Dragan
pre 3 godine
Mucke, najbolja serija na svetu
Subota, 03.02.2018.
17:25
Izvor: index.hr
pre 3 godine
Mucke, najbolja serija na svetu
pre 5 godina
Naravno da ne...
pre 6 godina
Kakvi crni Vikinzi?! Ko god spomene Vikinge nije gledao nesto sto zaista valja pa mu je ta limunada prvo sto padne na pamet.
(Marko, 03. februar 2018 20:48)
A šta si ti to gledao što zaista valja? Kakve primedbe možeš da uputiš na "vikinge"? Produkcija? Gluma? Efekti? Priča? Razumem da se neka serija ili film sviđa ili ne sviđa(zbog ukusa), ali da kažeš za vrhunsku seriju da je limunada, to baš iritira. Baš bih voleo da znam koji su tvoji favoriti. Čisto da uporedimo.
pre 6 godina
Nijedna serija me nije naterala da toliko zeljno iscekujem nastavak radnje kao Game of thrones. Vrhunska gluma i muzika u seriji. Takodje Twin Peaks i Hobotnica su ostavile bas jak utisak. Dosije X je zanimljiv...
pre 6 godina
Ova lista me je podsetila na onu situaciju kad su raznorazni oko 2000. godine pravili liste najboljih pesama poslednjih 1000 godina, pa je 99,5% sadržaja svih priloženih lista sadržalo samo pesme izvedene u poslednjih 10-20 godina. Ta tendencija ka veličanju kratkotrajnog pamćenja je prilično iritantna i predstavlja uvredu po zdravu pamet.
Na stranu to što listu očigledno čine samo sadržaji sa anglosaksonskog govornog područja.
pre 6 godina
a "Fringe"?
pre 6 godina
'Alo 'Alo
Pansion Faličnih
Open All Hours
Only Fools and horses
pre 6 godina
Monthy python flyng cirkus. Masterpiece.
pre 6 godina
Breaking bad - ni kriva ni dužna na prvom mestu. Serija je izvikana do neba.
pre 6 godina
Only Fools and Horses pa 10 mesta prazno pa onda sve ostalo poređajte kako hoćete...
pre 6 godina
Dosije X nedostaje a zasluzuje da bude ovde naravno.
pre 6 godina
Najbolja serija svih vremena, sire gledavsi, je Twilight Zone. Takodje, Monty Python's su definicija duhovitosti, ljudi koji su kultni status stekli.
Isto tako, BBC dokumentarci Life i dva serijala Planet Earth su vrhuncima televizijskog stvaralastva. Ovo dosad nabrojano stavljam van kategorija (mada, i GOT se moze tim smatrati).
Od ostalog (redosled ne mora biti bitan):
- Only Fools and Horses
- Breaking Bad
- Band of Brothers
- Homicide: Life on the street
- Twin Peaks (sezone 1 i 2)
- Wire
- True Detective (sezona 1)
- Mad Men
- Fargo
- Sherlock
- Better Call Saul
- Sopranos
- Pacific
- The Fall
- Vikings
Sigurno sam nesto i zaboravio, ali je to, otprilike, to.
pre 6 godina
24.
pre 6 godina
@deda-nisam ja iskljuciv nego sam preneo mislljenje koje je alternativno, a ne mainstream da cela ta zabavna industrija, targetira masovnu populaciju da bi je pasivizirala, da joj da jeftini zabavu, da je defokusira od realnih egzistencionalnih problema, da stvara privid zadovoljstva i uzivanja. Pa, veliki broj ovih koji se slazu sa vasim misljenjem i strasno gledaju nabrojane serije, ce reci da je TV Pink sund televizija, da zagupljuje gradjane kako sto rade i reallity programi. Neko provede vreme sa Game of the Tron, neko sa Pink, neko sa Parovima, imate u kablovskom Tv paketu vise od 100 TV kanala, vecinom americkih, koje se prevode na lokalne jezike - srpski, bugarski, poljski, ruski i na kojima uvek ima necega sto ce vam zaokupirati paznju i vezati za fotelju. Sve je to isto. Ako vam to nije dovoljno imate Inetrnet i Netflix. Rezultat je da vasim vremenom ne upravljate vi, nego neko drugi koji na suptilan nacin manipulise vama jer vam nudi laku zabavu na koju ne mozete odoleti jer se vodite povrsnim nagonima. Svi vole cokoladu, a malo ko cveklu. Masovno se postaje zavisam od americke enetertainemnt industrije, a alternativa toga - zivot izvan TV-a -ne postoji. To sto sam ja sublimirano napisao u mome komentaru je opsirna socioloska studija i uopste nije moje licno iskljucivo misljenje.
pre 6 godina
Doktor House???
pre 6 godina
na prvom mestu mocni rendzeri ostalo je nebitno
pre 6 godina
aa morali su da stave gejm of trons, odvratna serija. to maknuti i dodati majndhanter
pre 6 godina
Prestao sam da citam kod "50 najboljih". Ovo ima isto smisla kao da ste glasali za "50 najboljih molekula kiseonika".
pre 6 godina
1. Kamiondžije
2. Otvorena vrata
3. Lud zbunjen normalan
4. Bitange i princeze
5. Grlom u jagode
6. Senke nad Balkanom
7. Kuda idu divlje svinje
8. Lisice
9. Crni Gruja
10. Ljubav navika panika
Realno bar 2 od ovih serija su morale biti na ovoj listi. Amerikanci su definitivno ograničeni i ne znaju ništa ako se ne pušta na njihovim tv
pre 6 godina
Soprano. Jedan jedini. Za klasu iznad ostalih serija.
pre 6 godina
(Nenad, Skopje, 4. februar 2018 01:36).......... zivot se sastoji i od odmora, opustanja, lepih trenutaka, ove serije su pisali ili su u njima ucestvovali zdravomisleci ljudi a u velikom broju kreativniji od tebe, simpsonovi naprimer su vrlo tacna i objektivna kritika americkog nacina zivota a da se to napravi od crtaca sa svim onim likovima trba biti extra kreativan, izbaciti tv iz kuce je jednako izbacivanju knjiga iz kuce, kao da u knjigama nema sunda, krvi,pornografije, zla, ali biras kao i na tv-u, postujem tvoje misljenje ali ti ocigledno ne postujes druga, biti iskljuciv i nije neka vrlina
pre 6 godina
Ovo mu valjda dodje naj serije za one rodjene posle 2000.
Dechice, vecina kvalitetnih stvari je postojala i pre nego sto ste vi rodjeni.
pre 6 godina
Only fools and horses!!
pre 6 godina
House of cards? Prva sezona!
pre 6 godina
A gde je True Detective (sezone 1)? Gde je Bron/Broen?? Serija koja je kriva za početak mog bindžovanja.
pre 6 godina
1 mjesto: obitelj soprano, sve sezone
2 mjesto: zica, sve sezone
Dalje stavljajte sta hocete.
Naravno,mucke su sveti gral i grijeh je bilo koju seriju usporediti s njima.
pre 6 godina
Nisam ja baba u penziji da gledam serije kod ovako kratkog zivota.
pre 6 godina
Lista mora da ima zanr u sebi inace nema smisla.. Meni to ovako izgleda:
1. Brigada
2. Narcos
-
1. Only fools and horses
2. Kamiondzije
-
1. Broothers in Blood ( Lions Brotherhood )
2. Sve BBC nature serije
-
1. Brakeing Bad
2. mnogo praznih mesta pa sve ostalo
i tu je serija Grlom u jagode za koju nemam dovljno skole i znanja u umetnosti da joj odresim zanr..
Sci-Fi ne gotivim pa nemam neku za priloziti..
pre 6 godina
Nerealno mi je da nema bar neka sezona X Files, Prison Break, CSI (Los Vegas), House of cards, Friends ... Friends je bio toliko popularan da su glumcima placali po 1 mil USD po epizodi u ono vreme. Ova lista izgleda kao da je neko izvukao iz konteksta.
pre 6 godina
drago mi je da su na listi dve serije "shield" i "murder one". meni zanimljiva i skakljiva tema - realan prikaz pravosudja i policije.
pre 6 godina
Metla bez drške.
pre 6 godina
Los Serrano za mene ubedljivo prva. Tako ce i ostati. Seriji treba da odgleda svako i to visee puta iz vise perspektiva.
pre 6 godina
Objektivno :
Friends (prijatelji)? u TOP 5
True detective (prva sezona) u TOP 10
Game of thrones u TOP 5
pre 6 godina
Deadwood, odlicna, cak i vrlo dobra.
pre 6 godina
najdobri serii
pre 6 godina
Kao sto neko rece, ispravan naziv bi bio `50 najboljih sezona americkih serija u poslednjih 25 godina`. Tuzno je videti da su cak i britanci, ili bar "Britanski list Independent" zaboravili gomilu fantasticnih serija napravljenih u Britaniji a da ni ne pricam o Francuzima, Dancima, Svedjanima... Amerikanci su u zadnje vreme izgubili osecaj za kvalitet i samo stancuju "rubbish". Sve je postalo izvestaceno i bolje da ne gubim vreme na njihove serije. Od kad sam ponovo poceo da gledam Francuze, Dance, Svedjane...povratila mi se vera u ljudsku kreativnost. Za one koji imaju zelju da vide nesto dobro preporucujem par francuskih serija:
- The Bureau
- Spin
- Spiral
i par skandinavskih serija:
- Before we die
- 1864 (danska serija o ratu izmedju Danske, Prusije i Austrije0
Mogao bih da dodam jos puno serija ali ovo je dosta za pocetak.
Uzivajte u gledanju kvalitetnih serija.
pre 6 godina
Mad Men, The Wire, Mr.Robot, Shameless US, Californication, Black Mirror, Twin Peaks, The Sopranos...ne nužno ovim redom.
Rectify sam gledala i nije loša, ali ne oduševljava.
Tokom The Wire i Californication sam se dobro isplakala.
pre 6 godina
Crime Story, sigurno medju prvih deset.
pre 6 godina
the X files, The Prison Oswald, LOST, Star gate SG1, Xena Princeza Ratnica, Star Trek, Da Vincijevi Demoni?
pre 6 godina
slazem se sa BB, ostalo je diskutabilno.
pre 6 godina
Gde su lost i prison break, barem prva sezona. Takodje zao mi je sto sons of anarchy nije toliko popularna serija a po meni je brutalno dobra.
pre 6 godina
MUĆKE (ONLY FOOLS AND HORSIS)!
pre 6 godina
Iako živimo u "zlatnom dobu televizije" i ima dobrih serija na pretek, mislim da su Sopranos još uvek neprevaziđeni.
Prijatno sam iznenađen da vidim nekoliko sezona The Americans na listi. Izvanredna underrated serija. Jedva čekam poslednju sezonu.
pre 6 godina
A black mirror?
pre 6 godina
x files i homice....uz walking dead....sve ostalo aj cao !!!
pre 6 godina
Koliko dana i meseca ste potrosili sedeci ispred televizora gledajuci ove serije. Pitate li se kakav ste licni i drustveno korisni rad i aktivizam mogli uraditi za svo to isto vreme dok ste buljili u TV - od setnje u prirodi, do protesta protiv vlasti, sistema, korporativne eksploatacije. Namena ovih serija nisu da vas zabave nego da vas pasiviziraju. Zdravomisleci ljudi izbacuju televizore iz svojih soba.
pre 6 godina
Meni možda fali ovde i, izmedju ostalih pored True Detective-a, sezone 1, i prva sezona House of cards. Serija je odlična.
pre 6 godina
Rectify, zasluzeno. Nije za svakoga...
pre 6 godina
Twin peaks je neponovljiva serija.
pre 6 godina
Shameless,US?
(dzordan, 03. februar 2018 18:27)
The best!!! Mene licno svaka epizoda vraca u normalan zivot!
pre 6 godina
Ovo je po sezonama serije lista.I mislim da prva sezona(druga mozda) Prision Break-a mora da bude tu.Moje misljenje,kazem ne za seriju nego po sezonama.
pre 6 godina
Band Of Brothers?
pre 6 godina
Sandokan No1, reče neko :)
pre 6 godina
Ova lista veze nema. Nisam cuo za 90% serija. Gde su tu legendarna ostvarenja Dalas, Dinastija, Idemo dalje, Price iz Nepricave, Sledz Hamer, Serif iz Njuorka, Bolji zivot, Nepokoreni grad i jos desetine maestralnih ostvarenja.
pre 6 godina
Retko koja serija je normalna, sve ostalo na isti kalup. Mafijasi, doktori, policajci, vatrogasci, tracare, alapace, ma ne zna im se broj.
pre 6 godina
Gde je Prison Break
pre 6 godina
ima mnogo najjboljih serija, ali ako se bira najdraza - mscl :D
pre 6 godina
Cim sam video Moj takozvani zivot na listi bilo mi je jasno o kojim "strucnjacima" je rec.Breking bed je idealna serija, ali je peta sezona naaaaleko od najbolje.Fargo?Treca sezona ubija.
pre 6 godina
Nedostaju: Dexter - 3.sezona, Oz - 1.sezona, The Killing 1. i 2. sezona, sezona, The Missing - 1. sezona, plus Firefly i eventualno još neka sezona Homicide-a i Sajnfelda.
Veliki plus na listi Sopranovi i Žica, koja nekako uvek prolazi ispod radara.
pre 6 godina
Moja lista:
1.Twin Peaks
2.The X files
3.Allo Allo
4.Only fools and horses
5.Agatha Christie's Poirot
6.The Adventures of Sherlock Holmes
7.The Return of Sherlock Holmes
8.Dekalog
9.Grand Hotel
10.American horror story
pre 6 godina
dosije X je za sve ove ovde najbolja.
pre 6 godina
Sem jednog komentara niko nije pomenuo Dosije X. Izgleda da nema sezone koja je zasluzila da se nadje na listi. Totalno nerealno ...
Nedostaju: Prijatelji, 2.5 muskarca, Baywatch, itd ...
pre 6 godina
Mad man?
pre 6 godina
PEAKY BLINDERS!!!
pre 6 godina
Hobotnica! Jedna od najboljih svih vremena.!
pre 6 godina
Breaking band pa wire pa sons of anarchy
pre 6 godina
Prvo mesto (#1) apsolutno zasluzuje "Grlom u jagode", ostalo kako hocete.
pre 6 godina
"Cista hemija" hahaha al ga prevedoste
pre 6 godina
Meni je nejasno da neka od sezona Igre Prestola nije na prvom - petom pa makar desetom mestu. Mislim, realno, po gledanosti, ocenama, fami i svemu oko serije, morala bi da bude na prvom mestu.
pre 6 godina
Prison break?
pre 6 godina
Sve sezone Brejking Beda su fenomenalne, sem možda prve. Posebno treća i peta. Kako se razvijala serija, tako su se razvijali i likovi. Druga sezona Farga je ubedljivo najgora, ne razumem kako je tako visoko na listi. Prva i treća spadaju u najbolje stvari koje sam ikada pogledala i uvek kad preporučujem ljudima tu seriju kažem im da slobodno preskoče drugu sezonu.
pre 6 godina
Pogledajte i seriju Mr Robot.
