Ponedeljak, 12.02.2018.

18:00

"Đoković, Slovenija šampion Evrope – da je Jugoslavija ostala..."

Bojan Bogdanović, košarkaš Indijane Pejsersa, rekao je da zemlje sa prostora bivše Jugoslavije poseduju mnogo talenta.

Izvor: PT

"Ðokoviæ, Slovenija šampion Evrope – da je Jugoslavija ostala..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

zg tom

pre 6 godina

E moj jasdf. Vjerojatno si u ranim tridesetima ili još mlađi.
1.Govorim o Davis Cup-u koji je izrazito ekipni sport i do te ekipne titule je možda i najteže doći jer moraš biti fit cijelu godinu, koliko je to ekipni sport najbolje bi ti odgovorio neki selektor ili sam Đoković (ne govorim o ATP pojedinačnim turnirima)
2.Govorim samo o ekipnim muškim sportovima, o njih 7 najpopularnijih
3.Mađarska koju si spomenuo sa OI ima zlata u mačevanju toliki broj da region nikada niti neće imati toliko zlata sa OI u svim sportovima zajedno.
4.EP u rukometu, vaterpolu i odbojci su svjetska mjerodavna natjecanja
5.Određeno natjecanje u spomenutim ekipnim sportovima srednje, južne Amerike ili pak Indonezije , osim u nogometu, nije ni približno jako natjecanje kao EP u svim navedenim ekipnim sportovima.
6.Australija nema nijednu ekipnu medalju osim u Davis Cup-u, ali sve titule su im prije 1992. Naravno da takve nacije poput AUS,MAĐ,POLJ,TUR imaju bezbroj pojedinačnih zlata i medalja u raznim sportovima i vjerojatno ih nikad nećemo dostići, mislim na SRB i HRV.

PEPO

pre 6 godina

Lepo je to cuti od Hrvata
(Djura, 12. februar 2018 20:14)
Bojan Bogdanovic je Srbin iz Hrvatske.
(MilosNS, 13. februar 2018 10:07)
Bojan Bogdanović je Hrvat iz Bosne.Tako se izjašnjava, tko si ti da njemu određuješ što je.Štefanek se izjasnio kao Srbin i to je njegovo pravo.Vi nacionalisti ste bolest svih zemalja.....

Hrvat!

pre 6 godina

U košarci narednih 20 god minimalno finale, nogomet teško jer bi selektor uvjek navlačio za svoje, iako bi napravili sastav za među 3 na svijetu. nije ko u košarci da su objektivni uvjek bili. vaterpolo finale naravno 20 god, rukomet polufinale minimalno narednih 10 god, odbojka isto jaka, pa tenis jak, atletika, skijanje, itd a da nezaboravimo i da je tu Stipe Miočić najjopakiji vatrogasac na svijetu :) sve u svemu bitno da bi bili bolji od Španjolske, koju suci guraju u svim sportovima na svim natjecanjima (neznam zašto)

jasdf

pre 6 godina

@zg tom
Od kada je tenis ekipni sport? Ragbi recimo jeste, nije olimpijski, ali je svetsko prvenstvo u ragbiju trece najgledanije sportsko takmicenje. Bejzbol, softbol, odbojka i fudbal na pesku.... jesu olimpijski.
Atletika i plivanje su popularniji od svih sportova koje si naveo, osim fudbala, naravno. Gimnastika od mnogih. U pojedinim zemljama su macevanje, veslanje ili ritmicka gimnastika popularniji od svih.
Kao sto si rekao, odabrao si sportove popularne "na ovim prostorima" i onda ocenio da smo najuspesniji od svih u sportovima.
Jos nesto, ako poredis u svetu,ne mozes da racunas evropska zlata, SAD, Australija ili Brazil ne mogu da se takmice na evropskim prvenstvima.
Kada bivsa Jugoslavija zajedno bude imala vise medalja od Madjarske u SVIM sportovima, onda mozemo da kazemo da smo najbolji u regionu.

zg tom

pre 6 godina

jasdf !!!Koliko znam ne postoje popularniji ekipni muški sportovi od ovih koje sam naveo! Za svaki kontinent poneki ekipni sport. Mogao bi nabrajati i pojedinačne sportove u kojima smo konkurentni unazad 15-tak godina (hrv-Janica,u zadnje vrijeme atletika, gimnastika, srb-također atletika i tenis itd).Ali nastavljajući se na moj zadnji komentar stvari su još jasnije koliko su SRB i HRV jake u navedenim svjetskim ekipnim sportovima od 1992.Jer ovaj prostor ipak više voli loptačke ekipne sportove.

OD 1992. kada su Hrv i Srb samostalne:

SAD - ukupno "svega" 25 medalja - zlatnih 13 od toga koš 6 ZL,ODB 1 ZL i 3 Davis Cup-a

BRA - ukupno samo 16 medalja , od toga zlatnih 9
CAN - ukupno samo 18 , od toga 10 zlata i to samo iz hokeja
ARG - ukupno samo 8 , od toga samo 3 zlata

Sad ti je jasno koliko su i hrv i srb jači u spomenutim muškim ekipnim sportovima od mnogo puno jačih i ekonomskih i višemilijunskih zemalja.
I još sam uvrstio hokej da se slučajno RUS, KAN i ŠVE "ne naljute".
Od 1992.RUS ne osvaja ništa u nog i vaterpolu.FRA samo u vaterpolu.ITA ništa u rukometu i Davisu.SAD u rukometu i nogometu.BRA u rukometu, vaterpolu,košarci , Davisu. ARG u vaterpolu, rukometu, odbojci. SRB samo u nogometu. HRV samo u odbojci. NJEM u vaterpolu ima samo 1 broncu. ŠPA samo u hokeju.ŠVE ne osvaja u vaterpolu, košarci i odbojci.
Kao što sam rekao ostale nacije su daleko daleko prema najpopularnijim ekipnim sportovima od 1992. SRB i HRV ipak nastavljaju tradiciju iz JUGE.

newgoslavija

pre 6 godina

@David

Mani se čoveče psihoanalize, ljudi jasno razlikuju svoju mladost od veličanstvene ideje uobličene u SFRJ, mnogi su proveli mladost u Miloševićevoj SRJ, pa kad si čuo da ljudi žale za tim vremenima?

jugosloven

pre 6 godina

Baš to. Ja sam recimo 1977 godište. Srednju školu i početak faksa sam proživeo devedesetih godina.

I čega se ja sećam - super društvo u srednjoj i na faksu, provodi, otkrivanje muzike, otkrivanje knjiga, prve ljubavi, izleti na Fruškoj, provodi po vikendicama, ekskurzije, basket, fudbalica ... Uvek je bilo dovoljno para da se popije koje pivo u izlasku, uvek je bilo dovoljno para da se skokne do CG na more.

Ono što je najvažnije, bio sam okružen super ljudima i jedina briga mi je bila škola.

A realno kad pogledam, odvratnijih godina za Srbiju posle Drugog svetskog rata nije bilo - kriminal, droga, ubistva, tuče na sve strane. Ljudi nisu imali šta da jedu, jeli meso jedno mesečno. U prodavnicama se mleko razgrabi za 20 minuta. Izbeglice, rat, beda na sve strane.

A opet, meni to najbolje vreme u životu - što si ti rekao, mlad, zdrav, pun života.
(dule, 13. februar 2018 09:38

Da, ali lepo si razdvojio svoju mladost od stanja u državi, SRJ je bila krš, SFRJ je najveće dostignuće civilizacije na ovim prostorima

I nema driblaj, i nema dodaj...

pre 6 godina

Opet bi srbi jugoslaviju? Nikako da se opamete. Najvaznija stvar u zivotu mi je da budemo prvaci u prebacivanju loptice preko mreze. Ne znam kako cu ziveti dalje.

Dudule

pre 6 godina

Valjda ima jačih razloga od sporta zasto bi bilo odlično za Jugoslovene da se velika i odlično pizicionirana Jugoslavija odrzala. Jako malo su nacionalne državice dobile raspadom Juge. A taj nacionalizam koji se razvio je najprimitivnije vrste.

jasdf

pre 6 godina

@zg tom
Odaberes grupu sportova gde smo uspesni, i onda to predstavis kao merilo ukupnih sportskih uspeha. Sta je sa ostalim sportovima? Kako smo u njima kotirani?
Zemlje bivse jugoslavije na olimpijadama zajedno imaju manje medalja od Madjarske ili Rumunije.

Jasdf

pre 6 godina

Predhdna olimpijada, Hrvatska 5 zlata i Srbija 2, Slovenija 1; bivsa Jugoslavija ukupno 8. Isto kao Madjarska, Holandija, Italija, manje od Francuske, Nemacke, Rusije i Britanije.
Olimpijada u Londonu, Hrvatska 3, Srbija i Slovenija po 1; bivsa Juga 5. Ispod Ukrajine, Holandije, Madjarske, Italije, Francuske, Rusije, Nemacke i Britanije.
Vrte se iste zemlje, Jugoslavija bi bila od petog do desetog mesta uspesnosti evropskih nacija u letnjim sportovima. Sto se regiona tica, Madjarska je neprikosnovena.

Coco Bill

pre 6 godina

Jugoslavija se raspala jer je bila "pogrena" država to jest bila je Socijalistička, čak Komunistička. Da je bila kapitalistička ili Kraljevina kao recimo što je bila, pre II svetskog rata, ne bi se raspala. Najbolji vam je primer Španija jer i pored svega što je Katalonija preduzele da ostvari svoje "odvajanje" od Španije niko to u Svetu "ne priznaje" pogotovo u Zapadnom svetu, to jest u EU i Americi, za razliku, od bivše Jugoslavije, gde su praktično bili odnmah priznati kako Slovenija tako i Hrvatska. Priznati su bilo i to od vodećih država kao što su Nemačka, Francuska, Velika Britanija i Amerika i to je dovelo do gotovog i svršenog čina, a onda nažalost i do rata i međusobnog sukoba, što je u krajnjem slučaju i zapečatilo bilo šta više o Jugoslaviji.

Juga

pre 6 godina

Da smo ostali kao Jugoslavija ,bili bi na svakom sportskom takmicenju medju prvima, ako ne i prvi. U kosarci bi sigurno bili vise nego dorasli frim timu Amerike. Toliko talenata ne samo u sportu na teritoriji Juge

Staka Zulu

pre 6 godina

A sad bi Bojan Bogdanović da se šlepa uz reprezentaciju Jugoslavije i na taj način se popne na pobedničko postolje.
Neće da može!!!

dule

pre 6 godina

Ne žališ za Jugoslavijom, nego za svojom mladošću provedenoj u toj državi. Svi ljudi su nostalgični za vremenom kad su bili mladi, lepi, zdravi, puni života, i to nema veze sa državom u kojoj živi, njenim uređenjem i političkom situacijom u istoj.
I ja ću se, kad ostarim, sa nostalgijom sećati ovih godina i ovog vremena, ludih novogodišnjih dočeka po Krakovu i Budimpešti sa društvom, uzbudljivih letovanja po grčkoj obali i ostrvima i letnjih šema...
Neko pamti Zagreb i Bašku vodu, neko će pamtiti Pargu i Skiatos... Svako vreme ima svoje breme.
(David, 12. februar 2018 22:10)

Baš to. Ja sam recimo 1977 godište. Srednju školu i početak faksa sam proživeo devedesetih godina.

I čega se ja sećam - super društvo u srednjoj i na faksu, provodi, otkrivanje muzike, otkrivanje knjiga, prve ljubavi, izleti na Fruškoj, provodi po vikendicama, ekskurzije, basket, fudbalica ... Uvek je bilo dovoljno para da se popije koje pivo u izlasku, uvek je bilo dovoljno para da se skokne do CG na more.

Ono što je najvažnije, bio sam okružen super ljudima i jedina briga mi je bila škola.

A realno kad pogledam, odvratnijih godina za Srbiju posle Drugog svetskog rata nije bilo - kriminal, droga, ubistva, tuče na sve strane. Ljudi nisu imali šta da jedu, jeli meso jedno mesečno. U prodavnicama se mleko razgrabi za 20 minuta. Izbeglice, rat, beda na sve strane.

A opet, meni to najbolje vreme u životu - što si ti rekao, mlad, zdrav, pun života.

zg tom

pre 6 godina

I nakon raspada Juge SRB i HRV imaju ukupno u ekipnim muškim sportovima od 1992. ukupno 84 medalje sa EP,SP ili OI (srb 51, hrv 31) i među pet su ne evropskih nego i svjetskih zemalja po svestranosti. U istom periodu od 1992. ,odbojka,rukomet,nogomet,košarka,vaterpolo,hokej na ledu i Davis cup:
1.RUS uk 53/ zlata 16
2.SRB 51/ 19
3.ŠPA 47/ 15
4.ITA 39/ 14
5.ŠVE 38/ 14-ipak od toga u hokeju 20 medalja od 92.
6.FRA 36/ 15
7.HRV 31/ 7
8.NJEM 25/ 7

Dakle Srbije u samom vrhu, ali da je ostala Juga sigurno bi bilo još više zlata nego što ih Srb i Hrv imaju do sada od 1992, dakle 26 zlatnih medalja. I kad bi gledali po tome ovaj REGION je najbolji po ekipnim sportovima. Prema gornjoj zemalja kao što su ENG,MAĐ,POLJ,ČEŠ,DAN,NOR,ŠVI,AUT i ostalih nema ni blizu.

Chana

pre 6 godina

Pitanje za hejtere:
" Zar nije lepše biti normalan kao ovaj momak, nego mrzeti sve oko sebe samo zato što su bolji i uspešniji od Vas?! "
Pitanje ne zahteva odgovor, čista hipotetika...
http://staznaci.com/hipotetican

dorcol

pre 6 godina

ne bi slovenci videli zlato da je srbija bila kompletna ,jokic ,teodosic ,bjelica ,simonovic , raduljica ,pa i da se jovic nije povredio ,ali to je sport ,sta da se radi

Pepo

pre 6 godina

@croata jedino sto si u pravu je da slovenci u sportu daju vise od vas hrvata, od srba nikako, mi bar mozemo uzeti medalju i u rukometu kad smo domacini, ovo kod vas je raspad...
(sistema, 12. februar 2018 21:37)
Pa reci mi kako to onda Hrvati uvijek imaju više Olimpijskih medalja od svih iz Juge?

onako u prolazu da dobacim

pre 6 godina

(Pančevo Srpska Sparta, 12. februar 2018 18:58)
da nije bilo Jugoslavije, tvoja Zvezda nikada, ali NIKADA, ne bi primirisala pehar kupa sampiona, a kamoli osvojila. Pola zvezdinog tima su bili igraci van Srbije, iz bivsih jugoslovenskih republika.

e

pre 6 godina

Jednostavno objašnjenje zašto smo mi balkanci iz bivše Jugoslavije ubedljivi u sportu a bledi da nekažem slabi u privredi? U sportu postoje pravila pa ukoliko se ta pravila ne poštuju bivaš diskvalifikovan. U privredi takođe postoje pravila, a našu privredu je vodila država pa kada su joj pravila odgovarala onaih je poštovala, a kada ne ona je grubo kršila a zemlja je postlojala siromašnija. To stanje pogodovalo je samo vlastodržcima koji su se lično enormno bogatili i oružjem branili sistem koji im to omogućuje. Zato smo siromašni ekonomski i duhom i mnogo vremena je potrebno da "ozdravimo" od predhodnog zla.

GuGa

pre 6 godina

dragic,teodosic
bogdan,doncic
bojan,kalinic
saric,bjelica,teletovic
vucevic,jokic,nurkic...itd
(macconi, 12. februar 2018 18:56)


Dobar je ovo roster, ali si izostavio jedno jako bitno ime, igraca kojeg su upravo pustili s lanca u Orlandu i koji ima veca jaja od bilo koga s ovog popisa, a talenat je neupitan. Za maksimalno 3 godine cemo ga svi skupa gledat na NBA ol-staru, zapamti sta sam ti napisao ovde.

Jabucar-Imbecil

pre 6 godina

Babo tebi svaka cast, ali sreca da nismo zajedno! Zivjela nezavisna CG! Eviva!
(Nikadvise1918, 12. februar 2018 23:31)

Milogorska ustaso, a sta trazis na srpskom portalu? Idi u tvoju aljbaniju, pa tamo vici eviva..

Boško Segedinac

pre 6 godina

Pa mi smo moj Bojane, mislim na Srbiju a ponekad i na Sloveniju i tako najbolji u svim sportovima, i bez te Jugoslavije. :)

aha

pre 6 godina

@David
Ti ces pamtiti letovanje u inostranstvu, ja u svojoj drzavi. Ti ces pamtiti i mafijaske likvidacije u sred bela dana, nezaposlenost od 30%, prosecnu platu najmanju u Evropi, ekonomiju na nivou africkih zemalja, vojsku slabiju od lovackog drustva, rijalitije, ratove, sankcije, lopove, tajkune, a ja cu pamtiti poslove za sve, stanove za sve, platu od 1 500 maraka, 19 po velicini ekonomiju sveta, vojsku koja je medju 5 najjacih i Evropi, Kviskoteku, Igre bez granica, mir, najvredniji pasos na svetu, sportiste, umetnike, sposobne politicare, bezbednost.

ldjidji

pre 6 godina

u kosarci imali bi tri repke bar...i uvek bi hrvati trazuli nekig svog slovenci svog i tako u krug..jos net mediji i to...to nikako ne bi uspelo bez neke cvrste ruke..

David

pre 6 godina

evo ja sam srbin i zalim za jugoslavijom, zamisli vas 5-6-7 iz drustva ranceve na ledja pa vozom do zagreba, ljubljane pa ovamo onamo, avanture a sad kako nam se zemlja sve vise smanjuje neces imati gde da odes ;)
(oprasivac, 12. februar 2018 18:47)

Ne žališ za Jugoslavijom, nego za svojom mladošću provedenoj u toj državi. Svi ljudi su nostalgični za vremenom kad su bili mladi, lepi, zdravi, puni života, i to nema veze sa državom u kojoj živi, njenim uređenjem i političkom situacijom u istoj.
I ja ću se, kad ostarim, sa nostalgijom sećati ovih godina i ovog vremena, ludih novogodišnjih dočeka po Krakovu i Budimpešti sa društvom, uzbudljivih letovanja po grčkoj obali i ostrvima i letnjih šema...
Neko pamti Zagreb i Bašku vodu, neko će pamtiti Pargu i Skiatos... Svako vreme ima svoje breme.

Somborac

pre 6 godina

@Yugocinik
Nisu samo svi Srbi živeli u Jugoslaviji...
Živeli su i svi Hrvati u jednoj državi - ovi iz Hrvatske + preko 700 000 Hrvata u BiH, kao i između 50 i 100 000 Hrvata u Srbiji. I svi Bošnjaci su živeli u jednoj državi - BiH + 150 000 Bošnjaka u Srbiji. I Albanci sa Kosova, Preševske doline i iz Makedonije su živeli u istoj državi.
To je bila država u kojoj je Srbija podeljena na 3 dela, jedina rascepkana na pokrajine, Albanci na Kosovu imali najširu moguću autonomiju dok su Srbi u BiH i Hrvatskoj o tome mogli samo sanjati.
Onaj deo Srba koji žali za Jugoslavijom, žali isključivo iz ekonomskih razloga, zato što je u toj zemlji naš narod bolje živeo nego danas, i to je to!

Nerazuman neki stvor

pre 6 godina

A da prestanemo da zaglupljivanjem, jer sigurno i dalje nebi ništa bolje živeli, pošto smo svi na Balkanu samodestruktivni! Sport je sport a ekonomija države nešto drugo. A što smo dobri u sportu je jer je u komunizmu to bio jedini dozvoljen način izboriti uz sive mase, inače, ode glava!
Vi klinci da se ne palite na gluposti iz prošlosti, čekali smo nekog gastosa da donese video rekorder na prodaju, fuj!!

Yugocinik

pre 6 godina

"U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju."
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Srbi i treba da pate za SFRJ, jer skoro pa svi Srbi su ziveli u toj-jednoj drzavi koja je imala trziste od 22 miliona stanovnika, sa kompletnom infrastrukturom, te lakom i teskom industrijom sa "gomilom" fabrika.

Nikada vise Srbi nece imati drzavu u kojoj ce ziveti vise Srba nego sto ih je zivelo u Jugoslaviji.

sistema

pre 6 godina

@croata jedino sto si u pravu je da slovenci u sportu daju vise od vas hrvata, od srba nikako, mi bar mozemo uzeti medalju i u rukometu kad smo domacini, ovo kod vas je raspad...

mi jugosloveni

pre 6 godina

Можете замислити какву би репрезентацију у свим спортовима имало Римско царство да се није распало. Сунце ти калаисано.

@Kaligula

Rimsko carstvo je bilo sazdano od raznih naroda, kultura pa i rasa, a Jugoslavija je jedan narod, jedan gen

Brojevi

pre 6 godina

Mozemo kukati mi obicni gradjani - bez obzira kako je Jugoslavija nastala i kakva je bila, njeno rasturanje je donelo mnogo nesrece svima! No, cisto sportski ovde ne treba zaboraviti jednu stvar: sudelovanje ovdasnjih sportista na raznim takmicenjima je uvisestruceno! Sest ili sedam sportskih saveza, umesto nekadasnjeg jednog, salju sad nacionalne timove u razne kvalifikacije, cesto ti timovi stizu i do zavrsnih turnira. Najveci profiteri su fudbaleri: u jednom, jugoslovenskom reprezentativnom timu, sasavljenom uvek po nekom kljucu, samo je odredjen broj igraca bio vidljiv na internacionalnoj sceni, sad sest timova (plus Kosovo) imaju priliku da pokazu najvece talente i najbolje igrace! Jeste sport, kao i sve ostalo, usitnjen - ali je on istovremeno i usestostrucen, pa po zakonu verovatnoce vise sportista, posebno fudbalera i kosarkasa, ima sansu da napravi zapazenu medjunarodnu karijeru.
Usput, rak-rana jugoslovenskih timova, pre svega fudbalskog, bili su selektori, i iako cemo pravo: jugoslovenska reprezentacija najcesce je igrala bledo, sa dosta uljeza u timu (prodavali ih Miljanic, Osim, pre svih), i dosta je bila nalik danasnjoj srpskoj reprezentaciji! U Hrvatskoj su bili pelcovani od raznih miljanica i osima - zato su postigli mnogo vise, a ne zato sto su talentovaniji.

Ameri ne bi bili nedodirljivi

pre 6 godina

Teodosić, Dragić, Bogdan Bogdanović, Dončić, Hezonja, Bojan Bogdanović, Bjelica, Šarić, Teletović, Vučević, Jokić, Bender. Selektor Đorđević. Na primer.

Калигула

pre 6 godina

Можете замислити какву би репрезентацију у свим спортовима имало Римско царство да се није распало. Сунце ти калаисано.
П.С. Срби у школи некако гурају: математика, хемија, биологија како тако али им историја никако не иде. Не могу да науче, па џаба. Не могу добити двојку ни преко везе.

Saša

pre 6 godina

Dečko je mnogo dobar ali malo preteruje u tako opuštenom “... i u Hrvatskoj imamo nekoliko dobrih igrača”. Bogdane, nemamo mi u Hrvatskoj igrače. Imali smo kada je to bila Jugoslavija. Sada više nije jer su hteli da budu oni sa svojim igračima a ne pomešano. I meni je bilo žao ali to je sada tako. Jednostavno.

Dado

pre 6 godina

@Zinjak, kao sto rekoh, to je stvar tri minuta, da se pronadje na netu ako se ima zelja i interes. A "iscimao" sam se, kao sto ti kazes, bas zato da ne ispadne da pricam nesto na pamet, kao osoba kojoj sam replicirao.

kvrga

pre 6 godina

ovo je ko ono, srba i rusa 200 miliona, ali kad to kaze rus.
u ovom slucaju, srbija ima djokovica, vice sampione i regularne osvajace medalja u kosarci (za razliku od slovenije kojoj se desilo sad i ko zna kad), odbojci, neprikosnoveni smo u vaterpolu i solidni u svemu ostalom.
ostali mogu da se pohvale tek po nekim pojedincem ili jacom ekipom, ne i sampionima u velikim sportovima.
drugim recima, srbija daje barem 70% najboljeg sto bi yu, da je opstala, imala. al ajde. svaka cast za deljenje zasluga! :D tako to rade neiskompleksirani (ja se trudim da budem realan). :)

Rene Igita

pre 6 godina

@oklagija- vidi prijatelju,verovatno si mlad i ne pamtiš tu državu. U svemu bi bili najbolji!!! Zato su nas tako krvavo i rasturili da se večno mrzimo i nikada više ne sastavimo.A znaš kad i u zapadnoj Hercegovini priznaju da je Juga bila bolja zemlja,sve sam ti rekao..verovatno znaš što sam taj deo zemlje pomenuo,da ne spominjem ostale...

ххоо

pre 6 godina

Када је овај Богдановић играо за Хрватску носио је број 7 исто као Богдановић број 7 у српској екипи. А и изгледали су као двојници. Никога није било да се том занимљивошћу позабави.

zvezdan

pre 6 godina

Zaboga, prestanite već sa Jugom. Nju nema već 27 godine i nikad je više neće biti. A da smo bili pametni posle 1945 nikada ne bi ni stvorili zajednicku državu sa Hrvatima. Umesto “bratstva i jedinstva” smo trebali da ih vučemo pred medjunarodne sudove za ratne zločine.

croata

pre 6 godina

ostali mogu da se pohvale tek po nekim pojedincem ili jacom ekipom, ne i sampionima u velikim sportovima.
drugim recima, srbija daje barem 70% najboljeg sto bi yu, da je opstala, imala. al ajde. svaka cast za deljenje zasluga! :D tako to rade neiskompleksirani (ja se trudim da budem realan). :)
(kvrga, 12. februar 2018 20:06)

Srbi daju 70% najboljeg od sporta sto bi yu da je opstala imala?
I onda kao svaka cast za dijeljenje zasluga,pa malo o neiskompleksiranosti i na kraju trudis se da budes realan. Ne zna covjek dal da ti se smije il da te zali.
Vidi ovako,jedni slovenci vise daju od vas u sportu, s tim sam sve rekao. Nas necu ni usporedjivati.

Jordan

pre 6 godina

A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.
(Katica, 12. februar 2018 18:33)

Vi se ili salite ili mislite na Ikarbus - Mercedes autobuse. Posto radim u toj fabrici samo cu vam reci da je pred gasenjem. Verovatno odamh nakon izbora. Srecom sam besplatne akcije prodao po 950 pre dolaska Mercedesa jer danas se na berzi prodaju za 25 dinara i niko ih nece. Toliko o Mercedesu. A sto se tice Bojana Bogdanovica na zalsot sinko to je samo Tito drzao sve pod kontrolom. Cim je umro krenule su hijene na lesinu. Prvo je narod to mogao da vidi na sportu. A sto toliko Bosanaca u reprezentaciji a gde su makedonci. A sto u kosarci samo Srbi, Hrvati i Slovenci itd. To sad izgleda da bi bili mocni. Bilo je i tada odlicnih igraca pa za silne decenije nismo napravili uspeh kao Hrvati sami u fudbalu ili Srbi u odbojci. Sto rekao Dragan Nikolic ne vredi gospodjice to ne biva.

yutopia

pre 6 godina

Ako se ne bi išlo nacionalnim ključem imali bi jake reprezentacije ali onda bi neki kukali npr. Srbi za fudbal a Hrvati za košarku zašto nema njihovih igrača u većem broju...

Dado

pre 6 godina

Canadian@ moze se polemisati o tome dal bi bilo bolje ili losije da je Juga ostala, al nije lepo tako suvereno izjavljivati nesto sto je notorna neistina.

Pricam o tvojoj tvrdnji da Cehi imaju vecu platu od Slovenaca I Hrvata. Necu ovde pricati o Hrvatima ali mogu o Sloveniji, jer sam tamo rodjen i zivim evo vec 27-u godinu. Imas na netu malo more drzavnih institucija koja se bave statistikom i ona kazu da je prosek u Ceskoj krajem 2017 bio negde oko 850€ a prosek u Sloveniji oko 1100. Pricamo o neto platama. Dakle, neistina broj jedan.

