Četvrtak, 22.03.2018.

23:29

"Govorio sam Vučiću da nas Zapad laže"

Ministar spoljnih poslova Ivica Dačić izjavio je da zapadne zemlje očekuju od Srbije da prizna nezavisnost Kosova, a to je ocenio kao "bezobrazluk i poniženje".

Izvor: Beta

"Govorio sam Vuèiæu da nas Zapad laže" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Sandra

pre 6 godina

"nekoliko puta govorio Vučiću da Zapad Srbiju svih ovih godina zamajava i da je naše priznanje nezavisnosti Kosova jedino što njih zanima".

Maslačak

pre 6 godina

Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.
(tt, 23. mart 2018 13:32)

Da, tačno je da je u nekadašnoj Jugoslaviji zapadna KULTURA imala veliki uticaj (rokenrol, filmovi, moda, stil života itd.)

Ali to je bula kultura, a nažalost, POLITIČKI i IDEOLOŠKI uticaj Rusije je bio neuporedivo jači i dan dans je veoma jak. Zato mi ni danas ne shvatamo, na primer, koliko je važna podela vlasti na tri grane, ni koliko je za državu, društvo i građane pojedinačno bitno postojanje jakih i nezavisnih institucija. Zato nam danas uopšte ne smeta što je pre 30 godina Milošević, a danas Vučić, potpuno uzurpirao svu vlast i iz stih razloga obožavamo Putina koji radi to isto u Rusiji! Zato vlast uspeva da nas bez problema ubedi da postojanje opozicije prosto nije normalno i da opozicija mogu biti samo ludaci, ološ, izdajnici i strani plaćenici!

Mi nikako ne shvatamo da zbog svega toga ne samo što plaćamo užasnu cenu u vidu zaostajanja u svakom pogledu, materijalnom, duhovnom i kulturnom, nego i vidljivo nestajemo kao nacija!

tt

pre 6 godina

Zbogom...
(Rezident, 23. mart 2018 12:38. Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.

Rezident

pre 6 godina

Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.
(tt, 23. mart 2018 13:32)

Bilo ga je, iako prigusen, i osecao se, ali daleko nego sada.
1983. godine u srednjoj skoli koju sam pohadjao,
profesor ruskog jezika je izdejstvovao kod nastavnickog veca
da izbace iz skole decaka koji je nosio majicu sa malom
simbolizovanom americkom zastavom i recima na engleskom...
Iako to nikom drugom nije smetalo...

usput

pre 6 godina

Da bi se izbeglo "ponizenje", u EU ne mora da se udje. Dovoljno je da primenimo njihove standarde. Da li smo dovoljno samodisciplinovani za to?
(Gille, 23. mart 2018 08:59)

Nismo.
Nama treba neko drugi da bi uveo ovu bandu u red.

Ili cemo u EU, ili cemo nestati.

Rezident

pre 6 godina

Dacicu,

vratio sam se Srbiju iz inostranstva 2009. godine jer je bilo nade
da ce zemlja uhvatiti korak sa civilizacijom i uci u EU.
Ruski uticaj je bio minoran.
Sada, skoro 10 godina kasnije, ne samo sto ne idemo tim putem,
nego pocinjete da palite narod da smo u opasnosti za neke nove izolacije
i ponovo spominjete inat, prkos ili sta vec, kao 90-tih, zbog cega sam i otisao. A ruski uticaj nikad veci i snazniji!
Jaci nego u vreme stare Jugoslavije!
Cime bi vi da zadrzite ljude u Srbiji? Mantrama o Kosovu?
Okretanjem ka Istoku? Stopom kriminala koja je najveca u nasoj istoriji?
Platama u privatnom sektoru na koje ne mozete da uticete, a koje su ispod svakog ljudskog dostojanstva?!

Zbogom...

Nebojsa

pre 6 godina

@ Pera

Vojislav Kostunica i Boris Tadic su mogli da vladaju godinama i da ih niko ne skine sa vlasti. Ovako kao sto vladaju Vucic i Dacic malo EU, pa Moskva, Peking, Kosovo itd.
Ali je Kostunica 2008 g. vratio mandat jer nije zeleo da zatvara oci . Doslo je do vanrednih izbora gde je koalicija oko SPS bila jezicak na vagi i odlucila ko ce ciniti vecinu . Opredeli su se za DS koja bila za nastavak puta EU , nisu zeleli sa DSS.
Jer su rekli da se patriotizam nesipa u traktore. A kad je vlast u C.Gori priznala Kosovo kao nezavisnu drzavu , tada su iz te koalicije stizale poruke da gradjani Srbije ne idu na letovanje u Crnu Goru.
Kako to sad se sipa patriotizam u traktore
Sta se promenilo od 2008 g. do danas kad je u pitanju Kosovo i Metohija .
Kada vise na vlast nije bio Vojislav Kostunica : potpisali smo Briselski sporazum koji se ne postuje od strane Albanaca, Srbi sa KiM usli su u parlament i podrzali Tacija za presednika i Haradinaja kao koalicionog patnera .
Sve su podrzalu sto je od njih trazeno a druga strana nista jel to cena EU koju treba da platimo. Izgubili smo severni deo Kosova .
Vojislav Kostunica se povukao iz price ulaska Srbije u EU , jer osetio i video u kom pravcu ide EU i SAD.
Da li ce neko ko nema sujetu na politickoj sceni imati hrabrosti da prizna gresku i pohvali Kostunicu !!!
Plasim da takvih nema jer misle da su oni uvek bili upravu vidi se da nisu.

Fadilj

pre 6 godina

Još malo pa pa-pa Ivice Dačiću, odlaziš što kažu, na smetlište istorije.
(brza fotografija, 22. mart 2018 23:48)

Verovatno pripadaš mlađoj generaciji čim Ivicu otpisuješ tako lako. Pa-pa su mu govorili i 2000. pa ga je gospodin Tadić činom istorijskog pomirenja sa SPSom onomad politički oživeo. Uživaj u vrhunskoj predstavi.

Ekonomista

pre 6 godina

Hm, čemu ovo iščudjavanje?
To da Zapad hoće da zatvori priču o Kosovu kao nezavisnoj državi je poznato već - ODUVEK. Iza svakog poziva za normalizacijom odnosa Beograda i Prištine stoji zahtev za priznanjem nezavisnosti. Ako to naš predsednik i šef diplomatije nisu znali ranije, onda je to baš problem...

Shole - Kralljevo

pre 6 godina

Ja ne vidima da Zapad laže - SAD, Nemačka i Francuska su priznale Kosovo, i nikada nijedan njihov predstavnik nije rekao ništa drugo nego da traže da Kosovu bude omogućeno isto što i drugim državama - da budu u UN, UNESCO itd. Samo po sebi nije važno što Srbija nije priznala (i ne mora da prizna) Kosovo, važno je da se Rusija, Kina, i - u manjoj meri naravno, Španija i preostale zemlje EU, na to privole. Ako Srbija uspostavi regularnu diplomatsku komunikaciju sa Kosovom, ako pomogne ulasku Kosova u UN i UNESCO i pri tome NE prizna Kosovo, onda Rusiji/Kini/Španiji itd. neće ostati mnogo argumenata da ne prihvate Kosovo u međunardonoj zajednici, pa će time SAD/Francuska/Nemačka ostvariti svoju nameru. Sve drugo bi za njih bilo veliko poniženje.

E sad, problem naše diplomatije je što nas je dovela u poziciju da akcije Srbije mogu samo da vode samo poniženju Srbije (ako Kosovo postane članica UN) ili poniženju velikih sila (ako Kosovo ne postane članica UN). O tome je trebalo misliti pre 1999, sada nema pameti koja će to rešiti bez nečijeg poniženja.

Урош

pre 6 godina

Реците им не. Прекините бриселски дијалог. Одржите статус-кво, не дајте им столицу у УН. Крај приче до даљнег.

Toliko

pre 6 godina

Kako je pametaaan, a svi mi ostali glupi, pa ne znamo!
Ne laže nas, nego vi lažete nas. Godinama već znamo šta su namerili i jasno su vam to stavili do znanja. Samo nam vi to interpretirate kako vama odgovara, zarad vaše lične koristi tj. političkih poena.

Zoran

pre 6 godina

Ne druze, vi nas lazete da nas uvodite u EU dok sve radite po nalogu vaseg nalogodavca sa istoka da ostanemo tu gde smo. Reciklirate izgovor zvani Kosovo da ostanemo jedina ruska marioneta u Evropi. Nece vam proci.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Xman, 22. mart 2018 23:54)

Garantujem ti da ce proci.

samo da kazem...

pre 6 godina

Dačiću,što ti lepo ne izađeš iz te vlade, ako se ne slažeš sa njenom politikom? Verovatno, jer ti to nije ni cilj, već samo da skupiš još koji jeftin politički poen...

Ludi Milojko

pre 6 godina

Ha,ha,ha počelo je bežanje sa broda koji tone....! Nećete da priznate Kosovo, a rasprodali ste ostatak Srbije? Žao mi je što ste naši vlastodržci, a ne naših protivnika. Ko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti!

Pedja

pre 6 godina

I Dacic i Vucic su bili na vlasti kada su nas gadjali bombama i kada su zemlju uvukli u novi rat gde se pobednik znao. Ratni poraz znaci i gubitak teritorije, tako da nije zapad licemeran vec ste vi vasom politom to napravili ! Gde god ste branili srpski narod obojca tamo Srba vise nema...
Licemerni ste vi sto to zaboravljate, a zapad je samo postavio uslove pa ako zelimo u eu trebamo da uradimo to i to... i to ste znali oduvek samo vi lazete narod a ne zapad !

Big Salamy

pre 6 godina

Ovaj Dačić nije previše inteligentan ako je on tek sad posle 19 godina shvatio šta se dešava.
"Govorio sam Vučiću". Pazi molim te.
Izađi bre jednom kao čovek i reci istinu, da će Vučić potpisati nezavisno Kosovo. 28 godina lažete napaćeni narod i bedne penzionere SPS-ovci. Reci barem jednom istinu jer svakako završavaš političku karijeru.
Najverovatnije kao izdajnik kako ti i priliči, i tebi i Vučiću.
Jer vidi ovako Dačiću, da ti odmah prevedem, možda će ti trebati još 20 godina da skapiraš.
Ako ne potpišete, letite sa vlasti jer će Zapad vrlo brzo da vas zameni.
Ako potpišete smeniće vas narod koga ste kljukali "patriotizmom" svih ovih decenija.
Ćao Dačiću!

b62

pre 6 godina

A sta je po tebi kompromis ? Hajde kazite jednom sta predlazete kao resenje a ne samo te isprazne floskule, kompromis , da svi budu zadovoljni ... Ti hoces ponovo da zaratis sa celim svetom a mi da ginemo za tvoju glupost. Ti ces Ivice na kraju u Maricu.

Pera

pre 6 godina

Kada je pre desetak godina Vojislav Koštunica tvrdio upravo to što sada pričaju Vučić i Dačić, svi su ga napadali da je zadrt, staromodan i neobavešten. Koštunica je tačno sve predvideo. Kada je Vučić preuzimao vlast od Tadića govorio je da "žuti" nisu uspeli ništa da urade na rešavanju kosovskog problema. Tvrdio je da on ima plan. Sada vidimo da je jedini njegov plan bio da preuzme apsolutnu vlast u državi. Gospodo Vučić i Dačić, zamolite Vojislava Koštunicu da se vrati na političku scenu, makar u svojstvu specijalnog savetnika,ukoliko čovek to uopšte prihvati. Očigledno je da mu niste politički dorasli i da ste ispred njega samo kada je u pitanju neumerena i halapljiva potreba da budete vlast. Nama sada treba čovek koji može da parira velikim i moćnim državama zapada, na čelu sa Amerikom. To može samo Koštunica.

оће то

pre 6 godina

Нама си говорио да нико са запада није пред Србију поставио услов да призна независност Косова. И ти и сви остали. Дошло време за промену плоче. Значи, примакло се.

Tom Sojer

pre 6 godina

Kakva uigrana kombinacija i prica od strane aktera koji su cinili vladu koja je dovela do sukoba 98/99, i podpisnika 1244. Lazna distinkcija od strana koje su se klele da nikada Kosovo nece biti nezavisno, odnosno partija i lidera. Na kraju, ono sto je bilo neizbezno, i gradjeno godinama, isti ti ljudi ce uzeti zasluhe kao oslobodioci od teskog bremena, i kao lideri moderne politike Srbije.
Jezivo

N1k

pre 6 godina

Dobro majstore i sta sad? Vec mesec dana pricate i kukate kako smo prevareni, ponizeni, a pregovori se nastavljaju punom parom. Ista prica svaki dan, kada cemo saznati koji je nas odgovor na sve to?

Xman

pre 6 godina

Ne druze, vi nas lazete da nas uvodite u EU dok sve radite po nalogu vaseg nalogodavca sa istoka da ostanemo tu gde smo. Reciklirate izgovor zvani Kosovo da ostanemo jedina ruska marioneta u Evropi. Nece vam proci.

Марињо

pre 6 godina

Људи, каква је ово представа! Најгоре је што ово пролази код већине у Србији данас!

Марињо

pre 6 godina

Људи, каква је ово представа! Најгоре је што ово пролази код већине у Србији данас!

N1k

pre 6 godina

Dobro majstore i sta sad? Vec mesec dana pricate i kukate kako smo prevareni, ponizeni, a pregovori se nastavljaju punom parom. Ista prica svaki dan, kada cemo saznati koji je nas odgovor na sve to?

Xman

pre 6 godina

Ne druze, vi nas lazete da nas uvodite u EU dok sve radite po nalogu vaseg nalogodavca sa istoka da ostanemo tu gde smo. Reciklirate izgovor zvani Kosovo da ostanemo jedina ruska marioneta u Evropi. Nece vam proci.

Ludi Milojko

pre 6 godina

Ha,ha,ha počelo je bežanje sa broda koji tone....! Nećete da priznate Kosovo, a rasprodali ste ostatak Srbije? Žao mi je što ste naši vlastodržci, a ne naših protivnika. Ko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti!

Tom Sojer

pre 6 godina

Kakva uigrana kombinacija i prica od strane aktera koji su cinili vladu koja je dovela do sukoba 98/99, i podpisnika 1244. Lazna distinkcija od strana koje su se klele da nikada Kosovo nece biti nezavisno, odnosno partija i lidera. Na kraju, ono sto je bilo neizbezno, i gradjeno godinama, isti ti ljudi ce uzeti zasluhe kao oslobodioci od teskog bremena, i kao lideri moderne politike Srbije.
Jezivo

Big Salamy

pre 6 godina

Ovaj Dačić nije previše inteligentan ako je on tek sad posle 19 godina shvatio šta se dešava.
"Govorio sam Vučiću". Pazi molim te.
Izađi bre jednom kao čovek i reci istinu, da će Vučić potpisati nezavisno Kosovo. 28 godina lažete napaćeni narod i bedne penzionere SPS-ovci. Reci barem jednom istinu jer svakako završavaš političku karijeru.
Najverovatnije kao izdajnik kako ti i priliči, i tebi i Vučiću.
Jer vidi ovako Dačiću, da ti odmah prevedem, možda će ti trebati još 20 godina da skapiraš.
Ako ne potpišete, letite sa vlasti jer će Zapad vrlo brzo da vas zameni.
Ako potpišete smeniće vas narod koga ste kljukali "patriotizmom" svih ovih decenija.
Ćao Dačiću!

samo da kazem...

pre 6 godina

Dačiću,što ti lepo ne izađeš iz te vlade, ako se ne slažeš sa njenom politikom? Verovatno, jer ti to nije ni cilj, već samo da skupiš još koji jeftin politički poen...

Pedja

pre 6 godina

I Dacic i Vucic su bili na vlasti kada su nas gadjali bombama i kada su zemlju uvukli u novi rat gde se pobednik znao. Ratni poraz znaci i gubitak teritorije, tako da nije zapad licemeran vec ste vi vasom politom to napravili ! Gde god ste branili srpski narod obojca tamo Srba vise nema...
Licemerni ste vi sto to zaboravljate, a zapad je samo postavio uslove pa ako zelimo u eu trebamo da uradimo to i to... i to ste znali oduvek samo vi lazete narod a ne zapad !

оће то

pre 6 godina

Нама си говорио да нико са запада није пред Србију поставио услов да призна независност Косова. И ти и сви остали. Дошло време за промену плоче. Значи, примакло се.

Sandra

pre 6 godina

"nekoliko puta govorio Vučiću da Zapad Srbiju svih ovih godina zamajava i da je naše priznanje nezavisnosti Kosova jedino što njih zanima".

b62

pre 6 godina

A sta je po tebi kompromis ? Hajde kazite jednom sta predlazete kao resenje a ne samo te isprazne floskule, kompromis , da svi budu zadovoljni ... Ti hoces ponovo da zaratis sa celim svetom a mi da ginemo za tvoju glupost. Ti ces Ivice na kraju u Maricu.

Fadilj

pre 6 godina

Još malo pa pa-pa Ivice Dačiću, odlaziš što kažu, na smetlište istorije.
(brza fotografija, 22. mart 2018 23:48)

Verovatno pripadaš mlađoj generaciji čim Ivicu otpisuješ tako lako. Pa-pa su mu govorili i 2000. pa ga je gospodin Tadić činom istorijskog pomirenja sa SPSom onomad politički oživeo. Uživaj u vrhunskoj predstavi.

Pera

pre 6 godina

Kada je pre desetak godina Vojislav Koštunica tvrdio upravo to što sada pričaju Vučić i Dačić, svi su ga napadali da je zadrt, staromodan i neobavešten. Koštunica je tačno sve predvideo. Kada je Vučić preuzimao vlast od Tadića govorio je da "žuti" nisu uspeli ništa da urade na rešavanju kosovskog problema. Tvrdio je da on ima plan. Sada vidimo da je jedini njegov plan bio da preuzme apsolutnu vlast u državi. Gospodo Vučić i Dačić, zamolite Vojislava Koštunicu da se vrati na političku scenu, makar u svojstvu specijalnog savetnika,ukoliko čovek to uopšte prihvati. Očigledno je da mu niste politički dorasli i da ste ispred njega samo kada je u pitanju neumerena i halapljiva potreba da budete vlast. Nama sada treba čovek koji može da parira velikim i moćnim državama zapada, na čelu sa Amerikom. To može samo Koštunica.

Rezident

pre 6 godina

Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.
(tt, 23. mart 2018 13:32)

Bilo ga je, iako prigusen, i osecao se, ali daleko nego sada.
1983. godine u srednjoj skoli koju sam pohadjao,
profesor ruskog jezika je izdejstvovao kod nastavnickog veca
da izbace iz skole decaka koji je nosio majicu sa malom
simbolizovanom americkom zastavom i recima na engleskom...
Iako to nikom drugom nije smetalo...

Toliko

pre 6 godina

Kako je pametaaan, a svi mi ostali glupi, pa ne znamo!
Ne laže nas, nego vi lažete nas. Godinama već znamo šta su namerili i jasno su vam to stavili do znanja. Samo nam vi to interpretirate kako vama odgovara, zarad vaše lične koristi tj. političkih poena.

Ekonomista

pre 6 godina

Hm, čemu ovo iščudjavanje?
To da Zapad hoće da zatvori priču o Kosovu kao nezavisnoj državi je poznato već - ODUVEK. Iza svakog poziva za normalizacijom odnosa Beograda i Prištine stoji zahtev za priznanjem nezavisnosti. Ako to naš predsednik i šef diplomatije nisu znali ranije, onda je to baš problem...

Shole - Kralljevo

pre 6 godina

Ja ne vidima da Zapad laže - SAD, Nemačka i Francuska su priznale Kosovo, i nikada nijedan njihov predstavnik nije rekao ništa drugo nego da traže da Kosovu bude omogućeno isto što i drugim državama - da budu u UN, UNESCO itd. Samo po sebi nije važno što Srbija nije priznala (i ne mora da prizna) Kosovo, važno je da se Rusija, Kina, i - u manjoj meri naravno, Španija i preostale zemlje EU, na to privole. Ako Srbija uspostavi regularnu diplomatsku komunikaciju sa Kosovom, ako pomogne ulasku Kosova u UN i UNESCO i pri tome NE prizna Kosovo, onda Rusiji/Kini/Španiji itd. neće ostati mnogo argumenata da ne prihvate Kosovo u međunardonoj zajednici, pa će time SAD/Francuska/Nemačka ostvariti svoju nameru. Sve drugo bi za njih bilo veliko poniženje.

E sad, problem naše diplomatije je što nas je dovela u poziciju da akcije Srbije mogu samo da vode samo poniženju Srbije (ako Kosovo postane članica UN) ili poniženju velikih sila (ako Kosovo ne postane članica UN). O tome je trebalo misliti pre 1999, sada nema pameti koja će to rešiti bez nečijeg poniženja.

usput

pre 6 godina

Da bi se izbeglo "ponizenje", u EU ne mora da se udje. Dovoljno je da primenimo njihove standarde. Da li smo dovoljno samodisciplinovani za to?
(Gille, 23. mart 2018 08:59)

Nismo.
Nama treba neko drugi da bi uveo ovu bandu u red.

Ili cemo u EU, ili cemo nestati.

Урош

pre 6 godina

Реците им не. Прекините бриселски дијалог. Одржите статус-кво, не дајте им столицу у УН. Крај приче до даљнег.

Rezident

pre 6 godina

Dacicu,

vratio sam se Srbiju iz inostranstva 2009. godine jer je bilo nade
da ce zemlja uhvatiti korak sa civilizacijom i uci u EU.
Ruski uticaj je bio minoran.
Sada, skoro 10 godina kasnije, ne samo sto ne idemo tim putem,
nego pocinjete da palite narod da smo u opasnosti za neke nove izolacije
i ponovo spominjete inat, prkos ili sta vec, kao 90-tih, zbog cega sam i otisao. A ruski uticaj nikad veci i snazniji!
Jaci nego u vreme stare Jugoslavije!
Cime bi vi da zadrzite ljude u Srbiji? Mantrama o Kosovu?
Okretanjem ka Istoku? Stopom kriminala koja je najveca u nasoj istoriji?
Platama u privatnom sektoru na koje ne mozete da uticete, a koje su ispod svakog ljudskog dostojanstva?!

Zbogom...

Zoran

pre 6 godina

Ne druze, vi nas lazete da nas uvodite u EU dok sve radite po nalogu vaseg nalogodavca sa istoka da ostanemo tu gde smo. Reciklirate izgovor zvani Kosovo da ostanemo jedina ruska marioneta u Evropi. Nece vam proci.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Xman, 22. mart 2018 23:54)

Garantujem ti da ce proci.

Nebojsa

pre 6 godina

@ Pera

Vojislav Kostunica i Boris Tadic su mogli da vladaju godinama i da ih niko ne skine sa vlasti. Ovako kao sto vladaju Vucic i Dacic malo EU, pa Moskva, Peking, Kosovo itd.
Ali je Kostunica 2008 g. vratio mandat jer nije zeleo da zatvara oci . Doslo je do vanrednih izbora gde je koalicija oko SPS bila jezicak na vagi i odlucila ko ce ciniti vecinu . Opredeli su se za DS koja bila za nastavak puta EU , nisu zeleli sa DSS.
Jer su rekli da se patriotizam nesipa u traktore. A kad je vlast u C.Gori priznala Kosovo kao nezavisnu drzavu , tada su iz te koalicije stizale poruke da gradjani Srbije ne idu na letovanje u Crnu Goru.
Kako to sad se sipa patriotizam u traktore
Sta se promenilo od 2008 g. do danas kad je u pitanju Kosovo i Metohija .
Kada vise na vlast nije bio Vojislav Kostunica : potpisali smo Briselski sporazum koji se ne postuje od strane Albanaca, Srbi sa KiM usli su u parlament i podrzali Tacija za presednika i Haradinaja kao koalicionog patnera .
Sve su podrzalu sto je od njih trazeno a druga strana nista jel to cena EU koju treba da platimo. Izgubili smo severni deo Kosova .
Vojislav Kostunica se povukao iz price ulaska Srbije u EU , jer osetio i video u kom pravcu ide EU i SAD.
Da li ce neko ko nema sujetu na politickoj sceni imati hrabrosti da prizna gresku i pohvali Kostunicu !!!
Plasim da takvih nema jer misle da su oni uvek bili upravu vidi se da nisu.

Maslačak

pre 6 godina

Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.
(tt, 23. mart 2018 13:32)

Da, tačno je da je u nekadašnoj Jugoslaviji zapadna KULTURA imala veliki uticaj (rokenrol, filmovi, moda, stil života itd.)

Ali to je bula kultura, a nažalost, POLITIČKI i IDEOLOŠKI uticaj Rusije je bio neuporedivo jači i dan dans je veoma jak. Zato mi ni danas ne shvatamo, na primer, koliko je važna podela vlasti na tri grane, ni koliko je za državu, društvo i građane pojedinačno bitno postojanje jakih i nezavisnih institucija. Zato nam danas uopšte ne smeta što je pre 30 godina Milošević, a danas Vučić, potpuno uzurpirao svu vlast i iz stih razloga obožavamo Putina koji radi to isto u Rusiji! Zato vlast uspeva da nas bez problema ubedi da postojanje opozicije prosto nije normalno i da opozicija mogu biti samo ludaci, ološ, izdajnici i strani plaćenici!

Mi nikako ne shvatamo da zbog svega toga ne samo što plaćamo užasnu cenu u vidu zaostajanja u svakom pogledu, materijalnom, duhovnom i kulturnom, nego i vidljivo nestajemo kao nacija!

tt

pre 6 godina

Zbogom...
(Rezident, 23. mart 2018 12:38. Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.

Xman

pre 6 godina

Ne druze, vi nas lazete da nas uvodite u EU dok sve radite po nalogu vaseg nalogodavca sa istoka da ostanemo tu gde smo. Reciklirate izgovor zvani Kosovo da ostanemo jedina ruska marioneta u Evropi. Nece vam proci.

N1k

pre 6 godina

Dobro majstore i sta sad? Vec mesec dana pricate i kukate kako smo prevareni, ponizeni, a pregovori se nastavljaju punom parom. Ista prica svaki dan, kada cemo saznati koji je nas odgovor na sve to?

Марињо

pre 6 godina

Људи, каква је ово представа! Најгоре је што ово пролази код већине у Србији данас!

Tom Sojer

pre 6 godina

Kakva uigrana kombinacija i prica od strane aktera koji su cinili vladu koja je dovela do sukoba 98/99, i podpisnika 1244. Lazna distinkcija od strana koje su se klele da nikada Kosovo nece biti nezavisno, odnosno partija i lidera. Na kraju, ono sto je bilo neizbezno, i gradjeno godinama, isti ti ljudi ce uzeti zasluhe kao oslobodioci od teskog bremena, i kao lideri moderne politike Srbije.
Jezivo

Ludi Milojko

pre 6 godina

Ha,ha,ha počelo je bežanje sa broda koji tone....! Nećete da priznate Kosovo, a rasprodali ste ostatak Srbije? Žao mi je što ste naši vlastodržci, a ne naših protivnika. Ko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti!

Big Salamy

pre 6 godina

Ovaj Dačić nije previše inteligentan ako je on tek sad posle 19 godina shvatio šta se dešava.
"Govorio sam Vučiću". Pazi molim te.
Izađi bre jednom kao čovek i reci istinu, da će Vučić potpisati nezavisno Kosovo. 28 godina lažete napaćeni narod i bedne penzionere SPS-ovci. Reci barem jednom istinu jer svakako završavaš političku karijeru.
Najverovatnije kao izdajnik kako ti i priliči, i tebi i Vučiću.
Jer vidi ovako Dačiću, da ti odmah prevedem, možda će ti trebati još 20 godina da skapiraš.
Ako ne potpišete, letite sa vlasti jer će Zapad vrlo brzo da vas zameni.
Ako potpišete smeniće vas narod koga ste kljukali "patriotizmom" svih ovih decenija.
Ćao Dačiću!

samo da kazem...

pre 6 godina

Dačiću,što ti lepo ne izađeš iz te vlade, ako se ne slažeš sa njenom politikom? Verovatno, jer ti to nije ni cilj, već samo da skupiš još koji jeftin politički poen...

Pedja

pre 6 godina

I Dacic i Vucic su bili na vlasti kada su nas gadjali bombama i kada su zemlju uvukli u novi rat gde se pobednik znao. Ratni poraz znaci i gubitak teritorije, tako da nije zapad licemeran vec ste vi vasom politom to napravili ! Gde god ste branili srpski narod obojca tamo Srba vise nema...
Licemerni ste vi sto to zaboravljate, a zapad je samo postavio uslove pa ako zelimo u eu trebamo da uradimo to i to... i to ste znali oduvek samo vi lazete narod a ne zapad !

Pera

pre 6 godina

Kada je pre desetak godina Vojislav Koštunica tvrdio upravo to što sada pričaju Vučić i Dačić, svi su ga napadali da je zadrt, staromodan i neobavešten. Koštunica je tačno sve predvideo. Kada je Vučić preuzimao vlast od Tadića govorio je da "žuti" nisu uspeli ništa da urade na rešavanju kosovskog problema. Tvrdio je da on ima plan. Sada vidimo da je jedini njegov plan bio da preuzme apsolutnu vlast u državi. Gospodo Vučić i Dačić, zamolite Vojislava Koštunicu da se vrati na političku scenu, makar u svojstvu specijalnog savetnika,ukoliko čovek to uopšte prihvati. Očigledno je da mu niste politički dorasli i da ste ispred njega samo kada je u pitanju neumerena i halapljiva potreba da budete vlast. Nama sada treba čovek koji može da parira velikim i moćnim državama zapada, na čelu sa Amerikom. To može samo Koštunica.

оће то

pre 6 godina

Нама си говорио да нико са запада није пред Србију поставио услов да призна независност Косова. И ти и сви остали. Дошло време за промену плоче. Значи, примакло се.

b62

pre 6 godina

A sta je po tebi kompromis ? Hajde kazite jednom sta predlazete kao resenje a ne samo te isprazne floskule, kompromis , da svi budu zadovoljni ... Ti hoces ponovo da zaratis sa celim svetom a mi da ginemo za tvoju glupost. Ti ces Ivice na kraju u Maricu.

Ekonomista

pre 6 godina

Hm, čemu ovo iščudjavanje?
To da Zapad hoće da zatvori priču o Kosovu kao nezavisnoj državi je poznato već - ODUVEK. Iza svakog poziva za normalizacijom odnosa Beograda i Prištine stoji zahtev za priznanjem nezavisnosti. Ako to naš predsednik i šef diplomatije nisu znali ranije, onda je to baš problem...

Fadilj

pre 6 godina

Još malo pa pa-pa Ivice Dačiću, odlaziš što kažu, na smetlište istorije.
(brza fotografija, 22. mart 2018 23:48)

Verovatno pripadaš mlađoj generaciji čim Ivicu otpisuješ tako lako. Pa-pa su mu govorili i 2000. pa ga je gospodin Tadić činom istorijskog pomirenja sa SPSom onomad politički oživeo. Uživaj u vrhunskoj predstavi.

Toliko

pre 6 godina

Kako je pametaaan, a svi mi ostali glupi, pa ne znamo!
Ne laže nas, nego vi lažete nas. Godinama već znamo šta su namerili i jasno su vam to stavili do znanja. Samo nam vi to interpretirate kako vama odgovara, zarad vaše lične koristi tj. političkih poena.

Shole - Kralljevo

pre 6 godina

Ja ne vidima da Zapad laže - SAD, Nemačka i Francuska su priznale Kosovo, i nikada nijedan njihov predstavnik nije rekao ništa drugo nego da traže da Kosovu bude omogućeno isto što i drugim državama - da budu u UN, UNESCO itd. Samo po sebi nije važno što Srbija nije priznala (i ne mora da prizna) Kosovo, važno je da se Rusija, Kina, i - u manjoj meri naravno, Španija i preostale zemlje EU, na to privole. Ako Srbija uspostavi regularnu diplomatsku komunikaciju sa Kosovom, ako pomogne ulasku Kosova u UN i UNESCO i pri tome NE prizna Kosovo, onda Rusiji/Kini/Španiji itd. neće ostati mnogo argumenata da ne prihvate Kosovo u međunardonoj zajednici, pa će time SAD/Francuska/Nemačka ostvariti svoju nameru. Sve drugo bi za njih bilo veliko poniženje.

E sad, problem naše diplomatije je što nas je dovela u poziciju da akcije Srbije mogu samo da vode samo poniženju Srbije (ako Kosovo postane članica UN) ili poniženju velikih sila (ako Kosovo ne postane članica UN). O tome je trebalo misliti pre 1999, sada nema pameti koja će to rešiti bez nečijeg poniženja.

Урош

pre 6 godina

Реците им не. Прекините бриселски дијалог. Одржите статус-кво, не дајте им столицу у УН. Крај приче до даљнег.

Zoran

pre 6 godina

Ne druze, vi nas lazete da nas uvodite u EU dok sve radite po nalogu vaseg nalogodavca sa istoka da ostanemo tu gde smo. Reciklirate izgovor zvani Kosovo da ostanemo jedina ruska marioneta u Evropi. Nece vam proci.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Xman, 22. mart 2018 23:54)

Garantujem ti da ce proci.

Maslačak

pre 6 godina

Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.
(tt, 23. mart 2018 13:32)

Da, tačno je da je u nekadašnoj Jugoslaviji zapadna KULTURA imala veliki uticaj (rokenrol, filmovi, moda, stil života itd.)

Ali to je bula kultura, a nažalost, POLITIČKI i IDEOLOŠKI uticaj Rusije je bio neuporedivo jači i dan dans je veoma jak. Zato mi ni danas ne shvatamo, na primer, koliko je važna podela vlasti na tri grane, ni koliko je za državu, društvo i građane pojedinačno bitno postojanje jakih i nezavisnih institucija. Zato nam danas uopšte ne smeta što je pre 30 godina Milošević, a danas Vučić, potpuno uzurpirao svu vlast i iz stih razloga obožavamo Putina koji radi to isto u Rusiji! Zato vlast uspeva da nas bez problema ubedi da postojanje opozicije prosto nije normalno i da opozicija mogu biti samo ludaci, ološ, izdajnici i strani plaćenici!

Mi nikako ne shvatamo da zbog svega toga ne samo što plaćamo užasnu cenu u vidu zaostajanja u svakom pogledu, materijalnom, duhovnom i kulturnom, nego i vidljivo nestajemo kao nacija!

usput

pre 6 godina

Da bi se izbeglo "ponizenje", u EU ne mora da se udje. Dovoljno je da primenimo njihove standarde. Da li smo dovoljno samodisciplinovani za to?
(Gille, 23. mart 2018 08:59)

Nismo.
Nama treba neko drugi da bi uveo ovu bandu u red.

Ili cemo u EU, ili cemo nestati.

Rezident

pre 6 godina

Dacicu,

vratio sam se Srbiju iz inostranstva 2009. godine jer je bilo nade
da ce zemlja uhvatiti korak sa civilizacijom i uci u EU.
Ruski uticaj je bio minoran.
Sada, skoro 10 godina kasnije, ne samo sto ne idemo tim putem,
nego pocinjete da palite narod da smo u opasnosti za neke nove izolacije
i ponovo spominjete inat, prkos ili sta vec, kao 90-tih, zbog cega sam i otisao. A ruski uticaj nikad veci i snazniji!
Jaci nego u vreme stare Jugoslavije!
Cime bi vi da zadrzite ljude u Srbiji? Mantrama o Kosovu?
Okretanjem ka Istoku? Stopom kriminala koja je najveca u nasoj istoriji?
Platama u privatnom sektoru na koje ne mozete da uticete, a koje su ispod svakog ljudskog dostojanstva?!

Zbogom...

Nebojsa

pre 6 godina

@ Pera

Vojislav Kostunica i Boris Tadic su mogli da vladaju godinama i da ih niko ne skine sa vlasti. Ovako kao sto vladaju Vucic i Dacic malo EU, pa Moskva, Peking, Kosovo itd.
Ali je Kostunica 2008 g. vratio mandat jer nije zeleo da zatvara oci . Doslo je do vanrednih izbora gde je koalicija oko SPS bila jezicak na vagi i odlucila ko ce ciniti vecinu . Opredeli su se za DS koja bila za nastavak puta EU , nisu zeleli sa DSS.
Jer su rekli da se patriotizam nesipa u traktore. A kad je vlast u C.Gori priznala Kosovo kao nezavisnu drzavu , tada su iz te koalicije stizale poruke da gradjani Srbije ne idu na letovanje u Crnu Goru.
Kako to sad se sipa patriotizam u traktore
Sta se promenilo od 2008 g. do danas kad je u pitanju Kosovo i Metohija .
Kada vise na vlast nije bio Vojislav Kostunica : potpisali smo Briselski sporazum koji se ne postuje od strane Albanaca, Srbi sa KiM usli su u parlament i podrzali Tacija za presednika i Haradinaja kao koalicionog patnera .
Sve su podrzalu sto je od njih trazeno a druga strana nista jel to cena EU koju treba da platimo. Izgubili smo severni deo Kosova .
Vojislav Kostunica se povukao iz price ulaska Srbije u EU , jer osetio i video u kom pravcu ide EU i SAD.
Da li ce neko ko nema sujetu na politickoj sceni imati hrabrosti da prizna gresku i pohvali Kostunicu !!!
Plasim da takvih nema jer misle da su oni uvek bili upravu vidi se da nisu.

tt

pre 6 godina

Zbogom...
(Rezident, 23. mart 2018 12:38. Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.

Rezident

pre 6 godina

Ruski uticaj u SFR Jugoslaviji nije bio veliki. Naprotiv, mogli bi reci da je ta drzava, iako socijalisticka, vise bila pod uticajem zapadne kulture.
(tt, 23. mart 2018 13:32)

Bilo ga je, iako prigusen, i osecao se, ali daleko nego sada.
1983. godine u srednjoj skoli koju sam pohadjao,
profesor ruskog jezika je izdejstvovao kod nastavnickog veca
da izbace iz skole decaka koji je nosio majicu sa malom
simbolizovanom americkom zastavom i recima na engleskom...
Iako to nikom drugom nije smetalo...

Sandra

pre 6 godina

"nekoliko puta govorio Vučiću da Zapad Srbiju svih ovih godina zamajava i da je naše priznanje nezavisnosti Kosova jedino što njih zanima".