Nedelja, 13.05.2018.

19:02

Referendum o Kosovu? "Iskusni to ne rade ako će izgubiti"

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će se, kako kaže, narod izjasniti o budućnosti Kosova, pa se postavlja pitanje kakav je stav građana o KiM.

Izvor: Prva

Referendum o Kosovu? "Iskusni to ne rade ako æe izgubiti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

Vanja Petrović

pre 5 godina

Referendum, nego šta! Ali, molim lepo da se pošalju glasački listići i svim Albancima na Kosovo, pošto je Kosovo srce Srbije, a na njemu žive ljudi od krvi i mesa koji se zovu Albanci.
Ovde mora da bude kristalno jasno da se moraju SVI izjasniti, a ne samo Srbi i građani Republike Srbije.

Srboljub

pre 5 godina

"Kosovo je Srbija !!!"
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vladica, 13. maj 2018 23:09)

Kako duboko i originalno! Pripazite ljubitelji parola i šupljih fraza da vam se na poklič "Kosovo je Srbija" ne vrati kao odjek "Srbija je Kosovo", sa ili bez uzvičnika, što sledi, jer farsični referendum je zapravo izjašnjavanje o pripadnosti EU, a kako skoro dvadeset godina "Alo-i!", "Informeri", "Kuriri" i ini u našem narodu omiljeni nosioci "istina" bljuju vatru protiv EU i Zapada uopšte, referendumski odgovor je poznat, a onda, dragi genijalci uzavrele patriJotske krvi, gubimo i Kosovo, i EU, i pitam se sa kakvim pravom ćemo zadržati ono malo pameti u Srbiji, a o Vojvodini ne treba trošiti ni retka. Bićemo siromašni patrljak na Evropskom tlu sa perspektivom najzapadnije, ne baš omiljene gubernije, tampon zona između Istoka i Zapada, u slučaju sukoba odlično mesto za testiranje novog oružja obe strane... ali, hej: "Kosovo je Srbija!!!"

tony

pre 5 godina

svi bi hteli kosovo u srbiji ali ako ikako moze bez albanaca ili ako bas mora i poneki albanac onda to neki bas lojalan i jugonostalgicar jerbo samo takav srbinu odgovara!? ok. nadje se i tu i tamo po koji kriminalac. tesko da moze bratac. ne biva to nikako. albanci da su pametni vratili bi se sami u srbiju i uzeli vlast na sledecim izborima lagano. mi kakvi smo oni bi ostali decenijama na vlasti. kosovo je teret svima, nama, amerima, eu..... pa i samim kosovarima. dobili su drzavu a ni sami ne znaju sta bi sa njom. jedini model koji odgovara svima je model dve nemacke. jedino tako ostavljamo prostora nekim pametnijim generacijama u buducnosti da isprave nasu gresku. ako to ne prihvatimo sad kada nam se nudi sledeci model bice jos gori. dodao bi i ovo - za gubitak kosova ja ne krivim ni milosevica a ni ove posle njega pa cak ni tita - za gubitak kosova je kriva spc. da su ninje bile pametne sve bi to drugacije izgledalo. ali nisu, ali zato sad voze opake makine i imaju bas dosta kesa. ccccc......

ro-bot

pre 5 godina

referendum
Da li ste za partijsko zapošljavanje?
Da li ste za nameštene tendere?
Da li ste da se jedan pita za sve umesto da svaka institucija radi svoje?

Kada budemo imali državu, imaćemo i Kosovo. Sad da se Albanci predomisle i reše da se vrate mi ne bi znali šta da radimo

voodoo

pre 5 godina

Pa ne znam bas koliko je ovo sve tacno, 2006 kada Kosovo jos uvek nije samoproglasilo nezavisnost i nije ga svet priznavao, jedva, na misice je prosao ustav sa preambulom o Kosovu. Danas kada ga je priznalo dobar deo zemalja, pogotovo onih najbogatijih i uticajnijih, kod nas je kao porasao broj ljudi kojima je stalo da ne bude nezavisno, nekako mi to ne deluje realno. Shvatam ja, kao i vecina u Srbiji da nam je ucinjena nepravda, oduzet deo zemlje, bez pitanja i ikakve kompenzacije i da priznati to i opstiti se nije bas tako lako, medjutim takodje smatra da ljudi nisu bas toliki romantici ovde i toliko nerealni, sta znaci zamrznut konflilt, da uspostavimo neku vlast tamo bez aktivnog konflikta je nemoguce cak sve i da Amerika nekim cudom kaze, Kosovo je vase izvolite, opet cemo imati sukob i dugotrajan gradjanski rat, cak i tada, a to je prakticno nemoguce. Tako da kakvo je resenje gurati glavu u pesak na realnost ili taj zamrznut konflikt, sta to znaci, cekamo da se odmrzne.

tomas man

pre 5 godina

Vidim da svi koji bi da se dobrovoljno odreknemo Kosova i Metohije imaju ideju da bi Srbija nakon toga postala pravna i uredjena drzava, da bi nas odmah primili u EU, da bi iskorenili kriminal i korupciju, da ne bi bilo partijskog zaposljavanja, da ne bi ljudi sa laznim diplomama vedrili i oblacili u Srbiji, da bi se vrednovali strucnost i rad...Kako bi to lepo i jednostavno bilo da jednim potezom, makar i tako nedostojnim, pretvorimo Srbiju u normalnu zemlju. Ni zamrznut status, ni predaja KiM, medjutim, nece resiti ovo porazavajuce i uzasavajuce stanje u nasem drustvu i drzavi. Mi smo mogli da napravimo normalnu drzavu i bez ulaska u EU i bez resenja pitanja KiM ali oni u koje smo polagali nade da ce to uraditi su na najstrasniji moguci nacin te nade izneverili a to je dovelo do toga da smo se vratili na one koji su nas u sva ta ...na i uvalili i koji su nam razorili i narod i drzavu. Verovati da ce u Srbiji biti bolje ako se odreknemo KiM je cista utopija.

Fhj

pre 5 godina

@REALNO
Stan nije tvoj, stan je zajednički. “Kriminalac” je uzeo svoj deo stana. Albanci nisu pali sa Marsa i oteli nekome nešto, oni su bili Srbija i uzeli svoj deo Srbije.

drmr

pre 5 godina

Obično referendum organizuju oni koji bi da se otcepe, tj trebalo bi da se održi na kosovu a ne u srbiji, mi možemo da pravimo referendume i da ne priznajemo raspad SFRJ ali ako oni to ne prihvate džabe bacane pare, silu da ih nateramo da prihvate nemamo...

Neša

pre 5 godina

Ustav je jasan. Referendum može biti za njegovu promenu ili za ulazak u EU. Po pitanju Kosova i Metohije nikako. Ovde je problem što najbolji student u istoriji Pravnog fakulteta u Beogradu, taj Ustav flagrantno krši. To je već sramota za profesore pomenutog fakulteta i pitanje, zašto se zbog toga ne oglašavaju.

Crvenkapa

pre 5 godina

1. Nezavisno Kosovo => ne vaze prepporuke Badinterove komisije.
2. Ne vaze preporuke Badinterove komisije => Republicke granice u SFRJ nisu drzavne.
3. Republicke granice u SFRJ nisu drzavne => SFRJ se deli po etnickom principu.
4. SFRJ se deli po etnickom principu => Svi konstitutivni narodi imaju pravo na samoopredeljenje u okviru republika gde su ziveli (u skladu sa ustavom SFRJ iz 1974 - pravo naroda na samoopredeljenje, bez istog prava za nacionalne manjine)
5. Konstitutivni narodi imaju pravo na samoopredeljenje u okviru republika gde su ziveli => Republika Srpska Krajina ima pravo na nezavisnost, Drvar je deo Republike Srpske, Republika Srpska ima pravno na nezavisnost. RSK, RS i Srbija imaju pravo da formiraju zajednicku drzavu ako zele.
6. Kao znak dobre volje, u cilju dugorocnog mira (etnicka podela), Srbija daje albanskoj nacionalnoj manjini pravo da formira svoju nacionalnu drzavu na delovima teritorije Kosova gde cine vecinu.

Sofronije

pre 5 godina

Ako ostane zamrznuti konflikt i ovo malo naroda ima da pobegne u Nemačku.

Ima i rešenja. Pola Srba vodi poreklo sa Kosova. Lepo se vrati tamo 3 miliona i budu većina.

milan

pre 5 godina

Najavljivane su bolne odluke u ni jednom pitanju do sada nema ih a jedina od bolnih odluka je sigurno odricanje od Kosova kao i ne odricanje da ta igra ide dalje i ako se ovako bude odvijala nema joj kraja i samo će Srbija biti ta koja je izgubila puno vremena ili čak svo vreme ovog sveta. Eto neka nas EU primi odjednom u njihovu zajednicu ali samo ako ostanemo skupa a Kosovo kao autonomija sa posebnim statusom.

Srbin iz Srbije

pre 5 godina

@Zašto da ne bude referenduma? Šta fali Švajcarskoj što svaki put organizuje referendume čak i za neka banalna pitanja. Ako oni mogu možemo i mi, posebno za ovako veliko pitanje od nacionalnog značaja.
(deki83, 13. maj 2018 20:08)

Zasto da ne bude referenduma?

1. Narod nepismen, zatucan, podlozan manipulaciji, lazu ga sa svih strana popovi, ruski spijuni i ostala gamad
2. 90% medija pod direktnom kontrolom KGB iz rusije, razni sputnjici i informeri bljuju najgnusnije lazi i propagandu da isperu ono malo mozga sto prosecan Srbin ima
3. Referendum bi morao da se organizuje na "celoj" "teritoriji" Srbije po njenom takozvanom "ustavu", znaci i na Kosovu, kako to tacno izvesti a da se ponovo ne zarati?

Da rezimiramo: KAD SRBIJA BUDE KAO TA TVOJA SVAJCARSKA I KAD SRBI BUDU KAO SVAJCARCI - ONDA MOZE I TAJ REFERENDUM, do tada sikter, neka svako preuzme odgovornost za koju je (PRE)PLACEN a ne da se krije iza krezubog nepismenog naroda.

trt

pre 5 godina

Sto se sakriva iza referenduma? Izabran je i placen za posao koji hoce da prepusti građanima ciji je prosek inteligencije ispod neophodnog za resavanje komplikovanih geopolitickih odnosa i koji nemaju sve relevantne cinjenice, jer se iste kriju od javnosti.
Zaista je jadno i smesno pitati za misljenje neobrazovani narod koji je i napravio izbor na izborima i zakucao sam sebe za mnogaja ljeta.