Isto tako tvrdnja da Slovenija ima takve plate zahvaljujuci trgu Srbije, Bosne, Crne Gore, Makedonije, je isto tako notorna neistina. Opet, na dohvat ruke su podaci drzavnih institucija za statistiku a ona nam govore, da je izvoz Slovenije u 2017 iznosio u procentima oko 77% u zemlje clanice EU a 23% u ostale...dakle u te ostale spadaju i zemlje bivse Juge koje jos nisu u EU i to zajedno sa ostatkom sveta. Dakle, neistina broj dva.

Kao sto rekoh, moze se polemisati dal bi bilo bolje ili ne da se Juga nije raspala (ja licno mislim da bi bilo, ako nista drugo, ne bi bilo rata) ali kad pricamo o faktima, jako je ruzno (da ne koristim neku drugu rec) u 2018 kad su sve informacije na dohvat ruke, iznositi takve neistine.

Lik

pre 6 godina

A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.
(Katica, 12. februar 2018 18:33)

Jes vama Katice. Ja sam iz Zemuna i pred svake izbore Mercedes nanovo dolazi u Srbiju. Nadam se da i ove godine nece izostati. Čisto radi tradicije.

Kole

pre 6 godina

Pa ne sjećam se da je SFRJ nešto naročito osvojila. Bio sam dječak ali osim waterpola uglavnom su bila samo razočarenja. Naročito u fudbalu.

mkd

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Kolko ja znam ovo Hrvat prica a ne Srbin. Ja licno ne poznajem ni jednog Srbina koji pati za Jugoslavijom, ocigledno se druzimo sa razlicitim ljudima.

Divos

pre 6 godina

Па, Југа да је опстала, сигурно би имала одређени квалитет у спорту.
Но, ту пуно зависи колико би се улагало у спорт, и колико би спорт имао добар третман. И нисам нешто оптимиста у ту причу.

И док је постојала она Југа, спорт је био како када. Рецимо, Србија је на ОИ освојила 8 медаља, и она Југа је за пола века само на две ОИ (1968 и 1988, ОИ 1984 не рачунам) била успешнија, на свим осталима би остварила много слабији успех од Србије иако је имала већу популацију, а конкуренција у спорту тада није била ни близу као данас.
Хрватска је такође била успешна у Риу, као и Словенија.

Такође, овде ваља гледати посебно индивидуалне спортове и колективне. У индивидуалним спортовима то није спорно, квалитет (Ђоковић, Шпаровићева, Перковићева и други) ће увек доћи до изражаја.

У колективним је то пуно комплексније, од индивидуалног квалитета важније је како ће екипа деловати као тим, кохезија, па и са колико ће жара играти за своју земљу.

Конкретно, када је кошарка у питању, сигурно је боље овако, Србија је и тако у врху годинама, и када је у питању сениорска екипа, и млађе категорије, Словенија је имала бљесак на ЕП, ни Хрватска и ЦГ нису лоше.
Да имамо данас неку збирну екипу Југе, тешко би то било саставити, укомпоновати, и не би то добро изгледало, тешко да би остварили резултат бољи од рецимо Хрватске на ЕП (1/8Ф), можда би у 1/4Ф, већ борба за медаље, реално нема шансе.

aco

pre 6 godina

@Lala
Da Srbija nije pravila drzavu sa Slovenijom i Hrvatskom, dosta bolje bi prosla. Najveca greska Srbije u 20. veku je formiranje Jugoslavije. Posle 1. S. rata, kao pobednici, smo mogli da stvorimo mocnu drzavu Srbiju, a ne nakaradnu Jugoslaviju. Hrvatski narod je postao konstitutatuvan prvi put posle srednjeg veka. U Austrougarskoj nisu imali ni 5% prava koja su dobili u Jugoslaviji, iako je bila diktatorska drzava (Austrougaraska je takodje to bila).

adriano_galliani

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

То је и са разлогом, јер је и таква Југославија опет била најбоља држава у којој су Срби икада живели. Толико им је било добро да су и дан-данас прво Југословени, чланови непостојећих тзв. Несврстаних, мрзе Запад а онда Срби.

macconi

pre 6 godina

pa da...u svim kolektivnim sportovima sigurno medju prva 3 u svetu...u kosarci bi mogli da se nosimo sa najboljim americkim timom kada bi se sastavio tim iz bivse juge...mogli bi da im pariramo pa mozda cak timski i da ih pobedimo...

dragic,teodosic
bogdan,doncic
bojan,kalinic
saric,bjelica,teletovic
vucevic,jokic,nurkic...itd

Canadian

pre 6 godina

@budjola
Pa Slovenci i Hrvati i danas imaju manje place od Ceha, a te koje si nabrojao su trzista za Sloveniju i Hrvatsku pa zbog njih i imate placu, sigurno je niste zaradili sto vam je Nemac ili Svedjanin kupio Podravku. Samo kompletna bud*** ne vidi posle 25g da je prosecan covek osiromasio i zaglupio, politicari se obogatili a pametni pobegli. Zatvorio se Goli Otok, drzava se raspala. Naravoucenije - ako zelite uspesnu drzavu na Balkanu, Goli Otok je neophodan.

Primoz Ulaga

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...
(Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Ni za kaj! Bio sam, predstavljao Jugoslaviju, voleo je. Ali mi zivimo lepo.

mr no

pre 6 godina

(Budjola, 12. februar 2018 18:03)
Nije, jer je ekonomija složen organizam. Slovenija i Hrvatska su davali više, ali su i imale snažnu ekonomsku bazu u ostatku SFRJ. Uostalom, Vojvodina i centralna Srbija su takođe davale, jer su te četiri celine ćinile “razvijeni deo Jugoslavije”, a davalo se drugima. Kako god, to nije tema. Tema je intervju pristojnog momka i košarkaša iz Mostara.

Katica

pre 6 godina

(Budjola, 12. februar)

Seveda. Svakom pa svoje. Ima ovde jako puno tujina iz bivse Jugoslavije dolaze i ostaju. Jedna sala kaze bio referendum da li treba proterati Bosanci? 5% reklo Da 95% reklo neka nas. Sala je na racun sto mladi Slovenci idu dalje. Grac 2 po veličini u Austrija na 25km od Maribor 2 po velicini u Sloveniji. Oni oko Italije idu u Italiju. Zasto raditi za 1000€ ako mozes za 2000€ to je sva filozofija danasnje mladine. A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.

Dzoni

pre 6 godina

Gastarbajter
Ja bi rekao da si ti sirotinja u duhu..klasican neobrazovan čovek koji na zapadu kupio merdzu da se pokaže kad dodje ovde i misli da je to ceo svet .
Ja nisam sirotinja, imam materijalni aposlutno sve sto mi treba ali posle porodice mi je sport broj jedan.
To što neki dodju do para pa im postane droga broj jedan to je njihov stvar .

Gastarbajter

pre 6 godina

Ajde ne lupajte vise gluposti. Sport je bio i ostao zabava za sirotinju. Sirotinja ga gleda, sirotinja se bori da kroz sport stigne do para. U 99%. Ima ljudi koji vole sport kao Federer recimo ili ja koji pogleda ponekad neki teniski mec. Samo sirotinja se nada da ce dete trenirajuci sport da promeni materijalno stanje porodice

Goran

pre 6 godina

Mali i jadni svi
(Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Ne bi se slozio. Mali nismo. Po broju stanovnika EU je 3 zemlja po broju stanovnika u svetu. Prosek plate 1040€ a rashodi oko 100€ veci. Da li bi voleli da vasa porodica ima prihod oko 2000-2500€ a rashode iste odnosno 100€ vece? Mada koje sve pogodnosti drzaba nudi parovima pre ce biti da su rashodi manji kad se sve stavi na papir. Da posao moze da nadje ko god zeli da radi. Srbin sam ali vec 15 godina radim u Sloveniji. Pustite te sto kukaju garantujem takvih ima i u Svici i u Norveskoj. Svako malo plate rastu. Ne mnogo ali recimo 50€ godisnje. Puta 12 meseci to nije malo. A sport pa sport je odavno postao biznis ili mozda niste primetili da svake godine igraci otkazuju reprezentaciji ko zbog nema tu para a ko jer mu klub brani.

Burgija

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...

oprasivac

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Kolko ja znam ovo Hrvat prica a ne Srbin. Ja licno ne poznajem ni jednog Srbina koji pati za Jugoslavijom, ocigledno se druzimo sa razlicitim ljudima.
(mkd, 12. februar 2018 18:37)

evo ja sam srbin i zalim za jugoslavijom, zamisli vas 5-6-7 iz drustva ranceve na ledja pa vozom do zagreba, ljubljane pa ovamo onamo, avanture a sad kako nam se zemlja sve vise smanjuje neces imati gde da odes ;)

Stefan

pre 6 godina

Kako ovi kosarkasi uvek imaju zanimljivije intervjue od fudbalera... Kosarku ne gledami ni 5% kolilo gledam fudbal, ali zato o njoj citam 105x vise... Nije ovo sad neka epohalna izjava , nego mi palo na pamet.

miki

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Kralja ne mrzim, imao je potpuno pozitivnu i dobru nameru. Sad sto su ljudi takvi pa se lako manipulise, to je druga prica.

aaaaaa

pre 6 godina

glupa tema zemlja se raspala i to je to ovo bi bilo ko da britanac kaze sta bi bilo da je britanska imperija i dalje na vrhuncu svoje moci niko ne bi medalje ili bilo cega drugog u sportu video,radujmo se srbima i njihovom usprhu a svima drugima cestitajmo sto su bili bolji u trenutku

Stefan

pre 6 godina

Kako ovi kosarkasi uvek imaju zanimljivije intervjue od fudbalera... Kosarku ne gledami ni 5% kolilo gledam fudbal, ali zato o njoj citam 105x vise... Nije ovo sad neka epohalna izjava , nego mi palo na pamet.

Canadian

pre 6 godina

@budjola
Pa Slovenci i Hrvati i danas imaju manje place od Ceha, a te koje si nabrojao su trzista za Sloveniju i Hrvatsku pa zbog njih i imate placu, sigurno je niste zaradili sto vam je Nemac ili Svedjanin kupio Podravku. Samo kompletna bud*** ne vidi posle 25g da je prosecan covek osiromasio i zaglupio, politicari se obogatili a pametni pobegli. Zatvorio se Goli Otok, drzava se raspala. Naravoucenije - ako zelite uspesnu drzavu na Balkanu, Goli Otok je neophodan.

Burgija

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...

Katica

pre 6 godina

(Budjola, 12. februar)

Seveda. Svakom pa svoje. Ima ovde jako puno tujina iz bivse Jugoslavije dolaze i ostaju. Jedna sala kaze bio referendum da li treba proterati Bosanci? 5% reklo Da 95% reklo neka nas. Sala je na racun sto mladi Slovenci idu dalje. Grac 2 po veličini u Austrija na 25km od Maribor 2 po velicini u Sloveniji. Oni oko Italije idu u Italiju. Zasto raditi za 1000€ ako mozes za 2000€ to je sva filozofija danasnje mladine. A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.

mr no

pre 6 godina

(Budjola, 12. februar 2018 18:03)
Nije, jer je ekonomija složen organizam. Slovenija i Hrvatska su davali više, ali su i imale snažnu ekonomsku bazu u ostatku SFRJ. Uostalom, Vojvodina i centralna Srbija su takođe davale, jer su te četiri celine ćinile “razvijeni deo Jugoslavije”, a davalo se drugima. Kako god, to nije tema. Tema je intervju pristojnog momka i košarkaša iz Mostara.

aco

pre 6 godina

@Lala
Da Srbija nije pravila drzavu sa Slovenijom i Hrvatskom, dosta bolje bi prosla. Najveca greska Srbije u 20. veku je formiranje Jugoslavije. Posle 1. S. rata, kao pobednici, smo mogli da stvorimo mocnu drzavu Srbiju, a ne nakaradnu Jugoslaviju. Hrvatski narod je postao konstitutatuvan prvi put posle srednjeg veka. U Austrougarskoj nisu imali ni 5% prava koja su dobili u Jugoslaviji, iako je bila diktatorska drzava (Austrougaraska je takodje to bila).

Lik

pre 6 godina

A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.
(Katica, 12. februar 2018 18:33)

Jes vama Katice. Ja sam iz Zemuna i pred svake izbore Mercedes nanovo dolazi u Srbiju. Nadam se da i ove godine nece izostati. Čisto radi tradicije.

Somborac

pre 6 godina

@Yugocinik
Nisu samo svi Srbi živeli u Jugoslaviji...
Živeli su i svi Hrvati u jednoj državi - ovi iz Hrvatske + preko 700 000 Hrvata u BiH, kao i između 50 i 100 000 Hrvata u Srbiji. I svi Bošnjaci su živeli u jednoj državi - BiH + 150 000 Bošnjaka u Srbiji. I Albanci sa Kosova, Preševske doline i iz Makedonije su živeli u istoj državi.
To je bila država u kojoj je Srbija podeljena na 3 dela, jedina rascepkana na pokrajine, Albanci na Kosovu imali najširu moguću autonomiju dok su Srbi u BiH i Hrvatskoj o tome mogli samo sanjati.
Onaj deo Srba koji žali za Jugoslavijom, žali isključivo iz ekonomskih razloga, zato što je u toj zemlji naš narod bolje živeo nego danas, i to je to!

