Četvrtak, 05.04.2018.

12:15

Budućnost odgovorila KKCZ: Zvezda je u strahu i panici

Košarkaški klub Budućnost odgovorila je Crvenoj zvezdi koja je u sredu poslala pismo, zbog nezadovoljstva suđenjem, sportskom direktoru ABA Žarku Čabarkapi.

Izvor: B92

Buduænost odgovorila KKCZ: Zvezda je u strahu i panici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

dusan

pre 6 godina

Svasta, jujuju...Mislim , nije sve jedno ako ti sledeca sezona zavisi od finala koji god to protivnik da bude, ali bre, panika i strah od bilo koga u ABA ligi je smesna...a Buducnosti je sigurno lakse jer je autsajder , pa sad malo provociraju, ali to ne menja stvar da cemo vas dobiti bez problema...plafon Buducnost moze da dobije jednu, dve nikako

zi

pre 6 godina

Zvezda pobedjuje nema šta, ne znam na koliko dobijene se igra, ali biće 2 ili 3-0. U zvezdu se previše ulaže i neće pustiti da neko drugi igra euroligu. Uspeli su Čoviću da poremete planove oko KK Borca, ali verovatno je to bio uslov. Da me ne shvatite pogrešno, zvezda pre svega ima dobru ekipu, tu nema greške, svake godine je jaka i dobra, trenutno su u lošoj formi i tu bi bila šansa za Budućnost, ali teško. Da su tu čista posla, Džikić bi bez problema nadmudrio alimpijevića.

misko

pre 6 godina

I da Buducnost osvoji ABA,Zvezda ce je igrati... Jer zapamtite samo BG, ZG i ispinjavaju standarde EL..i to samo klubovi Zvezda, Partizan, Cibona i Olimpija.. Svi ostali su druga liga, zbog gledanosti i gledalaca.. A posto je Zvezda jedina iz ove cetvorke u vrhu.. Tako da ce ona igrrati...

sreckodjurovic@mail.com

pre 6 godina

Sasa-kakav stah kod zvezdasa.Au sta je ovo.Tek sad vidim koliko je Buducnost jaka.I Sasa druze bartolomeu je potvrdio da ce igrat El ko osvoji Aba i posto zna da Buducnost ispunjava sve uslove bio jutros u cudu sto ga to pitaju.Inace je covjek prosli ljeto bio na sv.stefanu.A i ja mislim da ni ti kao navijac zvezde ne bi volio da buducnost osvoji aba a zvezda da igra El.E vidis ja niksd ne bi volio da moja Buducnost tako igra El.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Bas tako, lepo im rekose Podgoricani. Zagrebacka Zvezda Idea sebi vec upisala trofej i plasman u Evroligu alu ne ide to tako, valjda se i Buducnost nesto pita.

Ivan

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

Ma jok, vi ste djedovi, najbitniji igraci vam igraju poslednje sezone u karijeri. A mi smo mladi.
(delboj, 5. april 2018 15:39)

Ajde vre nemoj da lazes vise, ispao si smesan pa sada pricas nebuloze. Ko iz Zvezde igra poslednju sezonu u karijeri? Mozda samo Antic, koji uopste nije bitan faktor ekipe ove sezone. A vidim Gibson, Doelman, Lendri i Gordic svi u cvetu maldosti. Jado idi radi nesto pametno...

c7-5

pre 6 godina

Mi smo vec u EL,pa i da igubimo od vas. Samo jos to ne znate. Prakticno,bez takm. znacaja
(nex, 5. april 2018 14:49)

Izgubite vi pa se samo nadaj. Ali ja te razumem, kada izgubite na terenu, krive su sudije a onda trazite druge nacine da igrate u EL. Odustanu Cibona ili Igokea a sada se nadate da opet igrate EL ako izgubite od Buducnosti?? A STA AKO DO TOGA NE DODJE? Propade ti nada? Onda ces da vidis sam kako to izgleda i kakve probleme ima tvoj klub i sta ce sve na povrsinu da ispliva. Zato se moli Bogu da dobijete finale .

Mirko

pre 6 godina

(antiDebil, 5. april 2018 14:38)

Reče navijač kluba koji već 11 godina koji ima dva kluba u istom takmičenju.
"Smatrajte da su od danas Igokea i Partizan - jedan klub"! (2007.g.)

Malo si se zaboravio prijatelju?
Ili imaš selektivno pamćenje?

Aleksa

pre 6 godina

Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.
(Milan, 5. april 2018 12:22)

Суђење је било навлакуша за Морнар, али то јесу биле две личне. Фаул и неспортска и оправдано су суђене. Срећа па смо били много јачи иначе би било незгодно. А ова саопштења су тешка глупост, 'ајд' да их лепо одеремо два пута у пиониру и да са Србима у Подгорици славимо титулу, каква црна саопштења....

Him

pre 6 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1377784#k26704185

A sta ako ti kazem da imam 33 godine, a da si adolescent zapravo ti, koji se jos uvek pali na klubove umesto da se pali na devojke

Sabre

pre 6 godina

A sta ako ti kazem da imam 33 godine, a da si adolescent zapravo ti, koji se jos uvek pali na klubove umesto da se pali na devojke
(Him, 5. april 2018 15:36)

Evo, ja da ti pojasnim, posto vidim da ti ne ide bas. Ako NAVIJAS za neki klub onda NAVIJAS za taj klub, pa makar mu na celo dosao Musolini. E sad, ako krene to da ti bas smeta, onda PRESTANES da navijas za taj klub, ali onda... pazi sad... znam da je ovo mozda tesko, ali pokusaj: onda vise NE NAVIJAS za taj klub. U konkretnom slucaju onda vise NISI navijac Zvezde, te tvoja mala fraza nema nikakvog smisla vise. Capiche? Dakle, ne moras da budes uopste nalozeni klinac da bi shvatao razliku izmedju navijanja i simpatisanja nekog kluba. Ako si kezual simpatizer Zvezde, kako vetar dune, onda kul... ali liche, momenta kada ti navijas PROTIV kluba koji navodno gotivis, ti vise nisi navijac tog kluba... capiche?

Ivan

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

delboj

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

Ma jok, vi ste djedovi, najbitniji igraci vam igraju poslednje sezone u karijeri. A mi smo mladi.

Ivan

pre 6 godina

Sramota je za srpsku kosarku da jedna CG sa 600k stanovnika ima 2 predstavnika u F4.
(Dule, 5. april 2018 14:02)

Nije to sramota za Srbiju nego za partizan. Zvezda svoje odradi svake sezone. I kakve to ima veze sa brojem stanovnika? U toj eikipi buducnosti 2-3 crnogorca igraju epizodnnu ulogu ove sezone, sve ostalo igraci van crne gore. Od crnogorskih igraca bitnu ulogu ima samo Ivanovic. Video bi kako dolaze do finala bez Gordica, Gibsona, Lendrija I Doelmana.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

(antiDebil, 5. april 2018 14:38)

E, kad ovako nešto napiše navijač kluba koji je gasio druge timove (Hemofarm) uz pomoć njegovog direktora kojeg su postavljali u upravu kluba i na mesto predsednika KSS, kluba koji je bez odštete otimao igrače drugih klubova i registrovao ih na nekim noćnim sastancima, kluba čiji su rukovodioci šamarali sudije u svlačionicam ili ih gepekovali, kluba koji je prekršio sva moguća pravila poslovanja i nije plaćao poreze, kluba zbog kojeg je reprezentacija bila predmet sprdnje, jer niko osim igrača tog kluba nije smeo da igra, kluba koji je gordo želeo sunovrat jednog protivničkog tima ("Nije u interesu srpske košarke..."), a kada se ćurak okrenuo - odjednom su najveći zagovornici "poštenja" i histerično pljuju na samo delić onoga što je njihov mali, jadni klub sa neznalicom i samoprozvanim magom radio.
Zapamtite, groBARI, "Karma is a bitch" i sad vam se fino i dugo sveti za svo zlo što ste nanosili godinama. I pustite Zvezdu i Budućnost, oni su tri klase iznad vašeg jada, gledajte zašto se i Sutjeska sprda sa vama.

coldplayer

pre 6 godina

@novono
Nema Zvezda dva kluba u aba ligi.Odakle ti to.Isti im je predsednik i direktor,ali su to dva kluba za sebe koja saradjuju normalno.Kao nekad kad ste imali deset filijala i ljudi u uo klubova u nasem fudbalu.Tada ti to nije smetalo.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

Ko je gledao utakmicu, apsolutno mu je sve jasno. Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.
(Milan, 5. april 2018 12:22)

Ne, Laziću su svirana DVA faula, običan i namerni, a dobio je JEDNU ličnu. I posle se neko čudi što Zvezda ne želi INSTRUISANE NEZNALICE za sudije.

Nikola

pre 6 godina

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...
(Loznica, 5. april 2018 14:05)

Za ovo prvo nisam siguran kako se odlucilo. Ako je bilo glasanjem klubova, onda je glasala vecina. Za Makabi su glasali svi, jer je to ligi donelo sponzore, jace ugovore za prenose i verovatno novac za ucesce Makabija u ligi. Partizan znam da je nesto bio protiv, ali onda pitanje tebi. Zasto onda nisu istupili iz takve lige? Ako su vec bili protiv toga. A znas zasto su bili protiv? Zato sto je Zvezda bila za to. Misli ti sta hoces, ali takvim stvarima je pojacan kvalitet ako ne svih, onda bar tih nekoliko nasih klubova koji igraju ovu ligu. I moglo je da bude i 5 klubova u mnogo jacoj ligi nego nasoj domacoj. I navijao sam da Borac udje, a siguran sam da ti nisi. I jos jedno pitanje. Kako mislis da voljom jednog kluba moze to sve da se izvede sto si pitao i sto sam pisao sada? Da li ti je onda jasno zasto kazem da Partizan ( tj ljudi koji ga vode, klub kao klub postujem ) ne radi u interesi nase kosarke?

delboj

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.

delboj

pre 6 godina

Navikli ste vi da vam se protiv manjih klubova sudi iskljucivo u vasu korist, pa je sad muka kad nijeste favorizovani i kad je sudjenje ravnopravno. Pojma vi nemate sto je nefer sudjenje.

coldplayer

pre 6 godina

@staropodgoricanin
A odakle ti ta diskusija da mozete da nas skinete?Jer ste nas pobedili ove godine?Nemoj da se lazes majstore.Nemas osnova za te diskusije.Niste dobili niti jednu jacu ekipu u ek ove godine cak ni u Podgorici a ovde se silite.Nije frka.Prica je standardna sa vase strane svake godine.Mozete da se palite do sutra mi ovo osvajamo lagano.Ali ore nego sto krenes sledeci put sa takvom pricom moras da imas nesto iza sebe.A vi nemate AMA BAS NISTA i to ce potrajati.Realno je samo da ste gubitnicka ekipa koja igra samo regularni deo takmicenja.Kad je bitno tad se vidi ko je ko.A videlo se prethodnih godina.Zato ne preti nego cuti i nadaj se.