Sigurno zaslužuje da se nadje na listi.
pre 6 godina
Blacklist?!
pre 6 godina
kako sam upoznao vasu majku,kuca od karata,braca po oruzju?
pre 6 godina
prva sezona “prison break” je meni bila najzanimljivija sezona bilo koje serije koju sam gledao. da li je najbolja ili nije, to vec nisam strucan ali me je najvise drzala priklvanog za ekran. nazalost, kasnije sezone su tu sliku pokvarilenpa verovatno zbog toga prve sezone “prison break”-a ni nema na ovoj listi.
pre 6 godina
jel se seca neko serije Jedrenjaci (The Onedin Line) od 1971 do 1980...vrh vrhova...eh...bilo nekad...pa Sever i jug, pa The Winds of War i War and Remembrance....pa Ja Klaudije, pa Blejkova sedmorka, pa Mućke, pa Koreni iz 1977...itd
pre 6 godina
Najpopularnije nije i najbolje, gluposti!
pre 6 godina
Sons of anarchy, season 5. Remek delo br. 1!
pre 6 godina
Mucke. Kraj. Sezone poredjajte kako vam volja.
pre 6 godina
Drago mi je da je neko spomenuo Gilmore girls. Nisam sigurna koliko kvalitetom zaslužuje da stane rame uz rame sa Brejking Bedom i Sopranovima, ali serija je stvarno divna.
pre 6 godina
1. breaking bad
2. Line of duty
3. the Wire
4. sopranos
5. only fools and horses
pre 6 godina
Breaking Bad ne bi stavio ni sa jednom serijom na listu, jednostavno neuporedive kategorije. Ko je to smislio, mislim na scenario i kako je odradjena rezija i gluma mislim da je tesko dostizno.Neponovljivo.
pre 6 godina
A sta je sa Dva Ipo Muskarca???
Istrazitelji iz Majamija
Zlocinacki Umovi....
pre 6 godina
Prvih 7 mesta: Only fools and horses, sve sezone, a zatim bozicni specijali. Cini mi se da ne videh Stranger things? Ni jedna sezona X files?
pre 6 godina
Vidi se da su kritičari mlađi od 30 godina. Game of Thrones tek na 26. mestu!? Pa onda nema Buffy i Angel, a imali su i fenomenalne sezone ako ne računamo prve 2 sezone Buffy. I True Blood je imao neke dobre sezone. Za Mućke nisu čuli. Nema ni Vikinga koji su po meni fenomenalna serija i True Detective 1. sezona. Nije loša bila ni VR 5, samo je kratko trajala. Cheers (Kafić uzdravlje), Seinfield, Moonlighting (Slučajni partneri), Zona sumraka, Ali Mekbil, Svi vole Rejmonda, Zvezdane staze, Dosije x, The Walking Dead, ...
pre 6 godina
1. the wire
2. true detective
3.
4.
5. better call saul
6. breaking bad
pre 6 godina
A gde im je Bolji Život
pre 6 godina
The Office (USA)
pre 6 godina
a gde je Pembelton i drustvo iz Baltimora? pa Law & Order fransiza...
pre 6 godina
A Prijatelji?
pre 6 godina
Only Fools And Horses
3rd rock from the Sun
Sopranos
X Files
Peaky Blinders
Homicide - Life On The Streets
South Park
pre 6 godina
Beverli Hils
pre 6 godina
Fali ovde gomila vrhunskih serija što američkih što ne američkih...
A Breaking Bad jeste najbolja, iako je to realno teško meriti...
pre 6 godina
Fargo 1.....
pre 6 godina
Taboo, vrh serija.
pre 6 godina
Rick and Morty,South Park,American Dad,Family Guy,That 70s Show,Two and a half men, Billions,White Collar,Suits,Mr.Robot,Sherlock,The Ranch,Gomorrah,Narcos,El Chapo,Supernatural,The Blacklist,American Gods,Castelvania,Westworld,
pre 6 godina
Californication je najbolja
pre 6 godina
Top I broj jedan Narcos !!!
pre 6 godina
Narcos?
pre 6 godina
La Piovra (hobotnica).
pre 6 godina
Cim sam video da Sopranosa nema u topa 5, prestao sam dalje da citam
pre 6 godina
ovde sam jedino gledao Sopranove. kad stizete da pogledate tolike serije ljudi? ja jedva uspeo da sastavim dve epizode Brejk Bed-a. Moracu da belezim, pa kad budem u penziji...
lepo kilo granja, moja baba, vikendica i ogroman tv, pa udri Mile dok nam oci ne popucaju.
pre 6 godina
"Lost" pa deset mesta prazno.... pa ostale serije
pre 6 godina
Breaking Bad, Sopranos, Twin Peaks, The Simpsons, Black Sails, House of Cards, Black Mirror i Bolji Život :)
pre 6 godina
bolji zivot?!
pre 6 godina
Село гори, а баба се чешља ?! Брез ње не признајем ову листу
pre 6 godina
Ima ovde i dobrih i uzasnih na listi... Mada mi ovakvo rangiranje po sezonama nema smisao. Serije gledam mnogo vise od filmova pa da navedem neke koje su mi bas "legle": Only Fools & Horses, Breaking Bad, The Wire, Game of Thrones, LOST, Boardwalk Empire, The Mentalist, Dexter, Chuck, Jericho, TWD, The 100, The X Files, The Killing, Bron/Broen, Better Call Saul, Fargo, OZ, Deadwood...
pre 6 godina
Ne valja nista! The Wire je precenjena serija(sto ne znaci da je losa), The sheild je mnogo nisko rangirana, dakle potcenjena(kakva je lista dobro je i da je pomenuta), The office takodje, Simpsonovi... fale serije kao sto je True Detective, Arrested development, Lost, Buffy...
pre 6 godina
Gotivio sam i ja lost i heroes i sl kad sam imao 16 god.. uzmem kao da pogledam opet nedavno i ljudi moji, blam me pojeo.
pre 6 godina
Taboo?
pre 6 godina
MUĆKE BR. 1
pre 6 godina
Nema tu mnogo toga, ali da nema mucki....
pre 6 godina
А где је Гризли Адамс.
pre 6 godina
dexter, prison break?
pre 6 godina
Hell on wheels
pre 6 godina
zanimljivo da neke najocenjenije imaju ocenu gledalaca oko 5. sta je onda merilo?
pre 6 godina
Strana - Hobotnica(italijanska)
Domaća - Više od igre
pre 6 godina
Dosije x???
pre 6 godina
bolji zivot
pre 6 godina
Selo gori a baba se ceslja? Bitne su vam te americke.
pre 6 godina
Lost? Prison Break? Two and half man?
pre 6 godina
ok. za par njih, wire, BB i sopranos. a gde su vec pomenute brigade ili lost!? a 100? mucke? sons of anarchy? ma falicna im lista skroz!
pre 6 godina
CSI Las Vegas prvih nekoliko sezona.
pre 6 godina
Say my name
pre 6 godina
Narcos? Legendarne Mućke (Only fools and horses)???
pre 6 godina
Ako se neko seća serije Shield (ne Agents of S.H.I.E.L.D), takođe vrhunska serija. Mislim da se kod nas baš davala na B92. Kao Prljava Značka. Ali baš davno.
Mesečev Vitez, 03. februar 2018 17:50
Serija je odlicna. Bila je na B92. Voleo bih da je opet negde prikazuju.
pre 6 godina
Gde je STAR TREK?
pre 6 godina
niko ne spomenu dve legendarne serije... vil i grejs, seks i grad ...
pre 6 godina
Najbolje svi vremena...ne slazem se.
fali:
1. Friends
2. Prison break
3. Lost
4. NCIS
5. Vikings
6. Mister bean
7. Only fool and horses
8. Charmed
9. Heroes
......
pre 6 godina
True detective,prva sezona ..kakva serija..savrsenstvo
pre 6 godina
Metacritic je u poslednje vreme vrlo sumnjiv postao. Lista koja nema True Detective i Band of Brothers, ne moze se uzeti za ozbiljno...
pre 6 godina
Najbolja stvar (serija,film) ikada snimljena kod nas, a i sire, je "Grlom u jagode".Pripovedanje istovremeno i linearno i nelinearno, prica skoncentrisana oko arhetipova urbanog zivote (prva devojka, prvi seks, prva kola, sta studirati...) fantastican glavni lik, naizgled obican momak sa obicnim problemima u odrastanju, medjutim cije "simpaticne" ludosti u mladosti ostavljaju trajne negativne posledice na zivote svih likova i, konacno, potpuno nerazumevanje da je to ironicni prikaz nostalgije i zala za mladoscu (i dan danas se serija reklamira kao prica o jednom lepsem vremenu) zbog cega je i snimljen film "Jagode u grlu".
pre 6 godina
The Wire 3/5 sezona na listi.
Treba da budu na boljoj poziciji al ja zadovoljan. Uz BB jedna od retkih serija koja nije izgubila ni trunku na kvalitetu iz sezone u sezonu, naprotiv!
pre 6 godina
Svaku listu serija gde nema serije Brigada ne smatram za dobru. Ovo je lista najboljih serija iz engleskog govornog podrucja, ne lista najboljih serija svih vremena.
pre 6 godina
The Blacklist, nesto najorginalnije sto nije do sad vidjeno na tv-u.
pre 6 godina
PEAKY BLINDERS i VIKINZI
ovo su mahom sapunice
pre 6 godina
Ovo su najbolje sezone, ne najbolje serije
pre 6 godina
Niđe veze ova lista
pre 6 godina
Ja ove budalaštine nisam gledao. Jedinu koju sam gledao po neku epizodu je Simpson's.
pre 6 godina
Peaky blinders?
pre 6 godina
kasandra, ljovisna, i bogati plaču-marijana, esmeralda ...
pre 6 godina
Rectify je odlicna serija. Fale po meni ovde mnoge serije.
pre 6 godina
Lost i Prison break sam gledao i dobre su. Od nasih ima puno dobrih. Kamiondzije i sve sto ima veze sa Ckaljom. Od mnogo starih Kuda idu divlje svinje, Kapelski kresovi, Otpisani, Grlom u jagode. Stare strane Sandokan i Janosik. Serije moje mladosti i detinjstva.
pre 6 godina
Twin Peaks teško može na listi sa ostalim serijama, jer je vanvremenska. Nije za svačiji um.
Ako se ne varam, na listi nema serije Lost?! Koja je slične tematike kao i Twin Peaks, ali ne jednako dobra.
Sopranosi su najbolja serija tog žanra bez premca. Breaking Bad, takođe dobra serija.
pre 6 godina
1.Sopranos
2.BB
3.The Wire
4.True detective se1
5.Fargo se1 i posebno se2
6.Twin peaks
7.Black sales
8.Boardwalk empire
9.Peaky blinders
10.Mad man
pre 6 godina
Kakvi crni Vikinzi?! Ko god spomene Vikinge nije gledao nesto sto zaista valja pa mu je ta limunada prvo sto padne na pamet.
pre 6 godina
Band of Brothers.
Ako ova serija ne treba biti ovde, onda nista....
pre 6 godina
Sledge Hammer.
pre 6 godina
Za breaking bad i louie ok
Nisam gledao breaking bad ali ceo us gleda
Ali ostatak liste je vise promocija
Blacklist prva sezona je zakon
Fools and horses, to svi znamo
Tropical heat, neponovljivo
Haha
pre 6 godina
Ispravan naziv bi bio `50 najboljih sezona americkih serija u poslednjih 25 godina`. Iz liste bi se mglo naslutiti da nije bilo dobrih serija pre 21 veka jer su na njoj samo 3-4 iz proslog veka i to iz devedesetih....
pre 6 godina
BOLJI ZIVOT ?
pre 6 godina
Oduševljena sam što je Homicide na listi, a gde su Gilmore girls?
pre 6 godina
Jedva da se i secam "kvaliteta" ovih naslova. Samo mi je Tvin Piks nekako i dalje zanimljiv... Da, i Planeta Zemlja.
pre 6 godina
A gde je Kuca od karata prva sezona??
pre 6 godina
Мушке и врућ ветар најјаче!
pre 6 godina
necu da komentarisem listu jer se meni licno ne svidja....preporucujem svima da pogledaju dansko-svedsku seriju Bron/Broen (The Bridge)...ima i prevoda...posle toga revidirajte listu slobodno :)
pre 6 godina
O, Boze! Ako je nesto "svih vremena", onda nikako ne mogu da se zaobidju BBC serije iz proslog veka. Tu je bilo i dobrih scenarija, rezije i jos boljih glumaca. Nije ni Evropa sedela skrstenih ruku. Samo dva primera: britanska serija Me Claudius i nemacka Das Boot.
pre 6 godina
90210
pre 6 godina
Ako vec pricamo o stranim serijama:
1. Friends
2. 2 and 1/2 Men
3. Dr. House
4. Las Vegas
5. NCIS
Crtane serije:
1. SOUTH PARK
2. SIMPSONS
Nase:
1.Vratice se rode. I ni jedna vise.
(Stefan, 03. februar 2018 18:58)
O ukusima ne vredi raspravljati mada mi se po tvojoj selikciji izgleda da si od stranih serija gledao samo ono sto je bilo na nasem tv programu.
