Četvrtak, 17.05.2018.

18:37

Politiko: Makron polio hladnom vodom nade zemalja Balkana

Francuski predsednik Emanuel Makron polio je hladnom vodom nade balkanskih zemalja da će uskoro postati članice Evropske unije, piše Politiko.

Izvor: B92

Politiko: Makron polio hladnom vodom nade zemalja Balkana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

fact checking

pre 5 godina

Европски Трамп. Емиграција није само из држава које нису чланице ЕУ. И унутра ЕУ имате велики трансфер радне снаге. Проблем су нефункционалне државе , систем корпоративне демократија је тачно то, мала група која контролише све, остатку популације ништа. Систем је убитачан за обичне људе, потрошна роба.
(dusan, 18. maj 2018 07:05)

Ma kako da ne! Evo ja, radni covek iz EU, sam se ubio od nefunkcionalne drzave i emigracije. Bolje bi mi bilo da sam u nekoj ne-EU drzavi... u Rusiji na primer?
Druga omiljena laz kod vas je kako USA upravlja EU. Neka vam, ako ce vam tako biti lakse vi sebi saputajte tu glupost.
I konacno treca laz, moja omiljena, je kako Evropskoj Uniji treba Srbija, doci ce da nas 'iskoriste'! Ta je najduhovitija. Sta bi EU mogla da iskoristi u Srbiji? Nase prirodne resurse? Koje??? Jeftinu radnu snagu? To nije model po kome funkcionise EU, a i mi nismo bas tako vredni a ni brojni.
Jedino sto bi EU trebalo od nas je da ne pravimo probleme - a u tome smo majstori.
Ah da, Bugarska i Rumunija nisu ratovale sa svim svojim komsijama a i Hrvatska i Slovenija nisu toliko agresivne kao mi - mislite o tome da li smo zaista(!) isti?

EU 4ever

pre 5 godina

Sto se tice EU: nova italijanska vlada trazi od EZB "oprastanje" duga od 250 milijardi Eura, Francuska trazi EU ministra finansija sa EU budzetom, a to znaci -od uglavnom Nemacke- finansiranje osiguranja svih EU nezaposlenih + investicije za nezaposlene mlade iz EU (mart 2018: Grcka 42%, Spanija 35%, Italija 31%, Hrvatska 23%, Francuska 21%...Nemacka 6,1%
(Marie, 18. maj 2018 10:04)

-Italija jos nema vladu tako da ne moze nista ni da trazi.
-Oprastanje duga ne postoji ni u teoriji u EU tako da ni to ne stoji.
-Budzet EU NIJE budzet Nemacke jer Francuska i Italija daju vise u taj budzet nego sto iz njega dobijaju.
Koliko lazi mozes da napises pre nego sto te bude sramota?

IQ 149

pre 5 godina

Najveci problem naseg drustva je bahatost jer necemo da preuzmemo odgovornost kao pojedinci za nase postupke. Kada god se desi nesto, uvek tezimo kumovsko-rodbinsko-poznanstvenim vezama kako bismo resili neki problem. Ta nasa bahatost nas i kosta najvise. To se vidi i na primeru gastosa - leti dodju na odmor u rodnu grudu, i zaborave tokom tih mesec dana sve sto su tokom 11 meseci naucili o lepom ponasanju u zemljama odakle dolaze, pa izvode svakakve ludosti za koje bi u normalnim zemljama debelo odgovarali.

Marie

pre 5 godina

Kod sledece migrantske krize ulaze Makedonija i Albanija i postaju granicari, Srbija je onda jos jedan filter, dobijaju za tu ulogu neki prelazni status. Kao sto je neko rekao, odluka o statusu balkanskih zemalja je iskljucivo politicka.

Sto se tice EU: nova italijanska vlada trazi od EZB "oprastanje" duga od 250 milijardi Eura, Francuska trazi EU ministra finansija sa EU budzetom, a to znaci -od uglavnom Nemacke- finansiranje osiguranja svih EU nezaposlenih + investicije za nezaposlene mlade iz EU (mart 2018: Grcka 42%, Spanija 35%, Italija 31%, Hrvatska 23%, Francuska 21%...Nemacka 6,1%
https://de.statista.com/statistik/daten/studie/74795/umfrage/jugendarbeitslosigkeit-in-europa/

Igramo se politike

pre 5 godina

On, njegova Francuska, Engleska, Nemacka i ostala ekipa iz EU najradije ne bi nikad primili Srbiju u EU. Ni Srbi u svom najvecem delu takodje ne bi voleli da vide Srbiju u EU. Sreca, pa se o tome ne pita niko od gore navedenih.

Kosovka

pre 5 godina

Kao što vidite, Slovenija i Hrvatska su primljene u EU bez ikakvih uslovljanja. Rumunija i Bugarska opet iz geostrateskih rszloga... Sad trebaju sve zemlje u okruženju da shvate da smo upuceni jedni na druge-mir, ekonomija i stabilnost. Tu nam je prosperitet....

Ben Dover

pre 5 godina

Da sam političar iz neke zemlje EU i da imam uvid u stanje zemalja kao što su Srbija i ostale jadnice na Balkanu, takođe ne bih bio za njihov ulazak u EU. Tu nije ništa čudno.
Ne znam koliko naša zemlja svih ovih godina pregovora radi na ispunjavanju uslova. Naši političari nas ubeđuju da naporno rade na tome, trpimo posledice teških reformi, ispunjavamo uslov po uslov, dža-bu, ali kako im verovati kad vidimo da je sve veći i veći raspad u državi i realno nemamo pojma da li ispunjavamo te uslove ili ne.
Videh u prethodnom komentaru i slažem se, ne treba uopšte da imamo pritisak sada da zbrzamo sa Kosovom i potpišemo nešto što je protiv naših interesa. Ako je ulazak u EU status kvo, neka im bude i Kosovo.
U inat i njima i onim Amerima otrovnim.

ivan

pre 5 godina

nisu tako pričali kada su Rumuniju i Bugarsku priključivali. Sada kada su napravili vertikalu prema Rusiji, nema potrebe za naglim proširivanjem. Meni samo nije jasno šta će nam ulazak u novu sfrj. mogli bi neki bolji model saradnje sa njima da uspostavimo i to je dovoljno.

Tottenkopf

pre 5 godina

Apsolutno je tačna činjenica da Srbija ni u kom slučaju nije zemlja koju treba primiti u EU,ne ispunjava niti jedan ozbiljan kriterij i stalno je u nekim sukobima.Na stranu ćele li srbi u EU, jer vrlo brzo će zapadu dosaditi ova politika srbije jer je već žestoko upozoravaju. Najgori i veoma realan scenario je da će zapad izolirati Srbiju i izložiti je sankcijama.To je vrlo loša opcija za obične ljude. Srbija će morati izabrati zapad ili rusija bilo koje da izabere drugu će je izloćiti sankcijama to je sasvim jasno,ali sjedenja na dvije stolice sigurno nema.

bane

pre 5 godina

Sve je jasno rečeno. To isto misle i Nemci samo treba čitati njihovu štampu koja je još pre 10 godina pisala da Srbija ne može u EU pre 2030 jer nas jednostavno oni tako vide kao naciju. Svi ustupci koji se u medjuvremenu čine, čine se na sopstvenu štetu.

dusan

pre 5 godina

Европски Трамп. Емиграција није само из држава које нису чланице ЕУ. И унутра ЕУ имате велики трансфер радне снаге. Проблем су нефункционалне државе , систем корпоративне демократија је тачно то, мала група која контролише све, остатку популације ништа. Систем је убитачан за обичне људе, потрошна роба.

nervozan tip

pre 5 godina

Nazalost, Makron jeste u pravu.
Na srecu - najbolje bi bilo da budemo kao Svajcarska ili SAD (da nikad ne udjemo u EU).
Na zalost - ova izjava oslikava politicku realnost u EU (postoje drzave u EU prvog reda, drugog reda i treceg reda (kolonije - tj. mi)).

