Ponedeljak, 12.03.2018.

19:12

"Koje zemlje Balkana vas najviše brinu?" - "Srbija"

Komandat snaga NATO u Evropi general Kurtis Skaparoti pričao je pred Senatom SAD o ruskom uticaju na Balkanu, a kao najveći problem istakao je Srbiju.

Izvor: B92

"Koje zemlje Balkana vas najviše brinu?" - "Srbija" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

Djavolji advokat

pre 6 godina

Ooo, Kolumbo! Pa to bi im rekla i moja pokojna baba Natalija koja je bila u dva svetska rata. Zašto? Zato što mi Srbi ne što nikada nismo krili, nego smo uvek punog srca isticali tu ljubav i poštovnje koje imamo za Rusiju i ruski narod. To nije samo nekakva opcija, nego smo bratske bliske pravoslavne zemlje koje su uvek bile na istoj strani i svoje i svetske politike i istorije. Budućnosti. Treba samo da vidite koliko nas obični Rusi vole!
(Onomatopeja, 12. mart 2018 22:51) # Link komentara

Jeste, toliko nas vole, skoro do imbecilnosti, naravno samo u masti prosecnog, tv-om indoktriniranog, srbina. U stvarnosti obican Rus ne zna i da postojimo, imao sam kontakte i znam.

Srb In

pre 6 godina

Kako ovaj narod nije ukapirao jos uvek:

Zapad ovde i svugde zeli mir, stabilnost, predvidljivost, da ekonomija bude na prvom mestu i sa ljudi putuju i zive normalno.

Sa druge strane, Rusija zeli sve suprotno.Da bi time, sto izaziva sukobe ,ucenjivala Zapad, da joj nesto daju, ako prestane da pravi i izaziva haos.

Devedesetih svi su hteli na Zapad i NATO, samo Srbija, je razmisljala ruskom i Milosevicevom glavom. I znamo kako smo prosli. Porodica Milosevic,po zasluzi, sada zivi u elitnom delu Moskve.

Alo Srbadijo, opametite se.

cvrcak cvrle

pre 6 godina

(uuuuuu, 12. mart 2018 21:25) Potpuno promasio temu. Nije bila rec o tome da se nadje drzava koja ima veci BDP od Danske (a vecina drzsva koje spominjemo kao zapadne su bile razvijene i pre dolaska Amerike) vec da ne cvetaju ruze svogde gde Amerika zgazi svojom vojnickom cizmom. Posto se cesto pominju Nemacka, Japan.. Sve te zemlje su bile sile i pre Amerike.
To je bils poenta.

Onomatopeja

pre 6 godina

Ooo, Kolumbo! Pa to bi im rekla i moja pokojna baba Natalija koja je bila u dva svetska rata. Zašto? Zato što mi Srbi ne što nikada nismo krili, nego smo uvek punog srca isticali tu ljubav i poštovnje koje imamo za Rusiju i ruski narod. To nije samo nekakva opcija, nego smo bratske bliske pravoslavne zemlje koje su uvek bile na istoj strani i svoje i svetske politike i istorije. Budućnosti. Treba samo da vidite koliko nas obični Rusi vole!

niko

pre 6 godina

Ej Sremac........umes ti malo da zamaglis.....imas na desetine tih ''americkih'' zemalja u kojima je dnevnica od jednog dolara sanak pusti. Filipini, recimo, pa da ne idem dalje , a da evo ti najnoviji slucaj, Ukrajine, gde je pojesti danas neke splacine uspeh ravan podvigu. Ne kazem ja da je dobro biti pod ruskim uticajem, al automatski da znaci da je dobro pod amerckim jednostavno ne stoji
(vaso, 12. mart 2018 20:47)

ajde ti meni navedi jednu razvijenu zemlju gde ljudi zive standardom jedne nemačke, danske, austrije, a da je pod ruskom čizmom? dovoljna je jedna. bilo bi poželjno da nije bogata naftom i gasom...ali možeš i takve pa da vidimo kako oni žive.

uuuuuu

pre 6 godina

Da, americki uticaj siri bogatstvo, blagodet i srecu po celom svetu. Evo, recimo, pitajte Haiti...Cile...Kolumbiju...Dominikansku Republiku...Honduras...Srbiju...Boliviju...Paragvaj...Kubu...Vijetnam...Nigeriju...Irak...Siriju...Somaliju...Ukrajinu...Kambodzu...sve mali raj do malog raja, sve ekoloska nirvana do ekoloske nirvane.

PS: Nije tacno. Vlastite imenice koje se zavrsavaju na -ski (Georgijevski, Lepenski, itd) ITEKAKO se pisu velikim slovom.
(DEDA CVETKO, 12. mart 2018 20:37)


uuuuu alaj si ga omanuo...pa de baš čile spomenu??? Čile je jedna od najbrže rastućih ekonomija u latinskoj americi. Oni su baš poznati po reformama. Ti u suštini pričaš o nečemu o čemu uopšte nemaš pojma. Srbija da je pod američkim utjecajem, radila bi reforme i uvela rusiji sankcije. Srbija gdp per capita ppp 13 700, Čile 22 700 dolara, Rusija 24 000.
Hahaha Vijetnam uopšte nije saveznik amerike, već kupuju oružje od rusije.
i daj mi molim te reci, od kada je Kuba saveznik amerike???? alaj ga nadrobi...deda cvetko..
poanta je da mi ti ne možeš da navedeš niti jednu zemlju koja je saveznik rusije da ima gdp per capita npr bolji od danskog. ma niti jedna zemlja saveznik rusije nema gdp per capita ni blizu danskog

marko

pre 6 godina

I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Тип је војник, главнокомандујући НАТО-а, оног пакта који је ту земљу Србију пре само неких 15 година у рату доминантно победио. После 15 година војска те земље је једно небројено пута слабија захваљујући његовим тј НАТО реформама, а при томе је и његова НАТО војска сада ушла на ту територију и има базу коју онда није имала. И данас је њему та војска и држава проблем? Јел ти стварно мислиш да овде нешто треба да се демантује? Једино што овде треба да се демантује је да се демантује око бесмислености или контрадикторности његове изјаве, што може да одлучи свако по сопственој вољи, пошто су чињенице просте и једноставне.
Неко моје мишљење је да УСА просто стално мора да вапи за новим непријатељима и новим ратовима. И једино политичко умеће у последњих 30 година је како им се не наћи на том путу. Најбоље решење су биле паре, а најгоре правити се паметан и терати њима контру.

Argumentovano

pre 6 godina

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.
(my way, 12. mart 2018 19:40)

Znaci, nisi demantovao, samo si omalovazio njegovo misljenje i umanjio njegov znacaj. Tacno tako sam i mislio da ce biti :)

Peko

pre 6 godina

@I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Problem u njegovoj izjavi je sto se om bavi posledicom a ne uzrokom. Zasto je Srbija naklonjena Rusiji. I ne to nije samo zbog kulturnih veza.

Darko

pre 6 godina

Nema u politici prijatelja,samo interesi.Rusi preko nas ostvaruju svoje interese na Balkanu a mi smo opet s njima dobri ne bi li od zapada izvukli sto bolje uslove i tako do stojedan i nazad.Samo treba biti svestan da SSSR nije vise tu na granici nego hiljadama kilometara dalje.

vaso

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sremac, 12. mart 2018 19:53) # Link komentara

Ej Sremac........umes ti malo da zamaglis.....imas na desetine tih ''americkih'' zemalja u kojima je dnevnica od jednog dolara sanak pusti. Filipini, recimo, pa da ne idem dalje , a da evo ti najnoviji slucaj, Ukrajine, gde je pojesti danas neke splacine uspeh ravan podvigu. Ne kazem ja da je dobro biti pod ruskim uticajem, al automatski da znaci da je dobro pod amerckim jednostavno ne stoji

my way

pre 6 godina

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.
(my way, 12. mart 2018 19:40)

Znaci, nisi demantovao, samo si omalovazio njegovo misljenje i umanjio njegov znacaj. Tacno tako sam i mislio da ce biti :)
(Argumentovano, 12. mart 2018 20:03)

Које мишљење, човек само говори о интересима Америке. Шта сад да нпр. неки Рус напише како је ширење ЕУ и НАТО проблем за Русију и наведе Србију у тој причи, шта ту има да се демантује. Нема овде никаквих објективних, вредносних, моралних судова, никакве истине и правде, чисто уско интересна изјава.

Samo u rikverc guraj guraj

pre 6 godina

A zasto je Ruski uticaj losiji od vaseg ?!
(uefamafia, 12. mart 2018 19:26)

Pitaj Slovence, Čehe, Nemce, Austrijance, Francuze, Mađare, Poljake, Bugare, Holanđane, Belgijance, Engleze, Italijane, Kanađane, Japance, Južnokorejance, Tajvance, Švajcarce, Norvežane, Turke, Hrvate, Šveđane, Špance, Litvance, Grke, Albance, Fince, Dance i još ponekog. Svima, baš svima je bolje nego nama- nekima malo, a većini mnooogo bolje.

Mi idemo lepo sa Belorusijom, Kubom i Venecuelom u bolje sutra pod nepogrešivim vođstvom velikog V.Putina i njegovih ovozemaljskih izaslanika.

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sremac, 12. mart 2018 19:53)

---

Da, americki uticaj siri bogatstvo, blagodet i srecu po celom svetu. Evo, recimo, pitajte Haiti...Cile...Kolumbiju...Dominikansku Republiku...Honduras...Srbiju...Boliviju...Paragvaj...Kubu...Vijetnam...Nigeriju...Irak...Siriju...Somaliju...Ukrajinu...Kambodzu...sve mali raj do malog raja, sve ekoloska nirvana do ekoloske nirvane.

PS: Nije tacno. Vlastite imenice koje se zavrsavaju na -ski (Georgijevski, Lepenski, itd) ITEKAKO se pisu velikim slovom.

