Testovi

Ponedeljak, 19.03.2018.

08:32

Supertest: Kia Rio 1.25 EX City (1. deo)

Izvor: B92

Supertest: Kia Rio 1.25 EX City (1. deo) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Mihovil miš

pre 6 godina

Što se tiče produžene kiine garancije, u praksi je jako teško sprovesti reklamaciju zbog kvara. Vlasnici kie u Sloveniji imaju loša iskustva jer im se garancija u praksi retko priznaje, a 7 godina servisiranja u ovlaštenom kia servisu je nekoristno bacanje para. Odličan kiin trik sa produženom garancijom.

Saša

pre 6 godina

Južnokorejski automobili već godinama imaju nemački kvalitet i povoljniju cenu. Priče da nemaju kvalitet su za one koji ne vladaju materijom!

Nada

pre 6 godina

Okanite se nekvaliternih Koreanaca, drzite se Nemackih automobila i nema zime
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gomila lose plastike, 19. mart 2018 14:23)


Evo informacije od nekog ko vozi "nekvalitetnog Koreanca" od 2005. godine. U pitanju je Hyundai Getz 1.1. Do sada je prešao 203000 km. Osim redovnih servisa na njemu su promenjeni amortizeri i set kvačila na 165000 km. Lagere na točkovima i homokintetičke zglobove zamenila prošle nedelje. Akumulator fabrički. Klinasti kaiš menjan na svakih 95000 km. Korozija se javila na rubovima zadnjih blatobrana jer sam ih pre tri godine izgrebla parkirajući blizu betonske ograde. Mrzelo me da to odmah saniram, pa sada imam problem sa korizijom. Eto toliko od mene, nadam se da će nekom pomoći prilikom odluke.

the-Driv3r

pre 6 godina

Vidim da se polemika razvila oko potrošnje kako nije realno da je 6.5l po BEOGRADU realno. Jeste realno je. Vi koji pišete da 8-9-10l i ništa ispod apsolutno niste u pravu. Kao vozač Grande Punta 2013 1.2 benzinca mogu da vam kažem leti 6.6, zimi 7.2l po gradu. Ako on troši tako onda ovaj Rio koji je nov može itekako da troši 6.5 ali TREBA MALO I UMEĆA a ne pritiskati pun gas i kočnicu naizmenično. Inače drugi auto mi je BMW 2002 tako da sam savšen spoj modernog i nebeskog Srbina te se osećam savršeno prozvano da komentarišem na ovu temu. Pozdrav petrolhead-ima.

Deki

pre 6 godina

Vozim KIU (Sportage) i volim KIU kao automobil. Nikakvi problemi jednostavno pouzdan auto tipa deri - peri. Od 2012 do danas samo potrošni materijal (ulje, filteri, pločice), van toga ni sijalicu nisam promenio. jedina stvar koja me nervira je cena radnog sata u ovlašćenom servisu 3500 din (sa PDVom). Kad sam ih pitao da li mi servis na automobilu rade inženjeri iz NASA ili majstori mehaničari ostalo je bez odgovora uz kiseo osmeh. To je nešto sa čime se morate pomiriti uz (ako to želite) sedmogodišnju garanciju.

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

GuGa
Ovde dozvoljenih "1.500 karaktera" je nedovoljno da se po sistemu copy-paste ovde "napisali" slučajevi "isključenja garancije" za KIA i Hyundai, tako da je ta navodna "najduža garancija" sve samo ne to. "Duplo golo" nesporno jeste.

GuGa

pre 6 godina

https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/neuwagen_garantie.aspx

Ako ADAC pise poluistine, onda pisem i ja.

Nekad davno je i Nokia bila najbolji mobilni telefon ... dalje zakljuci sam!

kele

pre 6 godina

(Malo mozga, 21. mart 2018 19:18)
Daj linkove gdje piše da BMW i Merc daju 5 godina garancije i još za džabe.
Ja ne nađoh više od dve. Postoji mogućnost dokupa. Ali ne za dž.

Citat sa sajta :
" Vaš Mercedes-Benz dolazi sa redovnom garancijom proizvođača u trajanju od 24 meseca bez ograničenja broja pređenih kilometara."
"Čitav automobil (osim potrošnih delova), svi orginalni BMW delovi i orginalna BMW dodatna oprema dolaze sa dvogodišnjom garancijom bez ograničenja u pogledu pređene kilometra, počev od datuma ugrađivanja. "

Ubedljivo najskuplji servis ( za C class 2015. mali servis 600 eur, imam račun na uvid) i najkraća garancija. Ne računam ultra premium marke.

GuGa

pre 6 godina

@GuGa

Guga ti njemu kazes da pise gluposti, a ti si taj koji pise gluposti.
Bmw daje kao i Mercedes 5 god garancije uz besplatno redovno servisiranje svih 5 godina. Tako da ti si ovde ispao smesan , a koreance idi uzdizi nekom drugom. Prosto se iz tvog komentara vidi ocaj sto ne vozis nemacka kola , pa iznosis dezinformacije i poluistine.
(Malo mozga, 21. mart 2018 19:18)

https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/neuwagen_garantie.aspx

Ako slucajno treba nesto da ti se prevede samo kazi!

A sto se tice mog ocaja - kad bi svi na svetu bili ocajni zbog svega toliko koliko sam ja zbog toga sto ne vozim nemca, veruj mi da bi svet bio puno lepse mesto.

Recimo da bez problema imam mogucnosti da vozim bilo koja kola iz E segmenta, a vozim to sto vozim zato sto to hocu, a ne zato sto mi je to iz nekog razloga nametnuto.

Vi neki morate da razumete da na svetu postoje i ljudi koji prihvataju nove stvari i cene ih prema onome sta jesu, a ne na osnovu onoga sto pise na njima, i koji ne zive 30 godina u proslosti.

A sve ove koji npr. kola kupuju radi znacke, mitova iz proslosti, statusa u drustvu ja klasifikujem otprilike kao "mozak jedne kokoske".

Imala je i NOKIA pre 20 godina najbolje mobilne telefone... ukapiraj sam dalje.

Malo mozga

pre 6 godina

@GuGa

Guga ti njemu kazes da pise gluposti, a ti si taj koji pise gluposti.
Bmw daje kao i Mercedes 5 god garancije uz besplatno redovno servisiranje svih 5 godina.
Tako da ti si ovde ispao smesan , a koreance idi uzdizi nekom drugom.
Prosto se iz tvog komentara vidi ocaj sto ne vozis nemacka kola , pa iznosis dezinformacije i poluistine.

mozak jedne kokoske ...

pre 6 godina

Ni mom ćaletu na jugu nisu otisli radilica,klipovi a samo na delove koji plivaju u ulji kija i hjundaji daju garanciju od pet ili sedam godina koliko danas gratis daju i opel, reno,dacija, fijat i mnogi. A svima njima garancija duza i dva puta na koroziju no Korejcima.

GuGa

pre 6 godina

Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju
Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...
(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

A zamisli sad ovo. Jedan Audi na svoja nova kola daje dve godine garancije, Mercedes isto, VW isto .... svi redom su trostruko skuplji za odrzavanje od jedne KIE. Svi redom su debelo skuplji od jedne KIE već pri samoj kupovini auta. Svi redom su na listi pouzdanosti DEBELO iz KIE.

To je to nemačko ubeđenje u sopstveni kvalitet. Toliko su ubeđeni da daju čak 2 godine garancije! A BMW ne daje ni tih 2 godine!

Eto, čak i neka "jadna" koreanska "korodirajuća kanta" daje 5 godina više garancije na sve svoje mehanizme od tih bezgrešnih i savršenih nemaca!

Najžalosnije je što komentare na ovakve članke pišu ljudi koji nikada u novo koreansko vozilo nisu seli, a mnogi nisu ni na cesti videli.

Pa onda ispadnu komentari u skladu s ovime što im stoji u "potpisu" ...

seljak

pre 6 godina

Mogu da Ti pomognem. Oba su korejska. Jedan ima samo 6 godina, a drugi samo 7 godina ( ovaj drugi je brend iz teksta iz naslova ). 
Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju ... 

Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...
(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

Da li si ti ili neko ovde na portalu cuo da je nekom propala limarija za 7god.ili da je nekom priznata reklamacija na limariju posle 5 god.?O cemu ti prijatelju pricas?Motori su mnogima crkavali posle tri ili cetiri god.a reklamacija to ne pokriva jer je istekla posle dve ili tri god.Ovi korejanci pokrivaju prijatelju.Reklamacijs na limariju se priznaje samo ako je fabricka greska

Hehe

pre 6 godina

@(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

Uskoro punih 9godina na prvom i30, nema nigde korozije. Malo cuknut na parkingu iza zadnjeg levo tocka, delom lim delom plastika, nije se farba oljustila pa nisam ni sredjivao, nema korozije na limu. Nema korozije ni ispod auta. Redovno mu radim servise, godisnje ga operem ne vise od 10ak puta u perionici, zimi se desava da ga po 2 meseca ne operem, dok unutra ga sam sredjujem kad stignem, u prevodu minimalno paznje mu posvecujem u tom smislu. Javljam ti stanje i sledece godine pre nego ga prodam ili zamenim za novi posto ce da odradi svoje kod mene. Ja sam veoma zadovoljan autom.

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

(GuGa, 20. mart 2018 08:29)

Ako smem da Te pitam ( pošto kažeš da živiš u Nemačkoj ), da li znaš koja dva brenda u Srbiji imaju NAJKRAĆU garanciju na koroziju?

Mogu da Ti pomognem. Oba su korejska. Jedan ima samo 6 godina, a drugi samo 7 godina ( ovaj drugi je brend iz teksta iz naslova ).
Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju ...

Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...

GuGa

pre 6 godina

Korejci su skupi za odrzavanje i limarija im je ocajna kao japancima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Neka hvala, 19. mart 2018 16:11)

Ne znam samo zasto ovo pises, ako vec ne znas! Ako ne znas, onda radije nemoj pisati, nego da pises u najmanju ruku gluposti!

Eto ja vozim KIU, i to auto iz D-segmenta gde su servisi naravno skuplji u odnosu na cene servisa malih gradskih auta. Moj mali servis na 30000km je kostao 279 evra, promena kocionih pakni je kostala 170 evra, a veliki servis na 60 000 km koji mi sledi uskoro ce kostati 415 evra.

Zivim u Nemackoj, tako da uzmi u obzir da samo cena rada kosta 80 evra po satu!

Pre ovih kola posedovao sam 3 auta - Opel Astru GTC, Seat Leon i Audi A4, i niti jedno od tih kola nije imalo manju cenu servisa od Kie koju trenutno vozim, i uredno su svi imali vecu potrosnju goriva!

Ja ti kao dokaz mogu crno na belo predociti racune, pa da vidis recimo da mali servis za Audi A4 kosta skoro 500 evra, veliki skoro 800, a promena kocionih pakni 450 evra!

A koreanci imaju toliko ocajan kvalitet da na svoja kola daju 7 godina garancije!

seljak

pre 6 godina

Zasto bih kupio auto cije je odrzavanje najskuplje u klasi i kome cena pada najvise u klasi?
(Aca, 19. mart 2018 13:42)
Potpuno netacno Raspitaj se za cenu servisa nekuh drugih brendova.Takodje pogledaj cene polovnjaka i uporedi.Cena je manja ako je i cena novog manja.

Nišlija

pre 6 godina

Imam Rio sa paketom ispod ovog i u suštini je tekst ok ali zašto svi umanjuju potrošnju goriva? Isprobavao sam ga na auto putu sa 90 na sat i potrošnja mi je 4,7. U gradu, nije Bg već Niš, mi je oko 7 a često i više prosek. Najveći nedostatak je cena servisa koja ide od oko 14000 pa naviše što je za promenu ulja, filtera vazduha motora i filtera klime stvarno previše. Za to naplaćuju 2 radna sata po 2000 a urade za manje od sat. Ja sam u suštini zadaovoljan Riom i nisam imao nikakvih problema. Pouzdan je i udoban. Jedino je malo nizak pa je problem popeti se na trotoar

dsad

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.
(nesklad, 19. mart 2018 12:08)

Ne, nego se kupuje NAJJEFTINIJE ODMAH, a ako je to najskuplje ali malo kasnije - nema veze.

Marko

pre 6 godina

@Peki

Vozim Hyundai i20 sa 1.25 L motorom, isti kao kod Kia Rio i potrosnja je 6,8 litara po gradu (ako pazim ide do 6,5), na otvorenom je 4,8.

Vozač

pre 6 godina

Izuzetno dopadljiv iznutra, međutim za tu cenu Baleno nudi 6 ks više i 300 kg manju masu.Ovakva kola su isplativa isključivo kao klotare od 10.000, jer od 12.000 počinje c segment koji i u najjadnijoj klot verziji ima više nego ove gradske zujalice.

Aleksandar

pre 6 godina

Kupio test primerak u top opremi sa 2k na satu za 12k u Novembru 2017. Do sada presao 10k i utisci su sledeci. Kamera za rikverc nas je spasila od manjih sudara nebrojano puta do sada. Sedista udobna, potrosnja je 6.5 po gradu. Malo bucniji pri 120 mada imamo na njemu zimske Michelin run flat, a one nisu bas tihe. Preglednost odlicna, nema mrtvih uglova, jedina manja zamerka je C stub na sketanju u desno. Kamera se zaprlja jer je na otvorenom, ali nije Mercedes za te pare. Stvar koja mi se nikako ne dopada je plastika na vratima koja pri ulasku i izlasku zna malo da se ogrebe, bolji su soft touch materijali za to narocito kod VW Polo-a od koga Rio ima mnogo vise mesta pozadi i u gepeku, za mnogo manje pare. Za sada je odlican, videcemo ga dalje.

doppler

pre 6 godina

KIa je nudila dobare automobile za ok cenu, sada kad su poskupeli, i kostaju isto koliko renault, toyota, ford, i sl....
nema vise razloga da se kupi KIA..

Sheriff

pre 6 godina

Ono što je meni u ovom članku najviše upalo u oči je sam početak gde se kaže "Novinari Auto magazina preuzeli su na duži test Rio, mali, gradski, praktični automobil" i sam kraj gde se navodi specifikacija ovog automobila. Naime u specifikaciji piše da je automobil dugačak preko 4 metra i težak 1110 kg. Meni zaista nije jasno ko može ovo nazivati malim gradskim automobilom. Mali gradski automobil ne bi nikako smeo prelaziti 3,70 metara (i to je puno) i to su automobili kao što su Citroen C1, Renault Twingo, Fiat Panda, VW Up i slični automobili, a ne auto od preko 4 metra i težak tonu i sto. I kod pravih gradskih automobila je došlo do povećanja gabarita i dužine, jer su nekada ti automobili imali oko 3,40 metara, a sada već idu prema 3,70. Lično mislim da je ovo veoma loš trend, jer oni koji kupuju male gradske automobile to upravo rade zbog praktičnosti tj. lakše vožnje i parkiranja po gradu, manje potrošnje, jeftinijeg održavanja, jeftinije registracije itd. Sve ove prednosti padaju u vodu sada kada imate "gradske" automobile koji su dugački i teški, jer čim su dugački i teški moraju imati jače motore, a čim imaju jače motore više troše i registracija je skuplja, a od njihove praktičnosti po gradu nije ostalo ništa.

alekss

pre 6 godina

@Kobaja Grande, 19. mart 2018 09:29

ako su isti, zasto ovaj ima losiju servisnu podrsku? ozbiljno te pitam, hocu da vidim kako si dosao do tog zakljucka...

Back in Black

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.
(nesklad, 19. mart 2018 12:08)
Brate ti citas kometare Srba nebeskog naroda kojima je san da kupe Audia ili BMW 2005 godiste pre nego neki novi automobil.Kia je osvojila svet i svake godine osvajaju sve vise i njih bole uši sta misle tamo neki Srbi.

nesklad

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.

Nikola

pre 6 godina

Mali doprinos potrošnji. Imam pro ceeda 2015. godište i za ove 2.5 godine mi je potrošnja 6.7 litara. Ovaj manji motor možda troši litru - dve više. Inače sam prezadovoljan autom, sve je na svom mestu, ne “krcka” i jako je udoban. Verovatno je isplativije uzeti polovnjaka za 6-7 hiljada, ali onaj ko potroši više od 12 hiljada za rashodovan auto iz Nemačke, umesto da kupi nešto novo, nije normalan :)

Ivan ZG

pre 6 godina

Odmah ću vam reći da simpatiziram ovu marku i njihov napredak, a najviše rud da svakim novim modelom uklone mane prethodnog modela.
Zato ćete, možda, bolje uvažiti neke negativne opaske koje me smetaju kod ovog auto što ne znači da će i vas.
Prvo ću pohvaliti prostranost, dizajn, ergonomiju i kvalitetu spajanja dijelova.
Ono što mi nije sjelo kod ovog modela je tvrdoća ovjesa. Kao što i u tekstu navode, hod ovjesa je valjda 4 cm! Auto ne da ne može ublažiti udarce od prelaska preko rupa nego osjetite svaki spoj na cesti! Potpuna katastrofa!
Dobra strana je da je auto audijevski čvrst i da se u radu ovjesa ne čuje nikakvo lupanje, već je tih, ali auto je i dalje neudoban. Nije mi jasno što im je bilo na pameti kada su konstruirali ovakav ovjes. Ako bi ovjes Swufta ocjenio sa 4-5, Ignisa sa 3-4 onda bi Rio dobio 2 za udobnost.
Motor je moja druga zamjerka. Motor je neelastičan do te mjere da ne dao Bog da fulate brzinu pa recimo dodate gas u 3. brzini, a trebali bi biti u 2. brzini. Znate što će se dogoditi? Ništa. Vaš auto uopće neće ubrzavati sve dok ne prebacite u 2. brzinu.
Opet bih mogao usporediti motor 1.2 iz Swifta i Ignisa. Ako bi njemu dao 5 onda ovaj motor zaslužuje 2 do 3. Potrošnja u gradu je rezultat tako loše elstičnosti. Kada je prijeteljev auto bio novi, trošio je oko 9 l u gradu, a prijatelj vozi dosta nježno.
Sada nakon godinu dana ta brojka se vrti oko 7,5 jer se valjda motor razradio, ali i to je preko litru više od potrošnje Swifta.

дисколација

pre 6 godina

пре бих купио Сузуки игнис нови модел много је лепши аууто са бољом опремом

Peki

pre 6 godina

Nema tog benzinskog motora koji po jedno velikom gradu, tipa Beograd, trosi 6,2 lit, jedino ukoliko se vozi u 04h ujutru i striktno respektuju ogranicenja! Realna potrosnja ovog motora u iole tezim gradskim uslovima je izmedu 8-9 litara, a moze da prebaci i 10 lit. Sve ostalo je samo prepisivanje fabrickih podataka.

Maxxx

pre 6 godina

Vozio prethodni model, bio je jako dobar auto u skladu sa cenom. Sada su vec prisli sa cenom ostalima kako mi se cini, tako da nisam siguran da je i dalje best buy...

Dikh tu kava

pre 6 godina

Da "gađam" ovu klasu i delimično isključim razum, verovatno bi mi Rio bio prvi pik, ili u samom vrhu. Jedan od najprostranijih u klasi, odlična ergonomija, pozadi prostora najmanje koliko i u ceed-u, a ovaj motor zanimljivo ima skoro pa iste performanse kao i veći 1.4.. Sa uključenim mozgom, ovaj osnovni atmosferski motor (bez akcije) sa drugim nivoom opreme košta skoro isto kao nova Micra turbo u najvišem nivou opreme (bez akcije), što je već prilično bez veze od KIA-e, pri čemu ne želim da impliciram da li je RIO bolji od Micre. Samo da KIA baš visoko leti..

irelandcalling

pre 6 godina

Da niste napisali Rio pomislio bi da je neki stari Seat Ibica ili nesto slicno...toliko o dizajnu...ne ulazim u procenu kvaliteta i sl...

C i n i k

pre 6 godina

Nije lose, normalna varijanta je oko 12 000 e sto je pristojna cena. Benzinac ne verujem da moze da ima prosek u Bgd od 6.5 l, secam se, imao sam Punta nekad 1.2, ispod 8 l proseka je bi uvek bio uspeh..

Mrki

pre 6 godina

Letos sam nedelju dana vozio Huyndai i20 sa ovim motorom i ima dobrih i losih strana, verujem da ni Rio tu ne odstupa mnogo.

Prednost ovog motora je sto je zaista ekonomican, za nedelju dana prosek je bio 6.5 litara benzina sa voznjom kako po gradu, tako i po autoputu. Zvucna izolacija je dobra, pa ni pri 120 km/h nema puno buke u kabini. Ogibljenje je odlicno, imao sam utisak da vozim automobil iz golf klase. Prostora za 4 putnika ima sasvim dovoljno.

Motor je na zalost, mrtvak. Moja fabia od 70 konja i tri cilidra deluje mnogo zivlje po gradu od i20. To je posledica veoma dugih prenosnih odnosa u menjacu. Volan ima progresivan servo, lak je za koriscenje, ali nema apsolutno nikakvog osecaja i cinilo mi se kao da vozim auto u igrici. Izuzetno me je nerviralo automatsko dodavanje gasa pri pustanju kvacila u prvoj brzini - pretpostavljam da je to dobro za neiskusne (ili lenje) vozace, ali mene je izludjivalo.

Od mana, naveo bih jos i materijal od kog su bila napravljena sedista jer sam se puno znojio zbog njih. Nadam se da je rio tu bolji.

Sve u svemu, auto je i vise nego pristojan za te pare. Motor je jednostavan i pouzdan, komfor je ok i verujem da bi mogao da bude i vise nego dobra alternativa kojekakvim turbacima, dugorocno gledano.

igor

pre 6 godina

Kaze kvacilo sa medjugasom. Tako smo saltali matore Fapove u vojsci. Nije valjda da se mali moderan gradski automobil vozi sa medjugasom prilikom saltanja brzina.

Djuro

pre 6 godina

I za 12.000e dobijate četiri točka i volan... Dobro ne samo to, ali koja je poenta skučenog auta? Podesiš sedište da sedneš, oni iza nemaju mesta ni za šta.

japanac

pre 6 godina

Dizajn sasvim dobar. Solidna oprema. Kvalitet materijala, prema opisanom ne zaostaje ni za određenim modelima više klase evropskih proizvođača. Samo bih još dodao i sisteme aktivne bezbednosti, koji su danas neophodni...

nesklad

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.

Back in Black

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.
(nesklad, 19. mart 2018 12:08)
Brate ti citas kometare Srba nebeskog naroda kojima je san da kupe Audia ili BMW 2005 godiste pre nego neki novi automobil.Kia je osvojila svet i svake godine osvajaju sve vise i njih bole uši sta misle tamo neki Srbi.

Aleksandar

pre 6 godina

Kupio test primerak u top opremi sa 2k na satu za 12k u Novembru 2017. Do sada presao 10k i utisci su sledeci. Kamera za rikverc nas je spasila od manjih sudara nebrojano puta do sada. Sedista udobna, potrosnja je 6.5 po gradu. Malo bucniji pri 120 mada imamo na njemu zimske Michelin run flat, a one nisu bas tihe. Preglednost odlicna, nema mrtvih uglova, jedina manja zamerka je C stub na sketanju u desno. Kamera se zaprlja jer je na otvorenom, ali nije Mercedes za te pare. Stvar koja mi se nikako ne dopada je plastika na vratima koja pri ulasku i izlasku zna malo da se ogrebe, bolji su soft touch materijali za to narocito kod VW Polo-a od koga Rio ima mnogo vise mesta pozadi i u gepeku, za mnogo manje pare. Za sada je odlican, videcemo ga dalje.

Maxxx

pre 6 godina

Vozio prethodni model, bio je jako dobar auto u skladu sa cenom. Sada su vec prisli sa cenom ostalima kako mi se cini, tako da nisam siguran da je i dalje best buy...

Peki

pre 6 godina

Nema tog benzinskog motora koji po jedno velikom gradu, tipa Beograd, trosi 6,2 lit, jedino ukoliko se vozi u 04h ujutru i striktno respektuju ogranicenja! Realna potrosnja ovog motora u iole tezim gradskim uslovima je izmedu 8-9 litara, a moze da prebaci i 10 lit. Sve ostalo je samo prepisivanje fabrickih podataka.

C i n i k

pre 6 godina

Nije lose, normalna varijanta je oko 12 000 e sto je pristojna cena. Benzinac ne verujem da moze da ima prosek u Bgd od 6.5 l, secam se, imao sam Punta nekad 1.2, ispod 8 l proseka je bi uvek bio uspeh..

Sheriff

pre 6 godina

Ono što je meni u ovom članku najviše upalo u oči je sam početak gde se kaže "Novinari Auto magazina preuzeli su na duži test Rio, mali, gradski, praktični automobil" i sam kraj gde se navodi specifikacija ovog automobila. Naime u specifikaciji piše da je automobil dugačak preko 4 metra i težak 1110 kg. Meni zaista nije jasno ko može ovo nazivati malim gradskim automobilom. Mali gradski automobil ne bi nikako smeo prelaziti 3,70 metara (i to je puno) i to su automobili kao što su Citroen C1, Renault Twingo, Fiat Panda, VW Up i slični automobili, a ne auto od preko 4 metra i težak tonu i sto. I kod pravih gradskih automobila je došlo do povećanja gabarita i dužine, jer su nekada ti automobili imali oko 3,40 metara, a sada već idu prema 3,70. Lično mislim da je ovo veoma loš trend, jer oni koji kupuju male gradske automobile to upravo rade zbog praktičnosti tj. lakše vožnje i parkiranja po gradu, manje potrošnje, jeftinijeg održavanja, jeftinije registracije itd. Sve ove prednosti padaju u vodu sada kada imate "gradske" automobile koji su dugački i teški, jer čim su dugački i teški moraju imati jače motore, a čim imaju jače motore više troše i registracija je skuplja, a od njihove praktičnosti po gradu nije ostalo ništa.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Da "gađam" ovu klasu i delimično isključim razum, verovatno bi mi Rio bio prvi pik, ili u samom vrhu. Jedan od najprostranijih u klasi, odlična ergonomija, pozadi prostora najmanje koliko i u ceed-u, a ovaj motor zanimljivo ima skoro pa iste performanse kao i veći 1.4.. Sa uključenim mozgom, ovaj osnovni atmosferski motor (bez akcije) sa drugim nivoom opreme košta skoro isto kao nova Micra turbo u najvišem nivou opreme (bez akcije), što je već prilično bez veze od KIA-e, pri čemu ne želim da impliciram da li je RIO bolji od Micre. Samo da KIA baš visoko leti..

Vozač

pre 6 godina

Izuzetno dopadljiv iznutra, međutim za tu cenu Baleno nudi 6 ks više i 300 kg manju masu.Ovakva kola su isplativa isključivo kao klotare od 10.000, jer od 12.000 počinje c segment koji i u najjadnijoj klot verziji ima više nego ove gradske zujalice.

japanac

pre 6 godina

Dizajn sasvim dobar. Solidna oprema. Kvalitet materijala, prema opisanom ne zaostaje ni za određenim modelima više klase evropskih proizvođača. Samo bih još dodao i sisteme aktivne bezbednosti, koji su danas neophodni...

igor

pre 6 godina

Kaze kvacilo sa medjugasom. Tako smo saltali matore Fapove u vojsci. Nije valjda da se mali moderan gradski automobil vozi sa medjugasom prilikom saltanja brzina.

doppler

pre 6 godina

KIa je nudila dobare automobile za ok cenu, sada kad su poskupeli, i kostaju isto koliko renault, toyota, ford, i sl....
nema vise razloga da se kupi KIA..

Ivan ZG

pre 6 godina

Odmah ću vam reći da simpatiziram ovu marku i njihov napredak, a najviše rud da svakim novim modelom uklone mane prethodnog modela.
Zato ćete, možda, bolje uvažiti neke negativne opaske koje me smetaju kod ovog auto što ne znači da će i vas.
Prvo ću pohvaliti prostranost, dizajn, ergonomiju i kvalitetu spajanja dijelova.
Ono što mi nije sjelo kod ovog modela je tvrdoća ovjesa. Kao što i u tekstu navode, hod ovjesa je valjda 4 cm! Auto ne da ne može ublažiti udarce od prelaska preko rupa nego osjetite svaki spoj na cesti! Potpuna katastrofa!
Dobra strana je da je auto audijevski čvrst i da se u radu ovjesa ne čuje nikakvo lupanje, već je tih, ali auto je i dalje neudoban. Nije mi jasno što im je bilo na pameti kada su konstruirali ovakav ovjes. Ako bi ovjes Swufta ocjenio sa 4-5, Ignisa sa 3-4 onda bi Rio dobio 2 za udobnost.
Motor je moja druga zamjerka. Motor je neelastičan do te mjere da ne dao Bog da fulate brzinu pa recimo dodate gas u 3. brzini, a trebali bi biti u 2. brzini. Znate što će se dogoditi? Ništa. Vaš auto uopće neće ubrzavati sve dok ne prebacite u 2. brzinu.
Opet bih mogao usporediti motor 1.2 iz Swifta i Ignisa. Ako bi njemu dao 5 onda ovaj motor zaslužuje 2 do 3. Potrošnja u gradu je rezultat tako loše elstičnosti. Kada je prijeteljev auto bio novi, trošio je oko 9 l u gradu, a prijatelj vozi dosta nježno.
Sada nakon godinu dana ta brojka se vrti oko 7,5 jer se valjda motor razradio, ali i to je preko litru više od potrošnje Swifta.

Mrki

pre 6 godina

Letos sam nedelju dana vozio Huyndai i20 sa ovim motorom i ima dobrih i losih strana, verujem da ni Rio tu ne odstupa mnogo.

Prednost ovog motora je sto je zaista ekonomican, za nedelju dana prosek je bio 6.5 litara benzina sa voznjom kako po gradu, tako i po autoputu. Zvucna izolacija je dobra, pa ni pri 120 km/h nema puno buke u kabini. Ogibljenje je odlicno, imao sam utisak da vozim automobil iz golf klase. Prostora za 4 putnika ima sasvim dovoljno.

Motor je na zalost, mrtvak. Moja fabia od 70 konja i tri cilidra deluje mnogo zivlje po gradu od i20. To je posledica veoma dugih prenosnih odnosa u menjacu. Volan ima progresivan servo, lak je za koriscenje, ali nema apsolutno nikakvog osecaja i cinilo mi se kao da vozim auto u igrici. Izuzetno me je nerviralo automatsko dodavanje gasa pri pustanju kvacila u prvoj brzini - pretpostavljam da je to dobro za neiskusne (ili lenje) vozace, ali mene je izludjivalo.

Od mana, naveo bih jos i materijal od kog su bila napravljena sedista jer sam se puno znojio zbog njih. Nadam se da je rio tu bolji.

Sve u svemu, auto je i vise nego pristojan za te pare. Motor je jednostavan i pouzdan, komfor je ok i verujem da bi mogao da bude i vise nego dobra alternativa kojekakvim turbacima, dugorocno gledano.

Nišlija

pre 6 godina

Imam Rio sa paketom ispod ovog i u suštini je tekst ok ali zašto svi umanjuju potrošnju goriva? Isprobavao sam ga na auto putu sa 90 na sat i potrošnja mi je 4,7. U gradu, nije Bg već Niš, mi je oko 7 a često i više prosek. Najveći nedostatak je cena servisa koja ide od oko 14000 pa naviše što je za promenu ulja, filtera vazduha motora i filtera klime stvarno previše. Za to naplaćuju 2 radna sata po 2000 a urade za manje od sat. Ja sam u suštini zadaovoljan Riom i nisam imao nikakvih problema. Pouzdan je i udoban. Jedino je malo nizak pa je problem popeti se na trotoar

Nikola

pre 6 godina

Mali doprinos potrošnji. Imam pro ceeda 2015. godište i za ove 2.5 godine mi je potrošnja 6.7 litara. Ovaj manji motor možda troši litru - dve više. Inače sam prezadovoljan autom, sve je na svom mestu, ne “krcka” i jako je udoban. Verovatno je isplativije uzeti polovnjaka za 6-7 hiljada, ali onaj ko potroši više od 12 hiljada za rashodovan auto iz Nemačke, umesto da kupi nešto novo, nije normalan :)

GuGa

pre 6 godina

Korejci su skupi za odrzavanje i limarija im je ocajna kao japancima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Neka hvala, 19. mart 2018 16:11)

Ne znam samo zasto ovo pises, ako vec ne znas! Ako ne znas, onda radije nemoj pisati, nego da pises u najmanju ruku gluposti!

Eto ja vozim KIU, i to auto iz D-segmenta gde su servisi naravno skuplji u odnosu na cene servisa malih gradskih auta. Moj mali servis na 30000km je kostao 279 evra, promena kocionih pakni je kostala 170 evra, a veliki servis na 60 000 km koji mi sledi uskoro ce kostati 415 evra.

Zivim u Nemackoj, tako da uzmi u obzir da samo cena rada kosta 80 evra po satu!

Pre ovih kola posedovao sam 3 auta - Opel Astru GTC, Seat Leon i Audi A4, i niti jedno od tih kola nije imalo manju cenu servisa od Kie koju trenutno vozim, i uredno su svi imali vecu potrosnju goriva!

Ja ti kao dokaz mogu crno na belo predociti racune, pa da vidis recimo da mali servis za Audi A4 kosta skoro 500 evra, veliki skoro 800, a promena kocionih pakni 450 evra!

A koreanci imaju toliko ocajan kvalitet da na svoja kola daju 7 godina garancije!

Marko

pre 6 godina

@Peki

Vozim Hyundai i20 sa 1.25 L motorom, isti kao kod Kia Rio i potrosnja je 6,8 litara po gradu (ako pazim ide do 6,5), na otvorenom je 4,8.

GuGa

pre 6 godina

Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju
Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...
(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

A zamisli sad ovo. Jedan Audi na svoja nova kola daje dve godine garancije, Mercedes isto, VW isto .... svi redom su trostruko skuplji za odrzavanje od jedne KIE. Svi redom su debelo skuplji od jedne KIE već pri samoj kupovini auta. Svi redom su na listi pouzdanosti DEBELO iz KIE.

To je to nemačko ubeđenje u sopstveni kvalitet. Toliko su ubeđeni da daju čak 2 godine garancije! A BMW ne daje ni tih 2 godine!

Eto, čak i neka "jadna" koreanska "korodirajuća kanta" daje 5 godina više garancije na sve svoje mehanizme od tih bezgrešnih i savršenih nemaca!

Najžalosnije je što komentare na ovakve članke pišu ljudi koji nikada u novo koreansko vozilo nisu seli, a mnogi nisu ni na cesti videli.

Pa onda ispadnu komentari u skladu s ovime što im stoji u "potpisu" ...

seljak

pre 6 godina

Zasto bih kupio auto cije je odrzavanje najskuplje u klasi i kome cena pada najvise u klasi?
(Aca, 19. mart 2018 13:42)
Potpuno netacno Raspitaj se za cenu servisa nekuh drugih brendova.Takodje pogledaj cene polovnjaka i uporedi.Cena je manja ako je i cena novog manja.

Nada

pre 6 godina

Okanite se nekvaliternih Koreanaca, drzite se Nemackih automobila i nema zime
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gomila lose plastike, 19. mart 2018 14:23)


Evo informacije od nekog ko vozi "nekvalitetnog Koreanca" od 2005. godine. U pitanju je Hyundai Getz 1.1. Do sada je prešao 203000 km. Osim redovnih servisa na njemu su promenjeni amortizeri i set kvačila na 165000 km. Lagere na točkovima i homokintetičke zglobove zamenila prošle nedelje. Akumulator fabrički. Klinasti kaiš menjan na svakih 95000 km. Korozija se javila na rubovima zadnjih blatobrana jer sam ih pre tri godine izgrebla parkirajući blizu betonske ograde. Mrzelo me da to odmah saniram, pa sada imam problem sa korizijom. Eto toliko od mene, nadam se da će nekom pomoći prilikom odluke.

Djuro

pre 6 godina

I za 12.000e dobijate četiri točka i volan... Dobro ne samo to, ali koja je poenta skučenog auta? Podesiš sedište da sedneš, oni iza nemaju mesta ni za šta.

seljak

pre 6 godina

Mogu da Ti pomognem. Oba su korejska. Jedan ima samo 6 godina, a drugi samo 7 godina ( ovaj drugi je brend iz teksta iz naslova ). 
Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju ... 

Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...
(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

Da li si ti ili neko ovde na portalu cuo da je nekom propala limarija za 7god.ili da je nekom priznata reklamacija na limariju posle 5 god.?O cemu ti prijatelju pricas?Motori su mnogima crkavali posle tri ili cetiri god.a reklamacija to ne pokriva jer je istekla posle dve ili tri god.Ovi korejanci pokrivaju prijatelju.Reklamacijs na limariju se priznaje samo ako je fabricka greska

GuGa

pre 6 godina

@GuGa

Guga ti njemu kazes da pise gluposti, a ti si taj koji pise gluposti.
Bmw daje kao i Mercedes 5 god garancije uz besplatno redovno servisiranje svih 5 godina. Tako da ti si ovde ispao smesan , a koreance idi uzdizi nekom drugom. Prosto se iz tvog komentara vidi ocaj sto ne vozis nemacka kola , pa iznosis dezinformacije i poluistine.
(Malo mozga, 21. mart 2018 19:18)

https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/neuwagen_garantie.aspx

Ako slucajno treba nesto da ti se prevede samo kazi!

A sto se tice mog ocaja - kad bi svi na svetu bili ocajni zbog svega toliko koliko sam ja zbog toga sto ne vozim nemca, veruj mi da bi svet bio puno lepse mesto.

Recimo da bez problema imam mogucnosti da vozim bilo koja kola iz E segmenta, a vozim to sto vozim zato sto to hocu, a ne zato sto mi je to iz nekog razloga nametnuto.

Vi neki morate da razumete da na svetu postoje i ljudi koji prihvataju nove stvari i cene ih prema onome sta jesu, a ne na osnovu onoga sto pise na njima, i koji ne zive 30 godina u proslosti.

A sve ove koji npr. kola kupuju radi znacke, mitova iz proslosti, statusa u drustvu ja klasifikujem otprilike kao "mozak jedne kokoske".

Imala je i NOKIA pre 20 godina najbolje mobilne telefone... ukapiraj sam dalje.

дисколација

pre 6 godina

пре бих купио Сузуки игнис нови модел много је лепши аууто са бољом опремом

kele

pre 6 godina

(Malo mozga, 21. mart 2018 19:18)
Daj linkove gdje piše da BMW i Merc daju 5 godina garancije i još za džabe.
Ja ne nađoh više od dve. Postoji mogućnost dokupa. Ali ne za dž.

Citat sa sajta :
" Vaš Mercedes-Benz dolazi sa redovnom garancijom proizvođača u trajanju od 24 meseca bez ograničenja broja pređenih kilometara."
"Čitav automobil (osim potrošnih delova), svi orginalni BMW delovi i orginalna BMW dodatna oprema dolaze sa dvogodišnjom garancijom bez ograničenja u pogledu pređene kilometra, počev od datuma ugrađivanja. "

Ubedljivo najskuplji servis ( za C class 2015. mali servis 600 eur, imam račun na uvid) i najkraća garancija. Ne računam ultra premium marke.

dsad

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.
(nesklad, 19. mart 2018 12:08)

Ne, nego se kupuje NAJJEFTINIJE ODMAH, a ako je to najskuplje ali malo kasnije - nema veze.

Deki

pre 6 godina

Vozim KIU (Sportage) i volim KIU kao automobil. Nikakvi problemi jednostavno pouzdan auto tipa deri - peri. Od 2012 do danas samo potrošni materijal (ulje, filteri, pločice), van toga ni sijalicu nisam promenio. jedina stvar koja me nervira je cena radnog sata u ovlašćenom servisu 3500 din (sa PDVom). Kad sam ih pitao da li mi servis na automobilu rade inženjeri iz NASA ili majstori mehaničari ostalo je bez odgovora uz kiseo osmeh. To je nešto sa čime se morate pomiriti uz (ako to želite) sedmogodišnju garanciju.

the-Driv3r

pre 6 godina

Vidim da se polemika razvila oko potrošnje kako nije realno da je 6.5l po BEOGRADU realno. Jeste realno je. Vi koji pišete da 8-9-10l i ništa ispod apsolutno niste u pravu. Kao vozač Grande Punta 2013 1.2 benzinca mogu da vam kažem leti 6.6, zimi 7.2l po gradu. Ako on troši tako onda ovaj Rio koji je nov može itekako da troši 6.5 ali TREBA MALO I UMEĆA a ne pritiskati pun gas i kočnicu naizmenično. Inače drugi auto mi je BMW 2002 tako da sam savšen spoj modernog i nebeskog Srbina te se osećam savršeno prozvano da komentarišem na ovu temu. Pozdrav petrolhead-ima.

irelandcalling

pre 6 godina

Da niste napisali Rio pomislio bi da je neki stari Seat Ibica ili nesto slicno...toliko o dizajnu...ne ulazim u procenu kvaliteta i sl...

Saša

pre 6 godina

Južnokorejski automobili već godinama imaju nemački kvalitet i povoljniju cenu. Priče da nemaju kvalitet su za one koji ne vladaju materijom!

Hehe

pre 6 godina

@(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

Uskoro punih 9godina na prvom i30, nema nigde korozije. Malo cuknut na parkingu iza zadnjeg levo tocka, delom lim delom plastika, nije se farba oljustila pa nisam ni sredjivao, nema korozije na limu. Nema korozije ni ispod auta. Redovno mu radim servise, godisnje ga operem ne vise od 10ak puta u perionici, zimi se desava da ga po 2 meseca ne operem, dok unutra ga sam sredjujem kad stignem, u prevodu minimalno paznje mu posvecujem u tom smislu. Javljam ti stanje i sledece godine pre nego ga prodam ili zamenim za novi posto ce da odradi svoje kod mene. Ja sam veoma zadovoljan autom.

mozak jedne kokoske ...

pre 6 godina

Ni mom ćaletu na jugu nisu otisli radilica,klipovi a samo na delove koji plivaju u ulji kija i hjundaji daju garanciju od pet ili sedam godina koliko danas gratis daju i opel, reno,dacija, fijat i mnogi. A svima njima garancija duza i dva puta na koroziju no Korejcima.

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

GuGa
Ovde dozvoljenih "1.500 karaktera" je nedovoljno da se po sistemu copy-paste ovde "napisali" slučajevi "isključenja garancije" za KIA i Hyundai, tako da je ta navodna "najduža garancija" sve samo ne to. "Duplo golo" nesporno jeste.

GuGa

pre 6 godina

https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/neuwagen_garantie.aspx

Ako ADAC pise poluistine, onda pisem i ja.

Nekad davno je i Nokia bila najbolji mobilni telefon ... dalje zakljuci sam!

alekss

pre 6 godina

@Kobaja Grande, 19. mart 2018 09:29

ako su isti, zasto ovaj ima losiju servisnu podrsku? ozbiljno te pitam, hocu da vidim kako si dosao do tog zakljucka...

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

(GuGa, 20. mart 2018 08:29)

Ako smem da Te pitam ( pošto kažeš da živiš u Nemačkoj ), da li znaš koja dva brenda u Srbiji imaju NAJKRAĆU garanciju na koroziju?

Mogu da Ti pomognem. Oba su korejska. Jedan ima samo 6 godina, a drugi samo 7 godina ( ovaj drugi je brend iz teksta iz naslova ).
Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju ...

Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...

Malo mozga

pre 6 godina

@GuGa

Guga ti njemu kazes da pise gluposti, a ti si taj koji pise gluposti.
Bmw daje kao i Mercedes 5 god garancije uz besplatno redovno servisiranje svih 5 godina.
Tako da ti si ovde ispao smesan , a koreance idi uzdizi nekom drugom.
Prosto se iz tvog komentara vidi ocaj sto ne vozis nemacka kola , pa iznosis dezinformacije i poluistine.

Mihovil miš

pre 6 godina

Što se tiče produžene kiine garancije, u praksi je jako teško sprovesti reklamaciju zbog kvara. Vlasnici kie u Sloveniji imaju loša iskustva jer im se garancija u praksi retko priznaje, a 7 godina servisiranja u ovlaštenom kia servisu je nekoristno bacanje para. Odličan kiin trik sa produženom garancijom.

Djuro

pre 6 godina

I za 12.000e dobijate četiri točka i volan... Dobro ne samo to, ali koja je poenta skučenog auta? Podesiš sedište da sedneš, oni iza nemaju mesta ni za šta.

дисколација

pre 6 godina

пре бих купио Сузуки игнис нови модел много је лепши аууто са бољом опремом

irelandcalling

pre 6 godina

Da niste napisali Rio pomislio bi da je neki stari Seat Ibica ili nesto slicno...toliko o dizajnu...ne ulazim u procenu kvaliteta i sl...

Peki

pre 6 godina

Nema tog benzinskog motora koji po jedno velikom gradu, tipa Beograd, trosi 6,2 lit, jedino ukoliko se vozi u 04h ujutru i striktno respektuju ogranicenja! Realna potrosnja ovog motora u iole tezim gradskim uslovima je izmedu 8-9 litara, a moze da prebaci i 10 lit. Sve ostalo je samo prepisivanje fabrickih podataka.

dsad

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.
(nesklad, 19. mart 2018 12:08)

Ne, nego se kupuje NAJJEFTINIJE ODMAH, a ako je to najskuplje ali malo kasnije - nema veze.

Vozač

pre 6 godina

Izuzetno dopadljiv iznutra, međutim za tu cenu Baleno nudi 6 ks više i 300 kg manju masu.Ovakva kola su isplativa isključivo kao klotare od 10.000, jer od 12.000 počinje c segment koji i u najjadnijoj klot verziji ima više nego ove gradske zujalice.

doppler

pre 6 godina

KIa je nudila dobare automobile za ok cenu, sada kad su poskupeli, i kostaju isto koliko renault, toyota, ford, i sl....
nema vise razloga da se kupi KIA..

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

(GuGa, 20. mart 2018 08:29)

Ako smem da Te pitam ( pošto kažeš da živiš u Nemačkoj ), da li znaš koja dva brenda u Srbiji imaju NAJKRAĆU garanciju na koroziju?

Mogu da Ti pomognem. Oba su korejska. Jedan ima samo 6 godina, a drugi samo 7 godina ( ovaj drugi je brend iz teksta iz naslova ).
Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju ...

Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...

Malo mozga

pre 6 godina

@GuGa

Guga ti njemu kazes da pise gluposti, a ti si taj koji pise gluposti.
Bmw daje kao i Mercedes 5 god garancije uz besplatno redovno servisiranje svih 5 godina.
Tako da ti si ovde ispao smesan , a koreance idi uzdizi nekom drugom.
Prosto se iz tvog komentara vidi ocaj sto ne vozis nemacka kola , pa iznosis dezinformacije i poluistine.

mozak jedne kokoske ...

pre 6 godina

Ni mom ćaletu na jugu nisu otisli radilica,klipovi a samo na delove koji plivaju u ulji kija i hjundaji daju garanciju od pet ili sedam godina koliko danas gratis daju i opel, reno,dacija, fijat i mnogi. A svima njima garancija duza i dva puta na koroziju no Korejcima.

C i n i k

pre 6 godina

Nije lose, normalna varijanta je oko 12 000 e sto je pristojna cena. Benzinac ne verujem da moze da ima prosek u Bgd od 6.5 l, secam se, imao sam Punta nekad 1.2, ispod 8 l proseka je bi uvek bio uspeh..

Sheriff

pre 6 godina

Ono što je meni u ovom članku najviše upalo u oči je sam početak gde se kaže "Novinari Auto magazina preuzeli su na duži test Rio, mali, gradski, praktični automobil" i sam kraj gde se navodi specifikacija ovog automobila. Naime u specifikaciji piše da je automobil dugačak preko 4 metra i težak 1110 kg. Meni zaista nije jasno ko može ovo nazivati malim gradskim automobilom. Mali gradski automobil ne bi nikako smeo prelaziti 3,70 metara (i to je puno) i to su automobili kao što su Citroen C1, Renault Twingo, Fiat Panda, VW Up i slični automobili, a ne auto od preko 4 metra i težak tonu i sto. I kod pravih gradskih automobila je došlo do povećanja gabarita i dužine, jer su nekada ti automobili imali oko 3,40 metara, a sada već idu prema 3,70. Lično mislim da je ovo veoma loš trend, jer oni koji kupuju male gradske automobile to upravo rade zbog praktičnosti tj. lakše vožnje i parkiranja po gradu, manje potrošnje, jeftinijeg održavanja, jeftinije registracije itd. Sve ove prednosti padaju u vodu sada kada imate "gradske" automobile koji su dugački i teški, jer čim su dugački i teški moraju imati jače motore, a čim imaju jače motore više troše i registracija je skuplja, a od njihove praktičnosti po gradu nije ostalo ništa.

Ivan ZG

pre 6 godina

Odmah ću vam reći da simpatiziram ovu marku i njihov napredak, a najviše rud da svakim novim modelom uklone mane prethodnog modela.
Zato ćete, možda, bolje uvažiti neke negativne opaske koje me smetaju kod ovog auto što ne znači da će i vas.
Prvo ću pohvaliti prostranost, dizajn, ergonomiju i kvalitetu spajanja dijelova.
Ono što mi nije sjelo kod ovog modela je tvrdoća ovjesa. Kao što i u tekstu navode, hod ovjesa je valjda 4 cm! Auto ne da ne može ublažiti udarce od prelaska preko rupa nego osjetite svaki spoj na cesti! Potpuna katastrofa!
Dobra strana je da je auto audijevski čvrst i da se u radu ovjesa ne čuje nikakvo lupanje, već je tih, ali auto je i dalje neudoban. Nije mi jasno što im je bilo na pameti kada su konstruirali ovakav ovjes. Ako bi ovjes Swufta ocjenio sa 4-5, Ignisa sa 3-4 onda bi Rio dobio 2 za udobnost.
Motor je moja druga zamjerka. Motor je neelastičan do te mjere da ne dao Bog da fulate brzinu pa recimo dodate gas u 3. brzini, a trebali bi biti u 2. brzini. Znate što će se dogoditi? Ništa. Vaš auto uopće neće ubrzavati sve dok ne prebacite u 2. brzinu.
Opet bih mogao usporediti motor 1.2 iz Swifta i Ignisa. Ako bi njemu dao 5 onda ovaj motor zaslužuje 2 do 3. Potrošnja u gradu je rezultat tako loše elstičnosti. Kada je prijeteljev auto bio novi, trošio je oko 9 l u gradu, a prijatelj vozi dosta nježno.
Sada nakon godinu dana ta brojka se vrti oko 7,5 jer se valjda motor razradio, ali i to je preko litru više od potrošnje Swifta.

japanac

pre 6 godina

Dizajn sasvim dobar. Solidna oprema. Kvalitet materijala, prema opisanom ne zaostaje ni za određenim modelima više klase evropskih proizvođača. Samo bih još dodao i sisteme aktivne bezbednosti, koji su danas neophodni...

igor

pre 6 godina

Kaze kvacilo sa medjugasom. Tako smo saltali matore Fapove u vojsci. Nije valjda da se mali moderan gradski automobil vozi sa medjugasom prilikom saltanja brzina.

nesklad

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.

GuGa

pre 6 godina

Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju
Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...
(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

A zamisli sad ovo. Jedan Audi na svoja nova kola daje dve godine garancije, Mercedes isto, VW isto .... svi redom su trostruko skuplji za odrzavanje od jedne KIE. Svi redom su debelo skuplji od jedne KIE već pri samoj kupovini auta. Svi redom su na listi pouzdanosti DEBELO iz KIE.

To je to nemačko ubeđenje u sopstveni kvalitet. Toliko su ubeđeni da daju čak 2 godine garancije! A BMW ne daje ni tih 2 godine!

Eto, čak i neka "jadna" koreanska "korodirajuća kanta" daje 5 godina više garancije na sve svoje mehanizme od tih bezgrešnih i savršenih nemaca!

Najžalosnije je što komentare na ovakve članke pišu ljudi koji nikada u novo koreansko vozilo nisu seli, a mnogi nisu ni na cesti videli.

Pa onda ispadnu komentari u skladu s ovime što im stoji u "potpisu" ...

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

GuGa
Ovde dozvoljenih "1.500 karaktera" je nedovoljno da se po sistemu copy-paste ovde "napisali" slučajevi "isključenja garancije" za KIA i Hyundai, tako da je ta navodna "najduža garancija" sve samo ne to. "Duplo golo" nesporno jeste.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Da "gađam" ovu klasu i delimično isključim razum, verovatno bi mi Rio bio prvi pik, ili u samom vrhu. Jedan od najprostranijih u klasi, odlična ergonomija, pozadi prostora najmanje koliko i u ceed-u, a ovaj motor zanimljivo ima skoro pa iste performanse kao i veći 1.4.. Sa uključenim mozgom, ovaj osnovni atmosferski motor (bez akcije) sa drugim nivoom opreme košta skoro isto kao nova Micra turbo u najvišem nivou opreme (bez akcije), što je već prilično bez veze od KIA-e, pri čemu ne želim da impliciram da li je RIO bolji od Micre. Samo da KIA baš visoko leti..

Mrki

pre 6 godina

Letos sam nedelju dana vozio Huyndai i20 sa ovim motorom i ima dobrih i losih strana, verujem da ni Rio tu ne odstupa mnogo.

Prednost ovog motora je sto je zaista ekonomican, za nedelju dana prosek je bio 6.5 litara benzina sa voznjom kako po gradu, tako i po autoputu. Zvucna izolacija je dobra, pa ni pri 120 km/h nema puno buke u kabini. Ogibljenje je odlicno, imao sam utisak da vozim automobil iz golf klase. Prostora za 4 putnika ima sasvim dovoljno.

Motor je na zalost, mrtvak. Moja fabia od 70 konja i tri cilidra deluje mnogo zivlje po gradu od i20. To je posledica veoma dugih prenosnih odnosa u menjacu. Volan ima progresivan servo, lak je za koriscenje, ali nema apsolutno nikakvog osecaja i cinilo mi se kao da vozim auto u igrici. Izuzetno me je nerviralo automatsko dodavanje gasa pri pustanju kvacila u prvoj brzini - pretpostavljam da je to dobro za neiskusne (ili lenje) vozace, ali mene je izludjivalo.

Od mana, naveo bih jos i materijal od kog su bila napravljena sedista jer sam se puno znojio zbog njih. Nadam se da je rio tu bolji.

Sve u svemu, auto je i vise nego pristojan za te pare. Motor je jednostavan i pouzdan, komfor je ok i verujem da bi mogao da bude i vise nego dobra alternativa kojekakvim turbacima, dugorocno gledano.

Back in Black

pre 6 godina

Kada bi čovek samo čitao komentare stekao bi utisak da je KIA najgori i najskuplji automobil koji niko neće da kupi. U realnosti ulice naših većih gradova su pune KIA automobila i to uglavnom novijih modela. Izgleda ko ima novca za novi automobil očigledno nema vremena da čita i piše komentare.
(nesklad, 19. mart 2018 12:08)
Brate ti citas kometare Srba nebeskog naroda kojima je san da kupe Audia ili BMW 2005 godiste pre nego neki novi automobil.Kia je osvojila svet i svake godine osvajaju sve vise i njih bole uši sta misle tamo neki Srbi.

GuGa

pre 6 godina

Korejci su skupi za odrzavanje i limarija im je ocajna kao japancima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Neka hvala, 19. mart 2018 16:11)

Ne znam samo zasto ovo pises, ako vec ne znas! Ako ne znas, onda radije nemoj pisati, nego da pises u najmanju ruku gluposti!

Eto ja vozim KIU, i to auto iz D-segmenta gde su servisi naravno skuplji u odnosu na cene servisa malih gradskih auta. Moj mali servis na 30000km je kostao 279 evra, promena kocionih pakni je kostala 170 evra, a veliki servis na 60 000 km koji mi sledi uskoro ce kostati 415 evra.

Zivim u Nemackoj, tako da uzmi u obzir da samo cena rada kosta 80 evra po satu!

Pre ovih kola posedovao sam 3 auta - Opel Astru GTC, Seat Leon i Audi A4, i niti jedno od tih kola nije imalo manju cenu servisa od Kie koju trenutno vozim, i uredno su svi imali vecu potrosnju goriva!

Ja ti kao dokaz mogu crno na belo predociti racune, pa da vidis recimo da mali servis za Audi A4 kosta skoro 500 evra, veliki skoro 800, a promena kocionih pakni 450 evra!

A koreanci imaju toliko ocajan kvalitet da na svoja kola daju 7 godina garancije!

Maxxx

pre 6 godina

Vozio prethodni model, bio je jako dobar auto u skladu sa cenom. Sada su vec prisli sa cenom ostalima kako mi se cini, tako da nisam siguran da je i dalje best buy...

seljak

pre 6 godina

Mogu da Ti pomognem. Oba su korejska. Jedan ima samo 6 godina, a drugi samo 7 godina ( ovaj drugi je brend iz teksta iz naslova ). 
Zamisli kada čak i jedan fiat ili dačija imaju dužu garanciju na koroziju ... 

Eto, to ti je taj korejski kvalitet i trajnost čelika. Koji oni sami proizvode...
(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

Da li si ti ili neko ovde na portalu cuo da je nekom propala limarija za 7god.ili da je nekom priznata reklamacija na limariju posle 5 god.?O cemu ti prijatelju pricas?Motori su mnogima crkavali posle tri ili cetiri god.a reklamacija to ne pokriva jer je istekla posle dve ili tri god.Ovi korejanci pokrivaju prijatelju.Reklamacijs na limariju se priznaje samo ako je fabricka greska

Aleksandar

pre 6 godina

Kupio test primerak u top opremi sa 2k na satu za 12k u Novembru 2017. Do sada presao 10k i utisci su sledeci. Kamera za rikverc nas je spasila od manjih sudara nebrojano puta do sada. Sedista udobna, potrosnja je 6.5 po gradu. Malo bucniji pri 120 mada imamo na njemu zimske Michelin run flat, a one nisu bas tihe. Preglednost odlicna, nema mrtvih uglova, jedina manja zamerka je C stub na sketanju u desno. Kamera se zaprlja jer je na otvorenom, ali nije Mercedes za te pare. Stvar koja mi se nikako ne dopada je plastika na vratima koja pri ulasku i izlasku zna malo da se ogrebe, bolji su soft touch materijali za to narocito kod VW Polo-a od koga Rio ima mnogo vise mesta pozadi i u gepeku, za mnogo manje pare. Za sada je odlican, videcemo ga dalje.

GuGa

pre 6 godina

@GuGa

Guga ti njemu kazes da pise gluposti, a ti si taj koji pise gluposti.
Bmw daje kao i Mercedes 5 god garancije uz besplatno redovno servisiranje svih 5 godina. Tako da ti si ovde ispao smesan , a koreance idi uzdizi nekom drugom. Prosto se iz tvog komentara vidi ocaj sto ne vozis nemacka kola , pa iznosis dezinformacije i poluistine.
(Malo mozga, 21. mart 2018 19:18)

https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/neuwagen_garantie.aspx

Ako slucajno treba nesto da ti se prevede samo kazi!

A sto se tice mog ocaja - kad bi svi na svetu bili ocajni zbog svega toliko koliko sam ja zbog toga sto ne vozim nemca, veruj mi da bi svet bio puno lepse mesto.

Recimo da bez problema imam mogucnosti da vozim bilo koja kola iz E segmenta, a vozim to sto vozim zato sto to hocu, a ne zato sto mi je to iz nekog razloga nametnuto.

Vi neki morate da razumete da na svetu postoje i ljudi koji prihvataju nove stvari i cene ih prema onome sta jesu, a ne na osnovu onoga sto pise na njima, i koji ne zive 30 godina u proslosti.

A sve ove koji npr. kola kupuju radi znacke, mitova iz proslosti, statusa u drustvu ja klasifikujem otprilike kao "mozak jedne kokoske".

Imala je i NOKIA pre 20 godina najbolje mobilne telefone... ukapiraj sam dalje.

Marko

pre 6 godina

@Peki

Vozim Hyundai i20 sa 1.25 L motorom, isti kao kod Kia Rio i potrosnja je 6,8 litara po gradu (ako pazim ide do 6,5), na otvorenom je 4,8.

seljak

pre 6 godina

Zasto bih kupio auto cije je odrzavanje najskuplje u klasi i kome cena pada najvise u klasi?
(Aca, 19. mart 2018 13:42)
Potpuno netacno Raspitaj se za cenu servisa nekuh drugih brendova.Takodje pogledaj cene polovnjaka i uporedi.Cena je manja ako je i cena novog manja.

GuGa

pre 6 godina

https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/motorwelt/neuwagen_garantie.aspx

Ako ADAC pise poluistine, onda pisem i ja.

Nekad davno je i Nokia bila najbolji mobilni telefon ... dalje zakljuci sam!

alekss

pre 6 godina

@Kobaja Grande, 19. mart 2018 09:29

ako su isti, zasto ovaj ima losiju servisnu podrsku? ozbiljno te pitam, hocu da vidim kako si dosao do tog zakljucka...

the-Driv3r

pre 6 godina

Vidim da se polemika razvila oko potrošnje kako nije realno da je 6.5l po BEOGRADU realno. Jeste realno je. Vi koji pišete da 8-9-10l i ništa ispod apsolutno niste u pravu. Kao vozač Grande Punta 2013 1.2 benzinca mogu da vam kažem leti 6.6, zimi 7.2l po gradu. Ako on troši tako onda ovaj Rio koji je nov može itekako da troši 6.5 ali TREBA MALO I UMEĆA a ne pritiskati pun gas i kočnicu naizmenično. Inače drugi auto mi je BMW 2002 tako da sam savšen spoj modernog i nebeskog Srbina te se osećam savršeno prozvano da komentarišem na ovu temu. Pozdrav petrolhead-ima.

Saša

pre 6 godina

Južnokorejski automobili već godinama imaju nemački kvalitet i povoljniju cenu. Priče da nemaju kvalitet su za one koji ne vladaju materijom!

Hehe

pre 6 godina

@(mozak jedne kokoške ..., 20. mart 2018 13:35)

Uskoro punih 9godina na prvom i30, nema nigde korozije. Malo cuknut na parkingu iza zadnjeg levo tocka, delom lim delom plastika, nije se farba oljustila pa nisam ni sredjivao, nema korozije na limu. Nema korozije ni ispod auta. Redovno mu radim servise, godisnje ga operem ne vise od 10ak puta u perionici, zimi se desava da ga po 2 meseca ne operem, dok unutra ga sam sredjujem kad stignem, u prevodu minimalno paznje mu posvecujem u tom smislu. Javljam ti stanje i sledece godine pre nego ga prodam ili zamenim za novi posto ce da odradi svoje kod mene. Ja sam veoma zadovoljan autom.

Mihovil miš

pre 6 godina

Što se tiče produžene kiine garancije, u praksi je jako teško sprovesti reklamaciju zbog kvara. Vlasnici kie u Sloveniji imaju loša iskustva jer im se garancija u praksi retko priznaje, a 7 godina servisiranja u ovlaštenom kia servisu je nekoristno bacanje para. Odličan kiin trik sa produženom garancijom.

Nišlija

pre 6 godina

Imam Rio sa paketom ispod ovog i u suštini je tekst ok ali zašto svi umanjuju potrošnju goriva? Isprobavao sam ga na auto putu sa 90 na sat i potrošnja mi je 4,7. U gradu, nije Bg već Niš, mi je oko 7 a često i više prosek. Najveći nedostatak je cena servisa koja ide od oko 14000 pa naviše što je za promenu ulja, filtera vazduha motora i filtera klime stvarno previše. Za to naplaćuju 2 radna sata po 2000 a urade za manje od sat. Ja sam u suštini zadaovoljan Riom i nisam imao nikakvih problema. Pouzdan je i udoban. Jedino je malo nizak pa je problem popeti se na trotoar

kele

pre 6 godina

(Malo mozga, 21. mart 2018 19:18)
Daj linkove gdje piše da BMW i Merc daju 5 godina garancije i još za džabe.
Ja ne nađoh više od dve. Postoji mogućnost dokupa. Ali ne za dž.

Citat sa sajta :
" Vaš Mercedes-Benz dolazi sa redovnom garancijom proizvođača u trajanju od 24 meseca bez ograničenja broja pređenih kilometara."
"Čitav automobil (osim potrošnih delova), svi orginalni BMW delovi i orginalna BMW dodatna oprema dolaze sa dvogodišnjom garancijom bez ograničenja u pogledu pređene kilometra, počev od datuma ugrađivanja. "

Ubedljivo najskuplji servis ( za C class 2015. mali servis 600 eur, imam račun na uvid) i najkraća garancija. Ne računam ultra premium marke.

Deki

pre 6 godina

Vozim KIU (Sportage) i volim KIU kao automobil. Nikakvi problemi jednostavno pouzdan auto tipa deri - peri. Od 2012 do danas samo potrošni materijal (ulje, filteri, pločice), van toga ni sijalicu nisam promenio. jedina stvar koja me nervira je cena radnog sata u ovlašćenom servisu 3500 din (sa PDVom). Kad sam ih pitao da li mi servis na automobilu rade inženjeri iz NASA ili majstori mehaničari ostalo je bez odgovora uz kiseo osmeh. To je nešto sa čime se morate pomiriti uz (ako to želite) sedmogodišnju garanciju.

Nada

pre 6 godina

Okanite se nekvaliternih Koreanaca, drzite se Nemackih automobila i nema zime
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gomila lose plastike, 19. mart 2018 14:23)


Evo informacije od nekog ko vozi "nekvalitetnog Koreanca" od 2005. godine. U pitanju je Hyundai Getz 1.1. Do sada je prešao 203000 km. Osim redovnih servisa na njemu su promenjeni amortizeri i set kvačila na 165000 km. Lagere na točkovima i homokintetičke zglobove zamenila prošle nedelje. Akumulator fabrički. Klinasti kaiš menjan na svakih 95000 km. Korozija se javila na rubovima zadnjih blatobrana jer sam ih pre tri godine izgrebla parkirajući blizu betonske ograde. Mrzelo me da to odmah saniram, pa sada imam problem sa korizijom. Eto toliko od mene, nadam se da će nekom pomoći prilikom odluke.

Nikola

pre 6 godina

Mali doprinos potrošnji. Imam pro ceeda 2015. godište i za ove 2.5 godine mi je potrošnja 6.7 litara. Ovaj manji motor možda troši litru - dve više. Inače sam prezadovoljan autom, sve je na svom mestu, ne “krcka” i jako je udoban. Verovatno je isplativije uzeti polovnjaka za 6-7 hiljada, ali onaj ko potroši više od 12 hiljada za rashodovan auto iz Nemačke, umesto da kupi nešto novo, nije normalan :)