Rode su odlicne, ali zar da ne stavis Senke nad balkanom? Po mom misljenju to je nesto posebno i mozda najbolje istvarenje u domacoj kinematografiji. Mozda cak i jugoslovenskoj ali ne bih se usudio da ulazim u tu raspravu. U svakom slucaju ako nisi gledao pogledaj neces zaliti.
pre 6 godina
A Fargo, Sezona 1?
pre 6 godina
Od novijih def. fale True detective i Westworld, a od malo starijih recimo Rome i Band of brothers. The Wire najbolja serija ikad!
pre 6 godina
Mad Men ubedljivo najbolja serija. Better Call Saul je bolja od Breaking Bad a uopste je nema na listi, i da, ako se vec po sezonama pravi lista, Mad Men 7 sezona je da se najezis, evo sad sam se najezio, ali ta serija nije za siroke narodne mase jer je mnogi ne razumeju. Sopranosi, Twin peaks, Vodolija (aquarius) su bas bas dobre serije.
pre 6 godina
vikinzi,dr house,shameless?
pre 6 godina
The Sopranos, The Wire, True Detective, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Boardwalk Empire, Vikings, Peaky Blinders i naravno najbrutalnija serija - Gomorra.
pre 6 godina
Nisam gledao većinu ovih serija, ali siguran sam da True Detective zaslužuje da bude na listi. I naravno komedije Modern Family 1. sezona i 3rd Rock from the Sun.
pre 6 godina
Ovo je sastavio neko ko mnogo voli sopranose
pre 6 godina
Seinfeld? Ccc...
pre 6 godina
Mala Nevesta. Epizode 711-947 na 10 mestu, i epizode 1134-1527 na drugom mestu. Sezona 1
pre 6 godina
Boston Legal
pre 6 godina
Breaking Bad - check!
The Shield - check!
My so called life - check!
Dexter - .... gde je Dexter?!
Sons of Anarchy!?
pre 6 godina
I koja je zaostavstina navedenih serija?
A zaostavstina Star Trek-a? Ili sto kaze naslov poslednje epizode DS9 "What You Left Behind".
pre 6 godina
A Lost????
pre 6 godina
Vrlo zanimljiva lista, posebno što rankiraju po sezonama. Pošto sam ljubitelj Crime žanra drago mi je zbog Breaking Bad-a, The Sopranos , a posebno The Wire, serije koji dosta njih zaobilazi da pomene, ali mi baš glupo što nema True Detective (sezone 1) uopšte nije pomenuta! Ali dobro ukusi su različiti...
pre 6 godina
Kad vidim ove trece i cetvrte na listi sa ocenom 99, a ocenom obicnih ljudi 5,3 ne mogu da se ne zapitam par stvari. Kao i vecina nas verovatno.
Inace, najbolje serije su neke od ovih koje su se prikazivale i kod nas.
Dosije X
Doktor Haus
Lost
Game of Thrones
Breaking bad
Fargo
Tvin Piks
Westworld
pre 6 godina
Najjace serije humoristicke ikad napravljene su Alo Alo i naravno Treci Kamen Od Sunca a sve ostale su totalno nebitne, nezamislive i nezanimljive
pre 6 godina
Breaking bad i Sopranovi su najbolje americke serije, tu bih dodao i prvih 8-9 sezona Simpsonovih, ostale serije su manje bitne.
pre 6 godina
Prison Break?
pre 6 godina
Prvo devet sezona Seinfelda....onda kojim redom žele, potpuno mi je svejedno....
pre 6 godina
Ne spominje se Blackadder... o ukusima ne vredi
pre 6 godina
Ne. Glupe liste. Subjektivno. Složna Braća bolja od svih. Recimo.
pre 6 godina
The Leftovers hocu da pogledam vec neko vreme, a i Sopranos su mi odavno na listi, al nikako da krenem.
pre 6 godina
opa, prilično dobra lista. mislim da je sve što valja tu, što je veoma pohvalno.
sad, redosled je subjektivan.
pre 6 godina
1.sopranos
2.sopranos
3.sopranos
pre 6 godina
A Lost?
pre 6 godina
Neću da kažem da su najbolje, jer takav poredak nije ni moguće napraviti, ali 3 meni najdraže su Lost, The Office US i Doctor Who.
Puno dobrih serija ima, ne zamlaćujte se time koja je najbolje već uživajte u onima koje vam se dopadaju.
pre 6 godina
Twin Peaks-ok
Po meni serija Rim je bila odlična,onda Rumunska serija Senke nije bila loša
pre 6 godina
Kako smatrati ovu listu merodavnom u kojoj nema nijedne sezone doktor Hausa?
pre 6 godina
Bravo za Breaking Bad! Savrsenstvo od serije koje tesko da ce se vise ponoviti!!
pre 6 godina
Ko je sve danas kritičar boze me sačuvaj, glupe li liste.
pre 6 godina
Sa listom se ne slažem jer ovo nije lista najboljih serija već sezona što mi je glup način rangirana može recimo neka serija imati jednu fantastičnu sezonu nešto neviđeno a da ostale budu prosek tako bi serija bila prosek a ovde bi bila visoko plasirana zbog te jedne sezone.
pre 6 godina
Ne bih izdvajao sezone. Po meni je Sopranos najkompletnija serija, koja od prve do zadnje episode ne napusta liniju. Breaking bad takodjer izvrsna, ali se stice dojam da su producenti bili iznenadjeni uspjehom i da im je ponestalo materijala koji je naknadno ubacen. Prva sezona Breking bad-a je vec bila zestoka, i tesko je bilo ispratiti ritam do konacne kulminacije, pa su neke stvari djelovale umjetno i nelogicno, ali sve u svemu odlicna serija.
Sopranos 4ever
pre 6 godina
A bolji zivot, moj rodjak sa sela, srecni ljudi...? Nemoguce da ameri nisu I njih uzeli u obzir?
pre 6 godina
True detective, sezona 1.
pre 6 godina
Ni Vikinga ni Dextera?!?!?!?!
pre 6 godina
Svako veče pogledam po jednu epizodu serije Mala kuća u preriji, iako imam 44 godine. Lepo se spava, sanja, budi...
pre 6 godina
evo dokaza zasto demokratizacija misljena ne vredi ni 5 para.
pre 6 godina
Muzikanti, season 1
pre 6 godina
A gde je Kasandra?
pre 6 godina
"Vruć vetar" je za sve ove zakon.
pre 6 godina
Ozymandias-najnapetijih 50-ak minuta provedenih uz TV. Neponovljio.
pre 6 godina
Apsolutno se slažem za Breaking Bad.
pre 6 godina
Shameless,US?
pre 6 godina
Shameless?
pre 6 godina
Breaking bad potpuno zasluženo. Serija je jednostavno fenomen. Interesantno, od prvih 10 serija, čuo sam za 3. Breaking Bad, Wire, Fargo, dobro, i office je tu ali nisam gledao.
Smatram da nešto što ima ocenu korisnika 5-6, ne može biti u top 10 pa makar ti kritičari bili doktori nauka.
Igra prestola sezona 3!?
pre 6 godina
Malo je nezahvalnije ocenjivati po sezonama nego serije u celosti. Cista hemija i Sopranovi su najbolje serije. Italijanska Hobotnica je odlicna, ali se ne obraca paznja na starije serije.
pre 6 godina
Gde su Sinđelići i Istine i laži?
pre 6 godina
Не слажем се са овом листом. Прављена је по укусу неког клинца из средњег дела САД.
pre 6 godina
Ako vec pricamo o stranim serijama:
1. Friends
2. 2 and 1/2 Men
3. Dr. House
4. Las Vegas
5. NCIS
Crtane serije:
1. SOUTH PARK
2. SIMPSONS
Nase:
1.Vratice se rode. I ni jedna vise.
pre 6 godina
dzastifajd....
pre 6 godina
Svih vremena? Ne, ne slazem se.
pre 6 godina
Ova lista je u skladu naziva serije koja je na 21. mestu.
pre 6 godina
Gde je True Detective!? Naravno prva sezona.
pre 6 godina
брејкинг бед је смеће.
pre 6 godina
Bolji zivot! Batalite ovu zapadnu nato propagandu.
pre 6 godina
haha, ne.
pre 6 godina
Da svih 50 i cak i njihov redosled
pre 6 godina
only fools and horses.
pre 6 godina
I sve sezone mucki broj 1
pre 6 godina
nidje veze...
pre 6 godina
True detective season 1
pre 6 godina
true detective season 1 nije medju 50? smejurija...
pre 6 godina
Ne, Porodično blago ni u 50. Smešni su!
pre 6 godina
mozda amerima, nemaju narocito ukusa.
pre 6 godina
Nema šta, BB zasluženo No1, ima dobrih serija nezahvalno je ocenjivati, stvar ukusa... Ali BB nema dalje.
pre 6 godina
Americans, Louie, pa to je negledljivo. Celu listu su pravili neki koji gledaju tv poslednjih 15 godina, znaci nemaju vise od 25.
pre 6 godina
Slažem se da je Breaking Bad najbolja serija. Hvala Bogu kada se nisu odmah uhvatili Igre Prestola.
Wire nestvarno dobra. Sopranovi takođe. Prva sezona True Detective. Planeta Zemlja je predivan dokumentarac. Dexter u prvim sezonama jako dobar. Peaky Blinders, prve dve sezone. Dobro, i Igra Prestola je na početku bila dosta zanimljiva.
Ako se neko seća serije Shield (ne Agents of S.H.I.E.L.D), takođe vrhunska serija. Mislim da se kod nas baš davala na B92. Kao Prljava Značka. Ali baš davno.
Moje guilty pleasure serije. Burn Notice, Supernatural i Friends. xD
pre 6 godina
dopada mi se što je S4 -The Wire najbolje rangirana među sezonama te serije koje su se našle na ovoj listi, ali je ta sezona po mom mišljenju ne samo najbolja sezona te serije, nego bilo koje serije ikad snimljene, od onih koje sam gledao, a koje su generalno u vrhu u najčešćim izborima ovog tipa od strane kritike i/ili publike
pre 6 godina
Fargo sezona 2? Ozbiljno?
prilicno "marketinska" lista, meni licno je OZ! na prvom mestu, ne kazem da mora biti, ali bi stvarno trebao biti medju 50.
Valjda treba da se gledaju i poruke koju serije nose i kojom dubinom ih nose, me samo produkcija i promocija...
pre 6 godina
Mozda na engleskom. Ovo sto sam ja gledao bolje su i nemacki Heimat 2, a od skandi noir bolji su i Valander iz 2005/6 i originalni Killing.
pre 6 godina
only fools and horses.
pre 6 godina
true detective season 1 nije medju 50? smejurija...
pre 6 godina
I sve sezone mucki broj 1
pre 6 godina
Не слажем се са овом листом. Прављена је по укусу неког клинца из средњег дела САД.
pre 6 godina
"Vruć vetar" je za sve ove zakon.
pre 6 godina
Ne. Glupe liste. Subjektivno. Složna Braća bolja od svih. Recimo.
pre 6 godina
Kako smatrati ovu listu merodavnom u kojoj nema nijedne sezone doktor Hausa?
pre 6 godina
evo dokaza zasto demokratizacija misljena ne vredi ni 5 para.
pre 6 godina
Najbolja stvar (serija,film) ikada snimljena kod nas, a i sire, je "Grlom u jagode".Pripovedanje istovremeno i linearno i nelinearno, prica skoncentrisana oko arhetipova urbanog zivote (prva devojka, prvi seks, prva kola, sta studirati...) fantastican glavni lik, naizgled obican momak sa obicnim problemima u odrastanju, medjutim cije "simpaticne" ludosti u mladosti ostavljaju trajne negativne posledice na zivote svih likova i, konacno, potpuno nerazumevanje da je to ironicni prikaz nostalgije i zala za mladoscu (i dan danas se serija reklamira kao prica o jednom lepsem vremenu) zbog cega je i snimljen film "Jagode u grlu".
pre 6 godina
Ne, Porodično blago ni u 50. Smešni su!
pre 6 godina
Gde je True Detective!? Naravno prva sezona.
pre 6 godina
A gde je Kasandra?
pre 6 godina
Mala Nevesta. Epizode 711-947 na 10 mestu, i epizode 1134-1527 na drugom mestu. Sezona 1
pre 6 godina
Malo je nezahvalnije ocenjivati po sezonama nego serije u celosti. Cista hemija i Sopranovi su najbolje serije. Italijanska Hobotnica je odlicna, ali se ne obraca paznja na starije serije.
pre 6 godina
Svih vremena? Ne, ne slazem se.
pre 6 godina
True detective season 1
pre 6 godina
kasandra, ljovisna, i bogati plaču-marijana, esmeralda ...
pre 6 godina
Vrlo zanimljiva lista, posebno što rankiraju po sezonama. Pošto sam ljubitelj Crime žanra drago mi je zbog Breaking Bad-a, The Sopranos , a posebno The Wire, serije koji dosta njih zaobilazi da pomene, ali mi baš glupo što nema True Detective (sezone 1) uopšte nije pomenuta! Ali dobro ukusi su različiti...
pre 6 godina
Americans, Louie, pa to je negledljivo. Celu listu su pravili neki koji gledaju tv poslednjih 15 godina, znaci nemaju vise od 25.
pre 6 godina
Only fools and horses!!
pre 6 godina
Bolji zivot! Batalite ovu zapadnu nato propagandu.
pre 6 godina
Ne bih izdvajao sezone. Po meni je Sopranos najkompletnija serija, koja od prve do zadnje episode ne napusta liniju. Breaking bad takodjer izvrsna, ali se stice dojam da su producenti bili iznenadjeni uspjehom i da im je ponestalo materijala koji je naknadno ubacen. Prva sezona Breking bad-a je vec bila zestoka, i tesko je bilo ispratiti ritam do konacne kulminacije, pa su neke stvari djelovale umjetno i nelogicno, ali sve u svemu odlicna serija.
Sopranos 4ever
pre 6 godina
ok. za par njih, wire, BB i sopranos. a gde su vec pomenute brigade ili lost!? a 100? mucke? sons of anarchy? ma falicna im lista skroz!
pre 6 godina
Ovo mu valjda dodje naj serije za one rodjene posle 2000.
Dechice, vecina kvalitetnih stvari je postojala i pre nego sto ste vi rodjeni.
pre 6 godina
Bravo za Breaking Bad! Savrsenstvo od serije koje tesko da ce se vise ponoviti!!
pre 6 godina
Metacritic je u poslednje vreme vrlo sumnjiv postao. Lista koja nema True Detective i Band of Brothers, ne moze se uzeti za ozbiljno...
pre 6 godina
1 mjesto: obitelj soprano, sve sezone
2 mjesto: zica, sve sezone
Dalje stavljajte sta hocete.
Naravno,mucke su sveti gral i grijeh je bilo koju seriju usporediti s njima.
pre 6 godina
Ne spominje se Blackadder... o ukusima ne vredi
pre 6 godina
Narcos? Legendarne Mućke (Only fools and horses)???
pre 6 godina
Ispravan naziv bi bio `50 najboljih sezona americkih serija u poslednjih 25 godina`. Iz liste bi se mglo naslutiti da nije bilo dobrih serija pre 21 veka jer su na njoj samo 3-4 iz proslog veka i to iz devedesetih....
pre 6 godina
Sledge Hammer.
pre 6 godina
True detective, sezona 1.
pre 6 godina
Niđe veze ova lista
pre 6 godina
A gde je True Detective (sezone 1)? Gde je Bron/Broen?? Serija koja je kriva za početak mog bindžovanja.
pre 6 godina
Nema šta, BB zasluženo No1, ima dobrih serija nezahvalno je ocenjivati, stvar ukusa... Ali BB nema dalje.
pre 6 godina
(Nenad, Skopje, 4. februar 2018 01:36).......... zivot se sastoji i od odmora, opustanja, lepih trenutaka, ove serije su pisali ili su u njima ucestvovali zdravomisleci ljudi a u velikom broju kreativniji od tebe, simpsonovi naprimer su vrlo tacna i objektivna kritika americkog nacina zivota a da se to napravi od crtaca sa svim onim likovima trba biti extra kreativan, izbaciti tv iz kuce je jednako izbacivanju knjiga iz kuce, kao da u knjigama nema sunda, krvi,pornografije, zla, ali biras kao i na tv-u, postujem tvoje misljenje ali ti ocigledno ne postujes druga, biti iskljuciv i nije neka vrlina
pre 6 godina
Slažem se da je Breaking Bad najbolja serija. Hvala Bogu kada se nisu odmah uhvatili Igre Prestola.
Wire nestvarno dobra. Sopranovi takođe. Prva sezona True Detective. Planeta Zemlja je predivan dokumentarac. Dexter u prvim sezonama jako dobar. Peaky Blinders, prve dve sezone. Dobro, i Igra Prestola je na početku bila dosta zanimljiva.
Ako se neko seća serije Shield (ne Agents of S.H.I.E.L.D), takođe vrhunska serija. Mislim da se kod nas baš davala na B92. Kao Prljava Značka. Ali baš davno.
Moje guilty pleasure serije. Burn Notice, Supernatural i Friends. xD
pre 6 godina
Ovo su najbolje sezone, ne najbolje serije
pre 6 godina
dopada mi se što je S4 -The Wire najbolje rangirana među sezonama te serije koje su se našle na ovoj listi, ali je ta sezona po mom mišljenju ne samo najbolja sezona te serije, nego bilo koje serije ikad snimljene, od onih koje sam gledao, a koje su generalno u vrhu u najčešćim izborima ovog tipa od strane kritike i/ili publike
pre 6 godina
True detective,prva sezona ..kakva serija..savrsenstvo
pre 6 godina
Apsolutno se slažem za Breaking Bad.
pre 6 godina
Kad vidim ove trece i cetvrte na listi sa ocenom 99, a ocenom obicnih ljudi 5,3 ne mogu da se ne zapitam par stvari. Kao i vecina nas verovatno.
Inace, najbolje serije su neke od ovih koje su se prikazivale i kod nas.
Dosije X
Doktor Haus
Lost
Game of Thrones
Breaking bad
Fargo
Tvin Piks
Westworld
pre 6 godina
Metla bez drške.
pre 6 godina
A gde je Kuca od karata prva sezona??
pre 6 godina
Band of Brothers.
Ako ova serija ne treba biti ovde, onda nista....
pre 6 godina
A bolji zivot, moj rodjak sa sela, srecni ljudi...? Nemoguce da ameri nisu I njih uzeli u obzir?
pre 6 godina
Gde su Sinđelići i Istine i laži?
pre 6 godina
Kakvi crni Vikinzi?! Ko god spomene Vikinge nije gledao nesto sto zaista valja pa mu je ta limunada prvo sto padne na pamet.
pre 6 godina
A Lost?
pre 6 godina
Nerealno mi je da nema bar neka sezona X Files, Prison Break, CSI (Los Vegas), House of cards, Friends ... Friends je bio toliko popularan da su glumcima placali po 1 mil USD po epizodi u ono vreme. Ova lista izgleda kao da je neko izvukao iz konteksta.
pre 6 godina
The Wire 3/5 sezona na listi.
Treba da budu na boljoj poziciji al ja zadovoljan. Uz BB jedna od retkih serija koja nije izgubila ni trunku na kvalitetu iz sezone u sezonu, naprotiv!
pre 6 godina
Ko je sve danas kritičar boze me sačuvaj, glupe li liste.
pre 6 godina
Svako veče pogledam po jednu epizodu serije Mala kuća u preriji, iako imam 44 godine. Lepo se spava, sanja, budi...
pre 6 godina
Twin Peaks teško može na listi sa ostalim serijama, jer je vanvremenska. Nije za svačiji um.
Ako se ne varam, na listi nema serije Lost?! Koja je slične tematike kao i Twin Peaks, ali ne jednako dobra.
Sopranosi su najbolja serija tog žanra bez premca. Breaking Bad, takođe dobra serija.
pre 6 godina
брејкинг бед је смеће.
pre 6 godina
1.sopranos
2.sopranos
3.sopranos
pre 6 godina
Breaking bad potpuno zasluženo. Serija je jednostavno fenomen. Interesantno, od prvih 10 serija, čuo sam za 3. Breaking Bad, Wire, Fargo, dobro, i office je tu ali nisam gledao.
Smatram da nešto što ima ocenu korisnika 5-6, ne može biti u top 10 pa makar ti kritičari bili doktori nauka.
Igra prestola sezona 3!?
pre 6 godina
mozda amerima, nemaju narocito ukusa.
pre 6 godina
MUĆKE (ONLY FOOLS AND HORSIS)!
pre 6 godina
Neću da kažem da su najbolje, jer takav poredak nije ni moguće napraviti, ali 3 meni najdraže su Lost, The Office US i Doctor Who.
Puno dobrih serija ima, ne zamlaćujte se time koja je najbolje već uživajte u onima koje vam se dopadaju.
pre 6 godina
Nisam gledao većinu ovih serija, ali siguran sam da True Detective zaslužuje da bude na listi. I naravno komedije Modern Family 1. sezona i 3rd Rock from the Sun.
pre 6 godina
Fargo sezona 2? Ozbiljno?
prilicno "marketinska" lista, meni licno je OZ! na prvom mestu, ne kazem da mora biti, ali bi stvarno trebao biti medju 50.
Valjda treba da se gledaju i poruke koju serije nose i kojom dubinom ih nose, me samo produkcija i promocija...
pre 6 godina
necu da komentarisem listu jer se meni licno ne svidja....preporucujem svima da pogledaju dansko-svedsku seriju Bron/Broen (The Bridge)...ima i prevoda...posle toga revidirajte listu slobodno :)
pre 6 godina
O, Boze! Ako je nesto "svih vremena", onda nikako ne mogu da se zaobidju BBC serije iz proslog veka. Tu je bilo i dobrih scenarija, rezije i jos boljih glumaca. Nije ni Evropa sedela skrstenih ruku. Samo dva primera: britanska serija Me Claudius i nemacka Das Boot.
pre 6 godina
BOLJI ZIVOT ?
pre 6 godina
Gde je STAR TREK?
pre 6 godina
Sa listom se ne slažem jer ovo nije lista najboljih serija već sezona što mi je glup način rangirana može recimo neka serija imati jednu fantastičnu sezonu nešto neviđeno a da ostale budu prosek tako bi serija bila prosek a ovde bi bila visoko plasirana zbog te jedne sezone.
pre 6 godina
Ni Vikinga ni Dextera?!?!?!?!
pre 6 godina
Ovo je sastavio neko ko mnogo voli sopranose
pre 6 godina
Od novijih def. fale True detective i Westworld, a od malo starijih recimo Rome i Band of brothers. The Wire najbolja serija ikad!
pre 6 godina
A Fargo, Sezona 1?
pre 6 godina
Ako se neko seća serije Shield (ne Agents of S.H.I.E.L.D), takođe vrhunska serija. Mislim da se kod nas baš davala na B92. Kao Prljava Značka. Ali baš davno.
Mesečev Vitez, 03. februar 2018 17:50
Serija je odlicna. Bila je na B92. Voleo bih da je opet negde prikazuju.
pre 6 godina
House of cards? Prva sezona!
pre 6 godina
Muzikanti, season 1
pre 6 godina
Kao sto neko rece, ispravan naziv bi bio `50 najboljih sezona americkih serija u poslednjih 25 godina`. Tuzno je videti da su cak i britanci, ili bar "Britanski list Independent" zaboravili gomilu fantasticnih serija napravljenih u Britaniji a da ni ne pricam o Francuzima, Dancima, Svedjanima... Amerikanci su u zadnje vreme izgubili osecaj za kvalitet i samo stancuju "rubbish". Sve je postalo izvestaceno i bolje da ne gubim vreme na njihove serije. Od kad sam ponovo poceo da gledam Francuze, Dance, Svedjane...povratila mi se vera u ljudsku kreativnost. Za one koji imaju zelju da vide nesto dobro preporucujem par francuskih serija:
- The Bureau
- Spin
- Spiral
i par skandinavskih serija:
- Before we die
- 1864 (danska serija o ratu izmedju Danske, Prusije i Austrije0
Mogao bih da dodam jos puno serija ali ovo je dosta za pocetak.
Uzivajte u gledanju kvalitetnih serija.
pre 6 godina
Breaking bad i Sopranovi su najbolje americke serije, tu bih dodao i prvih 8-9 sezona Simpsonovih, ostale serije su manje bitne.
pre 6 godina
Lost i Prison break sam gledao i dobre su. Od nasih ima puno dobrih. Kamiondzije i sve sto ima veze sa Ckaljom. Od mnogo starih Kuda idu divlje svinje, Kapelski kresovi, Otpisani, Grlom u jagode. Stare strane Sandokan i Janosik. Serije moje mladosti i detinjstva.
pre 6 godina
Prison Break?
pre 6 godina
Twin Peaks-ok
Po meni serija Rim je bila odlična,onda Rumunska serija Senke nije bila loša
pre 6 godina
Ozymandias-najnapetijih 50-ak minuta provedenih uz TV. Neponovljio.
pre 6 godina
nidje veze...
pre 6 godina
A Lost????
pre 6 godina
Ja ove budalaštine nisam gledao. Jedinu koju sam gledao po neku epizodu je Simpson's.
pre 6 godina
1.Sopranos
2.BB
3.The Wire
4.True detective se1
5.Fargo se1 i posebno se2
6.Twin peaks
7.Black sales
8.Boardwalk empire
9.Peaky blinders
10.Mad man
pre 6 godina
Boston Legal
pre 6 godina
The Blacklist, nesto najorginalnije sto nije do sad vidjeno na tv-u.
pre 6 godina
Shameless,US?
pre 6 godina
The Sopranos, The Wire, True Detective, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Boardwalk Empire, Vikings, Peaky Blinders i naravno najbrutalnija serija - Gomorra.
pre 6 godina
Ova lista veze nema. Nisam cuo za 90% serija. Gde su tu legendarna ostvarenja Dalas, Dinastija, Idemo dalje, Price iz Nepricave, Sledz Hamer, Serif iz Njuorka, Bolji zivot, Nepokoreni grad i jos desetine maestralnih ostvarenja.
pre 6 godina
Lista mora da ima zanr u sebi inace nema smisla.. Meni to ovako izgleda:
1. Brigada
2. Narcos
-
1. Only fools and horses
2. Kamiondzije
-
1. Broothers in Blood ( Lions Brotherhood )
2. Sve BBC nature serije
-
1. Brakeing Bad
2. mnogo praznih mesta pa sve ostalo
i tu je serija Grlom u jagode za koju nemam dovljno skole i znanja u umetnosti da joj odresim zanr..
Sci-Fi ne gotivim pa nemam neku za priloziti..
pre 6 godina
Prvo devet sezona Seinfelda....onda kojim redom žele, potpuno mi je svejedno....
pre 6 godina
Mozda na engleskom. Ovo sto sam ja gledao bolje su i nemacki Heimat 2, a od skandi noir bolji su i Valander iz 2005/6 i originalni Killing.
pre 6 godina
Jedva da se i secam "kvaliteta" ovih naslova. Samo mi je Tvin Piks nekako i dalje zanimljiv... Da, i Planeta Zemlja.
pre 6 godina
1. Kamiondžije
2. Otvorena vrata
3. Lud zbunjen normalan
4. Bitange i princeze
5. Grlom u jagode
6. Senke nad Balkanom
7. Kuda idu divlje svinje
8. Lisice
9. Crni Gruja
10. Ljubav navika panika
Realno bar 2 od ovih serija su morale biti na ovoj listi. Amerikanci su definitivno ograničeni i ne znaju ništa ako se ne pušta na njihovim tv
pre 6 godina
Za breaking bad i louie ok
Nisam gledao breaking bad ali ceo us gleda
Ali ostatak liste je vise promocija
Blacklist prva sezona je zakon
Fools and horses, to svi znamo
Tropical heat, neponovljivo
Haha
pre 6 godina
Gde su lost i prison break, barem prva sezona. Takodje zao mi je sto sons of anarchy nije toliko popularna serija a po meni je brutalno dobra.
pre 6 godina
Nisam ja baba u penziji da gledam serije kod ovako kratkog zivota.
pre 6 godina
vikinzi,dr house,shameless?
pre 6 godina
Band Of Brothers?
pre 6 godina
Twin peaks je neponovljiva serija.
pre 6 godina
jel se seca neko serije Jedrenjaci (The Onedin Line) od 1971 do 1980...vrh vrhova...eh...bilo nekad...pa Sever i jug, pa The Winds of War i War and Remembrance....pa Ja Klaudije, pa Blejkova sedmorka, pa Mućke, pa Koreni iz 1977...itd
pre 6 godina
Peaky blinders?
pre 6 godina
Mucke. Kraj. Sezone poredjajte kako vam volja.
pre 6 godina
Breaking Bad - check!
The Shield - check!
My so called life - check!
Dexter - .... gde je Dexter?!