Ivana

pre 6 godina

Pitaj Slovence, Čehe, Nemce, Austrijance, Francuze, Mađare, Poljake, Bugare, Holanđane, Belgijance, Engleze, Italijane, Kanađane, Japance, Južnokorejance, Tajvance, Švajcarce, Norvežane, Turke, Hrvate, Šveđane, Špance, Litvance, Grke, Albance, Fince, Dance i još ponekog. Svima, baš svima je bolje nego nama- nekima malo, a većini mnooogo bolje.

Mi idemo lepo sa Belorusijom, Kubom i Venecuelom u bolje sutra pod nepogrešivim vođstvom velikog V.Putina i njegovih ovozemaljskih izaslanika.
(Samo u rikverc guraj guraj, 12. mart 2018 20:01)

Otkud ti to da je Bugarima i Albanicma bolje nego nama? Zašto si naveo Tursku, oni su sada ruski saveznici a ne američki? I kaže se Južnokorejci a ne Korejanici. :D Zapad ima averiziju prema nama, mi smo do te mere ocrnjeni na zapadu da će biti potrebni vekovi da to skinemo sa sebe. Ako i Rusiju pretvorimo u svog neprijetalja, nema nam spasa. A predlažem ti da putuješ malko češće. Ja sam više puta bila i u Bugraskoj i u Albaniji i u Rumuniji i ne da im nije bolje nego su u mnogo čemu iza nas. Albanija posebno, kao centralna Afrika je.

Xman

pre 6 godina

Pa i mene Srbina iz Srbije najvise brine Srbija jer smo ostali jedina ruska gubernija u Evropi i jasno mi je kao dan da ce Rusi ciniti sve sto mogu da nas zauvek zadrze van EU i razvijenog sveta.

Milan

pre 6 godina

Posle bombardovanja i okupacije Srpske terirorije, Ruski uticaj nije ni potreban. Neverovatno je koliko oni misle da su u pravu. Potpuno su zaslepljeni sami sobom.

TuSeTi

pre 6 godina

Ne znam šta ovde nije jasno. ovo je 100% tačno.

Pametne nacije izvuku lekciju svojih grešaka iz prošlosti.Mi još nismo naučili lekciju iz devedesetih , u šta su nas gurnuli Rusi, preko Milosevica, i koristili nas kao oruđe, da se preko naših leđa obračunavaju sa zapadom , dok nisu dobili sta su trazili...Gruzija i sl.To ponovo rade.

my way

pre 6 godina

I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.

doom

pre 6 godina

ај лепо и ви и ови други да нас оставите на миру једном после 1945. што Србија није острво, шта смо скривили...

True Batman Fan

pre 6 godina

@argumentovano

A zasto bi ga bilo ko demantovao? Svaka slaba i zavisna drzava je podlozna uticaju nekih velikih sila. Neka Nemacke, neka SAD-a, neka Turske a neka Rusije...

Sremac

pre 6 godina

A zasto je Ruski uticaj losiji od vaseg ?!
(uefamafia, 12. mart 2018 19:26)

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.

marko

pre 6 godina

Ne zanosite se mnogo...Što su željeli to su i ostvarili. Rusija je samo maska za potkusurivanje. Sve zemlje Balkana su kolonije moćnika za iskorištavanje...

Hamilton

pre 6 godina

@my way: Pa riziko se igra na globalnoj mapi, tako da to "negde drugo" jedino ima smisla ako si mislio na svemir. Meni ovo deluje kao da su konacno spremni da pristupe prema nama kao problemu, a to nikako ne moze da bude dobro...

Milan

pre 6 godina

Posle bombardovanja i okupacije Srpske terirorije, Ruski uticaj nije ni potreban. Neverovatno je koliko oni misle da su u pravu. Potpuno su zaslepljeni sami sobom.

TuSeTi

pre 6 godina

Ne znam šta ovde nije jasno. ovo je 100% tačno.

Pametne nacije izvuku lekciju svojih grešaka iz prošlosti.Mi još nismo naučili lekciju iz devedesetih , u šta su nas gurnuli Rusi, preko Milosevica, i koristili nas kao oruđe, da se preko naših leđa obračunavaju sa zapadom , dok nisu dobili sta su trazili...Gruzija i sl.To ponovo rade.

Samo u rikverc guraj guraj

pre 6 godina

A zasto je Ruski uticaj losiji od vaseg ?!
(uefamafia, 12. mart 2018 19:26)

Pitaj Slovence, Čehe, Nemce, Austrijance, Francuze, Mađare, Poljake, Bugare, Holanđane, Belgijance, Engleze, Italijane, Kanađane, Japance, Južnokorejance, Tajvance, Švajcarce, Norvežane, Turke, Hrvate, Šveđane, Špance, Litvance, Grke, Albance, Fince, Dance i još ponekog. Svima, baš svima je bolje nego nama- nekima malo, a većini mnooogo bolje.

Mi idemo lepo sa Belorusijom, Kubom i Venecuelom u bolje sutra pod nepogrešivim vođstvom velikog V.Putina i njegovih ovozemaljskih izaslanika.

Xman

pre 6 godina

Pa i mene Srbina iz Srbije najvise brine Srbija jer smo ostali jedina ruska gubernija u Evropi i jasno mi je kao dan da ce Rusi ciniti sve sto mogu da nas zauvek zadrze van EU i razvijenog sveta.

Srb In

pre 6 godina

Kako ovaj narod nije ukapirao jos uvek:

Zapad ovde i svugde zeli mir, stabilnost, predvidljivost, da ekonomija bude na prvom mestu i sa ljudi putuju i zive normalno.

Sa druge strane, Rusija zeli sve suprotno.Da bi time, sto izaziva sukobe ,ucenjivala Zapad, da joj nesto daju, ako prestane da pravi i izaziva haos.

Devedesetih svi su hteli na Zapad i NATO, samo Srbija, je razmisljala ruskom i Milosevicevom glavom. I znamo kako smo prosli. Porodica Milosevic,po zasluzi, sada zivi u elitnom delu Moskve.

Alo Srbadijo, opametite se.

Djavolji advokat

pre 6 godina

Ooo, Kolumbo! Pa to bi im rekla i moja pokojna baba Natalija koja je bila u dva svetska rata. Zašto? Zato što mi Srbi ne što nikada nismo krili, nego smo uvek punog srca isticali tu ljubav i poštovnje koje imamo za Rusiju i ruski narod. To nije samo nekakva opcija, nego smo bratske bliske pravoslavne zemlje koje su uvek bile na istoj strani i svoje i svetske politike i istorije. Budućnosti. Treba samo da vidite koliko nas obični Rusi vole!
(Onomatopeja, 12. mart 2018 22:51) # Link komentara

Jeste, toliko nas vole, skoro do imbecilnosti, naravno samo u masti prosecnog, tv-om indoktriniranog, srbina. U stvarnosti obican Rus ne zna i da postojimo, imao sam kontakte i znam.

my way

pre 6 godina

I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.

marko

pre 6 godina

Ne zanosite se mnogo...Što su željeli to su i ostvarili. Rusija je samo maska za potkusurivanje. Sve zemlje Balkana su kolonije moćnika za iskorištavanje...

marko

pre 6 godina

I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Тип је војник, главнокомандујући НАТО-а, оног пакта који је ту земљу Србију пре само неких 15 година у рату доминантно победио. После 15 година војска те земље је једно небројено пута слабија захваљујући његовим тј НАТО реформама, а при томе је и његова НАТО војска сада ушла на ту територију и има базу коју онда није имала. И данас је њему та војска и држава проблем? Јел ти стварно мислиш да овде нешто треба да се демантује? Једино што овде треба да се демантује је да се демантује око бесмислености или контрадикторности његове изјаве, што може да одлучи свако по сопственој вољи, пошто су чињенице просте и једноставне.
Неко моје мишљење је да УСА просто стално мора да вапи за новим непријатељима и новим ратовима. И једино политичко умеће у последњих 30 година је како им се не наћи на том путу. Најбоље решење су биле паре, а најгоре правити се паметан и терати њима контру.

doom

pre 6 godina

ај лепо и ви и ови други да нас оставите на миру једном после 1945. што Србија није острво, шта смо скривили...

Peko

pre 6 godina

@I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Problem u njegovoj izjavi je sto se om bavi posledicom a ne uzrokom. Zasto je Srbija naklonjena Rusiji. I ne to nije samo zbog kulturnih veza.

Sremac

pre 6 godina

A zasto je Ruski uticaj losiji od vaseg ?!
(uefamafia, 12. mart 2018 19:26)

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.

True Batman Fan

pre 6 godina

@argumentovano

A zasto bi ga bilo ko demantovao? Svaka slaba i zavisna drzava je podlozna uticaju nekih velikih sila. Neka Nemacke, neka SAD-a, neka Turske a neka Rusije...

vaso

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sremac, 12. mart 2018 19:53) # Link komentara

Ej Sremac........umes ti malo da zamaglis.....imas na desetine tih ''americkih'' zemalja u kojima je dnevnica od jednog dolara sanak pusti. Filipini, recimo, pa da ne idem dalje , a da evo ti najnoviji slucaj, Ukrajine, gde je pojesti danas neke splacine uspeh ravan podvigu. Ne kazem ja da je dobro biti pod ruskim uticajem, al automatski da znaci da je dobro pod amerckim jednostavno ne stoji

my way

pre 6 godina

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.
(my way, 12. mart 2018 19:40)

Znaci, nisi demantovao, samo si omalovazio njegovo misljenje i umanjio njegov znacaj. Tacno tako sam i mislio da ce biti :)
(Argumentovano, 12. mart 2018 20:03)

Које мишљење, човек само говори о интересима Америке. Шта сад да нпр. неки Рус напише како је ширење ЕУ и НАТО проблем за Русију и наведе Србију у тој причи, шта ту има да се демантује. Нема овде никаквих објективних, вредносних, моралних судова, никакве истине и правде, чисто уско интересна изјава.

Ivana

pre 6 godina

Pitaj Slovence, Čehe, Nemce, Austrijance, Francuze, Mađare, Poljake, Bugare, Holanđane, Belgijance, Engleze, Italijane, Kanađane, Japance, Južnokorejance, Tajvance, Švajcarce, Norvežane, Turke, Hrvate, Šveđane, Špance, Litvance, Grke, Albance, Fince, Dance i još ponekog. Svima, baš svima je bolje nego nama- nekima malo, a većini mnooogo bolje.

Mi idemo lepo sa Belorusijom, Kubom i Venecuelom u bolje sutra pod nepogrešivim vođstvom velikog V.Putina i njegovih ovozemaljskih izaslanika.
(Samo u rikverc guraj guraj, 12. mart 2018 20:01)

Otkud ti to da je Bugarima i Albanicma bolje nego nama? Zašto si naveo Tursku, oni su sada ruski saveznici a ne američki? I kaže se Južnokorejci a ne Korejanici. :D Zapad ima averiziju prema nama, mi smo do te mere ocrnjeni na zapadu da će biti potrebni vekovi da to skinemo sa sebe. Ako i Rusiju pretvorimo u svog neprijetalja, nema nam spasa. A predlažem ti da putuješ malko češće. Ja sam više puta bila i u Bugraskoj i u Albaniji i u Rumuniji i ne da im nije bolje nego su u mnogo čemu iza nas. Albanija posebno, kao centralna Afrika je.

Darko

pre 6 godina

Nema u politici prijatelja,samo interesi.Rusi preko nas ostvaruju svoje interese na Balkanu a mi smo opet s njima dobri ne bi li od zapada izvukli sto bolje uslove i tako do stojedan i nazad.Samo treba biti svestan da SSSR nije vise tu na granici nego hiljadama kilometara dalje.

niko

pre 6 godina

Ej Sremac........umes ti malo da zamaglis.....imas na desetine tih ''americkih'' zemalja u kojima je dnevnica od jednog dolara sanak pusti. Filipini, recimo, pa da ne idem dalje , a da evo ti najnoviji slucaj, Ukrajine, gde je pojesti danas neke splacine uspeh ravan podvigu. Ne kazem ja da je dobro biti pod ruskim uticajem, al automatski da znaci da je dobro pod amerckim jednostavno ne stoji
(vaso, 12. mart 2018 20:47)

ajde ti meni navedi jednu razvijenu zemlju gde ljudi zive standardom jedne nemačke, danske, austrije, a da je pod ruskom čizmom? dovoljna je jedna. bilo bi poželjno da nije bogata naftom i gasom...ali možeš i takve pa da vidimo kako oni žive.

Hamilton

pre 6 godina

@my way: Pa riziko se igra na globalnoj mapi, tako da to "negde drugo" jedino ima smisla ako si mislio na svemir. Meni ovo deluje kao da su konacno spremni da pristupe prema nama kao problemu, a to nikako ne moze da bude dobro...

uuuuuu

pre 6 godina

Da, americki uticaj siri bogatstvo, blagodet i srecu po celom svetu. Evo, recimo, pitajte Haiti...Cile...Kolumbiju...Dominikansku Republiku...Honduras...Srbiju...Boliviju...Paragvaj...Kubu...Vijetnam...Nigeriju...Irak...Siriju...Somaliju...Ukrajinu...Kambodzu...sve mali raj do malog raja, sve ekoloska nirvana do ekoloske nirvane.

PS: Nije tacno. Vlastite imenice koje se zavrsavaju na -ski (Georgijevski, Lepenski, itd) ITEKAKO se pisu velikim slovom.
(DEDA CVETKO, 12. mart 2018 20:37)


uuuuu alaj si ga omanuo...pa de baš čile spomenu??? Čile je jedna od najbrže rastućih ekonomija u latinskoj americi. Oni su baš poznati po reformama. Ti u suštini pričaš o nečemu o čemu uopšte nemaš pojma. Srbija da je pod američkim utjecajem, radila bi reforme i uvela rusiji sankcije. Srbija gdp per capita ppp 13 700, Čile 22 700 dolara, Rusija 24 000.
Hahaha Vijetnam uopšte nije saveznik amerike, već kupuju oružje od rusije.
i daj mi molim te reci, od kada je Kuba saveznik amerike???? alaj ga nadrobi...deda cvetko..
poanta je da mi ti ne možeš da navedeš niti jednu zemlju koja je saveznik rusije da ima gdp per capita npr bolji od danskog. ma niti jedna zemlja saveznik rusije nema gdp per capita ni blizu danskog

cvrcak cvrle

pre 6 godina

(uuuuuu, 12. mart 2018 21:25) Potpuno promasio temu. Nije bila rec o tome da se nadje drzava koja ima veci BDP od Danske (a vecina drzsva koje spominjemo kao zapadne su bile razvijene i pre dolaska Amerike) vec da ne cvetaju ruze svogde gde Amerika zgazi svojom vojnickom cizmom. Posto se cesto pominju Nemacka, Japan.. Sve te zemlje su bile sile i pre Amerike.
To je bils poenta.

Onomatopeja

pre 6 godina

Ooo, Kolumbo! Pa to bi im rekla i moja pokojna baba Natalija koja je bila u dva svetska rata. Zašto? Zato što mi Srbi ne što nikada nismo krili, nego smo uvek punog srca isticali tu ljubav i poštovnje koje imamo za Rusiju i ruski narod. To nije samo nekakva opcija, nego smo bratske bliske pravoslavne zemlje koje su uvek bile na istoj strani i svoje i svetske politike i istorije. Budućnosti. Treba samo da vidite koliko nas obični Rusi vole!

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sremac, 12. mart 2018 19:53)

---

Da, americki uticaj siri bogatstvo, blagodet i srecu po celom svetu. Evo, recimo, pitajte Haiti...Cile...Kolumbiju...Dominikansku Republiku...Honduras...Srbiju...Boliviju...Paragvaj...Kubu...Vijetnam...Nigeriju...Irak...Siriju...Somaliju...Ukrajinu...Kambodzu...sve mali raj do malog raja, sve ekoloska nirvana do ekoloske nirvane.

PS: Nije tacno. Vlastite imenice koje se zavrsavaju na -ski (Georgijevski, Lepenski, itd) ITEKAKO se pisu velikim slovom.

Argumentovano

pre 6 godina

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.
(my way, 12. mart 2018 19:40)

Znaci, nisi demantovao, samo si omalovazio njegovo misljenje i umanjio njegov znacaj. Tacno tako sam i mislio da ce biti :)

TuSeTi

pre 6 godina

Ne znam šta ovde nije jasno. ovo je 100% tačno.

Pametne nacije izvuku lekciju svojih grešaka iz prošlosti.Mi još nismo naučili lekciju iz devedesetih , u šta su nas gurnuli Rusi, preko Milosevica, i koristili nas kao oruđe, da se preko naših leđa obračunavaju sa zapadom , dok nisu dobili sta su trazili...Gruzija i sl.To ponovo rade.

Xman

pre 6 godina

Pa i mene Srbina iz Srbije najvise brine Srbija jer smo ostali jedina ruska gubernija u Evropi i jasno mi je kao dan da ce Rusi ciniti sve sto mogu da nas zauvek zadrze van EU i razvijenog sveta.

Samo u rikverc guraj guraj

pre 6 godina

A zasto je Ruski uticaj losiji od vaseg ?!
(uefamafia, 12. mart 2018 19:26)

Pitaj Slovence, Čehe, Nemce, Austrijance, Francuze, Mađare, Poljake, Bugare, Holanđane, Belgijance, Engleze, Italijane, Kanađane, Japance, Južnokorejance, Tajvance, Švajcarce, Norvežane, Turke, Hrvate, Šveđane, Špance, Litvance, Grke, Albance, Fince, Dance i još ponekog. Svima, baš svima je bolje nego nama- nekima malo, a većini mnooogo bolje.

Mi idemo lepo sa Belorusijom, Kubom i Venecuelom u bolje sutra pod nepogrešivim vođstvom velikog V.Putina i njegovih ovozemaljskih izaslanika.

Srb In

pre 6 godina

Kako ovaj narod nije ukapirao jos uvek:

Zapad ovde i svugde zeli mir, stabilnost, predvidljivost, da ekonomija bude na prvom mestu i sa ljudi putuju i zive normalno.

Sa druge strane, Rusija zeli sve suprotno.Da bi time, sto izaziva sukobe ,ucenjivala Zapad, da joj nesto daju, ako prestane da pravi i izaziva haos.

Devedesetih svi su hteli na Zapad i NATO, samo Srbija, je razmisljala ruskom i Milosevicevom glavom. I znamo kako smo prosli. Porodica Milosevic,po zasluzi, sada zivi u elitnom delu Moskve.

Alo Srbadijo, opametite se.

Sremac

pre 6 godina

A zasto je Ruski uticaj losiji od vaseg ?!
(uefamafia, 12. mart 2018 19:26)

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.

uuuuuu

pre 6 godina

Da, americki uticaj siri bogatstvo, blagodet i srecu po celom svetu. Evo, recimo, pitajte Haiti...Cile...Kolumbiju...Dominikansku Republiku...Honduras...Srbiju...Boliviju...Paragvaj...Kubu...Vijetnam...Nigeriju...Irak...Siriju...Somaliju...Ukrajinu...Kambodzu...sve mali raj do malog raja, sve ekoloska nirvana do ekoloske nirvane.

PS: Nije tacno. Vlastite imenice koje se zavrsavaju na -ski (Georgijevski, Lepenski, itd) ITEKAKO se pisu velikim slovom.
(DEDA CVETKO, 12. mart 2018 20:37)


uuuuu alaj si ga omanuo...pa de baš čile spomenu??? Čile je jedna od najbrže rastućih ekonomija u latinskoj americi. Oni su baš poznati po reformama. Ti u suštini pričaš o nečemu o čemu uopšte nemaš pojma. Srbija da je pod američkim utjecajem, radila bi reforme i uvela rusiji sankcije. Srbija gdp per capita ppp 13 700, Čile 22 700 dolara, Rusija 24 000.
Hahaha Vijetnam uopšte nije saveznik amerike, već kupuju oružje od rusije.
i daj mi molim te reci, od kada je Kuba saveznik amerike???? alaj ga nadrobi...deda cvetko..
poanta je da mi ti ne možeš da navedeš niti jednu zemlju koja je saveznik rusije da ima gdp per capita npr bolji od danskog. ma niti jedna zemlja saveznik rusije nema gdp per capita ni blizu danskog

Onomatopeja

pre 6 godina

Ooo, Kolumbo! Pa to bi im rekla i moja pokojna baba Natalija koja je bila u dva svetska rata. Zašto? Zato što mi Srbi ne što nikada nismo krili, nego smo uvek punog srca isticali tu ljubav i poštovnje koje imamo za Rusiju i ruski narod. To nije samo nekakva opcija, nego smo bratske bliske pravoslavne zemlje koje su uvek bile na istoj strani i svoje i svetske politike i istorije. Budućnosti. Treba samo da vidite koliko nas obični Rusi vole!

Djavolji advokat

pre 6 godina

Ooo, Kolumbo! Pa to bi im rekla i moja pokojna baba Natalija koja je bila u dva svetska rata. Zašto? Zato što mi Srbi ne što nikada nismo krili, nego smo uvek punog srca isticali tu ljubav i poštovnje koje imamo za Rusiju i ruski narod. To nije samo nekakva opcija, nego smo bratske bliske pravoslavne zemlje koje su uvek bile na istoj strani i svoje i svetske politike i istorije. Budućnosti. Treba samo da vidite koliko nas obični Rusi vole!
(Onomatopeja, 12. mart 2018 22:51) # Link komentara

Jeste, toliko nas vole, skoro do imbecilnosti, naravno samo u masti prosecnog, tv-om indoktriniranog, srbina. U stvarnosti obican Rus ne zna i da postojimo, imao sam kontakte i znam.

Ivana

pre 6 godina

Pitaj Slovence, Čehe, Nemce, Austrijance, Francuze, Mađare, Poljake, Bugare, Holanđane, Belgijance, Engleze, Italijane, Kanađane, Japance, Južnokorejance, Tajvance, Švajcarce, Norvežane, Turke, Hrvate, Šveđane, Špance, Litvance, Grke, Albance, Fince, Dance i još ponekog. Svima, baš svima je bolje nego nama- nekima malo, a većini mnooogo bolje.

Mi idemo lepo sa Belorusijom, Kubom i Venecuelom u bolje sutra pod nepogrešivim vođstvom velikog V.Putina i njegovih ovozemaljskih izaslanika.
(Samo u rikverc guraj guraj, 12. mart 2018 20:01)

Otkud ti to da je Bugarima i Albanicma bolje nego nama? Zašto si naveo Tursku, oni su sada ruski saveznici a ne američki? I kaže se Južnokorejci a ne Korejanici. :D Zapad ima averiziju prema nama, mi smo do te mere ocrnjeni na zapadu da će biti potrebni vekovi da to skinemo sa sebe. Ako i Rusiju pretvorimo u svog neprijetalja, nema nam spasa. A predlažem ti da putuješ malko češće. Ja sam više puta bila i u Bugraskoj i u Albaniji i u Rumuniji i ne da im nije bolje nego su u mnogo čemu iza nas. Albanija posebno, kao centralna Afrika je.

Milan

pre 6 godina

Posle bombardovanja i okupacije Srpske terirorije, Ruski uticaj nije ni potreban. Neverovatno je koliko oni misle da su u pravu. Potpuno su zaslepljeni sami sobom.

niko

pre 6 godina

Ej Sremac........umes ti malo da zamaglis.....imas na desetine tih ''americkih'' zemalja u kojima je dnevnica od jednog dolara sanak pusti. Filipini, recimo, pa da ne idem dalje , a da evo ti najnoviji slucaj, Ukrajine, gde je pojesti danas neke splacine uspeh ravan podvigu. Ne kazem ja da je dobro biti pod ruskim uticajem, al automatski da znaci da je dobro pod amerckim jednostavno ne stoji
(vaso, 12. mart 2018 20:47)

ajde ti meni navedi jednu razvijenu zemlju gde ljudi zive standardom jedne nemačke, danske, austrije, a da je pod ruskom čizmom? dovoljna je jedna. bilo bi poželjno da nije bogata naftom i gasom...ali možeš i takve pa da vidimo kako oni žive.

Argumentovano

pre 6 godina

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.
(my way, 12. mart 2018 19:40)

Znaci, nisi demantovao, samo si omalovazio njegovo misljenje i umanjio njegov znacaj. Tacno tako sam i mislio da ce biti :)

vaso

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sremac, 12. mart 2018 19:53) # Link komentara

Ej Sremac........umes ti malo da zamaglis.....imas na desetine tih ''americkih'' zemalja u kojima je dnevnica od jednog dolara sanak pusti. Filipini, recimo, pa da ne idem dalje , a da evo ti najnoviji slucaj, Ukrajine, gde je pojesti danas neke splacine uspeh ravan podvigu. Ne kazem ja da je dobro biti pod ruskim uticajem, al automatski da znaci da je dobro pod amerckim jednostavno ne stoji

my way

pre 6 godina

I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati države pod ruskim uticajem i one pod USA, samo će ti se reći. P. S. reči koje se završavaju na - ski se pišu malim slovom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sremac, 12. mart 2018 19:53)

---

Da, americki uticaj siri bogatstvo, blagodet i srecu po celom svetu. Evo, recimo, pitajte Haiti...Cile...Kolumbiju...Dominikansku Republiku...Honduras...Srbiju...Boliviju...Paragvaj...Kubu...Vijetnam...Nigeriju...Irak...Siriju...Somaliju...Ukrajinu...Kambodzu...sve mali raj do malog raja, sve ekoloska nirvana do ekoloske nirvane.

PS: Nije tacno. Vlastite imenice koje se zavrsavaju na -ski (Georgijevski, Lepenski, itd) ITEKAKO se pisu velikim slovom.

marko

pre 6 godina

I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Тип је војник, главнокомандујући НАТО-а, оног пакта који је ту земљу Србију пре само неких 15 година у рату доминантно победио. После 15 година војска те земље је једно небројено пута слабија захваљујући његовим тј НАТО реформама, а при томе је и његова НАТО војска сада ушла на ту територију и има базу коју онда није имала. И данас је њему та војска и држава проблем? Јел ти стварно мислиш да овде нешто треба да се демантује? Једино што овде треба да се демантује је да се демантује око бесмислености или контрадикторности његове изјаве, што може да одлучи свако по сопственој вољи, пошто су чињенице просте и једноставне.
Неко моје мишљење је да УСА просто стално мора да вапи за новим непријатељима и новим ратовима. И једино политичко умеће у последњих 30 година је како им се не наћи на том путу. Најбоље решење су биле паре, а најгоре правити се паметан и терати њима контру.

marko

pre 6 godina

Ne zanosite se mnogo...Što su željeli to su i ostvarili. Rusija je samo maska za potkusurivanje. Sve zemlje Balkana su kolonije moćnika za iskorištavanje...

Peko

pre 6 godina

@I ko moze ovog lika da argumentovano demantuje? Niko.
(Argumentovano, 12. mart 2018 19:21)

Problem u njegovoj izjavi je sto se om bavi posledicom a ne uzrokom. Zasto je Srbija naklonjena Rusiji. I ne to nije samo zbog kulturnih veza.

doom

pre 6 godina

ај лепо и ви и ови други да нас оставите на миру једном после 1945. што Србија није острво, шта смо скривили...

Darko

pre 6 godina

Nema u politici prijatelja,samo interesi.Rusi preko nas ostvaruju svoje interese na Balkanu a mi smo opet s njima dobri ne bi li od zapada izvukli sto bolje uslove i tako do stojedan i nazad.Samo treba biti svestan da SSSR nije vise tu na granici nego hiljadama kilometara dalje.

cvrcak cvrle

pre 6 godina

(uuuuuu, 12. mart 2018 21:25) Potpuno promasio temu. Nije bila rec o tome da se nadje drzava koja ima veci BDP od Danske (a vecina drzsva koje spominjemo kao zapadne su bile razvijene i pre dolaska Amerike) vec da ne cvetaju ruze svogde gde Amerika zgazi svojom vojnickom cizmom. Posto se cesto pominju Nemacka, Japan.. Sve te zemlje su bile sile i pre Amerike.
To je bils poenta.

True Batman Fan

pre 6 godina

@argumentovano

A zasto bi ga bilo ko demantovao? Svaka slaba i zavisna drzava je podlozna uticaju nekih velikih sila. Neka Nemacke, neka SAD-a, neka Turske a neka Rusije...

Hamilton

pre 6 godina

@my way: Pa riziko se igra na globalnoj mapi, tako da to "negde drugo" jedino ima smisla ako si mislio na svemir. Meni ovo deluje kao da su konacno spremni da pristupe prema nama kao problemu, a to nikako ne moze da bude dobro...

my way

pre 6 godina

Sta je on to toliko sadrzinski bogato rekao da tu ima nesto da se demantuje? Svasta.
(my way, 12. mart 2018 19:40)

Znaci, nisi demantovao, samo si omalovazio njegovo misljenje i umanjio njegov znacaj. Tacno tako sam i mislio da ce biti :)
(Argumentovano, 12. mart 2018 20:03)

Које мишљење, човек само говори о интересима Америке. Шта сад да нпр. неки Рус напише како је ширење ЕУ и НАТО проблем за Русију и наведе Србију у тој причи, шта ту има да се демантује. Нема овде никаквих објективних, вредносних, моралних судова, никакве истине и правде, чисто уско интересна изјава.