Savatiye

pre 6 godina

Dva ničim zasluženo od sudija zaštićena igrača su Gordić i Ivanović. Bilo bi interesantno videti broj slobodnih bacanja koja su izvela ova dva igrača. Pogotovo u trenucima bezidejne igre, kada stane šut za tri poena. Još bi bilo interesantno uporediti broj bacanja ova dva igrača u EK i ABA ligi.
Svako njihovo zaletanje u igrača u reketu je faul.
Meni je vrlo zanimljiv broj bacanja Vranješa u drugoj i trećoj utakmici.
Zato se pitam, kako je moguće da jedan Pjer Džekson, Spanulis, Kalatis, Grin, Milaknis, Ertel, Grejndžer, Nedović, De Kolo, Van Rosom, Salin, Kerol, Pengos, Fernandez, Dončić, Navaro, Rodrigez, Bobi Džekson, Naneli, Ribas i ostali nisu bili ni blizu zaštićeni protiv Zvezde kao recimo Vranješ, Ivanović i Gordić!?

Podgoricanin

pre 6 godina

Ko o cemu, Zvezda o kosmickoj nepravdi. Smarate. Bolja ste ekipa, dokazite to na terenu. Ako pobijedite svaka cast. Ako izgubite, vec vidim kako cete se ponasati. Ne pamtim da je Zvezda izgubila utakmicu, a da nije osula paljbu po sudijama. Kako u kosarci, tako u fudbalu.

Sabre

pre 6 godina

FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?
(Globtroter, 5. april 2018 14:10)


Mislim da panteri generalno imaju vecih problema nego sta se desava u kosarci, ili bilo kom sportu, koje cenim ne prate. Sa druge strane, ako si mislio na FMP i Crvenu Zvezdu, pored toga sto su dva razlicita kluba, razumem zasto bi se zbunio, posto je vama svejedno sa kim igrate u polufinalu...

novono

pre 6 godina

Zvezda, koja ima dva svoja kluba u ABA je poslednja koja sme da govori o regularnosti, jer su takmičenje od samog starta učinili neregularnim.

Krug dvojke

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..
(Nikola, 5. april 2018 13:35)

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...
(Loznica, 5. april 2018 14:05)

Glasali su svi klubovi ABA osim vas.Ako ste bili protiv sto ste igrali. Srto niste drzali do sebe
Odlucila ABA liga zatro sto je dobila novac za ucesce Makabija
Regionalna liga osnivanjem je postala prolaz za evro takmicenja.Isto kao i VTB liga.CSKA imaA licencu

antiDebil

pre 6 godina

O regularnosti govore oni koji imaju 2 kluba u istoj ligi i koji su u poslednjih 7 godina prekrsili SVA MOGUCA I NEMOGUCA PRAVILA, sve sto moze da se prekrsi je prekrseno, svaki lopovluk i otimacina koja moze da se izvede je izvedena, mnogo toga su i izmislili, mnoge mehanizme kradje, otimanja, kupovanja, namestanja i svega ostalog i takve pojave govore o regularnosti lige ??????? Sta reci koju poruku poslati ?

kada će da se pojave papiri iz KK partizan

pre 6 godina

FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?
(Globtroter, 5. april 2018 14:10)

Gde to piše? Gde se može pročitati da je Nebojša Čović vlasnik Crvena Zvezde i FMPa? Crvena zvezda je udruženje građana navek, nema vlasnika, samo predsednik i upravni odbor. FMP je privatan klub i vlasnik kluba nije Nebojša Čović.

tonconi

pre 6 godina

Sto bi se reklo MRZIM ZVEZDU :) Cim dodje velika utakmica odmah pocnu da jadikuju i da kucaju saopstenja kako su svi i sve protiv njih. Uvek to rade i zato ih ne volim nikako. U ovom finalu navijam za Buducnost.

PrincNaZrnuGraska

pre 6 godina

NATO Milogorci se busaju, kao i svi u okruzenju kad im Ujka Sem obeca pomoc, a kad posle dobiju po usima bude kuku lele. A sto se sudjenja tice, pa celu sezonu se sudi protiv Zvezde, a poslednji primer protiv Mornara dovoljno govori koga Velika Braca zele na tronu - znaci bilo ko osim Zvezde.

Da igramo košarku, slabi smo!

pre 6 godina

Drmanje koševa, gađanje urinom, pljuvanje i upljuvavanje - ne vredi, bilo i nije vredelo! PP- aparati, Djilasi i ostavi za sutra, bilo i prošlo! Pretrčavanje, izazivanje tuče i 5 na 3, bilo jednom i bilo dovoljno. Bilo i Ilije, Milije, Sretena i Maja Vujovića, - bruka. Šta sad da izmislimo? Baš je košarka prosta!

deki

pre 6 godina

Pa treba lepo angazovati sudije iz EL i tacka, podgoricani nemaju potrebe da se ljute ali cinjenica je da se njima tj njihovim protivnicima olako sviraju faulovi na ulazu gde na jednoj utakmici tako lako dodjes i do 25-30 poena. Mislim da Zvezda brani titulu, makar i na 5 utakmica a verovatno i ranije. A ono da svira za lagani faul namernu i faul uz to a bude upisana samo jedna licna greska, stvarno je smesno, to dokazuje da sudije nisu dorasle zadatku

Globtroter

pre 6 godina

Ljudi, crnogorski tim, crnogorski sudija, i treba da se igra opet sa crnogorskim timom... siguran sam da je cak i zebricama jasno zasto ovo nije OK? Smesno saopstenje, ako se neko plasi ovde to je tim ko je jedan jedini put, uz nenormalno sutiranje trojki i sudije uspeo da nas nekako dobije, a inace nema nikakve sanse?!
(Sabre, 5. april 2018 12:16)


FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?

BBRS

pre 6 godina

Ajd i vi se javite, napravite se bitni još ovih par dana, pa onda nazad gde vam je i mesto.
Svi smo mi koji smo gledali utakmicu protiv Mornara, videli na šta je ličilo suđenje i to u sred Beograda !
Nisam znao da je CG lobi toliko ojačao.
Posle ovog finala stvari će se vratiti na svoje mesto, a vi nećete finale videti opet bar deceniju !
Imate veliku sreću što je Partizan loš, u suprotnom finale bi preko TV-a gledali.

sasa

pre 6 godina

KK Buducnost nije ispunila bonus Voli nema pravo da zine. Svake sezone se sve vise i vise pale, i svake sezone sve vise padnu. Seljaci jedva docekaju da dodju Zvezda i Partizan, pa da se mogu derati "cigani, cigani". Tad su hale jedino i ispunjene. Bilo kako bilo, 3-1 za Zvezdu i nastavak dominacije

milke

pre 6 godina

Hocete li vi to da kazete da ne postivanje unapred donetih pravila znaci paniku. Pa ako vas ne hvata panika sto se i vi ne zalazete za postovanje istih.

Loznica

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..
(Nikola, 5. april 2018 13:35)

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...

Realan

pre 6 godina

Svako ko je gledao utakmice Zvezde i Mornara mogao je da vidi strašno navlačenje za Mornar, Zvezda je u pravu za sve što je rekla
(Goran, 5. april 2018 12:37) 

Tipicni botovski rukopis

Che

pre 6 godina

Sve, sve , ali da je Partizan unistio kosarku u Srbiji. Ako ne zmurite, mozete da vidite da se kosarka trenutno raspada u Srbiji i to se poklapa sa unistenjem Partizana kako bi onaj drugi klub, ne znam ni kako se zove, napokon uspeo da osvoji neku titulu. Srpska kosarka su Kicanovic, Dalipagic, Divac, Djordjevic, Paspalj, Rebraca, Loncar, Beric, Krstic, Lucic, MIlosavljevic, Bogdanovic...ali sta je to nasparm Nebojse Ilica i Branka Lazica. Cutite bolje.

Bojan

pre 6 godina

predlazem gepekovanje sudija upade u svlacionice i ukoliko je moguce dobro platiti todoricu da nam kaze kako su to oni radili a da niko za to nije ni znao do onomad :)))

banjadiluka

pre 6 godina

Ako se ne budemo obazirali na sudjenje i da li ce biti bilo kakve navlakuse na stranu djetica nase je samo da odigramo na visokom nivou i motivisano i bice gusto bice 0-3 idemo crveno beli

bedno piskaralo

pre 6 godina

Kako ono rece Dzile? Nisu dovedeni da sviraju za njih? Trebalo bi da se Grobari secaju te recenice, valjda gledaju utakmice svog kluba i pored tog sto su u obavezi, da isprate zgusnut raspored srpskog evroligasa.

Staropodgoricanin

pre 6 godina

Koja je muka gospodo iz Beograda?Cim se pojavi neki klub koji moze da vas skine krecu spinovanja,pisma,zaljenje,pritisci,Milo,marsovci teorije zavjere i ostale gluposti...Ako budete bolji sve cestitke al to cete morat da pokazete na terenu a ne na silu preko medija da uzimate titulu pa nije ova liga u vasem vlasnistvu pa da niko drugi ne moze da je osvoji sem vi.Pokazite malo dostojnosti i postovanja i manje tog omalozavanja pa ko bude bolji na terenu osvojice ovo je sport...Pozz iz Pg

santa justa

pre 6 godina

Jednostavno je trebalo traziti da finale sude Boltauzer, Pukl i Radovic i kraj. Eventualno Hordov i Javor. Najbolje euroligaske sudije sa ovih prostora. Belosevic otpada, mada kako je delegiran Dobrojevic iz CG i to je pitanje.

CantHandleTheTruth

pre 6 godina

To je kao kad su ovi iz PSG govorili da je Real u panici, te PSG favorit i tako slicne stvati sto su se ovde mogle procitati.

Nikola

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Pravi odgovor na ČOVIĆEVIZAM - mržnju prema svim klubovima koji nemaju veze sa FMP - om. Znači, vama nije samo Partizan predmet mržnje, očigledno!

Qantas

pre 6 godina

Zvezdas sam, ali voleo bih da buducnost pobedi. Muka mi je od ovog nebojse vucica vise
(Him, 5. april 2018 13:32)
Grobarijo na raspustu...uzivajte na zasluzenom odmoru,razmisljajte o nekim vansportskim desavanjima jer vas nema nigde na kosarkaskoj mapi.A to sto se neki od vas predstavljaju kao "Zvezdas" je bas prevazidjena fora adolescentnog uzrasta.Umesto da vam fora bude smesna, ispadoste smesni vi sami!

Gvozdje 79

pre 6 godina

Gospodo iz Pg,prvo pogledajte utakmicu eto samo ovu poslednju sa Mornarom pa onda komentarisite,pratim kosarku vec dosta godina onako navlacenje(celavi sudija prevashodno),odavno nisam video.Ono je i radjeno da se isprovociraju svi akteri i samo suv kvalitet presudio kao i dobro sutersko vece.Toliko gresaka ociglednih,izgleda da svi koji smo pratili bilo iz hale bilo putem tv-a nismo dobro videli.Ako je neko nepristrasan morao bi potvrditi vecinu stvari koje sam izneo!!!Ovo nema veze sa kosarkasima Budocnosti kojima uvek cestitam kada pobede.Sportski pozdrav

King23

pre 6 godina

@sasa the red baron

... Sto implicira da statistika nije kosarka! Eto, to nam kazuju brojevi koji sluze da zamlacuju analiticare, navijace i ostale koji ne poznaju igru i sustinu igre nego znaju da citaju brojeve pa to poistovecuju sa kosarkom i desavanjima na terenu! Da ista moze da se "izbroji i izracuna" kroz brojeve svako bi se bavio sportom generalno!

Deda

pre 6 godina

O fer sudjenju u Aba ligi necemo ni da govorimo.Toliko je providno sudio sudija bez kose u korist Mornara na obe utakmice da to nije realno,medjutim kvalitet Zvezde je isplivao i izborili su se.Zvezda je sampion i nema tu dalje price.

cartmanx

pre 6 godina

Aman panteri ostavite Partizan i Duleta na miru,alo, ovo je saopštenje Budućnosti,a ko ga je inicirao juče...vaša legenda i opet vam Dule i Partizan krivi.Mi smo tu gde smo i nećemo videti boljitak dok..zna se šta.

Zvezdas

pre 6 godina

Gospodao milogorci, Vi u normalnim uslovimai normalnom sudjenju nemate sta da trazite sa Zvezdom.Izgleda da je kod vas zavladala panika jer i zelja da nezvisna CG ima evroligasa a nemate potrebne uslove.Prvo nemate dvoranu od min 10 hiljada mesta kako stoji u pravilniku EL.Imali ste obilatu pomoc sudije Pukla u Podgorici. Zvezda izlazi iz bonusa u 3 minuti.Za celu utakmicu slobodna bacanja 32.Videli smo sudjenje i na utakmici Zvezda Mornar. Dziletova taktika udri prolazi samokd vama naklonjenih sudija

Legende kluba

pre 6 godina

Jedini X faktor sve ovo vreme Zvezda prva, Fmp drugi i potomak zvezda treca. Hoce li jos neko saopstenje, njima to dodje tradicionalno

MOCA

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.

One night in May

pre 6 godina

Posteno - nijednom recju nisu demantovali cinjenice iznete u Zvezdinom saopstenju.

Bukvalno nijednom recju nisu u svom saopstenju opovrgnuli da se nacionalni kljuc primenjuje na sve - osim na Buducnost.

Sve korektno...

Sabre

pre 6 godina

Ljudi, crnogorski tim, crnogorski sudija, i treba da se igra opet sa crnogorskim timom... siguran sam da je cak i zebricama jasno zasto ovo nije OK? Smesno saopstenje, ako se neko plasi ovde to je tim ko je jedan jedini put, uz nenormalno sutiranje trojki i sudije uspeo da nas nekako dobije, a inace nema nikakve sanse?!

Nikola

pre 6 godina

Vidim kaze i Bosko Djokic u svom blogu kako je Zvezda kmeci u panici kako ne veruje u svoju ekipu, pitam se jer kada je Dule kmecao neprestano jel ste govorili da je i Partizan u panici? Naravno da ne.
Ko o cemu...

Milan

pre 6 godina

"Ta činjenica, kao i pismo Crvene zvezde upućeno sportskom direktoru ABA Žarku Čabarkapi u kojem se kritikuje delegiranje sudija i optužuje Budućnost Voli da je vršila pritisak na komesara za delegiranje arbitara upućuju samo na jedno Zvezda je u strahu i panici."

Nigde ne vidh demant iz Buducnosti u vezi vrsenja pritiska na delegiranje arbitara.
A onaj procelavi arbitar sa utakmice Zvezda-Mornar, zaboravio sam mu ime, se bas svojski potrudio da da za pravo Zvezdi da se pokusalo sa muvanjem u delegrianju i samom sudjenju.
Ko je gledao utakmicu, apsolutno mu je sve jasno. Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.

sasa the red baron

pre 6 godina

KK Buduce slobodno bacanje:::

CZ je ta sa prednosti domaceg terena, i ovo ce samo napaliti navijace jos vise, a sa njima i igrace..
A sto se tice sudjenja, pa nije CZ jedina koja se zalila.
Jos od dana Damira Javora i njegovi Cedevita dana, pa preko toga da vlansik PAO izjavi da njegova ekipa U EL uvek gubi kad sviraju ABA liga suci..
U ostalom, ko god da je gledao CED-BUD, i CZ-Mornar, mogao je jasno videti kolika je razlika u kriterijumu bila...
I za udzebenike je da je CZ u 2 mecu protiv Mornara bolje sutirala za 2, i 3, imala vise skokova, vise asistencija, vise ukradenih lopti, a manje izgubljenih, i na kraju imala i bolju valorizaciju, i izgubila tekmu!?
Izvoli, pronadji mi jos jednu tekmu sa takvom statistikom, gde je tim bolji u svemu izgubio?

Р

pre 6 godina

Дај бре Звездо, не треба ти ово, победи ову боранију и стави тачку. Или три тачке, наставиће се...

CzBg89!

pre 6 godina

Hahahah.. pa oni bi hteli da igraju po njihovim pravilima njihovim sudijama iz Crne Gore.. svi su lepo videli sta je taj radio protiv Mornara.. ali vidi se sad da su oni u strahu i panici cim bi im se oduzele te sudije..

duh sa sekirom

pre 6 godina

...navikli oni da delegiraju!...evo u fudbalu pola sudija nosi zvezdine navijačke stvari (ne klubske sa zvezdinim grbom).
-biće kukanja o poštenju kad se ovo bude lane zvalo.

KOŠARKA TO JE PARTIZAN UNIŠTIO U SRB

pre 6 godina

U moraci buducnos svaku utakmicu aba lige najmanje 25-30 slobodnih bacanja....
Naravno da se svi bune protiv takvog vida otimacine preuzete iz Dulovih udzbenika...

sasa

pre 6 godina

Zvezda pobedila ili izgubila igra E.L svakako...a msl da je malte ne nemoguce da izgubi jer smatram da nijedna ekipa u regionu nemoze Zvezdu dobiti na tri dobijene utakmice...

GNS

pre 6 godina

Ali nick, "Košarka,to je Partizan uništio u Srbiji", hahaha,prosto je neverovatno kakvih ljudi ima... Preporučujem dotičnom da idući put napiše "Sunce je uništilo dan", otprilike ima jednakog smisla

KOŠARKA TO JE PARTIZAN UNIŠTIO U SRB

pre 6 godina

U moraci buducnos svaku utakmicu aba lige najmanje 25-30 slobodnih bacanja....
Naravno da se svi bune protiv takvog vida otimacine preuzete iz Dulovih udzbenika...

Sabre

pre 6 godina

Ljudi, crnogorski tim, crnogorski sudija, i treba da se igra opet sa crnogorskim timom... siguran sam da je cak i zebricama jasno zasto ovo nije OK? Smesno saopstenje, ako se neko plasi ovde to je tim ko je jedan jedini put, uz nenormalno sutiranje trojki i sudije uspeo da nas nekako dobije, a inace nema nikakve sanse?!

sasa the red baron

pre 6 godina

KK Buduce slobodno bacanje:::

CZ je ta sa prednosti domaceg terena, i ovo ce samo napaliti navijace jos vise, a sa njima i igrace..
A sto se tice sudjenja, pa nije CZ jedina koja se zalila.
Jos od dana Damira Javora i njegovi Cedevita dana, pa preko toga da vlansik PAO izjavi da njegova ekipa U EL uvek gubi kad sviraju ABA liga suci..
U ostalom, ko god da je gledao CED-BUD, i CZ-Mornar, mogao je jasno videti kolika je razlika u kriterijumu bila...
I za udzebenike je da je CZ u 2 mecu protiv Mornara bolje sutirala za 2, i 3, imala vise skokova, vise asistencija, vise ukradenih lopti, a manje izgubljenih, i na kraju imala i bolju valorizaciju, i izgubila tekmu!?
Izvoli, pronadji mi jos jednu tekmu sa takvom statistikom, gde je tim bolji u svemu izgubio?

Nikola

pre 6 godina

Vidim kaze i Bosko Djokic u svom blogu kako je Zvezda kmeci u panici kako ne veruje u svoju ekipu, pitam se jer kada je Dule kmecao neprestano jel ste govorili da je i Partizan u panici? Naravno da ne.
Ko o cemu...

Milan

pre 6 godina

"Ta činjenica, kao i pismo Crvene zvezde upućeno sportskom direktoru ABA Žarku Čabarkapi u kojem se kritikuje delegiranje sudija i optužuje Budućnost Voli da je vršila pritisak na komesara za delegiranje arbitara upućuju samo na jedno Zvezda je u strahu i panici."

Nigde ne vidh demant iz Buducnosti u vezi vrsenja pritiska na delegiranje arbitara.
A onaj procelavi arbitar sa utakmice Zvezda-Mornar, zaboravio sam mu ime, se bas svojski potrudio da da za pravo Zvezdi da se pokusalo sa muvanjem u delegrianju i samom sudjenju.
Ko je gledao utakmicu, apsolutno mu je sve jasno. Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.

GNS

pre 6 godina

Ali nick, "Košarka,to je Partizan uništio u Srbiji", hahaha,prosto je neverovatno kakvih ljudi ima... Preporučujem dotičnom da idući put napiše "Sunce je uništilo dan", otprilike ima jednakog smisla

Р

pre 6 godina

Дај бре Звездо, не треба ти ово, победи ову боранију и стави тачку. Или три тачке, наставиће се...

MOCA

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.

Savatiye

pre 6 godina

Dva ničim zasluženo od sudija zaštićena igrača su Gordić i Ivanović. Bilo bi interesantno videti broj slobodnih bacanja koja su izvela ova dva igrača. Pogotovo u trenucima bezidejne igre, kada stane šut za tri poena. Još bi bilo interesantno uporediti broj bacanja ova dva igrača u EK i ABA ligi.
Svako njihovo zaletanje u igrača u reketu je faul.
Meni je vrlo zanimljiv broj bacanja Vranješa u drugoj i trećoj utakmici.
Zato se pitam, kako je moguće da jedan Pjer Džekson, Spanulis, Kalatis, Grin, Milaknis, Ertel, Grejndžer, Nedović, De Kolo, Van Rosom, Salin, Kerol, Pengos, Fernandez, Dončić, Navaro, Rodrigez, Bobi Džekson, Naneli, Ribas i ostali nisu bili ni blizu zaštićeni protiv Zvezde kao recimo Vranješ, Ivanović i Gordić!?

CzBg89!

pre 6 godina

Hahahah.. pa oni bi hteli da igraju po njihovim pravilima njihovim sudijama iz Crne Gore.. svi su lepo videli sta je taj radio protiv Mornara.. ali vidi se sad da su oni u strahu i panici cim bi im se oduzele te sudije..

Nikola

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..

Bojan

pre 6 godina

predlazem gepekovanje sudija upade u svlacionice i ukoliko je moguce dobro platiti todoricu da nam kaze kako su to oni radili a da niko za to nije ni znao do onomad :)))

Staropodgoricanin

pre 6 godina

Koja je muka gospodo iz Beograda?Cim se pojavi neki klub koji moze da vas skine krecu spinovanja,pisma,zaljenje,pritisci,Milo,marsovci teorije zavjere i ostale gluposti...Ako budete bolji sve cestitke al to cete morat da pokazete na terenu a ne na silu preko medija da uzimate titulu pa nije ova liga u vasem vlasnistvu pa da niko drugi ne moze da je osvoji sem vi.Pokazite malo dostojnosti i postovanja i manje tog omalozavanja pa ko bude bolji na terenu osvojice ovo je sport...Pozz iz Pg

Gvozdje 79

pre 6 godina

Gospodo iz Pg,prvo pogledajte utakmicu eto samo ovu poslednju sa Mornarom pa onda komentarisite,pratim kosarku vec dosta godina onako navlacenje(celavi sudija prevashodno),odavno nisam video.Ono je i radjeno da se isprovociraju svi akteri i samo suv kvalitet presudio kao i dobro sutersko vece.Toliko gresaka ociglednih,izgleda da svi koji smo pratili bilo iz hale bilo putem tv-a nismo dobro videli.Ako je neko nepristrasan morao bi potvrditi vecinu stvari koje sam izneo!!!Ovo nema veze sa kosarkasima Budocnosti kojima uvek cestitam kada pobede.Sportski pozdrav

sasa

pre 6 godina

Zvezda pobedila ili izgubila igra E.L svakako...a msl da je malte ne nemoguce da izgubi jer smatram da nijedna ekipa u regionu nemoze Zvezdu dobiti na tri dobijene utakmice...

Zvezdas

pre 6 godina

Gospodao milogorci, Vi u normalnim uslovimai normalnom sudjenju nemate sta da trazite sa Zvezdom.Izgleda da je kod vas zavladala panika jer i zelja da nezvisna CG ima evroligasa a nemate potrebne uslove.Prvo nemate dvoranu od min 10 hiljada mesta kako stoji u pravilniku EL.Imali ste obilatu pomoc sudije Pukla u Podgorici. Zvezda izlazi iz bonusa u 3 minuti.Za celu utakmicu slobodna bacanja 32.Videli smo sudjenje i na utakmici Zvezda Mornar. Dziletova taktika udri prolazi samokd vama naklonjenih sudija

duh sa sekirom

pre 6 godina

...navikli oni da delegiraju!...evo u fudbalu pola sudija nosi zvezdine navijačke stvari (ne klubske sa zvezdinim grbom).
-biće kukanja o poštenju kad se ovo bude lane zvalo.

sasa

pre 6 godina

KK Buducnost nije ispunila bonus Voli nema pravo da zine. Svake sezone se sve vise i vise pale, i svake sezone sve vise padnu. Seljaci jedva docekaju da dodju Zvezda i Partizan, pa da se mogu derati "cigani, cigani". Tad su hale jedino i ispunjene. Bilo kako bilo, 3-1 za Zvezdu i nastavak dominacije

Qantas

pre 6 godina

Zvezdas sam, ali voleo bih da buducnost pobedi. Muka mi je od ovog nebojse vucica vise
(Him, 5. april 2018 13:32)
Grobarijo na raspustu...uzivajte na zasluzenom odmoru,razmisljajte o nekim vansportskim desavanjima jer vas nema nigde na kosarkaskoj mapi.A to sto se neki od vas predstavljaju kao "Zvezdas" je bas prevazidjena fora adolescentnog uzrasta.Umesto da vam fora bude smesna, ispadoste smesni vi sami!

Globtroter

pre 6 godina

Ljudi, crnogorski tim, crnogorski sudija, i treba da se igra opet sa crnogorskim timom... siguran sam da je cak i zebricama jasno zasto ovo nije OK? Smesno saopstenje, ako se neko plasi ovde to je tim ko je jedan jedini put, uz nenormalno sutiranje trojki i sudije uspeo da nas nekako dobije, a inace nema nikakve sanse?!
(Sabre, 5. april 2018 12:16)


FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?

One night in May

pre 6 godina

Posteno - nijednom recju nisu demantovali cinjenice iznete u Zvezdinom saopstenju.

Bukvalno nijednom recju nisu u svom saopstenju opovrgnuli da se nacionalni kljuc primenjuje na sve - osim na Buducnost.

Sve korektno...

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Pravi odgovor na ČOVIĆEVIZAM - mržnju prema svim klubovima koji nemaju veze sa FMP - om. Znači, vama nije samo Partizan predmet mržnje, očigledno!

banjadiluka

pre 6 godina

Ako se ne budemo obazirali na sudjenje i da li ce biti bilo kakve navlakuse na stranu djetica nase je samo da odigramo na visokom nivou i motivisano i bice gusto bice 0-3 idemo crveno beli

cartmanx

pre 6 godina

Aman panteri ostavite Partizan i Duleta na miru,alo, ovo je saopštenje Budućnosti,a ko ga je inicirao juče...vaša legenda i opet vam Dule i Partizan krivi.Mi smo tu gde smo i nećemo videti boljitak dok..zna se šta.

Podgoricanin

pre 6 godina

Ko o cemu, Zvezda o kosmickoj nepravdi. Smarate. Bolja ste ekipa, dokazite to na terenu. Ako pobijedite svaka cast. Ako izgubite, vec vidim kako cete se ponasati. Ne pamtim da je Zvezda izgubila utakmicu, a da nije osula paljbu po sudijama. Kako u kosarci, tako u fudbalu.

Deda

pre 6 godina

O fer sudjenju u Aba ligi necemo ni da govorimo.Toliko je providno sudio sudija bez kose u korist Mornara na obe utakmice da to nije realno,medjutim kvalitet Zvezde je isplivao i izborili su se.Zvezda je sampion i nema tu dalje price.

Aleksa

pre 6 godina

Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.
(Milan, 5. april 2018 12:22)

Суђење је било навлакуша за Морнар, али то јесу биле две личне. Фаул и неспортска и оправдано су суђене. Срећа па смо били много јачи иначе би било незгодно. А ова саопштења су тешка глупост, 'ајд' да их лепо одеремо два пута у пиониру и да са Србима у Подгорици славимо титулу, каква црна саопштења....

BBRS

pre 6 godina

Ajd i vi se javite, napravite se bitni još ovih par dana, pa onda nazad gde vam je i mesto.
Svi smo mi koji smo gledali utakmicu protiv Mornara, videli na šta je ličilo suđenje i to u sred Beograda !
Nisam znao da je CG lobi toliko ojačao.
Posle ovog finala stvari će se vratiti na svoje mesto, a vi nećete finale videti opet bar deceniju !
Imate veliku sreću što je Partizan loš, u suprotnom finale bi preko TV-a gledali.

CantHandleTheTruth

pre 6 godina

To je kao kad su ovi iz PSG govorili da je Real u panici, te PSG favorit i tako slicne stvati sto su se ovde mogle procitati.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

(antiDebil, 5. april 2018 14:38)

E, kad ovako nešto napiše navijač kluba koji je gasio druge timove (Hemofarm) uz pomoć njegovog direktora kojeg su postavljali u upravu kluba i na mesto predsednika KSS, kluba koji je bez odštete otimao igrače drugih klubova i registrovao ih na nekim noćnim sastancima, kluba čiji su rukovodioci šamarali sudije u svlačionicam ili ih gepekovali, kluba koji je prekršio sva moguća pravila poslovanja i nije plaćao poreze, kluba zbog kojeg je reprezentacija bila predmet sprdnje, jer niko osim igrača tog kluba nije smeo da igra, kluba koji je gordo želeo sunovrat jednog protivničkog tima ("Nije u interesu srpske košarke..."), a kada se ćurak okrenuo - odjednom su najveći zagovornici "poštenja" i histerično pljuju na samo delić onoga što je njihov mali, jadni klub sa neznalicom i samoprozvanim magom radio.
Zapamtite, groBARI, "Karma is a bitch" i sad vam se fino i dugo sveti za svo zlo što ste nanosili godinama. I pustite Zvezdu i Budućnost, oni su tri klase iznad vašeg jada, gledajte zašto se i Sutjeska sprda sa vama.

deki

pre 6 godina

Pa treba lepo angazovati sudije iz EL i tacka, podgoricani nemaju potrebe da se ljute ali cinjenica je da se njima tj njihovim protivnicima olako sviraju faulovi na ulazu gde na jednoj utakmici tako lako dodjes i do 25-30 poena. Mislim da Zvezda brani titulu, makar i na 5 utakmica a verovatno i ranije. A ono da svira za lagani faul namernu i faul uz to a bude upisana samo jedna licna greska, stvarno je smesno, to dokazuje da sudije nisu dorasle zadatku

Krug dvojke

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..
(Nikola, 5. april 2018 13:35)

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...
(Loznica, 5. april 2018 14:05)

Glasali su svi klubovi ABA osim vas.Ako ste bili protiv sto ste igrali. Srto niste drzali do sebe
Odlucila ABA liga zatro sto je dobila novac za ucesce Makabija
Regionalna liga osnivanjem je postala prolaz za evro takmicenja.Isto kao i VTB liga.CSKA imaA licencu

PrincNaZrnuGraska

pre 6 godina

NATO Milogorci se busaju, kao i svi u okruzenju kad im Ujka Sem obeca pomoc, a kad posle dobiju po usima bude kuku lele. A sto se sudjenja tice, pa celu sezonu se sudi protiv Zvezde, a poslednji primer protiv Mornara dovoljno govori koga Velika Braca zele na tronu - znaci bilo ko osim Zvezde.

Ivan

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

Ma jok, vi ste djedovi, najbitniji igraci vam igraju poslednje sezone u karijeri. A mi smo mladi.
(delboj, 5. april 2018 15:39)

Ajde vre nemoj da lazes vise, ispao si smesan pa sada pricas nebuloze. Ko iz Zvezde igra poslednju sezonu u karijeri? Mozda samo Antic, koji uopste nije bitan faktor ekipe ove sezone. A vidim Gibson, Doelman, Lendri i Gordic svi u cvetu maldosti. Jado idi radi nesto pametno...

Mirko

pre 6 godina

(antiDebil, 5. april 2018 14:38)

Reče navijač kluba koji već 11 godina koji ima dva kluba u istom takmičenju.
"Smatrajte da su od danas Igokea i Partizan - jedan klub"! (2007.g.)

Malo si se zaboravio prijatelju?
Ili imaš selektivno pamćenje?

coldplayer

pre 6 godina

@novono
Nema Zvezda dva kluba u aba ligi.Odakle ti to.Isti im je predsednik i direktor,ali su to dva kluba za sebe koja saradjuju normalno.Kao nekad kad ste imali deset filijala i ljudi u uo klubova u nasem fudbalu.Tada ti to nije smetalo.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Bas tako, lepo im rekose Podgoricani. Zagrebacka Zvezda Idea sebi vec upisala trofej i plasman u Evroligu alu ne ide to tako, valjda se i Buducnost nesto pita.

antiDebil

pre 6 godina

O regularnosti govore oni koji imaju 2 kluba u istoj ligi i koji su u poslednjih 7 godina prekrsili SVA MOGUCA I NEMOGUCA PRAVILA, sve sto moze da se prekrsi je prekrseno, svaki lopovluk i otimacina koja moze da se izvede je izvedena, mnogo toga su i izmislili, mnoge mehanizme kradje, otimanja, kupovanja, namestanja i svega ostalog i takve pojave govore o regularnosti lige ??????? Sta reci koju poruku poslati ?

misko

pre 6 godina

I da Buducnost osvoji ABA,Zvezda ce je igrati... Jer zapamtite samo BG, ZG i ispinjavaju standarde EL..i to samo klubovi Zvezda, Partizan, Cibona i Olimpija.. Svi ostali su druga liga, zbog gledanosti i gledalaca.. A posto je Zvezda jedina iz ove cetvorke u vrhu.. Tako da ce ona igrrati...

bedno piskaralo

pre 6 godina

Kako ono rece Dzile? Nisu dovedeni da sviraju za njih? Trebalo bi da se Grobari secaju te recenice, valjda gledaju utakmice svog kluba i pored tog sto su u obavezi, da isprate zgusnut raspored srpskog evroligasa.

Da igramo košarku, slabi smo!

pre 6 godina

Drmanje koševa, gađanje urinom, pljuvanje i upljuvavanje - ne vredi, bilo i nije vredelo! PP- aparati, Djilasi i ostavi za sutra, bilo i prošlo! Pretrčavanje, izazivanje tuče i 5 na 3, bilo jednom i bilo dovoljno. Bilo i Ilije, Milije, Sretena i Maja Vujovića, - bruka. Šta sad da izmislimo? Baš je košarka prosta!

Sabre

pre 6 godina

FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?
(Globtroter, 5. april 2018 14:10)


Mislim da panteri generalno imaju vecih problema nego sta se desava u kosarci, ili bilo kom sportu, koje cenim ne prate. Sa druge strane, ako si mislio na FMP i Crvenu Zvezdu, pored toga sto su dva razlicita kluba, razumem zasto bi se zbunio, posto je vama svejedno sa kim igrate u polufinalu...

milke

pre 6 godina

Hocete li vi to da kazete da ne postivanje unapred donetih pravila znaci paniku. Pa ako vas ne hvata panika sto se i vi ne zalazete za postovanje istih.

Realan

pre 6 godina

Svako ko je gledao utakmice Zvezde i Mornara mogao je da vidi strašno navlačenje za Mornar, Zvezda je u pravu za sve što je rekla
(Goran, 5. april 2018 12:37) 

Tipicni botovski rukopis

Loznica

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..
(Nikola, 5. april 2018 13:35)

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...

Che

pre 6 godina

Sve, sve , ali da je Partizan unistio kosarku u Srbiji. Ako ne zmurite, mozete da vidite da se kosarka trenutno raspada u Srbiji i to se poklapa sa unistenjem Partizana kako bi onaj drugi klub, ne znam ni kako se zove, napokon uspeo da osvoji neku titulu. Srpska kosarka su Kicanovic, Dalipagic, Divac, Djordjevic, Paspalj, Rebraca, Loncar, Beric, Krstic, Lucic, MIlosavljevic, Bogdanovic...ali sta je to nasparm Nebojse Ilica i Branka Lazica. Cutite bolje.

kada će da se pojave papiri iz KK partizan

pre 6 godina

FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?
(Globtroter, 5. april 2018 14:10)

Gde to piše? Gde se može pročitati da je Nebojša Čović vlasnik Crvena Zvezde i FMPa? Crvena zvezda je udruženje građana navek, nema vlasnika, samo predsednik i upravni odbor. FMP je privatan klub i vlasnik kluba nije Nebojša Čović.

novono

pre 6 godina

Zvezda, koja ima dva svoja kluba u ABA je poslednja koja sme da govori o regularnosti, jer su takmičenje od samog starta učinili neregularnim.

coldplayer

pre 6 godina

@staropodgoricanin
A odakle ti ta diskusija da mozete da nas skinete?Jer ste nas pobedili ove godine?Nemoj da se lazes majstore.Nemas osnova za te diskusije.Niste dobili niti jednu jacu ekipu u ek ove godine cak ni u Podgorici a ovde se silite.Nije frka.Prica je standardna sa vase strane svake godine.Mozete da se palite do sutra mi ovo osvajamo lagano.Ali ore nego sto krenes sledeci put sa takvom pricom moras da imas nesto iza sebe.A vi nemate AMA BAS NISTA i to ce potrajati.Realno je samo da ste gubitnicka ekipa koja igra samo regularni deo takmicenja.Kad je bitno tad se vidi ko je ko.A videlo se prethodnih godina.Zato ne preti nego cuti i nadaj se.

santa justa

pre 6 godina

Jednostavno je trebalo traziti da finale sude Boltauzer, Pukl i Radovic i kraj. Eventualno Hordov i Javor. Najbolje euroligaske sudije sa ovih prostora. Belosevic otpada, mada kako je delegiran Dobrojevic iz CG i to je pitanje.

Ivan

pre 6 godina

Sramota je za srpsku kosarku da jedna CG sa 600k stanovnika ima 2 predstavnika u F4.
(Dule, 5. april 2018 14:02)

Nije to sramota za Srbiju nego za partizan. Zvezda svoje odradi svake sezone. I kakve to ima veze sa brojem stanovnika? U toj eikipi buducnosti 2-3 crnogorca igraju epizodnnu ulogu ove sezone, sve ostalo igraci van crne gore. Od crnogorskih igraca bitnu ulogu ima samo Ivanovic. Video bi kako dolaze do finala bez Gordica, Gibsona, Lendrija I Doelmana.

delboj

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

Ma jok, vi ste djedovi, najbitniji igraci vam igraju poslednje sezone u karijeri. A mi smo mladi.

delboj

pre 6 godina

Navikli ste vi da vam se protiv manjih klubova sudi iskljucivo u vasu korist, pa je sad muka kad nijeste favorizovani i kad je sudjenje ravnopravno. Pojma vi nemate sto je nefer sudjenje.

c7-5

pre 6 godina

Mi smo vec u EL,pa i da igubimo od vas. Samo jos to ne znate. Prakticno,bez takm. znacaja
(nex, 5. april 2018 14:49)

Izgubite vi pa se samo nadaj. Ali ja te razumem, kada izgubite na terenu, krive su sudije a onda trazite druge nacine da igrate u EL. Odustanu Cibona ili Igokea a sada se nadate da opet igrate EL ako izgubite od Buducnosti?? A STA AKO DO TOGA NE DODJE? Propade ti nada? Onda ces da vidis sam kako to izgleda i kakve probleme ima tvoj klub i sta ce sve na povrsinu da ispliva. Zato se moli Bogu da dobijete finale .

Sabre

pre 6 godina

A sta ako ti kazem da imam 33 godine, a da si adolescent zapravo ti, koji se jos uvek pali na klubove umesto da se pali na devojke
(Him, 5. april 2018 15:36)

Evo, ja da ti pojasnim, posto vidim da ti ne ide bas. Ako NAVIJAS za neki klub onda NAVIJAS za taj klub, pa makar mu na celo dosao Musolini. E sad, ako krene to da ti bas smeta, onda PRESTANES da navijas za taj klub, ali onda... pazi sad... znam da je ovo mozda tesko, ali pokusaj: onda vise NE NAVIJAS za taj klub. U konkretnom slucaju onda vise NISI navijac Zvezde, te tvoja mala fraza nema nikakvog smisla vise. Capiche? Dakle, ne moras da budes uopste nalozeni klinac da bi shvatao razliku izmedju navijanja i simpatisanja nekog kluba. Ako si kezual simpatizer Zvezde, kako vetar dune, onda kul... ali liche, momenta kada ti navijas PROTIV kluba koji navodno gotivis, ti vise nisi navijac tog kluba... capiche?

tonconi

pre 6 godina

Sto bi se reklo MRZIM ZVEZDU :) Cim dodje velika utakmica odmah pocnu da jadikuju i da kucaju saopstenja kako su svi i sve protiv njih. Uvek to rade i zato ih ne volim nikako. U ovom finalu navijam za Buducnost.

delboj

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.

sreckodjurovic@mail.com

pre 6 godina

Sasa-kakav stah kod zvezdasa.Au sta je ovo.Tek sad vidim koliko je Buducnost jaka.I Sasa druze bartolomeu je potvrdio da ce igrat El ko osvoji Aba i posto zna da Buducnost ispunjava sve uslove bio jutros u cudu sto ga to pitaju.Inace je covjek prosli ljeto bio na sv.stefanu.A i ja mislim da ni ti kao navijac zvezde ne bi volio da buducnost osvoji aba a zvezda da igra El.E vidis ja niksd ne bi volio da moja Buducnost tako igra El.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

Ko je gledao utakmicu, apsolutno mu je sve jasno. Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.
(Milan, 5. april 2018 12:22)

Ne, Laziću su svirana DVA faula, običan i namerni, a dobio je JEDNU ličnu. I posle se neko čudi što Zvezda ne želi INSTRUISANE NEZNALICE za sudije.

Legende kluba

pre 6 godina

Jedini X faktor sve ovo vreme Zvezda prva, Fmp drugi i potomak zvezda treca. Hoce li jos neko saopstenje, njima to dodje tradicionalno

Ivan

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

Nikola

pre 6 godina

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...
(Loznica, 5. april 2018 14:05)

Za ovo prvo nisam siguran kako se odlucilo. Ako je bilo glasanjem klubova, onda je glasala vecina. Za Makabi su glasali svi, jer je to ligi donelo sponzore, jace ugovore za prenose i verovatno novac za ucesce Makabija u ligi. Partizan znam da je nesto bio protiv, ali onda pitanje tebi. Zasto onda nisu istupili iz takve lige? Ako su vec bili protiv toga. A znas zasto su bili protiv? Zato sto je Zvezda bila za to. Misli ti sta hoces, ali takvim stvarima je pojacan kvalitet ako ne svih, onda bar tih nekoliko nasih klubova koji igraju ovu ligu. I moglo je da bude i 5 klubova u mnogo jacoj ligi nego nasoj domacoj. I navijao sam da Borac udje, a siguran sam da ti nisi. I jos jedno pitanje. Kako mislis da voljom jednog kluba moze to sve da se izvede sto si pitao i sto sam pisao sada? Da li ti je onda jasno zasto kazem da Partizan ( tj ljudi koji ga vode, klub kao klub postujem ) ne radi u interesi nase kosarke?

King23

pre 6 godina

@sasa the red baron

... Sto implicira da statistika nije kosarka! Eto, to nam kazuju brojevi koji sluze da zamlacuju analiticare, navijace i ostale koji ne poznaju igru i sustinu igre nego znaju da citaju brojeve pa to poistovecuju sa kosarkom i desavanjima na terenu! Da ista moze da se "izbroji i izracuna" kroz brojeve svako bi se bavio sportom generalno!

zi

pre 6 godina

Zvezda pobedjuje nema šta, ne znam na koliko dobijene se igra, ali biće 2 ili 3-0. U zvezdu se previše ulaže i neće pustiti da neko drugi igra euroligu. Uspeli su Čoviću da poremete planove oko KK Borca, ali verovatno je to bio uslov. Da me ne shvatite pogrešno, zvezda pre svega ima dobru ekipu, tu nema greške, svake godine je jaka i dobra, trenutno su u lošoj formi i tu bi bila šansa za Budućnost, ali teško. Da su tu čista posla, Džikić bi bez problema nadmudrio alimpijevića.

dusan

pre 6 godina

Svasta, jujuju...Mislim , nije sve jedno ako ti sledeca sezona zavisi od finala koji god to protivnik da bude, ali bre, panika i strah od bilo koga u ABA ligi je smesna...a Buducnosti je sigurno lakse jer je autsajder , pa sad malo provociraju, ali to ne menja stvar da cemo vas dobiti bez problema...plafon Buducnost moze da dobije jednu, dve nikako

Him

pre 6 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1377784#k26704185

A sta ako ti kazem da imam 33 godine, a da si adolescent zapravo ti, koji se jos uvek pali na klubove umesto da se pali na devojke

KOŠARKA TO JE PARTIZAN UNIŠTIO U SRB

pre 6 godina

U moraci buducnos svaku utakmicu aba lige najmanje 25-30 slobodnih bacanja....
Naravno da se svi bune protiv takvog vida otimacine preuzete iz Dulovih udzbenika...

GNS

pre 6 godina

Ali nick, "Košarka,to je Partizan uništio u Srbiji", hahaha,prosto je neverovatno kakvih ljudi ima... Preporučujem dotičnom da idući put napiše "Sunce je uništilo dan", otprilike ima jednakog smisla

Sabre

pre 6 godina

Ljudi, crnogorski tim, crnogorski sudija, i treba da se igra opet sa crnogorskim timom... siguran sam da je cak i zebricama jasno zasto ovo nije OK? Smesno saopstenje, ako se neko plasi ovde to je tim ko je jedan jedini put, uz nenormalno sutiranje trojki i sudije uspeo da nas nekako dobije, a inace nema nikakve sanse?!

duh sa sekirom

pre 6 godina

...navikli oni da delegiraju!...evo u fudbalu pola sudija nosi zvezdine navijačke stvari (ne klubske sa zvezdinim grbom).
-biće kukanja o poštenju kad se ovo bude lane zvalo.

MOCA

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.

Staropodgoricanin

pre 6 godina

Koja je muka gospodo iz Beograda?Cim se pojavi neki klub koji moze da vas skine krecu spinovanja,pisma,zaljenje,pritisci,Milo,marsovci teorije zavjere i ostale gluposti...Ako budete bolji sve cestitke al to cete morat da pokazete na terenu a ne na silu preko medija da uzimate titulu pa nije ova liga u vasem vlasnistvu pa da niko drugi ne moze da je osvoji sem vi.Pokazite malo dostojnosti i postovanja i manje tog omalozavanja pa ko bude bolji na terenu osvojice ovo je sport...Pozz iz Pg

sasa the red baron

pre 6 godina

KK Buduce slobodno bacanje:::

CZ je ta sa prednosti domaceg terena, i ovo ce samo napaliti navijace jos vise, a sa njima i igrace..
A sto se tice sudjenja, pa nije CZ jedina koja se zalila.
Jos od dana Damira Javora i njegovi Cedevita dana, pa preko toga da vlansik PAO izjavi da njegova ekipa U EL uvek gubi kad sviraju ABA liga suci..
U ostalom, ko god da je gledao CED-BUD, i CZ-Mornar, mogao je jasno videti kolika je razlika u kriterijumu bila...
I za udzebenike je da je CZ u 2 mecu protiv Mornara bolje sutirala za 2, i 3, imala vise skokova, vise asistencija, vise ukradenih lopti, a manje izgubljenih, i na kraju imala i bolju valorizaciju, i izgubila tekmu!?
Izvoli, pronadji mi jos jednu tekmu sa takvom statistikom, gde je tim bolji u svemu izgubio?

Podgoricanin

pre 6 godina

Ko o cemu, Zvezda o kosmickoj nepravdi. Smarate. Bolja ste ekipa, dokazite to na terenu. Ako pobijedite svaka cast. Ako izgubite, vec vidim kako cete se ponasati. Ne pamtim da je Zvezda izgubila utakmicu, a da nije osula paljbu po sudijama. Kako u kosarci, tako u fudbalu.

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Pravi odgovor na ČOVIĆEVIZAM - mržnju prema svim klubovima koji nemaju veze sa FMP - om. Znači, vama nije samo Partizan predmet mržnje, očigledno!

Globtroter

pre 6 godina

Ljudi, crnogorski tim, crnogorski sudija, i treba da se igra opet sa crnogorskim timom... siguran sam da je cak i zebricama jasno zasto ovo nije OK? Smesno saopstenje, ako se neko plasi ovde to je tim ko je jedan jedini put, uz nenormalno sutiranje trojki i sudije uspeo da nas nekako dobije, a inace nema nikakve sanse?!
(Sabre, 5. april 2018 12:16)


FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Bas tako, lepo im rekose Podgoricani. Zagrebacka Zvezda Idea sebi vec upisala trofej i plasman u Evroligu alu ne ide to tako, valjda se i Buducnost nesto pita.

antiDebil

pre 6 godina

O regularnosti govore oni koji imaju 2 kluba u istoj ligi i koji su u poslednjih 7 godina prekrsili SVA MOGUCA I NEMOGUCA PRAVILA, sve sto moze da se prekrsi je prekrseno, svaki lopovluk i otimacina koja moze da se izvede je izvedena, mnogo toga su i izmislili, mnoge mehanizme kradje, otimanja, kupovanja, namestanja i svega ostalog i takve pojave govore o regularnosti lige ??????? Sta reci koju poruku poslati ?

cartmanx

pre 6 godina

Aman panteri ostavite Partizan i Duleta na miru,alo, ovo je saopštenje Budućnosti,a ko ga je inicirao juče...vaša legenda i opet vam Dule i Partizan krivi.Mi smo tu gde smo i nećemo videti boljitak dok..zna se šta.

Nikola

pre 6 godina

Vidim kaze i Bosko Djokic u svom blogu kako je Zvezda kmeci u panici kako ne veruje u svoju ekipu, pitam se jer kada je Dule kmecao neprestano jel ste govorili da je i Partizan u panici? Naravno da ne.
Ko o cemu...

Che

pre 6 godina

Sve, sve , ali da je Partizan unistio kosarku u Srbiji. Ako ne zmurite, mozete da vidite da se kosarka trenutno raspada u Srbiji i to se poklapa sa unistenjem Partizana kako bi onaj drugi klub, ne znam ni kako se zove, napokon uspeo da osvoji neku titulu. Srpska kosarka su Kicanovic, Dalipagic, Divac, Djordjevic, Paspalj, Rebraca, Loncar, Beric, Krstic, Lucic, MIlosavljevic, Bogdanovic...ali sta je to nasparm Nebojse Ilica i Branka Lazica. Cutite bolje.

Da igramo košarku, slabi smo!

pre 6 godina

Drmanje koševa, gađanje urinom, pljuvanje i upljuvavanje - ne vredi, bilo i nije vredelo! PP- aparati, Djilasi i ostavi za sutra, bilo i prošlo! Pretrčavanje, izazivanje tuče i 5 na 3, bilo jednom i bilo dovoljno. Bilo i Ilije, Milije, Sretena i Maja Vujovića, - bruka. Šta sad da izmislimo? Baš je košarka prosta!

Realan

pre 6 godina

Svako ko je gledao utakmice Zvezde i Mornara mogao je da vidi strašno navlačenje za Mornar, Zvezda je u pravu za sve što je rekla
(Goran, 5. april 2018 12:37) 

Tipicni botovski rukopis

novono

pre 6 godina

Zvezda, koja ima dva svoja kluba u ABA je poslednja koja sme da govori o regularnosti, jer su takmičenje od samog starta učinili neregularnim.

zi

pre 6 godina

Zvezda pobedjuje nema šta, ne znam na koliko dobijene se igra, ali biće 2 ili 3-0. U zvezdu se previše ulaže i neće pustiti da neko drugi igra euroligu. Uspeli su Čoviću da poremete planove oko KK Borca, ali verovatno je to bio uslov. Da me ne shvatite pogrešno, zvezda pre svega ima dobru ekipu, tu nema greške, svake godine je jaka i dobra, trenutno su u lošoj formi i tu bi bila šansa za Budućnost, ali teško. Da su tu čista posla, Džikić bi bez problema nadmudrio alimpijevića.

Р

pre 6 godina

Дај бре Звездо, не треба ти ово, победи ову боранију и стави тачку. Или три тачке, наставиће се...

Nikola

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..

misko

pre 6 godina

I da Buducnost osvoji ABA,Zvezda ce je igrati... Jer zapamtite samo BG, ZG i ispinjavaju standarde EL..i to samo klubovi Zvezda, Partizan, Cibona i Olimpija.. Svi ostali su druga liga, zbog gledanosti i gledalaca.. A posto je Zvezda jedina iz ove cetvorke u vrhu.. Tako da ce ona igrrati...

Milan

pre 6 godina

"Ta činjenica, kao i pismo Crvene zvezde upućeno sportskom direktoru ABA Žarku Čabarkapi u kojem se kritikuje delegiranje sudija i optužuje Budućnost Voli da je vršila pritisak na komesara za delegiranje arbitara upućuju samo na jedno Zvezda je u strahu i panici."

Nigde ne vidh demant iz Buducnosti u vezi vrsenja pritiska na delegiranje arbitara.
A onaj procelavi arbitar sa utakmice Zvezda-Mornar, zaboravio sam mu ime, se bas svojski potrudio da da za pravo Zvezdi da se pokusalo sa muvanjem u delegrianju i samom sudjenju.
Ko je gledao utakmicu, apsolutno mu je sve jasno. Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.

delboj

pre 6 godina

Navikli ste vi da vam se protiv manjih klubova sudi iskljucivo u vasu korist, pa je sad muka kad nijeste favorizovani i kad je sudjenje ravnopravno. Pojma vi nemate sto je nefer sudjenje.

Loznica

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..
(Nikola, 5. april 2018 13:35)

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...

Legende kluba

pre 6 godina

Jedini X faktor sve ovo vreme Zvezda prva, Fmp drugi i potomak zvezda treca. Hoce li jos neko saopstenje, njima to dodje tradicionalno

sreckodjurovic@mail.com

pre 6 godina

Sasa-kakav stah kod zvezdasa.Au sta je ovo.Tek sad vidim koliko je Buducnost jaka.I Sasa druze bartolomeu je potvrdio da ce igrat El ko osvoji Aba i posto zna da Buducnost ispunjava sve uslove bio jutros u cudu sto ga to pitaju.Inace je covjek prosli ljeto bio na sv.stefanu.A i ja mislim da ni ti kao navijac zvezde ne bi volio da buducnost osvoji aba a zvezda da igra El.E vidis ja niksd ne bi volio da moja Buducnost tako igra El.

sasa

pre 6 godina

Zvezda pobedila ili izgubila igra E.L svakako...a msl da je malte ne nemoguce da izgubi jer smatram da nijedna ekipa u regionu nemoze Zvezdu dobiti na tri dobijene utakmice...

Zvezdas

pre 6 godina

Gospodao milogorci, Vi u normalnim uslovimai normalnom sudjenju nemate sta da trazite sa Zvezdom.Izgleda da je kod vas zavladala panika jer i zelja da nezvisna CG ima evroligasa a nemate potrebne uslove.Prvo nemate dvoranu od min 10 hiljada mesta kako stoji u pravilniku EL.Imali ste obilatu pomoc sudije Pukla u Podgorici. Zvezda izlazi iz bonusa u 3 minuti.Za celu utakmicu slobodna bacanja 32.Videli smo sudjenje i na utakmici Zvezda Mornar. Dziletova taktika udri prolazi samokd vama naklonjenih sudija

delboj

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.

c7-5

pre 6 godina

Mi smo vec u EL,pa i da igubimo od vas. Samo jos to ne znate. Prakticno,bez takm. znacaja
(nex, 5. april 2018 14:49)

Izgubite vi pa se samo nadaj. Ali ja te razumem, kada izgubite na terenu, krive su sudije a onda trazite druge nacine da igrate u EL. Odustanu Cibona ili Igokea a sada se nadate da opet igrate EL ako izgubite od Buducnosti?? A STA AKO DO TOGA NE DODJE? Propade ti nada? Onda ces da vidis sam kako to izgleda i kakve probleme ima tvoj klub i sta ce sve na povrsinu da ispliva. Zato se moli Bogu da dobijete finale .

tonconi

pre 6 godina

Sto bi se reklo MRZIM ZVEZDU :) Cim dodje velika utakmica odmah pocnu da jadikuju i da kucaju saopstenja kako su svi i sve protiv njih. Uvek to rade i zato ih ne volim nikako. U ovom finalu navijam za Buducnost.

Bojan

pre 6 godina

predlazem gepekovanje sudija upade u svlacionice i ukoliko je moguce dobro platiti todoricu da nam kaze kako su to oni radili a da niko za to nije ni znao do onomad :)))

CzBg89!

pre 6 godina

Hahahah.. pa oni bi hteli da igraju po njihovim pravilima njihovim sudijama iz Crne Gore.. svi su lepo videli sta je taj radio protiv Mornara.. ali vidi se sad da su oni u strahu i panici cim bi im se oduzele te sudije..

King23

pre 6 godina

@sasa the red baron

... Sto implicira da statistika nije kosarka! Eto, to nam kazuju brojevi koji sluze da zamlacuju analiticare, navijace i ostale koji ne poznaju igru i sustinu igre nego znaju da citaju brojeve pa to poistovecuju sa kosarkom i desavanjima na terenu! Da ista moze da se "izbroji i izracuna" kroz brojeve svako bi se bavio sportom generalno!

Savatiye

pre 6 godina

Dva ničim zasluženo od sudija zaštićena igrača su Gordić i Ivanović. Bilo bi interesantno videti broj slobodnih bacanja koja su izvela ova dva igrača. Pogotovo u trenucima bezidejne igre, kada stane šut za tri poena. Još bi bilo interesantno uporediti broj bacanja ova dva igrača u EK i ABA ligi.
Svako njihovo zaletanje u igrača u reketu je faul.
Meni je vrlo zanimljiv broj bacanja Vranješa u drugoj i trećoj utakmici.
Zato se pitam, kako je moguće da jedan Pjer Džekson, Spanulis, Kalatis, Grin, Milaknis, Ertel, Grejndžer, Nedović, De Kolo, Van Rosom, Salin, Kerol, Pengos, Fernandez, Dončić, Navaro, Rodrigez, Bobi Džekson, Naneli, Ribas i ostali nisu bili ni blizu zaštićeni protiv Zvezde kao recimo Vranješ, Ivanović i Gordić!?

Qantas

pre 6 godina

Zvezdas sam, ali voleo bih da buducnost pobedi. Muka mi je od ovog nebojse vucica vise
(Him, 5. april 2018 13:32)
Grobarijo na raspustu...uzivajte na zasluzenom odmoru,razmisljajte o nekim vansportskim desavanjima jer vas nema nigde na kosarkaskoj mapi.A to sto se neki od vas predstavljaju kao "Zvezdas" je bas prevazidjena fora adolescentnog uzrasta.Umesto da vam fora bude smesna, ispadoste smesni vi sami!

banjadiluka

pre 6 godina

Ako se ne budemo obazirali na sudjenje i da li ce biti bilo kakve navlakuse na stranu djetica nase je samo da odigramo na visokom nivou i motivisano i bice gusto bice 0-3 idemo crveno beli

Gvozdje 79

pre 6 godina

Gospodo iz Pg,prvo pogledajte utakmicu eto samo ovu poslednju sa Mornarom pa onda komentarisite,pratim kosarku vec dosta godina onako navlacenje(celavi sudija prevashodno),odavno nisam video.Ono je i radjeno da se isprovociraju svi akteri i samo suv kvalitet presudio kao i dobro sutersko vece.Toliko gresaka ociglednih,izgleda da svi koji smo pratili bilo iz hale bilo putem tv-a nismo dobro videli.Ako je neko nepristrasan morao bi potvrditi vecinu stvari koje sam izneo!!!Ovo nema veze sa kosarkasima Budocnosti kojima uvek cestitam kada pobede.Sportski pozdrav

One night in May

pre 6 godina

Posteno - nijednom recju nisu demantovali cinjenice iznete u Zvezdinom saopstenju.

Bukvalno nijednom recju nisu u svom saopstenju opovrgnuli da se nacionalni kljuc primenjuje na sve - osim na Buducnost.

Sve korektno...

PrincNaZrnuGraska

pre 6 godina

NATO Milogorci se busaju, kao i svi u okruzenju kad im Ujka Sem obeca pomoc, a kad posle dobiju po usima bude kuku lele. A sto se sudjenja tice, pa celu sezonu se sudi protiv Zvezde, a poslednji primer protiv Mornara dovoljno govori koga Velika Braca zele na tronu - znaci bilo ko osim Zvezde.

Ivan

pre 6 godina

Sramota je za srpsku kosarku da jedna CG sa 600k stanovnika ima 2 predstavnika u F4.
(Dule, 5. april 2018 14:02)

Nije to sramota za Srbiju nego za partizan. Zvezda svoje odradi svake sezone. I kakve to ima veze sa brojem stanovnika? U toj eikipi buducnosti 2-3 crnogorca igraju epizodnnu ulogu ove sezone, sve ostalo igraci van crne gore. Od crnogorskih igraca bitnu ulogu ima samo Ivanovic. Video bi kako dolaze do finala bez Gordica, Gibsona, Lendrija I Doelmana.

Deda

pre 6 godina

O fer sudjenju u Aba ligi necemo ni da govorimo.Toliko je providno sudio sudija bez kose u korist Mornara na obe utakmice da to nije realno,medjutim kvalitet Zvezde je isplivao i izborili su se.Zvezda je sampion i nema tu dalje price.

bedno piskaralo

pre 6 godina

Kako ono rece Dzile? Nisu dovedeni da sviraju za njih? Trebalo bi da se Grobari secaju te recenice, valjda gledaju utakmice svog kluba i pored tog sto su u obavezi, da isprate zgusnut raspored srpskog evroligasa.

CantHandleTheTruth

pre 6 godina

To je kao kad su ovi iz PSG govorili da je Real u panici, te PSG favorit i tako slicne stvati sto su se ovde mogle procitati.

Krug dvojke

pre 6 godina

Partizan uništio košarku u Srbiji !? Pa naravno našu košarku su uništili:
Kićanović, Dalipagić, Grbović, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Milojević, Berić, Bogdanović......., al sreca pa je sada tu Lazić i društvo pa je vraćaju na staze stare slave.
(MOCA, 5. april 2018 13:09)

Decko nisu tu sporni igraci. To su sve veliki ljudi. A ti pokazujes svoju velicinu prozivajuci Lazica i ostale kosarkase. Partizan je unistio nasu kosarku svojim zakulisnim radnjama i ljudima koji su vodili klub. Toliko..
(Nikola, 5. april 2018 13:35)

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...
(Loznica, 5. april 2018 14:05)

Glasali su svi klubovi ABA osim vas.Ako ste bili protiv sto ste igrali. Srto niste drzali do sebe
Odlucila ABA liga zatro sto je dobila novac za ucesce Makabija
Regionalna liga osnivanjem je postala prolaz za evro takmicenja.Isto kao i VTB liga.CSKA imaA licencu

kada će da se pojave papiri iz KK partizan

pre 6 godina

FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?
(Globtroter, 5. april 2018 14:10)

Gde to piše? Gde se može pročitati da je Nebojša Čović vlasnik Crvena Zvezde i FMPa? Crvena zvezda je udruženje građana navek, nema vlasnika, samo predsednik i upravni odbor. FMP je privatan klub i vlasnik kluba nije Nebojša Čović.

Nikola

pre 6 godina

Kada govoriš o nekakvim radnjama, molim te odgovori na neka pitanja, ali molim te.
Ko je glasao da se ukine bodovanje domaćih liga za plasman u EL?
Ko je glasao da se Makabi uključi jednu sezonu u ABA i zašto?
Ko je promenio STATUT KSS, i dozvolio da se u ABA takmiči ekipa koja nije igrala domaću ligu?
Molim te da odgovoriš...
(Loznica, 5. april 2018 14:05)

Za ovo prvo nisam siguran kako se odlucilo. Ako je bilo glasanjem klubova, onda je glasala vecina. Za Makabi su glasali svi, jer je to ligi donelo sponzore, jace ugovore za prenose i verovatno novac za ucesce Makabija u ligi. Partizan znam da je nesto bio protiv, ali onda pitanje tebi. Zasto onda nisu istupili iz takve lige? Ako su vec bili protiv toga. A znas zasto su bili protiv? Zato sto je Zvezda bila za to. Misli ti sta hoces, ali takvim stvarima je pojacan kvalitet ako ne svih, onda bar tih nekoliko nasih klubova koji igraju ovu ligu. I moglo je da bude i 5 klubova u mnogo jacoj ligi nego nasoj domacoj. I navijao sam da Borac udje, a siguran sam da ti nisi. I jos jedno pitanje. Kako mislis da voljom jednog kluba moze to sve da se izvede sto si pitao i sto sam pisao sada? Da li ti je onda jasno zasto kazem da Partizan ( tj ljudi koji ga vode, klub kao klub postujem ) ne radi u interesi nase kosarke?

coldplayer

pre 6 godina

@novono
Nema Zvezda dva kluba u aba ligi.Odakle ti to.Isti im je predsednik i direktor,ali su to dva kluba za sebe koja saradjuju normalno.Kao nekad kad ste imali deset filijala i ljudi u uo klubova u nasem fudbalu.Tada ti to nije smetalo.

Sabre

pre 6 godina

FMP1 i FMP2, isti gazda, igraju istu ligu... Siguran sam da je čak i panterima jasno zašto ovo nije ok?
(Globtroter, 5. april 2018 14:10)


Mislim da panteri generalno imaju vecih problema nego sta se desava u kosarci, ili bilo kom sportu, koje cenim ne prate. Sa druge strane, ako si mislio na FMP i Crvenu Zvezdu, pored toga sto su dva razlicita kluba, razumem zasto bi se zbunio, posto je vama svejedno sa kim igrate u polufinalu...

Sabre

pre 6 godina

A sta ako ti kazem da imam 33 godine, a da si adolescent zapravo ti, koji se jos uvek pali na klubove umesto da se pali na devojke
(Him, 5. april 2018 15:36)

Evo, ja da ti pojasnim, posto vidim da ti ne ide bas. Ako NAVIJAS za neki klub onda NAVIJAS za taj klub, pa makar mu na celo dosao Musolini. E sad, ako krene to da ti bas smeta, onda PRESTANES da navijas za taj klub, ali onda... pazi sad... znam da je ovo mozda tesko, ali pokusaj: onda vise NE NAVIJAS za taj klub. U konkretnom slucaju onda vise NISI navijac Zvezde, te tvoja mala fraza nema nikakvog smisla vise. Capiche? Dakle, ne moras da budes uopste nalozeni klinac da bi shvatao razliku izmedju navijanja i simpatisanja nekog kluba. Ako si kezual simpatizer Zvezde, kako vetar dune, onda kul... ali liche, momenta kada ti navijas PROTIV kluba koji navodno gotivis, ti vise nisi navijac tog kluba... capiche?

Ivan

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

Ma jok, vi ste djedovi, najbitniji igraci vam igraju poslednje sezone u karijeri. A mi smo mladi.
(delboj, 5. april 2018 15:39)

Ajde vre nemoj da lazes vise, ispao si smesan pa sada pricas nebuloze. Ko iz Zvezde igra poslednju sezonu u karijeri? Mozda samo Antic, koji uopste nije bitan faktor ekipe ove sezone. A vidim Gibson, Doelman, Lendri i Gordic svi u cvetu maldosti. Jado idi radi nesto pametno...

sasa

pre 6 godina

KK Buducnost nije ispunila bonus Voli nema pravo da zine. Svake sezone se sve vise i vise pale, i svake sezone sve vise padnu. Seljaci jedva docekaju da dodju Zvezda i Partizan, pa da se mogu derati "cigani, cigani". Tad su hale jedino i ispunjene. Bilo kako bilo, 3-1 za Zvezdu i nastavak dominacije

BBRS

pre 6 godina

Ajd i vi se javite, napravite se bitni još ovih par dana, pa onda nazad gde vam je i mesto.
Svi smo mi koji smo gledali utakmicu protiv Mornara, videli na šta je ličilo suđenje i to u sred Beograda !
Nisam znao da je CG lobi toliko ojačao.
Posle ovog finala stvari će se vratiti na svoje mesto, a vi nećete finale videti opet bar deceniju !
Imate veliku sreću što je Partizan loš, u suprotnom finale bi preko TV-a gledali.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

Ko je gledao utakmicu, apsolutno mu je sve jasno. Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.
(Milan, 5. april 2018 12:22)

Ne, Laziću su svirana DVA faula, običan i namerni, a dobio je JEDNU ličnu. I posle se neko čudi što Zvezda ne želi INSTRUISANE NEZNALICE za sudije.

delboj

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

Ma jok, vi ste djedovi, najbitniji igraci vam igraju poslednje sezone u karijeri. A mi smo mladi.

Mirko

pre 6 godina

(antiDebil, 5. april 2018 14:38)

Reče navijač kluba koji već 11 godina koji ima dva kluba u istom takmičenju.
"Smatrajte da su od danas Igokea i Partizan - jedan klub"! (2007.g.)

Malo si se zaboravio prijatelju?
Ili imaš selektivno pamćenje?

deki

pre 6 godina

Pa treba lepo angazovati sudije iz EL i tacka, podgoricani nemaju potrebe da se ljute ali cinjenica je da se njima tj njihovim protivnicima olako sviraju faulovi na ulazu gde na jednoj utakmici tako lako dodjes i do 25-30 poena. Mislim da Zvezda brani titulu, makar i na 5 utakmica a verovatno i ranije. A ono da svira za lagani faul namernu i faul uz to a bude upisana samo jedna licna greska, stvarno je smesno, to dokazuje da sudije nisu dorasle zadatku

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

(antiDebil, 5. april 2018 14:38)

E, kad ovako nešto napiše navijač kluba koji je gasio druge timove (Hemofarm) uz pomoć njegovog direktora kojeg su postavljali u upravu kluba i na mesto predsednika KSS, kluba koji je bez odštete otimao igrače drugih klubova i registrovao ih na nekim noćnim sastancima, kluba čiji su rukovodioci šamarali sudije u svlačionicam ili ih gepekovali, kluba koji je prekršio sva moguća pravila poslovanja i nije plaćao poreze, kluba zbog kojeg je reprezentacija bila predmet sprdnje, jer niko osim igrača tog kluba nije smeo da igra, kluba koji je gordo želeo sunovrat jednog protivničkog tima ("Nije u interesu srpske košarke..."), a kada se ćurak okrenuo - odjednom su najveći zagovornici "poštenja" i histerično pljuju na samo delić onoga što je njihov mali, jadni klub sa neznalicom i samoprozvanim magom radio.
Zapamtite, groBARI, "Karma is a bitch" i sad vam se fino i dugo sveti za svo zlo što ste nanosili godinama. I pustite Zvezdu i Budućnost, oni su tri klase iznad vašeg jada, gledajte zašto se i Sutjeska sprda sa vama.

Aleksa

pre 6 godina

Meni je nekako ostalo upecatljivo, i smesno, sviranje 2 licne greske Lazicu u jednom dvokoraku. To nikad nisam video.
(Milan, 5. april 2018 12:22)

Суђење је било навлакуша за Морнар, али то јесу биле две личне. Фаул и неспортска и оправдано су суђене. Срећа па смо били много јачи иначе би било незгодно. А ова саопштења су тешка глупост, 'ајд' да их лепо одеремо два пута у пиониру и да са Србима у Подгорици славимо титулу, каква црна саопштења....

Ivan

pre 6 godina

Ahahahaha, visegodisnji bijeli medvedi se zale na sudjenje. Pa protiv Zvezde niko ne smije ni da pridje igracu a kamoli da igra agresivnu odbranu. I to je tako vec godinama. A kad oni biju onda nikome nista. Mladji smo i fizicki spremniji, sto je uslov za bolju odbranu. Samim tim kaskacete za nama i morati da pravite faulove. Proslih sezona kad ste vi bili fizicki superiornija ekipa igrali ste na ivici noza, nika vam ni faul nije dosudio. Nego je sve to bila fanaticna odbrana. Sad je vec obrnuta situacija.
(delboj, 5. april 2018 15:03)

Ahahahahahah!!! Sta ste vi crnci da budete fizicki superiorniji!??

coldplayer

pre 6 godina

@staropodgoricanin
A odakle ti ta diskusija da mozete da nas skinete?Jer ste nas pobedili ove godine?Nemoj da se lazes majstore.Nemas osnova za te diskusije.Niste dobili niti jednu jacu ekipu u ek ove godine cak ni u Podgorici a ovde se silite.Nije frka.Prica je standardna sa vase strane svake godine.Mozete da se palite do sutra mi ovo osvajamo lagano.Ali ore nego sto krenes sledeci put sa takvom pricom moras da imas nesto iza sebe.A vi nemate AMA BAS NISTA i to ce potrajati.Realno je samo da ste gubitnicka ekipa koja igra samo regularni deo takmicenja.Kad je bitno tad se vidi ko je ko.A videlo se prethodnih godina.Zato ne preti nego cuti i nadaj se.

Him

pre 6 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1377784#k26704185

A sta ako ti kazem da imam 33 godine, a da si adolescent zapravo ti, koji se jos uvek pali na klubove umesto da se pali na devojke

santa justa

pre 6 godina

Jednostavno je trebalo traziti da finale sude Boltauzer, Pukl i Radovic i kraj. Eventualno Hordov i Javor. Najbolje euroligaske sudije sa ovih prostora. Belosevic otpada, mada kako je delegiran Dobrojevic iz CG i to je pitanje.

milke

pre 6 godina

Hocete li vi to da kazete da ne postivanje unapred donetih pravila znaci paniku. Pa ako vas ne hvata panika sto se i vi ne zalazete za postovanje istih.

dusan

pre 6 godina

Svasta, jujuju...Mislim , nije sve jedno ako ti sledeca sezona zavisi od finala koji god to protivnik da bude, ali bre, panika i strah od bilo koga u ABA ligi je smesna...a Buducnosti je sigurno lakse jer je autsajder , pa sad malo provociraju, ali to ne menja stvar da cemo vas dobiti bez problema...plafon Buducnost moze da dobije jednu, dve nikako