lule
pre 6 godina
Ko vam je taj Jokić? Što stalno o njemu pišete?
Četvrtak, 08.03.2018.
17:30
Nikola Jokić spada među najtalentovanije igrače u NBA prenosi jedna od najpoznatijih medijskih kuća ESPN.
Izvor: PT
pre 6 godina
Ko vam je taj Jokić? Što stalno o njemu pišete?
pre 6 godina
@Jim Beam
Ti se momce ocigledno ne razumes u kosasrku cim kazes da je problem ta jedna nedelja. Cak i pre neko sto je sezona pocela trener Malone je rekao kako ce doci do promena u igri i da ce Jokic morati da donekle zrtvuje svoju igru i svoju statistiku. Sta je time hteo da kaze?
Radi se o tome da je u prosloj sezoni Denver igrao napad po sistemu Krisa Fincha, to je tzv. "motion offense" koji se zasniva na protoku lopte, puno dodavanja i na velikoj slobodi igraca u igri. Kada je Kris otisao (razlog nepoznat) Malone menja sistem i prilagodjava ga Milsapu: nema vise slobodnog protoka lopte, nema vise slobode u igri vec se sve igra po unapred nacrtanim Maloneovim zamislima. Posto Milsap igra iskljucivo u reketu, onda Malone zrtvuje Jokica i baca ga van linije 3 poena, tj. Jokic mu igra krilo. Kao rezuiltat svega toga imamo situaciju da se ucinak Jokica drasticno smanjuje. Samo pogledaj Denverovu i Jokicevu statistiku iz prosle godine (ili za poslednih 12 utakmica pre povratka Milsapa) i uporedi je sa ovogodisnjom statistikom i sve ce ti biti jasno.
pre 6 godina
Ispred Porzingisa sa dva mesta a secamo se koliko se (i sada se) kroz medije hype-uje (dize u nebesa) Letonaca. Svaka cast Jokicu!
(MidRange, 8. mart 2018 17:38)
Naravno da će da se stvara veći hype.
Jedno je kad igraš za tim u gradu od 20mil stanovnika a drugo kad igraš u 40 puta manjem gradu.
Da ne spominjem još koliko je za mnoge Njujork centar sveta, i njihovih fanova ima svuda.
pre 6 godina
Samo dvojica amerikanaca i samo jedan belac. Uspeh naravno!
pre 6 godina
@bskfan
Momak je odigrao ove sezone cca 20 mečeva, imaju preko 50% pobeda sa njim, a ti izvlačiš cifre kako njih dvojica nisu kompatibilni u ekipi sa sve brojkama a nisu zajedno proveli cca 200minuta na parketu. To kao da uđem ja na parket sa Karijem, on pogodi 3 trojke i onda neko uzme i poredi kako on igra sa mnom mnogo bolje i postizao bi svaki meč 60poena. Govorite o momku koji je all-star, koga bi svaki tim poželeo i koji je svaki tim za koji je igrao dovlačio do plejofa. Uz sve to, osim što mu je ceo tim nov, dolazi iz teške povrede. Ispada da je Milsap kriv što Jokić ima mečeve kada šutne samo tri puta? Glupost, momak samo ima izraženo kada mu se igra i kada mu se ne igra. To nema veze sa Milsapom koji je ovde postao broj 1 neprijatelj zato što Jokiću nije nedelja baš najbolja.
pre 6 godina
jokic igra kosarku tako opusteno i bez fizickog napora ima snagu nema brzinu.takvim tempom moze da igra jos 15 godina.ovi iznad njega trce kao sa lanca da su pusteni dok je jokic maratonac mislilac. ne ide u zid po svaku cenu svestan je svojih mogucnosti.nemojte me pogresno shvatiti ni malo nisam pristrasan kada bih rekao da je on neuporediv za danasnje poimanje kosarke.dal taj list ikada zabelezi koliko je koji igrac pretrcao e tu bi jokic bio ako ne na dnu ali blizu.
pre 6 godina
Porediti Jokica sa Dejvisom ili Grkom je krajnje neozbiljno. To je isto kao kada biste uporedili Viginsa sa Lebronom ili Durentom. Jokic ce imati odlicnu NBA karijeru, ali minimum pola od ovih igraca sa liste ce imati bolju.
(Neponovljivi, 8. mart 2018 23:33)
Nisam bas siguran u to sto si napisao...
Evo jedno pitanje za tebe ko ce prvi doci do prve plejof pobede u karijeri Jokic ili Dejvis ?
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
(Metallica7, 08. mart 2018 17:39)
Preksutra puni 25 okruglo.
pre 6 godina
Ako se bude razvijao na pravi nacin Janis moze da bude jedan od najboljih igraca u istoriji. Takve fizikalije jos nisu vidjene.
pre 6 godina
lonzo bol ko njega stavi na listu
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
(ESPN rulezz, 8. mart 2018 22:03)
? Ne znam zbog cega si usao u toliku specifikaciju, jer ono u prevodu znaci medju centrima i ponekim krilnim centrima
pre 6 godina
Не знам чему то форсирање Ембида.
На првом месту дефинитвно Грк и Обрва. КАТ и Јокић су изједначени иза њих, с тим да бих ја дао предност Јокићу.
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
(ESPN rulezz, 8. mart 2018 22:03)
? Ne znam zbog cega si usao u toliku specifikaciju, jer ono u prevodu znaci medju centrima i ponekim krilnim centrima
@Vlada
U pravu si, ali zašto onda ne napišu da se radi o centrima i krilnim centrima, ovako samo zvuči kao da se traži statistički parametar u kojem neko dominira, u ovom slučaju Jokić, jer je on tema u afirmativnom smislu. Jasno je da je Amerima statistika na prvom mestu, ali ne treba preterivati
pre 6 godina
"Takođe, uspeo je da svojim partijama stavi Denver u poziciju da se bore za plej-of, a sve to u odsustvu Pola Milsapa."
Mislim da je po svemu pokazanom Milsap odavno No.2 u timu Denvera.
pre 6 godina
Gledam slike ovih momaka i ne mogu da shvatim da oni imaju ispod 25 godina... Treba njih pokazivati kada se prica o gmo...
pre 6 godina
ма најважније је да потпише нови уговор и узме велику лову у јулу
pre 6 godina
@Jim Beam
I jedno i drugo, odgledao sam sve Denverove utakmice i pratim svu statistiku.
Primera radi, koliko je Milsap koristan za tim i u kojoj meri je dobar fit sa Jokicem, najbolje se vidi iz sledece statistike:
Kada su Jokic i Milsap zajedno na parketu Denver po utakmici ima samo 37 suteva na kos, a sa Jokicem bez Milsapa 43.3 suta, sto izrazeno u kosevima znaci 9.4 koseva manje. Slicno je i sa svim ostalim pokazateljima: manje ofanzivnih skokova, manje defanzivnih skokova, manje asistencija i sto je jos cudnije, manje blokada.
Za razliku od Jokica koji je u plusu i sa Milsapom i bez Milsapa, Milsap je u minusu kada igra bez Jokica. Po naprednoj statistici, kada Jokic nije u igri NETRTG Denvera sa Milsapom je -8.5, a bez Milsapa -3.6, sto znaci da su u manjem minusu bez Milsapa nego sa Milsapom. Zamisli samo to, platis igraca 30 miliona godisnje a onda shvatis da si sa njim u igri losiji nego bez njega.
pre 6 godina
Od svih predloženih rešenja i varijanti koje sam ovde i drugde mogao da pročitam, mislim da je najbolja sasvim drugačija opcija - promena trenera. I to trenera koji će znati da iskoristi potencijale Jokića kao pokretača ekipe, da mu možda doda neke igrače ako fale, ili dotera postojeće i to bi bilo to. Za koju godinu - finale konferencije, pa i cele lige - što da ne?
Ovo ostalo - odlazak u drugi klub pa vreme prilagođavanja.. mnogo dug period i izgubljenog vremena sa neizvesnim ishodom.
pre 6 godina
Dejvis puni 11. marta...
pre 6 godina
Grk mora biti ispod Dejvisa
pre 6 godina
од 25 само су 4 белци. то је расизам и дискриминација!
pre 6 godina
За оне који све гледају кроз статистику: код Јокића бројке треба гледати на посебан начин. Он је све само не класични набијач, како су га једно време код нас називали. Његов учинак се гледа кроз бројке његових саиграча: ваља видети постотак шута Хариса, Мареја, Бартона када је он у игри, и када је ван игре, јер он њима омогућава изграђеније позиције за шут. Треба гледати плус/минус статистику, јер оно у чему је Јокић најјачи није његов број поена или скокова - као код типичних пивота - него могућност да убрза игру, створи брз проток лопте, обезбеди ситуацију да се напад заврши за 10 секунди уместо да се шутира у задњем моменту из неизграђене изо-позиције. Денвер, ако се гледа уобичајени индивидуални квалитет, у рангу је неког Бруклина, Даласа. Адут Нагетса је колективни квалитет, та брза игра коју форсира Јокић је нешто што мало који тим може да прати, јер већина у НБА игра спорије нападе. То је атипичан стил за Американце, они гледају кроз индивидуалне цифре, изо-звезде, одбрану пика и слично. Јокић игра против свих тамошњих правила, и проблем је што само тренер са знањем и ауторитетом може то да препозна и истера. Малоун то није. Поповић или Стивенс, Сполстра јесте.
pre 6 godina
Porediti Jokica sa Dejvisom ili Grkom je krajnje neozbiljno. To je isto kao kada biste uporedili Viginsa sa Lebronom ili Durentom. Jokic ce imati odlicnu NBA karijeru, ali minimum pola od ovih igraca sa liste ce imati bolju.
pre 6 godina
@bskfan @sasa the red baron @alex
Gledate li vi utakmice Denvera ili samo box score? Pa Milsap je najmanji potrošač lopti u tom timu! Ispada da je on očajan saigrač, a on je ništa manje zahvalan za tim od Jokića. Uzme max 10ak šuteva po meču za 30ak minuta, nije sebičan, igra dobru odbranu (preuzima sve što se može). Pukli su dve za redom da, ali to je zbog toga što ih šut spolja ne ide od koga Denver živi. Verovatno malo trpi igra i zbog njega jer dolazi momak iz teške povrede (kao Sakramento sa Veberom one sezone), ali bez njega njima je plafon prva runda plejofa i čišćenje. Sa njim, uz malo sreće, mogu namučiti bilo koga, ko zna, možda i proći. Kao da kažeš da SAS ne treba da razmišlja da vrati Lenarda ili Oldridža jer će igra trpeti dok se oni osposobe.
pre 6 godina
@a
Могуће да си у праву. Ипак, ја сам сигуран да то нису моје жеље (уопште не готивим Спарсе), а мислим да има и доста реалности у ономе што сам написао.
Као прво, Јокић није глуп човек. Неко ко толико интелигентно игра у тим годинама, практично одмах по доласку у НБА он прави у 90% случајева праве одлуке - не може бити глуп тј. кратковид, већ само оно супротно. Нема шансе да Јокић није приметио недостатак стратегије код Нагетса. А имао је за то довољно прилика, нажалост. Најпре је након своје руки сезоне, у којој је заблистао и показао да може бити ново лице франшизе, тренер преко лета дао лидерску позицију Нуркићу, а Јокића ставио у други план. Потом је прошле сезоне схватио прекасно да је погрешио, и нису ушли у плеј-оф. Онда је ове сезоне палицу предао Милсапу и ветеранима, и поред тога што је имао пуне две године да се увери како су Нагетсима форте ти клинци (Јокић, Харис, Мареј). И кад му чак ни то није било довољно, кад се опет у фебруару могао уверити како његова екипа треба да игра, Малоун по трећи пут прави исту глупост и растура добитну комбинацију.
Јокић сигурно није глуп да унедоглед даје шансу свом кратковидом тренеру и управи која га држи. Три пута је сасвим довољно било. Он Денверу не дугује ништа (Јокић): дали су му шансу да игра, јесу, он је њима дао шансу да направе лудо добар тим (невероватна шанса да изградиш тим око играча који зарађује само милион и по годишње, па то нико нема!). Већ је он пресабрао у глави да је Денвер терање мртвог коња.
pre 6 godina
Prva dva nedodirljivi. Od 3-9. mrtva trka
pre 6 godina
Ako se vec pravi statstika u NBA i toliko im je bitna, kako mogu onda da se uporedjuju igraci koji na utakmici imaju manju minutazu od igraca sa vecom? Kako mogu da uporedjuju igraca koji imaju manji broj suteva na kos od igraca sa vecim brojem suteva na kos? Primer je utakmica Denvera gde je Lebron sutirao 15-25 u mecu a npr. Jokic 12-14? Lebron mislim 39 koseva a Jokic 36 i to sa manjom minutazom? Da li neko moze ovo da mi objasni ili ja gresim?
(323, 08. mart 2018 21:56)
Pa imas Per 36 i Per 48 statistiku, na primer...
pre 6 godina
"a sve to u odsustvu Milsapa"
Kako ljudi ne mogu da shvate da ja glavni uzrok losih Jokicevih utakmica upravo Milsap (i Plamli)?
Milsap je sa svojom iso igrom i sa svojim slabim procentom suta moze da funkcionise samo u defanzivnim timovima. Denver je sastavljen od ofanzivnih igraca i kada u takav tim ubacite Milsapa onda se odbarana popravi samo neznatno ali se zato napad katastrofalno pokvari. Sa Milsapom igra izgubi na tempu, lopta se slabije krece, ima manje poseda lopte, manje skokova i manje asistencija, cime se poremeti citav napad do te mere da citav tim deluje losije nego bez njega.
