Aktuelno

Nedelja, 13.05.2018.

14:15

Volvo: "Made in China" kvalitetnije od "Made in EU"

Izvor: B92

Volvo: "Made in China" kvalitetnije od "Made in EU" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Trisa

pre 6 godina

Kinezi proizvode cipele najboljeg kvaliteta na svetu i prodaju u Italiji po ceni od 10000-25000 evra a Italijani su sinonim za kvalitet, tako da manite se price da nista Kinesko ne valja. To sto smo mi beda pa nama stize skart kineska roba to je nas problem, oni prave sve. Napravili si Harley identican u saf

Doktor

pre 6 godina

Tako je shole. Volvo je stvorio SKF kada je razvio specijalni ležaj za automobil. Volvo na Latinskom znaci okrećem se i SKF je prodao Volvo kada je zeleo da nastavi da prodaje ležajeve svim proizvodjacima automobila i kamiona. Sve do 1956 Volvo je plaćao SKFu naknadu za korišćenje imena.
Još uvek imate u Geteborgu liniju gde je montiran prvi Volvo.
Odlični automobili ali imaju neki specifični imidž koji mi ne pase.

shole

pre 6 godina

Vozim novi Volvo SC60, pre toga sam 5 godina vozio prethodni XC60 model (Sklopljen u Genku, Belgiji). Naravno, novi model je u svemu bolji, završna obrada na visokom nivou, što je očekivano. I od srca se smejem komentarima dušebrižnika i hejtera o nekoj Kini i lošem kvalitetu, jer veze sa mozgom nemate. Pročitajte malo o istoriji Volvoa, koje inovacije su dali industriji, u čemu su sve bili prvi, u čemu su i dalje najbolji, kupite, provozajte, pa onda komentarišite...
Svi ste stručnjaci a niste zaradili 20.000 EUR u životu, vozite raspale krntije i pljujete proizvodnju u Kini, zemlji koja je 100 godina ispred nas, dok komentare pišete sa uređaja/telefona koji su napravljeni u Kini.
Bar 95% svetske populacije nema predstavu kako danas funkcioniše proizvodnja - mislite li da ima razlike u Mercedesu ili Apple-u sklopljenom u Kini, Nemačkoj ili SAD - nema nikakve razlike. Jer su dobavljači identični, kao i mašine, kao i protokoli koji se primenjuju. Razlikuje se samo plata ljudima u fabrici.

SRBIN

pre 6 godina

Svima oduševljenim Kinom preporučujem da odu do prve kineske radnje u svom mestu i pitaju prodavce, naše ljude, kolika im je zarada. A kada kupe nešto neka pogledaju račun na kome je pdv 0%.
(Daleko im lepa kuća, 13. maj 2018 19:18)


Eto idi i ti u Nemacku i pitaj tupave balkance koliko zaradjuju i koliko placaju rezije, pa ces videti da kinezi bolje placaju. Daleko ti lepa kuca sa tvojim glupostima.

SRBIN

pre 6 godina

Samo se laje protiv kineza. Evo oko mene njih mnogo iz Kine..KYMCO, LENOVO. HUAWEI..ASUS..ACER. XIAOMI. i svi sluze godinama bez problema.

Kalevsn Katuu

pre 6 godina

Kao vlasnik više modela VOLVO automobila,Odgovorno tvrdim ja su najkvalitetniji VOLVO modeli koji se proizvode U FINSKOJ i ŠVEDSKOJ.

brm

pre 6 godina

Mislim da ljudi ne shvataju da Kinezi proizvode od najkvalitetnijih proizvoda do onih najslabijeg kvaliteta. Rade sve, u stanju su da ispoštuju sve specifikacije...samo te u tome razlikuje cena.

Koju god industriju da zamislite, u Kini se proizvode i najskuplje i najjeftinije komponente, tj. i najkvalitetnije i one najlošijeg kvaliteta. Za sve postoji tržište.

Kavric

pre 6 godina

Vidim gomila stručnjaka u komentarima pljuje Kinu i kvalitet kineskih proizvoda... a kunete se u Iphone koji se kompletno tamo izradjuje? Kontradiktorno zar ne?

marko

pre 6 godina

Radim u Volvovoj fabrici u geteborgu proizvodimo modele novi v60,xc90,xc60 i v90 u kini se jedino radi s90 i to je to, sto se tice komponenti koje se ugradjuju u auta elektronika je bosh i micubishi,izolscija i tapaciri poljska i usa, instalacije iz srbije,madjarske i maroka,karoserija je svedska.

Alex M

pre 6 godina

Svi se nesto kunu u Svedski dizajn i kvalitet a pljuju Kineze, a Kinezi su ih na kraju kupili, da nije njih bilo Volvoa odavno ne bi ni bilo

Makki

pre 6 godina

Koliko sam ja primetio, mnogo vise reklamacija ima na danasnje nove automobile nego sto je to bilo pre 20-30 evra. Uz svu tehnologiju i napredak, svesno ugradjuju fuš jeftine delove koji masu puta u samom startu ne rade. To me navodi da nemaju ama bas nikakvu kontrolu kvaliteta kako u izradi delova tako i proveru kompletnog vozila na kraju! Kupac je jednostavno test vozac i onda ide natezanje sa servisima i garancijom! Danas su obavezno zadnji amortizeri recimo odmah neispravni ili akumulatori!

Makki

pre 6 godina

Jos pre 15 godina su kinezi prodavali automobile po supermarketima, akcija kupis odmah i vozis, putnicki auto je bio oko 3500-4000$

Tutankamon

pre 6 godina

@Milan, dio Volva koji proizvodi automobile je u vlasništvu Kineza ali sve ostalo (kamioni, autobusi, motori za brodove...) nije.

vlajko

pre 6 godina

Pošto sam lično bio u fabrici Geely (gradovi Baoji i Yiwu) jer pravimo software za automatizaciju proizvodnje, mogu reći da rade uglavnom sa švajcarskim/nemačkim mašinama za obradu (firma Güdel iz Ainringa). Veoma su zahtevni kao klijenti, a fabrika je na nivou onih u Nemačkoj. Plate im nisu male kao što svi misle.

zivko

pre 6 godina

@cinik Gorenje da pravi 1,3 mlrd netto zarade je najveca glupost koju sam procitao ove nedelje, a bilo ih je dosta! Ti je prihod Gorenja koje je neprifitabilno vec godinama.