Bobiska

pre 5 godina

elita je dosad pokazala da nije sposobna.Jeste za pevanje(Dacic),za biznis(Mali,udovicic,Popovic.....),ali za ozbiljnu politiku i napredak i prosperitet nisu.To pokazuje odliv mladosti i strucnosti,sve veci broj kriminala,otimanja penzija i plata,stranackog zaposljavanja,potcenjivanja i bezobrazluka ljudi na vlasti(gradonacelnika,,ministara,bivseg predsednika i njegove porodice.....).

gavrilo

pre 5 godina

(ZA!, 13. maj 2018 20:21)
Mislis da su svi kao ti i tvoja porodica pa bi sve sto ih ne dotice licno dali samo da njihovoj guzici bude bolje? Da sad ja dodjem i da ti uzmem jednu sobu je l' bi mi je poklonio ako dobijes obecanje da cemo uci u EU?

ZA!

pre 5 godina

Ne znam za ostale, ali ja, moja porodica, 90% rodbine i ogromna vecina prijatelja glasa da se prizna Kosovo i da se konacno okrenemo buducnosti i EU. Ovi sto su protiv, kofere u ruke i slobodno idite dole da ga cuvate mada sam prilicno siguran da nijedan nece smeti.

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Gradjani se po pravilu na referendumu pitaju o vaznim odlukama za naciju i drzavu. Medjutim, sa ljudima u Srbiji se decenijama manipulisalo oko kosovskog pitanja. To se cini i danas jos jace, propagandom antievropskih lobija pretocenom kroz vecinu medija. Krajnji cilj te propagande je kosovska blokada evropskog puta Srbije sa ciljem zadrzavanja postojeceg sistema u kojem je to drustvo steklo ekonomsku i politicku moc. Kako ce gradjani na referendumu prihvatiti bolna resenja koja predlazu EU i SAD, ako im pomenuti kroz medije svakog dana plasiraju pricu o antisrpskoj EU i Americi koje su nam bez ikakvog razloga uvele sankcije, bombardovale nas i otele Kosovo. Uzroke ovih posledica niko ne pominje, a ako neko i izusti nesto o agresivnim ratovima devedesetih i Milosevicevoj kosovskoj politici odmah biva proglasen za izdajnika. Narodu se prodaje skupo prica da su za Srebrenicu, opsadu Sarajeva i etnicka ciscenja krivi samo Klinton i Izetbegovic. Za tu propagandu Kosovo je devedesetih uzivalo autonomiju i Albanci bili u institucijama i skolama bez policijske represije, a ne obrnuto. Sa takvom iskrivljenom slikom svaki kompromis oko KiM je unapred osudjen na poraz na referendumu, a time i evropska buducnost Srbije.

miletrans

pre 5 godina

Sviđaju mi se ovi pozivi na referendum. Malo ružičasto-srećnog ispiranja mozga, malo "povećanje" penzija, malo "preporuka" svima koji su u državnoj službi i eto je podrška bilo kojoj ideji. Za svaki slučaj će kojekakve vojvode da pozivaju na bojkot (da se što više smanji procenat "protiv"), a sendvič brigada će da dobije i kiseli krastavčić pride. Eto Kosovu nezavisnosti bez problema.
Naravno da će ući u UN, pa ne mislite valjda da Angela i ekipa ovo tolerišu bez razloga? Za mnogo manje stvari su lupali sankcije. Kome se ne sviđa, slobodno neka ide u vojni odsek nek se prijavi da ratuje. Bez mene i moje dece.

resenje u korist Srbije

pre 5 godina

Referendum je jedino resenje, i on ne odgovara jedino onima u Srbiji koji su pro-nato orijentisani.

Ukoliko se vecinom izglasa zamrznut konflikt, uraditi tako, u ustavu navesti da je Kosovo okupirana teritorija sve dok se ne povrati, i onda zavrsiti pricu sa tim i okrenuti se ostalim temama (ekonomija pre svega).

Sad ce mnogi zakukati "necemo tako moci u EU", pa sama EU je podeljena oko Kosova, tako da prvo medjusobno nek rese to.

PS: Ne treba plasiti neosnovano narod "zapad bi nam uveo sankcije" jer nemaju na osnovu cega da nam uvedu. Drugo, oni nas stalno pritiskaju bas zato sto uporno popustamo pa sve dok ne puknemo, a ako zauzmemo cvrstu poziciju vise bi nas postovali i okrenuli bi plocu.

Ana

pre 5 godina

Referendum je najbolji način da svi kažu šta misle. Kakav će biti većinski stav zavisi i od načina na koji bude formulisano pitanje.Stav građana je očigledno protiv priznanja i ne verujem da će se to ikada promeniti.

Cane

pre 5 godina

Odavno nije nase i sve dok se budemo pravili blesavi ovako mali i nejaki, mlatice nas ko kako stigne. Alo, pa treba ti lična karta na prelazu, pa tek onda možeš da uđes na Kosovo. Kosovo je oteto i tjao.

Vlada

pre 5 godina

Izlazim na referendum da se vrate penzije i plate u javnom sektoru kakve su bile 2014. godine. A na referendum za otuđenje svoje zemlje ne idem.

Pishel

pre 5 godina

Kosmet je Vucic izgubio jos devedesetih kad je bio na vlasti. Sad zeli da prebaci odgovornost na narod koji ce zaokruziti sta im on kaze. U svakom slucaju, izdajnike nema ko da kazni, jer kontrolisu i vojsku i miliciju. Sve u svemu jako tuzno.

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Za gubitak Kosova i tragediju i egzoduse srpskog naroda devedesetih nije kriva Vuciceva, Tadiceva, Kostunicina ni Djindjiceva vlast, vec katastrofalna politika Milosevicevog rezima navodjena iz boljsevicko-fasisoidne kuhinje LUL-a i radikala. Ako zeli uspeh evrointegracija Srbije, sadasnja vlast to jasno mora saopstiti i objasniti narodu. Zaklanjanje iza kontradiktorne i dvosmislene rezolucije 1244 je obmana sopstvenih gradjana. Upravo su delovi te rezolucije bili kamen temeljac za proglasenje kosovske nezavisnosti. To je cak potvrdio i Medjunarodni Sud Pravde kao vrhovni pravni organ Ujedinjenih Nacija. Vec skoro dve decenije nas nasi politicari ubedjuju u suprotno kako bi se dodvorili nacionalnim zeljama i stekli politicke poene. Nema vise vremena za takvu igranku, zato grugovi i gospodo prekinite sa skupom prodajom obmana dok je vreme...

janbo

pre 5 godina

Haha građanima ove države nešto dati da odluče? Pa ima li iracionalnijih ljudi? Naravno da će glasati protiv nezavisnosti Kosova, a onda kad nam ovi vrate vize nazad i zatvore sve vrste pomoći, isti će kopati da dođu do EU pasoša...

Niskoleteći Aligator

pre 5 godina

Ma kakav da bude Referendum u vezi sa Kosovom, on može da bude definisan samo u realnim okvirima, a ne na osnovu (bilo čijih) želja...
U tom svetlu, referendumsko pitanje koje bi glasilo: "Da li ste za to da AP Kosovo i Metohija (po Ustavnoj definiciji), ostane u sastavu Republike Srbije" nema nikakvog smisla, jer ta teritorija de-facto nije u sastavu Srbije, već skoro 20 godina, niti ima bilo kakvih izgleda da to ponovo postane... Osim ako neko nema nameru da povede još neki rat, koji ćemo opet da izgubimo, sa potpuno nesagledivim posledicama po nas i po svetski mir.
Svako pitanje, koje se definiše na drugačiji način, neminovno vodi ka tome da se i pravno-formalno PRIZNA postojeće stanje, što se već i spominje kao "potpisivanje pravno obavezujućeg dokumenta", čime se i potreba održavanja Referenduma stavlja pod znak pitanja...
Jedini razlog za Referendum, jeste potreba aktuelne (ili bilo koje vlasti) da sa sebe skine odgovornost i "sakrije se" iza navodne "volje naroda", jer je to ovde u modi već dugo vremena, pa je i ovo samo još jedna prilika za takvu vrstu "predstave".
Samo, ne treba zaboraviti, da i Referendum ima svoju cenu (troškove), ali može nekoga i vrlo neočekivano da iznenadi...

bigserb

pre 5 godina

Niti nezavisnost, niti podela, ko to ima pravo da ikome poklanja deo Srbije? Gde pise da je to moguce, pa cak i referendumom? Danas ce ova vlast dati Kosmet, sutra ce neka druga dati Rasku oblast, prekosutra neka treca Vojvodinu, a jednog dana ce nekome pasti na pamet da ni Beograd nije bas Srbija, pa ce i Beograd dati nekome! Ne moze se ono za sta je kroz istoriju poginulo na stotine hiljada nasih sunarodnika, sto je natopljeno srpskom krvlju dati neprijatelju samo zato sto nam neko obecava sarene laze poput ulaska u EU! EU je priveremena kategorija i vec sutra moze nestati, a Kosmet je vecan i mora ostati nas sve do momenta povratka srpske drzave na te prostore!

Stane

pre 5 godina

Nama ni jedna opcija ne ide u prilog. Priznavanjem bi prakticno izdali Rusiju, Kinu... i 5 clanica EU. Na kraj krajeva i sebe. Podelom bi otvorili nove probleme. Zadrzavanje trenutnog stanja je kamen oko vrata. Kako kod se okrenemo nama je ....! Ono u sta sam siguran je da ga nikada ne treba priznati. Nazalost, mislim da se predsednik samnom nece sloziti.

Aleksandar

pre 5 godina

Odrzati referendum, videti sta narod misli, i onda vise niko nece moci davati neka svoja misljenja u vezi toga. A i znacemo kao drzava, na cemu smo.

Miloš

pre 5 godina

Odugovlačiti pregovore što je duže moguće jer je naša sreća da se našim "prijateljima" bliži kraj jer će do 2050. godine samo 2 zemlje biti u top 10 ekonomija sveta koje priznaju Kosovo prema projekcijama MMF-a i PWC-a.SAD će biti treće, a Nemačka deveta ekonomija sveta.Kriza od pre deset godina je nastala zbog duga.Kako je rešena?Jos vise su se zaduzili kroz nacionalizaciju finansijskih institucija da bi odlozili efekte te krize.Ovo ne znači da treba čekati do 2050 jer nadolazi nova kriza veoma ubrzano jer se to jednostavno desava u ekonomiji na svakih 10 godina gore dole, mozda su ove projekcije MMF previše optimistične za njih jer postoje problemi koji su manje vidljivi za obicne ljude.Deutsche Bank je pred kolapsom, i samo zbog nje su kamatne stope na bondove ovoliko niske ili da kažem negativne u Nemačkoj, ali ovo ne može zauvek da bude ovako.Ovo može dovesti do razbijanja monetarnog sistema EU, zamislite EU sa posrnulom Nemačkom.

Lazar

pre 5 godina

Kosovo jeste oduvekl bila srpska zemlja, svaki manastir i crkva je starija od šiptarske kape , svaki srpski grob je stariji od njih , reke krvlju su tekle Kosovom , srpske krvi ne šiptarske .Kosovo je srce Srbije.

Bebi

pre 5 godina

@Građani Srbije nikada neće pristati da se proglasi nezavisnost Kosova i Metohije, to znaju i mala deca.


A onas se vec proglasi 17.02.2008 :( , Ali ipak si u pravu jer Kosovo je proglasio nezavisnost a ne "Kosovo i metohia"

deki83

pre 5 godina

Zašto da ne bude referenduma? Šta fali Švajcarskoj što svaki put organizuje referendume čak i za neka banalna pitanja. Ako oni mogu možemo i mi, posebno za ovako veliko pitanje od nacionalnog značaja.

каурин

pre 5 godina

Питања која је осмислила Прва су више збуњујућа за обичан свет од референдумских питања у неким од бивших република СФРЈ.
Иначе референдум ће за свет (читај: Амере) бити неважан осим ако се њиме Србија определи да призна независност КиМ. На овим просторима су прихватани резултати САМО таквих референдума.

----------------

pre 5 godina

Više od svega bih voleo da srbi sami sebi opet zariju nož u leđa i da kažu NE na referendumu i da ovo malo sposobnog naroda što je ostalo i to pobegne u EU,Ameriku i ostale razvijene zemlje pa onda Albanci da se nasele od Niša sve do Kragujevca i dalje da vidim šta ćete onda kada ostane samo 2 miliona Srba u Beogradu

BoltonBastard

pre 5 godina

Pa na eventualnom referendumu za nezavisnost Kosova će prvi glasati partijska armija SNS-a i njihovi prilepci, živi bili pa videli, svima se njima ljuljaju fotelje i poslovi koji su dobili po partijskoj dužnosti ako eventualni referendum pođe po zlu uostalom počujte velikog vođu šta nam besedi, uključite malo mozak.

Filip

pre 5 godina

Ako Vučić ostane i dalje predsednik, otići će i Raška oblast i Vojvodina a nama ostaje život u Beogradskom pašaluku, među fontanama i Beogradu na vodi.

Ненад

pre 5 godina

Распиши ти, фрајеру, ако смеш, референдум о уласку у ЕУ, па да видиш какви ће резултати бити.

некле

pre 5 godina

Ама бре о каквој то подели причате?!
Север Косова нама, остатак Албанцима?!
Па јесте ви нормлани бре, север Косова је можда 10% територије Косова!
Значи 10% Косова нама, а 90% њима.
Па кава је то подела?! Шта причате бре!
То је као да си им признао цело Косово.
Зашто наши политичари већ пар деценија буне народ том фамозном поделом?
Па то је малтене исто као признавање целе територије!
Нема ту ни п од поделе.
Знате ли ви да дупло више Срба на Косову живи јужно од К.Митровице?!
Да не причам што нема предаје ни милиметра територије, значи ни да је ситуација обрнута.
Једноставно о својој територији се не преговара ни за милиметар.
Нема признавања Косова, неме поделе, Косово је Србија!
Косово је окупирано и треба га тако прогласити, а окупатори као што су дошли, тако ће и једног дана отићи.
Па неће заувек остати ту, шта вам је!

leptirica

pre 5 godina

Referendum je jedino resenje, i on ne odgovara jedino onima u Srbiji koji su pro-nato orijentisani. 

Ukoliko se vecinom izglasa zamrznut konflikt, uraditi tako, u ustavu navesti da je Kosovo okupirana teritorija sve dok se ne povrati, i onda zavrsiti pricu sa tim i okrenuti se ostalim temama (ekonomija pre svega). 

Sad ce mnogi zakukati "necemo tako moci u EU", pa sama EU je podeljena oko Kosova, tako da prvo medjusobno nek rese to. 

PS: Ne treba plasiti neosnovano narod "zapad bi nam uveo sankcije" jer nemaju na osnovu cega da nam uvedu. Drugo, oni nas stalno pritiskaju bas zato sto uporno popustamo pa sve dok ne puknemo, a ako zauzmemo cvrstu poziciju vise bi nas postovali i okrenuli bi plocu.
(resenje u korist Srbije, 13. maj 2018 20:01)

Slažem se. EU je tako i tako ovim tempom kojim riješavate poglavlja na jako dugom štapu.

mahat

pre 5 godina

Sve je to lepo, ali namo niko ne nudi podelu. Odakle vam da je tako nesto uopste realno, sta god da mi zeleli ili ne? I ja imam svakakve zelje, ali se ne zavaravam.

uranium je mala beba

pre 5 godina

Osim sto nece biti ta pitanja (o nezavisnosti, podeli) vec: "Da li ste za podrsku uclanjenju Kosova u UN i sl. organizacije?" (sa svim eventualnim posledicama)

1. Da
2. Ne

VladaNS

pre 5 godina

Najlakši referendum na svetu - najbolja opcija bojkot. Ja nisam izazvao ni rat 1999. ni potpisivao Briselski sporazum kao AV. Samim tim ni krivicu nećemo deliti.

Ma "žuti" su krivi

pre 5 godina

Tik-tak-tik-tak! Neko je stranim mentorima obećao priznavanje Kosova do kraja godine a vreme neumitno teče. Dolazi do nervoze. Tik-tak-tik-tak!

Bivsi eu fanatik a od sada i bivsi rusofil

pre 5 godina

Vec je prodao av. Prvo je prodao sebe a sad i ono sto nije njegovo a i sve nas.
Klasican janjicar 21 veka.
Kosovo je okupirana Srpska teritorija pa sve tako do oslobodjenja, a kako ga vide nadobudni zapadnjaci bas me bili uvce.
Zamisli ti, dali oni sebi za pravo da dele nase pa nas jos prave na budele.

qwerty

pre 5 godina

o kakvom konfliktu oni govore? konflikta nema. mi smo rat izgubili, kosovo je nezavisno. mi ovde pregovaramo koliko cemo da ga priznamo. svaki dan govore o kosovu kako bi izbegli da govore o bitnim stvarima, i da bi se gradjanima smucilo, pa da onako kazu, "ajde vise priznajte ga". to vucic zeli, posto je merkelovoj obecao priznanje. zato se i spominju sankcije. ako ga se mi kao gradjani ne odreknemo, slede sankcije. nalazi se razlog da se prizna, kako bi vucic skinuo odgovornost sa sebe, a u isto vreme uradio ono sto je obecao nemcima.

Lazar

pre 5 godina

Kosovo jeste oduvekl bila srpska zemlja, svaki manastir i crkva je starija od šiptarske kape , svaki srpski grob je stariji od njih , reke krvlju su tekle Kosovom , srpske krvi ne šiptarske .Kosovo je srce Srbije.

некле

pre 5 godina

Ама бре о каквој то подели причате?!
Север Косова нама, остатак Албанцима?!
Па јесте ви нормлани бре, север Косова је можда 10% територије Косова!
Значи 10% Косова нама, а 90% њима.
Па кава је то подела?! Шта причате бре!
То је као да си им признао цело Косово.
Зашто наши политичари већ пар деценија буне народ том фамозном поделом?
Па то је малтене исто као признавање целе територије!
Нема ту ни п од поделе.
Знате ли ви да дупло више Срба на Косову живи јужно од К.Митровице?!
Да не причам што нема предаје ни милиметра територије, значи ни да је ситуација обрнута.
Једноставно о својој територији се не преговара ни за милиметар.
Нема признавања Косова, неме поделе, Косово је Србија!
Косово је окупирано и треба га тако прогласити, а окупатори као што су дошли, тако ће и једног дана отићи.
Па неће заувек остати ту, шта вам је!

Ana

pre 5 godina

Referendum je najbolji način da svi kažu šta misle. Kakav će biti većinski stav zavisi i od načina na koji bude formulisano pitanje.Stav građana je očigledno protiv priznanja i ne verujem da će se to ikada promeniti.

bigserb

pre 5 godina

Niti nezavisnost, niti podela, ko to ima pravo da ikome poklanja deo Srbije? Gde pise da je to moguce, pa cak i referendumom? Danas ce ova vlast dati Kosmet, sutra ce neka druga dati Rasku oblast, prekosutra neka treca Vojvodinu, a jednog dana ce nekome pasti na pamet da ni Beograd nije bas Srbija, pa ce i Beograd dati nekome! Ne moze se ono za sta je kroz istoriju poginulo na stotine hiljada nasih sunarodnika, sto je natopljeno srpskom krvlju dati neprijatelju samo zato sto nam neko obecava sarene laze poput ulaska u EU! EU je priveremena kategorija i vec sutra moze nestati, a Kosmet je vecan i mora ostati nas sve do momenta povratka srpske drzave na te prostore!

ZA!

pre 5 godina

Ne znam za ostale, ali ja, moja porodica, 90% rodbine i ogromna vecina prijatelja glasa da se prizna Kosovo i da se konacno okrenemo buducnosti i EU. Ovi sto su protiv, kofere u ruke i slobodno idite dole da ga cuvate mada sam prilicno siguran da nijedan nece smeti.

Ненад

pre 5 godina

Распиши ти, фрајеру, ако смеш, референдум о уласку у ЕУ, па да видиш какви ће резултати бити.

Filip

pre 5 godina

Ako Vučić ostane i dalje predsednik, otići će i Raška oblast i Vojvodina a nama ostaje život u Beogradskom pašaluku, među fontanama i Beogradu na vodi.

Ma "žuti" su krivi

pre 5 godina

Tik-tak-tik-tak! Neko je stranim mentorima obećao priznavanje Kosova do kraja godine a vreme neumitno teče. Dolazi do nervoze. Tik-tak-tik-tak!

Pishel

pre 5 godina

Kosmet je Vucic izgubio jos devedesetih kad je bio na vlasti. Sad zeli da prebaci odgovornost na narod koji ce zaokruziti sta im on kaze. U svakom slucaju, izdajnike nema ko da kazni, jer kontrolisu i vojsku i miliciju. Sve u svemu jako tuzno.

Aleksandar

pre 5 godina

Odrzati referendum, videti sta narod misli, i onda vise niko nece moci davati neka svoja misljenja u vezi toga. A i znacemo kao drzava, na cemu smo.

Srbin iz Srbije

pre 5 godina

@Zašto da ne bude referenduma? Šta fali Švajcarskoj što svaki put organizuje referendume čak i za neka banalna pitanja. Ako oni mogu možemo i mi, posebno za ovako veliko pitanje od nacionalnog značaja.
(deki83, 13. maj 2018 20:08)

Zasto da ne bude referenduma?

1. Narod nepismen, zatucan, podlozan manipulaciji, lazu ga sa svih strana popovi, ruski spijuni i ostala gamad
2. 90% medija pod direktnom kontrolom KGB iz rusije, razni sputnjici i informeri bljuju najgnusnije lazi i propagandu da isperu ono malo mozga sto prosecan Srbin ima
3. Referendum bi morao da se organizuje na "celoj" "teritoriji" Srbije po njenom takozvanom "ustavu", znaci i na Kosovu, kako to tacno izvesti a da se ponovo ne zarati?

Da rezimiramo: KAD SRBIJA BUDE KAO TA TVOJA SVAJCARSKA I KAD SRBI BUDU KAO SVAJCARCI - ONDA MOZE I TAJ REFERENDUM, do tada sikter, neka svako preuzme odgovornost za koju je (PRE)PLACEN a ne da se krije iza krezubog nepismenog naroda.

Neša

pre 5 godina

Ustav je jasan. Referendum može biti za njegovu promenu ili za ulazak u EU. Po pitanju Kosova i Metohije nikako. Ovde je problem što najbolji student u istoriji Pravnog fakulteta u Beogradu, taj Ustav flagrantno krši. To je već sramota za profesore pomenutog fakulteta i pitanje, zašto se zbog toga ne oglašavaju.

Sofronije

pre 5 godina

Ako ostane zamrznuti konflikt i ovo malo naroda ima da pobegne u Nemačku.

Ima i rešenja. Pola Srba vodi poreklo sa Kosova. Lepo se vrati tamo 3 miliona i budu većina.

Bobiska

pre 5 godina

elita je dosad pokazala da nije sposobna.Jeste za pevanje(Dacic),za biznis(Mali,udovicic,Popovic.....),ali za ozbiljnu politiku i napredak i prosperitet nisu.To pokazuje odliv mladosti i strucnosti,sve veci broj kriminala,otimanja penzija i plata,stranackog zaposljavanja,potcenjivanja i bezobrazluka ljudi na vlasti(gradonacelnika,,ministara,bivseg predsednika i njegove porodice.....).

----------------

pre 5 godina

Više od svega bih voleo da srbi sami sebi opet zariju nož u leđa i da kažu NE na referendumu i da ovo malo sposobnog naroda što je ostalo i to pobegne u EU,Ameriku i ostale razvijene zemlje pa onda Albanci da se nasele od Niša sve do Kragujevca i dalje da vidim šta ćete onda kada ostane samo 2 miliona Srba u Beogradu

trt

pre 5 godina

Sto se sakriva iza referenduma? Izabran je i placen za posao koji hoce da prepusti građanima ciji je prosek inteligencije ispod neophodnog za resavanje komplikovanih geopolitickih odnosa i koji nemaju sve relevantne cinjenice, jer se iste kriju od javnosti.
Zaista je jadno i smesno pitati za misljenje neobrazovani narod koji je i napravio izbor na izborima i zakucao sam sebe za mnogaja ljeta.

VladaNS

pre 5 godina

Najlakši referendum na svetu - najbolja opcija bojkot. Ja nisam izazvao ni rat 1999. ni potpisivao Briselski sporazum kao AV. Samim tim ni krivicu nećemo deliti.

qwerty

pre 5 godina

o kakvom konfliktu oni govore? konflikta nema. mi smo rat izgubili, kosovo je nezavisno. mi ovde pregovaramo koliko cemo da ga priznamo. svaki dan govore o kosovu kako bi izbegli da govore o bitnim stvarima, i da bi se gradjanima smucilo, pa da onako kazu, "ajde vise priznajte ga". to vucic zeli, posto je merkelovoj obecao priznanje. zato se i spominju sankcije. ako ga se mi kao gradjani ne odreknemo, slede sankcije. nalazi se razlog da se prizna, kako bi vucic skinuo odgovornost sa sebe, a u isto vreme uradio ono sto je obecao nemcima.

Bivsi eu fanatik a od sada i bivsi rusofil

pre 5 godina

Vec je prodao av. Prvo je prodao sebe a sad i ono sto nije njegovo a i sve nas.
Klasican janjicar 21 veka.
Kosovo je okupirana Srpska teritorija pa sve tako do oslobodjenja, a kako ga vide nadobudni zapadnjaci bas me bili uvce.
Zamisli ti, dali oni sebi za pravo da dele nase pa nas jos prave na budele.

Vlada

pre 5 godina

Izlazim na referendum da se vrate penzije i plate u javnom sektoru kakve su bile 2014. godine. A na referendum za otuđenje svoje zemlje ne idem.

mahat

pre 5 godina

Sve je to lepo, ali namo niko ne nudi podelu. Odakle vam da je tako nesto uopste realno, sta god da mi zeleli ili ne? I ja imam svakakve zelje, ali se ne zavaravam.

gavrilo

pre 5 godina

(ZA!, 13. maj 2018 20:21)
Mislis da su svi kao ti i tvoja porodica pa bi sve sto ih ne dotice licno dali samo da njihovoj guzici bude bolje? Da sad ja dodjem i da ti uzmem jednu sobu je l' bi mi je poklonio ako dobijes obecanje da cemo uci u EU?

Fhj

pre 5 godina

@REALNO
Stan nije tvoj, stan je zajednički. “Kriminalac” je uzeo svoj deo stana. Albanci nisu pali sa Marsa i oteli nekome nešto, oni su bili Srbija i uzeli svoj deo Srbije.

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Gradjani se po pravilu na referendumu pitaju o vaznim odlukama za naciju i drzavu. Medjutim, sa ljudima u Srbiji se decenijama manipulisalo oko kosovskog pitanja. To se cini i danas jos jace, propagandom antievropskih lobija pretocenom kroz vecinu medija. Krajnji cilj te propagande je kosovska blokada evropskog puta Srbije sa ciljem zadrzavanja postojeceg sistema u kojem je to drustvo steklo ekonomsku i politicku moc. Kako ce gradjani na referendumu prihvatiti bolna resenja koja predlazu EU i SAD, ako im pomenuti kroz medije svakog dana plasiraju pricu o antisrpskoj EU i Americi koje su nam bez ikakvog razloga uvele sankcije, bombardovale nas i otele Kosovo. Uzroke ovih posledica niko ne pominje, a ako neko i izusti nesto o agresivnim ratovima devedesetih i Milosevicevoj kosovskoj politici odmah biva proglasen za izdajnika. Narodu se prodaje skupo prica da su za Srebrenicu, opsadu Sarajeva i etnicka ciscenja krivi samo Klinton i Izetbegovic. Za tu propagandu Kosovo je devedesetih uzivalo autonomiju i Albanci bili u institucijama i skolama bez policijske represije, a ne obrnuto. Sa takvom iskrivljenom slikom svaki kompromis oko KiM je unapred osudjen na poraz na referendumu, a time i evropska buducnost Srbije.

drmr

pre 5 godina

Obično referendum organizuju oni koji bi da se otcepe, tj trebalo bi da se održi na kosovu a ne u srbiji, mi možemo da pravimo referendume i da ne priznajemo raspad SFRJ ali ako oni to ne prihvate džabe bacane pare, silu da ih nateramo da prihvate nemamo...

Cane

pre 5 godina

Odavno nije nase i sve dok se budemo pravili blesavi ovako mali i nejaki, mlatice nas ko kako stigne. Alo, pa treba ti lična karta na prelazu, pa tek onda možeš da uđes na Kosovo. Kosovo je oteto i tjao.

miletrans

pre 5 godina

Sviđaju mi se ovi pozivi na referendum. Malo ružičasto-srećnog ispiranja mozga, malo "povećanje" penzija, malo "preporuka" svima koji su u državnoj službi i eto je podrška bilo kojoj ideji. Za svaki slučaj će kojekakve vojvode da pozivaju na bojkot (da se što više smanji procenat "protiv"), a sendvič brigada će da dobije i kiseli krastavčić pride. Eto Kosovu nezavisnosti bez problema.
Naravno da će ući u UN, pa ne mislite valjda da Angela i ekipa ovo tolerišu bez razloga? Za mnogo manje stvari su lupali sankcije. Kome se ne sviđa, slobodno neka ide u vojni odsek nek se prijavi da ratuje. Bez mene i moje dece.

deki83

pre 5 godina

Zašto da ne bude referenduma? Šta fali Švajcarskoj što svaki put organizuje referendume čak i za neka banalna pitanja. Ako oni mogu možemo i mi, posebno za ovako veliko pitanje od nacionalnog značaja.

janbo

pre 5 godina

Haha građanima ove države nešto dati da odluče? Pa ima li iracionalnijih ljudi? Naravno da će glasati protiv nezavisnosti Kosova, a onda kad nam ovi vrate vize nazad i zatvore sve vrste pomoći, isti će kopati da dođu do EU pasoša...

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Za gubitak Kosova i tragediju i egzoduse srpskog naroda devedesetih nije kriva Vuciceva, Tadiceva, Kostunicina ni Djindjiceva vlast, vec katastrofalna politika Milosevicevog rezima navodjena iz boljsevicko-fasisoidne kuhinje LUL-a i radikala. Ako zeli uspeh evrointegracija Srbije, sadasnja vlast to jasno mora saopstiti i objasniti narodu. Zaklanjanje iza kontradiktorne i dvosmislene rezolucije 1244 je obmana sopstvenih gradjana. Upravo su delovi te rezolucije bili kamen temeljac za proglasenje kosovske nezavisnosti. To je cak potvrdio i Medjunarodni Sud Pravde kao vrhovni pravni organ Ujedinjenih Nacija. Vec skoro dve decenije nas nasi politicari ubedjuju u suprotno kako bi se dodvorili nacionalnim zeljama i stekli politicke poene. Nema vise vremena za takvu igranku, zato grugovi i gospodo prekinite sa skupom prodajom obmana dok je vreme...