Ja

pre 5 godina

Ono sto mislim da se desva u ovom trenutku je veliki jaz u samoj uniji. Francuska je resila da preuzme primat istupanjem Velike Britanije. Nemacke zadnjih 6 meseci nema.Na zalost, po mojoj proceni za 10-15 god dolazi do raspada EU na istok i zapad. Zapad sa Nemackom na celu i u savezu sa Rusijom, Ceskom, Madjarskom, Italijom, Austrijom, Srbijom. Ne zaboravimo istoriju i da su mozda veci saveznici bili Nemacka i Rusija nego Engleska, Francuska i Rusija. Cak neki smatraju da je to geopoliticki prirodna veza. Videcemo...

Ja

pre 5 godina

Ee kad se setim te 2000 te godine.. svi smo bili puni entuzijazma i zele za ulaskom u EU.. onda par godina posle dodje neki Labus i kaze braco Srbi tamo nas sa ovim tempom nece primiti bar do 2017. Secam se svi su ga ismevali. Cak je i Beogradski sindikat napisao tekst ,, a srpski nostradamus poznatiji ko Labus predvidja jos pet dina sviranja u falus" .Na kraju videsmo da im ne pada na pamet da nas prime i da naprave gresku kao sa Bugarima, Rumunima. Skupo su platili cenu Nato-a i njihove zelje da doticne zemlje zbog geopolitike budu deo EU. I tako procice 30 godina od te 2000 i mi i dalje necemo biti deo te EU.

arbitraža

pre 5 godina

Makron je rekao istinu, koja nas boli ali je u interesu članica EU! Opekli se sa Bugarskom, Rumunijom i Hrvatskom pa ne bi da ponavljaju greške! Nemamo kulturu ponašanja i ne ispunjavamo uslove iz mnogih oblasti: ljudska prava, standard života, pravosuđe, prosveta, zdravstvo, kultura, borba protiv kriminala....! Osvrnite se oko sebe, svuda su gomile đubreta i rupa na putevima, kriminalci se oslobađaju, tajkuni pljačkaju državu, političari u sprezi sa njima, korupcija i mito na sve strane, nije nam za to kriv Makron nego mi sami! Ne ljutite se na njega nego se pogledajte u ogledalo, ta Francuska je nedostižna za nas u narednih 50 godina i kad bi danas počeli da menjamo svest i sistem u Srbiji! Nisam primetio da migranti hrle u Rusiju za boljim životom, radije bi oni na "truli" Zapad samo što smo mi pametni pa znamo bolje od njih i zato polako odumiremo!

Nacija je zabluda

pre 5 godina

Ne, nece. Placace ga ZAUVEK.
(DEDA CVETKO, 17. maj 2018 20:38)

Znači večito će biti najjači?

Makron vidi dalje od ostalih,učlanjenje nacionalno "zaraženih" zemalja uz Poljsku,Mađarsku,Slovačku,Hrvatsku i Španiju može doneti Rusiji dovoljno "materijala" za igru u kojoj će EU biti u pat poziciji ili na kolenima,ali prvo vojska EU jer bez toga džaba sve ostalo.

Zox

pre 5 godina

Uz dužno poštovanje Francuskoj kao ozbiljnoj i važnoj zemlji, ovaj tip je smešan. Bezbojni birokrata , bez harizme i vizije . Pobedio je na izborima samo zbog jedne stvari : Marin Lepen i Nacionalnog fronta kao strašila .

Zna se ko su glavni igrači u ovoj igri. A oni se nalaze nešto zapadnije, preko okeana. Doduše, trenutno imaju problem sa svojim cirkuzantom. Ali, kada to prođe za neku godinu , pričaće se druga priča i u Evropi. Oni imaju zadnju reč.

Sto se Srbije tiče, šta će nam i momentalno članstvo , sutra da ga dobijemo ako ne ispunjavamo gomilu uslova. Nama predstoji prvo veliko spremanje u kući , usput. Za Uniju ćemo onda lako.

Maca

pre 5 godina

A sta fali ostalim evropskim zemljama koje nisu u uniji?
(Beba, 17. maj 2018 20:38)

Sve ono zbog cega iz tih zemalja emigrigraju u EU: standard, pravna drzava, ljudska prava i slobode. Javite se kada budu Moskva i Kijev puni Francuza i Nemaca koji tamo kelnerisu i odande izdrzavaju porodice u maticnim drzavama.

tutinho

pre 5 godina

Makron samom pojavom ne uliva poverenje. Čudim se narodu Francuske kako ga je uopšte izabrao za predsednika?
(samo da kazem..., 17. maj 2018 19:16)

Kakav bre narod, bukvalno je Rothschildu ispao iz dzepa.

Mile

pre 5 godina

Ja ne znam sto se Srbi toliko brecaju na ovakve izjave, većina kaže EU ovakva, EU onakva, nećemo u EU... A Kad neko iz EU kaže da Srbi neće skoro tamo, onda se svi uvrede maksimalno. Zaista ne razumem poentu.
(Dare, 17. maj 2018 20:19)

Upravo to! Za mene su ove reci makrona umereno topla voda tus... a ne hladan. Jos samo da se mi opasuljimo i prestanemo da srljamo u EU.

Negativni

pre 5 godina

Članstvo DA ali samo zasnovano na poštovanju jednih prema drugim.
Makron unija ti se raspada.
(Jovan, 17. maj 2018 20:38)

Aha. Raspadaju se oni još od Rimskog carstva, al' nikako da se raspadnu. Važno da Velika Albanija, Velika Srbija i još veća Makedonija svakim danim u svakom pogledu sve više napreduju. U bezakonju, javašluku, prostakluku i kradji.

DEDA CVETKO

pre 5 godina

Iako mislim da nikad nećemo ući u Evropu moram da kažem da su mi ove izjave smešne. Zna se da Amerikanci odlučuju ko će u EU a ko ne. Evropa je i dalje pod američkim protektoratom, a to posebno važi za Francusku. Zna se ko ih je oslobodio od Hitlera. I dalje plaćaju taj račun i plaćaće ga bar još 50 godina.
(Smešno, 17. maj 2018 19:50) # Link komentara)

==

Ne, nece. Placace ga ZAUVEK.