Ambrozije

pre 6 godina

Volvo kapital jeste kineski, ali je dizajn, inzenjering i kontrola kvaliteta 100% svedska. 40% proizvodnje je u Svedskoj, 40% u Belgiji, 10% u SAD i 10% u Kini.

Srdjan

pre 6 godina

Ko nije bio i video Kinu neka ne komentarise... Mogu da naprave sve i u bilo kom kvalitetu. Jos uvek kineski kupac nije toliko mocan da plati najvisi kvalitet pa su njihova kola jos uvek npr. nebezbedna po evropskim standardima. Obzirom da Kina raste veoma brzo (Sangaj, Peking, Guangzou, Senzen, itd... su vec na nivou Evrope po platama), vrlo brzo ce i kineski kupac podici zahteve, samim tim i vozila iz Kine ce biti visokog kvaliteta.

Svedjo

pre 6 godina

Trvdnja da je Volvo Kineska prozvodnja nije tacna.
Informacije da se Volvo sklapa u Kini nisu potpune.
Volvo se sklapa i u Indiji i Singapuru. Ali u jako malom broju.
Sva prozivodnja u Kini, Indiji i Singapuru je iskljucivo za lokalna trzista.
Volvo koji se prodaje u Srbiji je prozveden u Svedskoj u Geteborgu ili Gentu (Belgija) u zavisnosti koji je model.
Modeli koji se proizvode u Geteborgu su XC90, XC60, novi V60, V90, S90.
Krajem ove godine pocinje i prozvodnja novog S60 u Geitigsburgu (USA).
Sto se tice delova od kojih se auta sastavljaju oni dolaze u najvecem broju od ”first line” provajdera iz Nemacke, Svedske, USA, Japana i naravno Kine.

To je toliko koliko smem da kazem. Ostalo je polovna tajna. ;)

Lord of the flies

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?
(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02)

Pa robot i materijal slicno kostaju svuda... Radna snaga u Kini vise nije toliko jeftina, a ostali inputi (tehnologija, marketing, prodaja, logostika) postoje ma gde da se vrsi proizvodnja. Volvo cenu definise na bazi kvaliteta svojih vozila - ocigledno neko hoce da ih kupi po toj ceni i bira Volvo u konkurenciji Mercedesa, BMW-a, Audija, Lexusa, Infinitija i drugih premijum marki.

Sasa

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?
(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02)

# Link komentara

Ne, vec brendom, kvalitetom i sigurnoscu. Oni koji su robovi primarno brendova, kupice, jednostavno. Drugi ce razmisliti pre nego sto povuku bilo kakav potez.

Dusan

pre 6 godina

Sve eksperti.Nepostoji nista ali nista kvalitetno iz Kine,postoji zadovoljavajuci kvalitet i krs.Te price o kvalitetnim stvarima iz Kine su kao ona o Japanskom masinovodji koji se ubio zbog kasnjenja od 2 min. dakle mit.

smajli

pre 6 godina

Ovde je reč o Volvo modelima koji se proizvode u Kini (verovatno za njihovo tržište, normalno nešto i za izvoz), a kao što se zna imaju fabrike i u SADeu i u EU.
A "fora" oko teksta je sledeća, očigledno će se povećati broj Volvo modela iz Kine, a ovaj pp. pokušava opravdati to kao i spremiti tržište, tj. kupce upoznati sa ovim.

Daleko im lepa kuća

pre 6 godina

Svima oduševljenim Kinom preporučujem da odu do prve kineske radnje u svom mestu i pitaju prodavce, naše ljude, kolika im je zarada. A kada kupe nešto neka pogledaju račun na kome je pdv 0%.

Dušan

pre 6 godina

Ljudi... Ajde budite malo širokih shvatanja, a ne da ste toliko plitkoumi. Sve je to biznis i saradnja. Bolje da se zabrinemo za paradajz, voće i povrće koje uvozimo i sto nam je uvoz veći od izvoza.

stefan

pre 6 godina

(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02) time sto su najsigurniji brend na svetu, sto nema cijenu nikome ko u njihovim kolima vozi svoju porodicu npr. a i luksuzom, pa cak i dizajnom cim nova gama volva prosto odise

Dušan

pre 6 godina

Ajde neka naprave ovi nasi neboder kao sto prave kosooki... Hoce malo sutra. Tehnologija im je 20 godina ispred naše a mi nešto pričamo za njih.

Smuleco

pre 6 godina

Kada hoće, Kinezi mogu da naprave bilo šta, BOLJE, od bilo koga! Imam dva njihova vrhunska proizvoda, iz oblasti elektronike(hi end), i tu je sve ispoštovano: spektakularna izrada, kvalitet delova, završna obrada i vrhunske performanse.

NIkola

pre 6 godina

Naravno da automotazicija nema veze sa klalitetom...Tesla ima najautomatizovaniju proizvodnju ali i najmanji kvalitet automobila u Americi..zato Tesla se trudi da smanji automatizaciju...sklapanje auta nije bas tako prost proces.

Dragan

pre 6 godina

Bruka i sramota!

Bitno je da ljudi znaju da je Volvo kineska marka te je zato treba izbegavati. Po cenama su sebi uvrteli u glavu da su premium proizvodjac a ovde se hvale jeftinom kineskom radnom snagom.

Kinezi se trude iz sve snage da to sakriju, po Volvu na sve strane svedske zastave, to je jedino sto je ostalo od Svedske i Evrope u tim kolima...

srb

pre 6 godina

@Milan
a apple ima veze sa kinom? Ili nike sa tajvanom? Jel to zelis da kazes? Nema nikakve veze sa kinom u smislu materijala koji se upotrebljavaju kao i dizajna, sve se odlucuje u svedskoj, u kini je proizvodnja kao i velike vecine svega sto nas okruzuje. Proizvodjac dobije nagradu za naj auto u evropi i na svetu i vi pricate da je kvalitet, sta, diskutabilan?

самозакомплетне

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?

Milovan

pre 6 godina

Pa gluplju izjavu od ove skoro nisam čuo! A čim čelnici Volvoa daju ovakve izjave o kvalitetu znači da su već u velikom problemu zbog pada kvaliteta pa sada to negiraju u javnosti. Visok stepen automatizacije i robotizacije u proizvodnji je višedecenijski napor usmeren u pravcu da se upravo smanji nivo (ljudskih) grešaka i standardizuje visok kvalitet proizvodnje. A ovo je čista nebuloza da kineski radnici rade kvalitetno jer nema "tolerancije za greške"?! Teška glupost! Velika ponuda jeftine radne snage samo dovodi do pada kvaliteta rada proizvodnog radnika jer jednostavno uvek postoji neko ko će raditi i za manje novca, a nebitno je KAKO će raditi. Zato je automatizacija i robotizacija upravo ta koja ne toleriše greške. Naravno, ovo što sam objasnio ne važi za male manufakture koje prave luksuzne i unikatne automobile, ali to Volvo svakako nije...

Milan

pre 6 godina

I gde su sad botovi koji nas uveravaju da je volvo švedski a ne kineski auto. Stalno se provlači priča da volvo nema nikakve veze sa kinom.

obi van

pre 6 godina

@"Koliko sam primetio, razne greške na automobilima su počele da se javljaju i ispravljaju u poslednjih 15-ak godina, kada je i najveće učešće robota u njihovoj proizvodnji...
(japanac, 13. maj 2018 14:48)"

to nema veze sa time već sa prebacivanjem proizvodnje komponenti u male partnerske firme.

dudule

pre 6 godina

Sprdali smo se svojevremeno sa japanskim automobilima a sad su najkavlitetniji ubedljivo... Tako je sad i sa kineskim... Pametno su uzeli volvoa za početak i sve njihove patente i dobru praksu.... Za 10ak godina, verovatno i ranije ima svi da vozimo kineska kola.. Biće u rangu japanskih i evropskih jako brzo ali jeftinija sigurno.... Samo gledajte... :)

Aaa

pre 6 godina

@Vlada pa naravno da ce europska unija ogranicit uvoz automobila iz instranstva, pa nije EU balkan pa da stranci pokupuju sve, a domaca proizvođace ostavi na prosijackom stapu. Zato je Nemacka, Francuska, Engleska tu di je, a mi nigde.

C i n i k

pre 6 godina

Volvo je 100% kineski kao sto ce i Merc biti uskoro. Kinezi imaju 13% svojine u PSA, oni su i dali ke$ kad je PSA kupila Opel,jedino gde za sada nema kineza su VW i Bmw ali je to kratkog daha.
Kinezi jedini danas imaju veliki ke$, nije to nikakva tajna, Gorenje, koje pravi 1.3 milijardi evra netto zarade na godinu, otisli na dobos, i ko ih kupuje? Pa kinezi.
Nzn dal je to dobro za autoindustriju sto kinezi dolaze,ali je potvrda da autoindustrija pravi ustvari ogromne gubitke u prodaji.

Vlada

pre 6 godina

Kinezi su u mogucnosti sve da naprave. Tehnika najjacih svetskih brendova se ihaha od kad proizvodi tamo. To sto su njihovi automobili losijeg kvaliteta nije zato sto ne mogu da naprave bolji nego jer njihovo trziste prema plateznoj moci trazi vise jeftinijih vozila. A Amerikanci i Evropljani svim sredstvima pokusavaju da sprece njihov ulazak na trzista gde imaju dobru prodju.

japanac

pre 6 godina

Koliko sam primetio, razne greške na automobilima su počele da se javljaju i ispravljaju u poslednjih 15-ak godina, kada je i najveće učešće robota u njihovoj proizvodnji...

самозакомплетне

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?

Vlada

pre 6 godina

Kinezi su u mogucnosti sve da naprave. Tehnika najjacih svetskih brendova se ihaha od kad proizvodi tamo. To sto su njihovi automobili losijeg kvaliteta nije zato sto ne mogu da naprave bolji nego jer njihovo trziste prema plateznoj moci trazi vise jeftinijih vozila. A Amerikanci i Evropljani svim sredstvima pokusavaju da sprece njihov ulazak na trzista gde imaju dobru prodju.

Milan

pre 6 godina

I gde su sad botovi koji nas uveravaju da je volvo švedski a ne kineski auto. Stalno se provlači priča da volvo nema nikakve veze sa kinom.

japanac

pre 6 godina

Koliko sam primetio, razne greške na automobilima su počele da se javljaju i ispravljaju u poslednjih 15-ak godina, kada je i najveće učešće robota u njihovoj proizvodnji...

dudule

pre 6 godina

Sprdali smo se svojevremeno sa japanskim automobilima a sad su najkavlitetniji ubedljivo... Tako je sad i sa kineskim... Pametno su uzeli volvoa za početak i sve njihove patente i dobru praksu.... Za 10ak godina, verovatno i ranije ima svi da vozimo kineska kola.. Biće u rangu japanskih i evropskih jako brzo ali jeftinija sigurno.... Samo gledajte... :)

Aaa

pre 6 godina

@Vlada pa naravno da ce europska unija ogranicit uvoz automobila iz instranstva, pa nije EU balkan pa da stranci pokupuju sve, a domaca proizvođace ostavi na prosijackom stapu. Zato je Nemacka, Francuska, Engleska tu di je, a mi nigde.

C i n i k

pre 6 godina

Volvo je 100% kineski kao sto ce i Merc biti uskoro. Kinezi imaju 13% svojine u PSA, oni su i dali ke$ kad je PSA kupila Opel,jedino gde za sada nema kineza su VW i Bmw ali je to kratkog daha.
Kinezi jedini danas imaju veliki ke$, nije to nikakva tajna, Gorenje, koje pravi 1.3 milijardi evra netto zarade na godinu, otisli na dobos, i ko ih kupuje? Pa kinezi.
Nzn dal je to dobro za autoindustriju sto kinezi dolaze,ali je potvrda da autoindustrija pravi ustvari ogromne gubitke u prodaji.

obi van

pre 6 godina

@"Koliko sam primetio, razne greške na automobilima su počele da se javljaju i ispravljaju u poslednjih 15-ak godina, kada je i najveće učešće robota u njihovoj proizvodnji...
(japanac, 13. maj 2018 14:48)"

to nema veze sa time već sa prebacivanjem proizvodnje komponenti u male partnerske firme.

marko

pre 6 godina

Radim u Volvovoj fabrici u geteborgu proizvodimo modele novi v60,xc90,xc60 i v90 u kini se jedino radi s90 i to je to, sto se tice komponenti koje se ugradjuju u auta elektronika je bosh i micubishi,izolscija i tapaciri poljska i usa, instalacije iz srbije,madjarske i maroka,karoserija je svedska.

vlajko

pre 6 godina

Pošto sam lično bio u fabrici Geely (gradovi Baoji i Yiwu) jer pravimo software za automatizaciju proizvodnje, mogu reći da rade uglavnom sa švajcarskim/nemačkim mašinama za obradu (firma Güdel iz Ainringa). Veoma su zahtevni kao klijenti, a fabrika je na nivou onih u Nemačkoj. Plate im nisu male kao što svi misle.

Alex M

pre 6 godina

Svi se nesto kunu u Svedski dizajn i kvalitet a pljuju Kineze, a Kinezi su ih na kraju kupili, da nije njih bilo Volvoa odavno ne bi ni bilo

Srdjan

pre 6 godina

Ko nije bio i video Kinu neka ne komentarise... Mogu da naprave sve i u bilo kom kvalitetu. Jos uvek kineski kupac nije toliko mocan da plati najvisi kvalitet pa su njihova kola jos uvek npr. nebezbedna po evropskim standardima. Obzirom da Kina raste veoma brzo (Sangaj, Peking, Guangzou, Senzen, itd... su vec na nivou Evrope po platama), vrlo brzo ce i kineski kupac podici zahteve, samim tim i vozila iz Kine ce biti visokog kvaliteta.

Svedjo

pre 6 godina

Trvdnja da je Volvo Kineska prozvodnja nije tacna.
Informacije da se Volvo sklapa u Kini nisu potpune.
Volvo se sklapa i u Indiji i Singapuru. Ali u jako malom broju.
Sva prozivodnja u Kini, Indiji i Singapuru je iskljucivo za lokalna trzista.
Volvo koji se prodaje u Srbiji je prozveden u Svedskoj u Geteborgu ili Gentu (Belgija) u zavisnosti koji je model.
Modeli koji se proizvode u Geteborgu su XC90, XC60, novi V60, V90, S90.
Krajem ove godine pocinje i prozvodnja novog S60 u Geitigsburgu (USA).
Sto se tice delova od kojih se auta sastavljaju oni dolaze u najvecem broju od ”first line” provajdera iz Nemacke, Svedske, USA, Japana i naravno Kine.

To je toliko koliko smem da kazem. Ostalo je polovna tajna. ;)

Kavric

pre 6 godina

Vidim gomila stručnjaka u komentarima pljuje Kinu i kvalitet kineskih proizvoda... a kunete se u Iphone koji se kompletno tamo izradjuje? Kontradiktorno zar ne?

Dušan

pre 6 godina

Ljudi... Ajde budite malo širokih shvatanja, a ne da ste toliko plitkoumi. Sve je to biznis i saradnja. Bolje da se zabrinemo za paradajz, voće i povrće koje uvozimo i sto nam je uvoz veći od izvoza.

brm

pre 6 godina

Mislim da ljudi ne shvataju da Kinezi proizvode od najkvalitetnijih proizvoda do onih najslabijeg kvaliteta. Rade sve, u stanju su da ispoštuju sve specifikacije...samo te u tome razlikuje cena.

Koju god industriju da zamislite, u Kini se proizvode i najskuplje i najjeftinije komponente, tj. i najkvalitetnije i one najlošijeg kvaliteta. Za sve postoji tržište.

Ambrozije

pre 6 godina

Volvo kapital jeste kineski, ali je dizajn, inzenjering i kontrola kvaliteta 100% svedska. 40% proizvodnje je u Svedskoj, 40% u Belgiji, 10% u SAD i 10% u Kini.

Lord of the flies

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?
(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02)

Pa robot i materijal slicno kostaju svuda... Radna snaga u Kini vise nije toliko jeftina, a ostali inputi (tehnologija, marketing, prodaja, logostika) postoje ma gde da se vrsi proizvodnja. Volvo cenu definise na bazi kvaliteta svojih vozila - ocigledno neko hoce da ih kupi po toj ceni i bira Volvo u konkurenciji Mercedesa, BMW-a, Audija, Lexusa, Infinitija i drugih premijum marki.

zivko

pre 6 godina

@cinik Gorenje da pravi 1,3 mlrd netto zarade je najveca glupost koju sam procitao ove nedelje, a bilo ih je dosta! Ti je prihod Gorenja koje je neprifitabilno vec godinama.

Dušan

pre 6 godina

Ajde neka naprave ovi nasi neboder kao sto prave kosooki... Hoce malo sutra. Tehnologija im je 20 godina ispred naše a mi nešto pričamo za njih.

Smuleco

pre 6 godina

Kada hoće, Kinezi mogu da naprave bilo šta, BOLJE, od bilo koga! Imam dva njihova vrhunska proizvoda, iz oblasti elektronike(hi end), i tu je sve ispoštovano: spektakularna izrada, kvalitet delova, završna obrada i vrhunske performanse.

Kalevsn Katuu

pre 6 godina

Kao vlasnik više modela VOLVO automobila,Odgovorno tvrdim ja su najkvalitetniji VOLVO modeli koji se proizvode U FINSKOJ i ŠVEDSKOJ.

srb

pre 6 godina

@Milan
a apple ima veze sa kinom? Ili nike sa tajvanom? Jel to zelis da kazes? Nema nikakve veze sa kinom u smislu materijala koji se upotrebljavaju kao i dizajna, sve se odlucuje u svedskoj, u kini je proizvodnja kao i velike vecine svega sto nas okruzuje. Proizvodjac dobije nagradu za naj auto u evropi i na svetu i vi pricate da je kvalitet, sta, diskutabilan?

Dusan

pre 6 godina

Sve eksperti.Nepostoji nista ali nista kvalitetno iz Kine,postoji zadovoljavajuci kvalitet i krs.Te price o kvalitetnim stvarima iz Kine su kao ona o Japanskom masinovodji koji se ubio zbog kasnjenja od 2 min. dakle mit.

Makki

pre 6 godina

Koliko sam ja primetio, mnogo vise reklamacija ima na danasnje nove automobile nego sto je to bilo pre 20-30 evra. Uz svu tehnologiju i napredak, svesno ugradjuju fuš jeftine delove koji masu puta u samom startu ne rade. To me navodi da nemaju ama bas nikakvu kontrolu kvaliteta kako u izradi delova tako i proveru kompletnog vozila na kraju! Kupac je jednostavno test vozac i onda ide natezanje sa servisima i garancijom! Danas su obavezno zadnji amortizeri recimo odmah neispravni ili akumulatori!

Sasa

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?
(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02)

# Link komentara

Ne, vec brendom, kvalitetom i sigurnoscu. Oni koji su robovi primarno brendova, kupice, jednostavno. Drugi ce razmisliti pre nego sto povuku bilo kakav potez.

Dragan

pre 6 godina

Bruka i sramota!

Bitno je da ljudi znaju da je Volvo kineska marka te je zato treba izbegavati. Po cenama su sebi uvrteli u glavu da su premium proizvodjac a ovde se hvale jeftinom kineskom radnom snagom.

Kinezi se trude iz sve snage da to sakriju, po Volvu na sve strane svedske zastave, to je jedino sto je ostalo od Svedske i Evrope u tim kolima...

Daleko im lepa kuća

pre 6 godina

Svima oduševljenim Kinom preporučujem da odu do prve kineske radnje u svom mestu i pitaju prodavce, naše ljude, kolika im je zarada. A kada kupe nešto neka pogledaju račun na kome je pdv 0%.

shole

pre 6 godina

Vozim novi Volvo SC60, pre toga sam 5 godina vozio prethodni XC60 model (Sklopljen u Genku, Belgiji). Naravno, novi model je u svemu bolji, završna obrada na visokom nivou, što je očekivano. I od srca se smejem komentarima dušebrižnika i hejtera o nekoj Kini i lošem kvalitetu, jer veze sa mozgom nemate. Pročitajte malo o istoriji Volvoa, koje inovacije su dali industriji, u čemu su sve bili prvi, u čemu su i dalje najbolji, kupite, provozajte, pa onda komentarišite...
Svi ste stručnjaci a niste zaradili 20.000 EUR u životu, vozite raspale krntije i pljujete proizvodnju u Kini, zemlji koja je 100 godina ispred nas, dok komentare pišete sa uređaja/telefona koji su napravljeni u Kini.
Bar 95% svetske populacije nema predstavu kako danas funkcioniše proizvodnja - mislite li da ima razlike u Mercedesu ili Apple-u sklopljenom u Kini, Nemačkoj ili SAD - nema nikakve razlike. Jer su dobavljači identični, kao i mašine, kao i protokoli koji se primenjuju. Razlikuje se samo plata ljudima u fabrici.

Milovan

pre 6 godina

Pa gluplju izjavu od ove skoro nisam čuo! A čim čelnici Volvoa daju ovakve izjave o kvalitetu znači da su već u velikom problemu zbog pada kvaliteta pa sada to negiraju u javnosti. Visok stepen automatizacije i robotizacije u proizvodnji je višedecenijski napor usmeren u pravcu da se upravo smanji nivo (ljudskih) grešaka i standardizuje visok kvalitet proizvodnje. A ovo je čista nebuloza da kineski radnici rade kvalitetno jer nema "tolerancije za greške"?! Teška glupost! Velika ponuda jeftine radne snage samo dovodi do pada kvaliteta rada proizvodnog radnika jer jednostavno uvek postoji neko ko će raditi i za manje novca, a nebitno je KAKO će raditi. Zato je automatizacija i robotizacija upravo ta koja ne toleriše greške. Naravno, ovo što sam objasnio ne važi za male manufakture koje prave luksuzne i unikatne automobile, ali to Volvo svakako nije...

Tutankamon

pre 6 godina

@Milan, dio Volva koji proizvodi automobile je u vlasništvu Kineza ali sve ostalo (kamioni, autobusi, motori za brodove...) nije.

stefan

pre 6 godina

(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02) time sto su najsigurniji brend na svetu, sto nema cijenu nikome ko u njihovim kolima vozi svoju porodicu npr. a i luksuzom, pa cak i dizajnom cim nova gama volva prosto odise

Makki

pre 6 godina

Jos pre 15 godina su kinezi prodavali automobile po supermarketima, akcija kupis odmah i vozis, putnicki auto je bio oko 3500-4000$

smajli

pre 6 godina

Ovde je reč o Volvo modelima koji se proizvode u Kini (verovatno za njihovo tržište, normalno nešto i za izvoz), a kao što se zna imaju fabrike i u SADeu i u EU.
A "fora" oko teksta je sledeća, očigledno će se povećati broj Volvo modela iz Kine, a ovaj pp. pokušava opravdati to kao i spremiti tržište, tj. kupce upoznati sa ovim.

SRBIN

pre 6 godina

Samo se laje protiv kineza. Evo oko mene njih mnogo iz Kine..KYMCO, LENOVO. HUAWEI..ASUS..ACER. XIAOMI. i svi sluze godinama bez problema.

SRBIN

pre 6 godina

Svima oduševljenim Kinom preporučujem da odu do prve kineske radnje u svom mestu i pitaju prodavce, naše ljude, kolika im je zarada. A kada kupe nešto neka pogledaju račun na kome je pdv 0%.
(Daleko im lepa kuća, 13. maj 2018 19:18)


Eto idi i ti u Nemacku i pitaj tupave balkance koliko zaradjuju i koliko placaju rezije, pa ces videti da kinezi bolje placaju. Daleko ti lepa kuca sa tvojim glupostima.

NIkola

pre 6 godina

Naravno da automotazicija nema veze sa klalitetom...Tesla ima najautomatizovaniju proizvodnju ali i najmanji kvalitet automobila u Americi..zato Tesla se trudi da smanji automatizaciju...sklapanje auta nije bas tako prost proces.

Trisa

pre 6 godina

Kinezi proizvode cipele najboljeg kvaliteta na svetu i prodaju u Italiji po ceni od 10000-25000 evra a Italijani su sinonim za kvalitet, tako da manite se price da nista Kinesko ne valja. To sto smo mi beda pa nama stize skart kineska roba to je nas problem, oni prave sve. Napravili si Harley identican u saf

Doktor

pre 6 godina

Tako je shole. Volvo je stvorio SKF kada je razvio specijalni ležaj za automobil. Volvo na Latinskom znaci okrećem se i SKF je prodao Volvo kada je zeleo da nastavi da prodaje ležajeve svim proizvodjacima automobila i kamiona. Sve do 1956 Volvo je plaćao SKFu naknadu za korišćenje imena.
Još uvek imate u Geteborgu liniju gde je montiran prvi Volvo.
Odlični automobili ali imaju neki specifični imidž koji mi ne pase.

Milan

pre 6 godina

I gde su sad botovi koji nas uveravaju da je volvo švedski a ne kineski auto. Stalno se provlači priča da volvo nema nikakve veze sa kinom.

самозакомплетне

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?

Dusan

pre 6 godina

Sve eksperti.Nepostoji nista ali nista kvalitetno iz Kine,postoji zadovoljavajuci kvalitet i krs.Te price o kvalitetnim stvarima iz Kine su kao ona o Japanskom masinovodji koji se ubio zbog kasnjenja od 2 min. dakle mit.

dudule

pre 6 godina

Sprdali smo se svojevremeno sa japanskim automobilima a sad su najkavlitetniji ubedljivo... Tako je sad i sa kineskim... Pametno su uzeli volvoa za početak i sve njihove patente i dobru praksu.... Za 10ak godina, verovatno i ranije ima svi da vozimo kineska kola.. Biće u rangu japanskih i evropskih jako brzo ali jeftinija sigurno.... Samo gledajte... :)

japanac

pre 6 godina

Koliko sam primetio, razne greške na automobilima su počele da se javljaju i ispravljaju u poslednjih 15-ak godina, kada je i najveće učešće robota u njihovoj proizvodnji...

Vlada

pre 6 godina

Kinezi su u mogucnosti sve da naprave. Tehnika najjacih svetskih brendova se ihaha od kad proizvodi tamo. To sto su njihovi automobili losijeg kvaliteta nije zato sto ne mogu da naprave bolji nego jer njihovo trziste prema plateznoj moci trazi vise jeftinijih vozila. A Amerikanci i Evropljani svim sredstvima pokusavaju da sprece njihov ulazak na trzista gde imaju dobru prodju.

C i n i k

pre 6 godina

Volvo je 100% kineski kao sto ce i Merc biti uskoro. Kinezi imaju 13% svojine u PSA, oni su i dali ke$ kad je PSA kupila Opel,jedino gde za sada nema kineza su VW i Bmw ali je to kratkog daha.
Kinezi jedini danas imaju veliki ke$, nije to nikakva tajna, Gorenje, koje pravi 1.3 milijardi evra netto zarade na godinu, otisli na dobos, i ko ih kupuje? Pa kinezi.
Nzn dal je to dobro za autoindustriju sto kinezi dolaze,ali je potvrda da autoindustrija pravi ustvari ogromne gubitke u prodaji.

Daleko im lepa kuća

pre 6 godina

Svima oduševljenim Kinom preporučujem da odu do prve kineske radnje u svom mestu i pitaju prodavce, naše ljude, kolika im je zarada. A kada kupe nešto neka pogledaju račun na kome je pdv 0%.

Dragan

pre 6 godina

Bruka i sramota!

Bitno je da ljudi znaju da je Volvo kineska marka te je zato treba izbegavati. Po cenama su sebi uvrteli u glavu da su premium proizvodjac a ovde se hvale jeftinom kineskom radnom snagom.

Kinezi se trude iz sve snage da to sakriju, po Volvu na sve strane svedske zastave, to je jedino sto je ostalo od Svedske i Evrope u tim kolima...

Aaa

pre 6 godina

@Vlada pa naravno da ce europska unija ogranicit uvoz automobila iz instranstva, pa nije EU balkan pa da stranci pokupuju sve, a domaca proizvođace ostavi na prosijackom stapu. Zato je Nemacka, Francuska, Engleska tu di je, a mi nigde.

Milovan

pre 6 godina

Pa gluplju izjavu od ove skoro nisam čuo! A čim čelnici Volvoa daju ovakve izjave o kvalitetu znači da su već u velikom problemu zbog pada kvaliteta pa sada to negiraju u javnosti. Visok stepen automatizacije i robotizacije u proizvodnji je višedecenijski napor usmeren u pravcu da se upravo smanji nivo (ljudskih) grešaka i standardizuje visok kvalitet proizvodnje. A ovo je čista nebuloza da kineski radnici rade kvalitetno jer nema "tolerancije za greške"?! Teška glupost! Velika ponuda jeftine radne snage samo dovodi do pada kvaliteta rada proizvodnog radnika jer jednostavno uvek postoji neko ko će raditi i za manje novca, a nebitno je KAKO će raditi. Zato je automatizacija i robotizacija upravo ta koja ne toleriše greške. Naravno, ovo što sam objasnio ne važi za male manufakture koje prave luksuzne i unikatne automobile, ali to Volvo svakako nije...

obi van

pre 6 godina

@"Koliko sam primetio, razne greške na automobilima su počele da se javljaju i ispravljaju u poslednjih 15-ak godina, kada je i najveće učešće robota u njihovoj proizvodnji...
(japanac, 13. maj 2018 14:48)"

to nema veze sa time već sa prebacivanjem proizvodnje komponenti u male partnerske firme.

Makki

pre 6 godina

Koliko sam ja primetio, mnogo vise reklamacija ima na danasnje nove automobile nego sto je to bilo pre 20-30 evra. Uz svu tehnologiju i napredak, svesno ugradjuju fuš jeftine delove koji masu puta u samom startu ne rade. To me navodi da nemaju ama bas nikakvu kontrolu kvaliteta kako u izradi delova tako i proveru kompletnog vozila na kraju! Kupac je jednostavno test vozac i onda ide natezanje sa servisima i garancijom! Danas su obavezno zadnji amortizeri recimo odmah neispravni ili akumulatori!

Smuleco

pre 6 godina

Kada hoće, Kinezi mogu da naprave bilo šta, BOLJE, od bilo koga! Imam dva njihova vrhunska proizvoda, iz oblasti elektronike(hi end), i tu je sve ispoštovano: spektakularna izrada, kvalitet delova, završna obrada i vrhunske performanse.

Dušan

pre 6 godina

Ajde neka naprave ovi nasi neboder kao sto prave kosooki... Hoce malo sutra. Tehnologija im je 20 godina ispred naše a mi nešto pričamo za njih.

Svedjo

pre 6 godina

Trvdnja da je Volvo Kineska prozvodnja nije tacna.
Informacije da se Volvo sklapa u Kini nisu potpune.
Volvo se sklapa i u Indiji i Singapuru. Ali u jako malom broju.
Sva prozivodnja u Kini, Indiji i Singapuru je iskljucivo za lokalna trzista.
Volvo koji se prodaje u Srbiji je prozveden u Svedskoj u Geteborgu ili Gentu (Belgija) u zavisnosti koji je model.
Modeli koji se proizvode u Geteborgu su XC90, XC60, novi V60, V90, S90.
Krajem ove godine pocinje i prozvodnja novog S60 u Geitigsburgu (USA).
Sto se tice delova od kojih se auta sastavljaju oni dolaze u najvecem broju od ”first line” provajdera iz Nemacke, Svedske, USA, Japana i naravno Kine.

To je toliko koliko smem da kazem. Ostalo je polovna tajna. ;)

Alex M

pre 6 godina

Svi se nesto kunu u Svedski dizajn i kvalitet a pljuju Kineze, a Kinezi su ih na kraju kupili, da nije njih bilo Volvoa odavno ne bi ni bilo

Kavric

pre 6 godina

Vidim gomila stručnjaka u komentarima pljuje Kinu i kvalitet kineskih proizvoda... a kunete se u Iphone koji se kompletno tamo izradjuje? Kontradiktorno zar ne?

NIkola

pre 6 godina

Naravno da automotazicija nema veze sa klalitetom...Tesla ima najautomatizovaniju proizvodnju ali i najmanji kvalitet automobila u Americi..zato Tesla se trudi da smanji automatizaciju...sklapanje auta nije bas tako prost proces.

stefan

pre 6 godina

(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02) time sto su najsigurniji brend na svetu, sto nema cijenu nikome ko u njihovim kolima vozi svoju porodicu npr. a i luksuzom, pa cak i dizajnom cim nova gama volva prosto odise

Srdjan

pre 6 godina

Ko nije bio i video Kinu neka ne komentarise... Mogu da naprave sve i u bilo kom kvalitetu. Jos uvek kineski kupac nije toliko mocan da plati najvisi kvalitet pa su njihova kola jos uvek npr. nebezbedna po evropskim standardima. Obzirom da Kina raste veoma brzo (Sangaj, Peking, Guangzou, Senzen, itd... su vec na nivou Evrope po platama), vrlo brzo ce i kineski kupac podici zahteve, samim tim i vozila iz Kine ce biti visokog kvaliteta.

Ambrozije

pre 6 godina

Volvo kapital jeste kineski, ali je dizajn, inzenjering i kontrola kvaliteta 100% svedska. 40% proizvodnje je u Svedskoj, 40% u Belgiji, 10% u SAD i 10% u Kini.

SRBIN

pre 6 godina

Svima oduševljenim Kinom preporučujem da odu do prve kineske radnje u svom mestu i pitaju prodavce, naše ljude, kolika im je zarada. A kada kupe nešto neka pogledaju račun na kome je pdv 0%.
(Daleko im lepa kuća, 13. maj 2018 19:18)


Eto idi i ti u Nemacku i pitaj tupave balkance koliko zaradjuju i koliko placaju rezije, pa ces videti da kinezi bolje placaju. Daleko ti lepa kuca sa tvojim glupostima.

Sasa

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?
(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02)

# Link komentara

Ne, vec brendom, kvalitetom i sigurnoscu. Oni koji su robovi primarno brendova, kupice, jednostavno. Drugi ce razmisliti pre nego sto povuku bilo kakav potez.

brm

pre 6 godina

Mislim da ljudi ne shvataju da Kinezi proizvode od najkvalitetnijih proizvoda do onih najslabijeg kvaliteta. Rade sve, u stanju su da ispoštuju sve specifikacije...samo te u tome razlikuje cena.

Koju god industriju da zamislite, u Kini se proizvode i najskuplje i najjeftinije komponente, tj. i najkvalitetnije i one najlošijeg kvaliteta. Za sve postoji tržište.

SRBIN

pre 6 godina

Samo se laje protiv kineza. Evo oko mene njih mnogo iz Kine..KYMCO, LENOVO. HUAWEI..ASUS..ACER. XIAOMI. i svi sluze godinama bez problema.

shole

pre 6 godina

Vozim novi Volvo SC60, pre toga sam 5 godina vozio prethodni XC60 model (Sklopljen u Genku, Belgiji). Naravno, novi model je u svemu bolji, završna obrada na visokom nivou, što je očekivano. I od srca se smejem komentarima dušebrižnika i hejtera o nekoj Kini i lošem kvalitetu, jer veze sa mozgom nemate. Pročitajte malo o istoriji Volvoa, koje inovacije su dali industriji, u čemu su sve bili prvi, u čemu su i dalje najbolji, kupite, provozajte, pa onda komentarišite...
Svi ste stručnjaci a niste zaradili 20.000 EUR u životu, vozite raspale krntije i pljujete proizvodnju u Kini, zemlji koja je 100 godina ispred nas, dok komentare pišete sa uređaja/telefona koji su napravljeni u Kini.
Bar 95% svetske populacije nema predstavu kako danas funkcioniše proizvodnja - mislite li da ima razlike u Mercedesu ili Apple-u sklopljenom u Kini, Nemačkoj ili SAD - nema nikakve razlike. Jer su dobavljači identični, kao i mašine, kao i protokoli koji se primenjuju. Razlikuje se samo plata ljudima u fabrici.

zivko

pre 6 godina

@cinik Gorenje da pravi 1,3 mlrd netto zarade je najveca glupost koju sam procitao ove nedelje, a bilo ih je dosta! Ti je prihod Gorenja koje je neprifitabilno vec godinama.

vlajko

pre 6 godina

Pošto sam lično bio u fabrici Geely (gradovi Baoji i Yiwu) jer pravimo software za automatizaciju proizvodnje, mogu reći da rade uglavnom sa švajcarskim/nemačkim mašinama za obradu (firma Güdel iz Ainringa). Veoma su zahtevni kao klijenti, a fabrika je na nivou onih u Nemačkoj. Plate im nisu male kao što svi misle.

Makki

pre 6 godina

Jos pre 15 godina su kinezi prodavali automobile po supermarketima, akcija kupis odmah i vozis, putnicki auto je bio oko 3500-4000$

srb

pre 6 godina

@Milan
a apple ima veze sa kinom? Ili nike sa tajvanom? Jel to zelis da kazes? Nema nikakve veze sa kinom u smislu materijala koji se upotrebljavaju kao i dizajna, sve se odlucuje u svedskoj, u kini je proizvodnja kao i velike vecine svega sto nas okruzuje. Proizvodjac dobije nagradu za naj auto u evropi i na svetu i vi pricate da je kvalitet, sta, diskutabilan?

smajli

pre 6 godina

Ovde je reč o Volvo modelima koji se proizvode u Kini (verovatno za njihovo tržište, normalno nešto i za izvoz), a kao što se zna imaju fabrike i u SADeu i u EU.
A "fora" oko teksta je sledeća, očigledno će se povećati broj Volvo modela iz Kine, a ovaj pp. pokušava opravdati to kao i spremiti tržište, tj. kupce upoznati sa ovim.

Lord of the flies

pre 6 godina

Само....Како правдате толике цене вашег Волвола?Скупим роботима,скупом радном снагом,скупим материјалом....из Кине ?
(самозакомплетне, 13. maj 2018 17:02)

Pa robot i materijal slicno kostaju svuda... Radna snaga u Kini vise nije toliko jeftina, a ostali inputi (tehnologija, marketing, prodaja, logostika) postoje ma gde da se vrsi proizvodnja. Volvo cenu definise na bazi kvaliteta svojih vozila - ocigledno neko hoce da ih kupi po toj ceni i bira Volvo u konkurenciji Mercedesa, BMW-a, Audija, Lexusa, Infinitija i drugih premijum marki.

Tutankamon

pre 6 godina

@Milan, dio Volva koji proizvodi automobile je u vlasništvu Kineza ali sve ostalo (kamioni, autobusi, motori za brodove...) nije.

marko

pre 6 godina

Radim u Volvovoj fabrici u geteborgu proizvodimo modele novi v60,xc90,xc60 i v90 u kini se jedino radi s90 i to je to, sto se tice komponenti koje se ugradjuju u auta elektronika je bosh i micubishi,izolscija i tapaciri poljska i usa, instalacije iz srbije,madjarske i maroka,karoserija je svedska.

Kalevsn Katuu

pre 6 godina

Kao vlasnik više modela VOLVO automobila,Odgovorno tvrdim ja su najkvalitetniji VOLVO modeli koji se proizvode U FINSKOJ i ŠVEDSKOJ.

Doktor

pre 6 godina

Tako je shole. Volvo je stvorio SKF kada je razvio specijalni ležaj za automobil. Volvo na Latinskom znaci okrećem se i SKF je prodao Volvo kada je zeleo da nastavi da prodaje ležajeve svim proizvodjacima automobila i kamiona. Sve do 1956 Volvo je plaćao SKFu naknadu za korišćenje imena.
Još uvek imate u Geteborgu liniju gde je montiran prvi Volvo.
Odlični automobili ali imaju neki specifični imidž koji mi ne pase.

Dušan

pre 6 godina

Ljudi... Ajde budite malo širokih shvatanja, a ne da ste toliko plitkoumi. Sve je to biznis i saradnja. Bolje da se zabrinemo za paradajz, voće i povrće koje uvozimo i sto nam je uvoz veći od izvoza.

Trisa

pre 6 godina

Kinezi proizvode cipele najboljeg kvaliteta na svetu i prodaju u Italiji po ceni od 10000-25000 evra a Italijani su sinonim za kvalitet, tako da manite se price da nista Kinesko ne valja. To sto smo mi beda pa nama stize skart kineska roba to je nas problem, oni prave sve. Napravili si Harley identican u saf