Sons of Anarchy!?
pre 6 godina
Oduševljena sam što je Homicide na listi, a gde su Gilmore girls?
pre 6 godina
Svaku listu serija gde nema serije Brigada ne smatram za dobru. Ovo je lista najboljih serija iz engleskog govornog podrucja, ne lista najboljih serija svih vremena.
pre 6 godina
Najbolje svi vremena...ne slazem se.
fali:
1. Friends
2. Prison break
3. Lost
4. NCIS
5. Vikings
6. Mister bean
7. Only fool and horses
8. Charmed
9. Heroes
......
pre 6 godina
Shameless?
pre 6 godina
PEAKY BLINDERS!!!
pre 6 godina
Koliko dana i meseca ste potrosili sedeci ispred televizora gledajuci ove serije. Pitate li se kakav ste licni i drustveno korisni rad i aktivizam mogli uraditi za svo to isto vreme dok ste buljili u TV - od setnje u prirodi, do protesta protiv vlasti, sistema, korporativne eksploatacije. Namena ovih serija nisu da vas zabave nego da vas pasiviziraju. Zdravomisleci ljudi izbacuju televizore iz svojih soba.
pre 6 godina
Los Serrano za mene ubedljivo prva. Tako ce i ostati. Seriji treba da odgleda svako i to visee puta iz vise perspektiva.
pre 6 godina
Soprano. Jedan jedini. Za klasu iznad ostalih serija.
pre 6 godina
Najjace serije humoristicke ikad napravljene su Alo Alo i naravno Treci Kamen Od Sunca a sve ostale su totalno nebitne, nezamislive i nezanimljive
pre 6 godina
Rectify je odlicna serija. Fale po meni ovde mnoge serije.
pre 6 godina
I koja je zaostavstina navedenih serija?
A zaostavstina Star Trek-a? Ili sto kaze naslov poslednje epizode DS9 "What You Left Behind".
pre 6 godina
Ako vec pricamo o stranim serijama:
1. Friends
2. 2 and 1/2 Men
3. Dr. House
4. Las Vegas
5. NCIS
Crtane serije:
1. SOUTH PARK
2. SIMPSONS
Nase:
1.Vratice se rode. I ni jedna vise.
(Stefan, 03. februar 2018 18:58)
O ukusima ne vredi raspravljati mada mi se po tvojoj selikciji izgleda da si od stranih serija gledao samo ono sto je bilo na nasem tv programu.
Rode su odlicne, ali zar da ne stavis Senke nad balkanom? Po mom misljenju to je nesto posebno i mozda najbolje istvarenje u domacoj kinematografiji. Mozda cak i jugoslovenskoj ali ne bih se usudio da ulazim u tu raspravu. U svakom slucaju ako nisi gledao pogledaj neces zaliti.
pre 6 godina
Seinfeld? Ccc...
pre 6 godina
haha, ne.
pre 6 godina
niko ne spomenu dve legendarne serije... vil i grejs, seks i grad ...
pre 6 godina
Mad Men, The Wire, Mr.Robot, Shameless US, Californication, Black Mirror, Twin Peaks, The Sopranos...ne nužno ovim redom.
Rectify sam gledala i nije loša, ali ne oduševljava.
Tokom The Wire i Californication sam se dobro isplakala.
pre 6 godina
Vidi se da su kritičari mlađi od 30 godina. Game of Thrones tek na 26. mestu!? Pa onda nema Buffy i Angel, a imali su i fenomenalne sezone ako ne računamo prve 2 sezone Buffy. I True Blood je imao neke dobre sezone. Za Mućke nisu čuli. Nema ni Vikinga koji su po meni fenomenalna serija i True Detective 1. sezona. Nije loša bila ni VR 5, samo je kratko trajala. Cheers (Kafić uzdravlje), Seinfield, Moonlighting (Slučajni partneri), Zona sumraka, Ali Mekbil, Svi vole Rejmonda, Zvezdane staze, Dosije x, The Walking Dead, ...
pre 6 godina
Najpopularnije nije i najbolje, gluposti!
pre 6 godina
"Cista hemija" hahaha al ga prevedoste
pre 6 godina
Moja lista:
1.Twin Peaks
2.The X files
3.Allo Allo
4.Only fools and horses
5.Agatha Christie's Poirot
6.The Adventures of Sherlock Holmes
7.The Return of Sherlock Holmes
8.Dekalog
9.Grand Hotel
10.American horror story
pre 6 godina
Ova lista me je podsetila na onu situaciju kad su raznorazni oko 2000. godine pravili liste najboljih pesama poslednjih 1000 godina, pa je 99,5% sadržaja svih priloženih lista sadržalo samo pesme izvedene u poslednjih 10-20 godina. Ta tendencija ka veličanju kratkotrajnog pamćenja je prilično iritantna i predstavlja uvredu po zdravu pamet.
Na stranu to što listu očigledno čine samo sadržaji sa anglosaksonskog govornog područja.
pre 6 godina
The Leftovers hocu da pogledam vec neko vreme, a i Sopranos su mi odavno na listi, al nikako da krenem.
pre 6 godina
Мушке и врућ ветар најјаче!
pre 6 godina
Shameless,US?
(dzordan, 03. februar 2018 18:27)
The best!!! Mene licno svaka epizoda vraca u normalan zivot!
pre 6 godina
Meni možda fali ovde i, izmedju ostalih pored True Detective-a, sezone 1, i prva sezona House of cards. Serija je odlična.
pre 6 godina
Mad Men ubedljivo najbolja serija. Better Call Saul je bolja od Breaking Bad a uopste je nema na listi, i da, ako se vec po sezonama pravi lista, Mad Men 7 sezona je da se najezis, evo sad sam se najezio, ali ta serija nije za siroke narodne mase jer je mnogi ne razumeju. Sopranosi, Twin peaks, Vodolija (aquarius) su bas bas dobre serije.
pre 6 godina
90210
pre 6 godina
Objektivno :
Friends (prijatelji)? u TOP 5
True detective (prva sezona) u TOP 10
Game of thrones u TOP 5
pre 6 godina
Sem jednog komentara niko nije pomenuo Dosije X. Izgleda da nema sezone koja je zasluzila da se nadje na listi. Totalno nerealno ...
Nedostaju: Prijatelji, 2.5 muskarca, Baywatch, itd ...
pre 6 godina
A black mirror?
pre 6 godina
Ako vec pricamo o stranim serijama:
1. Friends
2. 2 and 1/2 Men
3. Dr. House
4. Las Vegas
5. NCIS
Crtane serije:
1. SOUTH PARK
2. SIMPSONS
Nase:
1.Vratice se rode. I ni jedna vise.
pre 6 godina
Breaking Bad ne bi stavio ni sa jednom serijom na listu, jednostavno neuporedive kategorije. Ko je to smislio, mislim na scenario i kako je odradjena rezija i gluma mislim da je tesko dostizno.Neponovljivo.
pre 6 godina
dosije X je za sve ove ovde najbolja.
pre 6 godina
the X files, The Prison Oswald, LOST, Star gate SG1, Xena Princeza Ratnica, Star Trek, Da Vincijevi Demoni?
pre 6 godina
Only Fools and Horses pa 10 mesta prazno pa onda sve ostalo poređajte kako hoćete...
pre 6 godina
Fargo 1.....
pre 6 godina
Meni je nejasno da neka od sezona Igre Prestola nije na prvom - petom pa makar desetom mestu. Mislim, realno, po gledanosti, ocenama, fami i svemu oko serije, morala bi da bude na prvom mestu.
pre 6 godina
Hobotnica! Jedna od najboljih svih vremena.!
pre 6 godina
Retko koja serija je normalna, sve ostalo na isti kalup. Mafijasi, doktori, policajci, vatrogasci, tracare, alapace, ma ne zna im se broj.
pre 6 godina
Deadwood, odlicna, cak i vrlo dobra.
pre 6 godina
ovde sam jedino gledao Sopranove. kad stizete da pogledate tolike serije ljudi? ja jedva uspeo da sastavim dve epizode Brejk Bed-a. Moracu da belezim, pa kad budem u penziji...
lepo kilo granja, moja baba, vikendica i ogroman tv, pa udri Mile dok nam oci ne popucaju.
pre 6 godina
"Lost" pa deset mesta prazno.... pa ostale serije
pre 6 godina
Fali ovde gomila vrhunskih serija što američkih što ne američkih...
A Breaking Bad jeste najbolja, iako je to realno teško meriti...
pre 6 godina
drago mi je da su na listi dve serije "shield" i "murder one". meni zanimljiva i skakljiva tema - realan prikaz pravosudja i policije.
pre 6 godina
Село гори, а баба се чешља ?! Брез ње не признајем ову листу
pre 6 godina
Taboo, vrh serija.
pre 6 godina
Blacklist?!
pre 6 godina
prva sezona “prison break” je meni bila najzanimljivija sezona bilo koje serije koju sam gledao. da li je najbolja ili nije, to vec nisam strucan ali me je najvise drzala priklvanog za ekran. nazalost, kasnije sezone su tu sliku pokvarilenpa verovatno zbog toga prve sezone “prison break”-a ni nema na ovoj listi.
pre 6 godina
Prvo mesto (#1) apsolutno zasluzuje "Grlom u jagode", ostalo kako hocete.
pre 6 godina
Gotivio sam i ja lost i heroes i sl kad sam imao 16 god.. uzmem kao da pogledam opet nedavno i ljudi moji, blam me pojeo.
pre 6 godina
La Piovra (hobotnica).
pre 6 godina
Prvih 7 mesta: Only fools and horses, sve sezone, a zatim bozicni specijali. Cini mi se da ne videh Stranger things? Ni jedna sezona X files?
pre 6 godina
Iako živimo u "zlatnom dobu televizije" i ima dobrih serija na pretek, mislim da su Sopranos još uvek neprevaziđeni.
Prijatno sam iznenađen da vidim nekoliko sezona The Americans na listi. Izvanredna underrated serija. Jedva čekam poslednju sezonu.
pre 6 godina
@deda-nisam ja iskljuciv nego sam preneo mislljenje koje je alternativno, a ne mainstream da cela ta zabavna industrija, targetira masovnu populaciju da bi je pasivizirala, da joj da jeftini zabavu, da je defokusira od realnih egzistencionalnih problema, da stvara privid zadovoljstva i uzivanja. Pa, veliki broj ovih koji se slazu sa vasim misljenjem i strasno gledaju nabrojane serije, ce reci da je TV Pink sund televizija, da zagupljuje gradjane kako sto rade i reallity programi. Neko provede vreme sa Game of the Tron, neko sa Pink, neko sa Parovima, imate u kablovskom Tv paketu vise od 100 TV kanala, vecinom americkih, koje se prevode na lokalne jezike - srpski, bugarski, poljski, ruski i na kojima uvek ima necega sto ce vam zaokupirati paznju i vezati za fotelju. Sve je to isto. Ako vam to nije dovoljno imate Inetrnet i Netflix. Rezultat je da vasim vremenom ne upravljate vi, nego neko drugi koji na suptilan nacin manipulise vama jer vam nudi laku zabavu na koju ne mozete odoleti jer se vodite povrsnim nagonima. Svi vole cokoladu, a malo ko cveklu. Masovno se postaje zavisam od americke enetertainemnt industrije, a alternativa toga - zivot izvan TV-a -ne postoji. To sto sam ja sublimirano napisao u mome komentaru je opsirna socioloska studija i uopste nije moje licno iskljucivo misljenje.
pre 6 godina
Ima ovde i dobrih i uzasnih na listi... Mada mi ovakvo rangiranje po sezonama nema smisao. Serije gledam mnogo vise od filmova pa da navedem neke koje su mi bas "legle": Only Fools & Horses, Breaking Bad, The Wire, Game of Thrones, LOST, Boardwalk Empire, The Mentalist, Dexter, Chuck, Jericho, TWD, The 100, The X Files, The Killing, Bron/Broen, Better Call Saul, Fargo, OZ, Deadwood...
pre 6 godina
Cim sam video da Sopranosa nema u topa 5, prestao sam dalje da citam
pre 6 godina
Only Fools And Horses
3rd rock from the Sun
Sopranos
X Files
Peaky Blinders
Homicide - Life On The Streets
South Park
pre 6 godina
Ovo je po sezonama serije lista.I mislim da prva sezona(druga mozda) Prision Break-a mora da bude tu.Moje misljenje,kazem ne za seriju nego po sezonama.
pre 6 godina
'Alo 'Alo
Pansion Faličnih
Open All Hours
Only Fools and horses
pre 6 godina
Kakvi crni Vikinzi?! Ko god spomene Vikinge nije gledao nesto sto zaista valja pa mu je ta limunada prvo sto padne na pamet.
(Marko, 03. februar 2018 20:48)
A šta si ti to gledao što zaista valja? Kakve primedbe možeš da uputiš na "vikinge"? Produkcija? Gluma? Efekti? Priča? Razumem da se neka serija ili film sviđa ili ne sviđa(zbog ukusa), ali da kažeš za vrhunsku seriju da je limunada, to baš iritira. Baš bih voleo da znam koji su tvoji favoriti. Čisto da uporedimo.
pre 6 godina
PEAKY BLINDERS i VIKINZI
ovo su mahom sapunice
pre 6 godina
Breaking band pa wire pa sons of anarchy
pre 6 godina
Ova lista je u skladu naziva serije koja je na 21. mestu.
pre 6 godina
Sve sezone Brejking Beda su fenomenalne, sem možda prve. Posebno treća i peta. Kako se razvijala serija, tako su se razvijali i likovi. Druga sezona Farga je ubedljivo najgora, ne razumem kako je tako visoko na listi. Prva i treća spadaju u najbolje stvari koje sam ikada pogledala i uvek kad preporučujem ljudima tu seriju kažem im da slobodno preskoče drugu sezonu.
pre 6 godina
Sandokan No1, reče neko :)
pre 6 godina
Monthy python flyng cirkus. Masterpiece.
pre 6 godina
А где је Гризли Адамс.
pre 6 godina
Top I broj jedan Narcos !!!
pre 6 godina
Cim sam video Moj takozvani zivot na listi bilo mi je jasno o kojim "strucnjacima" je rec.Breking bed je idealna serija, ali je peta sezona naaaaleko od najbolje.Fargo?Treca sezona ubija.
pre 6 godina
Gde je Prison Break
pre 6 godina
opa, prilično dobra lista. mislim da je sve što valja tu, što je veoma pohvalno.
sad, redosled je subjektivan.
pre 6 godina
Nedostaju: Dexter - 3.sezona, Oz - 1.sezona, The Killing 1. i 2. sezona, sezona, The Missing - 1. sezona, plus Firefly i eventualno još neka sezona Homicide-a i Sajnfelda.
Veliki plus na listi Sopranovi i Žica, koja nekako uvek prolazi ispod radara.
pre 6 godina
slazem se sa BB, ostalo je diskutabilno.
pre 6 godina
Prestao sam da citam kod "50 najboljih". Ovo ima isto smisla kao da ste glasali za "50 najboljih molekula kiseonika".
pre 6 godina
Breaking bad - ni kriva ni dužna na prvom mestu. Serija je izvikana do neba.
pre 6 godina
Dosije X nedostaje a zasluzuje da bude ovde naravno.
pre 6 godina
dzastifajd....
pre 6 godina
MUĆKE BR. 1
pre 6 godina
Nema tu mnogo toga, ali da nema mucki....
pre 6 godina
Say my name
pre 6 godina
A gde im je Bolji Život
pre 6 godina
Drago mi je da je neko spomenuo Gilmore girls. Nisam sigurna koliko kvalitetom zaslužuje da stane rame uz rame sa Brejking Bedom i Sopranovima, ali serija je stvarno divna.
pre 6 godina
x files i homice....uz walking dead....sve ostalo aj cao !!!
pre 6 godina
na prvom mestu mocni rendzeri ostalo je nebitno
pre 6 godina
Doktor House???
pre 6 godina
Nijedna serija me nije naterala da toliko zeljno iscekujem nastavak radnje kao Game of thrones. Vrhunska gluma i muzika u seriji. Takodje Twin Peaks i Hobotnica su ostavile bas jak utisak. Dosije X je zanimljiv...
pre 6 godina
Dosije x???
pre 6 godina
1. the wire
2. true detective
3.
4.
5. better call saul
6. breaking bad
pre 6 godina
Crime Story, sigurno medju prvih deset.
pre 6 godina
Najbolja serija svih vremena, sire gledavsi, je Twilight Zone. Takodje, Monty Python's su definicija duhovitosti, ljudi koji su kultni status stekli.
Isto tako, BBC dokumentarci Life i dva serijala Planet Earth su vrhuncima televizijskog stvaralastva. Ovo dosad nabrojano stavljam van kategorija (mada, i GOT se moze tim smatrati).
Od ostalog (redosled ne mora biti bitan):
- Only Fools and Horses
- Breaking Bad
- Band of Brothers
- Homicide: Life on the street
- Twin Peaks (sezone 1 i 2)
- Wire
- True Detective (sezona 1)
- Mad Men
- Fargo
- Sherlock
- Better Call Saul
- Sopranos
- Pacific
- The Fall
- Vikings
Sigurno sam nesto i zaboravio, ali je to, otprilike, to.
pre 6 godina
Lost? Prison Break? Two and half man?
pre 6 godina
zanimljivo da neke najocenjenije imaju ocenu gledalaca oko 5. sta je onda merilo?
pre 6 godina
Strana - Hobotnica(italijanska)
Domaća - Više od igre
pre 6 godina
Narcos?
pre 6 godina
1. breaking bad
2. Line of duty
3. the Wire
4. sopranos
5. only fools and horses
pre 6 godina
Mad man?
pre 6 godina
aa morali su da stave gejm of trons, odvratna serija. to maknuti i dodati majndhanter
pre 6 godina
Taboo?
pre 6 godina
A sta je sa Dva Ipo Muskarca???
Istrazitelji iz Majamija
Zlocinacki Umovi....
pre 6 godina
Pogledajte i seriju Mr Robot.
Sigurno zaslužuje da se nadje na listi.
pre 6 godina
Rectify, zasluzeno. Nije za svakoga...
pre 6 godina
najdobri serii
pre 6 godina
Da svih 50 i cak i njihov redosled
pre 6 godina
a gde je Pembelton i drustvo iz Baltimora? pa Law & Order fransiza...
pre 6 godina
Californication je najbolja
pre 6 godina
Prison break?
pre 6 godina
kako sam upoznao vasu majku,kuca od karata,braca po oruzju?
pre 6 godina
a "Fringe"?
pre 6 godina
dexter, prison break?
pre 6 godina
Ne valja nista! The Wire je precenjena serija(sto ne znaci da je losa), The sheild je mnogo nisko rangirana, dakle potcenjena(kakva je lista dobro je i da je pomenuta), The office takodje, Simpsonovi... fale serije kao sto je True Detective, Arrested development, Lost, Buffy...
pre 6 godina
Selo gori a baba se ceslja? Bitne su vam te americke.
pre 6 godina
Breaking Bad, Sopranos, Twin Peaks, The Simpsons, Black Sails, House of Cards, Black Mirror i Bolji Život :)
pre 6 godina
Rick and Morty,South Park,American Dad,Family Guy,That 70s Show,Two and a half men, Billions,White Collar,Suits,Mr.Robot,Sherlock,The Ranch,Gomorrah,Narcos,El Chapo,Supernatural,The Blacklist,American Gods,Castelvania,Westworld,
pre 6 godina
Sons of anarchy, season 5. Remek delo br. 1!
pre 6 godina
bolji zivot?!
pre 6 godina
bolji zivot
pre 6 godina
CSI Las Vegas prvih nekoliko sezona.
pre 6 godina
A Prijatelji?
pre 6 godina
Hell on wheels
pre 6 godina
Beverli Hils
pre 6 godina
The Office (USA)
pre 6 godina
ima mnogo najjboljih serija, ali ako se bira najdraza - mscl :D
pre 6 godina
24.
pre 3 godine
Mucke, najbolja serija na svetu
pre 5 godina
Naravno da ne...
pre 6 godina
брејкинг бед је смеће.
pre 6 godina
Ako vec pricamo o stranim serijama:
1. Friends
2. 2 and 1/2 Men
3. Dr. House
4. Las Vegas
5. NCIS
Crtane serije:
1. SOUTH PARK
2. SIMPSONS
Nase:
1.Vratice se rode. I ni jedna vise.
pre 6 godina
Najbolje svi vremena...ne slazem se.
fali:
1. Friends
2. Prison break
3. Lost
4. NCIS
5. Vikings
6. Mister bean
7. Only fool and horses
8. Charmed
9. Heroes
......
pre 6 godina
niko ne spomenu dve legendarne serije... vil i grejs, seks i grad ...
pre 6 godina
Najjace serije humoristicke ikad napravljene su Alo Alo i naravno Treci Kamen Od Sunca a sve ostale su totalno nebitne, nezamislive i nezanimljive
pre 6 godina
Koliko dana i meseca ste potrosili sedeci ispred televizora gledajuci ove serije. Pitate li se kakav ste licni i drustveno korisni rad i aktivizam mogli uraditi za svo to isto vreme dok ste buljili u TV - od setnje u prirodi, do protesta protiv vlasti, sistema, korporativne eksploatacije. Namena ovih serija nisu da vas zabave nego da vas pasiviziraju. Zdravomisleci ljudi izbacuju televizore iz svojih soba.
pre 6 godina
Ne. Glupe liste. Subjektivno. Složna Braća bolja od svih. Recimo.
pre 6 godina
Kako smatrati ovu listu merodavnom u kojoj nema nijedne sezone doktor Hausa?
pre 6 godina
"Vruć vetar" je za sve ove zakon.
pre 6 godina
1.sopranos
2.sopranos
3.sopranos
pre 6 godina
Nisam ja baba u penziji da gledam serije kod ovako kratkog zivota.
pre 6 godina
A Lost?
pre 6 godina
Prison Break?
pre 6 godina
Ja ove budalaštine nisam gledao. Jedinu koju sam gledao po neku epizodu je Simpson's.
pre 6 godina
Bravo za Breaking Bad! Savrsenstvo od serije koje tesko da ce se vise ponoviti!!
pre 6 godina
1.Sopranos
2.BB
3.The Wire
4.True detective se1
5.Fargo se1 i posebno se2
6.Twin peaks
7.Black sales
8.Boardwalk empire
9.Peaky blinders
10.Mad man
pre 6 godina
Kakvi crni Vikinzi?! Ko god spomene Vikinge nije gledao nesto sto zaista valja pa mu je ta limunada prvo sto padne na pamet.
pre 6 godina
Najbolja stvar (serija,film) ikada snimljena kod nas, a i sire, je "Grlom u jagode".Pripovedanje istovremeno i linearno i nelinearno, prica skoncentrisana oko arhetipova urbanog zivote (prva devojka, prvi seks, prva kola, sta studirati...) fantastican glavni lik, naizgled obican momak sa obicnim problemima u odrastanju, medjutim cije "simpaticne" ludosti u mladosti ostavljaju trajne negativne posledice na zivote svih likova i, konacno, potpuno nerazumevanje da je to ironicni prikaz nostalgije i zala za mladoscu (i dan danas se serija reklamira kao prica o jednom lepsem vremenu) zbog cega je i snimljen film "Jagode u grlu".
pre 6 godina
1. Kamiondžije
2. Otvorena vrata
3. Lud zbunjen normalan
4. Bitange i princeze
5. Grlom u jagode
6. Senke nad Balkanom
7. Kuda idu divlje svinje
8. Lisice
9. Crni Gruja
10. Ljubav navika panika
Realno bar 2 od ovih serija su morale biti na ovoj listi. Amerikanci su definitivno ograničeni i ne znaju ništa ako se ne pušta na njihovim tv
pre 6 godina
Не слажем се са овом листом. Прављена је по укусу неког клинца из средњег дела САД.
pre 6 godina
Lost i Prison break sam gledao i dobre su. Od nasih ima puno dobrih. Kamiondzije i sve sto ima veze sa Ckaljom. Od mnogo starih Kuda idu divlje svinje, Kapelski kresovi, Otpisani, Grlom u jagode. Stare strane Sandokan i Janosik. Serije moje mladosti i detinjstva.
pre 6 godina
Ako vec pricamo o stranim serijama:
1. Friends
2. 2 and 1/2 Men
3. Dr. House
4. Las Vegas
5. NCIS
Crtane serije:
1. SOUTH PARK
2. SIMPSONS
Nase:
1.Vratice se rode. I ni jedna vise.
(Stefan, 03. februar 2018 18:58)
O ukusima ne vredi raspravljati mada mi se po tvojoj selikciji izgleda da si od stranih serija gledao samo ono sto je bilo na nasem tv programu.
Rode su odlicne, ali zar da ne stavis Senke nad balkanom? Po mom misljenju to je nesto posebno i mozda najbolje istvarenje u domacoj kinematografiji. Mozda cak i jugoslovenskoj ali ne bih se usudio da ulazim u tu raspravu. U svakom slucaju ako nisi gledao pogledaj neces zaliti.
pre 6 godina
Breaking Bad - check!
The Shield - check!
My so called life - check!
Dexter - .... gde je Dexter?!
Sons of Anarchy!?
pre 6 godina
Objektivno :
Friends (prijatelji)? u TOP 5
True detective (prva sezona) u TOP 10
Game of thrones u TOP 5
pre 6 godina
Da svih 50 i cak i njihov redosled
pre 6 godina
opa, prilično dobra lista. mislim da je sve što valja tu, što je veoma pohvalno.
sad, redosled je subjektivan.
pre 6 godina
Bolji zivot! Batalite ovu zapadnu nato propagandu.
pre 6 godina
Prvo devet sezona Seinfelda....onda kojim redom žele, potpuno mi je svejedno....
pre 6 godina
PEAKY BLINDERS i VIKINZI
ovo su mahom sapunice
pre 6 godina
Americans, Louie, pa to je negledljivo. Celu listu su pravili neki koji gledaju tv poslednjih 15 godina, znaci nemaju vise od 25.
pre 6 godina
true detective season 1 nije medju 50? smejurija...
pre 6 godina
only fools and horses.
pre 6 godina
A bolji zivot, moj rodjak sa sela, srecni ljudi...? Nemoguce da ameri nisu I njih uzeli u obzir?
pre 6 godina
The Blacklist, nesto najorginalnije sto nije do sad vidjeno na tv-u.
pre 6 godina
Ni Vikinga ni Dextera?!?!?!?!
pre 6 godina
Ne, Porodično blago ni u 50. Smešni su!
pre 6 godina
kasandra, ljovisna, i bogati plaču-marijana, esmeralda ...
pre 6 godina
A Lost????
pre 6 godina
Apsolutno se slažem za Breaking Bad.
pre 6 godina
Mad Men ubedljivo najbolja serija. Better Call Saul je bolja od Breaking Bad a uopste je nema na listi, i da, ako se vec po sezonama pravi lista, Mad Men 7 sezona je da se najezis, evo sad sam se najezio, ali ta serija nije za siroke narodne mase jer je mnogi ne razumeju. Sopranosi, Twin peaks, Vodolija (aquarius) su bas bas dobre serije.
pre 6 godina
Nema šta, BB zasluženo No1, ima dobrih serija nezahvalno je ocenjivati, stvar ukusa... Ali BB nema dalje.
pre 6 godina
Gde su Sinđelići i Istine i laži?
pre 6 godina
Peaky blinders?
pre 6 godina
Breaking bad - ni kriva ni dužna na prvom mestu. Serija je izvikana do neba.
pre 6 godina
I sve sezone mucki broj 1
pre 6 godina
Malo je nezahvalnije ocenjivati po sezonama nego serije u celosti. Cista hemija i Sopranovi su najbolje serije. Italijanska Hobotnica je odlicna, ali se ne obraca paznja na starije serije.
pre 6 godina
Sem jednog komentara niko nije pomenuo Dosije X. Izgleda da nema sezone koja je zasluzila da se nadje na listi. Totalno nerealno ...
Nedostaju: Prijatelji, 2.5 muskarca, Baywatch, itd ...
pre 6 godina
mozda amerima, nemaju narocito ukusa.
pre 6 godina
Slažem se da je Breaking Bad najbolja serija. Hvala Bogu kada se nisu odmah uhvatili Igre Prestola.
Wire nestvarno dobra. Sopranovi takođe. Prva sezona True Detective. Planeta Zemlja je predivan dokumentarac. Dexter u prvim sezonama jako dobar. Peaky Blinders, prve dve sezone. Dobro, i Igra Prestola je na početku bila dosta zanimljiva.
Ako se neko seća serije Shield (ne Agents of S.H.I.E.L.D), takođe vrhunska serija. Mislim da se kod nas baš davala na B92. Kao Prljava Značka. Ali baš davno.
Moje guilty pleasure serije. Burn Notice, Supernatural i Friends. xD
pre 6 godina
90210
pre 6 godina
the X files, The Prison Oswald, LOST, Star gate SG1, Xena Princeza Ratnica, Star Trek, Da Vincijevi Demoni?
pre 6 godina
A gde je Kasandra?
pre 6 godina
Ne bih izdvajao sezone. Po meni je Sopranos najkompletnija serija, koja od prve do zadnje episode ne napusta liniju. Breaking bad takodjer izvrsna, ali se stice dojam da su producenti bili iznenadjeni uspjehom i da im je ponestalo materijala koji je naknadno ubacen. Prva sezona Breking bad-a je vec bila zestoka, i tesko je bilo ispratiti ritam do konacne kulminacije, pa su neke stvari djelovale umjetno i nelogicno, ali sve u svemu odlicna serija.