Pored toga, Milsap kvari hemiju tima. On je tu dosao kao "all star" igrac, za velke pare, i onda ima potrebu da to dokaze na terenu. Naravno, to nije njegova krivica vec krivica onih koji su ga doveli jer nisu shvatili do koje mere ce njegovo prisustvo poremetiti ostatak tima.
pre 6 godina
@Иван Jokic potpisuje na leto, nema price. Ne bi Denver prihvatio Lamarkusa ni u snu. Nemoj da komentarises po svojim zeljama, Jokic je zakljican kao prvi ihrac Denvera.
pre 6 godina
@dzigi, kada koristis i kao veznik, ne stavlja se zarez prije toga. Ako cemo u sitna crevca.
(The truth)
Na zalost, netacno, u ovom slucaju je gramaticki ispravno. Lepo je sto se secas bazicna gramatike iz osnovne skole - generalno, tacno je da se ispred veznika 'i' ne stavlja zarez, ali svako pravilo ima svoje izuzetke, pa je tako i u ovom slucaju.
pre 6 godina
Највеће признање за Јокића биће кад га током следеће сезоне Грег Поповић доведе у Сан Антонио. Слутим трејд у јануару-фебруару 2019. где Јокић иде у Спарсе у замену за Ламаркуса Олдриџа. Денвер ће ликовати што ће купити још једну велику ислужену звезду (коју ће упарити са такође маторим Милсапом и Чендлером) од које ништа конкретно неће добити. То је једноставно тим без визије. Поповић ће ликовати јер ће добити играча око којег може да прави игру и тим, за разлику од изо-Ламаркуса. Претпостављам да је неки договор већ пао, јер Каваи је одлучио да остане вероватно пошто је добио гаранције да ће Спарси бити конкурентни за титулу - што са овим тимом и овом игром нису. Јокићу требају такве дефанзивне звери (Леонард, Грин) које и те како умеју да погоде, док Спарсима треба проток лопте који више немају откад је чувени трио Паркер-Ђинобили-Данкан сишао са сцене.
Очекујем ограничен напор Јокића до јануара, одбијање да потпише продужетак уговора са Денвером (ови догађаји, грешке управе које се сваке године понављају и то по више пута, вероватно су га већ увериле да у Нагетсима немају никакве визије и концепције). Од сада утакмице Денвера имају за мене важност само утолико што Јокић може да стекне неко искуство за касније. Бесмислено је подржавати тако залудну екипу.
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
pre 6 godina
Ako se vec pravi statstika u NBA i toliko im je bitna, kako mogu onda da se uporedjuju igraci koji na utakmici imaju manju minutazu od igraca sa vecom? Kako mogu da uporedjuju igraca koji imaju manji broj suteva na kos od igraca sa vecim brojem suteva na kos? Primer je utakmica Denvera gde je Lebron sutirao 15-25 u mecu a npr. Jokic 12-14? Lebron mislim 39 koseva a Jokic 36 i to sa manjom minutazom? Da li neko moze ovo da mi objasni ili ja gresim?
pre 6 godina
@dzigi, kada koristis i kao veznik, ne stavlja se zarez prije toga. Ako cemo u sitna crevca.
pre 6 godina
Inače, ako ćemo padežima (a i što ne bismo, i tako ih sve manji broj ljudi zna) pravilno je "Jokić dobio veliko priznanje ESPN-a", bez "od".
pre 6 godina
Obrva i Frik su brutalni
pre 6 godina
Po ESPN lestvici top 25 najboljih belih igrača u NBA u istoriji prvi je Bird(slažem se) a naprimer Novicki je 17.,toliko o verodostojnosti tih anketa, totalni promašaj i u njihovom izboru 50 najboljih svih vremena i ostalim anketama.
pre 6 godina
Džejlen Braun zaslužuje top 10. Inače realna lista top 5, izdvajaju se.
pre 6 godina
Dobro ako isključiš motore na mlazni pogon joka je na prvom mestu posto su ova četvorica ispred njega mlaznjaci koji lete bukvalno. Sto se tiče glave cica joka je neprikosnoven!
pre 6 godina
@Usa
"Pravi centar postiže više od 20 ppg"
Legendo, trenutno u NBA ligi samo dvojica centara imaju više od 20 poena po meču. To su Tauns i Kazins.
Što će reći da u ligi postoje samo dva prava centra ma šta to značilo...
Doveo si trolovanje na sasvim novi nivo.
pre 6 godina
@podgorica
Lista ne valja zato sto Vigins nije u prvih 7?
Pa on ne bi trebalo da bude ni u 25. Nista ne radi na terenu osim sto ubaci 20-ak poena i to uz osrednju ili cak ispodprosecnu efikasnost.
Sramotno mali broj asistencija za igraca koji dobija mnogo lopti, i sramotno losa odbrana i broj skokova za igraca sa takvim fizickim predispozicijama.
Zaustavlja protok lopte, a nema cak ni pouzdan sut spolja. Jeste mlad, ali evo vec je skoro 4 sezone u nba. Igraci su obicno vec definisani nakon 3-4 sezone.
Za njega je idealna uloga 6-og coveka. Ali to se naravno nece desiti posto je od sledece sezone na max ugovoru, i to petogodisnjem. Vec se sad smatra da je to potencijalno jedan od najgorih ugovora u celoj nba.
pre 6 godina
Mislio sam da Steven Adams iz Oklahome ima najmanje 32, 33 godine kad čovek samo 24.
pre 6 godina
Porzingis i Simons su mozda zasluzili da budu ispred. Bravo Jokicu
pre 6 godina
Embid nije bolji od Jokica, Tauns jeste, ali samo dok Nidza ne izbaci ove crne rupe utakmice, ja se taman ponadao da je takvim partijama kraj, a on cak 3 vezao. Da nema takve fix napade igre bez agresivnosti, vec bi bio top 15 igraca lige i najbolji centar posle Kazinsa, ovako Tauns je malo konstantniji, Embid je zver ali ne cini igrace oko sebe boljima toliko, ni on ni Tauns, ali Tauns ima fantasticne procente. Veci je talenat od obojice, samo mora glavu da sredi i da sazri i plus Maloun da i on nema hitove
pre 6 godina
u napad u car, ali u odbrani teška rupa. Nike ni toliko do fizičkih mogućnosti i odraza od 20cm koliko se vidi da ne grize uopšte što je jadno za NBA momka od 23 godine
pre 6 godina
Anthony Davis po meni najbolja 4 u ligi bez premca.Kako bih voleo da vidim Jokica I njega u istom timu. Bila bi surova dominacija.
pre 6 godina
Najvise bode oci Vigins koji je na 23 mjesto a realno je u prvih 7. Malo je reci da je listaa katastrofalno napravljena! Ovo je smejurija
pre 6 godina
Ljudi moji neverovatno je koliko su komentatori ESPN-a na sinoćnoj utakmici protiv Klivlenda posvetili vremena Jokiću. Čak su u pojedninim trenucima zapostavljavali dešavanja na terenu, zbog komentarisanja njegove igre. Čonsi Bilaps kao stručni konsultant takođe je izneo mnogo pohvala na Nikolin račun. Polako ali sigurno počinje da dobija taj tretman koje prave zvezde imaju u ligi, na nacionalnom nivou, a to je jako bitno. Denver poseduje jedan unikat stvarno, kakav se retko viđa danas u modernoj, atletski dominantnoj košarci, i nadam se da će umeti to da iskoriste. Jokić dobro napreduje, smanjio je broj lakih faulova, deluje da se manje nervira zbog sudijskih odluka, ali odbrana je i dalje upitna i na tome će morati dosta da radi, a onda je nebo granica.
pre 6 godina
(Mikii, 08. mart 2018 18:02)
Kakvo je tebi zadovoljstvo da napises to sto si napisao?
pre 6 godina
Individualni je opasno dobar igrac i oko toga nema vise rasprave. On je pokretac ekipe, Tauns mi deluje kao neko ko isporucuje to sto ima i to je to, za Dejvisa nisam siguran blize Taunsu nego Jokic, Djanis i Embid mi izgledaju kao pokretaci ekipa...
pre 6 godina
Obozavam Jokica prvo sto igra supera drugo sto je iza nase zemlje. Ali ipak nisam bas siguran da je on perspektivniji igrac o Porzingisa!!!!???
pre 6 godina
Jedini belac iz Evrope u top 5, mi smo evropsko afroamerikanci!
pre 6 godina
nadam se da sada negde pijucka pivce i odmara kolena.
milioni, kamioni, budući guverner Kolorada, pronalazač kisele vode iz lista šljive.....
ljudi živite svoje živote
pre 6 godina
A Bogdan? Pih...ne valja im lista. Prava lista je Bogdan i Jokic na prva dva mesta a onda preradimo Tea i u licnu kartu mu ubacimo 1996.godiste pa ga metnemo na 3 mesto. Bjelica i Bibi na prva 2 mesta medj veteranima i to je lista na obe obale.
pre 6 godina
Nije losa lista. Mislim da ce najbolji od njih na kraju da bude Embiid, samo ako ne bude imao problema sa povredama. On je fenomenalan talenat koji moze da radi sve - sut sa distance, okrenut ledjima kosu, asistencije, itd., bas kao i Jokic, ali brzi je i igra bolje u odbrani.
pre 6 godina
THE JOKER:::
trenerova odluka, da vrati MIlsapa u startnu postavu, nakon 44 propustene utakmice, i istog momenta ga napravi glavnom metom svog napada je ocajna. Na 20 utakmica pred play-off, napraviti tako drasticnu promenu je katastrofa. Pre all star-a bez Milsapa, NUggetsi su imali seriju od 7-1... Pobede protiv Gsw, OKlahome, Spurse dva puta.. Ako imas pobednicki recept, ne menjas ga..
A sad, sa Milsapom, imas 2-3 odnos u pobedama, od svog glavnog igraca napravio si krivca(??), i imas turneju po zapadu, od 7 utakmica.. 7 utakmica kao gost, protiv najboljih ekipa.. I ako te oni KLipersi istisnu sa play-off mesta, i to Klipersi koji igraju bez 3 startera, celu sezonu, onda stvarno, vreme je za promene..
Onako skociti samom sebi na glavu je ludost...Naivno, i amaterski...
pre 6 godina
Bravo Jokicu bravo majstore. I Isusa da nisu prepoznali nebi bio mesija -tako i kosarkasa. Ako zir pojedu svinje postaje .... ako padne u pogodno postaje hrast i zapis. Tebe Jokeru nisu dovoljno prepoznali i ne koriste tu tvoju magiju da mrtve ozivis ko na primer Candlera -Bartona . Traze o tebe da i preparirane 33g mumije ozivis Milsapa i da se boris protiv Saracena i to nesvrstanih gladnih i divljih. Traze da se boris sa saracenima po sablonima koji njima odgovaraju i koji oni poznaju pa ajd izvuci zivu glavu.Ti mozes da pobedis ako se igra na eks YU nacin na pamet i vestinu a na letacke fore ne mozes. Verujem u tebe i PONOSIM SE TOBOM
pre 6 godina
Najvise bode oci Vigins koji je na 23 mjesto a realno je u prvih 7. Malo je reci da je listaa katastrofalno napravljena! Ovo je smejurija
pre 6 godina
To sto mnogo igraca sa ove liste nisu iz Amerike nema nikakve veze. Svi su kao mladi (20-22 godine) dosli u NBA, i od njih je Amerika napravila kosarkase. Gasol, Parker, sa 20-21 dosli, Novicki sa 20 iz druge Nemacke lige direktno u NBA. Da su ostali u evropi ne bi bili upola tako dobri. Formiran evropski igrac je Bogdan jer je u NBA dosao sa 25. Ovde neko napisa kako ce Jokic potpisati za 100+ mil dolara. Ne znam sta su ljudi poceli da pisu o ugovorima, kao da ce njima pripasti deo. Ranije niko o tome nije pricao.
pre 6 godina
@usa
Da, samo ti sto imaju bolje fizikalije i vise blokada nemaju npr. pregled igre i precizan sut sa distance kao Jokic. Pa ne moze svaka karakeristika igraca da bude na 100%, toga nema ni u igricama.. Jokic je cudo, svi pokusaji da se njegov uspeh u najacoj ligi sveta minimalizuju su besmisleni. Bice najbolji igrac sa ovih prostora u NBA.
pre 6 godina
Bravo Joko!
pre 6 godina
Talentovan jeste ali ce mu fizicka spremnost, recimo odraz koji se u njegovim godinama ne moze poboljsati, dosta ograniciti karijeru. Vec je i ogranicava. Jokic kao centar prosecno ima oko 0,7 rampi po utakmici sto je ocajno. Zato svaki centar ili cetvorka koji su skocniji mu prave haos. Takodje lagano i nizi igraci mogu da projure i poloze zakucaju preko/pored njega. U napadu ne verujem da ce preci preko 20 ppg, jer evo igra vec trecu sezonu, ima punu slobodu i sa oscilacijama ima 17,2 ppg sto i nije nesto. Asistent je bolji od svih drugih visokih igraca ali pravog centra krasi jaka odbrana i 20+ ppg. Za dodavanja su zaduzeni nizi igraci. Sledeca sezona ce pokazati njegove mogucnosti. Cetvorica ispred njega na ovoj listi su mnooogo i veci talenti i bolji igraci.
pre 6 godina
Pa necemo valjda da verujemo u ono sto kazu zlocinacki zapadni mediji???
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?(Metallica7, 8. mart 2018 17:39)
Ima 24 za par dana puni 25. Ovo mu je vec 6-ta NBA sezona.
Za njega bi najveci problem mogao da bude to sto je sklon povredama, uglavnom sitnim evo recimo u ovih 6 sezona samo je jednom odigrao preko 70 utakmica.
pre 6 godina
A Meloun vodi igru preko matorog Milsapa koga placaju ogromne pare, a imas 3 igraca koja su na ovoj listi. Pusti ih nek se razvijaju kao sto Filadelfija radi sa svojim timom. Samo mlade razvijaj, doci ce i njihovo vreme.
pre 6 godina
Hahah a Luka Dončić neveruje
pre 6 godina
Obrva i posebno Grk su sa klasu bolji od Joke, nazalost. Mozda Obrva nije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lale gator, 8. mart 2018 17:56)
Ne nije, bolji je od Dejvisa. Evo i Sekil se plasi da bi Jokic mogao da ga prestigne u svemu, i ja volim Jokica ali dajte realnosti aman.
pre 6 godina
Kapela ispred Tejtuma,Kuzme,Markanen,Braun,Vigins,Mari,samo zato sto igra sa Polom,Hardenom pa mu se otvara prostor da poentira sam pod kosem,na ali up,10 poena u karijeri nije dao okrenut ledjima ka kosu sa igracem na kedjima,na niskom postu.Dvajt Hauard ima ledjnu tehniku Olajdzuvana naspram Kapele.
pre 6 godina
U prvih 7 samo je Davis Amer. Ko god da ih skine na olimpijadi ili svetskom, jedva cekam :)
pre 6 godina
Iako sam partizanovac al Gagic je bolji od Jokica.
pre 6 godina
@usa, nisam znao da se u ranim dvadesetim ne može poboljšati odraz. zanimljivo...
pre 6 godina
@cole
Malo ko od nas koji mu zameraju prevrtanje guma čini to , usko gledano, zbog "nepatriotizma", ma kako zvučali komentari koje napišemo. Činjenica je da je sa samo 22 godine potcenio ostatak reprezentativaca koji su se odazvali pozivu. Računica je da je i on svestan tih posledica, i da bi onda to pokrilo da se u ovoj sezoni pojavio kao neko ko je stvarno radio na svojim fizikalijama. Ko je išao u teretanu zna šta može da se uradi na svom telu za 4-5 meseci, čak i bez suplemenata/dopinga. Ja se slažem sa tim da jedno evropsko prvenstvo manje nije smak sveta, i da je važnije da nam najbolji igrači igraju onda kad je najvažnije. Kad dodju ta takmičenja neće biti Slovenije, Letonije i sl. Meïjutim on je bacio to leto i sem što je malo smršao ništa suštinski po pitanju svoje gradje i karakteristika nije unapredio. Realno, bacio je jednu letnju sezonu, koju crni igrači odrade, onako reda radi iz travu žurke, ludijanja i dodju u oktobru spremniji nego naš Nikola. Nije ni to tako strašno samo po sebi, ali je problem što ga razni protivnici etatizma podržavaju u tome, s to preti da postane trend. E onda će Slovenija opet imati šanse i na Svetskom prvenstvu.
pre 6 godina
Cekaj a Hezonja i Saric?
pre 6 godina
Najbolji nas igrac svih vremena
pre 6 godina
umesto sto uporno pisete 208 cm i vise, sto zbunjuje prosecnog citaoca, napisite lepo "krilni centri i centri".
pre 6 godina
Djuro Ostojic je izmislio kosarku za ovog okruglog.
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)(M V P, 08. mart 2018 17:42)A kakvo to zadovoljstvo tebi pricinjava, imas li neki procenat od tih miliona? Jos lik smajli stavi na kraju komentara, on sav srecan. Voimja oca
(Mikii, 08. mart 2018 18:02)
Bolje srecan nego zavidan!
pre 6 godina
Cekajte, sad ce Mr melburn da nam objasni. Samo malo, sad ce da nam kaze da nije i da preuvelicavamo. Ne moze skociti.
pre 6 godina
194
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
(Metallica7, 08. mart 2018 17:39)
Moguce je, '93 je godiste, ali je tolika klasa i toliko dugo kida, da je nerealno da ima toliko :)
pre 6 godina
U top 5 samo jedan amerikanac...predstoje nam zanimljiva svetska prvenstva i olimpijade :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (haos, 8. mart 2018 17:47)
Da, pod uslovom da se ovi ne-amerikanci odazovu pozivima reprezentacija... nadam se da će to biti slučaj, ali...
pre 6 godina
Usa....odraz ima veze sa fizickom spremom?u njegovim godinama skocnost ne moze da se poboljsa?care,idi gledaj fudbal.Skocnost je kao i brzina poprilicno genetski zasicena tako da na nju ne mozes mnogo da utices ni kada imas 5 godina ni sa 25,za razliku od npr misicne mase koja genetski nije puno zasicena,dakle moze cale i deda da ti imaju 60 kila a ti da treniras cesto,jedes kao manijak i spavas u teretani i imaces 120kg misica.Fizicka sprema je vezana za kondiciju(izdrzljivost,aerobnu i anaerobnu).
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)
(M V P, 08. mart 2018 17:42)
A kakvo to zadovoljstvo tebi pricinjava, imas li neki procenat od tih miliona? Jos lik smajli stavi na kraju komentara, on sav srecan. Voimja oca
pre 6 godina
Samo Adenkumbu kapa dole a za ostale je Nikola Medzik
pre 6 godina
I jos da je, recimo, kod Grega, mislim da bi mu statistika bila jos bolja, ja kao laik kad vidim koliko igra Denvera padne kad on nije u postavi, nije mi jasno kako Meloun to ne vidi ili nece da vidi, da ne bude zabune, naravno da Nikola ne moze da igra 48 minuta ali kao da bira pogresan trenutak da ge izvede.
U svakom slucaju, zelim mu sve najbolje i da Srbija konacno dobije istinskog superstara u NBA ligi.
P.S.
I to prevrtanje guma, znam da ce ga mnogi prozivati, pa zapitajte se koliko je NBA
zahtevna i kojim ritmom se igra, njemu je bilo potrebno da ojaca telo, mozda bi se
do sad ozbiljnije i povredio kao sto je Prozingis, jer kad ligamenti odu, tad sportista
tesko moze da se vrati.
pre 6 godina
Stvarno za postovanje,da mi je neko pre tri godine rekao da ce Vigins bit 23.,a Jokic 5. ...
Samo da Nikola sam sa sobom sredi da ce biti ol star to ce i biti
pre 6 godina
Ili ako ćemo drugačije - najbolji beli potencijal :)
pre 6 godina
Više ga vole i cene Ameri od nasih "stručnjaka"
pre 6 godina
eh..na silu uguraše,Dejvisa na listu..
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)
pre 6 godina
U top 5 samo jedan amerikanac...predstoje nam zanimljiva svetska prvenstva i olimpijade :)
pre 6 godina
Slazem se sa ovom listom ! Visoki i eksplozivni igraci su uvek bili omiljeni, tako da je bekovima poput Bogdana i Tea mnogo teze jer takvih igraca ima mnogo vise
pre 6 godina
Obrva i posebno Grk su sa klasu bolji od Joke, nazalost. Mozda Obrva nije.
pre 6 godina
Dje Er Bodzan, Saric i Bender ?
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
pre 6 godina
Jokic je novi Kosta Perovic.
pre 6 godina
Pola ograca van Usa.
pre 6 godina
Ispred Porzingisa sa dva mesta a secamo se koliko se (i sada se) kroz medije hype-uje (dize u nebesa) Letonaca. Svaka cast Jokicu!
pre 6 godina
Prvih 5 igraca sve centri osim Janisa..
pre 6 godina
Izuzetno mi je drago za Jokića! Da nije iz Srbije opet bi mi bio jedan od omiljenih igrača za gledanje.Njegove finte i dodavanja su vanserijski! Još sa reprezentacijom da se skrasi pa da bude sve kako treba.
pre 6 godina
Embid, trenutno, pokazuje da je najveci igrac iz ove grupe. Utakmice Filadelfije mogu da se gledaju samo zbog njega, onakva odbrana, kretanje, preuzimanja, su uzivanje za svakog ljubitelja kosarke. Iz aviona se vidi da je vrstan kosarkas, samo, uvek ima i to “samo”, da ga ne uniste povrede. Ako Djanis razvije i sut, to ce biti nefer prema ostatku lige, uz uslov da se sastave strucnjaci Milvokija jer ono kako im tim igra je tragedija. Dejvis je tu negde, ovo kako igra poslednjih mesec je nerealno, ne propustam njihove utakmice jer se ovo retko vidja. Jokic je dobar, super je sto ga uopste stavljaju u kontekst ovakvih igraca.
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
pre 6 godina
U top 5 samo jedan amerikanac...predstoje nam zanimljiva svetska prvenstva i olimpijade :)
pre 6 godina
Embid, trenutno, pokazuje da je najveci igrac iz ove grupe. Utakmice Filadelfije mogu da se gledaju samo zbog njega, onakva odbrana, kretanje, preuzimanja, su uzivanje za svakog ljubitelja kosarke. Iz aviona se vidi da je vrstan kosarkas, samo, uvek ima i to “samo”, da ga ne uniste povrede. Ako Djanis razvije i sut, to ce biti nefer prema ostatku lige, uz uslov da se sastave strucnjaci Milvokija jer ono kako im tim igra je tragedija. Dejvis je tu negde, ovo kako igra poslednjih mesec je nerealno, ne propustam njihove utakmice jer se ovo retko vidja. Jokic je dobar, super je sto ga uopste stavljaju u kontekst ovakvih igraca.
pre 6 godina
Više ga vole i cene Ameri od nasih "stručnjaka"
pre 6 godina
194
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
(Metallica7, 08. mart 2018 17:39)
Moguce je, '93 je godiste, ali je tolika klasa i toliko dugo kida, da je nerealno da ima toliko :)
pre 6 godina
Ili ako ćemo drugačije - najbolji beli potencijal :)
pre 6 godina
Ispred Porzingisa sa dva mesta a secamo se koliko se (i sada se) kroz medije hype-uje (dize u nebesa) Letonaca. Svaka cast Jokicu!
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)(M V P, 08. mart 2018 17:42)A kakvo to zadovoljstvo tebi pricinjava, imas li neki procenat od tih miliona? Jos lik smajli stavi na kraju komentara, on sav srecan. Voimja oca
(Mikii, 08. mart 2018 18:02)
Bolje srecan nego zavidan!
pre 6 godina
Prvih 5 igraca sve centri osim Janisa..
pre 6 godina
I jos da je, recimo, kod Grega, mislim da bi mu statistika bila jos bolja, ja kao laik kad vidim koliko igra Denvera padne kad on nije u postavi, nije mi jasno kako Meloun to ne vidi ili nece da vidi, da ne bude zabune, naravno da Nikola ne moze da igra 48 minuta ali kao da bira pogresan trenutak da ge izvede.
U svakom slucaju, zelim mu sve najbolje i da Srbija konacno dobije istinskog superstara u NBA ligi.
P.S.
I to prevrtanje guma, znam da ce ga mnogi prozivati, pa zapitajte se koliko je NBA
zahtevna i kojim ritmom se igra, njemu je bilo potrebno da ojaca telo, mozda bi se
do sad ozbiljnije i povredio kao sto je Prozingis, jer kad ligamenti odu, tad sportista
tesko moze da se vrati.
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)
pre 6 godina
Stvarno za postovanje,da mi je neko pre tri godine rekao da ce Vigins bit 23.,a Jokic 5. ...
Samo da Nikola sam sa sobom sredi da ce biti ol star to ce i biti
pre 6 godina
@usa
Da, samo ti sto imaju bolje fizikalije i vise blokada nemaju npr. pregled igre i precizan sut sa distance kao Jokic. Pa ne moze svaka karakeristika igraca da bude na 100%, toga nema ni u igricama.. Jokic je cudo, svi pokusaji da se njegov uspeh u najacoj ligi sveta minimalizuju su besmisleni. Bice najbolji igrac sa ovih prostora u NBA.
pre 6 godina
Izuzetno mi je drago za Jokića! Da nije iz Srbije opet bi mi bio jedan od omiljenih igrača za gledanje.Njegove finte i dodavanja su vanserijski! Još sa reprezentacijom da se skrasi pa da bude sve kako treba.
pre 6 godina
Ljudi moji neverovatno je koliko su komentatori ESPN-a na sinoćnoj utakmici protiv Klivlenda posvetili vremena Jokiću. Čak su u pojedninim trenucima zapostavljavali dešavanja na terenu, zbog komentarisanja njegove igre. Čonsi Bilaps kao stručni konsultant takođe je izneo mnogo pohvala na Nikolin račun. Polako ali sigurno počinje da dobija taj tretman koje prave zvezde imaju u ligi, na nacionalnom nivou, a to je jako bitno. Denver poseduje jedan unikat stvarno, kakav se retko viđa danas u modernoj, atletski dominantnoj košarci, i nadam se da će umeti to da iskoriste. Jokić dobro napreduje, smanjio je broj lakih faulova, deluje da se manje nervira zbog sudijskih odluka, ali odbrana je i dalje upitna i na tome će morati dosta da radi, a onda je nebo granica.
pre 6 godina
Cekaj a Hezonja i Saric?
pre 6 godina
Slazem se sa ovom listom ! Visoki i eksplozivni igraci su uvek bili omiljeni, tako da je bekovima poput Bogdana i Tea mnogo teze jer takvih igraca ima mnogo vise
pre 6 godina
Mislio sam da Steven Adams iz Oklahome ima najmanje 32, 33 godine kad čovek samo 24.
pre 6 godina
Kapela ispred Tejtuma,Kuzme,Markanen,Braun,Vigins,Mari,samo zato sto igra sa Polom,Hardenom pa mu se otvara prostor da poentira sam pod kosem,na ali up,10 poena u karijeri nije dao okrenut ledjima ka kosu sa igracem na kedjima,na niskom postu.Dvajt Hauard ima ledjnu tehniku Olajdzuvana naspram Kapele.
pre 6 godina
THE JOKER:::
trenerova odluka, da vrati MIlsapa u startnu postavu, nakon 44 propustene utakmice, i istog momenta ga napravi glavnom metom svog napada je ocajna. Na 20 utakmica pred play-off, napraviti tako drasticnu promenu je katastrofa. Pre all star-a bez Milsapa, NUggetsi su imali seriju od 7-1... Pobede protiv Gsw, OKlahome, Spurse dva puta.. Ako imas pobednicki recept, ne menjas ga..