каурин

pre 5 godina

Питања која је осмислила Прва су више збуњујућа за обичан свет од референдумских питања у неким од бивших република СФРЈ.
Иначе референдум ће за свет (читај: Амере) бити неважан осим ако се њиме Србија определи да призна независност КиМ. На овим просторима су прихватани резултати САМО таквих референдума.

Miloš

pre 5 godina

Odugovlačiti pregovore što je duže moguće jer je naša sreća da se našim "prijateljima" bliži kraj jer će do 2050. godine samo 2 zemlje biti u top 10 ekonomija sveta koje priznaju Kosovo prema projekcijama MMF-a i PWC-a.SAD će biti treće, a Nemačka deveta ekonomija sveta.Kriza od pre deset godina je nastala zbog duga.Kako je rešena?Jos vise su se zaduzili kroz nacionalizaciju finansijskih institucija da bi odlozili efekte te krize.Ovo ne znači da treba čekati do 2050 jer nadolazi nova kriza veoma ubrzano jer se to jednostavno desava u ekonomiji na svakih 10 godina gore dole, mozda su ove projekcije MMF previše optimistične za njih jer postoje problemi koji su manje vidljivi za obicne ljude.Deutsche Bank je pred kolapsom, i samo zbog nje su kamatne stope na bondove ovoliko niske ili da kažem negativne u Nemačkoj, ali ovo ne može zauvek da bude ovako.Ovo može dovesti do razbijanja monetarnog sistema EU, zamislite EU sa posrnulom Nemačkom.

Crvenkapa

pre 5 godina

1. Nezavisno Kosovo => ne vaze prepporuke Badinterove komisije.
2. Ne vaze preporuke Badinterove komisije => Republicke granice u SFRJ nisu drzavne.
3. Republicke granice u SFRJ nisu drzavne => SFRJ se deli po etnickom principu.
4. SFRJ se deli po etnickom principu => Svi konstitutivni narodi imaju pravo na samoopredeljenje u okviru republika gde su ziveli (u skladu sa ustavom SFRJ iz 1974 - pravo naroda na samoopredeljenje, bez istog prava za nacionalne manjine)
5. Konstitutivni narodi imaju pravo na samoopredeljenje u okviru republika gde su ziveli => Republika Srpska Krajina ima pravo na nezavisnost, Drvar je deo Republike Srpske, Republika Srpska ima pravno na nezavisnost. RSK, RS i Srbija imaju pravo da formiraju zajednicku drzavu ako zele.
6. Kao znak dobre volje, u cilju dugorocnog mira (etnicka podela), Srbija daje albanskoj nacionalnoj manjini pravo da formira svoju nacionalnu drzavu na delovima teritorije Kosova gde cine vecinu.

BoltonBastard

pre 5 godina

Pa na eventualnom referendumu za nezavisnost Kosova će prvi glasati partijska armija SNS-a i njihovi prilepci, živi bili pa videli, svima se njima ljuljaju fotelje i poslovi koji su dobili po partijskoj dužnosti ako eventualni referendum pođe po zlu uostalom počujte velikog vođu šta nam besedi, uključite malo mozak.

Stane

pre 5 godina

Nama ni jedna opcija ne ide u prilog. Priznavanjem bi prakticno izdali Rusiju, Kinu... i 5 clanica EU. Na kraj krajeva i sebe. Podelom bi otvorili nove probleme. Zadrzavanje trenutnog stanja je kamen oko vrata. Kako kod se okrenemo nama je ....! Ono u sta sam siguran je da ga nikada ne treba priznati. Nazalost, mislim da se predsednik samnom nece sloziti.

resenje u korist Srbije

pre 5 godina

Referendum je jedino resenje, i on ne odgovara jedino onima u Srbiji koji su pro-nato orijentisani.

Ukoliko se vecinom izglasa zamrznut konflikt, uraditi tako, u ustavu navesti da je Kosovo okupirana teritorija sve dok se ne povrati, i onda zavrsiti pricu sa tim i okrenuti se ostalim temama (ekonomija pre svega).

Sad ce mnogi zakukati "necemo tako moci u EU", pa sama EU je podeljena oko Kosova, tako da prvo medjusobno nek rese to.

PS: Ne treba plasiti neosnovano narod "zapad bi nam uveo sankcije" jer nemaju na osnovu cega da nam uvedu. Drugo, oni nas stalno pritiskaju bas zato sto uporno popustamo pa sve dok ne puknemo, a ako zauzmemo cvrstu poziciju vise bi nas postovali i okrenuli bi plocu.

Niskoleteći Aligator

pre 5 godina

Ma kakav da bude Referendum u vezi sa Kosovom, on može da bude definisan samo u realnim okvirima, a ne na osnovu (bilo čijih) želja...
U tom svetlu, referendumsko pitanje koje bi glasilo: "Da li ste za to da AP Kosovo i Metohija (po Ustavnoj definiciji), ostane u sastavu Republike Srbije" nema nikakvog smisla, jer ta teritorija de-facto nije u sastavu Srbije, već skoro 20 godina, niti ima bilo kakvih izgleda da to ponovo postane... Osim ako neko nema nameru da povede još neki rat, koji ćemo opet da izgubimo, sa potpuno nesagledivim posledicama po nas i po svetski mir.
Svako pitanje, koje se definiše na drugačiji način, neminovno vodi ka tome da se i pravno-formalno PRIZNA postojeće stanje, što se već i spominje kao "potpisivanje pravno obavezujućeg dokumenta", čime se i potreba održavanja Referenduma stavlja pod znak pitanja...
Jedini razlog za Referendum, jeste potreba aktuelne (ili bilo koje vlasti) da sa sebe skine odgovornost i "sakrije se" iza navodne "volje naroda", jer je to ovde u modi već dugo vremena, pa je i ovo samo još jedna prilika za takvu vrstu "predstave".
Samo, ne treba zaboraviti, da i Referendum ima svoju cenu (troškove), ali može nekoga i vrlo neočekivano da iznenadi...

leptirica

pre 5 godina

Referendum je jedino resenje, i on ne odgovara jedino onima u Srbiji koji su pro-nato orijentisani. 

Ukoliko se vecinom izglasa zamrznut konflikt, uraditi tako, u ustavu navesti da je Kosovo okupirana teritorija sve dok se ne povrati, i onda zavrsiti pricu sa tim i okrenuti se ostalim temama (ekonomija pre svega). 

Sad ce mnogi zakukati "necemo tako moci u EU", pa sama EU je podeljena oko Kosova, tako da prvo medjusobno nek rese to. 

PS: Ne treba plasiti neosnovano narod "zapad bi nam uveo sankcije" jer nemaju na osnovu cega da nam uvedu. Drugo, oni nas stalno pritiskaju bas zato sto uporno popustamo pa sve dok ne puknemo, a ako zauzmemo cvrstu poziciju vise bi nas postovali i okrenuli bi plocu.
(resenje u korist Srbije, 13. maj 2018 20:01)

Slažem se. EU je tako i tako ovim tempom kojim riješavate poglavlja na jako dugom štapu.

Bebi

pre 5 godina

@Građani Srbije nikada neće pristati da se proglasi nezavisnost Kosova i Metohije, to znaju i mala deca.


A onas se vec proglasi 17.02.2008 :( , Ali ipak si u pravu jer Kosovo je proglasio nezavisnost a ne "Kosovo i metohia"

uranium je mala beba

pre 5 godina

Osim sto nece biti ta pitanja (o nezavisnosti, podeli) vec: "Da li ste za podrsku uclanjenju Kosova u UN i sl. organizacije?" (sa svim eventualnim posledicama)

1. Da
2. Ne

milan

pre 5 godina

Najavljivane su bolne odluke u ni jednom pitanju do sada nema ih a jedina od bolnih odluka je sigurno odricanje od Kosova kao i ne odricanje da ta igra ide dalje i ako se ovako bude odvijala nema joj kraja i samo će Srbija biti ta koja je izgubila puno vremena ili čak svo vreme ovog sveta. Eto neka nas EU primi odjednom u njihovu zajednicu ali samo ako ostanemo skupa a Kosovo kao autonomija sa posebnim statusom.

ro-bot

pre 5 godina

referendum
Da li ste za partijsko zapošljavanje?
Da li ste za nameštene tendere?
Da li ste da se jedan pita za sve umesto da svaka institucija radi svoje?

Kada budemo imali državu, imaćemo i Kosovo. Sad da se Albanci predomisle i reše da se vrate mi ne bi znali šta da radimo

Srboljub

pre 5 godina

"Kosovo je Srbija !!!"
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vladica, 13. maj 2018 23:09)

Kako duboko i originalno! Pripazite ljubitelji parola i šupljih fraza da vam se na poklič "Kosovo je Srbija" ne vrati kao odjek "Srbija je Kosovo", sa ili bez uzvičnika, što sledi, jer farsični referendum je zapravo izjašnjavanje o pripadnosti EU, a kako skoro dvadeset godina "Alo-i!", "Informeri", "Kuriri" i ini u našem narodu omiljeni nosioci "istina" bljuju vatru protiv EU i Zapada uopšte, referendumski odgovor je poznat, a onda, dragi genijalci uzavrele patriJotske krvi, gubimo i Kosovo, i EU, i pitam se sa kakvim pravom ćemo zadržati ono malo pameti u Srbiji, a o Vojvodini ne treba trošiti ni retka. Bićemo siromašni patrljak na Evropskom tlu sa perspektivom najzapadnije, ne baš omiljene gubernije, tampon zona između Istoka i Zapada, u slučaju sukoba odlično mesto za testiranje novog oružja obe strane... ali, hej: "Kosovo je Srbija!!!"

Vanja Petrović

pre 5 godina

Referendum, nego šta! Ali, molim lepo da se pošalju glasački listići i svim Albancima na Kosovo, pošto je Kosovo srce Srbije, a na njemu žive ljudi od krvi i mesa koji se zovu Albanci.
Ovde mora da bude kristalno jasno da se moraju SVI izjasniti, a ne samo Srbi i građani Republike Srbije.

tomas man

pre 5 godina

Vidim da svi koji bi da se dobrovoljno odreknemo Kosova i Metohije imaju ideju da bi Srbija nakon toga postala pravna i uredjena drzava, da bi nas odmah primili u EU, da bi iskorenili kriminal i korupciju, da ne bi bilo partijskog zaposljavanja, da ne bi ljudi sa laznim diplomama vedrili i oblacili u Srbiji, da bi se vrednovali strucnost i rad...Kako bi to lepo i jednostavno bilo da jednim potezom, makar i tako nedostojnim, pretvorimo Srbiju u normalnu zemlju. Ni zamrznut status, ni predaja KiM, medjutim, nece resiti ovo porazavajuce i uzasavajuce stanje u nasem drustvu i drzavi. Mi smo mogli da napravimo normalnu drzavu i bez ulaska u EU i bez resenja pitanja KiM ali oni u koje smo polagali nade da ce to uraditi su na najstrasniji moguci nacin te nade izneverili a to je dovelo do toga da smo se vratili na one koji su nas u sva ta ...na i uvalili i koji su nam razorili i narod i drzavu. Verovati da ce u Srbiji biti bolje ako se odreknemo KiM je cista utopija.

tony

pre 5 godina

svi bi hteli kosovo u srbiji ali ako ikako moze bez albanaca ili ako bas mora i poneki albanac onda to neki bas lojalan i jugonostalgicar jerbo samo takav srbinu odgovara!? ok. nadje se i tu i tamo po koji kriminalac. tesko da moze bratac. ne biva to nikako. albanci da su pametni vratili bi se sami u srbiju i uzeli vlast na sledecim izborima lagano. mi kakvi smo oni bi ostali decenijama na vlasti. kosovo je teret svima, nama, amerima, eu..... pa i samim kosovarima. dobili su drzavu a ni sami ne znaju sta bi sa njom. jedini model koji odgovara svima je model dve nemacke. jedino tako ostavljamo prostora nekim pametnijim generacijama u buducnosti da isprave nasu gresku. ako to ne prihvatimo sad kada nam se nudi sledeci model bice jos gori. dodao bi i ovo - za gubitak kosova ja ne krivim ni milosevica a ni ove posle njega pa cak ni tita - za gubitak kosova je kriva spc. da su ninje bile pametne sve bi to drugacije izgledalo. ali nisu, ali zato sad voze opake makine i imaju bas dosta kesa. ccccc......

voodoo

pre 5 godina

Pa ne znam bas koliko je ovo sve tacno, 2006 kada Kosovo jos uvek nije samoproglasilo nezavisnost i nije ga svet priznavao, jedva, na misice je prosao ustav sa preambulom o Kosovu. Danas kada ga je priznalo dobar deo zemalja, pogotovo onih najbogatijih i uticajnijih, kod nas je kao porasao broj ljudi kojima je stalo da ne bude nezavisno, nekako mi to ne deluje realno. Shvatam ja, kao i vecina u Srbiji da nam je ucinjena nepravda, oduzet deo zemlje, bez pitanja i ikakve kompenzacije i da priznati to i opstiti se nije bas tako lako, medjutim takodje smatra da ljudi nisu bas toliki romantici ovde i toliko nerealni, sta znaci zamrznut konflilt, da uspostavimo neku vlast tamo bez aktivnog konflikta je nemoguce cak sve i da Amerika nekim cudom kaze, Kosovo je vase izvolite, opet cemo imati sukob i dugotrajan gradjanski rat, cak i tada, a to je prakticno nemoguce. Tako da kakvo je resenje gurati glavu u pesak na realnost ili taj zamrznut konflikt, sta to znaci, cekamo da se odmrzne.

ZA!

pre 5 godina

Ne znam za ostale, ali ja, moja porodica, 90% rodbine i ogromna vecina prijatelja glasa da se prizna Kosovo i da se konacno okrenemo buducnosti i EU. Ovi sto su protiv, kofere u ruke i slobodno idite dole da ga cuvate mada sam prilicno siguran da nijedan nece smeti.

Ненад

pre 5 godina

Распиши ти, фрајеру, ако смеш, референдум о уласку у ЕУ, па да видиш какви ће резултати бити.

Filip

pre 5 godina

Ako Vučić ostane i dalje predsednik, otići će i Raška oblast i Vojvodina a nama ostaje život u Beogradskom pašaluku, među fontanama i Beogradu na vodi.

Pishel

pre 5 godina

Kosmet je Vucic izgubio jos devedesetih kad je bio na vlasti. Sad zeli da prebaci odgovornost na narod koji ce zaokruziti sta im on kaze. U svakom slucaju, izdajnike nema ko da kazni, jer kontrolisu i vojsku i miliciju. Sve u svemu jako tuzno.

Ma "žuti" su krivi

pre 5 godina

Tik-tak-tik-tak! Neko je stranim mentorima obećao priznavanje Kosova do kraja godine a vreme neumitno teče. Dolazi do nervoze. Tik-tak-tik-tak!

Crvenkapa

pre 5 godina

1. Nezavisno Kosovo => ne vaze prepporuke Badinterove komisije.
2. Ne vaze preporuke Badinterove komisije => Republicke granice u SFRJ nisu drzavne.
3. Republicke granice u SFRJ nisu drzavne => SFRJ se deli po etnickom principu.
4. SFRJ se deli po etnickom principu => Svi konstitutivni narodi imaju pravo na samoopredeljenje u okviru republika gde su ziveli (u skladu sa ustavom SFRJ iz 1974 - pravo naroda na samoopredeljenje, bez istog prava za nacionalne manjine)
5. Konstitutivni narodi imaju pravo na samoopredeljenje u okviru republika gde su ziveli => Republika Srpska Krajina ima pravo na nezavisnost, Drvar je deo Republike Srpske, Republika Srpska ima pravno na nezavisnost. RSK, RS i Srbija imaju pravo da formiraju zajednicku drzavu ako zele.
6. Kao znak dobre volje, u cilju dugorocnog mira (etnicka podela), Srbija daje albanskoj nacionalnoj manjini pravo da formira svoju nacionalnu drzavu na delovima teritorije Kosova gde cine vecinu.

mahat

pre 5 godina

Sve je to lepo, ali namo niko ne nudi podelu. Odakle vam da je tako nesto uopste realno, sta god da mi zeleli ili ne? I ja imam svakakve zelje, ali se ne zavaravam.

Miloš

pre 5 godina

Odugovlačiti pregovore što je duže moguće jer je naša sreća da se našim "prijateljima" bliži kraj jer će do 2050. godine samo 2 zemlje biti u top 10 ekonomija sveta koje priznaju Kosovo prema projekcijama MMF-a i PWC-a.SAD će biti treće, a Nemačka deveta ekonomija sveta.Kriza od pre deset godina je nastala zbog duga.Kako je rešena?Jos vise su se zaduzili kroz nacionalizaciju finansijskih institucija da bi odlozili efekte te krize.Ovo ne znači da treba čekati do 2050 jer nadolazi nova kriza veoma ubrzano jer se to jednostavno desava u ekonomiji na svakih 10 godina gore dole, mozda su ove projekcije MMF previše optimistične za njih jer postoje problemi koji su manje vidljivi za obicne ljude.Deutsche Bank je pred kolapsom, i samo zbog nje su kamatne stope na bondove ovoliko niske ili da kažem negativne u Nemačkoj, ali ovo ne može zauvek da bude ovako.Ovo može dovesti do razbijanja monetarnog sistema EU, zamislite EU sa posrnulom Nemačkom.

qwerty

pre 5 godina

o kakvom konfliktu oni govore? konflikta nema. mi smo rat izgubili, kosovo je nezavisno. mi ovde pregovaramo koliko cemo da ga priznamo. svaki dan govore o kosovu kako bi izbegli da govore o bitnim stvarima, i da bi se gradjanima smucilo, pa da onako kazu, "ajde vise priznajte ga". to vucic zeli, posto je merkelovoj obecao priznanje. zato se i spominju sankcije. ako ga se mi kao gradjani ne odreknemo, slede sankcije. nalazi se razlog da se prizna, kako bi vucic skinuo odgovornost sa sebe, a u isto vreme uradio ono sto je obecao nemcima.

Srbin iz Srbije

pre 5 godina

@Zašto da ne bude referenduma? Šta fali Švajcarskoj što svaki put organizuje referendume čak i za neka banalna pitanja. Ako oni mogu možemo i mi, posebno za ovako veliko pitanje od nacionalnog značaja.
(deki83, 13. maj 2018 20:08)

Zasto da ne bude referenduma?

1. Narod nepismen, zatucan, podlozan manipulaciji, lazu ga sa svih strana popovi, ruski spijuni i ostala gamad
2. 90% medija pod direktnom kontrolom KGB iz rusije, razni sputnjici i informeri bljuju najgnusnije lazi i propagandu da isperu ono malo mozga sto prosecan Srbin ima
3. Referendum bi morao da se organizuje na "celoj" "teritoriji" Srbije po njenom takozvanom "ustavu", znaci i na Kosovu, kako to tacno izvesti a da se ponovo ne zarati?

Da rezimiramo: KAD SRBIJA BUDE KAO TA TVOJA SVAJCARSKA I KAD SRBI BUDU KAO SVAJCARCI - ONDA MOZE I TAJ REFERENDUM, do tada sikter, neka svako preuzme odgovornost za koju je (PRE)PLACEN a ne da se krije iza krezubog nepismenog naroda.

Neša

pre 5 godina

Ustav je jasan. Referendum može biti za njegovu promenu ili za ulazak u EU. Po pitanju Kosova i Metohije nikako. Ovde je problem što najbolji student u istoriji Pravnog fakulteta u Beogradu, taj Ustav flagrantno krši. To je već sramota za profesore pomenutog fakulteta i pitanje, zašto se zbog toga ne oglašavaju.

BoltonBastard

pre 5 godina

Pa na eventualnom referendumu za nezavisnost Kosova će prvi glasati partijska armija SNS-a i njihovi prilepci, živi bili pa videli, svima se njima ljuljaju fotelje i poslovi koji su dobili po partijskoj dužnosti ako eventualni referendum pođe po zlu uostalom počujte velikog vođu šta nam besedi, uključite malo mozak.

miletrans

pre 5 godina

Sviđaju mi se ovi pozivi na referendum. Malo ružičasto-srećnog ispiranja mozga, malo "povećanje" penzija, malo "preporuka" svima koji su u državnoj službi i eto je podrška bilo kojoj ideji. Za svaki slučaj će kojekakve vojvode da pozivaju na bojkot (da se što više smanji procenat "protiv"), a sendvič brigada će da dobije i kiseli krastavčić pride. Eto Kosovu nezavisnosti bez problema.
Naravno da će ući u UN, pa ne mislite valjda da Angela i ekipa ovo tolerišu bez razloga? Za mnogo manje stvari su lupali sankcije. Kome se ne sviđa, slobodno neka ide u vojni odsek nek se prijavi da ratuje. Bez mene i moje dece.

Sofronije

pre 5 godina

Ako ostane zamrznuti konflikt i ovo malo naroda ima da pobegne u Nemačku.

Ima i rešenja. Pola Srba vodi poreklo sa Kosova. Lepo se vrati tamo 3 miliona i budu većina.

Bivsi eu fanatik a od sada i bivsi rusofil

pre 5 godina

Vec je prodao av. Prvo je prodao sebe a sad i ono sto nije njegovo a i sve nas.
Klasican janjicar 21 veka.
Kosovo je okupirana Srpska teritorija pa sve tako do oslobodjenja, a kako ga vide nadobudni zapadnjaci bas me bili uvce.
Zamisli ti, dali oni sebi za pravo da dele nase pa nas jos prave na budele.

Bobiska

pre 5 godina

elita je dosad pokazala da nije sposobna.Jeste za pevanje(Dacic),za biznis(Mali,udovicic,Popovic.....),ali za ozbiljnu politiku i napredak i prosperitet nisu.To pokazuje odliv mladosti i strucnosti,sve veci broj kriminala,otimanja penzija i plata,stranackog zaposljavanja,potcenjivanja i bezobrazluka ljudi na vlasti(gradonacelnika,,ministara,bivseg predsednika i njegove porodice.....).

Fhj

pre 5 godina

@REALNO
Stan nije tvoj, stan je zajednički. “Kriminalac” je uzeo svoj deo stana. Albanci nisu pali sa Marsa i oteli nekome nešto, oni su bili Srbija i uzeli svoj deo Srbije.

VladaNS

pre 5 godina

Najlakši referendum na svetu - najbolja opcija bojkot. Ja nisam izazvao ni rat 1999. ni potpisivao Briselski sporazum kao AV. Samim tim ni krivicu nećemo deliti.

Vlada

pre 5 godina

Izlazim na referendum da se vrate penzije i plate u javnom sektoru kakve su bile 2014. godine. A na referendum za otuđenje svoje zemlje ne idem.

trt

pre 5 godina

Sto se sakriva iza referenduma? Izabran je i placen za posao koji hoce da prepusti građanima ciji je prosek inteligencije ispod neophodnog za resavanje komplikovanih geopolitickih odnosa i koji nemaju sve relevantne cinjenice, jer se iste kriju od javnosti.
Zaista je jadno i smesno pitati za misljenje neobrazovani narod koji je i napravio izbor na izborima i zakucao sam sebe za mnogaja ljeta.

drmr

pre 5 godina

Obično referendum organizuju oni koji bi da se otcepe, tj trebalo bi da se održi na kosovu a ne u srbiji, mi možemo da pravimo referendume i da ne priznajemo raspad SFRJ ali ako oni to ne prihvate džabe bacane pare, silu da ih nateramo da prihvate nemamo...

----------------

pre 5 godina

Više od svega bih voleo da srbi sami sebi opet zariju nož u leđa i da kažu NE na referendumu i da ovo malo sposobnog naroda što je ostalo i to pobegne u EU,Ameriku i ostale razvijene zemlje pa onda Albanci da se nasele od Niša sve do Kragujevca i dalje da vidim šta ćete onda kada ostane samo 2 miliona Srba u Beogradu

Lazar

pre 5 godina

Kosovo jeste oduvekl bila srpska zemlja, svaki manastir i crkva je starija od šiptarske kape , svaki srpski grob je stariji od njih , reke krvlju su tekle Kosovom , srpske krvi ne šiptarske .Kosovo je srce Srbije.

Stane

pre 5 godina

Nama ni jedna opcija ne ide u prilog. Priznavanjem bi prakticno izdali Rusiju, Kinu... i 5 clanica EU. Na kraj krajeva i sebe. Podelom bi otvorili nove probleme. Zadrzavanje trenutnog stanja je kamen oko vrata. Kako kod se okrenemo nama je ....! Ono u sta sam siguran je da ga nikada ne treba priznati. Nazalost, mislim da se predsednik samnom nece sloziti.

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Gradjani se po pravilu na referendumu pitaju o vaznim odlukama za naciju i drzavu. Medjutim, sa ljudima u Srbiji se decenijama manipulisalo oko kosovskog pitanja. To se cini i danas jos jace, propagandom antievropskih lobija pretocenom kroz vecinu medija. Krajnji cilj te propagande je kosovska blokada evropskog puta Srbije sa ciljem zadrzavanja postojeceg sistema u kojem je to drustvo steklo ekonomsku i politicku moc. Kako ce gradjani na referendumu prihvatiti bolna resenja koja predlazu EU i SAD, ako im pomenuti kroz medije svakog dana plasiraju pricu o antisrpskoj EU i Americi koje su nam bez ikakvog razloga uvele sankcije, bombardovale nas i otele Kosovo. Uzroke ovih posledica niko ne pominje, a ako neko i izusti nesto o agresivnim ratovima devedesetih i Milosevicevoj kosovskoj politici odmah biva proglasen za izdajnika. Narodu se prodaje skupo prica da su za Srebrenicu, opsadu Sarajeva i etnicka ciscenja krivi samo Klinton i Izetbegovic. Za tu propagandu Kosovo je devedesetih uzivalo autonomiju i Albanci bili u institucijama i skolama bez policijske represije, a ne obrnuto. Sa takvom iskrivljenom slikom svaki kompromis oko KiM je unapred osudjen na poraz na referendumu, a time i evropska buducnost Srbije.

janbo

pre 5 godina

Haha građanima ove države nešto dati da odluče? Pa ima li iracionalnijih ljudi? Naravno da će glasati protiv nezavisnosti Kosova, a onda kad nam ovi vrate vize nazad i zatvore sve vrste pomoći, isti će kopati da dođu do EU pasoša...

tony

pre 5 godina

svi bi hteli kosovo u srbiji ali ako ikako moze bez albanaca ili ako bas mora i poneki albanac onda to neki bas lojalan i jugonostalgicar jerbo samo takav srbinu odgovara!? ok. nadje se i tu i tamo po koji kriminalac. tesko da moze bratac. ne biva to nikako. albanci da su pametni vratili bi se sami u srbiju i uzeli vlast na sledecim izborima lagano. mi kakvi smo oni bi ostali decenijama na vlasti. kosovo je teret svima, nama, amerima, eu..... pa i samim kosovarima. dobili su drzavu a ni sami ne znaju sta bi sa njom. jedini model koji odgovara svima je model dve nemacke. jedino tako ostavljamo prostora nekim pametnijim generacijama u buducnosti da isprave nasu gresku. ako to ne prihvatimo sad kada nam se nudi sledeci model bice jos gori. dodao bi i ovo - za gubitak kosova ja ne krivim ni milosevica a ni ove posle njega pa cak ni tita - za gubitak kosova je kriva spc. da su ninje bile pametne sve bi to drugacije izgledalo. ali nisu, ali zato sad voze opake makine i imaju bas dosta kesa. ccccc......

каурин

pre 5 godina

Питања која је осмислила Прва су више збуњујућа за обичан свет од референдумских питања у неким од бивших република СФРЈ.
Иначе референдум ће за свет (читај: Амере) бити неважан осим ако се њиме Србија определи да призна независност КиМ. На овим просторима су прихватани резултати САМО таквих референдума.

Cane

pre 5 godina

Odavno nije nase i sve dok se budemo pravili blesavi ovako mali i nejaki, mlatice nas ko kako stigne. Alo, pa treba ti lična karta na prelazu, pa tek onda možeš da uđes na Kosovo. Kosovo je oteto i tjao.

ro-bot

pre 5 godina

referendum
Da li ste za partijsko zapošljavanje?
Da li ste za nameštene tendere?
Da li ste da se jedan pita za sve umesto da svaka institucija radi svoje?

Kada budemo imali državu, imaćemo i Kosovo. Sad da se Albanci predomisle i reše da se vrate mi ne bi znali šta da radimo

Vanja Petrović

pre 5 godina

Referendum, nego šta! Ali, molim lepo da se pošalju glasački listići i svim Albancima na Kosovo, pošto je Kosovo srce Srbije, a na njemu žive ljudi od krvi i mesa koji se zovu Albanci.
Ovde mora da bude kristalno jasno da se moraju SVI izjasniti, a ne samo Srbi i građani Republike Srbije.

milan

pre 5 godina

Najavljivane su bolne odluke u ni jednom pitanju do sada nema ih a jedina od bolnih odluka je sigurno odricanje od Kosova kao i ne odricanje da ta igra ide dalje i ako se ovako bude odvijala nema joj kraja i samo će Srbija biti ta koja je izgubila puno vremena ili čak svo vreme ovog sveta. Eto neka nas EU primi odjednom u njihovu zajednicu ali samo ako ostanemo skupa a Kosovo kao autonomija sa posebnim statusom.

Niskoleteći Aligator

pre 5 godina

Ma kakav da bude Referendum u vezi sa Kosovom, on može da bude definisan samo u realnim okvirima, a ne na osnovu (bilo čijih) želja...
U tom svetlu, referendumsko pitanje koje bi glasilo: "Da li ste za to da AP Kosovo i Metohija (po Ustavnoj definiciji), ostane u sastavu Republike Srbije" nema nikakvog smisla, jer ta teritorija de-facto nije u sastavu Srbije, već skoro 20 godina, niti ima bilo kakvih izgleda da to ponovo postane... Osim ako neko nema nameru da povede još neki rat, koji ćemo opet da izgubimo, sa potpuno nesagledivim posledicama po nas i po svetski mir.
Svako pitanje, koje se definiše na drugačiji način, neminovno vodi ka tome da se i pravno-formalno PRIZNA postojeće stanje, što se već i spominje kao "potpisivanje pravno obavezujućeg dokumenta", čime se i potreba održavanja Referenduma stavlja pod znak pitanja...
Jedini razlog za Referendum, jeste potreba aktuelne (ili bilo koje vlasti) da sa sebe skine odgovornost i "sakrije se" iza navodne "volje naroda", jer je to ovde u modi već dugo vremena, pa je i ovo samo još jedna prilika za takvu vrstu "predstave".
Samo, ne treba zaboraviti, da i Referendum ima svoju cenu (troškove), ali može nekoga i vrlo neočekivano da iznenadi...

gavrilo

pre 5 godina

(ZA!, 13. maj 2018 20:21)
Mislis da su svi kao ti i tvoja porodica pa bi sve sto ih ne dotice licno dali samo da njihovoj guzici bude bolje? Da sad ja dodjem i da ti uzmem jednu sobu je l' bi mi je poklonio ako dobijes obecanje da cemo uci u EU?

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Za gubitak Kosova i tragediju i egzoduse srpskog naroda devedesetih nije kriva Vuciceva, Tadiceva, Kostunicina ni Djindjiceva vlast, vec katastrofalna politika Milosevicevog rezima navodjena iz boljsevicko-fasisoidne kuhinje LUL-a i radikala. Ako zeli uspeh evrointegracija Srbije, sadasnja vlast to jasno mora saopstiti i objasniti narodu. Zaklanjanje iza kontradiktorne i dvosmislene rezolucije 1244 je obmana sopstvenih gradjana. Upravo su delovi te rezolucije bili kamen temeljac za proglasenje kosovske nezavisnosti. To je cak potvrdio i Medjunarodni Sud Pravde kao vrhovni pravni organ Ujedinjenih Nacija. Vec skoro dve decenije nas nasi politicari ubedjuju u suprotno kako bi se dodvorili nacionalnim zeljama i stekli politicke poene. Nema vise vremena za takvu igranku, zato grugovi i gospodo prekinite sa skupom prodajom obmana dok je vreme...

leptirica

pre 5 godina

Referendum je jedino resenje, i on ne odgovara jedino onima u Srbiji koji su pro-nato orijentisani. 

Ukoliko se vecinom izglasa zamrznut konflikt, uraditi tako, u ustavu navesti da je Kosovo okupirana teritorija sve dok se ne povrati, i onda zavrsiti pricu sa tim i okrenuti se ostalim temama (ekonomija pre svega). 

Sad ce mnogi zakukati "necemo tako moci u EU", pa sama EU je podeljena oko Kosova, tako da prvo medjusobno nek rese to. 

PS: Ne treba plasiti neosnovano narod "zapad bi nam uveo sankcije" jer nemaju na osnovu cega da nam uvedu. Drugo, oni nas stalno pritiskaju bas zato sto uporno popustamo pa sve dok ne puknemo, a ako zauzmemo cvrstu poziciju vise bi nas postovali i okrenuli bi plocu.
(resenje u korist Srbije, 13. maj 2018 20:01)

Slažem se. EU je tako i tako ovim tempom kojim riješavate poglavlja na jako dugom štapu.

bigserb

pre 5 godina

Niti nezavisnost, niti podela, ko to ima pravo da ikome poklanja deo Srbije? Gde pise da je to moguce, pa cak i referendumom? Danas ce ova vlast dati Kosmet, sutra ce neka druga dati Rasku oblast, prekosutra neka treca Vojvodinu, a jednog dana ce nekome pasti na pamet da ni Beograd nije bas Srbija, pa ce i Beograd dati nekome! Ne moze se ono za sta je kroz istoriju poginulo na stotine hiljada nasih sunarodnika, sto je natopljeno srpskom krvlju dati neprijatelju samo zato sto nam neko obecava sarene laze poput ulaska u EU! EU je priveremena kategorija i vec sutra moze nestati, a Kosmet je vecan i mora ostati nas sve do momenta povratka srpske drzave na te prostore!

некле

pre 5 godina

Ама бре о каквој то подели причате?!
Север Косова нама, остатак Албанцима?!
Па јесте ви нормлани бре, север Косова је можда 10% територије Косова!
Значи 10% Косова нама, а 90% њима.
Па кава је то подела?! Шта причате бре!
То је као да си им признао цело Косово.
Зашто наши политичари већ пар деценија буне народ том фамозном поделом?
Па то је малтене исто као признавање целе територије!
Нема ту ни п од поделе.
Знате ли ви да дупло више Срба на Косову живи јужно од К.Митровице?!
Да не причам што нема предаје ни милиметра територије, значи ни да је ситуација обрнута.
Једноставно о својој територији се не преговара ни за милиметар.
Нема признавања Косова, неме поделе, Косово је Србија!
Косово је окупирано и треба га тако прогласити, а окупатори као што су дошли, тако ће и једног дана отићи.
Па неће заувек остати ту, шта вам је!

Bebi

pre 5 godina

@Građani Srbije nikada neće pristati da se proglasi nezavisnost Kosova i Metohije, to znaju i mala deca.


A onas se vec proglasi 17.02.2008 :( , Ali ipak si u pravu jer Kosovo je proglasio nezavisnost a ne "Kosovo i metohia"

Ana

pre 5 godina

Referendum je najbolji način da svi kažu šta misle. Kakav će biti većinski stav zavisi i od načina na koji bude formulisano pitanje.Stav građana je očigledno protiv priznanja i ne verujem da će se to ikada promeniti.

deki83

pre 5 godina

Zašto da ne bude referenduma? Šta fali Švajcarskoj što svaki put organizuje referendume čak i za neka banalna pitanja. Ako oni mogu možemo i mi, posebno za ovako veliko pitanje od nacionalnog značaja.

uranium je mala beba

pre 5 godina

Osim sto nece biti ta pitanja (o nezavisnosti, podeli) vec: "Da li ste za podrsku uclanjenju Kosova u UN i sl. organizacije?" (sa svim eventualnim posledicama)

1. Da
2. Ne

resenje u korist Srbije

pre 5 godina

Referendum je jedino resenje, i on ne odgovara jedino onima u Srbiji koji su pro-nato orijentisani.

Ukoliko se vecinom izglasa zamrznut konflikt, uraditi tako, u ustavu navesti da je Kosovo okupirana teritorija sve dok se ne povrati, i onda zavrsiti pricu sa tim i okrenuti se ostalim temama (ekonomija pre svega).

Sad ce mnogi zakukati "necemo tako moci u EU", pa sama EU je podeljena oko Kosova, tako da prvo medjusobno nek rese to.

PS: Ne treba plasiti neosnovano narod "zapad bi nam uveo sankcije" jer nemaju na osnovu cega da nam uvedu. Drugo, oni nas stalno pritiskaju bas zato sto uporno popustamo pa sve dok ne puknemo, a ako zauzmemo cvrstu poziciju vise bi nas postovali i okrenuli bi plocu.

Aleksandar

pre 5 godina

Odrzati referendum, videti sta narod misli, i onda vise niko nece moci davati neka svoja misljenja u vezi toga. A i znacemo kao drzava, na cemu smo.

Srboljub

pre 5 godina

"Kosovo je Srbija !!!"
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vladica, 13. maj 2018 23:09)

Kako duboko i originalno! Pripazite ljubitelji parola i šupljih fraza da vam se na poklič "Kosovo je Srbija" ne vrati kao odjek "Srbija je Kosovo", sa ili bez uzvičnika, što sledi, jer farsični referendum je zapravo izjašnjavanje o pripadnosti EU, a kako skoro dvadeset godina "Alo-i!", "Informeri", "Kuriri" i ini u našem narodu omiljeni nosioci "istina" bljuju vatru protiv EU i Zapada uopšte, referendumski odgovor je poznat, a onda, dragi genijalci uzavrele patriJotske krvi, gubimo i Kosovo, i EU, i pitam se sa kakvim pravom ćemo zadržati ono malo pameti u Srbiji, a o Vojvodini ne treba trošiti ni retka. Bićemo siromašni patrljak na Evropskom tlu sa perspektivom najzapadnije, ne baš omiljene gubernije, tampon zona između Istoka i Zapada, u slučaju sukoba odlično mesto za testiranje novog oružja obe strane... ali, hej: "Kosovo je Srbija!!!"

tomas man

pre 5 godina

Vidim da svi koji bi da se dobrovoljno odreknemo Kosova i Metohije imaju ideju da bi Srbija nakon toga postala pravna i uredjena drzava, da bi nas odmah primili u EU, da bi iskorenili kriminal i korupciju, da ne bi bilo partijskog zaposljavanja, da ne bi ljudi sa laznim diplomama vedrili i oblacili u Srbiji, da bi se vrednovali strucnost i rad...Kako bi to lepo i jednostavno bilo da jednim potezom, makar i tako nedostojnim, pretvorimo Srbiju u normalnu zemlju. Ni zamrznut status, ni predaja KiM, medjutim, nece resiti ovo porazavajuce i uzasavajuce stanje u nasem drustvu i drzavi. Mi smo mogli da napravimo normalnu drzavu i bez ulaska u EU i bez resenja pitanja KiM ali oni u koje smo polagali nade da ce to uraditi su na najstrasniji moguci nacin te nade izneverili a to je dovelo do toga da smo se vratili na one koji su nas u sva ta ...na i uvalili i koji su nam razorili i narod i drzavu. Verovati da ce u Srbiji biti bolje ako se odreknemo KiM je cista utopija.

voodoo

pre 5 godina

Pa ne znam bas koliko je ovo sve tacno, 2006 kada Kosovo jos uvek nije samoproglasilo nezavisnost i nije ga svet priznavao, jedva, na misice je prosao ustav sa preambulom o Kosovu. Danas kada ga je priznalo dobar deo zemalja, pogotovo onih najbogatijih i uticajnijih, kod nas je kao porasao broj ljudi kojima je stalo da ne bude nezavisno, nekako mi to ne deluje realno. Shvatam ja, kao i vecina u Srbiji da nam je ucinjena nepravda, oduzet deo zemlje, bez pitanja i ikakve kompenzacije i da priznati to i opstiti se nije bas tako lako, medjutim takodje smatra da ljudi nisu bas toliki romantici ovde i toliko nerealni, sta znaci zamrznut konflilt, da uspostavimo neku vlast tamo bez aktivnog konflikta je nemoguce cak sve i da Amerika nekim cudom kaze, Kosovo je vase izvolite, opet cemo imati sukob i dugotrajan gradjanski rat, cak i tada, a to je prakticno nemoguce. Tako da kakvo je resenje gurati glavu u pesak na realnost ili taj zamrznut konflikt, sta to znaci, cekamo da se odmrzne.