Sopranos 4ever
pre 6 godina
Narcos? Legendarne Mućke (Only fools and horses)???
pre 6 godina
ok. za par njih, wire, BB i sopranos. a gde su vec pomenute brigade ili lost!? a 100? mucke? sons of anarchy? ma falicna im lista skroz!
pre 6 godina
vikinzi,dr house,shameless?
pre 6 godina
Ovo mu valjda dodje naj serije za one rodjene posle 2000.
Dechice, vecina kvalitetnih stvari je postojala i pre nego sto ste vi rodjeni.
pre 6 godina
Breaking bad i Sopranovi su najbolje americke serije, tu bih dodao i prvih 8-9 sezona Simpsonovih, ostale serije su manje bitne.
pre 6 godina
Niđe veze ova lista
pre 6 godina
Breaking bad potpuno zasluženo. Serija je jednostavno fenomen. Interesantno, od prvih 10 serija, čuo sam za 3. Breaking Bad, Wire, Fargo, dobro, i office je tu ali nisam gledao.
Smatram da nešto što ima ocenu korisnika 5-6, ne može biti u top 10 pa makar ti kritičari bili doktori nauka.
Igra prestola sezona 3!?
pre 6 godina
evo dokaza zasto demokratizacija misljena ne vredi ni 5 para.
pre 6 godina
Za breaking bad i louie ok
Nisam gledao breaking bad ali ceo us gleda
Ali ostatak liste je vise promocija
Blacklist prva sezona je zakon
Fools and horses, to svi znamo
Tropical heat, neponovljivo
Haha
pre 6 godina
Ova lista veze nema. Nisam cuo za 90% serija. Gde su tu legendarna ostvarenja Dalas, Dinastija, Idemo dalje, Price iz Nepricave, Sledz Hamer, Serif iz Njuorka, Bolji zivot, Nepokoreni grad i jos desetine maestralnih ostvarenja.
pre 6 godina
Gde je True Detective!? Naravno prva sezona.
pre 6 godina
Meni je nejasno da neka od sezona Igre Prestola nije na prvom - petom pa makar desetom mestu. Mislim, realno, po gledanosti, ocenama, fami i svemu oko serije, morala bi da bude na prvom mestu.
pre 6 godina
aa morali su da stave gejm of trons, odvratna serija. to maknuti i dodati majndhanter
pre 6 godina
Svaku listu serija gde nema serije Brigada ne smatram za dobru. Ovo je lista najboljih serija iz engleskog govornog podrucja, ne lista najboljih serija svih vremena.
pre 6 godina
Cim sam video Moj takozvani zivot na listi bilo mi je jasno o kojim "strucnjacima" je rec.Breking bed je idealna serija, ali je peta sezona naaaaleko od najbolje.Fargo?Treca sezona ubija.
pre 6 godina
Lista mora da ima zanr u sebi inace nema smisla.. Meni to ovako izgleda:
1. Brigada
2. Narcos
-
1. Only fools and horses
2. Kamiondzije
-
1. Broothers in Blood ( Lions Brotherhood )
2. Sve BBC nature serije
-
1. Brakeing Bad
2. mnogo praznih mesta pa sve ostalo
i tu je serija Grlom u jagode za koju nemam dovljno skole i znanja u umetnosti da joj odresim zanr..
Sci-Fi ne gotivim pa nemam neku za priloziti..
pre 6 godina
Kad vidim ove trece i cetvrte na listi sa ocenom 99, a ocenom obicnih ljudi 5,3 ne mogu da se ne zapitam par stvari. Kao i vecina nas verovatno.
Inace, najbolje serije su neke od ovih koje su se prikazivale i kod nas.
Dosije X
Doktor Haus
Lost
Game of Thrones
Breaking bad
Fargo
Tvin Piks
Westworld
pre 6 godina
Metacritic je u poslednje vreme vrlo sumnjiv postao. Lista koja nema True Detective i Band of Brothers, ne moze se uzeti za ozbiljno...
pre 6 godina
Moja lista:
1.Twin Peaks
2.The X files
3.Allo Allo
4.Only fools and horses
5.Agatha Christie's Poirot
6.The Adventures of Sherlock Holmes
7.The Return of Sherlock Holmes
8.Dekalog
9.Grand Hotel
10.American horror story
pre 6 godina
Svih vremena? Ne, ne slazem se.
pre 6 godina
Ko je sve danas kritičar boze me sačuvaj, glupe li liste.
pre 6 godina
Neću da kažem da su najbolje, jer takav poredak nije ni moguće napraviti, ali 3 meni najdraže su Lost, The Office US i Doctor Who.
Puno dobrih serija ima, ne zamlaćujte se time koja je najbolje već uživajte u onima koje vam se dopadaju.
pre 6 godina
Shameless?
pre 6 godina
Mala Nevesta. Epizode 711-947 na 10 mestu, i epizode 1134-1527 na drugom mestu. Sezona 1
pre 6 godina
Oduševljena sam što je Homicide na listi, a gde su Gilmore girls?
pre 6 godina
Gde je STAR TREK?
pre 6 godina
Prvo mesto (#1) apsolutno zasluzuje "Grlom u jagode", ostalo kako hocete.
pre 6 godina
nidje veze...
pre 6 godina
Vrlo zanimljiva lista, posebno što rankiraju po sezonama. Pošto sam ljubitelj Crime žanra drago mi je zbog Breaking Bad-a, The Sopranos , a posebno The Wire, serije koji dosta njih zaobilazi da pomene, ali mi baš glupo što nema True Detective (sezone 1) uopšte nije pomenuta! Ali dobro ukusi su različiti...
pre 6 godina
Twin Peaks teško može na listi sa ostalim serijama, jer je vanvremenska. Nije za svačiji um.
Ako se ne varam, na listi nema serije Lost?! Koja je slične tematike kao i Twin Peaks, ali ne jednako dobra.
Sopranosi su najbolja serija tog žanra bez premca. Breaking Bad, takođe dobra serija.
pre 6 godina
True detective,prva sezona ..kakva serija..savrsenstvo
pre 6 godina
dosije X je za sve ove ovde najbolja.
pre 6 godina
True detective season 1
pre 6 godina
Fargo sezona 2? Ozbiljno?
prilicno "marketinska" lista, meni licno je OZ! na prvom mestu, ne kazem da mora biti, ali bi stvarno trebao biti medju 50.
Valjda treba da se gledaju i poruke koju serije nose i kojom dubinom ih nose, me samo produkcija i promocija...
pre 6 godina
True detective, sezona 1.
pre 6 godina
BOLJI ZIVOT ?
pre 6 godina
"Lost" pa deset mesta prazno.... pa ostale serije
pre 6 godina
A sta je sa Dva Ipo Muskarca???
Istrazitelji iz Majamija
Zlocinacki Umovi....
pre 6 godina
Nerealno mi je da nema bar neka sezona X Files, Prison Break, CSI (Los Vegas), House of cards, Friends ... Friends je bio toliko popularan da su glumcima placali po 1 mil USD po epizodi u ono vreme. Ova lista izgleda kao da je neko izvukao iz konteksta.
pre 6 godina
Soprano. Jedan jedini. Za klasu iznad ostalih serija.
pre 6 godina
Ne spominje se Blackadder... o ukusima ne vredi
pre 6 godina
Shameless,US?
pre 6 godina
Selo gori a baba se ceslja? Bitne su vam te americke.
pre 6 godina
Californication je najbolja
pre 6 godina
Mozda na engleskom. Ovo sto sam ja gledao bolje su i nemacki Heimat 2, a od skandi noir bolji su i Valander iz 2005/6 i originalni Killing.
pre 6 godina
dzastifajd....
pre 6 godina
Nisam gledao većinu ovih serija, ali siguran sam da True Detective zaslužuje da bude na listi. I naravno komedije Modern Family 1. sezona i 3rd Rock from the Sun.
pre 6 godina
Drago mi je da je neko spomenuo Gilmore girls. Nisam sigurna koliko kvalitetom zaslužuje da stane rame uz rame sa Brejking Bedom i Sopranovima, ali serija je stvarno divna.
pre 6 godina
Gde je Prison Break
pre 6 godina
x files i homice....uz walking dead....sve ostalo aj cao !!!
pre 6 godina
Deadwood, odlicna, cak i vrlo dobra.
pre 6 godina
Kakvi crni Vikinzi?! Ko god spomene Vikinge nije gledao nesto sto zaista valja pa mu je ta limunada prvo sto padne na pamet.
(Marko, 03. februar 2018 20:48)
A šta si ti to gledao što zaista valja? Kakve primedbe možeš da uputiš na "vikinge"? Produkcija? Gluma? Efekti? Priča? Razumem da se neka serija ili film sviđa ili ne sviđa(zbog ukusa), ali da kažeš za vrhunsku seriju da je limunada, to baš iritira. Baš bih voleo da znam koji su tvoji favoriti. Čisto da uporedimo.
pre 6 godina
Twin Peaks-ok
Po meni serija Rim je bila odlična,onda Rumunska serija Senke nije bila loša
pre 6 godina
Muzikanti, season 1
pre 6 godina
necu da komentarisem listu jer se meni licno ne svidja....preporucujem svima da pogledaju dansko-svedsku seriju Bron/Broen (The Bridge)...ima i prevoda...posle toga revidirajte listu slobodno :)
pre 6 godina
Seinfeld? Ccc...
pre 6 godina
slazem se sa BB, ostalo je diskutabilno.
pre 6 godina
Jedva da se i secam "kvaliteta" ovih naslova. Samo mi je Tvin Piks nekako i dalje zanimljiv... Da, i Planeta Zemlja.
pre 6 godina
Band of Brothers.
Ako ova serija ne treba biti ovde, onda nista....
pre 6 godina
1. the wire
2. true detective
3.
4.
5. better call saul
6. breaking bad
pre 6 godina
Pogledajte i seriju Mr Robot.
Sigurno zaslužuje da se nadje na listi.
pre 6 godina
Nedostaju: Dexter - 3.sezona, Oz - 1.sezona, The Killing 1. i 2. sezona, sezona, The Missing - 1. sezona, plus Firefly i eventualno još neka sezona Homicide-a i Sajnfelda.
Veliki plus na listi Sopranovi i Žica, koja nekako uvek prolazi ispod radara.
pre 6 godina
Retko koja serija je normalna, sve ostalo na isti kalup. Mafijasi, doktori, policajci, vatrogasci, tracare, alapace, ma ne zna im se broj.
pre 6 godina
PEAKY BLINDERS!!!
pre 6 godina
najdobri serii
pre 6 godina
Los Serrano za mene ubedljivo prva. Tako ce i ostati. Seriji treba da odgleda svako i to visee puta iz vise perspektiva.
pre 6 godina
Only fools and horses!!
pre 6 godina
The Leftovers hocu da pogledam vec neko vreme, a i Sopranos su mi odavno na listi, al nikako da krenem.
pre 6 godina
A gde je Kuca od karata prva sezona??
pre 6 godina
Boston Legal
pre 6 godina
Ispravan naziv bi bio `50 najboljih sezona americkih serija u poslednjih 25 godina`. Iz liste bi se mglo naslutiti da nije bilo dobrih serija pre 21 veka jer su na njoj samo 3-4 iz proslog veka i to iz devedesetih....
pre 6 godina
A Prijatelji?
pre 6 godina
Top I broj jedan Narcos !!!
pre 6 godina
Blacklist?!
pre 6 godina
kako sam upoznao vasu majku,kuca od karata,braca po oruzju?
pre 6 godina
Twin peaks je neponovljiva serija.
pre 6 godina
1 mjesto: obitelj soprano, sve sezone
2 mjesto: zica, sve sezone
Dalje stavljajte sta hocete.
Naravno,mucke su sveti gral i grijeh je bilo koju seriju usporediti s njima.
pre 6 godina
(Nenad, Skopje, 4. februar 2018 01:36).......... zivot se sastoji i od odmora, opustanja, lepih trenutaka, ove serije su pisali ili su u njima ucestvovali zdravomisleci ljudi a u velikom broju kreativniji od tebe, simpsonovi naprimer su vrlo tacna i objektivna kritika americkog nacina zivota a da se to napravi od crtaca sa svim onim likovima trba biti extra kreativan, izbaciti tv iz kuce je jednako izbacivanju knjiga iz kuce, kao da u knjigama nema sunda, krvi,pornografije, zla, ali biras kao i na tv-u, postujem tvoje misljenje ali ti ocigledno ne postujes druga, biti iskljuciv i nije neka vrlina
pre 6 godina
House of cards? Prva sezona!
pre 6 godina
Nijedna serija me nije naterala da toliko zeljno iscekujem nastavak radnje kao Game of thrones. Vrhunska gluma i muzika u seriji. Takodje Twin Peaks i Hobotnica su ostavile bas jak utisak. Dosije X je zanimljiv...
pre 6 godina
haha, ne.
pre 6 godina
Svako veče pogledam po jednu epizodu serije Mala kuća u preriji, iako imam 44 godine. Lepo se spava, sanja, budi...
pre 6 godina
Ozymandias-najnapetijih 50-ak minuta provedenih uz TV. Neponovljio.
pre 6 godina
Мушке и врућ ветар најјаче!
pre 6 godina
Od novijih def. fale True detective i Westworld, a od malo starijih recimo Rome i Band of brothers. The Wire najbolja serija ikad!
pre 6 godina
The Wire 3/5 sezona na listi.
Treba da budu na boljoj poziciji al ja zadovoljan. Uz BB jedna od retkih serija koja nije izgubila ni trunku na kvalitetu iz sezone u sezonu, naprotiv!
pre 6 godina
Iako živimo u "zlatnom dobu televizije" i ima dobrih serija na pretek, mislim da su Sopranos još uvek neprevaziđeni.
Prijatno sam iznenađen da vidim nekoliko sezona The Americans na listi. Izvanredna underrated serija. Jedva čekam poslednju sezonu.
pre 6 godina
Gde su lost i prison break, barem prva sezona. Takodje zao mi je sto sons of anarchy nije toliko popularna serija a po meni je brutalno dobra.
pre 6 godina
Kao sto neko rece, ispravan naziv bi bio `50 najboljih sezona americkih serija u poslednjih 25 godina`. Tuzno je videti da su cak i britanci, ili bar "Britanski list Independent" zaboravili gomilu fantasticnih serija napravljenih u Britaniji a da ni ne pricam o Francuzima, Dancima, Svedjanima... Amerikanci su u zadnje vreme izgubili osecaj za kvalitet i samo stancuju "rubbish". Sve je postalo izvestaceno i bolje da ne gubim vreme na njihove serije. Od kad sam ponovo poceo da gledam Francuze, Dance, Svedjane...povratila mi se vera u ljudsku kreativnost. Za one koji imaju zelju da vide nesto dobro preporucujem par francuskih serija:
- The Bureau
- Spin
- Spiral
i par skandinavskih serija:
- Before we die
- 1864 (danska serija o ratu izmedju Danske, Prusije i Austrije0
Mogao bih da dodam jos puno serija ali ovo je dosta za pocetak.