Dare

pre 5 godina

Ja ne znam sto se Srbi toliko brecaju na ovakve izjave, većina kaže EU ovakva, EU onakva, nećemo u EU... A Kad neko iz EU kaže da Srbi neće skoro tamo, onda se svi uvrede maksimalno. Zaista ne razumem poentu.

marko

pre 5 godina

Овај капитализам опстаје само захваљујући ширењу. Исто важи и за ЕУ, која је јача како се ширила на исток. Тако да ова изјава је обична будалаштина. Чињеница је Мађарска, Румунија, Бугарска и Хрватска као задње које су ушле нису имале никакве услове за то, али није било ни битно пошто је то пре свега требало ЕУ а тек онда неспобним елитама у тим земљама. Чињеница је такође да смо ми тј Србија још гори, са још неспособнијим елитама, са још гором полазном позицијом. Чињеница је да смо ми још и цвеће у односу на ове преостале. Чињеница је да зато што јесмо проблем да никад тј нећемо барем за једно 20 година да уђемо у ЕУ.

paki

pre 5 godina

Posle izlaska Britanije , svakako čovek koji svojim stavovima jača poziciju svoje zemlje. Što mislite da oni ne mogu da budu bolji jači veći i od Nemaca. Je l bio neko u Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj? ...je l to nalik na zemlje Evropske Unije? standard, ekonomija ..nimalo...jad i beda...i što bi oni žurili...da smanjuju svoju moć u međunarodnoj utakmici sa Kinom Rusijom USA...a mi svakako nećemo, tako da gotivim ovog od anonimus gospodina ..

Dragica

pre 5 godina

Najveća zemlja EU, najveća vojna sila u EU i jedina nuklearna sila u EU kao i jedina stalna članica saveta bezbednosti iz EU. Uz to druga najveća ekonomija i koosnivač EU. Bez Francuske nema odluka u EU. I hvala mu što je otvoreno rekao kako stoje stvari. Sada makar ne moramo da raspravljamo da li treba odmah "rešavati" problem KiM.

milan

pre 5 godina

Srbiju treba podeliti na one koji su za uniju i one koji su protiv primer severne i južne koreje pa oni koji nisu za uniju neka prave topove i bombe a ovi koji su za uniju neka grade fabrike i standard

je-bote

pre 5 godina

Bolje da smo se i mi kao Francuzi, Englezi i Nemci MNOŽILI, a ne GLOŽILI. Nisu oni tu za džabe - gde su, vekovima. O tome treba da razmišljamo.

Bojane zasto komentarises

pre 5 godina

Nama nece biti bolje dok se mi ne promenimo, taman nas primili u Marsovsku uniju. Dokle god sklanjamo pogled sa pljacki, korupcije, nepotizma jer bi dobra vecina i sama da ima te privilegije nema nam pomoci.

merops

pre 5 godina

Celnici, vodje, ili kako god ih nazvali, EU, su ljudi prvo bez morala, drugo, ljudi koji ne razmisljaju svojom glavom ili nemaju onu stvar da se suprostave robovlasnicima amerikancoma, i stvore jaku drzavu, Evropu, koja ce ziveti svoj nacin zivota, stvoriti od celog kontinenta ono sto su pokusavali nekadasnji diktatori ali ne na toj osnovi, ovako rzvlacenje, ide samo EU na stetu, od cega ima korist samo AmerikA.

Janko

pre 5 godina

Gosp. Makarona pod reformama pre svega misli na to da smanji mogucnost ekonomski slabijih clanica poput Madjarske i Poljske da blokiraju odluke koje donose Nemacka i Francuska kao sto je to sada slucaj. Potrebno je stvoriti diktatorsku EU gde oni koji finansiraju njen apart imaju svu moc odlucivanja. Ostale clanice su tu da daju jeftinu materijalnu i ljudsku snagu. A Balkanse zemlje trebaju da nastave da se svadjaju i u buducnosti, budu leglo korupcije i kriminala cime ce radni sat ostati x5-10 manji od onog u EU cime ce dodatno profitirati Evropski industrijalci koji ovde otvaraju fabrike za motanje kablova.

West > East

pre 5 godina

Kralju, ne daj nam u EU !
Narod to i onako ne želi.
(Žak, 17. maj 2018 18:49)

Uvek postoji opcija da se preselis u Severnu Koreju. Ona sigurno nikad nece u EU.

Smešno

pre 5 godina

Iako mislim da nikad nećemo ući u Evropu moram da kažem da su mi ove izjave smešne. Zna se da Amerikanci odlučuju ko će u EU a ko ne. Evropa je i dalje pod američkim protektoratom, a to posebno važi za Francusku. Zna se ko ih je oslobodio od Hitlera. I dalje plaćaju taj račun i plaćaće ga bar još 50 godina.

Vuk

pre 5 godina

Super za evroskeptika, mene ;)
Inace ovaj lik mi je najkomicniji od svih prosecnih koji danas obavljaju visoke funkcije. Veoma "umisljen" lik koji ustvari ima puno kompleksa. A drago mi je zbog onih koje volimo kao sto su oni nas ;)

bigserb

pre 5 godina

Hahahaha, koliko god Makron sve glasnije govori da se EU nece prosirivati, toliko Vucic sve histericnije tvrdi kako ce nas primiti u EU! Plasim se samo da mali Alek ne dozivi nervni slom kada ga jednog dana surova stvarnost udari po sred nosa!

Bojane zasto komentarises

pre 5 godina

Nama nece biti bolje dok se mi ne promenimo, taman nas primili u Marsovsku uniju. Dokle god sklanjamo pogled sa pljacki, korupcije, nepotizma jer bi dobra vecina i sama da ima te privilegije nema nam pomoci.

bigserb

pre 5 godina

Hahahaha, koliko god Makron sve glasnije govori da se EU nece prosirivati, toliko Vucic sve histericnije tvrdi kako ce nas primiti u EU! Plasim se samo da mali Alek ne dozivi nervni slom kada ga jednog dana surova stvarnost udari po sred nosa!

arbitraža

pre 5 godina

Makron je rekao istinu, koja nas boli ali je u interesu članica EU! Opekli se sa Bugarskom, Rumunijom i Hrvatskom pa ne bi da ponavljaju greške! Nemamo kulturu ponašanja i ne ispunjavamo uslove iz mnogih oblasti: ljudska prava, standard života, pravosuđe, prosveta, zdravstvo, kultura, borba protiv kriminala....! Osvrnite se oko sebe, svuda su gomile đubreta i rupa na putevima, kriminalci se oslobađaju, tajkuni pljačkaju državu, političari u sprezi sa njima, korupcija i mito na sve strane, nije nam za to kriv Makron nego mi sami! Ne ljutite se na njega nego se pogledajte u ogledalo, ta Francuska je nedostižna za nas u narednih 50 godina i kad bi danas počeli da menjamo svest i sistem u Srbiji! Nisam primetio da migranti hrle u Rusiju za boljim životom, radije bi oni na "truli" Zapad samo što smo mi pametni pa znamo bolje od njih i zato polako odumiremo!

Janko

pre 5 godina

Gosp. Makarona pod reformama pre svega misli na to da smanji mogucnost ekonomski slabijih clanica poput Madjarske i Poljske da blokiraju odluke koje donose Nemacka i Francuska kao sto je to sada slucaj. Potrebno je stvoriti diktatorsku EU gde oni koji finansiraju njen apart imaju svu moc odlucivanja. Ostale clanice su tu da daju jeftinu materijalnu i ljudsku snagu. A Balkanse zemlje trebaju da nastave da se svadjaju i u buducnosti, budu leglo korupcije i kriminala cime ce radni sat ostati x5-10 manji od onog u EU cime ce dodatno profitirati Evropski industrijalci koji ovde otvaraju fabrike za motanje kablova.

Dragica

pre 5 godina

Najveća zemlja EU, najveća vojna sila u EU i jedina nuklearna sila u EU kao i jedina stalna članica saveta bezbednosti iz EU. Uz to druga najveća ekonomija i koosnivač EU. Bez Francuske nema odluka u EU. I hvala mu što je otvoreno rekao kako stoje stvari. Sada makar ne moramo da raspravljamo da li treba odmah "rešavati" problem KiM.

Negativni

pre 5 godina

Članstvo DA ali samo zasnovano na poštovanju jednih prema drugim.
Makron unija ti se raspada.
(Jovan, 17. maj 2018 20:38)

Aha. Raspadaju se oni još od Rimskog carstva, al' nikako da se raspadnu. Važno da Velika Albanija, Velika Srbija i još veća Makedonija svakim danim u svakom pogledu sve više napreduju. U bezakonju, javašluku, prostakluku i kradji.

tutinho

pre 5 godina

Makron samom pojavom ne uliva poverenje. Čudim se narodu Francuske kako ga je uopšte izabrao za predsednika?
(samo da kazem..., 17. maj 2018 19:16)

Kakav bre narod, bukvalno je Rothschildu ispao iz dzepa.

Vuk

pre 5 godina

Super za evroskeptika, mene ;)
Inace ovaj lik mi je najkomicniji od svih prosecnih koji danas obavljaju visoke funkcije. Veoma "umisljen" lik koji ustvari ima puno kompleksa. A drago mi je zbog onih koje volimo kao sto su oni nas ;)

Maca

pre 5 godina

A sta fali ostalim evropskim zemljama koje nisu u uniji?
(Beba, 17. maj 2018 20:38)

Sve ono zbog cega iz tih zemalja emigrigraju u EU: standard, pravna drzava, ljudska prava i slobode. Javite se kada budu Moskva i Kijev puni Francuza i Nemaca koji tamo kelnerisu i odande izdrzavaju porodice u maticnim drzavama.

Zox

pre 5 godina

Uz dužno poštovanje Francuskoj kao ozbiljnoj i važnoj zemlji, ovaj tip je smešan. Bezbojni birokrata , bez harizme i vizije . Pobedio je na izborima samo zbog jedne stvari : Marin Lepen i Nacionalnog fronta kao strašila .

Zna se ko su glavni igrači u ovoj igri. A oni se nalaze nešto zapadnije, preko okeana. Doduše, trenutno imaju problem sa svojim cirkuzantom. Ali, kada to prođe za neku godinu , pričaće se druga priča i u Evropi. Oni imaju zadnju reč.

Sto se Srbije tiče, šta će nam i momentalno članstvo , sutra da ga dobijemo ako ne ispunjavamo gomilu uslova. Nama predstoji prvo veliko spremanje u kući , usput. Za Uniju ćemo onda lako.

West > East

pre 5 godina

Kralju, ne daj nam u EU !
Narod to i onako ne želi.
(Žak, 17. maj 2018 18:49)

Uvek postoji opcija da se preselis u Severnu Koreju. Ona sigurno nikad nece u EU.

DEDA CVETKO

pre 5 godina

Iako mislim da nikad nećemo ući u Evropu moram da kažem da su mi ove izjave smešne. Zna se da Amerikanci odlučuju ko će u EU a ko ne. Evropa je i dalje pod američkim protektoratom, a to posebno važi za Francusku. Zna se ko ih je oslobodio od Hitlera. I dalje plaćaju taj račun i plaćaće ga bar još 50 godina.
(Smešno, 17. maj 2018 19:50) # Link komentara)

==

Ne, nece. Placace ga ZAUVEK.

je-bote

pre 5 godina

Bolje da smo se i mi kao Francuzi, Englezi i Nemci MNOŽILI, a ne GLOŽILI. Nisu oni tu za džabe - gde su, vekovima. O tome treba da razmišljamo.

Mile

pre 5 godina

Ja ne znam sto se Srbi toliko brecaju na ovakve izjave, većina kaže EU ovakva, EU onakva, nećemo u EU... A Kad neko iz EU kaže da Srbi neće skoro tamo, onda se svi uvrede maksimalno. Zaista ne razumem poentu.
(Dare, 17. maj 2018 20:19)

Upravo to! Za mene su ove reci makrona umereno topla voda tus... a ne hladan. Jos samo da se mi opasuljimo i prestanemo da srljamo u EU.

Smešno

pre 5 godina

Iako mislim da nikad nećemo ući u Evropu moram da kažem da su mi ove izjave smešne. Zna se da Amerikanci odlučuju ko će u EU a ko ne. Evropa je i dalje pod američkim protektoratom, a to posebno važi za Francusku. Zna se ko ih je oslobodio od Hitlera. I dalje plaćaju taj račun i plaćaće ga bar još 50 godina.

marko

pre 5 godina

Овај капитализам опстаје само захваљујући ширењу. Исто важи и за ЕУ, која је јача како се ширила на исток. Тако да ова изјава је обична будалаштина. Чињеница је Мађарска, Румунија, Бугарска и Хрватска као задње које су ушле нису имале никакве услове за то, али није било ни битно пошто је то пре свега требало ЕУ а тек онда неспобним елитама у тим земљама. Чињеница је такође да смо ми тј Србија још гори, са још неспособнијим елитама, са још гором полазном позицијом. Чињеница је да смо ми још и цвеће у односу на ове преостале. Чињеница је да зато што јесмо проблем да никад тј нећемо барем за једно 20 година да уђемо у ЕУ.

Dare

pre 5 godina

Ja ne znam sto se Srbi toliko brecaju na ovakve izjave, većina kaže EU ovakva, EU onakva, nećemo u EU... A Kad neko iz EU kaže da Srbi neće skoro tamo, onda se svi uvrede maksimalno. Zaista ne razumem poentu.

merops

pre 5 godina

Celnici, vodje, ili kako god ih nazvali, EU, su ljudi prvo bez morala, drugo, ljudi koji ne razmisljaju svojom glavom ili nemaju onu stvar da se suprostave robovlasnicima amerikancoma, i stvore jaku drzavu, Evropu, koja ce ziveti svoj nacin zivota, stvoriti od celog kontinenta ono sto su pokusavali nekadasnji diktatori ali ne na toj osnovi, ovako rzvlacenje, ide samo EU na stetu, od cega ima korist samo AmerikA.

milan

pre 5 godina

Srbiju treba podeliti na one koji su za uniju i one koji su protiv primer severne i južne koreje pa oni koji nisu za uniju neka prave topove i bombe a ovi koji su za uniju neka grade fabrike i standard

paki

pre 5 godina

Posle izlaska Britanije , svakako čovek koji svojim stavovima jača poziciju svoje zemlje. Što mislite da oni ne mogu da budu bolji jači veći i od Nemaca. Je l bio neko u Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj? ...je l to nalik na zemlje Evropske Unije? standard, ekonomija ..nimalo...jad i beda...i što bi oni žurili...da smanjuju svoju moć u međunarodnoj utakmici sa Kinom Rusijom USA...a mi svakako nećemo, tako da gotivim ovog od anonimus gospodina ..

bane

pre 5 godina

Sve je jasno rečeno. To isto misle i Nemci samo treba čitati njihovu štampu koja je još pre 10 godina pisala da Srbija ne može u EU pre 2030 jer nas jednostavno oni tako vide kao naciju. Svi ustupci koji se u medjuvremenu čine, čine se na sopstvenu štetu.

Ja

pre 5 godina

Ee kad se setim te 2000 te godine.. svi smo bili puni entuzijazma i zele za ulaskom u EU.. onda par godina posle dodje neki Labus i kaze braco Srbi tamo nas sa ovim tempom nece primiti bar do 2017. Secam se svi su ga ismevali. Cak je i Beogradski sindikat napisao tekst ,, a srpski nostradamus poznatiji ko Labus predvidja jos pet dina sviranja u falus" .Na kraju videsmo da im ne pada na pamet da nas prime i da naprave gresku kao sa Bugarima, Rumunima. Skupo su platili cenu Nato-a i njihove zelje da doticne zemlje zbog geopolitike budu deo EU. I tako procice 30 godina od te 2000 i mi i dalje necemo biti deo te EU.

Nacija je zabluda

pre 5 godina

Ne, nece. Placace ga ZAUVEK.
(DEDA CVETKO, 17. maj 2018 20:38)

Znači večito će biti najjači?

Makron vidi dalje od ostalih,učlanjenje nacionalno "zaraženih" zemalja uz Poljsku,Mađarsku,Slovačku,Hrvatsku i Španiju može doneti Rusiji dovoljno "materijala" za igru u kojoj će EU biti u pat poziciji ili na kolenima,ali prvo vojska EU jer bez toga džaba sve ostalo.

nervozan tip

pre 5 godina

Nazalost, Makron jeste u pravu.
Na srecu - najbolje bi bilo da budemo kao Svajcarska ili SAD (da nikad ne udjemo u EU).
Na zalost - ova izjava oslikava politicku realnost u EU (postoje drzave u EU prvog reda, drugog reda i treceg reda (kolonije - tj. mi)).

dusan

pre 5 godina

Европски Трамп. Емиграција није само из држава које нису чланице ЕУ. И унутра ЕУ имате велики трансфер радне снаге. Проблем су нефункционалне државе , систем корпоративне демократија је тачно то, мала група која контролише све, остатку популације ништа. Систем је убитачан за обичне људе, потрошна роба.

IQ 149

pre 5 godina

Najveci problem naseg drustva je bahatost jer necemo da preuzmemo odgovornost kao pojedinci za nase postupke. Kada god se desi nesto, uvek tezimo kumovsko-rodbinsko-poznanstvenim vezama kako bismo resili neki problem. Ta nasa bahatost nas i kosta najvise. To se vidi i na primeru gastosa - leti dodju na odmor u rodnu grudu, i zaborave tokom tih mesec dana sve sto su tokom 11 meseci naucili o lepom ponasanju u zemljama odakle dolaze, pa izvode svakakve ludosti za koje bi u normalnim zemljama debelo odgovarali.

Ben Dover

pre 5 godina

Da sam političar iz neke zemlje EU i da imam uvid u stanje zemalja kao što su Srbija i ostale jadnice na Balkanu, takođe ne bih bio za njihov ulazak u EU. Tu nije ništa čudno.
Ne znam koliko naša zemlja svih ovih godina pregovora radi na ispunjavanju uslova. Naši političari nas ubeđuju da naporno rade na tome, trpimo posledice teških reformi, ispunjavamo uslov po uslov, dža-bu, ali kako im verovati kad vidimo da je sve veći i veći raspad u državi i realno nemamo pojma da li ispunjavamo te uslove ili ne.
Videh u prethodnom komentaru i slažem se, ne treba uopšte da imamo pritisak sada da zbrzamo sa Kosovom i potpišemo nešto što je protiv naših interesa. Ako je ulazak u EU status kvo, neka im bude i Kosovo.
U inat i njima i onim Amerima otrovnim.

ivan

pre 5 godina

nisu tako pričali kada su Rumuniju i Bugarsku priključivali. Sada kada su napravili vertikalu prema Rusiji, nema potrebe za naglim proširivanjem. Meni samo nije jasno šta će nam ulazak u novu sfrj. mogli bi neki bolji model saradnje sa njima da uspostavimo i to je dovoljno.

Ja

pre 5 godina

Ono sto mislim da se desva u ovom trenutku je veliki jaz u samoj uniji. Francuska je resila da preuzme primat istupanjem Velike Britanije. Nemacke zadnjih 6 meseci nema.Na zalost, po mojoj proceni za 10-15 god dolazi do raspada EU na istok i zapad. Zapad sa Nemackom na celu i u savezu sa Rusijom, Ceskom, Madjarskom, Italijom, Austrijom, Srbijom. Ne zaboravimo istoriju i da su mozda veci saveznici bili Nemacka i Rusija nego Engleska, Francuska i Rusija. Cak neki smatraju da je to geopoliticki prirodna veza. Videcemo...

Kosovka

pre 5 godina

Kao što vidite, Slovenija i Hrvatska su primljene u EU bez ikakvih uslovljanja. Rumunija i Bugarska opet iz geostrateskih rszloga... Sad trebaju sve zemlje u okruženju da shvate da smo upuceni jedni na druge-mir, ekonomija i stabilnost. Tu nam je prosperitet....

Igramo se politike

pre 5 godina

On, njegova Francuska, Engleska, Nemacka i ostala ekipa iz EU najradije ne bi nikad primili Srbiju u EU. Ni Srbi u svom najvecem delu takodje ne bi voleli da vide Srbiju u EU. Sreca, pa se o tome ne pita niko od gore navedenih.

Tottenkopf

pre 5 godina

Apsolutno je tačna činjenica da Srbija ni u kom slučaju nije zemlja koju treba primiti u EU,ne ispunjava niti jedan ozbiljan kriterij i stalno je u nekim sukobima.Na stranu ćele li srbi u EU, jer vrlo brzo će zapadu dosaditi ova politika srbije jer je već žestoko upozoravaju. Najgori i veoma realan scenario je da će zapad izolirati Srbiju i izložiti je sankcijama.To je vrlo loša opcija za obične ljude. Srbija će morati izabrati zapad ili rusija bilo koje da izabere drugu će je izloćiti sankcijama to je sasvim jasno,ali sjedenja na dvije stolice sigurno nema.

fact checking

pre 5 godina

Европски Трамп. Емиграција није само из држава које нису чланице ЕУ. И унутра ЕУ имате велики трансфер радне снаге. Проблем су нефункционалне државе , систем корпоративне демократија је тачно то, мала група која контролише све, остатку популације ништа. Систем је убитачан за обичне људе, потрошна роба.
(dusan, 18. maj 2018 07:05)

Ma kako da ne! Evo ja, radni covek iz EU, sam se ubio od nefunkcionalne drzave i emigracije. Bolje bi mi bilo da sam u nekoj ne-EU drzavi... u Rusiji na primer?
Druga omiljena laz kod vas je kako USA upravlja EU. Neka vam, ako ce vam tako biti lakse vi sebi saputajte tu glupost.
I konacno treca laz, moja omiljena, je kako Evropskoj Uniji treba Srbija, doci ce da nas 'iskoriste'! Ta je najduhovitija. Sta bi EU mogla da iskoristi u Srbiji? Nase prirodne resurse? Koje??? Jeftinu radnu snagu? To nije model po kome funkcionise EU, a i mi nismo bas tako vredni a ni brojni.
Jedino sto bi EU trebalo od nas je da ne pravimo probleme - a u tome smo majstori.
Ah da, Bugarska i Rumunija nisu ratovale sa svim svojim komsijama a i Hrvatska i Slovenija nisu toliko agresivne kao mi - mislite o tome da li smo zaista(!) isti?

