Petak, 09.03.2018.

12:35

Slobodan Milošević dobija spomenik u Beogradu?

Aktivisti Udruženja građana "Sloboda" i mladi aktivisti SPS-a podneli inicijativu Skupštini grada da se Slobodanu Miloševiću u Beogradu podigne spomenik.

Izvor: B92

Slobodan Miloševiæ dobija spomenik u Beogradu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Nenad

pre 6 godina

Spomenik zlotvoru Milosevicu je pljuvanje u lice hiljadama poginulih I izbeglih Srba.Misleci da je novi Tito Sve ratove je izgubio.Za Sta se uhvatio osusilo se.Steta sto je umro,sto mu se nije ovde sudilo.
U Beogradu na cije je ulice izvodio tenkove nece imati spomenik.
Neka mu porodica koja u Rusiji I'ma diploma.imunitet(Koji ce svako da dobije za 800 mil)dize spomenik.

što te biju ovi dobri ljudi

pre 6 godina

Ne znam kako je kod vas,ali u mojoj okolini ogromna većina najekstremnijih Miloševićevih obožavatelja i njihovi potomci su debelo profitirali od rušenja tiranina.Svi su po stranim kompanijama,slažu u slamaricu isključivo dolare i evre,pasoš ne vraćaju u fioku ili su se trajno preselili na "truli" zapad.Verovatno ih grize savest što su ga ostavili pod žbunom u Požarevcu i imaju obavezu bar da mu spomenik podignu,koji će gledati naša deca a njihovoj neće zaklanjati panoramu u Njujorku,Londonu,Briselu,Rimu,Berlinu.....

bob

pre 6 godina

neshvatljivo je da jos ima ljudi koji se dive ovom coveku koji je unistio ceo srpski narod i drzavu!ili nisu bili tada rodjeni ili su tatini i mamini sinovi sa zeljom da vrate privilegije

Pravda za "krševe" starih 10-15.godinaoio

pre 6 godina

Sebi vole vođe pa to ti je !!

Za one što imaju slabo pamćenje ,obilazak diskoteke "madone" i požarevcu njegovog sina bio je obavezni deo školskih ekskurzija i izleta !

A danas se uz vatromet slavi rođendan sadašnjeg vođe !!


Ni albanija za vreme hodže nam nije ravna !!!

pozdrav iz Helsinkija

pre 6 godina

@ (KG, 09. mart 2018 17:33)

Milošević je od Srbije napravio rupu. Uveo državu u rat, i doveo narod do mizerije i potpune izolacije.
Nije umeo da se zaustavi dok ni poslednju trunku vrednosti nije uništio.
Na žalost, njegovi poltroni i ministri i dalje vladaju, ali sada, posto ništa drugo nije preostalo, rasprodaju zemljište. Sve po izgovoru volje naroda koji je manipulisan najjeftinijim trikovima po Miloševićevom receptu.

KG

pre 6 godina

B92, bio bi red da objavite i neki komentar koji nije pun psovki, vređanja i poziva na vandalizam. Siguran sam da ih ima bar koliko i ovih drugih. Slobodan Milošević nije uspeo da uradi za Srbiju ono što je trebalo, ali je poslednji političar koji je pokušao. Ratovi, sankcije, bombardovanja, izgubljene teritorije - to su uradile iste one države koje su ideal ljudima koji pišu ove sramne komentare. Drugarice i drugovi, ako toliko volite i poštujete demokratiju, onda se tako i ponašajte. Svako ima pravo na svoje mišljenje, ma koliko se ono vama ne sviđa. Na kraju, svi ste vi ipak za diktaturu, ali da samo vi lično izaberete diktatora. AV nije moj izbor ali je značajno bolji od demokrada koji su prodali pola zemlje u bescenje i obezvredili sve moralne i nacionalne vrednosti naše zemlje. Milošević je bar pokušao da održi dostojanstvo našeg naroda i da istera pravdu, ali, kao i uvek, jači tlači.

Pedja

pre 6 godina

Podrzavam, neka mu dignu spomenik. I treba. Ako nas sva ponizenja, sve veca beda i bezobrazluk rezima nisu naterali na ulicu onda se nadam da ce spomenik. A ako nece ni spomenik, onda smo zasluzili da ceo vek uzivamo plodove svog kukavicluka i bezkicmenjastva.

kolth

pre 6 godina

Vidim i ovde preovladava zapadna propaganda da je Milosevic bio nacionalista i krivac za sve ratove devedesetih. Naprotiv, Miloseviceva greska je sto je bio zeljan vlasti i komunista u vreme kada je u celoj Evropi komunizam nestajao. Zato je i postao omrazen od strane zapada i time stetu naneo iskljucivo srpskom narodu. Sto se tice raspada Jugoslavije i ratova uzroci su mnogo kompleksniji i multifakorski, Milosevic je donekle imao uticaj u svemu tome, ali se ne moze reci da je on hteo i zapoceo ratove. Cak ga je i Haski tribunal posthumno oslobodio odgovornosti. Sve u svemu, nije bio cvece, spomenik ne znam koliko zasluzuje, ali zasluzuje da se vec jednom prestane sa opstom satanizacijom njegovog lika i dela.

Nele

pre 6 godina

Covek je POTPUNO zasluzio da mu se podigne spomenik, na centralnom trgu.. u PRISTINI i TIRANI..
Budu li ga podigli u Srbiji, eto prilike za nove demonstracije. A ako niko drugi nece, rusicu ga sam!
Ja nisam zaboravio bonove, otimacinu, pljacku, inflaciju, ratove, bombardovanja, ubistva, flase sa gorivom, sverc, cigarete na komad, Madonu, gajbice, cvetic u kosi, drzavni kriminal..
Taj od mene oprostaj nece NIKADA dobiti.

Draga

pre 6 godina

Apsolutno sam za, da mu se podigne spomenik za ratove koje je vodio, za invalide-amputirce koji su se vratili iz tih izgubljenih i besmislenih ratova, za opljackane devizne stedise, za opljackane gradjane tokom najvise inflacije u Evropi, za kapitulaciju u Kumanovu, za gubitak teritorije, za srusene kuce, izbeglice itd.itd.

Bez starca nema udarca

pre 6 godina

Imam šezdeset godina, a najlepše godine mi je odneo nečovek i tiranin kome žele da podignu spomenik. E, pa neće! Ako treba, sam ću ići da ga srušim makar me gazila četa policajaca! Takođe znam da neću biti sam i da će biti puno onih koji kao ja pamte mrak u koji nas je uveo, nepregledne kolone profesora, lekara, radnika svih mogućih profila, očajnih žena i muškaraca koji su švercovali sve, od igle lokomotive, danju, noću, samo kako bi preživeli! Neću mu zaboraviti da nas je slao u klanicu dogovorenih ratova a sam je uživao u nezamislivom luksuzu i bogatstvu koje je od naših usta otkinuo. Neću mu zaboraviti kako nas je ubeđivao kako nam je fantastično dobro dok nismo imali ni hleba ni lekova (uzgred, to me nešto podseća na - znate već koga i šta), kako nam je prodavao patriotizam zarad sopstvenog ostanka na vlasti ... Neću mu zaboraviti jako mnogo toga, a siguran sam (i vidim po komentarima) da nisam usamljen! Narode, istomišljenici moji, nisam iz Beograda, ali javite - kada se (opet) bude rušio diktator, biću, kao što sam bio i tada, u prvim redovima! A ako treba, mogu to i sam! Makar mi to bilo poslednje u životu!

ernesto che

pre 6 godina

Vodi se velika rasprava, vidim da je 90%protiv. Nazalost, prica je mnogo dublja, a Milosevic je bio jedan od realizatora te price, nastavili su je djindjic i kostunica, tadic a sad vrhovni vodja, nije tesko pogoditi kako se zove ta prica. Opet nazalost, i ovi " mladi ljudi koji su pokrenuli ovu pricu", niti su je pokrenuli oni, niti znaju zasto to rade, vec su je pokrenuli oni koji hoce jos vece podele u ovom vec rasparcanom drustvu. Tuzno , ali slobodno mogu reci da je Milosevic bio covek za ove sad.

Ало, СПС

pre 6 godina

Побогу, имају Предрага Марковића, нека им он пошаље интерни билтен у коме ће да наброји "заслуге" тог нечовека, који је, само детаљ- за време најгорег рата и немаштине- за себе и своју "лепотицу" откупио вилу на Дедињу, за безначајну суму.

Srdjan

pre 6 godina

Е, алал би нам било вера! Доказ да смо ми непоправљиво глуп народ... Милошевић је заправо био реализатор понижавања Србије на сваки могући (и до тада немогући) начин; приморан на вишестраначје, свео га је на пуко млаћење празне сламе, док је на сваки могући (и до тада немогући) начин по сваку цену задовољавао своје властољубље; ратове које је водио губио је, и то сваки бар по два пута. Једном речју - издајник, а другом - злотвор.
Ево, ту су сви његови вазали повампирени, нека сад играју данс макабр са судбином нас који смо неким Божијим чудом преживели Милошевићево поигравање судбином Србије од 1989.до 2000. Мада, и ови што су дошли после, баш су нас усрећили...

Seljak

pre 6 godina

Ponizio nas je do daske, višestranačje je uveo pod pritiskom (setite se sintagme bespartijski pluralizam, koju su zagovarali), i sukobio nas je sa NATO. To je istina a vi možete svašta da tražite...

Komša

pre 6 godina

Još bih nešto dodao.Onima koji danas tvrde da je Milošević bio srpski patriota preporučujem njegovu knjigu "Godine raspleta" .
U poslednje vreme sve češće mnogi pokušavaju da ga povežu sa nacionalizmom.
Sa jedne strane njegovi tadašnji sledbenici koji pokušavaju da racionalizuju njegove postupke i tako pravdaju i sebe.A sa druge strane ideomžloški sledbenici poražene strane na osmoj sednici jer u tome vide potvrdu ispravnosti svojih stavova.
Naravno,oni su samo dve frakcije jednog istog totalitarnog režima koje su do osme sednice zajedno jako "dobro" funkcionisale u gušenju slobodne misli.Samo su se na osmoj sednici razišli oko metoda delovanja.
Kako reče komentator @marko - bez jasnog otklona od tog režima u celini uvek ćemo biti sludjeno društvo.
Niti su stambolićevci gradjanska Srbija ,niti Miloševićevci nacionalna.Oni su predstavnici Titove Srbije.
Što pre se oslobodimo njihovih ideoloških derivata to bolje po naše društvo.
Kasnimo 30 godina.

hehe

pre 6 godina

Spomenik pokretacu rata i uzrocniku stajanja Srbije u mestu 30 godina podici spomenik ? To se nece desiti jer ima jos dosta Srba sa vecim IQ od soptvenog broja cipela.