David

pre 6 godina

evo ja sam srbin i zalim za jugoslavijom, zamisli vas 5-6-7 iz drustva ranceve na ledja pa vozom do zagreba, ljubljane pa ovamo onamo, avanture a sad kako nam se zemlja sve vise smanjuje neces imati gde da odes ;)
(oprasivac, 12. februar 2018 18:47)

Ne žališ za Jugoslavijom, nego za svojom mladošću provedenoj u toj državi. Svi ljudi su nostalgični za vremenom kad su bili mladi, lepi, zdravi, puni života, i to nema veze sa državom u kojoj živi, njenim uređenjem i političkom situacijom u istoj.
I ja ću se, kad ostarim, sa nostalgijom sećati ovih godina i ovog vremena, ludih novogodišnjih dočeka po Krakovu i Budimpešti sa društvom, uzbudljivih letovanja po grčkoj obali i ostrvima i letnjih šema...
Neko pamti Zagreb i Bašku vodu, neko će pamtiti Pargu i Skiatos... Svako vreme ima svoje breme.

oprasivac

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Kolko ja znam ovo Hrvat prica a ne Srbin. Ja licno ne poznajem ni jednog Srbina koji pati za Jugoslavijom, ocigledno se druzimo sa razlicitim ljudima.
(mkd, 12. februar 2018 18:37)

evo ja sam srbin i zalim za jugoslavijom, zamisli vas 5-6-7 iz drustva ranceve na ledja pa vozom do zagreba, ljubljane pa ovamo onamo, avanture a sad kako nam se zemlja sve vise smanjuje neces imati gde da odes ;)

Dado

pre 6 godina

Canadian@ moze se polemisati o tome dal bi bilo bolje ili losije da je Juga ostala, al nije lepo tako suvereno izjavljivati nesto sto je notorna neistina.

Pricam o tvojoj tvrdnji da Cehi imaju vecu platu od Slovenaca I Hrvata. Necu ovde pricati o Hrvatima ali mogu o Sloveniji, jer sam tamo rodjen i zivim evo vec 27-u godinu. Imas na netu malo more drzavnih institucija koja se bave statistikom i ona kazu da je prosek u Ceskoj krajem 2017 bio negde oko 850€ a prosek u Sloveniji oko 1100. Pricamo o neto platama. Dakle, neistina broj jedan.

Isto tako tvrdnja da Slovenija ima takve plate zahvaljujuci trgu Srbije, Bosne, Crne Gore, Makedonije, je isto tako notorna neistina. Opet, na dohvat ruke su podaci drzavnih institucija za statistiku a ona nam govore, da je izvoz Slovenije u 2017 iznosio u procentima oko 77% u zemlje clanice EU a 23% u ostale...dakle u te ostale spadaju i zemlje bivse Juge koje jos nisu u EU i to zajedno sa ostatkom sveta. Dakle, neistina broj dva.

Kao sto rekoh, moze se polemisati dal bi bilo bolje ili ne da se Juga nije raspala (ja licno mislim da bi bilo, ako nista drugo, ne bi bilo rata) ali kad pricamo o faktima, jako je ruzno (da ne koristim neku drugu rec) u 2018 kad su sve informacije na dohvat ruke, iznositi takve neistine.

Ameri ne bi bili nedodirljivi

pre 6 godina

Teodosić, Dragić, Bogdan Bogdanović, Dončić, Hezonja, Bojan Bogdanović, Bjelica, Šarić, Teletović, Vučević, Jokić, Bender. Selektor Đorđević. Na primer.

zvezdan

pre 6 godina

Zaboga, prestanite već sa Jugom. Nju nema već 27 godine i nikad je više neće biti. A da smo bili pametni posle 1945 nikada ne bi ni stvorili zajednicku državu sa Hrvatima. Umesto “bratstva i jedinstva” smo trebali da ih vučemo pred medjunarodne sudove za ratne zločine.

mi jugosloveni

pre 6 godina

Можете замислити какву би репрезентацију у свим спортовима имало Римско царство да се није распало. Сунце ти калаисано.

@Kaligula

Rimsko carstvo je bilo sazdano od raznih naroda, kultura pa i rasa, a Jugoslavija je jedan narod, jedan gen

macconi

pre 6 godina

pa da...u svim kolektivnim sportovima sigurno medju prva 3 u svetu...u kosarci bi mogli da se nosimo sa najboljim americkim timom kada bi se sastavio tim iz bivse juge...mogli bi da im pariramo pa mozda cak timski i da ih pobedimo...

dragic,teodosic
bogdan,doncic
bojan,kalinic
saric,bjelica,teletovic
vucevic,jokic,nurkic...itd

Rene Igita

pre 6 godina

@oklagija- vidi prijatelju,verovatno si mlad i ne pamtiš tu državu. U svemu bi bili najbolji!!! Zato su nas tako krvavo i rasturili da se večno mrzimo i nikada više ne sastavimo.A znaš kad i u zapadnoj Hercegovini priznaju da je Juga bila bolja zemlja,sve sam ti rekao..verovatno znaš što sam taj deo zemlje pomenuo,da ne spominjem ostale...

Yugocinik

pre 6 godina

"U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju."
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Srbi i treba da pate za SFRJ, jer skoro pa svi Srbi su ziveli u toj-jednoj drzavi koja je imala trziste od 22 miliona stanovnika, sa kompletnom infrastrukturom, te lakom i teskom industrijom sa "gomilom" fabrika.

Nikada vise Srbi nece imati drzavu u kojoj ce ziveti vise Srba nego sto ih je zivelo u Jugoslaviji.

Dzoni

pre 6 godina

Gastarbajter
Ja bi rekao da si ti sirotinja u duhu..klasican neobrazovan čovek koji na zapadu kupio merdzu da se pokaže kad dodje ovde i misli da je to ceo svet .
Ja nisam sirotinja, imam materijalni aposlutno sve sto mi treba ali posle porodice mi je sport broj jedan.
To što neki dodju do para pa im postane droga broj jedan to je njihov stvar .

miki

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Kralja ne mrzim, imao je potpuno pozitivnu i dobru nameru. Sad sto su ljudi takvi pa se lako manipulise, to je druga prica.

Gastarbajter

pre 6 godina

Ajde ne lupajte vise gluposti. Sport je bio i ostao zabava za sirotinju. Sirotinja ga gleda, sirotinja se bori da kroz sport stigne do para. U 99%. Ima ljudi koji vole sport kao Federer recimo ili ja koji pogleda ponekad neki teniski mec. Samo sirotinja se nada da ce dete trenirajuci sport da promeni materijalno stanje porodice

mkd

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Kolko ja znam ovo Hrvat prica a ne Srbin. Ja licno ne poznajem ni jednog Srbina koji pati za Jugoslavijom, ocigledno se druzimo sa razlicitim ljudima.

yutopia

pre 6 godina

Ako se ne bi išlo nacionalnim ključem imali bi jake reprezentacije ali onda bi neki kukali npr. Srbi za fudbal a Hrvati za košarku zašto nema njihovih igrača u većem broju...

Jordan

pre 6 godina

A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.
(Katica, 12. februar 2018 18:33)

Vi se ili salite ili mislite na Ikarbus - Mercedes autobuse. Posto radim u toj fabrici samo cu vam reci da je pred gasenjem. Verovatno odamh nakon izbora. Srecom sam besplatne akcije prodao po 950 pre dolaska Mercedesa jer danas se na berzi prodaju za 25 dinara i niko ih nece. Toliko o Mercedesu. A sto se tice Bojana Bogdanovica na zalsot sinko to je samo Tito drzao sve pod kontrolom. Cim je umro krenule su hijene na lesinu. Prvo je narod to mogao da vidi na sportu. A sto toliko Bosanaca u reprezentaciji a gde su makedonci. A sto u kosarci samo Srbi, Hrvati i Slovenci itd. To sad izgleda da bi bili mocni. Bilo je i tada odlicnih igraca pa za silne decenije nismo napravili uspeh kao Hrvati sami u fudbalu ili Srbi u odbojci. Sto rekao Dragan Nikolic ne vredi gospodjice to ne biva.

Kole

pre 6 godina

Pa ne sjećam se da je SFRJ nešto naročito osvojila. Bio sam dječak ali osim waterpola uglavnom su bila samo razočarenja. Naročito u fudbalu.

Primoz Ulaga

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...
(Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Ni za kaj! Bio sam, predstavljao Jugoslaviju, voleo je. Ali mi zivimo lepo.

Goran

pre 6 godina

Mali i jadni svi
(Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Ne bi se slozio. Mali nismo. Po broju stanovnika EU je 3 zemlja po broju stanovnika u svetu. Prosek plate 1040€ a rashodi oko 100€ veci. Da li bi voleli da vasa porodica ima prihod oko 2000-2500€ a rashode iste odnosno 100€ vece? Mada koje sve pogodnosti drzaba nudi parovima pre ce biti da su rashodi manji kad se sve stavi na papir. Da posao moze da nadje ko god zeli da radi. Srbin sam ali vec 15 godina radim u Sloveniji. Pustite te sto kukaju garantujem takvih ima i u Svici i u Norveskoj. Svako malo plate rastu. Ne mnogo ali recimo 50€ godisnje. Puta 12 meseci to nije malo. A sport pa sport je odavno postao biznis ili mozda niste primetili da svake godine igraci otkazuju reprezentaciji ko zbog nema tu para a ko jer mu klub brani.

Brojevi

pre 6 godina

Mozemo kukati mi obicni gradjani - bez obzira kako je Jugoslavija nastala i kakva je bila, njeno rasturanje je donelo mnogo nesrece svima! No, cisto sportski ovde ne treba zaboraviti jednu stvar: sudelovanje ovdasnjih sportista na raznim takmicenjima je uvisestruceno! Sest ili sedam sportskih saveza, umesto nekadasnjeg jednog, salju sad nacionalne timove u razne kvalifikacije, cesto ti timovi stizu i do zavrsnih turnira. Najveci profiteri su fudbaleri: u jednom, jugoslovenskom reprezentativnom timu, sasavljenom uvek po nekom kljucu, samo je odredjen broj igraca bio vidljiv na internacionalnoj sceni, sad sest timova (plus Kosovo) imaju priliku da pokazu najvece talente i najbolje igrace! Jeste sport, kao i sve ostalo, usitnjen - ali je on istovremeno i usestostrucen, pa po zakonu verovatnoce vise sportista, posebno fudbalera i kosarkasa, ima sansu da napravi zapazenu medjunarodnu karijeru.
Usput, rak-rana jugoslovenskih timova, pre svega fudbalskog, bili su selektori, i iako cemo pravo: jugoslovenska reprezentacija najcesce je igrala bledo, sa dosta uljeza u timu (prodavali ih Miljanic, Osim, pre svih), i dosta je bila nalik danasnjoj srpskoj reprezentaciji! U Hrvatskoj su bili pelcovani od raznih miljanica i osima - zato su postigli mnogo vise, a ne zato sto su talentovaniji.

Калигула

pre 6 godina

Можете замислити какву би репрезентацију у свим спортовима имало Римско царство да се није распало. Сунце ти калаисано.
П.С. Срби у школи некако гурају: математика, хемија, биологија како тако али им историја никако не иде. Не могу да науче, па џаба. Не могу добити двојку ни преко везе.

adriano_galliani

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

То је и са разлогом, јер је и таква Југославија опет била најбоља држава у којој су Срби икада живели. Толико им је било добро да су и дан-данас прво Југословени, чланови непостојећих тзв. Несврстаних, мрзе Запад а онда Срби.

kvrga

pre 6 godina

ovo je ko ono, srba i rusa 200 miliona, ali kad to kaze rus.
u ovom slucaju, srbija ima djokovica, vice sampione i regularne osvajace medalja u kosarci (za razliku od slovenije kojoj se desilo sad i ko zna kad), odbojci, neprikosnoveni smo u vaterpolu i solidni u svemu ostalom.
ostali mogu da se pohvale tek po nekim pojedincem ili jacom ekipom, ne i sampionima u velikim sportovima.
drugim recima, srbija daje barem 70% najboljeg sto bi yu, da je opstala, imala. al ajde. svaka cast za deljenje zasluga! :D tako to rade neiskompleksirani (ja se trudim da budem realan). :)

sistema

pre 6 godina

@croata jedino sto si u pravu je da slovenci u sportu daju vise od vas hrvata, od srba nikako, mi bar mozemo uzeti medalju i u rukometu kad smo domacini, ovo kod vas je raspad...

croata

pre 6 godina

ostali mogu da se pohvale tek po nekim pojedincem ili jacom ekipom, ne i sampionima u velikim sportovima.
drugim recima, srbija daje barem 70% najboljeg sto bi yu, da je opstala, imala. al ajde. svaka cast za deljenje zasluga! :D tako to rade neiskompleksirani (ja se trudim da budem realan). :)
(kvrga, 12. februar 2018 20:06)

Srbi daju 70% najboljeg od sporta sto bi yu da je opstala imala?
I onda kao svaka cast za dijeljenje zasluga,pa malo o neiskompleksiranosti i na kraju trudis se da budes realan. Ne zna covjek dal da ti se smije il da te zali.
Vidi ovako,jedni slovenci vise daju od vas u sportu, s tim sam sve rekao. Nas necu ni usporedjivati.

Saša

pre 6 godina

Dečko je mnogo dobar ali malo preteruje u tako opuštenom “... i u Hrvatskoj imamo nekoliko dobrih igrača”. Bogdane, nemamo mi u Hrvatskoj igrače. Imali smo kada je to bila Jugoslavija. Sada više nije jer su hteli da budu oni sa svojim igračima a ne pomešano. I meni je bilo žao ali to je sada tako. Jednostavno.

aaaaaa

pre 6 godina

glupa tema zemlja se raspala i to je to ovo bi bilo ko da britanac kaze sta bi bilo da je britanska imperija i dalje na vrhuncu svoje moci niko ne bi medalje ili bilo cega drugog u sportu video,radujmo se srbima i njihovom usprhu a svima drugima cestitajmo sto su bili bolji u trenutku

Nerazuman neki stvor

pre 6 godina

A da prestanemo da zaglupljivanjem, jer sigurno i dalje nebi ništa bolje živeli, pošto smo svi na Balkanu samodestruktivni! Sport je sport a ekonomija države nešto drugo. A što smo dobri u sportu je jer je u komunizmu to bio jedini dozvoljen način izboriti uz sive mase, inače, ode glava!
Vi klinci da se ne palite na gluposti iz prošlosti, čekali smo nekog gastosa da donese video rekorder na prodaju, fuj!!

Divos

pre 6 godina

Па, Југа да је опстала, сигурно би имала одређени квалитет у спорту.
Но, ту пуно зависи колико би се улагало у спорт, и колико би спорт имао добар третман. И нисам нешто оптимиста у ту причу.

И док је постојала она Југа, спорт је био како када. Рецимо, Србија је на ОИ освојила 8 медаља, и она Југа је за пола века само на две ОИ (1968 и 1988, ОИ 1984 не рачунам) била успешнија, на свим осталима би остварила много слабији успех од Србије иако је имала већу популацију, а конкуренција у спорту тада није била ни близу као данас.
Хрватска је такође била успешна у Риу, као и Словенија.

Такође, овде ваља гледати посебно индивидуалне спортове и колективне. У индивидуалним спортовима то није спорно, квалитет (Ђоковић, Шпаровићева, Перковићева и други) ће увек доћи до изражаја.

У колективним је то пуно комплексније, од индивидуалног квалитета важније је како ће екипа деловати као тим, кохезија, па и са колико ће жара играти за своју земљу.

Конкретно, када је кошарка у питању, сигурно је боље овако, Србија је и тако у врху годинама, и када је у питању сениорска екипа, и млађе категорије, Словенија је имала бљесак на ЕП, ни Хрватска и ЦГ нису лоше.
Да имамо данас неку збирну екипу Југе, тешко би то било саставити, укомпоновати, и не би то добро изгледало, тешко да би остварили резултат бољи од рецимо Хрватске на ЕП (1/8Ф), можда би у 1/4Ф, већ борба за медаље, реално нема шансе.

ххоо

pre 6 godina

Када је овај Богдановић играо за Хрватску носио је број 7 исто као Богдановић број 7 у српској екипи. А и изгледали су као двојници. Никога није било да се том занимљивошћу позабави.

dule

pre 6 godina

Ne žališ za Jugoslavijom, nego za svojom mladošću provedenoj u toj državi. Svi ljudi su nostalgični za vremenom kad su bili mladi, lepi, zdravi, puni života, i to nema veze sa državom u kojoj živi, njenim uređenjem i političkom situacijom u istoj.
I ja ću se, kad ostarim, sa nostalgijom sećati ovih godina i ovog vremena, ludih novogodišnjih dočeka po Krakovu i Budimpešti sa društvom, uzbudljivih letovanja po grčkoj obali i ostrvima i letnjih šema...
Neko pamti Zagreb i Bašku vodu, neko će pamtiti Pargu i Skiatos... Svako vreme ima svoje breme.
(David, 12. februar 2018 22:10)

Baš to. Ja sam recimo 1977 godište. Srednju školu i početak faksa sam proživeo devedesetih godina.

I čega se ja sećam - super društvo u srednjoj i na faksu, provodi, otkrivanje muzike, otkrivanje knjiga, prve ljubavi, izleti na Fruškoj, provodi po vikendicama, ekskurzije, basket, fudbalica ... Uvek je bilo dovoljno para da se popije koje pivo u izlasku, uvek je bilo dovoljno para da se skokne do CG na more.

Ono što je najvažnije, bio sam okružen super ljudima i jedina briga mi je bila škola.

A realno kad pogledam, odvratnijih godina za Srbiju posle Drugog svetskog rata nije bilo - kriminal, droga, ubistva, tuče na sve strane. Ljudi nisu imali šta da jedu, jeli meso jedno mesečno. U prodavnicama se mleko razgrabi za 20 minuta. Izbeglice, rat, beda na sve strane.

A opet, meni to najbolje vreme u životu - što si ti rekao, mlad, zdrav, pun života.

onako u prolazu da dobacim

pre 6 godina

(Pančevo Srpska Sparta, 12. februar 2018 18:58)
da nije bilo Jugoslavije, tvoja Zvezda nikada, ali NIKADA, ne bi primirisala pehar kupa sampiona, a kamoli osvojila. Pola zvezdinog tima su bili igraci van Srbije, iz bivsih jugoslovenskih republika.

aha

pre 6 godina

@David
Ti ces pamtiti letovanje u inostranstvu, ja u svojoj drzavi. Ti ces pamtiti i mafijaske likvidacije u sred bela dana, nezaposlenost od 30%, prosecnu platu najmanju u Evropi, ekonomiju na nivou africkih zemalja, vojsku slabiju od lovackog drustva, rijalitije, ratove, sankcije, lopove, tajkune, a ja cu pamtiti poslove za sve, stanove za sve, platu od 1 500 maraka, 19 po velicini ekonomiju sveta, vojsku koja je medju 5 najjacih i Evropi, Kviskoteku, Igre bez granica, mir, najvredniji pasos na svetu, sportiste, umetnike, sposobne politicare, bezbednost.

Jabucar-Imbecil

pre 6 godina

Babo tebi svaka cast, ali sreca da nismo zajedno! Zivjela nezavisna CG! Eviva!
(Nikadvise1918, 12. februar 2018 23:31)

Milogorska ustaso, a sta trazis na srpskom portalu? Idi u tvoju aljbaniju, pa tamo vici eviva..

Chana

pre 6 godina

Pitanje za hejtere:
" Zar nije lepše biti normalan kao ovaj momak, nego mrzeti sve oko sebe samo zato što su bolji i uspešniji od Vas?! "
Pitanje ne zahteva odgovor, čista hipotetika...
http://staznaci.com/hipotetican

Pepo

pre 6 godina

@croata jedino sto si u pravu je da slovenci u sportu daju vise od vas hrvata, od srba nikako, mi bar mozemo uzeti medalju i u rukometu kad smo domacini, ovo kod vas je raspad...
(sistema, 12. februar 2018 21:37)
Pa reci mi kako to onda Hrvati uvijek imaju više Olimpijskih medalja od svih iz Juge?

zg tom

pre 6 godina

I nakon raspada Juge SRB i HRV imaju ukupno u ekipnim muškim sportovima od 1992. ukupno 84 medalje sa EP,SP ili OI (srb 51, hrv 31) i među pet su ne evropskih nego i svjetskih zemalja po svestranosti. U istom periodu od 1992. ,odbojka,rukomet,nogomet,košarka,vaterpolo,hokej na ledu i Davis cup:
1.RUS uk 53/ zlata 16
2.SRB 51/ 19
3.ŠPA 47/ 15
4.ITA 39/ 14
5.ŠVE 38/ 14-ipak od toga u hokeju 20 medalja od 92.
6.FRA 36/ 15
7.HRV 31/ 7
8.NJEM 25/ 7

Dakle Srbije u samom vrhu, ali da je ostala Juga sigurno bi bilo još više zlata nego što ih Srb i Hrv imaju do sada od 1992, dakle 26 zlatnih medalja. I kad bi gledali po tome ovaj REGION je najbolji po ekipnim sportovima. Prema gornjoj zemalja kao što su ENG,MAĐ,POLJ,ČEŠ,DAN,NOR,ŠVI,AUT i ostalih nema ni blizu.

GuGa

pre 6 godina

dragic,teodosic
bogdan,doncic
bojan,kalinic
saric,bjelica,teletovic
vucevic,jokic,nurkic...itd
(macconi, 12. februar 2018 18:56)


Dobar je ovo roster, ali si izostavio jedno jako bitno ime, igraca kojeg su upravo pustili s lanca u Orlandu i koji ima veca jaja od bilo koga s ovog popisa, a talenat je neupitan. Za maksimalno 3 godine cemo ga svi skupa gledat na NBA ol-staru, zapamti sta sam ti napisao ovde.

e

pre 6 godina

Jednostavno objašnjenje zašto smo mi balkanci iz bivše Jugoslavije ubedljivi u sportu a bledi da nekažem slabi u privredi? U sportu postoje pravila pa ukoliko se ta pravila ne poštuju bivaš diskvalifikovan. U privredi takođe postoje pravila, a našu privredu je vodila država pa kada su joj pravila odgovarala onaih je poštovala, a kada ne ona je grubo kršila a zemlja je postlojala siromašnija. To stanje pogodovalo je samo vlastodržcima koji su se lično enormno bogatili i oružjem branili sistem koji im to omogućuje. Zato smo siromašni ekonomski i duhom i mnogo vremena je potrebno da "ozdravimo" od predhodnog zla.

ldjidji

pre 6 godina

u kosarci imali bi tri repke bar...i uvek bi hrvati trazuli nekig svog slovenci svog i tako u krug..jos net mediji i to...to nikako ne bi uspelo bez neke cvrste ruke..

dorcol

pre 6 godina

ne bi slovenci videli zlato da je srbija bila kompletna ,jokic ,teodosic ,bjelica ,simonovic , raduljica ,pa i da se jovic nije povredio ,ali to je sport ,sta da se radi

Staka Zulu

pre 6 godina

A sad bi Bojan Bogdanović da se šlepa uz reprezentaciju Jugoslavije i na taj način se popne na pobedničko postolje.
Neće da može!!!

PEPO

pre 6 godina

Lepo je to cuti od Hrvata
(Djura, 12. februar 2018 20:14)
Bojan Bogdanovic je Srbin iz Hrvatske.
(MilosNS, 13. februar 2018 10:07)
Bojan Bogdanović je Hrvat iz Bosne.Tako se izjašnjava, tko si ti da njemu određuješ što je.Štefanek se izjasnio kao Srbin i to je njegovo pravo.Vi nacionalisti ste bolest svih zemalja.....

Dado

pre 6 godina

@Zinjak, kao sto rekoh, to je stvar tri minuta, da se pronadje na netu ako se ima zelja i interes. A "iscimao" sam se, kao sto ti kazes, bas zato da ne ispadne da pricam nesto na pamet, kao osoba kojoj sam replicirao.

Dudule

pre 6 godina

Valjda ima jačih razloga od sporta zasto bi bilo odlično za Jugoslovene da se velika i odlično pizicionirana Jugoslavija odrzala. Jako malo su nacionalne državice dobile raspadom Juge. A taj nacionalizam koji se razvio je najprimitivnije vrste.

jugosloven

pre 6 godina

Baš to. Ja sam recimo 1977 godište. Srednju školu i početak faksa sam proživeo devedesetih godina.

I čega se ja sećam - super društvo u srednjoj i na faksu, provodi, otkrivanje muzike, otkrivanje knjiga, prve ljubavi, izleti na Fruškoj, provodi po vikendicama, ekskurzije, basket, fudbalica ... Uvek je bilo dovoljno para da se popije koje pivo u izlasku, uvek je bilo dovoljno para da se skokne do CG na more.

Ono što je najvažnije, bio sam okružen super ljudima i jedina briga mi je bila škola.

A realno kad pogledam, odvratnijih godina za Srbiju posle Drugog svetskog rata nije bilo - kriminal, droga, ubistva, tuče na sve strane. Ljudi nisu imali šta da jedu, jeli meso jedno mesečno. U prodavnicama se mleko razgrabi za 20 minuta. Izbeglice, rat, beda na sve strane.

A opet, meni to najbolje vreme u životu - što si ti rekao, mlad, zdrav, pun života.
(dule, 13. februar 2018 09:38

Da, ali lepo si razdvojio svoju mladost od stanja u državi, SRJ je bila krš, SFRJ je najveće dostignuće civilizacije na ovim prostorima

Boško Segedinac

pre 6 godina

Pa mi smo moj Bojane, mislim na Srbiju a ponekad i na Sloveniju i tako najbolji u svim sportovima, i bez te Jugoslavije. :)

Coco Bill

pre 6 godina

Jugoslavija se raspala jer je bila "pogrena" država to jest bila je Socijalistička, čak Komunistička. Da je bila kapitalistička ili Kraljevina kao recimo što je bila, pre II svetskog rata, ne bi se raspala. Najbolji vam je primer Španija jer i pored svega što je Katalonija preduzele da ostvari svoje "odvajanje" od Španije niko to u Svetu "ne priznaje" pogotovo u Zapadnom svetu, to jest u EU i Americi, za razliku, od bivše Jugoslavije, gde su praktično bili odnmah priznati kako Slovenija tako i Hrvatska. Priznati su bilo i to od vodećih država kao što su Nemačka, Francuska, Velika Britanija i Amerika i to je dovelo do gotovog i svršenog čina, a onda nažalost i do rata i međusobnog sukoba, što je u krajnjem slučaju i zapečatilo bilo šta više o Jugoslaviji.

jasdf

pre 6 godina

@zg tom
Odaberes grupu sportova gde smo uspesni, i onda to predstavis kao merilo ukupnih sportskih uspeha. Sta je sa ostalim sportovima? Kako smo u njima kotirani?
Zemlje bivse jugoslavije na olimpijadama zajedno imaju manje medalja od Madjarske ili Rumunije.

I nema driblaj, i nema dodaj...

pre 6 godina

Opet bi srbi jugoslaviju? Nikako da se opamete. Najvaznija stvar u zivotu mi je da budemo prvaci u prebacivanju loptice preko mreze. Ne znam kako cu ziveti dalje.

zg tom

pre 6 godina

jasdf !!!Koliko znam ne postoje popularniji ekipni muški sportovi od ovih koje sam naveo! Za svaki kontinent poneki ekipni sport. Mogao bi nabrajati i pojedinačne sportove u kojima smo konkurentni unazad 15-tak godina (hrv-Janica,u zadnje vrijeme atletika, gimnastika, srb-također atletika i tenis itd).Ali nastavljajući se na moj zadnji komentar stvari su još jasnije koliko su SRB i HRV jake u navedenim svjetskim ekipnim sportovima od 1992.Jer ovaj prostor ipak više voli loptačke ekipne sportove.

OD 1992. kada su Hrv i Srb samostalne:

SAD - ukupno "svega" 25 medalja - zlatnih 13 od toga koš 6 ZL,ODB 1 ZL i 3 Davis Cup-a

BRA - ukupno samo 16 medalja , od toga zlatnih 9
CAN - ukupno samo 18 , od toga 10 zlata i to samo iz hokeja
ARG - ukupno samo 8 , od toga samo 3 zlata

Sad ti je jasno koliko su i hrv i srb jači u spomenutim muškim ekipnim sportovima od mnogo puno jačih i ekonomskih i višemilijunskih zemalja.
I još sam uvrstio hokej da se slučajno RUS, KAN i ŠVE "ne naljute".
Od 1992.RUS ne osvaja ništa u nog i vaterpolu.FRA samo u vaterpolu.ITA ništa u rukometu i Davisu.SAD u rukometu i nogometu.BRA u rukometu, vaterpolu,košarci , Davisu. ARG u vaterpolu, rukometu, odbojci. SRB samo u nogometu. HRV samo u odbojci. NJEM u vaterpolu ima samo 1 broncu. ŠPA samo u hokeju.ŠVE ne osvaja u vaterpolu, košarci i odbojci.
Kao što sam rekao ostale nacije su daleko daleko prema najpopularnijim ekipnim sportovima od 1992. SRB i HRV ipak nastavljaju tradiciju iz JUGE.

Juga

pre 6 godina

Da smo ostali kao Jugoslavija ,bili bi na svakom sportskom takmicenju medju prvima, ako ne i prvi. U kosarci bi sigurno bili vise nego dorasli frim timu Amerike. Toliko talenata ne samo u sportu na teritoriji Juge

Hrvat!

pre 6 godina

U košarci narednih 20 god minimalno finale, nogomet teško jer bi selektor uvjek navlačio za svoje, iako bi napravili sastav za među 3 na svijetu. nije ko u košarci da su objektivni uvjek bili. vaterpolo finale naravno 20 god, rukomet polufinale minimalno narednih 10 god, odbojka isto jaka, pa tenis jak, atletika, skijanje, itd a da nezaboravimo i da je tu Stipe Miočić najjopakiji vatrogasac na svijetu :) sve u svemu bitno da bi bili bolji od Španjolske, koju suci guraju u svim sportovima na svim natjecanjima (neznam zašto)

Jasdf

pre 6 godina

Predhdna olimpijada, Hrvatska 5 zlata i Srbija 2, Slovenija 1; bivsa Jugoslavija ukupno 8. Isto kao Madjarska, Holandija, Italija, manje od Francuske, Nemacke, Rusije i Britanije.
Olimpijada u Londonu, Hrvatska 3, Srbija i Slovenija po 1; bivsa Juga 5. Ispod Ukrajine, Holandije, Madjarske, Italije, Francuske, Rusije, Nemacke i Britanije.
Vrte se iste zemlje, Jugoslavija bi bila od petog do desetog mesta uspesnosti evropskih nacija u letnjim sportovima. Sto se regiona tica, Madjarska je neprikosnovena.

newgoslavija

pre 6 godina

@David

Mani se čoveče psihoanalize, ljudi jasno razlikuju svoju mladost od veličanstvene ideje uobličene u SFRJ, mnogi su proveli mladost u Miloševićevoj SRJ, pa kad si čuo da ljudi žale za tim vremenima?

zg tom

pre 6 godina

E moj jasdf. Vjerojatno si u ranim tridesetima ili još mlađi.
1.Govorim o Davis Cup-u koji je izrazito ekipni sport i do te ekipne titule je možda i najteže doći jer moraš biti fit cijelu godinu, koliko je to ekipni sport najbolje bi ti odgovorio neki selektor ili sam Đoković (ne govorim o ATP pojedinačnim turnirima)
2.Govorim samo o ekipnim muškim sportovima, o njih 7 najpopularnijih
3.Mađarska koju si spomenuo sa OI ima zlata u mačevanju toliki broj da region nikada niti neće imati toliko zlata sa OI u svim sportovima zajedno.
4.EP u rukometu, vaterpolu i odbojci su svjetska mjerodavna natjecanja
5.Određeno natjecanje u spomenutim ekipnim sportovima srednje, južne Amerike ili pak Indonezije , osim u nogometu, nije ni približno jako natjecanje kao EP u svim navedenim ekipnim sportovima.
6.Australija nema nijednu ekipnu medalju osim u Davis Cup-u, ali sve titule su im prije 1992. Naravno da takve nacije poput AUS,MAĐ,POLJ,TUR imaju bezbroj pojedinačnih zlata i medalja u raznim sportovima i vjerojatno ih nikad nećemo dostići, mislim na SRB i HRV.

jasdf

pre 6 godina

@zg tom
Od kada je tenis ekipni sport? Ragbi recimo jeste, nije olimpijski, ali je svetsko prvenstvo u ragbiju trece najgledanije sportsko takmicenje. Bejzbol, softbol, odbojka i fudbal na pesku.... jesu olimpijski.
Atletika i plivanje su popularniji od svih sportova koje si naveo, osim fudbala, naravno. Gimnastika od mnogih. U pojedinim zemljama su macevanje, veslanje ili ritmicka gimnastika popularniji od svih.
Kao sto si rekao, odabrao si sportove popularne "na ovim prostorima" i onda ocenio da smo najuspesniji od svih u sportovima.
Jos nesto, ako poredis u svetu,ne mozes da racunas evropska zlata, SAD, Australija ili Brazil ne mogu da se takmice na evropskim prvenstvima.
Kada bivsa Jugoslavija zajedno bude imala vise medalja od Madjarske u SVIM sportovima, onda mozemo da kazemo da smo najbolji u regionu.

Kole

pre 6 godina

Pa ne sjećam se da je SFRJ nešto naročito osvojila. Bio sam dječak ali osim waterpola uglavnom su bila samo razočarenja. Naročito u fudbalu.

Gastarbajter

pre 6 godina

Ajde ne lupajte vise gluposti. Sport je bio i ostao zabava za sirotinju. Sirotinja ga gleda, sirotinja se bori da kroz sport stigne do para. U 99%. Ima ljudi koji vole sport kao Federer recimo ili ja koji pogleda ponekad neki teniski mec. Samo sirotinja se nada da ce dete trenirajuci sport da promeni materijalno stanje porodice

zvezdan

pre 6 godina

Zaboga, prestanite već sa Jugom. Nju nema već 27 godine i nikad je više neće biti. A da smo bili pametni posle 1945 nikada ne bi ni stvorili zajednicku državu sa Hrvatima. Umesto “bratstva i jedinstva” smo trebali da ih vučemo pred medjunarodne sudove za ratne zločine.

croata

pre 6 godina

ostali mogu da se pohvale tek po nekim pojedincem ili jacom ekipom, ne i sampionima u velikim sportovima.
drugim recima, srbija daje barem 70% najboljeg sto bi yu, da je opstala, imala. al ajde. svaka cast za deljenje zasluga! :D tako to rade neiskompleksirani (ja se trudim da budem realan). :)
(kvrga, 12. februar 2018 20:06)

Srbi daju 70% najboljeg od sporta sto bi yu da je opstala imala?
I onda kao svaka cast za dijeljenje zasluga,pa malo o neiskompleksiranosti i na kraju trudis se da budes realan. Ne zna covjek dal da ti se smije il da te zali.
Vidi ovako,jedni slovenci vise daju od vas u sportu, s tim sam sve rekao. Nas necu ni usporedjivati.

David

pre 6 godina

evo ja sam srbin i zalim za jugoslavijom, zamisli vas 5-6-7 iz drustva ranceve na ledja pa vozom do zagreba, ljubljane pa ovamo onamo, avanture a sad kako nam se zemlja sve vise smanjuje neces imati gde da odes ;)
(oprasivac, 12. februar 2018 18:47)

Ne žališ za Jugoslavijom, nego za svojom mladošću provedenoj u toj državi. Svi ljudi su nostalgični za vremenom kad su bili mladi, lepi, zdravi, puni života, i to nema veze sa državom u kojoj živi, njenim uređenjem i političkom situacijom u istoj.
I ja ću se, kad ostarim, sa nostalgijom sećati ovih godina i ovog vremena, ludih novogodišnjih dočeka po Krakovu i Budimpešti sa društvom, uzbudljivih letovanja po grčkoj obali i ostrvima i letnjih šema...
Neko pamti Zagreb i Bašku vodu, neko će pamtiti Pargu i Skiatos... Svako vreme ima svoje breme.

kvrga

pre 6 godina

ovo je ko ono, srba i rusa 200 miliona, ali kad to kaze rus.
u ovom slucaju, srbija ima djokovica, vice sampione i regularne osvajace medalja u kosarci (za razliku od slovenije kojoj se desilo sad i ko zna kad), odbojci, neprikosnoveni smo u vaterpolu i solidni u svemu ostalom.
ostali mogu da se pohvale tek po nekim pojedincem ili jacom ekipom, ne i sampionima u velikim sportovima.
drugim recima, srbija daje barem 70% najboljeg sto bi yu, da je opstala, imala. al ajde. svaka cast za deljenje zasluga! :D tako to rade neiskompleksirani (ja se trudim da budem realan). :)

aco

pre 6 godina

@Lala
Da Srbija nije pravila drzavu sa Slovenijom i Hrvatskom, dosta bolje bi prosla. Najveca greska Srbije u 20. veku je formiranje Jugoslavije. Posle 1. S. rata, kao pobednici, smo mogli da stvorimo mocnu drzavu Srbiju, a ne nakaradnu Jugoslaviju. Hrvatski narod je postao konstitutatuvan prvi put posle srednjeg veka. U Austrougarskoj nisu imali ni 5% prava koja su dobili u Jugoslaviji, iako je bila diktatorska drzava (Austrougaraska je takodje to bila).

oprasivac

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Kolko ja znam ovo Hrvat prica a ne Srbin. Ja licno ne poznajem ni jednog Srbina koji pati za Jugoslavijom, ocigledno se druzimo sa razlicitim ljudima.
(mkd, 12. februar 2018 18:37)

evo ja sam srbin i zalim za jugoslavijom, zamisli vas 5-6-7 iz drustva ranceve na ledja pa vozom do zagreba, ljubljane pa ovamo onamo, avanture a sad kako nam se zemlja sve vise smanjuje neces imati gde da odes ;)

Canadian

pre 6 godina

@budjola
Pa Slovenci i Hrvati i danas imaju manje place od Ceha, a te koje si nabrojao su trzista za Sloveniju i Hrvatsku pa zbog njih i imate placu, sigurno je niste zaradili sto vam je Nemac ili Svedjanin kupio Podravku. Samo kompletna bud*** ne vidi posle 25g da je prosecan covek osiromasio i zaglupio, politicari se obogatili a pametni pobegli. Zatvorio se Goli Otok, drzava se raspala. Naravoucenije - ako zelite uspesnu drzavu na Balkanu, Goli Otok je neophodan.

mkd

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Kolko ja znam ovo Hrvat prica a ne Srbin. Ja licno ne poznajem ni jednog Srbina koji pati za Jugoslavijom, ocigledno se druzimo sa razlicitim ljudima.

Nerazuman neki stvor

pre 6 godina

A da prestanemo da zaglupljivanjem, jer sigurno i dalje nebi ništa bolje živeli, pošto smo svi na Balkanu samodestruktivni! Sport je sport a ekonomija države nešto drugo. A što smo dobri u sportu je jer je u komunizmu to bio jedini dozvoljen način izboriti uz sive mase, inače, ode glava!
Vi klinci da se ne palite na gluposti iz prošlosti, čekali smo nekog gastosa da donese video rekorder na prodaju, fuj!!

mi jugosloveni

pre 6 godina

Можете замислити какву би репрезентацију у свим спортовима имало Римско царство да се није распало. Сунце ти калаисано.

@Kaligula

Rimsko carstvo je bilo sazdano od raznih naroda, kultura pa i rasa, a Jugoslavija je jedan narod, jedan gen

Калигула

pre 6 godina

Можете замислити какву би репрезентацију у свим спортовима имало Римско царство да се није распало. Сунце ти калаисано.
П.С. Срби у школи некако гурају: математика, хемија, биологија како тако али им историја никако не иде. Не могу да науче, па џаба. Не могу добити двојку ни преко везе.

Divos

pre 6 godina

Па, Југа да је опстала, сигурно би имала одређени квалитет у спорту.
Но, ту пуно зависи колико би се улагало у спорт, и колико би спорт имао добар третман. И нисам нешто оптимиста у ту причу.

И док је постојала она Југа, спорт је био како када. Рецимо, Србија је на ОИ освојила 8 медаља, и она Југа је за пола века само на две ОИ (1968 и 1988, ОИ 1984 не рачунам) била успешнија, на свим осталима би остварила много слабији успех од Србије иако је имала већу популацију, а конкуренција у спорту тада није била ни близу као данас.
Хрватска је такође била успешна у Риу, као и Словенија.

Такође, овде ваља гледати посебно индивидуалне спортове и колективне. У индивидуалним спортовима то није спорно, квалитет (Ђоковић, Шпаровићева, Перковићева и други) ће увек доћи до изражаја.

У колективним је то пуно комплексније, од индивидуалног квалитета важније је како ће екипа деловати као тим, кохезија, па и са колико ће жара играти за своју земљу.

Конкретно, када је кошарка у питању, сигурно је боље овако, Србија је и тако у врху годинама, и када је у питању сениорска екипа, и млађе категорије, Словенија је имала бљесак на ЕП, ни Хрватска и ЦГ нису лоше.
Да имамо данас неку збирну екипу Југе, тешко би то било саставити, укомпоновати, и не би то добро изгледало, тешко да би остварили резултат бољи од рецимо Хрватске на ЕП (1/8Ф), можда би у 1/4Ф, већ борба за медаље, реално нема шансе.

adriano_galliani

pre 6 godina

U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju.
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

То је и са разлогом, јер је и таква Југославија опет била најбоља држава у којој су Срби икада живели. Толико им је било добро да су и дан-данас прво Југословени, чланови непостојећих тзв. Несврстаних, мрзе Запад а онда Срби.

Burgija

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...

Yugocinik

pre 6 godina

"U celoj prici samo srbi pate za Jugoslavijom, hrvati i slovenci napredovali srbi ostali u svom mulju."
(Lala, 12. februar 2018 18:24)

Srbi i treba da pate za SFRJ, jer skoro pa svi Srbi su ziveli u toj-jednoj drzavi koja je imala trziste od 22 miliona stanovnika, sa kompletnom infrastrukturom, te lakom i teskom industrijom sa "gomilom" fabrika.

Nikada vise Srbi nece imati drzavu u kojoj ce ziveti vise Srba nego sto ih je zivelo u Jugoslaviji.

Staka Zulu

pre 6 godina

A sad bi Bojan Bogdanović da se šlepa uz reprezentaciju Jugoslavije i na taj način se popne na pobedničko postolje.
Neće da može!!!

sistema

pre 6 godina

@croata jedino sto si u pravu je da slovenci u sportu daju vise od vas hrvata, od srba nikako, mi bar mozemo uzeti medalju i u rukometu kad smo domacini, ovo kod vas je raspad...

aaaaaa

pre 6 godina

glupa tema zemlja se raspala i to je to ovo bi bilo ko da britanac kaze sta bi bilo da je britanska imperija i dalje na vrhuncu svoje moci niko ne bi medalje ili bilo cega drugog u sportu video,radujmo se srbima i njihovom usprhu a svima drugima cestitajmo sto su bili bolji u trenutku

Dado

pre 6 godina

Canadian@ moze se polemisati o tome dal bi bilo bolje ili losije da je Juga ostala, al nije lepo tako suvereno izjavljivati nesto sto je notorna neistina.

Pricam o tvojoj tvrdnji da Cehi imaju vecu platu od Slovenaca I Hrvata. Necu ovde pricati o Hrvatima ali mogu o Sloveniji, jer sam tamo rodjen i zivim evo vec 27-u godinu. Imas na netu malo more drzavnih institucija koja se bave statistikom i ona kazu da je prosek u Ceskoj krajem 2017 bio negde oko 850€ a prosek u Sloveniji oko 1100. Pricamo o neto platama. Dakle, neistina broj jedan.

Isto tako tvrdnja da Slovenija ima takve plate zahvaljujuci trgu Srbije, Bosne, Crne Gore, Makedonije, je isto tako notorna neistina. Opet, na dohvat ruke su podaci drzavnih institucija za statistiku a ona nam govore, da je izvoz Slovenije u 2017 iznosio u procentima oko 77% u zemlje clanice EU a 23% u ostale...dakle u te ostale spadaju i zemlje bivse Juge koje jos nisu u EU i to zajedno sa ostatkom sveta. Dakle, neistina broj dva.

Kao sto rekoh, moze se polemisati dal bi bilo bolje ili ne da se Juga nije raspala (ja licno mislim da bi bilo, ako nista drugo, ne bi bilo rata) ali kad pricamo o faktima, jako je ruzno (da ne koristim neku drugu rec) u 2018 kad su sve informacije na dohvat ruke, iznositi takve neistine.

miki

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Kralja ne mrzim, imao je potpuno pozitivnu i dobru nameru. Sad sto su ljudi takvi pa se lako manipulise, to je druga prica.

ххоо

pre 6 godina

Када је овај Богдановић играо за Хрватску носио је број 7 исто као Богдановић број 7 у српској екипи. А и изгледали су као двојници. Никога није било да се том занимљивошћу позабави.

Rene Igita

pre 6 godina

@oklagija- vidi prijatelju,verovatno si mlad i ne pamtiš tu državu. U svemu bi bili najbolji!!! Zato su nas tako krvavo i rasturili da se večno mrzimo i nikada više ne sastavimo.A znaš kad i u zapadnoj Hercegovini priznaju da je Juga bila bolja zemlja,sve sam ti rekao..verovatno znaš što sam taj deo zemlje pomenuo,da ne spominjem ostale...

Saša

pre 6 godina

Dečko je mnogo dobar ali malo preteruje u tako opuštenom “... i u Hrvatskoj imamo nekoliko dobrih igrača”. Bogdane, nemamo mi u Hrvatskoj igrače. Imali smo kada je to bila Jugoslavija. Sada više nije jer su hteli da budu oni sa svojim igračima a ne pomešano. I meni je bilo žao ali to je sada tako. Jednostavno.

macconi

pre 6 godina

pa da...u svim kolektivnim sportovima sigurno medju prva 3 u svetu...u kosarci bi mogli da se nosimo sa najboljim americkim timom kada bi se sastavio tim iz bivse juge...mogli bi da im pariramo pa mozda cak timski i da ih pobedimo...

dragic,teodosic
bogdan,doncic
bojan,kalinic
saric,bjelica,teletovic
vucevic,jokic,nurkic...itd

Katica

pre 6 godina

(Budjola, 12. februar)

Seveda. Svakom pa svoje. Ima ovde jako puno tujina iz bivse Jugoslavije dolaze i ostaju. Jedna sala kaze bio referendum da li treba proterati Bosanci? 5% reklo Da 95% reklo neka nas. Sala je na racun sto mladi Slovenci idu dalje. Grac 2 po veličini u Austrija na 25km od Maribor 2 po velicini u Sloveniji. Oni oko Italije idu u Italiju. Zasto raditi za 1000€ ako mozes za 2000€ to je sva filozofija danasnje mladine. A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.

Goran

pre 6 godina

Mali i jadni svi
(Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Ne bi se slozio. Mali nismo. Po broju stanovnika EU je 3 zemlja po broju stanovnika u svetu. Prosek plate 1040€ a rashodi oko 100€ veci. Da li bi voleli da vasa porodica ima prihod oko 2000-2500€ a rashode iste odnosno 100€ vece? Mada koje sve pogodnosti drzaba nudi parovima pre ce biti da su rashodi manji kad se sve stavi na papir. Da posao moze da nadje ko god zeli da radi. Srbin sam ali vec 15 godina radim u Sloveniji. Pustite te sto kukaju garantujem takvih ima i u Svici i u Norveskoj. Svako malo plate rastu. Ne mnogo ali recimo 50€ godisnje. Puta 12 meseci to nije malo. A sport pa sport je odavno postao biznis ili mozda niste primetili da svake godine igraci otkazuju reprezentaciji ko zbog nema tu para a ko jer mu klub brani.

Stefan

pre 6 godina

Kako ovi kosarkasi uvek imaju zanimljivije intervjue od fudbalera... Kosarku ne gledami ni 5% kolilo gledam fudbal, ali zato o njoj citam 105x vise... Nije ovo sad neka epohalna izjava , nego mi palo na pamet.

Somborac

pre 6 godina

@Yugocinik
Nisu samo svi Srbi živeli u Jugoslaviji...
Živeli su i svi Hrvati u jednoj državi - ovi iz Hrvatske + preko 700 000 Hrvata u BiH, kao i između 50 i 100 000 Hrvata u Srbiji. I svi Bošnjaci su živeli u jednoj državi - BiH + 150 000 Bošnjaka u Srbiji. I Albanci sa Kosova, Preševske doline i iz Makedonije su živeli u istoj državi.
To je bila država u kojoj je Srbija podeljena na 3 dela, jedina rascepkana na pokrajine, Albanci na Kosovu imali najširu moguću autonomiju dok su Srbi u BiH i Hrvatskoj o tome mogli samo sanjati.
Onaj deo Srba koji žali za Jugoslavijom, žali isključivo iz ekonomskih razloga, zato što je u toj zemlji naš narod bolje živeo nego danas, i to je to!

Ameri ne bi bili nedodirljivi

pre 6 godina

Teodosić, Dragić, Bogdan Bogdanović, Dončić, Hezonja, Bojan Bogdanović, Bjelica, Šarić, Teletović, Vučević, Jokić, Bender. Selektor Đorđević. Na primer.

Primoz Ulaga

pre 6 godina

Budjola kao Srbin prvi sam protiv Jugoslavije i mrzim kralja koji je zapoceo tu ideju... Nego sad stvarno mozemo samo da se zgledamo u nasoj propasti, mali i jadni svi...
(Burgija, 12. februar 2018 18:13)

Ni za kaj! Bio sam, predstavljao Jugoslaviju, voleo je. Ali mi zivimo lepo.

Brojevi

pre 6 godina

Mozemo kukati mi obicni gradjani - bez obzira kako je Jugoslavija nastala i kakva je bila, njeno rasturanje je donelo mnogo nesrece svima! No, cisto sportski ovde ne treba zaboraviti jednu stvar: sudelovanje ovdasnjih sportista na raznim takmicenjima je uvisestruceno! Sest ili sedam sportskih saveza, umesto nekadasnjeg jednog, salju sad nacionalne timove u razne kvalifikacije, cesto ti timovi stizu i do zavrsnih turnira. Najveci profiteri su fudbaleri: u jednom, jugoslovenskom reprezentativnom timu, sasavljenom uvek po nekom kljucu, samo je odredjen broj igraca bio vidljiv na internacionalnoj sceni, sad sest timova (plus Kosovo) imaju priliku da pokazu najvece talente i najbolje igrace! Jeste sport, kao i sve ostalo, usitnjen - ali je on istovremeno i usestostrucen, pa po zakonu verovatnoce vise sportista, posebno fudbalera i kosarkasa, ima sansu da napravi zapazenu medjunarodnu karijeru.
Usput, rak-rana jugoslovenskih timova, pre svega fudbalskog, bili su selektori, i iako cemo pravo: jugoslovenska reprezentacija najcesce je igrala bledo, sa dosta uljeza u timu (prodavali ih Miljanic, Osim, pre svih), i dosta je bila nalik danasnjoj srpskoj reprezentaciji! U Hrvatskoj su bili pelcovani od raznih miljanica i osima - zato su postigli mnogo vise, a ne zato sto su talentovaniji.

Dzoni

pre 6 godina

Gastarbajter
Ja bi rekao da si ti sirotinja u duhu..klasican neobrazovan čovek koji na zapadu kupio merdzu da se pokaže kad dodje ovde i misli da je to ceo svet .
Ja nisam sirotinja, imam materijalni aposlutno sve sto mi treba ali posle porodice mi je sport broj jedan.
To što neki dodju do para pa im postane droga broj jedan to je njihov stvar .

dorcol

pre 6 godina

ne bi slovenci videli zlato da je srbija bila kompletna ,jokic ,teodosic ,bjelica ,simonovic , raduljica ,pa i da se jovic nije povredio ,ali to je sport ,sta da se radi

Boško Segedinac

pre 6 godina

Pa mi smo moj Bojane, mislim na Srbiju a ponekad i na Sloveniju i tako najbolji u svim sportovima, i bez te Jugoslavije. :)

aha

pre 6 godina

@David
Ti ces pamtiti letovanje u inostranstvu, ja u svojoj drzavi. Ti ces pamtiti i mafijaske likvidacije u sred bela dana, nezaposlenost od 30%, prosecnu platu najmanju u Evropi, ekonomiju na nivou africkih zemalja, vojsku slabiju od lovackog drustva, rijalitije, ratove, sankcije, lopove, tajkune, a ja cu pamtiti poslove za sve, stanove za sve, platu od 1 500 maraka, 19 po velicini ekonomiju sveta, vojsku koja je medju 5 najjacih i Evropi, Kviskoteku, Igre bez granica, mir, najvredniji pasos na svetu, sportiste, umetnike, sposobne politicare, bezbednost.

mr no

pre 6 godina

(Budjola, 12. februar 2018 18:03)
Nije, jer je ekonomija složen organizam. Slovenija i Hrvatska su davali više, ali su i imale snažnu ekonomsku bazu u ostatku SFRJ. Uostalom, Vojvodina i centralna Srbija su takođe davale, jer su te četiri celine ćinile “razvijeni deo Jugoslavije”, a davalo se drugima. Kako god, to nije tema. Tema je intervju pristojnog momka i košarkaša iz Mostara.

onako u prolazu da dobacim

pre 6 godina

(Pančevo Srpska Sparta, 12. februar 2018 18:58)
da nije bilo Jugoslavije, tvoja Zvezda nikada, ali NIKADA, ne bi primirisala pehar kupa sampiona, a kamoli osvojila. Pola zvezdinog tima su bili igraci van Srbije, iz bivsih jugoslovenskih republika.

Dado

pre 6 godina

@Zinjak, kao sto rekoh, to je stvar tri minuta, da se pronadje na netu ako se ima zelja i interes. A "iscimao" sam se, kao sto ti kazes, bas zato da ne ispadne da pricam nesto na pamet, kao osoba kojoj sam replicirao.

Jasdf

pre 6 godina

Predhdna olimpijada, Hrvatska 5 zlata i Srbija 2, Slovenija 1; bivsa Jugoslavija ukupno 8. Isto kao Madjarska, Holandija, Italija, manje od Francuske, Nemacke, Rusije i Britanije.
Olimpijada u Londonu, Hrvatska 3, Srbija i Slovenija po 1; bivsa Juga 5. Ispod Ukrajine, Holandije, Madjarske, Italije, Francuske, Rusije, Nemacke i Britanije.
Vrte se iste zemlje, Jugoslavija bi bila od petog do desetog mesta uspesnosti evropskih nacija u letnjim sportovima. Sto se regiona tica, Madjarska je neprikosnovena.

Jabucar-Imbecil

pre 6 godina

Babo tebi svaka cast, ali sreca da nismo zajedno! Zivjela nezavisna CG! Eviva!
(Nikadvise1918, 12. februar 2018 23:31)

Milogorska ustaso, a sta trazis na srpskom portalu? Idi u tvoju aljbaniju, pa tamo vici eviva..

Pepo

pre 6 godina

@croata jedino sto si u pravu je da slovenci u sportu daju vise od vas hrvata, od srba nikako, mi bar mozemo uzeti medalju i u rukometu kad smo domacini, ovo kod vas je raspad...
(sistema, 12. februar 2018 21:37)
Pa reci mi kako to onda Hrvati uvijek imaju više Olimpijskih medalja od svih iz Juge?

Coco Bill

pre 6 godina

Jugoslavija se raspala jer je bila "pogrena" država to jest bila je Socijalistička, čak Komunistička. Da je bila kapitalistička ili Kraljevina kao recimo što je bila, pre II svetskog rata, ne bi se raspala. Najbolji vam je primer Španija jer i pored svega što je Katalonija preduzele da ostvari svoje "odvajanje" od Španije niko to u Svetu "ne priznaje" pogotovo u Zapadnom svetu, to jest u EU i Americi, za razliku, od bivše Jugoslavije, gde su praktično bili odnmah priznati kako Slovenija tako i Hrvatska. Priznati su bilo i to od vodećih država kao što su Nemačka, Francuska, Velika Britanija i Amerika i to je dovelo do gotovog i svršenog čina, a onda nažalost i do rata i međusobnog sukoba, što je u krajnjem slučaju i zapečatilo bilo šta više o Jugoslaviji.

Jordan

pre 6 godina

A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.
(Katica, 12. februar 2018 18:33)

Vi se ili salite ili mislite na Ikarbus - Mercedes autobuse. Posto radim u toj fabrici samo cu vam reci da je pred gasenjem. Verovatno odamh nakon izbora. Srecom sam besplatne akcije prodao po 950 pre dolaska Mercedesa jer danas se na berzi prodaju za 25 dinara i niko ih nece. Toliko o Mercedesu. A sto se tice Bojana Bogdanovica na zalsot sinko to je samo Tito drzao sve pod kontrolom. Cim je umro krenule su hijene na lesinu. Prvo je narod to mogao da vidi na sportu. A sto toliko Bosanaca u reprezentaciji a gde su makedonci. A sto u kosarci samo Srbi, Hrvati i Slovenci itd. To sad izgleda da bi bili mocni. Bilo je i tada odlicnih igraca pa za silne decenije nismo napravili uspeh kao Hrvati sami u fudbalu ili Srbi u odbojci. Sto rekao Dragan Nikolic ne vredi gospodjice to ne biva.

dule

pre 6 godina

Ne žališ za Jugoslavijom, nego za svojom mladošću provedenoj u toj državi. Svi ljudi su nostalgični za vremenom kad su bili mladi, lepi, zdravi, puni života, i to nema veze sa državom u kojoj živi, njenim uređenjem i političkom situacijom u istoj.
I ja ću se, kad ostarim, sa nostalgijom sećati ovih godina i ovog vremena, ludih novogodišnjih dočeka po Krakovu i Budimpešti sa društvom, uzbudljivih letovanja po grčkoj obali i ostrvima i letnjih šema...
Neko pamti Zagreb i Bašku vodu, neko će pamtiti Pargu i Skiatos... Svako vreme ima svoje breme.
(David, 12. februar 2018 22:10)

Baš to. Ja sam recimo 1977 godište. Srednju školu i početak faksa sam proživeo devedesetih godina.

I čega se ja sećam - super društvo u srednjoj i na faksu, provodi, otkrivanje muzike, otkrivanje knjiga, prve ljubavi, izleti na Fruškoj, provodi po vikendicama, ekskurzije, basket, fudbalica ... Uvek je bilo dovoljno para da se popije koje pivo u izlasku, uvek je bilo dovoljno para da se skokne do CG na more.

Ono što je najvažnije, bio sam okružen super ljudima i jedina briga mi je bila škola.

A realno kad pogledam, odvratnijih godina za Srbiju posle Drugog svetskog rata nije bilo - kriminal, droga, ubistva, tuče na sve strane. Ljudi nisu imali šta da jedu, jeli meso jedno mesečno. U prodavnicama se mleko razgrabi za 20 minuta. Izbeglice, rat, beda na sve strane.

A opet, meni to najbolje vreme u životu - što si ti rekao, mlad, zdrav, pun života.

jasdf

pre 6 godina

@zg tom
Odaberes grupu sportova gde smo uspesni, i onda to predstavis kao merilo ukupnih sportskih uspeha. Sta je sa ostalim sportovima? Kako smo u njima kotirani?
Zemlje bivse jugoslavije na olimpijadama zajedno imaju manje medalja od Madjarske ili Rumunije.

I nema driblaj, i nema dodaj...

pre 6 godina

Opet bi srbi jugoslaviju? Nikako da se opamete. Najvaznija stvar u zivotu mi je da budemo prvaci u prebacivanju loptice preko mreze. Ne znam kako cu ziveti dalje.

GuGa

pre 6 godina

dragic,teodosic
bogdan,doncic
bojan,kalinic
saric,bjelica,teletovic
vucevic,jokic,nurkic...itd
(macconi, 12. februar 2018 18:56)


Dobar je ovo roster, ali si izostavio jedno jako bitno ime, igraca kojeg su upravo pustili s lanca u Orlandu i koji ima veca jaja od bilo koga s ovog popisa, a talenat je neupitan. Za maksimalno 3 godine cemo ga svi skupa gledat na NBA ol-staru, zapamti sta sam ti napisao ovde.

zg tom

pre 6 godina

I nakon raspada Juge SRB i HRV imaju ukupno u ekipnim muškim sportovima od 1992. ukupno 84 medalje sa EP,SP ili OI (srb 51, hrv 31) i među pet su ne evropskih nego i svjetskih zemalja po svestranosti. U istom periodu od 1992. ,odbojka,rukomet,nogomet,košarka,vaterpolo,hokej na ledu i Davis cup:
1.RUS uk 53/ zlata 16
2.SRB 51/ 19
3.ŠPA 47/ 15
4.ITA 39/ 14
5.ŠVE 38/ 14-ipak od toga u hokeju 20 medalja od 92.
6.FRA 36/ 15
7.HRV 31/ 7
8.NJEM 25/ 7

Dakle Srbije u samom vrhu, ali da je ostala Juga sigurno bi bilo još više zlata nego što ih Srb i Hrv imaju do sada od 1992, dakle 26 zlatnih medalja. I kad bi gledali po tome ovaj REGION je najbolji po ekipnim sportovima. Prema gornjoj zemalja kao što su ENG,MAĐ,POLJ,ČEŠ,DAN,NOR,ŠVI,AUT i ostalih nema ni blizu.

Dudule

pre 6 godina

Valjda ima jačih razloga od sporta zasto bi bilo odlično za Jugoslovene da se velika i odlično pizicionirana Jugoslavija odrzala. Jako malo su nacionalne državice dobile raspadom Juge. A taj nacionalizam koji se razvio je najprimitivnije vrste.

jasdf

pre 6 godina

@zg tom
Od kada je tenis ekipni sport? Ragbi recimo jeste, nije olimpijski, ali je svetsko prvenstvo u ragbiju trece najgledanije sportsko takmicenje. Bejzbol, softbol, odbojka i fudbal na pesku.... jesu olimpijski.
Atletika i plivanje su popularniji od svih sportova koje si naveo, osim fudbala, naravno. Gimnastika od mnogih. U pojedinim zemljama su macevanje, veslanje ili ritmicka gimnastika popularniji od svih.
Kao sto si rekao, odabrao si sportove popularne "na ovim prostorima" i onda ocenio da smo najuspesniji od svih u sportovima.
Jos nesto, ako poredis u svetu,ne mozes da racunas evropska zlata, SAD, Australija ili Brazil ne mogu da se takmice na evropskim prvenstvima.
Kada bivsa Jugoslavija zajedno bude imala vise medalja od Madjarske u SVIM sportovima, onda mozemo da kazemo da smo najbolji u regionu.

Lik

pre 6 godina

A cujem da i u Srbiji sve boljse zivite. Da je i Mercedes zapoceo proizvodnju pre neku godinu u zemunu. Lepo svako dobro pa da svi radimo za 1500-2000€. Dom je tamo gde me cene kako kaze mladina.
(Katica, 12. februar 2018 18:33)

Jes vama Katice. Ja sam iz Zemuna i pred svake izbore Mercedes nanovo dolazi u Srbiju. Nadam se da i ove godine nece izostati. Čisto radi tradicije.

yutopia

pre 6 godina

Ako se ne bi išlo nacionalnim ključem imali bi jake reprezentacije ali onda bi neki kukali npr. Srbi za fudbal a Hrvati za košarku zašto nema njihovih igrača u većem broju...

ldjidji

pre 6 godina

u kosarci imali bi tri repke bar...i uvek bi hrvati trazuli nekig svog slovenci svog i tako u krug..jos net mediji i to...to nikako ne bi uspelo bez neke cvrste ruke..

Chana

pre 6 godina

Pitanje za hejtere:
" Zar nije lepše biti normalan kao ovaj momak, nego mrzeti sve oko sebe samo zato što su bolji i uspešniji od Vas?! "
Pitanje ne zahteva odgovor, čista hipotetika...
http://staznaci.com/hipotetican

jugosloven

pre 6 godina

Baš to. Ja sam recimo 1977 godište. Srednju školu i početak faksa sam proživeo devedesetih godina.

I čega se ja sećam - super društvo u srednjoj i na faksu, provodi, otkrivanje muzike, otkrivanje knjiga, prve ljubavi, izleti na Fruškoj, provodi po vikendicama, ekskurzije, basket, fudbalica ... Uvek je bilo dovoljno para da se popije koje pivo u izlasku, uvek je bilo dovoljno para da se skokne do CG na more.

Ono što je najvažnije, bio sam okružen super ljudima i jedina briga mi je bila škola.

A realno kad pogledam, odvratnijih godina za Srbiju posle Drugog svetskog rata nije bilo - kriminal, droga, ubistva, tuče na sve strane. Ljudi nisu imali šta da jedu, jeli meso jedno mesečno. U prodavnicama se mleko razgrabi za 20 minuta. Izbeglice, rat, beda na sve strane.

A opet, meni to najbolje vreme u životu - što si ti rekao, mlad, zdrav, pun života.
(dule, 13. februar 2018 09:38

Da, ali lepo si razdvojio svoju mladost od stanja u državi, SRJ je bila krš, SFRJ je najveće dostignuće civilizacije na ovim prostorima

Hrvat!

pre 6 godina

U košarci narednih 20 god minimalno finale, nogomet teško jer bi selektor uvjek navlačio za svoje, iako bi napravili sastav za među 3 na svijetu. nije ko u košarci da su objektivni uvjek bili. vaterpolo finale naravno 20 god, rukomet polufinale minimalno narednih 10 god, odbojka isto jaka, pa tenis jak, atletika, skijanje, itd a da nezaboravimo i da je tu Stipe Miočić najjopakiji vatrogasac na svijetu :) sve u svemu bitno da bi bili bolji od Španjolske, koju suci guraju u svim sportovima na svim natjecanjima (neznam zašto)

PEPO

pre 6 godina

Lepo je to cuti od Hrvata
(Djura, 12. februar 2018 20:14)
Bojan Bogdanovic je Srbin iz Hrvatske.
(MilosNS, 13. februar 2018 10:07)
Bojan Bogdanović je Hrvat iz Bosne.Tako se izjašnjava, tko si ti da njemu određuješ što je.Štefanek se izjasnio kao Srbin i to je njegovo pravo.Vi nacionalisti ste bolest svih zemalja.....

e

pre 6 godina

Jednostavno objašnjenje zašto smo mi balkanci iz bivše Jugoslavije ubedljivi u sportu a bledi da nekažem slabi u privredi? U sportu postoje pravila pa ukoliko se ta pravila ne poštuju bivaš diskvalifikovan. U privredi takođe postoje pravila, a našu privredu je vodila država pa kada su joj pravila odgovarala onaih je poštovala, a kada ne ona je grubo kršila a zemlja je postlojala siromašnija. To stanje pogodovalo je samo vlastodržcima koji su se lično enormno bogatili i oružjem branili sistem koji im to omogućuje. Zato smo siromašni ekonomski i duhom i mnogo vremena je potrebno da "ozdravimo" od predhodnog zla.

Juga

pre 6 godina

Da smo ostali kao Jugoslavija ,bili bi na svakom sportskom takmicenju medju prvima, ako ne i prvi. U kosarci bi sigurno bili vise nego dorasli frim timu Amerike. Toliko talenata ne samo u sportu na teritoriji Juge

newgoslavija

pre 6 godina

@David

Mani se čoveče psihoanalize, ljudi jasno razlikuju svoju mladost od veličanstvene ideje uobličene u SFRJ, mnogi su proveli mladost u Miloševićevoj SRJ, pa kad si čuo da ljudi žale za tim vremenima?

zg tom

pre 6 godina

jasdf !!!Koliko znam ne postoje popularniji ekipni muški sportovi od ovih koje sam naveo! Za svaki kontinent poneki ekipni sport. Mogao bi nabrajati i pojedinačne sportove u kojima smo konkurentni unazad 15-tak godina (hrv-Janica,u zadnje vrijeme atletika, gimnastika, srb-također atletika i tenis itd).Ali nastavljajući se na moj zadnji komentar stvari su još jasnije koliko su SRB i HRV jake u navedenim svjetskim ekipnim sportovima od 1992.Jer ovaj prostor ipak više voli loptačke ekipne sportove.

OD 1992. kada su Hrv i Srb samostalne:

SAD - ukupno "svega" 25 medalja - zlatnih 13 od toga koš 6 ZL,ODB 1 ZL i 3 Davis Cup-a

BRA - ukupno samo 16 medalja , od toga zlatnih 9
CAN - ukupno samo 18 , od toga 10 zlata i to samo iz hokeja
ARG - ukupno samo 8 , od toga samo 3 zlata

Sad ti je jasno koliko su i hrv i srb jači u spomenutim muškim ekipnim sportovima od mnogo puno jačih i ekonomskih i višemilijunskih zemalja.
I još sam uvrstio hokej da se slučajno RUS, KAN i ŠVE "ne naljute".
Od 1992.RUS ne osvaja ništa u nog i vaterpolu.FRA samo u vaterpolu.ITA ništa u rukometu i Davisu.SAD u rukometu i nogometu.BRA u rukometu, vaterpolu,košarci , Davisu. ARG u vaterpolu, rukometu, odbojci. SRB samo u nogometu. HRV samo u odbojci. NJEM u vaterpolu ima samo 1 broncu. ŠPA samo u hokeju.ŠVE ne osvaja u vaterpolu, košarci i odbojci.
Kao što sam rekao ostale nacije su daleko daleko prema najpopularnijim ekipnim sportovima od 1992. SRB i HRV ipak nastavljaju tradiciju iz JUGE.

zg tom

pre 6 godina

E moj jasdf. Vjerojatno si u ranim tridesetima ili još mlađi.
1.Govorim o Davis Cup-u koji je izrazito ekipni sport i do te ekipne titule je možda i najteže doći jer moraš biti fit cijelu godinu, koliko je to ekipni sport najbolje bi ti odgovorio neki selektor ili sam Đoković (ne govorim o ATP pojedinačnim turnirima)
2.Govorim samo o ekipnim muškim sportovima, o njih 7 najpopularnijih
3.Mađarska koju si spomenuo sa OI ima zlata u mačevanju toliki broj da region nikada niti neće imati toliko zlata sa OI u svim sportovima zajedno.
4.EP u rukometu, vaterpolu i odbojci su svjetska mjerodavna natjecanja
5.Određeno natjecanje u spomenutim ekipnim sportovima srednje, južne Amerike ili pak Indonezije , osim u nogometu, nije ni približno jako natjecanje kao EP u svim navedenim ekipnim sportovima.
6.Australija nema nijednu ekipnu medalju osim u Davis Cup-u, ali sve titule su im prije 1992. Naravno da takve nacije poput AUS,MAĐ,POLJ,TUR imaju bezbroj pojedinačnih zlata i medalja u raznim sportovima i vjerojatno ih nikad nećemo dostići, mislim na SRB i HRV.