Petak, 13.04.2018.

08:10

NBA: Denver oštećen u završnici meča sa Minesotom!

NBA liga posle svake utakmice izda zvaničan izveštaj suđenja u kojem piše sve što se dešavalo u poslednja dva minuta meča.

Izvor: PT

NBA: Denver ošteæen u završnici meèa sa Minesotom! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

samo realno fanatici

pre 6 godina

Na svakoj NBA utakmici ima na desetine gresaka u svakoj cetvrtini.
Nebitno je da li Denver prosao ili Minesota, to su dva prosecna tima koji ispadaju u prvom krugu.
Meni je malo draza Minesota zbog Bjelice, a Denver igra divlju kosarku i dosadnu. Kada se njima igra zasniva na igracu koji ne moze da brani reket a igra centra, takva ekipa nema sta da trazi u play-offu.
Svaki malo bolji igrac je u NBA zasticen kao beli medved, tako da nema izgovora kod sudija za poraz. Ako su vec dozvolili da u poslednjoj utakmici moraju da se bore za play-off, onda pobedite Minesotu 10-20razlika ako ste bolji i idete u doigravanje.
Tauns je postigao preko 20p u sutu 12-15. To je jedan od razloga poraza.
Ko ga je cuvao?
Da nije sudija trebao da ga cuva?

Pera

pre 6 godina

Nije Bjeica izgubio minute samo povratkom Batlera, vec dobrim delom pre toga. Poceo je odlicno, imao 30 koseva, vezao je tri utakmicxce sa proekom od 20 koseva, skoro 10 skokova i 5 asistencija (koliko sam gledao, i dalje ga saigraci nisu trazili vec je sam bio agresivniji), a onda je poceo da tone, par losih pa jedna solidna, pa sve tanje i tanje, ne znam zasto se to desilo, da li neko ima odgovor? Negde se negov pad poklapa sa razigravanjem Rouza, koji je bio ocajan u Nemanjinom dobrom periodu, a onda poceo da ima sve znacajniji doprinos (i vise minuta)

Petar

pre 6 godina

И на крају се испоставило да Денверу није помогло то што Јокић није играо за Србију на европском првенству! Минесоти није сметало што је Бјелица играо. Зато ми је драго што је Бјелица прошао даље!

crna ovca

pre 6 godina

@ znanje-imanje, 13. april 2018 13:54

Prvo, da kažem da mi je drago što ima ljudi koji su spremni da provere sami; zaista to mislim!
Da, u pravu si, nisam naglasio da je pod B. Dakle: Rule #12, B. Personal fouls, Section I - e.

Što se tiče izuzetaka koji su navedeni ispod, a
koji jesu faul, oni se odnose na flagrantne (prekomerno grube) i udaranje pesnicom (punch).
Udaranje pesnicom NIKADA nije dozvoljeno, ali jeste dozvoljeno dlanom i ne smatra se flagrantnim sve dok igrač koji nedvosmisleno ide na loptu nije pokazao prekomernu upotrebu sile (preveliki zamah, evidentna želja da povredi igrača sa loptom...ima još).
Obrazloženje je da na isti način mora biti moguće uzeti loptu i igraču sa ogromnim šakama sve dok ni jedan prst odbrambenog igrača ne zakači zglob (wrist) ili podlakticu (lower arm) igrača sa loptom. To važi i kada je lopta iznad glave pri šutu!!!

Pravila su na:
official.nba.com/wp-content/uploads/sites/4/2017/11/rule-book-2017-18.pdf
strane 44 i 64 pod Q.

Pozdrav

Joker

pre 6 godina

Denver je oštećen jer nema normalnog trenera, nije mogao da napravi normalnu akciju za poslednji napad u regularnom delu utakmice niti je odmorio startere tokom utakmice

znanje-imanje

pre 6 godina

@crna ovca - najiskrenije cenim sve: i napor za odgovor, i verovatno poznavanje igre itd. Samo, eto, ne uspevam... Jer, Rule No.12 section I se zove "Section I—Excessive Timeouts" i nema veze sa ovim?! Ono i nema "e" već samo a b i c pa to dakle nije to?!
Ti si verovatno mislio na "Section B. Personal Foul" gde ima novi "section I" Personal Fauls i tek onda pod "e" stoji:
e. Contact which occurs on the hand of the offensive player, while that hand is in contact with the ball, is legal.
Ako je to ono što si mislio onda si samo trebao (pre morao) da pročitaš (odmah, prva linija ispod) Exception, u kome stoji da ne sme da contact bude Flagrant. Dakle upravo suprotno: "sekirica" nije dozvoljena, sekirica JESTE faul. Uostalom da nije tako - u košarci faul u opšte ne bi postojao?!
Možda ja ne čitam dobro? - pa daj tačno uputstvo za nekog koji ima malo niži IQ kao ja. Gde je dakle to napisano i kako? Uostalom nije zabranjeno ni da citiraš...

Gospodin Co'ek

pre 6 godina

Na stranu ova bitna utakmica, ali me jako zanima od kada je termin "tim" zamenjen terminom "franšiza". Svestan sam naravno da je to termin koji se koristi u SAD i upotreba tog termina je pretpostavljam posledica toga što NBA timovi mogu da menjaju vlasnike i gradove. Voleo bih samo da mi neko od komentatora to potvrdi ili opovrgne nekim pojašnjenjem. Čisto me zanima.
(Conan, 13. april 2018 09:41)

Fransiza je ekonomski pojam. Vlasnik svih NBA klubova je asocijacija zvana NBA. NBA postavlja pravila i strukturu poslovanja, placanja, marketinga, bukvalno sve sto NBA klub mora da ispuni da bi bio deo asocijacije. Ako neki klub krene da se postavi protiv pravila, taj ,,vlasnik" biva primoran da proda klub jer ne postuje striktna pravila asocijacije i gubi pravo na tim. Fransiza ti je, prostim jezikom receno, ustupanje kontrole nad timom i velikog dela profita, a za uzvrat moras ispostovati strukturnu organizaciju i nacin poslovanja onoga ko ti daje pravo na partnerstvo, u ovom slucaju NBA. Kod nas dosta banaka, hotela npr pripada nekoj fransizi. MC donalds isto i jos mnoge firme. Nije to nov pojam, nego smo mi ekonomski neobrazovani.

Mythbuster

pre 6 godina

Niko ne spominje krađu lopte na 106:105 gde se jasno u direktnom prenosu videlo da je Vigins ispod svog koša poslednji dotakao loptu koja je otišla u aut a sudije dodeljuju loptu Minesoti. Pri tom se Vigins i Gibson prikriveno smeju toj odluci. Na TV usporenom snimku se još jasnije vidi potpuno jasno da je Vigins igrao poslednji, sudije kao gledaju replay i kažu da nema razloga da promene odluku. To je bila najveća krađa u finišu jer je direktna povreda pravila i obesmišljavanje funkcije replay-a. Čemu onda replay kad sudije mogu da je bilo ono što oni žele a ne ono što se stvarno desilo?

crna ovca

pre 6 godina

@ serbianwonder13, 13. april 2018 09:53

Vidi, ja sa tom loptom i od te lopte živim godinama, a ti se prvo informiši pre nego što pokušaš da budeš duhovit. Da ne bude prazna priča, nba pravilo 12, odeljak I, stav e.
Ako ti je engleski čudesan koliko i nick, nađi nekog da ti prevede!

tz

pre 6 godina

hvala bogu da je ispao vise nece biti jokic ovo ono....bice napokon normalnih vesti a ne smaranja...nista sledece sezone opet neka prevrce gume pa mozda uspe,treba biti uporan...samo nemojte vise o coveku koji je odbio da igra za nacionalni tim...nikada on nece uci u play off NBA,bice veciti gubitnik...karma je cudo!bas mi je drago iskreno

Nesa

pre 6 godina

@ dusko
NBA je asocijacija ( slicno kao kompanija) a ne liga u pravom smislu reci.Ni jedna “liga” u S.Americi nije prava liga kakvu imamo u Evropi. Ukratko, delovi asocijacija su fransize i oni mogu da se sele al ih uvek ima tacan broj i nema ispadanja. U ligi su to klubovi

Walter

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout.O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku.No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...
(yyss, 13. april 2018 08:29)
Da si stavio bilo sta drugo ajde,ali ovo je bila bukvalno najcistija odbrana moguca od svih...

JPR24

pre 6 godina

Je li iko navijao za Bjelicu?
(gooly, 13. april 2018 09:51)

Za Bjelicu da. Za Minesotu, ne bas. Nazalost, kako se Batler vratio, Beli je epizodista kao cele sesone. U PO se bojim da ne dobije ni to malo minuta.

Pogan

pre 6 godina

U poslednjoj cetvrtini (4/4) i u produzetku Denver nije imao ni jedno (0) slobodno bacanje a Minessota u tom periodu imala ih 12. To jasno pokazuje da su sudije na jednoj strani pustale igru a na drugoj ne
(Petar, 13. april 2018 10:30)

Ne, to jasno pokazuje da vama koji tako rezonujete logika i poznavanje igre bas i nisu jaca strana, nego tumacite statistiku kao Vucic i nadasve navijacki ste ostrasceni i nerealni. Od tih 12 bacanja, bar 6 je bio nameran faul (3x) Denvera da se ide na liniju radi ustede vremena, i sta cemo onda?

Marinko

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

I po NBA i po FIBA pravilima, kada je lopta u rukama, šaka do zgloba je "deo lopte"!
Dakle, "sekirče" Gibsona je "no call" svugde osim na basketu ispred zgrade kada igraju "stručnjaci".
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (crna ovca, 13. april 2018 08:59)

Ma sigurno je no call, a posebno za LBJ, Hardena, Russa, ili bilo koju drugu zvezdu lige, ma ne mora ni zvezda, evo sesti covek lige Lou bi dobio taj faul. Realnost je da Jokic nema postovanje od sudija na obe strane terena, lagano skuplja licne, a ne sviraju se nad njim. Ok, znalo se da ce Wolvesi imati prednost domaceg terena, a tu se misli i na sudjenje. Jokic da trazi supermax ili da bezi iz provincije.

Petar

pre 6 godina

U poslednjoj cetvrtini (4/4) i u produzetku Denver nije imao ni jedno (0) slobodno bacanje a Minessota u tom periodu imala ih 12. To jasno pokazuje da su sudije na jednoj strani pustale igru a na drugoj ne

Predo

pre 6 godina

Ovde se može napraviti neka paralela između fudbala i košarke. Jedan od glavnih argumenata onih, koji kažu da nije trebalo suditi penal za Real je da se to ne sudi u zadnjem minutu, međutim pravila bi trebala biti pravila i u prvom i u zadnjem minutu. Možda je ovde bilo malo navlačenja za Minesotu, jer igraju play off nakon toliko godina, a Denver je mlad tim i biće svake godine sve bolji i bolji, ako ga ne rasprodaju.

cojle manojle

pre 6 godina

Franšiza pa franšiza... Dosadni ste bre više sa tim. Prevedite to u duhu jezika i napišite lepo "klub" kako se kod nas kaže.

Dušman

pre 6 godina

Posle ovog izveštaja najpoštenije bi bilo da se odigra taj repesaž, ali na neutralnom terenu i obavezno sa belim sudijama iz Evrolige.

DraganBorca

pre 6 godina

Najmanje 6-7 cistih faulova nisu svirali, 4-5 nad Jokicem, nad Marejem, nad Milsapom, sudjenje je bilo vise nego domacinsko, zao mi Denvera jer su simpaticnija ekipa od ovih vezara iz Minesote. Jokic je bukvalno unistio u napadu Taunsa i Gibsona do pred kraj kad su poceli bas grubo da ulaze u duele sa njim.

Vasilije

pre 6 godina

Tema je Jokic, naravno. U poslednjih pet minuta regularnog dela i potom u nastavku, Jokic je bio potpuno pogubljen, nikad gori. Sve sto je uradio bilo je pogubno za njegov tim. Unistili ga 'faulovi'? Mozda. I sve to u mecu dva ocajna tima, koji sigurno ne doprinose renomeu NBA lige.

JPR24

pre 6 godina

Franšiza pa franšiza... Dosadni ste bre više sa tim. Prevedite to u duhu jezika i napišite lepo "klub" kako se kod nas kaže.
(cojle manojle, 13. april 2018 10:01)

Ne može da se kaže klub, kad nije isti pojam. Ni struktura ni postojanje same ekipe, nema veze sa evropskim pojmom klub. Inače klub je engleska reč !

ferdinand

pre 6 godina

Sta bi tek stajalo u ABA-inom izvjestaju za posljednjih pet minuta (L5M) utakmice u Pioniru od prije neki dan? Gordic rvackim zahvatima u vazduhu zakucan u parket, Belosevic ostao nijem? Rocesti nogama isutirao reklame, Belosevic ostao nijem na tehnicku? Po zavrsetku utakmice pokusaj linca igraca Buducnosti, uprava lige ostala nijema?
(moralni gmizavac, 13. april 2018 08:51)


haha, dobar pokušaj... sanjaj i dalje.

znanje-imanje

pre 6 godina

@crna ovca - odličan komentar! A da bi bio baš super

1. hajde nas uputi gde se to pravilo može pročitati i(li) kako ono tačno glasi
2. zašto si to naveo u odgovoru @yyss? On je lepo rekao "ruke". U stvari ja sam tačno tog sekunda ušao u kuću i učinilo mi se da je ono podlaktica (na podlakticu) pa šaka sa loptom... Nisam siguran, ko je bolje video ili negde ima snimak...
Po meni vrlo neoprezno-neozbiljan možda-faul u poziciji kada Jokić i da je sam ima 15% šansi da pogodi - a takav da, iako se "to ne sudi" "kraj je" "domaćini su" itd. sudija ima svako opravdanje ako ga dosudi. E sad što neko reče isti je to sudija tamnog tena koji ga je izvozao i protiv LA...
Denver je izgubio PO kombinacijom svega - svojih gluposti kupovine, neugravanja, vođenja utakmica, slabosti igrača, prejakog Zapada, loše sreće raspleta itd. A u tom zbiru učestvuje, za ovu jednu loptu koja im je falila, i ta 0 slobodnih bacanja u zadnjih 12 minuta. To što je u zbiru svih upotreba NBA u USA i ta da je strani belac manje željen od domaćeg ne-belog, jer milioni ne-belih po USA eto kao imaju šansu za uspeh i dobro im je ako su dobrice...

Pogan

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout. 
O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku. 
No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

Nit' je udario sekiricu preko ruke, nit' je lopta zavrsila u autu, nego u rukama Gibsona. Mozda se moze diskutovati da li je bilo faula u gradjenju pozicije pre prijema lopte, ali ovo sto si napisao nema veze sa istinom.

Conan

pre 6 godina

Na stranu ova bitna utakmica, ali me jako zanima od kada je termin "tim" zamenjen terminom "franšiza". Svestan sam naravno da je to termin koji se koristi u SAD i upotreba tog termina je pretpostavljam posledica toga što NBA timovi mogu da menjaju vlasnike i gradove. Voleo bih samo da mi neko od komentatora to potvrdi ili opovrgne nekim pojašnjenjem. Čisto me zanima.

Ostin A

pre 6 godina

"
NBA liga posle svake utakmice izda zvaničan izveštaj suđenja u kojem piše sve što se dešavalo u poslednja dva minuta meča.
"
E to je liga, a ne da se mi prepucavamo preko trenera, saopštenja klubova itd.

I jako je sramotno što se članak preneli samo stvari u korist Denvera. U izveštaju piše još:
- Faul Milsapa nad Batlerom 6 sekundi pre kraja (bila bi 2 bacanja Batlera)
- Faul Jokića prilikom skoka nad Towns-om 4 sekunde pre kraja (bila bi 2 bacanja Townsa)

I to sam spomenuo samo zadnjih 10 sekundi četvrte četvrtine. Minesota je po tom izveštaju više puta oštećena.

crna ovca

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

I po NBA i po FIBA pravilima, kada je lopta u rukama, šaka do zgloba je "deo lopte"!
Dakle, "sekirče" Gibsona je "no call" svugde osim na basketu ispred zgrade kada igraju "stručnjaci".

yyss

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout.
O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku.
No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...

durantulaokc

pre 6 godina

Ma kakvi koraci, utakmicu je rešilo očajno suđenje za Jokica. Tauns I Gibson su ga polomili. Da je bio neki poznatiji igrač na njegovom mestu, dobio bi bar 10 bacanja samo na one faulove bez lopte

moralni gmizavac

pre 6 godina

Sta bi tek stajalo u ABA-inom izvjestaju za posljednjih pet minuta (L5M) utakmice u Pioniru od prije neki dan? Gordic rvackim zahvatima u vazduhu zakucan u parket, Belosevic ostao nijem? Rocesti nogama isutirao reklame, Belosevic ostao nijem na tehnicku? Po zavrsetku utakmice pokusaj linca igraca Buducnosti, uprava lige ostala nijema?

JPR24

pre 6 godina

Fine su te analize. Ali cemu sluze konkretno? Ne moze se promenuti rezultat. Niti ishod utakmice. I da li su na primer sudije kaznjene kad prave greske ? Mislim generalno, ne specificno za ovu utakmicu. Denver je uspeo da se bori za mesto u PO. Ali pored par diletanata... Denver je avoje mesto izgubio pre toga, kad se igralo sa Memfisom, Feniksom i jos par slabijih ekipa gde su izgubili bezveze, a da su odigrali kako treba i dobili, mogli su cak i donmesta 3/4... No dobro, od toga se uci. Sad menadzment pamet u glavu, i da dobro razmisle koga ce dovesti a koga ligerovati ako misle da napreduju i da jednog dana budu u borbi za titulu.

masterkg

pre 6 godina

Srećom to nije futbal pa niko nije pravio grčku dramu oko toga kao npr. Juve-Real
(Uh, 13. april 2018 08:33)

Pre bih rekao grčku tragediju .....

durantulaokc

pre 6 godina

Ma kakvi koraci, utakmicu je rešilo očajno suđenje za Jokica. Tauns I Gibson su ga polomili. Da je bio neki poznatiji igrač na njegovom mestu, dobio bi bar 10 bacanja samo na one faulove bez lopte

yyss

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout.
O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku.
No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...

JPR24

pre 6 godina

Fine su te analize. Ali cemu sluze konkretno? Ne moze se promenuti rezultat. Niti ishod utakmice. I da li su na primer sudije kaznjene kad prave greske ? Mislim generalno, ne specificno za ovu utakmicu. Denver je uspeo da se bori za mesto u PO. Ali pored par diletanata... Denver je avoje mesto izgubio pre toga, kad se igralo sa Memfisom, Feniksom i jos par slabijih ekipa gde su izgubili bezveze, a da su odigrali kako treba i dobili, mogli su cak i donmesta 3/4... No dobro, od toga se uci. Sad menadzment pamet u glavu, i da dobro razmisle koga ce dovesti a koga ligerovati ako misle da napreduju i da jednog dana budu u borbi za titulu.

DraganBorca

pre 6 godina

Najmanje 6-7 cistih faulova nisu svirali, 4-5 nad Jokicem, nad Marejem, nad Milsapom, sudjenje je bilo vise nego domacinsko, zao mi Denvera jer su simpaticnija ekipa od ovih vezara iz Minesote. Jokic je bukvalno unistio u napadu Taunsa i Gibsona do pred kraj kad su poceli bas grubo da ulaze u duele sa njim.

JPR24

pre 6 godina

Je li iko navijao za Bjelicu?
(gooly, 13. april 2018 09:51)

Za Bjelicu da. Za Minesotu, ne bas. Nazalost, kako se Batler vratio, Beli je epizodista kao cele sesone. U PO se bojim da ne dobije ni to malo minuta.

masterkg

pre 6 godina

Srećom to nije futbal pa niko nije pravio grčku dramu oko toga kao npr. Juve-Real
(Uh, 13. april 2018 08:33)

Pre bih rekao grčku tragediju .....

JPR24

pre 6 godina

Franšiza pa franšiza... Dosadni ste bre više sa tim. Prevedite to u duhu jezika i napišite lepo "klub" kako se kod nas kaže.
(cojle manojle, 13. april 2018 10:01)

Ne može da se kaže klub, kad nije isti pojam. Ni struktura ni postojanje same ekipe, nema veze sa evropskim pojmom klub. Inače klub je engleska reč !

Petar

pre 6 godina

U poslednjoj cetvrtini (4/4) i u produzetku Denver nije imao ni jedno (0) slobodno bacanje a Minessota u tom periodu imala ih 12. To jasno pokazuje da su sudije na jednoj strani pustale igru a na drugoj ne

ferdinand

pre 6 godina

Sta bi tek stajalo u ABA-inom izvjestaju za posljednjih pet minuta (L5M) utakmice u Pioniru od prije neki dan? Gordic rvackim zahvatima u vazduhu zakucan u parket, Belosevic ostao nijem? Rocesti nogama isutirao reklame, Belosevic ostao nijem na tehnicku? Po zavrsetku utakmice pokusaj linca igraca Buducnosti, uprava lige ostala nijema?
(moralni gmizavac, 13. april 2018 08:51)


haha, dobar pokušaj... sanjaj i dalje.

moralni gmizavac

pre 6 godina

Sta bi tek stajalo u ABA-inom izvjestaju za posljednjih pet minuta (L5M) utakmice u Pioniru od prije neki dan? Gordic rvackim zahvatima u vazduhu zakucan u parket, Belosevic ostao nijem? Rocesti nogama isutirao reklame, Belosevic ostao nijem na tehnicku? Po zavrsetku utakmice pokusaj linca igraca Buducnosti, uprava lige ostala nijema?

Marinko

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

I po NBA i po FIBA pravilima, kada je lopta u rukama, šaka do zgloba je "deo lopte"!
Dakle, "sekirče" Gibsona je "no call" svugde osim na basketu ispred zgrade kada igraju "stručnjaci".
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (crna ovca, 13. april 2018 08:59)

Ma sigurno je no call, a posebno za LBJ, Hardena, Russa, ili bilo koju drugu zvezdu lige, ma ne mora ni zvezda, evo sesti covek lige Lou bi dobio taj faul. Realnost je da Jokic nema postovanje od sudija na obe strane terena, lagano skuplja licne, a ne sviraju se nad njim. Ok, znalo se da ce Wolvesi imati prednost domaceg terena, a tu se misli i na sudjenje. Jokic da trazi supermax ili da bezi iz provincije.

crna ovca

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

I po NBA i po FIBA pravilima, kada je lopta u rukama, šaka do zgloba je "deo lopte"!
Dakle, "sekirče" Gibsona je "no call" svugde osim na basketu ispred zgrade kada igraju "stručnjaci".

Gospodin Co'ek

pre 6 godina

Na stranu ova bitna utakmica, ali me jako zanima od kada je termin "tim" zamenjen terminom "franšiza". Svestan sam naravno da je to termin koji se koristi u SAD i upotreba tog termina je pretpostavljam posledica toga što NBA timovi mogu da menjaju vlasnike i gradove. Voleo bih samo da mi neko od komentatora to potvrdi ili opovrgne nekim pojašnjenjem. Čisto me zanima.
(Conan, 13. april 2018 09:41)

Fransiza je ekonomski pojam. Vlasnik svih NBA klubova je asocijacija zvana NBA. NBA postavlja pravila i strukturu poslovanja, placanja, marketinga, bukvalno sve sto NBA klub mora da ispuni da bi bio deo asocijacije. Ako neki klub krene da se postavi protiv pravila, taj ,,vlasnik" biva primoran da proda klub jer ne postuje striktna pravila asocijacije i gubi pravo na tim. Fransiza ti je, prostim jezikom receno, ustupanje kontrole nad timom i velikog dela profita, a za uzvrat moras ispostovati strukturnu organizaciju i nacin poslovanja onoga ko ti daje pravo na partnerstvo, u ovom slucaju NBA. Kod nas dosta banaka, hotela npr pripada nekoj fransizi. MC donalds isto i jos mnoge firme. Nije to nov pojam, nego smo mi ekonomski neobrazovani.

Dušman

pre 6 godina

Posle ovog izveštaja najpoštenije bi bilo da se odigra taj repesaž, ali na neutralnom terenu i obavezno sa belim sudijama iz Evrolige.

Ostin A

pre 6 godina

"
NBA liga posle svake utakmice izda zvaničan izveštaj suđenja u kojem piše sve što se dešavalo u poslednja dva minuta meča.
"
E to je liga, a ne da se mi prepucavamo preko trenera, saopštenja klubova itd.

I jako je sramotno što se članak preneli samo stvari u korist Denvera. U izveštaju piše još:
- Faul Milsapa nad Batlerom 6 sekundi pre kraja (bila bi 2 bacanja Batlera)
- Faul Jokića prilikom skoka nad Towns-om 4 sekunde pre kraja (bila bi 2 bacanja Townsa)

I to sam spomenuo samo zadnjih 10 sekundi četvrte četvrtine. Minesota je po tom izveštaju više puta oštećena.

Pogan

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout. 
O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku. 
No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

Nit' je udario sekiricu preko ruke, nit' je lopta zavrsila u autu, nego u rukama Gibsona. Mozda se moze diskutovati da li je bilo faula u gradjenju pozicije pre prijema lopte, ali ovo sto si napisao nema veze sa istinom.

Mythbuster

pre 6 godina

Niko ne spominje krađu lopte na 106:105 gde se jasno u direktnom prenosu videlo da je Vigins ispod svog koša poslednji dotakao loptu koja je otišla u aut a sudije dodeljuju loptu Minesoti. Pri tom se Vigins i Gibson prikriveno smeju toj odluci. Na TV usporenom snimku se još jasnije vidi potpuno jasno da je Vigins igrao poslednji, sudije kao gledaju replay i kažu da nema razloga da promene odluku. To je bila najveća krađa u finišu jer je direktna povreda pravila i obesmišljavanje funkcije replay-a. Čemu onda replay kad sudije mogu da je bilo ono što oni žele a ne ono što se stvarno desilo?

Pogan

pre 6 godina

U poslednjoj cetvrtini (4/4) i u produzetku Denver nije imao ni jedno (0) slobodno bacanje a Minessota u tom periodu imala ih 12. To jasno pokazuje da su sudije na jednoj strani pustale igru a na drugoj ne
(Petar, 13. april 2018 10:30)

Ne, to jasno pokazuje da vama koji tako rezonujete logika i poznavanje igre bas i nisu jaca strana, nego tumacite statistiku kao Vucic i nadasve navijacki ste ostrasceni i nerealni. Od tih 12 bacanja, bar 6 je bio nameran faul (3x) Denvera da se ide na liniju radi ustede vremena, i sta cemo onda?

Conan

pre 6 godina

Na stranu ova bitna utakmica, ali me jako zanima od kada je termin "tim" zamenjen terminom "franšiza". Svestan sam naravno da je to termin koji se koristi u SAD i upotreba tog termina je pretpostavljam posledica toga što NBA timovi mogu da menjaju vlasnike i gradove. Voleo bih samo da mi neko od komentatora to potvrdi ili opovrgne nekim pojašnjenjem. Čisto me zanima.

cojle manojle

pre 6 godina

Franšiza pa franšiza... Dosadni ste bre više sa tim. Prevedite to u duhu jezika i napišite lepo "klub" kako se kod nas kaže.

Vasilije

pre 6 godina

Tema je Jokic, naravno. U poslednjih pet minuta regularnog dela i potom u nastavku, Jokic je bio potpuno pogubljen, nikad gori. Sve sto je uradio bilo je pogubno za njegov tim. Unistili ga 'faulovi'? Mozda. I sve to u mecu dva ocajna tima, koji sigurno ne doprinose renomeu NBA lige.

Joker

pre 6 godina

Denver je oštećen jer nema normalnog trenera, nije mogao da napravi normalnu akciju za poslednji napad u regularnom delu utakmice niti je odmorio startere tokom utakmice

znanje-imanje

pre 6 godina

@crna ovca - odličan komentar! A da bi bio baš super

1. hajde nas uputi gde se to pravilo može pročitati i(li) kako ono tačno glasi
2. zašto si to naveo u odgovoru @yyss? On je lepo rekao "ruke". U stvari ja sam tačno tog sekunda ušao u kuću i učinilo mi se da je ono podlaktica (na podlakticu) pa šaka sa loptom... Nisam siguran, ko je bolje video ili negde ima snimak...
Po meni vrlo neoprezno-neozbiljan možda-faul u poziciji kada Jokić i da je sam ima 15% šansi da pogodi - a takav da, iako se "to ne sudi" "kraj je" "domaćini su" itd. sudija ima svako opravdanje ako ga dosudi. E sad što neko reče isti je to sudija tamnog tena koji ga je izvozao i protiv LA...
Denver je izgubio PO kombinacijom svega - svojih gluposti kupovine, neugravanja, vođenja utakmica, slabosti igrača, prejakog Zapada, loše sreće raspleta itd. A u tom zbiru učestvuje, za ovu jednu loptu koja im je falila, i ta 0 slobodnih bacanja u zadnjih 12 minuta. To što je u zbiru svih upotreba NBA u USA i ta da je strani belac manje željen od domaćeg ne-belog, jer milioni ne-belih po USA eto kao imaju šansu za uspeh i dobro im je ako su dobrice...

Nesa

pre 6 godina

@ dusko
NBA je asocijacija ( slicno kao kompanija) a ne liga u pravom smislu reci.Ni jedna “liga” u S.Americi nije prava liga kakvu imamo u Evropi. Ukratko, delovi asocijacija su fransize i oni mogu da se sele al ih uvek ima tacan broj i nema ispadanja. U ligi su to klubovi

Predo

pre 6 godina

Ovde se može napraviti neka paralela između fudbala i košarke. Jedan od glavnih argumenata onih, koji kažu da nije trebalo suditi penal za Real je da se to ne sudi u zadnjem minutu, međutim pravila bi trebala biti pravila i u prvom i u zadnjem minutu. Možda je ovde bilo malo navlačenja za Minesotu, jer igraju play off nakon toliko godina, a Denver je mlad tim i biće svake godine sve bolji i bolji, ako ga ne rasprodaju.

Walter

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout.O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku.No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...
(yyss, 13. april 2018 08:29)
Da si stavio bilo sta drugo ajde,ali ovo je bila bukvalno najcistija odbrana moguca od svih...

tz

pre 6 godina

hvala bogu da je ispao vise nece biti jokic ovo ono....bice napokon normalnih vesti a ne smaranja...nista sledece sezone opet neka prevrce gume pa mozda uspe,treba biti uporan...samo nemojte vise o coveku koji je odbio da igra za nacionalni tim...nikada on nece uci u play off NBA,bice veciti gubitnik...karma je cudo!bas mi je drago iskreno

Pera

pre 6 godina

Nije Bjeica izgubio minute samo povratkom Batlera, vec dobrim delom pre toga. Poceo je odlicno, imao 30 koseva, vezao je tri utakmicxce sa proekom od 20 koseva, skoro 10 skokova i 5 asistencija (koliko sam gledao, i dalje ga saigraci nisu trazili vec je sam bio agresivniji), a onda je poceo da tone, par losih pa jedna solidna, pa sve tanje i tanje, ne znam zasto se to desilo, da li neko ima odgovor? Negde se negov pad poklapa sa razigravanjem Rouza, koji je bio ocajan u Nemanjinom dobrom periodu, a onda poceo da ima sve znacajniji doprinos (i vise minuta)

znanje-imanje

pre 6 godina

@crna ovca - najiskrenije cenim sve: i napor za odgovor, i verovatno poznavanje igre itd. Samo, eto, ne uspevam... Jer, Rule No.12 section I se zove "Section I—Excessive Timeouts" i nema veze sa ovim?! Ono i nema "e" već samo a b i c pa to dakle nije to?!
Ti si verovatno mislio na "Section B. Personal Foul" gde ima novi "section I" Personal Fauls i tek onda pod "e" stoji:
e. Contact which occurs on the hand of the offensive player, while that hand is in contact with the ball, is legal.
Ako je to ono što si mislio onda si samo trebao (pre morao) da pročitaš (odmah, prva linija ispod) Exception, u kome stoji da ne sme da contact bude Flagrant. Dakle upravo suprotno: "sekirica" nije dozvoljena, sekirica JESTE faul. Uostalom da nije tako - u košarci faul u opšte ne bi postojao?!
Možda ja ne čitam dobro? - pa daj tačno uputstvo za nekog koji ima malo niži IQ kao ja. Gde je dakle to napisano i kako? Uostalom nije zabranjeno ni da citiraš...

Petar

pre 6 godina

И на крају се испоставило да Денверу није помогло то што Јокић није играо за Србију на европском првенству! Минесоти није сметало што је Бјелица играо. Зато ми је драго што је Бјелица прошао даље!

samo realno fanatici

pre 6 godina

Na svakoj NBA utakmici ima na desetine gresaka u svakoj cetvrtini.
Nebitno je da li Denver prosao ili Minesota, to su dva prosecna tima koji ispadaju u prvom krugu.
Meni je malo draza Minesota zbog Bjelice, a Denver igra divlju kosarku i dosadnu. Kada se njima igra zasniva na igracu koji ne moze da brani reket a igra centra, takva ekipa nema sta da trazi u play-offu.
Svaki malo bolji igrac je u NBA zasticen kao beli medved, tako da nema izgovora kod sudija za poraz. Ako su vec dozvolili da u poslednjoj utakmici moraju da se bore za play-off, onda pobedite Minesotu 10-20razlika ako ste bolji i idete u doigravanje.
Tauns je postigao preko 20p u sutu 12-15. To je jedan od razloga poraza.
Ko ga je cuvao?
Da nije sudija trebao da ga cuva?

crna ovca

pre 6 godina

@ znanje-imanje, 13. april 2018 13:54

Prvo, da kažem da mi je drago što ima ljudi koji su spremni da provere sami; zaista to mislim!
Da, u pravu si, nisam naglasio da je pod B. Dakle: Rule #12, B. Personal fouls, Section I - e.

Što se tiče izuzetaka koji su navedeni ispod, a
koji jesu faul, oni se odnose na flagrantne (prekomerno grube) i udaranje pesnicom (punch).
Udaranje pesnicom NIKADA nije dozvoljeno, ali jeste dozvoljeno dlanom i ne smatra se flagrantnim sve dok igrač koji nedvosmisleno ide na loptu nije pokazao prekomernu upotrebu sile (preveliki zamah, evidentna želja da povredi igrača sa loptom...ima još).
Obrazloženje je da na isti način mora biti moguće uzeti loptu i igraču sa ogromnim šakama sve dok ni jedan prst odbrambenog igrača ne zakači zglob (wrist) ili podlakticu (lower arm) igrača sa loptom. To važi i kada je lopta iznad glave pri šutu!!!

Pravila su na:
official.nba.com/wp-content/uploads/sites/4/2017/11/rule-book-2017-18.pdf
strane 44 i 64 pod Q.

Pozdrav

crna ovca

pre 6 godina

@ serbianwonder13, 13. april 2018 09:53

Vidi, ja sa tom loptom i od te lopte živim godinama, a ti se prvo informiši pre nego što pokušaš da budeš duhovit. Da ne bude prazna priča, nba pravilo 12, odeljak I, stav e.
Ako ti je engleski čudesan koliko i nick, nađi nekog da ti prevede!

crna ovca

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

I po NBA i po FIBA pravilima, kada je lopta u rukama, šaka do zgloba je "deo lopte"!
Dakle, "sekirče" Gibsona je "no call" svugde osim na basketu ispred zgrade kada igraju "stručnjaci".

tz

pre 6 godina

hvala bogu da je ispao vise nece biti jokic ovo ono....bice napokon normalnih vesti a ne smaranja...nista sledece sezone opet neka prevrce gume pa mozda uspe,treba biti uporan...samo nemojte vise o coveku koji je odbio da igra za nacionalni tim...nikada on nece uci u play off NBA,bice veciti gubitnik...karma je cudo!bas mi je drago iskreno

moralni gmizavac

pre 6 godina

Sta bi tek stajalo u ABA-inom izvjestaju za posljednjih pet minuta (L5M) utakmice u Pioniru od prije neki dan? Gordic rvackim zahvatima u vazduhu zakucan u parket, Belosevic ostao nijem? Rocesti nogama isutirao reklame, Belosevic ostao nijem na tehnicku? Po zavrsetku utakmice pokusaj linca igraca Buducnosti, uprava lige ostala nijema?

Vasilije

pre 6 godina

Tema je Jokic, naravno. U poslednjih pet minuta regularnog dela i potom u nastavku, Jokic je bio potpuno pogubljen, nikad gori. Sve sto je uradio bilo je pogubno za njegov tim. Unistili ga 'faulovi'? Mozda. I sve to u mecu dva ocajna tima, koji sigurno ne doprinose renomeu NBA lige.

Pogan

pre 6 godina

U poslednjoj cetvrtini (4/4) i u produzetku Denver nije imao ni jedno (0) slobodno bacanje a Minessota u tom periodu imala ih 12. To jasno pokazuje da su sudije na jednoj strani pustale igru a na drugoj ne
(Petar, 13. april 2018 10:30)

Ne, to jasno pokazuje da vama koji tako rezonujete logika i poznavanje igre bas i nisu jaca strana, nego tumacite statistiku kao Vucic i nadasve navijacki ste ostrasceni i nerealni. Od tih 12 bacanja, bar 6 je bio nameran faul (3x) Denvera da se ide na liniju radi ustede vremena, i sta cemo onda?

cojle manojle

pre 6 godina

Franšiza pa franšiza... Dosadni ste bre više sa tim. Prevedite to u duhu jezika i napišite lepo "klub" kako se kod nas kaže.

Petar

pre 6 godina

И на крају се испоставило да Денверу није помогло то што Јокић није играо за Србију на европском првенству! Минесоти није сметало што је Бјелица играо. Зато ми је драго што је Бјелица прошао даље!

yyss

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout.
O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku.
No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...

samo realno fanatici

pre 6 godina

Na svakoj NBA utakmici ima na desetine gresaka u svakoj cetvrtini.
Nebitno je da li Denver prosao ili Minesota, to su dva prosecna tima koji ispadaju u prvom krugu.
Meni je malo draza Minesota zbog Bjelice, a Denver igra divlju kosarku i dosadnu. Kada se njima igra zasniva na igracu koji ne moze da brani reket a igra centra, takva ekipa nema sta da trazi u play-offu.
Svaki malo bolji igrac je u NBA zasticen kao beli medved, tako da nema izgovora kod sudija za poraz. Ako su vec dozvolili da u poslednjoj utakmici moraju da se bore za play-off, onda pobedite Minesotu 10-20razlika ako ste bolji i idete u doigravanje.
Tauns je postigao preko 20p u sutu 12-15. To je jedan od razloga poraza.
Ko ga je cuvao?
Da nije sudija trebao da ga cuva?

durantulaokc

pre 6 godina

Ma kakvi koraci, utakmicu je rešilo očajno suđenje za Jokica. Tauns I Gibson su ga polomili. Da je bio neki poznatiji igrač na njegovom mestu, dobio bi bar 10 bacanja samo na one faulove bez lopte

Walter

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout.O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku.No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...
(yyss, 13. april 2018 08:29)
Da si stavio bilo sta drugo ajde,ali ovo je bila bukvalno najcistija odbrana moguca od svih...

JPR24

pre 6 godina

Fine su te analize. Ali cemu sluze konkretno? Ne moze se promenuti rezultat. Niti ishod utakmice. I da li su na primer sudije kaznjene kad prave greske ? Mislim generalno, ne specificno za ovu utakmicu. Denver je uspeo da se bori za mesto u PO. Ali pored par diletanata... Denver je avoje mesto izgubio pre toga, kad se igralo sa Memfisom, Feniksom i jos par slabijih ekipa gde su izgubili bezveze, a da su odigrali kako treba i dobili, mogli su cak i donmesta 3/4... No dobro, od toga se uci. Sad menadzment pamet u glavu, i da dobro razmisle koga ce dovesti a koga ligerovati ako misle da napreduju i da jednog dana budu u borbi za titulu.

ferdinand

pre 6 godina

Sta bi tek stajalo u ABA-inom izvjestaju za posljednjih pet minuta (L5M) utakmice u Pioniru od prije neki dan? Gordic rvackim zahvatima u vazduhu zakucan u parket, Belosevic ostao nijem? Rocesti nogama isutirao reklame, Belosevic ostao nijem na tehnicku? Po zavrsetku utakmice pokusaj linca igraca Buducnosti, uprava lige ostala nijema?
(moralni gmizavac, 13. april 2018 08:51)


haha, dobar pokušaj... sanjaj i dalje.

Predo

pre 6 godina

Ovde se može napraviti neka paralela između fudbala i košarke. Jedan od glavnih argumenata onih, koji kažu da nije trebalo suditi penal za Real je da se to ne sudi u zadnjem minutu, međutim pravila bi trebala biti pravila i u prvom i u zadnjem minutu. Možda je ovde bilo malo navlačenja za Minesotu, jer igraju play off nakon toliko godina, a Denver je mlad tim i biće svake godine sve bolji i bolji, ako ga ne rasprodaju.

Conan

pre 6 godina

Na stranu ova bitna utakmica, ali me jako zanima od kada je termin "tim" zamenjen terminom "franšiza". Svestan sam naravno da je to termin koji se koristi u SAD i upotreba tog termina je pretpostavljam posledica toga što NBA timovi mogu da menjaju vlasnike i gradove. Voleo bih samo da mi neko od komentatora to potvrdi ili opovrgne nekim pojašnjenjem. Čisto me zanima.

JPR24

pre 6 godina

Franšiza pa franšiza... Dosadni ste bre više sa tim. Prevedite to u duhu jezika i napišite lepo "klub" kako se kod nas kaže.
(cojle manojle, 13. april 2018 10:01)

Ne može da se kaže klub, kad nije isti pojam. Ni struktura ni postojanje same ekipe, nema veze sa evropskim pojmom klub. Inače klub je engleska reč !

DraganBorca

pre 6 godina

Najmanje 6-7 cistih faulova nisu svirali, 4-5 nad Jokicem, nad Marejem, nad Milsapom, sudjenje je bilo vise nego domacinsko, zao mi Denvera jer su simpaticnija ekipa od ovih vezara iz Minesote. Jokic je bukvalno unistio u napadu Taunsa i Gibsona do pred kraj kad su poceli bas grubo da ulaze u duele sa njim.

crna ovca

pre 6 godina

@ serbianwonder13, 13. april 2018 09:53

Vidi, ja sa tom loptom i od te lopte živim godinama, a ti se prvo informiši pre nego što pokušaš da budeš duhovit. Da ne bude prazna priča, nba pravilo 12, odeljak I, stav e.
Ako ti je engleski čudesan koliko i nick, nađi nekog da ti prevede!

Joker

pre 6 godina

Denver je oštećen jer nema normalnog trenera, nije mogao da napravi normalnu akciju za poslednji napad u regularnom delu utakmice niti je odmorio startere tokom utakmice

Petar

pre 6 godina

U poslednjoj cetvrtini (4/4) i u produzetku Denver nije imao ni jedno (0) slobodno bacanje a Minessota u tom periodu imala ih 12. To jasno pokazuje da su sudije na jednoj strani pustale igru a na drugoj ne

Nesa

pre 6 godina

@ dusko
NBA je asocijacija ( slicno kao kompanija) a ne liga u pravom smislu reci.Ni jedna “liga” u S.Americi nije prava liga kakvu imamo u Evropi. Ukratko, delovi asocijacija su fransize i oni mogu da se sele al ih uvek ima tacan broj i nema ispadanja. U ligi su to klubovi

masterkg

pre 6 godina

Srećom to nije futbal pa niko nije pravio grčku dramu oko toga kao npr. Juve-Real
(Uh, 13. april 2018 08:33)

Pre bih rekao grčku tragediju .....

Ostin A

pre 6 godina

"
NBA liga posle svake utakmice izda zvaničan izveštaj suđenja u kojem piše sve što se dešavalo u poslednja dva minuta meča.
"
E to je liga, a ne da se mi prepucavamo preko trenera, saopštenja klubova itd.

I jako je sramotno što se članak preneli samo stvari u korist Denvera. U izveštaju piše još:
- Faul Milsapa nad Batlerom 6 sekundi pre kraja (bila bi 2 bacanja Batlera)
- Faul Jokića prilikom skoka nad Towns-om 4 sekunde pre kraja (bila bi 2 bacanja Townsa)

I to sam spomenuo samo zadnjih 10 sekundi četvrte četvrtine. Minesota je po tom izveštaju više puta oštećena.

Pogan

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout. 
O tom delu prvo treba da daju izveštaj, pa tek onda o produžetku. 
No, opšte je poznato da u NBA sudije ništa ne sviraju u zadnjem minutu utakmice, možete slobodno da koristite i pištolj, teško da bi se oglasili...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

Nit' je udario sekiricu preko ruke, nit' je lopta zavrsila u autu, nego u rukama Gibsona. Mozda se moze diskutovati da li je bilo faula u gradjenju pozicije pre prijema lopte, ali ovo sto si napisao nema veze sa istinom.

Dušman

pre 6 godina

Posle ovog izveštaja najpoštenije bi bilo da se odigra taj repesaž, ali na neutralnom terenu i obavezno sa belim sudijama iz Evrolige.

Marinko

pre 6 godina

Ključna greška je faul nad Jokićem na 4,4 sekunde do kraja regularnog dela utakmice. Sekirica preko ruke, nakon čega Jokiću ispada lopta i završava u autu, a Minesota loptu i tajmaout...
(yyss, 13. april 2018 08:29)

I po NBA i po FIBA pravilima, kada je lopta u rukama, šaka do zgloba je "deo lopte"!
Dakle, "sekirče" Gibsona je "no call" svugde osim na basketu ispred zgrade kada igraju "stručnjaci".
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (crna ovca, 13. april 2018 08:59)

Ma sigurno je no call, a posebno za LBJ, Hardena, Russa, ili bilo koju drugu zvezdu lige, ma ne mora ni zvezda, evo sesti covek lige Lou bi dobio taj faul. Realnost je da Jokic nema postovanje od sudija na obe strane terena, lagano skuplja licne, a ne sviraju se nad njim. Ok, znalo se da ce Wolvesi imati prednost domaceg terena, a tu se misli i na sudjenje. Jokic da trazi supermax ili da bezi iz provincije.

Mythbuster

pre 6 godina

Niko ne spominje krađu lopte na 106:105 gde se jasno u direktnom prenosu videlo da je Vigins ispod svog koša poslednji dotakao loptu koja je otišla u aut a sudije dodeljuju loptu Minesoti. Pri tom se Vigins i Gibson prikriveno smeju toj odluci. Na TV usporenom snimku se još jasnije vidi potpuno jasno da je Vigins igrao poslednji, sudije kao gledaju replay i kažu da nema razloga da promene odluku. To je bila najveća krađa u finišu jer je direktna povreda pravila i obesmišljavanje funkcije replay-a. Čemu onda replay kad sudije mogu da je bilo ono što oni žele a ne ono što se stvarno desilo?

znanje-imanje

pre 6 godina

@crna ovca - odličan komentar! A da bi bio baš super

1. hajde nas uputi gde se to pravilo može pročitati i(li) kako ono tačno glasi
2. zašto si to naveo u odgovoru @yyss? On je lepo rekao "ruke". U stvari ja sam tačno tog sekunda ušao u kuću i učinilo mi se da je ono podlaktica (na podlakticu) pa šaka sa loptom... Nisam siguran, ko je bolje video ili negde ima snimak...
Po meni vrlo neoprezno-neozbiljan možda-faul u poziciji kada Jokić i da je sam ima 15% šansi da pogodi - a takav da, iako se "to ne sudi" "kraj je" "domaćini su" itd. sudija ima svako opravdanje ako ga dosudi. E sad što neko reče isti je to sudija tamnog tena koji ga je izvozao i protiv LA...
Denver je izgubio PO kombinacijom svega - svojih gluposti kupovine, neugravanja, vođenja utakmica, slabosti igrača, prejakog Zapada, loše sreće raspleta itd. A u tom zbiru učestvuje, za ovu jednu loptu koja im je falila, i ta 0 slobodnih bacanja u zadnjih 12 minuta. To što je u zbiru svih upotreba NBA u USA i ta da je strani belac manje željen od domaćeg ne-belog, jer milioni ne-belih po USA eto kao imaju šansu za uspeh i dobro im je ako su dobrice...

Gospodin Co'ek

pre 6 godina

Na stranu ova bitna utakmica, ali me jako zanima od kada je termin "tim" zamenjen terminom "franšiza". Svestan sam naravno da je to termin koji se koristi u SAD i upotreba tog termina je pretpostavljam posledica toga što NBA timovi mogu da menjaju vlasnike i gradove. Voleo bih samo da mi neko od komentatora to potvrdi ili opovrgne nekim pojašnjenjem. Čisto me zanima.
(Conan, 13. april 2018 09:41)

Fransiza je ekonomski pojam. Vlasnik svih NBA klubova je asocijacija zvana NBA. NBA postavlja pravila i strukturu poslovanja, placanja, marketinga, bukvalno sve sto NBA klub mora da ispuni da bi bio deo asocijacije. Ako neki klub krene da se postavi protiv pravila, taj ,,vlasnik" biva primoran da proda klub jer ne postuje striktna pravila asocijacije i gubi pravo na tim. Fransiza ti je, prostim jezikom receno, ustupanje kontrole nad timom i velikog dela profita, a za uzvrat moras ispostovati strukturnu organizaciju i nacin poslovanja onoga ko ti daje pravo na partnerstvo, u ovom slucaju NBA. Kod nas dosta banaka, hotela npr pripada nekoj fransizi. MC donalds isto i jos mnoge firme. Nije to nov pojam, nego smo mi ekonomski neobrazovani.

znanje-imanje

pre 6 godina

@crna ovca - najiskrenije cenim sve: i napor za odgovor, i verovatno poznavanje igre itd. Samo, eto, ne uspevam... Jer, Rule No.12 section I se zove "Section I—Excessive Timeouts" i nema veze sa ovim?! Ono i nema "e" već samo a b i c pa to dakle nije to?!
Ti si verovatno mislio na "Section B. Personal Foul" gde ima novi "section I" Personal Fauls i tek onda pod "e" stoji:
e. Contact which occurs on the hand of the offensive player, while that hand is in contact with the ball, is legal.
Ako je to ono što si mislio onda si samo trebao (pre morao) da pročitaš (odmah, prva linija ispod) Exception, u kome stoji da ne sme da contact bude Flagrant. Dakle upravo suprotno: "sekirica" nije dozvoljena, sekirica JESTE faul. Uostalom da nije tako - u košarci faul u opšte ne bi postojao?!
Možda ja ne čitam dobro? - pa daj tačno uputstvo za nekog koji ima malo niži IQ kao ja. Gde je dakle to napisano i kako? Uostalom nije zabranjeno ni da citiraš...

JPR24

pre 6 godina

Je li iko navijao za Bjelicu?
(gooly, 13. april 2018 09:51)

Za Bjelicu da. Za Minesotu, ne bas. Nazalost, kako se Batler vratio, Beli je epizodista kao cele sesone. U PO se bojim da ne dobije ni to malo minuta.

crna ovca

pre 6 godina

@ znanje-imanje, 13. april 2018 13:54

Prvo, da kažem da mi je drago što ima ljudi koji su spremni da provere sami; zaista to mislim!
Da, u pravu si, nisam naglasio da je pod B. Dakle: Rule #12, B. Personal fouls, Section I - e.

Što se tiče izuzetaka koji su navedeni ispod, a
koji jesu faul, oni se odnose na flagrantne (prekomerno grube) i udaranje pesnicom (punch).
Udaranje pesnicom NIKADA nije dozvoljeno, ali jeste dozvoljeno dlanom i ne smatra se flagrantnim sve dok igrač koji nedvosmisleno ide na loptu nije pokazao prekomernu upotrebu sile (preveliki zamah, evidentna želja da povredi igrača sa loptom...ima još).
Obrazloženje je da na isti način mora biti moguće uzeti loptu i igraču sa ogromnim šakama sve dok ni jedan prst odbrambenog igrača ne zakači zglob (wrist) ili podlakticu (lower arm) igrača sa loptom. To važi i kada je lopta iznad glave pri šutu!!!

Pravila su na:
official.nba.com/wp-content/uploads/sites/4/2017/11/rule-book-2017-18.pdf
strane 44 i 64 pod Q.

Pozdrav

Pera

pre 6 godina

Nije Bjeica izgubio minute samo povratkom Batlera, vec dobrim delom pre toga. Poceo je odlicno, imao 30 koseva, vezao je tri utakmicxce sa proekom od 20 koseva, skoro 10 skokova i 5 asistencija (koliko sam gledao, i dalje ga saigraci nisu trazili vec je sam bio agresivniji), a onda je poceo da tone, par losih pa jedna solidna, pa sve tanje i tanje, ne znam zasto se to desilo, da li neko ima odgovor? Negde se negov pad poklapa sa razigravanjem Rouza, koji je bio ocajan u Nemanjinom dobrom periodu, a onda poceo da ima sve znacajniji doprinos (i vise minuta)