Ponedeljak, 02.04.2018.

16:35

Jokić i Milsap nezaustavljivi protiv Tandera i Baksa (VIDEO)

Nikola Jokić i Pol Milsap u poslednje vreme igraju fenomenalno dok su zajedno na terenu i to jedan od glavnih razloga zašto je Denver i dalje u trci za plej-of.

Izvor: B92

Jokiæ i Milsap nezaustavljivi protiv Tandera i Baksa (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

laRS0n

pre 6 godina

Milsap 90 miliona, Jokic 1.2 miliona?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C i n i k, 2. april 2018 21:13)
Da, i sta s time? Jedan ima ruki ugovor, drugi je dokazan igrac, all star igrac koji se takmici u ligi dugi niz godina? Ne razumem sta je pisac hteo da kaze?

(marsal, 3. april 2018 20:53)
Ja u zivotu vise nebuloza nisam procitao nego u ovom komentaru. Cela NBA liga kopira GS ali sta zna par hiljada profesionalaca, ne postiji odbrana za Golden State kad su KT,SK i KD raspolozeni. To se nikad na ovim prostorima nece shvatiti, ljudi vide rezultat 125-124 i misle da se odbrana nije igrala. Pa poslednjih nekoliko utakmica na Oldridzu ne moze da se igra odbrana, sta onda reci za Kerija kad namesti sut. A ovo da Jokic nije inteligentan zato sto nije glasao za nekoga koga vi gotivite je van svake pameti.

marsal

pre 6 godina

"vidi se da je decko ekstra pametan"...
Polako Bili. Nemoj mesati inteligenciju sa talentom za kosarku. Uostalom koliko treba da budes pametan i da glasas za znas vec koga?
Jokic ima najvise asistencija medju centrima jer se igra bazira na njemu i Denver nema bekove koji umeju lako kreirati sami sut. Da Bryant ili Harden igraju u Denveru, videli biste koliko bi asistencija imao napredni.
Drugo, kada bi neko u NBA hteo igrati dobru odbranu i zatvoriti taj Denverov sut za tri, opet, videli biste koliko bi napredni imao asistencija.
Ne, danasnja kosarka preti da degradira celu istoriju kosarke. Imate RW koji je fenomen sa TD, ali kada dodje play-off on najgori. Imamo najsporijeg igraca u danasnjoj "atomskoj kosarci" kako rekose neki strucnjaci ovde, koji igra na visoki kosarkaski IQ i niko mu nista ne moze.
Ma dajte, molim vas, zar ne vidite da nema dva dobra visoka igraca u NBA?
Kakva je to onda kosarka kada su krila postala centri i igra se small ball kosarka? Ja volim GSW, pratim ih od ere Don Nelsona, ali ta kosarka moze proci samo pored losijih odbrana. Prosle godine u play-offu gube kuci od Spursa 20p razlike, dok se Leonard nije povredio. Cela njihova filozofija pada u vodu protiv dobre i disciplinovane ekipe koja igra odbranu i igra kosarku ispod kosa, ne sutira samo besumicno trojke.

SS

pre 6 godina

sta se sve danas racuna kao asistencija u nba, divac bi po tom kriterijumu u ono vreme bio jednako dobar kao jokic (po pitanju asistencija). jokic uruci herisu loptu na trojci, ovaj povede, bar tri puta tapne, krosover, ulaz i kos... i to se racuna kao asistencija
(dzo, 3. april 2018 13:34)

Pa zasto onda Jokic ima ubedljivo najvise asistencija od svih centara?Jednostavno gledajuci njegove snimke vidi se da je decko ekstra pametan i proigrava igrace iz teskih pozicija ,njegove asistencije su cesto za top 10 poteza.Da ne pominjem kako tesko drugi centri dolaze do triple double ucinka

bla

pre 6 godina

Jako gresis, i nisam siguran da u opste zelis nesto drugo cuti osim sebe.
Danas u NBA; trener ce na svaka 3 minuta dobiti kompletan izvestaj za petorku koju igra, i jasno pogledati u INDEX plus-minus, i naspram toga odluciti ko ulazi a ko izlazi...
T vremena "individualnosti" u danasnjoj igri su zavrsena ima vec 8 godina..
Mozes biti najbolji igrac svih vremena, ali ako je tvoj index u minusu, gubis ugovor...Probaj da shvatis, ta kosarka o kojoj ti pricas je odavno zavrsena, i ti igraci o kojima ti pricas, mogu biti u svemu individualno bolji, ali njihovi timovi bi danas bili razbijeni...
POkusavao je ZENMAJSTOR Jackson da uvede svoj "trougao" u NY, pa je ispalo smesno i niavno..Danas je nesto skroz drugo...
(sasa the red baron, 2. april 2018 23:39)

Phil Jackson je dosta mator i nije bio trener u NY. Analitika jeste bitan deo kosarke u nba-u, ali ako se gleda van konteksta moze da navede na pogresne zakljucke. van konteksta bi bilo bez gledanja utakmice i kako igrac izgleda na tarenu. ne primer SAS je prosle godine izbacio rakete. cuvali su ih u reketu i na liniji za 3 poena, sve izmedju su dopustali. posto hjuston nije uzimao suteve sa poludistance, koji se smatraju statisticki najnepogodnijim, izgubili su seriju. moze se reci da su bas zbog tih analiticara izgubili seriju. ove godine imaju CP-a koji ce da sutira bas sa tih pozicija.

dzo

pre 6 godina

Jedini problem je sto Milsap retko kad sutira uz prve zato sto je njemu lakse iz iz driblinga i omiljene pozicije su mu izolacije, zato Jokic ima manje asistencija u zadnje vreme...
(Marko, 2. april 2018 16:45)

sta se sve danas racuna kao asistencija u nba, divac bi po tom kriterijumu u ono vreme bio jednako dobar kao jokic (po pitanju asistencija). jokic uruci herisu loptu na trojci, ovaj povede, bar tri puta tapne, krosover, ulaz i kos... i to se racuna kao asistencija

мики

pre 6 godina

nije korektno sto ga toliko prozivaju za odbranu.
(Ray Donovan, 02. april 2018 20:01)

апсолутно. Јокић игра сасвим солидну одбрани, на моменте врхунску. има висини, има везе руке и поставља се сасвим океј. проблем је тимска одбрана, не Јокић.

мики

pre 6 godina

Porediti ga sa Peđom je u najmanju ruku smešno.
(Tempest, 02. april 2018 17:26)

па јесте смешно пошто је Јокић већ сада дупло кориснији него што је Пеђа икада био. Дивац је већ сам закључио да је Јокић комплетнији и бољи од њега. мора да је погрешио пошто ти сигурно знаш боље.

bskfan

pre 6 godina

Denver je proslog leta doveo Milsapa za 30 miliona godisnje, a dvojac Jokic+Milsap je +9.

U usto vreme Faried prima 12 miona godisnje i sedi na klupi a prosle godine je dvojac Jokic+Faried bio +11.7.

Tek toliko da se zna.

O Plamliju da i ne govorimo, potpuna katastrofa. Dvojac Milsap+Plumlee je -7.6

Neko iz mase

pre 6 godina

@The Unforgiven

Kako neko ko se nije vidjeo moze da zabije 25 poena , a nakon izlaska Antetokounmpa , sa sve produzetkom , 10 je postigao , koliko mi se cini?

Samo u ovom sazetku imas dvije "nevidljive" situacije kada je pogubio u prostoru 'umpa , mada moguce da ga nije ni on vidjeo , kao ni ti :D

U prvom mecu , u gostima , takodje ih je rastimovao toliko da je i Giannis napravio tripl dabl koji se jedva pominjao u izvjestajima USA novinara , jer ga je Jokic skroz zasjenio svojom partijom.Toliko o tome!

Dusko

pre 6 godina

Vidim da mnogi kukaju kako se sada sve racuna u asistenciju, pa me zanima dal neko zna kada je doslo do promene pravila za istu.(pre par godina nije odgovor:D, zanima me bar tacna godina) Trazio sam podatak na internetu al nisam uspeo da ga nadjem.

Neko iz mase

pre 6 godina

@The Unforgiven

Kako neko ko se nije vidjeo moze da zabije 25 poena , a nakon izlaska Antetokounmpa , sa sve produzetkom , 10 je postigao , koliko mi se cini?

Samo u ovom sazetku imas dvije "nevidljive" situacije kada je pogubio u prostoru 'umpa , mada moguce da ga nije ni on vidjeo , kao ni ti :D

U prvom mecu , u gostima , takodje ih je rastimovao toliko da je i Giannis napravio tripl dabl koji se jedva pominjao u izvjestajima USA novinara , jer ga je Jokic skroz zasjenio svojom partijom.Toliko o tome!

nucky thompson

pre 6 godina

@zen majstor, vidi, pratim NBA 31 godinu. bivsi kosarkaski sudija, trener nizih kategorija. Danasnja.kosarka je atomska. Danasnja odbrana je cistija, rad nogu i postavljanje u "cilindar" je daleeeeko brze danas nego prije 20-30 godina.

sasa the red baron

pre 6 godina

@ZENMAJSTOR:

Jako gresis, i nisam siguran da u opste zelis nesto drugo cuti osim sebe.
Danas u NBA; trener ce na svaka 3 minuta dobiti kompletan izvestaj za petorku koju igra, i jasno pogledati u INDEX plus-minus, i naspram toga odluciti ko ulazi a ko izlazi...
T vremena "individualnosti" u danasnjoj igri su zavrsena ima vec 8 godina..
Mozes biti najbolji igrac svih vremena, ali ako je tvoj index u minusu, gubis ugovor...Probaj da shvatis, ta kosarka o kojoj ti pricas je odavno zavrsena, i ti igraci o kojima ti pricas, mogu biti u svemu individualno bolji, ali njihovi timovi bi danas bili razbijeni...
POkusavao je ZENMAJSTOR Jackson da uvede svoj "trougao" u NY, pa je ispalo smesno i niavno..Danas je nesto skroz drugo...

zen amajstor

pre 6 godina

Ma kakva "napredna statistika", to je za informaticare koji prate kosarku.
Mogu da prihvatim cinjenicu da sam naivan, da se ne razumem u kosarku, iako imam par drugova koji su je strasno dobro igrali i delimo isto misljenje.
Ako ja ne znam, oni su daleko merodavniji. Dobro, oni je posmatraju kroz malo drugaciju prizmu, jer su bili kosarkaski velemajstori iako nisu poznati javnosti. Tesko je sa takvog aspekta prici necemu sto nije samo igra, vec sistem koji gaji tradiciju, pravila i odlucuje ko ce biti zvezda, ko ce osvojiti sampionat. Sto se tice Jokica, gde je bio protiv Amera u finalu?
Gde su bili triple double-ovi, napredna statistika?
Cela ta statistika nema nikakav znacaj kada jedan igrac napravi 20koraka na utakmici posle kojih postigne 30p, podeli 10as od kojih su dve prave asistencije, i uhvati 10sk a da mu se saigraci sklanjaju. Ta statistika je besmislena i sve sto ona pokazuje je irelevantno.
Jokicu prolazi ova igra jer u NBA nema jedan pismen centar, a osim A.Davisa ni jedan pismen PF. Zato smatram da je NBA danas jako losa. Do izrazaja dosli su bekovi jer nema dobrih centara pod obrucima da zatvore reket i dominiraju. Od kada je GSW postao najbolji svi ga kopiraju i igra se jurisna kosarka i finale se zavrsava 130-120. Smesno.
Ko je gledao statistiku za vreme Jordana, Seka. Gledali kako da promene igru da ovaj drugi ne bi ubacivao po 50p na utakmici. Zamisli da Jokic treba da sacuva Seka, ili Harden Jordana. Napredna statistika.....

steva

pre 6 godina

Naravno da Jokic nije jedini igrac u ekipi koji igra tanko u odbrani , ima ih jos . Genralno Dnever igra tanko u odbrani , a za to krivicu snosi i trener Malone . Sto se tice Jokica , decko ce zakaciti max ugovor , to objasnjava kakav je on igrac ...I to ne samo u Denveru , ima tu jos ekipa koje su spremne da mu daju 25 milki po sezoni . Inace , primetan je njegov napredak u fizici i atletici ...bice jos primetniji za koju goidnu jer ne moze "odmah" , to je proces . Tako da ce iz godine u godinu i njegova igra u odbrani da se popravlja .
Denver kao organizacija . Cudni su bre ,toliko "cigli" u trejdovima i biranjima pikova...da covek ne poveruje . A i Malone sa sa svojim egzibicijama ko sa klupe treba i koliko treba da igra . Trista cuda .

asdf

pre 6 godina

@Bratko slazemo se skroz... Zanimljivo ce biti definitivno. A i ja bih realno vise da prodje ovaj Jokic nego sto nesto posebno gotivim Denver... Realno bez Jokica je to jedna grupa gradjana koja bezglavo napada, a i bez Jokica i sa Jokicem nisu najsjajniji u odbrani, tako da je u sustini u pitanju poludivljacka ekipa. :)

The Unforgiven

pre 6 godina

Jokic je padao sinoc non-stop kao da ga je Tyson spucao. Ali ta njegova gluma je uspela da izbaci Antetokounmpa iz igre sa 6 faulova, od cega je 3 ili 4 bilo u napadu. Tek posle se Jokic razigrao, dok je Antetokounmpo bio u igri nije se video.

kebek

pre 6 godina

Mononukleoza. Gadna bolest.
(CarloNS, 2. april 2018 19:37)

Znaci bolestan, steta....Cemu rasparave i nagadjanje o plej ofu, sacekajmo utakmicu sa Indijanom...Ne znamo planove vlasnika Denvera, da li hoce da stvore veliki tim, vec su prodali Mela i Iversona, Jokic ih nista nije kostao do sada,da li ce da ga zadrze ?

sasa the red baron@

pre 6 godina

@ZENMAJSTOR

Ah zenmajstore, sta reci?
TVoja konstatacija kako je NBA "nikad gora", i koliko se iskvarila je u stvari pogled koji mnogi "strucnjaci" koji gledaju na NBA kao da je godina 1997 i imjau?
Rec koju trazis je "napredna statistika" i ona je ona koja je promenila NBA skroz. Jer kroz nju se ispostavilo da su mnogi igraci koji su vazili za "super" igrace, neki od njih su bili all star ili reprezentavci NBA, u stvari igraci koji uvek gube...
Tako recimo je Rondo, ili Childs(Atlanta) a i mnogi drugi su odjednom izgubili sve...
Vidis moderna statistika ne gleda toliko individualne brojeve(sta cinis na terenu) nego je vise posvecen tvom uticaju na igru, ili ono kako drugi igraju dok si ti na terenu.
INDEX plus minus, i jos par drugih kategorija, su ono sto odlucuje...
I ako pogledas na NBA stats, pod rubriku "Players impact ratio" PIR, videces da je Jokic na 23 poziciji, ispred Irving, Aldrige, Antony Towns, Lowry,De Rozan,DeJordan,Lillard....

Ustvari, samo 4 centra su ispred njega... Svi ostali su bekovi ili krila...

POmalo je naivno ono sto si napisao, u stavri, tvoj celi pogled na novu kosarku je naivan...

Bratko SRB

pre 6 godina

@asdf

Skroz se slazem da su im sanse minimalne vec sam samo naglasio da je prakticno sve u njihovim rukama ako hoce u playoff eto im direktna sansa da se namuže i pobede obe i da ne zavise od ostalih utakmica nego na primer da iako pobede svih 5 preostalih ne stignu Minesotu. U teoriji su im sanse cak i 100% otvorene a u realnosti znajuci kako igraju protiv vukova negde 45%-55% :). Inace volim generalno zaplet u NBA a ovako nisam neki ludi fan Denvera a bilo bi mi drago zbog nasih svi da prodju! Poz!

Ray Donovan

pre 6 godina

Zen majstor
Nit’ je Jokic božanstvo, nit’ se ti razumeš u košarku. Koliko mi je muka od ovih sto ga sada hvale do imbecilnosti, toliki mi je smor da čitam ovakve stručnjake.
Niko nije rekao da je Nikola DPOY, zna da bude lenj, ali mnogo veća rupa su bekovi Denvera. Njegova odbrana u situacijama 1 na 1 je više nego solidna. Ima prostora za napredak, ali nemoj samo da gledaš highlights i na osnovu toga donosiš svoje mišljenje. Ja sam ove godine gledao sigurno 50 celih utakmica Denvera i recicu ti da nije korektno sto ga toliko prozivaju za odbranu.

Tralalala

pre 6 godina

Nezaustavljivi, a Bucksi ih isprašili nego je srećom onaj dobio 3 slobodna na kraju za produžetak. Trebali su da izgube. A PO neće videti, jer su krš ekipa generalno.

pistonpit

pre 6 godina

@zen

Nba jeste cirkus jer tamo nema drzavnog budzeta za arcenje, pa treba zaraditi Sto se tice kosarke da je najbolja jeste i oko toga nema polemike. Tacno je da se prave zvezde ali ne po svaku cenu, moraju imati kvalitet. U punom gasu najlosiji Nba tim moze da zgazi svaki EL tim. Prosto kondiciono, ateltski i igracki su nivo iznad. Pa pogledaj Teodosica on poluvreme ne moze da sastavi a o ucinku da ne govorimi. Vrh talenat ali ni 10 posto rada nije ulozio kao Nba igraci koji su pre svega veliki radnici.

CarloNS

pre 6 godina

Baz Milsapa su bili komotno u prvih 8, drag mi je mali Murray, ali vec sam napisao da je lose odigrao nekoliko utakmica, Denveru je za pocetak potreban dobar i nesebican plej...Zna li neko zasto Hernangomez ne igra cijelu sezonu ?
(kebek, 2. april 2018 19:08)


Mononukleoza. Gadna bolest.

kebek

pre 6 godina

Baz Milsapa su bili komotno u prvih 8, drag mi je mali Murray, ali vec sam napisao da je lose odigrao nekoliko utakmica, Denveru je za pocetak potreban dobar i nesebican plej...Zna li neko zasto Hernangomez ne igra cijelu sezonu ?

asdf

pre 6 godina

@Bratko tacno je to sto kazes, ali si nekako u fazonu "samo da ih dvaput pobede" a vec su dva puta pucali od Minesote. A i da pobede obe, to je samo pola posla, s Portlandom ce biti veselo, a ni Pejsersi ni Klipersi nisu bas toliko losi timovi... A Denver nije uopste konstantan tim. Tako da, u sustini, jako se nadam da si ti u pravu, ali nisam optimista.

asdf

pre 6 godina

@ E da, i Denver recimo da pobedi oba puta Minesotu, ali pukne od Portlanda, i ako budu imali isti skor kao i Minesota, Minesota ide dalje...

Bratko SRB

pre 6 godina

@asdf

Minesota igra dva puta sa Denverom i potencijalno da izgubi obe to je direktno prestizanje na tabeli. Plus sto mora da pobedi Memfis i Lakers koji su cudne ekipe pogotovu Lejkersi

pacino al

pre 6 godina

ma jok sad ce ovde strucnjaci da objasne da su maloun i milsap propalice i koce hall of fame jokica 
(pacino al, 02. april 2018 17:02) 

Maloun i jeste propalica trener a Milsap je preplaćen igrač koji guši igru. Problem?
(Stručnjak, 02. april 2018 18:13)

lol

areudeadyet

pre 6 godina

Navijam za Denver i naravno ocekujem da prodju ali realno imaju tezak raspored u ovih poslednjih 5 utakmica.Da nisu gubili neke bezveze utakmice sad bi lagano privrsili sezonu , ovako ce biti tesko.

zen majstor

pre 6 godina

Cesto se ovde prepirem sa ljudima koji ne prate kosarku, vec eto, culi sada za Jokica i dolaze masovno ne bi li velicali novo bozanstvo u NBA svetu.
Jokic je dobar kosarkas, ali samo na jednoj strani terena. NBA je biznis i cirkus, oni od svakog malo boljeg igraca prave zvezdu. Neko bi pomislio kako je ovo zlatno doba kosarke jer svaki tim ima dve do tri zvezde. Ali to nije tako. Danasnji NBA je siromasan sa vrhunskim igracima. Ima ih samo nekolicina u celoj ligi, dok ostali imaju samo zvucno ime ili ih sudije stite do te mere da ih protivnicki igraci prosto pustaju.
Uzmite za primer RW. Nek bilo koji trener protivnicke ekipe stavi sposobnu atletu da igra cvrstu odbranu nad RW. Ne bi presao 10p samo da ga sudije ne zastite. On sve radi na brzinu. Ako ga uzme brz igrac, stavi flaster nad njim, sta on moze drugo nego da baca cigle kao protiv Spurse.
Tako i Jokica, koji je iz Evrope stigao kao perspektivan igrac, nista vise.
Da takav igrac eksplodira na ovakav nacin je prava retkost. Vise je to do sistema i njegove prilagodjenosti sistemu, nego do njegovog talenta, koji je evidentan ali nije nesto sto pravi razliku.
Dajte, recite jednu utakmicu gde je neko dobro cuvao Jokica a da je ovaj postigao 20-30p? Kada je R.Gobert najbolji defanzivni centar lige onda je jasno koliko je NBA postala losa.

Bratko SRB

pre 6 godina

Poslednje 4-5 utakmice bice super. Sve sami dueli izmedju 6og i 10og na tabeli..ima da se "iskolju" samo tako za ta dva mesta :) Denver igra jos dva puta sa Minesotom i jednom sa Clippersima; Clippersi jos sa Pelikanima i Jutom plus sa Denverom...a Minesota pored Denvera dve itakmice igrace i sa Lejkersima jednom koji iako su ispali dovoljno su blesavi da zapnu i pobede to vece :)) Do poslednje utakmicevse nista nece znati, ima da uzivamo !

micko

pre 6 godina

Kako dobre sanse,svi timovi protiv kojih igraju su ili u plejofu ili su kandidati,pretezak raspored.
(Joca, 02. april 2018 17:26)

obzirom da denver igra bolje protiv tih jacih protivnika, ovo jesu dobre sanse, pogotovu jer naredne 2 igraju na domacem terenu gde su mnogo bolji nego u gostima. da podsetim, denver je dobio gsw, klivlend, okc(2×), portland, san antonio, boston, vasington, milvoki a izgubio od dalasa, memfisa, sakramenta, lejkersa itd... tako da da, b92 je u pravu, ovo jeste dobra sansa za denver.

Aleks

pre 6 godina

Kako dobre sanse,svi timovi protiv kojih igraju su ili u plejofu ili su kandidati,pretezak raspored.
(Joca, 2. april 2018 17:26)

Odlicno! Jer da imaju jos 5 tekmi protiv Finiksa, Memfisa, Sacramenta isl. ja bih se plasio da bi sve izgubili. Ovako znam da ide plasman 100%!
Jer oni nisu normalni, izgubili su od Memfisa, izgubili od Heata, isl. tank ekipa, sta reci vise, stvarno muka.
E da, da i dalje imaju dogovor da ne daju Bartonu loptu, mogu i do finala konferencije!

asdf

pre 6 godina

Malo ga preteraste sa "dobre sanse". Najverovatnije im treba 4-1 od poslednjih 5 ako hoce prolaz... NOP tesko da ce odraditi gore od 3-2 od svojih 5, a Minesota gore od 2-2 od svojih 4...

Stručnjak

pre 6 godina

ma jok sad ce ovde strucnjaci da objasne da su maloun i milsap propalice i koce hall of fame jokica
(pacino al, 02. april 2018 17:02)

Maloun i jeste propalica trener a Milsap je preplaćen igrač koji guši igru. Problem?

fantom

pre 6 godina

Denver praktično ima nemoguću misiju pred sobom, moraju da pobede sve do kraja ili eventualno da izgube jednu, što je ravno čudu. Samo ako baš Pelikani odigraju loše pa zaređaju nekoliko poraza. Jedina olakšavajuća okolnost je što ako budu imali isti skor pobeda, Nagetsi su u prednosti, ako samo dobro video imaju 2:1.

dropshotic

pre 6 godina

Ogroman kvalitet Jokica - kada kazu "Da, nadavao se poena ali nije imao ko da ga cuva, Baksi nemaju kvalitetnog centra." Pa cekaj, zar to nije hendikep a ne prednost? Obicno, u tom slucaju protivnicki treneri uvode nize, brze, dribling igrace. Ekipa igra "small ball" ne bi li neutralisala protivnickog centra i poslala ga na klupu. Ako ostane u petorci, ekipa uglavnom bude nadigrana, pretrcana., Zamislite Bobija, McGija ili Nurkica protiv small ball petorke Hjustona ili Woriorsa. Jokicev kvalitet je upravo taj sto hendikep pretvara u prednost! On tako dobro barata loptom (najbolje u NBA medju centrima, tj on i Kazins se izdvajaju) da ostaje u igri sa 2kama, 3kama i 4kama. Postoje situacije kada u small igri i njega vadi Meloun ali uglavnom ako ekipa vodi, pa da ga ne umara sa nepotrebnim trcanjem. Ako je zaostatak ili klackalica, Nikola je u igri pa makar i pet bekova bilo preko puta. On opet kreira i dize nivo. Kako god okrenes, ne valja. Decko u top 3, centara lige, po originalnosti igre i u top 15 igraca cele lige ali znas, losi ga centri cuvaju. Ipak je to samo tamo neki NBA, tamo igraju sve sami prosecni centri (a dominira i protviv Adamsa, brace Gasol, Drummonda). Liga nikada raznovrsnija po pitanju visokih igraca. Driblaju, sutiraju trojke. Vraca se dominacija visokih a Jokic u toj prici prednjaci sa Taunsom i Embidom. Bas zato sto protivnicki timovi nemaju kvalitetne centre da ga sacuvaju govori ne da su oni ocajni vec je on jednostavno bolji, sam top lige! Hate STOP!

Tempest

pre 6 godina

Ne secam se nijednog naseg igraca koji je u NBA bio tako dominantan na terenu...
(Pera, 02. april 2018 16:52)

To je zato što se dobar deo naših najboljih igrača u NBA borio za titulu u mnogo jačoj ligi. Skraćenica za današnji NBA pre bi značila "National Ballet Association". Nema.koraka, nema faulova, sve je asistencija. Na stranu sada to. Jokić će teško i do plej ofa. Porediti ga sa Peđom je u najmanju ruku smešno.

Marko

pre 6 godina

Jedini problem je sto Milsap retko kad sutira uz prve zato sto je njemu lakse iz iz driblinga i omiljene pozicije su mu izolacije, zato Jokic ima manje asistencija u zadnje vreme...

Pera

pre 6 godina

Dago mi je sto su Evropljani zauzeli napokon "busiju" u NBA, ali kad se setim nasih nekadasnjih igraca (pogotovo u pocecima) - nisu ni blizu Jokicu, koji to radi monumentalno. Sta ce biti dalje ne znam, ali decko pomera granice... Ne secam se nijednog naseg igraca koji je u NBA bio tako dominantan na terenu...

Pera

pre 6 godina

Dago mi je sto su Evropljani zauzeli napokon "busiju" u NBA, ali kad se setim nasih nekadasnjih igraca (pogotovo u pocecima) - nisu ni blizu Jokicu, koji to radi monumentalno. Sta ce biti dalje ne znam, ali decko pomera granice... Ne secam se nijednog naseg igraca koji je u NBA bio tako dominantan na terenu...

Marko

pre 6 godina

Jedini problem je sto Milsap retko kad sutira uz prve zato sto je njemu lakse iz iz driblinga i omiljene pozicije su mu izolacije, zato Jokic ima manje asistencija u zadnje vreme...

dropshotic

pre 6 godina

Ogroman kvalitet Jokica - kada kazu "Da, nadavao se poena ali nije imao ko da ga cuva, Baksi nemaju kvalitetnog centra." Pa cekaj, zar to nije hendikep a ne prednost? Obicno, u tom slucaju protivnicki treneri uvode nize, brze, dribling igrace. Ekipa igra "small ball" ne bi li neutralisala protivnickog centra i poslala ga na klupu. Ako ostane u petorci, ekipa uglavnom bude nadigrana, pretrcana., Zamislite Bobija, McGija ili Nurkica protiv small ball petorke Hjustona ili Woriorsa. Jokicev kvalitet je upravo taj sto hendikep pretvara u prednost! On tako dobro barata loptom (najbolje u NBA medju centrima, tj on i Kazins se izdvajaju) da ostaje u igri sa 2kama, 3kama i 4kama. Postoje situacije kada u small igri i njega vadi Meloun ali uglavnom ako ekipa vodi, pa da ga ne umara sa nepotrebnim trcanjem. Ako je zaostatak ili klackalica, Nikola je u igri pa makar i pet bekova bilo preko puta. On opet kreira i dize nivo. Kako god okrenes, ne valja. Decko u top 3, centara lige, po originalnosti igre i u top 15 igraca cele lige ali znas, losi ga centri cuvaju. Ipak je to samo tamo neki NBA, tamo igraju sve sami prosecni centri (a dominira i protviv Adamsa, brace Gasol, Drummonda). Liga nikada raznovrsnija po pitanju visokih igraca. Driblaju, sutiraju trojke. Vraca se dominacija visokih a Jokic u toj prici prednjaci sa Taunsom i Embidom. Bas zato sto protivnicki timovi nemaju kvalitetne centre da ga sacuvaju govori ne da su oni ocajni vec je on jednostavno bolji, sam top lige! Hate STOP!

Aleks

pre 6 godina

Kako dobre sanse,svi timovi protiv kojih igraju su ili u plejofu ili su kandidati,pretezak raspored.
(Joca, 2. april 2018 17:26)

Odlicno! Jer da imaju jos 5 tekmi protiv Finiksa, Memfisa, Sacramenta isl. ja bih se plasio da bi sve izgubili. Ovako znam da ide plasman 100%!
Jer oni nisu normalni, izgubili su od Memfisa, izgubili od Heata, isl. tank ekipa, sta reci vise, stvarno muka.
E da, da i dalje imaju dogovor da ne daju Bartonu loptu, mogu i do finala konferencije!

micko

pre 6 godina

Kako dobre sanse,svi timovi protiv kojih igraju su ili u plejofu ili su kandidati,pretezak raspored.
(Joca, 02. april 2018 17:26)

obzirom da denver igra bolje protiv tih jacih protivnika, ovo jesu dobre sanse, pogotovu jer naredne 2 igraju na domacem terenu gde su mnogo bolji nego u gostima. da podsetim, denver je dobio gsw, klivlend, okc(2×), portland, san antonio, boston, vasington, milvoki a izgubio od dalasa, memfisa, sakramenta, lejkersa itd... tako da da, b92 je u pravu, ovo jeste dobra sansa za denver.

Bratko SRB

pre 6 godina

Poslednje 4-5 utakmice bice super. Sve sami dueli izmedju 6og i 10og na tabeli..ima da se "iskolju" samo tako za ta dva mesta :) Denver igra jos dva puta sa Minesotom i jednom sa Clippersima; Clippersi jos sa Pelikanima i Jutom plus sa Denverom...a Minesota pored Denvera dve itakmice igrace i sa Lejkersima jednom koji iako su ispali dovoljno su blesavi da zapnu i pobede to vece :)) Do poslednje utakmicevse nista nece znati, ima da uzivamo !

Ray Donovan

pre 6 godina

Zen majstor
Nit’ je Jokic božanstvo, nit’ se ti razumeš u košarku. Koliko mi je muka od ovih sto ga sada hvale do imbecilnosti, toliki mi je smor da čitam ovakve stručnjake.
Niko nije rekao da je Nikola DPOY, zna da bude lenj, ali mnogo veća rupa su bekovi Denvera. Njegova odbrana u situacijama 1 na 1 je više nego solidna. Ima prostora za napredak, ali nemoj samo da gledaš highlights i na osnovu toga donosiš svoje mišljenje. Ja sam ove godine gledao sigurno 50 celih utakmica Denvera i recicu ti da nije korektno sto ga toliko prozivaju za odbranu.

fantom

pre 6 godina

Denver praktično ima nemoguću misiju pred sobom, moraju da pobede sve do kraja ili eventualno da izgube jednu, što je ravno čudu. Samo ako baš Pelikani odigraju loše pa zaređaju nekoliko poraza. Jedina olakšavajuća okolnost je što ako budu imali isti skor pobeda, Nagetsi su u prednosti, ako samo dobro video imaju 2:1.

pistonpit

pre 6 godina

@zen

Nba jeste cirkus jer tamo nema drzavnog budzeta za arcenje, pa treba zaraditi Sto se tice kosarke da je najbolja jeste i oko toga nema polemike. Tacno je da se prave zvezde ali ne po svaku cenu, moraju imati kvalitet. U punom gasu najlosiji Nba tim moze da zgazi svaki EL tim. Prosto kondiciono, ateltski i igracki su nivo iznad. Pa pogledaj Teodosica on poluvreme ne moze da sastavi a o ucinku da ne govorimi. Vrh talenat ali ni 10 posto rada nije ulozio kao Nba igraci koji su pre svega veliki radnici.

areudeadyet

pre 6 godina

Navijam za Denver i naravno ocekujem da prodju ali realno imaju tezak raspored u ovih poslednjih 5 utakmica.Da nisu gubili neke bezveze utakmice sad bi lagano privrsili sezonu , ovako ce biti tesko.

steva

pre 6 godina

Naravno da Jokic nije jedini igrac u ekipi koji igra tanko u odbrani , ima ih jos . Genralno Dnever igra tanko u odbrani , a za to krivicu snosi i trener Malone . Sto se tice Jokica , decko ce zakaciti max ugovor , to objasnjava kakav je on igrac ...I to ne samo u Denveru , ima tu jos ekipa koje su spremne da mu daju 25 milki po sezoni . Inace , primetan je njegov napredak u fizici i atletici ...bice jos primetniji za koju goidnu jer ne moze "odmah" , to je proces . Tako da ce iz godine u godinu i njegova igra u odbrani da se popravlja .
Denver kao organizacija . Cudni su bre ,toliko "cigli" u trejdovima i biranjima pikova...da covek ne poveruje . A i Malone sa sa svojim egzibicijama ko sa klupe treba i koliko treba da igra . Trista cuda .

sasa the red baron@

pre 6 godina

@ZENMAJSTOR

Ah zenmajstore, sta reci?
TVoja konstatacija kako je NBA "nikad gora", i koliko se iskvarila je u stvari pogled koji mnogi "strucnjaci" koji gledaju na NBA kao da je godina 1997 i imjau?
Rec koju trazis je "napredna statistika" i ona je ona koja je promenila NBA skroz. Jer kroz nju se ispostavilo da su mnogi igraci koji su vazili za "super" igrace, neki od njih su bili all star ili reprezentavci NBA, u stvari igraci koji uvek gube...
Tako recimo je Rondo, ili Childs(Atlanta) a i mnogi drugi su odjednom izgubili sve...
Vidis moderna statistika ne gleda toliko individualne brojeve(sta cinis na terenu) nego je vise posvecen tvom uticaju na igru, ili ono kako drugi igraju dok si ti na terenu.
INDEX plus minus, i jos par drugih kategorija, su ono sto odlucuje...
I ako pogledas na NBA stats, pod rubriku "Players impact ratio" PIR, videces da je Jokic na 23 poziciji, ispred Irving, Aldrige, Antony Towns, Lowry,De Rozan,DeJordan,Lillard....

Ustvari, samo 4 centra su ispred njega... Svi ostali su bekovi ili krila...

POmalo je naivno ono sto si napisao, u stavri, tvoj celi pogled na novu kosarku je naivan...

Bratko SRB

pre 6 godina

@asdf

Minesota igra dva puta sa Denverom i potencijalno da izgubi obe to je direktno prestizanje na tabeli. Plus sto mora da pobedi Memfis i Lakers koji su cudne ekipe pogotovu Lejkersi

nucky thompson

pre 6 godina

@zen majstor, vidi, pratim NBA 31 godinu. bivsi kosarkaski sudija, trener nizih kategorija. Danasnja.kosarka je atomska. Danasnja odbrana je cistija, rad nogu i postavljanje u "cilindar" je daleeeeko brze danas nego prije 20-30 godina.

Tempest

pre 6 godina

Ne secam se nijednog naseg igraca koji je u NBA bio tako dominantan na terenu...
(Pera, 02. april 2018 16:52)

To je zato što se dobar deo naših najboljih igrača u NBA borio za titulu u mnogo jačoj ligi. Skraćenica za današnji NBA pre bi značila "National Ballet Association". Nema.koraka, nema faulova, sve je asistencija. Na stranu sada to. Jokić će teško i do plej ofa. Porediti ga sa Peđom je u najmanju ruku smešno.

Stručnjak

pre 6 godina

ma jok sad ce ovde strucnjaci da objasne da su maloun i milsap propalice i koce hall of fame jokica
(pacino al, 02. april 2018 17:02)

Maloun i jeste propalica trener a Milsap je preplaćen igrač koji guši igru. Problem?

asdf

pre 6 godina

Malo ga preteraste sa "dobre sanse". Najverovatnije im treba 4-1 od poslednjih 5 ako hoce prolaz... NOP tesko da ce odraditi gore od 3-2 od svojih 5, a Minesota gore od 2-2 od svojih 4...

CarloNS

pre 6 godina

Baz Milsapa su bili komotno u prvih 8, drag mi je mali Murray, ali vec sam napisao da je lose odigrao nekoliko utakmica, Denveru je za pocetak potreban dobar i nesebican plej...Zna li neko zasto Hernangomez ne igra cijelu sezonu ?
(kebek, 2. april 2018 19:08)


Mononukleoza. Gadna bolest.

Bratko SRB

pre 6 godina

@asdf

Skroz se slazem da su im sanse minimalne vec sam samo naglasio da je prakticno sve u njihovim rukama ako hoce u playoff eto im direktna sansa da se namuže i pobede obe i da ne zavise od ostalih utakmica nego na primer da iako pobede svih 5 preostalih ne stignu Minesotu. U teoriji su im sanse cak i 100% otvorene a u realnosti znajuci kako igraju protiv vukova negde 45%-55% :). Inace volim generalno zaplet u NBA a ovako nisam neki ludi fan Denvera a bilo bi mi drago zbog nasih svi da prodju! Poz!

asdf

pre 6 godina

@Bratko slazemo se skroz... Zanimljivo ce biti definitivno. A i ja bih realno vise da prodje ovaj Jokic nego sto nesto posebno gotivim Denver... Realno bez Jokica je to jedna grupa gradjana koja bezglavo napada, a i bez Jokica i sa Jokicem nisu najsjajniji u odbrani, tako da je u sustini u pitanju poludivljacka ekipa. :)

asdf

pre 6 godina

@Bratko tacno je to sto kazes, ali si nekako u fazonu "samo da ih dvaput pobede" a vec su dva puta pucali od Minesote. A i da pobede obe, to je samo pola posla, s Portlandom ce biti veselo, a ni Pejsersi ni Klipersi nisu bas toliko losi timovi... A Denver nije uopste konstantan tim. Tako da, u sustini, jako se nadam da si ti u pravu, ali nisam optimista.

kebek

pre 6 godina

Baz Milsapa su bili komotno u prvih 8, drag mi je mali Murray, ali vec sam napisao da je lose odigrao nekoliko utakmica, Denveru je za pocetak potreban dobar i nesebican plej...Zna li neko zasto Hernangomez ne igra cijelu sezonu ?

kebek

pre 6 godina

Mononukleoza. Gadna bolest.
(CarloNS, 2. april 2018 19:37)

Znaci bolestan, steta....Cemu rasparave i nagadjanje o plej ofu, sacekajmo utakmicu sa Indijanom...Ne znamo planove vlasnika Denvera, da li hoce da stvore veliki tim, vec su prodali Mela i Iversona, Jokic ih nista nije kostao do sada,da li ce da ga zadrze ?

Neko iz mase

pre 6 godina

@The Unforgiven

Kako neko ko se nije vidjeo moze da zabije 25 poena , a nakon izlaska Antetokounmpa , sa sve produzetkom , 10 je postigao , koliko mi se cini?

Samo u ovom sazetku imas dvije "nevidljive" situacije kada je pogubio u prostoru 'umpa , mada moguce da ga nije ni on vidjeo , kao ni ti :D

U prvom mecu , u gostima , takodje ih je rastimovao toliko da je i Giannis napravio tripl dabl koji se jedva pominjao u izvjestajima USA novinara , jer ga je Jokic skroz zasjenio svojom partijom.Toliko o tome!

asdf

pre 6 godina

@ E da, i Denver recimo da pobedi oba puta Minesotu, ali pukne od Portlanda, i ako budu imali isti skor kao i Minesota, Minesota ide dalje...

sasa the red baron

pre 6 godina

@ZENMAJSTOR:

Jako gresis, i nisam siguran da u opste zelis nesto drugo cuti osim sebe.
Danas u NBA; trener ce na svaka 3 minuta dobiti kompletan izvestaj za petorku koju igra, i jasno pogledati u INDEX plus-minus, i naspram toga odluciti ko ulazi a ko izlazi...
T vremena "individualnosti" u danasnjoj igri su zavrsena ima vec 8 godina..
Mozes biti najbolji igrac svih vremena, ali ako je tvoj index u minusu, gubis ugovor...Probaj da shvatis, ta kosarka o kojoj ti pricas je odavno zavrsena, i ti igraci o kojima ti pricas, mogu biti u svemu individualno bolji, ali njihovi timovi bi danas bili razbijeni...
POkusavao je ZENMAJSTOR Jackson da uvede svoj "trougao" u NY, pa je ispalo smesno i niavno..Danas je nesto skroz drugo...

мики

pre 6 godina

nije korektno sto ga toliko prozivaju za odbranu.
(Ray Donovan, 02. april 2018 20:01)

апсолутно. Јокић игра сасвим солидну одбрани, на моменте врхунску. има висини, има везе руке и поставља се сасвим океј. проблем је тимска одбрана, не Јокић.

zen amajstor

pre 6 godina

Ma kakva "napredna statistika", to je za informaticare koji prate kosarku.
Mogu da prihvatim cinjenicu da sam naivan, da se ne razumem u kosarku, iako imam par drugova koji su je strasno dobro igrali i delimo isto misljenje.
Ako ja ne znam, oni su daleko merodavniji. Dobro, oni je posmatraju kroz malo drugaciju prizmu, jer su bili kosarkaski velemajstori iako nisu poznati javnosti. Tesko je sa takvog aspekta prici necemu sto nije samo igra, vec sistem koji gaji tradiciju, pravila i odlucuje ko ce biti zvezda, ko ce osvojiti sampionat. Sto se tice Jokica, gde je bio protiv Amera u finalu?
Gde su bili triple double-ovi, napredna statistika?
Cela ta statistika nema nikakav znacaj kada jedan igrac napravi 20koraka na utakmici posle kojih postigne 30p, podeli 10as od kojih su dve prave asistencije, i uhvati 10sk a da mu se saigraci sklanjaju. Ta statistika je besmislena i sve sto ona pokazuje je irelevantno.
Jokicu prolazi ova igra jer u NBA nema jedan pismen centar, a osim A.Davisa ni jedan pismen PF. Zato smatram da je NBA danas jako losa. Do izrazaja dosli su bekovi jer nema dobrih centara pod obrucima da zatvore reket i dominiraju. Od kada je GSW postao najbolji svi ga kopiraju i igra se jurisna kosarka i finale se zavrsava 130-120. Smesno.
Ko je gledao statistiku za vreme Jordana, Seka. Gledali kako da promene igru da ovaj drugi ne bi ubacivao po 50p na utakmici. Zamisli da Jokic treba da sacuva Seka, ili Harden Jordana. Napredna statistika.....

мики

pre 6 godina

Porediti ga sa Peđom je u najmanju ruku smešno.
(Tempest, 02. april 2018 17:26)

па јесте смешно пошто је Јокић већ сада дупло кориснији него што је Пеђа икада био. Дивац је већ сам закључио да је Јокић комплетнији и бољи од њега. мора да је погрешио пошто ти сигурно знаш боље.

pacino al

pre 6 godina

ma jok sad ce ovde strucnjaci da objasne da su maloun i milsap propalice i koce hall of fame jokica 
(pacino al, 02. april 2018 17:02) 

Maloun i jeste propalica trener a Milsap je preplaćen igrač koji guši igru. Problem?
(Stručnjak, 02. april 2018 18:13)

lol

Dusko

pre 6 godina

Vidim da mnogi kukaju kako se sada sve racuna u asistenciju, pa me zanima dal neko zna kada je doslo do promene pravila za istu.(pre par godina nije odgovor:D, zanima me bar tacna godina) Trazio sam podatak na internetu al nisam uspeo da ga nadjem.

zen majstor

pre 6 godina

Cesto se ovde prepirem sa ljudima koji ne prate kosarku, vec eto, culi sada za Jokica i dolaze masovno ne bi li velicali novo bozanstvo u NBA svetu.
Jokic je dobar kosarkas, ali samo na jednoj strani terena. NBA je biznis i cirkus, oni od svakog malo boljeg igraca prave zvezdu. Neko bi pomislio kako je ovo zlatno doba kosarke jer svaki tim ima dve do tri zvezde. Ali to nije tako. Danasnji NBA je siromasan sa vrhunskim igracima. Ima ih samo nekolicina u celoj ligi, dok ostali imaju samo zvucno ime ili ih sudije stite do te mere da ih protivnicki igraci prosto pustaju.
Uzmite za primer RW. Nek bilo koji trener protivnicke ekipe stavi sposobnu atletu da igra cvrstu odbranu nad RW. Ne bi presao 10p samo da ga sudije ne zastite. On sve radi na brzinu. Ako ga uzme brz igrac, stavi flaster nad njim, sta on moze drugo nego da baca cigle kao protiv Spurse.
Tako i Jokica, koji je iz Evrope stigao kao perspektivan igrac, nista vise.
Da takav igrac eksplodira na ovakav nacin je prava retkost. Vise je to do sistema i njegove prilagodjenosti sistemu, nego do njegovog talenta, koji je evidentan ali nije nesto sto pravi razliku.
Dajte, recite jednu utakmicu gde je neko dobro cuvao Jokica a da je ovaj postigao 20-30p? Kada je R.Gobert najbolji defanzivni centar lige onda je jasno koliko je NBA postala losa.

Neko iz mase

pre 6 godina

@The Unforgiven

Kako neko ko se nije vidjeo moze da zabije 25 poena , a nakon izlaska Antetokounmpa , sa sve produzetkom , 10 je postigao , koliko mi se cini?

Samo u ovom sazetku imas dvije "nevidljive" situacije kada je pogubio u prostoru 'umpa , mada moguce da ga nije ni on vidjeo , kao ni ti :D

U prvom mecu , u gostima , takodje ih je rastimovao toliko da je i Giannis napravio tripl dabl koji se jedva pominjao u izvjestajima USA novinara , jer ga je Jokic skroz zasjenio svojom partijom.Toliko o tome!

bskfan

pre 6 godina

Denver je proslog leta doveo Milsapa za 30 miliona godisnje, a dvojac Jokic+Milsap je +9.

U usto vreme Faried prima 12 miona godisnje i sedi na klupi a prosle godine je dvojac Jokic+Faried bio +11.7.

Tek toliko da se zna.

O Plamliju da i ne govorimo, potpuna katastrofa. Dvojac Milsap+Plumlee je -7.6

Tralalala

pre 6 godina

Nezaustavljivi, a Bucksi ih isprašili nego je srećom onaj dobio 3 slobodna na kraju za produžetak. Trebali su da izgube. A PO neće videti, jer su krš ekipa generalno.

The Unforgiven

pre 6 godina

Jokic je padao sinoc non-stop kao da ga je Tyson spucao. Ali ta njegova gluma je uspela da izbaci Antetokounmpa iz igre sa 6 faulova, od cega je 3 ili 4 bilo u napadu. Tek posle se Jokic razigrao, dok je Antetokounmpo bio u igri nije se video.

bla

pre 6 godina

Jako gresis, i nisam siguran da u opste zelis nesto drugo cuti osim sebe.
Danas u NBA; trener ce na svaka 3 minuta dobiti kompletan izvestaj za petorku koju igra, i jasno pogledati u INDEX plus-minus, i naspram toga odluciti ko ulazi a ko izlazi...
T vremena "individualnosti" u danasnjoj igri su zavrsena ima vec 8 godina..
Mozes biti najbolji igrac svih vremena, ali ako je tvoj index u minusu, gubis ugovor...Probaj da shvatis, ta kosarka o kojoj ti pricas je odavno zavrsena, i ti igraci o kojima ti pricas, mogu biti u svemu individualno bolji, ali njihovi timovi bi danas bili razbijeni...
POkusavao je ZENMAJSTOR Jackson da uvede svoj "trougao" u NY, pa je ispalo smesno i niavno..Danas je nesto skroz drugo...
(sasa the red baron, 2. april 2018 23:39)

Phil Jackson je dosta mator i nije bio trener u NY. Analitika jeste bitan deo kosarke u nba-u, ali ako se gleda van konteksta moze da navede na pogresne zakljucke. van konteksta bi bilo bez gledanja utakmice i kako igrac izgleda na tarenu. ne primer SAS je prosle godine izbacio rakete. cuvali su ih u reketu i na liniji za 3 poena, sve izmedju su dopustali. posto hjuston nije uzimao suteve sa poludistance, koji se smatraju statisticki najnepogodnijim, izgubili su seriju. moze se reci da su bas zbog tih analiticara izgubili seriju. ove godine imaju CP-a koji ce da sutira bas sa tih pozicija.

SS

pre 6 godina

sta se sve danas racuna kao asistencija u nba, divac bi po tom kriterijumu u ono vreme bio jednako dobar kao jokic (po pitanju asistencija). jokic uruci herisu loptu na trojci, ovaj povede, bar tri puta tapne, krosover, ulaz i kos... i to se racuna kao asistencija
(dzo, 3. april 2018 13:34)

Pa zasto onda Jokic ima ubedljivo najvise asistencija od svih centara?Jednostavno gledajuci njegove snimke vidi se da je decko ekstra pametan i proigrava igrace iz teskih pozicija ,njegove asistencije su cesto za top 10 poteza.Da ne pominjem kako tesko drugi centri dolaze do triple double ucinka

laRS0n

pre 6 godina

Milsap 90 miliona, Jokic 1.2 miliona?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C i n i k, 2. april 2018 21:13)
Da, i sta s time? Jedan ima ruki ugovor, drugi je dokazan igrac, all star igrac koji se takmici u ligi dugi niz godina? Ne razumem sta je pisac hteo da kaze?

(marsal, 3. april 2018 20:53)
Ja u zivotu vise nebuloza nisam procitao nego u ovom komentaru. Cela NBA liga kopira GS ali sta zna par hiljada profesionalaca, ne postiji odbrana za Golden State kad su KT,SK i KD raspolozeni. To se nikad na ovim prostorima nece shvatiti, ljudi vide rezultat 125-124 i misle da se odbrana nije igrala. Pa poslednjih nekoliko utakmica na Oldridzu ne moze da se igra odbrana, sta onda reci za Kerija kad namesti sut. A ovo da Jokic nije inteligentan zato sto nije glasao za nekoga koga vi gotivite je van svake pameti.

marsal

pre 6 godina

"vidi se da je decko ekstra pametan"...
Polako Bili. Nemoj mesati inteligenciju sa talentom za kosarku. Uostalom koliko treba da budes pametan i da glasas za znas vec koga?
Jokic ima najvise asistencija medju centrima jer se igra bazira na njemu i Denver nema bekove koji umeju lako kreirati sami sut. Da Bryant ili Harden igraju u Denveru, videli biste koliko bi asistencija imao napredni.
Drugo, kada bi neko u NBA hteo igrati dobru odbranu i zatvoriti taj Denverov sut za tri, opet, videli biste koliko bi napredni imao asistencija.
Ne, danasnja kosarka preti da degradira celu istoriju kosarke. Imate RW koji je fenomen sa TD, ali kada dodje play-off on najgori. Imamo najsporijeg igraca u danasnjoj "atomskoj kosarci" kako rekose neki strucnjaci ovde, koji igra na visoki kosarkaski IQ i niko mu nista ne moze.
Ma dajte, molim vas, zar ne vidite da nema dva dobra visoka igraca u NBA?
Kakva je to onda kosarka kada su krila postala centri i igra se small ball kosarka? Ja volim GSW, pratim ih od ere Don Nelsona, ali ta kosarka moze proci samo pored losijih odbrana. Prosle godine u play-offu gube kuci od Spursa 20p razlike, dok se Leonard nije povredio. Cela njihova filozofija pada u vodu protiv dobre i disciplinovane ekipe koja igra odbranu i igra kosarku ispod kosa, ne sutira samo besumicno trojke.

dzo

pre 6 godina

Jedini problem je sto Milsap retko kad sutira uz prve zato sto je njemu lakse iz iz driblinga i omiljene pozicije su mu izolacije, zato Jokic ima manje asistencija u zadnje vreme...
(Marko, 2. april 2018 16:45)

sta se sve danas racuna kao asistencija u nba, divac bi po tom kriterijumu u ono vreme bio jednako dobar kao jokic (po pitanju asistencija). jokic uruci herisu loptu na trojci, ovaj povede, bar tri puta tapne, krosover, ulaz i kos... i to se racuna kao asistencija

Tempest

pre 6 godina

Ne secam se nijednog naseg igraca koji je u NBA bio tako dominantan na terenu...
(Pera, 02. april 2018 16:52)

To je zato što se dobar deo naših najboljih igrača u NBA borio za titulu u mnogo jačoj ligi. Skraćenica za današnji NBA pre bi značila "National Ballet Association". Nema.koraka, nema faulova, sve je asistencija. Na stranu sada to. Jokić će teško i do plej ofa. Porediti ga sa Peđom je u najmanju ruku smešno.

The Unforgiven

pre 6 godina

Jokic je padao sinoc non-stop kao da ga je Tyson spucao. Ali ta njegova gluma je uspela da izbaci Antetokounmpa iz igre sa 6 faulova, od cega je 3 ili 4 bilo u napadu. Tek posle se Jokic razigrao, dok je Antetokounmpo bio u igri nije se video.

zen majstor

pre 6 godina

Cesto se ovde prepirem sa ljudima koji ne prate kosarku, vec eto, culi sada za Jokica i dolaze masovno ne bi li velicali novo bozanstvo u NBA svetu.
Jokic je dobar kosarkas, ali samo na jednoj strani terena. NBA je biznis i cirkus, oni od svakog malo boljeg igraca prave zvezdu. Neko bi pomislio kako je ovo zlatno doba kosarke jer svaki tim ima dve do tri zvezde. Ali to nije tako. Danasnji NBA je siromasan sa vrhunskim igracima. Ima ih samo nekolicina u celoj ligi, dok ostali imaju samo zvucno ime ili ih sudije stite do te mere da ih protivnicki igraci prosto pustaju.
Uzmite za primer RW. Nek bilo koji trener protivnicke ekipe stavi sposobnu atletu da igra cvrstu odbranu nad RW. Ne bi presao 10p samo da ga sudije ne zastite. On sve radi na brzinu. Ako ga uzme brz igrac, stavi flaster nad njim, sta on moze drugo nego da baca cigle kao protiv Spurse.
Tako i Jokica, koji je iz Evrope stigao kao perspektivan igrac, nista vise.
Da takav igrac eksplodira na ovakav nacin je prava retkost. Vise je to do sistema i njegove prilagodjenosti sistemu, nego do njegovog talenta, koji je evidentan ali nije nesto sto pravi razliku.
Dajte, recite jednu utakmicu gde je neko dobro cuvao Jokica a da je ovaj postigao 20-30p? Kada je R.Gobert najbolji defanzivni centar lige onda je jasno koliko je NBA postala losa.

zen amajstor

pre 6 godina

Ma kakva "napredna statistika", to je za informaticare koji prate kosarku.
Mogu da prihvatim cinjenicu da sam naivan, da se ne razumem u kosarku, iako imam par drugova koji su je strasno dobro igrali i delimo isto misljenje.
Ako ja ne znam, oni su daleko merodavniji. Dobro, oni je posmatraju kroz malo drugaciju prizmu, jer su bili kosarkaski velemajstori iako nisu poznati javnosti. Tesko je sa takvog aspekta prici necemu sto nije samo igra, vec sistem koji gaji tradiciju, pravila i odlucuje ko ce biti zvezda, ko ce osvojiti sampionat. Sto se tice Jokica, gde je bio protiv Amera u finalu?
Gde su bili triple double-ovi, napredna statistika?
Cela ta statistika nema nikakav znacaj kada jedan igrac napravi 20koraka na utakmici posle kojih postigne 30p, podeli 10as od kojih su dve prave asistencije, i uhvati 10sk a da mu se saigraci sklanjaju. Ta statistika je besmislena i sve sto ona pokazuje je irelevantno.
Jokicu prolazi ova igra jer u NBA nema jedan pismen centar, a osim A.Davisa ni jedan pismen PF. Zato smatram da je NBA danas jako losa. Do izrazaja dosli su bekovi jer nema dobrih centara pod obrucima da zatvore reket i dominiraju. Od kada je GSW postao najbolji svi ga kopiraju i igra se jurisna kosarka i finale se zavrsava 130-120. Smesno.
Ko je gledao statistiku za vreme Jordana, Seka. Gledali kako da promene igru da ovaj drugi ne bi ubacivao po 50p na utakmici. Zamisli da Jokic treba da sacuva Seka, ili Harden Jordana. Napredna statistika.....

Tralalala

pre 6 godina

Nezaustavljivi, a Bucksi ih isprašili nego je srećom onaj dobio 3 slobodna na kraju za produžetak. Trebali su da izgube. A PO neće videti, jer su krš ekipa generalno.

Stručnjak

pre 6 godina

ma jok sad ce ovde strucnjaci da objasne da su maloun i milsap propalice i koce hall of fame jokica
(pacino al, 02. april 2018 17:02)

Maloun i jeste propalica trener a Milsap je preplaćen igrač koji guši igru. Problem?

pacino al

pre 6 godina

ma jok sad ce ovde strucnjaci da objasne da su maloun i milsap propalice i koce hall of fame jokica 
(pacino al, 02. april 2018 17:02) 

Maloun i jeste propalica trener a Milsap je preplaćen igrač koji guši igru. Problem?
(Stručnjak, 02. april 2018 18:13)

lol

fantom

pre 6 godina

Denver praktično ima nemoguću misiju pred sobom, moraju da pobede sve do kraja ili eventualno da izgube jednu, što je ravno čudu. Samo ako baš Pelikani odigraju loše pa zaređaju nekoliko poraza. Jedina olakšavajuća okolnost je što ako budu imali isti skor pobeda, Nagetsi su u prednosti, ako samo dobro video imaju 2:1.

Pera

pre 6 godina

Dago mi je sto su Evropljani zauzeli napokon "busiju" u NBA, ali kad se setim nasih nekadasnjih igraca (pogotovo u pocecima) - nisu ni blizu Jokicu, koji to radi monumentalno. Sta ce biti dalje ne znam, ali decko pomera granice... Ne secam se nijednog naseg igraca koji je u NBA bio tako dominantan na terenu...

dropshotic

pre 6 godina

Ogroman kvalitet Jokica - kada kazu "Da, nadavao se poena ali nije imao ko da ga cuva, Baksi nemaju kvalitetnog centra." Pa cekaj, zar to nije hendikep a ne prednost? Obicno, u tom slucaju protivnicki treneri uvode nize, brze, dribling igrace. Ekipa igra "small ball" ne bi li neutralisala protivnickog centra i poslala ga na klupu. Ako ostane u petorci, ekipa uglavnom bude nadigrana, pretrcana., Zamislite Bobija, McGija ili Nurkica protiv small ball petorke Hjustona ili Woriorsa. Jokicev kvalitet je upravo taj sto hendikep pretvara u prednost! On tako dobro barata loptom (najbolje u NBA medju centrima, tj on i Kazins se izdvajaju) da ostaje u igri sa 2kama, 3kama i 4kama. Postoje situacije kada u small igri i njega vadi Meloun ali uglavnom ako ekipa vodi, pa da ga ne umara sa nepotrebnim trcanjem. Ako je zaostatak ili klackalica, Nikola je u igri pa makar i pet bekova bilo preko puta. On opet kreira i dize nivo. Kako god okrenes, ne valja. Decko u top 3, centara lige, po originalnosti igre i u top 15 igraca cele lige ali znas, losi ga centri cuvaju. Ipak je to samo tamo neki NBA, tamo igraju sve sami prosecni centri (a dominira i protviv Adamsa, brace Gasol, Drummonda). Liga nikada raznovrsnija po pitanju visokih igraca. Driblaju, sutiraju trojke. Vraca se dominacija visokih a Jokic u toj prici prednjaci sa Taunsom i Embidom. Bas zato sto protivnicki timovi nemaju kvalitetne centre da ga sacuvaju govori ne da su oni ocajni vec je on jednostavno bolji, sam top lige! Hate STOP!

kebek

pre 6 godina

Baz Milsapa su bili komotno u prvih 8, drag mi je mali Murray, ali vec sam napisao da je lose odigrao nekoliko utakmica, Denveru je za pocetak potreban dobar i nesebican plej...Zna li neko zasto Hernangomez ne igra cijelu sezonu ?

Marko

pre 6 godina

Jedini problem je sto Milsap retko kad sutira uz prve zato sto je njemu lakse iz iz driblinga i omiljene pozicije su mu izolacije, zato Jokic ima manje asistencija u zadnje vreme...

asdf

pre 6 godina

Malo ga preteraste sa "dobre sanse". Najverovatnije im treba 4-1 od poslednjih 5 ako hoce prolaz... NOP tesko da ce odraditi gore od 3-2 od svojih 5, a Minesota gore od 2-2 od svojih 4...

Dusko

pre 6 godina

Vidim da mnogi kukaju kako se sada sve racuna u asistenciju, pa me zanima dal neko zna kada je doslo do promene pravila za istu.(pre par godina nije odgovor:D, zanima me bar tacna godina) Trazio sam podatak na internetu al nisam uspeo da ga nadjem.

Aleks

pre 6 godina

Kako dobre sanse,svi timovi protiv kojih igraju su ili u plejofu ili su kandidati,pretezak raspored.
(Joca, 2. april 2018 17:26)

Odlicno! Jer da imaju jos 5 tekmi protiv Finiksa, Memfisa, Sacramenta isl. ja bih se plasio da bi sve izgubili. Ovako znam da ide plasman 100%!
Jer oni nisu normalni, izgubili su od Memfisa, izgubili od Heata, isl. tank ekipa, sta reci vise, stvarno muka.
E da, da i dalje imaju dogovor da ne daju Bartonu loptu, mogu i do finala konferencije!

Bratko SRB

pre 6 godina

@asdf

Minesota igra dva puta sa Denverom i potencijalno da izgubi obe to je direktno prestizanje na tabeli. Plus sto mora da pobedi Memfis i Lakers koji su cudne ekipe pogotovu Lejkersi

asdf

pre 6 godina

@ E da, i Denver recimo da pobedi oba puta Minesotu, ali pukne od Portlanda, i ako budu imali isti skor kao i Minesota, Minesota ide dalje...

pistonpit

pre 6 godina

@zen

Nba jeste cirkus jer tamo nema drzavnog budzeta za arcenje, pa treba zaraditi Sto se tice kosarke da je najbolja jeste i oko toga nema polemike. Tacno je da se prave zvezde ali ne po svaku cenu, moraju imati kvalitet. U punom gasu najlosiji Nba tim moze da zgazi svaki EL tim. Prosto kondiciono, ateltski i igracki su nivo iznad. Pa pogledaj Teodosica on poluvreme ne moze da sastavi a o ucinku da ne govorimi. Vrh talenat ali ni 10 posto rada nije ulozio kao Nba igraci koji su pre svega veliki radnici.

sasa the red baron@

pre 6 godina

@ZENMAJSTOR

Ah zenmajstore, sta reci?
TVoja konstatacija kako je NBA "nikad gora", i koliko se iskvarila je u stvari pogled koji mnogi "strucnjaci" koji gledaju na NBA kao da je godina 1997 i imjau?
Rec koju trazis je "napredna statistika" i ona je ona koja je promenila NBA skroz. Jer kroz nju se ispostavilo da su mnogi igraci koji su vazili za "super" igrace, neki od njih su bili all star ili reprezentavci NBA, u stvari igraci koji uvek gube...
Tako recimo je Rondo, ili Childs(Atlanta) a i mnogi drugi su odjednom izgubili sve...
Vidis moderna statistika ne gleda toliko individualne brojeve(sta cinis na terenu) nego je vise posvecen tvom uticaju na igru, ili ono kako drugi igraju dok si ti na terenu.
INDEX plus minus, i jos par drugih kategorija, su ono sto odlucuje...
I ako pogledas na NBA stats, pod rubriku "Players impact ratio" PIR, videces da je Jokic na 23 poziciji, ispred Irving, Aldrige, Antony Towns, Lowry,De Rozan,DeJordan,Lillard....

Ustvari, samo 4 centra su ispred njega... Svi ostali su bekovi ili krila...

POmalo je naivno ono sto si napisao, u stavri, tvoj celi pogled na novu kosarku je naivan...

мики

pre 6 godina

Porediti ga sa Peđom je u najmanju ruku smešno.
(Tempest, 02. april 2018 17:26)

па јесте смешно пошто је Јокић већ сада дупло кориснији него што је Пеђа икада био. Дивац је већ сам закључио да је Јокић комплетнији и бољи од њега. мора да је погрешио пошто ти сигурно знаш боље.

micko

pre 6 godina

Kako dobre sanse,svi timovi protiv kojih igraju su ili u plejofu ili su kandidati,pretezak raspored.
(Joca, 02. april 2018 17:26)

obzirom da denver igra bolje protiv tih jacih protivnika, ovo jesu dobre sanse, pogotovu jer naredne 2 igraju na domacem terenu gde su mnogo bolji nego u gostima. da podsetim, denver je dobio gsw, klivlend, okc(2×), portland, san antonio, boston, vasington, milvoki a izgubio od dalasa, memfisa, sakramenta, lejkersa itd... tako da da, b92 je u pravu, ovo jeste dobra sansa za denver.

kebek

pre 6 godina

Mononukleoza. Gadna bolest.
(CarloNS, 2. april 2018 19:37)

Znaci bolestan, steta....Cemu rasparave i nagadjanje o plej ofu, sacekajmo utakmicu sa Indijanom...Ne znamo planove vlasnika Denvera, da li hoce da stvore veliki tim, vec su prodali Mela i Iversona, Jokic ih nista nije kostao do sada,da li ce da ga zadrze ?

asdf

pre 6 godina

@Bratko slazemo se skroz... Zanimljivo ce biti definitivno. A i ja bih realno vise da prodje ovaj Jokic nego sto nesto posebno gotivim Denver... Realno bez Jokica je to jedna grupa gradjana koja bezglavo napada, a i bez Jokica i sa Jokicem nisu najsjajniji u odbrani, tako da je u sustini u pitanju poludivljacka ekipa. :)

steva

pre 6 godina

Naravno da Jokic nije jedini igrac u ekipi koji igra tanko u odbrani , ima ih jos . Genralno Dnever igra tanko u odbrani , a za to krivicu snosi i trener Malone . Sto se tice Jokica , decko ce zakaciti max ugovor , to objasnjava kakav je on igrac ...I to ne samo u Denveru , ima tu jos ekipa koje su spremne da mu daju 25 milki po sezoni . Inace , primetan je njegov napredak u fizici i atletici ...bice jos primetniji za koju goidnu jer ne moze "odmah" , to je proces . Tako da ce iz godine u godinu i njegova igra u odbrani da se popravlja .
Denver kao organizacija . Cudni su bre ,toliko "cigli" u trejdovima i biranjima pikova...da covek ne poveruje . A i Malone sa sa svojim egzibicijama ko sa klupe treba i koliko treba da igra . Trista cuda .

nucky thompson

pre 6 godina

@zen majstor, vidi, pratim NBA 31 godinu. bivsi kosarkaski sudija, trener nizih kategorija. Danasnja.kosarka je atomska. Danasnja odbrana je cistija, rad nogu i postavljanje u "cilindar" je daleeeeko brze danas nego prije 20-30 godina.

CarloNS

pre 6 godina

Baz Milsapa su bili komotno u prvih 8, drag mi je mali Murray, ali vec sam napisao da je lose odigrao nekoliko utakmica, Denveru je za pocetak potreban dobar i nesebican plej...Zna li neko zasto Hernangomez ne igra cijelu sezonu ?
(kebek, 2. april 2018 19:08)


Mononukleoza. Gadna bolest.

areudeadyet

pre 6 godina

Navijam za Denver i naravno ocekujem da prodju ali realno imaju tezak raspored u ovih poslednjih 5 utakmica.Da nisu gubili neke bezveze utakmice sad bi lagano privrsili sezonu , ovako ce biti tesko.

Ray Donovan

pre 6 godina

Zen majstor
Nit’ je Jokic božanstvo, nit’ se ti razumeš u košarku. Koliko mi je muka od ovih sto ga sada hvale do imbecilnosti, toliki mi je smor da čitam ovakve stručnjake.
Niko nije rekao da je Nikola DPOY, zna da bude lenj, ali mnogo veća rupa su bekovi Denvera. Njegova odbrana u situacijama 1 na 1 je više nego solidna. Ima prostora za napredak, ali nemoj samo da gledaš highlights i na osnovu toga donosiš svoje mišljenje. Ja sam ove godine gledao sigurno 50 celih utakmica Denvera i recicu ti da nije korektno sto ga toliko prozivaju za odbranu.

sasa the red baron

pre 6 godina

@ZENMAJSTOR:

Jako gresis, i nisam siguran da u opste zelis nesto drugo cuti osim sebe.
Danas u NBA; trener ce na svaka 3 minuta dobiti kompletan izvestaj za petorku koju igra, i jasno pogledati u INDEX plus-minus, i naspram toga odluciti ko ulazi a ko izlazi...
T vremena "individualnosti" u danasnjoj igri su zavrsena ima vec 8 godina..
Mozes biti najbolji igrac svih vremena, ali ako je tvoj index u minusu, gubis ugovor...Probaj da shvatis, ta kosarka o kojoj ti pricas je odavno zavrsena, i ti igraci o kojima ti pricas, mogu biti u svemu individualno bolji, ali njihovi timovi bi danas bili razbijeni...
POkusavao je ZENMAJSTOR Jackson da uvede svoj "trougao" u NY, pa je ispalo smesno i niavno..Danas je nesto skroz drugo...

marsal

pre 6 godina

"vidi se da je decko ekstra pametan"...
Polako Bili. Nemoj mesati inteligenciju sa talentom za kosarku. Uostalom koliko treba da budes pametan i da glasas za znas vec koga?
Jokic ima najvise asistencija medju centrima jer se igra bazira na njemu i Denver nema bekove koji umeju lako kreirati sami sut. Da Bryant ili Harden igraju u Denveru, videli biste koliko bi asistencija imao napredni.
Drugo, kada bi neko u NBA hteo igrati dobru odbranu i zatvoriti taj Denverov sut za tri, opet, videli biste koliko bi napredni imao asistencija.
Ne, danasnja kosarka preti da degradira celu istoriju kosarke. Imate RW koji je fenomen sa TD, ali kada dodje play-off on najgori. Imamo najsporijeg igraca u danasnjoj "atomskoj kosarci" kako rekose neki strucnjaci ovde, koji igra na visoki kosarkaski IQ i niko mu nista ne moze.
Ma dajte, molim vas, zar ne vidite da nema dva dobra visoka igraca u NBA?
Kakva je to onda kosarka kada su krila postala centri i igra se small ball kosarka? Ja volim GSW, pratim ih od ere Don Nelsona, ali ta kosarka moze proci samo pored losijih odbrana. Prosle godine u play-offu gube kuci od Spursa 20p razlike, dok se Leonard nije povredio. Cela njihova filozofija pada u vodu protiv dobre i disciplinovane ekipe koja igra odbranu i igra kosarku ispod kosa, ne sutira samo besumicno trojke.

asdf

pre 6 godina

@Bratko tacno je to sto kazes, ali si nekako u fazonu "samo da ih dvaput pobede" a vec su dva puta pucali od Minesote. A i da pobede obe, to je samo pola posla, s Portlandom ce biti veselo, a ni Pejsersi ni Klipersi nisu bas toliko losi timovi... A Denver nije uopste konstantan tim. Tako da, u sustini, jako se nadam da si ti u pravu, ali nisam optimista.

Bratko SRB

pre 6 godina

@asdf

Skroz se slazem da su im sanse minimalne vec sam samo naglasio da je prakticno sve u njihovim rukama ako hoce u playoff eto im direktna sansa da se namuže i pobede obe i da ne zavise od ostalih utakmica nego na primer da iako pobede svih 5 preostalih ne stignu Minesotu. U teoriji su im sanse cak i 100% otvorene a u realnosti znajuci kako igraju protiv vukova negde 45%-55% :). Inace volim generalno zaplet u NBA a ovako nisam neki ludi fan Denvera a bilo bi mi drago zbog nasih svi da prodju! Poz!

Neko iz mase

pre 6 godina

@The Unforgiven

Kako neko ko se nije vidjeo moze da zabije 25 poena , a nakon izlaska Antetokounmpa , sa sve produzetkom , 10 je postigao , koliko mi se cini?

Samo u ovom sazetku imas dvije "nevidljive" situacije kada je pogubio u prostoru 'umpa , mada moguce da ga nije ni on vidjeo , kao ni ti :D

U prvom mecu , u gostima , takodje ih je rastimovao toliko da je i Giannis napravio tripl dabl koji se jedva pominjao u izvjestajima USA novinara , jer ga je Jokic skroz zasjenio svojom partijom.Toliko o tome!

bskfan

pre 6 godina

Denver je proslog leta doveo Milsapa za 30 miliona godisnje, a dvojac Jokic+Milsap je +9.

U usto vreme Faried prima 12 miona godisnje i sedi na klupi a prosle godine je dvojac Jokic+Faried bio +11.7.

Tek toliko da se zna.

O Plamliju da i ne govorimo, potpuna katastrofa. Dvojac Milsap+Plumlee je -7.6

dzo

pre 6 godina

Jedini problem je sto Milsap retko kad sutira uz prve zato sto je njemu lakse iz iz driblinga i omiljene pozicije su mu izolacije, zato Jokic ima manje asistencija u zadnje vreme...
(Marko, 2. april 2018 16:45)

sta se sve danas racuna kao asistencija u nba, divac bi po tom kriterijumu u ono vreme bio jednako dobar kao jokic (po pitanju asistencija). jokic uruci herisu loptu na trojci, ovaj povede, bar tri puta tapne, krosover, ulaz i kos... i to se racuna kao asistencija

Bratko SRB

pre 6 godina

Poslednje 4-5 utakmice bice super. Sve sami dueli izmedju 6og i 10og na tabeli..ima da se "iskolju" samo tako za ta dva mesta :) Denver igra jos dva puta sa Minesotom i jednom sa Clippersima; Clippersi jos sa Pelikanima i Jutom plus sa Denverom...a Minesota pored Denvera dve itakmice igrace i sa Lejkersima jednom koji iako su ispali dovoljno su blesavi da zapnu i pobede to vece :)) Do poslednje utakmicevse nista nece znati, ima da uzivamo !

laRS0n

pre 6 godina

Milsap 90 miliona, Jokic 1.2 miliona?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C i n i k, 2. april 2018 21:13)
Da, i sta s time? Jedan ima ruki ugovor, drugi je dokazan igrac, all star igrac koji se takmici u ligi dugi niz godina? Ne razumem sta je pisac hteo da kaze?

(marsal, 3. april 2018 20:53)
Ja u zivotu vise nebuloza nisam procitao nego u ovom komentaru. Cela NBA liga kopira GS ali sta zna par hiljada profesionalaca, ne postiji odbrana za Golden State kad su KT,SK i KD raspolozeni. To se nikad na ovim prostorima nece shvatiti, ljudi vide rezultat 125-124 i misle da se odbrana nije igrala. Pa poslednjih nekoliko utakmica na Oldridzu ne moze da se igra odbrana, sta onda reci za Kerija kad namesti sut. A ovo da Jokic nije inteligentan zato sto nije glasao za nekoga koga vi gotivite je van svake pameti.

bla

pre 6 godina

Jako gresis, i nisam siguran da u opste zelis nesto drugo cuti osim sebe.
Danas u NBA; trener ce na svaka 3 minuta dobiti kompletan izvestaj za petorku koju igra, i jasno pogledati u INDEX plus-minus, i naspram toga odluciti ko ulazi a ko izlazi...
T vremena "individualnosti" u danasnjoj igri su zavrsena ima vec 8 godina..
Mozes biti najbolji igrac svih vremena, ali ako je tvoj index u minusu, gubis ugovor...Probaj da shvatis, ta kosarka o kojoj ti pricas je odavno zavrsena, i ti igraci o kojima ti pricas, mogu biti u svemu individualno bolji, ali njihovi timovi bi danas bili razbijeni...
POkusavao je ZENMAJSTOR Jackson da uvede svoj "trougao" u NY, pa je ispalo smesno i niavno..Danas je nesto skroz drugo...
(sasa the red baron, 2. april 2018 23:39)

Phil Jackson je dosta mator i nije bio trener u NY. Analitika jeste bitan deo kosarke u nba-u, ali ako se gleda van konteksta moze da navede na pogresne zakljucke. van konteksta bi bilo bez gledanja utakmice i kako igrac izgleda na tarenu. ne primer SAS je prosle godine izbacio rakete. cuvali su ih u reketu i na liniji za 3 poena, sve izmedju su dopustali. posto hjuston nije uzimao suteve sa poludistance, koji se smatraju statisticki najnepogodnijim, izgubili su seriju. moze se reci da su bas zbog tih analiticara izgubili seriju. ove godine imaju CP-a koji ce da sutira bas sa tih pozicija.

SS

pre 6 godina

sta se sve danas racuna kao asistencija u nba, divac bi po tom kriterijumu u ono vreme bio jednako dobar kao jokic (po pitanju asistencija). jokic uruci herisu loptu na trojci, ovaj povede, bar tri puta tapne, krosover, ulaz i kos... i to se racuna kao asistencija
(dzo, 3. april 2018 13:34)

Pa zasto onda Jokic ima ubedljivo najvise asistencija od svih centara?Jednostavno gledajuci njegove snimke vidi se da je decko ekstra pametan i proigrava igrace iz teskih pozicija ,njegove asistencije su cesto za top 10 poteza.Da ne pominjem kako tesko drugi centri dolaze do triple double ucinka

Neko iz mase

pre 6 godina

@The Unforgiven

Kako neko ko se nije vidjeo moze da zabije 25 poena , a nakon izlaska Antetokounmpa , sa sve produzetkom , 10 je postigao , koliko mi se cini?

Samo u ovom sazetku imas dvije "nevidljive" situacije kada je pogubio u prostoru 'umpa , mada moguce da ga nije ni on vidjeo , kao ni ti :D

U prvom mecu , u gostima , takodje ih je rastimovao toliko da je i Giannis napravio tripl dabl koji se jedva pominjao u izvjestajima USA novinara , jer ga je Jokic skroz zasjenio svojom partijom.Toliko o tome!

мики

pre 6 godina

nije korektno sto ga toliko prozivaju za odbranu.
(Ray Donovan, 02. april 2018 20:01)

апсолутно. Јокић игра сасвим солидну одбрани, на моменте врхунску. има висини, има везе руке и поставља се сасвим океј. проблем је тимска одбрана, не Јокић.