EU 4ever

pre 5 godina

Sto se tice EU: nova italijanska vlada trazi od EZB "oprastanje" duga od 250 milijardi Eura, Francuska trazi EU ministra finansija sa EU budzetom, a to znaci -od uglavnom Nemacke- finansiranje osiguranja svih EU nezaposlenih + investicije za nezaposlene mlade iz EU (mart 2018: Grcka 42%, Spanija 35%, Italija 31%, Hrvatska 23%, Francuska 21%...Nemacka 6,1%
(Marie, 18. maj 2018 10:04)

-Italija jos nema vladu tako da ne moze nista ni da trazi.
-Oprastanje duga ne postoji ni u teoriji u EU tako da ni to ne stoji.
-Budzet EU NIJE budzet Nemacke jer Francuska i Italija daju vise u taj budzet nego sto iz njega dobijaju.
Koliko lazi mozes da napises pre nego sto te bude sramota?

Marie

pre 5 godina

Kod sledece migrantske krize ulaze Makedonija i Albanija i postaju granicari, Srbija je onda jos jedan filter, dobijaju za tu ulogu neki prelazni status. Kao sto je neko rekao, odluka o statusu balkanskih zemalja je iskljucivo politicka.

Sto se tice EU: nova italijanska vlada trazi od EZB "oprastanje" duga od 250 milijardi Eura, Francuska trazi EU ministra finansija sa EU budzetom, a to znaci -od uglavnom Nemacke- finansiranje osiguranja svih EU nezaposlenih + investicije za nezaposlene mlade iz EU (mart 2018: Grcka 42%, Spanija 35%, Italija 31%, Hrvatska 23%, Francuska 21%...Nemacka 6,1%
https://de.statista.com/statistik/daten/studie/74795/umfrage/jugendarbeitslosigkeit-in-europa/

West > East

pre 5 godina

Kralju, ne daj nam u EU !
Narod to i onako ne želi.
(Žak, 17. maj 2018 18:49)

Uvek postoji opcija da se preselis u Severnu Koreju. Ona sigurno nikad nece u EU.

milan

pre 5 godina

Srbiju treba podeliti na one koji su za uniju i one koji su protiv primer severne i južne koreje pa oni koji nisu za uniju neka prave topove i bombe a ovi koji su za uniju neka grade fabrike i standard

Maca

pre 5 godina

A sta fali ostalim evropskim zemljama koje nisu u uniji?
(Beba, 17. maj 2018 20:38)

Sve ono zbog cega iz tih zemalja emigrigraju u EU: standard, pravna drzava, ljudska prava i slobode. Javite se kada budu Moskva i Kijev puni Francuza i Nemaca koji tamo kelnerisu i odande izdrzavaju porodice u maticnim drzavama.

arbitraža

pre 5 godina

Makron je rekao istinu, koja nas boli ali je u interesu članica EU! Opekli se sa Bugarskom, Rumunijom i Hrvatskom pa ne bi da ponavljaju greške! Nemamo kulturu ponašanja i ne ispunjavamo uslove iz mnogih oblasti: ljudska prava, standard života, pravosuđe, prosveta, zdravstvo, kultura, borba protiv kriminala....! Osvrnite se oko sebe, svuda su gomile đubreta i rupa na putevima, kriminalci se oslobađaju, tajkuni pljačkaju državu, političari u sprezi sa njima, korupcija i mito na sve strane, nije nam za to kriv Makron nego mi sami! Ne ljutite se na njega nego se pogledajte u ogledalo, ta Francuska je nedostižna za nas u narednih 50 godina i kad bi danas počeli da menjamo svest i sistem u Srbiji! Nisam primetio da migranti hrle u Rusiju za boljim životom, radije bi oni na "truli" Zapad samo što smo mi pametni pa znamo bolje od njih i zato polako odumiremo!

paki

pre 5 godina

Posle izlaska Britanije , svakako čovek koji svojim stavovima jača poziciju svoje zemlje. Što mislite da oni ne mogu da budu bolji jači veći i od Nemaca. Je l bio neko u Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj? ...je l to nalik na zemlje Evropske Unije? standard, ekonomija ..nimalo...jad i beda...i što bi oni žurili...da smanjuju svoju moć u međunarodnoj utakmici sa Kinom Rusijom USA...a mi svakako nećemo, tako da gotivim ovog od anonimus gospodina ..

Negativni

pre 5 godina

Članstvo DA ali samo zasnovano na poštovanju jednih prema drugim.
Makron unija ti se raspada.
(Jovan, 17. maj 2018 20:38)

Aha. Raspadaju se oni još od Rimskog carstva, al' nikako da se raspadnu. Važno da Velika Albanija, Velika Srbija i još veća Makedonija svakim danim u svakom pogledu sve više napreduju. U bezakonju, javašluku, prostakluku i kradji.

Nacija je zabluda

pre 5 godina

Ne, nece. Placace ga ZAUVEK.
(DEDA CVETKO, 17. maj 2018 20:38)

Znači večito će biti najjači?

Makron vidi dalje od ostalih,učlanjenje nacionalno "zaraženih" zemalja uz Poljsku,Mađarsku,Slovačku,Hrvatsku i Španiju može doneti Rusiji dovoljno "materijala" za igru u kojoj će EU biti u pat poziciji ili na kolenima,ali prvo vojska EU jer bez toga džaba sve ostalo.

Vuk

pre 5 godina

Super za evroskeptika, mene ;)
Inace ovaj lik mi je najkomicniji od svih prosecnih koji danas obavljaju visoke funkcije. Veoma "umisljen" lik koji ustvari ima puno kompleksa. A drago mi je zbog onih koje volimo kao sto su oni nas ;)

Mile

pre 5 godina

Ja ne znam sto se Srbi toliko brecaju na ovakve izjave, većina kaže EU ovakva, EU onakva, nećemo u EU... A Kad neko iz EU kaže da Srbi neće skoro tamo, onda se svi uvrede maksimalno. Zaista ne razumem poentu.
(Dare, 17. maj 2018 20:19)

Upravo to! Za mene su ove reci makrona umereno topla voda tus... a ne hladan. Jos samo da se mi opasuljimo i prestanemo da srljamo u EU.

tutinho

pre 5 godina

Makron samom pojavom ne uliva poverenje. Čudim se narodu Francuske kako ga je uopšte izabrao za predsednika?
(samo da kazem..., 17. maj 2018 19:16)

Kakav bre narod, bukvalno je Rothschildu ispao iz dzepa.

merops

pre 5 godina

Celnici, vodje, ili kako god ih nazvali, EU, su ljudi prvo bez morala, drugo, ljudi koji ne razmisljaju svojom glavom ili nemaju onu stvar da se suprostave robovlasnicima amerikancoma, i stvore jaku drzavu, Evropu, koja ce ziveti svoj nacin zivota, stvoriti od celog kontinenta ono sto su pokusavali nekadasnji diktatori ali ne na toj osnovi, ovako rzvlacenje, ide samo EU na stetu, od cega ima korist samo AmerikA.

Zox

pre 5 godina

Uz dužno poštovanje Francuskoj kao ozbiljnoj i važnoj zemlji, ovaj tip je smešan. Bezbojni birokrata , bez harizme i vizije . Pobedio je na izborima samo zbog jedne stvari : Marin Lepen i Nacionalnog fronta kao strašila .

Zna se ko su glavni igrači u ovoj igri. A oni se nalaze nešto zapadnije, preko okeana. Doduše, trenutno imaju problem sa svojim cirkuzantom. Ali, kada to prođe za neku godinu , pričaće se druga priča i u Evropi. Oni imaju zadnju reč.

Sto se Srbije tiče, šta će nam i momentalno članstvo , sutra da ga dobijemo ako ne ispunjavamo gomilu uslova. Nama predstoji prvo veliko spremanje u kući , usput. Za Uniju ćemo onda lako.

Dragica

pre 5 godina

Najveća zemlja EU, najveća vojna sila u EU i jedina nuklearna sila u EU kao i jedina stalna članica saveta bezbednosti iz EU. Uz to druga najveća ekonomija i koosnivač EU. Bez Francuske nema odluka u EU. I hvala mu što je otvoreno rekao kako stoje stvari. Sada makar ne moramo da raspravljamo da li treba odmah "rešavati" problem KiM.

Smešno

pre 5 godina

Iako mislim da nikad nećemo ući u Evropu moram da kažem da su mi ove izjave smešne. Zna se da Amerikanci odlučuju ko će u EU a ko ne. Evropa je i dalje pod američkim protektoratom, a to posebno važi za Francusku. Zna se ko ih je oslobodio od Hitlera. I dalje plaćaju taj račun i plaćaće ga bar još 50 godina.

DEDA CVETKO

pre 5 godina

Iako mislim da nikad nećemo ući u Evropu moram da kažem da su mi ove izjave smešne. Zna se da Amerikanci odlučuju ko će u EU a ko ne. Evropa je i dalje pod američkim protektoratom, a to posebno važi za Francusku. Zna se ko ih je oslobodio od Hitlera. I dalje plaćaju taj račun i plaćaće ga bar još 50 godina.
(Smešno, 17. maj 2018 19:50) # Link komentara)

==

Ne, nece. Placace ga ZAUVEK.

Tottenkopf

pre 5 godina

Apsolutno je tačna činjenica da Srbija ni u kom slučaju nije zemlja koju treba primiti u EU,ne ispunjava niti jedan ozbiljan kriterij i stalno je u nekim sukobima.Na stranu ćele li srbi u EU, jer vrlo brzo će zapadu dosaditi ova politika srbije jer je već žestoko upozoravaju. Najgori i veoma realan scenario je da će zapad izolirati Srbiju i izložiti je sankcijama.To je vrlo loša opcija za obične ljude. Srbija će morati izabrati zapad ili rusija bilo koje da izabere drugu će je izloćiti sankcijama to je sasvim jasno,ali sjedenja na dvije stolice sigurno nema.

Janko

pre 5 godina

Gosp. Makarona pod reformama pre svega misli na to da smanji mogucnost ekonomski slabijih clanica poput Madjarske i Poljske da blokiraju odluke koje donose Nemacka i Francuska kao sto je to sada slucaj. Potrebno je stvoriti diktatorsku EU gde oni koji finansiraju njen apart imaju svu moc odlucivanja. Ostale clanice su tu da daju jeftinu materijalnu i ljudsku snagu. A Balkanse zemlje trebaju da nastave da se svadjaju i u buducnosti, budu leglo korupcije i kriminala cime ce radni sat ostati x5-10 manji od onog u EU cime ce dodatno profitirati Evropski industrijalci koji ovde otvaraju fabrike za motanje kablova.

Dare

pre 5 godina

Ja ne znam sto se Srbi toliko brecaju na ovakve izjave, većina kaže EU ovakva, EU onakva, nećemo u EU... A Kad neko iz EU kaže da Srbi neće skoro tamo, onda se svi uvrede maksimalno. Zaista ne razumem poentu.

marko

pre 5 godina

Овај капитализам опстаје само захваљујући ширењу. Исто важи и за ЕУ, која је јача како се ширила на исток. Тако да ова изјава је обична будалаштина. Чињеница је Мађарска, Румунија, Бугарска и Хрватска као задње које су ушле нису имале никакве услове за то, али није било ни битно пошто је то пре свега требало ЕУ а тек онда неспобним елитама у тим земљама. Чињеница је такође да смо ми тј Србија још гори, са још неспособнијим елитама, са још гором полазном позицијом. Чињеница је да смо ми још и цвеће у односу на ове преостале. Чињеница је да зато што јесмо проблем да никад тј нећемо барем за једно 20 година да уђемо у ЕУ.

Ja

pre 5 godina

Ono sto mislim da se desva u ovom trenutku je veliki jaz u samoj uniji. Francuska je resila da preuzme primat istupanjem Velike Britanije. Nemacke zadnjih 6 meseci nema.Na zalost, po mojoj proceni za 10-15 god dolazi do raspada EU na istok i zapad. Zapad sa Nemackom na celu i u savezu sa Rusijom, Ceskom, Madjarskom, Italijom, Austrijom, Srbijom. Ne zaboravimo istoriju i da su mozda veci saveznici bili Nemacka i Rusija nego Engleska, Francuska i Rusija. Cak neki smatraju da je to geopoliticki prirodna veza. Videcemo...

bigserb

pre 5 godina

Hahahaha, koliko god Makron sve glasnije govori da se EU nece prosirivati, toliko Vucic sve histericnije tvrdi kako ce nas primiti u EU! Plasim se samo da mali Alek ne dozivi nervni slom kada ga jednog dana surova stvarnost udari po sred nosa!

je-bote

pre 5 godina

Bolje da smo se i mi kao Francuzi, Englezi i Nemci MNOŽILI, a ne GLOŽILI. Nisu oni tu za džabe - gde su, vekovima. O tome treba da razmišljamo.

fact checking

pre 5 godina

Европски Трамп. Емиграција није само из држава које нису чланице ЕУ. И унутра ЕУ имате велики трансфер радне снаге. Проблем су нефункционалне државе , систем корпоративне демократија је тачно то, мала група која контролише све, остатку популације ништа. Систем је убитачан за обичне људе, потрошна роба.
(dusan, 18. maj 2018 07:05)

Ma kako da ne! Evo ja, radni covek iz EU, sam se ubio od nefunkcionalne drzave i emigracije. Bolje bi mi bilo da sam u nekoj ne-EU drzavi... u Rusiji na primer?
Druga omiljena laz kod vas je kako USA upravlja EU. Neka vam, ako ce vam tako biti lakse vi sebi saputajte tu glupost.
I konacno treca laz, moja omiljena, je kako Evropskoj Uniji treba Srbija, doci ce da nas 'iskoriste'! Ta je najduhovitija. Sta bi EU mogla da iskoristi u Srbiji? Nase prirodne resurse? Koje??? Jeftinu radnu snagu? To nije model po kome funkcionise EU, a i mi nismo bas tako vredni a ni brojni.
Jedino sto bi EU trebalo od nas je da ne pravimo probleme - a u tome smo majstori.
Ah da, Bugarska i Rumunija nisu ratovale sa svim svojim komsijama a i Hrvatska i Slovenija nisu toliko agresivne kao mi - mislite o tome da li smo zaista(!) isti?

Kosovka

pre 5 godina

Kao što vidite, Slovenija i Hrvatska su primljene u EU bez ikakvih uslovljanja. Rumunija i Bugarska opet iz geostrateskih rszloga... Sad trebaju sve zemlje u okruženju da shvate da smo upuceni jedni na druge-mir, ekonomija i stabilnost. Tu nam je prosperitet....

Bojane zasto komentarises

pre 5 godina

Nama nece biti bolje dok se mi ne promenimo, taman nas primili u Marsovsku uniju. Dokle god sklanjamo pogled sa pljacki, korupcije, nepotizma jer bi dobra vecina i sama da ima te privilegije nema nam pomoci.

nervozan tip

pre 5 godina

Nazalost, Makron jeste u pravu.
Na srecu - najbolje bi bilo da budemo kao Svajcarska ili SAD (da nikad ne udjemo u EU).
Na zalost - ova izjava oslikava politicku realnost u EU (postoje drzave u EU prvog reda, drugog reda i treceg reda (kolonije - tj. mi)).

Marie

pre 5 godina

Kod sledece migrantske krize ulaze Makedonija i Albanija i postaju granicari, Srbija je onda jos jedan filter, dobijaju za tu ulogu neki prelazni status. Kao sto je neko rekao, odluka o statusu balkanskih zemalja je iskljucivo politicka.

Sto se tice EU: nova italijanska vlada trazi od EZB "oprastanje" duga od 250 milijardi Eura, Francuska trazi EU ministra finansija sa EU budzetom, a to znaci -od uglavnom Nemacke- finansiranje osiguranja svih EU nezaposlenih + investicije za nezaposlene mlade iz EU (mart 2018: Grcka 42%, Spanija 35%, Italija 31%, Hrvatska 23%, Francuska 21%...Nemacka 6,1%
https://de.statista.com/statistik/daten/studie/74795/umfrage/jugendarbeitslosigkeit-in-europa/

Igramo se politike

pre 5 godina

On, njegova Francuska, Engleska, Nemacka i ostala ekipa iz EU najradije ne bi nikad primili Srbiju u EU. Ni Srbi u svom najvecem delu takodje ne bi voleli da vide Srbiju u EU. Sreca, pa se o tome ne pita niko od gore navedenih.

IQ 149

pre 5 godina

Najveci problem naseg drustva je bahatost jer necemo da preuzmemo odgovornost kao pojedinci za nase postupke. Kada god se desi nesto, uvek tezimo kumovsko-rodbinsko-poznanstvenim vezama kako bismo resili neki problem. Ta nasa bahatost nas i kosta najvise. To se vidi i na primeru gastosa - leti dodju na odmor u rodnu grudu, i zaborave tokom tih mesec dana sve sto su tokom 11 meseci naucili o lepom ponasanju u zemljama odakle dolaze, pa izvode svakakve ludosti za koje bi u normalnim zemljama debelo odgovarali.

Ja

pre 5 godina

Ee kad se setim te 2000 te godine.. svi smo bili puni entuzijazma i zele za ulaskom u EU.. onda par godina posle dodje neki Labus i kaze braco Srbi tamo nas sa ovim tempom nece primiti bar do 2017. Secam se svi su ga ismevali. Cak je i Beogradski sindikat napisao tekst ,, a srpski nostradamus poznatiji ko Labus predvidja jos pet dina sviranja u falus" .Na kraju videsmo da im ne pada na pamet da nas prime i da naprave gresku kao sa Bugarima, Rumunima. Skupo su platili cenu Nato-a i njihove zelje da doticne zemlje zbog geopolitike budu deo EU. I tako procice 30 godina od te 2000 i mi i dalje necemo biti deo te EU.

dusan

pre 5 godina

Европски Трамп. Емиграција није само из држава које нису чланице ЕУ. И унутра ЕУ имате велики трансфер радне снаге. Проблем су нефункционалне државе , систем корпоративне демократија је тачно то, мала група која контролише све, остатку популације ништа. Систем је убитачан за обичне људе, потрошна роба.

bane

pre 5 godina

Sve je jasno rečeno. To isto misle i Nemci samo treba čitati njihovu štampu koja je još pre 10 godina pisala da Srbija ne može u EU pre 2030 jer nas jednostavno oni tako vide kao naciju. Svi ustupci koji se u medjuvremenu čine, čine se na sopstvenu štetu.

ivan

pre 5 godina

nisu tako pričali kada su Rumuniju i Bugarsku priključivali. Sada kada su napravili vertikalu prema Rusiji, nema potrebe za naglim proširivanjem. Meni samo nije jasno šta će nam ulazak u novu sfrj. mogli bi neki bolji model saradnje sa njima da uspostavimo i to je dovoljno.

EU 4ever

pre 5 godina

Sto se tice EU: nova italijanska vlada trazi od EZB "oprastanje" duga od 250 milijardi Eura, Francuska trazi EU ministra finansija sa EU budzetom, a to znaci -od uglavnom Nemacke- finansiranje osiguranja svih EU nezaposlenih + investicije za nezaposlene mlade iz EU (mart 2018: Grcka 42%, Spanija 35%, Italija 31%, Hrvatska 23%, Francuska 21%...Nemacka 6,1%
(Marie, 18. maj 2018 10:04)

-Italija jos nema vladu tako da ne moze nista ni da trazi.
-Oprastanje duga ne postoji ni u teoriji u EU tako da ni to ne stoji.
-Budzet EU NIJE budzet Nemacke jer Francuska i Italija daju vise u taj budzet nego sto iz njega dobijaju.
Koliko lazi mozes da napises pre nego sto te bude sramota?

Ben Dover

pre 5 godina

Da sam političar iz neke zemlje EU i da imam uvid u stanje zemalja kao što su Srbija i ostale jadnice na Balkanu, takođe ne bih bio za njihov ulazak u EU. Tu nije ništa čudno.
Ne znam koliko naša zemlja svih ovih godina pregovora radi na ispunjavanju uslova. Naši političari nas ubeđuju da naporno rade na tome, trpimo posledice teških reformi, ispunjavamo uslov po uslov, dža-bu, ali kako im verovati kad vidimo da je sve veći i veći raspad u državi i realno nemamo pojma da li ispunjavamo te uslove ili ne.
Videh u prethodnom komentaru i slažem se, ne treba uopšte da imamo pritisak sada da zbrzamo sa Kosovom i potpišemo nešto što je protiv naših interesa. Ako je ulazak u EU status kvo, neka im bude i Kosovo.
U inat i njima i onim Amerima otrovnim.