u napadu i u odbrani sa istim intenzitetom. Nisu ga za džabe zvali Air Jordan. Čovek je leteo u reketu...
@bBb
Što se tiče Kobija, slažem se da su mu prve sezone smanjile procente (kao i svim igračima pa i Lebronu). Napisao sam da on nijedne sezone nije imao ni 47%. Prosek u karijeri mu je 44.7% što se mora priznati da nije ništa specijalno, odnosno solidno je ali daleeeko od priče za jednog od najboljih igrača ikada. MJ je ipak mnogo bolji od Kobija u tom segmentu, to je činjenica.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Điu Liu Sandriu
Samo da dodam na tvoju info da od 2003.do 2010. Lebrona nije bilo nigde?! Verovatno si prespavao 2008. i 2009.godinu kada je bio dva puta MVP lige. Posle tih godina je nastavio suvereno da vlada ligom i mirne duše su mu mogli dati još 5-6 MVP nagrada i niko se od američke košarkaške javnosti ne bi bunio.
Verovatno ga nije bilo nigde ni 2007.godine kada je uveo tim basketaša sa ulice u veliko NBA finale. Mo Vilijams, Pavlović, Ilgauskas su ni krivi ni dužni došli do NBA finala i mnogi smatraju da je to najlošiji tim ikada koji je uspeo da dođe do Finala.
Ali dobro ako ti ceniš da Lebrona do 2010.nije bilo nigde...

Topnik

pre 5 godina

Kerr je pametan trener,želi održati svoju moćnu ekipu budnom i koncentriranom.Imali su ove sezone faza gdje su izgledali preopušteno,i ovakvim izjavama,hvalići protivnika,kerr šalje poruku svojoj ekipi.Zna on jako dobro tko je michael jordan,igrao je s njim.

Hogar

pre 5 godina

Odlican je igrac, ali kao pojava strasno iritantan.Oni njegovi teatralni rituali, citanje knjige na zagrevanju, ovo odelo sa koznom tasnicom... rodjace ne radis na wall street-u, vec igras basket.Zbog tog svog ponasanja MJ ce i dalje za vecinu biti br.1.
(sonics, 01. jun 2018 18:47)
Auuu deco sto mu je ruzan dres

Goran

pre 5 godina

@Pera Pisar
Biografiju poput LBJ-a imaju milioni crnaca po svim getima u SAD-u ,nije on jedini koji ima takvu pricu ,i kako to da onda zahvaljujuci takvoj biografiji nema jos nadljudi poput njega? jer ako je po tvojoj logici onda bi tako trebalo da bude ... Lepo rece jedan komentator dole,sve ima svoje svoje granice , ali u njegovom slucaju izgleda da tih granica ipak nema!

Valternbg

pre 5 godina

Setite se,Jordan godinama ne moze da prodje Pistonse.Na kraju tolika frustracija da je plakao.Potom se sastavlja tim,shvatili su da ne moze sam.Rodman,Grant,Pipen,Kukoc,Kerr,Bj Armstrong....,uzimaju titule.Koga ima Dzejms?Gledao Jordana uzivo,ogromna je razlika u pristupu svakoj utakmici onda I danas.Cini mi se da danas pobeda nije toliko vazna.Vazan je show.Timovi bez identiteta,manjaju igrace kao carape.Onda,to je uradio samo Barkley-i,I to je bio skandal.

mmak

pre 5 godina

Razumem da ljudi pisu da je Jordan veci, ali kada vidim da neko napise da je Brajant veci od Lebrona dozivim transfer blama. Brajant je svakako najveci ako gledamo najvise promasenih suteva. Lik ni u jednoj sezoni nije imao 50% procenat suta.
(Daa, 01. jun 2018 18:20)

I MJ i KB su bili bekovi, LBJ je krilo. Velika vecina Lebronovih poena je iz reketa, pa mu je stoga i procenat veci. Najbolje procente suta imaju centri i krila, procenat opada na bekovskim pozicijama. Nisam ljubitelj ni KB-a ni LBJ-a, ali Kobijeva igra je bila daleko lepsa za gledanje.

TheDream

pre 5 godina

Ne znam da li je nekad vidjen ovaj nivo igre, ali znam da Lebron sutra predje u Tamis Petrohemiju, i da dobiju specijalnu pozivnicu za evroligu, kvota da osvajaju bi bila 1.20. Kada bi presao u Ny Knickse ili Finiks Sanse, momentalno bi bili medju 3,4 prva favorita za titulu. Po tome je sigurno jedinstven, jer ne verujem da bi sa Letecim slucaj bio takav, iako je nesumnjivo Majkl veci igrac. Pitajte koga god od evroligaskih trenera da li je moguce pobediti Lebrona, pa makar on bio u ekipi Car Konstantnina, zastrasujuc kosarkas...

Pera Pisar

pre 5 godina

...nije imao ko da mu kupi play station, najnoviji model tadašnjih mobilnih telefona, firmirane patike, garderobu...verovatno ni među ribama nije bio posebno popularan, ni u Americi ne vole "golje" i potencionalne luzere...ako je išta znao jeste to da te sintetičke hemikalije ubijaju, to je sudbina Afroamerikanaca u getima...možda i nije GOAT, možda Stiv Ker preteruje, tipa "vidite protiv kakvog je moram da igram sa samo 4 all star igrača u petorci"...ali taj lik zaslužuje, zbog svega...poštovanje i onih koji ga ne vole

Nenad

pre 5 godina

Nesporno je da Lebron vanserijski igrac u svakom pogledu. Medjutim, gledajuci ovu utakmicu u finalu, ne mogu da se otmem jednom utisku. Kada pogledate Golden State, to je ekipa sa igracima koji se medjusobno dopunjuju. Sa druge strane Cleveland igra u grcu. Osim Lebrona svi ostali su u grcu i samo gledaju kako da loptu prebace njemu. Mislim da Lebron svojom igrom doprinosi toliko da istovremeno i gusi ostale igrace i stvara kod njih strah od greske...

Pera Pisar

pre 5 godina

@ Goran

...znači ili androgeni anabolički steroidi ili jak mentalni sklop je razlog što ostali Afroamerikanci sa istom pričom nisu kao Lebron...mnogi NBA igrači bez obzira na velike zarade bankrotiraju nakon par godina od završetka karijere...kuća jedne, druga, peta...kola komada 26 u garaži, pa npr. Tajson bankrot posle razvoda sa onom glumicom Robin Givens ili kako već, ko će da zapamti te sve pevačice, glumice, rijaliti i porno zvezde...meni npr. u prilog mentalnog sklopa, dakle opcije 2 ide činjenica da u 33 godine ima najstarijeg sina od 14...znači dobio ga sa 19, a mali LeBron James Jr. igra basket "ubija" imaju klipovi na You tube-u...ima razlike kako se ko nosi sa slavom i bogatstvom a odraste u bedi...lik je čist u glavi 100% i to je osnova, do kad je branio Dominik Hašek i igrao Jaromir Jagr u hokeju do 40+

bBb

pre 5 godina

Što se tiče Kobija, slažem se da su mu prve sezone smanjile procente (kao i svim igračima pa i Lebronu). Napisao sam da on nijedne sezone nije imao ni 47%. Prosek u karijeri mu je 44.7% što se mora priznati da nije ništa specijalno, odnosno solidno je ali daleeeko od priče za jednog od najboljih igrača ikada. MJ je ipak mnogo bolji od Kobija u tom segmentu, to je činjenica.
(M V P aka JeRemija, 01. jun 2018 20:25)

Dobro, Brajant ima 44.7% za 20 godina karijere... Koliko imaju Rej Alen, Peđa Stojaković, Dirk Novicki(sjajan šuter, sa visinom od 214cm), Klej Tompson, Redži Miler? Ovog što kaže da je Brajant kao Harden, samo što igra odbranu, neću ni da komentarišem... On, momak, gleda košarku na igrici. Nije imao nijednom 47%, ali mu je konstantno bio prosek oko 46-46.5 u zenitu karijere, što je za beka fantastičan procenat. Džordan je pogađao 2 šuta više, na 100 šuteva... Eto, to je ogromna razlika.

Muslite o tome

pre 5 godina

"Oni (Klivlend) imaju igrača (Lebrona) koji igra košarku na nivou koji nisam siguran da je neko ikada video, u smislu šta sve radi na terenu", rekao je Ker.
Izjava posebno dobija na tezini kada znamo kome je Ker bio saigrac.