Uzivajte u gledanju kvalitetnih serija.
pre 6 godina
A gde je True Detective (sezone 1)? Gde je Bron/Broen?? Serija koja je kriva za početak mog bindžovanja.
pre 6 godina
dopada mi se što je S4 -The Wire najbolje rangirana među sezonama te serije koje su se našle na ovoj listi, ali je ta sezona po mom mišljenju ne samo najbolja sezona te serije, nego bilo koje serije ikad snimljene, od onih koje sam gledao, a koje su generalno u vrhu u najčešćim izborima ovog tipa od strane kritike i/ili publike
pre 6 godina
Ovo je sastavio neko ko mnogo voli sopranose
pre 6 godina
Ako se neko seća serije Shield (ne Agents of S.H.I.E.L.D), takođe vrhunska serija. Mislim da se kod nas baš davala na B92. Kao Prljava Značka. Ali baš davno.
Mesečev Vitez, 03. februar 2018 17:50
Serija je odlicna. Bila je na B92. Voleo bih da je opet negde prikazuju.
pre 6 godina
Sledge Hammer.
pre 6 godina
Lost? Prison Break? Two and half man?
pre 6 godina
Ne valja nista! The Wire je precenjena serija(sto ne znaci da je losa), The sheild je mnogo nisko rangirana, dakle potcenjena(kakva je lista dobro je i da je pomenuta), The office takodje, Simpsonovi... fale serije kao sto je True Detective, Arrested development, Lost, Buffy...
pre 6 godina
Rick and Morty,South Park,American Dad,Family Guy,That 70s Show,Two and a half men, Billions,White Collar,Suits,Mr.Robot,Sherlock,The Ranch,Gomorrah,Narcos,El Chapo,Supernatural,The Blacklist,American Gods,Castelvania,Westworld,
pre 6 godina
Breaking Bad ne bi stavio ni sa jednom serijom na listu, jednostavno neuporedive kategorije. Ko je to smislio, mislim na scenario i kako je odradjena rezija i gluma mislim da je tesko dostizno.Neponovljivo.
pre 6 godina
Only Fools And Horses
3rd rock from the Sun
Sopranos
X Files
Peaky Blinders
Homicide - Life On The Streets
South Park
pre 6 godina
Taboo, vrh serija.
pre 6 godina
Vidi se da su kritičari mlađi od 30 godina. Game of Thrones tek na 26. mestu!? Pa onda nema Buffy i Angel, a imali su i fenomenalne sezone ako ne računamo prve 2 sezone Buffy. I True Blood je imao neke dobre sezone. Za Mućke nisu čuli. Nema ni Vikinga koji su po meni fenomenalna serija i True Detective 1. sezona. Nije loša bila ni VR 5, samo je kratko trajala. Cheers (Kafić uzdravlje), Seinfield, Moonlighting (Slučajni partneri), Zona sumraka, Ali Mekbil, Svi vole Rejmonda, Zvezdane staze, Dosije x, The Walking Dead, ...
pre 6 godina
Sons of anarchy, season 5. Remek delo br. 1!
pre 6 godina
Dosije X nedostaje a zasluzuje da bude ovde naravno.
pre 6 godina
O, Boze! Ako je nesto "svih vremena", onda nikako ne mogu da se zaobidju BBC serije iz proslog veka. Tu je bilo i dobrih scenarija, rezije i jos boljih glumaca. Nije ni Evropa sedela skrstenih ruku. Samo dva primera: britanska serija Me Claudius i nemacka Das Boot.
pre 6 godina
I koja je zaostavstina navedenih serija?
A zaostavstina Star Trek-a? Ili sto kaze naslov poslednje epizode DS9 "What You Left Behind".
pre 6 godina
A Fargo, Sezona 1?
pre 6 godina
Ovo su najbolje sezone, ne najbolje serije
pre 6 godina
Gotivio sam i ja lost i heroes i sl kad sam imao 16 god.. uzmem kao da pogledam opet nedavno i ljudi moji, blam me pojeo.
pre 6 godina
bolji zivot
pre 6 godina
Beverli Hils
pre 6 godina
Cim sam video da Sopranosa nema u topa 5, prestao sam dalje da citam
pre 6 godina
Fali ovde gomila vrhunskih serija što američkih što ne američkih...
A Breaking Bad jeste najbolja, iako je to realno teško meriti...
pre 6 godina
1. breaking bad
2. Line of duty
3. the Wire
4. sopranos
5. only fools and horses
pre 6 godina
prva sezona “prison break” je meni bila najzanimljivija sezona bilo koje serije koju sam gledao. da li je najbolja ili nije, to vec nisam strucan ali me je najvise drzala priklvanog za ekran. nazalost, kasnije sezone su tu sliku pokvarilenpa verovatno zbog toga prve sezone “prison break”-a ni nema na ovoj listi.
pre 6 godina
Mad man?
pre 6 godina
Sandokan No1, reče neko :)
pre 6 godina
Breaking band pa wire pa sons of anarchy
pre 6 godina
A black mirror?
pre 6 godina
Ovo je po sezonama serije lista.I mislim da prva sezona(druga mozda) Prision Break-a mora da bude tu.Moje misljenje,kazem ne za seriju nego po sezonama.
pre 6 godina
Mad Men, The Wire, Mr.Robot, Shameless US, Californication, Black Mirror, Twin Peaks, The Sopranos...ne nužno ovim redom.
Rectify sam gledala i nije loša, ali ne oduševljava.
Tokom The Wire i Californication sam se dobro isplakala.
pre 6 godina
The Sopranos, The Wire, True Detective, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Boardwalk Empire, Vikings, Peaky Blinders i naravno najbrutalnija serija - Gomorra.
pre 6 godina
Село гори, а баба се чешља ?! Брез ње не признајем ову листу
pre 6 godina
Prison break?
pre 6 godina
Sve sezone Brejking Beda su fenomenalne, sem možda prve. Posebno treća i peta. Kako se razvijala serija, tako su se razvijali i likovi. Druga sezona Farga je ubedljivo najgora, ne razumem kako je tako visoko na listi. Prva i treća spadaju u najbolje stvari koje sam ikada pogledala i uvek kad preporučujem ljudima tu seriju kažem im da slobodno preskoče drugu sezonu.
pre 6 godina
"Cista hemija" hahaha al ga prevedoste
pre 6 godina
MUĆKE (ONLY FOOLS AND HORSIS)!
pre 6 godina
@deda-nisam ja iskljuciv nego sam preneo mislljenje koje je alternativno, a ne mainstream da cela ta zabavna industrija, targetira masovnu populaciju da bi je pasivizirala, da joj da jeftini zabavu, da je defokusira od realnih egzistencionalnih problema, da stvara privid zadovoljstva i uzivanja. Pa, veliki broj ovih koji se slazu sa vasim misljenjem i strasno gledaju nabrojane serije, ce reci da je TV Pink sund televizija, da zagupljuje gradjane kako sto rade i reallity programi. Neko provede vreme sa Game of the Tron, neko sa Pink, neko sa Parovima, imate u kablovskom Tv paketu vise od 100 TV kanala, vecinom americkih, koje se prevode na lokalne jezike - srpski, bugarski, poljski, ruski i na kojima uvek ima necega sto ce vam zaokupirati paznju i vezati za fotelju. Sve je to isto. Ako vam to nije dovoljno imate Inetrnet i Netflix. Rezultat je da vasim vremenom ne upravljate vi, nego neko drugi koji na suptilan nacin manipulise vama jer vam nudi laku zabavu na koju ne mozete odoleti jer se vodite povrsnim nagonima. Svi vole cokoladu, a malo ko cveklu. Masovno se postaje zavisam od americke enetertainemnt industrije, a alternativa toga - zivot izvan TV-a -ne postoji. To sto sam ja sublimirano napisao u mome komentaru je opsirna socioloska studija i uopste nije moje licno iskljucivo misljenje.
pre 6 godina
Najbolja serija svih vremena, sire gledavsi, je Twilight Zone. Takodje, Monty Python's su definicija duhovitosti, ljudi koji su kultni status stekli.
Isto tako, BBC dokumentarci Life i dva serijala Planet Earth su vrhuncima televizijskog stvaralastva. Ovo dosad nabrojano stavljam van kategorija (mada, i GOT se moze tim smatrati).
Od ostalog (redosled ne mora biti bitan):
- Only Fools and Horses
- Breaking Bad
- Band of Brothers
- Homicide: Life on the street
- Twin Peaks (sezone 1 i 2)
- Wire
- True Detective (sezona 1)
- Mad Men
- Fargo
- Sherlock
- Better Call Saul
- Sopranos
- Pacific
- The Fall
- Vikings
Sigurno sam nesto i zaboravio, ali je to, otprilike, to.
pre 6 godina
Rectify je odlicna serija. Fale po meni ovde mnoge serije.
pre 6 godina
ovde sam jedino gledao Sopranove. kad stizete da pogledate tolike serije ljudi? ja jedva uspeo da sastavim dve epizode Brejk Bed-a. Moracu da belezim, pa kad budem u penziji...
lepo kilo granja, moja baba, vikendica i ogroman tv, pa udri Mile dok nam oci ne popucaju.
pre 6 godina
bolji zivot?!
pre 6 godina
CSI Las Vegas prvih nekoliko sezona.
pre 6 godina
Narcos?
pre 6 godina
Prvih 7 mesta: Only fools and horses, sve sezone, a zatim bozicni specijali. Cini mi se da ne videh Stranger things? Ni jedna sezona X files?
pre 6 godina
Mucke. Kraj. Sezone poredjajte kako vam volja.
pre 6 godina
Hobotnica! Jedna od najboljih svih vremena.!
pre 6 godina
ima mnogo najjboljih serija, ali ako se bira najdraza - mscl :D
pre 6 godina
Shameless,US?
(dzordan, 03. februar 2018 18:27)
The best!!! Mene licno svaka epizoda vraca u normalan zivot!
pre 6 godina
Metla bez drške.
pre 6 godina
na prvom mestu mocni rendzeri ostalo je nebitno
pre 6 godina
Prestao sam da citam kod "50 najboljih". Ovo ima isto smisla kao da ste glasali za "50 najboljih molekula kiseonika".
pre 6 godina
24.
pre 6 godina
Doktor House???
pre 6 godina
Ova lista me je podsetila na onu situaciju kad su raznorazni oko 2000. godine pravili liste najboljih pesama poslednjih 1000 godina, pa je 99,5% sadržaja svih priloženih lista sadržalo samo pesme izvedene u poslednjih 10-20 godina. Ta tendencija ka veličanju kratkotrajnog pamćenja je prilično iritantna i predstavlja uvredu po zdravu pamet.
Na stranu to što listu očigledno čine samo sadržaji sa anglosaksonskog govornog područja.
pre 6 godina
Sa listom se ne slažem jer ovo nije lista najboljih serija već sezona što mi je glup način rangirana može recimo neka serija imati jednu fantastičnu sezonu nešto neviđeno a da ostale budu prosek tako bi serija bila prosek a ovde bi bila visoko plasirana zbog te jedne sezone.
pre 6 godina
Ova lista je u skladu naziva serije koja je na 21. mestu.
pre 6 godina
dexter, prison break?
pre 6 godina
Taboo?
pre 6 godina
Strana - Hobotnica(italijanska)
Domaća - Više od igre
pre 6 godina
Nema tu mnogo toga, ali da nema mucki....
pre 6 godina
Ima ovde i dobrih i uzasnih na listi... Mada mi ovakvo rangiranje po sezonama nema smisao. Serije gledam mnogo vise od filmova pa da navedem neke koje su mi bas "legle": Only Fools & Horses, Breaking Bad, The Wire, Game of Thrones, LOST, Boardwalk Empire, The Mentalist, Dexter, Chuck, Jericho, TWD, The 100, The X Files, The Killing, Bron/Broen, Better Call Saul, Fargo, OZ, Deadwood...
pre 6 godina
Breaking Bad, Sopranos, Twin Peaks, The Simpsons, Black Sails, House of Cards, Black Mirror i Bolji Život :)
pre 6 godina
a gde je Pembelton i drustvo iz Baltimora? pa Law & Order fransiza...
pre 6 godina
A gde im je Bolji Život
pre 6 godina
Fargo 1.....
pre 6 godina
Rectify, zasluzeno. Nije za svakoga...
pre 6 godina
Crime Story, sigurno medju prvih deset.
pre 6 godina
drago mi je da su na listi dve serije "shield" i "murder one". meni zanimljiva i skakljiva tema - realan prikaz pravosudja i policije.
pre 6 godina
Monthy python flyng cirkus. Masterpiece.
pre 6 godina
Dosije x???
pre 6 godina
zanimljivo da neke najocenjenije imaju ocenu gledalaca oko 5. sta je onda merilo?
pre 6 godina
MUĆKE BR. 1
pre 6 godina
А где је Гризли Адамс.
pre 6 godina
Say my name
pre 6 godina
Hell on wheels
pre 6 godina
La Piovra (hobotnica).
pre 6 godina
The Office (USA)
pre 6 godina
Najpopularnije nije i najbolje, gluposti!
pre 6 godina
jel se seca neko serije Jedrenjaci (The Onedin Line) od 1971 do 1980...vrh vrhova...eh...bilo nekad...pa Sever i jug, pa The Winds of War i War and Remembrance....pa Ja Klaudije, pa Blejkova sedmorka, pa Mućke, pa Koreni iz 1977...itd
pre 6 godina
Band Of Brothers?
pre 6 godina
Meni možda fali ovde i, izmedju ostalih pored True Detective-a, sezone 1, i prva sezona House of cards. Serija je odlična.
pre 6 godina
Only Fools and Horses pa 10 mesta prazno pa onda sve ostalo poređajte kako hoćete...
pre 6 godina
'Alo 'Alo
Pansion Faličnih
Open All Hours
Only Fools and horses
pre 6 godina
a "Fringe"?
pre 5 godina
Naravno da ne...
pre 3 godine
Mucke, najbolja serija na svetu
229 Komentari
Sortiraj po: