Nedelja, 04.02.2018.

11:45

Radonjić i Vujošević tandem u Olimpiji?!

Najuspešniji treneri u istoriji Crvene zvezde i Partizana mogli bi postati tandem u stručnom štabu ljubljanske Olimpije sledeće sezone.

Izvor: AK

Radonjiæ i Vujoševiæ tandem u Olimpiji?! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

BBRS

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

Звездаш, научи историју свог клуба пре него што извалиш глупост !
Наравно да је Звезда колевка српске кошарке, а и шире !

gani boys

pre 6 godina

I Dusanovo carstvo nekada bilo veliko. I Murinjo ima dva LS
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marinkova bara, 4. februar 2018 16:18)


U pravu si. I Marinkova bara je uvek Marinkova bara - aka Marakana.

iskreno

pre 6 godina

Ma samo da se ne vracaju uSrpsku kosarku imamo mi dosta svojih trenera I nadam see da ce ovaj mali oboriti rekorde Radonjica jer ja mu nikad nisam oprostio cibonu u areni

Slobodan

pre 6 godina

Nemaš ti pojma. Iz Zadra i Proletera ste dovodili igrače da vas uče košarci...
(xxx, 04. februar 2018 19:59)

Ma kakvi, neko je iz Zagreba u Beograd preselio ndh reprezentativce u fudbalu pa su nas oni ucili kako se igra kosarka ...

xxx

pre 6 godina

A u cemu je problem Djenka ?
Naravno da je Zvezda kolevka ne samo Srpske nego se moze reci i Jugoslovenske kosarke.
Decko nije napisao da je Zvezda najbolja ali je cinjenica da je kosarka kod nas pocela da se igra na Kelemegdanu, osnivaci Zvezde "Nebojsa Popovic, Bora Stankovic i Aca Nikolic" su u kuci slavnih i verovatno zato ima razlog ... Ruzno je cuti "ne ovde, jer ovde je sve obesmisljeno" ali od ljudi u bransi da se uspesima ovih ljudi podsmevaju a oni su nas odveli do Svetskih prvaka.
Crvena Zvezda je donela prvi Evropski trofej u Beograd, ZKK Crvena Zvezda je prvi Evropski prvak u Jugoslaviji ...
O Zvezdi, Popovicu, Stankovicu, Nikolicu i ostalima je sniljen film i to da je Zvezda kolevka Srpske kosarke je tacno.
Posle osvajanja prve Svetske titule u kosarci Zeravica je dosao u vojni klub Partizan, kupljeni su igraci "Praja i Kicanovic" i poceli su da igraju kosarku, 30 godina posle Zvezde ...
Zvezda je kolevka Srpske kosarke i ovi ljudi iz Zvezde su ovaj sport ucinili popularnim kod nas !
(Slobodan, 4. februar 2018 18:20). Nemaš ti pojma. Iz Zadra i Proletera ste dovodili igrače da vas uče košarci...

Slobodan

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

A u cemu je problem Djenka ?
Naravno da je Zvezda kolevka ne samo Srpske nego se moze reci i Jugoslovenske kosarke.
Decko nije napisao da je Zvezda najbolja ali je cinjenica da je kosarka kod nas pocela da se igra na Kelemegdanu, osnivaci Zvezde "Nebojsa Popovic, Bora Stankovic i Aca Nikolic" su u kuci slavnih i verovatno zato ima razlog ... Ruzno je cuti "ne ovde, jer ovde je sve obesmisljeno" ali od ljudi u bransi da se uspesima ovih ljudi podsmevaju a oni su nas odveli do Svetskih prvaka.
Crvena Zvezda je donela prvi Evropski trofej u Beograd, ZKK Crvena Zvezda je prvi Evropski prvak u Jugoslaviji ...
O Zvezdi, Popovicu, Stankovicu, Nikolicu i ostalima je sniljen film i to da je Zvezda kolevka Srpske kosarke je tacno.
Posle osvajanja prve Svetske titule u kosarci Zeravica je dosao u vojni klub Partizan, kupljeni su igraci "Praja i Kicanovic" i poceli su da igraju kosarku, 30 godina posle Zvezde ...
Zvezda je kolevka Srpske kosarke i ovi ljudi iz Zvezde su ovaj sport ucinili popularnim kod nas !

Cubaka

pre 6 godina

Radonja i moze puno da nauci od Duleta ali nikako obrnuto.
(Uros Djurdjevic #32, 4. februar 2018 13:48)

Da, moze da nauci kako gepekovati i samarati sudije da bi obezbedio pobedu, kako pokazati casove ljubavi prema klubu i kako posle tih casova ljubavi presaviti tabak i podneti tuzbu istovremeno pljuvajuci po drugima koji to urade i kako pljuvati po zemlji koja ti je sve dala, sve vrlo "pozitivne" stvari koje poprilicno govore o njemu kao coveku.

KaraDjordje

pre 6 godina

Pravi klub za njega. Dokaz da je vrhunski strucnjak.
(forest gamp, 4. februar 2018 15:40

A tek kakav je strucnjak ovaj tvoj idol kada ga uzimaju da Radonji donosi vodu i peskire. Dulo vodonosa i peskirdzija.

Skorpion

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke*
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

Sta je sporno u ovoj recenici sto je Misko napisao, ti si ispao smesan kao tegla a ne on, kosarka jeste na ovim prostorima nastala na Malom Kalemegdanu a "grobara" prvih 35 godina nije bilo na kosarkaskoj mapi osim sto su otvorenih ociju i usta dolazili da gledaju sta rade crveno-beli carobnjaci pod obrucima. To je istorija koju niko ne moze promeniti.

Kale

pre 6 godina

@Miško
Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)
Evo i ja Grobar da budem relan...nekada smo bili bolji u kosarci od Zvezde, ali sada su i FK i KK CZ bolji od nas...na žalost svih nas pravih Grobara...

Batko

pre 6 godina

Nadji ti nekoga da te nauci pravopisu 
(Batko, 04. februar 2018 13:08) 

i ti nadji nekog psihologa.
(Panter 1913, 04. februar 2018 14:02)

Sine, cemu toliko tvoje ogorcenje ?!
Opusti se, uzivaj u zivotu. Evo, necu ti vise odgovarati jer vidim da si opterecen sa mnom. Ako sam ja uzrok tvojih zdravstvenih problema, iskreno izvini. Necu vise

sasha tthe red baron

pre 6 godina

Ako je ovo tacno, Olimpija planira za sledecu sezonu, i imace budzet za to.Radonja ne dolazi u tim kao OLimpija, a da ovi nisu izneli konkretan plan,i konkretan buzdet.
A zasto se na to sve trpa DULUE, i to kao "savetnik" to nikom nije jasno, jer DULUE gde god da je dosao,ostavio je samo dug, i skandal iza sebe.
Ja preptostvljam da je bas i to u pitanju, sigurno mu je Lorbeg i drustvo ostalo duzno za neke "usluge" jos iz vremena kad su piancili ABA ligom.
Ostaje da se vidi sta ce se desiti, jer mnogo je glasina oko Radonjica, i koliko ja znam za malo da postane trener Cedevite, i da je pobeda protiv Buducnosti bila "moranje" za trenera CED, inace bi radonja vec sad preuzeo CED..
I dok se prica o budzetu OLI za sledecu sezonu od 5 miliona, ja samo mogu reci da je to naivno.
nema sanse da OLI dobije te novce, ali negde oko 2,5 -3 miliona je moguce, sto ce ih opet staviti na istu plateznu moc CZ...
Ukoliko to bude tacno, ali postojin i sansa da je sve to samo prica...

Marinkova bara

pre 6 godina

Dva Final Four ima Dule Vujosevic i jedan osvojen evropski Kup Koraca!
(Kako drugacije, 04. februar 2018 

I Dusanovo carstvo nekada bilo veliko. I Murinjo ima dva LS

Batko

pre 6 godina

(Gazda Dojkan, 04. februar 2018 13:58)

(Panter 1913, 04. februar 2018 14:03)

Ako budete dobri, primerni i redovno mi replicirate, mozda vam ostvarim snove i pomenem vas u svom komentaru.

xxx

pre 6 godina

kakve veze Covic ima sa smanjenjem broja klubova u EL? Kakva zamena teza,kakvo samozavaravanje! Kao i ovaj dug od 7 miliona za koji su svi krivi osim njih samih.da podsetim- od 3 predstavnika tokom prethodne decenije,sada smo na jednom poslednjih 5-6 godina. Broj je pao u eri Romana Lisca Lorbeka i kompanije koja sada i gura ovu vest da promovishe svoj klub u koji su usli ponovo - Olimpiju. A sa kime su popularni Roki i drustvo najvishe kombinovali? Pa sa Toshom i Duskom...nego najlakshe Zvezda i Covic krivi za sve.krivi su za jedno - srusili su laznu instituciju pobedama na terenu. Koliko je bila lazna saznajete gotoovo svakodnevno.
(ma da, 04. februar 2018 15:59). Nemaš ti pojma.

x

pre 6 godina

Nema teorije
(czv, 04. februar 2018 11:35)

Zašto nema teorije? Misliš da Radonjic razmišlja o Zvezdi i Partizanu?
Čovek bio profesionalci, radio u Zvezdi za pare. Odlično radio, da se razumemo.
Ako si pažljivije pratio njihove izjave uvek su hvalili jedan drugoga.

shone

pre 6 godina

ko sa djavolom tikve sadi lupaju mu se o glavu!
(velja, 04. februar 2018 15:19)

Zahvaljujemo se na glasu.

Pa Radonja je sadio sa djavolom, pa mu se lupaju o glavu! Opametio se čovek, ipak mu je Dule trenerski otac!

Covicev panter

pre 6 godina

Radonja ga oducio od kosarke a sada ce malo da ga poducava.haha
@piki

Kako ce trener da poducava savetnika, objasni nam panteru?
Mozda kako da savetuje?
I naravno ha ha ha.

forest gamp

pre 6 godina

Radonja ako se dogovoris sa Olimpijom moj ti je savet da biras konsultante, nemoj da se blamiras.
(Skorpion, 04. februar 2018 11:38)

Pravi klub za njega. Dokaz da je vrhunski strucnjak.

Tesla Pancevo

pre 6 godina

Kakva ironija, najgori i najbolji trener u istoriji KK Crvena Zvezda zajedno vode Olimpiju.
"Budi musko, ne budi Vujosevic Dusko"

bip

pre 6 godina

(tamoneko, 04. februar 2018 13:33)

Jovic I Kalinic su igrali za reprezentaciju pre nego sto su odigrali minut za Zvezdu.
Kalinic je igrao na EP u Sloveniji 2013. U Zvezdu je dosao na leto 2014. I to leto je igrao na SP u Spaniji pre nego sto je igrao za Zvezdu.
Jovic je dosao u Zvezdu na leto 2014. To leto je igrao na SP, pre nego sto je nastupio kao igrac Zvezde.
Tako da su obojica dosli kao reprezentativci Srbije

ma da

pre 6 godina

Ako ne vec sledece, onda od one tamo godine nema vise srpskih klubova u EL. Bravo glupaci! Covke legenda!
(I Rome ste osramotili, 04. februar 2018 15:02)
kakve veze Covic ima sa smanjenjem broja klubova u EL? Kakva zamena teza,kakvo samozavaravanje! Kao i ovaj dug od 7 miliona za koji su svi krivi osim njih samih.da podsetim- od 3 predstavnika tokom prethodne decenije,sada smo na jednom poslednjih 5-6 godina. Broj je pao u eri Romana Lisca Lorbeka i kompanije koja sada i gura ovu vest da promovishe svoj klub u koji su usli ponovo - Olimpiju. A sa kime su popularni Roki i drustvo najvishe kombinovali? Pa sa Toshom i Duskom...nego najlakshe Zvezda i Covic krivi za sve.krivi su za jedno - srusili su laznu instituciju pobedama na terenu. Koliko je bila lazna saznajete gotoovo svakodnevno.

Vucko

pre 6 godina

Ma ovo je budalastina, njih dvojica nisu u dobrim odnosima. A i Radonja ce sigurno da preuzme neki bolji klub, nije za dzabe odbio nekoliko klubova koji igraju EK.

zoran ivkovic

pre 6 godina

koliko sam informisan iz medija olimpija sanira neke dugove i s tim su pri kraju . plan im je da sledece sezone naprave ozbiljan tim koji ce jurisati na titulu u aba ligi i plasman u evroligu . cim pokusavaju da dovedu tandem vujosevic ,radonjic znaci da su reseni ozbiljno da krenu u taj proekat .

Djenka

pre 6 godina

@Miško
Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti

farsa

pre 6 godina

Nadam se da Radonja nece sebi ovo dopustiti, izgubio bi puno na kredibilitetu. Saradnja sa magom demagogije bi mu zauvek zatvorila vrata Zvezde a mi se svi nadamo da ce se jednom opet naci na njenoj klupi. Moze da nadje postenijeg peskirdziju od davitelja.

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Ko od njih ima Gomeljski nagradu? 
Tu nagradu dodjeljuje evroliga cini mi se.
(LorD, 04. februar 2018 11:45)

Tacnije, nagradu dodeljuju treneri iz Evrolige, tako da ona zaista ima tezinu.

Panter 1913

pre 6 godina

Pa mogao je Radonja i boljeg potrčka da pronađe
(Batko, 04. februar 2018 12:56)

recimo tebe, posto si pokazao zavidno znanje iz kosarke, i taktike skrivanja Rocestija :)

menjam nick

pre 6 godina

Radonja i moze puno da nauci od doktor Duleta ali nikako obrnuto.
(Uros Djurdjevic #32, 04. februar 2018 13:48

Može sa nauči da se ponaša, za početak..

Goran

pre 6 godina

Bilo bi extra da dodje do takve saradnje.
Prvo sa njihovim znanjem o košarci mogli bi mnogo da prenesu Olimiji, drugo to bi značilo da bi još jedan tim bio konkurentan u ABA ligi (pod uslovom da dovedu neka pojačanja). Tako da bi pored Zvezde, Cedevite, i u zadnje vreme Budućnosti i Mornara, bilo dosta timova koji bi mogli da osvoje ligu.

Mare

pre 6 godina

Za ove koji kazu da je Dule bolji trener od Radonjica ako se gleda samo po trofejima..kad je Vujosevic pocinjao trenersku karijeru, Radonja je tada bio u kadetima Buducnosti

tamoneko

pre 6 godina

i da
da se dopunim.. znam da ce Olimpija imati budzet od preko 5 miliona ( mislim da im samo Petrol toliko daje)
zato Mag Dule i dolazi jer on ide samo tamo gde ima dosta ljubavi za njega..

i da, novac i jeste najvaznija stavka za meru jacine ekipe ali

i Cedevita ima ozbiljan budzet, mozda cak i najveci u ligi vec nekoliko sezona, ni Buducnost nema mali, a ni Zvezda.. takodje je za ocekivati ozbiljno povecanje budzeta Partizana u sledecoj sezoni.
instant uspeh ne postoji
Radonjicu ce trebati barem cela jedna sezona da se neke stvari postavi na svoje mesto i onda da se krene u napad na ABA..

a to sto ce Olimpija imati toliki budzet.. pa, u isto vreme ce imati i Lisca i Lorbeka koji mogu i veci budzet da strpaju u svoj dzep a ne samo tih 5 milki..

sve u svemu bice to interesantna sezona, ukoliko se ovo ostvari..

i da
svima koji jedva cekaju sunovrat KKCZV
ako se u medjuvremenu desi neki trogodoisnji ugovor sa Euroligom i KKCZV.. sta da se radi.. uvek ostaje borba za Eurokup mesto i prestiz osvajanja ABAe

(mada iskreno mislim da je najveci problem trogodisnje licence upravo to sto onda Aba ne bi imala jos jednog dirketnog predstavnika.. ali mislim da ce se i to resavati nekim predkvalifikacionim turnirima ili uvecanjem broja ekipa u Eurokupu)

tuga

pre 6 godina

@coki

Dečko, opismeni se bar malo MOLIM TE!

Stvarno je mučno čitati kada pišu ljudi koji ni bukvar nisu savladali.

A izgleda ti ni čitanje ne ide od ruke, jer da umeš ne bi pisao jednu te istu glupost iz dana u dan.

Batko

pre 6 godina

Lelee posto Dule nemoze nasli nekog ko ce da sedi umesto njega i izvrsava.
(Dule pa ti si kralj!, 04. februar 2018 12:49)

Nadji ti nekoga da te nauci pravopisu

xxx

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.
(coki, 04. februar 2018 12:06) - koliko je tebi dobro! Samo se teshi,dok mi uzimamo titule... a od 2007.godine vas nema od tada ste u Laktashima! Uzivaj u svojoj muci.
(xanax, 4. februar 2018 13:06) FMP ILR poyy !!!

xanax

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.
(coki, 04. februar 2018 12:06) - koliko je tebi dobro! Samo se teshi,dok mi uzimamo titule... a od 2007.godine vas nema od tada ste u Laktashima! Uzivaj u svojoj muci.

Nosorog iza tebe

pre 6 godina

Može Olimpija da sanja o uspehu sa Radonjićem i Vujoševićem. Dva trenera koja su radila u dva najveća rivala u srpskom sportu ne mogu činiti dobar tandem ni u jednom klubu. Za uspeh su potrebna dva trenera koja se uopšte ne poznaju. Ali jedno najbitnije smo propustili "VUJOŠEVIĆ ĆE IMATI BOLJE ZDRAVSTVENE USLOVE U SLOVENIJI NEGO U SRBIJI"!!! To je ono oko čega se treba zapitati!

miško

pre 6 godina

Možda Dule nije najbolji trener ali je zato "najsladji".Za sebe kažem ,bolestan sam od bolesti"korak napred dva nazad".Ozdravi Dule i ja ću.

miško

pre 6 godina

Grobari šta bi vi radili ,pisali, da nema FMPa,sada kada ste beznačajni na mapi Srbije,bivše nam države a o Evropi i da ne govorim.Pa bar da ste korektni ,pišete neke gluposti u koje ni sami ne verujete.Zapamtite zauvek da je Crvena Zvezda "majka" naše košarke a kolevka Mali Kalemegdan.Tamo su momci u crveno belom odlučili da budu prvaci sveta.

Neco

pre 6 godina

Dva strucnjaka koje veoma cenim. Obojica su dosta lepog donela srpskoj kosarci. Zao mi je Duleta koji je stvarno zdravstveno propao. Ocekivao sam da ce Radonja da nadje neki top angazman ali ne znam sto nije. U svakom slucaju aba bi bila interesantnija

Drezga

pre 6 godina

Sprdali se neki ili ne ovo je sasvim realno.. Ko zna Radonjica, dobro zna da je njemu na prvom, drugom i trecem mjestu porodica, a tek onda kosarka... Imao je on ponuda da trenira dosta evropskih timova, ali on nema takve ambicije niti to zeli, da seli familiju itd... On voli kosarku, voli trenerski posao i njemu nije bitno jel to `veliki` klub ili ne, bitno mu je da je tu u okolini, Crna Gora, Srbija, Slovenija, Hrvatska, Makedonija nebitno... Ako dodje do ove saradnje to bi znacilo da ce Slovenci da uloze i fine pare u dovodjenje igraca, a samim tim i ambicije za igranje Evrolige... Vujosevic i Radonjic su u odlicnim odnosima (zdravim), ako budu tandem na klupi Olimpije naredne sezone, zapamtite dobro bice to mnogo interesantna i dobra borba za prvo mjesto u ABA ligi... A i dobro bi bilo da napokon neki ljudi puni mrznje shvate da je to SPORT, da nije sve Zvezda i Partizan, da nije sve mrznja, ubij zakolji itd, vec ponavljam SPORT ! Sve podrske za ovu odluku, bas bi volio da vidim Radonju i Dula zajedno, kao kad je bio slucaj na klupi reprezentacije Crne Gore.

hronicar

pre 6 godina

@vlada

evo da ja "neupucen" napisem par redova...bratislav djordjevic trener zvezde u dva navrata,osvojio dva trofeja(prvenstvo i kup),igrao polufinale kupa sampiona.vodio zvezdu na 167 utakmica uz skor 104-63 i procenat 62,3%.

ne znam po kom osnovu je po tebi bas on najuspesniji zvezdin trener.ako je zbog evrope,onda je tu profesor aleksandar nikolic neprikosnoven jer je osvojio kup pobednka kupova(saporta kup) jedini evropski trofej koji zvezda ima.
nebojsa popovic je trener sa najvise trofeja u zvezdi 10 trofeja(prvak drzave),vodio ekipu na 195 utakmica uz skor 155-37 80,7%.
radonjic ima 9 trofeja(3 titule prvaka,3 kupa i 3 aba lige).
jedini trener koji je osvojio 3 trofeja u jednoj sezoni.u evropi igrao 1/2 finale uleb evrokupa i 1/4 finale evrolige.vodio ekipu na 326 utakmica uz skor 239-87 73,3%.
radonjic je jedini trener sa tri trofeja u jednoj sezoni.ima 1/4 finale evrolige i 1/2 finale evrokupa.drugi u istoriji po broju trofeja.najvise utakmica u istoriji kosarkaskog kluba.najvise pobeda u istoriji kosarkaskog kluba i drugi procenat uspesnosti od svih trenera.
iako sam ja neupucen,ovde je racunica sasvim jasna ko je najbolji trener kk crvena zvezda svih vremena.

tamoneko

pre 6 godina

@veseli

da si malo pazljivije citao, video bi da sam "popljuvao" Radonju a ne ga slepo kao vi vaseg, dizao u nebesa..

i da.. Radonja jeste imao neke reprezentativce ali su oni mahom postajali reprezentativci igrajuci u Zvezdi.. i Simke i Kuzmic su uspali iz price pa se kroz klub vratili.. Jovic, Kalinic dovedeni u sezoni kada su bili na sirem spisku (ne nisu ponikli u Zvezdi isto kao sto nije ni Bogdan u Partizanu) pa su rastuci kroz klub rasli i kao reprezentativci...
a to sto su Mcejleb, Gist, Kinzi i ostali bili ultra anonimusi.. to je posebna prica

isto kao i sto su Dalo i svake sezone bar joa trojica "dalo-a" postajali vrhunske igracine zahvaljuci mekoj magicnoj ruku najveceg maga medj svim dervisima.. to je tek neka treca prica, da ne kazem basna

dok je bilo para i sipalo se od strane drzave, imali ste i rezultate ... sada kada se to isto radi drugom klubu vi vise nemate rezultate nego ima taj drugi klub

i ako drzava odluci da sipa od sutra nekom trecem klubu (KK Cacak.. ili KK Kraljevo) oni ce da jasu, a ostala boranija koja nije uspela da izica lovu ce da kuka i vice nepravda! sve na celu sa mojom CZV i tvojim PAR

eto tako isto sad i Olimpija.. drzavno preduzece odlucilo da sipa.. i dok sipa bice i ozbilje ekipe i boljih rezultata.. kad zavrnu slavinu/pumpu.. opet ce da se bore za opstanak i raspustaju roostere na pola sezone

coki

pre 6 godina

0205....Ne moze Radonjic da zavrsi y FMP-u kada je tamo vec radio I to mu je poslednji angazman.mozes mislis da ce zavrsiti u Radnickom Baksetu?Taj klub se sad zive fmp pa kapiram zasto si se zbunio.

Slobodan

pre 6 godina

Najuspesniji trener u zvezdinoj istoriji jr za neupucene Bratislav Bata Djordjevic
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 4. februar 2018 11:57)

Vlado, jeli Bratislav Bata Djordjevic otac Sase Djordjevica ili je to neki drugi ???

au

pre 6 godina

Alimpijevic je mlad i perspektivan ima dosta gresaka ali i prostora da nauci, Radonjic je najgori trener u istoriji kosarke, ogranicen neke stvari nikad naucio nije, koliko vredi vidi se po tome da je kandidat za trenera osrednje ABA ekipe, a Dule je trener za lov u mutnom ume da stvori mladog igraca ali ljudske osobine strasno

Obrad

pre 6 godina

Naravno da mogu saradjivati Milo staje iza toga.Zato Dule stalno napada Vučića. Biće i para od transfera kao i u Partizanu, perspektiva postoji.

dado

pre 6 godina

Ljudi ne palite se, ovo je tek predlog, ideja, da bi bilo dobro da njih dvojica saradjuju i naprave jak tim. Da se krene u pravu realizaciju pa da im ispostave ugovor za koje pare ce da rade, tu bi se prica i zavrsila. Kakva tuzna Olimpija, pa vidite im roster ove godine i koliko su ulozili..

coki

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.

sale009

pre 6 godina

(coki, 04. februar 2018 12:06)

ja ne verujem da jos ima ogranicenih ljudi. ili vas to toliko boli da vam je najlakse da zvezdu ne priznajete. priznavali ne priznavali ( ako vam je tako lakse), nasa zvezda je prvak aba i srpske lige,igra euroligu.a vas patlidzan vise ni na f-4 aba lige nije,a o ucescu u drugorazrednim eurokupovima da i ne komentarisem...

VLada Cerak

pre 6 godina

Hvala Duletu za veliki rad u klubu:)))Bez njega Partizan ne bi bio na ovim granama gde se sad nalazi,i mi ga posebno cenimo zbog toga i voleli bi da opet dodje u klub i da zavrsi posao koji je zapoceo zadnjih godina.Cekamo samo zadnji ekser da zabode i tu pricu da zavrsi mada je i ovako dosta uradio i od srca hvala Generalu jedan Dulo.
Mislim da bi odlicno bilo da radi sa Radonjicem jer Dulo je uvek otvoren za nova znanja i ucenje.Kapacitet Dula je kao Nijagarini vodopadi,perspektivan trener.Ili sto bi nas narod rekao,kao krava koja daje dosta mleka a zakaci nogom i sve prospe.

veseli

pre 6 godina

@tamoneko
Dule 1 reprezentativac i 0 Evroligaskih stranaca u rosteru,epilog f4,"mag",nula od trenera...
Radonja 6 reprezentativaca i 4 evroligaska stranca u rosteru,epilog f9,najveci trener univerzuma
Eh ta zvezdaska logika

Zvezdas

pre 6 godina

@coki... ajde molim te jos jednom nam objasni ko je Zvezda ko je FMP a ko Radnicki basket? Ajde majstore od juce nam nisi nista o tome objasnio...

Borba do kraja

pre 6 godina

Iskreno iznenadjenje.Ocigledno da je veliki novac u pitanju i da je tacno ovo sto kazu da ce Olimpija naredne sezone da puca na titulu.Ali da covek posle uspeha u Zvezdi opet krece od nule,uopste mi nije jasno.Ocigledno da je Zvezda bila njegov vrhunac.

Zvezdan

pre 6 godina

Dule je boljo trener od Radonje, ali je pukao i mentalno i fizicki. A Radonja mislio da ce ga Real ili Barsa zvati, kao on je Pep Gvardiola, pa uzeo godinu pauze. Alii trt ništa od toga. Pa svi u Evropi znaju da je Zvezda sistem i da je on jahao na tome. Nije sad da je Zvezda neka marka, ali solidno su igrali, zahvaljujući mnogim faktorima (ne mislim na Vučića botovi) i igraće u narednim godinama. Mada mislim da je Alimpijević katastrofa. Ne sida mi se ni malo.

Gost

pre 6 godina

Vraća mu za to što ga je Dule uzeo za pomocnika kad je preuzeo rep. Crnu Goru pogotovo jer je tad bio Dejo bez posla. pa mu sad Dejo uzvraca

Sah mat

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (golub pismonoša, 4. februar 2018 11:38)

Aj procitaj tekst ponovo pa se javi. Ali obavezno ha ha ha.

Crypto je buducnost

pre 6 godina

Ako se to desi, od sledece sezone posatejem navijac Olimpije u imat nasim mezimicama. Cenim oba trenera, svakog na svoj nacin. A kako su oba zavrsila i kakav su tretman imali od uprava Zvezde i Partizana nakon velikih uspeha me i te kako motivise da navijam Olimpiju sledece godine i udju u Euro Ligu pa da se nasi veliki klubovi zapitaju gde sistemski grese i teraju najbolje od sebe. U Srbiji vazi pravilo, cim u sistemu niso poslusan-letis napolje. Nazalost, oba trenera su to dozivela.

Slobodan

pre 6 godina

Zivim u Ljubljani i znam situaciju bolje od vas u Srbiji.Od ove sezone glavni sponzor Olimpije je Petrol,ali su u klub umesto dotadasnjeg glavnog sponzora Uniona dosli nekoliko dana pre pocetka sezone zato su odlucili da ovu prvu godinu preguraju sa postojecim kadrom,a od sledece pocnu napad na osvajanje ABA lige i ulazak u Evroligu.Ulozice se za taj cilj velike pare i zato me nimalo ne bi zacudilo da se obistini ovo ili da bar jedan id njih dva dodje u Olimpiju.Zapamtite da ce Olimpija sledece sezone imati najveci budzet u ABA ligi i da ce biti sigurno uz Zvezdu i Cedevitu favorit za osvajanje lige.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krle, 4. februar 2018 12:05)

Krle ti bas poranio sa prognozama, bolji si od ogija cg ... ovaj bar saceka da se zavrsi jedno prvenstvo pa gura svoju Buducnost a ti ...
Ali sto da ne, vise kvalitatnih ekipa bolja i zanimljivija kosarka ... Zvezda, Olimpija, Buducnost, Cedevita pa onda Mega koja ce imati dobru ekipu sledece sezone, Mornar, FMP i Zadar ... bice to izgleda dobro a i borba za ostanak u ligi izmedju Igokea i Partizana ... mozda se kosarkaska lopta vrati iz Bosne direktno u drugu ligu ... Ove sezone Partizan igra letnu KLS ligu da ostane u prvoj ABA, sto mi to nesta poznato a nije ni davno bilo ...

Frotir boy

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
(golub pismonoša, 4. februar 2018 11:38)
Ja bih još dodao i peškir...Dulo peškirdžija!AHAHAHAHAHAHA...

Gabaritno

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
(golub pismonoša, 04. februar 2018 11:38)

Vujošević je daleko uspešniji trener od Radonjića. Činjenica.

Hex

pre 6 godina

Radonjic za kojeg su se otimali Real i Barsa da trenira Olimpiju :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rakocevic, 4. februar 2018 11:58)

Kako god, Radonja ide u mnogo veci klub od bivseg. Olimpija ima neuporedivo vecu tradiciju od FMP-a.

momcilo , momo.

pre 6 godina

nemojte se igrat braco slovenci to je tandem za propast jer se bas ne podnose , a vujosevic je pokazao da o modernoj kosarci nema bas nikakvo znanje . znanje .

Rola

pre 6 godina

Sami ganci može da vide koliki su kompleksasi Dusko im nocna mora nije lako četrnaest godina gledati leđa Partizanu,zato vas razumem ali vam žalim da ceo život provedete u mržnji prema Partizanu i Duleta Vujosevica jer veća kazna vam ne treba.Samo napred FMP.

Krle

pre 6 godina

Zivim u Ljubljani i znam situaciju bolje od vas u Srbiji.Od ove sezone glavni sponzor Olimpije je Petrol,ali su u klub umesto dotadasnjeg glavnog sponzora Uniona dosli nekoliko dana pre pocetka sezone zato su odlucili da ovu prvu godinu preguraju sa postojecim kadrom,a od sledece pocnu napad na osvajanje ABA lige i ulazak u Evroligu.Ulozice se za taj cilj velike pare i zato me nimalo ne bi zacudilo da se obistini ovo ili da bar jedan id njih dva dodje u Olimpiju.Zapamtite da ce Olimpija sledece sezone imati najveci budzet u ABA ligi i da ce biti sigurno uz Zvezdu i Cedevitu favorit za osvajanje lige.

Звездан

pre 6 godina

Била је комбинација: Милојевић у Хјустон за помоћника, а Радоњић у Мегу. Изгледа да змајчеки дају више па ће Мега некога из са млађих узраста прекомандовати у први тим.

Vuk Mirijevo

pre 6 godina

Drago mi je da je na Zvezdinoj klupi konacno Srbin, koji ce u narednim godinama odvesti Zvezdu tamo gde joj je i mesto, na F4 Evrolige. Crnogorac na nasoj klupi nije bio ni blizu tog plasmana, iako je imao nekoliko evropskih i NBA zvezdi u timu. Pogledajte samo kakav tim je on imao u prethodnim godinama, pa je maksimum bilo deveto mesto.

lavirint

pre 6 godina

Ovo bi bio korak u nazad u karijeri. Ne verujem da će se ovako nešto desiti. Mislim da je Radonja uzeo gofinu odmara, što je moglo da se shvati iz nekih njegovih intervjua sa kraja prošle sezone, pa da sledeće godine preuzima nekog Evroligaša.

Rola

pre 6 godina

Koji smorovi odmah protiv naj boljeg trenera ,neće Vujosevic pričati protiv države Slovenije ništa jer tamo se ne meša država u sport.Dusko Vujosevic jedino može da pouči rukovodstvo Slovenije da se ne meša u sport jer je iskusio u Srbiji gde su čelnici uništili jedan evropski Partizan sve za rad bivše Zvezde to jest sadašnjeg FMP -2.

Danilo KKP

pre 6 godina

Vujošević i Radonjić su klasične endemske biljke od trenera i mogu da rade samo u Beogradu.Jer imaju ograničenje sa jezikom, a i metode su im takve da čak i poznavanje jezika ne bi dalo rezultat. Pogotovo Duletu, koji je najveći trener stvaralac u Evropi, ali avaj nije za inostranstvo. Zato Radonjićev potez na kraju prošle sezone nije bio pametan. Jer on je trenerski maksimum dostigao, svaki naredni angažman će mu biti lošiji od Zvezde.

tamoneko

pre 6 godina

za bolje i nisu!

sa Liscem, Lorbekom i ostalom kompanijom.. taman svi slicni na istom mestu..

nikada nisam voleo Radonju iako je imao rezultate.. tvrdoglav, sa jednom kombinacijom u napadu i bez imalo volje da igra sa vise od 7 igraca.. kod njega je Guduric eksplodirao samo pukom srecom jer je upao zbog povrede .. ostali su igrali na kasicicu.. 5orka cement, 2 izmene sa minutazom.. ostali sa peskirima
pri tome radio iza ledja klubu u dogovirima sa Makabijem kao i ono rasturanje ekipe na zadnjoj konferenciji za stampu..

i sad lepo sa evroligaske scene,dogurao je do ABA ligasa i borbe za cetvrto mesto..

o magu Vujosevicu ne treba trositi reci.. dok je bilo para bilo je i ljubavi kad je nestalo para nestalo je i magije, a kamoli ljubavi

hipofiza

pre 6 godina

Kako rekoše već, Dejo da vodi utakmice a Vujošević da na konferencijama za štampu priča kako država Slovenija sprovodi aparthejd nad Olimpijom i kako favorizuje Krku, bili bi nezaustavljivi. :D

Imks

pre 6 godina

Ne znam zašto ljudi omalovazavaju Vujoševića, čovek ima ozbiljne zdravstvene probleme košarka mu je trenutno u drugom planu, ne može nikako biti prvi trener,bitno je da on koliko je to moguće reši te probleme, a sve drugo je manje bitno, nek je srećno obojici...

hipofiza

pre 6 godina

Kako rekoše već, Dejo da vodi utakmice a Vujošević da na konferencijama za štampu priča kako država Slovenija sprovodi aparthejd nad Olimpijom i kako favorizuje Krku, bili bi nezaustavljivi. :D

Krle

pre 6 godina

Zivim u Ljubljani i znam situaciju bolje od vas u Srbiji.Od ove sezone glavni sponzor Olimpije je Petrol,ali su u klub umesto dotadasnjeg glavnog sponzora Uniona dosli nekoliko dana pre pocetka sezone zato su odlucili da ovu prvu godinu preguraju sa postojecim kadrom,a od sledece pocnu napad na osvajanje ABA lige i ulazak u Evroligu.Ulozice se za taj cilj velike pare i zato me nimalo ne bi zacudilo da se obistini ovo ili da bar jedan id njih dva dodje u Olimpiju.Zapamtite da ce Olimpija sledece sezone imati najveci budzet u ABA ligi i da ce biti sigurno uz Zvezdu i Cedevitu favorit za osvajanje lige.

Gabaritno

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
(golub pismonoša, 04. februar 2018 11:38)

Vujošević je daleko uspešniji trener od Radonjića. Činjenica.

Hex

pre 6 godina

Radonjic za kojeg su se otimali Real i Barsa da trenira Olimpiju :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rakocevic, 4. februar 2018 11:58)

Kako god, Radonja ide u mnogo veci klub od bivseg. Olimpija ima neuporedivo vecu tradiciju od FMP-a.

Danilo KKP

pre 6 godina

Vujošević i Radonjić su klasične endemske biljke od trenera i mogu da rade samo u Beogradu.Jer imaju ograničenje sa jezikom, a i metode su im takve da čak i poznavanje jezika ne bi dalo rezultat. Pogotovo Duletu, koji je najveći trener stvaralac u Evropi, ali avaj nije za inostranstvo. Zato Radonjićev potez na kraju prošle sezone nije bio pametan. Jer on je trenerski maksimum dostigao, svaki naredni angažman će mu biti lošiji od Zvezde.

Imks

pre 6 godina

Ne znam zašto ljudi omalovazavaju Vujoševića, čovek ima ozbiljne zdravstvene probleme košarka mu je trenutno u drugom planu, ne može nikako biti prvi trener,bitno je da on koliko je to moguće reši te probleme, a sve drugo je manje bitno, nek je srećno obojici...

Rola

pre 6 godina

Koji smorovi odmah protiv naj boljeg trenera ,neće Vujosevic pričati protiv države Slovenije ništa jer tamo se ne meša država u sport.Dusko Vujosevic jedino može da pouči rukovodstvo Slovenije da se ne meša u sport jer je iskusio u Srbiji gde su čelnici uništili jedan evropski Partizan sve za rad bivše Zvezde to jest sadašnjeg FMP -2.

Gost

pre 6 godina

Vraća mu za to što ga je Dule uzeo za pomocnika kad je preuzeo rep. Crnu Goru pogotovo jer je tad bio Dejo bez posla. pa mu sad Dejo uzvraca

coki

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.

Drezga

pre 6 godina

Sprdali se neki ili ne ovo je sasvim realno.. Ko zna Radonjica, dobro zna da je njemu na prvom, drugom i trecem mjestu porodica, a tek onda kosarka... Imao je on ponuda da trenira dosta evropskih timova, ali on nema takve ambicije niti to zeli, da seli familiju itd... On voli kosarku, voli trenerski posao i njemu nije bitno jel to `veliki` klub ili ne, bitno mu je da je tu u okolini, Crna Gora, Srbija, Slovenija, Hrvatska, Makedonija nebitno... Ako dodje do ove saradnje to bi znacilo da ce Slovenci da uloze i fine pare u dovodjenje igraca, a samim tim i ambicije za igranje Evrolige... Vujosevic i Radonjic su u odlicnim odnosima (zdravim), ako budu tandem na klupi Olimpije naredne sezone, zapamtite dobro bice to mnogo interesantna i dobra borba za prvo mjesto u ABA ligi... A i dobro bi bilo da napokon neki ljudi puni mrznje shvate da je to SPORT, da nije sve Zvezda i Partizan, da nije sve mrznja, ubij zakolji itd, vec ponavljam SPORT ! Sve podrske za ovu odluku, bas bi volio da vidim Radonju i Dula zajedno, kao kad je bio slucaj na klupi reprezentacije Crne Gore.

xanax

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.
(coki, 04. februar 2018 12:06) - koliko je tebi dobro! Samo se teshi,dok mi uzimamo titule... a od 2007.godine vas nema od tada ste u Laktashima! Uzivaj u svojoj muci.

tamoneko

pre 6 godina

za bolje i nisu!

sa Liscem, Lorbekom i ostalom kompanijom.. taman svi slicni na istom mestu..

nikada nisam voleo Radonju iako je imao rezultate.. tvrdoglav, sa jednom kombinacijom u napadu i bez imalo volje da igra sa vise od 7 igraca.. kod njega je Guduric eksplodirao samo pukom srecom jer je upao zbog povrede .. ostali su igrali na kasicicu.. 5orka cement, 2 izmene sa minutazom.. ostali sa peskirima
pri tome radio iza ledja klubu u dogovirima sa Makabijem kao i ono rasturanje ekipe na zadnjoj konferenciji za stampu..

i sad lepo sa evroligaske scene,dogurao je do ABA ligasa i borbe za cetvrto mesto..

o magu Vujosevicu ne treba trositi reci.. dok je bilo para bilo je i ljubavi kad je nestalo para nestalo je i magije, a kamoli ljubavi

Frotir boy

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
(golub pismonoša, 4. februar 2018 11:38)
Ja bih još dodao i peškir...Dulo peškirdžija!AHAHAHAHAHAHA...

Sah mat

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (golub pismonoša, 4. februar 2018 11:38)

Aj procitaj tekst ponovo pa se javi. Ali obavezno ha ha ha.

Crypto je buducnost

pre 6 godina

Ako se to desi, od sledece sezone posatejem navijac Olimpije u imat nasim mezimicama. Cenim oba trenera, svakog na svoj nacin. A kako su oba zavrsila i kakav su tretman imali od uprava Zvezde i Partizana nakon velikih uspeha me i te kako motivise da navijam Olimpiju sledece godine i udju u Euro Ligu pa da se nasi veliki klubovi zapitaju gde sistemski grese i teraju najbolje od sebe. U Srbiji vazi pravilo, cim u sistemu niso poslusan-letis napolje. Nazalost, oba trenera su to dozivela.

Djenka

pre 6 godina

@Miško
Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti

Slobodan

pre 6 godina

Zivim u Ljubljani i znam situaciju bolje od vas u Srbiji.Od ove sezone glavni sponzor Olimpije je Petrol,ali su u klub umesto dotadasnjeg glavnog sponzora Uniona dosli nekoliko dana pre pocetka sezone zato su odlucili da ovu prvu godinu preguraju sa postojecim kadrom,a od sledece pocnu napad na osvajanje ABA lige i ulazak u Evroligu.Ulozice se za taj cilj velike pare i zato me nimalo ne bi zacudilo da se obistini ovo ili da bar jedan id njih dva dodje u Olimpiju.Zapamtite da ce Olimpija sledece sezone imati najveci budzet u ABA ligi i da ce biti sigurno uz Zvezdu i Cedevitu favorit za osvajanje lige.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krle, 4. februar 2018 12:05)

Krle ti bas poranio sa prognozama, bolji si od ogija cg ... ovaj bar saceka da se zavrsi jedno prvenstvo pa gura svoju Buducnost a ti ...
Ali sto da ne, vise kvalitatnih ekipa bolja i zanimljivija kosarka ... Zvezda, Olimpija, Buducnost, Cedevita pa onda Mega koja ce imati dobru ekipu sledece sezone, Mornar, FMP i Zadar ... bice to izgleda dobro a i borba za ostanak u ligi izmedju Igokea i Partizana ... mozda se kosarkaska lopta vrati iz Bosne direktno u drugu ligu ... Ove sezone Partizan igra letnu KLS ligu da ostane u prvoj ABA, sto mi to nesta poznato a nije ni davno bilo ...

miško

pre 6 godina

Grobari šta bi vi radili ,pisali, da nema FMPa,sada kada ste beznačajni na mapi Srbije,bivše nam države a o Evropi i da ne govorim.Pa bar da ste korektni ,pišete neke gluposti u koje ni sami ne verujete.Zapamtite zauvek da je Crvena Zvezda "majka" naše košarke a kolevka Mali Kalemegdan.Tamo su momci u crveno belom odlučili da budu prvaci sveta.

au

pre 6 godina

Alimpijevic je mlad i perspektivan ima dosta gresaka ali i prostora da nauci, Radonjic je najgori trener u istoriji kosarke, ogranicen neke stvari nikad naucio nije, koliko vredi vidi se po tome da je kandidat za trenera osrednje ABA ekipe, a Dule je trener za lov u mutnom ume da stvori mladog igraca ali ljudske osobine strasno

hronicar

pre 6 godina

@vlada

evo da ja "neupucen" napisem par redova...bratislav djordjevic trener zvezde u dva navrata,osvojio dva trofeja(prvenstvo i kup),igrao polufinale kupa sampiona.vodio zvezdu na 167 utakmica uz skor 104-63 i procenat 62,3%.

ne znam po kom osnovu je po tebi bas on najuspesniji zvezdin trener.ako je zbog evrope,onda je tu profesor aleksandar nikolic neprikosnoven jer je osvojio kup pobednka kupova(saporta kup) jedini evropski trofej koji zvezda ima.
nebojsa popovic je trener sa najvise trofeja u zvezdi 10 trofeja(prvak drzave),vodio ekipu na 195 utakmica uz skor 155-37 80,7%.
radonjic ima 9 trofeja(3 titule prvaka,3 kupa i 3 aba lige).
jedini trener koji je osvojio 3 trofeja u jednoj sezoni.u evropi igrao 1/2 finale uleb evrokupa i 1/4 finale evrolige.vodio ekipu na 326 utakmica uz skor 239-87 73,3%.
radonjic je jedini trener sa tri trofeja u jednoj sezoni.ima 1/4 finale evrolige i 1/2 finale evrokupa.drugi u istoriji po broju trofeja.najvise utakmica u istoriji kosarkaskog kluba.najvise pobeda u istoriji kosarkaskog kluba i drugi procenat uspesnosti od svih trenera.
iako sam ja neupucen,ovde je racunica sasvim jasna ko je najbolji trener kk crvena zvezda svih vremena.

Zvezdas

pre 6 godina

@coki... ajde molim te jos jednom nam objasni ko je Zvezda ko je FMP a ko Radnicki basket? Ajde majstore od juce nam nisi nista o tome objasnio...

Tesla Pancevo

pre 6 godina

Kakva ironija, najgori i najbolji trener u istoriji KK Crvena Zvezda zajedno vode Olimpiju.
"Budi musko, ne budi Vujosevic Dusko"

bip

pre 6 godina

(tamoneko, 04. februar 2018 13:33)

Jovic I Kalinic su igrali za reprezentaciju pre nego sto su odigrali minut za Zvezdu.
Kalinic je igrao na EP u Sloveniji 2013. U Zvezdu je dosao na leto 2014. I to leto je igrao na SP u Spaniji pre nego sto je igrao za Zvezdu.
Jovic je dosao u Zvezdu na leto 2014. To leto je igrao na SP, pre nego sto je nastupio kao igrac Zvezde.
Tako da su obojica dosli kao reprezentativci Srbije

veseli

pre 6 godina

@tamoneko
Dule 1 reprezentativac i 0 Evroligaskih stranaca u rosteru,epilog f4,"mag",nula od trenera...
Radonja 6 reprezentativaca i 4 evroligaska stranca u rosteru,epilog f9,najveci trener univerzuma
Eh ta zvezdaska logika

Borba do kraja

pre 6 godina

Iskreno iznenadjenje.Ocigledno da je veliki novac u pitanju i da je tacno ovo sto kazu da ce Olimpija naredne sezone da puca na titulu.Ali da covek posle uspeha u Zvezdi opet krece od nule,uopste mi nije jasno.Ocigledno da je Zvezda bila njegov vrhunac.

Neco

pre 6 godina

Dva strucnjaka koje veoma cenim. Obojica su dosta lepog donela srpskoj kosarci. Zao mi je Duleta koji je stvarno zdravstveno propao. Ocekivao sam da ce Radonja da nadje neki top angazman ali ne znam sto nije. U svakom slucaju aba bi bila interesantnija

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Ko od njih ima Gomeljski nagradu? 
Tu nagradu dodjeljuje evroliga cini mi se.
(LorD, 04. februar 2018 11:45)

Tacnije, nagradu dodeljuju treneri iz Evrolige, tako da ona zaista ima tezinu.

Nosorog iza tebe

pre 6 godina

Može Olimpija da sanja o uspehu sa Radonjićem i Vujoševićem. Dva trenera koja su radila u dva najveća rivala u srpskom sportu ne mogu činiti dobar tandem ni u jednom klubu. Za uspeh su potrebna dva trenera koja se uopšte ne poznaju. Ali jedno najbitnije smo propustili "VUJOŠEVIĆ ĆE IMATI BOLJE ZDRAVSTVENE USLOVE U SLOVENIJI NEGO U SRBIJI"!!! To je ono oko čega se treba zapitati!

Panter 1913

pre 6 godina

Pa mogao je Radonja i boljeg potrčka da pronađe
(Batko, 04. februar 2018 12:56)

recimo tebe, posto si pokazao zavidno znanje iz kosarke, i taktike skrivanja Rocestija :)

ma da

pre 6 godina

Ako ne vec sledece, onda od one tamo godine nema vise srpskih klubova u EL. Bravo glupaci! Covke legenda!
(I Rome ste osramotili, 04. februar 2018 15:02)
kakve veze Covic ima sa smanjenjem broja klubova u EL? Kakva zamena teza,kakvo samozavaravanje! Kao i ovaj dug od 7 miliona za koji su svi krivi osim njih samih.da podsetim- od 3 predstavnika tokom prethodne decenije,sada smo na jednom poslednjih 5-6 godina. Broj je pao u eri Romana Lisca Lorbeka i kompanije koja sada i gura ovu vest da promovishe svoj klub u koji su usli ponovo - Olimpiju. A sa kime su popularni Roki i drustvo najvishe kombinovali? Pa sa Toshom i Duskom...nego najlakshe Zvezda i Covic krivi za sve.krivi su za jedno - srusili su laznu instituciju pobedama na terenu. Koliko je bila lazna saznajete gotoovo svakodnevno.

sale009

pre 6 godina

(coki, 04. februar 2018 12:06)

ja ne verujem da jos ima ogranicenih ljudi. ili vas to toliko boli da vam je najlakse da zvezdu ne priznajete. priznavali ne priznavali ( ako vam je tako lakse), nasa zvezda je prvak aba i srpske lige,igra euroligu.a vas patlidzan vise ni na f-4 aba lige nije,a o ucescu u drugorazrednim eurokupovima da i ne komentarisem...

Marinkova bara

pre 6 godina

Dva Final Four ima Dule Vujosevic i jedan osvojen evropski Kup Koraca!
(Kako drugacije, 04. februar 2018 

I Dusanovo carstvo nekada bilo veliko. I Murinjo ima dva LS

momcilo , momo.

pre 6 godina

nemojte se igrat braco slovenci to je tandem za propast jer se bas ne podnose , a vujosevic je pokazao da o modernoj kosarci nema bas nikakvo znanje . znanje .

lavirint

pre 6 godina

Ovo bi bio korak u nazad u karijeri. Ne verujem da će se ovako nešto desiti. Mislim da je Radonja uzeo gofinu odmara, što je moglo da se shvati iz nekih njegovih intervjua sa kraja prošle sezone, pa da sledeće godine preuzima nekog Evroligaša.

coki

pre 6 godina

0205....Ne moze Radonjic da zavrsi y FMP-u kada je tamo vec radio I to mu je poslednji angazman.mozes mislis da ce zavrsiti u Radnickom Baksetu?Taj klub se sad zive fmp pa kapiram zasto si se zbunio.

Slobodan

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

A u cemu je problem Djenka ?
Naravno da je Zvezda kolevka ne samo Srpske nego se moze reci i Jugoslovenske kosarke.
Decko nije napisao da je Zvezda najbolja ali je cinjenica da je kosarka kod nas pocela da se igra na Kelemegdanu, osnivaci Zvezde "Nebojsa Popovic, Bora Stankovic i Aca Nikolic" su u kuci slavnih i verovatno zato ima razlog ... Ruzno je cuti "ne ovde, jer ovde je sve obesmisljeno" ali od ljudi u bransi da se uspesima ovih ljudi podsmevaju a oni su nas odveli do Svetskih prvaka.
Crvena Zvezda je donela prvi Evropski trofej u Beograd, ZKK Crvena Zvezda je prvi Evropski prvak u Jugoslaviji ...
O Zvezdi, Popovicu, Stankovicu, Nikolicu i ostalima je sniljen film i to da je Zvezda kolevka Srpske kosarke je tacno.
Posle osvajanja prve Svetske titule u kosarci Zeravica je dosao u vojni klub Partizan, kupljeni su igraci "Praja i Kicanovic" i poceli su da igraju kosarku, 30 godina posle Zvezde ...
Zvezda je kolevka Srpske kosarke i ovi ljudi iz Zvezde su ovaj sport ucinili popularnim kod nas !

xxx

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.
(coki, 04. februar 2018 12:06) - koliko je tebi dobro! Samo se teshi,dok mi uzimamo titule... a od 2007.godine vas nema od tada ste u Laktashima! Uzivaj u svojoj muci.
(xanax, 4. februar 2018 13:06) FMP ILR poyy !!!

miško

pre 6 godina

Možda Dule nije najbolji trener ali je zato "najsladji".Za sebe kažem ,bolestan sam od bolesti"korak napred dva nazad".Ozdravi Dule i ja ću.

menjam nick

pre 6 godina

Radonja i moze puno da nauci od doktor Duleta ali nikako obrnuto.
(Uros Djurdjevic #32, 04. februar 2018 13:48

Može sa nauči da se ponaša, za početak..

Звездан

pre 6 godina

Била је комбинација: Милојевић у Хјустон за помоћника, а Радоњић у Мегу. Изгледа да змајчеки дају више па ће Мега некога из са млађих узраста прекомандовати у први тим.

shone

pre 6 godina

ko sa djavolom tikve sadi lupaju mu se o glavu!
(velja, 04. februar 2018 15:19)

Zahvaljujemo se na glasu.

Pa Radonja je sadio sa djavolom, pa mu se lupaju o glavu! Opametio se čovek, ipak mu je Dule trenerski otac!

x

pre 6 godina

Nema teorije
(czv, 04. februar 2018 11:35)

Zašto nema teorije? Misliš da Radonjic razmišlja o Zvezdi i Partizanu?
Čovek bio profesionalci, radio u Zvezdi za pare. Odlično radio, da se razumemo.
Ako si pažljivije pratio njihove izjave uvek su hvalili jedan drugoga.

zoran ivkovic

pre 6 godina

koliko sam informisan iz medija olimpija sanira neke dugove i s tim su pri kraju . plan im je da sledece sezone naprave ozbiljan tim koji ce jurisati na titulu u aba ligi i plasman u evroligu . cim pokusavaju da dovedu tandem vujosevic ,radonjic znaci da su reseni ozbiljno da krenu u taj proekat .

Vuk Mirijevo

pre 6 godina

Drago mi je da je na Zvezdinoj klupi konacno Srbin, koji ce u narednim godinama odvesti Zvezdu tamo gde joj je i mesto, na F4 Evrolige. Crnogorac na nasoj klupi nije bio ni blizu tog plasmana, iako je imao nekoliko evropskih i NBA zvezdi u timu. Pogledajte samo kakav tim je on imao u prethodnim godinama, pa je maksimum bilo deveto mesto.

Slobodan

pre 6 godina

Najuspesniji trener u zvezdinoj istoriji jr za neupucene Bratislav Bata Djordjevic
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 4. februar 2018 11:57)

Vlado, jeli Bratislav Bata Djordjevic otac Sase Djordjevica ili je to neki drugi ???

Zvezdan

pre 6 godina

Dule je boljo trener od Radonje, ali je pukao i mentalno i fizicki. A Radonja mislio da ce ga Real ili Barsa zvati, kao on je Pep Gvardiola, pa uzeo godinu pauze. Alii trt ništa od toga. Pa svi u Evropi znaju da je Zvezda sistem i da je on jahao na tome. Nije sad da je Zvezda neka marka, ali solidno su igrali, zahvaljujući mnogim faktorima (ne mislim na Vučića botovi) i igraće u narednim godinama. Mada mislim da je Alimpijević katastrofa. Ne sida mi se ni malo.

tamoneko

pre 6 godina

i da
da se dopunim.. znam da ce Olimpija imati budzet od preko 5 miliona ( mislim da im samo Petrol toliko daje)
zato Mag Dule i dolazi jer on ide samo tamo gde ima dosta ljubavi za njega..

i da, novac i jeste najvaznija stavka za meru jacine ekipe ali

i Cedevita ima ozbiljan budzet, mozda cak i najveci u ligi vec nekoliko sezona, ni Buducnost nema mali, a ni Zvezda.. takodje je za ocekivati ozbiljno povecanje budzeta Partizana u sledecoj sezoni.
instant uspeh ne postoji
Radonjicu ce trebati barem cela jedna sezona da se neke stvari postavi na svoje mesto i onda da se krene u napad na ABA..

a to sto ce Olimpija imati toliki budzet.. pa, u isto vreme ce imati i Lisca i Lorbeka koji mogu i veci budzet da strpaju u svoj dzep a ne samo tih 5 milki..

sve u svemu bice to interesantna sezona, ukoliko se ovo ostvari..

i da
svima koji jedva cekaju sunovrat KKCZV
ako se u medjuvremenu desi neki trogodoisnji ugovor sa Euroligom i KKCZV.. sta da se radi.. uvek ostaje borba za Eurokup mesto i prestiz osvajanja ABAe

(mada iskreno mislim da je najveci problem trogodisnje licence upravo to sto onda Aba ne bi imala jos jednog dirketnog predstavnika.. ali mislim da ce se i to resavati nekim predkvalifikacionim turnirima ili uvecanjem broja ekipa u Eurokupu)

forest gamp

pre 6 godina

Radonja ako se dogovoris sa Olimpijom moj ti je savet da biras konsultante, nemoj da se blamiras.
(Skorpion, 04. februar 2018 11:38)

Pravi klub za njega. Dokaz da je vrhunski strucnjak.

Kale

pre 6 godina

@Miško
Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)
Evo i ja Grobar da budem relan...nekada smo bili bolji u kosarci od Zvezde, ali sada su i FK i KK CZ bolji od nas...na žalost svih nas pravih Grobara...

Skorpion

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke*
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

Sta je sporno u ovoj recenici sto je Misko napisao, ti si ispao smesan kao tegla a ne on, kosarka jeste na ovim prostorima nastala na Malom Kalemegdanu a "grobara" prvih 35 godina nije bilo na kosarkaskoj mapi osim sto su otvorenih ociju i usta dolazili da gledaju sta rade crveno-beli carobnjaci pod obrucima. To je istorija koju niko ne moze promeniti.

Covicev panter

pre 6 godina

Radonja ga oducio od kosarke a sada ce malo da ga poducava.haha
@piki

Kako ce trener da poducava savetnika, objasni nam panteru?
Mozda kako da savetuje?
I naravno ha ha ha.

VLada Cerak

pre 6 godina

Hvala Duletu za veliki rad u klubu:)))Bez njega Partizan ne bi bio na ovim granama gde se sad nalazi,i mi ga posebno cenimo zbog toga i voleli bi da opet dodje u klub i da zavrsi posao koji je zapoceo zadnjih godina.Cekamo samo zadnji ekser da zabode i tu pricu da zavrsi mada je i ovako dosta uradio i od srca hvala Generalu jedan Dulo.
Mislim da bi odlicno bilo da radi sa Radonjicem jer Dulo je uvek otvoren za nova znanja i ucenje.Kapacitet Dula je kao Nijagarini vodopadi,perspektivan trener.Ili sto bi nas narod rekao,kao krava koja daje dosta mleka a zakaci nogom i sve prospe.

Obrad

pre 6 godina

Naravno da mogu saradjivati Milo staje iza toga.Zato Dule stalno napada Vučića. Biće i para od transfera kao i u Partizanu, perspektiva postoji.

tamoneko

pre 6 godina

@veseli

da si malo pazljivije citao, video bi da sam "popljuvao" Radonju a ne ga slepo kao vi vaseg, dizao u nebesa..

i da.. Radonja jeste imao neke reprezentativce ali su oni mahom postajali reprezentativci igrajuci u Zvezdi.. i Simke i Kuzmic su uspali iz price pa se kroz klub vratili.. Jovic, Kalinic dovedeni u sezoni kada su bili na sirem spisku (ne nisu ponikli u Zvezdi isto kao sto nije ni Bogdan u Partizanu) pa su rastuci kroz klub rasli i kao reprezentativci...
a to sto su Mcejleb, Gist, Kinzi i ostali bili ultra anonimusi.. to je posebna prica

isto kao i sto su Dalo i svake sezone bar joa trojica "dalo-a" postajali vrhunske igracine zahvaljuci mekoj magicnoj ruku najveceg maga medj svim dervisima.. to je tek neka treca prica, da ne kazem basna

dok je bilo para i sipalo se od strane drzave, imali ste i rezultate ... sada kada se to isto radi drugom klubu vi vise nemate rezultate nego ima taj drugi klub

i ako drzava odluci da sipa od sutra nekom trecem klubu (KK Cacak.. ili KK Kraljevo) oni ce da jasu, a ostala boranija koja nije uspela da izica lovu ce da kuka i vice nepravda! sve na celu sa mojom CZV i tvojim PAR

eto tako isto sad i Olimpija.. drzavno preduzece odlucilo da sipa.. i dok sipa bice i ozbilje ekipe i boljih rezultata.. kad zavrnu slavinu/pumpu.. opet ce da se bore za opstanak i raspustaju roostere na pola sezone

Batko

pre 6 godina

Lelee posto Dule nemoze nasli nekog ko ce da sedi umesto njega i izvrsava.
(Dule pa ti si kralj!, 04. februar 2018 12:49)

Nadji ti nekoga da te nauci pravopisu

xxx

pre 6 godina

kakve veze Covic ima sa smanjenjem broja klubova u EL? Kakva zamena teza,kakvo samozavaravanje! Kao i ovaj dug od 7 miliona za koji su svi krivi osim njih samih.da podsetim- od 3 predstavnika tokom prethodne decenije,sada smo na jednom poslednjih 5-6 godina. Broj je pao u eri Romana Lisca Lorbeka i kompanije koja sada i gura ovu vest da promovishe svoj klub u koji su usli ponovo - Olimpiju. A sa kime su popularni Roki i drustvo najvishe kombinovali? Pa sa Toshom i Duskom...nego najlakshe Zvezda i Covic krivi za sve.krivi su za jedno - srusili su laznu instituciju pobedama na terenu. Koliko je bila lazna saznajete gotoovo svakodnevno.
(ma da, 04. februar 2018 15:59). Nemaš ti pojma.

Rola

pre 6 godina

Sami ganci može da vide koliki su kompleksasi Dusko im nocna mora nije lako četrnaest godina gledati leđa Partizanu,zato vas razumem ali vam žalim da ceo život provedete u mržnji prema Partizanu i Duleta Vujosevica jer veća kazna vam ne treba.Samo napred FMP.

Mare

pre 6 godina

Za ove koji kazu da je Dule bolji trener od Radonjica ako se gleda samo po trofejima..kad je Vujosevic pocinjao trenersku karijeru, Radonja je tada bio u kadetima Buducnosti

Batko

pre 6 godina

Nadji ti nekoga da te nauci pravopisu 
(Batko, 04. februar 2018 13:08) 

i ti nadji nekog psihologa.
(Panter 1913, 04. februar 2018 14:02)

Sine, cemu toliko tvoje ogorcenje ?!
Opusti se, uzivaj u zivotu. Evo, necu ti vise odgovarati jer vidim da si opterecen sa mnom. Ako sam ja uzrok tvojih zdravstvenih problema, iskreno izvini. Necu vise

farsa

pre 6 godina

Nadam se da Radonja nece sebi ovo dopustiti, izgubio bi puno na kredibilitetu. Saradnja sa magom demagogije bi mu zauvek zatvorila vrata Zvezde a mi se svi nadamo da ce se jednom opet naci na njenoj klupi. Moze da nadje postenijeg peskirdziju od davitelja.

Vucko

pre 6 godina

Ma ovo je budalastina, njih dvojica nisu u dobrim odnosima. A i Radonja ce sigurno da preuzme neki bolji klub, nije za dzabe odbio nekoliko klubova koji igraju EK.

Batko

pre 6 godina

(Gazda Dojkan, 04. februar 2018 13:58)

(Panter 1913, 04. februar 2018 14:03)

Ako budete dobri, primerni i redovno mi replicirate, mozda vam ostvarim snove i pomenem vas u svom komentaru.

dado

pre 6 godina

Ljudi ne palite se, ovo je tek predlog, ideja, da bi bilo dobro da njih dvojica saradjuju i naprave jak tim. Da se krene u pravu realizaciju pa da im ispostave ugovor za koje pare ce da rade, tu bi se prica i zavrsila. Kakva tuzna Olimpija, pa vidite im roster ove godine i koliko su ulozili..

Cubaka

pre 6 godina

Radonja i moze puno da nauci od Duleta ali nikako obrnuto.
(Uros Djurdjevic #32, 4. februar 2018 13:48)

Da, moze da nauci kako gepekovati i samarati sudije da bi obezbedio pobedu, kako pokazati casove ljubavi prema klubu i kako posle tih casova ljubavi presaviti tabak i podneti tuzbu istovremeno pljuvajuci po drugima koji to urade i kako pljuvati po zemlji koja ti je sve dala, sve vrlo "pozitivne" stvari koje poprilicno govore o njemu kao coveku.

KaraDjordje

pre 6 godina

Pravi klub za njega. Dokaz da je vrhunski strucnjak.
(forest gamp, 4. februar 2018 15:40

A tek kakav je strucnjak ovaj tvoj idol kada ga uzimaju da Radonji donosi vodu i peskire. Dulo vodonosa i peskirdzija.

Goran

pre 6 godina

Bilo bi extra da dodje do takve saradnje.
Prvo sa njihovim znanjem o košarci mogli bi mnogo da prenesu Olimiji, drugo to bi značilo da bi još jedan tim bio konkurentan u ABA ligi (pod uslovom da dovedu neka pojačanja). Tako da bi pored Zvezde, Cedevite, i u zadnje vreme Budućnosti i Mornara, bilo dosta timova koji bi mogli da osvoje ligu.

sasha tthe red baron

pre 6 godina

Ako je ovo tacno, Olimpija planira za sledecu sezonu, i imace budzet za to.Radonja ne dolazi u tim kao OLimpija, a da ovi nisu izneli konkretan plan,i konkretan buzdet.
A zasto se na to sve trpa DULUE, i to kao "savetnik" to nikom nije jasno, jer DULUE gde god da je dosao,ostavio je samo dug, i skandal iza sebe.
Ja preptostvljam da je bas i to u pitanju, sigurno mu je Lorbeg i drustvo ostalo duzno za neke "usluge" jos iz vremena kad su piancili ABA ligom.
Ostaje da se vidi sta ce se desiti, jer mnogo je glasina oko Radonjica, i koliko ja znam za malo da postane trener Cedevite, i da je pobeda protiv Buducnosti bila "moranje" za trenera CED, inace bi radonja vec sad preuzeo CED..
I dok se prica o budzetu OLI za sledecu sezonu od 5 miliona, ja samo mogu reci da je to naivno.
nema sanse da OLI dobije te novce, ali negde oko 2,5 -3 miliona je moguce, sto ce ih opet staviti na istu plateznu moc CZ...
Ukoliko to bude tacno, ali postojin i sansa da je sve to samo prica...

tuga

pre 6 godina

@coki

Dečko, opismeni se bar malo MOLIM TE!

Stvarno je mučno čitati kada pišu ljudi koji ni bukvar nisu savladali.

A izgleda ti ni čitanje ne ide od ruke, jer da umeš ne bi pisao jednu te istu glupost iz dana u dan.

Slobodan

pre 6 godina

Nemaš ti pojma. Iz Zadra i Proletera ste dovodili igrače da vas uče košarci...
(xxx, 04. februar 2018 19:59)

Ma kakvi, neko je iz Zagreba u Beograd preselio ndh reprezentativce u fudbalu pa su nas oni ucili kako se igra kosarka ...

xxx

pre 6 godina

A u cemu je problem Djenka ?
Naravno da je Zvezda kolevka ne samo Srpske nego se moze reci i Jugoslovenske kosarke.
Decko nije napisao da je Zvezda najbolja ali je cinjenica da je kosarka kod nas pocela da se igra na Kelemegdanu, osnivaci Zvezde "Nebojsa Popovic, Bora Stankovic i Aca Nikolic" su u kuci slavnih i verovatno zato ima razlog ... Ruzno je cuti "ne ovde, jer ovde je sve obesmisljeno" ali od ljudi u bransi da se uspesima ovih ljudi podsmevaju a oni su nas odveli do Svetskih prvaka.
Crvena Zvezda je donela prvi Evropski trofej u Beograd, ZKK Crvena Zvezda je prvi Evropski prvak u Jugoslaviji ...
O Zvezdi, Popovicu, Stankovicu, Nikolicu i ostalima je sniljen film i to da je Zvezda kolevka Srpske kosarke je tacno.
Posle osvajanja prve Svetske titule u kosarci Zeravica je dosao u vojni klub Partizan, kupljeni su igraci "Praja i Kicanovic" i poceli su da igraju kosarku, 30 godina posle Zvezde ...
Zvezda je kolevka Srpske kosarke i ovi ljudi iz Zvezde su ovaj sport ucinili popularnim kod nas !
(Slobodan, 4. februar 2018 18:20). Nemaš ti pojma. Iz Zadra i Proletera ste dovodili igrače da vas uče košarci...

gani boys

pre 6 godina

I Dusanovo carstvo nekada bilo veliko. I Murinjo ima dva LS
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marinkova bara, 4. februar 2018 16:18)


U pravu si. I Marinkova bara je uvek Marinkova bara - aka Marakana.

BBRS

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

Звездаш, научи историју свог клуба пре него што извалиш глупост !
Наравно да је Звезда колевка српске кошарке, а и шире !

iskreno

pre 6 godina

Ma samo da se ne vracaju uSrpsku kosarku imamo mi dosta svojih trenera I nadam see da ce ovaj mali oboriti rekorde Radonjica jer ja mu nikad nisam oprostio cibonu u areni

hipofiza

pre 6 godina

Kako rekoše već, Dejo da vodi utakmice a Vujošević da na konferencijama za štampu priča kako država Slovenija sprovodi aparthejd nad Olimpijom i kako favorizuje Krku, bili bi nezaustavljivi. :D

Hex

pre 6 godina

Radonjic za kojeg su se otimali Real i Barsa da trenira Olimpiju :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rakocevic, 4. februar 2018 11:58)

Kako god, Radonja ide u mnogo veci klub od bivseg. Olimpija ima neuporedivo vecu tradiciju od FMP-a.

Rola

pre 6 godina

Koji smorovi odmah protiv naj boljeg trenera ,neće Vujosevic pričati protiv države Slovenije ništa jer tamo se ne meša država u sport.Dusko Vujosevic jedino može da pouči rukovodstvo Slovenije da se ne meša u sport jer je iskusio u Srbiji gde su čelnici uništili jedan evropski Partizan sve za rad bivše Zvezde to jest sadašnjeg FMP -2.

coki

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.

Gabaritno

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
(golub pismonoša, 04. februar 2018 11:38)

Vujošević je daleko uspešniji trener od Radonjića. Činjenica.

au

pre 6 godina

Alimpijevic je mlad i perspektivan ima dosta gresaka ali i prostora da nauci, Radonjic je najgori trener u istoriji kosarke, ogranicen neke stvari nikad naucio nije, koliko vredi vidi se po tome da je kandidat za trenera osrednje ABA ekipe, a Dule je trener za lov u mutnom ume da stvori mladog igraca ali ljudske osobine strasno

xanax

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.
(coki, 04. februar 2018 12:06) - koliko je tebi dobro! Samo se teshi,dok mi uzimamo titule... a od 2007.godine vas nema od tada ste u Laktashima! Uzivaj u svojoj muci.

Vuk Mirijevo

pre 6 godina

Drago mi je da je na Zvezdinoj klupi konacno Srbin, koji ce u narednim godinama odvesti Zvezdu tamo gde joj je i mesto, na F4 Evrolige. Crnogorac na nasoj klupi nije bio ni blizu tog plasmana, iako je imao nekoliko evropskih i NBA zvezdi u timu. Pogledajte samo kakav tim je on imao u prethodnim godinama, pa je maksimum bilo deveto mesto.

veseli

pre 6 godina

@tamoneko
Dule 1 reprezentativac i 0 Evroligaskih stranaca u rosteru,epilog f4,"mag",nula od trenera...
Radonja 6 reprezentativaca i 4 evroligaska stranca u rosteru,epilog f9,najveci trener univerzuma
Eh ta zvezdaska logika

tamoneko

pre 6 godina

za bolje i nisu!

sa Liscem, Lorbekom i ostalom kompanijom.. taman svi slicni na istom mestu..

nikada nisam voleo Radonju iako je imao rezultate.. tvrdoglav, sa jednom kombinacijom u napadu i bez imalo volje da igra sa vise od 7 igraca.. kod njega je Guduric eksplodirao samo pukom srecom jer je upao zbog povrede .. ostali su igrali na kasicicu.. 5orka cement, 2 izmene sa minutazom.. ostali sa peskirima
pri tome radio iza ledja klubu u dogovirima sa Makabijem kao i ono rasturanje ekipe na zadnjoj konferenciji za stampu..

i sad lepo sa evroligaske scene,dogurao je do ABA ligasa i borbe za cetvrto mesto..

o magu Vujosevicu ne treba trositi reci.. dok je bilo para bilo je i ljubavi kad je nestalo para nestalo je i magije, a kamoli ljubavi

Danilo KKP

pre 6 godina

Vujošević i Radonjić su klasične endemske biljke od trenera i mogu da rade samo u Beogradu.Jer imaju ograničenje sa jezikom, a i metode su im takve da čak i poznavanje jezika ne bi dalo rezultat. Pogotovo Duletu, koji je najveći trener stvaralac u Evropi, ali avaj nije za inostranstvo. Zato Radonjićev potez na kraju prošle sezone nije bio pametan. Jer on je trenerski maksimum dostigao, svaki naredni angažman će mu biti lošiji od Zvezde.

Frotir boy

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
(golub pismonoša, 4. februar 2018 11:38)
Ja bih još dodao i peškir...Dulo peškirdžija!AHAHAHAHAHAHA...

miško

pre 6 godina

Grobari šta bi vi radili ,pisali, da nema FMPa,sada kada ste beznačajni na mapi Srbije,bivše nam države a o Evropi i da ne govorim.Pa bar da ste korektni ,pišete neke gluposti u koje ni sami ne verujete.Zapamtite zauvek da je Crvena Zvezda "majka" naše košarke a kolevka Mali Kalemegdan.Tamo su momci u crveno belom odlučili da budu prvaci sveta.

Tesla Pancevo

pre 6 godina

Kakva ironija, najgori i najbolji trener u istoriji KK Crvena Zvezda zajedno vode Olimpiju.
"Budi musko, ne budi Vujosevic Dusko"

Djenka

pre 6 godina

@Miško
Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti

Slobodan

pre 6 godina

Zivim u Ljubljani i znam situaciju bolje od vas u Srbiji.Od ove sezone glavni sponzor Olimpije je Petrol,ali su u klub umesto dotadasnjeg glavnog sponzora Uniona dosli nekoliko dana pre pocetka sezone zato su odlucili da ovu prvu godinu preguraju sa postojecim kadrom,a od sledece pocnu napad na osvajanje ABA lige i ulazak u Evroligu.Ulozice se za taj cilj velike pare i zato me nimalo ne bi zacudilo da se obistini ovo ili da bar jedan id njih dva dodje u Olimpiju.Zapamtite da ce Olimpija sledece sezone imati najveci budzet u ABA ligi i da ce biti sigurno uz Zvezdu i Cedevitu favorit za osvajanje lige.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krle, 4. februar 2018 12:05)

Krle ti bas poranio sa prognozama, bolji si od ogija cg ... ovaj bar saceka da se zavrsi jedno prvenstvo pa gura svoju Buducnost a ti ...
Ali sto da ne, vise kvalitatnih ekipa bolja i zanimljivija kosarka ... Zvezda, Olimpija, Buducnost, Cedevita pa onda Mega koja ce imati dobru ekipu sledece sezone, Mornar, FMP i Zadar ... bice to izgleda dobro a i borba za ostanak u ligi izmedju Igokea i Partizana ... mozda se kosarkaska lopta vrati iz Bosne direktno u drugu ligu ... Ove sezone Partizan igra letnu KLS ligu da ostane u prvoj ABA, sto mi to nesta poznato a nije ni davno bilo ...

Rola

pre 6 godina

Sami ganci može da vide koliki su kompleksasi Dusko im nocna mora nije lako četrnaest godina gledati leđa Partizanu,zato vas razumem ali vam žalim da ceo život provedete u mržnji prema Partizanu i Duleta Vujosevica jer veća kazna vam ne treba.Samo napred FMP.

Krle

pre 6 godina

Zivim u Ljubljani i znam situaciju bolje od vas u Srbiji.Od ove sezone glavni sponzor Olimpije je Petrol,ali su u klub umesto dotadasnjeg glavnog sponzora Uniona dosli nekoliko dana pre pocetka sezone zato su odlucili da ovu prvu godinu preguraju sa postojecim kadrom,a od sledece pocnu napad na osvajanje ABA lige i ulazak u Evroligu.Ulozice se za taj cilj velike pare i zato me nimalo ne bi zacudilo da se obistini ovo ili da bar jedan id njih dva dodje u Olimpiju.Zapamtite da ce Olimpija sledece sezone imati najveci budzet u ABA ligi i da ce biti sigurno uz Zvezdu i Cedevitu favorit za osvajanje lige.

coki

pre 6 godina

0205....Ne moze Radonjic da zavrsi y FMP-u kada je tamo vec radio I to mu je poslednji angazman.mozes mislis da ce zavrsiti u Radnickom Baksetu?Taj klub se sad zive fmp pa kapiram zasto si se zbunio.

farsa

pre 6 godina

Nadam se da Radonja nece sebi ovo dopustiti, izgubio bi puno na kredibilitetu. Saradnja sa magom demagogije bi mu zauvek zatvorila vrata Zvezde a mi se svi nadamo da ce se jednom opet naci na njenoj klupi. Moze da nadje postenijeg peskirdziju od davitelja.

Sah mat

pre 6 godina

Da donosi vodu Radonji... ha ha ha ha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (golub pismonoša, 4. februar 2018 11:38)

Aj procitaj tekst ponovo pa se javi. Ali obavezno ha ha ha.

Zvezdan

pre 6 godina

Dule je boljo trener od Radonje, ali je pukao i mentalno i fizicki. A Radonja mislio da ce ga Real ili Barsa zvati, kao on je Pep Gvardiola, pa uzeo godinu pauze. Alii trt ništa od toga. Pa svi u Evropi znaju da je Zvezda sistem i da je on jahao na tome. Nije sad da je Zvezda neka marka, ali solidno su igrali, zahvaljujući mnogim faktorima (ne mislim na Vučića botovi) i igraće u narednim godinama. Mada mislim da je Alimpijević katastrofa. Ne sida mi se ni malo.

VLada Cerak

pre 6 godina

Hvala Duletu za veliki rad u klubu:)))Bez njega Partizan ne bi bio na ovim granama gde se sad nalazi,i mi ga posebno cenimo zbog toga i voleli bi da opet dodje u klub i da zavrsi posao koji je zapoceo zadnjih godina.Cekamo samo zadnji ekser da zabode i tu pricu da zavrsi mada je i ovako dosta uradio i od srca hvala Generalu jedan Dulo.
Mislim da bi odlicno bilo da radi sa Radonjicem jer Dulo je uvek otvoren za nova znanja i ucenje.Kapacitet Dula je kao Nijagarini vodopadi,perspektivan trener.Ili sto bi nas narod rekao,kao krava koja daje dosta mleka a zakaci nogom i sve prospe.

xxx

pre 6 godina

Dule dva puta F4 EL,Brandon titula,kupova,Jadranskih liga,progralsen 80-ih za najboljeg trenera u Italiji kada je ta liga bila najjaca posle NBA,da nosi vodu kako neki napisase liku koji je jednoj usao u top 8 sa fmp-om(zvezda se davno ugasila) sa budzetom tri puta vecim nego sto je Partizan ikada imao.Radonjic nikada nije vodio Zvezdu,poslednji trener Zvezde je Uvalin,nakon toga taj klub ne postoji,samo fmp I radnicki basket promenjenih imena.
(coki, 04. februar 2018 12:06) - koliko je tebi dobro! Samo se teshi,dok mi uzimamo titule... a od 2007.godine vas nema od tada ste u Laktashima! Uzivaj u svojoj muci.
(xanax, 4. februar 2018 13:06) FMP ILR poyy !!!

Gost

pre 6 godina

Vraća mu za to što ga je Dule uzeo za pomocnika kad je preuzeo rep. Crnu Goru pogotovo jer je tad bio Dejo bez posla. pa mu sad Dejo uzvraca

xxx

pre 6 godina

kakve veze Covic ima sa smanjenjem broja klubova u EL? Kakva zamena teza,kakvo samozavaravanje! Kao i ovaj dug od 7 miliona za koji su svi krivi osim njih samih.da podsetim- od 3 predstavnika tokom prethodne decenije,sada smo na jednom poslednjih 5-6 godina. Broj je pao u eri Romana Lisca Lorbeka i kompanije koja sada i gura ovu vest da promovishe svoj klub u koji su usli ponovo - Olimpiju. A sa kime su popularni Roki i drustvo najvishe kombinovali? Pa sa Toshom i Duskom...nego najlakshe Zvezda i Covic krivi za sve.krivi su za jedno - srusili su laznu instituciju pobedama na terenu. Koliko je bila lazna saznajete gotoovo svakodnevno.
(ma da, 04. februar 2018 15:59). Nemaš ti pojma.

momcilo , momo.

pre 6 godina

nemojte se igrat braco slovenci to je tandem za propast jer se bas ne podnose , a vujosevic je pokazao da o modernoj kosarci nema bas nikakvo znanje . znanje .

tamoneko

pre 6 godina

@veseli

da si malo pazljivije citao, video bi da sam "popljuvao" Radonju a ne ga slepo kao vi vaseg, dizao u nebesa..

i da.. Radonja jeste imao neke reprezentativce ali su oni mahom postajali reprezentativci igrajuci u Zvezdi.. i Simke i Kuzmic su uspali iz price pa se kroz klub vratili.. Jovic, Kalinic dovedeni u sezoni kada su bili na sirem spisku (ne nisu ponikli u Zvezdi isto kao sto nije ni Bogdan u Partizanu) pa su rastuci kroz klub rasli i kao reprezentativci...
a to sto su Mcejleb, Gist, Kinzi i ostali bili ultra anonimusi.. to je posebna prica

isto kao i sto su Dalo i svake sezone bar joa trojica "dalo-a" postajali vrhunske igracine zahvaljuci mekoj magicnoj ruku najveceg maga medj svim dervisima.. to je tek neka treca prica, da ne kazem basna

dok je bilo para i sipalo se od strane drzave, imali ste i rezultate ... sada kada se to isto radi drugom klubu vi vise nemate rezultate nego ima taj drugi klub

i ako drzava odluci da sipa od sutra nekom trecem klubu (KK Cacak.. ili KK Kraljevo) oni ce da jasu, a ostala boranija koja nije uspela da izica lovu ce da kuka i vice nepravda! sve na celu sa mojom CZV i tvojim PAR

eto tako isto sad i Olimpija.. drzavno preduzece odlucilo da sipa.. i dok sipa bice i ozbilje ekipe i boljih rezultata.. kad zavrnu slavinu/pumpu.. opet ce da se bore za opstanak i raspustaju roostere na pola sezone

tamoneko

pre 6 godina

i da
da se dopunim.. znam da ce Olimpija imati budzet od preko 5 miliona ( mislim da im samo Petrol toliko daje)
zato Mag Dule i dolazi jer on ide samo tamo gde ima dosta ljubavi za njega..

i da, novac i jeste najvaznija stavka za meru jacine ekipe ali

i Cedevita ima ozbiljan budzet, mozda cak i najveci u ligi vec nekoliko sezona, ni Buducnost nema mali, a ni Zvezda.. takodje je za ocekivati ozbiljno povecanje budzeta Partizana u sledecoj sezoni.
instant uspeh ne postoji
Radonjicu ce trebati barem cela jedna sezona da se neke stvari postavi na svoje mesto i onda da se krene u napad na ABA..

a to sto ce Olimpija imati toliki budzet.. pa, u isto vreme ce imati i Lisca i Lorbeka koji mogu i veci budzet da strpaju u svoj dzep a ne samo tih 5 milki..

sve u svemu bice to interesantna sezona, ukoliko se ovo ostvari..

i da
svima koji jedva cekaju sunovrat KKCZV
ako se u medjuvremenu desi neki trogodoisnji ugovor sa Euroligom i KKCZV.. sta da se radi.. uvek ostaje borba za Eurokup mesto i prestiz osvajanja ABAe

(mada iskreno mislim da je najveci problem trogodisnje licence upravo to sto onda Aba ne bi imala jos jednog dirketnog predstavnika.. ali mislim da ce se i to resavati nekim predkvalifikacionim turnirima ili uvecanjem broja ekipa u Eurokupu)

xxx

pre 6 godina

A u cemu je problem Djenka ?
Naravno da je Zvezda kolevka ne samo Srpske nego se moze reci i Jugoslovenske kosarke.
Decko nije napisao da je Zvezda najbolja ali je cinjenica da je kosarka kod nas pocela da se igra na Kelemegdanu, osnivaci Zvezde "Nebojsa Popovic, Bora Stankovic i Aca Nikolic" su u kuci slavnih i verovatno zato ima razlog ... Ruzno je cuti "ne ovde, jer ovde je sve obesmisljeno" ali od ljudi u bransi da se uspesima ovih ljudi podsmevaju a oni su nas odveli do Svetskih prvaka.
Crvena Zvezda je donela prvi Evropski trofej u Beograd, ZKK Crvena Zvezda je prvi Evropski prvak u Jugoslaviji ...
O Zvezdi, Popovicu, Stankovicu, Nikolicu i ostalima je sniljen film i to da je Zvezda kolevka Srpske kosarke je tacno.
Posle osvajanja prve Svetske titule u kosarci Zeravica je dosao u vojni klub Partizan, kupljeni su igraci "Praja i Kicanovic" i poceli su da igraju kosarku, 30 godina posle Zvezde ...
Zvezda je kolevka Srpske kosarke i ovi ljudi iz Zvezde su ovaj sport ucinili popularnim kod nas !
(Slobodan, 4. februar 2018 18:20). Nemaš ti pojma. Iz Zadra i Proletera ste dovodili igrače da vas uče košarci...

Crypto je buducnost

pre 6 godina

Ako se to desi, od sledece sezone posatejem navijac Olimpije u imat nasim mezimicama. Cenim oba trenera, svakog na svoj nacin. A kako su oba zavrsila i kakav su tretman imali od uprava Zvezde i Partizana nakon velikih uspeha me i te kako motivise da navijam Olimpiju sledece godine i udju u Euro Ligu pa da se nasi veliki klubovi zapitaju gde sistemski grese i teraju najbolje od sebe. U Srbiji vazi pravilo, cim u sistemu niso poslusan-letis napolje. Nazalost, oba trenera su to dozivela.

Zvezdas

pre 6 godina

@coki... ajde molim te jos jednom nam objasni ko je Zvezda ko je FMP a ko Radnicki basket? Ajde majstore od juce nam nisi nista o tome objasnio...

miško

pre 6 godina

Možda Dule nije najbolji trener ali je zato "najsladji".Za sebe kažem ,bolestan sam od bolesti"korak napred dva nazad".Ozdravi Dule i ja ću.

Slobodan

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

A u cemu je problem Djenka ?
Naravno da je Zvezda kolevka ne samo Srpske nego se moze reci i Jugoslovenske kosarke.
Decko nije napisao da je Zvezda najbolja ali je cinjenica da je kosarka kod nas pocela da se igra na Kelemegdanu, osnivaci Zvezde "Nebojsa Popovic, Bora Stankovic i Aca Nikolic" su u kuci slavnih i verovatno zato ima razlog ... Ruzno je cuti "ne ovde, jer ovde je sve obesmisljeno" ali od ljudi u bransi da se uspesima ovih ljudi podsmevaju a oni su nas odveli do Svetskih prvaka.
Crvena Zvezda je donela prvi Evropski trofej u Beograd, ZKK Crvena Zvezda je prvi Evropski prvak u Jugoslaviji ...
O Zvezdi, Popovicu, Stankovicu, Nikolicu i ostalima je sniljen film i to da je Zvezda kolevka Srpske kosarke je tacno.
Posle osvajanja prve Svetske titule u kosarci Zeravica je dosao u vojni klub Partizan, kupljeni su igraci "Praja i Kicanovic" i poceli su da igraju kosarku, 30 godina posle Zvezde ...
Zvezda je kolevka Srpske kosarke i ovi ljudi iz Zvezde su ovaj sport ucinili popularnim kod nas !

sale009

pre 6 godina

(coki, 04. februar 2018 12:06)

ja ne verujem da jos ima ogranicenih ljudi. ili vas to toliko boli da vam je najlakse da zvezdu ne priznajete. priznavali ne priznavali ( ako vam je tako lakse), nasa zvezda je prvak aba i srpske lige,igra euroligu.a vas patlidzan vise ni na f-4 aba lige nije,a o ucescu u drugorazrednim eurokupovima da i ne komentarisem...

Skorpion

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke*
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

Sta je sporno u ovoj recenici sto je Misko napisao, ti si ispao smesan kao tegla a ne on, kosarka jeste na ovim prostorima nastala na Malom Kalemegdanu a "grobara" prvih 35 godina nije bilo na kosarkaskoj mapi osim sto su otvorenih ociju i usta dolazili da gledaju sta rade crveno-beli carobnjaci pod obrucima. To je istorija koju niko ne moze promeniti.

shone

pre 6 godina

ko sa djavolom tikve sadi lupaju mu se o glavu!
(velja, 04. februar 2018 15:19)

Zahvaljujemo se na glasu.

Pa Radonja je sadio sa djavolom, pa mu se lupaju o glavu! Opametio se čovek, ipak mu je Dule trenerski otac!

KaraDjordje

pre 6 godina

Pravi klub za njega. Dokaz da je vrhunski strucnjak.
(forest gamp, 4. februar 2018 15:40

A tek kakav je strucnjak ovaj tvoj idol kada ga uzimaju da Radonji donosi vodu i peskire. Dulo vodonosa i peskirdzija.

Obrad

pre 6 godina

Naravno da mogu saradjivati Milo staje iza toga.Zato Dule stalno napada Vučića. Biće i para od transfera kao i u Partizanu, perspektiva postoji.

Covicev panter

pre 6 godina

Radonja ga oducio od kosarke a sada ce malo da ga poducava.haha
@piki

Kako ce trener da poducava savetnika, objasni nam panteru?
Mozda kako da savetuje?
I naravno ha ha ha.

sasha tthe red baron

pre 6 godina

Ako je ovo tacno, Olimpija planira za sledecu sezonu, i imace budzet za to.Radonja ne dolazi u tim kao OLimpija, a da ovi nisu izneli konkretan plan,i konkretan buzdet.
A zasto se na to sve trpa DULUE, i to kao "savetnik" to nikom nije jasno, jer DULUE gde god da je dosao,ostavio je samo dug, i skandal iza sebe.
Ja preptostvljam da je bas i to u pitanju, sigurno mu je Lorbeg i drustvo ostalo duzno za neke "usluge" jos iz vremena kad su piancili ABA ligom.
Ostaje da se vidi sta ce se desiti, jer mnogo je glasina oko Radonjica, i koliko ja znam za malo da postane trener Cedevite, i da je pobeda protiv Buducnosti bila "moranje" za trenera CED, inace bi radonja vec sad preuzeo CED..
I dok se prica o budzetu OLI za sledecu sezonu od 5 miliona, ja samo mogu reci da je to naivno.
nema sanse da OLI dobije te novce, ali negde oko 2,5 -3 miliona je moguce, sto ce ih opet staviti na istu plateznu moc CZ...
Ukoliko to bude tacno, ali postojin i sansa da je sve to samo prica...

Marinkova bara

pre 6 godina

Dva Final Four ima Dule Vujosevic i jedan osvojen evropski Kup Koraca!
(Kako drugacije, 04. februar 2018 

I Dusanovo carstvo nekada bilo veliko. I Murinjo ima dva LS

lavirint

pre 6 godina

Ovo bi bio korak u nazad u karijeri. Ne verujem da će se ovako nešto desiti. Mislim da je Radonja uzeo gofinu odmara, što je moglo da se shvati iz nekih njegovih intervjua sa kraja prošle sezone, pa da sledeće godine preuzima nekog Evroligaša.

ma da

pre 6 godina

Ako ne vec sledece, onda od one tamo godine nema vise srpskih klubova u EL. Bravo glupaci! Covke legenda!
(I Rome ste osramotili, 04. februar 2018 15:02)
kakve veze Covic ima sa smanjenjem broja klubova u EL? Kakva zamena teza,kakvo samozavaravanje! Kao i ovaj dug od 7 miliona za koji su svi krivi osim njih samih.da podsetim- od 3 predstavnika tokom prethodne decenije,sada smo na jednom poslednjih 5-6 godina. Broj je pao u eri Romana Lisca Lorbeka i kompanije koja sada i gura ovu vest da promovishe svoj klub u koji su usli ponovo - Olimpiju. A sa kime su popularni Roki i drustvo najvishe kombinovali? Pa sa Toshom i Duskom...nego najlakshe Zvezda i Covic krivi za sve.krivi su za jedno - srusili su laznu instituciju pobedama na terenu. Koliko je bila lazna saznajete gotoovo svakodnevno.

Nosorog iza tebe

pre 6 godina

Može Olimpija da sanja o uspehu sa Radonjićem i Vujoševićem. Dva trenera koja su radila u dva najveća rivala u srpskom sportu ne mogu činiti dobar tandem ni u jednom klubu. Za uspeh su potrebna dva trenera koja se uopšte ne poznaju. Ali jedno najbitnije smo propustili "VUJOŠEVIĆ ĆE IMATI BOLJE ZDRAVSTVENE USLOVE U SLOVENIJI NEGO U SRBIJI"!!! To je ono oko čega se treba zapitati!

iskreno

pre 6 godina

Ma samo da se ne vracaju uSrpsku kosarku imamo mi dosta svojih trenera I nadam see da ce ovaj mali oboriti rekorde Radonjica jer ja mu nikad nisam oprostio cibonu u areni

Borba do kraja

pre 6 godina

Iskreno iznenadjenje.Ocigledno da je veliki novac u pitanju i da je tacno ovo sto kazu da ce Olimpija naredne sezone da puca na titulu.Ali da covek posle uspeha u Zvezdi opet krece od nule,uopste mi nije jasno.Ocigledno da je Zvezda bila njegov vrhunac.

Batko

pre 6 godina

Lelee posto Dule nemoze nasli nekog ko ce da sedi umesto njega i izvrsava.
(Dule pa ti si kralj!, 04. februar 2018 12:49)

Nadji ti nekoga da te nauci pravopisu

Kale

pre 6 godina

@Miško
Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)
Evo i ja Grobar da budem relan...nekada smo bili bolji u kosarci od Zvezde, ali sada su i FK i KK CZ bolji od nas...na žalost svih nas pravih Grobara...

Cubaka

pre 6 godina

Radonja i moze puno da nauci od Duleta ali nikako obrnuto.
(Uros Djurdjevic #32, 4. februar 2018 13:48)

Da, moze da nauci kako gepekovati i samarati sudije da bi obezbedio pobedu, kako pokazati casove ljubavi prema klubu i kako posle tih casova ljubavi presaviti tabak i podneti tuzbu istovremeno pljuvajuci po drugima koji to urade i kako pljuvati po zemlji koja ti je sve dala, sve vrlo "pozitivne" stvari koje poprilicno govore o njemu kao coveku.

Imks

pre 6 godina

Ne znam zašto ljudi omalovazavaju Vujoševića, čovek ima ozbiljne zdravstvene probleme košarka mu je trenutno u drugom planu, ne može nikako biti prvi trener,bitno je da on koliko je to moguće reši te probleme, a sve drugo je manje bitno, nek je srećno obojici...

Drezga

pre 6 godina

Sprdali se neki ili ne ovo je sasvim realno.. Ko zna Radonjica, dobro zna da je njemu na prvom, drugom i trecem mjestu porodica, a tek onda kosarka... Imao je on ponuda da trenira dosta evropskih timova, ali on nema takve ambicije niti to zeli, da seli familiju itd... On voli kosarku, voli trenerski posao i njemu nije bitno jel to `veliki` klub ili ne, bitno mu je da je tu u okolini, Crna Gora, Srbija, Slovenija, Hrvatska, Makedonija nebitno... Ako dodje do ove saradnje to bi znacilo da ce Slovenci da uloze i fine pare u dovodjenje igraca, a samim tim i ambicije za igranje Evrolige... Vujosevic i Radonjic su u odlicnim odnosima (zdravim), ako budu tandem na klupi Olimpije naredne sezone, zapamtite dobro bice to mnogo interesantna i dobra borba za prvo mjesto u ABA ligi... A i dobro bi bilo da napokon neki ljudi puni mrznje shvate da je to SPORT, da nije sve Zvezda i Partizan, da nije sve mrznja, ubij zakolji itd, vec ponavljam SPORT ! Sve podrske za ovu odluku, bas bi volio da vidim Radonju i Dula zajedno, kao kad je bio slucaj na klupi reprezentacije Crne Gore.

Mare

pre 6 godina

Za ove koji kazu da je Dule bolji trener od Radonjica ako se gleda samo po trofejima..kad je Vujosevic pocinjao trenersku karijeru, Radonja je tada bio u kadetima Buducnosti

Batko

pre 6 godina

Nadji ti nekoga da te nauci pravopisu 
(Batko, 04. februar 2018 13:08) 

i ti nadji nekog psihologa.
(Panter 1913, 04. februar 2018 14:02)

Sine, cemu toliko tvoje ogorcenje ?!
Opusti se, uzivaj u zivotu. Evo, necu ti vise odgovarati jer vidim da si opterecen sa mnom. Ako sam ja uzrok tvojih zdravstvenih problema, iskreno izvini. Necu vise

menjam nick

pre 6 godina

Radonja i moze puno da nauci od doktor Duleta ali nikako obrnuto.
(Uros Djurdjevic #32, 04. februar 2018 13:48

Može sa nauči da se ponaša, za početak..

Vucko

pre 6 godina

Ma ovo je budalastina, njih dvojica nisu u dobrim odnosima. A i Radonja ce sigurno da preuzme neki bolji klub, nije za dzabe odbio nekoliko klubova koji igraju EK.

Goran

pre 6 godina

Bilo bi extra da dodje do takve saradnje.
Prvo sa njihovim znanjem o košarci mogli bi mnogo da prenesu Olimiji, drugo to bi značilo da bi još jedan tim bio konkurentan u ABA ligi (pod uslovom da dovedu neka pojačanja). Tako da bi pored Zvezde, Cedevite, i u zadnje vreme Budućnosti i Mornara, bilo dosta timova koji bi mogli da osvoje ligu.

Panter 1913

pre 6 godina

Pa mogao je Radonja i boljeg potrčka da pronađe
(Batko, 04. februar 2018 12:56)

recimo tebe, posto si pokazao zavidno znanje iz kosarke, i taktike skrivanja Rocestija :)

Batko

pre 6 godina

(Gazda Dojkan, 04. februar 2018 13:58)

(Panter 1913, 04. februar 2018 14:03)

Ako budete dobri, primerni i redovno mi replicirate, mozda vam ostvarim snove i pomenem vas u svom komentaru.

Slobodan

pre 6 godina

Najuspesniji trener u zvezdinoj istoriji jr za neupucene Bratislav Bata Djordjevic
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 4. februar 2018 11:57)

Vlado, jeli Bratislav Bata Djordjevic otac Sase Djordjevica ili je to neki drugi ???

hronicar

pre 6 godina

@vlada

evo da ja "neupucen" napisem par redova...bratislav djordjevic trener zvezde u dva navrata,osvojio dva trofeja(prvenstvo i kup),igrao polufinale kupa sampiona.vodio zvezdu na 167 utakmica uz skor 104-63 i procenat 62,3%.

ne znam po kom osnovu je po tebi bas on najuspesniji zvezdin trener.ako je zbog evrope,onda je tu profesor aleksandar nikolic neprikosnoven jer je osvojio kup pobednka kupova(saporta kup) jedini evropski trofej koji zvezda ima.
nebojsa popovic je trener sa najvise trofeja u zvezdi 10 trofeja(prvak drzave),vodio ekipu na 195 utakmica uz skor 155-37 80,7%.
radonjic ima 9 trofeja(3 titule prvaka,3 kupa i 3 aba lige).
jedini trener koji je osvojio 3 trofeja u jednoj sezoni.u evropi igrao 1/2 finale uleb evrokupa i 1/4 finale evrolige.vodio ekipu na 326 utakmica uz skor 239-87 73,3%.
radonjic je jedini trener sa tri trofeja u jednoj sezoni.ima 1/4 finale evrolige i 1/2 finale evrokupa.drugi u istoriji po broju trofeja.najvise utakmica u istoriji kosarkaskog kluba.najvise pobeda u istoriji kosarkaskog kluba i drugi procenat uspesnosti od svih trenera.
iako sam ja neupucen,ovde je racunica sasvim jasna ko je najbolji trener kk crvena zvezda svih vremena.

Slobodan

pre 6 godina

Nemaš ti pojma. Iz Zadra i Proletera ste dovodili igrače da vas uče košarci...
(xxx, 04. februar 2018 19:59)

Ma kakvi, neko je iz Zagreba u Beograd preselio ndh reprezentativce u fudbalu pa su nas oni ucili kako se igra kosarka ...

gani boys

pre 6 godina

I Dusanovo carstvo nekada bilo veliko. I Murinjo ima dva LS
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marinkova bara, 4. februar 2018 16:18)


U pravu si. I Marinkova bara je uvek Marinkova bara - aka Marakana.

dado

pre 6 godina

Ljudi ne palite se, ovo je tek predlog, ideja, da bi bilo dobro da njih dvojica saradjuju i naprave jak tim. Da se krene u pravu realizaciju pa da im ispostave ugovor za koje pare ce da rade, tu bi se prica i zavrsila. Kakva tuzna Olimpija, pa vidite im roster ove godine i koliko su ulozili..

tuga

pre 6 godina

@coki

Dečko, opismeni se bar malo MOLIM TE!

Stvarno je mučno čitati kada pišu ljudi koji ni bukvar nisu savladali.

A izgleda ti ni čitanje ne ide od ruke, jer da umeš ne bi pisao jednu te istu glupost iz dana u dan.

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Ko od njih ima Gomeljski nagradu? 
Tu nagradu dodjeljuje evroliga cini mi se.
(LorD, 04. februar 2018 11:45)

Tacnije, nagradu dodeljuju treneri iz Evrolige, tako da ona zaista ima tezinu.

Звездан

pre 6 godina

Била је комбинација: Милојевић у Хјустон за помоћника, а Радоњић у Мегу. Изгледа да змајчеки дају више па ће Мега некога из са млађих узраста прекомандовати у први тим.

Neco

pre 6 godina

Dva strucnjaka koje veoma cenim. Obojica su dosta lepog donela srpskoj kosarci. Zao mi je Duleta koji je stvarno zdravstveno propao. Ocekivao sam da ce Radonja da nadje neki top angazman ali ne znam sto nije. U svakom slucaju aba bi bila interesantnija

forest gamp

pre 6 godina

Radonja ako se dogovoris sa Olimpijom moj ti je savet da biras konsultante, nemoj da se blamiras.
(Skorpion, 04. februar 2018 11:38)

Pravi klub za njega. Dokaz da je vrhunski strucnjak.

bip

pre 6 godina

(tamoneko, 04. februar 2018 13:33)

Jovic I Kalinic su igrali za reprezentaciju pre nego sto su odigrali minut za Zvezdu.
Kalinic je igrao na EP u Sloveniji 2013. U Zvezdu je dosao na leto 2014. I to leto je igrao na SP u Spaniji pre nego sto je igrao za Zvezdu.
Jovic je dosao u Zvezdu na leto 2014. To leto je igrao na SP, pre nego sto je nastupio kao igrac Zvezde.
Tako da su obojica dosli kao reprezentativci Srbije

BBRS

pre 6 godina

Brate, ja sam Zvezdaš, ali da napišeš *Zvezda je kolevka Srpske kosarke* tu si ispao smesniji od poklopca za teglu. Okej, za fudbal se slažem da smo bolji od Grobara, ali za Košarku.. Ne budi smešan.. Do skoro nismo imali ni obruce.. Malo realnosti
(Djenka, 4. februar 2018 14:37)

Звездаш, научи историју свог клуба пре него што извалиш глупост !
Наравно да је Звезда колевка српске кошарке, а и шире !

zoran ivkovic

pre 6 godina

koliko sam informisan iz medija olimpija sanira neke dugove i s tim su pri kraju . plan im je da sledece sezone naprave ozbiljan tim koji ce jurisati na titulu u aba ligi i plasman u evroligu . cim pokusavaju da dovedu tandem vujosevic ,radonjic znaci da su reseni ozbiljno da krenu u taj proekat .

x

pre 6 godina

Nema teorije
(czv, 04. februar 2018 11:35)

Zašto nema teorije? Misliš da Radonjic razmišlja o Zvezdi i Partizanu?
Čovek bio profesionalci, radio u Zvezdi za pare. Odlično radio, da se razumemo.
Ako si pažljivije pratio njihove izjave uvek su hvalili jedan drugoga.