Sreda, 21.03.2018.

17:22

"Srbija finansira, u kratkom roku auto-put do CG"

Srbija će ovih dana potpisati ugovor sa kineskom kompanijom CRBC o finansiranju izgradnje cele deonice auto-puta kroz Srbiju do granice sa Crnom Gorom.

Izvor: Tanjug

"Srbija finansira, u kratkom roku auto-put do CG" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

balansero

pre 6 godina

Hvala mojim zemljacima iz ostatka Srbije, koji su ubeđeni da je autoput koji poboljšava bezbednost i brzinu putovanja stanovnicima zapadne Srbije, te time pokazuju svoju zlobu, zbog koje su spremni da žrtvuju i one tamo ljude, ravnopravne (?) građane ove zemlje.

Da li svi vi, kritičari ovog puta, stvarno mislite da je Ibarska magistrala nedovoljno opterećena? Da se tuda vozi samo onda kada vi idete na more, a ostatak godine mi zakatančimo i puteve i vazduh i vegetiramo dok vi (i Crnogorci) opet ne poželite na more, tj. u Beograd?

Ja kapiram da vi mrzite CG (mada mržnju generalno ne kapiram, kao stanje svesti), ali da od te mržnje niste kadri da spoznate da do te CG postoji 400km zemlje koja je nedovoljno dobro (i bezbedno) povezana, e to ne mogu da razumem. Ali hvala vam mnogo... i to nešto govori o vama.

SevarlicA

pre 6 godina

Za Vas “pametne” je važan put ka državi od 500.000 stanovnika, jer trenutno prolazi 10.000 vozila u maksimumu ali Vam zato nije važan put ka dve države od ukupno 50 miliona stanovnika i sa većim potencijalom tranzita. Takvi kao Vi, koji ne gledaju u sutra, su i razlog zašto smo tu gde jesmo.
Elem, ukoliko se završe putevi ka Sofiji i Bukureštu oni će u tri godine postati tranzitniji od puta ka CG. Iz nekoliko razloga, sva roba iz i za Aziju i Rusiju bi išla preko tih ruta, posebno što ruta preko Vidina prati Dunav ( rečni saobraćaj je i dalje najjeftiniji).
Sa druge strane slažem se da zapadna Srbija treba da ima autoput, ali ekonomska logika kaže da je treba povezati za većim tržištima

Nacionalni interes

pre 6 godina

Veoma bitan i vazan Pesterski auto put za Srbiju iz vise razloga, pametni ljudi znaju i ne treba objasnjavati zasto i kako nego krenuti sto pre u izgradnju !

igor

pre 6 godina

Pre neki dan su objavili da će u JUNU 2018 početi REKONSTRUKCIJA 21km autoputa od Kuzmina do Bajakova (pravac iz HR). Rok za završetak je do kraja 2019 godine! Znači, oni dozvoljavaju 18 meseci za REKONSTRUKCIJU već izgrađenog autoputa, kroz ravnicu! Samo se nadam da će celu podkonstrukciju zameniti, jer u njoj je problem. E sada, zamislite kada će biti izgrađen ( i da li će biti) taj autoput ka Crnoj Gori. Prvi sam koji bi to pozdravio jer mi je supruga iz Pljevalja pa mi pripadne muka kada treba da vozim 6h od Beograda do tamo, ali nije mi jasno koji problem mi imamo sa izgradnjom puteva? Ako nemamo operativu, zašto ne uzeti strance i dati kratak rok? Pre 5-6 godina, STRABAG je odradio kompletnu obnovu autoputa KROZ BEOGRAD ( Aerodrom-Bubanj Potok, 26km) uključujući i rekonstrukciju mosta Gazele, za manje od 24 meseca. Po kom osnovu onda sada daju investitoru čak 18 meseci za rekonstrukciju puta u ravnici, van naseljenog mesta?

igor

pre 6 godina

Za ove šampione koji se pitaju šta će Srbiji taj autoput, očigledno da nikada u životu nisu putovali ibarskom magistralnom ka CG.
Kao prvo, 600.000 stanovnika Crne Gore ima 2 miliona rođaka u Srbiji. Pola familije moje supruge živi u Srbiji, a polovina u Cg.
Zatim, kamionima neće trebati 3 dana za relaciju BG-PG kao do sada, već svega 24h. Brži i jeftiniji transport povećava konkurentnost srpskih proizvoda na tržištu u CG, ali mozak većine ljudi ne razmišlja u tom smeru.
Treće, razvoj zapadne Srbije stagnira zbog nedostatka putne infrastrukture. Ako kombiju sa robom treba od Beograda do Užica 7h do tamo i nazad, o kakvom razvoju mi pričamo?
Četvrto, šta god mi mislili o primorju u CG, dosta ljudi tamo letuje jer Jadran je Jadran ali put od 10h je ubitačan. Zašto bismo vozili 6-7h do Rijeke (i platimo putarine 30 EUR) da bi došli do Jadrana, umesto da za 6h stignemo u, recimo, Petrovac iz Beograda? Takođe, emancipuju se ljudi i kod njih, sve je manje mrzovoljnih konobara i loše usluge jer stranci ulažu u hotele, samo treba da izbegnete Budvu i slična vašarišta, verujte da možete da uživate u odmoru.

mikro

pre 6 godina

Autoput do CG je izuzetno bitan i od geopoliticke je vaznosti za buducnost drzave Srbije. Ukoliko mi kao Srbi pocnemo da gledamo malo dalje od nasih inace velikih noseva, ovaj autoput moze da bude itekako isplait. Vise ce Crnogoraca ovamo, vise ce Srba tamo. Pa kad se karte pomijesaju eto za par decenija CG opet pod skute Srbije dje i pripada. Treba i sa Rep. Srpskom graditi autoputeve, prosirivati postojece i to je to. Da ne bi u buducnosti dolazilo do situaciju u kojim smo sad, dje ne znamo ko kosi a ko nam vodu nosi. Rep. Srpska i CG to su nase teritorije, nasi narodi i. GRADI i.
(Flippa, 21. mart 2018 21:47) Hvala Bogu da smo sa crnogorcima raskrstili za sva vremena. Samo još ove iz BG da vratimo na Lovćen i to je to.

gradjanin

pre 6 godina

Ne razumem interes Srbije da gradi turisticki auto out Crnoj Gori. Sta mi imamo od toga? Razvijamo turizam stranoj drzavi na svoju stetu. Ekinomski razvoj kraja kroz koji ce proci auto put gotovo da ne postoji. Put ce graditi kinezi. Politicki, sta dobijamo sa crnogorcima- nista. Oni nas samo koriste. Ocigledno je u pitanju interes manjeg broja ljudi koji su na vlasti. Drugim recima posao za ozbiljnijeg tuzioca ozbiljnije drzave.

NesKO

pre 6 godina

Bravo ! Treba i dati Kinezima sve da rade, a ne ovako, Bg - Surčin jedna firma, Surčin dalje druga firma, onda auto-put iz njive u njivu, Lajkovac-Ljic kinezi, Ljig-Preljina Azerbedzanvi..

Ipak

pre 6 godina

Navedeni auto-put je sjajna stvar za zapadnu Srbiju i njen kakav takav razvoj i ostanak stanovništva na tom prostoru. Naravno da je neophodan i auto put kroz istočnu Srbiju i Banat kao i autoput kroz centralnu Srbiju. Pitanje je da li smo zakasnili sa tim infrastrukturnim projektima koji su trebali da budu realizovani 60-ih i 70-ih godina prošlog veka kad je u Srbiji živelo 9 miliona ljudi i kada je BG bio od 1 miliona. S obzirom da nas je svake decenije manje za oko 500.000 zaista ne znam ko će koristiti te autoputeve koje se sada grade.

ma

pre 6 godina

ovaj sto kaze sta ce nam taj ap,prvo nek pogleda protok na ibarskoj (od 10000 do 16000 na nekim delovima), to je nakon ap a1 i to samo na delu beograd-nis (ne vidim da se iko od vas buni sto je izgradjen ap kroz vojvodinu iako je prosek od ns do subotice jedva 6000, na jugu od nisa do granice isto ispod 6000, deonica od nisa ka bugarskoj isto ispod 6000, a sve su dobile prioritet pre ove) najopterecenija deonica u srbiji, a drugo covek u istom komentaru propagira ap na deonici paracin-zajecar-krajova gde bi broj vozila bio ispod svakog minimuma isplativosti (jedva 3000 dnevno), gde moderna magistrala je vise nego dovoljna.

taj put se na prvom mestu gradi zbog zapadne i centralne srbije (on je za razliku od a1 bitan za unutrasnji tranzit i za građane srbije a ne kao međ. tranzitni koridor za turke i zapadne turiste ka grckoj kao sa a1 gde oni čine 70% vozila), na drugom mestu kao veza luke bar i srbije, tek na trecem, ali jednako bitno, da se povezuju njime u ekonomskom, trgovinskom, kulturnom, jezickom i jos po mnogo cemu dve veoma bliske zemlje, bez obzira na politiku trenutne vlasti u cg prema srbimai srbiji, to moze lako da se promeni.

zlocko

pre 6 godina

Auto put prema CG uopste ne treba forsirati. Napraviti put do Ivanjice pa CG ako treba put neka uzmu u koncesiju i grade, a od Pozege graditi put prema RS? Neka idu preko Albanije i Makedonije. Milo i Rama duvaju u istu frulu pa nek prave put koji im treba.

xxx

pre 6 godina

Flippa ima dobar rezon
Ali po mom misljenju je sa tim kasno, trebao je put da se pravi decenijama unazad, mozda sada ne bi bili odvojene drzave
Necemo nikad vise biti zajedno , to je moje misljenje
Put treba , i nama i vama
Mi finansirano nas put koji kosta vise nego vas koji naravno finansira srbija
Od kad smo se podijelili svako snosi svoje troskove
Ko nece u crnu goru ne more
Ko nece u srbiju ne mora
Ima ko ce ga iteka koristiti
I u srbiji i u crnoj gori
Put se gradi da spaja a ne da razdvaja
Ovi sa zluradim komentarima ce uvijek u svemu naci razlog za svoje rezone
Neka pricaju

antibot

pre 6 godina

@put kuda
Izvoz u Crnu Goru je veci od 700 miliona evra, izvoz u Bosnu milijardu evra, izvoz u Madjarsku je 300 miliona evra.
Ako je negde put beskoristan i nerentabilan onda je to put za Madjarsku. Sto bi mi gradili put Madjarima.

Andreja Analiticar Belosvetski

pre 6 godina

A kome to u Srbiji treba??/ Srbija ima jos jedno zaboravljeno parce Srbije koje je zaboravljeno - Istocna Srbija. Cim skrenete od auto-puta Beograd-Nis kod Paracina zalazimo u bespuce. Da bi se prikljucili na put koji zovu Timocka Magistrala mora da se prodje preko veoma nepristupacnih terena Cestobrodica gde sneg i susnezica zna da pada u Julu i Avgustu. Zimi postaje neprolazno i odseceno od sveta. Sve to je kod mesta Boljevac, rodno mesto Nikole Pasica. Kroz cestobrodicu treba tunel jer je to jedini nacin da se zaobidje prirodni fenomen. A mi gradimo puteve do CG a to Srbime nije potrebno. Treba Srbiju graditi a ne komsijama koji su ratovali protiv Srbije.

Profesor

pre 6 godina

Auto put ka Crnoj Gori ne zele jedino maloumni ljudi koji pojma nemaju sa mozgom, povezace Crnu Goru sa ostatkom Evrope a ceo tranzit ce ici preko Srbije, koliko ce se novca uzimati samo od putarine, moze se samo zamisliti, dalje, izlazak Srbije na more i to pravo u luku Bar je posebna prica koju samo nasi privrednici razumeju, zato krenuti sto pre u realizaciju i naravno preko lepe Pesteri gde je i najisplativija izgradnja, srecno bilo !

Flippa

pre 6 godina

Autoput do CG je izuzetno bitan i od geopoliticke je vaznosti za buducnost drzave Srbije. Ukoliko mi kao Srbi pocnemo da gledamo malo dalje od nasih inace velikih noseva, ovaj autoput moze da bude itekako isplait. Vise ce Crnogoraca ovamo, vise ce Srba tamo. Pa kad se karte pomijesaju eto za par decenija CG opet pod skute Srbije dje i pripada.
Treba i sa Rep. Srpskom graditi autoputeve, prosirivati postojece i to je to. Da ne bi u buducnosti dolazilo do situaciju u kojim smo sad, dje ne znamo ko kosi a ko nam vodu nosi. Rep. Srpska i CG to su nase teritorije, nasi narodi i.

GRADI i.

uProlazu

pre 6 godina

Hmm.., ne znam gde je ovde nasa korist kada nama ekonomija u toj meri ne zavisi od saradnje sa CG, niti je razmena proporcijonalna sumi koju cemo trebati da izdvojimo za jako dugacak autoput pride kroz nepristupacni deo zemlje, drugo ljudi sve manje odlaze tamo da letuju a i politcki odnosi nisu neki. Ovde druga strana treba da se otvori jer njima itekako treba povezanost sa ostatkom Evrope koju nemaju. Ne kazem da ovako trebaju i druge zemlje da postupaju prema nama ali CG je slepo crevo, tacnije zid gde nema dalje, luku ni ne uzimam ozbiljno..

PutKuda?

pre 6 godina

Ne znam šta pre treba Srbiji ali ovaj auto put Srbiji ne treba nikako. Auto put koji bi radio samo 2 meseca u toku godine za čiju izgradnju bi trebalo zadužiti građane Srbije milijardama je suludo. Kada se u vansezoni ka Crnoj Gori vozite obnovljenim (i u odličnom stanju) regionalnim putem od Zlatibora preko Nove Varoši sve do Prijepolja vrlo često na putu po nekoliko minuta ne možete da sretnete ama baš ni jedno vozilo ni u jednom pravcu. Pre bih uradio auto put od Vrbasa Sombora do Bačkog Brega koji dalje ide na Mohač Pečuj Grac nego ovaj beskorisni koji je potpuno nerentabilan.

sevarlicA

pre 6 godina

Čemu autoput za nigde? Nemam ništa protic Crne Gore, samo mi je kao gradjevincu logicnije da se zavrsava autoput ka Sofiji (pa dalje za Grcku i Tusrku) i da se napravi jedan u ruti, Paraćin-Zaječar-Vidin-Krajova, koji se posle nastavlja ka Konstanci (najceća luka na Balkanu).
Ovako pravimo autoput za protok od 2-10.000 vozila dnevno ka drzavi od pola miliona ljudi

Skywalker

pre 6 godina

@Doktor
Kada je tvoj otac kao i jos desetine hiljada ljudi odavde radio u pomenutim zemljama, drzava koja je dobijala i davala garancije za te poslove zvala se Socijalisticka Federativna Republika Jugoslavija. A danas drzava Srbija ne moze da garantuje ni za poslove na svojoj teritoriji, a kamoli u inostranstvu. Ljudi su jednostavno navikli da kradu i hvataju krivine, a ne postoji volja da se to nekako spreci. Kinezi tih problema nemaju, imaju pare i hoce da rade. Naravno, imaju i neke svoje uslove, kome se to ne svidja ne mora ni da radi sa njima. A kako Srbija nema, niti ce u bliskoj buducnosti imati sredstava da sama radi ovakav projekat, koncesija bi bila sasvim zadovoljavajuce resenje.

djoka

pre 6 godina

Da l' moze dan da mine da ne cujem neku glupost. Pa zar mi nemamo nesto pametnije da radimo nego da pomazemo CG? Kome od nas treba put prema CG kad svi biramo druge destinacije? Ja se ne kupam tamo od kad sam video da
kanalizacija ide pravo u more a i prica se da su ispustali bombice natovci tu i tamo

Idyok

pre 6 godina

Auto-put do mora postoji, prema jugu do Grcke i Hrvatskoj do Mediterana... istok Srbije, istok Srbije, istok Srbije... neki auto-put za istok Srbije...?

s.nikolić, austrija

pre 6 godina

Poštovani Doktore@, grešite ako ste mišljenja DA ne treba neko posebno znanje oko gradnje puteva !

A to što je vaš otac radio svuda po svetu je samo lepo sećanje na vremena kada se rad ali i znanje cenilo ali i učilo !

Mi imamo ogroman problem što se bar izgradnje puteva tiče jer smo :

Finansijski PUKLI

Zastarela tehnologija

Neškolovan i neiskusan kadar , počev od radnika pa do inzinjera !!!

Mi smo dvadeset i više godina stajali u mestu , a jedno vreme i ratovali maltene sa svima oko nas !!

Naš mladi svet zadnjih godina su NA OPŠTU ŽALOST obrazovali pink , grand ? farme (ne one prave),zadruge , mala i velika "braća" , .... ,!

Trenutno snosimo posledice tih dešavanja i pitanje je DA li ćemo se ikad njih otarasiti !

miki_ns

pre 6 godina

@mile Pa do mora već duže vreme možeš autoputem - izadjes na autoput u BG i za 5-6 sati si u Rijeci, ili za nekih 7 u Kopru ili u Trstu. U sva tri slučaja stižeš do mora da ne silaziš s auto puta :)

Doktor

pre 6 godina

Kako ga Srbija finansira, kad kredit daje kineska banka uz uslov da grade kineske firme. Ovo je kontraproduktivno jer dolazi do dostvrukog odliva iz Srbije tj po osnovu plaćanja kredita i po osnovu plaćanja izvođača. Za gradnju puteva ne treba neka naručita pamet a domaće radne snage imamo mnogo na birou. Imamo i iskustva naše firme su radile svuda po svetu, moj otac je pravio mostove u Poljskoj Iraku i Sovjetskom Savezu

Doktor

pre 6 godina

Kako ga Srbija finansira, kad kredit daje kineska banka uz uslov da grade kineske firme. Ovo je kontraproduktivno jer dolazi do dostvrukog odliva iz Srbije tj po osnovu plaćanja kredita i po osnovu plaćanja izvođača. Za gradnju puteva ne treba neka naručita pamet a domaće radne snage imamo mnogo na birou. Imamo i iskustva naše firme su radile svuda po svetu, moj otac je pravio mostove u Poljskoj Iraku i Sovjetskom Savezu

miki_ns

pre 6 godina

@mile Pa do mora već duže vreme možeš autoputem - izadjes na autoput u BG i za 5-6 sati si u Rijeci, ili za nekih 7 u Kopru ili u Trstu. U sva tri slučaja stižeš do mora da ne silaziš s auto puta :)

sevarlicA

pre 6 godina

Čemu autoput za nigde? Nemam ništa protic Crne Gore, samo mi je kao gradjevincu logicnije da se zavrsava autoput ka Sofiji (pa dalje za Grcku i Tusrku) i da se napravi jedan u ruti, Paraćin-Zaječar-Vidin-Krajova, koji se posle nastavlja ka Konstanci (najceća luka na Balkanu).
Ovako pravimo autoput za protok od 2-10.000 vozila dnevno ka drzavi od pola miliona ljudi

Profesor

pre 6 godina

Auto put ka Crnoj Gori ne zele jedino maloumni ljudi koji pojma nemaju sa mozgom, povezace Crnu Goru sa ostatkom Evrope a ceo tranzit ce ici preko Srbije, koliko ce se novca uzimati samo od putarine, moze se samo zamisliti, dalje, izlazak Srbije na more i to pravo u luku Bar je posebna prica koju samo nasi privrednici razumeju, zato krenuti sto pre u realizaciju i naravno preko lepe Pesteri gde je i najisplativija izgradnja, srecno bilo !

s.nikolić, austrija

pre 6 godina

Poštovani Doktore@, grešite ako ste mišljenja DA ne treba neko posebno znanje oko gradnje puteva !

A to što je vaš otac radio svuda po svetu je samo lepo sećanje na vremena kada se rad ali i znanje cenilo ali i učilo !

Mi imamo ogroman problem što se bar izgradnje puteva tiče jer smo :

Finansijski PUKLI

Zastarela tehnologija

Neškolovan i neiskusan kadar , počev od radnika pa do inzinjera !!!

Mi smo dvadeset i više godina stajali u mestu , a jedno vreme i ratovali maltene sa svima oko nas !!

Naš mladi svet zadnjih godina su NA OPŠTU ŽALOST obrazovali pink , grand ? farme (ne one prave),zadruge , mala i velika "braća" , .... ,!

Trenutno snosimo posledice tih dešavanja i pitanje je DA li ćemo se ikad njih otarasiti !

PutKuda?

pre 6 godina

Ne znam šta pre treba Srbiji ali ovaj auto put Srbiji ne treba nikako. Auto put koji bi radio samo 2 meseca u toku godine za čiju izgradnju bi trebalo zadužiti građane Srbije milijardama je suludo. Kada se u vansezoni ka Crnoj Gori vozite obnovljenim (i u odličnom stanju) regionalnim putem od Zlatibora preko Nove Varoši sve do Prijepolja vrlo često na putu po nekoliko minuta ne možete da sretnete ama baš ni jedno vozilo ni u jednom pravcu. Pre bih uradio auto put od Vrbasa Sombora do Bačkog Brega koji dalje ide na Mohač Pečuj Grac nego ovaj beskorisni koji je potpuno nerentabilan.

Flippa

pre 6 godina

Autoput do CG je izuzetno bitan i od geopoliticke je vaznosti za buducnost drzave Srbije. Ukoliko mi kao Srbi pocnemo da gledamo malo dalje od nasih inace velikih noseva, ovaj autoput moze da bude itekako isplait. Vise ce Crnogoraca ovamo, vise ce Srba tamo. Pa kad se karte pomijesaju eto za par decenija CG opet pod skute Srbije dje i pripada.
Treba i sa Rep. Srpskom graditi autoputeve, prosirivati postojece i to je to. Da ne bi u buducnosti dolazilo do situaciju u kojim smo sad, dje ne znamo ko kosi a ko nam vodu nosi. Rep. Srpska i CG to su nase teritorije, nasi narodi i.

GRADI i.

Idyok

pre 6 godina

Auto-put do mora postoji, prema jugu do Grcke i Hrvatskoj do Mediterana... istok Srbije, istok Srbije, istok Srbije... neki auto-put za istok Srbije...?

djoka

pre 6 godina

Da l' moze dan da mine da ne cujem neku glupost. Pa zar mi nemamo nesto pametnije da radimo nego da pomazemo CG? Kome od nas treba put prema CG kad svi biramo druge destinacije? Ja se ne kupam tamo od kad sam video da
kanalizacija ide pravo u more a i prica se da su ispustali bombice natovci tu i tamo

xxx

pre 6 godina

Flippa ima dobar rezon
Ali po mom misljenju je sa tim kasno, trebao je put da se pravi decenijama unazad, mozda sada ne bi bili odvojene drzave
Necemo nikad vise biti zajedno , to je moje misljenje
Put treba , i nama i vama
Mi finansirano nas put koji kosta vise nego vas koji naravno finansira srbija
Od kad smo se podijelili svako snosi svoje troskove
Ko nece u crnu goru ne more
Ko nece u srbiju ne mora
Ima ko ce ga iteka koristiti
I u srbiji i u crnoj gori
Put se gradi da spaja a ne da razdvaja
Ovi sa zluradim komentarima ce uvijek u svemu naci razlog za svoje rezone
Neka pricaju

Skywalker

pre 6 godina

@Doktor
Kada je tvoj otac kao i jos desetine hiljada ljudi odavde radio u pomenutim zemljama, drzava koja je dobijala i davala garancije za te poslove zvala se Socijalisticka Federativna Republika Jugoslavija. A danas drzava Srbija ne moze da garantuje ni za poslove na svojoj teritoriji, a kamoli u inostranstvu. Ljudi su jednostavno navikli da kradu i hvataju krivine, a ne postoji volja da se to nekako spreci. Kinezi tih problema nemaju, imaju pare i hoce da rade. Naravno, imaju i neke svoje uslove, kome se to ne svidja ne mora ni da radi sa njima. A kako Srbija nema, niti ce u bliskoj buducnosti imati sredstava da sama radi ovakav projekat, koncesija bi bila sasvim zadovoljavajuce resenje.

Andreja Analiticar Belosvetski

pre 6 godina

A kome to u Srbiji treba??/ Srbija ima jos jedno zaboravljeno parce Srbije koje je zaboravljeno - Istocna Srbija. Cim skrenete od auto-puta Beograd-Nis kod Paracina zalazimo u bespuce. Da bi se prikljucili na put koji zovu Timocka Magistrala mora da se prodje preko veoma nepristupacnih terena Cestobrodica gde sneg i susnezica zna da pada u Julu i Avgustu. Zimi postaje neprolazno i odseceno od sveta. Sve to je kod mesta Boljevac, rodno mesto Nikole Pasica. Kroz cestobrodicu treba tunel jer je to jedini nacin da se zaobidje prirodni fenomen. A mi gradimo puteve do CG a to Srbime nije potrebno. Treba Srbiju graditi a ne komsijama koji su ratovali protiv Srbije.

uProlazu

pre 6 godina

Hmm.., ne znam gde je ovde nasa korist kada nama ekonomija u toj meri ne zavisi od saradnje sa CG, niti je razmena proporcijonalna sumi koju cemo trebati da izdvojimo za jako dugacak autoput pride kroz nepristupacni deo zemlje, drugo ljudi sve manje odlaze tamo da letuju a i politcki odnosi nisu neki. Ovde druga strana treba da se otvori jer njima itekako treba povezanost sa ostatkom Evrope koju nemaju. Ne kazem da ovako trebaju i druge zemlje da postupaju prema nama ali CG je slepo crevo, tacnije zid gde nema dalje, luku ni ne uzimam ozbiljno..

antibot

pre 6 godina

@put kuda
Izvoz u Crnu Goru je veci od 700 miliona evra, izvoz u Bosnu milijardu evra, izvoz u Madjarsku je 300 miliona evra.
Ako je negde put beskoristan i nerentabilan onda je to put za Madjarsku. Sto bi mi gradili put Madjarima.

zlocko

pre 6 godina

Auto put prema CG uopste ne treba forsirati. Napraviti put do Ivanjice pa CG ako treba put neka uzmu u koncesiju i grade, a od Pozege graditi put prema RS? Neka idu preko Albanije i Makedonije. Milo i Rama duvaju u istu frulu pa nek prave put koji im treba.

ma

pre 6 godina

ovaj sto kaze sta ce nam taj ap,prvo nek pogleda protok na ibarskoj (od 10000 do 16000 na nekim delovima), to je nakon ap a1 i to samo na delu beograd-nis (ne vidim da se iko od vas buni sto je izgradjen ap kroz vojvodinu iako je prosek od ns do subotice jedva 6000, na jugu od nisa do granice isto ispod 6000, deonica od nisa ka bugarskoj isto ispod 6000, a sve su dobile prioritet pre ove) najopterecenija deonica u srbiji, a drugo covek u istom komentaru propagira ap na deonici paracin-zajecar-krajova gde bi broj vozila bio ispod svakog minimuma isplativosti (jedva 3000 dnevno), gde moderna magistrala je vise nego dovoljna.

taj put se na prvom mestu gradi zbog zapadne i centralne srbije (on je za razliku od a1 bitan za unutrasnji tranzit i za građane srbije a ne kao međ. tranzitni koridor za turke i zapadne turiste ka grckoj kao sa a1 gde oni čine 70% vozila), na drugom mestu kao veza luke bar i srbije, tek na trecem, ali jednako bitno, da se povezuju njime u ekonomskom, trgovinskom, kulturnom, jezickom i jos po mnogo cemu dve veoma bliske zemlje, bez obzira na politiku trenutne vlasti u cg prema srbimai srbiji, to moze lako da se promeni.

Ipak

pre 6 godina

Navedeni auto-put je sjajna stvar za zapadnu Srbiju i njen kakav takav razvoj i ostanak stanovništva na tom prostoru. Naravno da je neophodan i auto put kroz istočnu Srbiju i Banat kao i autoput kroz centralnu Srbiju. Pitanje je da li smo zakasnili sa tim infrastrukturnim projektima koji su trebali da budu realizovani 60-ih i 70-ih godina prošlog veka kad je u Srbiji živelo 9 miliona ljudi i kada je BG bio od 1 miliona. S obzirom da nas je svake decenije manje za oko 500.000 zaista ne znam ko će koristiti te autoputeve koje se sada grade.

gradjanin

pre 6 godina

Ne razumem interes Srbije da gradi turisticki auto out Crnoj Gori. Sta mi imamo od toga? Razvijamo turizam stranoj drzavi na svoju stetu. Ekinomski razvoj kraja kroz koji ce proci auto put gotovo da ne postoji. Put ce graditi kinezi. Politicki, sta dobijamo sa crnogorcima- nista. Oni nas samo koriste. Ocigledno je u pitanju interes manjeg broja ljudi koji su na vlasti. Drugim recima posao za ozbiljnijeg tuzioca ozbiljnije drzave.

balansero

pre 6 godina

Hvala mojim zemljacima iz ostatka Srbije, koji su ubeđeni da je autoput koji poboljšava bezbednost i brzinu putovanja stanovnicima zapadne Srbije, te time pokazuju svoju zlobu, zbog koje su spremni da žrtvuju i one tamo ljude, ravnopravne (?) građane ove zemlje.

Da li svi vi, kritičari ovog puta, stvarno mislite da je Ibarska magistrala nedovoljno opterećena? Da se tuda vozi samo onda kada vi idete na more, a ostatak godine mi zakatančimo i puteve i vazduh i vegetiramo dok vi (i Crnogorci) opet ne poželite na more, tj. u Beograd?

Ja kapiram da vi mrzite CG (mada mržnju generalno ne kapiram, kao stanje svesti), ali da od te mržnje niste kadri da spoznate da do te CG postoji 400km zemlje koja je nedovoljno dobro (i bezbedno) povezana, e to ne mogu da razumem. Ali hvala vam mnogo... i to nešto govori o vama.

igor

pre 6 godina

Za ove šampione koji se pitaju šta će Srbiji taj autoput, očigledno da nikada u životu nisu putovali ibarskom magistralnom ka CG.
Kao prvo, 600.000 stanovnika Crne Gore ima 2 miliona rođaka u Srbiji. Pola familije moje supruge živi u Srbiji, a polovina u Cg.
Zatim, kamionima neće trebati 3 dana za relaciju BG-PG kao do sada, već svega 24h. Brži i jeftiniji transport povećava konkurentnost srpskih proizvoda na tržištu u CG, ali mozak većine ljudi ne razmišlja u tom smeru.
Treće, razvoj zapadne Srbije stagnira zbog nedostatka putne infrastrukture. Ako kombiju sa robom treba od Beograda do Užica 7h do tamo i nazad, o kakvom razvoju mi pričamo?
Četvrto, šta god mi mislili o primorju u CG, dosta ljudi tamo letuje jer Jadran je Jadran ali put od 10h je ubitačan. Zašto bismo vozili 6-7h do Rijeke (i platimo putarine 30 EUR) da bi došli do Jadrana, umesto da za 6h stignemo u, recimo, Petrovac iz Beograda? Takođe, emancipuju se ljudi i kod njih, sve je manje mrzovoljnih konobara i loše usluge jer stranci ulažu u hotele, samo treba da izbegnete Budvu i slična vašarišta, verujte da možete da uživate u odmoru.

NesKO

pre 6 godina

Bravo ! Treba i dati Kinezima sve da rade, a ne ovako, Bg - Surčin jedna firma, Surčin dalje druga firma, onda auto-put iz njive u njivu, Lajkovac-Ljic kinezi, Ljig-Preljina Azerbedzanvi..

igor

pre 6 godina

Pre neki dan su objavili da će u JUNU 2018 početi REKONSTRUKCIJA 21km autoputa od Kuzmina do Bajakova (pravac iz HR). Rok za završetak je do kraja 2019 godine! Znači, oni dozvoljavaju 18 meseci za REKONSTRUKCIJU već izgrađenog autoputa, kroz ravnicu! Samo se nadam da će celu podkonstrukciju zameniti, jer u njoj je problem. E sada, zamislite kada će biti izgrađen ( i da li će biti) taj autoput ka Crnoj Gori. Prvi sam koji bi to pozdravio jer mi je supruga iz Pljevalja pa mi pripadne muka kada treba da vozim 6h od Beograda do tamo, ali nije mi jasno koji problem mi imamo sa izgradnjom puteva? Ako nemamo operativu, zašto ne uzeti strance i dati kratak rok? Pre 5-6 godina, STRABAG je odradio kompletnu obnovu autoputa KROZ BEOGRAD ( Aerodrom-Bubanj Potok, 26km) uključujući i rekonstrukciju mosta Gazele, za manje od 24 meseca. Po kom osnovu onda sada daju investitoru čak 18 meseci za rekonstrukciju puta u ravnici, van naseljenog mesta?

mikro

pre 6 godina

Autoput do CG je izuzetno bitan i od geopoliticke je vaznosti za buducnost drzave Srbije. Ukoliko mi kao Srbi pocnemo da gledamo malo dalje od nasih inace velikih noseva, ovaj autoput moze da bude itekako isplait. Vise ce Crnogoraca ovamo, vise ce Srba tamo. Pa kad se karte pomijesaju eto za par decenija CG opet pod skute Srbije dje i pripada. Treba i sa Rep. Srpskom graditi autoputeve, prosirivati postojece i to je to. Da ne bi u buducnosti dolazilo do situaciju u kojim smo sad, dje ne znamo ko kosi a ko nam vodu nosi. Rep. Srpska i CG to su nase teritorije, nasi narodi i. GRADI i.
(Flippa, 21. mart 2018 21:47) Hvala Bogu da smo sa crnogorcima raskrstili za sva vremena. Samo još ove iz BG da vratimo na Lovćen i to je to.

SevarlicA

pre 6 godina

Za Vas “pametne” je važan put ka državi od 500.000 stanovnika, jer trenutno prolazi 10.000 vozila u maksimumu ali Vam zato nije važan put ka dve države od ukupno 50 miliona stanovnika i sa većim potencijalom tranzita. Takvi kao Vi, koji ne gledaju u sutra, su i razlog zašto smo tu gde jesmo.
Elem, ukoliko se završe putevi ka Sofiji i Bukureštu oni će u tri godine postati tranzitniji od puta ka CG. Iz nekoliko razloga, sva roba iz i za Aziju i Rusiju bi išla preko tih ruta, posebno što ruta preko Vidina prati Dunav ( rečni saobraćaj je i dalje najjeftiniji).
Sa druge strane slažem se da zapadna Srbija treba da ima autoput, ali ekonomska logika kaže da je treba povezati za većim tržištima

Nacionalni interes

pre 6 godina

Veoma bitan i vazan Pesterski auto put za Srbiju iz vise razloga, pametni ljudi znaju i ne treba objasnjavati zasto i kako nego krenuti sto pre u izgradnju !

miki_ns

pre 6 godina

@mile Pa do mora već duže vreme možeš autoputem - izadjes na autoput u BG i za 5-6 sati si u Rijeci, ili za nekih 7 u Kopru ili u Trstu. U sva tri slučaja stižeš do mora da ne silaziš s auto puta :)

Flippa

pre 6 godina

Autoput do CG je izuzetno bitan i od geopoliticke je vaznosti za buducnost drzave Srbije. Ukoliko mi kao Srbi pocnemo da gledamo malo dalje od nasih inace velikih noseva, ovaj autoput moze da bude itekako isplait. Vise ce Crnogoraca ovamo, vise ce Srba tamo. Pa kad se karte pomijesaju eto za par decenija CG opet pod skute Srbije dje i pripada.
Treba i sa Rep. Srpskom graditi autoputeve, prosirivati postojece i to je to. Da ne bi u buducnosti dolazilo do situaciju u kojim smo sad, dje ne znamo ko kosi a ko nam vodu nosi. Rep. Srpska i CG to su nase teritorije, nasi narodi i.

GRADI i.

djoka

pre 6 godina

Da l' moze dan da mine da ne cujem neku glupost. Pa zar mi nemamo nesto pametnije da radimo nego da pomazemo CG? Kome od nas treba put prema CG kad svi biramo druge destinacije? Ja se ne kupam tamo od kad sam video da
kanalizacija ide pravo u more a i prica se da su ispustali bombice natovci tu i tamo

PutKuda?

pre 6 godina

Ne znam šta pre treba Srbiji ali ovaj auto put Srbiji ne treba nikako. Auto put koji bi radio samo 2 meseca u toku godine za čiju izgradnju bi trebalo zadužiti građane Srbije milijardama je suludo. Kada se u vansezoni ka Crnoj Gori vozite obnovljenim (i u odličnom stanju) regionalnim putem od Zlatibora preko Nove Varoši sve do Prijepolja vrlo često na putu po nekoliko minuta ne možete da sretnete ama baš ni jedno vozilo ni u jednom pravcu. Pre bih uradio auto put od Vrbasa Sombora do Bačkog Brega koji dalje ide na Mohač Pečuj Grac nego ovaj beskorisni koji je potpuno nerentabilan.

sevarlicA

pre 6 godina

Čemu autoput za nigde? Nemam ništa protic Crne Gore, samo mi je kao gradjevincu logicnije da se zavrsava autoput ka Sofiji (pa dalje za Grcku i Tusrku) i da se napravi jedan u ruti, Paraćin-Zaječar-Vidin-Krajova, koji se posle nastavlja ka Konstanci (najceća luka na Balkanu).
Ovako pravimo autoput za protok od 2-10.000 vozila dnevno ka drzavi od pola miliona ljudi

uProlazu

pre 6 godina

Hmm.., ne znam gde je ovde nasa korist kada nama ekonomija u toj meri ne zavisi od saradnje sa CG, niti je razmena proporcijonalna sumi koju cemo trebati da izdvojimo za jako dugacak autoput pride kroz nepristupacni deo zemlje, drugo ljudi sve manje odlaze tamo da letuju a i politcki odnosi nisu neki. Ovde druga strana treba da se otvori jer njima itekako treba povezanost sa ostatkom Evrope koju nemaju. Ne kazem da ovako trebaju i druge zemlje da postupaju prema nama ali CG je slepo crevo, tacnije zid gde nema dalje, luku ni ne uzimam ozbiljno..

antibot

pre 6 godina

@put kuda
Izvoz u Crnu Goru je veci od 700 miliona evra, izvoz u Bosnu milijardu evra, izvoz u Madjarsku je 300 miliona evra.
Ako je negde put beskoristan i nerentabilan onda je to put za Madjarsku. Sto bi mi gradili put Madjarima.

Andreja Analiticar Belosvetski

pre 6 godina

A kome to u Srbiji treba??/ Srbija ima jos jedno zaboravljeno parce Srbije koje je zaboravljeno - Istocna Srbija. Cim skrenete od auto-puta Beograd-Nis kod Paracina zalazimo u bespuce. Da bi se prikljucili na put koji zovu Timocka Magistrala mora da se prodje preko veoma nepristupacnih terena Cestobrodica gde sneg i susnezica zna da pada u Julu i Avgustu. Zimi postaje neprolazno i odseceno od sveta. Sve to je kod mesta Boljevac, rodno mesto Nikole Pasica. Kroz cestobrodicu treba tunel jer je to jedini nacin da se zaobidje prirodni fenomen. A mi gradimo puteve do CG a to Srbime nije potrebno. Treba Srbiju graditi a ne komsijama koji su ratovali protiv Srbije.

Profesor

pre 6 godina

Auto put ka Crnoj Gori ne zele jedino maloumni ljudi koji pojma nemaju sa mozgom, povezace Crnu Goru sa ostatkom Evrope a ceo tranzit ce ici preko Srbije, koliko ce se novca uzimati samo od putarine, moze se samo zamisliti, dalje, izlazak Srbije na more i to pravo u luku Bar je posebna prica koju samo nasi privrednici razumeju, zato krenuti sto pre u realizaciju i naravno preko lepe Pesteri gde je i najisplativija izgradnja, srecno bilo !

Doktor

pre 6 godina

Kako ga Srbija finansira, kad kredit daje kineska banka uz uslov da grade kineske firme. Ovo je kontraproduktivno jer dolazi do dostvrukog odliva iz Srbije tj po osnovu plaćanja kredita i po osnovu plaćanja izvođača. Za gradnju puteva ne treba neka naručita pamet a domaće radne snage imamo mnogo na birou. Imamo i iskustva naše firme su radile svuda po svetu, moj otac je pravio mostove u Poljskoj Iraku i Sovjetskom Savezu

Idyok

pre 6 godina

Auto-put do mora postoji, prema jugu do Grcke i Hrvatskoj do Mediterana... istok Srbije, istok Srbije, istok Srbije... neki auto-put za istok Srbije...?

gradjanin

pre 6 godina

Ne razumem interes Srbije da gradi turisticki auto out Crnoj Gori. Sta mi imamo od toga? Razvijamo turizam stranoj drzavi na svoju stetu. Ekinomski razvoj kraja kroz koji ce proci auto put gotovo da ne postoji. Put ce graditi kinezi. Politicki, sta dobijamo sa crnogorcima- nista. Oni nas samo koriste. Ocigledno je u pitanju interes manjeg broja ljudi koji su na vlasti. Drugim recima posao za ozbiljnijeg tuzioca ozbiljnije drzave.

xxx

pre 6 godina

Flippa ima dobar rezon
Ali po mom misljenju je sa tim kasno, trebao je put da se pravi decenijama unazad, mozda sada ne bi bili odvojene drzave
Necemo nikad vise biti zajedno , to je moje misljenje
Put treba , i nama i vama
Mi finansirano nas put koji kosta vise nego vas koji naravno finansira srbija
Od kad smo se podijelili svako snosi svoje troskove
Ko nece u crnu goru ne more
Ko nece u srbiju ne mora
Ima ko ce ga iteka koristiti
I u srbiji i u crnoj gori
Put se gradi da spaja a ne da razdvaja
Ovi sa zluradim komentarima ce uvijek u svemu naci razlog za svoje rezone
Neka pricaju

zlocko

pre 6 godina

Auto put prema CG uopste ne treba forsirati. Napraviti put do Ivanjice pa CG ako treba put neka uzmu u koncesiju i grade, a od Pozege graditi put prema RS? Neka idu preko Albanije i Makedonije. Milo i Rama duvaju u istu frulu pa nek prave put koji im treba.

mikro

pre 6 godina

Autoput do CG je izuzetno bitan i od geopoliticke je vaznosti za buducnost drzave Srbije. Ukoliko mi kao Srbi pocnemo da gledamo malo dalje od nasih inace velikih noseva, ovaj autoput moze da bude itekako isplait. Vise ce Crnogoraca ovamo, vise ce Srba tamo. Pa kad se karte pomijesaju eto za par decenija CG opet pod skute Srbije dje i pripada. Treba i sa Rep. Srpskom graditi autoputeve, prosirivati postojece i to je to. Da ne bi u buducnosti dolazilo do situaciju u kojim smo sad, dje ne znamo ko kosi a ko nam vodu nosi. Rep. Srpska i CG to su nase teritorije, nasi narodi i. GRADI i.
(Flippa, 21. mart 2018 21:47) Hvala Bogu da smo sa crnogorcima raskrstili za sva vremena. Samo još ove iz BG da vratimo na Lovćen i to je to.

Skywalker

pre 6 godina

@Doktor
Kada je tvoj otac kao i jos desetine hiljada ljudi odavde radio u pomenutim zemljama, drzava koja je dobijala i davala garancije za te poslove zvala se Socijalisticka Federativna Republika Jugoslavija. A danas drzava Srbija ne moze da garantuje ni za poslove na svojoj teritoriji, a kamoli u inostranstvu. Ljudi su jednostavno navikli da kradu i hvataju krivine, a ne postoji volja da se to nekako spreci. Kinezi tih problema nemaju, imaju pare i hoce da rade. Naravno, imaju i neke svoje uslove, kome se to ne svidja ne mora ni da radi sa njima. A kako Srbija nema, niti ce u bliskoj buducnosti imati sredstava da sama radi ovakav projekat, koncesija bi bila sasvim zadovoljavajuce resenje.

s.nikolić, austrija

pre 6 godina

Poštovani Doktore@, grešite ako ste mišljenja DA ne treba neko posebno znanje oko gradnje puteva !

A to što je vaš otac radio svuda po svetu je samo lepo sećanje na vremena kada se rad ali i znanje cenilo ali i učilo !

Mi imamo ogroman problem što se bar izgradnje puteva tiče jer smo :

Finansijski PUKLI

Zastarela tehnologija

Neškolovan i neiskusan kadar , počev od radnika pa do inzinjera !!!

Mi smo dvadeset i više godina stajali u mestu , a jedno vreme i ratovali maltene sa svima oko nas !!

Naš mladi svet zadnjih godina su NA OPŠTU ŽALOST obrazovali pink , grand ? farme (ne one prave),zadruge , mala i velika "braća" , .... ,!

Trenutno snosimo posledice tih dešavanja i pitanje je DA li ćemo se ikad njih otarasiti !

SevarlicA

pre 6 godina

Za Vas “pametne” je važan put ka državi od 500.000 stanovnika, jer trenutno prolazi 10.000 vozila u maksimumu ali Vam zato nije važan put ka dve države od ukupno 50 miliona stanovnika i sa većim potencijalom tranzita. Takvi kao Vi, koji ne gledaju u sutra, su i razlog zašto smo tu gde jesmo.
Elem, ukoliko se završe putevi ka Sofiji i Bukureštu oni će u tri godine postati tranzitniji od puta ka CG. Iz nekoliko razloga, sva roba iz i za Aziju i Rusiju bi išla preko tih ruta, posebno što ruta preko Vidina prati Dunav ( rečni saobraćaj je i dalje najjeftiniji).
Sa druge strane slažem se da zapadna Srbija treba da ima autoput, ali ekonomska logika kaže da je treba povezati za većim tržištima

ma

pre 6 godina

ovaj sto kaze sta ce nam taj ap,prvo nek pogleda protok na ibarskoj (od 10000 do 16000 na nekim delovima), to je nakon ap a1 i to samo na delu beograd-nis (ne vidim da se iko od vas buni sto je izgradjen ap kroz vojvodinu iako je prosek od ns do subotice jedva 6000, na jugu od nisa do granice isto ispod 6000, deonica od nisa ka bugarskoj isto ispod 6000, a sve su dobile prioritet pre ove) najopterecenija deonica u srbiji, a drugo covek u istom komentaru propagira ap na deonici paracin-zajecar-krajova gde bi broj vozila bio ispod svakog minimuma isplativosti (jedva 3000 dnevno), gde moderna magistrala je vise nego dovoljna.

taj put se na prvom mestu gradi zbog zapadne i centralne srbije (on je za razliku od a1 bitan za unutrasnji tranzit i za građane srbije a ne kao međ. tranzitni koridor za turke i zapadne turiste ka grckoj kao sa a1 gde oni čine 70% vozila), na drugom mestu kao veza luke bar i srbije, tek na trecem, ali jednako bitno, da se povezuju njime u ekonomskom, trgovinskom, kulturnom, jezickom i jos po mnogo cemu dve veoma bliske zemlje, bez obzira na politiku trenutne vlasti u cg prema srbimai srbiji, to moze lako da se promeni.

Nacionalni interes

pre 6 godina

Veoma bitan i vazan Pesterski auto put za Srbiju iz vise razloga, pametni ljudi znaju i ne treba objasnjavati zasto i kako nego krenuti sto pre u izgradnju !

Ipak

pre 6 godina

Navedeni auto-put je sjajna stvar za zapadnu Srbiju i njen kakav takav razvoj i ostanak stanovništva na tom prostoru. Naravno da je neophodan i auto put kroz istočnu Srbiju i Banat kao i autoput kroz centralnu Srbiju. Pitanje je da li smo zakasnili sa tim infrastrukturnim projektima koji su trebali da budu realizovani 60-ih i 70-ih godina prošlog veka kad je u Srbiji živelo 9 miliona ljudi i kada je BG bio od 1 miliona. S obzirom da nas je svake decenije manje za oko 500.000 zaista ne znam ko će koristiti te autoputeve koje se sada grade.

igor

pre 6 godina

Za ove šampione koji se pitaju šta će Srbiji taj autoput, očigledno da nikada u životu nisu putovali ibarskom magistralnom ka CG.
Kao prvo, 600.000 stanovnika Crne Gore ima 2 miliona rođaka u Srbiji. Pola familije moje supruge živi u Srbiji, a polovina u Cg.
Zatim, kamionima neće trebati 3 dana za relaciju BG-PG kao do sada, već svega 24h. Brži i jeftiniji transport povećava konkurentnost srpskih proizvoda na tržištu u CG, ali mozak većine ljudi ne razmišlja u tom smeru.
Treće, razvoj zapadne Srbije stagnira zbog nedostatka putne infrastrukture. Ako kombiju sa robom treba od Beograda do Užica 7h do tamo i nazad, o kakvom razvoju mi pričamo?
Četvrto, šta god mi mislili o primorju u CG, dosta ljudi tamo letuje jer Jadran je Jadran ali put od 10h je ubitačan. Zašto bismo vozili 6-7h do Rijeke (i platimo putarine 30 EUR) da bi došli do Jadrana, umesto da za 6h stignemo u, recimo, Petrovac iz Beograda? Takođe, emancipuju se ljudi i kod njih, sve je manje mrzovoljnih konobara i loše usluge jer stranci ulažu u hotele, samo treba da izbegnete Budvu i slična vašarišta, verujte da možete da uživate u odmoru.

NesKO

pre 6 godina

Bravo ! Treba i dati Kinezima sve da rade, a ne ovako, Bg - Surčin jedna firma, Surčin dalje druga firma, onda auto-put iz njive u njivu, Lajkovac-Ljic kinezi, Ljig-Preljina Azerbedzanvi..

igor

pre 6 godina

Pre neki dan su objavili da će u JUNU 2018 početi REKONSTRUKCIJA 21km autoputa od Kuzmina do Bajakova (pravac iz HR). Rok za završetak je do kraja 2019 godine! Znači, oni dozvoljavaju 18 meseci za REKONSTRUKCIJU već izgrađenog autoputa, kroz ravnicu! Samo se nadam da će celu podkonstrukciju zameniti, jer u njoj je problem. E sada, zamislite kada će biti izgrađen ( i da li će biti) taj autoput ka Crnoj Gori. Prvi sam koji bi to pozdravio jer mi je supruga iz Pljevalja pa mi pripadne muka kada treba da vozim 6h od Beograda do tamo, ali nije mi jasno koji problem mi imamo sa izgradnjom puteva? Ako nemamo operativu, zašto ne uzeti strance i dati kratak rok? Pre 5-6 godina, STRABAG je odradio kompletnu obnovu autoputa KROZ BEOGRAD ( Aerodrom-Bubanj Potok, 26km) uključujući i rekonstrukciju mosta Gazele, za manje od 24 meseca. Po kom osnovu onda sada daju investitoru čak 18 meseci za rekonstrukciju puta u ravnici, van naseljenog mesta?

balansero

pre 6 godina

Hvala mojim zemljacima iz ostatka Srbije, koji su ubeđeni da je autoput koji poboljšava bezbednost i brzinu putovanja stanovnicima zapadne Srbije, te time pokazuju svoju zlobu, zbog koje su spremni da žrtvuju i one tamo ljude, ravnopravne (?) građane ove zemlje.

Da li svi vi, kritičari ovog puta, stvarno mislite da je Ibarska magistrala nedovoljno opterećena? Da se tuda vozi samo onda kada vi idete na more, a ostatak godine mi zakatančimo i puteve i vazduh i vegetiramo dok vi (i Crnogorci) opet ne poželite na more, tj. u Beograd?

Ja kapiram da vi mrzite CG (mada mržnju generalno ne kapiram, kao stanje svesti), ali da od te mržnje niste kadri da spoznate da do te CG postoji 400km zemlje koja je nedovoljno dobro (i bezbedno) povezana, e to ne mogu da razumem. Ali hvala vam mnogo... i to nešto govori o vama.