A sad, sa Milsapom, imas 2-3 odnos u pobedama, od svog glavnog igraca napravio si krivca(??), i imas turneju po zapadu, od 7 utakmica.. 7 utakmica kao gost, protiv najboljih ekipa.. I ako te oni KLipersi istisnu sa play-off mesta, i to Klipersi koji igraju bez 3 startera, celu sezonu, onda stvarno, vreme je za promene..
Onako skociti samom sebi na glavu je ludost...Naivno, i amaterski...
pre 6 godina
Pola ograca van Usa.
pre 6 godina
umesto sto uporno pisete 208 cm i vise, sto zbunjuje prosecnog citaoca, napisite lepo "krilni centri i centri".
pre 6 godina
Pa necemo valjda da verujemo u ono sto kazu zlocinacki zapadni mediji???
pre 6 godina
A Meloun vodi igru preko matorog Milsapa koga placaju ogromne pare, a imas 3 igraca koja su na ovoj listi. Pusti ih nek se razvijaju kao sto Filadelfija radi sa svojim timom. Samo mlade razvijaj, doci ce i njihovo vreme.
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?(Metallica7, 8. mart 2018 17:39)
Ima 24 za par dana puni 25. Ovo mu je vec 6-ta NBA sezona.
Za njega bi najveci problem mogao da bude to sto je sklon povredama, uglavnom sitnim evo recimo u ovih 6 sezona samo je jednom odigrao preko 70 utakmica.
pre 6 godina
@Usa
"Pravi centar postiže više od 20 ppg"
Legendo, trenutno u NBA ligi samo dvojica centara imaju više od 20 poena po meču. To su Tauns i Kazins.
Što će reći da u ligi postoje samo dva prava centra ma šta to značilo...
Doveo si trolovanje na sasvim novi nivo.
pre 6 godina
U top 5 samo jedan amerikanac...predstoje nam zanimljiva svetska prvenstva i olimpijade :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (haos, 8. mart 2018 17:47)
Da, pod uslovom da se ovi ne-amerikanci odazovu pozivima reprezentacija... nadam se da će to biti slučaj, ali...
pre 6 godina
Anthony Davis po meni najbolja 4 u ligi bez premca.Kako bih voleo da vidim Jokica I njega u istom timu. Bila bi surova dominacija.
pre 6 godina
To sto mnogo igraca sa ove liste nisu iz Amerike nema nikakve veze. Svi su kao mladi (20-22 godine) dosli u NBA, i od njih je Amerika napravila kosarkase. Gasol, Parker, sa 20-21 dosli, Novicki sa 20 iz druge Nemacke lige direktno u NBA. Da su ostali u evropi ne bi bili upola tako dobri. Formiran evropski igrac je Bogdan jer je u NBA dosao sa 25. Ovde neko napisa kako ce Jokic potpisati za 100+ mil dolara. Ne znam sta su ljudi poceli da pisu o ugovorima, kao da ce njima pripasti deo. Ranije niko o tome nije pricao.
pre 6 godina
@a
Могуће да си у праву. Ипак, ја сам сигуран да то нису моје жеље (уопште не готивим Спарсе), а мислим да има и доста реалности у ономе што сам написао.
Као прво, Јокић није глуп човек. Неко ко толико интелигентно игра у тим годинама, практично одмах по доласку у НБА он прави у 90% случајева праве одлуке - не може бити глуп тј. кратковид, већ само оно супротно. Нема шансе да Јокић није приметио недостатак стратегије код Нагетса. А имао је за то довољно прилика, нажалост. Најпре је након своје руки сезоне, у којој је заблистао и показао да може бити ново лице франшизе, тренер преко лета дао лидерску позицију Нуркићу, а Јокића ставио у други план. Потом је прошле сезоне схватио прекасно да је погрешио, и нису ушли у плеј-оф. Онда је ове сезоне палицу предао Милсапу и ветеранима, и поред тога што је имао пуне две године да се увери како су Нагетсима форте ти клинци (Јокић, Харис, Мареј). И кад му чак ни то није било довољно, кад се опет у фебруару могао уверити како његова екипа треба да игра, Малоун по трећи пут прави исту глупост и растура добитну комбинацију.
Јокић сигурно није глуп да унедоглед даје шансу свом кратковидом тренеру и управи која га држи. Три пута је сасвим довољно било. Он Денверу не дугује ништа (Јокић): дали су му шансу да игра, јесу, он је њима дао шансу да направе лудо добар тим (невероватна шанса да изградиш тим око играча који зарађује само милион и по годишње, па то нико нема!). Већ је он пресабрао у глави да је Денвер терање мртвог коња.
pre 6 godina
Obrva i posebno Grk su sa klasu bolji od Joke, nazalost. Mozda Obrva nije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lale gator, 8. mart 2018 17:56)
Ne nije, bolji je od Dejvisa. Evo i Sekil se plasi da bi Jokic mogao da ga prestigne u svemu, i ja volim Jokica ali dajte realnosti aman.
pre 6 godina
Bravo Joko!
pre 6 godina
За оне који све гледају кроз статистику: код Јокића бројке треба гледати на посебан начин. Он је све само не класични набијач, како су га једно време код нас називали. Његов учинак се гледа кроз бројке његових саиграча: ваља видети постотак шута Хариса, Мареја, Бартона када је он у игри, и када је ван игре, јер он њима омогућава изграђеније позиције за шут. Треба гледати плус/минус статистику, јер оно у чему је Јокић најјачи није његов број поена или скокова - као код типичних пивота - него могућност да убрза игру, створи брз проток лопте, обезбеди ситуацију да се напад заврши за 10 секунди уместо да се шутира у задњем моменту из неизграђене изо-позиције. Денвер, ако се гледа уобичајени индивидуални квалитет, у рангу је неког Бруклина, Даласа. Адут Нагетса је колективни квалитет, та брза игра коју форсира Јокић је нешто што мало који тим може да прати, јер већина у НБА игра спорије нападе. То је атипичан стил за Американце, они гледају кроз индивидуалне цифре, изо-звезде, одбрану пика и слично. Јокић игра против свих тамошњих правила, и проблем је што само тренер са знањем и ауторитетом може то да препозна и истера. Малоун то није. Поповић или Стивенс, Сполстра јесте.
pre 6 godina
"a sve to u odsustvu Milsapa"
Kako ljudi ne mogu da shvate da ja glavni uzrok losih Jokicevih utakmica upravo Milsap (i Plamli)?
Milsap je sa svojom iso igrom i sa svojim slabim procentom suta moze da funkcionise samo u defanzivnim timovima. Denver je sastavljen od ofanzivnih igraca i kada u takav tim ubacite Milsapa onda se odbarana popravi samo neznatno ali se zato napad katastrofalno pokvari. Sa Milsapom igra izgubi na tempu, lopta se slabije krece, ima manje poseda lopte, manje skokova i manje asistencija, cime se poremeti citav napad do te mere da citav tim deluje losije nego bez njega.
Pored toga, Milsap kvari hemiju tima. On je tu dosao kao "all star" igrac, za velke pare, i onda ima potrebu da to dokaze na terenu. Naravno, to nije njegova krivica vec krivica onih koji su ga doveli jer nisu shvatili do koje mere ce njegovo prisustvo poremetiti ostatak tima.
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)
(M V P, 08. mart 2018 17:42)
A kakvo to zadovoljstvo tebi pricinjava, imas li neki procenat od tih miliona? Jos lik smajli stavi na kraju komentara, on sav srecan. Voimja oca
pre 6 godina
@podgorica
Lista ne valja zato sto Vigins nije u prvih 7?
Pa on ne bi trebalo da bude ni u 25. Nista ne radi na terenu osim sto ubaci 20-ak poena i to uz osrednju ili cak ispodprosecnu efikasnost.
Sramotno mali broj asistencija za igraca koji dobija mnogo lopti, i sramotno losa odbrana i broj skokova za igraca sa takvim fizickim predispozicijama.
Zaustavlja protok lopte, a nema cak ni pouzdan sut spolja. Jeste mlad, ali evo vec je skoro 4 sezone u nba. Igraci su obicno vec definisani nakon 3-4 sezone.
Za njega je idealna uloga 6-og coveka. Ali to se naravno nece desiti posto je od sledece sezone na max ugovoru, i to petogodisnjem. Vec se sad smatra da je to potencijalno jedan od najgorih ugovora u celoj nba.
pre 6 godina
Inače, ako ćemo padežima (a i što ne bismo, i tako ih sve manji broj ljudi zna) pravilno je "Jokić dobio veliko priznanje ESPN-a", bez "od".
pre 6 godina
Ako se vec pravi statstika u NBA i toliko im je bitna, kako mogu onda da se uporedjuju igraci koji na utakmici imaju manju minutazu od igraca sa vecom? Kako mogu da uporedjuju igraca koji imaju manji broj suteva na kos od igraca sa vecim brojem suteva na kos? Primer je utakmica Denvera gde je Lebron sutirao 15-25 u mecu a npr. Jokic 12-14? Lebron mislim 39 koseva a Jokic 36 i to sa manjom minutazom? Da li neko moze ovo da mi objasni ili ja gresim?
(323, 08. mart 2018 21:56)
Pa imas Per 36 i Per 48 statistiku, na primer...
pre 6 godina
Nije losa lista. Mislim da ce najbolji od njih na kraju da bude Embiid, samo ako ne bude imao problema sa povredama. On je fenomenalan talenat koji moze da radi sve - sut sa distance, okrenut ledjima kosu, asistencije, itd., bas kao i Jokic, ali brzi je i igra bolje u odbrani.
pre 6 godina
Cekajte, sad ce Mr melburn da nam objasni. Samo malo, sad ce da nam kaze da nije i da preuvelicavamo. Ne moze skociti.
pre 6 godina
Jedini belac iz Evrope u top 5, mi smo evropsko afroamerikanci!
pre 6 godina
Bravo Jokicu bravo majstore. I Isusa da nisu prepoznali nebi bio mesija -tako i kosarkasa. Ako zir pojedu svinje postaje .... ako padne u pogodno postaje hrast i zapis. Tebe Jokeru nisu dovoljno prepoznali i ne koriste tu tvoju magiju da mrtve ozivis ko na primer Candlera -Bartona . Traze o tebe da i preparirane 33g mumije ozivis Milsapa i da se boris protiv Saracena i to nesvrstanih gladnih i divljih. Traze da se boris sa saracenima po sablonima koji njima odgovaraju i koji oni poznaju pa ajd izvuci zivu glavu.Ti mozes da pobedis ako se igra na eks YU nacin na pamet i vestinu a na letacke fore ne mozes. Verujem u tebe i PONOSIM SE TOBOM
pre 6 godina
Dobro ako isključiš motore na mlazni pogon joka je na prvom mestu posto su ova četvorica ispred njega mlaznjaci koji lete bukvalno. Sto se tiče glave cica joka je neprikosnoven!
pre 6 godina
Samo Adenkumbu kapa dole a za ostale je Nikola Medzik
pre 6 godina
Djuro Ostojic je izmislio kosarku za ovog okruglog.
pre 6 godina
U prvih 7 samo je Davis Amer. Ko god da ih skine na olimpijadi ili svetskom, jedva cekam :)
pre 6 godina
@usa, nisam znao da se u ranim dvadesetim ne može poboljšati odraz. zanimljivo...
pre 6 godina
Obrva i Frik su brutalni
pre 6 godina
Највеће признање за Јокића биће кад га током следеће сезоне Грег Поповић доведе у Сан Антонио. Слутим трејд у јануару-фебруару 2019. где Јокић иде у Спарсе у замену за Ламаркуса Олдриџа. Денвер ће ликовати што ће купити још једну велику ислужену звезду (коју ће упарити са такође маторим Милсапом и Чендлером) од које ништа конкретно неће добити. То је једноставно тим без визије. Поповић ће ликовати јер ће добити играча око којег може да прави игру и тим, за разлику од изо-Ламаркуса. Претпостављам да је неки договор већ пао, јер Каваи је одлучио да остане вероватно пошто је добио гаранције да ће Спарси бити конкурентни за титулу - што са овим тимом и овом игром нису. Јокићу требају такве дефанзивне звери (Леонард, Грин) које и те како умеју да погоде, док Спарсима треба проток лопте који више немају откад је чувени трио Паркер-Ђинобили-Данкан сишао са сцене.