PeruN

pre 6 godina

Pobunio Krajiške Srbe i onda ih ostavio na cjedilu i pustio niz vodu,pobunio bosanske Srbe,a onda htio potpisati Vens-Ovensov plan koji nije predviđao postojanje nikakve RS,samo što mu Mladić i Karadžić kakvi god bili nisu bili pijuni kao Martić i Babić,nedavno smo čuli da mu je u Dejtonu nuđen papir kojim bi počeo rješavanje albanskog pitanja na KiM koji je zgužvao,jer je mislio samo na svoju vlast a ne na opšte interese,a kako je riješio problem KiM kumanovskom kapitulacijom i ratom sa cijelim svijetom dobro je poznato.Čovjek koji je simbol za moralno i ekonomsko posrnuće srpskog naroda,takođe svojom politikom otvorio prostor otcjepljenju Crne Gore,da ne govorimo o političkim ubistvima,organizovanom švercu i kriminalu,pljački građana putem devizne štednje i iznošenju novca iz zemlje.Ako se za ova djela dobija spomenik onda mu dižite.

Cuvar Markovih gajbica

pre 6 godina

Slazem se sa svim negativnim komentarima o SM. O njemu mislim jos mnogo gore. I zato, gledano iz mog ugla - ne mogu da zamislim da neko pozeli da se coveku koji je upropastio Srbiju i zakovao je za evropsko dno za vise decenija podize spomenik. Ali... Gledano iz ugla ovog potpuno skrajnutog drustva, ja jesam za to da se podigne! Mi konacno moramo da pokazemo ko smo i sta smo, bez ovog laznog pretvaranja i glume evropejstva s kojim ne delimo ama bas nikakve vrednosti... Dakle, mi volimo tiranine, mi ne zelimo demokratiju koju duboko preziremo i mi ostajemo uporno u blatu u kome smo svoj na svome i najsrecniji jer je komsija u blatu preko glave a nama vire usta! Dakle, spomenik coveku koji nas je tu doveo bi konacno potvrdio da smo to sto jesmo,a pokusavamo da budemo ono sto nismo. Zato jesam za to da se on izgradi! Ne moze biti veceg dokaza naseg idiotluka i gluposti od dizanja spomenika coveku koji nas je doslovno generacijski unistio!

Ljiljana

pre 6 godina

Da li je neko danas pustio neki nervni gas u vazduh, pa otuda ovoliko ludilo? Prvo, ranom zorom, Miloševićev prvi čovek priča o svojim zaslugama u protestima 9. marta ( ne o tome kako je izmanipulisao pozitivnu energiju narodnog bunta i obezbedio opstanak Miloševića i pokop Srbije), a zatim ovi o spomeniku. Milošević je uništio i Srbiju i njen narod. Nikad ga nije trebalo isporučiti u Hag. Sve što je njegova politika donela drugima je ništa u odnosu na zlo koje je doneo Srbima. I suditi i osuditi ga je trebalo ovde. Prosto ne verujem da sam ovo pročitala!

marko

pre 6 godina

Добро. Онда да кренемо редом. Прво и основно то једа би требало коначно обелоданити све комунистичке злочине. Затим им свима одузети све могуће привилегије почевши од разних комунистичких одликовања а која имају везе са земљом, као што су нпр разне медље, херојства, и остале заслуге. Затим им одузети сву имовину као компензацију жртвама и држави. Затим све то овјавити кроз озбиљне књиге и ту причу редовно ширити кроз медије да би се једном за свагда раксртило са том комунистичком и злочиначком прошлошћу. Када се све то уради онда прећи на Слободана и његове. Доказати и показати све њихове грехове и злочине. И због свих тих њихових грехова забранити коначно тај СПС како због њих самих тако и због њиховог наслеђивања комунизма. И као финале отворити коферче, разне фирме где су они столовали све ове године и правили хаварију. Послати све то у затвор и завршити једном за свагда са свим што има везе са комунизмом. Е онда нек се из затвора дописују са цветаном и нек дижу споменике и шта већ.

qwerty

pre 6 godina

Napravite spomenik Vucicu i Milosevicu u zagrljaju. 1999 su bili zajedno na vlasti, tako da treba da dele spomenik. Jedino sto ce Vucic vladati do kraja mog zivota

Pedja

pre 6 godina

On je zaista zasluzio da dobije spomenik ali u Pristini, Zagrebu i Sarajevu. Da nije njega Kosovo nikada nebi bilo Albansko a SFRJ se nebi raspala.

djuka70

pre 6 godina

Obavezno podići, i to ne jedan, nego dva, da ga vekovima blagosilja i svežim cvećem kiti narod zahvalan na uspostavljanju državnosti: jedan u Zagrebu, a drugi u Prištini!

Zoran Simic

pre 6 godina

Ne bih trosio puno reci...licno cu ga namazati psecim izmetom iste veceri...a tog resursa ima na ulicama koliko hocete, bar ce necemu da posluzi.

Sloba

pre 6 godina

Mikica
U pravu si za višestranačke izbore. Čak su napravili izbore sa 4 svoja kandidata. Glasao sam za 4. Neki iz Pirota, advokat ili doktor. Ali je bio bankar i za tržišnu privredu.

coki

pre 6 godina

joki...poredis Djindjica sa Milosevicem?koliko je naseg naroda umrlo zbog Djindjica?koliko ratova je zapoceo i izgubio Djindjic?koliko milijardi je ukrao Djindjic?koliko teritorije je izgubio Djindjic?Koliko puta je Srbija bombardovana zbog Dhindjica?Svako ko misli da je postavljanje spomenika Milosevicu "stvar misljenj" nije normalan.U Nemackoj je zabranjeno spominjati Hitlera u pozitivnom kontekstu.

Lala

pre 6 godina

Nije dozvoljavao da iko ponizava srpski narod jer je ipak on to radio najbolje. Covek zbog kojeg smo imali sankcije, zbog kojeg je proteran taj isti srpski narod i iz Hrvatske i iz Kosmeta, covek koji je skrivio cvetanje kriminala i raznih klanova, covek koji je svojim delima prouzrokovao da nas NATO bombarduje zasluzuje jedino da mu se svi kolektivno isp***mo po grobu, a ne da ima ulice i trgove. Na hiljade je stradalo, nekoliko stotina hiljada je proterano zbog njega, steta je ogromna, a njegovi se baskare po Rusiji. Jedino mi je zao sto mu je Hag sudio pre nas. Trebali su kao Causeskuovi da prodju. Banda najgore moguce vrste...

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Proteklih godina uveliko prisustvujemo julovsko-radikalskom prekrajanju istorije. Predlazu spomenik coveku koji je odbio sve predloge za mirno resenje jugoslovenske krize (konfederaciju, asimetricnu federaciju,savez suverenih drzava). Verujuci njemu Srbi u Krajini su digli oruzani ustanak, a onda ostavljeni na cedilu. Slicnu sudbinu priredio je i Srbima na KiM. Mobilisao je omladinu u tri rata, a svog sina je oslobodio vojske. Nikada majkama poginulih, u njegovim ratovima, nije iskazao saucesce... Narod je opljackao sa piramidalnim bankama i najvecom inflacijom na svetu. Propaganda njegove televizije licila je na severno-korejsku.Nakon sto je Srbiju gurnuo pod NATO bombe i potpisao kapitulaciju u Kumanovu, sa ekrana te Bastilje je uz osmeh tvrdio da je pobedio. Naredio je atentate na svoje politicke protivnike, a kada je izgubio izbore, pokusao je da ostane na vlasti. Ako je po nekima ,,briljantno" vodio svoju odbranu u Hagu, kako je onda covek sa takvim kapacitetom dopustio da njegov narod, kojem je bio na celu, izgubi sve od Krajine do Kosova uz ekonomsko i moralno posrnuce Srbije...U pravosnaznoj presudi suda drzave Srbije, za ubistvo I.Stambolica i pokusaj ubistva V.Draskovica u Budvi,stoji da je Milosevic nalogodavac. Zapitaju li se predlagaci kako je porodicama Curuvije, Stambolica, sudije Simeunovica i stotina drugih zrtava njegovog rezima. Samo priolikom pokusaja ubistva Vuka Draskovica na I.magistrali bez oceva je 3.oktobra 1999. ostalo devetoro male dece.

Komša

pre 6 godina

Uveo višestranačje? Čovek koji je,kad je ceo normalan svet bežao od komunizma pokušavao da izbegne demikratizaciju društva predlaganjem uvodjenja jednopartijskog pluralizma? Koji je preko svojih službi preuzimao i kontrolisao opoziciju a na narod koji se bunio protiv laži slao batinaše i tenkove?
Onaj koji je stvorio takvu klimu u Srbiji da je obično lepljenje plakata završavalo tako što neki penzinisani policajac/vojnik,subnorovac ubije iz pištolja,sa terase tinejdžera koji lepi plakate (jug Srbije 1990.) ili što kontramitingaš iz Vrbasa upuca opozicionog pristalicu u glavu na sred Terazija?
I na kraju,kada je video da će završiti kako je završio svaki evropski diktator uveo je narod u rat i eksploatisao mržnju koju je sejao zajedno sa titoističkim generalom Tudjmanom.Nije rešavao pitanje kosova već je uživao u činjenici da Albanci bojkotuju izbore i da sa 15-20 glasova može da dobije poslanika u skupštini.
To što je isporučen i umro u hagu ga ne čini srpskim herojem i prava je šteta što mu nije,zajedno sa ostalima sudjeno odmah po padu berlinskog zida.
Boljševik koji je hteo da se maskira nacionalizmom - predstavnik crvene elite koja je preko njega našla način da opstane- da ne završi na smetliptu istorije.
Spomenik da.Spomenik srama sa uklesanim imenima svih sluga miloševićevog režima,od onih koji su tada radili na RTB pa nadalje.
Ne ponovio se nikada više.Najveći zločin koji je činio je zločin prema našem narodu i našem društvu - vratio nas je u neolit politički.

Zemunac na privremenom radu u Beogradu

pre 6 godina

Samo pravite, srušićemo ga iste večeri. I pozvaćemo sve koje je zlikovac učinio prognanim, izbeglim ili emigracijom. Biće to prelep događaj.

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

@Naravo da treba i podržavam inicijativu. Mrzeo sam ga iz dubine duše i čim sam dobio pravo glasa glasao sam protiv njega, ali to nije razlog da mu se ne podigne spomenik ili da ime nekoj ulici. Takođe podržavam i inicijativu da se sve Titove biste vrate na mesta sa kojih su ukonjene. I Tito i Milošević su deo naše istorije koje ne treba da se stidimo niti da je guramo pod tepih, kakva god njihova uloga bila, loša ili dobra, ona predstavlja deo naše istorije.
(Nidža, 9. mart 2018 13:51)

Po toj nakaznoj "logici", cela Nemacka bila bi puna spomenika Hitleru, a cela Hrvatska Anti Pavelicu, jer su oni, zaboga, bili "deo njihove istorije" ?!?!?!? NAJKRVAVIJI ZLOCINAC I ZLIKOVAC KOJI JE SRBIJU I SRPSKI NAROD U CRNO ZAVIO ZA 200 GODINA NE ZASLUZUJE DA MU SE IME SPOMENE VISE IKADA A KAMO LI NEKAKAV SPOMENIK!!!

Nidža

pre 6 godina

Naravo da treba i podržavam inicijativu. Mrzeo sam ga iz dubine duše i čim sam dobio pravo glasa glasao sam protiv njega, ali to nije razlog da mu se ne podigne spomenik ili da ime nekoj ulici. Takođe podržavam i inicijativu da se sve Titove biste vrate na mesta sa kojih su ukonjene. I Tito i Milošević su deo naše istorije koje ne treba da se stidimo niti da je guramo pod tepih, kakva god njihova uloga bila, loša ili dobra, ona predstavlja deo naše istorije.

Mikica

pre 6 godina

"uveo je višestranačje"

Još uvek ima nas koji pamtimo to vreme.

Slobodan Milošević je bio veliki protivnik višepartijskog sistema. Dok su se u se u ostalim republikama ex SFRJ održavali izbori u Srbiji se iz sve snage raspravljalo o "bezpartijskom pluralizmu".

Zato su, od svih republika ex SFRJ, Srbija (i Crna Gora) poslednje održale višepartijske izbore - tek u decembru 1990.

S.M je bio i veliki protivnik tržišne ekonomije.

Nikad

pre 6 godina

Ovom čoveku koji je za sva vremena unazadio Srbiju ratovima ne sme se dozvoliti da čak i uličica u nekom selu ponese njegovo ime, mnogo je ljudi on zavio u crno, Hrvati i Bosanci neka rade sa svojim nacionalističkim kreatorima šta hoće, al Srbija je bila i treba da ostane uvek kolevka antifašističkih/antinacističkih ideja!!!

N.N

pre 6 godina

Napraviti spomenik coveku koji je unazadio Srbiju za vjek vjekova pogresnom politikom i zbog kojeg je Srbija puna Srba sa one strange Drine i Kosova 90 tih kojinrade su proterani zbog pogresne politike.Da ne pricamo o zrtvama ratova, politicki protivnicima koji su nastradali zbog njegovog inacenja sa svetom

Ivan

pre 6 godina

Spomenik Milosevicu ? Ako nije osudjen za zlocine prema drugima, nije kriv ? Mozda za to i nije, ali za sve sto je uradio nama Srbima je vise nego kriv ! Ne zivimo na dobrom delu teritorija gde smo ziveli, koliko je Srba samo izginulo, koliko imovine unisteno, koliko mladih je otislo po svetu, a bez tih mladih stanovnistvo Srbije sve starije i malobrojnije... Mozda trebaju spomenik da mu podignu neprijatelji Srbije, Srbi nikada !

Драган

pre 6 godina

Да ли политичари имају и мало памети?кКорупција и Партократија ,пљачкање Државе од стране његове породице , програмирана инфлација,политичка убиства,изгубљени ратови,изгубљеност у политици са СДА и ЕУ,несарађивање са Русијом су ствари за које га је требало судити у СРБИЈИ!Заслуге има што га је Србија предала српским непријатељима који су га убили!Све у свему брука његова и државе Србије не заслужује споменик.Он је био симбол титоизма најгрознијег система према Србима и Србији!

joki

pre 6 godina

za pola srbije milosevic je pozitivna licnost,za drugu polovinu je negativna.
isto kao djindjic.
mozda je vreme da shvatimo da ne misle svi kao mi,tako da podrzavam spomenik i djindjicu i milosevicu.

ma ko sta mislio to je fer resenje,kad svi shvatimo da i drugi imaju pravo na misljenje,svima ce nam lakse biti.

Dragan

pre 6 godina

Dakle, najvećoj sramoti, čoveku koji nas je unazadio i zavio u crno, i ne samo nas, spomenik?? Eh, pa lepo, ako ga kojim slučajem podignete, da vidimo da li će da odstoji i pola sata!

Pravda za "krševe" starih 10-15.godinaoio

pre 6 godina

Govor na Gazimestanu nije bio čuven već TRAGIČAN !
Ukoliko ovo prođe , još jedan dokaz više kako u glavama većeg broja građana srbije "KUCA" !

QuickFire

pre 6 godina

Kratko i jasno - ni u ludilu!!

Kome bre da dižemo spomenik?? Čoveku koji je svojom nenormalnom politikom doprineo da se država raspadne u krvi, da nam više stotina hiljada mladih i obrazovanih emigrira ili izgine, koji nas je doveo do toga da je bombardovanje bilo nemoguće izbeći, da sve ratove koje (ni)smo vodili izgubimo, da se država ekonomski, kulturno i scoijalno sunovrati u ambis iz kojeg ni do danas nismo izašli...

Užas kakav smo pogan i politički i istorijski autističan narod, kratkog pamćenja! Nije ni čudo što smo ponovo pod jarmom još jednog takvog, Miloševiću sličnog, i što se tome uopšte ne nazire kraj.

Mesečeva kći

pre 6 godina

Volela bih da čujem objašnjenje zašto. Ok, mi Srbi imamo manir da one prethodne uništimo i samo nove i moderne slavimo. To su radili Karađorđevići, Obrenovići, komunisti, pa i ovaj gospodin takođe, petooktobrasi i ovi snsovci. Međutim, sad nakon 18 godina od smene Slobe, da mi neko objasni šta je tačno uradio on da dobije ulicu, trg i spomenik? Jeste on "značajan" u našoj istoriji, ali i Hitler je značajno uticao na istoriju Nemačke, pa ga nema na trgovima i ulicama.

Srozao nam ugled u svetu, napravio od nas krvozedne monstrume, osiromašio nas i izgubio sve što se izgubiti može. O slobodi ljudi i medija tokom njegove vladavine da ne pričam. A je l' ima nešto pozitivno? Evo, živa nisam da čujem racionalno objašnjenje.

Millennium

pre 6 godina

Hoće li Mira i Marko da dođu na otvaranje? Sećam se, sa 15 godina bežimo od policije dok smo lepili plakate protiv Miloševića. Lete leci, ispadaju plakati. U školi, direktorka iz SPS-a, ganja nas ko Bog đavola. Preti se izbacivanjima ko ide na proteste. Mi iskačemo kroz prozor. Naši vršnjaci u drugim zemljama uživali u detinjstvu, mi rušili diktatora. I sve uzalud.

H.

pre 6 godina

Ne laje kuče radi sela nego radi sebe. Nekakvi anonimusi, pripadnici ljudske sorte definisane izrekom "leba bez motike", dobili su publicitet na način koji im je jedino moguć, krijući se iza mrtvog nekadašnjeg idola velikog dela nacije i opet ga dižući u nebesa, kojima nikako ne pripada, ovim predlogom. Još ako im se posreći, pa se neko vreme budu povlačili po TV studijima razglabajući o ovoj svojoj "mudroliji" nastaloj iz dokolice, neće biti kraja njihovoj sreći. A da li će im predlog biti prihvaćen? Pa kako, kada je aktuelni faraon jedini koji zaslužuje takve počasti, a još je živ i živahan za takva posmrtna priznanja. Bivši faraoni (Tito, Milošević)idu u zaborav. Srbi su poznati po tome da vole svoje tirane, ali uvek najviše onog koji ih trenutno gazi.

sasa jokic

pre 6 godina

Ako ce na njemu da pise da je najvece zlo koje je ikada vladalo Srbijom, i da ce geenracije Srba ispastati njegove zlocine i pljacke, slazem se.

Millennium

pre 6 godina

Hoće li Mira i Marko da dođu na otvaranje? Sećam se, sa 15 godina bežimo od policije dok smo lepili plakate protiv Miloševića. Lete leci, ispadaju plakati. U školi, direktorka iz SPS-a, ganja nas ko Bog đavola. Preti se izbacivanjima ko ide na proteste. Mi iskačemo kroz prozor. Naši vršnjaci u drugim zemljama uživali u detinjstvu, mi rušili diktatora. I sve uzalud.

Dragan

pre 6 godina

Dakle, najvećoj sramoti, čoveku koji nas je unazadio i zavio u crno, i ne samo nas, spomenik?? Eh, pa lepo, ako ga kojim slučajem podignete, da vidimo da li će da odstoji i pola sata!

QuickFire

pre 6 godina

Kratko i jasno - ni u ludilu!!

Kome bre da dižemo spomenik?? Čoveku koji je svojom nenormalnom politikom doprineo da se država raspadne u krvi, da nam više stotina hiljada mladih i obrazovanih emigrira ili izgine, koji nas je doveo do toga da je bombardovanje bilo nemoguće izbeći, da sve ratove koje (ni)smo vodili izgubimo, da se država ekonomski, kulturno i scoijalno sunovrati u ambis iz kojeg ni do danas nismo izašli...

Užas kakav smo pogan i politički i istorijski autističan narod, kratkog pamćenja! Nije ni čudo što smo ponovo pod jarmom još jednog takvog, Miloševiću sličnog, i što se tome uopšte ne nazire kraj.

sasa jokic

pre 6 godina

Ako ce na njemu da pise da je najvece zlo koje je ikada vladalo Srbijom, i da ce geenracije Srba ispastati njegove zlocine i pljacke, slazem se.

Zemunac na privremenom radu u Beogradu

pre 6 godina

Samo pravite, srušićemo ga iste večeri. I pozvaćemo sve koje je zlikovac učinio prognanim, izbeglim ili emigracijom. Biće to prelep događaj.

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

@Naravo da treba i podržavam inicijativu. Mrzeo sam ga iz dubine duše i čim sam dobio pravo glasa glasao sam protiv njega, ali to nije razlog da mu se ne podigne spomenik ili da ime nekoj ulici. Takođe podržavam i inicijativu da se sve Titove biste vrate na mesta sa kojih su ukonjene. I Tito i Milošević su deo naše istorije koje ne treba da se stidimo niti da je guramo pod tepih, kakva god njihova uloga bila, loša ili dobra, ona predstavlja deo naše istorije.
(Nidža, 9. mart 2018 13:51)

Po toj nakaznoj "logici", cela Nemacka bila bi puna spomenika Hitleru, a cela Hrvatska Anti Pavelicu, jer su oni, zaboga, bili "deo njihove istorije" ?!?!?!? NAJKRVAVIJI ZLOCINAC I ZLIKOVAC KOJI JE SRBIJU I SRPSKI NAROD U CRNO ZAVIO ZA 200 GODINA NE ZASLUZUJE DA MU SE IME SPOMENE VISE IKADA A KAMO LI NEKAKAV SPOMENIK!!!

Pravda za "krševe" starih 10-15.godinaoio

pre 6 godina

Govor na Gazimestanu nije bio čuven već TRAGIČAN !
Ukoliko ovo prođe , još jedan dokaz više kako u glavama većeg broja građana srbije "KUCA" !

Zoran Simic

pre 6 godina

Ne bih trosio puno reci...licno cu ga namazati psecim izmetom iste veceri...a tog resursa ima na ulicama koliko hocete, bar ce necemu da posluzi.

hehe

pre 6 godina

Spomenik pokretacu rata i uzrocniku stajanja Srbije u mestu 30 godina podici spomenik ? To se nece desiti jer ima jos dosta Srba sa vecim IQ od soptvenog broja cipela.

Mikica

pre 6 godina

"uveo je višestranačje"

Još uvek ima nas koji pamtimo to vreme.

Slobodan Milošević je bio veliki protivnik višepartijskog sistema. Dok su se u se u ostalim republikama ex SFRJ održavali izbori u Srbiji se iz sve snage raspravljalo o "bezpartijskom pluralizmu".

Zato su, od svih republika ex SFRJ, Srbija (i Crna Gora) poslednje održale višepartijske izbore - tek u decembru 1990.

S.M je bio i veliki protivnik tržišne ekonomije.

PeruN

pre 6 godina

Pobunio Krajiške Srbe i onda ih ostavio na cjedilu i pustio niz vodu,pobunio bosanske Srbe,a onda htio potpisati Vens-Ovensov plan koji nije predviđao postojanje nikakve RS,samo što mu Mladić i Karadžić kakvi god bili nisu bili pijuni kao Martić i Babić,nedavno smo čuli da mu je u Dejtonu nuđen papir kojim bi počeo rješavanje albanskog pitanja na KiM koji je zgužvao,jer je mislio samo na svoju vlast a ne na opšte interese,a kako je riješio problem KiM kumanovskom kapitulacijom i ratom sa cijelim svijetom dobro je poznato.Čovjek koji je simbol za moralno i ekonomsko posrnuće srpskog naroda,takođe svojom politikom otvorio prostor otcjepljenju Crne Gore,da ne govorimo o političkim ubistvima,organizovanom švercu i kriminalu,pljački građana putem devizne štednje i iznošenju novca iz zemlje.Ako se za ova djela dobija spomenik onda mu dižite.

Ivan

pre 6 godina

Spomenik Milosevicu ? Ako nije osudjen za zlocine prema drugima, nije kriv ? Mozda za to i nije, ali za sve sto je uradio nama Srbima je vise nego kriv ! Ne zivimo na dobrom delu teritorija gde smo ziveli, koliko je Srba samo izginulo, koliko imovine unisteno, koliko mladih je otislo po svetu, a bez tih mladih stanovnistvo Srbije sve starije i malobrojnije... Mozda trebaju spomenik da mu podignu neprijatelji Srbije, Srbi nikada !

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Proteklih godina uveliko prisustvujemo julovsko-radikalskom prekrajanju istorije. Predlazu spomenik coveku koji je odbio sve predloge za mirno resenje jugoslovenske krize (konfederaciju, asimetricnu federaciju,savez suverenih drzava). Verujuci njemu Srbi u Krajini su digli oruzani ustanak, a onda ostavljeni na cedilu. Slicnu sudbinu priredio je i Srbima na KiM. Mobilisao je omladinu u tri rata, a svog sina je oslobodio vojske. Nikada majkama poginulih, u njegovim ratovima, nije iskazao saucesce... Narod je opljackao sa piramidalnim bankama i najvecom inflacijom na svetu. Propaganda njegove televizije licila je na severno-korejsku.Nakon sto je Srbiju gurnuo pod NATO bombe i potpisao kapitulaciju u Kumanovu, sa ekrana te Bastilje je uz osmeh tvrdio da je pobedio. Naredio je atentate na svoje politicke protivnike, a kada je izgubio izbore, pokusao je da ostane na vlasti. Ako je po nekima ,,briljantno" vodio svoju odbranu u Hagu, kako je onda covek sa takvim kapacitetom dopustio da njegov narod, kojem je bio na celu, izgubi sve od Krajine do Kosova uz ekonomsko i moralno posrnuce Srbije...U pravosnaznoj presudi suda drzave Srbije, za ubistvo I.Stambolica i pokusaj ubistva V.Draskovica u Budvi,stoji da je Milosevic nalogodavac. Zapitaju li se predlagaci kako je porodicama Curuvije, Stambolica, sudije Simeunovica i stotina drugih zrtava njegovog rezima. Samo priolikom pokusaja ubistva Vuka Draskovica na I.magistrali bez oceva je 3.oktobra 1999. ostalo devetoro male dece.

Bez starca nema udarca

pre 6 godina

Imam šezdeset godina, a najlepše godine mi je odneo nečovek i tiranin kome žele da podignu spomenik. E, pa neće! Ako treba, sam ću ići da ga srušim makar me gazila četa policajaca! Takođe znam da neću biti sam i da će biti puno onih koji kao ja pamte mrak u koji nas je uveo, nepregledne kolone profesora, lekara, radnika svih mogućih profila, očajnih žena i muškaraca koji su švercovali sve, od igle lokomotive, danju, noću, samo kako bi preživeli! Neću mu zaboraviti da nas je slao u klanicu dogovorenih ratova a sam je uživao u nezamislivom luksuzu i bogatstvu koje je od naših usta otkinuo. Neću mu zaboraviti kako nas je ubeđivao kako nam je fantastično dobro dok nismo imali ni hleba ni lekova (uzgred, to me nešto podseća na - znate već koga i šta), kako nam je prodavao patriotizam zarad sopstvenog ostanka na vlasti ... Neću mu zaboraviti jako mnogo toga, a siguran sam (i vidim po komentarima) da nisam usamljen! Narode, istomišljenici moji, nisam iz Beograda, ali javite - kada se (opet) bude rušio diktator, biću, kao što sam bio i tada, u prvim redovima! A ako treba, mogu to i sam! Makar mi to bilo poslednje u životu!

N.N

pre 6 godina

Napraviti spomenik coveku koji je unazadio Srbiju za vjek vjekova pogresnom politikom i zbog kojeg je Srbija puna Srba sa one strange Drine i Kosova 90 tih kojinrade su proterani zbog pogresne politike.Da ne pricamo o zrtvama ratova, politicki protivnicima koji su nastradali zbog njegovog inacenja sa svetom

Nikad

pre 6 godina

Ovom čoveku koji je za sva vremena unazadio Srbiju ratovima ne sme se dozvoliti da čak i uličica u nekom selu ponese njegovo ime, mnogo je ljudi on zavio u crno, Hrvati i Bosanci neka rade sa svojim nacionalističkim kreatorima šta hoće, al Srbija je bila i treba da ostane uvek kolevka antifašističkih/antinacističkih ideja!!!

Pedja

pre 6 godina

On je zaista zasluzio da dobije spomenik ali u Pristini, Zagrebu i Sarajevu. Da nije njega Kosovo nikada nebi bilo Albansko a SFRJ se nebi raspala.

Mesečeva kći

pre 6 godina

Volela bih da čujem objašnjenje zašto. Ok, mi Srbi imamo manir da one prethodne uništimo i samo nove i moderne slavimo. To su radili Karađorđevići, Obrenovići, komunisti, pa i ovaj gospodin takođe, petooktobrasi i ovi snsovci. Međutim, sad nakon 18 godina od smene Slobe, da mi neko objasni šta je tačno uradio on da dobije ulicu, trg i spomenik? Jeste on "značajan" u našoj istoriji, ali i Hitler je značajno uticao na istoriju Nemačke, pa ga nema na trgovima i ulicama.

Srozao nam ugled u svetu, napravio od nas krvozedne monstrume, osiromašio nas i izgubio sve što se izgubiti može. O slobodi ljudi i medija tokom njegove vladavine da ne pričam. A je l' ima nešto pozitivno? Evo, živa nisam da čujem racionalno objašnjenje.

Komša

pre 6 godina

Uveo višestranačje? Čovek koji je,kad je ceo normalan svet bežao od komunizma pokušavao da izbegne demikratizaciju društva predlaganjem uvodjenja jednopartijskog pluralizma? Koji je preko svojih službi preuzimao i kontrolisao opoziciju a na narod koji se bunio protiv laži slao batinaše i tenkove?
Onaj koji je stvorio takvu klimu u Srbiji da je obično lepljenje plakata završavalo tako što neki penzinisani policajac/vojnik,subnorovac ubije iz pištolja,sa terase tinejdžera koji lepi plakate (jug Srbije 1990.) ili što kontramitingaš iz Vrbasa upuca opozicionog pristalicu u glavu na sred Terazija?
I na kraju,kada je video da će završiti kako je završio svaki evropski diktator uveo je narod u rat i eksploatisao mržnju koju je sejao zajedno sa titoističkim generalom Tudjmanom.Nije rešavao pitanje kosova već je uživao u činjenici da Albanci bojkotuju izbore i da sa 15-20 glasova može da dobije poslanika u skupštini.
To što je isporučen i umro u hagu ga ne čini srpskim herojem i prava je šteta što mu nije,zajedno sa ostalima sudjeno odmah po padu berlinskog zida.
Boljševik koji je hteo da se maskira nacionalizmom - predstavnik crvene elite koja je preko njega našla način da opstane- da ne završi na smetliptu istorije.
Spomenik da.Spomenik srama sa uklesanim imenima svih sluga miloševićevog režima,od onih koji su tada radili na RTB pa nadalje.
Ne ponovio se nikada više.Najveći zločin koji je činio je zločin prema našem narodu i našem društvu - vratio nas je u neolit politički.

Lala

pre 6 godina

Nije dozvoljavao da iko ponizava srpski narod jer je ipak on to radio najbolje. Covek zbog kojeg smo imali sankcije, zbog kojeg je proteran taj isti srpski narod i iz Hrvatske i iz Kosmeta, covek koji je skrivio cvetanje kriminala i raznih klanova, covek koji je svojim delima prouzrokovao da nas NATO bombarduje zasluzuje jedino da mu se svi kolektivno isp***mo po grobu, a ne da ima ulice i trgove. Na hiljade je stradalo, nekoliko stotina hiljada je proterano zbog njega, steta je ogromna, a njegovi se baskare po Rusiji. Jedino mi je zao sto mu je Hag sudio pre nas. Trebali su kao Causeskuovi da prodju. Banda najgore moguce vrste...

qwerty

pre 6 godina

Napravite spomenik Vucicu i Milosevicu u zagrljaju. 1999 su bili zajedno na vlasti, tako da treba da dele spomenik. Jedino sto ce Vucic vladati do kraja mog zivota

Cuvar Markovih gajbica

pre 6 godina

Slazem se sa svim negativnim komentarima o SM. O njemu mislim jos mnogo gore. I zato, gledano iz mog ugla - ne mogu da zamislim da neko pozeli da se coveku koji je upropastio Srbiju i zakovao je za evropsko dno za vise decenija podize spomenik. Ali... Gledano iz ugla ovog potpuno skrajnutog drustva, ja jesam za to da se podigne! Mi konacno moramo da pokazemo ko smo i sta smo, bez ovog laznog pretvaranja i glume evropejstva s kojim ne delimo ama bas nikakve vrednosti... Dakle, mi volimo tiranine, mi ne zelimo demokratiju koju duboko preziremo i mi ostajemo uporno u blatu u kome smo svoj na svome i najsrecniji jer je komsija u blatu preko glave a nama vire usta! Dakle, spomenik coveku koji nas je tu doveo bi konacno potvrdio da smo to sto jesmo,a pokusavamo da budemo ono sto nismo. Zato jesam za to da se on izgradi! Ne moze biti veceg dokaza naseg idiotluka i gluposti od dizanja spomenika coveku koji nas je doslovno generacijski unistio!

Nele

pre 6 godina

Covek je POTPUNO zasluzio da mu se podigne spomenik, na centralnom trgu.. u PRISTINI i TIRANI..
Budu li ga podigli u Srbiji, eto prilike za nove demonstracije. A ako niko drugi nece, rusicu ga sam!
Ja nisam zaboravio bonove, otimacinu, pljacku, inflaciju, ratove, bombardovanja, ubistva, flase sa gorivom, sverc, cigarete na komad, Madonu, gajbice, cvetic u kosi, drzavni kriminal..
Taj od mene oprostaj nece NIKADA dobiti.

coki

pre 6 godina

joki...poredis Djindjica sa Milosevicem?koliko je naseg naroda umrlo zbog Djindjica?koliko ratova je zapoceo i izgubio Djindjic?koliko milijardi je ukrao Djindjic?koliko teritorije je izgubio Djindjic?Koliko puta je Srbija bombardovana zbog Dhindjica?Svako ko misli da je postavljanje spomenika Milosevicu "stvar misljenj" nije normalan.U Nemackoj je zabranjeno spominjati Hitlera u pozitivnom kontekstu.

Draga

pre 6 godina

Apsolutno sam za, da mu se podigne spomenik za ratove koje je vodio, za invalide-amputirce koji su se vratili iz tih izgubljenih i besmislenih ratova, za opljackane devizne stedise, za opljackane gradjane tokom najvise inflacije u Evropi, za kapitulaciju u Kumanovu, za gubitak teritorije, za srusene kuce, izbeglice itd.itd.

djuka70

pre 6 godina

Obavezno podići, i to ne jedan, nego dva, da ga vekovima blagosilja i svežim cvećem kiti narod zahvalan na uspostavljanju državnosti: jedan u Zagrebu, a drugi u Prištini!

Srdjan

pre 6 godina

Е, алал би нам било вера! Доказ да смо ми непоправљиво глуп народ... Милошевић је заправо био реализатор понижавања Србије на сваки могући (и до тада немогући) начин; приморан на вишестраначје, свео га је на пуко млаћење празне сламе, док је на сваки могући (и до тада немогући) начин по сваку цену задовољавао своје властољубље; ратове које је водио губио је, и то сваки бар по два пута. Једном речју - издајник, а другом - злотвор.
Ево, ту су сви његови вазали повампирени, нека сад играју данс макабр са судбином нас који смо неким Божијим чудом преживели Милошевићево поигравање судбином Србије од 1989.до 2000. Мада, и ови што су дошли после, баш су нас усрећили...

H.

pre 6 godina

Ne laje kuče radi sela nego radi sebe. Nekakvi anonimusi, pripadnici ljudske sorte definisane izrekom "leba bez motike", dobili su publicitet na način koji im je jedino moguć, krijući se iza mrtvog nekadašnjeg idola velikog dela nacije i opet ga dižući u nebesa, kojima nikako ne pripada, ovim predlogom. Još ako im se posreći, pa se neko vreme budu povlačili po TV studijima razglabajući o ovoj svojoj "mudroliji" nastaloj iz dokolice, neće biti kraja njihovoj sreći. A da li će im predlog biti prihvaćen? Pa kako, kada je aktuelni faraon jedini koji zaslužuje takve počasti, a još je živ i živahan za takva posmrtna priznanja. Bivši faraoni (Tito, Milošević)idu u zaborav. Srbi su poznati po tome da vole svoje tirane, ali uvek najviše onog koji ih trenutno gazi.

marko

pre 6 godina

Добро. Онда да кренемо редом. Прво и основно то једа би требало коначно обелоданити све комунистичке злочине. Затим им свима одузети све могуће привилегије почевши од разних комунистичких одликовања а која имају везе са земљом, као што су нпр разне медље, херојства, и остале заслуге. Затим им одузети сву имовину као компензацију жртвама и држави. Затим све то овјавити кроз озбиљне књиге и ту причу редовно ширити кроз медије да би се једном за свагда раксртило са том комунистичком и злочиначком прошлошћу. Када се све то уради онда прећи на Слободана и његове. Доказати и показати све њихове грехове и злочине. И због свих тих њихових грехова забранити коначно тај СПС како због њих самих тако и због њиховог наслеђивања комунизма. И као финале отворити коферче, разне фирме где су они столовали све ове године и правили хаварију. Послати све то у затвор и завршити једном за свагда са свим што има везе са комунизмом. Е онда нек се из затвора дописују са цветаном и нек дижу споменике и шта већ.

Seljak

pre 6 godina

Ponizio nas je do daske, višestranačje je uveo pod pritiskom (setite se sintagme bespartijski pluralizam, koju su zagovarali), i sukobio nas je sa NATO. To je istina a vi možete svašta da tražite...

Ljiljana

pre 6 godina

Da li je neko danas pustio neki nervni gas u vazduh, pa otuda ovoliko ludilo? Prvo, ranom zorom, Miloševićev prvi čovek priča o svojim zaslugama u protestima 9. marta ( ne o tome kako je izmanipulisao pozitivnu energiju narodnog bunta i obezbedio opstanak Miloševića i pokop Srbije), a zatim ovi o spomeniku. Milošević je uništio i Srbiju i njen narod. Nikad ga nije trebalo isporučiti u Hag. Sve što je njegova politika donela drugima je ništa u odnosu na zlo koje je doneo Srbima. I suditi i osuditi ga je trebalo ovde. Prosto ne verujem da sam ovo pročitala!

Komša

pre 6 godina

Još bih nešto dodao.Onima koji danas tvrde da je Milošević bio srpski patriota preporučujem njegovu knjigu "Godine raspleta" .
U poslednje vreme sve češće mnogi pokušavaju da ga povežu sa nacionalizmom.
Sa jedne strane njegovi tadašnji sledbenici koji pokušavaju da racionalizuju njegove postupke i tako pravdaju i sebe.A sa druge strane ideomžloški sledbenici poražene strane na osmoj sednici jer u tome vide potvrdu ispravnosti svojih stavova.
Naravno,oni su samo dve frakcije jednog istog totalitarnog režima koje su do osme sednice zajedno jako "dobro" funkcionisale u gušenju slobodne misli.Samo su se na osmoj sednici razišli oko metoda delovanja.
Kako reče komentator @marko - bez jasnog otklona od tog režima u celini uvek ćemo biti sludjeno društvo.
Niti su stambolićevci gradjanska Srbija ,niti Miloševićevci nacionalna.Oni su predstavnici Titove Srbije.
Što pre se oslobodimo njihovih ideoloških derivata to bolje po naše društvo.
Kasnimo 30 godina.

Ало, СПС

pre 6 godina

Побогу, имају Предрага Марковића, нека им он пошаље интерни билтен у коме ће да наброји "заслуге" тог нечовека, који је, само детаљ- за време најгорег рата и немаштине- за себе и своју "лепотицу" откупио вилу на Дедињу, за безначајну суму.

Pedja

pre 6 godina

Podrzavam, neka mu dignu spomenik. I treba. Ako nas sva ponizenja, sve veca beda i bezobrazluk rezima nisu naterali na ulicu onda se nadam da ce spomenik. A ako nece ni spomenik, onda smo zasluzili da ceo vek uzivamo plodove svog kukavicluka i bezkicmenjastva.

Драган

pre 6 godina

Да ли политичари имају и мало памети?кКорупција и Партократија ,пљачкање Државе од стране његове породице , програмирана инфлација,политичка убиства,изгубљени ратови,изгубљеност у политици са СДА и ЕУ,несарађивање са Русијом су ствари за које га је требало судити у СРБИЈИ!Заслуге има што га је Србија предала српским непријатељима који су га убили!Све у свему брука његова и државе Србије не заслужује споменик.Он је био симбол титоизма најгрознијег система према Србима и Србији!

pozdrav iz Helsinkija

pre 6 godina

@ (KG, 09. mart 2018 17:33)

Milošević je od Srbije napravio rupu. Uveo državu u rat, i doveo narod do mizerije i potpune izolacije.
Nije umeo da se zaustavi dok ni poslednju trunku vrednosti nije uništio.
Na žalost, njegovi poltroni i ministri i dalje vladaju, ali sada, posto ništa drugo nije preostalo, rasprodaju zemljište. Sve po izgovoru volje naroda koji je manipulisan najjeftinijim trikovima po Miloševićevom receptu.

ernesto che

pre 6 godina

Vodi se velika rasprava, vidim da je 90%protiv. Nazalost, prica je mnogo dublja, a Milosevic je bio jedan od realizatora te price, nastavili su je djindjic i kostunica, tadic a sad vrhovni vodja, nije tesko pogoditi kako se zove ta prica. Opet nazalost, i ovi " mladi ljudi koji su pokrenuli ovu pricu", niti su je pokrenuli oni, niti znaju zasto to rade, vec su je pokrenuli oni koji hoce jos vece podele u ovom vec rasparcanom drustvu. Tuzno , ali slobodno mogu reci da je Milosevic bio covek za ove sad.

Sloba

pre 6 godina

Mikica
U pravu si za višestranačke izbore. Čak su napravili izbore sa 4 svoja kandidata. Glasao sam za 4. Neki iz Pirota, advokat ili doktor. Ali je bio bankar i za tržišnu privredu.

joki

pre 6 godina

za pola srbije milosevic je pozitivna licnost,za drugu polovinu je negativna.
isto kao djindjic.
mozda je vreme da shvatimo da ne misle svi kao mi,tako da podrzavam spomenik i djindjicu i milosevicu.

ma ko sta mislio to je fer resenje,kad svi shvatimo da i drugi imaju pravo na misljenje,svima ce nam lakse biti.

KG

pre 6 godina

B92, bio bi red da objavite i neki komentar koji nije pun psovki, vređanja i poziva na vandalizam. Siguran sam da ih ima bar koliko i ovih drugih. Slobodan Milošević nije uspeo da uradi za Srbiju ono što je trebalo, ali je poslednji političar koji je pokušao. Ratovi, sankcije, bombardovanja, izgubljene teritorije - to su uradile iste one države koje su ideal ljudima koji pišu ove sramne komentare. Drugarice i drugovi, ako toliko volite i poštujete demokratiju, onda se tako i ponašajte. Svako ima pravo na svoje mišljenje, ma koliko se ono vama ne sviđa. Na kraju, svi ste vi ipak za diktaturu, ali da samo vi lično izaberete diktatora. AV nije moj izbor ali je značajno bolji od demokrada koji su prodali pola zemlje u bescenje i obezvredili sve moralne i nacionalne vrednosti naše zemlje. Milošević je bar pokušao da održi dostojanstvo našeg naroda i da istera pravdu, ali, kao i uvek, jači tlači.

Nidža

pre 6 godina

Naravo da treba i podržavam inicijativu. Mrzeo sam ga iz dubine duše i čim sam dobio pravo glasa glasao sam protiv njega, ali to nije razlog da mu se ne podigne spomenik ili da ime nekoj ulici. Takođe podržavam i inicijativu da se sve Titove biste vrate na mesta sa kojih su ukonjene. I Tito i Milošević su deo naše istorije koje ne treba da se stidimo niti da je guramo pod tepih, kakva god njihova uloga bila, loša ili dobra, ona predstavlja deo naše istorije.

kolth

pre 6 godina

Vidim i ovde preovladava zapadna propaganda da je Milosevic bio nacionalista i krivac za sve ratove devedesetih. Naprotiv, Miloseviceva greska je sto je bio zeljan vlasti i komunista u vreme kada je u celoj Evropi komunizam nestajao. Zato je i postao omrazen od strane zapada i time stetu naneo iskljucivo srpskom narodu. Sto se tice raspada Jugoslavije i ratova uzroci su mnogo kompleksniji i multifakorski, Milosevic je donekle imao uticaj u svemu tome, ali se ne moze reci da je on hteo i zapoceo ratove. Cak ga je i Haski tribunal posthumno oslobodio odgovornosti. Sve u svemu, nije bio cvece, spomenik ne znam koliko zasluzuje, ali zasluzuje da se vec jednom prestane sa opstom satanizacijom njegovog lika i dela.

Nenad

pre 6 godina

Spomenik zlotvoru Milosevicu je pljuvanje u lice hiljadama poginulih I izbeglih Srba.Misleci da je novi Tito Sve ratove je izgubio.Za Sta se uhvatio osusilo se.Steta sto je umro,sto mu se nije ovde sudilo.
U Beogradu na cije je ulice izvodio tenkove nece imati spomenik.
Neka mu porodica koja u Rusiji I'ma diploma.imunitet(Koji ce svako da dobije za 800 mil)dize spomenik.

bob

pre 6 godina

neshvatljivo je da jos ima ljudi koji se dive ovom coveku koji je unistio ceo srpski narod i drzavu!ili nisu bili tada rodjeni ili su tatini i mamini sinovi sa zeljom da vrate privilegije

Pravda za "krševe" starih 10-15.godinaoio

pre 6 godina

Sebi vole vođe pa to ti je !!

Za one što imaju slabo pamćenje ,obilazak diskoteke "madone" i požarevcu njegovog sina bio je obavezni deo školskih ekskurzija i izleta !

A danas se uz vatromet slavi rođendan sadašnjeg vođe !!


Ni albanija za vreme hodže nam nije ravna !!!

što te biju ovi dobri ljudi

pre 6 godina

Ne znam kako je kod vas,ali u mojoj okolini ogromna većina najekstremnijih Miloševićevih obožavatelja i njihovi potomci su debelo profitirali od rušenja tiranina.Svi su po stranim kompanijama,slažu u slamaricu isključivo dolare i evre,pasoš ne vraćaju u fioku ili su se trajno preselili na "truli" zapad.Verovatno ih grize savest što su ga ostavili pod žbunom u Požarevcu i imaju obavezu bar da mu spomenik podignu,koji će gledati naša deca a njihovoj neće zaklanjati panoramu u Njujorku,Londonu,Briselu,Rimu,Berlinu.....

joki

pre 6 godina

za pola srbije milosevic je pozitivna licnost,za drugu polovinu je negativna.
isto kao djindjic.
mozda je vreme da shvatimo da ne misle svi kao mi,tako da podrzavam spomenik i djindjicu i milosevicu.

ma ko sta mislio to je fer resenje,kad svi shvatimo da i drugi imaju pravo na misljenje,svima ce nam lakse biti.

Nidža

pre 6 godina

Naravo da treba i podržavam inicijativu. Mrzeo sam ga iz dubine duše i čim sam dobio pravo glasa glasao sam protiv njega, ali to nije razlog da mu se ne podigne spomenik ili da ime nekoj ulici. Takođe podržavam i inicijativu da se sve Titove biste vrate na mesta sa kojih su ukonjene. I Tito i Milošević su deo naše istorije koje ne treba da se stidimo niti da je guramo pod tepih, kakva god njihova uloga bila, loša ili dobra, ona predstavlja deo naše istorije.

KG

pre 6 godina

B92, bio bi red da objavite i neki komentar koji nije pun psovki, vređanja i poziva na vandalizam. Siguran sam da ih ima bar koliko i ovih drugih. Slobodan Milošević nije uspeo da uradi za Srbiju ono što je trebalo, ali je poslednji političar koji je pokušao. Ratovi, sankcije, bombardovanja, izgubljene teritorije - to su uradile iste one države koje su ideal ljudima koji pišu ove sramne komentare. Drugarice i drugovi, ako toliko volite i poštujete demokratiju, onda se tako i ponašajte. Svako ima pravo na svoje mišljenje, ma koliko se ono vama ne sviđa. Na kraju, svi ste vi ipak za diktaturu, ali da samo vi lično izaberete diktatora. AV nije moj izbor ali je značajno bolji od demokrada koji su prodali pola zemlje u bescenje i obezvredili sve moralne i nacionalne vrednosti naše zemlje. Milošević je bar pokušao da održi dostojanstvo našeg naroda i da istera pravdu, ali, kao i uvek, jači tlači.

kolth

pre 6 godina

Vidim i ovde preovladava zapadna propaganda da je Milosevic bio nacionalista i krivac za sve ratove devedesetih. Naprotiv, Miloseviceva greska je sto je bio zeljan vlasti i komunista u vreme kada je u celoj Evropi komunizam nestajao. Zato je i postao omrazen od strane zapada i time stetu naneo iskljucivo srpskom narodu. Sto se tice raspada Jugoslavije i ratova uzroci su mnogo kompleksniji i multifakorski, Milosevic je donekle imao uticaj u svemu tome, ali se ne moze reci da je on hteo i zapoceo ratove. Cak ga je i Haski tribunal posthumno oslobodio odgovornosti. Sve u svemu, nije bio cvece, spomenik ne znam koliko zasluzuje, ali zasluzuje da se vec jednom prestane sa opstom satanizacijom njegovog lika i dela.

ernesto che

pre 6 godina

Vodi se velika rasprava, vidim da je 90%protiv. Nazalost, prica je mnogo dublja, a Milosevic je bio jedan od realizatora te price, nastavili su je djindjic i kostunica, tadic a sad vrhovni vodja, nije tesko pogoditi kako se zove ta prica. Opet nazalost, i ovi " mladi ljudi koji su pokrenuli ovu pricu", niti su je pokrenuli oni, niti znaju zasto to rade, vec su je pokrenuli oni koji hoce jos vece podele u ovom vec rasparcanom drustvu. Tuzno , ali slobodno mogu reci da je Milosevic bio covek za ove sad.

Millennium

pre 6 godina

Hoće li Mira i Marko da dođu na otvaranje? Sećam se, sa 15 godina bežimo od policije dok smo lepili plakate protiv Miloševića. Lete leci, ispadaju plakati. U školi, direktorka iz SPS-a, ganja nas ko Bog đavola. Preti se izbacivanjima ko ide na proteste. Mi iskačemo kroz prozor. Naši vršnjaci u drugim zemljama uživali u detinjstvu, mi rušili diktatora. I sve uzalud.

Dragan

pre 6 godina

Dakle, najvećoj sramoti, čoveku koji nas je unazadio i zavio u crno, i ne samo nas, spomenik?? Eh, pa lepo, ako ga kojim slučajem podignete, da vidimo da li će da odstoji i pola sata!

Zoran Simic

pre 6 godina

Ne bih trosio puno reci...licno cu ga namazati psecim izmetom iste veceri...a tog resursa ima na ulicama koliko hocete, bar ce necemu da posluzi.

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

@Naravo da treba i podržavam inicijativu. Mrzeo sam ga iz dubine duše i čim sam dobio pravo glasa glasao sam protiv njega, ali to nije razlog da mu se ne podigne spomenik ili da ime nekoj ulici. Takođe podržavam i inicijativu da se sve Titove biste vrate na mesta sa kojih su ukonjene. I Tito i Milošević su deo naše istorije koje ne treba da se stidimo niti da je guramo pod tepih, kakva god njihova uloga bila, loša ili dobra, ona predstavlja deo naše istorije.
(Nidža, 9. mart 2018 13:51)

Po toj nakaznoj "logici", cela Nemacka bila bi puna spomenika Hitleru, a cela Hrvatska Anti Pavelicu, jer su oni, zaboga, bili "deo njihove istorije" ?!?!?!? NAJKRVAVIJI ZLOCINAC I ZLIKOVAC KOJI JE SRBIJU I SRPSKI NAROD U CRNO ZAVIO ZA 200 GODINA NE ZASLUZUJE DA MU SE IME SPOMENE VISE IKADA A KAMO LI NEKAKAV SPOMENIK!!!

hehe

pre 6 godina

Spomenik pokretacu rata i uzrocniku stajanja Srbije u mestu 30 godina podici spomenik ? To se nece desiti jer ima jos dosta Srba sa vecim IQ od soptvenog broja cipela.

Pravda za "krševe" starih 10-15.godinaoio

pre 6 godina

Govor na Gazimestanu nije bio čuven već TRAGIČAN !
Ukoliko ovo prođe , još jedan dokaz više kako u glavama većeg broja građana srbije "KUCA" !

Zemunac na privremenom radu u Beogradu

pre 6 godina

Samo pravite, srušićemo ga iste večeri. I pozvaćemo sve koje je zlikovac učinio prognanim, izbeglim ili emigracijom. Biće to prelep događaj.

sasa jokic

pre 6 godina

Ako ce na njemu da pise da je najvece zlo koje je ikada vladalo Srbijom, i da ce geenracije Srba ispastati njegove zlocine i pljacke, slazem se.

Pedja

pre 6 godina

On je zaista zasluzio da dobije spomenik ali u Pristini, Zagrebu i Sarajevu. Da nije njega Kosovo nikada nebi bilo Albansko a SFRJ se nebi raspala.

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Proteklih godina uveliko prisustvujemo julovsko-radikalskom prekrajanju istorije. Predlazu spomenik coveku koji je odbio sve predloge za mirno resenje jugoslovenske krize (konfederaciju, asimetricnu federaciju,savez suverenih drzava). Verujuci njemu Srbi u Krajini su digli oruzani ustanak, a onda ostavljeni na cedilu. Slicnu sudbinu priredio je i Srbima na KiM. Mobilisao je omladinu u tri rata, a svog sina je oslobodio vojske. Nikada majkama poginulih, u njegovim ratovima, nije iskazao saucesce... Narod je opljackao sa piramidalnim bankama i najvecom inflacijom na svetu. Propaganda njegove televizije licila je na severno-korejsku.Nakon sto je Srbiju gurnuo pod NATO bombe i potpisao kapitulaciju u Kumanovu, sa ekrana te Bastilje je uz osmeh tvrdio da je pobedio. Naredio je atentate na svoje politicke protivnike, a kada je izgubio izbore, pokusao je da ostane na vlasti. Ako je po nekima ,,briljantno" vodio svoju odbranu u Hagu, kako je onda covek sa takvim kapacitetom dopustio da njegov narod, kojem je bio na celu, izgubi sve od Krajine do Kosova uz ekonomsko i moralno posrnuce Srbije...U pravosnaznoj presudi suda drzave Srbije, za ubistvo I.Stambolica i pokusaj ubistva V.Draskovica u Budvi,stoji da je Milosevic nalogodavac. Zapitaju li se predlagaci kako je porodicama Curuvije, Stambolica, sudije Simeunovica i stotina drugih zrtava njegovog rezima. Samo priolikom pokusaja ubistva Vuka Draskovica na I.magistrali bez oceva je 3.oktobra 1999. ostalo devetoro male dece.

QuickFire

pre 6 godina

Kratko i jasno - ni u ludilu!!

Kome bre da dižemo spomenik?? Čoveku koji je svojom nenormalnom politikom doprineo da se država raspadne u krvi, da nam više stotina hiljada mladih i obrazovanih emigrira ili izgine, koji nas je doveo do toga da je bombardovanje bilo nemoguće izbeći, da sve ratove koje (ni)smo vodili izgubimo, da se država ekonomski, kulturno i scoijalno sunovrati u ambis iz kojeg ni do danas nismo izašli...

Užas kakav smo pogan i politički i istorijski autističan narod, kratkog pamćenja! Nije ni čudo što smo ponovo pod jarmom još jednog takvog, Miloševiću sličnog, i što se tome uopšte ne nazire kraj.

coki

pre 6 godina

joki...poredis Djindjica sa Milosevicem?koliko je naseg naroda umrlo zbog Djindjica?koliko ratova je zapoceo i izgubio Djindjic?koliko milijardi je ukrao Djindjic?koliko teritorije je izgubio Djindjic?Koliko puta je Srbija bombardovana zbog Dhindjica?Svako ko misli da je postavljanje spomenika Milosevicu "stvar misljenj" nije normalan.U Nemackoj je zabranjeno spominjati Hitlera u pozitivnom kontekstu.

marko

pre 6 godina

Добро. Онда да кренемо редом. Прво и основно то једа би требало коначно обелоданити све комунистичке злочине. Затим им свима одузети све могуће привилегије почевши од разних комунистичких одликовања а која имају везе са земљом, као што су нпр разне медље, херојства, и остале заслуге. Затим им одузети сву имовину као компензацију жртвама и држави. Затим све то овјавити кроз озбиљне књиге и ту причу редовно ширити кроз медије да би се једном за свагда раксртило са том комунистичком и злочиначком прошлошћу. Када се све то уради онда прећи на Слободана и његове. Доказати и показати све њихове грехове и злочине. И због свих тих њихових грехова забранити коначно тај СПС како због њих самих тако и због њиховог наслеђивања комунизма. И као финале отворити коферче, разне фирме где су они столовали све ове године и правили хаварију. Послати све то у затвор и завршити једном за свагда са свим што има везе са комунизмом. Е онда нек се из затвора дописују са цветаном и нек дижу споменике и шта већ.

Ivan

pre 6 godina

Spomenik Milosevicu ? Ako nije osudjen za zlocine prema drugima, nije kriv ? Mozda za to i nije, ali za sve sto je uradio nama Srbima je vise nego kriv ! Ne zivimo na dobrom delu teritorija gde smo ziveli, koliko je Srba samo izginulo, koliko imovine unisteno, koliko mladih je otislo po svetu, a bez tih mladih stanovnistvo Srbije sve starije i malobrojnije... Mozda trebaju spomenik da mu podignu neprijatelji Srbije, Srbi nikada !

Cuvar Markovih gajbica

pre 6 godina

Slazem se sa svim negativnim komentarima o SM. O njemu mislim jos mnogo gore. I zato, gledano iz mog ugla - ne mogu da zamislim da neko pozeli da se coveku koji je upropastio Srbiju i zakovao je za evropsko dno za vise decenija podize spomenik. Ali... Gledano iz ugla ovog potpuno skrajnutog drustva, ja jesam za to da se podigne! Mi konacno moramo da pokazemo ko smo i sta smo, bez ovog laznog pretvaranja i glume evropejstva s kojim ne delimo ama bas nikakve vrednosti... Dakle, mi volimo tiranine, mi ne zelimo demokratiju koju duboko preziremo i mi ostajemo uporno u blatu u kome smo svoj na svome i najsrecniji jer je komsija u blatu preko glave a nama vire usta! Dakle, spomenik coveku koji nas je tu doveo bi konacno potvrdio da smo to sto jesmo,a pokusavamo da budemo ono sto nismo. Zato jesam za to da se on izgradi! Ne moze biti veceg dokaza naseg idiotluka i gluposti od dizanja spomenika coveku koji nas je doslovno generacijski unistio!

PeruN

pre 6 godina

Pobunio Krajiške Srbe i onda ih ostavio na cjedilu i pustio niz vodu,pobunio bosanske Srbe,a onda htio potpisati Vens-Ovensov plan koji nije predviđao postojanje nikakve RS,samo što mu Mladić i Karadžić kakvi god bili nisu bili pijuni kao Martić i Babić,nedavno smo čuli da mu je u Dejtonu nuđen papir kojim bi počeo rješavanje albanskog pitanja na KiM koji je zgužvao,jer je mislio samo na svoju vlast a ne na opšte interese,a kako je riješio problem KiM kumanovskom kapitulacijom i ratom sa cijelim svijetom dobro je poznato.Čovjek koji je simbol za moralno i ekonomsko posrnuće srpskog naroda,takođe svojom politikom otvorio prostor otcjepljenju Crne Gore,da ne govorimo o političkim ubistvima,organizovanom švercu i kriminalu,pljački građana putem devizne štednje i iznošenju novca iz zemlje.Ako se za ova djela dobija spomenik onda mu dižite.

Драган

pre 6 godina

Да ли политичари имају и мало памети?кКорупција и Партократија ,пљачкање Државе од стране његове породице , програмирана инфлација,политичка убиства,изгубљени ратови,изгубљеност у политици са СДА и ЕУ,несарађивање са Русијом су ствари за које га је требало судити у СРБИЈИ!Заслуге има што га је Србија предала српским непријатељима који су га убили!Све у свему брука његова и државе Србије не заслужује споменик.Он је био симбол титоизма најгрознијег система према Србима и Србији!

Lala

pre 6 godina

Nije dozvoljavao da iko ponizava srpski narod jer je ipak on to radio najbolje. Covek zbog kojeg smo imali sankcije, zbog kojeg je proteran taj isti srpski narod i iz Hrvatske i iz Kosmeta, covek koji je skrivio cvetanje kriminala i raznih klanova, covek koji je svojim delima prouzrokovao da nas NATO bombarduje zasluzuje jedino da mu se svi kolektivno isp***mo po grobu, a ne da ima ulice i trgove. Na hiljade je stradalo, nekoliko stotina hiljada je proterano zbog njega, steta je ogromna, a njegovi se baskare po Rusiji. Jedino mi je zao sto mu je Hag sudio pre nas. Trebali su kao Causeskuovi da prodju. Banda najgore moguce vrste...

djuka70

pre 6 godina

Obavezno podići, i to ne jedan, nego dva, da ga vekovima blagosilja i svežim cvećem kiti narod zahvalan na uspostavljanju državnosti: jedan u Zagrebu, a drugi u Prištini!

Komša

pre 6 godina

Još bih nešto dodao.Onima koji danas tvrde da je Milošević bio srpski patriota preporučujem njegovu knjigu "Godine raspleta" .
U poslednje vreme sve češće mnogi pokušavaju da ga povežu sa nacionalizmom.
Sa jedne strane njegovi tadašnji sledbenici koji pokušavaju da racionalizuju njegove postupke i tako pravdaju i sebe.A sa druge strane ideomžloški sledbenici poražene strane na osmoj sednici jer u tome vide potvrdu ispravnosti svojih stavova.
Naravno,oni su samo dve frakcije jednog istog totalitarnog režima koje su do osme sednice zajedno jako "dobro" funkcionisale u gušenju slobodne misli.Samo su se na osmoj sednici razišli oko metoda delovanja.
Kako reče komentator @marko - bez jasnog otklona od tog režima u celini uvek ćemo biti sludjeno društvo.
Niti su stambolićevci gradjanska Srbija ,niti Miloševićevci nacionalna.Oni su predstavnici Titove Srbije.
Što pre se oslobodimo njihovih ideoloških derivata to bolje po naše društvo.
Kasnimo 30 godina.

Nikad

pre 6 godina

Ovom čoveku koji je za sva vremena unazadio Srbiju ratovima ne sme se dozvoliti da čak i uličica u nekom selu ponese njegovo ime, mnogo je ljudi on zavio u crno, Hrvati i Bosanci neka rade sa svojim nacionalističkim kreatorima šta hoće, al Srbija je bila i treba da ostane uvek kolevka antifašističkih/antinacističkih ideja!!!

Seljak

pre 6 godina

Ponizio nas je do daske, višestranačje je uveo pod pritiskom (setite se sintagme bespartijski pluralizam, koju su zagovarali), i sukobio nas je sa NATO. To je istina a vi možete svašta da tražite...

Srdjan

pre 6 godina

Е, алал би нам било вера! Доказ да смо ми непоправљиво глуп народ... Милошевић је заправо био реализатор понижавања Србије на сваки могући (и до тада немогући) начин; приморан на вишестраначје, свео га је на пуко млаћење празне сламе, док је на сваки могући (и до тада немогући) начин по сваку цену задовољавао своје властољубље; ратове које је водио губио је, и то сваки бар по два пута. Једном речју - издајник, а другом - злотвор.
Ево, ту су сви његови вазали повампирени, нека сад играју данс макабр са судбином нас који смо неким Божијим чудом преживели Милошевићево поигравање судбином Србије од 1989.до 2000. Мада, и ови што су дошли после, баш су нас усрећили...

Mesečeva kći

pre 6 godina

Volela bih da čujem objašnjenje zašto. Ok, mi Srbi imamo manir da one prethodne uništimo i samo nove i moderne slavimo. To su radili Karađorđevići, Obrenovići, komunisti, pa i ovaj gospodin takođe, petooktobrasi i ovi snsovci. Međutim, sad nakon 18 godina od smene Slobe, da mi neko objasni šta je tačno uradio on da dobije ulicu, trg i spomenik? Jeste on "značajan" u našoj istoriji, ali i Hitler je značajno uticao na istoriju Nemačke, pa ga nema na trgovima i ulicama.

Srozao nam ugled u svetu, napravio od nas krvozedne monstrume, osiromašio nas i izgubio sve što se izgubiti može. O slobodi ljudi i medija tokom njegove vladavine da ne pričam. A je l' ima nešto pozitivno? Evo, živa nisam da čujem racionalno objašnjenje.

Ало, СПС

pre 6 godina

Побогу, имају Предрага Марковића, нека им он пошаље интерни билтен у коме ће да наброји "заслуге" тог нечовека, који је, само детаљ- за време најгорег рата и немаштине- за себе и своју "лепотицу" откупио вилу на Дедињу, за безначајну суму.

Bez starca nema udarca

pre 6 godina

Imam šezdeset godina, a najlepše godine mi je odneo nečovek i tiranin kome žele da podignu spomenik. E, pa neće! Ako treba, sam ću ići da ga srušim makar me gazila četa policajaca! Takođe znam da neću biti sam i da će biti puno onih koji kao ja pamte mrak u koji nas je uveo, nepregledne kolone profesora, lekara, radnika svih mogućih profila, očajnih žena i muškaraca koji su švercovali sve, od igle lokomotive, danju, noću, samo kako bi preživeli! Neću mu zaboraviti da nas je slao u klanicu dogovorenih ratova a sam je uživao u nezamislivom luksuzu i bogatstvu koje je od naših usta otkinuo. Neću mu zaboraviti kako nas je ubeđivao kako nam je fantastično dobro dok nismo imali ni hleba ni lekova (uzgred, to me nešto podseća na - znate već koga i šta), kako nam je prodavao patriotizam zarad sopstvenog ostanka na vlasti ... Neću mu zaboraviti jako mnogo toga, a siguran sam (i vidim po komentarima) da nisam usamljen! Narode, istomišljenici moji, nisam iz Beograda, ali javite - kada se (opet) bude rušio diktator, biću, kao što sam bio i tada, u prvim redovima! A ako treba, mogu to i sam! Makar mi to bilo poslednje u životu!

Komša

pre 6 godina

Uveo višestranačje? Čovek koji je,kad je ceo normalan svet bežao od komunizma pokušavao da izbegne demikratizaciju društva predlaganjem uvodjenja jednopartijskog pluralizma? Koji je preko svojih službi preuzimao i kontrolisao opoziciju a na narod koji se bunio protiv laži slao batinaše i tenkove?
Onaj koji je stvorio takvu klimu u Srbiji da je obično lepljenje plakata završavalo tako što neki penzinisani policajac/vojnik,subnorovac ubije iz pištolja,sa terase tinejdžera koji lepi plakate (jug Srbije 1990.) ili što kontramitingaš iz Vrbasa upuca opozicionog pristalicu u glavu na sred Terazija?
I na kraju,kada je video da će završiti kako je završio svaki evropski diktator uveo je narod u rat i eksploatisao mržnju koju je sejao zajedno sa titoističkim generalom Tudjmanom.Nije rešavao pitanje kosova već je uživao u činjenici da Albanci bojkotuju izbore i da sa 15-20 glasova može da dobije poslanika u skupštini.
To što je isporučen i umro u hagu ga ne čini srpskim herojem i prava je šteta što mu nije,zajedno sa ostalima sudjeno odmah po padu berlinskog zida.
Boljševik koji je hteo da se maskira nacionalizmom - predstavnik crvene elite koja je preko njega našla način da opstane- da ne završi na smetliptu istorije.
Spomenik da.Spomenik srama sa uklesanim imenima svih sluga miloševićevog režima,od onih koji su tada radili na RTB pa nadalje.
Ne ponovio se nikada više.Najveći zločin koji je činio je zločin prema našem narodu i našem društvu - vratio nas je u neolit politički.

N.N

pre 6 godina

Napraviti spomenik coveku koji je unazadio Srbiju za vjek vjekova pogresnom politikom i zbog kojeg je Srbija puna Srba sa one strange Drine i Kosova 90 tih kojinrade su proterani zbog pogresne politike.Da ne pricamo o zrtvama ratova, politicki protivnicima koji su nastradali zbog njegovog inacenja sa svetom

qwerty

pre 6 godina

Napravite spomenik Vucicu i Milosevicu u zagrljaju. 1999 su bili zajedno na vlasti, tako da treba da dele spomenik. Jedino sto ce Vucic vladati do kraja mog zivota

Ljiljana

pre 6 godina

Da li je neko danas pustio neki nervni gas u vazduh, pa otuda ovoliko ludilo? Prvo, ranom zorom, Miloševićev prvi čovek priča o svojim zaslugama u protestima 9. marta ( ne o tome kako je izmanipulisao pozitivnu energiju narodnog bunta i obezbedio opstanak Miloševića i pokop Srbije), a zatim ovi o spomeniku. Milošević je uništio i Srbiju i njen narod. Nikad ga nije trebalo isporučiti u Hag. Sve što je njegova politika donela drugima je ništa u odnosu na zlo koje je doneo Srbima. I suditi i osuditi ga je trebalo ovde. Prosto ne verujem da sam ovo pročitala!

Draga

pre 6 godina

Apsolutno sam za, da mu se podigne spomenik za ratove koje je vodio, za invalide-amputirce koji su se vratili iz tih izgubljenih i besmislenih ratova, za opljackane devizne stedise, za opljackane gradjane tokom najvise inflacije u Evropi, za kapitulaciju u Kumanovu, za gubitak teritorije, za srusene kuce, izbeglice itd.itd.

Nele

pre 6 godina

Covek je POTPUNO zasluzio da mu se podigne spomenik, na centralnom trgu.. u PRISTINI i TIRANI..
Budu li ga podigli u Srbiji, eto prilike za nove demonstracije. A ako niko drugi nece, rusicu ga sam!
Ja nisam zaboravio bonove, otimacinu, pljacku, inflaciju, ratove, bombardovanja, ubistva, flase sa gorivom, sverc, cigarete na komad, Madonu, gajbice, cvetic u kosi, drzavni kriminal..
Taj od mene oprostaj nece NIKADA dobiti.

Mikica

pre 6 godina

"uveo je višestranačje"

Još uvek ima nas koji pamtimo to vreme.

Slobodan Milošević je bio veliki protivnik višepartijskog sistema. Dok su se u se u ostalim republikama ex SFRJ održavali izbori u Srbiji se iz sve snage raspravljalo o "bezpartijskom pluralizmu".

Zato su, od svih republika ex SFRJ, Srbija (i Crna Gora) poslednje održale višepartijske izbore - tek u decembru 1990.

S.M je bio i veliki protivnik tržišne ekonomije.

pozdrav iz Helsinkija

pre 6 godina

@ (KG, 09. mart 2018 17:33)

Milošević je od Srbije napravio rupu. Uveo državu u rat, i doveo narod do mizerije i potpune izolacije.
Nije umeo da se zaustavi dok ni poslednju trunku vrednosti nije uništio.
Na žalost, njegovi poltroni i ministri i dalje vladaju, ali sada, posto ništa drugo nije preostalo, rasprodaju zemljište. Sve po izgovoru volje naroda koji je manipulisan najjeftinijim trikovima po Miloševićevom receptu.

H.

pre 6 godina

Ne laje kuče radi sela nego radi sebe. Nekakvi anonimusi, pripadnici ljudske sorte definisane izrekom "leba bez motike", dobili su publicitet na način koji im je jedino moguć, krijući se iza mrtvog nekadašnjeg idola velikog dela nacije i opet ga dižući u nebesa, kojima nikako ne pripada, ovim predlogom. Još ako im se posreći, pa se neko vreme budu povlačili po TV studijima razglabajući o ovoj svojoj "mudroliji" nastaloj iz dokolice, neće biti kraja njihovoj sreći. A da li će im predlog biti prihvaćen? Pa kako, kada je aktuelni faraon jedini koji zaslužuje takve počasti, a još je živ i živahan za takva posmrtna priznanja. Bivši faraoni (Tito, Milošević)idu u zaborav. Srbi su poznati po tome da vole svoje tirane, ali uvek najviše onog koji ih trenutno gazi.

Sloba

pre 6 godina

Mikica
U pravu si za višestranačke izbore. Čak su napravili izbore sa 4 svoja kandidata. Glasao sam za 4. Neki iz Pirota, advokat ili doktor. Ali je bio bankar i za tržišnu privredu.

Pedja

pre 6 godina

Podrzavam, neka mu dignu spomenik. I treba. Ako nas sva ponizenja, sve veca beda i bezobrazluk rezima nisu naterali na ulicu onda se nadam da ce spomenik. A ako nece ni spomenik, onda smo zasluzili da ceo vek uzivamo plodove svog kukavicluka i bezkicmenjastva.

Nenad

pre 6 godina

Spomenik zlotvoru Milosevicu je pljuvanje u lice hiljadama poginulih I izbeglih Srba.Misleci da je novi Tito Sve ratove je izgubio.Za Sta se uhvatio osusilo se.Steta sto je umro,sto mu se nije ovde sudilo.
U Beogradu na cije je ulice izvodio tenkove nece imati spomenik.
Neka mu porodica koja u Rusiji I'ma diploma.imunitet(Koji ce svako da dobije za 800 mil)dize spomenik.

bob

pre 6 godina

neshvatljivo je da jos ima ljudi koji se dive ovom coveku koji je unistio ceo srpski narod i drzavu!ili nisu bili tada rodjeni ili su tatini i mamini sinovi sa zeljom da vrate privilegije

Pravda za "krševe" starih 10-15.godinaoio

pre 6 godina

Sebi vole vođe pa to ti je !!

Za one što imaju slabo pamćenje ,obilazak diskoteke "madone" i požarevcu njegovog sina bio je obavezni deo školskih ekskurzija i izleta !

A danas se uz vatromet slavi rođendan sadašnjeg vođe !!


Ni albanija za vreme hodže nam nije ravna !!!

što te biju ovi dobri ljudi

pre 6 godina

Ne znam kako je kod vas,ali u mojoj okolini ogromna većina najekstremnijih Miloševićevih obožavatelja i njihovi potomci su debelo profitirali od rušenja tiranina.Svi su po stranim kompanijama,slažu u slamaricu isključivo dolare i evre,pasoš ne vraćaju u fioku ili su se trajno preselili na "truli" zapad.Verovatno ih grize savest što su ga ostavili pod žbunom u Požarevcu i imaju obavezu bar da mu spomenik podignu,koji će gledati naša deca a njihovoj neće zaklanjati panoramu u Njujorku,Londonu,Briselu,Rimu,Berlinu.....