Очекујем ограничен напор Јокића до јануара, одбијање да потпише продужетак уговора са Денвером (ови догађаји, грешке управе које се сваке године понављају и то по више пута, вероватно су га већ увериле да у Нагетсима немају никакве визије и концепције). Од сада утакмице Денвера имају за мене важност само утолико што Јокић може да стекне неко искуство за касније. Бесмислено је подржавати тако залудну екипу.
pre 6 godina
nadam se da sada negde pijucka pivce i odmara kolena.
milioni, kamioni, budući guverner Kolorada, pronalazač kisele vode iz lista šljive.....
ljudi živite svoje živote
pre 6 godina
Iako sam partizanovac al Gagic je bolji od Jokica.
pre 6 godina
Usa....odraz ima veze sa fizickom spremom?u njegovim godinama skocnost ne moze da se poboljsa?care,idi gledaj fudbal.Skocnost je kao i brzina poprilicno genetski zasicena tako da na nju ne mozes mnogo da utices ni kada imas 5 godina ni sa 25,za razliku od npr misicne mase koja genetski nije puno zasicena,dakle moze cale i deda da ti imaju 60 kila a ti da treniras cesto,jedes kao manijak i spavas u teretani i imaces 120kg misica.Fizicka sprema je vezana za kondiciju(izdrzljivost,aerobnu i anaerobnu).
pre 6 godina
Talentovan jeste ali ce mu fizicka spremnost, recimo odraz koji se u njegovim godinama ne moze poboljsati, dosta ograniciti karijeru. Vec je i ogranicava. Jokic kao centar prosecno ima oko 0,7 rampi po utakmici sto je ocajno. Zato svaki centar ili cetvorka koji su skocniji mu prave haos. Takodje lagano i nizi igraci mogu da projure i poloze zakucaju preko/pored njega. U napadu ne verujem da ce preci preko 20 ppg, jer evo igra vec trecu sezonu, ima punu slobodu i sa oscilacijama ima 17,2 ppg sto i nije nesto. Asistent je bolji od svih drugih visokih igraca ali pravog centra krasi jaka odbrana i 20+ ppg. Za dodavanja su zaduzeni nizi igraci. Sledeca sezona ce pokazati njegove mogucnosti. Cetvorica ispred njega na ovoj listi su mnooogo i veci talenti i bolji igraci.
pre 6 godina
@cole
Malo ko od nas koji mu zameraju prevrtanje guma čini to , usko gledano, zbog "nepatriotizma", ma kako zvučali komentari koje napišemo. Činjenica je da je sa samo 22 godine potcenio ostatak reprezentativaca koji su se odazvali pozivu. Računica je da je i on svestan tih posledica, i da bi onda to pokrilo da se u ovoj sezoni pojavio kao neko ko je stvarno radio na svojim fizikalijama. Ko je išao u teretanu zna šta može da se uradi na svom telu za 4-5 meseci, čak i bez suplemenata/dopinga. Ja se slažem sa tim da jedno evropsko prvenstvo manje nije smak sveta, i da je važnije da nam najbolji igrači igraju onda kad je najvažnije. Kad dodju ta takmičenja neće biti Slovenije, Letonije i sl. Meïjutim on je bacio to leto i sem što je malo smršao ništa suštinski po pitanju svoje gradje i karakteristika nije unapredio. Realno, bacio je jednu letnju sezonu, koju crni igrači odrade, onako reda radi iz travu žurke, ludijanja i dodju u oktobru spremniji nego naš Nikola. Nije ni to tako strašno samo po sebi, ali je problem što ga razni protivnici etatizma podržavaju u tome, s to preti da postane trend. E onda će Slovenija opet imati šanse i na Svetskom prvenstvu.
pre 6 godina
Jokic je novi Kosta Perovic.
pre 6 godina
(Mikii, 08. mart 2018 18:02)
Kakvo je tebi zadovoljstvo da napises to sto si napisao?
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
pre 6 godina
Po ESPN lestvici top 25 najboljih belih igrača u NBA u istoriji prvi je Bird(slažem se) a naprimer Novicki je 17.,toliko o verodostojnosti tih anketa, totalni promašaj i u njihovom izboru 50 najboljih svih vremena i ostalim anketama.
pre 6 godina
Embid nije bolji od Jokica, Tauns jeste, ali samo dok Nidza ne izbaci ove crne rupe utakmice, ja se taman ponadao da je takvim partijama kraj, a on cak 3 vezao. Da nema takve fix napade igre bez agresivnosti, vec bi bio top 15 igraca lige i najbolji centar posle Kazinsa, ovako Tauns je malo konstantniji, Embid je zver ali ne cini igrace oko sebe boljima toliko, ni on ni Tauns, ali Tauns ima fantasticne procente. Veci je talenat od obojice, samo mora glavu da sredi i da sazri i plus Maloun da i on nema hitove
pre 6 godina
Ako se vec pravi statstika u NBA i toliko im je bitna, kako mogu onda da se uporedjuju igraci koji na utakmici imaju manju minutazu od igraca sa vecom? Kako mogu da uporedjuju igraca koji imaju manji broj suteva na kos od igraca sa vecim brojem suteva na kos? Primer je utakmica Denvera gde je Lebron sutirao 15-25 u mecu a npr. Jokic 12-14? Lebron mislim 39 koseva a Jokic 36 i to sa manjom minutazom? Da li neko moze ovo da mi objasni ili ja gresim?
pre 6 godina
@dzigi, kada koristis i kao veznik, ne stavlja se zarez prije toga. Ako cemo u sitna crevca.
(The truth)
Na zalost, netacno, u ovom slucaju je gramaticki ispravno. Lepo je sto se secas bazicna gramatike iz osnovne skole - generalno, tacno je da se ispred veznika 'i' ne stavlja zarez, ali svako pravilo ima svoje izuzetke, pa je tako i u ovom slucaju.
pre 6 godina
Obrva i posebno Grk su sa klasu bolji od Joke, nazalost. Mozda Obrva nije.
pre 6 godina
Najbolji nas igrac svih vremena
pre 6 godina
eh..na silu uguraše,Dejvisa na listu..
pre 6 godina
u napad u car, ali u odbrani teška rupa. Nike ni toliko do fizičkih mogućnosti i odraza od 20cm koliko se vidi da ne grize uopšte što je jadno za NBA momka od 23 godine
pre 6 godina
Obozavam Jokica prvo sto igra supera drugo sto je iza nase zemlje. Ali ipak nisam bas siguran da je on perspektivniji igrac o Porzingisa!!!!???
pre 6 godina
@bskfan @sasa the red baron @alex
Gledate li vi utakmice Denvera ili samo box score? Pa Milsap je najmanji potrošač lopti u tom timu! Ispada da je on očajan saigrač, a on je ništa manje zahvalan za tim od Jokića. Uzme max 10ak šuteva po meču za 30ak minuta, nije sebičan, igra dobru odbranu (preuzima sve što se može). Pukli su dve za redom da, ali to je zbog toga što ih šut spolja ne ide od koga Denver živi. Verovatno malo trpi igra i zbog njega jer dolazi momak iz teške povrede (kao Sakramento sa Veberom one sezone), ali bez njega njima je plafon prva runda plejofa i čišćenje. Sa njim, uz malo sreće, mogu namučiti bilo koga, ko zna, možda i proći. Kao da kažeš da SAS ne treba da razmišlja da vrati Lenarda ili Oldridža jer će igra trpeti dok se oni osposobe.
pre 6 godina
Džejlen Braun zaslužuje top 10. Inače realna lista top 5, izdvajaju se.
pre 6 godina
Prva dva nedodirljivi. Od 3-9. mrtva trka
pre 6 godina
A Bogdan? Pih...ne valja im lista. Prava lista je Bogdan i Jokic na prva dva mesta a onda preradimo Tea i u licnu kartu mu ubacimo 1996.godiste pa ga metnemo na 3 mesto. Bjelica i Bibi na prva 2 mesta medj veteranima i to je lista na obe obale.
pre 6 godina
@dzigi, kada koristis i kao veznik, ne stavlja se zarez prije toga. Ako cemo u sitna crevca.
pre 6 godina
@Jim Beam
I jedno i drugo, odgledao sam sve Denverove utakmice i pratim svu statistiku.
Primera radi, koliko je Milsap koristan za tim i u kojoj meri je dobar fit sa Jokicem, najbolje se vidi iz sledece statistike:
Kada su Jokic i Milsap zajedno na parketu Denver po utakmici ima samo 37 suteva na kos, a sa Jokicem bez Milsapa 43.3 suta, sto izrazeno u kosevima znaci 9.4 koseva manje. Slicno je i sa svim ostalim pokazateljima: manje ofanzivnih skokova, manje defanzivnih skokova, manje asistencija i sto je jos cudnije, manje blokada.
Za razliku od Jokica koji je u plusu i sa Milsapom i bez Milsapa, Milsap je u minusu kada igra bez Jokica. Po naprednoj statistici, kada Jokic nije u igri NETRTG Denvera sa Milsapom je -8.5, a bez Milsapa -3.6, sto znaci da su u manjem minusu bez Milsapa nego sa Milsapom. Zamisli samo to, platis igraca 30 miliona godisnje a onda shvatis da si sa njim u igri losiji nego bez njega.
pre 6 godina
jokic igra kosarku tako opusteno i bez fizickog napora ima snagu nema brzinu.takvim tempom moze da igra jos 15 godina.ovi iznad njega trce kao sa lanca da su pusteni dok je jokic maratonac mislilac. ne ide u zid po svaku cenu svestan je svojih mogucnosti.nemojte me pogresno shvatiti ni malo nisam pristrasan kada bih rekao da je on neuporediv za danasnje poimanje kosarke.dal taj list ikada zabelezi koliko je koji igrac pretrcao e tu bi jokic bio ako ne na dnu ali blizu.
pre 6 godina
Hahah a Luka Dončić neveruje
pre 6 godina
Porzingis i Simons su mozda zasluzili da budu ispred. Bravo Jokicu
pre 6 godina
Porediti Jokica sa Dejvisom ili Grkom je krajnje neozbiljno. To je isto kao kada biste uporedili Viginsa sa Lebronom ili Durentom. Jokic ce imati odlicnu NBA karijeru, ali minimum pola od ovih igraca sa liste ce imati bolju.
pre 6 godina
Individualni je opasno dobar igrac i oko toga nema vise rasprave. On je pokretac ekipe, Tauns mi deluje kao neko ko isporucuje to sto ima i to je to, za Dejvisa nisam siguran blize Taunsu nego Jokic, Djanis i Embid mi izgledaju kao pokretaci ekipa...
pre 6 godina
@Иван Jokic potpisuje na leto, nema price. Ne bi Denver prihvatio Lamarkusa ni u snu. Nemoj da komentarises po svojim zeljama, Jokic je zakljican kao prvi ihrac Denvera.
pre 6 godina
Не знам чему то форсирање Ембида.
На првом месту дефинитвно Грк и Обрва. КАТ и Јокић су изједначени иза њих, с тим да бих ја дао предност Јокићу.
pre 6 godina
@bskfan
Momak je odigrao ove sezone cca 20 mečeva, imaju preko 50% pobeda sa njim, a ti izvlačiš cifre kako njih dvojica nisu kompatibilni u ekipi sa sve brojkama a nisu zajedno proveli cca 200minuta na parketu. To kao da uđem ja na parket sa Karijem, on pogodi 3 trojke i onda neko uzme i poredi kako on igra sa mnom mnogo bolje i postizao bi svaki meč 60poena. Govorite o momku koji je all-star, koga bi svaki tim poželeo i koji je svaki tim za koji je igrao dovlačio do plejofa. Uz sve to, osim što mu je ceo tim nov, dolazi iz teške povrede. Ispada da je Milsap kriv što Jokić ima mečeve kada šutne samo tri puta? Glupost, momak samo ima izraženo kada mu se igra i kada mu se ne igra. To nema veze sa Milsapom koji je ovde postao broj 1 neprijatelj zato što Jokiću nije nedelja baš najbolja.
pre 6 godina
од 25 само су 4 белци. то је расизам и дискриминација!
pre 6 godina
"Takođe, uspeo je da svojim partijama stavi Denver u poziciju da se bore za plej-of, a sve to u odsustvu Pola Milsapa."
Mislim da je po svemu pokazanom Milsap odavno No.2 u timu Denvera.
pre 6 godina
Porediti Jokica sa Dejvisom ili Grkom je krajnje neozbiljno. To je isto kao kada biste uporedili Viginsa sa Lebronom ili Durentom. Jokic ce imati odlicnu NBA karijeru, ali minimum pola od ovih igraca sa liste ce imati bolju.
(Neponovljivi, 8. mart 2018 23:33)
Nisam bas siguran u to sto si napisao...
Evo jedno pitanje za tebe ko ce prvi doci do prve plejof pobede u karijeri Jokic ili Dejvis ?
pre 6 godina
lonzo bol ko njega stavi na listu
pre 6 godina
Ispred Porzingisa sa dva mesta a secamo se koliko se (i sada se) kroz medije hype-uje (dize u nebesa) Letonaca. Svaka cast Jokicu!
(MidRange, 8. mart 2018 17:38)
Naravno da će da se stvara veći hype.
Jedno je kad igraš za tim u gradu od 20mil stanovnika a drugo kad igraš u 40 puta manjem gradu.
Da ne spominjem još koliko je za mnoge Njujork centar sveta, i njihovih fanova ima svuda.
pre 6 godina
Od svih predloženih rešenja i varijanti koje sam ovde i drugde mogao da pročitam, mislim da je najbolja sasvim drugačija opcija - promena trenera. I to trenera koji će znati da iskoristi potencijale Jokića kao pokretača ekipe, da mu možda doda neke igrače ako fale, ili dotera postojeće i to bi bilo to. Za koju godinu - finale konferencije, pa i cele lige - što da ne?
Ovo ostalo - odlazak u drugi klub pa vreme prilagođavanja.. mnogo dug period i izgubljenog vremena sa neizvesnim ishodom.
pre 6 godina
@Jim Beam
Ti se momce ocigledno ne razumes u kosasrku cim kazes da je problem ta jedna nedelja. Cak i pre neko sto je sezona pocela trener Malone je rekao kako ce doci do promena u igri i da ce Jokic morati da donekle zrtvuje svoju igru i svoju statistiku. Sta je time hteo da kaze?
Radi se o tome da je u prosloj sezoni Denver igrao napad po sistemu Krisa Fincha, to je tzv. "motion offense" koji se zasniva na protoku lopte, puno dodavanja i na velikoj slobodi igraca u igri. Kada je Kris otisao (razlog nepoznat) Malone menja sistem i prilagodjava ga Milsapu: nema vise slobodnog protoka lopte, nema vise slobode u igri vec se sve igra po unapred nacrtanim Maloneovim zamislima. Posto Milsap igra iskljucivo u reketu, onda Malone zrtvuje Jokica i baca ga van linije 3 poena, tj. Jokic mu igra krilo. Kao rezuiltat svega toga imamo situaciju da se ucinak Jokica drasticno smanjuje. Samo pogledaj Denverovu i Jokicevu statistiku iz prosle godine (ili za poslednih 12 utakmica pre povratka Milsapa) i uporedi je sa ovogodisnjom statistikom i sve ce ti biti jasno.
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
(ESPN rulezz, 8. mart 2018 22:03)
? Ne znam zbog cega si usao u toliku specifikaciju, jer ono u prevodu znaci medju centrima i ponekim krilnim centrima
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
(Metallica7, 08. mart 2018 17:39)
Preksutra puni 25 okruglo.
pre 6 godina
Ako se bude razvijao na pravi nacin Janis moze da bude jedan od najboljih igraca u istoriji. Takve fizikalije jos nisu vidjene.
pre 6 godina
Najvise bode oci Vigins koji je na 23 mjesto a realno je u prvih 7. Malo je reci da je listaa katastrofalno napravljena! Ovo je smejurija
pre 6 godina
Grk mora biti ispod Dejvisa
pre 6 godina
ма најважније је да потпише нови уговор и узме велику лову у јулу
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
(ESPN rulezz, 8. mart 2018 22:03)
? Ne znam zbog cega si usao u toliku specifikaciju, jer ono u prevodu znaci medju centrima i ponekim krilnim centrima
@Vlada
U pravu si, ali zašto onda ne napišu da se radi o centrima i krilnim centrima, ovako samo zvuči kao da se traži statistički parametar u kojem neko dominira, u ovom slučaju Jokić, jer je on tema u afirmativnom smislu. Jasno je da je Amerima statistika na prvom mestu, ali ne treba preterivati
pre 6 godina
Dje Er Bodzan, Saric i Bender ?
pre 6 godina
Najvise bode oci Vigins koji je na 23 mjesto a realno je u prvih 7. Malo je reci da je listaa katastrofalno napravljena! Ovo je smejurija
pre 6 godina
Samo dvojica amerikanaca i samo jedan belac. Uspeh naravno!
pre 6 godina
Ko vam je taj Jokić? Što stalno o njemu pišete?
pre 6 godina
Dejvis puni 11. marta...
pre 6 godina
Gledam slike ovih momaka i ne mogu da shvatim da oni imaju ispod 25 godina... Treba njih pokazivati kada se prica o gmo...
pre 6 godina
Talentovan jeste ali ce mu fizicka spremnost, recimo odraz koji se u njegovim godinama ne moze poboljsati, dosta ograniciti karijeru. Vec je i ogranicava. Jokic kao centar prosecno ima oko 0,7 rampi po utakmici sto je ocajno. Zato svaki centar ili cetvorka koji su skocniji mu prave haos. Takodje lagano i nizi igraci mogu da projure i poloze zakucaju preko/pored njega. U napadu ne verujem da ce preci preko 20 ppg, jer evo igra vec trecu sezonu, ima punu slobodu i sa oscilacijama ima 17,2 ppg sto i nije nesto. Asistent je bolji od svih drugih visokih igraca ali pravog centra krasi jaka odbrana i 20+ ppg. Za dodavanja su zaduzeni nizi igraci. Sledeca sezona ce pokazati njegove mogucnosti. Cetvorica ispred njega na ovoj listi su mnooogo i veci talenti i bolji igraci.
pre 6 godina
Jokic je novi Kosta Perovic.
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)
(M V P, 08. mart 2018 17:42)
A kakvo to zadovoljstvo tebi pricinjava, imas li neki procenat od tih miliona? Jos lik smajli stavi na kraju komentara, on sav srecan. Voimja oca
pre 6 godina
Obrva i posebno Grk su sa klasu bolji od Joke, nazalost. Mozda Obrva nije.
pre 6 godina
Samo Adenkumbu kapa dole a za ostale je Nikola Medzik
pre 6 godina
Najvise bode oci Vigins koji je na 23 mjesto a realno je u prvih 7. Malo je reci da je listaa katastrofalno napravljena! Ovo je smejurija
pre 6 godina
Najvise bode oci Vigins koji je na 23 mjesto a realno je u prvih 7. Malo je reci da je listaa katastrofalno napravljena! Ovo je smejurija
pre 6 godina
eh..na silu uguraše,Dejvisa na listu..
pre 6 godina
Obozavam Jokica prvo sto igra supera drugo sto je iza nase zemlje. Ali ipak nisam bas siguran da je on perspektivniji igrac o Porzingisa!!!!???
pre 6 godina
Iako sam partizanovac al Gagic je bolji od Jokica.
pre 6 godina
Porediti Jokica sa Dejvisom ili Grkom je krajnje neozbiljno. To je isto kao kada biste uporedili Viginsa sa Lebronom ili Durentom. Jokic ce imati odlicnu NBA karijeru, ali minimum pola od ovih igraca sa liste ce imati bolju.
pre 6 godina
A Bogdan? Pih...ne valja im lista. Prava lista je Bogdan i Jokic na prva dva mesta a onda preradimo Tea i u licnu kartu mu ubacimo 1996.godiste pa ga metnemo na 3 mesto. Bjelica i Bibi na prva 2 mesta medj veteranima i to je lista na obe obale.
pre 6 godina
Najbolji nas igrac svih vremena
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
pre 6 godina
@cole
Malo ko od nas koji mu zameraju prevrtanje guma čini to , usko gledano, zbog "nepatriotizma", ma kako zvučali komentari koje napišemo. Činjenica je da je sa samo 22 godine potcenio ostatak reprezentativaca koji su se odazvali pozivu. Računica je da je i on svestan tih posledica, i da bi onda to pokrilo da se u ovoj sezoni pojavio kao neko ko je stvarno radio na svojim fizikalijama. Ko je išao u teretanu zna šta može da se uradi na svom telu za 4-5 meseci, čak i bez suplemenata/dopinga. Ja se slažem sa tim da jedno evropsko prvenstvo manje nije smak sveta, i da je važnije da nam najbolji igrači igraju onda kad je najvažnije. Kad dodju ta takmičenja neće biti Slovenije, Letonije i sl. Meïjutim on je bacio to leto i sem što je malo smršao ništa suštinski po pitanju svoje gradje i karakteristika nije unapredio. Realno, bacio je jednu letnju sezonu, koju crni igrači odrade, onako reda radi iz travu žurke, ludijanja i dodju u oktobru spremniji nego naš Nikola. Nije ni to tako strašno samo po sebi, ali je problem što ga razni protivnici etatizma podržavaju u tome, s to preti da postane trend. E onda će Slovenija opet imati šanse i na Svetskom prvenstvu.
pre 6 godina
Porzingis i Simons su mozda zasluzili da budu ispred. Bravo Jokicu
pre 6 godina
Hahah a Luka Dončić neveruje
pre 6 godina
u napad u car, ali u odbrani teška rupa. Nike ni toliko do fizičkih mogućnosti i odraza od 20cm koliko se vidi da ne grize uopšte što je jadno za NBA momka od 23 godine
pre 6 godina
Usa....odraz ima veze sa fizickom spremom?u njegovim godinama skocnost ne moze da se poboljsa?care,idi gledaj fudbal.Skocnost je kao i brzina poprilicno genetski zasicena tako da na nju ne mozes mnogo da utices ni kada imas 5 godina ni sa 25,za razliku od npr misicne mase koja genetski nije puno zasicena,dakle moze cale i deda da ti imaju 60 kila a ti da treniras cesto,jedes kao manijak i spavas u teretani i imaces 120kg misica.Fizicka sprema je vezana za kondiciju(izdrzljivost,aerobnu i anaerobnu).
pre 6 godina
Djuro Ostojic je izmislio kosarku za ovog okruglog.
pre 6 godina
Obrva i posebno Grk su sa klasu bolji od Joke, nazalost. Mozda Obrva nije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lale gator, 8. mart 2018 17:56)
Ne nije, bolji je od Dejvisa. Evo i Sekil se plasi da bi Jokic mogao da ga prestigne u svemu, i ja volim Jokica ali dajte realnosti aman.
pre 6 godina
Embid, trenutno, pokazuje da je najveci igrac iz ove grupe. Utakmice Filadelfije mogu da se gledaju samo zbog njega, onakva odbrana, kretanje, preuzimanja, su uzivanje za svakog ljubitelja kosarke. Iz aviona se vidi da je vrstan kosarkas, samo, uvek ima i to “samo”, da ga ne uniste povrede. Ako Djanis razvije i sut, to ce biti nefer prema ostatku lige, uz uslov da se sastave strucnjaci Milvokija jer ono kako im tim igra je tragedija. Dejvis je tu negde, ovo kako igra poslednjih mesec je nerealno, ne propustam njihove utakmice jer se ovo retko vidja. Jokic je dobar, super je sto ga uopste stavljaju u kontekst ovakvih igraca.
pre 6 godina
Više ga vole i cene Ameri od nasih "stručnjaka"
pre 6 godina
Највеће признање за Јокића биће кад га током следеће сезоне Грег Поповић доведе у Сан Антонио. Слутим трејд у јануару-фебруару 2019. где Јокић иде у Спарсе у замену за Ламаркуса Олдриџа. Денвер ће ликовати што ће купити још једну велику ислужену звезду (коју ће упарити са такође маторим Милсапом и Чендлером) од које ништа конкретно неће добити. То је једноставно тим без визије. Поповић ће ликовати јер ће добити играча око којег може да прави игру и тим, за разлику од изо-Ламаркуса. Претпостављам да је неки договор већ пао, јер Каваи је одлучио да остане вероватно пошто је добио гаранције да ће Спарси бити конкурентни за титулу - што са овим тимом и овом игром нису. Јокићу требају такве дефанзивне звери (Леонард, Грин) које и те како умеју да погоде, док Спарсима треба проток лопте који више немају откад је чувени трио Паркер-Ђинобили-Данкан сишао са сцене.
Очекујем ограничен напор Јокића до јануара, одбијање да потпише продужетак уговора са Денвером (ови догађаји, грешке управе које се сваке године понављају и то по више пута, вероватно су га већ увериле да у Нагетсима немају никакве визије и концепције). Од сада утакмице Денвера имају за мене важност само утолико што Јокић може да стекне неко искуство за касније. Бесмислено је подржавати тако залудну екипу.
pre 6 godina
U top 5 samo jedan amerikanac...predstoje nam zanimljiva svetska prvenstva i olimpijade :)
pre 6 godina
Ispred Porzingisa sa dva mesta a secamo se koliko se (i sada se) kroz medije hype-uje (dize u nebesa) Letonaca. Svaka cast Jokicu!
pre 6 godina
Bravo Jokicu bravo majstore. I Isusa da nisu prepoznali nebi bio mesija -tako i kosarkasa. Ako zir pojedu svinje postaje .... ako padne u pogodno postaje hrast i zapis. Tebe Jokeru nisu dovoljno prepoznali i ne koriste tu tvoju magiju da mrtve ozivis ko na primer Candlera -Bartona . Traze o tebe da i preparirane 33g mumije ozivis Milsapa i da se boris protiv Saracena i to nesvrstanih gladnih i divljih. Traze da se boris sa saracenima po sablonima koji njima odgovaraju i koji oni poznaju pa ajd izvuci zivu glavu.Ti mozes da pobedis ako se igra na eks YU nacin na pamet i vestinu a na letacke fore ne mozes. Verujem u tebe i PONOSIM SE TOBOM
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)(M V P, 08. mart 2018 17:42)A kakvo to zadovoljstvo tebi pricinjava, imas li neki procenat od tih miliona? Jos lik smajli stavi na kraju komentara, on sav srecan. Voimja oca
(Mikii, 08. mart 2018 18:02)
Bolje srecan nego zavidan!
pre 6 godina
nadam se da sada negde pijucka pivce i odmara kolena.
milioni, kamioni, budući guverner Kolorada, pronalazač kisele vode iz lista šljive.....
ljudi živite svoje živote
pre 6 godina
I jos da je, recimo, kod Grega, mislim da bi mu statistika bila jos bolja, ja kao laik kad vidim koliko igra Denvera padne kad on nije u postavi, nije mi jasno kako Meloun to ne vidi ili nece da vidi, da ne bude zabune, naravno da Nikola ne moze da igra 48 minuta ali kao da bira pogresan trenutak da ge izvede.
U svakom slucaju, zelim mu sve najbolje i da Srbija konacno dobije istinskog superstara u NBA ligi.
P.S.
I to prevrtanje guma, znam da ce ga mnogi prozivati, pa zapitajte se koliko je NBA
zahtevna i kojim ritmom se igra, njemu je bilo potrebno da ojaca telo, mozda bi se
do sad ozbiljnije i povredio kao sto je Prozingis, jer kad ligamenti odu, tad sportista
tesko moze da se vrati.
pre 6 godina
Individualni je opasno dobar igrac i oko toga nema vise rasprave. On je pokretac ekipe, Tauns mi deluje kao neko ko isporucuje to sto ima i to je to, za Dejvisa nisam siguran blize Taunsu nego Jokic, Djanis i Embid mi izgledaju kao pokretaci ekipa...
pre 6 godina
Cekaj a Hezonja i Saric?
pre 6 godina
Pa necemo valjda da verujemo u ono sto kazu zlocinacki zapadni mediji???
pre 6 godina
Po ESPN lestvici top 25 najboljih belih igrača u NBA u istoriji prvi je Bird(slažem se) a naprimer Novicki je 17.,toliko o verodostojnosti tih anketa, totalni promašaj i u njihovom izboru 50 najboljih svih vremena i ostalim anketama.
pre 6 godina
Smeši se 150 000 000 na leto:)
pre 6 godina
Embid nije bolji od Jokica, Tauns jeste, ali samo dok Nidza ne izbaci ove crne rupe utakmice, ja se taman ponadao da je takvim partijama kraj, a on cak 3 vezao. Da nema takve fix napade igre bez agresivnosti, vec bi bio top 15 igraca lige i najbolji centar posle Kazinsa, ovako Tauns je malo konstantniji, Embid je zver ali ne cini igrace oko sebe boljima toliko, ni on ni Tauns, ali Tauns ima fantasticne procente. Veci je talenat od obojice, samo mora glavu da sredi i da sazri i plus Maloun da i on nema hitove
pre 6 godina
To sto mnogo igraca sa ove liste nisu iz Amerike nema nikakve veze. Svi su kao mladi (20-22 godine) dosli u NBA, i od njih je Amerika napravila kosarkase. Gasol, Parker, sa 20-21 dosli, Novicki sa 20 iz druge Nemacke lige direktno u NBA. Da su ostali u evropi ne bi bili upola tako dobri. Formiran evropski igrac je Bogdan jer je u NBA dosao sa 25. Ovde neko napisa kako ce Jokic potpisati za 100+ mil dolara. Ne znam sta su ljudi poceli da pisu o ugovorima, kao da ce njima pripasti deo. Ranije niko o tome nije pricao.
pre 6 godina
Ako se vec pravi statstika u NBA i toliko im je bitna, kako mogu onda da se uporedjuju igraci koji na utakmici imaju manju minutazu od igraca sa vecom? Kako mogu da uporedjuju igraca koji imaju manji broj suteva na kos od igraca sa vecim brojem suteva na kos? Primer je utakmica Denvera gde je Lebron sutirao 15-25 u mecu a npr. Jokic 12-14? Lebron mislim 39 koseva a Jokic 36 i to sa manjom minutazom? Da li neko moze ovo da mi objasni ili ja gresim?
pre 6 godina
Stvarno za postovanje,da mi je neko pre tri godine rekao da ce Vigins bit 23.,a Jokic 5. ...
Samo da Nikola sam sa sobom sredi da ce biti ol star to ce i biti
pre 6 godina
U top 5 samo jedan amerikanac...predstoje nam zanimljiva svetska prvenstva i olimpijade :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (haos, 8. mart 2018 17:47)
Da, pod uslovom da se ovi ne-amerikanci odazovu pozivima reprezentacija... nadam se da će to biti slučaj, ali...
pre 6 godina
umesto sto uporno pisete 208 cm i vise, sto zbunjuje prosecnog citaoca, napisite lepo "krilni centri i centri".
pre 6 godina
Ili ako ćemo drugačije - najbolji beli potencijal :)
pre 6 godina
@Иван Jokic potpisuje na leto, nema price. Ne bi Denver prihvatio Lamarkusa ni u snu. Nemoj da komentarises po svojim zeljama, Jokic je zakljican kao prvi ihrac Denvera.
pre 6 godina
Nije losa lista. Mislim da ce najbolji od njih na kraju da bude Embiid, samo ako ne bude imao problema sa povredama. On je fenomenalan talenat koji moze da radi sve - sut sa distance, okrenut ledjima kosu, asistencije, itd., bas kao i Jokic, ali brzi je i igra bolje u odbrani.
pre 6 godina
Prvih 5 igraca sve centri osim Janisa..
pre 6 godina
U prvih 7 samo je Davis Amer. Ko god da ih skine na olimpijadi ili svetskom, jedva cekam :)
pre 6 godina
@dzigi, kada koristis i kao veznik, ne stavlja se zarez prije toga. Ako cemo u sitna crevca.
pre 6 godina
Izuzetno mi je drago za Jokića! Da nije iz Srbije opet bi mi bio jedan od omiljenih igrača za gledanje.Njegove finte i dodavanja su vanserijski! Još sa reprezentacijom da se skrasi pa da bude sve kako treba.
pre 6 godina
Kapela ispred Tejtuma,Kuzme,Markanen,Braun,Vigins,Mari,samo zato sto igra sa Polom,Hardenom pa mu se otvara prostor da poentira sam pod kosem,na ali up,10 poena u karijeri nije dao okrenut ledjima ka kosu sa igracem na kedjima,na niskom postu.Dvajt Hauard ima ledjnu tehniku Olajdzuvana naspram Kapele.
pre 6 godina
A Meloun vodi igru preko matorog Milsapa koga placaju ogromne pare, a imas 3 igraca koja su na ovoj listi. Pusti ih nek se razvijaju kao sto Filadelfija radi sa svojim timom. Samo mlade razvijaj, doci ce i njihovo vreme.
pre 6 godina
Jedini belac iz Evrope u top 5, mi smo evropsko afroamerikanci!
pre 6 godina
@Usa
"Pravi centar postiže više od 20 ppg"
Legendo, trenutno u NBA ligi samo dvojica centara imaju više od 20 poena po meču. To su Tauns i Kazins.
Što će reći da u ligi postoje samo dva prava centra ma šta to značilo...
Doveo si trolovanje na sasvim novi nivo.
pre 6 godina
Dobro ako isključiš motore na mlazni pogon joka je na prvom mestu posto su ova četvorica ispred njega mlaznjaci koji lete bukvalno. Sto se tiče glave cica joka je neprikosnoven!
pre 6 godina
Inače, ako ćemo padežima (a i što ne bismo, i tako ih sve manji broj ljudi zna) pravilno je "Jokić dobio veliko priznanje ESPN-a", bez "od".
pre 6 godina
"a sve to u odsustvu Milsapa"
Kako ljudi ne mogu da shvate da ja glavni uzrok losih Jokicevih utakmica upravo Milsap (i Plamli)?
Milsap je sa svojom iso igrom i sa svojim slabim procentom suta moze da funkcionise samo u defanzivnim timovima. Denver je sastavljen od ofanzivnih igraca i kada u takav tim ubacite Milsapa onda se odbarana popravi samo neznatno ali se zato napad katastrofalno pokvari. Sa Milsapom igra izgubi na tempu, lopta se slabije krece, ima manje poseda lopte, manje skokova i manje asistencija, cime se poremeti citav napad do te mere da citav tim deluje losije nego bez njega.
Pored toga, Milsap kvari hemiju tima. On je tu dosao kao "all star" igrac, za velke pare, i onda ima potrebu da to dokaze na terenu. Naravno, to nije njegova krivica vec krivica onih koji su ga doveli jer nisu shvatili do koje mere ce njegovo prisustvo poremetiti ostatak tima.
pre 6 godina
@bskfan @sasa the red baron @alex
Gledate li vi utakmice Denvera ili samo box score? Pa Milsap je najmanji potrošač lopti u tom timu! Ispada da je on očajan saigrač, a on je ništa manje zahvalan za tim od Jokića. Uzme max 10ak šuteva po meču za 30ak minuta, nije sebičan, igra dobru odbranu (preuzima sve što se može). Pukli su dve za redom da, ali to je zbog toga što ih šut spolja ne ide od koga Denver živi. Verovatno malo trpi igra i zbog njega jer dolazi momak iz teške povrede (kao Sakramento sa Veberom one sezone), ali bez njega njima je plafon prva runda plejofa i čišćenje. Sa njim, uz malo sreće, mogu namučiti bilo koga, ko zna, možda i proći. Kao da kažeš da SAS ne treba da razmišlja da vrati Lenarda ili Oldridža jer će igra trpeti dok se oni osposobe.
pre 6 godina
194
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
(Metallica7, 08. mart 2018 17:39)
Moguce je, '93 je godiste, ali je tolika klasa i toliko dugo kida, da je nerealno da ima toliko :)
pre 6 godina
Anthony Davis po meni najbolja 4 u ligi bez premca.Kako bih voleo da vidim Jokica I njega u istom timu. Bila bi surova dominacija.
pre 6 godina
Ljudi moji neverovatno je koliko su komentatori ESPN-a na sinoćnoj utakmici protiv Klivlenda posvetili vremena Jokiću. Čak su u pojedninim trenucima zapostavljavali dešavanja na terenu, zbog komentarisanja njegove igre. Čonsi Bilaps kao stručni konsultant takođe je izneo mnogo pohvala na Nikolin račun. Polako ali sigurno počinje da dobija taj tretman koje prave zvezde imaju u ligi, na nacionalnom nivou, a to je jako bitno. Denver poseduje jedan unikat stvarno, kakav se retko viđa danas u modernoj, atletski dominantnoj košarci, i nadam se da će umeti to da iskoriste. Jokić dobro napreduje, smanjio je broj lakih faulova, deluje da se manje nervira zbog sudijskih odluka, ali odbrana je i dalje upitna i na tome će morati dosta da radi, a onda je nebo granica.
pre 6 godina
Džejlen Braun zaslužuje top 10. Inače realna lista top 5, izdvajaju se.
pre 6 godina
За оне који све гледају кроз статистику: код Јокића бројке треба гледати на посебан начин. Он је све само не класични набијач, како су га једно време код нас називали. Његов учинак се гледа кроз бројке његових саиграча: ваља видети постотак шута Хариса, Мареја, Бартона када је он у игри, и када је ван игре, јер он њима омогућава изграђеније позиције за шут. Треба гледати плус/минус статистику, јер оно у чему је Јокић најјачи није његов број поена или скокова - као код типичних пивота - него могућност да убрза игру, створи брз проток лопте, обезбеди ситуацију да се напад заврши за 10 секунди уместо да се шутира у задњем моменту из неизграђене изо-позиције. Денвер, ако се гледа уобичајени индивидуални квалитет, у рангу је неког Бруклина, Даласа. Адут Нагетса је колективни квалитет, та брза игра коју форсира Јокић је нешто што мало који тим може да прати, јер већина у НБА игра спорије нападе. То је атипичан стил за Американце, они гледају кроз индивидуалне цифре, изо-звезде, одбрану пика и слично. Јокић игра против свих тамошњих правила, и проблем је што само тренер са знањем и ауторитетом може то да препозна и истера. Малоун то није. Поповић или Стивенс, Сполстра јесте.
pre 6 godina
Ko vam je taj Jokić? Što stalno o njemu pišete?
pre 6 godina
Slazem se sa ovom listom ! Visoki i eksplozivni igraci su uvek bili omiljeni, tako da je bekovima poput Bogdana i Tea mnogo teze jer takvih igraca ima mnogo vise
pre 6 godina
@usa
Da, samo ti sto imaju bolje fizikalije i vise blokada nemaju npr. pregled igre i precizan sut sa distance kao Jokic. Pa ne moze svaka karakeristika igraca da bude na 100%, toga nema ni u igricama.. Jokic je cudo, svi pokusaji da se njegov uspeh u najacoj ligi sveta minimalizuju su besmisleni. Bice najbolji igrac sa ovih prostora u NBA.
pre 6 godina
(Mikii, 08. mart 2018 18:02)
Kakvo je tebi zadovoljstvo da napises to sto si napisao?
pre 6 godina
@dzigi, kada koristis i kao veznik, ne stavlja se zarez prije toga. Ako cemo u sitna crevca.
(The truth)
Na zalost, netacno, u ovom slucaju je gramaticki ispravno. Lepo je sto se secas bazicna gramatike iz osnovne skole - generalno, tacno je da se ispred veznika 'i' ne stavlja zarez, ali svako pravilo ima svoje izuzetke, pa je tako i u ovom slucaju.
pre 6 godina
@a
Могуће да си у праву. Ипак, ја сам сигуран да то нису моје жеље (уопште не готивим Спарсе), а мислим да има и доста реалности у ономе што сам написао.
Као прво, Јокић није глуп човек. Неко ко толико интелигентно игра у тим годинама, практично одмах по доласку у НБА он прави у 90% случајева праве одлуке - не може бити глуп тј. кратковид, већ само оно супротно. Нема шансе да Јокић није приметио недостатак стратегије код Нагетса. А имао је за то довољно прилика, нажалост. Најпре је након своје руки сезоне, у којој је заблистао и показао да може бити ново лице франшизе, тренер преко лета дао лидерску позицију Нуркићу, а Јокића ставио у други план. Потом је прошле сезоне схватио прекасно да је погрешио, и нису ушли у плеј-оф. Онда је ове сезоне палицу предао Милсапу и ветеранима, и поред тога што је имао пуне две године да се увери како су Нагетсима форте ти клинци (Јокић, Харис, Мареј). И кад му чак ни то није било довољно, кад се опет у фебруару могао уверити како његова екипа треба да игра, Малоун по трећи пут прави исту глупост и растура добитну комбинацију.
Јокић сигурно није глуп да унедоглед даје шансу свом кратковидом тренеру и управи која га држи. Три пута је сасвим довољно било. Он Денверу не дугује ништа (Јокић): дали су му шансу да игра, јесу, он је њима дао шансу да направе лудо добар тим (невероватна шанса да изградиш тим око играча који зарађује само милион и по годишње, па то нико нема!). Већ је он пресабрао у глави да је Денвер терање мртвог коња.
pre 6 godina
Gledam slike ovih momaka i ne mogu da shvatim da oni imaju ispod 25 godina... Treba njih pokazivati kada se prica o gmo...
pre 6 godina
@bskfan
Momak je odigrao ove sezone cca 20 mečeva, imaju preko 50% pobeda sa njim, a ti izvlačiš cifre kako njih dvojica nisu kompatibilni u ekipi sa sve brojkama a nisu zajedno proveli cca 200minuta na parketu. To kao da uđem ja na parket sa Karijem, on pogodi 3 trojke i onda neko uzme i poredi kako on igra sa mnom mnogo bolje i postizao bi svaki meč 60poena. Govorite o momku koji je all-star, koga bi svaki tim poželeo i koji je svaki tim za koji je igrao dovlačio do plejofa. Uz sve to, osim što mu je ceo tim nov, dolazi iz teške povrede. Ispada da je Milsap kriv što Jokić ima mečeve kada šutne samo tri puta? Glupost, momak samo ima izraženo kada mu se igra i kada mu se ne igra. To nema veze sa Milsapom koji je ovde postao broj 1 neprijatelj zato što Jokiću nije nedelja baš najbolja.
pre 6 godina
Bravo Joko!
pre 6 godina
@usa, nisam znao da se u ranim dvadesetim ne može poboljšati odraz. zanimljivo...
pre 6 godina
@podgorica
Lista ne valja zato sto Vigins nije u prvih 7?
Pa on ne bi trebalo da bude ni u 25. Nista ne radi na terenu osim sto ubaci 20-ak poena i to uz osrednju ili cak ispodprosecnu efikasnost.
Sramotno mali broj asistencija za igraca koji dobija mnogo lopti, i sramotno losa odbrana i broj skokova za igraca sa takvim fizickim predispozicijama.
Zaustavlja protok lopte, a nema cak ni pouzdan sut spolja. Jeste mlad, ali evo vec je skoro 4 sezone u nba. Igraci su obicno vec definisani nakon 3-4 sezone.
Za njega je idealna uloga 6-og coveka. Ali to se naravno nece desiti posto je od sledece sezone na max ugovoru, i to petogodisnjem. Vec se sad smatra da je to potencijalno jedan od najgorih ugovora u celoj nba.
pre 6 godina
Pola ograca van Usa.
pre 6 godina
Cekajte, sad ce Mr melburn da nam objasni. Samo malo, sad ce da nam kaze da nije i da preuvelicavamo. Ne moze skociti.
pre 6 godina
THE JOKER:::
trenerova odluka, da vrati MIlsapa u startnu postavu, nakon 44 propustene utakmice, i istog momenta ga napravi glavnom metom svog napada je ocajna. Na 20 utakmica pred play-off, napraviti tako drasticnu promenu je katastrofa. Pre all star-a bez Milsapa, NUggetsi su imali seriju od 7-1... Pobede protiv Gsw, OKlahome, Spurse dva puta.. Ako imas pobednicki recept, ne menjas ga..
A sad, sa Milsapom, imas 2-3 odnos u pobedama, od svog glavnog igraca napravio si krivca(??), i imas turneju po zapadu, od 7 utakmica.. 7 utakmica kao gost, protiv najboljih ekipa.. I ako te oni KLipersi istisnu sa play-off mesta, i to Klipersi koji igraju bez 3 startera, celu sezonu, onda stvarno, vreme je za promene..
Onako skociti samom sebi na glavu je ludost...Naivno, i amaterski...
pre 6 godina
Obrva i Frik su brutalni
pre 6 godina
Grk mora biti ispod Dejvisa
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?(Metallica7, 8. mart 2018 17:39)
Ima 24 za par dana puni 25. Ovo mu je vec 6-ta NBA sezona.
Za njega bi najveci problem mogao da bude to sto je sklon povredama, uglavnom sitnim evo recimo u ovih 6 sezona samo je jednom odigrao preko 70 utakmica.
pre 6 godina
Porediti Jokica sa Dejvisom ili Grkom je krajnje neozbiljno. To je isto kao kada biste uporedili Viginsa sa Lebronom ili Durentom. Jokic ce imati odlicnu NBA karijeru, ali minimum pola od ovih igraca sa liste ce imati bolju.
(Neponovljivi, 8. mart 2018 23:33)
Nisam bas siguran u to sto si napisao...
Evo jedno pitanje za tebe ko ce prvi doci do prve plejof pobede u karijeri Jokic ili Dejvis ?
pre 6 godina
Не знам чему то форсирање Ембида.
На првом месту дефинитвно Грк и Обрва. КАТ и Јокић су изједначени иза њих, с тим да бих ја дао предност Јокићу.
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
(ESPN rulezz, 8. mart 2018 22:03)
? Ne znam zbog cega si usao u toliku specifikaciju, jer ono u prevodu znaci medju centrima i ponekim krilnim centrima
@Vlada
U pravu si, ali zašto onda ne napišu da se radi o centrima i krilnim centrima, ovako samo zvuči kao da se traži statistički parametar u kojem neko dominira, u ovom slučaju Jokić, jer je on tema u afirmativnom smislu. Jasno je da je Amerima statistika na prvom mestu, ali ne treba preterivati
pre 6 godina
@Jim Beam
Ti se momce ocigledno ne razumes u kosasrku cim kazes da je problem ta jedna nedelja. Cak i pre neko sto je sezona pocela trener Malone je rekao kako ce doci do promena u igri i da ce Jokic morati da donekle zrtvuje svoju igru i svoju statistiku. Sta je time hteo da kaze?
Radi se o tome da je u prosloj sezoni Denver igrao napad po sistemu Krisa Fincha, to je tzv. "motion offense" koji se zasniva na protoku lopte, puno dodavanja i na velikoj slobodi igraca u igri. Kada je Kris otisao (razlog nepoznat) Malone menja sistem i prilagodjava ga Milsapu: nema vise slobodnog protoka lopte, nema vise slobode u igri vec se sve igra po unapred nacrtanim Maloneovim zamislima. Posto Milsap igra iskljucivo u reketu, onda Malone zrtvuje Jokica i baca ga van linije 3 poena, tj. Jokic mu igra krilo. Kao rezuiltat svega toga imamo situaciju da se ucinak Jokica drasticno smanjuje. Samo pogledaj Denverovu i Jokicevu statistiku iz prosle godine (ili za poslednih 12 utakmica pre povratka Milsapa) i uporedi je sa ovogodisnjom statistikom i sve ce ti biti jasno.
pre 6 godina
Mislio sam da Steven Adams iz Oklahome ima najmanje 32, 33 godine kad čovek samo 24.
pre 6 godina
Prva dva nedodirljivi. Od 3-9. mrtva trka
pre 6 godina
@Jim Beam
I jedno i drugo, odgledao sam sve Denverove utakmice i pratim svu statistiku.
Primera radi, koliko je Milsap koristan za tim i u kojoj meri je dobar fit sa Jokicem, najbolje se vidi iz sledece statistike:
Kada su Jokic i Milsap zajedno na parketu Denver po utakmici ima samo 37 suteva na kos, a sa Jokicem bez Milsapa 43.3 suta, sto izrazeno u kosevima znaci 9.4 koseva manje. Slicno je i sa svim ostalim pokazateljima: manje ofanzivnih skokova, manje defanzivnih skokova, manje asistencija i sto je jos cudnije, manje blokada.
Za razliku od Jokica koji je u plusu i sa Milsapom i bez Milsapa, Milsap je u minusu kada igra bez Jokica. Po naprednoj statistici, kada Jokic nije u igri NETRTG Denvera sa Milsapom je -8.5, a bez Milsapa -3.6, sto znaci da su u manjem minusu bez Milsapa nego sa Milsapom. Zamisli samo to, platis igraca 30 miliona godisnje a onda shvatis da si sa njim u igri losiji nego bez njega.
pre 6 godina
ма најважније је да потпише нови уговор и узме велику лову у јулу
pre 6 godina
jokic igra kosarku tako opusteno i bez fizickog napora ima snagu nema brzinu.takvim tempom moze da igra jos 15 godina.ovi iznad njega trce kao sa lanca da su pusteni dok je jokic maratonac mislilac. ne ide u zid po svaku cenu svestan je svojih mogucnosti.nemojte me pogresno shvatiti ni malo nisam pristrasan kada bih rekao da je on neuporediv za danasnje poimanje kosarke.dal taj list ikada zabelezi koliko je koji igrac pretrcao e tu bi jokic bio ako ne na dnu ali blizu.
pre 6 godina
Dje Er Bodzan, Saric i Bender ?
pre 6 godina
Ako se vec pravi statstika u NBA i toliko im je bitna, kako mogu onda da se uporedjuju igraci koji na utakmici imaju manju minutazu od igraca sa vecom? Kako mogu da uporedjuju igraca koji imaju manji broj suteva na kos od igraca sa vecim brojem suteva na kos? Primer je utakmica Denvera gde je Lebron sutirao 15-25 u mecu a npr. Jokic 12-14? Lebron mislim 39 koseva a Jokic 36 i to sa manjom minutazom? Da li neko moze ovo da mi objasni ili ja gresim?
(323, 08. mart 2018 21:56)
Pa imas Per 36 i Per 48 statistiku, na primer...
pre 6 godina
од 25 само су 4 белци. то је расизам и дискриминација!
pre 6 godina
Od svih predloženih rešenja i varijanti koje sam ovde i drugde mogao da pročitam, mislim da je najbolja sasvim drugačija opcija - promena trenera. I to trenera koji će znati da iskoristi potencijale Jokića kao pokretača ekipe, da mu možda doda neke igrače ako fale, ili dotera postojeće i to bi bilo to. Za koju godinu - finale konferencije, pa i cele lige - što da ne?
Ovo ostalo - odlazak u drugi klub pa vreme prilagođavanja.. mnogo dug period i izgubljenog vremena sa neizvesnim ishodom.
pre 6 godina
"...Uz to beleži šest asistencija u proseku, što je peti najbolji prosek u istoriji lige za igrače koji su visoki 208 centimetara ili više...."
U, bre, kakav ranking.
Dajte podatak na kojem je mestu za igrače koji su visoki između 201 i 207 cm, plave kose, računajući samo drugu četvrtinu...
(ESPN rulezz, 8. mart 2018 22:03)
? Ne znam zbog cega si usao u toliku specifikaciju, jer ono u prevodu znaci medju centrima i ponekim krilnim centrima
pre 6 godina
Ako se bude razvijao na pravi nacin Janis moze da bude jedan od najboljih igraca u istoriji. Takve fizikalije jos nisu vidjene.
pre 6 godina
Dejvis puni 11. marta...
pre 6 godina
"Takođe, uspeo je da svojim partijama stavi Denver u poziciju da se bore za plej-of, a sve to u odsustvu Pola Milsapa."
Mislim da je po svemu pokazanom Milsap odavno No.2 u timu Denvera.
pre 6 godina
Jel moguce da Dejvis ima manje od 25?
(Metallica7, 08. mart 2018 17:39)
Preksutra puni 25 okruglo.
pre 6 godina
lonzo bol ko njega stavi na listu
pre 6 godina
Samo dvojica amerikanaca i samo jedan belac. Uspeh naravno!
pre 6 godina
Ispred Porzingisa sa dva mesta a secamo se koliko se (i sada se) kroz medije hype-uje (dize u nebesa) Letonaca. Svaka cast Jokicu!
(MidRange, 8. mart 2018 17:38)
Naravno da će da se stvara veći hype.
Jedno je kad igraš za tim u gradu od 20mil stanovnika a drugo kad igraš u 40 puta manjem gradu.
Da ne spominjem još koliko je za mnoge Njujork centar sveta, i njihovih fanova ima svuda.
100 Komentari
Sortiraj po: